Vít Rakušan:
Výsledek slovenskýchvoleb je pro nás varováním i poučením. Obavy lidí, kteří žijí často na periferii zájmu, nemusejí mít reálný základ, ale nejsou proto méně skutečné. Pokud chceme udržet v Česku liberální demokracii, musíme vysvětlovat její výhody i těm, kdo z nich v současné době neprofitují, nebo jen málo. Lidem ve vyloučených lokalitách, lidem chudším, zklamaným. A vytvářet společnost odolnou proti strachu.
Myslím, že tento Rakušanův tweet je naprostou esencí líbodémo smýšlení. Oni si prostě myslí, že lidi oberou, ožebračí, seberou jim naději na jakoukoliv lepší budoucnost a pak to chtějí dát do pořádku reklamní kampaní. Takhle nějak se to dělalo posledních padesát let v Africe, ne? Vydrancujeme jejich přírodní bohatství a pak, aby se neřeklo, pošleme jim tam Člověka v tísni, ať jim dá nějakou almužnu. Oni si fakt myslí, že takhle svět funguje.
Vyznávají evropské hodnoty, kvůli kterým je zapotřebí lidem sáhnout do vrecka, je zapotřebí je víc zdanit, sebrat jim bydlení, mobilitu, rozvrátit jim rodiny, připravit je o práci… a nechápou, proč lidi to dobro nechápou. Za to určitě může Putin a jeho dezinformace.
Tohle a mnoho dalších podobných výroků jsem o víkendu zaznamenal. Včetně mnoha hlášek, že demokracii, ve které zvítězí Fico, takovou tady nechceme. Zaznamenal jsem výzvy k většímu boji proti dezinformátorům a jak to v takových momentech bývá, zaznamenal jsem výzvy k noci dlouhých nožů v Pětikolce. Není možné, aby si tam Fiala držel Zahradila nebo Blažka… ti musejí být neprodleně vyhozeni, jinak to špatně dopadne.
K tomu, co se v uplynulém víkendu na Slovensku stalo, měl z vládní skvadry nejblíž právě Rakušan tímto tweetem. Stalo se to, že lidé z těch jejich ojrohodnot neprofitují. Naopak… táhnou je na hřbetě jako stále těžší břemeno k neunesení. Stejně tak nám ale Rakušan sdělil, že se nic na líbodémo smýšlení měnit nebude. Oni lidem neulehčí, oni jim to budou vysvětlovat.
Ano, za takových okolností pak čučkař Koudelka s překvapením zjišťuje, že Putinovi stačí agent s mizernými pát tisíci éček, aby se liberální demokracie otřásla v základech…
Jo, kdyby lidi měli levnou elektřinu, kdyby je neokrádaly hytlermarkety, kdyby měli levné topení a levné bydlení, to by tu liberální demokracii milovali… Ale oni mají tohle všechno drahé, že nevyjdou s platem. A proto liberální demokracii rádi nemají, ale mají rádi ty, kteří na toto zvěrstvo poukazují a slibují změnu. Fico s tím vyhrál volby…
Nic nepomohly výroky našeho generálprezidenta… Ficovi to neuškodilo, ba možná mu to i trochu pomohlo. Nic nepomohly zatýkačky iniciované Čaputovou. Ficovi to neuškodilo, ba možná mu to i trochu pomohlo. Nic nepomohlo nadržování médií a agentur pro výzkum veřejného mínění. Ficovi to neuškodilo, ba nejspíš mu to i trochu pomohlo. Proč? Protože když vám před výplatou peníze chybí, tak to fakt nezachrání žádné evropské hodnoty.
Na Slovensku jsou přitom ceny energií nižší než u nás.
Nedávno nám Fiala s velkou slávou oznámil priority své vlády. Armáda, podpora Ukrajiny a evropský vlezdoprdelismus… Podle toho je sestavený rozpočet. Síkela připustil další zdražení energií. Od ledna začne platit konsolidační balíček… Jako vážně si Vítek Rakušan myslí, že za těchto okolností lidem vysvětlí, že jsou liberální postoje nějaké dobro? Tohle vysvětlování mu zhatí každý druhý obyvatel, Putin pro to nemusí dělat nic. Ale vysvětluje se tím, proč se STAN podle průzkumů nedostane do sněmovny. Má za předsedu několikanásobné jelito roku. I když je těsně vedle správného vysvětlení, stejně bude dělat raději reklamu na EU, než ulehčovat lidm život. Když lidem chybí peníze, tak vám fakt nepomůže o nich říkat, že jsou proruští kolaboranti.
Naši pětidemoliční představitelé nejsou vyděšení zbůhdarma. U nás je totiž situace mnohem horší než na Slovensku. Fico vytáhl SMER ze sedmi procent na zhruba dvacet tři. Kam asi může Babiš vytáhnout hnutí ANO, když má už teď třicet procent? Fico navíc už dlouhá léta žije vedle kupky politického hnoje a vedle hnoje se nedá žít jinak, než že se každý den trochu umažete. Hodně voličů mu nezapomnělo jeho minulost. Koneckonců, proto uspěl Pellegrini. Program víceméně stejný jako SMER, ale je méně zasviněný. Fico s Pellegrinim měli dohromady skoro 40% hlasů… Ale jsou to dva kohouti na jednom smetišti.
Slováci si navíc vybírali jen ze zavedených stran. Neměli ani masové protesty, ani žádného nového mladého a nadějného populistu, který by nabral hlasy těch, kteří si pamatovali, jak Fico mluvil o EU ještě před pár lety.
Tohle všechno ovšem my tady u nás máme. Máme masové protesty na kterých se zviditelnil Jindra Rajchl, který přímo cílí na voliče, kteří nemohou zapomenout Babišovi, Okamurovi nebo KSČM jejich politické hříchy. Snaží se ucházet o milion (20%) propadlých hlasů (na Slovensku teď propadlo šestnáct procent hlasů). Máme tu politického hegemona Babiše, který sám dává dohromady skoro tolik, co Fico s Pellegrinim. Jedna vůle, ne dvě. Máme tu SPD – zavedenou protestní stranu, která sbírá radikálnější voliče, ale zároveň to nejsou žádní Kotlebovci. Okamura si opravdu nehraje s nacistickou symbolikou. I KSČM zastává vlastně konzervativní postoje a z marxismu jim zbylo hlavně sociální cítění.
Fico teď ukázal, že je možné vyhrát volby vysloveně chcimírskou rétorikou. To povzbudí i podobnou rétoriku u nás. Fico tomu nejspíš bude prošlapávat cestu. Už brzy to uslyšíte.
Vítek Rakušan se může utěšovat čím chce, ale tohle se prostě nedá ustát. Ano, kdyby klesly ceny, kdyby se rozjelo hospodářství, to by se ještě ledacos dalo zachránit. Ale takhle? Myslíte, že mu kriminalizace opozice pomůže víc, než pomohla proti Ficovi? Myslíte, že mu honba za dezinformacemi pomůže víc, než pomohla proti Ficovi? Myslíte, že mu Česká televize pomůže víc, než pomohla proti Ficovi? Je hotovo, přátelé. Jediný rozdíl je v tom, že lidé jsou u nás ještě naštvanější, mají na výběr i z nových tváří, které se zviditelnily masovými protesty a stávající parlamentní opozice je u nás mnohem konsolidovanější…. a víc při penězích. Vítek si myslí, že přepere ekonomickou recesi propagandou… Tak určitě…
Fiala má na výběr ze dvou špatných možností. Buď to odpíská teď a opozice získá ve sněmovně většinu, nebo to odpíská až za dva roky a opozice získá ve sněmovně ústavní většinu. Zároveň se během dvou let ještě vytříbí, eliminuje se tam spousta blbců, lídři k sobě najdou cestu a víc si ujasní, co je třeba udělat, proběhnou ještě eurovolby a krajské volby, které napoví, kdo umí a kdo neumí, alternativní média budou zase silnější a Česká televize slabší… Mediany a Fokusy jsou vyřízené už teď.
Slyšíš! Péťo? Jak se ti líbí představa, že za dva roky bude Andrej mít možnost zasahovat do ústavy? A Okamura a Rajchl s ním… Díky tvé neschopnosti. Rozhoduješ se, jestli u nás stvoříš „jenom“ Fica, nebo rovnou Orbána… Že bys změnil svojí politiku, to nehrozí. Teď už se jen hraje o to, jak dlouho budeš lidi štvát a kolik jich ještě přivedeš do nedostatku. Během příštích dvou let budeš mít preference jako Eda Heger. A Vítek Rakušan bude muset organizovat volební vlaky, aby měl alespoň nulu.
Ne, tohle rozhodování ti fakt nezávidím.
Co na to staří konzervativci v ODS? Jak se jim líbí představa, že jim opozice přeroste do ústavní většiny? Jak se jim líbí představa, že už teď volají jejich mladší liberální kolegové, aby byli eliminováni? Jestli nechají Fialu u vesla, tak jim fakt zůstane jen úloha obětního beránka při vnitrostranické zabijačce. Už příští rok při eurovolbách jim bude přisouzena vina za každý neúspěch. Stojí jim to za to?
My musíme pokračovat v tom, co děláme. Volby na Slovensku ukázaly, že to má výsledky. Je třeba na Pětikolku vyvíjet tlak, občas jim připomenout, že je fakt nemáme rádi, objíždět republiku a mluvit s voliči o míru a hájení českých zájmů…
…. a nerušit Rakušana, když dělá chybu za chybou.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý kdo pošle dar alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihu (nebo knihy) z nabídky.
OT:
Řeháková skončila jako mluvčí PePy 107.
Měla by si pečlivě schovat šaty se skvrnami, jednou se jí budou hodit.
Neměla. Leda by si chtěla přivodit nějakou opravdu hodně ošklivou nehodu s naprosto, ale naprosto nevypátratelným viníkem.
Zalezi na tom, koho bude mit za sebou. Kolem Clintonovych taky zilo hodne smolaru, Lewinska mezi ne nepatri.
Re: jozka
Asi začala po stáži dělat kurzy kouření doutníků.
PKDOF
pisu to uz leta, volic pravice, klasicky libtard ci libertarian, hypoteka, skodofka na splatky, ajfoun na splatky ajwotch na splatky a vysvetluje vsem ze je stredni trida a citi se jako pan, od financni smrti ho deli 2 mesice v nemocnici s nejakym vaznejsim problemem. muj nejoblibenejsi libertarian ovsem pracuje v Cermatu, nejaky Lubos Zalom, to me vzdycky dojme. Je hodne aktivni vlezdoiprdelista Macha, cekam jestli se ted nenalepi na Rajchla.
pisu to uz leta, volic pravice, klasicky libtard ci libertarian, hypoteka, skodofka na splatky, ajfoun na splatky ajwotch na splatky a vysvetluje vsem ze je stredni trida a citi se jako pan, od financni smrti ho deli 2 mesice v nemocnici s nejakym vaznejsim problemem. muj nejoblibenejsi libertarian ovsem pracuje v Cermatu, nejaky Lubos Zalom, to me vzdycky dojme. Je hodne aktivni vlezdoiprdelista Macha, cekam jestli se ted nenalepi na Rajchla.
Fascinuje mne Vidlákova (a přemnohých dalších) představa, že naše blízká budoucnost bude jen mírně pozměněnou současností.
Všechny nahromaděné závažné varovné skutečnosti jsou přehlíženy, jako by ani nebyly.
Mě naopak facinuje představa, že lidi se rázem změní, i když je vidět, že se voličské nálady posouvají jen zvolna.
Jeden příklad za všechny: Minimálně od migrační krize 2015 se ví, jaký průser to je. Na začátku Němci nadávali Orbánovi za plot a celý posun je jen v tom, že už mu za to Němci nenadávají, ale stále platí lodě, které vozí migranty do Evropy. Nikdo je nezačal potápět.
K Vidlák 3 října, 2023 (10:42):
To však není námitka, nýbrž potvrzení.
Chci tím říct, že budoucnost je skutečně jen mírně pozměněná současnost. Tedy… až do vypuknutí kataklyzmatu.
Ale já se snažím sice mírně, ale přesto pohnout skutečností, aby se to bez toho kataklyzmatu pokud možno obešlo. Nejsem nijak nadšený z toho, že budu na gauči pojídat popcorn a čekat, až to celé spadne. Když totiž společnost padá, tak to leckoho zavalí a je úplně jedno, jak moc fatalisticky na svojí budoucnost čekal.
Chápu to.
Ovšem to kataklyzma je pořád za rohem, a čím dál horší.
Tohle by se dalo vyřešit jenom masovým odpuštěním dluhů. Jak pravděpodobně to vidíte?
Důležitá otázka je, kdo vlastně jsou ti věřitelé. Kde se vzali, když si všichni jenom půjčují? Neznám (významné) nezadlužené státy. Jenom některé jsou zadlužené trochu (Rusko) a všichni ostatní strašně, někteří doslova příšerně, a zadlužují se pořád víc. USA, to je komedie. Každých pár měsíců hra na to, jestli se to stopne (nestopne).
Ne, obávám se, že i věřitelům jde o hodně (o světovou nadvládu). Oni to jen tak nepustí. Kde se vlastně vzaly ty jejich balíky peněz? Vyvětlení se dá najít leda u starouška Marxe.
Je vidět, že finanční vzdělání bohužel dnes není běžně dostupné. Máte naprostou pravdu, že drtivá většina státu je zadlužených. Není to totiž samozřejmě tak, že by si státy dlužily navzájem, to tvoří jen malou část. Většinu amerického dluhu vlastní američtí občané, různé fondy (důchodové převážně, proto je takový problém státní bankrot například, celá generace lidí v Británii či USA by neměla důchody), korporace atp. Něco i cizí státy samozřejmě, největším věřitelem je Japonsko, významní jsou i UK nebo Čína.
Je to veřejně poměrně slušně dostupné, chcete-li si přečíst o struktuře amerického dluhu, prosím – https://fiscaldata.treasury.gov/americas-finance-guide/national-debt/. https://www.thebalancemoney.com/who-owns-the-u-s-national-debt-3306124
Ano, bohatí jsou bohatí tím, že mají potvrzení od chudých, že jim budou splácet. Tedy mají vlastně taky hovno, což se jasně ukáže, až chudí splácet hromadně přestanou. Že to odserou bohatí mi tolik nevadí, protože oni netvoří žádné hodnoty, jen půjčují peníze, které přímo zhodnotit neumějí – tedy jsou to neumětelové. Že to zpátky nedostanou je prostě jejich riziko takového podnikání. A důchodci se mohou bránit jen tím, že zuby nehty budou bránit státní průběžný systém (a EET).
proste chapej, matematiku a logiku v tom nehledej, vsichni si mame nakoupit nekolik nemovitosti a pak z toho zit v duchodu. jasny. ty mlady chudy tech bude nekonecne mnoho stejne jeko nemovitosti a ty nam to calnou. a nebo by se to mohlo delat pres prubeznej system, ale to je prej moc jednoduchy a pro vsechny.
rotschildove a rockeffelerove, goldmani a sachsove atd. = hlavni veritele a zaroven majitele; ovladaji lidi v centralnich bankach, ve vedeni mezinarodnich organizaci, korporatu a temer vsech statu…..
rucitele jsme my = tupi volici, kteri skrz dane z majetku a prijmu a skrze zdrazovani vsechno postupne plati
dochazi k postupnemu presouvani penez od nizkoastredne prijmovych k teto globalni elite, ktera vse vlastni (vanguard, blackrock, monsanto…) a ridi
vitejte v globalnim gulagu
panickum se nelibi, ze je nas hodne páč se to blbě řídí a taky to spotřebovává zdroje, které patří přeci elitě = depopulace, snížení počtu neužitečného dobytka
ale kdo by veril konspiracim, ze?
S rozvojem ekonomiky a rozmnozenim stada ekonomu v milionech a universit , velmi dlouho studujicich vedu ,
ekonomiky , stada poucovatelu a jejich stovek milionu spisku ,nemuze nezanechat neblahe stopy na hospodarstvi sveta.
Vsechno speje ke krachu s velkym uspechem a nikdo to nezastavi..Podobne davy advokatu a soudcu se vrhajicich na justici a zakony, davy vedcu ,vrhajicich se na vsecko
a konec sveta vzdy nablizku ,
hejna hladomornych politiku a jejich stada byrokratu ,kteri se vrhaji na ozebracovani populace vsude ,
ta taky kvapem ubejva. Vsichni dobre placeny..
Nove politicke strany se kvapem pridavaji ..
Netřeba se vracet až k panu Mordechaji Levimu. Jako laik tenhle zvrácený systém nejlépe pochopíte např. z animovaného filmečku MONEY AS DEBT (Peníze jako dluh). Už je na síti řádku let, ale jestli jste jej ještě neviděl, tak těch cca 47 minut času si rozhodně udělejte.
Pokud obsah pochopíte, tak filmeček má pak ještě další 2 pokračování, které vysvětlují systém bezbřehých dluhů a jiných finančně-bankovních deviací až do podrobností.
https://www.youtube.com/watch?v=-9WrPu4AMHU (CZ-titulky)
Já to prostě chci zkusit. A pokud na katastrofu i přesto dojde, tak jsem se poslední dva roky jen zbytečně namáhal. Ale alespoň budu moci říci, že jsem to zkusil a nečekal jsem s popcornem, až mě to zavalí.
Pocem , jak jste se namahal Vidlaku s popcornem slov..?.
A kam ste se az dostal?
S tou namahou , k zahranicnimu Ficovi?
Podobne jako vlady vsude v EU.
A jejich politicky strany ..
Lide u nas zivori , nejsou leky , blitzkrieg zdrazovani ,
ale to nejak nezajima , nejak.
Zadnej politickej kapital z nich ..
Tak to mate vsichni „politici“ , ty zajmy spolecny ,
a sjednoceny zajmy v ty politice.
Nejaky predpovedi neni tezky potom udelat..
A bude hur. /I s ficama/.
Myslím, že dokud jste se podepisoval paw a psal trochu se smyslem, občas to někdo přečetl a zareagoval. Kdy na Vás naposledy někdo zareagoval jako na Anonyma ? Není Vám to divné ?
Zbytečně určitě ne, děláte to podle svého nejlepšího vědomí a svědomí pro budoucnost, asi hlavně pro budoucnost svých dětí. A to není málo. Také zastávám názor, že raději budu žít s tím že jsem na zakladě momentálních informací nedělal zcela optimální věc než si vyčítat, že jsem neudělal nic.
Václav:
Mluvíme tu o těch balících peněz, co nejsou podloženy reálnou prací, nebo výsledkem té práce.
Mně je divné, že je někdo ve 40 miliardářem a přitom nepostavil pro stát ani jednu přehradu..kdyby přehradu, ale ani nic užitečného.
Dědek je miliardář a postavil jeden domov důchodců. Všecko vyrábí v číně, tady už neběží ani ten vývoj, co byl na začátku. Lidi to za pár šušňů přebalují z kontejnerů a beden do jednotlivých krabiček, přičemž ani ty krabičky nejsou vyrobeny a potištěny v ČR.
Ale pořádá sbírky na tanky, miliardář a filantrop!
Bohuzial, zacina byt zrejme, ze cela ta stredomorska kampan ma velmi vela spolocneho s „obchodnou“ prilezitostou pre aktualnych celnych predstavitelov v Risi. A kedze im media kryju chrbat, biznis len kvete. Vyslovene sa elity v KoZa utrhli a oddali sa Mamonu…
https://twitter.com/manaf12hassan/status/1708091477484564500?t=CmBlyKT-e_6eWtJLbQeNkw&s=19
Soukromá „námořní záchranná služba“ pro uprchlíky ve Středozemním moři – název: „United4Rescue“ – je financována státem.
Do roku 2026 tam má plynout 8 milionů EUR ročně.
Zakladatel a předseda sdružení Thies Gundlach je partnerem Katrin Göring-Eckardt. Celou věc schválila Annalena Baerbock.
Toto je nové, zelené Německo.
Katrin Göring-Eckardt – Poslankyňa Nemeckého spolkového snemu
Nikdo nemysli zde na totalni prulom do spolecenske smlouvy, ktery udela umela inteligence. Najednou masy nezamestnatelnych, a to navzdy – pokud se jim umele nevytvori pracovni mista.
Sorry – AI ma jednu velku achilovu patu. A sice je zavisla na elektrike a internete.
Jentak dotaz – nepřipomíná to těm dříve narozeným nšco?
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/754376/pavlova-mluvci-rehakova-konci-promluvila-o-duvodu-odchodu-pavel-ocenil-jeji-schopnosti.html
Když už jsem u voleb …. dostala se u Rajchlpartaj alespoň nad dvě procenta? Vidlák už rok vykládá o obrovské energii lidí, kteří odmítají mainstream a chtějí lepší mír, ale podle čeho tu energii měří? Na kilojauly?
PS Dvě procenta jsou potřeba, aby stát zacinkal kasičkou nasypal pár drobáků. Snažte se, energetici.
Dvě otázky, broučku:
1) Kdy byly poslední parlamentní volby?
2) Co asi tak může znamenat řetězec „2022“ v názvu PRO 2022 ?
Aháááá …
Energii měříme v anomymech na metr kubický veřejného prostoru.
K42, Jason, Jirka II… další se stejným pohledem. Trefa do černého. Na tvrdo. Příspěvky významnější než celá dosavadní roční diskuse.
Tvrdé, neúprosné, pravdivé.
Vy jste garantem tvrdosti, neúprosnosti či pravdivosti?
Přikyvuji. 🙂
OT : Pry vcera vecer svesili ukackovou vlajku z Narodniho muzea ! Prazaci, potvrdte !
https://www.praguecamera.net/kamera_vaclav.php
zda sa, ze ju nem vidno
to asi zařídil Jiřina ☻
OT: Bude někdo odsud ochoten místo mě poslat na Youtube video komentář (rozdělený na 2 kratší) ? Stačí kopírovat+vložit. Přestalo mi tam fungovat vkládání komentáře. Poslal jsem ho celý asi před 14 dny, a během dalšího dne text ještě několikrát trochu upravil, a vše bylo v pořádku, komentář se zobrazil a byl tam pod videem.
Teď asi před 4 dny jsem se k tomu vrátil, přidal do textu k dosavadním 31 odkazům na barevné fotky z jedné webové stránky ještě navíc několik dalších odkazů na fotky na 3 různých jiných stránkách, a ještě poupravil jednu větu a dva párkrát se opakující tříslovné názvy (2 adj.+substantivum, -aby to nedávalo nesmyslný překlad při přeložení překladačem), a fungovalo to, upravený komentář se normálně zobrazil, ale jeden poslední z těchto opakovaných názvů jsem při této úpravě textu zapoměl změnit, naposled se vrátil k úpravě komentáře a upravil nakonec ještě tento jeden 3slovný název– a pak už to nebylo možné znova poslat :“Komentář se nepodařilo zveřejnit.“, a ten co tam celých těch asi 10 dní dosud byl pak zmizel 🤬. A už to vůbec nejde poslat znova!
Když se to kvůli délce textu rozdělilo na 2 komentáře, tak se to tam už alespoň začalo zobrazovat jako přidaný komentář, ale při odchodu z videa a návratu zpět ten komentář mezitím vždy zmizí! Nepomohlo ani zkrácení všech dlouhých odkazů“URL“ nebo jak se tomu nadává na odkazy „tiny.cc/“. Třeba by to tam někomu jinému poslat šlo.
Text komentáře a název videa sem dám potom, pokud to někdo bude ochoten přeposlat.
Ustavni vetsina? Ja bych jenom pripomnel Senat a prezidenta, ti do toho taky mohou kecat, ne?
Nezapomínal bych hlavně na Ústavní soud a „gumovou klauzuli“
Změna podstatných náležitostí demokratického právního státu je podle české Ústavy nepřípustná.
přičemž o tom, co jsou podstatné náležitosti demokratického právního státu, rozhoduje právě nikým nevolý Ústavní soud. Když se hypoteticky rozhodne, že podstatnou náležitostí demokratického právního státu je nepřipustit jmenování vlády „nedemokratických stran“, tak s tím nikdo nehne (tedy bez krveprolití) a Fiala může vládnout na věčné časy a nikdy jinak (s výhradou předchozí závorky).
Ona i ta „veškerá moc lidu“ je v ústavě definována zajímavě, totiž lid je zdrojem veškeré státní moci, tedy ne, že veškerá moc náleží lidu. Je jen jejím zdrojem, třeba jako zaměstnanci ve firmě jsou zdrojem všech požitků managementu…
Jistěže. Pro změnu stačí získat většinu nutnou pro změnu Ústavy.
Pak lze cokoli. I zrušit Ústavní soud. Zajisté že by se bránil argumentem, že je to v rozporu se „základními principy“. Z pozice nadústavní. Božské. Proto připomínám, že stejná vůle, stejná moc, která Ústavní soud zřídila ho může i zrušit. Je to, jako ve všech případech, moc která reálně vládne. Stačilo by vynechat příslušnou kapitolu státního rozpočtu.
„Ale já jsem Cézar!“
Tydlitydlitydli …
„Já jsem …. učitel tělocviku…“
Vždyť píšu, že bez násilí by to asi nešlo, kdyby si všichni stáli za svým.
Prozradil nekdo tomu hajzlovi koho ve velke vetsine volily vyloucene lokality?
volili matovica, lebo ten este pocas volebneho moratoria obchadzal ciganske osady a sluboval 500 € ak pojdu volit.
Podla statistickeho uradu malo olano na luniku 9, v zehrach a dalsich ciganskych lokalitach 90%.
zacala to vysetrovat policia, ale kym je na jej cele hamran…
Ja to vim, ja jen, ze to ponekud naborava hajzlovu argumentaci.
No, velká prdel nastane, až se ta masa Cikánů zvedne a půjde si žádat na úřady svých 500 stříbrných, tedy pardon – EURO. Nejspíš bude muset být nasazena slovenská armáda, pakliže nebude už mezitím někde na maďarských hranicích kvůli krimigrantům.
Copa na urady, ale do Trnavy…
Matoviče volili vzdělaní a sofistikovaní lidé.
Trochu, ale opravdu jen trochu mne zarazila myšlenka „Andrej mít možnost zasahovat do ústavy? A Okamura a Rajchl s ním“
Z včerejšího Vidlákova příspěvku
„Jindra Rajchl je nesmírně charismatický, je pracovitý dříč a je tahoun.“
Tak se zcela a jistě i podle zdejších agresivních trolů ptám: proč má strana s charismatickým vůdcem jen 1,2 procent příznivců?
Ale pane kolego, v dnešní době, kdy si může mít strana s reálně 3% podporou nárokovat a získat post předsedy sněmovny, chcete argumentovat nějakými procenty? Když bude Jindra dost šikovnej, bude tam příště sedět on a pro každého funkcionáře PRO se nějaká ta funkce najde. Příklady jsou notoricky známé…
Pokud narážíte na top09, tak má 14 poslanců, takže cca 7% podpory ve volbách….
Zapomínáte na přepočet 1 milionu propadlých hlasů…
A samozřejmě podpora v rámci koalice a samostatná podpora je trochu něco jíného. Proto tvrdím, že Rajchl může zvládnout totéž levou zadní, když na to půjde „od lesa“. Aneb buďme jako oni.
Co zeptat se Dave Listera na Arnieho Rimmera?
On by možná přispěl i Kryton: má-gór.
😀
Po kazdy demo ,nikdo nevi vo co ta, slo. Ani pred demonstraci.
Asi se cekalo na tsunami ficistu, ofensiva vsude a totalni, zaplavy diskusi.
Uz je navic vopotrebovanej , staronovej.
Dalsi na scene je samozrejm uplne a po leta silene vypakovana Vasharya,
velke fotky na propagandu nesmi chybet.
Quidlak je ted politikem a nema zajem vo nejaky stary duchodce.
Ficiafatismus koalice , Qudlakovi ted vladne .. Na 24%.
V megahysterii taky politiku. Na vobou stranach..
Stran zapadu by mozna potreboval do kuloaru neco napalmu ,
ale toho kvalitniho ze zapadu. Aspon po nem touzi teoreticky.
Strana se sklada z preochotnych ,uslapnutych urednicku nejnizsi uroven , kteri se snazi prchat k vladnim korytum tak rychle , ze si ani nestaci precist svuj vlastni program na pedagogismus na nas , kteraj maji zavest.
Nic jiyho je nezajima. Este Fico. Ten zakreje vsecko.
Rajchl ma charisma sousedni kocky, nekdy je chiuhua ,z nim je na podiu nejakej hlasitej a pak zase nejsou videt ani slyset. To se utopi ve ficoramusu..
Kdyz sem napsal neco vo zficovani ihned sem byl v zaplave hysterie obvinen z nenavisti, slovak je porad slovak ..Davy Cechu se z nej pomatli.
Kdo ty preference měřil? Median nebo Focus?
Takhle se to přece dělá – přidáváte ODS a ubíráte stranám, které ještě nejsou ve sněmovně a není tak trapné, když to pak ve volbách bude jinak.
Ježišmarjá lidi, nejsou ještě volby, tak proč už takové výrazy.
Někteří naříkají a nadávají na Babiše, to se máte opravdu lépe? Co ještě chcete, jinou diktaturu než jsme zažili? Upozorňuji, že komunisti zdaleka nezabili tolik lidí jako Pinochet a vlády plukovníků v Řecku a i v tom Španělsku to za Franka bylo horší než u nás.
A s Ruskem na mně nechoďte, i Československé legie tam zabily daleko více lidí než Sověti u nás za 20 let. A nechtějte, aby nám vystavili účet za carské zlato. Spousta obětí v SSSR připadá právě na období po 1.Světové válce a hladomor byl ve více částech SSSR, byl i v USA, protože tam byla ve 30.letech těžká krize, někteří američtí historici tvrdí, že se ztratilo až 3 miliony Američanů. Hladomor byl v Indii, byl na více místech světa, netřeba stále omílat tu tupou propagandu.
To vám byla fronta aut!
U pumpy se konal raut.
Ale jenom u Orlenu.
Jinde chladil řidič plenu
přikládal ji na čelo,
jak to z účtu frčelo!
Neviem, ci to nadsenie nie je predcasne. Fico este nezlozil vladu. Rozhodne to prdélka, ku komu sa prida, a nebude to lahke rozhodovanie. Šimečko mu s posvatenim bruselu a fašingtonu ponukne modre z neba, ak pojde s nim a pohrozi ohnom pekelnym ak pojde s Ficom. A ze prdélka Fica nemusi, to je vseobecne zname. No na druhej strane, ak sa prdelka prida k progresivcom, tak to bude jeho labutia piesen, lebo vacsina jeho strany aj volicov ocakava spojenie so Smerom. Takze to este bude zaujimave. Teoreticky ak by sa prdelka vzpieral, tak ho Fico necha, nech si ide so Simeckom, vysaje jeho elektorat a o 2 roky (lebo progresivny zlepenec dlhsie nevydrzi) bude mat Smer 30%.
Dopadne to jako s Paroubkem v roce 2010. Nakonec vládli jakési Věci verejne se zbytkem dnešní pětikolky.
Jo, v roli Babiše byl tehdy Vít Bárta s fíkovým listem Radkem Johnem a snažili se rozbít zaběhané mafiánské struktury, což se jim nepovedlo. Tehdy jsem je volil a byla to pak aspoň sranda, co se dělo. Ale že se po nich země slehla, co? Co dělají dneska, ví někdo? Ještě nevylezli z kanálu nebo co? Jen divadelní hra po nich zbyla – Blonďatá bestie či jak se to jmenovalo.
Ono se jim nepovedlo hlavne proto, ze to nebylo jejich cilem.
Ba právě.
Cože? To má být vtip? Byl to jen marketingový tah jistého Bakaly a ten určitě neměl v úmyslu něco rozbíjet.
Babiš je v jiné roli, je podobný Ficovi, jen ho drží Německo za oné, bo tam má fabriky.
Bártovo Maserati mu koupil Bakala?
Myslím, že Fiala má jedinou šanci jakž takž uspět a udržet se v parlamentu. A to je buď nějaký další průser, který rozkolísá myšlení společnosti. Např. by mohlo jít o události typu: Válka na Ukrajině, teroristický útok „proruského občana“ na politiky v ČR(koho by asi obětovali?) nebo něco ve stylu Vrbětice. Ční budeme povídat, Covid Fialovi seslal samo nebe, protože nemusel dělat nic a jen koukal, jak se Babiš placá a opozice mezitím potápí v bizarních konspiračních teorií h. Jde jen o rozkolísání konzistentního myšlení lidi, aby se domnívali, že jsou ohroženi a Fiala si pak mohl v klidu nálepkovat.
Další možnost, která je podle mě reálnější je, že se zavede korespondenční volba, která by Pětidemolici teoreticky přidala 2 miliony Čechů v zahraničí – z tohoto počtu má podle statistiky asi 500 000 český pas. Tzn, že korespondenční volba by teoreticky přidala Pětikolce půl Prahy.. A to už není malá váha na 10ti milionovou zem. Není se čemu divit, že tak moc chtějí korespondenční hlasování.
Dochází jim munice.
Není nutná ústavní většina ke schválení korespondenční volby ? Jde přeci o zásah do ústavy.
Pokud budou, a že jim lhaní nedělá sebemenší problém víme dobře, tvrdit že korespondenční volba je tajná atd., tak nejde. V Ústavě je právo od 18 let, ale obávám se, že přidat právo, opět jen v tomto konkrétním případě, lze i zákonem. Pokud se to někomu nebude líbit, tak to dá k Ústavnímu soudu. To si pomůže.
Koho by obětovali?
Nějakýho mladýho blbýho novináře a jeho milou?
Už to mají nacvičený.
Já bejt mladej angažovanej propagandista z Reflexu, asi bych hrůzou nespal…
Ve snědeném krámu
vidím v diagramu
že jedině půst
zabezpečí růst.
Rakušan mě poučí
že mi v břichu nekručí
že to trávím tuky.
Vyvaluju kuky.
Napřahuji na něj hůlku.
Jak mu lezou oči z důlků!
Myslel jsem, že Vítek tlačí.
A on ze mě prachy páčí.
5-ti demoliční squadra azzura je typický obrázek příliš povýšeného „kancelářského planktonu“, který byl především vnějšími hybateli vynesen nahoru, coby poslušná loutková stafáž. Místní bílí koně Fašingtonu a Brusele.
Je celkem samozřejmé, že oporou jejich vlády jsou jim podobní: ničím nevynikající kancelářské a korporátní „šedé myši“, kteří si pořídili hypotéky, půjčky a leasingy a tím se stali zavilými pravičáky, ačkoliv jinak mají v sociálně-vzdělanostní anamnéze předurčenou volbu nějakých fašizujících socanů. Tito voliči jsou samozřejmě pevnou oporou „status quo“, protože změny jsou vždy jen k horšímu, z jejich pohledu.
Fašizující socani – protože každá úspěšnější socanská strana dříve či později přes fabiánské postoje vedení skončí ve fašistickém táboře, více či méně – na našem politickém trhu v současnosti chybí, zastupuje je pouze levicovější křídlo ANO. Nebo levicovější křídlo SPD. A levicovější křídla ostatních spolků…
S pravicí je to podobně pofidérní: více konzervativních pravicových postojů – vycházejících z „přirozeného řádu věcí“, antického a křesťanského dědictví – projevuje KSČM než celá „pravicová“ ODS, která je pro změnu pohlcená progresivismem a světožerným protiruským a protičínským nacismem amíckého typu.
Kolorit tomu všemu zmatku dodává kromě jiných třeba obchodník s teplou vodou – toho času s národní, pravicově a sociálně citlivou „revolucí v mezích zákona“ Rajchl, který jako velice aktivní věrozvěst freneticky objíždí republiku a káže seběhlým davům. „Samozásobitel“ Vidlák, který ve skutečnosti žije z korporátní výplaty, kde se vlastním úsilím vypracoval ke slušnému fleku, doporučuje vlastnit prase, nejlépe několik.
Promiňte, že mi tohle pinožení přijde legrační. Jak už kdysi srandovně napsal Boris Vian, „masy se mýlí a jednotlivci mají vždy pravdu“. A takhle my tady žijem…
Nejzábavnější na tom všem je, že na výše napsaném prakticky vůbec nezáleží, jelikož vše podstatné je určeno vnějšími okolnostmi – kromě našeho národního, sociálního, průmyslového, vzdělanostního, kulturního… fundamentu. Režim v USA, potažmo v celém jejich Západu, spěje k „nebezpečným úžinám“, dalo by se dokonce říci, že je na pokraji rozkladu ve většině oblastí – ekonomikou počínaje a společensko-kulturními konče. Ruina očekává neodvratitelný Götterdämmerung. Rusko a Čína rostou, BRICS+ převážil všechny Západní světové spolky.
Neberte to prostě až tak vážně. Gauč, popcorn. Možná ještě chvíli porostou houby…
Bať. Parafa: StK
Slovenská sociální demokracie se rozdělila a společně má přes 37%.
Kdyby se ODS rozdělila na liberální (Fiala) a konzervativní (Zahradil) směr, možná by pak společně měly tyhle části víc, než má dnes parta Spolu…
Změny určitě přijdou. Lakmusový papírek nálad ve společnosti budou eurovolby. V roce 2004 projela ČSSD eurovolby a padl Špidla. Bohužel byl vykopnout směrem nahoru , do EK
Mě vždycky přijde jak hrozná legrace, když někdo, kdo má VŠ a pracuje na postu, co vyžaduje VŠ vzdělání, má hypotéku třeba na byt ve velkém městě a na základě svojí práce a „vlastnictví nemovitosti“ se řadí k lepší části společnosti s určitým nádechem patricijského myšlení. A přitom v podstatě jen dosahuje standardu jako ostatní a je ve své podstatě průměrný občan s minimem volných prostředků, protože každý měsíc odvádí bance výpalné v podobě tučně částky za svou hypotéku.
Obzvlášť zajímavé je, když s taková osoba vysmívá vesnický dezolátům, kteří mají asi tak 4x větší pozemek, menší nebo žádnou hypotéku a jsou schopní si řadu věcí vypěstovat. Bizarní!
