Dnes budu pokračovat ve včerejším tématu. Totiž, že se nám tu objevuje velká skupina nespokojených občanů, kteří přestávají souznít se státem, začínají se stavět proti současné vládě, jsou protestně naladěni, jsou připraveni naslouchat jiným hlasům, než od našich pravdomluvných médií, stále více se odklánějí od západního pojetí ekonomiky i moci, hledají si alternativní informace a snaží se žít alternativním životem. Jsou nedůvěřiví a je jich už tolik, že si toho všimli i na ministerstvu vnitřností a vydali o tom zprávu.
Myslím, že jsem nic podstatného nevynechal, ne? Oni to nepopsali až tak špatně. Už si uvědomili, že Alternativa je o dost větší než voličský elektorát SPD. Všimli si, že jsme se mezi sebou propojili, že sdílíme jiné myšlenky, než které do nás pumpuje Česká televize a dokonce celkem správně rozeznali, že považujeme současnou vládu a vůbec současné směřování země za problém, který se nám všem jednou strašně vymstí. Také tam napsali, že největší extrémismus spočíval v zapálení kontejnerů v Teplicích. Různé bijecké skupiny ztrácejí vliv a nehrají žádnou roli. Na konci došli k závěru, že ta jediná velká skupina s jakýmsi vlivem jsou obyčejní kritici vládní politiky. To jsou ti, co prý ohrožují demokratické základy země.
Co na takový blábol říct?
Miliony lidí v této zemi mají pocit, že je něco špatně. Mají ten pocit už tak intenzívní, že je to žene do houfu. Cítí se být natolik ohrožení, že začínají překonávat své vzájemné rozpory a spontánně hledají, co je spojuje. Dokázali se sjednotit na prezidentském kandidátovi, proti kterému ještě nedávno polovina z nich urputně bojovala. A když pak prohrál, nenastalo to, co obvykle. Nedošlo na žádné hledání viníků, obviňování nevinných a odměňování nezúčastněných. Reflexe proběhla v úplně jiném duchu. Jsme ohrožení, musíme držet při sobě. Cítíme, že jsou ohroženy přímo fundamenty naší země, takže není čas debatovat o pravici či levici. Je třeba se poučit, je třeba se domluvit, je třeba se sjednotit.
A tohle prý ohrožuje demokracii. Takhle si to na Vnitru představují. Demokracii ohrožuje kritika vlády.
Neobjevili se extrémisté. Nevynořily se nové skupiny White power. Neobjevili se neonacisté, ani antiislámští bijci. Neobjevily se žádné domobrany. Pořád tu není žádná skupina, která by deklarovala, že chce Putina jako českého prezidenta. Objevili se vlastně jen samozvaní proroci. Tentokrát nechodí po náměstích, ale po internetu. Káží všechno možné. Varují před válkou, rizikem chudoby, zastávají se těch dole, protože nikdo jiný se jich nezastává. Nejsou považováni za blázny, naopak, nacházejí posluchače. Od hojně sdílených profilů se dostáváme k hojné účasti v sokolovnách či hospodách.
A co v této chvíli řeknou ti u kormidla? Že tato skoro půlka národa ohrožuje demokratické základy společnosti. Estrémistické skupiny jsou nicotné, ta hlavní síla prostě jen kritizuje směr, který vláda vybrala a Fiala s Rakušanem, místo aby se zamysleli, jestli něco nedělají špatně, tak řeknou, že tito naprosto mírumilovní kritici, kteří ani nechodili pískat na Pavla, jsou ohrožením demokracie.
Jinými slovy, zpětná vazba je na nule. Hlas těchto milionů lidí nemá žádný význam, nestojí za to se jím vůbec zabývat, jejich problémy jsou nedůležité, jejich starosti nikoho nezajímají, jejich svět nestojí za pozornost… Jsou prostě jen ohrožením… ohrožením těch, kteří dnes sedí u vesla.
A takhle vznikají dějinné zlomy… že ti nahoře začnou ignorovat zpětnou vazbu. A jsou schopni ignorovat i tak velkou zpětnou vazbu, jakou byla i tato prezidentská volba. Není vůbec co řešit… stačí si přečíst Novinky. Nespokojení občané ohrožují demokratické základy státu… ale ani slovo o tom, jak to udělat, aby nespokojení být přestali. S každou další takovou zprávou si člověk uvědomí, jak postradatelní pro ně vlastně jsme. Už pro ně nejsme lidi, které je třeba brát vážně, se kterými je třeba mluvit a brát jejich postoje v potaz. Už jsme pro ně jen ohrožením.
Panuje tu nálada, jako před výbuchem husitské revoluce. Všichni se předhánějí v prohlášeních, že je třeba to kacířské býlí vytrhat… Kdy jsem naposled slyšel nějaký uvážlivější hlas…
Vlastně ano, pamatuju si… tenkrát, po té první demonstraci v září. Jak bylo na Václaváku sto padesát tisíc lidí. Tenkrát se vláda poprvé vyděsila k akci a poprvé mluvili pěkně opatrně, protože nevěděli, jestli příště těch lidí nebude ještě víc. Otrnulo jim, až se ukázalo, že lidí ubývá a že kromě demonstrování nedělají nic jiného. Pak zase začali přitvrzovat a dneska už bezotyšně vydávají zprávy, že jsme ohrožením demokratických základů naší republiky.
Přitom jediné, co opravdu ohrožuje základy této země, je absence jakékoliv sebereflexe naší Pětikolky. Sakra, i ten Babiš na opozici reagoval. Různě lavíroval, přidával, ubíral, měnil stanoviska, někdy i chytračil… ale prostě bral nálady veřejnosti v potaz. Nepřišel o zpětnou vazbu. Téhle vládě už je to jedno. Babišovu drahotu v podstatě zdvojnásobili, Babišovy dluhy nechali stejné, i když vybírají stamiliardy navíc na DPH ze zvýšených cen, budou zvedat věk odchodu do důchodu, budou zvyšovat daně a mezi nimi i tu z nemovitosti… A kdo protestuje, ten ohrožuje demokratické základy společnosti a bude proti němu zakročeno novými náhubkovými zákony o dezinformacích. Tak daleko jsme to dopracovali.
Dneska budou mít Jindra Rajchl s Janou Zwyrtek Hamplovou tiskovku. Ohlásí na ní pokus o totéž, co se odehrálo na začátku září. Na přemýšlení budete mít asi tak měsíc. Po celý ten měsíc se budete v přímém přenosu dívat, jak to vypadá, když demonstraci organizuje výbor kolem strany PRO spolu s dalšími osobnostmi. Budete mít několik týdnů na to, abyste si udělali jasno, jestli to Amazonka ze senátu a český Donald Trump zvládnou. Navíc už máte zkušenosti. Už jste to zažili. Už víte, co funguje a co nefunguje.
Je to poslední pokus. Pak už nastoupí trestný čin šíření dezinformací, vypínání nepohodlných webů, naroste kriminalizace protestních hlasů… a budeme směřovat k výbuchu, který díky nulové zpětné vazbě naší vlády nastane zcela zákonitě. Se vším, co takový výbuch přináší – obvykle sebou bere vinné i nevinné a ničí tak nějak statisticky. Přečtěte si hentu zprávu o radikalizaci naší společnosti, tam to všechno je – ucházející ventil je třeba ucpat, s nesouhlasícími není důvod se bavit a už vůbec není důvod jim vycházet vstříc.
Máme ještě jeden pokus naší vládě tu zpětnou vazbu dát. Máme jeden pokus jim ukázat, že do naší země patříme i my, že pro ni chceme to nejlepší a pokud chtějí zasypat příkopy, tak prostě náš hlas nesmějí ignorovat. Musejí přestat s tou nenávistí na twitteru, musejí přestat tvrdit, že jsme nějaká pátá kolona. Musíme jim ukázat, že sem do Kotlinky patříme úplně stejně jako oni, jen máme jiný názor. My jsme jim nechodili rozkopávat předvolební stánky. My jsme nechodili házet vajíčka, troubit, pískat a dělat bordel. My jsme nevyhrožovali důchodcům, že je srazíme na zem.
Pokud nás bude opravdu hodně, mohou se chytnout za nos. Nejspíš to neudělají. Ale pokud to nebude největší demonstrace dezolátů všech dob, tak to neudělají stoprocentně.
A opět zopakuji to, co jsem psal před každou demonstrací… Můžete tam jít a nebo si počkat, až to někdo udělá lépe. Ale tentokrát jsem si celkem jistý, že žádné příště a lépe už nebude. Buď ukážeme, že jsme opravdu politicky vyzráli a že ta zpráva z Vnitra kecá, když říká, že se štípeme na různých rozporech, a nebo ukážeme, že měli pravdu a pak nás budou ignorovat až do katastrofy. Volba prezidenta nás teď ledacos naučila. Zhruba za měsíc z toho budeme skládat zkoušku.
Přemýšlejte, dívejte se na přípravy a pak se rozhodněte.
Šturm pravice ovládla všechna patra vlivu v ČR a druhá pravice je v opozici. Neočekávám žádnou změnu ,pokud se tyto pravice vystřídají u koryta.
Kdo má zájem dělat nástěnkáře ? 😀
https://nazory.aktualne.cz/komentare/dezinformace-nici-narod-a-vlada-nedela-nic/r~5d6e7d4a43cb11ed8980ac1f6b220ee8/?fbclid=IwAR2qGP0SecNW79bmltoOLCl34U1FRcL3PtbS0Ys7txvZ8f6XmGbNEOriB5E
Díky.
A to kdysi dávno býval Fendrych docela normální homo sapiens. Strašný. Evidentně by to vzal po Rakušanovi a s dezinformátory by rázně zatočil. Jenom nenapsal jak.
No, četla jsem někde, že jako normální homo sapiens kradl zavazadla na letišti. Ale to je jenom metafora.
Souhlas. Alternativa má pocit, že má sílu na změnu, jenže neustále zapomíná že tu máme nejsilnější ANO, které v tomhle pokusu stojí stranou.
Že je potřeba změny na středu, vytvoření levice, že se musí vyjasnit co s Babišem…. a milion dalšího.
Je brzo, 14 dní po prohraných volbách …..
Je brzo. V sociální oblasti v mé bublině většina nadává, část lidí přešla na nákupy v akcích ale zatím se nikdo nedostal do větších problémů než určitá dávka životního nepohodlí …
Je brzo.
Vidláku létáte ode zdi ke zdi. Před půl rokem jste psal o bratrstvu jako cestě k podkopání obraných zdi, o nutném vytváření struktury a mravenčí práci a teď najednou zase hurá revoluce….
Mno jó no.
28.1. Vidlák – …Pětikolka potvrdila, že má většinu. Za takových okolností bychom nejspíš byli totéž co Milion chvilek.
7.2. Vidlák – …Pokud nás bude opravdu hodně, mohou se chytnout za nos.
To mohu snadno vysvětlit…
1. Běžně si protiřečím, protože běžně se na jednu věc dívám z protichůdných stran
2. Myslel jsem si, že v neděli po volbách se alternativa začne hádat jak smečka kojotů. A ona nezačala. To je škoda nechat ležet ladem.
😍🌷
„Vidláku létáte ode zdi ke zdi“
———————-
V tom bych neviděl problém.
Vezměte si skládací židličku a něco na čtení , teple se oblékněte, sedněte si ke své oblíbené zdi a počkejte,až k ní Vidlák přilétne.
Guma je komunista a Fialenko syn komunistů.
Tohle není pravice ani náhodou.
Být komunista a být u komunistů jsou dvě různé kvality
Být komunista není nic špatného, to byl i Ježíš. Být u komunistů a komunista nebýt, je ukázka vadného charakteru.
Přesné, Sibylo !
Na protest proti dovozu ukrajinského obilí blokovali polští zemědělci hranice
7.2.2023 Zprávy (!Argument)
Nekontrolovaný dovoz ukrajinského obilí vede podle zemědělců ke kolapsu polského obilného trhu.
Jádro problému možná bude v tom, že Polky si pořád musí kupovat nové a nové boty. Protože jich mají pořád a pořád málo! A tak musí Poláci pořád pracovat a pracovat a pracovat. A když to jde, tak i krást a krást a krást. A když to nejde, tak si alespoň stěžovat. Je to začarovaný kruh.
Jeden Čech z Prahy, co měl kobětu z Polska, to pochopil a tak, když jí už nestačily jedny botičky na den, jí utekl (v osmdesátých letech!) do Rakouska. Ale ona byla chytřejší a přes NDR a NSR (měla polský pas) přijela za ním. A to už je konec.
Francouzská revoluce zas byla kvůli tomu, že Ludvík XVI. měl fimózu. Manželka byla neuspokojená, tak si kupovala hodně náhradních hraček až prošustrovala celé HDP Francie a lid pak neměl ani na koláče ani na chleba.Tak se vzbouřil.
S těma babama je obecně problém – správná baba neví co chce, ale nedá pokoj dokud to nedostane …
a chce to nejpozdějc hned !
Yokere,
tohle je hluboká politologická studie!
Protože jste jí reagoval na upozornění, že polští zemedelci blokují dovoz ukrajinského obilí, nabízí se otázka:
Nestálo za úvahu přemístit na ukrajinu – namísto tanků a potenciálních hrdých evropských mrtvol do masomlýnků – továrny na výrobu bot ?
Proti dovozu bot z Ukrajiny by nemohli nic namítat ani nešťastní zemedelští majitelé polských manželek!
Osvědčenou variantou pochopitelně je, objednat na Ukrajinu pár set miliónů dámských bot v Číny, kde by je rovnou opatřili krabicemi s nápisem Made in Ukrajina.
Ukrajina by je pouze za pětinásobek nákupní ceny prodala do Polska a dalších evropských krajin, toužících po liberálně demokratické dámské obuvi.
Koukám, že jste nějakéj obchodník … 🙂
Učím se, učím se, učím se!
Protože se nedokážu uživit prodejem vidláckých placek na pravidelných, chronicky úspšných demonstracích, uvažuji o vyzkoušených německých metodách mnohonásobně předraženého českého a čínského zboží a energií a ještě mnohonásobně předraženějšího zkapalněného ruského plynu oklikou přes Čínu a USA.
Není každý tak prosíravý, aby uzavřel smlouvu s ropným státem na třicet let dopředu!
Nás Čechů se to nejspíš stejně netýká, my už za třicet let nebudeme plánovaně existovat, pokud se nestané zázrak a místo kataklysmatu nastane pouhá katastrofa).
„… dámských bot v Číny, kde by je rovnou opatřili krabicemi s nápisem Made in Ukrajina.“
To je známá finta: litevským slepicím dávají do zadku razítko „CZ“. Ale to jste si už jistě všiml. No, jinak: já mám občas potřebu napsat sem nějakou blbost, abych zjistil, zda jsou ostatní ve střehu.
Jurečka: Důchodový věk bude podle profese a vzdělání náročnosti profese a kdy člověk vstoupil na pracovní trh.
Jurecka by měl jít do důchodu už teď, aby neškodil
Jiný důchodový věk?
Stejný pro valcíře, horníka, zedníka, bagristu a úředníka, programátora, učitele, kadeřníka?
Někdo vydrží, někdo ne. Někdo je v sedmdesáti stále čilý a použitelný, někdo v šedesáti tak tak stíhá.
Fyzicky, ale i duševně. Takže diferencovat? A začnou boje o to, kdo kam patří.
Napadá mne staré dobré plavání přes Vltavu.
Přeplaveš – si fit a můžeš pracovat dál.
Nepřeplaveš a utopíš se – máš nárok na doživotní důchod.
To už to tady jednou bylo. Před rokem 89 jsem pracovala ve výzkumném ústavu, který se zabýval léky. Vedení ústavu tehdy bojovalo za to, aby výzkumní pracovníci byli zařazeni do 2. kategorie např. spolu s horníky. Hlavním argumentem byla práce s nebezpečnými chemikáliemi při syntézách nových léčivých látek, u nichž navíc nebyly známy vedlejší učinky při dlouhodobém působení na lidský organismus. Dost kolegů totiž umíralo na onkologická onemocnění, v lepším případu měli poruchu krvetvorby. Ale po listopadu byl ústav postupně zlikvidován, takže problém byl vyřešen.
nedávejte jim návod !!
Česká vláda zdá se podporuje myšlenku vytvoření nového speciálního mezinárodního soudu, který by zvlášť trestal jeden jediný zločin: politickou odpovědnost za válečnou agresi. Část odborníků a politické elity na případu válečných událostí na Ukrajině docházejí k uvědomění, že mezinárodní právo nedostačuje. ..píše jakási Miluše Kotišová blozich aktuálně cz.
Dobrý nápad. Třeba by pak naši krvelační politici zodpovědní za rozdmychávání válečných nálad a krmení té hydry konečně skončili v base.
Ten mezinárodní soud neprojde. Prezidenti USA by snad s výjimkou Trumpa seděl všichni.
Copa Milus, ta byla uvedomela vzdycky.
Mezinarodni pravo dostacuje. Jen kdybysme na nej nesrali.
Přesně tak!
Existuje, ale jen pro některé.
Souzním,pánové
Proboha nechodte na to bakalovo aktualne.
Nejenom se tam pisi sracky, ale vzdyt jim jeste zvedate navstevnost.
Jinak k tem mezinarodnim soudum, jeden je v Haagu a mimo „koalici ochotnych“ se mu rika soud bileho muze.
Soudi totiz kde co z Afriky, Asie i Arabie, ale na miliony mrtvych a znicene zeme, ktere ma na svedomi ten vzdycky stravny a demokraticky nikdy ani nepomyslel.
A kdyz to jednou, dvakrat soudcum trochu ujelo, tak USA i Izrael zahrozili takovymi sankcemi, ze pani soudci okamzite stahli ocas a vratili se k reznikovi Asadovi, Ujgurum a tak.
Dalsi soud je ve Strassburku. Pro lidska prava.
Neobcany v Poblalti, z nihz nekteri tam ziji jiz 100 i vice let, a po rozpadu SSSR nemaji pravo na vubec nic, ani volit (protoze by v samem zachvatu demokracie mohli treba volit spatne), tak na ty onen soud pro lidska prava uplane sere.
Zato o tricetilete sirotky bez doprovodu, o ty se stara dnem i noci. Musi ovsem priplout s nejakou neziskovkopu pres more. Kdyz prileti pres Belorusko, tak je z nich najednou hybridni zbran, kterou v polskych lesich mlati hlava nehlava, a demokraticky Polak tam zakaze novinarum vstup.
Ano, je treba vice mezinarodnich soudu. Ty ktere jiz mame, jsou tak zavalene „praci“, ze nevedi co driv.
https://www.novarepublika.online/2023/02/eu-zkratit-duchody-a-donutit-duchodce-a-zeny-vice-pracovat-jinak-nebude-na-valku-a-na-uprchliky
Přetahují ti, kteří by nemuseli a zabírají tak místa mladším. Ale tlak na odchod do důchodu musí být od těch mladších, kteří by současně měli být schopnější a výkonnější. Ne vždy to ovšem platí.
U zubařů a očařů to patrně neplatí.
Očaři nejsou potřeba. Oko dovede vytrhnout i šikovný kocour.
Bomba tohle stojí za to rozkliknout
Daň z nemovitostí se zvedne 2x nebo 25x a kdo ji zaplatí?
https://medium.seznam.cz/clanek/pod-uroven-dan-z-nemovitosti-paradoxne-zaplati-ti-kteri-zadnou-nemovitost-nevlastni-2874#dop_ab_variant=883710&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Ten Ondřej Jonáš i ten Ušoun z fotky, to jsou ale myslitelé. Plus v našem blbakove stoupla daň z nemovitostí od roku 2008 8x!
https://otevrisvoumysl.cz/nove-dokumenty-odhaluji-ze-covid-bylo-od-zacatku-politicke-divadlo-planovane-roky-dopredu/
Je farský agent sí aj ej? Když bude navigovat agenta pávka, tak by měl být.
No tak jen tak pro nic za nic si ho na stáž do júesej nezvali.
Krásně to do sebe všechno zapadá, že? Koudelka, Kolář, Farský… Nádherný materiál pro politicko-špionážní thriller typu Šest dnů Kondora (zfilmováno jako Tři dny Kondora s Robertem Redfordem). I ta závěrečná hláška z filmu se do dnešní doby dost hodí: A jsi si jistý, že ti to vydají?
Jenže tam šlo o dovoz drog jednou klikou v CIA (kniha) a ropu (film).
Obsah se mění, princip zůstává…
Mimochodem, existuje i současné seriálové zpracování (Kondor), v němž se jedna klika uvnitř CIA rozhodne vypustit nejdřív na nějakém stadionu, a když jim to seriálový Kondor svým sotwarem překazí, tak na pouti do Mekky, jakýsi smrtící virus morového typu. Neměl jsem čas to sledovat systematicky, ale ti „zlí hoši“ předtím nakoupili akcie farmaceutických firem, které měly k dispozici lék na ten mor. Nešlo přitom jen o relativně neškodnou zkoušku připravenosti na armageddon, jakou byl SARS-CoV2 s blbou 2% smrtností, ale o plnotučný virus. Naštěstí, jak už to tak v životě bývá, to nakonec dobře dopadlo. Jo, a Joubert (ve filmu Max von Sydow) je tam gendrově vyváženě baba.
A ještě zajímavý detail – seriál byl natočen těsně před koronavirovou pandemií…
Ládiku, Pepa Nos byl génius !!!!!!!!
Písnička Agent Sí Aj Ej , ale i Země je kulatá nabyly přímo prorockého významu.
Nos je prorok!
Nosa na Hrad!
😀
Jurečka a novinky.cz:
Cit.: „Pro ty, kteří se narodili před rokem 1973 se určitě nic měnit nebude … A co ti, kterým je dnes 40 let a méně?“
A já myslel, že 2023 – 1973 = 50, takže nechybí někde 10 let?
A taky by mě zajímalo, které profese jsou ty nenáročné, když třeba učitelé tvrdí, že mají tu psychicky nejnáročnější.
10 let nehraje roli. Počty měl na ZDŠ, tak má právo něco zapomenout. Zvlášť, když má plnou hlavu jiných věcí. Měl by mít poradce na počty.
Jurecka je rocnik 81. Ten uz na ZDS nechodil.
Ale na základku musel chodit, ne? Nebo měl už tehdy privilegia?
To jo, ale to „D“ se rusilo kdyz chodil do skolky.
Ode mne jen takovej bezvyznamnej rejp…
Škody jím napáchané budou nevratné, jozko
Ládiku, Jurečka je lidovec u koryta (čili v náhradním ráji) a jako takový se nějakými počty nezabývá. Je nad věcí.
Zdalipak se dopočítá vlastních dětí?
Jo, jo.
Lhát dětem, povídat si s nimi o masturbaci, oblíkat si s nimi hidžáby, pořádat jim debaty Človeka v Tísni, a tak dále, to jednoho psychicky vyčerpá.
Esesáci z vyhlazovacích táborů často končili na psychiatrii.
Z 80% i víc nepravda.
Zkoušel jsem učit. Odborný předmět. Když jsem cítil téměř neodolatelnou potřebu své studenty fackovat, nechal jsme toho. Včas. Pro člověka, který si mylně myslí že učitel je tu od toho, aby své žáky něčemu naučil, jeto opravdu rizikové povolání. Infarkt, ústav pro duševně choré nebo iktus. Případně soudní řízení za surové zacházení.
Učit se dá jen ze 2 důvodů. Červenec srpen
Pokud demonstrace nebudou mit (negativni) vliv na (financni) zisky zdejsich zapadonemeckych soudruhu,
tak si demonstrace nikdo ani nevsimne.
Na stavky je porad jeste brzo …
Babiš dnes? (zítra?) něco zásadního vyjeví, co bude mít politický vliv.
Vidlák: „…ucházející ventil je třeba ucpat…“
Co se asi tak může stát, když někdo ventil papiňáku ucpe?
Ventil bude nadávat, pískat, veřejně ventilovat, udělá si pár fotek z náměstí, a pak to půjde oslavit do jedové chýše. Ventilu ucpatitel po pár dnech ventil trošilininku oducpe, a vše bude spoko =)
hmm…
2013 – Před 80 lety pálili nacisté ‚neněmecké‘ knihy. Kvůli očištění kultury
https://www.lidovky.cz/relax/zajimavosti/pred-80-lety-zacali-naciste-palit-nenemecke-knihy-kvuli-ocisteni-kultury.A130509_202416_ln-zajimavosti_hm
2023 – Ukrajina chce přetrhat kulturní vazby. Knihovny vyřadily miliony ruských knih
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/knihy-knihovny-ukrajina-sovetsky-svaz-rusko.A230207_062110_zahranicni_akp
Jak jsi vyrostla květinko… nejprv mušku… teďkonc koně…
A nezapomeňte na pátera Koniáše!
Ten nevědel co vlastně dělá… vždyť to byl Nedouk. Ten likvidoval každou knížku složitější než leporelo. Čímž samozřejmě neříkám, že ho to automaticky omlouvá…
Jenže ta masa nespokojených je velmi různorodá. Je nalevo i napravo od současné vlády.
Např. Jurečka a jeho nápad na podporu porodnosti a důchodů, ona pětistovka měsíčně k důchodu za vychované dítě, jde opačným směrem, než to vidím já. Proboha proč fixní částka za kus? Raději možnost poslat ze svých daní cca 10% na účet rodičům. Minimálně je to spravedlivé a hlavně logické z různých pohledů.
Jurečková je 20 let na mateřské s 5 dětma , chudáci její rodiče .
Pokud je zde návrh, aby se entity, které jsou hodny eliminace a konfiskace, „chytly za nos“, pak došlo buď k omylu, nedorozumění, autocenzuře nebo něčemu ještě horšímu.
Proto se důvodně obávám, že to zase vyšumí a nic podstatného se nezmění. Aspoň ne k lepšímu.
Rád bych se mýlil.
Brát vážně alternativu znamená zamýšlet se nad mírem. A to je nepřijatelné. Myslíte, že Fiala nebo Kolář by něco zmohli s Babišem bez podpory ze zahraničí?
Nemluvě o detailech typu Lipská burza energií a podobných „evropských hodnotách“.
Nezbývá než počkat jak dopadne militantní vláda bez odpovídající průmyslové základny až jí dojdou zbraně co nahromadili předci. A přežít to.
Zvedne daně zruší důchody sociální zabezpečení prodá hrad a zbraně někde koupí, na co nějaká základna?
Toť otázka, ona totiž není základna jako základna.
Jedna základna je v arabském jazyce spojena veskrze s mírumilovnou a demokratickou organizací umírněných uřezávačů hlav, která byla vytvořena a placena, jak jinak, nejdemokratičtější zemí na světě.
Jak jen se ta organizace jmenovala?
Allsrajda, nebo tak něco (TM).
Asi jako připomenutí, že všechno, kde se angažuje nejdemokratičtější zem světa, jde do sraček.
Zpětná vazba, ale ano. Dokonce pozitivní, prostě “když už nemůžeš, tak ještě přidej”:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-pavel-hleda-politickeho-poradce-oslovil-farskeho-ze-stan-225143
To si nekdo myslel, ze Farskeho budou platit Americani vecne? To by prisli na buben. I ty nadaci Albanske reznice plati Cesi.
Nene, parazity a cizi agenty si pekne budou Cesi platit sami.
Pekne teply flicek na hrade, minimalne 5 let.
Už je vycvičen,. takže je na čase, aby nastoupil do služby v terénu po boku Koláře a Koudelky.
ještě by mohly (ty ku*wy) zrecyklovat i S. Polčáka. A budou komplet, pak se ale nikdo soudný nemůže divit, že jaksi upadá důvěra v toto demokraturní zřízení…
Svůj k svému.
Myslíte, že by mohl oslovit třeba Druláka?
vyzvat by ho mohly, v kontextu doby, k tomu aby dobrovolně emigroval. Dnes tedy asi do RF. Metaforicky by tomu mohly říkat Asanace II.
… nebo tak maximálně vyzvat k nástupu do ťurmy :-).
Dneska to tady je humorné :-).
Vidite to.
Do tedka jsem si myslel, ze skupina nespokojenych lidi, ktera se stavi proti soucasne vlade, se nazyva opozice.
Aspon v demokratickych zemich.
Jak jim rikaji v Saudske Arabii nevim.
Do ted meli plnou hubu demokracie a najednou se takhle pekne odkopali, co za tim asi bude?
Jinak si vsimete, ze v te totalitni Cine stacilo par demonstraci (proti Covidu demonstruji prece jenom dezolati, pamatujete?), a vlada kompletne prehodnotila svoji Covidovou politiku?
A zatim v zemi, kde konecne nasli dustojnou nahradu za Vaclava Havla (novy prezident je taky valecnik a bombarder), se Ministerstvo vnitra sikuje proti naprosto nenasilne opozici, pricemz okazale ignoruji docela agresivni zastance vladni politiky.
Podle Nikolaje Vavilova to bylo tak, že lockdowny nařizovaly frakce „komsomolců“, kterou odstavili od moci. Stávající moc preferuje švédský model.
Komické/k pláči je to, že demonstrace proti lockdownům se obracejí proti vládě, která je zrušila.
Návíc jsou oba stejní odborníci ve svém oboru.
Na Havlovy knihy se nedalo koukat a guma tomu válčení taky moc nerozumí.
https://pravyprostor.net/?p=156002
https://svobodny-svet.cz/nesmime-se-dat/
https://protiproud.info/politika/6994-smrt-si-rika-mrna-vyrobeno-za-ucelem-vyhlazovani-lidi-pod-gesci-americkeho-ministerstva-obrany-biologicka-zbran-je-v-majetku-vlady-usa-nepodleha-uradu-pro-kontrolu-leciv-vrazedny-vakcinacni-mechanismus-musi-zustat-utajen.htm
Nedávno jsem četl, bývalý servisák inteligence řekl,že organizace se sídlem ve Švýcarsku má být nápomocná
snížit počet obyvatel o čtyři miliardy do roku 2030.
Zdá se mi to přehnané i když nadsmrtnost ve světě stoupá a má se podle predikcí odborníků teprve rozjet.
Na Indy nic nepůsobí.Je jich už přes miliardu.
Já myslím, že v laboratořích už jsou připravené horší viry, než Covid19.
K Václav 7 února, 2023 (9:47):
Totéž platí i o tzv. „vakcínách“.
Mezi námi – taky má občas pocit PŘELIDNĚNÍ.
Tohle je skvělá šance přednést nějaký zabezpečený proroctví. Jako, ne o tiskovce, ale co bude za ten měsíc. Že je to tutově o ničem, že to bude úžasně úspěšný, že Rajchl zapomene kvůli něčemu tam jít a budou mu muset volat o tom, že padla vláda, že tam pro jistotu bude předtím spát pod pódiem, že hlavní řeč bude držet polepšená Pekarka a začnou pak s Rajchlem chodit. Nikterak nepřeháním, ruku na to, že dojde i k obdivuhodnějším proroctvím. Možná i k proroctví, že to celý správně měl dělat Bašta. Že by pak Pekarka chtěla chodit s ním, což by bylo mnohem spravedlivější.
Já mám ale jen proroctví, že jdu. Normálně do toho jdu bezmyšlenkovitě, jsem tupej dav, co jej zmanipulovali k aktivitám, poškozujícím demokracii. Stejně nejsem z Prahy, takže všechna kritéria splňuju. Kdo moc přemýšlí, je moc přemýšlivej. Sice obvykle patřím k těm mozkům, posledně jsem dokonce na jedné lokální demošce našel, kde prodávají kafe do kelímku. Tentokrát jen budu čekat, co se zrovna skanduje, protože se na Václaváku nevyznám, tak bych pro to kafe šel bůhví kam. Teda, jestli se to tam bude pořádat, protože pak už trefím jen od letiště k Hradčanům. Nebo to byl Kulaťák? No, už nevím, ale to je jedno, když to bude někde jinde, třeba se zkusím zeptat nějakýho pražskýho domorodce. Oni často to tam různě mívají prochozený.
Jak pravím, tentokrát mi ale stačí předříkat tu skandovačku. A trefit tam.
Na Moravu dopadne Iskander.
Proč zrovna na Moravu? Praha by nestačila?
Na Morave by to odskakalo min Moravaku.
Praha je výhodnější. Odskákalo by to max Pražáků.
No, po posledním výletu do Prahe mám pocit, že by to odskákalo víc Moraváků než přažáků…
Souhlas. Mohla by, prosím, Morava a zvláště pak Brno posílat do Prahy taky něco jinýho, než co většinou posílá? Chtěla jsem napsat odpad, ale znám pár slušnejch Moraváků.
Brno je škodlivých paznehtů plno.
Masarykova univerzita je líheň … píp. Fiala, Bek, všechno co přijde z MU je fuj fuj. A potom tam je i ÚS.
Na metr čtvereční víc parazitů než v matičce Praze.
Aha, tak jsem si po sobě to přečetl. A asi tam nejde úplně přesně poznat, jestli a koho tím haním. Ne. Tím nenarážím, že by jiní neuměli přečíst, spíš já podat.
Předtím jsem si na několika webech pročítal, jak jsou tyto věci hodnoceny, jaká je jim dávána šance. Hodnoceny příznivci i odpůrci té či oné strany (kavárna versus alternativa). A nacházel skutečně značně rozdílné myšlenkové závěry a především až unikátní způsoby podání těch závěrů. Inspirován jimi, zkoušel jsem v prvním odstavci vymyslet podobné takové „vynikající“ předpovědi.
Ten druhej odstavec znamená přijetí „narativu“.
Ať si jsem ten buran s přímo eskalovanou hloupostí. Jak moc mi vadí, že jsem někým takto vnímán a označován?
Jak moc mi vadí, že je mi i naopak rozumnými a váhu majícími argumenty vysvětlována vysoká nepravděpodobnost úspěchu takových aktivit? Že i sobě samýmu se moc nechce si od toho něco slibovat?
Nijak. Nevadí mi to ani málo.
Vzpoura buranů. Ne těch, co od žokeje netrefí k Můstku. Pražák zase netrefí u nás od městského úřadu k sokolovně. Copak je na tom něco špatnýho? Stane se snad tím taky buranem? Nejde o místopisnou orientaci, bydliště nebo kulturní okruh. Nejde ani o duševně a kulturně zaostalé, kteří jsou takto označováni ve skutečném významu toho slova. Jde o „burany“ této země.
„Buranstvi“ má tu výhodu, že umí vykročit ze začarovaného argumentačního kruhu. Nejde to z těchto a těchto (taky ještě těchto a dalších) důvodů, všechny tyto záporné argumenty jsou mu předkládány? Je někým přímo tímto slovem, nebo různě opisně označován? Tak ty argumenty a názvy překročí a jde, protože mu tato země za to stojí.
Hlavně burani mají velkou výhodu, že je jich násobně víc, než intošů.
Ovšem média, vlastně všechny důležité pozice , obsadili yntelektujálové.
A burani mohou jen doufat, že se vzbouří sami vzdělanci a změna nastane rozložením systému zevnitř.
dva odjinud ale…
https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/-117-slo-bojovat-15-se-vratilo-VIDEO-o-Ukrajine-pokracuje-Dalsi-svedectvi-728157?utm_campaign=cz.contentexchange.me&utm_medium=referral&utm_source=cz.contentexchange.me&pv=41ca696c-eec2-41f7-841d-5d4a4822c8fe
a
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nemcova-Putin-je-tisickrat-horsi-nez-zemetreseni-v-Turecku-728401
Toho „výcvikáře“ Šafaříka jsem si už poslechl dříve. Nevím o tom, co popisuje nic, ale něco mi tam nesedí. Vnímám jistý narcisismus pana Šafaříka. Ale – je to jen dojem.
Z toho videa dost couha Safarikuv cil, vydelat na Ukrajine penize. Samozreme vymenou za strelecky vycvik.
Mluvi tam totiz az moc casto o tom, a mnohorat to opakuje, kolik ktery Ukrajinec bere za „sedeni v zakopu“, za nicnedelani v zazemi, ale jemu nedali skoro ani na benzin.
Dale pak si myslim, ze by se mely zpristit pravidla pro drzitele zbrani. Ten clovek je evidentne psychicky labilni, a nejenom ze ma zbrojni pas, ale on zbrane i prodava…
Nekolikrat si tam sam odporuje, byznys v Cechach mu nevychazel, pritelkyne ho opustila, tak se rozhodl jit „zemrit“ na Ukrajinu. 2x na tri tydny trenovat Ukrajince.
At si kazdy udela zaver sam.
Ja bych mu klidne odpustil, ze si nepamatuje nejaka jmena vesnic, ale kdyz nekdo mluvi tak casto, a s takovou zasti o penezich, ktete „oni berou za nic“, a jak jemu nedali nic, a navic maji vsechny penize od nas…
Nicmene to nic nemeni na informacich o tom, jak bojechtivi Ukrajinci jsou a jak moc vyhravaji.
Devastujici to musi byt pro mistni kliku guru Jary, protoze ti tu cele mesice hykali, jak Rus bez zimniho vybaveni bude hlavou utocit na Ukrajince v teple v bunkrech.
„Dale pak si myslim, ze by se mely zpristit pravidla pro drzitele zbrani“ ….
Take si myslim, ze psychopatum typu Afroamericanova zbrane do rukou nepatri
… některým nepatří ani tanky do kabelky!
Ten člověk je totálně nasranej.
S nějakými ideály šel bojovat proti Rusovi a zjistil, že mu všichni srali na hlavu a teď ještě nějakej kretén od počítače mu ty hovna rozmazal.
Já bych mu to přál. Měl si ty ideály ještě rozmyslet.
Krasne jste do dvou vet sesumiroval presne to, na co ja potrebuju pul stranky.
Musim se to taky naucit 🙂
Rýžový odvar! Ten staví! [;>))
Citace z AK:
„K tomu Šafaříkovi. Ve střeleckých kruzích má přezdívku „Frank Drebin českých střelnic“. On je to hlavně „dřístal“ s velkým sebevědomím a ambicemi být velkým „instruktorem“. Původně je to designový návrhář kuchyní, pak před pár lety nechvalně „proslul“ kontroverzními videi na propagaci svých lékárniček, IFAKů. Nemá absolutně žádnou bojovou zkušenost ani z armády, ani od policie, nikdy nikde nesloužil, jen absolvoval pár střeleckých kurzů u lidí, kteří tomu rozumí a on se tím velkohubě pokouší živit. Respektive, taky kapou mu kačky z videí, která získávají na sledovanosti jak si to všichni přeposílají s dovětkem..“ koukej, co ten debil zase vymyslel“. Tohle bude myslím, ten samý případ.
Docela bych řekl, že i na Ukrajině přišli na to, co je zač.“
Takze to potvrzuje, ze si tam jel vydelat penize, ale zjistil, ze penize smi rozkradat jenom domaci.
Tak ted se snazi si udelat na tom nejake renome, prece jenom byl na Ukrajine, kde se valci.
Jak je mozne, ze tenhle clovek PRODAVA zbrane, a jeste uci strelbu…
Sousedy zdravi, zenu nebo deti nemlati, ma cisty trestni rejstrik, zakonne podminky splnuje …
Otazka, jestli by prosel psychologickym vysetrenim 😉
Homer: Na druhou stranu na to, aby si všiml plýtvání vodou a vším možným, nemusí být bývalý voják.
Manuel: Pokud jel ucil strilet ukrajinske vojaky, tak by mel byt aspon byvaly vojak/policista 😉
Nějakou zpětnou vazbu bych viděla:
Politici od Pravdy a Lásky úplně vypustili stěhování Afriky do ČR. Šojdrová už o padesáti sirotcích ani necekne. A Rakušan udatně “ chrání hranice”. Kam se poděla humanita?
🤡
Mladé ojrosoušky od Pravdy a Lásky vyrazily za chudinou a jsou pobouřeny. Po Saše Uhlové se přidávají další.
Paní Helanov, to je jediná pozitivní zpráva…Kozomrdi se díky bohu nedostanou do naší kotlinky. Tu obsadili „ukrajinští migranti“ a na čmoudy nezbylo (nezbude) zákonitě místo. Osobně považuji islám (= státotvorné náboženství) za větší hrozbu (nyní snad již hypotetickou) než tsunami z východu. I přes vědomí toho, že se mohou zopakovat divoká devadesátá léta, včetně střelby za bílého dne. Osud Francie, Německa, Skandinávie, Uk…je zpečetěn. Češi, Slováci, Maďaři a Poláci přežijí i tuto temnou dobu.
Jenom bychom neměli jim dávat scénářem na vědomí co chceme či budeme dělat. Aby to nedopadlo jako s tím zajištěním jistého advokáda – 1 hlas a následující stopky. Věděli co kdo chce dělat a nepochybuji , že to strašidlo na ÚS, by jim velice rádo dalo radu co a jak dělat. Nepochybuji, že všechny budou pečlivě sledovat, takže bychom se měli zuabývat něčím jiným, ač pečlivě sledovat přešlapy stejně budeme.
A koukáám se na Hagju Sofilu, která přežila 1500let zemětřasů, bez ztráty kytičky.
Pod ní se to tak netřáslo. Zemětřesení v malé hloubce prý není zcela normální. Nevím.
Ten hrad, který je zničený, stál 2200 let.
Vidlák: „…Myslím, že jsem nic podstatného nevynechal, ne?…“
Vynechal: „ministerstvo vnitřností“ zvýrazňuje, že Alternativa nefandi Ukrajině a nějakým způsobem se odvíjí/vázána od/na působení Ruska… a je to pro současný režim nepřijatelné…
Žádný pokus nesmí být poslední!
Nesmrtelná revoluce? Divné.
Nesmrtelný byl jenom Kostěj z ruských pohádek.
Permanentni revoluce. Trockij se chechta…
Demokracii – vládu lidu ohrožuje….LID !
Tak ať vidí kolik nás nespokojenců je.
Je mi líto.
Něco jako „vláda lidu“ neexistuje a ani namůže. Jak chcete, aby se na něčem shodlo 10,5 milionů lidí, když se neshodne pár lidi na jednom webu?
Je to vláda nějakých „zvolenců“, kteří v okamžiku, kdy jsou dosazeni do funkce začínají reprezentovat svoji stranu nebo sebe, své zájmy. Od starého Řecka je to stejné.
A vy v tem vidíte furt nějaké podrazy pane kočičáku. Kde je psáno, že vláda lidu musí nutně být ze VŠEHO lidu? Paprikáš taky neděláte jenom z papriky, ne?
A navíc! Teď mi to docvaklo… vláda lidu – to nejní 2. pád, ale 3. pád. Tákže vláda lidu nejenom existuje, ale je tu prakticky od vzniku toho lidu.
Nemáte to celé. Abraham Lincoln svého času řekl, že to má být vláda lidu, lidem a pro lid. Taky ho zastřelil herec.
Starý Kocour: v Řecku v městském státě se všichni důležití znali. Občany s hlasovacím právem nebyli ani pět procent lidí. Tahle menšina se potom na vládě podílela celá. Ve většině dnešních státu je lidí tolik, že to nejde. Referenda jsou jen nedokonalou náhražkou.
No právě. Ta bezva demokracie výborně fungovala díky armádě otroků/ nevoličů.
Přesto ale zatím nikdo nic lepšího nevymyslel.
Kteří na ně zadarmo dělali. Opravdu pěkně vymyšleno.
plus ženy volit nemohli, tak demokracie pro pár strejců, skvělé a dnes dělají vše pro to,aby to bylo zas tak
Nemohly
Vladu jedne strany nenavidi, ale vladu oligarchie obdivuji.
To jsou ale paradoxy.
Byli to neobčané.
Demokracie byla jenom pro lepšolidi.
😀
Přesto ale zatím nikdo nic lepšího nevymyslel.?????? jste helanov napsala
Je to tak. Nebo snad ano?
Sibylo, demokracie jsou různé. Každému národu vyhovuje jiná.
Zvláštní způsob demošky mají třeba Afghánci. Ale bylo by zdlouhavé popisovat jejich propracovaný systém. U nich je prakticky nemožné, aby se v řídící funkci uplatnil nějaký neumětel. Vždycky jen ten, koho si váží většina lidí.
Já mám jiné názory, než vy.Skoro na vše .
S tím nikdo nic nenadělá. A dokonce by ani neměl.
Indiáni z obou Amerik to měli/mají stejně.
(Ti ze severu už prakticky neexistují.)
Přečtete si/poslechněte Atapanu – Mstislava Zeleného.
(Rádio Universum)
Otazka je, do jake miry musi Rakusan lidi na vnitru tlacit, aby to vymysleli, nebo to v tech lidech je a jenom to cekalo, aby se to mohlo projevit.
Az prijde nova vlada, a drive ci pozdeji se to stane, mela by vsechny, co se techto buzeraci ucastni a vymysli je, vyhodit.
Je velice jednoduche prist na to, aky typ teplych reci nadriadeny ocakava, a potom ich dokolecka dokola opakovat …. aspon my sa to ucili uz v literature, ked clovek uhadol do ktoreho literarneho smeru zadany spisovatel/dielo patri, potom uz bez nejakeho ucenia sa vzdy uhadol, co tym chcel autor povedat … na filozofii to bolo to same v bledemodrom, akurat sa clovek musel nabiflovat tie smery, no … ekonomia ziaden rozdiel, naucit sa pointu, a isli ste s pochvalou, ani ste sa nezapotili … si myslim, ze clovek, co sa dostal az na ministerstvo, nemoze mat problem s uhadnutim pointy, a potom ju len opakovat furt dokola len inymi slovami … a aspon v mojom pripade, skusajuci nikdy neprisiel na to, ze absolutne nechapem o com tocim, ze iba viem, co chce pocut.
… absolutne nechapem o com tocim, ze iba viem, co chce pocut… (bosorečka)
Ale to přece je princip dnešní doby, i doby 1970-1989. Říkat to, co chce vrchnost slyšet.
A víte bosorečko, co je na tom nejzajímavější? Právě to, že to vrchnosti stačí.
Jak dlouho to bude fungovat? Než někdo řekne „A přece se točí!“
Nebo příhodněji: „Král je nahý!“
My starší ročníky to dobře známe. Říkat, co chce věrchuška slyšet, pak si vydezinfikovat ústní a lebeční dutinu nějakým panákem a svobodněji se projevit doma. Do p…, já mám čtyři zkoušky na VŠ z marx-leninismu a táž tematika byla i u atestace. Oni věděli, že kecám, já jsem veděla, že to vědí, ale bestie dostala nažrat a byl klid.
Padá koruna, něco si přejte.
Aby mě přestala bolet kolena….
Kocour: Znate ten stary valassky recept na bolava kolena? Jarmila Glazarova o tom kdysi psala. Mam ho schovany, kdybyste mel zajem.
Ten by mne zajímal, dejteprosím na sklo, chcete-li. Mně zatím pomáhá paralen .
Pokud je to valašský recept, tak já bych si tipnul, že to začíná už na jaře …
Sledujete trnky a když vyraší plody (malé trnky), tak si je očíslujete a zapíšete do deníčku … A protože správná slivka se dělá až z trnek na zem spadlých, tak si vtom deníčku při sběru na zemi odškrtáváte kus po kuse … a sběr končí až když žádná trnka nechybí … pak sesbíranou úrodu rozdělíte na menší a větší hromádku … s tou menší jdete do legální pálenice – to abyste měli patřičnou bumážku. A s tou větší hromadou můžete zamířit v podstatě do kteréhokoliv stavení v kterékoliv vsi … teda snad jen vynechat kostel, tam nic nevypálíte :-).
No a když potom nějaký turista třeba z Ostravy se Vás zeptá, zda z trnek děláte i povidla, tak …. tak můžete vypuknout v hurónský smích.
Jinak slivovice je i na klouby – trochu zvenku více zevnitř … používat
Tak to si dávejte pozor na obrubníky. Dneska je dělají strašně vysoké, snad čtvrt metru. Je to kvůli kočárkům a vozíčkářům, aby se dostali do nízkopodlažních tramvají. Ale pro toho, komu nefungují kolena, je to smrtící překážka. Holt nikdy nemohou být šťastní všichni.
😉
Já jsem to vyřešila tak, že si drze řeknu nějakému juniorovi, aby mi pomohl se přitáhnout na refýž nebo na chodník. Mohla bych to obejít, ale to se mi nechce.
Já si platím u svého ortopeda injekce jakéhosi „mazadla“ na bázi kyseliny hyaluronové. Používá se obvykle na vyhlazení vrásek. 2 x 3 000.- ročně. Stát přispívá stejnou částku.
Ale chodím bez berlí. Ale dneska to nebylo moc dobré.
Byl jsem ze schodů velmi opatrný…
Já jsem s tím ani nebyla u lékaře. Jsou to ošoupané klouby. Ale po rovině chodím ( skoro) normálně. Jen schody jsou zabiják.
Kocoure, ja zatim problemy s koleny nemam, ale z okoli vim, ze na nejenom kolena ale i jine klouby velmi dobre funguje injekce vlastnich krevnich desticek a plazmy.
Nevim na kolik to vyjde v Cechach, nebo jesli to je na pojistovnu.
Statisticky to vychazi mnohonasobne uspesnejsi, nez injekce kyseliny hyalrunove.
Tady tomu rikaji PRP injekce, znam osobne lidi, kterym to hodne pomohlo. Ale taky rikaji, ze cim mladsi, tim lepsi vysledky.
Ke Starý kocour 7 února, 2023 (1:27):
Zkuste Geladrink Forte Hyal (www.orling.cz), mám s ním (víceleté) velmi dobré zkušenosti.
Svěsit nohy, dát 1-2kg závaží na kotníky a posilovat kvadricepsy zvedáním do bolesti. Koupit si kolobku s nízkým nášlapem a rehabilitovat s polovičním zatížením, bez otřesů. Pravidelně.
Díky všem za dobře mířené (míněné) rady!