Dnes budu pokračovat v tom, co jsem načal včera. Propadem voličských preferencí vládních stran. Včera jsem se na celou věci díval z pohledu Blyštivého Péti a jeho skvadry a tvrdil jsem, že začnou dělat stále větší chyby, neb příliš jasně ukázali celému národu, že jsou blbci. Preference pětikolky budou dále klesat, jejich snahy zachránit situaci budou stále křečovitější a jejich voliči budou odcházet především k Andreji Babišovi, protože se rozhodl být hentou systémovou opozicí. Od dubna hnutí ANO vysílá jasné signály, že povedou prozápadní a proamerickou politiku, ale budou to dělat mnohem lépe než Petikolka.
Dnes se na věc podíváme z naší strany. Tedy ze strany těch, kteří mají za to, že Západ už vlastně neexistuje. Nahradil sám sebe neomarxistickou utopií, zničil si průmysl, ničí si zemědělství a propagandou jaksi životní úroveň neudrží. Evropa se stala americkým slouhou a Američan k Evropě nemá o nic lepší vztah, než k Ukrajině. Hodíme se jim jen jako jatečné maso k omezování ruské síly. Ostatně… kam se stěhují německé firmy, aby unikly drahým energiím?
Myslím, že nejlépe to včera shrnul blogger Vlk. Pokud by průzkum Medianu odpovídal pravdě, tak je prostě zaděláno na vládu ANO s ODS nejspíše s ústavní většinou. Samozřejmě v ODS už nebude náš nejlepší politolog známého vesmíru s zachránce barmských žen, ale povede ji nejspíš Don Pablo s Martinem Kupkou… ANO a SPD spolu nikdy do koalice nepůjdou, protože se prostě nemají rádi. Okamura nemá důvod předvádět, že snaha vystoupit z EU a NATO nikam nepovede a Andrej Babiš nezapomene, jak ho Tomio vyzýval k odstoupení z prezidentské kandidatury ve prospěch Bašty a už předem věděl, že bude odsouzen.
Od prezidentské volby je zaděláno na vládu ANO a ODS…. vlastně na ní bylo zaděláno už dávno – od chvíle, kdy se ukázalo, že Pětikolka je plná imbecilů a Okamura nikdy s Babišem neudělá koalici. Jo a víte, jaký je nejpravděpodobnější scénář, kdy ANO nebude koalovat s ODS? Když bude vládnout samo, protože těch 101 poslanců prostě bude mít.
Ano, směřujeme k ustavení dvou velkých hráčů… jako v Americe…
Tohle je cena za rozdrobenou Alternativu neschopnou se spojit. Tohle je nejpravděpodobnější vývoj, pokud opět propadne milion hlasů. Pokud říkáte, že SPD vyhovuje opoziční role a Rajchl není řešení, tak to jinými slovy znamená, že vládnout bude ANO s ODS, protože podle stávajících pravidel hry to prostě nemůže dopadnout jinak. Není jak.
Milion propadlých hlasů je čtyřicet poslanců. Kdyby nepropadly, tak ANO nebude mít 88 poslanců a Pětikolka jich nebude mít 92, ale budou mít i při současném rozložení sil zhruba po šedesáti poslancích. Já neříkám, že těch čtyřicet poslanců by bylo z jedné sjedncené vlastenecké strany. Klidně mohou být ze tří nebo čtyři stran, to je úplně jedno. Ale pokud hlasy propadnou, rozdělí si tato poslanecká křesla ANO a Pětikolka. Kdyby nepropadla jen polovina hlasů, tak už ANO a ODS spolu neudělají ani většinu ve sněmovně a bude se muset vyjednávat úplně jinak.
Před časem jsem v jednom rozhovoru řekl, že pokud se ANO nemá v koalici spojit s ODS, tak tu musí vzniknout jiná strana, se kterou bude moci do koalice jít. Strana, která bude přijatelná nejen pro ANO, ale i pro stávající rozložení moci v Evropě. Strana, která bude orbánovská. Strana, která podobně jako Orbán nebude odcházet ani z EU ani z NATO, ale bude tam tvrdě prosazovat české zájmy. Tak, jako to dělá Orbán. Odpovězte si sami, kdo u nás přesně na toto cílí a pokouší se právě tuto strategii vysvětlit lidem z Alternativy.
Této role by se mohla zhostit i SPD, ale nevidím žádnou známku toho, že by se Okamura chtěl stát českým Orbánem. Andrej Babiš se jím také stát nechce, protože teď ve velkém sbírá zhrzené hlasy ODS… takže kdo zbývá? Ano, Rajchl. Pravda nevítězí, ta prostě zbude… sorry jako. Já vím, Rajchlovi zatím průzkumy moc nepřejí. Ale zatím také nejsou žádné volby. Nemluvě o tom, že jestli neuspěje Rajchl, který dvakrát vyprodal Václavák, tak tím spíš neuspějí Svobodní, pohrobci ČSSD a další straničky u kterých si nevybavíte ani jméno předsedy.
Pokud pro vás SPD či PRO nejsou volitelné, tak svůj hlas pěkně půl na půl dělíte mezi ANO a Pětikolku… To už to můžete Babišovi hodit rovnou, protože on je alespoň manažer a rozumí byznysu. Pokud ale stejně jako já nedokážete překousnout hentu obrannou dohodu s USA, tak máte na výběr mezi Okamurou a Rajchlem. Trikolora je už v podstatě SPD, takže tu počítám k Tomiovi. Všechny ostatní varianty jsou jen zbožné přání.
Do řádných voleb je daleko a jak SPD tak PRO ještě budou prověřeny eurovolbami a krajskými a senátními volbami. Do té doby můžete dumat… a nebo založit lepší stranu, která bude mít super program, super pracovité lídry a která si na těch milion propadlých hlasů sáhne. Ale jak znám své pappenheimské, zůstane to tak, jak je to teď. Nejpravděpodobnější příští vláda bude ANO a ODS. Chcete to jinak? Tak buď PRO nebo SPD. Vše ostatní je utopie.
Dumejte ,dumejte…
Pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Každý, kdo Institut podpoří částkou alespoň 350,- Kč si může v objednací aplikaci na Vidlákových kydech zadat adresu pro zaslání knihy. Platby jsou už spárovány s aplikací. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód.
Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
V červenci nebudu knihu rozesílat. Vidláci jsou od slunka do slunka na poli. Ale žádná adresa ani platba se neztratí a od srpna budeme opět distribuovat. Systém si váš dar pamatuje, ať byl odeslán kdykoliv.
NADPIS ČLANKU VYVOLAVA KLAMNOU NADEJI U NEEXISTUJICI PRÝ „ALTERNATIVY“ A PAK SE JEN ŠPEKULUJE,
34 let ničení republiky domorodcum nestačilo k pochopení ,že jsou zlem pana SATANA rabování jako tlupa bezhlavých zvirřatek a nesmí to mít nikdy konec.
Pan Satan nejspíše člen strany KDU si ,ale stanovil podmínku!Voliči nesmí poznat ,že budou dokradení na kost ideologii tzv NEOMARXISMU viz bod č.5 PNZ tedy PLANU NARODNI ZACHRANY ,který je programem SV tj Společnosti volicu a ten je jediný PROTI.
