Na začátek si prosím dejte několik výroků. Nejsou citovány přesně, některé jsem parfrázoval, ale jejich smysl zůstal nezměněn. Všechny řekl jeden člověk a jeden z uvedených výroků řekl mně osobně. Můžete hádat, který:
„Je nechutné, jak zbrojaři vydělávají na tom strašném konfliktu na UA.“
S prezidentem i premiérem jsme se shodli na základním bezpečnostním rámci České republiky
Hnutí ANO vždycky pomáhalo Ukrajině.
Rusko je agresor.
Nezavleču zemi do války. Jsem diplomat, ne voják.
Jestli Ukrajina vstoupí do EU, bude to pro naše zemědělství strašný průser.
Obranná smlouva s USA je dobrá věc. Mají ji na Slovensku i v Maďarsku.
Chceme zabránit Leyenové ve znovuzvolení.
Odcházíme z Renew (a nejspíš uděláme frakci s Orbánem)
NATO je základem naší bezpečnostní politiky.
Petr Pavel se fotil s tím masovým vrahem Gerasimovem…
Aby se nezvýšily koncesionářské poplatky, budu krvácet na barikádě (Dříve také řekl, že by se koncesionářské poplatky měly zrušit úplně).
Ano, myslíte si to správně. Autorem všech těchto výroků je Andrej Babiš a řekl je někdy v průběhu posledních dvou let.
Dává vám to smysl? Je tam všechno. Výroky, které každý dezolát s chutí podepíše, ale i výroky, které by podepsal každý liberál… tedy, kdyby nevěděl, že je řekl Babiš. Kdyby to věděl, tak si třikrát odplivne a procedí mezi zuby, že Andrej je stejně kolaborant, Putinův slouha a nepatří mezi civilizovanou společnost tvořenou Fialy, Rakušany, Kolaji a Pekarovými a Danuší Nerudovou.
Vždycky, když Andrej Babiš řekne nějaký libtardí výrok, zavlní se i diskuse u mě na webu a já se dozvím, že se Andrej konečně odkopal a je jasné, že je jen druhá strana mince Pětikolky. Já sám jsem několikrát o hnutí ANO řekl, že jejich politika je prakticky totožná s tou Fialovou, jen Andrejko by to dělal lépe, manažersky efektněji a nemohl by kvůli popularitě zvýšit daně, protože to by mu jeho voliči neodpustili.
Pak zase Andrej řekne něco dezolátského – začne mluvit o míru, nízkých cenách energií, zepsuje Fialu za důchody, zajede si za přítelem Viktorem do Maďarska, se Zemanem byl Babiš kamarád, ale když mu nabízel první pokus na složení vlády, tak to Andrejko odmítl… Zkrátka ti, co politiku moc nesledují, jsou se svým Veľkým Bocianem spokojení a naopak znalí národovci (včetně mě) jsou na infarkt.
Je to dost podobné tomu, co dělám na blogu já. Píšu už sedm let a pořád se spekuluje, za koho vlastně kopu. Je úplně jedno, že jsem mnohokrát psal, čeho chci dosáhnout a jak toho chci dosáhnout. Stačí o někom napsat pár pozitivních vět a už je jasné, že jsem se odkopal. Už jsem byl slouha Zemana, Babiše, Okamury, Rajchla… Vzhledem k tomu, že na vlastní kůži zažívám tu jistotu gaučových bojovníků, jaký vlastně jsem, nemám moc rád tu přímočarou jistotu, která má o Babišovi jasno a ví přesně, jaký vlastně je. Já osobně si totiž myslím, že to (ještě) neví ani Babiš.
Ano, on prostě ještě neví, jak co dopadne. Neví, jak dopadnou volby, neví, jak to dopadne na Ukrajině, neví, jak to dopadne v Rusku, neví, jak to dopadne ve Francii i v Maďarsku. Neví, kam se dějiny pootočí. Ale stará se, aby žádnou možnost nezazdil předem.
Pokud Rusko prohraje, tak přece vždycky říkal, že NATO je základem naší bezpečnosti. Pokud prohraje Ukrajina, tak přece byl vždycky pro mír. Pokud to volební matematika neumožní jinak, tak přece vždycky měl rád Blažka a chtěl koalici s ODS. Pokud naopak Modroptáci prohrají, tak nikdy nebyl proti Turkovi či Konečné. Pokud v eurovolbách uspějí liberálové, tak je přece Macronovým přítelem. Pokud uspějí konzervativci, vždycky oceňoval, jak má Orbán zorganizovanou partaj.
Vzhledem k tomu, že ANO teď opustilo frakci Renew, tak zřejmě už Andrejko ví, že Macron ve volbách dopadne špatně. A nebo už prostě není možné dál lavírovat a je nutné si vybrat. A vzhledem k tomu, že před slovenskými prezidentskými volbami podpořil Pellegriniho, tak už věděl, že Peter to dá. Samozřejmě si to také někdy vyhodnotil špatně. Po volbách v roce 2021 myslel, že Zeman už to nedá a umře. Nestalo se.
Svým textem nechci Andreje Babiše omlouvat. To ani náhodou. I mě osobně dost vytáčí jeho lavírování a i když jsem se s ním několikrát sešel, dodnes nevím, jak to doopravdy má. V tomto ohledu Babiš zůstal stejný od chvíle, kdy vstoupil do politiky. Mohu si do něj promítat víceméně cokoliv a vždycky najdu důkazy, proč to tak je. Stejně tak ale vždycky najdu důkazy, proč to tak není. Politika sledování směru větru…
Ale možná je to docela dobrá taktika. Náš národ bude vždycky rozdělený skoro přesně padesát na padesát. Je to naše strategie pro přežití. Ať vyhraje kdokoliv, vždycky se to nejpozději za čtyřicet let otočí. Proto je vždycky zapotřebí mít dostatečně velkou menšinu, která se bude schopna tvářit jako většina a přesvědčí nového protektora, že náš národ bude loajálně spolupracovat. Proč by tedy mělo být divné, že máme i partaj, která se umí tvářit stejně rozděleně?
Koneckonců, podívejte se do Afriky nebo jižní Ameriky. O převraty tam není nouze. Akorát tentokrát už nevyhrávají Pinočetové propojení s Washingtonem. Protizápadním „komunistům“ to jde v poslední době lépe a lépe. Možná proto, že nepraktikují politiku pozdního Sovětského svazu, ale spíš politiku dnešní Číny a vojenství dnešního Ruska. Naše země (jak trefně podotkl Ivo Budil) se stále méně podobá demokracii a stále více připomíná jihoamerickou banánovou diktaturu. Ostatně, vojáka v čele už máme a strategický komunikátor je stejně zelený mozek jako PePa. V takovém prostředí se mocenská situace mění měsíc od měsíce a jak nedávno podotkl Petr Hampl, včerejší pokorní slouhové jednoho impéria se mění v odbojné pučisty a vítače BRICSu.
Dneska mají ve Vídni tiskovku Babiš, Orbán a Kickl. Řeknou nám něco o nové frakci v ojroparlamentu…
Berte dnešní článek jen jako myšlenkové cvičení a připomenutí, že v politice není nic jistého ani jasného.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Nevíte někdo, kde jsou k vidění předběžné výsledky z Francie?
V ledničce zbyl jahodový pohár, jen najít důvod ho sežrat 🙂
Klidně si dejte.
https://t.me/neCT24/58360
A po uzavreni volebnich mistnosti ve Franciii zacina ticha letni Bartolomejska noc…
Už jdu pro něj 🙂
Chytrej! 😊
https://echo24.cz/a/HSDww/zpravy-svet-predcasne-volby-ve-francii-vede-jordan-bardella
Zatím minimum – https://www.lefigaro.fr/elections/legislatives/carte-les-resultats-du-premier-tour-des-elections-legislatives-2024-dans-votre-circonscription-et-dans-votre-ville-20240630
Dík.
Pospes si , chrousti uz budou studeny..
Jakpak asi dopadnou rusove ve Vovchansku. Tipuju ze jejich vrchni veleni je tam necha umrit. A tady to svedou to na Zelenskeho. Nedavno jsem tu cetl pekny clanek o prorazeni bilionove dolarove ukrajinske linie.
Inu pekne uzral ten clanek.
Vážně? „The Battle For Vovchansk Is Coming To An End“ https://www.youtube.com/watch?v=7t-bNHlEsdY
Buhehehehé, chichichichichí
To ještě nic není, Vidláku.
