Pamatujete? Tohle byl jeden z nejslavnějších výroků Pavlíka Řeporyjce Novotného. Tenkrát jsme se divili, jak je možné, že ho za to nevedou v klepetech, protože Tušl s Čermákem dostali vyšší tresty za mnohem méně nevymáchanou hubu. Novotnému se nestalo nic. Naopak, premiér si s ním dělal selfíčka, navštívila ho Danuška Nerudová, která sama nedávno přidala hlášku, že dnešní komunisti jsou zločinci. Ba dokonce i PePa z Hradu přišel zkontrolovat klid a řád v Řeporyjích, Dana Drábová také políbila Novotného prsten.
Nejdál to dotáhl Vítek Rakušan, který na Novotného výroku neshledal nic trestného. Naopak. Novotný prý vyhrožoval národu a to se smí, protože nevyhrožoval jednotlivci. Ještě v úterý, když jsme Novotnému vyspali hnůj před radnici, našlo se dost takových, kteří ho bránili a považovali ho za vrchol morálky a evropských hodnot.
Uplynul den a ejhle… Novotného výrok o potřebě války se zhmotnil na Slovensku. Jakýsi pisálek postřelil premiéra Fica. Ano, takhle přesně to vypadá, když někdo potřebuje válku. Nevím, na co myslel Pavel Šafr, když psal o tom, že se u nás musíme vypořádat se stranami národní zrady, ale vzhledem k jeho letoře bych tipoval, že snil o něčem podobném. Nějaké ty flintičky, bajonetíčky, koncentráčky… Demokracie, vole!
Škoda, že už se na lůzu neposílají četníci s bodáky… To také řekl Novotný.
Karel Kryl kdysi zpíval, že nám demokracie dozrává do žaludečních vředů. Na Slovensku už demokracie dozrála do žaludeční resekce.
Přečetl jsem si celou řadu komentářů našich liberálních spoluobčanů, kteří především litovali, že střelec neměl lepší mušku a měli radost z dobé zprávy pro Slovensko. Hlupáci. Tak dlouho vyvolávali démona nenávisti, až se to prostě podařilo. Argumenty totiž dojdou vždycky dřív než náboje. První atentát od Rašína. Pro neschopnost uznat jiný názor. Pro militantnost a neústupnost. Ano, takhle války začínají. Není možné ustoupit ani o píď a kdo má jiný názor, je ruská pátá kolona. Ty víš, dobrotivý Bože, že jakákoliv nelidskost je mi cizí, Rusáci ovšem nejsou lidé…
Nebinární Šimečko před časem řeklo, že urobí všetko pro to, aby Fico nevládl… moc pěkně to uzrálo.
Pojďme si to říct natvrdo. Všichni ti Etzleři, Šarapatkové, Mitrofanové, J.X.Doležalové, Novotní a ostatní, ti nebojují za demokracii. Ti prostě chtějí vyhrát a jak vidno, jsou ochotni sáhnout i ke krajním prostředkům, aby bylo po jejich. A zároveň svým bojem proti dezinformátorům zařizují, aby za demokracii nemohl bojovat ani nikdo jiný. Aby to prostě nešlo. Za demokracii se dá bojovat jedině pluralitou a širokým spektrem názorů. Tohle už není demokratický souboj myšlenek. Tohle je normální nenávist, jdoucí za hranu čehokoliv. Už víme, kam jsou ochotní zajít.
Kdybychom my, dezoláti, byli jako oni, tak by Fiala musel jezdit do práce nebojácně a sám v obrněném voze.
Přitom demokracie byla vymyšlena proto, aby nic a nikdo nevyhrál trvale. Aby se každý názor dal změnit, každá orientace se dala otočit, každé nepřátelství, aby mohlo skončit. Svět se mění a názory také. Ale pokud pravda a láska nemá alternativu, tak holt jednou sáhne po pistoli, aby se udržela u moci.
Nejvíc mě děsí, kolik lidí se vlastně těší na to, až tu žádná demokracie nebude. Překáží jim. Neumožňuje jim trvale vyhrát. Třesou se na to, až se svých názorových odpůrců zbaví, až už tu nebudou překážet všechny ty dezolé… Je třeba se s nimi vypořádat. Jako s Ficem… Žádná velkorysost, žádná milost. Už chápu, proč mi tolik Ukrajinců říkalo, že u nás je to jako na Ukrajině před patnácti lety.
A na závěr, jako vrchol absurdity, atentátník Cintula před osmi lety zakládal hnutí proti násilí… Evropské hodnoty někdy dokáží neuvěřitelné věci.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kleště. Vytáhnu tu kulku.
Jakou má krev? Nulku?
Žaludek mu dáme nový.
Podejte mi teflonový!
Zkrátíme mu trochu střeva.
O 3 metry, to moc neva.
Další kulka trčí z kloubu.
Podejte mi kurva houbu!
Kape mi do něho pot!
Vypadá to na jackpot.
Ještě pořád dýše.
Novináři, tiše!
PÍše-li to opravdu Ládík – tak FUUUJ
@Targus
Zas nějaký průšvih. Co se to děje? Nejen řídící jednotky, ale už i pneumatiky.
Pobočky Goodyearu v EU prohledává policie kvůli prasklým pneumatikám
https://www.novinky.cz/clanek/auto-pobocky-goodyearu-v-eu-prohledava-policie-kvuli-prasklym-pneumatikam-40471870
Policie prohledává dva evropské závody a evropskou centrálu amerického výrobce pneumatik Goodyear. Kontrola souvisí s vyšetřováním neúmyslného zabití poté, co u některých nákladních vozů praskly pneumatiky firmy, což způsobilo smrtelné nehody. Agentuře AFP to řekl státní zástupce ve francouzském Besançonu Etienne Manteaux.
Vidlák má dobrého učitele. Ten také vyzýval, „řekněte jeho jméno“ (viz níže v diskusi).
Demokracie je chytře maskované otrokářství. Otroci mají právo volit si své dozorce. Jak poetické. Odevzdají svoje hlasy, pro jistotu opakovaně každé čtyři roky, celý život se to opakuje. A ještě odevzdají výsledky své práce. Z kolika procent? Z šedesáti nebo víc? Kdysi to začínalo desátkem…
Tak tedy vzhůru k dalším svobodným volbám. Vidlák udá směr!
Sasinovy potřeby známe, volíme si je všichni každý den, ale až po splnění všech demokratických povinností, když zbyde čas a ještě nějaká energie. Nejdále dotáhl myšlenku Zeman. Uzákonit volební povinnost. Tím by byl svět zdokonalen nadobro.
A proč ne?
Nevolí, ale pořád remcá, že ostatní volili špatně.
Nejednou jsem to tu psal – za První československé republiky /Masaryk, Beneš/ byla v zemi volební účast ze zákona povinná, neúčast se postihovala.
Namítal někdo, že jde o nedemokratické pravidlo?
Prdlačku, švagrová, První republika je stále předkládána jako etalon demokracie.
V tom to není, pane.
L.
A dnes je to takto
Státy s povinnou volební účastí
Nevymáhaná povinná účast
• BELGIE
• ŠVÝCARSKO (kanton Schaffhausen)[1]
• Bolívie
• Dominikánská republika
• Egypt
• FRANCIE
• Honduras
• Kostarika
• KYPR
• Libanon (pouze muži)
• Mexiko
• Panama
• ŘECKO
• Paraguay (pouze pro občany mezi 18. a 75. rokem života)
• Thajsko
Vymáhaná povinná účast
• Argentina
• Austrálie
• Brazílie
• Ekvádor
• Konžská demokratická republika
• LUCEMBURSKO
• Nauru
• Peru
• Singapur
• Uruguay
• Schaffhausen – švýcarský kanton
Dříve v historii, nyní zrušeno[editovat | editovat zdroj]
• Československo (1920–1954
• Georgie (1777–1787)
• Nizozemsko (1917–1970)
• Rakousko (od roku 1929, postupně zrušeno v letech 1982 až 2004)
• Španělsko (1907–1923)
• Venezuela (zrušeno roku 1993)
• Chile (zrušeno roku 2011)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Povinn%C3%A1_volebn%C3%AD_%C3%BA%C4%8Dast
L.
A i Seznam si hledá nové dno…
„Slovenští hokejoví fanoušci na šampionátu: Fico? Smutné, ale neřešíme to“
Však co by to riešili, je to iba ich premiér.
Kokokokoti…..
Hm, a co byste čekal od hokejových (či fotbalových) fanoušků? Záblesk Inteligence?
Vždyť tyto hry, plné korupce, se provozují jako zábava pro tupé masy bezmozků. Něco jako ve starověku gladiátorské zápasy. Aby se plebz nezabýval pro vrchnost nebezpečnými myšlenkami.
Jak se kdysi podřekl Moše Zeman – idiotská zábava pro idioty…
Bať.
(Ale možná bych raději napsal“plebs“. Zní to líp.)
Bať.
Občas vidíte napsáno i pleps.
Máte pravdu.
Takzvaný sport se prakticky neliší od her ve starém Římě. Jasně, zatím se přímo nežádá krev. Zatím.
Ovšem oblbují tím stamiliony, spíš možná miliardy lidí.
Chléb a hry. Nepodmíněný příjem a čumět na televizi. Snadná cesta, jak z lidí udělat prasata. A prasata není škoda utratit, už je jich zbytečně moc.
Skutečný sport je, když člověk sám zvedne prdel z gauče a jde se potit.
Už ta obvyklá idiocie Seznamců….. zřejmě doufají že budou smútit a nebudou hrát což by ledaskomu vyhovovalo. To je stejné jak nátlak na sportovce jiné , aby se dostali k lizu i ti druho-třeťořadí, popř obojpohlavní,. Jsou trapní. Ale co jiného od nich čekat.
Třeba se měl atentát jen tvářit jako čin psychicky vyšinutého jedince, ale ve skutečnosti byl pečlivě připraven, aby tak vypadal. Takovou verzi si jistě prošetří na Slovensku spolu se všemi ostatními. Je smutné, že se atentát vůbec stal, protože země V4 jso una Západě házeny do jednoho pytle a atentát bude dáván jako důkaz, jak málo demokratické národy zde jsou a že je nutné jim z Bruselu vládnout pevnou rukou.
Ještě horší jsou reakce na internetu od těch, kdo atentát podporují. Od atentátníka je vlastně dělí jen příležitost. Kdyby ji měli, R. Fica by střelili také.
Je smutné sledovat, kolik nenávisti je v lidech, a jak moc málo pro ně znamená život druhého člověka. Jsou ochotni jej obětovat pro své vlastní malicherné a sobecké zájmy. Dá se očekávat, že až jim předloží správného nepřítele, budou ochotně mašírovat do války a umírat v zákopech. Jestliže se potvrdí ruská stopa, klidně může zaznívat volání po nasazení slovenské armády na Ukrajině. Pak bude použití jaderných zbraní opět o kousek blíž.
Sledujeme běh událostí jako před 1914 nebo 1939. A můžeme si jen říkat, že snad na poslední chvíli někdo dostane rozum. Nedostane, na obou stranách současného konfliktu vsadili vše, protože je zde nenávist k protivníkům taková, že ji může ukojit jen velké ničení životů a majetků.
Bratislavská kavárna se podobá partě hooligans vybičovaných emocemi sportovního utkání, která chce vybít přebytečnou energii v ničení majetků, zdraví a životů.
U nás je nejviditelnější tváří nenávisti Pavel Novotný z Řeporyjí, i když si myslím, že značná část jeho projevu je divadelní fraška špatného komika.
Kapka po kapce nenávisti a pohár užuž přetéká. Nejen na Slovensku, ale i v Praze. Dlouhé období míru v Evropě skončilo.
Demokrati pistolí
vládu práva nastolí.
Když se volby nevydaří
tak odvezou na trakaři
oponenta s kulkou v břiše
mezi tůje a cypřiše.
Hradní krysa žalmy zalká.
Americká filiálka
naplnila přání kápa.
Většina po dechu lapá.
fuuJ
Také mě to napadlo – Slovensko má svého Lee Harvey Oswalda…
Politici vždy musí počítat s trestem nejvyšším, pokud přestanou poslouchat skutečné vládce. Seznam těch, kteří to poznali na vlastní kůži, je dlouhý a známý.
Ale nemyslím si, že je to případ Fica. Neskončil by nezdarem.
A je tohle nezdar?
To je snad jasné z kontextu, jak jsem to myslel..
Neúspěšný Lee Harwey Oswald se bude na Slovensku jmenovat Juraj Cintula.
Kdo následně zastřelí jeho?
Mno jaá nevím, vzhedem k tomu jak bleskově press o něm vše věděli, málem v předstihu … poněkud divné
Re: Gerd
Je absolutně jisté, že s tím žádná tajná služba nemá nic společného. Střelec je jasný psychopat. Stejně jako ten, který zastřelil manžele Kenedeyovy.
Předpokládám, že pro zjevně efektivní metodu vraždění psychopatem je jich v každé zemi připravené celé stádečko.
Ať žije svoboda a demokracie!!
Dokud tomu lidi věří, vládne se jedna radost.
Přijde mi zajímavé že tyto atentáty jsou vždycky na politiky co leží USA v žaludku, neslyšel jsem že by to bylo někdy naopak.
A ještě:
Tu se odstaví rakousky premiér zfalšovaným videem, tu zahyne významný podnikatel z velkým zájmem o dobré vztahy s Čínou a Ruskem ve vrtulníku, tu nejvyšší soud změní volební zákon na míru. A politika celého regionu se udržuje ve správných mantinelech.
A když běžné metody nestačí, objeví se nakonec nějaký magor.
Pravda a láska v krystalické podobě.
Z jiného úhlu pohledu, Robert Fico dostal další životní lekci. Třetí a poslední. Už má za sebou vážnou operaci srdce a politický atentát na novináře. Politika je zvrácené řemeslo, které křiví charaktery a dělá z lidí zločince kryté zákonem. Má-li se politik vnitřně osvobodit, může mu být zásah vyšší moci užitečný.
Věřím, že Robert Fico přijde z nemocnice jako jiný člověk a jeho politika se stane definitivně pravdivá. Už nebude muset nikomu sloužit. Nyní má k tomu všechny předpoklady. Svět takové politiky potřebuje a Evropa zvlášť.
Resili se v Langley jen transporty ukrajincu?
taaak nějak
Proruského politika postřelil básník spojován s proruskou polovojenskou skupinou
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/prorusky-fico-se-vratil-a-diplomate-v-bruselu-maji-obavy-pisi-servery/2420885?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-atentatnika-spojovali-proruskou-polovojenskou-skupinou-40471943
Je to obrovská nenávist, nebo hloupost, která popřela rozum a logiku?
Hlavně, že je tam ruská stopa.
To je to první, co věrchuška v podobných případech dělá. Za každou cenu do toho nějak zamontovat Rusko. Udělali totéž i po střelbě na FFUK. Tam ještě neuschla krev na chodbách a už Rakušan a ten jeho policejní kamarád přišli s tím kanálem na Tiktoku, který údajně patřil Kozákovi a ten v něm měl psát o inspiraci nějakou mladou ruskou teroristkou. Ovšem objevil se jeden problém. Ten kanál někdo editoval ještě dvě hodiny po Kozákově smrti. A tak s tím přestali a nad případem se zavřela voda. Zbyla je začerněná zpráva, kterou jen potvrdili to, že se celá věc stala jinak, než nám řekli.
Říkala jsem si, že tady dát ruskou stopu jim nepůjde, že mají smůlu, když je střelec liberál a je proti „proruskýmu“ Ficovi, a oni jo, neuvěřitelný!!
Vrah v podporoval Slovenské brance a Kotlebu.
, což lze doložit zejména jeho literální tvorbou.
Proč tady všichní lžou o tom, že je liberál?
No tak dokládej, jinak meleš do větru.
Je to šimečkov*ec, broučku, z toho se nevylžeš.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/slovensko-slovensti-branci-ministr-obrany-polovojenska-organizace-nad.A221012_141441_zahranicni_jhr
Tady máš tu partičku tělocvikářů.
I Davidu Kozákovi z filozofické fakulty se snažili přilepit ruskou stopu …
Opravdu? Právě tady jsem se tehdy dočetl, že ten vrah má být ukrajinec
To je totéž.
Re: Anonym
Broučku pleteš si pojmy a dojmy.
Ukrajinec střílel v Klánovickém lese než to přišili Kozákovi.
No ale kozák, to je přece Russsss z Povolží. Russská stopa je jassssná.
Re: Josef původní
Divíte se tomu? Rusové jsou přece psychopati non plus ultra, to ví každý. Proč by si jinak tak dlouho stříleli na atomovou elektrárnu, kterou dobyli už tak dávno?
To prostě jenom potvrzuje jejich zvrácenost. Kdoví, jestli vůbec patři k homo sapiens. Mělo by se vyšetřit, jestli ve skutečnosti neptří k nějaké polozvířecí rase.
Jestli se má spustit větší válka, je třeba nepřítele zobrazit v těch pravých barvách. Jinak by se lidé třeba vzpouzeli. A dávat hodně lidí do koncentráku je neefektivní, lepší je, když jsou do zákopů bojovat za západní hodnoty.
Dalsi pod agent /koudelka a posselt/ na strazi.Si rika vaclaf.
https://www.facebook.com/100040134961019/posts/pfbid05F5ccmW7KgWogoDfnde8LNYXT1jfXpiuNgcepCuaM1GdCFWGAbxFTLCRTMhVVPJrl/?app=fbl
Že já vůl si takový věci čtu. Jednomu to jen bere energii. Totiž, náš Tyranosaurus na PL v té souvislosti žvaní, jak je sám taky „terčem útoků“.
Malý úryvek z tý jeho tyranosaurovatosti –
„i on sám je často terčem nenávistných útoků i třeba na sociálních sítích ze stran představitelů hnutí ANO.“
Ale prej ani malinko z toho není vystrašenej a odpovídá konstruktivní politikou a slušností. Prej i když ty hrozný útoky překračují všechny přípustné hranice.
Tak Fica třikrát střelí a on bojuje o život, kdežto tenhle bez známky strachu zvládá ty samý kritický situace. Asi jako například když smrtelně nebezpečný Babiš o něm napíše, že je to ukrutnej kokot. To je k uzoufání, co to je za neohrožence…
Ten si nepůjde koupit ani rohlík, jak bude ze§ranej strachem.
No jo no, supermani. Víte, dnes je velice ošklivý den, emocionálně hodně vysilující, to hned tak každý nedá číst ještě výblitky tohoto kreténa. Já bych to fakt nedal.
( Protože už je pozdě a znám se, raději explicitně dodávám, že to myslím jak to píši, není v tom žádná ironie ani jiné záludnosti, to bych teď ani nedokázal. )
Emocionálně byl, milý krajane, včerejší den docela fajn, protože u paní Trnkové v Midaru (na rohu Stalinky a Pařížské) probíhal takový malý francouzský festival. V hlavní roli ústřice, tři druhy, zapíjené v našem případě (já + jeden ze synků s partnerkou) muscadetem.
Příjemné dvě hodinky, čerstvé ústřice v našich krajích přece jen nejsou každý den.
I dnes by měl být den emocionálně příjemný, protože upeču plný pekáč vepřového (druhý synek má nějakou chlapskou oslavu na chatě), zaplavu si v bazénu SK Radbuza svoji čtvrteční míli a cestou domů se stavím ještě na pár ústřic, co zbyly ze včerejška.
Karpedyjém, nebo jak je to ?
Zkuste si zaplavat rovnou v Radbuze. Třeba poplavete nejrychleji v životě, pokud se labuťák Trenér zase vrátil na řeku.
Já syrové škeble nemusím. Ale zkuste syrové šneky. Je škoda energie je několik hodin vařit.
Dámám doporučuju krémy se šnečím slizem. Mají je v nabídce korejské kosmetické firmy a skutečně to funguje. Rozhodně na drobné vrásky. Některé dámy si arci nechávají lézt po obličeji ty velké africké šneky (oblovky?), co si lidi chovaj jako mazlíčky. Tak daleko bych teda nešla, ale jinak – šnečí sliz doporučuju. Vážně.
Na nedostatek energie je nejlepší calvados. Domácí. 53%.
Úplně-cype-ganc.
Kdo jednou zkusil, už nechce jinak…
Mám sice jen 50%, ale souhlas.
A dělám také dámskou specialitu:
Šťávu z višňového kompotu „naředím“ calvadosem 1:1.
Pico:
Já přelítla jen pár řádků a – jak říkáte – bere to energii. Možná navštěvujou Pavlíka Řeporyjce jen proto, že jim slíbí, že bude odpornej i za ně, a proto nemusí být vystrašenej. Je si jist, že Pája za něj tuhle bitvu vybojuje.
Teď mě napadá – taky jsem byla na síti párkrát terčem útoku a též nejsem ani malinko vystrašená 😎 možná, že bych mohla dělat premiéra.
Též jsem četl, a nevycházel z údivu, jakého že geroje máme v čele vlády. Hoši si teď ve Strakovce asi nechají zařídit posilovnu, a mezi kydáním nenávisti na ANO a SPD budou cvičit svaly, aby nepadli k zemi, až si nasadí neprůstřelnou vestu
🙂 🙂
Tak doufám, že v tomto bordelstátu, začne policie konat. Však je to tu tak nastaveno. Nebo je metr jen na někoho? Zástupce kulturní fronty vystrčil rypák a předvedl svůj intelekt.
Ta diskuze je jeden velký hnus. Dokonce tam jedno hovado napsalo, že si to Fico sám na sebe objednal.
https://www.facebook.com/david.matasek/posts/pfbid02ELthgGspYHJoNpXub2UXYFm5JTgE3dA4z4Jfrqz4oU5gqDzUsojboZQwG3euxwxvl
To snad není pravda, tam jsou daleko horší věci. Třeba hned na začátku :
Na :
Jaroslav Vrba
Pro pořádek jen dodám – atentát, střelba na předsedu vlády státu nám nejbližšímu, nejde nijak relativizovat. Můžu polemizovat s čímkoli a kdykoli, ale teď v tuto chvíli ne. Premiér státu, jehož poloviční krev mám v žilách dostal nasypáno do břicha a bojuje o život. A já mu setsakra držím palce.
Odpovídá :
Tereza Burdová
Jaroslav Vrba Tak seš dement! 😂👌 Takhle jednoduchy to je.
Když čtu tu diskusi, tak opravdu máme vládu, jakou si zasloužíme. A zjevně brzy po právu přepustíme své území někomu jinému. Moc smutné, spíše depresivní čtení lidí, kteří už nemají úctu k ničemu než sobě. Strašné.
Marně doufáš. Schvalování atentátu na „naše ideologické nepřátelé“ povoleno.
Viz Černochová vs Duginová.
Jóó, hodnotová politika vole, jak by řekl Vidkák 🙂
Alternativa léta schvaluje zabíjení ukrajinců. Váš svět je už takový.
Co to žvaníš, smetáku? Alternativa se snad snaží prodlužovat předem prohranou válku? Komu se tady nadává do chcimírů? Alternativa ruší sjednané mírové dohody? A srovnávat Fica s Ukronácky může jen totální retardovaný debil.
On je retardovanej debil.
On Vám nerozumí, viz výše je retardovanej debil.
Ukrajinců je mi líto, blbečku. Nikdy jsem proti nim nic neměl.
Bojují za zájmy za.raného Západu a prolhané fašistické chunty, ne za svoje zájmy.
Teď už je nahánějí na frontu jako zvířata. Rád bych doufal, že tak nebudou nahánět naše děcka. Nahánějí tam už i chuděry ženské.
Ty jsi buďto fašista, nebo blbec.
“ Už chápu, proč mi tolik Ukrajinců říkalo, že u nás je to jako na Ukrajině před patnácti lety.“
Strašlivá věta, běhá mráz po zádech. Já již dlouho uvažuji, co/zda bychom dokázali udělat jinak než Ukrajinci, kdyby se to u nás dalo identickým vývojem a závěry úvah jsou velmi neradostné. Ale máme jedno štěstí na jejich úkor. Oni vypíchali medvěda z nory a ten nezaleze, dokud si okolo nory neudělá zase pořádek. Nemálo našich vládních činitelů dělá vše proto, aby nás náhodou nepřehlédl. Užitečná činnost, ale děkovat jim nebudeme.
Bertrand Russell kdysi řekl: „Základem demokracie je závist“.
Nevím. Jak se tak dívám kolem, připadá mi, že základem demokracie je spíš nenávist.
tedy abych byl přesný: základem toho, čemu se v těchto končinách říká demokracie ….
Vládne ten, co nejvíc řve
Roku 1986 to odnesl Olof Palme, švédský premiér, socialista.. Vracel se s manželkou z kina
A ochranku běžně odmítal. Tentokrát to nedopadlo dobře…
Už nevím, kdo ho tennkrát zabil. Ale určitě to byl psychopat, podezřívat tajné služby je hloupost. Kdo by věřil konspiračním teoriím, že.
Heil H…!! Co to říkám, chtěl jsem zvolat „Ať žijí evropské hodnoty!!“
Zabili ho omylem českoslovenští estébáci. Taky byli v kině (služebně, jak jinak), a když vyšli z kina, proběhl mezi nimi následující krátký rozhovor:
„Hele, tamhleto je Olof!“
„…jakej Olof…?“
„Palme!“
Ano, nenávist fica, danka a podpbných vůči Čaputové a je smutným projevem jejich demokracie
řekl Anonym, co se neumi ani zaregistrovat. Tak to musí být pravda.
A láska, sakra. Na tu vždycky zapomenu
🙂 🙂
A rozdiel medzi zavistou, a nevistou je?
Pane Bože, soused má kozu, a já ne.
Normál: Pane Bože, dej mi krávu
Závist: Pane Bože, ať mu ta koza chcípne
Nenávist: Pane Bože, ať soused vyhoří a on i s tou kozou se upečou. I kdyby přitom měla chytnout i moje chalupa ….
Fico je premiérem počtvrté. Ne, že by u nás nic takového nebylo, ale na Slovensku vždycky měli v politickém mafiánství „špecifiká“. To je možná slovo, které by se mělo stát slavným tak, jako u nás tunel. Takže asi možná nejspíš eventuálně některý pasáže jeho předchozího trojího vládnutí taky mohly mít ty špecifiká.
Že je tam „ruská stopa“, to je asi nezbytný folklór, protože když se dnes stane cokoliv, vždycky ji tam ti magoři najdou. Na druhou stranu, na libtarda ten střelec taky moc nevypadá (pokud se teda taky nebudou „nacházet stopy“ podobnými konstrukcemi, jako ty ruské). Jestli on neměl spíš nějaký svý specifický špecifiká, protože z těch střídmých informací o něm ta jakási jeho „svojakosť“ celkem vyznívá.
Střelec?
Čistě odborně spíše packal.
Mně se přes veškerou kritiku zdá, že ta ochranka po něm chvála Bohu skočila velmi rychle.
Upřímně, já si v tu chvíli nemohl vybavit jméno, tak jsem dal místo koukání na net náhradní výraz.
A packal to zvonka vyzerá, protože nezastřelit někoho z metru nevypadá zrovna nezpackaně. Neumím dělat psychosondáže, u něj už vůbec, na druhou stranu bych jej do hlavní role Šakala asi neobsadil. Ani empaticky to neposoudím, protože jsem to ještě takto do nikoho nešil, já jsem zvyklej vraždit nožem nebo holejma rukama…
Ono to pro něj, opět chvála Bohu, nebylo až tak jednoduché. Uvědomte si, že stál v davu Ficových příznivců a na druhé straně plůtku ochranka. Musel tu zbraň vytáhnout a ihned střílet, zaujmout posici aby jej okolní ihned nepraštili. Doufejme, že to dopadne dobře.
Souhlas. Nemohl tušit, kolik na to bude mít času, už vůbec ne, že se dostane prakticky na dotek. Proto prostě chtěl co nejrychleji na Fica vypálit co nejvíckrát.
Musel mít něco, jako Glock 19. Ty nemají pojistku, dá se z nich pálit velmi rychle, zvlášť pokud to mají upravený na lehčí kohout.
Ochranky to asi nerady přiznávají, ale venku jsou fakticky bezmocní, pokud nechtějí být metr daleko a tedy v záběru kamer a foťáků. I tak udělali maximum možného, že ho aspoň chytili.
Každopádně přeju panu Ficovi brzké uzdravení a pokud možno bez následků jak na těle, tak na duši. Mnozí politici mají po podobné příhodě tendenci, pomstít se na všech, kteří jen prošli okolo, tak snad to nebude tento případ.
Teď si nepamatuju přesně, zda to byl některý Bush či ještě Reagan, kdo po nepovedeném atentátu nechal pozavírat a vyslechnout celé bezpečnostní oddělení Bílého domu.
Starosti bude mít asi i ministr vnitra Kaliňák, byť ochranná služba pod něj asi přímo nespadá.
Je to pro státy bývalého Československa precedens. Zase jsme se posunuli kousek dál od stavu, kdy už nic nebude moci být, jako bylo dřív.
Tohle je nevratné a za sebe doufám, že slovenští libtardi tohle pěkně odeserou.
Kalinák je ministr obrany.
Ten prostredni branil Fica ,ale az za nim. Postrelenej nebyl a nemoh bejt.
Šakal…. nu, když ho připomínáte (spolu s Žoldáky a Biafrou nejlepší Forsythova kniha, ostatní jsou celkem sračky)…..
Ne že bych chtěl dávat někomu rady, ostatně mám zkušenosti jen se střelbou do terče a nerad bych cíl měnil, ale jistě je to i věc volby munice.
V případě pistole pro antentát včerejšího druhu – plášťová nebo poloplášťová?
Re: Godot
Přestože píšeš česky, tady ti nikdo nerozumí ani slovo.
Šakal – dobrá knížka a i zfilmování, co si pamatuji, bylo perfektní. U nás se jmenovalo Den pro šakala.
to Godot: výborná kniha je i Boží pěst. Velmi dobře popsané praktiky izraelských tajných služeb. A to tam na tuti není všechno.
Proč plášť? Je teplo, stačí sako.
Pod sako toho moc neschováte. Plášť je lepší.
Není to tak dlouho, co zakládl organisaci proti násilí. Zaručeně již mají napsané odborné posudky, jaký to byl magor a sólista.
Jako jistě spousta jiných jsem si o něm hledal všechno možný včetně zvětšování obrázků tam, kde byla nějaká jeho slova. A vyšel mi z toho jakýsi „podivín spravedlnosti“. Teď si odporuju s tím výše, že nejsem psychoanalytik, ale takovej mi po tom zjistitelném málu přijde. Ale nemám dostatek vědomostí k nějakému náznaku, proč si pro ten „výkřik nesouhlasu“ vybral právě Fica. Jak píšu, možná proti němu měl něco z minula a nějak – nevím jak – se mu to nastřádalo.
A nebo to nebylo z jeho hlavy, někdo mu pomohl. Zvláštní je, že identické úvahy jsou okolo Kozáka.
Ano, Kozák. Tam je ticho po pěšině.
Jina:
To ticho po pěšině je velmi zneklidňující.
Já o něm nepotřebuji vědět, jaké měl např. číslo bot nebo jaké měl vysvědčení v páté třídě, ale moc bych potřebovala vědět jaký měl motiv. Je to důležité proto, aby si člověk mohl nějak vyhodnotit, do jaké míry hrozí opakování něčeho takového a zda a do jaké míry je reálné riziko, že i on by se mohl do nějaké obdobné situace dostat…
Tomu tichu nerozumím a vzbuzuje nejrůznější úvahy, stejně jako začerněná zpráva. Je to celé podivné.
To ticho bude prolomeno až se to bude hodit.
z pohledu nezasvěcených to vypadá, jako když mu (Kozákovi) policie zajišt’ovala klid na práci…
https://www.cas.sk/clanok/2927609/kto-je-atentatnik-juraj-ktory-postrelil-roberta-fica-jeho-syn-aj-susedia-prehovorili/ dalsi clanok na temu
“ Je amatérsky básnik, člen Literárneho klubu DÚHA a Spolku slovenských spisovateľov. V minulosti mu vyšlo aj niekoľko básnických zbierok. Z jeho tvorby vyplýva, že mal vyhranený názor na Rómov. Podľa verejne dostupných vyjadrení odsudzoval fašizmus, kritizoval kotlebovcov a bol voličom aj podporovateľom Zuzany Čaputovej. “
Ludia, toto si treba ulozit do pamate lebo o tom sa bude klamat a zatlkat, zatlkat a klamat. Rovnako ako sa z Gorily pokusili urobit Ficovu kauzu hoci bola o tom ako Malcharek, Bubenikova a spol. rozpredavali stat.
Typický představitel bratislavské kavárny
Typicky predstavitel vo svojom veku treba dodat. Tupe bratislavske tetky po vzore Magdy Vasaryovej som zazil nazivo – tak sprosto ako tato ‚elita‘ sa nevyjadrujem ani ja… totiz casto ich k ‚progresivneniu‘ nevedie ani prislusnost k onym ideam ale to ze je to cosi ‚lepsie‘ a pohrdanie volicmi SMERu.
Tento dedo bol zase trochu sui generis ale evidentne uveril reciam o mafianskom state a Ficovi ako nestorovi zlocinu.
Tuto hérečku jsem nedávno viděl v politické diskusi, to se nedalo dodívat. Ona v sobě má smrtelnou kombinaci libtarda a té umělecké šmíry, strašné. Přesně chápu, o čem píšete.
Je to marný, je to marný, je to marný.
Liberální demokracie svým pokusem o fyzickou likvidaci svého politického oponenta odhalila svoji skutečnou tvář. Střelce oslavují jako svého hrdinu a neziskovky se nejspíš přetrhnou, aby mu zaplatily ty nejlepší advokátní esa a možná dokonce ovlivnily rozhodování soudu správným směrem. Že přeháním? Možná, třeba se najdou i neúplatní liberální soudci, kteří ocení pozitiva tohoto činu z vlastního přesvědčení.
To všechno ale ještě zdaleka není to nejhorší. Přímo děsivá je skutečnost, čeho všeho je libodemo schopné. Naše opoziční úsilí o demokratický dialog zde končí. Bez ohledu na to, kolik se nás spojí a jaké jednoty dosáhneme, proti politickému protivníkovi, který proti verbálním argumentům sahá po zbrani, nemáme šanci. Pustit se s nimi do třídního boje by totiž znamenalo, že opustíme demokratické metody a klesneme na jejich úroveň. Slušní lidé jsou totiž bezbranní.
Škrábni liberála, krvácí nácek
Na rozdíl od neznámého střelce FF KU v Praze mně tento střelec připadá vybrán velmi pečlivě. Mladého studenta by jeho generace velmi litovala. Třeba jako G. Principál? Ale dědka ze Záhrady můz nikomu líto nebude. Takže mediální a finanční podpora se konat nebude. Stopa peněz je příliš nebezpečná.
Demokracire vyžaduje informovanost, tedy přístup k relevantním informacím a to bez cenzury.
A pak je ještě nutné umět informace vyhodnotit. Čili myslet.
Je tady málo lidí, kteří hledají různé zdroje a ještě měně těch kteří nad nalezeným přemýšlejí.
Takoví žádnou demokracii nepotřebují. Ruší je v jednoduchosti žití.
Slovensko se už dostalo dál. Amerikanizace, tedy způsob, jak odstranit nepohodlného politika už dosáhla této americké úrovně. Kolik bylo v Americe (i v KoZa) politických atentátů: Na presidenty a jiné význačné osobnosti! U nás pamatuji jenom Aloise Rašína a Heidricha během protektorátu. A na císařa pána v Sarajevu. Na Slovensku nedávno vražda novináře Kuciaka a jeho snoubenky. Asi jich bylo víc, ale nějak si je momentálně nevybavuji.
Asi opravdu opřestanu sledovat jakákoliv média a za bernou minci budu brát jenom to, co sám uvidím nebo uslyším na vlastní oči a uši.
Už jenom zprávy o stávajícím zdravotním stavu Roberta Fica jsou naprosto rozporuplné. Zaměstnancům nemocnice, kde je Fico ošetřován pollicisté sebrali mobily, aby se nic nedostalo ven. A to i pacientům tam umístěným. Nesmí mluvit s novináři. Zprávy médií jsou od „Fico se probral a komunikuje“ až po „jeho stav je velmi vážný až kritický“. Ano, zahltit veřejnost protichůdnými zprávami je také funkční způsob cenzury. Nikdo nic neví doopravdy.
A již začínáme používat „deep fake“ s pomocí AI, která místo slov a názorů novinářů či politiků bude používat zfalšované záběry, kde se bude zdát, že někdo něco řekl nebo něco udělal a skutečnost bude jiná.
Svět jako „virtuální realita“. Zlý sen, ze kterého se nelze probudit. MATRIX:
P.S.: O atentátu na Roberta Fica jsem se dozvěděl nejdříve z ruských zpráv. Až potom začala informovat naše média.
Demokracie je oximoron, nesmysl v reálném světě. Lid prostě nevládne, šmitec!
Jediné co by mohlo vládnout jsou zvolené potřeby ve volbách potřeb a to od jedničky až po poslední potřeby buzerantů, papalášů a kulisáků.
Tak asi tak
To by byl pěkně nepozivatelný guláš.A nejvíc potřeb by si vyřvali ti, co by nejvíc řvali. Stejně jako v té “ demokracii“.
Se pletete. Na tom trvám.
Blboň volí průběžně, jednou týdně své vybrané potřeby.
Nelze je přehlasovat , jedině že by se zliberalizovali, ale to už tady máme. Ve skutečnosti, lidi , kterým bude na stole jasné, že volí to co potřebují, se za jeden rok naučí násobilku volení. Jako cikáni. A pojedou své potřeby i bez paragrafů.
Jejich jednáním se postupně utuží společnost kolem těch opravdu kovaných potřeb, přes které nejede vlak.
Bude jich asi deset nebo dvacet. Kolem nich se rozpředou nitky, které spředou pruty.
Nó.
Lidi jsou různí, mají různé potř eby, které se navíc mění v čase, potře by jednoho mohou být úplně protichůdné od druhého, už v těch potřebách by se lidi nedomluvili
Základní životní potřeby budou mít, budou muset mít stejný, společný, podobný.
Ty budou ocelovou kazajkou společnosti.
Pokud nevíte, stačí se zeptat novorozeně, co asi tak potřebuje k životu. Nebo svých rodičů. Když na to příjdete, pochopíte, že nic z toho o čem tady leta marní čas vidlák to není.
Názory jsou jen kulkou v mozku.
Společné potřeby byste těžko hledal u vámi zmiňovanych buzerantů a hetero manželek. A na potřeby novorozenců se tady kašle celou dobu, co se musí rodit ve špitálech.
Pochopte jednoduše.
1) mír (neválčení)
2) potraviny (naše zemědělské, bez sraček)
3) zdraví ( bez chemikálií, konzervantů a barviv)
Už jen tyto tři body by zabily tento hnusný režim.
Jak by to šlo demokraticky obejít?
Zdebilizováním obyvatelstva?
4) zákaz cizích štvavých organizací a mediálních neziskovek a tak podobně.
Chci aby to bylo jednoduché jak to jde.
žebříček potřeb, dejme tomu, že se shodnem na těch základních. Dejme tomu, že prvních dvacet lze vytyčit jako bazální. Víc jich není potřeba? Co kultura? Jde přece o prostředky, tedy o prachy… Co potřeby, na které se nedostane? (Fatálně). Nebo by to bylo tak, že žebříček potřeb bude tak dlouhý, než dojdou prachy? :))
No tak stačí odhlasovat že 20 základních budou zemské.
50- 100 dalších budou obecní a ty se budou volit v obcích místo starosty a jeho kuběn. Výsledky budou vyhláškou a ta se bude plnit najatými zaměstnanci. Účetnictví se vykazuje např, měsíčně, čtvrtletně nebo ročně? Lidi zvolí jak často.
Dalších milion pičovin si volí každý doma sám.
Já vidím problém spíše jak tu volbu potřeb nastolit, potom už je to jednoduché.
Už du do hajan.
Musí se to alespoň virtuálně někam na svobodném místě vyvěsit. Navrhoval jsem to vidlákovi. Neměl zájem, raději bude nadávat a komentovat morální bídu a úpadek.
Kultura je jen variace, výsledek potřeby „tvořit“.
Prachy jsou pro smysluplnou lidskou existenci zbytečné. Jsou jen účinným nástrojem zotročení.
Starý kocour
Pravopisná chybka: Heydrich (Reinhard Tristan), skončil atentátem
Heidrich Arnošt byl činný v odboji ve skupině Parsifal
Máte naprostou pravdu, idiotronicu.
Hluboce se omlouvám. Arnošta jsem nemyslel, nemaje v hlavě Wikipedii.
Abyste napsal správně Heydrich, nepotřebujete Wikipedii, tím méně v hlavě.
Potřebuje, má-li hlavní kapacitu zaplněnou.
Strileni sou ,ktery se vi predem , ze nic nemuzou zmenit ,ale na masakry obcanu nejlepsi.
Potom so ty jako napr. O.Palme a Begin , ty sou jiny povahy.Oba ohrozovali vyvoj situace a
planovany zmeny..
„Momentálne nie je v život ohrozujúcej situácii,“ povedal minister Taraba pre BBC o Ficovom stave.
Operácia podľa Tarabu dopadla dobre. „Bol ťažko zranený – jedna guľka prešla do žalúdka a druhá zasiahla kĺb – okamžite ho previezli do nemocnice a potom na operáciu,“ povedal Taraba.
Čítajte viac: https://domov.sme.sk/c/23330457/robert-fico-strelba.html?ref=st-bno-1
ringo cech rikal, ze si mozna i zastrilime. pri tom co vidim, co za fasisticke svine se skryva pod perinou liberalni demokracie, tak se vubec nebudu divit. tyhle svine to proste chteji.
Ringo říkal, že češi prodali všechno, všechno. Ale ještě jak? A to ještě říkal ten „pravej“.
V reálu ještě horší.
Pozor na nej ten je u nich a pproti nam a vzdycky byl..
Jsou přesně to, z čeho obviňují druhou stranu.
To je neuvěřitelné … oni s tou manipulací a lhaním nepřestanou …
Tak si to zopakujeme:
* když Asad v Sýrii vyhrával, tak použil chemické zbraně, které dostřelil dál než byl dolet jeho raket
* když Rusové drtí UA na celé frontě, tak z USA jde info, že se chystá asi použít chemické granáty
* když postřelí Fica, kterého pravda a láska nenávidí za jeho málo protiruský postoj, tak tak z atentátníka udělají člena Putinovy úderky …
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-atentatnika-spojovali-proruskou-polovojenskou-skupinou-40471943
Tohle skončí jinak než si pravda a láska maluje. Tak dlouho budou lhát a manipulovat až rupnou nervy mlčící většině.
https://domov.sme.sk/c/23330561/zo-strelby-na-fica-je-podozrivy-basnik-z-levic.html
Ten zmrd bol zachyteny na foto opozicnych protestov – dalsi co mu vymyli mozog ze Fico chce pustat zlocincov.
Nechápu proč fašizujete, koho tady chcete k tomu vašemu nadpisu přemluvit.
Ale nemylte se, je úplně jedno kolik článků napíšete o imbecilech, lidech odrodilých a bestiálních samorostech, kterých se nic netýká. Cikáni jsou už v podstatě poklizeni (to taky trvalo pár set let) , už nežebrají, vietnamci mají rovněž podporu( začínají, tak pár desítek let) , aby ve večerkách bylo něco ve slevách a tak samo se o svoje potřeby přihlásí ukrajinci a ostatní národy.
Všichni mají potřeby srovnané. Sehnat tady práci, bydlení a klid na práci. Mají to jednoduché, nepotřebují řešit záležitosti společných přediv země. Nakopou si tady svoje zlato a utratí ho dílem v korporátu, který okamžitě posílá malá domů a pak ho prožerou a prochlastají.
Dnes tady zasvěceně a z patra hovoří jen ti, kterým zůstalo z rozkrádačky ČSSR za nehty dost až do smrti.
Ostatním zůstal fakáč, ikdyž se rovněž snažili si nadrbat, ale zrovna to nevyšlo.
No, a teď k tématu který řeší vidlák…
„““Nejdál to dotáhl Vítek Rakušan, který na Novotného výroku neshledal nic trestného“““
možná vás dráždí Vidlákovo „Ti, co mají místo srdce břicho a místo duše tlamu“. Asi jste milovník Joyceova Odyssea, prolnutí triviality a zázraku, banálního detailu a božského prozření.
možná je čas redefinovat fašismus…
Pro Boha proč ? To je technika libtardů, popsaná již Orwellem, účelově měnit význam slov. Je naprosto jasné, co fašismus je. Chcete redefinovat také chleba nebo vodu ? Barvy ?
s ohledem na nové skutečnosti, novou realitu… Nové metody. Je potřeba připomínat, že podstata zůstává stejná. Jen ji téměř nikdo nehledá tam, kde by měl…
Před časem, aby Fica odstavili od vlády, tak obětovali Kuciaka. Ale Fico se dokázal vrátit, tak holt musí střelit ho.
🙂
L.
Pane Vidláku, jste si jist, že „už víme, kam jsou ochotní zajít“?
Víme, ke globální genocidě.
Demokracirée vyžaduje informovanost, tedy přístup k reklevantním informacím a to bez cenzury.
A pak ještě je nutné umět informace vyhodnotit.
Je tady málo lidí, kteří hledají různé zdroje a ještě měně těch kteří nad nalezeným přemýšlejí.
Takoví žádnou demokracii nepotřebují. Ruší je v jednoduchosti žití.
Líto mi je
https://m.youtube.com/watch?v=CTXGN7DPlwc
Ládik!!!
Zatočila se mi hlava z těch 40 let…
Demokracie muze vyzadovat co chce..
Zmenu rezimu do fasismu poznate nejdriv tim ,ze vam leze a plete se do soukromi ,
pocuje deti a krici jak mate zit doma a vsude , kazdej den..Co mate zrat a co ne, a kolik, ze musite porad platit vic za vsecko a bez priciny. Co mate rikat a co ne..
PS je od dneska okrem Proti Slovensku aj PoStriela(j)me. Neuveriteľné, kam sme sa to na Slovensku dostali…
(Este raz) P.S.: Prosím mažte tých imbecilov, čo sa tu odvolávajú na refresher a podobné määädiá a la Denník N. Prave títo majú R. Fica na svedomí spolu so stranou PoStrielajme. A nie, nie je to cenzura, lebo toto je na úrovni Škeblí…
Dnes rano som si robil srandu ze PS je DS – Depresivne Slovensko lebo im nic nevychadza.
A teraz sa ukazuje ze ide o Psychopaticke Slovensko
Prosímťa nespájaj PS s DS aka Dunajskou Stredou. Ez a kettő nagyon nem kompatibilis. 😀
Konečně diskuze na Litterate začíná mít rakousko-uherský rozměr.
Ale ceechijaa vlada se pohadala s Ficem.
a vlada kozakova..
Nezbývá se než se modlit aby to Fico s pomocí lékařů a boží přežil.
Celé to začalo, když pravda a láska začala politické spektrum dělit na strany demokratické a nedemokratické. Ty demokratické smějí a musejí vládnout. A ty nedemokratické absolutně za žádnou cenu vládnout nesmějí.
A na tomhle marketingovém schématu začali cvičit svoje příznivce v nenávisti.
Naprosto přesně popsáno.
začalo to dělením na přizpůsobivé a nepřizpůsobivé, pak stačilo přizpůsobivé bijce nasměrovat tím správním směrem
když zlo předstírá dobro
Bingo!
Ale ono to vlastně začalo mnohem dřív. Tou první manipulací byl „mrtvý student Šmíd“ alias Zifčák.
A snad netřeba připomínat, že „státy se udržují stejnými lumpárnámi, ze kterých se zrodily“. Nebo to ten Masaryk řikal jinak?
👍
Vidlák: „Nejvíc mě děsí, kolik lidí se vlastně těší na to, až tu žádná demokracie nebude.“
Na tomto blogu je jich většina.
Jmenujte je…
Godot se hlásí.
Aalee, Geodot nevi co chce..Takovejch je taky dost..Nedaji pokoj az to dostanou..
Goj, Charon, Ciki, Ládík, Targus, Teco, Josef Švejk, Polodebil, Pithart, Vlastimil Čech, tymákovan, Hnidopich a další, kteří se jasně vyjadřují, že za komunistů bylo líp. Je jich tady dost.
A za komunistů žádná demokracie nebyla.
A že nebyla, to vám řekli na jakém školení?
Demokracie je v současné době chimérou, vhodnou k oblbnutí prosťáčků.
V podstatě jen zástěrka, virtuální fíkový list, zakrývající skutečnost, že král je nahý.
Současná společenská formace je zajímavým hybridem, ale zajímavý nebývá ani tak aktuální stav (pozor, přijde Godotův teorém), jako spíše vývojovýn trend. Mohu se mýlit, ale ten směřuje spíše k něčemu jako systém feudální či postupně až otrokářský.
Je příjemné být starý a myslet spíše na kremaci, než na společenské uspořádání.
Moje okolí se už před lety divilo, proč si pořizuji zbrojní arzenál – přece nebudu chodit po našem statutárním městysi s brokovnicí v ruce a pistolí za pasem! To skutečně nehodlám, ale situace se vyostřuje. Atentát na Fica je nesjpíše činem pomateného jedince, ale marná práce – signál to přece jen je. Jak ho asi chápe náš Signalista?
Roluju odshora a když jsem viděl, jak se hlásíš ohledně „demokracie“, chtěl jsem to připojit tam, ale tady – na co jsem narazil později – to patří spíše.
Jak to zpíval Karel Kryl? – „Demokracie rozkvétá, jen s kosmetickou vadou…“.
On pak zpíval o těch, co kradli po léta, ale ta „kosmetická vada“ současné demokracie, tj. „vlády lidu“, spočívá v něčem jiném /kradlo se za každého režimu/. Ta demokracie „chytila virus“ a začala tím pádem slynout „liberální demokracie“. A ze způsobu vládnutí a tvorby státních orgánů prostřednictvím voleb se tím pádem stala IDEOLOGIÍ. Nejprve ideologií nesnášenlivosti svobodných názorů, primárně samozřejmě těch, které nehudly „s nimi“ v akordu.
U nás – a vlastně v celé EU kromě Maďarska a posledního půl roku Slovenska – si „liberální demokracie“ pohodlně vládne /že na bázi globálního oligarchického mafiokapitalismu, je tak nějak samo sebou/. Má to pevně v pařátech. Ale tam, kde o ty pařáty přišla a kde se vlády ujala uskupení, která „demokracii“ toho liberálního hnoje chtěla zbavit, primárně na Slovensku /protože v Maďarsku jim Viktor Orbán a jeho příznivci ten prostor neotevřeli/, tyhle od moci odstavené ksichty svou „liberálně demokratickou tvář“ přetavili ve fašismus.
„Fašismus je označením typu politické ideologie, jejímiž typickými rysy jsou zejména autoritářský a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, sociální darwinismus, kult modernity, mládí a síly.“
Zatím to nahlas říká málokdo. Ale mnoho, mnoho lidí to vidí a chápe.
L.
Lexi,
z čistě profesních důvodů jsem se zahloubal do 6.kapitoly „Válečná propaganda“ Hitlerova Mein Kampfu (publikoval jsem jinde). Ohromující čtení, protože ohromující podobnosti.
To mě vedlo k tomu, že teď postupně/pomalu procházím celé to dílko – 500 stran v prvním českém překladu (Vydavatelství Otakar II., 2000) a s opravdu velkým překvapením konstatuji, že je to velmi poučné.
Myslím si, že o fašismu či nacismu plácá kdekdo kdeco, ale většina lidí vůbec neví, co vedlo/vede k jeho vzniku. Mám trochu pocit, že jsem v biografu a sleduji to z první řady.
Sedím na sedadle vedle Vás, pane Godote.
Tu „knihu“ jsem nečetl ani číst nebudu, ke svému životu starce ji nepotřebuju. Tu část o propagandě, jak jsi publikoval na Tribuně, jsem četl a reakci znáš.
Neskutečně autentické a současné, jako psáno o dnešku.
Pokud jde o fašismus třicátých let minulého století a současnou situaci, myslím, že podoba je naprosto zřejmá /viz Tvá metafora „sleduji to z první řady“/, jen podhoubí, z kterého to vyrůstalo tehdy a dnes je úplně opačné. Tehdy šlo o BÍDU, dneska o materiální dostatek /vlastně přebytek, který se vnucuje triky reklamy/ a morální a mentální ZVRÁCENOST z toho pramenící v oněch vrstvách, které tím materiálním přebytkem „trpí“. Že obě příčiny mají společného jmenovatel, a to chtíč po světovládě, především cestou loupeže nekonečného sibiřského bohatství ovládnutím tamních zemí, je jen nabíledni.
Jo, a ještě tohle jsem chtěl říct a zapomněl dodat v prvním komentu – napsal jsi – „Atentát na Fica je nesjpíše činem pomateného jedince.“
Jistě, atentát na vrcholného politika, nejde-li o „vraždu na tyranu, která není zločinem“, nemůže nebýt činem psychicky labilního člověka.
Jenže ten čin sám, k němuž je „pomatený jedinec“ v podstatě zneužit, je PRODUKTEM nějakého „jsoucna“.
A tím je v jeho případě ta „fašismem“ současné opozice tam vybičovaná nenávist. V podmínkách společenského respektu k základním demokratickým principům se takové atentáty „pomatených jedinců“ nekonají.
Si myslím.
Ale každý ať si myslí, co chce.
L.
OMLUVA.
Lexi, po přečtení těchto vašich dvou komentů se omlouvám. Jste frajer. pavel.
🙂
Někomu stačí k vyjádření „štěk“.
Někdo potřebuje /chce/ komentem „něco říct“.
L.
se divím, že jste sem začal chodit a proč sem chodíte, když Vám to vadí
To je hitla kniha , ale priserne blba..K neprecteni. Geodot ji cetl a zkoumal a nepricetne, prej poucna ,ale vo fasismu zase nevi nic , je vohromenej vohromne ,se vyznava ,zatvrzele mysli ze ,
jenom to , ze kde kdo vo fasismu placa ,ale vetsina nevi ,co vedlo k jeho vzniku.
Kdyz hitla, ale zaved ten naaacismus,v Raajchu , faaasismus poridil Mussolini a jinde..
Pravda voboji zboznovali demonokrauti a kriceli to je vono a vsude na svete..
Churchill,kral, slechta ,Elizabetha germanska brutska, povlitik Lloyd ,
tisice dekovnych dopisu ,kopirovali verne dokonce hitluv barak v Obelzsarcbergu..
Stejny Oberschwarcbergu a Posser berku ,aaatd..
A Lejnovy nacisticky rodice hajzlovali s pravdolaskou ….
Nekdy potom se uzakonilo ,ze cokoliv hitla ze sebe vypravil a kdekoliv muselo bej zapsano jako poucky pro budoucnost,ty co bohuzel nestihli se vyskytnout ,aby neztratili ty moudra z hitlovy prdele rovnou tazeny ,
behem zivota hitly..
Potom to vydali jako Table Talk. Vo neco lepci nez ,Schmeind Grumpf.
..Elbeszelt ,tortenelen kajsza,zeftelen..Madari by meli si zavest english a pestovat tendle jazyk jenom jako konicka..
I rusove germani ,islandove a spol.. De probuh taky vo porozumneni mezi narodama a jak to udelat ,aby nebyli z nedorozumeni ty valky furt..
Dyz se nedomluvi….a kdyz domluvi, tak si navzajem nerozumi..
Vsude vo tom prohlasujou ale kdo jim ma rozumet, aspon na to porozuzmeneni..Topra vule taky nicht ,zadna.
Voprava. Grampf.
Doprcic, a mne vynechal. To je strasny, jsem nigdo, nula…
A má to hodně genderově nevyrovnané.
Já jsem z toho taky hodně smutná, že tam nejsem.
Za komunistů se tomu říkalo „demokratický centralismus“. Po celou existenci toho zřízení to nebylo vždycky stejné, například padesátá léta se dost lišila od společnosti za dob Husákových.
V době, kdy jsem byl školák, bylo možné si myslet cokoliv, říkat cokoliv v okruhu svých známých a oficiálně jen to, co bylo v souladu s politikou komunistické strany. Za nedodržení těchto nepsaných pravidel existovaly různě odstupňované represe.
V čem se to liší od současnosti? Zatím hlavně v tom, že represe jsou ve srovnání s minulým režimem většinou „měkké“, neoficiální, mají formu dehonestace a ekonomického tlaku. Stejně jako za socialismu můžete ztratit zaměstnání (ale na rozdíl od něj už stát nemá povinnost se postarat o váš způsob obživy). Můžete se dostat do vězení za šíření svého názoru pod označením „dezinformace“, ale soud vás může i osvobodit. To mohl tehdy formálně taky, ale osobně si myslím, že nyní máte trochu větší šance, zvláště pokud si můžete zaplatit právníka. Je to o penězích a vašem sociálním postavení.
Na druhou stranu, sociální jistoty byly tehdy nesrovnatelně lepší, stát měl tehdy nesrovnatelně větší zájem o rozvoj svých obyvatel, podporoval mladé rodiny, nárůst populace, děti i stárnoucí lidi a důchodce. Takže celkově to hodnocení jednoznačné určitě není. Pokud jde o morálnost vedení státu, komunisté většinou v darebáctví daleko zaostávali za těmi, kdo jsou u moci dnes. A mimochodem, jejich komunistická minulost už překvapivě nikomu nevadí. Že zradili své předstírané ideály a zradili by i ty nové, opět předstírané, kdyby na to přišlo, to nikoho nezajímá – hlavně, že se správně zařadili a zpívají tu správnou „demokratickou“ písničku. Víte, že právě tohle mi na minulém režimu nejvíc vadilo?
Všechno samozřejmě záleží na lidech – mnohem víc, než na druhu politického režimu. Já měl asi štěstí na ty dobré – takže, když jsem jako vzorný student vysoké školy odmítl členství v KSČ, z důvodů deklarovaných v předchozím odstavci, nestalo se mi nic. Mohl jsem v klidu studovat dál. V tzv. demokratických režimech za projevení názoru naopak studenty často ze škol vyhazují a učitele se pokoušejí zavřít do vězení – jak jsme mohli nedávno v médiích číst. Ale, samozřejmě, je to opět především o lidech – jde totiž hlavně o jejich pokrytectví, zbabělost a touhu po moci.
Takže si mne také klidně napište na seznam, je mi totiž většinou jedno, co si kdo myslí a nepokrytě si to užívám 🙂
Velmi výstižné.
Podepisuju.
Ač bych to dlouho nepřipustil, dnes ano. Za socíku byl lepší politický systém. Měl chyby, ale nevedl k násilí.
jedna vec ktora vtedy bola v spolocnosti, bola viera v lepsiu buducnost. Nie pre jednotlivca, ale tak celkovo. A hnev na komunistov bol zato, ze nedokazali prefinancovat a zabezbecit tu nadej hned…..nikto nechcel cakat na byt, az sa bude stavat dalsie sidlisko. Az sa spusti vyroba novych typov skodoviek. Na Zapade to bolo hned, tak preco sa tu musi cakat? No a dopadlo to tak, ze okrem tych, ktori privatizovali svoje byty postavene za komunistov, tak si vacsina stazuje na to, ze si ledva mozu dovolit najom. Auto si mozes kupit hned aj najnovsi typ, ale potom sa boj, co sa stane, ak ta nahodou vyhodia a v dosledku recesie nedostanes plat, aky si mal a z ktoreho si si mohol to dovolit. Zo zapadu ti sem nanominuju migrantov a green deal zabezpeci, aby DE malo o nieco lacnejsiu energiu, ako by si zasluzili v dosledku svojich cinov ale Cesi to zaplatia. A v TV pojdu dalsie filmy a serialy o apokalypse, pbcianskej vojne a zaniku civilizacie alebo v lepsom pripade, ako sa Jozko z cistica topanok stal americkym prezidentom a miliardarom (velmi prinosne pre vacsinu ludi)
Re: hg123
Nevím, proč jste si mě nedal do seznamu (Václav). Mohl bych se urazit.
Plnou hubu demokracie, pod zástěrkou fašismus jako když vyšije.
Víte, za těch strašných, nenáviděných komunistů, se učilo, že měřítkem pravdivosti té či oné teorie je praxe.
Skoro 34 let se zde nastoluje spravedlnost, pravda, láska, svoboda a demokracie, a jakýže je výsledek?
– většina průmyslu (neberu v úvahu montovny s nulovým know how) je zlikvidovaná, výjimky jsou většinou v zahraničních rukou)
– polovina zemědělství je zlikvidovaná, probíhá jeho prodej do zahraničních rukou
– deset procent obyvatelstva (možná je to horší, nejsem statistik) je v exekuci
– byl definitivně schválen (perfektní) migrační pakt, takže nás brzo obohatí (?) desetitisíce (?podcenil jsem to?) nových spoluobčanů z Blízkého východu a Afriky
– velká válkem s největším zlem na světě (Ruskem) je za dveřmi
– ekonomické ukazatele říkají, že je situace perfektní (v čem může být chyba?)
Ti zasraní komunisti měli všechno špatně. Jakápak praxe jako měřítko pravdy. Pravdu a hodnoty je třeba cítit! Evropské hodnoty! Jakže se jmenuje ten úžasný šéf té skvělé organizace? Ten měl spoustu zkušeností v tom, jak pocumlat .enis! To se může na frontě hodit!
Tohle je přesně ono. Demokracie končí, když nevyhrají samozvané tzv. demokratické strany (EU, NATO, gender, migrace, granáty na Ukrajinu …).
V tomhle vás cvičí už roky a jeden kretén z vás na Slovensku přešel plynule od slov k činům.
nebojují za demokracii. Ti prostě chtějí vyhrát
no ale to je právě boj za „demokracii“ ..
protože v progresivní novořeči „demokracie“ = „vyhrajeme my“, jakýmkoli způsobem, za jakoukoli cenu.
oni sice používají slova std. jazyka, ale myslí tím něco zásadně jinýho, často úplně opačnýho. naprosto vždycky, i předložkama, spojkama a interpunkcí.
„liberální“. „demokracie“. hehe! .
Tenhle trik dělají často. Vyvolává jí tím u příjemnců propagandy emoce co se jim hodí bez ohledu na to co se reálně stalo. A jako bonus to spolehlově znemožňuje nějakou reálnou debatu a protiargumenty.
Nemá cenu s tím bojovat a rozporovat to. To by byla jen součást jejich hry.
Dá se to jen ignorovat. A použít to jako indikátor. Kdekokoliv na to narazíte, tak s vámi nějaký propagandista hraje špinavou hru, nemá cenu se nad tím zamýšlet. Jediné co má smyl je zkoumat kdo to píše a co tím sleduje.
Demokracie byla, je a snad už nebude jen pro bohaté.
Nebude se to jmenovat demokracie, protože je to protimluv, který nikdy lidi k moci nepustil, ale budou si volit lidi přímo potřeby místo zastupitelů. Musí to ale stihnout zařídit do doby, než bude za lidi volit umělá inteligence.
Ale co je to demokracie, že? My tu ani nemáme jeden jednotný démos, lid. Ke tu více lidů. Chtělo by to prozkoumat minulost, zda třeba vždy je více lidů v rámci státu, země.. Třeba je to jen idealistická a nepodložená představa, že lid je jen jeden a kompaktní?
Demokracie je jako yetti, všichni o ni mluví, ale nikdo ji neviděl.
1********
Čertovo kopýtko je v tom, že ve vládě lidu může jít o různé mluvnické pády.
👍
Také se připojuji s pochvalou za mluvnicko/politologický postřeh.
Dane, ten vrah je Tvůj ideový kámoš. Podporoval Slovesnké brance a sepsal tohle nádherně vidlákovské pojednání:
https://news.refresher.sk/159904-Precitali-sme-knihu-od-atentatnika-na-Fica-Suhlasil-s-Kotlebom-a-zastaval-sa-masoveho-vraha-Harmana
Můžeš být na vlasteneckou alternativu hrdý.
Jo? Je můj ideový kámoš? Já mám rád Kotlebu nebo Harmana? Já mám rád Progresívné Slovensko a nesouhlasím s politikou Ficovy vlády?
Posílají sem čím dál blbější referenty.
A jak pak souvisí ten vrah s progresivním slovenskem? Máš o tom nějaké informace – třeba od svého známého, který Ti odhalil, jak ČEZ na jižní moravě vypíná elektřinu maminkám, aby nemohly dětem ohřát oběd? Prosím, prozraď nám detaily …
Vidláku a ostatní, nereagujte na tyhle nácky. Dosud jsem je měla jen za, většinou, směšné blbce ale teď je jasné, že to jsou pohrobci nácků a tím, že jim odpovídáte je jenom těšíte. Prostě je ignorujte, nic jiného na tyto odporné zrůdy neplatí. Nakonec se vsadím, že Novotný a jeho p…l je i jejich tvář.
Takle uz to nejde dal, petlice se zadosti musi bejt co nevidet podana na byro,
na kontrolu jejich kvality a je cira nevyhnutelnost..
Este na nas svedou tu jejich velkou hromadu hnoje ,co si vobjednali a co maj ted pred barakem ,sou vseho schopny..
Přestaň tak blbě lhát, Scallope. Já sice chápu, že když ti Seznam nasype kejdu do krmítka, tak skáčeš radostí, ale to na věci nic nemění.
Vrah podporoval slovenské brance a kotlebu. To je prokázané.
Sorryjako.
Jenom ve tvý hlavě, pako 😀
Já si jeho vlastenecké knihy nevymyslel. On je napsal.
Můžete samozřejmě popřít cokoliv – i třeba kulatost země. Máme svobodu.
Scallop se bude s chutí a radostí pást na jakékoliv prasárně
Vlastenecká prasárna. Autorem je vrah.
https://twitter.com/Simindr/status/1790830076747002001?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Prej proklinal pachatel vladu ,ceskomadarsko rusky..A nahlas.
Spravedlnost to zase bude mit tezky..
Zatím naštěstí jen útočník podporoval prezidentku Čaputovou a Progresívní slovensko.
To je prokázané.
Sorryjako.
ty trapnej ubohej klaune.
Je třeba se ptát: Cui bono? Kdo po dnešním dni posiluje moc?
Já chápu, že se neptáte, protože se Vám to nehodí do krámu. Ale mlčením se problémy jenom eskalují.
To ví každý, jen ne anonym. Posiluje bratislavská kavárna
Přesně, to byla hned druhá věc, která mne napadla, když jsem se dozvěděl o atentátu, co to udělá s podobnými lidmi jako Robert Fico všude okolo. Mají rodiny a teď jim jistě budou vyhrožovat i že by se jim mohlo stát něco podobného. Že byl proruský, obzvláště když se k atentátu rozzhodl po prohře slouhy Korčoka, nemohou věřit ani ti, co jsou zde placeně.
Harabín navrhl zakaz opoziční strany. Teď už je jasné, cui bono
Pozor, on tam riesil resocializaciu v otazkach ktorej suhlasil s Kotlebom, co este z neho nerobi Kotlebovca – podobne ako to ze nesuhlasim so zakazom spalovacich motorov zo mna nerobi volica Richarda Sulika.
Totiz, dotycny bol SBSkar v hytlermarketu a vyzera ze s urcitymi etnikami mal neblahe zkusenosti.
Na druhej strane chodil na opozicne protesty https://domov.sme.sk/c/23330561/zo-strelby-na-fica-je-podozrivy-basnik-z-levic.html a udajne ta jeho strana Hnutie proti nasiliu na facebooku podporovala Caputovu.
Proste – treba si uvedomit ze nikto, ani progresivec nemusi byt chodiaci stereotyp.
Za atentátem stojí Putin. Na Echu mají jasno.
Médiá budú teraz viesť svoju propagandu v dvoch smeroch: (1) Atentát spáchal duševne nevyrovnaný človek, bola to akcia osamelého vlka, pričom opozičné strany na tom žiadnu vinu nenesú a (2) Róbert Fico svojím extrémnymi postojmi rozdeľoval spoločnosť a je si teda svojim spôsobom sám na vine. Ten prvý smer bude taký tichší a bude sa zdôrazňovať, že ten čin spáchal len a len jednotlivec. Druhý smer bude čoraz hlasnejší a bude slúžiť ako varovanie koaličným politikom. Je možno priskoro pre akékoľvek špekulácie, ale dlhoročné skúsenosti s istými kruhmi na Západe a pohľad na súčasnú politickú situáciu v Európe však vedie človeka k vážnym obavám o možnom zákulisí tohto činu. Všetci vieme, ako je ľahké duševne nevyrovnaného človeka obratne manipulovať a viesť správnym smerom. Všetci vieme, aké je postavenie Róberta Fica v slovenskej politike a v strane Smer. Nie je tu nikto, kto by ho mohol plnohodnotne nahradiť. Veľmi ľahko by mohlo dôjsť k zmene politického smerovania Slovenska. Je veľkou otázkou, či sa tu nehralo práve o toto. Treba veľmi pozorne sledovať ďalší osud páchateľa tohto zločinu, či náhodou nepodľahne na cele výčitkám svedomia a nejaká súcitná ruka vyrieši jeho problém, alebo či sa pred prokuratúrou nevyskytne druhý Jack Ruby (prípad Kennedyho), ktorý bude atentátom na slovenského premiéra pohoršený až do krajnosti.
Ten Ruby mne napadl také, ihned jak řekli, že mají pachatele.
Zvláště po dnešním vynikajícím projevu k novinářům věřím, že Luboš Bláha jednoho dne Roberta Fica bude schopen nahradit, ale také doufam, že to dlouho nebude třeba.
Hned po střelbě několik přítomných vypovědělo, že slyšeli výstřely z různých stran. Ozvěna?
Tohle zjistil Váš spojenec proti libtardům?
Safraporte, to je ta Vaše konzervativní partička drobet v prdeli.
Ne, jasně píše že je to z Echa, nauč se číst, debile. Pokud nepobereš dvě čtyřslovné věty, tak diskutuj se sobě rovnými na tom Echu.
+++ konec vysílání pro idioty +++
Echo je přeci váš konzervativní spolubojovník proti libtardům 🙂
Zalez debile
Média už v přímém přenosu lžou a jedou operaci „damage control“, bojí se reakcí veřejnosti. Přitom ten vrah se sám po činu přiznal, že nesouhlasí s Ficovou vládou! A média to hrají na to, že byl vrah prý proruský v minulosti! Důkazy níže.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-atentatnika-spojovali-proruskou-polovojenskou-skupinou-40471943
https://www.youtube.com/watch?v=yJWidC3vLqE
https://t.me/dimsmirnov175/71114https://t.me/dimsmirnov175/71114