Sledujete situaci v hentej naší – vaší EU? Už vám majnstrýmová média řekla, jak dopadl pád vlády v Lotyšsku? Kurňa, už je to nějakou dobu, ale když si dáte takové heslo do vyhledávače, tak vám to vyhodí nějaké staré volby. O současném dění se mlčí, mlčí, mlčí. Víte proč? Ono to tam nedopadlo zrovna dle líbodémo představ… Nebudu to teď víc rozebírat, oni tam stále ještě jednají, ale na Litterate se brzy objeví fundovaný článek od Martina Kunšteka, ze kterého se dozvíte všechny podrobnosti.
A víte něco o tom, jak vypadá předvolební situace v Holandsku? Tamní líbodémo vláda chtěla farmářům vybít krávy, ti si založili stranu a volební průzkumy jim věští takový úspěch, že sám strážce klimatu Timmermans opustil své teplé místečko v Bruseli a šel kandidovat jako hlavní lídr za svoje Socialisty, v naději, že právě jeho neomarxistická osobnost zachrání grýndýlové preference… I toto téma na Littterate Martin Kunštek zpracuje…
Víte, jak vypadá situace v Rakousku? A nebo v Polsku? Tam také budou mít brzy volby. A také to tam pro líbodémo nevypadá nijak zvlášť dobře.
O tom, že se v Německu snaží ti praví demokraté zrušit AfD, to k nám proniklo… Ale už méně k nám pronikly hlasy saského premiéra, který se staví proti sankcím na Rusko a požaduje opravit Nordstrým. Proč to najednou říká? On prohlédl? Zjistil, že Putin je kámoš? Ne, on prostě zjistil, že jestli nezačne alespoň trochu říkat to, co říká AfD, tak po volbách dopremiéruje.
Ještě tak trochu tušíme, co se děje na Slovensku, protože strašení Ficem se dostalo i do našich pravdomluvných médií, ale jinak je ticho po pěšině. Přitom do voleb tam mají zhruba čtrnáct dní. Když Slováci volili Čaputovou, tak ještě nevyhrála, ale už jí byla plná Česká televize.
A víte proč? Protože kdyby Česká televize začala referovat o tom, jak se mění politické klima všude okolo nás, tak by nám na demonstraci už zřejmě nestačila Letná. Ono se to liberálům sype úplně všude. Prostě to přehnali. S bojem za klima, s emisemi, s grýndýlem, s hubením dobytka, s cenzurou… a hlavně s válkou, kterou… nevyhráváme. Samozřejmě se ta válka na Ukrajině bude jinak jevit Lotyšům či Polákům a jinak neutrálním Rakušanům nebo Němcům a ještě jinak Holanďanům, jejichž LNG terminály jedou na 200%. Ale pokud válku prohráváme, prohráváme ji v Polsku, Lotyšsku i Holandsku a je to znát.
Jasně, konzument našich pravdomluvných médií, ten je v klidu. Svět je v pořádku, Ukrajina slavně vítězí, už pronikla minovými poli a odteď už žene mužiky zpátky za Ural. Petr Fiala je nejlepší premiér, který snižuje náš státní dluh a ti, co nadávají, to jsou prostě je nenažraní a žijí si nad poměry. Obzvlášť samoživitelky a důchodci si žijí nad poměry…
Ale kdyby Česká televize informovala o tom, jak vypadá situace všude kolem nás, tak už byla Pětikolka dávno na smetišti dějin. Takhle dává Blyštivému Péťovi ještě chvíli času…
Proč to všechno píšu…
Jestliže se to sype všude kolem, sesype se to i tady. Stejně jako v roce 89. Jeden den tu vládla Strana s velkým S, jeden den jsme patřili na východ, nemohlo to být jinak a nešlo, aby se na tom něco změnilo. Měli jsme spoustu mezinárodních úmluv se Sovětským svazem, byli jsme spojenci v rámci Varšavské smlouvy, nic z toho se nedalo vypovědět…. a pak jsme se ráno probudili a nic z toho neplatilo. Všechny ty smlouvy byly cár papíru. Jak jsem nedávno psal, lidské rozhodnutí se dá jiným lidským rozhodnutím změnit. A je úplně jedno, že jsou to smlouvy, které měly platit na věčné časy.
V roce 89 do těch změn mluvili ti, kteří byli na náměstí. Ti, kterým dav tleskal. Ti, kteří byli připraveni, kteří dostali zpravodajské školení, kteří dostali igelitky plné peněz a kartony cigaret… Ale nebyli tam jen Chartisti… Byli tam i kluci z Prognosťáku, kteří ještě o pár dní dřív říkali Lorencovi „šéfe.“ Byli tam i další, nečekaní a vlastně nezvaní. Například Miloš Zeman… Toho tam vlastně nikdo nechtěl… Ale on prostě byl v OF, protože ve správnou chvíli šel okolo a nakonec byl hybatelem naší politiky až do roku 2023.
Šimon Pánek má svého Člověka v tísni a dodnes hýbe politickými figurkami. O Kolářovic rodině ani nemá cenu mluvit. Marek Benda? Furt je tam. I KSČM ještě v roce 2021 byla parlamentní strana. TOPka je jen reinkarnace bývalé Unie svobody nebo ODA. Až s Okamurou a Babišem se do politiky dostali lidé, kteří nebyli spojeni s událostmi roku 89. Ale některým to vydrželo až doteď. Třicet čtyři let po revoluci… Tak moc bylo důležité být tenkrát ve správnou chvíli na správném místě.
Přijďte v sobotu na demonstraci. Zatleskejte těm, které byste si dovedli představit v čele země a vypískejte ty, které tam v žádném případě nechcete. Ono to začíná praskat v celé Evropě. Dřív nebo později to dojde i k nám. A kdo u toho bude, ten do toho pak bude dlouhá léta zasahovat. A ten, kdo zůstane doma, protože nic přece nemá cenu, ten se pak bude divit, že dějiny zase nevzaly v potaz jeho názor a místo aby se to dělalo podle něj, tak se to bude dělat podle Rajchla.
Protože ať chcete nebo nechcete, Rajchl a PRO si to odpracovali. Oni vědí, kdo tam na Václavák přijde a také vědí, kdo tam nepřijde. A když tam někdo nepřijde, tak nemá moc smysl artikulovat jeho názory. Když nepřidá na hromadu ani svůj jeden kámen, nemá smysl se ho ptát, jak by to chtěl mít v Kotlince uspořádané.
Hele, ona ta Česká televize obrátí pak v jeden den naráz. Večer budeme ještě pevnou součástí západních struktur a ráno nic z toho nebude platit… a ti stejní Řezníčkové a Moravcové budou říkat, že se národního vítězství nemohli dočkat a strašně trpěli pod kuratelou režimních ředitelů a budou se vyvracet z vlastizrádných smluv se včerejšími protektory.
Nemyslete si, že se nic nikam nehýbe. To jen tak vypadá. Když máte roztlačit vlak, tak on nebude hned v plné rychlosti. Setrvačnost neoblbnete… Všude se to hýbe… dokonce tak moc, že si toho všímají i papaláši z eurounijní stratosféry a vracejí se domů, ve snaze si zachránit zadek.
I ta válka na Ukrajině se hýbe… maršál Petrla to raději přestal komentovat. Jednoho dne se to provalí a budoucnost budou určovat ti, co u toho budou. Přijďte na demonstraci a buďte u toho. Pokud si počkáte, až to spadne, tak tam bude takový nával, že se na vás zcela jistě nedostane a předběhnou vás i Holubová s Klusem. Tohle oni umějí ze všeho nejlíp.
Chápu, proč na demonstraci nejdou voliči Babiše. Těm stačí jen počkat. Chápu, proč tam nejdou voliči SPD. Ti mají své jisté. Ale pokud to chcete jinak, než jak to chtějí Babiš či Okamura, tak byste tam jít měli. Je třeba sypat na největší hromadu a alespoň svým malým kouskem ovlivnit, jakou chceme budoucnost… Nevím, jestli to přijde teď, ale jednou to přijde, bude to jako obvykle nečekaná rychlovka, moc bude ležet na ulici a vezme ji ten, který u toho bude. Měli bychom u toho být… Ať víme, koho pak máme a nebo nemáme volit.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý kdo pošle dar alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihu (nebo knihy) z nabídky.
Všecko de srat.
Neni kde brat.
Všecko už je rozkradene
Francek řika bene bene.
I prašsky hrad.
Všecko už je v řiti.
Neni ani kviti.
Jenom bordel, bodlaky,
gumaky a teplaky,
sviti enem havloviti.
Ja vam nevim, Vidlaku, fakt si to nechcete s temi demonstracemi rozmyslet? Fakt chcete riskovat, ze Fiala padne a dostaneme Danusi? Neni to hazard?
Danuši by museli zalepit ústa, on stačí jenerál.
aLe musíte uznat, že je to od ní hezký
takhle se obětovat a nabízet se na COKOLI
Já nemám o tomto národu už pražádné iluze, jsme poddajní sráči, kteří do poslední chvíle kopou za jasně prohrávající mančaft, aby převlékli dres až ve chvíli, kdy to dávno udělali všichni okolo. Zuřivé zvonění klíčema v 89´od všech těch idiotů. kteří ještě rok předtím volili kandidáty Národní fronty na 99%?? :-)))
Národ, který dobrovolně nosil v létě na hubě slintáky a myslel si, že tím někoho zachraňuje je skrz naskrz dementní a nezaslouží si lepší osud než být historickým kašparem a otloukánkem.
Poslední záblesk hrdosti jsme ztratili po Bílé Hoře a později v září 38´. Od té doby jedeme ve vleku dobrovolného ohýbání hřbetu před kýmkoliv, lížeme okovanou botu která do nás kope a těch pár statečných, kteří to odmítají dělat, chceme upálit.
Tenhle národ si zaslouží střídání vlád zoufalých kreténů jako je Fiala s uslintaným estébákem 😉
Je vám ke cti, že i vy jste toho národa platným členem. A na základě principu kolektivní viny padne vše, o čem jste psal, v plném rozsahu i na vás. Indžoj!
„Národ, který dobrovolně nosil v létě na hubě slintáky a myslel si, že tím někoho zachraňuje je skrz naskrz dementní a nezaslouží si lepší osud než být historickým kašparem a otloukánkem.“
A co když se pletete? Co když jste neměl ty správné informace? Jste schopen si přiznat že nemusíte mít pravdu?
(Já nevím a nechci se hádat. Jenom mám takovou vrozenou nedůvěru k lidem, kterým je všechno jasné. Komunistům všechno jasné bylo – a jak dopadli?)
Já bych jen zopakoval, že se blíží den, kdy každý s prachama si pomocí AI dokáže syntetizovat vir, s jím vybranými vlastnostmi, a to třeba cílený na slovanskou DNA.
Jak lze poznat dopředu, co ten vir dokáže?
Já se opravdu těším, až na podzim zase vypukne chřipková epidemie maskovaná jako covid.
Na jednu stranu se tu nadává na vládu, ale jsou tu lidi, kteří budou dobrovolně poslouchat její nařízení či příkazy ohledně covidu, protože Válek, Rakušan nebo Fiala Vám vysvětlí, že je to přece v zájmu Vašeho zdraví (jako nám to vysvětlovali Babišovi koně).
No a ti co covid pohádku nežerou, budou zase nepřátelé.
Jak chcete sjednotit opozici, když nejsme jednotní ani u opatření proti covidu.
Tak čistá slovanská DNA není, i Sasko je víceméně slovanské. Prusko je slovanské.
Sultáni v Turecku měli matky, které byly vesměs slovanské otrokyně. Oni Turci byli vůbec zvláštní, nějaké pokrevné linie jako královské rody Evropy, tam nebyly. Matkou mohla být jakákoliv žena, kterou koupili na trhu. Stačilo, když si starého Sultána omotala okolo prstu, porodila synka a pak se starala aby v harému nestrádal.
Bo z těmi chlapci, s kterými se nepočítalo jako následníky, se jednalo jako z odpadem. Prostě to fakt vypadá, že Turci byli čísi projekt.
A kdepak jste pracoval, že vás nenutili pod trestem propuštění nosit slinták?
Co? Nebyl jste jeden z těch co bral podporu státu? A dnes tu držkujete? Víte, že jsou země kde ten slinták nosili déle, byli zavření a nesměli navštěvovat ani o vánocích blízké?
Stačí co dělala Austrálie za zhovadilosti.
👍
Dobrý den. Hele, tak ono to po tom devětaosmdesátým nebylo mávnutím proutku hned úplně jinak. Nejdříve začala gigantická rozkrádačka státu a trvale pokračovala až do současných hořkých konců. Jak známo, Němci si kupují v pohraničí nejlepší pozemky a nakonec si koupí celé Sudety. Veškerý marasmus rozkladu státu až k současné vládě zločinců fialového slizu jde na vrub systematické korupce a zaprodávání vládnoucí byrokracie na všech úrovních. Není pánaboha, který by to nějakým zázračným převratem najednou změnil. Rozhodně to nezmění ani řev pod ocasem. Polojaponec, majerka, šlachtík, jindra i konečná se sežerou navzájem. S veškerou úctou a respektem, iluze jsou dobré ale realita je jinde.
No, mnoho štěstí! Ale ten panský kočár nepřevrátíte, holoubkové. V letopočtu není OSMIČKA!
Ale že bych si přál, aby se to celé zvrtlo!
Je tam trojka, to je vlastne takova osmicka, co jeste nema uplne srostle svy.
Nejen. Na konci letopočtu je 23, může být interpretováno jako 2^3=8 a jsme tam.
Jenže 2023 je také 07E7h, a příští rok tam ta osmička je !!!
No vida – to mě nenapadlo. Letos nebo příští rok, hlavně aby šli Fialovci do kopru a zůstali tam.
Raději na ten jejich kýžený západ …
A nebo taky do p…le.
Fascinuje mě ta uvzatost zdejších nihilistů. Já mít takový náhled na svět tak už mám nakoupeno „metr dvacet kvalitního lana a skobu, která dobře drží ve zdi.“
ta trojka je vlastně půl osmičky.
takže to bude tak nějak napůl.
A možná to tak bude dobře, ode zdi ke zdi se neosvědčilo.
I století páry
byla slepá cesta.
Kolik bylo škváry!
Z vsí se stala města.
Některým ten bordel vadí
že lidi na všecko kadí,
papež říká “Orvi, urvi!”,
všechno se ve světě kurví.
Na kouř budou povolenky.
Byl jsi tlustý? Budeš tenký!
Na baráku bude štítek
že v něm topíš, jako skřítek.
To jste mě pobavil.
Ale nepotěšil.
Všichni už jsou inženýři,
i klempíři, i havíři.
Všichni titul na krunýři.
Všichni už jsou doktoři.
Ti tě těžko podpoří.
Každý hrabe z plna hrdla
že jinému žilka prdla
to je vůbec netankuje,
další flašku zazátkuje.
Všichni už jsou advokáti
celý život právo klátí,
to je rito, jako prase,
v příštím žití JUDr zase.
Jo, půjdu tam hodit svůj kamínek ✊. Stejně si, ae myslím, že to bude ještě dřina a čeká nás spousta mravenčí práce. Oddobne si myslím, že EU + stávající režim a společenské nastavení se rozpadne, resp. selže v roce 2030. Silné ročníky už budou důchodci, Husákovy děti začnou být pomalu také důchodci, slabé ročníky jako třeba já budou mít kolem 40ti let a nebudou mít šanci to uživit. Do toho si připočtěte ještě možné etnické nepokoje s Ukrajinci v ČR, muslimy na Západě a fakt, že doroste nyní juvenilní generace vychovávaná a ovlivňována soc. sítěmi a pod masáží LGBT.
Říkám tedy, že průser přijde v roce 2030, v půlce roku, v neděli odpoledne.
A aby byl co nejmenší, tak v sobotu jdu hodit na hromadu také svůj kamínek.
Vida. Zdá se jasnější, proč ona ta politická strana PRO pana Rajchla, pro tolik diskutované sjednocení alternativy a opozice, nic moc nedělá. Proč taky, když v politice odevždy, docela obyčejně, každý maká jen na sebe.
Dobře, co je ta politická strana PRO vlastně zač? Na čelní stránce www té strany proběhne v angličtině (srozumitelné jen pro ty na úrovni) cosi o kontrole bezpečnosti vašeho připojení. Kdesi na konci pak jsou k vidění i hesla o programu strany.
Mezi nimi, ejhle, obezřelá zmínka o nutnosti školného na VŠ, ještě zastřeněji (např.) o odstupňovaném povinném pojištění tak, aby si ve veřejném(!) zdravotnictví bylo možné předplatit kvalitnější služby. Podle mého, byly by to kroky zpět, kroky nemorální.
Ptám se, je rozumné, za všemi těmi lákavými hesly a argumenty, tohle přehlížet? Málo to o orientaci téhle politické strany napovídá? Takže, jednou věcí je demonstrace šestnáctého, kde bude zajímavé obsazení tribuny, docela jinou jsou budoucí volby!
Pokusím se odpovědět. Pro mne školství a zdravotnictví jsou stěžejní otázky. Bezplatné už ani školy ani zdravotnictví není, ani za socíku úplně nebylo zadarmo , např. brýle na pojišťovnu nic moc, že. Ale platit všechno? Studentské půjčky ala Amerika? Takže Pro s tímto programem ne. Ať už si to odmakali,trochu málo. Zatím to vidím jako výtah k penězům, nic víc. A na póvl kadí Bílý tesak. Zůstává mi Kačka a polojaponec.
kačka jen mlátí pantem – navrhla nekompromisně spojení levicových stran atd? NE
okamura jen mlátí pantem
Kačka je taková blátotlačka.
Její test byl zajistit Skálovi podpisy v prezidentské volbě.
A jak to dopadlo, víte.
Školné už PRO v programu nemá. Stejně tak tam nemá placené zdravotnictví. Nechali si Vidlácky vysvětlit, že kdo sáhne na zdravotnisctví, ten prohraje volby.
PRO už nemluví o školném, ale mluví o tom, že lidi odcházející do zahraničí by měli za školu zaplatit. A také mluví o tom, že nepotřebujeme tisíce sociologů, ale stačí jich dvacet a pokud to chce ještě někdo studovat, tak za svoje.
diskvalifikuje už ten nápad, jsou naprosto mimo realitu, Rajchl má empatii asi jako Kalousek
Empatie není dle mého názoru pro politika důležitá. A emoce by se do politiky neměly tahat nejlépe VŮBEC.
potom je vše v pořádku, netahá protože nemá, placené zdravotnictví, školství, učelově smáznuto, auto za 5 mega na demonstraci proti chudobě
co příjde potom? eutanázie pro důchodce?
On to auto někde ukrad?
Nebo to auto měl prodat, a nakrmit hladovějící děti v rozvojistánu?
Co je konkrétně špatně na účelovém smazání/změně názoru?
Nee, jenom si z Vás dělám prdel – odpovídat nemusíte. Byl jste totiž diskvalifikován protože Vás napadla eutanázie pro důchodce =).
proto místo práva politika, moc hezký
Neztotožňoval bych empatie a emoce …
programy stran podle mne pročte tak 5% voličů ( a dle 5kolky vidno, že ty volební sliby stejně nikdo nemusí plnit )
Ad „Školné už PRO v programu nemá“:
Opravdu? Na internetu tedy asi visí neaktuální verze programu.
Bod 8 „Pro vzdělávání dětí“, podbod 5
Vzdělávání je investice. Školné jako způsob, jak zavést rovné podmínky vzdělávání. Zavedení systému školného pro vyšší odborné a univerzitní vzdělávání…
https://stranapro.cz/program/
https://stranapro.cz/wp-content/uploads/2023/03/Program-PRO_12.6.2022-1.pdf
no, co se mé zkušenosti s programy stran před volbami a jejich následnými skutky v exekutivě, pokud se tam dostali, je to jako nebem a dudami. takže tomu náhlému prozření (dle vidláka: „nechali si vysvětlit“) opravdu nemám chuť věřit. ono to „první ukázané“ zpravidla bývá to, co si o věci opravdu myslím, co chci. to „upravené“ pak pouze klamavá reklama.
a takových věcí je u nich víc.
„Chápu, proč na demonstraci nejdou voliči Babiše. Těm stačí jen počkat. Chápu, proč tam nejdou voliči SPD. Ti mají své jisté. Ale pokud to chcete jinak, než jak to chtějí Babiš či Okamura, tak byste tam jít měli.“
Tyto věty na mě neudělaly dobrý dojem a pokládám je za nešťastné. Přinejmenším byly nadbytečné …
Zajímalo by mne, zda Vidlák má ponětí (seriózní informace) o tom, jakou část demošky tvoří právě tito voliči …
P.S.: Snažil jsem se, abych se vyjádřil slušně …
S novou vlnou revoluční
vyrazí vpřed chudí, tuční.
Chudí s hladem, s ohněm v srdci
tuční s kontem – sysli, krtci.
Tolik roků cestou slepou!
Jak minulost správně tepou!
Očekávám Poučení
že jsme všichni vyučení
vykročit dál správným směrem.
A minulost? Na tu serem.
Nahrabal sis? Byl jsi schopný.
Do starého řádně kopni,
Srdce už má zkamenělé,
tak ať táhne doprdele.
Senát prý smete Istanbulskou úmluvu … staří kapři tuší, že rybník je ohrožen.
Lepší na metení by byla ta Lisabonská…
No, s tou nespokojeností, je to nějak všelijak. Já vidím jen své okolí – v zásadě sousedy. A ti jsou všichni SPOKOJENÍ. Dřív to byli takoví drzí a sprostí gauneři. To platí i teď. Ale po tom, jak se Rusko do toho dalo, jsou takoví tišší, víc zalezlí. Člověk o nich většinou ani neví … Já se s nimi nebavím. Ani je nezdravím. Řekl bych, že v okamžiku, kdy mě některý z nich osloví, bude to znamenat, že přichází naprosto zásadní změna ve společnosti.
Mám podobnou zkušenost. V širokém sousedství napočítám jen 3 dezoláty. A to je okolí hodně nábožensky založené, převažují evangelíci (Třanovice).
No, vidíte. Tak je docela možné, že těch 100 000 lidí na Václaváku, jsou skoro všichni dezoláti z ČR. Že víc se jich tam nesejde, protože víc jich už není.
A ještě dovětek, Danieli. Aby na tuzemské politické scéně došlo k výměně stráží, je nutný impuls „zvnějšku.“
V roce 89 jím byl rozpad sovětského impéria. Váhaví Češi, jako poslední z východního bloku, utekli z ráje reálného socialismu. Nalejme si čistého vína…Tak trochu je musel popostrčit poručík StB Zivčák aka „mrtvý“ student Šmíd. Pak se věci daly do pohybu. Proč to říkám? Protože je (zatím) nereálné, aby v dohledné době padl fialový hnus, když má za prdelí 3 000 000 fanatických havloidů. Náboženské sektě MCHPD se rovněž nepodařilo svrhnout Babiše. My dezoláti (=PRO, SPD a Trikolóra) jdeme na Václavák především vyjádřit svůj nesouhlas, zhnusení z poměrů v ČR. Jakoukoliv další „nadstavbu,“ kupříkladu výměnu nejneoblíběnějších ministrů (Lipavský, Staňura + další kokoti a kokotky) lze považovat za drobný úspěch. Chleba se ale bude lámat v říjnu 2025…Banda diletantů, zrádců, análních štětek EU a USA si sama do parlamentních voleb rybník nevypustí. V tomto ohledu jste, Danieli, naivní snílek vznášející se v oblacích. Co by nám pomohlo? Vnitřní eroze, nebo ještě lépe rozpad EU, vznik národních vlád s odstřiženou pupeční šňůrou od bruselské matky v sousedních zemích. Viz Maďarsko, částečně Polsko (když pominu jeho afinitu k USA, která je dána staletou nenávistí k Rusku), naději skýtá i vývoj na Slovensku (moudřejší budeme 30.9.). Resume, trpělivost přináší růže…I my se dočkáme změny k lepšímu, ale ne hned…
Zde souhlasím, 89. rok byl umožněn a řízen z Moskvy. Kdyby LM nebo armáda opravdu zakročila proti demonstrantům a změnám, Sovětská armáda by je „vymazala“ – a zodpovědní to věděli. A také, Moskva byla samostatné centrum přijetí rozhodnutí, nic nad ní už nebylo. A Moskva prostě rozhodla a váhavé Čechy musela k akci vlastně dokopat Stb. Je to úsměvné, je to tak.
Tady se modrá Moskva – Brusel drží zuby nehty, tedy jsou drženi na místech někým, kdo je ještě nad nimi, skutečnými globalizátory. Ne náhodou je vlajka EU zlato-modrá, jako barvy domu Rotschild (a UA:-)).
Takže, změna odspodu bude těžká a spíše zdlouhavá, musí dojít k opravdu velkým otřesům. Zatím tam nejsme, stále je o co přicházet, takže všichni, co mají o co přijít jsou a budou veeeelmi opatrní, aby nešlápli špatně.
Nicméně, naprosto nutné je na demonstraci jít, protože toto jsou lakmusové papírky, kam se až necháme dotlačit a co nám můžou vzít (omezit, zdanit, ukrást, zbuzerovat, vytunelovat….jde zase jen o peníze). Je zdravé očekávat méně a jít s otevřenou hlavou. Změna přijde, ale bude to delší boj. Každé zrnko písku do soukolí se počítá. S tímto postojem si ušetříme spoustu zklamání a deprese, berme to jako svého druhu hru. Jako oni. Ať i druhá strana cítí, že nespěcháme, pouze budeme stále více tlačit a vyhrajeme. Hlavně ne velká očekávání a pak nutná zklamání a rezignace.
Vidláku, jak je tady psáno, nyní jsme na úplném začátku a začít je to hlavní. A začalo se. Bude se nabírat dynamika. Což tomu dát trochu nadhled a scházet se s tím, že…..hledá se nový prezident pro naši zemi, nový ministr atd., každý se může zúčastnit otevřeného boje o nové pozice v budoucnosti? Aby si co nejvíce lidí samo mohlo zkusit vybrat svého kandidáta.
Vidím to také tak.
Snad by pomohl nějaký ten “ Zivčák“?
Jenže i ten musel být nastrčený.
Tlačenice u Muzea byla plně pod kontrolou StB z důvodu dehonestace demonstrantů. Nikoliv doutnákem k výstřelu z Aurory.
Tady ale nikoho nenaleznete, páč šichni žijou docela slušně z nakradenýho. Né né né, né že voni, ale voni chtěj ty plný vozíky, choděj do roboty pro korporát a zaprodanou velebnost řídící čekoland, né né né, to voni sou čistí, platí všechny poplatky, nosili náhubky, učej se kokotiny a čtou doma nebo za chůze zprávy z korporátu, né né né, to nejsou voni kvůlivá sme f píčolandu, né né né , voni mají vzdělání na ojeby a umění jebat s kamenem aby dal a šichni kolem nich musej dávat aby oni přežili, páč nic jinýho je matka emerika nenaučila.
Co Lotyšsko?
No, co by – pokračuje v etnické čistce: https://news.err.ee/1609090079/thousands-of-russian-citizens-in-latvia-set-to-lose-their-residence-permits
A vylidňuje se ..
Ta sobota je mimořádně důležitá z těch důvodů, co jsou ve článku. Ale nejen. Bude to měřítko. Buď přílivu, nebo odlivu. Lidé se přidávají k tomu, co se nezmenšuje či dokonce roste. A naopak odcházejí od toho, co se zmenšuje.
Vícekrát tu zaznělo, že v populaci je zájem o společnost a politiku vlastně mizivý, v tuto chvíli zvýšený právě jen „díky“ přímo děsivě destruktivní činnosti této vlády. Já slyšel, že se snad Fiala přirovnal k trenérovi FC Liverpool nebo něco takového, vždyť to už je neskrývaný plivanec šaška do našich obličejů.
To přece nejde, nechat si takto do něj plivat, dokonce opakovaně, vlastně jej to dělat coby politický standard. Nicméně k tomu dochází, kdy „aspolečensko apolitická“ obrovská část společnosti při tom mlčí. A jí se ten příliv/odliv týká. Z ní se bude generovat potřebné množství na chvíli probuzených, kteří se přidají a což umožní oznámit vládě, že její hra skončila bez ohledu na její záměrně falešný křik, že jde jen o tu hrstku dezolátů.
Naopak, bude-li třeba jen půlka náměstí, mnohé z dosud aktivních lidí to odradí a k dalším věcem už je nic nepřesvědčí. Naopak vláda spustí vítězný ryk, že koukejte na to, ve skutečnosti nás lidé podporují.
Je skutečně velmi důležité si i tento efekt uvědomit. Kdybych měl posuzovat jen podle diskuse, s potěšením bych zaznamenal, že přibývá těch, kdo si to nejen uvědomují, ale „nahlas“ napíší, že ze všeho nejdůležitější je vyřídit konečně tu ne pouze ožehavou, nýbrž devastujícím požárem hrozící vládní „záležitost“. Že jen tak vůbec lze se hnout z místa…
https://t.me/BN4JeyTQ6RVkMTNk/89681
⚡️ Generálové, kteří měli na starosti protivzdušnou obranu Moskvy, byli zatčeni.
Generálmajor Konstantin Ogienko, který kdysi vedl Leninovu 1. armádu protivzdušné obrany, jež střeží nebe nad Moskevskou oblastí, pověřil generálmajora Dmitrije Běljackého, velitele 4. divize protivzdušné obrany, aby zorganizoval předávání úplatků za přidělení pozemků pro obranu. Důstojníci očekávali 30 milionů rublů, ale dostali 500 tisíc. Vyšetřovací výbor Ruské federace a ministerstvo obrany nyní provádějí inventuru území, která měla být předána.
A co jenerál pepa 107?
A to s demonstrací 16/09/2023 souvisí jak?
„Chápu, proč tam nejdou voliči SPD. Ti mají své jisté.“
Chápete velké kulové, Danieli. Demonstraci vnímám jako vyjádření celonárodního odporu vládě fialových diletantů. Ač jsem skalní volič SPD, vyrazím v sobotu na Václavské náměstí, i kdyby akci pořádal Jirka Novák z Horní Dolní…Rajchlovi patří dík za organizaci, nic víc, nic míň. Můj hlas ale nikdy nedostane…Oproti Okamurovi, ohledně vystoupení z EU a Severoatlantické aliance, mlží. Tomio a já máme tuto otázku definitivně vyřešenou – czexit. A seru na kecy, že to nejde, že nám to nedovolí…
taky jsem volič (dosud) SPD, ale nedělám si o Tomiovi iluze, že jen říká, co lidé (tedy jeho voliči) chtějí slyšet
Liberálové to nepřehnali. Pouze důsledně plnili maximalizační funkci globálního velkokapitálu. Hra s nulovým součtem vytvořila nepřehlédnutelné oběti. Je proto nutné já chvíli upustit ve společnosti natlakovanou páru. Prostě je třeba zase chvíli lidi bombardovat naději.
Česká televize obrátí ze dne na den proto, aby byla tím největším a nejslavnějším bombardérem naděje. Noví herci zažijí své chvilky moci a slávy, které jsou nade všechny orgasmy. Snad jste jen z vaší příslovečné skromnosti opomněl agitaci zakončit zvoláním: ano, bude líp!
Česká TV musí být nová!
Technici, kameramani zvukaři a spol. mohou zůstat. Ti jednak umí a protože vidí zákulisí, obvykle nejsou neoliberálové. Obvykle…
Redaktoři ovšem zůstat nemohou. Buď „jeli na vlně“ nebo neměli odvahu se odlišit.
ČRo totéž.
Přesně, byli tam jiní a také museli jít. Tak půjde i Nora, jinak se dívat na ČT nebudu.
Nemyslím, že by jm vadilo kdybyste se nedívala. Důležité je že platíte>
Technici, kameramani zvukaři a spol. mohou zůstat. Muheeeee
Ti nic, ti tam choděj jen pro peníze. Muheeeee
A koho by jste tam chtěl? Nějakou Maovu úderku, co nic neumí? Jasně, že si tam chodí pro peníze, taková je už doba.
Kdepak, to jsou právě ti, kteří určují směr TV a Ro a jsou za to placeni. Vidím, že se vyznáte!
[;>D)
Milý kocoure, nevyznám. Obecně vím je tolik, že gdyž něgdo „pracuje“ pro nějakou fashistickou firmu, tak to dělá z blbosti nebo pro peníze.
Oboje zrušit!
Článek voní očekáváním změn, kolem nás i tady v Kotlince. Pořád tady melu o tom, že nic netrvá věčně a až přijde to zemětřesení je třeba být připraven, jako ti pionýři. [;>))
A pořádně pohlídat, aby se na důležitá místa nedostali ti, kteří už mají svůj „pochod institucemi“ zažitý.
Média pohlídat, aby ta změna v informacích nebyla jen vnější fasáda a v podhoubí by se opět pracovalo s emocemi, jak se tu pokouší třeba S*s*n. (Hlavně nenápadně.)
Nedbat na dobré rady zvenku, že na kritických místech musí být lidé zkušení nebo musí mít aspoň mít zkušené rádce.
Tak se v vlastně zaříznul rok 1989 – srdcaři byli bystře nahrazeni „zkušenými matadory“a ti nenápadně napravili revoluční kurz směrem, kterým se nakonec vydala liberální …věrchuška. Neoliberálové.
Sovětský svaz jsme nahradili hodným strýčkem Samem s tím, že budeme poslouchat jeho rady.
Jenom jeho rady. A za čtvrt století jsme tam, kde jsme. Nenápadně. („O peníze jde až v první řadě!“ V.K.)
P.S.: Vzpomínáte na toho ministra, který uměl ručně ukovat třeba majzlík? Kam zmizel?
Starý kocúr re: Petr Miller vo vláde národného porozumenie (vznešené pomenovanie) https://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Miller
Další
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/zetor-brno-vyroba-traktory-indie-propad-propousteni.A230907_747148_brno-zpravy_azu?zdroj=zavora-clanky
hmm
Nebojte, je to jen přechod dobrixx, traktor si budete moci koupit
https://www.bazar.cz/xad11517644-zetor-7211.aspx
No já nechcu ani jednoho, kerého ste nastrčil. Jediné co můžete udělat je, sečítat potřeby a ty si zvolíme.
Víte co, Sasine, jděte už do háje!
Melete jedno a to samé – potřeby – a co? Poučujete tady nás, poučené… CO čekáte? Že Vidlák začne psát podle vás? Potřeby, muheeehe a hotovo?
Vy jste taky rozbíječ diskusí, úporný…
Mele capoviny, bo nic iného neumí.
Nedovedu odhadnout, kým a jak dobře je Šašín placený.
Pane Vidlák.
Jste naprosto mimo,že by Babiš mel být vůdcem změn s tím vínem to neprehanejte.
Jak už jsem psal u takových změn,nesmí být privatizatori,převlékáči kabátu. Musí se vyšetřit celá privatizace..
Privatizace byla rozkrádačka. Gdo si nakrad nejvíc se tady roztahuje.
Fšichni kradli, už je teho přes 3 000 000 000 000,- v dluhách, 20 bilionů v rozkaredných hodnotách země , moralisti. A budou jen mlet, že voni těch třicet čtyři let rozkrádaček jen psali, zpívali, chodili do pojebané práce, nosili papíry, podepisovali, že vo nic nic, voni sou svatí.
Njn ale na další generaci modroftáků už nezbylo. Ani se nedivím, že proti Bábovi tak jedou. Vzpomínám jak Kalous když sedwěl na financích ,naplánoval/?domluvi?l/ něco velkého, buďakcie nabo něco podobného. patrně pro spřátelené. Bába se o tom dozvěděl a za úvěr skoro půlku koupil. To tenkrát bylo řevu. Pak se divte. Je to už pár roků a patrně to mám ve staré bedně. Jo jo bylo to velký.
Vůdcem změny bude ten, kdo nasbírá nejvíc hlasů ve volbách.
Podle průzkumů zatím Babiš.
Nejvíc nemusí stačit. Bude potřebovat minimálně 101 křesel v PS
No, já bych s dovolením trochu mírnil vášně… Vím, že zde není právě populární dělení na levici a pravici v klasickém (historickém ?) smyslu, ale v článku se tak šermuje pojmy, že mi to nedá, abych se nevyjádřil.
Předně, pojem neomarxismus považuji za nejzprofanovanější a nejvíce mimo- užívaný termín posledních let. Pravičákům se podařilo (bohužel), naroubovat ho na cokoliv, co chtějí zostudit. A to ani ne proto, že neomarxismus je hloupost (JE), ale proto, že je tam kořen slova „Marx“, což má diskreditovat levicovou alternativu jako takovou. To, co se tak žoviálně označuje za neomarxismus není nic jiného než kulturní liberalismus a s marxismem jako takovým nemá nic společného. Není to žádný „nový maxismus“ a je to podobný nesmysl, jako byste začali krychli říkat koule a opakovali to do zblbnutí, až by to začali říkat všichni. To se bohužel pravičákům podařilo a slovo „neomarxismus“ se dnes používá jako oficiální „apage satanas“. Chudák Marx…
Cimrmans není žádný neomarxista, ale běžný radikální centrista, jakých je v záp. Evropě plno. Jeho strana není žádná socialistická dělnická avantgarda, ale „Strana práce“, což je nizozemský ekvivalent všech těch Third-way labour parties na Blairovském základě, které zprofanovaly a zdegenerovaly původně sympatickou soc-dem myšlenku. Ekonomicky střed až pravice a kulturní liberalismus štrejchnutý eko-bio agendou. Jakous-takous levici v Nizozemí reprezentuje Socialistická strana, která mi připomíná naši KSČM. Zemědělsko-občanské hnutí (samozřejmě pravicové, jak jinak) nikoho v průzkumech nedrtí, ale po strmém nárůstu popularity těsně po vzniku nyní poměrně strmě padá.
