Před týdnem jsem pro deník TO napsal komentář, kde jsem se zamýšlel nad nejlepším ministrem vnitra všech dob, který do politiky přinesl slušnost a evropské hodnoty, PreVítkem Drakušanem. Napsal jsem, že Ropušan přežil ve funkci pět mrtvých z Dozimetru, tak přežije i patnáct mrtvých na Filozofické fakultě. Mělo to na fejsbůku velmi solidní dosah…
Ale teď už si to nemyslím.
Nemine den, aby se neobjevily další podrobnosti z policejního zásahu na fakultě a nemine den, aby nevyplavala na světlo Boží další lež policejného šéfa Matějčka a samozřejmě i našeho Vítka Pytelnamrtvoly Rakušana. Po půl roce nečinnosti začali novináři alespoň trochu konat, protože kdyby dál pokračovali ve své pozici mrtvého brouka, Seznam zprávy by mohl rovnou zavřít. Tak moc by redakci nemohl dotovat ani Lukačevič.
V posledních dnech jsme zjistili, že policie dobře věděla, že hledá nebezpečného vraha. Sami strážníci to uvedli v protokolu o své akci. Věděli, že Dejvy Kozy zavraždil svého otce a věděli, že je pravděpodobně po zuby ozbrojený. Navíc jsme zjistili, že policejní hlídka žádné kamerové záznamy ani nežádala. Prostě přišli, prošli se po přízemí a poté, co zjistili, že Kozák má mít hodinu v jiné budově, odešli tam a nechali ji vyklidit, přičemž někteří studenti přešli právě do budovy, kde se pak střílelo jak u Verdunu.
Matějček si snažil zachránit kůži a Rakušan ho kryl lhaním jako když Bakala tiskne.
Co ještě nevíme, jak vypadala komunikace policejní hlídky s nadřízenými a ještě nevíme, jak vypadala komunikace mezi středočeskou a pražskou policií. Nevíme, jak velký byl informační šum, nevíme, kdo dával rozkazy a kdo má přímo na svědomí, že měl Kozák víc než hodinu čas se připravit na svých pětadvacet minut hérostratovské slávy.
Petr Hampl už před časem napsal, že Rakušan hned po nástupu do funkce sliboval, že bude stíhat nenávist na internetu. Musíte uznat, že svůj slib splnil. Čermák s Tušlem skončili v lochu, celá řada dalších lidí dostala podmínku a kdo ještě nebyl popotahován za nevymáchanou hubu, ten brzy bude. Samozřejmě, pokud se nejedná o řeporyjské prase. To může. A pak také můžete svobodně litovat toho, že Fico po atentátu vyvázl a přát mu další kulky v břiše.
Ale zkuste u nás říct, že je třeba vládní poslance vzít za rypák a naházet je do Vltavy…
Ale když se řeší nenávist na internetu, tak se holt neřeší nenávist na Filozofické fakultě. Neřeší se tak moc, že stále ještě nevíme, co Dejvy Kozy napsal do toho svého dopisu na rozloučenou. Zřejmě to také bude pořádná politická bomba, když se to tak tvrdošíjně zatlouká. Na víc není čas. Neřeší se propojenost zbrojního průkazu s docházkami na psychiatrii. Neřeší se propojenost registru zbraní s psychologem, neřeší se propojenost policie mezi jednotlivými kraji. Neřeší se pouliční kriminalita.
Ale když jste na to v prosinci či lednu poukázali, když se vám nelíbilo policejní a ministerské mlčení a dovolili jste si něco napsat na fejsbůk, hned po vás skočili. Stačilo si zaspekulovat, že zásah neproběhl bezchybně a už Cemper psal o šíření dezinformací. Tam naopak propojenost mezi ministrem, policií, soudy a liberálními neziskovkami fungovala naprosto ukázkově. Stačilo ne internetu blbě ceknout a pomáhači a chrániči u vás zvonili do čtyřiadvaceti hodin.
Nicméně, pravda nakonec zbude, když se všechno ostatní prošustruje. Včera hodil Vítka přes palubu i šéfkomentátor Seznamu, Jan Lipold. Seznam novinářů, kteří mají s Vítkem a Matějčkem problém, se prodlužuje každý den. Vítkovo lhaní totiž začalo křičet až do liberálního nebe.
Ministr vnitra tohle nemůže politicky přežít. Odteď stahuje ke dnu nejen vládu, ale i STAN. Ať udělá nebo řekne cokoliv, vše bude poměřováno jeho prokázaným lhaním, ke kterému se snížil i před majestátem smrti patnácti mladých lidí. Matějčka navíc stále ještě neodvolal a i když to teď udělá, bude to spíš trapné, protože si tím bude chtít zachránit vlastní kůži, čímž zase jen prokáže nízkost svého charakteru.
STAN to teď má jednoduché. Buď se urychleně zbaví předsedy, nebo je Drakušan stáhne ke dnu. Já vím, ve vládní koalici je teď v módě odpouštět… samozřejmě jen svým kamarádům, ale tím pádem padají hříchy jednotlivce na celou partaj. To je stejné, jako kdyby kdysi ČSSD řekla, že Ratha stále berou jako svého váženého člena. ODS má svého Pavla Novotného, STAN má odteď Rakušana. Rozdíl je jen v tom, že Řeporyjec je hulvát, ale Drakušan je lhář za kterým teče krev.
Tohle tam ve STANu chcete? Víte, jak to je… nemůžete žít vedle kupky hnoje, aniž byste se každý den alespoň trochu nezasvinili. Fakt se chcete ještě rok a půl umazávat krví? Chcete před volbami do sněmovny všichni vypadat jako Rakušan? Pokud ano, nic si nepřeju víc. Vaše preference nejsou nic moc, PreVítek vás spolehlivě stáhne ke dnu a ulpí to na vás už nafurt.
Patnáct mrtvých a celá ta fůra lhaní se nalepí i na Fialu a ostatní koaliční partnery. Všichni uvidí (a budou o tom přemítat) že je důležitější podržet lháře, aby on podržel vládu. Všichni uvidí, jak opravdu vypadá ta změna, které můžeme věřit.
Mimochodem… u Vlka na Kose si můžete přečíst, že náš strategický komunikátor Foltýn má možná bratra Martina… takového mafiánského bývalého policajta, který byl zapleten v moc pěkných kriminálních kauzác, kde se vydíralo, házely se granáty, mučilo se a bylo to tam jako u Redla v domácnosti. Pokud je to pravda, všechno začne dávat smysl. Mafián k mafiánovi. Foltýn k Rakušanovi. Pak je pochopitelné, proč tak snadno našli společnou řeč a proč ze zelené gumy udělali mluvčího, který má komunikovat státní zájmy.
Tohle prostě Vítek nedá. Buď skončí v politice sám a hned a nebo skončí po příštích volbách i s celým hnutím STAN. A upřímně… ať se ještě chvíli udrží. Ať ještě chvíli lže. Ať ještě nadělá škodu svým kamarádíčkům, ať je nervózní, ať udělá ještě řadu chyb a ať vezme celé to dozimetrické hnutí do pekla sebou.
PS.
Aby všemu nebylo konec, Vítek učinil zase jedno ze svých vrcholných prohlášení na twitteru. Obhajoval tam evropské rozhodnutí, které přiklepává výnosy ze zmrazeného ruského majetku Ukrajině. Napsal doslova: Kdo se nechová jako civilizovaná země, může o výnosy ze svých majetků v civilizovaných zemích přijít. Ať se obhájcům Ruska tohle opatření příčí, jak chce, je podle mě jednoznačně správné.
Také z toho úplně zřetelně cítíte, že kdo se nechová jako civilizovaný občan, ten může za naší civilizované pětikoalice o majetek také přijít? Ať se mu to příčí jak chce. Protože podle Vítka je to jednoznačně správné. Co je civilizované chování a kdo je či není civilizovaný, to určuje samozřejmě Rakušan.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
„…A onehdy do tam zahučel celý filozof. To jsem ten fór vylepšil, že jsem s kanálu sundal mřížku
Tak to jsi tím zkazil. Vždyť Ty rozkrádáš veřejný majetek!
Jak to, že rozkrádám? Jen co tam Sokrates zahučel, mřížku jsem zase vrátil.
A máš na to svědka?
Jistěže mám. Filozofa. Jen se pojď podívat jak řádí pod mřížkou. A nejhorší na tom je, že už se na něm ani nepozná, že šel z univerzitní knihovny“
Šimek a Grosmann, jste pamětník.
Já taky….
Spekulace konspirace.
Terorista student humanitární fakulty není podle znalců šílenec, jak bývá v jiných masakrech jednovrahů.
Copak asi vyzkoumali pro policii ČR poradci z CIA z USA? Že by snad vrah, který strávil několik měsíců v Ukrarusku při shánění podkladů pro svou bakalářskou práci o odpůrcích režimů Rakouska-Uherska, Polska, Rumunska na přelomu 19. a 20. století, tedy budoucí Republiky Ukrajiny, byl inspirován revoluční nákazou? Nebo plnil úkoly, o nichž nemá šajnu ani BIS, ani PČR, ani ostatní estébácké spolky v ČR? Že by proto byli na Prasečí kůži v centrále CIA nejvyšší mocipáni ČR a dostali jasné manuály, co smí o tom nešíleném teroristovi bez kumpánů veřejnosti pustit k poznání. Možná i ta ruská stopa, kterou sakra rychle zametly, nebyla tak ruská jako ukrajinská. Kdo dnes umí azbuku, když ani ten Vondra Promopro neví?
a pokud byl blazen, to si nevsimli ze jim tam studuje blazen? a studuje jim tam jeste nejaky/a jina/a? poznaji to? vzdelani by na to snad meli byt ti profesori dostatecne, ne?
Nesmíme zapomenout,že za celou vládou stoji a podporují ji,jak Brusel,tak USA a to je záruka jejich dalšího působení. Vláda ma podporu parlamentu,senátu i prezidenta,tak není šance ji odvolat.Když to napiši krátce, vláda jen horlivě plní zadání.
Dá.. s prstem v nose a vyplazeným jazykem na všechny
Tak v normální společnosti a v normální době by Vítek letěl jak namydlenej blesk. Současnost je ovšem jiná a samozvaná inteligence dodržuje společenské vychování a bonton. K tomu patří obdivovat a tleskat kreaturám, ke kterým Vítek a PePa patří. Až se doba otočí, budou tihle inteligenti opět blahosklonně vtipní a budou chatru školacky poučovat,jak jak byli a jsou neustále duti a že se měli lépe ucit.
Doporučuji, aby se plebs podíval, kolik má Vítek , nebo PePa příznivců. Ti by jim nejraději vlezli až do zadku a slastne by přitom vrneli.
Takové Libtardy probudí jenom bomba.
Ještě dodám, že Vítek nejspíše povýši a už o tom zmetkovi nejspíše neuslyšíme, stejne jako o zpivajicim ministru zdravotnictví za kovidu Adamovi Vojtěchovi.
Ale uslyšíme. On je mstivej, a to velice.
Souhlas, nejen, že je echt mstivej, je extrémně zákeřný a podlý … Navíc jde o inteligentní nemilosrdnou hyenu…
Obávám se, že hyenám je obecně dost křivděno. Zejména pak takovýmto přirovnáním.
Odkdy se to počítá? Ten předěl od uvědomělé inteligence k současné inteligenci? Lidstvo zdegenerovalo největším laserem světa? O tom by přece mohlo býti možné pochybovat.
Jandejsek mluví za mně. Více Jandejsků.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Zelena-hruza-O-zivotni-prostredi-vubec-nejde-Zemedelec-Jandejsek-vysvetluje-skutecne-zajmy-757614
Dostal ode mne preferenční hlas.
Ode mně taky.
Bidet se tak posral, že zrušili i summit EU.
To je jeho standartní reakce kdykoliv tzv. zamrzne.
Ajťáci tomu říkají „dynamický stop“.
Dole se někdo ptá na Velkého Obucha a jeho nepovedeného bratra.
Na sítích koluje hned několik zajímavých fotografií, třeba tato:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=843932024446789&id=100064899973320&set=a.582963777210283
Zleva Otakar Foltýn, Oldřich Brůža z psyops týmu Ivo Zelenky (znalci ocení), Marie Koldinská a matka všech vědců Elena Langšádlová.
Koldinská mě překvapila, měl jsem ji za dobrou historičku (Historie.cz), ale pak jsem narazil na Deník N (N jako Nenávist) kde se pokusila uplacírovat nezvedeného bratra Martina Foltýna jako novináře:
https://denikn.cz/684690/pojdte-se-podivat-na-ty-lebky-o-dejinach-krutosti-a-utrpneho-prava/
Netanyahu včera:
Írán s námi bojuje na sedmo frontách, je to samozřejmě Hamas, Hútiové, milice v Iráku a Sýrii, Judea a Samaří, Západní břeh Jordánu, Irán samotný.
Dostali jsme příležitost to rozcupovat. A uděláme to. Prvním požadavkem je uříznout ruku Hamasu. Lidé, kteří to pro nás dělají, tam nebudou. Nemyslím, že budeme mít dlouhou bitvu, zbavíme se jich.
https://www.youtube.com/watch?v=c_39X3f3WYQ
Což poukazuje na použití jaderných zbraní, jak avizoval jasnovidec Jackowsky.
Neboť podle vojenských komentátorů izraelské potíže narůstají. Navíc Netanjahu čelí narůstající vnitrostátní opozici a v případě sesazení mu reálně hrozí vězení. Za korupci. Většina Izraelců však s aktuálním genocidním postupem souhlasí. Náboženští fanatici, kteří jsou ve vládní koalici, se odvolávají na Amáleka: http://www.biblenet.cz/b/Sam1/15#v3
Takže by to preVít dát mohl, za předpokladu WIII.
Jenom k tomu zbrojaku. Psychiatrička měla možnost zjistit obvodního lékaře a informovat. To, že to neudělala je věc druhá. Když měla tato povinnost přijít do zákona, odmítla ji lékařská komora.
Dle mého názoru je jediné řešení takových případů. Jednak povinnost doktora informaci sdílet v těchto případech a ne hrát mrtvého brouka, ale hlavně mít dostupnou psychiatrickou péči, aby se ti lidi dostali k léčbě rychle. To je totiž jediné řešení.
Žádné psychotesty totiž nemají moc velkou vypovídací hodnotu za den, dva, za týden…
Psychotesty nemají vypovídací hodnotu nikdy. Je to jenom další štempl.
Ale jak režim najednou tu kauzu oživil, aby přesměroval pozornost stáda od věcí, které jim vadí víc, tak je vidět, jak se to snaží zneužít k další buzeraci a omezování držitelů zbrojního průkazu, kteří s tím nemají nic společného.
Student historie Univerzity Karlovy, který získal oficiální ocenění za svou akademickou práci, by psychotesty by zvládnul levou zadní.
Nejsem si jisty. Mam kamarada. Velmi inteligentniho cloveka, ale zalozenim ponekud… jak bych to napsal… destruktivniho. Kdysi jsem ho glosoval ze je jeden z prvnich, co pujdou do revoluce proti Systemu a ve chvili, kdy se revoluce ujme, bude prvni, kdo pujde proti ni.
Samozrejme, ze s timhle pristupem tezko shani a hlavne si tezko udrzuje praci. Jeho historky z ruznych firem jsou nekde na pomezi „ja te zabiju“ a „hahaha“. Rekneme, ze se to dobre posloucha, ale spolupracovat byste s nim nechtel. Pred par lety se uchazel o praci v armade, kvalifikaci by mel. Prvnim kolem prosel. Psychotesty ne. Pry mu pani doktorka rekla, ze na pivo by s nim sla, ale zbran by mu do ruky nedala.
Odhalil by dotazník sexuálního devianta Jana Cimického? 🙂
Buď jak buď, člověk, který bere prášky na hlavu, nemůže vlastnit střelnou zbraň. Tohle bylo snadno zjistitelné a mohlo to zabránit katastrofální situaci daleko lépe, než psychologické šetření (na které se v době internetové může dopředu připravit kdekdo).
A je Cimický sexuální deviant, nebo je to ME TOO po česku? Vzhledem k tomu, že to rozpoutala Fabiánová s Vrbovou, tipoval bych to druhé. Je vidět, že třeba Helena Suková se zviditelnit nepotřebuje, pochybuji, že by si k ní nic nedovolil, když je jeho spolupracovnicí z Modré laguny.
Taky mě fascinuje, když si nějaká poškozená stěžuje na údajné sexuální napadení z roku 1979, navíc, když ještě tehdy byla dotyčná zavřená v blázinci pro pokus o sebevraždu a byla pod práškama.
A propó, není to náhodou dávno promlčené? Pokud vím, je promlčecí doba u sexuálního nátlaku (a to je většina případů, celkem údajně 35) pět let, u základních skutkových podstat znásilnění deset let a v případě spáchání znásilnění souloží nebo způsobení těžké újmy na zdraví patnáct let.
Češky zatím nejsou praštěné Američanky a podle způsobu vzniku a četnosti zřejmě nejde o českou analogii MeToo.
On není sexuální deviant. Jeho chování nebylo způsobeno sexuální deviací, ale narcismem anaprostou neschopností empatie. A přesvědčením, že jemu se nic stát nemůže. Říkalo se o něm, že donáší STB a všichni se ho báli.
Jde o to, že jeho neodolatelná touha po sexuální dominanci by nebyla diagnostikována.
Analogicky Kozak byl inteligentní člověk, který by své choutky dokázal navenek zastřít, podobně jako Cimický. Tedy záchrannou by nejspíše nebyl psychologický test. Záchranou by byla raná spolupráce policie s jeho psychiatrem.
Ale ano, to není sexuální deviace. Diagnostikována by nebyla.
Potkat ho, tak mu naplivu do ksichtu. A pak ho praštím.
Deviantní chování je z definice výrazné odchýlení jedince od společenských norem. Což Cimického chování v oblasti sexuality splňuje.
Alespoň vidíte, jak je to s tou psychologickou diagnostikou ošidné.
Kdežto léčíš se u psychiatra na hlavu? Odevzdej zbraň. Jasný jak facka.
Jéžiši. Budete mne učit znát vlastní obor?
Můj vlastní obor.
Ale co měl Kozák za poruchu nebo nemoc?
Fildu.
Kolik filozofů kdy lidem ublížilo? Ale asi ano, ke své škodě a škodě lidstva nevynalézají obranné zbraně. Jenom vynalezli bezchybné naváděcí systémy a fyzici jak najatí hned prostředek. Co aby se fyzici těm filozofům na to konečně vykašlali. Nutí jim někdo ty obranně bezpečnostní myšlénky? Nenutí. Filozof už vůbec, jen si tak písá.
Říká se: podle tvých slov se ti staň.
Filozof není milovník moudrosti, nýbrž milovník temnoty (sofia vs. zofos). Tím je à priori dáno zacílení jeho činů.
Jiný příklad, kdy správně zvolený název dá do vínku základní charakteristiku, jsou Piráti.
No vždyť zákoutí lidského mozku potažmo myšlének je jedna velká temnota a filozof může milovat brodění se tou možností (samozřejmě nezaměňovat s pavědou psych ologie).
Onehdá zde někdo písal, že filozofové nejsou schopni se dohrabat toho, by své myšlénky uvedli do praxe, vy zase- zacílení a činů k tomu.
Takže péremčinů. Vezměte mu brk a už si neškrtne, kdo jim ho dal do ruky. Mělo se zůstat u kupeckých počtů, tržního šolichání, když už se nutně muselo rýt a vyměňovat a žít zbůhdarma.
mělo být- psycho logie, samozřejmě
Proto by se mělo psát „filosof“ a ne „filozof“, aby bylo jasno.
Hledat v české pravopisné normě univerzální skryté významy a dovozovat z nich dalekosáhlé závěry o temnotě a moudrosti je poněkud… komické.
🙂
Přehlížet univerzální skryté významy slov (sic) je poněkud… lehkovážné. Ale kdo jsem já, abych jiným radil. Ať každý dělá, jak rozumí a umí.
Považovat současnou češtinu zbastardizovanou angličtinou za jazyk umožňující dobrání se k nějakým univerzálním skrytým pravdám vesmíru (rýpnu si opět novodobě psaným slovem gnóze) mi přijde skutečně poněkud lehkovážné.
filosofie je láska k vědění (σοφια)
filozofie je láska k temnotě (ζόφος)
Už jsme to tu brali loni v srpnu
https://web.litterate.cz/posledni-varovani/#comment-172551
Zapomínáte ovšem, že Budiž Světlo nemohlo by býti vyřčeno bez prvé Temnoty. Která je tudíž základem poznání, mystiky Temnoty. Odtud lásky k temnotě.
Co vás na tý škole učí…?!
Aha.
Váš výklad byl platný i před rokem 1993 ?
A pokud ano, jak vysvětlíte, že do té doby se filosofie psala výhradně jen se -s- ?
Panta rhei
vše se mění
co bylo
už není
Nyní již vašemu podání rozumím: seznal jste, že mystika Temnoty se základem poznání stala v roce 1993.
Rozejděme se v pokoji.
To je právě to. Že za základ považujete zjevené (z z roku 1993).
Snad jsem Vám to zjevil
odpočívejte v pokoji
Informace o léčení na psychiatrii je velmi choulostivá a může sloužit k nepěkným věcem. Já jsem to dělala tak, že pacient dostal zprávu do ruky (teda pokud jsem se obtěžovala ji napsat) a jestli ji předal nebo nepředal už mi bylo buřt. Pochopitelně u žádostí o zprávu ze strany institucí, doprovázenou ještě pacientovým výslovným souhlasem, to bylo jinak.
Mnohý lékař jiného oboru se v psychiatrii vyzná jen jako poučený laik a to ještě kdoví jestli. Když vám to
pak pacienti referujou, nemusí to bejt vůbec hezký.
On když nepsychiatr nedokáže diagnostikovat či léčit nějakou fyzickou potíž, odešle pacienta na psychiatrii (častěji se to stane, pokud už se člověk psychiatricky léčí). Může se trefit, ale nemusí. Takhle jsme přijali k hospitalizaci v době mého působení v Kosmonosích třeba pacientku se zánětem pobřišnice, pacienta s pokročilým selháním ledvin, vyskytlo se i selhání jater či zlomená noha. I mimo hospitalizaci se k nám posílají třeba pacienti s poruchami funkce štítné žlázy. Taky s epileptickejma záchvatama. To si jen tak namátkou vybavuju.
Proč to všechno píšu? Protože situace je daleko složitější, než se laickému pohledu zdá.
Temná zákoutí lidského mozku, který má až děsivou tendenci k autonomii, lidsky řečeno – dělat si co chce.
Kdo taková zákoutí nemá, ať první hodí kamenem.
Již dávno tomu, kdy například můj blízký přítel řekl při pohledu na několik vyvinutých školaček: „Kdyby byly myšlenky trestné, jsme všichni v lochu“.
Kdo ve snu nikdy nezabil nějakou lidskou svini?
Coby ve snu. V denním snění.
Dělala jsem to tak, že jsem hrála Doom a Quake a náramně jsem si užívala to střílení. V normálním běžném životě jsem vlídná a laskavá osoba, ale ty temný stránky se holt někdy projevěj, tak dbám přísně, aby se projevily společensky i lidsky únosným způsobem.
Budeme si do torny tajně strkat Maršálskou hůl.
Česko potřebuje válečnou armádu se 150 tisíci vojáky. Třetina by zamířila za hranice země, říká analytik Koštoval
Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/podcast-perimetry-daniel-kostoval-valka-na-ukrajine-armada-mobilizace-povinna-vojenska-sluzba-drony.A240621_114520_ln_domov_jth
.
jo jo, jak se nam ty hoaxy z prezidentske volby hezky zhmotnuji…
Z té substance nevznikne ženština pojmenovaná císařem jménem Silael.
Sirael.
Zhmotňování je složitý proces a nikdy dopředu nevíme bude-li to Silael, nebo Sirael. Dokonce se velice často stane, že proces vyústí na na stole ležící roztodivný kus.
Treba tenhle…
Jo, hlavně se přitom nesmí nikdo hejbat.
Tak si myslím, že je to chobotina, v 1974-1976 som absolvoval ZVS a mám poňatie ako to fungovalo. Nech si mládež rozmyslí za koho položí svoj úbohý život. Naozaj to stojí obetovať kvôli tejto tzv.demokracii? Akože vybudovať schopnú armádu je zložitá a náročná úloha. A to nehovorím a bahneni sa v srackach posledných 30 rokov……..
No moment, vy si vazne myslite, ze si kdokoliv muze zvolit za koho polozi zivot? I kdyz vcas neemigruje nekam mimo dosah?
Re: tzR, jozka
Doplním jozku.
Vy si opravdu myslíte, že dnešní mládež s kilogramem telecího masa namísto vlastního mozku je schopna o problému, který jste popsal, jakkoli přemýšlet – třeba i blbě (vycházet z nesprávných premis)?
Pozor – přichází urážka – vy si prostě myslíte, že v Čechistánu jsou mladí lidi stejně blbí, stejně staří a stejně hnusní, jako vy.
Abych aspoň trošku ospravedlnil to, co jsem napsal výše – mám synka, který je ekonomicky více než soběstačný od svých zhruba 16 let, přičemž ještě dokázal vystudovat SPŠ a roční učňák plus státní zkoušku.
Tudíž se dá předpokládat, že není úplně vymaštěný čtením fejsbůku a podobných hovadin.
Trvalo mi půl roku, než jsem ho přesvědčil, že by bylo OPRAVDU dobré nechat si vyrobit cestovní pas.
Vždyť se přece nemůže stát NIC špatného! Jsme v EU a v NATO a svět je krásný a TY ( TY jsem jakože já) jseš vůl a pesimista! A starej a hnusnej!
Teprve tento týden připustil, že by bylo dobré, aby si on i jeho „kopretina“ zašli na úřad zažádat o vydání pasů…
Abych to shrnul – židi si taky mysleli, že nebude tak zle, až „najednou“ zjistili, že stojí na rozřazovací rampě, z níž sice vedou dvě cesty, avšak obě končí v kremační peci.
Pas nestačí. Co potřebují k němu jsou prachy. Ne v bance, ale hotovost v sejfu. Něco mezinárodně platného, podle mě švýcarské franky. S naditou peněženkou se prchá snáz.
Targus
Oni židé věděli, nebo alespoň tušili, ale co měli dělat, když je nikdo nechtěl.
Zjistěte si něco o konferenci v Évianu
např. https://www.moderni-dejiny.cz/clanek/evianska-konference/
nebo alespoň wiki https://cs.wikipedia.org/wiki/Konference_v_%C3%89vianu
No a abychom z židů nedělali úplné blbce, konečné řešení židovské otázky také nebylo původně rychlé odstranění židů v Auschwitz-Birkenau.
Němci nejprve uvažovali o tzv. Plánu Madagaskar.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Pl%C3%A1n_Madagaskar.
Sice to nakonec mělo skončit smrtí většiny židů, ale když vydrželi v poušti na Sinaji, Madagaskar by pro ně byl ráj.
jozka áno, vnútorne áno. Húpacie koníky a kačenky nerátam 🙂 🙂
To není jen tak. Řehka už nechce strkat Černochové do… torny maršálskou hůl, a ejhle, jaké z toho má potíže.
Se mnou už je to fakt špatný. Schválně – co jsem četla na první dobrou místo slova torna? No, koneckonců podle Freuda je to skoro totéž.
Damy a pani, Biden se prave sam odkragloval. I Demokrati krici, ze musi pryc. Byla to tragedie, divat se na zmateneho bleptajiciho starika, ktery na podium uz nepatri. Patri nekam do opatrovny.
Nejhorsi na tom bylo, ze on se uz vlastne nedokaze normalne hybat, je takovy cely ztuhly, zmrazeny… No poprask.
Nevim, co vsichni mate. Vemte si, jak vypadalo to, co stvoril Dr. Frankenstein. Tohle je o vesmir dale.
Stejná analogie jako u nás – stejně toho senilního pochcávajícího se geronta budou volit ve velkém, a to jenom jako vzdor vůči Trumpovi. Stejně tak u nás vyhrál komunistický aparátčík a bruselský lokaj v prezidentských volbách – jen díky tomu, že mu většina voličů dala hlas natruc Babišovi.
Každopádně je to pro USA, konkrétně demokratickou stranu, neskutečný lapsus, že nejsou sto najít normálního kandidáta. Copak to nikdo nechce dělat?