Prošel jsem si historii, abych si ověřil, byl-li MAlbi vždy takový srandista – a jo, byl:
https://web.litterate.cz/prakticke-pokyny-k-zabijacce/comment-page-3/#comment-57604
Měl bys ho zaangažovat do tvorby webu jako podnikového blbce.
vsak je presny, len to treba otocit
Malbyte,
ty tvoje čtyři věty nedávají dohromady vůbec žádný smysl.
Mohl bys to nejak logicky srovnat a rozvést?
Pokud máš teda ještě vycházky.
Babiš dostal z Berlína úkol. Rozvrátit frakci, kritickou vůči uhnii, zevnitř. Opozičník se z něho nestal ani náhodou.
Důkaz: Okamura zažívá sešup, ANO posílilo…..volební průzkum pro ČT !.. Opět podsouvání koho mají ty vovce volit. Opět znamení, že nejvíce bruselským sviním je nebezpečné SPD, proto opět manipulace vovcí mééédii. A vovečky budou vesele béékat a volit aspeňáka Babiše a aspeňácké ANO.
Pasáci Pyjalodozimetrů připravují variantu B – Babiš – v hajzlpapírových „volbách“.
za vás musí být SPD rádo
takových fanatických věřících tolik nebývá
já SPD volil roky, ale ze mě to nadšení tedy silně a rychle ubývalo, zvláště potom, co se jeden blízký octl v samotné straně a začal se snažit opravdu něco měnit
Kde jste, Heleno, u estébáka* Babiše vzala ten Aspen?
Kde jste JiH u toho Babiše vzal estébáka* ?
Nepojmenovanče z 19:09, to mám od Teca, dříve Tecočampa, to nevíte? Proto ta hvězdička. Že já bych to z řady důvodů netvrdil.
Pokud si dobře vzpomínám, byl pár let na jejich stránkách jeho profil. Nicméně pár let zpátky byl kdovíproč vymazán.
B I N G O !!!
Blbost, najděte si Lexův příspěvek, já to za vás dělat nebudu.
Vysvětlil to tady Lex.
Měl tam snad nějakej slavnostní proslov.
To Heluš nevysvětlíte. Je to to aspeňák a basta.
:)))))))))))))))
Platí pro Vás to, co jsem napsala nicku Helena.
Babiše tam měli, protože před několika lety promluvil na nějakém jejich potlachu.
Toť vše.
No já pamatuji, byl tam pozván na nějaku přednášku o nějakém druhu ekonomie/ něco o financích/. A přesto si jej dali na seznam členů ač-li to nějaká dobrá duše neudělala schválně.. Pak tam z toho když na to přišel byl docela slušnej rambajs, a museli se omluvit že jej tam někdo dal omylem. A po téhle zkušenosti už na žádné přednášky nechodí.
Babiš dělá jinou formu V4, když tu starou Fiala rozbil.
Uvidíme, jestli to k něčemu bude.
Souhlas. Divím se Orbánovi, že se s tím chytrým židáčkem paktuje. Nechápu po tom všem, co Babiš předvedl v politice, že mu ještě tolik lidí důvĕřuje. Pro nĕj bude vždy mamon na prvním místĕ a bude mu sloužit, aby si ho za každou cenu udržel.
Miroslava? Němcová?
tak ono je problem najst politika v celej EU, ktory by tie peniaze nemal niekde na prvom mieste. Dolezite je, aby to zarabanie penazi prinasalo prospech aj obyvatelom krajiny daneho politika. A este lepsie, ak ten prospech bude vyssi ako pri zarabani penazi politikmi sucasnej vlady
Kostky jsou vrženy
Andrej se rozhodl.
Víme, jak to dopadne.
Hop, nebo trop.
Andrej vsadil vše na jednu kartu, příměří s kavárnou není možné, protože vše co udělal, nebo neudělal, bylo špatné.
Viz Trump v USA.
Babiš byl zahnán do kouta.
Babiš bude zase premiér.“ Ve Vídni se nemluvilo jenom o EU
30.06.2024 12:20 | Reportáž
Hnutí ANO v čele s Andrejem Babišem, maďarská strana Fidesz premiéra Viktora Orbána a pravicová rakouská strana FPÖ Roberta Kickla dnes v 10 hodin na konferenci ve Vídni oznámily vznik společné aliance zvané Patrioti pro Evropu.
Aliance chce zpět Evropu hrdou na své tradice a hodlá prosazovat zájmy voličů i proti vůli bruselských elit.
Babiš představil tři základní priority aliance – suverenita,
boj proti nelegální migraci,
problém Green Dealu……
…..Kickl s poctou přivítal Viktora Orbána i Andreje Babiše. Toho představil jako bývalého – a dle všeho i budoucího – předsedu vlády ČR. „Andrej Babiš sehrál rozhodující roli při formování České republiky a stane se ústředním členem naší aliance. Staví se proti nelegální imigraci a zasazuje se o mírové řešení války na Ukrajině. Zejména tento smysl pro opozici učinil Andreje Babiše a jeho ANO neslučitelnými s fanatickými představami centralismu EU,“ představil Kickl předsedu ANO……
….Viktor Orbán ze strany Fidesz. „Myslíme si, že dnešek je dnem, kdy začala změna evropské politiky,“ zmínil i on začátek nové politické éry. „Prvním a rozhodujícím krokem této nové éry je, že se zřizuje nová politické frakce v Evropském parlamentu,“ řekl Orbán a předpověděl, že tato aliance bude brzy největší a nejsilnější stranou v Evropě….
…Pak se na konferenci ujal slova Andrej Babiš, který oznámil jméno aliance –
Patrioti pro Evropu (Patriots for Europe).
„Máme tři priority, které sdílíme a které nás spojují. Ty budou definovat naši evropskou politiku. Mezi tyto priority patří suverenita,
boj proti nelegální migraci a
problém Green Dealu,“ řekl Babiš.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Babis-bude-zase-premier-Ve-Vidni-se-nemluvilo-jenom-o-EU-757706
Však je také knihovnice, jako obvykle, zděšená.
Má jen dva stavy, je buď znechucená nebo zděšená.
…takže by mohla být bez jakékoli újmy na výsledku nahrazena logickým hradlem.
To by měli voliči uvážit jako alternativu – přišlo by to daleko levněji.
Na druhou stranu – s logickým hradlem je sice taky občas sranda, ale taková jako s Mirkou, to tedy rozhodně ne.
Němcová není knihovnice, což je vysoce vzdělaná paní v knihovně.
Němcová má zemědělku v Brodě a živila se jako knihkupkyně.
Tak jako paní v řeznictví prodává játra, paní v knihkupectví prodává knihy.
Dalšími populárními knihkupci jsou třeba K. H. Frank nebo Jiří Padevět.
Nejspíš se z té tiskařské černi vypařuje něco nebezpečného.
Měli bychom podpořit Ukrajinu vysláním našich nejstrašlivějších
bojovnic – Parkanovou,Němcovou a Černochovou.Rusové by v hrůze
prchali až za Ural a tam by oslovili šamany….
Ti všichni knihkupců nebo zkrachovalí malíři se už 100 let derou do popředí a škodí. Jsou to zašlete pozice.
No a pokud je mi známo, přivydělávala si příležitostnou prostitucí. U některejch chlapů je to patologické, upřednosňují takovédle zrůdy.
A ještě jedna omluva za nepřesnost.
Švejku, sakra, Mirča Němcová bývala knihkupkyní, žádnou knihovnicí!
Omluva za nepřesnost.
Josef původní napsal:30 června, 2024 (17:38)
SCI – FI
Babiš bude zase premiér.“ Ve Vídni se nemluvilo jenom o EU
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Babis-bude-zase-premier-Ve-Vidni-se-nemluvilo-jenom-o-EU-757706
Kauza DOZIMETR
https://echo24.cz/a/SAK4T/ukrajina-dostane-z-ceska-dalsi-vyzbroj-za-400-milionu-prvni-vlak-uz-dorazil
Jak se do lesa volá, tak z lesa ozývá.
Koalice určila pevný čas hlasování korespondenční volby. ANO na protest opustilo sál
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-korespondencni-volba-zamestnava-snemovnu-uz-patym-dnem-40458342
Neměli bychom se tulit k žádnému spolku s Rakouskem.Má milion muslimů,
tedy je na cestě k vymazání z civilizace.Měli bychom obnovit železnou oponu
a nechat jen hraniční přechody.Babiš reaguje jako manažer v napínavém
neustále se měnícím procesu,dokonce má i smysl pro srandu (ty barikády..).
Zdá se,že kauza hnízda už blbce omrzela,bylo to nudné a jenom to získalo
pro ANO spoustu hlasů.Babiš dává pozor,aby se nevyslovil proti NATO a
Evropské Mumii,ale je mu jasné,že pokud z Ukrajiny zůstane trošku větší
kus země,zničí to evropské zemědělce.Proto bude pro mír až Rusové budou
na dostřel od Lvova,jiné řešení je opravdu malér pro Agrofert.Na druhé straně
kdyby vstoupil do Moldavie,měl by Agrofert blíže k budoucímu Rusku a
byla by šance se tam někde chytit.Myslím že je dnes rád že nevládne,sice
by naši zemi tak nedobil jako fašistická chátra,ale taky by musel počítat s
tím,co se děje ve světě – hlavně v Portugalsku prý mají po očkování zvýšenou
úmrtnost a to někdo dříve nebo později odnese.Patrioti pro Evropu – doufám
že Agrofert nebude jako přidruženou výrobu vyrábět Patriot…..v licenci…
Není to výzva i pro AfD?
Není to tak dávno, co nám Vidlák vysvětlil, jak je Macron mazaný, že vyhlásil volby.
Macron se přepočítal. Krajní pravice míří k triumfu
A tak si to tu čtete.
Já jsem neřekl, že je mazaný, já jsem řekl, že se snaží si zachránit situaci a že mu to může díky dvoukolovému systému vyjít.
Ano, o mazanosti jste nepsal, leč z kontextu to tak plynulo. Nikdo ho nenutil vypisovat volby. Spekuluji, že v tom byl právě onen mazaný kalkul, co kdyby to vyšlo.
Jo, z kontextu to vyplynulo… tak určitě… Tohle je jediné, co vy libtardi umíte. Nařknout mě z něčeho, co jsem neřekl a pak to vítězoslavně vyvracet.
On(a), dle deklarovaných volebních preferencí, asi není liptart
https://web.litterate.cz/jeste-nevi-jak-to-dopadne/comment-page-2/#comment-304933
Není liPtard.
Len je volaký zmätený.
Ves se posral ,sice vo tom nepsal, ale z kontextu to vyplynulo jasne. Asmrdi.
Ten Babis je asi nakej zavislak ,porad by chtel se nekam cpat , svazackej,politickej snazivec , kazdej mu nadava a von furt este vic ..
Chce do vlady ,ale nerekne, co potom udela. Uz byl a neudelal..
Ted,co s nim , tezkej pripad..
věš/i (věšáku?), jste až takový trouba, který je svým neoblíbeným schopen vytýkat, že nedisponují křišťálovou koulí. Trapné!
Něco jsem o tom psala já, Vyzout se z odpovědností za dosavadní průšvihy a zmizet na druhý konec světa. Tak nějak
Nedavno mi bylo vysvetleno, ze mam uverit a pri jine prilezitosti ze se jedna o nadsazku.
Pochopit o co pisateli jde, priznamvam byva nad me sily. Ne vzdy,
Uvedomuju si, jak tezke je psat clanky, vsechna cest.
Jeste ze mi to byva tak nejak vysvetleno. Abych tu myslenku mohl uchopit, tak nejak po nasem, svazacky spravne,
Matouš 5:37
Ať je tedy vaše slovo ‚Ano‘ ano a ‚Ne‘ ne. Co je nad to, je od zlého.
Toto by mělo být Vidlákovi známé. Právě proto, že se toho nedržíme jsme v takové mizérii, jaká je. Babiš svou rozplizlostí názorů jen prohlubuje současný svrab a neštovice. Jak vidno a čteno, Vidlák Bibli nectí a paktuje se s tím, co je zlé. Bude zatracen.
Koho doporučujete volit?
Zodpovědnost volby nesete sám.
Zodpovědnost mé volby je: nikoho ze šetikoalice, včetněSPD na úpadku.
Tak se vyceň synku, zbývají ti už jen komunisté a motoristé.
Drahý Mirku, ať máte dobré usínání: komunisté a motoristé.věš
No, než jsem to sepsal. Tak jste byli (Mirek a věš) rychlejší.
Datloval jsem toto:
No vidíte to, mám to stejně.
Z těch, co mají (nejistou) šanci uspět, zbývají komunisti a dýzl-fízl.
PRO by mělo šanci jedině, kdyby se sdružili s SPD (nevěřím tomu, protože dva kohouti, ale kdesi se psalo, že prý snad by mohli mít společnou kandidátku).
Komunisti ani dýzl-fízl mi nekonvenují.
Vychází z toho, zůstat doma.
Příští volby do Sněmovny „vyhraje“ Babiš. Tím vyhraje je míněno, že získá nejvíc hlasů. Ale nebude to stačit na to, aby mohl postavit vládu sám (více než 3 miliony voličů ho nesnášejí).
Čili se hraje jen o to, kdo by s ním šel do koalice. Nebudou-li to komunisti ani dýzl-fízl, tak to bude ODS nebo nějaký její fragment. Všecky varianty na hovno.
„Všecky varianty na hovno“ … neslušné, ale výstižné, paní Zborcená.
Asi mám fluidní pohlaví, chvíli jsem se cítil(a) ženou.
Proc byste mel volit jenom subjekt, ktery ma sanci byt zvolen?
Proc nelze hlasovat pro nekoho, kdo sanci na zvoleni nema?
Co znamena „sance na zvoleni“ a hlavne jak se k ni propracovat, ted nechavam stranou.
Máte pravdu, lze hlasovat „pro nekoho, kdo sanci na zvoleni nema“.
V eurovolbách jsem volil Alianci na nezávislost ČR. Byl jsem přesvědčen, že by bylo dobré, kdyby jako europoslanec pokračoval Hynek Blaško.
Koho byste doporučil volit do Sněmovny?
Doporucil bych take ANS, jiz jsem to tu psal. Z jejiho neuspechu bych predbezne, ani nasledne trauma rozhodne nemel.
Nedoporucil bych kohokoliv z tech, kteri uz sedi ve snemovne.
Nevidim jediny duvod, proc se v tehle situaci chovat pragmaticky.
Děkuji za odpověď.
Dr. Vítová před třemi týdny získala 1 446 preferenčních hlasů, celostátně.
Vitova a Basta by byly osoby me prve volby v prezidentskych volbach.
V druhem kole bych volil mensi zlo, tedy Babise.
V pripade souteze vice subjektu na volbu mensiho zla nehraji, ta se u me tyka az situace, kdy proti sobe stoji dva finalni kandidati.
Neucast na volbach je rovnocenne reseni, kdo nevoli, toho chapu.
Nebude zatracen, vyhodnotí situaci a najde řešení. Bible byla aktuální,
když lidi neměli vzdělání a cítili se osamocení. Dneska mají mobily a
samotu necítí,jdou na sociální sítě, mezitím se setmí a jdou spát.
Matouš by se v politice nechytil, tehdy moc alternativ nebylo a stejně
Vatikán lhal odjakživa a Matouš byl jeho člověk. Navíc Vatikán byl původně
banka a náboženství bral jako melouch k naplnění kasy. Takže Ano mohlo
znamenat od Ano přes možná až k Ne a hodně variant mezi tím. Vždycky,
všude kde byly prachy, Matoušův bonmot byl jen zábavná fráze.
Ajaj… Že by začalo vyřizování účtů mezi poskoky loutkovodičů?
„Zakladatel Davosu obviněn ze sexismu
Zaměstnanci fóra sdělili deníku Wall Street Journal, že vedení Klause Schwaba léta sexuálně obtěžovalo a diskriminovalo ženy a černochy.
Vedení Světového ekonomického fóra (WEF), včetně jeho zakladatele Klause Schwaba, zavíralo oči před diskriminací žen a černochů a sexuálním obtěžováním v organizaci, uvedl v sobotu deník Wall Street Journal s odvoláním na více než 80 současných a bývalých zaměstnanců a další zdroje obeznámené se situací.
[…]
Pod Schwabovým dohledem se na pracovišti „vytvořila nepřátelská atmosféra vůči ženám a černochům“, uvedla média s odvoláním na interní stížnosti, výměnu e-mailů a rozhovory se zaměstnanci a lidmi, kteří o těchto praktikách věděli.
Nejméně šest zaměstnankyň bylo údajně propuštěno nebo byla negativně ovlivněna jejich kariérní dráha poté, co otěhotněly nebo se vrátily z mateřské dovolené, zatímco další půltucet byl údajně sexuálně obtěžován vedoucími pracovníky, z nichž někteří v organizaci stále zůstávají. Dvě ženy sdělily, že byly před lety sexuálně obtěžovány VIP hosty na setkáních fóra.
Podle interních stížností, které deník získal, manažeři fóra používali v souvislosti s černošskými zaměstnanci slovo na „N“. Černoši byli údajně opomíjeni při povyšování nebo „vynecháni z Davosu“.
Šéf davoského fóra končí – média ČTĚTE VÍCE: Šéf Davosu odchází – média
Schwab se údajně pokusil zavést věkový limit pro zaměstnance, uvedli lidé obeznámení s problematikou a dodali, že bývalý výkonný ředitel „vyčlenil skupinu zaměstnanců starších 50 let a nařídil svému šéfovi lidských zdrojů, aby se jich všech zbavil“.“
https://www.rt.com/news/600214-davos-schwab-sexism-harassment-discrimination/
Černoši byli přivezeni do Ameriky na práci. U té práce to mělo zůstat.
Všechno další si Amerika nadrobila sama podobně, jako jiné státy, které si dovážely otroky ze svých kolonií.
Já si pamatuju, že holky v našem podniku, ať už svobodné či vdané, považovaly jakýkoliv projev zájmu ze strany chlapů výhradně jako kompliment.
Včetně přátelského plácnutí po pěkné prdelce, pochválení nového účesu, barvy, nebo oblečení.
A pokud se tehdy některé z nich, zachtělo vykouřit někomu z nás péro, učinila tak výhradně z vlastního rozhodnutí, bez naší výzvy či vlivu, dobrovolně a pro vlastní, nebo naše potěšení.
Nikdy to žádné „následky“ nemělo, bylo to naprosto normální a přirozené podobně, jako i příležitostná rychlovka s holkama ve skladě, či kdekoli jinde. Nikdo nic neřešil, nevykecával se a nešířil drby.
A parta jsme byli, možná díky té naprosté neformálnosti a zdravým vztahům, až tak soudržná a družná, že jsme spolu s rodinami jezdili i na společné rekreace.
Nevím úplně přesně, co se to s lidmi stalo, se ženskými zvlášť.
Nerozumím tomu, co se stalo s pojmem „emancipace žen“, co všechno pod něj lze zahrnout, nebo na čem se tam dá vydělat.
To, co vidím já, je těžký prodělek a provar společnosti, která se tímto chováním rozkládá a odcizuje.
Rozumím MeeToo. Tam se JEN vytřískávají prachy z výše popisovaných, neformálních vztahů, ale až po 20-30 letech a mimořádně odporným způsobem – jak je ostatně v Americe zvykem.
To jsem teď fakt neměl na mysli. Jde o toho dosud nedotknutelného starého kašpara Clause Schwaba a „Great Reset“ a další náckovské projekty s ním spojené.
Pamatuju si to úplně stejně, pane Teco.
Pro mne nikdy nebyly negramotné projevy přízně ze strany osob mužského pohlaví ani pochvalné, ani příjemné.
to bych ještěrovi nevyčítala… (Kolik mu je, že diskriminuje padesátníky? Stodevadesát? :)) )
Tohle je nejspíš záminka. Realita je prozaičtější. S kovidovou agendou to úplně nedopadlo,
předpoklady se nenaplnily. Měli jsme být dál, než jsme… Kde? Zredukovaní. Rychleji. NEÚSPĚCH.
Proto ho odvolají. Zdroj: VK.
zapomněla jsem na lock downy… ty v tom hrály primární roli.
skor este niekto asi chce nieco urvat. Ved boli uz predtym clanky o tom, ze konci vo svojej funkcii a ma svoj vek. Suhlasim, ze zlyhal, ale ze si teraz niekto spomenul, znamena to, ze moze (kedze konci) a ze este nieco mozno urve
Pan Votápek na Seznamu říká „strašné“.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-eurovolby-expert-frakce-do-ktere-vstoupil-babis-je-extremne-pozitivni-zprava-pro-rusko-254937#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Pro dezoláty je to dobrá zpráva -Votápek se štětí – děje se něco veskrze dobrého.
Špatná zpráva je to pro SPD. Babiš jim tímto krokem může vyluxovat část voličů.
A proč tam není Slovensko ?
Ano, proč tam neni Fico chápu, ale proč ne někdo místo něj?
A hlavně – frakce musí splnit minimální požadavek nejen v počtu poslanců, ale i států. A ten zdaleka neni splněn, takže zatím se žádná nová frakce nekoná ….
Dočkejte času, oni těch 7 zemí nakonec dají. To nebude problém.
A uvidíme, kdo další se přidá.
A už tím velice nasrali libodemo, Němcová s Vondrou už vřískají:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Babis-s-Orbanem-meni-smer-V-Cesku-se-spustil-jekot-I-od-Miroslavy-Nemcove-757711
Např frakce GUE/NGL má 39 mandátů z 12 ti zemí (je tam i Konečná). Kdyby se spojili, nebo jich část přešla k Patriotům pro Evropu (tak se Orbán s Babišem a spol pojmenovali), to by už nebylo jen plácnutí do vody.
Ať si o Ježibabišovi můžete myslet cokoli, spočteno dopředu mít základní věci bude..
Frakcove sou predevsim korouhvicky a snazej se nenapadne a jenom trochu ,
aby to neprehnali votocit ,kdyz vitr zacal foukat vodjinud ,aby to stihli.
Ale aby mohli taky couvnout zadnima vratkama ,kdyz ten novej vitr skonci a prestane..Vykrikujou proto jenom abstraktni maglajzy..
Vo naky vuli naky elity..Hlavne nikoho nemenovat !!!
Jo jo, srackomety spustily. Nic necekaneho.
@ Admirál
Zajímavá informace! Ale trochu jsem o sobě zapochyboval. Já totiž, když nedopatřením otevřu Seznam, taky říkám: Strašné!
Mám snad s Votápkem něco společného…?
Budou-li chtít voliči v příštích volbách odstranit filalovou pětidemolici, tak bez Babiše a ANO to v žádném případě nedokážou.
Těmi voliči, ale rozhodně a naštěstí nemyslím tu větší část zdejších diskutérů, co si o sobě myslí, že jsou nějaká alternativa, co nebudou NIKDY volit menší zlo, protože přece oni budou vždy prosazovat jen absolutní dobro. Takovým by tu Fiala a comp. vládnul navěky.
V tom případě Fialový Panevropan, Zeman, Klaus, Špidla nebo Babiš, jedna košer banda s euroatlantickým směřováním do pekla. Žádné menší zlo.
A co na to židi?
No a co by měli?
Ze vsech stran lidi ,ktery sledujou co se deje na U. hlasi velky ztraty ,rus ma velky bomby na ktery neni obrana atd.
Shodujou se, odhadujou , ze valka skonci okolo rijna ,plus minus.
U nas se resi zase volby.
To znamena dalsi zaplavy uprchliku z U. vsude do EU, u nas muze zustat treba milion jich..
Ted EU rozhodla , ze musime vzit velkej pocet treba dalsi milion afroarabu..
Zadny volby tohle nezmeni..A muzete volit treba kazdej den..
Tohle je pomerne dost pravdepodobny..Nepredstavitelna situace vznikne.
Nikdo nemuzeme vedet , co se stane, jak to bude probihat a jak to skonci.
U nas resi volby , ke kterym uz nedojde.
Pokud/až Rusko vyhraje, bude s uhnijí ámen a nebude nám už nic nutit.
Slovo pokud by meli zakazat.
Kdyz Rusko vyhraje ,neni duvod pro EU a Nato nepokracovat v jejich bidny a hnusny existenci.
Jasně – sice nás mlátí, ale zuby nám nevyráží. Ví, že máme málo zubařů a proto je to menší zlo.
Pane Bože, do čeho jsi dal rozum.
Zlo, ať větší, či menší je stále zlem. Babiš jako menší zlo, je jen zlo, jež bude jen zlem salámovějším, o to nebezpečnějším.
Jasně, než menší zlo, radši Fiala, viď trolíku
Pokud si myslíte, že babiš +ods, případně SPD je pro nás výhra, tak vám nikdo ve volbě nebrání.
Mým poznáním je, že jsme se dostali do doby temna a musíme to s tou vládnoucí lůzou vydržet a věřit, ve změnu k lepšímu. Třeba se již rodí nový obroditel.
… a víra tvá tě uzdraví!
to je hustý.
tak menší zlo ne, protože je to taky zlo, to bysme si se svým srdíčkem nesrovnali. tak to radši vydržíme s tím zlem obrovským. výr šafndás!
gut!
Nad Černým mořem začíná přituhovat, nový ministr obrany údajně vyhlásil bezletovou zónu a pohrozil Spojeným státům, že jim sundá ty bezpilotní letadélka https://www.michalapetr.com/map-2028-putinovo-posledni-varovani-washingtonu-zautocime-na-vas-rusky-iskander-si-hrave-poradil-se-svym-us-protejskem-video-prazsti-fialovi-aparatcici-mohou-slavit-jaderna-valka-bude/
Norská ministryně ukázala prsa, aby podpořila LGBT https://t.me/neCT24/58264
No a tady je Konečná a Vykulenec… https://youtu.be/Mj4qey1JXJQ?si=KO_qV5e90B5rdmO5
To jsem nevěděla, že čučkařům velel ruský špion.
Celý pořad
Konečná, „pane ministře jste srab“
Konečná s Rakušanem se pohádali o vyšetřování zásahu na FF UK | Za pět minut dvanáct
https://www.youtube.com/watch?v=Mj4qey1JXJQ
Dík
Jo, je to svrab a neštovice!
Evix, mají tam ti dva bratři Grimmové odkaz na tu zprávu?
Druhý den ji totiž marně hledám.
Vzhledem k tomu, že jsem někde achytil reakci amerianů, tak asi již důkazů netřeba.
Jenže to se týkalo velmi obecného oznámení, že pokud to bude pokračovat, přijme RF blíže neupřesněná opatření.
Samozřejmě si člověk ta opatření umí představit, ale zatím jde o nekonkretizovaná sdělení.
A KoZa fedruje do Ukrajiny stále sofistikovanější systémy nebo je už zcela otevřeně používá sám, protože má prakticky jistotu, že se furt nic nestane.
Stačí si jen spočítat stále drzejší útoky na ruskou nejen vojenskou infrastrukturu za poslední týden. A nic.
Ne, to bylo prohlášení, že v mezinárodním prostoru si budou létat jak chtějí.
Tak to muze druha strana taky a jako na potvoru s rusickou, nebo se drony omylem srazi petkrat po sobe
Re: Občan
Mrkněte na zdejší Tribunu, nechával jsem tam odkaz.
Teda jestli to je pro vás dostatečně relevantní…
Fedruje s obsluhou. Tohle se naučit účinně obsluhovat, není jako středověký rychlokurz střelby z kuše.
Tady: https://www.kp.ru/daily/27601.5/4952050/
Bratr je jeden a jmenuje se Michal Svatoš. Proč je tam to Petr, nevím, je možné, že dřív ty analýzy psali dva.
Odkaz jde otevřít a co je vyznačeno červeně, jde taky otevřít. Odkaz je v ruštině a pochybuji, že potom co gosudar kontroluje co blogeři píší, že napsali něco nepravdivého.
Telegram je z Dubaje, v Rusku nemůže bez kontroly vysílat.
Uf, tak to jsem neměl vidět. Už jsem viděl hodně, ale teď jsem se opravdu zlevnil.
Vidlák: „Neví, kam se dějiny pootočí. Ale stará se, aby žádnou možnost nezazdil předem.“
Existuje minimálně jeden připad, kdy se Andrejko timto pravidlem neřídil. Veřejně odmitl případnou koalici s SPD.
Je též třeba všimnout si, jak ANO vzniklo. Posbíralo v té době většinu lidí, kterým ODS a další, dnes již neexistující strany, nenabídly dostatečně výživná koryta. Není to tedy opozice ideová, ale dožadující se svých koryt …
Ale já vím, jak to dopadne. Blbě, po všech stránkách. Přesně podle pana Černomyrdina, kdy si fialoví hnusáci mysleli, že mají dobré úmysly, ale občani jim do toho furt házejí vidle, takže to dopadne ještě hůř, než předtím s estébákem a ještě předtím s tou parodií na vládu.
Ještě před volbami, které bohužel vedly k tomuto fialového hnusu, jsem byl opatrný optimista. Říkal jsem si : „No ták, po tom zmatkařském, zbabělém estébákovi, snad hůř už nebude“.
Viděl jsem tu dělostřeleckou přípravu na „Antibabiš“ a říkal jsem si něco v tomto smyslu :
„Oni se v tom svém Antibabišovi musí utopit. Dyť nemají společného zhola nic, jenom ten jeden cíl, estébáka sestřelit. Nemají ánung, jak vést zemi, rozloženou po dvou letech zmatkaření a rozhazování státních peněz.“
Nakonec to samozřejmě nedopadlo, jak si fialoví hnusáci představovali – estébák jim tuhle zemi, komplet rozloženou covidovým chaosem a vyostřenými vztahy k RF, předal převázanou duhovou mašličkou a potutelně se při tom usmíval. Dovedl bych i odhadnout, co si při tom estébák myslel :
„Užijtě si to taky, kokoti vyjebaný. Já sa stejně vrátím.“
Když nad tím tak přemýšlím, tak estébák vlastně dodržel jedinou věc, kterou prohlásil na kamery:
„Nikdy neodstúpím, nikdy. Nech si to všetci zapamatují.“ – a neodstoupil, byť k tomu chybělo, po čtyřech ministrech zdravotnictví a dalších průserech, velmi málo.
To potvrzuje tezi některých diskutujících, že estébák je fakticky součástí toho dnešního hnusu, jen druhá strana mince. Když půjde tlusté do tenkých, bude muset držet s nimi, aby ochránil miliardové majetky v ČR i jinde, pokud by ho začali stíhat.
Musím ten svůj opatrný optimismus samozřejmě zkorigovat, resp. přehodnotil jsem ten svůj přístup už dříve, asi tak na přelomu 2021/2022. A to ještě není konec všemu, co na nás ten hnus fialový, má přichystáno.
Ano, jenze kdo dnes fakticky vladne v CR ? Evropska komise. Posledni zbytky suverenity, se daji spocitat na prstech obou ruk. I ten Babis je cesta do pekel. Netvrdim vystoupit z EU, ale prestat rikat ano ano.
Re: MAIbi
Správně je „na prsetech obou rukou“, ne?
A na onu českou suverenitu je deset prstů zbytečně mnoho.
TVL, „prsetech“…
Já už mám dnes taky dost…
Venku vedro na zdechnutí a já klasicky nestíhám…
Já to mám podobné, ale z chlastu.
Lemtám od rána, aby mne žízeň nepřekvapila.
Co chcete volbami změnit, když :
„Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní, dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt.“
A pak je tady ještě jedna „příjemná pravda“:
„Novináře dělím do dvou skupin. Tou první skupinou jsou normalizační komunistická práčata. Tento typ pokládám za novinářské prostitutky a hluboce jimi pohrdám. A pak je druhý typ novinářů. A to nejsou jen hlupáci, to jsou sebevědomí hlupáci, kteří píší o všem a nerozumějí ničemu. A tito hlupáci spolu s novinářskými kurvičkami vytvářejí mediální prostředí v této zemi.“
Ten druhý odstavec mohu plně potvrdit – tu druhou skupinu tzv. novinářů. Sebevědomé hlupáky.
Četl jsem pár článků ohledně případných dalších investic Onsemi v Rožnově.
Takové slátaniny dovedou vytvořit opravdu jen líné nájemné kurvičky, co nejsou ani schopny, ani ochotny podepsanému článku obětovat pár minut navíc, ke zjištění pár historických fakt.
Třeba toho, proč vlastně je Onsemi v Rožnově a ne třeba v Piešťanech či Vrchlabí.
Lidi pod 40 totiž nemají ani tušení o historii toho místa.
Teco, mám pocit, že se moc nelišíte od těch, které kritizujete. Vaše kritika Babišovi vlády se nezakládá na znalostech problematiky. Babiš dělal to, co dělali všichni a nemyslím si, že to bylo v jádru špatné. Kdyby nelil do ekonomiky peníze, tak se ekonomika zadřela už během Covidu. Nyní vidíme na vlastní oči (už po několikáté), že k prosperitě se nelze proškrtat. Ukázal nám to Kalousek, ukázal nám to i Stanjura. Za Kalouska byla ekonomika ČR v červených číslech i v době, kdy všechny okolní ekonomiky rostly. Za Stanjury to je stejné – ČR je sotva na úrovni roku 2019, zatímco okolní ekonomiky, kromě německé, rostou.¨
A jen malá poznámka: IQ poloviny populace je nižší než 100, což vyplývá ze samotné definice. Ovšem vy jste použil slovo „podprůměrný“. Neplatí „zhruba polovina má podprůměrný intelekt“, neboť platí „přesně polovina populace má podprůměrný intelekt“.
Babiš se zapojil do vlastenecké frakce. Ještě tedy není jasné, jestli seženou dost států, aby mohli udělat frakci i v EP, ale rozhodně je to silné politické gesto.
Okamura by měl zpozornět.
Okamura je téměř ve stavu politické klinické smrti – v přímém přenosu pohřbívá druhou partaj … Vyloučil se sám.
nepohřbívá se Okamura, ale SPD –
tím, že ho znovu zvolila za předsedu.
Škoda že nekandidoval na presidenta,to byste asi koukal ……
Do frakce mají ještě dost daleko. Jsou tam zatím zastoupeny jen 3 státy a musí jich být 7, takže koho tam chtějí zlákat? Možná se přidá Fico, ale to je furt málo ….
Psalo se, že to dají dohromady s Marine Le Pen (Rassemblement national, Francie), Matteem Salvinim (Lega, Itálie) a Geertem Wildersem (Partij voor de Vrijheid, Holandsko)
Bylo to „aus gut unterrichteten Kreisen“ https://unser-mitteleuropa.com/140591
Tak uvidíme.
ANO je bezstrukturní organizace,myslím,že SPD se snaží o nějakou stranu.
Ale můžu se mýlit.Proto asi Andrej SPD odhání od svých dveří.Nechce,aby
se mu volné sdružení změnilo ve stranu.To by mohl vzít know-how od komoušů
a přizpůsobit to nové situaci.Komouši jsou jediná skutečně funkční politická
strana.I u protivníka se můžeme hodně naučit a je to levnější než cesta
pokus-omyl.Zazdít si nějakou možnost zbytečnými řečmi je amatérismus.
Pan Vidlák je tvůrčí osobnost a jeho postřehy jsou podnětné,jen naslouchat…..
ukronackove se hromadi na beloruske hranici, Minsk ocekava utok v nejblizsich dnech.
Utok nebo utek?
Úlek
Že by součást plánu jak do války aktivovat a zatáhnout Polsko?
Odkud to máte, pane Hlavo? Kde se banderovci hrimadí? Hledal jsem nenašel jsem…
Hromadí… pardon…. a ještě čárka za „hledal jsem“ …. pardon, pardon
Co třebha tohle?
https://korybko.substack.com/p/keep-an-eye-on-ukraines-military
Jo, já vím. Je to takovým divným jazykem.
Možná mají Ukrajinci ve velení krtka.Shromáždit síly tam ,kde se nedá
nic dosáhnout…..spíš by bylo logické zabetonovat Cherson – Oděsu.
To když Rusko dobude,je s Ukrajinou konec na věčné časy.A Minsk by
si možná rád zaválčil,změnilo by to vnitřní situaci a někdo by si upevnil
koryto.Navíc Bělorusko je totéž co Ukrajina a Rusko – stejná Vorošilovka.
Ukrajina nezaútočí,to by ji mohlo i zlomit.
Dobrý den, slyšel jsem, že v Rusku se otcové rodin dobrovolně hlásí do armády, aby ochránili své rodiny. Možná v nich je pořád vědomí z Velké vlastenecké války.
Je to možné?
Možné to je, muži se do armády přihlašují průběžně v jakýchkoliv časech. Vždycky v nich něco přesahuje, že to ani sami nedokážou zkrotit, ačkoliv nejprve zváží všechny porady, které dobrovolně vyhledají.
Pokud to není ruská „propaganda“, tak zatím drtivá většina vojáků jsou dobrovolníci.
Sice někteří jdou na frontu i kvůli penězům, (je to velice dobře placeno), ale troufám si říct, že většina jde opravdu DOBROVOLNĚ hájit svou vlast.
Rusové chápou, že pokud prohrají, tak končí – země by byla rozparcelována a oni postupně jako národ odsouzeni k zániku – co asi tak za bakterie či viry zkoumají západní vědci v těch biolaboratořích podél Ruských hranic..
Takže věřím, že to povědomí tam je a silné.
Ano, taky si to myslím. Oni opravdu vidí nepřátele, kteří je ohrožují a nejsou možná ještě tak rozmazlení jako my.
Já mám taky rodinu, ale do armády bych se nepřihlásil ani náhodou. Taky proto, že nevidím nikde žádného nepřítele. Teda vidím, ale Rusko to rozhodně není. Spíš u nás doma a směr západ.
Jo, tady už skoro není co bránit. Svou rodinu a dál? Politiky? Rozprodanou a rozkradenou zemi?
Atomizace společnosti. Možná bude znova prvobytně pospolná?
Než zase začnou jednotlivé vesnice/ulice spolupracovat, lidé získají jiné žebříčky hodnost. Bezpčné místo k životu, jídlo, možnost se množit a připravit své potomky pro život.
Hrozí skutečná „atomizace“, fyzikální … Obávám se, že zdejší génius loci v pohodě vše přečká, a případní „noví osadníci“ budou časem podobní těm předchozím, což by byla pomsta par excelence…
Po objevu atomu je vedci zacali stepit. Po atomizaci spolecnosti na lidi , generalove zase zacnou lidi jako atomy stepit. A nebude to poprve..
Já to mám trochu jinak. Do té naší, dnešní České armády Řehků a Foltýnů bych se nepřihlásil ani náhodou. Byl bych nasrán vědomím, že někde nasazuju život a ta banda kreténů ve Strakovce se tlemí, jak se mnou vyjebala.
Buďte bez obav,naše fašistická vláda nemá z ničeho takovou
hrůzu jako z toho,že by občanům dala do ruky samopaly.
Vědí dobře,že hned po vyfasování střeliva by se spousta
„vojáků“ zdejchla a v Česku by bylo veselo………..
A za koho byste do té armády šel?
Za blba Fialu, za Černochovou? Nás ohrožuje pouze naše vláda, NATO kterého jsme součástí a senilní dědula v USA. No EU je součástí té údajně obranné vojenské smlouvy.
A jelikož si polovina občanů neuvědomuje, lépe je sbalit rodinu a vypadnout.
Nepřátele máte ve Strakovce.
Aby vás nakonec neodvedli oni.
Rusové vědí,že když padnou v boji za vlast – a tohle u nich není prázdné
slovo jako u nás – tak se země postará o jejich rodiny.Mají to vyzkoušené,
po válce se sice nikdo netopil v penězích a stát jim zajistil to nezbytně
nutné a dal jim prostor…toho mají dostatek.Dneska na tom vdovy nebudou
tak jako by byly na Západě,kde padlé potichu zapřou a nikdo o nich neví.
Někde, např. v Rusku, je to NORMÁLNÍ ….
NORMÁLNÍ- to je nějaká strana, hnutí nebo směr? Děje se to i bez.
Bývalo normální bránit své bližní, území a komunitu.
Ta komunita ovšem musí reálně existovat – mít občánku není žádná příslušnost ke komunitě. Tenhle stát žádnou komunitou není, stal se opět jen donucovacím převychovným táborem …
no a někde to třeba ještě normální je 🤔
Hm, aha, normální jako přídavné jméno, notak vypadalo to jako název firmy nebo tak, to víte, nejsem zběhlý v českých pravidlech internetové mluvy a doufám, že nikdy nezběhnu.
A i když Českou republiku bychom nehodnotili jako komunitu, lze vypozorovat vzájemnou pomoc mezilidskou i soudržnost, aktivní sociální vztahy, sounáležitost s městem jako místem bydliště, péči o zdraví a péči o druhé institucionalizovanou, kreativitu a z toho všeho kotlíku dobrého živobytí vzešlé jedince odcházející do maskáčového světa, jak píšu někde výše. Myslíte, že Rusové jdou více za vlast a kdežto Češi méně za vlast? Co je to za pravítko
protože jsou to flastenci
Je to skutečnost. Duch přetrvává a je posilován. Na druhou stranu, mnozí především starší vědí, že válka Rusko – Ukrajina je zástupná a sebevražedná. Z ruské strany je snaha zhoršovat poměry na Ukrajině, vyčerpávat, ale ne hubit civilní obyvatelstvo. Za nepřítele nejsou považováni Ukrajinci obecně, ale vláda. Kdyby to tak nebylo, není technická překážka z Kyjeva udělat Drážďany. Za jediný den zničit energetickou infrastrukturu a Ukrajinu poslat do středověku. Je počítáno s možností, že Ukrajina, přinejmenším její část, a tamní Ukrajinci se stanou součástí RF. Je jasné, že není záměrem Ukrajince vyhubit. Navíc „Mrtví neplatí daně“. Ovšem je i korektiv „světového mínění“. Ruská vláda jedná i s ohledem na ně, aby v soutěži s postkolonialistickým Západem nepoškodila vysoký kredit globálně nekolonialistického Ruska.
Porovnejme s příkladem. Spojené království Velké Británie a Severního Irska.
Velký hladomor v Irsku okupovaném Brity. Rozdělení Irska na Severní a na Irskou republiku.
V případě Ukrajiny je to podobné. Jde jen o to, jak bude rozdělena.
Stačí se podívat na videa z Rudého náměstí, každého 9. května, zvláště před rokem 2022.
Ti lidi, Rusové, jsou hrdí vítězové války o vlastní zemi a nejen o ni.
To je síla, kterou my nikdy nepoznali, protože jsme o vlastní existenci nikdy nebojovali.
Přetrvává to tam, ve školách se to stále poctivě učí, v těch lidech to je.
K tomu navíc přidejte důvěru v presidenta – a na požádání máte mnohamilionovou armádu, která za svou zem, za své rodiny i toho presidenta, ráda položí život – za zájem celku.
Oproti egoistickému Západu dost velký rozdíl, řekl bych.
To je proto, ze ten Zapad, nabizi alternativu fungovani spolecnosti bez boje.
Proto je nepritel.
Ano a proto vede nekde ve svete porad nejakou valku.
Jste roztomily.
Jen není jisté, „co“ ( je na tom nicku roztomilé ) …
Někomu třeba přijde debilita roztomilá, ale obávám se, že je to ze zoufalství nad tím chudákem.
Vždy jsem na vážkách, pochybách, zda jde o projev mentální nedostatečnosti alias debility, nebo cílené provokace.
Že by směs obojího ?
Ano. Například Vietnamci, Iráčani, Srbové….
https://x.com/gettylegion/status/1806563324714156523
a tady jsou ti hrdi lide, nechavajici jednoho z nich svemu osudu, chudak
Vy jste se dnes opravdu přejedl „vtipné kaše“.
To fakt myslíte vážně?
Zjevně jste použil nepatřičného slovesa v otázce. Nepodezírejte jej z činností, kterých zjevně není schopen.
Vtipná kaše? Vyloučeno. To muselo být nejmíň hovno z Šalamouna, nebo něco ještě silnějšího.
Fakt? Preto v USA sedí najviac ludi v basach na svete v prepočte na jednotku obyvatelov?
🤣🤣 https://www.pokec24.cz/historie/200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek/
To je dezinformace. Tohle je seznam akcí přinášejících a ochraňujících svobodu, demokracii, lidská práva a prosperitu. Domorodci vděčně vzpomínali a vzpomínají. Ti, kteří přežili.
Západ nabízí pouze korupci a nájemné vraždy, válka až v případě, že nezaberou předchozí
kolik asi nabídli Ficovi…
Ty jsi mudrc k pohledání… neuvěřitelné.
27 mio obětí – je to dostatečná odpověď ?
Re: Iggy
Dejte si do vyhledávače heslo „nesmrtelný pluk“.
Pokud to s vámi nehne, rozbijte prasátko a kupte si týdenní zájezd do Volgogradu, někdejšího Stalingradu.
Tam si zjistěte, který den bude nejvíce svateb a zajeďte se mrknout na Mamajev Kurgan.
Novomanželé tam prý dodnes chodí děkovat svým předkům za to, že tam mohli přijít, protože ŽIJÍ.
Když jsem to viděl na vlastní oči asi před 30 lety, brečel jsem tam s nima, jak stará kurva.
👍
Zavzpomínali jsme při návštěvě Pítěru – Leningradu. Udělali si extra výlet na Ladogu. Daróga žizni.
Tady to máte bez práce
https://cs.wikipedia.org/wiki/Mamajova_mohyla
A ještě mrkněte na dějiny Běloruska.
Každý čtvrtý Bělorus zemřel.
Byly zlikvidovány 2/3 běloruských měst!
https://cs.wikipedia.org/wiki/B%C4%9Blorusko
Židům by mělo být hanba, pokud by se měli alespoň pokusit porovnat s tím, co zažili za války Bělorusové.
Co se týká vztahů Bělorusů a Rusů, berou se více méně jako jeden národ, takže i toto slouží k utvoření obrázku, proč jde Ivan dobrovolně do války…
Nejsem si úplně jist, jestli jsme se neučili o Mamajevově mohyle. Ne Mamajově.
Ale je to už nějakou chvilku, co jsem ze školy, tak se radši mrknu do knížek.
něco přidám
https://cs.wikipedia.org/wiki/Mamajova_mohyla
Dobrovolníci jsou obvykle chlapi 30-40 let. Ti si pamatují, jaký těžký a bezútěšný byl pro obyčejné lidi život v Rusku na počátku tisíciletí. Vidí, jak si žijí dnes po 25 letech vlády Putina, a tenhle nový život si nechtějí nechat vzít.
Babiše příliš svazuje majetek, proto nemůže být Orbán, který je navíc přímočarý a je čitelný. Orbán vsadil svoji politickou budoucnost na jednu kartu, nelavíruje, odmítá zatáhnout Maďary do války, nestrká rypák do cizích záležitostí, odmítá migraci a zelený úděl. Pokud nějaký světový státník jedná s Orbánem, je postaven předem před hotovou věc. To , že si Babiš nechává otevřeny vrátka na všechny světové strany z něj světového státníka nikdy neudělá. Mě se tohle švejkování moc nelíbí, ale je to naše výhoda a zároveň nevýhoda, která zároveň rozděluje náš národ a díky této vlastnosti jako národ spíše stagnujeme. V zahraničí nás nyní vnímají spíše jako fialový sliz, který se přelívá na stranu mocnějšího, jako národ nemáme žádného vůdce, máme jenom kašpary, kteří panáčkují (švejkují) podle toho odkud vítr vane. Orbán vsadil vše na jednu kartu a tou je mír, žádné zbraně do konfliktů, Maďarsko na prvním místě. Proto za Orbánem stojí národ. Naši politici se tam můžou točit jak na orloji a naše politika je pořád stejná.
Milan44
I kdyby Babiš otočil, převlékl kabát tak stejně na něj udělá Putin dlouhý nos.
Babiš se jenom přes Orbána jistí, ale k Orbanovym zásadám má daleko.
No, on I Orbán není křišťálový – Ukronáckové v Budapešti pořádají noční pochody v ulicích s loučemi alaá Křišťálová noc – není mi známo, že by projevoval nevoli. A to před ním smekám jako před velmi schopným lídrem Maďarska a Maďarů… Na rozdíl od místního politického obludária z vychcaných gaunerů, deprivantů, neschopných arogantů a deviantů všeho druhu jde o velmi inteligentního, sečtělého, komplexně uvažujícího politického vůdce, pro něhož je Maďarsko a maďarští občané, jejich prospěch a budoucnost na prvním místě.
Existuje jeden velice podstatný rozdíl mezi tím, co vládne tady, a tamnějšími pomazanými, daný historií, historickými událostmi a z toho se odvíjecích dějin, mentality.
Zatím co pro Uherského vládce byly Uhry na prvním místě, zde český král, jenž by nejen pri korunovaci přísahal, slíbil věrnost Čechám a Čechům několikset let neexistoval …
Co chcete od lokajů, kteří jsou vlastně zrcadlem společnosti…
Lůza je u moci, a velká část obyvatelstva ji, ať otevřeně nebo skrytě, podporuje…
Otázka tedy zní: kdo je vlastně větší lůzr …
Re: Minorita
Feferóóni mají „svoje špecifikáá“.
Klidně bych vám tu mohl z voleje naházet pět šest videí z rockových koncertů maďarských skupin.
Rozvinuté magyar zászlók (vlajky) a přinejmenším pozoruhodné texty, za které by šel jak autor, tak i zpěvák kdekoli jinde v EU minimálně k výslechu.
A to se nejedná o žádné „Orlíky“, nýbrž standardní hudební formace, které koncertují, vydávají hudební nosiče, jejichj songy znějí v rádiích a telkách.
Jen si vzpomeňte na ten poprask pár let zpátky, když Orbán vytáhl maďarskou kartu rozdávání pasů komukoli, kdo prokáže alespoň verbální znalost maďarštiny.
Ne, Trianonská potupa není zapomenuta.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Trianonsk%C3%A1_smlouva
Ale Orlík BYLA standardní hudební formace! Měli bicí, basu, kytary a zpěváka. 😀
Myslím, že to bylo feferónsko, odkud kluci dovezli Krylovu Rakovinu, v obalu od čehosi jiného.
Německá pobočka Decca, feferóni to zřejmě v klídku nakoupili a nám bouchali za pětikilo. Zaplaťpánbůh aspoň za to. Oni už tehdy věděli, čím pro nás Kryl je. Svědomím.
Všichni čekají, kdo bude nejnovější americký prezident. Joe Biden se ukázal jako nepoužitelný oproti Trumpovi, tak Demokraté chystají Michelle Obamovou, až ji zcela skromnou přesvědčí, že nejlepší místo, kde poslouží své vlasti, je v úřadu prezidentky USA.
My to můžeme leda sledovat, ale signifikantní bude, až se vrátí Barack Obama do Bílé chýše k záchraně americké říše. A spustí znovu arabská jara a válku v Sýrii. Uvidíme, jak moc dobré má Trump poradce, a jak se s celou situací vypořádají. Bude to takový návod pro české volby a Andreje Babiše.
Lidé jsou tvorové stádní a ovlivňuje je názor okolí. K tomu ještě podvědomé zájmy typu výplaty od vlády, riziko rušení pracovního místa opozicí, a rázem volí své potřeby zahalené do odpovědně pravicových řečí.
Gerde,
Trump je stejný geront jako Biden. Jede úplně stejným uzoučkým tunelem jako Biden. Navíc se snaží uniknout kriminálu, který by při jeho věku znamenal doživotí; i kdyby dostal jen tři roky.
Jediný rozdíl mezi těmi dvěma je, že zatímco Bidenovi nosí úkolenky od AIPACu nějaký poslíček, Trumpovi je bude nosit zeťák Kushner.
A co se Obamové týče, tak ta bude stejnou pokornou ovečkou, která bude jako kdokoli jiný neprodleně vykonávat „doporučení“ AIPACu.
US presidenti, Gerde, opravdu nejsou těmi, kdo v USA o něčem rozhoduje.
————————————————————————
On snad Trump válku proti Sýrii ukončil?
Za jeho presidentování totiž naopak čile eskalovala a (nejen) na BV se obecně choval jako naprostý debil.
Obamová tedy nemůže znovu spustit něco, co nikdy nebylo ukončeno.
Si koleduješ…
Ovšem, mám stejný názor.
Nemáte vůbec pravdu..
Biden je dosazován USA elitami (hluboký stát..), kdežto Trump je protlačován GLOBÁLNÍMI elitami (GP), takže mezi nimi je z hlediska politického směru (ne věku, to ale nemá význam..) kardinální rozdíl, oba stojí na jiné straně barikády.
Zkuste se více věnovat globální politice, bez toho se v tom nevyznáte..
PS. Geopolitika nebo státní politka je pro děti, jak říká Pjakin..
Hele, já mám rád dobrou sci-fi, ba i fantasy, ale na pohádky typu „odlišné mocenské skupiny“ fakt nevěřím.
Svět ovládá asi deset bankstersko- „investorských“ klanů a ty jsou stále stejné; ergo „deep state“ a „global powers“ je jedna a ta samá parta.
Biden, Trump i kdokoli jiný jsou jen figurky pro „lid“, které ve skutečnosti neovlivňují NIC. Všichni pováleční US presidenti, kteří se pokusili postavit na zadní, špatně dopadli. Kennedyho zavraždili, Clintona „jenom“ zlikvidovali společensky a politicky. Obama byl ve druhém funkčním období jenom k smrti vyděšeným stínem sebe sama, který se permanentně modlil, aby už byl konec.
Nejsou žádné dvě strany barikády, protože není žádná barikáda.
Jeden za 18, druhý bez dvou za 20, oba stejný průser. US pol.scéna je hodně dlouho legální rejdiště všeho možného, včetně organizovaného zločinu – vzájemné prorůstání a posilování toho nejhoršího nese své ovoce, i personální.
Jejich pol.systém a zvyky by měly být za odstrašující příklad, a ne to ještě kopírovat.
Občane, já dám na to, co nám hlásají naše pravdomluvná liberální méédia. Oni mají dobré informace. Pro ně je Trump arciďábel. Tudíž je o několik délek z našeho pohledu lepší kandidát. Samozřejmě, musíme přijmout fakt, že Trump, pokud bude zvolen, bude hájit zájmy USA a ty s našimi zájmy jsou v kolizi.
Asi tak 👌
Občane,
nemohu než souhlasit s Vaším názorem na všechny 3 kandidáty na prezidenta USA. Jenže otázka zní, kdo z nich je nejlepším z pohledu ČR? Sice se může zdát, že je to skoro jedno, ale nejlepším je obtížně řízená střela Trump. Biden ani nepochopí, co po něm chtějí a Michelle Obama je čisté ESG. Obávám se ale, že prezidentem se stane Michelle Obama a nás čeká osud ještě více vysávané kolonie.
Druhá vopice americkým presidentem? To neprojde…
Nehledě na „kvalifikaci“.
Nieco sa chysta: https://www.youtube.com/live/83O3Dp0gY24?si=dm6iGLamHEFpF1e3
Spolocna tlacova beseda Babisa, Orbana a Kickla (predseda FPO v AT) a Vilimskiho (europoslanec za FPO).
Místo děckám oplatky,
ERU i ČT …nám dá POPLATKY!
Za co?
ERU prý za sdílení komunitní energie- někdo to datové centrum platit musí….
Za co ČT?
To je tajemství s krycím názvem „veřejná služba“.
Ti „demokrati“ jsou ale tááák hodní,
ani sdílet elektřinu nás samozřejmě zatím nenutí,
jen jedni budou nadšeně sdílet a všichni budou platit.
Letos už od 7/2024 údajně na Fa navíc 5,50 za každé odběrné místo
a od 2025 prý 120 Kč a co Babiš taky bude i zde „krvácet“?
I na tu televizi „veřejné služby“, kterou si (nyní se jeví) až korupčně 5K uplácí ale z našich kapes i s inflační doložkou místo hloubkové kontroly dosavadního hospodaření,
se dívat ještě povinně Orwellovsky nemusíme,
platit tuto daň (s názvem „poplatek“) však budeme mít zákonem již brzy prý hojně nařízeno …
*****************
https://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-zakazniky/potrebuji-vyresit/stavajici-pripojeni/sdileni-elektriny/komunitni-sdileni-elektriny/nejcastejsi-dotazy
„Ano, nový poplatek za činnost EDC bude součástí tzv. Ceny za provoz nesíťové infrastruktury, která se skládá z ceny za činnosti Operátora trhu s elektřinou (OTE), ceny za činnost EDC a poplatku na činnost Energetického regulačního úřadu (ERÚ). Tento poplatek nahradí současný poplatek za činnosti OTE a za činnost ERÚ.“
****************************************************************
MAJKA:
Tak ke zrušení by toho už bylo přehršle…politiku nejen Babiši, že ?!
P.S. A Vidlákovi řekl Babiš osobně dle mne toto:
„Obranná smlouva s USA je dobrá věc. Mají ji na Slovensku i v Maďarsku.“
A jistě dodal to jeho obligátní „VY TOMU NEROZUMÍTE, Danieli….“
Re: MAJKA
To se dalo čekat. Nepřekvapili…
Ano, ta smlouva je tak kvalitně dobrá jako náš boj proti civilnímu obyvatelstvu v Kábulu, kde jsme jako bránili tu Prahu. Stačil jeden covid a po boji proti mezinárodnímu terorismu už dnes neštěkne ani pes.
Pravda, mezinárodní exitoval, ale o to více, intenzivněji „bojujeme“ proti terorismu „domácímu“ podporovanému však víte kým …
Jistě ž eobranná smlouva je dobrá věc. Akorát ta skoba – nakolik je možné důvěřovat tomu kdo ji podepisuje. Jak známe z histerie.
No a taky není marné uvést protivníka v omyl že mu věří. Je potřeba si uvědomit, že by vojnou přišel o vše co za celý život vybudoval a taky – že móóc dobře zná v KOZE kde koho. Kdyby ne – nevybudoval by své imperium a nenaučil by ty stovky minizemědělců, jak to v byznyse chodí, Nezapomínejme, že lidi/ jzd a pod/ byli zvyklí na plánované hospodářeství a on je více či méně naučil, nebo ukázal co obnáší tržní hospodářství.