Jejich praktickou politiku neznám, ale jsem „vycvičen“ italskou Melouniovou, která taky hrála před volbami na alternativní notečku (a mnozí ji vzývali pomalu jako svatý obrázek), aby hned po volbách spěchala do Kyjiva (nádavkem k pravicové ekonomické linii, která běžným lidem nikdy nic dobrého nepřinesla).
AfD nerozporuji, ta může zamíchat kartami.
Ke Slovensku nemám co dodat. Fico je borec, navíc levičák, s Blahou v zádech – to je podle mě cesta hodná následování a podpory.
Jinak teda to „sypání“ starého řádu nikde moc nevidím…. Co to Lotyšsko? Jak koukám na Wiki, tak tam kandiduje akorát pravice-light a pravice-ultra. Jak řekl Bůh Adamovi: „To je Eva, vyber si!“… To samé v Polsku. No nevím… To je nějaké prokletí bývalého Východního bloku, myšlenka, že bordel vzniklý vládami pravice vyřeší… ještě více pravice! Vám se zřejmě na těch partajích líbí ten kulturní konzervativismus, ale já se teda spíše hrozím toho ekonomického liberalismu, který s ním tvoří nerozdílnou dvojici. Na situaci, že v každé školní třídě bude viset kříž a státní vlajka, ale zároveň bude zrušena minimální mzda, skutečně nevidím pranic pozitivního…
Fšechny izmy sou kapitalistické instituce. Šichni takhle ujížděj na kokainu a dolárech tištěných z řídkého howna.
hmm
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/antony-blinken-ukrajina-je-pripravena-k-jednani-o-miru/
tak nevím
Jsou tam slova o suverenite a územní celistvosti, takže na tohle Rusové slyšet nebudou a budou to oni, kdo si bude klást podmínky pro mír.
Pro svazáky nebude problém otočit o 180° a místo Sláva Ukrajině vyřvávat cokoliv, co jim propaganda naservíruje. Neuplynou ani dva dny 🙂
Tu otočku by ovšem měl někdo koordinovat, aby se to nepřehnalo aby někdo z pilnosti nedotočil o stupňů 360.
Nějaké náznaky už tu byly.
v sobotu som bol pozriet politicke strany, varili gulas v BA
bezne strany mali kopec ludi, SMER mal natresk (Fico) a Progresivci nemali takmer nikoho pri stanku, vyzerali opustene ako Sirota Podhradskych alebo ako Jakes v 1989 (kul v plote) ale zasluzili si to
👍Jak i v Blavě je u Fica nejvíc lidí znamená to obrat.
Jen pozor na paralelu: Trump měl meetingy narvané k prasknutí, Biden prázdno. Přesto Biden je prezidentem a Trumpa se snaží politicky zlikvidovat. Podobně jako Vodňanského heslo: „Je dobré umět aplikovat Archimedův zákon, přesto se radši nauč plavat.“ Tak stejně platí: „Je dobré mít na meetingu narváno, přesto si radši důkladně pohlídej volby.“
Tak na demonstraci příjdu, jako obvykle, ale SPD je pro mě jasná volba.
„…. člověk v tomto světě, rozrývaném mocenskými zájmy, je a zůstane pouze statistou, který je v různých kostýmech různých dob různě postrkován po scéně, aniž, většinou, jak vám potvrdí každý režisér, v roli statisty ví, kdo ten kus napsal a o čem je.“
(Pavel Kohout na IV. sjezdu Československých spisovatelů 1967)
Sice trochu vytrženo ze souvislostí, ale přesto varovné.
Ano Gotote. Aniž. A není to mimo mísu.
Vidláku, já jsem spokojený s SPD, nebudu přepřahat. Proč – to už jsme tu víckrát napsal.
Podporuji ale samozřejmě všechny snahy o odstranění těch zemských škůdců ze Strakovky. Hlavně ale, aby tam po nich nepřišla Danuše, to už bych asi nedal…
Já Vám Admirále rozumím a nijak to nerozporuju. Mé osobní přání je, aby se po volbách Okamura dokázal domluvit jak s Babišem, tak s Rajchlem. A přál bych si, aby volební matematika znemožnila vládu Babiše s ODS.
Mým přáním je povolební domluva Babiše s Okamurou a do sněmovny těsně proniknuvší stranou sjednocené levice, která by po vzoru lžidovců tvořila jazýček na vahách a s 13 poslanci získala 5 ministerstev. 🙂
Sjednocená levice? Vidíte někde sjednotitele?
Ano, byla by potřeba, ale Sjednocená národní levice.
Komunisti si zařízli Skálu, Socialisti Turonˇovou.
Okamuru chcou jen ti, kerým platí. Raději bych volil Ježíška
Co vám brání? Volte!
🤔 A proč jsem tedy nic nedostala?
Mně taky nic nepřišlo. Skandál!
tak vy samozřejmě volte svoje potřeby. a máte to vyřešený, no ne?
Tentokrát přijdu, Vidláku.
Možná přijde i yoker …