18 ledna, 2025

Kdy už rodiče konečně řeknou dost

  Stop degradaci školství! 

Naše školství patřilo do r. 1989 k těm kvalitním, české a slovenské školy opouštěli všestranně vzdělaní lidé, společensky uplatnitelní a s vysokým tvůrčím, novátorským i badatelským potenciálem, což se promítalo do výsledků národního hospodářství, které se od 50. let stabilně umísťovalo v první desítce NEJROZVINUTĚJŠÍCH zemí světa. Zcela unikátní pak byl široký záběr našeho průmyslu i zemědělství. Traduje se, že v průmyslu jsme vyráběli co do různorodosti nejvíc výrobků na světě (od špendlíků či sirek přes parní lokomotivy až po jaderné reaktory, a to nedělali ani v SSSR, natož v USA) a potravinově jsme byli zcela soběstační (pěstovali jsme takřka všechno až na banány a pomeranče).

Po r. 1989 byl pod hesly „Od centralismu k demokratické pluralitě vzdělávání“ opuštěn koncept jednotného základního školství, tedy vzdělávání všech žáků podle jednotných osnov a učebních programů a nastoupila éra „plurality“ ve školství. Ředitelům škol i učitelům spadlo z nebe ze dne na den víc svobody, než možná očekávali a chtěli, a výsledek se dostavil. Sice ne záhy, ale zato zákonitě.

Cca 50% dětí z našich škol DNES vychází částečně či zcela negramotných v jednom, nebo i ve více předmětech! Podle Výroční zprávy České školní inspekce 2022/23 minimální nebo nedostatečnou úroveň znalostí v jednotlivých ročnících základních škol vykazuje:

– U čtenářské gramotnosti v 5. ročníku 55 % žáků;
– U čtenářské gramotnosti v 9. ročníku 46 % žáků;

Podobné je to v dějepise, fyzice, chemii, přírodopise i zeměpise. Matematiku buď nikdo nezkoumal nebo výsledky tutlá. Anebo počítat už umět nemusíme, protože jsme vyzbrojeni těmi skvělými kalkulačkami, mobily či počítači?!

Co se to stalo? CO bude s našimi dětmi? Je vůbec možné, že národ M. Jana Husa, J. A. Komenského, K. Čapka, B. Němcové, A.Dvořáka, B. Smetany a řady dalších osobností  dopustil, aby 50% jeho dětí opouštělo školy NEGRAMOTNÝCH???

Nejen že je to možné. Ono to tak prostě JE. A protože někdo záměrně už víc než 30 let pracuje na likvidaci budoucnosti našeho národa, přidává se k této pohromě pohroma další, ještě zákeřnější a mladého člověka (natož sotva opeřené kuře – dospívajícího človíčka) do morku kostí devastující.

Ta morová rána má své jméno. To jméno zní: SEXUÁLNÍ VÝCHOVA.

Pod rouškou „zdraví“ a „ochrany dětí před zneužíváním“ budou naše děti předčasně sexualizovány, což spolehlivě zajistí jejich totální mravní devastaci a ruku v ruce s tím jdoucí intelektuální degradaci. Cílem je „vychovat“ debilní, poslušné, a mnohostranně závislé otroky nejnižších pudů, o jejichž existenci a použití, bytí a 

nebytí budou rozhodovat samozvané elity typu propagátora „Velkého resetu“ Klause Schwaba.

Téma degradace školství a obecně likvidace našeho národa je obšírné a vyžaduje mnohem více pozornosti, než se mu aktuálně dostává. Proto se mu budeme věnovat i v dalších článcích. Nejprve si připomeneme kroky, kterými byl náš vzdělávací systém postupně demontován, a potom si posvítíme na tzv. sexuální výchovu. Světla reflektorů bývají nemilosrdná. Takže se máme, na co „těšit“. Jestli ten rozjetý vlak nezastavíme, bude to katastrofa. Ještě zbývá trochu času – necelý rok. Tak příště.

