Pamatujete na moje předvolební články? Když komentuji snažení jednotlivých kandidátů a hodnotím jejich propagaci a prezentaci? V té době mívám blogerské žně, protože témata vyskakují každý den, ba každou hodinu. Předvolební debaty, billboardy, reklama v tisku i na sociálních sítích… přešlapy, komunikační chyby, vytváření dojmu, zklamaná očekávání, mediální fauly i prasárny… to se pak moje články v podstatě píší samy.
Vy, co mě čtete dlouhodobě, tak víte, že jsem vždycky vysoce oceňoval schopnost politiků, dostat svoje jméno do veřejného prostoru a nastolit svoje téma. Jako příklad bych uvedl Jaroslava Baštu, který čtrnáct dní před prezidentskou volbou v podstatě opanoval situaci svým prohlášením, že odvolá vládu. Týden se to přetřásalo úplně všude. SPD využila i antipatií velkých médií vůči Babišovi a sehráli velmi hezký kus předvolební partie. Bohužel to vzalo rychlý konec. Stačila k tomu Okamurova výzva Babišovi, aby odstoupil ve prospěch Bašty kvůli tomu, že bude „už zítra“ odsouzen…. ale Babiš byl osvobozen a předvedl, proč má jeho ANO tak vysoké preference. Veľký Bocian předvedl chladnokrevný závěr, baštova témata hladce převzal a dopadlo to, jak muselo.
Bohužel se také ukázalo, že Babiš má kromě třiceti procent příznivců ještě také čtyřicet procent odpůrců, kteří dopustí (slovy šlechtického předáka Kojaty), „aby psí ocas, nebo oslí lejno bylo posazeno na svatý stolec,“ než aby to byl Babiš. Výsledek všichni známe. Z Hradu byly staženy trenýrky, ale guma zůstala.
V předchozích prezidentských volbách dokázal něco podobného Miloš Zeman. Postaral se, aby volba byla pro něj nebo proti němu. Postaral se, aby jméno Zeman znělo všude, věděl, koho musí přesvědčit a koho naopak odradit od návštěvy volební místnosti. Ale ať tak či onak, postaral se, aby republika mluvila o něm. Třeba tím, že záměrně uváděl nepřesnosti ve svých vyjádřeních. Pravdomluvní intervjuci na tom rajtovali, exhibovali, Miroslava Němcová byla zděšena, manipulátoři a demogogové dělali analýzu za analýzou a vůbec si nevšimli, že Zeman s nimi normálně vyjebal, protože celá republika nemluví o ničem jiném, než o Zemanovi a jeho myšlenkách.
V poslední době vidím přesně stejnou strategii u Jindry Rajchla….
Když ráno otevřu seznam a nenajdu tam alespoň jeden článek o PRO nebo o Rajchlovi, tak mám nutkavý pocit mu zavolat, jestli se náhodou něco nestalo… Slovo „Rajchl“ začíná být na Seznamu doma. A kdyby jen na Seznamu… pusťte si kterýkoliv projev Ládi Vrabela, on už víc mluví o Jindrovi než o sobě. Už to není Česko na prvním místě, ale spíš Rajchl s nějakým ošklivým přívlastkem… Stejné to mají Peterková, Zítko i další. Všichni mluví hlavně o Jindrovi. Děkujeme a posíláme klíčenku…
Teď v sobotu bude emeritní opat Michael Pojezdný sloužit mši za vlast. A už stačilo jen to, že na to Jindra upozornil a řekl, že tam také bude, aby nám odpovědní církevníci začali diskutovat o tom, jestli to náhodou nebude zneužito k politickým cílům. Na svých stránkách přemítají o „hrozícím nebezpečí…“ Jo, dezoláti přijdou do kostela, budou se tam chovat slušně, poslechnou si modlitbu a pak se zase rozejdou… Ale jméno Rajchl už stačí na přemítání, jestli jim to Graubner náhodou křesťansky neomlátí o hlavu. Hrozí zneužití k politickým cílům. Přesně takhle to tam mají napsané.
Hele, já si někdy připadám jako ve cvokhauzu. Na jedné straně je politika důležitá… tedy, když jí dělá Fiala a napíše si na bilbórdy, že sníží daně a zeštíhlí stát. To je v pořádku, i když to nesplnil a ani splnit nemohl. Ale když se Rajchl nebo Babiš uchází o voliče, tak je to zneužití k politickým cílům. To je henten populismus. O voliče se totiž mohou ucházet jen někteří. O Petru Pavlovi se smělo i kázat a nabádat věřící, aby volili správně. Ale když Jindra napíše, že půjde na mši a všechny tam zve, tak toho zneužívá k politickým cílům. Považte, on potom vyjde z kostela, lidi ho obklopí a on jim bude podávat ruku… Nedej Bože, on možná bude i něco říkat.
A pak se sejdou různí Pečínkové, Šafrové, Dolejší a podobní a budou přemítat, proč lidi považují politiku za svinstvo. Vždyť jim to sami říkají! Začínající politik se uchází o hlasy voličů, říká, že by to dělal líp než Fiala, mluví třikrát týdně před plnými sály, co by dělal jinak a jak by postupoval, ale to je špatné, protože se zároveň vymezuje proti všem těm mediálním hyenám, které z politiky udělaly žumpu a uznávají jen ty, kteří jim jdou na ruku. To samé, když Babiš brázdí republiku s karavanem a říká lidem, aby ho volili…
Původně byla politika soutěž stran a ideí. Říkali nám, že takhle je to správné, protože pokrok jde dopředu a nikdo nemá trvale pravdu. Svět se mění, proto se musí měnit i politika. Ale platilo jen do té doby, dokud se nám kafírníci pevně neusadili v křeslech a dokud neovládli prostor. Od té doby dělají přesný opak. Zakonzervovat stav. Libtardi dobře, dezoláti špatně. Pětikolka nikdy nelže, jen říká věci, které nemohla splnit. Rajchl či Babiš samozřejmě lžou vždycky. A když se Rajchl hezky chová k lidem, kteří přijdou na jeho setkání s voliči a tam jim říká, že se za ně bude bít, tak je to populismus a zneužívá toho k politickým cílům.
Přitom přesně tohle je zapotřebí dělat. Představovat nové politické cíle. Být konkurencí Stanjurovi, Rakušanovi i Bartošovi (byť uznávám, že být konkurencí zrovna těmto panákům, to není žádná výzva). Ale také je zapotřebí být konkurencí České televizi, Respektu i Novinkám. To je demokracie. Takhle nám to v devadesátkách říkali a my jim věřili. Jen jsme nevěděli, že to nemyslí vážně, že o tom mluví jen proto, aby se dostali k moci a jakmile tam budou, začnou dělat všechno pro to, aby všechno jiné onálepkovali jako nedemokratické a dezinformační a zabránili jim konkurovat.
A víte co, intervjuci? Ona ta demokracie funguje. Můžete tomu bránit jak chcete, ale přicházejí noví politici, nové myšlenky i nová média. Můžete si za to sami, protože jste opustili ideál soutěže a začali jste betonovat pozice. Stejně jsme se na vaše hřiště dostali a jsme na něm stále úspěšnější. Už to můžete jen zdržovat a házet tomu klacky pod nohy. Ale docílíte jen jediného – my jsme zvyklí bojovat, argumentovat a hledat cesty, jak to dostat k lidem… budeme to dělat ještě lépe. Už to nezvrátíte. My se učíme argumentovat, vy se učíte nálepkovat. My se učíme, jak oslovovat masy, vy se učíte, jak mazat a blokovat. My se učíme, jak vysvětlovat a obhajovat, vy se učíte skákat do řeči. Vy sami už argumentovat a obhajovat neumíte. Proto prohrajete. Ještě chvíli si užijte toho výsluní, dlouho už to trvat nebude.
Pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Každý, kdo Institut podpoří částkou alespoň 350,- Kč si může v objednací aplikaci na Vidlákových kydech zadat adresu pro zaslání knihy. Platby jsou už spárovány s aplikací. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód.
Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“ Všem dárcům děkuji.
Jak to dopadlo s tou mší na Strahově?
Nikde o ní není ani zmínka.
Ad Gerd napsal: 26 května, 2023 (12:14)
Gerde,
jasně, že symbolem VH není lavička a může být, že je jím ona „Vaše“ hůl. Já ale nepíšu o „symbolu“, ale o „odkazu“ oné zmiňované figury.
A tím odkazem, kterým /definitivně?/ zasvinil českou společnost i stát jako organizaci moci, je NEPOLITICKÁ POLITIKA. To ona je podstatou mizérie, ve které se ještě po těch letech – a je zjevné, že v důsledku toho dokonce čím dál více – potácíme.
Lid v naší společnosti sice stále ještě je ZDROJEM veškeré státní moci, jak deklaruje čl. 2 odst. 1 věta před středníkem Ústavy ČR, NEVYKONÁVÁ ji však „prostřednictvím orgánů moci zákonodárné, výkonné a soudní“ on, ten lid – ten lid pouze volbami konstituuje personální naplnění orgánů zákonodárné moci /na výkonnou a soudní moc už ale žádný vliv nemá/. Tady vstupuje do hry ona Havlova nepolitická politika, kterou uskutečňují nikým nevolené tzv. „neziskové organizace“ – mnohdy v názvosloví stejně jak USA, tak RF „zahraniční agenti“, spolky apod., o mafiánech a úplatkářích už raději ani nemluvě, ale naopak „mluvě“ zejména o prodejných mainstreamových presstitutech a rádiových a televizních žumpách.
Při tomhle zaneřádění organizace řízení a fungování země pak už volby a z nich vzešlé nové „figury“ dosazené do orgánů státní moci, poněkud ztrácejí na významu.
Pokud tu bude existovat tenhle marasmus, kterému je víceméně jedno, kdo bude ve volbách zvolen /oni si ho už podle potřeby ohnou/, bude to v případě „pozitivního“ výsledku voleb jen o tom OBRUŠOVÁNÍ HRAN, jak tento termín používám už notoricky.
Tím spíš v systému, kdy FAKTICKOU mocí disponují úplně jiní „hráči“, ať už proto, že jsme jim nemalou část své suverenity „dobrovolně“ odevzdali /slovo dobrovolně dávám do uvozovek proto, že do EU jsme vstupovali v podmínkách Maastrichtské smlouvy, kterou ti, co v drápech drží osud EU, nahradili tzv. Lisabonskou smlouvou, českého LIDU se však na jeho souhlas či nesouhlas nikdo neptal/, anebo proto, že v mezinárodních podmínkách disponují mocí ekonomickou, a ještě lépe podepřenou mocí vojenskou.
Tož tolik jsem chtěl říct.
Přitom ale i tak souhlasím s „Vaší“ holí a symbolech.
L.
Lexi,
politika nikdy a nikde nebyla nepolitická, ale vždy šlo o tvrdý boj o koryta a prospěchářů všech zemí. Čím větší strana vyvažovala uvnitř různé frakce, tím větší šedivou úřednickou myš si vybrala do čela a zvolila za premiéra. Viz ČSSD v posledním tažení a ODS.
Lid zdrojem moci nikdy nebyl, to je jen taková vějička. A po uzákonění korespondenční volby už ani nikdy nebude.
Jenže vítězství součsné vládnoucí klice zatemnilo mozky a zapomínají na někoho, kdo by jim našeptával MEMENTO MORI. Tak je i přes dramatické vítězství čeká spousta chyb, protože nebude nikdo, kdo by jim kazil budování eurosocialismu a taky špatně dopadnou. A všichni obyvatelé EU s nimi.
Mnoho věcí vyřeší sešlost věkem, ale stačili si vychovat nadšené eurosvazáky, a ti jsou ještě hloupější než současná vláda. Jakmile nastoupí ti dnešní mladí a neklidní a začnou prosazovat, co sývm voličům slíbí, definitivně pohřbí celou EU na mnoho let. Ten spolek nemá šanci přežít za současných podmínek. Ani tu nejmenší, pokud nedojde k razantním změnám, a k těm nedojde, protože by současní vůdci EU museli přiznat, že posledních 20 – 25 let nejméně dělali všechno blbě.
