Když začaly henty demonstrace, několikrát jsem zde v článcích odpovídal na dotaz, co si od toho slibuju já. Říkal jsem, že to chci zmapovat. Sleduju to víceméně od začátku, ponoukám čtenáře, aby na Václavák přišli, chci vědět, co se daří a co se nedaří, chci vědět, co funguje a co nefunguje. A jako vedlejšák mám sledování strany PRO, protože Rajchl byl první, kdo se u mě v souvislosti s demonstracemi objevil. Pak mi poslal i své ostatní kolegy a doteď to neskončilo, neboť v sobotu mám připravenou reklamu na Petru Rédovou z Brna.
Chci zůstat věrný sám sobě. Když je něco špatně, tak to prostě napíšu. Realita je mým jediným korektorem. Moje analýzy a předpovědi verifikuje jedině skutečnost, nic jiného. A proto si dneska prokydáme aktuální situaci kolem svolávatelů demonstrací Vrábela a Havla. Oni se nám totiž rozkmotřili…
Od včerejška nestíhám odpovídat na smršť dotazů, co tomu říkám… Vrábel obvinil Havla, že mu ukradl projekt Česko na prvním místě. Havel obvinil Vrábela, že je toxický, že dělá problémy a proto bude další demonstrace svolávat sám. Zakládá na to příslušný spolek, do kterého přibírá většinu odborníků, co mluvili na Václaváku. Vrábel naopak obhajuje, že by se žádný spolek zakládat neměl, protože demonstrace se svolávají, aby přišli různí politici, aby se nemuseli vymezovat jeden proti druhému a aby si lidi mohli mezi nimi vybrat sami.
Nebudu to parafrázovat, na fejsbůku k tomu najdete celou řadu vyjádření, promluv na kameru a celou řadu údajných důkazů především ze soukromé korespondence obou pánů. Vzhledem k tomu, že se hoši rozhádali docela řádně a navíc do toho zasahuje celá řada dalších lidí, tak si můžeme být jistí, že z toho bude solidní bulvár. Spolehlivě se na veřejnosti objeví ty nejblbější výroky, které oba pánové pronesli, objeví se ty největší pitomosti, kterých se dopustili, nic nezůstane utajeno, všechno vyjde najevo, i to, co vlastně ani nechceme vědět.
Vidlácky bych si dovolil říci, že v korytech ještě není melasa, ale už se od nich odhánějí…
Tak co Vidláku? Co ty na to? Varovali jsme tě, věděli jsme, že to celé nemá cenu, když jsou u toho ti dva. Česká televize měla pravdu. Češi jsou prostě nepoučitelní. Nic nemá cenu… Zhruba takhle vypadala celá řada reakcí. No jo, no. Byl jsem u toho, mám na těch demonstracích také svůj podíl, tož bych se k tomu měl asi vyjádřit…
Vážení pánové svolavatelé,
lidi na demonstraci nepřišli kvůli vám. Mezi těmi sto tisíci lidmi většina vaše jméno nikdy předtím neslyšela. Většina lidí nepřišla ani kvůli covidu, ani kvůli svobodě, ani kvůli abstraktním hodnotám, ale přišli, protože přicházejí o poslední zbytky životních jistot. Přišli, protože se bojí o děti i o rodiče. Přišli, protože přestávají vycházet s penězi. Přišli, protože Fiala je kretén. Je to pro ně tak šílená situace, že byli ochotní přetrpět celou řadu chyb i mizerných řečníků. Byli ochotní vám ledacos odpustit, protože pro ně nastala revoluční situace.
S vámi dvěma to celé vlastně moc nesouvisí. Kdybyste takovou demonstraci svolávali před rokem, neštěkl by po ní pes. Měli byste tam pár notorických demonstrantů, co chodí pořád, ale jinak nikoho. Lidi nepřišli, že by ve Vrábelovi nebo Havlovi viděli lídry. Sami dobře víte, kdo na pódiu sklidil největší potlesk. Dobře víte, kdo se nejvíc angažoval v propagaci a na koho lidi nejvíc čekali.
Svým přístupem dosáhnete jediného. Někdo vám to celé vezme. Bída a nejistota si teď vygeneruje lídry ajn cvaj. Ohledně demonstrací je teď nával, jaký tu dlouho nebyl. Vy jste nejlépe vyčíhli vlnu. Ale i další se už nechávají nést, protože rozpoznali, co se mezi lidem děje. Na pódiích začíná řečnit Okamura i Středula. Oba mají s demonstrováním zkušenosti. Fakt si myslíte, když teď na sebe budete vytahovat špínu, že jeden z vás vyhraje? Vážně si myslíte, že udržíte ten étos lidové vzpoury proti zvůli státní moci? Vážně si myslíte, že když se budete přetahovat, tak to někdo ocení?
Fakt chcete, aby Středula za čtrnáct dní s lítostí oznámil, že je to právě on, kdo je v čele protestů, protože Havel s Vrábelem obloudili lid a jen on, vrchní odborář se stotisícovým platem, je tím pravým lídrem? Prezidentská volba není daleko a Středula má na podobné demonstrace konw-how. Je to pro něj několik much jednou ranou. Vrábel s Havlem mu nebudou překážet, lidový hněv ho může vynést vysoko a daleko, k tomu ta reklama pro kampaň… však uvidíte. Jde mu to líp, než byste si mysleli.
Okamurovi se také bude mnohem lépe demonstrovat bez vás. V posledních dnech SPD vypadá, že to pochopili a nechtějí nechat nějaké neparlamentní rychlokvašky vystoupat k výšinám. Olepili republiku bilbórdy, začali řečnit na vlastních demonstracích. A nebudou jediní. Lidový hněv totiž roste. Každý Vidlák je teď populární, protože lidi někoho potřebují… Vážně si myslíte, že se nikdo nenajde, kdo se teď bude chvíli smát opodál a pak se s chutí jmenuje náčelníkem a všechno vám vezme?
Podle mě máte jen jednu možnost. Sejít se, obezřetně si popovídat, postupně k sobě být stále srdečnější a nakonec si podat ruce. Pokud to neuděláte, udělá to někdo jiný. Nám pod pódiem je totiž úplně jedno, kdo nás svolal. My si svoje řečníky ohodnotíme sami. S vámi nebo bez vás. My máme problém platit účty, doma máme zimu a čekáme, že bude hůř. Fakt nás nezajímá vaše uražená ješitnost. (Ale mohli bychom ocenit, že jste se dokázali nakonec domluvit) A když nám to nedáte vy, dá někdo jiný. Nastává poptávka, jaká tu nebyla už třicet let. A kde je poptávka, tam je vždycky i nabídka. Sám bych mohl vyjmenovat deset lidí, kteří by na to měli a pokud se nedohodnete, některé bych si na vašem místě přímo i přál.
A já, když si něco přeju, tak pro to zpravidla něco dělám. Třeba píšu…
Jasně, můžete mít každý jiné představy i jiné názory. Může to mezi vámi jiskřit, může to být k nevydržení. Ale vy prostě vydržet musíte, nebo vaši práci udělá někdo jiný. S lítostí oznámí, že teď je tím svolavatelem on. A vůbec se nebude zlobit, že ztrácíte čas vyjadřováním, jak je ten druhý špatný. Dost možná už to ani nemůžete napravit a někdo už má plán, že od vás tu štafetu přebere a nechá vás přemýšlet, kde se stala chyba.
Je to na vás… Buď předvedete srdečnou dohodu, nebo už nepředvedete nic. Budete nahrazeni dřív, než řeknete: „Česká republika na prvním místě.“ Revolucionář si nevybírá revoluci. Revoluce si vybírá revolucionáře.
Jo a abych nezapomněl… Středula vám děkuje, Okamura vám děkuje, všichni vám děkují už předem, že jste tak pěkně uvolnili místo… Tak je to správné, tak to má být.
Taky jsem si to zmapoval, a vidím že se bez nezávislého rozumu neobejdete …
Naše společnost i s alternativou žije v liberálním matrixu, a to je blázinec, který se řídí řádem liberálních právních bludů, nazývá se to vznešeně právní stát …
V právním státě lidé nic nemohou ovlivnit, když nepochopí jeho vychytralou logiku dělby moci, která odnímá lidu moc a logiku vlády práva, které vládne místo lidí …
Liberální stát je přežitý skazen pro opice, který jsme slavně objevili po zhruba dvě stě letech, kdy ho liberální blázni vytvořili jeho teoretický model …
Liberálního státu vytvářejícího z lidí otroky právních bludů se nezbavíte, když budete požadovat změnu kašparů u vlády, musíte porazit právní debilitu a bludy právního státu svojí chytrostí a „právní cestou“ …
A v tom Vám ale nepomůžou vaši doktoři práv, protože jsou stejně liberálně pomatení…
V tom Vám může pomoci pouze nezávislý rozum, který je mimo ten matrix liberální debility právního státu, ten blud vlády práva ovládá lidi stejným způsobem jako jiné bludy pomatence všemožných pomatených sekt a pomatených nábožných společenství…
Nezávislý rozum (hlavně na liberalismu) = marxismus …
A jedna čerstvá OT z ojropských dálnic.
Soudruzi zřejmě zjistili, že dovoz jedině správného zboží na Ukradinu již nemůže dělat pouze pověřená Ojrosoldateska, takže polskou dálnici A4, vedoucí k UA hranici, zaplnily nejen staré zelené křápy zn. Jelcz a Star, nýbrž i těžce zánovní návěsové soupravy v barvách hasičských sborů.
Na D1 mezi Olomoucí a Ostravou totéž. Červené plachtové návěsy s nápisem Hasiči a „nenápadným“ znakem pro jedině správné zboží.
Na předpisy ADR o transportu nebezpečného zboží kadí Bílý Tesák.
Takže kdo se nechce učit létat bez křídel a padáku, bacha na kolony hasičských aut.
V tom případě by měli na dálnici zakázat vjezd bojovým Fabiím – to už by pomačkanými pancíři Pandurů neskončilo.
V Polsku se ty vojenské kolony US techniky občas kousnou a předvedou předpisovou řetězovou havárii, jsou k tomu videa s komentáři, kde se slovo kurwa vyskytuje s nejvyšší četností.
Pozoruhodný – a realistický pohled!
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Svet-nemuze-fungovat-bez-Putinovych-energii-Tecka-Reseni-krize-i-valky-jake-v-Cesku-nezaznelo-716431?utm_campaign=cz.contentexchange.me&utm_medium=referral&utm_source=cz.contentexchange.me
Re:—
No fuj, takové škaredé větičky…
tento web není dostupný ☻
„Svět nemůže fungovat bez Putinových energií. Tečka.“ Řešení krize i války, jaké v Česku nezaznělo
05.10.2022 15:05 | On-line
Doomberg je tým anonymních ekonomických analytiků, jejichž pravidelné zpravodajství je nejčtenější na publikační službě Substack. Jejich hlavní analytik zavítal do podcastu Motley Fool Money. V něm zkritizoval politiky, kteří místo toho, aby otevřeli učebnici fyziky, se ohání frázemi. Západní svět prý čeká krize a bude velká. A jak bojovat proti Putinovi? Sankce naprosto selhaly. Podle analytika se mělo jít přesně opačným směrem, který by neznamenal, že se Evropané budou muset vyrovnat s nižší životní úrovní.
„Svět nemůže fungovat bez Putinových energií. Tečka.“ Řešení krize i války, jaké v Česku nezaznělo
Celý rozhovor začal konstatováním, že energie je život a životní standardy se doslova měří v tom, kolik energie člověk může spotřebovávat, je to v podstatě fyzikální zákon. Analytik podotkl, že toto uvažování se dnes tolik nevyskytuje, protože většina intelektuálů se narodila a žije v době přebytku energie. Po covidu se však svět propadl do stavu energetické nouze a analytik poznamenal, že na tento stav většina intelektuálů a makroekonomů nemá modely. Poznamenal, že v bitvě mezi fyzikou a frázemi fyzika vždy zvítězí. A že toto se učí právě britská centrální banka, která zjišťuje, že libry natisknout může, ale energii ne.
——Dočtěte si to, je to.
Člověk může být antiputinovec, aniž by bylmasochistický sebevrah a vůl.
Zvlášť bych vypíchl tohle, protože v této pasáži se podle mne skrývá tajemství toho, proč je ve velkoměstech typu Prahy pořád mraky voličů 5K. Tohle je totiž přesně popsané schéma uvažování „městských liberálů“.
„Toto je krize vzdálenosti. Pro většinu voličů v západním světě světlo vzniká stiskem vypínače, jídlo stiskem čudlíku a teplo nastavením na termostatu. Protože jsme se vzdálili základní výrobě. Kapitalismus je úžasná mašina, skoro nerozeznatelná od magie. Dovoluje vám iluzi, že věci se prostě objeví. A člověk je skoro přesvědčen, že je není třeba vyrábět,“ hodnotil důvody krize.
RE :
Tak ještě jednou : “ Když se vydáš na cestu pomsty, musíš vykopat dva hroby. “ Konfucius
⚰️⚰️
Já nevidím nic zlého na tom, že se firma na instantní demošky rozštěpila.
Zaprve, třeba někoho napadne něco dělat i mimo podium – tj. nebude tak snadné zorganizovat hopsárnu nebo se k nějaké přifařit a mít 5 minut slávy. Někdo to třeba využije tak, že napřed něco nachystá, pak k tomu přizve další a nakonec s tím vylezou mezi lidi a vygenerují i volitelné kandidáty.
Zadruhé, jestli ti dva to dělali pro dobro ČR, určitě nebudou mít problém ani jeden z nich podat pomocnou ruku těm, kteří by demošku potřebovali uspořádat, jsou na jedné vlně, ale nevědí jak na to.
Velké strany si demošky umí udělat samy.
A nakonec se třeba taky uvidí, jaké měli ti dva představy, motivace a cíle. Mě to zase tak dalece nezajímá, ale překvapovalo mě, že to bylo tak volné i těm, co jim lezli do postele. Z toho popisu v článku to budí dojem na duo typu „neziskovkář a srdcař“.
Tak mě napadá, nerozkmotřili se taky Milionáři? Mám dojem, že taky proběhly nějaké spory o následnictví a o prachy.
A ještě jeden pohled. Jestli jste přesvědčen o tom, že politika se dělá na demošce a že jste to byli vy, kvůli komu provedli to tzv. zastropování (jestli jo, tak byste se měli vážně zamyslet nad jeho podstatou a radši se k tomu nehlásit) .. prostě jestli podle vás se dějiny a historie budou řídit podle demošek v Praze, tak je potom docela riskantní tyhle dějinotvorné nástroje nechávat v rukách dvou magorů, o kterých nevíte vůbec nic. Jestli těm hopsárnám dáváte tak klíčový význam, mějte je pod kontrolou.
Pavel nebo Petr
zelený má svetr
je to zrádce z profese
vítězství si odnese.
Blbečkové mu to hodí
je to jejich Blahorodí
šedý knír a šedé fousy
nad kopyty šedé rousy.
Žádný Šemík, Hatatitla
naděje nám nevysvitla,
špatných zpráv jsem opět posel:
zaprodaný šedý osel.
Re: Ládik!!!
Naprosto skvělý začátek dne!
Seš nasr*nej na celej svět?
Přečti si Ládikovo veršovánky!
A nasereš se ještě víc!
Špatný postup. Jediný správný má Ládik!, plodle zásady: „Naser ostatní dřív, než naserou oni tebe“.
Na zápraží babka pčiká:
Budeme mít rozvědčíka!
Tentokrát od Sí aj ej!
Zvol ho přímo, neváhej!
Ani dneska není z formy
popřevlíká uniformy
jak mu velí svědomí,
toho nikdo nezlomí!
Na zahradě trpaslíka
a na hradě rozvědčíka.
Tak to chodí v kolonii,
v zemi NATO i v Ůnyji.
RE : Hudec
Tenhleten jev popsal Plzák v kapitole Jen počkej, já ti do toho úsměvu šlápnu.
Odborně jde o přenos záporné emoce. Jednomu se uleví, když někoho řádně nas@re. Hned je mu líp.
( To ale není případ našeho Ládika. Ten chce jen pobavit vtipným komentářem. )
🙂
Nene, u mě jde o antonym ke slovu nasrat. A to je odesrat!
Rafinované!
A účinné. Smích léčí.
😍
Na rozcestí světlo bliká:
jsme spolková republika?
Nejsme více svazová?
Povinnost je vízová.
Jednou tam a jednou onde
co ty na to, genofonde
nemáš správnou rasu?
Otevři nám kasu!
Samík stvořil pětikolku
tlačí si ji jako rolku
přes minové pole.
A tak skákej vole!
Hop hop hop!
Přes mrtvolu! Přes zákop!
Držka se mi křiví v mukách
mám svůj život v cizích rukách
zezadu mě svírá nelson.
Kyrie eleison!
Ty mě sfiňo srát nebudeš
ty rychle do řiti pudeš
když ti přetnu žílu,
já mám v kapse pilu.
Pilu Silky Gomboy curve
ta ti žíly pěkně urve
na co benzín, na co plyn
do ryla ti narvu blín.
AKO je Ceska republika rozdelena podla roznych kriterii
https://www.facebook.com/photo/?fbid=773549677367407&set=a.767793244609717
Leden – med dojeden.
Únor bílý – hlad zesílí.
Březen – mech je zcezen.
Duben – břich jak buben.
Až bude máj, lidi podumaj.
Červen – moře už je teplé.
Červenec – paštiku, erteple.
Také slyšíte to hlasité ticho kolem plynových trubek v dánských výsostných vodách? Jen obligátní „za všechno může Putin“. Jenže ten může i za vyhynutí dinosaurů. Vždyť je to bezprecedentní teroristický útok na veledůležitou infrastrukturu v Evropě. Čekal bych vyřvávání od rána do večera, jak bude vše nezávislou komisí vyšetřeno a sprostí podezřelí budou na tisíc let vyobcování ze společenství slušných, demogratických národů. A nic. No tak bouchly nějaké trubky, no!!! Opravdu to ti kreténi, co si za čtyřicet litrů koupili maskáče a jdou na Ukrajinu bojovat za Prahu neslyší? Opravdu neslyší to ticho?
Jaké ticho, právě se rozjíždí boj který začala Británie kdy Rusko nesmí být součástí vyšetřování toho „kdo a jak“ to odpálil…
Jasně, sprostí podezřelí nemají do toho co žvanit. Ale zaznamenal jste nějakou mediální štvanici na majnstrýmu? Od rána do večera, kdo co řekl, kdo si kde prdnul? Já ne. Nevidím, žádné speciální studio na čt24, kde nás Kubala obšťastňuje zaručenými fakty o Čepigovi a Myškinovi. Nic. Myslím, že moc nechtějí, aby veřejnost příliš dumala. Jen jim nakonec hodí předem jasný výsledek vyšetřování.
Poslední „zaručená“ teorie praví, že výbušniny byly prý zabudovány Rusy do trubek už při stavbě plynovodů, takže teď stačilo jen je aktivovat .
Takže proč vlastně pouštět Rusy k závěrům vyšetřování, když je všechno předem jasné?
Stačí, když si členové vyšetřovací komise přečtou a podepíší vyšetřovací zprávu, která byla možná napsaná ještě před výbuchem. nikdo z nich přece nestojí o to, aby s ním spadlo letadlo, tím méně letadlo s rodinou.
nejdřív se ty trosky musej uklidit
aby nikdo neřek, že máme v moři bordel
☺
Jasny dukaz o tom kdo, byl jiz predlozen …
https://imgway.cz/s/d9O1
Musí vytvořit komisi, tu ještě oficiálně nezačali tvořit, protože ještě uzávěrka oblasti, ale nebojte, pak to začne, proč ti drzí teroristi co to zničili si dovolují mluvit do vyšetřování, které hledá viníka toho zničení 😉
Rusko nesmí být součástí vyšetřování výbuchů na NS? Nic nového bylo snad připuštěno k vyšetřování sestřelu MH17? No nebylo. Takže obvyklý postup….okamžitě obviníme a obviněného nepřipustíme.
Nezbývá než pátrat sami.
https://www.pokec24.cz/politika/sabotaz-na-potrubi-ziskava-nove-obrysy-souvisi-havarie-cessny-ktera-se-zritila-do-baltskeho-more-se-sabotazi-nord-streamu/
Dvě mapy:
„Na levé straně je trasa letu letounu CESSNA, který se letos 4. září zřítil do Baltského moře u města Ventspils.
Na pravé straně je vidět linie potrubí Nord Stream 1 a 2, samostatně je označen ostrov Bornholm, u kterého byla provedena sabotáž.
Není problém se přesvědčit, že linie potrubí a trasa posledního letu CESSNY se do nejmenších detailů shodují.
Co ovšem stojí za pozornost.
Na palubě ztroskotané Cessny byl PETER GRIESEMANN ředitel a majitel společnosti GRIESEMANN GROUP, která se zabývala servisem Nordstreamu.“
Už to tu jednou zaznělo:
Není důležité, kdo revoluci začne, ale kdo ji ukončí.
A ono snad někdy někoho napadlo, že těmi hybateli jsou pánové Vrábel a Havel?
Správně položená otázka zní – KDO BYL OBJEDNATEL?
Ti dva NA ZAKÁZKU zorganizovali demonstrace. Nic víc a nic méně. Zajistili zábor prostranství, ozvučení a další techniku, propagaci, pozvání řečníků, asi i nějakou pořádkovou službu. Což nebylo zadarmo a organizátoři to také nedělali zadarmo coby dobrovolníci.
Takže jim těžko vyčítat neúspěch „alternativy“.
Obě demonstrace měly za primární úkol vynést do senátu advokáty z PRO.
To se nestalo a páni advokáti se po neúspěšných volbách odmlčeli. Sledujme, kdy a kde se vynoří znovu. Osobně se domnívám, že jakmile se opět rozjedou chřipky a covid, pojedou svou obvyklou „antivax“ agendu, protože na různých žalobách dá slušně vydělat.
Signál vládě, že „lid“ je nespokojený, byl jen druhotnou aktivitou. A vypadá to, že šlo opravdu jen o upuštění tlaku v papiňáku.
Až na vyjímky byli totiž na tribuně představitelé stran a hnutí, jejichž programy se skoro v ničem neliší od programu pětikolky.
Pokud se ČMKOS zvetí a začne šlapat vládě do báboviček, tak by to mohlo znamenat, že odbory po 30ti letech „žluťáctví“ konečně začínají dělat to, co mají.
Souhlas. Ale co ten Středula a Aspen?
No, coby.
Dostal na lepíku rozkaz udělat demošku a tak ji udělá. Ovšem může se mu vymknout zpod kontroly, protože někteří odboráři už jsou OPRAVDU dožraní až nasraní, neb teď již mají SKUTEČNĚ hluboko do kapsy.
Jeho úkol je, aby se to nevymklo.
Občan napsal:
6 října, 2022 (6:24)
Pane Občane, můžete mít pravdu, ale existuje i jiná varianta, nebýt v tento čas v Praze?
Není podivné, že při podobných mejdanech evropských představitelů v jiných zemích, tato země prováděly hraniční kontroly na VŠECH hraničních přechodech?
U nás pouze na východních.
Vždy byly výzvy, aby lidé nebyli u oken, při průjezdu státníků.
To je možné pouze v těchto případech.
Jsme tak schopní, že máme vše pod kontrolou.
Jsme tak neschopní, že nemáme lidi.
Na další varianty nechci ani pomyslet.
Myslíte, že páni advokáti se odmlčeli?
Je to možné, ale akce jede.
http://www.NaPrvnimMiste.cz
Někdo to musel zaplatit.
Byl jste to vy Občane?
https://e.metro.cz/#strana=6
Pletu se?
Jako bývalý „revolucionář“ a aktivista jsem se zařekl, že už nikdy nebudu nikomu dělat užitečného idiota. A měl jsem recht. Nicméně všem, kdož na sebe tuto nevděčnou roli vzali, zvedli prdel a ukázali fialovým vykulencům, že jim to docela dost lidí fakt nežere, upřímně a s pokorou děkuji. A to velmi.
Ohledně prezidenta…je nás tu celkem dost. Podpisy na možnost kandidatury sbírá i dr.Skála. Znáte? Neznáte? Setkala jsem se s ním osobně. Letos v lednu jsem s ním strávila jedno celé dopoledne, rozhovorem. Podepsala jsem petici, i jsem přesvědčila pár dalších lidí. Víte s jeho komunistickým hanicapem to má sakra nezáviděníhodné.Hlavně proto, že nepřekabátil, ale proto si ho vážím. Je to vysoce vzdělaný člověk se zdravým rozumem, s neskutečným přehledem, koukněte na YT, má tam každou středu živě simultánku a mimoto rozhovory s opravdu kvalitními hosty. Jeden se tam hodně přiučí, a troufnu si tvrdit, že mnoha sledujícím otevřel oči. Bohužel, se svými názory ho nepustí ani to regionálních médií, natož do České lžitelevize. Sleduji ten Burešův kanál cca dva roky. Netroufám si tvrdit, že bude prezidentem, ani nevím zda se mu povede sehnat těch padesát tis. autogramů. Ale jen představa, že tohoto člověka -jestli se zadaří – BUDOU MUSET pozvat k předvolebním debatám s tím spolkem ignorantů kandidujících na prezidenta…..nádhera. Na rozdíl od ostatních kandidátů to má v hlavě srovnané, jezdí po republice, mluví s lidma a já mu držím palce. Hodně mu fandím, Ten človíček totiž pochopil, že politická příslušnost je poslední dobou tak nějak úplně nedůležitá, ale je potřeba odborníků. A to ne těch, kteří žvaní na ČT, ale opravdových, znalých problematiky svých oborů. Je nás tu, Vidlákových čtenářů, celkem dost. Co takhle na chvilku zapomenout, že Skála=rudej bolševik=zastánce totality, něco si od něj přečíst, případně juknou na některý jeho pořad a poslat mu svůj podpis? Tady už je tak velkej malér, že nějaké politické tanečky musí jít stranou, jinak dopadneme hodně tvrdě na držku a než se nám podaří se zase sebrat, můžeme skončit zmrzlí a hladoví, nedej Bože bez energií v 19.století. Jen takový nápad.
Když bude prezident o volbě mezi ďáblem a belzebubem (jeden líbodémo marketingový produkt proti druhému), tak než volit zda bude mít další „Čaputová“ sukni nebo kalhoty, tak než sedět doma, tak volím Skálu. Kdyby nic jiného, tak se stane známějším a třeba dostane možnost zreformovat KSČM. Zbídačených proletářů bude mít bohužel více než dost.
Na dnešek má Bureš pozvanýho J.Havla
Vidím tři kandidáty o kterých mohu uvažovat- Bašta, Blažko, Skála. Bašta je slabý, nevidím tam už tu potřebnou energii. Než se s něčím vykoktá, tak mám složeno deset metráku uhlí. Blažko a Skála jsou v dobré kondici, ale nepřehoupnou se do druhého kola. Takže vlastně hlas pro vlastizrádce.
Všecko rozlouskne až Babiš… jestli do toho půjde nebo nepůjde. A na to musíme ještě měsíc počkat. Až budou kandidáti komplet, má teprve smysl začít uvažovat, co to znamená pro nás.
Souhlas, jen už to beru tak, že to „položil“.
Skála je asi z těch mediálně vystupujících politiků jeden z mála, který chápe mechaniusmy a oč tady vlastně běží. Bohužel je pro většinu nevolitelný, navíc stéle nemá potřebný počet podpisů.
Bašta je sice chytrý a má přehled, ale vystupování má jak mimoń … a lidi dají především na první dojem z vystupování, bohužel.
Blažko by byl zajímavý, ale toho potopí snad i SPD …
Aktuálně oznámil kandidaturu prof. Turánek – za normálních časů by byl bez šance, ale nežijeme v normálních časech a pro jeho kandidaturu by snad mohlo být použito rčení, že zoufalí lidé, dělají zoufalé věci – platí ovšem jak pro kandidáta, tak pro voliče. Pamatuji si na jeho asi první video, kdy odpovídal na otázku, kdo je prof. Turánek … po odmlce začal: … Turánek je člověk, který už snad nemá co ztratit (volný překlad)
Včera v simultánce se taky řešil počet podpisů a padl návrh osovit Babiše, aby sehnal dvacet poslanců k podpisu a bylo by vyřešeno. Dr.Skála se k tomu vyjádřil velice opatrně v tom smyslu, že by asi věděl, na koho se obrátit, ale že o tom bude uvažovat. Myslím si, že v tom hnoji, v jakém se nacházíme, by měl uvažovat intenzivně, a to tak, že fofrem. Babiše prý zná jen okrajově, ale dle mého názoru tady už jde sranda stranou a mělo by se využít každé možnosti dostat Skálu aspoň do těch předvolebních debat. Když nic jiného, tak Skálova schopnost reagovat spatra a bez bumážky bude nesmrtelný zážitek. Jeho konečná v méééédiích nastala, když totálně znemožnil v nějaké debatě Hilšera. A to se neodpuští.
na CNN Prima News
Já myslím, že Skála podpisy mít bude. To je spíš o organizaci než o myšlenkách. Posbírat 50 tis. podpisů je technikálie. Podpis mu poslat můžeme, ale mnohem víc jde o to, jak si to zorganizoval, než že by je nesehnal.
Já jsem se zatím k prezidentské volbě moc nevyjadřoval, protože ještě nevíme, kdo všechno se přihlásí. A jak správně podotkl Hudec, když přijde krizička, bude se hrát s úplně jinými kartami než dnes.
Navíc si myslím, že pořád je největší veličinou Babiš a jeho rozhodnutí do toho jít nebo nejít. Od toho se bude všechno odvíjet. A řekl bych, že platí moje úvaha o tom, že Babiš potřebuje mít v druhém kole Petra Pavla, protože to je jediný způsob, jak druhé kolo vyhrát.
Vidláku, jak jste na to přišel? Pavel AB převálcuje (AB neumí mluvit, PP vypadá lépe, bude mít spousty fanynek a když mluví, je mu rozumět a jako voják bude prezentovat rozhodnost – tu budeme potřebovat, ne?). AB do toho nepůjde, tíží ho ČH a touží spíše po premiérování. Nastrčí za sebe Schillerovou.
Už jsem tu psal, jak to bude takticky vypadat. Babiš Pavla potřebuje, protože Pavel je to samé, co Babiš. A za takové konstelace se to dá uhrát.
Babiš je mrtvý muž.
Mluvil jsem se Skálou i s Babišem. Oba nemají šanci dostat se na Hrad. U Skály stačí jednoduchý dotaz, platí pro Vás ještě závěry z útlé knížky Lenina, Stát a revoluce? A Skála nemůže zalhat, že ne. Babiše na totéž nemá smysl se ptát, on je oportunista a pokud by to bylo výhodné, přihlásí se i k Maově Rudé knížce. To, že Babiš mluví jako tatar, není až taková závada. Kupodivu té tatarštině rozumí plná náměstí i potenciální voliči podle průzkumů volební preferencí. Skála je marxista-leninista, nezatlouká to jako další oportunista Petr Pavel a tak nemá šanci. Vidím to na bývalého komunistického rozvědčíka, člena KSČ a skladače přísah různým režimům, armádního generála. To ani ta blonďatá pusinka, co prodávala vysokoškolské tituly do Rakouska nezvládne překonat. A protože není na výběr, chtěl bych, aby vyhrál čtyřhvězdičkový generál v.v.. Alespoň bude velká legrace, kdo si sedne na Husákovu židli, no přece ten, kdo mu přísahal.
Tak jest.
Když už kydame ty prezidenty, tak na PL anketa na téma Havel. Mezi těmi neskutečnými žvásty, ční nad všemi stručné Romana Kříže „Jeden za všechny, všichni za hovno“.
Ještě to s těmi rourami asi bude zajímavé!
MUDr. Ivan David
Oblíbené · 17 hod ·
Jak zemřel ředitel společnosti na údržbu Nord Streamu?
Okolnosti sabotáže plynovodů začínají být stále „zajímavější“. Pokusil jsem se shromáždit některá fakta a vyjádření.
Večer 4. září informovala švédská tisková agentura TT o havárii soukromého letadla ve vodách Baltského moře mezi přístavem Ventspils v Lotyšsku a švédským ostrovem Gotland. Později se ukázalo, že se zřítilo soukromé letadlo Cessna-551, ve kterém letěl německý podnikatel Peter Griesemann s rodinou. Podle zpráv médií vzlétla Cessna z města Jerez na jihu Španělska ve 12:56, ale pilot neuvedl konkrétní cíl. Letadlo se dvakrát otočilo, v Paříži a Kolíně nad Rýnem, ale pak zamířilo k Baltu.
Důvody jeho zřícení jsou již měsíc záhadou. Vzhledem k tomu, že posádka přestala komunikovat, bylo prý letadlo považováno za podezřelé a střídavě ho doprovázely stíhačky NATO: Španělé, Francouzi, Němci a Švédové. Existuje verze, že k nehodě došlo kvůli poklesu tlaku v kokpitu, kvůli kterému mohl Griesemann, který sám řídil letadlo, ztratit vědomí.
Nad Pyrenejským poloostrovem hlásil pilot problémy s klimatizací. Stíhací piloti doprovázející letadlo viděli prý prázdnou kabinu letadla. Ale v případě ztráty tlaku by pilot okamžitě klesal pod 6000 m. Před pádem však byla Cessna ve výšce 10 kilometrů.
Další verzí je, že letadlu došlo palivo. Faktický dolet tohoto typu bez doplňování paliva je 3701 km. Přibližně tuto vzdálenost letadlo uletělo, než spadlo do vod Baltu. Mohl by tak zkušený pilot jako Griesemann nepočítat s dosahem letounu?
Jako poslední navázaly kontakt s objektem „s nestabilním kurzem“ stíhačky NATO z letecké základny Ämari v Estonsku. Pokusily se také navázat vizuální kontakt s pilotem. A švédská pobřežní stráž začala jako první pátrat v oblasti, kde letadlo havarovalo. Hloubka Baltského moře v oblasti pádu se pohybuje od 60 do 100 metrů. Letadlo proto nebude rychle vyzvednuto, což znamená, že důvody havárie nebudou v dohledné době zjištěny.
Známý německý novinář Alexander Sosnovski (šéfredaktor německého webu World Economy) předložil svou verzi záhadné letecké havárie. Zdůraznil, že Griesemann byl ředitelem a vlastníkem největší společnosti GRIESEMANN GROUP, která se zabývala servisem plynovodu Nord Stream. Sosnovski zároveň upozornil na skutečnost, že trasa letu Griesemannova letounu se přesně shodovala s trasou plynovodu. Na obrázku s radarovým záznamem letu je vidět, že letadlo kroužilo nad oblastí, kde došlok výbuchu na potrubí Nord streamu.
„Podle mě existují vážné pochybnosti, že Grisemann zemřel kvůli poruše letadla, říká Sosnovski. „Sabotáž na plynovodu je velké technické dílo, které by jen stěží zůstalo bez povšimnutí technických služeb společnosti. A kdyby se na přípravě sabotáže podíleli někteří zaměstnanci? Předpokládejme, že se Griesemann jako majitel firmy podílel na přípravě nebo se dozvěděl něco, co vzbudilo jeho zvláštní zájem. Pravděpodobně jeho let nebyl jen náhodný výlet s rodinou. Proč jeho trasa procházela přesně nad místem výbuchů a proč přerušil veškerou komunikaci se zemí? Je to proto, že chtěl něco vidět, aniž by ho viděla Země? Pak by se ale okamžitě proměnil v nebezpečného svědka. Griesemannovu Cessnu doprovázely vojenské stíhačky, podle oficiální verze ho měly pozorovat. Pozorovat nebo sledovat? Byla jeho smrt nějak spojena se sabotáží na Nord Stream? Nevím, ale myslím si, že ne všechny náhody jsou opravdu náhody,“ uzavřel své mínění Sosnovski.
V tajemném příběhu se havárií letadla německého podnikatele je mnoho podivných náhod.
Jak víte, 26. září byl zaznamenán únik z plynovodů a Griesemannovo letadlo havarovalo 4. září. Jaké tedy mezi těmito událostmi může být spojení? Sabotáž takového potrubí je však složitá, obtížná a zdlouhavá operace. Jeho trubky uložené na dně jsou spolehlivě chráněny, jsou uloženy v silném betonovém rámu a organizace sabotáže na plynovodu mohla trvat několik dní nebo dokonce týdnů.
Jak řekl profesor ekonomie na Kolumbijské univerzitě Jeffrey Sachs 4. října v televizi Bloomberg, Spojené státy a Polsko se s vysokou mírou pravděpodobnosti mohly zapojit do nouzového stavu na plynovodech Nord Stream 1 a Nord Stream 2. Sachs poznamenal, že v Gdaňsku (Polsko) jsou umístěny americké vojenské vrtulníky, které právě létaly v této zóně.
30. září Douglas McGregor, bývalý poradce šéfa Pentagonu, uvedl, že za výjimečným stavem v Nord Streamu stojí buď Spojené státy, nebo Velká Británie, a označil obvinění proti Moskvě za „absurdní“.
A jeden z nejslavnějších washingtonských „jestřábů“ v Demokratické straně USA, Michael Rubin, v článku v The National Interest bez obalu prohlásil, že podkopání Nord Streamu provedli Američané na příkaz prezidenta Joea Bidena. Rubin požadoval, aby USA zasáhly také na plynovod Turkish Stream.
Mám obavu, že Nemci sú len štatisti a kývači 🙁
Ta jeho firma, kterou vede jeho syn, ale popírá, že by měla s NS cokoli společného. Což by si asi netroufli, kdyby to nebyla pravda, taková velká zakázka se dá těžko zapřít.
Podle mne je zbytečné přibarvovat tyhle příběhy, které jsou samy o sobě zajímavé, nějakými nepodloženými spekulacemi. Protistrana toho pak samozřejmě využije.
nezmohl je celý svět, sami se však zmohli hned..proti Čechu šel zas Čech, zrada chytla druhý dech
Omlouvám se za úkrok mimo téma, ale on je ten dnešní Vidlákův text vlastně o PR tzv. alternativy, tak sem tak trochu patří i moje úvaha.
Dnes je 6.října, kdysi den ČSLA (blahopřeji všem kolegům důstojníkům v činné službě, v záloze i už vyřazeným z evidence).
Pamětníci vědí: karpatsko – dukelská operace, průnik Rudé armády a Čs.sboru Dukelským průsmykem na československé území. Obrovské ztráty (čs. asi 6 tisíc, sověti snad až 80 tisíc mrtvých, pokud si dobře vzpomínám). Operace vlastně velmi neúspěšná, ale přesto oslavovaná. Toto tvrzení není namířeno proti padlým i přeživším vojákům, je to jen konstatování reality.
To je největší PR umění – neúspěch umět vylíčit jako úspěch (dokázal jsem kdysi vylíčit miliardovou ztrátu firmy jako úspěch, neb to byla ztráta plánovaná – a média mi to celkem sežrala).
Dukelská realita byla taková, že dvě východoslovenské divize měly přejít na spojeneckou stranu a otevřít přes hory cestu na jih. Nestalo se, důsledky dramatické. Ovšem Slováci se museli nějak vykroutit ze své fašistické eskapády, proto SNP, proto zmíněný neúspěšný pokus – aby se dostali na stranu vítězů a nikoliv poražených (jako Maďaři). K tomu se žádná kritika nehodila, proto oslavování té zbabrané vojenské operace.
Jakou to má spojitost s alternativou? Ta žádné PR nemá a dokud se alespoň trochu nesjednotí, ani mít nemůže.
Na rozdíl od pětikolky, která s PR pracuje velmi intenzivně a jak (částečně) ukázaly volby, i úspěšně. Že ji nakonec dožene realita je zřejmé, protože nůžky mezi realitou a PR fikcí se rozevírají. Ale bez dobře vedeného PR musí tzv. alternativa (to je jedno, kdo to v zimě bude) počkat na krizové vyvrcholení, kdy zmíněné nůžky sklapnou, jejich PR strana ztratí funkci/význam a přilne k realitě.
Ze strany pětikolky bude samozřejmě snaha vylíčit neúspěch jako úspěch a jako penzionovaný PR člověk jsem na to velmi zvědav.
P.S.: Poněkud legrační mi přijdou úvahy o budoucím prezidentovi. V zimě přece čekáme krizi jako bejk, která možná rozdá karty úplně jinak, naž jak je hráči drží v ruce dnes.
OT.
K té karpatsko-dukelské operaci. Nechci snižovat hrdinství a ztráty československých a sovětských vojáků, ale ty čísla nejsou mrtví (to by čs. armádní sbor přestal existovat) ale kompletní ztráty, neboli mrtví ranění, nezvěstní a nemocní. U čs. armádního sboru činí nevratné ztráty (mrtví a nezvěstní) asi 1 600, u sovětů asi 12 000. Zbytek jsou ranění a nemocní. I to celkové číslo sovětských ztrát je nadnesené, podle posledních údajů jsou celkové sovětské ztráty asi 66 000 (mrtví, ranění, nezvěstní a nemocní). I to jsou samozřejmě obrovské ztráty, zvlášť když je srovnáme se ztrátami USA při osvobozování Čech. Ale naše vzpomínky a poděkování zaslouží každý, kdo bojoval proti nacistům.
Proto mě vytáčí „naše“ pomoc ukrajinským náckům, a rétorika „našich“ sdělovacích prostředků, která je stejná jako za Protektorátu.
Re: crusader
Ještě si taky kopnu – to číslo obsahuje ztráty z CELÉ operace, nikoli jen bitvu o Dukelský průsmyk, resp. jeho obsazení.
Mám pocit, že to jsou ztráty za tři čtvrtiny roku, protože se jednalo o vyčištění Karpat, nikoli o dobytí průsmyku.
Tím ale samozřejmě nechci nic a nijak zlehčovat.
Kdo si myslí, že to byla sranda, ať si hodí dvacetikilový ruksak na záda a přes Duklu se projde v podzimním dešti.
To odkud jsem to čerpal uvádí časový úsek od 8 září do 28 října. Mě tam zaujalo, že Němci měli přibližně stejné ztráty jako Rusové, něco kolem 11 000 mrtvých a nezvěstných. Vždycky se to líčí, jak ztráty utrpěli neschopní Rusové (a kvůli nim i Čechoslováci) – alespoň takhle se to uvádí po roce 1990, jenže přestože měli Němci výhodu obrany, měli zhruba stejné ztráty.
Tak jsem si čísla pamatoval špatně. Na podstatě věci to ale nic nemění, myslím si.
… no jo, no, Hudče, jen jestli ta nejednotnost nezačíná u každého z nás, komu případá byť zmínka se zamyslet nad zítřkem předem směšná, protože prostě vždycky každý přece nejlépe víme, jak to skončí, že vždycky něco přijde a někdo někoho drží v ruce, že vždycky je něco špatně, že vždycky jsme to říkali, věděli, nebo alespoň předpovídali.
No jo, no, s takovým materiálem a výbavou neuděláte vůbec nic, i kdyby to vzalo do ruky to nejlepší PR na světě!
bať bať, bejt tak blbej, prodejnej a bytostně vyčůranej jako třeba celý to jejich vedení pětikolky, to věřím, že je jiný kafe. To je panečku tvárnej materiál, kam ho nahodíš, tam drží, netřeba ani bůhvíjaký PR.
Štěstí přeje připraveným .
V padesetátitisícovém městě sedí cca u 2,2m vysoké fotografie gen.Petra Pavla paní již tři měsíce a sbírá podpisy.
Generál už na místě byl a hovořil k lidu.
Jo, maj to zmáklý a evidentně ví co chtějí ale ví ,že jen chtít nestačí.
Ano, generál, mně osobně velmi nesympatický z mnoha důvodů, na tom maká dlouhodobě. To se mu upřít nedá.
Rád bych věděl (ale nedozvím se), kdo je jeho řídícím důstojníkem.
https://d2v9ipibika81v.cloudfront.net/uploads/sites/22/AmbKingCouncil750-1.jpg
A to je kdo?
Stephen B. King – bývalý velvyslanec USA v ČR.
2017-2021
https://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_B._King
Stephen B. King
Profesionální zrádce.
Jeho řídícím důstojníkem je pane Hudče Praotec Čech z mohyly, kterou ještě nenašli. Podle pověsti, která koluje kolem Řípu, PČ řekl z Řípu, vy chytří se rozejděte do kraje a vás blbce si nechám tady, abych vás měl pod kontrolou.
Jenže to by musel stát na Vítkově, Říp už je od Prahy poměrně daleko.
RE : Kuky
Co je bizár? Že havlérka tlačí komunistu Pavla a lůza disidenta Baštu.
( Né že bych řešila, co kdo dělal před třiceti lety. Ale pětihnus to řeší moc rád. )
😀😀😀
To je dialektický liberalismus v praxi.
Jeden z prominentních prorežimních propagandistů Martin Fendrych už před časem sepsal na Aktuálně článek o tom, že generál je ten správný bývalý černoch, pardon, komunista, a že komunistická minulost nemusí být vždycky cejch, ba naopak. Ve svém textu v podstatě vychází ze známé novozákonní teze
Pravím vám, že právě tak bude v nebi větší radost nad jedním hříšníkem, který činí pokání, než nad devadesáti devíti spravedlivými, kteří pokání nepotřebují.
Doba mezitím pokročila a už se objevují hlasy, že Pavel vlastně ani hříšník nebyl, jen je to rozený rváč a bojovník za blaho lidu a kde jinde než v Československé lidové armádě mohl ty své vlohy rozvíjet. A do KSČ se prý v důstojnických školách tehdy přihlašovalo automaticky, ani to vlastně nemusel podepsat.
A to prezidenstská kampaň ještě vlastně ani nezačala, máme se ještě na co těšit.
A Bašta, Ivan Hoffman, Jan Petránek, Lenka Procházková, a mnozí další, byli agenti Kremlu už když lstivě disidentovali.
😀
Petiminutove primadony delaj drama. Tak se mi chce zivat…
Firma Havel a Vrabel (viz někdejší předvolební diskuze kolem jejich transparentního účtu) by firmou „Demonstrace na zakázku podle vašich představ“. Proto se jí SPD (nevím, zda i ANO) vyhýbala, protože oba pánové si osobovali i právo režie demonstrací. Kromě lidí nazvaných odborníky (nepopírám jejich odbornost) tam byli především více či méně nakvašené rychlokvašky. Jak se cítí nyní ti odborníci nyní, nevím, ale ne moc dobře.
Vidlák a celá řada z nás tvrdila, že je jedno, kdo to svolává. A ono to není jedno. To obchodní pojetí svolávaní demonstrací teď bude pětikolkou hojně probíráno a veškerá špína kolem obou pánů bude nalepena i na ty, kteří účastí na nich chtěli říci pětikolce ne.
Z úryvků diskuze tady soudím, že Vidlákova snaha dát dohromady opozici selhala a že nyní je v situaci, kdy jako hráč byl využit a je potřebný jen na občasnou práci pro větší kolečka (viz https://ostravak2222.blogspot.com/2022/10/podobenstvi-o-budiku.html) a zmínka v článku o připravované Reklama na… To není zatracení jeho práce, myslel a myslí to s věcí dobře. Ale ta džungle vztahů a animozit v opozici se nedá řídit z Vidlákova za pomoci Rady starších z Litterate.
blbě se mi to zařadilo dolů, omlouvám se, že to dávám ještě jednou sem, aby to nezapadlo.
Vidláku, kašlete na Vrábela i Havla, udělali ze sebe přítěž, jsou nedůležití, škoda s nima ztrácet čas.
Copak necítíte, že máme pořádnej už mega průser = nemáme totiž žádnýho našeho presidenta!!! Pokud mohu požádat, pojďme se na něho už konečně soustředit. Pojďme to seriálově rozkydávat … i z kraviny se může stát dobrej nápad. Zkusme to místo těch marginálních Vráblů a Havlů!
Netuším, kdo všechno k Vám, Vidláku, z chytrejch a s cvrkotem obeznámenejch lidí jezdí, ale kdybyste je nějak dokázal přemluvit (na prasátko a chlast přispěju, na to by se mohli chytit), aby dali hlavy dohromady a pokusili se vygenerovat – ukázat na nějakýho Husa. Já Vám zase slibuju, že ho hned neupálím.
Mně třeba by se docela zamlouval Drulák! Pošlu Vám dvě sklenice medu, kdybyste vytušili, že by si ho nechal mazat kolem huby. Kurva, to by v tom byl čert, abychom ho nezlomili a aby odmítl službu vlasti.
Začínám bejt fakt pořádně nevrlej. Včera Fišer, dneska Aspen Středula, zejtra Petr a hned za ním zase Pavel, potom Čaputová s Nerudovou, možná i nějakej staženej králík se ukáže, možná že i Horáček složí hezkou písničku a s Kocábem z ní udělaj pecku, ale něco mi říká, že Drulák by mohl bejt tím pravým týpkem, kterej by se oproti výše jmenovaným mohl stát doslova mucholapkou na tu mlčící, v době presidentských voleb už totálně nasranou většinu, protože toho bude mít právě tak akorát = to zase zařídí s přehledem Fiala a spol., o ty bych strach vůbec neměl.
Co vy všichni na to?
Já na to, že normální, slušný a inteligentní člověk by do boje o Hrad ani nešel. Protože by věděl, že bude muset dělat nejenom kompromisy , ale i polykat ropuchy a na to nemá každý pajšl. Ušpinil by se.
***
Za sebe ani nevím, jakého prezidenta bych chtěla.
Jsme parlanentní demoška, prezident by měl být spíš kladeč věnců , než aktivista. Nesypat písek do soukolí.
Na druhou stranu, kdyby se stal prezidentem třeba pan Bašta, tak bych od něj aktivismus očekávala a přímo požadovala, aby sypal písek.
😀
Budiž, nepodceňoval bych ale tu přímou volbu, ani postavení presidenta coby jen kladeče věnců, což zatím všichni tři presidenti názorně předvedli!
Bašta … je to ale volba stranická, tudy cesta asi nevede, protože SPD! To může tak akorát kulminovat na maximu 15-ti %. Mně ta mlčící většína vychází, že přece jenom bude ohozena tou letitou na SPD nakydávanou mediální špínou, což při sčítání se jí stane osudným. A co si budeme povídat, Bašta už je za zenitem, bohužel i ta jeho Charta ho v očích mladších ročníků taky výrazně neposune, si myslím.
Další pán na holení?
Přímá volba je, podle mého názoru, v parlamentní demokracii nesmysl.
A Bašta je důstojný kandidát . Sice nevyhraje, a sám to ví nejlíp, ale je odvážný, že do toho vůbec jde. Může říct : Aspoň jsem to zkusil.
Já ho podpořím, aby prohrál co nejdůstojněji.
bude to názorová třenice, uznávám, ale přesto navrhuju se nezabývat:
– pocity a názory na přímou volbu, protože ty se nepočítají, přímá volba však ano
– tím, o čem jsme přesvědčeni, nebo se shodneme, že nevyhraje
Ale my potřebujeme někoho, kdo by mohl i vyhrát!
Zůčastnit se je hezké, ale nic to neřeší.
Co ta Vitásková?
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Alena-Vitaskova-Odmitala-jsem-odebirat-licence-fotovoltaickym-elektrarnam-na-objednavku-667093
při pohledu na to, co dokázali udělat ze Zemana (poslední rok, rok a půl) Vám dávám za pravdu, že normální slušný člověk, který nemá zájem si nechat udělat ze života peklo, asi kandidovat nemůže
Když na někoho naskáčou kádrováci a bulvár, tak to musí být jenom pro silné povahy.
Při troše úsilí se dá vytáhnout na každého něco. ( Pokud tedy dotyčný není dřevěný Mirek Dušín. )
Brrrr
Co všichni, to nevím.
Já (už) nic.
taky názor, akceptuju
Myslím si, že presidentský kandidát by neměl být spojován s žádnou konkrétní stranou (i kdyby s ní spojen byl), protože cílem našeho presidenta by mělo být získat co nejvíce hlasů právě od té mlčící většiny, s kterou se to má úplně stejně, jako s manželkou poručíka Columba. Jinými slovy, víme o ní úplný kulovaný.
A co takhle podpořit Vitáskovou? Má potřebné „kádrové předpoklady“ (málem seděla v base, je to žena) a rozumí energetice, což je dnes hlavní téma, takže by v něm v TV debatě mohla strčit všechny soupeře do kapsy.
Teď jsem to chtěl sem nahodit, takže se připojuji, je to též moje favoritka do prvního kola
Druláka si nechme jednou šéfovat Zamini. Při vší té bídě co se na nás s těmi kandidáty řítí asi bude pro začátek výhra kdokoli mimo tenhle předložený okruh, no a když to bude ještě někdo s vlastní hlavou a mozkem v ní tak bravo a mně by to stačilo. Jestli ale chceme jako alternativa někoho navrhnout/tlačit, tak by měl mít možnost širší podpory i mimo naší bublinu z čehož mi vypadávají pryč lidi i kvalitní ale obecně kontroverzní jako Skála, Bašta, Konečná, Babiš. A naopak mi z toho vychází někdo typu Kociánová. Obecně známá, většinově sympatická, nekonfliktní a přitom s vlastní hlavou a zajímají se o politiku. Tak a teď mě sežerte:-)
Drulák by pro mne byl jasná volba. Ale bohužel mezi kvalitně vedenými marketingovými projekty Aspen institutu a nemajitele nemá nejmenší šanci. Alternativa je opět beznadějně rozbitá. I jinak asi normální lidi budou raději volit komunistu Skálu. (Haló, KSČM je mrtvá strana, nevšimli jste si? Sebelepší kandidát v jejím dresu je předem odepsaný.) Část lidí zklamaných kovidem bude volit prof. Turánka (nesmírně si jej za projevenou odvahu vážím, ale na prezidenta opravdu nemá kvalifikaci a svou kandidaturou tak pouze tříští alternativu). Kandidát SPD má cejch své strany, což je skoro stejný handicap jako členství v KSČM, Janeček, Vitásková, Březina a další každý mají svůj malý fanclub, čímž spolehlivě zablokují, aby do druhého kola prošel kdokoliv mimo Aspen. Drulák je navíc člověk věcný, kultivovaný, nesnižující se k osobním útokům, a jako takový je diskvalifikován. Navíc není válečník, a to se dnes neodpouští. Blekotavý nevychovaný útočný Babiš jej kdykoliv smete (ne, že bych si myslel, že bude kandidovat, jen příklad). V prezidentských volbách rozhodují úplně jiné kvality, než kvalifikace nebo schopnosti. Namátkou výška a vzhled, razance a charisma (viz vysoký buran Trump), veřejná známost (ksicht všude), podpora velkých peněz, nerealistické sliby, líbivá hesla. Toto Aspen ví, a podle toho staví své kandidáty. Osobně si myslím, že skončíme jak Slovensko a zvolíme si Nerudovou. Do druhého kola ji masa neinformovaných romantiků protlačí za Pavla, a tam se pak bude volit většinově proti němu.
Kdo koho „smete“ někde u Tlouštíka Kruhoústého ve studiu, je jedna věc, ale komu to lidi hodí, je věc jiná.
Pan Drulák se nezdá, že by se chystal na kandidaturu. Nedávno založil spolek, který nevypadá zrovna na politickou stranu nebo hnutí k jeho podpoře v politice. Osobně jej neznám, tak nevím, co plánuje.
Ale kdyby kandidoval, tak bych ho nejen volil a propagoval, ale snažil se mu i pomoct.
Je škoda, že nekandiduje Kmoníček. S tím mám asi menší překrytí, ale on zase splňuje tužby lidí po šoumenovi a „smetl“ by asi kdekoho.
Kmoníčka tu a tam nadhazuju v prostředí lidí, co se tváří, že něco znamenají, že by jako nebylo špatné obecně postavit kandidáta po Zemanovi a že tenhle by byl silná figura. Ale se samotným Kmoníčkem kontakt nemám a kontaktovat ho sám neplánuju.
Já jsem před rokem čekal, že lepšolidi postaví nějakého komedianta.
https://nautilus2.wordpress.com/2021/12/08/koho-nam-dosadi-po-zemanovi/
ale asi zůstanou u modelu Čaputová. Ono jim to nakonec funguje dobře i v Moldávii, Finsku, teď to vypadá na husarský kousek i v Itálii.
Nerad bych Vám bral nějaké iluze, ale o prasedentovi je myslím už delší dobu rozhodnuto. Jedině pro nás obyčejné voliče je to zatím překvapení :). A i kdyby tady byla síla podpořená potřebným kapitálem, už je pozdě na to vybudovat člověku, o kterém doposud většina lidí ani neslyšela nějaké reálné šance. Taky se obávám, že to může být opět jen součást hry, ono to vypadá pěkně, že si jakoby můžeme sami zvolit prezidenta. Ale jaké síly tam pak na tu figurku působí si lze těžko představit. Když i současnýho houževnatýho sarkastickýho zlodědka, kterej se nedá koupit protože majetkem i vším okolo pohrdá, přiměli otočit ze dne na den. Takže k tomu bych se taky neupínal, myslím že plně platí, že pomocnou ruku najdeme jen na konci své paže.
Mým tipem je Ivo Vondrák, z ANO, sice také oportunista, ale alespoň akademik s výsledky a je jistě i prověřený CIA, když dělal pro Texas Instruments. Kupodivu jej milují i v jejich ČT. Když jej slyším mluvit v TV, není důvod se za jeho projev stydět. Teď ještě, jestli by chtěl on.
To jsou žabomyší války. Začíná to obvykle tyhle rozpory označením silnější opoziční skupiny za nepravou řízenou opozici a snahou o vyzdvižení nějaké malé mimoparlamentní skupiny a končí to do krajnosti dovedenou vírou v Globálního prediktora, který řídí všecko a proto nemá smysl, aby člověk něco dělal. Už není čas čekat než se malá mimoparlamentní skupina vypracuje a posílí. V době, kdy pětikolka vládne, protože se aspoň na tom důležitém dokázala shodnout přes vnitřní spory, je dělení sil v opozici bláhovost a bude to holým neštěstím.
Jako když Raptor vytáhl na velké tažení proti SPD. Kdo to potřebuje zrovna teď?
Taky jsem si to zmapoval, a vidím že se bez Marxe neobejdete …
Naše společnost i s alternativou žije v liberálním matrixu, a to je blázinec, který se řídí řádem liberálních právních bludů, nazývá se to vznešeně právní stát …
V právním státě lidé nic nemohou ovlivnit, když nepochopí jeho vychytralou logiku dělby moci, která odnímá lidu moc a logiku vlády práva, které vládne místo lidí …
Liberální stát je přežitý skazen pro opice, který jsme slavně objevili po zhruba dvě stě letech, kdy ho liberální blázni vytvořili jeho teoretický model …
Liberálního státu vytvářejícího z lidí otroky právních bludů se nezbavíte, když budete požadovat změnu kašparů u vlády, musíte porazit právní debilitu a bludy právního státu svojí chytrostí a „právní cestou“ …
A v tom Vám ale nepomůžou vaši doktoři práv, protože jsou stejně liberálně pomatení…
V tom Vám můžou pomoci jenom marxisti, kteří jsou mimo ten matrix liberální debility právního státu, ten blud vlády práva ovládá lidi stejným způsobem jako jiné bludy pomatence všemožných pomatených sekt a pomatených nábožných společenství…
A kde to těm Marxistúm funguje?
Pokud vím, už jenom v KLDR.
…na papíře a v představách.
Kde je příčina? Likvidátoři se zaměřili právě sem, protože marxismus je mohl ohrozit. Libodemo nemůže.
Obecně, kdybych tušil, kam to zajde, jednoznačně bych podpořil Jakeše, přestože to byl starý brepta (Ostatně proto si ho tam asi špičky KSČ nasadily, aby byl převrat jednoduchý.).
Systematická práce v propagandě západního pohledu na realitu tehdy zvítězila, ať už za tím stojí ten hypotetický GP, nebo ne.
To, co nás celkem s jistotou čeká tuhle zimu (a další roky) si u nás nikdo v roce 1989 neuměl představit.
Nešťastný lidský faktor
Jako obvykle…
Většina lidí nepřišla ani kvůli covidu, ani kvůli svobodě, ani kvůli abstraktním hodnotám, ale přišli, protože přicházejí o poslední zbytky životních jistot.
A proto si dneska prokydáme aktuální situaci kolem svolávatelů demonstrací Vrábela a Havla. Oni se nám totiž rozkmotřili…
Nám pod pódiem je totiž úplně jedno, kdo nás svolal. My si svoje řečníky ohodnotíme sami. S vámi nebo bez vás. My máme problém platit účty, doma máme zimu a čekáme, že bude hůř. Fakt nás nezajímá vaše uražená ješitnost.
Fakt chcete, aby Středula za čtrnáct dní s lítostí oznámil, že je to právě on, kdo je v čele protestů, protože Havel s Vrábelem obloudili lid a jen on, vrchní odborář se stotisícovým platem, je tím pravým lídrem?
Okamurovi se také bude mnohem lépe demonstrovat bez vás.
===
Tři Vidlákovy větičky a je tam všechno, co jsem tušil. Ještě není v korytech žádná melasa a oni už se odstrkují. Takže byznys, sebeprosazování a ne revoluce.
Ostatně na jihu je to obvyklé. U nás zatím jsou výlohy v celku a auta nehoří. Zatím se tedy podařilo „alternativu“ rozdrobit. Kdybych byl podezřívavý tak bych v tím viděl úmysl pětikolky. Ale ne, je to nejspíš v lidech samých. Prostě několik kokotů na jednom hnojišti.
Villone, Villone, na tebe jednou taky dojde!
Tedy – snad. Já osobně jdu spát.
Tzv. Alternativu se nikomu rozdrobit nepodařilo, protože byla rozdrobená od samého začátku. Ale to je asi to jediné, s čím u vás nesouhlasím. Jinak vlastně píšete, někdy trochu jinými slovy, to, co si o věcech předkládaných a diskutovaných, myslím i já. Někdy se mi to zdá až podivné 😉.
Já už byl fotit na třech demonstracích v Ostravě a měl jsem šanci prohodit pár slov i se svolavateli. (Kromě pana Okamury. ten tam měl nekompromisní ochranku. Ale s členy jeho týmu promluvit šlo.) Tam jsem pochopil, s kým mám tu čest. Všichni sice jsou prvoplánově sympatičtí (to herci musí být také), ale pracuji přes půl století s umělci a jestli mi někdo dokáže zalhat v písemném projevu, nefunguje to v osobním styku. Je to dobrá průprava pro život, ale současně danajský dar. A dát tu schopnost dál prostě nejde.
“ V korytech ještě není melasa, a už se od nich odhánějí. “
😂🐷🐷🐷
Pokud je po sroceni lidu poptavka a pokud se za Vrabela s Havlem najde bez problemu nahradni organizator a recnik, pak je vse v poradku. Necht Vrabel s Havlem v miru odejdou tam, odkud prisli.
Moje obecna zkusenost tomu odpovida: K nastvani nejsou ti dva, ale situace, kdy prilezitost lezi primo pred nohama, ale nikdo se nema k tomu, ji sebrat a seriozne prevzit zodpovednost a to presto, ze se k tomu usilovne hlasi.
Krome zatim jedineho ceskeho politika, ktereho ovsem nemam rad: Klause starsiho. Tomu muzeme vytknout kde co, krome tahu na branu, v tom byl spicka.
Namisto toho se nam tu hadaj nejaci Vrabel s Havlem o to, zda-li zalozit dobrocinny spolek odborniku. Urcite stejne to bylo za rakousko-uherskeho vyrovnani. Zatimco se Cesi hadali o spolkovy zivot, Madari jim pred ocima vyluxovali pulku monarchie a Cechum zbyly jen oci pro plac a pocit moralniho vitezstvi.
Budu nespravedlivy: Nezli takovyhle Vrabel & Havel, to radsi Fialenko, co ma alespon koule na to se vysmat narodu primo do oci a sdelit mu v primem prenosu, ze ho ma v pazi.
Moje vnučka o takových lidech říká : Až se budu chtít ukončit, vylezu na jeho ego a skočím na jeho IQ.
Je skvělé mít lehce geniální vnučku. Nejmenuje se náhodou Havlíčková-Borovská? [;>))
Mažňák, nebo Bažňák, já volím Losnu. Uvažuji čím to je, že společnost není schopná vygenerovat člověka moudrého, odvážného, rovného, silného a pravdivého. Je to samotnou společnosti? Je to tím, že moudrý člověk prostě ví, že nic nezmění? Je to tím, že se takový člověk rodí jednou za tisíc let?
Ono asi záleží na tom, o jakou formu moudrosti má jít. Pokud by to měla být TA moudrost, platí to naopak:
Moudrý člověk vytváří základy společnosti.
Ano je to společností. Takoví lidé jsou, ale nechtějí se exponovat, třeba se v klidu věnují vědě.
je možný, že ti Vámi jmenovaní, prostě do té špíny nechtějí. Podle toho co se leckde objevuje, lidi by byli ale ztrácet čas s indeligenty a nechat se dehonestovat je pro ně neúnosné
a já se jim ani nedivím
Moudrý člověk před tímhle varoval už v době podepsání Lisabonu (a nemyslím sebe).
Koho myslíte?
Těch, co prokoukli Lisabonskou smlouvu hned z kraje, bylo mnoho. Třeba Irsko by mohlo vyprávět. Problém ale byl v tom, že v té době nebylo okno možností to zastavit. (Dvojí hlasování v Irsku to jen potvrdilo). To okno se na chvíli objevilo až v době Istambulské smlouvy, ale ani tam se nepodařilo toho okna využít správně – bylo jen krátkou dobu.
Kdyby alespoň Středula vystoupil z té vlivové fimy „Aspen institut“. Já si ještě pamatuji založení odborů u strojvedoucích „Federace strojvedoucích“, to už jsem seděl za řídícími pákami (Sergejů, Čmeláků, Bardotky, Karkuly atd. atd.). Cílem kapoáušů je rozbít jednotné odbory, aby si každý obor založil odbory své. které nikdy nebudou jednotné ve svých postupech (tlak na vládu, generální stávka a.p.). Už jsem takřka kmet, mám 75 let a nikdy jsem nečekal, že se dožiji takového „bordelu“ který zažívám dnes. Já po majetku netoužím, a který jsem měl, jsem převedl na svou (jedinou) dceru a nebylo toho málo.
Resumé : pivo mi chutná, jídlo mi chutná, klouby mne nebolí a sex nechávám děckám.
Fandím panu Vidlákovi, jen aby si jako jednotlivec nevzal příliš velké sousto.
Moc jsem se těšil na sympozium, abych poznal mnoho lidí, kteří jsou chytřejší, nežli já.
S tím Středulou nevím nevím, není dobré zapomínat, že únor a násl. vedli odborářští bossové v čele s nějakým Zápotondou a spol.. Souhů bylo tenkrát po válce pomálu
Není to jednoduché -další je buď souh rozvědčík, nebo souška za jejihož vedení hnojárky se prodávaly rychlokvašné tituly, které ani rakušáci neuznávají.. pak tam máme jednoho zabíječe zvěře a jednoho asiata….
UFF to je snad zlej sen
Tonda Z. byl soc. dem. a měl selský rozum. V Agrozetu Roudnice se o něm tradovala příhoda, jak rozmlouval s jedním místním úderníkem a ptal se jej, jak se mu podařilo dosáhnout tak dobrých výsledků, když pracuje jenom s lopatou. Oslovený mu řekl, že si nechal k lopatě na obou stranách přivařit kusy plechu, aby na jeden zátah nabral víc uhlí. A Tonda Z. mu prý řekl, „Ty jsi ale blbej Franto.“
Odborářští bossové mají sklon k hrabivosti.
Odborářská mafie v USA si moc nezadala s Donem Corleonem. Jenom odborář/ náčelník rozhodoval o tom, kdo dostane práci a kdo ne.
Federace strojvedoucích byla spíš světlá výjimka.Vsadím se, že dneska už dávno nefunguje.
Federace lokomotivních čet
Uz chybi jen neco takoveho jako pred casem v nake cikanske strane, kde utekl funkcionar i se stranickou pokladnou 🙂 Ale tomuto ted neslo predejit. Skodu to sice nadela, ale ten efekt velmi rychle prevalcuje ta realita, ktera zene lidi na demonstrace. A ty dva vytecniky bych vubec nepremnolouval ke smireni a tichemu navratu. Uz se zkompromitovali.
Tak úplně jedno, kdo demonstraci svolává, zase není. Ale třeba na demonstraci svolávanou STAN anebo jen Rakušanem si myslím, že by si lidé nosili i vlastní vidle. Ty velké a nabroušené…
Ba ne, milý LenTilko. Neobtěžovali by se asi vůbec.
Vidláku, kašlete na Vrábela i Havla, udělali ze sebe přítěž, jsou nedůležití, škoda s nima ztrácet čas.
Copak necítíte, že máme pořádnej už mega průser = nemáme totiž žádnýho našeho presidenta!!! Pokud mohu požádat, pojďme se na něho už konečně soustředit. Pojďme to seriálově rozkydávat … i z kraviny se může stát dobrej nápad. Zkusme to místo těch marginálních Vráblů a Havlů!
Netuším, kdo všechno k Vám, Vidláku, z chytrejch a s cvrkotem obeznámenejch lidí jezdí, ale kdybyste je nějak dokázal přemluvit (na prasátko a chlast přispěju, na to by se mohli chytit), aby dali hlavy dohromady a pokusili se vygenerovat – ukázat na nějakýho Husa. Já Vám zase slibuju, že ho hned neupálím.
Mně třeba by se docela zamlouval Drulák! Pošlu Vám dvě sklenice medu, kdybyste vytušili, že by si ho nechal mazat kolem huby. Kurva, to by v tom byl čert, abychom ho nezlomili a aby odmítl službu vlasti.
Začínám bejt fakt pořádně nevrlej. Včera Fišer, dneska Aspen Středula, zejtra Petr a hned za ním zase Pavel, potom Čaputová s Nerudovou, možná i nějakej staženej králík se ukáže, možná že i Horáček složí hezkou písničku a s Kocábem z ní udělaj pecku, ale něco mi říká, že Drulák by mohl bejt tím pravým týpkem, kterej by se oproti výše jmenovaným mohl stát doslova mucholapkou na tu mlčící, v době presidentských voleb už totálně nasranou většinu, protože toho bude mít právě tak akorát = to zase zařídí s přehledem Fiala a spol., o ty bych strach vůbec neměl.
Co vy všichni na to?
Ještě je brzy – musí to vyjít v čase, kdy už pro tu loutkovodiče nebude dost času zareagovat. A jen pro jistotu – prezident má spojovat a ne řešit – na řešení bude patřičně sestavená vláda, kterou on potvrdí.
Prezident má mít schopnost vidět pod pokličku procesů ve společnosti až k příčinám pohybu společnosti jako takové. Prazident by naopak neměl být z nějaké úzce vymezené skupiny. A hlavně – prezident má mít vyřešené osobní ambice (a pár dalších věcí).
Pokud by tam byl nějaký koncert( zdarma), tak by měl i Rakušan plno
Plno s vidlemi by bylo tak jak tak…
Pokud by Rakušan přizval Landu a Ortel, nebylo by to použití těch vidlí ani tolik slyšet…
😉