Čím se liší mladý inženýr v městském bytě 4+KK se svojí rodinou od mladého inženýra se svou rodinou na vesnici v dvougeneračním domě, kde má jeho patro rozměr 4+kk? Snad jenom v tom, že ten ve městě se, podle současných měřítek považuje za více „free a cool“ a považuje se za elitu, pohrdá tím dezolátem na vesnici, jehož rodina sdílí dům s jeho rodiči. A přitom je to možná ještě horší plebejec než ten dotyčný na vesnici, který nemusí platit bance výpalné.
Oni se ti “ VŠ s hypotékou “ považuji za střední třídu a jsou tedy pravicové orientovaní. Jenže střední třída je zhruba definována, jako lidé, co zvládnou půlroční výpadek příjmů. A to ten z venkova s RD a zahradou zvládne určitě. Zatimco ten hypotékář s 4+KK u metra, těžko.
Na toto téma je skvělý díl Druhý dech v TV seriálu Nevinné lži
Tak žít ve skutečném městě nebo žít na skutečné vesnici je opravdu obrovský rozdíl, mající velké plusy a velké mínusy. Každému dle jeho naturelu.
Jenom jste ti zamotal dvě věci, spolu až tak nesouvisející. Dům na vesnici může být v vlastní nebo na hypotéku, tak i byt (nebo dům) ve městě může být vlastní nebo na hypotéku. Třeba Vidlákovy děti se budou brzy rozhodovat, zda si pořídí dům/byt za hotové či na hypotéku, na vesnici či ve městě.
Z vesnice se např. špatně dojíždí za prací, hororem může být obsluha 2 a více dětí ve sportovních oddílech a s dalšími kroužky, a obecně s kulturou a zábavou. Ale vše bude poměřováno četností té či oné činnosti. Dle osobních freferencí.
Asi tak před 25 lety jsem jako nadšený novomanžel hrdě vysvětloval kolegovi, jak to bylo náročné všechno ve starém svépomocně postaveném domku po prarodičích opravit (a ani tehdy toho nebyl zdaleka konec). On, bydlící v paneláku, mi odpověděl: A víš, jak náropčné bylo pro mě najít byt, ve kterém se nic opravovat nemusí? To je ten odlišný přístup – hospodáře na jedné straně a žravé kobylky na druhé straně. Když budete třetinu života opravovat starý domek po rodičích, nebudete se chtít stěhovat. Když přijdete k hotovému, snadno to vyměníte za jiné při nabídce výhodnějšího zaměstnání v jiném městě nebo v jiné zemi.
Tak on je o tom i takový psychologický pohled na věc. Ten dělí lidi povahově na lovce a sedláky. Problém je v tom, že současný systém silně zvýhodňuje lovce a vozí se po sedlácích.
Jsem na vesnici a za prací tady dojíždí každý, kdo pracovat chce, není lenivý se učit nové věci.
Takže opět blbě, proto má drtivá většina lidí na vesnici nejméně jedno auto.
Opravdu by mě zajímalo, jak na takové blbiny chodíte.
Tak jistě, definice „střední třídy“ je chápána v dnešní době poněkud vulgárně, často jen ryze materialisticky. Podle majetku nebo výše splatitelného zadlužení. Ale nic není dále od pravdy…
Střední třída v anglosaském smyslu slova – koncekonců, anglická společnost konce 19. století a první poloviny 20. století ten pojem definovala – je určena poněkud více kritérii než jen majetek. Především jsou to nemateriální hodnoty: vzdělání, kulturní rozhled, zájmy, úroveň vztahů v rodině, aktivní postoj k podnikání, společenský status…
Kulturní buran nebo fachidiot není střední třídou, stejně jako ji není bohatý gangster. Ani „vlastník nemovitosti“, pokud v ní bydlí a nemá ji jenom na kšeft či jako investici – protože taková nemovitost není majetek, ale zátěž, vyžadující stále nějaké peníze – opravy, daně…
Dnes je to už jen vyprázdněný marketingový pojem: Horst Fuchs takovým lidem prodá dražší fejkový hrnec.
Ano. Z té typické vesnice může být skutečně hororem obsluhovat 2 a více dětí s jejich školou, sportovními kluby a různými kroužky a koníčky.
Proč by se děti měly obsluhovat? A rozhodně příliš kroužků a koníčků škodí, to tvrdím jako bývalý dětský psychiatr.
Příliš kroužků a koníčků škodí? Já, barokní člověk si to nemyslím.
Ale i při jednom sportu (u nás házená) k tomu LŠU (kytara) a 1 týdně elektrotechnika by to byl z vesnice problém. Pokud přihodím dceru LŠU (klávesy) a fotbal, tak to by z vesnice již nešlo. A kdyby bylo další dítě? Nemyslitelné.
Poznámka: Tu házenou má syn PO, St, Pá (zápasy o víkendu). Často se měnící časy na různých halách a venkovním hřišti. Třeba i 19.00 – 20.30.
K tomu oslavy a akce u kamarádů a spolužáků. Krytý bazén. Kino. Další akce. …
Hromadná doprava, jízdní kolo, nohy. Sousedi, rodiče spolužáků. Kdo chce, hledá způsoby. Samozřejmě, v ohrazeném ghettu satelitních paneláků naležato to nefunguje. Na skutečné vesnici (i mentalitou) by mohlo.
Souhlasím.
Dítě má mít možnost čumět do blba a případně se i nudit. Musí se totiž umět zabavit i samo.
Vzpomínám si ze své praxe na nešťastné děti, které měly každý den nějaký kroužek.
Renesanční osobnost si do p…najde své zájmy a informace sama. Teď v době internetu…Já jsem kdysi chodila do knihovny a četla jsem všechno, co mi přišlo do ruky a co mi půjčili. Rodičovskou knihovnu jsem taky navštěvovala pilně.
Sesportem jsem vždycky měla problém, narodila jsem se se špatnou pohybovou koordinací. Ale hodně jsme s kamarádkou chodily po okolí. Taky jsme se jednou musely poprat, když nás přepadli dva kluci. Ale zahnaly jsme je.
Naučila jsem se spoustě ručních prací včetně šití, vyřezávání ze dřeva a tak.
Nebudu vypisovat všechno. Mám velký záběr, zajímám se o všechno od osudu Ďatlovovy výpravy přes fyziku plazmatu až k rostlinné říši. Nejsem špatný pěstitel exotických rostlin.
Já si teda připadám dost renesančně, aniž jsem navštěvovala jediný kroužek, teda mimo nepovinná praktika z chemie. Ale možná jste, Eto, renesančnější.
Myslel jsem skutečnou vesnici, ne satelit. Takže kolo a nohy jaksi nelze. Na sousedy se nedá spolehnout. Zbývá bus či vlak a soukromý svoz. A to je ten problém. Chtít po klukovi, aby jel do školy vlakem v 6.30 a vrátil se ve 22.00 je jaksi nesmysl.
Nás stačilo vypustit ven a jen stanovit, dokdy máme být doma.
Kroužky byly přímo ve škole a byly sakra atraktivní.
Dny mimo kroužky a po napsaných úkolech jsme trávili venku a zjišťovali v praxi to, co nám řekli ve fyzice, radiotechnickém a modelářském kroužku, nebo i přírodopisu. Nelámat větve, když lezeme na jezedácké třešně 😀
Na malém městečku, tehdy spíš větší dědině. Nikdo nás nikam vozit nemusel a ani by to nešlo – auto měl jeden ze čtyř-pěti občanů a na ptákoviny typu rozvážení dětí se rozhodně nepoužívalo.
Venku a v těch prima kroužcích, které vedli zpravidla učitelé, či mistři svých oborů, jsme se toho naučili tolik, že téměř nikdo z nás neměl problémy při přijímačkách na odborné školy.
Vození dětí do kroužků…bože.
Vnučka dělá házenou, žádný problém v tom není. Kamarádka ji holku vyzvedne ze školy a odveze na tréning, dcera se pozdě vrací z Ostravy, tj. 25 km a zase holky odveze, jednu kamarádce a dceru domů.
Druhá vnučka děla džiju-džicu, vnuka to nebaví a odmítá trénovat. Ještě loni chodili na angličtinu, ta je také nebaví, tak letos nechodí.
Jinak problém není vozit děti na kroužky, problém je aby ty kroužky vůbec byly. Protože starší vnučka chtěla být u koní, ale majitelka letos kroužek vůbec neotevřela.
Vy jste spíše než barokní člověk, člověk líný.
Asi Eto víte o životě dětí na vesnici velmi málo.
Samozřejmě nabídka druhů zájmových kroužků/sportů je proti velkému městu malá. Ale i vesnička středisková toho pro děti přesto nabízí docela dost.
Zájmové kroužky jsou při základních školách, hudební školy jsou i v menších městech. Nejrozšířenější sport na vesnicích je fotbal (špičkové kluby žijí z talentů z vesnic), v radě vesnic je možný tenis a volejbal. Vesnické ZŠ mají tělocvičny často v lepším stavu, než ty velkoměstské.
A velmi souhlasím s tím, co píše katango ohledně “obsluhování” dětí. Mnoho zájmových aktivit je spíše ambicí rodičů.
Ano, Baroš pochází z malé vesnice ve vedlejším Zlínském kraji, z Vigantic.
Přesně tak…
Patrně je to dáno nevědomě přebíraným žebříčkem hodnot amerického hegemona, tj. např. po škole jít si vlastní cestou a rodiče nechat v důchoďáku. Což zajistilo nebývalou hospodářskou prosperitu.
Pak není divu, že mladí nechtějí mít děti. A tak se řeší zánik civilizace imigrací. Což je však totéž. 🙂
Výchova 1 potomka stojí 2 – 4 miliony. Ne každý si ji může dovolit.
Ale no tááák…
Vidlák jich má pět.
Dvacet miliónů?
Jak by to popsali v korporatnim ptydepe? Mnozstevni sleva, synergie, minimum outsourcingu…
Přesně tak. U vidláka budou podle jeho způsobu života ty 2 miliony stropem, takže ať nežeru, první dítě 2 mil., druhé a třetí po 1,8, další dvě po 1,5. Takže 8,6 miliónů rozložených do nejméně 25 let dává náklady necelých 29 tis. měsíčně. Z toho si může škrtnout desítku na daňových odpočtech na děti + nevím, jak to může mít s přídavky. Čili vychází to na nějakých 19 měsíčně, což je zřetelně méně, než výše zmiňovaná průměrná splátka hypotéky. A navíc 19 dnes jsou jiné peníze, než za „Babišovy drahoty“ a rovněž jiné než při skončení fyallahova blahobytu.
V nákladech na děti se vůbc nepčítá s tím, že děti mohou být v něčem i přínosem. Například tím, že nakrmí ta prasátka a já díky tomu mohu dělat něco jiného. Nebo že pomohou tchýni zavařit těch 1000 sklenic, které ročně dělá. Pomohou posbírat brambory, lepit adresy na obálky s knihami… apod, apod. Dítě nejsou jen náklady, ale i velká pomoc.
Pozor aby na Vás vykulenec neušil dětskou práci, ten kretén je všeho schopný.
Nic ve zlém, ale toto není mustr střední třídy. Tam se klade důraz na vzdělání (v dnešní Číně děcka ze střední třídy musí zvládnout např. od 6.oo do 8.oo domácí učení, potom školu, potom kroužky a večer zase domácí učení třeba až do 23.oo).
Ale taky to neznamená že Vaše děti budou mít horší život a neseženou si lepší a smysluplnější práci. A kolik spáchají dobra nebo zla se nedá již vůbec odhadnout.
Tento zápřah dětí mi připomíná Japonsko, tam ještě s šílenou filtrací na elitní školy, vedlo to sice ke špičkovému, i když hodně úzkému, vzdělání jedněch, ale psychickým poruchám a sebevraždám druhých. V tomto si myslím, že je lepší systém Států nechat dětem dětství a nakládat jim zátěž pozvolna.
V Jížní Koreji takto funguje dávno. V Číně s politikou jednoho dítěte nebyl problém aby rodiče jednoho haranta nutili dělat takové věci.
Umět vařit, pracovat na zahradě či se zvířaty, se se vzděláním naprosto nevylučuje, spíše naopak. Člověk pak není odtrženej od reality a realita sama mu nabízí podněty, které může rozvinout. Co Denis Papin a parní stroj?
Jak si je vychováš, tak je máš.
Dřív děti přirozeně vplouvaly do hospodářství. Pak nemusely složitě s poradci dumat, čím by asi tak chtěly být. Nebo jakého jsou pohlaví.
Taková radost; vidět dorostence, jak zkušeně hospodaří, a mladšího sourozence zaučuje.
Zcela souhlasím.
Eta: ano, západní důraz na individualizmus znamená i absenci státní podpory. Chceš děti? Vydělej si na ně.
Proto jako civilizace zanikneme.
Neplačte, je čas rození i čas umírání. 🙂
A protože eugenika (pozitivně zmiňovaná už Platonem) je v dnešní společnosti považována za fašizmus, i kdyby se státní podpora zvýšila, těžko říci, zda by to vzhledem ke stavu společnosti ke zlepšení stavu vedlo.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/mojzir-ghetto-usti-nad-labem-romove-sidliste.A231002_200939_domaci_spad
Člověče, nemám slov. Dcera dvě děti, syn dvě děti. Soused jeden tři holky, vedle dvě děti, kousek dál 4 gyzdi. Problém je spíše, že děvuchy zůstávají ve větších městech a ogaři se drží máminy sukně, nebo jako synovec, tak jezdil za prací do ciziny a později do Mladé Boleslavi, že se mu všechny kopretiny vdaly.
trefa do cerneho, ten korporat me dostal a taky hodnoceni noveho vudce PRO ktery neda ani 3%, ale tady uz se horecnate sno o 10% 🙂
U nás ani prašivka…
🙁
U nás taky nerostou (srdce vysočiny)
Na Olomoucku roste ve velkém stroček trubkovitý (na falešnou husí krev nebo vánočního Kubu), bedly, růžovky, holubinky a blíží se václavky a hlavně čirůvky (zejména fialová či dvoubarvá).
Závidím 🙂
Výstižné až na dřeň. Souhlasím.
Fico, Šimečka i Pellegrini jsou Euro-levičáci, jen ten nebinární Šimečko si hraje na „líbo-pravičáka“, zvenku zelený, uvnitř rudý. Naše KSČM je napravo od nich.
Teď bude záležet, co je ve složkách na Fica a Pellegriniho (potažmo jejich nominanty) a jak to ustojí.
Změny neočekávám.
Lepsi doporucovanej Monsanto popcorn, nez petikolka, ktera se muze zmenit ,
do Prokolky.
Pan buh s nami a zly pryc..
Jako vzdycky vladne hromadeni zisku a moci. Ty okolo tomu slouzi.
Nikdo nenapise jak to je ve skutecnosti..Nikdo by to necet.
Az zase tsunami fanatismu zachvati a ovladne svet.
Ficofanatismus se vsemi podrobnostmi stale opakovanymi ,taky dobry.
Kdo by se staral vo lidi. Opozice ? Na co asi.
Proto ani svet nemusi ty megaziskovy katastrofy prezit.
Maji vzdy prednost pred svetem a lidmi.
To ale neni tak zabavny jako ukazneni urednicci , kteri se snazi byt chacharismatici ,samouci a politiky a zaroven hodne.
Jako nekonecna tazeni na Evropu Islamu ,vod 7. stoleti..Nic jinyho
je tam nic jinyho dodnes nezajima.
Maji ted slovenskou socialni , liberalne a konzervativni , stredotridni , vulgarne materialisticky a pseudoakademicky ,abstraktni ficozabavy.
Aby nemuseli denne myslet ze nejsou schopni niceho ,nez se nechat skopat do zaniku , aby behem toho cekani , neco napsali na klavesnici….Zabava nade vse.
Ano ,Vidlák se nám ukazuje v novém světle vivat Rajchl ,ale to mi neimponuje. Volám ,vivat komunisti.
Komunista, to je sprosté slovo, dneska.
No, já jsem nic lepšího, než komunismus zatím neviděl.
Źádné dluhy, žádné války…
To je ale strašné, to je třeba zničit.
Ne, že by nebyly problémy, naopak.
Ale ta druhá strana. Svoboda, demokracie.A každý rok nová válka.
Alláh. Ježíš. Usekané hlavy.
A jsme v současnosti.
Na rovinu.
Když jsem se díval na poslední předvolební průzkumy tak jsem nabyl dojmu, že nám hrozí ještě větší propad hlasů než v posledních volbách. Dramaticky větší! Od doby kdy se zjevil Rajchl se to riziko propadnutých hlasů naopak jen zvětšuje!
Co taky čekat od „revolucionáře“ co si vozí zadek v snobském Porsche…
A jak to to Porsche udělá?
Rajchl je záruka pokračování pětidemolice v dalším volebním období.
Takže by Rajchlovi imagemakeři měli doporučit, aby chodil v hadrech ze sekáče, nebo od Vietnamců, a jezdil v otlučené Felicii ?
V sekáči seženete i značkové hadry v dobrém stavu, jen to chce chvíli hledat.
U mě je Rajchl falešný hrač jehož skutečné osobnostní nastavení podtrhuje právě to Porsche.
Tak kolik se mu podaří, za ty dva roky, ještě převychovat a napravit občanů? Když je to dneska údajně 100 lidí. https://www.youtube.com/watch?v=M7pPLOsDuHI&t=1377s
Jinak, dnes to také pěkně rozšťourala K. Stonjeková https://www.youtube.com/watch?v=07bGJ5BYIC4
A ještě jeden na dobrou noc. https://1url.cz/QuBg8
Nikoho si převychovávat nemusí. Za dva roky si ho Češi opět zvolí. Alternativci na to nebudou mít žádný vliv.
Rodinná anamnéza je důležitá nejen pro lékaře. Ukazuje se, že některé málo vysvětlitelné věci se dají snadno vysvětlit rodinnou anamnézou. S překvapením jsem zjistil, že dědeček Michala Šimečky Martin Šimečka byl učitelem marxismu-leninismu na vysoké škole. Tím se vysvětluje neomarxismus jeho vnuka. Otec Michala Šimečky je šéfem redakční rady Denníka N (N jako nenávist).
Zajímavé je rovněž, že údajně dědeček Ursuly von der Layen, Carl Albrecht, působil za války na Ministerstvu zahraničních věci (u Riebentropa) jako pověřenec pro exploataci Ukrajiny. Tím se vysvětluje jak náckovství paní Ursuly.
Zajímavé rovněž je, že dědeček Kanadské vícepremiérky Chrystie Freeland, Ukrajinec Michailo Chomiak, byl za války šéfredaktorem protižidovského nacionalistického listu Krakivski Visti, ve kterém výslovně nabádal k Holokaustu. Tím se vysvětlují ovace ve stoje pro nacististu Jaroslava Hunku v kanadském parlamentu.
Oni totiž ti náckové na sebe berou nejrůznější převleky, nejčastěji kovaných demokratů. Případně za tzv. progresivismus se schovává prastarý neomarxismus. Pak se jeden diví, co je to za svoloč, když občas padnou masky.
Např. takový R.Fico (sociální demokrat) obdrží hned následující den po volbách výhružný dopis od šéfa evropských sociálních demokratů, že bude vyloučen z frakce evropských socialistů (PES), pakliže přestane podporovat ukrajinské fašouny:
https://aeronet.news/video-robert-fico-obdrzel-vyhruzny-dopis-od-sefa-evropskych-socialistu-ze-pokud-smer-nezmeni-sve-postoje-k-valce-na-ukrajine-postara-se-o-vylouceni-ficovy-strany-z-frakce-v-eu-parlamentu/
Velebnosti, chce se mi blejt…
Dnes na České televizi říkali, že Smer SD má být vyloučen pro „zpochybňování sankcí“. To už je opravdový bizár.
Reagan měl kdysi prohlásit něco v tomto stylu: „Pokud se někdy fašismus znovu vrátí, vyjde z liberalismu.“ Ale zdroj uvést neumím.
To je výběr z deště pod okap a zpět. Zvolíte profíka se znalostí řízení společnosti a ideovou zátěží z minulého režimu nebo takového toho dělnického ředitele či národního správce neznajícího řízení, ale ideově pevného. Obojí tu bylo (po r.48) a zase je (po plyšáku). A tak my tu žijem.
Jenomže vidloňu ona ta politika zde na čistě marketingovém modelu funguje a funguje tak dobře.
Varováním a poučením by mělo být zvolení prozápadního liberála pávka rok po zběsilém řádění prozápadně liberálního fialova gangu. Vykulenec si věří a věří že lidi zase zlomí nějakou vytrvale servírovanou mediální prezentací. Proto ta plakátová kampaň za prachy daňových poplatníků, protože když budou mít lidé před ksichtem pořád ty stejné sebechvalné hesla, začnou jim po čase věřit ačkoliv bude realita jiná. Naučí se vnímat škodlivou politiku jako pozitivní, protože už žádnou jinou mít v paměti nebudou a zůstanou tu jen ty zářivě pozitivní hesla. Je to jak kapitola z Orwella.
Přečtěme si všichni ten 1984 ještě jednou.
Zjistíme, že:
Lidi okolo Winstona byli tou brutal propagandou tak zblblí, že tak iniciativně a sami pracovali na kurvení svého původního jazyka, až to bylo převelesměšné.
Winston sám byl tak zblblý, že už ani nevnímal, jak se podílí na kurvení historie a sám si nebyl už schopen ani vzpomenout na jednoduchou dětskou říkanku, nebo na to, kdy naposledy píchal pěknou ženskou.
Až potkal o generaci mladší Julii, tak je ten kontrast ještě hrůznější – ta už to přijala, jako samozřejmost a naučila se to ojebávat, jak se dalo.
A až se jim zachtělo si zašukat, tak to museli dělat tak tajně, jak to dneska nedělá ani agent GRU.
Winston sám byl propagandou tak zblblý, že si nebyl jist, jestli není protizákonné si koupit ve vetešnictví sešit a do něj si doma a tajně, aby ho obrazovka neviděla, zapisovat myšlenky.
Nevidíme nikdo, jak to k tomuhle „revolučnímu ideálu“ postupuje?? Všeobjímající a bubnující propaganda médií.
Rajchl zapomíná na jednu důležitou věc a ani se o ní nezmiňuje, nikdy:
Zatnout tipec těmto darebákům, majitelům médií, co na té masáži 24/7 pracují.
Pokládám za naprosto samozřejmé, že jedno z prvních opatření by mělo být – zajištění naprosté svobody slova a písma, zrušení nutnosti autocenzury (zde na webu je to krásně vidět), ale hlavně – aby média, naprosto všechna, přestala lidi oblbovat a lhát jim.
To, že mě či Vás neoblbnou neznamená, že další tisíce lidí taky ne. Všichni tak odolní nejsme.
Přání otcem myšlenky. Volební realitu nebude ani tak ovlivňovat Rajchl & his NATO companions, ale hypotékující masy. Jejich příslušníci mají zájem vyhýbat se velkým změnám a otřesům. Nikdo nechce být outsider, zejména ti, kteří nedostali domek po babičce nebo dědečkovi a rozhodli se pro vlastní bydlení zadlužit na desítky let.
Za poslední rok a půl dostala první třetina z nich nový výměr splátky s úrokem 5-6% místo původních cca 2%. To udělá nárůst splátky v desítkách procent, pokud jste v první třetině krysího závodu. V následujícím roce a půl to bude další třetina hypotékujících, pravděpodobně s úrokem ne nižším než 4%. Energie a potraviny, ty se dají různě pořešit, ale o 15-20 tisíc vyšší měsíční splátka vám na klidu při obdělávání záhonů nepřidá.
Tyto masy se musí a budou muset každý den pořádně otáčet a kydy revolucionářů je v lepším případě nebudou vůbec zajímat, v horším jim budou odporné. Sytý hochštapler, který se prohání v Poršáku, i kazatel samozásobitelství na volné noze se na svět a své potřeby dívají úplně z jiné perspektivy než tyto masy. Naprosto odlišné světy, které se bez vlastní zkušenosti nemají šanci pochopit.
Hele, víš kdo je hochštapler?
Když nevíš tak to cizí slovo nepoužívej, vypadáš pak jako blbeček.
Ba ne, tohle asi trefil.
Co jinýho jsou ti korporátní podržtaškové, kteří si pořídili předraženej domek šedesát kilometrů od Prahy na ohromujícím pozemku dvacet na dvacet, naňahňaný jeden na druhej na hypošku na třicet let?
To jsou ti nejostřejší pravičáci, voliči Pekarový a Rakušana.
Sami sebe považujou za střední třídu a od hladu je dělí dvě opožděný vejplaty.
Sůl země…
„Co je zač slovo hochštapler? Jak správně tušíte, jde o germanismus. Tento původně argotický výraz je složený z německého „hoch“ (tj. vysoký) a jidiš „stapeln“ (tj. žebrat)“
….dik za presny vysvetleni ,padne dobre na tu celou prozapadni stranu..Povyseny sou jen na podiu a kdyz z nej slezou,tak bida.
Jinej se dal na politiku pres chov 4 prasat.
Pak sou tady Porsche prozapadnich snobskych playboys.
Kteri studovali zdarma , za nase a dali se na bezpracnej kseft politiky
a u koryta pak uzakoni , ze nase a nase deti jim budou za studia platit.
Aby odvratili pozornost zficujou se treba nepricetny zavislosti..
Hochštaflér, né voe, vysoká noha. Kokot co vylez na konec pokuřincovanýho žebřa, né, voe.
Hochštapler? Přeci řidič vysokozdvižného vozíku..Gabelstaplerfahrer…
Já to vím a použil ho dobře.
Kdyžtak zkus slovník.
Souhlasím, až na ty energie. Jen zanedbatelná menšina má možnost si opatřit solární, větrnou či malou vodní elektrárnu. Případně vlastní nějaký les a otápí v zimě nemovitost vlastním dřevem.
Pakliže se ceny elektřiny zvedly za poslední 2 roky na čtyřnásobek (o plynu nemluvě), musí to být pro běžného spotřebitele rána do rodinného rozpočtu. Navíc je to neuvěřitelná prasárna – vyrábět v republice 1kWh za cca 0,40Kč a prodávat ji vlastnímu obyvatelstvu finálně za 10 a více Kč – to je „výkon“, před kterým by staří židovští lichváři zbledli závistí: 2500 a více procent !! Takové zisky nedosahují ani velkopřekupníci a výrobci drog… Však také pánové Křetínský, Tykač, Beneš a další vykázali za uplynulých 12 měsíců miliardové zisky.
K tomu si připočtěte Stanjurovo nedávné oznámení, že odběratelé elektřiny si od nového roku opět zaplatí nesmyslné příspěvky na OZE (občasné zdroje elektřiny) a zrušení státní regulace na distribuci. To bude další rána, ke které si erár vybere navíc svou 21% daň…
„Vtipné“ je, že ti co se musí otáčet v zaměstnání natolik, aby zvládli platit hypotéky či jiné dluhy, si nebudou moci zažádat o příspěvek na bydlení, protože budou mít vyšší příjmy – ze kterých si ale nebudou moci uplatnit ony výdaje na splácení půjček. Vždyť ani daň z nemovitosti si nelze uplatnit do nákladů na bydlení – a příští rok mají tyto daně vzrůst i o 100%.
Už dnes jsou fronty lidí před úřady kvůli přídavkům na bydlení… erár však už nemá kde brát, protože se zavázal valit megapodporu na Ukrajinu a 2% z HDP na nákup nových amerických zbraní.
Tohle dobře neskončí.
Souhlasím bez námitek. K energiím v domácnostech se s vámi shoduji, že jsou nezbytným statkem a nemají snadno a levně dostupné substituty. I proto je poptávka domácností po energiích málo elastická. Lidé si raději připlatí za teplo za a odpustí si utrácení po hospodách.
Innogy za rok 2022 prodala cca o 25% méně plynu, ale většinu propadu udělaly firmy, ne domácnosti. Matně si vzpomínám, že vláda tehdy systematicky tlačila firmy k úsporám hrozbou kvót, aby se udrželo vytápění domácností. Např. paneláková sídliště v Brně se vytápějí centrálně z teplárny i lokálně plynem.
Aktuální definice střední třídy: příliš bohatý na sociální dávky, příliš chudý na hypotéku…
Jj, asi tak.
Jenomže nositelé dnešního oligarchického systému, jež všude systematicky likviduje onu „střední“ třídu, zapomínají na jednu základní věc:
Střední třída existuje ve společnosti proto, aby ty masy dole, až jednou nebudou mít co ztratit, nesežraly tu úzkou skupinku neskutečných boháčů nahoře.
Anebo, že by dnes oligarchie spoléhala na něco jiného než je střední třída?
Obávám se, že už se rozhodla spoléhat na něco jiného. K čemu je jim střední třída v době umělé inteligence a robotizace? Stačí jim úzká obslužná třída pro technologie moci a zbylá poslušná třída ovládaných. Co bude tvořit životní program druhých, netuším, ale nic lidsky vyspělého to asi nebude.
Nás psychiatry a psychoterapeuty žádná umělá inteligence nenahradí (může se o to pokusit, ale to nejdůležitější, lidský kontakt, bude chybět) a vždycky budeme mít hodně práce.
Jj, jak mi rekl jeden z nich… my jsme duleziti, my se od pacientu lisime. Mame klice 🙂
presne a trefene 🙂
Je zbytečné kolem teho demosgráticky dřískat. Normální lidi nemají podíly na zemi, tedy ani užitek. To je celé.
Bilion zisků se díky Zemanovi a Klausovi riflují do ciziny. Fakt dobře se tady má eště dýpstejt, zloději z devadesátek a jejich pohrobci. Tolik keců a článků kolem teho bylo nasilážováno a co? Je to nuda.
Blboni z podvokapu do louže, šup šup a blboni z louže pod vokap šup šup.
Fiala s Rakušákem & spol. musí svou roli dohrát až do hořkého konce. Jsou natolik zabořeni v Bruselském a Washingtonském rektu, že již nemají cestu zpět. Poslouží a poté budou vyloučeni.
Je to jako jízda na tygru. Znáte to – nedá se sesednout, protože jestli se toho odvážíte, víte co se stane.
Když klekne Zelí, klekne celá Koza.
Proc chce opozice demisi vlady, kdyz by za dva roky ve volbach mohla mit v klidu ustavni vetsinu?
Pomůže ještě ústavní většina s prázdnou státní kasou, rozloženým a zadluženým hospodářstvím ?
Na koronafašismu a energofašismu se však podílel i ANOfert. Nějak mi uniká smysl nadšení pro Burešovu bandu.
Já neprojevoval vůbec žádné nadšení.
Jasně, Góji, teď budeme řešit Babiše!?
A víte co, toho „bureše“ se nechte od cesty, dnes, kdy máme na Hradě šéfa komunistické rozvědky a řeší se mafiánské kauzy ministrů, je to směšné nálepkování, na stejné úrovni, jako Ovar nebo Jyrka. Vypovídá to víc o vás.
Alena Z.
Který uškodí státu víc,Babiš,nebo Pavel.
Něco Vám pořád utíká,jedeme s kopečka od Klausových balíčků a jsme jen kousek od nárazu do skály.
Jen technicka, nebyl sef komunisticke rozvedky, na to byl tenkrat moc maly pivo.
Ústavní většina nemá sloužit k zneužívání. Vždycky je lepší prosadit změnu ústavy napříč politickým spektrem, aby v dalším volebním období nemusely být změny anulovány.
Budoval jsem 34 let kapitalismus v dresu OSVČ a teď si nechám hňupem s vyvalenýma očima vysvětlit jeho výhody. To mi poser prsa!
Půjdu omrknout některé z dnešních nových reelů.
Ty 2 roky jde vydržet “i s bodákem v prdeli” (omlouvám se za vojenské rčení).
.. akorát že za ty 2 roky stačej ještě podělat i to, co ještě podělaný není, nebo jenom málo.
Co třeba dalších 100, vlastně 150, vlastně 350, vlastně 1500 giga za, třeba, 50 Abramsů? Nebo SDI, neříkejte, že nepotřebujeme SDI!
SDI je out, TDI pomalu uz taky…
Ladiku, to je zajimave po cem touzis. Mne kdysi spoluzak kdyz jsem chtel od nej opsat ukol, rekl : Oser si paty !! Ja to zkusil – a da se to… Ale jak se dela co popisujes ty, to nevim. Jedine nakej moc ohebny jogin, nebo fakir, či aká pliaga… Jenze bezni lide jedi fašírku, fakíři pak logicky fakírku… A nejvice tajemstvi mají tajní. Nejpíš takoví ženatí, kde on má velkou moc a ona moc velkou…
Asi máte malou lžičku.
„mi“ není „si“
Rčení „To mi poser kozy“ tedy neznamená, že si mluvčí přeje posrat kozy sám sobě, nýbrž to znamená, že chce, aby mu kozy posral někdo jiný.
Kdyby to bylo jako „oser si paty“, musel by říci „poser si kozy“ …
Konec jazykové připomínky.
Aha, uz to chapu. Doslo k agregaci a synergii semiologicke entropie a informacniho sumu v kanale.
A jak ty kozy postojej, aby se vám to podařilo? Sledovala jsem je v Řecku a jsou to fakt hbitý zvířata. Skoro na kolmou skalní stěnu vylezou, furt poskakujou, posrat je bude složitý.
Obávám se, že nebyla řeč o zvířatech. 😉
Dyť já vím. Já jsem to musela napsat, protože mne takové zákruty a výkruty v komunikaci bavěj.
Hodně velkých řečí, ale dopad žádný.
Pětikolka jede bez ohledu na nějaký výmol na cestě.
Kdybych měl jedním slovem popsat Rajchlovo snažení, tak to je nemohoucnost.
Vrabel mu teď ke všemu přebírá potenciální spojence, ještě bude veselo.
Vrábel jasně definoval, že je otevřený pro všechny.
pro všechny krom Rajchla.
To je někde veřejně uvedeno ?
Stačí se podívat na jeho videa. To je nenávist.
Je, nějak toho pána už nemůžu ani vidět, natož poslouchat. Nic mi neudělal, ale ty videa mi hned na začátku zvedají kufr.
Vy jedete stále svou…Rajchl špatně, Vrábel špatně, každý špatně – a pětikolka se vesele směje.
O tom bude zítřejší článek… 🙂
Už jsem to sem někdy psal (a někdo jiný taky), ale pragmatická cesta je: Jednotná kandidátka, pořadí prvních deseti (minimální počet poslanců na 5% klauzuli, po úpravě zvýhodnění velkých by to mělo +- sedět) se losuje, ostatní rozpočítává ententýky. Se společnou výzvou 1) přijďte k volbám 2) kroužkujte. Když se to udělá před volbama časově tak akorát (a to je organizačně nejtěžší), nebudou ten subjekt moct „nezávislé“ průzkumné agentury vymlčet a nadplukovníkovi chlapci nestihnou křehkou jednotu rozmrdat. Po volbách vytvořit z jedné kandidátky klidně sedm poslaneckých klubů se všemi jejich výhodami, neboť tato cesta je evidentně legální, jak vidno právě teď. Minimální počet na klub jsou aktuálně 4 (shoda je samozřejmě čistě náhodná) a při korektních vztazích s předpokládaným vítězem by jistě bylo možné procedurálně upravit tento počet i na tři. (Že by se cenzuršani v případě potřeby nějak styděli vytvořit „klub“ i ze dvou, tomu se srdečně směju, mimochodem.) Další věcí je tutová jistota státního příspěvku za dosažená procenta (ta jsou mimochodem placená z daní voličů daného subjektu, takže hlas pro seskupení s méně než 3 % je propadnutý dvojitě a 90 korun shrábnou poměrným dílem ta „nevolitelná zla“, co na 3 % dosáhla – posílají pěkné pozdravení a klíčenku.)
Co tomu brání? Za mě jediné (no možná dvojí): Hlavní důvod je, že nositelem změny bude charismatický, sebestředný, nutně trochu bezohledný a sobecký lídr s tahem na branku, jak vidlák opakovaně píše. A ega takových nositelů podobnou cestu nepřipustí, protože by pak některý nositel, byv vykroužkován, mohl zůstat pěkně před branami. Kompenzovat tohle dopředu písemně jinými korýtky by se jednak stalo poměrně snadným terčem nejrůznějších grcálků, dvak se každá taková dohoda dá nějak ojebat, což i průměrně zkušení nositelé změn vědí.
No a druhá věc, která by tomu zabránila, je ta, že nadplukovníkovi hoši spolu s Ústavním Oudem by takovou věc nenechali jen tak, kdyby se jen trochu ukázalo, že by mohla fungovat. Ona ta demokracie je taky jen pocamcaď a tohle by mohlo smrdět zastoupením klidně i 10 % hlasů, které pokaždé poměrně spolehlivě propadnou.
Velmi kvalitní příspěvek, podepisuji.
👹preVít Ropušan je agentem Aspen institutu.
V Česku žádná liberální demokracie není. Není ani demokracie. Jen podvod majitelů penězokazectví a jejich poskoků jako je zednář Ropušan.
Jsme zahlceni lžemi lepšolidí.
Penězokazectví je základem dnešního systému FIAT MONEY. Ti „vyvolení“ v centrálních bankách nedělají v principu nic jiného než Franta Jouda ze sousedství, který si na domácí tiskárně zfalšuje několik bankovek. Jenomže tady platí 2 poučky, a to:
– co je dovoleno Jovovi, není dovoleno volovi, a
– krást se musí ve velkém, v malém je to trestné!
Každá měna co byla založena na virtuálních hodnotách „budiž peněz“, skončila z minulosti krachem. Protože pokušení generovat měnu nekrytou skutečnými hodnotami (a z toho se obohacovat) bylo prostě příliš velké.
Když lidé vynalezli peníze vynalezli jich holt málo. Nezbývá tedy než jejich přemisťování z jedněch kapes do jiných.
Jenomže dělat to pomocí erárem generované inflace a lichvářských cen základních životních potřeb lidí je ten nejpodlejší způsob ze všech. Oproti tomu byli gangsteři přepadávající banky či poštovní vlaky vlastně hrdinové. Např. takový John Dillinger – ten okrádal pouze bankéře, avšak na peníze momentálně přítomných vkladatelů nesáhl.