Viděli jste předvolební debatu Trumpa s Bidenem? Tu debatu, ve které Američané masově zjistili, že jim vládne senilní dement? Jak se po ní vyděsily špičky demokratů, že teď už jim starce těžko někdo zvolí, ale vlastně nemají jinou variantu, protože ještě předevčírem všichni američtí libtardi svorně šířili narativ, že Biden ještě dělá stojky a kotrmelce? Zkrátka a dobře, byl to masakr a stojí za to to vidět i když neumíte anglicky. Včerejší debatě rozuměli Číňané i Maďaři, Eskymáci i Etiopané.
Brežněv byl svého času proti Bidenovi ještě gigant tělesných i duševních sil. Trump si to potměšile užíval , tentokrát neměl se svým soupeřem žádnou práci.
V USA nastal docela solidní poprask, oni si totiž opravdu mysleli, že jsou velmoc číslo jedna nad kterou není, mají skvělou demokracii a úžasný systém brzd a protivah. Teď najednou zjistili, že jim vládne živá mrtvola, že si ho sami zvolili a že celá jejich Amerika začíná vypadat podobně neschopně a hloupě, jako Biden samotný. Celou veřejnou debatu o prezidentu zombíkovi nechám na Američanech samotných. Oni podobnou studenou sprchu potřebovali jako sůl. Potřebovali v přímém přenosu vidět, kam vede liberální demokracie.
Nicméně, pár otázek bych měl. Ne na Američany. Jejich prezident – jejich problém. Já bych se hrozně rád zeptal našeho Blyštivého Péťi, jaká vlastně byla ta jeho návštěva v Bílém domě.
Tak co, Péťo, jaké to bylo? Fotky byly pěkné, viděli jsme video, kde mluvíš anglicky jako žáček první třídy, ale řekni nám, jaký sis odnesl dojem z Bidena? Jaké to bylo, popovídat si s exhumovanou mrtvolou? Dozvěděl ses důležité a zajímavé věci? Nebo sis prostě jel pro prestižní fotku s americkým vůdcem a bylo úplně jedno, že blekotá totální nesmysly, kterým nikdo nerozumí? Instruovali tě předtím, než tě k němu pustili, aby ses nedivil, že bude mluvit z cesty?
Heleď, jsi premiér, mělo by ti to myslet, řekni, kdo je skutečný americký prezident? My, dezoláti, tomu říkáme Kolektivní Biden, ale třeba jsi nebyl úplně tupý, i když jsi se usmíval jak totální mimoň… třeba ses tam trochu porozhlédl, kdo ve skutečnosti vede americkou politiku? Nebo jsi byl tak sakcefl z Oválné pracovny, že kdyby ti představili šimpanze, tak bys mu potřásl pravicí?
Řekni, neměl jsi po rozhovoru s Bidenem pocit, že jsi vsadil na poněkud chromého koně? Tvoje setkání se senilním dědkem stálo čtyři sta miliard korun za stíhačky. Jaký jsi z toho měl dojem? Neříkej mi, žes odjel domů s vírou v dokonalý skvělý Západ, který už brzy vyhraje nad Ruskem i Čínou a Biden je toho důkazem.
Nebo proto jste museli do ústředí CIA? Aby vám tam vysvětlili, jak to s americkým prezidentem teď je, ale on Českou republiku nemá na starosti, tu řeší rovnou tajné služby přes omedailovaného Koudelku?
Nemáš Péťo tak trochu pocit, že jsme s takovým spojencem poněkud v prdeli? Nebo sis toho ani nevšiml, protože mentálně jste na tom stejně, prostě vám jen nahrají příslušné fráze a vy je odříkáváte? Nebo tě to vlastně nijak nepřekvapilo, protože podobných panáků je mezi světovými elitami víc a tak je to úplně normální?
Řekni, Péťo, máš fotku s Bidenem pověšenou v kanceláři? Dva světoví lídři, takřka srovnatelného významu… a srovnatelné ynteligence… Máš důvěru v NATO, kde hraje roli Biden? Máš důvěru v mezinárodní řád založený na pravidlech, nad kterým bdí Biden? Máš důvěru, že tě Biden nehodí přes palubu, až tady všechny lidi doženeš k revoluci? Jak asi vypadají vrchní mocenská patra, která si pěstují stařečka na drogách? Myslíš, že se od takových něčeho naděješ?
Sakra vždyť ani ten Niger si už z USA nic nedělá… A už chápu, proč chce Putin v Bílém domě raději Bidena než Trumpa. Myslím, že všichni nepřátelé Ameriky tam chtějí Bidena a pokud mají nějaké páky na to, tomu pomoci, rozhodně to udělají.
Babiš jezdí za Trumpem, Orbán jezdí za Trumpem… jen Fiala má radost ze setkání se senilním dědkem a všude se s tím chlubí. Já vím, nevyvíjí se to dobře, ale to jen dokazuje, že jsi na správné cestě, že? Ano, ano, Biden není ideální, ale nikoho jiného vy liberálové nemáte.
Víš, Péťo, já si ještě tak nějak pamatuju, jak vypadaly poslední roky Sovětského svazu… tam také přibývalo neschopných gerontů tak dlouho, až to raději sami… byli rozpuštěni. Ano, takhle jsem to chtěl napsat.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Mimochodem, opět se ukázalo že každá dezolatská dezinformace se nejpozději do roka potvrdí.
A která se ZAS potvrdila?
ze je Biden senilni dementni starec. Vzdyt uz o tom dobrou pulhodinu hovorime, Mlho 🙂
Žádné zkracování, ale prodloužení. Řecko zavádí šestidenní pracovní týden
Zatímco v jiných západních zemích se uvažuje o zkracování pracovního týdne na čtyři dny, v Řecku se rozhodli jít opačným směrem. Od 1. července je totiž prodloužen na šest dní. Podle zákona ale budou muset zaměstnavatelé, kteří ho pracovníkům nabídnou, platit za šestý den práce o 40 procent více.
https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/sestidenni-pracovni-tyden-recko-pracovni-sila-adonis-georgiadis.A240629_083709_eko-zahranicni_zof
Řekové si prošli a prochází velkou krizí od roku 2008.
U nás je tuším za sobotu příplatek pětadvacet procent.
Řekové jsou velkorysí.
Nebude to stačit.
Na Čínu ne a na Rusko asi taky ne.
Na Írán a Severní Koreu nevím.
Pracoval jsem v montážní firmě na Vysočině jako mistr.
Říkali jsme tomu „Ztráta výkonu“
To nejde dohnat pracovními sobotami.
Ani nedělemi.
Ale Západ chce pracovat jen 4 dny v týdnu, protože revoluce 4.0
@pithart 13:22
25 % navíc je za běžný přesčas.
V so + ne je to víc, o svátky + 100 %.
T
Ano, říká se to, ale bude to mnohem větší částka. Ocasové na obraně neumí spočítat ani platy na příští rok.
Zdroj?
Například téměř každá veřejná zakázka v ČR?
Mluvte konkrétně o F-35.
Len prilba pre pilota F35 400tisíc usd papierikov … https://www.armadnymagazin.sk/2024/06/29/pilotna-prilba-za-400-000-dolarov/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR2US5kvdxWfd4bSNiRcKymFNV-pCbHVYEtsLrXBI9lFBdtMvvXbEljRSTI_aem_5qkpjeH8r4Mud7Yx7U3CRQ
Pokud nemáte co říct k tématu celkových nákladů, tak mlčte.
A ty jsi jako kdo, ty nulo, že si tu dovoluješ vyvřískávat, co kdo může a nemůže?
Upozornit protistranu, že je mimo téma není nic špatného.
Upřímně by sám měl chápat, jak nesmyslný jeho příspěvek je.
Stejně tak byste to měl chápat i Vy. Můžete se rozčilovat, ale nějak si tím nepomůžete.
Když už troll neví, kudy kam, tak požaduje ZDROJ! 🙂 Okamžitě!
Je poměrně běžné požadovat zdroj pro ničím nepodložená tvrzení.
Jinak by si mohl každý vymýšlet lži jak bude chtít. Považovat to za výsadu „trollů“ je směšné.
Ne. Je zcela běžné, že když někdo s něčím nesouhlasí, protože má jakési vnitřní těžko definovatelné puzení, že je to určitě jinak, musí si sehnat důkazy sám. Ty stíhačky budou mnohonásobně dražší. Nemluvě o tom, že jsme se zcela jistě zavázali vše zaplatit, i kdyby nám US soudruzi nedodali vůbec nic.
Ne, to rozhodně běžné není.
Jinak by každý mohl celý den vymýšlet nesmysly a po ostatních vyžadovat, aby jeho nesmysly vyvraceli.
Důkazní břemeno.
To, že budou nejspíš dražší nepopírám. Viz. můj první příspěvek.
najdi si uzkonecne nakyho chlapa.
Anonym:
Vy jste ovšem neupozorňoval, že je mimo téma. Vy jste hrubě prudil a buzeroval. Ostatně – co bylo na přilbě pro pilota F35 mimo téma F35? Vy jste chtěl konkrétně, on dodal naprosté konkrétum a vy na něj ať mlčí??
Vy anonymní „důkazní břemeno“, tady fakt nejsme u soudu. Pokud se vám nelíbí něčí argument, vyvraťte jej. Na základě vámi shromážděných důkazů, nikoli efemérních pocitů, že je něco jinak.
Markýza: Vy to vážně nechápete?
To je jako kdybyste řekla, že auto stojí X peněz. Já bych se Vás zeptal odkud jste tu informaci vzala a Vy byste mi poslala cenu bočního zrcátka.
Je to mimo téma.
tdx: Tak to samozřejmě nefunguje. Už jsem vysvětloval proč.
Pokud něco tvrdíte, je na Vás toto tvrzení dokázat. Ne na ostatních aby Vaše tvrzení vyvraceli.
Mimochodem, toto zdaleka neplatí jenom u soudu. Vítejte do reálného světa 🙂
Anonym:
Vy jste z nějaké té nepraktické akademické sekce, ne?
V reálu to nechodí tak, že někdo něco řekne a pak to sáhodlouze dokazuje – v reálu to chodí tak, že někdo něco řekne a vy mu na to buď kývnete, protože to zapadá do vašeho obrazu, nebo to zamítnete, protože nezapadá/připadá vám to rovnou jako blbost.
Kdyby byl svět po vašem, tak bychom se během roka doukazovali k smrti.
Tys tam dala mrkev! Víš, že nesnáším mrkev! Vím a nedala. Dokaž to!
Markýza: V reálu to funguje tak, že pokud někdo něco řekne a nepřijde mi to úplně jasné, tak se zeptám jak na to přišel.
Vy se neptáte, jen si tu vřískáním cosi vynucujete. S tím běžte do háje. Nikdo se vám tu nemá povinnost se s čímkoli zodpovídat. Ten nákup a provoz bude předražený ve stovkách miliard. Tečka. Stíhačky nebudou dodány včas, budou-li dodány vůbec. Tečka. Tak či tak zaplatí daňoví poplatníci v ČR stovky miliard za nic. Tečka. Jestli s něčím nesouhlasíte nebo se vám něco „nezdá“, je to čistě váš osobní problém.
Pokud nejste schopný svoje tvrzení podpořit daty, tak není potřeba brát Vás vážně.
ja uz to chapou, onanyme, tobe to neni jasne. ono tech veci co ti neni jasnych na svete bude vic, ale nemuzes chtit aby ti lide objasnovali vse co ti jasne nei, toho je prilis moc a jak je i videt hrozne pomalu chapes, bylo by to proste prilis narocne 🙂
Anonyme vy se odvoláváte na jeden odhad, a P.A.Semi (P.A.Semi napsal:29 června, 2024 (11:44))uvedl jiný odhad, ale tomu jste neodpověděl. Asi pro jistotu, že?
Obě vaše informace jsou odhady, takže který je blíže ke skutečnosti nevíte ani vy ani P.A. Semi. Nicméně se všemi těmi informacemi o spolehlivosti těchto letadel, o tom, že se dodávky těchto letadel zpožďují už teď a není sporu o stoupajících nákladech na kde co, takže i na letadla, bych si tipla, že pravdě blíže bude odhad ze zdroje P.A.Semiho.
Anonym a Vy máte čo povedať k celkovým nákladom? Pochybujem, pochybujem….
Osobně jsem vycházel z odhadů člověka zmíněného v mém prvním příspěvku.
Anonym.
Vycházel. Z odhadů. No tak to jo 😎
Já vycházím z odhadu, že jste škaredý a nesnášenlivý dědek a fertig.
Z odhadů vycházel autor článku. Toho jsem citoval ve svém příspěvku.
Jakékoliv stížnosti tedy směřujte na něj.
Anonym:
Člověk, zmíněný ve vašem prvním příspěvku, tam o vás nehovořil. Můj odhad vychází z vašich prezentovaných komentářů.
Viz. článek: „Tvoje setkání se senilním dědkem stálo čtyři sta miliard korun za stíhačky.“
Tady nejsme u soudu krici ,ja, tady sme u blbejch.
Ty tady vynikaji. Neviditelnou skutecnosti.
Nikdo se nemusi zodpovidat, tvrdi.
Jako na hazlu, kdyz se vyserou.
Nestojí, za 400tisíc se jen prodává.
tak možno výrobná cena polovica….
Skutečnost, že odhady českého ministerstva obrany mohou být od reality odlišné, dokazují i zkušenosti ze Spojených států amerických. Bloomberg uvádí, že náklady na údržbu tamních F-35 jsou nyní o 44% vyšší než stanovila predikce z roku 2018. Náklady by americké letectvo, námořnictvo i námořní pěchota mohly snížit, ale jen tehdy, že by s letadly piloti méně létali – to by však mělo negativní vliv na bojeschopnost a připravenost pilotů na akci.
https://armadnizpravodaj.cz/letecka-technika/rocni-naklady-f-35-acr/
Ano, už i původně zmíněné odhady (400mld za 30 let) byly výrazně vyšší než oficiální.
To jsem nerozporoval.
Inu, leckteří mainstreamoví lháři vytrubují o 322 miliard nákladů na F35… Jenže to jsou hrubě podhodnocené lži vlády, aby konejšila občany…
https://www.pokec24.cz/politika/systemova-cena-letadel-f-35-zakoupenych-fialovou-vladou/
článek z roku 2022, Michael Svatoš je velmi kvalitní zdroj informací…
„800 miliard korun tak bude pravděpodobná systémová cena, kterou Česko zaplatí za nákup a provozování 24 letadel F-35 po dobu jejich životnosti!“ – doloženo výpočty z dat z US kongresu atd…
„V naší analýze je cena asi poloviční oproti ceně, kterou uvedl Martin Koller“ … Tu jsem kdysi také někde četl a nemůžu ji nyní najít…
(v článku MaP je toho o dost víc…)
πα½
Nemusel byste být na autora článku výše tak tvrdý, protože i on je podle Vašeho příspěvku „mainstreamový lhář“.
Ne, to není…
Oni lžou, dezinterpretují a psychologicky manipulují v lecčems, skoro ve všem – ceskatelevize, seznamzpravy, novinky, idnes… To zobecnění „mainstreamoví lháři“ není zdaleka jen proto, že papouškují jedno mylné nebo zavádějící číslo z vlády…
πα½
Pokud by to byl izolovaný incident, tak bych s Vámi v podstatě souhlasil. U tohoto konkrétního autora to bohužel úplně neplatí.
@ P.A. Semi 11:44
Něco k cenám F35 pro ČUR, prý je to velmi optimistické, zatímco konkurence je nadceněna:
https://dfens-cz.com/ceny-stihacich-letounu-historie-metodiky-ucetni-triky-a-naklady-f-35-pro-cr/
jeho podstřelené náklady na dobu životnosti jsou 340 mld (až na závěr článku).
A zde něco od stejného autora k potřebnosti/nepotřebnosti toho šrotu pro ČUR:
https://dfens-cz.com/vyberu-a-koupi-stihacich-letounu-musi-predchazet-racionalni-koncepce-a-analyza-provozu-a-funkcnich-pozadavku/
Kromě toho, že Váš příspěvek je sémantický zmatek, podotýkám, že i bývalý velitel vzdušných sil AČR se může mýlit, blbnout, zblbnout.
To byste měl říct hlavně autorovi, který ve svém článku pracuje s jeho odhadem.
Nechte anonyma bejt, neco rekl a podivejte se na ty kaskady hysterickych nelibosti a reakci , uplne k nicemu. Vsechno zneuzijete. Pridelavate praci.Nic vas nezastavi..
Aha. Tak třicet let rekreačního provozu. Žádná válka. Dost drahé hobby.
Tak za prvé, za druhé, za třetí, jde jenom penězovod, aby někdo vydělal. Praktický, rozhodující vojenský význam to nemá. Rusko nemá zájem expandovat do EU, protože co tam a co s tím. A EU si válečnou expanzi do Ruska bez vlastního zničení nemůže dovolit.
Na Česko sere pes, pokud něco, tak si ho rozeberou nejbližší sousedi. Kolik F-35 má například Lichtenštejnsko… Jenomže někteří zde považují Česko za pupek světa. Hle, celý svět k nám vzhlíží…. Prdlajz. Potřebujeme kvalitní diplomacii. Jak nad mapou Československa, té obtížně bránitelné nudle, pronesl generál Pellée. Jenže Lipavský….to je jen špička blbého ledovce. Lid si zvolil.
A vůbec, je nějaká reálná válečná doktrína? Historická zkušenost je taková, že od vzniku Republiky Československé nám armáda byla k ničemu. Nyní, jestliže Česko je vojensky ohroženo že strany Ruska, může si za to výlučně samo politikou ve prospěch válečných obchodníků. Jestliže hodnotím kvalitu armádního velení podle jeho groupthink projevů, je ve své bublině válečných her. Tak jako předešlé …odrazíme útok, převezmeme iniciativu a budeme pokračovat na Rýn… Pindy politického školení mužstva. Divadelní představení cvičení Štít. Jejich reálné vědomosti a schopnosti nepřesahují rámec taktického cvičení. Za ty šílené peníze co to stojí a za vydržování toho prakticky auxiliárního expedičního sboru pro intervence v zahraničí ve prospěch cizích zájmů, je to míň než málo.
Co v Afghanistánu? Předsunuti bránili Prahu? U Kábulu? Co to stálo, či by se za to tady vybudovalo, kdyby byl zájem a vůle. Kolik se jich vrátilo zrakvených, zkriplených. Ach tak, cenné bojové zkušenosti… Kde je nabírají příkladmo Švýcaři?
K F-35, jsou určeny k plnění úkolů v rámci severního křídla NATO, na Baltu. K pokračování dráždění Ruska po expanzi NATO k jeho hranicím. Svoboda, demokracie, lidská práva? Já slyším prachy, prachy, prachy. Že to myslíte vážně? Začněte v Saúdské Arábii…
Nedělejte ze mě většího blbce než jsem.
Nehledě k tomu, že je mají dodat za kolik let???….deset, patnáct….??? To budou asi ty, které jim v USSÁcku spadly a až je najdou a slepí kanagonem, tak nám je milostivě pošlou.
K těm misím….a co Mali…ty je tam ty Frantíky a s nimi naše asi hnali….ovšem u nás jenom krátká větička, že je jako stahují…
Hele, Anonyme, že ty ses tentokrát už vysral na vyplňování přezdívky „JsemTadySlužebněABuduPruditDokudSiNaChlebaNevydělám“ ale pořád jsi to ty? Tak se, prosím, příště vyser i na vyplňování celého komentáře a jdi dozírat a vysírat třeba na diskuse na Seznamu, tam ti bude lépe, mezi tvými.
Pokud jde o F-35, pročti si třeba připomínky, které k tomu měl Pavel Růžička, taky (bývalá) zelené guma.
Víš, co je ale kromě té ceny ještě horší? Termín dodání. My se tady (podle Řehky, dohledej si sám) máme připravovat na až jadernou válku do tří, maximálně pěti let, ale ty wunderwaffen dostane (pokud vůbec) v roce 2030. Tento termín navíc vychází z plánu dodávek, ale ten už se výrobci docela dost hroutí dnes – např. americké námořnictvo odmítlo převzít celou poslední dodávku kvůli zcela tristní, od minula velmi pokleslé kvalitě. A když se nezaujatě podíváš na schopnosti amerického leteckého průmyslu (např. padající dveře u nových letadel – kvůli chybějícím šroubům, a teď naposledy třeba trapas s přepravou astronautů), tak ti dojde, že než přijde řada na nás, tak v celých slavných US už nezbude nikdo, kdo by byl schopen ty stroje vyrobit (bez přehánění – historek o odchodu celých generací zkušených inženýrů a mechaniků a zaplňování pozic podle DEI je plný internet, jenže černá lesba, která nic neumí a ničemu nerozumí nenahradí starého bílého dělníka, ani kdyby byla navrch trans).
Takže si běž žadonit o zdroje někam do brusele a jestli těm slibům věříš, tak nám sem dej podepsané prohlášení, že sežereš svůj klobouk, když dodávka nebude splněna v termínu a bude byť jen o korunu dražší. My ti pak třeba ještě přidáme na kečup a horčici, aby ti to lépe šmakovalo (jestli tady tou dobou ještě někdo z nás bude).
A když už tady obhajuješ neobhajitelné, tak nám třeba napiš, jak brzo a jak levně nám Blyštivý Péťa & His Melody Boys postaví nové jaderné elektrárny – a hlavně jak výhodný bude jejich provoz za podmínek, které nám EU (=naši nezištní germánští přátelé) vnutili.
Uvědom si, ty pomýlený libtarde, že tahle vláda přivedla už dost rozvrácenou zemi k totálnímu rozvratu, zničila veškerý potenciál k možné obnově (krajina a zemědělstí šlus, průmysl a energie šlus, školství a demografie šlus), zadlužila nás na několik generací dopředu a jestli s tím něco ještě někdy půjde udělat, tak po dobrém to nepůjde. Doufám, že se těšíš.
Nemusíte si hned zvedat tlak 🙂 Jenom jsem ocitoval autora článku a doplnil trochu kontextu, který v článku chyběl.
>My se tady (podle Řehky, dohledej si sám) máme připravovat na až jadernou válku do tří, maximálně pěti let, ale ty wunderwaffen dostane (pokud vůbec) v roce 2030
Řehka v tomto případě mluvil o nejhorším scénáři. Tedy ne jenom o jednom jediném scénáři. To by snad mělo být jasné.
>jestli s tím něco ještě někdy půjde udělat, tak po dobrém to nepůjde. Doufám, že se těšíš.
A copak se stane? Takových impotentních výhružek od lidí, kteří chtějí svoji vizi světa prosazovat násilím už jsem viděl povíc. 🙂
Jinak chápu, že je pro Vás jednodušší si myslet, že jsem tu služebně. Nejsem. Ale to byste si musel přiznat, že s alternativou spoustu lidí opravdu nesouhlasí. A dokonce za to ani nedostávají zaplaceno 🙂
Tak to tě šlechtí, že to děláš zadarmo. Na takových uvědomělých soudruzích stojí každý režim.
K Řehkovi – pokud existuje nejhorší scénář, tak zodpovědný člověk si neřekne „aaale, to se stejně nestane“, ale připraví se na něj. Měl by ses tím taky řídit, a ne jen doufat v (pro sebe) nejlepší scénáře.
A co se stane? preVítek by ti řekl, že nic. Já bych ti doporučil podívat se na útěk těch, co podporovali režim ať už za peníze nebo zadarmo, z Vietnamu či Kábulu. Můžeš sledovat Kyjev a začít trénovat, jak se držet poslední americké helikoptéry… jestli se k ní přes tu spoustu lidí, co s alternativou nesouhlasí, vůbeš dostaneš.
A když už jsi cítil potřebu se tu s námi podělit o své vyznání – ty ráčíš být pejsek, nebo kočička?
https://denik.to/twitterova-uderka-illumicati-priznala-spolupraci-s-policii/
Přesně tak. Rozumný člověk se připravuje na různé scénáře. Nevezme si jenom ten nejhorší a na ostatní se nevykašle protože „to nemá cenu“. Aneb proč si pořizovat alarm když dům může shořet 🙂
>Můžeš sledovat Kyjev a začít trénovat, jak se držet poslední americké helikoptéry… jestli se k ní přes tu spoustu lidí, co s alternativou nesouhlasí, vůbeš dostaneš.
Tak já si počkám až se to stane. Představa čistky, kdy se konečně všichni spravedlivě pomstí podporovatelům KoZa je poměrně humorná. Ale chápu, že pro fanoušky alternativy atraktivní.
Jinak s twitterovou úderkou nemám nic společného.
Mně to až tak humorné nepřijde.
Viděl jsem ty čistky po roce 1968 a když by na to přišlo, klidně je dám ještě jednou.
To, že tobě připadají čistky jako humorné, poměrně dost naznačuje.
Podle mě spíše hodně naznačuje, že by někdo tyto čistky chtěl dělat a používá je v diskuzích jako poměrně špatně skrytou výhružku.
S dnešní nevymazatelnou digitální stopou a s údaji, co má o nás všech nasbírané kde kdo, to fakt humorné nebude ani trošku.
To je zase nesmyslná výhružka ve stylu „pokud s námi nesouhlasíš, tak až se dostaneme k moci, tak se ti pomstíme“.
Výhružky tohoto typu rozumného člověka spíše poštvou proti alternativě než aby stáhnul ocas.
Vy máte fakt hodně velký problém s porozuměním textu, vy výhrůžko (alespoň se doučte pravopis: https://www.bezchip.cz/blog/jazykova-korektura-slov-vyhruzka-vyhruzka-vyhruzny-vyhruzne). Vy tam někde čtete, že se budeme mstít? Ten fičák může přijít například od teokracie, která ovládne Evropu do dvou desetiletí.
Pokud to vážně nechápete, tak si přečtěte celé vlákno znovu. Pokud to nepomůže, tak Vám asi nedokážu pomoct.
Anonyme, tak já to zkusim ještě jednou polopaticky.
Víš, proč jsi tu považován za vysírače a nikoliv diskutéra?
Protože si vždycky z článku k nějakému tématu vybereš podružný detail, na kterém se začneš točit, vyžadovat „zdroje“ a rozdmýchávat odbíhání stranou. Kdyby tam Vidlák napsal „Tvoje setkání se senilním dědkem stálo stamiliardy korun za stíhačky.“, na smyslu článku by se nic nezměnilo, ale ty bys musel hledat jinou hnidu. To samé platí o tvých dřívějších příspěvcích pod jinými přezdívkami. Prostě sem lezeš, abys škodil.
K přípravám na nejhorší scénář – asi mi zcela uchází logika tvého komentáře. Zkusím analogii: pokud ČHMÚ vyhlásí na na zítřek varování přeb bouřkami, krupobitím a možná i tornádem, tak si neřeknu „Vida, tornádo – musím mít protitornádový kryt!“ a nevyrazím do banky sjednat úvěr, který zadluží celou rodinu abych mohl u nejlepšího světového stavitele krytů objednat ten úplně nejlepší kryt, který mi do pěti, maximálně deseti let postaví. Tohle jsou ty tvoje F-35. Normální člověk sjede do hobbymarketu, koupí ještě dnes nějaké desky a plachty aby obložil skleník, kdyby se chtěl rozšoupnout přihodí generátor, aby nezůstal bez proudu a zkonktroluje pojistku na barák. Nic podobného v naší situaci vláda neudělala. Pokud to tornádo=válka opravdu přijde, jsme v prdeli.
K představám čistek – ani já si je nepřeju (ono když se zvíří voda, vždycky vyplave bahno – a začnou si své účty vyřizovat opravdu slizké existence), ale když budeš proutek pořád ohýbat, jednou praskne. Že si tady pár „lepších lidí“ myslí, že když oni se mají (zatím) dobře, tak každý, kdo má probĺém si za něj může sám, protože je neschopný a líný, je hezké, ale nemůže to ČT&spol. tvrdit lidem věčně.
Zatím tu máme třeba jednu matku, která se ptá, proč musela zemřít její dcera.
Za chvíli tu budeme mít statisíce (ne, zdroj na to nemám) matek, které se budou ptát, proč jejich děti nemají pediatra, natož zubaře. Budou se ptát, proč jejich staří rodiče nedostali dříve běžné léky a proč se včas nedočkali ani triviálních operací. Proč, když jdou nakoupit, stojí brambory a cibule víc než banány (zdravíme MP3) a proč se k nám dovážejí přes půl světa, když dříve bylo dost levných a lokálních. Proč musí dojíždět za podřadnou a špatně placenou prací, když dříve bylo v jejich městě plno podniků. Budou se ptát na všechna „proč“ se mají hůře, než dříve, než jinde, než někteří vyvolení. A jak se asi budou mít v životě jejich děti, a jestli nehrozí, že o ten život zbytečně přijdou.
A od těhle otázek už je jen krůček k té hlavní „Kdo za to může?“ Pak teprve nastanou ty pravé humory.
Slyšel jsem prognózu, které bych i věřil: dokud nepadne Škodovka, nic se nestane – ale pak to bude fičák. Habeck už snad jel s čepicí v ruce do Číny, zkusit žehlit automobilový průmysl. Prý to nedopadlo… tak vyčkejme, dočkáme se. Budeme žít v zajímavých časech.
>Protože si vždycky z článku k nějakému tématu vybereš podružný detail, na kterém se začneš točit, vyžadovat „zdroje“ a rozdmýchávat odbíhání stranou.
Přitom by stačilo nepsat do článku nesmysly, které autor nedokáže obhájit.
>K přípravám na nejhorší scénář – asi mi zcela uchází logika tvého komentáře.
Očividně. Pokud existuje X scénářů a jaderná válka v horizontu 3 až 5 let je jenom jedním z nich, tak je nesmyslná argumentace dodací dobou F35. Jinak zbytek analogie je taky nesmysl. Mělo by být jasné proč.
>Za chvíli tu budeme mít statisíce (ne, zdroj na to nemám)
Aspoň jste se přiznal, že si to vymýšlíte.
Ech, anonyme, anonyme… nechtěl by ses jít s tou svou posedlostí zdroji léčit?
Když napíšu, že k něčemu nemám zdroj, tak to přece neznamená, že si to vymýšlím, ani to, že takový zdroj neexistuje.
Až tady napíšu, že 2+2=4, tak budeš chtít taky zdroj?
Hledej, Šmudlo:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-detskych-doktoru-je-kriticky-nedostatek-a-bude-hur-252744
Jak jsem psal – jenom tady vysíráš…
„Tak to tě šlechtí, že to děláš zadarmo. Na takových uvědomělých soudruzích stojí každý režim.“
👍
Holt, pomocná stráž VB opět v akci.
Já snad něco strážím? 🙂
To, že s Vámi někdo nesouhlasí z toho člověka nedělá pomocnou stráž VB.
Jasně. Například „argumentační čistotu“ 😉 Protože z vás přece padá jen samé argumentační zlato a vyžadujete ho po všech ostatních, viď, zlato? (Pro upřesnění, když trpíte tou absencí porozumění psanému, padají z vás hlavně argumentační fauly.)
Konkrétně?
Přečti si celé vlákno, brouku, jak doporučuješ na jiném místě mně 😉
Když jste opravdu tak neschopný, tak já Vám tedy ty relevantní části nakopíruji 🙂 On i samotný nick „HlupákuNajduTě“ je poměrně vypovídající.
„jestli s tím něco ještě někdy půjde udělat, tak po dobrém to nepůjde. Doufám, že se těšíš.“
„já bych ti doporučil podívat se na útěk těch, co podporovali režim ať už za peníze nebo zadarmo, z Vietnamu či Kábulu. Můžeš sledovat Kyjev a začít trénovat, jak se držet poslední americké helikoptéry… jestli se k ní přes tu spoustu lidí, co s alternativou nesouhlasí, vůbeš dostaneš.“
Přiznej se – ty máš strach!
Máš bobky, že si pro tebe někdy mohou přijít. Za všechny sviňárny.
Máš strach, že s místem pro tebe, se v poslední helikoptéře nepočítá.
Jaké sviňárny máte na mysli?
To, že jsem místního autora a přispěvatele upozornil na nesrovnalosti v jejich příspěvcích je sviňárna? 🙂
Spíše to člověka vždycky pobaví. Tuhle variaci ve stylu „sice nemám žádnou odpověď, ale počkej až se dostaneme k moci …“ člověk vidí celkem často.
Nekonecny ukajeni z anonyma ,“tezky party“ inIQizitoru mluvi jasne.
misto aby napsali neco kloudnyho..
Vyrony negativnich vylevu,vyfantazirovany obvinovani neberou konce. Znici veskerej prostor .
Zurivost..
Konkretni fakta sou tady vsem IQistum nepritelem..
Se rika ze samotnej obsah kupni dohody je prej este horsi ,/nez stihacky a sekera s
u rokama/..Nikdo se neodvazuje obsah vedet.
Zajímavá fotka. Je na ní jen jedna dominantní osobnost.
Kdo to je?
https://pbs.twimg.com/media/GRE0gAVXsAAU01a?format=jpg
Pithart:
Myslíte toho Masaryka na polici?
Myšlena ta, která nebyla schopna zaúkolovat městskou policii aby vyhnala feťáky z Karláku, zato nyní by chtěla vést válku s Ruskem.
Řehka je sice trendově pindající zelená guma, jenže alespoň, snad trochu je to chlap.
Jan Černoch si pozval na kobereček Káju Řehkovou a Petru Fialovou.
Pithart & Schumi:
Jo ták…………to mě ovšem nemohlo napadnout! Mám na pojem „dominantní“ zřejmě poněkud jiné nároky 😀
To já také. Jenže při pohledu na scénu a na onu, napadlo tohle.
Tipoval jsem spíše fotografa.
Ten voják na fotce vypadá jak spráskaný pes.
To se jen dozvěděl, kdy ČR dostane F35.
Nee – to mu zakázali twitter, to je horčí
Na stole dvě láhve vodky maskované jako nejdražší minerální voda z Francie, ale Péťa si ji takhle po ránu ještě míchá s džusem, který mimochodem na stole není vůbec nikde.
kdo je prosím ten neatraktivní muž uprostřed?
To je Jan Afročech, největší český válečník 21. století. Do své kabelky strčí i tank a vyvrcholí při pohledu na libovolnou palnou zbraň emerické provenience. Má rád submisivní muže v uniformách a obratem ruky dokáže z kapes vnoučat našich pravnoučat vytáhnout tak osminu státního rozpočtu na své erotické pomůcky.
Myslím, že šou Trump – Bidet je jen bouře ve sklenici vody.
Hlasy sčítá aparát, který mají Demokrati bezpečně pod kontrolou.
Hlasy mrtvých voličů, balíky připravených hlasovacích lístků, Bidenova křivka.
Soudy demokraty podrží, nespokojenci dostanou pár let kriminálu za pokus o převrat a média to spolehlivě vymlčí.
Všechno už bylo nacvičeno minule a funguje to.
Nejhorší na tom je, že Trump nenalezl ve svém funkčním období recept na to, jak rozbít deep state – pozavírali hejno lidí z jeho okolí, kriminalizovali a málem dostali do kriminálu i jeho.
Je bez šance.
Stejný problém má i Babiš.
Přesně tak
Ještě jednou popíchnu libtardy. Co je to za voliče, kteří volí chodící mrtvolu Bidena? A co je to za voliče, kteří volí Fialovu Pětidemolici a prezidentčíka? Na první odhad bych řekl, že takhle volí jenom dementi, nebo je to složitější?
Tak mrtvolu Bideta zvolili i mrtvoly sto let staré a hlavně: zvolili ho méééédia – na nějaké američany se.e
Bílej Tesák, tak jako Pyjalodozimetry i prezidentčíka příště už i na věky příští zvolí cár hajzlpapíru, už se nebudou muset trápit s vyhozením jističů při sčítání volebních hlasů.
Milan.
Složitější. Moje rodina volila něco kolem Piotra taky, dokonce snad i Nerudovou a blbí rozhodně nejsou- ale na otázku neumím odpovědět, neb jsem zakázala politické debaty v mé přítomnosti. Takže vím jen co zaslechnu. Je mi milejší dobře fungující rodina, než politické hádky.
Trochu mi připadá, že je to ten problém „neberte mi mou vlast“, přičemž někdo za vlast považuje Čechy a někdou Evropu (potažmo Unii) a každý tedy brání tu svou představu.
Aha, “ dobře fungující rodina“. Takže o čem se kupříkladu bavíte?
Ať se poučím. Abych taky měl “ dobře fungující rodinu“.
Jo a dotaz, taky si v noci pod peřinou vybíráte špínu mezi prstama, abyste si mohla zahřešit?
Ba ne, má pravdu.
Nebuďte agresívní.
Rumex:
Pokud jste položil otázku tak, jak jste ji položil, dobře fungující rodinu mít nemůžete. Ale nebuďte smutný – nikdo z nás nemá všechno.
Já se s lidmi z rodiny, kteří toto volí přestal stýkat.
A divím se lidem, že neudělali to samé.
Taky byste se stýkali s Goebbelsem, jen proto, že je z rodiny?
…
Pak se nedivím, že jste antiCosi. Vy Markýza býti nemůžete. Málo šlechetný.
„Já se s lidmi z rodiny, kteří toto volí přestal stýkat.“ U mně je to potuplované; i oni se mnou.
Ale dá se to přežít…. Hlavně jsem rád, že mi nemůžou nic vytknout, i ty posrané prdele jsem jim čistil.
Rumex:
Pak se tedy modlete, aby tu posranou prdel jednou umývali oni vám, když jste je zavrhnul.
Možná dáte přednost sestřičce v pečovateláku, ale nezapomeňte se jí zeptat, koho volila 😀
Víte ono charakter člověka vypovídá i tom, koho dotyční volili.
Jesli si myslíte, že namyšlení asociálové (vaši příbuzní), co volí TOP09 či Stan Vám budou jednou utírat prdel – poté co z Vás vytáhnou veškerý Váš majetek – tak jste bez urážky hloupá osoba.
Realita bývá nepříjemnou.
Nejedná se o urážky, pouze o informaci podanou poněkud hrubě.
asfdasf:_
A vy jste – bez urážky – negativní blbec. Pyšný na to, jak „na jeho slova dojde“ a „Já to říkal“. Nejedná se o urážku, pouze o poněkud hrubě podanou informaci.
Realitu máme každý takovou, jakou si ji vyrobíme a o můj (podotýkám docela slušný) majetek se neobávejte – v naší rodině jsou vztahy vysoko nad jakýmkoli majetkem (ověřeno mnohokrát realitou)
Což z mého hlediska vypovídá o charakterech víc, než kdo koho volil.
Ostatně – jak už jsem někde podotkla- oni mně taky nehodnotí můj charakter podle toho, koho jsem volila.
Tenhle Anonym jsem já – zmizlo mi jméno. a nevšimla jsem si
antihavlista:
No…………..pro někoho je zklrátka důležitější funkční rodina, pro jiného zase vlastní ego. Co je na tom k divení? Já zkrátka neodvrhnu vlastní krev jen proto, že volí někoho, kdo se mi nelíbí – ostatně, oni to taky neudělali.
vlastní krev?
A co tak cizí krev? Luhaňsk, Doněck, Oděsa-dům odborů. A co cizí krev v Bělehradu?
Aha, cizí nevadí.
Takže platí, že „je to teda zkurvysyn, ale náš“. Děkuji, není nutno.
Rume:
aha. Takže mi má být bližší nějaký Luhansk, než moje rodina? Inu – není a nebude. Každý holt máme nějaký žebříček hodnot, že? A vaše rodina musí být nadšena z toho, že dáte přednost Kramatorsku před nimi.
takže kdybyste měla v rodině masového sadistického pedofilního vraha, tak ho taky nezavrhnete, protože je to vaše krev?
sice namítnete, že to není stejný případ – v tom vám dávám za pravdu! protože volit TOP09 či stan je daleko horší! ten vrah má na rukou určitý počet krve a slz, tito mají podíl na mnohem větším množství krve a slz ve světě
ale když s tím můžete spát, tak spěte sladce
třeba máte dědečka co byl dozorcem v auschwitzu, vylepte si ho nad postel, je z rodiny
asfdasf:
A víte, co by bylo, kdyby v prdeli byly ryby, žejo?
Kdo de volit, dostane covid.
A kdo nejde ,taky pojde.
Míra inteligence s oním souvisí volně. Navíc je obecnou chybou zaměňování inteligence za formální vzdělanost. Naopak, ta, přiměřeně účelu, je žádoucí pro ideovou manipulaci cílové skupiny.
Nebýt blbý a volit Nerudovou?!? Je taková kombinace v přírodě vůbec možná??
Švejk.
Taky jsem se divila, avšak mám na paměti, že příroda je velká čarodějka a je v ní možný ledacos.
Tady by Nerudova vobcas i vynikla , nad kombinacema se vznasela ,napr.
O tom, jaké to na velínu CIA bylo, svědčí jedno jediné: zběsilý úprk pana Berouna, který z toho utekl okamžitě po návratu! Musela to být opravdu Síla!!! Panu Berounovi asi konečně došlo, že z tohoto vlaku se vystupuje jen v dřevěném futrálu. Stačí se podívat na Pyjalu, jak sešel a jak se ještě víc blyští potem. Ale Pyjala je poslušný vykonavatel rozkazů CIA a MI6, a tak to s dozimetry dotáhnou až do jejich i našeho ošklivého konce. Jak se jim asi žije a spí s takovou tíhou špatnosti a zločinnosti. Tohle může lidská psyché dát jen pod drogami. Ti musí být sjetí 24/7. Další taková je Meloniová – ta už má oči vypoulenější než dozimetrprevit.
Proto nemůžeme vůbec pochopit co vyvádí a proč – viz celá parta v bruseli a přilehlém Nato.
Paní Heleno, rozvědčík to je nafurt. Až do rakve. Kdyby Beroun sám o své vůli řekl, že se něčeho neúčastní, tak… Už by nebyl. Fyzicky by nebyl. Tihle lidé se nemění. Že „odešel, protože se něčeho nechtěl účastnit“ je nesmysl. Odešel, aby dal pracoval v tom, v čem byl vycvičen. Akorát nebude na očích. Já to vidím tak, že byl vybrán nejschopnější a nyní dělá na tom skutečně důležitém, mimo „oči veřejnosti“.
Jo… Tohle dává smysl.
Re: Rejpalka
Bohužel nemáte pravdu.
Nejschopnější kusy jsou uklízeny, aby na ně nebylo vidět.
Do popředí jsou naopak vystavovány kusy, které jsou méně schopné, resp. kusy tzv. PROVAŘENÉ, o kterých už každý ví, co jsou zač a oni nemají šanci pracovat v utajení či v koutku,kam není moc vidět.
Můj názor je ten, že počet absolutně poslušných kusů je velmi omezený. Těch, kteří jsou schopni všeho, ale opravdu všeho – zničit sebe, vlastní rodinu, děti – není moc. Nemají na výběr.
re: Helena
Nikoli, mýlíte se.
Opravdu jde pouze o dobu, kterou je možno obětovat na zpracovávání předmětu – pardon – osoby. Nepodlehnou jen výjimky.
Nenazývá se to Mansteinův manévr? Tedy nacpání méně hodnotných kusů do první linie s nepřítelem a hodnotnější kusy schovat pro pozdější boj?
Je generalisimus rozvedky tedka vic rozvedcikem a min presidentem ,nebo navopak a kdo to vi …a nepovi. A jaky ma ukoly..
Začínám se přiklánět k názoru, že demokrati potřebovali vystavit zombíka Bidena teď , aby ho do řádných voleb stačili vyměnit za kohokoliv. je neudržitelné tam držet toho dementa i nadále. Od našich libtardích vůdců žádná slova hany na Bideta neuslyšíme. Ten kdyby chodil nahatej, tak mu jeho šaty budou chválit i nadále, i kdyby to byl rubáš pohřební. Ostatně jsme mohli slyšet jak mluvil náš Fialka po setkání s Bidetem. Byl nadšen, jak si pokecal se zombíkem, který ani nevnímal. A konec konců jsme mohli poslouchat i naši libtardí ČT, tam našlapovali hodně opatrně a mluvili hlavně o Trumpových lžích, kterých bylo údajně asi 24 , kdežto těch Bidetových jenom 8.
Stranický tisk dělá co může a snaží se ten průser opsat slovy jako „Biden byl unavený, Trump LHAL“
Toho je plný český twitter.
Do diskusí nalétávají anonymní prázdné profily a zasyflujou (jinak se to nedá říct) diskuse výkřiky „A že Trump lhal to je ti jedno ruSSofilcko“
Podle téměř totožné věty a organizovanosti myslím, že to bude mít něco společného s některou státní organizací na vytváření veřejného mínění.
I když přesně nevím, k čemu jim to je.
A nejlepší na tom, že Trumo ani nelhal. „Trump lhal, to jsou slova paní Bidenové, který svýho starýho musela odvést z pódia“ A tyhle české twitterové mumie to opakují jako papoušci.
viz Hašek v jedné z povídek: „Šafář byl vožralej jak prase a správce byl veselej“.
Nic nového.
Co Sázkové Kanceláře? Jaký je kurz na Bideta , že obhájí křeslo prezidenta? Kolik korun by si vsadil náš Fialka? Ještě bude tóčo, tohle je tak neuvěřitelná situace, to se snad nebude nikdy opakovat.
Tipsport:
Prezidentské volby USA 2024
Trump kurz 1.50
Biden kurz 4.00
Bidetův kurs je směr Arlingtonský národní hřbitov. Tam jsou odváženi všichni Američtí hoši, kteří se proslavili nějakým hrdinstvím.
To musel být pokec :-DD Ani jeden nevěděl o čem mluví a o čem mluví ten druhý. A krom toho, Bidet musel asi být i trochu překvapený, když očekával představitele malé české zemičky a on tam drmolil jakejsi ukroš o ukradině.
Souhlasím. Proč?
1) První debata se konala před konventem Demokratické strany. Vždy bývá až po.
2) Řada amerických médií už před debatou změnila tón, už to není 110% podpora Bidena.
3) Vystavením Bidena na oči veřejnosti na dobu delší než 10 minut, vedení DS ukázalo lidem na střední a nízké úrovni hierarchie, že je třeba něco udělat. A udělat hned, takže není čas na nějaké „demokratické“ projednávání. Takže až dojde na akci, tak členská základna nebude protestovat.
4) Ti, o řídí DS nejsou hlupáci a věděli, že Biden nemá proti republikánskému kandidátovi šanci ani se správným sčítáním hlasů. Podle mne je už v pozadí připravena dostatečně poslušná náhrada, která má ale tu vadu, že by neprošla interním volebním systémem. Proto takovéto divadlo.
Počkáme, uvidíme, kdo se vynoří zpoza Bidenových zad.
Když mohl mít naslouchátko Drahoš, proč by ho nemohl mít Biden.
President stejně o ničem nerozhoduje, má na to lidi. Viz náš rozvědčík.
Nechtěl kouřit dýmku míru
přihazoval fosfor, síru
už mu z toho jeblo.
A teď nemá stéblo.
Hodili ho přes palubu
krkavci mu oči dlubú
teď v tom věčném lovišti
zakopne na schodišti.
Ze souboje gerontů
vypad starší kus.
Podívám se na frontu –
zas postoupil Rus.
Sere se to na vše strany
sere se to řádně.
Umírá náš konyk vraný
už jsme skoro na dně.
Děda bidet zlomil kopí
zavolal ho Manitů.
Kolem skáčou lidoopi
zíraj na tu elitu.
Nevite nekdo o nejakem Usakovi s narativem, co by mi dal stovky nebo i tisice dolaru za sireni toho narativu jak dela Bidet stojky a kotrmelce?
Klidne to fejknu i nejakym AI videem…
Dneska je to víc, než jasné
děda bidet brzy zhasne,
už poslouchat nemůže
sí aj ej mu pomůže.
Už dometal kotrmelce.
Teď ho svážou do kozelce
pak přistaví lafetu.
Kdo převezme štafetu?
Vypadá, že je to putna,
hlavně, ať mu krocan chutná,
a ať dýni dloubá.
Může být i trouba.
To je Amerika? Ano i to je Amrika.
Debata Biden-Trump sa stala svetu na smiech
Delo chrlí divoké nezmysly. Koktá nad slovami. Uprostred vety zabudne, o čom hovoril. Aj keď je veta úplná, je v nej veľa sémantických chýb. Reč spolu nesúvisí.
Táto debata bola riadna HANBA, dokonca aj CNN ho vyzýva, aby odstúpil.
https://t.me/ksbspravy/92047
Biden a jeho silné momenty z prezidentského klání: Opatření na hranicích 😵💫
https://t.me/ksbspravy/92048
Biden a jeho silné momenty z prezidentského klání: Zdravotní pojištění🥴
https://t.me/ksbspravy/92049
🇺🇸 Vivek Ramaswamy: komentář k prezidentské debatě. „Kdo skutečně řídí Spojené státy americké?“
https://t.me/ksbspravy/92050
Pětipísmenkový výbor.
Který z tamních mainstreamových presskašpárků najde odvahu to říci na kameru? ANI JEDEN.
Debaty jsou pro idioty , aby se tim zabavili a nestarali se a nestrkali rypaky, do ceho jim nic neni..
Když vám ručka podává hrst zelených papírků nebo jinou prebendu, tak je vám to jedno. BP(eŤa) se bude natřásat i u Donalda, je to takovej slušně vychovanej ratlík. Na vostatní štěká ale páníčka zbožňuje.
Mne to skor prislo tak, ze Bidet je nedoslychavy, preto mal ten meravy vyraz, lebo sa sustredil na to, co Trump hovori, aby ho dobre pocul a neuvedomoval si, ze pri tom vyzera ako dement.
Do mrtvol se nemá kopat…
do zobmií se může až musí
Von ani nevi, ze je presidentem , vod zacatku. Co mu reknou to udela a rekne a ma se dobre ..Akorat mu vobcas reknou vylez, neco rekni a predstirej ze si..
A zase zalez , voni te pryc vodvedou. A je v pohode, vypada a je zrejme kazdej den spokojenej a bezstarostnej….
Zlá, ošklivá slůvka na adresu starého pána. Daniel očividně pohrdá seniory…samozřejmě žertuji. Může Biden odkroutit další 4 roky v Bílém domě? Samozřejmě že ano, vždyť USA řídí Deep State a Joe je jejich loutka. Historie pamatuje daleko kurioznější „státníky.“ Kupříkladu římský císař Caligula jmenoval svého hřebce Incitata senátorem. A asi se shodneme na tom, že není velký rozdíl v IQ Joe Bidena a koně…
Je aj taka teoria, ze deep state (ktory je prelezeny zbrojarskou lobby) v skutocnosti chce za prezidenta Trumpa, preto mu podhodil za supera Bideta, lebo to je jediny, koho Trump este dokaze porazit.
Trump by tě roztrhal jak pitbull kotě.
Myslím, že co se týče IQ, tak kůň vede.
Odvolejte!To je těžká urážka koně!
Todle neni ani vtipny ani poucny..A nevis, co je IQ este. Jako kazdej tady.
Este jim to tady nikdo neporadil a nepo ucil..
Ze jedna cast inteligence se meri za vsech casu na mnozstvi penez.
Tedy vetsi agresivnejsi hystericky lhani spojeny s vetsi okazalou ,bezohlednou a povysenou blbosti ,se rovnaji a nameri odmeny na vic penez.
Kazdej je pak povazuje za
inteligenty a sebe vcetne kdyz opakuje po nich vsecko. A este chodi k volbam..
Dalsich 90% yntel, se jim nehodi , nezajem.Neco dal vedet je vobtizny
Kun je nade vase uslechtilej /to je nadrazena forma inteligence , kterou skoro zadnej nedosahne ,nema na to ,neco takovyho zjistit , ve skole podedog nenauci, /, kteryho sem bezduvodne nacpavas , /obdivujte znalosti z paty vobecny, nasprtany, sem chytrej s konem, ale nejsi / je chytrejsi a za vsech okolnosi, nez ty. Napr.
Sam vod sebe by kun a jiny zvire , do zadnyho senatu ani nepach. Aby tam potkal ,
vyskocily , pelosoviny, grahamy, schumery..Zelensky na navstevach ..Zajem nema.
Mame tady pred nami jednoduchou zalezitost. Jeden president , kterej viditelne president neni a bejt nemuze , chodi po podiich a neco keca /nevi co/, a druhej byl president , a jenom selhal vo trochu min ,je stejnej jako ten nynejsi , taky chodi dela to samy po podiich a furt neco keca..Vi dobre , ze nic neumi , nema to povoleny a
tak este vsecko zhorsi.
Vsichni je povazujou navzdory vsemu, za presidenty..To povazovani tech inteligentu ,
zase se rovna mnozstvi penez. Napr. ty nevodmenovany nepovazujou
ty dva panaky za presidenty a vi , ze sou to jenom dalsi dva kaspari.
S podvodnejma volbama navrch..
Dr Putin v tom ma jasno: volte ospaleho dzoua!
Liška:
To je pravda. Rovnou to kdesi přiznal, že Džo je pro něj houby soupeř a že je to tak pro něj pohodlnější.
Ani slovo o tem, co by nám udělalo radost. Ani slovo jaké by z popsaných minulých kydů, bylo východisko. Ani slovo o tem jak se se sraček dostat. Jen lízání análů a hulení pera, pardon klávesnice.
Co potřebuješ vědět?
Sasine, přece víte, že Vidlák je světlonosičem a vymýšlet a realizovat musí ti níže postavení.
Dneska hodně přísný, pane vidláku. Ale zároveň přesný.
Ohledně kandidatury biděda je ještě jedna možnost: postupné a řízené snižování počtu desítek ranních tablet a zbytek vykoná milosrdná matka příroda. Tím se vyřeší zdánlivě neřešitelné dilema mezi ostudou a porážkou. Jenom se sponzoři a pětipísmenkový výbor musí relativně rychle dohodnout, kdo bude instalovaným náhradníkem. (Primárky? Pche. Demogracie vole!) Dneska proběhlo pár jmen i v režimním koloniálním tisku.
Mně je u prdele nějaký emerický šašek. Mně zajímá, kdy přestanou tito slouhové tohoto šaška okrádat svět. Mně!
To vám opět můžu říct zcela přesně: Nikdy, Sasine. Nikdy.
Mám je u prdele. Můžete je mít u prdele taky?
Jo.
a pomůže to k tomu, aby vás přestali okrádat ? mít je u prdele?
On ma u prdele ze to nepomuze
Mít je u prdele stačí jen k tomu vyhnout se např. TV poplatkům.
Faktury od ČEZu přijdou i tak ale, tam už by byl potřeba husitský postup.
Sasin:
No tak kde je tedy problém? Mezi archeology běhal takový vtípek, že byly vykopány nejstarší písemné záznamy světa a první nápis, co si po rozluštění přečetli zněl „ach! Není již jak bývalo“
Martine, mluvíte mi z duše. Nepřestanou nás okrádat NIKDY !!! Okrádají nás z každého litru benzínu, z každého koupeného rohlíku, z každého rozsvícení v kuchyni, z každého zapnutí varné konvice, dokonce i z každého h.vna, které spláchnete. Nikdy nás nenechají žít v klidu, dokud to tu totálně nerozvrátí a nevykradou. Tak to je a bude, dokud lidi nevypráskají ty zločince a vrahy, co slouží USA a Londýnu, na čecháčky s.re pes.
RE: Martin V.
Napadlo mě přesně to, co vás. Demokraté by si zachránili tvář, státní pohřeb by odvrátil pozornost od jiných problémů, Kamala by si užívala krátký čas jako první prezidentka USA a pak by se vidělo.
Ale je i jiná možnost. Co když je to jako v judu. Využít protivníkovu sílu ve vlastní prospěch. I když se nějakým zázrakem stane, a vyhraje kandidát republikánů, i tak bude US ekonomika i politika v hodně bídném stavu, a budou to muset být Republikáni, kteří budou muset dělat skutečně nepopulární opatření – jinými slovy vyžrat si ten průšvih za Demokraty. A za čtyři nebo osm let (když bude ještě svět existovat) se Demokraté nechají opět s velkou slávou zvolit.
Logická úvaha, pěkné plánování s delším horisontem, ale u amerických, ani našich, politiků bych ho nehledal. To spíše v zemích jihu a východu.
Asi takhle teď přemýšlí pětikolka když jí nevyjede zahraniční volba.
Petro, jen tak dotaz – napadlo už někoho tam u Vás, že děděk Bidet má dvoj nebo trojníky. Co jsem četla , tak je to u Vás docela obvyklé. A když tak koukám na celkem přirozené stárnutí Puťky a nepřirozenné semtam vylepšené chování toho Vašeho. Nevím nevím.
Ale jo, mluvi se o tom. Tezko rict najisto. Ale spis si myslim, ze se to dela. Pamatuju se, kdyz Clintonka zkolabovala na kamere a odvezli ji pak do bytu jeji dcery, druhy den se vynorila nejaka jina pani. Divala jsem se na to dost pozorne. Novinari se nesmeli priblizit, ani se ji na nic ptat.
Ono to ma smysl. Tito lide jsou vystaveni neustalemu stresu i nebezpeci, a kdybych byla na takovem miste, taky bych si najala dvojnika.
Jo, jo, též mě to napadlo, paní Emo. I včetně té příhody Hilary Clintonové, jak ji zmínila Vevča.
Ještě jedno trochu OT, ale vlastně ne moc, jen jedna ukázka, kam nás péťikolka v čele s nutelínem vedou. V našem městysi, jak jej nazývá Godot, jsme dnes měli takový trochu historický den. Jedno z nejlepších pekařství v okolí, Bayer, napeklo svůj skvělý chléb naposledy a ukončilo svou dlouholetou činnost. Předpokládám, že zmrd Prouza dostal mimořádné prémie. Fakt nevidím výrazný rozdíl mezi naším a ukruinským systémem.
Za socíku by jim dali glejt, pomahači cizích mocností a šli by tam, kam strana ukázala.
To vypadá spíš na to, že s majielem vyjebali příbuzní a dovedli pekařství ke krachu.
viz jejich Facebook:
Ahoj všichni. V létě 1991 jsme po 41 letech obnovili naši pekárnu kterou provozoval od První republiky můj praděda a poté děda. Vždy to bylo hodně práce, někdy to šlo líp, někdy hůř, ale pořád jsme fungovali. V roce 2018 se do vedení pekárny i mým přičiněním (a mojí obrovskou chybou) dostali příbuzní, kteří mě za “odměnu” z vedení zákulisními taktikami a spostou lží vypudili. Ze mnoha důvodů se jim podařilo po 4 a půl letech od mého odchodu zkrachovat a pekárna dnes končí. Téměř na den přesně 33 let od jejího znovuotevření. Cítím trochu zadostiučinění, ale trochu i lítost, že to ,co jsem 29 let budoval, teď končí.
Vyvinul jsem maximální úsilí, abych mohl na Slovanské dál pokračovat já a navrhl jim pro ně výhodné podmínky, bohužel jedna polovina současných majitelů nemovitosti je rezolutně proti a tak tam bude asi něco jiného. Co to bude a jestli to bude nevím.
Co vím jistě je, že chci obnovit pekařskou výrobu, abyste opět měli možnost pochutnat si na tom, co jste měli rádi.
Zatím nevím kdy to bude a kde to bude, ale začal jsem intenzivně pracovat na tom, aby to bylo.
Pokud máte zájem, založil jsem skupinu Budoucí pekárna, kam se můžete přidat a budete se dozvídat, doufám co nejdřív, dobré zprávy. Držte mi palce, udělám pro to maximum možného. Mějte se všichni fajn. Karel Bayer
Děkuji moc za informaci, nemám FB a novinku jsem se dozvěděl od prodavaček v krámě, kde kupuji nejen chleba. Tak snad to pan Bayer ještě znovu rozjede.
Karel Bayer (1970) to již v r. 2017 prodal nějaké paní Štěpánkové (1965) se synem (1993) a paní Svobodové (1991).
V OR ani v ARES ani v ŽR není nic o ukončení činnosti.
Jste schopen pochopit rozdíl mezi fyzickým ukončením výroby a oficiálním ukončením činnosti ?
Jistě.
Bayer píše o krachu, ale ten není nikde zaznamenán.
Co mají za hádanice v rodině, to se v rejstřících (zatím?) nijak neprojevilo.
Tak to sa prejaví zrejme až tak za rok
ále jděte, ono je to už docela normální. Naši mladí PŘECE nebudou co? DĚLAT. Vyštudovali socio a tam se jen kecá na mnemaká. prostě lempli. Není to bohužel ani první ani poslední. Nao a za ty many many budou co? ZÁŽITKOVAT!!
U nás to bylo dtto s:
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/jaroslav-cimrman-rozhovor-obchod-domaci-potreby-konec-brno.A190817_496055_brno-zpravy_mos1
nebo
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/michal-zenisek-knihkupectvi-alfa-pasaz-definitivni-konec.A221229_111803_brno-zpravy_azu
hjo many jsou holt many.
Teď ještě čekám, kdy skončí Steinhauser… je to už poslední z těch co zaněco stáli. Pak už zbývají jen hypersuper.
Nejhorší na tom je, že se to dotkne i strašné spousty těch místních/českomoravských/ výrobců. Protrože hypersupernasaddí miniceny aby mohli dovážet z KOZY. Sorry.
A jestli jsou Lucie a Nikol Bayerovy jeho dcery, tak jim dle KN patří polovina nemovitosti.
Plus tam je věcné břemeno užívání.
Což je úplně jedno.
To vypada na dalsi vobeti svy pilny prace, vod nevidim do nevidi..
Videt nic nechci ,chci drit. Potom taky neuvidim,nemuzu.
Co neuvidim. Ze casy malym zivnostnikum davno neprejou.
Po staru se zit neda , rekl KG ,ale voni radsi rady vod kapitalisty,jedine tvoji tezkou praci, ja budu multimilionar. /A kdybys presto zbohat ,das to nam a rad/.
Hodne pilnych malych zivnostniku , vetsi uroda velkych pijavic, parasitu.
Tsunami dani a poplatku statnich byrokratu potopi kazdyho..
Silenych starosti a situace na uradech s totalnima povysenyma tupcema..
Nedorozumeni..
Cesta vpred a za bohatstvim je pres korporaci. I delnici v tovarne si muzou zalozit ,ale pro samou drinu nedbaji. Voni radsi vodbory, s kancelarema , s urednikama sekratarkama pro ne …
I kdyz se korporace polozi umyslne a nebo z blbosti, zustanou po ni bohaci..
Nez se polozi dostava kazda miliardy. Hodne prikladu v Usa , tak zadny neuvadim.
Nikde ani zmínka o ukončení výroby.
Krajane,
hlavně rodinné rozpory. Dědicové po starém pánovi. Jeden z nich se prý chystá pokračovat v nové pekárně. Uvidíme. Jinak – škoda – pekli dobrý chleba a makovce.
Bayerův chleba,
bavorské vdolečky,
pekárna se nedá,
odstěhuje se za kopečky.
Přes Radyni i Sedleckou hůrku,
Tymákovan půjde,
a ochutná někde
zas chleba kůrku.
V Pernarecké pekárně je temná prázdnota,
chleba už není ani pro Godota.
Godot se stěhuje
k Bayerovi blíže,
a teď lituje,
když nakukuje
do prázdné díže
okem ostříže
Otíka Foltýna,
když jej zastihne
noční hodina,
kdy u vína
už padla
celá rodina
i tetka Madla
s Korbelem.
Tak se nepo….em
– nepoperem!
Divný kraj divné hromady lidí,
když chleba i pekařství tam náhle mizí.
Pekařský trojúhelník se to prý zove,
mizej v něm pekařství,
jak ve vládě love.
„Nebo sis toho ani nevšiml, protože mentálně jste na tom stejně“ – Vidláku, Vy jistě víte, že toto je ta správná odpověď.
Ale jednu příhodu na toto téma. Kdysi jsem viděl nějaký dokument o Reaganovi. Také primitiv a dement k pohledání, ono ten Biden není zcela první, co tak Bush mladší, ale to odbočuji. Prostě tam různí lidé vzpomínali na Reagana a jeden jeho velký obdivovatel, opravdu to bylo bez ironie, vyprávěl, jak se s ním poprvé setkal. Přišel na nějaké natáčení a pořád ho nemohl najít. Až uviděl kdesi stranou na židli takového schouleného stařečka a byl to on. Samozřejmě šok, zklamání, myšlenky typu „tohle je náš president ?“. No potom někdo zvolal kamera, jiný rozsvítil světla, stařík se napřímil, vjela do něj prý energie a začal mluvit jako Reagan vždy. Chlap na tom vysvětloval, jaký je skvělý, jak umí rozlišit kdy vydat energii a podobné pohádky. Já tak občas přemýšlím, jestli ten Reagan opravdu věděl, že je president, zda to nechápal jen jako svou roli.
O Bidenovi si myslím, že jej odepsali jeho lidé před tou debatou. Ostatně profesor Drulák již dávno říká, že si pořád myslí, že jej na poslední chvíli před volbami vymění. Kdyby jej chtěli držet, nebyl by problém jej napráškovat a do ucha mu říkat co má opakovat.
Myslíte si, že někdy v historii dělal nějaký prezident USA svou vlastní politiku? Měl názor, vůli, vizi, kterou prosazoval?Ať tam bude kdokoliv bude to mluvící hlava. Ten program je jasně daný.A blyštivý Pé%ta nevadí 40% dospělé populace, kteří se k volbám neobtěžujou a 15 % toho zbytku jej dokonce přímo volilo.
Takhle to je. Jsme jako plastová kachnička v moři. jistě, máme nějaké tendence aby kachnička někam plavala ale nakonec to bude vlna, proces zvenčí, který nás tam nebo onam posune.
Slyšel jem, že poslední kdo to výrazně zkoušel byl JFK. Za mého života bych určitou vůli viděl u Cartera, toho sice nezastřelili, ale angažovali Íránce, aby nebyl znovu zvolen. Viděl jsem s ním tak před dvaceti lety rozhovor a hodně hrdě tam říkal, za jakou dobu byl jediný americký president, který nikde neválčil. Doba pokročila, ale primát mu zůstal. Snad se té stovky dožije.
Mluvíte o záležitostech, které jste nikdy neviděl, a papouškujete média aby ostatní lidi byli nasraní, že se nic nemůže pohnout, protože to říkala média mordechujců, prostřednictvím prostřelených hlav obyvatelů gubernie Čekoland. Ale nejsme sami, po celém světě se média roztahují a lízají mozečky a dávají jím bonbónky, ale zase jen vybraným za nezměrných obětí, má dáti dal, ostatního obyvatelstva. Asi to nikdy neskončí, páč lidi jsou nebetyčně vyjebaní. Ale vlastně to skončí, až tady bude poušť.
Kde jsem napsal, že se nic nemůže pohnout, Sasine ???
Dobře , že jste odepsal.
Řeknu to takhle.
U ezoteriků, což není příliš vzdálená ideologie, začnou nejdříve s čakrami, pak přejdou na dimenze a ti nejotrlejší přejdou přímo na světlo, že ve světle hledej pravdu, lež a tak že se to míchá jako v pračce. Ale po letech poplatků si na to zvyknou, že jim někdo za ty píčoviny platí a nabalují další poplatníky. Až se to zvrhne a jejich život v tmách a světlech pozbývá základních životních potřeb. Světlo jim dává prámu, tma jim dává smysl, a každým dnem jejich zdokonalování v rétorice, obratech a hlavně další bulšitech (sračkách) které najdou na imperialistickomordechujcké platformě internet, přimíchávají do kaše jako koření. Čím více navaří, tím více many.
Za normálních okolností, kdyby měl někdo jít do blázince, a ptát se na světonázor nějakého Fialu v síti, asi by s tím velký mediální zisk neutržil, to dělalo pár režisérů, například jak shořel ten blázinec těch dětí a tak podobně. Ale ti byli placení tehdá ještě státem, že jako dělají osvětu.
Další potom, někdy.
Nevidím vztah esoteriky ani blázince s tím, co jsem psal. A tím minulým jste mne docela urazil.
Čím jsem vás urazil?
„… které jste nikdy neviděl, a papouškujete média aby ostatní lidi byli nasraní, že se nic nemůže pohnout, protože to říkala média mordechujců …“
Je spousta věcí, které jsme neviděli, ale ovlivňují nás, proto o nich diskutujeme. Jo, někdy ve zkratce, ale ne z důvodů, které zde presentujete.
Ono je to vůbec taková obecnější otázka, zda si Vy uvědomujete, jak se často cítí lidé, která zde podobně hodnotíte.
Mám vážnou obavu, že duševní deficit blyštivého Péti se k tomu Bidenovu docela blíží. Ten už ze sebe nevysouká ani tu prázdnou frázi, a též mu selhává motorika – když se někde zastaví jak dvojník inspektora Trachty, to Péťa ještě vyšle signál a mává u toho ručičkama jako větrný mlýn.
Ale, že by si Péťa všiml, ohromen jistě vznešenými prostory Bílého domu, že má jeho hostitel dost zásadní zdravotní handicap, to asi ne. Holt, udělat prima fotečka, doladit kšeftíky a nějakou malou (velkou) domů a pro vlastní noticky k těm co tomu opravdu šéfujou…
A vlastně mu ani nevadí preVítkovi kriminální skutky, Beckovy papalášský manýry, Válkovo selhávající všechno a Jurečkova chudoba pro všechny…
Maňána. Otatně, s těch malých domů nějak doklepat v imunitě funkční období a pak si užívat…
Další ztracený den blábolením a mátožením.
Máte napsaný potřeby, stačí deset. Když budou rozumný budu je volit.
Jednoduche reseni. Neblabolte. Nikdo vas nenuti.
Vidláku,
chyba lávky, rýma to byla, žádná stařecká demence … (:-).
https://www.novinky.cz/clanek/volby-usa-biden-nediskutuji-tak-dobre-jako-driv-ale-praci-prezidenta-zvladnu-40478353#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
SSoudruh žid Žantovský hajloval, že Bidet je skvělý chlap. Blběna Pecková by nejspíš podotkla, že s ním je sranda. Tak jistě. Přesně to odhaluje celý loutkový kazisvětský systém.
Na te situaci je nejvice prekvapujici, ze donatori (investori, jak je nazyva mainstream), vycviceni na zvazovani rizik (coz je napln jejich profese), zjistili az po 5 letech, ze objekt jejich investice neodpovida jejich predstavam. A ze je v mnohem horsim stavu, nez…nez co? Nez jim ho ukazali? To se na nej za 5 let ani nepodivali? To bych pochyboval. Co se tam tedy delo? Proc ta panika az po takove dobe?
To mi prijde zatim jako nejzajimavejsi a nejvice prekvapujici moment.
Re: stridor
Možná vůbec nepočítali s eventualitou, že by mohla být nějaká debata! Třeba bylo slíbeno, že Donald bude dřepět v base!
Neopodstatnene spolehnuti se na „neco“ tam asi bylo, ale nejde jen o debatu, nybrz cele vystupovani v TV.
Spise nechapu Republikany, ze se nebyli schopni dohodnout na nekom skousnutelnem (DeSantis, Kennedy) a opet vygenerovali nevyzpytatelneho Trumpetu, ktery jako prezident uplne vybouchnul. Byl to sprajc?
Podle meho Trumpeta nevyhraje. V srpnu na sjezdu Demokratu se rozhodne, jestli Bidena vymeni za nekoho v lepsi forme, zatim to ale nevypada.
Dívejte, není podstané to, co Trump mluví a jak vypadá, ale jak s ebude chovat po zvolení prezidentem. Na tuto pozici musí být dosazen někdo, kdo je mimořádně odolný proti „kydání špíny“ apod. A to Trump je. Dát USA „do pořádku“ bude vyžadovat nadlidské úsilí..
Proto byl dlouho globálním zákulisím testován ( viz jeho schopnost ustát bankroty a různé skandály) a nakonec byl vybrán do trojky Putin – Si-Ti – Trump, aby dali svět do pořádku.
DeSantis, Kennedy jsou možná slušní, ale na svou úlohu se nehodí, jsou příliš měkcí a pod tíhou budoucích problémů by se zhroutili..
Trump uz dokazal, ze to nedokaze, coby prezident uplne vybouchnul a dokonce podrazil i sve poradce. Tym, ve kterem se nemuzete spolehnout na sefa nikdy niceho vyrazneho nedosahne.
Najit nekoho odolneho a poslusneho nemuze byt problem.
S Donikem si zahravaji podobne jako s Bidenem, s cesty zvatlaji oba stejne, Donik pouze lepe chodi.
Jinak nerikam, ze s vami nesouhlasim, mozne to je, ja to ale vidim spise takhle.
Majitelé KoZa považují voliče za idioty, tak jim naservírovali dementa jako nejmocnějšího muže SSvěta.
Bohužel se ti majitelé až tak nepletou – ti voliči jej už ve značně poškozené verzi tím „nejmocnějším mužem ssvěta“ zvolili, a v celé KoZa ctili … Pokus o repeté není až tak od věci, páč ona jen tak tak živoucí mluvící hlava, má nejen doma vcelku vysoké preference, a ten „volič“ je schopen a ochoten tuto „fest nabídku“ svým hlasem podpořit, opakovaně, né, že ne.
Jedna Tv debata v nešikovnou dobu zvedla té „nabídce“ pomyslnou nejen mentální sukni, a jde nejspíše o odstřel toho politického zombíka. Ovšem ten odstřel nemají na svědomí voliči, ale opět „majitelé“ .
To, v co se zvrhla tzv.politika za louží ( a infikovala téměř celou planetu ), by mělo být nahlíženo spíše jako odstrašující varianta, odstrašující verze, a ne jako mustr kánonizována …
Jenže ty prachy …
Myslim, ze je to dostjednoduche. Biden je uz dlouho „manasek“, ci ten opravdovy „uzitecny idiot,“ pro ty, kteri jim hybaji. Ale dal uz to nejde… mozna doufali, ze to do voleb preklepou.
Mnoho lidi si mysli, ze toto bylo pripravene divadylko. Zrejme loutkovodici nechteli dovolit Bidenovu resignaci, a tak ti, kteri ji chteji, se ho rozhodli sundat pred celou Amerikou. Byli to Demokrati, co chteli debatu uz v cervnu. Nikdy se tak brzo debaty nedelaly. Mozna i Bidenovi dali mensi davku prasku/drog.
Az ho sundaji nadobro, co ted? (Je na to ustavni dodatek c. 25.)
Budou se snazit najit nekoho prijatelneho, kdo by mohl byz zvolen za kandidata, az bude Demokraticka konvence. Tech ale moc neni. A zatim to doklepe Harrisova (s temi stejnymi loutkovodici).
Anebo vsadi na Trumpa, ktereho beztak uz dlouho masirujou. Trump je dnes kontrolovana opozice.
Rekla bych, ze oboje. Vyhrajou tak i onak.
To zni pravdepodobne: vsadili na to, ze to s nim doklepou.
Nicmene Bidenuv stav a vek uz byly zretelne vice roku, o cem to vypovida?
Ze USA ztratily schopnost obmeny elit a presly na gerontokracii sovetskeho typu? Tehdy se sovetum Zapad vysmival, ovsem Breznev zemrel jako mladej kluk v 76 letech veku.
Jako by USA ztratily schopnost rizeni na federalni urovni. Duvod? Zabetonovane strany?
Vzpomeneme Filipa, vedouci leta (!) stranu do kopru a pritom opakovane voleneho? SOCDEM podobne.
Proc se nejaka organizace nedokaze prizpusobit dobe a obnovit se? Tady tech vzoru, na kterych lze odhalit a sledovat priciny stagnace, moc neni.
Ted je otazka, jedtli Americane budou pokracovat cestou Filipa, anebo s tim dokazi neco udelat.
Coz bude pro management statu tezke, nebot krome samotne rekonstrukce se na ne vali problemy zhora zdola, zvenku zevnitr.
V podstate ma Amerika uz taky jen jednu stranu: rika se ji Unistrana. Ma jen dve kridla — Demokraty a pak RINOs — Republikany In Name Only (jenom podle jmena).
Neobnovi se. To by se musel stat zazrak. Cele se to rozpadne.
Stridore, Filip držel prst na penězích pro okresní aparáty a taky, sjezd té strany odsunoval Covid …
USA jsou na cestě ke kolapsu – jako vedoucí stát celé civilizace na Zemi selhaly na celé čáře, proto musí skončit. Takže tam jsou záměrně dosazovány elity, které úpadek urychlují. Někdo schopný v roli prezidenta by běh událostí jen zpomalil a to není žádoucí.
Pro zvídavé a přemýšlející doporučuji tento článeček, hodně osvětlí..
https://oracle911blog.wordpress.com/2024/06/28/asi-vieme-aka-bude-ruska-reakcia/
Ona prý ta případná výměna Bidena za nějakého jiného kandidáta na prezidenta není až tak technicky snadná.
Demokrati si zavařili poměrně pozdním termínem nominačního sjezdu a zcela formálními primárkami (třeba chudáka RFKjr. odmítli do souboje o nominaci vůbec pustit, takže jde do voleb jako nezávislý – možná by se mohli vybodnout na vlastního kandidáta a sjednotit se za Kennedym, ale to je dost nereálné) – teď není jasný žádný nezpochybnitelný náhradník (ani ta Kamala) a rozhodnout může až opravdu ten sjezd.
Jsou v těch spojených státech i takové státy, kde musí být kandidátky uzavřeny v termínu ještě před tím demokratickým sjezdem (v Ohiu už to prý dokonce nějak prošvihli a teď to snad řeší soudy, aby tam vůbec Biden byl jako kandidát uveden, jestli teda kandidovat bude, další je tuším Wisconsin a i nějaké další). Zatím byl jasný kandidát Biden, pokud ale nebude jeho náhradník určen včas ještě před nominačním sjezdem, nebudou v takových státech demokraté kandidáta vůbec mít (někde lze prý provést dodatečné změny pokud kandidát zemře, jinde ale nepomůže ani smrt).
No a pak je prý další, patrně závažnější problém – peníze. Dosud vybrané velké částky jsou většinou určeny explicitně na podporu kandidatury Joe Bidena, nikoliv „kandidáta demokratické strany“ – a pokud Joe odstoupí, nelze je snadno převést na podporu někoho jiného (republikáni by to mohli snadno napadnout jako nedovolenou podporu a zatím jsou snad v USA na věci kolem pěnez dost citliví).
Čili i pokud demokrati najdou vhodného náhradníka, budou mít dost problém samotnou náhradu provést. Skoro začínám věřit, že se opravdu rozhodli tyhle volby přenechat Trumpovi, ať si v tom vymáchá čumák a historicky se znemožní (koneckonců „washingtonská bažina“ = „deep state“ úspěšně přežila už jedno Trumpovo období, asi se dokáží pojistit, aby nedokázal prosadit nic, co by je jakkoliv ohrozilo či jen omezilo).
Ale nevím – v americkách volbách je už asi dávno možné úplně všechno.
Za Kennedym se neda sjednotit — Demokrati ho nenavidi, protoze je „antivaxxer“ a Republikani mu neprejou, protoze je chyceny v pavucinach „klimatickych zmen“ a jinych woke blbosti…
Re: Vevča.
Podle mě to vidíte správně.
Soupeření v Deep state nepochybně existuje (jako všude), ale v tak vysokých patrech, takže si toho normální populace nemá šanci všimnout.
Trump je prostě jenom jiný typ figurky, než Biden. On si to určitě nemyslí (typický narcis), ale za jeho minulého prezidentování to bylo vidět dost dobře. Takže když se bude místo Bidenovy demence hodit více Trumpovo tajtrlíkování, sedne si tam Trump.
Kandidati stekaji a karavana de dal….
Kdyz jenom stekaji a nevi co , je to dobry , je nadeje, ze s tim muzou brzo prestat,
horsi je a daleko , kdyz nekdo neco tajne udela a media to svadi to na ne ..
To je potom vsecko mozny.
Je mozny i to a jisty ,ze si jednoho stekavyho , z nich lidi zvoli..
Na tom nesejde keryho a karavana de dal i …
„..pres spaleniste ,pres krvave reky,pluk za plukem , jde neochvejne dal „..
a dal.. a este vice , pres volice..
Neviděl. Tak jako není třeba se opakovaně ujišťovat o tom samém.
Dobrá otázka Vidláku, to by teda zaujímalo aj mňa….. 🙂
Co Fiala? Tyhle otazky jdou uplne mimo nej, pristi rok necha mozna vymenit fotku na zdi a tim to pro nej bude vyrizeno. Tyhle starosti o Fialu jsou zbytecne, je prilis inteligentni na to, aby se nechal vmanipulovat mimobeznymi otazkami do nejakych vycitek, ci nejistoty.
Po akci „Nutela“ o jakýchkoli zbytcích inteligence u Petra Přesčase vůbec neuvažuji.
To byla chybna sazka na lidovost, marketerum nedoslo, ze lid chce opravdu profesora a nikoliv nahonciho slev v Lidlu.
S tim Fiala nema co spolecneho. Treba to mel odmitnout, ale tohle jeden nevi, jak takova akce dopadne, od toho jsou marketeri.
Ale on nemá nic společného ani s „profesůrou, s profesorstvím“ jako takovým – ta figura je všechno možné, jen ne „plnotučný“ profesor a intelektuál. Místní tradice až posvátné účty k titulům před i za jmény vznikala v době, kdy jejich nositel musel splňovat mnohá kritéria ( samozřejmě si nedělám přehnané iluze ), zatím co dnes jde mnohdy o součást tržních mechanismů.
Apropo, např. Drahoš – skutečně tato osoba řídila českou AV , a neváhala s takovou výstrojí přestoupit před dav a vlézt do jámy lvové-politické ?
Ma brejle, mluvi slusne a ma titul= je to profesor.
Lid/dav nema jinou vlastni hodnotu, nez ze je proletarsky, svojsky. Proto nedovoli, aby si nekdo prisedl k nemu ke stolu. Moznou prizen lidu hezky popisuje obrat „ten je nas“ (ten patri k nam).
Z lidu byl Zapotocky, Novotny, Svoboda….Husak uz mel problemy, nebot nosil bryle a mel titul.
Obrana proti pronikani ciziho elementu z vyssich trid do nizsich ma svoji logiku: prislusnost k davu neni dana symboly (obleceni, mluva), ale realnou chudobou, proletarstvim (= nemohou poskytnout statu nic jineho, nezli potomstvo).
Lid Fialovo lisani se odhalil a odmitl. Profesor patri mezi sve akademiky, ze byl lidem zvolen jeste neznamena, ze k lidu take patri.
O nizsim IQ bych uvazoval az pote, kdyby Fiala tyto hloupe, lidsky necitlive marketery nevyhodil.
Patri i pod Kolemjdouciho.
Jozka: autista me nenapadl, ale je to dost mozne, Fialu v TV jsem videl jen asi 3 a pokazde se mi nezdal, je na nem neco nebezneho, az podezreleho.
Tato osoba se údajně nechala připisovat jako autor vědeckých prací a patentů, bez toho by nesvolila k jejich zveřejnění či u patentů k podání na patentový úřad či kam. To jsem někde četla jako vyjádření některých z jeho bývalých podřízených. I kdyby to nebylo všechno pravda, potvrzuje to jen, že dotyčný je opravdu hýzl.
To máte na mysli Drahoše, že? A vidíte, i když neuspěl na Hrad, do Senátu ho blbí Pražáci poslali.
Pražáci k blbcům tíhnou. Mají k nim vypěstovaný citový vztah. Jde o aplikaci přírodního zákona vrána k vráně…
Jasně, že to byla akce jeho marketérů, ale on byl ten, který nebyl s to si uvědomit, že se jedná o hovězinu a měl to při troše soudnosti odmítnout. To že tak neučinil vypovídá o jeho IQ víc než dost.
Pro autistu jsou tyhle zalezitsti Terra incognita. A Fiala je autista jako remen.
Autismus se často pojí s mentální retardací. Nejsou všichni aspergeři. A inteligentní autista by to vzal přes racionální uvažování.
Nikdo nepochybuje o tom, že Nutela je mentálně retardován, přestože je poněkud maskován okolím. Kdyby nebyl obklopen podobně postiženými, bylo by to zřetelnější.
Jenze v jeho svete to je racionalni.
Davno, pradavno 🙂 byl jeden nas novinar na sjezdu KSC v prazskem Palaci kultury, zvanem Lidojem nebo Pakul. A zabloudil v suterenu v kilometrovem bludisti chodeb. Otevrel jedny dvere, a tam takovy slozity chomovany ram, z ktereho vedli vselike hadicky, draty, atd. do chlapa, co v nem sedel na zidli jen v trenirkach. Byl to – Leonid Breznev. Rychle zavrel dvere a zmizel, a strach mu dovolil o tom promluvit az po 1989 🙂
A ještě tu O Červené Karkulce…
To je ona:
https://pbs.twimg.com/media/CzQMyDBWgAE_G68.jpg
Re: berkowitz
TVL, to jako máte doma, tohle to?
A máte na ni vůdčí list a zbrojní pas?
Vůdčí list netřeba. Tohle se řídí samo. Jediné co musí okolí perfektně ovládat je postřeh. Kdo včas neuskočí z cesty už nikdy nebude muset uskakovat.
Zásoby tuku na zimu.
I Vás se zima zeptá jestli jste se v létě neflákal!
Furt se flákám. Doufám v levný ruský plyn. Na topení samozřejmě.
Tedy Vidláku, Vy jste se rozpálil. Ale po dlouhé době co slovo to perla. Kdyby to blišťivej četl a byl chlap, zamknul by se v pracovně a vykonal nezbytné úkony…
Jinak v této souvislosti. Pětidemolice si prosadila korespondenční volby. Osobně si myslím, že se všichni z nichž bojí vyhrát další volby a vládnout lidem, kde většinu lidí serou a nemalá část je intenzivně nenávidí. A budou případně vládnout na sílu a zároveň budou vědět, že někde může existovat někdo, kdo …..
Pozor, schvalovat atentát na Fica – to je demokracie, naznačovat, že by pětismečka moha být po zásluze potrestána to je trestný čin s pěknou sazbou. Stříž číhá jak ostříž a lampasák”Otík” Foltýn (co má prima bráchu) Vám už vysvětlí co si máte správně myslet…
O tomhle psal kdysi jeden kecal na webu Zpovedka.cz
Tuhle příhodu mu uvěřili jen slabomyslní čtenáři 🙂
No, tady vlastne taky…
Jasne, takže miesto toho, aby mu tie hadičky dávali v niektorej z izieb v jeho apartmáne v hoteli, tak ho odložili do pivníc a nechali samého. Žiadni lekari, žiadna ochranka, kto by sa s tým obťažoval.
To nic , sme to prave videli ,ze usaci sou taky zbreznevovany i bez hadicek.
Co nam zase provedou se nevi, statni tajemstvi..Zleva dobry ,zprava tanky.
Nebo este letadla.
Prej vod 21 v Rusku krizili vopice s clovekama a potom , ze prej snidali nakej elixir mladi ,
z vopicich zlaz, az potom z toho huhnali.
Dyz sme potkali dustojnyho herce Vosku, tak musel bez milosti vypravet vtipy vo huhnavych , v tom vynikal , byl zkratka skvelej ,moc lepsi nez huhnavy…
Daleko lepsi Hornicka…
Ze byl takovej dustojnej pri tom ,tak byla este vetsi legrace..Ja sem se smal este za tejden , kdyz sem si na nej vzpomnel..Litoval sem dlouho ,ze neumim tak vyborne huhnat..
Hlavní rozdíl mezi naší vražeností mezi půlky hegemona v minulosti a dnes bych viděl především v tom, že si nějak nevzpomínám, že by naši minulorežimní vrcholní politici jezdili žmoulat čepice do centrály KGB, jako je tomu dnes, když je jezdí žmoulat do centrály CIA.
myslím, že to fungovalo inak za ČSSR. Poznal som náčelníka ŠtB v našom okrese. Bol neviditeľný , tak by som ho charakterizoval….
Re: tdx
Vysvětlení je jednoduché.
Ivan na tom byl docela bídně, ale ještě pořád měl prachy na zaplacení lístků do vlaku Moskva – Karlovy Vary s mezipřistáním v Práglu.
Btw. byl jsem docela v šoku, když jsem viděl poprvé pragůůlku Ivanů po peróně na tehdejším Hlaváči.
Černé vyblýskané polobotky, modré tepláky a nahoře sako ověšené metály, že zepředu nebyla vidět barva látky.
Dělal jsem si z nich prdel, že si jedou léčit do Varů křivá záda právě kvůli nošení těch metálů, páč toho železa měli všichni víc na levé straně.
Kdyby mohli, hned by mi nejradši dali na budku. Hajzlík v polátaných riflích a s vlasy až pod lopatky jim nadává rusky a českoslovenští policajti se jim smějou do ksichtu a pokyvují hlavou (na mou ruštinu se hoši z Páté Bé nechytali)…
A proč jim ten poblouzněnec propagandou SSvobody nadával? Jakože v riflích z KoZa byl skoro lepšočlověkem?
Re: Gój
Musím vás zklamat. Doby, kdy jsem byl aktivním členem v Bratrstvu dlouhého vlasu skončily rokem 1984, bo ČSLA.
Mnojo, puberta je těžké období.
Ti dědulové ověšení metály je měli za to, že nám na konci druhé světové zachraňovali prdele. A sem byli posláni za odměnu na léčení. Tak jste si své pubertální nenávisti (kdepak se asi vzaly ?) na nich „hrdinsky“ vyventiloval. Dost mne udivuje, že se tím chlubíte ještě teď, po jak dlouhém čase, půl století ?
V té době už sem byla ze západu těžce tlačena nahnědlá prozápadní propaganda, a to řadou nejrůznějších kanálů. No a protože u nás přežilo nemalé množství kolaborantů z dob okupace a těch, kterým si komunisté dovolili sáhnout na jejich nakradené majetky z první republiky či Rakouska, bylo tady dost úrodné podhoubí pro to, aby se ona propaganda úspěšně zakořenila a postupně vyrostla a zbytněla. Dnes už jen sklízíme její plody v podobě nahnědlého Fialy či Rakušana. Vůbec bych se nedivil, kdyby pocházely z rodin, které za nejlepší období své existence dodnes považují šest let okupace, případně podlézání a posluhování rakouským Němcům.
To asi ani nemusí byť. Ale vzhľadom k tomu, že zrazu Sudetaci prestávajú vadiť, by som povedala ze veľa ludi získalo špeciál granty
K nahnědlému Fialovi – to bohužel není žádná spekulace, ale už roky prokázaný fakt (o kterém ale média zcela nepochopitelně – a nebo naopak naprosto pochopitelně – sborově mlčí).
Provařená fotka, kterak Blyštivý Péťa v dobách svých politologických začátků provádí Berndta Posselta a Otu Habsburského po Brně:
http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky2/pee.htm
A o nějakou hlubší sondu do rodinného zázemí našeho nejblyštivějšího derniéra se pokusil i Gargamel:
https://www.michalapetr.com/map-1977-petr-fiala-a-jeho-dedeckove-aneb-proc-buh-musi-mit-tak-morbidni-smysl-pro-humor/
👍
Přesně 👍
to Targus :
No to jste ale účastník třetího odboje !
Máte nárok na disidentský důchod a volnou tramvajenku.