1 listopadu, 2024

Než se bude něco zakazovat…

Pamatujete na výbuch ve Vrběticích? To je už hodně dávno… Dlouho to byl případ nešťastné události. Výbuch ve velkém skladu munice, ze kterého byla spousta dalších menších výbuchů… pravděpodobně nedbalost při manipulaci nebo nevhodné uskladnění. Policie vyšetřovala i verzi, že šlo o zametení stop po nějakých temných kšeftech, ale nic se neprokázalo a takto by to i zůstalo, kdyby vrchní čučkař Koudelka nepřišel se senzačním odhalením, že za výbuch mohou ruští agenti Čuk a Gek.

Tehdy kvůli tomu málem padla vláda. Pamatujete ty ztrápené obličeje na tiskovce? Ani prezident Zeman se tehdy netvářil nijak valně. Tehdy se mluvilo o nezvratných a jednoznačných důkazech, hned následovala různá vyhoštění a prudké zhoršení vztahů s Ruskem, udělala se řada v podstatě nevratných kroků… a pak nastalo ticho. Vyšetření skončilo, zapomeňte. Neukázali nám žádný důkaz, nepopsali nám, jak to celé proběhlo, všechno bylo tajné, tajnější a nejtajnější… ale přesně tudy vedla cesta k dnešní pětidemolici.

Pochybností tehdy bylo hodně… já o nich také psal. Například, že muničák se neodpaluje tak, že tam začne hořet, hasiči přijedou až tam, zdokumentují kouř i oheň a pak se celkem v klidu stáhnou. Když agent uklízí, použije nějaký pekelný stroj a nekamufluje to táborákem, který si navíc dlouho v klidu plápolal a nikde nebyla žádná jistota, že prostě jen nedohoří a žádný výbuch se konat nebude.

Pochybnosti byly, veřejnost vznášela dotazy, ale nic z toho nebylo. Prostě věřte Koudelkovi a spřáteleným tajným službám, veřejnost je přece z podstaty blbá a není důvod jí něco říkat. Pro to jsme klíči necinkali, aby si kdejaký buran dělal obrázek o vyšetřovací práci tajných služeb a prokletými otázkami zpytoval jejich metody a výsledky.

Pak byly volby….

Nemohu si pomoci, ale já dneska vidím druhé Vrbětice. Našeho šíleného střelce na filozofické fakultě. Ne, nehodlám se zabývat tím, jestli policie mohla dojet o pět minut dřív. Byl to první případ amerického střílení a žádné policejní cvičení nenahradí zkušenosti nabyté v akci. Ale začíná mě štvát, že to vedou přesně stejným směrem jako vyšetřování ve Vrběticích. Hlavně aby se o tom moc nemluvilo, hlavně aby to bylo tajné, hlavně, aby se nějací burani moc nezajímali o podrobnosti… nejlepší bude, když budou všichni tak zticha, že ani nezmíní vrahovo jméno…

Já chci informace a měli bychom je chtít všichni. A úplně nejvíc by informace měli požadovat majitelé zbraní. Jinak z toho bude přímá cesta ke zhoršení jejich postavení. Už teď jsou liberální mééédia plná výzev k odzbrojení obyvatelstva. Tak jako jsme se měli dožadovat výsledků v kauze Vrbětice, teď bychom měli mnohem hlasitěji volat po informacích z vyšetřování.

Například… Víme, že měl střelec vícero zbraní. Ale vlastně nevím, jestli policie kdy řekla, o jaké zbraně šlo. Viděli jsme fotku jedné pušky na kolejích. Kde jsou fotky ostatních zbraní? Dozvěděli jsme se, že se prý našel dopis, ve kterém se Kozák přiznává ke střelbě v Klánovickém lese. Ale bez jakýchkoliv podrobností. Kde přesně se v domě našel, za jakých okolností se našel, našli ho v den střelby nebo až za týden? Co v něm bylo napsáno? A hlavně… co tam bylo napsáno, kromě hentoho přiznání?

Teď už to vypadá, že jsou dopisy dva. Jeden, co našli u něj doma a jeden co našli na fakultě… Jak to doopravdy bylo?

Také jsme se ještě nedozvěděli nic o tom, jak Kozák vlastně vraždil. Ano, běhal asi pět minut nahoře za zábradlím. Ale co dělal předtím? Chodil po chodbách a střílel? Chodil do poslucháren a učeben? Jak se pohyboval po budově? Mrtvých prý bylo patnáct, ale jména známe jen čtyři. Zraněných bylo ještě víc a je tam ticho po pěšině.

Já vím… pieta a ohledy. Ale sakra, už teď je veřejný prostor plný domněnek a nedůvěry. Už teď se policii nevěří a nevěří se jí ne proto, že je skoupá na slovo, ale že je důvodná obava, že takhle skoupá na slovo zůstane trvale. Podezření, že v celém případu něco smrdí, neustále roste a drobných indicií, že se taková tragédie někomu ohromně hodí, těch také přibývá.

Je v našem zájmu vědět všechno a to co nejdříve. Česká republika není jako USA a není jako západní Evropa. Nemáme tu miliony muslimů. Nemáme tu americký styl vyučování, nemáme tu americké zákony o zbraních, nemáme americkou povahu. Jsme jiní. Než začneme dělat totéž, co dělají po každé střelbě v USA, rád bych věděl co nejpodrobněji a co nejpřesněji, co se vlastně stalo. Když důchodce Balda pokácel strom na koleje, tak jsme věděli o každém jeho zaškrabání na zadku a věnovala se tom speciální čísla časopisů. Nikdo tenkrát nebyl zraněn. Teď máme patnáct mrtvých, k tomu pětadvacet zraněných a víme jen to, co „nedopatřením“ uniklo a co přinesli jednotlivci s mobily.

Jaký byl Kozák člověk, jaké prostředí ho formovalo, co se učil na fakultě, co psal, natáčel? Jaké názory projevoval? Byl podobný jako ten jeho spolustudent, co měl na profilu, že je třeba zrušit důchody i důchodce? Jestli střelec napsal nějaký manifest, tak s ním chci být seznámen. Jako jsme o Baldovi věděli, „jak se zrodil terorista,“ tak chci vědět, jak se zrodil Kozák.

Kde jsou novináři, když je potřebujeme?

Já nechci druhé Vrbětice. Ty první nám přinesly Fialu a tyhle druhé nám mohou přinést něco ještě mnohem horšího. Chci vědět, co se stalo. Chci to vědět naprosto podrobně. Chci vědět všechny detaily. To je jediný způsob, abychom neměli další hysterické volby s hysterickým chováním politiků i voličů. Vybízím především majitele zbraní, aby volali po informacích z vyšetřování… pokud se nebude mluvit o tom, jak to s Kozákem bylo, tak se bude mluvit o tom, že nemáme mít doma ni špičaté nože, natož pak pistole či pušky. Když je někde fotka Kozáka, tak hned vedle je fotka Černochové s podobným kvérem, Zdechovského Tomík se vzduchovkou a Fiala jak se radostně přehrabuje v nábojnicích. Tohle je teď nejběžnější narativ, kdo je tragédií vinen. Pořád se u nás mluvilo o tom, jak jsme ve válce… Jestli nechcete přijít o unikátní evropský postoj ke zbraním mezi lidmi, tak rozhodně není na místě, aby se ve vyšetřování cokoliv tajilo.

Volejme o informacích. Tlačme na policii i na ministra vnitra. Tajné vyšetřování dopadne tak, jak mocní potřebují. Veřejné a kontrolované vyšetřování dopadne tak, jak to bylo. Padni komu padni. Chování policie i ministerstva příliš ukazuje, že mají co skrývat. Než začne veřejná debata o zbraních, měla by proběhnout veřejná debata o této tragédii a měla by to být nejširší debata, jaká se u nás kdy vedla. Cokoliv, co v této kauze zůstane tajné, to se obrátí proti nám a bude použito proti nám.

Už teď to vypadá, že policie má nejvíc práce s chytáním těch, kteří na sociálních sítích něco blbě plácli… o tom nás informují, ale že by zveřejnili alespoň přepis střelcova dopisu… to ani náhodou.

Jestli se belzebub v něčem předvedl, tak v té naprosto debilní hlášce, že se o Kozákovi nemá mluvit, aby to náhodou nikoho neinspirovalo. Hérostratos zapálil Artemidin chrám před dvěma a půl tisíci roky a pořád je jeho jméno známé. Vždycky to tak bude. My se naopak musíme dožadovat i těch nejmenších podrobností. Pokud to neuděláme, tak o zákonech na naší ochranu rozhodne pár chytrolínů, kteří to nedělají kvůli našemu bezpečí, ale kvůli svým zájmům.

A kdo tvrdí, že veřejnost není dostatečně způsobilá, aby znala všechny detaily, ten ať si jde někde založit svoji soukromou diktaturu. Dokud tady máme alespoň zdání demokracie, tak bych prosil, abychom byli seznámeni úplně se vším. Chci se rozhodovat podle reality, ať je jakákoliv, ne podle nějakých papalášských pseudohodnot. Nejdřív chci vědět, co přesně se stalo a pak teprve budu mít názor, co by se s tím mělo dělat.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.

293 thoughts on “Než se bude něco zakazovat…

      1. Socrates a Plato a cely stada takovejch, byli parasiti a sou za to dodnes vomilany vsude a vynaseny do nebes. Jinejma filozofama..
        Meli akademii a ted sou university palace kseftujicich ziskuchtivych ,
        s necim co vydavaji za vzdelani../Dulezitost toho ,kazdej muze videt/.
        Uceni a vzdelani to skutecny , technickyho smeru bidne zaostava..
        Tam na KU to je kdo koho zna , ja udelam neco pro tebe, ty zase pro mne…
        Tak treba maji duezitou vzdelavaci vyuku napriklad , jak si lidi zpivali a jak nezpivali , pred 800 sty lety. Pak studenti to studujou nazpamet a sou z toho zkouseny..
        A sou z toho vzdelany. Ani hudebni sluch nemaji./To neni vtip/.
        Aby je ostatni porad zivili z poctivy prace..

    1. To je tedy, s odpuštěním, pěkná blbost. nechtěla bych být ve škole, ani vysoké, kde by spolužáci chrastili zbraněmi. A pro zápočet by si chodili s kvérem, ke zkoušce s mačetou.

      1. A proč ne, je to čirá, krystalicky čistá forma kapitalizmu. Konečně by se mohli prosadit svobodně ti nejlepší.
        Muheeeee

        1. Krystalicky čistá forma vydřidušského kapitalismu je všecko, co dělá Eta.
          Popsal to tady docela podrobně a nijak se za to nestydí – je na to pyšný, že žije z odírání jiných lidí.
          On žije z takových lidí, jako jsi Ty, Sasine.

      2. „Redsky Jerry ,mel rad svou Mary, proto mel usmev na rtu , Redsky Jerry, mel rad svou Mary /v ruce mel kartu/ a v rukavu skryl deringery“…/zpivali trampove/.

        Stesti se na vas s vodpustenim usmalo , p.Kunstekova .Odpustilo.
        Co ste nechtela se vam vyplnilo , pouhym nacasovanim, casovym rozdilem ,
        dneska by ste totiz mohla bejt behem studii a mezi 100% vic vzornejma filosofama
        klidne postrelena , nebo vodkrouhnuta..
        Arsenalem zbrani tamtez ,prave na ty ucely tam skladovanejma.
        Hned vedle ucebny. Nebo kancelare , rektora, dekana a spol.
        Na Divokym zapade. Ani falesny karty , whisky a deringery , k tomu by ste nepotrebovala, jenom studovat.. ..I pekelnej stroj si yntel sestroji.
        Naopak ty co studujou tyhle pekelny veci a zbrane , nic este nevybouchli a nikoho nezastrelili..Studiem tam , byste prezila v klidu a bez vodpusteni..
        Asi to bude tim, co kdo ma v hlave a kdo mu tam co nakukal.
        A urcite , bez vodpusteni..

    1. Tak a tohle se do nás hustí dva roky od rána do rána. není před tím úniku. A potom se někdo diví, když labilnímu jedinci rupne v kouli.

  1. Já věřím tomu, že se pravdu nikdy, opakuji nikdy, nedozvíme.
    Kontrolka by měla začít blikat vládním matlákům. Občanů, kteří nevěří systému přibývá raketovým tempem a to je problém.

    Z jiného sudu. Všiml si také někdo jiný toho, že se vysílá reklama na projev hradní gumy? Voni ho nabízejí, jako sušenky, nebo záchodový papír. To tu také ještě nebylo.

    1. 1) oni věří v 108čku a s svoji 5-ti-jedinečnost. Musí podržet i toho nejprovařenějšího zmetka i kdyby byl kanibal. Jinak jdou od válu všichni.
      2) a co jiného je rezident PePa než marketingový produkt typu prací prášek, dámské vložky nebo toaleťál?

    2. Reklamy na projev hradní gumy jsem si opravdu nevšiml, až tady – té vaší 😀 Ale neberte to, prosím, ve zlém; to byl pokus o žert.

      Já vím, že teď budu za podivína, ale konečně – proč ne.
      Teprve včera jsem si pustil Černé barony (film), úplně poprvé. Impulsem byla ukázka, kterou jsem mimoděk zahlédl na mobilu jedné ze svých ratolestí; šlo o scénu, kde souruh generál zkouší soudruha kapitána z Komunistického manifestu. Atmosféra té scény byla natolik věrná mým zážitkům z vojny, že jsem neodolal a pustil si to celé.

      A nyní mne napadá, že pod dojmem, který si nesu z Černých baronů, si ten projev hradní gumy poslechnu. Bude to svého druhu pokračování.

      1. O čem bude projev gumy hradní,to vím naprosto přesně.Bude se,kurva,mluvit o dezinformácich,protože tak je to správně a tak to má byt.Je třeba byt ve svazku s …,s…,no,přece s EU a NATO,protože jedině naše souručenstvi se Zapadem nám zaručí prosperítu a bez,a bez, a bezpečnost,kurva,Halík.

    1. To není úder z pomsty nebo zoufalství. Je to cílené ničení důležitých cílů. To jen my dostáváme informace o vedlejších škodách. Počkejme jaké následky se ukáží za kratší i delší čas.
      Rusko má složitý cíl, porazit současnou Ukrajinu a přeformátovat ji. Nemůže si ale dovolit předčasná jednání na kterých by zase bylo Západem podvedeno. Potřebuje definitivní řešení na několik generací. Že to jde ukázalo zničení Československa.
      Pro Rusko bude vhodný termín na jednání teprve až obsadí Oděsu a Charkov. A ty může obsadit až se ukrajinská obrana zhroutí po nezvládnutelných ztrátách. Je to tragédie podobná vzniku Bangladéše, Jižního Súdánu, Kosova, Severního Kypru, Eritree ale i Biafry, Somálska, Palestiny

    2. Chocholům teď když teprve začíná zima, bude civilní infrastruktura chybět, to asi nezvedne bojovou morálku ani podporu Kyjevského režimu, jako spíš vypadnout ze země, kde lépe už bylo a nikdy nebude…

  2. Pane Vidláku,

    stále to od rána rozdýchávám, rozcházím, prolévám, a stále mám chuť Vám za větu „Jestli se belzebub v něčem předvedl, tak v té naprosto debilní hlášce, že se o Kozákovi nemá mluvit, aby to náhodou nikoho neinspirovalo.“ jednu lisknout Vidláku. A to vím, jak vypadáte, a že bych tu transakci měl v mínusu. Když budete mít chvilku, mrkněte na seznam školních střeleb v USA a věnujte prosím pozornost zejména „datu spáchání“. Třeba Vás něco trkne.

    Já vím, že jste se zařídil pro sebe na svém „přátele pojďte podpořit mé netransparentní úsilí těžko definovatelného těžkého českého venkova“ a vím, že horké témato še holt muší dojit, bo jinak scypne a š ním všecek potenčijál kerý témato mohlo poškytnout (zdravím rakouský “ v lebce modrý voči a nic víc“), ale zrovna rajtovat na mrtvých, na zbraních (o kterých víte stejně jako já kulové), na comohlech a kdybysechtakbysmech mi příjde zrovna u Vás dost přes čáru.

    Jestli tohle z Vás udělal jeden rok aktivní agitace, zhrzené první politické lásky, nálepkování, vyhrožování a já nevím čeho ještě (přičemž doufám, že vyjmenované je snad vše nejhorší), tak se fakt hrozím, co z Vás udělá příští rok. Jen pro připomenutí – takhle jste reagoval na střelbu v Ově léta páně 19: https://www.vidlakovykydy.cz/clanky/vystacime-si-i-bez-islamistu – žádné údery na city, žádné obviňování, žádné dožadování se něčí hlavy… další den článek vo kvérech, a finíto.

    Je mi jedno, jestli tohle budete číst Vidláku (Takže pokud ano, tak věnujte energii něčemu jinému). Sledoval jsem Váš kult dost dlouho, a myslím, že je na čase se rozloučit. Takže sbohem, možná na shledanou… asi budu ňáký čas vopruzovat Alefa na kovárně… ty mý tři komenty týdně snad nějak překousne…

    1. ☺:

      Pá,pá sluníčko naše. Co pá ty si říkalo před čtyřmi léty, že? Vyjdi zas na jaře, to slunéčko všichni velmi potřebujeme.

          1. Tvůj názor má velice nízkou hodnotu.

            Na další reakci mám nachystané „Tvoje mama“, „To víš že jo, bobečku“ a „Idi na chuj žopu“ (nechce se mi hledat bukvy… představ si to v azbuce). Zaměňuj dle libosti. Já si jdu lehnout.

    2. Nema se vo tom mluvit , aby to neinspirovalo , kdyz vsude na zapade sou z toho obrovsky medialni ofezivy, v novinach, fotky, TV, nekonecny informace ,az dvouhodiovy programy a filmy.. Presidenti a politici zvani a zvani..A u nas nic?
      A este ani poradne nevime , vo cem nemame mluvit.
      Sou jenom nejaky fotky a zabery a co malo nesouvislyho, sdelila policie.

  3. OT pro nick Lex

    Reakce na obrázek moto Cagiva.
    Tvar tohoto sedla jsem zkoušel – docela hrůza. Určitě nic pro mou vybydlenou krční páteř. Má sedlo, zvané lavice a trochu vyšší řídítka, ale ne jako některé choppery – až nad hlavu! Během let jsem vychytal pozici, ve které vydržím tři hoďky bez bolestí a tuhnoucího masa.
    Jinak tady „u nás“ to je nuda, zkuste Křivoklát a okolí – začne vás to zase bavit a Godot bude číhat s flaškou na občerstvovací stanici někde u Boleváku! Od Plzně po dvojkách a trojkách až někam za Milešovku, třeba do Děčína, to stojí za to!

  4. Šílený střelec s podivným množstvím zbraní, klidně přenesených a uschovaných v budově FF … a Rakušan:
    „Je logické se bavit i o tom, jak víc zpřísnit držení zbraní, po kterém začala veřejnost volat. Zrovna teď Sněmovna projednává novou zbraňovou legislativu, která zpřísnění přináší, a policie by měla mít větší možnost za určitých okolností odebírat i legálně držené zbraně.“

    sněmovna se 108 hlasy projednává novou zbraňovou legislativu + možnost odebírat legální zbraně…

    Zde je prace toho zblbla. Kde se stala chyba? V inkluzi? Mohl z něj být dobrý pokrývač.
    https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.119
    Protože chápání příčin revolucí devatenáctého století se ani nepřiblížil, ale za debilitu byl oceněn. To nevymyslíš.

    1. … a vyskočí okno ….
      „“Stránka nenalezena.
      Stránka, kterou jste požadovali, nebyla nalezena.
      Přejít na domovskou stránku DSpace““

      Tak nevím, už to zase uložili kledu …

    2. po kterém začala veřejnost volat
      není to náhodou ten hnusnej populismus?
      (není, já vím, že ne. populismus je všechno to, co dělajíoni, ne my)

  5. Byla ta raketa Ukrajince nebo Rusa?

    „Neidentifikovaným objektem, který v pátek ráno přeletěl nad územím Polska, byla zřejmě ruská raketa s plochou dráhou letu.“

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-nad-polskem-proletela-ruska-raketa-40455684#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest198_novy_panel_sluzeb_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    Jestli pak už vzbudili Bindena, aby řekl poslední slovo?

    1. Tohle bude spíš vědět Targus :
      Nejede většina té západní „pomoci“ i paliva právě přes Poláky?
      Nebyla ta údajná raketa třeba upozorněním pro Poláky, aby toho transportu už konečně nechali?

      Rusové jsou rozhodně schopni (už to min. jednou předvedli) narafičit dráhu letu nějaké rakety tak, aby přiletěla z ukraviny – a byla ukravinci v té době skutečně používaná?
      Rusové přece na území ukraviny operují a jistě se zmocnili nějaké jejich techniky, třeba S300 s ukravínskou signací, pomocí které by tohle dokázali.
      Raketa by pak skutečně odstartovala z ukravinského území, byla jimi běžně používaná – a v Polsku by zničila půl nádraží. A šlo by o neúmyslný útok ukraviny na zemi NATO.

      1. Re: Teco…

        Pomoc na UA se započala zadrhávat kvůli blokování hraničních přechodů (před válkou fungovaly ofiko 4 pro nákladní dopravu).
        Pomoc jezdila v režimu doprovázených kolon a něco pak i jako humanitárka, nebo režim ADR (taky dopředu).
        Prostě klasický chaos, jako v devadesátých letech, kdy pořadí řídila jak mafie, tak i pokoutní bandy, které si na mafii hrály.

        Je jasné, že kdyby úřady MOC CHTĚLY, poradily by si s blokujícími kamiony velice rychle. Např. Maďarům úřady jasně řekly, že blokáda NE!!! Zato jim povolily POMALOU JÍZDU.

        Druhá věc – pomoc se zadrhává, protože už jaksi není co vozit. Munice se hodně vozí po „železné dráze“, po silnici už toho jde minimální množství.
        Proč?
        Protože Ivan kálí na to, co si Vasil na frontu přiveze.
        Proč?
        Protože má zřejmě takovou převahu, že má spíš obavy, aby to Vasil nezabalil předčasně a on mohl dokončit demilitarizaci nejen Vasilostánu, ale i celho spolku NATO.
        Víc toho nevím, protože sezóna skončila a sedím doma na nemocenské.

        Fakta:
        Polské rafinérie přenastavily v rámci omezených možností, daných technologickými procesy, zpracování ropy na vyšší procento uhlovodíků spalitelných v naftových motorech. Vasil to na UA vozí jako obyč olej, tudíž není potřeba spešl cisteren, spešl řidičů, spešl vybavení, spešl kontrol, spešl režimů (dohoda ADR). Pohoda.

        Letecký most do Rzeszowa je značně omezen, resp. provoz byl mnohem hustší. Totéž Iaši, Sučava, Botošany – Rumunsko.
        Opravuji – tok zboží z výše uvedených lokalit na UA se zmenšil.

          1. Re: Janka

            „Volej brabencovej“ – se tahá vlakem buď z Běloruska, anebo ho Pšonci vaří z ropy, která URČITĚ není z Ruska, protože z polských rafinérií VŮBEC nevedou trubky na východ.

            https://www.newstream.cz/zpravy-z-firem/poruseni-slibu-polaci-vyuziji-vyjimku-pro-druzby-u-rusu-objednavaji-miliony-tun-ropy

            Kolik je v PL rafinérií, jako je váš jeden Slovnaft, anebo Litvínov či Kralupy v Čechistánu, to vám neřeknu. Jen namátkou, na které si vzpomenu na první dobrou…
            Gdaňsk, Plock, Czechowice-Dziedzice, Trzebinia, Kedzierzyn-Koźle, Lubrza, Krakow, Tarnow…

    2. Tentokrát je ovšem „informace“ Novinek mnohem lepší, než i.Děsu https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/polsko-vzdusny-prostor-objekt-prelet-ukrajina-rusko-utok.A231229_114646_zahranicni_bro
      , kde nezapomněli připomenou zabití
      dvou lidí u kravína v Przewodówě loni v listopadu, jakkoliv pak opatrně dodali, že šlo o ukrajinskou raketu, které se nepodařilo trefit „tu ruskou“ /pamatujete, jak Afroameričanová už vydávala „rozkazy k mobilizaci?/.
      Co je dále na těch Novinkách více vypovídajícího, je skutečnost, že popisují, že „raketa“ letěla podél polských hranic a přitom vlétla do polského prostoru. Když se podíváte na tam zveřejněnou mapku, vidíte, že ta hranice je západní hranicí Ukrajiny a vede od severu na jih /a naopak/. Přitom na severu je Bělorusko a na jihu Rumunsko příp. Slovensko či Maďarsko, ale Rusko je mnoho stovek kilometrů na východ, a to i kdybychom brali v potaz frontovou linii.
      Blázni byli, kordy měli, pobodat se neuměli.
      L.

      1. Nohavica si na podstavci z Černochové blbosti postavil pomník.

        Dlouho jsem se tak nezasmál.

        Dlouho jsem neviděl Jednotnou liberálně demokratickou uměleckou frontu tak naježenou.

      1. Spravna otazka. Ale este musi obrana rozlisit ty rakety , ukrovy rakety
        nevadi v kazdym mnozstvi ,ale jedna ruska udela svetovou valku..
        Ukrovska udela valku taky ,ale musi se napred zjistit a napsat, ze je ruska.

    3. Hlavně doufám,že poté,co naše bojovnice Xena Jana slezla ožratá z ožratého bojovníka Herkula Řehky se pustila do tvítování ,že NATO musí zasáhnout.

    4. Nevím, co chcete zjišťovat, vždyť to tam máte jasně napsané. Jednalo se přece o neidentifikovaný létající předmět neboli UFO.

  6. „Godot napsal: 29 prosince, 2023 (14:46)“ ……
    /promiň, že to tu dávám extra znovu, ale než jsem svůj koment stačil odkliknout, už se pod tebou objevil jiný, o který nestojím ani jako souseda v diskusi/

    Mrzí mne, že jsi můj koment, k němuž jsi zaujal nesouhlasný postoj, nečetl víc pozorně. Protože by ti nemohlo uniknout, co jsem ve skutečnosti napsal a co je podstatou toho komentu /a víš, že si zakládám na tom, aby obsah toho, co napíšu, byl chápán skutečně ve smyslu napsaného – cituji –
    „Platformu pro takovou veřejnou informaci vidím v Bezpečnostním výboru Poslanecké sněmovny. Z veřejného jednání a v přímém přenosu TV žump. ….. A otázky členů výboru „na tělo“, žádné vytáčky a okecávání.“

    Zdůrazňuji – VEŘEJNOU INFORMACI z VEŘEJNÉHO JEDNÁNÍ a V PŘÍMÉM PŘENOSU TV ŽUMP.

    A pokud píšu o otázkách členů výboru, je logické, že mám na mysli otázky opozičních, nikoliv koaličních poslanců. Čímž se má na mysli fakticky výslech policejních funkcionářů ze strany opozice, a to ve formě, která má oficiální povahu, kde za lhaní lze postihovat.

    Přirozeně, lze očekávat /jestli vůbec/ „tiskovou konferenci“ těch policejních představitelů, která by ale neměla tu vážnost, tu závaznost, jako odpovědi na otázky poslanců výboru. Jistěže by se ptali presstituti a žumpalisté, ovšem tady to známe – „Ptejte se mě na co chcete, odpovím, co budu chtít.“.

    Pravda, ale je to jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
    Ale také se ho přidržím.
    L.

    1. Ona by ta komise musela mít vyšetřovací pravomoci a v případě nespolupráce nebo klamání možnost rozdávat tresty jako soud. Jinak jí klidně budou lhát do očí.

    2. Jistě, Lexi, to je ten rozdíl mezi námi.
      Ty máš rád naprosto přesné formulace a logickou stavbu textu.
      Já na to trochu seru, vyberu si z problému nějaký jednotlivý aspekt, který mám za podstatný a tomu se věnuji po svém.
      Jistě jsi to nevzal nějak osobně, natolik tě znám.

      1. Úsměv!
        Jasně, ty jsi byl „rozhlasový tlučhuba“ nebo redakční kalamářový brk, tedy řeč se mluví, pivo pije /později sis na tu hubu musel dávat jistě setsakra pozor, když jsi „sloužil“ jinému pánovi/.
        Já jsem zase přes ten inkviziční /tj. písemný/ proces .
        A abych se vrátil ještě k tomu jednání před „Výborem“, až ex post jsem se podíval do zákona o jednacím řádu Poslanecké sněmovny , kde se uvádí
        „§ 39
        (1) Schůze výboru se účastní poslanci, kteří jsou členy výboru. Mohou se jí zúčastnit prezident republiky, členové vlády a osoby, které mají oprávnění zúčastnit se schůzí Sněmovny a jejích orgánů ze zákona; může jí být přítomen vedoucí Kanceláře a jím určení zaměstnanci Kanceláře sněmovny.
        (2) Člen vlády a vedoucí jiného ústředního správního úřadu je povinen dostavit se osobně na schůzi výboru, jestliže o to výbor požádá, a podat požadované informace a vysvětlení, pokud jejich poskytnutí nebrání zákony upravující mlčenlivost anebo zákaz jejich zveřejnění.4)
        (3) Člen vlády se může dát na schůzi výboru zastoupit jiným členem vlády nebo svým náměstkem, pokud výbor netrvá na jeho osobní účasti.
        (4) Člen vlády, popřípadě ten, kdo ho zastupuje, a vedoucí ústředního správního úřadu si mohou na schůzi výboru přibrat odborníky.
        (5) Předsedající může na schůzi výboru udělit se souhlasem výboru slovo i jiným osobám.“

        Přeloženo do srozumitelného jazyka – jakkoliv jsem psal, že by tam neměl být ten předmětný ministr(ant), asi je opak pravdou – viz odst. 2, odst. 4. Právě on by si tam měl přizvat ty policejní hlavy v brigadýrkách.

        Ale zbytečně o tom spekuluju, k ničemu takovému beztak nedojde. Natolik jsem realista.
        :):):)
        L.

  7. Upřímně, týden po události očekávat ´plnou veřejnou zprávu každého momentu a okolnosti… To jako fakt? A fakt s tím nešlo počkat?

    Obecně mi to dnes na fóru přijde tak, že se jakožto největší bojovníci proti Velkému Bratrovi vyčítáme státu, že nevyužil všechny prostředky, jež takový Velký Bratr můžepodle televizních seriálů Made In USA mít. Ještě smutněji pak je mi ze vztyčených prstů, úvah a dotazů (nejen Vidlákových) ve věcech, které zodpovězeny minimálně z části byly – např. na tiskové konferenci den po události (takže ano, minimálně do jedné z učeben ten zmrd vlezl.)

    Ke Klánovickému lesu – teoreticky bych si uměl představit, že na toho zmrda mohou hodit bezpečnostní složky cokoliv, co se jim z různých příčin bude hodit. Ale stejně tak mi dává smysl myšlenka „vyzkoušet si, zda na to mám“. Proč by se pak měl slitovávat nad miminkem? Teprve u něj se ukáže, zda na to má!

    A nejzběsilejší mi přijdou úvahy místních mudrlantů o „změkčilé mládeži“. Na rovinu, neumím si představit, co by se mnou dělalo, přijít po čtrnácti dnech do baráku, kde jsem se krčil na římse, zatímco zmrd kosil koho potkal. Sednout do lavice, v níž vyhasl tímhle způsobem život někoho, koho jsem znal čistě jenom od vidění. A zcela upřímně, jsem FAKT ŠŤASTNEJ, že „zatím“ nejsme otužilí, jako v těch méně šťastných zemích.

    1. “ Sednout do lavice, v níž vyhasl tímhle způsobem život někoho, koho jsem znal čistě jenom od vidění. “

      Samozřejmě, pro někoho to může být obzvlášť těžké. Ale na druhou stranu, život jde dál. S tím se nedá nic dělat .

      Souhlasím s názorem, že na pitvání podrobností a zvláštností je příliš brzo a máme na to málo spolehlivých informací.

    2. Zaslouzilej uprchlik z Klanovic , taky z mista cinu, uz je jinde zaslouzilej uprchlik u jinejch uradu a zase si zaslouzi vsechno a este vic nez my..Tisice takovych je plna EU.
      Obeti co nechteji bejt jejich obeti, prchaji zase do Ruska.

  8. Ono to bude asi všechno jinak. Místo pátrání a výmysly psavců, by to chtělo zaměřit se na vYučující a způsob výuky na kdysi slavné UK. Stačí se kouknout co jim tam tlučou do hlavy – místo kritického myšlení jim patrně vtloukají do hlavy nenávist a v álčení tak jak jede mainstrým. A mjí to bez odpovědnosti

    My , co něco pamatujeme a dáváme si věci dohromady a domýšlíme do konce jsme zlí, ale co to uděla s mlaďochy, kterým je tahketa nenávist a boj/ možná příprava na válčení/ vtloukána do hlavy? Jistěě, páni rektoři a pod, jsou z obliga, nabrali tam nevzdělané aktivisty a mají příjem zajištěný. Na mladých jim nezáleží.

    Ale co může udělat s myšlením a dopady na ještě mladé a nevyzrálé jedince si ani nechci domýšlet. Jo řekla 107ička, že jsou dřív vyspělí – ale za jakou cenu? A jsou opravdu vyspělí? Co vlastně z nich místo vzdělání a přípravy na život ta škola dá? Cár papíru a pošramocenou psychiku.- Nebo snad pamatujete někdo z dřívějška, že byli nutní/potřební/ ve školách psychologlové a psychiatři a co se jich vyrojilo – těch rychlokvašek samozvaných.

    Vzpomeňte, n a ten rambajs se Ševčíkem kdy půlka byla za něj a půlka proti němu a přitom učil tak jak by měl, aby znali všechny možnosti a důsledky. Což se ovšem novému šéfovi nelíbilo. Ten má zadání vyštudovat hloupé a poslušné a pokud možno bez myšlení nástupce.

    Sory – já bych se opravdu začala zajímat o samotnou UK, MU a další VŠ. A ono se to možná stane, protože ti mrtví arabové – nemyslím že to projde tak lehce – proto to schovávají. a čarují jak se dá a jak je napadne.
    Proč píšu o MU – no jsem zvědavá, jestli se vrátí živí ti dva či tři stjúdents – co údajně šli bojovat proti palestincům. Proto je rodiče poslali študovat? Je to hnus.
    Tož tak

    1. A ještě něco Vám přidám, máme mraky samozvaných či rychlokvašných análytiků a psychijátrů. Prý napsal nebo někomu volal co udělá, Jestli je to pravda – co když to bylo volání o pomoc, které nějaký „odborník“ špatně vyhodnotil. hmm

      To jen aby to bylo komplet. Když už chcete něco rozebírat>

      1. Mraky psychiatrů opravdu nemáme, nevím, kde jste na to přišli. Psychiatrů je naopak skutečně málo. A pořád platí podmínky pro získání kvalifikace, zahrnující mj poměrně dlouhou dobu postgraduálního studia a dvě atestace.

        Jo, jestli máte na mysli internetové „psychiatry“ a „psychology“, ti se opravdu vyrojili.

    2. Re: ema

      Nikdo není dřív vyspělý, to jsou kecy. Fyzická vyspělost nemá s vyspělostíá duševní společného vůbec nic.

      To jen PePa dostal další úkol, takže nám mele přednastavená hovna.

  9. Ne snad, že by mi na tom nějak moc záleželo, ale půda pro spoustu spikleneckých i nespikleneckých teorií je připravená důkladě. Někde mezi nimi bude skrytá i ta pravdivá, s níž se, myslím si já, nikdy neseznámíme.
    Zcela výjimečně nesouhlasím s Lexem, kterému by se líbilo předložení celé věci příslušnému výboru PS. To by vedlo jen k vytvoření nějaké komise, která by nikdy nic nevyšetřila/neodhalila – takový už je osud komisí, v PS ČR pak zejména.
    Proč se domnívám, že „půda je připravena“?
    Protože po zkušenostech s Vrběticemi, Dozimetrem a dalšími a dlašími kauzami (a třeba i Nordstreamu atd.), nemá alespoň trochu soudný občan žádný důvod věřit čemukoliv, co se mu k věření moc vehemntně předkládá.
    Jako v tom starém skvělém filmu: „Věř, ale komu věříš měř.“

    Jen na okraj. Podle mého soudu byl vrahův (proč pořád „střelec“ a ne prostě „vrah“ ?) výběr zbraní velmi chaotický.
    Škorpion vz.61 absolutně k hovnu, postrádá-li možnost střílet dávkou (mám ho jen jako relikvii).
    Gloky 9mm O.K.
    Brokovnice O.K.
    Puška perfektně přesná do uzavřeného omezeného prostředí spíše obtěžující nástroj (plné ruce).
    Ta podivná pistolopuška úplně na nic.
    Pistole malých ráží – proboha, k čemu?

    Celé je to zamotané a jen to poslouží současné hrůzovládě (tím netvrdím, že to má na svědomí, i když – kdo ví?) jako fíkový list k zakrytí skutečných problémů a vějička k odvedení pozornosti.

    Celé je to jen pěna dní, za pár týdnů/měsíců už si na to nikdo moc nevzpomene, jen co padne Ukrajina. Covid taky skončil během jednoho dne 22.2….. jaký že to byl vlastně letopočet…. ?

    1. A lidi jsou čím dál víc nasraný.
      Pravda, každý na něco trochu jiného, ale každý jednotlivý důvod, je legitimní.
      Kam se podíváte, tam jsou příkazy-zákazy-pokuty-exekuce-zdražování-odírání-lhaní-překrucování.
      Hrozím se momentu, kdy všechny ty jednotlivé důvody nasranosti, najdou společného jmenovatele.
      Je to, jako s tou vodou, co jsme jako šušni, nalévali do šprcky.
      Furt a furt to drží, úplně neuvěřitelně – a pak stačí poslední půldeci a celých deset litrů letí.

    2. Pardon, Godote – celkem 17 mrtvých lidí, kvanta zraněných, často s doživotními následky (rozstřelená pánev asi nebude bez následků), to všecko je pro Vás jen pěna dní?
      Která zmizí nějakým dalším zamícháním ve formě jakési další události?
      Ti mrtví měli rodiny – a ty se budou dost důrazně ptát, pěna nepěna, média nemédia.
      Já vím – zhruba třicet tisíc mrtvých lidí, během covidu – mediálně jakoby zmizelo 24.2.2022.
      Ale reálně nezmizelo. Ty rodiny o ty své blízké, fakt přišly.
      A bližní těch rodin často umřít ani nemuseli, kdyby se např. do nemocnice dostali včas, na základě jednoznačných opatření a kvalifikovaných doporučení.
      Zodpovědností nejen doktorů, ale i těch všech -logů, kteří se okolo toho všeho motali, ačkoli na to neměli kvalifikaci, proto pobíhali, jako vyděšená kuřata – a někdo jim do toho nosil excelový tabulky.
      Místo toho všeho, jen řekli lidem „Ležte doma a až nebudete moct dýchat, zavolejte si záchranku“.
      Vy Godote, tomuhle říkáte pěna dní.
      Ale to je přece jen mediální pěna!
      Ty následky, všechna ta hořkost, bezmoc, popřípadě hluboká nedůvěra i vztek na systém i odpovědné lidi, ty v prostých lidech stále zůstávají, média nemédia.
      Víte, mně se zdá, že i Vy Godote, podléháte mediální masírce až tolik, že se Vám to může jevit jako „pěna dní“. Ale to jsou reálné události s ještě reálnějšími následky! Ne písmenka, která za 24h zmizí z obrazovek!

      1. 17 mrtvých lidí + rodinní příslušníci. Zkuste to vyjádřit statisticky k počtu osob v české populaci.
        Nula nula nic.
        Pěna dní, uvidíte sám za pár měsíců.
        Postaví se pomník nebo pamětní deska a za pár let na ně jen budou srát holubi.
        Chodím celkem často, skoro denně, kolem pár pamětních desek mladých kluků (kolem třicítky), kteří padli 5.5.1945 v ulicích našeho statutárního městyse. Kdopak si na ně dnes vzpomene? A to byli hrdinové, nikoliv pasivní oběti.
        Studenti, kteří tam byli a přěžili bez následků, si možná prvně v životě uvědomili, že svět je nebezpečné místo k životu. To je pro ně, paradoxně, dobře.

        Ne, to vraždění na FF UK nebal žádný přelomový bod.
        Můžete se na mě zlobit, můžete se mnou nesouhlasit… ale však to dál znáte.

    3. Godot: Obecně s vámi souhlasím, že část těch zbraní byla spíše sběratelské jako třeba ten Scorpion. Pokud jsem se někde dočetl na internetu tak prý uvnitř střílel zbraní Savage Arms, což je taková pistolo-puška = resp. pistole na střelivo do pušky (vysoký výkon), tedy těžká devastující zranění i při zásahu do okrajových částí těla. Mnohem výkonnější než např. 9mm Luger.
      např. zde https://www.gameandfishmag.com/editorial/savage-arms-110-pcs-bolt-action-pistol/455096

      1. Nabíjet každý jednotlivý náboj, resp. zasouvat do komory? Kdybych chtěl vraždit (metafora, opravdu se na to nechystám), jedině automatickou zbraň, resp. samonabíjecí.

        1. Pardon, ještě doplním.
          Vzhledem k tomu, že jsem se po značnou část profesního života neživil ničím jiným, než manipulací veřejnosti prostřednictvím médií, mi přijde vaše poznámka čemu podléhám či nepodléhám, poněkud legrační.
          Ale budiž, sněte dál.

    4. Je to naprosto jednoduché: když ti někdo několikrát po sobě zalže, nota bene – prokazatelně, nota optime – v podstatné věci, vždy budeš mít tendenci každé jeho další prohlášení, z důvodů předběžné opatrnosti, považovat a priori za lež – dokonce i tehdy, kdyby náhodou říkal pravdu.

      Do této polohy to přivedla vláda 5K za dva roky svého panování; skvělý výsledek.

    1. Ten zákaz ale platí (ne všude) už tři roky:
      …V centru Prahy a na dalších místech platí od 1. prosince 2020 zákaz používání zábavní pyrotechniky.

      Vedle centra a náplavek nesmějí lidé odpalovat pyrotechniku ani v parcích, u vodních toků a přehrad, v blízkosti nemocnic a takových zařízení, jako jsou domovy pro seniory, dále v okolí zoologické zahrady, útulků pro zvířata a zařízení poskytujících veterinární pohotovost. Zakázány jsou i takzvané lampiony štěstí….

      Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha-silvestr-policie-dodrzovani-zakaz-pyrotechnika-pokuty.A231229_125600_praha-zpravy_pitt

      1. A proč je to zakázáno pod pokutou 10.000, když 31 roků předtím, to bylo povoleno?
        I kdyby to mělo ušetřit jedna psí ouška, tak je ten zákaz dobrý?
        Tak nějak?

          1. I pana Řehku to už štve, připravuje proto naši mohutnou armádu k obrovskému útoku na Čínu. Jako předkrm zlikvidujeme Ruskou armádu.

          2. Mně to jeden večer v roce nevadí. Nikdy mi to nevadilo.
            Sám jsem to už za mladých let vyráběl a ten jeden večer v roce provozoval.
            Ani těm tehdejším, ach tak zlým esenbákům, to nijak nevadilo. Nehonili nás dotud, dokud někomu nevznikla škoda.
            A ta vznikla jen jednou, za celá ta léta experimentů, když jsme to „trochu přepískli“ a vysypaly se okna ve třech barákách. Neúmyslně, nechtěli jsme nikomu nic zničit.
            Esenbáci tehdy vyšetřili leda prd, ale doma naši věděli. Dostali jsme, každý z nás pěkně po tlamě, protože naše tehdejší parta tím byla známá.
            Každý z nás tehdejších šesti (dva už tu nejsou), doma nafasoval tři stovky půjčku, peníze jsme pak těm postiženým lidem zanesli a omluvili se jim. Zasklení jednoho křídla dvojitého okna, tehdy stálo v komunálu zhruba padesátikorunu.
            Ty peníze jsme samozřejmě museli, svozem kartónů i papíru ze sámošek, prodejem do sběru, našim do koruny vrátit.

            číňan? Ten tehdy neuměl nic jiného, než se klanět bolševikovi, tavit na dědinách železo k ničemu – a rýpat se v hlině. Mělo u toho zůstat..
            Že si z toho střílení agrobolševik, mimo jiné své pochybné kšefty, udělal megakšeft, tahá to sem, ale hlavně to následně prodává i dvanáctiletým šušňům, to není vina naší generace.

  10. To je zvlášť zajímavá věštba, např.

    Goldsmid navrhl Herzlovi, že nejlepší způsob, jak vyvlastnit anglickou aristokracii a tak zničit jejich moc při ochraně lidu Anglie proti židovské nadvládě, je uložit nadměrné daně za půdu.

  11. Když vložíte odkaz, odmažte napřed znak otazník a vše za ním (zde utm…), teprve pak Váš příspěvek odešlete. Maličko tím omezíte šmírování.

  12. Dneska se mi zdá, že anonym a pár dalších pisatelů se urvalo ze řeťezu , jako by měli za cíl udělat z „Vidlákových kydů“ bramboračku a tou pak krmit libtardy poukazem na blbce co zde operují.

    Samozřejmě i já bych se mohl nechat strhnout a napsat , že 5G sítě a složení vakcíny proti kovidu vnutily šílenému střelci do mozku signál k zabíjení, ale proč bych to psal?

    A tak bych nabádal zdejší pisatelé k umravnění myšlenek. Pokud nemám co napsat, tak nebudu zde fantazírovat, abychom potom libtardům nebyli k smíchu. Proto lidé bděte a neblbněte!!!

        1. Kdepak.
          Někteří libtardi se občas odhodlají k poodhalení příčin marasmu:
          -s vymýcením fyzických trestů prudce stoupla četnost psychických poruch u dětí a mladistvých
          – zpochybňování pohlavní identity dětí. Tam souvislost s nárůstem psychických poruch existuje zcela jistě

      1. Dobre vychovaval Hitler a nacisti , zadny pochyby a vysledky vychovy skvely ,
        kam se dobre vychovany nacisti dostali , malokdo prezil ….Mlady a stary.
        Yntel Hampl to doporucuje , vopakovani matka moudrosti ,ted leckdo neprezil na universite. Mel by zase napsat knihu , Hampl..

    1. Jaka je sance trefit na 100 metru pistoli ?
      Navic v balisticke veste

      https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/byla-sance-zneskodnit-utocnika-strelbou-z-kratke-zbrane/

      „V posledních dnech se hodně diskutuje o tom, zda šlo střelce na terase FFUK zastavit střelbou z pistole na vzdálenost cca 100m a zda Policie neudělala chybu, že se o to někdo ani nepokusil.

      Byl připraven scénář co nejvíce napodobující co se stalo. Ve vzdálenosti 100m byl terč o velikosti lidského torza, okolo něj byly plochy představující okna o patro níže a výše. Akce se účastnilo několik desítek střelců od špičkových profesionálů, instruktorů střelby, policie, ale i amatérů na různé úrovni.

  13. To jsou všichni vyučující i studenti filosofické fakulty osobami natolik psychicky labilními, že musí celá velká budova být zavřena až do konce ledna?

    Chápu, že policie musí ohledat a zdokumentovat místo činu, ale to přece již učinila. Taky chápu, že v místnostech, kde se střílelo, se musí uklidit, případně opravit poškození interiéru. Ale je dost těžko uvěřitelné, že jsou všechny prostory poškozeny natolik, že musí být zavřena na déle než měsíc úplně celá budova.
    Nebo se tam studenti v lednu budou bát? A v únoru už ne? A co si počnou (počneme my všichni), až naše věrchuška, celá říčná do války s Ruskem, nás do té války opravdu zavleče? Když studenti, kteří jsou ve věku, kdy by přece měli být schopní absolvovat vojenský výcvik, se psychicky složí po jednom střílení, u kterého notabene většina z nich ani nebyla přímo přítomna?

    Já chápu, že pro mrtvé, zraněné i jejich blízké je to velká tragédie. Ale úplně stejnou bolest přece cítí i mnoho jiných, kterým byl někdo zabit či zraněn při jiných příležitostech, například při autonehodách a různých jiných neštěstích. A přesto každý z nich musí dál žít a fungovat. Tím spíš by se měli vzpamatovat a dál fungovat ti, kteří to přežili ve zdraví nebo dokonce vůbec v tu chvíli byli jinde, než kde se střílelo.

    Při každém předchozím teroristickém činu, ať už se stal kdekoliv, se mediálně razilo: „semknout se, nedat se zlomit, žít jako dřív“. Takže proč je to teď najednou jinak? Z toho tolik proklamovaného „psychickéko zhroucení se celé fakulty“ se teď může radovat jedině snad ten šílený střelec kdesi v pekle.

        1. Je to tragédie! Český středoevropský ekonomický tygr bude mít v budoucnu obrovské problémy pro nedostatek filosofů!

  14. K vraždění Davidem Kozákem mě napadají otázky:

    1. Kde vzal střelec tak drahou zbraň, kdo mu ji prodal, kdo byl dodavatelem do ČR?
    2. Jak přesně se pohyboval po fakultě, když 25 lidí zranil a 15 zabil ?
    3. Co bylo jeho motivem k vraždě dvouměsíčního miminka? Nelze to jen odbýt tím, že šlo o šílence s masovou vraždou. Co prověřit variantu, že byl k činu donucen někým, kdo jeho zbraní skutečně zavraždil otce a miminko, udělal k němu stopu a donutil jej potom spáchat masovou vraždu na fakultě? Čím by jej mohl vydírat?
    4. Střelec si podle některých zpráv na internetu stěžoval na bolest hlavy. O co přesně šlo? Jak se k tomu vyjádřili psychiatrové?
    5. Cui bono aneb komu to prospělo? Vražda nastala těsně před projednáváním zákona o zbraních, o němž jsme do té doby ani netušili, že se projednává nějaká změna. Co někdo chtěl prosadit o změně zákona? Mohl si někdo najmout nějakou skupinu vrahů, která potom donutila střelce, aby spáchal masovou vraždu? Matně si vzpomínám na případ zveřejněný o ženě z ISIS, která se seznamovala v mešitách s dalšími ženami. Její společníci potom novou známou znásilnili, a když byla psychicky labilní, uvedená členka ISIS ji přemluvila k sebevražednému útoku. Mohlo něco proběhnout i u Davida Kozáka? Co bylo tou příčinou, že se najednou sebral a šel vraždit?
    6. Střelec možná mohl mít něco proti otci a dvouměsíčnímu miminku. Ale nějak neshledávám spojitost mezi tím, že někdo zavraždil otce a miminko, a potom šel spáchat sebevraždu s rozšířenou vraždou. Psal vůbec střelec dopisy vlastní rukou, nebo je měl vytištěné a podepsal je, nebo byly jen vytištěné a podstrčit je mohl kdokoliv?

    Jistě si další vzpomenou na další otázky. Faktem je, že případ masové vraždy z 21.12.2023 je zvláštní a zaslouží být objasněn. My nevíme prakticky nic, takže stejně musíme vyčkat na vyšetřování policie, a co nám z vyšetřování řeknou. Ale nejlepší obranou proti takovým činům do budoucna je důkladně vyšetřit všechny možné verze a zveřejnit výsledek i s důkazy, a jak došla policie k výslednému závěru. I s tím, že některé sporné otázky zůstanou nezodpovězeny, a odpověď se nedozvíme nikdy. Čin ale rozhodně není normální, a aby šlo o v podstatě tři samostatné vraždy otce s miminkem, otce Davida Kozáka, masová vražda na fakultě, nějak chybí spojující motiv, které by je všechny sloučil dohromady. Pokud ovšem hlavním motivem nebylo donutit D. Kozáka ke spáchání masové vraždy, a dvě předešlé vraždy spáchal někdo jiný jeho zbraní, aby jej donutil ke spáchání masové vraždy na fakultě s cílem změnit zákon o zbraních v ČR. Pokud by tomu tak bylo, pak by do vraždy byly zataženy nejvyšší politické špičky ČR, a zřejmě i armády a tajných služeb. Těžko jim mohl střelec uniknout v jejich pozornosti, když jim neunikne ani zdejší diskuze .

    1. Miminko mělo nejspíš maminku. Tu soudruzi propagandisté nezmiňují. Jakého rodu byla maminka kojence? Nebyla zapletena do více vztahů?

      1. Maminka by se potom musela nějak znát s vrahem. Nebo byla v nějakém polyamorickém svazku více lidí včetně vraha? Spekulujeme, ale nevíme o tom nic. Leda že matka těžko zavraždila vlastní miminko a partnera. Musíme doufat, že nám to policie někdy v budoucnu sdělí.

        Střelec si ale podle jednoho článku stěžoval na nesnesitelné hučení v uších od 19. 12. 2023.
        https://echo24.cz/a/Hn4wi/zpravy-domaci-vrah-z-filozoficke-fakulty-zabil-sveho-otce-studentem-fakulty
        Šlo o důsledek poškození sluchu po střelbách nebo o něco jiného? O co šlo?

        1. re. Gerd
          Možná to je občanka Banderastánu.

          Hučení v uších může být důsledkem dlouhodobého napětí. Třeba z toho šílenství kazisvětských programů může být někomu až úzko.

        2. Co dělat, pokud mělo miminko dva tatínky, ha?
          Víte, mám dospělé děti i vnuky.
          Docela dobře si vzpomínám, že ani u jednoho z nich, bych si ve 2 měsících jejich věku, netroufal jít s kočárem o moc dál, než jenom okolo baráku, nebo spíše řečeno, mimo dosah jeho skutečné matky.
          Ale je určitě možné, že moderní tatínci už to mají jinak. A buzeranti už dávno nejsou žárlivé hysterky, schopné pomstít se naprosto jakkoliv a čímkoliv.

          1. Manzel s kocarkom obchadzal polovicku sidliska … bavilo ho to, relaxoval, bol von aj viac nez hodinu … mna prechadzky bez ciela s kocarkom tak nejak … prudili … potrebovala som vzdy ciel kam a preco idem.

        1. Policajtská sebranka lhala.
          Zpravodajství od mámy sebevraha zveřejnila jako SMS od kamarádky.
          Bez oblbování gojimů by se lepšolidská mocenská struktura rozklížila.

      2. Maminka prý pracovala na ministerstvu.

        …Další žena, která se u nás zastavila, byla zprvu velmi ostražitá. „Čtu vás, ale určitě nechceme, aby se říkala jména, protože pro tu rodinu je to šílené,“ požádala nás. Jejímu přání jsme samozřejmě vyhověli. Z rozhovoru prý můžeme použít pouze dvě věci. „Maminka pracovala na ministerstvu a celá rodina pomáhala lidem z Ukrajiny,“ řekla a začala brečet….
        https://www.prahain.cz/krimi/rodina-zavrazdenych-z-klanovic-pomahala-ukrajincum-mistem-se-siri-priserne-teorie-16195.html

      3. Já být maminkou, které magor zastřelil tatínka i novopečené mimino, byla bych taky raději, aby mě nikdo nikde nezmiňoval…….má namouduši svých starostí dost, tahle maminka.

        1. Mamince zadnyho tatinka nezastrelili.To bude tim , ze zadnej kolem nebyl..
          Se to nekdy stava..Nebudu rozpatlavat je to hrozny..
          Maminka ma starosti a kvuli nim nema zajem se zeptat ,
          kdo a proc ji zastrelili zrejme druha s jejim ditetem..
          Dle Markyz, ji to nevadi..Nevadi ani estli chytli pachatele , kterej by moh
          este mit neco krvelacnych namitek ,proti ni..Kdo vi…Nevadi…

          1. Ne. Vám už umřelo dítě? Asi ne, protože to byste zřejmě mluvil jinak. Maminka opravdu absolutně nemá myšlenky na to, aby se zajímala o cokoli jiného, než jak momentální situaci přežít.
            Mimochodem nevím, co to melete – zastřelili přeci tatínka i s dítětem, to dítě patrně mělo maminku a o této mamince je právě řeč.
            Pokud jste myslel nějaké jiné maminky se zastřelenými miminky, pak je to ovšem jiná.

      4. Přesně o tom již nějakou dobu přemýšlím. Možná jen nemám informace, ale co jsem zaznamenal o mrtvých a zraněných, s jednou výjimkou samé ženy. Proto mne napadlo, zda Klánovice ( pokud to opravdu byl ten samý ) nebyla pomsta matce.

      1. Na Hrad k presidentovi prispechal a kdo vi kdo este , souvislosti a zavislaci sou tady ..,
        President se vyznacuje tim , ze se zbranema byl vycvicenej ,urcite naky mel sluzebne porad vod svych 20ti let, byl vyzbrojenej a vozbrojenej a zbrane miloval a u
        nich zustal a zustava .. Furt , je a byl zavislak , vokolo zbrani..
        Zbrane nakupuje ve velkym ,ale nezaplati zadny , potom este zbrane
        daruje , i jako osobni darek spratelenymu presidentovi..
        President a zbrane = velka laska a jakej president takovej student..

    2. Výše uvedené otázky jsou všechny důležité a nezodpovězené. Stejně tak ty v hlavnim článku. Napadá mne ještě jedna. Ten člověk zabil svého otce. Měl také matku? Kde je? Nežila s nimi? Mluví s ní někdo? Nebo mi uniklo že už nežije?

      1. Je toho daleko víc, co by bylo potřeba zodpovědět, bez vykrucování, překrucování a lhaní.
        Tady už nejde o obyčejnou přestřelku chocholských mafiánů z devadesátek, tady jde o mnohem víc.
        Vysvětlení bude jistě tak neuvěřitelné, jak neuvěřitelné jsou už ty dnešní detaily, co pomalu vyplouvají na povrch.

    3. Odpověď mám jen na první: zbraň je to drahá, ale nijak extrémně (civilní CZ-Bren II stojí podobně). Dovoz do ČR do krámů se zbraněmi je úplně legální. Člověku se zbrojákem a nákupním povolením mu ji na krámu samozřejmě prodají…

      (takovýhle peníze může člověk dát i za malorážku; otázka je, kde na to všechno student FFUK vzal… z brigád by si na to vydělal asi těžko. rodiče? prarodiče?)

  15. Mimo téma:
    Dnes je na Novinkách článek, že Rusko poslalo v noci 110 raket a dronů. Zajímalo by mě, jestli ještě tolik zvou toho „experta“ z Masarykovi univerzity Visingera, který už v březnu minulého roku tvrdil, že Rusům do konce týdne dojdou rakety? Nebyl jediný, článků tohoto typu bylo na Seznamu či Novinkách hafo.

    1. A měli chocholové tolik PVO, nebo neměli?
      Je předepsáno napsat, že 109 ze 110 sestřelili, to je ložený.
      Já vidím něco jiného – to, že tam chyběly Kalibery znamená, že konečný raketový útok, který tam definitivně dorazí infrastrukturu i lidi, přijde o něco později. Pár Kinžaly jim teď rozstřelili hlavní energetické uzly, Kalibery to v lednu dodělají.
      Třeba konečně někdo dostane rozum.

      1. NATO na území Ukrajiny základnu mít prostě nikdy nebude mít.

        OT, ale je namístě lidem předložit k Ukrajině i jiné informace.
        Televize Channel+ o Ukrajině 2015 Ukrajina: Masky revoluce z roku 2015, který chronologicky popisuje události, které přispěly k válce.

        Francouzský dokument Ukrajina: Masky revoluce
        Paul Moreira
        Ukraine, les masques de la révolution
        https://www.csfd.cz/film/427443-ukraine-les-masques-de-la-revolution/prehled/

        Z důvodu, že dokument je silně cenzurován dávám více odkazů. Hodně lidí níže uvedený film z dílny Franci nezná.

        https://www.mojevideo.sk/video/36b5c/ukrajina_masky_revoluce_(fr_cz).html

        Autor snímku, francouzský televizní reportér Paul Moreira, vypráví během hodinového filmu o událostech na Ukrajině v roce 2014, počínaje protestními akcemi na kyjevském náměstí Nezávislosti (Majdanu) a konče tragédií v Domě odborů v Oděse.
        V době, kdy film vznikal, hovořil reportér se zástupci nacionalistické strany Svoboda a útvarů Azov a Pravý sektor (v Rusku zakázaný). Základem filmu jsou svědectví očitých svědků událostí, jak nacionalisticky, tak i prorusky naladěných.
        Značná pozornost byla ve vyšetřování věnována i vlivu USA na události v zemi, mimo jiné návštěvám bývalého šéfa CIA Davida Petraeuse a náměstkyně ministra zahraničí USA Victorie Nulandové na Ukrajině.

        1. Jestli bych případně někomu věřil, tak z druhé strany je to jen Oliver Stone.
          Doma mu nadávají do kryptokomoušů.

        2. Dohady sou ale zbytecny , kdyz rus chce vodmilitarizovat a vodfasizovat , tak musi zabrat vsechno , ne jenom kousek U.
          Mam tuchy , ze do jara je tomu konec.
          To podleha zmene v prubehu a tak se este uvidi.

          Vobecne mame , jaky rodice takovy deti, jakej ucitel , takovy zaci, jakej vedouci takovy skupiny, jaky kamaradi , a samozrejme tedy, jaka vlada a president ,
          takovy policajti ,urednici a vobcani i studenti.
          A vlada nechce jiny …
          A co nam vlada ukazuje a k cemu nas obcany vede..
          Napr. je zde velka a nekonecna celovladni nenavist..
          Denne v mediich a projevy politiku, vytvarena na nas…
          Pytel na mrtvoly z nenavisti na jinyho presidenta ,/a co ze nam ten president udelal , ze musi bejt tak strasne nenavidenej , nestacilo by ostre odsoudit jeho skutky /,
          verejne vyvesil ministr pathologicky nenavidejici vlady , vlady zavislosti na nenavisti , prave ty vlady a ministr vyvesil tez z ukrutny nenavisti , co jinyho ,
          ktera ta vlada tak vede narod i prikladem a zakony a ma zodpovednost
          a vede nas k cemu???
          A co ze ten student informoval , ze ma ..

    2. To je nepodstatné, to bylo před tím, než Rusům došli dělostřelecké granáty a Putin byl na smrt nemocný a zbýval mu měsíc života.

      1. Teď nám některé názory tvrdí, že Putin umřel, a tohle je jeho dvojník. Nebo budou tvrdit, že umřel Putinův dvojník a Putin žije? Začíná v tom být dobrý zmatek. Nakonec pravdu bude mít vítěz a tu skutečnou pravdu se dozví až potomci po otevření archivů. Něco jako sdělení, že útok Japonska na Pearl Harbour 7.12.1941 nebyl zdaleka tolik nečekaný, ale nejvyšší představitelé USA o něm věděli. Jen to neřekli na plná ústa veliteli na Havaji.

  16. Alef Nula napsal:29 prosince, 2023 (1:09)
    Debata, kde slova neplatí, pozbývá smyslu.

    Proboha ta debata proběhla asi před měsícem a to slovo na kterém bazírujete nemá vůbec vliv na obsahu příspěvku. Ten obsah a to důležité bylo že VY jako pravičák a já levičák obhajujeme defakto stejně. A že jsem v jednom nepoužil úplně přesnou citaci místo socialismu jste myslím použil levice, to ale vůbec nemění že říkáte a to jsem přesně okopíroval že toto není pravice jako my že to současné není levice, jako že
    Nadávat na kapitalismus je podle mě těžká minela. Jako že jste asi před měsícem psal něco ve smyslu že za levicí není nic dobrého.
    Nepředpokládal jsem že člověk Vašeho formátu bude bazírovat na přesné citaci. Ano řekl jste to jinak ovšem nic to nemění na podstatě že Vy obhajujete prakticky stejnými slovy kapitalismus//pravici// jako my levici//socialismu// lépe řečeno víc socialní stát než současný paskvil kapitalismus u nás

    1. Pravice, levice? Blbiny odvádějící pozornost od podstaty marasmu, kterou je kosher sekta. Zločinné spolčení proti gojimům, lupičsko genocidní strategie.

      1. Lid i ten nynejsi prvohorne klavesnicovej , /jako takovej vejde do studia pouckovych
        ucebnic a este co vsecko ten lid proved/, je vseobecne sto let za vopicema zpozdenej, /napr. vopice by nic takovyho na sobe si nedopustila a nevodpustila/,
        ,zabejva se zhusta tim , co tenkrat bylo a porad touzi bejt v socialismu..
        Daleko dal v historii ale dodnes porad je predstirani levice a pravice a nesmazatelne utkvele a v myslich lidu..
        Tez miluje volby a politicke strany a zaobira se do detailu jejich cinnosti, hojnym recnenim ,ale nesplnenych slibu vod nich , nedba….A masochisticky toleruje vse.
        A mysli si treba a veri ,ze opozice je opozice..

  17. Dokud si Vidlák, Vlk a jiní „alternativci“ nepřiznají a neprozkoumají prameny svého pomýlení, nepochopí motivace a následky globálního psychosociálního experimentu z let 2020-2021, fakticky i v ČR řízeném metodami organizovaného zločinu, jsou všechny podobné úvahy, důsledně klouzající pouze po povrchu, jen k pozvednutí obočí nad tím, čemu autor věnuje svůj vyměřený čas.

    Ti, kteří po povrchu nekloužou, jsou ve vězení. V době internetu už vyhnanství, jako u Havlíčka do Brixenu, nefunguje.
    https://necenzurovanapravda.cz/2023/12/prohlaseni-reinera-fullmicha-dalsi-informace-k-jeho-kauze/

    1. To je jako chtít usvědčit vraha dokazováním existence ďábla.

      Potřebujete v dané kauze hmatatelné důkazy. Třeba i důkaz, že policie důkaz skartovala.

  18. Mozno by mal vidlak lepšie hladat. Ja som už pred týždnom nasiel kompletny zoznam zbrani, ktore Kozak mal aj s hodnotenim „experta“? ktrore boli na taku akciu vhodne a ktore nie. Co si pamatam, mal okrem tej Ar-10 este glock 45 a 47, skorpiom 61, nejaku brokovnicu a este nejake pistole. Všetko dohromady v cene nejachych 300 tisic CZK . Tiez bol zverejneny podrobny zoznam hlaseni/postupov policie, z ktoreho vyplyva, ze dobru hodinu pred tym vedeli, ze zabil otca, je vyzbrojený ako Rambo v 3. diely a ide na fakultu. A tu bolo to kolosalne zlyhanie policie, že nič neurobila. Ked niekto zavola, ze na skole je bomba, tak okamzite všetkych evakuluju, nabehne tam komando so psami, cele okolie uzavru a pritom na 99% vedia, ze je to plany poplach. Tu mali realnu hzozbu, vedeli, že už vrazdil, je po zuby ozbrojeny a smeruje na fakultu a vsetko čo spravili bolo, ze zavolali na tu školu, aby sa mali na pozore a poslali tam jedneho pochodzkara.
    Keby sa taky pruser stal za Babiša, tak sračkomety chrlia 24/7 o kolosalalnom zlyhani a ziadaju minimalne demisiu ministra vnutra. Ale teraz su ticho. Vitek je chlap na spravnom mieste, no nie?

    1. Máte naprostou pravdu. Zažil jsem několikrát, že bylo Hlavní nádraží v Praze kompletně vyprázdněno a vlaky nejezdily několik hodin jen kvůli plané hrozbě. Podle všeho policisté Správy Středočeského kraje věděli více než dvě hodiny před střelbou, že je Střelec důvodně podezřelý z vraždy otce a že směřuje do Prahy. Otázkou je, kdy předali tuto informaci Správě Hl.m.Prahy. Tady to může drhnout – za to je odpovědný Langr z ODS.
      Pak je tu otázka, zda policisté věděli, že má Střelec hodně legálně držených zbraní. Na tuto otázku při tiskové konferenci neodpověděli. Podle všeho tuto informaci neměli, protože nemají propojeny databáze.
      Někdo by měl také odpovědět, jak mohli mít Škorpiona? Ten snad nemohl mít legálně, nebo ano?

      1. Jo, to jsem taky zaslechla v TV, že bohužel měl střelec bydliště ve středočeském kraji, tak se ho nepodařilo po vraždě otce zastavit VČAS. Bylo mi divné, proč by v tom hrálo roli bydliště. V době mobilu.

        1. Nepodařilo se ho zastavit včas nikoliv po vraždě otce, ale po vraždě v Klánovicích, a to proto, že vytypovaných podezřelých měli 4 tisíce a začali nejprve s prověřováním těch, kteří mají bydliště v Praze, až pak by došlo na ty, co jsou ze středočeského kraje.

          1. Tvrzenim opakovanym a zduraznovanim oficialu , ze policije pracovala perfektne behem pripadu.
            Coz povazuji, za nejdulezitejsi tvrdit.
            Se tim upozornuje , potvrzuje a presvedcuje kazdej , ze na co
            zatloukaci a velmi „poklickova“ polycy je sahla, to uplne posrala.
            Velmi touzim , aby tohle tvrzeni bylo do korenu vyvraceny..A se tesim.

    1. Otázky sesumírované Bornovou jsou vcelku logické, mohou napadat každého a prostor pro kladení podobných je u každé závažné události.
      Horší je, pokud jsou kladeny tak, aby zavdávaly příčinu ke konspiracím.
      Nevím, jestli se na ně někdy dovíme odpověď, už jsem včera psal, jak bych si to představoval já, tedy podrobné informování policejními představiteli angažovaných útvarů před Bezpečnostním výborem PS.
      Rozhodně ale existuje fenomén zvaný „Occamova břitva“. V jeho smyslu na každou z oněch otázek existuje i docela jednoduché vysvětlení. Samozřejmě, existují jedinci i organizace, pro které žádné vysvětlení není dost důvěryhodné, pokud nejde o potvrzení jejich názoru.
      Minimálně v jednom ale Bornová uvádí nepravdu, a to co se týče „dopisu“, protože ten byl podle publikovaných informací, stejně jako vražedná zbraň z Klánovického lesa, v domě nalezen již v den masakru na FF. Proběhlo to i tady.
      Kde ale nečekám vysvětlení, je otázka, kdo zřídil Kozákovi dvě hodiny po „akci“ účet na Telegramu a zavedl „ruskou stopu“. Tohle fakt smrdí na hony daleko, jakkoliv i tady může být vysvětlení jednoduché, pokud by šlo o aktivitu nějaké aktivního protiruského libtarda nebo podobné skupiny, kterých se v naší společnosti rojí dost a dost /včetně „tajných služeb“/. Takoví se najdou vždycky – pamatujete na „mrtvého studenta Šmída“?
      Jo, a ještě tohle jsem chtěl na margo těch, kdo kladou otázky, jako paní Bornová, říct – uvědomují si ti autoři o jak logisticky složitou záležitost šlo? Myslím, že i tohle bude předmětem šetření GIBS a vnitřní kontroly KŘ PČR HMP. Padni komu padni.
      L.

      1. Zároveň ale i na seznamu při prvním komentáři o tom telegramovém účtu ho zpochybnili ve smyslu, že je to ruština jak od rodilého mluvčího…
        A já si v duchu říkal – a proč se potřeboval Kozák vykecávat v Ruštině?

    2. Skvelej clanek , psanej jednim dechem , dynamickej s zivotni energii, s touhou vedet ,
      co se deje kolem nas , z uhlu pohledu a z pozice , ze my vsichni , mame pravo vedet …
      Mohla by autorka to remeslo vyucovat..
      Nasleduje potom soucet informaci , udaju ,asi sesbiranych kolem..

      Co se nam vopakuje , co mne napadlo pri cteni a clanek inspiroval…
      Neco se na nas vyriti znenadani /neco udesne sokujici ,nepredstavitelny, co neni
      mozny ,ani ocekavat , co slouzi jako psychutok, na populace jejich dopadem /
      a zaplnuje dlouho media nekonecnymi objevy, novymi nazory , komentari ,
      filmy i knizne sirenymi ..Soky a jejich tragicke dopady a traumaticke nasledky
      na vedomi lidi i deti , se zamlcuji. Podobny jako u vojaku ve valce..

      Napriklad utok na Kennedyho. Ten zabira porad velkej medialni prostor.
      Ma nam pripominat dodavat a utvrzovat , ze nekdo muze vsecko a bez vypatrani..?

      Na Titaniku cestovali tri mocny bohaci , ktery byli proti zalozeni Vsemocny banky v 1913.
      V sazce byl zajem na zalozeni banky na totalni financni ovladnuti celyho sveta..
      Pomoci financovani vyzbrojovani ,valek , revoluci, na poslusnosti vlad , atd.
      Tedy mega zajem diktoval jen vyreseni problemu , celkem snadnym potopeni lodi.
      Velkou rychlosti plout mezi vyskytem stovek ledovych ker. Kapitan vedel.

      P.Harbour, utocnik a planovac utoku ,studoval dlouho v Usa ..Neprezil.
      A kdo nejdrive vyzbrojil nejmodernejsimi zbranemi a lodemi chude /bezsurovinove /Japonsko. /A taky bezsurovinove Nemecko/.
      S jistotu, ze hospodarsky vydrzi okolo 2 roky..A s jistotu zisku v miliardach..

      9/11 , se to vopakuje , udajnej terorista byl dulezitej spojenec Usa proti SSSR
      a ridil valku v Afganistanu za dolary a zbrane z Usa…Neprezil.
      Zacatek zameru psychozfanatizovani islamistu..
      /vlady zacnou valky s tim , ze zaplati zbrane a vsecko co je treba pro valky
      a jejich vyrobu ,v trilionech konglomeratum ,pro jejich zisky/…

      Co se tyka napadeni vsech utoku ,vime vsecko , kazdej videl vsecko na vlastni voci a
      zase nikdo shodou okolnosti /mozna umyslne vytvorenych /a jejich provedenim ,
      ze nikdo nevi, co vlastne se stalo a nikdy se nikdo ,nedovi….

    1. Přitom ovšem Kobza nic takového, co tvrdí novináři, neřekl. Což se ale dozví jen ten, kdo si text jeho příspěvku sám přečte…

      V zásadě neřekl Kobza nic, co by nebyla pravda. To bude asi, co jim tak vadí.

  19. V informační smršti se úplně zapomnělo na Kozáka staršího.
    Za jakých okolností vlastně zemřel? Věděl toho moc? Jaké byly vztahy v rodině? Třeba střelec nebyl až tak „šílený“.

    1. Neměl v tom pařáty dement Bidet, když tak rychle projevil dojetí a výhrůžku? Nebo sám Satan? Nebo Satanova CIA?

      Hlavním úkolem kosher sekty je potlačit osobu Davida Kozáka. Příčiny, události, souvislosti. Kde jsou kamerové záznamy městské i školní?

  20. @Lexi

    Jen připomenu jednu nedávnou kauzu. Jak to vše dopadlo? Bude tak velká kauza jednou vyšetřena a vinící řádně potrestáni?

    Lhal profesor Hořejší účelově o vakcínách | PRÁVO
    Co říkali o vakcínách? Co říkal o bezinfekčnosti? Podílel se profesor Hořejší na trestném činu? Šlo o kvalifikované jednání? Jakou mají občanskou a trestně právní odpovědnost? Mohli lidi uvést v omyl? Kdo lhal o vakcínách? Proč lhal o vakcínách? Byly informace úplné a pravdivé? Co všechno zkoumá? Jakým způsobem profesor Hořejší informoval? Kde získával informace o vakcínách na podzim 2021? Jaké právo uplatňovat? Právní rozbory, diskuze a data, které tentokrát probíráme s Mgr. Liborem Hlavsou.
    https://www.youtube.com/watch?v=KCJhnQ_fpVs

  21. https://echo24.cz/a/HyMEs/zpravy-domaci-strelba-na-filozoficke-fakulte-masova-vrazda-vysetrovani-policie-gibs-odpovednost

    Zde se myslím nabízí postup policie porovnat s tím, který v řadě minulých let pravidelně volila při telefonátech hrozících bombou; typicky např. na VŠE ve zkouškovém období. Pokud vím, rutinně se vždy vyklízela celá v telefonu zmíněná budova, navzdory (zvenčí pozorováno) malé věrohodnosti opakující se hrozby.

    — — — • — — —

    A další věc: Už od minulého pátku si také říkám, především nezapomínat na to, jak vysokou cenu zaplatilo Slovensko za vraždu Kuciaka a Kušnírové. 5Q a její dosavadní politika zdaleka není to nejhorší, co si lze představit.

  22. Nechejme si hlavy na krcích a nohy na zemi.

    Ze živých spisů se neuvolňují ŽÁDNÉ informace.
    Když píšu ŽÁDNÉ, myslím tím ŽÁDNÉ.
    Živý spis přestává být živým až momentě, kdy je předán do archivu. Což může být několik let. Do té doby vám ŽÁDNÝ policajt nesmí sdělit ani dílku tkaniček posledního ze svědků, ze kterého stejně nic „nevytěžil“.

    Že jsou tato pravidla vodou na mlýn těch jedině správných soudruhů, kteří chtějí měnit zbraňový zákon – nejlépe včera, je nabíledni.
    Že se dozvíme MOŽNÁ NĚKDY jen to, co nám soudruzi dovolí, je ovšem jasné již dnes.

    1. Máte pravdu. Ovšem, pokud nejste Kubík, Kudrna, Valášek, Kmenta nebo Slonková. Pak máte informace z živého spisu ihned.
      Na druhou stranu má veřejnost právo klást otázky a Policie, resp. dozorující státní zástupce mají právo, a v podstatě i povinnost veřejnost informovat.

      1. „veřejnost právo klást otázky a Policie, resp. dozorující státní zástupce mají právo, a v podstatě i povinnost veřejnost informovat“
        To zní v dnešní době jako srandy kopec.

Napsat komentář: Tecočamp Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *