22 listopadu, 2024

Akce zakázána!

Přátelé, na cestě k totalitě jsme zase o kousek pokročili. Už nám na setkání s občany neruší sály, už nám akce rovnou zakazují. Nekecám. STAČILO! mělo mít debatu ve Starém Plzenci na místě, kde se podobné debaty v minulosti odehrávaly zcela běžně, v jídelně objektu PRONAP. Podnik je v současné době v konkurzu, ale normálně funguje dál. Sál byl standardně pronajat, protože běda, kdybyste dneska dělali předvolební akci a neměli vše smluvně podchycené, to by na vás okamžitě nastoupil Úřad pro dohled nad volbami (ano, tohle všechno u nás máme).

Ovšem, správce konkurzní podstaty, pan Švantner, měl na věc jiný názor. Že prý nestrpí žádné rudohnědé akce a besedu ZAKÁZAL! Ne, že by zrušil pronájem sálu, on opravdu besedu na férovku ZAKÁZAL a ještě tímto zákazem přelepil plakát zvoucí na akci. Je to tak pěkná ikonická fotka, že jsem si ji hned dal jako profilovku na fejsbůk. Doteď jsem tam měl onoho agenta, který sahal po pistoli při zemědělských protestech a myslel jsem si, že větší sviňárnu už hned tak nezažiju… a vidíte, vydrželo mi to necelé dva měsíce.

Pak se našel ještě dokonalejší adept na Heydricha… Správce konkurzní podstaty PRONAP, Švantner. Akce zakázána!

V civilu je určitě zcela spořádaný člověk. Ve volném čase chovatel králíčků, v pracovní době velitel koncentráku… Ty víš, dobrotivý Bože, že každá nelidskost je mi cizí… komunisti ovšem nejsou lidé! Proletáři všech zemí, vyližte si prdel! Tedy kromě soudruha rozvědčíka Petra Pavla a soudružky politručky Evy Pavlové, kteří si to už odpracovali. Konečná si to ovšem nemůže odpracovat nikdy… proč? Protože Švantner rozhoduje, komu bude odpuštěno. Je úplně jedno, že Konečná nikdy neřekla ani slovo o třídním boji a nikdy nevypracovala jedinou esej na téma vedoucí úlohy Komunistické strany (narozdíl od Pávka), je úplně jedno, že KSČM nikdy nebyla shledána extrémistickou, protože jinak by byla z moci soudní už dávno zrušena.

Na rohu ulice, Švantner o morálce káže…

Beseda o tom, že nejsou zubaři, v lékárnách chybí léky, potraviny nezlevňují, ale zdražují, že zemědělci směřují ke krachu a boj proti oxidu uhličitému se zvrhl v boj proti vlastnímu průmyslu (jak je vidět i v případě PRONAPu), to je něco, co lidé nesmějí slyšet a proti čemu je třeba co nejenergičtěji bojovat svévolným zasahováním do volební kampaně, zakazováním a kdyby Švantner mohl, tak i přísnou cenzurou. To by tak hrálo, aby lidi slyšeli, že se s tím v rámci demokratického procesu dalo něco udělat a nedej Bože, kdyby se dozvěděli, že mohou volit i někoho jiného než Fialovu pětidemolici.

Samozřejmě, kdyby vládnul Babiš, tak by bylo zcela záhodno, aby opozici nikdo nenarušoval jejich právo na demokracii. Obráceně to neplatí. Evropské hodnoty jsou to, když vládneme my, bez ohledu na to, co děláme. Rudohnědé akce, to je, když vládne kdokoliv jiný. Ti nesmějí podle evropských hodnot nic.

Ale všeho do času… Fico teď na Slovensku veřejnoprávní televizi prostě zrušil. Jak to mohl udělat? Inu, využil nástrojů, které mu připravila současná opozice. Oni je připravovali proti Ficovi, ale když ony ty volby dopadly jinak. A pak i ty prezidentské. A teď najednou je Fico na koni a využívá zbraně, které byly nashromážděny na boj s populisty a dezinformátory.

Až se u nás zhoupne mocenské kyvadlo, tak by správce konkurzní podstaty, JuDr. Švantner (a s ním všichni líbodémo, neměli být překvapeni, až se proti nim použijí stejné prostředky, jaké teď používají oni proti nám. Neměli by se divit, až budou všechny ty cenzurní mechanismy použity obráceně. Neměli by se divit, že tomu lidé budou tleskat a vůbec jim nějakých Švantnerů nebude líto. Byly to evropské hodnoty, které legitimizovaly podobné praktiky. Byla to eurohodnotá vláda Petra Fialy, která bojuje proti svobodě slova a za právo na korigované informace. Tak jen aby se pak nedivili, až někdo bude korigovat informace o nich.

A samozřejmě by se nikdo neměl divit tomu, že si lidé raději najdou informace na hentěch internetech a odcházejí od České televize a Bakalomédií. Ono se na to totiž nedá koukat, stejně jako se nedá koukat na ksicht toho Švantnera a těžko po lidech chtít, aby si vážili toho, co udělal. Akce zakázána, protože já, Švantner, jsem povolán liberální demokracií, abych rozhodoval, kdo má a kdo nemá právo mluvit k lidem.

Tohle není žádná psychická úchylka, tohle není psychopatie ani nic jiného. To je úplně normální pokřivený charakter. Není to vrozené, ani se to nedá léčit. A proto to také jednou nebude žádná polehčující okolnost.

Až budeš mít , Švantnere, za 45 dní ksicht protažený až na zem, tak věz, že jsi tomu svou křivárnou hodně přispěl.

Obrázek přidávám pod textem, abyste si ho když tak mohli také dát na profil. Tohle nesmí zůstat bez odezvy.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.

149 thoughts on “Akce zakázána!

  1. Doporučuji:
    https://www.radiouniversum.cz/ladislav-henek-proc-se-rozpadaji-vztahy-mezi-muzi-a-zenami-a-co-s-tim/

    Nenechte se odradit názvem, je dost zavádějící. Dámy se nad článkem rozplývají, ale ve skutečnosti se nejedná o červenou knihovnu, ale o perfektní definici pokrokářství a dobroserství, včetně mechanizmu, kterým spolehlivě ničí lidské vztahy, kdekoliv a kdykoliv – nikoliv jen mezi muži a ženami.
    Cituji:

    „Vidíme to kolem sebe v rodinách, malých i velkých firmách, obcích od nejmenších po velkoměsta, i v celých národech. Pokaždé tam najdeme pevné přesvědčení těchto lidí, že na jejich straně je přece pravda, všechno dělají kvůli dobru, zlepšení něčeho v zájmu spravedlnosti, úspěchu, nějakých hodnot. Neuvědomují si, že jejich pravou, hlubokou motivací je pýcha, povýšenost, touha sebeprožívat se jako ti lepší, hodnotnější než ten druhý, než ti ostatní. Jasným znamením těchto motivací, které nikdy nejde dokonale ukrýt, je pohrdání, výčitky, nebo jak jsme opakovaně toho svědky, litanie až kázání, dehonestace, ponižování oponentů, což jsou ingredience zla, zloby, rozleptání duše, jejího rozkladu.“

    1. Tuším, že ten Švantner to jistě taky udělal z nějakého lidstvu prospěšného důvodu a je na to patřičně hrdý 🙂

      1. Spravce se dopustil cinu , vedet do predu. Rudohnedky ,
        /neurcitej a negativni predsudek/,je oznaceni hanlive.
        Nemoh vedet dopredu , jakou cinnost budou v pronajmutym a zaplacenym sale provozovat..Treba vitani novych obcanku..Dopredu vedel ,ze cinnost spatnou.
        Tady ma Konecna dobrou prilezitost se obhajit a na nem svezt a ukazat, co je zac..
        Aby ukazala , kde ma ty svaly a zuby jako zralok….Potrebny mezi ty mazanky v EU.

  2. 🇩🇪 🤡 Německo – opět nám lhali o nutnosti odstavit jádro!!

    O čem se nesmělo psát na mainstreamu už se psát může. Přišlo povolení, protože už sami zjistili, že jsou v ohrožení – Evropa se hroutí.

    Skandál německých Zelených: O nutnosti odstavit jádro lhali
    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-skandal-nemeckych-zelenych-o-nutnosti-odstavit-jadro-lhali-40469446

    A takhle lžou se vším i s tou Ukrajinou nám lžou. Za rok nám zas mainstream napíše, „bohužel, ale opomněli jsme vám sdělit důležitá fakta o Ukrajině. Vše je jinak, zapomeňte“!

    1. Prvni vlastovka na hovinkach:
      „Moskva a Kyjev mohly už několik týdnů po ruské invazi na Ukrajinu v únoru 2022 uzavřít mírovou dohodu. Byly jí velmi blízko, protože vyjednavači obou stran měli dokument až na některé jednotlivosti prakticky hotový.“

      1. To jste zjistil až teď? Pak přijel Boris Johnson a zrušil to a bylo po všem a od té doby se bojuje dál, aby měli Britové radost.

        1. Nikoli, podstata jeho sdělení je v první řádce. Zbytek je citát faktu, který samozřejmě zná, ale jeho existence v méééédiích je opravdu novinka. Také jsem byl v šoku, když jsem to viděl. Je to pár týdnů, co jsem o tom přesvědčoval kamaráda a pro něj to bylo zásadní pro jeho vnitřní hodnocení konfliktu.

        2. Pro velkej uspech vopakovat.
          Takze po uzavreni mirovych dohod a drive ci pozdeji , by se zvopakoval jenom priklad a osud dohod minskych..Protoze…
          Dohodovat se kazdej muze, jak chce v demokracii.
          Dohody a smlouvy uz davno demokrati pohrbili ..
          Zneuzivali a podvadeli. Je s nima konec. Odpadavaji jako kuzelky.
          Zase jenom je zpozdeni to pochopit a diplomaty ,smlouvisty zahnat pryc ,do prace..
          JInak skodi..

        1. Po výslechu Vladimíra Vladimíroviče na detektoru lži a s použitím pravdomluvné injekce, došli americké zpravodajské služby k tomuto výsledku.

    2. Full Gestapo und SS. Ukazujou s jakou chuti nemecka policie dobejva mlade demonstranty, kteri jen bojuji za svoji, zatim zakazanou, budoucnost.

  3. Takže, PRONAP s.r.o. vstoupila do likvidace 1.10.2022 – od této doby všechny právní úkony provádí pouze likvidátor a pochybuji, že smlouva pro besedu STAČILO byla podepsána před tímto datem.
    Buďto je tedy pan likvidátor hloupej jako štolverk a podepsal smlouvu o pronájmu, kterou nemohl podepsat nebo podepsat mohl a podepsal, ale pak usoudil, že svoboda shromažďování platí jenom pro lidi jeho světonázoru.
    Je třeba si taky uvědomit, že on na systému vydělává stejně jako např. gauner Bakala – gauner v případě Bakaly se může používat – viz. rozhodnutí Bakala x Zaorálek.
    Do změny systému s tímto nic nenaděláme, můžeme jen jednotlivé případy dokumentovat a archivovat a počkat na návrat práva – ta sebranka totiž porušuje DNES PLATNÉ zákony … V jeho případě pak nemůže být použita žádná polehčující okolnost, protože se jedná o právníka, tedy osobu znalou. Těch úhlů porušení STÁVAJÍCÍCH zákonů bude více – např. asi nejzávažnější je dokonaný skutek pro demontáž demokratického zřízení …

    1. Ať bylo jak bylo, ať je to pravda -či dle zastánců zdejších ne, faktem je že je parádně provařený. AŤ to udělal či to na něj někdo našil – kdo ví, ale vzali byste si za obhájce právníka, který je politicky ovlivnitelný. Já vím, jsou to fabulace, ale jak napsal kdosi hned ze začátku – měl by se snažit hlavně o snížení dluhu. Což nedělal, takže otázka je PRoč.
      Ten punc politicky ovlivnitelného už mu nikdo neodpáře.
      Jen si vzpomeňte jak někteří „spravedliví“ dodnes nasazujete psí hlavu Samkové – že vzala obhajobu romů..

      1. No, právník má sice klienta obhajovat ze všech sil, ovšem útoky Samkové proti matce vážně zraněného muže, to byla nechutnost non plus ultra.

        1. Presne tak, Samkova sla daleko za ramec jakekoliv lidske etiky, jako naprosto sfanatizovany stroj, mi pripominala v tom toho nemeckeho dustojnika co ve filmu nejdriv nechal zastrelit zidovskou stavarku a pak naridil stavet podle jejich pokynu… A nikdy se neomluvila, neudelala sebekritiku. Typicka sociopatie, sociopate proste nevedi ze delaji zle, co je dobre pro jejich cil, musi byt dobre i pro ostatni…

          1. Splh nahoru pro oportunisty,co nejkratsi cestou . Tedy temi ,co se snazi
            najit a vyzdimat kazdou prilezitost do posledni kapky.
            Ctizadost a vse ovladajici touha akademika, se vysplhat , hraje zde roli.
            Prvni schod nahoru je diplom dochtora….
            Lickyprava mensiny stedrymi davkami nahle a velmi tezce ublizovanych romu, byl takovej kun prilezitosti , kdy se nevaha , na kterym byla moznost
            docvalat sprintem a bez velkyho usili/postaci kricet na spravnych mistech a tak na sebe upozornovat/, ,az k cili, mezi mocny.
            Takovou prilezitost splhavci nemuzou vynechat, vrhnou se do ni telem a dusi..Kdyz to nevyjde hledaji dalsi prilezitost ..

  4. No, onoté akci to může být docela jinak. Správcové jsou různí , četla jsem o mnohých případech. Tak kdo ví, možná by to bylo maření plánů či zvyků, kdyby se ta firma díkY té akci dostala více do povědoní ovčanů a díky tomu se zbráborala a z jeho područenství se dostala. Možností je docela ddost…..Co my víme….

    1. Praxe a bohaty zkusenosti z ni ,sou nad knihy , psany v kanclearich v pohodli.
      Kdo umi ten dela , kdo neumi krici poucky vo tom ,jak ma kazdej spravne pracovat..

  5. Každá válka je stejná.

    1) Systém ovládá vše – i média – skrze ně jede propaganda a masírka.
    2) Byznys elity v pozadí instruují dosazené úředníky a politiky.
    3) Za byznysové a další mocenské zájmy chcípají pouze chudí a postradatelní.
    4) Synové elit a dosazených úředníko-politiků nikdy nechcípají.

    Kdo by měl být ideálnější voják v současném ukrajinském konfliktu než mladý mužný syn pana starosty Klička? Je motivovaný, odhodlaný, silný, syn velkého bojovníka a představitele režimu.
    A bojuje? Nikoliv. Je v zahraničí na prestižní univerzitě a jede jeden velký bohatý mejdal. Když se Klička zeptali, jak je to možné, odvětil, že syn má i německé (či jaké cizokrajné) občanství. Video ze života mladého Klička v odkazu níže. On paří a jede luxus zatímco mladí obyčejní ukrajinci uhořívají zaživa či si zandavají v krutých bolestech vlastní střeva vyválené ve vlastních výkalech zpátky do břicha. Taková je válka přátelé a nikdy nebyla a nebude jiná. Nic mě z toho nepřekvapuje, jen mě vždy ve špatném smyslu fascinovalo to, že my obyčejní lidé si necháme tak srát na hlavu a nahnat se do války proti jiným chudým klukům.
    https://twitter.com/Dimitris_Light/status/1775998980956082527

    1. Re: aH

      Víte proč?
      Málokdo má ty koule, i když už vidí, že s největší pravděpodobností zhebne v řádu jednotek hodin až minut, aby vzal nafasované koktavé železo a eliminoval ty systémové hnidy, které jsou nejblíže jeho tělesné schránce.
      Povím to ještě jinak. Kdyby se takový židovský transport, skládající se z několika tisíc kusů, rozhodl jako jeden muž, že z vlakové rampy jednoduše odejde, nezastavily by ho žádné kulomety, které tam Němci měli. Zůstala by tam možná polovina přibyvších ležet v krvi, ale ta druhá polovina by prostě odešla a šlapala by po mrtvolách německých vojclů.

      Osobní zkušenost – a to zdaleka nešlo o život.
      Desítky nocí prostátých u šaltrů na celnicích, nikdo nesměl ani ceknout, protože si to soudruzi celníci nepřáli.
      A ti chlastali, šoustali, hráli hry na počítačích, řehnili se poslušnosti = pitomosti točvolantů, kteří tam stáli jako ovce a čekali, až jim celní panáci dají potřebný štempl. Nikdo z ovcí nebyl schopen nahlas říci, že se válejí a dělají úplné hovno, namísto aby makali, o podání nějaké stížnosti ani nemluvě.
      A to všechno jen proto, aby si jich někdo z celníků nevšiml a nezapamatoval si jejich ksicht nebo jméno a neudělal jim pakárnu navíc, kterou jim udělal úplně stejně, když chtěl nebo mohl.

      1. ano, bohužel máte pravdu, ale stejně mě to děsivým způsobem fascinuje

        bohužel to vědí i strůjci naší společnosti, majitelé blackrocků a spol.

      2. Ad „…Kdyby se takový židovský transport, skládající se z několika tisíc kusů…“

        Nemohl. Ti lidé už neměli sílu, protože byli jednak napůl udušení z přecpaných dobytčáků, kde strávili 2-3 dny bez jídla a vody (1 kbelík vody na cca 80 osob), a jednak byli polomrtví hladem již z ghetta.
        Navíc byli v šoku z toho, co je čekalo na rampě – reflektory, řev, mlácení, psi cvičení na trhání lidí.
        Plus zběsilá rychlost, kterou probíhalo vyložení a selekce (pokud probíhala; některé transporty šly do plynu celé a ve vyhlazovacích táborech neprobíhala nikdy).
        Bylo tam ještě pár dalších faktorů, ale tyto jsou hlavní.

      3. Targus: O tom klasicky psal Solzenicin. Ze kdyby se byli obcane Leningradu dali do toho, a chlapi se sekerama cekali dole v baraku, zda prijde nekdo zatykat, a kdyby ti co zatykali v Stalinovych cistkach, se doma loucili mozna naposled, tak by vse dopadlo jinak. S tema gulagama.

        1. Tohle byly jen Solženicynovy vlhké sny.
          Ti lidi věděli moc dobře, že kdyby se popsaným způsobem vzepřeli, tak by to bylo naposled.
          Další den by tam byli vojáci, víte?
          Stalin si nemohl dovolit ten luxus, aby se mu lidi – civilisti vzepřeli. Následnou válku s Hitlerem, by s odmlouvajícími a vzpírajícími se lidmi, nevyhrál.
          Jiná, zajímavější věc byla, ty čistky v RA.
          Ti lidi byli vojáci a měli zbraně – a přesto se nevzepřeli.
          Věděli, že by je na místě zastřelil první nejbližší, Stalinovi a jeho klice „loajální“ důstojník.
          O psychologii teroru toho moc nevím, ale někde jsem četl, že spolu s psychologií davu, jsou to samostatné vědní obory.

          1. Pokud bylo cenou to ze Rusko prezilo, tak kdo jsme my abychom to soudili ? Priklad z reality jak „bestie“Stalin zachazel se svymi lidmi : Pred valkou koupili v USA licence na 3 letadla, treba slavny dopravni Douglas DC-3, v SSSR pak vyrabeny jako Lisunov Li-2. Jenze v USA je imperialni system mer (palce, stopy…), v SSSR metricky. Ale nelze to prepocitat otrocky, pac to nevychazi. Tohle predelat, se temer rovna konstruovani noveho stroje. Tym ruskych konstrukteru poslany do USA pracoval liknave, sotva prepocitali jeden typ, zato domu si privezli cele vagony luxusniho zbozi, treba tehdy domaci chladnicky byli neskutecny luxus – nejen v SSSR. Tak se Stalin nasral a zavrel je do vezenske konstrukcni kancelare, tzv. šarašky. A vida jak se pani inzenyri pracovne rozebehli, kdyz jim mohlo jit i o krk 🙂 Je nesporne, ze pri pouzivani takovych metod se udelo i mnoho nespravedlnosti, hlouposti, vyrizovani si osobnich uctu, apod. Ale jaky byl vysledek pro zemi jako celek ? Nejsme Rusove, abychom soudili co ma v konecnem dusledku pro ne vetsi cenu. Ze ted maji vlast s velkymi perspektivami – ale ztratili kvuli tomu miliony jedincu…

            1. máte pravdu, historie a média lžou o všem – to dnes a denně vidíme
              ale o nikom se na západě tak nelže jako o stalinovi
              kdyby stalin tvrdě netrval na průmyslovém růstu, na vyčištění trockistů ve vedení armády a všech složek své země, na tvrdé obraně v chýlící se válce tak by sověti a slovani byli již vyhlazeni tak jak to měli nacisti v plánu

              ale toto se v ČR říkat nedá, tady je to jak u inkvizičního soudu – tady jede silně emocionálně jen jedna pravda ofiko

              1. Rusové odjakživa potřebovali pevnou ruku. To není nic nového, ani špatného.
                Je to obrovský kus světa a tolik národů…
                Poprvé se to dalo v mé generaci sledovat, když zeslábl Brežněv a po těch dvou mrtvolákách nastoupil Gorbačov.
                Země v rozkladu, který završil pokusem o suchý zákon.
                Další potvrzení byl Jelcin a definitivní potvrzení nutnosti pevné ruky nad Rusy, je zatraceně chytré vedení rukou VVP.

                  1. My i Západ tomu říkáme brutální teror, pro Rusy je to pevná ruka.
                    Západ má trochu odlišné vnímání těchto pojmů, my taky.
                    O československých padesátkách se dnes říká, že to byla doba „brutálního teroru Strany“ – a přitom milióny lidí v tom žily, pracovaly a vychovávaly děti – však jsem jedním z nich. Ještě v sedmdesátkách by si to o tom teroru nikdo nedovolil říct. Taková prostě byla poválečná doba, jak mi vyprávěli rodiče. Všude ksindlů a vlastizrádců, jako naseto, nějaké máslo na hlavě z války, měl skoro každý – tedy z těch tehdejších, vysokých straníků.
                    Drobná perlička k tomu „rudému teroru“ :
                    Ruský kolega Nikolaj, se kterým si dodnes občas napíšeme, ale i část našich tehdejších spolupracovníků v SSSR, nám už v roce 1985 sdělili, že Sověti mají za vcelku jasnou věc, že Jurije Andropova odpravili jeho bývalí podřízení z KGB.
                    Když nastupoval do funkce po Brežněvovi, tak ve skutečnosti nebyl nemocný a ani starý, nebylo mu ještě ani 70.
                    Ale udělal skoro školáckou chybu: Oznámil předem, že se chystá udělat pořádky v KGB, protože ji dokonale znal zevnitř.
                    Vysoké desetitisíce mrtvých duší „agentů“, na které se vykazovaly platy a mimořádné odměny, nekompetentní velení některých odborů, založené často jen na zásluhách otců, čachrování s valutami, pokoutní kšeftování a dovozy zboží ze Západu v diplomatických zásilkách. Skoro jako u nás 😀
                    Chystal se to z pozice ÚV KSSS zarazit, což předtím nedokázal ani z vlastní funkce dlouholetého velitele, tak moc to tam bylo zakořeněné.
                    Někteří lidé tam byli fakticky neodvolatelní, protože hodně věděli.

                    1. Byla to silena doba , vod 48 se zmocnil vseho burzoust Slansky a spol , kolega nacistu , predstirajici zedrenyho delnika z 1933 -45 , aby ved stat delniku ,nikdo kolem si nebyl jistej zivotem atd…
                      Bejvalej delnik Gottwald se musel spiknout s bejvalym delnikem Zapotockym, aby prezili a vostatni soudruzi taky.
                      A burzousta sobe vodstranili..
                      Potom kdyz vec utichla zacal velikej plac ,vycitky svedomu , pokani ,proseni za vodpusteni , ceho se dopustili na tech nedotknutelnych..Dodnes ti ublizeny si stiznostma poridi co chteji..
                      Co spachali je totalne zapomenuty a pohrbeny akademikem historikem,aby povysil do lepsi kancelare..Masy ted sou presvedceny ,ze..
                      Za vsecko moh a muze jenom Gottwald..

              2. Charakter cloveka a jeho cile lze vysledovat casto mnohem lepe podle makro udalosti, ne podle tech velkych, ktere jsou vzdy nutnym kompromisem. Treba v lete 1945 prisel ke Stalinovi podat hlaseni vucihlede dobre naladeny armadni velitel. Po skonceni se osmelil : Soudruhu Staline, nechteji mi schvalit dovoz moji valecne koristi z Nemecka. Bylo by mozne mi to povolit ? Bylo by to mozne, rekl Stalin, predlozte seznam. Lampasak okamzite vytahl z kapsy lejstro. Stalin ho vzal a napsal na nej : Vydejte soudruhu plukovnikovi jeho harampadi. J.V. Stalin. Spokojeny adresat si to precetl a zarazil se : Soudruhu Staline, ja jen ze tam je chyba, jsem generalplukovnik. „Ne, tam je vsechno spravne, soudruhu plukovniku…“

          2. Ja to vidim jinak. Je to takova ta Sofiina volba. Das gestapakovi jedno dite, nebo obe? A pak stejne zahynes… anebo gestapakovi vrazis nuz do zeber a zahynes. Ale podruhe uz se dalsi Sofie ptat nebude.

            Ty cistky zacaly davno pred valkou.

            „Oni“ se vzdy dokazou nejak domluvit. „My“ zustavame rozdeleni a slabi.

    2. System zase bez vysvetleni..Jenom pro uplnost , kdyby se podarilo zvitezit , tak Klickovi synove , by se nahle zjevili jako nejvetsi , nejstatecnejsi a nejdulezitejsi ukrove , kteri nemuzou nedostat nakou vysokou funkci ve state …Budoucnost naroda zajistena..
      Diky dobre usazenymu tatinkovi , kdyz tu existenci statu vybojujou jiny…
      Ty co bojovali a umirali uz nejsou potreba..A samozrejme by v takovych vysokych funkcich urcite nevobstali a zklamali…V Hamburku nestudovali na dochtory , tak ani nemaji kvalifikaci, at mejou hajzly..Nebo tak a sou zticha , nebo uvidi..

  6. Přestávám tomu Vidláku rozumět. Likvidátor spravuje veškerý likvidovaný majetek společnosti. K podpisu jakékoli smlouvy je oprávněn jen on, nebo jím pověřená osoba.

    Z textu mi vychází, že likvidátor uzavřel krátkodobou nájemní smlouvu, zkasíroval peníze a následně besedu zrušil.
    Je postup událostí správný. Jste kámoš s Konečnou a jistě vám onu nájemní smlouvu ráda ukáže vám i nám.

      1. Drahý Tymákovan, jistě znáte, že prázdný sud nejvíce zvučí.

        Nepíši, že by ji měl ukázat kdokoli mně, ale nám, neb je NÁM Vidlákem předkládáno, že
        Sál byl standardně pronajat, protože běda………...

        Podivuji se nad tím, neb tvrzení odporuje elementární logice.

        -buď smlouva byla, pak je Likvidátor pitomec, a překročil své pravomoci
        -nebo smlouva nebyla, pak nám Vidlák valí politické klíny do hlav.

        Chápu, že jste prosťáček a věříte, že pravda Boží sestoupila Vidlákem k nám. Já tomu nevěřím, tudíž se jen občansky ptám. Chce li Vidlák obstát se svým tvrzením, pak smlouvu a s ní snad i soudružka Konečná ukáže. Jinak je mám oba a Vidláka víc, za ubohé sráče.

        Ještě se zde objevila nesprávnost, že likvidátor nemá oprávnění nájemní smlouvu podepsat. Bez dalšího vysvětlení. Má to oprávnění.

        1. Vidlák zde před nedávnem psal, že „Vidlákovy kydy nejsou nositelem pravdy, ale nositelem názoru.“

          A tak se musí přistupovat k jeho článkům.
          Prosťáčci jako Tymákovan…tam je to marné.

          1. Zjevně máte problém porozumět psanému textu. Co má pravda vůči názoru společného s právem vyžadovat zveřejňování smlouvy ? Pokud nepochopíte ani toto, raději se znovu neztrapňujte.

              1. To mi pripomina sarkasmus svetoveho mistra fejetonu, Arta Buchwalda : „USA znají odpověď. Jak zněla otázka?“ 😀

              2. Ano, ale v tomto vlákně je jde o něco jiného, věšák psal „nájemní smlouvu ráda ukáže vám i nám.“ Na to jsem reagoval proč by mu to měl ukazovat a věšák jako správný troll se začal kroutit někam jinam.

              3. At Vidlak vyzve zucastnenou osobu, aby udalost vysvetlila..
                Vzdycky lepsi nez nazory na neuplny informace videny zdalky.
                Vo pravdu nejde , pravd subjektivnich se muze vobjevit tolik ,
                kolik je zucastnenych osob, jde vo skutecnost.
                Vybirat potom pravdu skutecnou je moc prace a cela zalezitost
                za to nestoji. /Jenom stouraly do kazdyho hovna vzrusuje a zajima/.
                Osoba vypovi spravne ,zodpovi pripadny dotazy a ctenar si udela pro sebe zaver.

        2. Hezký úkrok stranou …
          Meritem Vidlákova sdělení je, že akce byla majitelem ZAKÁZÁNA. Viz přiložené foto.
          K zakazování ani k povolování shromáždění není majitel oprávněn. Ten buď svůj prostor pronajme, nebo ne.
          Nebo tím reaguje na signály, jako reagovali např. vypínači nepohodlných webů.

  7. A umelci podpísali prezencu listinu ohľadne charty, ako nám vysvetlil božský Karel,a takto ich zločinecká organizácia KSČ oklamala a oni o ničom nemali ani páru 😁😝….. A ešte tú o Karkulke a zlom vlkovi 😁…..

  8. To nejdůležitější již vykonal Občan.

    „Mgr. VIKTOR ŠVANTNER, dat. nar. 20. prosince 1979, č.p. 105, 332 04 Nezbavětice.

    Problém je možno úspěšně vyřešit.
    A navíc rychle a bezbolestně.

    1. Zatím to ale vypadá, že omlouvat se musí Dostál Švantnerovi.
      Sice se u toho ošívá, ale je mu to houbelec platné. Chlapec totiž zapomněl, že tohle není „Akce Antibabiš“ a že verbálně napadl borce o dost vyššího levelu než jsou ministerští právníci.

      1. Re: Občan

        Strana, která nemá k dispozici své POLITICKÉ PŘESVĚDČOVAČE, má vyhlídky na jakýkoli úspěch velmi omezené.
        Áda měl SA, komouši měli LM.

          1. Re: chcimír

            Čímž chcete světu sdělit, že chcete být za každou cenu považován za mamlasa.

            Já jsem nenapsal VŮBEC NIC o nějaké úrovni. Já jsem psal o podpoře politicky zabarvených slov MOŽNOSTÍ konat, nejlépe pak s nějakým donucovacím prostředkem v ruce.
            Dneska jsou policajti jak utržení z řetězu, protože si moc dobře uvědomují, že na ně není ŽÁDNÝ metr.

      1. Ano, je(!) dílem naprosto typického dezoláta:
        Mgr. VIKTOR ŠVANTNER, dat. nar. 20. prosince 1979, č.p. 105, 332 04 Nezbavětice.

    1. Vždycky se nakonec najde náhradní prostor. Není to poprvé, co někdo zrušil pronájem. Ale poprvé někdo na férovku napsal, že je akce zakázána.

  9. „správce konkurzní podstaty ….. tímto zákazem přelepil plakát zvoucí na akci“:

    Firma není v konkursu, je v likvidaci.
    Není konkursní podstata, je likvidační podstata.
    Mgr. Švantner je likvidátor, není správcem konkursní podstaty.
    Což o sobě asi ví. Tu vyfotografovanou přelepku tam tedy stěží umístil on.

    1. Re: ZH

      Akademická otázka k Vidlákovi.

      Pokud má ZH pravdu, což zřejmě má, nabízí se otázka, zda soudruh vyděrač – pardon – likvidátor vůbec ví, že jeho jménem někdo něco ruší.

      Čímž vůbec nenaznačuji, že soudruh je dobrák a že je „nevinej!!!“.
      Ale proč by nemohl být pachatelem – lepičem někdo z jeho loupežnického – pardon – právnického týmu, že?

      1. Podle https://twitter.com/dostalondrej/status/1783838196633108738 nájemce (MiJaP jídelna, s.r.o.) má nájemní smlouvu na jídelnu, ne „na besedy“. Na to, aby se v pronajatých prostorách konala „beseda“, by musel mít souhlas likvidátora Pronap, a ten nedostal. Čili akce byla zrušena, neboť k ní nedal souhlas likvidátor.
        Někdo (jiný než Švantner) to nazval „zakázána“.
        Přelepku „zakázána“ s uvedením neexistující funkce (správce konkursní podstaty) tam umístil nějaký mamlas, teoreticky to mohl být buď mamlas-dezolát (aby mohla vzniknout „ikonická fotografie“ dokumentující utrpení a útlak dezolátů), nebo naopak mamlas-antidezolát (aby ukázal dezolátům zač je toho loket).
        Švantner by se podepsal „jednatel a likvidátor „.

        1. Re: ZH

          Tak moment.
          Nájemce má smlouvu na prostory, anebo na vaření a výdej uvařeného jídla v době oběda?
          To je totiž dost podstatný rozdíl.

          Zejména je pak důležitý odstavec o DOBĚ VÝDEJE. Konečná a spol tam přece mohou přijít na DINNER a o tom jsme se kdysi v anglině učili, že se podává od „našeho“ oběda až do večeře.

          Komouši a zájemci o pokec s nimi si tedy mohou zakoupiti stravenky a přikvačit na páteční večeři, anebo na sobotní oběd. Dostanou půl housky s kolečkem Junioru, velkou štamprli Ondrášovky a problém je vyřešen!

          A pokud by byl problém TŘEBA s tím, že je určen pouze pro osoby zaměstnané v nějaké firmě, dá se problém obejít sepsáním smlouvy na v den schůzky.
          Prostě každý pokecu chtivý zájemce podepíše brigádu, na práci v kuchyni, namže si housku kremžskou hořčicí, pak si ji zbaští a Konečná mu bude u toho recitovat svá moudra.

          Bože můj, vy jste ale tak NEPRUŽNÍ…

          1. Taky se může v době schůze provádět:
            – SANITACE prostor kuchyně a jídelny, páč nevyšly stěry po kontrole hygienické služby
            – výmalba prostor
            – čištění podlah či stěn a stropů
            – mytí oken a dveří,
            opravy inženýrské sítě,
            blablabla…

              1. Re: Anonym

                Když už nějaké pokusy o rušení úspěšně proběhly, asi bych se pokoušel vymyslet způsob, jak se posichrovat…

        2. A teď o Budulínkovi. Jezinky si chtěli ohřát polívčičku a požádaly kuchařku o trochu toho tepla. Kuchařka, dobrá to žena, při míchání huspeniny, pronesla rak na půl huby, že prý jo.
          A tak jezinky vylepily plakáty, že se v tomto nečase kde uchýlit.
          Ale plakátky viděl zlý vlk, v hloubi duši dobračisko jak cip a po vzoru generalissima se slovy „ty vlasaté kurvy se nikde schovávat nebudou“ akci zakázal.
          A jezinky kvičí „diškriminááácia“. Mohou se tam setkávat hejkalové, trolové a i dokonce pár tchořů a my ne?
          A vlk praví. Nene, žádná diškriminácia ale demogracia, neměli jste orázítkované správné lejstro EV 32589c a tak budete držet huby nebo vás sežeru. Hohoho.

          PS:opravdu si myslíte, že všichni jsou tak blbí a neměli to řádně ošetřené?

  10. Neco zcela OT – anebo ani ne ? Protoze zaklinadlo pristich let zní ČÍNA. Uz jsem tady vicekrat poukazoval na zcela tajemny vyvoj v Cine co do umele inteligence. Publikovane patenty (nejvic na svete) ukazuji jen spicku ledovce. Zapadni spionaz je krome te dalkove, zcela znemoznena – pokus o ni je temer jista smrt. Takze aktualni prekvapko : Vsichni vzhlizeli k americkym firmam (zejmena Boston Dynamics) jako k lidrovi robotiky, jejich humanoidni roboti metajici salta, pusobili az scifi. Zde ted ukazany cinsky humanoidni robot, kouknete na jeho moznosti (staci videt tak 4 minuty) treba v kuchyni. A to je prosim prototyp, cim zaplavi Cina za par let cely svet ? Kolektivni zapad s jeho spolecensko – ekonomickym modelem bude mit velice brzy veelky problem… https://www.youtube.com/watch?v=e5JKqVrHrUw

    1. To víte, v Číně jim nelezou ze škol taková tupá hovádka a sněhové vločky. V lebeni pusto, ale sebevědomí na rozdávání. Číňani, těm našim vejlupkům, dají pěkně co proto. Se podívejte, co se tu studuje, jen aby to mělo nějaký titul.

    2. Už před deseti lety jsem na vlastní oči viděl u kolegů na Karláku robota, který žongloval třemi míčky. Tohle mi nepřijde jako nějaký výrazný krok dopředu. Z toho videa jako takového vůbec nikde nevyplývá, že ty předvedené akce byly autonomní a ne naprogramované. Jen ty popisky vypadají skvěle, ale ty přilepím k čemukoliv.

      Naprostá většina toho, co běžný člověk čte a vidí o AI, je PR, jehož hlavním účelem je získat vývojové fondy pro ten či který tým. Skutečnost je jinde.

      1. Mám pro Vás téma. Budete-li chtit.
        Byla zase „super“ debata. Mach zmínil fotosyntézu, což Kolaja „glosoval“, že je neuvěřitelné, když si politici hrají na vědce. No, copak o to, sám tomu je příkladem, nicméně Netuše se nechala slyšet, že už na základce se děti učí, že když se zvýší teplota, z plic světa se stane, že začnou dýchat.
        Je to na PL, svou řeč uvedla, že takto vrací záležitost z pohádek na zem.

        Dokázal byste rozklíčovat nevědecké (protože Kolaja by to považoval za neuvěřitelné) vrácení se Netuše z pohádky?

        „Nevědecky“ je dováděno zde
        https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Aby-nam-EU-neuchvatili-extremisti-Nerudova-prozradila-proc-chce-do-Bruselu-754460

        1. Z analýzy Prázdnuše a Kolaja (musel jsem se podívat, kdo to je) jsem nucen se omluvit – nejméně příštích několik dní nebudu mít čas. Ale asi bych toho nebyl schopen ani kdybych čas měl. Z hygienických důvodů (předstihující čili preemptivní zásah proti zvracení) podobná představení nesleduji …

          Což ode mne může být výmluva. Jestli nemám spíš strach.
          Je to totiž vážnější, než si kdo myslel.
          V Plzenci nejenže bylo ikonicky vylepeno konstatování zakázání falešným správcem konkursní podstaty (není-li konkurs, nemůže být konkursní podstata, a tedy nemůže existovat ani její správce), ale byl tam položen i jed! – dokumentováno vpravo nahoře zde https://1url.cz/gu7Hk

          Do náhradních prostor, kde jed asi nebyl, se dostavilo 21 besedujících https://1url.cz/7u7Hj

          Unaven jdu si po svých.

          1. Chodíváte věcem do hloubky. Proto ten návrh.
            „Plíce“ samozřejmě dýchají, kdy bilance CO2 je v průběhu roku proměnlivá. A jde taky o mrtvou biomasu, smysl má mluvit o tropických pralesech, protože ty se na tom celém podílí tak 10 : 1 vůči zbytku světa. Na jednu stranu teda produkce O2 při fotosyntéze, na druhou produkce CO2 při tlení. To tlení (dekompozice masy bakteriemi, houbami a pod) tam v odkazu taky někdo připomíná.

            Ona sice je duševně znevýhodněná, ale vždy a všude zas ne. To by bylo přehánění. Někde se o té produkci tlením musela dozvědět, taky o vlivu teploty (našeho mága) na ten „exponenciální nárust“ při jejím zvyšování. Podala to svým velmi netušovským způsobem. Viz to z pohádek na zem, školní děti vědí atd. Ten 1,5°C si taky nevynetušila, to někde musela slyšet.

            Přemýšleníčko ji muselo dovést k tomu, že někdo přece říkal to 1,5 stupně, že dekompozice dělá to céóčko, tak všichni s ní v čele přece dávno vědí, jakej průser se na nás řití (to není zásah automatického opravovače slov).
            Že zvýšení teploty tu dekompozici propaguje (což kouzelně nazvala tím „tak z těch plic světa se stane to, že ty lesy začnou dýchat“), to jistě ano. Ale protože jste ten potápěč do vnitřností rozličných problémů, napadlo mě vyzvat Vás, jestli se nechcete ponořit do teplotního vlivu na bilanci fotosyntéza versus dekompozice. Ona jede na tom (opravdu skutečném, protože ta teplota to vychýlí) příbytku, ale všiml jsem si už dávno, že umíte najít relevantní informace. Tak jsem to na Vás chtěl hodit, abychom věděli, jestli ta čísla na teplotní ose rostou v jednotkách PPM, jeho zlomcích či naopak násobcích.

        2. To je potom těžké.
          My, větší kluci už nějakou dobu víme, že Danuše Nerudová je blbá, jak děravá štoudev.
          Nemyslí si to patrně jen Pražáci a její skalní fandové, početně řekněme třeba desetina národa.
          Potom ale nedává žádný smysl, sledovat nějaký text či debatu, kde se vyskytuje.
          Osobně to považuju za naprostou ztrátu času. Po případném shlédnutí, by ta ztráta stejně byla zakončena konstatováním „jo, je to fakt pravda, je blbá“.
          To taky znamená, že bych se zbytečně okradl o nějakou půlhodinu života, kterou můžu strávit jinak, užitečněji a příjemněji.
          Nechat se okrádat o čas, jakousi celoživotní blbkou, o které už se to dávno ví a které -bůhvíproč- dávají prostor v médiích – proč?
          Pokud máte tolik času, že můžete takové debaty sledovat, pak jste nejspíš šťastný člověk.
          Za sebe říkám-píšu, že tolik času na píčoviny, pronášené blbkou, tolik času nemám.

          1. No proč jí asi dávají prostor, protože jednak je to zástupkyně gaunerske strany a ty tu teď, bohužel, vládnou, a jednak nebudou o moc chytřejší.

  11. Komunisti mne serou a volit je nebudu.
    Ted ale kdyz vidim, jak jsou schopni vladnout progresiviste a radoby liberalove, tak se uz nedivim, ze podobne u moci mlaskajici proznivce vlady, posilali na uran. Po vsech tech exekucich a vysmechu do dezolatu, se to da docela dobre pochopit.
    Nesouhlasim s takovym resenim a bojim se aby se nevratilo a nesmetlo i mne, ale rozumim mu. Vlastne mi to prijde jako logicke vyusteni podobnych situaci.

    1. Mav,
      uměl byste to prosím přeložit do češtiny a smysluplna zároveň?
      Tuším matně, co jste chtěl vyjádřit – ale v této formě, kdy za Vás cosi píše přístroj, tomu fakt není dobře rozumět. Ostatní možná rozumí, nevím.
      Zkusíte to?

      Proč přesně Vás komunisti serou, když jste jejich vedení této země, ani nezažil?
      Není to třeba proto, že „někdo“ někde řekl, nebo napsal, že komunisti byli fujfuj?
      Protože zavírali oponenty do uranových lágrů?
      Jste si naprosto jist, že to byli jen oponenti a ne něco navíc?
      Uvědomujete si, že nebýt těch fujfuj-komunistů, nejste tu ani Vy, ani baráky, infrastruktura, plynovody, ropovody, silnice, elektrárny, přehrady?
      Tato společnost zatím víceméně jen žije z toho, co vybudovali ti fujfuj komunisti. Pořád je co krást z toho, co postavili oni. Třeba doslovně tunelovat pražské metro, jako měli v plánu Dozimetři.
      To byli ti komunisti, co postavili ty vyšší stovky, možná i tisíce kulturáků a tzv. Osvětových besed.
      Prostě baráků, kde se dá provozovat nějaká kultura a pro větší počty lidí.
      I tancovačky s dechovkou, či tzv. bigbíty, konané třeba každou lichou sobotu, jsou kultura. Sejdou se tam lidi, sousedi, popovídají si, zatancujou, seznámí s holkou, klukem, to všecko ke kultuře lidí patří. Dokonce i to případné ožrání se, na takové akci. Signalizuje to sousedům, že dotyčného něco trápí, jinak by se neožíral a šel si někam užít s holkou.
      A protože současné vlády, už nemají ani na takovou kulturu peníze, nebo spíš nepodporují scházení se lidí ve větších počtech, tak se v nich scházejí dnešní „oponenti“ – to píšu proto, abychom zůstali u tématu článku…
      Co kdybyste napsal pravdu, proč Vás ti komunisti serou? Ona dnešní KSČM není ani KSČ, ani sovětská KSSS, víte? Třídní boj a permanentní revoluce už nefrčí.

  12. Furt chcete volit svědomí a čest hajzlů na kandidátkách. Děte se bodnout. Za deset let to možná pochopíte, ale kolik škody toho všeho bude je vám jedno. Kolik zla se ještě vykoná a vy budete jen brblat něco o těch figurkách. Všem normálním říkám, utečte, protože tohle nejde spravit.

      1. Potřeby papalášů, naváděných ze zahraničí nás doběhnou. Všechno odhlasujou zaprodaní poslanci. A ti co už to dělají déle než deset let ani nemají jinou možnost jak přežít. Nic neumí, jen zaprodávat cizí majetky a jiným kovat jha kolem krku. Vidlák to nechce vidět.

  13. Konečná nemusí nic říkat o třídím boji a nenávisti. Vše je navěky v Marxovi. K tomu se komunisti automaticky hlásí.

    Třeba jste mu někoho zavraždili. – Víte, jak to chodí. Někomu zabijete někoho milovanýho a bude vás nenávidět do konce života. Dokonce to bude učit ještě své pravnuky. Lidi všeobecně nemají rádi, když se zabíjejí jejich milovaní.

    Taky nemáte žádného příbuzného, nad jehož bolestivou smrtí byste mávnul rukou.

    1. Takze nejdrive svet dostal ty vytvoreny bolsenacisty , vod 1917 , masakry ,fanatickej teror, valky a genocidy nebrali koncu..Stat se stal koncentrak.
      Potom svet zase dostal nacikomunisty ,hitla, byl nejdriv nemlich sovet bolsevik a taky
      revolucni a potom se premenoval na aspon socialistu..
      A zase masakry, fanatickej teror ,valky a genocidy..
      Stat se zase stal koncentrak a cela Evropa.
      Hitla besnil z heydricha na nas ,ale nemoh nic moc , potreboval vyrobu na frontu ,tak vodkrouhaval ty ne delniky/fuciky s koltama a zadna skoda prumyslu, lidi vic zastraseny poslouchali , vyroba bezela jako na dratkach..
      Potom zase prisli vod 48 komunacisti a delali uplne to samy, jako ty predtim a potrebovali budovani , tak zase besnili na ty ne delniky hlavne..Zase fanatickej teror, veznice ,
      stat se stal koncentrak a popravy atd. Po svetovy valce akorat ,zadny valky nemohli bejt..Nebyli lidi atd..Stat a pul Eropy zase byl koncentrak..Jenom jinak nazvanej..
      Uz to nesmela bejt dalsi treti rise..
      A vod 89 ..
      Ted ale akademik a yntelygent nedovoli a prekrici kazdyho , aby nevidel/nevedel a
      nedaval to samy dohromady..Nemoh by poucovat poucky, knihy, spisy v tunach, sympozia , media , zvatlani vsude na tribunach porad , akorat se ideologie vobratila naruby..Vsude samej akademik , pedagog a yntelygent.
      Takze kazdej vi ,ze stridacky porucniku fanatiku poridili
      stejny silenstvi , metody a nasledky..Akorat vydreny z pekla ideologie,
      na scene jako souperili, v nenavisti az do valek krute soutezili..
      Kapitalista a jeho porucnici si mnuli vzadu ruce..A hrabali za kazdyho rezimu..
      Vsecko stejny akorat akademici jinak kriceli a bojovali proti nacismu a nacista akademik bojoval zase proti komunistovi a hadejta proc..Nekdo to dirigoval.
      Pedagog u nas vyucoval nacismus a potom zase komunismus , nic novyho..
      Vse pri starym.
      Predtim to nebylo , tak se valky svadeli na hadavy kolonisti , vybranej stat byl furt vobklicenej aby moh zacit valky , nektery meli malo kolonii a jiny hodne..
      Takze ste pouceny a nacisti sou spatny a predtim komunisti byli stejne spatny ale musite to rozlisovat ..Dneska zase vyhravaji nacisti…I kdyz zase zaroven prohravaji..
      Ted muzete i zahlidnout jak je demokracie vyhodnejsi pro porucniky. Takovej diktator je vsem na vocich , kazdej vo nem vi a vi , ze bude drive ci pozdeji svrhnutej..Ale.
      Svrhnete si demokrata a vleze do vlady jinej a stejnej a ty v zakulisi ,
      akorat,porad zivaji..

  14. Pronap, s.r.o. Starý Plzenec není v konkurzu.
    Pronap byl zrušen s likvidací – cit. OR: „Obchodní společnost PRONAP s.r.o. byla rozhodnutím jediného společníka ze dne 26. 9. 2022 s účinností ke dni 1. 10. 2022 zrušena s likvidací.“

    Likvidátorem byla jmenována – cit. OR: „Ing. RENATA MAŠKOVÁ, dat. nar. 3. dubna 1967,
    Tymákovská 10, Sedlec, 332 02 Starý Plzenec
    zapsáno 4. října 2022
    vymazáno 13. října 2023“
    V říjnu 2023 došlo ke změně a likvidátorem je – cit. OR: „Mgr. VIKTOR ŠVANTNER, dat. nar. 20. prosince 1979, č.p. 105, 332 04 Nezbavětice
    zapsáno 13. října 2023“

    Podnik nemůže „normálně fungovat“, protože byl zrušen a byla zahájena likvidace.

    1. Ryzi spekulace:
      Aby to nakonec nedopadlo, jako s elektromery.
      Svantner smlouvu o pronajmu uplne normalne vypovedel, cimz to pro nej skoncilo.
      Prelepku, ze jde o zakaz a ze Svantner je spravce, tam v navalu angazovanosti umistil kdosi z dezolatu.
      Provokacni metody komunistu byly demonstrovany: neumi nic jineho, nezli pripravovat nejaky Unor. A uzitecni idioti jim skacou na spek.
      Abychom zabranili levemu teroru, do eulamentu volime slusne politiky z Petikolky.

  15. Hm. Asi jsme se dostali do 70. a 80. let, kdy se koncerty Plastic People musely maskovat za svatby nebo oslavy narozenin.

      1. Jo.
        A bývalá Československá televize, ta sebranka prolhaných a kariérních sráčů, ta z toho byla tak posraná, že to museli Landa s Matáskem přijít vysvětlit osobně 😀
        S Landou až dodnes, prolhaní kariérní sráči nemluví, resp. nesmějí mluvit. Neodprosil, stál a stojí si za svým.
        Matásek odprosil, tak byl vzat na milost.
        O to zajímavější se pak jeví, co Landa dokázal – i přes 35 let trvající klatbu.

  16. Jak může někdo zakázat předvolební debatu straně nebo hnutí řádně registrované do voleb do EP?
    Jakým právem?

    Doufám, že právník Ondřej Dostál, kterému ten zmrd předvolební debatu zakázal, si ho jako právník namaže na chleba.

    1. Nenamaže.
      Švantner je právník a navíc se živí insolvencemi a dražbami. A to jsou sekáči, co se nezakecaj´.

      Dostál by spíš měl vysvětlit, s kým vlastně a jakou smlouvu o pronájmu uzavřel. Protože „argumentuje“ jak malý kluk.

      1. Re: Občan

        Já myslím, že by na nějakou jeho akci postačilo poslat párkrát za sebou pět šest borců, kteří se neživí zrovna mlácením hubou, ale mlácením něčeho jiného.
        A soudruh by měl půl živnosti v prdeli.

  17. K Vidlákovi.
    já bych si nějakou tu knížku koupil, ovšem měla by být jen o mikrozemědělství , bez politiky.
    Jak na to ?

    1. Re: Člověk

      Musíte přistupovat k problému:
      1/ mladě,
      2/ chytře,
      3/ krásně.

      Zakupte si požadovanou knihu a zcela nevhodné listy jednoduše vytrhněte.
      Vysoce módní a nepostradatelné heslo „nevaž se, odvaž se“ modifikujte na „nevaž se, trhni si“!

        1. Re: Člověk

          Vy OPRAVDU nedokážete v knize otočit list papíru, jehož čtení vám v dané chvíli nic nepřináší?

          Vám je teprve do třiceti let, anebo jste zcela hotovým absolventem fakulty studií sociálních věd na Karlovce?
          Byl tam jeden takovej a ten řešil svůj vnitřní nesoulad s místní komunitou tak, že to tam přišel vystřílet.
          Začínám pomalu chápat jeho pohnutky k tak zoufalému činu.

            1. Re: Člověk

              To nejsou rozumy, to je komentované pozorování soudruha, který si neví rady se svou existencí v tomto slzavém údolí, a dokonce ani nerozlišuje slušnost od hulvátství.

      1. Von este zadnou knizku vod Vidlaka necet, ale uz vi dopredu !!! , co v nich je
        napsanyho a krici , ze si knizky proto , nechce koupit..Ted…
        Obsah knizky si diktuje a kdyz knizka naporoucenej obsah neobsahuje !!!!,
        uz krici, ze proto si nemuze si ji koupit.
        Zaver Vidlak musi psat ,presne jak von chce..Jinak ma smytec.
        Vidlak jednu knihu neproda , big deal!!

        Nevyjimecnej a detinsky hysterickej podvratak , chce ovladat a diktovat kazdymu a vsude kam se vplizi …
        Varianta na nepricetne ctizadostivyho akademika , kterej zizni povyseni, plne presvedcenej vo svy nadrazenosti z yntel a povysenej uz z nastudovanejch poucek ve skole a v kancelari….

        Uz jeho ucitele byli zaruceny geniove a proto jemu nic jinyho taky nezbejva ,
        nez bejt to samy , genius ,nejgeniusovatejsi..

        Takze ….Otrok ,je zotrocenej a napodobuje svyho otrokare ,
        to miluje celej zivot nepricetne , zvotrocovat jiny a dale zotroceni je predevsim pohodli , akademik pak vopakuje ty nauceny poucky porad pohodlne dokola..
        Vyzvani se , pouckama z ucebnic /to zna nazpamet, a kde co pochyti vod jinejch podobnejch , kecama se ukaji , dokazuje a ukazuje jak je chytrej /,
        zotrocuje zacky a studenty , porad dokola.. Dokola..Az do dneska..

        1. Chováš se jako podvraťák.
          Já se jen slušně zeptal, zda-li v knize není politika. Mám zájem toliko o Vidlákovy skvělé rady jak na to (mikrorolnictví a chovatelství).
          Měl jsi mlčet, obracel jsem se na Vidáka. A ty další litanie sis taky mohl odpustit, stejně je nečtu.
          Buď zdráv, spolu s jinými podvraťáky, Brouku Pytlíku.
          A ty cejchy si strč do zadnice.
          😀

          1. V žádném případě se nezastávám toho výblitku z 27 dubna, 2024 (10:18), ale i vy byste měl dodržovat konsistenci. Bohužel „já bych si nějakou tu knížku koupil, ovšem …“ není otázka „zda-li v knize není politika“.

          2. Re: Člobrda

            Vy jste se určitě neptal.
            Jste mamlas o velikosti dokonaného neštěstí v podobě zisku dokladu o úspěšném ukončení studia na výše zmíněné škole – FSV UK.

          3. Kolika spisovatelu si se kdy ptal , slusne zasranej chytraku .
            Chces provokovat zrudo.
            Na Vidlaka tady si vyskakujes.
            Nech bejt Vidlaka ma hodne prace a nevotravuj vyptavaci darmozroute ..
            Respektu k praci jinych nejsi schopen a nemas, spehovaci parasite.
            My ty, co se slusne ptaji a proc sou tady, uz davno zname.
            Vod svejch 5ti ,takovy vycucham na dalku..

            Kdyz litanie nectes ,tak na ne nevodpovidej, yntelygente.
            Mas vypatlany reakce
            Nikdo se te neprosil Tymak , vo tvoje sracky ,nevis co se ti nelibi , jenom hazis zbabele a zakerne tvoji smradlavou spinu /to vo tobe mluvi jasne/ ,
            vylejzas z kanalu jako krysa aby si se zahryz , kdyz ti nic nehrozi ,
            jinde by si nevodlez.

    1. Podle Radiožurnálu ČRo slovenští progresivci ohlásili sérii protestních akci proti postupu Ficovy vlády ve věci RTVS.

        1. Tak křiklouni v ulicích nepotěší nikoho. Zajímavé je, že to, co Fico, dělá v Polsku i Tusk.
          A o protestech v našich médiích ani slovo.

            1. Je toho docela hodně. Od nedodání na Ukrajinu zbraní ze státních zdrojů přes sociální věci po zrušení RVTS a ustanovení Slovenské televize a samozřejmě také konec dotaci různým politickým neziskovkam. Zrušení speciální prokuratuty, která zřejmě byla používána na nátlak na politickou opozici.Ale je tohomnohem více, a opozice se může pos….t. Tohle mohl Babiš udělat tady dávno, ale nechtěl a ten blb Fiala už vůbec ne.

  18. Nějaká žaloba by to neřešila?

    Každopádně, další důvod volit Katku Konečnou a STAČILO. Čím víc to bude rozmáznuto, tím lépe…

    1. Také mi to tak přijde a dokonce ze dvou stran. Zaprvé ze strany Stačilo za nedodržení smlouvy. Zadruhé úkolem správce konkursní podstaty je zajistit věřitelům co nejvyšší pokrytí pohledávek, k cemuž by nájem za sál jistě přispěl.

  19. Je spravce jmenovany soudem verejne cinnou uredni osobou?
    Pokud pak neco zakazuje, zneuziva svoji pravomoc.
    Pokud pouze vypovi smlouvu o pronajmu, pak proc ne.
    Jenze on rekne, ze vypovedel smlouvu, ale zakazem to nazval soukrome.
    Navic kazde obraceni se na policii je uplne zbytecne, dezolati totiz nemaji obcanska prava.
    Verejne deklarativni straneni moci je nejlepsim ukazatelem, jak na tom moc je- zatim se zda, ze je ve skvele forme.

  20. To je tento zmrd, neboli speciálně vyučený lupič převlečený za právníka?

    https://www.svantner.cz/

    Nebude to tím, že se vyučil svému řemeslu v Plzni?
    Neznám větších darebáků, než exekutory a správce konkurzních podstat. Radši všechen majetek na hromadu a zapálit, než se jim dostat do pracek.

    1. Jo. Vsecko nejhorsi z prvni republiky , potom vod nacisty a vod komunisty si vzali ,
      vod 89, k pouziti na terorizovani nas..
      Vidlak se zminuje za taky uz chteli strilet do lidi , jako za ty prvni..
      Jako za komunisty/nacisty ..Ta prvni republika prisla vod Wilsona..Vod tech za nim..
      A co vsechno este dalsiho..

      A Konecna a Skala a spol sou jenom takovy dobraci , uz vod nazvu..
      V Rusku pouzili bolsevika a jeho hruzy na dalsi zvoleni Jelcina a na totalni rozkradeni v trilionech..Stesti to nikomu neprineslo a ted rozdavaji sokujici Jeziskove zapadu ,
      kdyz sokujou predevsim a nejvic sami sebe, z toho co vsechno sou schopny ,
      jeden den skoro 100 miliard ukrum a spol a dalsi den zase dalsich 270 milionu Armenii.
      To je velmi mala zeme , bez vyznamu..

  21. Kdo ví, jestli nedopadne jako ten „mistr“ v jižnějších čechách tuším. Taky na sebe upozornil až se o něj začali azjímat a pak to převzali dokonce cajti. Jo,jo s jídlem sice roste chuť, ale žáden strom neroste do nebe. Ono kdo ví proč je tam nechtěl, na co by místní přišli, kdyby se koukli do mist která znali.

  22. Protože zhoupnuvší se kyvadlo dějin přinese i pěkný zmatek a sametovost se historicky neosvědčila,
    osvědčil by se velmi jmenný seznam takových Švantnerů, cemperů, Klímů, kartouzů, Faltových, Pánků, Rozoumků, včetně adres a majetkových přiznání…
    Ona pětismečka moc dobře ví komu cpát prachy, pokud zrovna nejdou na Ukry…

    1. Nejsvětější Pětice je převtělením Boha na nebesích zde v kotlince. Dohromady je to jedno božství. Jeho vyznavačem může být kdejaký kretén, který se umí vyzpovídat. Po zpovědi je čistý…

      1. Tak pozor, pozor! Kdyby to dělala opozice, byly by to tyhlencty estébácký praktiky. Když to dělají režimní poskoci, je to záslužná preventivní činnost na obranu té správné demokracie.

    2. Tahle dataabáze by nejen měla existovat, ale být i veřejně dostupná na internetu – někde mimo dosah zrůd.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *