Myslím, že v ukrajinské (a západní) vítězství v této válce už věří jen maršál Petrla. Ani ti zaplacení „analytici“ u Šafra už žádné světlo na konci tunelu nevidí a jen plná zadání zakázek, které dostali. Zelenský se vrátil ze Spolejných států s drobnou almužnou a spoustou doporučení, jak se má s tím ruským nadělením vypořádat sám. EU ještě nějaké peníze asi natiskne a pošle, ale bez amerických zbrojních dodávek se tahle válka prostě vyhrát nedá.
Majnstrýmoví dezinformátoři nás dva roky krmili bombastickými zprávami, že Rusové mají jídlo, naftu a munici na poslední tři dny, že Ukrajina vítězí, protože Rusko je jen taková benzínka s jadernými zbraněmi a ekonomikou o velikosti Itálie a Západ tyhle mongoloidní hordy snadno porazí, Putina pak zavraždí silovici a Rusko se rozpadne… Že, Džamilo? A teď ty stejné deníky (a nejspíš i stejní autoři) píší, že Ukrajinci mají jen patnáct granátů na tři dny… najednou je to Ukrajina, které všechno dochází… včetně času.
Jaký je to pocit, když ekonomika velikosti Itálie a barbarsky spravovaný stát, který umí jen krást čipy z praček, porazí henten skvělý, jedinečný Západ? Jaké to je, zjistit, že izolovaný Putin, se kterým se nedá jednat, protože nedrží slovo, jedná s prakticky celým světem, kromě toho Západu, který tak nějak v přímém přenosu usankcionoval sám sebe? A všichni si pochvalují, jak Rusko drží slovo… Před dvěma roky jsem četl články o tom, jak brzy budeme z rozpadlého Ruska vyvážet jaderné zbraně, aby se nedostaly do rukou šílencům… teď už to vypadá poněkud jinak, že?
Ne, nemusím mít vojenské vzdělání, nemusím rozumět jemným finesám zahraniční politiky. I z chlíva od prasat totiž bylo vidět, že Západ (s USA v čele) si neporadil s vousáči s sandálech v Afghanistánu. Vpadli tam, dvacet let se tam šolíchali, utratili tam neskutečné miliardy peněz, přivezli si domů hodně mladých kluků bez nohou a na konci toho všeho je Tálibán mnohem silnější, než kdy byl, vládne v celé zemi a dělá rozvojové projekty s Čínou. Mně tak nějak vidlácky může být jedno, čím to analytici okecali a jak blízko byli definitivnímu a totálnímu vítězství. Nic to nemění na tom, že to byl obrovský průser.
A víte, co bylo ještě horší? USA prohrály dvacetiletou válku s nepřítelem, který byl podle všech západních měřítek směšně slabý… to je samo o sobě dost velká katastrofa, ale ještě horší je, že nenásledovalo žádné poučení. Nebyl vyhozen žádný generál, nebyl popotahován žádný politik, nikdo nebyl obviněn z propagandistického lhaní. Prostě se tam ve Washingtonu jednoho dne řekli, že ta investice se odepíše a bylo to. Tečka, zapomeňte.
A tahle stejná administrativa se pustila do války s Ruskem… Ti lidé, kteří mají na svědomí debakl v Afghanistánu, se rozhodli, že s Ruskem jim to půjde mnohem lépe. Ne, nemusím být vojenský génius, abych věděl předem, že to nedopadne dobře. Stačilo vědět, že trubky vedou z východu na západ a ne naopak. Stačilo vědět, že veškerá špinavá výroba se odstěhovala do Asie. Stačilo vědět, že u nás se už železo netěží a vozí se sem z Ruska. Koneckonců, jaké uhlí myslíte, že jsem měl ve sklepě? Sibiřské…. Oni to tam někde v permafrostu natěží, převezou do Polska, tam se vytřídí, doveze se na jižní Moravu, má téměř kvalitu antraciu a je levnější než to Bakalovo z OKD.
Ve skutečnosti jsme bojovali nikoliv proti šílenému Putinovi a hloupým mobilizovaným mužikům. Ve skutečnosti bojujeme proti průmyslu, který dokáže natěžit uhlí na Sibiři a dodat ho k nám levněji, než ho natěžíme u Ostravy. Bojujeme proti obrovským zásobám ropy, plynu, železa, zlata, platiny, všech prvků periodické soustavy a máme nad tím zvítězit díky tomu, že nebudeme splachovat a napouštět si vanu. Máme zvítězit vyhasínáním vysokých pecí, bankroty skláren i masokombinátů… Já nejsem kolaborant, já prostě jen nejsem vůl.
Ne, nemusím mít vysokou školu, abych si dovedl porovnat naši a ruskou situaci. Naopak začínám mít pocit, že vysoká škola je součástí problému a nikoliv součástí řešení.
Neproběhla totiž žádná inventura. Nikdo se nepoučil z toho, jak blbě to dopadlo tam v Hindukůši… Jediné, co zlepšili, byla propaganda a zdokonalili jí tak moc, že jí sami uvěřili. Teď lezou ven zprávy, kdy americké tajné služby nevěřily v úspěch henté slavné ofenzívy, ale nikdo je neposlouchal. Propagandisticky šlo totiž o nejlépe připravenou vojenskou operaci všech dob. Tak dobrou, že maršál Petrla dodnes čeká na 21. prosince, kdy nejpozději ukrajinské jednotky stanou na březích Azovského moře, jak předpověděl. Byl si tím skálopevně jist, přečetl si to u těch nejlepších institutů pro studium války a věřil Zelenského ujišťování. Tak dobrá je to propaganda… není divu že jí tak snadno podléhají větší pitomci, než je maršál Petrla.
To musí být šílený pocit, když zjistíte, že jacísi dezolátští hnojaři odhadli situaci lépe, než instituce, které platíme, aby odhadovaly situaci. Zřejmě geny současné doby… opakuje se to přesně jako v Afghanistánu a dokonce i se stejným prezidentem. Investice se nevydařila, jdeme od toho. Tady máš pamlsek Volodymírku… My to teď zkusíme třeba v Ugandě, tam se teď našlo zlato. Nevyšlo to v Afghanistánu, nevyšlo to na Ukrajině, nevyšlo to v Sýrii, v Turecku nám puč taky nevyšel… ale v Ugandě se to už určitě povede.
Pamatuju Jeníka Cempera, kterak psal o tom, že Tálibán není dost silný, aby Afghanistán obsadil a pokud někdo tvrdí opak, tak je dezinformátor a je třeba ho zablokovat či rovnou zavřít… Afghánská vláda se měla udržet celé roky. A pak Tálibán obsazoval zemi systémem jeden bojovník na jedno město. Prostě přijel Tálibánec na motorce, vyměnil vlajku na radnici a bylo hotovo.
Zajímalo by mě, jestli si, Jeníčku, dovedeš představit, že by to podobně mohlo brzy vypadat i na Ukrajině? Ta neschopná ruská armáda, proti které se Kyjev ubrání ještě celé roky, najednou začne hladce postupovat i přes všechny studie, které tvrdí opak. I minule jsi svoje žvásty opíral o renomované autory a nejspíš si dodnes nedokážeš připustit, že lžou na zakázku a nebo jsou hloupí.
Proto jsem proruský, přátelé. Viděl jsem debakl v Afghanistánu, viděl jsem, že nedošlo k žádné sebereflexi, viděl jsem majnstrýmové propagandisty a skutečné dezinformátory, viděl jsem fakturu za moje uhlí ve sklepě… a snažil jsem se udělat cokoliv, aby na tuhle válku nedošlo. Byl jsem naivní a idealistický… Kydal jsem hovna z příprav této války a prostě jsem se rozhodl nemlčet i když na mě v miroslavském evangelickém sboru plivou.
Ani teď nevidím žádné poučení… jen zrychlování úpadku. Vlastně si už umím představit ty šeříky, kterými jednou budou různí Šmardové nadšeně vítat rudoarmějce… Ta debilita a zbabělost totiž křičí až do nebe. Budeme s Ruskem bojovat tím, že za pět let dostaneme první předraženou stíhačku… Budeme s Ruskem bojovat tím, že přejdeme na elektroauta, které v zimě pojedou asi tak dobře, jako teď elektroautobusy v Ostravě… A to jsem si myslel, že v regionu razovitém takové debily nemáte… Budeme s Ruskem bojovat pomocí zavřených oceláren, studených bytů a jezením cvrčků… Libtardí lobotomie v přímém přenosu.
A to ještě není to nejhorší…
Jestli totiž něco Američani uměli, tak prohrávat způsobem, aby to za ně odnesl někdo jiný. A kdyby jen odnesl… hlavně aby to ZAPLATIL někdo jiný! Oni prohrávají celkem kontinuálně, ale hospodářství se z toho hroutí jiným. Tohle vždycky uměli nejlíp na světě.
Matně si pamatuju, že náš skvělý Nutelliér před rokem podepsal jakési dohody, že Amíci Ukrajině půjčí peníze a Evropa (včetně nás) za tu půjčku bude ručit… Tehdy to byla tak lákavá investice, že? Už brzy budeme rekonstruovat Luhanskou oblast… za ruské reparace. Pamatujete na tu konferenci s Black Rockem, kde se to mělo dohodnout, ale nakonec nedohodlo? Neberte mě za slovo, jsem jen obyčejný Vidlák, nikdo mě tam nepozval, abych se podíval, co tam naši pětikoaličníci za nadšeného vítězného jásotu vlastně podepsali… Američanům.
Je dost možné, že podepsali naší hospodářskou zkázu…
Nechcete se na to někdo zeptat? Spousta politiků se tu uchází o hlasy a říká, že bude vládnout lépe a radostněji, co kdybybyste se na ministerstvu financí zeptali, za co Ukrajincům ručíme a jak velké prachy to vlastně jsou? Tak nějak mám pocit, že to brzy bude docela velké téma, protože to na obnovu Ukrajiny moc nevidím. Kateřino, nechceš to prověřit? Za chvíli se totiž všichni začnou tvářit, že je to takhle v pořádku a od začátku jsme plánovali, že Ukrajinci dodají milion životů, Američani dodají granáty, Evropa dodá prachy a tím Rusko oslabíme…
… a kdybychom ho neoslabili, tak alespoň zavřeme Tomáše Čermáka. To je také pěkné vítězství pravdy a lásky, když ten Putin ne a ne umřít, ne? Alespoň zabásneme jednoho dezoláta, který neví, co mluví. Když už geopoliticky prohráváme, tak nám musejí stačit vítězství nad chudými duchem. Všichni ostatní nám totiž dají na budku. Že, Vítku?
Navíc… Ukrajina prý dosahuje skoro pětiprocentního ekonomického růstu… říkal MMF. To znamená, že ruská armáda i s těmi Kinžály, Kalibry a dalšími raketami Ukrajině neškodí ani zdaleka tolik, jako nám škodí Petr Fiala a Vítek Rakušan… Hustý, co?
Klidně křičte, nadávejte mi do kolaborantů a dezinformátorů. Křepčete, jak je všechno jinak, vemte si na to Jeníka Cempera i Jana Komso Moláčka, Jindřicha Šídla a ostatní pravdoláskaře, citujte ISW, Českou televizi i další „důvěryhodné“ zdroje. Nechte Šafra, aby se pořádně vyblil, aktivujte si Milion chvilek pro cenzuru… ale nic se nezmění. Porážka už je taková, je prostě trapná.
Západ potřebuje sebereflexi… ještě jedno takové vítězství, jako teď nad Ruskem a je s námi konec. A jestli Západ této reflexe není schopen, udělejme ji alespoň sami tady u nás. Začněme třeba tím, že vykopneme z funkcí všechny ty zbabělce a konformisty, kteří řvali o dezinformacích a teď se ukazuje, že lhali ve dne v noci.
Začíná čas účtování. Bez toho dopadneme ještě hůř.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle agentovné alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Vlastenci si kupují uhlí v Mostě nebo Ostravě, proruským dezolátům ho vozí že Sibiře….
…ze Sibiře…
Do Ostravy se vozilo uhlí z Austrálie, ne?
Vlastenci nakupují sibiřské uhlí z POLSKA. Však také premiérův poradce Křeček nedávno radil národu ať jezdí nakupovat tamtéž.
Uhlí je FUJ…!
Topit se bude recyklovanými politiky a přemnoženými úředníky.
Mám pocit, že proběhne vytápění polí a skládek „nepotřebnými papíry“, jako ještě na přelomu 89/90.
Větší část archivu nechvalně známé, uherskohradišťské kanceláře StB, hořela v polích u Kunovic tři dny a tři noci. A hlídali to, přilévali naftu a přikládali UH esenbáci se samopaly, s rozkazem okamžitě zastřelit každého bez mundúru, kdo by se jen přiblížil.
Bylo toho tolik, že ten popel a pevné zbytky, později ani nešly zaorat. Měli s tím takovou honičku, že tam pálili i mgf kazety a pásky, nesměli si to rozebrat pro sebe.
Časem se taky zjistilo, že to nebyli žádní troškaři – ty nejlepší záznamové materiály od Agfy, stejně jako speciální, miniaturní západní techniku, jim dodávala jedna, kupodivu dodnes existující pézetka.
Tam zřejmě dodnes pracují nějací lidi, kteří už jako mladí pochopili, hodně toho věděli a uměli se pojistit. Fuj…
Kolik že je let inženýru Babišovi? 😀
V posledních dnech se mi pořád vrací myšlenky na Rusko 1917. V únoru se s bolševiky nikdo nebavil, nebyli ani v první prozatímní ani v druhé koaliční vládě, v červnu na sjezdu revolučních výborů (sovětů) měli zastoupení 10% a v říjnu všechny převálcovali. Protože umírněná opozice (dezoláti), kteří se po únoru dostali k moci, jenom rokovali, navrhovali reformy, které nebylo lze provést, ale nebyli schopní udělat nic reálného pro zlepšení života obyčejných lidí. Muel přijít nějaký V.I.Dlák, který se nebál a měl za sebou ty davy obyčejných lidí a smetl všechny mudrlanty. A pak se ty rudé prapory rychle objevily taky všude. Nezabránily tomu ani ohromné intervence ze zahraničí. Jen to stálo 10milionů životů.
A nebyli schopni svolat Dumu, v době kdy bolševici ještě neměli navrch (srovnej se situací u nás v únoru 1948.
A furt chtěli bojovat, přičemž ruští vojáci zahazovali zbraně a utíkali domů …..(viz např. Od Zborova k Bachmači – přímá svědectví zúčastněných našich bratrů).
Kerenskij – Zelenskyj ?!?
Když hospodářství Ukrajiny roste(5%}, tak jim bombardování vlastně pomáhá a proto tam naši papaláši jezdí, aby to omrkli.
šašku královský, rolničky tvoje trochu rozptylují tvou řeč, která bolí
Ma tam by Rusko, UA oficialne mala vlani pokles skoro minus 30%, tento rok ma pokles tiez, len sa mi to nechce ratat.
Taky si myslím, že je tam chyba – mělo tam být RU, ne UA.
Chtěl bych takový případný „růst“ vidět v praxi. I to málo fotek, co se sem dostanou říká, že to tam sice roste, ale směrem do hliny.. Rádio Jerevan v praxi.
Já jsem to četl na twittru taky, ale už nevím kde.
Celý to asi vychází z naší podzimní válečný propagační kampaně. Tehdy ještě zněl rozkaz podporovat ukrajinskou „ofenzívu“ a tak politruci chrlili nesmyslný oslavný články:
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/2422939
To, že se něco blíží, asi fakt cítí i někteří na druhé straně a – podobně jako před časem Arestovyč – i Lukačovič cítí změnu větru a nedávno vydal svým podřízeným pisálkům rozkaz, že „musí přemýšlet svobodně a psát objektivně“. Takže se na Seznamu začínají objevovat neslýchané „narativy“, ze které by před rokem a půl Stříž rozdával minimálně podmínky. Viz třeba článek:
Spory o účast na olympiádě: Když vadí Rusové, proč nevadí Izraelci?
…Rozhodnutí Mezinárodního olympijského výboru ve středu hájil jeho šéf Thomas Bach. „Jednotliví sportovci nemohou být trestáni za činy svých vlád,“ uvedl pro BBC News. Ruské napadení Ukrajiny také Bach označil za „jednu z 28 válek a konfliktů, které se ve světě odehrávají… a všichni ostatní sportovci mezi sebou soupeří v míru“…
…„Africké a asijské země se od začátku stavěly neutrálně vůči potrestání Ruska. A Mezinárodní olympijský výbor jim vlastně vychází vstříc. Vychází vstříc většině – takže to rozhodnutí (ohledně Rusů a Bělorusů) je v tomto smyslu demokratické,“ míní Ondráček…
…Navíc nejde jen o arabský svět. Podle Vojtěcha Ondráčka se i v západních médiích nezřídka objevují hlasy, že debata o účasti ruských a běloruských sportovců odhaluje pokrytectví…
… „Jak to, že nám vadí Rusko s tím, co dělá na Ukrajině? A jak to, že nám nevadí to, co dělá Izrael? Takto v současnosti ta otázka na Západě stojí,“ uvádí Ondráček, který se na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy zabývá politickou a sociální filozofií sportu…
…„Ti sportovci jsou individuální lidé. Žádáme trestání té země (Ruska), chtěli bychom ji nějakým způsobem potrestat za to, co dělá na Ukrajině. Ale nemáme na to prostředky a tohle je jeden z mála nástrojů. Ale nemůžeme trestat nevinné lidi,“ míní sociolog sportu…
Však taky v „diskusi“ pod článkem dostává autorka a potažmo MOV od pravověrných pořádně naloženo…
„musí přemýšlet svobodně a psát objektivně“ Už nám přichází období perestrojky a glasnosti?
Navíc… Ukrajina prý dosahuje skoro pětiprocentního ekonomického růstu… říkal MMF. To znamená, že ruská armáda i s těmi Kinžály, Kalibry a dalšími raketami Ukrajině neškodí ani zdaleka tolik, jako nám škodí Petr Fiala a Vítek Rakušan… Hustý, co?
Osobne som zvedavy na metodiku, akou sa MMF dopracoval k tym ekonomickym udajom tazko skusanej UA.
Polovica obyvatelstva je prec a s nimi aj dane – spotrebne ci odvody z vyplat.
Energetika v tazkom polamanom stave.
Priemysel nema ludi a nema energie a nema suroviny.
Rafinerie nepracuju, a ak , tak v nudzovom rezime.
Najvyraznejsia vyvozna komodita im hnije v skladoch a silach.
A tato krajina ma takmer 5% rast????? A je zaujimave, ze nik sa ani len nepozastavil nad tymto nezmyslom.
KoZa zdochne na tom, ze sam serie na svoje vlastne pravidla a vynimky a ohybanie sa stali novou modou a dodrziavanie pravidiel sa salo fuj.
Miesto toho, aby EU ctila vlastne zakony pre vstup na uzemie EU a podporovala povodne obyvatelstvo v natalite. tak sa rozhodnu ze populacnu krizu vyriesia dovozom inzinierov a ze do proste zvladnu – s UvdL suhlasil aj ten havo v pozadi. Absurdna fraska.
https://t.me/casusbellilive/142499
Rusi budu podla ISW silnejsi a vycvicenejsi nez ktokolvek….
https://t.me/casusbellilive/142501
som zvedavy, kedy zapad prestane poskytovat svoje najcenejsie perly ako nezmyselne terce pre nastelovanie ruskych obrannych i utocnych systemov.
Ak je to pravda a rusi im poslali jednou salvou cely system Patriot do vecnych lovist, potom ma USAF kurvaze obrovsky problemisko. Nehovoriac o tom, kolko asi este rocnych produkciii rakiet ma Pentagon na sklade. Asi toho vela nebude, pac chlapca z Pentagonu sa uz vynadrilo, ze sa USA musia rozhodnut medzi podporou UA a zabezpecenim vlastnej obrany.
Tenhle je taky dobrý.
Jak stát 404 obdržel z malé Británie spoustu tanků a obrněných vozidel ☺
https://t.me/casusbellilive/142481
výborné ….. 🙂
A este jedna mala poznamka k vcerajsiemu VVP:
– SVO skonci az budu dosiahnute ciele.
– Odesa je ruske mesto
– pri Krynkach nechapu co stvara GS UA s najlepsimi UA utocnymi formaciami, ale rusi ich nerusaju, pac im to umoznuje ich pohodlne topit v blate.
Cize v preklade, buduca UA skonci ako suchozemsky stat.
Minsk III nie je na obzore a KoZa musi fakt podumat, ako z toho von.
UA army sa dostala do situacie, ked bud ustupuje, alebo robi chujoviny v snahe o utok. Videl som videjko, kde UA buduje vlastnu verziu Surovikinovej linie. Nie som si isty ci chapu, ze bez vzdusnej podpory im bude na sve veci….. ale asi su uz v zufalej situacii a robia zufale veci.
Zvědavec: A chce tu ofenzívu přes Dněpr generální štáb nebo Bankova ulice? Vojáci vědí, jak to je. Tam ale rozhoduje skupina civilistů.
Vy tomu vubec nerozumite. A nesledujete, ty, co tomu rozumi.
Prejte si neco, sledujete pad jedne kariery.
Uplne nesmysl to neni. Prilozte ke kazde korune, kterou stat vyda ze svych zdroju jeste jednu korunu, kterou vam posle nekdo ze sveta, porovnavejte to s nejakym nizkym zakladem a uvidite ten ficak.
Je to klidně možné, do růstu se bezesporu počítá i válečná výroba.
Třeba počítají příjmy za přeprodané zbraně KOZou darované. Určitě to nejsou malé částky.
Mimochodem, jak to, že Putina nezavřeli, když byl nedávno u Saúdů. Nebo už ten celovesmírný zatykač zrušili?
nezrušili, Haag by prestal existovať v prípade jeho zatknutia …. 🙂
Pro vnějšího pozorovatele (tedy nejspíš mimozemšťana) by bylo zábavné sledovat, jaké hemžení by nastalo, kdyby se Putin rozhodl vystoupit na jednání Valného shromáždění OSN v New Yorku a před nástupem do letadla by nařídit uvést do plné bojové pohotovosti veškerý strategický jaderný arzenál Ruska…
Ale – na to bych se rád podíval i já.
Paradoxně je VVP dneska nejméně ohrožovaným presidentem, méně než kdy v minulosti, nebo kterýkoliv jiný.
Na spoustě pozic dnes sedí stále ještě rozumní lidé, kteří vědí, že kdyby se VVP třeba jen udělalo blbě v letadle, tak to zbytek světa šeredně odsere.
VVP nikdy nebyl v takovém bezpečí, jako je dnes.
Největší nebezpečí mu hrozilo paradoxně doma – to když začal chytat za límce nenažrané oligarchy. To už má ale vyřízeno.
Myslím, že by mohl letět úplně kamkoliv a nikdo by si nedovolil ani nahlas uprdnout.
tiež si myslím….
Arabi nepodpisali dohodu o Haagu, koniec koncov ako Amici. Ani ti nie, len Haag riadia
Kolemjdoucí: Saúdi nikdy Haag neuznali.
Čas účtování,ale s celou sametovou,privatizací.
Vlastně s celým mafiánským kapitalismem.
Jak píše pan Admirál,je mne líto Ukrajinců,bojují za své blaho,nebo blaho USA a to je jasně vidět o co jde.
To kobyla bude ještě silně kopat,než chcípne.
Můj vnitřní pocit je takový, že Ukrajinci si sami svůj osud zvolili. Nikdo je nenutil jít za Zelenským jako za krysařem.
jako za fialou
Moment:
My jsme nešli za Klausem, když všude vykřikoval, že stát je špatný hospodář?
A následně nám důležité fabriky střelil doslova pod prdelí?
Fiala je nula. Míň než hovno pod lopuchem.
Skutečný viník stále žije mezi námi. Už tehdy moc dobře věděl, co dělá a co bude následek.
Sice je z výborného živobytí opuchlý jako zimní papuč, ale stále se nám směje do ksichtů a dělá důležitého. A někteří odsud, mají ještě potřebu jej hájit.
To je skutečný, zlomyslný krysař, kterému patří ustřelit píšťalu i s kusem huby.
‚Věděl, co dělá a jaký bude následek.. ‚.. třeba myslel, že má silné lidi nebo takové jako je sám ve státě, když jsou ochotni jít za ním. Třeba si to vedoucí myslí každý
Nikdo je nenutil? Vy jste nesledoval, co se tam posledních minimálně 10 let dělo? Co se stalo s těmi, kdo nechtěli jít za Zelenským, respektive za tím, co on reprezentuje? Neviděl jste třeba fotky z Domu odborů v Oděse?
Re: SB
Ten Dům odborů je nic. Páďo kusů, mám-li být cynický.
Ale existence SBU, to je, oč tu běží.
Pokud nevíte, která bije, zkuste si sehnat info, jak dopadli polní velitelé východoukrajinské domobrany, která nesla hlavní tíhu bojů v letech 14 a 15.
Jasně, souhlasím, on i ten Dům odborů byl nejspíš práce SBU. Jen jsem chtěl poukázat na poměrně viditelný případ s bohatým dostupným obrazovým materiálem s vysokou vypovídací hodnotou ohledně toho, co zhruba čekalo ty, kdo by se měli odvahu protivit.
Re: Kolemjdoucí
Vrchní Zelňák vyhrál prezidentské volby slibem UKONČENÍ války na Donbassu.
Takže bych si dovolil tvrdit, že původně měli trochu jinou představu.
A dokonce bych si dovolil tvrdit, že osud Ukradiny může potkat každý vybraný stát, který si dovolí na svém území mít americkou ambasádu. Ano, mám na mysli oněch proslulých 5 000 000 000 USD za 20 let a soudružku madam Nuland.
Když je lid neschopný sesadit tyrana a zrádce, není lidu pomoci.
Tady nikomu žádná hodně hnusná smrt od čučkařů nehrozí, Fialu podporuje cca 16 % občanů a taky se ho nedokážeme zbavit…
Slíbil UKONČENÍ války na Donbase. Ale i to slibované ukončení by bylo možné realizovat dvěma cestami. Buď dodržet Minsk 2, nebo zaútočit a rázně ty proruské rebely zlikvidovat.
O to druhé se evidentně snažil, ale jaksi to nevyšlo. Ano, snažili jsme se, ale dopadlo to jako vždy.
Zvolili si osud stejně jako my. Stejně čekali lepší budoucnost, rychlou změnu, mercedesy, značkové hadry a cestování.
EU a NATO to zaručí.
Jak by to asi dopadlo u nás, kdyby se při dělení republiky objevilo agresivní hnutí za samostatnost. Pár kriminálníků nebo obdoby Pravého sektoru, pár zvěrstev a dopadlo by to podobně, jako na Ukrajině.
Pokud by byl zájem zvenku. Na holubičí povahu nevěřím.
To je docela diskutabilní.
V posledních svobodných volbách si zvolili Janukoviče. Pak přišel puč a po něm v podstatě řídí Ukrajinu USA.
Jistě. Vy jste si taky svůj osud zvolil. Nikdo vás nenutil jít za Fialou a Rakušanem.
Alefe, to že to Pětidemolici naházela komplet celá, billboardy navedená Praha, plus navedení libtardi – to ještě fakt neznamená, že to chtěl i zbytek země.
Je to celé jenom šaškárna pro plebs – včetně zveřejňování tzv. dílčích výsledků, kolik a koho, nebo ve kterém městě, volili.
Je to zajímavý fenomén :
Když se úplně obyčejných lidí zeptáte, klidně i těsně po volbách, kdy ještě nemohou vědět, co jím zvolení zástupci v budoucnu napáchají – tak Vám nikdo neřekne po pravdě, koho a proč volil.
Za celé ty dlouhé roky, včetně těch, kdy se volila jednotná kandidátka NF, mi kromě opravdových kamarádů, nikdo neřekl pravdu o tom, jak a koho volil.
To Kolemjdoucí: Asi by vám spíš slušel Nick Mimojdoucí!
Je to placené, ale stačí nahlédnou a poselství je zřejmé.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-rusko-valka-mariinka.A231214_095148_zahranicni_aha?zdroj=otvirak
Počkám si na nějaký další poučný text od dalších oficiálních (dez)informátorů, kdyby to nebylo o hromadách mrzáků, mrtvol a zpustošené zemi, bylo by to asi i vtipné…
Re: JzP
Ještě jste přehlédl další prémiový článek – údajné sbližování postojů Maďarska a Rakouska v zahraniční politice.
Rakušáci se schovali za svou neutralitu, takže nyní POZDĚ, ale PŘECE.
Prostě trubky ze Sibiře nepustí…
nejenže přehlédl, ale ani ho nikde nevidím. Prosím o link.
Porucha může být i mezi klávesnicí a židlí…
Tady v PL
Dík. Tuším, že v nějakém rozhovoru Dmitrij Medveděv (no, je trochu ochmelka a kecálista) naznačoval vznik Rakouska Uherska, akorát to nebude tak úplně zásluhou RF, jako tím, že současná EU je horší žalář národů než tehdejší C-K Rakousko-Uhersko…
Nejake R-U bych tam nehledal. Proste jen maji v tuhle chvili stejne zajmy a ochotu za nimi jit.
Podle napr. Pjakina je Uhersko-Rakousko v planu jako Globalnich elit. Krome jineho s obnovenym centrem zidovstvi v praze.
https://youtu.be/yNuziigd9Q8?feature=shared
To už je obnovené od roku 1990. Proto byl v roce 1992 rozprášena redakce týdeníku POLITIKA.
Tady ho máte odemčený, kdo má zájem
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-rusko-valka-mariinka.A231214_095148_zahranicni_aha#paywall-locked
L.
S Vidlákem souhlas.
Jen poznámka k tomu Afganistánu.
Kladl jsem si otázku, proč Amíci opustili Afganistán tak překotně, tak dramaticky. Nevypadalo to, že by je něco tak tlačilo, že by to muselo být tak nahonem a hlava nehlava.
Až když začala válka na Ukrajině, tak mi to docvaklo. Oni (Amíci) věděli, že ta válka bude, oni ji chystali a věděli, že nemohou vést zástupnou válku s Rusy a zároveň mít odloučené jednotky v Afganistánu odkázané na zásobování přes Rusko a přes nespolehlivý Pákistán. Jejich situace by byla těžko řešitelná.
Tak raději honem pryč. I na podvozcích letadel.
Byl takový článek na CZ24 nedávno, který také může mnohé osvětlit. Osevní plocha máku dosáhla za přítomnosti vosjk NATO historického maxima. Za Talibanu dochází k redukci až o 90%. Z toho plyne, kdo má zájem na distribuci drog celosvětově, někdo na tom prostě nepředstavitelně vydělává, řídí řetězce. Připomíná to slavnou Východoindickou společnost, která dovážela do Číny opium a totálně zemi rozložila a vykradla. Když se císař bránil a potopil jim lodě v přístavu, dojely lodě válečné, prístavy rozstříleli na hadry a donutili císaře zaplatit všechny náklady na „osvobození“ a za potopené lodě s opiem. Hádejte, kdo ji zakládal…. .
Že udeří na Rusko se jasně ukázalo hned poté, co Rusko poprvé oficiálně podpořilo Asada a chránilo si tvrdě své zájmy. Od počátečního nechápání a ticha v mediích to přešlo na klasickou nalejváru, jak jsou špatní, a pokračuje to stále. Asad nekývnul na nápad protáhnout trubku s ropou do Evropy z Kataru (protektorát US, platí výpalné) přes jeho Sýrii. A tak US nemohli dostávat dividendy za ropu, prodanou nám z Kataru, místo Ruska. Pak následovalo to, co vidíme na východě a co se stalo v Baltu. Prosté, Watsone.
Ano, ale jak ty drogy, tak ropa přes Sýrii jsou jen střípky – jen část zájmů, jednotlivosti z mnoha dalších. Ve Fašingtonu/Londonabádu to koordinují, i když jim to občas skřípe, jelikož těch hlavních mocenských skupin je tam více a často jdou v některých věcech proti sobě.
Občas to je vidět velice výrazně, třeba před pár lety v Sýrii, v těch severních oblastech, spolu válčili kozomrdi podporovaní CIA (jednou skupinou) s dalšími kozomrdy, podporovanými Pentagonem (druhou skupinou). Na obou stranách byli samozřejmě američtí „kontraktoři“, kteří si volali na pomoc vzdušnou podporu USAF (letectva) a USN, takže americká letadla bombardovala na přeskáčku jak jedny, tak druhé… než si to hlavouni ve Fašingtonu vyjasnili.
😀
Milo Minderbinder by žasnul, jak ho ve Fšem překonali.
Kšeft je kšeft…
Ukrajinců je mi nyní teprve opravdu líto, říká Šik
A já s ním naprosto souhlasím.
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/ukrajincu-je-mi-nyni-teprve-opravdu-lito-rika-sik/
„Pro mě osobně z toho neplyne, že by Rusko byl lepší systém. Ani Čína nebo Írán. Pro mě osobně z toho plyne, že západní demokracie by se měly reformovat, stát se mnohem pragmatičtější, do čela potřebujeme lidi, co dokáží dohlédnout za roh a pro které politika není jen divadlem, uskutečněním nějakých svých tajných přání a kteří nám neříkají jen to, co chceme slyšet.“
Ano. Politiky, co dohlédnou za roh, co se neposerou z Koudelky a z těch, co ho ze za moře řídí.
Jediný viditelný politik v naší blízkosti je Orbán. O našem vládním obludáriu darmo mluvit.
Admirál presne tak, pekne to vidieť v EU parlamente a nielen tam 🙁
Nesplnitelné přání.
Pokud budete mít doma každé 4 roky bitvu o přeplněná koryta, neočekávejte změnu…
Předložím svou verzi, metaforu:-).
Demokracie funguje tak dobře, jak dobře funguj systém, který ji řídí: bankovní kruhy a megakorporáty. Demokracie je jedním z jejich hlavních produktů, umístěných hned za sklem a nasvíceným ze všech stran, franšíza. Já ti dovezu demo (více samostatnosti, meně strachu před silným sousedem atd.), a ty mi dáš trh, zprivatizuješ státní služby, dodáš zbraně a vojáky na naše další kšefty. Zajistíš, abychom se mohli nerušeně pohybovat na tvém území, nepoznaní (multikulti, liberalismus, otevřená společnost, občasnká společnost, přístup stakeholders a inkluze…).. . Vládu ti vybereme a ty si můžeš vybrat odstín, zboží dovezeme (výrobky, fukcíny, plyn…..). Budeme tě řídit.
Podobné vládě diktátorů, ale mnohem sofistikovanější a bez zodpovědných, na které se dá ukázat jako na vinníky.
Just bussines, nothing personal. Jen se těžko odmítá již učiněná nabídka, viz Asad.
A gdyž dou vietnamský holky na lov..
No viděli ste to něgdy tady?
No, esli bych si musel vybrat mezi těma našema mátohama a těmadle holkama, tak bych si asi musel vybrat je, páč bych měl jistotu, že nezdrhnou, gdyž by měli donést stakan píva. Muheeeeee
https://youtu.be/SnV6jmZuoKg?t=141
https://www.youtube.com/watch?v=FWNRZZfn_50
Ja nastval nedavno cinana co ma budku s jidlem opodal. Zastavila se u nej pred okynkem sikmooka slecna a mluvili spolu lamanou cestinou. Ja se divil, ze proc jste nemluvili po vasem ?? Ja jsem cinan a slecna je korejka, rozumis ? vysvetlil mi. Ja na to, a to neni jedno ?? NE, TO NENI JEDNO !! zacal se nacionalisticky nasirat 😀
Zacinam chapat, proc doufate v brzky prichod AI…
Asiatky jsou všeobecně krásné, poněvadž vypadají po značnou část svého života mladě…
Ani ne tak mlade, jako stejne. Minimalne pro oci Evropana.
Ale fakt jenom na první pohled. Zajímavé, že oni/ony o nás tvrdí totéž.
To je normalni. Kdyz byli Stetina a spol petasedmdesatem na expedici na Indu, spousta veci jim prosla protoze Cinani budujici KKH nerozeznali Evropany od Pakistancu.
Sasine, dávám kontra:
https://artistpics.files.wordpress.com/2011/12/alexandra-maria-lara-4.jpg
To je jinej matroš.. 😀
No jó, de vo to esli chytá ryby, donese pívo? 😉
Řekl bych, že především zápasíme s vlastní blbostí (myšleno blbostí KoZa) a těžce prohráváme.
Indoktrinace psychologická a nyní už i fyzická injektace prostě nesou své ovoce. Když přidáte typickou západní povýšenost, kdy oni chyby nedělají, a pokud se objeví, snaží se je přesunout/socializovat na Východ a nejlépe i na tom vydělat, máme dnešní stav. Z chyby, kterou si nepřiznáme, se nepoučíme. Pokud to vůbec platí, o čemž už také trochu pochybuji.
Vse uz bylo napsano v knihach. Sice neznam Alefovy oblibene vychodni (nicmene nepochybuji, ze tam neco v tom smyslu bude), tady mate neco z druhe strany sveta,
When religion and politics travel in the same cart, the riders believe nothing can stand in their way. Their movements become headlong – faster and faster and faster. They put aside all thoughts of obstacles and forget the precipice does not show itself to the man in a blind rush until it’s too late.”
― Frank Herbert, Dune
Podle prekladace:
Když náboženství a politika cestují ve stejném kočáře, věří, že jim nic nemůže stát v cestě. Jejich pohyby se stávají střemhlavými – rychlejší a rychlejší a rychlejší. Odloží všechny myšlenky na překážky a zapomenou, že propast se muži neukáže ve slepém spěchu, dokud není příliš pozdě.“
Vlk se na své Kose poslední dobou zaměřuje na převzaté materiály, a velmi často se zajímavě trefí.
To nastalo i dnes, se sobě vlastní drzostí jsem mu tam ten materiál „sebral“ a nabízím (ovšem s jeho jménem na rtech) i zde. Podle mne stojí za přečtení:
karlof1’s Geopolitical Gymnasium
v článku
Arestovich Goes Off
podle překladače
Arestovič odchází
Alexij Arestovič, prominentní bývalý poradce Ukrajince Zelenského, který je nyní v samovyhnanství v rámci amerického impéria Outlaw, napsal následující zprávu na svém X účtu , který má 146 000 zhlédnutí. Je pozoruhodná svou upřímnou analýzou neoliberalismu a toho, co se děje na Ukrajině. Ano, existuje velmi dobrý důvod, proč odešel z Kyjeva, ale je teď tady na Západě ve větším bezpečí, když se přiznal? Ano, oslovuje ty, kteří ho sponzorovali:
Americká Sněmovna reprezentantů neplánuje zvážit žádost Bílého domu o novou pomoc Kyjevu před odjezdem na prázdniny, a to i přes příjezd ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského do Spojených států. Vyplývá to z harmonogramu zákonodárného sboru. Pro nás to nejspíš znamená zásadní sáhnutí do zlatých a devizových rezerv a tisk hřivny. Tudíž – inflace.
Velké problémy na frontě.
Dnes je zvykem nadávat Zelenskému a jeho týmu za selhání politiky na Západě a uvnitř Ukrajiny.
Ale doporučuji podívat se na širší obrázek.
Celý Západ prohrává, jak globalisté, tak izolacionisté – a především my, kteří jsme na to vsadili, ve své hlouposti.
Izolacionisté zvítězili nad republikány a globalističtí demokraté nejsou schopni řešit problémy, které vytvořili, v globálním měřítku.
Izolacionisté věří v USA jako na svou záchranu a chtějí hodit obavy o Evropu do rukou pravičáků, jako je Orbán.
A pro začátek společně zavrhnout Ukrajinu, která je považována za konstrukt globalistů.
Problém není v tom, že by nám nemohli dát peníze.
Problém je, že nám nemohou dát munici.
Hodně propagovaná továrna na mikročipy ve Phoenixu v Arizoně byla napumpována 40 miliardami dolarů, kvůli převodu výroby z Tchaj-wanu.
Závod je nepracuje, nejsou zde žádní pracovníci.Snažili se naverbovat Tchajwance, ale ani oni neposlali personál.
Podle stávajícího systému Američané nemohou spustit vojensko-průmyslový komplex, ani s Maročany, ani s Mexičany, ani s tancem, ani s tamburínami.
Základní motivací trhu jsou finanční spekulace.
Zbrojní firmy vykazují nárůst kapitalizace, ale nevykazují nárůst výroby (protože prakticky žádný není).
Pokud výroba vůbec roste, je extrémně pomalá, aby se nenarušila schémata kapitalizace.
Jejich úkolem je zvyšovat hodnotu akcií, nikoli vyrábět nové vybavení.
Investují se desítky miliard, ale neroste výroba.
A nebude, k tomu je nutné změnit celé paradigma, všechna schémata, která zajišťují blaho tohoto finančního systému.
Díval jsem se na výroční a čtvrtletní zprávy Raytheon, Lockheed, Boeing, všechno stejně.
Pouze rozhodnutí a činy v nouzovém režimu překonání katastrofy, mohou mít efekt jak v Rusku, tak na Západě.
Je tu ale další problém – v USA/EU není žádný subjekt, který by takový centrální příkaz mohl vydat.
Západ byl opravdu chycen se staženými kalhotami.
Nyní si musí vybrat mezi třemi konflikty – Ukrajinou, Tchaj-wanem, Izraelem.
Převážení 70 000 granátů z Izraele na Ukrajinu a zpět je vrcholem neschopnosti vést válku, která probíhá.
Tímto tempem se spokojí se čtvrtým a pátým konfliktem, tuším, a i když aby se nějak vyrovnali s jedním (!), potřebují přestat pomáhat ve dvou dalších.
Pro nás to znamená katastrofu.
Navíc nejde o katastrofu posledních dvou, ale o globální katastrofu posledních 32 let.
Je čas zaplatit za naši totální hloupost, krádež, hloupou pýchu. Je šance?..
Jístě.
Okamžitý přechod do režimu nouzového řízení.
Tím oddálíte pád a získáte čas na hledání možností.
Šance na tuhle zásadní změnu můžete odhadnout sami.
Ale nenechte se odradit.)
Problémy nemá jen Západ.
My všichni, celé lidstvo, to máme dokonale předestřené.
Účtování za 32 let.
——-
Myslím, že obsah potěší např. Kchodla, neb to je trochu, jako by to napsal on (až na ten závěr…a chybí tam popkorn 😀 )
Proc ho Vlk nazyva Arestevic? Ljosa ted bydli v New Yorku.
Proč se ptáte TADY?
Jestli to OPRAVDU chcete vědět, zeptejte se přece přímo „vlka“.
Potěšilo, díky.
Arestovič je v Ruině už na seznamu hledaných, což tam obvykle znamená „Dead or Alive“ (mrtvý nebo živý). Asi před půl rokem se mu rozbřesklo v makovici, zprvu jenom odstoupil z funkce poradce Zelenského a začal prudit, nyní už úplně otočil.
Má úplnou pravdu se svou zmínkou o vyspělé továrně tchaj-wanského TSMC ve Phoenixu v Arizoně, ale to není nic nového: už když vydíráním donutili Amíci za Trumpa Tchaj-wance k založení té fabriky (za svoje) v USA, sám hlavní šéf TSMC se otevřeně chechtal, že to USA bude k ničemu, protože než seženou kvalifikovanou pracovní sílu a rozběhnou to, bude to „100 let za opicemi“ – nikoliv už nejvyspělejší výrobní proces (výroby čipů) na světě.
Blázni z USA totiž chtějí „ochránit Tchaj-wan“ před zlým zlým zlým čínským bolševikem jako ve filmu „Olověná vesta“ (Full Metal Jacket): „Museli jsme tu vesnici zničit, abychom ji zachránili“ (míněno před komunismem). Ano, to je amícký oficiální plán – který před lety unikl, tedy „whistleblowoval“: pokud vznikne „nebezpečí“, že by Tchaj-wan padl pod Číňany (z pevniny), hodlají veškeré vyspělé výroby – nejen TSMC, je tam toho o dost více – vybombardovat do mrtě i s experty. Tchaj-wanci po takovém způsobu „záchrany“ nějak moc netouží, jak se ukazuje. 😀
Stejně je pravda to o kapitalizaci a nerozvoji výroby i přes investice: ty jdou jen do zvýšení hodnoty akcií. Americká „finanční ekonomika“ už je dokonalé a zažité Ponzi schéma, nejde s tím nic moc dělat: akcionáři by management, který by se staral spíše o nějakou tu „výrobu“ než o růst akcií, rychle vymetli. Cirkus zkrátka pojede až do konce představení, pak to Fšecko krachne, zbourají šapitó a pojedou pryč.
Otázka je kam, protože nikde je nechtějí, s tímto způsobem „ekonomiky“ a vyhrožování „dělovými čluny“ (gunboat diplomacy) selhává. Letadlovými loděmi už neohromí, leda svou stupiditou nasadit něco tak přežitého proti laciným protilodním raketám, které si pořídil už každý trochu prozíravý bývalý lidojedský náčelník z ostrovů. Spolu s ruským PVO/PRO; ti chudší si koupili hračky od Číňanů, Íránců a Severokorejců. Game is Over, Pápá Amíci!
Dasvidaňja americký zmrdi!
Takže dodávky zbraní Ukrajině prodlužují válku?
A jak si Rusko představuje mír na Ukrajině ?
Ruský prezident Vladimir Putin dnes řekl, že ruské požadavky se nemění.
Co by to znamenalo?
Ukrajinští vojáci by se museli stáhnout ze čtyř Rusy anektovaných oblastí na východě, které Rusové neovládají celé.
Kyjev by se tedy musel vzdát i statisícových měst jako jsou Cherson a Záporoží.
Muselo by dojít k „denacifikaci a demilitarizaci“ země, tedy ke změně vlády.
Ještě jednou.
Ukrajina by se tím pádem stala loutkovým státem Ruska, byl by to takový protektorát.
A neznamenalo by to automaticky mír, Rusko by Ukrajinu mohlo kdykoliv po krátké pauze znovu napadnout.
Rusové se takhle už předtím chovali.
Například v Čečensku.
Re: Onanym
Ty seš mamlas, viď?
Demilitarizace – fyzická likvidace zbraní
Denacifikace – fyzická likvidace kohokoli, kdo by si dovolil cokoli žvanit o Banderovi a spol, potažmo o jejich nápadech s čištěním Ukrajiny od všeho neukrajinského.
Kolik si myslíš, že tam zůstane mužů v reprodukčním věku za dalších 12 měsíců?
Kolik Ukrů se vrátí znovu budovat rozvrácenou zemi s nesplatitelnými dluhy?
Ta denacifikace bude nejtěžší oříšek.
Zbraně můžeš posbírat, ale mozky lidem dost dobře posbírat nejde..Oni budou ještě sto roků vědět a říkat mezi sebou nějaké ulici Banderova. Jako jsme my nikdy neřekli Zlínu Gottwaldov, to existovalo jenom mezi soudruhy, nebo v oficiálním písemném projevu. Nikdo z okolí neřekl „Jedu do Gottwaldova“.
Řekl bych, že to tam budou mít podobně. Bachmut už zůstane Bachmutem, můžeš okolo zarazit tisíc cedulí Arťomovsk.
Mezi lidmi nikdo neřekne Volgograd, jazyk by mu musel upadnout, protože to bude navždy Stalingrad, podobně s Leningradem a drží se to jen písemně, či oficiálně.
Bude potřeba jedno celé století a ani to možná nebude stačit, protože víme, že zakázané ovoce vždy chutná nejvíc a tradice jsou tradice.
Jahody ze zahrady místního komunistického zmrda, ty nám chutnaly vždycky daleko víc, než ty stejný Sengány, ale z naší zahrady. 😀
Proto Sasin brousí okolo rákosnic, kapou mu sliny a dělá, jakože nic – i přestože dobře ví, že mu vůbec žádná nedá a ještě hodně riskuje rozbitou hubu 😀
Viděli jsme to u nás – tady nám říkali, že nemáme uctívat západní kulturu, že je to jenom pozlátko na efekt, za vším jsou mega prachy a že je to uměle stvořený. Do jisté míry v tom měli pravdu.
Ale děcka stejně měla vylepený pokojíčky plakáty Kissáků, jebnutého Morrisona a dalších hvězd.
Holt oficiální Hanka Zagorová s Kájou, ti tomu prostě nemohli konkurovat. Daleko populárnější mezi mladými byla dost jebnutá Kratochvílová, nebo úplně jebnutý Kocáb.
No nevím, s tím Gottwaldovem. Možná na Moravě a dřívější generace, ale tady v Čechách se úplně normálně říkalo Gottwaldov. Samozřejmě nevím jak je to na Ukrajině a v Rusku
Přesně, Zlín jen u místních a když byli v Hyundai Rusové zaučovat se výrobu aut a řekli, že jsou z Petrograda, viděli naše nechápavé ksychty, tak hned řekli iz Leningrada.
Bylo to v roce 2010.
však Putin pravil, že hodlají dosáhnout stanovených cílů;
demilitarizace,
denacifikace
a neutrality na území bývalé Ukrajiny.
Možná v lupičství potáhnou až Žitomiru a Vinici.
Že to území budou ovládat celé, to je víc než jasné.
Napiš jedinej důvod, proč by Rus měl pokračovat dál.
Co by si tady asi tak vzal, když už tu nic není?
Naše holky? Ty většinově zlíčený zlatokopky a influencerky? 😀
A takto sa stala „loutkovym statem“ zapadu, ktory pouziva tamojsiu populaciu ako palivo do ohna. So znicenou a zadlzenou ekonomikou. Fakt to bola lepsia volba?
Ukrajina je loutkový stát už teď a je jím dávno. Dokud vedou temné nitky na Západ, je všechno v pořádku. Že?
Pokud by ihned stopli všecko, co tam posílají (má to být 5M USD denně, na chod infrastruktury státu-jaké?), tak se to celé zhroutí, jak domeček z karet.
Místní tohle vědí moc dobře a proto každý, kdo jen trochu mohl, zahnul kramle.
Snad ani nechci vidět, co za lidi tam zbyli.
Západ všecky ty dosud investované prachy, bude chtít vrátit. Jakkoliv a za jakoukoliv cenu.
A to snad taky ani nechci vidět..
Pár týdnů sleduji vietnamská videa, něco jak by se dalo říci, soběstačnost nebo starty mladých do života.
Něgde v džungli si seže-nou kousek půdy a začnou. Nic u nás takového néní. Říkají temu různě, nejčastěji buschkraft ..
Bez předsudků, tohle není samo sebou.
Například poslední..
Thăm bẫy dính ếch đồng khủng Mẫn làm xảy mất tiêu
https://www.youtube.com/watch?v=FWNRZZfn_50
TIMELAPSE: START to FINISH Alone BUILD LOG CABIN In The Forest / 120 days
https://www.youtube.com/watch?v=__bK3iyMbC4
Co dělají mladí u nás?
Sasin, teď si představ, jak ta řeka musí smrdět.
Oni totiž všichni, co na té řece žijou v těch domečkách z palet a odpadu, do té řeky serou i chčijou, chrstne se tam všecek odpad z toho jejich života.
Ta rákosnice, co tam loví ty potvory a potápí se tam, jako kačena pro malou rybku, ta musí mít neskutečně odolný pajšl. Pro Evropana by ta voda byla stoprocentně smrtelná.
Nejpěknější je, jak je hezky nalíčená, do té smradlavé řeky a ty náušničky.
Pusinka červená, jak jahůdka 😀 Všimni si toho rozdílu, když se poprvé vynoří. 😀
Vidlaku, uz omilate to same. Dejte si pohov, nemate li nic jineho… kazdy si zaslouzi prazdniny, a vy tuplem.
No Vevčo, ale přesto pořád se objevují jiné a nové věci, které postupně vyléžají a zařazují se a dokreslují obrázel. Bohužel, ještě toho moc neznáme
I když chápu že naše zjišťování o americko-anglických výkonech a plánech se Vám nelíbí. njn
Vevčo, naopak. V našich krajích platí zásada: OPAKOVÁNÍ, MATKA MOUDROSTI
A tak Vidlák dělá velice záslužnou práci. Konec konců, je na každém z nás, zda to bude číst nebo ne. Já to čtu rád, je to takové optimistické.
Tak to nečtěte. Nebo napište lepší.
Vevčo, Vy nejste typická vymletá Američanka, co na mapě hledá ČR kdesi na Balkáně.
Jste Evropanka, Češka a Slovanka, která tam shodou okolností žije.
Že jste částečně pod vlivem místní kultury, politiky i propagandy, je přirozené – žijete tam.
Nějak tak se mi to jeví. Mákněte na té diakritice, to přece nemůže být technický, ani jiný problém.
Petra, odněkud z farmy, dokázala psát tak, že bychom bez jejího potvrzení, článků a fotek vůbec nevěděli, že nepíše z USA.
Teco: Uz jsme to tady pretrasali vickrat. Petra umi psat na ceske klavesnici. Ja to neumim. Kdyz udam nekdy clanek, tak pouzivam korektor, ktery jakz takz prida diakritiku, ale i tak je s tim piplacka. Nezvladla bych tak psat i komentare.
KoZa by se měla modlit, aby rf neprohrávalo, páč by to teda podle mého laického úsudku znamenalo jádro. Možná si to ušáci uvědomují, proto ty obštrukce. Ne tak zde zvolení a eupaka , ale bohudík na nich nezáleží …
peníze pochází z úvěrů, které Kyjev získal od Evropské unie a členské země EU, včetně České republiky a Slovenska, se za ty úvěry zaručily pro případ, že Ukrajina by ty půjčky přestala splácet ECB, která platy ukrajinským vojákům poskytuje naproti tzv. evropským dluhopisům, které vydala EU a za ty dluhopisy ručí jménem českého státu Fialova vláda. Je to zločin a tunel za bílého dne, protože Ukrajina nebude mít peníze ani na vlastní provoz po válce, natož na splátky dluhů po válce.
MMF dál pokračuje v poskytování prostředků z předválečného programu, ačkoliv podle vlastních pravidel by měl vzhledem k dramatické ekonomické situaci Ukrajiny tento program revidovat a výplaty zastavit. Když se započítají i tyto další úvěry „činí zahraniční dluh ukrajinského státu nejméně 97 miliard ‼️dolarů“. (ale před rokem).
https://casopisargument.cz/?p=52293
Ať už se bude válečný konflikt vyvíjet jakýmkoli způsobem, je zřejmé, že: „Není možné, aby Ukrajina ve střednědobém horizontu obnovila obsluhu svého dluhu a splácela předválečné platební závazky i nové půjčky poskytnuté během války.“
Vedle státních věřitelů z Pařížského klubu se k moratoriu přihlásili i nejvýznamnější držitelé ukrajinských státních dluhopisů jako BlackRock, Fidelity, Amia Capital a Gemsstock
společnost BlackRock „čtvrtou vládní odnoží“, protože je jediným soukromým podnikatelským subjektem, který přímo spolupracuje s centrálními bankami v USA a západní Evropě. Společnost BlackRock půjčuje peníze centrální bance téměř každého státu, a zároveň je „poradcem“ této banky – a vývojářem jejího softwaru.
BlackRock právě kupuje Ukrajinu:
https://protiproud.info/politika/6949-blackrock-prave-kupuje-ukrajinu-ze-zeme-se-po-prevratu-2014-stala-nejvetsi-svetova-pracka-spinavych-penez-kdy-uprchne-zelensky-s-plnym-kufrem-fiatmoney-priznacna-smlouva-s-cernym-likvidace-zeme-je-uz-neodvratna.htm
Zlý Putler však pravil, že hodlají dosáhnout stanovených cílů; demilitarizace, denacifikace a neutrality na území bývalé Ukrajiny.
Protektorátům v EU pak zbydou kromě vlastních dluhů i ty ukrajinské.
BlacRock zase posílí úroveň otroctví.
„BlacRock zase posílí úroveň otroctví.“
Což je vlastně to jediné, o co ve skutečnosti celou dobu jde.
Vánoce, přicházejí, zpívejme ………..
https://sun9-64.userapi.com/impg/jHtH5fdiop9Qxu4Y04K1SPLTCaAkF0g9BETvzQ/PWRK5-RFUJM.jpg?size=800×646&quality=96&sign=1b10e1c740dc19a02b7f919db83de3bf&c_uniq_tag=xS4XnCxPwx-F8cLQoYrnJy1hsgbG2ruN-9B1AEvImaA&type=album
Kognitivní zkreslení (cognitive bias) jsou tendence myšlení, díky nimž může docházet k chybným úsudkům. Kromě jiných mezi ně patří i optimistické a egocentrické zkreslení.
Optimistické zkreslení (optimism bias) způsobuje, že člověk věří, že je méně ohrožen negativními událostmi ve srovnání s ostatními.
Egocentrické zkreslení (egocentric bias) je tendence zaměřit se při zkoumání událostí na vlastní perspektivu, která nám ztěžuje uznat realitu a perspektivy jiných lidí.
Co je zdrojem vašeho přesvědčení, že Česko má vyšší schopnost sebereflexe než Západ? Čas účtování? Komu a jakého?
Podle ruských tajných služeb tam i škemral, kde se po válce uchytí, prý mu ten starý popleta našel místečko vhodné k žití. No teď se ztrapňuje v Oslu.
Podle Kadyrova by mohli ukončit operaci v červnu nebo v červenci, ptotože už nemají lidi, peníze také docházejí a střelivo takté. Šlo by dokončit operaci do 3 měsíců, ale to by se dostali na úroveň Izraele, který zasahuje nemocnice a sociální zařízení. Prezident chce zachovat infrastrukturu a města, jinak už by byli dávno v Kyjevě. Prezident nemá zájem ničit města jako Mariupol, protože chce chránit životy vojáků a zabránit západu, aby vstoupil na území našeho státu přes Ukrajinu.
A záap asi něco takového plánoval, včera překládal zahraniční tisk Roman Kirsh https://www.youtube.com/watch?v=xlv9KEK5gi0
Odleť do emeriky! Nebudou ti muset posílat balíky a můžeš hýkat že emerika first.
A ty do lůna své matky. Nikdy jsem nehýkala nic o Emerice potrate.
Přečtěte si čas.
Rekreační drogy – tipuju pervitin.
Máte tam chybu, šeříky možná budou, ale žádný ˇŠmarda či kdokoliv nebude mít koho vítat Nebude totiž vítání KOHO. Co by tady propána děali- A zrovna tak na ukrajině. nejhorší bude to zklamání, až zase vyořou ta třímetrová či pětimetrová hraniční pásma, která budou hlídat. I okolo Donbasu, Oděsyy, prostě podél hranice a nechají ostatní se s tím nějak , mno – poprat.- Zkušeností a materiálu mají dost.
Jsem ochotná se vsadit, ŽE JINAK TO NEBUDE. DVAKRÁT DO TÉŽE ŘEKY NEVSTOUPÍŠ.
Ju a rusové žijící na ukradině se holt budou muset taky starat sami, když tohleto dopustili v naději, že budou něco víc. Nemyslete že ne. Ty mrtvé ruské vojáky – ukrajinským rusům neodpustí. sorry
Přestaňte dřístat a navrhněte v deseti bodech co máme dělat. To su zvědavej.
Ano, mame tudyk v Ostravě, kraju razovitym, debily. Je to koalica Ano, Spolu a Stan a jacysi Ostravaci.
+1
mimo téma:
Co prosím říkáte na to, že EU zahájila přístupová jednání s UA? Po tomto rozhodnutí odešel Viktor ORBÁN z jednacího sálu. Vzpomínáte, že např. my jsme ještě osm let po vstupu nebyli v EU rovnoprávní a nemohli jsme třeba v SRN volně pracovat? Ano, tak zacházeli s námi!!!
Frantíci se vyjádřili v tom smyslu, že při přijetí Ukradiny do Euhnije okamžitě vystupují v této obskurní firmy.
To jsem napsal já : berkowitz
Nebojte se, však oni to nějak vymyslí. Třeba se vydá celounijní zákaz na všechno u Ukrajiny, co by mohlo poškozovat západní země, v případě Francie asi hlavně zemědělské produkce. No a současně se jednotlivým zemím umožní, aby „dobrovolně“ udělily na svém území z takového zákazu výjimku.
Co si myslíte, že by v takovém případě udělala Fialoval vláda? Ta sice v době hypotetického vstupu Ukrajiny do v té době hypoteticky existující EU bude dávno na smetišti dějin, ale kdoví, koho si sem nasadí. Nebo bude ČR tou dobou už jen euroregion a v Bruselu se rozhodne, že v rámci náhle objevené slovanské vzájemnosti je třeba jej rozšířit dál na východ…
Turkové budou nadšeni.
Co bysme rikali? Cekal snad nekdo neco jineho od lidi, kteri si mysli, ze problem vyrezi ignoraci fyzikalnich (mj.) zakonu?
Berte to z te lepsi stranky. Lepsi zpusob zniceni EU neexistuje. Ted se jen snazit, aby to co nejmene znicilo nas. Uznavam, s tou nasi squadrou to bude problem.
Vsak rokovat sa moze, s Turkami sa rokuje uz 20 rokov, len aby nevstupili. Imho EU pocita, ze RF UA obsadia dostatocne rychli, takze to bude, ze my sme chceli, ale zli Rusi vam zabranili. Alternativa bude ze RF nechaju z UA nejaky zapadny pas a to uz nebude problem bud prijat do EU alebo nechat PL a HU, aby si to podelili
Ještě jedno takové vítězství?
No, abychom za chvíli nezjistili, že už nemusíme moc dlouho čekat. Pásmo Gazy měl (má) Izrael přejet v řádu dní. A ono už dnes se objevují zvěsti, že to tak snadné být nemusí.
Aby to nebylo jako na té Ukrajině tam původně taky stačila neutralita a široká autonomie pro Donbas. No, nějak to nešlo, protože právo národa na sebeurčení. A ono to teď vypadá, že to může úplně klidně být konec Ukrajiny.
V Palestině jde zase o vyhlášení Palestinského státu. Obávám se, aby na konci nebyl konec státu Izrael. Protože to by pak mohla být ta zmiňovaná konečná.
A s Hamásem (Putinem) se nejedná. Ten ztratil legitimitu a nemá absolutně žádné právo být u nějakého závěrečného jednání.
A ne, opravdu si realizaci tohoto scénáře nepřeji.
Woody: Pokud bude mít Izrael dost času, nakonec celou Gazu obsadí do jara nejpozdeji. Poměr sil je jasný. Spíš jde o to, co bude potom. Kdo bude vládnout Gaze a jestli začne větší bitva proti Hizballáhu. Dlouhodobě může Izrael ztrácet diplomaticky, ale tomu nečelí poprvé. V krátkodobém horizontu vojensky vyhraje. Co bude potom těžko říct, na desítky let dopředu se těžko vývoj odhaduje.
A mezitím žebravý toulavý prezident jezdí po zemích a snaží se vyžebrat nějaký děngi!
Imperialismus a fasismus sou ty posledni stadia a konce kapitalismu.
Tyhle systemy musi valcit a okupovat a kolonizovat vcetne uvnitr svych statu a vlad..
Za ucelem se udrzet.Pribiraji metody bolsevika ,bonapartisty ,Trockeho.
Snad jen Franco nevedl zadny utoky. Ale poslal aspon divize do SSSR.
Ale zadnou valku nevyprovokoval.
Jako vsechy staty, co se votocily do nacismu.
Psali napr. jak Stalin napadl mirumilovny Finsko , najednou se ukazalo, ze ma velmi silnou armadu a pripravenou na valku a Mannerheim potom poslal asi 30 divizi z malyho Finska na SSSR.
A kde na to vzal ,akademik mlci.
Tak se poznaji ..Protoze vsechno ,aby se udrzeli u moci postupne zakazuji
a zivot naroda tak konci v umrtveni do teroru…Vcetne hospodarstvi.
Po valecnych ztratach usaka az 11 trilionu od 2000 .
Nedavno se zase ztratily triliony z Pentagonu , jako pred 9/11 ,2.3 triliony a za dva dny
,byla prave uctarna znicena utokem a potom hned nastalo rozdelovani trilionu korporacim
bez vyhlaseni nejake souteze , kdo vic a lip vyrobi.
Dalsi rozpocet je na 850 miliard rocne a na co. A usak jezdi do Ciny zebrat penize..
Potom jsou ty mezinarodni umluvy a zakony cary papiru.
Pani Kunstekova a jeji uvedeni detailu, co a jak nedodrzuji a porusuji v
delce mnoha tisicu slov nema smysl ,vsecko je zbourany a OSN taky konci ,
vzdy jen koryto a asyl pro tisice parasitu..
A zasterka na odvadeni pozornosti. A sluzka na zaplavu a zniceni ,
dlouho se trapiciho civilizovanyho sveta.
Neda se nic delat valky sou taky a nekdy predevsim revoluce.
A zmeny nemohou bez valek probihat.
Putin co vi vsecko rika, ze vyhraje. Co ,to nevime.
Staty a jejich vlady hledaji noveho vudce , protoze bida s lejnem to nemuzou bejt /to nemusim snad vysvetlovat/, vznik Bric a jeho rozsirovani je proto snadne a uspesne..
A este Putin si poridil povest nekoho, kdo valci za mir ..
Hamas ma za ukol zase zapricinit zmeny , treba dulezitej zmatek v myslich lidi ,
kdo je nepritel a terorista . Co je ve skutecnosti Hamas..Voboji.
Pritel a spojenec a zaroven nepritel a terorista. Kdo prijde na radu po Gaze.
Pprotoze mir neni v dany situaci v probihajicich svetozmenach ,udrzitelnej.
Posledni zpravy uvadeji , ze nova polska vlada chce zajistit utok /nejen kecama/,
celyho eu, na Rusko.
Bylo snad nake uctovani na podzim roku 1989 ? Ne, Jakes a spol. byli vyhozeni ze strany az po prevratu a ztrate realne moci. Kdyby k nemu nedoslo, tak sedeli ve svych funkcich dale. Ne, zadne uctovani tady nebude bez uplneho zriceni minimalne teto vlady.
Absence trestu je ta katastrofa západu.
trest samozrejme je, ale nikoli pro ty co to zavinili ale pro nas
Nakonec se mnou vsichni v podstate a postupne souhlasi.
Tak deme dal.
Uz panuje shoda , ze ten system. Ale nejdrive se musi najit nekdo.
Stada akademiku besni na Fialu a spol. Porad by svrhavali. Ale v zastoupeni.
Sam Fiala dela jen to ,co musi a vyznacuje se umirnenosti, bez prehnany snazivosti .
Vyhyba se drastickym a agresivnim utokum ,ktery by zpusobily
silnejsi reakce a odpor. A nejaky vetsi sjednoceni.
Proto vsechny demonstrace vysumely do prazdna .
Nebo do stojatyho bahna baziny byrokracie , jak chcete.
Zdrazeni je na korporacich..Prece jenom je furt ta svoboda.
I vo tom napsat , obvinovat a zase do prazdna…
Utoky z nej skouznou jako voda z kachny.
Vysmech a posmesky sou nutelodetinsky. A porad dokola.
Tim se opozice snizuje na partu hic a znehodnocuje.
Na rozdil vod Eialy , treba napriklad scholtzove vod vedle , se snazi a hodne
a delaji vostudu a dluhy a dokoncuji vokupaci budovanim barikad , kdyz otevreli hradby statu a zvou a zadluzuji se pro ne..
Uprchlici , kterym by v jejich zemich usekli hlavy ,sou vitany, vybuchy zivotne dulezityho potrubi taky ,miliardy denne tecou na dalsi mini Stalingrady ..
Lejno taky cestuje do Ciny , aby tam stekala na tamni vladu..
Moc ale skutecne bloudi ulicemi Prahy jako sirotek a neni prozatim nikdo
kdo by ji nasel a sebral.
Musime doufat , ze kdyz tak to bude nekdo normalni a s osobnosti..
Teprve potom prijde na radu system. A jeho priciny.
Besneni a premrsteny na vladu je zbytecny plejtvani stiznosti „trpcich „,
na negativni utoky.
Neni ji kym nahradit. Vsichni chteji vsechno bourat a zadnej neco postavit.
Vladne bezradnost este jak sjednotit , proti vlade , bez vudce a vytvorit skutecnou dynamickou opozici s planem jak na to. A na co vlastne?
Je to tak, Paw. Zatim neni ani plan na preziti, natoz na neco onacejsiho. Vsechny snahy smeruji k tomu, aby se trochu pozmenila verchuska. A zatim, opodal… Britanie, Francie konci. Nemecko konci… a vedle sousedi si mysli, ze to kladivo na ne nedopadne? Bez opravdovych hranic? Bez silne, spojene kultury? Bez deti?
Až dojde na lámání střetu dvou národních kultur u nás, té na čelním místě, které nic nevadí a té v podsvětí, která o ničem neví, zachrání nás to. Čechům ještě zůstaly nějaké zákony umožňující rodině vychovat si a vzdělat si své děti. Rád bych kolem toho chodil po špičkách.