O této smlouvě mnoho lidí asi vůbec neslyšelo, ale jedná se o smlouvu, na základě které došlo ke znovusjednocení Německa. Smlouvu podepsali zástupci NSR a NDR na straně jedné a SSSR, USA, GB a Francie na straně druhé.
Smlouva to není zrovna nejobsáhlejší a její body v podstatě vyjadřují myšlenky, že se uznávají hranice, Německo bude mírumilovné s omezenou armádou a zavazuje se jen k mírumilovným myšlenkám a konání.
No a proč to vzpomínám?
Už dříve se totiž v RF ozvaly sporadické hlasy, že tato smlouva není dodržována, přesněji je snad ve všech bodech brutálně porušována … jednak ze strany samotného Německa a zejména anglosasů. Pak byl chvíli klid a teď se objevily opět zprávy o diskuzích ohledně vypovězení této smlouvy ze strany RF. Ovšem pozor – diskutovat na toto téma se nezačalo někde v hospodě na Krymu, ale přímo v ruské Dumě.
Přeložím to přesněji – Rusové tedy na nejvyšší úrovni začali vést řeči, že uvažují o vypovězení této smlouvy.
Co by to znamenalo …
Asi nejpřesnější zkratku někdo vyjádřil větou, … že tím by se otevřela brána do pekla tak široká, že že by přes ní prošlo všelicos. Jenom namátkou: de iure by se vrátila NDR jako okupační zóna RF (protože RF je uznaným nástupcem SSSR) jakožto vítězné velmoci, dále by byly diskutabilní všechny smlouvy, které uzavřelo sjednocené Německo … a pozor!! … tohle se týká i smluv vzniku EU. Zkrátka, vznikl by asi dost dobrý chaos … a něco mi říká, že ten chaos někdo brzo odstartuje.
A teď pár zajímavostí
Rozhovor V. Putina s T. Carlsonem shlédlo už přes miliardu diváků. Rozhovor se stal na mnoha místech tématem pro podrobnou analýzu a v naší kotlince tomu věnoval trošku více času J. Campbell a následně R. Valenčík. Výsledkem jejich analýzy je, že se V. Putin obsahem rozhovoru obrací na skutečné elity o nichž předpokládá, že z nich vzejdou nové vládnoucí elity. Tyto závěry nemají logickou chybu.
Dále, možná někdo zaregistroval, že se v médiích objevilo pár sporadických článků na téma, že sjednocené Německo není až tak úplně sjednocené, … že východní Němce zas tak dobře nepřijali a neintegrovali, … že je spíše podvedli … a naposledy, že lidé na území bývalé NDR mají JINÉ celospolečenské myšlení.
A teď se vedou řeči o vypovězení smlouvy 2+4 …
Co si myslím já jako obyčejný vidlák …
Já si myslím, že tyto věci se nedějí náhodou. Dále si myslím, že úvaha o zacílení rozhovoru VVP na skutečné elity bude nejspíše správná. Pak ale dodávám, že není zcela mimo mísu předpokládat, že v případě Německa vidí Putin budoucí vládnoucí elity v řadách dnešní elity na území bývalé NDR … protože mají přece jiné myšlení, jak se opakovaně objevovalo v mainstreamu. Pak taky dostávají smysl úvahy o vypovězení smlouvy 2+4, protože bude naprosto zpochybněna důvěryhodnost „ctihodných starých anglosaských“ politiků, kteří opět ani v tomto případě nedodržují nic z toho, k čemu se písemně zavázali a … a najednou světla mediálních reflektorů nasvítí elity z území bývalého východního bloku. V podstatě se jedná o elity s „ne-anglosaským“ myšlením a navíc, tito budou podpořeni ve svém zraněném egu, že s nimi „němečtí anglosasové“ z bývalé NSR v podstatě vydrbali a nikoliv přijali za sobě rovné.
A do toho už delší dobu vyhlašuje Orbán, který nám nějak podezřele myšlenkově souzní s proradným Putinem, že EU nehodlá opustit, ale převzít řízení …
Že to není reálné? … ale kdeže, stačí, když zástupci RF, Číny a vůbec politici ze skupiny BRICS začnou (byť neformálně) intenzivněji jednat o všem možném právě s nimi. Tím jemně odsunou význam „starých anglosaských“ elit a dostanou na výsluní elity nové, kterým budou pomáhat přihrávat reálnou moc.
A jen tak teoreticky – kdy by nastal vhodný čas?
Já si myslím, že naprosto perfektní čas nastane kolem vypršení prezidentského mandátu Zelenského. Ta kampaň by mohla být v následujících obrysech:
- v totalitní RF se prezidentské volby konají, protože nejsou s UA ve válce
- v nejdemokratičtější zemi v EU – tedy na UA jsou demokratické prezidentské volby zrušeny, přestože nejsou (de iure) ve válce s RF.
- vypovězení smlouvy 2+4 poukáže na fakt, že „staré anglosaské“ elity jsou opět za lháře a podvodníky a nemá s nimi smysl o ničem jednat, protože zatím nikdy nic z toho k čemu se zavázali nedodrželi
- do toho buď enormně zesílí řeči o účasti NATO v bojích proti RF nebo dokonce bude účast nastartována => důsledek pro zbytek světa bude jednoznačný … NATO, resp. USA a anglosasové (a jejich poskoci) jsou agresoři, navíc agresoři, kteří zatím nedodrželi žádnou smlouvu, kterou kdy uzavřeli
- nezapomene se zdůrazňovat, že obyčejní lidé (tak jako v případě UA) jsou jen a jen obětí svých agresivních, nedůvěryhodných a od reality odtržených elit, které konají proti zájmům svých občanů
A za této situace se, zajisté čirou náhodou, mohou začít objevovat články, že je třeba, aby Evropu někdo zastupoval, že staré elity ztratily důvěru naprosto všech, ale že je tady (jak sami Němci přiznávali v mainstreamu) jinak smýšlející množina Němců (na území bývalé NDR), kteří přece smýšlejí jinak a … a tak by to s nimi snad šlo i zkusit … určitě mezi nimi najdeme i elity schopné řídit stát nebo Evropu. A pak stačí aby např. taková Čína řekla … tak jo, nemáme co ztratit, ti staří jsou fakt nedůvěryhodní a navíc očividní agresoři, takže to můžeme zkusit s těmi novými … s těmi z východního bloku.
Jinak smýšlející množina Němců na území bývalé NDR, kde nevymývali lidem mozky vinou za válku, ale budovatelskou propagandou.
Ne každý si nechá vymýt mozek, ať tomu věříte nebo ne.
Danny Kollar, Robert Vlášek – otevřený stream o dnešním světě
https://www.youtube.com/watch?v=Ga4JVANEfCQ
A Michl chce v ČNB 100 tun zlata
—
A co když musí nakupovat?
To je tak chytrá investice,až bych brečel.
Co Vám z pohledu někoho třetího či třetích přijde hloupého na akci, kde koupí za koruny eura/dolary/cokoli, pan Michl vyhlásí masivní nákup zlata za koruny, prodají nakoupene devisy ? Jo ve fungujícím státě, tam by to bylo hloupé, protože by je všechny zavřeli, ale u nás ?
Když bylo na minimu, tak jsme ho 75 tun prodali a teď, když je na maximu a o 400% dražší ho budeme tolik kupovat. A to se vyplatí.
Zavřete prodávajícího i kupujícího až zčernají a příště neblbněte s klíči po náměstích.
🙂
Re: JŠ
Na to nejpodstatnější jste zapomněl. Zabavit majetky až do pátého kolena.
přesně !
A ulozime je chytre do Londynske banky abychom meli jistotu ze je Putin nedostane.
Prece nebudeme to euro ktere roky CNB nakupuje kompostovat, stejne uz odpodu hnije.
Historicke mince se uz prodaly na hmotnost.
Aby je levněji prodal, dráže koupil, levněji prodal….
Erár by měl nyní přikupovat akcie ČEZ.
Nakupovat zlato na 20-ti letém maximu….no comment.
https://www.patria.cz/komodity/kov/AU/au.html
Proč teda prodával?
Protože jsou darebáci
Dočista zajímavý nápad vzhledem právě k tomu co se děje v BRICS-u. Schvaluji. Místo mohutných devizových rezerv.
Ještě maličká OT zpráva jen zdánlivě nesouvisející s možným ruským „oduznáním“ sjednocení Čtvrté říše.
Kam směřuje autoprůmysl – takto pomyslná perla v průmyslovém náhrdelníku Čtvrté říše – si můžete pročíst zde:
https://autoklastr.cz/cs/autosalon-zeneva-vstava-z-mrtvych-skromna-vystava-dava-sanci-cine-a-renaultu/
Dobrou chuť.
Je to cerne a klepe to na dvere. Co jee to? Nase zariva budoucnost.
https://www.garaz.cz/clanek/testy-louceni-s-dlouhodobym-renaultem-megane-velmi-schopny-elektromobil-srazila-do-kolen-az-tuha-zima-21012070
Kontrolni otazka… kdo z vas si letos stejne jako nevsiml, ze letos byla tuha zima?
To se jen projevil úspěšný boj proti globálnímu oteplování.
Pro Pomláceného Harfeníka:
https://vasevec.info/clanky/proc-se-diskutuje-o-ukonceni-smlouvy-dva-plus-ctyri-o-sjednoceni-nemecka
Zde máte odkazy na další studium.
👍
Kým a v čem „tato smlouva https://www.auswaertiges-amt.de/blob/243466/2851e102b97772a5772e9fdb8a978663/vertragstextoriginal-data.pdf není dodržována přesněji je snad ve všech bodech brutálně porušována“
???
Re: ZH
Vy si to neumíte naházet do překladače a přečíst si to v češtině?
Wtf?
Musel jsem si najít, co ta tři písmena znamenají. To víte, za mlada jsme to neměli. Tak jsem vynašel, že se používají ve smyslu „co to kurva je“?
Takže: to kurva je doplňující otázka ke kurva článku, do piči.
Víte, je smutnou pravdou, že ty články tady nečtou jen fundovaní diskutéři, ale i blbci, jako například já. A pro ně byl ten dotaz. Aby i hovada mého typu věděla, v čem že je ta smlouva konkrétně porušována. Prostě jsou i jednodušší lidé bez širšího rozhledu (abych to ilustroval: kupříkladu osoby, kterým byly při bolestivém zánětu středního ucha předepsány analgetické čípky – a ony osoby si je strkaly do ucha).
Stačilo na to buď nereagovat, nebo, jak to učinil Trambus-Targus https://web.litterate.cz/smlouva-24/comment-page-1/#comment-256384 , uvést odkaz na pramen pro zájemce o hlubší studium 😎
Snad jsem otázku wtf? zodpověděl dostatečně.
Mír, stabilita a spolupráce v Evropě je tam mnohokráte uvedena, ale hlavně článek 2 je potenciálním průlomem, obzvláště po těch uniklých rozhovorech.
Re: Tymák…
„… článek 2…“
Počítáte s eventualitou, že pan ZH může míti papír ze školy zohledňující skutečnost, že neumí vůbec počítat?
Po starému debil, po novému „dyskalkulik“…
Ale je INŽINÍÍÍÍR!!! … KURVA!!!
A tak tu žijem…
Já jsem si říkal, že tu dvojku najde na základě podobnosti, prostě labuť 😉
Re: Tymák…
Tak to vás (nechci, ale) MUSÍM na místě urazit.
Žádné labutě NEEXISTUJÍ. To, co si myslíte, že jsou labutě, jsou obyčejné PRAŽSKÉ HUSY!!!
Pravila to moje chytrá, mladá a krásná Jahoda, ana poprvé dorazila z VENKOVA (no z Goralie!!!) na Karlův most.
Kolik jí tenkrát bylo, to si nepamatuje, ale ta hláška je nezapomenutelná.
A vy jste blbéééj Tymák, ale FAKTCYPEUPLNĚGANC, protože moje Jahoda má VŽDYCKY PRAVDU, a to i v případě, že ji zrovna nemá a nikdy jinak!!! Jinak dostanete pohlavek!
(((-:
Tak Vaše Jahoda má určitě pravdu, Praha je hus plná. 😀
spíš volů a krav, většinou z Brna
Blbců a blběn. Dobytek je aspoň užitečnej a tyhle jen škoděj.
To je/bylo riskantní tvrzení, snadno ověřitelné na talíři (pečené husy jsou lahodné, labutí maso naopak skoro nepoživatelné)…
A navíc, zabít labuť je za pár drobných v řádu desetitisíců, anžto jsou chráněny.
→ Trambus – Targus 3 března, 2024 (11:47)
Divím se, že nikoho, dokonce ani mladého, krásného a chytrého?, nenapadlo, že asi jsem placený troll ?! To by vše vysvětlovalo, není-liž pravda.
→ Trambus – Targus 3 března, 2024 (11:26)
tato odpověď je lepší, za ni díky.
Víte , dělala jsem v Dočlandu +- 5 let , naslouchala a pozorovala a mluvila s dojčerama z obou stran ( východ – západ) .
Zpočátku vše krásné , ale časem to praští do očí . Západní nebaví ,že musí ty východní dotovat a východní cítí , že je nikdy nepřijali jako rovnocenné. Tak jsem to zažila. Myslím , že právě na tuto strunu se bude hrát ohledně té smlouvy.
Jde o takřka celoglobální jev, viz zejména Piketty. Odborník na nerovnost, mj. : „In January 2015, he rejected the French Legion of Honour order, stating that he refused the nomination because he did not think it was the government’s role to decide who is honourable,“ Wiki , anglická. *
Explicitně ze svých závěrů vyvozoval , že bude válka.
Mě osobně zklamal Robert Zimmerman, když neodmítl Nobelovu dceru. Ocitl se tak ve společnosti Arafata, Konrada Lorenze či Fritze Habera. Samozřejmě že převažují humanisté, no ale i tak.
Ostatně byl to Jimi Hendrix, který proslavil skladbu All Along The Watchtower.
Jinak existoval i jiný Robert von Zimmermann. Poměrně blízký prostředí českému.
Pokud máme na mysli stejného Roberta Zimmermana, ten dostal Nobelovu cenu za literaturu, ne tu zprofanovanou mírovou. Nebo chcete aby teď všichni začali odmítat Nobelovu cenu ?
„Camelot!“
…………..
„Vždyť jsou to jenom kulisy…“
Na smlouvu se odvolává vždy jen silnější strana, když se jí to hodí do plánů. Jakmile se smlouva nehodí, vůbec se o ní nemluví. ČSR měla v 1938 smlouvu s Francií, která se Francii nehodila.
Re: Gerd
Teď je otázkou, kdo je silnější a jak dlouho ještě…
Silnější je ten, koho budou oslavovat budoucí historici za 100 let. Ti samozřejmě jméno znají, jen my jsme zmatení jak lesní včely. Zatím to vypadá, že ať děláme, co děláme, vždy to pomůže Číně.
Inu, Ruské vypovězení té smlouvy pro Německo neznamená NIC…
Je to otázka Jurisdikce, kterou tam nemají, a tanků, které by ji mohly vynucovat, které tam také nemají…
Němci se na Ruské vypovězení té smlouvy mohou vykašlat, a zbytek světa také, kromě Ruska…
Že Rusko přestane uznávat existenci Německa neznamená, že třeba Turecko nebo EU také přestanou uznávat existenci Německa, nebo že Němci sami přestanou uznávat svou vlastní samostatnost…
A návrat Ruských vojáků do Německa jedině přes Německé mrtvoly, a jadernou výměnu na obě strany… (ale vítr tu skoro vždy fouká na východ, takže případné jaderného zamoření Evropy to budou mít do dvou dnů v Rusku také, ještě dost „žhavé“… to je také jeden z důvodů, proč Rusové nebudou používat jaderné zbraně na Ukrajině – zamořili by si vlastní pole daleko na východ od Ukrajiny…)
To jestli si někdo myslel, že tou smlouvou 2+4 uzavřou a spoutají Německo do věčného otroctví a poslušnosti, tak to se mýlili… To je vždy otázka možnosti něco vymáhat…
(a ovšem – „elita“ z východního Německa byla třeba Merkelová, té si tam užili celkem dost…)
πα½
Zajímavá úvaha, ale má špatná východiska. Začnu od zadu. Není pravda, že vítr většinou fouká na východ. Podívejte se někdy na Windy a pochopíte, jakou hloupost jste napsal. Nebo si dohledejte, jak šel jaderný mrak přes Evropu po havárii jaderné elektrárny v Černobilu. Rusko nezautočí na Ukrajinu jadernými zbraněmi nikoliv z toho důvodu, že by se bálo radioaktivního spadu na Rusko, ale protože nebojuje proti ukrajinskému lidu, nýbrž proti režimu. Proto jsou všichni civilní mrtví jen „collater damage“, nejčastěji následkem pádu sestřelené rakety. Ovšem něco jiného je, pokud by některý další stát zapojil svoji armádu do konfliktu. Pak by asi bylo možné, že by Rusko přišlo se šokovou terapií, a vyzmizíkovalo by např. nějaká místa soustředění vojsk v Polsku nebo Česku. Takový útok jde dobře sladit s předpovědí počasí a Západ by to nebral jako obří újmu, nýbrž jako varování.
Myslím si, že vypovězení smlouvy 2+4 by mohlo mít dlouhodobější důsledky. Německo by si mohlo vzpomenout, že má jen malé územní požadavky vůči Rusku (jen část Východního Pruska), ale velké územní požadavky vůči Polsku a Česku.
Máte recht. Zvlášť podle našich nadějných novinářů je to s tím větrem :viz
https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/543666-bestie-z-vychodu-se-probudila-zima-chysta-posledni-uder-evropu-pohlti-mraz. Dovčilka jsem si myslela, že jmenované země jsou ještě pořád spíš na severozápadě , když slunko vychází a zapadá tak jak bylo letitým zv ykem. A ono néé.
Ono v té smlouvě , pokud se pamatuji, ještě nějak bylo i Polsko. Ohledně garancí jeho hranic s německem.
Bylo tam že se musí podepsat separátní smlouva, což se stalo. Nemyslím si, že by v případě zrušení 2+4 byla ohrožena. Samozřejmě pokud by v ní nebyl na 2+4 odkaz.
Na tu smlouvu tu byl odkaz na pdf ve čtyřech či pěti jazycích, můžete se podívat. Ale kopírovat z něj nejde.
Ano, může být. Ale mohlo by z toho vyplynout, že Rusko tuto hranici nebude po sjednocení garantovat.
Teoreticky mohlo, ale jak jsem již psal, nevěřím tomu.
Rusko nám tu už nemusí „garantovat“ hranice… Na to máme svá vojska…
To by sem museli rusové přijet s tanky a „znegarantovat“ je…
πα½
Komu byste garantoval hranice, vy , speciélně.
Těm lidem, co tam žijí, ta země patří…
To dobře ukázali na Donbasu v Demokratických referendech, že ta země patří lidem, kteří tam žijí, a mohou si zvolit jiné vládce, když je ti původní terorizují… Proti tomu stojí Feudalistická doktrína „Teritoriální Integrity“, že ta země údajně patří vládcům ve vzdálené metropoli, a původní obyvatelstvo odtud mohou vyhnat nebo vyhubit, kdykoliv se jim zlíbí…
Jenže třeba v Katalánsku to dopadlo smutně, protože nebyla žádná Velmoc, která by se jich zastala… Bez toho to bohužel zatím nejde…
Takže hranice si „garantuje“ ten, kdo tam má vojska, aby si to vynutil…
πα½
V Čezsku stejný model. Předpokládám, že všichni „vlastenci “ , dokud jim nevypustí rybník, budou souhlasit.
To Katalánsko není až tak jednoznačné. Chápu částečně Katalánce, ale chápu i Španěly. Ohromný turistický průmysl v Katalánsku vybudovalo celé Španělsko, těžko jim vyčítat, že o něj nechtějí přijít.
Ono by to v budoucnu mohlo být i v opačném gardu. Němci se rozhodnou posunout hranice, američané to v tichosti schválí (jako na ukr) a rusové mohou říci: Eto vaše dělo.
Poláci to už jednou zažili.
Mýlíte se s tím větrem… To je jak kdybyste nikdy neviděl satelitní snímky…?!
Tady https://www.pokec24.cz/politika/nikdy-nepodcenujte-putina-zaklady-evropy-se-otresou/#comment-160299
a následující jsem to vysvětloval, na podobnou námitku, jako jste měl vy, u článku na stejné téma…
Jsou tam odkazy na dvě videa s globálním počasím za únor (do 26.2.), a nad Evropou RGB AirMass… (na pokecu je přibližně vysvětlené, odkud to stahuji, videa jsem dělal já, každé je necelou minutu (den za 2 vteřiny), cca 30Mb…)
https://pi-alpha.org/Video/GlobeWorld_2024-02_v240226a.mp4
https://pi-alpha.org/Video/EumetSat_AirMass_CE_2024-02_v240226a.mp4
Vítr fouká v našich zeměpisných šířkách dominantně vždy na východ, občas se trochu zatočí… V únoru 2024 sem do Čech ani jednou ani trošku nefouklo z Ukrajiny… (občas se to stává, ale vzácně…)
πα½
Tedy přesněji řečeno: vítr na severní polokouli fouká kolem tlakové výše dokola po směru hodinových ručiček, kolem tlakové níže proti směru hodivých ručiček, na jižní polokouli je to naopak… Ale ty systémy oblačnosti, zejména tlakové níže, se postupně posouvají na východ, na severní i jižní polokouli. Akorát u rovníku se postupně a pomaleji posouvají na západ… Tlakové výše se posouvají méně (ale také většinou na východ), zejména ta nad Sibiří je tam skoro pořád a jen se rozrůstá nebo zmenšuje…
(Na to, aby sem foukalo z Ukrajiny, by musela být masivní tlaková níže nad Řeckem, Tureckem a Černým mořem a nad Balkánem… A tlaková výše nad Baltem a na severo-západě Ruska, ale ne nad jiho-západem Ruska… Sice se to občas stane, ale je to vyjímečné…)
πα½
No ale třeba zrovna včera sem foukl písečný mrak ze Sahary, především na Ukrajinu (a vypadal jako atomový hřib, a dvakrát různě se v něm dírami objevilo napsáno „Silt“, česky „bahno“, nevím proč, třeba jen náhoda…? nebo rasputica?), a kus šel i z Ukrajiny sem a kousek až přes Švédsko někam ke Grónsku, a druhá část až do Iránu a přes sever Ruska zatím až do Mongolska…
Stává se to… Je to spíš vyjímka, nestává se to každý měsíc… (a jak jsem psal, tlaková níže v Itálii, Řecku a Turecku, tlaková výše na severozápadě Ruska…)
πα½
njn blbej písek ze Sahary – den předtím jsem uklízela balkon– umávala bílé zánradlí. a den nato bych mohla zase – celé rezaté 🙂
Re: pí alfa půl
Soudruhy to začne zajímat v momentě, kdy budou po Ivanovi něco chtít.
Třeba uhradit nějaké dloužky za vyvlastněné dojčácké firmy v Rasýýji…
I to jsem někde vysvětloval… Nevím přesně, ale řekl bych, že Německý stát toho v Rusku moc nevlastní? To jsou všechno Akciovky a soukromé společnosti… Jako třeba Volkwagen u nás, nepatří to Německému státu… A mají tam třeba Deutsche Bank, jenže i tu vlastní akcionáři, největší je s 5% Blackrock… (Ti takhle jak mají leckde těch pár procent, odevšad sají zisky, ale nemyslím, že by to kvůli tomu všude ovládali… Nevím…)
Takže ta Deutsche Bank je asi tak německá, jako je Česká Spořitelna česká, možná o trochu víc ale ne o moc…
πα½
Německý stát toho v Rusku ani moc vlastnit nemusí. Stačí, aby postižení soukromí akcionáři začali po německém státu požadovat náhradu škody způsobené jeho politikou. Asi by pak záleželo i na tom, čí soudy by to posuzovaly, ale ani u těch německých nemá německý stát jistotu, že vyhraje: když se Angela „wir schaffen das“ Merkelová preventivně předposrala a zakázala v Německu jadernou energetiku, nakonec za to německý stát musel provozovatelům zaplatit. A každý akcionář zpoza „Velké louže“ se navíc bude moci opřít o smlouvy o ochraně investic.
Že je tam tahle páka přes soudy o ochraně investic mi předtím nedošlo, to je zajímavý postřeh…
Merkelová ty jaderné elektrárny vypnula poté, co Izraelci ve Fukushimě odpálili několik jaderných reaktorů, nejméně jeden z nich jadernou bombou (ten jeden jim tam vybuchl, i když byl vypnutý a měl odšroubované víko, zkoušeli tvrdit, že vodíkem z jednoho z těch dalších reaktorů, ale tam byly už také přerušené ty větrací trubky mezi těmi halami),
poté, co Japonsko nechtělo zaplatit nějaké biliony (tisíce miliard) do MMF, a pak radši zaplatili… A Německo i Japonsko preventivně vypnuli všechny jaderné elektrárny, protože ta Teroristická Mafie je dost Ďábelská, dost možná že zkoušeli podobně vydírat i jinde, to už nevím, nebo preventivně, že by jim tam také dělala „ostrahu“ ta Izraelská firma Magna BSP jako ve Fukushimě…? (to také nevím, jestli dělali „ostrahu“ i v Německu, ale vypadalo by to pravděpodobně…)
πα½
Já bych si s tím neplněním smluv nebyla tak jistá., Na rozdílk od psavců, naší věrchušky a některých lidiček si nemyslím, že rusové byli či jsou tak hloupí jak oni si myslí. Proč, no třeba už proto, že ač šílená válka, která zdeptala svět, pár let po ní dokázali první družici, dokázali vesmírnou stanici, navíc vodní díla, elektrárny, mraky bytů, fabrik atp. . Dvacet let po válce, kdy u nás a jurop ještě trosky – tam komplet nový Kijev, a mnohé další – úplně nové.- Navíc ani navzdory spolupráci GroboJelcina se KOZA v čele s amíky nedostala k jejich vesmírnéímu programu,dodnes jsou amíci rádi že je tam pustí. Sundat MIR tak jsou v hájí.Taky k jejich jejich armádě, a mnoha dalším věcem. Takže si myslím že ke ještě mnoho smluv , které byly tenkrát uzavřeny ještě nespatřily světlo světa a mají platnost. No a že zatím na každou kozastopku odpověděli z tak nečekané a pro KOZU bolestivéé strany, že to bude úplně jinak. Sorry,
Moc pěkný článek, pane Dvořáku, děkuji za něj.
Ta část o skutečných elitách potvrzuje mou naději, že nejsme nikde na žebříčku zemí, na něž by šel případný ruský taktický jaderný úder.
Dobrý večer,
Tak už to začalo. Môj dobrý priateľ Kalle, Švéd žijúci v ČR, mi povedal, že Švédska firma, pre ktorú pracuje, prepustila 700 ľudí zo 760, ktorých v ČR zamestnávala. Spravovali internetový obchod švédskejfirmy, niečo ako Hornbach. Nechali si 60 zamestnancov v ČR, tých čo skutočne niečo vedia, a zvyšok je nahradený novými zamestnancami v novej pobočke. V Indii.
Takže nielen priemysel ide do kopru v ČR, ale aj tie úžasné „služby s veľkou pridanou hodnotou“. Týchto našich „klikačov“ nahradia Indovia, páč umelá inteligencia je stále dosť drahá záležitosť. Indovia sú lacnejší a za cenu jedného klikača z ČR môžu zamestnať celú indickú dedinu.
Koniec hlásenia.
Prajem nám peknú nedeľu!
juLLio
To je obecne znamy trend – spousta zapadnich firem už davno prevedla do Indie svoje IT, ucetnictvi, vyrizovani reklamaci,
Jj, „pokrok“ je úžasná věc…
Ještě před deseti lety si banky vozily Indy do ČR, aby tady hákovali i 16 hodin denně v účtárnách. Díky technickému „pokroku“ dělají totéž doma, čímž se stali ještě levnějšími.
Jo, ale jen do té doby, než jim to stopnou rušičkou… pak bude veselo. Kdfyž můžou net vypínat jiní tak proč ne oni… je nutno počítat se vším
Možná si příště manšaft ČEZké kotliny dá mnohem větší pozor než začne zvonit klíči na náměstích.
Další zhovadilost západního střihu:
Slovensko odevzdalo svou protivzdušnou obranu na UA, takže jim byla zapujcena dočasně z Itálie, ale bude ji vracet…
Tedy má dojít k situaci, ze členský stát NATO, sousední stát země konfliktu, bude bez ochrany.
https://echo24.cz/a/HGLKc/svet-zpravy-slovensko-bude-bez-protivzdusne-obrany-italie-stahuje-system-oznamil-fico
To je docela dobry tah. Bez PVO, bez houfnic, bez tanku a letadel.
Pro tak maly stat je to idealni forma ochrany, jeste by meli sesrotovat dela a sapiky a byli by uplne v klidu.
Re: šelest
Děla už odevzdali coby povinný tribut do Kyjeva.
Jestli jim zbyly nějaké sapíky, to nevím. Ale tipnul bych si, že z nich můžou střílet akorát tak šiškami, jestli se to už naučili.
Anebo by ještě mohli angažovat Rumacajse. Ten uměl z pistole střílet žaludy
Stejne mi prijde, ze budoucnost Slovenska je ve V3 (SK + AT + HU).
Cesko je uz prilis germanizovane a stal se z nej kazisuk V4.
A Polsko je zas moc velke.
Oni Slovaci vedeli, proc se trhli a dobre udelali- a mozna je ted ceka i nejake drobne angazma na Zakarpati.
Slovensko je male, doba nejista a investovat ted do obrany jsou vyhozene penize a k tomu poukazka na presdrzku.
Jako ze je CZ germanizovanejsi nez AT?
Sapiky prodali uz davno po par eurech za kus.
Proč západního ?!?
Kolega, který žije v Mexiku , povídal asi před 5 lety, že v Mexiku zabírají čím dál tím větší místo, na trhu s nelegálními * i legálními drogami, syntetické drogy, jejichž komponenty se LEGÁLNĚ vozí z Číny.
* USA a opioid epidemic. Vládní stránky :
https://www.cdc.gov/opioids/basics/epidemic.html
Jiný můj kolega vyslovil v této souvislosti takovouto morbidní myšlenku : Že ráno si šlehne nějaké legální drogy jedinec proto, aby se povzbudil k vysokému pracovnímu výkonu ….a večer si zas šlehne proto, aby usnul.
I Michael Lewis (doporučuji jeho knihy, zejména těm, kteří se dosud nezorientovali co se týče krize 2007 -2010), autor několika knížek o Wall Street , napsal, že i tamní personál si občas dá lajnu. Takže nejde jen o útěk těch dole, od kruté reality sociální, je v tom něco více. Zakázané ovoce ?
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Lewis
Burry – ten začal snad jako první se spekulacemi na pád toxických CDO (hmmm…..ratingovky těmto sračkám udělovaly AAA bonifikaci) . Burry kupoval swapy na tyto finanční deriváty (v hraném filmu Big Short je scénka, jak Burry oslovil GS, aby mu tyto pojistky úvěrového selhání prodali ve velkém, ti si poklepávali na hlavu a smáli se), to zase málem krachla AIG, která je měla vyplácet. Tady paradoxně americká vláda použila socialistickou metodu – znárodnění. Nakonec ale taky vydělala.
«Chceš-li zjistit, kdo ti vládne, zjisti, koho ti není dovoleno kritizovat»
(Voltaire)
Slovensko nemá armádu, takže ani zbrane nepotrebuje.
Slovensko je taká krajina, že u nás nechcú ostať ani ilegálni imigranti bez vzdelania prichadzajúci z Afriky… V nemeckom raji dostanú zadarmo väčšie dávky, než by na Slovensku prácou získali.
Načo by nám boli armáda a zbrane? Čo by chránili? Zase skloníme hrb a povieme si: prežili sme Turka, Habsburga, kokunistu, EU… prežijeme. Nejako.
A že sa aktuálna politická reprezentácia snaží komunikovať s Rusmi? Pud sebazáchovy sa to volá. Nemáme zbrane, neuživíme viacej ľudí z Ukrajiny páč to proste nejde, takže musí nastúpit reálna politika a diplomacia a snaha o mier. Inak nás Ukrajinci zadupú do hliny pri úteku do Nemecka.
To ale neni uplne spatna pozice. 5 milionu lidi na 50 tisicich km2 stejne nejde ubranit, ani s nimi delat suverenni politiku. Takze diky za tyhle dary.
proto bylo nutné rozdělit Československo
Hmm mám dojem, že tam máte amíky a ti pomohou 🙂
ema akurát do hrobu pomôžu amíci 🙂
ema.
Amíci můžou být jen terčem Ruska a určitě mají svoji PVO,jinak Slovensko ne.
Také si myslím,že by Slovensku byla zbytečná PVO a podobně i nám.
Jak se tato válka potáhne dál,zchudneme,průmysl pryč,zemědělství také,jen zůstane přebujelá státní správa.
Jj. A kdybyste chtěla reference o tom, jak vypadá US pomoc zblízka, zkuste nahlédnout do historie. Na přelomu 19. a 20 století existoval na Filipínách jakýsi odboj proti španělské koloniální nadvládě. Když pak došlo na americko-španělskou válku, tihle odbojáři vesměs pomáhali Američanům. Jako odměnu dostali místo svobody možnost přímo se zúčastnit ověřování nové metody ovládání obyvatelstva. (Systém koncentračních táborů byl prakticky zkoušen téměř současně na dvou místech: Brity v Jižní Africe v rámci búrské války a Američany na Filipínách, „osvobozených“ od koloniální nadvlády. Němci pak ten koncept už jen „vylepšili“ o vraždění v průmyslovém měřítku.)
Kazda smlouva a dohoda je predevsim nato , aby uredni podrztaskove zvany diplomati,
mohli vykazat nejakou cinnost. A vlady.
Potom se rozleha vsude velkej jekot …Tim zase upozornuji.
Ze smlouvy a dohody sou podvod. Hajzl papir je daleko vic uzitecnejsi..
Urednici ,diplomati sou zbytecny parasiti a vzdycky byli.
A kazdej tohle , predevsim ty podvodnici to vedi nejlip. Past jenom na ty ,
co sou vod 6ti let zotrocovany a voblbovany , aby vsemu verili , z podii ve skolach.
Vedi ,ze po kazdy valce staci asi dve generace a zase muzou zacit dalsi valky,
uz sem psal , maji metody a taktiku ,dale vsemozny prostredky k donuceni ,/velka nezamestnanost ,bida ,napr./,a predevsim , dalsi velky davy tech vochotnejch ,
k tomu , co jim porucnici poruci..
/Napr. zvoleni generala ,jako hlavniho velitele armady u nas/.
Unavny je sledovat , jak se to vopakuje..
No … trochu skepticismu. Čína to se střední a východní Evropou „zkusí“ ve chvíli, kdy to pro ni (tu Čínu) bude výhodné a kdy ona (střední Evropa) bude ještě mít co nabídnout, a to bez ohledu na osobní ambice pohlavárů i skutečných lídrů. (To Orbánovo prohlášení se mi moc líbí, ale taky mám zhruba představu, jak moc je zatím vzdáleno realitě.) A pokud se tak stane a prostor Maďarska, Rakouska, Slovenska, Běloruska, Slovinska, doufejme ČR, potenciální NDR a Bavorska, samozřejmě poválečné Ukrajiny, Srbska, Řecka a s otazníkem Polska a Bulharska se vydá cestou nějaké užší spolupráce s Čínou, pak západní Evropa bude mít možnost se a) přidat, ovšem tentokrát už skutečně jako rovnocenný, v praxi spíše druhořadý partner b) pomalu se rozpadnout, rozložit a shnít v neopuštěném dojmu libodemo nadřazenosti c) zahájit další fázi periodického projektu
Drang nach Ostenochrany lidských práv a liberální demokracie ve střední Evropě, bude-li ovšem v té době ještě čím.TLG
☝️🇩🇪Navzdory včerejším pokusům místních úřadů zablokovat autory příspěvků o rozhovoru mezi vojáky Bundeswehru na sociální síti X se německým uživatelům podařilo distribuovat nejen přepis, ale i zvukový záznam rozhovoru.
V komentářích mnozí uvádějí, že po této zprávě se cítí jako oběti podvodu ze strany vlády, a dokonce uvažují o přestěhování do jiné země, neboť se obávají, že přímý střet mezi Německem a Ruskem bude nakonec nevyhnutelný.
Zároveň jsou všichni velmi zvědaví na oficiální stanovisko Berlína (bude oznámeno?), kancléř je na sociálních sítích aktivně štítkován a vyzýván, aby co nejdříve učinil prohlášení.
Několik komentářů ze sociálních sítí:
🗣Teď je jasné, proč je Olaf v těchto dnech takový pacifista. Samozřejmě ví, že Rusové odposlouchávali jednání o Taurusu, a proto hovořit teď o dodávkách by bylo už příliš.
🗣Pokud je to pravda, pak je to zrada vlastního národa.
🗣Kdo postavil kancelář v Berlíně – můžete přejít k výstavbě bunkru.
🗣Předpokládám, že naše odpověď bude „nevěděli jsme“ nebo „všechny postavy jsou vymyšlené“.
🗣Poslechl jsem si celý záznam. Zní to velmi přirozeně, není to montáž. Ani mě nepřekvapuje, že nechápou, že takovými věcmi zrazují svou vlastní zemi.
🗣Nemůžu se dočkat, až bude německý velvyslanec v Rusku předvolán k vysvětlení a položí před něj na stůl smlouvu 2 + 4.
🗣 Feministická zahraniční politika Annaleny Baerbockové zjevně přinesla své ovoce.
🗣Novinka, která urychlí mé přestěhování do Rakouska.
🗣Nevím, o jakou válku jde. Bundeswehr si vzhledem ke svému stavu může dovolit tak nájezd na nejbližší supermarket.
🗣Přitom Baerbocková údajně stále touží po mírovém urovnání. Jaká ohavnost.
🗣Proč 70 let křičíme, že se to nesmí opakovat, ale sami k tomu podněcujeme? Poučení z historie jsme si zřejmě nevzali.
Re: Homér
„… jsou všichni velmi zvědaví…“
Kdo je zvědavééj, bude brzy starééj – říkávala mi moje babi, když jsem (s velkou oblibou) strkal svůj raťafák tam, kam jsem neměl.
Šolcík si s nimi s úsměvem na tváři vytře zádel tam i zpět, o tom buďtež ubezpečen.
Podívejte se, jak ti ojrozmrdi hlasovali ojroparlamentu. Sedláci by v Bruslogradu jim neměli stavět uličku hanby, nýbrž uličku – mlátičku, při jejímž průchodu by každý z ojrozmrdů fasoval rány opaskem, jak se to dělalo na vojně na bojových útvarech s bonzáky.
Udesna je ta nevodbytnost a posedlost tim zatracenym mostem.
Je dlouhej asi 10km,
takze se jenom nekde muze udelat dira nekolik metru..
Celej samozrejme nejde, nikdy znicit.
A tak tim zatracenym mostem , si potrhly nejvyssi veleni vsude mysli ,
ze dobude Moskvu.Nebo co.
Nebo, ze se rus okamzite vzda a prestane bojovat..Nebo co.
Dyz uz si ten most musi nicit , tak nejdrive musi dobejt a vod mostu zahnat rusa pryc..
To jinak nejde.
Nejaka taktika a strategie je generalum neco neznamyho..
Rus zase dokazal , ze vi vsecko. Co potrebuje vedet.
Pozvat velvyslance a debaty s nim ,urcite vsecko vyresi.
Ani vykopnuti parasita taky nic nezmeni.
Zase se nic nemeni, evropani bojujou valky a hynou v milionech
a nici se totalne , za cizi zajmy.
Frantici bojovali za revoluci v americe a znicili se hospodarsky a politicky, az do revoluce.
Potom zase valcili a nahnali je s Napoleonem na rusa.
/Napoleonovi ,podvodnymu cisari ,se nic nestalo ,zadnej trest ,pak je vsecko jasny /.
/German mel armady vsude , v kazdym konfliktu i v Usa/.
Sotva to skoncilo uz zase bezeli ,tehdejsi eunato ,pomahat a zachranovat turka na Krymu.
Krym je prolezlej hmyzem , kterej roznasi epidemie..
Nasli se dalsi ochotnici a loupezna valka germana 1914,na frantiky byla uzitecna .
Zaplatili obrovske reparace ,aby germana naladili na dalsi.
Aby se german jako nastroj ,poradne sjednotil.
Frantik si pucil na urok u brita a platil a platil..German tak uzitecne vydelaval a
obohacoval brity …Nektery …Tak byla ta prvni , s jidlem roste chut.
Aby se evropa zadluzila pro zmenu usakovi a znicila , co nejvic , jako nikdy predtim.
Aby si zase znovu musela pucovat na vybudovani vseho a kdyz to vsecko zaplati ,
nazene se evropa do dalsi valky..Nato na dalsi valku si zase musi pucit.
Nejvetsi koncentrace prechytralych je ovsem vzdycky v Europe..To souvisi.
Hned potom jeceni vo ty Vers. Dohode vo reparacich , zakrylo ze german skoro zadny
nezaplatil a naopak dostal obrovsky miliardy , german je neunavnej na loupezny valky
a nacisti byli zalozeny na loupeznej antisemitismu..
Aby je to zavedlo zase na rusa. Kde se nejdriv poridila vlada bolsevika.. Atd.
Demokracie a svobodny media a nekonecny projevy a psani neuveritelne poucnych pomatenosti ,zmatenych akademiku /jinymi slovy , zase naklepavani rizku na dalsi uzmazeni/,
jsou jenom ,uzitecny zasterky na zatajeni skutecnosti ,
tedy planovani a realizace dalsich valek..A nic jinyho..
…“zaplatili obrovsky reparace ..po valce v 1870″.
Ten most je symbol. Tedy podle mne. Otázka je, pro kterou stranu je to větší symbol.
Katango:
Když tak o tom přemítám obávám se, že pro obě zhruba stejně.
Pro ten případ jest se obávati míčků dopadajících k nám z příčiny nezdařeného podání.
Pokud je mi známo, tak dědeček Annaleny Bärbockové byl vášnivý nácek, který bojoval v Sovětském svazu. Ona má nenávist vůči Rusku vštípenou z domova.
Nesmysl. Člověk nemůže za své předky.
Leda by už byl dospělý a podporoval svinstva, kterých se daný předek dopustil.
Členů NSDAP bylo takové množství, že možná až každý pátý Germán nebo každá pátá Germánka mají ve svém rodokmenu nějakého člena NSDAP.
Taky podle toho vypadá německá politika
Podle agentury DPA je audience německého velvyslance Lambsdorffa u ruského ministra zahraničí dlouhodobě plánovaná …
Evropu zachrání stará klasická invaze starých fotrů, čím starší tím lepší, kteří oplodní ty nejblbější a nejmladší ženský. Knihovna zkušeností sklouzne přes šourek do maternice a budete vidět jak se to rychle propojí.
Po loňské návštěvě Stralsundu potvrzuji. Nastraní, třebaže z jiné příčiny jsou i Bavoráci. A možná že by se opatrně přidalo i Bavorsko.
Z toho mračna nezaprší
Pane Dvořáku, možná máte pravdu, že smlouva 2+4 je brutálně porušována.
Možná máte pravdu, lidé z bývalé NDR mají pocit druhořadých občanů, ale bylo jiné řešení?
Po II.ww, měli Lužičtí Srbové ideální možnost požádat o připojení k jinému státu.
Udělali to?
Nyní, když byla podpora v nezaměstnanosti ve východních zemích (bývalé NDR). 26. 7. 2004 3750 EUR, https://www.mesec.cz/clanky/eu-podpora-v-nezamestnanosti-az-4500-euro/, budou, budou usilovat o nějakou změnu?
Můj vidlácký odhad říká, že Němci budou hledat férové spojence, kteří je nebudou hospodářsky poškozovat, například Nord Stream https://cs.wikipedia.org/wiki/Nord_Stream.
Lužických Srbů se jako součásti poraženého Německa nikdo na nic neptal.
Ale Stalin nabízel Benešovi Lužici k připojení k ČSR.
Podmínkou bylo, že z Lužice se Němci neodsunou tak, jako ze Sudet, ale zůstanou.
Beneš odmítl.
Odmítl, protože jinak by „spolknul hada“.
Německá PvN není stanovena nominálně, nýbrž procentuálně z posledního platu (plus hafo dalších podmínek):
https://www.betanet.de/arbeitslosengeld.html
https://www.finanz.de/arbeitslos/arbeitslosengeld/
Buď jste ten článek nečetl pořádně, nebo lžete.
Těch 3750 resp. 4500 eur je MAXIMÁLNÍ výše podpory a týká se lidí s měsíčním platem kolem 8000 eur.
Lužických Srbů se nikdo na nic neptal.
Po WWII je čs. vlády podporovaly docela štědře, což jim umožnilo přežít dalších 40 let. „Demokracie“ udělala podpoře rázný konec a Německo jim před asi osmi lety zavřelo poslední školu.
Občan napsal:
2 března, 2024 (22:43)
Přiznávám, článek jsem pořádně nečetl, pouze jsem se neobratně vyjádřil, že v Německu mají vyšší životní úroveň.
https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/key-facts-and-figures/life-eu_cs
A většinou lidé jdou za lepším.
Josef původní napsal:3 března, 2024 (8:31)
https://nasregion.cz/za-lepe-placenou-praci-jezdi-pendleri-do-zahranici-367299/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Občan:
LŽETE. Tákhle úderně. Poslyšte, to už nevíte, že čeština má spousty jiných výrazů pro podobné situace? Lžete je nejvystupňovanější. Lžete znamená, že něco zatajujete záměrně s úmyslem buď poškodit druhého, nebo co nejméně ublížit sobě – tohle je význam slova.
Vyslovíte-li tohle slovo, musíte mít jistotu – a tu fakt nemáte, při vší úctě.
Seznam těch škol :
https://www.schule.sachsen.de/sorbische-schulen-in-sachsen-3990.html
Jsou dvojjazyčné. Což je asi rozumné.
Promiňte, OT.
Jazyk jako by SA – manna , Tadeáš Kuběnka : „…Doufám, že všichni, co hlasovali proti, zdechnou. ..“
Za vším hledej peníze :
https://tadeaskubenka.cz/
Nic proti sexualním menšinám (pokud nejsou agresivní, potažmo nedělají ze své jinakosti cirkus) , ovšem nebýt tělesné lásky (až na nějaké ty výjimky) mezi mužem a ženou – tak by se ani mnozí z členů některých sexualních menšin nenarodili. Vůbec by neexistovali.
Což ale paradoxně platí i o celibátním kleru.
Celibatni kler je ale v celibate preto, aby mohol sluzit ostatnym (teoria, ale poniektori dodnes beru vazne) … nevenuju sa opacnemu pohlaviu, potazmo rodine, aby neboli rozptylovani, a mohli byt neustale k dispozicii potrebnym
Tepli riesia len samych seba
Z coho vyplyva, ze celibatny kler je spolocnosti prospesny (pokial dodrzuje vlastne dovody existencie), kym tepli su .. aby boli?
👍
Celibát je značně diskutabilní institut. Vlastně se u nás uplatňuje jen v katolické církvi. Ta si libuje v symbolech a příkladech, ovšem nejen mezi apoštoly, ale i mnoha dalšími Kristovými následovníky bylo těch ženáčů jako smetí. Kristus sám sice ty, kdo pro něj opustili ženy, rodiny a všechno, chválil, ale proti těm ženáčům neříkal jediného slova.
Druhou věcí je to dobrovolné zřeknutí se manželství a sexu, aby kněze nic nerozptylovalo od služby. Což je pro mnohé jistě ušlechtilá pohnutka (my, kandidáti pláče a skřípění, se na to nicméně díváme zdrženlivě. A to jen v naších řekněme lepších chvilkách 🙂 ).
Důsledkem celibátu je kromě jiného dnes nedostatek kněžích, kdesi jsem četl, že až 20% tuším absolventů teologických fakult kvůli tomu odmítá stát se knězem, takže personál nemilosrdně stárne. Kromě jiného i právě kvůli tomuto se tlak (zevnitř) na jeho zrušení zvyšuje.
Nebyla by to církev, aby to původní dobrovolně přijaté poslání tehdy nevyužívala. Než se stal celibát povinný, tlačila do něj kněží z naprosto vypočítavých důvodů. Aby je mohli kdykoli poslat kamkoli někam na vystrkov. S rodinou by to jen tak nešlo (ne já blasfemik 🙂 , ale řada církevních historiků to tak udává…)
No a pud sexuální patří k nejzákladnějším pudům. Není se proto co divit klukům kolem řekněme pětadvaceti, že se jim do toho nechce. Poslání je jedna věc, neovládnutý pud ovšem stojí za většinou církevních skandálů. Kdy „jinde se to děje taky“ není argument, protože nikde jinde nikomu není zakázán legální sex. Celibát je toho de facto katalyzátorem.
Navíc, odepírání sexu zdravému člověku přináší nemálo jedincům frustrace a v případě kněžích kognitivní disonanci (to zase tvrdí psychologové a sexuologové, které coby profesní skupinu jen těžko lze vinit z nesympatií k cirkvi…)
Já vím, jakmile se někde objeví náboženská nebo církevní téma, hned musím něco. Ale to proto , že nic není černé nebo bílé, toto téma obzvlášť. Stejně, jako se u něčeho mluví o potřebě to oddémonizovat, zde je naopak velmi vhodno to „odsvacovat“. 🙂
Skutečně mi nejde o to, abych „špinil krásné“, pořád dokola se jen snažím připomínat, že mezi světem, který bychom chtěli ve všemožných ohledech mít ten krásný (včetně všech možných lidí v něm žijících) a světem, ve kterém skutečně žijeme, je „pohříchu“ mnohdy až brutální rozdíl…
Ono ne že by vám kladeno nebylo, ale v otázkách, které vám jsou nějakým způsobem jasné jak facka, taky nesetrváte delší dobu, než je jeden pochopí. Je to teda přirozené. Některé věci se vysvětlit nedají. Já bych jenom prostě rád ztratil slovo někdy za lidi (za sebe ne), jenom nevím, zda se modlit za realitu nabo za ideologii. Skutečně žijeme kde? Teda, co chceme, jsem se chtěl zeptat. Teda, co by bylo asi tak vhodné. Připomínán, že apelujete na přijetí reality a zároveň byste rád odnábožštil lidi, protože pokud v nich existuje trochu jakéhos dobra, je dobré jenom k tomu, aby si s ním vycpali slamník. Takže jakým naučením z nich to dobro vydolovat, když i ateisté, jakkoliv se jak šašci dokážou svému bližnímu omluvit, svět se točí přesto dál.. A mnoho dalšího…. už musím běžet
Bude-li mi naznačeno, setrvámž až do pochopeníž, popřípadě do v pytli odneseníž ku skřípáníž 🙂
S tím modlením jako nevim. Modlitby oslavné jsou ok, ale prosebné?
A ještě jedna hodně důležitá věc, asi by bylo velkým nedorozuměním, kdybych byl pojat jako škarohlíd, kterému není nic dobré. Já bych bejval taky raději žil v lepším světě. Tím, že připomínám jeho nedostupnost, zde zase drobné mušky na tom celibátečku, to je všechno lidma. Oni (nevyděluju se, takže „my“) lidé prostě takoví jsou/jsme.
Jsem si vědom, že lepší svět si zaslouží jinou „propagandu“, než mu poskytuju. Měl bych jej místo znepřístupňování víc chválit, připomínat, nabádat k němu. I u náboženství, dokonce i těch církví, bych si měl častěji vzpomenout taky na jejich lepší stránky, protože obojí samozřejmě zdaleka ne, že by snad takové neměly.
Ale soustředím se na vyčítání nám, lidem, že jsme to právě my, kdo sice o něm tolik sníme, ale zároveň napínáme veškeré své síly, abychom jej nikdy neměli.
Apeluju svým malým dílem na takové „přijetí“ reality, aby si ji lidé „uvědomili“. Rozhodně ne proto, aby ji v tom negativním provedení o to víc vzali za své. Vždyť je to venkoncem to stejné, jako když radíme dětem, aby poznaly své chyby a učily se z nich (sice přehnaný příměr co do osob a obsazení – já coby učitel, versus lidé coby děti 🙂 , ale jiný hledat nebudu).
Jedna z věcí, která zní jako snad největší klišé, zároveň je to však největší pravda – dokud si nepřiznáme a nepojmenujeme své špatnosti, nemáme jak to začít zlepšovat.
Další nedorozumění je to odnábožštění. Já tam použil „odsvacovat“, což ovšem znamená… co jiného, než to mé „uvědomění si reality“. Reality lidské. Pokud pak budou lidé co nejvíc věřit v dobro, pokud jich bude co nejvíc a pokud je to bude hnát k co největšímu uskutečňování toho dobra v jejich činech… To by bylo tak bezva…
Chválíme něco? Vyzdvihujeme ušlechtilost toho něčeho (ne pouze celibátu či víry, ale jakékoli lidské činnosti)? Tak si u toho taky řekněme všechny peripetie, které to doprovázely a doprovází. Proto, abychom nebyli pokrytci, protože čím méně pokrytectví, tím lepší východisko ke snižování peripetií budoucích, tím lepší východisko k tomu, abychom mohli chválit a vyzdvihovat ušlechtilost bez kazů.
Jestlipak, až přiběhnete zpátky, uhodnete, proč se ale stejně u tohoto svého psaní cítím jako děsnej naiva? A jestlipak uhodnete, které bytosti jsou příčinouž mého cítění se…?
Někde v koutě mám asi 5 dílů, těchto přednášek :
https://www.youtube.com/watch?v=Eid6fiAj8WY
Tady jsem to našel, heuréka, nemusím nic oprašovat :
https://www.youtube.com/@brainsci
Já hlavně nerozumím jedné věci. Vy odmítáte víru, církev ještě více, ale dlouhosáhle rozebíráte celibát. To mi přijde, jako bych se já zaobíral třeba vnitřním řádem ODS.
Mám doma “ Celibát“ od bratra Františka Sokola Tůmy a pak ještě “ Historie celibátu“ od Elizabeth Abbott. Obojí je čtivé, v případě FST bych ale vypustil 1. díl, stačí pár stránek, vše se tam točí kolem arcibiskupa a pražských realií co se týče kleru.
Román V záři milionů od FST byl údajně zdramatizován do podoby divadelní hry, hrálo se ale toto divadlo za okupace, v hlavní roli bratr Holub.
Zlé jazyky viní FST z antisemitismu.
Asi jsou na tom jako ti, kteří tvrdí, že Bible je plná zkažeností, zla, násilí…..avšak Bibli nikdy nečetli.
Krom toho – existuje stále památeční deska upomínající na fakt, že v daném domě FST přebýval…a existuje náměstí FST.
No ale Ostrava vůbec nějak zaostává – existuje zde stále Koněvova ulice, nebo Ruská ulice. A před několika týdny se v Gongu odehrálo Čajkovského Labutí jezero, v nastudování KYJEVSKÉHO baletu.
Jak píšu – Ostrava je značně desolátní a málo antirusská.
Jen pro upřesnění, moje reakce byla na piccolominiho, u něj názory na církev a víru znám, proto mi to nesedí.
Jinak Váš příspěvek jsem si se zájmem přečetl.
Notak, když vám to nesedí, aspoň že vám to leží. Nechci vám do toho vstupovat, Tymákovane, ale jednak je příspěvek o realitě a jednak je to jako kdybyste se vyjadřoval k demokratickým liberálům.
Kdyby jen celibát. Taky modlitby, limbus, osobní motivace Jahveho stát se zároveň Jahvem i křesťanským Bohem…, já Vám mám témat, kterými se zabývám…
Nemůžu předpokládat, že ode mě čtěte každý písmenko, nicméně o tom, že se „badatelsky“ už dost let zabývám různými, především abrahámovskými náboženstvími, jsem tu uvedl už vícekrát.
No a „odmítáte víru, církev ještě více…“, to jste prosím vzal kde? Snad rovnou v mém komentáři, na který odpovídáte? Pokud ano, možná mé psaní připomíná starou hebrejštinu, která neznala interpunkci (neoddělovala ani slova mezerami), taky diakritiku a některé znaky znamenaly jiné písmeno, byly-li uprostřed slova a jiné na konci slova… 🙂
Pardon pardon, vy zde? Je tady nějak rušno, přečtu si to ještě, až bude klid. Jestli tam najdu odpocěď (v té odpovědi).
Ale naivní nejste, to vím, vy nekatolíku, to já taky nejsem.
Jsem i nejsem. Podle toho, co zrovna dělám. Ale když tu nekatolicky jsem, jsem tu jak sviňa!
Až bude ten klid, naznačujte, abych mohl setrvámžit…
Promiňte ten odpolední nemístný nevtip, ale mě ten tymakovský celibát zaskočil trochu. Kvůli tomu, že odbíháte od tématu, k jinému, kterému nerozumíte, by mohlo být vyškemráno, abyste byl třeba mazán a mohlo by být za to přepokorně děkováno. Ale chtěl jsem něco jiného. Bejval byste taky raději žil v lepším světě, píšete. Potom, že si zaslouží jinou propagandu.. A na tu věc o přijetí a uvědomění si reality jsem už někde vám opáčil, že ji po té máme tedy odmítnout a uskutečnit něco ideálnějšího.
Mně je na tom nepochopitelné to vaše odmítání ideologie jako něčeho zlého, co napáchalo na společnosti nebo přímo na lidech vždycky největší škody. Realita vám naproti tomu přijde jako mírumilovná hnusná věc, která se děje, totiž, co víc, ona realita je, ale neděje se zatím, spíš jenom tak někde pod povrchem liberální ideologie jako podřimuje, všichni opozičníci a alternativci vědí jak se žije /jak vypadá/.. a dál už se mi ani nechce psát. Vždycky vyměknu, mám asi něco zbytečného.., mám ten nihilismus, ale já mám ten s tím absolutnem a ten existenciální a vy? no jo, že se ptám. Všechno bylo už napsáno a hlavně se už všechno stalo..
Pokud byste chtěl tedy lépe propagovat lepší svět, propagoval byste ideologii. Co je na ní špatného? Kdybyste k ní přesvědčil lidi, získali by hnací impuls. Lidé se chtějí blížit k něčemu lepšímu a hezčímu, mají to v sobě. Jako když nová věc z nich dělá lepšího člověka. Když ta nová věc je vidět i pro ostatní, je to dobrý skutek toho člověka. Krása je dobro. Ale to teď odbíhám k ateismu. Věřící to mají podobně.
Dobro není vidět tak jako krása.
A při vyjmenovávání, jak píšete, těch peripetií a zel, došli bychom někdy ke konci? Krásné věci nevyjmenováváme, abychom je nezakřikli.
A to poslední, co tam máte… zase ty lidi…a tu zbytečnost hrachu. Je člověk měrou všech věcí. Ale který?
Jestli mohu jen mírně doplnit i já. Ideologie je od idea. Myšlenka, nápad, vise. Lze uskutečnit neco koncepčního a navíc dobrého bez nich ?
A že vy jste ten trol, jak rád říkáte o lidech, protože k vám je mířena otázka pouze po realitě na doplnění. Děkovat nemusíte.
Ideologie uvědomění si reality. A nyní ty mlčící stamiliony žijí ideologii neuvědomování si reality. Jsou realita pravidla? Principy života nebo pravidla. Jako příklad jste mi dával ten stock. syndrom. Je to princip. Takže když by si lidi uvědomili, jak je s nimi zacházeno, ale jakou hodnotu ve skutečnosti mají sami o sobě, vyloupli by se tím jako ze skořápky a projevilo by se.. co? Co byste chtěl? To dobré v nich. A pohlédl byste na ně a řekl si, dobré je to. Notak jakými cestami, jak se dělá ideologie uvědomění si reality. Mohli bychom opustit slovo ideologie a mluvit o nepěkné realitě a o dobré realitě, jíž chceme dosáhnout. Není mi ta realita vůbec jasná. Lidi používají poměrně často něco jako:.. uniká vám realita nebo přehlížíte realitu. Je to něco jako být nohama na zemi. Ale v současné době chce alternativa po lidech, aby si představili realitu prázdných regálů v obchodě, realitu nezaměstnanosti, realitu hřibu nad evropou, realitu zamoření baterkama. Opravdu, do té budoucí reality je po nich ideologicky požadováno do ní spadnout v představě.
Možná bychom se mohli v tom ale obrátit na logiku…jako že je jasné, že to tak bude, neboť udàlostě se tak jeví… Že by víc než zlo v lidech nebo nedostatek dobra nějak souviselo z nelogičností? Je svět logický? Totiž realita? Nebo věda? Víra? Člověk
Tím se dubujeme. Pánejo, to je slovo! Tím, jak říkáte, že lidé chtějí jít za lepším a že máme jít za lepším. Jen to beru přes to uvědomění, protože jinudy se tam jít nedá. To se koneckonců může vzít za tu ideologii. Ideologie uvědomění si reality. Nosné teze, důvody a cíle už opisovat nebudu. A upřímně řečeno, do jiné bych se nepustil, ona i tato je beznadějná, protože není ani trochu lákavá, takže tudy půjde málokdo.
Koneckonců, podívejte se zrovna na Vidláka, ten by se udřel, aby lidi dostal do reality a aby to posunul aspoň o milimetr. Aniž bych se srovnával, loni jsem taky „burcoval“ (zdaleka nejen tu). Kdy výsledkem veškerého snažení těch, kdo jsou jako Vidlák a trochu málo já, byla aktivizace kolika lidí? Dvou procent populace? Tří?
Lidé se chtějí nechat pro něco nadchnout, za něčím jít. Ale nenechají se a nejdou. Jistě jste si sám vědom, že ani křesťanství nezvítězilo silou myšlenky a příkladem. Když půjdeme na začátek, Řím je pak stanovil jako „úřední“ z čistě racionálních důvodů. A jakmile se z církve stala politická instituce, získalo to všechny nemoci, spíš to chytilo rakovinu s neustále se opakujícími metastázami.
Jak to dopadlo s komunismem, s demokracií…, člověk na co „ideově lepšího“ sáhne…
Chceš se něčím nadchnout, člověče? Za něčím jít? Tak na, tady to máš přímo na talíři. Počkat! Proč to pokaždý prakticky od samého začátku pokazíš? Proč se buď sám chováš jak hovado, nebo proti tomu hovadstvu nehneš prstem? Proč si místo toho jen vyprávíte příběhy o pár jedincích, kteří to nejen mysleli a chtěli, ale taky dělali do konce a velmi často je za to (kdo by to byl řekl, když říkáte, že lidi jsou vlastně hodní…) čekal značně krutý osud?
Máte tam ty liberály. Lepší současný příklad není. Greendeal je zhoubný, prosazovat se ale bude přes mrtvoly. Válka je zhoubná, prosazovat se ale bude extrémně doslovně přes ty mrtvoly…
Z celkového počtu zlomek lidí proti tomu něco dělá, jiný zlomek jim v tom brání a prosazuje to. A co dělají ty stamiliony a stamiliony dalších, kteří jsou „vlastně hodní“? Mouchy (nebo jacíkoli jiní tvorové, mně je to jedno), snězte si mě. Chci se přece pro něco nadchnout a jít za tím. Pořád a pořád jít, ti vytrvalejší z nás určitě až do zítřka, já na to pro jistotu seru rovnou…
Škarohlíd… Nebo jen ten, kdo by sice chtěl, ale ví, že to přání je naivní?
Bez kecání, doteď mi to slovo vrtalo hlavou. Že ten tvar prostě vypadá divně. Dublujeme se.
Obávám se, že ani jedno není slovo.
Slovník cizích slov abz.cz.
Dublovat – zdvojovat
Ano, česky je zdvojovat.
Kam jsem to přilepil ten vzkaz? Doufám, že ho logicky najdete, jinak fakt nevím, jak to na tom světě teda funguje.
Nevím, který přesně máte na mysli. Možná ten co jsem nepochopil. Možná mojí vinou, možná je to ten co se uložil jinam.
https://web.litterate.cz/smlouva-24/comment-page-1/#comment-256649
Jestli je zrnko pravdy na tom, jak fungovala parta kolem Krista (nebo spíš kolem Jana Křtitele?), tak je ženy neopouštěly, ale naopak živily.
Taky církevní celibát je „západní“ vynález. Byl praktikován především z majetkových důvodů, protože katolická církev je největší světová firma a nechtěla přicházet o majetek. Univerzálně byl v katolické církvi zaveden až druhým lateránským koncilem (1139).
Greckokatolicky knaz, sluziaci podla vychodneho obradu, rodinu mat moze, potazmo je to preferovany stav, pokial sa stihne ozenit pred vysvatenim … jak sa raz zaslubi Bohu, uz si zenu hladat nema … ak ju stihne najst predtym, aspon dokaze radit oveckam s rodinnymi zalezitostami, pretoze kto nema manzelstvo/deti, nema predstavu ako to funguje – tiez viem porovnat comu som verila nez som otehotnela, ked som cakala prve, a teraz, s troma smradmi na krku …
Ale pointa celibatu by mala byt naozaj v tom, ze ked si zavolam knaza/mnisku, tak dvihne zadok a dorazi aj po polnoci, a nebude riesit ako to vysvetlit polovicke ci obstarat deti.
Ano, celibát je kvůli zadku. Nejen politici mohou mít zadek místo hlavy.
Bohužel opět cenzura. Zkusím ji obejít.
I kněz nebo biskup jsou z druhu Homo sapiens sapiens.
Před tím se nedá jen tak utéct, proto také Pavel vulgo Saul („ad fontes! „)napsal Timoteovi , že „Nuže, biskup má být bezúhonný, jen jednou ženatý, střídmý, rozvážný, řádný, pohostinný, schopný učit, ne pijan, ne rváč, nýbrž vlídný, smířlivý, nezištný.
Má dobře vést svou rodinu a mít děti poslušné a počestné“
„Jáhni ať jsou jen jednou ženatí, ať dobře vedou své děti a celou rodinu.“
„Přál bych si ovšem, aby všichni lidé byli, jako jsem já. Ale každý má od Boha svůj vlastní dar: jeden pro to, druhý pro ono.Těm, kdo nežijí v manželství, a hlavně vdovám, říkám toto. Udělají dobře, zůstanou-li tak jako já. Nemohou-li však žít zdrženlivě, ať vstoupí do manželství. Neboť je lépe, aby žili v manželství, než aby je žár přemohl.“
„Každý muž ať má svou ženu a každá žena ať má svého muže. Muž ať plní ženě, čím je povinen, a stejně tak i žena muži. Žena nemá právo nakládat volně se svým tělem – ale její muž. Podobně však ani muž nemá právo nakládat volně se svým tělem – ale jeho žena. Nezkracujte v té věci jeden druhého – leda po vzájemné dohodě na čas, abyste se mohli věnovat modlitbě, ale pak zase buďte spolu.“
“ Pokud jde o to, co jste psali: Je pro muže lépe, když žije bez ženy.A by se však zabránilo nebezpečí z nezdrženlivosti, každý muž ať má svou ženu a každá žena ať má svého muže“
„„Nemohou-li však žít zdrženlivě, ať vstoupí do manželství. Neboť je lépe, aby
žili v manželství, než aby je žár přemohl“
„Svobodným a vdovám pravím, že je pro ně lépe, když zůstanou tak jako já.
Je-li jim zatěžko žít zdrženlivě, ať vstoupí v manželství, neboť je lepší žít v manželství než se trápit.“
„A má-li žena muže nevěřícího a on je ochoten s ní zůstat, ať ho neopouští.
Nevěřící muž je totiž posvěcen manželstvím s věřící ženou a nevěřící žena manželstvím s věřícím mužem“
„Takže kdo se ožení se svou snoubenkou, jedná dobře, ale kdo se neožení, udělá lépe. Žena je vázána zákonem, pokud žije její muž. Jestliže muž umře, je svobodná a může se vdát, za koho chce, ale jen v Kristu. Po mém soudu bude však pro ni lépe, zůstane-li tak; myslím, že i já mám Ducha Božího.“
„Nemáme právo brát s sebou věřící ženu, tak jako ostatní apoštolové i bratří Páně i Petr?“
„V Kristu ovšem není žena bez muže ani muž bez ženy, vždyť jako je žena z muže, tak i muž skrze ženu – všecko pak je z Boha.“
„Ve skutečnosti však je mnoho údů, ale jedno tělo. Oko nemůže říci ruce: „Nepotřebuji tě!“ Ani hlava nemůže říci nohám: „Nepotřebuji vás!“
A právě ty údy těla, které se zdají méně významné, jsou nezbytné, a které pokládáme za méně čestné, těm prokazujeme zvláštní čest, a neslušné slušněji zahalujeme, jak to naše slušné údy nepotřebují. Bůh zařídil tělo tak, že přehlíženým údům dal hojnější čest, aby v těle nedošlo k roztržce, ale aby údy shodně pečovaly jeden o druhý. Trpí-li jeden úd, trpí spolu s ním všechny. A dochází-li slávy jeden úd, všechny se radují spolu s ním.“
Takže píše jako člověk, který zná člověka. Přiliš nenakazuje, spíše jen doporučuje. A třeba vzít v potaz i to, že tehdy věřili v brzký návrat Krista (parusie).
Ovšem i : „Učit ženě nedovoluji. Žena nemá mít moc nad mužem, nýbrž má se nechat vést. Vždyť první byl stvořen Adam a pak Eva. A nebyl to také Adam, kdo byl oklamán, ale žena byla oklamána a dopustila se přestoupení.“
„Posuďte to sami: Sluší se, aby se žena k Bohu modlila s nezahalenou hlavou?
Cožpak vás sama příroda neučí, že pro muže jsou dlouhé vlasy hanbou,
kdežto pro ženu ctí? Vlasy jsou jí totiž dány jako závoj.“
Zde jen malá technická – jak je takřka ve všech případech vypodobňován náš Pán Ježíš Kristus ? S krátkými vlasy imperialních císařů či senátorů , a jejich poskoků a vojáků ?
Nikolivěk, je dlouhovlasý, ostatně stejně jako Jan Křtitel. A vousatý, to nařizuje Judaejcům : „Neponičíš si koneček svého vousu.“
bosorecka 👍
Re: Anonym01
Vzkaz pro soudruha Tadeáše.
I ty zdechneš, Tadeášku. A bude to dřív, než bys čekal.
Tak už to je v tomto slzavém údolí zařízeno, musíme tam všichni. A dřív, než bychom čekali…
Jak jednoduché a elegantní řešení…. navíc mnohé činy začínají dávat smysl. Ač se press snažili jak chtěli čítám že většina dederonů by to brala všemi deseti a to včřetně mladých, protože tenkrát něco znamenali a včil jsou jen přívažek. S nároky, které jim neseráci nechtějí dávat. Dobrá zpráva, uloženo. Díky
Cukani kanclere Scholze ohledne dodavky nemeckych raket na UKR dava, po precteni toho clanku, novy smysl.
Mám-li psa, proč bych měl štěkat sám ?
(anglické přísloví)
Zapomínáte na daleko důležitější událost, která časuje události geopolitiky – prezidentské volby USA.
Nic se nezmění. Nejinteligentnější president všech dob opět zvítězí a bude dál demokraticky řídit svět, zejména v ČEZku. Za každé správné rozhodnutí dostane kornout zmrzliny a u našinců to spraví sklenice Nutelly.
Mozna proto ted ta afera s provalenym rozhovorem nemeckych dustojniku.
Muze byt, ze Rusove vymeni Nemecko za pulku Ukrajiny. Ted by neznamy pachatel, jehoz identitu neni duvod zjistovat, mohl vyhodit jeste tu posledni rouru NS.
Prožidovský a proruský nacista si myslí, že Rusové mají za dva roky SVO pochytáno a uvězněno dost vojáků a specialistů NATO, aby své tvrzení o jeho přímém zapojení, podpořili.
Jedna jediná televizní výpověď, nějakého vyššího důstojníka, specialisty ze země NATO, chyceného na UA, by byla schopna vyvolat takový virvál, že podobný nikdo nepamatuje.
Možná i něco většího, ale to nacisti rozhodně nechtějí.
Tehle uvaze moc nerozumim, i pan Dvorak v clanku neco podobneho zminuje:
„…vypovězení smlouvy 2+4 poukáže na fakt, že „staré anglosaské“ elity jsou opět za lháře…“
O jaky virval by slo?
Kdo, proc a kde by ho vyvedl?
Ruska vojska jsou v Syrii na pozvani prezidenta Assada a zadny virval se nekona. Proc by mel nejaky vzniknout po pozvani francouzskych etc. vojsk Zelenskym? Anebo cele koalice?
Ze strany Ruska se na Ukrajine zadna valka nekona, jde o vnitrni specialni operaci; co zde znemoznuje nasazeni zahranicnich vojsk natolik, aby nemohlo byt provedeno?
Samozrejme odpor Rusu, ale k tomu nepotrebuji medialni podporu, to je ciste vec dohody mezi spickami vedeni.
Syrie nebojuje s jadernou velmocí. Rusko tam nebojuje s žádnou ze zemí NATO. Francie je členem NATO.
Jen asi tolik, k té humpolácké pseudoanalogii.
USA jsou clenem NATO a maji stale pod kontrolou tretinu Syrie, nad kterou Rusove pomahaji Assadovi prevzit kontrolu.
Analogie je odpovidajici.
Když myslíš….
Já se ale nehodlám v těch tvých nesmyslech dál babrat.
Zatím nazdar !
Snazivy Nato je taky v Syrii , norove a dalsi ,napr.
Kde přesně prožidovský a proruský nacista, píše něco o válce, nebo o válčení?
Prozidovsky a prorusky nacista si mysli, ze stridor je az takovy curak, ze ani necte, co jiny pise.
Hlavne poucit ostatni a vymezit se, ze ano?
To mate jedno, kdo jsem.
Vy mluvite i virvalu, ja se pouze zeptal kdo, kde a proc ho udela.
Ale vy odpovedet nedokazete, protoze to sam nevite, mate jen takovou zmatenou predstavu bez opodstatneni.
Prožidovský a proruský nacista říká jmenovitě identitě stridor:
Vidíte, jak to máte v té vaší palici divně zadrátováno? Už dopředu nastaveno?
Vy už dopředu, automaticky, vidíte pod Rusy mediálně představeném, chyceném specialistovi NATO, nějaké válčení.
A dokonce ho vidíte i pod hodně obecným pojmem „virvál“. Víte, co to je virvál?
Víte, že se dá udělat klidně i na pavlači, ústy domovnice a nájemníků?
Když doprdele nerozumíte tomu, co jiný píše celkem srozumitelně, nerozumíte termínům „SVO“ případně „virvál“, tak na to neodpovídejte a nekomentujte to.
Podle nás nacistů, je to nejkratší cesta k tomu, jak ze sebe spolehlivě udělat blba.
Ale vlastně – to vy jste, na tomto webu, už stihl. No tak aspoň pro příště.
Dokazovat lharum ,ze lzou a obtezovat se takhle je uz davno je zbytecny..
Nebo , ze slibuji podepisuji ,naky uslapnuty merkelovy a jiny podurednici
smlouvy s umyslem je nedodrzet a zrusit , v momentu , kdyz si mysli ze z toho budou vyhody.
To sou zlomyslny loutkovy taskarice ,demokrautu ,vyhradne pro chatru.
Akademik a dalsi , to pak nalezite a nekonecne rozpatlavaji dokola..
Sotva sem dopsal vo tom , ze se zacnou hadat a hned poslechli..
Britove sou nazhaveny a nejzurivejsi na chudaka scholzku do bela.
Ze german bud kleci u nohou a nebo de kazdymu po krku,jinej ze neni ,kricej.
Ze vyzradili ,ze britove chteji z ruskyho uzemi kolem Krasnodaru neco vybouchnout.
Kdyz daji detem generalsky uniformy a postavi je do cela armad , nemuze
to dopadnout hur.
Svitorili si jako germansky hrdlicky mezi sebou , vo raketach a utoku zase na Rusko.
Uz to vypada ze sou hodne nervosni ,nesvi z toho ,ze Berlin uz nebyl delsi dobu rozmlacenej, nebo tak..Se v tom neni mozny vyznat..
Na ten most. Medved tak vi vsecko napred , tak samozrejme a nejdriv ten most..
Meedved vsecko poslouchal a ted dela mee a bugr.
A zacal besnit aspon na ukra..
Estonci a ty jiny podobny sou zhavy zautocit na medveda, uz se vi proc.
Makropoleon ted vojevudce , kterej vsechny vede na rusa , dostal vod nich ,
velmi dlouhej seznam s tim,
co nutne potrebujou, co bylo na prvnim miste a v miliardach , nemusim psat.
Co ma neprodlene poslat ,
jinak kvuli nemu na rusa nepudou. A Nato kvuli nemu samozrejme
prohraje , bez nich.
Bejvaly generalove muzou rikat vic , ten nedavnej rekl ted, ze usak chce ,
nejvic ze vseho , nekonecny valky.
Nas general zase nekonecne smajda nekde v lichvostajnu, lucemburgu…
Treba chteji vodnej , aby sme je chranili ,pred rusem , nejlepsi nakejma euromiliardama zadarmo. To urcite. Pucil bych jim zadarmo naky dluhy i urokama ,akorat..
/A generala s Cernobabou navrch ,jako premii/.
A co na to staré anglosaské elity asi tak řeknou nebo udělají? Mohou si říct, když ne my, tak nikdo jiný a bum.
Správná otázka … ale spíše bych řekl, že taky chtějí přežít.
Tím bych si nebyl tak úplně jistý.
Část z nich jsou duháčci, část starci a stařeny, část je bezdětná z jiných důvodů. Těch, kteří mají děti a vnoučata je spíš menšina; a je s otazníkem, zda jim na nich záleží.
Nezapomínejme, že máme co do činění s pomatenci, kteří k tomu všemu přistupují, jako by to byla počítačová hra, nebo jako by se to jich netýkalo.
Myslím, že ty skupiny, které pojmenováváte, se nepřekrývají s těmi skupinami, které opravdu rozhodují, tahají za nitky a vše finančně ovládají. Ty naopak vykazují vysokou míru dynastické provázanosti. A podle mě spoléhají na to, že to přežijí na nějakých odlehlých ostrovech nebo v hlubinách země. Nicméně jistí si zřejmě tak úplně nejsou a Rusové mají podle mě lokace těch možných úkrytů podrobně zmapovány.
A jak by tam ti celoplošnou jadernou válkou zasažení Rusové dorazili ?
Na vorech * ? A pak s vlčím spřežením ? Co kdyby pochcípali i všici vlci ?
* Neplést s ruským slovem “ vor“.
Prostě evoluce, ta nezná nějaké slitování. Zde spíše evoluce “ kulturní“, ovšem s přesahem do té přírodní (přežijí ti zdatnější, což dnes , opět paradoxně , znamená že ti, co nejhlouběji někam zalezou a budou jen čekat, žádného soupeření se nezúčastní, ti přežijí).
Zajímavé by bylo, jaký mýtus, jaké náboženství by takto přeživši si vytvořili.
No ale to nás – obyčejné lidi, nemusí vůbec zajímat. K čemu by nám to bylo ?!? Z hlediska evoluce….:-D
Tenco, naučte se číst.
Rusové nikam kraulovat nebudou. Z pohodlí Sibiře buď pošlou pozdravy do destinací, nebo si počkají, až ti zmetci vylezou.
A oni budou muset vylézt, protože pokud nastane jaderná zima, budou jim soláry k ničemu, tepelná čerpadla nejspíš také a jaderku si asi v podzemí nepostaví. Nemluvě o zdrojích vody.
Pán i s tebou, bratře. Byť jsi trochu pomýlený a , jako je u tebe již tradiční, i hysterický.
My si tady v poklidu vykládáme morbidně humorné možné budoucí příběhy. Nic víc.
P.S. V Hirošimě se žilo už několik měsíců po výbuchu. Netvrdím že běžně, ale lidé se tam vraceli či přicházeli.
Voni to mají majitelé cca 35 Zeměkoulí z ryzího zlata (ovšem v digitální podobě) moc dobře spočítané.
Ti hypoteticky přišedši k nim Rusové by nejspíše jen žebrali.
Jenomže vývoj těch zbraní hóódně moc pokročil, takže sH+N se nedá srovnávat
Re:Onanym01
Vy jste blbej vod narození, anebo vám to provedli ve škole?
Vlada je posila a vybira si ,jak jinak, ty haskonovojouro ,
podobny.
Školníku, máte to nějaký rozeštelovaný. Koukejte to zvonění spravit, nebo si na to někoho zavolejte.
Budu doufat, že tomu tak je. Ale nějak mě opustil optimismus.
Optimista je jen špatně informovaný pesimista. Nepropadejte pesimismu, staňte se realistou!