44 thoughts on “Kdy už rodiče konečně řeknou dost

  1. (…)
    Od doby, kdy se žák postavil jako loupežník do cesty Učiteli, žádaje na něm to nejcennější, totiž vědění, dospěli jsme k dnešku, kdy se učitel staví do cesty žákům, prchajícím z učebny, v marné snaze předat jim své znalosti. A někdy při tom bývá ztlučen, někdy i zastřelen nebo zabit mačetou.
    (…)
    https://www.litterator.cz/ucitel-a-zak/

  2. V školstve, tak ako aj v iných oblastiach nášho života, platí hlavne pravidlo, že ryba smrdí od hlavy. Keď sa pozrieme na slovenských ministrov školstva za ostatných dvadsať rokov, tak je to až na malé výnimky (Mikolaj, Draxler) súvislý rad nekompetentných nešťastníkov. Zlatou čerešničkou na tejto torte zúfalstva bol istý Branislav Groling, toho času slávny to predseda opozičnej strany slovenských sociopatov, zvanej Saska. Keby ste sa pokúsili dať dohromady všetky charakteristiky, ktoré by nemal mal mať minister školstva, tak u tohto tvora sa všetky zišli. Tento slovenský pedagogický velikán absolvoval strednú obuvnícku školu a následne podnikal v kaderníckych službách. Jeho pokus o vysokoškolský titul skončil usvedčením z plagiátorstva. Navyše je to deviant ako remeň a nie hocaký – je nevestou svojho predsedníckeho predchodcu v stane SaS (teraz Saska). Za tri roky svojej vysoko odbornej činnosti znivočil slovenské školstvo viac, ako všetci predchodcovia pred ním. Na ministerstvo vtrhli potkany z mimovládok a vyprodukovali absolútne deštruktívnu inkluzívnu reformu, ktorá zo sčasti debilizovanej mládeže spraví totálnych debilov. Ak si myslíte, že toto sa nástupom Ficovej vlády rázne skončilo, tak sa veľmi mýlite. Na ministerstvo nastúpil ďalší titán ducha, istý svetový „manager“ Drucker zo strany Hlas, ktorý sa perfektne vyzná v kšeftovaní s pozemkami a v lobovaní pre zdravotníckych supov z Penty, ale v školstve sa orientuje ako saharská ťava v ľadoborcoch. Reforma veselo pokračuje ďalej napriek brblaniu zvyšných strán koalície. Fico má teraz iné starosti, tak že výhľadovo pod Tatrami budeme mať okrem Slovenského raja a veľký raj mentálne spomalených Slováčikov.
    Ako však čítam v českej tlači, nemáte nám veľmi čo závidieť, lebo ten váš muzikológ Bek zjavne odpísal svoju reformu od nášho trtka Grolinga.

  3. Konečné řešení vzdělávání dětí ve školách :
    1) děti se musí naučit za který konec se drží krompáč
    2) děti se musí naučit, do které kolonky se musí podepsat při žádosti o půjčku,
    namátkově třeba u Kredithome

    1. To je dalsi negativni hysterie, behat po internetu s klavesni a vydavat plamenne vyzvy a nicemu nepomuze.
      Musi napsat jak skolstvi reformovat , co je dulezity na zacatek diskuse,
      A zejtra zacne kricet vo necem jinym..Kdo moc mluvi a nadava nic neumi a nechce nic
      delat a neumi myslet. Zaclani vsemu..

      1. Reforma? Na základce první stupeň stačí trivium. Druhý stupeň, lučba, dějeprava, silozpyt, zemězpyt, rostlino a životapis.

  4. Budu mluvit za sebe a své děti, které jsou stále ještě ve vzdělávaím procesu, pak:

    1. Většině rodičů je zcela jedno, co se jejich děti učí, pokud dítě nenosí domů špatné známky.
    2. Pokud dítě nosí domů špatné známky, pak to většina rodičů vnímá jako chybu školy
    3. Většina rodičů si přeje, aby jejich dítě neřešilo školu mimo školu, tedy zásadně jsou např. proti domácím úkolům
    4. Veěšina rodičů při každé příležitosti tvrdí, že jsou na děti vysoké nároky a je potřeba z nich ustoupit

    Většina = nadpoloviční množsví rodičů, které poekáte ve škole na třídních schůzkách bez těch, které to nazajímá tak, že ani nepřijsou.

    Z toho plyne, toto:

    1. Pokud jako rodič chci, aby moje dítě nebylo hloupé, musím pro to udělat víc, než ho poslat do školy. Např. se s ním učit, motivovat ho k samostudiu ,vést a podporovat ho atd.
    2. Zejména pak nestačí pouze zaplatit peníze, jelikož ani placené školství nic nezaručuje
    3. Je to vizitka rodiče, pokud je jeho potomek negramotný z jiných, než zdravotních důvodů. Primárním důvodem je téměř vždy nezájem.
    4. Pokud jako rodič nejsem schopen vysvětltit svému potomkovi závislost vzdělání, znalostí a dovedností a budoucího uplatnění na pracovním trhu, tak to není chyba školy nebo systému.

    1. „Pokud jako rodič chci, aby moje dítě nebylo hloupé, musím pro to udělat víc, než ho poslat do školy. Např. se s ním učit, motivovat ho k samostudiu ,vést a podporovat ho atd.“

      Vytesat do mramoru!

      1. Kdysi na průčelích školních budov stálo: „Uč se, dítě, moudrým býti!“
        To už neplatí?

        Rodič zatím, nebo alespoň donedávna, vcelku oprávněně předpokládal, že škola je od toho, aby děti něco (užitečného) naučila, a že pedagogičtí pracovníci – učitelé – jsou profesionálové k tomu účelu vyškolení a vytrénovaní.

        Zřejmě se blížíme do bodu, kdy bude pro rodiče – alespoň pro ty, kteří si to budou moci dovolit – neposílat děti do školy a učit je doma. Což, bohužel, má k ideálu setsakra daleko.

        Všeobecný úpadek.

        1. To opravnene predpokladani ale nikdy moc neplatilo. Nasi mne cepovali i doma, a snazili se celit bolsevickym blbostem. Ale hlavne mi poskytovali zajimave knizky (ktere casto schovali, abych na ne prisla jako prekvapko, coz fungovalo velice dobre) a odpovidali na moje nekonecne otazky.

          Skola je jen instituce, a na tu spolehat (jako samotnou) je dost nemoudre.

  5. Nezlobte se ale sexuální výchova nemá nic společného s debilizací vzdělání a mládeže neb trend debilizace je staršího data a započala podstatně dříve než LGBDTEFgeháchá+ mánie…

    Měl jsem zato, že tento web má nějakou úroveň…

    Jinak je možné se pokochat zde https://international-iq-test.com/cs/test/IQ_by_country . V roce 2006 jsme byli na 9 místě, v roce 2021 na 23. Za zmínku stojí UA mezi africkými zeměmi…

    1. A jak chápeš text: „… A protože někdo záměrně už víc než 30 let pracuje na likvidaci budoucnosti našeho národa, přidává se k této pohromě pohroma další, ještě zákeřnější. Sexuální výchova. „?
      Sexuální výchova v té podobě, jak je připravována, bude jen další hřebíček do rakve.

        1. Sorry jako, od tlustých písmenek, přes Dvořáka,a Smetanu k morové ráně sexuální výchovy. ….
          V očích oheň, ve slovech zloba …
          Ten vlak zastavíme, na tu západní zběř si posvitíme …..
          Ty reflektory budou nemilosrdné (jak jinak), protože MY s tím zatočíme …a zhoubu Vlasti zastavíme..

          Kurnik, dojděte si do skříně pro froté ručníky …

    2. Sexuální výchova je úplně v pořádku, ovšem ke každému typu vzdělávání je třeba nejdříve dozrát – mentálně i fyzicky.
      Aniž bych se chtěl někoho dotknout, tělocvikáři údajně nepatří mezi nejostřejší tužky v penálech učitelských sborů, přesto i oni tuto okolnost celkem chápou a nenutí žactvo provádět přemety vzad na kladině.
      Sexuální vychovatelé to podle všeho nechápou, přičemž stojí před úkolem mnohem delikátnějším než tělocvikáři; na rozdíl od tělocviku podléhají záležitosti kolem sexu spoustě kulturních omezení, které nezralí jedinci (= děti) ještě nemhou v dostatečném rozsahu chápat a mít zažité. Pak nepochybně nadělají hodně škody a žádný užitek.

      1. Sexuální výchova, tak jak je v současnosti koncipována, je jen zástěrka, pod kterou chtějí do škol natlačit transgender výchovu.
        Navíc, na stránkách Ministerstva školství je příručka sexuální výchovy, kde se najde např. metodika výuky ve formě hry Kompot, kdy si děti vyměňují místo, pokud se jich týká :
        – Vymění si místa všechny ty, které už měly menstruaci
        – Vymění si místa ti, kteří už někdy onanovali
        – Vymění si místa ti, kteří už někdy viděli porno (na internetu, v časopise, na DVD…)
        – Vymění si místa ti, kteří si myslí, že „poprvé“ určitě použijí kondom
        -Vymění si místa ti, kteří dostali nabídku zakouřit si marihuanu
        – Vymění si místa ti, kteří odmítli „špeka „ (nabízenou marihuanovou cigaretu)
        – Vymění si místa ti, kterým roste ochlupení …
        https://msmt.gov.cz/uploads/soubory/Tiskovy_odbor/Sexualni_vychova_vybrana_temata.pdf
        (str.57)
        Tohle má být „odborná sexuální výchova“? Podle mě ne.

        1. To, co popisujete, není vůbec žádná sexuální výchova.
          Pokud jsem ve svém předchozím příspěvku psal o zralosti, pak autor takové (skoro se ostýchám to slovo použít) „metodiky“ sám vykazuje její kritický deficit.
          Jsem šťasten, že mých dětí se tohle šílenství už netýká, jinak by to asi nekončilo dobře.

      2. Ja to sleduju v Americe uz hodne dlouho, a sexualni vychova je propaganda pro degeneraci.
        Ted jim to uz cpou i ve skolce. Pockejte, vsak to prijde i k vam, nebudete-li se branit.

    3. Ale kuš, nebuďte akurátní. Z toho vašeho článku mně chytly saze a nepřesně jsem formuloval. Téma je to sice citlivé ale ….
      Sexualita je ze své přirozenosti divoká. Někdo má rád vdolky a někdo holky. A někdo svalnaté chlapské zadečky. Někdo biče, někdo oblečení druhého pohlaví. Někdo rád trápí, někdo je rád trápen. Někdo se narodil v blbém těle, třeba jako bývalý kolega, který se narodil jako Monika a nebo Terezka Spencerová, která byla mužem. A oba byli po změně spokojení…

      Je trošku problém lejt to do hlavy malým dětem ale na druhou stranu jsem si i já osobně prožil muka než přišel internet a já jsem zjistil, že moje potřeba sexuální submisivity je „normální“ a začal si to užívat….

      Jediný problém této výchovy je neměnnost přešití před dospělostí. V průběhu puberty jsme měli všichni spoustu nejistot se svojí sexualitou a ta se časem vyřešila. Tak či onak.
      Takže jak už jsem psal, problém se s nevratnými změnami za puberty.

      Nicméně je to problém současných rodičů, kteří si k tomu musí najít svůj postoj a postavit se proti nevhodným zásahům do sexuální výchovy. Já, jako osoba vyššího věku bych si mohl vyčítat špatnou výchovu svých dětí, dnešních rodičů ale u nás je svět aspoň částečně v pořádku, byť mladá se vzhledla v „respektující“ výchově a teď zakouší její důsledky. Její boj …. U nás mladej seká dobrotu.