Myslím že i loutkovodiči toho zmateného starce si drbou hlavu, že tentokrát už to opravdu přehnali a jestli by nebylo lepší se o moc podělit. Pořád lepší ztratit trochu vlivu pro někoho, kdo je na naší straně, než přijít o úplně všechno.
Poslouchal jsem chvíli náš rozhlas a tam se rozplývali nadšením pro dědu Bideta, asi dostali notičky z jedné ambasády u nás (hlavně nejmenovat).
A taky přeji dětičkám pěkný začátek prázdnin.
„Vyměňme ho! Bidenova nezvládnutá debata vyvolala mezi demokraty paniku“
***
(..) Začaly se též objevovat hlasy, zda by se ještě nedalo stihnout Bidena jako demokratického kandidáta nahradit. Ani on, ani Trump nebyli zatím svými stranami oficiálně nominováni. Uspěli sice v primárkách, a v Bidenově případě naprosto hladce, protože jako úřadující prezident nečelil žádné skutečné opozici, ale nominováni budou až v létě na národních sjezdech svých stran.
Naděje nespokojených demokratů, že by se jim Bidena podařilo na kandidátce nahradit, jsou ovšem velmi mizivé. Stávající prezident by totiž kvůli úspěchu v primárkách musel sám odstoupit, a že by o něčem takovém uvažoval, to dosud ani nenaznačil. Jeho strana a voliči se tak musí držet naděje, že to pro Bidena vážně byla jen slabší chvilka a že v příští debatě, naplánované na 10. září, se proti Trumpovi ukáže v lepším světle. (..)
https://www.novinky.cz/clanek/volby-usa-vymenme-ho-bidenova-nezvladnuta-debata-vyvolala-mezi-demokraty-paniku-40478207
Ale existuje nejaka finta, nemozneho prezidenta odstranit. Jenomze pak by se tam dostala Harrisova. Dalsi poprask.
Ne, vypada to, ze uz to neni mozno udrzet v chodu… jen je napinak, jak to vlastne udelaji.
K tomuhle mám jen dva postřehy:
– pokud by Biden odstoupil, první na řadě je právě ta snad ještě hořší (protože opravdu mimořádně tupá) Kamala Harrisová. Pokud by ji demokraté chtěli přeskočit, budou mít problém s velkou skupinou svých voličů – černými ženami. Ty berou Harrisovou jako „jednu z nich“ a její odstavení by považovaly křivdu. Jedinou možnou alternativou pro ně je jiná černá žena – Michelle Obamová (přezdívaná republikány „Big Mike“) – té se do toho ale vůbec nechce. Čili je to pat.
– je ale otázka, zda se vůbec demokraté musí ohlížet na nějaké šance Bidena či kohokoliv jiného u voličů. Oni totiž (na rozdíl od republikánů) pochopili, že cílem voleb není přesvědčit co nejvíce voličů, ale zajistit pro svého kandidáta co nejvíce odevzdaných volebních lístků. Před 4 lety to zvládli pomocí korespondenční volby (kdy výsledek voleb postavil na hlavu vše, co platilo u každých předchozích voleb nejméně od WWII), letos na tenhle fígl chtějí svou vlastní „sklizní hlasů“ reagovat i republikáni. Ale už se začíná mluvit o jiném triku – ilegální migranti (a že jich je) dostávají, aby mohli hledat práci, jakási provizorní čísla sociálního pojištění (v USA na rozdíl od nás neexistuje nic jako občanské průkazy, trvalé bydliště či jiné byrokratické prvky zabezpečující volby – prostě se zaregistrujete jako volič a jdete volit, kde chcete). Vláda tvrdí, že tahle čísla neumožní imigrantům bez občanství volit, ale už se prý objevila v seznamech voličů – takže se ty seznamy přestaly zveřejňovat. Pak se budou moct demokraté vybodnout na prťavé swing states a v pohodě za pomoci ilegálů překlopí dosud republikánskou baštu Texas se všemi jeho voliteli (další hezký prvek americké volby – nerozhoduje celkový počet hlasů v celých USA, ale získané počty volitelů za jednotlivé státy, kde mohl být výsledek klidně těsný ale vítěz bere vše) – a opět demokracie slavně zvítězí. Takže demokraté, i kdyby postavili jako kandidáta mrtvolu.
A asi nejlepší je třetí postřeh – hodně komentátorů říká, že ať už ty podzimní volby vyhraje kdokoliv, druhá strana se s prohrou tentokrát nesmíří. Nastanou nám zajímavé časy.
„Copak to nikdo nechce dělat?“
Stejnou otázku jsem si kladl, když tvolili do čela ÚV KSČ Jakeše.
Není to diskriminace, odsuzovat seniora? Pročby nemohl zkušený politik být presidentem …
Ageismus! (Čti ejdžizmus.)
Nechal bych to tam na nich ..
To jistě, ale prdel to je……
Vevča
Že se nedokaze normalne hybat by vůbec nevadilo, problémem je hlava (mozek).
Když nefunguje mozek, nefunguje většinou ani tělo. Opačně to kupodivu neplatí.
Tak prý výkon Bidena v dnešní prezidentské debatě s Trumpem byl propadák. Shodují se na tom všechna ussácká a nakonec i česká média. Zatím jsem ale nečetl spekulaci, co debatě říká Vladimír Putin. Hádám, že ruský prezident seděl u televize s Peskovem a oba se smáli, až se za břicha popadali.
Dr Putin v tom ma jasno: volte ospaleho dzoua!
Tak když se tak ptáte…
„Komentář Kremlu k debatě Biden-Trump
Ruský prezident má na práci důležitější věci než vstávat brzy ráno kvůli takové příležitosti, uvedl mluvčí Dmitrij Peskov.
Americké prezidentské debaty ruského prezidenta nijak zvlášť nezajímají a neměl důvod sledovat čtvrteční večer, uvedl v pátek mluvčí Kremlu Dmitrij Peskov.
Během televizního střetu ve studiu CNN v Atlantě mezi prezidentem Joe Bidenem a bývalým prezidentem Donaldem Trumpem se objevila otázka Ruska – oba soupeři se navzájem obvinili z „povzbuzování“ Vladimira Putina k zahájení válečných akcí s Ukrajinou v roce 2022 a ze slabého postoje vůči Moskvě.
Ruští novináři se Peskova zeptali, zda Putin sledoval debatu v přímém přenosu. „Snad nečekáte, že si ruský prezident nastaví budík, aby se brzy ráno probudil a sledoval debatu v USA?“ řekl s odkazem na časový rozdíl mezi oběma zeměmi.
Vnitřní volební politika v USA „v žádném případě nepatří mezi prioritní témata naší agendy“, dodal. Putinův úřad bude výroky kandidátů včas analyzovat, ale jde o vnitřní záležitost USA, zdůraznil Peskov.“
https://www.rt.com/russia/600145-peskov-biden-trump-debate/
Vevča
Už aspoň rok se objevují spekulace, že krátce před volbami Biden odstoupí/bude odstoupen a místo něj bude za Demokraty kandidovat proti Trumpovi Michelle Obama… A teď zase vykutali (jako další možnost) Hillary Clinton…
Takže byla – nejspíš cíleně – vyvolána situace, kdy se nutnost výměny Bidena stane naprosto evidentní.
Všechny tři možnosti jsou pro celý svět (velmi pravděpodobně) dost zoufalé…
Potěš nás koště.
Me hlavne fascinuje jak se dalsi hoax (ze Biden je nepouzitelny senil) potichu stava skutecnosti.
Michael Obama + Hilary Clintonová + Bidet mohou vytvořit radu starších a řídit vše společně. Víc hlav víc ví!
Roztomile bylo, kdyz za Obamy apelovali Hillary a Joe na Putina, aby predal vladu v Rusku nekomu mladsimu.
Jenom pripominam:
Putin *1952
Hillary Clinton *1947
Joe Biden *1942
Je vidět, jaký je ten Putin zabedněný hlupák! Nejen že nedal na moudrou řadu, ale dokonce ani nevyužil příležitost zeptat se, koho místo sebe!
Když si naděláte do kalhot, taky zamrznete.
Samozřejmě, to překvapí i ostříleného politika. Někteří to praktikují natolik často, že by se vyplatilo přilepit jim herkulem k zadku nočník. Má to i výhodu – jestliže se politik rozhodne sednout, netřeba mu židle.
OT
EU potřebuje v příštích deseti letech dalších 500 miliard eur na obranu. Na tiskové konferenci po summitu EU v Bruselu to řekla šéfka EK Ursula von der Leyenová.
https://t.me/tass_agency/257546
A dalších 500 miliard eur pro Ursula von Pfizer. Nejvyšší čas odebrat důchodcům další tisícovku, jinak hrozí, že to nedáme dohromady.
To se natiskne…..
Napadá mě píseň od Kamelotu Tahle země není pro starý, kde si na závěr zpěvák povzdechne, že tahle země není pro mladý.
Jedna zajímavost, po neúspěšném puči v Bolívii prezident vyměnil velení v armádě, a kromě jiného i bolívijského námořnictva. Což je hodně zajímavé, protože Bolívie přístup k moři nemá. Přesto jejich námořnictvo skutečně existuje a má 173 lodí na jezeře Titicaca a k tomu cca. 9000 km sjízdných řek. A asi 5000 námořníků.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bolivia_Navy
Tak bychom mohli podporovat nápad , aby Černochová zřídila české námořnictvo a vesmírné síly. Generály už má, přeškolí je na admirály a kontradmirály.
Letadlovku na Lipno a ponorku u Karlova mostu.
Serál „Jistě, pane premiére“.
Humphrey: „Máme všeho všudy 4 bitevní lodě. Takže by nám stačili 4 admirálové a jeden velkoadmirál.“
Premiér Hacker: „No a kolik máme admirálů?“
Humphrey: „Šedesát.“
Byly doby, kdy jsem se smal Italum za ministerstvo kolonii v dobe, kdy uz zadne kolonie nemeli. Dnes mame zmocnence pro obnovu Luhanske oblasti a smich mne presel.
Re: jozka
Jen se klidně smějte. Přestaňte, až zjistíte, že máme ministerstvo pro Sibiř.
No moment, toho se ještě dočkáme. Libtardi si to nechtějí připustit, a spolu s nimi množství dalších, ale jsme ve sféře budoucího vlivu RF. Upřímně, už by se naši politici potají měli začít učit častušky a kozáček. Putin to řekl jasně, hranice NATO z roku 1997. Na rozdíl od našich politiků on v těchhle případech nekecá ani nežertuje.
Mně by to vyhovovalo.
No tak pokud vím, měli jsme námořníky jak za první republiky, tak za socialismu. Tehdy totiž mezi RČS (později ČSR a později ČSSR) a Maďarskem tekl Dunaj.
Proč by Bolívie nemohla mít námořnictvo, když jezero Titicaca tvoří hranici mezi Bolívií a Peru a další řeky (v džungli, kde nejsou žádné komunikace) mezi Bolívií a Brazílií.
No a vesmírné síly AČR, všeho do času.
https://acr.army.cz/informacni-servis/zpravodajstvi/ceska-republika-se-podpisem-pripojila-k-centru-vyjimecnosti-nato-pro-vesmir-241723/
Taky jsme měli Československou plavbu labskou -https://www.cspl.cz/
V dobách té „nesvobody“ jsme – co by suchozemská federace – disponovali druhou největší flotilou námořních lodí na světě mezi státy bez mořského pobřeží, bez přístupu k moři… Dokonce nám patřila jistá malá část území myslím v Hamburku, atd…
Jistý privatizační fantom z Harvardu se o ni s posvěcením otce reformy kompletně postaral… Dodnes vzpomíná se slzou v oku na doby zdejší porevoluční privatizační hojnosti …
Gerde, námořníci?
Nejsou to nářečníci, případně nájezerníci?
Gerd
Mne napadá jiná – není lepší (přesto, že je americká)?:
Ta zem je tvá zem, ta zem je má zem,
od Kalifornie po New York Island,
tam můžeš bloudit, jak se ti zlíbí,
ta zem je všech, to každej ví.
….ti co jim to vadí, ať si jdou, kam chtěj „
Ano, The Rangers, Jarka Hadrabová, text Ondřej Juřík, původně song of Woody Guthrie. Guthriové, Dylanové a Krylové nám tu chybí….
Žeby nastal čas tančení na hrobech svých nepřátel? Není to jen bouře ve sklenici vody?
Pokud je ten Martin Foltýn (npor. v.v.) opravdu Obuchův bratr, tak je to, obávám se, docela dost znepokojivé.
Tam nejde myslím jen o nějakou „mafiánskou kauzičku“, pro peníze udělá hodně lidí hodně zajímavé věci, ale ten člověk má za sebou velmi pozoruhodnou životní kariéru.
Dal se snad ne přímo k armádě ale k silovým složkám Ministerstva vnitra, vyrážel na zahraniční mise nejen do Kosova ale třeba i do Afriky (tam se „proslavil“ tím, že holýma rukama zabil dva nouplísáky – i když těla se nikdy nenašla), pak řádil u té brněnské policie (jeho „Delta team“ vyžívající se v brutalitě, zůstal za ním přinejmenším ubitý Vietnamec), a v ozbrojených složkách skončil až když se připletl k vydírání „lepšího člověka“, což už nešlo zamést pod koberec.
Když už nemohl pokračovat ve státem schváleném násilí, vrhl se aspoň na násilí předstírané – pasuje se do role „jediného evropského odborníka“ na útrpné právo, jezdí po historických akcích, kde předvádí, jak se mučilo, zakládá si firmu na historické zbraně a patrně i „kaskadérské kousky“ (Czech Stunts Special Projects) a motá se všude, kde jde o mučení (dodává repliky mečů kata Mydláře snad i pro Národní muzeum, plete se do vzpomínkových akcí na Stavovské povstání a zejména popravu českých pánů…), na Facebooku vystupuje pod přezdívkou „Vidocq Molon Labe“ (Vidocq byl bývalý zločinec, který přešel na druhou stranu a založil francouzskou Sureté, „Molon Labe“ je údajná odpověď krále Leonida na výzvu ke kapitulaci před bitvou u Thermopyl, dnes spíše známé heslo nejen amerických majitelů zbraní ve smyslu „zkuste nám je vzít“).
Na mě tedy působí dojmem člověka fascinovaného násilím, který hledá každou příležitost, jak se ho beztrestně dopouštět na komkoliv, kdo se namane. Jestli budou ty psychotesty a tenhle člověk má zbroják, doufám, že bude první na řadě.
No a hlavně mi přijde, že je-li to Obuchův bratr, tak oba vyrůstali ve stejném prostředí, které je nejspíš velmi podobně formovola, oba si zvolili podobnou profesní dráhu v silových složkách a Otakar jen možná (zatím) nedostal příležitost se plně projevit ve stylu svého bratra.
Ale nedivil bych se, kdyby mu už preVítek rekonstruoval nějakou historickou pracovnu v Kachlíkárně (nebo třeba Petschkově paláci).
análně-sadistický typ (podle Freudovy typologie…) bude pěkně lakomý, rigidní názory, ulpívavé myšlení.
Sexuální vývoj regredoval k anální fázi, preference libých pocitů při zadržování stolice. Pravděpodobně i fetišista :))
On je asi i sám Velký Obuch docela zajímavá postavička – já třeba žil v dojmu, že u Vojenské policie skončil, protože s paní ministryní „nechtěl jezdit na Libavou“ a on tam prý budoval spiklenecké centrum:
https://ekonomickydenik.cz/vsichni-tady-kradou-na-vojenske-policii-vznikala-spiklenecka-protikorupcni-bunka-pod-taktovkou-slachtovcu-a-za-ticheho-souhlasu-bradacove/
„Vybraní kriminalisté dostali v lednu SMS zprávu, že mají přijít na adresu v Eliášově ulici v Praze 6 v tolik a tolik hodin, kde sídlí právnická nezisková organizace. Potají se k nim po odchodu z velitelství přidal náčelník Otakar Foltýn. Sebrali jim telefony a Vendula Kwaśniaková těch asi 10 lidí budoucího tajného týmu instruovala, jaké mají získávat informace a jak s nimi mají nakládat. Dozvěděli se mimo jiné, že o všem ví Vrchní státní zástupkyně v Praze Lenka Bradáčová,“ uvedl jeden ze zdrojů Ekonomického deníku, který si přál z pochopitelných důvodů zůstat v anonymitě.
Navíc jestli je ten velmi pochybný Martin Foltýn opravdu bratrem Otakara Foltýna, tak by mě dost zajímalo, jak mohl Velký Obuch držet nejpřísnější bezpečnostní prověrku, kterou ke své funkci musel mít. Tam nejde o žádnou „presumpci neviny“ ale o potenciál k průšvihu a to s takhle kontroverzní blízkou osobou snad musí předpokládat i slepý.
V Bolívii teď prý taky měli nějakého iniciativního zeleného bezmozka… že by byl Pinochet náš vzor?
https://blog.idnes.cz/zboril/poruchy-imunitniho-systemu-statu-vojak-otakar-foltyn-ex-policista-a-kat-martin-foltyn.Bg24060720
SSoudruh Ropušan tedy hájí civilizované lupiče a hromadné vrahy, proti kterým Kozák byl břídil. Agent satana a jeho Aspen institutu káže o civilizovanosti, demokracii a slušnosti.
Měl bych jen drobný dotaz k té podružné zmínce o použití výnosů ze zmrazených ruských aktiv v EU „na Ukrajinu“.
Ďábel se myslím skrývá v detailu, jak tady vždy tvrdil oblíbenec LíBoDémo…
Jednak je dost rozdíl mezi samotnými zmrazenými aktivy, na které si ani celá EU i přes preVítkova velkohubá prohlášení (zatím) nedovolila sáhnout a výnosy z nich a hlavně je myslím podstatné, jakým mechanismem mají být ty výnosy použité.
Některé zdroje se zmiňují o jakémsi „Evropském Mírovém Fondu“ (ze kterého platí Evropa zbraně pro Ukrajinu, tj. Ukrajina jako taková dostane až to, co podle svého uvážení od svých dodavatelů za své ceny EU nakoupí), další zmiňují jiný Fond pro rekonstrukci Ukrajiny (čili Ukrajina opět neuvidí ani euro/dolar/rubl/hřivnu, EU si opět sama rozhodne, které spřátelené firmě zaplatí přátelskou cenu za jakousi evropou vybranou aktivitu při „rekonstrukci“ Ukrajiny). No a hlavně se říká, že tohle byla jediná cesta, jak dát aspoň jakous takous záruku za slavnostně ohlášenou půjčku zemí G7 pro Ukrajinu – ty zabavené výnosy z ruského majetku mají být použity na její splácení.
Já tomu tedy dvakrát nerozumím, ale osobně to vidím tak, že tímhle EU Ukrajině definitivně řekla „zapomeňte, že byste kdy od nás dostali u nás zmražený ruský majetek“ (tj. to, o co Ukrajina žebrá už od začátku) a ještě se jim vysmála, že o použití těch plánovaně zabavených výnosů rozhodně nebude rozhodovat Ukrajina a s největší pravděpodobností si je jen KoZa přendá z jedné kapsy do druhé….
Být Zelenským, tak teď buším pěstičkama do stolu a utírám si frňák.
Orientuje se v tom někdo lépe? Jak to s tím vlastně je?
V každém případě je jakékoliv zmrazování cizích peněz nezákonné. To samé platí pro výnosy – úroky.
a co je zase tohle…? Policejní mluvčí uvedl, že „i kdyby ho chtěla hlídka identifikovat podle fotky a kamerového záznamu, stejně by ho nepoznala, protože si Kozák obarvil vlasy na černo… “
No pokud si dobře pamatuju, na ochoze pobíhal blond’ák s kvérem…
Jede můj kamarád říkával: „Budeme pořád lhát, na konec se prolžeme až k pravdě.“
Asi nekvalitní, levná, barva, co nevydrží.
😛
Odpor proti Rakušanovi je daleko menší, než se Vidlákovi zdá.
Víte, ony mají podobné průšvihy tendenci se kupit. A to často až geometrickou řadou. Nevyplývají totiž z nějaké řady náhod či nešťastných okolností, ale z neschopnosti či všehoschopnosti dotyčného, kolem nějž se všechny ty lapsy postupně kupí. A ona ta skříň s kostlivci jaksi nemá nekonečnou kapacitu a shnilé hnáty mrtvol tlačí čím dál víc na chabé panty dveří oné skříně. Nepočítaje smrad hnijících zbytků masa a cárů kůže, který se line všude kolem.
I mezi volič 5k jsou odpůrci Rakušana, ale jakákoli diskuse S nimi končí argumentem „… možná je to lump, ale pořád lepší než Babiš…“
Máte na mysli takové 5 k „menší zlo“?
Babiš – to je taková univerzální zbraň.
Občas se vyčistí a vyzkouší, je-li ještě funkční (po 1000 + 1 se vytáhne kauza Čapí hnízdo) a opět uloží na bezpečné místo. Nikdy zatím nezklamala 🙂
Jistě, v každém systému existuje kritická hranice chybovosti, jenž už jakékoliv zpětné vazby „neopraví“ . Tady se ovšem spíše přikláním na stranu pana Aleše – bohužel je nutné konstatovat, že obecné vnímání páně z božího dopuštění ministra vnitra, jest malinko, lépe řečeno o dost jiné, než presentuje Vidlák.
Přání ( s kterým se ztotožňuji ), jimž je zmizení navýsost „účelové“ ( milosrdná formulace ) politické partaje z českého politického hnojiště , je sice skutečně na místě, ovšem právě vzhledem k vlastnostem, schopnostem, postojům a názorům zdejšího, především městského elektorátu, je vvtomto případě přání otcem myšlenky.
Velice rád bych se mýlil, to bez diskuze, i když pokud skončí tento deprivant, bude okamžitě nahrazen typově, charakterově, morálně i mentálně naprosto identickou personou, u níž ( díky tomu, co ona partaj představuje ) je na místě obava, že bude vybrán ještě větší „kalibr“ , třeba Farský …
Nepřízeň mainstreamových presstitutů je v případě demoliční party spíše epizodkou, a demolice je, dle mne, schopna v případě takového ohrožení náležitě zakročit, a pro tento případ má i Vítek dost třaskavého materiálu plus pák na chvilkou procitlé novinářské hyeny, redakce, včetně ovlivnění množství reklamy v takových titulech, atd. – nebo-li by „problém“ řešil „trh“ …
Uvědomme si prostý fakt, který demonstruje hrůzný stav mentality elektorátu – z celkového počtu zabitých a zraněných při onom činu na půdě FF se na naprosto salámistické MV, PČR, nemluvě o SZ, obořila JEDNA JEDINÁ MATKA !!! Zbytek poslušně čekal, polykal jedno Vítkovo prohlášení za druhým bez jakékoliv reakce, nebo-li vrcholná forma apatie v praxi.
Zde je volič tak „kvalitní materiál“, že ani smrt/těžké zranění potomka není dostatečným impulsem k náležité aktivitě. Skvělý elektorát, bez diskuze – vše korunoval ukro hadr vedle vchodu na onu FF …
Proboha, co si od takové populace kdokoliv slibuje, neb právě ta populace by měla být onou skrytou silou …
To samé média, která jsou si vědoma ,i přes svoji zparchantělost , toho, kdo že je v této kolonii tím větším psem, který …., však víte co … Jde o jejich profit, o budoucí existenci, o bytí – o nic menšího .
Vítek má jednak velkou moc, příliš mnoho toho ví, disponuje dozajista spoustou citlivých informací především na své koaliční partnery, i na redakce médií ( dá se očekávat, že jako náhodou by se na skutečně vzpurný titul u konkurence objevily vskutku zajímavé informace… ) .
Demolice si je toho vědoma, voliči to sami neřeší – je léto, dovo, a ono to v okurková sezóně vyšumí. Zatím chybí, a chybět dále bude dostatečně silný politicko-mediální tlak …
Velice rád bych se mýlil ( I když samotný odchod MV by nic neřešil ) , ale zkušenost velí k pesimismu…
Je to k pláči, pane Minorito, ale podle mne jste to bohužel vystihnul!
Taky mi to tak připadá.
No, obecne, tady nefunguji zadne argumenty. S vyjimkou obecneho „protoze proto“ a jejich aplikaci typu „protozeBabis“ (na Slovensku „leboFico“.
Vyzkouseno. Tady pomuze az (a Vidlak to neslysi rad) kdyz dopadneme vsichni tou drzkou na asfalt.
S tím souhlas, ono je to ještě horší – u vcelku velké části voličstva ani to rytí držkou v betonu nepomůže. Jednak si mnozí myslí, že jich se to nedotkne, a ne zrovna nepočetná množina obyvatelstva bez mrknutí oka udělá doslova vše možné i nemožné na konto kohokoliv, tedy především sveho okolí, pro zachování svých prebend, životní úrovně, statusu.
On nám nejen oknem leze dovnitř kříženec feudalismu a kapíku bez omezení, bez přívlastků, přičemž plebs tomuto lapsu ještě tleskám, nebo rovnou hýká nadšením.
Ona lidská psychika jest sakra temná záležitost – není to tak dlouho, co se hromadně chodilo na náměstí ne korzovat, ale na lámání v kole, nebo sekání končetin, či jinou krvavou produkci. Nejsme jiní – koukněte se kolem sebe, do diskuzí, jaká míra potlačovaného individuálního zla v populaci dřímá a dere se na světlo boží v čím dál větším množství a nemilosrdnosti …
Ve chvili, kdy budou ryt drzkou v asflatu si uz dost dobre nebudou moct myslet, ze se jich to nedotkne. Ano, vim, ze moje drzka bude tamtez. A taky vim, ze chvili, kdy pronesu „jasemvamtorikal“, jeste mi tu drzku o asfalt obouchaji. Protoze na jinem kom si lepe vylit vztek nez na tom kretenovi, co mi ukazal, jaky jsem kokot, ze?
Tady může být kořen úspěšnosti Antibabiše a protidezolátských praktit. Na někom si vylít vztek, nejlépe za vlastní chyby. Oběť. To vždy funguje. A ve stádu, ať není koho potrestat.
Němečtí vojáci, řádící na Východě měli říkat, že jim nadřízení řekli, ať oni konají svou „práci“ co nejlépe. Zodpovědní jsou nejvyšší velitelé, oni ale ne.
To si nemyslim. To je spis nadrilovany pocit prislusnoti k tem lepsim, zodpovednejsim, uspesnejsim… a funguje to tak uspesne, ze tomuhle pocitu propadaji i ti, kteri maji sami holou prdel.
Jde o současné přesvědčení demofans, a v budoucnu se to rytí některých dotkne, ať chtějí nebo ne. Budou však okolo sebe kopat, frustrace bude obrovská, a nebudou chtít ztratit tvář. Nepředpokládám, že chcimírové budou prahnout po tvrdé odvetě, ač by mohli mít mnohdy na takový projev nárok. To spíše uražená arogance a frustrace demofans mohou rozpoutat nehezké věci, stejně jako jejich obavy z odvety.
A to nebereme v potaz stávající silnou ukronáckovskou „menšinu“ co by skrytý kontingent, nemůžeme se tvářit, že neexistují, a že nemají svoje pro nás zcela fatální zájmy.
Další proměnnou jsou tmavočeši a jejich státem dotovaný životní standart – co se bude dít v momentě neexistence či silné redukce zdrojů …
Kolaps je plíživě probíhající proces , jenž pouze nabírá na dynamice, a končící , vrcholící nějakou zlomovou událostí, jenž je ovšem pouze vyvrcholením, finální scénou.
Paní Šimůnkovou znám osobně. Je to velice statečná žena a držím jí palce.
Jenže podobně nekriticky jako fanoušci Rakušana se chovají i fanoušci Babiše, když se dostane do problémů on.
Nevím, jestli je výhoda, že Rakušan má fanoušků 7% a Babiš 30%.
Nechci být za ex – offo Andreje, ale tu příšeru z něho udělala především média ( mimo jeho vlastní přešlapy ) – denně i klidně 24 hodin neustále dokola vnucovaná podoba antikrista, satana, vraha malých dětí, nepřítele všeho živého, odpovědného za veškerá příkoří i hospodářské anomálie.
Jistě, dokud platil kampaň modrým, byl klid. Jen se sehbul pro politická témata válející se na chodníku a uspěl, bylo okamžitě zle, a to tak, že velmi.
Jistě, sejří mne jeho podpora ukronácků, Vrbětice, Covid, lavírování v otázce EU,jeho podíl na nynější energetické realitě ( herr Havlíček ) , atd.
Ale nikdy nešel tak nízko a tak zákeřně jako demolice, nevyužíval nemocné potomky, neorganizoval mediální lynče, nevládl zde strach z jiného názoru – až ten covid s tím vším zatřásl …
Rozhodně nebyl v otázce hospodářství takový gauner a kopyto jako nynější hladová demolice. Oligarcha s vetšími ohledy, než echt libodemokraté … Jakoukoliv spoluprací s demolicí si podepisuje ortel …
Nedělám si o něm iluze- nakonec kdo normální vleze mezi tu špínu v politice …
to jste mu udělal radost :)) Rakušanovi… No myslím, že naopak.
zdroj?
Parní stroj je úžasné síly zdroj!
https://www.nn.ru/text/gorod/2024/06/27/73762694/ Dražší i než u nás ve školách.
Re: Onanym
Opravdu dražší? Chtějí v rublech necelou čtyřku měsíčně, to je podle aktuálního kurzu hluboko pod českou tisícovkou.
PROČ se snažíte lhát, když to neumíte?
Pane Targusi, mirabelky už kvasí 🙂
Re: Iggy
Kolik máme v bečkách? Je toho k vypálení aspoň hekto?
Samozřejmě že je u nich dražší platím cca 750 Kč obědy ve školní jídelně.
A to máme oproti rusku více než dvakrát vyšší průměrný plat.
Re: Onanym
Ještě by bylo perfektní, kdybyste začal rozlišovat platbu za
– školní oběd
od platby za
– pobyt dítěte v mateřské školce.
Dětskij sad totiž není školní jídelna.
Blbec si přišel pro pravidelnou denní dávku ponížení.
Je úplně tupej, ale ideově pevnej.
Jsem zvědavej, čím to tady zasyflí zítra.
Srovnávejme tedy srovnatelné. Podle článku je oběd ve školní jídelně около 110 рублей. Tedy cca 600kč měsíčně.
CZ školní obědy: 750kč
RU školní obědy: 600kč
CZ Průměrný čistý plat: 36000kč
RU Průměrný čistý plat: 16300kč
Hmm a kolik % obyvatel opravdu dosáhne na ten „průměrný“ plat ?? Drtivá běžných občavů žije s příjmy daleko nižšími než těch 36 000,- ČISTÉHO !! A super se mají matky samoživitelky s příjmy 15-20 000,-..
Průměrovat je velice ošidné – když má někdo 300 000,- a druhý 30 000,- tak průměr 165 000,- nevypadá vůbec špatně.. Já bych ho bral..
PS. Ten Váš průměr platí tak pro Prahu, jinde by se vám za to vysmáli nebo by jste v hospodě dostal přes „pusinku“…
To, co říkáte by mohlo být relevantní jenom pokud by v česku byla výrazně vyšší příjmová nerovnost než v rusku. Pak by se dalo mluvit o tom, že průměrný plat není relevantní ukazatel pro dvě země s výrazně jinou distribucí platů.
To nicméně není pravda.
Průměrný měsíční plat CZ: 45 573 kč
Medián měsíčního platu CZ: 38 236 kč
Průměrný měsíční plat RF: 104 000 RUB
Medián měsíčního platu RF: 95 000 RUB
Vidíte, přišlo to samo..
No a platí, že dvě třetiny zaměstnanců na průměrnou mzdu nedosáhnou, poněvadž ten medián je 36 500.
https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Juchelka-ANO-Realna-mzda-stale-neni-ani-na-urovni-roku-2018-757613
Skolni obedy dle idiotskyho clanku a anonyma budou pekny blaboly. Zadnej rus si je pro sve deti nemuze dovolit , v clanku jenom si ty vobedy uvareji ,aby se blbci meli vocem bavit.
600 Kč za 20 obedov ja sice v prepocte na vysku platu viac ako 750Kć v CZ, ale co takto priratat k nakladom na dieta aj potraviny pre dieta celkovo, teplu vodu a vykurovanie, pripadne benzin na zozvazanie deti do skol a po kruzkoch? Plus dalsie „dobrovolne“ poplatky za skolu a kruzky.
Lenze to pre tu nasu vyspelu demokraciu porovnanie vyznelo dost uboho.
Ked uz porovnavame tak skusme zahrnut vsetko co sa toho tyka a nielen jednu vytrhnutu polozku.
I v širším srovnání vychází CZ pořád výrazně lépe. Viz. třeba porovnání poměru životních nákladů a cen v různých zemích na odkazu níže. Používá data z let 2022 a 2023 (takže evropa by měla vycházet ještě hůře) a poměr přesto pro RF nevychází moc dobře.
https://www.worlddata.info/cost-of-living.php
Index životních nákladů CZ: 59.5
Index životních nákladů RF: 40.5
Plat v CZ: 2175 USD
Plat v RF: 1063 USD
Rád by som veril tomu že je rozdiel tak vysoký, ale keďže podľa OECD je cenový index (2024) v ČR 63 (oproti uvadzanym 59.5) a v SR dokonca 66, takže v ČR si stále môže človek kúpiť viac, ale v prípade SR (vzhľadom k znateľne nižším príjmom a vyšším cenám) už bude rozdiel oproti RU zanedbateľný a keď to porovnám s rozdielom v roku 2000 kde sme mali cca ako 2-násobný Purchasing Power, tak sa do budúcnosti pozerám skôr čierne.
A má OECD odpovídající data pro rok 2024 i pro RF? Jinak Vaše srovnání vzhledem k současné inflaci v RF nedává moc smysl.
Jinak vzhledem k tomu co se dělo v ruské ekonomice ke konci roku 1998 taky není úplně rozumné brát rok 2000 jako referenční bod pro srovnání.
no kdo zajem o realitu a ne o onanymni blaboly, vi ze na youtube pravidelne publikuji cesi zijici v Ruske Federaci, napr. p. Frantisek Karel Ladislav nebo Jakub Zieba. a tam se inter alia dovi, ze rusove plati cca 40% nasich cen za benzin a 15% za energie. a ze stat mladym rodinam proplati hypoteku, atd. atd.
cili pokusy o balamuteni verejnosti se mijeji ucinkem u tech co jsou schopni si informace naklikat.
Bohužel neplatí méně,benzín stojí cca 17 CZK asi 60 rub na Krymu stojí 80 rub L ve srovnání s příjmy je to stejné a možná ještě více. A to jsou přitom výrobci a prodejci.
ten kozyho manifest koloval online, byl oficialne oznacen za podvrh, pak musel Ing. Cimbal kvuli tomu na fizlarnu a nasledne manifest kolovat prestal. to nebude jen tak samosebou.
kozy v nem psal v tom smyslu ze „vytvorili jste si nas libtardy a ted jsme vase horka pilulka kterou musite spolknout. ne vsichni jsme ovsem dostatecne horci a tak nas budu muset od takovych ocistit“. pak se v tom vyznej…
ECHO má výborné podcasty, škoda, že jsou částečně za úhradu. V posledním podcastu se redaktoři pěkně opřeli do celého vyšetřování střelby na FF:
Atentát na FF: Policie a Rakušan tají informace i důkazy. Podkopávají důvěru lidí ve stát
https://www.youtube.com/watch?v=fujf7kkvIYE
Pracuje v korporátu, bydlí v AUTĚ
https://www.youtube.com/watch?v=VCnGBpcJZ44
Huuu hááá, yes off course. Parádní propaganda neuvěřitelné hnusoty.
Velký obuch potvrdil, že je to jeho bratr, se slovy ve významu „a co jako?“ V dnešním iděsím blogu Zbořila (myslím).
Prognóza: Fiala neudělá reálně nic, možná pár slabik o „lepší komunikaci“ padne. PreVít ustojí léto (kdo by o prázdninách protestoval) a někdy v září pustí veslo. Tou dobou začne takové to předvolební dialektické období, kdy vládní sebranka bude demonstrovat, že touha po korytech nejen spojuje, ale i rozděluje, takže spolu s preVítem možná prásknou dveřmi dozimetři jako tým a budou ke slyšení slova o tlaku, odpovědnosti, samozřejmě o nejrůznějších naprosto nepodložených dezinformacích a nakonec o vděčnosti za odvážná rohodnutí. Zbytková vláda samozřejmě nepadne. Jednak dozimetři budou potřebovat ještě nějaký čas na dozametení stop v době, kdy se všichni hlídači budou zrovna dívat jinam, takže se s případnou nedůvěrou rozhodně nepřipojí. A dvak případnou demisi zakáže prezident PePovi přijmout. A za další bude rok do sněmovních voleb tak akorát, aby dozimetři nebyli odpovědní vůbec za nic a mohli zaujmout pozici zachránce. Novou stranu ve stylu Zelených (s majitelem Bursíkem), TOP0.9, VV nebo Pirátů nebude třeba zakládat.
Ad „potvrdil, že je to jeho bratr, se slovy ve významu „a co jako?“ V dnešním iděsím blogu Zbořila (myslím)“:
Ano, zdroj je zde
https://blog.idnes.cz/zboril/poruchy-imunitniho-systemu-statu-vojak-otakar-foltyn-ex-policista-a-kat-martin-foltyn.Bg24060720
a tam citován twitter z 18. června (kdo tam máte přístup, můžete ověřit, jestli to tam skutečně je).
Též odkaz na zálibu v útrpném právu
https://rychnovsky.denik.cz/zpravy_region/martin-foltyn-filmovy-kaskader-mistr-kat-doktorat-z-hrdelniho-prava.html
No, a máte taky nějaké zprávy pro naše člověky?
Já? jistě. Viz níže.
https://youtu.be/MR6bE0WlJr4?t=9608
2:40
Palec hore!
Musí z té fakulty být snad desítky svědků.
V těch třídách, co se střílelo – zranění, i ti co vyvázli bez škrábance. V kolika třídách střílel?
Střílel jen kluky, holky, nebo si nevybíral?
Nebo si naopak vybíral?
Musí být spousty lidí, kteří ho potkali na chodbě.
Těch 7 kvérů se nedá jen tak schovat do kapsy.
To nikdo nezavolal policii?
A proč nám to pomáhá (pomáhala) vyšetřovat FBI?
https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/543197-strelbu-na-fakulte-bude-vysetrovat-i-fbi-pomuze-ceskym-kriminalistum
Se divím, že se toho dosud nechopil žádný Plesk nebo Kopí.
Kurva, dyk rozhovor s nějakým přímým účastníkem střelby by musel být prodejní trhák, že by jim několikanásobný dotisk nestačil.
Pár dnů po střelbě bylo něco s nějakým posrancem, kterému zranili dceru, ale to rychle vyšumělo.
Teď něco málo s nějakou paní, ale tak nějak furt klídek, pohoda tabáček.
Já být novinářskou hyenou, tak z toho mám živnost na hodně dlouho.
Nemáte. Už jsem tady tu informaci postoval dříve, mám ji z jednoho cizího zdroje. Deset procent novinářů v prakticky každé redakci tvoří buď přímo agenti tajných služeb nebo někdo, kdo pro ně pracuje. Proto je tak nebezpečná alternativa, protože v ní bude ten průnik mnohem menší.
Běžní novinářští pěšáci jsou až na pár výjimek na živnosťák. Když netrefí správný narativ, tak ze dne na den končí. To je účinnější než všechny StB a stranické organizace za Husáka. Tehdy rebelové riskovali že skončili v kotelnách. Dnes na ulici.
O našich novinářích : Tak ony to jsou s těmi novináři jednoduché počty: za článek 500–700 Kč. Za úvodník, odborný nebo jinak významný článek 1000–1200 Kč. Za sloupek 400 Kč. Když napíšete 2 články denně nebo úvodník plus sloupek, což zcela vylučuje nějaké velké hledání podkladů (prostě strejda Google, prvních 5 odkazů a finito), dostanete se horko-těžko na průměrnou měsíční hrubou mzdu. Na ty filmové novináře bydlící v nových stometrových půdních vestavbách nebo baráku s bazénem na okraji Prahy a jezdících v nových autech můžete zapomenout. Reálně zaplatíte sotva pronájem dvougarsonky a většina těhle pisálků jezdí MHD nebo starou shnilou popelnicí. Takže ono to musí dost frčet a nad nějakou filozofickou či odbornou hloubkou napsaného neradno koumat. A hlavně: nemůžete risknout, že Vám ten článek nevezmou. Pak jste bez peněz a nezaplatíte ani tu dvojgarsonku. Takže nastupuje autocenzura: vyhýbat se čemukoli, co by mohlo být v konkrétní redakci důvodem k odmítnutí.
Kontroverzní mohou být články kmenových novinářů, tedy zaměstnanců. Ti si občas, ale skutečně většinou jen občas, mohou dovolit napsat něco, u čeho autocenzuru trochu potlačí. A to navíc jen někteří. Buď pak musí mít na své straně prodejnost (článek porušil sice to a to, ale prodejnost stoupla o tolik a tolik), nebo vedení redakce. většinou je zapotřebí obojí.
Takže z uvedeného vyplývá, že označení „námezdní pisálkové“ není žádné hanobení, ale popis stavu, protože ti skuteční novináři většinou dělají už dávno něco jiného (obvykle marketing-reklamu-PR apod.). A výzor dnešních redakcí doplňujjí kádry v tzv schématu 18-18-18. Čili 18 letý maká 18 hodin denně za 18 tisíc…
Tohle zní strašidelně. Takže hlídací psi demokracie na hodně krátkém řetěze…
To je děsivé a představa, že toto dělá veřejné mínění, podle kterého voliči volí proti sobě, to je ještě děsivější.
Ale nejděsivější je, že tu jsou konzumenti takového „produktu“, protože to je produkt, určený k hromadné spotřebě. Co se stane, když si lidé lejí do hlav odpadky? Z hlav se jim stane žumpa a budou se divit, odkud se bere ten smrad a hnus kolem.
Oni to vážně lidi čtou, diskutují o tom, hádají se kvůli toho a mstí se okolí volbou většího zla. Takže to má zcela měřitelný dopad na život všech, jak vidno. Kde je poptávka, je i nabídka, zákon trhu. Prosté. A pak ať se někdo směje Hamplovi a jeho vzdělávací instituci, kde se snaží pracovat na kvalitě mas.
Buďto bude kvalita zákazníků – voličů na takové úrovni, aby se majnstrýmem ani neušpinili – a on zajde sám, anebo to musí dojít do stavu, kdy vlky žene z lesa hlad. Ale to už je pozdě a většina těch zoufalých vlků se dožije dalších převratů, chaosu a řádění mafií, kdy oni sami budou první obětí. Je toto cesta?
Po převratu v roce 89 to trvalo dobře 20 let, než si ta nejhorší zvířená společenská spodina zase sedla na dno, kam patří. A jelikož se nikomu moc nechce pracovat na kvalitě elektorátu, či on sám o to ani nemá zájem a čeká na dalšího politického spasitele, bude se scénář nejspíše opakovat. S tím, že vlkodavové, kteří ze sedliny a chaosu vzešli budou v bezpečí a opět na vlcích vydělají. Na jejich nepoučitelnosti.
Opravdová cesta ke spokojené společnosti je cestou tvorby kvalitních hodnot, tedy životní kultury. A kultury života – ne kultury smrti, což je současná kultura. A pak se všichni divíme, jak je možné, že jsou všichni naštvaní a nespokojení.
zucastneni maji nejspis narizenou mlcenlivost, take se vyplatily kompenzace z fondu pro obeti zlocinu a tam se take narizuje mlcenlivost. ale drive ci pozdeji to prosakne tak jako tak.
napr. ti lide uneseni v 70. letech v angole dostali kazdy kolem 750 000 tehdejsich korun, ale take museli mlcet. a stejne se to nakonec rozkecalo.
Napsat knihu vo tom slibuje velkej vejvar , ale nikdo nenapsal. To je dalsi dukaz.Vocode.
V době, kdy zasedá Parlament, občané nemohou být jisti ani svým životem, natož majetkem.
(Sir Oliwer Cromwell, Lord Protektor)
a jako by to bylo dneska, že?
A to se tehdy nejednalo o zvýšení televizních a rozhlasových poplatků!
Rakušák dělá chyby. Svinské lži. Pohrdá lidmi.
Ale vnímá to, jak se zdá, jen menšina obyvatel Kotlinky.
A média hlavního proudu? Nic.
Ještě není dost zle. Vlci jenom z dálky vyjí v lese.
jen aby
Nic divného .- pořád je nás ještě moc. Breberka moc nezabrala.
I když kdo ví. Jeden chytrý pan doktor- v serii Mark Stone -popsal působení chemie při nenápadnému zotročování takto. Phim je totiž ve skutečnosti něco jako virus. Váže se na určité buňky mozkové kůry a narušuje buněčný metabolismus. Tím vznikají ony halucinace a poslušné plnění příkazů. Jakmile je infekce dostatečná, virus přinutí jádro mozkové kůry aby pracovalo pro něj a vytvořilo identický virus. Tím se vysvětluje, že postižený je stále intoxikován a směřuje k smrti.
Vzhledem k tomu že to bylo pan doktor a tak zajisté ledacos věděl, a porovnáme-li zcela nelogické chování většiny , bez pudu sebezáchovy… KDO VÍ.:
:
Susan Blackmoore: The mems theory.
Dík, neznala jsem
Telegram:
„„Žádná cenzura tu není, a pokud někdo tvrdí, že ano, tak říkám: Prosazuje ruský narativ, jedná proti vlastnímu státu a je kolaborantem současného kremelského režimu proti zájmům České republiky,“ tvrdí vládní koordinátor pro strategickou komunikaci a boj s dezinformacemi Otakar Foltýn.“
V padesátých letech by chlapec udělal kariéru.
Ani v previerkach v 1970 roku by sa hajzel nestratil…..
A což teprve o třicet let dříve…
On ji udělal i dnes…
Zdá se, že západní soudruzi při dosazování figurek do naší státní správy udělali „menší“ chybu v odhadu situace. Měli pocit, že co je na východ od Berlína je všechno jedno a totéž, a je tedy možné nechat tu ovládat politiku oligarchy se stejnými mafiánskými praktikami a stejně propojenými s organizovaným zločinem jako na území za východní hranicí Slovenska. Východ jako východ, že.
V podřízených zemích bývá model kdy vládnou grázlové a za toleranci svých sviňáren dávají loajalitu zájmům příslušné velmoci dost častý. (tzv. latinskoamerický scénář). Jestli pětikolace sliboval, že přinese změnu, tak to splnila. Tohle tu v takové míře ještě nebylo.
Akorát tady se do toho přimíchala prostá neschopnost. V té tragédii nejsou žádné zájmy, které by někoho zvýhodňovaly nebo na nich vydělával. Policie udělala nejspíš hrubé chyby. A Rakušan nezvládl posoudit, kdy má krýt podřízené a kdy naopak trestat a vyhazovat. Pletichařil a politikařil v době když už dávno neměl.
Poučení z toho plyne. Když pětikoalice něco tají a zatlouká, tak je za tím něco mnohem horšího, než si dokážete představit.
Něco horšího… možné vysvětlení, nebo aspoň jeho část je zde. Zda pravdivé, to neumím posoudit. Možná umí někdo ze zde přítomných.
http://www.tartaria.sk/na-navsteve-3/
Video je dlouhé, střelbě na fakultě se věnuje v čase od cca 44:40.