8 září, 2024

Jak snadné to je…

Motto: Robert Fico vyhrál volby a prezidentka Čaputová ihned stopla dodávky zbraní na Ukrajinu.

Ano, takhle jednoduché to je. Fico vyhrál volby. Dostal v nich cca 23% voličských hlasů. Není vůbec jisté, zda sestaví koalici. Ještě nejistější je, zda se stane premiérem. Ficova výhra se ani zdaleka neblíží Orbánově výhře. Neblíží se ani výsledkům, kterých u nás dosáhl Andrej Babiš. Pořád platí, že vítězem voleb je spíš Pellegrini, než Fico. Ale přesto to stačilo na to, aby Čaputová zastavila dodávky zbraní. Vlastně ještě dřív, než s ním mluvila.

Kritizoval jí Zelenský, kritizoval jí Fiala, kritizoval jí Petr Pavel a zřejmě ji kritizovalo i mnoho dalších liberálů, jen se to nedostalo do médií. Přesto se Čaputová rozhodla jinak. Ani američtí protektoři s tím nic neudělali. Ani bruselští protektoři s tím nic neudělali. Ani pravdomluvná slovenská mééédia s tím nic nenadělala. Jeden třiadvacetiprocentní Fico je víc než tohle všechno.

Mělo by vás to povzbudit. Svět patří těm, kdo se neposerou. Na Fica před volbami vytáhli všechno. Včetně zatykačů. Užil si hnojomety jako nikdo druhý. Ale neuhnul. Troufl si mít názory, kterých se u nás neodváží ani Veľký Bocian. Po celou dobu neuhnul novinářům ani o píď. Nepodělal se z jejich nálepkování, nepodělal se z televizních odsudků, nepodělal se z pokusů o kriminalizaci. Když o něm novináři mluvili jako o kolaborantovi a zaprodanci pekla, nikdy se nepokusil svoje názory zakecat nebo zmírnit. Naopak, drze se k nim přiznal.

A pak vyhrál volby s „pouhými“ třiadvaceti procenty, nebinární Šimečko se snaží, aby SMER vládu nesložil, pomáhají mu média, neziskovky a nejspíš i americká ambasáda, která má k Čaputové přístup čtyřiadvacet hodin denně, ale stejně Zuzana raději všechnu vojenskou pomoc stopla.

Nejde o to, jestli má Slovensko ještě co Ukrajině dát. Nejspíš už jim dlouho posílají naprosto nedostatečné množství munice, kterou jsou schopni průběžně vyrábět, ale to gesto má obrovský význam. Já, prezidentka Čaputová, dosazená americkým vlivem za americké peníze a pomocí sorosovské podpory, jsem si tak nejistá budoucností, že raději ustoupím Ficovi, i když ještě nemá žádnou reálnou moc. Jen už prokázal, že není žádné ořezávátko.

Kde jsou všichni ti Sorosovci? Kde je západní moc? Kde jsou Ferhofštatové, aby to Zuzance rozmluvili?

Proto mluvím hodně o lídrech a málo o politických stranách. Proto na osobnosti „šéfa“ záleží.

V sobotu Hamás zaútočil na Izrael pomocí motorových padáků a levných dronů s výbušninami. Dokonce i tupí novináři si všimli, že použili taktiku z války na Ukrajině. Doteď nemá izraelská armáda situaci pod kontrolou. Hamás je schopen jim sestřelovat vrtulníky i tanky. Můžeme přemýšlet, jestli je to izraelské 11. září nebo izraelský Pearl Harbor. Nebo obojí dohromady… jako by se i v Izraeli někdo rozhodl, že rozdělenou společnost je třeba stmelit pomocí šoku (a přitáhnout šrouby svobodě, prosadit si svoje pikle a protlačit svůj názor silou). Ale souhlasím s Marianem Kechlibarem, že Netanjahu v tom může být nevinně. On se profiluje jako jestřáb a když se mu stalo něco takového, může si znepokojená veřejnost říct, že vlastně žádný jestřáb není a najít si lepšího. Kromě toho – šok po 11. září nevedl k americkému vítězství.

Také se hned začalo mluvit o nevyprovokované agresi… zlatý voči. Tam na Blízkém východě si navzájem udělali tolik křivd, že se za ně navzájem mohou mstít do skonání světa a dokazovat svoje nároky na území až do časů před Kristem. Na Ukrajině je to némlich to samé. Ale ani jedna válečná strana se nás v Evropě nebude ptát na náš postoj k tomuto konfliktu. Jsme jim ukradení, protože můžeme jedině kecat, zaujímat postoje, vykřikovat na fejsbůku, ale nejsme schopni udělat nic ani pro jedny ani pro druhé. A už vůbec nejsme schopni výhružek, které by jedny nebo druhé donutily složit zbraně. Celá diskuse o příčinách konfliktu už slouží jen k tomu, abychom se ještě víc hádali. Ani Izraelci ani Palestinci nám za náš postoj nepoděkují, protože za ním už nebudou ani transfery kanónů, ani transfery peněz.

Za Vidláka říkám, že diskuse o vině je zbytečná a jediné racionální stanovisko je stejné jako jako v případě Ukrajiny. Mír! Ale stejně jako v případě Ukrajiny je to stanovisko zbytečné, protože na mír musejí být dvě strany a na válku stačí i jedna. Ale všimněte si, jak je karma zdarma… zbraně pro Ukrajinu na zabíjení Rusů se hladce staly zbraněmi, které zabíjejí Izraelce. Některé se možná přímo v Izraeli vyrobily. Takhle to skončí vždycky. Živit válku, to je jako živit požár. Pak vám začne hořet i tam, kde jste to nečekali. Ne, nejsme schopni zajistit mír, když nechtějí ti, co bojují. Ale kdybychom neživili válku dodávkami zbraní, byla by ta válka prostě menší… a neměla by takovou tendenci metastázovat. Nepřidávat se k cizím válkám, obzvlášť ne k těm, za které horují velmoci. Nemůžeme ovlivnit, jestli se jiné národy mezi sebou pobijí, ale nemusíme jim k tomu přispívat dodávkami šrapnelů a mít vlastní ruce od krve.

Ale tak či onak, Hamás najednou vypadal schopnější, akčnější a pohotovější než izraelská armáda. Můžeme přepsat vojenské příručky. Motorové padáky jsou víc než stíhačky i vrtulníky. Jana Černochová kupuje nejdražší a nejzbytečnější zbraně na světě. Vyhrává dron a pěšák. Údajně Hamás obsadil i nějakou izraelskou leteckou základnu… Merkavy hoří stejně radostně jako Leopardy a vsaďte se, že Abramsy na tom nebudou jinak.

Ukázalo se, že Rusové měli pravdu, když tvrdili, že americké zbraně z Ukrajiny jsou na prodej. Bagatelizovalo se to. Byla to jasná Putinova hybridní propaganda. A jak málo teď stačilo, že? Pár hrdlořezů na padácích… a obsadili prý větší území, než Rusko či Ukrajina za poslední rok války. A rozstříleli při tom hudební festival propagující smíření mezi Izraelem a Palestinou. Větší absurditu už letos asi nenajdeme…

Až sem to libtardi dovedli. Bubnováním do války a bezhlavým dodáváním zbraní (a peněz) se jim podařilo otevřít další frontu, která svojí logikou vtáhne do konfliktu další země. Když se střílí Izraelci s Palestinci, tak je to tak vždycky. Ti, kteří doufají, že Izrael Gazu plošně vybombarduje, si neuvědomují, co taková věc udělá mezi miliardou muslimů. I v Praze jich je hodně… Palestinci tam mají velvyslanectví… A co teprve, kolik jich je v Berlíně… Teď ze samé radosti rozdávali koláčky. Co asi udělají z hněvu, že jim Izraelci pozabíjeli příbuzné v Gaze? Kolik z nich „hrdiny z Hamásu“ napodobí?

