Víte, kdo může za moji nadstandardní pozornost pro stranu PRO? Její (bývalá) jihomoravská organizace. Seznámili jsme se loni na podzim a protože to byla dobrá parta, vlastně jsem ani nevěděl jak, ale začal jsem se objevovat na setkáních s veřejností. „Daníku, můžeš tehdy a tehdy?“ To byl nejčastější telefonát od Petry Rédové, který jsem za poslední rok slyšel. A tak jsem začal jezdit.
Měl jsem to s veškerým komfortem. Petra mě zpravidla někde vyzvedla, já se prostě jen nakvartýroval do auta, oni mě dovezli do sokolovny, tam jsem se postavil, řekl jsem svůj šlágwort, počastoval nevybíravým způsobem majnstrýmová média, oglosoval současnou situaci, zodpověděl pár otázek, podal si ruku s lidmi a pak mě zase odvezli domů.
Petra navíc začala namlouvat moje články, protože jihomoravský tým je velice akční. Vznikla z toho stránka na youtube, kterou sledují především kamioňáci, kteří nemohou číst, ale mohou poslouchat. Je to velmi náročná práce. Píšu každý den a aby vznikla jůtubová verze, museli si dva lidé každý den najít čas, aby to vzniklo. Ty nejlepší články se pak ještě doprovodily sestřihy (zpravidla) ze zpráv a dávaly se na TikTok, který měl obrovské dosahy. Každodenní práce… Aneb, jak dělat dosah takřka bez peněz.
Od jara doteď jsem s Petrou strávil v autě desítky hodin. Vždycky jsem žertem říkal, že si mě adoptovala. Když zjistila, že mám rád kofilu, nikdy na ní nezapomněla. Jednou jsem někde před lidmi zmínil, že mám rád věnečky a od té doby byly skoro na každé akci připravené. Jihomoravský i jihočeský kraj v tomto byly vždycky naprosto excelentní. I v té nejmenší dědině vždycky čekal plný stůl a příjemní lidé.
Jen naprosto výjimečně jsem byl na nějaké spanilé jízdě, kde nebyla Petra a naopak na mnoha akcích, kde ona byla, jsem já nebyl. Stíhala všechno. Lidé ji měli spojenou s dobou covidovou, co já vyslechl telefonátů s dotazy na podlomené zdraví ať už kvůli vlastnímu koronaviru, nebo kvůli možným vedlejším účinkům po očkování. Nebo jiných obtíží, které s tím nesouvisely. Petra jim zařizovala přes známé doktory různá vyšetření nebo s nimi alespoň problém prokonzultovala. Říkával jsem jí, že je jak Matka Tereza.
Do toho ještě psala do vězení dopisy Patriku Tušlovi… vůbec vlastně docela často psala někomu do basy a prožívala to. Pak přišel projekt Propomoc, kde celý tým připravoval videa a návody pro vyplnění formulářů na sociální dávky, které byly pro leckoho tak složité, že si s tím sám neporadil. Snažila se spojit s asociací seniorů a propojit svůj projekt s jejich právními poradnami, protože se to vhodně doplňovalo.
Já jsem vždycky seděl na sedadle vedle a říkal jsem si, že to snad ani není možné. Každý týden někde mezi lidmi, do toho koordinace týmu zdravotníků na demonstraci, do toho měsíčně deset směn v londýnské nemocnici (ano, platí tam tak dobře, že stojí za to, tam lítat), každodenní namlouvání mých článků o přestávkách v rachotě, vypravování demonstračních autobusů… uměla dokonce i menší sponzory… Pomohla mi tak s vydáním první knihy, kdy jsem o tom vůbec nic nevěděl.
Celý jihomoravský tým byl srdcařský až na půdu. Takhle jsem je poznal. Nic nebylo problém, vše se řešilo za pochodu, veškeré mráčky byly vyřešeny ještě dřív, než z nich mohlo zapršet. Když jsem Davidu Moosovi nadhodil, že bychom spolu mohli dělat pořad Ajťák a Vidlák, tak udělal přípravy do druhého dne. Žádné čekání, žádné zdržovačky. Nikdy jsem se nesetkal s nikým, kdo by takhle obětavě dělal každodenní mravenčí práci. O takových blbinách, jako roznášení letáků, ani nebudu mluvit. Jižní Morava je prostě pracovitá a venkovská. Přesně podle mého gusta.
Petra byla všude a díky ní jsem byl všude i já. Nikdy bych nebyl schopen stíhat tolik veřejných akcí, nebýt jí. Nikdo se za stranu PRO nebil tolik, jako ona. Nikdo nestál na stráži, jako ona. Nikdo nevěřil tak hluboce, jako ona, nikdo nebyl tolik přesvědčen o smysluplnosti celého konání. Nikdo neobětoval tolik volného času i osobních peněz. Nikdo nevedl ohnivější diskuse na fejsbůku, vždycky v tomto byla lvice a když někdo sahal na to, co měla ráda, uměla kousnout. Všichni to o ní věděli a věděli to dávno předtím, než jsem se vedle ní objevil já. Nejvěrnější z věrných, nejpracovitější z pracovitých, nejbojovnější z bojovných. Bylo snadné se nakazit jejím entuziasmem.
Pak to dopadlo, jak to dopadlo. Petra z PRO odešla a s ní asi padesát dalších členů. Už jsem psal, že nebudu vynášet žádné informace, protože ctím svoje vlastní zpovědní tajemství. Lidi se občas prostě nepohodnou tak moc, že už to nejde dál. Polovina dětí v této zemi ví, jaké to je, když jdou tatínek s maminkou od sebe. Neshody ve směřování života. Je běžné, že se rozcházejí i ti, kteří se předtím milovali. V politice je to každodenní jev. Politické životopisy běžně obsahují členství ve třech i čtyřech stranách. Jen zcela výjimečně najdete někoho, kdo po celou svojí kariéru zůstal v jedné straně. Kdo od začátku do konce zůstal v jedné jediné, první hoď kamenem.
Rozchody jsou vždycky nepříjemné. I ty politické. Vždycky to bolí. Přijde poslední kapka (která ani nemusí být největší), o té se pak mluví, ale vždycky nejprve musel nakapat plný pohár. Vždycky.
Nechci komentovat, jak z mého pohledu vypadalo to, co předcházelo rozchodu. Ale je mi smutno z té mzdy, kterou Petra na rozloučenou dostala. Ta nejvěrnější a nejpracovitější byla hladce označena za zhrzenou aktivistku, která se nespokojila s místem na kandidátce. Dva roky její práce najednou neznamenaly vůbec nic. Celý její tým neznamenal vůbec nic. Aktivisté jsou pro stranu problém a je třeba s nimi zatočit co nejrázněji. Ta, která byla ještě před měsícem nejvěrnější s věrných, se konečně odkopala, zrádkyně jedna.
Aby Petra dokázala, že je věrná a pracovitá, tak věrně a pracovitě sloužila dva roky. A aby dokázala, že je zhrzená aktivistka, toužící po postech, na to stačilo mít jiný názor na směřování strany a odejít. Sice před sněmem odešlo dalších padesát lidí, kteří měli proti směřování strany také výhrady, ale ti jako by nebyli. V neděli večer za všechno mohla jedna jediná samotinká Rédová. Po čtrnácti probrečených nocích si ještě užila závěrečný shittstorm. Dlužno ale říci, že jí to nakoplo. Utřela si slzy, protože zjistila, že truchlila za něco, co nemělo žádnou cenu. Dav, který jí nedávno provolával slávu, najednou na jediný povel volal „hanba.“ Bez přemýšlení.
Jsem také zhrzen. Pro tu mzdu nejpracovitějšímu týmu, jaký jsem měl čest poznat. Pro ty desítky kofil, které jsem dostal, pro ty věnečky takřka na každičké štaci. Pro ty desítky hodin v autě plných nadějí z toho, že tentokrát se to konečně povede, i když statistiky říkají něco jiného. Pro to pohrdání nad srdcaři aktivisty, kteří sice pracují, ale vlastně jsou na překážku, protože si dovolují mít připomínky. Pro tu lehkost, s jakou byla všechna práce zapomenuta a pro tu tvrdou reakci. Pro tu zlobu, že se stalo něco, co se v politice děje úplně běžně. Lidé přicházejí a odcházejí. Většina z nich to ovšem dělá až po volbách… Viď, Vondráku a Macuro!
Jsem tribun lidu, nikoliv politické strany. Píšu, co vidím. Píšu, i kdyby mě to mělo poškodit. Píšu, i když se teď možná dočkám stejně hladkého odsudku jako Petra Rédová. Vidláckou čest mám ale jen jednu. Nejsme v háji, protože jedna Rédová odešla z politické strany. Jsme v háji, že se to musí řešit nasměrováním fejsbůkového davu proti pracovité holce, která v té chvíli mlčela a tiše odcházela. Jsme v háji, protože bylo strašně snadné zapomenout na všechno, co pro tu stranu udělala. Jsme v háji, protože bylo úplně jednoduché, udělat z bojovníků a srdcařů bezskrupulózní kariéristy. Jsme v háji, protože bylo snadné Petru nařknout z intrik, ty pak vítězoslavně rozebírat a ukončit to licoměrnou nabídkou k návratu. Jsme v háji, protože nosiči vody nemají nikdy a nikde žádné zastání. Jsme v háji, protože odchod padesáti lidí nebyl důvodem ani k minimálnímu kompromisu. Jsme v háji, protože ve jménu boje proti vládě není žádná cizí oběť dost velká.
Mýlil jsem se. Ale mýlil jsem se, protože jsem PRO vnímal skrze Petru Rédovou a jihomoravský tým. To bylo to PRO, které viděli lidi, to bylo to PRO, kterému jsem věřil. To bylo to PRO, kvůli kterému tomu začala věřit i veřejnost. To bylo PRO kvůli kterému jsem téměř vlezl do stranické politiky. Jihomoravský tým byl to PRO, pro které jsem bubnoval na demonstrace.
Petro, jsem s Tebou!
Dnes bez žádostí o podporu. Nezasloužil jsem si jí.
hovori Petra Redova a vysvetluje ako sa to udialo
https://cz24.news/__trashed-32/
Pane Myškyne,
Zda se mi podivné že nás majitel webu ,autor ,který to tady vede ,má k tomu všemu tak rozsáhlé kontakty atd , mezi nás do svého webu odmítá pozvat ty tzv osobnosti počínaje KSČM po toho advokáta PRO ,který se prezentuje **podle něho*** skvělým programem ,ale pohrdá voliči a celým SV a smoli na ně jako na placaty kamen!
Tady by se ta REDOVA dobře vyjímala,je tady v práci nová ideologie ,program PNZ potřeb a VIZE Blahynka tu taky někteří četli .
Nesmi tady mezi nás přistát ani ten prý KSCM marxista historik co se chvástá že se 4 x pusinkoval s FIDELEM ,není tu mezi námi staly zastupitel SPD ani ta ANO bude mi lip,zrejme nemá o voliče zájem a nikdo z nich nám tu nechce vysvětlit proč pan Babiš nechce prosazovat ,aby republika z kategorie 3 postoupila po úpravách v Ústavě do kategorie 4 ,kde je na příklad i Německo s platy o dvě třetiny vyšši než vypálili naší tzv zastupitele nám.
Ono kdoví zda ta Ústava ,která ani nebyla schválena lidem v referendu vubec platí ,co tak i o tom taky diskutovat.No ní?
Kàže AzKSH a co vy tady na to zas ,žádná odezva?Tak jo VZHURU do Šwabismu a CBDC….
OT:
K Vidlákovu bodu 2, o maržích hypermarketů:
https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/potraviny-retezce-obchod-mleko-polna.A231115_155415_ekonomika_drh
Nosíte dříví do lesa. To jak se chovají hitlermarkety ví (nebo by vědět měl) každý kdo do nich zavítá. Takže prakticky každý. Když se idnes diví, je na tom stejně jako místní obecný blbl nějaký Nutella.
No, je dobrý, že se tohle děje teď a né, až v době kdy ti by ti PROfíci byly součástí nové ANO-OK-PROeu vlády. Kdysi strany rostly zdola, teď jsou nám tak nějak naaranžovány.
– Tak pěkně děkujeme. V PRO jste libtardům zajistili zase na nějakou dobu klidné spaní.
– Maminka mi vždycky říkala „politika je svinstvo a kdo se v ní hrabe, ten se umaže.“ Jo, měla pravdu.
– To mám za to, že jako levičák jsem uvažoval o volbě „pravicového“ PRO. Podmíněné tím, že sám J. Rajchl nebude kandidovat do EP, ale bude pokračovat v práci pro ČR přímo zde. Řečeno mu to bylo tváří v tvář. Ach ta naivita.
– Rozepře v PRO (Occamova břitva) boj o korýtka v EU parlamentu. A já hňup po dlouhé době trochu uvěřil!
– Myslíte, že někdy existoval politik, který nešel hlavně za vlastním prospěchem? Snad ten bájný Masaryk? Nevím.
Presidenti Beneš a Hácha z toho fakt nic neměli, oba spíše masochisti. Asi by se našlo pár dalších, ale v posledních desítkách let mimo lokální politiku hodně těžko.
Ano, opravdu bych nechtěl být v kůži dr. Emila Háchy v Berlíně v noci ze 14. na 15. března 1939!
čím je kdo bájnější, tím větší svině to zpravidla byla, pozor na to 🙂
viz dnešní „filantropové“ – soroš, rockeffeler, rotschild, gates – samí dobráci od kosti…….
A říká se tomu separát a prodává v hitlermarketech v lahůdkových párcích.
pro zájemce
https://www.youtube.com/watch?v=zKJD4iniEXM
Skálova simultánka – 15.11.
Pokud jsem z toho, co tu dal „piccolomini“, že bylo poslední kapkou, která korunovala rozchod Rédlové s celou jihomoravskou skupinou členů se stranou PRO, tak to mělo snad být tohle – „Rajchl – nabízel jsem komunikaci, nebyl jsem vyslyšen. Ano, při sestavování kandidátky jsme na vyšší místo nedali ji, ale jinou osobu, protože jsme usoudili, že má větší volební potenciál.“
Asi šlo o kandidátku pro volby do EP, jestli se nemýlím.
Maně, ale intenzivně mi to připomnělo scénku z filmu „Hodíme se k sobě, miláčku“ https://www.youtube.com/watch?v=MfiV6Ft_i5E
Pamatujete?
Šlo prakticky o totéž – Janžurová s Peterkou nesmrděli korunou, ale do krve se dokázali pohádat „o princip“, jestli by si, kdyby ty peníze měli, koupili trabanta nebo fiata.
Co myslíte, jakou šanci mají v PRO, že se v evropských volbách někdo z nich dostane do EP, bez ohledu na to, zda je na druhém nebo desátém místě kandidátky – nebo dokonce i na prvním?
Bože, bože, do čeho jsi to duši vložil….!
L.
Jj, v první řadě jde o koryta. Pracujete sic pro stranu, ale volební potenciál je malý. Logika pro jednoho, podraz pro druhého. Proto taky je vysoká fluktuace mezi stranama, vznikají a zanikají různé odnože a kandidáti na koryto hledají cestičky se dostat. A EP je obrovská výzva. Jste zabezpečen do konce života. A to stojí za podraz.
Jenom náš čestný profesor Nutella si nechá do kožichu nalézt vši.
Eurokandidátka byl zástupný problém. Nikdo nebyl tak hloupý, aby nevěděl, že PRO má reálně šanci možná na jeden post. To by Fiala musel ještě řádně zamakat na snížení životní úrovně, aby to byly posty dva. To věděli všichni a byli s tím srozuměni.
Celou dobu šlo o to, že „rebelové“ měli pochybnosti, jestli jen nejsou užitečnými idioty. Jestli nejsou pozvolna odsouváni na vedlejší kolej, kde nemohou o ničem spolurozhodovat a nemají na věci ve straně žádný vliv. Jestli se od nich nečeká, že to mají jen odmakat a držet hubu.
Takový Palíšek už to udělal několikrát… i přímo v Kroměříži. Lidi se znají a povídají si, jak hladce odstavil ty, kteří v komunálkách chodili, lepili, připravovali, natáčeli videa… a pak to nestálo ani za děkuji. Ve straně běhaly rok staré sliby, které byly překryty půl roku starými sliby někomu jinému a pak zase novými sliby z nedávna. Trocha otřesené důvěry.
Šlo o úplně maličkou krizičku. Stačilo jen rozptýlit pochybnosti pomocí dávky transparentnosti a vstřícnosti. Pochybnosti měli ti nejvěrnější, jejich rozptýlení by měla být malina.
Místo toho se z toho stalo utvrzení pochybností a rozchod. Za takový vývoj odpovídá šéf, nikoliv bigoši. Od toho je důstojnický sbor a ten současný začal svojí kariéru tím, že přišli o padesát členů a druhou nejviditelnější tvář. To není zrovna dobrý výsledek. Tím spíš, když šlo o lidi, kteří by vás před měsícem ukousali, kdybyste se na Jindru křivě podívali.
Řeči se vedou a voda teče…. Vedení PRO nebylo schopno rozptýlit pochybnosti ani těch, kteří byli ve straně doma. Byli vedeni naprosto chybným úsudkem, zvolili chybnou taktiku a podle toho to dopadlo. A já z toho usoudil, že až přijde opravdová krize, tak to prostě taky nezvládnou.
V praxi u toho tekly emoce, zněla zbožná přání, nadávalo se, křičelo, intrikovalo i vyjednávalo, ale když očistíme všechny ty ornamenty, tak vedení strany nezvládlo směšně malou krizičku.
Můžu se samozřejmě mýlit, nejsem insider. Ale snad mohu napsat, jak to v souhrnu připadá mně a pár dalším lidem okolo. Zdůrazňuji, že jde jen o můj nezasvěcený pohled zvenčí, a ve skutečnosti je to možná celé jinak. Určitě se mohu mýlit.
Strana PRO by mohla být ve skutečnosti původně dobře zamaskovaný „podnikatelský“ projekt (ty uvozovky mají svůj smysl, kdo chce – pochopí), ze kterého spadla maskovací síť nedopatřením a poněkud předčasně. Majitelem a duší projektu není pan Rajchl. Pan Rajchl je především tváří a PR-manažerem; umí mluvit a vystupovat na veřejnosti, je poměrně pohotový řečník, umí předvídat a řídit účinek slov (ovšem jenom těch, která pronáší on sám; u jiných to dost dobře nejde). Šedou eminencí je pan Vacek, loutkář nižší kategorie, pojistka, aby se pan Rajchl náhodou nevydal směrem, kterým není radno. Majitelem firmy a držitelem temnch nitek by mohl být pan Drbohlav sr., a instalace pana Drbohlava jr. do čela strany měla být krokem k zajištění rodinného vlivu. Tento krok se ovšem ne zcela podařil, zřejmě byl špatně načasován, protože vyvolal nevoli a následně odchod nikoli nevýznamných a nadto mediálně příznivě známých tváří ze strany, a to včetně části členstva, na ně navázaného. A navíc přivábil pozornost k rodině Drbohlavových, což už vůbec nebylo zapotřebí, ehm, že.
Pan Rajchl dělá, co může, aby rozkol bagatelizoval, podobně, jako už jednou dříve žehlil Freudovské přeřeknutí pana Vacka.
Jak říkají Rusové (to jsou ti z Východu, odkud nikdy nepřišlo nic dobrého) – nu, buď zdarov.
—
Tolik můj názor, tak čtu situaci já.
No jistě, Vy Nulo, máte pro šedé eminence speciální vztah, takovej citovej nebo pocitovej. Hlavně gdyž z teho teče, mana. Prostě naletěl Rédové, přestupnici, kopáčce zlata v Englišstánu. Tam ji přijali jako levný pracovní zdroj, dali jí peníze, směla „píchat“ i vachcíny do englišů a dostávala zaplaceno v englišské měně. A gdyž se jí zastesklo, tak cestou do bývalého bydliště si dovezla ideologii, kerou vidlákovi cestou v autě stačila namamrdit do hlavy.
Skoč do zdi, vole.
No, ty už ses vrátil od zdi.
A nepomohlo to.
Zkus to eště jednou, třeba to zabere.
Skoč do zdi, vole.
To je přece Sasin, co od něj čekáte?
P. Sasine, tohle se vám opravdu, ale opravdu nepovedlo. Takovou ubohost bych od vás nečekala. Překvapil jste.
Nula se vykrátí. To chce klid.
Ale esli chcete pomoct, napiště sem pod sebou deset svých základních životních potřeb.
Sadím se, že se budete s nulou alespoň v pěti bodech shodovat.
Nu?
Je vykráceno.
K tomu se připojuji.
nie je to nahodou niekto iny, kto len pouzil rovnaky nick?
Dříve jsem vyjádřil svůj názor na současnou českou politickou scénu a možnosti zde https://www.youtube.com/watch?v=b_AqiM83D5M
Vidlák i Alef jste mne ve správnosti toho hodnocení utvrdili.
Jsem realista.
https://www.youtube.com/watch?v=b_AqiM83D5M
Minimálně na dobu, kterou já ještě budu vnímat.
Na svůj díl pokusu o změnu jsem už rezignoval.
Že bych byl „fatalista“?
L.
Omlouvám se /měl jsem už nakliknutý ten link „túby“/ – zde
https://web.litterate.cz/jsem-zhrzen/comment-page-2/#comment-211412
L.
Lexi, odkaz na Polákovou už mně nikdy neposílejte. Kdykoli ji spatřím, mám pocit, že jsem šlápl do… řekněme, že do nutelly. Vy to máte třeba jinak a nemám vám to za zlé.
—
A jinak: půl života jsem prožil ve vnitřní emigraci a kdykoli se tam snadno vrátím. Tady v diskusi by obšírnější odpověď (pravdivá) nevyzněla dobře – tak jen napíšu, že bez problémů není život životem.
Jo.
Jistě jste pochopil, že šlo o název té písničky, o její základní refrén, ne o Polákovou.
Nemám to jinak. Nemám důvod tuhle „muziku“ poslouchat.
To já spíš klasiku – mám kdysi z Gramofonového klubu řadu LP Dvořáka, Smetanu, Verdiho, Rossiniho aj., pak /hlavně/ country-western – mám kompletní „Dvoranu slávy“ od šedesátých do devadesátých let, desky s Cashem, Rogersem, Kristoffersonem a mnoho dalších, folk, ale i „střední proud“….
A haldu CD a DVD.
Jenže škoda lávky.
Tohle už prakticky trvale mlčí. Včetně rádia, TV už spíše jen žena, večer se zapíná až po zprávách. Čím kvalitnější přístroj, obraz i zvuk, tím větší sračky obsahem.
Děkuji, „já už jsem byl“.
Když už, tak si něco přehraju na compu z „túby“ podle momentální nálady – případně i nějaký koncert – takový André Rieu je primárně show, ale i kus poctivé muziky.
On už i ten sluch není co býval.
Nejkrásnější hudbou od určitých let je ticho.
No vidíte. – Nakonec ještě přijdeme k závěru, že bychom se vzájemně i snesli.
Čeho se člověk ještě nedožije…
Alef
Od začátku jsem tvrdil, že tomu tak je. Že je to totéž, jako svého času Věci veřejné nebo TOP, Piráti, Vykulencovci a tak. Za těžkého nesouhlasu Vidláka. Který zase mne připadal naivní.
I když, s otevřenými zadními vrátky. Rajchl mne měl ještě možnost přesvědčit. Už přesvědčil.
U nového subjektu s novými lidmi, nikdo! nemůže vědět předem, jak se budou chovat, pokud se dostanou k moci. V naší demokracii není odvolatelnost politiků, takže volby jsou konečná. Proto může Pávek stranit Lichtenštejnům a Sudeťákům a Fiala ničit ve prospěch Dojčlandu ekonomiku státu a zavádět cenzuru. Ačkoliv ve volbách tvrdili pravý opak.
Přesto to lze předpokládat z dřívějších let danného politika. Aspoň něco. Fiala byl mládežník, napojený na Sudeťáky už zamlada. A na jejich neziskovky. Jinak nepraktický člověk. A stačí si pročíst wiki o Rajchlovi. I to, že když prohrál s Majerovou předsednictví, ihned založil nový subjekt. Nepokusil se bojovat a zlepšovat tam, kde byl. Do očí bije, že jeho volební rétorika, se vůbec k němu, jako k člověku z urč. vrstvy, nesedí.
Takže s Alefem souhlas, až na to, že v tom nevidím rozsáhlejší spiknutí od politických klanů předem. Do značné míry to probíhalo, v návaznosti na osobnost Rajchla, spontánně.
Nic freudovskyho , to je zase klise , nektery chodi po spickach , aby nekomu
neslapli na palec , u nohy.
Blba a tupa lez, idiota, je spravnej nazev.
A nekteri , v tomhle pripade zvackovany , se to boji tak nazvat.
JInak este plejtvaji radi, casto a vodvazne ,hrozbama na nas.
Rajchl ukazal jak je slabej a ustrasenej v kramflekach a kecama to
jen rozpatlal vic. Potvrdilo se ,ze udaval policii.
Ze je pomocnik.
Zehlil vacka s vackem znicili dojem a vliv cely strany na verejnost .
Na co to hovado keca abstraktni akadebilicky zbytecnosti ,
/nakej zapad a neco vocad prislo, hovno promluvili/,
smrad se rozsiril na celou stranu..,
Dalsim ukoly se brzy ukazaly .Kazdej kdo se objevil na scene,
kdo zacal prvni demonstrace , kazdyho se snazil R. podle spinit a odrovnat.
A kdo rad rozvraci bejva …
hmm
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/erdogan-tvrde-oprel-do-izraele-oznacil-jej-za-teroristicky-stat/
OT, možná na zítra.
Teď proběhlo v TV několik info ohledně budoucích důchodů. Zkusím sem hodit něco k tomu.
V roce 1991 jsem řešil s účetní jak si mám vyřešit důchod. Zda mám si jako OSVČ vůbec něco platit na důchod, nebo nějaké minimum (300 Kč).nebo pěkných 1.500, nebo dokonce pro důchodce boháče 3.000,-. Kč vše měsíčně). Neplatil jsem si nikdy nic, důchod mít nebudu.
Manželce s vysokými platy ve farmacii, se nikdo neptal a platila povinně fakt hodně, teď i hrubo 20K měsíčně.
Dnes jsem si vyslechl, že prý pro ty co platili minimum (třeba 300 Kč) bude důchod nějakých 10K, ale pro ty co platili pětinásobek to prý již nebude 50K a pro ty co platili celý život desetinásobek to nebude 100K ani náhodou.
Trochu podvod nebo to levice vidí jako OK?
myslet si, že vůbec něco dostanete je mimo realitu levice, nelevice
oni vás chtějí vaporizovat, nechtějí vám něco platit
kdo to dodnes nepochopil je idiot
jste k smíchu, jak se tu hádáte o údajné „pravici“/“levici“
žádná autentická pravice ani levice tu neexistuje a hlavně to není teď to zásadní – viz ta vaporizace atd
Beru to jako obdobu progresivní daně, takže levice s tím bude uřčitě O.K. Je to prostš sociální, pokud se bavíme o zaměstnancích, kteří nemají jiný vliv na výši odvodu než výši platu. U OSVČ je to podle mého výrazně složitější.
Podnikám od roku 1997 a jedno ze základních pravidel je: nikdy nevěř a neobchoduj s bývalou kopačkou nebo hokejkou.
Ano, moje slova. Palec nahoru!
OT: Prý nový ředitel ČT09 zlehka mávl hedvábným vějířkem nad zatuchlou znormalizovanou a způsobil v ní tím hotovou tsunami. Samotná odulá Vendula pocítila prý jistý nepřípustný diskomfort … Ani na Jiřinku se o víkendu nedostalo, to je tejden, to by jeden blil, Ivánku, jestli mi jako rozumíš, ale toho novýho bude potřeba poučit, kdo tady rozhoduje.
Píši už to zde dlouho pro lidi našeho smýšlení je to naprosto v háji. To co může přijít je jen menší zlo ano i to je lepší než to současné. Tak blbou vládu jsem zde ještě neměli navíc ještě protičeskou. Ale není zde žádné politické uskupení co by naplnovali co by si přála většina zde. Mužem jen doufat že nic horšího nemůže být než to Fialovo . Bohužel tak to je
Palec nahoru za upřímnost.
Alespoň se pan Vidlák bude moci věnovat zemědělství a krom toho už dlouho nebyla detektivka. Myslím, že by tentokrát mohla být ze stranického zákulisí.
Re: Jacques
Vidlák má na skladě moji milostnou historku. Dokonce i s ilustrací.
Teda jestli ji už nesmázl spolu s reklamami.
Zkuste mu napsat, možná se mu vás zželí.
Jinak napsat krátkou detektivku není problém. Máte nějaké zadání?
Aha… máš pravdu Targusi… musím to už pustit. Prosím připomeň mi to tento víkend. Na neděli by se to hodilo.
Budu se těšit na neděli, díky.
Anonym ne-e
Pane Hrábě, ona není jen vláda protičeská. Je to horší. Už i senát, prezident, a média hlavního(zatím) proudu. Do toho i vlastníci korporátek, kterým se dosavadní systém líbí a změna by znamenala diskomfort a konec zlaté horečky.
aby nezapadlo
„Nikdo nesmí být nucen vykonávat svá práva a povinnosti prostřednictvím elektronických sítí a úložišť nebo jiným podobným způsobem,“ stojí v senátním návrhu. Výjimky jsou přípustné pouze v případech stanovených zákonem, například jako podmínka při výkonu určitých povolání.
Návrh podávají senátoři Jitka Chalánková, Martin Červíček, Jaroslav Zeman, Pavel Karpíšek, Hynek Hanza, Tomáš Jirsa, Rostislav Koštial, Jiří Oberfalzer, Ladislav Faktor, Jaroslav Chalupský, Patrik Kunčar, Jaromíra Vítková, Jarmila Smotlachová, Zdeněk Hraba, Jiří Čunek, Daniela Kovářová a Jiří Vosecký.
https://www.parlamentnilisty.cz/politika/senat/-Za-nazor-vam-zablokuji-ucet-pozor-Pravo-zit-bez-internetu-Procetli-jsme-navrh-ze-Senatu-746128
Nevím, kolik lidí si uvědomuje, že střílí do tunelu. Aniž by do něj viděli. Nedělám se tím lepším, ale nechce se mi do něj střílet. Poslechl a přečetl jsem si, co o tom říkají a píší Rédová i Rajchl. A Vidlák.
Rédová – makala jsem dnem i nocí, Rajchl se mnou ale ošklivé vyběhl. PRO, to jsem byla já a Rajchl. Musela jsem odejít a se mnou dalších 50 členů. Ne, není to o tom, že mi KSČM nabídla místo na kandidátce pro EU. A Drbohlav je poslední problém. Rajchl se mnou nekomunikoval a postavil mě před hotovou věc.
Rajchl – nabízel jsem komunikaci, nebyl jsem vyslyšen. Ano, při sestavování kandidátky jsme na vyšší místo nedali ji, ale jinou osobu, protože jsme usoudili, že má větší volební potenciál. Vrcholným orgánem PRO je sněm, kdo s kandidáty nesouhlasil, mohl na něm vznést námitku a taky příslušně hlasovat.
Vidlák – jsem zhrzen, zpovědní tajemství je ale beton.
To je ve zkratce.
Kdo nebyl u toho, přímo se neúčastnil, „dozvídá se“ tedy (ne pouze z té zkratky), že o Drbohlava zároveň „vůbec nejde“, ale taky „hodně jde“. O kandidátku EU, tam je prudce odlišná situace, totiž – „vůbec o ni nejde“ a „hodně o ni jde“. A jedna strana tvrdí, že se stalo svinstvo, kdy druhá, že byla a stále je připravena to probrat.
Střílej, myslivče Ostrozraku. A chlub se svými přesnými zásahy…
Že obě strany mají svoji odlišnou verzi, to neznamená, že jedni mluví pravdu a nic než pravdu, kdežto druzí lež a nic než lež. Navíc nezaznělo konkrétně, že „přesně toto a toto nám vadí“, pouze, že Rajchl byl svině na Rédovou. Lze se jen domnívat či spíš předpokládat, že Drbohlav i kandidátka hrají „nějakou“ roli. Myslivec Ostrozrak sice ihned vidí, že sice vidí hovno, ale protože je tak zkušenej, že to snad ani vůbec není možný, jak je zkušenej, napálí to tam a ví, že to dal do černýho. No, dal. Do černýho v tom tunelu. Nehledě k tomu. že jak Drbohlav, tak kandidátka, nejsou samy o sobě, obojí nutně má nějaké další konsekvence. A kromě nich tam patrně jsou předmětem roztržky i nějaké další věci.
Může to být všelijak.
Rédová si své tvrdě odpracovala, to jí nikdo nemůže vzít. Lze proto předpokládat, že se jí, a to z naprosto pochopitelných důvodů silně dotklo, že byla přeskočena. Samo o sobě je sice otazník, jestli se vůbec PRO do toho europarlamentu dostane, možná tím ve výsledku o nic nejde, ale i tak jde o to osobní zklamání.
Rajchl se na jednu stranu ohání tím sněmem, na druhou by byl nesmysl myslet si, že jeho slovo má (nejen) u té kandidátky stejnou váhu, jako slovo jiných. Proč se takto rozhodl (rozhodli) a jakým způsobem to tedy Rédové řekl či jak se vůbec to dozvěděla…,,ano, klidně s ní mohl tzv. „vysmýkat“. A to z důvodů, které co? Které neznáme. Což není ani náhodou nějaká omluva. Jisté tam mohlo být něco „nehezkého“, nicméně, neznáme. Nikdo nám to neřekl, ani jsme tam nebyli.
Samostatnou otázkou je zásluhovost na kandidátce versus kapacita kandidáta. Hlupák by podceňoval její akčnost, pracovitost, tah na bránu atd. Neznám ji osobně, právě proto nebudu soudit, jaká by ale byla coby europoslankyně. Že, narozdíl od ní, i tak je tam v tom parlamentu hejno blbců, to není měřítko. Rajchl (či skupina kolem něj) mohl usoudit, že ta, místo Rédové navržená jiná kandidátka, je k tomu líp disponována.
Čímž se to vrací k tomu zklamání – zde pozor, to v případě, že podstatou problému je skutečně ta kandidátka.
Může to taky celé být ještě jinak, ta navržená tam může být ještě z jiných důvodů, taky Drbohlav v předsednictvu sice podle slov Rédové je to nejmenší, ale ve skutečnosti není. A taky jiné další věci, o kterých se zatím nikdo nezmínil. Vidlák to třeba ví, ale drží to doma ze svých důvodů, do kterých mu nemůže nikdo mluvit. Proto i on jen naznačuje a z opět naprosto akceptovatelných, zde lidských důvodů, je zklamaný. S Rédovou jsou přátelé, na tom přece není nic špatného. Je proto s ní, protože přátele nezrazuje. Cokoli jiného, než takto být s ní, by totiž v této emotivně vypjaté situaci od ní jako zrada bylo vnímáno.
Další věcí je, že na její hlavu se na sítích sneslo mnohem víc doslovně sraček, než třeba tady na Rajchla. A ne od něj, nýbrž od jiných, taky zkušených a všemu rozumějících ostrokanonýrů. Na přesdržku, jakkoli Alef nemá rád to internetové svalení se.
A pořád dokola, k tomu ví líp, než myslivci Ostrovidové (a nemyslivec já), za jakých okolností se vše odehrálo a co dalšího je kolem toho přítomno. Ale nepoví, což se mu musí nechat.
Tím pádem je to všechno pořád ve tmě, nějaký kus toho je v polotmě. Z čehož se pochopitelně dají vyvozovat tutový a naprosto zaručený verze, jak to celý je. Přirozeně spravedlivý verze, páč jedinej, kdo to umí spravedlivě, je pozitivní levičák. A Rajchl je svině pravicová a ke všemu má toho Vacka. A nechtěj střelhbitě vystoupit z EU (a ještě víc tím Rédovou připravit o tu ev. kandidaturu…).
Že to je jen můj obvyklý podlý a překroucený splašek, kterým se jen snažím (hloupě a pochopitelně bezvýsledně) bránit svůj idol? Celou dobu mám toho PRO tady plnou hubu, tak se teď tím taky snažím nějak vykroutit, abych nebyl za pitomce, co stejně byl celou dobu mimo a teď by mu to celý spadlo na hlavu?
Mohlo by se říct, že ten předchozí odstavec jsem si mohl odpustit. Neodpustil. Je to teď totiž naprosto stejná situace, jak ve zdejší „bitvě o Gazu“…
No, co říct? Rajchl lavíroval už dřív a že se vezl na práci druhých bylo jasné. Fakt že příchodem Vacka a spol. se něco změnilo. A to fest a nemmůže za to ona, protože neodešla/ sama. Čítám, že voliči si to přeberou. A je velmi dobré vědět, s kým nepočítat či nebrat je do party. Po volbách by to bylo horší, njn krapítko to pánové tím předstihem a snahou zabezpečit si sesli a moc přepískli. ….
A pak se tu kdosi stavěl proti „kádrování a pod“. Dovedete si aspoň kapku pčedstavit, jak by to vypadalo kdyby počkali, kolik hlasů by propadlo do šmelcu a bylo zneužitro… Jejda.
Voliči si to samozřejmě přeberou. Dělají to fundovaně už 30+ let.
😀 ano!
Nebudu vynášet bulvární detaily a už vůbec se nehodlám zúčastnit přestřelky, ale řeknu Vám, Picolomini, co jsem viděl já:
Viděl jsem krizičku. Maličkatou krizi, která vznikla z pochybností některých členů PRO, kteří měli pocit, že jsou odsouváni na vedlejší kolej, že se s nimi v dalším budování strany už nepočítá a že původní sliby vedení zněly jinak, že v politice platí presumpce viny a je třeba nepomáhat médiím s argumentací.
Tohle je úplně normální. Když se na výletě ztratíte, také za chvíli čelíte nervózní manželce a ubrečeným dětem. Je normální, mít pochybnosti. Je normální se bát, že jste opomíjení. Je normální, že se na nové lidi díváte s rezervovaností.
Tohle všechno postupně bobtnalo a kvasilo, protože se to neřešilo. Jen se to odsouvalo, bagatellizovalo, nestálo to za řeč, nebylo o čem mluvit, všechno je přece v nejlepším pořádku. Ale nebylo.
Pak, jednoho dne, se věc vyhrotila. Nijak vážně. Lidé, kteří měli Jindru rádi ho konfrontovali se svými obavami a podezřeními.
Výsledek znáte. Můžete se na něj podívat u Jindry i Petry. Na začátku byly obavy a pochybnosti lidí, kteří měli Jindru rádi. Na konci byli lidi, kteří s Jindrou nechtějí mít nic společného.
Aby se věci nevyhrotily, aby pochybnosti byly rozptýleny, za to je odpovědný šéf, nikoliv podřízení. Za správný úsudek je odpovědný šéf, nikoliv podřízení. Proto je šéf.
A já viděl od začátku špatný úsudek a viděl jsem, jak se místo řešení situace stále více hrotí, až z ní už nebylo návratu. A to šlo o lidi kteří by Vám před měsícem dali po hubě, kdybyste se křivě podíval na Jindru…
Jestliže si strana takto blbě poradila s maličkatou, ba nepatrnou krizí a nechala ji přerůst v odchod padesáti lidí a jedné z nejviditelnějších tváří strany, jak si poradí s opravdu vážnou krizí? Pochybnosti a podezření budou pořád. Lidi nejsou andělé. Lidi nejsou ideální.
Já jsem si pro sebe řekl, že když nezvládli takhle jednoduchou věc, tak nezvládnou ani složitější problémy, které zákonitě musejí přijít.
Na začátku byli lidi, kteří přišli za předsedou s tím, že mají pochybnosti o správné cestě. Na konci jsou lidi, kteří mají jistotu že to jde špatnou cestou. Za tohle může vedení, ne vojíni. Nebudu tady spekulovat a psychologických faktorech, ale čistě pragmaticky pracovalo vedení strany s naprosto chybným úsudkem, učinilo špatné závěry a zvolilo brutálně špatnou taktiku. Tak špatnou, že jsem ztratil důvěru, že by se to brzy zase nezopakovalo.
Lidé jsou nedokonalí, často dávají po hubě těm nepravým a málokdy se spletou opačně.
To chce klid, každé zlo je na něco dobré. Sice špatná zkušenost, ale lepší teď než později – to vy bylo horší,. Akorýt jsem zvědavá – za jak dlouho příjde na ten špatný nákup či výměnu a kdy příjde na okošt. Doufám, že dáte vědět a taky že došlo a není.
Jinak, kdesi, kdysi jsem četla, že ledacos se děje v pravý čas,. No a někde jsem četla, jak dvousvetrová, ještě před znovu zvolením řekla něco ve smyslu „roztáhnout křídla“. Zakladatel a napravovatel jejich dosavadních chyb a rádce odešeel do věčných lovišť, takže cestu mají volnou…. budou se dít vjeci , že opravdu je potřeba teď fofrem odpočívat a nabrat sil – protože pak to bude fičák …..
Takže využijte pauzy k obnovení sil a pak se uvidí. Ono když to tak vezmu, tady je tolik dobrých nápadů i když se občas handrkují, ale v podstatě vědí co ajak a to je důležité. Myslíte že jinak by se Šídlo a další tak namáhali, kdyby si to neuvědomovali? Nevěřím…
A nezapomeňte, že Sorosovci stopli dotace, že i v jurop není dvakrát klidno, že i němci mají poměrně rušno. Jsme holt provázaný na západ a tak se to objeví i u nás. A pak bude potřeba všech sil k nápravě.
Bulvár a jejich přestřelka, to taky není nic pro mě. Jistě jste si ale vědom, že prostor ke spekulacím by se vytvořil tak jako tak.
Je to pouze můj pohled, nikomu jej nevnucuju, jen jej píšu. Ne až tak na jádro věci, jako na ty spekulace jako takové. Ne náhodou jsem tam dal tu Gazu. Co mi na spekulacích vadí, jsou apriorní stanoviska, že to je jasná věc (aniž by se vědělo, co je to ta „jasná věc“), taky – to jsem věděl dopředu, jeden je tam absolutní svině, druhý zase anděl… Atd. Aniž by se to kromě myšlení si taky vědělo. Mám to pro sebe tak, že se nespoléhám na nějakou svoji moudrost a zkušenost, a už vůbec na ten kolikátýsi smysl – intuici, abych z polozpráv a náznaků tvrdě vyvozoval. Právě proto, že pokud se u něčeho vyskytuje lidský faktor, je to tam variabilnější, než by Rubik kdy vymyslel. U takový fyziky a hlavně chemie bych byl jinej. Tam bych si pro nějaké aktuální stavy poznání nechal koleno vrtat. U „faktoru“ ani za zlatýho čuníka…
Jste opinionmaker, to se nedá svítit 🙂 . takže když napíšete jen takto obecně, že se Vám to nelíbí, má to taky svůj vliv.
Druhou věcí je právě ta postupná eskalace problémku v problém, kterou jste zmínil. Možná jste to měl koncepčně nachystáno pro článek a já Vám to tímto pokazil, ono totiž na tom, co jste teď odepsal, přece není nic na ponechání pod pokličkou. Sice se to předtím jaksi dalo číst mezi řádky, ale ne naprosto zřetelně. A mohl jste to napsat rovnou. Což nepíšu jako výtku, vždyť byste tím šel přímo k věci. I bych si pak odpustil své rozbory na téma „jak to všechno mohlo být“. Neměl bych potřebu připomínat stupeň kvality odsudku, postaveném na velmi skoupých vědomostech, ale „přece“ sponzorovaných tím „Vidlákovi se to nelíbí, takže jasná věc“.
Povšiml jste si dle mého, že mi nikdy nešlo čistě jen o osobu Rajchla, ale o PRO coby především projekt. Takový, který mohl získat kapacitu či potenciál někam tu naši smutnou dějovou tendenci vychýlit. Proto mě ze všeho nejvíc mrzí, že tímto to bylo značně poškozeno, možná zničeno.
Ani já nechci a ani nebudu nikoho prát. Že si Rajchl vybudoval jakýsi kult a možná/asi, opojen světly ramp, začal být hluchý k oprávněným připomínkám, to mi tam ale už dlouho blikalo. Interpretováno mi to taky mým „zdrojem“. Včetně toho, že u některých došlo k tomu jakémusi žárlení, neznělo mi to ale vyloženě varovně. Konec náznaku praní. Že z toho ale vyroste toto, to mi tráva při svém růstu nepošeptala.
Nezbývá mi ale, než s Vámi souhlasit (jakkoli tu podstatu samotnou neznám) v tom, že politický manager nemá právo takové věci nevidět, či sice vidět, ale přehlížet je. Je to možná „začátečnická chyba“, ale to by bylo pouze vysvětlení, ne už omluva. Toto v souvislosti s tím bobtnáním problému na základě důvěry ve Vaše slova. Nebyl jsem u toho, ale nemám důvod Vám to nevěřit.
P.S. A levičáky ne, že zase tolik nenávidím. Jako všechno, i to mý rejpání je o těch předsudcích. Mmch inspirace mého nicku je (s měkkým), ale velkym. Já s měkkým, ale malym…
Aby to nebylo zavádějící, tím žárlením nemyslím Rédovou…
Tak nám Vidlák sdělil, co bylo předmětem stížnosti těch šestnácti a následně důvodem vyhození. Díky za to, asi poslední podstatný kamínek do mosaiky.
piccolomini – S Vaším výrokem >>Je to možná „začátečnická chyba“<< absolutně nemohu souhlasit. Pokud někdo chce spravovat politickou situaci u nás, presumpce viny pro politiky je naprosto nutným pravidlem bez jakékoli výjimky. Porušení dokonce při nové volbe je absolutní arogance.
Jinak rozumím všemu co píšete, ale stojím si za vším co jsem napsal ( a neodvolal – jedna špatně pochopená informace ) já, i když mne asi počítáte mezi ty Ostrovidy.
Proto to je v uvozovkách. Ony se používají v různém významu, v tom mém to znamená, že o ní pochybuju. A že i kdyby tomu tak v nějakém smyslu mělo být, není to omluvou.
Jestli jste splnil myslivecké parametry, to si posuďte. Nestavím se ale do pozice vychovatele nebo arbitra, své pohledy vždycky zdůvodním. A taky jsem připraven, přečíst si o sobě, co jsem za paznehta já. Bude-li to zdůvodněno. A nemusím Vás poučovat, protože víte, že od toho diskuse je, aby proti důvodům každý, chce-li, napsal své protidůvody.
K té presumpci viny, nezapomeňte, že by to byl přímo optimální nástroj, jak to tam v politice dle libosti eliminovat. Stačí náležitě nachystat téóčko. Což je protipohled z reálného světa. K té obecné platnosti je tu například (a zdaleka ne pouze) kauza Vitásková.
Víte, asi jsem v tom jiný a třeba někoho tím irituju. Možná jste si všiml, že připomínám občas ten rozdíl mezi životem, jaký by lidé chtěli, a životem, který žijí. V tom reálném jsou cíle, které jsou dosažitelné. Jde-li se za nimi s nástroji, které jsou k dispozici.
To je odpověď Vám, nehledat „nástrojové“ souvislosti s důvodem Vidlákovy zhrzenosti…
Trestní oznámení ještě není obžaloba. Rozumím Vám, ale zdráhám se brát nefunkčnost soudního systému jako důvod k opuštění zásadního pravidla politiky. Spíše by se měl udělat nějaký ochranný mechanismus proti neoprávněným trestním stíháním. Navíc tady jde o jmenování do nové funkce, ne o setrvání. Víte, mne i napadlo zda to není nějaká demonstrace co si někdo, přemýšlel bych o sponsorovi PRO, může dovolit. A pokud si to dobře pamatuji, protesty byly PŘED sněmem, to znamená že ta volba byla asi předem jasná. Rajchl se také pochlubil, že dostal všechny hlasy na předsedu, to se hlasuje veřejně nebo ho i v době vnitřního sporu mají všichni tak rádi ?
Omlouvám se, že jsem se rozepsal o již s diskusí nesouvisejících věcech.
Jen ještě pro pořádek, odešli sami, nebyli vyhozeni, jak máte v předchozím komentu. To je dost rozdíl i v případě „situace je donutila“.
A přes Vaše zdráhání, takový ten stav je. Neměl by samozřejmě, ale bohužel je. Jde pouze o proměnlivost míry použití a publicitu, které se kauze dostane. Uvedl jste vlastně typický příklad z dlouhé řady toho, jak to chceme mít versus jak to máme.
Jistě rozumíte, že to neschvaluju. Jen to beru na vědomí, včetně ošidnosti toho pravidla. Nevím, jestli to někdy bude tak, že pravidla budou místo zneužívání dodržována. Spíš ale ne, protože aktérem je homo vulgaris, neboli člověk obecný. Historie nám od svého začátku po dnešek o něm nepodává příliš příznivé reference…
Moc pěkná analýza, ale vzhledem k tomu, co v PRO bylo a je za lidi, je úplně bezpředmětná. K zániku to bylo odsouzené už při svém vzniku. Teď už nezbývá, než se útrpně usmívat při pročítání starých Vidlácký ód na borce Jindru, který je upřímný a myslí to dobře, protože spolu popili portské. Všichni, kdo volili normální strany, se tomu musí strašně, ale strašně, smát a celou partu místních diskutérů mít za naprosté Quijoty…
Tímto vývojem vidlácký web ztratil veškerou důvěryhodnost pro celou „dezolátní“ scénu a pomalu vyšumí do ztracena s větší nebo menší ostudou. Možná zůstane pro pár věrných v podobném tvaru, jako fungovalo původní litterate.cz, než ho Vidlák zabil.
Ale hovno, pytlíku.
To, k čemu došlo, není Vidlákovi k hanbě. Z šerifa Mackenny se holt vyklubal bandita Colorado, tak to v životě někdy chodí.
—
Teď vylezou mudrlanti a začnou se prsit, že oni to věděli, a kdyby je Vidlák poslouchal, tak…
Hovno.Nutella. Když to věděli předem, mohli místo Vidláka (a paní Rédové,a dalších) konat sami a lépe.Jak říkám: nutella.
Od Vás jsem takovou přízemní reakci nečekal, ale budiž. Jde to tam, kam si myslím.
No né, ale vážně, pár lidí tu bylo, co tenhle vývoj předvídalo. Já sem sklerotik tak už nevím kdo , ale to jsou lidi kterým možná stojí za to naslouchat….
Vidlacky web tím naopak jedině získal vy hlupáku.
To tedy fakt nevím, co tím získal. Důvěryhodnost fakt ne.
A je to změřený přesně, broučku? Aha … Ono tam venku, za zdí agenturní kantýny, jsou věci dost často jinak 😉
ukrajina už vyhrála? a pokud ne, tak proč už tam neriskuješ život brouku? nebo snad putin není to největší zlo v dějinách? jsi pokrytec, chceš aby ukrajinci bojovali, ale sám zhebnout nejdeš
Re: Onanym
Vidlák získal nepřenosnou zkušenost. Jak s ní naloží, je jeho věc. Svou čtenářskou obec informoval o svém úhlu pohledu.
Co tam máš dál v instrukcích na dnešní šichtu, blbečku? Otoč list a začni klofat z další stránky, ať se dostaneš do postele.
Jj, přesně tyhle reakce jsem čekal. Bohužel.
A tak ses dočkal. Tak to má být.
Tak jsou vlastně všichni spokojeni. Onanym si zaslintal a my ž je Vidlák v pohodě a pořád ten stejný srdcař.
Chlapče, rád bych napsal, že přání je otcem tvé myšlenky. Jenže u tebe to nejde, bo myšlenky se ti nemají kde tvořit.
Další komentář od někoho, koho jsem si celkem vážil. Nemusíte si myslet, že Vaši odpůrci jsou komplet dementi. Mrzí mě to, ale ne zas až tak moc.
