1 listopadu, 2024

Nezajímá…

Tak to máme potvrzené. Loni se opět narodilo o deset procent dětí méně než v roce 2022. A v roce 2022 se narodilo o deset procent dětí méně než v roce 2021. Před dvěma roky ještě přišlo na svět zhruba sto deset tisíc dětí, loni už to bylo jen devadesát tisíc. Šílený sešup. Žádný demograf to nečekal, nikdo to nepředvídal.. tedy kromě těch, kteří varovalil před očkováním proti covidu, že by to mohlo mít vliv na plodnost. Ale my samozřejmě dobře víme, že to s ničím NESOUVISÍ.

Stejně tak s ničím nesouvisí nárůst kriminality v Německu i tady u nás, s ničím nesouvisí masivní exodus lidí z Kalifornie, radikální islamismus také s ničím nesouvisí a samozřejmě s Putinem se nedá jednat, protože každý Rus může za to, že je Rus.

Do toho nám děti stále masivněji mění pohlaví, identifikují se jako zvířata, nejsou schopny založit rodinu, neuvažují vůbec o tom, že by přivedli na svět další generaci… a nikoho to vlastně nezajímá.

Za poslední dva roky se nenarodilo třicet tisíc dětí a raději nechci vědět, kolik dalších dětí neví, jestli je chlapeček nebo holčička, jsou fyzicky mrzačeny na klinikách a psychicky týrány doublethingem, že existuje sto pohlaví, nejlepší bude, když nezaloží rodinu a nebudou nic vlastnit a i když jsou totálně v řiti, tak budou předstírat, jak je jim sluníčkově krásně.

Kolik náctiletých se opíjí a bere drogy?

Jestli něco ukazuje, že jsme jako civilizace na svém konci, tak je to tohle. Nemáme děti. A pokud už nějaké máme, obětujeme je modernímu Baalovi. Jaký je rozdíl mezi rozpáleným býkem, kam vhazovali novorozence a klinikami, kde z nich dělají eunuchy? Děti je třeba obětovat ve jménu uhlíkové stopy. Má to asi tak stejný smysl, jako když Aztékové roztínali hrudi zajatců obsidiánovým nožem a vytrhávali ještě bušící srdce.

Když si na Velikonočním ostrově domorodci uvědomili, že už vykáceli skoro všechny stromy, aby mohli stavět sochy Moai, myslíte, že s tím přestali? Ne, začali tesat ještě větší sochy. Sochy nefungují, chce to víc soch. Evropská integrace nefunguje, chce to víc Evropy. Sankce nefungují, chce to víc sankcí. Klimatické cíle neplníme, chce to ještě ambicióznější klimatické cíle.

Naše dějiny se chýlí ke konci. Před pětatřiceti roky jsme ještě věděli, jak dál. Měli jsme dětí dost a dost. Měli jsme mladé, dravé a vzdělané obyvatelstvo. Měli jsme ambice a ještě jsme chtěli měnit svět. Teď už vlastně jen s chmurným uspokojením chceme koukat na konec světa. Před pětatřiceti roky jsme se báli jaderné války, nechtěli jsme být vyhlazeni. Chtěli jsme ke hvězdám a chtěli jsme odhodit svazující krunýř režimu. Teď už v mnoha případech výbuch atomovky není katastrofa, ale vlastně řešení. Odvrácení tohoto nebezpečí už není důvod ke zvednutí se z gauče.

Nenarodilo se třicet tisíc dětí… v pohodě. Není to téma číslo jedna. Není to téma číslo dvě, ani téma číslo patnáct… Zkuste si představit, kdyby třicet tisíc lidí padlo ve válce nebo zahynulo při pražských zemědělských nepokojích… Třicet tisíc budoucích inženýrů, techniků, novinářů, umělců i popelářů či tramvajáků se nenarodilo.

Všechno v pohodě? Vezmeme si popcorn a colu a budeme se dívat, jak se náš Titanic potápí? Co také jiného, když vláda pro jistotu spálila všechny čluny a zakázala všechny cesty, které třeba ještě někam vedou?

Tucker Carlson se vysmál Němcům, že si nechali zničit Nordstrým, dobře vědí, kdo to udělal, ale ani nepípli. Tleskali jsme tomu. Ale nám se nenarodilo třicet tisíc dětí a stovky dalších byly zmrzačeny a obětovány a my jsme také ani nepípli. Peníze se ještě tisknou, obchody jsou ještě pořád plné (čím dál většího sajrajtu), televize funguje.

Umíráme zaživa. Kapačky nás ještě zásobují výživou, ale tělo už je vlastně mrtvé. Už nic nechceme. Vlastně se na tu atomovku těšíme. A když ne atomovku, tak příští rok se zase narodí o deset procent méně dětí. O důchodech se nemá smysl bavit, protože kde nic není, ani čert nebere.

Všechna lidská rozhodnutí se dají jinými rozhodnutími změnit. Je možné vyměnit vládu, přestat válčit, uzavřít mír, zrušit grýndýl, změnit zákony… ale nelze změnit demografii. Třicet tisíc dětí se už prostě nenarodí. Jsou pryč a nedá se to napravit.

Máme tu ještě nějaký spodní proud? Tryská tu ještě někde kousek naděje? Je tu něco vitálního a mladého, co chce zvítězit a dobýt svět? Nebo se dál bude mluvit o evropských hodnotách, euroatlantické vazbě a všechno se dál bude rozpadat a rozpadat?

V poslední době mi připadá, že jsme jako ta gazela, která se už levhartovi přestala bránit. Ještě úpí, ale už se nepokouší vysmeknout. Už jen čeká na ránu z milosti.

Třicet tisíc nenarozených dětí… Nezájem.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.

476 thoughts on “Nezajímá…

  1. Čekáte snad, že se dětí bude rodit každý rok víc a víc a takhle to půjde věčně? To není technicky možné, takže jak byste si to představoval, když se vám tento přirozený vývoj (ať se vám to líbí nebo ne, je to normální) nelíbí?

  2. Hlavně že jste, před několika dny, Vidláku, prohlásil, že Covid je už vyčpělé téma (že byl už v době posledních voleb).
    „Děti, které nám od ledna 2022 chybí, jsou děti, které se z nějakého důvodu nenarodily očkovaným matkám. Neočkované matky jsou na běžných číslech. “
    https://smis-lab.cz/2024/01/01/komu-chybi-deti/

    1. Souhlas s Vidlákem. Covid JE vyčpělé téma. A nic na tom nezmění skutečnost, že vakcíny nebyly účinné/měli následky. Kdo by se tohoto tématu v politice chytil, je blázen a předem politická mrtvola. Proto VYČPĚLÉ.

      Jak vypadá ta statistika, která dokazuje vliv očkování na plodnost? Tu bych chtěl vidět.

      1. Zdravím Admirála 😉
        požadované statistiky vlivu očkování na plodnost k vidění v odkazu výše , který uvedl Takytaky 10:53
        Web „smis-lab.cz“ se podvodům a záměrnému mlčení kolem covidu věnuje dlouhodobě a jsou to bez výjimky profesně vysoce erudovaní profíci.
        Sdružení Mikrobiologů, Imunologů a Statistiků (akronym SMIS)

    2. Takytaky.

      covid není vyčpělé téma pro Vidláka. Je vyčpělé pro převážnou část voličů, je vyčpělé pro naši (současnou i předchozí) věrchušku, je vyčpělé dokonce i pro některé tady na Litterate. (o to větší dík např. p. Čumpelíkovi a jeho týmu, ale také třeba v tomto bodě i p. Rajchlovi). Covid je uměle vymlčován stejně, jako Dozimetr, stejně, jako tragédie a motivy číleného střelce na Filozofické fakultě, je vymlčován stejně, jako halasné vytrubování, jak to bude pro ČR výhodné, až bude ekonomicky přispívat na obnovu Luhanska.. hrdě podepisované granáty zabíjející civilisty, průsery včetně migračního paktu… No, a pak náš pán velkomožný fialový prohlásí: „V dobách zlých je tady ODS, aby zachránila, co se dá“… tvl., to jako fakt?

      1. Prožidovského a proruského nacistu by zajímalo, zdali je vyčpělých i těch 500 miliard korun, které si na covid půjčila Schillerová?
        – Náhle, na nevysvětlené infarkty umírající lidi mezi 55 a 60 lety, kterým potom při zdravotní pitvě (pro objasnění příčiny úmrtí) z cév tahají bílé „žížaly“, které zčásti, nebo zcela cévy ucpaly – tihle lidi, kterých je stále více a více, jsou taky vyčpělí?
        – Lidi, kteří po zatraceně problematickém očkování (nádraží a nákupní centra) trpí zdravotními obtížemi, kterými před očkováním netrpěli – vyčpělí?
        – Dva roky zatraceně podezřelého šmelení se zdravotnickým materiálem (viz tiskovku červené mikiny – utracené tři miliardy za 15 minut) – vyčpělé?
        – Tisíce malých firem, které se po dvouleté nucené odstávce už nezvedly – vyčpělé?
        – Zhruba desítka malých IČO firem, které se na přelomu 2019/2020, dostaly z obratu 100k ročně, na obraty v desítkách miliónů, divnými nákupy v číně, přičemž není známo, kde na ty nákupy vzaly peníze – vyčpělé?
        – Nevratné škody na školních dětech, způsobené nezvládnutím distanční výuky a ostatně i distanční výuka sama o sobě – vyčpělé?
        – Činnost hlavních hygieniků, ministrů zdravotnictví – vyčpělá?
        – Prudká mediální ostrakizace lidí, jako je dr. Peková, dr. Beran, dr. Turánek i další, skuteční odborníci z oboru – vyčpělá?
        – Zaklekávání, mlácení a nahánění lidí bez roušek dementními fízly, zaklekávání otců a matek do špíny chodníků, před malými dětmi, vyhánění lidí bez slintáku z obchodů – vyčpělé?
        – Zjevná a každodenní ostrakizace neočkovaných lidí, téměř až k přeřazování lidí do jakési „nižší kategorie“ – vyčpělá?

        Má se nacista kurva ptát dál, nebo někdo z těch vyčpělých mudrců, začne odpovídat?

        1. To máš těžké.
          Ono totiž když někdo zavedl po nějakou dobu apartheid (očkovaní mohli do restaurací, aniž by se museli vykazovat negativním testem na covid /očkovaný nakažený také mohl být přenašečem/, neočkovaní s několik hodin starým negativním testem nikoliv) a není odsouzen na 25 let, ale je z něj vyroben velvyslanec…..ono je pak těžké chtít něco udělat i s těmi ostatními záležitostmi.
          Oni všici drží basu – levice, pravice, příjice, Zentrum, bohabojní křesťané i samozvaní atheisti, konzervy i utopisti….jak přijde na lámání chleba , tak se všici rozletí jak vrabci – anebo se naopak semknou jako skála.

          OT.
          Není náhodou diskriminací i to, kdyby bylo možné hlasovat ve volbách korespondečně pouze v zahraničí – a na území ČR nikolivěk ?
          A nebylo by potom další diskriminací i to, že by se člověk z Aše nemohl vyjádřit v referendu pořádaném v Bruntále ?
          Nemohlo by v takovýchto případech jít také o zavádění apartheidu ?

        2. Skvele napsane, Teco. Ptam se s vami.
          Je to odporne… nemlich jako Nemci po valce… prece je to uz vycpele, co jsme vyvadeli za Ady, jdem dal, kdo by na to myslel…

            1. To vam nenapada, ze mluvim sarkasticky o Nemcich? Ti za Ady vyvadeli.

              Co kdybyste radsi reagoval na to, co psal Teco?

              Kocko, ja temer vzdy odpovim. Asi jste si nevsimla.

              1. Nemyslela jsme to nijak špatně, to se omlouvám. Jinak z Vašeho vstupu to lze obtížně poznat zda máte na mysli Němce nebo „nás“.

                1. Ja chapu, ze jsem se mohla vyjadrit jasneji. To clovek vidi az potom. A taky si myslim, ze by nekteri lidi nemuseli sahat zrovna k te nejhorsi interpretaci (mych slov) jako prvni. — Dik. 🙂

                  1. Berte to Vevčo tak, že jako ten, co si prožil Protektorát, dokonce jako utečenec za „Sudet“, jsem na jisté dnešní tendence nadmíru alergický. Že formulujete z pozice Němců jsem přehlédnul.

                    1. JiH: Me to doslo. To nic. Aspon se ucim, jak se veci maji. Jakziv mne nenapadlo, ze se bude ve vlasti prekrucovat historie valky…

    3. Při pohledu na graf je tam zřejmá jakási kauzalita.

      Tmavě hnědé sloupky značí počty těhotenství u očkovaných. Ve 4. a 5. měsíci 2021 je jejich počet nulový, pak začne až po 10. měsíc téměř lineárně stoupat. Pak to, o něco mírněji, ale pořád roste.

      Světle hnědé sloupky značí počty těhotenství u neočkovaných. 5. měsíc je taky nejmenší, pak se to v 6. dosti zvýší a růst v dalších měsících taky pokračuje, aby na přelomu 2021/2022 začal klesat.

      První kauzalita, která se nabízí (a v textu je i zmíněna) je v čase se měnící množstevní poměr očkovaných a neočkovaných. Ve prospěch očkovaných. Ale, jak ve článku uvedeno, na konci 2021 už je ten poměr stabilizovaný zhruba na úrovni 2/3 očkovaných vůči 1/3 neočkovaných. Kdy počet očkovaných těhotenství se stále lehce zvyšuje, zatímco počet neočkovaných těhotenství dosti klesá.

      Není uvedeno (a asi to taky není jak zjistit), zda po celý průběh měření byla stejná ochota počít jak u očkovaných žen, tak u neočkovaných. To myslím ale v úvahu brát nutno je, protože dnes kvůli početí ženy vysazují antikoncepci.
      Je to jen má spekulace, ale ta ochota nemusela být stejná a v čase se mohla měnit. Psychologický efekt. Už od samého počátku očkování bylo mnoho zpráv/spekulací/domněnek na téma, co vakcína způsobí/může způsobit organismu, včetně ohrožení těhotenství. Mateřský pud je vědomý i podvědomý, mohlo proto docházet k tomu, že očkované ženy otěhotnět váhaly a postupně se odhodlávaly.
      Znovu, je to jen spekulace, vedle toho měnícího se poměru tomu ale ten početní vývoj i nasvědčuje.

    1. Tak já si myslím, že profesor Drulák je dokonce lepší než Fico, i další by se našli, ale dostat jejich názory k naplnění u nás je problém.

      1. „dostat jejich názory k naplnění u nás je problém“

        Co mi ale nejde do hlavy, proc? Co se vetsinovym Cechum stalo, ze jsou z nich uplni magori? Anebo to neni vetsina, ale lidi delaj pstrosy? Nekdo prosimvas napiste o tom clanecek. Dyt je to hruza pozorovat.

  3. Babiš: S Okamurou do vlády nepůjdeme. Lže o nás a nedrží slovo
    https://www.novinky.cz/clanek/domaci-babis-s-okamurou-do-vlady-nepujdeme-lze-o-nas-a-nedrzi-slovo-40467843

    z článku: „… já si neumí představit, že by hnutí ANO, které je jasně prozápadní stranou, bylo v koalici s někým, kdo chce referendum o vystoupení z Unie,“ dodala Schillerová. …“
    —————————————-
    Tak to běžte do řiti paní Schillerová i s celým ANO, když je pro Vás všelidové referendum nepřijatelné. Ono nejde o Vaše pocity, ale o existenci této země.

    No a my máme po žížalkách, protože jak je vidět z posledního průzkumu, bez SPD zůstane ANO opět bez partnera na sestavení vlády… ledaže by ANO koalovalo se SPOLU nebo s ODS, pokud půjde do voleb sama.
    V obou případech by to byla ta největší prasárna na voličích v historii ANO.
    Anebo vládnout nakonec bude opět pětidemolice.

    1. No tak vidíte, ani jsem nečekala, že se to vybarví tak brzy. Opakuji: nejsem příznivec žádné strany, ani žádný straník! Ale na to koho volit stačí kupecké počty. Stačilo-byť má Konečná pravdu a souhlasím s ní, KSČM, byť to nemá s KSČ před 89 nic společného, nemá početně šanci, PRO, Motoristé-či jak se jmenují to samé. Všechny hlasy, které se takto rozmělní padnou ve prospěch ODS a ANO. ANO/odnož ODS/ s Jourovou atd. půjde s ODS ať skrytě, nebo veřejně. ANO i ODS je plné aspeňáků a s ODSspolu mají jednoho páníčka a jsou upláceni z jedné kapsy. Jen mají hrát divadlo pro vovce a naoko spolu bojovat. Proto také lžidomédia jedou tak šíleně proti SPD – SPD je jejich jediná hrozba, proto je téměř nepustí před kamery-vovce by mohla začít myslet. Jedou proti SPD stejně jako v Německu proti AfD.
      JE TO JENOM HRA ČÍSEL. Jsou totiž jen 2 varianty buď totálně a tutově do řiti s ANO a ODS, nebo dát šanci otloukané a bruselským režimem dehonestované SPD. Jiná možnost není!

      1. A kdybych byla úplně největší konspirátor, tak to, že s SPD nikdy Babiš nepůjde, vypustil právě teď proto, že jistě ví proč dnes Pyjala letí pro noty do USA a co za prasárnu přiveze. Dostal strach sám o sebe a tak to vypustili těsně v den odletu! Klidně se znemožnil, jen aby lidi neměli jinou možnost, než volit SPD, a tím si zachránit něco, o co by přišel spolu s námi – s plebsem. Přemýšlejte, proč to natvrdo vypustili zrovna dnes, v den odletu Nutelly. Babiš nemůže do éteru vypustit: „Lidi volte SPD, nebo přijdeme úplně o všechno a budou nás tu zabíjet arabáši“ a já Velký Bocian mám veliký strach, mám rodinu a majetky a Čapí hnízdo……Volte SPD, lidiiii!!!!

        1. A ještě: proč to vlastně dělá sám proti sobě?!! Protože má stejné páníčky jako ODSSpolu a musel by do puntíku splnit jejich rozkazy, které by ho ale zničily stejně jako nás, nebo by ho zamordovali, takže nemá na vybranou.

          1. bohužel ta vaše pesimistická varianta je ještě optimistická

            protože to taky dost dobře může být tak, že je to celé podvod – tzn. ODS, ANO i SPD ovládají stejní páníčci – Okamurův zástupce Fiala je bývalý ODSák, jehož firmy pobírají dlouholetě EUdotace

            proč by Petr Fiala, Babiš i Okamura nemohli být kádři stejného páníčka, Fiala zlý policajt, Babiš hraje hodného policajta a Okamura hraje tajného policajta (tzn. strhává na sebe nespokojené voliče, kteří nezkousnou ani Babiše jakožto jinou tvář stejného EUsystému)?

            Kdysi jsem viděl nějakou kreslenou karikaturu z USA, kde starý Rockeffeler držel na provázcích šéfa Demokratů i Republikánů. Proč by to tady v české kolonii nemohlo být stejně tak?

            1. Toť jednoduchá věc: tak jako dřív museli mít papaláši u koryt VUML, dnes musí mít Aspeninstitut. Najdete nějakého soroš- aspeňáka v SPD? Podívejte se na absolventy Aspeninstitutu/možná budete hodně překvapen/, přečtěte si program této instituce, jejich vize do budoucna. A pak chvilku přemýšlejte.

            2. Gratuluji! Jste první, kdo si klade tuto eventualitu, o které já jsem již drahně let pevně přesvědčen. IMHO je SPD pod kontrolou/řízena BIS, která monituruje „nespokojence“. Bartoš, když začínal zakládat pyjáty, tak zase dostával notičky z US embassy. Vždy platí „dle ovoce poznáte je“. Ať už šlo o jakékoliv hlasování, které bylo důležité pro náš národ, SPD buď hlasovali (až na výjimky) stejně jako „aspeňáci“, popř. se zdrželi/odešli (zbaběle). Přitom je zjevné, že abychom jakýms takýms způsobem zachovali naši státnost, popř. si získali (nikoliv zachovali, neb jsme již dlouho kolonií a smetištěm Evropy) nějakou suverenitu, musíme okamžitě vystoupit z EU, NATO a WHO. Natvrdo! Žádné kecy o reformování „shnilého jablka“, čímž tyto organizace jsou.

      2. „Stačilo … nemá početně šanci“ – proč by neměli mít 5% ? Naopak teď do EP beru jako skoro jisté, že hranici přejdou.

        1. Ano. Kateřina Konečná se dostala do EP i minule, proč by se neměla dostat tentokrát?
          Skvělé by bylo, kdyby se do EP dostal i právník Ondřej Dostál, který je na 2. místě kandidátky Stačilo. Za covidu udělal spoustu dobré mravenčí práce. Je to zřejmě dobrý právník.

      3. To vůbec není pravda! Stačilo rozhodně šanci na zvolení do Europarlamentu má, a velkou. Nejste vy nastrčená z ODS?

    2. Už jsem to psal před delší dobou – ANO do koalice s SPD v žádném případě nepůjde (mj. protože by Babišovi zničili byznys v EU).
      Naší strategií by mělo být naházet to SPD v takovém počtu, aby ANO nezbylo nic jiného, než utvořit koalici s profláknutými stranami 5demolice. Sice nám to volby nevyhraje, aje definitivně se zboří mýty o ANO jako opozici a národní záchraně.
      Bohužel, někdo tady Babišovi usilovně komplice připravuje – tentokrát budou mít dvě želízka v ohni: Šlachtu s Motoristy a Rajchlovic PRO. Ideální stav by proto byl, kdyby tato dvě uskupení nepřelezla hranici zvolitelnosti. Něco mi ale říká, že by klidně TĚSNĚ před volbami mohlo dojít ke spojení těchto dvou pomocných struktur … tak těsně před volbami, aby nebyl čas na nějaké relevantní rozbory a akce.
      A mimochodem – pokud by někdy vyšlo najevo, že ten tajemný sponzor Rajchlovic PRO je Myrda Kalosků, tak by mě to nepřekvapilo. On je tady široko daleko nejchytřejší a (bohužel) také nejschopnější pletichář a jistý rukopis, by se tady dal nalézt …

      1. Jen jestli to není proto, že by můra brzdil, protože nevezme žádný post, kde by měl odpovědnost. Ju a soudím to podle jejich přítomnosti či postoje podle různých hlasování. Řečí jak farář v kostele, ale když jde do tuhého tak …..
        Škoda je že tam má zepár opravdu dobrých lidí, kteř by mohli pomoci.

  4. Když to vezmeme z pohledu, že je třeba Evropu pauperizovat a vyhladit bílé obyvatelstvo, dělají to dobře, jak si pořád libuje Fijaláh! Jen my ty jeho signály nechápeme!

  5. No, kdyby bylo nejhůř, stačí místo pilulek začít prodávat placebo a uvidite, jak nás začne přibývat ….

      1. Však to právo jim nikdo nebral a nebere!
        Prožidovský a proruský nacista se domnívá, že dneska mladí nešoustají dobrovolně.
        Co by za takovou kázeň, dali ti předchozí komunisti 😀
        Asi za to šoustání mají nějakou kvalitní náhražku, jinak si to nacista neumí vysvětlit.
        Ještě si pamatuje, jak to mlátilo s ním, jako mladým. S dnešníma mladýma to nemlátí, což je dost nahovno a brzy to bude vidět i statisticky.

        1. Na tom je vidět síla současného systému výchovy mládeže. Že dokáží zlomit i přírodu by mne fakt nenapadlo.

          1. Kdyby zlomit – ale převrátit!
            Nacista to vidí na mladých holkách, protože chodí okolo čekáren autobusového nádraží:
            Normální štíhlé holky, ty chodí shrbené a v pytlích, co je mají nahoře i dole větší asi tak o 3 čísla. Zásadně pytlovité kalhoty, sukně skoro nevidět.
            A tlustoprdky, ty zase chodí narvané v legínách, u kterých nacista úplně slyší ty švy, jak zvoní před prasknutím.
            Nacista celkově potkává hodně mladých lidí, ale dost nějak poničených.
            Asi cukrem a nedostatkem pohybu. Nacista neví přesně, čím se dá způsobit to, že holka i kluk z osmičky základky, váží tak 80kg.
            Nebylo by to divné, kdyby byli současně vytáhlí, ale oni nejsou. A holkám to jde všechno do prdelí.
            A hrozně, nacista si fakt nepamatuje, že by někdo z jeho spolužáků, byl už v osmičce takový opuchlý mamlas.

            1. Byli, ale výjimky. Jistě jste se v mládí honili s míčem, hokejkami, raketami, kolem i čímkoli jiným okolo domů a horko těžko Vás sháněli večer domů. To houfně dělaly děti i za mého středního věku, ale vidíte to dnes někde ?

                1. Jistěže sportuje. Již od nějakých 5-6 let se připravují budoucí hokejisti, fotbalisti, tenisti s bůhvíco dalšího na profesionální sportovní dráhu. Kde ale vidíte na každém volném plácku hrát kluky kopanou nebo nohejbal jen tak pro zábavu? Třeba u nás na sídlišti bylo krásné antukové volejbalové hřiště pro nezájem zrušeno. Teď je tam parkoviště. Tak tam asi mířil Teco.

                  1. Kazdy sportovni fanda by se mel poradne prastit do hlavy, aby se mu tam rozesvitilo, a uvedomil si, za jakeho rezimu byli vychovani nejlepsi hokejiste vsech dob v Cechach.
                    Ano, byl to prave ten Husakuv sedy socik.
                    Stat sypal penize do lidusek, sportovnich oddilu a krouzku. Kazdy mel minimalne jeden. A to se pak dobre vybiraji talenty, kdyz je z ceho.

                    Jakmile tihle odrostli, uz to jde jenom dolu.

                    Ja nerikam, ze to bylo za Husaka uzasne, ale zrovna sportovci (Hasek) vychovani za sociku by meli tise mlcet.

                    1. To máte sice pravdu, ale já jsem myslel něco jiného. Když jsme přišli ze školy , taška se hodila do kouta a šlo se hrát fotbal. Žádný oddíl, jen klukovská parta. Pan učitel tělocviku nám občas věnoval nějaký vyřazený míč.
                      Vydrželo nám to až do dospělosti, jen parta se měnila. Večer po práci jsme hrávali volejbal a pak šli na pivo. Neříkám, že dnes takové party už nejsou, ale je jich mnohem méně.

                  2. Jo, prožidovský a proruský nacista asi do 13-14 lítal s klukama všude možně po venku, prolejzali půdy starých baráků, kde nalézali „poklady“ (jeden skutečný, zlato) a vraceli se těsně se setměním.
                    Od momentu, kdy si nacista udělal papíry na Pincka, tak se věnoval všemožnému vylepšování a krášlení, aby potom mohl za sebou vozit přilepenou kočku, co se občas jakoby „přehmátla“ a hrábla nacistovi málem až na pytlíka.
                    Zajelo se někam na odlehlé místo, z nosiče se sundala smotaná deka a…:D
                    Takhle a podobně to měli skoro všichni nacistovi vrstevníci a soutěžili, komu to nejlíp pojede, kdo to bude mít víc polepený samolepkama Mobil, Gulf apod. My měli furt něco na práci, furt jsme něco sháněli a abychom si na to vydělali, vozili jsme o sobotách kartony ze dvou sámošek do sběru.
                    Nacista měl přes tátu známého pána, strojaře, co upravoval motory i mladým motokrosařům, takže přesně věděl, která páčka. Kanály, karburátor z Jawy 90, elektronické bezkontaktní zapalování vlastní nacistovy výroby, tlustší koleno a tlumič taky z Jawy 90.
                    Výsledek byl ten, že Pincek sice žral jako nezavřený, ale po rovince a ve dvou, i s tou kočkou, podle tachometru taky z Jawy 90, valil stovkou.
                    A nacista i s kočkou se kochali vyjevenými embéčkáři, které spolu předjížděli a měli z toho děsnou bžundu 😀
                    Je škoda, že dnešní mladí jsou (až na výjimky a díky otcům) v tomhle úplně naprd.
                    Ještě v devadesátkách, bývalo slyšet ječení novějších padesátek a shluky holek hned vedle túrujících kluků, ale po přelomu tisíciletí, kdy počítače pronikly skoro do všech rodin, to nějak ustalo..

                  3. Annotatore
                    To neprofesionální hřiště má nejen pozitivní vliv na fyzickou formu, ale je to zároveň zábavná činnost, ve které nelze podvádět, jinak se hra rozpadne. Samozřejmě, platí to i pro další dobrovolnou zájmovou činnost. Ajfoun nic takového nerozvíjí.

                    1. Jo, dodnes vzpomínám, jak jsme se na naší ulici (tedy po odhození tašek) shromáždily děti z okolí a hrály se různý hry (na sochy, cukr káva limonáda atd), jezdili jsme na kole, čutalo se do míče, někdy si ti větší natáhli přes ulici síť a hráli volejbal. Jo, dneska už se děti neshromažďujou, na ulici parkujou auta, nebylo by si kde hrát. Ale i kdyby bylo, tak už děti nepřijdou.

  6. V roce 2023 se narodilo 91 100 dětí.
    To jistě není žádná sláva.
    Ale mezi lety 1996-2001 to bylo ještě o chlup méně:
    1996 90 446
    1997 90 657
    1998 90 535
    1999 89 471
    2000 90 910
    2001 90 715
    https://www.czso.cz/csu/stoletistatistiky/pocet-zive-narozenych-v-ceske-republice ← lze tam rozklinout excelovou tabulku s numerickými údaji

    Čímž nijak nezpochybňuji, že to momentálně je v prdeli, protože mraky lidí si děti „nemohou dovolit“ finančně.

    1. Takže dnešní stav je vlastně standard.

      Za silné populační ročníky Husákových let vděčíme vlastně bratrské pomoci 1968…

      1. Aleš:
        Víceméně jo. Lidi byli tak otrávení, že se věnovali jediné skutečné radosti, která jim zbyla. To zaprvé. A zadruhé Husákova vláda se šťastně trefila (jestli úmyslně nebo ne, to netuším a je to jedno) a masivně podpořila. Na nějakou dobu. Možná chtěla instinktivně dát nějaké cukrátko nasranému obyvatelstvu, možná plánovala bejbybům a nejspíš všechno dohromady.

        1. Husák se šťastně trefil – celým desetiletím a průměrně dvaceti tisíci bytů ročně?
          To podle nacisty nebylo myšlený vážně.
          Nacista to všecko viděl a zažil, na vlastní oči i prdel.
          Žádný možná.
          To vážně nebylo tak, jak dneska darebáci s oblibou šíří:
          Vy budete držet huby a krok, jednou ročně nám zamáváte na tribunu – a my vám za to postavíme v prvních letech 30.000 kvartýrů ročně, k tomu přihodíme třeba 15 kulturáků a 40 školek, platí?
          Mezitím si tady budeme mastit nějaký elektrárny a cukrovarnické komplexy, na kterých vás zaměstnáme, dobře?
          Fakt ne.

      2. To není z mojí hlavy, to se musí číst…

        „Podle odhadů žilo na počátku 15. století ve 330 poddanských → městech a → městečkách v Čechách a 150 na Moravě asi 200 000 – 250 000 obyvatel. Mnohem větší význam však měla města královská, kterých bylo v Čechách a na Moravě 60 a jejichž celkový počet obyvatel je odhadován na 140 000. Zcela mimořádné místo zaujímala v tomto ohledu → Praha, která se po roce 1348 skládala ze čtyř měst, jež obývalo kolem 40 000 obyvatel. Nejlidnatějšími městy po Praze byly Brno a Kutná Hora, v nichž však žilo „pouze“ 8 000 obyvatel. Celkově lze odhadnout, že v roce 1400 obývaly naše území 3 miliony obyvatel: dva miliony Čechy a jeden milion Moravu. Toto až trojnásobné zvýšení počtu obyvatel, k němuž došlo mezi léty 1200–1400 lze přičíst příznivému populačnímu vývoji, který se však ve 14. století zastavil. Celou Evropu tehdy naopak zasáhla vlna depopulace, která pokračovala i v 15. století.“

        https://ddvd.kpsys.cz/files/323561?inline=false

        1. Nárůst populace byl dán nárůstem průměrné teploty. Vysoké úrody i dvakrát ročně, to se to množilo. Přišlo ochlazení, hladomory a války ..

      3. vy jste tu pořád z toho 68 všichni podělaní

        my na vesnici jsme si toho ani nebyli vědomi, nevím jak u vás v praze

        a né ve straně naše rodina nebyla, na rozdíl od dnešního prezidenta republiky

        1. My nacisti z Prdelákova, jsme v minulosti často viděli i slyšeli, že největší mindráky z osmašedesátého, měla a dosud má Praha.
          Tady prohrčelo pár tanků a jakýchsi jejich ótéček – a to bylo všecko. Nechali se vidět stylem „jsme tady“ a nejpozději tak za 3-4 hodiny, se všichni místní vrátili ke své práci.
          Nikdo jiný tu práci za ně neudělal a nějací vojáci už vůbec ne.
          Kdo dělal práci Pražáků, když ti byli dennodenně v ulicích shromáždění, nebo házeli šutry a pivní flašky na tanky, to nacista neví.
          Asi nikdo, když 21.8. nevyšly ani některý důležitý noviny, v televizi se třepala vzteklá Moučková a národ prvních 10 hodin věděl prd.
          Nacistovi bylo patnáct a fous, konec prázdnin, tak si to celkem pamatuje..

      4. Aleš
        Ta bratrská pomoc tam spadla náhodou, diskuse na téma nízké míry reprodukce byla v tisku již v 60. létech. Za Husáka se rodily hlavně druhé děti do jednodětných rodin s dobrými výchovnými předpoklady, protože materiální podmínky se poněkud zlepšily. Učil jsem tehdy na střední škole a ty ročníky byly viditelně lepší.

    2. Když je řeč o statistice – v roce 1921 to bylo 257 281. Mimo manželství 12%.
      Dnes 91 000, mimo manželství polovina. Manželství pro všechny to nevylepší.
      Mimochodem, nestabilita vztahů je jednou z příčin ..

    3. Co to znamená “nemohou dovolit”?.Vozím autobusem “socky”,takové divnolidi se třemi nebo dvěma dětmi.A tito lidé si děti dovolit mohou.Nemohou si je dovolit majetní lidé,protože by jim nezbylo na 2 dovolené na Maledivách,na lyže v Davosu,nemohli by mít pětkové BMW.Proto si někteří nemohou dovolit děti.A holka evidentně s mizernými financemi vleče za ruku 2 děti a druhou tlačí kočárek se třetím.A podle mluvy a chování k těm dětem jim určitě nepředá znalosti atomove fyziky nebo neurochirurgie.

      1. Představte si chlápka, který bere čistého třicítku. Bydlí s manželkou v nájemním bytě, kde za činži + energie platí 25 tisíc. Nemají žádné úspory. Když si udělají dítě, tak to neutáhnou. Jestli si to představit neumíte, tak s tím nic nesvedu.

  7. https://youtu.be/eZAAN65B06c?si=Pzq9TI4X6zlZThi_
    Snad jsem dala dobré video. Ivo Budil vysvětluje, že jsme se stali periferií mocenského centra jako v 17.století.
    Po 2.světové válce byla Jižní Amerika na lepší ekonomické úrovni než Evropa a díky USA se stala periférii, která je vysávána.

    Dětí se nebude hodně rodit, po revoluci se narodilo méně dětí, tyhle ročníky dospěly a mají možnost vyletět do zahraničí. A ony to dělají.
    Vliv očkování je v zahraničí dokázán, jenže naši gynekologové by museli říci zda je vyšší potratovost, vyšší komplikace v těhotenství.
    Nevím, ale nikde jsem jsem nic nečetla. A nevěřím, že se někdy něco dočtu.
    V příbuzné rodině nějaký problém byl, rodička měla problém, skončilo to císařem. Nepamatuji si, že by nějaká rodička měla krevní sráženinu v ledvinách. Ale já nejsem zdravotník. Mimčo bylo větší 4,20 kg, dva dny apatické, muselo dostávat antibiotika a drželi je oba v nemocnici 9 dnů s tím, že chlapeček nebyl na novorozeneckém, ale na infekčním oddělení. Matce provedli před porodem nějaký hmat, prý to vyvolá porod, nevyvolal a já osobně si myslím, že to byla ta infekce. Oba rodiče se očkovat nechali, bo dovolená v Bulharsku.

    1. Profesor Budil ve svém historickém exkurzu mohl klidně říci, že ona „finanční oligarchie“ (víme z jakého etnika se rekrutuje) pilně pracuje na zotročení neprivilegovaných vrstev obyvatelstva již od svého vzniku.
      Ovšem nikdy se jí to nedařilo lépe než za posledních 100 let. V Česku pak za posledních 30 let. Díky úzkému propojení této (nadnárodní) oligarchie se strukturami státu se z občanů stali daňoví nevolníci. A z těch, co měli tu smůlu (či vlastní hloupostí), se stali dluhoví otroci. Ovšem nevolníci a otroci, kteří jsou k tomu navíc povinni se starat i sami o sebe a své rodiny. Což je určitý posun od starověku a středověku, kdy se o otroky (a do jisté míry i o nevolníky) staral jejich majitel.

      Represivní aparát státu (který si nevolníci a otroci sami platí) se stará o to, aby N&O plnili eráru státní kasu a své závazky vůči finanční oligarchii. Ti, co se ze systému poněkud vymkli, žijí buďto nenápadně v jakési šedé zóně anebo v místech, kde se eráru (prozatím) nevyplatí je svým přebujelým aparátem stíhat. Systém je nastavený tak, aby se normálním životem a běžnou prací nemohlo nikomu z běžných N&O podařit vymanit se z tohoto jha přestupem mezi vyšší privilegovanou vrstvu. Výjimkou byla ona devadesátá léta, hlavně jejich 1. polovina, kdy se na chvíli „zhaslo“ (jak prozradil profesor Klaus). Ti nachystaní toho využili. Jiní z N&O později rezignovali a dnes živoří mimo systém jakožto bezdomovci.

      Řešení je přitom docela jednoduché, muselo by však k němu najít odvahu dostatečné množství N&O. Týká se samozřejmě i celých předlužených států:
      – pokud se topíte v kruhu nesplatitelných dluhů a platíte, JE TO VÁŠ PROBLÉM
      – pokud však nemáte co ztratit nebo se prostě rozhodnete nesplácet, UŽ JE TO PROBLÉM VAŠEHO VĚŘITELE

      1. ad Charon:
        „– pokud se topíte v kruhu nesplatitelných dluhů a platíte, JE TO VÁŠ PROBLÉM
        – pokud však nemáte co ztratit nebo se prostě rozhodnete nesplácet, UŽ JE TO PROBLÉM VAŠEHO VĚŘITELE“
        …Tímto způsobem to, myslím, pojali před pár lety na Islandu, ne? S tím, že věřitelům vzkázali, že to samozřejmě mohou vymáhat jmenovitě od těch lidí z bývalých vlád, co ty dluhy nasekali, ale běžní islanďané to fakt nebyli…

        1. Pokud někdo půjčuje, vystavuje se i riziku, že nebude splaceno. Zatím je jim to jedno, protože jakmile nastane problém, zařvou „too big to fall“ a vláda okrade své lidi a dluhy za jiné lidi jim doplatí. Perpetum mobile. nemají co ztratit.
          Znovu, i žáci zvlášní školy by práci podepisovačů zvládli lépe pro lid, kdyby tam byla vymahatelnost škod.

    2. ad Evix 13:35
      „Vliv očkování je v zahraničí dokázán, jenže naši gynekologové by museli říci zda je vyšší potratovost, vyšší komplikace v těhotenství.
      Nevím, ale nikde jsem jsem nic nečetla.“

      Vliv očkování je dokázán i u nás. Cituji ze zdroje: „…děti, které nám od ledna 2022 chybí, jsou děti, které se z nějakého důvodu nenarodily matkám očkovaným proti covid-19. Neočkované matky byly na běžných číslech…“ https://smis-lab.cz/2024/03/22/nechod-sezname-se-syri-na-led-mnohy-pripad-zname/

      SZÚ, MZ, i ČSÚ tato data tají, co to dá, a nebýt jedné naší senátorky, která byla na ÚZISu hodně neodbytná, a následně data, která by ze zákona měla být veřejně dostupná, ale nejsou, předala statistikům ze SMIS webu. SMIS nelze obvinit z dezinformování, protože by pak na seznam dezinformačních zdrojů museli zařadit i matematiku 😉
      Výsledek zveřejnění? Ticho po pěšině. (Což znamená že téma hóódně smrdí)
      Jak to zatajování soudruhům hezky jde, např. ještě zde: https://smis-lab.cz/2023/09/17/ustav-pro-zatajovani-informaci-a-statistiky/

  8. Fialoví matematici to vidí asi tak, že děti stojí erár peníze. A až zestárnou, jako důchodci budou stát ještě víc.
    Čili, že bude nejlepší, pokud žádné nebudou.

  9. OT – problem vyresen, koalice nebude …..

    Schillerová: S Okamurou ve vládě určitě nebudu
    „Pokud bude chtít šéf SPD Tomio Okamura do vlády s hnutím ANO, bude muset přehodnotit základní programové body svého hnutí. Tedy referendum o vystoupení z Evropské unie. Politici ANO vládní spolupráci s SPD kvůli protievropskému programu Okamurova hnutí zcela vylučují. „

      1. No tak vidíte, ani jsem nečekala, že se to vybarví tak brzy. Opakuji: nejsem příznivec žádné strany, ani žádný straník! Ale na to koho volit stačí kupecké počty. Stačilo-byť má Konečná pravdu a souhlasím s ní, KSČM, byť to nemá s KSČ před 89 nic společného, nemá početně šanci, PRO, Motoristé-či jak se jmenují to samé. Všechny hlasy, které se takto rozmělní padnou ve prospěch ODS a ANO. ANO/odnož ODS/ s Jourovou atd. půjde s ODS ať skrytě, nebo veřejně. ANO i ODS je plné aspeňáků a s ODSspolu mají jednoho páníčka a jsou upláceni z jedné kapsy. Jen mají hrát divadlo pro vovce a naoko spolu bojovat. Proto také lžidomédia jedou tak šíleně proti SPD – SPD je jejich jediná hrozba, proto je téměř nepustí před kamery-vovce by mohla začít myslet. Jedou proti SPD stejně jako v Německu proti AfD. JE TO JENOM HRA ČÍSEL. Jsou totiž jen 2 varianty buď totálně a tutově do řiti s ANO a ODS, nebo dát šanci otloukané a bruselským režimem dehonestované SPD. Jiná možnost není!

        1. Paní Heleno, tak, jak Vás čtu, jste velký konspirátor, když bez argumentu a jakékoli logiky označíte hnutí ANO (to s převahou ve voličské přízni) za odnož ODS. To abyste podpořila ryze pravicovou SPD, jejíž hlava se, například, nestydí zkusit vydělávat na tom, že bude posílat plyšáky vysmátých na cestu kolem světa. Vždyť takhle se chová parazit.

          Račte si všimnout onoho letitého tažení jisté a dnes vládnoucí moci jmenovitě proti Babišovi. Hledejte důvod. Hledejte možnou Babišovu motivaci, proč asi vstoupil do politiky. Když to není cesta, na které lze, zejména v našich dnešních poměrech, efektivně vydělávat. Když ti naši nejbohatší operují svižně, ale co možno v ústraní. Nebo ne?

          Babiš, co podnikatel, svou účastí v politice, jak je známo, dost prodělal. A nejen to. Při tom jsem si jist, že žádným neználkem není, že má dosah i informace, že vidí o dost dál, než mnozí jiní. Nad tím vším se, podle mého, stojí zamyslet namísto adorace kočkopsa SPD,

          PS s tou Jourovou. Domníváte se, že byla jakkoli hnutím ANO řiditelná? Vy osobně, máte tu schopnost prověřit a vybrat, za pochodu, člověka a zaručit, že v cestě za významnou kariérou neselže?

    1. Synek Schillerové, nebo zeť, není žádný dobrodinec. Někde jsem zaslechla Martina Kollera, jak vysvětloval, že patří mezi pražské hajzliky. Ale to už je delší dobou.

      1. Zeť Schillerové patří mezi nikoliv pražské anóbrž brněnské hajzlíky. I když už asi přerostl nejen Brno ale i celou republiku a smočeno má různě po Evropě.

        David Rusňák. Alias „DR“ z „DRFG“ = „David Rusňák Family Group“, hala Rondo se jednu dobu jmenovala „DRFG Aréna“ a prsty měl (a má) v mnoha různých kšeftech.

        Jen na ukázku:

        https://www.byznysnoviny.cz/2021/01/27/zet-ministryne-schillerove-rusnak-zbohatl-prevodem-firmy-na-bezdomovce/

        Ani bych se nedivil, kdyby byl jedna ruka s Donem Pablem a podobnou místní chátr… (pardou, smetánkou).

      2. No, můj synovec je taky pěkný hajzlík. A nic s tím nenadělám. Že se tím (příbuzenstvem Schillerové) Koller zabývá, Vy na to upozorňujete, docela překvapuje. Leda že spolu s pětikolkou a vším co stojí za ní, hnutí ANO, přesněji Babišovi, tak nějak nepřejete. Zopáknu, že voličem ANO jsem nebyl a se vší pravděpodobností ani nebudu. Jen a pouze každého, kdo ANO oslabuje, byť nefandí pětikolce, beru za málo prozíravého.

    2. A pak ze Jourova a ta Babisovo tlupa v Europarlamentu byly vyjimky.
      To byl snad Vidlakuv nejslabsi clanek, kdy „vysvetloval“ Babisovo nominace do Bruselu.

      1. ale jděte, ono to s tou nominací do prdlamentu bylo jaxi jinak. Jednak Bába do místních návrhů nezasahuje, snad možná krom nejbližších spolupracovníků. I když tam si myslím, že ani tam si nikoho moc blízko nepouští . A taky možná chtěl krapítko zavařit modroftákům a socanům ,za to co mu v té době dělali. Jourovou navrhli a zvolili v kraji Vysočina a on tomu nebránil asi proto, že to neměl ve zvyku. Takže když už,tak Vysočiňáci. Ju a taky si pamatuji na ten rambajs co byl, když prošla tím výběrem na eukomisařku. Vřískali jak modroftáci tak socani. Ostatně stačí si přečíst WIKI než kecat nesmysly
        https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C4%9Bra_Jourov%C3%A1

        1. +No a že je jaká je, ani se jí nedivím, i když to odnášíme všichni – ta basa a dehonestace by hejbnula s každým… Sorry.

        2. Tak dneska z vas teda vypadly poradny sracky 🙂
          Targusovy hovna jsou pro vas dnesni prispevek naprosto nevystijhujici.

          „Jednak Bába do místních návrhů nezasahuje“

          Tak nominace na EUROKOMISARE a EUROPOSLANCE jsou mistni navrhy?
          A kandidaty na EUROKOMISARE vybiraji dokonce az na Vysocine?
          A vy si to dokonce i pamatujete… To si asi i pamatujete narozeni Tutanchamona 🙂

          1. Nechtěla jsem zasahovat, nevím co Vám Bába udělal,. ale docela se bavím jak – když už – neumíte číst, či nechápete psané, nedokážete si všimnout a zapřemýšlet, zvlášť když máme za docela krátkou dobu zkušenosti s dopady vlády 5- ti kolky na lid obecný, navíc je zajímavé ,že sice sem tam kritizujete ale faktické dopady zcela přehlížíte.
            Jak by to asi s námi nyní vypadalo, popř. byli bychom vůbec, kdyby jim vládnutí předčasem aspoň na čas nepřerušil. Jistě, bránil sice jako každý dobrý podnikatel hlavně své podnikání, ale výrazně svým jednání je přibrzdil a řada lidí něla možnost začít přemýšlet.
            N ěkdo tu vzpomínal hrdinného republikána – na jehož hrdinství stačil pouhý zajišťovací krátkodobý pobyt za katrem ve vhodnou dobu a pokorně se vrátil k advokacii.

            Tak nevím co či kdo vlastněš jste ale v podstatě na tom ani tak moc nezálezí, jsme lidi různí a různým stupněm chápaní. Ono to kolečko na myši je opravdu, ale opravdu výhodné.

          2. K tomu Tutanchámovi, jistě že pamatuji a dokonce jsem jej i viděla , stejně jako mnohé jiné sice pod sklem ale i ta jeho hrobka je nádherná,

        1. Po volbách už se dělá, to je ten rozdíl 😉
          Ale vážně, před volbami je taktika získat hlasy. Zde tím že se snaží přesvědčit o nepoužitelnosti SPD pro vládu a tedy zbytečnosti je volit.

            1. Aha, takže podle vás třeba tato vláda po volbách dělala jen „hubou“, tedy nic neudělala ? To jako vážně ?

    3. Nacher se dneska na Primě kroutil jak posolená stonožka, když odpovídal na otázku ohledně možné koalice s SPD.

      1. No nedivte se, když řekne že ano, tak po něm/nich půjdou libtardi ještě více, když řekne že ne, tak to bude muset případně odvolávat. Asi ideální se vykroutit, že raději ne, ale pokud by to jinak nešlo …

      2. Nachera v ANO skoda, Babis ho hodne hnusne zarizhul, a dal na jeho misto tu slepici Jermanovou.
        Co se da delat, ANOsefovi se na paty slapat nesmi.

        1. Kdyby Jermanovou…

          Před lety měl Nacher za ANO kandidovat na primátora Prahy, ale Babiš tam nakonec nadirigoval nýmanda Stuchlíka jen proto, že byl o půl metru vyšší a lépe se tak vyjímal v předvolební kampani. A samozřejmě jim to nemehlo pak volby projelo.

          https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/primator-praha-ano-patrik-nacher_1807131618_ako

          Se tady můžou progresivisti posrat z rovných příležitostí pro všechny barvy, pohlaví a jiné mentální úchylky, ale že dříč a inteligent Nacher nikdy nedosáhne (no pun intended) na žádnou prestižní funkci jen proto, že nedorostl potřebné výšky, to je nechává chladným.

    4. A co tady prožidovský a proruský nacista celou dobu píše?
      Okamura se úmyslně chová a mluví často jako kokot. To proto, aby na sebe nabalil dost radikální lidi na to, aby mu to spolehlivě hodili. Výjimky jako poměrně rozumný Foldyna, potvrzují pravidlo.
      On dobře ví, že nic z toho svého „programu“ splnit nemůže, ale slíbeného největší hromada.
      Nacista říká, že všichni ti lidi, kteří mu to ve volbách házejí, nebo ho jinak podporují – ti všichni Okamurovi přispívají na životní standard. Jednoduše proto, že Okamura nedělá reálpolitiku, on jenom prodává prázdné kecy a kvazi-opoziční postoje za peníze.
      Ještě si pak sáhne na nějakou státní podporu, odepíše z daňového základu všecky brutál nadsazené PR služby – a je vysmátý, jak lečo.
      Normální evropský bílý heterák, by neměl na něco takového žaludek, ovšem ne tak Okamura.
      Nacista upozorňuje, že tohle není nějaké úmyslné špinění – to je jenom konstatování dlouholeté skutečnosti, jak Úsvit a SPD odjakživa fungovaly. To fungování Okamurova konceptu bylo i důvodem, proč nikdo nevyšetřoval vytunelování Úsvitu. Při vyšetřování by se určitě přišlo na věci, o kterých Okamura nechce, aby někdo věděl.
      Nacista říká, že jemu někdo vybrat ze stranické kasy tehdejších 10M, tak z toho bude takový tóčo, že by se fízlové nezastavili – ale ticho po pěšině, deset mega se odepsalo a hotovo. Vyházeli se nějací chytřejší lidi, založilo se SPD a podle stejného modelu frčíme dál, jen si budeme dávat většího majzla na lidi a prachy.
      Proto si nikdo soudný, dokonce ani Babiš, nevzal Okamuru do vlády.
      Dočkal by se zas jen těch blbých velkohubých keců, případně podrazů a o to nikdo nestojí.

      1. „Normální evropský bílý heterák, by neměl na něco takového žaludek, ovšem ne tak Okamura.“ – nutelín není „normální evropský bílý heterák“ ? Podle mého dělá daleko horší věci i kdyby to co píšete o Okamurovi byla do puntíku pravda. A není sám.

        1. Ten kokot je politolog. To je diagnóza a vysvětluje to všecko.
          Okamura je proti němu politik-amatér, nic takového nestudoval.

  10. Měli bychom šířit posvátnou myšlenku.Až tato vláda dovládne a nebude mít poslaneckou imunitu,
    pochytáme její členy a pošleme je do Moskvy k potrestání za Belgorod – za souhlas s vražděním civilistů.

    1. Prožidovský a proruský nacista neví, jestli zrovna posvátná, ale dobrá každopádně je.
      Teď ještě vymyslet, jak ty kurvy pochytat, pokud možno živé a exemplárně potrestat.
      Nafutrovat někomu půl kila semtexu do auta, to umí kdejaký pablb, včetně našich čučkařů, to je k ničemu a nemá to výchovný efekt.
      Ostatně, dneska už auto na sračku i s majitelem, nikoho ani moc nevzrušuje.
      Je to skoro tak běžná věc, jako když někdo vypadne z okna. Taky o tom nepíšou po celém světě 😀
      Nacistu napadá jedině varianta, ve které by na dotyčné kurvy, vydala Ruská federace finanční zatykač, pokud možno s platností třeba ve státech BRICS.
      To by podle nacisty zafungovalo, neboť v BRICS je podle nacisty budoucnost, ve které se bez materiálu z BRICS neobejdeme.
      V mezinárodním právu nacista plave, takže je k debatě, zdali by to bylo nějak funkční.

        1. Dobře.
          Pak by prožidovského a proruského nacistu nesmírně zajímalo :
          Má Fiala, Černochová, MPA, Lipavský, Pospíšil a další dacani, každý zhruba po sto mega v českých, aby byli schopni dožít tam, kam odkazujete?
          Jestliže nemají, tak dožijí jak a kde?
          Nacista by řekl, že dožijou v klidu tady. Beztrestně, na svobodě a budou se nacistovi i Charonovi vysmívat do ksichtů.
          A Charon s nacistou a dalšími, jim na to vysmívání budou ještě přispívat.
          Přesně tak to bude.

          1. Nacista má ještě nějaké doplňující otázky na Charona :
            Kde a jak dožívají všichni bývalí ministři zdravotnictví, ministr vnitra aka náčelník krizového štábu, fízlovský president i bývalý premiér, zodpovědní za republiku a její občany v době covidu?
            Tady, nebo v Miami?
            Na svobodě, nebo ve vězení?
            Za své, nebo za naše společné?

            1. Těch 100 mega v českých určitě mají, o tom nepochybujte. Někteří i víc. Zatím nemají důvod se přesouvat, bo každý den co stříhají české ovce je jim dobrý, ale ti prozíravější už jsou za vodou zajištěni. Vzpomeňte si na „křišťálově čistého Standu“ z ČSSD, ten měl před 20 lety taktéž byteček v Miami. A v Karibiku pořídíte lacinějc.

              Dokud jim v Česku nebude hořet koudel pod prdelí, tak budou klidně smrdět i v republice, bo česko s.r.o. je země šejdířům zaslíbená. Česko snese fšecko. Co si dovolují doma, to by jim jinde neprošlo – vzpomeňte na jistého Viktora Koženého, který ukradl Československé obchodní loďstvo („Potřebujeme více takových Kožených“, řekl kdysi V.Klaus starší.)
              A ne – já jim na jejich blahobyt nepřispívám.

            2. Ono až nebudou už mít někteří důchodci co do huby a na nájem, vidina dožití a teplého místečka v kriminále někoho třeba donutí potkat a něčím po těle „pozdravit“ ony bývalé elity! Již bez ochranek.

        2. Určitě, jako si tam teď užívají členové proamerických vlád z Afghanistánu, Iráku a podobně, že ?

          1. No tak nekteri papalasi z Afghu tam jsou urcite.
            Prezidentuv brart koupil barak na Floride pres 10mil dolacu.
            Prezident sam pri uteku musel necht nejakou hotovost na letisti, protoze to nemoh nacpat do kufru.
            Co myslite, zalozna zkrachovala, prisel Fiala o sve uspory?

          2. Lokajové II.kategorie neměli vlastní tryskáče, a do těch amerických se nevešli. Do podvozkových šachet většinou rovněž ne. Navíc je tam v 10km nad zemí dost zima a poněkud málo kyslíku.
            Lokajové třídy 1a jsou na tom jinak – ti už mají nakoupeno. Vemte si třeba takového ukrajinského Zelináře-kokainistu, ten má těch nemovitostí po celém světě vícero. Většinou jsou zapsány na tu jeho konkubínu. Kanárské ostrovy, Chile, Maiami, a nejnověji nyní i Britanistán. A bůhvíkde ještě.
            Krást se musí ve velkém – v malém je to trestné!

              1. Z těch více viditelných kašparů nikdo. To jsou jenom dobře placení lokajové na špinavou práci. Mrázek a Kellner jsou po smrti, Krejčíř v jihoafrické base.
                Kolář, Klíma, Koudelka…? (Jenom tak pálím naslepo…)

          3. Prožidovský a proruský nacista se domnívá, že členové proamerických vlád z Afghánistánu i odjinud, kde Američan šířil demokracii, jsou převážně a načisto mrtví.
            Buď ten princip o mouřenínovi, nebo o posmrkaném papírovém kapesníku.
            Nacistovi se zdá, že hájení vlastizrádců, je snad nějakou evropskou specialitou.
            Co třeba Merkelová? To není vlastizrádce a obecně evropský škůdce?
            Netrpí to dokonce ani v Rusku – a že je to sakra velká země. V nějakém jejím koutku, se jistě schovat dá.
            Ale nacistovi se zdá, že Rusové vlastizradu netrpí tak nějak z principu.

            1. Osoby a cele rodiny ktery utikali z NSR do NDR a hledali tam asyl ,
              jako merkel rodina , byli na prvni pohled na vysetreni..
              Ale ze bude normalne hlavni ve vlade v Nemecku ,vysvetluje Nemecko.

      1. Teco.
        A nešlo by je nalákat do nějakého sklopce? 😎 Místo slaninky malá vilka na sejšelách, nebo tak…………..

        1. Nacista má dojem, že zrovna Seychely nevydávají – to by tam nezdrhal Krejčíř.
          Byl by tam doteď, kdyby to neposral „podnikáním“ s mrtvolama a podplácením úředníků.
          Jiná věc by byla, kdyby ten sklopec, byl po nacisticku zespoda jištěný semtexem. To pak jo.
          Kromě toho – chytrou a opatrnou kunu, tu do sklopce nedostanete..

          1. Krejčíř nebyl politik, nýbrž privilegovaný gangster. To je trochu odlišná kategorie.
            Destinace nemusí „vydávat“. Buďto by se uskutečnila akce typu A. Eichmann, případně plán „B“, akce typu Trockij. Leiba Bronstain si v Mexiku taktéž myslel, že na něj není dosah, a jednoho dne se (ne)probudil s cepínem v mozku.

          2. Teco:
            Vy jste mi nějakej smířlivej – kunu. Copak tu máme ve Strakovce kuny? Leda tak na půdě.
            No však, proč si myslíte, že sejšelská vilka jako návnada.

            1. Prožidovský a proruský nacista vlastně ani neví, proč ho napadla zrovna kuna.
              Asi proto, že je taky taková opatrná zlodějka?
              Nacistovi trvalo skoro celý rok, než ji dostal! Nakonec elektrikou a v místě, kudy nutně musela projít. Jakékoliv „dobroty“ se ani nedotkla, svině jedna vychytralá.

  11. Moje babička říkala, že je správné mít tři děti. Jedno za maminku, jedno za tatínka a jedno pro republiku…

    1. Tak tím se to vysvětluje. Tatínek ani maminka se dneska říkat nesmí a republika stojí za fialovou vyližprdel.

    2. To říkávala i moje matka, otec skřípal zubama. Pro koho měl být čtvrtý potomek, nevím, ale to tatík zařval a mydlila na potrat. Nikdy mu to nezapomněla a otloukala mu to o hlavu.

      1. Evix.
        Já znám jednu, která to tomu svému nezapomněla taky, ale neotloukala…..zchromla neznámou chorobou a ten její se teď musí starat 😎

  12. Vybrala jsem z rozhovoru našeho Nuteliéra na seznamu poslední otázku a odpověď ☺
    Neměli byste v takovém případě omezit počty ministrů, namísto jejich rozšiřování? Ve vládě sedí včetně vás 18 členů vlády…
    Ale toto se netýká ministrů… Tohle se týká pouze úvah o agendách. My jsme třemi novými členy vlády nové agendy nevytvořili, my jsme naopak chtěli, aby agendy, za které žádný člen neodpovídal a byly rozloženy do více resortů, byly koncetrovány. Všichni viděli, jak se nám vyplatil ministr pro evropské záležitosti v době předsednictví a jak se nám vyplácí nadále. Nebo jak je důležité mít člena vlády pro vědu, výzkum a inovace nebo pro legislativu.

    1. Ve vládě vše bezvadné. Má jen jeden problém, jejím členům se tělesná voda tak nějak všechna koncentruje v hlavách.

      1. Čeští republikáni měli před 30 lety ve svém programu 7 (slovy: sedm) ministrů=ministerstev.
        Jenže oni byli ti zlí a nedemokratičtí rasisté a xenofobové, říkali to o nich pořád v televizi.

        Takže dnes už je v česku s.r.o. ministrů skoro 3x tolik a všichni jsou určitě vrcholně potřební, nepostradatelní a výkonní. Máme tu přece hentu liberální demokracii…

            1. Charon
              V Dikobrazu vyšlo těsně po vzniku federace:
              Zavolal mi přítel ze Spojených států a ptá se: ,,Kolik vlastně máte těch ministrů ?“
              Sečetl jsem členy federální vlády a dvou národních a povídám: ,,šedesát osm“.
              ,,Ale né, já nemyslím počet členů parlamentu, mně jde jen o ministry“.

    2. Na toto téma doporucuji přečist si „Zvonokosy“ (Gabriel Chevallier, 1934).
      Nic lepšiho o politice jsem nečetl. Snad Parkinsonův vzorec pro výpočet počtu členů vlády 🙂 🙂

  13. To, že klesl počet narozených dětí o 20%, není nic špatného. Je na tom tolik špatného, jako i dobrého. Princip Velké Nuly. Klidně by mohl klesnout i na polovinu, proto:
    – že když Černochová a jí podobní nemají děti, mně žíly netrhá.
    – děcka nechybí kvůli očkování na kovid (Vidláku, sám jste byl správně jeho zastáncem), ale kvůli rostoucí konkurenci na pracovním trhu, propagaci LGBT+, pohodlnosti mladých, drahým bytům a hlavně jaksi zmizel tlak na „nutnost mít dítě“.
    – polovina hladových krků v naší Kotlince = soběstačnost v zemědělství a tlak na kvalitu
    – brzy nebude práce ani pro čtvrtinu dnešní populace
    – ti co nemají děti nejsou žádní lotři, dalo by se i říct, že se chovají i zodpovědněji než ti, co mají 5 děcek. Samozřejmě záleží případ od případu.

    1. No vida, Eta tu depopula Cechu hned o hezkych kulatych 50 % vysvetlil v nejlepsich barvach.
      A u tech argumentu by se i sam Heydrich cervenal.

      Nejdrive umele smizime zemedelskou produkci, aby se Cesi stal nesobestacnymi, a pak z te nesobestacnosti udelame duvod k depopulaci.

      Trh z byty otevreme do zahranici, pri soucasnem podseknuti smenneho kurzu. Jenom opravdove jelito se pak muze divit, ze velka cast bytoveho fondu zmizela za hranicemi jako „investicni bydleni“, a nikdo tam nebydli.

      Fabriky prodame, nebo je nechame rozkrast a pak rekneme, ze maximane ctvrtina Cechu pracuje. A kdo nepracuje, at neji.

      Ja myslim, ze se Eta zase tak trochu odkopal 🙂

      Jenom hloupi a nezodpovedni Cesi maji deti, kdyz budou chybet, tak si je prece muzeme dovest. Zrovna tak, jako nemusime vyrabet vsechno… A kdyby nahodou chybela pracovni sila, tak tu jsou prece Mogolove, Filipinci a dalsi…

          1. A pokud je náhodou nebudete chtít, zaplatíte za ně výpalné do BruSSele.
            Zhruba 1.400 (slovy: jeden tisíc čtyři sta) korun českých za každý jeden kus a den.
            Ministr Rakušan to podepsal.

    2. ach, já si vážím všech rodin – které se STARAJÍ ( opravdu starají) o větší počet dětí. Nejsem rasista – romy jsem i učila a našel se tam takový, který byl prospěchově nejlepší z maturantů a dotáhl to na VŠ. Ale to byla mezi Romy výjimka. Znám rodiny vysokoškoláků, které mají 4 až 5 dětí ( měla jsem je i ve skautském oddíle) a rodiny fungovaly – starší se starali o mladší a na pitomosti neměli čas. A z hlediska společnosti? Raději mít více vlastních dětí, než tahat pracovní sílu odjinud, radši se začít starat, aby bylo na jídlo pro naše lidi, aby se naši lidi mohli kvalitně vzdělávat místo nějakých rychlokurzů a rozvíjet vlastní kulturu. Žiji ve městě kde je plno Řeků. přizpůsobili se – založili rodiny, pracují, podnikají – jsou v pohodě. Občas nám ze své kultury něco ukáží, ale nevnucují. Je krátkozraké žít jen pro karieru a nezažít vlastní opravdovou rodinu. A myslím, že na to ti prospěcháři doplatí. Černochové i MPA bych to docela přála.

      1. Duška Cestrová
        Říkáte Řekové ? Samozřejmě. Martha a Tena taky neskončily na pracáku. Podrobněji v knížce
        Martha a Tena dvojhlasně.

        1. Adonis Civopoulos vám něco říká? Stejný ročník, jako nacista.
          Sice výborný kytarista, ale taky estébácký udavač s krycím jménem „Civil“.
          Má na triku hodně zavřených Ostraváků, co nic neprovedli, jen mu tzv. lezli do zelí, v muzice i sériovém prcání holek. Ksindl k pohledání. Špinarka v jednom rozhovoru přiznala, že když přišel do jejího Speciálu a začal v tom prcání soutěžit s Němcem, tak že se ho zpočátku bála.
          Nejvíc Řeků bylo v Rýmařově a okolí a pak hned v Ostravě, ne?

  14. Položme si hypotetickou otázku, zda cílem omezení porodnosti v EU není nucené promísení národů a vytvoření jednoho velkého evropského národa.
    Není třeba tolik lkát nad poklesem porodnosti. Po 30tileté válce chybělo v Čechách mnohem více lidí. Pokles populace z 10 na 1 milion osob také není žádná tragédie. Lidstvo několikrát v historii snížilo počet jedinců na 1 až 10 tisíc osob. A stejně přežilo. Tak bych vyhlídky neviděl tak černě. Jen dochází ke změně, která se nám nezamlouvá. Nevadí.
    Lidí se v jiných částech světa narodilo dost, tak pokles porodnosti v Evropě není žádná tragédie.

    1. Lidstva na zemi pribyva obrovskou rychlosti.

      Nekorekne by se dalo rict, ze v ne beloskych castech.
      I v te Cine uz to neni co, co byvalo.
      Je jenom k smichu, jak americka media plynule presla od straseni, ze Cina bude mit obrovske problemy vyplyvajici z prelidneni ke straseni, ze Cina bude mit obrovske problemy diky ubytku populace. A ty same moudre hlavy opet moudre pokyvuji a davaji k tomu zasvedcene rozhovory.

      1. Korektně řečeno – jsou to čmoudi a bubuši (arabáši a negři). Jo, a ještě k tomu Indové a Indonésané.
        Kéž by to byli Číňané.

        1. Podle nacisty je to přímý důsledek činnosti sluníček, financovaných čertví odkud.
          Taháním léků a očkování do míst, kde dříve fungovala přirozená, přírodní regulace.
          Korektní média nikdy nenapíší a nepřiznají, kde a proč se planeta přelidňuje, nebo proč takovou rychlostí. Že jsou to země, které fakticky nikdo neřídí, nebo jen symbolicky a rámcově?
          Slyšel, nebo četl někdo něco o divné imigrační politice Indie?
          Proč je premiérem Velké Británie čmoud, ale Indii nikdy nebude dělat premiéra běloch?

          1. Tak to je velmi nepresne a zavadejici.
            V Indii meli zhruba 200 let mistodrziciho.
            Prvnich 100 let ho vybirala East India Company (haha) a dalsich 100 let pak Britsti papalasi.
            Tipnete si, byl to pokazde beloch, nebo tam obcas posadili nejakeho toho Inda.

            Je to podobna hypokracie, s jakou se zapad domaha „demokracie“ v HongKongu po Cine. Pritom kdyz byl HongKong pod britskou spravou, tak guvernera jmenovalal kralovna a MUSEL to byt Brit.
            Tak je bylo spravne a demokraticke.

            Ono to tak byva, ze kdyz kyvadlo pretlacite na jednu stranu, tak ono se pak zase hodne vychyli na tu druhou.

            Ale nabubrelym Anglicanum toho Inda preju, a jeste vic toho starostu Londyna.

        2. To jo, ale to je na upaleni i bez soudu v Kostnici.

          Cina je prece nepritel, chysta se vsechny kolem napadnout, jako uz tolikrat v minulosti, jak v Asii tvrdil Trump pri sve zahranicni ceste.
          Vsichni cumeli, ze se takovy imbecil muze stat nekde prezidentem, ale nahlas nikdo ani nepip.

          Indii vsichni vesti zarnou budoucnost na ukor Ciny, ale ja tam vidim tuny problemu.
          Od zakorenenych kast az po neprirozeny vyssi pocet muzu nez zen v populaci. Za tim je samozrejme hrozne „tajemstvi“ o kterem vsichni vedi, ale moc o tom mluvit nesmi.
          Zlo je prece Cina, i kdyz je to jedina zeme na svete, kde vyresili problem akutniho prelidneni bez brutalnich represi.
          Indonesie, ja nevim, fandim jim, ale tolik ostrovu… Kdyz se zivite rybarenim, tak to jo, ale jinak je to problem.
          A Afrika bobtna a bobtna. Kondomy jim papez zakazal. Skoda, ze jim taky nezakazal macety.

          1. Nacista si myslí, že všeho do času.
            On se i v dalších afrických státech objeví nějaký Rambo, jako je teď na Haiti – a bude po přelidňování Afriky razdva.
            Jak to zase někde bouchne – a nacista tipuje JAR, tak to pojede, až nám budou přístavy malé.

            1. A nacista si myslí, že bude úplně jedno, jestli se ten Rambo bude jmenovat Chérizier, či nějak jinak a nebude to znít moc francouzsky.
              Kolonie, tyvole. Ošéfuješ si pár mega lidí, ale pak se sebereš a vypadneš.
              Už od Duvalierů tam byli zvyklí nekecat, poslouchat a makat – a teď přijde nějaká krize. Skoro jedno, jaká.
              A naráz je to tak v prdeli, že stačí jeden bývalý fízl, který asi tuší, kudy běží zajíc, nechá sestřelit letadlo s presidentem a už to fičí.
              Podle nacisty je to úplně jiná civilizace, jestli se tomu tak dá vůbec říkat.
              Jiné modely chování i reakcí, všecko jinak.
              Nacistovi něco říká, že to velkolepě odesere Evropa. Ta humanita všecky bílé Evropany zabije.

        3. Arabů je ve srovnání s Indií pár a z hlediska vzdělanosti a civilizovanosti jsou ten nejmenší problém.
          Horší to je s Afričany a Indy. Hinduisté jsou totiž všechno možné jen ne mírumilovní a přizpůsobiví. A v Africe je sice stále ještě hodně křesťanů a ne-monoteistů, ale ubývá jich.
          A Indonesie je nejlidnatější muslimský stát na světě (276 milionů obyvatel – čtvrtina VŠECH muslimů), přičemž tam islám stále přitvrzuje. Ještě před cca deseti lety nosily tamní muslimky takové lehké barevné okraječkované šátky nebo chodily prostovlasé. Dnes už všechny nosí hidžáb a stále víc jich nosí pouze černý.

      2. ad Sakura 9:33
        „Lidstva na zemi pribyva obrovskou rychlosti….“

        No, podle dat publikovaných v Lancetu z 20.3..2024 je to dost jinak – vlastně už naopak ;-): „…Plodnost celosvětově klesá, přičemž v roce 2021 je míra ve více než polovině všech zemí a území pod úrovní náhrady…“ a „Během období od roku 1950 do roku 2021 se globální TFR snížila o více než polovinu, ze 4,84 (95% UI 4,63–5,06) na 2,23 (2,09–2,38).“ A podle jejich matematických modelů BUDE NADÁLE KLESAT.
        Studii provedl IHME (Institut pro měření a hodnocení zdraví, financovaný Nadací Billa a Melindy Gatesových. (Téma depopulace a Gates – není to náhodou u těch „jedině správných“ všeobecně zavrhovaná dezinformace?)
        Přičemž :The Lancet je všeobecně zaměřený recenzovaný medicínský týdeník, jeden z nejstarších a nejznámějších medicínských odborných časopisů. “ (Wikipedie)

        1. Jablka a hrusky…

          Ja pisu o pribyvani lidi na planete a vy o porodnosti.
          Porodnost muze klidne klesat, ale lidi populace muze klidne dal rust, to si neodporuje.

          Jinak ten clanek z Lancetu pekne zapacha Gatesem = manipulaci:
          „je míra ve více než polovině všech zemí a území pod úrovní náhrady“

          To ale muze znamenat, ze na te DRUHE polovine muze byt porodnost uplne brutalni.

          Matematicke modely mam uz od mladi rad, vsichni dokazovali, ze za 20 let bude Cina tak prelidnena, ze si tam budou slapat po hlavach. Dneska ti sami matematici vyhrozuji Cine, ze budou mit malo pracovni sily.
          A nedavno tu jeden genialni matematik dokazoval, ze Rus nemuze vyhrat, totoze nepouziva paletove voziky.

          ps. Gatese osobne nemam rad, predevsim za to, dco udelal v devadesatych letech s IT trhem, jak s pomoci korupce nicil jine firmy. V Cechach treba Mironet. A nove za jeho odsouzenihodnou roli a nebetycne lhani behem Covidu.

          1. ad Sakura 18:24
            Ale samozřejmě, setrvačnost funguje a lidí ještě chvilku bude stále se zpomalujícím tempem přibývat. Ale pokud (máte pravdu, že pokud jen potud…), takže pokud skutečně celoplanetární porodnost spadne pod 2,1 , ty křivky (porodnost, populační úbytek/přírůstek) nakonec půjdo dolů obě. Pokud v tom má prsty soudruh Gates, vsaďte boty, že to zmákne v zemích těch populačních „tahounů“ v Africe i jinde. Viz očkování proti tetanu nepřiznaně řízlé očkováním proti choriovému gonadotropinu a důsledkem byla skrytá faktická sterilizace. To byly ještě ale pionýrské doby…Ostatně, jak jsem dnes už odkazoval, genové mRNA injekce, vtipně přejmenované na „očkování proti covid-19, zdá se, plní velmi podobnou úlohu, jen se o tom moc nemluví. Ale už je to venku. „…děti, které nám od ledna 2022 chybí, jsou děti, které se z nějakého důvodu nenarodily matkám očkovaným proti covid-19. Neočkované matky byly na běžných číslech…“ https://smis-lab.cz/2024/03/22/nechod-sezname-se-syri-na-led-mnohy-pripad-zname/

            Nicméně mRNA technologie má před sebou skvělou budoucnost a takřka neomezené možnosti skryté genové manipulace. Díky šikovně zkonstruovaným nanolipidovým pouzdérkům každá ta umělá mRNA vesikula ochotně fůzuje s buněčnými membránami jakýchkoliv buněk (pohádkový narativ praví, že zůstává v místě vpichu – HA HA) a reverzní transkriptáza přítomná ve všech málo diferencovaných buňkách (typicky zárodečné a kmenové buňky všech orgánů) mRNA pěkně zařadí do hostitelské DNA. Jaterním buňkám v in vitro pokusu to trvalo tuším, 3/4hodiny. A vymalováno. Kdo zkontroluje, co za prográmek do vás naši biotechnologičtí hackeři z Pfujzeru & spol napíchli? Nebo podali s jiným léčivem perorálně. Nebo s potravou? (I na to už jsou patenty) Nikdo nic. Pokud nevíte co máte hledat, jeto tak maléa tak specifické, že nic nenajdete- HA HA…)

            1. P.S.: Takže už víme, proč se pan Juval Noah Harari (poradce pana Schwabe, šéfa WEF) tak nepokrytě radoval, že je zcela naivní hovořit ještě o nějakých lidských právech, když jsme prostě jen hacknutelná zvířata, že…

        2. To je nesmysl.
          Protože v r. 1950 byla reprodukční základna cca 2,5 miliardy lidí.
          Za 70 let se reprodukční základna i přes klesající porodnost ZTROJNÁSOBILA na 7,5 miliardy lidí.
          A od r. 2020 přibylo dalších 600 milionů lidí na nynějších 8,1 miliardy.
          Bohužel přibývá lidí v oblastech, které nejsou schopny ta kvanta uživit. Ať už jsou to velkoměsta, nebo chudé státy.

    2. Heydrich podporoval porodost u nas , tak se pozna nacista..Jindy zase komunista..
      Vedeni ma pak starosti a problemy ,tak se obrati k demokracii …

    3. Taky se bojím, že nějaké lepšoidní jelitní diaspoře ve mentální vakuu uzrála sofistikovaná ideologie nezbytnosti promísení národů a ras.
      Vždyť je to jednoduché jako žebřík!
      Vždyť většina nevraživosti a následně vraždivosti v konfliktech měla a stále má rasovou a národnostní nenávist jako jednu ze dvou nosných příčin. Promícháním pomine, pak zbyde jen ta nenažranost a to už si soudruzi v Davosu nějak pořeší.

      1. Dokud mají plný žlab, je relativní klid. Jakmile narazí na dno žlabu, probudí to v nich vražednou mánii – demokratické myšlenky.

  15. Tři roky nejsou žádná statistika. Porodnost prochází vlnami, viz generace Husákových dětí nebo silné poválečné ročníky.

    1. Člověče co to melete? Vlna Husákových dětí se tu nevyskytla sama o sobě. Tu muselo NĚCO vyvolat. Hádejte co?

  16. Sice z jiného soudku, ale vše souvisí se vším: V Japonsku vypukly masové protesty proti Pandemické smlouvě WHO a změnám Mezinárodních zdravotních předpisů. Totalita nastupuje a my bychom tomu měli věnovat maximální pozornost! Polosoukromá WHO by ráda vládla celému světu za použití totalitních a mengeleovských praktik! Do tohoto světa porodit dítě, tak bych si připadala jako jeho vlastní mučitel a vrah!

    1. Ano, ale taky si říkám, že vždycky byly doby hrůzné. Co třeba 2.sv.válka, kdy nikdo nevěděl, jak to skončí? Nebo 50.léta u nás?

      1. To je pravda. Ale já chtěla především upozornit na toto akutní nebezpečí…páč pak už to bude řídit někdo jiný…a cílem je především depopulace!

      2. vysvětlení porodnosti v protektorátu: kdo měl dítě, nemusel do totálního nasazení. Tam chodili pouze mladí bezdětní.

        1. Hm, otisku, jen nevím, jak bylo možné to Vaše kritérium vymezit rokem narození … A jaký šmodrchanec do toho dokázala zanést protektorátní vláda.

    2. Neverte nic a nikomu, kdo tvrdi, ze „V Japonsku vypukly masové protesty“

      Japonci masove nikdy poradne masove neprotestuji, je to narod poslouchajici befely. A podle toho to taky vypada. V dobrem i ve zlem.

      Bezkonkurencne nejvetsi protesty, ktere jsem tu videl bylo proti znovuspusteni atomovych elektraren.
      To bylo opravdu „dost“ lidi v ulicich, ae vsechno bylo takove zorganizovane. Policie vsude, doprava predem odklonena. Ucast byla na Japonce velka, ale Fialovi by to nestalo ani za uplivnuti.
      A jak to dopadlo?
      Samozrejme ty atomky spustili, protoze to byl befel od Obamy.
      Japonci meli kapacity v plynovycha naftovych elektrarnach, takze zadny nedostatek nebyl, sptrebiteli to cenove vyslo nastejno ale to drzelo cenu ropy nahore. Bylo po Mejdanu a Obama potreboval ekonomicky skripnout Rusko, tak priletel do Japonska a den po jeho odletu japonsky premier ohlasil znovuspusteni.

      Druhe nejvetsi protesty byly na Okinawe, kde je docela dost problemu s americkou armadou.
      To kdyz USA rekly, ze chteji rozsirit letiske o novou ranvej.
      To domorodce dorazilo, protoze tamni politici maji dlouhodobe jediny cil: USA Army ven.
      Misto tam nikde nebylo, tak Americani rekli, ze to postavi do more. A zrovna na just v koralove casti, kde byli ruzni zivocichove atd.
      No jak to asi dopadlo.
      Postavili a zaplatili jim to sami Japonci, a jak jsem tu stavbu sledoval, tak tam nalili do more betonu ze by z toho bylo nemocnic v pulce Asie.
      Okinawskych se nikdo na nic neptal. O vsem rozhoduje vlada v Tokiu, ktera bezvyhradne odezira z ust americkym politikum. Je ale treba rict, ze se jim z to dostava lepsi odezvy, nez ceskym politikum.

    3. RE: Bazalka
      STOP WHO
      shromáždění 27.5. 2024 v Praze
      setkání na Staroměstském náměstí u Mariánského sloupu od 12 – 12.45
      následuje průvod od Mariánského sloupu k ministerstvu zdravotnictví, kde budou předány petiční archy s podpisy proti smlouvě s WHO
      Následně protestní průvod zpět na Malostranské náměstí, ukončení 14.30.

Napsat komentář: Teta Karla Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *