Hele, zaznamenali jste v posledních týdnech nějaký kiks, kterého by se dopustil prezidentský kandidát Bašta? Jasně, kamery velkých médií na něj nejsou upřeny tak moc jako na „velkou trojku,“ ale pokud vím, Baštovi se zatím podařilo vyhnout se všem nástrahám a jeho minulost je „ušpiněná“ jen tím, že si dovolil vstoupit do SPD. Jinak na něj nic nemají.
Nebyl ve Straně, naopak byl disident, nemá za sebou žádné korupční skandály, říká přesně to, co bychom chtěli slyšet, nenechal se uvrtat do problematiky kravských žaludků a astronomie, nemá žádný soud, který bude rozhodnut dva dny před volbami, naopak využívá všech možností, které mu dávají alternativní média.
Baštovi velmi solidně funguje i fejsbůk, mezi voliči alternativy rozhodně nezapadl a navíc se mu ještě daří, získat si na svojí stranu různé osobnosti, které jeho kandidaturu podporují. I ke mě se dostává stále víc a víc různých maiů, videí i jiných statusů, že Bašta je jediný skutečně vlastenecký kandidát, který si zaslouží i mou podporu a můj voličský hlas.
Hele, on to fakt dělá dobře. Využívá své možnosti, nefláká to, zajišťuje si podporu, kde může, ještě ho čekají televizní debaty, kde určitě bude také připraven, já vlastně poprvé vidím, že se SPD rozkročila směrem k Babišovým voličům a Baštovi to nijak neškodí, naopak – podle odezvy v diskusích u Vidláka mu to i funguje.
Jediné, co mi tak trochu narušuje kruhy, jsou předvolební průzkumy, které Baštovi v současné době věští cca 3,5% hlasů. To jako fakt? Fakt je mezi voliči SPD 70% lidí, kteří to Baštovi hodit nechtějí a i když to ve sněmovních volbách házejí Okamurovi, tak teď to raději dají Babišovi? A mezi milionem propadlých hlasů z posledních voleb, že by lidi raději k volbám nešli vůbec, nebo to všichni hodí Babišovi? Když navíc sleduju stále sílící apely ohledně Bašty? Musím říci, že v tomto ohledu raději nevěřím průzkumům, než svým očím.
Vzhledem k tomu, jak dobře Bašta vede svoji kampaň, tak bych řekl, že se to skutečně podaří. Babiš se do druhého kola nedostane. Velká média i soudce Šott pomohou, pár babišových procentíček se přelije k Baštovi, protože ne každý volič ANO má radost z našeho zapojení do války na Ukrajině… a vlastně bych nebyl vůbec překvapen, kdyby nakonec Bašta zaostal za Veľkým Bocianem jen s malým rozdílem. Už se smiřuju s tím, že Pětikolka svůj pochod napříč institucemi úspěšně dokončí a bude mít prezidenta i ústavní soud.
Pak si popovídáme o menším a větším zlu ještě jednou.
Čistě logicky bych si myslel, že za těchto okolností budeme mít za prezidenta agenta Pávka. Na Danuši se vyvalil skandál s turbotituly na Mendlovce a pokud se i přesto stane prezidentkou, tak jsou libtardi opravdu totálně vymaštění, nikdy se s nimi na ničem nedohodneme a vždycky nás budou nenávidět natolik, že proti nám udělají cokoliv. Použijí nakonec klidně i násilí. V takovém případě snad začnu vehementně podporovat grýndýl, protože bez apokalyptické katastrofy se tahle část národa fakt nikdy neprobudí.
Zároveň uvidíme, jak si stojí Alternativa. Já už jsem vlastně zvědavý jen na to, jestli Bašta (a s ním SPD) dokážou být určitým svorníkem všech těch roztříštěných malých sil. Pokud ano, tak se může dopracovat někam k patnácti procentům podpory. Pokud by měl mít ještě víc, musel bych se vážně začít zamýšlet, co se za poslední rok na Alternativě změnilo. Ale i kdyby se Baštova podpora pohybovala „jen“ okolo patnácti procent, tak to znamená, že SPD má pravdu, když mluví o tom, že je jediná skutečná vlastenecká strana a všichni ostatní jí jenom ubírají hlasy. Bašta s patnácti procenty by byl velmi silný argument pro Okamuru, že se s SPD musí dál počítat a ostatní neznamenají nic.
Ale pokud Bašta bude mít skutečně podporu, jakou mu přisuzují průzkumy, tak je to přesně naopak. Pak to znamená, že voliči SPD i zbytku Alternativy začínají volit takticky a nepovažují SPD za natolik autentickou a nevěří, že by SPD mohla v této zemi něco změnit… a raději to hodí velkopodnikateli, protože je lepší, když Pětikolka nedostane úplně všechno. Navíc, pokud Bašta skutečně dosáhne jen podpory okolo 3 – 5%, tak je naše sociální bublina skutečně malá a fakt nebude hrát roli ani jazýčku na vahách. I s tím bude zapotřebí se po volbách nějak vyrovnat.
Tohle bude asi jediné pozitivum prezidentských voleb… ukáže se, jak na tom doopravdy jsme a kterým směrem jsme se od posledních parlamentních voleb pohnuli. Ale doporučuji, abyste se pomalu začali smiřovat s Čapuší nebo Pinochettem. Já prostě nevidím nic, co by mohlo tento scénář odvrátit. Bašta dělá kampaň dobře a proti Babišovi se srocuje celá vláda, média i soudní moc. I když je Bocian velký hráč a má značnou sílu, tohle může být nad jeho síly.
Když si to tak vezmu, tak je Babiš i se svými nekonečnými možnostmi tak trochu v situaci, kdy o něm rozhodují jiní. Je to Bašta a lidé kolem něj, kteří drží v ruce Bocianův klíč od druhého kola. Čím šikovnější Bašta bude, tím menší je šance, že se Babiš dostane dál. On sám s tím už zřejmě moc neudělá. Pokud něco řekne v médiích, spolehlivě novináři použijí tu nejblbější větu a soud je podle mě už rozhodnutý předem. Tento výrok samozřejmě není možné nezávisle ověřit.
Možná má Babiš ještě nějaké eso v rukávu, které by mu pomohlo, vlastně by jeho tým měl něco takového najít, protože pokud karty zůstanou rozdány tak, jak je teď vidíme, bude to Bašta, kdo toto prezidentské klání rozhodne svou šikovností.
Telegram:
PROHLÁŠENÍ REALIZAČNÍHO TÝMU ČR NA 1. MÍSTĚ
Vážení přátelé,
považujeme za nutné Vám oznámit, že jsme kompletně ukončili spolupráci s Láďou Vrábelem a nejsme již nyní součástí realizačního týmu demonstrací ČR na 1. místě.
Plán Česká republika na 1. místě považujeme za dobrý a demonstrace nadále podporujeme jako důležitou formu občanského odporu.
Podporujeme i každou další aktivitu, která povede k tomu, aby zájmy obyvatel České republiky byly upřednostňovány před zájmy jiných zemí.
V žádném případě neodcházíme ze scény a pokračujeme dál s Vámi v cestě k národnímu obrození.
Vážíme si cenné zkušenosti, kterou jsme tímto získali a těší nás vědomí, že jsme poznali spoustu báječných aktivních lidí, kterým není lhostejný osud naší země.
Pracujeme neúnavně dál!
S úctou k Vám všem
Zuzana Lili Vedralová – organizace
Vlasta Nowak – organizace
Pavla Petrů – vedoucí zdravotnického týmu, organizace
Martin Malich – Konvoj 22, zdravotnický tým, organizace
Simona Snížková – Matky pro mír, organizace
Jitka Kolářová – organizace
Simona Čechová – organizace
Nemá cenu spekulovat, je třeba aplikovat Occamovu břitvu, tedy vybrat nejjednodušší řešení, a to je volit Andreje Babiše.
Ne samozřejmě ty dva tajtdrlíky, to nemá smysl komentovat, ovšem rozhodně ne ani Baštu, jakkoliv si jej vážím a jistě by z daného výběru byl nejlepší volbou. Vyhrát nemůže, ale odebrat hlasy ano.
Souhlas. U Babiše je aspoň malinká špetka naděje.
Bašta je člověk s velkým rozhledem a charakter, ale nemá reálnou šanci uspět. V médiích má zaracha a lidi ho neznají.
Dnes je ale sváteční den, jaká hezká diskuze (že by zlé se bylo možno vyčerpat? O to lepší zpráva) A mně nevadí, co se s touto zemí stane, já to nezadržím skrzevá prezidenta a je marné odevzdat otisk svého prstu a pak jít zvolit trošičkuprotifijalu, načež si zřídit datovou schránku, například… Stále budete ti, s kterými se počítá… bohužel. Jenže Bašta má opravdu rád český národ a já mu to oplatím, ať ví, že to vím. Nás pět ze zdejší diskuze půjdem rovně svorně k urně a zatřesem opovážlivě volbami. Nikdy český národ nezradíme
Nikdy český národ nezradíme! Jenže „český národ “ na vás nedbá.
na sebe nedbá, debil
Kouká na TV, čte Seznam a poslouchá Radiožurnál – a nepřemýšlí.
Ke změně životního stylu ho (zatím) nepřinutíte.
Mě taky ne. Taky nemusím jít volit vůbec, žiju zatím v předpředestoletím a na tuto dobu se jen ztěžka a zdlouhavě adaptuju. Chci na to všechno přijít, na celou Zeměkouli, ale strašně dlouho mi to trvá. Než to pochopím, století bude zase včudu, ani se nezapráší, sakra. A, však dobře tak… mě to i baví…
Všichni ne, já třeba louskám příručku pro přistěhovalce do jus z roku 1920, zajímavé čtení. Přemýšlím zda ji neposlat tomu našemu …..
Je tam pamatováno na úplně všechno, a napsáno česky i když dobovou češtinou
Já už na všechny analýzy a srdíčkářství zvysoka….
Ze stávajícího bahna se můžu vytáhnout jedině za vlastní cop (co už pár let nemám). Poslední energii chci odevzdat, až se bude rozhodovat.
Teď chci vidět svis kokotů a jejich výtok, tedy to hodím Babišovi 2x. Howgh.
Babiš má taky trochu docela dost rád český národ, já to vidím. Volte jej s klidným srdcem
Howgh = něco jako Amen.
Já bych moc ráda hodila hlas panu Baštovi.
Ale bojím se, že bych tím oslabila Babiše a ve druhém kole by byli už jenom dva lepšolidé. A to fakt nechci!!!
Napsala jste to za mě. Jinak Vidlák spekuloval, jak budou volit skalní voliči SPD. Zde máte za mne odpověď.
Je zajímavé pozorovat, jak tvorové vzešlí z opic se mezi sebou hádají a perou v domněnce, že výběr zástupců, kteří mají rozhodovat za ně, je na rozumové schopnosti méně náročný než rozhodování samo.
Schumachere,
„výběr zástupců, kteří mají rozhodovat za ně, je na rozumové schopnosti méně náročný než rozhodování samo“ ztrácí v současné české politice smysl:
Pokud vybíráme loutky, které budou předstírat nějaké vlastní rozhodování, pak je vybíráme vysoce sofistikovaným způsobem podle estetických kritérií. Podle toho, jak jsou oblečené, jak kvalitně mají řezaní rysy, zda jsou realisticky omalovány , zda mají dokonale pevné ovládací provázky umožňující vysílání signálů máváním ručiček a zda jsou jejich úsměvy dostatečně dřevěné.
Je to docela makačka na bednu.
Naproti tomuje posléze „rozhodování“ oněch vybraných zástupných loutek z principu zcela nenáročné, protože je nulové .
V některých případech dokonce méně než nulové, tzv. ultraFialové.
No já jen doufám, že národ česko-moravsko slezský opět nezklame. Docela si vzpomínám na ty smrště psavců a kde koho, na ty oslavné tirády u těch prvních dvou voleb, tenkrát ještě svaté číro a ctnostný stahovač a bylo jim to platný jako to oné. čas ukázal, že volili dobře.
No i když se ledacos změnilo a jestli zklame, tak to odnesou po zásluze. Můžeme kibicovat, spekulovat jak chceme….
Ty bláho, jak někdo toho zmetka Babiše může považovat za menší zlo a alternativu k Nerudové a Pavlovi…za to co předváděl za covidu, při Vrběticích ?…to jako myslíte vážně ?…dyť je jasně systémovej a žádnou změnu nepředstavuje…jako sorry, ale Bašta ač brebta je jasná volba.
Dokážeš si představit, co by tady za Covidu předváděl Fiala s Válkem? Vrbětice byly jasně nalinkovaný a nikdo by si nedovolil ani pípnout. Bašta rád poděkuje za pěkný výsledek 1,5%
Babiše nenávidím, ale Vrbětice bych mu nikdy nevyčítal. Pěkně šlápnul do nastraženého oka…
J8 furt vidím, jak se tvářil když dával tomu dvojministrovi slovo, aby to národu sdělil. On věděl že je to šmé, ale uvést jej musel, protože honící psi z press byli nachystáni vyrazit. A když to tak sumarizuju, a vzpomínám,vždyť on k těm Vrbětkám celkem nic moc neříkal, jen krátké kusé sdělení. Věděl že je to špatně ale že musí, chca-nechca. Kdo ví co věšechno ti naši“bojovníci“ měli nachystáno.ů
Ba, ba, Babiš není herec, je to na něm děsně vidět. Proběhnout to muselo… Fraška. (Kéž bychom nechali Rozhodovače i ty Eu, aby se sobě smáli sami do spustlého ticha a my už bychom dávno si odešli po pořádné práci)
Ano, je třeba dát spoustu návrhů a zdůvodnit je (nějak), aby náhodou nezvítězil někdo mimo určených andělů. 😎
Bašta? Možná je to slušný člověk a bývalý disident, ale to není kvalifikace na žádnou větší funkci. Politika není o slušnosti a disidentů jsme si užili už dost. Navíc si myslím, že ani on sám sobě nevěří. Neustále klopí zrak, nevydrží se dívat do očí, mám z něj pocit, jako by se pořád bál nějakýho bachaře. No a ruku na srdce, když začne mluvit, tak to je hodně velký mínus. Nebyl to dobrý výběr a nebyla by to dobrá volba.
Dnes přišli na návštěvu moji dobří známí, manželé (oba +-45 let, on IT, ona soc. pracovnice), známe se tak 25 roků.
Moc se o politice nebavíme, protože on tradičně volí TOP09 nebo ODS a ona zelené. Mně je to jedno, koho oni volí, ale oni se vždy zděšeně otřepali hnusem, když já jsem zmínila SPD nebo Babiše, a tak jsem se pak už přestala s nimi bavit o politice, když jsem viděla, jak je týrám.
Nicméně, zvědavost mi dnes nedala a zeptala jsem se, koho budou volit za prezidenta.
Ona odpověděla, že Hilšera a on odpověděl, že toho Diviše.
No tak to mi spadla brada, to jsem nečekala.
Tak jsem se zeptala, jestli znají jejich preference a že se do druhého kola určitě nedostanou, ani jeden z nich.
Odpověděli mi, že to samozřejmě vědí a je jim to fuk, že stejně ve druhém kole nepůjdou volit.
Takže dnes jsem poprvé viděla naživo někoho, kdo bude volit Hilšera a Diviše. Myslela jsem, že tyhle kandidáty budou volit jen jejich příbuzní s rodinami a známí – ale úplně cizí lidi?
Zde na tomto blogu, v naší bublině, si vůbec neumíme představit, že by takhle nějací voliči uvažovali.
Já jsem v minulých volbách volil Fischera, byl jsem tehdy věřící a chtěl jsem jeho 😀
Tady se píše o dnešním tématu: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-nejcasteji-na-musce-dezinformatoru-petr-pavel-a-danuse-nerudova-222103#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
OT: Solženicin a jeho popis Ukrajinského nacionalismu. Knižně vyšlo v roce 1999.
https://deliandiver.org/2022/12/slovanska-tragedie.html
Vidláku,
Jestli to budete číst, já bych šel do Aleny Vitáskový. Pokud by teda nepodstoupila a neodstoupil by ji pak dokonce ani Víťa Férovka tím, že by jí našel 97,2% chybných hlasů. Byl bych frajer, nebo tříštič Baštových hlasů? Nebo kdybych naopak šel do Bašty, tříštil bych Vitáskovou?
Je jedno, pokud by si pak alternativci mezi sebou vyčítali, že kdyby se bejvalo společně šlo do „jejich‘ kandidáta, bejval by neprohrál se 4%, ale se 7%. Spíš jde o to, proč je aktuálně Bašta nejsprávnější? Protože zbyl jediný? Nebo naopak je od samýho začátku nejlepší variantou?
Není to mý sýčkování ani házení flinty, že to stejně nemá cenu. Do Bašty půjdu, a to ale z protestních důvodů. Spíš jde o to, že právě Vitásková, pokud by to sama (či po „doporučení“) nepoložila, klidně v těch kandidátech mohla taky být.
Mohlo by se sice říct, že je to teď už jen takový to kdyby, ale ono se to velmi snadno mohlo stát, že alternativa by se musela rozhodnout nejen u jednoho kandidáta. Jaké byste pak psal k tomu články?
Ne pak, ale tehdy
Piccolomini
Proto to vzdala Vitasková,na pokyn Zemana ona by ubrala Babišovi voliče.
Baštu nemohli vyřadit, ale ti hlavní s něj nemají strach.
Proto doporučují voličům Vitáskove,volte Baštu.
Rozumím tomu dobře tak, že to bude „win – win“, čili výhra na obou stranách? Voliči Bašty budou mít dobrý pocit a pětikolka prezidenta/prezidentku. (Jen pro jistotu – je to ironie.)
Takže Zeman chce/asi chce, aby to voliči Vitáskový dali Babišovi, vy zase, aby to dali Baštovi. Nebo teda ta část, co se rozhoduje mezi někým.
Psal jsem kousek níž odpověď pro Alido. Je tam taky to kdyby si voliči udělali pořadí A a B. Jaké jsou voličovy parametry pro určení pořadí? Pro někoho (třeba mě) je první parametr, aby to nebyl koalakandidát. Druhý, aby měl šanci projít. Což kromě Babiše nemá nikdo, kromě jiného taky díky neotřesitelný soudržnosti alternativy, že jo.
Hm, a přesto nejspíš půjdu do Bašty, protože mi tam kdesi vzadu cinkaj principy.
Ale do hry ještě může vstoupit, že se pokusím upřednostnit racionalitu. Že si zkusím (spíš ale jen pocitově) udělat bilanci jeho mínusů ve srovnání s „elitními“ kandidáty, a pak s překousnutým jazykem přece jen půjdu do Babiše. Proto, že Bašta je o principech, ale Babiš o tom, že pokud vyhraje, možná místo sta sraček jich bude jen devadesát devět. Nebo jich bude sice pořád sto, ale jedná znich o trošku menší. Takže volba mezi stoprocentním sajrajtem a malou šancí, že bude jen devadesáti devíti procentní.
Protože jsem sečtělej, tak se tomu asi může říct Sophiina volba.
Piccolomini: K té Sophiině volbě měl velmi dobrý komentář Pavel Hasenkopf:
V čem je prý rozdíl mezi Babišem na jedné a Nerudovou a Pavlem na druhé straně? A není to jedno, kdo z těch tří?
Nechápu, jak se někdo jinak soudný může vůbec tak hloupě ptát. No dobře, tady je odpověď:
Fiala a jeho družina mají obsazenu Strakovku, Sněmovnu i Senát.
Nerudová a Pavel budou Fialu poslouchat na slovo, on je doporučil, i když teď zrovna dostali befel tvářit se na vládu ošklivě, aby ta pupeční šňůra k Fialovi nebyla tak vidět.
Jejich zvolením získá Fiala Hrad a následně, během roku 2023, kdy se mění asi 10 soudců, i Ústavní soud.
A jediný, kdo v tom může Fialovi a jeho klonům zabránit, je Babiš.
Volit Babiše znamená odsoudit Fialu a spol. Možná i sesadit, kdyby Babiš vyhrál v prvním kole, bude to pro pětikoalici a libtardy totální šok. Tak proto.
Za sebe dodávám, radši tisíc Babišů než jednoho Fialu.
Přesný. Já to napsal jen co mi zrovna přišlo na jazyk.
Volič čehokoli jiného, nežli profialovýho, by si fakt měl udělat pořádek mezi principy a racionalitou
Něco na dobou náladu! Vykašlete se na volby!
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/ladislav-vetvicka-tuz-podme-si-to-zhrnut-/
Jste až třetí, kdo na něj dnes odkazuje, leč vážně máte pocit, že jeho „buch s nami“ je pro dobrou náladu? Mně to tak nepřišlo.
A hned vám ji pokazím! Vykašlete se na všechno!
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/kolik-z-nas-to-skutecne-prezije-to-je-otevrena-otazka/
(the_Saker)
Ale ne, těch názorů je tu i tam neúrekom. Lze si vybrat, netřeba přičiňovat dalšínázory, ty svoje.
Jen jsem chtěl naznačit, že tady bádáme nad nesmrtelnosti chrousta.
My lidé přece tak snadno smrtelní. Někdo někde zmáčkne nějaké tlačítko…
Nebo se tak rozhodne GAI.
(Globální umělá inteligence. Jste si jisti, že už nám už ty naše mozky nenakazila jako toxoplasmóza? Nakažený mraveneček nic nepozná, jenom se začne chovat nelogicky, nesebezáchovně.
Co třeba ta infekce se 74 pohlavími? Nebo GD, zelené šílenství? Já si už moc jistý nejsem, když čtu diskuzi…)
https://nemoci.vitalion.cz/toxoplasmoza/
K Vidlákovi.
Poserete to jako doposud pokaždé. Babiš měl šanci a přes všechny své nedostatky by byl pro Česko lepší než kterýkoli z těch dvou, z nichž to jeden vyhraje. I kvůli vám kteří si vzali do hlavy „alternativu“. I kvůli vám bude zase chybět nějaký miliónek hlasů k tomu aby pětilepra neovládla všechno. Budete si zase, jako po několikáté, škubat vlásky na hlavě a sypat tam popel.
Před chvílí jsem dopsal komentář – otázku Vidlákovi na téma „kdyby“.
Tady se dá navázat. Kdyby… Kdyby voliči, kteří z principu nechtějí někoho z tak skutečně demokratických kandidátů, že skutečnější už to ani nemůže být… Kdyby se rozhodovali u jiných, tzn. Babiše, Bašty atd.
Ihned tam naskakují další kdyby. Kdyby si uznali, že ať to zní jak chce, ten Babiš je prostě lepší než kterýkoliv exkrement koaly. Kdyby to skutečně byla pravda. Kdyby měli ke každému objektivní info. Kdyby je uměli objektivně pro sebe vyhodnotit a kdyby se na tom základě uměli rozhodnout. Kdyby si taky uměli (kdyby to teda vůbec šlo) vyhodnotit, který kandidát je pro ně sice ok, ale nebude mít pak dost hlasů, tak kdyby si uměli udělat pořadí. Jako, kdyby si vyhodnotili, že jejich kandidát nemá šanci, tak by měli dvojku, který by to hodili.
A kdyby to takovej volič před zdaleka neúplným balíkem různých těchto kdyby pak neodmáv rukou směrem kamsi…
Prej:
„… I kvůli vám kteří si vzali do hlavy „alternativu“.I kvůli vám bude zase chybět…/i>
A máme to vymalovaný z jedný vody načisto = Vidlák je vinnej !!!
P.S.
… tohle se fakt už léčit nedá
Už tuhle jste mi coby mluvčí starců a stařen (vašimi slovy) tuze vyčinil. Takže můžete zase.
Ono je to o slovech i tady. Vidlák posral, tím nese vinu.
No, neposral a nenese. Tak si to aspoň myslím já. Je jen principiální , což na jednu stranu je spravedlivý, na druhou ovšem dnes se spravedlností nejblíž dojdeš. Velmi veselej stav. Já taky demonstroval až ze mě šly oblaka páry. A vysvětloval si u toho, že je to sice o hovnu, ale stojí to za to. Až zas něco bude, taky půjdu. Teď se ale bude volit. Mezi osobní duševní pevností a sice jen potenciální, ale šanci aspoň na něco.
… když jen o slovech, nechápu, proč tedy reagujete?
Ale ani o těch slovech to není, to je jen Váš přístup! To Vidlákovo tady nikdy nebylo o ničem jiným, než předem jasně deklaroval, tedy o 360°pohledech a úvahách!!!
(musím uznat, že v tom koukání „dokola“ vidí věci, který běžně jiným unikaj = to je důvod, proč se ho třeba já denně čtu!
Je tedy na Vás a Vám podobným, zda to UŽ konečně vemete na vědomí… ale abych řekl pravdu, už mě to zmáhá a unavuje, asi stejně tak, jako našeho tatu, kterej ale ještě v sobě našel tu sílu a znovu to tady někde dole vysvětluje:
https://web.litterate.cz/protoze-to-dela-dobre/comment-page-1/#comment-93964
Berte, nebo nechejte bejt, libo-li, ale už proboha tady přestaňte rozebírat šáhlý teorie o dopadech Vidlákova psaní do rozhodování lidí, který ještě nemaj z mozku kostku.
Vy jste verzálkovej?
Nemám pnutí nebrat na vědomí, že každodenně pilně čtěte všechny stupně. Je to čistě vaše osobní věc. Vaše čtenářský nadšení ovšem neimplikuje zákaz ostatním polemizovat s Vidlákovými úvahami a předkládat vůči nim argumenty. Je na každém posoudit si je, a pak uznat nebo odmítnout. Nebo se jimi nezabývat vůbec.
Když si přečtete své psaní, vybízite mě k tomu, abych už (verzálkami) vzal na vědomí, že si to rád čtěte, páč je to děsně zajímavý. Že už jste z toho vyčerpanej, tak buď ať to beru, nebo nechám bejt.
Takto přesně to tam máte napsáno. Já ale nevím, jak se mám zachovat , respektive jak si vybrat z vaší nabídky. Netuším, jak bych se měl postavit k vašemu čtenářství, protože jednak nemám proti tomu pražádnou výhradu, tzn. beru to. Ale zároveň je mi to úplně jedno, tzn. nechávám to bejt.
… nojo, no … holt to asi bude tím nižším intelektem, jak ste na to už jednou kápl.
Domníval sem se, že to moje bylo o Alldou vyčítavýho „I kvůli vám…“ (do kterýho ste se samozřejmě neopomněl přifařit s těma Vašema jen slovama), který napsal jako reakci na Vidlákovo včerejší svatořečení Bašty a který sem si dovolil natáhnout až do ovlivňování a rozhodování druhejch, což z Alldovo vyčítavýho I kvůli vám…“ až čišelo, si furt dovoluju tvrdit!
Ale těší mě, že to necháváte bejt, neb kde nic není, nepomůžou ani nějaký verzálky, to chápu.
Především, nižší duševní/duchovní kvalita je zaužívaný terminus technicus, který používají pobožní pro označení nevěřících sobak. Takto označen jsem mmch jimi byl taky, a to nejednou, včetně toho, že mi k tomu bylo přiloženo i vysvětlení – nejsem náležitě prodchnut.
Že jste si to vztáhl na sebe a svůj intelekt, to je nedosažitelně mimo moji kompetenci.
Jak vidíte kousek výše, mám tam, že neposral a že nenese. Takže tedy, když nenese, znamená to, že s dotyčným Alido nesouhlasím co do těch slov (což vás ze mně neznamýho důvodu tolik konsternuje). Nesouhlasím i přesto, že oprávněně může poukazovat na to svatořečení. Může se mu to nelibit, protože na to má jiný pohled. Zdůrazňuju – může.
Posrání a vinu bych tam nedával proto, že i naopak Vidlák, jakkoli je vůči diskutujícímu větší influencer (tzn. ano, ovlivňuje svým psaním), má právo, zdůrazňuju – má právo stranit tomu kandidátovi, kterýmu chce. Stejný, jako má kdokoli jiný s tím nesouhlasit, čímž se to sice kruhem vrací, nicméně proto, že je to pořád o tom stejným. O prezentaci názoru.
Vidlák má právo tvrdit, že Bašta je ten pravej, protože je hezky vousatej. Kdokoli jiný má právo s ním veřejně nesouhlasit. A já mám právo říct, že se slovy – s těma vousama to posral -nesouhlasím. Takový slova se mi tam nehodí, ale už víc nevím, jak to jinak říct, jak to je o těch oslovech.
Že to celý natolik podrobně rozepisuju není veřejnou klasifikací vašeho intelektu ani tentokrát, jakkoli si o něm můžu myslet cokoli. Pouze bych rád docílil oboustranného pochopení svých slov tak, jak jsou napsána. Každopádně vás ovšem čím dál víc podezírám z nápinek k cenzorování.
Vidlák není Fuhrer nebo Duce. Je to bystrý pozorovatel a podnětný inspirátor. Ale kdo jej chápe jinak, je nanuk. Má-li být alternativa složená z nanuků, ať raději není či alespoň nikdy nepřijde k moci!
VOLÍM BAŠTU , OSTATNÍ JSOU KECY. Babiš už za covidu ukázal , koho bude poslouchat. Babiš neustále lavíruje mezi tím co mu škodí a co mu pomáhá a pokaždé jde cestou menšího odporu , i když to znamená další omezení a chomout EU.
ano. jediný rozdíl mezi burešem, diverzantem a turbočaputoklonem ohledně předpokládáného výkonu funkce je ten, že z bureše fialistům popraskají vředy. vzhledem k tomu, že reálně není šance, že by se tam dostal kdokoli jinej, to přesně z tohoto důvodu nahážu burešovi, protože za tu srandu mi to stojí.
pochopitelně, pokud se do 2. bureš nedostane, tak zůstanu doma, mezi těmi dvěma zbývajícími panáky už skutečně nelze najít sebemenší rozdíl.
volba bašty vede přímo na rozhodování mezi assassinem a milkou.
U nás je cca 8,5mio oprávněných voličů. 30 – 31% má ošefovaný Babiš(2 500 000 cca) 10-11 spd(930000 cca) + je tady cca mio nevydařených hlasů(čssd,ksčm,trik,šlacht atd).
Celkem cca 4.5 mio hlasů proti kandidátům 5kolky. Matematika říká, že v prvním kole nevyhraje nikdo a 5 kolka nemůže dostat dva do druhého kola.Tak začněte blbnout až před druhým kolem.
Se závěrem, že blbnout se má začít až před druhým kolem, v podstatě souhlasím
https://web.litterate.cz/protoze-to-dela-dobre/comment-page-1/#comment-93813
, ale počty „ošéfovaných“ hlasů jsou jiné, než uvádíte:
stabilní voliči Babiše nejsou cca 2 500 000 , nýbrž jsou cca 1 500 000
zisk ANO 29,64 % v roce 2017 je vypočten ne z celkového počtu voličů, ale z platných hlasů (1 500 113 z 5 060 745). Zisk ANO 27,12 % v roce 2021 představuje 1 458 140 z 5 375 090.
Pokud jde o druhé kolo, bude-li v něm účast kolem 65 %, bude vítěz muset získat zhruba 2,8 milionu hlasů. Aby vyhrál Babiš, musel by ke „své jisté“ podpoře kolem 1,5 milionu získat dalších 1,3 milionu. Není to vyloučeno, ale není to jisté.
Ještě upřesnění k tomu „není to vyloučeno“:
Kdyby všichni, kdo volili v posledních volbách do Sněmovny komunisty, ČSSD a SPD, dali ve druhém kole hlas Babišovi, dá to necelý milion. Takže ještě nějakých 400 tisíc hlasů od těch, co do Sněmovny nevolili, a má to v kapse.
Bude to těsné.
Díváme se na to jinou optikou stejným směrem.
https://www.skutecnost.cz/rubriky/spolecnost/volebni-pruzkumy-a-modely-preference-politickych-stran_919.html#aktualni-volebni-pruzkum-s-grafy
Třeba tenhle průzkum , ty jiné se liší jen v technikaliích a jistě nepočítají s takovou či makovou volební účastí takže ten počet pak sedí.
Prostě podpora proti 5kol je vyší než 50% dle průzkumu.
akže neunavovat dlouhým bojem ale před druhým kolem najít společně menší zlo v prvním kole nezáleží na jednotě.
Ano, došli jsme ke stejnému závěru. A to, že různé použité methódy poskytly shodný výsledek, svědčí o vysoké validitě.
🙂
Pětikolka si ošéfuje Prahu a ostatní pravdoláskaře – a my ostatní se můžeme klidně i podělat, ale nezvrátíme to. Jak napsal předřečník, je to jen technikálie, korespondenční hlasování a „zahraniční hlasy“..
Neuznávám princip menšího zla. Uznávám ale, že je chyba do toho jakkoli zatahovat Baštu, protože je do této funkce prostě nevhodný.
Kdyby šlo o ministra vnitra, nebo zahraničí – prosím. Ale president ani omylem.
My Češi máme zvláštní schopnost, dopředu si podělat budoucnost tak, že to možná budou napravovat další dvě generace, budou-li ovšem chtít, vůbec něco napravovat.
Mám čím dál intenzívnější pocit, že tenhle současný marast někomu náramně vyhovuje. Jako živné prostředí pro uskutečňování zvrácených představ o fungování státu a světa.
Ani trochu OT – Docela výživný příspěvek Větvičky (i o Andym) k zákazu tabáku: https://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=795605
Článek dobrý, akorát hned na začátku kecá (od by Větva taky Babišovi připsal kde co):
„Od 31. května 2017 platí úplný zákaz kouření v restauracích, barech, sportovištích, zábavních prostorách (kino, divadlo, koncertní síň, sportovní hala) na základě zákona z prosince 2016.“
Do 13.12.2017 úřadovala vláda Bohuše Sobotky, těžko tedy mohl Andy zakázat kouření v hospodách, jak Větva tvrdí.
Nojo, tak proto se mi hned zdálo podezřelé! Datum!
A jaký vlastně bude rozdíl mezi tím, jestli bude presidentem jeden z těch tří, nebo Bašta?
– Zastaví se inflace v ČR?
– Budeme mít levné energie z Ruska a zruší 20-ti letou smlouvu s USA na plyn?
– Přestane ČR podporovat Ukrajinu vojensky nebo finančně?
– Vystoupíme z EU?
– Znárodníme?
– Byty budou a emisní povolenky nebudou?
– Green Deal zrušíme?
– Škodovka rozjede výrobu aut se spalovacími motory?
– Uhlí budeme těžit dál?
– Banky dají úvěr na stavbu jaderné elektrárny, a tu bude stavět firma s nejlepším poměrem cena/výkon?
– Armáda přestane nakupovat zbraně z USA?
… atd.
Výstižné …
Já osobně jsem ochoten věřit jen Baštovi, coby naší poslední naději, ale nejspíš tu většinově budu za pako …
Momentálně žádný. Ale v případě, že by se něco hnulo lepším směrem, tak pravděpodobně velký.
Ještě v září si souzi libovali, jak mají všechno pod kontrolou a 17. listopadu čučeli jako tele na drát.
Ptal jsem se nedávno podobně, stylem „a co zásadního se změní?“
A nikdo neodpověděl.
Zkuste trochu pocitat. Alternativa da dnes v druhem kole dohromady cca 1/3 hlasu a to jeste mozna. Protisila v druhem kole vzdy o dost vice.
Tyhle volby se nedaji vyhrat zadnym zpusobem. Alespon dokud bude stado volit tak jak posledni roky voli. A to by slo rychle zmenit pouze pomoci masmedii a ty nejsou k dispozici.
Ja jen ze je treba se na svet divat realisticky. Sny jeste zadne volby nevyhraly.
keyboard’s warriors
Šmarjá, raději pruďte česky, když to anglicky neumíte. Správně je to „keyboard warriors“.
šmarjá, to byl rozepsáný koment, který měl jít úplně jinam a zrovna jsem ho editoval, bohužel to skočilo úplně jinam a uplně jinak, tedy se omlouvám vašemu jemnocitu 😁 bohužel to tu už nejde opravit ani smazat…
Dík za odkaz na Ládika Větvičku! Buch s nama!
————————————————————
Omlouvám se panu domácímu, ale statisticky je prokázáno, že odkaz otevírá jen každý dvaačtyřicátý!
A těch jedenačtyřicet pak leccos prošvihne.
Takže se o5 dopustím tapetování.:
“ Tuž poďme si to zhrnut…
27. 12. 2022 18:18:18
Rok dvacet dva konči. Nebyl až taky zly, jak se jevil. Ale dobre to nebylo. Rus už to nevydržel a zahajil valku proti Zapadu na Ukrajině. Fijalova vlada se rozhodla, že je ve valce a začala zadarmo dodavat zbraně jedne straně.
Tak hlupy nebyl ani Gottwald, kery aji v době konfliktu mezi Židama a Arabama dodaval zbraně oběma stranam – ale rozhodně nebyl taky cyp, aby je dodaval zadarmo. Po vladě Babišově, kera se dopustila trestneho činu apartheidu a rozdělila lidi na občany prvni a druhe kategoryje, se fialova vlada dopustila popřeni svobody slova a nechala zakazat weby, kere se ji nelibily.
To pro nas neni nic noveho. Za Hytlera byli tež občani rozděleni na svepravne a na bezpravne. A za Husaka se tež rušily nepovolene rozhlasove stanice.
Žadna z tehdejšich vlad ovšem nebyla tak debilni, aby poškodila vlastni občany tym, že přestala brat energyje ze zdroju, kere su pro občany nejvhodnějši, a naopak vlastni eletryku začala dodavat susedni velmoci za zlomkove ceny, kere su dotovane z peněz duchodcu, keři možu leda tak ryt držku v zemi.
Takže ne, nemožeme řikat, že to byl uplně špatny rok, ale je to asi to same, jak když si lidi po vystupeni z vlaku na rampě řikali – neni tak zle, navic nas fčil čekaju horke sprchy… Sorry za taky přiměr, ale stary Heitzmann by mi to schvalil.
Před nama je rok dvacet tři.
Všeci se tvaři, že všecko je v pořadku, kobzole su v řadku.
Ja bysem to tak neviděl.
Podle veškerych naznaku to vypada, že Ukrajinu čeka brutalni pad měny. Ne ten, kery byl v letě, kdy kurz klesnul z osumdesati haliřu na pětašedesat. Fčil bych to odhadoval na totalni zhrouceni hřivny na sedminu puvodni hodnoty. Logicky to vyplyva z teho, jak se Ukrajinska oligarchyja snaži za každu cenu vyvezt obili do ciziny, aby ziskali tvrdu měnu. To je krok pochopitelny. Nepochopitelne je, čemu prodavaju tunu pšenice za sedminu tržni ceny…
Jasne, možete řict, že to je dusledek agrese. Ja bysem to charakteryzoval jako dusledek totalni, dluhodobe korupce, kera v tom statě po desitky roku probihala a totalniho vytunelovani za posledni rok, kdy neochota vladcu dodržet Minske dohody, kere sami podepsali, zpusobila stav, kdy Ukrajincum v jejich vlastni zemi už nepatři vubec nic. NIC. Cely stat je totalně zadluženy a posledni věc, keru snad zbyva zrobit, je zem rozparcelovat a předat susedum.
To by nemusel byt naš problem, pokud by fialovi zaprodanci v čele našeho statu nevyhlašovali, že to je naša valka, že my sami zme ohroženi a že budeme bojovat tak chrabře, že brzo budeme pod hradbama Kremla a Rus sam zdrhne za Ural.
Takže ano, přiznejme si, že fčil už to je naša valka. Bo nas do ni vtahli. Je uplně jedno, že si ju nikdo nepřal, kromě tych fijalovych mamlasu. Tajak ve všeckych valkach v minulem stoleti, už zase na počatku velikeho konfliktu stojime na te blbe straně. Už zase nas ženu, abysme rukovali do konfliktu, kery s nama nema nic společneho.
Podle všeckych indyciji se Zapad snaži eskalovat konflikt v severnim Kosovu, kaj su posledni zbytky srbskeho obyvatelstva pod natlakem albanskych synku. To može přerust v horky konflikt NATO x Srbsko. Enem se obavam, že Srbi už nesu taci bezbranni tajak v roce 99. A my zme sučast NATO. Už se těšite, až dostanete povolavak a pudete střilat Srby na jejich uzemi?
A co je nejhorši, špekuluje se o tym, že hrdinny Polak pude poskytnut bratrsku pomoc svojim zapadoukrajinskym kamošum proti připadnemu běloruskemu utoku ze severu, a aby to nevypadalo jako retrookupace zapadni Ukrajiny tajak v roce 19, tak to zrobi mirova koalice bratrskych sil Slovaku, Čechu a balckych narodu pod vedenim hrdinneho Juzka.
A co pak? Poskytne bratrsku pomoc Maďar svojim bratrum na Podkarpatske Rusi, kera byla po tisic roku sučasti Maďarskeho kralovstvi? A co Rus? Poskytne bratrsku pomoc svojim lidem až po hranicu s Podněstřim?
Tuž, nevypada to dobře, co?
Ale nas se to přece netyka, ni? Klidně si zvolme Čapuši, nebo PetroPavla. Prašť jako uhoď. Jediny, kery vypada, že by nas neposlal do valky, tedy Jarek Bašta, ma minymalni šance na uspěch.
Což znamena enem to, že rozhodovani mezi Čapuši a PetroPavlem je enem rozhodovanim, jestli budeme rukovat v březnu, nebo až v květnu.
Tuž, tak vypada uvaha o přištich měsicach z mojiho pohledu.
Buch s nama
Ladik Větvička, hlasatel Mlade Fronty Fčil, Mitrovica
Zdroj: https://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=795845
Ja si nemuzu pomoct, ale dokud mi to nekdo neprelozi do Cestiny, tak toho Vetvicku proste neprectu i kdybyste to tu s nim vytapetoval treba 100x.
Me do toho textu proste nelezou oci, nedam vic, jak dva radky v kuse. Takze sorry, Vetvicka vysila na nekompatiblni frekvenci a kodovani, prijimac neprijima. I kdyby mel pravdu a popisoval studenou jadernou fuzi, me je souzeno se to nikdy nedozvedet.
A bohuzel i taci maji volebni pravo.
No vidíte, a mně zase vadí, když v dnešní době píšou lidi do diskuse bez diakritiky.
Vnímám to jako neúctu ke čtenáři. Což neberte jako agresivní útok na Vaši osobu. Míním to (tuším, že marný) jako apel na všechny, kteříž zde tuto nepravost setrvale páší .
Ale vždyť vy taky česky nepíšete.
Jeden by i slzu uronil … 😀
Životopis prezidentského kandidáta Petra Pavla, který sám sepsal v roce 1987.
https://youtu.be/_xqIFeVFBR8
Omlouvám se, ale narůstá ve mně pocit, že jsme vedeni stranou …
Nene, na stranu!
A dokonce pěti státostranami. S velením ve Washingtonu.
😜
Omlouvám se, že sem dávám odkaz na přes týden starý článek, týkající se Vidláka a „ČEZkého“ elektrikáře.
Možná jste ji mnozí už četli.
S obsahem z více než poloviny nesouhlasím.
Autor je sice PR specialista, ale nikoli vidlákolog – a minula ho Vidlákova psychologická „špecifiká“ a minula ho základní znalost postavení ČEZU v současném tuzemském postpolitickém a právním systému ČEZké republiky.)
Nicméně – pokud bych se rozhodl napsat laickou obhajobu „akce elektrikář“ , vypadala by nejspíš nějak podobně. POZOR – nemluvím o soudní obhajiobě, zde bych Kláře Samkové do řemesla nekecal!!
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Uz-ted-vyhral-nad-CEZem-Mel-plan-Bloger-Vidlak-a-odpojovani-723872
Hnůj se musí kydat. Jedno jak, ale jinak to nefunguje.
Ládiku, s první větou bezvýhradně souhlasím.
Nesouhlasím s tím, že je „jedno jak“ .
Pokud výsledkem kydání bude, že kydající dodýchá pod lavinou hnoje, pak se jedná o nezodpovědné plýtvání nedostatkovými Vidláky.
Nic na věci nemění, že martyr dodýchal z vlastního rozhodnutí. Neměl by plýtvat ani sám se sebou, zvláště tehdy, že jsou jeho inteligence a schopnosti v mnoha oblastech ojediněle vysoké.
Navzdory tomu, že NĚKTERÉ jeho schopnosti v oblasti praktické politiky jsou podle mého názoru naopak ojediněle nízké.
Což, prosím, považujte spíše za uznání než za podcenění:
Praktická polititika je v současné době nejvyšším stupněm organizovaného zločinu a postrádat schopnosti a používat metody špičkového organizovaného zločince není rozhodně nic proti ničemu!!!!
„Praktická politika je v současné době nejvyšším stupněm organizovaného zločinu a postrádat schopnosti a používat metody špičkového organizovaného zločince není rozhodně nic proti ničemu!!!!“
To bych tesal do žuly.
Hledat v této době kandidáta na prezidenta mezi čekateli na svatořečení je proto BLBOST. Rozčtvrtí ho, opečou, on se dostane na nebesa ale nám to hovno pomůže.
Naopak, hledáme protřeláka, někoho, kdo dobře ví, že nahoře to fouká, který umí intrikovat, uhýbat, ustupovat, pozná, kdy hraje betla, ví, kdy má v ruce karty na durcha a umí ho sehrát
Tečka.
No přátelé, shrnu to jednou větou protože nemá cenu si třepit ústa….
Chtěli jste Šlachtu a Flákance, dostali jste signalistu. Chcete Baštu, dostanete Tetuši.
Historická zkušenost, nic víc, nic míň….
100% souhlas. Basta je tragicka figura, ktera zpusobi odliv hlasu od Babise a tim padem viterstvi G. Sorose.
Bašta není tragická figura, je to slušný člověk a odvážný, jinak by s těmi, co ho nominovali na prezidentského kandidáta vyrazil futra.
Že nemá šanci ví nejlíp on sám. Ale může si říct : Aspoň jsem to zkusil.
Samozřejmě to má havlérka ošéfované, aby měla i prasidenta.
Já myslím, že by to mělo smysl i tehdy, když by funkci vykonával pouhý rok …
Možná jsem Jouda, ale věřím jen jemu. A nebezpečí z prodlení tu je …
Hmm… Vsimni si, ze uz i typicti kavarensti trollove nam v diskusich (treba na PL) zacinaji podsouvat Bastu. Proc asi..??? Znovu jim nalitneme… I ja jsem volil Volneho, ano, udelal jsem chybu. Ne kvuli Lubosovi, ten je sqely. Ale kvuli nezapojeni sveho IQ…
Bašta není tragická figura, v jiných volbách by dostal bez problémů můj hlas. Ale při současné konstelaci prostě musíme volit strategicky. Pokud teda nechceme generála nebo čaputu.
ANO.
Normalni clovek se spali jednou, pomalejsi dvakrat.
Jsou i taci, kteri do toho jdou i napotreti.
Flakance si pamatuju.
Pak volby do senatu.
Ted je tu treti kolo a porad mraky tech, kteri si nepamatuji, jak to dopadlo pred par mesici. (tim nemyslim Vidlaka)
Přesně. Někomu se ten milion propadlých hlasů přece líbit musel.
Mandát silný jako prase
jako láma, když je v Lhase.
Tohle bude silná loutka!
Dvěma šijí pevná poutka.
Za krkem i na rameni,
nejpevnější na temeni,
na zápěstí, nártu,
nesmí trhat partu.
Za oponou určuje se
jaké číslo národ snese.
Nesmí to být víc, než sto,
ať to není Mefisto!
https://www.michalapetr.com/map-1551-eu-volby-uz-budou-rozhodovat-pocitace-brusel-schvalil-navrh-mocne-benatske-komise/
Zdá se, že „svobodným “ volbám odzvonilo, toto jsou asi jedny z posledních, kdy si to budeme event. manipulovat sami.
Také mám špatné tušení, že tohle jsou poslední volby, u kterých aspoň předstírají, že jsou svobodné.
Příště už to bude bez servítkú. Stejně postupovali i Gottwaldovi kucí z Karlína. Vítězné volby byly na dalších 40 let volbami posledními. Ty další byly už jenom “ jako”.
Tahle partička se bude držet u koryt stejně úporně, jenom bude mlaskat hlasitěji, než komančové. A zatím to nevypadá, že se začnou vzájemně věšet. ( Prvního tajemníka R. Slánského, vrahouna Reicina a mnohé další sekerníky si pověsili sami souzi. Dneska je rehabilitujiu. Byli to stateční souzi čisté rasy. ).
Ale když chunta sundala demokraticky zvoleného prezidenta, tak ještě před pár hodinami jste obhajovala, že udělali dobře,že Allende byl fuj. Tak se už rozhodněte, jestli demokratické volby nebo nesvobodu.
S dovolením, já bych to, když už tak pěkně načato, dovypointoval.
Demokracii anebo svobodu.
Kdopak asi tam vys(í)lal Jourovou ??????????? !!!!!!!!!!!!!!
https://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=795845
Ale lepšolidi rukovat chtějí!
Kéž by to byla pravda. A v co největším počtu.
Oni chteji rukovat maximalne tak hubou…
Fialova drahota
Fialova válka
Pávka jako maskota
za protesty pálka.
Mundůr v březnu nebo dubnu
krátký výcvik v poli
snad za Dněprem trochu zhubnu,
nebo v metropoli.
V Doněcku mi dají věnec
na Martově poli.
Že jsem nebyl utečenec!
Jau jau, to to bolí.
Může být hůř. Mohou na vás požadovat, abyste se ukončil v zájmu lidu.
Delegace pluku Azov navštívila Izrael a proběhlo setkání u pevnosti Masada.
U té pevnosti skládají rekruti přísahu vérnosti svému ethnos. Právé tam totiž provedli hrdinové hromadnou sebevraždu, započali usmrcením vlastních dětí a žen.
Tím zvítězili nad škodlivým nepřítelem, nenechali se přinutit k nějakému vyjednávání.
Trochu mě z toho mrazí. Ukrajinci se v Azovstalu vzdali, svoje ženy a déti nechali žít, evidentně ješté nepochopili poslání udatného pana Zeleného. Tak snad příště.
Ách jo.
💀
No, s Massadou opatrně. Především není doloženo, že se ona událost vůbec stala. Informace o ní pocházejí z jediného zdroje, od Josefa Flávia, a nejsou doloženy nijak jinak, zejména ne archeologicky.
Přísaha izraelských vojáků se odehrávala přímo v pevnosti Massada, nikoliv „u ní“. Kdo tam nebyl – nalézá se na rozsáhlé plošině na vysokém skalním ostrohu (kam nyní vede lanovka), dole („u ní“) jsou pouze pozůstatky římských obléhacích táborů.
Massada jakožto místo pro přísahu je v Izraeli přijímána rozporuplně. Jednak sebevražda není přípustná, jednak se fakticky jednalo o místo porážky Izraelitů.
Tak to cítím, snad jsem nikoho neurazil.
Děkuji za rozšíření mých vědomostí.
Mně přijde děsivé už to, že někdo považuje za hrdinství hromadnou sebevraždu.
Možná by mi to tak děsivé nepřišlo, různé národy mají různé pohledy na statečnost. Ale když vezmu v úvahu, že Izrael vlastní jaderný arzenál, tam mě mrazí. ( I když ofiko Izrael samozřejmě jádro nemá, to mají Íránci, kteří ho reálně nemají, jeden se v tom nějak ztrácí. )
Jsem volič SPD.
Ale pan Bašta je, při vší úctě, smutná postava klání o Hrad.
Jediné, čeho svým trapným angažmá pomůže, je sebrat nějaké procenta Andreji Babišovi, který je nejmenší zlo, aby mohlo zvítězit velké zlo, které nás, pokud jedno, či druhé z nich zvítězí, nakonec zatáhne, zcela reálně do válečného konfliktu.
A za sebe říkám, že u dalších voleb zvažím , zda mám dát opět hlas SPD, nebo se raději podívat jinde.
Proč ta dali Baštu, mi hlava nebrala. Teď už ano.
Re: Hraničář
Fakt by mne zajímalo, KAM se chcete podívat.
Žádná jiná strana, která by se alespoň přetvařovala, že chce to, co nahlas deklaruje a částečně i plní Orbán. Tedy Magyarország elsö.
Anebo Trump – America first.
Podle me to udelal Okamura schvalne. Mel po ruce rekneme 3 kandidaty, kteri by Bastu urcite predcili.
Tim nerikam, ze byl s libodemo primo domluveny, spis se chtel (jako vzdycky) zucastnit, ale radsi nevyhrat.
Přesně tohle mi vychází taky.
To je váš názor. Bašta je zkušený diplomat a určitě nejvhodnější kandidát ze všech.
Bašta je fajn. A protože jim neškodí a silně škodí jejich úhlavnímu nepříteli, tak ho nechali na pokoji a tipuji, že ho začnou i nějak chválit.
Pokud jim na tohle lidi skočí, tak si nic jiného než ten protektorát kam směřujeme a už jednou nohou jsme, nezaslouží.
Průzkumy nebrat, ty jsou součástí boje. Zajímavé jsou ty neveřejné. Ale ty se provalí jen málo kdy.
Jak tohle z listopadu, který dával Babišovi proti Nerudové šanci 50 na 50. A lampasácké prověřené kované gumě 45:65 (45+65=110, takže se můžeme hádat kolik to má být doopravdy a ta paní co to propíchla je nejspíš úplně blbá kráva)
https://echo24.cz/a/SntV9/zpravy-domov-z-tabora-petr-pavel-unikl-pruzkum
Pokud o Baštovy hlasy Babiš nebude v druhém kole, tak bude mít Vidlák o čem psát, ale veselé čtení to bevude.
Ta paní je …..kou pana multimilonového podporovatele, čili přesné sčítání do stovky nebude tím hlavním důvodem, proč je s panem multimilionovým podporovatelem zrovna ona.
Ad „můžeme hádat kolik to má být doopravdy a ta paní co to propíchla je nejspíš úplně blbá kráva“:
ona to pak opravila (je to vidět i v tom odkazu):
45:55
Jen tak, mimochodem ….
„Nikdo z ukrajinských militantních politických špiček nesloužil v ukrajinských ozbrojených silách.
Výjimkou je pouze ministr obrany Reznikov“
Re: Homér
Chlape, vy jste se zbláznil!
Už dost na tom, že soudruh Zelí nosí brčálové triko!
To stačí úplně ganc!
Ještě do války tahat službu v armádě, to tak!!!
Jednotlive to nedam, ale Cesi na tom nejsou o moc lip. Hlavne ti militantni.
Lipanek, Cernochova, Reporyjec, Vondra…
O Fialovi nevim, ale taky pusobi jako modra.
Silne pochybuju, ze by se Babis nechal zasit na dva roky do zelenyho.
Dalsi militanti bez komentare, Peczynski, Mitrofanov, Zelezny…
I dnes jsem jaksi rozpačitý a posmutnělý …
Proč? Asi z té jistoty, která z mnohých vyzařuje, když namistrovaně tvrdí, že je někdo nevolitelný, neboť například nemluví zcela plynně a co by na to vzdělaná omladina, jíž přece patří svět.
Zdá se mi, že forma vítězí nad obsahem a že povrchnost tomu v této uspěchané době vydatně pomáhá. A nejde zde pouze o tu touhu uspět, zvítězit a prosadit svou pravdu za každou cenu.
A tak se mi nějak vybavila vzpomínka na dobu před jistým referendem, když jsem s několika přáteli seděl u oroseného (škopku), opustilo se téma volant, sport a rybaření a došla řeč na politiku. A po chvíli jsem se stal terčem všeobjímajího zaklínadla „Seš blbé? Všichni by se na nás vybodli, nikdo by s nama nechtěl obchodovat a všechno by šlo do kytek …“ Snažil jsem se, ale na tu svinskou disonanci jsem neměl. A jak se později ukázalo, vyhráli …(?)
Juro, jste jako malý.
Je přece bezvýznamné koho my zde budeme nebo nebudeme volit, je nás příliš málo na to, abychom skutečně nějak ovlivnili výsledek prezidentské volby.
Vyslovujeme jen odhady, jak to proběhne, nikoliv svá přání.
Alespoň já to tak chápu.
Moje přání by bylo, aby šel celý Brusel do prdele i s kamarády za velkou louží a Rusa bych se nebál – ten je rád že ještě vůbec dýchá. A jako řešení migrace bych volil ostrou munici na hranicích a deportace kamkoliv. Jenže to jsou přání aktuálně nesplnitelná, pokud vůbec někdy. Je třeba smířit se s realitou, tudíž že notná část českého občanstva je nejspíš stejně blbá, jako při referendu v roce 2003. Notná část voličů chce předražené energie, chce inflaci a zvyšování cen obcně, chce neziskovky ve školách, chce chudobu, chce 56 pohlaví. Zda je ta notná část dostatečně velká na prezidentskou volbu, to se uvidí. Třetina těch blbů zase k volbám nepřijde, druhá bude volit Čapuši a Mušketýra (prašť jako uhoď), třetí se rozdrobí jako obvykle. Co s tím chcete dělat?
Jeden můj velmi chytrý kamarád v podobných situacích radil: ZAKUKLIT.
Kurnik, chtělo by se mi napsat „Co teď a co potom“, ale kdo by se s tím smolil.
Re: Godot
Jste hloupý a velmi plýtvací Godot. Takhle mrhat drahými náboji!
Ve vztahu k nelegálům úplně postačí zavést nedovolené překročení státních hranic jako trestný čin se sazbou 5 – 10 let a plnou úhradu pobytu v nápravném zařízení. Takže soudruzi připrchlíci do lomů a na šachty. Anebo ve výhodném kurzu podojit rodinky.
Kdo by chtěl v polovině domů, toho pustit s platnou jízdenkou ve třetí třídě a limitem 3 hodin k opuštění území. Jinak dalších 5 – 10 let.
Problem, Houstone… sachty dochazeji a lomu uz taky neni nazbyt…
Problém vyřešen..
https://www.youtube.com/watch?v=ZP4Sxl-CFAI
Re: jozka
Určitě ne.
Hnědé uhlí se dá v rámci šetření životního prostředí kopat ručně a uhlí ještě máme minimálně na 150 let. Tady u nás to je celá Nová Karviná a celý Frenštát.
To nepude. Ti zasr… lidskoprávní neziskovkáři to nedovolej.
Ledaže by se tam šoupli jako první!
Rozumím. Ale mám ten problém, že postrádaje dostatek selektivní paměti, AB nevěřím (6.kolo). A naděje prý umírá poslední …
To bylo pro Hudce (11:59)
Já mu také nevěřím, ale nevěřím mu méně, než těm dvěma z pětikolky.
Podle ovoce poznáte je: covid, Vrbětice, Jourová, hlasování v parlamentu (ukr. vojska….)
AB je pro mě dobrý leda proto, aby nasr.. pětikolku, jinak to samé nebo podobné jako třeba generál PP.
Jediný ČLOVĚK v kandidátské sebrance je Bašta.
Novoroční a jiná přání Jana Kellera:( PL)
———————————————————
– Teď nás čekají začátkem roku prezidentské volby. Koho budete volit a z jakého důvodu?
K volbám nakonec půjdu, i když se čím dál více domnívám, že by naší zemi slušelo, pokud by obsazování funkce prezidenta na nějakou dobu pozastavila. Přiznali bychom tím sami sobě, že je v podstatě pokrytectvím slavnostně volit hlavu státu, který postrádá ekonomickou, politickou, diplomatickou i vojenskou suverenitu.
K volbám půjdu jen proto, abych si nemusel vyčítat, že nesu také svoji miliontinu viny za to, že se na Hrad dostane buď muž, který je schopen vydávat nestydatost a hroší kůži za mimořádnou psychickou odolnost, anebo žena, která zatím stihla jen neosvědčit se v řadě nižších funkcí.
(…)
Kampaň probíhá zcela standardně, tedy jako divadlo především pro lidi, kteří nesledují soustavněji politiku, nejsou kmenovými fanoušky žádné z politických stran a k jiným volbám často vůbec nechodí, protože si od nich nic neslibují.
(…) /Kandidáti/ budou rádi, že jim nikdo z mainstreamových médií přitom nebude klást nepříjemné otázky. Nebude se jich třeba ptát, zda si skutečně myslí, že i muži potetovaní hákovými kříži hájí naše nejvyšší hodnoty.
– Pane profesore, co nebo kdo vás nejvíc letos překvapil?
Vlastně mne nejvíce překvapilo, že v době, kdy se stále hlasitěji řinčí zbraněmi a kdy se vedou patrně vážně míněné úvahy o použití jaderných zbraní, jsme se vůbec dožili ještě jedněch Vánoc.
– Dokážete si představit, jak bude vypadat rok 2023?
Dokážu, ale nechci nikomu kazit svátky.
Naděje je v tom, že vždy existují i méně nepříznivé možné scénáře.
Když se zpětně dívám na prognózy na slovo vzatých odborníků, vybavuje se mi scéna z jedinečného filmu Fantom Morrisvillu. Poté, co nevěsta, lady Clarence Hamiltonová (Květa Fialová) na svatbě v důsledku silného šoku omdlela, vyslovil ošetřující lékař (František Filipovský) zhruba tuto diagnózu: „Během pěti minut bude zase naprosto v pořádku. V opačném případě si poleží nejméně tři týdny“. Z toho vidíme, že ani v době vysoké nejistoty nejsou povzbudivé scénáře zcela vyloučeny.
Přesto, mohu, pane profesore, požádat na závěr o přání našim čtenářům do roku 2023?
Aby se každému v naší zemi (snad jen s výjimkou některých prezidentských kandidátů a kandidátek) splnilo jejich největší přání.
ODPOVĚĎ:
Doporučení Martina Kollera, voj. analytika vv:
Koho teda volit?
https://www.facebook.com/RaptorTV.cz/videos/655559216354917
(v čase mezi 44:30 – 53:50)