Ked ma vychodnar 12 korun a tri deti, da kazdemu 4 koruny, aby sa co najlepsie mali … ked ma zapadniar 12 korun a tri deti, da 12 najstarsiemu, aby sa majetok nedelil … a rovnako rozmyslaju aj ich predstavitelia o deleni sveta …
Idealizace. Toho “ východního“.
A minimálně bych doplnil o to, že “ vyděděný“ měl po jistou dobu právo na majetkové vypořádání. “ Vyděděné“ – tam to bylo už horší, takže se hledal výhodný ženich.
Odúmrtě kritizovali už v předhusitské době. Tuším že Zbyněk Abeceda je na svém obročí nepraktikoval.
Nu a co je na středoevropském státu západního a co východního ? Jen připomenu – z Číny je papír (ale i střelný prach), nebo chomout (znamenal takovou revoluci v zemědělství, že došlo k tvorbě nadhodnot takové velikosti, že umožnily třeba stavbu honosných katedrál –
srovnej s Kristovým “ chrámem v srdci“). Dále prý i kompas, ocel, porcelán…ale údajně i whisky. Nebo papírová měna (viz Marco Polo).
Křesťanství – také původem východ.
Výdobytky Západu netřeba představovat, mj. i dynamit nebo atomová bomba. Ale i mnoho a mnoho skutečně užitečných věcí. Stovky takových věcí a nápadů.
První imperialismus také se odehrál na východě, tuším že Gabor Steingart (Globální válka o blahobyt) tvrdí, že to byly asyrské výpady a zábory. Že asyrská říše byla prý dokonce prvním globalismem.
Ano, asi idealizacia … ale tam, odkial som, kazdy vlastni nejaku 3/26 pozemku … co by tej idealizacii nahravalo … ano, dnes to uz asi ludia tak uplne nedodrzuju, ale tipovala by som, ze stale citia, ze by to tak malo byt … aj ked sa im osobne tak uplne nezadari …
Jo, a ta hranica, medzi vychodnym a zapadnym delenim majetku medzi detmi ide niekde okolo cesko-slovenskej hranice … nie uplne, to by som kecala, a vlastne ani neviem do ktorej krajiny viac zasahuje (a uz sa nepamatam ani ako sa vola – ma to svoje vlastne meno)
I kněz nebo biskup jsou z druhu Homo sapiens sapiens.
Před tím se nedá jen tak utéct, proto také Pavel vulgo Saul napsal Timoteovi , že „Nuže, biskup má být bezúhonný, jen jednou ženatý, střídmý, rozvážný, řádný, pohostinný, schopný učit, 3ne pijan, ne rváč, nýbrž vlídný, smířlivý, nezištný.
Má dobře vést svou rodinu a mít děti poslušné a počestné“
„Jáhni ať jsou jen jednou ženatí, ať dobře vedou své děti a celou rodinu.“
„Přál bych si ovšem, aby všichni lidé byli, jako jsem já. Ale každý má od Boha svůj vlastní dar: jeden pro to, druhý pro ono.Těm, kdo nežijí v manželství, a hlavně vdovám, říkám toto. Udělají dobře, zůstanou-li tak jako já. Nemohou-li však žít zdrženlivě, ať vstoupí do manželství. Neboť je lépe, aby žili v manželství, než aby je žár přemohl.“
„Každý muž ať má svou ženu a každá žena ať má svého muže. Muž ať plní ženě, čím je povinen, a stejně tak i žena muži. Žena nemá právo nakládat volně se svým tělem – ale její muž. Podobně však ani muž nemá právo nakládat volně se svým tělem – ale jeho žena. Nezkracujte v té věci jeden druhého – leda po vzájemné dohodě na čas, abyste se mohli věnovat modlitbě, ale pak zase buďte spolu.“
“ Pokud jde o to, co jste psali: Je pro muže lépe, když žije bez ženy.A by se však zabránilo nebezpečí z nezdrženlivosti, každý muž ať má svou ženu a každá žena ať má svého muže“
„„Nemohou-li však žít zdrženlivě, ať vstoupí do manželství. Neboť je lépe, aby
žili v manželství, než aby je žár přemohl“
„Svobodným a vdovám pravím, že je pro ně lépe, když zůstanou tak jako já.
Je-li jim zatěžko žít zdrženlivě, ať vstoupí v manželství, neboť je lepší žít v manželství než se trápit.“
„A má-li žena muže nevěřícího a on je ochoten s ní zůstat, ať ho neopouští.
Nevěřící muž je totiž posvěcen manželstvím s věřící ženou a nevěřící žena manželstvím s věřícím mužem“
„Takže kdo se ožení se svou snoubenkou, jedná dobře, ale kdo se neožení, udělá lépe. Žena je vázána zákonem, pokud žije její muž. Jestliže muž umře, je svobodná a může se vdát, za koho chce, ale jen v Kristu. Po mém soudu bude však pro ni lépe, zůstane-li tak; myslím, že i já mám Ducha Božího.“
„Nemáme právo brát s sebou věřící ženu, tak jako ostatní apoštolové i bratří Páně i Petr?“
„V Kristu ovšem není žena bez muže ani muž bez ženy, vždyť jako je žena z muže, tak i muž skrze ženu – všecko pak je z Boha.“
„Ve skutečnosti však je mnoho údů, ale jedno tělo. Oko nemůže říci ruce: „Nepotřebuji tě!“ Ani hlava nemůže říci nohám: „Nepotřebuji vás!“
A právě ty údy těla, které se zdají méně významné, jsou nezbytné, a které pokládáme za méně čestné, těm prokazujeme zvláštní čest, a neslušné slušněji zahalujeme, jak to naše slušné údy nepotřebují. Bůh zařídil tělo tak, že přehlíženým údům dal hojnější čest, aby v těle nedošlo k roztržce, ale aby údy shodně pečovaly jeden o druhý. Trpí-li jeden úd, trpí spolu s ním všechny. A dochází-li slávy jeden úd, všechny se radují spolu s ním.“
Takže píše jako člověk, který zná člověka. Přiliš nenakazuje, spíše jen doporučuje. A třeba vzít v potaz i to, že tehdy věřili v brzký návrat Krista (parusie).
Ovšem i : „Učit ženě nedovoluji. Žena nemá mít moc nad mužem, nýbrž má se nechat vést. Vždyť první byl stvořen Adam a pak Eva. A nebyl to také Adam, kdo byl oklamán, ale žena byla oklamána a dopustila se přestoupení.“
„Posuďte to sami: Sluší se, aby se žena k Bohu modlila s nezahalenou hlavou?
Cožpak vás sama příroda neučí, že pro muže jsou dlouhé vlasy hanbou,
kdežto pro ženu ctí? Vlasy jsou jí totiž dány jako závoj.“
Zde jen malá technická – jak je takřka ve všech případech vypodobňován náš Pán Ježíš Kristus ? S krátkými vlasy imperialních císařů či senátorů , a jejich poskoků a vojáků ?
Nikolivěk, je dlouhovlasý, ostatně stejně jako Jan Křtitel. A vousatý, to nařizuje Judaejcům : „Neponičíš si koneček svého vousu.“
Hrabe mne, alebo vam? To, ze v anglosaskom svete sa majetky nedelia a smerom na vychod sa povazuje za zverstvo dat vacsinu jednemu, a ostatni nech sa postaraju ako vedia s Jezisom potazmo novym zakonom suvisi ako, prosim pekne? Ja viem, ze som len blondynka, ale nie ste blondaty nahodou aj vy?
Vadné řazení příspěvků.
Svym zpusobem to neni od veci. Pred par lety jsme vyrizovali dedictvi po dedovi. A dost jsme se divili. Byl to stos papirovych vypisu z katastru. Tusim, ze jedna loucka byla 1/1, par kousku do 1/10 a zbytek mel zlomky takove, ze jsem nestacil valit oci. Byly tam i sestimistne jmenovatele…
Neco se prodalo spolecenstvi, neco se prevedlo na rodinu v miste zijici. A mimo jine jsem pri te prilezitosti zjistil, ze v katastru asi u ctyrech polozek stale figuruje pradeda, zemrel skoro pred peti desitkami let. Tuhle pandorinu skrinku uz nikdo nikdy neotevre… pocet pozustalych byl v desitkach minimalne.
Nevíš nic o tom co jsem v minulém životě dělal. To opakuješ jen báchorky Jezuitů. 😀
Podle udaju a poucek z oficialniho dejepisu sou poznat.O1.
Nemuzou se prechytraly ,nepochlubit …
Jedna se opakovani lacinych vedomosti z pedagogickych ,akademickych pouckovych pseudo vykricenych revoluci,
jako ty revolucni chomouty a papiry a pod…
Neuveritelne stupidni .
Velmi modne revolucni a rebelujici nejvic , sou korporace , aby se zalibily a vydelaly na tom.
/Politici napodobuji taky casto ,Fico , umelci ,Kryl , akademici ../.
Cokoliv nekde vymysleli , vetsinou prislo a rozsirilo se z Evropy..
Vsechno vyzralo jako ovoce zniceni ,zkazy, zneuziti a najednou ,
okolo 220 let zpet. Do valek na pokracovani , ktery sou
zaroven revoluce , ty slouzi predevsim
k prekotnymu zrychlovani vyvoje ve vsem..
Tim novy a stale dalsi novy technologie ovladly svet,
ale zaroven vyvoj lidi zaostal , jestli je vubec moznej.
Mozna ze vyvoj v oblasti lidskosti pokracuje ,vyviji se , ale zpet.
Technologie /rychla a prekotna modernizace / a zavadeni vsude
i v informacni revoluci , pak vybira a porizuje si ,
sve sluhy. Sluhove maji velke a vselijake prostredky si podridit a zotrocit ,vsechny ostatni..
A udrzovat ty nejhorsi systemy vlady
a poridit si nekonecne vyjevy chvaly tech systemu a vdecnosti vetsiny .
Instituce, organizace , urady , vlady vsichni slouzi ,pripravuji se a
formuji ve specialnich velmi drahych ekluzivnich skolach a tajnych organizacich vlad..Na vedeni statu sveta …
/Kissinger, Brzezinski a Soros napr. skolili instrukcemi ve specialnich kursech porad a vybrani zaci, sou uz davno umistovany vsude v klicovych pozicich/. Muzete si volit jak chcete a koho chcete..
Jednim z prostredku systemu ,sou ty politicky strany a koalice. A volby.
Naprostyho zajistenyho rozkladu statu .
Je nekolik silnych stran s penezma a mediema a dalsi mensi, kterym, kdyz lide touzici po zmene daji hlasy, ty je prevedou na tu silnou stranu ,
ktera jim da za to penize. Se to nazejva preference.
Vo tom skoro nikdo nevi , se to neuverejnuje…
Tech triku je hodne.A stale se vynalezaji dalsi..
Vyvoj si poridil populacni explozi ,aby bylo dost vojaku na valky , okupace ,vyrobu a co bylo potreba..
Ale vyvoj se nezastavil a ted uz nejsou populace potreba…
Protoze vybrani drzi vsechnu moc , nemaji problem , elity
o tom verejne a otevrene mluvi.
Nechceme vas , tak nebudete.A muzou vsecko ,to je videt.
Navic este ziskavaji podporu spousty nadsenych ,se vsim predem souhlasicich novokocabu , atd..
Anglie už je na nejlepší cestě ke změně a
Angličané budou rádi, když budou moci zůstat v Anglii.
Drůbežárnu slepic!!!! Pane zemědělče, Vy jste sůl země.
Prožidovský a proruský nacista si myslí, že Stařenka Oggová nepatří do té miliardy lidí, která slyšela rozhovor VVP s Carlsonem.
Bum.
VVP přesně o tomto mluvil, docela dlouho – že ačkoliv to tak nemusí navenek vypadat, tak vlády komunikují, postranními kanály.
Ale to se pletete, viděla, slyšela i četla.
To ještě nezajišťuje reakci jasně prohrávajícího.