Tak nám Tucker Carlson nadělil dárek. Zítra si ho rozbalíme. Interview s Putinem! A nejenom to, ale na sítích letí jeho krátká řeč, končící takto:
“Naproti tomu západní vlády se jistě budou snažit cenzurovat toto video na jiných, méně zásadových platformách [než twitter/x], protože to prostě dělají. Bojí se informací, které nemohou kontrolovat. Vy však nemáte důvod se jich bát. Nenabádáme vás, abyste souhlasili s tím, co Putin v tomto rozhovoru možná řekne, ale vyzýváme vás, abyste se na něj podívali. Měli byste toho vědět co nejvíce, a pak se jako svobodní občané, a ne otroci, můžete rozhodnout sami.”
A tak si říkám… Tucker nám jde příkladem. Jak jsem psala už před časem, vidím tři cesty ke změně. Za prvé skrze strany a volby. Za druhé skrze tlak na vládu pomocí demonstrací, stávek apod. A za třetí skrze kulturu, z které posléze plynou i změny politické.
Kulturou nemyslím divadla, koncerty a musea. Takové pojetí kultury je relativně nedávné. Přemýšlím antropologicky. Myslím tím to všecko, čím lidé žijí: zvyky a tradice, pohádky a pověsti, forma řeči, oblíbená jídla, historické povědomí, stavební styl, jak se vychovávají děti, a tisíce jiných věcí, které formují kulturu té které skupiny od spodu nahoru. Každý se tvorby své kultury účastní, každý přispívá svým makovým zrníčkem. Někteří víc. Kulturní změna nezávisí na vládě. Závisí na nás.
Naše alternativa, byť zatím roztříštěná, už dokázala uspět v jednom klíčovém směru, a to v komunikaci. Však o tom Vidlák často mluví. Máme svoje zdroje zpráv, svoje ideotvůrce a memy, svoje komentátory, svoje intervjuky, svoje kanály. A přesto, že se to těm nahoře velice nelíbí, a snaží se persekuovat, pomlouvat, cenzurovat, a nasazovat psí hlavu, nedaří se jim to. Řekla bych, že už prohráli, jenom to ještě neví. Když režimní figury neumí nic jiného než sáhnout k hrubým, protiústavním nástrojům, a přesto spolu mluvíme volně dál a děláme si z nich srandu, rajtujou už na mrtvé kobyle.
Nevyhráli jsme na této úrovni pomocí voleb. Ani tlakem na vládu. To v podstatě nehrálo roli. Vyhráli jsme skrze osobní iniciativu tisíců drobných lidí umožněnou novými technologiemi. Vyhráli jsme tvorbou blogů, agregátorů, časopisů, článků, reportáží, videí, rozhovorů, debat, diskuzí, i konec konců řetězovými maily. Tohoto džina už do láhve nedostanou. Ani Lukašenkovi se to nepodařilo; nakonec to vzdal a přidal se na Telegram; začal sám mluvit s lidmi. (To bylo samo o sobě revoluční.) Vyhráli jsme od spodu. Každý člověk má v tomto procesu roli. Nikdo není bez hlasu.
Co kdybychom posílali méně energie směrem k vládě a volbám, a daleko víc právě těm drobným věcem, které může každý z nás podpořit, či i vytvořit? Někteří z nás, jako Tucker, budou mít velký dopad. Většina, spíš maličký; ale kamínek ke kamínku, mem k memu se sejde, a je z toho tektonický posun.
To neznamená, že by lidé neměli volit či dělat nátlakové akce. Jen si říkám, proč dávat všecka vejce do jednoho košíku? Proč sázet vše na koníka, který má tak malou šanci na úspěch? Ve sféře obyčejnsky a každodenně kulturní má každý z nás moc. A z této sféry plynou praktické výsledky i v dobách, ve kterých se věrchuška křečovitě drží moci tam nahoře, a nám jenom spílá. Nemusíme čekat, až nějaký náš kandidát vyhraje (a zase nás zradí, protože musí sloužit moci a ne nám). Můžeme jednat teď hned, tam, kam nás život zavál. A to nejlepší na tom je, že v alternativě můžem jít podle naší mapy. Sami si můžem určovat agendu. (Jako Tucker. No mám z něho radost! 🙂 )
Tak se povedlo naše obrození. Proč nenapodobit to, co bylo kdysi tak úspěšné? Pravda, obrozenci k tomu měli sto let, a my nemáme. Na to dokážu odpovědět jen starým čínským úslovím:
Nejlepší čas, kdy zasadit strom, byl před dvaceti lety. Druhý nejlepší čas je teď.
Technické potíže. Vyčkejte prosím.
🍥Myslím tím to všecko, čím lidé žijí: zvyky a tradice, pohádky a pověsti, forma řeči, oblíbená jídla, historické povědomí
K řešení čehokoli je potřeba uvědomit si problém. Tím v tomto případě je „kultura“ golemovské sekty.
https://www.bbc.com/news/world-europe-68223148
Dnes večer na blogu TC:
https://tuckercarlson.com/
U vas o pulnoci.
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/britsky-torpedoborec-zasazen-v-rudem-mori-video-to-ma-dokazovat/
zv lášť se mi líbí ta ochrana svobodné plavby v rudék moři. Je to fakt neskutečné co dokáží napsat
To spíš vypadá jako video přehrávané pozpátku, kde je výstřel z té lodi.
Vyzobnu jednu rozinku z článku, páč mi to nedá.
Takže drobný podotek k tomu, co vidíte tam u vás za velkou louží jako kulturu.
Přitom je jen dobře, že jste nadšenec pro kulturu, ale to nestačí.
Kultura je (když se oprostíme od suchých oficiálních rádoby definicí) hluboký, nejhlubší společný základ, který i když třeba pouhým okem není vidět, přes všechny peripetie, bouře a vlny, vždy nakonec dokáže lidi dovést k tomu, co je pro ně dobré, prospěšné, společné. Podstata.
Ten základ nevznikne ze dne na den jako celek, trvá to staletí, tvoří se to pomalu a pak je to pevné.
Protože vroste do podvědomí. Předává se to z pokolení na pokolení, ladí se to a roste.
Je to zkrátka cosi, co kdysi v Americe bylo a co se novoameričanům podařilo dokonale rozbít zašlapat a zničit.
A než vznikne něco takového nového, pokud vůbec se tak stane, uplyne ještě mnoho času.
Zatím se tam u vás daří míchat všecky druhy příchozích kultur, co byly naházeny do kotlíku a vznikl z toho dort jak od psa a kočičky. Výsledky toho dortu se projevují po celém širém světě a jeden má strach, aby v tom kotlíku se svou vlastní kulturou nakonec neskončil taky.
Milion slepic.
Buldatra:
Hezkyy……..
Re: Buldatra
Beztak soudruhům závidíte jejich budovatelské úspěchy a tak dále.
No jen se podívejte do zrcadla, co tam uvidíte!
Tomu říkáte mladej chytrej a krásnej jedinec?
Jo buldatra… to je správná krevní skupina. Buldatra patří na Hrad.
Než odpovím na Buldatru, předem chci pochválit vevču za výborný článek, jeden z nejlepších co jsem tu četl.
A teď k typicky českému buldatrovi: ano, co se týče kutury má pravdu, Je to asi poslední, stabilní, jen pomalu se měnící záchytný bod v tomhle šíleném světě. Ale co se týče Ameriky, asi mu chybí osobní zkušenost.
Já mohl na vlastní oči vidět, jak se Amerika změnila za 2 generace.
Využil jsem možnosti v 1968 zkusit studium fyziky v USA (1969-70). Výborná zkušenost, nádherné universitní prostředí, klasická Amerika jak ze starých Holywoodských filmů. Tenkrát nelhali.
Ale už jsem viděl i hnutí proti válce ve Vietnamu, v Kalifornii jsem byl pár dní u jednoho Alumni té university co jsem vystudoval (MS), v komunitě hippies, viděl jsem černé pantery v Chicagu, při pronájmu bytu jsem musel zaručit že ho nepředám (sublease) nějakému černochovi….
Bezdomovci prakticky neexistovali.
Amerika se už tehdy začala velmi pozvolna měnit.
Později, v roce 1989, 1990, 1995 (vždy jsem byl pozván na nějakou Universitu či výzkumné centrum na pár měsíců=pracoval jsem tam) už byla Amerika jiná: už studenti nemuseli rukovat do armády, už byla profesionální, nebouřili se,
už byla vrstva bohatších černochů všude, příroda (národní parky) byly pořád nádherné, v Evropě se něco takového neuvidí, ale už třeba nebyly zdarma pro cizince….
Na universitách bylo plno cizinců z celého světa, nejen Indů jako v 1969.
San Francisco bylo úplně jiné (LGBT) než za hippie éry, ale fyzikální ústavy byly stále solidní, ty nejlepší ve světě.
Teď už tam nejezdím, jezdí tam dcera a vnučky, teď se vrátili z NYC. Bezdomovci, drogy (už část legální), a už to není ta stará dobrá Amerika, co jsem znal. I když pořád jsou tam místa výborná pro spokojený život, Amerika byla, je a bude obrovsky různorodá,
to je typické pro americkou kulturu.
Vidím, že za dvě generace se nechá změnit mnoho /ale rozhodně se nezmění celková kultura,
ta byla vždy v USA velmi různorodá, nehomogenní, vždy individualistická, vždy tam mohl člověk najít místa kde by nechtěl bydlet, i místa, kde by se rád usadil na celý život/.
A každé 4 volební roky se Amerika může pohnout trochu jiným směrem.
Milane V, zkušenosti máte, ale to já také..
Těší mě, že mě vidíte typicky českým. Beru to jako pochvalu.
Nicméně, psal jsem o kultuře tam, za velkou louží, jak ji vnímám, o její, dle mého soudu existenci a neexistenci. Ne o enklávách, zvycích, vývoji a o změnách pohledů v průběhu doby na způsob existence v té, či oné části.
V Americe vždy bylo vše, na černobílé škále, od té nejbělejší po tu nejčernější (mluvím o optické škále), od toho nejlepšího po to nejhorší. To kyvadlo výchylek šlo vždy k extrému, ale nakonec vždy zvítězil pragmatizmus. Ten formoval USA.
(Totéž se o století později děje v Číně.)
Ameriku vždy posiloval příliv lidí z venku, ochotných tvrdě manuálně nebo intelektuálně pracovat.
Tedy jiné vlivy než převládly v posledních 500 letech v české kotlině. My jsme duší usedlí sedláci, jen částečně i řemeslníci nebo písmáci.
Buldatra: Ono je to mozna tak, ze v tucnych letech se kulture nedari. Jenom v hubenych. Za Rakouska, byt Cechem a vlastencem bylo rebelii. Kdyz prisla republika, zacalo to byt povinnosti. Mladi nemaji radi povinosti, a nikdo nejasa, kdyz neco dela z musu.
Trocha perzekuce neni na skodu. Uvidime.
Vevčo, kultura tady v kotlince vznikla a rozvíjela se dávno před tím, než přišlo ono Rakousko. Dokonce před tím, než se dostavili křesťané. Je to mnohem starší základ.
S pokrokem v umělé inteligenci se možná k těm starým časům navrátíme. Snad i k časům předšamanským – protože každý budeme např. moci malovat výjevy (dokonce ani papíru nebude třeba). A ty výjevy dávat k dispozici všem.
Stamiliardy různých výjevů , avšak na stejné technologické bázi. Totéž s hudbou, prozou, poezií….To už je téměř sloh !!!
Uměle inteligentní sloh.
No jo, co ale s těmi stamiliardami dolarů každoročně vydávanými na zbrojení ?
Mohou zbraně např. malovat výjevy ?
