V sobotu večer zatkli ve Francii Pavla Durova, zakladatele sociální sítě Telegram. Proč? Protože nedává uživatelům korigované informace. Protože jen velmi minimálně moderuje obsah a protože telegramové účty využívají především ruští propagandisté a také Donald Trump. Durov má francouzské a ruské občanství. Do seznamu hledaných zločinců Durova zařadili chvilku předtím, než jeho soukromé letadlo přistálo v Paříži k dotankování paliva.
Durov to neměl v Rusku jednoduché. Telegram využívají nejenom různí ruští Girkinové, kteří kritizují Putina tak dlouho, až je nechá zavřít, ale také třeba dagestánští muslimové, kteří Telegram využijí na svolání k nějakému tomu pogromíčku. Rusko je země s největší muslimskou menšinou v Evropě, ruské bezpečnostní složky se samozřejmě s narušiteli pořádku nepářou a neváhají střílet ostrými, ale když proti vám stojí sociální síť, kde ani tajné služby nemohou monitorovat cvrkot, tak se nedivte, že po Durovovi v Rusku šli. Navíc, on má takovou nešťastně sebestřednou povahu (kdo jiný by taky naprogramoval takovou sociální síť, že?) a moře mu bylo po kolena.
Ale nakonec ho nezatkli v Rusku, ale ve Francii. Vlastně ze stejných důvodů. Telegram se dá používat k plánování nekalostí a ten „Rusák s narativem“ od toho odmítá dát klíče. Odmítá být jako Curkberg. Navíc prý údajně jeho zatčením vešlo v platnost předem připravené opatření, kdy Telegram změnil šifrovací klíče, aby je ani sám Durov neznal a nemohl je prozradit. Ale nevím, co je na tom pravdy.
Jo, člověk by chápal, že není od věci, monitorovat diskuse muslimských fanatiků a zabránit díky tomu třeba velkému neštěstí. Ale problém je v tom, že každý tento nástroj bude stejně dobře využíván k monitorování politické opozice, bude využit ke kriminalizování jiných než vládních názorů. V Británii by teď mohli vyprávět, jak je snadné dostat flastr nebo basu za to, že jste řekli nějaké křivé slovo o imigrantech.Někdy už nemusíte ani nic říkat… Stačí lajk. AfD by také mohla vyprávět, jak je profízlovaná a jak její členové chodí k soudu nikoliv pro spravedlnost, ale pro rozsudek. Ondra Dostál na toto téma už několikrát pokládal starořímskou otázku… kdo hlídá hlídače?
Otakar Foltýn má v tomto jasno… nemáte právo na dosah. To mají jen liberálové, protože jsou to ti jediní správní. Sociální sítě se staly reakcí na manipulace velkých médií, ale teď dělají mocní všechno pro to, aby dostali pod kontrolu i toto. Roznášejte si letáky, vy svině! Do televize vás nevezmeme a na fejsbůku vás smažeme. Děláme to pro vaše dobro, aby nikdo nemohl organizovat pogromy. Obzvlášť ti bílí… Všichni ostatní jsou totiž kulturní obohacení a kdo tvrdí něco jiného, toho budeme infiltrovat, budeme mu sypat písek do soukolí, budeme ho kriminalizovat, dokud si to nerozmyslí a ještě rád skloní hlavu. Však víme, co píše a o čem se domlouvá s ostatními.
Mě to Durovovo zatčení nějak zasáhlo. Přišlo v blbou chvíli. Dozvěděl jsem se o něm, když jsem zase jednou zjistil, že ohledně české politiky hážu na zeď hrách. I když dva roky píšu o propadlých hlasech, dva roky popisuju taktiku jednotlivých politických stran, dva roky se snažím vysvětlit, jak fungují volební kampaně… dokonce jsme nedávno měli eurovolby, které mé předpoklady do puntíku potvrdily. Ale stačily dva měsíce prázdnin a jsme zase tam, kde jsme byli. Jakmile se pokusím střízlivě popsat situaci, okamžitě zase vyskočí čertíci z krabičky a zase se hledá mesiáš, který nepřijde, jen opět propadne celá řada hlasů.
Před měsícem jsem měl pocit, že všichni chápou, jak to na politické scéně chodí. Po včerejším článku mám pocit, že se nezměnilo nic.
Demokracie ano, ale samozřejmě ta naše. V tom se od libtardů vůbec nelišíme. Zase víme, kdo všechno je zrádce, zase vyskakují militantní fanoušci, kteří svým stranám dělají medvědí službu, zase se slibují zázraky na počkání, které se nestanou a samozřejmě si o sobě zase přečtu, jaký jsem zrádce, nemyslící idiot, kokot a podobně, protože jsem si dovolil říct, že Konečná to dělá dobře a míří k dalšímu úspěchu. Dosažené výsledky jsou dobré jen pro závist, poučení se jako obvykle nedostavilo. Zase byla diskuse na fejsbůku plná vzájemného napadání, zase existuje jen jeden správný zachránce a zase to dopadne blbě, protože jde víc o správnou emoci než o racionální zhodnocení.
Člověk tak nějak přemýšlí, jestli to má celé cenu. Durov naprogramoval Telegram, který je svobodný, ale když na to přišlo, zabásli ho stejně snadno, jako kdysi Lukašenko Ramana Prataseviče (kdo si dneska ještě pamatuje, kdo to byl, že?). A to měl Durov dvojí občanství a dost peněz, aby si mohl dovolit osobní tryskáč. Stojí proti nám největší a nejpropojenější světová mašinérie, ale vlastně nemůžeme nic dělat. Vystoupit proti České televizi znamená trestní oznámení (od vlastních, nikoliv od cizích), už dopředu je jasné, že to nakrmí exekutory a vlastně ten propagandistický moloch máme rádi, protože dělá dabing a pohádky. Stejně jako Člověk v tísni. Ti dají Mongolům štokrle s přidělaným přímotopem (nekecám), vyvrtají černouškům v Africe studnu a za zbylých 90% peněz indoktrinují naše děti… Ale… pomáhají lidem v tísni… máte něco proti?
Když proti nám vystoupíš, někde umře koťátko… takhle se to dělá.
Asangeho také propustili až po mnoha letech. Je rád, že je rád. Už se do ničeho zapojovat nebude. Ještě nejspíš přijde o rodinu, protože tak to přece zpravidla končí, když se vrátíte z války nebo vězení… Inu, neměl žádné krytí od mocných. Nebyl nikdo, kdo by nad ním držel ochrannou ruku. Vyčníval…
Teď sesekli dalšího, co udělal něco pro svobodu slova bez cenzury… Také mám na Telegramu účet a také tam mám své čtenáře. Začíná to být jako memento marného boje. V Británii už zcela natvrdo vystupují proti domácímu obyvatelstvu. V Německu se vesele bodá do lidí, ale můžou za to dezinformace řízené Ruskem… U nás se připravuje korespondenční podvod ještě umocněný rozdáváním českého občanství. Jakýkoliv pokus o odpor je ovšem zavrhnut už v zárodku, protože má svá rizika a motají se kolem něj „divní lidé.“ Ne, tohle není v dějinách poprvé. Stejně se ve třicátých letech Evropa dopracovala do války a Židé do koncentráků. Mysleli si, že nebude tak zle a jakékoliv volání po odporu sami dusili. Nakonec se zachránili jen ti, kteří se vykašlali na vlast i národ a hleděli si vlastního kejháku.
Na fejsbůku mi jistá čtenářka napsala, že by raději volila Fialu, než aby se dostala Konečná… jo, máme našlápnuto, aby s to fakt vyplnilo. A kdyby Konečná neexistovala, mohli bychom to říkat třeba o Babišovi. Když ne ten náš, tak nikdo. Raději propadlo milion hlasů, než aby se dostali Babiš a Okamura. Ve stejné době liberálové odhazují masky i rukavice a využívají proti nám nástroje, o kterých slibovali, že je potřebují proti pedofilům a teroristům. Podle Foltýna jsme svině, ale bohužel jsme svině i pro sebe navzájem. A tak dneska sedím a přemýšlím, jestli není načase, zachraňovat jen sám sebe. Člověku se nechce být dalším na řadě, byť jsou ještě přede mnou větší ryby…
Promiňte mi, zítra už zase budu normální. Ale dneska mě prostě ovanul splín.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Zatím jsem tady nečetl, jak Durova vlastně dostali – takže, ve Francii šel na mezipřistání za účelem dotankování. V době plánování letu nebyl Durov zařazen na seznam hledaných zločinců – tam ho zařadili těsně před tím přistáním (údajně snad 1 hod. před).
Další úvahy se točí kolem toho, že akci zorganizovala tajná služba USA. Očekával bych proto obvyklý průběh – Durov je v ťurmě a uplyne dost času, než bude nějaký výslech a další procesní úkony. Za vzor můžeme třeba vzít případ právníka (tuším Fuellmich), který je v ťurmě už deset (!) měsíců a zatím nebyl ani vyslechnut.
Dále se vůbec neobjevuje, že Telegram, resp. Durov sice odmítl spolupracovat se službami jednotlivých států, ale neodmítl a naopak aktivně spolupracoval s orgány zřízenými dle mezinárodního práva – OSN.
Takových případů bude přibývat, protože KoZa je v předsmrtné křeči a ještě kolem sebe bude řádně kopat.
Někdo tady vzpomínal Huawei – no jasně, nepřímé důkazy skládají obrázek, že celý důvod byl nejspíše v tom, že se nepodvolili v otázce zadních vrátek pro špehování. Ty routery a switche jsou totiž klíčovým prvkem v případě decentralizovaných sítí pro monitoring.
Možná si pamatujete, jak bylo několik větších výpadků celé el. sítě v Jižní Americe a pak i ve Venezuele. Možná někdo i zaregistroval, že Rusové ihned naložili letadlo svými odborníky a odletěli na místo činu. V IT komunitě se pak šuškalo o výsledku – pro obnovení těch elektrických sítí nestačil restart, příp. obnova konfigurace ze zálohy, ale pouze výměna celých HW bloků. Rusové měli dojít k závěru, že Američani jsou schopni na dálku destruovat přímo firmware klíčových prvků … jinými slovy v procesorech a podobných součástkách mají tzv. zadní vrátka. Tolik šuškanda. Nicméně, pak následovala hysterie kolem „nebezpečnosti“ a ˇšpehování“ Huawei … a celé to dává logický smysl.
Dle ICAO (mezinárodní federace civilního letectví) není technické přistání na letišti vstupem do země, tudíž zásah místních pohůnků na palubě letounu je případem pirátství.
Zadní vrátka v hardware/firmware obsahuje každé PC s procesory Intel, kde je to prokázané. U procesorů AMD se o tom dosud pouze spekuluje.
Jen houšť a Rusko bude bez disidentů
👍
Dle agentury JPP(insider z firma):
– od Pavla Durova chtějí klíč k šifrované TG komunikaci, což je jen část veškeré komunikace v TG.
– firma byla na takový případ připravena a v okamžiku, kdy Durova zatkli, byl šifrovací klíč změněn (což se asi netýká starých zpráv).
– pracovníka firmy-programátora už loni vydírala CIA, aby do softwaru vpašoval jejich zadní vrátka. Ten vše nahlásil vedení firmy
Jinak Pavel Durov je obchodní tváří TG, technickou hlavou je jeho bratr – geniální matematik.
Na seznamu je uz mozna rok, ze tam byl pridan tesne pred pristanim, je fama.
A zatkli ho pred letadlem, kdyz vystoupil, ne na palube.
To jsou zajímavá doplnění – byl by nějaký odkaz na Cempera, Kartouze či snad přímo Foltýna, ohledně toho, že to je fáma?
Jediné, co jsem tak zběžně nalezl na internetu je totiž sdělení, že zatykač vydala francouzská agentura pro ochranu nezletilých (OFMIN) – založená (resp. při pravidelném přeskupování byrokracie vytvořená z již existujících úřadů) na konci loňského roku – konkrétně 20. 11.
A jediným zdrojem je žvást jejího tajemníka na sociální (kdysi profesní) síti LinkedIn, vlastněné Microsoftem, kde se chlubí – samozřejmě až _po_ zatčení, že Durova stíhají pro podporu pedofilie – a jeho zvrhlost dokládá jakýmsi jakože dokumentem natočeným o zneužívání sociální sítě Instagram, vlastněné Facebookem Marka Zuckerberga… no tak to dá rozum, že zatknou představitele sítě Telegram, že.
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7233721525747486721/
Nikde nikdo neodkazuje na jakoukoliv zprávu oznamující vydání zatykače na Durova před jeho víkendovým zatčením. Existuje? A mohli bychom ji vidět?
Já samozřejmě nedržím žalud na mandlích doby tak kvalitně jako vy, ale skoro bych řekl, že kdyby Francie vydala zatykač na člověka Durovova formátu, tak se o tom bude někde psát (přinejmenším na tom Telegramu, ne?).
👍
Aby na NKU někdo nevypadl z nejvyššího patra:
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-zakladame-si-na-velky-problem-varuje-nku-doporucuje-rozpoctovou-obezretnost-a-reformy-40485426
Nelže nám náhodou prof. Nutela? Lže, jako ve všem. Jenomže teď mu nějaká svině (dle lampasáka Foltýna) vystavila účet černý na bílém.
Otázka je co je horší, nechat tuhle sebranku pazgřivců dovládnout a znemožnit se, nebo odstavit. Protože se zakopávvají v pozicích (korespondeční volby, a jiné totalitní prvky), tak asi odstavit. A asi za každou cenu.
Národ sebranku nechá dovládnout.
Použiju Ládikovu metodu, pár důležitých vět a otázku :
Kdo má oprávněný pocit, že to tady jde do sraček, musí se rozhodnout.
V úzkém kruhu (pár rodin bez dospělých dětí) se dát dokupy.
Se stejně smýšlejícími lidmi, kteří to cítí stejně, ale s vyloučením jejich dospělých dětí, již indoktrinovaných – aby nevznikaly třenice v rodinách.
Mám na mysli lidi mezi 55-65 lety, kteří si ještě pamatují, že to tady kdysi bylo fajn.
Lidi, co si pamatují, že ten předešlý, občas otravný režim, dosáhl nejdál před branku víkendové chalupy, či chaty.
A teď ta otázka :
Co znova zkusit starou, dobrou a vyzkoušenou, vnitřní emigraci?
Myslím že již praktikuji, nemůžete přesněji definovat co všechno to obsahuje, aby se dalo odškrtávat ?
Vidláku, jak se chcete sám zachránit? Hledět si svého, ničeho si nevšímat a čekat, až se bouře přežene, fungovalo za minulé totality, ale ne dnes. Problém je, že si krysy typu Foltýna a další libtardi začnou všímat i toho, kdo si hledí svého, do ničeho neplete a snaží se nejen nevyčnívat, dokonce se snaží nebýt vidět. A útěk do Ruska také není dobrý nápad. Putin je jedním ze stavitelů NWO, který propaguje Total Control. Jen nesnáší úchyláků, 150 a více pohlaví, nesmysly typu Green Deal a umí si si udělat pořádek. Početná muslimská komunita mu nepřerostla přes hlavu, a v případě potřeby se s ní umí rychle a tvrdě vypořádat.
Sklonit hlavu, držet hubu a krok, bát se a poslouchat také k ničemu dobrému nevede. Je to stejné, jako když oběť ustupuje agresorovi, ten to bere jako pozvánku, že si s ní stále více může dělat co chce a může stále více trápit.
Musíme se vzepřít, ale vlastními silami na to nestačíme. Přesto je nutné se snažit. Pořád platí, že v jednotě je síla, jen musí být organizovaná. Rozhořčený dav nestačí, to vidíme na demonstrantech v Anglii. Musí být organizace a správná taktika. Projekt Nekrm Hydru by měl být pokračovat. Nejde jen o to zaplatit či nezaplatit měsíčně150,- Kč. Jde o to ukázat vládě, že se sebou nenecháme zametat. Pokud vládu nezastavíme, tak se snadno může stát, že povolá naše syny, otce, bratry a další mužské příbuzné v odvodovém věku a odveze je na Ukrajinu do ruského masomlýna. Pokud se nedokážeme vzepřít nařízení sponzorovat ČT, tak se určitě nedokážeme vzepřít nařízení, které pošle na smrt naše mužské blízké. A muži se nedokážou vzepřít a nechají se odvézt na frontu na jistou smrt jako ovečky na jatka, které se vzmůžou jen na žalostné bečení. To je však vládě jen k smíchu.
Dobrá organizace, taktika a velký počet nám zajistí vítězství.
A i kdyby to krachlo kvůli lidské blbosti, která nevidí dále než na špičku nosu a nechápe situaci (to nás rozděluje), je tu ještě jedna cesta, jak se nestát rukojmími. Obrátit se k Bohu, ve všem Ho poslouchat, modlit se a plně Mu důvěřovat. A také se nebát, strach ty psychopaty nezastaví, zato naše modlitby ano.
Nesmíme se nechat zastrašit. Vláda jedná s námi jako vyděrač. Je známo, že kdo se vyděrači podrobuje, nic dobrého mu to nepřinese. Vyděrač totiž své požadavky neustále stupňuje a naše vláda není jiná. Chce nám jen škodit. To si musíme uvědomit a podle toho jednat. A hlavně se nehašteřit, odhodit vzájemné spory a sjednotit se proti společnému nepříteli. Konečná má úspěch a bude ho mít ještě větší. Doufám, že to bude platit i o Okamurovi. Babiš není lepší než Fiala, jen je chytřejší, umí to maskovat a hodit nám nějaké ty drobky. Je také schopný, on a jeho vláda, na rozdíl od současné vlády umí rozjet válečnou ekonomiku. To ti blbci ve Strakovce neumí, v tom je naše štěstí, ale na to, poslat nás jako potrava do ruského masomlýna jim to myslí dobře. Je třeba se modlit, aby válka na Ukrajině skončila do konce tohoto roku. A potom přijdou následky, kterých se naše vláda bojí, a právem. Ví, že to bude její konec.
„Putin je jedním ze stavitelů NWO“
Tobě jebe už takhle brzy po ránu?
Jo a ještě něco.
Boha do toho netahej. Kromě potopy a Sodomy s Gomorou sám nic neprovedl. Udělal, co musel.
Tohle všechno, tenhle dnešní hnus a morální marast, jsme si způsobili sami – konzumem, reklamou, pomíjivou slávou a internetem zblblou, občanskou veřejností, která tomu všemu dala přednost – před žebříčkem skutečných, trvalých lidských hodnot.
Třičtvrti miliónu pražských voličů a voličů z velkých měst do věku cca 35 let, kteří volili, jak volili.
Nikdo – a tím méně Bůh, či víra v něj – nám nepomůže, vysekat se z těchhle sraček.
Připomenu jen, že nejsem čistokrevný ateista, ale ani čistokrevný nevěřící.
Otčenáš a Zdrávas dohromady dám, schovávám si to na okamžik, kdy uvidíme první hřib.
Proti věřícím nic nemám. V naprosté většině jsou to hodní, slušní, pokorní a obětaví lidé, nebo aspoň ti, které znám já.
Jen si myslím, že tady už hodní, slušní, pokorní a obětaví lidi, se svou neotřesitelnou vírou v Boha, nic nezmohou. Příkladů z nedávné historie je nespočet.
Proti brutalitě Systému, lze bojovat zase jen brutalitou.
Pokud možno ještě větší a ve větších počtech, protože Systém má k dispozici vše, co my mít nemůžeme – má prostředky k ovlivňování myslí a vůle většiny obyčejných lidí.
“ Babiš není lepší než Fiala“ – babiše jsem volil jen v druhém kole presidentských voleb, ale toto je hrubá nepravda. Fialův program je lézt do cizích řití a ničit nás. Babiš z tohoto programu dělal jen co musel a s hádáním se. Nechválím Babiše, ale Fiala je zcela jiná úroveň škůdce, navíc slizský debil.
Lynx lynx napsal:
26 srpna, 2024 (9:45)
Jaká je dobrá organizace, taktika a velký počet, který nám zajistí vítězství?
Rád se nechám poučit.
Josef původní napsal:26 srpna, 2024 (19:09)
Za starých časů nás učili, že máme mít dlouhodobý, střednědobý a krátkodobý cíl.
1. Dlouhodobý cíl Nekrm hydru.
Předpoklad 100 000 emailů skutečnost 26.8.2024. 19:25 6156 emailů.
Nechci hodnotit, ale pomůže nyní zabránit povolat naše syny, otce, bratry a další mužské příbuzné v odvodovém věku?
2. Střednědobý cíl Volby
Ve volbách si můžeme zvolit zástupce, na různých úrovních, kteří nebudou velet ke zteči, ale budou reálně zvažovat možnosti.
Může, ale nemusí zabránit povolat naše syny, otce, bratry a další mužské příbuzné v odvodovém věku.
3. Krátkodobý cíl odmítnutí mimořádné služby
Odmítnutí mimořádné služby ve stavu ohrožení
VZOR
https://stranapro.cz/archiv-ke-stazeni/
Kancelář ministryně obrany Ministerstvo obrany, Tychonova 1, Praha 6 – Hradčany, PSČ 160 01, datová schránka hjyaavk Praha 24. února 2023 Čj. MO 148524/2023-8694 Sp. zn. SpMO 15090/2023-8694 Počet listů: 2 Poskytnutí informací podle § 14 odst. 5 písm. d) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
….. Vojákovi, který odmítne vykonávat mimořádnou službu, zaniká branná povinnost.
Občan, který jako voják v záloze odmítl vykonávat mimořádnou službu, podléhá za stavu ohrožení státu nebo válečného stavu pracovní povinnosti podle zákona o zajišťování obrany České republiky, ve znění pozdějších předpisů. Č 222/1999 Sb., …
https://portal.gov.cz/sluzby-vs/odmitnuti-mimoradne-sluzby-S4197
Josef původní napsal:26 srpna, 2024 (20:07)
Jaká povinnost vzniká nevojákům, kteří propagovali Modrá je dobrá?
https://www.youtube.com/watch?v=8NjJzaBQBqo
Dakedy nasi hosi plnili rozkazy na hraniciach so zapadom a strielali ostrou municiou,tak dumam ze je na obzore nova strelba humanna.
Este mi to pripomina jak zamykali chartu, toto novodoby chartisti , ktory vadia demokraticky narodni fronte, kurva zapad jebal o porusivaniu volnosti poslozchal som jich stvave vysilacky teraz docista razia cestu hentej ideologie boha mna jebne.
Já byl v mladých letech v emigraci. V 90.letech jsem se vrátil, chtěl vrátit nově nabyvší občanství v cizině.
Tamní úředník na magistrátu mi to vymlouval s tím, že člověk nikdy neví, co doba přinese. Nevěřil jsem tomu, že by se to zde mohlo zvrhnout totalitním směrem. Na každý pád utéct už znovu nehodlám.
A v té bývalé zemi je to lepší než zde ?
Když tam jedu, tak vidím , jak zákon o rozevírajících se nůžkách v našem případě platí.
Je to tam lepší .
Tak máte alespoň nouzové řešení, kdyby z nás byla v budoucnu druhá země 404.
S tou variantou nepočítám. Jsem nachystaný shodit rukavice .
Snad nás bude dost.
Ja už si delší dobu říkám že nás nyní čeká 20 let “kapitalistické normalizace”. Ty paralely jsou nepřehlédnutelné, od Klausovy hyper-devalvace (měna) po Havlův revoluční teror (“amnestie”) pak období Zemana a Babiše bylo takovými šedesátkami, lid a i část elit to chtěl ještě s kapitalismem zkusit ale z lepším, opraveným “kapitalismem s lidskou tváři”.
Ani toto není dovoleno, a režim teď utáhnul šrouby a ještě dvacet let bude přežívat aby se mohl naprosto znemožnit a pak padne.
JVO:
Nabízí se otázka, kdy se měl lid zdejší nejlépe? Měli jsme se vůbec někdy v minulosti dobře, nebo lépe?
Například Němci se měli celkem dobře 20 po válce až do příchodu Frau Merkel, ale teď je to zase horší a lepší to už asi nebude.
Lud sa mal dobre za komunistov … kazdy zobrak mal kde byvat, mal co do zaludku, mal doktora, deti skoly a kruzky … ale pretoze sme nemali elity, a nemali sme farebne igelitky, tak sme to zavrhli v predstave, ze kazdy bude byvat na zamku, len sa zbavime komunistov … no, zbavili sme sa ich, a niekto naozaj byva na zamku … ale zase sa vratili zobraci, zase nie je samozrejme mat doktora, zase mame deti, ktore nemaju na obed (tomu verim, bo furt bezi reklama, aby sme to tym neboziatkam zaplatili v ramci charity)
Jestli to bude stavět jaderné elektrárny a sto tisíc bytů ročně a následovat bude baby boom dětí co dostanou kvalitní vzdělání v matematice, technice a přírodních vědách, tak proč ne.
Ale obávám se že z té normalizace si to vezme jen prověrkové komise a podobné věci.
No víte, pokud sledujete i něco bokem, tak hodně se mluví o tom, že je zrychlený tzv, sociální čas – co dříve trvalo 20 let, dneska jen třeba 4-5 let.
Takže pád Západu bude do 3-5 ti let – politická situace v USA je na pokraji občanské války a dolar se taky pěkně kymácí. Jak poroste BRICS, bude klesat Západ.
Čili vydržte, nebude to dlouho trvat. Ale opět je důležité, na které straně bude naše země stát – zda směrem k Východu nebo Západu.
To už si musíme vybojovat sami.
Jako vždy. Připojíme se (dodatečně) k vítězům. Učte se čínsky nebo aspoň rusky.
[;>D)
Pozitivní pro naši generaci je, že připojovat se k někomu už nebudeme muset.
Naštěstí jsme zažili dobu, kdy svět byl ještě relativně normální.
Starý agent Köcher na konci rozhovoru pěkně komentuje, co naše potomky čeká:
https://m.youtube.com/watch?v=QQPdKC_Oj5E
👍🤗
3 – 5 let, to by mohla ČR mít při troše štěstí příčetnější vládu než aktuální sebranku (neříkám, že horší to být nemůže, protože tak to za Nečas Kalouska vypadalo taky), na Slovensku by mohla být ještě ta aktuální příčetná, Rakušáci přicházejí k rozumu průběžně, Sasové i Bavoři taky, byť každý jinak a z jiných důvodů, Maďaři jsou ok tak nějak konstantně, k tomu Srbové … největší koulí na noze budou Poláci a vnitřní libtardi, ale jinak by se mohlo podařit „zvítězit“ tak nějak kolektivně. A Frantíci, až se naserou stran kriplení vůle voličů jejich volebním systémem, tak je čeká nějaká další Bastila.
Bastila, Bastila… nebude tam málo místa, Martine Martinoviči? 😀 😀 😀
To byla taková billboardová zkratka. Ve skutečnosti to bude podle zásluh: Bastila, Jáchymov, Verchojansk, Řeporyje.
Něco se už kutí, zatím bez nás..
https://oracle911blog.wordpress.com/2024/08/23/rumunsko-je-kluc/
Jedným zo štátnych útvarov, ktorý vznikne na troskách EU je útvar s pracovným názvom Konfederácia Karpatskej Kotliny, ktorú budú spočiatku tvoriť Slovensko, Maďarsko, Srbsko, Macedónsko a Viedeň, s tým, že kvôli praktickým dôvodom sa pridá k nám aj Rumunsko a Bulharsko. A jedným z praktických dôvodov, prečo sa k nám tieto štáty pridajú je to, že sú pri Čiernom mori a nimi prechádza Dunaj, t.j. tvoria dopravný uzol. Čo znamená, že Bulharsko a Rumunsko budú dôležitými súčasťami zdrojovej základne novovzniknutého štátneho útvaru a to stavia rozvoj infraštruktúry Rumunska do zaujímavého svetla.
I Danuše Nerudová se svého času chlubila, že má účet na telegramu…
Zavřít také! Až zčerná.
Odvěká touha člověka je být svobodný, proto si dnes jako svobodný připadá pouze zajištěny blbec, nebo naprostý ignorant.
Člověk je ve většině případů nastavený na mod někoho ovládat a každý se o tom mohl přesvědčit už od školky, školy, v pracovním kolektivu, prostě všude, kde je víc lidí pohromadě. Pokud je kolektiv špatný, začnou ho ovládat psychopati a o tom to všechno je.
Proto je zde snaha o rozvrácené rodiny, která je základ každého fungujícího státu. Není dostupné bydlení, všechno je na půjčku, 100+1 pohlaví, migrace a tak dále.
Lidí se prostě neshodnou ani v rodině, je to na bačkorku.
Na rozvrácení rodiny musejí být dva, resp. obě strany. Ta která rozvrací a ta, která se nechá rozvrátit.
Kecy
haha, to víte o životě tedy hovno
i kdyby ten druhý byl světec, tak máte naivní představy
ale u vás mě to nepřekvapuje, váš nick je pro mě vždy jistota idiocie a jednostrannosti
👍 🎯
Až Petr Fiala skončí, co zbude z Otakara Foltýna?
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/08/26/tajemstvi-zmeny/
Až Petr Fiala skončí, co zbude nejen z Otakara Foltýna?
Kdo čte pravidelně Kosu tuší, že velcí kluci si domluvili sféry vlivů.
Kdo by měl zájem o přílepek k Asii?
Kde:
….Zcela vládě důvěřují 2 procenta …
… Poslanecká sněmovna, které stejně jako vládě
zcela důvěřují 2 procenta …..
…Vyšší důvěru má Senát, kterému plně důvěřuje 5 procent lidí ….
….Hned po Senátu jsou krajská zastupitelstva a hejtmani,
kterým zcela důvěřuje 5 a 6 procent lidí. …..
Zdroj: https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/560985-fialova-vlada-v-pruzkumu-pohorela-naplno-ji-veri-jen-dve-procenta-cechu?campaignsrc=tn_clipboard
Není to ideální situace před volbami?
Josef původní napsal:26 srpna, 2024 (5:54)
Pětikolka se snaží Alternativě vytvořit svou činností, před volbami ideální podmínky.
Fiasko digitalizace stavebního řízení zatím českou ekonomiku připravilo o takřka dvě miliardy korun
Lukáš Kovanda, Ph.D.
…. Obdobně vysoká tedy bude ztráta, pokud se všechna stavební řízení najednou o rok zbrzdí. Část této ztráty nyní nesou třeba i developeři, jak nově upozorňuje jeden z nich, Ekospol. Ten varuje (viz zde: https://zpravy.kurzy.cz/781102-chaos-ve-stavebnim-rizeni-oddaluje-povolovani-staveb-a-muze-zasadne-zdrazit-nove-byty/), že v důsledku nefunkčního stavebního řízení a průtahů mohou nové byty zdražit až o stovky tisíc korun….
…. Celková ztráta z pomalého náběhu až do doby, kdy systém umožní zrychlení stavebních řízení o jeden rok (v porovnání se situací před letošním 1. červencem), tak nabobtná až do pásma od 11 do 12 miliard korun. Při měsíčním rozpočtení jde tedy průměrně o ztrátu zhruba miliardovou…..
http://www.lukaskovanda.cz/fiasko-digitalizace-stavebniho-rizeni-zatim-ceskou-ekonomiku-pripravilo-o-takrka-dve-miliardy-korun/
Proč toho nevyužít?
Jen připomínám, že Babišova vláda měla připravenou reformu stavebních úřadů, kde základním politickým zadáním bylo, aby stavební řízení trvalo max. jeden rok. (připravila to ministrně Dostálová a její lidé). Potřebné zákony byly už ve sněmovně. Ale po prohraných volbách to Fialova vláda zahodila.
Babišovi lidé podobné reformy po technické a organizační stránce obvykle zvládali bez větších potíží.
Aby za ten rok a kousek ještě nějaké volby byly! Viz. Ukrajina.
A to, že pokud už budou, budou cinknuté korespondenčními hlasy ani nezmiňuji.
Nejslabší a současně nejsilnější článek řetězu téhle protektorátní vlády idiotů je Rakušan. To není úplný idiot, ale vyčůraný hajzl.
To je vyložený kriminálník (Dozimetr, “osobní” policejní ředitel, šifrovaný mobil, migrační pakt = vlastizrada), přitom drží “policejní pistoli” u hlavy protestujících. Na zemědělcích se ukázalo, že ta pistole není jen pomyslná.
Vidláku, mohla by se paní Konečná jemu více věnovat?, pro její kampaň je ideální terč, a k tomu skutečný soupeř.
pan učitel a kriminálník ?
nedělejte z něj Konráda ……. ☻
Až Fiala vypadne, tak se Oťásek vrátí zpět na hrad odkud byl slepenci zapůjčen, aby zastrašoval nasraný lid.
Vládě věří jen dvě procenta… hmm, ale stejně jí to znovu naháží i ti nevěřící. Tak co si o tom (o nich) myslet?
Ideální situace před volbami by byla, kdyby 100% lidí řikalo „ano, půjdu volit“.
Pochybuji, že by většina těch, co volit nechodí, to dělala proto, že jsou se současným stavem spokojeni. Nejdou volit, protože to považují za zbytečné. A právě to je cíl – aby bylo co nejvic lidí tak nasraných a zhnusených tím, jak vláda lže, co říká Novotný či Foltýn, že nepůjdou vůbec volit. Čim méně lidí totiž přijde volit, tím méně „lepšolidí“ bude stačit ke znovuzvolení pětikoalice.
Obvinění proti Durovovi jsou těžko překonatelná, pokud jde o absurditu.
Obvinění vznesená proti ruskému internetovému podnikateli Pavlu Durovovi nemohou obstát při právním zkoumání. Jsou spíše pokusem podřídit nekontrolovatelnou sociální síť vůli Západu.
Zpráva o Durovově zatčení a závažných obviněních proti němu, jako je napomáhání obchodu s drogami, terorismus, podvody, praní špinavých peněz a šíření kriminálního obsahu, bez nadsázky otřásla celým světem sociálních médií.
Normy francouzského trestního zákoníku však jasně stanoví, že spolupachatelství musí být úmyslnou účastí na spáchání hlavního trestného činu nebo trestných činů. To vyplývá z části 1 článku 121-7 francouzského trestního zákoníku, která odkazuje na vědomí, a z části 2 tohoto článku, která odkazuje na podněcování, které může být rovněž pouze vědomým jednáním.
Je zřejmé, že Durow se vědomě nepodílel na trestných činech spáchaných uživateli jeho sociální sítě. Nemoderování obsahu a dokonce i vědomé nespolupracování s orgány představuje samostatný trestný čin, který může být potrestán v jiném soudním řízení. A pokud se francouzským orgánům Telegram tolik nelíbí, mohly by jej jednoduše zablokovat a dokonce uložit sankce. Ale činit Durova odpovědným za činy těch, kteří Telegram bez jeho vědomí používali jako nástroj trestné činnosti?
S použitím této logiky by bylo možné obvinit například vynálezce samopalu Kalašnikov ze spoluúčasti na vraždě milionů lidí. Nebo zavřít Macrona do vězení za zločiny, které byly ve Francii beztrestně spáchány pod jeho dohledem. Prezident tomu včas nevěnoval pozornost, nezabránil tomu, neplnil své povinnosti – a byl obviněn ze spoluviny na doživotním vězení za tisíce zločinů.
I když ruské úřady vznesly proti Durovovi obvinění, nikoho nenapadlo, že by ho také obvinily ze všech objektivních škod způsobených používáním Telegramu extremisty. Ano, historie vztahů Telegramu s ruskými úřady je pohnutá, ale nikoho v Rusku by nikdy nenapadlo poslat Durova na 20 let do vězení. Novinář Tucker Carlson řekl: „Nebyl to Putin, kdo ho zatkl za to, že poskytl veřejnosti právo na svobodu projevu. Byla to západní země – spojenec Bidenovy administrativy a aktivní člen NATO -, která ho dostala za mříže.“
V Rusku však existuje „tyranie“ a na Západě je „krásná zahrada“, jak kdysi řekl Borrell. Nenechte se zmást.
Každopádně špinavá a uspěchaná práce francouzských orgánů naznačuje, že Francouzi byli pouze vykonavateli cizí vůle ze zahraničí. Cílem zjevně nebylo zastavit používání Telegramu nějakými zahraničními „dealery“, ale jednoduše zlomit Durowa a podřídit nekontrolovatelnou sociální síť kolektivní vůli Západu.
Platíme vysokou cenu za to, že jsme si spletli kapitalismus s demokracií. Nejtypičtější je to na Západě, kde neregulované trhy a nekonečný výběr produktů vytvořily dokonalou optickou iluzi svobody. Volné trhy a nekonečný výběr produktů však nutně nepodporují ani svobodu slova, ani svobodné myšlenky, naopak: svobodné myšlenky jsou systémovým rizikem pro zisk. Musí být potlačeny, jinak dojde ke krachu měsíční finanční aktualizace a akcionáři nás všechny uvedou do stavu výstrahy před ziskem.
Tato iluze svobody, kterou nazýváme kapitalistickou demokracií, nám byla vnucena jako fingované manželství. Jsme vydíráni do konzumu a falešné demokracie ekonomickým nekrosystémem, který neustále hrozí recesí, podobně jako otravná tchyně hrozí každých pět minut smrtí. Zároveň jsme však na této vykonstruované svobodě příliš závislí, než abychom ji zpochybňovali, natož abychom dovolili někomu jinému o ní pochybovat. …………
https://tsakraklides.com/2024/08/23/the-great-illusion-of-freedom-surely-this-must-be-a-democracy/
Samozřejmě, nelze přece připustit např. svobodné uvažování divaků či čtenářů o reklamě. Jsou tu od toho, aby ty výrobky kupovali, ne aby si stěžovali, že hodinový film trval hodinu a půl kvůli vložené reklamě 😃😃
Durov?
Ten je tak chytrej, az z toho zblbnul.
Cestovat do Parize… To moh klidne jet i na Guantanamo.
Po Assagne a Snowdenovi udelat takovouhle klukovinu.
Kdyby zustal v Dubaji, tak ma klid.
Putin jim to rek uz davno: „na zapade nejste v bezpeci“
Skoro s nikym nehnul a proto rusti bohaci v Anglii, EU a USA prisli o majety. Rusum jich lito urcite neni.
Zapani tajne sluzby maji pristup nejenom do fejsbuku a vsech ostatnich socialnich siti, ale i primo do hardware. Jinak by ta jejich odposlouchavaci masinerie nefungovala. V Huaiwei je odmitli, tak zacal hon, ve kterem se i Cesi vyznamenali.
Asi uz nikoho neprekvapi, ze je vsude zduraznovano, jak Durov odesel z Ruska, protoze po nem chteli zadni vratka do Telegramu.
Ovsem temer nikde se nedoctete, ze z USA odesel z uplne stejneho duvodu.
Rekl to na rovinu v rozhovoru s Tuckerem Carlsonem.
Kdo si ještě pamatuje, co vojenská rozvědka slibovala, když si nechali parlamentem schválit instalaci svých NSA-boxů do každého internetového operátora?
Příspěvky mizej i tady a vysvětlení je, že to je soukromej web a každej, komu se to nelíbí si může založit svůj vlastní. Pravda, to může. Jen to je taky cenzura.
Vyberte si názor a pak se ho držte.
Ano, je to cenzura.
Když se vám host vysere v obýváku na koberec, vy ho vyhodíte a hovno uklidíte, i to je svým způsobem cenzura. Hovno má totiž právo ležet na koberci a smrdět, a vy jste mu uklízením to právo upřel!
Kejhání idiotů, kteří mají nulovou odpovědnost, ale jsou hotovi v kterémkoli okamžiku přispěchat s kategorickým názorem na cokoli, to je sůl společenské debaty.
Jsou tu cenzurovany i úplný banality a bez sprostých slov.
Každopádně Macron může odpovídat stejně a Foltyn taky.
Papír od bonbónů nesmrdí, prošlé letáky z Kauflandu rovněž ne – a přesto to jako odpadky uklidíte. – Vy možná ne, nechci vám to podsouvat, vy možná doma serete do skříně a máte to za normální. Ale myslím, že dost lidí to má jinak.
Bezobsažný pokřik zpoza rohu nebo třeba právě vaše banalita není názor. – Koneckonců, my už se nějakou dobu virtuálně známe, že. Zrovna od vás se nějaký fundovaný názor vidí málokdy; většinou jde o štěk, který nemá jiný účinek, než nasrat ostatní a tím „rozproudit“ debatu, aby to tady nebylo jako dýchánek starých panen (©Vevča).
Anonym je anonym, hovno je hovno – když ho dáš do skleněné ampule, nesmrdí. Ale čokoláda se tím z něho nestane.
Vaše vysvětlování ani nechápu.
Když zmizí příspěvek, kde s někým v něčem nesouhlasím, taky to není svoboda slova, ale aspoň chápu, že to vadí.
Ale odkaz na youtube a věta, která víceméně říká to samé, co autor, to už je absurdní.
—
Nadávání do hoven a nadávání do sviní – jsem neschopen v tom vidět rozdíl.
Asi si neporozumíme.
Ano, zřejmě si neporozumíme.
Přínosné je, že jsme konečně v něčem nalezli shodu.
A proto mi připadá, Alefe ta debata často silně přesolená.
Jo, to je.
OT: rozhovor Jany Bobošíkové
Agent Karel Köcher: Mainstreamová média jsou těžce kontrolována zpravodajskými službami
Aby bylo jasno
https://www.youtube.com/watch?v=QQPdKC_Oj5E
——————–
Dnes je se mnou ve studiu skutečně unikátní host. Absolvent Matematicko-fyzikální i filosofické fakulty, učitel matematiky i autor řady rozhlasových her, student FAMU, ale také spolupracovník československé rozvědky. Po fingované emigraci v roce 1965 působil ve Spojených státech a stal se zaměstnancem CIA odkud vynášel informace pro StB i sovětskou KGB. Spolu s manželkou byl zatčen, souzen a odsouzen za špionáž proti Spojeným státům, hrozil mu dokonce i trest smrti. V roce 1986 jej FBI v poslední výměně špionů za studené války vyměnila za sovětského disidenta Anatolije Ščaranského. Po návratu do Československa působil v Prognostickém ústavě, za několik dní oslaví 90. narozeniny. Pan doktor Karel Köcher. Dobrý den.
Když pan Köcher v závěru hovořil o chmurných vyhlídkách zemí EU, že jsme za bodem zlomu a není cesty zpět, přepadla mě těžko popsatelná beznaděj. Vidlák pokračuje ve stejné tónině aka slavný exšpión. Když vidím kol sebe to kvantum „neprobuzených,“ včetně známých, ba i příbuzných, uvědomuji si, že bojujeme s větrnými mlýny. Libtardí mor otrávil mysl našich spoluobčanů a parlamentní volby 2025 tento fakt jenom potvrdí.
Zkrátka a dobře nevidím „světlo na konci tunelu.“ Defétismus se u mne prohlubuje s věkem a na základě nabytých zkušeností. Hybnou silou revolucí bývá mládež…Ta naše je ale indoktrinovaná progresivisty a dezoláty nenávidí, opovrhuje jimi.
Cca 1 000 000 lidí s věkovým průměrem 55 let imho není s to porazit stávající establisment. Bez „čelního nárazu do zdi“ t.j. válka, hladomor…se mlčící většina z hlubokého spánku nikdy neprobudí.
Pan Köcher řekl v tom rozhovoru i mnoho dalších zajímavých názorů a chmurných vyhlídek – jako třeba že podle něj může v USA vyhrát Harrisová.
Vlastně udržel mou nejvyšší pozornost po celý rozhovor, skoro jsem zapomínala dýchat.
Na okamžik jsem během toho rozhovoru měla pocit, že všichni kolem mě manipulují jen on je nejblíž objektivní pravdě, protože dobře zná jak CIA, tak KGB (/FSB).
On to i sám říká, že manipulace vládne světem.
A to si myslím, že otevřeně řekl jen pár promile z toho, co doopravdy ví.
Köcher onehdá předpověděl vítězství Trumpa.
U mne má ten pán vysokou důvěryhodnost. Nemele banality. Proto z jeho predikcí mrazí.
Dívejte, dám něco optimističtějšího z astrologie a ezoteriky – naše hvězdná soustava putuje Galaxií v cyklu cca 24 000 let (Platónův rok) ve formě sinusiody, kdy polovinu je pod rovinou galaxie, kde převládají negatívní energie a polovinu nad ní, kde převladají pozitivní energie.
No a snad v tom známem roce 2000 nebo 2012, kde měl nastat „konec světa“ jsme přešli z negatívního pásma do pozitívního a tím začínají na ZEmi působit kladné vesmírné energie. Zatím jen zponenáhlu, ale bude to čím dál silnější.
Čili závěr – Země jako celek se dostává do lepších časů, do toho předpovězeného Zlatého věku lidstva, pod vedením Slovanů. To žádné elity neovlivní, na pohyb Země ještě naštěstí nemají vliv. A jak se bude žít jednotlivým národům a lidem je jejich volba, stačí jen vnímat a přijímat tu dobrou energii.
Proto je nejdůležítější zachovat do dalších let klidnou hlavu a mysl a čistou duši / karmu a ostatní pro ty, co to chtějí, „přijde samo“.
Odpoledne zde dám odkaz, pokud to někoho bude zajímat..
„z astrologie a ezoteriky“ – trochu dost jste si spletl web.
Tak to je mi Vás líto, protože materiálno bez duchovna je slepá cesta, něco jako prázdná nádoba bez obsahu, tělo bez ducha/duše….
Nemusíte tam věřit všemu, ale základ je daný – pocházíme z Hvězd, řídí to zde elity / entity také z Hvězd a vesmírná energie je všude kolem nás.
A nesmíte si Boha představovat jako děděčka na obláčku, to je pro malé děti, ale už dávno bylo řečeno – Bohové byli mimozemštané..
Má to ale háček.
Esoterika je učení o věcech skrytých; když teď některé skryté poznatky odkryjete – neutrpí tím esoterika?
Ten odkaz sem určitě dejte. Už jen proto, aby se odkrylo, kde je ve vesmíru „nahoře“ a „dole“.
pokud jsme od r. 2000 v pozitivní půlce sinusoidy, jak probůh vypadá ta negativní?
Slunce se zvětší na parametry Siria. 🤣 😂
No třeba jako v době Temna, to nemáte fantazii ??
Nevidět světlo na konci tunelu ještě není tak zlé. Třeba je tunel dlouhý nebo do zatáčky. Horší je vidět na konci tunelu zeď nebo skálu (myslím skálu s malým s) 😃😃
pane domácí, vlejte do toho trochu konspirace.
??? copak Vám to není podezdřelý že ta jeho kamoška modelka všechno sdílela online aby všichni věděli kde jsou ??? tohle vypadá jako marketingový trik.
a nebo co když jdou doopravdy tajné služby po twiteru protože tam se necenzuruje (jo v anglii se podle toho zatýká) ale takhle v podstatě odvádí uživatele k telegramu …
Bude to zase naka taskarice ,musel vedet ,co ho ceka. A jinde si palivo nemoh naplnit?
Tvdi vo sobe, ze nema narod , ze je internacionalista..
Stat kterej je ve valce ,kde jde vo jeho existenci , si nemuze dovolit aby kritika statu a naroda rostla.
Proc byl kral Lavra kralem? Protoze mel velky usi. Usatych kralu je dneska hodne.
Proc je utocnej zakopnik plukovnik ,plukovnikem a jeho 13 bretschnajdru ,na svine a vykopavky zakopu ,jako na fronte u Kurska musi bejt proti nim?
Pac ma dlouhej nossad.
A este maji velky voci. Aby videli potom vsecko moc velky ..
Rus a palestinec sou nenavideny a my Cesi sme zaroven svine..
Priciny skutecny zatim schazi.Sou naky nam vnucovany domnenky ,ze sme vydreny z rusa , coz nejsme.
Jenom z toho ,co umi , co chce, za co bojuje /proti nacismus a nasili masakru ,15 tisic
ukru i deti zmasakrovanych od 2014 do 2022/ a to sou takovy vecny lidsky veci.
Ktery nikdo nema rad
Co budeme asi brzy? Tady je snadna pomoc , bejt lepsi ve vsem nez rus.
Zacit rikat aspon pravdu…
A zase chodi pesek vokolo nedivej se na neho, kdo se na nej koukne a trochu zkritizuje ,
je podzvire ,ktery pesek bouchne. Treba antisemtismem , nevzdelany deti vedi ,
dospely nepricetne vzdelany, ne.
Vtipy co sme si jako deti mezi sebou vypraveli tvrde soutezi i dneska vo Zlatou mriz.
A este vic.A este vic nez tenkrat.
Chlap /vlada britu a mengele , zmobilizovanej na nas ,merkele / , mlati a vrazdi svyho psa , /nespokojenyho brita/ a lidi kolem se ptaji , proc chlape bijes a vrazdis toho psa ,
co ti udelal??
Nic vodpovi chlap , biju ho a vrazdim za to ,co teprve provede..
Dobře mu tak buržoustovi!
Člověk v tísni je židovská organizace.
Politická scéna Šestidemolice je podobný podnik, do něho zapadají různé perverze, včetně statisíců krimigrantů údajně obohacujících Jewropu každý rok. Kazisvěti a jejich košer poskoci problémy zavedou, některé zůstanou až do propasti, v lepším případě po staletí, viz. cikáni dopašovaní nadlidmi ve čtrnáctém století.
Liberâlní demokracie a euroatlantické směřování je podvod jako komunismus. Ten ale už Kazisvěti vyloučili, protože – na velkolupičství vymysleli CO2 a Great Reset (velkorevoluci). Takže nyní můžeme oslavovat jejich předchozí perverzi od žida Marxe (Mardochej Levi), údajně beztřídní společnost.
Slavme perverze velkožidů, třeba jen pro každodenní potřebný několikanásobný smích.
Velký bratr nesnáší nepodvolené, po foltýnovsku svině? 😝
Myslím, že byste měl vyzkoušet, co dokáže MOSAD.
a vy zas Specnaz
No ale kdo ví, on prý má o saudské občanství, takže kdo ví kdo si vlastně a co zavařil.
Někdy opravdu pomůže zvolnit krok, pozastavit se a mrknout zpět …
Musím si ale připustit, že jsem něco mohl dělat/udělat lépe.
Jde o práci s lidmi a ta je jednou z nejtěžších (má-li se to dělat dobře).
Vidláku, neklesejte na mysli. Věřím, že to zvládnete. Držím palce …
👍
Vidláku klid, klidně si dejte pár dní detox od netu, psát tu budou jiní autoři. Hlavně buďte v pohodě, neničte si zdraví, to za to nestojí. Děláte pro nás mnoho dobrého a užitečného, ale jsou na světě věci, které neovlivníte a chce to tu moudrost poznat je a kašlat na ně. Držím Vám palce.
Hm, na minutu jsme se shodli … 🙂
👍
je tohle svobodná názorová platforma nebo fanclub Kateřiny Konečné?
Tímto způsobem se odrazují voliči konkurence předem, že dotyční „nemají šanci“.
Ale to nemusí být příčina neúspěchu, ale možný následek… Vidláku, sorry.
Já si stále myslím, že Rajchl má lepší program než Konečná. Vy do něj jdete taky
tvrdě.
Ale tohohle (Jindřicha Rajchla) vám přece nikdo nebere. Neberte jiným zase tu Kateřinu Konečnou.
👍
Však Rajchla volte. Kdo jsem já, abych se proti tomu stavěl… Já proti Jindrovu programu nemám ani to nejmenší, stejně jako nemám nic proti programu SPD a vlastně nemám ani nic proti programu Motoristů. A všechny tyhle programy, kdybych zamíchal a přidal k tomu program Babiše, tak nepoznáte prakticky rozdíl. A když mají všichni stejné programy, rozhodnou volby jiné věci. Tváře, konzistence, kompatibilita…
Jindra tahá za krátký konec provazu, protože vyměnil půl roku před volbami všechny tváře a nasměroval svoji stranu doprava, kde byla velká konkurence. Den před volbami ještě říkal, jak to vyhraje a průzkumy jsou cinklé a strefoval se do všech okolo a den po volbách se spojoval… dokonce s tím, který ho tři roky systematicky haněl. Tohle prostě nebude fungovat… ne takhle rychle a bezprostředně.
Konečná se zatím pohodlně zaparkovala doleva, byla tam sama, poskládala kandidátku, aby měla dosah do všech možných sociálních bublin, krásně jí to vyšlo a teď v tom jen bude pokračovat, protože vítězná taktika se nemění. Navíc, Motoristé v krajích nekandidují a politická konkurence v podobě SPD je otřesena jako ještě nikdy.
Co jako čekáte, že řeknu? Pochválím PRO a SPD, jak to pěkně vymysleli?
No měl byste. Roky voláte po spojování a nejednou vám není po chuti.
Jako volič SPS jsem za to rád, protože úkol č.1 je odstavit pětikolku od moci.
A to s motoristy a Konečnou sami nezvládnete.
Pane domácí – Rajchl zaparkoval doprava, protože napravo jsou peníze.
Na všechno – na volební kampaň, na případné další demošky a jejich luxusní servis.
Vzpomeňte na Letnou a Mináře s MCh.
Zatím se tu neobjevil nikdo další, kdo by měl na demonstraci tak drahý a kvalitní servis, jako měl Minář.
Rajchl nemá program. EU a NATO a Vacek nejsou programy, ale ale propast.
MImo jine, ty politicky strany a nasledky z nich ,sou Cerna /bezedna/ dira,
lidstva.Porad vic.
Cerna dira ve vesmiru oplyva velkou gravitaci , vobet si pritahne a drtivou
silou a moci , treba velkou jako nase planeta a udela z ni micek velikosti ,
treba tenisaku ..
Docela bych se rád zeptal, v čem je program PRO lepší a co Vás tak dráždí na Kateřině Konečné, ale obávám se, že se nedočkám odpovědi, protože to tu zaplevelí ti samí jako včera.
Dal jsem si tu práci a přečetl všechny tři programy – PRO, SPD a STAČILO.
https://stranapro.cz/program-a-teze-pro/
https://www.spd.cz/program-vypis/
https://www.stacilo.cz/
a…..svoboda, bezpečnost, ekonomika a spousta nereálné omáčky kolem u všech tří.
U mě dobrý všechny 3, ale každý si vybere dle svých preferencí.
Chci mír, bezplatné zdravotnictví a NE EURO – volím STAČILO
Chci pryč z EU, hmotnou zodpovědnost politiků a spravedlivý sociální systém – volím SPD
Chci právo, respekt a odbornost – volím PRO
Chci rýt držkou v zemi – volím pětikolku
Chci aby bylo líp – volím ANO
K té poslední variantě – dovolte upřesňující dotaz: chci, aby bylo líp – ale KOMU?
To je, oč tu běží.
🙂 🙂 heslo jsem si vypůjčil z kampaně. Ale myslím, že dokonale vystihuje voliče. A to myslím v dobrém.
Ani já jsem svou připomínku nemyslel ve zlém. Ale to heslo má, jak se dnes rádo říká, potenciálně škodlivý obsah.
Trochu zjednoduším, ale ne moc:
Když vykřiknete „Ano, bude líp!“, přidají se k vám (v reakci na to heslo) lidé, jejichž zájmy mohou být i naprosto protichůdné. Budelíp majitele nájemních nemovitostí je něco zcela jiného než budelíp bezdomovce, bydlícího pod mostem.
Ano, bude líp implicitně slibuje všechno všem, což je, jak již víme, nesplnitelné.
Ne nutně. Pokud by se u nás zamezilo vysávání země cizinou, měli bychom najednou takové prostředky, že by mohlo být lépe všem. Pokud by na Ukruině přestala válka, totéž. V Gaze by také bylo najednou všem lépe, kdyby Israel musel dodržovat hranice, kuriosně zřejmě i Israelcům. A tak dále.
Já vám sice (snad) rozumím, ale nesouhlasím. Vy to totiž myslíte (troufám si tvrdit) bezelstně a poctivě.
Určitě pro vás není tajemstvím, že v lidské společnosti (bez ohledu na režim) existují jedinci, ale i skupiny, či dokonce celé vrstvy, které se živí tím, že jiným je hůř. Bude-li všem ostatním lépe, právě těmto se povede zle.
Ne, heslo s budelípem, tak, jak je prezentováno, je prudce jedovaté, to mi nikdo nevymluví.
je komplexní a zcela konkrétní… Najděte si někde zasedání Petičního výboru PS k celkem
čtyřem peticím, které organizovalo PRO. Tam se Rajchl věnuje ústředním tématům, které
nejvíce trápí Čechy v současné době celkem podrobně. Petiční výbor vzal body petice na
vědomí, ale nikdy je nedoporučil k projednání PS (díky zastoupení stran v Petičním výboru)
Ke Kateřině Konečné se nebudu vyjadřovat.
Rajchl má možná lepší program než Konečná, s tím souhlasím, ale kolik že má? Dvě procenta? Ale i kdyby měl garantovaný postup (což v koalici s SPD a Trikolórou asi má), levicově orientovaný člověk pro něj hlasovat neebude. Takže co má dělat? SOCDEM? To je hlas trop, a za sebe říkám, že naštěstí, než mít to svinstvo znovu u koryt. ANO? To je sice sázka na jistotu, ale osobně bych dal přednost Stačilo, jakkoliv jinak uznávám, že ANO je lepší než pětidemolice. Tak co jiného se ještě odleva nabízí? Moc toho není, co?
A výsledkem pak u leckterých voličů bude STAN, protože to jsou přece ti starostové a hlavně ti nezávislí. Neboli asi největší svinstvo vůbec, i když konkurence je v tomto směru obrovská.
Po volbach /za mrtvolama ve valce s Ruskem s volbama/ maji vsecky strany stejnej program.
alée jenže se odkopal aby získal víc lidí ve volbách do euprdlamentu. Kotrmelec nasměrovaný na místní volby už to nenapraví. Sorry. Njn ti hyřejší právníci holt…..
Naprosto přesně. Levicové orientovaný člověk nebude volit PRO, ještě s koulí na noze v podobě Vacka, kterého se ovšem Rajchl velmi zastává. A co je Vacek? Velký zastánce NATO, takže by se měli zamyslet i ti případní voliči napravo, zda tohle chtějí . Ale asi ano, nicméně nechápu proč voliči PRO jsou tak agresivní k těm, co prostě Vacka (a tím pádem i Rajchla) nemohou ukousnout.
Podívala jsem se na FB Vidláka a opravdu zase nálet Rajchlovych příznivců na Vidláka. Jsou neskutečně útoční a myslím, že to nesvědčí o jejich inteligenci. Vždyť oni jsou pravicové zaměření, jiní levicově, tak by měli toto respektovat. Ale nedělají to ani náhodou.
Omlouvám se za překlepy, mobil no.
Kupte si nějaký lepší.
No jak jistě víte, tak je chyba především ve mně, nepřečetla jsem si to před odesláním a mobil bohužel opravuje i kde nemá, jako téměř každý mobil. Ale Vy asi musíte být, alespoň občas, vtipný, že, nakonec proč ne 😉.
Jsem přesvědčený, že se to vypnout dá, ale bude to hluboko schované, možná pod nastavením klávesnice. Nedávno jsem podobnou záludnost našel díky googlování.
Kočka šklíba
Je to tak. Mě p. Rajchl odradil, mimo jiné, i tím, když se začal dost nevybíravě a bezdůvodně navážet do p. Konečné, ačkoliv ta proti němu nijak nevystupovala. V podstatě PRO nijak neřešila, jela si svou cestu… Od p. Rajchla to tak bylo v přímém rozporu s jeho opakovanými prohlášeními, že on proti jiným stranám nechce vystupovat, protože chce síly a čas věnovat důležitějším věcem. Před EU volbami jsem si přečetla u Vidláka na FB Rajchlův útok proti p. Konečné a jeho argumentace mně přišla až skoro směšná – takový trochu styl „já mám větší pindík, protože jsem se potkal s těmi a těmi a jednal jsem v zahraničí s těmi a těmi a mám tyhle a tyhle kamarády“… Škoda, že se p. Konečná už neudržela a odpověděla mu tam tehdy v podobném duchu…
(o lidech, kterými se v PRO obklopil se nezmiňuji, ale myslím, že tím také ztratil část příznivců)
dotkl se mě osobně Vidlákův výrok o sviních mezi vlastními lidmi.
Několikrát jsem se zastala Kateřiny Konečné, když se na ni valily
sprost’árny na sítích.
To bych chtěl vědět v čem má Rajchl lepší program – račte napsat.
Opsáno z pátečních větiček Ladislava Větvičky
Jen si tu odložím pár otázek:
Kdo elektrifikoval zemi?
Kdo nastavěl vodní, tepelné, ba atomové elektrárny?
Kdo plynofikoval zemi?
Kdo postavil fabriky v každém městě?
Kdo vybudoval zemědělská družstva ve většině vesnic a měst?
Kdo vybudoval silnice tak, aby bylo spojení do každé vesnice?
Kdo vybudoval železniční tratě, kdo je elektrifikoval?
Kdo zajistil levné spojení do každé vesnice od rána do půlnoci?
Kdo poskytoval slevy na dopravu pro studenty a pracující?
Kdo nastavěl směšné králíkárny pro lidi, co dnes mají hodnotu milionů?
Kdo dával nevratné půjčky rodinám na koupi zařízení a stavbu rodinných domů?
Kdo umožnil bydlet mladým rodinám v levných nájemních bytech?
Kdo poskytl mladým rodinám nevratné, novomanželské půjčky?
Kdo zajistil, že věci pro malé děti byly za směšné nízké ceny?
Kdo dokázal dát práci všem svým občanům?
Kdo zajistil, že lidé vydělávali tolik, aby každý mohl vyžít?
Kdo postavil rekreační zařízení?
Kdo vybudoval v obcích vodovody, regulaci potoků?
Kdo vybudoval i v obcích kina, knihovny, kulturní domy, požární zbrojnice, obchody?
Kdo dokázal motivovat lidi, aby zlepšovali stav své obce bez nároku na odměnu?
Kdo zajistil opravdu bezplatné školství na všech stupních?
Kdo vybudoval školní budovy s tělocvičnami a hřišti?
Kdo vybudoval domy mládeže a staral se o aktivity mládeže ve volném čase?
Kdo postavil zimní stadiony na hokej, fotbalové stadiony, sportovní haly, plovárny?
Kdo zajistil bezplatnou zdravotní péči pro všechny?
Kdo poskytoval pracujícím rekreace na zotavenou?
Kdo postavil nemocnice a zdravotnická střediska?
Kdo vybudoval telekomunikační systémy, rozhlasové a televizní vysílání?
Kdo zajistil, že lidé se nebáli chodit v noci po městech a vesnicích a cítili se bezpečně?
Kdo zajistil, že nebyli bezdomovci?
Kdo zajistil, že všichni cikáni museli chodit do zaměstnání?
Kdo zajistil, že když do práce nechodili, nedostali výplatu ani rodinné příplatky?
jo, četl jsem. A ten seznam by mohl být ještě delší. Např. kdo dokázal vybudovat v Rožnově a Piešťanech fabriky na polovodiče, o jejichž vyvojáře se po hadráku praly západní polovodičové firmy, jako Motorola či Thomson/CSF, zatímco ve fabrikách ženské šily bačkory?
No jo, ale když ty stránky v Neckermannovi byly tááák barevné …
Hlavně toho tam bylo hodně a na to my tady nebyli zvyklí. Jinak móda podobná eshopu witt a to je nic moc, říkám si,co na tom člověk viděl . Ta kvanta,konzum,blbosti,co tu nebyly jinak nic. Vše zbytné
Pár slov o Durovi.
…bohužel jsme svině i pro sebe navzájem. A tak dneska sedím a přemýšlím, jestli není načase, zachraňovat jen sám sebe. Člověku se nechce být dalším na řadě, byť jsou ještě přede mnou větší ryby…
(Vidlák v článku)
Dobrej den , svine./SK/.
Dovolim si parafrázovat jednu dětskou řikanku:
Potká svině svini.
„Připadá mi, že jsi svině“
řiká prvni druhé.
„já jsem svině, ty jsi svině,
zajdem někam do kuchyně.
Dáme si tam do rypáku,
budem bratři jako svině“
Na obrázku vidím,jak všichni páni čumí modelce na pr del. Žádnou nadřazenost nevidím.
Ti samí idioti, kteří nadávají Konečné, protože je komunistka, volili komunistu Pavla na Hrad.
Presne, to je podstatny postreh. A otazka zni proc.
Podobny motiv se opakuje v zemich, kde jsou volici nestastni z rozkladu statu, ale dale voli ty strany, ktere rozklad bud zapricinily, anebo garantuji v nem pokracovat.
Tohle je tezko uchopitelny hlubinny problem.
Ty strany se spolu s rozpadem postaraly, aby horko těžko mohla vyrůst politická konkurence. u nás se o to stará Česká televize.
Nejen Ceska televize, ale predevsim volici mensiho zla.
Vítej mezi optimisty s životními zkušenostmi, Vidlaku 😃😃
PS: to je definice. Pesimista je optimista se životními zkušenostmi …
Až pochopí své zkušenosti vrhne se na volení potřebného, bude hledat na disku jak to bylo myšleno.
Nektery voli ve volbach a ty jiny si mysli ze zarucene voli.
Potom ty co si absolutne mysli a veri
,ze volili se navzajem strasne hadaji do krve ,
ze si zvolili zase ty nejhorsi..To pokracuje ,az do nejhorsiho..
Psal jsem to tady už dříve. Existuje asi 10% voličů co jsou proti všemu, všem a všechno je špatně. Vždycky! Bohužel jsou ale nejvíce aktivní v diskusích, velice rádi píší filozofické a politologické pojednání a podobně. Celkový dojem je pak zavádějící. S těmi nemá cenu vůbec utrácet čas a energii. Pár hlasů propadne, ale ne už tolik. Naštěstí vznikají koalice.
👍
Dodám že i zde je pár jedinců, teď nemyslím programové trolly ani placené, se kterými je ztráta času diskutovat.
Lepší být ovanut splínem, než v koncentráku plynem.
Fialovy koncentráky
budou plné sviní;
ty zatím jen valí zraky
jak lezou ven džini.
Lezou z flašky, ze strakovky,
je jich celá vláda,
oprašují atomovky,
vzorem je jim Áda.
Je jich plná televize,
vysílají zprávy;
jaká je ta správná vize.
Oblbují davy.
Neni svině jako svině.
Ta se v chlivě válí líně,
další chrochtá blahem v kině,
jak nám vláda vzala břímě.
Nemusime volit voly,
dopisy je za nás zvolí.
Franta, Pepa, přimo z hrobu
nehledíce na hnilobu ….
Blboni raději zkusí ten plyn, páč volby tlamiček jsou tak lákavé.
trochu portskeho a pusu od manželky… bojovat se musí dál. \\\ Zitra bude dobrá zprava
Dva dnešní citáty pana Jindřicha Kulhavého:
1) Všechny iniciativy zemědělců, odborářů, ostatně i těch ochotných se vzepřít formou účasti na aktivitě Nekrm hydru, jsou pro vedení státu směšné.
2) Tou hydrou není televize, tou je světový liberalismus. A potravou pro ni nejsou naše peníze, ale naše životy. Jen pochopit to je pro mnohé nadlidský výkon potřebující odvahu. Natož to učinit. Jsme tedy asi národem srabů a hlupáků. Bohužel.
Který je to národ, co není?
Vsadil bych si na Maďary.
njn … neco co se asi líbut nebude
https://www.youtube.com/watch?v=gTfhnsNQlWw
Zas holy link bez popisu ?!
Pro Emu typické!
Vidlak na to sere jak na placaty kamen, pricemz by jemu prvnimu mel vadit ‚informacni smog‘ ktery takto vznika a snizuje ctenost. Srat ctenare – neodstranovat nedostatky, se jeste zadnemu vydavateli nevyplatilo…
Hulvathe, Vás seru už pěkně dlouho a ještě jste neodešel. Starý Kocour říká, že odejde každou chvíli… a nic. Já řeším problém, když opravdu nastane a ne, když se o něm jen žvaní.
A mám odsud vypadnout, Vidláku? Potěší vás to? Mám kam jít nebo mohu zůstat doma.
Pokud potřebujete jen přikyvovače…
StK
Pěkná ukázka citového vydírání a sebechvály.
Myslíte? a „citového“ vydírání?
Člověče, přečtěte si Vidlákův text a navrhněte, jak bych mu měl odpovědět.
Já jsem samozřejmě Vidlákův text četl. Pokud se vám zdá, že na něj není dobrá odpověď, je to jen vaše vlastní vina, ne Vidlákova. Vidlák pouze pravdivě připomněl vaše věčné odcházení, tak neházejte vinu na něj.
Ale mě nevadí Vidlák, ale někteří diskutující. Proto uvažuji o rozumnosti se tady angažovat. Jak vy pozorně sledujete moje nálady… Obdivuhodné.
A co mi doporučujete Vy, Tymákovane?
Starý kocour – tomu rozumím. Pokud se ptáte na mé doporučení, tak si to pořádně rozmyslet a případně zveřejnit až konečné a nezvratné rozhodnutí. Jinak se nejen dostanete jen z vlastní viny do podobných situací, ale navíc ztrácíte svou pověst. Můj názor.
To Tymákoovan:
Překvapuje mě, že někteří lidé nepoznají hyperbolu neboli nadsázku.
Navíc, tohle není (aspoň pro mě) soutěž oblíbenosti. A nebude.
Starý kocour – pokud je to hyperbola od vás, proč to neberete jako hyperbolu od Vidláka a řešíte to ?
Nemíchal bych oblíbenost s pověstí/kreditem.
Kocoure, pokud mě některý diskuter sere tak ho prostě roluju.
Nemusite mu odpovidat kocoure. Staci, kdyz tu co chvili nebudete teatralne triskat pomyslnymi dvermi, abyste ani nepustil kliku a zase se vracel. Nebo neoteviral dvere se slovy „sem sem nemel lezt, je to tu samy debil a blbecek“.
Kdyz vlezu do hospody, lezu tam s tim, ze to tam je jake je. Nebo tam nelezu.
Cokoliv jineho pusobi dosti smesne.
Tož se aspoň máte čemu zasmát, Jožine. Dobrá mysl – půl zdraví!
Díky za dobrou radu! Nebýt Vás, asi bych zabloudil…
A kdo vlastne napsal napovedu Foltnovi ,ze sme navzajem svine.
Ztracim prehled.
No, vono to bylo takhle:
Jedna svině tvrdí sviním, že svině jsou ti druzí, a voni jakože svině nejsou, ale holt se musí chovat jako svině, bo jinak tu bude všecko zasviněné. A pak přišla druhá svině, ta řekla těm svojim sviním, že jakože svině nejsou, a těm druhým sviním řekla, že jakože oniže jsou ty svině co tu jenom sviní, a měly by radši táhnout svinit svinským krokem jinde. No, a některé svině se začaly sviňsky smát těm druhým a některé svině se svinuly do klubíčka ve svém vlastním svinčíku a strachy to všechno ještě víc zasvinily.
Pak tam ještě hrajou roli nějaké milióny prdů, čapí piča, pětiprdelní koalice, kopy Řeporyjských sraček a jiní Novotní… no, je lepší se o politiku moc nezajímat. Je to celkem nechutná záležitost.
Málokdy s Hulvátem souhlasím, ale tady ano. Emo, vážně nemůžete dát pár slovy téma videa ? Opravdu si myslím, že takto nás ho hodně přeskočí, ač při znalosti tématu by ho shlédli.
A s Vidlakem souhlasite, ze misto aby emu durazne pokaral s tim, v budoucnu ji takove prispevky smaze, se misto toho pustil do mne ? Co to Vidlak ted ukazal ? V principu to same, co nemecti politikove, kteri chteji resit slimacke pichani do lidi – zkracenim povolenych nozu…
S Vidlákem plně souhlasím, to by po něm za chvíli někdo mohl chtít vynucování spisovného pravopisu a navíc na člověka s vaší historií jste to Emě napsal na můj vkus dosti neurvale.
NO NENUTÍM, KDO CHCE SE KOUKNE, KOMU TO VADÍ NEE.
taky tady ledaskoho roluji , a nedělám z toho čoromoro. To je můj problém, ať už to někdo myslí vážně nebo provokuje.
I když ceny bytů v rusi širé by mohly někoho zajímat, vzhledem k stavu současnému u nás, ale nechci provokovat
A bylo by proti Vašim zásadám příště k videu napsat, že je třeba o ceně bytů v Rusku ? Já bych se opravdu hned podíval.
👍
třeba by se to obchodníkům z nemovitostmi nelíbilo a byl by rambajs, jak už to oni umí
No tak keťas s nemovitostmi je tu jeden, normálních lidí mraky, nemyslíte ? Já opravdu jen na zamyšlení pro příště.
Buď fatalisticky z gauče počkáme až bude opravdu zle, všude, tj. všechno drahý, nezaměstnanost a vysoce pravděpodobně i válka (na tu se už nepokrytě rychtujeme, ne že ne, ale AÁÁNO), a digitální totalita je již jistá (to, že ji nevidíte, neznamená, že není – jen je pasivní – zatím “jen sleduje”, stačí jen málo a bude aktivní, stačí přidat umělou inteligenci a digitální měnu eventuálně sociální kredit),
Anebo se “ostrůvky pozitivní deviace” tj. odporu začnou po vzoru Al-kaidy organizovat pomocí osobních schůzek, kurýrů a vzmůžou se na odpor za hranou.
Dovolím si upozornit, že s tou nespokojeností to je jako s autem a benzínem. Pokud do auta nalejete benzín, tak se taky samo nerozjede. Potřebuje řidiče. Úplně stejně seto má s nespokojeností,která „vyžene vlky z lesa“ – vyžene a co? … je to jen jedna z podmínek pro změnu.
Podívejte se na UA – tam lidi doslova loví na ulici jako divou zvěř, ekonomiku už v podstatě nemají, jak přežijí zimu asi vůbec netuší. Mají se podle všech objektivních kritérií nesrovnatelně hůře než my … a co? … děje se tam něco? … neděje, protože chybí organizovaná síla.
Jsou tri druhy elit:
Elita ma moc a zdroje.
Kontraelita ma pouze zdroje, ale chybi ji moc.
A konecne antielita- ta nema ani moc, ani zdroje.
–
Vudce je vzdy napojen na zdroje, musi to byt profesional, vudcovstvim se zivici.
A opozicniho vudce muze zaplatit pouze kontraelita. Je tedy zbytecne hledat oraganizaci a jejiho vudce mezi sebou, ti musi byt zaplaceni a dosazeni zvenci.
Jinak to skonci zapalenou svickou, svrhnutim kupy hnoje a naslednou sbirkou na pokuty a soudni rizeni.
Malicherny pocin poznate podle toho, ze antielity ho chvali jako vitezstvi.
Připadá mi, že jsou jen ty dvě první. Antielita je ptákovina.
Ale větši rozpor vidim v samotné definici. Je elitou tlupa lidí, která vykrádá státní rozpočet, protože se podvodem dostala k moci?
Mezi vlky musí být i Akéla…
Ta organizace musí být decentralizovaná, komunikace prakticky jen jednosměrná a NE-elektronická, a cíle takové, aby pro jednotlivé vůdci buněk (ne že nejsou, ba dokonce máme víc náčelníků než indiánů) byly akceptovatelné.
Víc bych to tu asi nerozebíral. Ale pád i jediného z petidemoličních ministrů by nejspíš slušně ohrozil zbytek, proto nemůže Baroš jít od válu – i když tu digitalizaci kompletně posr*l, a celé to silově podepírá ministr, který drží silové ministerstvo, a který je spojen minimálně s jednou kriminální kauzou s 5. Až 10ti mrtvolami.
Dobrý přiklad 👍
Že? 🙂
A také bych dodal, že tato vláda neodsoudila čin pana Cintuly, takže atentáty zřejmě považuje za vhodné řešení personálních otázek v politice.
no, já měl na mysli „Pokud do auta nalejete benzín, tak se taky samo nerozjede. Potřebuje řidiče“ ….
I když — z kopce se rozjede i bez řidiče, a dokonce i bez benzinu. Jen ten kopec musí být dostatečně prudký
😃😃
Pro většinu asi ještě dost prudký není. Což je špatná zpráva pro ty, kteří vidí, že je.
Auto se s kopce , nebo do kopce se samo snadno rozjede a este lecos rozflaka a bez benzinu.
Pokud a este, nemusite do auta a taky do nas…. nic nalejvat
Ridice zadny auto k tomu nepotrebuje, /vyjimecne nekdy postaci ridicka/.
Prirovnani kulha na vsecky ctyri. Dve nohy blby /farmar chodil chlast nalejvat ,ale do sebe, do hospody/, ctyri nohy ,nebo auta i ty nenality ,nejlepsi.
Je to stejne podobny , jako na U. , kde lovej lidi na ulici..A neekonomicky.
Chybi jim organizovana sila ,prej ,kdyz sou organizovany v armadach.
My u nas vime urcite ,ze zimu prezijeme i presto ze ,jeden utok na roury,neznamych teroristu , nemusi bejt posledni . My mame navic ekonomiku. To se mame.
Objektivne zkriterizovanou ..
V noci na dnešek mohutný raketový útok v podstatě na celé území 404.
Podle analýzy tras raket a dronů, se likvidují poslední zbytky energetické infrastruktury.
Dokonce i tam – na západě 404 – kde dosud zůstávala nedotčená, nebo poškozená jen málo.
Oblast okolo Lucka, byla až doposud fakticky nedotčená, ode dneška je komplet bez proudu.
Tak to zřejmě zůstane, protože jsou raketami Kaliber kompletně zničené rozvodny na jihu i severu u Chmelnicke, původně zásobované tamními TEP. Doteď byly zásobované vvn linkou, obchvatem okolo Lvova. Linka, která fakticky začíná na Slovensku.
Konec podzimu a Vánoce budou ve znamení dalšího miliónu k nám a na SK. Nejmíň miliónu.
Vidláku, já si myslím, že jsou lidi v komplexu opravdu blbý. Taky se o tom diskutuje, doma, v práci i všude kolem a pak stejně zase slyším ty kecy, že to nemá cenu a Pitomio, že je stejně blbej, Babiš je zloděj a ten Fiala je přece slušnej člověk. Že to vydržíme a zase pak bude dobře…. to bych blil! Asi začnu šetřit na opuštěný ostrov s majákem, tam mi bude nejlíp. S velkou knihovnou a se psem. Už mám občas taky deprese, prostě s blbcema to moc pracovat nejde. Lidi jsou prostě líný a radší to „vydrží“ než aby aspoň něco udělali. Teď mě dostalo, že motoristi vytáhly z pytle Borise Šťastnýho a jen ho trochu přeleštili… WTF, to jako vážně? To nejni nikdo jinej? Hyperbolou se vracíme zpátky do devadesátek…? 🙁
Vidlakovi docela rozumim. Vam mozna taky, ale k tomu BS…mozna delate presne to kadrovani, pred kterym Vidlak varuje.
Možná jo, ale ani já nechápu to, že strana s docela slušným nástupem je ochotná vitalizovat starou strukturu. Kolik už vzniklo v minulých desetiletích „nových“ stran se starými xichty.
To vážně nejsou schopní postavit vlastní lidi? Na jaké osobní kouzlo to u takového BS spoléhají?
Nemyslím si, že výhrady vůči klasickému devadesátkovému grázlovi jsou kádrováním.
Ještě přemýšlím, co vlastně vede někoho k angažování tak profláklého ksichtu. Mohu něco opomíjet, ale napadají mne dva důvody. První je již známý obličej, který se umí ve vodách pohybovat, pro lidi není neznámý, ale většina již zapomněla na jeho prohřešky. V tom případě si to nechtějí odpracovat, jak občas Vidlák sptávně popisuje mechanismy úspěchu nových subjektů nenapojených na mééééédia. Nebo jde o jeho peníze a styky, což sice chápu, ale ukazuje mi to, kam to asi po případném volebním úspěchu půjde, už jsme to jednou u něj viděli.
Proto bych asi Kateřinu Konečnou nevolil, pokud by angažovala Dalíka nebo Janouška, a řeči o kádrování by mne nechávaly zcela chladným.
👍
Nejdrive je system , ten politickej a potom ruzny vybirany sluhove ,
ktery systemu slouzi.
Aby mohli ,vselijak se nejdrive pitvori.
Abyste mohli hrat clovece nezlob se a do…le s tebou, musite mit figurky taky vobarveny..Kdyz nejsou ,tak je treba hnedej nacismus ,nebo rudej komunismus..
Pár slov k Borisi Šťastnému najdete kupříkladu zde :
https://www.hlidacstatu.cz/osoba/boris-stastny
volné ocituji několik položek, např.
Informace o dotacích
3 navázané společnosti na osobu Boris Šťastný dostaly 9 dotací v celkové hodnotě 28 852 959 Kč.
Sponzoring politických stran:
Přímé sponzorování politických stran
Přehled jednotlivých darů politickým stranám
Vyhledávání:
Příklad zástupného prvku
Rok Politická strana Celkem daroval
2021 ANO 2011 75 000 Kč
2021 ANO 2011 75 000 Kč
Takže BS se neúspěšně pokoušel penetrovat i do ANO, nakonec to zkouší zase v jiné straně…
👍
Hledá někoho méně obezřetného než je Babiš.
i přes “ obezřetnost“ pak máte různé Joury, Charanzové, Vokřály atd.
svět je jich pln
A právě proto se zjevně straní již dříve odhalených podvodníků.