Takže pojedeme dál močálem černým kolem bílých skal s čím dál naštvanějším obecenstvem. Užijme si tu jízdu, platíme ji velmi draze!
Opozice …
Není jednotná a nemá pozitivního programu národního.
Její reálný program vidím tak, že „sesadíme vládu a pak se pohádáme a serveme o moc“.
Snaha použít Václava Havla jako bič na vládu a jako fangli za kterou by pochodovaly zástupy, je naprosto mylná a vypovídá o zoufalé programové prázdnotě.
Jestliže někdo usilovně pracuje na znemožnění vlády, není to opozice, ale vláda sama.
https://vk.com/album280994927_000?rev=1
To samé v lepším formátu :
https://sun9-68.userapi.com/impg/NrJHbIsh1wtbDRtSkquaiOQR6Rm0-2gJos4gKg/Oj-vWxiBuyM.jpg?size=720×492&quality=96&sign=ac113d6c172c004977783844b6c85fcd&type=album
Jako představa šiku pochodujícího za vrávorajícím se alkáčem…
Omlouvám se za OT,
ale nějak mi přijde, že to sem tematicky patří, byť se jedná o jinou stranu a jiné lidi:
JUDr. Jana Turoňová: Politické čistky v ČSSD: https://nase-pravda.net/2023-05-25-03/
Milá teto,
máte pocit, že současná z božího dopuštění „JežíŠmardajozefova“ partaj, co kdysi byla sociální demokracií s kořeny „zapuštěnými do země“ před 145 lety /7. dubna/ v zájezdním hostinci „U Kaštanu“ v pražském Břevnově, ještě někoho, kromě svých vlastních dnešních protagonistů, zajímá? Se svými současnými zparchantělými medernistickými idejemi, kterými nahradila ideje ochrany dělnického stavu, na kterých byla založena?
Není Vám z toho na zvracení?
Ta partaj zajímá miliardáře, protože má stále obrovský majetek – a o tuhle rvačku jde. Nějaké politické idee nebo zájem lidí ve státě je těmto dravcům šuma-fuk.
Turoňová jim do snahy vytunelovat majetek hází vidle a to celkem nebezpečně – má tah obnovit skutečnou činnost ČSSD, což je v přímém rozporu s vytunelováním, protože k této bohulibé činnosti potřebujete mít stranu politicky nefunkční. Nevím, jestli ji už vyloučili, ale nějak ji odstaví, protože jde o dost peněz.
Když dojde na věc, tak nelze očekávat ani oporu v soudním systému, protože zmizení ČSSD z politické scény vyhovuje i 5demolici a jejich příznivcům. Takže můj tip je, že se spravedlností v této rvačce nelze počítat … prostě skutečná moc půjde „na ruku“ těm, kteří chtějí ČSSd rozkrást a tím úplně zrušit, resp. vymazat z pol. scény.
Pane Dvořáku odpusťte mou nedovzdělanost…měl jsem zato, že onen slavný právník (resp. jeho potomci)má na ČSSD takové požadavky, že to tuto stranu zadluží a položí. I proto jsem si myslel, že je vedena kam je vedena bo kde nic není, ani čert nebere. A oni jsou teda ještě pořád bohatí? HMM.
Kauza Altner – Lidový dům
https://www.lidovky.cz/domov/cssd-uspela-nejvyssi-soud-vratil-spor-s-altnerovymi-dedici-o-stamiliony-na-zacatek.A190607_074258_ln_domov_ele
https://www.ceska-justice.cz/2022/08/soud-prerusil-spor-altnerovych-dedicu-s-cssd-musi-rozhodnout-o-jine-zalobe/
aneb, jak zpívali Voskovec a Werich „Nikdy nic nikdo nemá míti za definitivní…“
https://www.youtube.com/watch?v=axoX9GKhKRs
Lex napsal:26 května, 2023 (9:50):
„Není Vám z toho na zvracení?“
Je, Lexi. S tím, co jste napsal, ale nejsme ve při. Já jsem to sem dala spíš jako memento. Lidé, kteří se snaží do ČSSD vrátit zpět nějaké ideje, tak jsou vylučováni, aby strana splnila podmínku a mohla dostat od miliardáře velké peníze na kampaň. A hrozí, že voliči, pro které není ani KSČM ani ANO ani ODS atraktivní a současně se kloní spíše k levicovějším myšlenkám, tak na tu kampaň naskočí, tak jako naskočili na „antibabiše“ a „elegantního generála“. Situace se bude opakovat, ty hlasy budou chybět jiným. Snad jsem trochu lépe ozřejmila, co jsem tím měla na mysli.
Karlo,
já jsem svůj koment k Vám nepsal jako kontroverzi.
Jen prosté konstatování úpadku politické strany, kterou jsem od roku 1996 do roku 2010 volil. Ta partaj měla za tu dobu dva skutečné Předsedy – Miloše Zemana a Jiřího Paroubka.
Ostatní byli „třtiny ve větru se klátící“ s jistým autistou Špidlou jako etalonem toho úpadku. Navíc to byla osoba, která si navenek hrála na suveréna, na kterého ale nikdy neměl. Po něm juvenil z lokomotivy Gros a po Paroubkovi naprostý trouba a navíc křivák Sobotka /co kdysi jako „Mat“ začínal ve vedení strany spolu s „Patem“ Grosem/. A Hamáček? Důkaz, že politika je „umění možného“, nikoliv nemožného. Hlavně když dobře živí. Také se tam „blýskl“ jistý Bašta. Jo, ten, co vloni kandidoval na prezidenta a co tady měl dost silnou klaku. Když píšu, že se „blýskl“, tak mám na mysli jeho vedení akce „Čisté ruce“ za premiérství Miloše Zemana. Blýskl až tak, že nepřímým výsledkem akce byl kriminál pro jejich pana ministra financí Svobodu a jeho konkubínu Snopkovou. Jinak nic. Bingo! Skoro bych řekl, že jestli Sobotka jako „Mat“ a Gros jako „Pat“, tak Bašta jako dvojjediný „PatMat“.
Karlo,
fakt nepřeju nikomu nic zlého, ale „kdo chce kam, pomozme mu tam“. ČSSD nikdy nebyla stranou principiální, ale oportunistickou. Má to v genech. Opravdu, jen za těch dvou – Zemana a Paroubka překročila „po převratu“ tohle prokletí.
Svou volební přízeň nestraníka jsem ČSSD věnoval dost dlouho.
„Tekuji, nesci!“ https://www.youtube.com/watch?v=N4PJV-Yy-5g
Pro Lex (16:50).
Souhlasím. (A děkuji Vám za reakci a dovysvětlení)
Lexi 👍
Četl jsem včera rady nějakého poradce ČSSD, že “Smyslem sociální demokracie je vykládat svět a napomáhat k jeho změně”
A proto radí: … “Bylo by skvělé, kdyby se součástí debaty na sjezdu sociální demokracie a po jeho konci stala příprava veřejné transparentní regulace umělé inteligence”
Tvl. Socdem bude ujíždět na AI. Jen stále není jasné, kam že to bude ujíždět.
Především by se měli „zajímat a starat“ o to, aby se TO, čemu se říká inteligence, chcete-li rozum, ještě lépe zdravý rozum, prokazatelně vyskytl, či byla prokázána jeho přítomnost, nejen ve vedení té zdegenerované a znetvořené hromádce čehosi.
Zánik jedné, kdysi tradiční pol.strany zapadá do nastoupené trajektorie k horizontu událostí…
„Z Hradu byly staženy trenýrky, ale guma zůstala.“
Nominace na slogan roku.
Nu ano. Gumou je míněn zřejmě Vyškolený Záškodník PePa ?
Jistěže. Kdo jiný?
Nyní přímo řízený z USA, přes převodní páku, svého přítele po boku Koláře.
Jak PePa pozná, komu má sloužit? Chápu, že slouží. Ale podle čeho se rozhoduje komu?
Podle toho, co mu řeknou. Stosedmáč na víc nemá.
On na to hlavne nema co mit. Je to celozivotni a bytostny vojcl. Dostane befehl a splni ho ci posune dolu. Nic jineho nikdy nedelal.
“ … byly staženy trenýrky, … “
No třeba se tam časem vyvěsí i ta flanelová košile … jen nevím, kdo ji vytáhne, 100ho ven to určitě nebude, to jsou kamarádi … (i když si kvůli nim, „koupil novou standartu“; pochybuji, že ta stará se dala „renovovat“) !!
Faktem je, že se nevyplácí příliš tlačit na pilu, což mainstreamoví „žurnalisté“ umí. Také mediální dehonestace některých vede naopak k rozšíření jejich známosti, neboť dost lidí je na ně zvědavých a vyhledá si je. Už nám je nabízena jen destrukce a degenerace, což by mělo vést ke kolapsu a následné rekonstrukci a regeneraci. Jsme nepoučitelní? A opravdu ten kolaps potřebujeme?
Nabízím i své zamyšlení: https://www.tichy-blog.cz/l/nepoucitelni/
Stačí sledovat, jak se místní MM (mediální mrdky) opírají do Rogera Waterse.
Ten chlap má svatou pravdu – když vám moje názory vadí, tak si nekupujte lístek na můj koncert, ale běžte na bar.. To ale místní mediální mrdka neudělá. Mrdka si koupí mastný lístek s nejlepším výhledem a zvukem, aby potom týden mohla v plátku hýkat nad tím, co je Waters zač.
Každopádně je to v první řadě velmi talentovaný tvůrce, muzikant, ale i dramaturg – soudě už podle toho, kolik lidí na jeho koncerty dodnes chodí. Bez Gilmoura se lze ve floydovské muzice obejít, bez Waterse ale ne.
A jestli někomu vadí jeho názory, které jeho tvorbu doprovází – no tak ať tam proboha neleze!
Taky nelezu do hospody, o které všichni vědí, že tam špatně myjou půllitry a ve sklepě běhají krysy!
UMĚLECKÝ DOJEM
Velmi zajímavý náhled na současnou politickou situaci u nás a ve světě:
https://casopisargument.cz/?p=50443
akorát, který z těch všech TR tp je. Z jednoho napsání se obrázek k uvěřitelnosti neudělá
Doporučuji přečíst si něco o Thukidově pasti, tedy o tom, jak se Sparta s Athénami díky spojeneckým smlouvám dostaly do války, kteoru vlastně nikdo nechtěl, trvala 30 let a zničila oba státy. V novější historii je analogickým případem počátek 1. světové války – též zvané Velká válka.
Jde o případ, kdy nastupující velmoc přebírá dominantní pozici dosavadní velmoci.
Něco podobného se děje i nyní. Dosavadní velmoc typu Pětikoalice a s ní spřízněná média, neziskovky a všichni žijící z vůle a prostředků státu se ze všech sil snaží zabránit nastupujícím novým tvářím, které je ohrožují a ukazují na jejich chyby.
Protože chyb je ze strany vlády hodně, o to větší řev je zapotřebí spustit o všem možném, aby přehlušil tak obrovské chyby vládou a celou s ní spřízněnou tlupou učiněné.
Je zapotřebí odvést pozornost, protože tak velké chyby se zarýt nedají. Nejlépe nějakou válkou. Když si Bill Clinton užil sex s Monikou Lewinskou, USA napadly Srbsko.
Prostě jde o strach všech těch, kdo dobře žijí ze státních financí. Jeslti ej Vidlák s Jindřichem Rajchlem chce vytočit do běla, stačí prohlásit, že dosavadní státní struktury jsou zcela prohnilé, neobnovitelné a je zapotřebí staré struktury vyměnit kompletně všechny stejně, jako učinili komunistům v 1989, protože s nimi mají až příliš mnoho společných znaků.
Stačí poukázat na fakt, že současné mocenské staré struktury se příliš podobají těm před 1989 a obvinit je, že zradili odkaz Václava Havla. A prohlásit se, že alternativa je pravým nástupcem jeho odkazu. Jde o symbol, nikoliv o to, co V. Havel hlásal a skutečně dělal. Následek bude rozklad a nepokoj v dosud jednotném hnutí vládní moci a především pochyby v podpoře dosavadní vládní party u jejich sponzorů v zahraničí.
Je to něco obdobného, když došlo k papežskému schizma, byli dva až tři papežové, kteří se navzájem prokleli a exkomunikovali z církve. Cílený útok na základní symbol dávající ideologickou moc a oprávněnost postu protivníka.
Takže Vidláku, jestli chce PRO úspěšně bojovat s vládou a celým jejím táborem, ubrat jí voliče, stačí vládu obvinit ze znesvěcení myšlenek Václava Havla. Ti pochybující možná nepřejdou do tábora alternativy či PRO, ale možná nepřijdou k volbám a jejich hlas bude Petru Fialovi chybět.
Akorat je treba obratne lavirovat pri tlaku na konkretizaci ktereho Havla mate na mysli. Jestli toho, co chtel zrusit NATO nebo toho, co podepsal „Dopis osmi“.
jozka.
Ono je to jedno,který Havel.
K těm chartistům,posloužili,můžou jít.
Za celou dobu po sametové,se neobjevil skutečný charakterní vůdce.
Zatím mne Rajchl nepřesvědčil,spíš řadím mezi bílé koně.
No, nevím, nevím, příteli, jestli jste vybral k „nasvícení“ jejího odkazu tu nejlepší figuru.
Figuru, se kterou je primárně spojen houf takových těch, jejichž exemplárními představiteli jsou např. ti, co se vyřehtaní štěstím a snad i s ucvrnknutím do kalhot /-hotek/ fotili na balkoně při instalaci současné hlavy státu, zahrnutí pod obecný pojem „pražská kavárna“.
Já osobně si myslím, že pokud by příští vládnoucí garnitura u nás měla být opřena o tyhle, pak – no, radši nic.
Jenom jsem jaksi „pozvedl obočí“, protože si myslím, že právě od takových by se měla nová politická garnitura a její vlastní politika emancipovat.
L.
Lexi,
nejde o osobu, ale o symbol, do kterého si provládní příznivci zahrnutí pod pojem pražská kavárna či pražská kulturní fronta promítají zbožná přání a mlátí s ním po hlavách oponenty. Jde o konečný postulát, o jehož pravdě se nepochybuje. Nelze úspěšně ničit kult osobnosti z pozic dole, ale lze jej úspěšně převzít pro jiný směr politiky. Symbolem Václava Havla totiž není jeho lavička, ale hůl. Mlátí s ní kolem sebe ten, kdo ji zrovna drží. Buď si PRO vymodeluje vlastní hůl nebo ji sebere protivníkům. 🙂
Přesně tak. Zrovna včera jsme debatovali co po Ukrajině? Strach je třeba přiživovat a elity si to s velkým úspěchem vyzkoušeli na covidu. Bohužel jim do toho hodila vidle speciální operace Ruska, která ze dne na den ten covid vyléčila.
Takže, už nám běží druhý rok války, vlajky mizí, lidé vystrašení vládou tvrzením, že jsme ve válce taky už mají jiné starosti a tak pomaličku nastává čas vstoupit na level 3.
No a došli jsme k závěru, že když se lidé bezpodmínečně nepodvolili smrtonosné pandemii ani IIIWW (kur.. dezolátské) , tak už pomůže jenom invaze mimozemšťanů.
Proto pozorně sledujte nebe, a kdo je první uvidí, vyhrává bludišťáka 🙂
Také druhá irácká válka byla US emancipační snahou po 11/9. Falešná obvinění, falešné důkazy.
A….všimněte si, že Irák a Lybie ale i Afghanistán jako by zmizeli z mediální mapy.
Dnes na ní Ukrajina…. Úžasný zbrojařský a politický byznys. Mediální.
Co zítra?
Prosím Vás, rozlišujte církev a Církev.
Unavený národ.
Uukrajinizovaný.
Usankciovaný.
Ulezlý do řiti.
https://allegro.cz/nabidka/zahradni-trpaslik-odolny-proti-povetrnostnim-vlivum-12846851963
https://allegro.cz/nabidka/zahradni-trpaslik-odolny-proti-povetrnostnim-vlivum-12846851963
Nějak mi to nechce vzít spamrobot, ale je to fakt reakce na Ládika!!!
Vy ste prominent , vam nic nesmazou.
Napsal sem jenom , jak sem cet titulek jinde , a napsal ze, se donedavna zpivalo,
I dream of San Fanciscou a ted je to nejposranejsi mesto na svete..A uz to bylo pryc a vy tady ritujete jak chcete a jeste vas chvali..
„Masy se mýlí a jednotlivci mají vždycky pravdu“, napsal výsměšně Boris Vian v předmluvě ke své snové knize „Pěna dní“. Na úspěchu jednotlivců Rajchla či Vidláka není nic divného: Rajchl stejně jako před ním Babiš prostě pohnul zadkem a nejméně 3x týdně někde mluví k davům; Vidlák denně vyplodí článek a stará se o své ovečky na ksichtoknize a blozích.
Žumpy jsou plné líných, namyšlených a vyčpělých bastardů, kteří nehnou prdelí, i kdyby jim to mělo zachránit život; jejich pisálci jsou profesní dno schopné výkřiků na Twitteru, ale ne sepsat zajímavý článek delší než SMS, aby u toho čtenář neusnul a nebylo v tom hafo faktických i gramatických chyb.
Když někoho zkusí zničit, je to předzvěst jeho výhry. Kdyby dělali PR pro Porsche, všichni docela samozřejmě bezmezně zatoužíme po starém otřískaném žigulíku. Žumpy nejsou jenom odporné a žumpálisté neschopní zmrdi: je v tom cosi více.
Rajchlovu vítězení hodně pomohli také loutkáři přes Pitomia tím dementním „Baštováním“ – natolik se báli Babišova prezidentství, že poslali kde dnu SPD, z čehož pochopitelně Rajchl získává.
To vše je ale jen taková pěna dní; důležité věci se odehrávají v geopolitice, na poněkud větším hřišti. 5-ti demolice se uvázala za krk k poražené Ruině a Wagnerovy Valkýry již vyjíždějí…
Zumpalisti , zumpalizace a zumpalismus vsude.
Zase vseobecne abstraktne pohodlne sireni , nahodne /random/,obvinovani vseho a bez vysvetleni a konkretnich prikladu z praxe. A.
Vrhaji vyrazy a slova psavci , zbesile na ctenare, bezohledne , jako utocne selmy.
Oboji taky jeste savci.
Nemuze tak nikdo ani vseobecny zumpalismus opravit , ani zlepsit ci zhorsit , nikdo tomu nerozumi ani jak vznika , vladne a nevi se co to je. Napr.
Vycpely bastardi ,profesni dno schopne vykriku a dnove peni o sto sest…
Vyhoda myslet se nemusi , myslenky napr. kdyz sou nejaky ,se musi vysvetlit a podlozit , moc prace…
Jeste proto ,ze podobne zpeneny texty jsou navic popularni.
Něco odjinud
http://www.ecns.cn/news/2023-05-25/detail-ihcprrta3256899.shtml
Není to tak vidláku. Blboni sem choděj aby se vykecali, setřeli svý máslo na hlavě, a váš předfilm si pamatuju jako v kině, gdyž dávali třeba vinetoua, tak tam před tím dycky běžel dokumentární film o výsledcích společné budovatelské práce nebo gdyž to bylo potřeba tak nějaké cizí politické problémy. Každej to vydržel, a gdyž se pak setmělo, mohli se věnovat svým zážitkům. Jednou sem dokonce byl na nějakém vietnamském filmu, asi omylem, lístky za 3 ká, no neber to. Ale náhoda to nebyla, asi, v televizi, jednou odpoledne, gdyž sem docáral ze školy se u nějakého čínského filmu taky usnul.
Tužka napíše,…Při příležitosti letošní Terezínské tryzny promluvil taky prezident Petr Pavel….Napíšu jeho autentickou větu,….“Odpovědnost za zločiny, které páchali naši předkové, musíme příjmout a poučit se z nich.“….v ten moment to televize uťala,…a ticho, jakoby tahle troufalost nebyla vyřčena v blízkosti náhrobků umučených Židů.
Několik dní hledám správnou formulaci, jak tuto větu vyhodnotit, jak definovat,…byla jsem v Terezínském ghettu několikrát,…smutek a úzkost z atmosféry toho místa mě vstoupí vždycky do vzpomínek,….
Nepáchám zločiny, …. nepřijímám odpovědnost, …. Němci nejsou moji předkové,… prezident ukázal, jak moc je ochoten měnit pravdu,… co by mělo po této jeho větě vlát na Hradě ????
Tužka.
No tak ste to dopsala, a teď to spalte. Říká se, že židlů, nesmí se menovat, zmizelo ze světa naprotivá ohromným objetem války rusů, i ukrajinců a poláků a našich mizivé procento.
…“ Nepáchám zločiny, …. nepřijímám odpovědnost, …. Němci nejsou moji předkové,… prezident ukázal, jak moc je ochoten měnit pravdu, „…
Jak si to vyložit, buď sou to protimluvy nebo obhajoba.
Blboni z města si za chvíli budou myslet , dokud jim něgdo nerozmašíruje držky a mobily, že Hitler byl hodnej kapitalista, kerej chtěl jen ty zlý majitele jejich vymyšlených potřeb spravedlivě zkapitalizovat. No protože voni si vymysleli technologie, na keré potřebují materiál, kerej nemají. Ale co je bída ducha? Co to je, poškelbovat se poraženým, nebo vítězům?
Pěkně, Sasine. Moc pěkně.
Dalsi president muze prijit s tim , ze my muzeme za Praotce Cecha ,nebo za neandrtalce na nasem uzemi a za vsechno co provedli.
A v tu ránu zde máme pátou kolonu, čítající 3 miliony lidí, kteří tuto zrůdu aktivně volili. Svůj k svému. 3 miliony zmrdů. To je na občanskou válku.
Němci bylo zabito a zraněno 850 000 sovětských vojáků na území ČSR (wiki), aby tento zmrd mohl vyslovit takovou větu.
Ten chlap je na úrovni Heydricha.
Někdo vidí tři miliony zmrdů, jiný tři miliony potenciálních voličů.
Tak jako někdo viděl miliony bosých, kteří nevědí co jsou boty, jiný viděl miliony potenciálních zákazníků.
Někdo vidí hromadu hnoje, jiný úrodu a bohatě prostřený stůl.
Někdo vidí 7 milionů mrtvol.
Ty 3 miliony mají okované boty.
Ládiku, ty 3M jsou obyvatelé Prahy, velkých měst, havlistická sebranka a všecko, co je na tuhle chamraď napojeno.
Jakékoliv svinstvo vždycky přišlo z Prahy. Ne z Brna či Ostravy, ale z Prahy.
Ano z Prahy většinou přišlo, ale mnohdy od lidí pocházejících z Brna, Opavy a tak dále. Kolik je rozených Pražáků v současné vládě? Čtyři, je fakt, že obě blbky Černochová, Langšádlová a pak idiot Lipavský, dále Dvořák, ten se moc neprojevil.
Ale co je zajímavé, 10 členů vlády studovalo v Brně. Tak tam asi mají hnízdo.
Ono odkud by mělo přijít vládní svinstvo, když vláda sídlí v Praze. Ovšem v této vládě mají výraznou převahu Moraváci, případně lidé mimopražští. Myslím, že to tak bylo i ve vládě Topolánka a Nečase.
Nemám ráda toto rozdělování odkud kdo je, ale když jste začal. Podle mého jsou gauneři, idioti rozděleni ve jakémkoliv státě rovnoměrně, jen je přitahuje posléze hlavní město. Tam se jednak jejich hajzlovství lépe schová a jednak se právě ti nejvíce ctižádostiví dostanou do vysokých funkcí. Asi to má něco společného také s psychopatií a sociopatií, ale na to tu máme katango.
S pravdou bych si nehral..
Ale dokonce jsme my u nas jsme tu vezenskou pevnost Terezin vymysleli , naplanovali a jeste vybudovali, /ponevadz sme nenapravitelny barbari ,drive nez Narodni divadlo/ ,na ty ucely ,nesetrili penize , vedeli jsme uz davno ,vod zacatku ,
co tam chceme pachat.
President nas odhalil.
I nasi plnou zodpovednost my lstive zapirame.
A jeste navic hazime vsecko zakerne na germany , nevinne obeti nasi vrozene zlocinnosti.
A jak sme pokracovali v ublizovani ,rozpoutali jsme peklo ,vod naseho vzniku v 1918.
Udelali sme revoluci ,jen proto , abychom mohli pachat ty nejhorsi zlociny na nevinne germany..Pravda o nas vyjde najevo
S článkem obecně souhlas.
S jednou výhradou – „Jako příklad bych uvedl Jaroslava Baštu, který čtrnáct dní před prezidentskou volbou v podstatě opanoval situaci svým prohlášením, že odvolá vládu.“
Ano, dobře si to pamatuji, i zde Bašta opanoval diskurs a dokonce už byl viděn skoro na Hradě.
A taky se vážně diskutovalo o tom jeho nastávajícím oprávnění /pravomoci/ vládu odvolat.
Jenže byli /jsme/ i takoví, kteří viděli, co si pan Jaroslav Bašta tím prohlášením ve skutečnosti udělal z hu.. – eh – z úst. A že si tím /a nejen tím, ale i řadou jiných prohlášení a aktivit, včetně svého předchozího politického „curriculum vitae“/ pro post prezidenta republiky fakticky nasadil šaškovskou čepici.
Také podle toho dopadl – samozřejmě, zdaleka ne jen kvůli tomu, ale především kvůli vlastní nevěrohodnosti, kterou tím jen a jen posílil.
Takový reciproký „svěží vánek Topolánek“.
Kdeže je mu dnes konec. Nějak se s jeho novými moudrostmi nepotkávám.
Pravda, nesluší se připomínat, kterak „on sám ještě před válkou mluvil o tom s panem okresním hejtmanem“, ale fakta jsou fakta.
Milý Lexi, tady se musí změnit celý režim a vy slzíte nad důchodcem, kerej nigdy za život nehnul v práci.
Vemte si takovýho mýtického Přemysla Oráče. Ten dělal pro svoju rodinu na svým pozemku, a nebyly to tisíce hektarů, by mu jeblo, né?. A gdyž musel něco podepsat, tak musel všeho nechat a jet do Prahéééé? Muheeeee
Slapani nekonecny demokraticky vody , ktera uz davno neni demokraticka ,ale represivni a agresivne despoticka , nebot navrch zahranicni..
Ktera nas navic jeste zaplavuje..
Takze to vypada , ze se samym slapanim dokola a s unavou opakovanosti , uslapavaji a uslapou v koncich i sami sebe.
Diplomovany snobove , dochtori, yntelautori do vsech detailu a pismen ,popisuji neunavne dopodrobna v mnoha clancich , co kdo rek a nerek,co kdo planuje , napr. o doc.Sevcikovi , ale pomoc nepravem postihovanych a veznenych ,totalni nezajem.
Jsou vezneni ,ale jen obyc lidi. Takovy se vo nas chteji starat..
Kdyz uchopi moc. Jak.
Doc Sevcikem s diplomem.
Nekonecny sermovani nam pred ocima stale stejnych jmen. Leta.
Dulezity je v clancich dopodrobna stale opakovat ty samy jmena , co kdo udela a co ne , co udela rano , jestli slavna a ve verejnosti umele v prosluslosti udrzovana osoba za kazdou cenu a denne, pude do kostela ..
A nikdo jinej nestoji ani za zminku…..
A co se tam stane , bude se tam modlit probuh , nebo nebude a nestane se co by se mohlo stat ,ale nestane , protoze se stane neco urcite jinyho..
A co reknou jiny , neznamy nezajimavy , do nas neunavne propagovany .
A co napisou stale na jednom miste slapajici a z unavy tonouci. Jde o.
Vareni grogu pro nas a tak dlouho , aby se rum uz davno vyparil a aby vypary i s vuni rumu , zmizely nenavratne oknem pryc..
Slapani vody jen zustalo , zmizet nemuze..
Aby zustaval uz davno a definitivne vyparenej Zeman.
Protoze neco jinyho konstruktivniho , abychom povstali z popela a predevsim povstali spravne , aby se nic z minuleho nesmelo opakovat.
Na to je treba mit fistron. A kde ten je? S lucernou …
Kdyz napr. Fiala je nejpopularnejsi zdaleka a jmeno se vyskytuje vsude ve velkych mnozstvich, zavislosti na nem , na kazdym jeho slovicku .
Vladnou ty zavislosti..
Posedlosti opakovat rozpatlavat a znovu opakovat opakovane a tisickrat rozpatlavane ..Az kam ?
Basta a miliardar ,jsou politicky prskavky davno , davno , bez jedine jiskry .
Ktery ale nikdy nemeli.
Meli moznost meli moc a jen nas dovedli k tomu jeste horsimu..
Malopolitikareni na stale jedne parkete ..
„dostat svoje jmeno do verejneho prostoru a nastolit svoje tema..“.
A vo cem. Vo lonsky gume na lonskych ,nebo vo predlonskych trenyrkach..?
Vo preslapech , komunikacnich chybach /ale pouze tech jinych, zatim dotknutelnych /,vytvareni dojmu , zklamana ocekavani ,medialni fauly a prasarny a stale je opakovat dokola..
A co s tim. Zminka aspon kam a kterym smerem se vydat .Nic.
Jen stiznosti, nekonecne kritiky jinych /kdyz kdo nic nedela a jen pise a recni samozrejme nic nezkazi, ani nemuze , opakovana epidemicka posedlost vsech akademiku ,v nadeji uchopit tak vladu nad nami/,spolu s vynasenim tech samych dokola..Kone na hrbetech kterych se k moci dojede.
A co ses to za vola ,ze je potom z tebe mrtvola. Usili na..
Pohrbeni za ziva , rajchlama a spol ?
Peterkama, Zitkama a Grabnerama, tezkou vahou takovych navrch ..
Ale , kde se neco musi umet a vytvorit , hledat a razit nove cesty , treba umornou a nepopularni praci , vpred …
Tam je prazdno a jeste dlouho bude…
A s jakými moudrostmi kandidáta, který byl na těchto stránkách adorován, protože přece menší zlo a kdo volí Baštu volí pětikolku, se potkáváte?
Třeba jeho hlasování o novele branného zákona, to byl majstštyk.
Nebo už Babiš není menší zlo? Už je tu jen Rajchl?
Tohle nedávno popsal Jan Keller v článku „Svíjení demokracie“.
Strany se už dávno nedělí na pravicové a levicové nebo tak něco. Ale na demokratické a nedemokratické.
Ty první mají vládnout a je celkem jedno které, protože už nejdou od sebe rozeznat.
Těm druhým je nutné za každou cenu zabránit aby vládly.
https://casopisargument.cz/?p=50191
Velká média tohle převzala už dávno a tisíckrát to opakovaly, až se to stalo pro dostatečnou část voličů pravdou.
Média to vzaly přes nenávist. Koho přesvědčí, ten už pak nepotřebuje argumenty, ale stačí mu je pravidelně dodávat slogany.
adx
…“Strany se už dávno nedělí na pravicové a levicové nebo tak něco. Ale na demokratické a nedemokratické.“…
Dyk ten mluvitel říkal, něco o nesouměřitelnosti. Ukazoval na ně, na nesouměřitelné, na tabuli, plamenně o nich spílal až se jím stal. Přijali ho mezi sebe. Co dál? Muheeeeee
Nezlobte se ale to je hloupost, pletete jablka s hruškami. V politice vždy bude levý nebo pravý postoj. A oba názory mohou být demokratické ale i nedemokratické zaleží jak se vykonávají. Navíc pojem demokracie je dávno zprofanován. Víz naše vláda bije se v prsa jak je demokratická přitom je tomu na hon vzdálena. Ano dnes je bohužel pravda že tady skutečná pravice nebo levice není vždy je to náký kočkopes. Bohužel proto to taky tak vypadá že levicový ale i pravicový volič nemá co volit ale to nemá co společného s demokracií. PROTOŽE oba směry mohou být to či ono
Vyuceni, vystudovani , nazpamet nabiflovani s diplomy s pouckami cetnych pedagogu na demokracii , se nikdy s vyvojem nepohnou jinam..
Jejich buh je a bude strnulost a vecne rajtovani na demo.
At se treba sviji , jen kdyz je to demokracie.
Jako had.
Nejdůležitější je voliče postrašit.
http://www.regionalninovinky.cz/zpravy/zpravy/zivot-ve-strachu-v-mori-lzi-a-podvodu/
1960: Žádná ropa za 10 let – 1970: Nová doba ledová za 10 let – 1980: Kyselý déšť zničí veškerou úrodu do 10 let – 1990: Žádná ozonová vrstva za 10 let – 2000: Už žádné polární ledové čepičky za 10 let – 2001: Teroristé nás všechny zabijí – 2002: Západonilský virus nás všechny zabije – 2003: SARS nás všechny zabije – 2004: Tsunami nás všechny zabije – 2005: Ptačí chřipka nás všechny zabije – 2006: E.coli nás všechny zabije – 2008: Finanční krach nás všechny zabije – 2009: Prasečí chřipka nás všechny zabije – 2010: Ropa v moři nás všechny zabije – 2011: EHEC nás všechny zabije – 2012: Mayský kalendář končí . Všichni zemřeme – 2013: Severní Korea zahájí třetí světovou válku – 2014: Ebola nás všechny zabije – 2015: ISIS nás všechny zabije – 2016: Zika nás všechny zabije – 2017:Donald Trump zahájí třetí světovou válku – 2018: Globální oteplování nás všechny zabije – 2019: CO2 nás všechny zabije – 2020: Korona nás všechny zabije – 2021: Mutanti nás všechny zabijí – 2022: Změna klimatu nás všechny zabije – 2023: Putin nás všechny zabije.
Re: berkowitz
A my se z vás všichni poserem.
Ale nezapomněl jste asi na nic…
(-:
Baba Vanga má pravdivější předpovědi.
Zatím u nás řádí nemoc šílených krav, kalamity Jane a dvousvetrová mají typické symptomy.
Zapadni vlady a jejich agrese , ukrove azova ,Svetova zdravotnicka organizace Gheberusus, Bourla Pfizer , soros gatesissmu ,schwabove , taky na taliri k obedu ..krveziznivy media , jeste snad horsi macetovy uprchlici , cinske,americke laboratore ve Wuhanu , jiny v celym svete, prestehovany z emeryky , akademicky dyplomovany snobove elky poucny yntelygence , ktery v jednom kuse melou vo doc.Sevcikovi a nepravem vezneni lide je nezajimaji , tem nepomuzou ani slovem..
A chteji vladnout , tak to uz si dovedu predstavit , ze nas nekdo z nich uda do Bruselu , kdyz se nekde objevi nespravna vlajka…
Kdyz dle nich ukrajinsky vlajky musi bejt vsude ..
Targusi a berkowitzi,
zapomněli jste na rok 2024 – Fiala se Stanjurou nás všechny zabijí mrazem nebo hladomorem
„Z Hradu byly staženy trenýrky, ale guma zůstala. “
Geniální formulace.
Přesně.
To se Vidlák fakt trefil do Černého, pět výstřelů prošlo jedním otvorem: takové prostinké souvětíčko – a vše je jasné, podstata věci vystupuje jako reliéf. Agent 107, generál Zrada.
… no třeba se časem vyvěsí i ta flanelová košile … jen nevím, kdo tam poleze !! 100hoven určitě ne … to jsou kamarádi !!
https://i.postimg.cc/FzY7v4Cv/parfum.jpg
🙂
Avšak Flanelové si z otce na syna odevzdávali kult věrnosti vládě, který se odvozoval až od králova konečníku.
Flanel je vždy hebký, Vaše Veličenstvo.
S tou flanelkou ma nasral, zrovna ma moj 5-rocny flanelovu uchylku (teplejsi nez uplety, no)
Však už jsem ji také okopíroval svým kamarádům.