Síkela má za sebou grilování, vy tupci! To jste si nevšimli? Máme hento silné portfólio. Máme komisaře pro šíření genderu v Africe. A vy tady pořád řešíte toho Trumpa. V Europarlamentu se bojuje, aby se komisařkou nestala šílená Ribereová, která by nejraději vymýtila z Evropy veškerou energetiku a vy si toho vůbec nevšímáte. Místo toho sledujete, co se děje za oceánem.
A máte recht… zvolení Donalda Trumpa bude pro naše peněženky i budoucnost poněkud důležitější než všichni ojrokomisaři dohromady. Začalo to hned a vlastně přesně. Poklesem koruny vůči dolaru (i euru).
Donald Trump ve své povolební řeči v podstatě řekl všechno, co hodlá dělat. Vykašle se na příživníky, to je hlavní část jeho poselství. Tak jako si kdysi v Moskvě řekli, že už nebudou zásobovat surovinami takřka zadarmo svoje satelitní státečky a udělají se, sice v menším, ale pro sebe, tak si teď víceméně totéž říkají ve Washingtonu. Donald Trump nehodlá dělat nic jiného, než Gorbi. Amerika už nebude pro nikoho zadarmo, protože udržovat po celém světě své nemilované impérium, je už prostě moc drahé a nevýhodné.
Podle Trumpa Amerika světu víc dává, než z něj dostává. Ale podle světa Amerika už dlouho žádnou přidanou hodnotu nedává, ale zato natahuje nenasytnou ruku…
Přečtěte si dávné články v novinách ze zimy 1989 – 1990… stačí vyměnit jména a je to jako deja-vu. Ostatně, i Kolář už smutní, že zůstali jako kůl v plotě. Už vědí, že ztratili svého lenního pána a sami neobstojí. Už vědí, že Trump jim pomoc nepošle a Soros bude muset sypat prachy někam jinam. Už vědí, že Musk jim socky podle jejich přání nezkoriguje a je jim jasné, že Cukrberg bude nakonec poslouchat svého prezidenta a ne Jourovou.
Gorbimánie se vlastně moc neliší od Trumpmánie.
I v USA se totiž budou převlékat kabáty… Víc, než bychom si mysleli.
Svým způsobem došli v USA k tomu stejnému, k čemu došlo sovětské politbyro v roce 1985. Musejí se zkonsolidovat. Potřebují změnu. Přestavbu, persertrojku. Musejí vyřešit migraci, musejí vyřešit státní dluh, musejí vyřešit své vlastní problémy. Budou je řešit na úkor všech, ale především na úkor spojenců. Ti jsou totiž bezbranní. Nepřátelé naopak nazbrojili, odpojili se od všech těch SWIFTů, přestali kupovat americké dluhopisy, navýšili zásoby zlata, prodávají ropu za rubly a ne za dolary a nebývalým tempem stavějí lodě, drony i hypersonické rakety, které dávají i vousáčům v sandálech.
Převraty v Evropě nejspíš budou (nebo spíš předčasné volby všeho druhu), protože v příštích měsících se budeme všichni dívat na to, jak všechno, co jsme vybudovali, jaksi mizí za Atlantikem. A naši vládní hoši nám budou říkat, že musíme na zbrojení dávat ne dvě, ale pět procent, jinak přijde zlý Rus. Samozřejmě si za ty peníze musíme koupit americké zbraně, protože nějak si Trumpa za tu „odpudivou lidskou bytost“ musíme udobřit. Němci se teď také probouzejí do chmurné reality… Volkswagen už se zavíráním továren začal… a s otevíráním nových v USA také. BASF ukončila investice v Evropě. A budou cla…
Docela hodně jsem se smál, jak teď Kolář řekl, že když Američané nebudou podporovat Ukrajinu, tak tam budeme muset poslat naše vojáky… Ano, všech pět… tedy, pokud pojede i Foltýn. Pokud tedy se teď Otakar nebude oddělovat příkopem od Trumpa. K tomu Kolář dodal, že příští čtyři roky buď přežije, nebo ho to zahubí. Myslím, že nastane to druhé. Sám totiž nic nemá. Měl jen americké krytí, ale to se teď nějak hroutí. Právě pro to, co teď Kolář říká a protože se regulérně bojí, si myslím, že v USA je zaděláno na víc než kosmetickou změnu a deep state tentokrát nebude Trumpovi tak velkou překážkou jako minule. Všechny propagandistické zbraně byly totiž vystříleny a nové nikdo zatím nevymyslel.
Myslel jsem si, že Kolář je diplomat, že je mazaný a šikovný, ale ne, on je jen další obyčejný libtard.
Alespoň Pojar zatím mlčí… Zatím.
A Ukrajina? Tam přijde k moci Bandera. Protože jsme ho vypiplali, vyzbrojili, nechali vyrůst a on je tam teď jediná drsná síla. Ale to bude především problém Poláků. Tam je hranice poměrně prodyšná. Slováci si to ubrání a Maďaři asi také. Rusové si vezmou svoje a oddělí se od Evropy Dněprem.
V roce 89 jsme se ze dne na den ocitli bez východních trhů, protože se zhroutily a ty západní především chtěly dodávat nám, ne od nás něco kupovat. Už jsme tam zase. Ty západní trhy teď ztrácíme, protože Trump si chce svůj trh chránit (žádný ekonomický liberalismus nebude) a ty východní nám chtějí hlavně dovážet svoje tovary a nic od nás v principu nepotřebují. Co nás čeká? Restart. Budeme mít znovu rok 89… můžeme to zkusit znovu a lépe.
Jen, tenkrát v roce 89 jsme neměli dluhy kam se podíváš a všechno nám patřilo. Teď jsme jako kůl v plotě, ale ani ten plot nám nepatří.
Jak vypadal rok 89? Nastalo hemžení… Bylo jasné, že je to v háji. Debata se už nevedla o to, jak pokračovat, ale jak z toho ven, pokud možno bez krve a bez ztrát na osobním majetku. Tahle debata bude sílit i teď. Všichni totiž vědí, že je to v Síkeli. Teď přišlo prozření, že to takhle už nemůže zůstat. Prostě se to změnilo tam na centrále a bude to postupně sestupovat níž.
A vzhledem k tomu, že volby jsou až za rok, tak zřejmě budeme zase jedni z posledních…
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
L. Vrabel pořádá protestní akci proti vyvěšení UA vlajky na Národním muzeu, bude se tam číst trestní oznámení proti jejímu vyvěšení – 17.11. ve 13:00 u muzea, účast už slíbilo dost vlastenců.
https://www.youtube.com/watch?v=97UmNTKQmdk
Zahradil k vítězství Trumpa a české pozici.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Zahradil-Nase-politika-vuci-USA-zkrachovala-S-Trumpem-se-bude-bavit-Orban-ne-Pavel-764425
„Takže česká atlantická politika počínaje Hradem přes Strakovku až po Černínský palác prostě zkrachovala a bude zapotřebí ji začít koncipovat úplně od znova. Důsledek toho mimochodem je, že výroky prezidenta Pavla nebo jeho „přítele po boku“ sice jsou samozřejmě nevhodné a krátkozraké, ale vlastně naprosto nedůležité, protože prezident Pavel nebo nějaký jeho poradce jsou podle mě dneska v novém americkém kontextu nové exekutivy úplně irelevantní. Prezident Trump se určitě nebude nechávat briefovat o situaci v Evropě od nějakého českého prezidenta Pavla. Toho bude briefovat Viktor Orbán, který na něj vsadil od samého začátku. Ani nějaký Emmanuel Macron to nebude. Bude to Viktor Orbán, který bude briefovat Trumpa o situaci v Evropě a bude ho briefovat mimo jiné i o Ukrajině a o tom, jak jednal a jestli něco dojednal, když byl v Moskvě, a tak dále. Tohle se teď tady bude odehrávat, a co si o tom myslí Pražský hrad, nehraje žádnou roli.
Trump si své spojence v Evropě už vybral, a ještě jako kandidát na prezidenta přijal Viktora Orbána ve své rezidenci v Mar-a-Lago. Ta vazba je úplně jasná. Orbánovy think tanky mají vazby na americké think tanky typu Heritage Foundation, takže tohle všechno funguje tak, jak má.
U Orbána je vidět, že byť zariskoval, tak ukázal geopolitický přehled, který nikdo z naší současné politické reprezentace prostě neukázal.“
Asi tak. Orbán je jediný relevantní evropský politik. Potvrzeno.
Musím říct že jsem ho měl zařazeného mezi “stará garda ODS co vydrancovala republiku” ale je vidět, že mu to pálí
Nicméně jako mnoho politiků tak i on mluví rozumně až po tom co byl odstaven od skutečné moci.
„Musím říct že jsem ho měl zařazeného mezi “stará garda ODS co vydrancovala republiku” ale je vidět, že mu to pálí.“
To se přece vzájemně nevylučuje. A ano, platí to první ve vašem výroku. Zahradil je jedním z těch, kterým se rozhodně nevyplatí věřit.
Koukejme najednou je Zemanova politika všech azimutů u naši elity zase v kurzu:
https://byznys.hn.cz/c1-67461150-ceka-nas-sophiina-volba-zda-usa-nebo-cina-omezeni-migrace-by-se-trumpovi-prodrazilo-rika-miliardar-pudil
Už jen z toho titulku lze vyčíst, že z omezení migrace budou ztrátoví ti, o nichž se v článku píše – miliardáři z klubu hochů, co spolu mluví. Je nutné si uvědomit, že masová migrace je v současné době především ohromný byznys, obraty i zisky zřejmě převyšujícími obchod s narkotiky, přičemž jde o byznys zcela bez rizika. Peníze tečou od vlád a mezinárodních organizací proudem nevídaným, logistika celé té špinavosti byla zdokonalena na ultimo, a byť se na tom všem ve velkém podílí i organizovaný zločin, politické neziskovky svou agresivní hysterií zaručují, že si nikdo nedovolí veřejně ani pípnout, aniž by sám sebe neohrožoval na profesní či osobní existenci.
Máte pravdu.
Ale jsou to zdroje, které nikdy nevyschnou. Postaví-li se jim do cesty nějaká překážka, najdu si okamžitě jiné koryto, takže bez prostředků nezůstanou.
A dobře to znají – jednou je líp, jindy hůř, ale byznis jim nikdy nezkrachuje.
.
Kdyby EU zrušila green deal, uštědří Trumpovi výrazný úder.
Připravili by tím o tučné zisky Elona Muska, krále elektomobility a budoucího člena Trumpovy administrativy.
Ale i sebe.
Na lidech ze zemí „všech azimutů“ nikomu z nich nezáleží, a nikdy záležet nebude.
Skupinové harakiri pod vedení Layenové neočekávám. Budeme je muset (politicky) zaříznout sami.
Trump bude mít co dělat aby se dožil inaugurace.Všem tam je jasné,že
se pokusí vyčistit Ameriku.Ale svinstvo vládne tak obrovskými finančními
prostředky,že se mu to asi jen tak nepodaří.Leda by nechal vytvořit
komando smrti a přitlačil na pilu.Starosti s Ukrajinou už si dělat nemusí.
Rusko se zastaví až na Moldavsko-Maďarsko-Slovensko-Polské hranici.
není jiné řešení.Fašisti utečou k nám a dají si pusu s těmi našimi vládními.
A nastane u nás teror,o jakém se nezdálo lidem ani za okupace.Kobyla
bude dodělávat hodně bolestivě.Takže držme Trumpovi palce,aby se
každý den dožil západu Slunce.
Sdílím obavy ze záplavy banderovců do ČR v blízké době a bojím se dopadu na bezpečnost, funkčnost a dostupnost služeb, zdravotnictví, trh s nemovitostmi apod. To je tak, když zemi řídí snobské sebestředné elity, které nenavidí vlastní národ a proč tohle všechno vlastně? pro jejich obludné ego, pro jejich možnost se povyšovat nad ostatní a připadat si jako „lepší“ lidi. Termín „Lepševik“ je nádherný a trefný popis těchto ubožáků. Říkám už dlouho, že největší civilizační chorobou euroamerické společnosti není rakovina či infarkty, ale hlavně sebestřednost a sobectví.
Ty snobské sebestředné elity si lidé dobrovolně navolili!
To vůbec není tak jednoduché, jak píšete. Ony „elity“ (omlouvám se, bez uvozovek mi to prostě nejde ovládly postupně média a politiku takovým způsobem, že rozhodující mase voličů v zásadě nedaly jinou možnost, než je navolit. V podstatě vytvořily novou Národní frontu. O té se taky vlastně dalo říct, že si ji lidé (skoro) dobrovolně navolili.
Za „nejde“ patří pravá závorka, omlouvám se .
Zkuste pátrat po příčině té věci.
Nápověda: you have to be selected to be elected.
Re: AN
Já bych to modifikoval na
you have to be selected, NO to be elected
Třeba tak, jak to funguje v Bruslogradu.
A po „selected“ okamžitě nastane známé „když ptáčka lapají …..“, než se nadějete – „elected“ – a je po šanci.
To JardaPacific: Nesmíte tolik hltat propagandu Seznamu, Novinek a ČT. Pokud by se Rusko mělo zastavit až na Moldavsko-Maďarsko-Slovensko-Polské hranici, tak se ptám, co by z toho mělo? Uveďte nějaké důvody. Dle vysvětlení byl důvod útoku Ruska ten, že potřebuje mezi Západem a svým územím sanitární kordon, aby nemělo západní raketové systémy přímo na svých hranicích, pár minut doletu raket od svých měst, což má logiku. Podobně ani USA nechtěly být v dostřelu ruských raket z Kuby za Karibské krize. Co by Rusko mělo z anexe celé Ukrajiny? Nic. 1) Obsadilo by rozvrácenou zemi, do jejíž obnovy by muselo nacpat obrovské prostředky 2) Za zády by mu zůstalo nepřátelsky naladěné obyvatelstvo 3) Pokud by šlo o suroviny, kterých má samo až až, tak ty se nacházejí ve východní části Ukrajiny. A kecy našich politiků, že se nezastaví na hranicí Ukrajiny, už hraničí s choromyslností – my totiž už vůbec nemáme nic z toho, čeho má Rusko plno. Anexi celé Ukrajiny bych viděl jako naprosto nouzové řešení ze strany Ruska, pokud by selhala dohoda na jakémkoliv jiném řešení. Prakticky k tomu ale nemůže dojít – dřív se Ukrajina ekonomicky i vojensky zhroutí nebo použije zbraně dlouhého doletu a bude zhroucena následně. My asi bohužel s ní. O tom, jak to vypadá, když po atomovém úderu se statisíci mrtvých všude vládne radioaktivita, rozpadne se zásobování země potravinami, teplem, elektřinou, vodou, kolabuje přetížené zdravotnictví apod. si tady můžeme někdy popovídat.
Ještě dodatek: Rusko nemůže dle mého mínění postoupit až k západní hranici Ukrajiny. Odhaduji, že pokud by se Rusku podařilo ještě významněji rozklížit Ukrajinu, chopí se včas příležitosti Maďarsko, Polsko a možná i Rumunsko a přivlastní si části území Ukrajiny, na které si ostatně podle medií už dlouho brousí zuby.
Black
Území, o kterých by se dalo uvažovat jako o nových regionech uvedených států, jsou, resp. budou pro ně ekonomickou pohromou.
Nicméně připouštím, že může nastat taková konstelace hvězd, že se dotyční sousedi o „staronová“ území porvou, byť z ekonomického hlediska to pro ně bude těžký provar.
Nemám dost znalostí a informací na to, abych to byl schopen posoudit, ale nějaký důvod tam asi bude, proč o ta území tak stojí.
re: Black
Jde o úplně normální nacionalizmus (jazyková spřízněnost), případně výběr daní ze vzdálené provincie, do níž netřeba nijak výrazně investovat, protože se nachází „na konci světa“.
Vím, o čem píšu, na jednom takovém „konci světa“ vegetuji.
S málo poslušnými se pak (pak = po připojení) při provádění „domestifikace“ rázně zamete a problém je vyřešen.
Nemáte-li stále představu, oč vlastně jde, dovolím si připomenout dopravně stále obtížně dosažitelný kout Čechistánu – Jeseník a okolí, resp. dopravní šílenost, zvanou Červenohorské sedlo.
Ale ten Lvov dostat zpět by se Pšonkům asi stejně líbilo. S Banderovcema budou mít dost práce tak jako tak, a po dobrém to s nimi nepůjde.
Mimochodem, včera jsem obešel jedno pražské obchodní centrum, a Češi už tam snad ani nepracují. Nápisy jsou tedy ještě v češtině, ale obsluha nikoliv…
To je všude. Ve velkoobchodu JIP (Brno) snad kromě recepčního u vstupu všechno mluví ukrajinsky. Dnes, Kaufland, rozhovor mezi dvěma pokladními – obsah jsem neslyšel, jen jeho zakončení: „Nu, ládno…“. O stavbách ani nemluvím, tak češtinu zaslechnete jen o kontrolním dni.
Není se čemu divit, když tvoří desetinu naší populace…
JIP – potvrzuji. Navíc bych řekl, že počet (nebo snad hustota výskytu?) těch zaměstnanců je o o dost vyšší než u jiných hypermarketů.
Jinak JIP je zajímavý tím, že uspořádán jinak než konkurenční provozovny. Žádná síť pravoúhlých uliček, nýbrž docela spleť – je to asi tím, že sídlí v bývalé výrobní hale. Výběr tam mají opravdu bohatý, třeba koňak Rémy Martin Luis XIII, 2 litry, za lidouvou cenu 666 999,00 Kč – nekup to.
Nektery zase pisou „selected“ english..
And „elected“ , just as well..
Kdo bydli ve skleniku nemel by hazet sutrama..
A kdo pise v Ceskych mediich…nemel by hazet ……
Can select too….
Rusko bude jistě souhlasit, jak státy NATO obsazují půl Ukrajiny:)))
To Luboš: Jak jsem psal, Rusku nejde o východní část země. Jemu jde o ten dostatečně široký pruh země mezi zeměmi NATO a vlastními hranicemi, aby vyloučil možnost, že bude mít cizí rakety těsně u svých hranic. A to by bylo splněno, takže ten zábor území Polskem, příp. Maďarskem by mu nevadil.
Tak jste to vyřešil, Ukrajina nemusí vstupovat do NATO, stačí ji přejmenovat na Polsko, Maďarsko a Rumunsko:)))
Přečtěte si ještě jednou a pořádně můj příspěvek. Zkusím to tedy ještě jinak. Psal jsem, že pokud bude mezi Poláky a Maďary (jasně že členy NATO) a hranicí Ruska dostatečně široký pruh země zbytku Ukrajiny, která v NATO nebude, tak myslím Rusko nebude proti záboru západní Ukrajiny nic namítat. Co je Vám na tom nejasného?
mě to nemusíte vysvětlovat, jen prostě nesouhlasím, už teď je v Polsku 100k amíků, Rusko nebude souhlasit s posunem jejich hranic o stovky km na východ
děláte účet bez hostinského, s předpokladem, že mu nevadí…
Rusku jde především o vymýcení banderovské ideologie.
Ta „banderovština“ byla uměle podporována, podobně jako uměle vznikla z ruštiny ukrajinština. A za tím vším jsou zájmy světových nocností – s velmi výrazným podílem Rakouska-Uherska!
Po druhé světové taky „zárodečnou“ buňku banderismu udržovali při životě v Kanadě a v devadesátkách se jeji „představitelé“ vrátili a radostně se dali do práce. Výsledek známe.
A jak to všechno tehdy – před více než 100 léty probíhalo viz podrobně tady:
http://leva-net.webnode.cz/products/tabor-smrti-talerhof-aneb-utrpeni-halice/
To je děsivé. Genocida Rusů. A pak tam postavit letiště, aby se na nic nepřišlo. Podobný vztah mělo R-U k Srbům. Tedy, jde asi o vztah Rakušanů/Němců k pravoslaví a možná ke Slovanům obecně. Jen Maďaři, ti si vládnout nenechali. Zkouším si představit, jak by dopadla jakákoliv unie s Rakouskem nyní – nejspíš zase opakováním historie. Budiž mementem. A Áda byl odkud?
Re: Albi, Black, Luboš
Ivanovi jde stále o jedno a totéž:
1/ denacifikace – neboli eliminace VŠECH druhů útoků na cokoli ruského, případně cokoli jiného, než je ukrajinské
2/ demilitarizace – sanitární kordón, a to nikoli kvůli Moskvě, nýbrž kvůli jiným průmyslovým centrům a ZEJMÉNA kvůli vojensky důležitým lokalitám.
VDL jsou
– centra protivzdušné a protiraketové obrany strategického charakteru (česky řečeno radarová síť,
– lokality s vyšší koncentrací vzdušných a kosmických vojenských sil (česky řečeno rakety s dlouhým doletem),
– továrny s vojenským programem
To Targus: Ano, přesně toto jsem se snažil ve svých příspěvcích vysvětlit.
Ad Trambus – Targus
To je způsob provedení – cíl je vrátit Ukrajince do ruského národa – není každý Ukrajinec banderovec.
Takze cela EU bude ukrajinizovana ,ustupem dalsich ukru
a do U. na rusa ,nastoupi evropani..
10% u nas asi neni dost este na zalozeni nejsilnejsi strany a zvoleni do cela vlady..
Jen připomínám, že velkou část západní Ukradiny dal už Zelenský BlackRocku a dalším, a asi ještě stejně hodně dluží .Amíci prachy a zbraně nedarovali ,svůj desátek si vyberou. Takže tam budou oni bačovat a Putinovi je toto jedno, nechce tam základny NATO a, kdo ten rozval na západní Ukrajině bude spravovat je mu ,myslím zcela ukradené. Tak si představuji, že to bude základ dohody ,vy nám to a my vám to-na Ukrajinu se ani Putin ani Trump ohlížet nebudou. A opravy infrastruktury bude platit Německo, už to někde řekl Vance, to znamená ,že my ,jako subkolonie Němců zejména. Jo a ještě se Fiala zaručil za nějaké dluhy.
Na jedné z diskuzí mně oponent upozornil, že se opravdu chystá nové Rakousko – Uhersko. Můj nejpádnější argument proti byl, že by si Maďarsko chtělo přivlastnit všechna ztracená území po rozpadu. A To prostě sousedé na Balkáně ani paloni v EU zkrátka nepřipustí. Co si o tom myslíte?
Dnes letí Tusk za Orbánem- proto mně to teď nějak naskočilo jinak se omlouvám za OT
Black:
👍👍👍
Brilantně shrnuto! děkuji
A navíc platí univerzální věc, že čím větší území dobydete, tím větší potřebujete armádu, abyste ho kontroloval. A tolik vojáků Rusko nemá. Na tohle dojely všechny velké říše včetně té římské. Nemůžete být všude a dřív nebo později se to rozsype.
To polodebil: Přesně tak. Pokud bude třeba nechat v každém z tisíců měst, městeček a vesnic Ukrajiny posádku 100 – 1000 vojáků, na západní hranici by Ruské armádě zůstalo vojsko v počtu pár stovek bojovníků nebo spíše kuchařů a jiného pomocného personálu. Tohle si ale nevzdělaní redaktoři dezinformačního a propagandistického Seznamu, Novinek a ČT nejsou schopni uvědomit. Chybí jim zkrátka schopnost logické úvahy.
Presne tak , usakovi staci jedna vojenska zakladna a a nejaka neziskovka na ovladnuti celych statu..A na spravny volby a kolacky Stacily ukrovi..
Myslím, že je vlastně omlouváte a zlehčujete jejich zlou vůli poškodit prosadit škodlivá opatření, která za normálních podmínek lidé nemůžou přijmout. Prostě se cíleně zabývají demagogií. Jako skoro celá ta jejich občanská společnost – od pivních univerzit přes jejich média až po část vlády. Nepracují v zájmu ČR.
Rusko jako takové je jistě limitované počtem obyvatel, ale zapomněl jste na Ukrajince mající blízko k Rusku. Není jich málo. O ně by se rozrostla armáda a policie.
Zanik CR ma prednost pred zanikem U.
Já bych to moc složitě neviděl.
Když se postupuje, obsazují se nová území. Na nově obsazených územích, jak známo, proběhly referenda o připojení k Rusku (systémem ano/ne). A tak když ano, tak tam Rusko investuje a obnovuje, páč investuje do svého státu. Proto ostatně státy jsou.
Nevidím důvod, proč by tomu nebylo tak i na dalších potencionálních územích, která budou třeba ještě obsazena.
Pokud v referendu bude rozhodnuto o nepřipojení, pak asi Rus nechá tak a peníz tam nepustí. Území poslouží jako součást sanitární zóny. Žít na takovém území asi bude chtít jen superdrsňák. Stane se z toho území buď skládka, nebo příroda panenská. Dle okolností.
Brousit zuby na části Ukroruiny si může ledaskdo, nicméně jen tam tak mírnyxtýrnyx vlítnout si nedovolí ani pšonek, ač známo, že magor. Bude to asi záležitost diplomacie, tedy války jinými prostředky.
Mistr Black,asi Vás zklamu,ale více než rok jsem neviděl TV.
Seznam – čtu jen titulky a vyjímečně něco rozkliknu.
Novinky neznám vůbec.Ale stačí se zamyslet – o co jde
Rusku?Co hlásá? Nesouhlasí s posunem NATO ke svým
hranicí.Nesouhlasí s banderovci a jinými projevy fašismu.
Chce vyčistit národ od těchto extrémistů.Jak to může
udělat?Obsadí celou současnou Ukrajinu a fašisti
zdrhnou sami – v obavách před Gulagem.Nepřipustí
ostrov území,ze kterého vy bylo možné udělat
amerofašistickou základnu a neustále vytvářet
hrozbu konfliktu.Rusko nechce válku – pořád šmudlá
nějaké smlouvy,ale Západ to nechápe a tak sklidí co zasil.
A hlavně – Rusko se potřebuje etablovat jako VELMOC –
takže žádné prostřednictví nenastane.Nějaký zájem o
volby v USA jsou pouze evidenční – pro Rusko to neznamená
vůbec nic.Rozhodně se nebude klanět – už nemusí,
má rozjetý zbrojní průmysl včetně vývoje na plné
pecky.Veteš jak F35 na jeho letadla nemá.Rakety má
nadprůměrné a přesné.Prostě si musíme připustit
myšlenku,že RUSKO je zpět – ještě musí vykopat Centrální
banku – nejlépe ji znárodní.A odklidit vnitřní chátru,
aby se nedostala k moci jako u nás (tzv.““elity““).
Tož tak…
Když obsadí celou Ukrajinu, pořád budou mít společné hranice s NATO. Nebylo by pro Rusko přijatelnější, kdyby byla zachována část samostané Ukrajiny? Neutrální, demilitarizované?
Ne. Bude postačovat posunutí hranice NATO tam kam patří. Pokud někdo tápete kde to je, tak mohu potvrdit, ano je to přesně tam.
Minule som citala sko pravdepodobne chce Putin riesiť problém centrálnej banky a prečo mu nevadia jej sadzby. Defacto Putin spustil projekt ststneho kspirsluzmu, kde podľa článku už 50% ekonomiky je pod kontrolou štátu a ide na úvery mimo banky, cez statne fondy a za rozumné sadzby. CB skyzi teraz na reguláciu zvysku ekonomiky a domácnosti, aby sa to nevymklo z rúk, keď štát leje toľké peniaze do ekonomiky mimo ( a samozrejme cez mzdy sa to prenasa mimo kontrolu štátu priamo)
Statneho kapitalizmu, sorry
Ještě nikdo ze zdejších strategických analytiků, míněno pod tímto článkem, nezmínil Podněstří. Co s ním? Nechat ho svému osudu?
Myslím, že Rusové usilují o to, se k němu dostat, protože je jim jasné, co by čekalo tamní ruskojazyčnou populaci. Ale je to ještě kus cesty a bude hodně záležet na Oděse. KoZa tomu bude zuřivě bránit, neb Ukrajina bez přístupu k moři pro něj ještě víc ztratí na důležitosti.
No nevím nevím. I Rusové musí zvažovat náklady vers. výnosy.
pokud je to existenční záležitost, tak tento předpoklad neplatí
bez toho by celá ta svo byla úplně zbytečná, i s tou akcí na krymu. prostě by ta usn základna byla o okusek vedle. to je naprostá strategická porážka.
Nevíte, nevíte, ale co Rusové musí to víte, víte?
To už tak v životě bývá. Něco člověk ví a něco neví. Dokonalý všeználek neexistuje. Co je na tom divného?
Když už Rusko spustilo SVO, tak je potřeba vyřešit všechny neuralgické body. Jinak by SVO pozbyla významu.
Rikaji, ze naka Transnistria ,je strategicky dulezita ,na propojeni na fyzickou komunikaci ,na sblizovani Ruska se Srbskem , Dunajem..
Vidláku,
neměl by Vidlákův Institut venkova začít vydávat tituly MBA= master of business alternative? Česky mistr obchodní alternativy. Prostě vydávat diplomy. 🙂 Titul MBA nepodléhá zákonu, takže jej může vydávat kdokoliv.
Nebo VD h.c. Vidlákův doktorát honoris causa….doktorát proto,
že doktor by měl být lékař – lékař lidí i společnosti.Při inauguraci
by v jedné ruce držel hlávku zelí a v druhé košťál ružičkové
kapusty.A na hlavě by mohl mít věnec z chmelu se šiškama.
…a pedelové budou mít místo žezla pořádné vidle 🙂
Je to zajímavý nápad Gerde… Doteď jsem prodával něco existujícího. Tričko nebo knihu. Že bych začal prodávat tituly, to mě zatím nenapadlo. 🙂
Určitě bys mohl prodávat titul A.D. – akreditovaný dezolát. Buď prodávat, nebo vytvořit k tomu účelu akreditační komisi, a kandidát na dezoláta by před ní skládal odbornou zkoušku. Samozřejmě za zkušební poplatek.
Zasloužilým dezolátům by mohl být udělen titul A.D.h.c. – akreditovaný dezolát honoris causa, čestný dezolát.
Mobilně bezútěšný alternativec, zkratka MBA. Vidlákův institut vydá diplom za příslušný poplatek, opravňující držitele užívat za jménem MBA. Zákonem to zakázáno není a bylo by to podstatně levnější studium, než dnes nabízí univerzity jako studium MBA a tváří se, že jde o vzdělání. Jde jen o prachy. A diplom by byl skutečný. 🙂 Turbotituly jsou od dob studentů plzeňské právnické fakulty zcela běžnou součástí Poslanecké sněmovny i politické scény.
Rozhodně by se zrychlilo financování Vidlákova centra.
Nejobskurnější byl případ pobočky polské univerzity v Hradci Králové, která prováděla studium někde v klubovně kanoistického oddílu a absolventi obdrželi titul Lic. Pro přezkoumání by musela Policie ČR požádat státního zastupitele, aby prostřednictvím ministerstva spravedlnosti požádal ministerstvo školství, aby požádalo ministerstvo zahraničí, aby požádalo polského velvyslance, aby požádal polské ministerstvo zahraničí, aby požádalo polskou policii, aby požádala polské ministerstvo školství o prošetření studia organizovaného polskou univerzitou v ČR.
Není divu, že to všichni vzdali rovnou.
Když Vidlák včera napsal, že se budou věci měnit tak sem nečekal že hned dneska Scholz prakticky rozpustí vládní koalici a vyvolá předčasné volby. Německo půjde do zadele a Scholz to chytře hodil na CDU aby se mohl za 4 roky slavně vrátit.
Alespoň vidíte, že i Scholz čte vidlákovy kydy a je tak v obraze.
Pokud to tam takhle pujde jeste 4 roky, tak se Scholz vrati jedine jako radovy clen AfD, na radnici nejakeho mensiho mestecka
Budeme muset germany vosvobodit vod germanu. Udelali si zakony vod 1.11. ,ze kazdej muze bejt co chce. Chlap napr. muze bejt holcicka , holcicka muze chlap , vsecko je jednoduchy tak , ze staci cokoliv nadiktovat soudu a soud souhlasi../Uz predem/. Nebo tak.
A vzit si vsecko, co nam ukradli a este ukradnou
Pirati popravovali obeti ,ze nejdriv pozvali hejna zraloku a pak obeti jim potapeli na vobed.
Mozna naky autorky, co maji furt vobe usi v Nemecku by vedeli vo tom vic..
Mne na tom tak nesejde..
Ono to s tou perestrojkou bylo krapet jinak.
Západ na tom byl ekonomicky reálně hůře než nám dnes říká ČT a to on potřeboval nové kolonie k vyrabování. Východní blok na tom byl reálně mnohem lépe než nám dnes ČT říká. Gorbačov a jeho důležití „podřízení“ byli Západem dosazení zrádci či prospěcháři a převlékači kabátů, kteří by se přidali kamkoliv, kde by zrovna cinkali důkatem. A tito zrádci tak konali v rámci zrady a tudíž zrádně. Kdo navíc fakticky donutil Sověty k tak obrovským investicím do zbrojení? Nebyli to náhodou hodní Zápaďané? Potomci a vládci těch Napoleonů, Hitlerů, Churchillů a dalších laskavých Zápaďanů?
Přesně tak.
Ty úvahy kdo a jakou část Ukrajiny zabere přesně kopírují úvahy většiny západních analytiků a komentátorů a ani jednoho z nich (cizích i českých vč. „českých diskuzních“) nenapadne, co na to Putin – Rusko.
Je s podivem, že i čeští alternativní diskutující – příznivci Putina – ho v tomto případě přehlížejí jak lán žita – v současné době tedy spíš lán solárních panelů, ale to na věci samé nic nemění.
No jo von ten Gorbacev agent z niceho nic najednou ,na SSSR na prani usaka vyskocil..
Pokud jsme opět v síkeli jako v roce 1989, kdy nám ještě vše patřilo a teď se to opakuje s tím , že nám už nepatří ani ten kůl s plotem, neměli bychom opět udělat stejnou chybu. Tenkrát Havel pronesl památnou větu: ,,NEJSME JAKO ONI!“ a havloidi se toho chytli a nepřišlo žádné zůčtování s bolševikem. A tak si myslím, že už by bylo na čase všem viníkům spočítat jejich zločiny a hnát je k zodpovědnosti. Když né za to rozkradení republiky, tak aspoň za Covid orgie a náslédné ožebračení státu ve prospěch války na Ukrajině. Za to posílání zbraní a nevýhodné nákupy vojenského šrotu, který nikdy nebude sloužit k naší obraně a suverenitě. Za spackanou digitalizaci, která nás stála miliardy, kde jsou viníci známy a přesto se nic neděje.
Je hodně co napravovat, všechno je na voličích a já nevidím světélko na konci tunelu. Zapálená svíčka nestačí.
souhlas, musí být nějaká odpovědnost. Majetková, i trestně právní nebo i jen morální, kdy např. ten kdo selhal ve veřejném prostoru (např. Hřebejk) by již neměl mít příležitost ovlivňovat veřejnost (a čerpat veřejné peníze = dotace).
A chce to vzít zpětně, od privatizací (Bakala), od LTO po solární barony. Ti všichni tak mohli drancovat jen se souhlasem vlád, oplátkou třeba za sponzoring nebo i nějakou formou přímého podílu na kořisti (to snad jenom David Ráth měl tu smůlu, že ho chytli s papírovými penězi, jediní další odsouzení politici byli Ivo Svoboda a Snopková))
Kdo má otevřené oči vidí jaká zástavba i díky tomu vyrostla nejen kolem Prahy (v Praze), ale i třeba v různých CHKO, KRNAP atd.
A jelikož si tito lidé potrpí na seznamy, (paní Vitásková potvrdí), měl by existovat i takový seznam, těch co „se zasloužili o stát“, jen na jeho konci nebude medaile od prezidentčíka, ale pořádný kriminál…
—–
Kriminál do kterého se jim nebude chtít a udělají cokoliv aby nemuseli. Cokoliv!
👍
My taky nejsme jako voni a to pokracuje dal , my nejsme jako ty Cesi ,
my vlada a president sme ukrove..Pokracovani ….my nejdrive dame nasim
a Cechum …. az co nekde zbyde…..
https://cz24.news/prof-jevstafjev-mluvi-naproste-nesmysly-co-cekat-od-trumpova-prezidentstvi/
Poznamenal, že Trump je mužem PR. Proto, jak zdůrazňuje Evstafjev, nové Trumpovo prezidentství může jen zvýšit eskalaci.
„Pokud se Trump stane prezidentem Spojených států, pak v zóně SVO a konfliktu mezi Ruskem a Západem kolem Ukrajiny zaručeně dojde k vážné eskalaci, která se neomezí jen na slova,“ domnívá se politolog.
„Faktem je, že Trump bude muset za každou cenu dokázat, že je americký patriot, který má na všech částech těla napsáno ‚made in U.S.A.‘.“ Kamala Harrisová a její loutkovodiči by to dokazovat nemuseli.
„Ale Trump ano. A kde to má dokázat? Pouze na dvou místech – na Blízkém východě v podobě války proti Íránu a samozřejmě v zóně SVO na Ukrajině,“ je Evstafjev přesvědčen.
Profesor připomněl, že to byl právě Donald Trump, kdo jako 45. prezident USA začal dodávat smrtící zbraně na Ukrajinu, a Kamala Harrisová nemá k ukrajinskému „víru zla“ žádný přímý vztah.
To bude asi takovej profesor jako Fiala.
Polodebil:
👍👍👍
Uvidíme.
Vyčkejmež. Trump slíbil konec války. Jak bude vypadat? Široký prostor pro spekulace a úvahy. Faktem je, že Trump je americký prezident a bude se snažit neztratit tvář.
Dokonce byla řeč o nějakých hodinách, během kterých DT válku ukončí.
Teď ale nevím, jestli to bylo hned po zvolení, nebo až po inauguraci a jestli to bylo 24, nebo 72 hodin.
Myslím, že obojí bude nereálná pitomost, na nějaké bububu z Bílého domu, už Rusové neslyší.
Naposledy na to strašení slyšeli za Gorbačova – a nedopadlo to.
VVP je v situaci, kterou mu rozhodně nelze závidět a myslím, že analytika v Kremlu jede, až se odtamtud kouří.
Nejvic se potopili demokrauti uprchlikama kdyz si zrusili hranice , pres 9 milionu ,potom Bidenem /byl schopnej anabase jako Svejk/,aby to nebylo malo , inflaci a zaroven zdrazovanim, zbytecnejma a vopakovanejma lzema, stovkam miliard prehanenou mentalne nezdravou stedrosti, taky zadarmo pro ukra,bez nalezity propagandisticky pripravy neochvejny lasky k ukrum,nejdriv a Kamalou a veverkou..
Organizace vladni , velky moci policejni ,zasahli proti veverce…. se jmenem Burak.
Dr. Watson /scared,shaken / : „The squirrel, the squirrel , Sherlock..the..!!??!
Sherlock; “ Dear Watson , my friend , what a feverish impresion we have on the table,
this evening“?
„You are a man of science…..“.
Dr.Watson :“ the phenomenal miracle of the biblical proportion ,just occccured..Ssshheerlock k k..
Sherlock ;“ and what about that little animal ,far enough in New York“?
Dr.Watson /stuttering/:‘ poor aaanimal ..was crucified about three days ago ,by the roman ,eh, the highest american authorities , bureaucrats „…
Sherlock ;“ ..just some police violent blunder ,as usual, doctor „?
Dr.Watson: “ the squirrel ,Sherlock , the Sign ,the Sign of Times …she ,she the Squirrel ,
just raised from her dead , justttt,after 3 days , like Christ ,appeared and walked on the podium ,just before Kamala came up ,to speak.
Sherlock: „dear friend …. let’s make the sign of the Cross on our knees and let’s pray ,
for the Squirrel now sitting on the right side of our God…Our God …
Svejk ,doma namazanej az po usi opodelkokem : “ ..Excelsior pisou vo nejaky veverce ,pani Milerova ,uprostred velkych a vyznamnych udalosti volebnich na nas svet..
Kam se ten svet podel ,nikdo ani nekrici na Belehrad …
Milerova : :“Pane Svejk to uz prece kriceli , moment , podivam se do kalendare ,kdyz museli zase vosvobozovat ty uz vosvobozeny mockrat ,ty srby..Aby tak ta veverka…
Co pisou dal ,pane Svejk“?..
Svejk;“ aale naky proti teroristicky jednotky uredni, udelali utok na dum ,kde se vyskytlo jenom naky maly zvire a prej byli po zuby vyzbrojeny a vobrneny..
Milerova :“ ,ale ta presila ,podezrely ,divny , aby tak ta mala veverka …
slon na mravenecka…
Burak se menovalo to ubohy zvire ,poznamenal Svejk..Porad blbosti , drive hystorici s biblema a dneska hysterici s klavesnicema..
Milerova /spraskla ruce a zirala k nebi/ ;“ bible a jezimaria ,co tam pisou dal …ale zase nesmysly ,ze se vobjevila na podiu ,kdyz naka kandidatka mela vysvetlit ,ze prohrala naky volby..S usmevem odvetil Svejk..
S pani Milerovou se zatocil svet..Honem pane Svejk musim si dat rumajzlicka ,nebo tri , nebo to nepreziju a za kolik dni, ze se tam mrtva veverka zjevila“ ?? Ale v tu chvili ..
Nekdo zrovna klepe na dvere. Milerova otevre a ve dverich Bretshneider s velkyma usima..
Mame tady pani Milerova hlasku ,pravil urednim hlasem ,ze tahle domacnost vede podezrele reci a kazdej …vodmlcel se pac se nadech z rumovyho dechu pani Milerove, svet pro se zmenu zaocil s fizlem , az vodesel rovne tocitym schodistem, schodama nekam pryc… a uz se nevratil..Dole se vozval zpev opilce , kdyby se nevratil a vyvratil..
Tendle by urcite taky i veverku vodkrouch, to sem znal jednoho ,tvrdil ze houbari a zatim dyz se nikdo nekoukal honil veverky po stromech..pravil Svejk..
To uz pani Milerova kleci v rohu pred obrazkem Jezise ,zubama drkota..
Milerova co delate? Veve…verka, za tri dny, zkrisenaaa nejdriv ukrizovana ,z mrtvych vstala aby poznamenala nase zivoty a celou dobu.
MIlerova ,vy uz nechlastejete furt jako ten Paw ,prisne prohlasil Svejk ,
pak nevite co se s vama deje, ale toho fizla ste vodrovnala jedna radost , to jo a Svejk si dal taky frtana rumu poklekl, aby se pokrizoval a taky pomodlil za nebohou veverku jmenem Burak..A kdo vi za co este..
Jediný, zato zcela zásadní problém je, že perestrojka, tedy reforma systému je nemožná – stejně jako 1985-89 v komunistických zemích, tak i teď v USA
Mj. protože celý systém, nikoli jen jeho horní patra nebo nějaké okraje (neziskovky apod), naprosto celý systém je prorostlý zájmy navázanými na stávající fungování. Kolik z úředníků bude souhlasit s redukcí státní byrokracie na čtvrtinu, možná pětinu (do smysluplné podoby)? Kolik jejich rodinných příslušníků? Kolik firem navázaných na dodávky úřadům? Kolik zpravodajců bude souhlasit se zrušením několika desítek z mnoha desítek tajných fízlovacích služeb USA? Kolik důstojníků a generálů bude souhlasit s přetvořením armády z buzi-spolku předražených zbraní-shitů (nabízejícími generálům a důstojníkům po odchodu do civilu mj bezva fleky u zbrojovek dodávajících tyto předražené nefunkční sratshky)? Bude Musk souhlasit s ukončením Green Deal agendy (což by znamenalo krach Tesly, ne snížení zisku, ale krach z hodiny na hodinu)? Atd atd atd
Takže imho to bude úplně stejná perestrojka jako 2016-2020. Trump bude vykřikovat, co všechno udělá, jak to všechno změní – a bude dělat úplně stejnou politiku jako by dělal kdokoli jiný. Jedinou výjimkou bude omezení dovozu nelegálů, kde už je stejně pro USA i západní Evropu pozdě.
Jinak to bude ještě větší magor – Irán nechá klidně bombardovat. Sýrie totéž; američtí okupanti se ze Sýrie nestáhnou a nadále budou krást ropu a pomáhat Islámskému státu a AlKajdě v boji „za demogracyji a lická práva“. Bezmezná podpora genocidu páchajícímu Izraeli.
Číně bude vyhrožovat válkou – a nedejbože možná i válku s Čínou začne (obchodní zcela určitě, horkou možná skrze loutky – Tajwan, Filipíny?….; NATO vs Čína asi ne, na to Kolektivní Záchod nemá)
„Mír na Ukrajině“ si představuje jako americký diktát Rusku – – přikáže Rusku zastavit boje, na současné linii bude demarkační linie, na kterou budou dohlížet “mezinárodní jednotky” (NATO), Ukrajina vstoupí do NATO nebo dostane podobné absolutní garance NATO a území již nyní plně kontrolovaná Ruskem budou “uznána” jako dočasně okupovaná.
Takže jeho “plán” je, že NATO a banderistán teď potřebují nabrat dech, vyzbrojit, nasunout na Ukrajinu hodně zbraňových systémů PVO a jednotky NATO. Dále vycvičit a vyzbrojit nový ukrowehrmacht a celkově se připravit na nový útok na 4 nové ruské republiky i na Rusko
S tím, že pokud to Rusko nepřijme, tak nechá bombardovat Moskvu hned, jak se nechal slyšet.
Navíc, americké impérium je na konci – a jediný způsob, jak může prodloužit svoji agónii je okrádat a terorizovat ostatní více než kdy dříve. Stačí se podívat do historie, že jiná cesta není a nikdy nebyla možná; je to vždy naprosto stejné schéma.
A stejné je i to, že žádné impérium neodejde bez snahy vrátit se do původního dominantního postavení, žádný tichý ústup ze slávy (kromě Velké Británie, která si to ale jen přehodila na USA, takže anglosaské impérium přetrvalo, jen se změnily fangle)
Impérium na svém konci nemůže udělat svoji perestrojku.
Trump se MOŽNÁ bude snažit změnit systém, ale paradoxně leč zákonitě tím jen urychlí krach impéria. Jako Gorbi a jeho snahy reformovat nereformovatelné, snahy reformovat co se blíží konci.
Ale imho mnohem spíše zůstane v drtivé většině u prázdných slov – jen bude víc okrádat EU a všechny, kdo se nechají.
Tím uspíší konec dominance USA
Mike:
Trump může udělat ledacos, ale rozhodně nemůže diktovat Rusku, kdy má zastavit boje, aby mohlo USA dovyzbrojit banderovce. Tak blbí Rusové nejsou, zvláště teď, kdy mají Ukrajinu na lopatě a jsou to Rusové, kteří si mohou klást podmínky.
Rusko si nepotřebuje klást nějaké podmínky – podmínky jsou položeny. Ukropové už několik let vědí přesně co mají udělat a dokud se jim to nedostane až do palců na nohách, bude je Rusko účinně přesvědčovat. Jednoho krásného dne jim to nakonec dojde.
Rusové v jejich současné a v budoucí pozici, nebudou souhlasit s ničím, co bude v rozporu s plánem SVO.
Dokud se nezastaví příliv zbraní a munice přes Polsko, Rumunsko i Slovensko, bude se pokračovat.
Asertivně diktovat budou teď Rusové a DT bude moci leda tak kývat. Nic víc.
Prsit se DT může jen před objektivy foťáků.
Ale jak VVP, tak sám DT budou sami dobře vědět, jak to ve skutečnosti je.
Demilitarizace
Denacifikace
Stav základen NATO k roku 1997
Přes tohle nepojede vlak, i kdyby měli Rusové půlku území 404 zplanýrovat na dohlednost 50km.
Zplanýrovat tak, že na zemi nebude stát nic vyššího, než půl metru..
Ono to zplanýrování stejně bude dřív, nebo později nutné – kvůli minám, které tam nacisti položili. Včetně těch nejúrodnějších a pohodlně dostupných polí.
Často tak zákeřně a tak zákeřné typy, jako to bylo v případě těch hraček, shazovaných z dronů mezi paneláky.
Jsou tam nakladené doslova už milióny min, včetně těch největších, protitankových.
Větší „inovované“ provedení min Claymore, jsou nastražena i na některých sídlištích a jsou v místech, kdy ty baráky mohou i shodit.
Bude to nějaký čas trvat, než se ta země raketami přeorá tak, že bude stačit povláčit a zasít.
My bychom se měli hlavně starat o to, aby těch banderovců nepřišel další milion k tomu, který už je tu.
To sou ty motylkovy miny , vypadaji jako hracky a tim zabiji deti.
Plus ochudobneny uran a rádioaktivita. Včera tusim Rusi bombardovali Odesu a radioaktivita vraj vzrástla 44x, niečo trafili
Souhlas.
Ale to je právě to, co bude Trump požadovat a vyhrožovat 3.sv. válkou, když to nedostane. Možná i tu válku rovnou začne.
That’s the point
Plný souhlas. Ano, tak se to nepochybně vyvine. I kdyby to Trump a Trumpisti mysleli vážně, reálně nic neudělají, protože s tím nic udělat nejde. Kromě pár efektních a povrchních změn „fasády“, nic systémového se čekat nedá. Oni nemají strategii, ani nevědí, co to vlastně strategie je. Jen reagují na situaci a dělají různé nesouvisející kroky, takové „rány do tmy“. Nemohou se ani poučit z historie, protože místo skutečné reálné historie mají své absurdně přelhané „narativy“. O tom, jak jsou majákem demokracie, jak porazili Hitlera, jak zvítězili nad komunismem, jak jsou na nejvyšší civilizační úrovni nejušlechtilejší z ušlechtilých… Je to obří Kafkův Zámek klamů a lží. Proto se s většinou Američanů nemá ani smysl o těchto věcech bavit, vůbec to nechápou – nemají žádný vzdělanostní fundament a když slyší nebo i vidí na videu, jak to funguje jinde lépe, okamžitě z nich vypadne „Why do you hate Murica?“.
Zvirata v Africe chodi pit do jednoho jezirka a v jezirku zijou krokodylove a ty krokodylove nektery zvirata nechaji napit , jiny zazenou a jiny sezerou..
Situace rozhodně není tak dramatická, americký kurs se zas tolik nezmění. Ale mimořádně volby v Německu mají být už v březnu :o)
Soudruhu Vidláku, Perestrojka byla hlavně z důvodu toho, že by v Sovětském svazu za chvíli umřeli hladem.
Souduhu Anonyme, viděl jste v poslední době ta stanová městečka bezdomovců v Americe? Viděl jste, jak vypadají ulice plné narkomanů? Tohle v Sovětském svazu nebylo až do posledního dne, víme?
Plus holý fakt, že řadový američan, který žije z průměrného příjmu 40 000 USD ročně zaplatí skoro 2000 měsíčně průměrný nájem v nějaké díře prolezlé šváby (na svoje bydlení může rovnou zapomenout), 700 dolarů ho stojí měsíčně auto, kterým jezdí do práce, na zdravotní pojištění nemá a kvůli Bidenově administrativě si za 100 dolarů koupí v obchodě půlku věcí, co před 4 lety. Párkrát za týden dostane do držky od Kamaliných novovoličů z Venezuely a Haiti, kteří bydlí za jeho daně v luxusním hotelu a v kapse je hřejou štědré dávky.
Když večír padne k televzi, řeknou mu tam nějaké miliardářské zpěvačky a herci, že je rasista a sexista bez vzdělání. A potom se komentátoři z CNN a MSNBC diví, proč prohráli volby.
Tak proč tam všichni lezou na ten západ prohninilej,ať už do EU nebo USA? Myslím jižní Amerika atd… Odpovím za vás protože se tam mají i jako největší chudáci 10 x lépe než doma a tak to prostě je a minimálně do konce století to tak bude. A to vaše plácání nesmyslů vám umožňuje hlavně z větší části vynálezy prohnilého západu.
Protože je jim na dávky přispívají chudí Američané ze svých daní. Proto tam lezou.
Jo, mají se tam skvěle… přesně do chvíle, než jim Trump sebere dávky… pak se budou mít stejně blbě jako doma, možná ještě hůř.
V Americe je super být migrant z Mexika. Ale není super tam být normální člověk, co se chce uživit.
Koneckonců, Dejdar měl v USA syna… dělal tam nějaký sport. A hrozně si to pochvaloval do chvíle, kdy synáček potřeboval operaci kolene. Pak najednou byli zase tady doma a o Americe už nemluvili…
Nejdrive se snazi celej svet vozebracit a znicit valkama ,jako napr. EU ,kdyz se to dari , lidi utikaji k nim, aby se zachranili ,kdyz tam se vozebracuje ,ale este nebombarduje.
Pane Anonym,
Perestrojka byla proto, že nomenklaturní kádry v Rusku a potažmo v RVHP chtěly dosáhnout legalizace a dědičnosti svých majetků a postavení. Mysleli si, že se domluví se smetánkou KoZa. Objevují se materiály o tom, jak velká byla stínová/kriminální ekonomika v Rusku od 70 tých let. Intenzivně kooperovala s KoZa. Roční obrat byl v desítkách mld dolarů.
Ovšem skutečné špičky KoZa žádnou takovou potřebu neviděly, Gorbym a spol. pohrdaly, ovšem dárečky si vzaly.
SSSR ovšem (a někdejší RVHP taky) vydrancovaly. KoZa byla v 80tých letech před zhroucením, a tento dárek jí prodloužil existenci o třicet let.
Nepodařilo se jim to dokončit, protože to v Rusku vzaly příliš zhurta. Došlo to tak daleko, že lidi neměli co jíst a neměli kde pracovat. Banditi na každém kroku. Starší lidé vzpomínají na SSSR jako na ztracený ráj.
I v beletrii autorů, kteří to pamatují, jsou scénky, kterým bych nevěřil, kdybych neviděl, kam to došlo třeba na Ukrajině nebo kam to směřuje u nás.
Hospodářský pokles byl, pokud se dobře pamatuji, větší, než za druhé světové války.
Prvním obyvatelům 404, kteří sem po roce 2014 přišli, bylo nutné trpělivě vysvětlovat, že „zděs v Čechíji banditízma nět.
Byla to jedna z prvních věcí, na kterou se slušně a spisovně rusky vyptávali.
My sami jsme jim, svou podlézavou politikou umožnili, aby se zde cítili „hrdí“ na to, že jsou nacisti.
My sami jsme jim umožnili, aby si tady v ČR diktovali, že se s nimi nebude mluvit rusky.
Začali vyžadovat jejich hatmatilku a začali vyžadovat hatmatilku i ve školách!
A byli jsme to my, kdo jim umožnil dělat si tady Bandera-párty!
To je záměna příčiny a následku. Banditizma zdes nebylo. V devadesátkách oukrop nastoupivší do autobusu z Pražský Florence do Lvova byl za jízdy zkasírován krajany o většinu domů vezoucí hotovosti za blahosklonného nicnedělání našich úřadů. Oni se poučili. My ne. Včil půjdó po nás. Je jich tady jak máku a ti slušní na úplatky nemají a rukují.
Nemaji nikdy dost. To je zaklad. V SSSR zacali pestovat a prosazovat trockismus , ideologii kdy imperialisticky diktatori delnicky tridy svetovy revoluce se spoji a spolupracuji s globalisty ,rovnez internacionalisty..
Chruscov ukr, popravil jiny ,dlouho navstevoval Usa ,udelal hned Madarsko, Krym dal ukrum , udelal Kubu ,/Oswald v SSSR/, Berlinskou zed , Breznev srpen 68 u nas ,valku v Afg. aby byl Stalinuv socialismus pohrbenej, jako nejhorsi a trockismus smireni s Usa dokoncenej..
SSSR byl kolonie zapadu, daval skoro zadarmo vsecko a este byl nepritel pro pohodli Usa a EU a Nato, aby nenavistnym nepratelstvim vydirali populace zapadu ,
udrzovali je v poslusnosti , bohatli zisky na zbrojeni , na zakladny vsude a na financni diktaturu sveta.. Ale nemaji nikdy dost..To jim nestacilo..
Nasadili politicky loutky a falesny dohody aby ..
Vyprodali za babku klicovej prumysl SSSR ,jimi vybranyma s tim, ze ty prodaji obratem vsecko /Chodorkovskij pres noc nejbohatsi / vo trochu draz bankerum Usa..
Ale vozrala Jelcin vodpad a Deus ex Machina ,Putin , vsecko vobratil jinam..
Vetsina oligarchu utekla pryc ,do Izraele ,do Anglie ,kde sou doma ,ted zase jinam ,
vic normalni system rychle zavladl..
Zapad zacal strasne kricet, /zaspal a blbosti Clintona a Bushe s valkou jinam, na Irak ,na Afg./, obrovsky teroristicky utoky v Rusku , medialni popravy Ruska …
Usama marne hledanej celym svetem v boji celyho sveta ,proti terorismu ,poskytl zfilmovanej rozhovor novinari uz v prosinci ,ale nebyl dal a dluho k nalezeni..
Chteli vsecko najednou , ale dostali jen bejvaly satelity SSSR
a zase zacali chtit vsecko , ideologii globalniho trockismu ,permanentni internacionalni revoluce na totalni ovladnuti mas s pomoci technologii ,atd…
Asi tak zhruba v kostce..
Historie Ruska ,krymska valka ,japonska valka a vod 1860 ,tajny utoky a terorismus na Rusko uz tenkrat ,jako zacatky, dneska.
Tak vy si myslíte, že Rusko se zastaví na Dněpru? Aby se nezastavilo až na Dněstru!
Pozdravuju všechny u příležitosti výročí Velké Říjnové Socialistické Revoluce!
Že jste zapomenuli! 🙂
https://ibb.co/2hNSD9W
Máte pravdu, zapomněl jsem.
No, teď (bohužel) nic takového nehrozí, propaganda KoZa dosáhla dokonalosti.
Lidé nechápou, že teď už ani nejde o kapitalismus versus socialismus. I kapitalismus byl proti tomu, co se připravuje, selankou.
Proč by Riusko řešilo naše problémy? Ono si bude řešit ty svoje. Vezme ruská území a ruská města a na zbytku Ukrajiny bude bordel kde sto let tráva neporoste.
Proč by Rusko řešilo naše problémy?
Proč by USA řešilo naše problémy?
Proč by EU řešila naše problémy?
…
Hlavne musi zustat nekdo, kdo bude splacet ty nesplatitelne ukrajinske dluhy ….
Proto má ČEZko vystaráno se splacením nejméně 50 let. Jetřebí, aby si i dosud nenarození řádně vyhrnuli rukávy, plivli do dlaní a s písní na rtech vyrazili do pracovního procesu.
Rusko si vezme Ukrajinu celou z bezpečnostních důvodů.
Uhlídalo ji za totáče,uhlídá ji zase.A nebude tam bordel,
to je česká představa.Nebude co ukrást,ale budou příležitosti
k tomu aby se lidi postavili na svoje nohy.Když to zkusí,
nebudou mít čas na blbosti.Navíc,Rusko může importovat
milion Číňanů,pracovitých,pokorných a opojených prostorem.
Číňan,který se chodil obracet kilometr za město,může
mít zahrádku a malý domek….nebude oddanějšího Rusa….
Taky si myslím. Nechat jen kousek UA západu bude znamenat umístění kromě toho všeho, co už tam v minulosti bylo, navíc raketám dlouhého doletu s jadernými hlavicemi a řady US základen, aby to někdo hlídal a obsluhoval.
Přeběhnou přes ten zamrzlej Dněpr a na druhym břehu – šup do žita.
A už to jede…budeme muset zvyšovat prostředky na obranu (prý kvůli Rusku)…A proč sakra?! Doufám, že se vzbouří i eurounijní ovčanstvo, jinak skončíme jak v Orwellově Oceánii!
Bylo to vítězství rozzlobeného amerického lidu?
Myslím si, že ne. Na zvědavci nedávno vyšel pěkný článek „jak zmanipulovat zmanipulované volby“
https://www.zvedavec.news/komentare/2024/11/10276-jak-zmanipulovat-zmanipulovane-volby.htm
Jeden z kroků byl zajímavý: „Držet preference v populaci blízko 50:50“. Pak je totiž možné malým zásahem zmanipulovat volby tak, jak se zrovna hodí. Jednou tak, podruhé onak.
Teď asi stačilo omezit falšování ve prospěch Kamaly.
Války:
Skončí válka na Ukrajině?
Myslím si, že ne. Rusové nemají důvod uzavírat Minsk 3, protože vědí, že ho stejně KoZa nedodrží. Takže z jejich strany to skončí, až si budou myslet, že riziko eskalace ze strany KoZa je větší, než riziko, že KoZa na ně znova vypustí Ukrajinu, motivovanou, nově vyzbrojenou, s dorostlými novými ročníky. Stále silnější volání KoZa po míru je prostě jenom snaha o oddechový čas. Mírové plány Číny a Brazílie jsou samy o sobě otázkou. Ono i to spojenectví v BRICS může mít víc tváří.
Stejně jako šéfredaktor Aeronet v dnešním článku
https://aeronet.news/donald-trump-byl-zvolen-47-prezidentem-usa-a-k-nepopsatelnemu-zdeseni-liberalu-se-vraci-s-celou-rodinou-do-bileho-domu-jeho-zvoleni-bylo-dopredu-odhaleno-v-izraeli-ale-v-cesku-nastane-mrzeni/
si myslím, že pro Donalda bude nejednodušší cestou prostě omezit nebo zrušit financování a nechat EU, ať se v tom plácá sama (což samozřejmě neznamená, že nemohou fungovat podpory CIA a spol, např. v Gruzii, v Moldávii i jinde). Z hlediska MAGA je to jednoznačně win řešení, z hlediska EU další rána do vazu.
Co válka v západní Asii?
Těžko říct. Doník celkem jasně ukázal, že pro něj je Izrael hvězda jasná, protože vyvolený národ a tak dál. Ovšem Doník nebude mít žádnou absolutní moc. I na tu sesli se dostal proto, že se to právě hodí. Do jaké míry se bude hodit globalizátorům i ultraglobalizátorům (rozhodně jede o jednu skupinu „světovlády“, ale přinejmenším dvě největší soupeřící skupiny) velká válka na jihu, opravdu netuším. Nejspíš se nehodí, nejlepší jsou menší okopávání kotníků, ale v těchto věcech není možné mít jistotu, protože i menší náhody to můžou rozjet naplno.
Co válka o Tchajvan?
Před časem to vypadalo, že to Čína spustí ze dne na den. A pořád nic. Myslím si, že Číně víc vyhovuje natahovat problém, protože USA jsou v situaci, že do jisté míry prostě ustupovat musí. Ledaže by někomu ujela ruka.
Co čeká nás v ČR?
Nic dobrého. Nevidím konsolidovanou sílu na opozici, Vidlák správně píše, že Babiš (i když pomineme, že v případě ANO je opozice příliš silné slovo) si taky zahrál na Akélu. Zbývá jen doufat, že nebudeme součástí EU kontingentu na Ukrajině.
Omlouvám se za překlepy, které mi ujely. Snad je to ale jasné z kontextu.
Ukrajina s dorostlými novými ročníky? Tak to by nevymysleli ani bratři Grimové ….
Vidlák v Brně!!!
Klub svobodné diskuze pořádá v úterý 12.listopadu diskuzi s Vidlákem.
Začínáme v 17. hod jako vždy na adrese Restaurace u Emila, Hybešova 13.
Debata je v salonku restaurace, který pojme omezený počet lidí, přijďte včas, ať máte místo.
Scházíme se každý druhé a čtvrté úterý v měsíci a máme zajímavé hosty na živo nebo přes skype, Vidlák bude na živo.
Přijďte!
Dalekáť cesta má, marné volání
Gorbi ale byl (prý) nasazeným agentem CIA. Takže podle toho přirovnání ve Vidlákově články by Trump musel být nasazeným agentem… (dosaďte si dle libosti).
Gorbi byl především nosatého původu a tak svým košer protějškům za mořem svou zemi prodal. Proto tam taky do dneška tolik lidí v něm vidí zrádce.
No vida, jak to tak čtu, nevycházím z údivu, co dokázala jedna zbytečně utracená veverka. Tak trochu mi to připomíná studenta Šmída, který ovšem nikdy neexistoval. Ta veverka bohužel existovala a myslím si, že tam byl ten původ té rozhodující většiny. Není radno podceňovat emocionální náboj. A to báckomando si může opravdu blahopřát. Vybudit emoce se občas nevyplácí…
Spíš ta nešťastná veverka ilustruje ošklivý trend – stále silnější ingerenci (vměšování, pro anonymy) státu do soukromých lidských věcí.
A s tím je třeba bojovat. Chtít zpátky laissez faire. A to nemá s levicovým liberalismem lautr (vůbec, pro anonymy) nic společného.
A s komunisty už tuplem (dvojnásob, pro anonymy). Jednou Stačilo.
Re: K43; 7 listopadu, 2024 (0:42)
.. aby stát nechal naše věci volně plynout, aby stát nestrkal čumák do všeho? To je už jen hodně zastřená vzpomínka na hodně dávnou minulost, žel…
Jak se jednou namlsali na cizím, už nikdy na tu nádhernou chuť nezapomenou, bez ohledu na politickou parketu. Metodiku mají propracovanou, odzkoušenou.
A lidi už většinou netuší ani za mák, co znamená slabý stát…
Vraj to bola 5-hodinova razia, na konci ktorej skrotena veverička bola mŕtva, lebo majiteľ bemal povolenie. Cena výjazdu sa neuvádza…..ale hrozbu zazehnali:-)(
Preklad do cestiny by nebyl?? K43 ??
Trump snížil riziko dalšího Butleru, když bude mít s sebou Vance. Potom všechen Deep state musí chápat, že kdyby se něco stalo a Trump nemohl funkci vykonávat, nahradí ho Vance, mladší a ostřejší než jeho mistr. Ještě si budou Trumpa hýčkat, aby jim vydržel. S trochou nadsázky.
Vance muze bejt Pence..
Kolik z něj je sádla?
myslel jsem ze Síkely při tom grilovaní.
Ono tady nejde navázat na kontext, protože to za chvilku diskutující zahrabou do hnoje ….
Z vola sádla pražádného však se nedočkáte.
Jen něco loje.
Německý kancléř Olaf Scholz poslal ministra financí Christiana Lindnera k rezignaci, což vedlo k rozpadu vládní koalice Na mimořádné tiskové konferenci Scholz řekl: Byl jsem nucen tak učinit, abych zabránil škodám pro zemi… Seriózní práce vlády již není možná. Kancléř uvedl, že požádá o hlasování o důvěře, čímž připraví půdu pro březnové předčasné volby v Německu.
https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?p=407947#p407947
jedeme z kopce:))
Koalice, manipulace,debilizace.
V podstatě souhlas, Sasine, akorát si z Angeliky nepamatuju, že by ji tam vyhonili. Ona byla transgender?
Tady dávali všechno vystříhaný
Honil si ho Sasin. Proto se mu to přimotalo do textu.
Asi se inspirovali u Japonců. Ti to uměj mistrovsky.
Sice jsem o tom zde psal mnohokrát, ale neškodí si připomenout historii Athénského námořního spolku. První spolek trval 478–404 př. n. l. Byl založen na obranu řeckých měst před Persií a měl asi 300 řeckých měst jako členy. Pokladna spolku byla na ostrově Délu.
Pak byla pokladna přemístěna do Athén, které pokladnu použily nejen na lodě, ale Perikles z peněz spolku postavil Parthenon. Příspěvky liknavě placené začaly být od spojenců tvrdě vymáhány.
V poslední fázi Athény prohrály peloponeskou válku a členové zběhli ke Spartě. Moc si tím nepomohli, ale to v té chvíli ještě nevěděli.
Když nelze obrat nepřítele, začne odírání spojenců, a v poslední fázi odírání vlastního obyvatelstva.
Postavil ten Parthenon /mimo lode/ , tydle nepostavi ani hovno ….nejdriv penize rozkradou ..Neskodi si pripomenout co? Poucky, falesny kdyz neuplny a tak zmanipulovany na deticky ,z dejepisu.
Hitlerovi minulosti , pedagogove davaji nazev Alexandr Veliky ,kazda svine je pro ne
Velika, jako Karel Veliky.Maji pro deti cely tlupy tech velikych.
Dnesni situace je zcela jina. Eu ani us ,zatim votevrenou valku nevedou.
Valka trval dlouho a samozrejme vozebraceny valkou staty brzy uz nemeli na dalsi nekonecny ,platby i kdyz tvrde vymahany..Co je to tvrde vymahany. Jak byly vymahany ??
EU a Us zatim porad dodavaji ochotne poradny stovky miliard ukrovi a jinam este vic.
To jen akademik napise /jedna pani na pavlaci povidala / a podstatny vysvetleni zadny,
a dalsi to do vomrzeni vopakujou..Metoda matka moudrosti ,podobne jako flasinet,
hraje porad dokola roky , az to kazdymu naleze do hlavy naporad. Aby nemyslel.
Pane Gerd.
Přesně.
Žádný reset,USA se kolonií nezbavi,spíš bude chtít nějakou přibrat.
Už ted pomáhame Německu i USA,takže lze jen čekat další a větší odpírání naší republiky.I prosazovanou důchodovou reformu,může jít jen o to,jak odrbat. jak důchodce.
Pane zemědělče,
teď se budou státy bránit stát se kolonií, navíc se čeká válka USA s Íránem, tak na jiné války už nebudou zbraně ani peníze. I Ukrajina už nemůže očekávat splnění všech přání na zbraně. Kapacity narazily na strop.
My sme uz davno podkolonie ,nemame suroviny a mame holy prdele , tak i za to muzeme bejt radi ,ze sme aspon neco i s ukr vladou.
Nemůžeme mít holou řiť, když v řiti jsme.
To zcela podceňujete schopnosti například takového PePy. Ten na ni bude i přísahat.
Analogie Trumpa a Trumpismu s Gorbačovem a Pěrestrojkou, jakkoliv se to může zdát podivné, je velice případná. Není to samozřejmě nic nového: rusko-americký inženýr a spisovatel Dmitri Orlov (ne ten stejnojmenný hokejista) o tom napsal několik velice chytrých knih, o systémovém kolapsu společnosti. Popisuje zjevné podobnosti tehdejšího sovětského hroucení s nynější situací v USA. Všiml si toho už před mnoha lety, a knih na toto téma napsal několik, jednu lepší než druhou (vše je ke koupi na Amazonu).
Tragické na tom všem je, že i kdyby Trump a jeho melody boys udělali vše racionálně a správně, místo zlepšení situace bude následovat akorát ještě rychlejší kolaps. Stejně jako v Sojůzu při Pěrestrojce. Protože systém je v USA už natolik zflikovaný, prolhaný a podvodný, předlužený a systémově zkorumpovaný, že náprava v některé oblasti způsobí o to větší katastrofu v jiných oblastech. Černá labuť pana Taleba se již chystá ke startu…
Alistair Crooke (ten bývalý diplomat/špión, co vystupuje u Judge Napolitana) napsal skutečně výborný článek, o tom jak si Izrael (a Západ) lže do kapsy a válčí imaginární vymyšlené války, které pak úžasně vyhrává… Prostě jak si Izraelci vymysleli úžasný úspěch svého bombardování Íránu, ačkoliv to bylo totální selhání… https://www.unz.com/article/netanyahus-imaginary-war-narrative-strategy-if-it-works-fine-if-not-no-big-deal-well-try-something-else/
Americké volby budou mít silný vliv i na Izrael a situaci na Blízkém východě.
Klíčová otázka pro nás krom budoucí politické orientace či příslušnosti je, co bude s naším státním dluhem, zanabolisovaným Ukrajinou.
Před pár lety počítali papaláši důchody z hádépé kolem 4 bilionů (350 mld bylo pro ně hrozně moc) a lidi , kteří něco slyšeli se báli, že dluhy kolem 2 bilionů jsou taky moc. Vůbec nevědějí kolik dluhů dohromady mají všechna města, které dneska navíc pasou kolem milionů Ukrajinců.
Dneska počítají peníze z neuvěřitelné cifry 8 bilionů, (fšichni alternatifci, včetně , ehm té zubaté z Vš) ani se nezardí, jak se ve státě co jde cugrunt vzal dvojnásobek.
Re: Tymák…
Co by s ním mělo být? Vytvořit řádnou sekyru bylo účelem, abychom KAŽDOROČNĚ hezky spláceli úroky. O nic jiného nejde, půjčku splácet netřeba.
Promiňte, ale k té černé labuti.
Myslím, že se nechystá ku startu, ale k přistání.
Máte pravdu, to je možná přesnější vyjádření – a flekoval („double down“) bych to ještě tak, že nepůjde o přistání, ale o havárii až katastrofu. Až se jim v USA ta černá labuť rozmázne o Wall Street, Pentagon, FED, State Department, CIA/FBI/NSA/DIA… nepůjde si toho nevšimnout.
USA jsou ve stavu – v podobném stavu byl v 80. letech Sojůz Něrušimij – jako polozřícený barák se špatnou statikou, léta místo řádných oprav pouze nově omítaný, hezky barvený a lakovaný. Pozvete instalatéra, aby opravil protékající hajzl a páchnoucí kanalizaci, ten vezme kango, zabuší do zdi, následkem čehož se zřítí schodiště, upadne komín a pergola u vchodu. Neočekávané následky, se tomu říká. Hezky k tomu píše Alastair Crooke v článku, co jsem výše odkazoval. V přelakovaném a záplatovaném domě je vše tak propletené, že všechno souvisí se vším. Bouchnete před sebe do zdi a něco vás praští zezadu do kebule…
Trump, jako před ním Gorbačov, je v situaci toho imaginárního instalatéra. Kdo do toho bordelu hrábne, ve snaze něco opravit, způsobí řetězový celkový kolaps. Chce vystěhovat z USA zločinecké ilegály, no dobře. Ale to bude stát ohromné peníze – protože, jako všude, poldové a jiní pomahači a chrániči jsou líná a nesmírně rozežraná pakáž, včetně všech těch ušlechtilých parazitů okolo – právníků, soudců, ochránců lidských práv… až po zachránce vzácných ještěrek a broučků, co nesmí přijít při té operaci k úhoně. Aby na to zbyly prachy, začne třeba rušit americké základny po celé planetě – no jenže ouha, bez těch drahých a zbytečných vojclů, co se povalují někde v Tramtárii, odmítnou v Tramtárii posílat do USA suroviny za suché z nosu, budou chtít zaplatit reálné světové ceny, v čemž je napodobí velice rychle plno dalších Tramtárií. Vystřílet a vybombardovat je nepůjde, protože jednak by to hodně blbě vypadalo a druhak není munice, anžto ji dali Ukrajině a Izraeli; no a navíc, Tramtáristé mají ruské protilodní a protiletecké rakety, ouha ouha to by stálo naše hochy neobhajitelně velké ztráty na technice a životech. Aby byla legrace ještě větší, současně se bude dolar měnit v suché listí jako falešné zlato v pohádce – protože 50 roků falšování žabích kůži, kdy rotačky FEDu jely na plné koule, se nemůže neprojevit…
Symptomy a rozvraty vedou/jako rozjetej vlak vedou koleje a nikdy jinam/, do krachu imperii a maji samozrejme hodne spolecnyho..
Bohaci a vozebraceny a este vydirany masy do lhostejnosti . Opakovany krize , bez napravy.
Penezma koupeny ,korupcni loyutkovy vlady a urady. Zaruceny ideologie a lzivy propagandy vseobecny spasy ,pomoci povinnych masakru, valek a zlocinu..atd.
Opakovany chytrosti, vod jinych chytrych..Prednasky vo vyvoji evropskyho mysleni ,
napr. tam muzes nacpat co chces ,z knih z knihoven a z pocitacu kancelarskych ,pracoven…Objevujou uz vobjeveny a pod..
Se s tim hodne nadrou..Nacpou se vsude.Zadnej delnik nepracuje tak jako voni a za vic …
Tadle parta kolem toho bejvalyho soudce ,vypada uz nakej cas , jako stejne naprogramovana ,porad vypraveji stejny kriticky vycty nekonecnych spatnosti ,zapad a vsecko spatny ,valky spatny , vlady spatny ,kazdej spatnej a shromazduji taky ,ze bude vsecko este vic spatny , na druhy strane , rus ,cinan ,iranec ,nejlepsi ,solidni
a neporazitelny ,atd.
Za prachy a kazdej den . Vi i napred co bude spatny..Az to vypada , jako propaganda.
Co budou vypravet, uz neni zajimavy/ i kdyz sem tam meli zajimavy postrehy a informace ,pac maji styky zdroje a prameny ,vodkud brat/..
Přesně!!!
Systém je nereformovatelný a jakýkoli pokus o jeho reformu jen urychlí jeho krach
Kolář mluvil o plánu B . To znamená ,že čtvrtá fašistickà říše EU má pokračovat sama v boji s RF .
Takže klan kolářů a dalších jsou připraveni k nastolení otevřeného fašismu v Evropě a vedení plnohodnotné války s RF vlastní silou .
Trump sice možná bude prezidentem , ale v řadách protektorátních místodržících jsou bestie dosazené druhou stranou , která je bude dále využívat .
Rusové si vezmou svoje a oddělí se od Evropy Dněprem…
Když jsem to psal před dvěma roky, vypadal jsem jako pako. Ale nic, Vidlák mě dneska pobavil, napsal totéž a i když prognóza (přibližná, chválabohu!) není moc veselá.
Ale už dnes jsem v TV viděl jak se pomalu obrací kabáty a někteří, ti pomalejší se vztekají a plivou jedovatou slinu na Doníka. Já ho osobně nemám rád, ale ostatně trhání zubů taky ne. Ale je to někdy nutné. Už se nedožiju, abychom se dostali do stejného stavu jako v roce 1989. Ale naši (pra)vnuci možná ano.
Nemůžeme být „neutrální“. Nejsme na to dost velicí a ležíme na nástupišti pozemních vojsk z východu i ze západu. Tohle zase říkal v roce 1969 „můj“ podplukovník. Už je určitě na pravdě boží, ale jeho „školení“ si pamatuji dodneška.
Takže je pomalu čas si přestat hrát na evropského mopslíka a narovnat vztahy s okolím. Nejen s EU a Německem, ale i s Ruskem a Čínou. Aby nám nemohli cukat vodítkem.
Ale pozor – nic jsme nevyhráli! A i když vyhrajeme, stejně do systému bystře naskáčou další „sviňky štětinky“.
Rakousko muze bejt neutralni ..
„Rakousko muze bejt neutralni ..“
RU může být neutrální tuplem.
Kocouruv plukovnik je proti.
V Rakúsku sa začína šíriť tlak na ukončenie neutrality. OMV, ktoré ma kontrakt s RF na plyn do r.2040, chce prestať odoberať rusky plyn už budúci rok, nech to stoji, co to stoji
Nevěřím, a tvrdím to také minimálně dva roly, že Rusové nechají Oděsu dvému osudu.
Re: Starý kocour; 6 listopadu, 2024 (22:43)
..jo, to máte těžké s tím Dněprem, když je společnost „rozdělená příkopem“. Jedni by chtěli Rusko zpátky aspoň v rámci VS, ale nejlépe až u Kanálu, jiní by ho nejraději spláchli do kanálu. Ani jedni, ani druzí se nějak moc nezalamují tím, co by chtělo a potřebovalo to Rusko, natož aby realisticky posoudili jeho možnosti.
No, a z mého dlouhodobého pohledu si k tomu dělícímu Dněpru přibere Rusko ještě dostatečně široký kus pobřeží Azovského a Černého moře až k rumunské hranici, včetně Podněstří – tam už vojenský kontingent mají.
Nepustit zbytkovou Ukrajinu k moři.
Stejně jako KGB ve své pýše a snaze po rychlém řešení zničila socialismus a nakonec i Sovětský svaz, tak i NSA bude příčinou úpadku Spojených Státu.
Nebýt toho, že NSA která se mohla posrat z toho že jejích pracně budovaná zadní vrátka najednou nebudou fungovat u poloviny mobilních operátorů bo si koupili Huawei, a tak rozpohybovala deep state proti Huawei a nakonec proti Číně, nikdy by Rusko nezískalo tak jednoznačnou podporu Číny, kde by pořád měli velkou váhu zastánci dobrých vztahů s USA a opatrného přístupu. Rusko by bylo poraženo a Čína by přišla pak na řadu taky. Předčasně rozjeli útok na Čínu a prozradili se.
Revoluci u nás udělali prý studenti. Tak nějak si neumím představit dnešní studenty demonstrující za změnu tohoto marasu. Vlastně ano. Studenty, kteří demonstrovali v 89 napravující svou strašlivou naivitu.
Seberou jim chytré mobily, zablokují sociální sítě a je po revoluci.
Ne. Naopak tím revoluci rozpoutají. Proti tomu nějaké „Black Live Matter“ bude čajíčkem.
Bez mobilů a přístupu na sociální sítě se nezvládnou zorganizovat. A než přijdou na metody z doby předmobilové, uběhne pár měsíců či let, protože si nevygooglí, jak se zorganizovat jinak. Také budou bez mobilů prožívat taková traumata, že zahltí ordinace psychiatrů.
Ty ordinace jsou zahlcený už teď a nový psychiatry si můžete leda tak nakreslit.
Nové psychiatry? Vždyť tohle převezme AI 🙂
Ani diagnostiku, tím méně terapii. V diagnostice používáte všechny smysly včetně intuice, nejedná se o vyplňování nějakého pomyslného dotazníku. Např. i když vám pacient neřekne, že cítí úzkost nebo to přímo popře, vy ji vycítíte. Praxí a dalším vzděláním se naučíte vnímat velice jemné signály a správně je vyhodnocovat. Samozřejmě se to vždycky nepovede, ale to platí pro všechny obory lidské činnosti. A o terapii snad ani nemá cenu mluvit, tam je lidský kontakt jedna z nejdůležitějších věcí. I léky jsou méně přínosné a méně důležité.
Vy si choďte k AI, to vám neberu.
Gerd napsal:
6 listopadu, 2024 (23:08)
Pane Gerde díky, že jste rozjasnil mé pochmurné ráno.
Pane Josefe, rádo se stalo. Od generace sněhových vloček, která trpí klimatickou úzkostí a energii spotřebovává v hledání vlastní pohlavní orientace, revoluci očekávat nelze. Navíc nebudou ani tušit, jak ji zorganizovat a provést.
Revoluční potenciál mladých je záměrně sváděn k nepodstatným blbostem typu boj za „práva“ LGBT+ a podobné hovadiny nebo likvidován programovým zhloupnutím. Na to stačí třeba TikTok.
Zřejmě proto premiéři zakládají účty na tiktoku…
Re: Sasin
Klaus, Flaška a Bimbo revoluci určo nedělali. Ti jen četli předepsané scénáře, které dostali do rukou s adekvátním komentem.
Trambus – Targus napsal:
6 listopadu, 2024 (23:13)
Doplněk dějin k Majdanům – co předcházelo 7.11.1917 a co je shodné s dneškem
Publikováno 7 listopadu, 2024 | Autor: vlkp
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/11/07/doplnek-dejin-k-majdanum-co-predchazelo-7-11-1917-a-co-je-shodne-s-dneskem/
Josef původní napsal:7 listopadu, 2024 (4:18)
Poučné čtení, zejména závěr
…S poukazem, že vypustit z láhve džina vzpoury a chaosu v cizí zemi je triviální.
Ale důsledky jsou někdy do slova a do písmene nedozírné, či spíše fatální!
Tolik v výročí 7.11.1917.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/11/07/doplnek-dejin-k-majdanum-co-predchazelo-7-11-1917-a-co-je-shodne-s-dneskem/
Kdo nekrade miliardy z duchodu ,vokrada ukra.Zhorsujou problem uz takhle neresitelnej.
K tomu vyjádření našeho pana prezidenta o „odpudivé lidské bytosti“.
Nic nevystihuje lépe jeho mentální a morální kvalifikaci pro zastávání nejvyššího státního úřadu.
Vrcholný politik / státník by měl saamozřejmě dříve být řadovým politikem.
Takže by měl mít diplomatické myšlení, chování a jednání zažité, tak říkajíc v krvi.
Výmluva: „tehdy jsem ještě nebyl prezidentem, a Trump také ne“ proto NEOBSTOJÍ.
I kandidát na prezidenta by měl umět držet hubu a nevypustit první urážku, která ho napadne. 🙂
Výroky učiněné v kampani ale nikdo – a Trump zrovna – vážně nebere.
Měl jsem tam ještě napsat: Obyčejná lidská slušnot, víc není potřeba.
Ale věřte tom, že i když je Trump zajisté „splachovací“, tuto epizodu určitě ve vhodný moment použije a řádně si pak tu naši trapnost vychutná.
Vy jste to s Rozvědčíkem říkali kolektivně?
To byla vážná chyba.
Vy jste nepříjemný hnidopich. Musím si na Vás dávat pozor.
Oprava: jeho trapnost.
Můžete si s Pavlem říkat, Jeho nejtrapnější trapnosti, králi Petře I. 🙂
Jo, naposled v Edenu 😂
Tak udajne Trump si tieto veci veľmi všíma a pamata….ale zasa ak od nich kúpime jadrove palivo od Westinghousu za par miliárd USD, ktoré privezú z Ruska, tak to Pavlovi určite odpusti.
Trump byl moc vodpudivej uz tim ,ze se vzdal svyho presidentskyho platu .
To by zadny Pavlove neudelali. Ani nahodou. Trumpovi ruku nepoda ,
misto toho si radsi s ni nahrabe co nejvic penez..Se prece nebude
zdrzovat podavanim ruky..Kdyz s ni muze hrabat, hrabat …
Ale co se divíte, on na to byl školen, nenávidět imperialisty, zejména americké. A nikdo mu včas nedal noty, takže je řekl co mu jeho bohové vložili do palice.
Ovšem. Rozvědčík dal už tenkrát najevo, že je diplomatický hňup. – To já jsem ostatně taky, ale já si to můžu dovolit, protože do role státníka nemířím věda, že se k tomu nehodím.
Na základě jeho výroků by někdo mohl zpochybnit hodnotu IQ 107.
Má to IQ 107 nějaký doklad?
Pozor, výše 107 je za celý pár dohromady.
Re: Gerd; 6 listopadu, 2024 (23:09)
..no to pozor, měli taky kočku!!!! A kočky blbé nejsou…
To závisí na IQ zdroje, ale více než je IQ vysílače ne. IQ přijímače ovlivní schopnost příjmu.
Co na takovou blbost jenom říct…?
Zajdi si někdy do divadla a uvidíš, jestli ti to pomůže.
Zkuste testy IQ opakovat. Při těch 107 bude rozptyl minimálně mezi 90 a 110 (nahoru se člověk tak snadno nesplete).
Když ale budete opakovat STEJNÝ test, můžou nastat dva připady. Buď se subjekt dokáže poučit a výsledek se bude zlepšovat, nebo naopak subjek z toho testování ještě víc zblbne a výsledek se bude zhoršovat.
V každém případě IQ s věkem klesá, takže těch 107 už dávno patří minulosti ….
Ale ten poradce , misto aby drzel hubu to este pripomnel a rozmaz.
Zapomnel ,stara vojna , s prevlikanim kabatu si prevliknout hubu na moment.
Armadni veleni je vzdycky velka koncentrace blbu..Neco normalniho ,
cekat,vod nich je zbytecny. Necha si amputovat ruku, aby mel vymluvu ,
ze nepoda ruku Trumpovi. Ted uz je jenom do poctu.
Vopakovani jmen vodpudivych jako sikela,fiala,foltyn a joura ,je nasobeni destrukce..
Jde o preslapovani na namydlenych schodech , na kterych je mozny snadno uklouznout dolu a zpet , na misto vpred.
Kritikove a jejich kritiky porad dokola , mlaceni ctenaru fialou ,sikelou ,
jaurou sou nechutny,nepromysleny a povrchni takticky ,triky .. Nevedou nikam.
Nedavaji nikomu ani trochu lepsi, perspektivni budoucnost.
Clanky sou jen vopakovanim nakych uz znamych informaci ,se snahou delat politiku doma na kolene..A spichnou je dohromady..Minus premysleni.
Kamala uz je splachnuta do hajzlu minulosti.
V us se nic nemuze zlepsit ,uz minuli patnik ,/point of no return/, vod kteryho se
mohli vratit ,tam kde byli..takze jde o to co bude horsi. A jak a pro koho.
Balvany sou uroky a zbrojeni. Dale precpavani bohacu miliardama vod vlady.
Korupce. Uz je i vysvetleni .Mimo to ze si vladni a byrokraticky ukrove kradou a zakupuji majetky a luxus na zapade /ty blby to schovavaji doma/, mame tady caste navstevy Kyjeva ,kdy navstevnik privlece velky prachy, ty se rozdelujou a cast si navstevnik veze domu z toho..
Lejno napr. ma behavku do Kyjeva ,demokrati z cely EU,britove , taky.
Mimo dalsi neni mozny vyhodit vsecky uredniky vlady a zacit system menit.
Prave ty nechteji jinej system a bez nich. Mimo neziskovky sou ty paralelni organizace ,jako napr. tech 17 bezpecnostnich ..
Maji metody a praxi a hlavne velky uspechy na zmeny vlad na svete..I u nas.Napr.
Sotva se Rusku vobjevil problem Putin ,uz zacali manipulovat s ukrem ..
Docasny neuspechy ,neznamenaji nic, ze by se vzdali..Nikdo je nejen nezmeni,
neovladne a neskonci, spis naopak./Nixona vyhnali jako psa , napr./.
Reforma permanentnima prohrama zahnivajiciho,precpavanyho korupcnima dolarama, se 800 zakladnama, Pentagonu, ani mladej president nesvede.
Penize ,vliv vlady a presidentu ,/Biden vostuda/ na svet , prestiz,obavy konci ,
mam dojem, ze mensi svindle byly provadeny ,medialne , soudne /nebyl zavrenej/ ,demokrati ochotne prohravali ,netrefovali se ,predem, pro Trumpa.
Lidi si vsimnou. Ukazovali pocty volicu. Kdyz Trump prohral ,Biden dostal 81 milionu hlasu a Trump jenom74 milionu. Ted vyhral ,dyz dostal 72 milionu a Kamala
67 milionu. Ve statech kde nechteli vod volicu prukaz totoznosti dostala nejvic .
Presto zhruba 20 milionu volicu za 4 roky se nejak vyzmizikovalo.
Pres pouziti nejdokonalejsich pocitacu..Co nedelaj lidsky chyby pri scitani ,
jako urednici.
Nakonec, nejsou vylouceny naky pohyblivy i povrchni zmeny, nejaky zacatky ,ktery nastartujou ,vyprovokujou a rozjedou ,zatim skryty impulzy v utlacovanych masach na celym svete a jejich pohyb a akumulace dalsich , az do naky laviny zdola nahoru , nebo dokonce do revolucni a nezadrzitelny povodne… .Pac sou vsude umele zadrzovany ,tak sili a vyriti se obcas ven ,na svet ..Nebo tak ..
Na obyčejnou uvážlivost a špetku společenského taktu člověk nepotřebuje žádnou politickou praxi. Stačí prostě jen nebýt neomalené hovádko, které trpí komplexem vlastní výjimečnosti. Což se o naší současné politické reprezentaci a jejích nohsledech nedá říct ani náhodou.
Mimochodem mi přijde celkem vtipné, že po všech těch velkohubých výstupech našich ministrů a jejich exhibování v médiích, se najednou na povel všichni jaksi stáhli do pozadí, a pokud se o nich dostane na titulní stránky nějaká zpráva, tak je celkem neutrální typu, že Lipánek zvažuje vstup do TOP09. Už žádné tanky v kabelkách a fetišistické focení se zbraněmi, žádné výlety do míst, kde údajně vedeme válku, žádné besedy v hospodách s lurdskými zázraky, případně pletením svetrů vyhráváme válku proti kvintesenci zla, prostě nic podobného. Úplně vidím ty týmy marketérů, jak nařídili té naší věrchušce, že nastal čas ten poslední cca rok stáhnout se poněkud ze světel ramp a zbytečně nedráždit lid.
Hmm, a myslite si, že ty panenky a panáčci vydrží tak dlouho sedět v koutê?
A že mají tak moudré marketery? 😄😄😄
Já bych to přisuzoval obyčejnému šoku. Znáte to: „Železniční vlečka porazila křečka …..“ 😄
Jen Kolář mladší se ještě drží, kromě Koněva by chtěl privatizovat nebo znárodnit (u nich to vyjde na stejnou) majetek Rusů. Vzhledem k tomu že jich má něco tady cca 40.000 kusů, tak asi brzy zase zaleze do sklepa a posílí ochranku 😏
Mám ještě nějaká semena Ricinus communis a vysévat je nebudu, i když rostlina je moc hezká. Že bych mu je poslala v obálce?
Nechte si je, ricinovy olej je ted na podzim (stejne jako Gutalax) nejlepsim lekem na kasel – jedna lzicka po ranu a celej den se bojite zakaslat…
Ricínového oleje mám tři plný lahvičky, ale používám ho jako kosmetický prostředek.
Co s ním taky jiného, když už nekašlete, žejo… 😂
Kupujte ,lidi kupujte , zaruceny ucinek , tisice dekovnych dopisu ,kupujte…Mala lzicka po ranu ,velky fofry za branu..
Zakaznici nam pisou…
„Kaslat vam netreba ,vase prdel kasle a blije za vas“ ..
„Az se potom na vsecko uplne vykaslete ,
a vsichni na vas, z toho smradu..Svatej klid.
„Exekutori k vam ani nepachnou“..
A to byste koukal, jak po něm rostou řasy! I stařecký skvrny se pomalinku odbarvujou.