Pokud by se stalo, že to voliči pochopí a uznají že jedině PNZ je program který si mají dát do svých naprosto bezcenných bobkových listu VSECHNY politické formace a předtím o PNZ proběhne diskuse,aby zubožovani i voliči poznali a pochopili co vlastně PNZ obsahuje ,teprve pak pan Satan obrátí ŠPICI kopí svého zla proti těm,kterým povolil krást vraždit zbrojit a hnát do války nebohé stadečko,které nemá pastýře a bude vybito jako na jatkach poté co mu vše vykradou a splní heslo NEBUDETE VLASTNIT NIC A BUDETTE ŠŤAST.NA HOVADA!
To si myslí ANNA z KSH tj SOCIALNiCH hodnot.Jinak už nepomohou žadne špekulace kdo potáhne republiku do pekla a bude hotovo!
Zde jsou zajímavé momenty v řadu stovek zdejší hmkakofonistu vedoucích odnikud nikam
Pan T.se domnívá,že to Anička prohrála neboť PNZ neuskutečnila a neprinesla VOLICUM na stříbrném talíři jako kdysi to dělala slavná komunistická strana,nyní totálně zkrachovala KSČM,,kde ji do tohoto stavu dostali její tzv „Zasloužili „členove tim,ze se změnili na funkcionařskou buržoasii ,živici se prodejem nemovitosti v MILIARDACH,které prý snad patří stále nám LIDU!
No komické je,že jejich doktor-historik to místo aby se s tím mezi námi tady objevil a vysvětloval. NAZIVO odkud sebrali tehdy komunisté peníze za socialismu,bez zadlužování, na velké stavby tak se nám tam mrcasi na webu http://www.stripkyzesveta.cz kde vzpomíná jak se pusinkoval s FIDELEM a na víc už nema paru!
Tak kdo ho bude následovat 🤣 Za Fialu a jeho rodinu a rozvědčík si ho vezme do parády a prožene ho po buzerplacu.
Talíř (KDU-ČSL)
Přihlásil jsem se Armádě České republiky k dobrovolnému předurčení. Pojďte do toho také!
Od dnešního dne je možné hlásit k tzv. dobrovolnému předurčení. Tak jsem vyrazil na Krajské vojenské velitelství a nechal se zapsat, prý jako první v našem kraji. O co jde?
Pokud by se významně zhoršila bezpečnostní situace českého státu, bude možné lidi zapsané na tomto seznamu přednostně povolat k výcviku a případnému nasazení.
A proč jsem se rozhodl nechat se zapsat?
Při cestě do Chersonu naši bezpečnost zajišťovali ukrajinští vojáci, kteří hned po skončení tohoto úkolu pokračovali na frontu k Avdijivce. Stejně staří jako já, připraveni zemřít za své rodiny. Žádní dobrodruzi, ale skuteční vlastenci bránící svoji zemi. Přihlásit se do dobrovolného předurčení mi po této zkušenosti přijde jako to nejmenší, co pro svoji zemi mohu udělat naopak já.
Už ho vidím v první linii: https://cs.wikipedia.org/wiki/Franti%C5%A1ek_Tal%C3%AD%C5%99
Taky mě napadlo, nechat si ho vyjet v plné kráse👍 Vod pohledu hrdina.
Mohla by ho následovat celá vláda. Rodinní příslušníci, poradci, experti……. a jiný hmyz.
Učil se zpěv a zpíval ve sboru. Aspoň nebude zpívat falešně, až ho lapnou hoši od Specnaz.
🎤🎼
Jestlipak už mu řekli, že tam nemají sójové latté?
To už jsem někde snad četl. Před více jak 100 lety se psaly v novinách takové story. Stačí nahlédnout do Švejka.
Doufám, že bude „Tauglich“.
Už chápu, proč chtějí zakázat bití dětí. Kdyby tohohle doma pořádně řezali, neměl by v dospělosti tak blbé nápady. Sorry jako.
Godote
skvělý nápad „střídmý skromný odříkavý hédonismus“
To opravdu má něco do sebe, škoda, že už ujel vlak. Jako politické heslo lepší než jasné signály nebo pute nás na ně.
Asi by bylo nejlepší se na čas zastavit mezi pozemskou realitou a tím nepoznaným nahoře. V nějakém malém soukromém Šangri-La na obláčku. Ovšem, kdo na to má, jak pravil moderní žijící klasik.
Agent napravo, agent nalevo, samí agenti, dokonce i mezi prezidenty (o naší 108mičce si o tom cvrlikají vrabci na Spasské věži).
Khakiman je naverbovaný agent MI 6, s právem strkat Ukradince do masomlýnku.
Vše je tady:
https://cz24.news/sokujici-analyza-scotta-rittera-odhalila-ze-zelensky-je-agent-britske-mi6-byl-naverbovan-v-rijnu-2020/
Problém je, že tohle se týká i řady našich „vrcholných“ politiků. Člověk pak nemusí dlouze přemýšlet nad tím, proč třeba Fiala provádí takové názorové veletoče proti tomu, co tvrdil jen pár let zpátky.
Signalista má červený telefon, jehož drátý končí na jisté ambasádě (hlavně nejmenovat!).
Dnes jsem se dočetl, že Pavla Tigrida platila CIA – tvrdí to jeho dcera jako hotovou věc.
Kdekoho platil kde kdo. To je lumpárna!
Jenom mě neplatí nikdo. Tedy kromě penzijního ústavu, našeho uměleckého Ústavu a náhodných zákazníků.
Velká část našeho slavného disentu a exilu byla placená a řízená cizími tajnými službami a vládami. Svobodná Evropa, exilová nakladatelství atd. Plus existencemi typu Soros. Bohužel. Dnes už to po letech vnímám dost jinak a celkem znechuceně. Byla to prostě lež a přetvářka. Stačí se podívat jak někdejší „bojovníci s totalitou“ nemají problém podporovat totalitu ve jménu těch „správných“ myšlenek, stejně tak klidně vraždění lidí, bombardování, kazetovou munici atd., když to dopadá na ty tzv. špatné.
Zrovna Tigrid byl ale hodně nezávislý. Ať už v Londýně, nebo v Paŕíži, nebo po 89 doma.
Když se stal – omylem – ministrem kultury, tak obhlédnul situaci a sdělil, že by se to přerozdělovací ministerstvo mělo zrušit. Agendu převést na ministerstvo financí, MMR , školství a tak…
Platila vysílač. Pokud chtěl Tigrid být slyšen i doma, tak musel využít vysílač, který platila cizí mocnost. Sám totiž nic takového provozovat nemohl, tolik oběživa neměl. Všechny pra prachy vrazil do nakladatelství Svědectví. Pomohl tak na svět mnoha zajímavým knížkám.
Svědectví také.
Pavel Tigrid založil Svědectví roku 1956 ještě v New Yorku, do Paříže přišel až o čtyři roky později. Jak vám vysvětlil, že redakci přesouvá do Paříže?
To ho poslali Američani.
https://echo24.cz/a/SVxxj/tigrid-nerikal-cia-rikal-oni-vzpomina-vydavatel-legendarniho-svedectvi
V tomhle případě využil ty prachy pro dobrou věc.
Něco jako když pod hlavičkou ČSM uspořádala dobrá kapela za socíku koncert. Jinak to nešlo.
Harfytóne, domníváte se, že ve Svědectví vycházely špatné knížky ???
Důležitý je výsledek. Ne kdo to platil.
Nedomnívám. Jen si myslím, že je dobré nezapomínat, kdo to (a RFE) platil. A to proto, aby se vědělo, že to (odpor a jeho představitele) tu dirigovaly USA. Věci, u kterých mi nostalgií snad i zvlhnou víčka, např. https://web.litterate.cz/chcete-to-jinak/comment-page-2/#comment-169183 , byly dobrým, i když pro zřizovatele možná vedlejším, produktem.
