Zdá se mi to, nebo v posledních dnech sledujeme, jak našim europapalášům dochází, do jaké kaše se s válkou na Ukrajině dostali? Nezačalo to samozřejmě teď, vždy pravdomluvná mééédia otočila už někdy koncem roku 2023, kdy najednou Rusové nebyli slabí a těsně před rozpadnutím, ale stále silnější. Pád Adějevky to pak dorazil a od té doby se nám Evropa hemží vyjádřeními, jak nesmíme dopustit, aby Rusko vyhrálo.
Předtím celé dva roky o ruské prohře nikdo nepochyboval. Naše propaganda nám líčila fantastické ukrajinské úspěchy a maršál Petrla ještě v půlce listopadu věřil, že Ukrajinská ofenzíva uspěje, protože všechno to přechozí vybuchování na ruských minách byl jen geniální Zalužného plán.
Dva roky to bylo pořád stejné – Rusové útočí za strašlivých ztrát, ale neúspěšně. Pak útočili sice úspěšně, ale za ještě větších ztrát. Ukrajinci přesto ubránili své pozice, které měly velmi symbolický a strategický význam. Pak Rusové ty svoje strašlivé ztráty zázračně nahradili a Ukrajinci opustili strategicky bezvýznamná města, jejichž dobytím Rusové nic nezískali.
V posledních týdnech už jednání evropských i ukrajinských špiček začíná připomínat paniku. Rusové totiž stále postupují (samozřejmě zase za strašlivých ztrát) a tempo jejich postupu se nějak podezřele zrychluje. Ukrajinci volají po penězích i munici a Spojené státy jim nic z toho nechtějí dát, protože se blíží volby a pokud to takhle bude pokračovat, tak Biden volby prohraje i přes všechny demokratické podvody. Evropa zůstala sama, Francouzským muničním továrnám dochází střelný prach a znovu se řeší nějaká zázračná Wunderwaffe, která by po svatém Javelinu a ještě svatějším Himarsu nějak zvrátila situaci. A když není zázračná zbraň, tak alespoň Česká republika přes sebe přetáhne nákupy nějaké té munice, nejspíše z nějakých spřátelených diktatur, kde je místní prezidentský zkurvysyn asi stokrát horší než Putin, ale je to náš zkurvysyn.
A tak jedni mluví o zapojení vojsk evropských zemí přímo na Ukrajině, jiní blokují dodávky raket Taurus, další mluví o tom, že Západ je na jadernou válku připraven, což by měl být důvod k okamžité hospitalizaci na psychiatrii, Macron včera v Praze burcoval, že Rusko jako fakt nesmí vyhrát a vůbec nepřipomínal Leyenovou, která za frenetického potlesku loni mluvila o čipech z praček. Vypadal dost vykolejeně. Jestlipak mu jeho generálové řekli, že se s ruským postupem teď nedá nic moc udělat?
Zřejmě také Macron ví, kam se podělo těch sedm set tisíc ukrajinských vojáků, kteří se tak nějak… vypařili.
Rusové sami mluví o variantě, kdy Západ na Rusko prostě zaútočí se vším, co má ještě k dispozici. Proč? Protože zoufalí lidé dělají zoufalé věci. Ano, pokud Ukrajina prohraje, bude to pro Evropu nejspíš poslední hřebíček do rakve. Evropské (i české) investice do této války jsou zřejmě mnohem větší, než nám naši vládní představitelé říkají a zřejmě překonávají i investice do druhé prohrané války – grýndýlu a elektromobility.
Evropští představitelé souhlasili s ožebračením evropanů a souhlasili se zabíjením. To prostě není sranda. Jak jednou souhlasíte s válkou a prohrajete, tak vás za to jednou mohou hnát k odpovědnosti. Před majestátem smrti statisíců se na nějakou humanitu zpravidla moc nehraje. Stejně tak všichni ti papaláši vědí, jaký přístup měli k Minským dohodám, jak přesvědčovali Zelenského, aby nedělal mír, ale válčil… a také vědí, že by to jednoho dne mohli Ukrajinci vykecat.
Stejně tak už nejspíš vědí, že Kirilo Budanov kecal, když tvrdil, jak Ukrajina brzy dobude Krym, ale se skutečnosti to nestačilo ani na průlom první obranné ruské linie, přičemž ti mongoloidní mužici z východu ještě pro jistotu udělali čtyři další. Ne, Rusové svého nepřítele rozhodně nepodceňují.
Dáreios III. právě zjistil, že ten makedonský holobrádek zničil posledního satrapu a dál míří na Persepolis. Předtím pro něj neměl dost pohrdání… teď stojí před rozhodnutím, zda s ním bojovat nebo mu nabídnout půlku své nesmírné říše a riskovat, že mu Alexandr řekne, že se s půlkou nespokojí, když si ji může vzít celou.
Dostali jsme se do bodu, kdy propaganda přestala fungovat a den ode dne se ukazuje, že Ukrajinci lhali, média lhala, Petr Pavel lhal, Fiala lhal, Macron lhal, Leyenová lhala… všichni lhali. Tohle je nejnebezpečnější okamžik této války. Europapaláši s touto válkou spojili své kariéry (a mnozí i své životy) a teď zjišťují, že prohrávají.
Celé to evropské hemžení ohledně vyslání vojsk na Ukrajinu je produktem tohoto zoufalství. Je třeba přesunout odpovědnost na někoho jiného, vyvinit se, nebo napřít síly a udělat nemyslitelné – začít Třetí světovou válku. Začít ji zcela nepřipraveni, nevybaveni, omezeni miliony předpisů, s obyvatelstvem, které na evropské hodnoty z vysoka kašle. Jde jim o kariéry i o život. Je v tom příliš mnoho peněz, příliš mnoho slibů a příliš mnoho zájmů… a mrtví nekoušou.
Jsme v nejnebezpečnějším okamžiku války na Ukrajině. Teď se rozhoduje, jestli vyhrají opatrní Scholzové, kteří mají jakous takous představu, jak by taková válka vypadala a je jim jasné, že už jen z principu poletí první ruská atomovka na Berlín, a nebo jestli vyhrají válečně naladění Macronové, kteří nemají žádné děti a nějaký konec světa je vlastně netrápí, protože i na spáleništi si mohou přihřívat polívčičku.
Rus, zdá se, počítá se vším. Proto Scholzovi přihráli, o čem se baví jeho podřízení a proto na druhé straně Medvěděv běhá po televizních studiích a říká, co všechno by se mohlo stát. Jo, a také ukazuje mapy, kde Polsko sahá zase až skoro k Dněpru…
Zoufalí lidé dělají zoufalé věci…
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Čistě teoreticky vlády zemí Kolektivního Západu přestaly sloužit svým voličům = zaměstnavatelům (/nikdy nesloužily, ale nyní je to naprosto zřejmé a i extrémně nebezpečné). Voliči by tedy tyto samozvané “elity” měli bezprostředně suspendovat, zajistit a na neutrálním místě podrobit spravedlnosti.
Takové “Norimberské procesy” třeba v Ankaře?
On někdo těch milion Ukrajinců na smrt poslal, a nebyl sám.
Umřeli tam i Ruští lidé.
Někdo voličům vzal miliardy a celé to svinstvo platil.
Někdo pod falešnou záminkou záchrany planety ty samé lidi okradl a vystavil do budoucna bídě (GD aj..)
Seznam ekonomických zločinů a zločinů proti lidskosti je dlouhý jak Lovosice
Ti samí samozvaní vládci (ano, samozvaní herr Rychetský), nyní nejvíce ničí zemědělce. Posmívají se jim a brzy je připraví o vše. Akce zemědělců by měla skončit internací členů vlády ČR, jinde po EU rovněž.
Zemědělci by se měli poučit jak se rozhodně stávky nedělají, proboha, to si nikdo nevšiml, jak dříve zatočili s protiimigračním hnutím? Dnes jen scénář oprášili a dokonce i Migrační pakt podepsali..
Zemedelcum bych toho moc nevycital, z toho ce se doctu tady na Kydech mi to vychazi, ze na rozdil od okolnich zemi, maji v Cechach malou podporu verejnosti.
Coz je zamozrejme skoda a ostuda.
Komu bych ale dal par facek jsou ucitele, protoze ti mali ve svych rukou docela velkou moc, a ti svoji stavku podelali takrka kardinalne.
Na druhou stranu vetsinove lolili Fialu a hned potom rozvedcika, takze se neni cemu divit.
Válka začala převratem náckovský pakáže na Majdanským náměstí.
Pokračovala vražděním chunty na Donbase a v Lugansku.
Nechovej se jako debil…
Je to debil.
Klasický provokatér to je. Klasická udička s číčovinou na háčku. Možná se vrátil z oběda. Už i normálnější jména si dávají.
Tady se mazalo (scallop, onanym?), nebo to vlákno nedává smysl nějak od přirození?
Mazalo. Prirozeni uz tady neni.
Nojo, to referendum na Krymu bylo opravdu masakr.
A v Odese to byla jenom grilovacka a v Kyjeve tam se normalne demokraticky stridala vlada.
Syrskemu doma chybis, rika, ze nebyt zbabelcu jako ty, tak by Rusa uz davno zahnal za Ural.
Pěkně napsáno. Ráno jsem koukal na rozbor aktivit na frontě a začíná to vypadat, že Rusové si přece jen půjdou pro Oděsu.
Pravda je, ze je to tam dost masakr, a to jeste naprosta vetsina neni videt, protoze tu obstara ruske delostrelectvo (to pro ty, kteri porad hledaji ten „chybejici“ necely milion Ukrajincu)
Ja si myslim, ze Rus nema zapotrebi se do Odesy hnat jako do Berlina. Lepsi by bylo, kdy jim do klina spadla sama.
Takze nebudu vestit, pockam si, jak to tam dopadne.
Ale ze se Makron dopotacel az do usmudlaneho Cechistanu pro podporu od prekabateneho rozvedcika… To svedci o tom, ze jsou pekne v pruseru. Normalne si totiz o Cechy ani neutrou boty.
K tomu opět výborný Štěpán Cháb: Pojďme, zaválčíme si, co už s tím životem jiného, než ho zahodit
https://www.krajskelisty.cz/praha/30723-pojdte-zavalcime-si-co-uz-s-tim-zivotem-jineho-nez-ho-zahodit-komentar-stepana-chaba.htm
…„On je český národ poslušný. Podívej se na zcela prostou věc. Ty jsi chtěl o pár centů zvednout cenu benzínu a měl jsi rok na ulicích obrovské demonstrace. A v tom našem experimentu jménem Česká republika jsme to zkoušeli horem dolem. Všechno jim neuvěřitelně zdražovali, do toho jsme jim ubírali na reálných výplatách, teď jsme jim oznámili, že budou o to víc platit na sociálních a zdravotních odvodech (při slově odvody se generálovi udělal na očích zasněná mžurka, pozn. red.), daně jsme jim zvedli, zemědělství pohnojili, že už jim v něm nic nevyroste, průmysl poslali do kopru, lhali jim kudy jsme chodili… a oni? Mlčí. No dobře, trochu brblají. Ale snesitelně. Takové brblání jeden řízný povel na apelplacu hned utne. Oni si myslí, že tu historii ošvejkují, hlupáci, ta se s nimi mazat nebude. Teď už ne. To je materiál pro válku jako dělaný. S tichým brbláním budou chcípat v první linii a ještě nám za to budou děkovat.“
Drama Queen se rika tem hysterkam ,ktery vsude a hlasite krici sve stiznosti a
heroicky lomi rukama az po lokty , ponoreny v tragediich,
za kazdou cenu a ze vseho.
Tady akademik zase zije v kancelari a nestacil si proto vsimnout ,
co takovej clovek a narod obnaseji.
U nas dle nej zrejme zijou nejaky zvlastne politovanihodny a odsouzenihodny a spatny podlidi. Uplne jiny nez jinde.
Udelal si proto a pohotove este naky fantasmagorie a iluse nejdriv ,
aby aby moh potom kvilet z plnych plic ,sve nekonecne stiznosti a krute soudy…
Na jiny , ovsem. Jemu nezdrazovali nic , ovsem.
Urcite by ihned zakrocil a zdrazovani zrusil…
“ Makron dopotacel az do usmudlaneho Cechistanu pro podporu od prekabateneho rozvedcika… To svedci o tom, ze jsou pekne v pruseru. Normalne si totiz o Cechy ani neutrou boty.“
No, on zřejmě přijel také lobovat za ty 4 bloky jaderek.
Na Ukrajině to spěje k nějakému vyústění, budou se počítat ztráty. Jen aby nám na ty jaderky ještě zbylo.
Nebojte zbyde.
Nekdo prece musi zaplatit opravy tech pouchovych francouzskych jaderek.
K těm jaderkám a jejich výstavbě: pořizovací náklady v mil. dolarů na instalovaný megawatt podle toho, kdo je staví
https://i.ibb.co/BszYB94/scale-1200.png
To jsou stare ceny.
Ted jsem v nove ere bez ruskych surovin a take s novou kolonialni prirazkou.
Vynasobte minimalne dvema, osobne predpovidam trema.
Dale ten graf neodpovida realnemu stavu veci:
Cina a Rus ty elektrarny opravdu stavi.
USA a France postavily v poslednich letech co? Ho…
Takze je velmi realne, ze neco rozestavi, nasledne se to obrovsky prodrazi, a pak to bude opusteno, jak v tom ma z USA Westinghouse uz praxi.
Mozna nejdou ksefty ,ubyly, kdyz germani si vsecky ty atom el. pilne zrusili.
Potom plynovod atd.
Sou nejak zchudly v Parizi , doparazitovali se k tomu skoro vsude ..
Trik asi bude v zaplaceni predem a nebo potom.
Vsadim se, ze predem..
S dluhama na vecne casy a nikdy jinak,at navzdy rostou..
Souhlas, frontální útoky zjevně nejsou na pořadu dne a Rusové mají trpělivosti i střeliva dost.
Dokud je pravidelný přísun čerstvého materiálu, není kam spěchat.
Tak ono je zjevné, že Rusku nejde o území, ale spíše o ty deklarované cíle na začátku SVO a to se lépe realizuje v dojezdove vzdálenosti na jedno natankování tam a zpět.
Na podvratných webech píšou, že našim přátelům chybí, kromě kapacit, k výrobě náplní do nábojů střelná bavlna, která je nezbytnou součástí náplně.
Čína, jako největší dodavatel této suroviny, před půl rokem omezila vývoz do těchto zemí.
Jaká náhoda.
Možná přijde nějaký libtard s úderným heslem: Rozpárej svou matraci/bundu, zabiješ Putina! Spát se dá i na roštu či podlaze a chodit ve jen svetru, že.
Mozna , ze Putin v Kremlu se zadumal a rekl si, voni po mne pudou
tak jako tak , za ty moje reci a tak si nejdriv s Ukrajinou vycvicim
vojacky do moderni valky.
Uvidim na ukrovi , podle jaky prirucky a jak sou cviceny v Nato.
Jejich vsecky zbrane si taky vyzkoumam, abych vedel, co si na ne poridim
az celej zapad na nas nastoupi.. /Valka s Ruskem ,neco novyho /.
Pravej duvod a cil ,tech nekonecnejch provokaci ukra na Rusko ,
, aby Rusko dostali do valky, se prave ted provalil..
Plany a ty skutecny si ted sami prozradili..
Aby Rusko dostali nejen nejdriv do valky s ukrem, ale predevsim
a co nejdrive potom , s celou EU a NATO.
Kricenim ukra , ze nema lidi to zacalo a ted, EU jich ma 500 milionu a dost…
Aby z nas nedelali blbce…
Se nepotacel ,ale byl poslanej. Tyhle ,jako von, sami bez rozkazu nic neudelaji.
Probihaji velky zmeny ,za kulisama../Sem se zminil vo zemedelcich a hned to zmizelo/.
Predtim se zase lepil macromoron asi hodinu na Trumpa. Co ja vim.
Pratelstvi ,pisou ty ,co si vsimnou bylo zajisteny a zpeceteny nakou neprustrelnou vestou..
Odesa zaklad bez ni je celej konflikt zbytecnej..
Myslím, že je to k věci. Omluva jestli už to sem někdo dal, ale „Tlustá krysa skáče z lodi: Victoria Nulandová oznámila svou rezignaci“ (z ruského zdroje)
https://www.infokuryr.cz/n/2024/03/06/tlusta-krysa-skace-z-lodi-victoria-nulandova-oznamila-svou-rezignaci/
Mainstream zatím zřejmě mlčí, ale vlk už má ověřeno.
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/03/05/nulandova-konci-a-jde-do-duchodu/
Dal to sem paw, s poznámkou.. a bez koláčků
To, že Nulandová jde od válu, značí, že ve Washingtonu přichází změna větru. Ten Nulandové vítr byl sakra zapáchající a následky její činnosti budeme dlouho napravovat.
Je to tak. Washington přechází na čerstvé větry ze starých prdelí.
Tak ta sedla. Přesně do Černého.
Přesné. Je to důvod k ještě vetší ostražitosti.
Mozna ji spis vyrazili, neco jako „vyhodili ji z gestapa pro prilisnou krutost“
jen tak naokraj k zemědělským vizím naší věrchušky
Sklady a haly budou moci růst i na nejúrodnější půdě. Poslanci chystají výjimku
Dnes 8:23
Novinky, Adam Kotrbatý
Zákaz stavět velké sklady a obchody na nejúrodnější půdě nejspíš nebude tak striktní, jak to zprvu vypadalo. Ve Sněmovně leží dva pozměňovací návrhy vládních poslanců, které mírní původní plány ministerstva životního prostředí. Zákonodárci se obávají, že nařízení by Česko poškodilo v soutěži o strategické investice, například továrny na baterie.
Pry tovarny na baterie…
Jediny, kdo to tu mohl stavet byl Nemec, a ten se rozhodl jinak.
Navic pri soucasnych drahych energiich mame utrum a EU dotuje stare zeme, to uz je snad vsem taky jasne.
Takze jde jako obvykle o neco uplne jineho.
Navic zakaz stavby v urodnych oblastech na sposta zemi (v EU) takze vlastne o tom znevyhodnovani lzou.
Ano, například o stavby vojenských základen. Klidně i pro pobyt vojsk spřátelených armád.
K těm zoufalým lidem, kteří dělají zoufalé věci se tento článek náramně hodí
https://sk.news-front.su/2024/03/05/ukrajina-slubuje-ze-sa-zapadu-odvdaci-terorom/
Čiň čertu dobře …
Jóó, stačí běh času a sami „soudruzi“ z NATO a pro NATO si nakálí do huby,
pokud by jim to posílání vojáků na Ukrajinu nyní přišlo jako údajně možné a nic proti ničemu ….
(akce bilaterální vojska JEN mimo NATO ve válce na území Ukrajiny)
K tomuto šílenému nápadu z Francie kopíruji stenozáznam ze schvalování pobytu vojáků Ukrajiny
k výcviku na území ČR, autentickou Černochovou,
která si tehdy myslela, jak to natře onálepkované civilistce, senátorce Hamplové:
Čtěte slovo ministryně 1.12.2022:
https://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssenat/htmlhled?action=doc&value=106154
„Ministryně obrany ČR Jana Černochová:
Děkuji. Omlouvám se, nechci zdržovat vaše dnešní jednání, ale nejde nereagovat na slova mojí předřečnice, protože možná jsem to špatně slyšela nebo možná jsme to i špatně pochopili.
Opravdu paní senátorka (MAJKA Hamplová) tímto způsobem chce, aby se Česká republika,
JAKO alianční země NATO, ZAPOJILA DO VÁLKY na ukrajinském území?
Protože paní senátorka tady řekla, že bychom měli, jako Česká republika, uskutečňovat výcvik ukrajinských vojáků NA území Ukrajiny.
Vážená paní senátorko, prostřednictvím pana předsedy,
TO BY BYLO PRÁVĚ TO ZAPOJENÍ DO TOHO VÁLEČNÉHO KONFLIKTU, VÍTE…
MY JSME členská země Severoatlantické aliance.
Vy tím, co jste tady řekla, co byste možná, pokud byste tvořila vládní koalici, prosazovala,
aby se udělalo,
tak BYSTE PŘESNÉ ZAPOJILA Severoatlantickou alianci do válečného konfliktu…“
*********************
A čas oponou trhl a nyní to dokonce chce údajně ne nevoják Hamplová,
ale asi taky absolutně pro-válečný „proruský nok“, rovnou zvolený a bohužel voják-prezident ČR.
Černochová, kďě stě, už dštíte v Parlamentu na takového prezidenta?!
A co na to jeho voliči?
Nápad zatažení do války ČR a tím i celého NATO nudícím se vojákem, furt u vás dobrý?
Zešíleli jste pak také?!
Buď totiž byla pravda,
co tvrdila Černochová,
že jakákoliv členská země NATO by zatáhla rovnou celé NATO do války na Ukrajině
a pak dokonce prezident ČR se dopouští něčeho příšerného
a měl by konat Senát a možná i jiné orgány….
a nebo lhala snad „soudružka z vlády“
a pak by měla vyfičet ona?
*********************
A takto si tu žijeme!
Zoufalí lidé dělají zoufalé věci,…
…ale někteří vědí co dělají.
Sklady a haly budou moci růst i na nejúrodnější půdě. Poslanci chystají výjimku
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-sklady-a-haly-budou-moci-rust-i-na-nejurodnejsi-pude-poslanci-chystaji-vyjimku-40463077
Bude zajímavé sledovat naše politiky po válce. Já si moc velké iluze nedělám. Nejvyšší funkce doposud obsazovali a obsazují ti největší hajzlici a jejich voličům to ani trochu nevadí. V nejvyšší státní správě sedí panáci s naším požehnáním a skoro vše jim s naším požehnáním i prochází. Proto ani po válce nečekám žádné zemětřesení, oni ti politici tam jsou proto, že jsme si tam ty kreatury sami dosadili.
Covid, inflace, zdražování, souhlas s vykrmovanim Ukrajinců, posílání zbraní na Ukrajinu, vyjebavani se zemědělci, atd…, to se se děje s naším souhlasem.
Jejich voliči na tom buď mají osobní zájem nebo jsou hlloupí.
„nebo napřít síly a udělat nemyslitelné – začít Třetí světovou válku“, no a opět přichází na řadu doraz: kolik má EU divizí? Tady pršet určitě nemůže.
Ale, mihl jsem se kolem televize dětí, kde se na trubce zjevil titulek se sešlostí špiček demonstrace někde na Šumavě (asi). Tak jsem vytrhl dětem ovladač z rukou a jal se sledovat ono povídání. Strécové se sešli a povídali stejnému publiku, jak to posrali a že se musí něco změnit . Klaus vydával knížecí rady a vcelku obsah byl bez informační hodnoty. Ale, kamera obhlédla celý sál a já jsem zahlédl v koutku Vidláka. První můj podiv byl, proč nebyl s Jandejskem na pódiu? Ale jo, nebyl hoden velikosti pódia. Jet přes půl republiky a být ušláplý v koutku, to asi nasere. Vidlák asi zažívá své velké životní zklamání. Soucitím s ním, leč dává hlavu do oprátky velice dobrovolně a navíc, i ochotně.
vaše strarosti bych chtěla mít..
https://www.iportal24.cz/featured/jednou-cestou-je-spojovani-stran-druhou-eliminace-blbcu-rika-daniel-sterzik-alias-vidlak/
Dovedete to pochopit?
Jo.
Jednotná kandidátka Národní fronty.
To už tady bylo :-/
Místo posilování demokracie její ničení.
To tady momentálně vládne, troubo…
:-)))
No vždyť jo.
A je to katastrofa.
To už tak chodí s jednotnejma kandidátkama.
V čem si chcete pomoct tím samým, jen v jiném dresu?
Hm… takže popořádku… Bylo to v Trhovém Štěpánově. Nebyl jsem v koutě, ale na místě, které jsem si sám vybral. Byl jsem tam, protože Klaus mě chtěl osobně poznat, bo já jsem sepisoval zemědělské požadavky na plakát, kterým se Klaus oháněl na Primě. Potřásl jsem si s Velkým Vezírem rukou, vyslechl si pár jeho rad a jel jsem domů, což mi trvalo hodinu dvacet.
Ale už vím, jak vy věšáci přemýšlíte…
Trochu OT, Rakušan ve Vyškově.
Kdysi jsi psal, že se tam chystáš – byl ses podívat?
Nakonec jsem tam nebyl… Po těch předchozích debatách už vím, že on stejně nikdy neodpovídá na otázku, on si prostě mele svoje. A u toho je zbytečné asistovat.
Jo. Něco jako Donutil: ptejte se mě, na co chcete – já odpovím, na co chci.
Ovšem s Donutilem je aspoň sranda.
Mluvil jsem s paní, co tam byla, říkala v zásadě totéž, co píšeš. Ale děkuju.
Potřebuje fotky z odvážných schůzek s lidem, akce dovnitř jejich bazénu. Má nacvičených pár řečnických triků, které točí dokola, aby to vypadalo jako debata, a na víc stejně nemá. Na ty lidi tam kašle. On je doslova pojídá.
Pokud by se tam objevil opravdu zkušený, tvrdý vyjednavač a rétor v kostokované flanelové košili a s krátkými kalhotami, to by pak byla jízda, na kterou by on nezapomněl. A možná by ty svoje výlety raději položil.
Nebyla. Je jedno, kdo se tam objevi. Stejne dostane maximalne moznost polozit dotaz, ale uz nedostane moznost na odpoved zareagovat.
Ale je celkem priznacne sledovat, co si predstavuje Rakusan pod pojmem „debata“. Je to stejne, jako kdyz si Fiala pochvaloval, ze se EU „umi dohodnout“, pritom slo tenkrat vuci Madarsku o klasicke vydirani na mafiansky zpusob.
Pak nerozumím lidem, co tam chodí. Dělat ze sebe blbce. Také to znamená, že je ještě slabší, než jsem si myslel. Možná, že je to divadlo do té míry, že jsou tam samí bretšnajdři….. ?
Ono je vidět, že parazit potřebuje opravdu jen loutky a podepisovače čehokoliv. Čím méně soudný, tím horší věci podepíše a ani se nezačervená. Až se mi chce říct, že je to vlastně v něčem dobře, že ta pravda toho politického divadla takto leze ven. Ještě nedávno by jeden našel mezi politiky majnstrýmu i osobnosti, teď to připomíná spíše ústav.
Současně musím uznat, že ta hra na politiku dobře funguje i u mě. Se tady rozepisuji, hodnotím, zkouším předkládat nápady, jak to změnit….vlastně tím celé divadlo akceptuji a podílím se na něm, stal jsem se součástí té hry. Uvolňuji tak energii, kterou nedám někde jinde. Jo, je to o viditelných hromosvodech lidového hněvu (HLH), zatímco parazit ve skrytu likviduje protivníky. Njn, dokud budou ty jeho realizační týmy na úrovních národních vlád ochotu ty opatření implementovat, tak se tu nic nezmění. Teprve, až nebude kdo by to implementoval, tak si parazit může víte co. Takže to asi zůstane jako cesta.
Mozna to ma ted v naplni prace a pocita se s nim na vyssi a dulezitejsi funkce a lidi sou na to naklepavany../Fiala urcite nevyhovuje/.
Aby se tomu nedivili a schvalili , ze este s nima demokraticky muz z lidu
a pro lid, hovori jako rovny s rovnymi..
Putin furt leze mezi lidi ,cizej zahranicni lid to vidi a cumi
a jiny potom museji taky..
Vo to by tak este neslo, ale jaky z toho , ze nekdo nekde sedi a kde ,
delaji nekteri napred zavery s mega fantasmagoriema…
Mně vždy fascinuje ta nebetyčná tupost trollů. kteří si myslejí, že jim tu lidi věří ty naivní lži. Začne ostendativním nezájmem „mihl jsem se kolem televize dětí“, ale potom proflákne že to celé detailně sledoval, aby tady mohl zkreslovat skutečnost. To fakt pobaví. Fakt si to hovádko myslí, že na jeho bláboly někdo dá ?
Podle sebe soudím Vidláka, že věšáku…?
Ráno jsem slyšel našeho rozvědčíka na českém rozhlasu Plus říci myšlenku, že vyslání instruktorů, byť do blízkosti bojů, na pomoc bojující straně není porušení žádného mezinárodního pravidla. A tak si říkám, pojdmě veřejným dopisem podpořit našeho bývalého generála, s rozsáhlými zkušenostmi, aby šel své zkušenosti předat na Ukrajinu osobně, nejlépe do první linie. To je přece ta jednotící myšlenka, na tom se shodneme všichni, ne? Takovou prestiž by měla naše republika, to musí hřát každého Hřebejka, Dominika H a všechny. Zapomeňme na sváry a podpořme veřejně tuto akční myšlenku.
Petr Čoupek: Proti mezinárodnímu právu by to nebylo. Parlament jednoho státu může pozvat vojsko jiného státu, ale samozřejmě by to zvýšilo riziko rozšíření války i použití jaderných zbraní.
No, během války je dobrý dumat o tom, jak to vezme protistrana a co následně UDĚLÁ.
Ne, jak to zaonačit a zdůvodnit si, jak udělat, co se nám chce udělat.
Protistrana ? My s někým bojujeme ? My jsme ve válce ? Od kdy a proti komu ? Kdo a kdy ji vyhlásil ?
Souhlasím. Dokonce bych se přimlouval k tomuto účelu uvolnit ho z prezidentské funkce až do úplného vítězství.
Je to vrchní velitel ozbrojených sil, z titulu funkce. Na to pozor
Jawohl herr carka.
To AN
Neměl jste na mysli spíš “ do konečného vítězství “ ?
Taky by se to tak dalo napsat.
Jeho příchod by přinesl pozitivní a rozhodující výsledek v podobě rychlého ukončení války. Ukrajinci by se totiž rychle vzdali, protože by usoudili, že než toto, tak to raději mír a Putin 😁.
Ano, říkal, prosil jako jehně, že trénovat sedy lehy v zahraničí není vůbec, vůbec, vůbec porušení, že je naopak velmi nenápadné, a úderná také plížící se oprávněná meziplanetární taktika silnějšího a rozumnějšího společenství národů, které bohdá nedopustí svou prohru, neboť cvičit v ripstolích je pevné stanovisko obyvatelstva, jehož jménem rozhodovači upevní svá pravidla.. a mnoho dalšího.. dalo by se to shrnout do dvou slov, do jednoho ale zasejc ten účes stál něčí prachy, tak to bylo trochu neadekvátně delší, davy to chtí.
Nebylo by od věci zapojit do té akce milion chvilek pro demokracii.
Milionoví chvílkaři by jistě našeho rozvědčíka dokázali při masové demonstraci na Letné přesvědčit a navíc by jistě mohli vybrat pomocí sbírky nemalé prostředky na výstroj a proviant, aby se IQ 107 na Ukrajině cítil v zákopu pohodlně a nestrádal hladem.
Poradci !!! To je rovnou Vietnam..
Dnešní glosy i s účastí Vidláka .
https://www.macekvbotach.cz/public/kapitola.phtml?kapitola=141755
A k tomu, že dnes už nepíší o prohrách Rusů jeden odstavec z novinek
Atak se o víkendu stalo to, co se muselo stát. Když se útočná vozba složená z čínských vozítek přiblížila k ukrajinským pozicím, 60. mechanizovaná brigáda je zasypala kazetovou municí a vrhla na ně kamikadze drony. Když se kouř nad bojištěm rozplynul, bylo vidět několik zničených desertcrossů pokrytých mrtvými těly ruských vojáků, uvedl Forbes…
Já myslím, že se pan Macek mýlí. Je to právě tak jednoduché a prosté, jak napsal Vidlák. A navíc to napsal mimořádně výstižně: za Veolii a zisky Kauflandu se nikomu umírat nechce.
Potlesk ve stoje.
Tak jaktože bojují Ukrajinci ?
Za USA a oligarchy by neměl bojovat žádný.
I když jich spousta utekla a spousta se schovává, tak jich bylo dost, co šli dobrovolně bojovat a museli vědět, jak je Ukrajina zkorumpovaná a rozkradená.
Když šli za císaře pána, za Veolii a a Kaufland půjdou taky.
Nebude to sice žádný výkvět vojska Kristova, spíš taková armáda Johna Falstafa, která se postupně rozpadne/rozuteče/přeběhne/rozmarodí, ale půjdou. Co jim zbyde.
Taky na to myslim , za udesne zdegenerovanyho panaka..
Vsecko vypada ,jako bud a nebo.
Werich mel pravdu s tim , ze kdyz se bavite s idiotem….
Ale splet se v poctech ..Jeden idiot mluvi …….a bavi se s nim , poslouchaji a
veri tomu , co rika, miliony lidi../idiotu a ihned a ne za chvili ,
nebo dokonce predem/.
V usa je to videt , desitky milionu za Bidena a desitky milionu za Trumpa.
Voba sou valka ,co vidim zatim doted a nestesti..
Když si pečlivě přečtete svůj a můj komentář, zjistíte, že každý píšeme o něčem jiném.
Nevidím rozdíl.
Já jsem psal o motivaci k obraně vlasti.
Na Ukrajině je to horší a stejně bojují za „své“ Veolie a Kauflandy.
Dám se poddat.
Já píšu (a Vidlák, a Macek též), že se lidem za Veolii a Kaufland umírat nechce.
Vy se tážete: „jak to, že Ukrajinci bojují?“
—
Ukrajinců se někdo ptal, jestli se jim za KoZa umírat chce? Některým se možná chce, ale mnohým se nejspíš nechce; přesto umírají, protože musí: ti, kteří byli pochytáni a „odvedeni“, nemají moc na výběr: buď je zabijí Rusové zpředu, nebo „vlastní“ Azováci zezadu.
Vy i já píšeme o motivaci, každý ale z trochu jiné strany.
Azovaci zezadu samozrejme jsou, ale celkove se Ukrajincum do boje chtelo. Na ulicich je chytaji rekneme posledni pul rok.
Predchazelo tomu ale 20 let systematickeho ozebraconani lidi – jak jinak si vysvetlit, ze Ukrajina je nejneuspesnejsi z celeho Sovetskeho bloku.
Pritom maji vsechno: cernozem, more, plyn, ropu, uhli… A pritom i do prace jezdili do Cech.
To neni v zadnem pripade nahoda.
Dale pak obrovska masirka ze vsech stran, media samozrejme, ale i oficialne EU a USA. Navic CIA prevzala ukrajinske tajne pod sva kridla a rozjeli tam to ve velkem, jak to delali desetileti po celem svete.
No a nakonec jim ukazali vinika, ktery za tu vsechnu bidu muze. Slibili wunderwaffen, penize, Rus zkolabuje za pul roku… a Ukrajinec jeste rad masiroval.
Myslite ze to v Cechach neni mozne?
Ja to uz par let sleduji, a nekolikrat jsem tu pral, ze probiha ukrajinizace v Cechach.
Jistě. Ale Vy píšete o tom, co bylo, zatímco – to si povšimněte – Vidlák používá přítomný čas. A není to náhoda nebo samoúčelné mluvnické cvičení; tehdy a teď, to je dost, ale opravdu dost velký rozdíl.
Jezismarija, nechytejte me za mluvnici a minule a pritomne casy…
Vim, ze je tu rada puristu, ale ja jsem rad, ze Cesky jeste jakz takz pisu.
Na Ukrajine muzeme s predstihem sledovat, jak vypadala ta priprava obyvatelstva na valku, aby se jim na frontu chtelo. V zadnem pripade neni pravda, ze za nimi byl u kazdeho zakopu Azov.
Takovou hloupou poropagandu si Kydy snad nezaslouzi.
Maji pred Cechistanem naskok, to jiste uznate. Proto ten minuly cas.
V Cechach prave priprava probiha.
Par prikladu namatkou:
za protektoratu se lide meli relativne dobre – po ’68 nastala doba utlaku a temna.
Rus (uz ne SSSR) Ceskoslovensko neosvobodil, prisel ho okupovat a vykoristovat. Treba si odvezli vsechen uran, za ktery USA nabizely zlato…
Zizka byl lupic a lapka, ktery si bitvy vybiral a v tech snadnych vitezil pouze za pouziti zakernych lsti a prepadu ze zalohy.
V ’68 Ceskoslovensko prepadli Rusove.
Vyse uvede se muze zdat smesne, ale uz leta se stim setkavam v beznem mainstreamu.
Kdyz asi pred 20 lety zacal seznam delat dokumenty, tak jsem jich par videl. Z ceskych cetniku tam normalne delali zlodeje a draby, a prepady a vrazdy v rezii ordneru tam omlouvali. Nad hakovymi krizi jenom moderator pokrcil rameny, pry byla takova doba.
Jak si asi predstsvujete, ze je na Ukrajine Bandera narodnim hrdinou? To jako stoji u kazde sochy azovak?
Maji jich tam totiz spousty.
Ale to já vás chytat budu, poněvadž nerozlišujete-li mezi tím, co bylo, a tím, co je, pak nevíte, o čem je řeč 🙂
U Macka je citován Vidlák:
„Za francouzskou Veolii se n͟i͟k͟o͟m͟u͟ umírat nechce.“
Nikdo je číslem 0.
Já upozorňuju na to, že ten NIKDO přeci jen vydal na jednu armádu.
Tím pádem museli mít i jiné motivace.
Takže souhlasím s Mackem „Domnívám se, že takto jednoduché to není.“
Ukažte mi – nejlépe jmenovitě – někoho, komu se chce*) umírat za Veolii.
Děkuji předem a děkuji mockrát.
—
*) Že někdo za cizí zájmy skutečně umírá, z toho zdaleka neplyne, že za ně umírá rád. To se tu celou dobu – zřejmě marně – snažím objasnit. Pěkný den.
Já nevím, co je k nepochopení na tom, že jsou i jiné motivace než „umírání za Veolii“, co je stejně jen obrazné vyjádření toho, že to je za cizí kapitál.
Já a Macek si myslíme, že jsou i jiné věci, pro které lidi mohou jít bránit svoji vlast a tedy, že to nejde jen zredukovat na boj za něčí kapitál či za vlastní oligarchy.
Mohou jít bránit svoje rodiny, mohou jít bránit zemi, pro kterou umírali jejich dědové – a čí je co v té zemi jim může bejt úplně jedno. To jsou ty emoce, o kterých Macek píše.
Tak zároveň mohou bojovat za cizí kapitál, protože ten tam ve skutečnosti vládne a zároveň za něj nebojovat, protože to není jejich motivace a nezáleží jim na tom.
Ještě jednou, souhlasím s Mackem, “ že takto jednoduché to není“.
Takže ano, nikdo nejde bojovat za Veolii, to je samo sebou, jen můžou mít plno dalších důvodů. Ty už Vidlák nezmiňuje, jenže i ony počítají.
Já nevím, co na tom není jasný. Přece si doopravdy nemyslíte, že vlastnictví kapitálu je jediná věc, která počítá?
Dovolím si souhlasit (v umírání za Veolii totiž není jen racio, ale i emoce) a zároveň i oponovat.
Macek se jednoduše dotkl, byť nikoliv doslovně a výslovně i skutečnosti, že těžko chtít po lidech vyrůstajících v masírce o tom, jak je národní stát „tfuj“ a „špatný hospodář“ a jak se neobejdeme bez Brusele a jak je i ta vlastní měna fetiš a jak jsou Češi jen banda zlodějských remcalů, rasistů a Švejků (nick Josef Švejk promine)…
…a na stranu druhou po těch samých lidech chtít, aby vzali do rukou pušku a šli bojovat „za vlast“, aby v nich zvítězila právě ona emoce hrdosti, sounáležitosti… kterou přitom tak usilovně potlačují…
To si prostě protiřečí, a tak to balí do řečí jak „nechtějí umírat za stát, protože jim nedal manželství pro všechny a bla bla a tak holt budeme mít důchody ale nebudeme mít instanbulskou dohodu.“
Bylo by to fascinující a asi i humorné… kdybychom v tom sami nežili.
Jinak mne osobně u představy jít „hrdinsky umřít za vlast“ zbavila pelu přitažlivosti zkušenost základní vojenské služby – vyloženě mne děsil pohled na své nadřízené, kteří by rozhodovali o mém životě a smrti…
A na to Macek přišel až teď? Vždyť se o tom v diskusích na internetu někteří z nás bavíme minimálně dvacet let (samozřejmě mimo jiné). Ale zřejmé to samozřejmě bylo už v devadesátkách, kdy ta totální dehonestace všeho národního začala akcelerovat (zárodky byly už v sedmdesátých a osmdesátých letech.
V devadesátkách byl pan Macek v ODS, měl strašně jiné práce, třeba privatisaci Knižního velkoobchodu, aby zabezpečil sebe i svou rodinu na staletí, tak si nevšiml. Dnes je to spokojený výměnkář pozorující a glosující okolí.
Ne. Proč myslíte? Proto, že to čtete až teď?
Souhlas a asi pride vyrazovani tech, co kazej lidi.
Tusl je prave u soudu.
Ukr a kazdej skoro ,vod zacatku muze utect k rusovi ,ten zajatce nezabiji..
Zrejme bojuje za to, co uz mu nepatri..
Sou ty chobotnice , maji chapadla vsude.
Připomínám Babišův billboard z loňské prezidentské volby.
Stálo na něm: Nezavleču Česko do války, jsem diplomat, ne voják.
Média se mohla pominout z toho jak ošklivě si vymýšlí.
Uběhl rok a generálprezident se už stará prakticky jen o to, jak na Ukrajinu posílat zbraně a mluví o mobilizaci.
Stejně je zajímavé, proč největší kreténi tíhnou k armádě.
A k policii
Čím chceš být řekni, synku můj
dnes rozhodni se stůj co stůj.
Víc doma planě nelelkuj
a nezahálej stále.
„Chytrý nejsem, to vím sám,
taky k práci odpor mám
na vojnu se tedy dám
a budu generálem!“
(Asonance – Říkají že ďábel zdech)
Kabát budu převlíkat
podle směru větru
v tomto budu vynikat,
nebo půjdu v svetru.
Na zimu upletu druhý
jak přikáže Markéta;
nad hlavou třeba pruhy.
Vojsko je má parketa.
To vám byl včera klokot.
Z hradu kokrhal kokot
naháněl čerstvé vojáky
a na Hradě byl dvojaký.
Nevěřím, že jste svou otázku myslel doopravdy 🤣🤣🤣🤣🤣
– Hrabe vám? Dejte se k nám! Staňte se vojákem z povolání!
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tumas-5000-Kc-tady-nam-to-podepis-po-skole-rukujes-Ale-mladi-si-odplivli-Hnus-751802
Ládík:
Ve skutečnosti se podle rozkazů svm způsobem dobře žije.
Všechny dlouhodobé starosti zmizí, protože o vás rozhodují jiní.
Pro někoho to nejdůležitější.
Největší hajzli trpí největší sebeláskou.
Pocit, ze by elity byly zahnane do kouta a dělaly proto v panice silenosti, to opravdu nemam.
Vnímám to jako snahu udržet a hlavně rozšířit válku dále do Evropy a ta snaha je poněkud křečovitá.
Spis než pocit uspokojení, jak to zvládají dosti neohrabane, mám strach, protože většina je bezmocná.
Ja bych prosil od Vidlaka spise clanek na toto tema, ze pan ministr se nelekne demostraci a jakekoliv naroky zemedelcu odmita a samozrejme podle nej ‚neni problem“ ani dovoz obili z Ukrajiny… https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-traktoru-se-nelekneme-zemedelci-tvrde-narazili-stanjura-jim-na-danich-neslevi-40463091#source=hp&seq_no=2&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=abtest250_box_sluzeb_nad_reklamu_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Nedám to jako přítel „blbíš“ do Tribuny, protože to není článek, ale fakt koment, anebo možná jen anonce na jiné, chytřejší než jsem já.
Je to, a není to OT.
Protože nadpis dnešního Vidlákova článku zní „Zoufalí lidé dělají zoufalé věci….“.
Pravda, Vidlák má na mysli jiné „zoufalé lidi“ než já, který má co do nich samotných, tak jejich skutků, na mysli akci těch „zoufalých“ ze dne 19.2.
Se svou tehdejší reakcí na jejich akci, která měla víc než co jiného společného právě s tím „zoufalstvím“, jsem se nesetkal s pochopením. Prošlo to víceméně bez jakéhokoliv povšimnutí.
O co šlo?
Poukazoval jsem, že ti „zoufalci“ bojovali proti NÁSLEDKU, nikoliv proti PŘÍČINĚ té mizérie, proti JEVU, nikoliv proti PODSTATĚ.
Jak říkám, nepovšimnuto, o to více se aktéři včetně Vidláka i v následných článcích plácali po zádech, jak to „zmákli“ a že tohle byl jen začátek.
Proč to píšu?
Proto – https://www.youtube.com/watch?v=3M-vUzthYRU
Protože tam se organizátoři i účastníci toho „boje“ z 19.2., a to včetně přítomného Vidláka, dostali do přímého hodnocení ze strany exprezidenta Václava Klause a člena Institutu Václava Klause Ivo Strejčka.
A to hodnocení bylo zdrcující.
Zrcadlo nastavené prostotě, naivitě.
To video je velmi dlouhé – přes dvě a tři čtvrtě hodiny. Ale stačí, když si přehrajete pár sekvencí – vystoupení Václava Klause a Ivo Strejčka v čase – 48,15 min – 1.20,00 hod. a pak až 2.23,45 /Klaus/ a pokračuje Strejček 2.36,00 – 2.39,45, a pak znovu Klaus 2.48,25 až do konce.
Hezké podívání.
A zase „vzhůru do boje proti jevu a ignoraci podstaty“!
L.
Pisi to jiz v minulem clanku.
A vubec se nedivim, ze Klaus za svoji opravnenou kritiku dostal kartac a byl oznacen za aroganta.
Tak to totiz chodi.
Nebot tady vubec nejde o vysledek, ale o city. Jakmile jsou emoce na spravne strane, je to dobry a tim to i konci.
Hlavne zapalit svicku proti tme, tim je odpracovano.
Zacinam chapat Stredulu a spol. a vubec bych se nedivil, kdyby tak dopadli i Jandejsek a ostatni, az se jim otevrou oci. Dostanou se k lizu a stanou se autokraty. Jinak se utrapi k smrti a skonci jako Jakes, lide se kterymi pracuji nejsou materialem na revoltu, ale jen zdrojem nekonecne frustrace.
Konecne, cipak heslo je „nepoliticka politika“, he? Mozna to zpocatku myslel dobre, dopadlo to jako vzdycky.
Ten nadpis je vo tobe Stridore , clanek je urcite vo voze a ty urcite zase a
furt vo hovnu…A vo ty koze.
Koza musi bejt furt.
Takze Klaus, bezpolitik a opravnenej kritik ,dostal dulezity kartace, aroganta..
Stredula bezclen a niceho, Jakes davno neni na svete, bezclen KSC ,
az se mu votevrou voci ,este Jandejsek.
Stanou se autokraty..Jinak se utrapi k smrti.
Ty uz se taky utrpujes . Uz to nebude trvat dlouho..
Emoce beztak , prinasi ofoce. Neobolyticka polytyka.
Heslo ,vode mne se neslo./Politika bez politiku/. Nikomu se to ovsem nelibilo.
Sou zavislaci na ne konecnych a nutelovych fialach..
Prechytrale S. vi, dopadlo to jako vzdycky a co? Asi jandejsek ,nebo klaus ,
co do nas taky poradne sek.
Potom zase vosvickach , to je znamy , jistota je jistota rekla jeptiska.
Nemoh by si stridore ,nekoho pozadat, aby ti precet ten clanek a vysvetlil vocode v tom , clanku …To by asi stejne nepomohlo..
Tak to totiz chodi ,ty chodis, totiz…/To ,ovsem nechodi ,To nejde a To neprijde/.
Zadny nejsou reevoltmaaterial , jeeenom ,Pepa Vyskoc a kdyby ti Pepo ,
nekdo neco rikal /nebo precet /,hned nam to zacerstva prines rict..
Rozumel si a nebo ne?
1)
tudle, někdy celkem nedávno sem Vám, příteli, psal (bohužel to už neumím najít … konečně jako všechno, co sem kdy nasmolil!), abyste nebyl tak upjatej a raději vyvenčil babu na tom vašem dvoukolovým oři, protože třeba já to Vaše „bez povšimnutí“ prostě neberu! Mohl byste mi napsat, co mám dělat, když třeba při tom mým povšímáváním Vašich příspěvků s Vaším názorem, závěrem, myšlenkou, tezí, nápadem atd. třeba i souhlasím?
P. S.
Ale budiž, pokud na tom trváte, budu ten svůj souhlas povšímati svým tradičním „JO“, … ale stejnak bych si tipl, že byste mi na to sr@l … tak a babo raď?
2)
jo a už vícekrát sem si povšiml a vůbec nechápu toho Vašeho „blbíše“ s uvozovkama? Prosil bych příště bez těch uvozovek, neb až k takovýmu jednoduchýmu poznání sem celoživotním trmácením došel a … a třeba poslední dobou si ho neustále potvrzuju … prostě kokosovej vořech, jak by řek velitel v Putimi … co Vám mám povídat!
P. S.
mimochodem, zrovna Vám sem to v pravěku už vysvětloval? … tedy, pokud si ještě dobře vzpomínám!
Zouffaly lidi sou zoufalisti a delaj zoufalosti….
Pokud , /pokudista / si dobre vzpomina ,uz to f prafeku fisvetloval…
A kokosovej vorech..
Vo cem asi je ten clanek..Putim.
No, příteli, když ono – když už se jednou jeden rozhoupá k tomu, aby napsal nějaký komplexnější názor, ne „příštipek“, a to navíc takový, který nejde úplně s proudem, když se vystavuje, že bude nepochopen, že bude vnitřně odsouzen, protože je tak pohodlné přitakat byť i lokálnímu mainstreamu, je rád za každé slůvko pochopení, neřku-li souznějícího názoru. Konec konců z pera solidního glosátora i výtek či nesouhlasu – aspoň pak má možnost svůj názor obhajovat.
Už nejednou jsem se chystal Literate vymazat z tapety a umlčet svou klávesnici. Protože plácat své názory navenek, aby padaly do bezedné jámy, to demotivuje.
Nicméně u Vás nemám pochyb, že když rolujete kolečkem myši po textech s příspěvky, byste u mého nicku nezastavil a nenakouknul.
I tak by ale jeden měl radost byť z toho jediného „Jo“, protože by měl důkaz, že aspoň jedna duše něco hodnotí stejně nebo aspoň podobně.
Že ne docela je oním pověstným Jakešovým „kůlem v plotě“ /za což byl hanoben a vysmíván, stejně jako za tu Hanku Zagorovou a spol., přičemž v naprosté většině bylo těmi posměváčky přehlédnuto o čem ten dlouhý projev ve skutečnosti byl, a že oni sotva by v těch podmínkách v sobě našli tu odvahu říct nahlas to, co Jakeš vlastně do „vlastního hnízda“ vyjevil. Já vím a psal jsem to už nejednou – jenom kdyby s tím přišel tak o dva roky dříve… možná mohlo být dost věcí jinak/.
K těm uvozovkám – když mi se fakt ekluje ten Váš nick, byť jste si ho zvolil dobrovolně, psát bez nich. Kdybyste tam měl aspoň velké počáteční písmeno, ale takhle? Takhle to evokuje nějakou vlastnost, která ausgerechnet k Vám vůbec nesedí. Našla by se dlouhá řada jiných, oprávněných, potenciálních nositelů.
Promiňte.
L.
Lexi,
už 2x mi tady pod Váma WP sežral mýho Starce a na Tribuně jednou, takže snad chápete, že na to už kálím
https://web.litterate.cz/druhy-level/comment-page-1/#comment-250491
No hlavně nepřehlédněte ty dvě klíčové věty. První je Jandejsek „Pane presidente, my se s Vámi přijdeme poradit.“, druhou na to říká Klaus „To si musíte rozhodnout sami.“ Prostě oni, stejně jako PRO, pozvali Klause aby získali alespoň část jeho příznivců na svoji stranu a Klaus přišel zanarcisit. Win – win.
Jdu si zamlátit trochu slámy. Dnes jsem to opakoval (různě lidem kolem sebe) myslím 4-5 x. Tak sem pošestý.
Lidi se opravdu té války bojí, to je osobní poznatek, protože jsem vícero lidem už „opakoval“ ani nevím kolikrát. Totiž, že nebude buď žádná válka členské země, tzn. ani ta „bilaterální“. Nebo bude ta velká poslední.
Všechny ty řeči, že to „ve skutečnosti “ budou ty bilaterální dohody, takže to nebude NATO… ptal se někdo Ruska, jak se na to dívá? Vždyť se mluví o něm bez něj. Co je to za nesmysl, aby s ním šel válčit členský stát NATO, který ale bude říkat, že NATO tam neplést, že to je vlastní akce mimo něj? To jako by si Rusko řeklo, že aha, tak to je něco jiného? Absurdní nesmysl. Už několikrát oznámilo, že oficiální vstup jakékoli členské země bere jako vstup NATO, tzn. včetně USA. Členské země je členská země. To je podstata, ne nějaká jakási dohoda či smlouva mimo něj.
Zbytek psát nemusím, protože každý ví, co by bylo dál. To každý znamená, že i Macron, Pavel a všichni další pošuci. A pravděpodobnost, že zrovna oni by přežili tu velkou sice je, ale sami by byli ještě větší idioti, než už jsou, kdyby jí přežít chtěli…
Já bych jenom poznamenal že. KoZa jede na dotaz v domnění,
Putin se lekne a uhne.
Tak prej nam vykopli Nuland a bez kolacku. Rikali to verejne spolehlivy osoby.
„Prvni sel zrat Khon za nim sel zrat Abeles“..
Ferdinand sama slava ,ale kolacek hladovymu srbovi nedal. Ani jeden.
Nuland dala ,ale bomby na Belehrad..A potom este na Kyjev ,atd…
Nejdriv ten kissingr ,potom hlavni porucnik z Londyna a ted ,retezova reakce…
Pred tejdnem vyhrozovala Rusku , z Kyjeva ,ze ma pro nej velky prekvapeni..
Aby to tak zas byl Putin..
Sem pod tihou dojmu spravne a zaroven asi nespravne kalkuloval ,
ze zapad vede ten izr..
Vsecko tomu nasvedcuje , ze vladne..
Akademik zurive rozdeluje ,rozlisuje a rozpatlava ,nacistu a fasistu
vod komunisky a demokrauta , ten a jinej , ze je taky jinej.
Priklad rozvedcika napriklad usvedcuje ..A dyz je doba nejista…
Nejdriv prisahajici bolsevik, potom zase vopacne prisahajici natofasista a ted
zase prisahajici zaprisahlej demokraut a podmacron… A zejtra ..??
Jak todle muze bejt..
Nejdriv byl trocky, lenin a stalin a potom hned hitler , kterej je jenom napodoboval.
Mel jiny kecy akorat..
Mam podezreni ,ze Stalin byl taky do valky namocenej , pac mu to vyneslo velkou mega slavu a upevneni moci..Jeho chovani na zacatku valky obsahuje naky fakta.
A jak tohle muze bejt. A pes steka a karavana nesteka..Kam asi de.
Dalsi povsim je , boj chudejch proti bohacum , jinejma prostredkama..
/Kdyby to bylo jak pravil akademik clownsewitz ,ze valka je politika , tak by uz davno bylo jednoduchy reseni , politiky /chcivrahy/ ,by zakazali a postrileli s daleko mensima ztratama na zivotech obyc lidi ,pac valky nikdo nechce. A.
Vsude by visely varovny cedule , pozor, politik, strilej.
Ale je videt co. Obama nadute , aby ukazal ze se umi vopicit a ze je taky nadclovek z Keni , terazky prisahajici usak ,je to takova epidemie,
a pravil , ze Rusko je jen chuda ,uboha a zaostala pumpa na naftu a plyn..
Plna akorat podlidi.. A co ten podlid , furt ma neco novyho..
Boj podlidi s nadlidama je dobre videt vsude , sou nejvic videt ty levny drony ,chudyho Ruska a Iranu , proti luxusnim zbranim miliardaru .. Jejich.
Letadla, tanky ,letadlovy lode atd.atd. sou mega drahy a casto neni treba
ani vystrelit na ne.
Letadlova lod Queen a dalsi nemuzou plavat a vozit letadla vsude,
ponorka a raketa Trident ,padavost letadel a helikopter,
nemecka lod se snazila taky neco vystrelit ,ale misto toho zacala v prostredku horet velkym rudym pozarem…V Rudym mori. A vyroba jich taky vazne..
Hout /snad nejchudsi /prohlasil , skoncete , jinak vas ceka doba kamenna..
Ma po ruce naky kabely pod morem..
Chudy teda zatim vedou a bohaci chudejm taky pomahaji a Nuland vyhaneji..
Naprostý souhlas. Jen si dovolím předpovědět malý prolog. Než se situace nenávratně zvrhne v Armagedon, dá Rusko „konec legrace“ najevo taktickým jaderným úderem. Zakládající člen NATO a jaderná velmoc (Německo, Francie, Anglie) cílem nebude. Polsko rozhodně také ne, moc velká armáda. Maďaři se od počátku konfliktu drží stranou takže logicky zbývá Slovensko a my. Obávám se, že Ficova změna politických postojů Slovenska namalovala na Česko „terč“. Otázka je zda na Mošnov (jako legitimní vojenský cíl) nebo Prahu. Iluze o možnosti takový útok odvrátit a následném postoji spojenců bych si moc nedělal …
To zní logicky. Pro odstrašení ideální lokace.
Vám to zní logicky a putinovi to nezní logicky.
Kam byste to hodil, být Putin, vy?
A nějaký pavel taky ještě povídal, že toto válení sudů na žíněnkách a přeskakování přes kozy v zahraničí, by už ale opravdu bylo překročení strašně krásné línie, což vzbudilo v alternativě zase rozmýšlení o „taktickém úderu“ a odkud by na to byl nejlepší výhled.
Hodil bych to přesně mířené střele do chřtánu, dokud mám svědky a v jich myslích zaznamenáno by to bylo.
Na začátku západovýchodního konfliktu, toho eskalovaném roku 22, jsem myslel, že západ míní vyprovokovat vlastní bojové pravidelné civilní obyvatelstvo, teď už nevím, o co mu (západu) jde, když s ním (obyvatelstvem) nehnul.
Nesouhlas.
Nemecko neni jaderna velmoc. NASTESTI.
Na Cechy vsichni serou. Obrazne i doslovne, navim po ’68 by to vypadalo, ze Rus na sma obzvlaste rad 🙂
Tipnul bych si na Nemce. Tem maji Rusove hodne co vracet, tech 20 milionu mrtvych jim Rus odpustil a co udela Nemec?
Lifruje pohrobkum SS zbrane a vrchni veleni Luftwaffe si vesele panuje, tak zasahnou raketami plochou drahou letu cile v Rusku.
(osobne si myslim, ze raklety jsou jiz v Rusku a operace je stadiu priprav. zverejneni bylo varovani Nemcum)
Pro me je tedy Nemecko vitez souteze o terc z vyse uvedenych duvodu.
Bez raklet v Rusku se to neobejde.
To si trochu pletete se Svajcem.
Můžeme tipovat, kde bude další Hirošima a Nagasaki
Cílem budou ty země, resp. města, odkud se to řídí. Washington a Londýn. Putin to jasně řekl. A on do větru nemluví.
Na to téma se dá spekulovat, ovšem v důsledku je to jedno.
A mohlo by se říct, že by to bylo dobře. Zní to šíleně? No, já bych po prvním použití jaderné zbraně už nechtěl žít ani minutu. Na to se mám moc rád.
Nemám sklony k morbiditě, tak se mi nechce popisovat, byť „teoreticky“, osobní prožitky lidí, kteří po začátku fatální jaderné války lidí čekají.
Nesmíme zapomínat na „drobnost“, totiž že žádný jaderný úder neustane bez odpovědi a ta odpověď bez dalších odpovědí…
… prožitky, které…
… úder nezůstane…
Opravovač slov se musí montovat i do velmi neradostných komentářů…
Asi jste přehlédl, že se diskutuje „taktický jaderný úder“, ne jaderná válka.
Na můj první diskusní příspěvek, tzn. začátek vlákna, Tymákovane, mi „Potapanek“ odpověděl, že než se to nenávratně posere, třeba Rusko tu první „takticky“ z nějakých důvodů – má pozn. což by však byl pouhý rituální tanec – pošle sem. (Pokud ono by bylo tím prvním „střelcem“.)
A já zase odpověděl jemu, že pokud by, vlastně bych byl rád, že právě sem, protože…
Ocením kdykoli Vaši radu, dává-li smysl. Příště se prosím tedy lépe koncentrujte.
Mmch, rychlost odpovědi na jakékoli (čímž je míněno i to takzvaně taktické, kdy takové označení má ve skutečnosti naprosto nulový obsah) použití JZ lze měřit v minutách, kdy to nemá jak zůstat u stavu „1 : 1“. Nejsem samozřejmě ten, kdo o tom rozhoduje, velmi bohužel však nejde o pouhý můj „diskusní názor“. Na našem světě je to prostě tak, že bojové použití JZ automaticky znamená čáru ponoru…
Měl jsem víc rozvést to, že by snad šlo „jen o Česko“. Často se tu vychází z předpokladu, že protože my (či jiný tzv. bezvýznamný stát v Evropě) jsme „jen“, tak USA by to v zájmu svého bezpečí nechalo být.
I kdybychom to ale měli být my – což je ovšem pořád jen a pouze spekulace tady v diskusi – nemůžou to USA nechat ležet. Ne kvůli smlouvám, na které (což tu zní jako důkaz jejich nečinnosti) USA v případě nevýhodnosti kašle, ale z geopolitického principu. Znamenalo by to pro ně nejen definitivní porážku na Ukrajině, ale taky definitivní sesazení z pozice světového hegemona. Rusko mohlo, ale my nesmíme? I když proto, abychom si uchránili prdel?
Kdepak. To by pak znamenalo, že Rusko může i podruhé a posedmé a vždycky se bude v zájmu přežití držet huba. Což tak jaksi… (což samozřejmě platí i obráceně, tedy pro Rusko)
Nikdo ji prostě nesmí nijak použít. Jakékoli použití JZ kdekoli je neodvratný začátek konce.
K tomu, že by to údajně mělo být Česko, se už vyjádřila katango ( https://web.litterate.cz/zoufali-lide-delaji-zoufale-veci-2/comment-page-1/#comment-257689 ), není co doplňovat.
Ke zbytku je těžko co napsat a neopakovat, že reagujete jako byste neviděl, že se mluví o taktickém jaderném úderu nebo nevěděl, co to znamená. Druhá strana by samozřejmě věděla, o co přesně jde.
Teď mi ještě docvaklo, vy si vážně myslíte, že pokud by Rusové poslali atomovku na něco v Evropě, že by Američané odpověděli stejně ???
Pardon, píši zbytečně, Potapanek už napsal ve svě poslední větě.
Asi bych měl už mít bolení. Zaplaťpámbu nemám.
– Když se někdo k něčemu „už vyjádří“, znamená to co? A co znamená modrý internetový odkaz na komentář, umístěný ve vlákně pár centimetrů odtud přesně nad mým? Nechtěl jsem tímto tónem, ale děláte sí blázny? Já odpovídám „Potapancovi“ na to, když spekuluje o zaměření první (z té teorie tedy taktické) střely na naši zemi. V mé odpovědi je mimo jiné i to, že u toho zaměření jde jen o tu spekulaci. To jsem jako neměl protože katango (katango, to není nic proti Vám) už se vyjádřila?
– Důvody, které neumožňují USA nechat bez odezvy JAKÝKOLI “ jaderný úder, mířící do sféry jejich zájmů, mám uvedeny v příspěvku, navazujícím na moji odpověď Vám. V případě potřeby poskytnu modrý internetový odkaz na to, co jsem Vám k té odpovědi přidal. Proč jsem tak učinil, to tam i mám hned na začátku uvedeno. Pokud tedy, snad jste se místo odkazu a vysvětlování, o čem se diskutuje, mohl zabývat právě jimi – těmi důvody. Třeba mi vysvětlit, že USA opravdu nechají Rusko „taktizovat“ pomocí JZ po Evropě, kdykoliv si v Moskvě řeknou, že je to bezva nápad. Vysvětlit řekněme proto, že k tomu máte nějakou argumentaci.
Omlouvám se že špatně řadím, ale na správné místo mne to nepustí.
Odpověd na piccolomini 6 března, 2024 (21:15)
„takzvaně taktické, kdy takové označení má ve skutečnosti naprosto nulový obsah“ . to je pouze Váš osobní názor, podle mého spíše na úrovni dojmu, máte jej čím podložit ? Proč by taková kategorie existovala, pokud by neměla obsah ? Znáte ruskou i americkou doktrínu, definice použití taktických jaderných zbraní v nich ?
nejde o pouhý můj „diskusní názor“ – opět stejná otázka, co děla z Vašeho názoru objektivní pravdu ?
„nemůžou to USA nechat ležet … z geopolitického principu … sesazení z pozice světového hegemona … by pak znamenalo, že Rusko může i podruhé a posedmé“ – názor, lze s ním souhlasit nebo ne, ale vysvětlený názor. Já si myslím, že by vystřelit nemuseli, pokud ano tak ne na Rusko, ale netvrdím, že můj názor je pravdivější než Váš. To u názoru nemohu, to mohu pouze pokud nerespektujete nějaká fakta.
Jak jste ovšem z tohoto vyvodil „Jakékoli použití JZ kdekoli je neodvratný začátek konce“ jde zcela mimo mé chápání a opět mne to přivádí k názoru, že nechápete princip taktické jaderné zbraně, což vlastně i Vy sám potvrzujete výrokem, že má „nulový obsah“, tedy že nevidíte rozdíl mezi jejím použitím a spuštěním jaderné války.
Co se týče vyjádření katango, tak napsala, že pro Rusy „Cílem budou ty země, resp. města, odkud se to řídí. Washington a Londýn. Putin to jasně řekl.“, odvolal se na jejich doktrínu. Tím je pro mne jasně definováno, kam vystřelí a jakékoli další úvahy mi přijdou zbytečné. Doktrina je od toho, aby se podle ní postupovalo, to není nějaký diplomatický trik.
Doufejme, že nikdy nebude možnost přesvědčit se, tzn. nestane se to, podle čeho by se vidělo.
Jen na okraj, když už, „taktický“ jaderný útok se příslušnými parametry liší od „strategického“. To je vše. Nechtěl jsem to prve připomínat. Neznamená to, že se na něj neodpovídá a že Rusko si to může napálit kam se mu v Evropě bude chtít. Že USA si řeknou, že sere pes.
A zkuste si ke všemu vzpomenout na prohlášení (nejen) Putina, že JZ nepoužijí jako první, ale v případě svého napadení je použijí naplno. Jaksi mu to věřím a jsem přesvědčen, že věří i USA.
Já původně jen napsal, že bilaterální smlouva je podle mě nesmysl. Právě kvůli přístupu Ruska. A že vstup členského státu pro něj bude důvodem považovat to za vstup NATO. Což je setinu milimetru od velké války. Na což Potapanec odpověděl tou první střelou na nás a pak já konstatoval, že bych byl radši, kdyby to tak bylo.
Polemika o jakémkoli použití JZ Ruskem je tak či onak o ničem, že já vůl Vám na to „upozornění, že se diskutuje…“odpovídal…
Líbí se mi konstatování, že maršál Petrla ještě v půlce listopadu věřil, že Ukrajinská ofenzíva uspěje.
Věřící guma, toť naprostý ideál velitelských sborů.
To se pak vyhrávají bitvy levou zadní.
No, dnes může konstatovat Petrla ten třeba, že Rusové ustupují neustále vpřed. Nebo tak něco.
Na vojne ma nejvic rozumu vzdycky pucflek.
General ,marsal,akorat nastavi …….necham to jak to je..
Scholtzka je ted hrdina co bojuje proti vsem ,co chteji za kazdou cenu a za pochvalu ,
rakety na Moskvu. Rozhodnutim strany ,general.
General je furt general ,jako predtim, akorat Ustredni vybor KSC ma jinej nazev.
Rozhodujou vyhradne poslusny p….le a k…dy. JInej cas jinej mrav.
Sem cet ,ze s usa na vecny casy a nikdy jinak, heslo napsany pod Rehkou.
V polsku je nutelevne..Stoji za povsim ,ze Polsko je vycucavany v castce 75 miliard ,
vod EU a zaroven dostava 235 miliard. Ma tak na ty slevy..
A dostal novou lepsi vladu..Ukr taky dostava ,ale novou vladu nedostane.
Jest normalnim demokratem…
Staci vyhlasit , nemam rad rusa a sem ochotnej a velky pohadkovy poklady
se voteviraji a zlato se trpyti…
U nas za podobnych okolnosti se zase zaviraji , dostaneme na rozdil vod polaka, to co je hnedy a se netrpyti a nemuze. Hneda byla taky barva nacistu ….
General ukaznene nastavil , zadni cast , ale byl do ni nakopnutej smerem na vychod.
V prubehu zmenil armadniho vojaka do nejakyho vypomocnyho asistenta..
Stal se tedy ted, hlavnim velitelem pomocnych asistentu..
Asi na vyleceni nejakych nemocnych..
Sverajicich kazajek je nedostatek ,ukrove maji taky potize..Pravda a laska ….
Hlavni frantik , ale prohlasil ze cervenou caru rusa , neprekroci..Ze hlida…
Ale ty jiny….
Náhody se prostě dějou. Dneska sem si přinesl do zdejšího HydeParku(Tribuny) zase svou bedničku. Když sem měl v tom blogovým komentářovým okýnku až téměř přesmoleno a chystal sem se zmáčknout ENTER, zjistil sem, že tady se o takřka tomtéž rozepsal náš Vidlák, jenže se rozkročil až za hranice, kam můj Stařec fakt nevidí. Co tedy s tím mým už nasmoleným? Ale pak sem si vzpomněl, že v tom anglickým HydeParku je taky dovoleno žvanit do prázdnýho parku, tak proč bych si tady na Tribuně měl brát nějaký servítky, a tak sem to tam típnul a je jen a pouze na vás, zda si to tam otevřete.
UA doplácí na svou demografickou situaci, která byla šokující už dávno před Majdanem. Společnost nabuzená revolučním nadšením může úspěšně bojovat i proti přesile, ale týká se to společnosti mladé a často i takové, kam směřují vlny imigrace toužící ji posílit kvůli národnostní nebo ideologické blízkosti. Francie po roce 1789, Izrael po roce 1948, Rusko po VŘSR nebo balkánské národy na přelomu 19. a 20. století. UA představuje opak společnosti, která má typické „revoluční“ složení obyvatelstva. Proto přes všechnu vůli a zahraničí finance se postupně vyčerpává, ale jejich vláda si to nechce připustit.
„ale jejich vláda si to nechce připustit“ Slovo, které hledáte, je „není jí __dovoleno__ si to připustit“.
Tdx: Obojí. Nechtějí viz výkřiky Podoljaka a Danilova, a i kdyby chtěli, nemohli by, jak poznal Arestovyč.
V článku není bohužel nic, co by řádný dezolát a chcimír nevěděl.
Jenže návrh řešení žádný taky neobsahuje.*
A v diskuzi se usilovně mlátí prázdná sláma. Je to veletrh plný samorostlých mudrců, kteří se většinou pohádají o tom , kdo je apoštolem jediné pravdy. Jo, kdyby ho odvysílali takhle na ČT1 nebo ČRo Plus to by bylo něco jiného. To by byl opravdu velký kámen vhozený do té naší zahnívající mediální tůně.
Ale takhle je to přesvědčování:
– přesvědčených
– nejchytřejších lidí planety Země a jejího okolí
– trollů, kteří z nouze berou to, co je, aby neumřeli na nezájem.
*/Jediný zajímavý návrh, aby obchodníci museli uveřejňovat i nákupní ceny produktů se setkal s tak obrovským odporem, že už ani Vidlák nemá chuť ho opakovat.
Přeji vám všem plodnou „diskuzi!
Dobrou noc!
Zit mezi indiany, dostanete jmeno „Ten, ktery stale dokola odchazi z diskuze“.
Tak.
Dám vám nevyžádanou radu: Abstrahujte mě. Děkovat nemusíte.
To, že neodpovídám na něčí názory neznamená nic víc, než že mi připadá moudřejší neodpovídat.
Tahle odpověď je výjimka.
Stridor to vi nejlip ..A muze proto poucovat..
Nekdo halt to nutkani zvednout malicek neni schopen potlacit. Kazdej mame nejakej kriz.
Už se pumpuje. Žádný střet s betonovou zdí nebude. Jede se dáááál.
Firmy letos čerpají dotace a nakupují elektromobily. Jak správně vybírat?
https://nazory.hn.cz/c1-67301510-firmy-letos-cerpaji-dotace-a-nakupuji-elektromobily-jak-spravne-vybirat
Další LEVEL bude dotace do každé rodiny.
Zdravím,
sleduji na FB Mark Moss. Na jednom krátkém videu tvrdí, že J.P.Morgen „půjčil“ UA stejný objem peněz jako „půjčil“ Francii a VB na začátku 1. světové války (pokud se použije přepočet kupní síly 1$).
Co následovalo bylo jednoduché, byl zvolen p. W. Wilson presidentem US s volebním slibem: „válka v Eu se nás netýká“. Během jednoho roku „zpracovali“ občany USA pomocí propagandy, aby se USA mohla zúčastit. Dopuručuji ke slédnutí „Propaganda, továrna na souhlas“:
http://www.youtube.com/watch?v=uLxdiCt9P3s
Kdepak p. Macron dělal před politikou a pro koho?
Zadání je jasné, jako za 1. světové války. Bohužel.
Dobrej povsim /neakademickej/, makaronum umrel porucnik v Londyne.
Asi maji jinyho ted.
Nekde jsem cetl, ze Ukrajine hapruje skoro 1,7mil lidi – celkem odvedeno do armady (za celou dobu SVO) 2 580 000, velikost ukr. armady nyni 880 000 lidi, 31 000 straty (by Zeli), takze suma sumarum kde je 1 669 000 lidi?
A navíc jim má chybět asi 3.5 miliónu branců. Těch doma, navrch k těm co utekli.
Nejsou doma, nejsou v práci, nenakupují atd.
No kde, něco v jurop, něco u nás, něco v Polsku/jdo má příbuzné v rusku tak tam/ no a něco tak kol dokola, Na ten prostor ta 1,7 není až zas tak moc.a včichni je brzpracně dotojí. To se každému nezadaří. .Jejich jediná chgyba je ta, že si mysleli/uvěřili/ že by mohli vládnout rusi širé. Holt pohed na mapu ne každému napoví.
Ale nedivím se jim, od 1945 jim rusové pomáhali a plnili všechna přání,. nějak nepostřehli že už stačilo. a doba se změnila a že musej sami…
Chtěl bych vás požádat kdyby jste si poslechli zemědělce, kteý vysvětluje co se děje na západní hranici ČR. Němečtí sedláci se zakousli do našeho území a vesele si ho skupují. 10 ha cca 8.500.000,- Kč
https://youtu.be/3M-vUzthYRU?t=6142
Smutné, velmi smutné.
Když tak si nastavete na časovou osu 1h 24min 24s
Ano, to je to Teličkovo vyjednávání.
Nikomu to nevadí.
Nějak mi připadá, že Rusko je za poslední rok a něco čím dál tím míň „ruské“ a začíná být víc „čínské“. Tichá příprava, neviditelná tvrdá práce, promyšlené překvapivé tahy, cílevědomost, téměř zmizelá velkohubá prohlášení, omezení chyb a poučení se z nich.
Výsledkem wunderwaffen ofenzívy bylo míň země než při jejím zahájení. Pak přišla rasputica, kdy „nic nejde“ a hle – hnízdo teroristů u Doněcku odstraněno a postup o kilometry za týden. On ten Kramatorsk nerozhodne, ale někdy okolo něj se buď začne jednat (tentorát opravdově) nebo dojde na Vidlákovu obavu. A jednání bude podle mě o tom, jestli bude jen Dněpropetrovsk nebo Oděssa nebo obě dvě. A o Chersonu nebude vůbec řeč.
Nevěřím, že je varianta mírových rozhovorů. po nichž by Oděsa nebyla ruská.
Na problem s Odesou zadelali Britove skrze Ukrajince.
Prave tam odtud podnikaji velmi uspesne dronove utoky na ruske lode a potapeji je.
Jestli byl Putin nekdy naklonen reseni nechat Odesu Ukrajincum, nebo nejak nezavislou, ostatne po tech letech tam uz prorusky smyslejicich asi moc nebude, tak ted je to passe.
Americani/Britove dodavaji zarizeni, navigaci a programovani, a Ukrajinci maji misto, odkud to je mozne poustet.
To same priznali i Nemci na te nedavne nahravce.
Britove/Francouzi delaji komplet vsechno kolem raket s plochou drahou letu. Ukrajinci k tomu ani necuchnou. Pouze je vypusti z letadel, ktera jsou pak nekdy sestrelena.
Do toho celkem zapadá: “ Velvyslanci států EU v Rusku odmítli schůzku s ruským ministrem zahraničí. Údajně na radu z Bruselu. To jde zcela proti samotné myšlence existence diplomatických misí a úkolů velvyslanců.” (hOvinky.cz)
Lavrov by zřejmě oznámil očekávaný vývoj věcí na Ukraruijně, ale on to nikdo nechtěl slyšet. A ani by k tomu nikdo neměl co říct. Kostky jsou vrženy.
Teď už se ukroši prezentují jenom záběry na to, jak někde vypalujou trávník a vydávají to za sestřelený SU-34. Takhle končí slavná jarní ofenzíva. Přeju Lipánkovi pěknou dovolenou na Krymu.
Něco se pokazilo? Westinghouse USA vs Orano Francie.
14.2. Dukovany na podzim přejdou na palivo od Westinghouse
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-dukovany-na-podzim-prejdou-na-palivo-od-westinghouse-245751
5.3. Obohacení uranu pro Dukovany budou místo Rusů zajišťovat Francouzi
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-novy-dodavatel-v-dukovanech-40463011
Ruské jaderné tyče jsou fuuuuj. Budeme kupovat francouzské. Ale…
Ale už nás připravují, že elektřina bude drahá. Ne, nebude levná.
Čtyři zkušenosti s „francouzským jádrem“. Roky zpoždění a výrazně vyšší cena
https://www.lidovky.cz/svet/francie-jaderny-reaktor-epr-zkusenosti-zpozdeni-cena-britanie-cina-finsko.A240305_175806_ln_zahranici_lvot?zdroj=LN_otvirak
Něco se pokazilo?
Podle toho, co píšete, očekávám, že se teprve něco pokazí. A hodně, to ještě uvidíme.
Budu muset kouknout na elektrocentrálu.
Spíš na dozimetr…
No tak to snad ne.
Tak nějak… o dozimetr se v případě Dukovan bát netřeba. Ale nevratné poruchy bych se skoro i bál.
Už jednou, pokud vím, se tady dělal experiment s palivovými tyčemi od …Westinghouse? nevím. Ale vím, že zkřivily a vytáhli je na poslední chvíli. – Tak se pak pokorně vrátili k tyčím ruským.
…omluva za duplicitu, vidím, že už to přede mnou napsal „původní Kolemjdoucí“
Z vývoje světa nejen zasahujícího do zásobování českých JE, jen hádám že brzy dozimetr může být praktickou pomůckou podobně jako venkovní teploměr.
A v JE může zalumpačit nejen ne zcela kompatibilní palivová tyč, ale i zapomenutý pytlík sušidla (Jaslovské Bohunice, 1976)
Jo spadlo popisku do reaktoru zachránil smeták s „medvedim hovnem“ – Dukovany před spuštěním.
Z jaderného experimentování s palivem v Temelíně čiší průšvih za miliardy
https://www.peak.cz/z-jaderneho-experimentovani-s-palivem-v-temeline-cisi-hruza-za-miliardy/16397/
Upraveno pro Westinghouse
Národní zpráva
„Zátěžové zkoušky“
JE Dukovany a JE Temelín
Česká republika
Hodnocení bezpečnosti a bezpečnostních
rezerv ve světle havárie JE Fukushima
https://sujb.gov.cz/fileadmin/sujb/docs/aktualne/NarZprCZ.pdf
Taky bych se Dozimetr nebal. Vitek se postara.
Kolik máte benzínu?
Ty lepší mohou běžet i na LPG. A je to za polovic.
Tak s Americkým palivem v našich elektrárnách máme zkušenosti již z devadesátých let. Tehdy se od nich ustoupilo proto, že se ohýbaly a tím bránily manipulaci s řídícími tyčemi. Kdo má alespoň trochu ponětí, o čem píšu, tak si dovede představit co taková „maličkost“ představuje za potencionální rizika …
Usak kupuje uran z Ruska a furt vic. Kolik vytezi uranu Frantik ve Francii ,
aby mel dost a este moh prodavat.
Nase vlada nema kupovat vod kolonizatoru..Kdyz nejsme kolonie.
Na misto potencialni ,bych napsal zaruceny..
Podmineny je to zkusenostma. Nebo neni?
Frantík těží Uran v Africe odkud jej vyštipali Wagnerovci, proto ta Makronova pifka na Rusko. Že se tak stalo po té co z důvodu uražené ješitnosti začal dodávat zbraně a munici Ukrajině mu jaksi nedochází.
Já jen doufám, že po ruských volbách ho to přejde. Teda doufám.
Dane tema pozorne sleduji, tak si dovolim dodat par podrobnosti:
Westinghouse se uz pred lety (spolu s CEZem) chlubil, ze problem s tycemi odstranili a tedy nic nebrani…
CEZ tedy zacal brat cast tyci z USA a michat to s temi ruskymi, tak ze ty americke byly na stranach, ktde jsou pry mene namahany. (ja bych spis laicky rekl, ze se daji rychle vytahnout, kdyby neco)
Me z toho tehdy vyplynulo, ze Westinghouse a CEZ lhali, kdyz oznacili americke tyce za rovnocenne s temi ruskymi, protoze to by pak nemuseli davat pozor, kam je umisti…
Tohle vsechno bylo jeste pred valkou, a pro mistni milovniky Trumpa: byla to prave on/jeho rezim, ktery na tohle vsi silou tlacili.
Valka tomu dala hned novy naboj, odbornici, kteri chteli aspon polovinu tyci z Ruska sli od valu, a nastoupili politruci.
Pamatuju, jak se spolu s vedenim CEZU chlubili, ze zadne dalsi palivo z Ruska uz nebude, ze uzavreli SMLOUVU na dodavky z USA.
Ted mi to zase vychazi, jako lhani, protoze kdyz prece uzavreli smlouvu, tak jakepak palivo z Francie?
Proc Westinghouse couvnul nevim. Muzu se jenom dohadovat, ze maji malo pro sebe, nebo nechteji riskovat dalsi pruser po Fukusime.
Tim jsem se dostal k zaverecnemu bodu, ktery asi Cechy pali nejvic, tedy co se stane, kdyz se neco stane.
Slyseli jsete nekdy o americke elektrarne, ktera se podelala v Japonsku? Nebo porad dokolecka, ze se to byla japonska elektrarna?
Detaily jsou samozrejme tajne, ale konsorcium se jmenovalo Toshiba-Wetinghouse, a vsadil bych se, ze Japonci dodavali dily a montaz, prece jenom z v USA se toho uz moc nevyrabi, a USA dodaly technologii a projekt.
Proste postavili to v miste, kde jsou tsunami a zemetreseni caste (napsledy tam byla VELKA vlna pred cca 100 lety) a svete div se, ona jim to hned prvne vlna smetla…
Takze az se neco podela, tak prece vsichni vedi, kdo tu elektrarnu stavel a ze to byla ta sama jako v Cernobylu…
Pozor, palivové tyče musí zůstat ve vodě kvůli odvodu tepla vzniklého v důsledku štěpné reakce. To čím se manipuluje jsou řídící tyče. Chcete-li zastavit štěpnou reakci, tak je musíte zasunout mezi palivové články, což se u prohnutých fakt špatně dělá. Patrně proto ty ruské, které se nedeformují…
Pry se casem deformuji vsechny, tedy i ty ruske.
Ale ty americke mnohem drive, i presto ze jsou drazsi.
Čím dražší, tím se lépe deformují. Je to podobné jako s těma čárkami na keckách.
S tim Ruskem to je taky podezrely, kdyz nedavno este neumeli
vyrobit poradny auto.
A koupili si na vokopirovani Fiat.
Mezitim byli japonci , velka slava , bohaty a najednou samy krachy.
Drábová s Macronem podle Rapotamola:
https://twitter.com/rapotamol/status/1765334976222888013
👍
Europapalášům to možná dochází. U tohoto výběru idiotů si ale nejsem jist jestli jim vůbec něco dochází:
https://www.novarepublika.cz/wp-content/uploads/2024/03/do_2.jpg
Proboha co to je ? Proč je tam doc. Švihlíková ?