29 dubna, 2024

Investigativní novinářská metoda CtrlC CtrlV

Míra kopírování v současných médiích je neuvěřitelná.
Investigativní metoda CtrlC CtrlV je hlavním nástrojem současných novinářů.

Kim-Čong-Un nasedl do svého obrněného vlaku a vlak vyrazil na sever směrem do Ruska – vykoukali na satelitních snímcích špioni. Poslali hlášku novinářům. Ti to poté jak jeden muž okopčili z nějaké tiskové zprávy, či čeho, všechna média kolkolem zeměkoule, ten samý odstaveček doslovně.

Jenom Reuters nezklamal. Přece se neomezí na odstaveček, který okopčili už všichni. Je třeba zprávě dodat lidský rozměr. Tak ještě okopírovali někde Vkontaktě nebo jiné sociální síti hlášky Jeleny z Chabarovska a Světlany z Vladivostoku, nejspíš zakuklených politologických specialistek na Severní Koreu.

Jelena z Chabarovska sdělila:
„Možná se s námi budou přátelit, ale pravděpodobně ne s USA“

Světlana z Vladivostoku poskytla novinářům mnohem obšírnější analýzu:
„Kim Čong-un je tak tajemný člověk. Takže ani nevím, jestli přijede, nebo ne. Ale myslím, že musí přijet – probíhají nějaké změny, takže pro něj musí být zajímavé, co se děje v Rusku.“

Jenom TASS, kde o věci vědí určitě nejvíc, ten je nejstručnější:
Kreml potvrdil, že Kim přijede.
Putin už je ve Vladivostoku a maká tam jako fretka, už má za sebou tři jednání.

Kim víte kterej 😀

23 thoughts on “Investigativní novinářská metoda CtrlC CtrlV

  1. Jen jako perličku, osobně jsem zažila návštěvu Kim Ir – sena v ČSSR.
    Protože se bál létat, tak cestoval zásadně po železnici, v mocně opancéřovaném vlaku. Na každém stupátku stál kulometčík a mířil do okolní krajiny.
    Problém byl v tom, že v Korei mají širokorozchodnou železnici, podobně jak v u Sovětů. Technicky není problém v Čierne při Čope přehodil vlakovou skříň na správný podvozek. Problém ale je zařídit, aby široký vagón neočesal všechna návěstidla na trati, která mu zasahují do profilu.
    Takže před očekávanou jízdou sundat všechna návěstidla , výhybky obsluhovat bez kontroly, potom zase vrátit a to rozhodně nebyla žádná prča.
    Na mém stavědle našel azyl řádně nas@aný traťmistr, musel mít ( asi poprvé v životě ) kravatu na gumičku, den předem osobně náčelník roznesl oděvní součástky personálu, který to tenkrát už řešil plachtou čepicí s křidélky. Jinak jsem měla normální košili a na spodní části těla klidně jen kalhotky. Z vlaků bylo vidět v okýnku jenom hlavu a horní polovinu těla.
    Už se stmívalo, vlak dělal strašlivý kravál, ale asi čtyřletou dceru, který chrněla ve spacáku za stavědlem to nevzbudilo. Docela normálně tu slavnou návštěvu prochrápala.
    😻

          1. Jestli byla dáma obézní , tak možná šel psík vyvenčit dámu.
            Také je možné, že dáma to přehnala s alkoholem, tak jí psík vyvenčil, aby mu nezapomněla otevřít kapsičku Whiskas.
            🤔

    1. Jak ten sirokorozchodny vlak dostali na nase koleje?

      Ne, ze bych to zpochybnoval, fakt mne to zajima. Jeden muj nekdejsi kolega take vzpominal jak je jako skolaky nahnali k trati mavat vudcovu vlaku. Jeho slovy „hodinu jsme tam stali jak debilove, pak projel vlak aniz bysme videli jedineho clovicka a pak jsme sli zpatky do skoly“.

    1. Jen pro pobavení, kamarád do technické zprávy kdysi udělal chybu a místo porucha se mu tam objevilo ropucha. A pak se roky bavil tím kde všude se mu ta ropucha znova zjevovala v dokumentech co 3x oběhly republiku.:-)

        1. No nikdo z nás nemladne…. já to vidím na rodičích i na sobě. Ale máme tolik soudnosti a pŕirozenosti, že neřídíme státy a války ale maximálně osobní auta…. a i tak si občas říkám….

        1. V době, kdy denně ztrácíme na bojištích sta důstojníků. A inzeráty se nečtou. To bych mohl inzerovat sto let, že se mně ztratil pes. Dvě stě let, tři sta let!

          Proto patří na tak asi čtvrtou stranu každého elaborátu skrytá poznámka: „Jsetli jsi to přečetl až sem, přijď si pro panáka“. Nikdy nikdo nepřišel…..

          1. A proto taky v kazde treti ctvrte technicke zprave objevuji pasaze patrici zjevne k jine stavbe…

            A v dokumentaci k nasem vlastnim baraku byl vnitrni STL rozvod plynu. Proslo ocima autora, projektanta, myma i urednima. Doufam, ze pri kolaudaci nebudou ten stredotlak vyzadovat…

            1. Váš středotlak, to je úplné hovno. Já jsem se v TZ tuhle dočetl, že nosná kce z prefabrikátů KA73 má být odstraněna – demolována a poté bude na nosnících KA73 provedena diagnostika a kabelové kanálky předpjaté výztuže doinjektovány.

              Za sebe říkám, že nic lepšího jsem v TZ, a četl jsem jich už hodně, nenalezl.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *