23 listopadu, 2024

Zlí zemědělci a malí Napoleoni

V Bruseli včera zasedala rada ministrů zemědělství. Neměli sice nic extra konkrétního k projednávání, protože prodloužení dovozu ukrajinského obilí už odhlasovala rada velvyslanců při EU a zastavit to už může jen hlasování v europarlamentu, ale přesto se zemědělci rozhodli, že jim jejich zasedáníčko řádně zpestří hnojem i hořícími pneumatikami.

V Bruselu včera evidentně protestovali ti zlí zemědělci, kteří si přejí konec evropských hodnot a pomáhají Putinovi svým nerozvážným a zatvrzelým odmítáním bezcelního dovozu ukrajinského obilí. Stejně tak protestovali zlí polští zemědělci, kteří zablokovali provoz na dálnici do Německa a vysypali na koleje vlak ukrajinské pšenice.

Hodní čeští agrárničtí a svazáčtí zemědělci zatím vyjádřili podporu vládě…

Kdo se bouří, ten dostane, kdo se nebouří, tomu se vezme. Ještě že patřím k těm zlým českým zemědělcům okolo Jandejska. U těch je šance, že si vezmou od svých polských a belgických kolegů lepší příklad než Doležal s Pýchou.

Ve stejné době jednali v Paříži premiéři evropských států, jak lépe a radostněji pomáhat Ukrajině v jejím boji proti Rusku.

Robert Fico už o den dříve prohlásil, že Evropa už dva roky dělá ohledně této války špatná rozhodnutí a ani teď nečeká nic jiného. Prý se jedná o tom, že by jednotlivé státy na základě bilaterálních dohod poslaly svá vojska na Ukrajinu. Nešly by tam za NATO, ale za sebe… Fico rovnou prohlásil, že slovenští vojáci na Ukrajinu nepůjdou a to samé řekl i Petr Fiala o českých vojácích. Ale věřte Blyštivému Péťovi… on už lhal o daních, inflaci, drahotě, energiích… klidně bude lhát i v tomto případě.

Už jsem to tu psal před necelým měsícem. Na jedné straně se tady papaláši radí, jak vést boj proti Rusku do posledního Ukrajince, jak dělat největší cvičení NATO od konce Studené války a přitom se jim přímo před očima rozpadá týl. Jediné, co funguje perfektně, je propaganda. Vše ostatní je blízké klinické smrti. Podívejte se, jak za poslední dva roky sešel obličej našeho premiéra a máte dokonalý barometr, jak moc utrpělo naše hospodářství, finančnictví i reputace… Nemusíte rozumět burzovním indexům, Fialův ksicht postačí.

Orbán do té Paříže raději ani nejel…

Proslýchá se, že Melloniová už to za Italy podepsala. Macron prý také a Němci rovněž. Divil bych se, kdyby Poláci zůstali pozadu.

Hele, já osobně nevěřím, že by si mohla kterákoliv eurohodnotá vláda dovolit, aby se její vojáci vraceli v pytlích na mrtvoly. Už teď se společný evropský projekt povážlivě viklá, praská v něm a traktory před eurobudovami jsou toho jasným důkazem. Nespokojenost bude jenom narůstat. Dostat k tomu ještě i řádnou porci mrtvých, to by mohla být pro pravdu a lásku také poslední kapka.

Ale vyslat vojska na Ukrajinu, aby ohlídala evropské investice, to je něco jiného. Uvolnit ukrajinské armádě ruce v oblastech západní Ukrajiny, převzít kontrolu nad logistickými trasami, postarat se o policejní službu… a pomalu vytyčit nové hranice Polska… to by stálo za politické riziko, ne? Nota bene, když Putin mnohokrát naznačil, že by mu to vlastně ani nevadilo a nepovažoval by to za nepřátelský akt.

Francii by to také vyhovovalo. Malý Napoleon Emánek nemá rád americký vliv v Evropě a sní o době, kdy měla Francie v Evropě rozhodující slovo. Dokonce silnější než Německo. Francouzské zemědělské korporace už na Ukrajině koneckonců jsou… Kus kapitálu v nich mají Američané, ale to tak dneska prostě je.

Němci a Italové nemohou zůstat pozadu… Ach ta historická paměť… to prostě máte v sobě, že jste kdysi dostali od Rusa nakládačku u Stalingradu… Takhle by mu to mohli alespoň trochu oplatit a nebylo by to tak nebezpečné, jako táhnout na Moskvu. Nač se táhnout tak daleko… stačí dojít do Kyjeva, ne? Koneckonců… kdo myslíte, že obsluhuje ty protiletadlové německé Gepardy?

Zůstává vlastně jen jedna neznámá… Ne, není to Putin. Divil bych se, kdyby to s ním neměli odsouhlasené přes nějaké neoficiální prostředníky. Nevíme pouze, co na to řekne Stěpan Bandera. Na Ukrajině má dost následovníků, kteří jsou teď po zuby vyzbrojení, řádně vycvičení a mají bojové zkušenosti, o kterých se Frantíkům ani Germánům nikdy nesnilo.

Letošní rok bude zlomový. Po všech stránkách.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.

228 thoughts on “Zlí zemědělci a malí Napoleoni

  1. Jak je možné věřit zdroji, který bez uzardění (beze studu) uveřejní inzerát na perpetuum mobile. Jistě, jde o peníze za inzerát. Ale když jsou ochotni k tomu kroku, jsou ochotni k i podobným krokům v jiných oblastech.
    Takže spousta odkazů na jinojazyčné (i české) zdroje je nedůvěryhodná.
    Podvod je zde.
    Proč by měl někdo věřit i ostatnímu obsahu?

  2. https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-macron-nevyloucil-nasazeni-vojaku-ze-zemi-nato-na-ukrajine-40462159#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest246_ribbon_sluzeb_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    Aha, takže včera Fico podle seznamu blouznil a byl dezinformátor a dnes je vše jinak :). Seznam si už nevidí do huby. A v diskusi to vesměs podporují. Oni si opravdu nedokáží uvědomit co by to znamenalo…

    1. Vypadá to, že prezidentem ukradiny je pasován Makronek, Zelenský je nejspíš po smrti – slehla se po něm země, stejně jako po černé vopici Lojdovi. A Fico s Orbánem to dobře vědí, proto dělají to, co dělají.

        1. hovori sa ale o tom, ze tie tela maju prestrelene hlavy….to mi nepride ako dosledok Ivanovej snahy. Skor bud niekto od nich alebo niekto „zo zaloh“

    2. Dnes ráno jsou už toho plné internety (pokud se shodne Reuters, Al Jazeera a TASS, už na tom něco bude).

      Otázka pro všechny absolventy VAAZ, West Pointu, Aspenu, Vorošilovky atd.:

      Pokud k tomu dojde a na Ukrajině budou na základě bilaterálních smluv kontingenty některých zemí NATO, bude z logiky věci vyplývat PŘÍMÁ ÚČAST těchto zemí NA ÚTOCÍCH VEDENÝCH Z ÚZEMÍ UKRAJINY. Jestli Rusko na další napadení cílů na svém území tentokrát přiměřeně odpoví na území těch nových účastníků (třeba nějaký ten logistický uzel či průmyslová kapacita ve vybrané zemi, letadlo, loď), bude to důvod k aktivaci článku 5 Severoatlantické smlouvy? Nebo to zůstane „bilaterálním problémem“ mezi Ruskem a těmi aktivistickými státy?

    3. No buď jen strašně kecá nebo proběhly první kontakty o případném mírovém jednání a oni poprvé spatřili požadavky Ruska, například návrat do 1991.

      1. Re: Tymák…

        Mám dojem, že Vladimírek chtěl návrat do r. 97, a to zejména z hlediska existence vojenských základen, ale to je ÚPLNĚ jedno. Pro sdružení KoZa je „nepřijatelné jedno i druhé.

        Ještě je co granulovat a čím granulovat, takže v Bruslogradu vládne klídek, pohoda, tabáček…

        1. Ten návrh z prosince 2021 uvádí datum 27. května 1997. (Stále se dá najít na stránkách MZ RF).

          Jen jestli by se dal použít za východisko k jednání – po zkušenosti uplynulých 26 měsíců.

          1. Myslím že jednání začnou až z něj bude reálný požadavek, tedy spíše neodmítnutelný. Jsem si jistý, že skuteční představitelé KoZa ruské požadavky znají.

        2. Já si právě nebyl jistý, určitě před 1999, podle mého máte pravdu. Rozdíl je asi jen bývalá NDR.

          Zatím nepřijatelné.

          Souhlas. Přemýšlím zda dnešní Peskov není spíše motivován faktem, že zabití nedobrovolní vojáci jiných zemí by mohli hnout veřejné mínění těch zemí proti Rusku. Jinak by jim mohlo být veskrze jedno čí ctěná libost je nechat se zgranulovat.

          1. Peskov spíš upozorňuje na logiku věci.

            Zatím to máme pohodlné, my KoZa. Jakoby Ukrajina útočí v Rusku kamkoli sponzoři zapíchnou špendlík. Rusko může odpovědět jen na její území a její objekty – i když je jasné, kdo to ze zákulisí řídí a z chráněných míst zajišťuje zpravodajsky a přísunem materiálu. Pokud se otevřeně připletou jiné země, nezbude než tu novou krev a materiál začít omezovat už na cestě na scénu. Proč by měla za podmínek přímého nasazení naší armády chráněna Praha nebo Varšava, nebo Čáslav, Mošnov a Rzesow – když se tak radujeme nad ostřelováním Moskvy nebo Belgorodu. No a to zase povede k eskalaci, článek 5, atd. Až někomu ze zúčastněných začne docházet přesné konvenční střelivo a ochotní vojáci, sáhne po tom, co je. Nepřesné střelivo, méně ochotní vojáci – nakonec to může sklouznout k pár taktickým atomovkám na vybrané cíle a už to neubrzdí nikdo.

  3. V ukrajinském zákopu:
    “Vetchý, já ti nakopu!
    Klidně si poslouchej hifi,
    ale nezapínej wifi!
    Odevzdej mi to své Apple!
    To tu nemůžeš mít zaplé.
    Tyvole, něco tady vrčí!”
    Už se oba krčí
    zacpávají uši
    asi něco tuší…
    A už jedou v mražáku.
    Byl to výkvět Pražáků.

  4. Také si dovolím nesouhlasit s Vidlákem a Alefem, byť doufám, že oni – jakožto životem zkušenější – mají pravdu.

    Necháme si líbit všechno, včetně případného umírání našich synů ve válce kdesi v dalekých stepích.

    Oni mají média – tím vytvoří imaginární realitu + oni mají silové složky, kde státní i obecní policie už teď je nově zákony vyjmuta z případné vojenské mobilizace plus tito dostanou odměny a budou nahánět kluky až to bude hvízdat. Oni mají všechno, my máme pouze rozdělenou nesoudržnou kastovní společnost bytostí, jejichž předci kdysi dávno snad byli lidskými bytostmi.

    Kdo nevěří – nechť se podívá na Ukrajinu….dnes a denně tam umírají synové, kdy už nikdo soudný nemůže věřit ve výhru a v to, co jim bylo slibováno a předestíráno. A bouří se hromadně společnost, postavili se zlu? Pouze jednotlivci, či menší obce vyhnala odvodové komisaře. Nic víc. A to jsou ukrajinci temperamentnější než češi, tady by to nejspíš bylo ještě horší v některých aspektech.

    Mohou na to jít po částech, nejdříve poslat lidi se zbrojáky, dezoláty……děti pražsko-brněnských prominentů se vykoupí či dostanou stáž na jiném kontinentu….co Vám budu povídat, sami tušíte líp než já jak to možná bude. Snad nebude.

    1. Já mám pocit, že si myslí, že se jich to nedotkne. Před chvílí jsem mluvila s kamarádkou a řekla jí, ať začne přemýšlet, kam vyslat na pár let jejího 19 letého syna.. v telefonu ticho, pak mi odpověděla, že se o tom nehodlá bavit a jestli já bych mého syna (zatím ‚pouze‘ 12) poslala pryč a že tyhle negativní řeči nehodlá poslouchat. Řekla jsem, že bych ho poslala pryč okamžitě, kdyby mu to mělo zachránit život… pak zase ticho a jen jsme se rozloučily.

      1. Re: Martina

        První vypatlanci se začnou probouzet až po příjezdu prvních černých pytlů v mrazicích vagonech.
        Jestli se ovšem budou soudruzi obtěžovat. Já si myslím, že ne, protože po nezvěstných se finanční kompenzace nevyplácejí.

  5. Jsme pomalu připravováni na velkou válku, do které se svět řítí. Asi bude jaderná. Měli bychom se začít připravovat, jak přežít jaderný výbuch a svět po něm. Nemá moc smyslu se stavět proti proudu dějinným událostem, když si většina společnosti v ČR přeje válku s Rusem. Postupně k ní dojde, drobné eskalace na obou stranách jen způsobí větší ochotu spustit Armagedon.
    Jen si dovolím připomenout, že zatím netušíme, jak zareaguje Putin na obsazování západní části Ukrajiny vojáky z NATO. Bude to brát jako odevzdání poloviny Ukrajiny NATO a EU? Nebo chce Ukrajinu celou? Nařídí Velkou vlasteneckou válku? Nebo počká na výsledek voleb v USA?
    Zatím se dá odvodit jenom, že Ukrajině došli vojáci. Po zapojení vojsk NATO do týlu můžeme už jen očekávat jejich postupný příchod do první linie a přímý boj s Rusem.
    Jsme svědky postupné salámové taktiky jako při dodávkách zbraní? Kdy došlo k dodání i těch zbraní, které na počátku války byly považovány za nepřijatelné?
    Neměla by nás česká vláda připravovat spíše na válku jadernou?

      1. Jistěže ano, pošleme lidi z neziskovek povědět nepřátelům o genderových studiích, dobrodiní Green Dealu a 72 pohlaví. Všichni nepřátelé utečou sami.

    1. Opravdu si „většina společnosti přeje válku s Ruskem“?
      Mimochodem, na jadernou válku je možné se připravit jen jednou.

      Co myslíte, zeptal se PP svých synů (píší, že má dva), jestli se půjdou administrativně zapsat jako první?
      A mohl by se také zeptat, co tomu říká jejich matka.

      1. Ale perličko, kde jste dosud žila ? Samozřejmě že oba příkladně půjdou, samozřejmě budou zařazeni na jejich původu odpovídající posty, třeba náš koordinační štáb v Bruseli.

