Uplynulou sobotu měla strana PRO celorepublikový sněm na kterém představila svůj program pro nadcházející volební rok a zvolila si nové vedení. Předsedou byl zvolen Jindra Rajchl a za místopředsedy byli zvoleni Petr Vacek, Marek Zeman, Pepa Palíšek a Matěj Drbohlav. Bezprostředně před sněmem stranu opustily takřka kompletně dva kraje. Jihočeský a Jihomoravský. Z veřejně známých tváří zůstal v PRO Jindra Rajchl.
Už delší dobu jsem bombardován ze všech stran, abych se k situaci v PRO vyjádřil, protože různé nepodložené zprávy začaly prosakovat už před týdnem. Jako obvykle šlo o směs různých polopravd typu „jedna paní povídala,“ střípků a zbožných přání odpůrců i příznivců strany. A jako obvykle byly skutečné a oficiální informace skoupé na slovo. Tož je asi nejvyšší čas, abych k tomu něco řekl.
Posuneme kvůli tomu mojí prezentaci vidláckých artikulů. Chybí nám ještě dva. Ohleduplnost k seniorům a neohleduplnost k České televizi. Vrátíme se k nim v nejbližších dnech.
Hned na úvod zklamu všechny, kteří ode mě čekají nějaké pikantní a bulvární informace ze zákulisí. Žádné praní špinavého prádla z mé strany nebude. Ano, dostal jsem možnost v PRO nakukovat za kulisy, ale toto privilegium nehodlám využít k vynášení zpráv a detailů. Informace jsou u Vidláka jako zpovědní tajemství. Řeknu jen, že jsem víceméně obeznámen s celou situací, porozuměl jsem motivaci všech aktérů a byl jsem bezprostředně přítomen vývoji událostí a to od začátku až do konce. Oficiální prohlášení všech aktérů jsou po dnešku k dispozici na jejich profilech a pokud nejsou, tak vzápětí budou. Každý se tam může podívat a udělat si obrázek sám.
Omezím se proto na své vlastní a zcela bezemoční stanovisko:
Strana PRO si na sněmu, což je nejvyšší suverén, zvolila nové vedení a s ním i nové tváře. Jestliže před tímto sněmem byli tváří strany Jindra Rajchl, Petr Vacek, Petra Rédová, Petr Vrána, Alena Maršálková, či Ota Březina, novými tvářemi PRO jsou vedle Jindry Rajchla a Petra Vacka, Matěj Drbohlav, Marek Zeman a Pepa Palíšek. A budoucí tváře z eurokandidátky. Tečka. Všechno ostatní jsou pikantní řečičky pro bulvár, které sice mohou budit emoce, ale to je tak všechno. Řeči se vedou voda teče…
Už dlouho píšu o tom, že strana je dnes především servisní organizací lídrů. Volební programy se sice píší, ale málokdo je čte a prakticky nikdo si nepřečte stanovy strany. Strana není vnímána programem, ale především jejími tvářemi. Jejich činy, prezentace a výroky tvoří povědomí o celé straně. Mnohonásobně víc lidí se koukne na nedělní vysílání Jindry Rajchla, než by četlo program strany PRO. Nepamatuji si v této zemi politickou situaci, kdyby byl ze kterékoliv politické strany vyloučen někdo za to, že nedodržuje program. Naopak. Podívejte se na předvolební sliby SPOLUkoalice a podívejte se na jejich reálnou politiku. Nikoho to netrápí. Ani straníky, ani jejich voliče.
U nás v Kotlince se rezignuje a odchází kvůli zpackaným volbám = zpackané prezentaci, odchází se kvůli neshodám se směřováním strany a odchází se kvůli tušeným chybám, které nastanou někdy v budoucnosti. Přesně takhle odešli ze svých mateřských stran i Klaus se Zemanem.
Aniž bych musel zabíhat do neveřejných detailů, konstatuji, že strana PRO nadále nepůjde směrem, který si přáli (a ovlivňovali) Petra Rédová, Petr Vrána, Alena Maršálková nebo Ota Březina, ale půjde směrem, který chtějí nově představené tváře strany. Nebudu komentovat proces, kterým strana dospěla do tohoto bodu, jen opět konstatuji, že sněm strany je nejvyšší suverén a přes různé (i vypjaté) vnitřní diskuse utvrdil výsledek tak, jak nyní je a jak zůstane. Strana půjde směrem, který budou řídit předseda a místopředsedové. Konstatuji, že tento výsledek volebního sněmu byl ve straně všemi očekáván. Těmi, kteří si ho přáli, i těmi, kteří proti němu měli nepřekonatelné námitky.
Zvolení nového vedení strany už vzbudilo velice širokou diskusi a obrovský zájem. Jindra Rajchl své místopředsedy označil za skvělý tým a já dodávám, že byli zvoleni lidé, které si na pozicích místopředsedů přál a od jejichž podpory se nenechal za žádnou cenu nikým odradit.
Nové vedení strany vstoupilo do svého funkčního období ve velkém stylu. Tak velkém, že se moje psaní o této straně vedle toho jeví nicotně maličké. Již první známé informace o novém vedení budí velkou pozornost nejen nás dezolátů, ale i majnstrýmu a dokonce i Jana Cempera. Straně PRO jsem věnoval velkou pozornost. Chtěl jsem, aby ji veřejnost sledovala, posuzovala a uvažovala o její volbě. Konstatuji, že nové vedení vzbudilo o stranu takový zájem, sledování, i posuzování, kterého já jsem nikdy nedosáhl, ani dosáhnout nemohl.
Strana PRO ukončila své pionýrské období, ve kterém se více opírala o práci aktivistické veřejnosti a stala se skutečnou, plnohodnotnou politickou stranou, která obsahuje všechno, co taková správná pravicová strana v naší zemi vždycky obsahovala. Její další veřejné působení již bude dostatečně viditelné i bez mé nadstandardní pozornosti.
Blahopřeji novému vedení strany ke zvolení. Vím, jak to bylo náročné a jaké překážky museli na své cestě v posledních týdnech překonat. Vím, co všechno se muselo stát, aby byl výsledek právě takový, jaký je. Nepochybuji o tom, že budou stejným způsobem pracovat i pro úspěch strany PRO ve volbách. Vizuální a komunikační strategii již představili veřejnosti. Jsem si jist, že PRO rozhodně nezapadne do šedého průměru. Nepochybuji, že budou na veřejnosti viditelní. Se současným vedením to ani nemůže být jinak.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle agentovné alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička nebo placky z nabídky.
Bohužel tyhle spory uvnitř strany nedělají dobře navenek. Neutrálnímu potencionálnímu voliči se nelíbí, opouští-li stranu její dosavadní tahouni a viditelné tváře, a to ve zlém.
Pokud se alternativní scéna skutečně nedokáže sjednotit a v zájmu nás, normálních a racionálních obyvatel této země, najít shodu alespoň v tom základním a táhnout za jeden provaz, tak si „užijeme“ další 4 roky vládnutí pětizmrdů nebo uslintaného estébáka.
Bohužel to vypadá, že Jindra není typ, který by dokázal sjednocovat, ba naopak.
Vidláci, proberte se,
O ty vaše předražené hrnce už není zájem.
Na protirežimní demonstraci do Ostravy přišlo tolik lidí, až Vidlákovi oči přecházely.
Asi tak sto.
Kde se stala chyba?
Klidně i „nižší desítky“. Nebo osvědčená „hrstka výtržníků“, tu dobře znáte, broučku.
a viděl jste videozáznam?
těch lidí tam opravdu o moc víc nebylo.
Vidláku,
a nešlo by, prosím, bez emocí popsat, jaký směr tedy zastává Rajchl a jaký Rédová ? Ne každý to všechno stíhá sledovat; zejména ten neslučitelný programový rozpor by mne zajímal.
Souhlasím.
To bych taky uvítal. Začíná v tom být dost velký zmatek.
Re: Matzurka
Směr?
Ten je vřdycky jen jeden.
Pokud nevíte kudy kam, zcela důvěrně vám prozradím, že KAŽDÉ hrábě hrabou k sobě.
Podpředseda na svém místě
proběhlo to hladce, čistě,
po marasu ani stopa,
vlčích máků plná klopa.
Teplé proudy tělní lymfy,
na harfy brnkají nymfy,
savo smylo všechnu plíseň.
Labuť pěje břesknou píseň.
Každý by chtěl tančit, zpívat
sportovat a jen se dívat
na ty prachy na kontě.
Tak už to uzákoňte!
Každý by chtěl léčit, učit,
ve fabrice lidi mučit
aby dřeli, jako koně,
doma porše na betoně,
v Maledivách malou chýši,
voňavo a teplo v plyši.
Nové tváře – nové cesty.
Rychle zapni smysl šestý.
Nové cesty – staré cíle.
Vytáhla tě z bryndy píle?
—-
Musí přijít nová míza,
staré smete expertíza.
Kdo je zblblý, nerozumí.
Nevěřícně pilně čumí.
Bude vědět, co má dělat?
Řekne mu to nový prelát
Musíš vědět, jak se chovat.
Nenechat do sebe klovat. .
Odpudit ty supy, straky,
oblíknout si manšestráky,
hubertus a ušanku,
peněženku na lanku.
Umět řádně zahrát lepru,
jako tam ti, zpoza Dněpru.
Drbohlav jako místopředseda PRO? Tak to se vůbec nedivím, že Petra Rédová odešla ze strany.
Zeptejte se lidí v Chomutově na jména jako Houska, Týr, Drbohlav. Tenhle je sice jiná generace, ale metody zůstávají stejné…
Mozna meli strach ,ze je taky uda..
Na fcb píše Rédová jasně, že dva kraje odešly kvůli Drbohlavovi.
Musel jsem při čtení dnešního Vidlákova textu přeskakovat. Bylo to jako číst článek z Rudého práva o stranickém sjezdu.
Co je bez emocí, to je mrtvé.
Zaregistroval jsem více náznaků, že libtardi uvažují o vzniku nové strany pro libtrardy. Aby voliči co vidí Fialu a jeho partu a upřímně je to děsí měli koho volit. Asi bude úplně jedno kdo v ní bude a co bude říkat. Stačí říkat že zabrání návratu Babiše a aby měli dost peněz.
Zopakování scénáře s PePou. Využít roky pěstovanou iracionální nenávist vůči Babišovi. Kdy výsledkem je popleta co s těží zvládá číst napsané texty a když mu řeknou, že právo veta je špatně a Lichnštějni dobře, tak to zopakuje.
Vse bude zahy jinak… V roce 2045 dospěje lidstvo do bodu singularity, kdy díky rozvoji umělé inteligence začne nezvratný a překotný technologický rozvoj světa. To předpověděl americký IT odborník, vynálezce, futurista a někdejší technologický šéf Googlu Ray Kurzweil před téměř dvěma desítkami let. Později doplnil, že ve stejném roce by měli lidé pokročit v medicíně a technologiích natolik, že se smrt stane jen volbou. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/lidstvo-smeruje-k-nesmrtelnosti-muze-to-znamenat-konec-naboz/r~91ba5cb67eeb11ee8d680cc47ab5f122/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=1196401&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=1196401&dop_vert_id=int1&dop_req_id=dtleHhbbQLI-202311130247&dop_id=24085075
Blá, blá, blá, blá, blá…
A 21. prosince 2012 byl konec světa podle Májského kalendáře.
Že jste se už nepoučil, a nezařazujete si slova kecalů do spráných kolonek!
Já si myslím, že v roce 2045 dospěje lidstvo k něčemu úplně jinému.
Tedy pokud nedospěje ještě dřív k drtivému finále.
To už jsem někde slyšel, kde to jen bylo?
Aha, v Terminátorovi: T800 a pak T1000. Ale Ooops! To byl Hollywood, ne realita.
Není pochyb o tom, že algoritmy a technologie z oblasti AI jsou přínosem v mnoha oblastech, ale s myšlením člověka to nemá vůbec nic společného. V kognitivní oblasti teorie ani praxe nepostoupila mnoho, takříkajíc vůbec.
„Singularita“? Jen marketingové žvásty. V USA na dojení rozpočtů, od vědeckých po vojenské. Je to často za hranicí „vědeckého podvodu“, prostě to dává jejich věrchušce další lichou naději, že nastane zázrak a udolají Rusko/Čínu nějakou tou „stříbrnou kulkou“. Politické vedení je tak nevzdělané, že si nechá nakecat od „expertů“ prakticky cokoliv.
Jako předtím třeba „stealth“ letouny… které měly dle libosti vybombardovat Moskvu do mrtě, aniž by proti tomu Rusové mohli něco udělat. Už tenkrát skuteční experti naplno říkali, že vývoj protiopatření – radary, IR systémy, PVO/PRO raketové obranné systémy – bude rychlejší a radikálně levnější; což se stalo.
Ohledně těch vědeckých podvodů – už jsem kolikrát dostal na stůl k posouzení projekty, kde jsem – ve zkratce – musel na základě faktů konstatovat, že to je buď na Nobelovu cenu nebo na 12 let kriminálu: hádejte, co z toho je pravděpodobnější.
Vědecký „grantový systém“ USA/Západu je tímhle totálně promořený až do dna. Sám vědecký šéfredaktor „Nature“ po odstoupení prohlašoval, že nejméně 40% článků jsou čiré fabulace.
Mrkněte třeba na „Osla“, 90% obsahu článků jsou marketingové plky, sebechvála projektů pro získání peněz. No dobře, to je „popularizace vědy“, která má především za cíl vzbudit zájem a nadšení, ale ve skutečně vědeckých, oponovaných pracích to není o mnoho lepší.
Oblast AI je v tomhle na čelných místech…
Genderové vědy, klimatická změna, umělá inteligence, inkluze ve školách, zrušení rasismu, sklady na uložení nebezpečného CO2, zázračné pedagogické metody ve kterých naučíte chovance Jedličkova ústavu dokonale chápat kvantovou fyziku a teorii strun, práce na odhalení hajzlů co šíří proruské dezinformace, dekolonizace myslí bělochů – to je jen chabý výřez nejčastějších vědeckých témat posledních několika let.
Až Sisyfos začne rozdávat bludné balvany Grétám a organizátorům Pride marchů – pak teprve začnu věřit, že hodlají bojovat proti šarlatánství ve vědě.
Přesně. Pokud neznáte, najděte si nedávný článek Soroše mimo jiné také o AI, to je bžunda. „Pánové světa“ tomu fakt skálopevně věří…
Strana PRO půjde směrem, který si přejí současné tváře. A protože Vacek jasně řekl, že vše dobré přišlo ze Západu (například Hitler) nebo že NATO je nejlepší organizace jaká kdy byla – ať si to vetknou za klobouk.
Mimochodem, na jejich webové stránky jsem se nedostal. Neustále jsem dokola potvrzoval, že jsem člověk – ale obsah stránek mi je utajen.
Já mám jasno. PRO rozhodně není strana, kterou bych chtěl volit. Stejné názory jako Vacek má i současný kontrarozvědčík Petr Paávek nebo Pětikoalice. Takže tím mám jasno. Zvláště, když Vidlák potvrzuje, že strana půjde směrem, který si přejí současné tváře PRO. Nestojím o ně.
Pro jistotu , Marx , bolsevik, jako Dolf , imperialista , vydriduch , udesnej kolonizator,
kral Leopold, britove a valky, koncentraky, oduvodneny, ze tam meli diamanty ,
hlavni obziva dnesnich valecniku je zase kseft s diamantama , s ideologii stejnou ..
Chceme vsecko a porad. Nikdy nemame dost.
/Akademik ideo rozpatlava za shnilej drobek z jejich stolu/..
Vzteklina chamtivosti to nazyvaji , porad valky ,vyhlazovani , nasili , teror
,na vsecko zivy , pririti se vzdy na nas ../Stoji za vackovsim/.
Bolsevicka vzteklina , ale taky ze zapadu, voklikou na nas , pres Rusko.
Reky krve . Povodne zisku zase opacnym smerem.
Tady lecos cloveka napada..I jinyho.
Co Havlicek stesnanej do beidermayerovskyho mestactvi nemoh pochopit.
Do vo tu sirokou ruskou ,slovanskou, taky trochu , dusi..
Vycuhuje tady porad ten Putin.
Vypada, ze ma dusi, mluvi a je slyset , ze ma dusi, sklebi se a je videt , ze ma tu dusi,
co dela ukazuje a dokazuje , ze ma tu dusi, vede valku a je videt ze jinak, kazdyho si zprateli ,ma stovky darovanych zvirat,
co rekne to sedi a je to pravdivy , rika to jeho siroka ruska duse….
Kdo by rek , ze duse existuje..Divny..
A ta duse vede velky a siroky Rusko. /To zase muze pochopit jen nekdo podobnej/.
A navic mame tady srovnani , vemte si Bidu a spol, zadna duse , jenom vysavani a hromadeni penez a bezednej pytel na penize…
Udela vsecko za penize..Vsecky problemy resi penezma i aby mel na zbrojeni .
Znici se silenou absurdni honbou za penize, za ziskama , kupodivu
zase a prave, honbou penezma a ziskama, zase zaplacenou ..
A na obranu penez a majetku , porad utraci ze zisku , aby ziskal ,
ale prohrava a ztraci vsecko..Na vydirani vydirany reagujou negativne.
Jenze penize ,hromadeni a chamtivost znicej vsecko a predevsim majitele.
Ted rusa nepricetne vokrada celej zapad do mrte a furt ma rus dost.
Ze neni na nich zavislej a jima /penezma a majetkem/, zvotrocenej..
Se ta duse neda zvotrocit..V Rusku jenom ta ciza , votrocky oligarchova..
Von je tady takovej neviditelnej zakon. Kdyz se prekroci neviditelna hranice vlastnictvi.
Tedy ve zmnozovani majetku a penez..
Majetek a penize potom za tou hranici zacnou a totalne zotroci a znici majitele.
Ukradnou i dusi , kterou nikdy nemel..
Re: Onanym
Zkraťte svůj text na pětinu a podepište se.
Pak to většina ze čtenářů přestane rolovat.
Zopakuji to pro všechny znovu – nepřímé důkazy hovoří, že strana PRO vzniká s tichou podporou probruselských, o žádnou opozici, natož pronárodní se nejedná.
1. pokud se kouknete na ČTK, tak tam je video z tiskovky PRO, vč. stručného obsahu. O tom, že za místopředsedu si zvolili nepravomocně odsouzeného není ani zmínka, stejně tak o odstoupení vedení dvou krajů. Dovede si někdo představit že s podobnou tolerancí by se přistupovalo i v případě např. SPD nebo Trikolóry? Přesto novináři tyto pikantérie okázale ignorují – no, novináři by to snad neignorovali, ale autocenzura u nich asi říká, že by náznak dehonestace strany PRO neprošla.
2. Položme si otázku, co by vás přimělo jako zakladatele strany u zahájení činnosti nominovat nepravomocně odsouzeného do předsednictva nebo z druhé strany jako novináře ignorovat tuto šťavnatou informaci ausgerechnet v případě, kdy se hraje na strunu solidnosti …? Jako první mě napadl výrok připisovaný McCainovi – „je to sice gauner, ale NÁŠ gauner“
3. Koho bych tam nečekal je prof. I. Budil. Myslím si, že pro mediální sebevraždu toho udělal tímto celkem dost.
4. Mám dojem, že nejnebezpečnější je tam Vacek, kterého bych řadil s Rajchlem za „mozek“ PRO. Tady je trošku rozdíl od Přísahy, kde je někdo očividně v zákulisí. Jinak úkol mají stejný – vytvořit partnera k ANO. Do budoucna bych očekával tichou výpomoc mainstreamu a nedivil bych se náznakům o spojení s Přísahou – dohromady by snad teoreticky těch 8% dali, ovšem bude tady faktor osvěty ze strany alternativy, takže bych to viděl reálně bez šance. Nicméně i odliv hlasů pro následný přepočet může být pro organizátory brán jako úspěch.
5. K ČTK – schválně si zadejte do vyhledávání postupně hesla: „Rajchl“, „Přísaha“, „Trikolóra“, „SPD“ a „Okamura“ … a projděte si jenom nadpisy, které vyjedou, třeba si něčeho všimnete, resp., že něco (pouze) v některých případech chybí.
6. Letmým pohledem na základní údaje Rajchla, Vacka a Drbohlava najdete jedno společné – min. tito tři již toho vyzkoušeli hodně, aby se dostali „nahoru“.
7. Srovnejte přístup Rajchla a Blahynky k řešení budoucnost – na jedné straně prázdné fráze a diskutabilní osobnosti, na druhé konkrétní, srozumitelný návrh bez podezření na konání ve svůj prospěch. Je to asi jako srovnávat Bakalu a Čubu.
Na závěr zopakuji – největší bolehlav u probruselských nastane, když Přísaha a PRO neuspějí a velmi posílí SPD. Babiš s ANO by tak byl nucen udělat koalici s někým ze současné pětidemolice, čímž by jakékoliv řeči o opozici skončily.
On i Vidlák si cení a vyzdvihuje rétorické schopnosti Jindřicha Rajchla a lidí kolem něho. Chtěl bych zdůraznit, že je to zcela stejná cesta jako udělal Petr Fiala – také se cvičil v rétorice. Ale nic jiného.
Já jsem mnohokrát poslouchal členy PRO – a záměrně jsem si zakázal hodnotit rétorické výkony. Šel jsem rovnou po obsahu, ať byl rétoricky jakýkoli. A bylo to mnohem smutnější.
Nemluvě o udávání lidí vedením PRO. Nebo výroky, že z Východu přišlo vše špatné, zato ze Západu vše dobré. Nebo NATO je best organization worldwide.
Já si osobně myslím, že PRO – pokud se dostane k lizu – bude katastrofa. Příšerná katastrofa pro vlastence.
Takže musím s Davidem Dvořákem více než souhlasit. Je to mnoho otázek a žádné odpovědi ani reakce ze strany PRO.
Bohužel musím souhlasit. Měl jsem původně dojem že by mohla vzniknout nová celkem rozumná strana, s ambicí spojit alternativu dohromady, ale opak je pravdou. Zase je to další nic neříkající průměrná strana.
Kdo za ní ve skutečnosti stojí je celkem záhadou. ale časem to vyplave.
Zatím podle preferencí se motají okolo 2%. Ok může to být cinknuté, takže mají třeba 4%. Pokud jim media pomůžou dostanou se na 5-6% a nahradí subjekt typu top09 se vším všudy (hlavně negativním)
Stačí, když uberou hlasy skutečné opozici, jako minule. Ne, že by to ČR zachránilo. Ale silnější SPD by mohla marasmus trochu víc brzdit. KSČM se do parlamentu stejně nedostane, protože 30 let masírky lidi přesvědčilo, že komunismus = fašismus, Socdem ani Ano nejsou opoziční strany.
A pokud projdou… S největší pravděpodobností další Věci veřejné.
Rétorika, to je takové pozlátko. Každý slyší, co chce. A pak se udělá koalice, koaliční program umožní dělat cokoliv…
Já bych preferoval vládu skutečných odborníků, ale nikde je nevidím, ani u alternativy. Po převratu se chlubili vládou odborníků, ale nebyli (většinou) to odborníci na nic, jenom na ekonomiku dle Washingtonského konsensu. Dál to bylo ještě horší.
V posledních desetiletích se pokládá za vládní řízení to, že se
– sestaví rozpočet (kolik kdo uhádá)
– dávají návrhy nových zákonů, pořád dokola – proč proboha? Nevěřím, že se v tom vyznají i právníci.
– dělají se politická gesta
Do toho přichází různé akce národní banky, která už je úplně „nezávislá“ – tedy nezávislá na ČR.
Samozřejmě, poslední vláda je o to horší, že se omezuje na
– podporu Ukrajiny
– podporu Izraele
– podlézání EU a USA
– zbrojení
– politická gesta
Mimochodem, o plánech na evropský chalífát se mluví čím dál otevřeněji. Pokud se včas netrhneme od EU, tak bychom se měli připravit na volání muezzinů 5x(?) denně.
Taktéž souhlasím. V zájmu celku bych byla ochotna semtam něco tolerovat, ale Vacka nikdy.
Mám to úplně stejně.
On ty spojovací tendence nikdy neměl, to bylo naše zbožné přání.
Kdo za ním finančně stojí se podle máho zjistí, pan Skála tvrdil že to ví.
Akademik samouk.DD. Zopakuje ..Cim.
Proc by sme se koukali, polozme si otazky, koho by necekal , schvalne si zadejte ,
mam dojem , /jinak nic, jinejma slovama vi hovno/ ,trosku rozdil ,
/v cem rozdil, co je troska,nevi se/,
co to je , dehovnostace,
co by vas primelo , medialni sebevrazda dalsiho profidiota , zadna skoda,
koho to zajima, letmym pohledem,
se nepodiva poradne, aby videl , jenom svidra kolem,
k CTK, tito tri zkusili ve skutecnosti vsecko zkurvili ,diskutabilni ,
nikde nic konkretniho, infekce , epidemie abstrakce ,
srovnejte s blahynkou co to je blahynka , se maze na chleba, nebo co,
srovnavat bakalu a cubu a proc, zase, vyzvy,
..Na zaver..provokujici nesrozumitelnosti , nenapravitelnych fantasmagorii ,prujmy maglajzu, nezastavitelnyho ,samouka… Cimz by…Koalice s nekym /uz zase vi hovno/, ze soucasne petidemolice. Vodstrasujici priklad , dalsi obeti vzdelanosti ..
Že někdo nepochopí myšlenky a zvrací, není chyba napsaného textu. Ono už to zamindrákované plivání na vzdělání hovoří samo za sebe.
zcela přesné, Vidlák, bohužel, zjindrovatěl, což v jeho případě znamená naprostou ztrátu důvěryhodnosti. Po několika letech, co ho pilně čtu a propaguji, je šlus. Nejhorší je naivita křísnutá hloupostí
Svět je jako loutkové divadlo. Diváci (my), loutky (politici, umělci, …, prostě známé a ukazované elity), loutkovodiči (Schwab, Soroš, Gates, …, na rozhraní známosti a utajení), režiséři/ scénáristé (ti se neukazují, ale celé to vymýšlejí a řídí ze zákulisí), producenti (úzká skupina těch, kteří vlastní a ovládají planetu Země a celé to divadlo směřují a financují).
Většina lidí diváků, včetně většiny alternativy, se zabývá loutkami a žije v iluzi, že jejich kritickým hlídáním a demokratickými obměnami změní něco zásadního na úrovni režisérů/ scénáristů/ producentů běhu našeho světa. Blbost. I ti, co se nově stanou loutkami, skončí na vodítku nebo budou semleti.
Pár jedinců z alternativy má odvahu vzít si do úst ty od loutkovodičů výše, ale tím je nezastaví.
A právě tyhle úrovně je třeba fyzicky odstavit (zabavit majetky, odebrat vliv, případně odsoudit a zavřít, … a již systémově nedovolit vznik jejich úrovní) a znemožnit jim realizaci jejich zvrhlých globalistických misí/ vizí/ cílů/ strategií/ plánů, z nichž nejvážnější proti nám (většině lidí) je depopulace. Depopulace je pro ně totiž jediný a pohodlný způsob, jakým se zbavit lidí, které udělal zbytečnými jejich vlastní pokrok za každou cenu, hnaný touhou po, ve většině případů, zbytečném konzumu a blahobytu.
Takže Vidláku, vaše hlavní artikuly sice znějí líbivě a logicky, a hrajete s nimi o svojí pozici loutky, ale zabývají se jen dílčími následky, nikoliv systémovými příčinami. Dokud se nenajde parta s koulema, která si troufne fyzicky na ty úrovně výše, nic zásadního se nezmění.
Chvíli jsem si myslel, že BRICK+ je takový pokus odstavení „západních“ globalistů, ale spíše to vypadá, že jde jen o vnitřní boj mezi různými skupinami globalistů, kdo z nich tu Zemi a lidstvo uchvátí a pro odlišení se pro diváky hlásají některé drobné odlišnosti. Ale ať zvítězí ti nebo ti pro většinou nás zbytečných to bude konečná, protože se každému těžko vymýšlí, co s námi.
Kdybych patřil k vrcholku globalistické party, byl bych vlastně také pro odlehčit „i mojí“ planetu od zbytečných spotřebovávačů zdrojů a chrličů odpadu.
Tak si ten zbylý životní čas užijte a třeba se potkáme v nějakém lepším životě.
Souzním, výstižně napsáno…
Právě jsme asi svědky vrcholícího, podle not loutkovodičů po desetiletí (možná po staletí) dirigovaného procesu… Dnes každý kus stáda vehnaného do jateční ohrady – nic netušíce – snaží si pro sebe urvat co nejvíce místa na slunci… Některé kusy se zbytkem intuice cosi tuší a začínají v rámci nastavených mantinelů kolem sebe spořádaně kopat… Nejen strana PRO s agitkami Vidláka jsou možná nevědomky součástí předpřipraveného divadelního představení… Jak píše K42, chce to popkorn a gauč :-)…
Anonyme, jasně – na shledanou „v lepších časech“ , vždyť v celém vesmíru platí, že když něco končí, současně nové začíná 🙂
Neshody ve směrování/směřování, kdy jedna jména znamenají to, druhá ono směřování. Nejvíce diplomatické vysvětlení, kdyby ale na něm něco bylo (jako, že kousek je), zná někdo kromě nich samotných ty rozdíly v tom směřování? Který směr z nich je ten správný, aby se to mohlo komentovat ve stylu – tihle jsou ok a tamti nejsou ok?
Rajchl oznámil, že se k němu měla dostat informace stran Rédové a Dostála, že KSČM jim nabídla místa na kandidátkách do eurovoleb. Neprozrazuju tajemství, je to na fb. A ani nevím, jakou to má validitu. Pokud by se tedy tito nedostali do předsednictva PRO, patrně by se v porovnání s komunisty jejich šance uspět snížila. To samozřejmě za předpokladu, že by tam chtěli.
Co se týče toho odchodu krajů, někdo mohl zaznamenat existenci subjektu manifest.cz a nové pravicové politické strany Pravá svoboda a prosperita. Což může být důvodem odchodu. Neříkám, že je, ale že může.
V PRO se tedy vytvořily dva směry, příčinou může být vedle názorově odlišnosti taky osobní ambice. Rajchl do předsednictva chtěl někoho, druhá strana (či jedinci z ní) někoho jiného.
To je „optimální“ situace pro vznik sraček.
Z takové situace může vzniknout buď jejich vzájemný sračkomet.
Nebo kultivovanější rozchod, totiž nevystavování těch věcí jako potravu pro borce.
„Trochu “ se bojím, že borci do toho půjdou prsama. Sračkoket diskusních borců, kteří „dopředu věděli“, jako ostatně dopředu vědí všechno. Fb počínaje, tady konče, to má pro další děje značný význam. Mmch, to doufám nebude „neplánovaně“ bráno jako pobídka…
Mám pocit, že Vidlák nezastíral, že co do jmen obou stran, nechová vůči nim nějakou averzi. Neboli, komunikuje-li normálně se jmény na obou stranách, nemá důvod kvůli tomuto výsledku tu komunikaci přerušovat. Kdy viditelně stranění někomu by v tuto chvíli u druhého vyvolalo svoje. Ale to se tím do našeho bloggera moc montuju.
Nevím, zda i jen samotné profilování PRO, které i kdekoli jinde je vždy spojeno s personálními změnami, je tutově jasným signálem (já začal toho slovo mít nerad…) zhroucení a odchodu do zapomnění. Levičákům je to jedno, protože pravičák je samozřejmě kapoun, což je to stejný, jak satan belzebub. Ostatně, kdyby místo PRO bylo nějaké OPR, dostávalo by tu stejnou sodu. Třeba za „školství jen pro bohatý“, něco vošklivě pravicového by se vždycky našlo. Bez ohledu na to, jaká by byla celková suma plusů a mínusů, držet se od takových na sto mil je svatý zákon.
Ale pro pravicovou scénu je škoda, že, zvlášť v této společensky obecně vyhrocené situaci, se relativně nadějné projekty dostávají do takové situace.
Může to být to, co se politickým stranám při profilaci děje (a kupř. v 90. to bylo každou chvíli) velmi často. Může to taky být známka toho, že mimoparlamentní scéna je sama o sobě „bolestivá“ kam se jeden podívá, neminulo to proto ani PRO. Může to být lidský faktor, tzn. konkurence ambicí. A může to být implikovaný nesvár zvenčí, cojávím.
Osobně bych u toho „směřování“ nejvíc sázel na ty neukojené ambice. A nesázel naopak na to, že je to tím „celý v prdeli“.
Koho to zajímá, jako poradce pro sport je v PRO cyklista Regec, pro školství prof. Budil
Ambice do europarlamentu určitě velké. A Rajchl vedení najmenoval a co vím ti druzí chtěli hlasovat
tak , aby měli možnost výběru.
Ještě mě zajímá, kdo to všechno platí (nejspíš struktury napojené na ODS).
Druhej duvod muze bejt, ze strana nelhala ,ale soudruzi selhala , je nepopularni
a este podreditele zvani verejne zvesti …….nepopularni fackovosti..
A kdovi proc. Kdyz nemusi. A nebo musi.
Z lodi dyz potapi se , utikaji nejdrive nejvetsi kryse../Ty mensi nemaj kam/.
Vidlak to zase nezachranil , ani vcas nezasah , zakolisal f boji za jednotu
a udrzeni jednoty a semknutosti , stranickych kadru..
Diry v lodi taky zanedbal, neucpal.
Milovana ,obetava a skromne ochotna , prava ruka zeditele , Redova,
predstirala sice ,ale zbehla ,prece..
Kde je ji ted Konecna..
Mel to vzit do ruky ,zvoni hrana, este je vic popularni, nez cela strana.
Klema z nej nebude asi. Zatim to nedrzi za spravnej konec , nebo za Konecnou.
Krade tahle straka , strane oddane cleny , ta Konecna..
Za proletarskej , mrzkej peniz je laka , za jidasskej grosik.
Zavani to PROstituci , /veni,vidi,vici /, kdo vi , draha je ted rada,
zvenku to vypada…..Kdo vic da ……
Este jitrnicku sezrala a mile se na yntymny schuzce, tvarila , zmije z komedie.
Kdo cleny krade, do bezstranickeho pekla , sam se hrabe, ale koalicne nezahrabe.
Se taky dockame…Kolikolka to bude priste.
Rusno jako v oule, pohledme treba do ….kristalovy koule.
Nez zacnou litat, ty jiny ….. U kanonu stal a porad ladoval…
Priletela koule prudce..
Povercivost mi veli , kdo na vsecky strany hleda hadky, ten se rozdeli ,
to se stava, kdo jako had kona zmatky…. rozestvava treba v nedeli ,
bejva sam , rozestvan..
Pokud chcet příklad na neukojené ambice, podívejte se na ministrini války.
Uvidíte, jak to dopadá.
Re: Onanym
Jeden rasistický a teroristický stát prohrál a jeden teroristický a nacistický kvazistátek vyhrál.
Nula od nuly pojde…
Mají ti co odešli nějaké společné plány ?
Tak určitě. Obě tak „důležité“, že o nich v životě nikdo neslyšel a žádný z polistopadových politiků vynesených do výše údajným „odbojem“ proti minulému režimu si na ně ani nevzpomněl. Jediné, o čem to svědčí, tak o tom, že předlistopadový režim byl dost jiný, než jak je oficiálně líčen. Dovede si někdo představit, že by šel dneska někdo zvonit na Fialu nebo nedejbože Rakušana a pokusil se nimi v jejich bytě (!) diskutovat o politice? Kolik let by takový naiva asi tak dostal? Jinak Dobrovský a Šídlo 🤮🤮
Tak nějak. Jinak titulek se slovy „studentky“, „položily“ a „lopatky“ spouští to čtení mezi řádky tak nějak úplně automaticky.
Re: Martin V.
To je ale opravdu škoda, že se studentky nepoložily na lopatky přede mnou.
Podívejte se na fotky, lítost ihned vystřídá vděčnost osudu 😉
Re: Tymákovan
A vy si myslíte, že neumím bábě natáhnout na hlavu pytel?
Ostatně jistý pan Frolo (můj střídač na autě) z Čadce na toto téma prohlásil, že potmě je každá kráva černá. Akorát ty čárky a háčky byly trochu jinak.
„Potme každá krava čierna,“ nebo tak nějak to je po čačansky.
A zkuste mu nedat za pravdu.
Vul a a kazdej , je taky potme cernej…A este chytrej..
Hadali se chlapi v hospode ,kdo me nejserednejsi zenu a jeden strasne kricel nejvic. Ze jeho stara.
Dobre ,dem se na ni podivat..
Stara zarve , vylez ze sklepa.
Mam si vzit pytel na hlavu?
Neber ,ja te nechci ted je…at, jenom ukazat..
Ani já o nich nikdy neslyšel. Na té fotce mi připadají hodně mladé. Nevytvořilo si Šídlo nějakou paralelní realitu ?
Když se na tu fotografii podíváte lépe, zjistíte, že jsou spíš už pokročilejšího věku (musí jim být tak minimálně 56, jestli to měly být studentky, tehdy cca 22 let plus 34 let od listopadu). Ony se spíš dámy nějak zapomněly s oblékáním a účesy v době, kdy jim bylo těch dvaadvacet a dělaly tu „revoluci“. Jinka já asi o tom příběhu kdysi něco zaslechl, ale žádné jméno bych si s tím nikdy nespojil. Možná jen jedna z mnoha „revolučních“ urban legends.
Díky, věřím, na mne je ta fotka moc malá.
Ne, tuhle historku si z te doby taky pamatuji.
I když je nikdo nezná, děvčata přece jen chytila příležitost za pačesy (nebo možná za jinou část těla).
Klára Pospíšilová – 1992 mluvčí vlády Václava Klause, později diplomacie, dnes PR manažerka Společnost Czech P. R.
http://www.studenti89.usd.cas.cz/studenti/jirovcova-pospisilova-klara/
Věra Kricvajová – https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C4%9Bra_Krincvajov%C3%A1
Vidlák dnešní článek nazval tak, že přímo evokuje jeden kreslený vtip, tuším od Renčína: s transparentem „Nové tváře, nové cesty“ tam stojí dva a před nimi je krajina ve tvaru nahé prdele.
Také je nutno ocenit „nestranný“ tón, takzvaně bezemoční, ovšem plný tak ostrého sarkasmu, že by s tím šly řezat diamanty. Připomnělo mi to Mr. Beana, jak v jedné skeči v zastoupení přebíral vědeckou cenu za „skvělého kolegu“, přičemž v děkovném proslovu zmínil, že oblíbený vážený kolega to opsal a zfalšoval, že krade univerzitní fondy, příšerně chlastá a má syfilis.
Dalo by se dodat mnoho věcí, ale asi to ani nemá smysl. V českém politickém obludáriu se nehne lísteček, dokud Fašington nesmete hurikán, a dokud se to nestane, tak pinožení nemá význam vůbec sledovat. Pokud tedy nechcete usilovat o koryto a dostat se k lizu přes
politikuzločinná spolčení.Známý kolem lyžování, který provozuje pár hotelů a vleků v Coloradu, Montaně a Oregonu, takže má hodně kontaktů mezi tamními hlavouny, psal že se v amíckých politických kruzích uvažuje o zavedení mobilizace – v jejich žargonu „draft“ – protože bláznivá věrchuška z Fašingtonu by chtěla válčit pro Izrael, na což Pentagon odpověděl, že to nejde, jelikož nemají kanonenfutter.
Věc je o to bizarnější, že tito vyšinutí pomatenci by chtěli vést tři války najednou: proti Rusku v Ruině, proti Íránu/Hizballáhu/Sýrii pro Izrael/ropu a navíc proti Číně kolem Tchaj-wanu. Přitom jsou technicky v krachu, totálně předlužení, s výrobou vyvezenou do Asie a Mexika, politicky a společensky rozdělení a k tomu vojensky zaostalí. Úroveň bláznění je stejná v Euhniji, vylepšená ještě o „zelené“ absurdity, tudíž konec nemůže být zase až tak daleko…
Jak to dopadne s PRO, je asi tak stejně zajímavé, jako osudy nově objeveného brouka; každá politická strana bez výjimky je uvnitř tak ohyzdná jako havěť skrytá světlu pod velkým kamenem v lese. Kynu jim na cestu z gauče: Pápá. Hodně popcornu.
Řekl bych, že pro změny u nás SSA nebudou stačit. Tady dnes rozhoduje Berlín a Němci (v důsledku totální blbosti a análního alpinismu většiny našich polistopadových politických „elit“. Ale Německo evidentně padne dřív než Amerika. Tolik dobra zase chtěli Němci přinést Evropě, takové kulturní či jiné obohacení, a ono se to zas podělalo jako obvykle.
Re: tdx
Nejsem si jist, zda máte pravdu.
Vzpomínáte, jak prasklo, že Makrela má druhé – pardon – třetí sluchátko svého mobilu v Pentagonu a jak se soudruhům nakonec ve finále ještě omluvila?
Tehdy se něco málo špitalo o tajných smlouvách o délce trvání „na sto let a jednu zimu“, jak s oblibou říkával můj děda, dej mu Lenin věčnou slávu (byl to komouš až do morku kostí).
Takže bych si s Dojčlandem zas tak moc nefandil. kdo ví, čeho se ještě nadějem, když si soudruzi z EnDéEr vozí „zelený“ vodík z litvínovské petrochemické rafinérie…
No já neměl zrovna na mysli americký vliv. Já myslel přišedší kulturní obohacení v milionových sériích.
re: tdx
Obohacení ovšem není Berlín, resp. berlínské vedení. To bude kapánek o něčem jiném.
V tomto punktu jsem ovšem nesmírně šťasten, že Pyjallách konzumuje Nutellu alespoň ze záznamu, pokud už nelze zprostředkovat přímý přenos. Nemám totiž pocit, že by byl o jeho bačování nějak výrazný zájem kdekoli mimo Čechistán.
Prostě soudruh plní roli odvázaného a navíc řádně nasraného kavkazského ovčáka.
https://fera24.cz/kavkazsky-ovcak-nejdulezitejsi-informace-o-plemeni.html#
Pac ji zaryty partajnici Kurvele neverili ,proto smela vladnout jen pres telefon,
aby vsecko slyseli. A vedeli jestli vykonava rozkazy. Nic se nezmenilo..
Jj. Ale spíše mi šlo o to, že „páni světa“ ve své chamtivé světožravosti vše tak přehnali, naplněni až „po špunty“ svou lunatickou představou o vlastní výjimečnosti a neporazitelnosti, že se jejich panství zřítí jaksi synergicky. Vojenskou převahu ztratili dávno; politicky a „soft power“ upadají každým dnem více a více; finanční krach je na obzoru jako ledovec před Titanikem – vyhnout se mu už nelze a záchranných člunů je málo.
Němci jistě mají svůj podíl – německý národ se nejméně jednou za století úplně zblázní – ale většinově je zkáza Německa způsobená vnějšími vlivy: kdopak asi platil a platí všechny ty „zelené šílenosti“, jejich prolhané žumpy a propagandu? Kdo způsobil „obohacení“ slimáky?
Típnutí energií a de-industrializace je ryze anglosaský vliv z Fašingtonu a Londonabádu. Jako předtím vzestup Ády a nacistické zbrojení… financované firmami z USA a přes nekryté směnky, v péči banky BIS. Odříznutí evropského průmyslu od ruských energií, materiálů a surovin nestačilo, tak se nyní pokouší odříznout i Blízký východ a Afriku přes zabijačku s Izraelem.
Pořád stejná hra…
Vidlák projevil nadprůměrnou prozíravost v tom, že podporoval, halasil, ale nenechal se svázat členstvím. Zkušenost jasně říká, že při takovém svázání jednoho dne nakonec vždycky dojde k situaci, kdy člověk musí nutně volit mezi podporou či tichým souhlasem s něčím, z čeho se mu zvedá žaludek* a nebo veřejným či tichým prásknutím dveřmi s výrazem posledního spravedlivého a cejchem rozbíječe. Žádný bianco šek. Za mě palec nahoru. (Jinak souhlas, že v tom „bezemočním“ textu je nejméně jedna čitelná i o půlnoci na dně studny.)
*) Pro trénované jedince s dlouhodobou absencí svědomí (jako např. … no vždyť víte) to pochopitelně neplatí.
Ale vždyť Vidlák roky nabádá, že na programu alternativních lidí nezáleží. Musíme se – dle Vidláka – spojit podle hesla „padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina“.
Vidlák napsal možná i stovky článků, že jednota je důležitá – ale obsah nikoli. Důležité je být jednotní, bez ohledu na to, co kdo prosazuje. Jinak řečeno, cílem vidláka je navoněné vnější peří a prázdný obsah.
Na obsahu Vidlákovi nezáleží.
Ostatně i u Rajchla vysdvihoval především rétorické projevy a strhující setkání. Obsah důležitý pro Vidláka nikdy nebyl. Důležitá je jednota, a aby nás bylo co nejvíce. Jestli budeme prosazovat to nebo ono, a jestli to bude ku prospěchu či škodě – to je pod rozlišovacími schopnostmi Vidláka.
Tak bych asi shrnul dojem a podstatu Vidlákových sdělení po čtení (určitě minimálně několika desítek článků) jeho článků (nejen) o PRO a Jindřichu Rajchlovi.
Stejně navoněné peří zafungovaly u 5k…antibabiš, uvnitř nic.
Pozvani mezi vyvolene na podium , taky neni zadarmo.
Kolik chybí dospořit, broučku?
Buntoval pro Jindru, ale ted je novinar informacni ….futral a neutral.
Fytlak nebude sirit bulvarni piquantni informace , koho ze zajimaji.
Knez ma zpovedni tajemstvi diktovany chamtivou ideologii ,
dneska je kazdej knez..Do vyssi politiky jinak , nelez !!!
Lepsi sou povidla. Taskarice slovicek a presvedcovani ,ta,ta,ta , strile se vod boku ,
v zajmu vyssiho koryta..
Priklady ta hnou a tak nebudou , konkretni priklad /je nepritel vsech informatoru
novinaru a mediii , bez medu ,pro ctenare ..
Se snad ukaze priklad a pad se dokaze jak je ten priklad skodlivaj nam spatnej..
Nic takovyho ? Nic. Mame ted ve strane hyc.
Clanek je politicko stranickej ideologickej ,ukecancovanej plakat ,za vyhody strany ,
ktera chce bejt vlada a zretelne s Fidlakem porad holportu.
Vohrejva si zelizka ,ale ponekud studenym vohni. Minusovy teploty.
Se ve vohni ,vohni. Rozpad strany se nekona , pac se to nehodi.
Strana ma vzdycky pravdu.Tak to chce porucnik ve stinu ,aby neslap na minu..
Ctenari se ted vohni do smeru, kam reditel strany z telocvicny /tam je furt a nejradsi/ ,
naridi, fsecko je lepsi..Vocud na podium.
Vo snemu strany se napred ,vo co pude ,taky nevedelo… ty slavny strany ..
Bez vosobnosti a schopnosti .. Paneee siditeliii, ale , mate to marny, je to tajny..
Tech „sjednocujicich“ , ale v telocvicn ach , ach, cest uniku na masaze rolniku..Kuku.
Bezohlednost k seniorum. Samo zrejma politicko akademicka ,hantyrka,
prikaz a poucna masaz ,co si smi kazdej myslet a vopakovat , na pomoc este strane a vlade , duchodci nemaji uz co zrat ,to je jen a pouze nedostatecna ohleduplnost.
Konkretni fakta zase vylitly z komina.
Opakovat dlouze..
Kolisava opatrnost ,intelektualu, yndelygentu ,byrozoasnich ,dochtoru akademiku,
ve slovicakareni , obchazeni na spickach, kolem skutecnosti
,velkej strach , nikdy nesmi nenapsat ,ze lopata je lopata ,
kdo to napise tak mezi ne nepatri…Usili na zkriveni a deformace vseho, je vsecko.
Privilegia , v zajmu koho .A tam dole vy ma te kulovyy , neprivilegovany…
To co vlada este povoli, strana zakaze, kdyz to boli. Se to nerymuje, kdyz se to
nepovoluje, zaadnyy privilegiaaa. A.
Oficialni ,zavedeny predstirani , dalsi hra na schovavanou za deformovaci akadempolit hantyrkou.
Aby se reklo a napsalo nic. Zpovedi /dnesni termin pro zduvodneni a neuverejneni a ututlavanai pred nami skutecnych udalosti ,vo ktery my ale nemame davno zajem/…
Votrok ,vetsinovej ale uz je nafyklej..Pude na volby a nebude aspon kecat.
A staronovy tvare jako slabikare , se to nerymuje ,je, je… dyz sou to jenom masky …
k bliznimu a bez lasky..A kdyz informacky kdyz sou a konci jako placky.
/S hackem nad c/. Kdo se nehodi ,tam od podiem ,ten se uda..Informacky sou pravda…
Ustrasenej burzoust a policie ,jedno je.
Poctiva prace, kterou kazdej muze videt, je uh hlavni nepritel.. Zadny zpovedi…
Udesna je prazdnota a vohlusujici ticho , ktery rvou , za tim vsim..
Nevím, kdy se to Vidlákovi přihodilo, ale jeho naivita je dechberoucí…
Na té ulici leží pořád onen „milion hlasů“ nevoličů či voličů pidistran a další minimálně milion voličů, kteří to zčásti házejí ANO či SPD, aniž by tyto strany považovali za svůj skutečný hlas. Většina z nich by totiž ráda levicovou stranu, ale žádného liberalizovaného bastarda typu současná socdem, prostě klasickou levicovou stranu, alespoň přibližně něco jako Ficův SMER. Jak moc radikální nakonec tato voličská (a potažmo i členská) základna bude a jak moc extrémní stranu podpoří, to ponejvíce záleží na dosud nic nechápajících „elitách“, které nejprve všechny levicové strany zlikvidovaly či zparchantěly liberalizací. Protože pokud hodlají pokračovat v utahování šroubů za současného ožebračování lidí, riskují spuštění mechanismů, o nichž mluvil Marx. A pokud potenciální lídr takovéto budoucí strany nebude hloupý, tak uvidí, kudy vede cesta, aby byl právně i jinak nepostižitelný a využil stávající obludný stav evropského či českého „práva“ ve svůj prospěch.
Taky bych jako velkou rozbušku budoucích dějů viděl ty statisíce Ukrajinců u nás, kteří už nehodlají vrátit domů. A to vůbec ne kvůli vypjatému nacionalismu. Naopak si myslím, že budou mít postupně tendenci splynout s místními. Ale na rozdíl od nich nemají tak poraženeckou náturu. Ještě aby se tak Češi do budoucna opět nenakazili nějakou tou odbojností, kterou tu tak pracně staletí likvidovali Habsburkové a Němci obecně.
Hovno na ulici uz nelezi ,ale bezi..
Misto vobusku , hledej rozbusku.
Vlk na Kose: „Karel Schwarzenberg odešel. Už není mezi námi. Škoda. Míním toho alespoň tak 10 let nazpátek. Politika jeho formátu, styků a věhlasů prostě nemáme a nejspíše už asi mít nebudeme.“
Vlk je prostě třída, na rozdíl od ubožáků jako nick auto a další.
„Formát“ v něčem takovém můžou vidět jen nicky a podržtaškové. Ani styk, ani věhlas. Jen nula a navíc sudeťácký černý Petr naší politiky od postižení kotlinky havlismem.
Strach jako ras, vladne ti , ze se na nas po smrti , este vrati zas..
Studium demonologie by prislo vhod. Nebo aspon toho prevtelovani..
Nejakej presvedcivej dukaz by se hodil , s temahle jeden nikdy nevi ..
Kdyz se nikdo nekouka v noci , vyleze z hrobu jako nic..
Mne vypadal ,ze uz nejmin jednou z hrobu vylez.
Dneska je to vsude samej , svindl..Kazdej vi ze , xindl,
urednim podvodem, stal se knize..
Modra krev nikdy zadna nebyla ,zadna vysosti hej, ani vod kosti ,
pohunek byl nastrcenej , zadna idyla.
Vsichnivedi, vedi , ze se modra krev…. nededi..
Kriceli vo tom nastokrat ,ale furt byl jen,… vobyc falsifikat.
Re: zL
Také tajně doufám, že hajzla jeho formátu už NIKDY mít v politice nebudem.
Kratce, byl to vdycky ,vodpornej , chamtivej …zradce.
Knize do svine ma nej blize. Kralovna upatlana z hovna.
Slechtic ,hnus parasit a skudce . A vubec nic vic.
Absolutni nutnost , v predstirani , pod tim hnusna zrudnost..
Pro knížákovy fanoušky bych si jen dovolil připomenout jeho adopce v kmetském věku, aby mohl vytáhnout z Čechistánu majeteček…
Každopádně lezení do Vénovy prdele se mu vyplatilo.
To lezení bylo tak nějak naopak. Však se dluhy musí platit
A nejen v kartách. Oni ty peníze neposílali pro Vencovy modré oči či jeho hluboké myšlenky.
Penize ze svyho by nikdy nedal ,Havlovi v 62 na ceste do Italie,
kam ani velkej papalas nesmel , dal starej vobnosenej svetr ,
ty penize pro Havla dostaval vod jedny organizace ,zacina na c,
jako dostavaji ,Pavel , Janda , Dubecek a spol.
Potom kdyz dobre Hafl ,dostaval rovnou z velvyslanectvi..
Vlka rád čítam a tiež aj počúvam na Slobodnom vysielači. Vážim si jeho snahu sprostredkovať nám informácie, ktoré my sami nemáme vždy čas zháňať a oceňujem jeho politicko-analytické schopnosti. To však neznamená, že by som s ním vždy súhlasil a podľa môjho názoru dve najnešťastnejšie analytické zakopnutia Vlka sú jeho osobné hodnotenia spoločenského prínosu Sobotku a Schwarzenberga. V oboch prípadoch celé zle!
Re: GZ
Jsem se rozhodl, že vám budu nadávat „Gabo“.
Měli jsme jednoho takového smetáka na vojně, docela protivný exemplář. Dělal skladníka, buď ve špajzu, anebo ve výstrojáku, už si nepamatuju. Spíš asi ten špajz.
Vlk vyrobil těch sekanců daleko víc a absolutně nesnáší, když o jeho sekance jen letmo a třeba nechtíc zavadíte.
Njn., nikdo není dokonalý. Tedy správněji tökéletes, jak říkáte vy, slovenští latiníci.
Nejdrive chteli fatikanskou latinu , jako narodni rec ,ale to by nemohli bejt nakopnuty a poveseny na krk Cechum a Slovanum, jako mlynsky kameny.
Tak dostali za trest Stura, ale byla to tura..
Si nevazim zadny, povyseny Flky , ani jejich frky.
Ani poucne akademizcestny , „nejnestastnejsi zakopnuti“ ..
Zakop akorat zase , vo svoji vlastni blbost !!!*&^%$##&*(
Dneska to dela kazdej..Zadny nejnestastnejsi nestesti..
vlk a formát? bývalej havlista – prozřevší , haha!
je to zmrd a idiot a řeknu mu to klidně (i vám) do ksichtu
když dokáže napsat takovouhle sračku o masovém vrahovi (podporovateli NATo válek atd.)
o SS jednotkách které mučili malé děti v koncentrácích taky napíšete, že škoda jich, přeci jen byli lidmi? čumíš co idiote
Re: asdfasdf
Ano, Šláfnberk stál plně za tažením NATO do Jugošky a prosadil uznání kvazistátu Kosovo Českou republikou, kterážto provincie Kosovo i Metochija byla regulérní součástí Srbska.
Pokud už tu máme knížáka Kchááárla opěvovat, je potřeba zmínit i tyto „zásluhy“.
Vlk opět nezklamal.
njn
Apropos na vlka je vhodná mast Shiatsu Anal Relax Cream Beginners
mozem sa spytat, co Schwarzenberg okrem vynesenia a kocirovania Havla (za co dostal pomerne tucne prebenty, min. privatizaciu Becherovky, ktoru urgentne predal dalej) pre CR urobil?? Naozaj ma to zaujima……Vlk ak chapem dobre, predtym emigroval, takze asi to chape ako vdaku za to, ze sa mohol vratit. Ale co konkretne dobre urobil pre ludi v CR by ma zaujimalo
Petra Rédová je prej pěkně nas*aná
To by mě zajímalo, proč. Co se stalo, že se rozkmotřili.
Koryta nejlepsi vabi ,lakaji a chamtivi se za nima se s hluku ji a sbihaji..
Vabi ,lakaji , kdakaji . Vzdycky ale….. politicky.
Je to na jejím fejsbůku.
Trochu mi to připomíná časy mého dávného mládí:
https://www.marxists.org/cestina/lenin/1918/renkau/ch1.htm
nebo ještě lépe:
https://www.databazeknih.cz/knihy/proletarska-revoluce-a-renegat-kautsky-288233
Nu …co dodat …je jasné, že SPD je jasná volba.
No, asi tak. Rekneme, ze pokud chtelo PRO usnadnit nerozhodnutym volicum praci, povedlo se jim to.
Kazdy sveho stesti strojvudcem.
Takže odteď „ODS 2.0“?
👍
Ještě stojí za shlédnutí, zasláno na kosu:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/11/12/jiri-jirovec-na-vcerejsi-den/
A co toto?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_go3zz9pzhdW6GAl5u5qm_Jfj-HWbPLtacw&usqp=CAU
Jak to už někdo psal,cesta do pekla je dlážděná dobrými úmysly.
Třech pravicových stran,tady máme až moc.
Osobně jsem čekal víc doleva,takže PRO i jako Béčko ODS nahradit.TOP nedostane ani 5 procent.Takže,pane Vidlák, kam jste to vlezl,tohle Vám ne přidá na cti.
Klise a zase uz neplati , umysly sou naprosto vzdycky kriceny a slibovany lzi..
Vopakovani pedagogistu je matka do totalniho vseobecnyho zvotroceni..
Absolutne dulezita zbran ,pro kazdej rezim. Vod tech umyslu.
Do vyvoje , revolucemi ,valkami ke zdokonaleni zvotroceni..
Marx,lenin trockij ,jejich napodobovani .
Nejdrive dalsi facky , potom novy tvare ,
z nich staronovy novy zare,
novy cesty ,ale bez cestare…
Dalsi volbicky ,zabavicky , za jejich kacky.
Strana Brusle ,novy zmeny , za vodmeny.
Dalibor na houslicky , zadny vobezlicky.
Klavesnicky ? Vobezlicky!
Koryto laka , jako zajic pytlaka..
Sou Pro ukro , utratu piste,
jinejm ,na futro.
My sme vase dalsi , novy jitro …
Nějak nám tu opět chybí PRO REPUBLIKU.
A pro začátek může být i pravolevá.
Naštěstí tam nevlezl.
Nebudeme-li my dezoláti utvářet předvolební koalice, hlas pro PRO je hlasem pro pětikoalici. Proto budu volit hnutí ANO, protože hlavním úkolem by nemělo být dostat Rajchla do Sněmovny, ale odstavit Fialu a jeho partu. Kýmkoliv.
Situace z roku 2021 se v žádném případě nesmí opakovat. Tentokrát věřím, že se vlastenecký elektorát poučí a bude hlasovat pro strany, které mají reálnou šanci na vstup do Sněmovny a vládnutí v této zemi.
Sláva marmeládě! Koblihám sláva!
Vizuální a komunikační strategie jakékoliv strany mně vůbec nezajímá. To je důležité pro blbečky. Sorry, slušněji to říct nejde. Zpozorním v momentě, kdy strana bude mít jasný pronárodní program, bude se starat o maximální posílení suverenity a nebude se starat vůbec o to, co chtějí v EU a NATO.
Tyto spolky je třeba ignorovat stejně jako Fico ignoruje média. Vykašlat se na jejich poblbaná nařízení, tvrdě si prosazovat svou a o ničem s nimi nejednat, je jediný způsob, jak dosáhnout rozluky. Bude nás to sice hodně bolet, ale jinak se osvobodit od cesty do digitálního koncentráku nepůjde.
Pane Kopelmane, viděl jsem kratičké video, jak Fico někam spěchá a nějaká progresivická novínářka běží za Robertem a ptá se ho, co nám řeknete o …..
Fico jí odsekne, jak jste přišla na to, že chci s vámi mluvit, byla vyřízená, jako žádost o byt.
To je vystizny , pod pretvarkou , ze chteji vedet, aby informovali ,
chteji lhat ,prolhavat se , pomahat k nasemu zaniku..
Ale jestlize jednou zacnou nicit , nevi a nemuzou vedet, jak a kdy skoncit …
Logika vyvoje /nic jinyho nemuze bejt/, a jeho smeru , aby meli jistotu
tak musi pokracovat a predevsim se opakovat ,
az do vzajemnyho zniceni , neni to revoluce , ale shnily, falesny klise ,zrudnych achademiku …
Ze revoluce pozira svoje deti , je klise tupy blbosti ..
Velmi oblibeny. Vozvatlavany.Ctou si vo tom , poucky..
Jde o nenavist , pathologickou zavislost parasitu na niceni , lzou a musi ,
s falesnyma ideologiema slibu , ze jde o prostor k budovani lepsiho ,
/vo tohle predstirani de vzdycky/, ale toho nejsou nikdy schopni ,
nikdy nic nevybudovali ../Snaha Lenina , ze silenych zbesilych masakru
rovnou do antimarxistickyho ,soukromyho podnikani ,NEP/.
Fanaticka nenavist, teroristicka nicivost , jedina zbran je nasili teroru , je vzdy zahubi.
Se to porad dokola svadi idiotama , na revoluce..
Kde jde o rychlou vymenu brzdaru vyvoje ../Ten nejde zastavit/.
Ve Spanelsku napr. ,se tenkrat rozhodovalo v 36, prave zrychleni ,
zpozdenyho vyvoje ,dokonce volbama ..
Usili za odstranovani brzdaru, v pokracovani vyvoje …
Se zase zakonite zvrhlo a podobne jako v kazdym pokusu o zrychleni tempa zpozdenyho vyvoje ,
zvrhlo do vzajemnyho vodstranovani fanatiku , teroristu universalni nenavisti ,
pouze predstirajici revolucionare..To je dobre vedet v orientaci vo svete.
Predstiraji /silenci/ ,revolucionare a revoluci !!!
Dopada to porad stejne. /Masaryk , pseudorefolucionar ,kricel taky lzi v
jeho profesorsky ,mestacko burzoustny revoluci, dokonce svetovy/..
Dnes se zacina dalsi dil , /politikove zase nejsou revolucionari , zmeny dulezite pro vyvoj provadeji zase ty samy vyse uvedeny , universalni pathologicky destrukcisti ..
V nekonecnym serialu na pokracovani , s nazvem, Konec sveta…
Prosím:
Proč tenhle bordel, často na celé obrazovky, někdo nemaže?
Ani já nechápu, roluji.
Vidláku, mám dotaz: proč jste na svém původním webu pro účast v diskusi zavedl registraci, zatímco tady na litterate necháváte volně řádit kdejakého provokatéra a rozbíječe diskuse?
Před časem se diskuse na Kydech už málem nedala číst, ale sem psali lidé s rozhledem. Našly se tu cenné informace a zajímavé myšlenky.
Teď je to skoro opačně.
Proč jste dopustil takový úpadek diskuse na litterate? Nevšiml jste si? Mnozí kvalitní a osvědčení účastníci diskuse už zmizeli a další jsou na odchodu.
Vůbec se jim nedivím.
Škoda tohoto webu.
To se nezachrání registrací, ale mazáním, které tu kdysi bývalo. Po zavedení registrace na Kydech sice zmizeli trollové, ale počet příspěvků je zlomek bývalých čísel.
Představme si situaci, nastanou předčasné volby a dopadnou zhruba takto:
PRO optimisticky dostane 10 % hlasů, ANO tak 30-40 %, ODS 10 %, SPD 10 % a Pyjáťi ať nežeru 10 %, ostatní pod 5 %.
Vychází z toho něco jiného, než ANO+ODS ?
Proč ne ANO, PRO a SPD?
nebude dovoleno, z EUkomise či berlína přijde andrejovi telefonát, že jinak jeho firmy v německu atd. nedostanou dotace a orgány na ně najdou něco nepěkného v trestních paragrafech……
Vy jste teda hodně velký optmista. Kdyby měly volby dopadnout takhle, tak by už nejspíš žádné nebyly. A jinak ano, Babiš by si radši uřízl malíček, než by se nechal korigovat Okamurou nebo dokonce Rajchlem. To pořád radši bruselí a z ODS by mohl ke konci období udělat obětního kozla. Poud by ho ovšem tito nepřechytračili včasným (ale ne moc) puštěním vesla.
Babišovi holt do Fica ještě hodný kus chybí.
Takže ani při velmi optimistickém výsledku PRO (nebo SPD) demokraticky nedosáhneme potřebné změny kurzu (a moc dobře víme kam vedou všechny ty Grýndýly, LBQT, vítačství aj.), jen tu tu Brusel nebudeme olizovat s takovým nadšením…
Markéta Pekarová Adamová i Vlastimil Válek jsou totiž zárukou toho, že tato strana, která kdysi měla ambice stát se lídrem české pravice, bude horko těžko překonávat 5% hranici
Zdroj: https://nozicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=808962
No, oni by samostatně měli něco kolem 4 % už v minulých volbách. Nebojte, oni se na někoho přisajou, asi zase na ODS.