A když se proti vrostlému do podvědomí proviníme, stydíme se, mrzí nás to a koukáme to napravit. Lze se toho ale postupně zbavit sarkasmem, ukončujícím dialog se sebou samým. To myslím západní civilizaci pomáhá překonávat problémy se svou vžitou kulturou.
M:
Jenže to jednoho dožene…………
no, tak snad…..
Re: Onanym
Na co čekáš, vole?
TAHEJ!!!
PePa 107 záškodník je na utajované dovolené v Hispanii. (kreslíš Mareš to nakreslil)
https://www.prahain.cz/images/theme/20240208114836_1.jpg
Treba vi vic. Asi jako kdyz tenkrat nakreslili Havla s Dasenkou v „Zelenem Raoulovi“, my vesnicani to meli za vtip a ono se za chvili ukazalo, ze to bylo v Praglu verejne tajemstvi.
Nakonec se u káže, že Vohralíkovou vyhnala z Hradu „politručka“!
Proboha, že by stosedmička kukal s Vohralíkovou? No to snad ne! Vono se najde dost blbek pohlednějších a rozrajcovaných už pohledem na ten fešný plnovous.
No Vohralíkovou Mareš rozhodně nenakreslil 😀 tohle vypadá spíš na tu jeho uhihňanou mluvčí, co teď radí, jak vybudovat Ukrajinu. No řekněte! https://1url.cz/Vuve8 Hledala jsem i nějakou fotku, kde by vynikly ty zvýtvarněné přednostě, ale takovou jsem nenašla.
TVL, to je taky docela strmá kariéra.
Za mých mladých let se tomu říkalo vystudovat „na chlupatý diplom“.
Dnes už se tam ženské (většinou) holí.
A následná kariéra by také odpovídala tomu, že nebyla žádná „nedajka“ těm správným ☺
Myslel jsem Řehákovou.
I když, Vohralíková má taky docela raketovou kariéru (na to, jak je hnusná)…
Některým chlapům je asi jedno, na co vlezou, hlavně když ženská předvede cestu kolem světa. Nebo i na Mars.
Mnozí bývalí premiéři by mohli vyprávět. ☺
A nebo trombón.
Pivoj:
Takových kariér je…..to víte, každý/á používá, co má k dispozici.
Agentem pávkem nikdo rozhovor dělat nebude. Na názor absolutní nuly se nikdo neptá.
Máte pravdu. Bylo by to stejné, jako kladení otázek pařezu v lese.
Von má nějaký názor?
Von ví, co to je názor?
Ale samozřejmě, nedělejte z nej nesvéprávného. Přeci se umí zeptat Koláře co je to názor i jaký má.
Tymákovan:
Jen jestli ho něco takového napadne.
Chtěl jsem naivně napsat když si něco přečte, opravím se na když něco slyší tak se možná zeptá. Otázka je, co se dozví, třeba aby si blondýn pokusy o přemýšlení nenamáhal svou pěstěnou hlavinku, že ta je na jiné věci ?
Mimo téma článku, ale velmi zásadní!
Namísto celkového spojení veškerých vlasteneckých stran v boji proti 5-zlu, zbyl jen smutek a boj o koryto. Hezké nové video k tomu Bobošíková.
https://www.youtube.com/watch?v=D7a2jbpwi8o
To Vevča:
Ano to jsou tři cesty, jak získat zpět velkou část svobody. Ale ty vámi popsané procesy nějakou dobu trvají.
Nejdéle změna kulturních zvyklostí. Rusové si svou kulturu ubránili. Američané nikoliv.
V záchvatu „naprosté svobody“ dovolili menšinám podhazovat širokému publiku myšlenky LGBT+, BLM, transgender atd. A ty smrtelně infikovaly ideu osobní svobody každého Američana. Za skvělé účasti médií, vlastněných těmi nejbohatšími, kteří toto dopustili v domnění, že se takovým zmatencům bude lépe vládnout.
Dtto imigranti z jihu. Není nikde řečeno, že se přikloní k demokratům. Tolik peněz, aby si je Bidem (deep state, který mu vládne) nemá.
Viděl jsem dopoledne rozhovor s Hillary Clintonovou. V detailu kamery. Byla tak rozčilená, že ji z úst létaly sliny. To se mi líbilo. Krysa v koutě.
Z Tuckera Carlsona mají US demokraté prostě obrovský strach. Proč asi? Vždyť obsah ještě neznají.
Re: Sk
To je zajímavé.
Já slintám i bez mluvení! A jak!!!
(-:
Přirovnám vám to k něčemu z vašeho oboru.
Musíte udělat nahrávku orchestrálky.
Sestava v ansámblu nic moc, skladatel se teda taky nějak extra nevyznamenal, dirigent má o půl promile víc, než by bylo snesitelné, trumpeťákovi někdo vymlátil přední zuby, první housle bojují už pět let s menopauzou a furt hovno.
A z toho vy máte udělat NOVÉHO PUČÍNYHO.
Takže se soustředíte,vychytáváte to, abyste tu nahrávku nemusel celou předělávat na kompu – a do toho vám do vašeho království vleze uklízečka s hadrem a kbelíkem špinavé vody, která vám začne repetit a hrabat ve šňůrách, aby vám vytřela pod nohama a vytáhla odsud největší „KOCURY“.
„Kocur“ je v tomto případě, jak jistě víte, gorolský název pro závalek (chomáč) textilních chlupů, spojených prachem, slinami, mastnotou a potem osob, které vás neustále likvidují již pouhou přítomností na vašem pracovišti, kterýžto dosahuje mnohdy délky i několika desítek centimetrů.
Co uděláte?
Nic.
Pouze dostanete hysterický záchvat.
Targus.
madame Hillary je ovšem zmije jedovatá (odpusťte, zmije) což je hezky vidět z mimiky, gestiky a vůbec bodyšoumingu, nebo jak tomu říkají. Takže ta plive jaksi z podstaty osobnosti.
Re: Markýza
Diskutovat o osobnosti soudružky Hillary jsem vůbec neměl ambici.
Nicméně pokud se k tomu mám vyjádřit, takořka každý dvounožec potřebuje ke spuštění nějakého modelu chování prvotní impuls. Třeba ono pověstné mávnutí motýlích křídel.
No a soudružka jednoduše chytá na první našlápnutí, mám-li ji přirovnat k agresivně vyladěnému dvoutaktnímu motoru.
(-;
Targus.
No tak nějak. Možná je pro ni prvotním impulsem, když máte dvě ruce, nebo dokonce i dvě nohy.
S tím moc nenaděláš. Z mého pohledu zvukaře teoretika, jestliže snímáš po sekcích, trubku a housle trochu stáhneš, stáhneš frekvence kde to moc řeže, vytáhneš ostatní co ujde, zesílíš zvuk z prostorového mikra, jestli je, případně přidáš trochu dozvuku. Ten z „vůbec se nedá poslouchat“ udělá alespoň „hrozné“.
Re: Šumi
Já nejsem ani zvukař teoretik a dokonce ani nemám gauč, abych vedl učené diskuze z jeho pohodlí.
Na rozdíl od Starého kocoura, který si pěstuje svou „vyšadku“ nad hlavami okolojdoucích kusů (dobře ví, co dělá).
Mne spíše upoutává ona sbírka osobností, kterou je potřeba sebrat, nastartovat a započít něco vyrábět.
Taková sbírka vometáků na jedné hromadě mne přivádí do excitovaného stavu a okamžitě startuje mou míchačku v čelním laloku, čímž se rozjíždí tvůrčí proces výroby mozaiky lidských vztahů a jejich konečných vyústění.
Bohužel, Vidlák mě tu už nechce a ACZ ruší stránku s blogy, takže má „mistrovská díla“ vám zůstanou utajena.
Re: T-T copak jste provedl, že Vás tu nechtějí? Zase mi ubyde jeden z komentujících, které stojí číst.
Souhlasím s váma. Mladej, chytrej a krásnej TT by měl zůstat. Ráda ho čtu a často se od něj i něco nového dozvím.
Trambusi, to by tu zbyla nuda. Případný azyl pro podnětné příspěvky najdeš u STK.
Co se týče osobností, ty nestačí, není-li vhodný kulturní substrát a situace. O nutných podmínkách pro změnu jsem tu Svědkům Václavákovým psal už před rokem a půl. Ubývá starších pokročilých jako například Ty…nejen. Jeví se mi tak, že na výjezd z hory je brzo. Otázka jestli kdy bude vhodno. Z mého pohledu musí být většinová kulturně podmíněná poptávka. Aby výsledkem nebyla jen krátkodobá vláda přechodného opozičního slepence, jen jinak mizerná než vláda nynějši. Jde o to aby opozice nesklízela co zasela nynější vláda. Protože většina voličů nemyslí kauzálně ale souřadně. Nynější vláda musí sklidit co zasela. Spolu se svými voliči. Oni musí pocítit důsledek svých preferencí, své volby. I za cenu toho, že spolu s nimi se svezou ostatní. Jinak to nejde.
Ostatně, jestliže si mohou dovolit trpět genderové a podobné rozkladné experimenty, sponzorovat je prosazující neziskovky, stamiliardami a za cenu dalšího zadlužování podporovat cizí zájmy, je jim houby zle. Čas bude až se vzbouří nynější třicátníci a mladší.
A…. Tak jako v době „národně obrozenecké“ možná, že hybatelem bude venkov. Spolu s nynějšími náctiletými, kteří začnou nahrazovat odepsanou generaci „Havlových dětí“. Rozhodující bude volba podle potřeb, ne podle ideologie. Tomu pragmatismu se máme od koho učit. Od ….Cikánů. nedovedu si představit, že Cikán, ne jen proto, že tam nestuduje, šel by vystřílet FF nebo jinou školu. Nemá tu potřebu. Je to mimo jeho obzor, jeho kulturu. Protože, co z toho? Dobro,mít se dobře, je pro něho něco jiného. Ano, Cikáni jsou svým způsobem problematičtí. Ale svým způsobem jsou živou učebnicí ekonomie.
A …cožpak největší škody, mnohasetmiliardové, nezpůsobuje necikánská „elita“? A což škody na lidech, desítky milionů mrtvých. Tohle jsem si po oné střelbě uvědomil a poopravil svůj názor.
Jo, pod to bych se mohl podepsat.
Ještě vidím v hytlermarketu plné nákupní košíky za několik tisíc peněz.
Ti lidé volili a nadále budou volit pětidemolici.
Nebo něco podobného, co s drobnou kosmetickou změnou vznikne po případném pádu vlády.
Většinoví voliči musí vidět přímou souvislost s konáním pětidemolice a jejich životem ve sračkách.
Současná věrchuška se musí začít bát.
O funkce, o nakradené majetky, bát se trestního stíhání.
Jinak půjde jen o přemalování fasády na starém bordelu.
Pivoj:
Kde? U nás v malém městečku už ne…..
Bohužel, u nás ve velkovesnici ano.
Když jsem poslal tehdejšího zaměstnavatele do číči, přišel jeden MBA (mladý, blbý, ambiciózní) jako náhrada.
Tři týdny jsem mu lil do hlavy vědomosti, které jsem získal za několik praxe.
Popsal asi dva sešity A4. Ale to je asi vedlejší.
Jednou přišla řeč (už mimo mísu, v podstatě co jsem mohl, jsem mu předal) na drahé suroviny a tím dražší úplně všechno.
Odpověď: „Já si rád připlatím, když to poškodí Putlera!“
A takhle my si tady žijeme.
Jen poznámečka na okraj, zdánlivě nesouvisející s předchozím:
Nový pan vedoucí vydržel na mém místě přesně 2 měsíce (tam se opravdu musela předvádět nějaká práce, i když to středisko bylo schopné fungovat dost dlouho „samospádem“).
No a za poslední rok už je tam čtvrtý vedoucí i přes to, že mou původní práci si rozdělili 4 lidi.
Z mého pohledu většina těch mladých,
blbýchnejchytřejších, ambiciózních se má docela dobře a stejně bude volit pyjáty nebo někoho z pětidemolice.T-T neodchadzajte, budete chybat
On nikam nejde. A kdyż zase vydá knihu svou už stopadesátou, tak s ním můžete i to, co chcete
Jestli to nebude tím, že dobře tuší, jak Putin lehce trefí ta správná hesla jejich nálepkové kultury. Tím ještě více lidí v US začne přemýšlet, zda ty liberální hodnoty demokratů by přeci jen neměly jít do kanálu. Což by tamtéž poslalo i veškeré současné představitele demokratů.
Tymákovan:
To asi taky. Ale víte, co mně příjemně překvapilo? Jaký je hlad po tom, slyšet i druhou stranu. Nemyslím jen u nás.
Právě na tom je myslím vidět jak moc má Vidlák pravdu s alternativními kanály.
Zlatá ČR. Na Foxnews jsem četl článek o 24leté učitelce, která si začala románek se 14letým žákem, ke konzumaci vztahu došlo 4x. Hrozí jí 50 let natvrdo!
U nás máte 6 let za blbé kecy na internetu☻
Za znásilňování nezletilé nevlastní dcery podmínka.
Všechno je relativní.
Jo, a Makaronova učitelka byla o 30 let starší.
A co?
Těrazky som prezidentom ☺
ano, je to podobné, jako když vy učuráváte blahem u Pávkových projevů :-))
Rozhovory se zloději z devadesátých let, kteří nyní vlastní elektrárny, špitály, telekomunikace, jsou etalónem trhu, svobody a demokracie.
To je logické. Jak začínala mnohá pozdější „šlechta“? Loupeží. Prvotní akumulace kapitálu. Pak tlustá čára, naloupili jsme si, teď potřebujeme „vládu práva“ pro ochranu nás a našeho majetku aby nás i naloupené neolupovali jiní. Jsme pod ochranou Boží, z vůle Boží, napsali jsme to do knih, a tak to už bude napořád…
Jak může někdo s hnědou hlavou od hoven vyzývat k vynoření z rektu???
Nekrmte to nemocný prase.
Jjo, supr napsané. Díky.
Není Putin jako Hitler, tak jako není plyn jako plyn.
Zyklon-B a kysličník dusný (rajský plyn) jsou si docela podobné.
Nejsou.
Po prvním docela brutálním způsobem chcípnete v křečích, po druhém vytuhnete do spánku vcelku na pohodu (a většinou se proberete) a spěknými sny.
Ty neoficiální přepisy – ať se vzaly, kde se vzaly – jsou zpochybňovány.
Oficiální znění intereview má být k dispozici dnes o půlnoci našeho času na https://tuckercarlson.com/
Uděluji pět Emanů Moravců s dubovými ratolestmi.
Nono. Jen se nezříkejte soukmenovce!
„…Tento národ musí zapomenout na své egoistické já a sloužit něčemu vyššímu, nadnárodnímu. To je myšlenka sociální spravedlnosti a nové, svorné a šťastné Evropy! Jako byl dříve každý nejprve křesťanem a potom teprve Čechem, Němcem, Maďarem a Francouzem, tak dnes jsme nejprve dělníky ve službách Evropy a pak teprve Čechy.“ (Emanuel Moravec)
Nó…. Kdyby to tak řekl o Němcích….nedožil by druhého dne
„Takové pojetí kultury je relativně nedávné.“
….
Tak. Potíž je v posunu významu směrem k zpěvu, tancům, výtvarnu…
Měl jsem diskusi s člověkem vysoce inteligentním, vzdělaným, leč sotvaže jsem vyslovil „kultura“, jeho lamentace byly k nezastavení. Mohl si je ušetřit, kdyby pojmu kultura nepřiřazoval onen zúžený význam. Teprve když se vylamentoval a pustil mě ke slovu, vysvětlil jsem jednou větou. „Jo aha“.
Na tohle si dávejme pozor. Kvůli sobě. Abychom si navzájem rozuměli. Nedopouštějme zmatení jazyka. Alespoň mezi sebou. Neopřejímejme terminologii nepřátel, ledaže je chceme zmást a ovládnout. Sami a pro sebe užívejme slova v původním významu.
Jazyk vládne mysli. Kdo chce ovládnout mysl, především musí ovládnout jazyk.
První linií obrany je nedopustit zmatení jazyka.
Připomínám: „Jasmínek v Zemi lhářů“
Přesně, Schumi!
Trvat si na původním významu slov. Kategoricky, nesmlouvavě.
O.T.: Carlson je geniální novinář a „libodémo“ naopak soubor hlupáků. Ta smršť nenávisti, která na Tuckera od „demokratů“ snesla nahradila jakoukoliv reklamu. Na dnešní půlnoc čeká kolem 15 000 000 lidí, aby se dozvěděli, co řekl Putin Carlsonovi. Já taky – i když budu muset čekat, až to někdo přeloží do mi srozumitelného jazyka. Tuším, že v Rusku už na to čekají taky.
Těch lidí, kteří se těší na Tuckerův rozhovor s Putinem je už 16 500 000.
Zatím nejhezčí obvinění: Tucker Carlson se prý zabýval v Rusku </b/špionáží v neprospěch USA.
Asi něco závažného prozradil Putinovi, co ještě nevěděl, jinak mě nic nenapadá.
Uch, to by mne zajímalo co to bylo.
https://en.wikipedia.org/wiki/George_Ward_Price
V Peroutkově Přítomnosti vyšel výňatek z jeho knihy I know these dictators – Hitler po lidské stránce. Začíná nahoře vlevo.
GWP se netajil s tím, že jsou mu sympatická jak domácí (Mosley), tak i zahraniční fašistická hnutí.
Po roce 1945 se všelijak vykrucoval , málo mu to bylo platné.
„“Po roce 1945 se všelijak vykrucoval , málo mu to bylo platné.““
Proto dnešní Pravda&Láska zavedla „Peroutkovu cenu“ pro novináře …
Re: noCo
To aby se nejeden vyznamenaný začal stydět, že ano…
Takoví se nestyděj.
Idiot, který se neumí ani podepsat opět, ne překvapivě, nepochopil psaný text článku a ukazuje své podrozvědčíkovské IQ. Bude se asi kydat.
Podepište se v textu příspěvku.
My všichni oceníme zveřejnění veškeré cenzury.
Vážená hraběcí Milosti, ne každému je naděleno tolik co Jim.
Ano, jsem prosťáček, který umí zareagovat pouze na některou pasáž textu (například kdy, kdo smí nebo nesmí poskytovat i lidu hraběcímu nějaký rozhovor, nebo nějakou reportáž), To je pravda, zde trefa do černého. Neumím reagovat na vše, takové IQ je vymezeno pouze hraboš…eh, hrabatům a hraběnkám apod.
Vážená hraběcí Milosti, zkuste prosím tolerovat (bez osobních výpadů a vulgarit) i ty, kteří jsou mnohem hloupějšími než jsou Oni. Bůh Jim za to dá odměnu tam – nahoře.
Možná. Protože nic není jisté, ani toto.
Moc hezké Vevčo, děkuji.
To je ruská imperialistická propaganda. Tak jako údajná návštěva Lukašnka v Rusku. Podvrh. V oficiálních médiích o tom nic není. Například na Seznamu. Získávání a šíření takových dezinformací z vládou neschválených zdrojů je v rozporu s Morálním kodexem občana České republiky. V této osudové chvíli pro svobodu, demokracii a lidská práva smrtelně ohrožená ruskou imperialistickou hydrou snažící se spolknout celý svět, by takové rozvratné jednání mělo být trestáno dlouholetým vězením nebo i smrtí.
Tato výstraha by měla být povinně pod hrozbou přísného trestu umístěna na každém monitoru, na každém zařízení umožňujícím přístup k informačním zdrojům, na veřejných prostranstvích a ve veřejných budovách a bytových domech.
V tom asi nebude problem, uz jsme oprasili spoustu veci z doby, Nova Evropa bojovala ve vychodnich stepich za svetle zitrky proti mongolskym hordam. Proste jen oprasime dalsi.
Zachvátí li Tě, zahyneš!
Papír plasty!
Než jsme „oprasili“, museli jsme nejdřív mnohé zprasit.
😀
„Poslech zahraničního rozhlasu se přísně trestá i smrtí“.
Taková cedule visela na ladicím knoflíku všech radiopřijímačů za okupace (protektorátu) ČR.
Je zajímavé, že dneska není možno definitivně zastavit tok informací. Jen trochu utlumit.
Ať to nemusí posílat… https://www.fronta.cz/pics_upload/dotaz/4900/4892/karta.jpg
Kdo lže ten i krade,až když krade musí lhát.
Jinak,dokud se nezmění,politika,politici v USA,tak není šance na změnu.
Ještě jinak,celá privatizace byla krádež,tak její exponenti nám budou lhát do té doby,než o ten majetek přijdou.
Zkuste se podívat, jak funguje „STROJ SVĚT“
Kocour:
Chtěla jsem vám okomentovat Stroj svět, ale chce to ode mně webovou adresu, kterou nemám!
Kdepak, místo ní můžete vypsat jméno svého avatara (přezdívku).
Kocour:
Jakože dvakrát? Napřed jméno a pak zase jméno? Jsem zmatena, veliteli.
Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>zvolit Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)
Nemůžu to odzkoušet , můj blog mě zná, takže pustí i bez toho.
Podepsat se lze i v textu, nadpis bude „Anonymní“.
Přepis exkluzivního rozhovoruTuckera Carlsona s Vladimírem Putinem
https://lacogroessling.wordpress.com/2024/02/06/prepis-exkluzivniho-rozhovorutuckera-carlsona-s-vladimirem-putinem-v-moskve/
Převzato z : https://amg-news.com/bombshell-tucker-carlsons-exclusive-interview-with-vladimir-putin-in-moscow-full-transcript-released/
Ze by to tam bylo driv nez u TC?
Také se mně to nezdá. Že by to byl fake?
Prostě si to nějaký nedočkavec vymyslel.
Je smutné, že se považuje za hrdinství udělat rozhovor s presidentem Ruska.
Jakoby snad presidenti USA nedávali během války v Afghánistánu rozhovory novinářům.
Vzhledem k tomu, že okamžitě vystartovali EU libranti, tak asi ano … viz
https://echoprime.cz/a/HQdAz/sankce-za-rozhovor-s-putinem-moderatora-carlsona-chteji-potrestat-europoslanci
… no uvidíme kam až to zajde !!
Počkám až to odvysílá veřejnoprávní objektivní ČT v hlavním vysílacím čase a poté naváže diskusí za účasti představitelů vlády, opozice a velvyslanců RF, USA a Ukrajiny.
..
Jsi mladý, Schumi. Možná dožiješ!
Myslím, že to ČT důstojně zvládne. Ve studiu bude „diskutovat“ skupinka správně smýšlejících (© Reinhard Tristan Eugen Heydrich), na pozadí bude stát nebo pojede bez zvuku ono interview. Samozřejmě z něj občas něco vytáhnou, aby měli co komentovat.
RV12P2000: už toho taky dost pamatujete… To byla ta lampa, která se zastrkávala do soklu vzhůru nohama. Měl jsem s nimi postavené rádio…
[;>D)
Udělal by Tucker Carlson v roce 1942 rozhovor s Adolfem Hitlerem?
To by asi nešlo, USA byly s Německem ve válečném stavu..
Interview s Adolfem Hitlerem pro LIFE udělal v roce 1941 americký reportér John Cudahy.
Vyšlo 9. června 1941 na str. 34
Pg… 34 The Week’s Events: LIFE Correspondent John Cudahy Interviews Adolf Hitler
https://www.originallifemagazines.com/product/life-magazine-june-9-1941/
https://www.billdownscbs.com/2015/11/1941-adolf-hitler-on-united-states.html
Časopis se LIFE se jen v úvodu před článkem od AH distancoval prohlášením:
„LIFE si je dobře vědom své vážné odpovědnosti za tisk tohoto článku v tak kritické době. Činí tak, protože je přesvědčen, že jeho čtenáři dokážou inteligentně vyhodnotit tento rozhovor….“
V době, kdy John Cudahy zpovídal Adolfa Hitlera pro Life, už Němci měli dávno Paříž a bombardovali Londýn. Přesto bylo možné, aby se s ním US novinář setkal.
Německo vyhlásilo válku USA až 11. prosince 1941. Po tomto datu by už setkání novináře s hlavou nepřátelského státu doopravdy nešlo.
Oficiálně tady žádná válka není. Na stránkách NATO se to dokonce dokonce píše černé na bílém: „NATO is not at war with Russia. We do not seek confrontation with Russia.“
Tak proč by pro pána nemohl novinář ze státu NATO vyzpovídat ruského prezidenta. https://www.nato.int/cps/en/natohq/115204.htm
Díky za upřesnění. Propaganda ve válečném stavu je aspoň pochopitelná, bojující stát zpravidla přebírá kontrolu v podstatě nad vším.
Hromady lží, které v souvislosti s válkou na Ukrajině na naše hlavy sypou Fialovci, jsou přinejmenším politováníhodné, nejspíš by se na ně ale našly i paragrafy. Jakým právem z nás už skoro dva roky dělají debily, to fakt nevím.
Pan premiér takňák vyhlásil válku už 27.2.2022. Tak on a jeho boys and girls jednají, jako bychom v ní byli. Včetně té propagandistické linky.
https://echo24.cz/a/SW9ur/jsme-ve-valce-fiala-chce-proti-rusku-sankce-na-hrane-myslitelneho
Naštěstí pro nás, se o tom v Kremlu jakože nedozvěděli, tak ve vztahu k nám dělají, jakože nic. Jen nás v jednom textu zařadili mezi „nevlídné“ země (to je správný překlad slova „unfriendly“, v ruském originále „недружественный“).
Jakým právem? Protože můžou a protože se necháme. Proto.
Putin není Hitler. To, že to melou propagandisté, neznamená, že je to tak.
A Vy zřejmě patříte k těm propagandistům.
Asi tak. Ale třeba to Aleš myslel jako, ovšem nepovedenou, ironii.
Na základě jakých indicií soudíte, že Aleš myslí?
Rozhodně fandím Carlsonovi.
Srovnání Putina s Hitlerem rádi používají režimní propagandisté, tak mě zajímalo, jak by se k tomu Carlson stavěl, kdyby žil v roce 1942.
Uvidíme, jak se k rozhovoru s Putinem postaví naše vaše ČT.
Udělal by ten rozhovor.
Carlson pro své PR udělá cokoli a pravděpodobně i absolutně cokoli.
Ať už k rozhovoru došlo nebo dojde, nebo ne, slouží to jen a pouze jemu a jeho snaze zůstat v centru pozornosti. Jestli tím uškodí nebo pomůže Trumpovi, je mu jedno; hraje o čas, který mu vyprchává od skončení engagement v celoplošné televizi.
Číst tady ty plky o jeho statečnosti a o tom, jak „Vyhráváme“, je směšné. Zvlášť ve spojení „Carlson“ a „kultura“.
Carlson dělá svou práci dobře. Netuším, čím si záskal vaši nelibost.
Asi ne tak dobře, aby se o něho rvala média a eventuální investoři (pokud by chtěl založit vlastní TV).
Možná dělá slušnou šoumenskou práci, ale lidsky je mi naprosto odporný.
Pro tuhle chvili ponecham lidskou stranku bokem, ale co se te prvni veci tyce, je to logicke. Zpiva mimo part, to se v dobe my vs. oni neodpousti.
Přesně. Jeho rozhovor s Orbánem byl skvělý, očekávám totéž i nyní.
Proč není ve velké TV ? Pokud nevěříte Vidlákovi o přesunu z velkých studií na internet, poslechněte si rozhovor o situaci a příjmech s Čestmírem Strakatým. O něm těžko můžete tvrdit, že by nebyl zájem.
Pardon, ten druhý odstavec byl spíše na Občana.
V roce 1942 by to už nešlo – válka byla oficiální. V roce 1941 až do listopadu, proč ne? Rozhovor amerického novináře s Adolfem Hitlerem vyšel v červnu 1941 v časopisu Life – viz výše v odpovědi Alešovi (https://www.originallifemagazines.com/product/life-magazine-june-9-1941/ Pg… 34 The Week’s Events: LIFE Correspondent John Cudahy Interviews Adolf Hitler).
Z TC strany nejde o statečnost. Na druhou stranu hrubě podceňujete význam TC rozhovoru s Putinem pro celkové veřejné mínění na KoZa a zejména v RSA. Je absurdně naivní si myslet, že Putin by dával rozhovor pro osobní prospěch nějakého novináře. Dal ho proto, že si on a jeho tým dovedli spočítat, jaký dosah daný rozhovor bude mít.
To je snad vždycky za každým interview. Čas kterékoli celebrity je drahý, trávit jej s novinářem jen pro osobní sympatie k němu by nedávalo smysl.
A nemýlím-li se, v březnu se v Rusku konají presidentské volby.
Obcane, v politice a zurnalistice se clovek neprosadi, nestara se li o PR.
Ostatne, to vi a umi i nas Vidlak.
Tady jde o vysledky, a v tom je Tucker vice mene skvely. Libtardi hlasy na internetu dnes krici, jak je sebestredny. Nic jineho si na nej nevymysleli.
Rusko se nechystá na invazi do jiných zemí. Pravděpodobně zažívá na Ukrajině pořádný neúspěch, ale dali jsme mu všechny záminky: řekli jsme, že odstraníme nárazníkovou zónu, zemi nikoho. Naši spojenci nebyli v NATO. Řekli jsme, že posuneme NATO 1500 mil blíž k Rusku, přímo na jeho hranice. To nebyli inteligentní lidé, kteří dělali tahle rozhodnutí. Je to otřesné, co se tam nyní děje: smrt a ničení. A nikdo mi neumí říci, jak by mělo vypadat vítězství. Ani jeden americký politik nemá srozumitelně formulovaný plán, co vítězství znamená. Můj otec jen chce, aby zabíjení skončilo, a to by přece nemělo být kontroverzní. Ale je, protože je to celé o penězích. Dokud se peníze nezastaví, bude to pokračovat navěky.
Asi tak. Tady je ten rozdíl. Jestlipak uhádnete autora hodnocení?
Re: Admirál
Autora neuhádnu, nicméně vítězství na obou stranách jsou jasná.
Jako první uvedu variantu výhry Ivana a citát Vladimírka.
K ČEMU BY BYL RUSŮM SVĚT BEZ RUSKA?
Ivan většinově dobře ví, že jede hru – gejm bez tlačítka OUVR. Buď – anebo.
Soudruzi mají jasno rovněž. Sibiř, bez které se jim uzavírá možnost další existence za užití dosavadních – doposud spolehlivě fungujících – metod.
A aby se na ni dostali, potřebují rozvrátit Zemi krále Miroslava – pardon – Vladimírka.
Pohled z čistě mého gauče.
Za Jelcina soudruzi příliš tlačili na pilu. Já vím, ono už bylo v podstatě vymalováno, když Rasýja musela vyhlásit platební neschopnost v r. 1998.
Jak se to Ivanům podařilo, že tenkrát udrželi federaci po kupě, to opravdu nechápu ani dnes.
A právě tato skutečnost měla být soudruhům varováním, že Ivan se jen tak v pase nezlomí.
Targus:
Nevím jak na Jelcina – každopádně mi velice utkvěl moment, kdy nastoupil VVP a po relativně krátkém rozkoukání se začal masit oligarchy. A co mi utkvělo zvláště bylo, jak jim pod nosama čmajznul poměrně hodně smluv těsně před podpisama – ponejvíce americkýma, samozřejmě. No a pak nějaký ten oligarcha spadnul z věžáku, některý prchnul, pár se jich zavřelo a ti prozíravější, kteří rychle zjistili, s kým budou mít tu čest, se zřejmě přizpůsobili.
Pamatuju si i to, že VVP tehdy natvrdo prohlásil, že Rusko bude patřit Rusům – utkvělo mi, jak mi to tehdy přišlo celé skoro neskutečné a že jsem si řekla – z tohohle bude průser jako vrata. A je – až na to, že jak pro koho, žejo.
Ve světle toho všeho pak člověčici připadají americké snahy posledních let vcelku pochopitelné.
Smlouvy byly samozřejmě především na nerostné bohatství zmíněné Sibiře.
Donald Trump jr.?
Neudělal. To totiž ještě TC nebyl na světě.
Hloupější otázku už nemáte? I kdybyste se zeptal přímo TC, beztak by to bylo jen „co by bylo, kdyby bylo“, tak o čem to točíte?
Tohle sem asi patří:
https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=812550
Síla, co? To je spolek…
„Těžko soudit, jak tato konkrétní kauza dopadne“ Odpověď se přímo nabízí – když bude stát člověk tváří k severu, tak směrem po pravé ruce. Jestli jsou pravdivé obě informace z článku, tedy o tom, že ty materiály jsou pravé a že Maďarskou nehodlá ustoupit, rozpad EU zřejmě právě začíná.
Uz jsem to jednou psal… a ten nas z boziho dopusteni premier se vyjadril, ze cely pripad je dukazem, ze se EU umi dohodnout.
Vite ze me vubec neprekvapuje, ze ten tvor povazuje metody raketyru za naprosto normalni?
co som citala, ze Orban niekomu povedal, tak priamo mu pohrozili utokom na menu, ze ak odmietne podporit UA, tak skupina spekulantov zautoci priamo na forint za peniaze ktore vytvorili v EU pocas covidu.
To zapadá do kolořitu brusele…
Setrvat či nesetrvat ? To je to oč tu běží…
A co když je nám ponechána mírná možnost vyjádřit názory jako pojistka na přetlakovém hrnci hněvu? Tedy forma her. Chléb nám nějak dochází díky drahým energiím.
Gerd.
Přemýšlím nad vaší poznámkou, ale úplně se mi to nezdá. To by totiž mejnstrým nebyl tak na nervy, kdyby to byla pojistka – natož pojistka, kterou ovládá.
Markýzo,
tvůrci a organizátoři Chléb a hry nejsou totéž jako mainstream. I mainstreamoví novináři jsou jen účastníky her, jen odlišný tábor fanoušků. vedlejším efektem je divide et impera (rozděl a panuj). Rozdělená společnost je, ovládaná taky.
Gerd:
To sice ne, ale snad by aspoň trochu pohladili po hlavičce. Nehledě k tomu, že já nejsem reovlucionář, nýbrž evolucionář a jsem přesvědčena, že ani ten globalista malý není vyčleněn z proudu vývoje…a ten nikdo neovládá, on se tak sám.
Také si myslím, že všechny údajné globalisty světa ovládá především chamtivost, ale to nevylučuje šílené nápady, aby měli větší zisk.
Gerd:
Jo, chamtivost je mocná vesmírná síla 😀 😀 Samozřejmě, zase ale i šílené nápady mají své meze.
Patří se ještě dodat, že Carlson by rád udělal rozhovor i s pánem v zelenym svetru, ale zatím se nedočkal žádný reakce.
Pán v zeleném svetru to má velmi přísně zapovězeno od svých dárců chleba i munice.
Od jižních Korejců?
Taky se domnívám, že mu nic takového dovoleno nebude.
Kraáaásně jste to napsala.👍
Souhlasím.
Hezký článek, Vevčo, dík ☺️
Také děkuji Večer, moc hezky napsané.
Ježíš ty automatické opravy. Vevce samozřejmě.