Elon Musk doporučil Ukrajincům, aby začali vyjednávat, jinak nepřijdou jen o východní část území za Dněprem, ale úplně ztratí přístup k moři. Mezitím Rusové dál pokračovali v metodickém ničení ukrajinských elektráren. Co nezničili hned, to zničili dalšími raketovými údery. Majnstrým denně chrlí články o tom, že Rusové přešli na válečnou výrobu, jejich produkce se zmnohonásobila a tu a tam už některým chytřejším intervjukům dochází, že tato znásobená produkce znamená nikoliv oslabenou ruskou armádu, ale posílenou.
Jen Petru Fialovi to nedochází a Řehka nejspíš vůbec netuší, o čem mluvím. Hlavně, že za deset let budeme mít stíhačky…
Zelenský začal propouštět i své nejbližší kamarády. Nebo od něj odcházejí sami, ono je to vlastně jedno. Krysy prostě opouštějí potápějící se loď. I ukrajinské vojenské velení mluví o jarní ruské ofenzívě. Maršál Petrla přestal válčit a věnuje se raději kosmonautice. Asi už také přestal věřit na ukrajinskou výhru a zbrojní pomoc USA, která vše napraví. Zřejmě si poslechl vlivného senátora Grahama, který přímo v Kyjevě šokovaným Ukrajincům vysvětlil, že musejí za svojí svobodu a demokracii bojovat i bez Američanů a mají začít okamžitě mobilizovat i mladší ročníky. Asi nebude náhoda, že se vzápětí objevila videa s mobilizovanými skoro dětmi… emancipace funguje, holky jsou totiž stejně dobré jateční maso jako kluci.
Válka do posledního Ukrajince za oslabení Ruska… ale, ono Rusko posiluje. Strašně moc posiluje.
Našim čučkařům se podařilo rozbít ruskou vlivovou síť. Ta dokázala odposlouchávat porady generálního štábu, nasadila vnadné agentky do postelí všem čtyřem stům vojenským generálům, měla své lidi v každém podniku s vojenskou výrobou a díky tomu měli Rusové dokonalý přehled o všech vojenských i politických aspektech vládní pomoci Ukrajině….
Ale houby… jediné, co čučkaři dokázali, že zablokovali webové stránky Viktora Medvedčuka, což je navíc proruský Ukrajinec. Znám ruský Sputnik, znám spoustu ruských vojenkorů, znám různé ruské telegramové kanály, ale o Voice of Europe jsem v životě neslyšel. Vskutku pronikavý úspěch našeho čuč. gen. Michala Koudelky. Rozmetal www stránky, které skoro nikdo neznal. Ještě nezapomněli dodat, že nikoho nezatkli a jejich agentská zjištění nemohou orgány činné v trestním řízení použít. Tuhle válku rozhodně vyhrajeme.
Pak, až bude po všem, se možná dozvíme, že Rusové skutečně měli v každém zbrojním podniku svoje agenty a možná je měli i na generálním štábu… Nejspíš přímo paní kriegsministryni, náčelníka štábu i generála Koudelku, protože i kdyby Putin chtěl, nikdy by nám nenapáchal tolik vojenských i hospodářských škod, jako to dokázala tahle vláda a jí dosazení úředníci. Ve válce zpravidla produkce rapidně roste. Jen v Evropě se propadá.
V Česku se propadá nejvíc…
Když jsme před dvěma roky demonstrovali za ukončení emisních povolenek, odchod od grýndýlu a odchod z lipské burzy, měli jsme pravdu. Kdyby se tohle všechno stalo, byli bychom na tom dneska lépe i co do zbrojní výroby. Ale ne, byli jsme chcimíři a kolaboranti. Proti Rusku se totiž bojuje tím, že se střelíme do nohy a když to nestačí, tak ještě do druhé. Sankce nefungují, chce to víc sankcí. Rusku to prospívá, nám to škodí, tak si kromě nohou ještě prostřelíme plíce. To jsme ti to, Putine, nandali. To jsme ti namydlili schody. Eva Decroix to ví nejlépe.
Do toho na Ukrajině vybuchují elektrárny a ve velkých městech tečou splašky po ulicích, protože čerpadla nefungují.
Já vím, že se opakuji, ale nemohu jinak. Už jsou jen dvě možnosti, co s tím může Západ udělat. Buď může trapně a potupně prohrát a přijmout následky této prohry, které budou vojenské, hospodářské, finanční a politické. Může prohrát a smířit se s tím, že západní hegemonie skončila.
A nebo se s tím europapaláši nesmíří, protože by je to stálo teplá mistečka i naditá konta, změnilo by to politickou mapu a odsunulo všechnu tu neschopnou verbež na smetiště dějin. A tak se pustí se do opravdu velké války. Sice se na výsledku nic nezmění, ale Hitler v roce 45 také věděl, že šestnáctiletá děcka a důchodci z Volksturmu ho nezachrání…, přesto je obětoval, protože mu šlo o všechno a všem těm Goebelsům, Goeringům, Himlerům i Keitlům také.
Co je reálnější? Trapná prohra války, následovaná ještě trapnější prohrou voleb, k tomu hospodářská krize jaká tu ještě nebyla, rozvrat západního finančního systému a smíření se s novým (mnohem horším) postavením ve světě a nebo hysterický pokus o zvrat situace pomocí nějaké další zázračné zbraně, která by si vedla líp než Himars, líp než Javelin, líp než Leopardy, Bradleye i Abramsy? Je pravděpodobnější potupný ruský mír, nebo nahnání Evropanů na frontu? Jsou sice vojensky nepoužitelní, ale je jich docela dost.
O jaderném konci raději ani nepřemýšlím… Jen čekám, kdy takový Patrušev nebo Medvěděv poprvé použijí termín „omezená jaderná válka.“ To už budu vědět, že s Američany jsou domluvení a počítají s tím, že postačí zničit Varšavu, Berlín a Paříž. Amíci budou mít pochopení… Na Prahu půjdou atomovky rovnou dvě. Jedna přímo na Evu Decroix a druhá na Řeporyje. Oni totiž Putina tak nějak serou.
Odpovězte si sami. Co je pravděpodobnější? Čemu jsme blíž? Prohře, ruskému míru a všem následkům, které jsme si nadrobili a nebo válce a zoufalému pokusu elit ještě nějak oddálit svůj konec?
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Švejku, dnes je tady kobercový nálet. Nový měsíc a budou i nové love.
Bude průšvih, o kterém už tady odborníci hovořili jako je pan Neveský, pán Štěpán a další.
Před bránou GAZPROMU budeme stát ve frontě na plyn a v ruce budeme žmoulat špinavou čepici a v druhé natažené ruce budeme držet ruble.
Temelín, baterky i dotace na uhlí: šest chyb, kvůli kterým se Česko řítí do obřího energetického průšvih
https://byznys.hn.cz/c1-67309460-temelin-baterky-i-dotace-na-uhli-sest-chyb-kvuli-kterym-se-cesko-riti-do-obriho-energetickeho-prusvihu
Archanděl:
A Gazprom nám víte co? Zazpívá……………… https://1url.cz/Gu6Xl
🤣
Bomba, nejvtipnější záběr mi tam přijde 40. vteřina, ale výběr z mnoha.
Archanděl:
Akorát nevím, kde ty ruble vezmete. Sháněla jsem a zřejmě jsou považovány za jedovaté, protože je odevšad stáhli.
„Oni totiž Putina tak nějak serou“
Správně chápu, že Vidlák přirovnal VVP k bohu?!?
Na vysvětlení:
Sedlákovi umře nejdřív koza, potom kráva a nakonec i manželka.
Zničený sedlák si sedne na mez a běduje: „Panebože, co jsem provedl, že mě takhle trestáš?“
Zjeví se mu pánbůh, škrábe se na bradě a povídá: „Já ti vlastně ani nevím, ty mě prostě tak nějak sereš.“
Taky musím existovat s některými, kteří mě tak nějak serou. Jsem tedy Bůh!?
Ano, valí se to na nás – DIGITALIZACE. 01011011100010101.
Chtějí zdigitalizovat všechno.
Díl 1/2
Musíme mít ústavní právo na offline život, tedy právo nevyužívat technologie a platit v hotovosti. Jinak je naše svoboda ohrožena
https://www.radiouniversum.cz/nezmar-ludek-1d-musime-mit-ustavni-pravo-na-offline-zivot-tedy-pravo-nevyuzivat-technologie-a-platit-v-hotovosti-jinak-je-nase-svoboda-ohrozena/
Díl 2/2
Digitalizaci neutečeme, bohužel zájmy těch, co ji řídí, se stále více rozcházejí se zájmy většiny lidí
https://www.radiouniversum.cz/nezmar-ludek-2d-digitalizaci-neuteceme-bohuzel-zajmy-tech-co-ji-ridi-se-stale-vice-rozchazeji-se-zajmy-vetsiny-lidi/
Ještě si užijeme.
Úder?
Von der Leyenová má problém, jmenuje se Pfizergate
Vyšetřovatelé Úřadu evropského veřejného žalobce (EPPO) se začali zabývat obviněními souvisejícími s vyjednáváním mezi šéfkou Evropské komise (EK) Ursulou von der Leyenovou a šéfem farmaceutické společnosti Pfizer Albertem Bourlou ohledně objednávek vakcín proti covidu-19. S odvoláním na mluvčího prokuratury v belgickém Lutychu o tom v pondělí informoval server Politico.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-von-der-leyenova-ma-problem-jmenuje-se-pfizergate-40466067
Ona se nám Uršulka von der Leien někam fest tlačila do funkce a oni tam zrovna nechtěli ji. A mají na ni nějaké “kompro”. Jo, gynekologie a politika jsou odlišné obory. I když…
(Asi tak 14 dní je diference mezi fake a realitou.)
Ano někomu hodně překáží. Velcí kluci co spolu mluví začali hrát karty a esa půjdou až na konec hry.
Já to beru jen takové upozornění.
Já se obávám, že „kompro“ mají na každého, koho dosadí do funkce.
Bez kompra nelze mít funkci. Jedinec bez kompra by se mohl urvat z řetězu a lítat jak urvaný vagón po nádraží.
„I když…“!!!!!
🙂
L.
Prožidovský a proruský nacista, má na politiky a gynekology jeden pytel.
Nacisti mají kundu jako kundu.
Pražskej primátor Bohuslav Svoboda je taky gynekolog, jako Uršula.
Ta neuvěřitelná blbost, neschopnost a lemplovina je asi způsobena tím kulatým zrcátkem na čele.
https://www.shutterstock.com/image-illustration/cute-cartoon-fun-ent-doctor-600nw-92606869.jpg
Kulaté zrcátko na čele používají/používali doktoři na ORL. Myslím, že už ho nepoužívají. Jiné specializace ho nepoužívaly nikdy. Ono se to akorát přiboudlým karikaturistům líbí, to je celé.
To jako gynekologové ne? Dobře, ale jak víte, že zrcátko nenosí tajně doma?
Švejk.
Vy to nemůžete vědět, což vás omlouvá, ale ne – gynekologové nepoužívají zrcátko 😀 Vyšetřují hmatem.
Taky jsem tam nikdy nebyl.
Čím vším „hmatají“?
L.
Lex:
Jen tlapičkama. Pokud by chtěl hmatat něčím jiným, kopnete ho do solaru – vycházít o akorát 😀
Pod solár, tak o cca půl metru.
To taky, dnes už mívají v ordinaci i UZV. A pokud si potřebujou posvítit, mají lampičku.
Off topic
Jakmile do zdejších „diskusního rybníka“ vpluje nebezpečná hřebenatka – Scallop – voda se stane toxickou a životu nebezpečnou. Znovu apeluji na pana domácího…je nutno konat, tj. demokraticky po rakušanovsku škebli zneškodnit. Zahradník, jenž pěstuje nádherné růže (= vidlákovy kydy), také neváhá zabít mšice ničící jeho umělecký výtvor. Scallop je něco jako prastarý upír sytící se místo krve reakcemi čtenářů…
O to větší překvapení by nastalo, pokud by se vážně podařilo „scallopa“ odstranit a najednou by místní osazenstvo zjistilo, že nesouhlasné názory v diskuzích opravdu nejsou dílem jenom jednoho člověka 🙂
My name is scallop. For we are many 🙂
Scallop:
Vy nesouhlasný názore 😀 Nesouhlasný názor obsahuje kromě nesouhlasnosti i respekt. Tím se liší dost zásadně od scalloppování“.
Projděte si někdy diskuzi a uvidíte, že nemáte pravdu.
Zase vedle:
Zase vedle………
Místní diskutéři běžně reagují urážkami i na slušné nesouhlasné příspěvky. Případně se vyžívají v tom, že je někdo z cenzorů smaže.
Dtto:
Tak já vás teda taky urazím, jo? Abyste neměl ujímání z vybočených pořádků.
Vy převlíkači kabátů (jo to už zas není urážka a pro vás tuplem)
Tak – vy škaredé dtto , brutto i netto!
Taky to tak vidím.
nesouhlasný názor obsahuje v první řadě názor
imo:
Pravda.
Je ohromě zajímavé sledovat diskuzi lidí, kteří mají naprosto nulové povědomí o tom co se tam děje a svou pravdu si přizpůsobují pouze z propagandy. A je jedno z které strany. Skutečnost bude asi jiná.
A to vaše slavné nálepkování, to komunisti dělali také. Takže je zajímavé, kde se v mladé generaci berou komunistické manýry.
Netuším, kolik vám je let.
Dovolím si jen dvě základní otázky –
1. Který režim byl/je humánnější – lidštější? Socialistický /nepočítejte padesátá léta, každá revoluce si v prvním období upevňuje své postavení – apropos – tehdy to bylo v prvních letech po revoluci, nyní je to tím brutálnější, čím jsme dále od svržení socialismu a restaurace kapitalismu/?
2. Který režim vyznával/-vá a prosazoval/-uje myšlenky i praxi přátelství mezi národy bez ohledu na společenské zřízení zemí?
L.
PS
Pokud byste snad chtěl namítnout ruskou intervenci na Ukrajině, dovolím si předem poskytnou seznam intervencí USA od roku 1945 http://www.nezakladnam.cz/cs/969_predbezny-seznam-americkych-intervenci-od-roku-1945
Ono nejde tak ani o režim, ale o chování lidí. Před 89 obyvatelstvo bylo soudržnější. Mezigenerační vztahy byly mnohem upřímnější a žilo se podle mě lépe. Jestli byl humánnější? Nevím. Ale byl lidštější.
Ta druhá otázka je mimo mísu. Nelze to porovnat, žili jsme za „oponou“. Jedna strana, jedna pravda. Zbytek se trestal. Přesně tak jak nyní. Bohužel hrozná paralela, kterou si mnozí neuvědomují.
Tím jste dostal odpověď i na třetí otázku. V 89 mi bylo 20, takže jsem měl jiné záliby než politiku.
„Jestli byl humánnější? Nevím. Ale byl lidštější.“
Humánní znamená „lidský“
Navíc by mě zajímalo z jaké metriky vycházíte. Například počty sebevražd byly tehdy výrazně vyšší.
@Milan…
Můžete to doložit?
Jezdím do psichyatrické léčebny a je plná nemocných lidí a navíc už je nemají kde dávat. Lidé berou pervitin, aby zvládali práci a svůj životní rytmus.
Potvrdili mně, že sebevražd a zničených lidí je v dnešní společnosti více.
Nemuseli tak intenzivně zvonit klíči a zvládli by to bez pervitinu. Jak si kdo ustele, tak si hold i lehne.
Před 35ti lety leda tak tahali kačera.
Pervitin tu byl už před klíčema.
Ale relativně málo a myslím že policii byli všichni známi.
Tím si nejsem jistá. On to nebyl vždycky jen póvl, naopak, řada z nich byla tzv privilegovaných. Stejně jako dnes, akorát dnes je v módě, stejně jako ve dvacátých a třicátých letech minulého století, koks.
Zas tak uplne malo asi ne, kdyz tahle problematika na konci osmdesatek probublala do obcanske nauky na zakladnich skolach.
Samozřejmě. Prosím.
https://www.czso.cz/csu/czso/sebevrazdy_zaj
Zajímavý je také poměr sebevražd mužů a žen. To už je ale jiná diskuze.
Přesvědčil jste mě, žijeme ve skvělé době. Píše se o tom všude a mluví se o tom všude, ale jen realita je jiná.
Takže pokud se Vám nějaký fakt nehodí, tak prostě řeknete, že realita je jiná?
Pokud byl tehdejší režim o tolik lepší, proč si tehdy o tolik větší množství lidí bralo život?
Lidé neměli pervitin, banány, jeansy, museli chodit do práce a měli málo identit. Díky tomu žili pod trvalým psychickým tlakem a někteří to neunesli.
Švejku, vy někdy perlíte. Ale asi tak, jak jste napsal
A chyběl jim mobil v ruce, který dnes lidem dá vše co si přejí. Je to jak prsten od Arabely.
Tohle zbabělé vykrucování prostě pobaví. Stačilo by přiznat, že se pletete.
Švejku já třeba pamatuji pány, co spáchali sebevraždu v sedmdesátých letech ze strachu z operace rakoviny prostaty. Hloupoučký onanym samozřejmě nepochopí, že to dnes díky vědeckému pokroku nehrozí, stejně jako se třeba již nesebevraždí mladé holky kvůli nechtěnému těhotenství.
@Tymákovan
„Pamatuju pány“ není relevantní argument. Pokud jste tedy například okolo roku 1970 těch „pánů“ co spáchali sebevraždu kvůli strachu z operace neznal 1200 ročně.
Viz. Anekdotický důkaz
Onanyme ty jsi Švejk ? Nebo jsi takový analfabet, že jsi nepoznal komu jsem to psal ? Z čeho usuzuješ, že mám zájem o tvé zblitky ? Odpovídat nemusíš, nebudu plýtvat časem.
Měli se tak dobře, že nevěděli, co roupama.
Ale vážně. Neexistuje korelace mezi počtem sebevražd a výší konta.
Žádnou statistiku nemůžete hodnotit izolovaně, bez dalších souvislostí. Co třeba se blíže podívat na podíl sebevražd na úmrtích z vnějších příčin? Co třeba zhodnotit sebevraždy za dobu báječné demokratické První republiky atd.
Co kdybyste třeba dohledal, kolik tehdy – za „socíku“ – žilo bezdomovců, nuzáků, žebráků. Kolik tehdy, kdy platilo „kdo nepracuje, ať nejí“, žilo jako parazitů z tzv. „sociálních dávek“ na rozdíl ode dneška, kdy se tyhle „existence“ naopak mají relativně dobře a postrádají tak důvod ukončit své životy sebevraždou?
Co třeba vzít v potaz tohle – „Národní monitoring duševního zdraví dětí: 40 % vykazuje známky střední až těžké deprese, 30 % úzkosti. Odborníci připravují preventivní opatření“
https://www.nudz.cz/pro-media/tiskove-zpravy/narodni-monitoring-dusevniho-zdravi-deti-40-vykazuje-znamky-stredni-az-tezke-deprese-30-uzkosti-odbornici-pripravuji-preventivni-opatreni
Nikdy nic není tak jednoduché, jak se to může hodit izolované argumentaci a propagandě.
L.
👍
Obávám se ale, že Vaše moudrá slova padnou na naprosto neúrodnou půdu.
Svejk je dalsi , kterej vysakuje jako krysa z kanalu ,aby se zahryzla. Nic jinyho..Pak zase zaleze a ceka na prilezitost.
Jste ten rozdíl tedy schopen vysvetlit jinak než pocity? Jedinou Vámi zmíněnou statistiku rozebírám níže. Jinak jste nic konkrétního neposkytnul.
Mimochodem jste pokrytec.
Říkáte: „Žádnou statistiku nemůžete hodnotit izolovaně, bez dalších souvislostí.“ a hned potom začnete mluvit o duševním zdraví dětí bez jakéhokoliv porovnání s tehdejším stavem případně se stavem diagnostiky v době minulé.
Váš Nick zcela věrně popisuje Vaše možnosti a Váš způsob komunikace…
😀
Minorita:
Je neuvěřitelné, co nicků vznikne jako nomen omen……..
Ano, a tento – vlastně tito, zcela jistě dle mne „služební“ , jsou velice urputní…
Kdybyste byl vybaven aspoň jako jeden z našich prezidentů, pochopil byste, že ty mé „souvislosti“ se vztahují k současnému stavu, jako jistý jeho kolorit, v rámci něhož ten současný stav existuje.
Jako ten stav let sedmdesátých je zase jistě doprovázen počty těch „bezdomovců, nuzáků, žebráků“.
L.
Vážený Lexi, obávám se, že házíte perly však víte komu … Kognitivní funkce jsou silně individuální, aneb platí to o nadělení/nenadělení shůry
Jsem přesvědčený, že Lex to ví a dobře se baví. Nakonec jako vždy přijde někdo s vidlemi a onanym zmizí.
Příteli Minorito,
když mi se tak nějak z podstaty věci ekluje „poslat někoho do řiti“.
Tak to dělám aspoň takto slušně, taktně, zdvořile, mírně, klidně, vlídně, ale záměr je stejný.
🙂
L.
Vážený Lexi, chápu Vás… Řečeno s klasikem : Orel much nelapá… Nicméně toto jsou Lexi VŠI, paraziti – záměrní, umakartoví ( omyvatelní, je neurazíte ), vlezlí, s destruktivním cílem, kolovrátky, demagogové – mentálně-morální kopie toho hnusu, co dnes vládne, co dnes převládá ve společnosti, co – bohužel, utváří, moderuje, nastavuje mantinely, parametry, žebříčky, co tvoří naše okolí… Reálná Situace je děsivá…
🙁
L.
To fakt?
No když to říká, tak určitě. Tady kdokoliv, když cokoliv plácne, vždycky je to pravda.
Věřte a nebo nevěřte. Zkuste se zeptat psychologů. Myslím, že tím nic nepokazíte.
Pocitově, já v tom žil. A co ty?
Milane, prožidovský a proruská nacista soudí, že tady s nějakými pocity nepochodíte.
Kdejaký sopel, Vám na pokurvené statistice zkusí dokázat, že se mýlíte.
Rozumím tomu.
Vlastní zážitek je hovno proti tomu, co sem flákne sopel, který materiál považuje za neprůstřelný. Je to oficiální, takže je to pravda a hotovo. Nacista taky okolo sebe viděl, ostatně i na sobě, že lidi před 35 roky nebyli tolik vystresovaní.
Nacista má naprosto stejné pocity, jako Milan.
Chcete snad říct, že Vaše pocity mají větší váhu než reálný počet sebevražd, který se od šedesátých let výrazně snížil?
Na něčí pocity jednoduše není spolehnutí. Viz. například níže.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Konfirma%C4%8Dn%C3%AD_zkreslen%C3%AD
Zkreslení.
A pro vás snad má větší váhu počet sebevražd mezi léty 45 – 25 než vaše pocity? To jste tedy mimořádně zajímavý exemplář primáta!
Pokud někdo tvrdí, že lidé se za minulého režimu měli lépe ale zároveň není schopen vysvětlit, proč je počet sebevražd dnes sotva poloviční oproti roku 1970, tak není nutné brát ho vážně.
Jeho pocity očividně nemají moc společného s realitou.
že by ještě kvůli neobjevený antipsychotikům 3. generace?
Nebo že by se měli tenkrát lidi tak dobře? V Americe přeci páchají sebevraždy celebrity a milionáři, třeba nedávno ten hokejista od Sabakenkové. Že by si to hodil z chudoby?
Jistě, člověka, který to zažil netřeba brát vážně, zato onanyma, který neví o čem mluví ano, jsi větší blbec než jsme čekali.
@ —
Máte nějaká čísla, která by toto dokazovala?
@Tymákovan
Znovu. Anekdotický důkaz. Dovzdělejte se.
Debil jako ty má jistě co hodnotit mé vzdělání. 😀
Asi zbytečné ti psát, ale že šermuješ pár nesmyslnými libtardími nálepkami není vzdělání.
Tím s tebou končím.
@Tymákovan
Očividně potřebujete. Vaše argumentace mluví jasně.
Nicméně Vaše nutkání mít poslední slovo i přes to, že nejste schopný věcné reakce mě královsky pobavilo. Odpovídat už nemusíte.
Pokud tedy nemáte něco k věci.
Nás je taky od r. 1992 (přesně si to teď nevybavím) o polovinu méně.
katango – to mne také napadlo, díval jsem se na ty statistiky, jsou přepočtené na počet obyvatel.
Vás, když Vás vidím, bych se rád zeptal na Váš názor, čím by to mohlo být.
Pro Tymákovana:
Dnes se více myslí na diagnózu deprese. Ona se mnohdy schovává za tělesnými obtížemi, mnohdy necharakteristickými, nevysvětlitelnými a neléčitelnými. Ale i jinak se lépe diagnostikuje, včetně těch, co jsou lehké. Protože i lehká (odborně řečeno, jinak je i lehká deprese zatraceně těžko ke snesení) deprese může vést k sebevraždě.
Za druhé, jsou daleko dostupnější antidepresiva, je jich řada druhů s rozdílným mechanismem účinku a různou tíží nežádoucích účinků. Dříve byla jen tricyklická. Ta jsou stále nejúčinnější, na první projevy zlepšení je nutno počkat alespoň šest týdnů, mají opravdu závažné nežádoucí účinky, na které si tělo nezvykne. A jsou značně toxické, kdysi jsem se na to dívala a k sebevraždě by stačila jedna lahvička s padesáti tabletami, jistota by byla u dvou lahviček.
Takže tím bych vysvětlila menší počet sebevražd. Deprese se lépe diagnostikuje a k dispozici jsou léky, které třeba nejsou tak účinné jako tricyklika, ale pacienti je neodmítají užívat.
katango : děkuji za informace, rozumím.
@Tecoča
Plně s vámi souhlasím a ještě jste mě rozesmál. Sopel, fakt dobrý.
Když ty soply čtu tak to je a bude velký průšvih.
Podle prožidovského a proruského nacisty, jsou to následky přehnaných očekávání.
Namísto toho, aby je po převratu fotři odstříkli do kopřiv, jako to dělali vždycky předtím, tak vzniklo..tohle.
Tecořamp, přidávám se i já. Pár věcí, co mne napadá : strach ze ztráty zaměstnání, strach z války, rostoucí kriminalita, ztráta úspor inflací, setkání s debilními onanymy atd.
Tecočamp – pardon, zase překlep, pro mne je ten Váš nick asi zakletý, kaji se.
V klidu.
Nacistův nick, je od včerejška stejně celý jakýsi zakletý.
Nebo co.
🙂
klimatická úzkost! nezapomínejte na klimaticou úzkost!
Naprostý souhlas. Podobné diskuze zažívám s mladými, když se mi snaží namluvit jak špatně jsem si žil, protože kamarád má kamaráda a ten má kamaráda a ten má kamaráda a ten říkal že …..Někdy mám pocit, že žiju v nějaké jiné realitě.
No, dnes je ta „jedna pravda“ mnohem reálnější, ostřejší, rezolutnější, drtivě opakovaná a podporovaná, všudypřítomná než tehdy … Pokud by v minulosti kdokoliv v běžném hovoru nebo při posezení zvracel tak těžce „prorežimní“ žvásty jako se to bez zaváhání, uzardění děje dnes, tak si s takovým jedince nikdo nesedne k jednomu stolu, nebo by potmě cestou z restaurantu dostal kdesi nakládačku … Česky řečeno by mu okolí dalo jasně, především non verbálně, najevo, že je persona non grata. Fanatici nebyli v oblibě. Dnes jako by demagogy, ideologické fanatiky – v drtivé většině mentální mrzáky, přímo shazovali, a svými výblitky v médiích, na webu, v hospodách i běžné komunikaci doslova infikují prostředí a atmosféru, samozřejmě bez statistických důkazů svojí destrukce…
👍
Ta sedla, panečku!
https://www.youtube.com/watch?v=375HJf6RK5M
L.
Naprosto exemplární případ starého generála. Takoví by nás klidně do války zatáhli a rádi. Jim už na životě nezáleží a na ostatních lidech taky ne. Má před sebou pár let mizerného života (v nejlepším případě) a rád by, aby s ním skončil i okolní svět.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Putin-jako-Hitler-Uz-jsme-na-nej-meli-vlitnout-Cernochove-se-stihackami-fandim-General-Cerovsky-veli-do-boje-753028
Když tě pošlou pro 20 deka Semtele, tak taky vyrazíš do obchodu?
Jo aha, tak on to asi není aprílový článek.
Tenhle je ještě lepší:
https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Laudat-KAN-Chcimiri-pritahnou-valku-do-vlastnich-zemi-752914
Skoro jako by mi ty argumenty připomínaly jednoho zdejšího diskutéra, který dnes vystupuje asi pod dvaceti nicky.
Tady jsou na místě pochybnosti o příčetnosti té persony, aneb „přerod či geneze“ člena tehdejšího dozajista „mírumilovného“ disentu ( kluci rozpouštěli kde co ) v ctitele Marta či Area… Jak je jednoduché to šmahem vyřešit …
Starý generál, by chtěl být zastřelen jako hrdina a aby mu postavili pomník.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/tech-rusko-s-prichodem-jara-udelalo-ceho-se-ukrajina-obavala-celou-zimu-248909
Pro tentokrát, si prožidovský a proruský nacista odpustí komentář.
Komentáře pod článkem jsou výživné, nějak se asi nemaže a libtardi nestíhají.
Těžký soudruh, co vstoupil do armády v roce 1950, v roce 1952 vyřazený z akademie v hodnosti poručíka. Za soudruhů do dotáhl až na podplukovníka. Jenže na konci 60 let nezachytil ten správný vítr a z armády ho vyhodili. Pak byl zavřený za rozkrádačku a stal se z něho disident (kámoš Havla a Dienstbiera st.). Nakonec ho v rámci Asanace odlifrovali (s rodinou) do západního Německa, kde pracoval pro CIA. Takže jeho názory jsou dost pochopitelné. Proč myslíte, že to nakonec dotáhl do generálské hodnosti, když už od roku 1991 je ve výslužbě. Za jaké zásluhy to mohl asi dostat.
Však vyjednávají! Tedy spíš loudí další prachy.
NE (aprílový) Vlk:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/04/01/velikonoce-jsou-opravdu-casem-zazraku-ja-je-zazil/
Jestli je popsání skutečnosti proruské, znamená to, že lež je probruselská, prozápadní.
Jsme v prdeli…
ad. ….emisních povolenek, odchod od grýndýlu a odchod z lipské burzy, ….
To se sice mělo odejít, jenže mnohým ani prach ze Sahary neotevře oči, naopak je dokonale zavře. Nejen tedy oči, ale i rozum, srdce,….
Mnohým nedochází, že pár státečků prosazuje povolenky a co ještě všechno, jenže on si foukne vítr a přinese sem stejně to, co chce. Tedy i ty škodliviny z druhé strany zeměkoule, nejen píseček.
Hlavně že dovážíme plyn kdoví odkud – vědomě zanecháváme obrovskou uhlíkovou stopu a prodáváme munici, která stopu nezanechává?
Jsou hoši, kteří to mají na povel, pokrytci a jen žvaní, jak se nám daří,….
matka.
Vzpomněl jsem si,když byl posledně velký spád Saharského písku, tak byla nějaká nákaza v Německu.
Vsak to je jasne, ze ide len o akože a ničenie Európy. Nikto iný by neprekážalo a nezakazoval v mene green dealu všetko možné a na druhej strane by nedovolil dovoz z BR ci AU, kde sa na nič z toho nedávajú a plus emisie z trajektov . Lenže z obchodu vramci EU EK nič nemá, ale z ciel pri dovoze Miko EU ma svoj podiel. A tak je to so vsetkym
Dobře ses odkopal sterzíčku. Článek se bude hodit až budeš zase někde plácat jak nejsi proruský 🙂
Máš i něco k věci?
Copak měl skelop někdy něco k věci?
Skelop je věc na jedno použití.
To teda opravdu nevím na co?
Možná by se s tím daly podrbat hemeroidy 🤔
To byste svejm hemeroidům přece neudělal!
Reakce k článku je k věci 🙂
Tak to vidíte.
Zrovna v tomto případě, by prožidovský a proruský nacista čekal, že nikdo inteligentní nebude reagovat.
Už proto, že večer to vlákno někdo ustřelí.
Tak buď Ládik není inteligentní, nebo…se dám podat.
Nejsem.
Proruský? Co to vlastně znamená? To slovo nemá žádný význam, je to nálepka sama. Kde se to v češtině vůbec vzalo? Pravděpodobně to přenesli novináři z angličtiny před deseti lety. Vybaviju si „proruské separatisty“ na východě Ukrajiny.
Každý rozumný člověk by se měl používání slov složených z „pro“-„něco“ vzdát a ohradit se, když je označen tímhle absurdním slovem. Když ho někdo onálepkuje, že je proruský, má sám dodat, že je zároveň pročeský, proslovenský, proněmecký, prounijní, proanglický, promexický, proukrajinský…. Nebo snad nemůže být někdo zároveň proruský, proukrajinský i pročeský? Kdo o tom rozhoduje? Nálepkovač? Onálepkovaný do toho nemá co mluvit?
Ukázat absurditu toho slova.
tady rozhoduje obsah clanku
teda napsat prorusky clanek a pak se divit ze je oznacovan za proruskeho …
Psát pravdu je proruské?
No jasně. Prostý popis reálné situace je proruský. Protože co je to realita proti ideologii.
to je dost slaby pokus o manipulaci
to, ze se v clanku nekde objevi pravda samozrejme nemeni nic na tom, ze muze jit o prorusky clanek. aby vase otazka davala smysl musela by byt VSECHNA proruska tvrzeni v clanku zaroven pravdiva. dokonce by muselo platit, ze sterzik NIKDY nerekl nic proruskeho, co by nebyla zaroven pravda.
Nemanipuluj:
No to je dost slabý pokus o manipulaci, člověče 😀
Nebydlíte v zahradní osadě?
Přece je úplně jedno, jesetli nějaký text je pravdivý nebo nepravdivý. Navíc v situaci, kdy nemáme možnost zjistit, zda v Mariupolu byly či nebyly desetitisíce mrtvých civilistů. (Možná se toho mohou dopátrat historici za nějakých 100 let.)
Důležité je pouze to, zda text slouží silám dobra či zla
Broučku, ale když ona skutečnost je proruská, víš?
Do Titaniku teče, i když se to nemí říkat a kapela stále hraje ..
Wévéčko, taky je u Vás prach ze Sahary? Zašpinil Vám nejen očí?
U nás je prachů matko 🙂
A nejen ze sahary
Pak doporučuji vidlema přehazovat, aby Vám neplesnivěly.
Eh, prach nepřekročí můj práh. ¨
Jak naivní myšlenka, neboť nemám atomovej kryt. Stejně by se v něm nedalo dlouho žít, černobylský prach je zde pořád.
Jsi jenom chrchel v toaletní míse života.
Plesnivý chomáček rektálních chloupků. Rakovinný polyp na řiti lidstva.
Víc perel z Červeného trpaslíka si momentálně bohužel nevybavuji.
Katango:
Plesnivý chomáček mě ovšem nadchnul 😀 A to fakt existuje? Teda ty rektální chloupky.
Existuje, prozkoumejte, uvidíte.
Švejk:
No to určitě 😀 Já jen že je apríla.
Jo, víc u pánů.
Víte, čemu se na vojně říká kaštany? Jsou to drobky lejna, co se na chlupech zachytily, nebyvše řádně utřeny, a ztvrdly tam.
Katango:
Inu, nestačím se divit! 😀 co všechno mi v životě uniklo!
Člověk není nikdy tak starej, aby se nemohl poučit.
Ja som to nejak nepochopila, v ktorých vetách vidlaka boli tie proruske tvrdenia?
v podobnych pripadech pomaha precist si text opakovane
Tak ty tvrdis niečo, ty ocituj….ale upozorňujem, že na to aby bol vidlak obvinený, ze je prorusky, tam to nesmie byť pravda. Inak to nie je proruske tvrdenie, len pravda, ktorá sa týka Rusov ( teda ak uz)
„Sankce nefungují, chce to víc sankcí. Rusku to prospívá“
Můžeme se bavit o tom, jestli mají sankce dostatečně velký efekt, ale říkat, že ekonomické sankce rusku prospívají je nesmysl. Je to dokonce nesmysl, který autor přebral (samozřejmě bez citace) od samotného Putina.
https://edition.cnn.com/2024/01/29/europe/russia-sanctions-putin-ukraine-economy-intl/index.html
Reindustrializacia, ktorá bola spustená v Rusku kvôli sankciám je pre ich budúcnosť plus a pre nas strata trhu. Sankcie na oligarchov a SWIFT spôsobili, že jednak netušíme kto v Rusku s kým v zahranici obchoduje, ruský kapital pracuje doma a nie u nás, ruska verejnosť aj s podnikateľmi uverila Putinovi, ze zapad ich chce znicit a zjednotili sa za ním ( dôkazom je volebná ucast). Takže áno, toto je dôkaz, že sankcie v strednom časovom horizonte Rusku prispievajú a nám ubližujú. Dokazom na neúspech sankcií je uvalovanie ďalších ako napr.spustenie sankcií na ruske diamanty. Takže viaceré európske firmy sa vyjadrili, že sa zrejme presťahujú do Dubaja alebo Indie. A Briti si chvália, ze aspoň na niečo bol brexit dobrý, lebo ich a USA sa to netýka. Takže výsledok? EU strati a India aspol získa. Naozaj vam to pripadá ako zmysluplna činnosť? Sankcie vraj už prekročili hranicu 12 tis., co do počtu. Ale sme to Putinovi ukázali, že európske tričká mu tam nepošleme a nezarobime, zarobí Cina. Detto s ruskou ropou apod. A ked sa presmeruje toky, myslite, ze po uzavretí mieru ( a raz sa uzavrie), ze potom sa bude dat obchodovat? Alebo si myslite, ze Europa bude donekonecna platit prirazku na ruske suroviny? Alebo verite tomu, ze Putina zvrhnu, lebo sankcie? Co sa tohto tyka, vidlak len konstatuje pravdu. Sankcie Rusom komplikuju zivot, ale v dlhsom case budu posobit ako ochranne bariery a pomozu im. A my len tratime.
Přesně. Ekonomický dopad je jako by Rusové uvalili velmi efektivní sankce na nás.
Pošlete odkaz na vaše statistiky, které zcela objektivně prokáží, čím a nakolik sankce Rusko poškodily. To pro vás nemůže být přece problém. Čísla. Jinak je to blábol.
Ty jsi tady chyběl, dvojité w na druhou … Mentální nedostatečnost okořeněná demagogií – to děláš za banány , na IČO, HPP, nebo jako skutečné jelito zadarmo ?
“ Ve válce zpravidla produkce rapidně roste. Jen v Evropě se propadá.
V Česku nejvíc… “
Bodejť by ne – s tak schopnou vládou!
Dnešní analýza MAP:
https://www.michalapetr.com/map-1954-italove-dostali-z-bruselu-dalsi-stedrou-dotaci-na-zachranu-dalsi-krachujici-ocelarny-proc-fiala-nic-nevyzebra-pro-ceske-ocelare-a-proc-prezident-argentiny-milei-vyfouknul-kyjevu-pred-nosem/
Ještě ke včerejšku. Včera se tu probíraly církevní „restituce“ – prostituce. Uvědomují si diskutující, že církvím tento majetek dal ateistický režim? Proč? Možná proto, aby uplacené církve držely hubu a krok. Nebo proto, že až naivní církevní hodnostáři skočí po majetku jako slepice po flusu, stanou se církve pro většinu lidí naprosto nevěrohodné? Nebo je všechno jinak a lidé v horních patrech si uvědomovali, že nadnárodní kapitál se chystá zprivatizovat veškerý státní majetek pod záminkou úhrady státních dluhů a snažili se tuto část zachránit? Nebo je to ještě jinak? Nevím.
Jo a ještě jednu věc. Jediná církevní organizace, která odmítla podíl na privatizačním vejvaru byla Bratrská jednota baptistů. Nemám dojem, že by si zdejší diskutující za to baptistů nějak zvlášť vážili, případně se k nim hrnuli.
Baptistům tu kdysi snad stát něco zabavil a teď by jim to měl vracet?
Koukám jako blázen……
Myslím, že jste neporozumněl.
Baptisti se jako jediní z nově zde působících církví nezúčastnili rozkrádání majetku.
Ostatní podlehli. Viděli hromadu majetku zdarma tak si nabrali.
Nebereš v úvahu padesátky, chování toho předchozího bolševika k církvím obecně, nic?
Nacista to teda vidí o dost jinak.
Dost pravděpodobně proto, že mu věřící lidi nikdy nevadili, nevadí a nic nacistovi neudělali –
spíš naopak.
Nacista to ostatně viděl tady v KM, když tady v druhé půli šedesátek, v rámci jakéhosi „uvolňování“, zkoušeli napravit ta nejhorší svinstva z padesátek.
Je ale fakt, že jednoho mladého kaplana, práskly za kázání jeho vlastní ovečky.
Noo, ovečky – to byly převlečené bolševické kurvy.
Do menší kaple na kraji města, aby nebyli tak na očích, si chodili pro rozhřešení za svá svinstva. Podle nacisty taky zajímavý, nestyděli se.
Byl mladý, nebyl dost opatrný, měl narážky – a mladý nacista pana kaplana Tomečka viděl, když ho po pěti letech (dostal devět) pustili z lágru. Za necelé dva roky umřel.
Nahradil ho zase mladý kaplan, co už jezdil ve vyšperkovaném, jasně červeném Fiatu 124, do školy chodil učit náboženství v džínách, džísce, Pumách, propustil kuchařku a na faře duněli Stouni a Zeppelíni.
Sám mladý nacista, od něj měl půjčených pár desek na přepis. Fajn chlap.
Opakovalo se to s tím, že tohoto už nezavřeli, jen ho nechali převelet do jakési prdele. Asi za tu propuštěnou kuchařku, nebo co…
Co z toho všeho vyplývá? Nacista neví přesně, jen vzpomíná..
Řekněme, že je to pravda. Proč by nemohla být? A teď proti tomu zkusme srovnán této církve s prodavačema zázračných hrnců a vysavačů. Bod po bodu. Na koho cílí, co nabízejí a za kolik? Zmanipulovat nejslabší kusy, naslibovat nesplnitelné, zinkasovat velké prachy a někteří dokonce všechno.
Jo.
Jsou skoro jako klausisti.
Co to má společnýho s Baptisty?
Jim nikdo nic nezabavil, nikdo jim nevyhrožoval, nikdo je neudával.
Přišli sem až po 1989 a (správně) se odmítli podílet na restitucích.
Takže v případě baptistů opravdu neberu v úvahu padesátky, šedesátky, estébáky ani nic.
Ale vždyť to nikdo nerozporuje!
Nejen podle nacisty je to tak správně.
Jiné církve dostávaly více, či méně po kulkách – a pokud to mohou zpětně i dokázat, tak o čem je řeč?
Jiná věc podle nácka je, to samotné vracení majetku, resp. vyčíslení toho, co vrátit už nelze – typicky životy lidí, nebo zbourané, či znehodnocené stavby.
Prožidovský a proruský nacista, by si nedovolil srovnávat církev, s dvěma tisíci let historie – a šmejdů.
Nikomu jinému to nešmajdá, jenom náckovi?
Víc a víc se vzdalujete od počátku diskuse:
„Jediná církevní organizace, která odmítla podíl na privatizačním vejvaru byla Bratrská jednota baptistů. Nemám dojem, že by si zdejší diskutující za to baptistů nějak zvlášť vážili, případně se k nim hrnuli“
Myslím, že zdejší diskutující tu nejsou od toho, aby něco vážili, či se někam hrnuli, alébrž jsou zde povětšinou protože se tu kydá.
A to je taky pravda…
Prožidovskému a proruskému nacistovi vůbec není jasné, oč pithartovi jde.
Přišli po roce 1989, do té doby tady nepůsobili, žádné škody jim tady nevznikly, nevznikl ani nárok na vrácení čehokoli.
Kde je sakra problém?
Problém je v tom, že zatahování jakýchkoliv komunistických represálií do diskuse o Baptistech je mimo a zbytečný trolling.
Aha.
Podle prožidovského a proruského nacisty, by potom bývalo stačilo, kdyby někdo rozumně odpověděl na povzdech pana Hrušky, že si nikdo baptistů neváží a nehrne se k nim. A za co, nebo proč?
Přišli přece po roce 89 a potom nácek nechápe, proč je pan Hruška vůbec zmiňoval, tedy v souvislosti s církevními restitucemi.
Podle nacisty, je celá ta pasáž pana Hrušky o baptistech úplně mimoběžná.
Ne, není mimoběžná.
Baptisté se nepřipojili k restitucím. Ostatní církve, kterým také komunisti nic neudělali nebo sem přišli až po 1989 se k restitucím připojily.
To je podstata příspěvku pana Hrušky.
Jakékoliv zatahování represí proti jiným církvím je mimo.
Dobře.
Ty ostatní církve nemusely vůbec nic dokladovat? Škody, nároky?
Nacistovi tohle přijde divné, ale možná je jen blbý.
Potom bývalo stačilo, posbírat podpisy třeba padesáti lidí, prohlásit se za nějakou variantu víry – a připojit se k nároku?
To vážně?
Vážně.
Například Luterská evangelická církev a. v. v České republice vzniklá v 1995 dostala pro svých 2500 členů 110 000 000.
Tabulka z wiki.
Jsou tam všechny církve, které se podílely na restitucích, jde to dobře proklikávat a třídit
https://cs.wikipedia.org/wiki/C%C3%ADrkevn%C3%AD_restituce_v_%C4%8Cesku#Stanoven%C3%A9_pod%C3%ADly_c%C3%ADrkv%C3%AD
A už končím.
„Vznikla roku 1995 oddělením od Slezské církve evangelické augsburského vyznání“, tak zřejmě žádala o poměrnou část nároků této církve. Ale to není podstatné, stále nikdo Tecočampovi nikdo nevysvětlil tu touhu zvracet tu na věřící v dny jejich největších svátků. Konec konců neměli by ti militantní ateisté, co by zjevně zatočili s věřícími ještě raději než s libtardy, být dnes v zaměstnání ?
RE: Pithart
To je omyl, Babtisté tady byli před rokem 89, u nás v Brně měli modlitebnu na Smetanově ulici a někdy jsem za nimi zašel, jejich společenství se dost lišila od katolických a to se mi líbilo.
Už tenkrát byli dost finančně podporování z babtistických sboru v USA, pokud vím, tak bolševik je nijak výrazně u nás v Brně nedusil.
Pokud se budeme bavit o restitucích, opakuji o restitucích tzv.církevního majetku komunisty, tak jde o stezky na špatném hrobě ( a to velkoryse opomenu, zcela mylně, způsob nabytí onoho tzv.církevního majetku ) . Bianco šek vystavený politickou verbeží na konto plebsu právě oním aktem je holá nehoráznost. Komunisté toho té církvi ( která vesele kolaborovala s nácky, a před tím tvořila páteř R&U ) už toho tolik nesebrali- v Bohemii byla církev odškodněna za Habsburky, za Českoskoslovenskou republiku ( proč se nekope do ČSR po r.1918 ), a poválečné období. Církev, především ta největší, toho má na svědomí až až – moje babička, ač věřící, jim nemohla přijít na jméno kvůli mnohému neštěstí, které měli černoprdelníci na triku. Rozená byla na začátku 20-teho století.
Klér jen malinko ochutnal vlastní polívčičku, kterou ve velkém servíroval plebsu.
Jsme u těch souvislostí … A schválit tuto postupu na výročí bitvy na Bílé hoře je plivnutim do tváře jak národa, tak státnosti…
Vatikán (a o katolíky jde především) JE nadnárodní korporace, která jede v docela zajímavých obchodech.
Církevní hodnostáři NEJSOU ani omylem naivní.
„Italský spisovatel, novinář a vatikanista Claudio Rendina ve své knize Zlato Vatikánu (L’oro del Vaticano) tvrdí, že katolická církev během několika staletí své existence nashromáždila celkem asi 30 000 tun zlata. Podle dosavadních odhadů to odpovídá zhruba třiceti procentům zlata, které se tehdy ve světě těžilo, a je to víc, než kolik zlata má prvních deset států, jež drží zlaté rezervy.
Ze statistiky vyplývá, že Spojené státy, Německo, Itálie, Francie, Čína, Rusko, Švýcarsko, Japonsko, Nizozemsko a Indie dohromady oficiálně vlastní celkem 22 429,1 tuny zlatého kovu v rámci svých devizových rezerv. To je velké množství zlata, které stojí asi jeden bilion dolarů. Při současné ceně 42,98 dolaru za gram stojí 30 000 tun asi 1,3 bilionu dolarů.“
https://casopis-sifra.cz/vatikan-vlastni-az-30-000-tun-zlata-tvrdi-italsky-odbornik-na-papezsky-stat/
L.
Tak ale kopa toho zlata je v podobe pozlátenia v kostoloch apod. Ešte tak nejaké zlate poháre na prijímanie ci kríže. Cirkev nie je chudobná, ale vatikánskeho múzea snáď nevyprazdni kvôli nutnosti penazi
Juj, to je ovšem Lexi množství… A ještě větší „kapitál“ se ukrývá v jejich archívech…
Církev a stát jsou kooperující struktury, řízené z jednoho centra. Proto dochází k transferu peněz ze státu, který vybírá daně, do církve. Obě struktury existují proto, aby poddaným určovaly práva a především povinnosti. Stát k tomu píše zákony, církev používá brainwashing.
Katolická církev přežila 2000 let i bez nějakého státu a žila by dál, kdyby jí tenhle stát všechno neukrad. A tak nezničil. Kolik jenom památek komunisti zdevastovali tak, že už to nešlo po plyšáku ani opravit.
Církev Nemá armádu, církev nemůže nikoho zavřít do basy, církev nemá policii, která by perzekuovala nepřátele režimu. Církev byla odjakživa nositelkou vzdělání, civilizovanosti a charity.
Aprííííl 😀
😁👍
Mám za to, že nejste polodebil.
Tak práve v CR mam pocit ze dosť majetku získala cirkev po Bielej hore. Takže ťažko povedať pri týchto restituciach, preco sa ide 80 rokov dozadu, ale hlbšie už nie. A to nemám nič proti cirkvi. Len jedna cec je cirkev ako pomocník ľudí v duchovnom živote a druha cirkev ako mocenský nástroj ktorý chce vladnut svetu. Viac menej odpor je voči tejto druhej stránke. Bohuzial RKC viackrát dokazovala, ze ak sa jej nenechaju ziadne hranice, tak ma veľkú snahu expandovať a vladnut znovu.
Ta možnost něco našeho zachránit před žraloky z Wallstrýtu a geemánie mě už také napadla. Protože to, co tu sledujeme 35 let je postupné předávání majetku země do cizích, nečeských rukou. Jakoby to byl vlastní cíl převratu. Protože o to celý kapitalismus je, svobodně, soutěži získat majetek slabších. Od malých k velkým. Co udělali hned Véna Flaška nebo šláfenberg? Zrestituovali. Firmy jsou pryč. Nemovitosti postupně mizí taky. Zanedlouho nejspíše začnou místní mafiánské vykupovat půdu, kterou pak vyperou přes dva vlastníky k 3. A lá byty OKD.
O to tady celou dobu jde doopravdy. Nejspíše. „Budete otroky ve vlastní zemi“. „Nic nevlastním a jsem šťastný „. Zdroje protikladne, ale zapadá to na 1.
„Budete otroky ve vlastní zemi“ by platilo někdy před 30ti lety. Dnes můžete směle psát „Jste otroky ve vlastní zemi“.
Ve školách se proto vědomě učí historické lži – kvůli indoktrinaci mladých generací.
Cenzura – je již zcela otevřená
Mnozí to stále neumějí pochopit – protože neumějí zpracovat, že obsah slov se opět zcela změnil.
Fakticky došlo k úplné proměně pojmů. Na tom moc uchvatitelů dnes stojí. Ta
vymezuje její „hranice bez hranic“. Proti té „socialistické“, která nabízela zlepšení životní úrovně za jistou rezignaci na do té doby domněle jasný pojem „svoboda“,
nabízí opak: Zchudnutí. Postupnou
likvidaci aut – ten symbol svobodného pohybu.
Nedostatek potravin v důsledku likvidace českého zemědělství – co příprava na uměle vyvolaný nedostatek obecně.
Institucionalizované otroctví.
A nakonec likvidaci osobního vlastnictví („nebudeme nic vlastnit a budeme šťastní“, WEF, Schwab), respektive
likvidaci lidského pokolení jako takového v tak drastické podobě (viz. WHO pandemická „smlouva“) o níž ani Hitlerovi „andělé smrti“ nesnili.
Hájek, Protiproud(tečka)info
Kdepak Putinovi namydlili schody , ty schody rovnou posrali , v tom spechu ,ale ty vlastni.
Mladej, skoroučitelskej, tedy z principu na straně slušnosti, se velmi divil, že nájem v bytě stojí tak moc. Řekl jsem, že voliči 5kolky by si sami měli naložit 30% navýšení. Ne, ona osoba tam souvislosti nevidí. Odešel, uražený.
Začínám mít pocit, že zachraňuji někoho, kdo je hrdý na to, že se topí. A že si zaslouží důsledky své úmyslné tuposti. Vyžrat.
Řekl bych, že Zelenský ty kamarády „propustil“ proto, aby stihli včas utéct, protože už tuší, jak to zřejmě brzy dopadne…
https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&start=19260#p381871 (o propuštění těch „kamarádů“)
A řekl bych, že tady mají politici jen velké huby, ale obyvatelstvo do války nepůjde, a ti, co tam půjdou dobrovolně, si tu roli kanonenfutr zaslouží… (nebo aspoň doufám, že napřed tam pošlou „dobrovolníky“, a až se vrátí v rakvích a na fotkách pohřebišť, tak leckoho přejde chuť, a když začnou verbovat násilím, tak to pro mladé i jejich rodiče bude otázka holého přežití se konečně pořádně vzbouřit…)
πα½
Nevzbouří se, ani když ruská artilerie jejich děti nafiletuje.
Ukrajinci se taky nebouří, i když jejich děti unášejí na frontu násilím přímo z ulice.
Budou si hrdě mlčet svoji pravdu, tak jako dnes.
Jako apríl, dobré!
Apríl ani z legrace.
Ti, kteří rozhodují a rozhodovat budou, jsou totiž ze zákona vyjmuti z povinnosti být do války „nasazeni“ (bohužel neznám správné termíny, ani celé znění zákona).
A když jim, ani jejich dětem nic takového nehrozí, proč nebýt za hrdiny!
A navíc i kdyby náhodou (rétoticky) chtěli, literu zákona oni vždycky dodrží.
Pro plebs se vhodně upraví, žádný problém.
Prožidovský a proruský nacista soudí, že takoví vojáci jsou k ničemu a Rusové to dobře vědí.
Účet za ty zbytečně mrtvé, nebude podle úsudku nacisty vystaven Rusům.
Semi:
No já nevím Semi. Nějak mi tolik dobré vůle k Zelinovi nepasuje.
„Jen Petru Fialovi to nedochází“
Možná mu to nedochází a působí, jako ňouma. Nedejte se ošálit. Co se mu zdařilo velkolepě, to se ještě nepodařilo vůbec nikomu.
Lidé se bojí mluvit. Lidé jsou trestáni a dehonestováni za názor. Cenzura a autocenzura jen kvete. Postavil mladé proti starým. Postavil město proti vesnici. Postavil eurohujery proti euroskeptikům. Postavil proti sobě válečníky proti mírotvůrcům…………………………
Za jeho vlády tu začal působit KRIT.
Je toho tolik, že se člověk musí děsit toho, co to dělá s jeho svědomím.
Tenhle tvor, tuhle naši kotlinku proměnil na Půlnoční království, za pouhé dva roky.
Napsal jste svých pár řádků, po svátcích půjdete vydělávat na daně, kupovat šmejdy a draho do korporátních výkrmen dobytka. Av hospodě se budete hádat kdo vyhrál ve fotbale. Nebo je to úplně jinak, ale my , tedy ti, co smějí alternovat na stejné hraně, to ještě nevědí. Nevědí jak z brindy, páč kdybny se ocitli nějakým úředním kouzlem v příkopě, ta zdechnou.
Čili poraďte něco , rozumného, jak se z toho všeho může normální člověk, ne taky etablovaný písmák a mudřec a z prdele chytrý zloděj vyhrabat. Zkuste trošku , více nebo ještě nehoří tak hřejícně poreferovat.
Prožidovský a proruský nacista se ptá Sasina, zda mu systém taky časem dojebal nick, jako nacistovi?
Nacista teď nesmí ze svého původního nicku napsat víc, než 4-5 písmenek, jinak příspěvek „neprojde kontrolou“.
Alexandr.
A co kdybyste to zkusil sám? Vlastní hlavou? 😉
Sazim na to druhe, tedy ze pujdou az do trpkeho konce.
A prohraji pritom 3/5 Ukrajiny. Ted by mohli uhrat svych 80%, ale nakonec ukousnou jen Halic a Pokarpati a zbyde jim s bidou petina.
Amerika je spokojena, ta dostala, co chtela, tedy Evropu a mozna kus ukrajinske cernozeme (to bude mily bonus).
Zahadou je ovsem motivace bruselskych silencu a jejich (predstirana?) kratkozrakost.
Prožidovský a proruský nacista má za to, že Rusové mají nějaký problém se státností UA.
Resp. mají problém s platností té státnosti, protože byly porušeny skoro všechny podmínky, uložené při vzniku.
Nacista má za to, že Rusové, ale i Bělorusové a část bývalých států SSSR, vnímají existenci samotné UA naprosto jinak, nežli např. střední Evropa, včetně nás.
Nacistův ruský kolega Nikolaj, posledně psal zajímavý věci. Kdo máte v RF nějaké přátele/známé a bezpečný mail, zeptejte se.
„“Resp. mají problém s platností té státnosti, protože byly porušeny skoro všechny podmínky, uložené při vzniku.““
Oni si ty podmínky sami Ukrajinci navolili, nikdo jim je nevnucoval. A taky je sami porušovali a nakonec i odvolali. Tak co se teď diví ?! Oni jsou na vině, i když to soustavně svalují na Rusko a rusky mluvící svoje (dnes již odešlé) obyvatele !!
Následující víkend nám bratři na Slovensku ukážou, že těšit se na volební vítězství opozice je možná marná naděje.
Fico a jeho comeback bylo hodně o šťastných okolnostech způsobené jednak jeho kvalitou a zkušeností, ale také obří idiocií libtardí vlády za Matoviče. A Matovičovým osobním šílenstvím. Přes všechny vady se tomu Fiala ani nepřiblížil.
Změny jsou dávkovány pomalu a lidé si zvykli na nový normál. Tohle umí západní vládci skvěle. A nejspíš doufají že takto zkoulejí i válku s Putinem.
Rád bych se pletl.
Vsak vemte postoj zjevne impotentni vlastenecke sceny. Nakonec z toho musite mit dojem, ze i Fico pracuje na zvoleni Korcoka. Pelleho to jakoby vubec nezajima a male strany mlci.
Takhle souboj titanu nevypada, tohle je souboj hladoveho vlka s vykastrovanym vlcakem.
Zaskocena koalice se chce sejit az 3. dubna (ocividne chybel plan B) a namisto toho, jak dosahnout zvoleni Pelleho chteji resit, jak zabranit zvoleni Korcoka.
No to je spise k smichu.
Nakonec nejvice prace za koalici odvedl na Korcoka prubezne utocici Zoroslan Kollar, pravnik a podnikatel, co zaskocil za politiky. Coz je ostuda.
Vubec se nedivim Harabinovi, mnozi mu mnohe vycitaji, me naopak prijde jeho prohlaseni v poradku:
Kdo je on, aby radil volicum? Kdyz chce byt Pelle prezidentem, musi pro to taky neco udelat. Jeho (Harabinovi) volici jsou inteligentni, at se rozhodnou sami, koho volit. A hotovo.
Podle meho Harabin povahove na prezidenta nema vlohy, ale situaci cte precizne a s prehledem.
V Praze nám vyrůstá imperium, které slouží většímu imperiu. Čím hloupější obyvatelstvo tím lépe bude vyrábět cokoli, hlavně že umí přečíst objednávku a kam poslat ty neviditelné peníze. Kdo by se tomu chtěl vzpírat, bude vymazán i ze zaprodané alternativy, čili stejného problému.
U nás by zatím stačilo poslat jednu malou bombičku na Strakovku, až tam bude zasedat celá vláda.
Uznávám, že té budovy by bylo škoda.
Tento problém by mohla vyřešit malá neutronová bomba odpálená v dostatečné výšce:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Neutronov%C3%A1_bomba
(ono by to teda asi vzalo obyvatelstvo celé Prahy, ale škoda by byla leda tak zviřátek v ZOO, že)
Pro svobodu projevu je stejně nebezpečný soukromý tlak jako veřejný tlak. Svobodu projevu může omezovat stát, ale může ji také omezovat mocná korporace či mocná nevládní organizace. Pokud to se svobodou projevu myslíme vážně, musíme se bránit všem těmto tlakům. Jak státu, tak nevládkám i korporacím. Jsou to dneska tři typy subjektů, které ohrožují svobodu projevu. Každý z nich má svoje motivy, ale všechny tyto tlaky jsou stejně nebezpečné.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Desive-Drulak-neni-jediny-kdo-ztratil-misto-Po-vyhranem-soudu-promluvil-o-dalsim-pripadu-753088
Popravdě, ono tak nějak “vy-ňůkovat” Varšavu, Prahu nebo Paříž, nedává moc smysl. Ukradina padne tak jako tak, to k pádu Západu jenom přispěje a Putin opravdu nebude plýtvat plutoniem na to, co si bude moci spolu s Čínany brzo krachující koupit.
Bez Ruských zdrojů, se všemi progresivními nesmysly se můžeme jít klouzat.
Budoucí scénář Západu je již k nahlédnutí v zemích USA, tvz. zemích rezavého pasu:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Rezav%C3%BD_p%C3%A1s
Přichází chudoba, absence perspektivy, kriminalita, nulová perspektiva, drogy, gangy – a vylepšeno rovněž o milé migráčky s hlavičkami vymaštenými islámem.
Na co potom atomovky, tohle v RF vidí a obrátili se tedy směrem k zemím, kde ještě demokracie nezvítězila nad rozumem…
Varšavu, Berlín a Paříž bude pan Putin asi muset srovnat, ale Prahu nutně ne. Ještě pár voleb a celé ČEZko se domlátí do ztracena samo. Herr Prof. PhDr. Petr Fiala, Ph.D., LL.M. Nutt. a jeho následovníci se postarají.
Ukrajina se posune na západ a hlavní město bude Praha. Už dnes tam je Ukrajinců hodně, všude vlají jejich prapoty.
Nějaký důvod proč Švejka ne?
Ještě jedna příhoda z rozhlasových Sedmilhářů:
Paní měla ve spíži hrnec skvělého husího sádla. Ale byl až nahoře, paní byla nevelkého vzrůstu a židlička nebyla po ruce. Tak za ten velký hrnec zatáhla, ten se naklonil a sádlo se ji začalo hrnout na hlavu.
Věděla, že je něco špatně, ale než si rozmyslela co, chtěla ten hrnec sádla sundat z police dolů.
Tak tam stála, držela ten hrnec a sádlo ji teklo na hlavu, dokud v hrnci nějaké zbylo. Pak už věděla.
Trochu mi to připomíná naši mezinárodní situaci,
Zabořte se do svého já, a zkuste říci sám sobě pravdu, co děláte špatně.
Pro zajímavost:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/dezinformatori-lzive-informace-socialni-site-odbornici-hlavni-temata.A240314_070502_domaci_vank
Když nálepka dezinformátora, tak ještě osmraděná vyloudením peněz z nebohých důveřivých dezolátů. Já se tak dojal, že budu muset zase přispět na Institut českého venkva 🙂
Pokud mám být zcela upřímný – mnozí z jmenovaných dezolátů mi opravdu připadají jako hysterici.
Ale oficiální věrchuška, vláda a pětikolka jsou lháři, podvodníci a hysterici určitě – na 99,5%.
No, co se sebou nadělám.
Především jde o strčení všech “dezinformátorů” do jednoho pytle, Vidláka taky. A nejen že jsou dezinformátoři, ale autoři hrají na na tu nejnižší tu notičku – závist. Prostě PRACHY, jde jim všem jenom o prachy! No, a šílená Peterková (jako, že tak střelená fakt je) má demonstrovat, jací jsou i oni zoufalci..
O morálních kvalitách věrchušky, jejich poskocích si nedělám žádné iluze. Humánní řešení to již nemá.
Mnozí se žerou se mezi sebou. Nejen o vliv, ale (prý) i peníze. Nevím, ale možné to je.
Ale netýká se to rozhodně všech. A závist – to je přece osvědčený prostředek.
Kocour:
Já s vámi souhlasím. Až na to, že hysterie je momentálně víceméně všeobecná a ještě nějakou dobu bude. Nejste náhodou ročník 52-53?
To číslo ročníku je trochu nižší… [;>/
Kocour:
Tak to jste dobrej.
Na „i.děsu“ dnes měli v mlýnici na mletí obzvláštní zásobu hoven.
Třeba i toto /ale kromě toho mnoho jiného/ https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/slovensko-mladi-odchod-odliv-mozku-fico-vlada.A240331_125418_zahranicni_vajo
Kousek cituji – „Britský list hovořil s Markem Mikičem, mladým dýdžejem, který se po výhře Roberta Fica na Slovensku rozhodl přestěhovat právě do Prahy….“.
Tak to jo, to jo, právě takoví v Praze chybějí nejvíc!
L.
Nazdar, starý brachu.
Tys mi dal.
Já obvykle takové lbosti nečtu, tak jsem to porušil na tvé doporučení.
Je to síla. Kdyby jenom dýdžej, ale Student Jakub považuje (ve své bublině) za agresi nenávist vůči menšinám LGBT na Slovensku (55 % opbyvatelstva to má za zvrácenost).
Nejlepší je Jančáriková, která prchla ze Slovenska loni – pracovala jako expertka na strategickou komunikaci pro předchozí vládu. Moc se jí líbí, když se v Praze drží za ruce dva chlapi. To je něco, co chce pro svoje děti, přiznává.
Zdá se, že se podíl LGBT obyvatelstva v Praze přílivem ze Slovenska značně zvýší a dýdžej jim k tomu bude hrát.
Ty vole, to je maso………..
Taky žiju ve svojí bublině, jako jmenovaní. A v té mojí panuje pozitivní názor na Fica, který článek jistě ještě upevní.
Svůj k svému, příteli, proto „nepřibyli“ do Plzně, Ostravy nebo k nám do „Zadních hor“.
V „Matičce stověžaté“ budou jistě patřit k ozdobám salónů, neziskovek, buzerantských průvodů….
Fico, Pellegrini a Danko musejí nadskakovat radostí, jakým kádry obohacují naši společnost – bo voe – „Kадры решают все“
L.
Jo, a ještě jedno jsem k těm článkům chtěl říct – kam až už pokročila degradace, úpadek žurnalistiky. Nejvulgárnější propaganda, za jakou by se nemuseli stydět „Pepi“ Goebbels či u nás v „padesátkách“ /samozřejmě v „obráceném gardu/. Hlouposti a debilita, proti kterým „česká učitelka sežraná žralokem na Jadranu“ byl jen „sedmý odvar z peček“. A nejméně polovina zdejších /v ČR/ „mluvících hlav“ jim to žere, mlaská přitom a ještě to dále šíří.
I tady se s tím můžeš setkat.
„O tempora, o mores“, svět se už skutečně v prdel obrací, a ten náš už v ní je až po uši.
L.
Na Pepu Goebbelse nesahat!
Ten uměl! Byl sice na špatné straně, ale účinnou propagandu uměl.
O Pellegrinim bych se v téhle souvislosti nezmiňoval. Že je gay může být jeden z velkých důvodů, pokud Korčok vyhraje. Byl to divný nápad ho postavit do voleb
Lex moc by som nehovoril ( novinár v tom článku) o elitách čo odišli do Prahy a myslím si, že urobili chybu keď zvolili Prahu. V USA im Biden otvoril náruč a zaručuje im všetky chuťovky a mňamky LGBTI++, trans a neviem ešte aké psycho úchylky…. dobro došli….. Inak situácia je tu normálna …..
Pravda, na Slovensku nežiju, mám jen dva kanály informací – rodinu v Trnavě a média /internetová psaná i obrazová/.
Proto by mě zajímalo – co máte na mysli tím “ situácia je tu normálna“.
Dík za odpověď.
L.
Lex situácia je v tom normálna, že nikto neprenasleduje tie dotknuté komunity. Robia vietor v šerblíkoch a stále nariekajú. Dokonca aj ten dúhový pochod za vlastné peniaze si môžu zorganizovať. Samozrejme, že vláda „bobkového“ listu (šialený Matovič) ich štedro sponzorovala. Za vlastné nech si robia čo chcú. No im ide o peniaze zo štátneho 🙂 preto kvičia ako podsvinčatá 🙂
pre Lexa ešte doplním podľa článku čo som čítal, tak si sťažujú , že nevidia držať sa za ruky chlapov ani ženy a preto je láska pre všetkých u tejto vlády R.Fica nemožná. Ak im takéto malichernosti znepríjemňujú ich život a v Prahe to majú Fialovou vládou zaručené , prosím stačí sa presťahovať a celý život sa držať za ruky 🙂
Díky za reakci.
Ano, v tomto smyslu souhlasím s „normálností“ situace.
Jinak si myslím, že kvičení těch podsvinčat, kterak jim současná vláda a většina v NR SR vzala prostor pro jejich zhovadilosti, je „nenormální“. Ovšem mají v tom podporu libtardích „nadřízených sviní“ z Bruselu a jedné zámořské metropole.
L.
důvod bude mnohem prozaičtější, a to připravovaný zákon „FARA“…
námezdná síla musí dál škodit, a z Prahy to jde lépe než z New Yorku
Čemu jsme blíž? Prohře, ruskému míru a všem následkům, které jsme si nadrobili a nebo válce a zoufalému pokusu elit ještě nějak oddálit svůj konec?/
Já myslím, že obě varianty jsou správně.
Zoufalý pokus elit oddálit svůj konec až do posledního UAruince, Poláka, Čecha.
Bo lidí je jak sraček a slovanských untermensch zvláště.
No a pak konečně nastane ruský mír na zničené, vyrabované, rozkradené a totálně zničené části Evropy, která se kdysi nazývala EUhnije.
Mír nastane proto, že už nezbude nikdo, kdo by mlátil obyvatele RF klackem po hlavě.
Do Řitky, mělo to vypadat takhle:
Čemu jsme blíž? Prohře, ruskému míru a všem následkům, které jsme si nadrobili a nebo válce a zoufalému pokusu elit ještě nějak oddálit svůj konec?
Já myslím, že obě varianty jsou správně.
Zoufalý pokus elit oddálit svůj konec až do posledního UAruince, Poláka, Čecha.
Bo lidí je jak sraček a slovanských untermensch zvláště.
No a pak konečně nastane ruský mír na zničené, vyrabované, rozkradené a totálně zničené části Evropy, která se kdysi nazývala EUhnije.
Mír nastane proto, že už nezbude nikdo, kdo by mlátil obyvatele RF klackem po hlavě.
Napsal jsem tam blbě lomítko. ☺
Mír nastane proto, že už nezbude nikdo, kdo by mlátil obyvatele RF klackem po hlavě.
Takže nikdy
ale jo, až zbudou jenom američani a evropani od německa na západ, tak to skončí – ti [lidi] do toho nepůjdou. bude se jenom žvanit a sankcionovat a kupovat všechnu naftu a plyn a hnojiva a cokoliv, co bude rusko ochotno prodat.
to jenom od nás včetně na východ žijou takoví debilové.
Sem zvedavej , kdo bude zrat ten hmyz , kdyz uvidi na podiu vypaseny politiky.
Stesti pride, az nebudeme mit nic, ani jednoho. Votomestedole.
/Upozorneni, spatnej pravopis ,spis levopis, to sou pomery ,voni to povolujou/.
V CT pripravujou serial ,
Preziji rok 2025 ,nepreziji ,sou vsichni beztak chcipaci.
Ale bude zakazanej jako vsecko .Vsecko se zakaze , nase planeta a potom vesmir , nejdriv slunce ,skodi hodne..Az nebude co zakazovat..
Teprve potom dojde na zakazovani zakazu .
Az se zakazou vsecky zakazy , dojde na zakazy zakazovatelu ..
Znam to ze skoly , dyz sem sel rychle mel sem zakaz, dyz pomalu tak taky.
Dyc vypraveli vo stromech a ja se na ne koukal z vokna ,to mi taky zakazovali.
Skolnik ,uklizecky kazdej zakazoval, reditel nejvic..
Ministri osvety narizovali vyucovani vsech zakazu a co neni povoleny..
„Stavet boudy v hustym lese ,to zakazuje se, nakopnout hele , cetnika
doprdele to prisne zakazuje se.“.zpivali trampove..
Podezrely je jenom , ze se nepratelskymu rusovi nezakazuje vubec nic.
Vsecko se mu necha , aby mel dost a vseho nejvic..
To se ale da vysvetlit snadno Zatim vo tom nevi..
To je proto , aby nebyl stastnej../Na rozdil vod nas/..
„Spojky „a“ a „nebo“ lze ve větách použít pouze jednotlivě, nikoliv společně a psané zvlášť. K těmto účelům v češtině slouží jednolitá spojka anebo.“
https://martin-ulbrich.cz/jazyk-a-literatura/spojky-a-a-nebo-lze-je-psat-zvlast-i-dohromady-anebo-ne
L
PS
Jinak OK.
Myslím:
Na Prahu budou vysláni Čuk & Gek. I když jsou to agenti s milionovými příjmy, jsou pořád deset tisíckrát levnější než taktická jaderná nálož. Možná už mají své učedníky, kdyby bylo třeba více práce.
Je ještě jedna varianta. Co zmůže president, když ho nikdo neposlechne? Co ministryně obrany?
Pasivní resistenci jsem viděl jednom jednou, ale bylo to nesmírně poučné. Sbor se na zavolání řádně dostavil na jeviště, rozestavil se podle předepsaného aranžmá, dirigent dal nástup – a bylo ticho. Dal nástup podruhé a opět bylo ticho. Pak chvíli mluvil a nikdo ze sboru nic neříkal. Pak začal řvát – a vzápětí odešel. Po několika minutách přišla tajemnice opery a oznámila sboru, že jejich požadavek ohledně kostýmů byl splněn.
Já vím, bylo to pár desítek lidí a krátký čas. Ale…?
… a to vůbec netušíte Vidláku, kolik má Rusko agentů na Ukrajině, v Evropě i USA! Akčních i záložních.
Polku kongresu a EP a celú EK? Pretože inak tu snahu o sebaurčenie, ťažko vysvetlit
Bože, ten mobil, nie sebaurcenie, ale sebaznicenie
Kocour:
To je kouzelná historka! Ministrová války má ovšem jinčí prostředky – na vládě můžou vymyslet podobné píčoviny jako na Ukrajině: zaseknou vám účet, nebudou vydávat dávky, nebudete mít přístup k lékařské péči a podobné lahůdky. Ale – jak vidno právě na Ukrajině – i to lze nějak obejít. Sestřenice vám podřízne slepici, bratranec vás schová ve sklepě a když ochoříte, vynoří se odněkud bába kořenářka, která doposud nebyla moc potřeba.
U nás v Kotlince bych to viděl spíš tak:
…Sestřenice vás podřízne ve spánku pokud nezaplatíte, bratranec vás udá, jak sedíte ve svém sklepě a když ochoříte, vynoří se odněkud bába kořenářka, která doposud nebyla moc potřeba a nabídne vám utrejch z vraního oka…
Ale tohle platí spíš pro velká města – třeba Prahu nebo Brno. U Ostravy bych si tím už nebyl tak jist.
[;>D)
Kocour.
Ale Kocoure…..co takové chmury a na jaře? Že vám utekla myš před nosem? ;.)
Na Reporyje ne, to by byla takticka chyba. Reporyjec by se totiz menil na radioaktivni prach – a dal by skodil lidem… 😀
👍