Myslím, že to psal už Frolík ve “Špion vypovídá”- četl jsem rukopis před 89.
K doplnění článek z roku 2011:
Rádio Svobodná Evropa bylo oficiálně financováno z rozpočtu CIA
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/spojeni-cia-a-svobodne-evropy-dostalo-za-zeleznou-oponu-miliony-knih.A110502_151247_domaci_js
No jasně. CIA platila všechno. Ale i tak redakce Hlasu Ameriky i RFE měly poměrně volné ruce.
Na Hlasu měl pravidelný pořad Škvorecký, mohli jsme poslouchat Karla Kryla, nebylo to tak, že by všichni chválili USA. Třeba Škvorecký si dělal legraci z – tehdy módního – harašení.
Vím, ladili jsme mezi rušičkami „padesátku s Karlem Krylem“ (padesátka = 50 minut)
vzorek jedné zde https://www.youtube.com/watch?v=ur9hmK_OpfI
A autorské pořady KK vysílané v letech rozhlasovou stanicí Svobodná Evropa jsou zde
https://www.youtube.com/watch?v=cltV8oZq5BE (celkem 11 a půl hodiny).
díky uloženo
Na Novinkách nepostrádají smysl pro humor, jsou teď něco jak rádio Jerevan:
„Ruská stíhačka zasáhla americký dron nad Sýrií
Ruský stíhací letoun v neděli nad Sýrií zasáhl světlicí americký dron a poškodil mu vrtuli. V prohlášení to v úterý uvedlo americké letectvo. Ruské síly v Sýrii přitom vyzvalo, aby okamžitě zastavily své „bezohledné, nevyprovokované a neprofesionální chování“.
Americké prohlášení s nadpisem „ruské neprofesionální chování nad Sýrií“ uvádí, že v neděli „ruské stíhací letouny proletěly nebezpečně blízko amerického bezpilotního letounu MQ-9 na misi k porážce ISIS, obtěžovaly ho a vypouštěly světlice z pozice přímo nad ním, přičemž vzdálenost mezi letouny byla jen několik metrů“. “
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-blizky-a-stredni-vychod-ruska-stihacka-zasahla-americky-dron-nad-syrii-40438771
Co na to říct. Snad jen drobnou otázku, co tam ten pokojný americký dron asi tak dělá? Není to něco jako ten ruský pokojně orající traktor poli?
Rusko je tam na pozvání řádně zvolené vlády. Amíci tam jenom hlídají ropné vrty, aby se té životadárné tekutiny nezmocnili Syřané, neb jde o majetek pokrokového kurdského lidu. A šmytec.
odjinud
Pro pochvalu cizích mocipánů jsou připraveni udělat cokoliv. S cílem rozbít V4, která se znelíbila západoevropským progresivistům, se dnešní vláda již ujímala svého úřadu.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nadchazejici-volby-mohou-byt-posledni-Varovani-z-Klausova-smeru-740142
https://vasevec.parlamentnilisty.cz/domaci-politika/kdyz-dva-delaji-totez-neni-totez-aneb-tridni-spravedlnost
Čermákův výrok se týká poměrně úzké skupiny lidí (vláda). Novotného výrok uráží český národ jako celek. Rozdíl je ale zcela zásadní v jedné věci. Čermákův výrok byl potrestán soudním rozhodnutím a u Novotného výroku ticho po pěšině. Možná, že Novotnému jeho lékař jen zvýšil dávku uklidňujících prostředků…
A s tímhle p@asetem si yntelektujál Fiala pořídil fotku.
V Řeporyjích snad musejí být na fetu úplně všichni.
Když budu mít foto s premiérem a s prezidentem, tak si to prokurátorovci asi rozmyslí mě tahat za fusekli.
Tak zase budu mít svý praštěný řeči.
Měli jsme možnost si povšimnout, že Černochová nejprve tvrdila, že jo, že je to všechno náramně pečlivě spočítáno. Myslím 122 miliard, patří do nich menší půlka za letadla samotný, zbytek na všechno ostatní. Kdy samo o sobě je vyloženě morbidní už to, že větší půle, tedy něco k 70 miliardám je to „ostatní“. Ale najednou ne. Najednou tam není ta Čáslav, letiště se bude komplet předělávat za peníze, které v tom zahrnuty nejsou.
Neboli, jednak další zásek do rozpočtu. Ale především, ta ženská vědomě plive lidem lži do očí. Právě teď o prázdninách v červenci, stejně jako kdykoliv jindy, jí nedělá problém říct – lidi, nasrat! Prostě se utratí další prachy a hotovo! Vyhodí se oknem. A jestli si jako myslíte, že fakt to bude pak pořád jen ta Čáslav, tak si to dál myslete. Mně je to koneckonců u prdele.
Do toho íkvéčko, že předělat volební způsob bude ok, Fiala zase zkrotil inflaci, protože už je vůči evropskému průměru jen dvojnásobná. Do toho Stanjura si není jistej, jak to teda nakonec je s 50 miliardami, co je dal do příjmu. Prý je tam nakonec vlastně nedal. Někdo jinej je tam dal. S že bych něco pěknýho ještě nahodil o Rakušanovi? Radši ani ne, stačí tohle na malý obrázek toho, co dělají. Teď, každý den, každou vteřinu. Pěkně až do konce. Nasrat na lidi. Nasrat na ceny elektřiny, plynu, potravin, dvakrát nasrat na nějaký důchody, třikrát na celý jakýsi Česko.
Lepší je, že vláda si chce právě něco kolem těch 120 miliard teď půjčit od EU. To je vlastně v poho, krásně to stačí na ty letadla. Možná se asi jen něco pak přidá na ty letiště. To dá rozum, to musí každý uznat, že to vyřešili managersky s velkým ohledem na potřeby země a obyvatelstva.
Tak si ale říkám, že hlavně nedivočit. Nějaký pitomosti na ten podzim? Kdepak, hlavně nedivočit!
Říká se, že je ČR tak nějak nejchudší spolková země tak asi, jak se svezeme s tímto?
https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/nemecko-deindustrializace-recese-automobilovy-prumysl-elektromobily.A230724_180032_eko-zahranicni_maz
No, průšvih to bude i kdybychom měli vládu schopnou a zodpovědnou. Máme ji ale všehoschopnou, amatérskou a ještě se zlým záměry jdoucí na ruku pánům z EU i USA.
Člověk nemusí mít vlohy věštkyně Jolandy aby viděl “velký špatný”.
Jsem tu dnes nějak moc aktivní, už toho nechám, ale myslím, že tohle byste si neměli nechat uniknout, protože Hlídací psi demokracie asi dostali nové direktivy o směru větru.
Nebo že by propaganda nezabírala a tudíž je třeba inovovat metody a budit zdání objektivity?
Obojí je možné….
Zde nabízím ochutnávku:
„Pozornosti však uniká skupina, která je sice „prosystémová“, ale i ona šíří nenávist, xenofobii a konspirační teorie. Extrémistickým aktivistům, kteří stojí na straně EU, NATO, vlády či Ukrajiny, se v podstatě nevěnují žádné odborné výzkumy ani média. Jejich radikalizace přitom vede k ještě větší radikalizaci těch „špatných“ a dohromady to vše podporuje informační chaos.“
Zdroj neuvěřitelný:
https://hlidacipes.org/russove-vratte-se-domu-sireni-nenavisti-a-manipulace-ve-jmenu-vyssiho-dobra/
Aneb revoluce začíná požírat svoje děti. Už aby se začali vzájemně věšet . Kdysi si předvoj pokroku pověsil i prvního tajemníka. A jiného uvědomělého souha znehybnil v Mexiku sekáček na led.
Budu prosit Coca Colu a popkorn a sedadlo někde poblíž pódia.
prosim, nesirte dezinformace 😉
„icepick“ se da sice prelozit jako „sekacek na led“, ale v tomto pripade slo o cepin, viz treba primo obrazek zde: https://www.spymuseum.org/exhibition-experiences/about-the-collection/collection-highlights/trotsky-ice-axe/
(pokud jste tedy nemyslela jineho soudruha, v tom pripade se hluboce omlouvam)
Kde by vzali v Mexiku cepín? Zato led si tam dávají do pití všichni. Tedy, ti, kdo mají ledničku.
😻
Musel přece něco napsat, aby si všimli.
U Trockého to byl sekáček na led. Taková „sekyrka“ s krátkým topůrkem. Mám ji ještě doma. Led už se dělá ve tvořítkách, nemusí se sekat z bloku.
Všiml jsem si že tam většinou už mají automat na let. Vrazíš tam sklenici a nahází ti to do ní ledové kostičky. Pokrok nezastavíš.
To je samozřejmě fabulace.
Byl to, jak se praví v odkazu, krátký cepínek. Já mám ale sekáček na led. Míval jsem ho pověšený nad pracovním psacím stolem. Kdo se zeptal, dostal historku, že je to ten, co zabil Trockého. [;>))
Opravdu tím co prezentují jako vražedný nástroj na jistého Bronštejna si Mexičané sekají led do pití? Konec konců je do divné, ale jiný kraj, jiný mrav 🙂
Trockij byl zabit cepínem
v dobovém tisku „attacked with pickaxe“ https://trove.nla.gov.au/newspaper/article/78101280
Čtyřicet let trvalo, než našel cepín, kterým zabili Trockého: https://reportermagazin.cz/a/pqXYZ/ctyricet-let-trvalo-nez-nasel-cepin-kterym-zabili-trockeho
Na exekuci K. H. Franka se prodávaly vstupenky! Abych začal šetřit, když tedy bude víc kvalitních objektů!!!
To nemusí být žádná změna směru. Jen možná začaly výkřiky těch nejhorších a nejsprostších v diskusích, ale s těmi správnými názory, budit trochu pohoršení mezi běžnými občany se správně vypláchnutými mozky. Tak se jen bude hledat nějaké chlácholící vysvětlení, proč se může „o russácích“ mluvit jako o nelidech, a není to nic proti ničemu.
Myslím, že Rakušana s pytlem na mrtvoly hned tak nikdo nepředstihne.
Jan Žabka.
To musí být vědec.
Zabýváte/zabýváme se tu nicotnostmi.
Většina Evropanů má úplně jiné starosti…. alespoň to tvrdí z Bruselu:
https://casopisargument.cz/?p=51542
Tenhle průzkum dozajista není cinknutý, na to můžete vzít i novičok.
aj u nás robili tento prieskum alebo podľudí na východe nezahrnuli, hentym sa to dá príkazom 🙂
Půlka Čechů, část polonahá, utíká z Rodu, Druhá půlka Čechů evakuační lety využívá na cestu na Rodos.
Evropa již dospěla do stadia virtuálního hedónismu a opustila logické a racionální myšlení.
To není jen zelený úděl a migrace, prolezlo to do všeho. Žrát brouky a červy se stává populární.
Řešení je jednoduché.
Pro nás ty „trochu“ postarší vydržet, jsme na to stavěni. A užívat si jak Hudec 🙂
Pro střední věk vzít nohy na ramena a opustit Evropu. Mně by se líbil Barnaul.
a mladým přát, ať si užívají to co chtěli.
Že jiná cesta není trvalá vysvětlují třeba místní diskuse, ukazující, že řešení dnešního marasmu je neřešitelné.
Ano, taky jsem uvažoval o Rusku. Nikdy jsem tam nebyl, proto se zeptám : dá se tam normálně žít ? Jací jsou lidi, co kriminalita, možnost zaměstnání, školy pro děti ?
Žít se tam asi dá, když tam žije 150 miliónů lidí.
Normálně – co to znamená?
Nejsem znalec, ale párkrát jsem v Rusku byl. Myslím, že od určitého věku výše by si člověk už těžko zvykal, je to trochu jiný svět, jiná mentalita. Snad jedině s nějakým rodinným zázemím….?
Myslím, že bych to vydržel i ve svém věku. Věci jsou tam jednak větší, jednak jasnější: Kamarád je kamarád, podvodník je podvodník. Zlatokopka je prostě zlatokopka, hlupáci jsou hloupí až běda. Rasisté, vlastenci – to všechno se mi zdálo jakoby zvětšené, barevnější, takové „umyté“.
Nadutci jsou nadutí, podvodníci slizcí. Když je někdo moc „sere“, dají mu do držky, nebudou ho pomlouvat a čekat na příležitost se mu pomstít.
Od atmosféry Prahy je to rozdíl obrovský, ale třeba od Ostravy o dost menší.
Já bych to bral, ale jedině jako komandat města Bugulma.
Byl jsem odtud jen asi 130 km, ale nebyl už čas tam zajet…. budu z toho mít doživotní trauma.
Hudec má oporu v Kchodlovi/K42, který doporučuje křeslo a popkorn na to představení.
Hédonismus přichází na řadu, když všechno ostatní selže – něco jako přečíst si na stará kolena návod na život.
Máte-li, Strejdo rád paradoxy, co byste řekl termínu „střídmý skromný odříkavý hédonismus“? Taková Hudcova verze 😀
Mám tendenci označit turisty, kteří teď letí na Rhodos, za magory. Ale neměl bych zapomínat, kterak jsem jel na dovolenou do Jugošky/Chorvatska v roce 1993 – to také postrádalo zodpovědnost.
Výletníci k požárům na Rhodos
Možná bych jim přisoudil jinou emoci – lakotu. Přece to nenechají propadnout, zvlášť když jim cestovky tvrdí, že to nejde odříct!
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/rocek-zvyknete-si-ze-na-rhodosu-se-nic-zvlastniho-nedeje/
To Bruselská akcelerace:
Je nejvyšší čas něco udělat. Neví někdo, kde se dá koupit kvalitní rychlý ekologický transformátor? Cena nerozhoduje!
LAKAVY NADPIS “ Chcete to jinak“ VYVOLAVA KLAMNOU NADEJI,ZE ZDEJSI KAKOFONISTE MAJI TU MOC.
Samozřejmě nemají a tak podívejte se sami na zdejší lidové komentátory a jejich názory.
Pan Sasin nechápe co se děje a svými komenty kope do otevřených dveří PROGRAMU svých voliču známého
Planu
Narodni
Zachrany a potřeb
a to vytrvale a nepretržite.Zatimco další odborník pan Kobza z SPD popisuje obrannou smlouvu,voliči si ji zvolili tak vadnou jaká je a prostřednictvím prý svých „zástupcu „ji hopem uskutečňují.Mame tu petidemolični houfec,který voliče tahá na vařené nudlí a oni tady za vedení webu panem D,D,D, mudruji o 108 a de takto o ničem.To drazí voliči je jen samá voda a proto nezbývá než přát vám štastnou cestu do pekla kapitalismu bez přivlastkú který si objednala ideologie NEOMARXISMU naruby marxismu a ani zubožena skála,která pomocí KSČM funkcionářske buržoasie i s jejich smrtnonosnymi vadnými stanovami,kdy i jejich web zakázal diskuzní runbriky ,aby ty buržousty nikdo netušil při rabování miliard v nemovitostech,které prý vlastní a možná stále patří nám LIDU💥!
Tak to posuzuje ANICKA a co myslíte je to pravda nebo ne ? http://www.nasepravda.cz. HRÚZAM bez debaty!
Škoda že pan majitel webu pan D,D ddddddd,
odmítá pozvat mezi nas pana advokáta Reichla nezeptá se pana Babiše proč se mezi námi voliči neobjeví,nemajíc opravdový program a tak se stane ,že jim tu nemuzeme pomocí a bude zase volební BLAFf,kdy hlasy voliču prý mají dosta zdarma ,aby to vše konání a tahani voliči na varene nudlí ,toliko vniveč přišlo.
Už sir Humphrey v hraném dokumentu ze zákulisí vysoké politiky Jistě, pane ministře ukázal, jak je pro výsledek průzkumu důležité správně se zeptat…
Tak Rajchl zas u mě body mínus. Zastává se Duška a jeho svobody plácat jakékoliv pitomosti. Sisyfos na něj! Rozumného člověka aby holt v politice člověk s lucernou hledal.
Je nějak mimo můj myšlenkový obzor, proč se všichni zabývají plácnutím nějakého magora, které jen tak proletělo vzduchem, praktického dopadu a významu nemaje.
Pěna dní, uměle vyvolaná kauza, zajímavá nikoliv svou podstatou, ale právě a pouze jen tou umělostí.
K odvrácení pozornosti se někomu hodí i to …
To bohužel není jenom Rajchl.
To je vlastně nejobvyklejší způsob dnešní veřejné komunikace v médiích i v sítích. 90%, možná víc, veškerých informací jsou žvásty. A navíc se u slov proměnily významy za jiné, neurčité. Vše se dokazuje odkazy, které vedou na jiné odkazy nebo názory neznámých lidí, které není jak ověřit. Čím míň někdo o něčem ví, tím je sebejistější a hlasitější a tím lépe je laickou veřejností přijímán.
Přesně tak, pěna dní. Stejně se jmenuje knížka od Borise Viana, kterou mám rád.
Je ale vidět ten lidský pokrok (dnes zakázané slovo), před pouhými pár stoletími si co Dušek, myslela většina nábožensky zpitomělých lidí. Církve – nejen katolíci, ostatně plno protestantských sekt v USA to tvrdí dodnes – poměrně často měly názor, že nemoc je boží trest, no a nemocný byl tím pádem brán hůře než zločinec.
Když jsme to před lety dávali (s malým zájmem publika), vybíral jsem k tomu muziku. [;>/
Takto Rajchl hovořil:
„Já znám Jardu Duška osobně. Několikrát jsem měl tu možnost se s ním potkat a několik hodin debatovat. Je to člověk, který vnímá svět jinak. Který říká, že naše hlava řídí naše tělo a že na každou nemoc existuje lék v naší mysli. Diskuse s ním je pokaždé velmi inspirující a inteligentnímu člověku poskytuje spoustu podnětů k zamyšlení o svém vlastním životě. Ortodoxní blbec si ale samozřejmě řekne, že jen plácá nesmysly.“
Na každou nemoc existuje lék v naší mysli.
Jasně. Například na morfologické změny srdce po infarktu, srdeční selhávání, diabetickou nefropatii vyžadující dialýzu, metastazující zhoubné nádory, AIDS, syfilis, tuberkulózu ….
Stačí se jen pozitivně naladit, a je to pryč.
Idiot.
Ale napřed mozek rozhodl vydat se cestou smerujici k tem nemocem.
A ja dodavam, ze hlavu, ktera ridi telo, ridi nás mikrobiom.
S panem Duškem jsem jednou v Litomyšli dostal šanci si asi půl hodiny požvanit. V parku sami dva. Je to prostě mystik, který naprosto věří tomu co říká. Realitu si přizpůsobuje své víře. Nedělá to schválně, jen věří tomu, co mu řekli jiní. Přátelský, komunikativní, nezlomný co se týče jeho přesvědčení.
Musí to být jednodušší, když člověk nepochybuje.
Určitě. Třeba ve dvou letech https://www.dobryandel.cz/2021/v-nemocnici-nam-nejvic-chybel-tatinek-dvoulety-filipek-se-potyka-s-leukemii/
Zaplaťte si školné a jděte studovat. Nejlépe medicínu.
Nesmíte to brát jako dogma. Příroda nikdy nefunguje na 100%. I buziku se rodi 4%. Tomu se rika evoluce. Většinou slepa cesta, vyjimecne krok vpřed.
K tomu skolnemu. Stejne dříve nebo později bude. Proc by meli nestudujici platit studujicim (a to i cizincum), kteří po skole pojedou makat ven?
Stejné to bude i se zdravotní péčí. Proč by zrovna ta měla být výjimkou.
Nakonec skončíme, jako ti, co ještě přežívají v Appalačských horách :
https://m.youtube.com/watch?v=p3O6bKdPLbw&pp=ygUKYXBwYWxhY2hpYQ%3D%3D
Vyborne video. Kdyz existoval Kral uhli, tak z toho ti lidi moc nemeli. Oskubali je co nejvic. Ale aspon tam byl zivot. Dalo se existovat. A pekne tam je.
Potom zavreli doly, a je konec.
Vevčo, o takový „život“ nebylo moc co stát:
https://news.lib.wvu.edu/2018/09/05/before-the-holiday-remembering-child-labor-in-west-virginia/
Ta fotka je z r. 1911. Ja mluvim o tom, jak se tam zilo jeste nedavno, nez zavreli doly. A ti apalacove vzdycky byli sikovni, umeli se lecit bylinkama, meli mala hospodarstvi… a v kopeckach tajnou destilérku.
1) o „rozhodnutí mozku vydat se cestou k nemoci“:
Nepopírám, že když se osoba s genetickou dispozicí k diabetu 2. typu vlastním přičiněním vyžere na 160 kilo, asi se vydala vstříc dřívějšímu vypuknutí té nemoci. Ale jako nějaký univerzální princip je to tak strašná píčovina, že mi nestojí za námahu s tím polemizovat. Například malárie (přes půl milionu mrtvých ročně): to se v Africe mozek rozhodne, že ho kousne infikovanej komár?!
Z hygienických důvodů o tom dál debatovat nehodlám.
2) školné:
svůj pohled jsem tu v minulosti několikrát psal, např. tady https://web.litterate.cz/vidlacky-pragmaticka/comment-page-2/#comment-113178
Taktéž o tom z hygienických důvodů dál debatovat nehodlám.
P.S. Jeví se to tak, že Vy osobně ani žádný Váš sourozenec nebo Vaše dítě (pokud něco z toho máte) jste vysokou školu nestudoval(i). Evidentně nemáte představu co to (vlastní studium a život na něj navazující) finančně obnáší.
Poroučím se.
Nejde tolik o bezplatné školství ale o to co všechno se bezplatně studuje.
Třeba antropologie komiksu
Náhodou ! Jde i o bohulibé záležitosti, např. :
https://historie.phil.muni.cz/aktualne/kalendar-akci/interdisciplinarni-workshop-pivo-je-bozi
https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2023/CORE052
(předmět Kulturní dějiny piva)
Proti pivu ( pokud je pitelné) nic nemám. Ale studovat to na VŠ mi připadá trochu mimo mísu.
Důsledky potlačování genderu u Masajů v Keni a Tanzánii.
Mám naprosto přesnou představu, co obnáší studium na VŠ. Přesto bych byl pro zavedení školného. S tím, že ho bude lze splácet prací v ČR po dobu X let. Pokud chce jít po VŠ vydělávat do zahraničí, tak ať si školné zaplatí.
Bezva způsob, jak ještě víc snížit už tak tragickou porodnost.
Nechápu proč? Ten, kdo bude dělat u nás, žádné školné platit nebude. No a ten, který odejde do zahraničí, tak na porodnost nebude mít tak jako tak vliv.
Za starych casu bylo v Americe skolne za babku. I snazivy studentik, ktery si vecer nekde privydelaval, prubezne skolne zaplatil. Zadne dlouhodbe pujcky.
Povyhazet byrokraty, dat univerzity zpet profesorum.
Já mám zase naprosto přesnou představu jak dlouho by u nás trvalo, než by někdo zrušil tu část o odpracování. Nikdy nebudu volit nikoho, kdo by zavedl placené školství.
Mám to stejně, nikdy nebudu volit nikoho, kdo by zavedl placené školství.
A jsem přesvědčen, že velmi dobře vím, proč.
Nechápu, proč by mi měly vývody páně Duška vadit. Také je mi ho líto, že po něm smečka lovců fejků tak hladově skočila. Neumím si představit čemu a komu by mohly jeho neortodoxní názory škodit. Ať si hlásá co chce. Snad jsme dospělí, ne?
Proč,no nadělá víc škodynež užitku. Bohužel
Mně neškodí. Asi některým lidem jeho názory pomáhají. Jinak by mu nenaslouchali. Považuji to za jejich osobní věc.
Tak u me má Rajchl zase bod plus. Lékaři tomu říkají stres a rezignace.
Za tohle jedině plus.
“ Nesouhlasím s vaším názorem, ale budu bojovat za to, abyste ho směl říkat. “
Voltaire
Kadlas napsal:
25 července, 2023 (16:52)
Já bych to tak neviděl, každý je svého štěstí strůjcem.
Při Covidu si každý mohl zvolit svou cestu, zda byla správná, se uvidí časem.
O panu Duškovi jsem si něco načetl, něco poslechl, něco viděl.
Je to jeho volba, jeho způsob života.
Může si zvolit svou cestu?
Proč mu v tom bránit?
Omezuje někoho?
Na panu Duškovi oceňuji minimálně to, že načetl audioknihu Čtyři dohody, kterou jsem nedovedl přečíst v tištěné podobě, opravdu to nešlo.
Taky bych chtěl poděkovat všem, kteří nejsou malicherní, a nenaváží se do pana Vlka, který uvedl možné varianty dalšího vývoje.
Viz:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/07/24/ten-pruzkum-medianu-a-padu-petihlave-sane-u-volicu-je-pekny-prusvih-vetsi-nez-si-myslite/
Jak si to uděláte, takové to budete mít.
Naděje přijde na podzim
Vzpomene se na to po čase, když by se opět uvažovalo o „hledání menšího zla“, nebo se (aspoň tady) poučíme, aby se zas nenaběhlo na vidle?
J. Kobza k oné „obranné dohodě“ … :
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/jiri-kobza-cesko-americka-obranna-dohoda-dobojovano-jest/
P.S.: Zase budou generovány omluvy (na to jsme mistři), jak někdo byl pod tlakem a … vyšší zájmy … ? Co dalšího se ještě musí stát?
Házet to Rajchlovi znamená zařadit svůj hlas mezi ten milión propadlých hlasů…
Váš názor.
Zajisté, že to je můj názor. Jak také jinak?!
Pokud si nepřiznáme, že Babiš je neúspěšný politik, pak ve své podstatě chceme neúspěch napravit jiným neúspěchem. Výsledek je dopředu znám.
EU salámovou metodou vpravuje do našeho právního pořádku svou legislativu pro nás škodlivou. Tudíž toto je prvopočátek možných změn, volím jen stranu, jež si toto dá do svého programu na první místo. O ostatní varianty se nezajímám, neb opakování chyb je chyba. Nenapravitelná chyba.
Kdyby Vidlák mlátil prázdnou slámu, tak by to bylo ještě přijatelné, ale on mlátí již několikrát vymlácenou slámu a očekává dostatek zrní.
Špatný začátek dá vždy špatný výsledek.
Pětikoalice si nemohla přát lepší opozici. Když se pětikolka nerozpadne, tak je (zatím) neporazitelná. Opozice je systém stran bez koaličního potenciálu (ANO + SPD).
Strana PRO se musí normální politickou stranou teprve stát. Zatím jí rozhodně není, protože ani nemá vybudovanou územní strukturu. Nejen v krajích, minimálně na okresních, lépe na místních postech musí mít PRO své organizace. A ty musí být v daném místě stále vidět. Znáte v PRO ještě někoho dalšího, kromě kontroverzní Petry Rédový? Jindra to prostě nenahradí tím, že jednou zajede na setkání stovky lidí ve Znojmě. Zatím zřejmě PRO nenabírá členy, jen registrované podporovatele. To působí, jako: Pošlete prachy a my už to zařídíme. Takhle jednoduše to přece v politických stranách nefunguje.
Na tohle má PRO ještě víc jak rok a mělo by s tím začít. Jestli chce do parlamentu, musí být regulérní politickou stranou. S vnitřními demokratickými vztahy. Ne hnutím jednoho muže, jako v ANO. A aby si jí voliči všimli i bez valné podpory majnstrýmu. Měla by viditelně a cíleně nabírat členy, co pro ni chtějí v místech něco udělat, propagovat ji a jejímu programu věří. Zatím ale navenek žádný náznak takové organizace. Bohužel.
Program PRO je třeba podrobit diskusím organizací zezdola. Včera tu proběhla diskuse, že Jindra chce placené zdravotnictví. To vzniklo díky snad neobratné (nevydiskutované) formulaci v programu sice, že chce „dostupné, kvalitní a většinově bezplatné zdravotnictví “ ale v dalším textu už píše individuální dobrovolná spoluúčast . A už nevysvětluje, co to vlastně znamená (lepší pokoj v nemocnici, nebo dražší operace?). Na takové formulace lze těžko získat levicového voliče po socdem, kterého dosud úspěšně přetahuje Babiš?
Pak by snad PRO mohlo mít větší šanci na překročení 5%. Jinak spíš marné naděje. Samo se nenakope, jak říkají u nás na vsi.
Chcete to jinak? Sežeňte si svého Bartu.
Ještě dlouho před volbami 2021 to vypadalo, že žádná 5K nemá šanci vzniknout, protože TOP09, ČSSD a KDU-ČSL se do Sněmovny vůbec nedostanou, u STANu to taky nebylo vůbec jasné. A o nějakých předvolebních koalicích nechtěl v podstatě nikdo z nich ani slyšet.
Jenže pak – kde se vzal, tu se vzal – miliardář Jan Barta, původem odkudže jinud než z Kalifornie, USA, a řečeno slovy Bohuša z Dědictví aneb Kurvahosigutntag, kúpil si je všecky. „Demokratickým stranám“ (které to jsou, určil samozřejmě on, nebo přesněji ti, co za ním stojí) slíbil úplatek v řádu desítek milionů, když se spojí do koalic za účelem odstavení Babiše od moci.
A co čert – vlastně Rychetský – nechtěl, najednou projevil nebývalou aktivitu Ústavní soud a oprášil už skoro zapomenutý návrh na snížení volebních kvót pro koalice. Pozoruhodné načasování, není-liž pravda? No a začaly se rodit zárodky dnešní pětikoalice, takové první, zdánlivě maligní nádory. Výsledkem je dnešní (nevyléčitelně?) nemocná společnost, kde už hojně rozlezlá rakovinová ložiska vyžírají veškeré dostupné zdroje, aby okolní, ještě zdravé buňky, nechala vyhladovět, pokud je ještě nedokázala otrávit jedovatými produkty své činnosti.
Co z toho plyne? Že potřebujeme nějakého Jana Bartu, který řekne těm stranám, co posbíraly milion propadlých hlasů, že mezi ně rozdá desítky mega, když se spojí do předvolební koalice. Klidně se ta koalice může jmenovat „Alternativa“. Protože jak správně říká Vidlák, 40 poslanců je hodně, to vůbec není zanedbatelná síla a může zásadně promluvt do mocenských poměrů. Je to zároveň dost na to, aby se dala ta místa rozdělit mezi koalující subjekty tak, aby se nikdo necítil nějak výrazně poškozený. Protože každý z nich ví, že být mimo Sněmovnu a být v ní, to je kvantový skok na úplně jinou úroveň politické existence. Pro Přísahu, Rajchla, komunisty (těm by dal extra příplatek za změnu názvu), Trikolóru a pár dalších, co jsou těsně pod čarou, by se otevřela cesta, jak tu bariéru překonat, o ještě menších subjektech nemluvě. A když se k tomu přidá sladká vůně kufříku s penězi, nebude pro nikoho co řešit, jak jsme viděli u stran 5K v přechozích volbách … Pokud je někomu proti srsti jít s někým jiným, můžou být ty bloky dva, pan Barta (nebo ti, co za ním stojí) to přece udělal taky tak.
Prostě zkopírujme jejich (úspěšný) model. Rychetský nám sice nepomůže, ale vlastně už pomohl, když snížil ty koaliční kvóty pro své favority. My teď prostě jako zkušený judista můžeme využít všechny protivníkovy výhody proti němu. Za pokus by to určitě stálo, hůř než v roce 2021 to dopadnout nemůže. A nikdo nebude muset volit „menší zlo“, takže by se mohlo podařit ukousnout nějaké hlasy Babišovi i stranám 5K, šili ve výsledu by ten poměr ve Sněmovně mohl být pro alternativu ještě lepší.
Stačí „drobnost“ – někde sehnat svého Bartu. V jednom máme smutnou jistotu. Toho našeho nevyftruje penězi CIA, bude to muset zacálovat ze svého. A to není snadné, to chce opravdovou lásku k rodné zemi. Základní otázka zní – je tady vůbec někdo takový?
Errata
…Ještě nedlouho před volbami…
…čili ve výsledku…
Stan Borowitz.
Nic není zadarmo a aby Bárta vyhodil několik mil.bůhzdarmamtak to určitě ne.
Myslím si,že se pan Bárta objeví zas a přijde ho to levněji.
Já si hlavně myslím, že to pan Barta nedával ze svého…
Zmíněný Barta prý chce oživit ČSSD
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-pavluv-klicovy-sponzor-ted-se-zamerim-na-obrodu-levice-227057
Ne ne, on určitě nechce oživit ČSSD (tedy ve smyslu strany hájící zájmy pracujících proti kapitálu). Blíže o tom píše Petr Hampl:
Miliardář Jan Barta chce ze sociální demokracie udělat velkou stranu, která odsaje lidové hlasy Babišovu ANO. Mimochodem, slyšeli jste někdy o Janu Bartovi? Narodil se v Kalifornii, nikdy v životě nepracoval (aspoň to nemá uvedeno v životopise) a miliardářem se stal spekulacemi, nákupem firem a podobnými záležitostmi. Kdo mu dal peníze do začátku, to se nedozvíte. Prostě typický slušný poctivý pracovitý člověk, jaké tahle země potřebuje. Jeden z těch podnikatelů, kteří v potu tváře vytvářejí národní bohatství.
Když už tedy chce, aby chudí pracující přišli o zastoupení v demokratickém systému (přesně to sám říká, jen s použitím vznešenějších frází), snad by se dalo očekávat, že pošle pár set milionů, zaplatí špičkové analytiky a manažery, koupí nějaká média. Kdepak, Jan Barta daruje 500 tisíc korun. Ano, čtete správně. Půl milionu! Tolik by mohl dát leckterý majitel firmy o pěti lidech. Sociální demokracie si za to nekoupí ani elektromobil pro předsedu. Kdo ví, jestli z toho dokáže zaplatit nové logo. Zato toho povyku!
Takhle to dopadá, když někdo sází na nepoctivé boháče. Naslibují vám všechno, ale mezitím jim v hlavě běží výpočty, jestli by vás spíš nemohli okrást o to málo, co ještě máte. Nemůžou za to, jsou prostě takoví.
V podstatě za pár kaček kupuje zkrachovalou firmu, aby ji využil k poškození někoho jiného a vysál z ní zbylý politický kapitál a majetek.
takový oddenek Sorosze – získat prachy spekulacemi a pak rozesírat společnost
fakt hodně toho za ním zůstane
Už jsme tady jednoho ..ardáře z počítačové branže měli, kdepak je mu konec, hmm
ono se vždycky časem dřív či později ukáže, že ty počítače jsou opravdu je n pracovní pomůcky a záleží a velmi na tom, co má v hlavě ten kdo je vyvyšuje.
Osobně si myslím, že Soros je jen viditelný ksich určité skupiny lidí, kteří do těch sviňáren sypou peníze. Že to co podniká není práce jednoho odporného chlapa.
Myslím si, že ČSSD je nevzkřísitelná, což teď nebudu rozvádět, nicméně zmíněný (směšný) půlmilion, o kterém píše myslitel Hampl, je určen pro Masarykovu demokratickou akademii https://www.novinky.cz/clanek/domaci-pavluv-sponzor-barta-da-socialni-demokracii-pul-milionu-40438172
Nic to nevypovídá o tom, kolik peněz může být nalito celkem.
Politické straně může jeden sponzor dát 3 mega ročně. Jak pan miliardář uvádí v tom článku, na který jsem dal odkaz ve 14:38, „Existuje tu ale pár dalších lidí, kteří jsou schopní se do takového sponzorství rovněž zapojit“ – čili třímilionových sponzorů může být více.
A Masarykova demokratická akademie je zapsaný spolek, který výši darů limitovanou nemá. Pan miliardář řekl, že se prozatím domluvili na daru půl milionu.
Nepodceňoval bych schopnosti pana miliardáře. (Spolu)udělal 5K i Pepa107…
Já ho rozhodně nepodceňuji, celý můj výše uvedený hlavní příspěvek je de facto uznáním jeho veleúspěšného příspěvku ke vzniku dnešního protofašistického režimu. Zároveň se snažím naznačit, jak by se dal tento funkgující model použít na druhé straně barikády.
Potřebujeme k tomu ale vlastenecké mecenáše. A ti jsou, zdá se, vymírající dfruh.
Jo jo, smysl Vašeho původního příspěvku jsem zavnímal. Jen jsem k němu dodal, že socdem si už chce koupit pan miliardář.
Jinak s Vaší vizí tak nějak ethericky souzním 😎 https://web.litterate.cz/pred-cingischanem/comment-page-1/#comment-166409¨
Ale v zemité praxi …. nevím, nevím.
oprava souznícího odkazu https://web.litterate.cz/pred-cingischanem/comment-page-1/#comment-166409
Aha, díky za ten odkaz, jsem rád, že s tím příšel už někdo jiný. Nicméně aspoň jsem do diskuse přispěl tou podmínkou – podle mne nutnou – že je třeba ješitnost vůdců těch podlimitních stran a hnutí přeplatit penězi podobně, jako to udělal Barta u 5K.
Bez toho to myslím nepůjde.
Souhlasím.
Myšlenku spojení nesourodých prvků do široké předvolební koalice tu první, nepletu-li se, nadhodili Martin od ŽH https://web.litterate.cz/pred-cingischanem/comment-page-1/#comment-166325
a dtj60 https://web.litterate.cz/pred-cingischanem/comment-page-1/#comment-166357
Já již jen přikyvoval.
A Vy máte pravdu, že možné je to jen skrzevá přeplacení ješitnosti penězi.
Tak teď už jen toho (vlasteneckého) mecenáše.
Nebylo to náhodou tak, že bolševického rozvědčíka do voleb protlačili, nechali jej zvolit lidem českým a kampaň financovali pražští Kolářové?
Konkrétně ta jejich smečka, jejíž část nechala sundat Koněva?
Psaly o tom PL.
Ad Tecočamp (17:26) :
„V roce 2019 jsme investovali do průzkumů, ve kterých jsme různé osobnosti testovali, jak by fungovaly v prezidentských volbách. Petr Pavel nám jako potenciální kandidát vycházel dobře – v datech byl velmi zajímavý tím, že dokázal oslovit obě strany tábora. Věděli jsme, že to bude kritická a klíčová záležitost, aby kandidát čerpal sílu z obou stran. Aby pak mohl společnost hojit a spojovat.
V té době jsme se propojili se Šimonem Ornestem, kapelníkem skupiny The Tap Tap. Ten si uvědomoval, že je potřeba najít špičkového stratéga pro prezidentskou kampaň. Na základě rešerší se propojil s Michalem Repou, který se podílel na kampani (slovenské prezidentky) Zuzany Čaputové a působil v řadě dalších zemí. S tímto jsme šli za Petrem Pavlem, který v té době už spolupracoval s Petrem Kolářem.
Naše pozice byla taková, že v panu Pavlovi vidíme potenciál, máme případně nachystané špičkové experty do kampaně a jsme připravení Petra Pavla finančně podpořit. Měli jsme podmínku, aby kampaň dělal velmi profesionální tým. A že zároveň budeme mít veto nad tím, kdo kampaň může financovat. Aby se tam neobjevili pochybné peníze nebo kontroverzní podnikatelé typu Tomáše Krska nebo Luďka Sekyry jako se objevili v kampani u Jiřího Drahoše.
Od listopadu 2019 se Petr Pavel angažoval ve spolku Pro bezpečnou budoucnost, který se stal základnou jeho veřejných aktivit. V orgánech spolku působili i Petr Kolář, Radko Hokovský a František Vrabel, který je spolu s vámi akcionářem analytické firmy Semantic Visions, kde pracovala i prezidentova mluvčí. Znamená to, že i prezidentův spolek vznikal už jako vámi podporovaná aktivita?
O tomto propojení jsme nevěděli, to byla čistá náhoda. Ani jsem nevěděl, že mluvčí Markéta Řeháková pracovala v naší firmě Semantic Visions. Co se týká Františka Vrabela, ve spolku Petra Pavla dále nefiguroval. Na jedné straně byla aktivita mě a mých kolegů ze skupiny, na druhé činnost Petra Pavla a Petra Koláře. V jeden okamžik se naše aktivity protly.
Petr Pavel a jeho spolupracovníci objížděli republiku a připravovali se na volby dlouho před oficiálním zahájením kampaně. Tedy v době, na kterou se ještě nevztahovala povinnost zřízení transparentního účtu či finančních stropů kampaně. Sponzoroval jste Pavlovu činnost i v této rané fázi?
Financovali jsme spolek Pro bezpečnou budoucnost zhruba od roku 2020.“
Zdroj: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-pavluv-klicovy-sponzor-ted-se-zamerim-na-obrodu-levice-227057
Z H.
To je jednoduchá sázka,podpořím oba koně,jeden určitě vyhraje.
https://www.fintag.cz/2020/09/29/bohumir-dufek-z-aso-cr-kritizuje-prodej-odboroveho-majetku/
nemůžu najít ten seznak roh majetku, někde na netu by měl být
Předpokládám že je v procesu okrade o Lidový dům a ostatní nemovitosti.
Tak nějak bych to viděla. Socani nasyslili hodně, akorát včil to nějak „přijatelně“ proměnit. Vzpomeňte na ten rambajs onehdy když“prodáv ali“ ten dům v Práglu…. njn
Na tom jejich sjezdovém sedánku několikrát zazněla otázka, zda se bude prodávat. Furt nikdo neodpovídal. Už to bylo trapné, tak někdo (už nevím kdo) vyrukoval s odpovědí Lidový dům se nebude prodávat. Jasně řečeno, to ostatní ano. Tak nevím, kolik toho vlastní a o jaké nemovitosti by se jednalo. Děsivé je, že jim stojí za to zbavit se majetku výměnou, že by se vydrápali opět ke žlabu.
U toho žlabu musí být pěkný krmík, když vítězí nad majetkem.
Chápu, že tam jde také o moc, ale i tak.
A už se vyrovnali s Altnerovými dědici?
Maláčová, Hamáček a spol. pohřbili ČSSD tak hluboko, že exhumace bude sakra obtížná.
A jestli u toho budou asistovat figury typu Poche a Šmarda, pak to bude zas jen ostuda, nebo spíše tunel na to, co ještě zbylo.
To je otázka na Březinu.
Tak já tedy budu za svini:
SPD má 20 poslanců a neovlivní NIC.
ANO má dokonce 72 poslanců a SAMA opět neovlivní NIC. Ba dokonce ani v „koalici“ s SPD neovlivní NIC. Maximálně to obstrukcemi nepatrně pozdrží.
I kdyby nakrásně zcela nesourodá tzv. „Alternativa“ nějakým zázrakem nasbírala 40 poslanců, tak SAMA opět neovlivní NIC. Představa, že „Alternativa“ nejprve uzobne hlasy ANO a pak s úsměvem přes celou hlavu nakráčí do koalice s ním, je zcela mimózní.
To už je reálnější možnost, že „Alternativě“ zbude pětidemolice a vytvoří koalici s ní. Programově tam je řada průniků, takže to nebude až takový problém.
Teď mě napadlo… Ale to přece nemůžete myslet vážně! :-O
Vy jste si fakt představil, že by „Alternativa“ mohla vyhrát volby s takovým náskokem, že by nepotřebovala koalici?
JAK by to, propánakrále, mohla dokázat? S JAKÝM programem??? CO by asi tak mohla nabídnout SOUČASNĚ libtardům a pravičákům z pětikolky, 3K a PRO, střeďákům z ANO a levičákům se socdem, KSČM a různých pidistraniček?
Někde tu někdo snad psal, že by alternativa měla vyhrát volby ?
Pan Občan.
Ještě je brzy vyjít s určitým programem,ale šlo by i alternativě vyhrát volby.
Zatím jen jeden signál,zrušit zbrojní zakázky.
Změní to mocenské poměry, a to výrazně. K tomu, aby neměla 5K víc než 100 poslanců a nemohla neomezeně vykonávat koloniální správu, by to úplně stačilo. Jsem si třeba jist, že korespondenční volba by jim s 40 alternativci ve Sněmovně nemohla projít. Ani to okradení důchodců, namátkou. A možná ani ta „obranná smlouva“, třeba by se pak našli nějací odvážní i v ANO.
A to rozhodně stojí za pokus.