Dva články o poslední demonstraci jste si už přečetli. Dnes bych rád upozornil na věci, které se do těchto článků nevešly. Na demonstraci a při následném obléhání Strakovky a včerejším happeningu před poslaneckou sněmovnou, se toho totiž stalo mnohem víc a já si rád všímám detailů. Proto se dnes ještě jednou ohlédneme za uplynulými událostmi a vyvodíme z nich nějaké ty důsledky.
Začnu Pavlem Řeporyjcem Novotným… ne, nebudu se vracet k jeho roli na vzdorodemonstraci u Muzea. To už za mě udělali jiní a mně by přestala chutnat večeře. Jen podotknu, že skandování o řeporyjském praseti se ho pravděpodobně vůbec nedotklo, protože málokdo má v této zemi tak hroší kůži jako on. Málokdo v této zemi také požívá ochrany mocných, jako on. A málokdo v této zemi má moře tak po kolena, jako on.
Mluvil jsem s Pepe Nerušilem a on navrhl, že by mu SPD mohla v Řeporyjích postavit kandidátku. Samozřejmě ho nesesadí, ale po dlouhých letech starostování se tam už určitě hromadí nějací nespokojenci, kteří nejsou ze svého kultivovaného a rozšafného reprezentanta nadšeni. Zároveň si nedovedu představit, že by představitel toho nejhoršího, co je v ODS, neměl ze starostování nějaké kostlivce ve skříni. Nějaké smlouvičky, nějaké nestandardní dohody, firmičky, dotace…
Nebylo by špatné, nasadit mu tam nějaké vši do kožichu, které by ho trochu vrátily na pevnou zem. Jakožto zastupitelé by měli právo nahlížet, kontrolovat, zjišťovat, rozporovat… a třeba i něco najít… Takže, pokud jste z Řeporyj a nejste ze svého starosty nadšení, ozvěte se pražské SPD nebo mně… dostanete za svoji statečnost maximální podporu, aby se to povedlo. Je nejvyšší čas, aby tam Novotný měl nějakou opozici. Demograt jeden.
Když už jsme u SPD… Nemáte pocit, že se tam trochu mění atmosféra? Já jsem ještě zažil jejich téměř bytostný odpor proti demonstracím, které nesvolává sám Okamura. A ejhle, najednou je u Rajchla na demonstraci Foldyna a říká, že jsou s Rajchlem sice političtí konkurenti, ale mají společnou ideu, rozhýbat českou občanskou scénu… Foldyna je zároveň člověk, o kterém Babiš veřejně řekl, že je srdcař… Možná slyším trávu růst, ale v současné atmosféře mám radost i z takhle malých náznaků. Prezidentská volba prostě byla pro alternativu Kulikovo pole.
SPD se samozřejmě bude muset otřepat z utrpěných chyb v posledním období, ale to považuji za možné. Příští rok nás čekají eurovolby… možná by mohla do čela kandidátky postavit samotného Samuraje, protože to bych Bruseli fakt přál. Tomio řeční v europarlamentu a na dveřích kanceláře má obrázek čerta. Protibruselské postoje SPD jsou osvědčené a otec zakladatel by podle mého skromného odhadu mohl SPD zvýšit volební účast a tím tam dostat třeba o nějakého ojroposlance víc, což by dost pomohlo rozptýlit obavy z možného poklesu preferencí. Přemýšlejte o tom, kluci.
Dále bych chtěl poděkovat všem, kteří vydrželi před úřadem vlády až do středy a před poslaneckou sněmovnou si ještě jednou zabouřili a zahulákali. Ono se řekne, že demonstrace nic nezmění, ale povšimněte si té symboliky. Vláda přesunula svoje zasedání ze Strakovky do poslanecké sněmovny kvůli pár lidem, kteří nic nerozbili, nikoho nezranili, jen v ruce drželi plakátky. Upřímně… kdybych byl premiér či ministr a potřeboval si upevnit otřesenou politickou pozici, tak bych šel k hentěm zátarasům a řekl demonstrantům, že se jich nebojím, že respektuju jejich právo na prostest, ale že jsou pomýlení a Rajchl je přivede na scestí. Nechal bych se natočit Českou televizí a hned bych to pustil placenou reklamou na fejsbůku ODS.
Demonstranti by sice pískali, ale každý líbodémo volič by viděl, že máme vládu, která si před někým na zadek nesedne a nějakých dezolátů se nebojí. Vítek Rakušan na sociálních sítích či v televizi mluví o tom, jak nebude mít slitování, či jiná silná slova, ale když pak dojde na alespoň symbolický čin, tak nic. Fiala vyslal jasný signál… Před Strakovkou za Strakovkou nikdo nesmí stát, nebo nebudu hrát. I ten Kalousek měl alespoň odvahu postavit se před dav. Kde jsou ti všichni Zdechovští, co se fotí se samopalem v ruce? Kde je naše kriegsministryně? Také se fotila s kvérem… co takhle alespoň trochu skutečné odvahy?
Nesmím také zapomenout na video, které se na fejsbůku už dávno rozšířilo… jak Jindra Rajchl vyškolil intervjuka z České televize. Což o to, on Jindra tohle umí. Jestliže jsem o Zemanovi říkal, že je Starý ještěr z Hradu, tak Rajchl je rétorický chřestýš. Všichni to vědí, on není žádný nováček, umí šermovat slovy jako málokdo…. A Česká televize proti němu postaví takového břídila. Sotva tasil, už dostal nakládačku. To tam na Kavkách nemají nějakou těžší váhu? Něco zkušenějšího, arogantnějšího, sečtělejšího a protřelejšího? Aha, já zapomněl, oni mňoukají, bossingují a jsou na nemocenské… No, co se dá dělat, tož poslali mladého reportéra na jistou smrt… Veškerá podobnost s jistým konfliktem nedaleko od nás je čistě náhodná.
A na závěr přidám to, co jsem včera řekl v rozhovoru pro Parlamentní listy. Teď je čas, aby se ukázali kritici Rajchlova počínání. Není jich málo. Ring je volný. Máte možnost ukázat, že to umíte lépe a radostněji. Máte možnost dělat jiné iniciativy jiným způsobem. Máte možnost tlačit na vládu z jiné strany, máte možnost ukázat, že nás povedete přímější a rychlejší cestou. V této chvíli není ze strany PRO žádných překážek. Ukažte se, ať si máme z čeho vybírat. Nestane-li se tak, Jindra se toho zase ujme…
Pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Každý, kdo Institut podpoří částkou alespoň 350,- Kč si může v objednací aplikaci na Vidlákových kydech zadat adresu pro zaslání knihy. Platby jsou už spárovány s aplikací. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“ Všem dárcům děkuji.
Znovu připomínám, že tak jako kdykoli dříve, zdejší nynější a budoucí vnitřní pohyb je podmíněn pohybem vnějším. Je marné požadovat zde příkladmo renesanci, jestliže všude kolem je gotika. Nehledě na to, že v oné době nevěděli co je gotika a co renesance, to si vymysleli až pozdější dějepisci.
Prokousávám se přes Druhou pražskou defenestraci a „Bílou horu“, a tuze se bavím podobnostmi s nynějškem. Jiné kulisy, jiní herci, avšak part stejný. By
Otázkou je, co a kdo je gotika, co a kdo je renesance, co si vlastně pod oběma pojmy kdo představuje, a KDO a CO bude arbitrem onoho členění, a jakým symbolem označit „zpátečnický, mylný, překonaný, atd.“ směr, vlastně jeho příznivce, aby bylo jasno, kdo že je čeho nositelem a šiřitelem …
To je „klasická, trvalá, věčná“ zábava, nehledě na historickou epochu …
Když jsme u té defenestrace, tak ty gotické byly tak říkajíc lépe provedené, i když konšely vyhazovali jen na náměstí. Tu renesanční pěkně odflákli, i když místodržícího vyhodili z hradu do hradního příkopu.
Ona ta renesanční 1618 je vlastně třetí (i když se většinou označuje jako druhá). První byla 1419, druhá 1483. Ta třetí je vlastně takový převrat po česku. Aby se vlk nažral a koza (místodržící) zůstala celá.
Asi tak, hezky jste to orámoval, i když popravdě nebyla defenestrace mnou jakkoliv míněna, neb jsem své řádky směřoval vůči zdejšímu osazenstvu… Celoplošné, celostátní ambice jsem neměl – proto jsem i téma dnes TOLIK ŽÁDOUCÍ GOTICKÉ DEFENESTRACE, a to dokonce v celostátním rozsahu, nepitval…
Příští demonstrace desetitisíců dezolátů místo na Václavském bude na Řeporyjském náměstí? Před Řeporyjskou radnicí místo před Úřadem vlády a Parlamentem?
Novotného starostenství je záležitostí Řeporyjských. Jako starosta funguje k jejich spokojenosti. Že v jiné rovině, z pohledu jiných, kteří ho nezvolili, jeví se nepřiatelně? Zamýšlíte v Řeporyjích Majdan? Miliony Kč na podporu „opozice“, protestní akce, nepokoje?
Nepřipomíná to něco?
Mně Novotný nevadí. V tomto je pod mojí rozlišovací úroveň. Že dělá ostudu ODS? To je záležitostí ODS. Že i ostudu ve světě? Je jen místní mediálně nafouknutou bublinou pod rozlišovací úrovní světové politiky. Vztahy s Ruskem znamenitě zhoršují jiní tak, že i v této rovině je bezvýznamný. Že je vidět?
Viditelné neznamená významné.
Ale, „Demonstrační střípky“ ukazují, že Novotný roli vystaveného hromosvodu odvracejícího pozornost a aktivitu vidláctva jiným směrem, hraje úspěšně.
Debil Novotný si nezaslouží víc pozornosti, než zdejší anonymové. Debil potřebuje pozornost, většinou lékařskou, někdy i policejní a mělo by to platit obecně, i tady.
Z mého pohledu nepotřebuje nic z toho na účet daňových poplatníků.
Pokud fyzicky neohrožuje.
Z mého pohledu potřeboval pravidelnou péči lískovkou na zadek. Že ji v patřičném věku nedostal, to už se bude napravovat těžko.
Šumi, vy napíšete takovou spoustu přínosných, zajímavých diskusních příspěvků a občas, dle mého, máte názor na hlavu postavený. Vám řeporyjské prase nevadí…Copak nechápete, že to, co ten dobytek vyřvává do všech médií, říct nebo napsat kdokoli jiný o Cikánech, Arabech nebo jen muslimech, Ukrajincích, „lepšolidech“ tak už dávno bručí, novináři budou cupovat celou jeho rodinu a tak dále ? To opravdu nevidíte, že ta agresivní svině si může dovolit NAPROSTO cokoliv ?
Žaloby na nej snad podány byly. Vzhledem k tomu, ze se jedná o psychopatickou osobnost (džamila prominte, ze fušuju do řemesla) , je zcela kontraproduktivní věnovat mu více pozornosti. Uděláte mu tím akorát radost , rochní se potěšením v emocich, které vyvolal (byť jsou negativní). Ignorace je to, co ho hnete nejvic a co ho vytočí tak, ze teoreticky bude již přítěží svým ochranitelum.
U6 dávno se povídalo, že“ negativní reklama je ta nejpůsobivější“ a on se toho drží ja to oné košile. Chudáci děti,
Myslim, ze byl i odsouzen.
Jak bych to… Třeba je to tím, že nemám vhodně vyvinutou prodlouženou míchu.
Svoboda slova je buď pro všechny anebo pro nikoho.
V mém pojetí je pro všechny.
Pro katango:
Starý Novotný byl/je stejný grázl jako ten mladý. Akorát to dřív nemohl dávat moc najevo. Proto s tou lískovkou jste vedle. Je ale možné, že mladý dostával lískovkou od starého, když neudělal nějakou sviňárnu, kterou mu starý nakázal. U novotných je to takhle normální …
To nerozporuji. Neuvádím ale, kdo ho tou lískovkou měl terapeutizovat.
Re: Šumi
Aniž bych jakkoli a cokoli přivolával, řekněte mi jediný rozumný důvod, proč nedat ochutnat soudruhům jejich vlastní majdanské meducíny.
Nevyrábět systému mučedníka.
Optimálně, použít systémové zbraně – tj. justici – proti němu.
Pokud bude neustále chodit podávat na PČR vysvětlení pro důvodná podezření z mnoha i medializovaných trestných (verbálních) činů a gest (jného by už vyšetřovali výtržnictví), a bude-li nakonec odsouzen, už nějakou podmínku tuším dostal, bude mít větší problém.
Nepodmíněné odsouzení by byla naše výhra (neslučitelná s výkonem politické funkce), mnohem efektivnější, než když skončí s monoklem nebo zlámanými hnáty (sice by mu to leckdo přál, ale obrátilo by se to proti nám).
Těch TO je vhodné podat víc a formulovaných právníkem aby nespadla pod stůl, ono pak to vysedávání na služebně PČR také leze na nervy :D.
Neznáme nějaké právníky? 😛
Protože z ekonomického pohledu pro to nemám jediný rozumný důvod. Nejsem občanem Řeporyjí, a nepovažuji za přínosné tak talentovanému člověku bránit v politické sebevraždě, zvlášť když sebou bere další z protivné strany.
Kdyby jste méně psal a více myslel, tak by vám došlo, že Novotný není jen prase, ale hlavně hajzl, který říká takové věci, že za ně by byl kdokoliv jiný mimo chráněnce pětikolky v lochu. No ale když vám ten debil nevadí, tak mám pocit, že s vámi není něco v pořádku.
Nedošlo a nevadí. Že z vnějšího pohledu nejsem v pořádku, je v pořádku. Na Zemi je osm miliard lidí. Nemohu vyhovět všem.
Novotný mi nijak nepřekáží. Nikdy jsem se s ním nesetkal. Nepokládám za přínosné mu bránit aby i nadále oním způsobem reprezentoval názory odlišné od mých.
Pavel Novotný je používán B5 k testování hranic aktuálního Overtonova okna a posouvání dalších. Tedy Novotný předloží nějaký extrémní požadavek přednesený formou cirkusového klauna včetně rekvizit, následně se z maximálního požadavku trochu ustoupí v obsahu, ne moc, rekvizity se odstraní z absurdních se změní na serioznější, a téma je už předmětem diskuze.
Re: Gerd
Nejméně částečný souhlas.
Ano, tak se v Čechistánu provádějí reformy – přeloženo do češtiny – osekávají se JEDINĚ zbytečné výdaje, jako jsou důchody, nemocenské, sociální dávky, blablabla…
Dochtori , soudci , advokati uz poridili novou spravedlnost , kdyz nekteri jsou nedotknutelni at spachaji cokoliv..
Jini za dve tri slova dostavaji vysoke tresty.
Velmi trefně popsáno.
…trefa do černého. – Jak rád bych jednou napsal v tom adjektivu velké Č!
Tak dlouho se bude opozice, alternativa, a vlastně všechny potenciální terče té sádelnaté smažky, distingovaně, velkoryse a diplomaticky o ní vyjadřovat, komentovat skutky té řeporyjské špíny, až jí buď on, nebo jeho souvěrci naprosto nedistingovaně a reálně nakopou zadky, pupky, tváře, a odvětrá hrdla kudličkou…
Problém opozice i alternativy je v tom, že jsou v ní tuny salonních stratégů, ale téměř ani jeden skutečný bojovník a vojevůdce, což je při uvědomění si faktu, že politika se dostala na roveň oktagonu děsivá perspektiva… Počítat se stejnou sterilitou na druhé straně barikády jest další sebevražedné představou …
Já jen doufám, že dnes všichni Eurofilové, zejména členové stran pětikoalice, důstojně oslaví dnešní nedožité narozeniny prvního sjednotitele Evropy, významného rakouského rodáka…
Blokáda? Řetěz? Happening!
Dluhová unie.
V prdeli vši, v rozkroku filcky.
https://blog.aktualne.cz/blogy/ludek-niedermayer.php?itemid=44886
Jen chci připomenout, že „zu grunt“ je germanismus a „v píči“ se píšou měkká i…
Ostraváci to maj jinak.
Re: katango
Nikoli. Fšecko mjeke a kratke, cype.
Slovo „cype“ není v tomto případě nadávkou, nýbrž tečkou na konci věty.
cyp = nezbedný nebo nezkušený havíř
Baník pyčo je tedy vmetek z jiné kultury? Ptám se jen proto, abych se poučila.
Na tričku z baníkovské prodejny bylo měkké i.
Pesimisté tvrdí, že horší už to snad ani být nemůže. Optimisté ale říkají … že může…
Takže jen pro připomenutí – když Klaus ml. založil Trikolóru, tak měl dobrý rozjezd, lidi mu fandili. Náraz do zdi nastal, když zřetelně řekl to, co říká dnes Rajchl – zakotvení v EU a NATO je správné.
Postoj k EU a NATO je dle mého to, co vytváří toleranci hlavního proudu médií k Rajchlovi. Příznaky jsou takové celkem nenápadné, dalo by se říci náhody … tuhle ho jakožto „protisystémového nováčka“ zařadí do průzkumu, tuhle s ním mají rozhovory redaktoři hlavního proudu atd. … takové nenápadné „nepodstatné“ střípky. Zatím většina lidí tomu nevěnuje pozornost, protože 5demolice je fakt katastrofa a tudíž by mohl být lepší kdokoliv jiný možná (byť) sympatizant s EU a NATO.
Nicméně – jsem si celkem jistý, že před volbami bude právě tento postoj PRO (k EU a NATO) v médiích akcentován a dojde vysoce pravděpodobně k fragmentaci voličů. Pro loutkovodiče by byl nejlepší výsledek takový, že straně PRO zůstane do 4,99 % skalních podporovatelů a ten zbytek z dnešních sympatizantů si řekne, že EU a NATO jsou právě tím zdrojem problémů a bylo by to tak z deště pod okap. Pokud nemá dojít k fragmentaci, pak je třeba tuhle otázku vyřešit co nejdříve a zcela transparentně.
Je evidentní, že nespokojenost narůstá a demonstrace vytváří vhodné informační prostředí, ovšem je třeba si uvědomit, že protistrana jsou mistři v manipulacích s davem. Zatím si myslím, že nám tady někdo pomáhá vytvořit opozici.
Vidlák nedávno prozradil, že pracuje v zemědělském výboru PRO. Zařazení celkem logické, ale měl bych na něho dotaz – jak to má tedy s postojem k EU? Pokud pracuje aktivně ve struktuře, která členství v EU schvaluje, pak logicky by měl buď EU taky schvalovat nebo v takových strukturách práci odmítnout. Ale taky připouštím, že může zaujmout postoj některých před r.89 – do „strany“ jsem vstupoval s tím, že ji rozložím zevnitř …
Myslím, že váš poslední odstavec pěkně ilustruje průser opozice.
Proto vládne pětikolka.
Nejsem si jist, jestli – byť v dobrém úmyslu – nepřeháníte. Co přesně řekl Klaus jr. o EU a NATO, si už nepamatuju. Rajchla občas sleduju a ani vyjádření, že „zakotvení v EU a NATO je správné“, ani jeho jinak formulovanou obdobu jsem nezaznamenal. Zaznamenal jsem něco v tom smyslu, že náš pobyt v EU a NATO je zatím nevyhnutelný (nejde o citaci, spíš o smysl toho, jak jsem Rajchlova slova pochopil).
Z toho, co píšete, mám zatím pocit, že Rajchlův postoj k EU a NATO posouváte tam, kde ve skutečnosti není.
Ale novinari budu robit to iste – interpretovat co poculi, a mozno-urcite tak, aby celkovy dojem viac vyhovoval nazoru novinara, nie Rajchla. Takze za mna je poziadavka jednoznacne formulovat odpovet tak, aby nebolo mozne interpretovat ju pred volbami potrebnym sposobom je docela na mieste … ale teda ja som len ta blondynka, ze
náš pobyt v EU a NATO je zatím nevyhnutelný
Vlelku mi uniká v čem je pobyt v NATO nevyhnutelný, leč pojednám nejprve EU. Zůstat v EU je nevhnutelnost ne pro nějakou ekonomickou výhodnost, ale pro následné sankce po vystoupení z EU. Jednoduše, pomstu EU. Tudíž ano, zůstaňme v EU, ALE, vytěžme z toho maximum. Skoro se mi chce napsah zneužijme EU na maximu. V tom bych viděl jistou výhodu setrvání.
Pokud vystoupíme z NATO, pak se k sankcím přídá i nadřazený demokratický západ.
I zede by se dalo z toho vytěžit, jak velký náš brat Slová vravil, ked ste si nás upékli, tak si nás i snězte.
Naše politická reprezentace dělá pravý opak toho co by bylo v našem zájmu. Toito je třeba Rajchlovi vytknout, říká Á, a neříká B, což by jistě přimělo mnoho vlažných na jeho stranu.
ALE, stále platí to marxovské bez změny ekonomiky se nezmění politika, tudíř i Rajchl by dělal to, co musí dělat koalice. Dluhy a politický teror.
Bylo by poctivé to i říct.
Hmmmmm…..
Uniká vám především klíčové slovo: zatím.
Ale to jsem napsal já, ne Rajchl. Proto bych rád, kdyby pan Dvořák nějak upřesnil (nechci říct přímo – doložil), nejlépe odkazem a citací, kde Rajchl mluvil/psal tak, jak říká pan Dvořák.
Snadno se totiž nahlédne, že mezi prohlášeními
(1) zakotvení v EU a NATO je správné
a
(2) náš pobyt v EU a NATO je zatím nevyhnutelný
je obrovský obsahový a ideologický rozdíl, ten snad není třeba rozebírat. – A já bych rád věděl, jak to doopravdy Rajchl má nastaveno.
—
Dotaz na Vidláka:
Ty máš k Rajchlovi blízko, můžeš k tomu něco dodat? Nebo dokonce – zjistit, jak je to doopravdy?
Rajchl to v nějakém rádiu tak 3dny zpátky vysvětloval. Za prve než bychom legálně vystoupili tak to bude trvat 20 let zničujícího zápasu viz Brexit. To se dřív unie dnešní podobě rozpadne sama. A za druhé zevnitř máme mnohem lepší možnost jak vetovat blbosti než bychom měli zvenčí. Zde dával jako příklad Orbána. A jako druhý příklad tuším Švýcarsko a Norsko, co jsou v něčem evropstejsti než EU bez vlivu na její chod z vencí. Toť v kostce co jsem si zapamatoval.
Já jsem to sice v rádiu neslyšel, ale zhruba totéž jsem někde četl. – Mně to připadá svým obsahem dost jiné než hlásání „pevného zakotvení v EU a NATO“…
Petr Vacek – místopředseda strany PRO
Otázka:
Co jsou podle vás euroatlantické vazby? Je to členství naší země v NATO nebo je to obchod se Spojenými státy?
Odpověď:
Je to obojí. Já se velmi hlásím k euroatlantickým vazbám (…) euroatlantické vazby zajistily Evropě mír a prosperitu v posledních mnoha dekádách.
Zdroj: https://www.youtube.com/watch?v=W3lcaLAXqCQ od 08:15 záznamu
A Jindřich Rajchl (říjen 2022):
Nemá cenu v tuhle chvíli připravovat »czexit« (…) Přesto říkáme, že Evropská unie, pokud se nezmění a nevrátí zpět ke svým kořenům, což moc nepředpokládáme, tak se do roku 2030 rozpadne. (…) Neříkám, že celá, myslím si, že zůstane takové to jádro ve složení Německo, Francie, Benelux, ale jednotlivé státy se budou odtrhávat a myslím, že by bylo správné, abychom v úvodu celého toho procesu vytvořili frakci na bázi, které říkám »V4 plus«. To znamená visegrádská čtyřka plus státy, jako je třeba Rakousko, Itálie nebo Slovinsko.
A jaký máte postoj k NATO? Setrvat v Severoatlantické alianci, nebo by strana PRO preferovala ji opustit?
To je stejné jako Evropská unie. NATO opustilo svoji původní myšlenku (……..) A já za sebe, jako za Českou republiku, v tuhle chvíli říkám: »Pojďme to zkusit dát zpátky dohromady, takzvaně nahodit na koleje« (…..)
Zdroj: https://www.iportal24.cz/featured/ja-a-proruske-tendence-kdo-nema-argumenty-nalepkuje-tvrdi-sef-pro-jindrich-rajchl/
Hmmm, jenže EU aktivně pracuje na odstranění posledních fanglí zdání „údajné demogratičnosti“ té instituce, dnes vlastně otevřeně nástupce III.Říše… Zanedlouho budou blokační výhody minulostí ( je dost možné, že se EU rozpadne vlivem ekonomicko-politických následků Západní stupidity ) – jako vždy v kolonii, utěšujeme se dobrodiním „vrchnosti“ nehledě na realitu.
To bude chytrých, až ten bastard, EU zkolabuje – to bude všude plno keců o tom, jak vše vsichni predikovali, jak to bylo jasné, a jak mnozí s EU bojovali, a díky EU trpěli – s tím máme zkušenosti, že…
V útrobách EÚ silně rezonuje slovo centralizace, v Bruselu je na nástěnce téměř nahoře…
Apropo, vše je pouze o tom, jak dlouho budou mít velcí kluci trpělivost s nýmandy alá ČR, popřípadě než pevně dosadi k moci kolaboranty, slabochy a zaprodance alá Fialenko v dostatečném množství na dostatečný počet míst, popřípadě než dokončí hospodářsko-politické vydrancování dané země.
Ve fans klubu PRO nemá smysl do obecného optimismu vnášet pochyby…
Ze stránek a programu PRO: https://stranapro.cz/program/ 7. Pro zahraniční politiku
Zůstat členem Evropské unie
Je tam noho zajímavostí, jako například:
Bránit přijetí jakýchkoliv rozhodnutí Unie, která by byla v rozporu se zájmy České republiky
No a nemohu si odpusti zajisté šťouralské JAK.
S největší pravděpodobností slova „zakotvení v EU a NATO je správné.“ Rajchl nikdy neřekl, ani program PRO neobsahuje.
Ono slovíčko zatím vnímám jako slovíčko dočasně, v případě pobytu onech vojsk. Je to dání si možnosti vylhat se v budoucnu, kdyby se to podělalo. Na faktickém obsahu to nic nemění.
Rajchl považuje pád EU za nevyhnutelný a je lepší se připravovat na to, co přijde po ní, než se pokoušet o Czexit, který bude trvat nejspíš déle, než rozpad EU.
A ano, pobyt v NATO je zatím nevyhnutelný. Je třeba nejprve udělat hodně věcí, aby bylo možné z NATO odejít. Ostatně i Maďarsko je v NATO a Orbán ani nepípne, že by to chtěl změnit.
Jasne nevyhnutelny , aby se nic nezmenilo , leda k horsimu.
Aby cesi zustali ve valce proti Rusku. Aby zrali to obili , co jiny s nim nechteji krmit ani dobytek..
Nevyhnutelny.
Demonstrace jsou jen mandat pro dochtory a ulisny advokaty. Zakony jsou pro ne nevyhnutelne ,na udavani Cechu.
A abych vám to dal po lopatě – jakobíni už mi lezou krkem. Ti pětikolkoví i ti alternativní.
Místo aby vás zajímalo, co dělá Vidlák pro zdar věci, zajímá vás jeho ideová čistota a pevnost.
S tím jděte k brdičkovům anebo do hajzlu.
Teď je ten pravej čas kádrovat, joudové…
Nejde o ideovou čistotu a pevnost. Jde o to, abychom si nenaběhli na vidle.
Co může být horšího, než když vás vláda chce zatáhnout do války?
Mnoho věcí:
– být do války zataženi
– válku prohrát
– …
2 Alef 0:
… a vrátit se do stínu toho tam velikého dubiska.
Už s několika docela pravicovými lidmi jsme se shodli, že by to tam snad bylo méně nebezpečné. Nabízí se sice autoritářský režim, ale bez excesů, které se na nás valí z opačné strany. (Místo Sněhurky „Sněhurák“ a podobně.) Menšiny jsou ne chráněny, ale preferovány – ale naštěstí nejsou schopny se rozmnožovat. Takže silná záporná zpětná vazba. Dá se to tedy časem do pořádku – ale co ta doba mezitím?
Ony jsou i jiné nenápadné náhodné? střípky…..
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-eu-australie-a-vyspele-zeme-g7-nadale-neprimo-dovazeji-ruskou-ropu-40429117#source=hp&seq_no=10&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=abtest224_input_redesign_combo_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
„Západní země, které převážně zakázaly dovoz ropy z Ruska, za rok od začátku invaze ruských vojsk na Ukrajinu dovezly ropné produkty za 42 miliard eur (985,8 miliardy Kč) ze zemí, které naopak dovoz ruské ropy zvýšily. Země EU, Austrálie a většina ekonomicky vyspělých zemí G7 tak nadále nepřímo dovážejí ruskou ropu.“
…..
„Podle CREA funguje pět zemí jako pračka ruské ropy pro státy, které naopak dovoz ruské ropy omezují. Jde o Čínu, Indii, Turecko, Spojené arabské emiráty a Singapur.“
……
„Vývoz ropných produktů z těchto pěti zemí podle zjištění studie od ruské invaze výrazně stoupl a hlavní podíl na tom mají právě země, které zavedly cenový strop na ruskou ropu.“
……
„Evropská unie, která prohlašuje, že její sankce fungují a že snižují příjmy Ruska z vývozu fosilních paliv, je největším dovozcem ropných produktů z pětice zemí, ve kterých se podle CREA pere ruské ropa.“
P.S.
Omlouvám se za kopírování, ale to jen pro ilustraci. Kdo se neštítí Seznamu a Novinek ať si to přečte celé. Pro mne je nejzajímavější, že to co my tady melem už dlouho, tak se najednou objevuje v provládních mediích.
To jsou možná ty potůčky a já tvrdím, že není na škodu občas mrknout i k protivníkům a srovnávat.
Ono se o tom pise uz par MESICU v zahranici, obcas ctu Bloomberg, takze u nasich spojencu to zadne tajemstvi neni.
Cesti novinari jsou jenom predposrani nepretrzite a cekaji na povoleni, jako s raketou v Polsku.
Jinak Bloomberg psal jeste o jenom dulezitem detailu, ktery cesti pisalci, vcetne Kovandy nechali pro sebe. Nebo nedostali povoleni to napsat.
Jedna se o ten bajny strop cen.
Rusove to pry prodavaji za ty zastropovane ceny, aby kupce nevystavili americkym sankcim, ale protoze velci (zapadni) prepravci maji zakaz ruskou ropu vozit, tak Rusum nezbylo nic jineho, nez to vozit sami.
Skoupili obrovske mnozstvi tankeru, udajne levne, protoze diky embargu nebylo co vozit, a misto obvyklych par dolaru za barel si za transport uctuji 20-30 dolaru/barel.
No a jsme na pekne burzovni cene.
Kdyby to psali nekde jinde, tak bych tomu asi neveril, takhle jednoduse Rus vyjebal se zapadnimi sankceni, nad kterymi se papalasi slezali radu mesicu a stovky uredniku „pracovaly“ dlouho do noci…
Český novinář = hyena na n-tou, i v rozkládající se EU páchnoucí zmetek a mršina…
David Dvořák, 20 dubna, 2023 (9:03)
Nemyslím, že interpretuje postoj J. Rajchla a PRO k EU a NATO úplně správně. Dovolím si příměr se sektou. Vlézt do ní je snadné. O to se už ta sekta postará, abyste v ní viděl Váš budoucí život jen jako plný štěstí. Ale vylézt z ní pak ven, zpřetrhat všechna osidla, kterými Vás sekta mezitím svázala a omotala, to je velmi obtížné. Je to běh na dlouhou trať. A také je to běh, který nelze uskutečnit beze ztrát a újmy. Jsou si toho všichni vyznavači odchodu z EU a NATO vědomi? Jsou na to připraveni? Jsou/budou ochotni tomuto procesu přinášet i oběti? Přijde mi, že p. Rajchl to vidí spíš takto. Ale je to jen můj intuitivní pocit, samozřejmě (podotýkám, že sama jsem pro zbavení se hydry EU a NATO, ale současně vnímám, že to není zase tak úplně snadné)
oprava: „interpretujete“
Souhlasím.
Navíc dodávám, ze ČR je tlacena a dovolim si použit manipulovana do půjček vůči EU (z toho pohledu je také naše vlada velmi agilní) a tím se stává pripoutanym vazalem. I díky tomu nebude vystoupení z EU vůbec jednoduché.
Umíte si vůbec někdo představit, že nějaký stát požádá o vystoupení z NATO a bude mu to umožněno jako se to stalo Albánii vůči Varšavské smlouvě ? Kdože je větší totalitář, sovětští nebo američtí prezidenti ?
Platit nejdrazsi elektrinu na svete nejsou obeti. To neni obtizny ,pro …nemam slov.
Souhlas. Spousta střípků budí podezření.
Zajímalo by mě, jak nastal ten naráz do zdi Trikolóry. To bylo, že lidi fandili, ale pak to uslyšeli a přestali fandit? Už jsem si zvykl, že na otázky neodpovídáte, tak si tu situaci jen zkouším představit. Taky způsob vysledování takového průběhu, podle čeho se to zpozoruje. Zkoušel jsem to taky, sice bezúspěšně, u vašeho srovnání začátků Rajchla a Babiše.
Ve vláknu se řeší to EU a NATO. Že přeci všichni v PRO vykládají, jak je to tam skvělý a jak se tam musí zůstat. Že tím pádem jsou to zrádci.
Líbí se mi, jak tu taky zaznívá, že každej si přeci musí uvědomit, že nad námi jsou páníčci, který o nás rozhodují, že to si přeci každej rozumnej musí uvědomit. V dějinách to tak bylo a tak. Příkladem je třeba „revoluce“ 89.
Což zrovna s tím 89. asi je do značné míry pravda. A nejen s tím, politický dění u nás je tím“páníčkem“ opravdu sledováno a „modelováno“. Říká se, že takovej Nečas snad nechtěl úplně poslouchat, cosi kolem těch jaderných elektráren. Tak začal mít nějaký potíže s milenkou nebo cosi takového.
Co já vím, jak moc to tak bylo, spíš si říkám, že jestli se ten páníček fakt do všeho montuje, tak to by pak bylo fakt úplně super bezva, aby nadějný politický subjekt začal od samýho začátku křičet do světa, že nasrat nějakýmu Bruselu a Washingtonu. To von ten páníček by pak hned z toho byl melancholický, říkal by si, že kurnik, tam už si nevrznu, s tím se nedá nic dělat. A hoši ze subjektu by si řekli, že chachá, to jsme je převezli, teď vědí, zač je toho loket! My si totiž teď budem dělat tu naši politiku tady u nás doma, s ostatními se nebudem bavit, jen se jim řekne, že maj po ptákách! Maximálně se s nima udělá občas nějakej obchod, ale akorát, když to bude výhodný!
Ano, to je nejlepší, tak se to musí dělat. Každej, kdo umí v tý politice chodit, to musí uznat…
Celý život budujeme zářné zítřky a nakonec milion lidí nemá zubaře.
Zato máme zcela jistě dostatek plastických chirurgů. Protože trh prostě všechno nevyřeší, spíš řeší poměrně úzkou skupinu problémů. A pokud se mu dovolí volně řádit jeho neviditelnou hnátou, vede jen k zákonu džungle a právu silnějšího.
V čele národního úsilí byly volené elity a vždy celá snaha o vylepšení nepovedené minulosti dopadla do hajzlu. Proč by to mělo být příště jinak? Není v tomto ději systémová chyba?
Ale o TO v tom systému JDE OD ZAČÁTKU … Proč si tento prostý fakt drtivá většina nepřipouští, nebo jej rovnou potlačuje, je jenom jejich věc…
Ládik
Vaši zámožnost charakterizuje skutečně počet hodin odborné lidské práce, kterou si můžete koupit.
Já si například jdu sám sobě udělat kafe. Jiný má svého kuchaře (krejčího, zahradníka).
Nebo manželku
Ta je jen pro ty nejzámožnější.
Nemůžete mít všechno – kam byste to dali?
Americký smysl pro humor:
https://edition.cnn.com/2023/04/18/politics/us-warns-russia-zaporizhzhia-nuclear-plant/index.html
Rusové se tomu smějou až jim tečou slzy 🙂
Ale Rusové přeci tvrdí, že na Záporožskou JE střílí Ukrajinci!
Skutečně mimo jakékoliv meze…
Opravdu legrační na tom je, že Amíci takové věci myslí vážně, oni se skutečně domnívají, že takové věci jako jaderné elektrárny a jejich technologie dělají jenom oni. Kromě toho také vymysleli oheň a kolo…
Jak něco takového, jako 6 reaktorů VVER1000 v Záporožské JE mohli Sovětčíci postavit? Koupili či přímo ukradli americké technologie, to dá (americký) rozum. V USA nic neobvyklého. I vysoce vzdělaní lidé nepochybují, že např. hypersonické rakety Rusové ukradli v USA… i když je Amíci sami nemají – dokáží vstřebat i takto absurdní nesmysly, ani nemrknou.
Je logické, že hypersonické rakety v Pindostánu nemají, když jim je Rusové ukradli. To přece není absurdní nesmysl.
Vidláku a co se stalo se spojováním alternativy? Už nebudete hrát na to , že pod praporem ANO – PRO se máme všichni sjednotit ale máme dělat to co Vy – radostně,lépe. Tolik obratů ve vyřčených cílech během necelýho roku si nepamatuji. Jen doufám , že aspoň víte s kým jste sedl ke stolu a co vlastně chce on a co Vy.
Ano každá snaha o zkrácení vlády současných amatérů je dobrá ale aby to nebylo vyhánění čerta ďáblem nebo z louže pod okap.Pokud jste si jistej – tak hodně štěstí.
Nakup letadel za stovky miliard , na tu valku ,je pro Rajchla taky dulezity..
Zapřisáhlí kritici „zbytečných demonstrací“ proti 5-ti demolici zaměřují obvykle svá opuchlá ega na různé zjevné nedostatky, třeba že druhý den Fialenko a jeho melody boys neodstupují nebo že Rajchl není zrovna reklamní Ken a ke všemu, bídák jeden, jezdí v Porsche; prodávat falešné hrnce babkám, nevydělal by si dle nich chudák ani na slanou vodu.
Nedá se popřít, že vše má svou humornou stránku: Rajchlovo působení evokuje Saturninova strýce Františka, který se místo chemie vyžívá v revolučním kvasu, přičemž Vidlák k tomu přidává mile zemitý úhel pohledu. A paštičky, tlačenky a další pochutiny.
Kriticky by člověk asi řekl, „Fšecko špatně, zpátky na stromy“, ale největší vtip je v tom, že 5-ti demolice je neporovnatelně neschopnější, naprosto vyšinutá a úplně náměsíčná. Jejich konání zbavuje humoru i Monty Pythony nebo Červeného trpaslíka; Catch-22 proti nim smutně popisuje ponurou válečnou realitu. V tomto světle není dalece překonáno jen Haškovo dílo: Švejkova genialita úplného blbce je totiž nepřekonatelná.
V tomto smyslu i 5-ti demolice pracuje pro nás všechny: dokud konají, dělají vše tak zoufale špatně, že lepší je úplně každý a úplně všechno. Nedá se popřít, že Fialenkův vládní gang má přímou příbuznost s vedením Ruiny: svůj k svému. Jsou to tak všežraví parazité, že donutí hostitele v zájmu nejzákladnějšího přežití k zoufalým kouskům.
Pokud by Fašington s Londonabádem a jejich panáci v EUhniji chtěli podniknout nesmírně sofistikované, ba přímo „šachové“ plány, jak úplně zničit své okupační loutky a panování nad ujařmeným světem, nemohli by dělat nic lepšího než dělají. V malém i velkém; je to brilantní.
Celkově tedy, doslova každý je lepší než oni. Což dává pevný základ na sjednocení opozice, i kdyby v ní bylo milion malých Napoleonků, kteří si jdou vzájemně po krku.
Demonstrace fungují, zkrátka.
Jo jo… Živě si představuji dnes Švejka před komisí: „Ať žije, pánové, prezident generál Petr Pavel“. A tipuju, že z toho blázince by ho hned tak nepustili…
Hehehe 😀
Vidím to v živých barvách…
Jo, byla by to sranda, kdyby mezi tím nenadělali tolik nevratných škod.
👍
Jo a ktery sou ty vase lepsi a co lepsiho umi a udelali , bla,bla, zvasty ,radsi ste vo nich zticha.
Ke včerejší debatě o obilí z dnešního Macka:
„Šéfka Evropské komise von der Leyenová slíbila zemědělcům v šesti zemích EU 100 milionů eur, pokud zruší zákaz dovozu obilí z Ukrajiny.
Raději bez komentáře…“
Má pravdu, každý komentář je zbytečný…
Ještě jednou ze dnešního Macka. Holt, není ofenziva jako ofenziva.
Náměstkyně ukrajinského ministra obrany Hanna Maliarová prohlásila, že na východě Ukrajiny již probíhá jarní protiofenziva. Nejde však podle ní o nějaký rozsáhlý útok na větší část území, ale spíše o řadu menších operací s cílem „zastavit nepřítele v jeho postupu a postupně osvobodit celé území“.
„Neměli bychom protiofenzivu vnímat jako útok na konkrétní rozsáhlé oblasti, protože hovoříme o strategickém cíli ozbrojených sil Ukrajiny osvobodit všechna naše území. Naším cílem je osvobodit naše území a zastavit nepřítele v jeho postupu. To znamená, že mluvit o protiofenzivě příliš úzce není správné. Jde o kolosální škálu akcí a opatření, jež ozbrojené síly provádějí. Je to především příprava personálu na řadu akcí, a to jak ofenzivních, tak defenzivních. Ale to vše dohromady, pokud bychom hovořili o našem strategickém cíli, lze nazvat protiofenzivními akcemi. Musíme mít taktické plány A, B i C, nemůže existovat jen jeden plán akcí, protože nepřítel reaguje také. Musíme si uvědomit, že takováto rozhodnutí se přijímají ve velmi krátkém časovém období, ne jeden nebo dva měsíce. Plán je nakonec vybrán tak, aby na něj nepřítel nemohl reagovat.“
No ano, to je totiž takzvaná „neviditelná ofenziva“…
PeS napsal:20 dubna, 2023 (8:41)
Ve zkratce „neofenziva“
Tahle válka je válka velkých nabubřelých slov. Ale bohužel tu i umírají i lidé a ničí se země.
Tak to je úplná „nordická lest“. Co se line z Ukrošů a jejich loutkářů se nedá v zásadě ani komentovat – jako se nedají seriózně rozebírat bludy psychiatrických pacientů z uzavřených oddělení blázinců.
Stačí si počíst v originálních vládních a provládních oficiálních pramenech z Fašingtonu nebo Londonabádu. Zcela šílené…
Já mám občas neodbytný dojem, že žijeme ve virtuál. realitě, něco do nás valí ofiko,ale skutečnost se zdá jakási jiná,upřímně i ta ukro zástupná válka je divná. A za oponou se mi zdá, se cosi peče nám skryto. Rozhodopádně z toho nemám dobrý pocit. Jistotu mám jen v tom, že jsme evidentně na špatný straně s idioty na palubě u kormidla a jsem zvědavá, zda se nám z toho někdy podaří vyvléknout.
Že ty do očí bijící nesmysly vymýšlí kyjevské načalstvo je celkem pochopitelné. Oni totiž potřebují tím mlýnkem na maso točit co nejdéle, protože do něj shora házejí (cizí) maso a dole jim vypadávají zelené papírky, a to v množství větším než velkém. Kde jinde by sehnali tak výnosný byznys. Jediné riziko, které při tom nesou, je, že nestačí včas zdrhnout, ale se soudruhy z SSA mají jistě domluvený odvoz. Teď ještě aby tu dohodu druhá strana dodržela, při její pověsti…
Ale že to bezmyšlenkovitě přebírají všichni, ale opravdu všichni, z oficiálních struktur a médií tzv. Západu, to už trochu zarážející je…
Vlada dostane miliardy na prilepsenou od EU a co jako udela s tim obilim?
Vidláku dík , cítím závan čerstvého větru v zaprděné ODS kotlince.
Teď nevím, jak jste to myslel, s tím větrem… nejsou to spíš větry?
ODS je pro mne jakožto pro voliče ztracena, pravděpodobně navždy.
Coby bývalý volič ODS jsem před … to to letí … 15+ lety… na neformálním setkání lokálních pražských+okolí hlavounů ODS vyslovil myšlenku, že reforma ODS je celkem snadná: je k tomu ale potřeba těžký kulomet a několik krabic po 200 nábojích. Od té doby mě mezi sebe nevpouštějí…
🙂
Bylo to řečeno metaforicky, samozřejmě. Ale i tak: tolik pravdy neunesli.
2 Alef 0:
To co tu kolem vidím je nějaký pro mě nepochopitelný humor, nebo neznalost jazyka?
i/y a jiná přehlédnutí. To přece nejsou překlepy!
Tak nam nieco druzglo nad Kyjevom.
Najprv podla Jermaka uspesna praca PVO.
Potom ze to bol satelit.
Americky satelit.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-v-kyjeve-dopadl-satelit-nasa-40429150
Vsetci v tom maju jasno. Aj akozenovinari. A pochybovacov v diskusii umravnuje armada elfov/trollov (komu co je blizsie). Dokonca ani na stranke NASA nie je mozne najst nic nez politicky korektne vyhlasenie, ze RHESSI sa nam porucal domov.
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-11991769/Here-potential-impact-zones-NASAs-dead-spacecraft-heading-Earth.html
No briti si dovolili capnut k infoske o satelite mapu, kde je uvedena aj trajektoria predpokladaneho dopadu. Kyjev je ale hooooodne mimo.
Tak mi v hlave po rannej kave zarezonovala spomienka na clanky z dni minulych, kde sa pisalo o tom, ze amici eviduju nove protisatelitne systemy u rusov. A teda, ze maju zbran na Starlink. A vuala. Nieco nam spadlo nad Kyjevom.
Starlink to ale bisztos nem bol.
ukazka z pred par dnami:
https://www.washingtonpost.com/national-security/2023/04/18/discord-leaks-starlink-ukraine/
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/kyjev-nasa-protiletecky-poplach-trosky-satelitu-dopadly-v-metropoli.A230419_225100_zahranicni_ikro
Zástupce NASA ale později řekl BBC, že záblesk se satelitem agentury nesouvisí. Rob Margetta z oddělení komunikace NASA BBC řekl, že v době, kdy na Ukrajině zaznamenali záblesk, byl satelit stále na oběžné dráze a návrat do atmosféry ho teprve čekal. Dodal, že jak NASA, tak Pentagon satelit sledují.
Moderna zurnalistika bavi.
OT : Zda se ze vyvoj umele inteligence nabira extremne na rychlosti, ze bude mozne toto vse delat ve videoobraze, jsem cekal tak za 3 roky. Uz je to tady. Abychom nebyli zcela OT na tomto webu 🙂 tak lze dodat treba ze vetsina strihacu a grafiku uz bude za ty 3 roky nezamestnana a ve sve profesi (a pribuznych oborech) nezamestnatelna… https://www.pcworld.cz/clanky/zmena-pocasi-ve-videu-na-jeden-prikaz-adobe-nasadi-do-sve-premiery-umelou-inteligenci/?
Mna v skole kedysi pred 30 rokmi ucili, ze s vyvojom stroje preberu spinavu pracu, a ludia sa budu venovat uz len umeniu a intelektualnym zabavkam … no vyzera to tak nejak presne naopak … cloveku ostane umyvat hajzliky, a umenie preberie AI
Můžu potvrdit, hraju si nyní s placenou verzí AI, která kromě dialogů zvládá i kreslení. Obrázky jsou neuvěřitelné! Škoda, že je sem nelze vložit pro ilustraci. I ty dialogy jsou věcné, zvládá i okrajová témata, může napsat pojednání snad o čemkoliv – a pokud jí dodáte data, tak si ani nevymýšlí a jen občas za škobrtne (v češtině!) a snad jediné slabé místo je humor, celkem pochopitelně 🙂
V zime jsem mel cas, tak jsem si hral s obojim, obrazky i dialogy.
Co meprekvapilo, je ta rychlost.
Namaluje to cokoli, prakticky okamzite.
Dialogy rovnez.
Vytku bych ale prece jenom mel, u politickych otazek byla AI velmi progresivisticka.
V sobotu jsem byl na pivu s šéfredaktorem jednoho místního okresního internetového plátku.
Ten mi říkal, že už existuje placená služba, cca 1600 měsíčně, která umí na základě několika klíčových slov a faktů sestavit článek na jakékoliv téma (nebo napsat diplomku). Že by tím ušetřil plat několika redaktorů a ještě jazykového korektora.
Takže nemusí to dlouho trvat a všichni ti Šafrové a Doležalové budou bez práce.
GoatChat, na týden za 300 Kč, na rok o kterém uvažuji asi za 2000 Kč. Skutečný asistent, nechce se mi drbat s nějakým odborným textem – nechám si ho napsat, přeložit. I diskuse jsou plodné. Někdy „jí“ „trápím“, sledujíc kam až lze dojít v etice, humoru, prostě hledám její meze.
Nejuzasnejsi na tom je to nesmirne tempo vyvoje, a to i je se stavajici sw strukturou – a v prosinci ma byt venku uz pata verze, predstavujici generacni skok. Navic ted jeste neni bezny ani pro UI optimalizovany hw – pristi rok se uz mozna bude hromadne vyrabet procesor Tachyum genialniho Slovaka dr. Danilaka, kdyz ne ten, tak jiny podobny. Pro tento web je nosnym tematem, ze nezamestnanych lidi kteri ztrati iluze o sve kariere a budou velice nasrani, pribyde take geometrickou radou. Politicko – ekonomicky system na ne nebude stihat dost rychle reagovat. A co z toho vzejde ? Zeby nic ? Nee. „Nic“bylo kdyz Franta – filmovy strihac musel od nuzek postoupit ke strihacimu stolu, pak od neho k pocitaci – ale ted postoupi 4 z 5 Frantu – filmovych striahacu akorat tak na Urad prace, nebo k vysazovani stromku v lese, kde roboti proniknou az za treba 10 – 15 let. Kdyz takovou pro jeho ego nedustojnou praci odmitne – system zkusi reagovat tlakem na neho. A Franta se zradikalizuje, zacne nenavidet… A Pan Hlavoun bude muset mit za patama neustale ochranku – co take znacne znehodnoti i jeho zivot…
… tím jako chcete říct, že Ti Vaši „Šafrové a Doležalové“ nejsou placený platformy AI? To ste mě tedy hóóódně překvapil!
Když už zase ten Rajchl – pro mne má charisma odstaveného vagonu na vedlejší koleji, ale to je opravdu jen můj problém, tak tedy, pokud není v dohledu nikdo jiný – nechť si nechá opravit diastemu(mezeru mezi předními zuby), chápu, že prodloužení sání bradavek v dětství je fajn, ale… Doporučil bych nečesat se na Hinmmlera a vůbec najmout konzervativního stylistu. Vím, že tam u nás se na tyto věci kašle, ale zkusil bych to, náklady malé, zisk velký. Toto je minimum dobře míněných rad, mějte to na paměti v případě reakcí.
Říká se, že kdo má mezeru mezi předními zuby, nebude přítomen smrti svých rodičů.
Ono se toho říká víc…volil jsem to nejsympatičtější…😉
Konfucius měl rovněž mezeru mezi předními zuby
https://archiv.epochtimes.cz/2018042924138/Konfucius-nikdy-nahodne-neprijimal-dary.html
V tamní kutuře se to bere jako znak moudrosti; ale i v naší západoatlantické se to najde u řady osobností – dokonce to bývá považováno za znak štěstí.
Ale Lao ‘c ji neměl, a toho já raději 😉
Investice do stylysty nebude špatná, vždyť uvažte, pravdomluvná média pokud již o nás informují, vždy vyberou tu nejméně lichotivou fotografii, tak proč tomu chodit dál naproti?
Hlavně, tedy nebrat yntelektuální brejličky značka Fijaláh&dement 😀
Se vsim souhlasim, a naklady opravdu mnimalni.
Někteří to tam, tomu lidoveckému hovadu, dávají pěkně sežrat https://www.facebook.com/BazalaJosef/posts/736850311775356
Není to přece tak dávno, co hulákali v ulicích milioni. Všichni je plácali po ramínkách a mainstream se tetelil blahem.
Když si někdo dovolil něco jen špitnout, jejich reakce byla „udělejte si vlastní demonstraci“ No a ti samí dnes zase kvičí, něco o dezolátech a povalečích, kteří umí jen natahovat ruku.
Konfrontace se bojí, a tak poštěkávají ukrytí ve svých kancelářích, nebo domovech.
Údajně křesťan, LIDOVEC, „demokrat“?
Smutné….
Podle sebe soudí druhé tím jeho „kdo je platí“?
Chtěl by otroctví, neslyšel nikdy o dovolené i dopoledne…?
Ta bohorovnost je až zarážející, on (z party spokojenců) neví, že pýcha…..?
A když „normální člověk“ uváží,
že naposledy rozhodlo o senátorech v druhém kole 19,44 % voličů,
u něj 21,85 % a zastupuje jen 13.172 voličů
a takto arogantně a pyšně se vyvyšuje nad lidi, o kterých ví lautr…..
Také se domnívám (naopak), že jsou platy politiků a senátorů zvlášť
nastaveny příliš vysoko
a velkoryse a zejména nesolidárně..
Pro společnost jsou tito lidé možná víc k ničemu, než popeláři….
Bazala názorně předvádí sám onu bídu největší, právě tu morální a osobnostní….
Bazalo bůh tě vidí!
Co Vás to napadlo ? Na Lidovce s morálním apelem a Bohem k tomu ? Co blázníte – ta nenažraná, podlá a zákeřná smečka, která sama sebe nazývá KDU-ČSL, má podobné věci na háku, to se přece týká těch druhých …
Jeden deprivant vedle druhého, přehlídka arogantních zmetků a zlodějů, kteří si z náboženství udělali byznys.
Medicína je k dostání a vidění v každé ulici … Tu potřebují, stejně jako veřejně dost ran potěhem, špína politická …
Na jednu stranu se nelíbí, že to PRO chce „jen pro sebe“ na druhou zase výzva, ať se teda kritici a ti, kdo myslí, že to umí líp, vytáhnou. Jen jestli ono to není spíš, že „my“ něco chceme, ale pořádně nevíme, co chceme.
Ono je asi jedno, kolikrát se to napsalo a řeklo. Že teď je největší blbost se mezi sebou handrkovat, zejména o slova, který „jsme si náležitě vyložili“. Teď musí vytrvat tlak na vládu, aby rezignovala. Není čas na řeči, že to stejně jinde musej rozhodnout, páč jsme ve vlivu mocností, že voni stejně nerezignují, že je to celý k ničemu a že já to totiž vím, páč jsem chytrej jak prdel.
Velký oříšek teď čeká, tím jsou odbory. Lesklej panák Středula je asi mimo, je nutný se domluvit s jinýma. A to není jen tak, odbory jsou řekněme „specifický“. Bez odborů to ale nepůjde, protože teď nastupuje stávka. Pokud si toho zatím někdo nevšim, podobně, jako si třeba nevšim, že jsou na vládu daný nějaký požadavky, tak jo. Opravdu se o tom mluví od samotnýho začátku. Že když bude vláda dělat, že není, musí nastoupit stávka. Ta se musí podařit, jinak je to opravdu v háji. A jestli opravdu někdo má kouzelnou hůlku a umí to celý jinak a líp, tak proč ji do psích jater dávno nevytáh a místo toho je dokola chytrej jak to tamto? Těch es v rukávu zas tolik není, to nikdy nikdo netvrdil. Jediná možnost, jak něco změnit, je sundat vládu. A k tomu je potřeba co nejvíc lidí. Kéž by jich bylo dost i bez všech chytrolínů…
A to je to. Pokud by se bejval stal zázrak a místo věčnýho kritizování hnuli zadkem i ostatní, zas to mohlo být blíž. Ale zázraky se nechumelí. Pořád, že von támhleto, von nechce z EU, asi je stejnej jako voni, určitě se kamarádí s ČT, protože tam byli natáčet. To jako ti autoři těchhle řečí myslí vážně?
Ano, zaplaťpánbu za Foldynu. Ale proč se když nic jiného aspoň otevřeně nevyjádřil Okamura? Co mu brání? Co? A co brání všem ostatním? Na jakém místě v pořadí svých hodnot mají tuto zemi? Na čtvrtém? Asi jo. Nebo tam něco takovýho ani není, protože nejprve Rajchl musí přeci bejt odstavenej. To by tak hrálo, aby fakt byly předčasný volby a my tam zas byli za blbečky. A vypadá to, že včetně slavnýho Okamury.
O co jde? Fakt to dokola tolik lidí nechce vidět ani za zlatý prase, že jde o naši zemi?? Za co jim vlastně stojí?
Když se to podaří zlomit a budou ty volby, tak je nad slunce jasná jedna věc. Že je jako subjekt (to znamená ne předvolební koalice) vyhrajte ANO, protože má nejvíce svých skalních. A záleží, kolik lidí bude hlasovat především proti 5K a především ne pidistrany. A mám obavu, že raději i ne SPD, protože ti jsou bytostně nekoaliční.
Jestli to tím pádem někomu nevoní, tak ať si aspoň na krátkou vteřinku zkusí uvědomit, že taková ta poučka, že politika je umění možného, nejsou jen nějaký kecy v kleci. Znamená to, že v rámci reálných možností se jde (může jít, když se chce) do dosažitelného maxima ve prospěch země. Znovu, v rámci reálných možností. Ať si ten Babiš je jaký chce, ani pořádně nevíme, co vše by na jeho místě 5K už dávno jásavě přijala.
Výmysly EU totiž nejsou dogma. Nejsou. Nedávno tu byl odkaz, jak státy „implementují“ do svý legislativy ty jejich hovadiny. Třeba 11% snad Island, tuším 16% kdosi jiný a tak. No a pak se implementuje stylem dohnat předehnat. Nejlíp v kombinaci se systematickým ničením, který dokonce ani ta švihlá EU zatím nechce. Máme tu na spadnutí další průser s elektřinou, greendeal je hotovej přízrak, miliardy na zbrojení, korespondenční volby, přijetí eura a může se pokračovat. Jedno lepší, než druhý. Šílený rány do rozpočtu, „armádní“ zákony na spadnutí, pošta v prdeli…
To je ku.va jako málo?? Furt se musí pindat??
Tak tam bude to ANO, k tomu někdo, kdo trochu přitvrdí muziku. Pak to celý s těmi implementacemi může přestat být tak žhavý. Jestli si někdo vážně myslí, že sice na jednu stranu bude vykládat, jak to nejde lámat přes koleno, a k tomu, že se to teda zlomit přes to koleno musí, ale tak, jak von říká, tak kde žije? Na jaký planetě? Maďarsko si jede po svým, další členský státy kašlou na Brusel a zakáží to obilí, Španělsko si v klidu kupuje ruský uhlovodíky. A mohlo by se pokračovat.
A co my? My lezeme Bruselu do prdele, do toho nějakej vocas ze senátu vykládá, že demonstranti jsou pro tuto společnost zbyteční. Ale neva, von Rajchl je divnej, Vidlák mu podkuřuje a celý to vůbec je nějaký podezřelý. To se to radši nechá tak, jak to je teď, jen se bude vykládat, že je to celý na pendrek (čti na hovno), že správně by to celý mělo bejt tak, jak já dávno říkal, jenže mě žádnej nechtěl poslouchat.
Kéž bych měl Vidlákovu shovívavost, ale protože ji nemám, tak ať jdou všichni přemoudřelci rovnou volit Fialu a pustěj si k tomu čétéčko. Bude to ve výsledku nemlich to stejný, jen se kolem toho nemusí nadělat tolik keců. A nejraději bych je poslal ještě úplně jinam…
Středula je chromej kůň. Proč si myslíte, že ho opocenej Péťa měl na sjezdu modrých ptáků.
Dít se v jiné zemi, co se děje tu, tak odboráři už dávno konají.
Středula je pěknej zmetek.
Si ještě vybavuji, jak Babiš měl co flek tiskovky se zástupci odborářů. Jak ho dusili. Kdypak byla za této vlády nějaká taková tiskovka?
Naprosto nepochopitelná až morbidní situace kolem pošty. Tu jim rozebírají pod rukama a kde jsou ty slavné odbory?
Drží hubu – on se s nima najednou nikdo nemaže, a šéfstvo dávno prodalo členstvo ( I když to stojí za hodnocení také ) tržnímu bohu… Navíc současná podoba zákonodárství, týkající se činnosti odborových organizací je koncipována tak, že je vlastně rozkládá, a ve výhodě jsou firmy …
Ale vždyť je to každému fuč – kolik lidí zde publikujicich v oborech vlastně je, a sledovali vůbec dění v době, kdy se schvalovaly příslušné zákony …
https://twitter.com/i/web/status/1641500429690232854
Jinak se to už ani neda najít
Poslední statečný
Rajchl se chova jako pomocnik straze VB , chodi porad a hleda koho by udal.
Ty byli ty nejhorsi..
Kdyz nenajde ,tak uda Cechy predem , za to co teprve udelaji..
Tady neni co resit.
Demostrujici jsou pro nej jen mandat , prohlasil ….Aby se po jejich zadech vysplhla.
Dalsi ulisnej dochtor z kancelare..
Tužka napíše pro Asi tak,….mudrci,…nacvakejte si tetu Wiki, zadejte si Pivovar Prazdroj,….pokud umíte číst, tak zjistíte kdo ho vlastní,…kam jde zdanění zisků,….a kolik dalších pivovarů japonci schlamstli, ačkoliv zas tak pivo nepijí,…
A takhle si zadejte další a další podniky,…banky,….zjistěte, kdo to vlastní a kde daní zisky.
Zajímavé jsou třeba podniky Vodovody a kanalizace,….nebo cukrovary,….tady si hrabou u nás Francouzi
Energetika, zásobníky plynu,….Němci…
To by stačilo,….na wiki toho najdete,…a zkuste počítat,….jsou to kupecké počty , co se učí na základce.
Těch miliard, co každý rok odteče za hranice České republiky je skutečně zajímavé číslo,…ovšem, k naší škodě,….velké škodě,…Jóoo Škoda auto,…. A AUTOMOBILKY,…TOJE TAKY ZAJÍMAVÉ.
Takasi,…Tužka.
1. demonstrace v loňském roce
2. demonstrace letos v březnu
3. demonstrace teď posledně
Co se mezitím změnilo? Vůbec nic. Fialová vláda z toho má jenom legraci.
Re: Johan
Nemá.
Blyštivý Péťa měl zpočátku snahu komunikovat s nespokojenci. Teď se schovává. Tu do parlamentu, tu do Indonésie.
Už mu to není jedno a vyhýbá se střetu.
Už ho to začíná pěkně srát…
Jen doplňuji, že před Středulou (co tam měl jako hosta Babiše) utekl do Jeseníku.
Jinak on asi neutíká. Tolik vlastní iniciativy bych u něj nehledal. Mu jen řekli, aby radši utekl. Když si představili jak by dopadla přímá rétorická konfrontace mezi ním a nějakým demonstrantem. A oni by to pak museli v médiích žehlit.
Nějaký drobný posun v médiích pomalu nastává. Třeba včera se dvakrát pustili do vlády, veřejné mínění zhruba z 60 % s vládou nesouhlasí, jen 30 % je pro vládu (to by tak mohl být součet Prahy a Brna + blízké okolí), nakonec „vyprali“ i Marka Bendu že hulil v letadle…
No, přece jen si myslím, že ne každý obyvatel Prahy je natolik posranej a dementní, aby volil ODS. Píšu obyvatel, ne občan… Je v Praze dost lidí, co tam sice bydlejí, ale občanství mají jinde…
Právě proto píšu i blízké okolí, a nemyslím jen voliče ODS (ti navíc, asi právě úplně spokojení se současnými výkony ODS, také nebudou ), ale tato města a bohatá předměstí (ba, asi i celý Středočeský kraj) tvoří zřejmě nejvýznamnější část elektorátu současné vlády Národního zmaru.
Nikdy dřív by mě nenapadlo, že bych se měla stydět za to že jsem rodilá Pražanda (do Prahy přišli prarodiče mého otce i matky koncem 19. století). Ach jo.
Jen znovu dodávám, že není Pražák jako Pražák:
http://www.infokuryr.cz/n/2023/04/11/praha-pripravila-novy-zakon-oploceni-olomouce-a-brna-opustak-pouze-na-povoleni/
„…Prahu zaplavil odpad z Moravy, který rujnuje nejen Prahu, ale celou Českou republiku. … různí politologové, pseudotraktoristé, kteří pracovali naposledy v minulém životě a další experti, kteří by se v normální společnosti nevydělali ani na kůrku chleba….“
probůh, to není paušalizace na všechny Pražáky, jistě že, ne všichni volili Lež a Nenávist maskovanou za demokraci, pravdu a lásku – tedy pětihlavou saň. Bohužel, ale nadpoloviční většina tak konala a taktéž středočeši, bo sytý kavárník hladovému venkovanovi nevěří, že se kvůli nejideálnější a nejdemokratičtější EU má čím dál tím hůř a ještě hůře..
A vůbec, z pohledu venkova Praha zaslouží zalít asflatem a oplotit nebo jaderně denacifikovat a rovněž oplotit, ať již jde o politická a ekonomická rozhodnutí, reprezentaci země nebo dopravní fašismus. 🙂
Poturčenec horší Turka … (Stydím se za ně.)
A není třeba náhodou něco (moc ošklivého) co se mohlo stát, ale právě v důsledku demonstrací se to nestalo nebo nestane? Nenapadlo vás to?
Odpověď patří Johanovi na:
(1. demonstrace v loňském roce
2. demonstrace letos v březnu
3. demonstrace teď posledně
Co se mezitím změnilo? Vůbec nic. Fialová vláda z toho má jenom legraci.)
Ring je volný. ??
On se ten blbíš zde vzteká docela logicky, má recht.
Na jednom místě píšeš Vidláku s respektem o Foldynovi, který je jednoznačně ten srdcař, kterému jde o spojení a o výsledek a ne o moc a kousek dál vyzýváš k „zápasu v ringu“.
Škoda, že jsem si neuschovala svůj příspěvek zde, kde jsem asi před měsícem psala, že pro mě jsou politiky spojovateli opozice právě Foldyna a pak Paroubek. Ostatní si měří pindíky.
… neskonalej údiv z nepochopení toho, co JE DŮLEŽITÝ TEĎ A CO AŽ POTOM si vykládat jako vztekání se, kterýmu sem odrostl asi tak v padesáti, když sem pochopil, že pozabíjet kolem sebe všechny nemakačenka a nemehla nelze? … ale budiž
Ale já jsem přece souhlasila s obsahem toho, co jste napsal, tak jaképak nepochopení.
Slovo „vztekat se“ se podle mě týká formy projevu, nikoli obsahu.
… dyť píšu, že mým projevem BYL neskonalej údiv, NIKOLIV vztek = to bylo předmětem mýho připodotknutí Vašeho souhlasu
… Vás se týkalo moje nesouhlasný připodotknutí s Vaším mým údajným vztekáním se , když já tvrdím, že to moje bylo projevem neskonalýho údivu s Vidlákovým nepochopením toho, co JE DŮLEŽITÝ TEĎ (=sjednocování a zasednutí k jednacím stolům) A CO AŽ POTOM, tedy to hloupý poměřování pindíků ve „volných rinzích“
Jestli to takhle stačí?
Já bych se na to vybodla, protože vysvětlování nestojí za tolik slov. Bylo to Manecou myšleno zajisté obrazně a pochopila jsem to dokonce i já.
Jak se stupňuje lidská blbost? 🤔
1. Hlupák
2. Blbec
3. Řeporyjec
Vidláku,
k Novotnému a Řeporyjím nabízím pár jmen, která jsou opozicí toho onoho. Zaprvé, pan Radek Sedlář, z toho má N. dokonce trochu strach.
A další jména opozice v Řeporyjích: Petr Valach, Markéta Sommerová, Miroslava Součková .. vše je z Novotného twitteru.
Možná by se někdo z výše zmíněných osob do věci rád zapojil…
…no právě, ten Váš „ring je volný“= to je to, na co vám ta mlčící většina kašle, o co vůbec nestojí a co jí zase donutí k volbám nejít. Poměřujte si pindíky vzájemně u jednacích stolů a né ve veřejných ringech, ale přijďte před lidi a hlavně k volbám jednotní, byť s uzavřenými kompromisy. Copak nechápete, že se akorát tak „vyringujete“u veleb? Vás snad ta ambasáda musí mít na jednotný vejplatnici, jinak to fakt není už možný.
Po bouři je čistý vzduch. Pamětníci války vymřeli a hřmí ze všech stran.
Vyzýváte k navrácení se k metodám flusanců? No pane jo! Tohle ste nemohl napsat střízlivej, že ne? Jestli Vám už z toho „Václaváku“ taky už nejeblo?
Nikoliv, Ládíku.
Už jsem to tu napsal mnohokrát.
Filozoficky.
Vše, co vidíme, je JEV.
Každý jev má svoji neviditelnou PODSTATU.
Jev se nezmění, nezmění-li se podstata.
Tou „podstatou“ je globální kapitalismus.
Ten její „jev“ mohou zobrazovat různé figury.
Ty figury mohou tu podstatu zobrazovat buďto v přímém světle, nebo v jiném.
Ta podstata ale zůstane objektivně stejná.
Pravda, ty figury mohou obrousit hrany té zjevované podstaty, ale to na podstatě nic nemění.
Pořád je to ten „globální kapitalismus“.
A „wo tom to je“.
To se za našich životů nevyřeší a mladí budou mít jiné pohledy.
Kdybych nepsal jedním prstem na mobilu, asi bych se rozepsal. Dnes bych na to měl náladu. Ale raději nechám místo jiným.
Pokud zrovna nechceme táhnout na Rusa i z NATO.
Hlavní je vystoupit z EU.
Ládik!!!
To bude problém, Babiš,Raichl,nechtějí odejit z E U u Foldyna bych to čekal,Okamura o to mluví často, ale tu možnost nedostane.Je dobře když se mnoho osobností včas projeví.
Myslím tím změnit politický systém. Systémovou změnu. Kapík se neosvědčil, 33 let jeho “budování” není dobrá reference. A socík… ten byl zničen kapíkem. Preference násilí a podrazů ze strany silnějšího není dobrý politický program, ač je balen do zlatého rouna.
Ládik
Uvnitř textu je podstatný postřeh. Znárodnit holičovi nůžky bylo asi přes čáru, ale ponechat ceny energie na nějaké energetické burze v Tramtárii a slibovat si od toho něco lepšího, než blackout (to slovo brzy zdomácní) je nemístný optimismus.
Kdybychom místo vystoupení z EU vstoupili navíc do BRICS, mohli bychom bránit naše hodnoty z obou stran. GUMA 1 by se staral o agendu EU, GUMA 2 o agendu BRICS. Stačilo by slušně požádat pana Putina a pana Si. Jak Vladimir Vladimírovič, tak Si se zdají být laskavými a lidskými lidmi. Jedinou nevýhodou (pro nás) je, že mají dobrou paměť.
Re: JŠ
V případě vstupu do BRICS bychom ovšem byli opravdu podařeným trojským koněm.
Já vím, že se toho nedožiju, ale představa to je hezká…
A co se takhle nechat z EU vyloučit ?
Když by se přestal platit příspěvek do EU , tak by přece mohli nás za neplnění základních povinností vyloučit, i když asi jenom teoreticky. Jenže ani tak by si to žádná „naše“ vláda nedovolila!
Česko už dostalo od Evropské unie o bilion korun víc než zaplatilo. Příjmy České republiky z Evropské unie přesáhly v roce 2022 naše odvody o 51 miliard. Po přičtení zálohy z Nástroje EU na podporu oživení ve výši 10,3 miliardy jsme byli loni čistým příjemcem ve výši 61,2 miliard korun.8. 2. 2023
Náš příspěvek do EU v minulém roce cca 700 – 800 mld + prodej potřebným v EU našeho hospodářství v 90tkách cca 5 000 mld se ovšem nepočítá, pravda.
Kolik majetku západ vyvezl??? Víte to? Kolik zničil příležitostí? Jak zatížil naši budoucnost? Jakou škodu způsobil debilizací školství? Jste normální? Umíte počítat? Umíte posoudit národní (české) zájmy? Škody, způsobené kapíkem (EU), jsou nevyčíšitelné. Podívejte se na sebe, taková troska.
Neumí počítat a programově lže. Asi je za to placen…
V roce 1922 byly příjmy státního rozpočtu 1613 miliard Kč, ten „čistý příjem“ z EU činí tedy necelá 4 %. Když to promítneme do čísel, která si dokážeme představit, je to jakoby člověku s čistou mzdou 30.000 Kč měsíčně někdo nabídl, že mu přidá zhruba tisícovku navíc, když se výměnou za to dobrovolně vzdá své svobodné vůle a plně se podřídí všem jeho vrtochům, často zcela nesmyslným a jdoucím proti jeho zájmům, a v konečném důsledku dojde i ke snížení té čisté mzdy o daleko vyšší částku, než je ta tisícovka.
Jak říkával legendární Horst Fuchs – TO SE OPRAVDU VYPLATÍ!
(Jen na doplnění, gobálně za celou dobu našeho členství v EU jsou ty poměry zhruba stejné, kolem 4-5 %)
V roce 2022 samozřejmě…
K tomu si přičtěme, resp. odečtěme závaznost příméhu určení některých dotací na různé „vzdělávací programy „, zapojování menšin či různých „kulturních počinů“ a pokřivení konkurence např. u cestovního ruchu a restauračního provozu. Při návštěvě Čs. Švýcarska na Mezní Louce – dvě bistra kousek od sebe. A u jednoho, toho novějšího, cedule o podpoře EU…
EUhnije nás zásobuje dotacemi na golfová hřiště, kde pracující lid nabírá sílu na další pracovní den.
Re: berkowitz
A tak to ma byť, kuwa, no ni?
Spoléčnym usýlim k zařnym zytřkum, cype!
Zahraješ se golf a hneť robiš jak šrubek!
To se opláti!
Pracující lid zásadně nabírá sílu ústy a zadnicemi svých zvolených zástupců.
Náš pracující lid má p a d e s á t i l e t o u zkušenost, že se nemá míchat do politiky. Vždycky prohrál. V souladu s ústavou.