      2. Perličko,
        děti PP budou nám všem velet. Na jadernou válku je možné se připravit, v Gorolistánu přežijí, protže budou daleko od epicentra výbuchu v Praze.

    2. ako sa chcete pripravit na jadrovu vojnu?? ze ked to pride, vybehnete von a poslednykrat sa pozriete do toho velkeho svetla??

    3. Re: Gerd
      Příprava na jadernou válku může zahrnovat leda tak nákup určitého množství kvalitního alkoholu.
      Množství by mělo odpovídat optimismu každého jedince.

      Švábi prý jsou proti radioativnímu záření překvapivě odolní. Taky nemají problém v konzumaci potravy pro člověka nepoužitelné. Třeba to přežijou, – záleží, jak se to vyvine s tou jadernou zimou. Četl jsem, že by mohla trvat i víc, než tisíc let. Pokud by se počasí vrátilo po výkyvu zhruba do běžných mezí (myslím tím cokoliv od současné Sibiře po tropy v době Jurské), přežít jako druh by to mohli.

      Mslím si ale, že návrat k víceméně normálním podmínkám v relativně krátkém čase stovek a tisíců let není nijak zaručený.

      Lidstvo má samozřejmě šance zanedbatelné. Pokud však budeme pokládat za typické představitele lidské rasy lidi jako Macron nebo Fiala, nejde z hlediska vesmíru o žádné neštěstí.

      1. Válka v podání EU má být ekonomickým typem potlache, kdy dochází k rozbíjení věcí, které je potřeba nahradit, a HDP poroste. Rusové válku vnímají jako existenční, tak budou ochotni nasadit jaderné zbraně.
        Vědců předpovídajících jadernou zimu tisíc let neoslyšme. Ještě na únor nám předpovídali týden arktických mrazů, a nějak se nekonal.
        Pokud by došlo k jaderné válce, spad by netrval ani 2 roky. K jaderné zimě by nedošlo a lidstvo by sice hynulo, ale přežilo. Něco podobného již zažilo kolem roku 536.
        Odhaduji, že kdo by přežil prvních 14 dní a do prvního deště, který by spláchl radioaktivní spad, by měl slušnou šanci žít dále.

        1. Radioaktivna voda ostane…to nie je ako pri nejakom pokuse, kde buchne na jednom mieste 1 bomba, alebo viac ale v rôznom čase. Kontaminácie vody, pody ci vzduchu bude dlhodobá a ďalekosiahla.

  6. Já doufám, že Fico který je především politik dobře ví že v Paříží bude muset schválit peníze na další zbraně a tak situaci vyhrotil a nakonec bude doma svůj taktický ústup prodávat jako vítězství bo vojáky nepošle.

    Snad.

    Doufám.

    1. Přijde mi, že Fico hraje hlavně o to, že až začnou padat první varovné jaderné bomby (po kterých se to možná zastaví), tak se to Slovensku vyhne. Naopak Fiala z nějakých důvodů pracuje na tom, aby Praha byla prvním cílem.

      1. Praha může být v klidu. O světodějných krocích Putina rozhoduje ruský židovský kongres. A ten nebude posílat bomby do města nad Maharalem.

        Na ráně jsou místa méně důležitá. Například Polsko, to už se osvědčilo.

        1. tak iste je ochotny sa dohodnut, ale zasa vsetci co poznali Putina osobne povedali, ze ak sa skutocne nahneva, tak je to zriedkave, ale potom hrozne. A keby naozaj zidia Putina riadili, tak by proste nebola ziadna SVO a rozkradanie by v Rusku dalej pokracovalo. Takze skor to vyzera, ze zavisi od ceskych predstavitelov, do akej miery skutocne nahnevaju Putina (staci aby Lipavsky sa vyjadril nelichotivo o Putinovej matke a kto vie, ako to prijme)

  7. Vidlák s Alefem si nedovedou představit, že by obyvatelstvo NATO Evropy akceptovalo reexport svých synů z ruské fronty v pytlích na mrtvoly.

    Ačkoli stojím na stejné straně barikády, mám pro ně špatnou zprávu. Mrtví budou akceptováni. Stejně jako jsou akceptováni na Ukrajině. Stejně jako byli akceptováni všude jinde za kovidového cvičení. Pamatujete?

    Válka proti Rusku graduje jen tak rychle, jak rychle jsou schopní Evropané akceptovat válečný stav. Metoda pomalu vařené žáby.

    Někteří si myslí, že západní generálové postupují opatrně, aby nedráždili Putina s rukou na červeném jaderném tlačítku. Ale to je omyl.

    Jde o všeobecný souhlas s válkou. Na úrovni obětované živé síly a také na úrovni protektorátních evropských vlád.

    Vše postupuje podle plánu. Zásady zůstávají pevné. O míru ani slovo.

    1. Prave probiha druha Kongo-konference, ovsem poplatne dobe bezi dnes on-line (viz Berlinska konference na wiki).
      I v tomto pripade jde v prve rade o Afriku, ktera se deli na mensim ukrajinskem hernim poli. SVO je virtualni delba realnych africkych kolonii.
      Konzska konference probehla v roce 1884. Valka, kterou nikdo neocekaval, zacala o 30 let pozdeji.
      „Jeste mesic pred vypuknutim valky nebyla predstava vojenskeho konfliktu vzdalenejsi.“ © Philipp Blom (Mluvi o WWI.)
      Ze je Rusko zapadni Ukrajinu ochotno predat Zapadu, to Putin jiz primo rekl.
      Z Konzske konference vyslo porazeno Nemecko, byt se poradala na jeho uzemi. To se ale ukazalo az casem, kdyz pocatecni euforie z nabytych kolonii ve vilemovskem Nemecku opadla, zjistilo se, ze Nemci ziskali ouhor, vyprahla, strategicky nevyznamna uzemi. Coz byla jedna z hlavnich pricin WWI.
      Kdo bude dnes tehdejsim Nemeckem, koho ojebou a komu to casem dojde a nenecha si to libit?

    2. metoda pomalu varene zaby neexistuje. varena zaba z vody vyskoci, uz bylo mnohokrat prokazano ze je to hoax. ostatne, zkuste si to na sobe a do vany pomalu pridavejte teplejsi az horku vodu a taky vyskocite.

  8. Francouzský automobilový průmysl se hroutí z čínských dovozů, francouzské farmy krachují z přívalu levné brazilské, ukrajinské a argentinské produkce. Francouzské jaderné elektrárny založené na africkém uranu za 10% světové ceny se rozpadají a nejsou peníze na jejich opravu. Francouzský zbrojní průmysl není schopen porazit ani ruskou, ani americkou konkurenci, a to se na trh tlačí Čína, Brazílie a Indie! Sečteno podtrženo – Francie potřebuje vyrábět aspoň zbraně pro Ukrajinu, ale někdo je musí Francii zaplatit, protože Ukrajina nemá čím! Bylo třeba shromáždit podobné zbrojní lobbisty, kterým se doma hroutí ekonomika,  a vymyslet plán, jak nechat zbraně proti Putinovi zaplatit nebohé Evropany!
    https://www.michalapetr.com/map-1922-analyza-dalsiho-vyvoje-valky-na-ukrajine-iii-cast-macronovo-tazeni-na-moskvu-a-jaderna-valka-prede-dvermi/

        1. Nemáte správný a kompletní název, který je:

          Nová americká spolková evropská republika spřízněných intelektuálů.

          Jádro bude pochopitelně Ukrajinská spolková evropská republika.

    1. Luhansk. Ale bude si ji muset vybojovat. Zmocnence na obnovu uz mame.

      A ja se kdysi smal italskemu ministerstvu kolonii…

  9. Strategický výhled jasně určuje Čínu jako větší hrozbu pro moc USA.
    V dokumentu se uvádí:
    „Rusko a ČLR [Čínská lidová republika] představují odlišné výzvy. Rusko představuje bezprostřední hrozbu
    pro svobodný a otevřený mezinárodní systém a bezohledně porušuje základní zákony dnešního mezinárodního řádu, jak ukázala jeho brutální agresivní válka proti Ukrajině. Naproti tomu ČLR je jediným konkurentem, který má jak záměr přetvořit mezinárodní řád, tak i stále větší ekonomickou, diplomatickou, vojenskou a technologickou sílu, jež mu tento cíl umožňuje.“

    Další významný plánovací
    dokument USA, Národní obranná strategie z roku 2022, rovněž definoval Čínu jako „krokovou výzvu“ americké globální moci. Bylo uvedeno, že Čína je „jediným konkurentem Spojených států, který má v úmyslu a stále větší schopnost přetvářet mezinárodní řád“.

    1. Zastavení financování evropské války US kongresem je logické. Evropa bude platit svou válku že svých zdrojů. US budou potřebovat všechny svoje síly na čínské frontě.

  10. Nevím o čem se neustále na českém internetu lidi baví. Podívejte se někdy třeba na videa z Japonska, Malajsie, Číny, Singapuru. V Indonésii, to je země, která má polovinu obyvatel Velké Uhnie už mají rychlovlaky.
    Nebo se podívejte například na jejich mega koncerty populárních skupin. Žádní pošahaní ani počmáraní interpreti. A baví se. Zatímco u nás se řeší primitivní hovadiny, jestli přijelo někam sto nebo tisíc demonstrujících přebírat kravská lejna od kobylinců. Kultura je pryč, možná ani nebyla. Průmysl vyhozený do vzduchu. Se projděte po ulici, co je slyšet. Spasiba, sabaka. Škoda slov. Už je pozdě.

    Ty mátohy tam za plotem jsou jako Česi..😉
    TWICE „Like OOH-AHH
    https://www.youtube.com/watch?v=0rtV5esQT6I

    1. Dámy a pánové, virtuální kamarádi nebo rolující, vážení čtenáři,
      je třeba trošku poopravit tu dezinformaci,
      že je ve věci i dalšího ročního prodloužení bezcelního dovozu z Ukrajiny
      vše již plně schváleno dle legislativy EU
      dokonce ještě prý před protesty „hodných“ zemědělců jsem snad četla.
      kteří údajně (a pro mne s podivem) nejsou proti vládě ČR,
      ale proti politice EU.
      Politice, které ale tato vláda ČR zřejmě odečítá ze rtů …..

      Prodloužení bezcelního dovozu z Ukrajiny do 2025 nejspíš protlačeno bude,
      „výborný“ ministr a vláda ČR se názorem nijak netají-

      V současném Evropském parlamentu snad bude k dispozici hlasování každého jednoho (i opětovného zvolení chtivého),
      zejména pokud se to voličům prodá údajně s příslibem „dodatečných ochranných opatření“ ,
      která neznám a ani intenzivně nehledám (zemědělství není můj obor),
      ale HOTOVO ještě v minulém týdnu nebylo a proto není dobře to takto veřejně a opakovaně tvrdit.

      Schválení minulý týden „Výborem stálých zástupců“ (Coreper 1 a 2) zatím nestačí,
      výbor(y) nemá totiž rozhodovací PRAVOMOC, tu má zde dílem“Rada EU“(ministři),
      což je za nás právě „výborný“ ministr,
      který z pověření „fialové“ vlády bude samozřejmě PRO kde co, EU nápady bohužel asi first….

      Legislativně však kterákoli z dohod dosažených na úrovni Coreper 1 a 2,
      může být zpochybněna Radou (RADA EU-ministři), ta má rozhodovací pravomoc.

      Je proto třeba sledovat a kdo má kontakty zveřejňovat pak konkrétní hlasování i opakovaně,
      aby voliči věděli, komu chtějí dát hlas.
      *********************

      POZOR tedy dámy a pánové ona v EU není ani ta „rada“ jako „rada“
      a bohužel i zde to kde kdo motá a já se lidem vlastně vůbec nedivím.
      https://www.consilium.europa.eu/cs/council-eu/what-is-the-council/

      Ta 26.2.2024 s „výborným“ ministrem zemědělství veřejně uvedla viz odkaz níže:
      -ministři pověřili RADA EU(sami sebe) a EK, aby „pokračovaly v práci“,
      -ministři vzali na vědomí, že už EVROPSKÁ RADA (to jsou zase pro změnu předsedové vlád, či hlavy států)
      ve svých závěrech ze dne 1. února 2024 připomněla zásadní úlohu SPOLEČNÉ zemědělské politiky (SZP)
      při „řešení“ obav vyjádřených zemědělci,
      -ministři UVÍTALI nedávná rozhodnutí EK – třeba
      o částečná výjimce z pravidel pro půdu ležící ladem( GAEC 8 ),
      o stažení návrhu pro nařízení o udržitelném používání pesticidů ( SUR )
      o dodatečných ochranných opatřeních v rámci NAVRHOVANÉHO obnovení autonomních obchodních
      opatření pro dovoz z Ukrajiny .
      -ministři prý projednali krátkodobá opatření zaměřená na zjednodušení a snížení administrativní zátěže,
      které zemědělci čelí,
      – a ministři zdůraznili, že EU by měla na obavy zemědělců reagovat…………..

      A rovněž ministři zemědělství uvítali nadcházející průzkum zaměřený na zemědělce,
      který Komise zahájí v březnu,
      aby zajistila, že hlasy zemědělců budou vyslyšeny..
      **************
      NO BRAVO!

      Tak doufám, že se zemědělci napříč EU toho elektronického asi průzkumu řádně a hojně účastní,
      protože Komise (EK) prý výsledky zveřejní už na podzim 2024
      a to jistě zemědělcům po další sklizni letos hodně pomůže…….(uff)

      https://www.consilium.europa.eu/cs/meetings/agrifish/2024/02/26/

      Tedy budu se opakovat slovy z filmu „věř, komu věříš měř!

  11. Víte co se mi líbí a moc, že funguje to ignorování presstitutského přežvýkávání všeho co se stalo do „správného“ stavu. Hezky naostro a narovinu. Tak to dělají lidi, co nemají co skrývat. A ono to docela funguje čím dál víc.
    No uvidíme

    jo mjo chudáci psavci, nakonec se budou muset učit a docela dost.

  12. Me to cele prijde jako takove bububu, ale nerad bych se mylil.

    Rekneme, ze tam nektere zeme vojaky poslou, i kdyby jenom pro to, aby uvlolnili ukrajinske vojaky dislokovane v tylu, ktere pak budou moci masirovat na frontu.

    To si jako mysli, ze daji Rusum souradnice kasaren a reknou „tyhle mista nebombardujte, tam jsme my“?

    I kdyz se Putin vyjadril, ze by mu parcelace zapadni Ukrajiny nevadila, tak tohle je pritazene za vlasy.
    Zive si totiz dovedu predstavit (evropske zeme jsou zname svou pravdomluvnosti a dodrzovanim dohod), jak v tech chranenych kasarnach sklakuji munici, rakety a proste veci, ktere Rusove bombarduji prednostne.
    Mluvim ted hlavne o slavne zapadni munici, protoze municaky tam vybuchuji docela casto, nejslavnejsi je asi skladiste bristke minice do tanku s „nizkym obsahem uranu“. Raket do Hhimmarsu taky moc neni…

    Dovedu si ale predstavit, ze Putin rekne, ze proti vojakum NATO na zapadni Ukrajine nic nema, ale bezpecnost jim zarucit nemuze.
    No a pak je bude obcas tak trochu bombardovat.
    Na domaci politiku v danych zemich by to urcite melo vetsi vliv, nez nejaci prorusti dezolati.
    Vsadim se, ze treba Vetchy by byl o poznani mene bojovny, o Fialovi ani nemluve.

    1. Re: Třešňák

      Vetchý, Nutelín a spol. budou vyskakovat až do příjezdu prvního mrazírenského vagonu z Kyjeva, naloženého lidským masem.
      Pak budou vyskakovat také, ale s mnohem větší zuřivostí a s mnohem menší jistotou…

      1. Zapomínáte, že jde jen o obdobu skákání fanoušků po vyhraném zápasu. Kdo neskáče, není Čech! Hop, hop, hop! Zde je skákání nahrazeno mediálním řevem. Kdo neřve, je proruský dezolát! A tak různí herci řvou co nejhlasitěji a předvádí exaltované projevy, aby ukázali, že mají ty správné provládní názory. Uvidíte, jak rychle otočí, když bude u moci někdo jiný. Klidně budou řvát stejně hlasitě na podporu Putina, jen budou řvát jiná slova. Prostě korouhvičky ve větru.

          1. Prazáklad je podobný potlesku vestoje pro soudruha Kim Čong-una v KLDR. Kdo nevydržel stát a tleskat 10 minut, byl odveden a zmizel. Tak všichni nadšeně tleskali ze všech sil, šlo jim o život. U herců jde o stjený proces, jen jim jde o peníze. A možná trochu o principy.

    2. Ten komediant Vetchý měl být už dávno v zákopu a statečně potírat Putina. Při jeho proválečnické aktivitě.
      Ale bohužel nic, je to holt jen komediant…

      1. Logika pomalu vařených žab:

        Naši budou jen v týlu, aby Ukrajinci mohli posílit frontové zákopy.

        O pár týdnů později… Naši budou v zákopech třetího sledu, aby Ukrajinci mohli doplnit uvolněná místa v zákopech přední linie.

        Atd.

        1. Římané kdysi měli výrok, že došlo i na triarie, což byla třetí řada legionářů. A souhlasím, pomalu nás přivykají na velkou válku s Ruskem s oběťmi. Tak si to přála většina obyvatel ve volbách, kdy zvolila Pětikoalici. Z naivních představ nás vyléčí jen zážitek ze zákopů. Válka Ruska s Ukrajinou nemá řešení vojenské, ale diplomatické. Jsem zvědavý, kdy dojde na jaderné zbraně. Jsme tomu čím dál blíže.
          Protože jsme obyvatelé ČR, poneseme všichni důsledky chování české vlády. Její demokratická podporující většina českých voličů, i menšina nesouhlasících. Naše kocábka jménem ČR se potápí bez ohledu na to, co si přejí jednotliví lodníci. Vládne nám fialový kapitán a neposlušné nechává mrskat, zatím jen verbálně.

          1. Na první pohled nám velí fialový kapitán. Na druhý pohled se nám pokouší velet poloviční mrtvola, které někdo zpovzdálí hlasitě napovídá a v ruce má jednak prut s přivázanou mrkví a jednak jen prut. Něco jako cukr a bič. Osel si myslí, že dostane mrkev. Ale dostane bičem.

            1. Podobný princip popsal Jules Verne v knize Dobrodružství kapitána Hatterase. Ten byl tolik proslulý v ochotě vstoupit v ledová pole a dobývání severního pólu, že nedokázal sehnat posádku pro svou loď, protože ze všech předešlých výprav se námořníci nevraceli. Tak se nechal zastoupit, sám se stla členem posádky a velel zástupci kapitána prostřednictvím dopisů.

  13. pokud se velka historie skutecne prekryva se slunecnim cyklem, tak bude svetova situace jeste houstnout do r. 2025 a tehdy dojde ke zhruba 5-6ti letemu kataklyzmatickemu vyvoji opacnym smerem.

  14. Tak já bych tak klidnej nebyl Vidláku.
    Po tom všem co západ RF dosud provedl by bylo podivné, kdyby s tím Putin souhlasil. Taky Lukašenko se vyjádřil, že posun Polské hranice by bral jako nepřátelský akt. Ne ne, tohle smrdí průserem
    Odpoledne jsem si poslechl tiskovku PS na Slovensku, vedle všech různých keců padla jedna podstatná věc. Skutečně se krom zbraní a techniky jedná o technickou podporu a vojáky jenž budou tuto armádu techniků chránit, plus vojáci na výcvik Ukáček. Takže intenzivnější zabíjení Rusů. S tím se shoduje plánované převelení Ukrajinských policistů , hasičů a záchranářů na frontu.
    Bojim, bojim

  15. NATO v podstatě přiznalo, že nemá obušek na RF. Ale potřebuje povznést zbrojní byznys vůbec pro prosté udržení kapíku. Nemůže lovit ve smečce, bude se tvářit, že každý jede na vlastní pěst. Je po Ukrajině. Parcelace začíná.

    1. Jestli jsem to dobře pochopila z videa, které kousek níže nabídl Targus, tak ty evropské státy, které podepíšou se Zhulenským bilaterální dohody o vojenské pomoci Ukrajině, tak postupně obsadí různé části levé půlky Ukrajiny. A to tak, že každý stát NATO se bude starat o určitou část té levé půlky. Jako příklad je tam uvedeno, že UK se bude starat o Oděsu a okolí.

      Pamatuju si, jak v Sýrii si všechny zúčastněné strany dávaly pozor, aby nedošlo k přímému střetu mezi vojáky USA a vojáky Ruska. Amíci se vždycky snažili útočit na Rusáky prostřednictvím někoho, tedy to byly proxy střety.
      Jsem zvědavá, jestli armády NATO udrží i na Ukrajině proxy útoky prostřednictvím Ukrů, nebo se na to vys..ou a opravdu spustí otevřenou válku mezi NATO a Ruskem.

      1. Re: Maneca

        Tam odsud by mohli efektivně použít pouze rakety delšího doletu. O týlařině se bavit nebudem.

        V této souvislosti je ovšem VELMI ZAJÍMAVÁ zpráva o tom, že nikým neuznaná Podněsterská republika – ofiko část Moldavské republiky, chce poměrně bleskově vstoupit do RF.
        V úvahu se nabízejí tamější – údajně nemalé – muniční sklady, které by se Vasilovi hodily. A ze strany RF „rádiový dozor“ nad západními soudruhy.

          1. Re: Maneca, imO

            Otevřená válka s Ruskem už dávno probíhá. Jediné, k čemu zatím nedošlo, je eskalace mimo Ukrajinskou frontu. Což je jen otázka času. Jestli přiletí první raketa do Ruska nebo do Evropy, není podstatné.

            Oděsa připadne Rusku jako výsledek poválečných dohod. Pokud nějaké poválečné dohody budou mít smysl.

    1. Demokracie bez sdělovacích prostředků. Tajná demokracie – aby lidi nevěděli, co bude. Tak to ať jde taková demoška do prdele, tohle je čistá diktatura.

      1. Re: Ládik!!!

        Souhlasím. Tohle je skoro úplně ganc jak u nás v kuchyni, když do ní napochoduje Jahoda v šedesátkách (šedesátky jsou vojenské maskáče) a maršálskou holí nad hlavou, připravenou okamžitě eliminovat jakýkoli projev!
        I souhlasný!
        (-:

          1. No, minimalne budem vedet, co se stalo, az se Targus odmlci a media prinesou zpravu o brutalni domaci zabijacce kdesi na vychode.

            Jahoda objevila litterate.

          2. Re: Gerd

            Jakákoli odpověď na vyslané povely, rozkazy a signály je zbytečným plýtváním energie. Je proto odměňována snížením jejích dodávek v podobě potravin a podle ročního období i tepla.

            1. Stávkujte za pracovní dobu jen 16 hodin a jedno jídlo denně! Pracovat 24 hodin 7 dní v týdnů a jíst obden je už příliš§

    2. Takže vše potvrzeno.
      My patříme mezi ty jenž souhlasí, nebo mezi ty jenž si to musí nejdříve promyslet.
      Třetí možnost není, nebo si snad někdo myslí, že jsme byli proti?

      1. Fico je dočasná potíž. Nepodstatná figurka na šachovnici. Takových hrdinů už bylo a jak dopadli…

        Podstatní jsme my. Poddajni poddaní.

  16. Fialovo “slovo chlapa”
    to je jako vůně capa
    jako tvrdost rosolu.
    Jazyk plný mozolů.

    Ať si co chce Péťa říká
    nutela mu z huby stříká;
    žije v řiti hostitele.
    Hraje si na kazatele.

    Že mu vůbec není hanba!
    Jedovatý jako mamba,
    dýler války, bolu, hrůzy
    pohrdá názory lúzy.

  17. Trochu se v tom galymatyáši povrtám.
    Dnes bojují spolu s hrdinnou UA armádou najomniki z různých (jistě demokratických) států. Podle Ženevských konvencí nepožívají ochranu vojáků, mezi kterými probíhá válka.
    A nyní chtějí představitelé KoZa poslat své vojáky na pomoc Khakimanovi, podle dvojstranných ujednání.
    Asi by měl MID (ministěrstvo inostrannych děl) reagovat nějak takto: pokud zjistíme, že se války na Ukradině zúčastní vojáci nějakého jiného státu (myšleno pravidelné armády), tak to budeme považovat jako vyhlášení války oním státem (naše koordináty raket vám neprozradíme)!

    1. Myslím, že to takhle chápat nelze.
      Půjde o smluvní vojenskou pomoc cizí armády na území „suverénního“ státu proti „agresorovi“ nacházejícímu se na tomto území a podnikajícímu tam vojenské akce zvané „speciální vojenská operace“ bez vyhlášení válka /podobně jako USA v Sýrii, Iráku a kdekoliv jinde…/.
      Tohle Ruská federace nemůže považovat za vyhlášení války.
      Trochu jinou věcí by byly vojenské operace proti „agresorovi“ na území DLR, LLR a Krymu, které Ruská federace „přijala do své sestavy“ a proto je považuje za území Ruské federace. Leč toto považování není ani zdaleka většinově uznané /s výjimkou několika zemí světa/.
      Nakolik by RF byla ochotna rozpoutat „světovou jadernou válku“ v případě vojskového vytlačení z území DLR a LLR, je, myslím k uvážení, vytlačení z Krymu a jeho zpětné připojení k Ukrajině by ale RF za takový důvod určitě považovala.
      Blbé, co!
      L.

      1. Re: Lex

        Poruč nasranému medvědovi, kterého jsi předtím vyhnal z brlohu, aby tam vlezl zpátky a usnul.
        Poruč Ivanovi, co si má myslet o tom, že na Ukraruinu na drzovku napochodovali vojcli z NATO.
        Dají si namísto přilby nad hlavu deštník s nápisem
        „Nestřílet, tady je soudruh“?

        Linie obsazení JEDINĚ spřátelenými vojsky se táhne od Kyjeva do Oděsy.

        Myslíte, že Ivan dobrovolně odevzdá Oděsu smetákům z Ojropy?
        Jste přesvědčen, že Ivanovi nebude vadit Oděsa, když mu vadil 50 km vzdálený Očakiv?

        1. Oděsa, Ruské město. To je ta odpověď, vše ostatní jsou chyméry
          Takže naprostý souhlas. Proč by se jinak některé státy podle Fica bály napochodoval. No jasně, je jim v takovém případě vývoj jasný, stanou se lovnou zvěří.

          1. re: Hnido…

            Tak nějaký státeček – chcípáček by byl lovnou zvěří docela určitě…
            A proč si dělat problémy, když na vítězství Ukraruiny by si dnes vsadil jen vymaštěnec hrající automaty…

        2. Pisou,ukazujou ze medved jasa , ze dlouho schovavanej ,ale ted ,
          prvni americkej tank jenom trochu vylez z lesa…
          Brigada dostala vod vrchniho medveda slibenou odmenu, 10 melounu.
          Ted si tank vlecou na tu velkou vystavu, ukoristeny zapadni vyzbroje.
          Kterou si ukrove nechali sebrat .. Za velky miliardy , ktery dostavaji taky ,
          za odmenu….

          Cestuju kolem vobrazku kolem a sem tam neco vidim.
          Tak treba ukrove jezdi na lodickach proti proudu hodne daleko ,
          kilometry ,aby se dostali na druhej breh.
          Tak davaji rusum hodne casu ,aby si je ve dne v noci nasli dronama.
          MIsto aby to vzali tou nejkratsi cestou z jednoho brehu na druhej.
          Mozna to nejde jinak ,ja nevim.
          V zakopech se shromazdujou ctyri a vic vojaci a dron pak na ne hazi ty bomby.
          MIsto aby byli oddeleny. A kdyz tak, aby padl jen jeden..
          Rus to ale dela podobne.
          Voni to vedi urcite, ale proc nedelaji ,uhybny manevry , nebo tak se tomu rika , ,kde se vylodi na breh neco vojaku , treba vedle Odesy ,/to by vydesilo/,
          aby ukra postrasili a aby tak musel poslat nejaky jednotky vodjinud ,
          kde je treba zrovna nechteji ,aby tam ukrovi schazeli na obranu..
          V podstate je to jednoduchy , kdyz prohravam , okamzite zacnu vyjednavat
          kecy , abych ziskal cas /aby nepritel skoncil ,kdyz ma iniciativu ,vzit mu vitr z plachet , jako ma rus ted/, na vyzbroj doplneni armady ,vycvik a na lepsi taktiku..
          A potom zacnu zas..Dal, v zadnym pripade na silnejsiho nedelam
          megaofenzivy na cely fronte..Za to by zadnej general u mne neprezil.
          A je normalni hledat slabsi misto v obrane protivnika ,tak dlouho az se najde ..
          Vzdycky se najde…A tam nasadit zkoncentrovany sily.
          Napomahaji rusovi ,podle myho. Rus vsecko pozoruje a vidi a kdo nevalci spravne, ten se nedozije . Putin to tak asi prikazal.
          Z fasistu prezilo predtim v zajeti jen asi 5 tisic..
          Krici , ze nemaji naboje a pritom strili na civilni mesta a emerickej general ,
          co je vede ,to tak vede..To si pomohli a svadi se to este na ukra generala.

      2. no ved ono je to zasa tak, bude NATO ochotne poslat jadrove hlavice, ak Rusi povedzme na oplatku za starty F-16 zbombarduju prislusne letisko aj s prilahlou americkou zakladnou?? teda nejadrovo…..alebo my sme poslali vojakov plus poskytujeme tyl a vy ste to znicili, takze je to ok?? Ale zasa ako sa Medvedev vyjadril, kedze NATO ma voci RF ciselnu prevahu skoro vo vsetkom (aj ked len teoreticku), tak je kludne mozne, ze potom uz tu jadrovu variantu stisnu:-(

  18. OT ale souvisí.

    Pomalu a jisti se nám to tady ve státě rozpadává. Už i alkoholici jezdí s nebezpečným výbušným obsahem – butanem. Asi tak. Vše se vším souvisí, nejsou lidi.

    Opilý řidič havaroval na Strakonicku s cisternou vysoce hořlavého butanu
    https://www.novinky.cz/clanek/krimi-opily-ridic-havaroval-na-strakonicku-s-cisternou-vysoce-horlaveho-butanu-40462152

    A k tomu.

    Ústečtí teenageři se oddávali sexu na veřejnosti. Dívce ale ještě nebylo 15 let – Novinky
    https://www.novinky.cz/clanek/krimi-ustecti-teenageri-se-oddavali-sexu-na-verejnosti-divce-ale-jeste-nebylo-15-let-40462102

    1. odpověď na: Archangel_Michael, 26 února 2024 (22:52)

      A vy byste si sednul za volant tahače, který má za zády 15-30 tun (jestli má návěs, nebo ne) vysoce výbušné látky, kde při špatném těsnění (stačí trochu, ani to neucítíte) se stačí jen křivě podívat?
      Řidič ani nemusí hulit u cisterny, jen třeba prudce zabrzdit, nebo najet na křemenný kamínek…
      Když tohle uvedete do pojistky, nedoplatíte se.
      Zaměstnavatel vám ukáže vztyčený prostředník.
      A složenky z kastlíku čouhaj.
      Abyste se z toho úplně nezbláznil, tak si prostě něco šlehnete. 100x to projde a bohužel jednou to nevyjde.
      A kór blbý, když se toho chopí vždy pravdomluvná méééédia.
      Realita však může být jiná.

      1. Re: PivoJ

        Njn. byl to návěs. Z jediné fotky střelím od pasu, že buďto zachrápal, anebo si za jízdy doplňoval hladinku. Přeloženo do policajtštiny – nevěnoval se řízení…
        Jasný pozvolný sjezd do příkopy.

        Nevím, já jsem to vydržel – dejme tomu – 30 let bez chlastu…, i na plynech…

  19. A bude veřejné výběrové řízení na ty pytle?
    Budou se moci používat opakovaně?
    A kdo je bude vozit sem, když doprava má být jednosměrná?

    1. Re: Ládik!!!

      Spíš by mne zajímalo, jestli se nějakou NÁHODOU nepoužijí černé pytle po výběrovém řízení, kterému bůhvíproč všichni říkají Eurovolby.

          1. Za předpokladu, že nebožtíci mají posloužit jako hnojivo, bych to zásadně nedoporučovala. Vždyť to musí bejt jedovatý!

  20. Samozrejme ze vojaci NATO jsou na Ukrajine uz od zacatku.
    Na 100% je to obsluha protiletadlovych systemu, pak urcite neco u delostrectva a tanky.
    V Avdejevce pry Rus zabalil do pytlu vojaky Nemecka, Polska a Francie.

    Ano, vim ze to jsou ruske dezinformace, stejne jako ze Rusko ma dostatek chipu a raket a munice. Navic Rus nema ani paletove voziky, takze ho Ukrajina valcuje logisticky.
    Kdokoli proti tomu vznesl namitku, tak byl vyexkomunikovan, jako rusky spion.

    Taky bych si dovolil vzpomenout, ze Obama 2 roky tvrdil, ze v Syrii nejsou zadni americti vojaci, USA pouze podporuji „umirnennou opozici“.
    Pak z nej najednou vypadlo, ze do Syrie posle posily, protoze kontingent, ktery tam byl uz nestaci.
    NIKDO z oficialnich medii neprisel s trivialni otazkou, kdy a jak se ten kontingent USA v Syrii vzal.

    Tim bych si dovolil tvrdit, ze vojaci NATO uz na Ukrajine davnou jsou, ale uz to nestaci.

    V Parizi se slezina narychlo kona hlavne proto, ze Rus ne nacpal do Ariky, Africankum se to libi a vykopavaji Francouze z jedne zeme za druhou.
    A to si zeme zvykla neustale vysavat nekoho jineho nemuze dovolit.
    Takze Macron chce zatlacit na Ukrajine a pak Putinovi nabidnou vyhodny obchod.

  21. Polští Antci už černé pytle dostávají. A zas tak málo jich není.
    Anebo už nedostávají nic, protože už není co posílat.
    Ale ta videa byla určitě výmyslem dezolátů a všechno to natočili Ivani jako propagandu. A na Ukradině nikdy žádný soudruh z Polska nebojoval, jasná věc…

  22. Takže na Ukrajinu dojedou cizí vojska „uvolnit ruce“ ukrajincům v týlu, aby mohli na frontu.
    Sním, anebo bdím?
    No, myslím že můžeme očekávat další přistěhovaleckou vlnu.

    1. Re: Michal

      Tak já bych to přivítal v rámci národního probuzení Ukrajinců z jejich Ojro-Bandero-blouznění.
      A samozřejmě se nebude jednat o invazi, nýbrž o veskrze přátelskou výpomoc v boji proti jedině zlému Ivanovi.
      Ideální stav…

      Vzpomněl jsem si na „hlášku“ jednoho kapitána v Bosně, tuším, že v městě Banja Luka.
      Uvas je bilo vrlo dobro. A u nas mnogo krvi. Krvi až po grlo…

    2. Pane Michale, těm co utečou před masomlýnkem rozumím. To není zbabělost. To je rozum a nevůle zabíjet jiné Slovany. Jen si představte, že bychom měli vésti válku třeba proti Slovákům! Šel byste dobrovolně? Nebo byste hledal cestu, jak se takové odpornosti vyhnout?
      Na Ukrajině se nebojuje v zájmu Ukrajinců, ale v zájmu Židů, kteří se -ryze židovským- způsobem zmocnili vlády nad tou nešťastnou zemí. Kvůli nim se nechat zmrzačit?

  23. Hele, já osobně nevěřím, že by si mohla kterákoliv eurohodnotá vláda dovolit, aby se její vojáci vraceli v pytlích na mrtvoly. Už teď se společný evropský projekt povážlivě viklá, praská v něm a traktory před eurobudovami jsou toho jasným důkazem. Nespokojenost bude jenom narůstat. Dostat k tomu ještě i řádnou porci mrtvých, to by mohla být pro pravdu a lásku také poslední kapka. TAK TO JE VELKÝ OMYL!!
    Přesně v této situaci byl Izrael /veliké nepokoje/- a ejhle – ve chvíli, kdy se Mossad jako nedíval – zrovna v té chvíli kdosi postřílel Izraelské mlaďochy na jakémsi festíku. V tu ránu bylo po nepokojích, rebelům narvali flinty a nahnali je do Gazy vystřílet palestince. Podobnost s naštvanými traktoristy před branami Brusele čistě náhodná.

    1. Je tu drobný ale podstatný rozdíl. Israel bojuje s Palestinci co jejich stát existuje. V Evropě jsou dřívější nepřátelé dnes spojenci.

      1. Toto „spojenectví“ je ovšem smrtelné. A Izraelci si vystříleli své jen proto, aby mohli „před světem“ začít tuhle totální genocidu Palestinců. A opravdu si někdo myslí, že Francie, Anglie, Německo, USA jsou našimi spojenci?

        1. „A Izraelci si vystříleli své jen proto, aby mohli „před světem“ začít tuhle totální genocidu Palestinců.“
          Počkat, to jako vážně tvrdíte, že ten útok Hamásu byl útokem Izraelců? A s kým tedy dnes Izrael vyjednává o unesené? Sám se sebou?

          Hele, spekulace o tom, jak moc Izrael vědomě (nevědomě) nechal Hamás zaútočit na své lidi, jsou podle mne legitimní. Ale to z Hamásu nesnímá vinu za to, že tuhle příležitost využili.

          Tvrdit, že „…Izraelci si vystříleli své jen proto, aby mohli „před světem“ začít tuhle totální genocidu Palestinců.“ je – bez ohledu na odsouzeníhodnou podobu následné reakce Izraele (i když si moc nejsem jistý, jak měla vypadat ta neodsouzeníhodná – letáková kampaň? Trička s potisky?) zhruba stejně na poblití, jako když zde onehdá zaznělo že si Židé vlastně mohli za ten Holocaust sami a Němci se v této věci stali jen ubohými zmanipulovanými oběťmi židovského velkokapitálu z New Yorku.

          Co přihodíme příště? Že si ženská, jež vyjde bez burky a bratra sama na ulici, může za znásilnění vlastně sama?

          1. Vlastně mne dokáže vždycky fascinovat, jak přesně dokážeme identifikovat strategii vydávání se za univerzální oběť ze strany radikálních islamistů (na kterou evropští liberálové tak rádi naskakují a pak se diví), abychom na ni bezpečně zapomněli ve chvíli, kdy jde o Židy. Tam v nás prostě ten zažraný antisemitismus vždycky převáží. To se pak každá konspiračka hodí.

            To se nám pak i naprosto nejednodušší varianta „zanedbal opatření protože přecenil svou politiku“ a následně „využil příležitosti“, kterou mu Hamás (stejně vědomě) dal do rukou, zdá neuvěřitelná.

            1. Ale no tak, kde by se zrovna v nás ten antisemitismus vzal ? Opravdu zkuste zapřemýšlet bez emocí. Lidem spíše vadí chování obou v konfliktu a většina lidí ztratila sympatie pro obě strany. Proto jim/nám vadí, když někdo presentuje jednu ze stran jako nevinnou obět a začnou argumentovat proti, ovšem na obě strany. Samozřejmě pokud máte tendenci stranit spíše Israeli, potkáváte více argumenty proti Israeli. Pokud byste začal hájit Palestince, začnete také potkávat argumenty proti Palestině.

            2. Tak ono je vcelku dohledatelné, že Hamás vytvořil a financoval Izrael jako opozici proti hnutí Fatah. Tady by se dalo říct: Čím kdo zachází, tím také schází.

          2. Helena se zřejmě poněkud neobratně pokusila říci, že Izrael vědomě obětoval své vlastní, aby se dostal blíž ke konečnému řešení palestinské otázky.
            Vašimi slovy řečeno, z Hamásu to vinu nesnímá, ale Izrael to k té vině připojuje.

            1. – Nelze sejmout vinu z národa bránícího svou zem proti okupantům. Vina se nekoná!
              – Nelze připojit národ k vině, neb je připojen (jako okupant) od samého počátku.

              1. Bavíme se jen o principu, zapomeňte na Israel a Palestinu.

                Je podle Vás oprávněné vystřílet školu, školku, civilní nemocnici nebo domov důchodců v zemi okupanta ?

            2. Upozornuji na sebe , tomu se rika , kdyz , „se brani se prilis moc“..
              Na druhou stranu Hamasove zase nerikaji nic.

        2. Re: Helena

          Já si to nemyslím. Vy asi taky ne. Přinejmenším voliči pětikolky a převážná část voličů ANO si to ale myslí.

      2. „Bratre Zizko jedna koule zulova , hrube tesana, na leve kridlo hradu Rozmberka , nedoletela….. Nevadi bratri , popojedeme“.
        Britska ponorka s bejvalym ministrem valky se snazila cvicne vystrelit atomovou raketu.
        Zmacknul tlacitko sam bejvalej ministr a raketa ponorku netrefila a po vypusteni
        hned spadla tesne vedle ponorky../Asi se netrefili ,ze trochu popojeli/.
        Izrael a jeho vlada chce stihnout vsecko najednou ,napr. letecky utoky na Damasek.
        S tema strileli jeste rakety ,ale rus tam ted nasadil obranu a vsecky jim sundal.
        Putinovi ted zacali vyhrozovat.
        Nejvic je spadeno na U. na cizi zoldaky ,zrejme sou taky odmeny..
        Putin rekl ,ze de vo neshody v roodine, /ukr je caast rodiny/ a cizii
        se do toho nemaji co montovat..
        Uz se ani lhat a podvadet nejde , karty sou vodkryty ,holou skutecnosti..
        A kolik lidi to nechce a odmita videt. To je taky zajimavy..Vidi pravej vopak.
        Co se jim rozkaze ..
        Sou navic spousty vobrazku , kde je videt uplne vsecko , do detailu..
        Nejde a neni mozny /a zaroven je to pro nektery mozny/ ,si potom myslet a verit necemu jinymu..

        Houtove zlevnujou…Lod na export se zivejma ovcema se vratila zpatky do tramtarie..
        Pac ty houtove. Vo trochu se tam zlevnilo skopovy..

        Zizka byl zase jako nejakej dukaz , nastroje Vyssi moci. Jiny vysvetleni neni..
        Co proved na Vitkove , se neda ani nazvat, ze byl vojenskej genius.
        Neco takovyho ani genius nesvede..V nasem svete to neni proste mozny..
        Ale kazdej , vetsinovej , totalne zotrocenej do studii , poucnych ucebnicovych,
        knih, kde si ctou porad , vo tom , jak se v nich pouckama snadno ,
        na kazdy strance vyhrava. Dalsi vo tom este pisou taky vsude..
        Potom krici ,ze pravda vyhrava. a jiny zcestny blbosti..

    2. Re: Helena

      Pokud do svého vnímání světa zatahujete slůvka „věřím / nevěřím“, nemá cenu se s vámi o čemkoli bavit.
      Kolik lidí ne/věřilo a pak jen čuměli, jak tele na nová vrata…

  24. „Podívejte se, jak za poslední dva roky sešel obličej našeho premiéra a máte dokonalý barometr, jak moc utrpělo naše hospodářství, finančnictví i reputace… Nemusíte rozumět burzovním indexům, Fialův ksicht postačí.“

    🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *