…proč je všechno v řiti!
Přátelé, dostala se ke mě zaručeně autentická SMSka, kterou dostal Andrej Babiš poté, co neuspěl ve druhém kole prezidentské volby. Je tak kouzelná, že se o ni s vámi musím podělit. Já si tu dlouhé týdny lámu hlavu, proč je všechno v háji, jak může volby vyhrávat Blyštivý Péťa a kde jsme udělali chybu. Různě to rozebírám, přehazuju, popírám sám sebe… a někdy pak stačí pár písmenek z mobilu. Je to jako Rafaelo. Řekne víc než tisíc slov. Posuďte sami:
Dobrý večer Andreji, chtěl bych Vám pogratulovat k zisku více než 2,4 milionu hlasů občanů. Nedosáhl jste sice na prezidentský úřad, ale máte obrovskou podporu voličů a to je především závazek. Skončilo šílenství kolem kampaně a teď je třeba se dívat do budoucna. Rád bych se s Vámi, jako předsedou největší opoziční politické síly ve sněmovně co nejdříve setkal. Naše země prochází těžkým obdobím a já jsem přesvědčen, že nás ty největší výzvy ještě čekají. Věřím, že silné opoziční hnutí a silné odbory jsou tou správnou platformou pro hledání východisek z nadcházejících krizí. Přeji klidný večer Josef
Asi jste už uhodli, že pisatelem této SMSky je Josef Středula, šéf odborů. SMSka je autentická, mám jí přímo od zdroje.
Ano, ten Josef Středula, který na odborářskou demonstraci loni dostal sedm tisíc lidí a ještě tvrdil, že to byl úspěch. Ve stejné době jeden Láďa Vrabel celkem bez problémů dostal na svojí demonstraci desetkrát tolik lidí, aniž by měl jen setinu možností, které měly odbory i jejich šéf.
Ano, ten Josef Středula, který kandidoval na prezidenta, vymezoval se proti Babišovi, neb sedí v Aspen institutu, notoval si s ostatními Havly prvního kola a těsně před prvním kolem jasnozřivě rozpoznal, že volby vyhraje Danuše Nerudová a odstoupil v její prospěch. Zlé jazyky tvrdí, že větší vliv na to měl vééélký finanční dar, který Středula obdržel těsně před tímto rozhodnutím. Ale to je určitě henta metafora a nic takového se nikdy nestalo a myslí si to jen dezinformátoři.
A ano, tento Josef Středula po dvou týdnech, kdy se vymezoval proti Babišovi jak jen mohl, tak mu napíše tuhle SMSku ve které se k němu lísá, až to lepí. Řekl bych, že si Andrej musel třikrát protřít oči a dvakrát se štípnout, aby uvěřil, že je to pravda.
Dovolte mi k tomu pár dobře míněných slov:
Milí odboráři…
Už víte, proč zmíráte na úbytě? Už víte, proč k vám skoro nikdo nechce vstoupit? Už víte, proč jste ti poslední, u koho by obyčejný dělník čekal, že se ho zastanou? Už víte, proč u nás fungují odbory jen v německých firmách? Protože jste si za svého vrchního šéfa zvolili něco takového. Nejdřív to dělá machra a hraje si to na přítele lidu a není to schopné dostat na Václavák ani tolik lidí, co zvládne zadlužený prodavač pizzy. Pak si to notuje s těmi, kteří se nejvíc zasloužili o vaší bídnou situaci, pak to podpoří naprosto tupou prezidentuši, což poznal i poslední Jaryn z Horní Dolní, pak se na něj provalí, že to dostal zaplacené a nakonec se ukázalo, že mu to štěstí nepřineslo a on se rozhodl přimknout se opět k Babišovi, kterého čtrnáct dní předtím pomlouval, kudy chodil.
„Dobrý večer Andreji“ Takhle hláška mě bude budit ze spaní ještě čtrnáct dní, Josefe. Fakt, že jo.
Já jsem se tu už několikrát docela jízlivě obouval do Okamury, protože v poslední době předvedl skutečně olbřímí politický talent, ale teď musím zvolat: „Tomio, vrať se, vše je zapomenuto.“ Našel se totiž ještě mnohem větší politický průserář.
Tak si ho tam hlavně nechte. Pěkně si ho zvolte znovu, hlavně mu zase dejte důvěru… Fiala se směje, až ze Strakovky opadávají cihly, protože tahle asociální vláda si jako šéfa odborů nemohla přát nikoho lepšího. Kdybyste tam dali Laca Horvátha, pomocného dělníka z Nové Huti, tak by tam po deseti letech šéfování nenadělal tolik škody, jako Středula za posledních pár týdnů.
Normální odboráři by se nejpozději po té demonstraci ozvali, řekli by si, že Středula není součástí řešení, ale je součástí problému a poslali by ho tam, kam patří. Ale to vy ne. Vy jste ho pěkně nechali, aby si s vámi vytřel řiť. Když si vezmu, co to kdysi znamenalo, být odborář. Když si vezmu, jakou jste měli slavnou minulost… to vaši dědové kdysi vybojovali většinu výhod pro normální pracující. Oni nastavovali kůži, riskovali vězení, nechali do sebe střílet… a co jste dokázali vy? Zvolili jste si Středulu… Přesně proto jste tam, kde jste.
Jsem zvědavý, jestli to tam u vás někomu dojde… ale dost o tom pochybuju. A víte co? On to věděl i Mirda Kalousek. Pamatujete na tu básničku? Cože to tenkrát odboráři vezli na trakaři? Slyšíte to? Celý národ se vám směje, jak to máte bezvadně zorganizované.
Tak mě napadá…
A lidé to chtějí?
Proč plýtvat úsilím na řešení problémů lidí, kteří o to nestojí ale ani je za problémy nepovažují, či dokonce takové snaze kladou odpor?
Leda že by to byl účinný způsob jak pomoci sobě.
Dobroserný byznys z druhé strany.
Z bidlovaného stát se bidelníkem je dobré bydlo.
Každé revoluční hnutí přirozeně vede ke vzniku revoluční honorace, později jen honorace.
V článku na Aktuálně nějaký Jan Horák uveřejnil článek o Ladislavu Vrabelovi. Údajně byl zadržen dne 21.1. přímo na demonstraci v Praze, kterou organizoval, za výroky, kterých se měl dopustit více než dva měsíce před tím. Nebyl jsem tam, tak nevím, jestli to bylo přímo na demonstraci nebo až po ní. Stejně se ale nad tím podivuji. Proč si Policie ČR nepředvolala pana Vrabela k vysvětlení standardní cestou? Kdo fakticky rozhodl o jeho zadržení, a to právě na demonstraci? Byl to Rakušan, jeho náměstek, policejní ředitel? Nikdo jiný to být nemohl, protože nikdo jiný by neporušil zavedený standardní postup. Nejedná se o zastrašování politického oponenta? Nejedná se ze strany odpovědných policejních funkcionářů o trestný čin? Např. zneužití pravomoci úřední osoby?
Panu Vrabelovi bych doporučil dvě věci. Za prvé, aby jako důkaz ve svůj prospěch předložil vyjádření Úřadu vlády k prohlášení Petra Fialy, že „jsme ve válce“ a policejnímu úředníkovi sdělil, že i v jeho případu se jedná o „metaforické vyjádření, jež je užíváno veřejnými osobnostmi při různých krizových momentech, nikoli jako sdělení …“.
Za druhé, aby policejnímu úředníkovi sdělil, že v rámci NATO má Belgie, Německo, Itálie, Nizozemsko a Turecko tzv. sdílení atomových zbraní se Spojenými státy. Je tedy jen věcí dohody se Spojenými státy, aby se toto sdílení rozšířilo i na Českou republiku. A samozřejmě i gripeny jsou schopné nést nukleární zbraně, např. taktickou nukleární bombu B61, která váží pouhých 324 kg.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/ceska-vlada-zautoci-na-rusko-jadernou-bombou-lhal-vrabel-zal
Svatá prostoto! O tomhle nerozhoduje „policejní úředník“ v první linii, nýbrž co jak má být pro který případ vykládáno a interpretováno, rozhoduje nejvyšší exkvizitor. Ostatně, jde proces, ne o jeho konečný výsledek. O represívní, zastrašující, odčerpávající, vyčerpávající a odstrašující význam samotného procesu. I jen jeho hrozby.
Je plýtváním potýkat se s příslušnými paragrafy a procedurami.
Jediné o co má smysl, je usilovat o jejich zrušení. K tomu je nezbytné získat jakkoli sestavenou parlamentní většinu.
Jejímž nutným základem je volební výsledek. Dosavadní výsledky však ukazují, že taková všeobecná poptávka není. Držhubnost na většinu lidí nedopadá. V médiích, blozích, diskusních fórech, virtuálních sociálních ve veřejných shromážděních, projevuje se zanedbatelná menšina. Která si přikládá větší význam než má v reálu. To se projevuje i zde.
Svoboda není většinově poptávaná „komodita“.
Ovšem, metaforické vyjádření jako argument, to ano. I pro jiné případy.
Ke zvážení :
Stručný kurz metaforického vyjadřování.
Odbory nejsou politická strana s politickými ambicemi, historicky byly odbory navázány na sociální demokracii a tak je zbytečné podivovat se nad jejich úrovní …, jaká sociální demokracie, takové odbory ..
Za socialismu to bylo jinak, odbory byly součástí Národní fronty s ostatními společenskými organizacemi a v rámci NF bylo dosahováno společných řešení společenských problému, a ten Babilon názorů rozumných i hloupých v NF korigovala KSĆ …, a tak to má být, vždy musí někdo rozumný a na úrovni mít vedoucí úlohu (než jeho úroveň klesne generačním přílivem blbosti a vychytralosti) …
Naproti tomu systému Národní fronty , současná liberální demokracie s parlamentarismem a svobodnými volbami mediálně celebrovaných idiotů za zástupce lidu, je pouhou parodií na rozumné vedení společnosti …
Společnost musí být řízena z nějakého centra, v debilní liberální demokracii to má být parlament, předsednictvo sněmovny a senátu, tak se podívejte co tam je za ubožáky a neschopné idioty, k tomu vedou svobodné volby kdy idioti volí idioty …
Za první republiky byl centrem Hrad a Hradní pětka (předsedové vybraných hlavních stran)- jediné komunisty ignorovali a ti jim to po roce 1948 zákonitě spočítali …
Za socialismu bylo centrem KSČ a předsednictvo -politické byro, a tak existovalo nějaké „řízení shody“ ve společnosti i s těmi odbory , v současnosti bez centra máme společnost rozdělenou na debily a normální …, to je důsledek absence uvedeného „dohadovacího řízení“ Národní fronty a dříve pokřivené shody Hradu a Hradní pětky …
Si koleduješ…
Jenže je to tak. Vždy rozhodující vršek pyramidy. Diskutábl je jen její vhodná strmost.
Krysy opouštějí loď.
Pro zakladatele:
Opravdu není možné, abyste nějak zamezil duplicitní niky? Řadu měsíců píšu pod nikem „Václav“. Tento příspěvek jsem ovšem nepsal.
Václav napsal:
11 února, 2023 (17:36)
Nechci radit, ale v původních Kydech jsem byl dlouho Josef, po nějaké době se tam vyskytl „jiný Josef“, možná o mě nevěděl.
Proto jsem přešel na nick Josef původní, kdyby někdo jiný vymyslel něco tak blbého, tak by to nebyla náhoda, ale záměr.
Buďme shovívaví k novým kolegům.
Kopíruji též z Kydů:
Můžeme se ptát jako malé děti: „Proč?“ Nejjednodušší odpověď je proto.
Jenže ono těch faktorů je více a tak je postupně zjišťujeme a rozebíráme:
1. důvodem je vše možné i nemožné. A zdůrazňuji NEMOŽNÉ, protože to si nikdo nedokáže předem představit, jak se z nemožného stane možné.
2. Jedna místní organizace ČSSD varovala své „špičky“ prostřednictvím okresu před tím, aby do voleb byl povolán Špidla, Středula,… že tím bude ČSSD definitivně odepsána. Tož konec se blíží, s tím, že špičky již nikdo „živit“ nebude, jestliže zapomněli naslouchat běžným členům. Chápu sice, že chybám se nikdo nevyhne, ale co je moc, to je moc.
3. Naděje umírá poslední a tak kdo může – jděte na demonstraci.
4. Pověstné boží mlýny melou pomalu, ale melou soustavně, bez přestávky.
5. Včera jsem se o jejich účinnosti dozvěděla:
a) na Jižní Moravě chovatel drůbeže, hovězího,… krokodýlů, expandoval do Rumunska, či kam všude ještě,
na téže Jižní Moravě vytěžil na cizím pozemku kamenolom, ….
b) následně časem zkrachoval.
c) Babiš tedy koupil legálně od bank, nebo v exekucích jeho majetek (nevím, jestli část, nebo vše)
d) zkrachovalý chovatel neměl tedy pro Babiše ani před volbami žádné dobré slovo.
– dovolím si otevřeně říci, že zloděj křičel : „Chyťte zloděje.“ Proč? Viz e)
e) skutečný původní majitel pozemku s kamenolomem se soudil tak dlouho, až ústavní soud rozhodl, že je v právu a chovatel krokodýlů a „těžař
kamene“ neoprávněně těžil na cizím pozemku. Jak dopadne finanční vyrovnání? To je ve hvězdách, ale pro vítěze soudů je to obrovské
zadostiučinění, o které se s námi včera podělil.
Takže naděje na občasné vítězství spravedlnosti i s mletím božích mlýnů neustále je.
OT:
Napsal uživatel Targus a spol. (neověřeno) dne So, 11. 02. 2023, 08:04 Trvalý odkaz
OT pro debatéry na litterate – téma tinitus, prosím nějakého
ochotníka o překopírování.
Na polské wifině jsem zahlédl část vaší debaty o protivném pískání a šumění v uších.
K tomuto tématu asi tolik.
1/ naprostá většina postižených má problémy s krční páteří
2/ samozřejmě, že mám také tento problém, protože katastrofálně vybydlené krční obratle, které už mačkají nervy vedoucí z míchy.
3/ tinitu se mi dvakrát podařilo zbavit dlouhodobými uvolňovacími a protahovacími cviky, zaměřenými na oblast šíje. Na začátku jsem byl v takovém stavu, že jsem už kvůli randálu v uších už nemohl spát a neustále jsem padal na levou stranu. Každodenní rehabilitace zabrala za deset dnů.
4/ dnes jsem odsouzen ke každodennímu „protahovacímu a posilovacímu kolečku“ cviků, které mi umožňují jakž tak přežívat. To „jakž takž“ obnáší jen občasné bolesti hlavy, a šustot v jednom uchu, který trochu omezuje využití tohoto orgánu.
5/ blokády na krční páteři jsem měl způsobeny zatuhlinami mezi lopatkami, kde už krk jaksi není. Njn., člověk se učí celý život.
Ládík: Diky za info o tinitu. Souvislost s pískáním v uších asi může mít na svědomí krční páteř, ta moje je už tak vychozená, že se divím, že ještě udrží moji hlavu. Správným cvičením se určitě nic nepokazí.
Tu závislost Meniéra a tinitu na stavu krční páteře mohu potvrdit.
Není někde popis těch rehabilitačních cviků, prosím?
Těch faktorů bude více – krční páteř je pouze jedním z nich. Mám s tím taky problém a zdá se mi, že pomáhají následující dvě věci:
1. dělám si „lektvar“ – 3 – 4 celé citrony do vody s octem na 20 minut … pak do mixeru nakrájené na kostky, min 4- 6 (i více) stroužky česneku, 3-4 (i více) cm zázvoru a pro namixování trochu vody, následně řádně v mixéru rozmixovat a pak dolít vodu, aby toho byl litr. Rána pak 2-3 polévkové lžíce do sklenky, dolít vodou, zamíchat a vypít. Pokud se to dělá pravidelně každý den, tak do týdne by měl být úbytek šumu v uších.
2. Na noc vypnout wifi a vše co generuje vlnění. tady mám jednu věc – v Šumperku byla textilka (tuším Moravolen se to jmenovalo) a ty stroje vydávaly v halách celkem slušný celodenní rámus. A někdy v 1970+ tam přišel někdo na nápad, že ten hluk je přece jenom vlnění … a když vygenerují vlnění s opačnou sinusoidou, tak se to navzájem vyruší a bude klid. Jak řekli, tak i udělali … a opravdu, v halách byl najednou klid, stroje nebyly slyšet. Jenže, jak asi tušíte, tak to nakonec vypnuli – důvodem byl fakt, že násobně vzrostla nemocnost. Zkrátka, lidské tělo na vlnění reaguje a zatím nevíme tak úplně, jak reaguje, resp, jak reaguje na konkrétní frekvence …
http://www.neurologie-ub.cz/files/1287146919-cviky-pro-krcni-pater.pdf
https://www.fyziosvet.cz/clanky/fyzioterapie-a-lecba-tinnitu/
https://www.celostni-medicina.com/tinnitus-lecba/
Když budeme celé dny i noci číst, ať už knihy, časopisy, nebo v počítači, telefonu atd., mít hlavu hodiny ohnutou v jednom úhlu, tak se nám páteř moc neuvolní a tinitus nezmizí.
Ale jde to nečíst? Mně ne. 😆
Kolik mu proboha je?
Doma to neměl nikdo ani v 90 a krční pateř taky v prdeli.
No, já bych do odborářů až zas tak nekopal, např. minulý týden vyhráli stávku v Nexenu v Žatci o vyšší platy v nové kolektivní smlouvě!
Mohl by mi někdo ze zdejších gaučových antiodborářských bijců vysvětlit, jak jinak by toho zaměstnanci tak velké firmy dosáhli? Navíc v tomto případě s korejským majitelem, kterému jsou nějací Češi u prdele?
Na úrovni podniků to funguje. Na celostátní by si hoši měli udělat pořádek, kdože je vlastně zastupuje.
A nejsou politická strana a neměli by sloužit jako výtah k moci svým bosům. Třeba jim to někdy taky dojde.
Ohledne toho Nexenu byl predevcirem clanek na Kose.
Samozrejme ze jim to vyboxovali odborari, kteri to tam asi nemaji vubec lehke.
Jinak by nedostali pridano ani halir.
Ze 1100 zamestnancu se pry stavky ucastnilo 200 a zbytek s nimi sympatizoval…
Jinak ja bych to jako uspech vubec nevidel. 4 roky jim plat nezvedli vubec, a loni byla inflace 18%.
Stavkou si ted vymohli 8% pridano.
Me to prijde jako pekna „nevyhra“. Ale stavkovat se jim moc nechtelo, prace v okoli je asi malo.
Jak rikal Foldas, neni to vubec lehky.
Takže radši neměli dělat nic, co?
Odbory nejsou jenom Středula a odborové svazy mají mnoho užitečných lidí , kteří jsou schopni se lidí v podnicích zastat. Nakonec i Středula „kope“ za lidi, předkládá požadavky a jeho veřejné výstupy jsou v pořádku. Můžeme se myslet o Středulovi lecos a odborech také , ale oni mají nějakou možnost působení a zastání členů a tady bych neviděl nějakou zásadní chybu. Teď zrovna nastává doba, kdy se ukáže , jak dalece jsou odbory potřeba a co mohou pro své členy a ostatní pracující zajistit. Když se podíváme na odbory na západě, tak ty naše se moc neliší , jenom je tady problém , že u nás mají ještě z doby totality pošramocenou pověst a to je škoda. Odbory mohou v podniku mnoho dobrých věcí zařídit a na to není potřeba Středula a ani nikdo z vedení a centrály odborů , to vždycky záleží na lidech přímo v podniku, co jsou schopni pro své členy a ostatní pracující zajistit. Nakonec i vedení a majitelé podniků , když jsou rozumní , tak mohou snadno s odbory spolupracovat, protože mají s kým jednat a dnes jsou odbory zcela jiné , než za doby totality, odbory znají nejlépe ekonomické poměry v podniku a mohou jak pro pracující i majitele mnoho dobrého vykonat. Nejsme v dobách ROH a tak je nutné se na odbory dívat. Máme také nějaké předepsané pracovně právní podmínky a ty je nutné dodržovat a to si někdy majitelé podniků vysvětlují po svém a tady je úloha odborů nazastupitelná. Odbory už opravdu nejsou „rudé“ a mají zastupovat práva pracujících a proto jsou také zřízeny a je především na členské základně , co budou odbory na jejich podniku dělat a jak se budou proti vlastníkovi podniku vymezovat , aby dodržoval právní ujednání , které vztah pracovník – zaměstnavatel určují. Pokud vím , odbory jsou i ve státních podnicích a úřadech a tak jsou také velice potřeba. Kolik práce třeba odbory odvedly ve zdravotnictví, školství, ve státní správě a dalších místech , kde působí. Role Středuly je velice přeceňována , co může Středula „udělat“ pro pracující na nějakém konkrétním podniku? Myslím si , že vůbec nic. A je to tak dobře .
Tak nějak mluvili k lidu soudruzi z ÚV KSČ před listopadem 1989. A nutno dodat, že se takto utěšují dodnes.
a demonstrovat na podporu svých požadavků zapomněli.
10 let jsem šéfoval odbory ve firmě, cca 2000 zaměstnanců. Třikrát se mě pokusili propustit, ředitel si chtěl potykat, bo… Celá ta parta jsou jen kecy v kleci pro hen té mééédijááá, jináč docela k hovnu a jen pro smích…, že je Středula parchant, mi nikdo vysvětlovat nemusí… (do prdele, ta autocenzura funguje jak sviňa, pořád přemýšlím, jaké synonymum použít i když vím, že nejsem na seznamu, odkud mne už doživotně vyhodili, nebo na ksichtoknize, jakkoliv tam mám zabanovaných přes 1000 lidí…, to je prdeli…)
Doporučuju přečíst si tenhle článek. Nevím teda, jestli je to myšleno vážně (doufám že ne), nicméně výborně ilustruje dnešní dobu a vysvětluje i mnohé zdejší výplody :).
https://echo24.cz/a/HAu9t/zpravy-svet-transgender-student-skola-policie-zatceni-kanada?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=737601&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=737601&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=CwQoFcRiyy1-202302110809&dop_id=19516985
Ten student nepronesl jen svůj názor. On tam dělal politickou agitaci. Je jedno, zda s ním souhlasíme nebo ne, ale agitoval. Problém je v tom, že se ke všem, kteří provádějí politiku nechováme stejně. Je tady nějaký názor společnosti a názor jednotlivce. Každý z nás odporuje obvykle jen jeden z nich a druhý považuje za mylný, škodlivý.
Nebo ten plavec, který se „cítí být ženou“, ačkoliv je to muž. Tady jsou dvě roviny: Plavkyně, které vidí, že se mezi ně vetřel muž by měly „jako jedna žena“ odmítnout takovém závodě účinkovat. Tím by problém skončil, organizátoři by museli něco vymyslet, aby závody byly fair play, jinak by žádní závody nebyly.
Jenže ony chtějí vyhrávat. Tak kolem toho dělají vlny.
Totéž jako v prvním případě. Buď by se muselo lidstvo přestat dělit na muže a ženy nebo respektovat, že takové dělení je přirozené. I v přírodě má každé pohlaví svůj úděl, své poslání. Své limity. A pokud jsou někde hermafroditi (plži) nebo se množí bezpohlavně dělením, tak i to je přirozené.
Problém Homo Sapiens je právě v tom, že popírá přírodu. I homosexualita je v přírodě přítomná, dokonce ve stejném procentu jako u lidí. Jenže se tím pádem nemnoží a množství takto postižených ani neklesá, ale ani nestoupá. Dva zcela normální jedinci spolu zplodí jedince homosexuálního. Tak to je, nejde gaye házet ze skály jako se to děle v islámských zemích, stejně se narodí další.
Je to nezaviněný defekt, ale žádné privilegium.
Kouzelné slůvko je „diskriminace“. Znamená to rozlišování. Jablko nebo hruška. Pes nebo kočka. borůvka nebo vraní oko. Muž nebo žena. Jedlé / jedovaté. Neškodné / nebezpečné. Atd.
Stále diskriminujeme a diskriminovat budeme. Bez diskriminace by žádná forma života dlouho nevydržela naživu.
Defekt mi přijde trochu pejorativní. Spíš zvláštnost, odchylka od normálu.
Fakt je , že určitě žádný rodič nejásá, když se dozví o homosexualitě svého potomka. Protože je mu jasné, že to bude mít jeho dítko v životě všechno složitější.
Jedinci, kteří neměli děti, byli ve společnosti vždycky. Třeba dívky ze střední třídy, které se kvůli malému věnu nemohly provdat. Nebo kluci z chudých poměrů, kteří měli šanci získat lepší postavení jen jako velebníčci.
Řešilo se to tak, že dotyčný se se svým postavením smířil , a svoje úsilí napřel jiným směrem, než na výchovu vlastních potomků. Často velmi úspěšně, ve vědě je hodně gayů, v umělecké sféře ješté víc .
( Nejvíc je jich asi na Ministerstvu dopravy, kde se pan odborář bál ohnout pro tužku. )
Je docela možné, že kmotřička Janinka z Broučků byla lesba. Věnovala se synovečkům a neteřinkám, vždycky pro ně měla nějakou dobrotu, všichni jí měli rádi a tak to dobře dopadlo.
( Dneska by možná celá nas@aná pochodovala na Prague Pride. Všichni by se na ní zlobili, protože ten blbý průvod brzdí dopravu v už takhle ucpané Praze. )
Rád bych Vás opravil. Není to na Ministerstvu dopravy, nýbrž to bylo v Českých drahách za ředitele Žaludy. Problém nebyl nadproporční podíl gayů, nýbrž to, že homosexualita byla hlavním selekčním kritériem pro výběr do vysokých manažerských funkcí. Stejný problém je, když hlavním selekčním kritériem je příslušnost k nějaké tajné společnosti nebo národnosti.
Homosexualita, příslušnost k politické straně, atraktivnost vzhledu, schopnost submisivity atd.
Nakonec i formální vzdělání – „papír“.
To všechno padá pod pojem diskriminace. I při koupi rohlíku vynecháte ty připálené nebo nedopečené.
Už je to dlouho, tak si jen pamatuji, že ta instituce měla něco společného s dopravou.
😀🚂🚃🚇
No ono to má asi víc faktorů. Nejspíš nedostatek tolerance, výchovy v rodině v návaznosti na neskutečnou rozvodovost/stačí se kouknout sem tam na na blesk a td. rozvádějí se jak na běžícím pásu, a výchova ve škole k tomu že vše můžeš a nic nemusíš. Taky možná strach aby nedopadli jako rodičové/ hádky pranice/ a následně mraky dalších maminek a tatínků. Jistě oni si myslí že děti jsou malé a nechápou či přizpůsobí se, a neodchází jim, že opak je pravdou a že právě tímto vznikají další a další zábrany nebo strach. Sami přece víme, jak pro klid v rodině a v zájmu dětí musíme ledacos překousnout. Ale dokázali jsme to, kdežto oni už tyhle „zastaralé“ zábrany nemají.
Taky bezohlednost a naprostá neschopnost domýšlet věci do konce. Ale nefunguje to tak všude jak se už jedni naši „rodičové“ přesvědčili:
https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/489282-cesky-par-pobouril-italy-dvouleteho-synka-nechali-pred-chatou-a-sli-lyzovat.
Vážně je nechápu a přála bych jim aby jim to talijáni pěkně osladili.
Ono to bude jedno k druhému….
K té rozvodovosti je zajímavé počtení z jedné diplomky
https://theses.cz/id/fo7i2y/18918440
Vždycky se …. njn
Ten student nedělal žádnou propagandu ani politickou agitaci. Řekl prostě pravdu: člověk se rodí jako muž nebo žena. Jde o přírodní zákon. A jako každý přírodní zákon platí, ať už s ním souhlasíme nebo nikoliv. Názor na fakt nijak nemění samotný fakt. Můžete popírat Archimédův zákon jak chcete, psát traktáty, zakládat antiarchimédovské katedry i fakulty, plivat po oponentech, vyhazovat je z práce, zavírat je, ale těleso ponořené do kapaliny bude stále nadlehčováno silou rovnající se váze kapaliny tělesem vytlačené. Na tom žádný názor nic nezmění. Tělesa bylo nadlehčována dávno před tím, než se na planetě objevil člověk, který by ho mohl popírat. Člověk patří do řádu vyšších savců a ti se rozmnožují pohlavně. Učí se ta na lékařských fakultách i na přírodovědě. Homosexualita je odchylka od normálu. Nikdo v našich podmínkách nechce a nebude házet gaye ze skály. A nechtěl to ani onen student. Stal se obětí velké politické hry, která nemá s přírodou nic společného.
Víte, co je legrační?
Zrovna já jsem pracoval v oboru, kde je spousta gayů – a nemám s nimi dodnes žádné problémy. Prostě nejen, že jsem je respektoval, ale i využíval jsem jejich trochu jiné povahy. Mají rádi pořádek, mají jemnou uměleckou citlivost. Jeden gay mi například doporučuje, které knihy si mám přečíst a které mohu klidně vynechat. Splete se jen výjimečně. Říkám mu „Můj vznešený knihovníku“.
Být gayem (lesbou) se totiž nezrcadlí jenom v posteli, ale i v každodenním životě.
Ale třeba vztah k dětem – tam to mají rozporuplné. U šimpanzů je třeba lesbická samice používána jak „tetička“ při výchově mladých opičáků. U lidí to bývají výborní vedoucí na táborech. I když musí dbát, aby se jim sexus nepletl do výchovy. Ale to většinou dokáží líp, než mnozí heterosexuálové.
Sexus jim do výchovy plést nemůže. Preferují dospělé partnery, stejně jako heteráci.
O děti mají zájem jenom pedofilové. Bohužel, někteří hloupí lidé to moc nerozlišují.
Nemáte tak docela pravdu. Někteří mají třeba velký zájem o dospívající chlapce – eféby.
A kvůli tomu, aby neudělali nějakou hloupost tyhle skupiny opouštějí a berou si raději mladší děti. Mám to přímo od pramene.
Já si s gayi rozumím. Ale i s Židy, Ukrajinci, Rusy atd. Chybí mi taková ta „presumptivní nenávist“. A není jen věkem.
Jasně že se může homosexuálovi líbit i dobře vyvinutý čtrnáctiletý. Ale stejně tak heterákovi dobře vyvinutá třináctiletá.
Oba se ovládnou, protože znají zákony. Když se neovládnou, tak to zavání pedofilií.
Vadí mi to spojování homosexuálů s náklonností k nezletilcům.
A třetina z nich má sklon k pedofilii.
Jděte někam.
Ať to zní jak to zní, tady u nás skutečně žijeme ve velmi „staromódním“ světě. V porovnání především s anglosaským. Možná na potrefených fakultách, ale jinak tu gender nějak přehnaně nefrčí. Je to spíš póza, ano, gendeři jsou príma vec. Aby se neřeklo.
Což tzv. na vlastní oči popisuje jeden Ir od nás (věk po třicítce), co se přiženil. Koukali jsme spolu na článek o skotsko – anglickém problému, na který tu před krátkým časem byl odkaz. Že skotská legislativa dává víc práv „bytostem v mužském těle“, například v neomezeném přístupu do ženských prostorů – WC, sprchy, taky ženské zóny bezpečí. A anglická to má jinak formulováno, tak jim tam vznikl genderoprávní střet, protože podle Skotů Angličani tyto bytosti utiskují.
To třetí jsem ani nevěděl, co je. Četl jsem samozřejmě, že hlavně na amerických univerzitách mají zóny pro people of color, kam nesměj zlí bílí muži, ale že i pro ženský, to jsem netušil. Vysvětloval mi, že přece normální věc, přece ženy musí mít místo, kde na ně nedoléhá ta toxická maskulinita. Že ví, že tady to moc není, ale mělo by. Když jsem se ptal, jestli je jeho žena někdy zhroucená z tý maskulinity kolem, jen se nesouhlasně šklebil, že to je falešný přístup. Šlo to pak do ztracena, protože kdy – někdy, jak – slova, doteky, proč – nejen sex, taky prý patriarchální vzorec, že některé se neumí bránit atd. atd. Na to není odpověď, prostě někdy a nějak jo, někdy ne. Některé ženy říkají, že muži jsou dobytci z prncipu, některé, že s takovými si hnedle poradí, že se to rozhodně taky netýká všech atd.
Mmch, jako většina Irů, hlásí se ke katolictví , praktikuje prý ale „occasionally“, to je příležitostně.
Zvláštní je, že na druhou stranu dlouze mluvívá o tom, že woke culture až je moc, že by se to mělo dělat rozumněji. Je to pohodový přátelský člověk, ale to „slovní útočení a diskriminaci etnických a genderových menšin“ (neřekne rasových a sexuálních, to jsou prý nesprávné výrazy) vidí prakticky ve všem. Má to předimenzované. Standardní příklad, když jsem říkal, že mý dva nejoblíbenější gendery jsou střídavý a nerozhodnutý, tak on, že to jsme celý my tady u nás. Že tam by to nikdo nebral jako legraci, ale jako slovní napadání. Jako známku xenofobie. Že je prý rád, že skoro neumí česky, protože náš svět je podle něj v tomto opravdu toxický. Sice prý u nich už to asi začíná být moc, něco by se s tím mělo asi dělat , ale u nás rozhodně málo.
Krátce, oni to tam skutečně berou za normální a přirozené, hnáni potřebou, aby se všichni cítili bezpečně. A aby všude byla ta dájverzity. Berou to jako vyšší myšlenku spravedlnosti, jen do toho jdou jako u nás, když se rozorávaly meze. A protože žijí v jedné velké komnatě ozvěn, zesiluje se jim to. Ani si neuvědomují svoji přecitlivělost a přehnanost reakcí na cokoliv, co kvůli tý přecitlivělosti považuji za „xenofobní chování“.
Nebo teda krátce 🙂 , kromě této věci a řady dalších, u kterých si můžeme údivem ukroutit hlavu, s Irem jsme probírali věc, se kterou přišel v nějakým pořadu Ondřej Sokol. V Americe brali Shakespeara, profesor jim pustil ukázku z Othella. A to neměl dělat! On jej tam totiž představoval Lawrence Olivier! Mouřenín, a hrát jen bude bledá tvář??!! Taky letěl z univerzity jak namydlenej, xenofob jeden!! Ir na to, že to je samozřejmě přehnaný, tak by to být nemělo. Nicméně dodal, že profesor si ale mohl prý uvědomit, že některýho pípla by to na druhou stranu vopravdu mohlo mejks fíl parodájd (některý etničan by se mohl cítit parodován)…
To co popisujete se ale týká jen vzdělanců, na venkově je to určitě jiné. A protože v médiích se vyskytují venkované jen zřídka, tak se městské obyvatelstvo domnívá, že jeho nápady jsou přijatelné pro všechny.
Nebo jinak : Ten kdo je trochu ujetý, tak vyrazí za studiem a kariérou do metropole. Je mu jasné, že v Horní Dolní by svoji bystrost neuplatnil.
A venkovan mlčí, je mu fuk, kolik záchodků potřebují intošové k saturaci svých potřeb.
Už dlouho mám povit, že takováhle témata promyšleně nastolují nějací zlí lidé. Kteří se radují, když se občani hádají kvůli blbostem.
No, teorii kulturního marxismu zasela frankfurtská škola, ochrana menšin je toho významná část. A když nejsou po ruce, nějaký se prefabrikují. A když je společnost dostatečně rozežraná, začne vymýšlet co nejkurióznější menšiny a jejich co nejkurióznější ochranu. Jako, kromě ještě onačejších skotačin (viz ne skot, ale Skotsko).
Můžete si být jistá, že pokud by u nás jen dvěma, možné třem generacím za sebou lítali pečení holubi, i na např. vsetínsku (pro mě – doufám – pořád ještě méně dotčený nádherný venkov) už by za života tý čtvrtý stála socha bytosti, rozmnožující se výhradně mužskými rodidly a kojené mužským mlékem. I když by všichni, stejně, jako je to v těch anglofonních zemích, věděli, že je to přímo ukrutná hovadina.
Také si myslím že je to z přežrání. Kdyby museli šoupat krabice v Amazonu, tak by na takové blbosti nepřišli.
Na novinkách se už boji říci žena,aby chlapi nezavideli píší
Chceme ale, aby každý s vaječníky znal úroveň svého rizika a věděl, jaká opatření může podniknout, aby pomohl rakovině vaječníků předejít,“ dodala.
Na záchodě bude buď kosočtverec nebo dvě koule,jen tak to bude bezpečné. Neboť ona s koulema ať se cítí jak cítí, na záchodě uciti ty feromony,začne hučet v klacku a příroda se postará o jiné pocity a nedtes je hned
Na takový téma se dá vymýšlet donekonečna. Já kdysi vymyslel, že až bude každá veřejná budova doplněna vícepatrovou přístavbou pro gender WC, nutně tam musí být i pro můj nejvymazlenější „nerozhodnutý“. Střídavý gender, ten to má v klidu, skočí si kam jej napadne. Ale co by si počal nerozhodnutý, kdyby zoufale bloudil mezi záchodky a nemoh se rozhodnout…
Kadibudku na dvorku. A na výškových budovách prevert. Pro všechny.
😀
Asi ladi skupinovou strategii
Prislo mi zvlastni Vidlakovo prekvapeni, ze politika neni o nesmiritelnem souboji ideji.
Ted premyslim nad tim, jestli ta SMS byla publikovana s Bocianovym souhlasem.
Je to velmi divny clanek.
Kdyby Bocian nechtěl, aby to šlo ven, tak to nepošle Vidlákovi…, chce to zapojit mozek… A že mu to musel poslat, na to stačí jeden závit…
Jendo, hned na Vás podávám udání u BISky. Předvedl jste schopnost správné dedukce a analytického myšlení. Jste jasný dezinformátor a rozvraceč s potenciálem škodit naší moudré a jedinečné vládě. Takhle by to nešlo.
Lidi s mozkem si tady držet nebudem.
On vás ten humor přejde Vidláku! Nějak rychle se stmívá….
[;>/
🤣
A zvazil jste svym mozkem taky, ze i kdyz to prislo z Bocianova cisla, nemusel to jeste posilat Bocian?
Bohužel jeden ani dva ani tři závity už nestačí na to, co má ve skutečnosti Bocian za lubem. Dá se jen odhadovat, že nic dobrého to nebude. A tím myslím ani pro Vidláka, který z toho může částečně něco i těžit, ale ten konec bude asi dost smutný.
J8 bych, že nechává plynout čas. Boj včil by se mu nevyplatil a „vůdcové“ se musí prozrdit sami.
Nojo, za pár týdnů bude i Středula součástí vidlákovské Alternativy. A do roka bude Alternativa nejsilnější politickou silou. Bude zahrnovat odbory, PRO, ODS, TOP09, ANO, STAN.
A sefovat tomu bude Basta s 20 % hlasu.
Gogo bude knucet stestim, protoze mu konecne jedna predpoved vyjde 🙂
20% pro Bastu, uz je to tady!
i katolíky a kališníky, muslimské bratrstvo, i Rocca a jeho bratry…
Tak. Čím dál od pramene, tím kalnější tok.
Nevím, jestli jste pochopil pointu. Mně to Vidlákovo pojetí Alternativy připadá tak, jako by podporoval SA proti SS a říkal tomu boj proti nacismu.
Vy nikdy nepochopíte, že Vidlák nepodporuje nikoho. Zvažuje, kdo má jaké plusy a jaké má minusy.
Bez výhrad se nedá podporovat nikdo, bez výhrad může někoho podporovat jenom poněkud omezený člověk. Ideální vůdce neexistuje, nikdy neexistoval a existovat nebude.
Docela by mi zajímalo, koho vy považujete za nejlepšího lídra.
„že Vidlák nepodporuje nikoho“
Tak to jste mne prekvapila. 😀
Podporuje ty, kterým vadí současný režim. A hodlají s tím něco dělat.
Ale nemyslím si, že by podporoval někoho konkrétního. Spíš zkoumá, kdo by mohl nejvíc prospět.
Že by vysloveně plédoval za Rajchla , nebo za Babiše, to – podle mne – určitě ne.
Vidlák fušuje do řemesla investigativcům. A to je moc dobře. Tady v ČR se totiž tzv. ivestigativci projevují spíš jako vlčáci nasazení na občany, kteří vadí establishmentu.
Já fýrera nehledám a v techto kategoriich primarne neuvazuju.
Já taky ne. Ale zase chápu, že někdo se musí stát tváří odporu.
Podle mne dosud nenastala doba, aby se toho ujal někdo, kdo na to má duševní kapacitu a i nějaké charisma. U Rajchla bych viděla – snad- charisma, ale s tou kapacitou je to slabší.
Váš předchozí komentář budil přesně opačný dojem.
Myslím si, že sms v tlf je soukromý majetek.
Taktická chyba.
Za to Vás pane Vidláku Andrej, ani Jindřich nepochválí.
Jindřichovi jste ztížil vyjednávání v době, kdy jde o každý hlas.
Andrej nemá rád, když někdo vynáší informace z jeho okolí.
Pane Vidláku, jste v odborech Vy, nebo někdo z Vašich rodinných příslušníků, nebo spolupracovníků?
Víte, jak dlouho trvá poslat někoho někam?
Názorný příklad uvidíme u výměny hradního pána, se kterým odejde asi i kuchař, protože nový hradní pán asi nemiluje klobásy a tlačenku.
No, zase špatně…, oběma to může jen prospět…, „Odborářům“ zbyl už jen Rajchl…
Jenda napsal:
11 února, 2023 (10:08)
Je mi to líto, ale asi jste nepochopil princip.
V případě úniku informací od Andreje, je to špatné.
V případě řízeného úniku, je to ještě horší, protože pak by byl Andrej nespolehlivý parťák.
Pak může čekat na někoho, kdo nepříjde.
Nechápu, proč by zbyl odborářům jen Rajchl?
Může to být sekáč, který se nezakecá.
Josef původní napsal:11 února, 2023 (17:28)
Víte, co to je ztratit tvář?
Ztratit tvář – ztratit úctu, autoritu, důvěru.
Úctu, autoritu, důvěru si za peníze nekoupíte.
No kdo ví, tedy kdo ví co si onehdy povídali
On je Středula parťák Babiše? To je pro mě novinka.
Jedině PRO!!!
PROTI PRO UD?
„Božínku“, to je maglajz, kurňa!
Mistr PROper :))
K tomu Aspenu a Babišovi jen toto:
(Profil byl vymazán v roce 2021) a nacházel se na této adrese https://www.aspeninstitutece.org/people-profile/andrej-babis/
Asi tak. Maňáskové divadlo 5+1.
Z toho maňáskového divadla jste vynechal Kanimůru. To je typický japonský stínoherec. Takže to vychází 5+2.
To mi připomíná „vaše připojení není soukromé“ na AK. Nedostanu se tam. Má to někdo podobně?
klikněte na rozšířené a dole na beru na vědomí a hlášku že jdete na desinfo web přeskočíte
Mne píše, ze stránka nebyla nalezena 😳
nevim jakej prohlížeč chrome. mozila, opera,edge a další. Nejspíš máte zapnutou ochranu tzv. reputace webu a pokud je web označen tak se v případě nastavené max.ochrany nenačte ani upozornění , jakej kod píše 404 ,……?
určitě pokud nejste zběhlý uživatel tak nic nezkoušejte at si nerozhodíte ochranu
Asi jim na web serveru prošel certifikát na SSL/TLS. Takže to nejde přes šifrovaný protokol HTTPS, ale jen obyčejně HTTP. Browsery jsou dnes nastavené tak, že při přechodu z HTTPS na HTTP hlásí uvedenou hlášku…
Ano, to vime. Byl tam. Ted je ve vzduchu velika otazka: Vyhodili ho kvuli necemu, anebo jenom z taktickeho hlediska maskuji jeho clenstvi?… To je velice podstatna vec pro nas pro vsechny…
Podle vyjadreni Aspenu, Babis clenem nikdy nebyl.
Jednou vystoupil na jejich konferenci.
Lex se jich na to piseme zeptal.
Před čase, nevím asi před dvěma měsíci, zde byl docela dost podrobný text od Lexe, který se jak přímo Babiše, tak i Aspenu zeptal, zda byl Babiš členem. Kupodivu mu odpověděli oba, tedy jak Babiš tak i někdo z Aspenu, a popřeli jeho členství v této organizaci. Ale tahle fáma žije dál co?
Díky, kočko.
Jo, a zapomněla jsem:
Středula je Aspen. Takže jaký div, že koná tak, jak koná.
Mně fascinuje jak někteří píší, například dux : ano to víme. Kdo to ví? On a jeho rodina nebo se považuje za Jeho Veličenstvo? Ví houby, stejně jako Eta. Lex je důvěryhodný zdroj a pokud mluví ta dotyčná osoba z Aspenu pravdu, a nevím proč by nemluvila, tak tam prostě Babiš nebyl. Odhlédneme-li od tvrzení samotného Babiše.
Já nejsem vůbec fanoušek Babiše a ANO, volila jsem ho jen ted v prezidentské volbě a myslím, že ANO volit nebudu nikdy, ale štve mě když lidé se takhle utvrzují v takovýchto fámách. To je stejné jako s dávnými kecy jak si zařídil přimíchávání MEŘO do benzínu. což mimochodem naprosto blbě prohlašoval Petr Mach a Svobodní.
Proto se milá Šklíbo
podivuji, jak se tohohle tématu tady tak pevně držíme. V politice je všechno hra, faleš a boj o moc (peníze). Zduřelá ega na sebe narážejí za značného rachotu.
A politika – to je dnes skoro všechno.
Pozoruji to zpovzdálí, ze sloupku u vrátek. Když jsem si tam před asi dvaceti lety vylezl, začal jsem vidět daleko víc podrobností, než když jsme byl na dvorku.
Jen tak, jako bezvěrec, připomínám slova Hospodina: Milujte se a množte se!
Rozhodně neříkal nenáviďte se a zabíjejte jeden druhého. Nebo se pletu?
ále vždyť už jsme to tu probírali. Na tom seznamu se octl proto, že tam přednášel v rámci nějakého ekonomického školeni. Teď se tam nelze dostat, ale bylo to tam i s vysvětlením. Takže staré věc potvrzující je účelové tvrzení.
HM. Asi jste tady všichni důchodci potažmo živnostníci. Být funkcionářem byť jen v pidiodborové organizaci,kde odhodlání a motivace velké části členů je nula…není dvakrát příjemné. Přesto si myslím, že nebýt odborové organizace a kolektivní smlouvy, vytíral by si s námi jednatel německočeské firmy prdel pořádně. Nelze to zjednodušovat. Lidem se žije hůř a hůř o dobře placenou práci s přátelským kolektivem je opravdu nouze. A lidi musí především živit své rodiny a mnohdy splácet své dluhy. To pak vyskakovat bude málokdo. Odborář neodborář.
Folďas.
To Povšík v MB,dobře pracoval,když se dařilo Škodovce,ale momentálně nevím,jak je to s výrobou a odbory.
Folďasi souhlasím a vše podepisují.
Jsem předseda malé ZO OS KOVO, firma má cca 150 zaměstnanců, my 40 členů a jsem velice hrdý na každý bonus, který se nám na vedení povedlo vyhádat. Středula je pro většinu našich členů nekonečně daleko, řešíme svoje problémy. A kdyby někoho zajímalo, kolik na tom vyvařím, tak některé věci občas zadotuji že svých peněz a času o který okradu rodinu.
Ale už jsem si zvykl, že u nás v kotlince jsou odbory fuj a přežitek.
Z některých komentářů u článků o stávce v Jedenu jsem se dozvěděl, že pokud se jako odborář nemám rovnou zastřelit, tak aspoň chodit kanálama. Neřeším to.
A mimochodem současný předseda OS KOVO pan Durčo je rovný chlap, který ví co je to práce a nějakého Středulu lehce strčí do kapsy.
stávka v Nexenu.
Omlouvám se, přehlédl jsem automatické opravy textu.
Rodák napsal:
11 února, 2023 (12:17)
Mám v rodině odboráře, kteří již domlouvali do Prahy dopravu, s kterými jsem se chtěl svézt, když si
přečetli „Názorná ukázka…“, začal jsem studovat jízdní řády.
Ještě nevím, co bude následovat den poté?
Josef původní napsal:
9 února, 2023 (6:29)
Co bude den poté?
Revoluce?
Stávka?
Další demonstrace?
Další videokonference?
Další diskuze?
Josef původní napsal:11 února, 2023 (19:18)
Pane Vidláku, co dokážeme?
A to ještě není nic, proti tomu, co dokážeme dál, pokud vláda okamžitě nezačne konat ve prospěch nás a naší země…..
https://web.litterate.cz/nazdar-dezolati/
Nebyl to odborář, ale byl to kovář. Petr Miller, první polistopadový ministr práce a sociálních věcí. Položil kladivo na kovadlinu a odešel ministrovat v kvalitě, že mu byl Aspen po kotníky. Doporučuji jeho paměti – dozvíte se něco i o důvodech blicího stavu odborů…
Hloupý dotaz: je rozdíl mezi profesní komorou a odborovým svazem? Díky.
Petra Millera jsem si vážil! Víte proč? Protože se mohl kdykoliv uživit tím kováním.. Když můžu kdykoliv „vystoupit“, protože se dokážu uživit i jinak.
Mimochodem me ani neprislo, ze by se Vidlak nejak otiral o Okamuru. Proste odkazal na Okamurovy silne stranky. Tzn prodavani teple vody.
A to pisu jako jeho byvaly sympatizant, ktery mel dlouho Vlkovi za zle, ze ten o nem nikdy nepsal jinak, nez o japanske zahnede.
Ja si podobne invektivy klidne odpustim, ale po tom, co predvedl loni, kdyz se alternativa zkousela spojit, a pak jeste tak ultra blamaz s Bastou…
Ne, to prodavace teple vody klidne prenecham naivnim blaznum, kteri do dneska mluvi o Bastovi, jako o velmi kvalitnim kandidatovi, ktery mel sanci to vyhrat.
Basta 20%, kdybyste nahodou zapomnel, kolik procent to delalo!
Nevim, jestli je to pravda, nebo jenom pribeh, nebo jestli je ta SMS prava, ale fakt je, z nejakeho duvodu odbory v Cechach stoji za houby. Jenom Stredula to zdaleka neni. A taky se radi hrnou do vyssich neodborovych pozic, buhvi proc.
Kdysi byl sef odboraru nejaky Stech. Pak sel k Socanum a sup do senatu.
Samozrejme, ze mel deset let rudou knizku, ale on byl jeste navic milicionar…
Pak si pamatuju na nejakeho Falbra. Rudou knizku mel jenom chvili, ale zato mel hezkou funkci v Stb.
Pak ho novinari nachytali, jak spi na nejake mezinarodni konferenci na podiu, a on se jim za optazku odvdecil porudem obrovskeho hulvatstvi a vulgarit…
Opravdu vam pripada Stredula nejak vyjimecny?
Je mi lito normalnich odboraru, ptal jsem se tu Foldase, jestli se s tim da neco delat, az tak jednoduche to pry neni. Snad ho zariznou pri pristi volbe sefa?
Maji ale nekoho na jeho misto? Aby to nedopadlo, jako obvylke.
Sakuro, fakt to není jednoduché, odborové práci, sháněním materiálů podkladů a další to je spoustu času. Neuvolnění lidi to dělají buď po práci ve svém volnu, anebo když mají štěstí i během práce, ale to nejde vždy.
Spoustu lidí si uvědomuje, že kdyby nebylo odborů, tak tu nejsou oop prostředky, tu ti neproplatí přesčas, tu se lidi vyhodí bez odstupného, atd atd. Samozřejmě mezi dělňasama najdete lemply , najdete tam lidi co pro práci dýchají, ale drtivá většina chodí do práce pro peníze. Lidi teda do odborů vstoupí ale už se nechtějí angažovat v tom výboru. chodit vyjednávat, obětovat tomu ten čas.Ono by to bylo pochopitelné, ale mnohdy není vůbec žádná odezva ani na to že tčeba odloučené středisko informujeme o vyjednávání, že se zeptáme na podněty co a jak, nic, nula.A vy potřebujete mít zpětnou vazbu a potřebujete vědět, že se máte o koho opřít, kdyby šlo do tuhého. Opravdu velkých místních organizací je málo, Já dělám ve firmě kde je 64 zaměstnanců a v odborech jich je 24.
Další věc je ta, že kvůli době náročnosti té doby jsou vyjednávání tvrdší, zaměstnavatelé nás tlačí ke zdi, a my taháme za kratší konec. Nikdy nevyjednáme to s čím na jednání jdeme.
A pak syndrom vyhoření. Máte toho dost, potřebujete vypnout. hoši, vemte to někdo na ty další 4 roky za mně. Budu vám radit podporovat, ale i já potřebuju voraz…..nic nula, žádná odezva.
A tak to není jen v místních organizacích ale věřím tomu že i na svazu. Který je už dost velký subjekt, který musí mít jo v pořádku účto, stanovy apod..
S lidma s ostatních organizací je možnost se potkávat párkrát ročně, máme na sebe mailové kontakty, a pokud ta komunikace někde funguje, je to jen dobře. Ono jsem teďka říkal dvěma lidem co se starají o hospodaření že je školení v Brně. Ani jeden nepojede protože.
NO, a tak tu žijeme, Vystartovat s nějakou stávkou? To není legrace, tomu by muselo předcházet hodně jednání a já sám nevěřím, že lidi by do té stávky šli. Nevěřím.
Tak to je jeste horsi, nez jsem myslel. Ale asi nic prekvapiveho.
Vsichni maji odbory radi, ale nikdo to delat nechce a stavkovat uz vubec ne…
Jine paky, nez stavku, ale odborari asi moc nemaji.
Ale porad vsichni nadavaji na polovicni platy oproti Nemcum.
Takhle se to nikam nikdy nehne. Ani za 100 let se nic nezmeni.
A navic ti nejlepsi vzdycky odejdou za lepsim platem pryc.
Tak hodne stesti.
Cetl jsem hned po 23. hodine a doted nevim, jestli ten clanek mysli Vidlak vazne.
„SMSka je autentická, mám jí přímo od zdroje“
Takže od Středuly?
Odborářů měl každej plný zuby z komunismu, tak se nikomu moc nechtělo cpát se do odborů a mladí lepšolidé o ně taky nestojej.
Středula je v Aspenu, tak proto se mu pomohlo k funkci. Nějakej odborář od ponku by měl stejně sotva šanci.
Nejspíš se mu nařídilo, koho má volit a doporučit. USA zničili Nord Stream Němcům a ti ani necekli.
Germáni?
Co kdyby se s Rusem domluvili a třeba přibrali Frantíky? Nový Ribbentrop – Molotov! A mohla by se přibrat třeba i Čína – byť s výhradami! To by byla velmi nepříjemná protiváha hegemona!
Pořád vás baví ta „politika“? To je dokonalé panoptikum. Včetně.
Bravo, Danieli. Asi mám delší vedení, neb jsem si zprvu myslel, že se jedná o satiru. Mrzí mne, že jste si znovu neodpustil kopnutí do SPD: „Já jsem se tu už několikrát docela jízlivě obouval do Okamury, protože v poslední době předvedl skutečně olbřímí politický talent, ale teď musím zvolat: „Tomio, vrať se, vše je zapomenuto.“
Proto Vaši slohovou práci, soudruhu Vidláku, hodnotím klasifikačním stupněm „chvalitebný.“
PROČ VŚEHOSCHOPNY STREDULA NEDOKAZE PROSAZOVAT DO USTAVY SOCIALNI STAT?
A na něho navazující zakony proti BIDÉ!Vždyť by to jedno slovo,které bylo z Ústavy záměrně vyhozeno mohly mít v programu všechny politické strany namísto jim prý podporovaného a schváleného POLICEJNIHO STATU!?
No ni?
Proč chtějí být stávajícím režimem prostřednictvím člena Aspen Institutu
Všichni jeho voliči okrádání o dvě třetiny mplatu a i penzi?
Chápou vůbec voliči příčinu proč sousedé,kteří válku prohráli, si pod tímto Sociálním státem vybojovali vysoké platy platy a jejich kapitalisti a stát z toho zbohatli a nyní hravě prozijou krizi a u nás hrozí nyní KOLA HRUZY prý programu národní Zabijacky PNZ(-)námi zvoleného Pepe marśala,který prý začne po instalaci prosazovat heslo VÁLKA JE MIR?
Je to pravda nebo ne?
MAME PRY WEB http://www.ceskoprotibide.cz od pana doktora Reichla!
Prý tam máme bojovatt a on asi schválně neprosazuje do nasi ruky vidle Sociálního státu který chybí ,aspoň do prvního článku nedostatečné Ústavy!!
Očividně tedy žádná bída neexistuje,když si domorodci dávají vykrást dvě třetiny platů a penzí stávajícím rezimem a ignorují,že vedle u sousedů si příjmy tak nechutné vykrádat nedají a pan Reichl jim to očividně nechce vysvětlit v čem je 34 let zakopaný pes,jak mizí biliony a nikdo ani tady o tom asi buď nesmí nebo ohlupeni neumí diskutovat!Proto je tu asi jen kakofonie komentu bez cíle a proti BIDÉ neexistuje lečitel a
recept na léčení!
No ni?
Já se omluvám, ale nemůžu jinak. Ty voe, to je masakr. On ten Středulův odstup a předání hlasů prodavačce diplomů vypadalo, jako by mu někdo držel kudlu za zády. Nabízí se otázka jestli náhodou i ten Tomík nebyl zatlačený do kouta, protože jeho chování bylo velice prapodivné.
Z jiného sudu. Už vím proč je stát tak aktivní a narval všem podvoleným ty datovky. To také nemá chybu. Bude lidi řídit jedním klikem. Malá ukázka, jestli na to máte nervy. https://www.youtube.com/watch?v=3DA5fVokbCM čas cca 53:45 digitální buzerplac.
Mimochodem, Rajchl má být u Xavera.
Středula je zjevně úplně teflonový muž. Plně omyvatelný. Bez špetky studu a sebereflexe.
K tomu nejde nic dalšího dodat.
Nevím z jakého důvodu, ale taky jsem pocítil jakousi potřebu o něm něco říct, a taky ani pořádně nevím, co. Ale to už před esemeskou. Kromě tohoto oleofobního povrchu mě nakonec ještě napadlo, že jsem ještě snad neviděl lesklejší kvádro, než co kdysi měl v televizi. Teda, kromě jednoho černošskýho bluesmana, ten měl celý stříbrný flitrovaný. Ale víc nic.
Co se vlastně vůbec dá o něm vědět, aby vůbec mělo smysl to vědět?
Jj.
Hlavně je to tak, že slova jsou zbytečná. Nemá smysl o takových postavičkách mluvit a psát: je jich tolik, že to ztrácí smysl. „Odboráři“ jsou teflonoví kluzcí týpci s hodinkami za mega, pojišťováci podvádějí se smlouvami, autobazarníci přetáčejí tachometry, …
Voda je mokrá, nebe je modrý, a ženský mají tajemství; koho to sere? A satan Klaus na nás číhá…
Nemá kousek studu. Jiný by zalezl a chodil kanály, takhle se ztrapnit.
Ve Stardance prý mají letos tančit stejnopohlavní páry. To by už mohli angažovat i Střeďulu, aby takovým dělal křena.
No a na Eurovizi nás budou reprezentovat nějaký Ukrajinky. Nejspíš abychom se neměli moc za Evropany.
Eurovize? Není úchylné sledovat něco takového?
🙂
Je.
Je, ale za Čechy by tam měli bejt stejně Češi.
Jak tam nebude Conchita Vurst, tak se nekouknu.
A maj to.
Dělnictvo už stejně neexistuje. Jsou jen operátoři skladů nebo (snad i) výroby.
Na stavbách dělnictvo existuje. I když je z části Ukrajinské.
Nejen na stavbách, ale i ve fabrikách či zemědělství.