      Vzhledem ke všemu výše uvedenému jako šedovlasý muž fakt necítím potřebu bojovat se systémem. Je to věc našich mladých….

      1. „Terezka Spencerová, která byla mužem. A oba byli po změně spokojení…“

        Nedelejte tady propagandu pro trans. Spencerova zemerela „necekane a nahle“, celkem jeste mlada, jako ostatni trans, kteri maji po presiti nekonecne zdravotni problemy.

  6. Křik duše by si měl nejprve ujasnit pojmy, než začne křičet.

    Čtenářská gramotnost a gramotnost není jedno a totéž.

    1. Když si rozklikneš Výroční zprávu školní inspekce, tak tam uvidíš čísla i za další předměty jako chemie, fyzika, dějepis, přírodopis,.. Ta čísla jsou dost podobná jako u čtenářské gramotnosti.

  7. Je pravda, že absolventi dnešních škol si často nejsou ani schopni spočítat, kolik jim mají vrátit u kasy, natož, aby jim něco říkala trojčlenka. A podle toho, jak to nastavuje Bek, bude ještě hůř.

    1. To já taky (skoro) nejsem. Ale umím to naprogramovat.
      Sumu, která mně má být u kasy vrácena, odhaduju „analogově“, pro kontrolu to stačí. Kalkulačku v hlavě nemám, kupecké počty mně nikdy nešly.

      Algebra mě zachránila. Její zásluhou jsem reparátu z matiky úspěšně vyhnul 😀

  8. Prosím statistická data o zdařilém zmanipulování zdravých standardně pohlavně a genderově orientovaných. Aby mělo smysl se tím zabývat.

      1. Vtom případě zkoumejme co z možiny vystavené působení, u podmnožiny dožadující se změny pohlaví, je toho příčinou.
        Pak je na zvážení zda a v jakých případech tomu bránit, anebo ponechat na rozhodnutí jejich a zákonných zástupců na jejich nákladech, anebo je v tom podporovat a hradit to ze státního rozpočtu, a proč.

        1. To mate tezke. V soucasne Americe je trans u woke rodicu velice v mode, a chlubi se trans detmi na sitich. Ma je spolecnost jen tak lazo plazo nechat svym detem urezat zdrave kusy tela, aby mohli polechtat sve ego?

            1. Ano. To je přirozené. Jenže dožadují se toho, aby „společnost“ jim to na své náklady nějak zařídila. Privilegií. Přiznání výjimečnosti. Žádoucnosti. Standardu a nadstandardu. Vyvolenosti. Protože mají „právo“. Jinými podporováno, protože pro ně je to příležitost k výdělku.
              Chápu, že je průser narodit se v nevhodném těle. Souhlasím s tím, v rámci solidarity poskytnout pomoc. Jenže tak jako u lecčeho, je to na škále. Nevidím rozumný důvod pro solidaritu s magory podléhajícími módním vlivům. Memům, nákaze, kterou si uhnali na „sociálních sítích“.

          1. Společnost? Která? Děti patří společnosti? Které? Židé, muslimové, část protestantů, mrzačí kluky, a je kvůli tomu randál, stěžuje si někdo? Obřízka děvčat afromuslimské kultury, také kvúli tomu není celosvětový randál. Naopak je to považováno za součást příslušné kultury, a kdo se proto tomu ozve je mu nadáno do rasistů, antisemitů, fašistů a jiných hajzlů.
            Jestliže nějaké kultuře je takové nejen tolerováno, ale i je uznáváno jako součást a projev její svébytnosti, tak proč ne u kterékoli jiné? Jenom podle toho rozlišení jak mnoho je to kde rozšířené?

            1. Ja jsem i proti obrizkam. Kdyz jsem byla mladsi, tak se feminismus proti tomu stavel.

              Ale i s obrizkami mohou lide vetsinou fungovat relativne normalne. S trans operacemi maji utrum.

              1. Mně to nevadí. Jestliže mi to přirozeně nevadí. Nepídím po tom proti čemu bych mohl být.
                Dobře napsal Godot v dolním článku.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *