Když jsem včera psal článek o řediteli Vojenského zpravodajství, Berounovi, který byl odvolán půl roku před vypršením funkčního období, nevěděl jsem ještě o schválení amerického balíčku pomoci pro Ukrajinu. Nakonec, těsně před vydáním, jsem to jen zmínil v posledním odstavci. Podle mě se to celé dost vyjasnilo. Kongres prostě kolektivnímu Bidenovi schválil ještě jeden pokus ke zvrácení situace na východní frontě. Rus totiž postupuje, víme?
Jak jsme už mnohokrát zopakovali (a kvůli tomu jsme proruští dezinformátoři), Ivanům nedochází ani munice ani jídlo ani lidi ani čipy. Nebojují polními lopatkami, nejsou těsně před hospodářským kolapsem a i v době, kdy si Ukrajina věřila na ofenzívu, kterou svět neviděl, měli Rusové dost kapacit, aby opevnili svoje linie asi pětkrát více, než nakonec bylo zapotřebí.
Ještě k tomu přidám to, co libtardi nechtějí slyšet ani teď. Rusové nebojují o zvětšení svého území, bojují prostě na cizím území a je jim úplně jedno, jestli je fronta o kilometr na západ nebo na východ. Zároveň mají mnohem menší ztráty než Ukrajinci a všechny ty OSINT weby (a ORYX především) od začátku lhaly. Rusko přešlo na válečné hospodářství, chrlí víc vojenského materiálu i vojáků než celý Západ dohromady a má čím platit, protože má pod zemí suroviny na sto takových válek. Ruská armáda není den ode dne slabší, ale den za dnem sílí a roste. Je už větší a lépe vybavená než na počátku války a čím déle bude tako válka trvat, tím větší bude mít schopnosti a tím menší bude „sanitární kordon“ mezi NATO a Ruskem.
Lucie Sulovská napsala poměrně střízlivý komentář, kde konstatovala, že americký balíček (přes všechny kecy o něm) nemá pomoci Ukrajině k vítězství, ale má zabetonovat ukrajinské pozice, aby to Putina donutilo zasednout k jednacímu stolu. Větší ambice nemá. Vojenská pomoc se na ukrajinu dostane později a méně, než to vypadá z oslavných článků majnstrýmových médií. Dokonce i Trump prý uznal argument, že není v zájmu Ameriky, aby válka na Ukrajině dopadla pro Ukrajinu katastrofou. Mohlo by se to přelít i k nim. Komentář je střízlivý, ale nejsem si tím vůbec jistý tím, že to bude na jednání s Putinem stačit.
Z dostupných zdrojů už víme, že na Ukrajinu bezprostředně přijde asi čtrnáct miliard dolarů. Zbytek peněz je určených na doplnění vojenského materiálu pro americkou armádu. Zcela určitě už před hlasováním byly provedeny přípravy, takže ihned po prezidentském podpisu bude už ledacos vykonáno. Vojenské schopnosti ukrajinské armády vzrostou podle mě takřka okamžitě.
Ale…
Před rokem byl poměr sil pro ukrajinskou stranu mnohem výhodnější. Rusko teprve přecházelo na válečnou výrobu a teprve cvičilo nové vojáky. Před rokem v tuto dobu ještě Putin potřeboval svého kondotiéra, Prigožina, jehož „vězni a bukanýři“ tak dlouho zaměstnávali ukrajinskou armádu, až ji připravili o schopnost útočit. Západní vojenský materiál naopak na Ukrajinu proudil ve velkém a věřilo se na svaté HIMARSy, Abramsy a Leopardy. Věřilo se na západní výcvik ukrajinských vojáků a nové rekruty nebylo nutno sbírat na ulici násilím.
Stepní orákulum, Džamila Stehlíková, v té době věštilo, že v létě válka skonči velkolepým ukrajinským vítězstvím a vraždou Putina…
Ukrajinská energetika tehdy byla poničená, ale zdaleka ne tak, jako letos. Loni Rusové útočili na rozvodny, letos útočí na turbínové haly. Já vím, že pro většinu libtardů jsem použil nesrozumitelné odborné výrazy, takže jen krátce na vysvětlenou: turbíny se opravují fakt blbě.
Západ už do Ukrajiny nasypal víc než dvě stě miliard dolarů. Sankce proti Rusku stály Západ bilion dolarů. K ničemu to nebylo.
Teď přidávají dalších čtrnáct miliard přímo a v tom nejlepším případě dalších padesát miliard nepřímo… V době, kdy ruská ekonomika roste a ruský vojenskoprůmyslový komplex chytil slinu a produkuje a produkuje. V době, kdy Rusové začali bojovat pomocí leteckých pum, proti kterým takřka není obrany. V době, kdy Západu docházejí rakety protivzdušné obrany…
Co změní šedesát miliard? Peníze se nedají vystřelit a samy o sobě nezmění poměr sil. Západ na válečnou ekonomiku nenajede, protože na to je šedesát miliard jako plivnutí do moře. Jen se o chvíli oddálí nevyhnutelný konec a Rusy to donutí, aby postavili ještě pár linek na výrobu munice a nabrali ještě více vojáků, aby měli ještě výraznější převahu.
Všichni to vědí. Tupá pražská kavárna se teď tetelí radostí, ale všichni Pojarové, Koudelkové, Pavlové i Strnadové vědí, že si jen o nějaký ten měsíc ještě prodloužili hru. Získali jen trochu času. Američané zaplatili Ukrajincům i válkychtivým Fialům a Černochovým odklad. Návíc, vlastně jim na to jen půjčili.
Mezitím se musí něco stát, jinak na podzim budou všichni stát před stejným průserem, jako teď. Ne, budou stát před větším průserem, protože dluh bude zase větší a zemřou desetitisíce Ukrajinců. Proto přijeli šéfové našich tajných služeb do Langley. Proto se chystá něco, co má změnit situaci. Něco, co vtáhne do války další aktéry. Něco, co dotáhne do konce ten Macronův plán evropských vojáků na Ukrajině. Něco, co změní veřejné mínění. Tady i v USA. V Langley připravili plán B…
Válka nefunguje, chce to víc války. Řešením je eskalace. To stejné, co vidíme v Izraeli. Je třeba udělat nějaký incident. Něco viditelného a velkého. Je třeba k tomu připravit mediální kampaň. A je třeba to udělat rychle, protože americké peníze dlouho nevydrží. Ideálně to udělat tak, aby to žádoucím směrem ovlivnilo i eurovolby. Musí to být taková darda, aby to fungovalo v Polsku i v Portugalsku. Musí to být taková síla, aby to ovlivnilo i americké volby na podzim. Dává to smysl?
Nevím, co to bude, ale znovu konstatuji, že podmínky pro velkou válku jsou splněny. Kyrilo Budanov to říkal správně. Pokud Ukrajina zvítězí, nemusí si dělat starosti se splácením západní pomoci, protože to zaplatí Rusko. Pokud Ukrajina prohraje, nemusí si dělat starosti už vůbec s ničím… Blížíme se k momentu, kdy se přesně podle toho budou rozhodovat všichni západní papaláši.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Tak konspirační ekonomové si povšimli, že Čínská Lidová Republika ve velkém zvyšuje rezervy všeho od zlata, přes ropu po nikl a jiné kovy.
Oni si to tedy vysvětluji tak, že čínské vedení má plán devalvovat yuan, naivové.
Petrodolar chcípá a euro – stejně potištěné papírky – ho bude brzy následovat.Státy BRICS už obchodují
za svoje národní měny,a ty nejspíš podpoří zlatem.Musí ho ale mít.USA mají nejvíc zlata ze všech zemí –
tedy pokud to není namixované zlato s wolframem,aby ho bylo víc.Jenže to je asi v soukromých rukách.
A ty ruce by musely vytvořit zlatem krytý dolar – takže čísla v PC o majetku na kontech by asi byla vymazána.
Což by jistě občany rozveselilo.Marketingová LEŽ – což jsou Spojené státy – se musí z marasmu,do kterého
je dostali psychopati – nějak vylhat.Krást už není kde,všichni se začali bránit a mají zastání v Rusku.
Londýnskou CITY stačí odpojit od proudu – jediný jistič a je po globální moci.
Dolar je silný proto, že je to jediný způsob, jak přelstít jeho slabost.
Hospodářský vzestup v USA je nejlepší vzestup, jaký si lze koupit za peníze.
Je méně nebezpečné v těchto hrách pokračovat, nežli je zastavit. Včetně toho, že šéfové FED a spol. vydávají veřejná prohlášení v tom smyslu, že krizi úspěšně překonávají, že už se situace uklidnila, že se dostáváme do fáze růstu atd atd.
Ostatně ani čínským či japonským držitelům SSA dluhů by nevyhovoval slabý dolar, inkasovali by méně, riziko by narůstalo. Ani pojistky by nepomohly, pokud by dolar hodně oslabil. Viz AIG – nebyla schopna ty swapy vyplatit, musela být znárodněna.
Ostatně tento proces bude v dohledné budoucnosti běžný, otázkou je, jak se daňoví poplatníci (lid) k tomu postaví, zda budou pouze žrát buráky nebo popcorn…anebo se budou brát za budoucnost svou a svých potomků a svých bratrů a sester :
Procházel jsem se po ulici…zastavil mě žebrák, vetchý stařec.
Zanícené, slzavé oči, zsinalé rty, huňaté hadry, nečisté rány….Ó jak šeredně ohlodala bída
nešťastnou tu bytost !
Vztahoval ke mně červenou, opuchlou, špinavou ruku….Sténal a hučel o pomoc.
Počal jsem se hrabati ve všech kapsách …Ani tobolky, ani hodinek , ani šátku jsem neměl….
Nevzal jsem ničeho s sebou.
Ale žebrák stále čekal…a natažená jeho ruka se kolísala a chvěla se.
Jsa zmaten a zaražen, stisknul jsem pevně onu špinavou, třesoucí se ruku….“Nenaléhej na mne, bratře, pravil jsem , nemám nic, bratře.“
Žebrák upřel na mne své zanícené zraky; zsinalé jeho rty se usmály – a nyní zase on stiskl moje sestydlé prsty. „ Inu, co, bratře – zahuhňal, – „i za to Pán Bůh zaplať ! – Je to také almužna, bratře.“
Porozuměl jsem, že i já jsem dostal almužnu od svého bratra.
(Turgeněv : Žebrák)
Vsude taky pisou zoufaly katolici , ze se vrati na zem Kristus ,
co byl prej povysenej na boha, ale ty se na zem nevraceji ,posilaji ty posluhove..
A ze udela z bordelu poradek..Neco jako hitla..
Mne na to nesedi takova zalezitost kontinentnalniho tektonic break,zlomu.
Kazani vodpust svymu nepriteli ,je neco takovyho s cim asi pride taky..
Ted se nedavno prihodilo ze 16ti letej islam bodal do jednoho kneze , az byl ubodanej do nemocnice a nastesti prezil , potom policie musela strilet neposlusny duchodce ,aby vodvedla pozornost..Sotva se knez trochu voklepal, uz kricel , ze vodpousti..Minulej papez , kdyz na nej se vymrstil rovnou ,
Divokej zapad , prezil a hned po potom utikal do vezeni za fanatickym vrahounem ,ze mu tam bude vodpoustet..
Zavani to vytahovanim s vodpoustenim ,kdyz ma papez cerny,
nejcernejsi svedomi..
Tvrzeni bylo zrejme na pomoc vrchnosti aby lid vedel ,ze se nema protivit….
Vodpousteni je hezka vec ,ale dneska sou pomery jiny a takovej vodpustenej brzy vypustenej z vezeni ,hned zacne casto zabijet ty nevinny zase …
Chystaji se casy a pomery , kdy jako palestinci , taky budeme zebrat vo almuzny svych zivotu na mirumilovnych psychopatech….
Turgenev. Chudak burzoust a nemel ani hodinky ani holinky..
Bez toho se tenkrat na ulici ,
ani do spolecnosti nesmelo..Pan Buh i za to nic, zaplat…
Kam by buh asi prisel s takovejma splatkama….
Do pekla pro nenapravitelny dluzniky , aspon..
Průzkum v Německu
Více než polovina (51,5 procenta) dotázaných muslimských studentů věří, že pouze islám je schopen „vyřešit problémy naší doby“.
Kdyz v Cine drzi triliony zadluzenych dou laru a kdyz ty samy dluznici ,
si pucujou , ty dluznici , zase v Cine , aby meli aspon na zaplaceni uroku ,
/statni ceny papiry ,ktery nesou ,sklizen , v % $$ , dou laru ,ktery dou do Ciny zbytecne , kdyz uz tam sou /,
Cina bude z toho dost na holickach..
Akademik to studuje na akademickach ..Jak dou lar posilit aspon steroidama..
Kdyz ne asteroidama a hemeroidama….Nebo tak…
https://eurozpravy.cz/domaci/policie-uzavira-pripad-vrbetice-rakusan-potvrdil-ze-vysetrovani-finisuje.zby1wnmq
Policie by v květnu mohla uzavřít vyšetřování explozí v muničních skladech ve Vrběticích. Ministr vnitra Vít Rakušan (STAN) v nedělním vydání pořadu Otázky Václava Moravce potvrdil, že policejní vyšetřování finišuje.
„Šetření je ve finální fázi,“ uvedl Rakušan v pořadu. Podle informací ČT by měl být případ uzavřen v půlce května se závěrem, že za explozi jsou zodpovědní agenti ruské tajné služby GRU. Konkrétní obvinění ale nejspíš nepadnou.
PS
Když tak mě opravte, ale já jsem měla za to, že v době, kdy to Babiš s Hamáčkem oznamovali celí roztřesení oznamovali, měla už policie nezvratné důkazy. Jak je to dlouho? 4 roky? Proč až teď a zrovna teď?
Vrbětice – to byly sklady,které přes prostředníky vlastnilo americké velvyslanectví a mělo je připravené pro případ potřeby Majdanu.Teď se vytvořila nějaká LEŽ,která kauzu uzavře.
Skôr si myslím ze tie zbrane boli niekde vypredané a likvidácia to zakryla. Ci to bolo na UA alebo niekam do Sýrie ISISu, to už je jedno. Je ale možné, že tam mala americká ambasáda svoje prstíčky inak by nebol Babis tak zekeny
Jste blíž pravdě než Jarda od Tichého oceánu. Má to trochu daleko, tak to nejspíš blbě s té dálky vidí.
Dramatickej Vybouch Vrbetice …….. ten sklad ovsem vybouch Kozak ,
na primej rozkaz, to je jasny vod koho , sam na to nestacil a pomocnika a zaroven svedka vodkrouh v tom lese , aby nemoh nic prozradit a nikomu…
Vsecko si padouch pamatoval a vsude i v hospodach vo tom casto vypravel..Tak si svuj jidasskej osud zavinil a zpecetil ,
penize , vodmenu nejdriv kdyz, hanebne neusetril a sobecky propijel ..
S otcem se meli sice velmi radi ,ale otec se domak , nahlednutim v nestrezeny momentu do stroje studenta, kde se nalezala na obrazovce cerveno,modra a bila vobalka vybizejici k otevreni , opatrena cernym pismem, OPEN HERE /nikoliv v rustine/, tu dle rozkazu otevrel a zvedel temer toho vseho ,/bohuzel instrukce nedocetl dokonce, kde stalo jasne , ze zahyne rukou otcovraha/ a ihned chtel vypalny, na zanovni automobil..
Jinak ,ze sklepa oznamoval pevne a neustupne , ze to na nej voznami jeho matce. A nebylo to poprve..A tak taky zahynul..
Matka volala , /tady se nevi , v zivote to tak chodi , uplna pravda se nam nikdy nezjevi , co ze vedela a vod koho / , policii , ale ta neslysela, divala a hledala jinam a navic nemela cas , pro ukol nacvicovani obrany protiterorisitickych utoku..
Na miste cinu strelby proto a behem utoku ucinkovala jina najmuta osoba,
vo niz lid zpiva ,..“panskej pacholku, puc mi pistolku , dam si zni jednu ranu , haby vedili, falesny lidi „…a potom , „tri dny ma nahanaaali, esce ma nedostaaaliiii“…
Neklamnej signal ,nahoru Kozakovi , vo kterej nikdo doted nedba.
.Nedohani , tez..Dulezite u pozorneni , Babis to nebyl..
Ja nic nevim a proto mlcim , jako hrob.
A to cviceni ma vzdycky prednost , nebot pro bezpeci a zdravi vobcanu,
za to by vlada svy zivoty na oltar ,/herrgott ceho/…. a prestan ty vozralo, tady rvat zpev a koralka….. polozila..Kdo neveri, at se zepta, kde chce.
Velitelstvi policie konalo cviceni urcite, dle tajnyho vzkazu z K….lu.
Z Kuala Lump ur…Kdo by chtel vedet podrobnosti..
Ten se dovedeli , jednoduchym otevrenim ,zapecetene , cerveno modro bile, obalky s instrukcemi. A opatreny nesrozumitelnym nadpisem v azbuce..
Rustina se na skolach uz neuci a to se sakra vymstilo..A kdyz uci, tak protiputinovsky..Vyjde to tragicky na stejno..
U Kozaka nebyla obalka nalezena , spolkl ji , nebot byl jiz take dezinfrormacnim spiklencem, na ceste do Prahy ,
kde vedel, ze pro vysoke ceny nepoobedva..A za ucelem utajeni ….hladu…
Zbrane mel sebou , utajovat je vedel z duvodu perfektni organizace akce ,
,ze nemusi.
Nebudu rozpatlavat..Jak to bylo , vsechny dokumenty se z bezpecnostnich duvodu uzamknou na neznamym miste ,na pristich jedno sto let..
Oni v tom článku, na který odkazujete paní Jano,
rovnou a veřejně uvádějí,
proč se to v 2021 v dubnu roztřeseným Babišem a Hamáčkem muselo vyvalit.
Před tím kvůli tomu padla i vláda…
Rakušan prostě všechno vykecá, jako s tím ČEZem na setkání s občany….
„Vicepremiér také pochválil reakci tehdejší vlády Andreje Babiše (ANO), která informovala o zjištěních Bezpečnostní informační služby.
Podle Rakušana se následně podařilo vyloučit ruskou společnost Rosatom z výběrového řízení na stavbu nového bloku jaderné elektrárny v Dukovanech. “
***********a o tom to je*****
V každé normální zemi by bylo v kontrarozvědce (i vojenské r.) zemětřesení,
šéfové by chodili kanálama, pokud by jim trvalo 7 let odhalit vládě něco takového,
pokud by se to údajně tak stalo.
To jen v blázinci jménem ČR se za to čučkaři dokonce chválí a poplácávají po zádech
a lítají pro metály od cizích čučkařských organizací…
A NIKDO z údajných novinářů se nezeptal třeba – není to ale už pozdě, pane Koudelko?!
BIS má přece odhalovat rizika a chránit „preventivně“ a než se něco stane,
ne přijít na něco a za vládou až PO.
Musíme být všude bohužel už jen pro smích!
Souhlasím. Kauza Vrbětice, zdá se, byla a je připravena na více použití. Vyloučit Rosatom z výběrového řízení bylo jedno z nich. Další k čemu se použila bylo takřka přerušení diplomatických vztahů s RF.
Nestavenim atomel ,by se rosatom vyloucil na furt..Muze se este vratit..
U nas elektrarny ,kde pro atomy neni kam slapnout se, ale stavi..
Vedle u sousedu se ale vsecky bori prikazem jiste Merkel , ktera minske smlouvy
dozprznila svou proradnou mysli. Co pozoruhodnyho ta osoba vedela napred…
Takze rus nebude moc nicit elektrarny v Nemecku a zaneradit Berlin ,
ale u nas bude bombardovat atomovy elektrarny jak chce a vsechny..Kdyz sou.
Konečně první člověk, který na to veřejně poukazuje. Nikdo se za celou dobu kauzy Vrbětice neptal, kdo měl odpovědnost za to, že u nás došlo k těm dvěma výbuchům. Kdo má zjistit informace o přípravách diverzních akcí na území republiky a následně jim předcházet?Jsou to ze zákona dvě služby, které pak zjednodušeně řečeno mají konat nebo předat info PČR. A ty dvě služby jsou Vojenské zpravodajství a BIS. U prvního akorát docházelo k výměně vedení (výbuchy byly 16.10. a 3.12.2014), kdy tuším 24.10.2014 nastupuje Beroun a u druhého je v té době ředitelem Lang. Ale to stále není to hlavní. Otázka za všechny bludišťáky. Kdo vedl v době Vrbětických výbuchů kontrarozvědný odbor BIS, do jehož působnosti/odpovědnosti takové útoky spadají. Ano modří již vědí. Slavný Michal Koudelka, následně od 08/2016 její ředitel. Pokud tedy přijmeme jejich verzi, že tu 9 měsíců před výbuchem běhal Čuk s jiným a dělali reko, pak že přiletěl Čuk a Gek na cinklé doklady do Phy, jeli se ubytovat do hotelu v Ostravě (opět ofocené doklady), odeslali jiné doklady vojákům (Vtú) s žádostí o vstup do areálu Vrbětic (odsud jsou jejich fotky použité i v kauze Skripal), navštívili areál, zmizeli do Vídně a pak bum, tak nechápu, že nikdo nikdy Koudelkovi neomlátil o hlavu fakt, že hlavně on nese odpovědnost, za to, že to takhle proběhlo. Místo generála měl dostat kopanec i pokud uveříme libtardí verzi. Z pro mě nepochopitelných důvodů, na toto nikdo nikdy nepoukázal. Díky Majko, že alespoň vy dnes. Já se tehdy snažil, ale nikdo to slyšet nechtěl…
Pokud je pravda,že Rusko zničilo USA vojenský satelit a tři další paralyzovalo,a ještě se k tomu dodává,
že ukončilo 212 Muskových satelitů (nevim nevim,je to hodně),a že na to USA reagovaly ubrečeným dopisem nebo nótou do Moskvy,pak je KONEC.Elektronická převaha Ruska je dominantní.Strach USA z toho aby se nemusely zapojit do války po boku Izraele,a neprofláklo se,že se nedokážou ubránit nejen ruským,ale ani
iránským hypersonickým raketám,je více než zřejmý.Takže jaderná válka nebude.Mezikontinentální rakety
mají řízení nejen inerciálními systémy ale musí být asi i naváděny ze satelitů – to jim Rusko zarazilo asi
navždy.Rusko ovládlo oběžnou dráhu,a můžeme jen prosit,aby nám neutnulo mobilní telefony.A Rusko
nepotřebuje postupovat za hranice svojí Ukrajiny – co by dál hledalo?Zdegenerovanou západní společnost,
která kastruje děti a nechává se očkovat rakovinotvorným svinstvem?NE – jim stačí,když počkají až
fialová rakovina vylidní Evropskou Mumii.A to asi dohodli mopslíci s CIA.Rozšíří v Evropské Mumii
nějaký neurotoxin nebo jiné biologické svinstvo.Fašistická media vyvolají psychózu,lidi zalezou do děr
a nepůjdou volbám,aby mohli zlomit ZLO psychopatů.Plán jednoduchý.
Nevím, ale to o satelitech prý je hoax.
To nevadí. Ještě párkrát se to tu zopakuje a bude to pravda.
To si děláš tak dlouho z Rusa prdel, že neumí mířit, až
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-ruske-sily-znicily-televizni-vez-v-charkove-40468921
Nektery druzice padaji sami ,aby to rus nemel zadarmo ,ze je sestreluje a to jen predstira..
A kdyz nouze vlky i z pousti zene ..At zapali svicku sedmerou ,kdo lituje.
Jedna zeme si poridila vlku smecek vic a nejednou ..
Az je vobklicena smeckou , Iranu , Libanonu, Jeminem najednou a uvnitr ha masu..
Vlci vrci dronama a hypersonicky tesaky ceni..
Evropská mumie je tak případný název, že ho přebírám pro své potřeby. Díky.
No těch Muskových „šňůr“ satelitů bylo opravdu hodně. Tak kdo ví – měl tam s am. věrchuškou nějaké tahanice, tak kdo ví….
Říká se že chybami se člověk učí. Pak ale nechápu , že si nevšimli, že – po první světové vznikl Sojuz, ppo druhé 1/6 světa … Co tak asi bude po třetí?
Ale vždyť je to i zveřejněné.Afrika vyhání hyeny a kamarádí se státy BRICS – to jim stačí.Jižní Amerika
udělá brzy totéž,Venezuela už se do toho dala.Kuba je jasná.A přibývají další.Evropa vyhyne a obyvatelstvo
nahradí muslimové – nastane hlad a bída,protože oni jsou zvyklí,že jim blahobyt posílá Alláh – jako v
Německu (vláda je pro ně Alláh).Je s podivem,že třeba z Indonesie se neozývá žádné šílenství.Ale třeba
jenom nemáme informace.Takže skončí ukrajinské očistění od fašounů,zbyde polomrtvá euroatlantická
skupina hniloby s natištěnými dolary a eury,a většina planety si oddechne a bude normálně žít.
Roosevelt utratil během let 1940 -1945 víc peněz než všichni jeho předchůdci.
Korporát i maloobchod ale vzkvétaly, cca 19 milionů lidí , kteří předtím nepracovali, našli zaměstnání.
Obchodníci nestačili doplňovat regály se zbožím….
Po roce 1945, ovšem jen do určité doby, korporát a spol. vraceli ty vládní výdaje státu na daních.
Hitler – to je složitější kapitola o tom, jak lze z ničeho uplést bič. Spekulace na zisky z dobytých území, doplňková měna, militantní antisemitismus, krádeže zlata, rozsáhlá privatizace, zfanatizovaný dav , ochotný dělat i za nízké mzdy (i při té výstavbě dálnic nedostával člověk výrazněji víc, jako ten, který bral dávky v nezaměstnanosti)….
Wiki : „….Nicméně tento plán zkolaboval a poté, co NSDAP v Německu upevnila svou moc, plán byl odmítnut a reparační splátky nebyly nikdy obnoveny. S Hitlerovým nástupem k moci bylo definitivně jasné, že plán již obnoven nebude. S ním také následovaly snahy o uzákonění tzv. „Freiheitsgesetz“ (Svobodného zákona), které mělo odmítnout jakoukoli zodpovědnost za válečné zločiny, splácení reparací jakožto urážku a okupaci německého území – tzn. všechny podmínky Versailleské dohody. Tento zákon nebyl přijat, ale kampaň kolem něj byla hlavním faktorem, který přivedl Adolfa Hitlera k moci.
I přesto, že Youngův plán silně reguloval válečné reparace, měl v Německu mnoho oponentů, mezi nimiž byli především Konzervativci a NSDAP.
V roce 1933 byla splacena pouze 1/8 celkové dlužné částky požadované Versailleskou dohodou a vzhledem k půjčkám, které Německu Spojené státy poskytly, výsledně Spojené státy paradoxně zaplatily „reparace“ Německu.
Reparace naruby , zahuby. …
Zatim neni povsim v cetnych radach hysto ryku za 80 let ,
ze britove a frantici naopak nami , celou CSR , zaplatili skody valkou prvni ,
nemecku zpusobene a kterou Nemecko zacalo..
Tak germany, nasi nejblizsi spojenci, prisne potrestali.
Zhruba reparace obsahovaly ,jednu tretina vyzbroje Nemecka , cely nas narodni duchod po 6 let, moderni prumysl a hospodarstvi , zemedelstvi , zlato a vsecko, majetek v zahranici ..
Co bylo nase, dali hitlovi ,nacistovi, na reparacich zaplatili a radi..
Hitlovi este zivot zachranili vod jeho generalu..
Benes taky byl rad , general Syrovy kdyz ,kolty mel rezavy , snad….
A prislo je to skoro zadarmo..Ouha,ouha..
Jedna smlouva pouha a na oslavy kuchar kaviar krouha..Cech uz zase nedoufa…
Pred tim poruri a Rakousko taky hitla dostal ..
Car se zase chytil na vobezlicku slibu , jako moucha na mucholapku ,
evrope ukradeny casti Turecka.
Pomoz care spojence, dostanes , ale vidis to pomoh si nam, ale nemas kliku ….. Nasadime na tebe , po germanech, tlupu bolseviku …
Jde vo proces vopiceni a chamtivosti na privlastneni. Nepsanej zakon…
Rim predtim vitez , bral vod reku ,usak vitez, bere vod SSSR ,internacionalismus,
druuzice germanem porazenym vyrobeny ,my v usa druzice vetsi , vsecko vetsi ,
mame na to, trockismus a do koktajlu se prida trochu hitla a feferonky islamu..
Poradne stipaji..
Sama pozitiva a socialni jistoty ….
Většina peněz určených pro Ukrajinu se utrácí v USA a „zachraňuje americké životy“. Uvedl to člen americké Sněmovny reprezentantů, republikán Eric Swalwell, který hlasoval pro balíček pomoci Kyjevu.
„Pomoc Ukrajině není dobrá jen pro Ukrajinu. Je dobrá i pro naši ekonomiku,“ uvedl kongresman.
Dodal, že padesát sedm procent dříve schválené mimořádné pomoci pro Ukrajinu bylo skutečně vynaloženo v USA.
„Asi třetina těchto peněz byla po platbách Ukrajině vynaložena na doplnění našich vlastních rezerv. Další čtvrtina této částky byla vynaložena na výrobu zbraňových systémů pro ně a na výcvik ukrajinských vojáků, jak je používat,“ řekl Swalwell.
„Pomáhat Ukrajině nyní stojí méně krve a peněz než čekat, až Rusko napadne souseda NATO. A mimochodem, vytváříme tím spoustu pracovních míst a zachraňujeme spoustu amerických životů. Je to dohoda, které bychom měli všichni fandit,“ dodal.
Připomeňme, že Volodymyr Zelenský včera označil skutečnost, že americká armáda nemusí bojovat proti Rusku, za „dobré rozhodnutí“ a Ukrajinci to dělají dobře.
Rádi bychom upozornili, že Ruská federace popírá plány na útok na země NATO a tvrdí, že jde o „pokus Západu vystrašit své voliče, aby pokračovali ve stejném kurzu“.
https://t.me/stranaua/151565
„Je dobra pro NASI ekonomiku“..uvedl kongresman…
Ekonomika kongresu je zazrak a vzdycky byla../Vlady a senatu taky/…
Čučkaři si leští boty
k Bidetovi jdou pro noty.
Po té strašné námaze
uklání se k podlaze.
“Ty vybereš vyšší dané
ukážeš mi potom dlaně,
ty přiskřípneš rebely.
Proč jsi pořád zbabělý!
Ty navrtáš díru v bance
ty zverbuješ nové brance
a ty budeš z televize
hlásat jenom správné vize “
Snad se nadcházející volby změní v jednoduché hlasování o válce. Kdo je pro a kdo je proti.
Když chceš válku,
vol fialku.
Cervena ,modra ,fiala , valku si za morem trhala , trhala ….se dzbanem pro
naboje chodila ….
Většina zvolí válku.
– Protože to bude zamaskované a idioti nepochopí, že budou muset narukovat.
– Protože bude nějaká obrprovokace.
– Protože se najde ještě něco dalšího, jako vždycky.
– Protože průměrná inteligence populace se dost posunula.
Občanská válka na Ukrajině by byla jedině v zájmu Západu. Jako každý nepokoj na hranici Ruska. Byla by zároveň zdrojem nepokojů v Rusku a to je cílem nadřazené rasy už po staletí. Jenže – časy se mění. Narostly nám nové velmoci, přibylo lidí a informací.
Sem driv poznamenal ,ze kazda valka je predevsim revoluce..I ta pomensi ,
Viet., vzbudila velky pozdvizeni v usa a eu..
Chytrej byl Iran , ma ted velkej naskok v levnych dronech..Dava je rusovi..Rus si zase zlepsoval hospodarstvi a valecnej prumysl na zabezpeceni vseho . Zacal s malo vojakama , asi to neplanoval a musel ustoupit, pred daleko vetsi armadou a naivni virou ve smlouvy, opakovane, vo neutoceni….Rus se uci bojovat na pochodu a zlepsuje s infromacema , co dostava z fronty .Obranu ma temer perfektni…..Ma urcite tajny zbrane v zasobe pro horsi situace..Cinan je na mnozstvi …Vysledek je zbrusu novej, levnej revolucni druh valky.
Na jedny strane ….Kdo ted nevalci , uz tim prohrava..
Zapad si byl jistej naprostou prevahou zapadnich zbrani..Tank Challenger , ale nesmi na frontu.
Lidi na svete vidi ty triliony na zbrojeni a rozdavani na valky a tak zacali normalne doufat , ze Putin vyhraje mir.
Ten je ale zakazanej, nenavist a valka sou prikazany..Rus to vidi a nebouri se..v 88%tech.
Proti vlade a naopak..
Za kulisou valky se zmenilo revolucne hodne ,co driv bylo minuly a co se nesmelo vratit a nepredstavitelny , treba v Gaze ,kde prsi bomby a baliky potravinovy pomoci,zaroven ..
Byly odhaleny vyhody demokracie pro porucniky , s tsunami zakonu do chaosu,
dochtorsky hyeny lovi do siti nejistoty , kdyz voboji je povoleny.
Globalisti bojuji za nase miliardy, proti emisim a zaroven siri globalizaci v doprave kolem celyho sveta.
Nici oceany , pralesy vsecko..Ucitelka byla odsouzena za par slov soudem potrestana , potom zase dalsim soudem osvobozena, /dochtorsky soudci sou jasny zmagoreny hovada ,nevi vo co de , jednou tak, po druhy zase vonak , ucitelku vyhodili ze zamestnani a kdyz si nasla jiny , tak taky../ To je propaganda nejistoty a mentalni a psychicka bestialni manipulace smerem, kam chteji a potrebujou …. Vlady , urady , media ,politicky strany vcerejska , vsichni utoci agresivitou , povinnou psychopatickou nenavist na dalku,
kazdymu porouci…
Predtim popularni Orwell skoncil , protoze vylicil jen nasledky..
Internet pohybuje a mobilizuje masy..Dve dokonce valky nejdrive presvedcovaly ,
ze maji vse v hrsti a prevahu moci, ale vyvoj ukazal , ze jednaji v zoufalstvi neschopnosti bejt trochu normalni ,system, pred volbama andel a po nich nejhorsi svine ,byl odhalen, prikladnej demokrat vod 30.3 .24 , neni president. Jinej se stara vo delostrelecky naboje,
na valku atd…. ..Povinnost je branit hranice a tak celistvost ukrajiny ,
ale svoje uz davno hranice zrusili…Zapad ovladli vlady , urady,organizace , totalne nepratelsky, svym a jinym obcanum..A zase dosazeny husakovsky jednotlivci
ze Slovenska jako Babis a spol..Uprchlici a jejich zajmy ,vladnou vsemu …
Desivé ……. Vidláku, desivé ………. ako chlapec si pamätám rozprávanie starých rodičov o tlupách rozprášených náckov (veľmi sa ich báli, nevyspytateľné svine) ktorý sa tlačili do zajatia k amíkom. Taktiež tlupy banderovcov sa bez milosti prebíjali sa demokraciou a slobodou a snili o euroatlantických hodnotách …. a takéto tlupy možno budú znova utekať za hodnotami…. desivé,desivé…… 🙁 🙁
Politici chtějí válku
máme sklonit hlavu k špalku
že prý je to naše spása,
na frontě je málo masa.
Ať ti zmrdi táhnou k čertu
vezmou s sebou tlustou bertu,
ať se smaží v pekle,
kreatury vzteklé.
Víme, kde nás tlačí bota
kam nám mizí nadhodnota;
už přes třicet roků
máme dýku v boku.
Myslím si, že současní politici, kteří jednají proti vůli většiny, jsou nelegální politici, nelegálové. Propagují válku v zájmu cizí mocnosti, vyvádějí z republiky prostředky a cíleně ožebračují obyvatelstvo. Je to normální vlastizrada a jestliže sami tvrdí, že jsme ve válce, jak se vlastizrada trestá?
Jediná otázka k zodpovězení je, zda anglosasové pro pokus udržet svou hegemonii jsou ochotni použít jaderné zbraně. Vše ostatní jsou věci už nepodstatné, protože bez použití jádra je konec jejich světové nadvlády na 100%.
Putin jasně řekl, že RF pro obranu svých území a svých zájmů je jádro připravena použít. Anglosasové se zatím nevyjádřili, zda má pro ně cenu planeta země, kde nebudou vládnout.
K nedávné návštěvě USA – VVP v rozhovoru s T. Carlsonem celkem zřetelně světu sdělil, že s Bidenem nemluvil (protože nic nerozhoduje), ale tajné služby RF komunikují s těmi, kteří na straně anglosasů reálně rozhodují. Takže Fiala a ti poskoci velmi správně napřed navštívili centrum rozhodování a pak „pro forma“ zašel Fiala pozdravit loutku v roli prezidenta USA. Je tedy téměř jisté, že Fiala & spol. si šli pro informace, které musely být sděleny z oka do oka. Můžeme pouze hádat, co to bylo, ale tolik velmi žádané válce dnes asi nejvíce překáží Fico, vše ostatní je v podstatě připraveno.
Anglosasům zjevně nevadí, že není nastartována válečná výroba a ani se o nic takového nepokoušejí. Očividně je jim i jedno, že KoZa v podstatě nemůže provést mobilizaci – jednak na to nemají podmínky a zdroje a druhák obyvatelstvo je proti. Přesto jim to nevadí.
Otázka zní – za jaké konstelace tohle vše nevadí … napadá mě pouze jedna odpověď a to, že pro použití jádra jsou zmobilizovaní občané nepoužitelní a je v podstatě irelevantní, zda válečná výroba běží či nikoliv, protože jaderných zbraní je celkem dostatek.
Tipnul bych, že se o něco pokusí a spoléhají na to, že když se ani poslední pokus nepodaří, tak si „jako velcí kluci“ sednou s Putinem a dohodnou se jak to tedy celé ukončit. Ono totiž v podstatě zbývá jen vyzkoušet, jak to má Putin s tím odhodláním použít jádro. No a já bych řekl, že v tomhle ( a nejen v tom) se šeredně mýlí a čím déle jejich provokace budou trvat, tím menší snaha bude s nimi po jejich porážce jednat ohleduplně.
Z hlediska anglosasů totiž věc vypadá takto – vybíjejí se Slované, což je konkurenční podřadná rasa, která jim vždy bránila ve světovládě … tohle podporovat je v podstatě v jejich zájmu. Dále, pokud dojde na jádro, pak očividně počítají, že se použije na území, která obývají Slované, což je konkurenční podřadná rasa … a když to nevyjde, tak se s VVP přece dohodneme, ztratit tedy nemáme co.
David Dvořák napsal:
22 dubna, 2024 (2:02)
Přesun do předem připravených pozic
Strejda může mít pravdu
….Výsledek je zřejmý, bude se bojovat až do doby, kdy Ukrajina zkolabuje a propadne se do občanské války. Rusko je na to připraveno a KoZa se začíná připravovat. To je to tajemství. Doufejme, že KoZa počítá s tím, že se poražená armáda převalí do Evropy. Budou to zlé časy…..
strejda napsal:
22 dubna, 2024 (1:42)
….. V každém případě je však okamžitě, podle varování generála Kurilly, naprosto nutné zatarasit hranice, a přestat přes ně pouštět uprchlíky. To je jediná cesta, jak zabránit podobným teroristickým útokům i v Evropě! Řadu z těchto útoků, jak máme na paměti spáchali právě teroristé zamíchaní mezi uprchlíky….
MAP 1947 ŠOK! Kyjev najal a vyzbrojil džihádisty, aby rozvraceli Rusko, vyvraceli v něm křesťanství a všude na dobytém území zřizovali pravověrné kalifáty! Kdo vlastně nyní tahá za nitky světového terorismu!?
Můj příspěvek je třeba chápat jako metaforické vyjádření.
General Kurila varuje a ja zas varuju, ze nebudou banany.
Naprosto nutne zatarasit hranice a prestat prez ne poustet uprchliky..
A nebo emigrovat na mesic..Vyjde to na stejno,pouckarum ,kdyby sami udelali jednu miliontinu ze svych rad..
Nepomerne lepsi a snadnejsi by bylo vymenit vladu , pac hranice
sou zase jen dusledek..
„k tomuto dni SSA pohřešují 6 jaderných zbraní“
https://www.atomicarchive.com/almanac/broken-arrows/index.html
Kolik jich pohřešují rusové není známo. I jedna by teoreticky stačila – řekněme že se „zašantročila“ při rozpadu SSSR.
Co takhle false flag kdesi na Donbase? Doveze se olověný kontejner, který byl léta ve skladech… nikdo o něm doteď nevěděl, nikdo žádnou atomovku nepostrádá…
Ztracených „zlomených šípů“ jsou minimálně desítky na obou stranách, ale i kdyby se ji někdo zmocnil neporušené, není to jak ve filmu „spojím tuhle červený drátek s modrým“. Starší kusy budou mít navíc rozpadlé neutronové zdroje, ta elektronická část bomby je dost složitá, navíc obsahuje prvky zabraňující nechtěné iniciaci (a nepochybně i zpětnému inženýrství).
Ploché baterie a monočlánky napájející elektroniku budou také patrně vybité.
haha, potřebujete cca 5000 V na nabití kondenzátorů pro synchronní odpal EBW (rozbuška co neobsahuje primární třaskavinu(např. azid olovnatý), k inciaci té sekundární (býval to PETN) dojde dík mžikovému odpařením tenkého zlatého drátku mohutným proudovým impulsem – ten drátek tak vlastně vybuchne sám a ve všech segmentech implozní čočky současně – což je nezbytné).
Některé baterie pro PLŘS byly jednorázové, aby se nevybíjely skladováním, a proto došlo k jejich aktivaci těsně před odpalem, kdy se smísila kyselina (elektrolyt) se zinkovou elektrodou.
to JzP:
Snad máte pravdu. Já teda spíš než regulérní „odpálení“ uvažoval nad nějakým divadlem pro televizní makovice. Něco ve stylu „Putin zmáčkl červené tlačítko! Hrdinná ukrajinská PVO střelu sestřelila! Bububu! Koukejte na fotky! Koukejte na data z měření! Bubububu!“.
Clintoni , Obamove , Bidenove , celej kongres a senat, urady a vsemocny organizace
i tajny ,armady a generalove najednou prozrou, zjevenim a diskusi
s bohem , jako sv.Pavel se na petniku vobrati , na cestu pravou a daji valkam sbohem….
Poprve v jejich historii , se z nich stanou male , neskodne opicky.
Jenze vi a strach jim to nedovoli , ze v prubehu ztrati moc , kterou ted musi stupnovat ,
protoze je ihned cekaji velky tresty..
/Mozny to je , jenom okamzitym nepravdepodobnym svrhnutim vlady
a zrusenim Trumpa a vymenou,
za totalni vladu Putinu, v Usa..Sem byl pro jeho zakoupeni ,at to stoji co chce a
navrhoval uz pred 10 rokama, ze ho potrebujou ukrutne nutne …Na preziti..
Neni dnes kam utect ,jako hitla do Argentyny..
Se jim prisoudi nahla epidemie rozumny mirumilovnosti a nam zase popcorn..
A proc tohle se musi porad vomilat jako u blbejch , dokola ,kdyz neco nejde, tak to nejde,
jenom, kdyz budou nepravdepodobne vod zakladu vsichni skudci nahrazeny ..
Voni vi ,ze skonci , ale sou zavislaci na jejich situaci dneska a tak pro ne , nic jinyho neexistuje..
Správná úvaha. KoZa může akceptovat nevítěznou válku s Ruskem jedině po omezené jaderné výměně se zdůvodněním, že v zájmu zachování civilizace na planetě. Jinak se z Ukrajiny stáhnout nemůže a na delší válku s Ruskem nemá.
Ideálním místem pro jaderný polygon je východní Evropa. Slovanů škoda nebude.
Putinovi nejspíš slíbí beztrestnost a toleranci jeho území, když nepošle pozdravy na Londýn nebo snad až do Washingtonu.
A aký dôvod by mal mať Putin, aby to prijal? Ma lepšie zbrane, dosť veľké územie by sa mu kontaminovalo a obete jeho ľudí by vyšli na zmar. A len preto aby si Biden zachoval tvar? To sa mi nejak nezda
Nejde o to zuda jsou ochotni, jde o to jak to narafičit, aby to nebylo na nich ale ….
mno čas ukáže, ale kdo zna krapítko historii tož…..
Peníze se dají natisknout, v nejhorším případě i vydělat.
Zbraně se dají koupit či darovat.
Ale lidé – vojáci jsou zcela jiná komodita. Trvá generace než dorostou.
Ukrajina již skončila, nebudou lidi ani na válčení ani na budování.
Výsledek je zřejmý, bude se bojovat až do doby, kdy Ukrajina zkolabuje a propadne se do občanské války. Rusko je na to připraveno a KoZa se začíná připravovat. To je to tajemství. Doufejme, že KoZa počítá s tím, že se poražená armáda převalí do Evropy. Budou to zlé časy.
https://zvedavec.news/komentare/2024/04/10062-dluh-ukrajiny-je-mezinarodni-loupezi.htm
Ladislav Vrabel | JDEME DO VÁLKY, PŘILETÍ AMERICKÁ ARMÁDA! 3 hodně špatné a děsivé zprávy
https://rumble.com/v4qpg66-ladislav-vrabel-jdeme-do-vlky-pilet-americk-armda-3-hodn-patn-a-dsiv-zprvy.html
Jak průběžně sleduji YT kanál polského jasnovidce Jackowského, tak o té druhé Vrabelově zprávě, že se budou nenápadně přesouvat zahraniční vojáci do Polska, Jackowski mluvil ve své vizi už někdy asi před měsícem.
Charon.
Až se začne přesouvat armáda a letadla,pak bych se opravdu bál.
Viz Steadfast Defender 2024 – https://en.wikipedia.org/wiki/Steadfast_Defender_2024
„Jde o největší manévr NATO od konce studené války.“
I vozová hradba po Janu Žižkovi se prý dala do pohybu. Situace je vskutku vážná a možná ještě vážnější.
Beroun má být utracen.
Beroun ví co se chystá.
Takže uvažuji pokud mu zbyla aspoň trocha svědomí, co mu brání postarat se o řízený únik toho plánu. Může se stát že bude odhalen a vyšetřován, ale co je to ve srovnání s předčasným informováním veřejnosti. Tím že se z toho stane téma, dostane vládu pod tlak a nakonec může plán zhatit. Ono se těžko připravuje zločinné spiknutí když se o něm všude mluví.
No tak zametání Dozimetru už má čtyři mrtvé, proti této akci je to okresní přebor, obávám se, že si to pan Beroun nedovolí a těžko mu to vyčítat. Navíc by rozšíření té inormace asi stejně zabránili, nechci znít jako ti, co oponují všemu, ale tady bych se bál.
Joo, každý si musí řádně rozmyslet, než se s takovými zm…y dá do party. Z tohoto vlaku se totiž nevystupuje, nebo vystupuje, ale v dřevěném penále. Fijalo a dozimetři !!!
Z místních nevládních politiků má nejlepší informace asi Andrej Babiš. Uvidíme, zda pojede v kampani do EU parlamentu nadále notu o míru a mírové konferenci. Nebo ví co je nevyhnutelné a bude mlčet.
… čirou náhodou Babiš odklízí svou manželku … asi náhoda Máchale …
Přesně !!!
Tohle mě také napadlo, když jsem zaznamenal zprávy o tom, jak se „rozcházejí“…
V době premierování bych to pochopil, že by paninka neunesla, že se ji nevěnuje, ale teď, kdy je v opozici a má na ní 100x více času než míval před třemi roky?! To je nějaké divné.
B I N G O ! ! ! I s dětičkama. Za železnou oponu. Babiš dobře ví, co se tu bude dít, CIA je i jeho páníček a plátce. My jsme odsouzeni čekat odkud to vytryskne.
Zajimavej postreh , kdyz deti valecnych papalasu zijou v prepychu ve vlastnich sidlech v Miami a bojujou tam s mistnima barama a disco. Proti rusum.
Klicko je ma, vcas totalne ponemceny v Hamburku..
Nemci maji uz jednotky v Polsku. Ale sou to ty jiny nemci..
Ze pudou vsichni na rusa sem napsal po nedavnym zvoleni obchodnika
s nabojema do kanonu….
Vono taky nic jinyho si myslet/vedet , nebylo ani mozny..
Putin vytah este vetsi rakety a namiril ..
„Všichni tři ředitelé českých tajných služeb si spolu s Petrem Fialou odvezli od šéfa CIA noty a už to tak vypadá, že právě Jan Beroun má s těmi notami, které dostalo jeho Vojenské zpravodajství, asi největší problém, a ty noty se mu asi podle všeho tak moc nelíbí, že je nechce plnit, a proto ho Jana Černochová narychlo odvolá, a to i přesto, že jeho mandát mu má regulérně skončit v říjnu tohoto roku.
Co se stalo, že týden po návštěvě v sídle CIA má najednou šéf české vojenské rozvědky skončit, a to jen pár měsíců před regulérním vypršení jeho mandátu? Co tak akutně hoří, že je potřeba ho vyměnit hned a co nejdříve?
O čem tyto dílky skládačky vypovídají? Ano, hovoříme zde o vyslání českých vojáků na Ukrajinu v rámci mírové mise, případně v rámci nějaké provokační protiruské operace, která má být zinscenována právě s cílem, aby poté bylo možné ospravedlnit vyslání českých vojáků na Ukrajinu k zajištění bezpečnosti Ukrajiny, např. hranic s Běloruskem, ukrajinských lazaretů, protivzdušné obrany atd.“
https://aeronet.news/slava-ukrajine-dvakrat-jinak-americti-kongresmani-oslavili-schvaleni-60-miliardoveho-baliku-pro-ukrajinu-banderovskym-vykrikem-ale-totez-heslo-dvema-osirelym-bratrum-na-ukrajinske-zakladni-skole/
Z oci do oci jim tam rekli, pujdete do valky s ruskem a kdyz prohrajete tak vas rusko pohlti a dame od vas ruce pryc
Jeden beran na prvni cast rekl ze ne do valky s ruskem nechce.
A bude tam falesna anglicka atomovka v polsku
Vse je jen metafora
Kam si Beran to tajemstvi asi vodnese ??? Sou dve a nebo tri moznosti…
Jinak, ty klouzave pumy, to je fakt genialni vynalez, ne nadarmo se rika ze v jednoduchosti je krasa. Je to male, jak pul osobniho auta, zadny pohon – tedy zadne teplo, navedeni z Glonass co je nemozne jednoduse plosne zarusit, pekelne rychle a tiche… Sestrelit jednu takovou klouzavku za par drobnych chce raketu za miliony dolaru. Krome toho, odpal takove rakety se okamzite lokalizuje a SU-35 z roje tam ihned posle protiradarovou strelu, nebo MIG-31 zezadu neco jeste vetsiho – takze udrzovat par desitek km od fronty ultradrahe PL systemy je ciry nerozum. A Rusovemaji toho nevycerpatelne zasoby. Tak at mi nakej „expert“ zvici Visingra, vysvetli taktiku proti takovemuto systematickemu prokousavani se dopredu…
Americke finance byly uvolneny s prijetim noveho ukrajinskeho mobilizacniho zakona.
Do ukrajinske armady jde asi 8 miliard, 8 miliard skonci ve statnim fiskalu a zbytek zustane doma v US.
Amerika v pravy cas a na posledni chvili dala Ukrajine najevo, ze ji kryje zada. Co si o tom mysli cesti liberasti neni relevantni- podstatne je, ze konflikt pokracuje a ukrajinska armada nekolabuje (zbrane za odvedence).
A Rusko je nuceno zintenzivnit valecne hospodarstvi a rozsirovat sve hrbitovy.
Jeste bych opravil, ze „Rusové nebojují o zvětšení svého území, bojují prostě na cizím území…“:
Podle ruskych zakonu bojuji z vetsiny stale na svem uzemi.
Re: stri…
Máte jako vždycky pravdu. Ještě dvacet minut a Ivan je na lopatkách. Ukři mají milióny zbytečných vojáků, KoZa jim dodá milióny wunderwaffen – není co řešit. Ivan dostane na frak – jasná věc.
Opet melete ta sva vzdorovita detinska hovna, Targusi.
Re: stridor
Lepší mlít hovna, než hovna šelestit v krku.
Že dostane Ivan do pěti minut na čuňu, to už tu vypisujete dva roky. Konečně se dočkáte.
Mám radu pro Vás oba dva. Ten, co věří, že co nevidět vyhraje Ukr, tak za vše nakoupit hřivny. Ten, co věří, že Rus, tak za vše nakoupit Ruble. Jistota desetinásobku.
No a ty jsi nakoupil kterou z těchto měn ?
Když ostatním radíš….
Obě.
Vetsina Ivanu sou uz na lopatkach , uz sou pohrbeny, taky este s lopatkama ,
kterejma se neubranili..Na fronte zbyli uz jenom naky nepohrbeny
duchove a zloduchove..
Za frontou v bezpeci z kanonu strili az 50km daleko, litaji dronama, /hromady mrtvejch rusu z toho/, letadlama strilej rakety az 400km zdalky, maji dalsi hromady raket ,mimo jinych automatickych bezvojakovych zbrani , /protoze ty hrbitovy /
a tak maji strasny ztraty..Ukrove hromadne vodchazeji z fronty domu ,nebo na vylet do EU , pac nemaji s kym bojovat..Zapad vo tom pise kazdej den..
Este par stovek miliard a je s nima smytec. S kerejma asi..
:-DDD
Lidi na Krymu a v tech republikach nedostali autonomii /jenom masakry/,
tak hlasovali pro pripojeni k Rusku a hned po osvobozeni dostavaji pasy ,byty
a to co rusove ..
President a nejvyssi velitel armad Ukrajiny utekl v 2014 do Ruska ,
aby nemoh bejt zarazenej do armady ukru..Tam se zivil parasitickym saskarenim..
Do valky se v Rusku dobre darilo „umelcum“, ktery tam vsude nasadili oligarchove ,
nez utekli az na Stredni Vychod..
Rus se dost vytahoval s tim jaky ma zbrane a to znamena i hospodarstvi a
je s podivem , ze si toho na zapade nikdo nepovsiml , nez zacali..
Taky ze nemaji zbrane na valky ale jenom na kseft. Challenger II. nesmi na frontu.
Abramu uz je tretina vyrazena..
Reseni ponekud neobvykly maji cinani a indove v pohranicnim sporu. Vojaci nesmi mit zbrane a jenom klacky ,aby se zabranilo krveproliti …Zmlati se a pak zase dou domu..
Videl sem zabery z Kongresu ,kde 200 demokratu a 110 republikanu skandovali ukrajina a mavali ukrajinskym a praporkama a jasali a oslavovali …
Mne napad dojem ,ze Ukrajina ted okupuje Ameriku , okupacni vlada jasa, preje
si vitezstvi ukra /dosazena okupanty/ ,ze Ukrajina dostane na valku dalsi zase miliardy..
Jak to bejva v takovych situacich , jako treba na Slovensku v 1939…
Predtim zase delali bourlivy ovace ve stoje
a oslavovali Zeli..Zadnej americkej president tohle nemel , jenom zdvorilej potlesk
na uvitanou…Asi si tohle neuvedomujou , jako dalsi veci.
Targusovi tu marne opakuji, ze valka na Ukrajine je pouha okolnost, jakkoliv tragicka.
Americane si na ni resi svoji kolonizaci Evropy, Rusove zas svuj vliv v Africe. O nic vic na Ukrajine nejde.
Americane i Rusove uz dostali svoje, ted je na rade pretahovana o platbu: Americane zaplatili 15 miliard (zbytek jim sel nazpatek do kapsy), Rusove budou platit krvi a zbidacenim infrastruktury a sluzeb (vsechny zdroje do vojenskeho hospodarstvi!).
Ukrajinci stali pred kolapsem, Americane je postavili na nohy.
Targus z toho usuzuje, ze od KOZA dostanou wunderwaffen.
Bourlive ovace s vlajeckami mely zastrit, ze neslo o Ukrajinu a predevsim, ze se konecne podarilo rozklizit Republikany.
To mate 3 mouchy jednou ranou: posileni Bideta, oslabeni Trumpety a dalsi krvaceni Rusu.
A Targus z toho usuzuje, ze si myslim, ze je Ivan na lopatkach.
Ukrajina samozrejme okupuje Ameriku, ale nekdo to plati a je to rizene, stejne jako ty vlajecky v rukou zakonodarnych elit 👍
Re: stri…
Jste na těžkém omylu. Já ZÁSADNĚ nemyslím. Nikdy.
Valky nejsou a nemuzou bejt zadna vokolnost..
Vokolnosti vokolnostujou vokolo , jakkoliv tragicky….A pouze..
Kazda valka je predevsim revoluce ,staci se rozhlidnout ..
To znamena prekotny zmeny v daleko nejkratsim case..
Napr. penize v dolarech, uz nejen , ze nevydelavaji triliony ,ale nici a bankrotuji do podvodu ted , sve chamtive a mocne bohace a priznivce..
Rozdavaji je ze zoufalstvi zadarmo na vsecky strany..
Jinde zase spojence vydiraji a kradou z nich.
Rusove , bejvala pumpa na naftu , budou krvave platit , kdyz obranne systemy made in usa se ukazaly derave jako sito a spojenci si doufali, ze je ubrani a vono nic.
Zdroje jako rekordni sklizen obili atd., suroviny , vyroba spotrebniho zbozi ,sou preplneny kramy vsim moznym i zapadnim zbozim…Ukrajina je pomerne zaostala a zanedbana zeme, bez prehnanych komunikaci , budov ,rusove picli, napr.jen vopatrne do generatoru a ty se vymeni na vyroby el..Atd..Prumysl je bejvalej sovetskej..
Uz ted rus buduje snadno vystavni Mariupol predtim uplne znicenej..
Putin musi dat lidem co nejvic prace a svejm kamosum z korporaci ,
vejvary..
Posila. Ukrove, tajwanci a izrove dostali skoro 100 miliard ,
americani O.000hovno.
„Do ukrajinske armady jde asi 8 miliard“
kdyz to porovnam s tim, jak na iransky polopredstirany dronovy utok zidi za pul hodky vystrileli raket za bratru 1 a pul miliardy, tak ta suma pro ukruinu nevypada az tak hrozive
kolik stoji baterie patriotu spolu se strelami, stridore?
To ale neni tak, ze Rusove prolomi ukrajinskou obranu, petrodolar zkolabuje a z Ameriky se stane rozvojova zeme.
Padem Ukrajiny vsechno teprve zacne, tohle je prolog.
A ten bude zakoncen politickym nebo fyzickym bojem o Odesu, o tu jde predevsim.
Kolik miliard Ukrajina dostane neni prilis podstatne, jde o prodlouzeni vycerpavani Ruska a znervoznovani Ciny a davkovani penez je zatim ze strany USA homeopaticke.
Ted se hraje o cas, pozdeji se bude hrat o Odesu a nakonec o valutove zony.
Nevím, jak moc je to pravda, ale teta wiki tvrdí následující
cena pro US Army:
Asi 1,09 miliardy USD (FY 2022) za baterii; 4 miliony USD za jedinou střelu PAC-3 MSE
cena na export:
Přibližně 2,37–2,5 miliardy USD za baterii; 6–10 milionů USD (FY 2018) za jednu střelu
CRS report píše o podobné ceně (cena pro USA)
https://crsreports.congress.gov/product/pdf/IF/IF12297
Ještě dodatek
Na jeden odpalovač se vejde 16 střel PAC-3 nebo 4 střely PAC-2. Baterie by měla mít 6 odpalovacích
zařízení, to máme tedy 96 raket PAC-3 na baterii. Ať se to dobře počítá (100 raket) cena 5 milionů za raketu (jsem lidumil), suma sumárum 0.5 miliardy na jedno nabití baterie (nebo miliarda při ceně 10 milionů za raketu).
Kolik miliard že půjde skutečně na Ukradinu?
A když taková nabitá baterie vyletí do vzduchu, je to pecka ukrutná.
zelenescuovi konci 19. kvetna prezidentsky mandat. jakpak to asi navlekne aby pokracoval?
Volby už zrušil. Takže mu stačí, aby MI6 napsala další zákon, polde kterého bude prezidentem až do smrti jako Kim Ir Sen.
asi neví, že Čaučesku si to myslel taky.
Však to Čaušeskovi vyšlo, ne? Presidentem až do smrti…
Najednou byl jako vrabec , nechtel bejt v hrsti , ale na strese…
V ukrajinske ustave stoji, ze prezident vykonava sve pravomoci do dne inaugurace noveho prezidenta.
Takze Zelensky ma moznost vnitropoliticke pravni argumentace.
S podpisem mezinarodnich dohod to diky nejasne Zelenskeho pozici bude o dost slabsi.
Dodnes neni jasne, proc mu tuhle situaci Jermak neosetril. Nemeli na to zdroje a cas? Jsou zavaleni dulezitejsi agendou? Vytahnou jeste nejake eso z rukavu?
Re: stri…
Co eso, žolíky! Ahned tři najednou!
„U kazdy vesnice, sibenice …
U kazdy vesnice, raketova odpalovaci zakladna , /Werich/..
Inaugurace , argumenty a kausy. Bez pausy..
Definice, deindustrializace , dedolarizace .Multipolarizace na place.
U kazdy kancelare , velky snare..U kazdy byrokrace ,odpalovaci klavesnice..
V podstate se jedna vo rozsireny klise cirkusovyho zonglu..Navod.
Upect si dort nejdriv . /Na klavesu/.
Ten dort celej sezrat.
A porad mit dort celej..
Varuje se ,upozornuje se , prorokuje se ,nadava se , argumentuje se ,
vi se, poucuje se ,nedela zase se ….a….. neuposlechne se ,se ..
Vsichni vedi vsecko a dopredu ,ale nikdo nevi, co udelat .
Vedet nechce ..Nevi jak to udelat a kdyz , tak se vsichni neuposlechnou …
Dlouha predlouha cesta je z kancelara ,prekazka neprekonatelnyma vroubena..
Nic jim nejde, nic neudelaji ale nezadani prece se a staraji se…..
az jiny to musi../A kde ty vzit a nekrast/.
Dort je tak upecenej ..Voni , az zasmradne nekonecnejma radama poucek….
Pak sou na celej dort hody a zranice dortovy..
Ale zase nikdo nic neudela , ani nekousne do dorta, /je nechutnej a smrdi erarem, pedogarem /, prave, aby zustal celej ..
A hej , ty tam , neco udelej !!..Kdo ja?? Dyt nic nevim . Prave proto ,ses Nato !!
Nějaký „balíček pro ukradinu“ nikdo neuvidí! To je jen takový mééediální obal pro vovce – hlavní účel je nahnat lidské maso -ovšem jen a pouze z býv. vých. bloku do ukrzákopů! USA s Anglií /a celý západ/ se nikdy nevzdají snah o vydrancování ruských surovin – nic jiného už jim nezbývá. Celý svět jim zavřel dveře před jejich bezohledným drancováním – FINITO! A celý svět už s nimi nechce ani obchodovat. Vovce z býv. vých. bloku v tom nejsou vůbec důležité, nejsme pro ně NIC, NIC, NIC, a podle toho s námi budou zacházet. A celá EU je jen poslušný slouha USA a Anglie.
Miliardy rocne vladnoucimu zbrojnimu prumyslu este nikdy nikoho nepostavily na nohy.
V dobe iracky valky Coca Cola pro vladu , 237 dolaru za plechovku ,vojacek koupil sice za dolar ,ale plnou cenu platil ze svych dani…Ted vcera nekdo ukazoval plastickej sacek ,
v nem neco trochu v cene 100 dolaru. Vlada to samy kupuje a zaplati 90 tisic dolaru..
Se nikdo nevzrusuje ,pro vlady bohacu uplna samozrejmost….Votrok zaplati
vsecko a kdyby hrozilo , ze ne , pude do valky….
Postavily.
Např. Hitlerovu a později Rooseveltovu (Trumanovu) vládu.
Existují na toto téma články a grafy , ze kterých vyplývá že to nebyl New Deal, ale až pokračování světové války (začla cca nevynucenými agresemi Asyrie), díky kterému došlo nejprve k zadlužení vlády , avšak následně (protože dluh vlády čerpal korporát) k oddlužování produkčního jádra společnosti (ovšem dalo by se napsat, že po nějaké době se opět dluhy navrstvily, to už je Old Deal s fiat měnou zatíženou úrokem).
Tady je to (velmi zjednodušeně) podáno v grafech.
A bez grafů vypovídajících o změnách v zadlužení a příjmech korporátu, se interpretace zužuje pouze na ty dluhy.
Tady : https://www.theatlantic.com/business/archive/2012/11/the-long-story-of-us-debt-from-1790-to-2011-in-1-little-chart/265185/
Američané to mají rozjebané na tolika frontách, že jejich jediným přáním je udržet Kokainského při životě do listopadových voleb. Pokud Péťa Nutella s Janou Leopardovou-Šílenou soudruhy z CIA informovali o stavu české armády a společnosti (demilitarizovanou armádu, koncipovanou pro „mírové“ mise NATO v Afghánistánu a Africe) , vládu podporují 2% obyvatelstva, nábor do armády v jednotkách šílenců, mládež neschopná se o sebe postarat natož jít bojovat … takže bychom proti vrahovi malých dětí Putinovi mohli poslat 2 lehce vyzbrojené roty pod velení operetního generál, který neumí vystřelit aby se nezranil a vojáky by potloukl žerdí od vlajky jaké je to kopyto.
České dráhy modernizují vozový park a kupují vagony z Polska! To mě dostalo, na zprávy nemůžu poslední dobou koukat, každý den neco.My taková velmoc na výrobu vagónů a lokomotiv, kdysi, už nic neumíme vyrobit. A chtěli bychom válčit.
Re: dvojpomlčka
Mašiny se stejným zaměřením z dílen vagónky ve Studénce jsem osobně stěhoval do Aradu. Strýček Sam si koupil fabriky se stejným výrobním programem tu i onde.
Poláci se před Samem zneviditelnili programem pouhých repasí a běžných oprav, aby jim to nezavřel. Dělali i pro Čechistán…
Tatru Smíchov koupil v roce 2011 Siemens, aby ji okamžitě po koupi zavřel. I to se Němcům vyplatilo. Za co tady chcem bojovat a co může ten Fiala komu nabídnout, mimo pozemku, jak píše Ládík a Strýček Joe.
Co se tady v Praze chystá???
Mladí lidé už koukají jako blázni, když jim řeknu, že na Smíchově, přesně tam, co jsou dneska obchody s voňavkama pro teplouše, byla ještě nedávno továrna na tramvaje, které do dneška jezdí v zemích po celém světě. Je to pro ně neuvěřitelné.
Pro mladé lidi už není ani pozemek. 2+kk v Praze za 9 milionů, žába v TV celá šťastná, že bude mít byt, pětinu prý našetřila a hypotéky prý šly dolů, 33 litrů měsíčně po dobu 30 let prý dá.
Re: dvojpomlčka
Tomu moje Jahoda říká – ÚÚÚŽASNÝÝ PLÁÁÁN…
Ve válce jí to zboří, ale hypo bude platit pořád
Musí to mít pojištěné.
Dle Vás jasně blbá, kdyby byla chytrá koupí ode mně 3+1 se 2 balkony a garáží v Olbramicích (zrovna prodávám) za 2 Mega a bude dojíždět do Náměště nebo Olomouce za prací, tak za 33 tisíc. Nebo mohu i pronajmout za 8 tisíc měsíčně.
Ta blbá v Praze si vydělá tak přes 50 tisíc a přítel tak přes 60. Možná i víc. Těch 33 potom není zas tak moc.
Do te doby nez ta blba pujde na materskou nebo jejimu priteli zavrou korporat a oni budou cumet jak pero z gauce jak jim zacnou mizet prachy z konta.
Na válečné škody se vám žádná pojistka nevztahuje.
V pojistných smlouvách to máte vždy jako výluku: pouliční nepokoje, vzpoury, revoluce nebo válečný stav.
V Praze na Zličíně Siemens koupil fabriku – jenom modernizace hal ho stála 2 miliardy. Pak si to rozmyslel a fabriku zavřel. V jedné hale byly (možná jsou) motokáry. Ale byl na baterky už před lety. To je ten pokrok.
Taky k tomu dostal něco dotací… za bránou byl kus trávníku a v něm zasázeno pár stromků a u každého cedulka, kdo ho vysadil. Pamatuju už jen Špidlu. A když se pak Siemens rozhodl zavřít, dojížděl tam za Kovo ‚bránit pracující‘ Středula, kterého ani nebylo slyšet, když mluvil.
Podle mě, všichni ti poskoci z kolonie, které si vetchý dědeček “pozval”, jsou jenom kašpaři, bez reálné moci a prostředků něco ovlivňovat. Mohou jenom přitakat, pokývat hlavou. Uši už mají dávno u hlavy a ocásek svěšený mezi nohama. Vyslechli rozkazy a odletěli zpět do své bezvýznamnosti. Zbraně jsme odevzdali, průmysl zlikvidovali a ve žrádle nejsme soběstační. Máme jenom ruce. Holé ruce a holé prdele. Můžeme nabídnout jen pozemek. K nějakému účelu, čili ke “kulišárně”. Buď další výbuch, nebo masakr s ruským podtextem.
Bingo
Myslíte si, že se problábolíte, prokecáte k pravdě. Ale taje přece na dosah. Volte lidi pitomý potřeby, požadujte základní potřeby, protože pak už nelze volit peklo, šmejdy, lháře a hadí jazyky.
Proč vás do omrzení baví číst co kdo udělal zle, podvodně, hnusně záškodnicky. K čemu jsou vám psychopatické postoje , názory a lži.
Ste jak na játra. zkažení do morku kostí. Nechápete , nerozumíte. Dobýváte se do ložnice nevěstek a kuběn.
Chcete od nich rozhřešení. K čemu vám to bude, když mezi tím zničí tuto zem.
Muhehe, nezapomeňte na muhehe, Sasine!
Tak se rozhlédněte, co ovce s vašimi slovy dělají. Zase jsou splašené, jančí, békají kde co přečetli.
Vo tom se vi a na to sou efektivni metody , vyvijeny po staleti , aby si vetsinu populace vsude ochocili a zotrocili../Pocitaji taky s tou vzajemnou nenavisti politickych stran ,nekonecnych neshod a nenavisti ,
ktere ovlivnuji narod a nesjednotitelnych koalic/..Snadno pak ovladanych..
K.Capek kdysi vychvaloval do nebes system konzervativni a tradici prolezlou
anglickou demokracii ,ale nepovsim si ze , otroctvi je automaticka pohodlnost
a velka nechut a nepohodlanost cokoliv menit..
Ani parasitickej germanskej kralovskej rod neskonci ,kterym se porad klani a oslavujou a na ktery ted/udesne bohaty/ jeste ochotne
plati desitky milionu rocne..
Kate a Charles brzy umřou, William se z toho složí a vládnout tam bude ten nejtrapnější z nich, Harry
Další v pořadí je princ George, ač by po dobu jeho nezletilosti musel mít regenta. Pak je ta malá copatá, a pak Louis. Až pak Harry. A nezapomínejte na královnu Camillu, to je silná a už relativně oblíbená ženská.
Svět dramaticky rychle přestává hrdý Albion vyživovat, je tedy otázkou komu bude ten batalion králů vlastně vládnout. Patrně jen sami sobě, při pěstování brambor, aby utišili hlad.
To je jiná otázka než otázka následnictví.
Neriikalo se nahodou, ze au natahne rafy Betka, tak Kaja rozhodne ne?
Camilla?
Kdo by chtěl riskovat, že Diana poboří celý ten ostrov, kde ji pochovali?
Je to jednou královna a ten titul má nejen s požehnáním své tchyně, ale i na její přání. Diana byla hloupá hysterka.
Volba potřeb podle Sasina.
Vylučuje volby zástupců.
Sasin napsal:
Co to má jako s
potřeby znamená zájmy
podíly na rozpočtu,
podíly na půdě
a s podílama na rozhodování společného.
NÁROKY, PODÍLY
1) podíl na půdě našim potomkům
2) podíl na rozhodování o zemi, kraji, obci našim …
3) podíl na rozpočtu našim …
Návrh pro blboně bych formuloval třeba takhle.
1) chci zdravou vodu v zemi i v dosahu obydlených částí a v každém domě….
2) chci zdravé domácí, dostupné, levné potraviny … v kvalitě ( další odsek potřeb) ..
3) chci kvalitní bydlení nárokem pro každého našeho potomka, kerý o něj požádá…
4) chci dostupný oděv a obutí z naší výroby…
5) chci bezpečnost na území naší země
6) chci kvalitní ošetření při nemoci či úrazech a to zadarmo…
No, potřeby jsme zvolili, takže teď už se všechno snadno napraví…
Svatá prostoto
Vidlaku, najprv musite definovat ciel, aby ste mohol stanovit kroky potrebne k dosiahnutiu ciela.
Pretoze som iba natvrdla blondynka, nie som si tak celkom uplne ista ci vy mate definovany ciel – a aky velky – viem, ze mate nejaky polnohospodarsky institut, a ten zrejme nejake ciele bude mat, pretoze idea podniku sa musi definovat uz pred jeho zalozenim, ale pokial chcete zmenit fungovanie spolocnosti, musite stanovit ciel, ako ta zmenena spolocnost ma vyzerat. Oni komunisti neboli blbi s tymi vysmievanymi patrocnicami … sa pozrite dozadu, to robite rad, poslednych 30 rokov sme mali aky ciel? A co sme dosiahli?
Cíl byl stanoven před 30 lety – směr obzor, směr kouřící hovno, pochodem chod. A co jsme dosáhli? Správně, dosáhli jsme cíle.
1) Zdravou vodu pod domem nemáte, neb Vám Teče septik
2) Levné nebudou, neb zemědělci a zpracovatelé mají potřebu vydělávat. Naučte se zemědělčit
3) Kvalitní bydlení v pasivu Vám sousedé nepostaví, natož všem Vaši osmi děckám
4) Naučte se šít. Jiní nemají potřebu pro Vás levně šít
5)
6) Těžší nemoc XY lze léčit ultra levněji, levněji, jako dnes, dráže, ultra dráže a nejdráže. Jak to chcete?
No jak … zavedene vodovodne okruhy … aj s tou pitnou vodou do zachodu, bo mat v dome dva okruhy, na pitnu a uzitkovu je tak trochu … sialenstvo … s tym suvisi aj ten septik, kolega z Brazilie cumel, jak mame poriesene splasky, a neveril, ze zeleninu netreba oplachovat savom, aby sa zbavila zbytkov splaskov z pody, ako je zvyknuty z Brazilie (ale skrz dovozovu zeleninu, asi sa priklanam k jeho potrebe dezinfekcie)
Potraviny by zlevnili, keby sa ako za komunistov dorabali pri kazdom okresnom meste, a prevazali by sa iba par kilometrov z okresu na obec, plus obyvatelia by dostavali plat za vyrobu onych potravin, zvlast ti na okrese, co o poriadnu pracu tazko zavadia.
Kvalitne bydleni zalezi od toho, co povazujete za kvaline – ci vam staci suchy dom, alebo potrebujete pasivny s rekuperaciou, vlastnymi solarmi a podobne.
Najkvalitnejsie boty co som kedy mala na nohach boli z Jas Bardejov … Jas Bardejov je k dnesnemu dnu v rozvalinach … kupila som kedysi boticky od Batu, styrikrat drahsie nez z Jasu, a nohy v nich boleliiiiiiii … prve a posledne bata boticky, rovnake mam od tamana, ale za tu cenu stvoro …
Kvalitni osetreni pri urazech by k dnesnemu dnu sa dalo prepisat na DOSTUPNE … vzhladom k ruseniu ordinacii … by som tam este dala pohotovost v dosiahnutelnej vzdialenosti (aj s pohotovostnou lekarnou)
Kdo a proč stanovil, že musí být pasivní ???
A už jsme u toho. Nemá smysl pokračovat.
Popustíme-li trochu fantazii, pak končící Beroun nechce mít nic společného s provokací, která bude pod falešnou vlajkou RF namířená vůči občanům ČR a MUSÍ BÝT naprosto neodpustitelná. Nesmí mít zásadní dopad na vojenský průmysl, ale musí mít hodně civilních obětí.
Ruská stopa musí být být čitelná i poslednímu zabedněnci.
Něco jako posypání Václaváku radioaktivním poloniem, novičokem – takový český Crocus Hall…
A na místě činu se určitě najdou čerstvé pasy ruských špiónů Myškina a Šuškina…
Jj, připravují false flag, v tomto jsou opravdu dobří. Historicky ověřeno. Ty jejich mrakodrapy nespadly rychlostí volného pádu do svého půdorysu jenom tak.
Bude to nějaký fingovaný útok biologickou nebo chemickou zbraní hromadného ničení? Střílečka na další filozofické fakultě? Výbuch na Hradčanech? Atentát na Fialu? Něco co mohutně pobouří veřejné mínění?
Budoucnost brzy ukáže.
atentát na Fialu by většinu veřejnosti nepobouřil
určitě potěšil, řekl bych…. (metaFORA)
Hlavne nech sa to drzi Prahy … som zbabela Brnacka a svoju rodinu mam rada …
Tak jestli myslíte ty novičoky ze Salisbury, po kterých se „zasažení“ akorát tak posrali a poblili, tak šup s tím do Prahy! 😀
A jestli někdo myslel podobnou šaškárnu, jako byly Vrbětice, tož poďme střílet.
Bude zase prča, s naživo vyklepaným premiérem, máchajícím rukama jak větrňák 😀
Mějte rozum, lidi.
Ta soudnější část Čechů, Moraváků a Slezanů, už na nic podobného neskočí.
jedním z důležitých faktorů je i pozdržet ukrajinské válčení do USA voleb. jestli bude kapitulace, tak ať to je až po volbách. nicméně uznávám, že KOZA do této války nainvestovala již tolik dluhů a energie papalášů, že je asi těžké to zabalit. i když brát si doposud utopené prostředky jako argument pro pokračování v hloupé činnosti je jedním ze základních curyšských axiomů, pochybuji, že tyto někdo z válečných štváčů kdy studoval. a pokud je někdy četl, jsem si jist, že je nepochopil 🙂
Jo, to mne také napadlo.
Pro UAruinu ty prachy moc platné nebudou, jen zmasakrovat víc Slovanů a udržet válku do voleb, aby se nemohlo říci, že
se/strike> to geront Bidetposralpokakal.Kuva, neěo jsem napsal blbě.
Správně mělo být:
Jo, to mne také napadlo.
Pro UAruinu ty prachy moc platné nebudou, jen zmasakrovat víc Slovanů a udržet válku do voleb, aby se nemohlo říci, že
seto geront Bidetposralpokakal.Kdyz ty slovani tam , jsou velky dobrovolnici na svym zmasakrovani , misto toho ,
kdyz sou ozbrojeny , maji moznost lecos zmenit. Jde zase vo manipulaci
do chaosu treba , kdy vetsina populace prijme presidenta a diktatora ,
/ten na U. skoncil jako zvolenej president , 30.3.24 ./…
za svyho rodice a porucnika a tomu zcela az detinsky podleha..
Ach jo … Zelensky se ujal úřadu 20. května a funkční období prezidenta je 5 let. To, že do 31.3. měly proběhnout volby nového prezidenta neznamená, že do 20.5.2024 bude Zelensky nelegáním prezidentem – opakuji, úřadu se ujal 20.5.2019 a funkční období je 5 let. Diktátorem bude až od 21.5.2024.
Je sice jasné, že do tohoto data se už nemůže stihnout volba nového prezidenta, ale to opravdu neznamená, že Zelensky přestane být prezidentem před koncem svého mandátu.
Taky se může stát, že 20.5.2024 v 23:59 prohlásí, že skončil …a UA bude bez prezidenta.
Nikoli.
Ústava Ukrajiny stanoví, že prezident Ukrajiny vykonává své pravomoci až do doby, kdy se funkce ujme (= je zvolen a složí přísahu) nově zvolený prezident Ukrajiny.
Стаття 108. Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#Text
Ted uz bejva jedno , aby si ty potreby zvolil a co nejdriv poridil..
Nikdo mu v chcani, tech chceni , nebrani..Nikoho to taky nezajima..
Jestli bude furt kvicet , tak misto toho ,dostane hovno..
Potom takova ustava primo a bezvadne vyzyva a navadi ke zlocinu ,
aby se krvavyho diktatora , nejak zbavili a vodstranili..
Jinak tam bude furt. /Pred totlani volbama andel ,
po volbach zase totalni silenec/.
Jestli bude vo 50 dni dyl ,nebo nebude, aaach jooo, vyjde na stejno.
Volby zakazal.
Ma velkou ochranku vod britu..
„Lucie Sulovská napsala poměrně střízlivý komentář, kde konstatovala, že americký balíček (přes všechny kecy o něm) nemá pomoci Ukrajině k vítězství, ale má zabetonovat ukrajinské pozice, aby to Putina donutilo zasednout k jednacímu stolu.“
Ja osobne to vidim jako draci vejce.
Nejde o dar, ale o pujcku, takze na podzim zazvoni u Zelenskeho telefon a dostane nabidku typu „Zaplat nebo zacni jednat o miru“
USA si zachovaji tvar, neprohraly, to Zelensky hodil rucnik do ringu.
win-win
Pokud to celé neskončí symbolicky letos 8. května, jak bych očekával, tak :
Během jara a léta, Rusové zničí zbytek energetických zdrojů, vvn a vn rozvodny, zásobníky plynu, rafinerie a přečerpávačky ropy. Očekával bych také ustřelení přepravních tras z Polska.
Na podzim nebude nic fungovat, nebude co a čím zapálit, aby se lidi ohřáli, nebo přepravili, dtto armáda.
Domnívám se, že právě ropa bude to, bude chybět nám, velmi chybět.
Usaci meli uz davno vedet , kdo je nici vic. Jestli ukrove a nebo ten jejich valecnej prumysl a zahazovani a pohrbivani penez v trilionech..
No je pravda, ze kdyz nynejsi situaci srovname se situaci v roce 1914, tak se da rict ze prepoklady na valku jsou splneny. Ale toto neovlada plne nikdo. Tyto procesy zavisi nekdy od „osovych bodu“ v malickostech. Treba posel se zpozdil o pul hodiny, a nedorucil vcas rozkaz kapitanovi severanskeho panceroveho Monitoru, aby odplul na Erijska jezera. Misto toho se dal do bitvy s jizanskym Merrimackem – a proto ted mame jedny USA a ne dva staty…General Syrovy se tak pohadal v 1938 s Benesem, ze jednu chvili na nej vytahl pistoli. Kdyby mu ujeli nervy, zmackl to a CSR by sla do valky – byt by asi prohrala ale jiste je, ze Nemecko by misto dozbrojeni se u nas, utrpelo takove ztraty, ze by leta na dalsi valku nemohlo ani pomyslet – a Stalin potreboval jeste 2 roky aby vyrazil na Evropu sam… Atd. Ano, podminky splnene jsou – ale dalsi vyvoj nema v rukou nikdo.
Je to jednoduchý. Ukrajinci za Zelenského režim bojovat nechtějí. Radši riskují utopení v Tise, než se nechat zabít kvůli profitu strejdy Sama.
Zatímco v Rusku se jenom po teroristickém útoku na Crocus Hall přihlásilo hned další tejden do armády 16000 rusáků odhodlaných se pomstít.