Všichni dementi nejsou, ale mnozí ano. – Například, pokud někdo stojí o rozumnou diskusi, jistě by neměl mít problém zvolit si nickname (jeden) a toho se držet. Takových je nás tady spousta: namátkou – já, Ládik!!!, Godot, Admirál, ovšemže Vidlák, favorit, Animus, a mnozí další – vlastně většina. Nejsou to naše skutečná jména, ale naše přezdívky jsou zavedené značky, a píšeme pod nimi už roky.
Naopak – není-li toho někdo schopen aby si zvolil svůj nick, buď nemá dobrý úmysl a jeho zájmem je rozličně vysírat v diskusi, a nebo je to prostě dement.
Vyber si.
Zvolit si stálý nick umožní Vidlákovi komentáře daného autora smazat komplet, roky dozadu jen proto, že psal pravdu, která se jako pravda ukázala ještě v době, kdy Vidlák blouznil, hystericky bubnoval a kázal.
˙ʎʞǝʌɐu nɾnɔɐɹʇɐzǝu ıpıן ɐɾ ˙ʇsǝɔ ɐ ɐʇɔnǝqǝs ı ɯǝsɐɔ ɐ ןıɔɐɹ ʇǝzɐɥɔıɹd nןɐɯod ɯnzoɹ ʎqɐ ‚nɾǝɹd nɯ ɐɾ ʞɐʇ ˙ʇɐʌɐʞǝɔo ǝzןǝu ɾǝu n ıɔuǝʇsısuoʞ oqǝu ıxǝןɟǝɹǝqǝs ‚ʇsǝɔ oʞɐɾ ɔıu ˙ɐʌoןs ɐʌs ɐz ıuɐ ʇsoupǝʌodpo ǝsǝuǝu ɐ ǝzɐʞ uǝɾ uo ‚ǝɾnpnqǝu ɔıu uo ‚ɟǝs ıuǝu uo ǝןɐ ˙ǝɔɐʞıunɯoʞ oʇsıɯ nʞʇsıɔ noʞɔıʌǝsןoq ןpǝʌoɹd ʞɐןpıʌ uǝɾ ˙ʇsɹd ʇnouɥıʌpz ɐ ʇɐʇd ǝs ǝʇsıɯɐu oןʎq ˙ǝuǝɹpɐɾʎʌ ǝuןǝʇıɯnzoɹs oʇ oןʎq ‚ǝuʌǝɾz oʇ oןʎq ‚ʇǝpıʌ oʇ oןʎq ‚ןɥoɯ ǝןɐ “ ʇɐpɐןʞodpǝɹd ןɥoɯǝu opʞıu ˙˙˙ opʞıu ɐ ıɔǝʌ ǝɹqop ɐu ןɐʞɐɯ ɯǝsɾ ɐɾ“ ‚“ǝɹqop ןǝןsʎɯ oʇ ɐɾ“ nןɐqo ɯǝuuɐɹɥɔo ɯoʇ ʌ ʎuǝɹouɐz oʞoqnןɥ ǝʇsǝɾ ǝɾ ǝɯ ǝןpod ˙ɯıןsʎɯǝu ¿ʇǝzɐɥɔop oʇ nɯ ɐuıɔɐz ¿ʎʇıןɐǝɹ ʎʞsɹdɐd ıuʌɹd ʇǝpıʌ ɐuıɔɐz ˙˙˙˙ɐʞoɹoɹd oɥǝusǝןɐɟ ıɔıɾɐʌıʇɔn ןǝʇɐzɐʞ ʎusǝןɐɟ ˙ʎʞıʇǝɹǝɥ ɐ ıɔɐʌoqʎɥɔod uɐʌouıɯɐʇuoʞ ןʎqǝu ɹoʇsoɹd ʎqɐ ‚nʞʇsıɔ noʞɔıʌǝsןoq ןpǝʌoɹd uo ‚ouǝןʇǝʌsʎʌ ɯǝʇxǝʇ ɯʎupıןʞ nɯ oןʎq
Jste naivní.
Já vám to předvedu i bez stáleho nicku. Sledujte…
Bomba 😀
Já jsem Franta z Horní Dolní
přišel jsem k vám s plnou polní
V mozkovně mám nabito –
pod článkem hned nablito:
Napíšu vám, co si myslím –
jméno ale svoje syslím!
Přec na sebe neprozradím,
že zrovna já tady kadím
Zbude po mně smrad a dým –
srdečně,
váš Anonym
Jak statečný je statečný muž? A jak statečná je statečná žena? A na čem lpí statečnost? A kde ulpívá? Přece jsme rozumní lidi, když na to přijde. Málovkom žije vždy ještě déle minulý pocit. Možná šťastněji než cokoliv jiného.
Statečný je, kdo se nebojí? Nebo je statečný, kdo se bojí a ví čeho, ale přesto… Spíš to druhé, ostatně, známá fráze. Ale kdo se bojí a ví čeho, avšak přesto…, není pokaždé jen statečný. Sice ano, ale hlavně bezhlavý, naivní, taky rozzuřený apod. Vedle statečnosti je taky odhodlanost, kdy statečné odhodlání udělat hloupost taky není nejlepší volbou. Statečnost lpí – trvá na učinění nebezpečného a ulpívá – zůstává v paměti. Pro svůj emotivní základ – obdiv k ní tam u ní bývá pomíjeno, proč byla projevena.
A napadají mě další kombinace, nicméně pouze v obecné rovině. Taky statečnost v kombinaci s odhodláním udělat něco, co dotyčný považuje za správné. Vy to možná míníte konkrétněji, tentokrát jsem ale s porozuměním Vašich slov asi na štíru.
A odměna za statečnost? Statečnost pro sebe nebo pro druhé, každopádně ze sebe. Nebo z lidí v nichž není?
Jako pokládáme věnce, jako míjíme letmým pohledem smírčí kameny, co bude symbolem let 20-22? Když ne p, r ani o, tak zetko snad? Já tomu lidskému faktoru nijak nerozumím, já si myslím, že jsou všichni lidi dobří.
Ty statečnosti jsou asi různé. Pro koho, kvůli čemu aj.
Já myslím, Vy myslíte, můžeme si to vzájemně dokladovat na různých dějích. Ten faktor je ale obrovská množina jednotlivců, jedni víc dobří, druzí víc špatní.
Vzhledem k naší vyvinuté sociální inteligenci by tendence k dobrému měla být silnější. Dlouhodobě. I v odporu vůči špatnému.
Realita? Jak je to vlastně s tou sociální inteligencí? Jakou sílu má lidský faktor k páchání dobra a jakou k páchání zla, obojí ve výsledném otisku do společnosti? A především, proč je velká část dobra spotřebovávána až napravováním zla, tím faktorem způsobeného? Konečně, jaký klade dobro odpor, třeba už jen ve chvíli, kdy zlo někde začne rašit? Můj výsledek není kladný.
Pozn. Dobré a špatné znamená to, co v našem kulturním okruhu takto spontánně vnímáme, kdy část Desatera do toho samozřejmě taky patří.
Je statečnější pravice nebo levice?
Redova drela do roztrhani tela, de rec kolem, koryto pak mela dostat automaticky.
Jestli vytahli v poslednim momentu parasita misto ni , na to koryto , tak si zadelali.
Takovej hysterickej bordel vo jedno mizerny koryto.
Hysterie lecos napovida , vodkud ten puch fouka..
Tak zas nic. Jsem měl už nabito. Třeba má Vacek dlouhej klacek, kterým odpíchne od nory každého potencionálního hejhulu stojícího před oním tunelem. Piccolomini dík.
Volební kampaň pro voliče SPOLU běží už rok. Čísla hovoří:
https://1iq.cz/i/album/Km4p7jC
A kam běží?
Ke společenské a hospodářské propasti. Můj odhad je zhruba do 7 let. Podobně jako jiní jsem se ve své předpovědi, viz odkaz níže, poněkud unáhlil. Trend je ale jasný, jsme v čelní skupině závodu kolonií EU, kdo se nejvíc obětuje pro záchranu Německa.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/01/06/novy-neprumyslovy-stat-aneb-predpovedi-cernych-labuti-pro-cr-v-roce-2023/
Titulem ověnčený ekonome, víte proč na medicíně nemají jarní prázdniny? Protože by během nich vystudovali ekonomii!
Kdyby to nebylo k pláči, je to k smíchu.
Aneb komik Zelí co hrál penisem na klavír, ani tentokrát nezklamal.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/11/15/karikatura-na-tento-den/#more-1004889
To je blbost – Zelí je ročník 1978, Perec č. 12 je ročník 1981. (Kdo jste v kontaktu s Vlkem, upozorněte ho, prosím)
Ale třeba měl uvědomělého fotra jako Pávek 😀
re: občan – já jsem to pochopila tak, že je to shoda příjmení. Každý si z toho vybere, co se mu hodí.
😜
Někdy si /asi oprávněně – jako v tomto případě/ připadám jako poněkud oligofrenní.
Nemohu vyloučit, že to není naopak, že normální jsem já a oligofrenní je někdo jiný.
Fakt, ale fakt nemohu pochopit souvislosti, zejména na co by někdo měl upozorňovat „vlka“ /ano, mám na něho spojení, ale neudělám to/.
Na ukrajinské karikatuře z roku 1981 je žid a banderovec, jak táhnou „studenou vojnu“.
Autor karikatury je J.Zelenskij.
Opět se ptám – jakou to má souvislost s Volodymyrem Zelenskym, jehož otec se jmenuje Olexandr Semenovyč Zelenskyj – jinou, než shodu PŘÍJMENÍ autora té karikatury s příjmením současné zbožíhodopuštění a z vůle USA hlavy Ukrajiny.
Jestli někdo víte, napovězte mi.
To víte, jeden nemůže vědět všechno.
L.
No, ono tam je napsáno „V. Zelenskij“.
OK! – dík za upozornění.
Nic to ale, podle mne, nemění na podstatě. Na Ukrajině bylo v roce 1981 50 222 000 obyvatel.
Kolik z nich bylo V. Zelenských? Sto? Tisíc? Dva?
Ten „vtip“ u „Vlka“ spočívá právě ve shodě monogramu jména a příjmení se současným prezidentem.
Nevidím na tom nic, na co by měl být „Vlk“ upozorňován.
Dokonce si myslím, že kdyby ho někdo „upozornil“ ve smyslu Vašeho nápadu, že by se mu „Vlk“ právem vysmál, v horším případě by ho „roztrhal“ jak „sviňa ruksak“.
L.
Asi takhle, Lexi – třeba to je na mne příliš speciální druh humoru.
Ano, ta karikatura je nadčasová. A poté, co se v Izraeli a na Ukrajině dostali k moci praví a nefalšovaní nacisté, už to ani není karikatura, ale hořká pravda.
Vč. toho, že dnes už by si v EU a možná ani v RF nikdo netroufl něco podobného otisknout., protože by skončil před trestním soudem a jeho periodikum na seznamu zakázaných.
Občan
Já si to myslel, že Zelí na to nemá věk, ale nezkoumal jsem to, tak děkuji:) Napadlo mne, že to je spíše ďaďa. A že klaun se dědí v rodině.
I tak mi to přijde zajímavý. Už tím, že je to z dnešní UA a je to aktuální.
njn – na Tiscali je zajímavý článek o ruských oligarších. Aby jim nezabavili lítadla, tak žádná francouzská riviera, eunijnímuprostoru se striktně vyhýbají a lítají do přátelských zemí. Aj oligarchové se učí kdo na tom jako obbvykle prodělá.-… 🙂
ODS a její velmi pravicový poradce na ČT…… Kdo volil ODS, podívejte se jakého zeleného komouše a demagoga jste si zvolili.
https://www.youtube.com/watch?v=DEU3qFHQXig
Proboha kdy Klaus čelil velké nepřízni médií, Bobošíková by se měla také trochu krotit.
Poradce je fakt odpovídající derniérovi.
ODS je prý pravicové uskupení, kde se nehraje ve stylu „brácha na bráchu“.
https://www.youtube.com/watch?v=KF4xwkXA6U0
Miloslav Ponkrác napsal:15 listopadu, 2023 (3:39)
Vy jste v mnoha organizacích nepracovala, že ne?
Já vám to vysvětlím stručně – s dynamikou této organizace zvané PRO. Politická strana PRO je založená na prázdných řečích a emocích, ohromujících strhujícími projevy (metoda ála Casanova). To logicky přitáhne srdcaře a lidi pracovité, zapálené pro myšlenku, kteří se mylně domnívají, že straně PRO o něco dobrého a morálního skutečně jde. Vedení PRO (Rajchl, Vacek, …) jde ovšem čistě o koryta a na nějaké ideji jim pranic nezáleží. Tím se vedení PRO dostává činy do rozporu se srdcaři, které přitahují. Množí se postupně deziluze členů a příznivců, které budou postupně geometrickou řadou růst, jak se bude rozpor mezi korytářstvím vedení a naivními srdcaři stávat čím dál zjevnějším.
Takových organizací ještě bylo a bude!
________________________________
Sorry všem, že tady kopíruju nočního Ponkráce.
Já jen, jak vysvětluje tu dynamiku vzestupu této jisté strany, že mi to o těch plamenných projevech, něco připomínalo. Teď jsem si vzpomněl. Kdysi jsem to měl na přednášce. A nechci tim nic říct, jen, ze někde v nevědomí to ve mne Ponkrác vyvolal. Brrr
Dynamika vzestupu NSDAP
Ale toz. „Takovych organizaci bylo a bude.“ I v korporatech se to deje. A ja jsem byla u zacatku Zelenych. Taky jsem naletela na totez.
Komu se nelení, tomu se zelení. Vstupte mezi LGBQTMNBVCXY++ a nebudete muset neustále měnit barvy.
Kaž už jste naznačil tu „zpřeházenou abecedu velkých písmen a matematická znaménka“, dovolil bych si k Vašemu textu připojit – „ani nic jiného.“
L.
PS
Ale na druhé straně /i oceánu/ – jak je komu ctěná libost. Jenom je třeba mít na paměti, že je to „nafurt“. Jako – jak to říkal kdysi Sovák na margo party starých, našich nejlepších herců, když se bavili o smrti a jakou z ní mají obavu, a on jim jako kandrdas řekl – „A to já se smrti nebojím, akorát mě sere, že je to nafurt.“
Omlouvám se za nespisovný /vlastně spisovný, ale quasivulgární/ výraz, ale u citace se to musí, jinak to není citace.
Zázrak – odklikl jsem „Když“ a zobrazilo se „Kaž“.
Jak jsem psal výše – elektrony opouštějí své dráhy.
A vlastně ne jenom „elektrony“, ale když jsme pod tím „zhrzením“, tak vlastně i členové stran a sympatizanti, jsouce shledání nepotřebnými.
Jako ty volné elektrony.
L.
To je jejich přirozená zvrhlost. Za přesně stanovených světelných, tlakových, teplotních a dalších fyzikálních podmínek se chovají tak, jak je to právě napadne.
Tak u mne je od počátku „PRO“ jenom byznys projekt typu „Věci veřejné“. A Vidláka je mi líto, pracoval pro ně pilně protože věřil že jde o něco jiného. Jsem zvědav co bude dál.
Hmm vrtalo mi hlavou, proč jel číňan osobně za velkou louži do bílé chýše. A ejhle
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/cina-chce-aby-vsechna-izraelska-jaderna-zarizeni-byla-pod-dohledem-maae/
čert ví co mají za informace, když to tak fofrovalo. uff
To dá rozum, Jevreji by měli ukázat, co je na A-bomb napsáno (Made-in USA).
Upřímná rada Signalistovi!
Idiot Fiala může teď udělat už jen tři věci.
Nechat za úsvitu zastřelit svého markeťáka za sabotáž. Ano, sice jej dostal na přední stránky světového tisku, ale dělají si tam z něj prdel.
Abdikovat. Rozpustit vládu a jít do hajzlu.
Svolat sjezd a rozpustit ODS. Protože pokud je ta strana v takovém stavu, že jako svého představitele strpí úplného idiota, tak bude pro všechny zúčastněné lepší, když nebude existovat. Pak může jít domů, pustit si Šmouly a podporvat Azraela (*3).
Neudělá samozřejmě ani jedno, protože je idiot.
https://dfens-cz.com/idiot-mourenin-a-nutella/
Díky, Signalisto!
https://scontent.fprg5-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/402575603_738492781643430_992520094599620943_n.jpg?stp=dst-jpg_s960x960&_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=UCy3v432UNQAX_nrXpT&_nc_ht=scontent.fprg5-1.fna&oh=00_AfDbaKZ2ZNv-vcFm3B4hPyB8MaUqj1v-sj_XvyQqMAb76g&oe=6559393F
Zato přece on signalizace nemůže! To vše způsobili komunisti,podelal Babiš,a pomáhal mu Putin.
Ano. Kdyby tady nebyli před 30 lety komunisté, nemohli bychom na tom být dnes tak blbě. To dává rozum ne? Aspoň voličům ODS a TOP.
Dexxi doufám, že cítíte tu ironii a nadsázku v mém příspěvku výše.Jinak by to znamenalo mé pomatení smyslů, a to ještě opravdu nehrozí.
Je třeba více podporovat Ukrajinu až do jejího úplného vítězství,vy bando kolaborantskejch magorů.
Biden je zase úplný Alzhaimer. A jeho Strana mu to taky trpí a to je prezident USA, ne český premiér. 😀
Prezident u vrahů z Vostrýtu (copyright Jasánek) a jeho volba v USA předstírají, že je to demokratický proces.
To je omyl, v USA vládne od r. 1913 FED. (Konzorcium soukr. bank /Jevrejských/. kterému omylem přisoudili název, jako by to byla Státní banka).