Tak snadné to je. Podívejte, jak málo dneska stačí, aby se všechno měnilo. Stačilo, aby Fico vyhrál volby. Stačilo, aby Hamás nakoupil drony trochu se pocvičil podle nových manuálů z východní fronty a vše se otřásá v základech. Konec liberální demokracie v přímém přenosu. Další dny přinesou nové jobovky. Sauronovo oko se teď zaměří tam k Tel Avivu a na nás už nebude mít čas. Ani na Ukrajinu ne. Dejte tomu pár týdnů a uvidíte celou vládu i se sněmovnou, i se senátem, i s ústavním soudem, jak se hemží bez notiček.

Přichází doba opravdových silných mužů, kteří tuto dobu unesou na svých ramenou. Doba, která nebude brát ohledy na zpovykance a sněhové vločky. Doba, která bude přát osobní odvaze a nikoliv rektálnímu alpinismu. Tam na východě mají takových mužů docela dost. Měli tam těžké časy, které tyto muže plodí. My jsme měli dobré časy, které stvořily všechny ty nebinární Alžbětka a jiné vlastizrádce. Měli bychom se začít rozhlížet, kde nám ještě nějací opravdoví chlapi zbyli a postavit je do čela. Měli bychom si vybrat takové, kterým stačí výhra jako Ficovi, aby to měnilo věci.

Až tohle všechno praskne, budeme je potřebovat.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý kdo pošle dar alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička nebo placky z nabídky.

193 thoughts on “Jak snadné to je…

  1. Nebo to Čaputové poradila US ambasáda, protože Ukrajina je minulost, zbraně a munice půjdou do Izraele, kde se za pár dní stane naprosto nečekaná událost, protože ani my v US, ani Izraelci nemáme dost špionů, abychom věděli, kam jdou už rok a půl zbraně z Ukrajiny.

  2. Já se obávám, že Čaputová svým předčasným zákazem vývozu zbraní chce podnítit své donory k tomu, aby proti Ficovi zasáhli a jakýmkoli způsobem mu zabránili sestavit vládu.

    1. Kina. „Ty, Ferdo, víš co je to a-u-to?“

      Pytlíci jste všichni. Téměř. Dostanete kostičku, téma, a už jedete. Zítra další. Pozítří, popozítří. Nakonec si nepamatuje na to první.
      Protože … Není důležité co si myslíte.
      Ale o čem přemýšlíte.
      Jestliže přemýšlíte o předhozeném, nepřemýšlíte o jiném. Třeba o svých potřebách. Skutečných. Autentických. Životních. Jiný život nemáte. Vzácný čas, který marníte tím, že sloužíte cizím myšlenkám, parazitickým memům, cizím zájmům. V implantované představě, že tím konáte něco velikého, co vaším životům dává „vyšší smysl“. Vytváří vám to pocit libosti. Jako kryse s elektrodami v mozku skákající na pedál. V pocitu vrcholného blaha. Nežere, nepije. Nevěnuje se jiným svým potřebám. Skáče dokud dostává impulsy. Dokud nechcípne.

      1. No a sem tam nekomu pri tom premilani kosticka upadne, pak pribehne Schumacher (nebo Sasin) a uz jede. Porad to samy.

        Nejste na tom zas tak vyrazne lepe. Porad sbirate, co vam tady kdo vytrousi. Treba vas to bavi, treba na vic nemate. Ale podstatny je, ze nezapomenete zamavat vlajkou a oznamit, ze jste na tom lip. Taky zivotni potreba. Aspon teda pro nekoho.

        1. Schumacher vždy hovoří o „nás, druhých“, vymezuje se, jako by on sám byl nějaký šlechtic ducha. Komické…

      2. proč ten blazeovaný tón?
        myslíte, že vyměnit si názory a často se tu dozvědět i spoustu zajímavostí z historie, techniky je málo?
        Já si zdejší skupiny diskutérů až na výjimky cením a ráda je čtu.
        Že to nepohne světem, to je asi jasné, ale většinou ten čas, kdy čtu zdejší web, nepovažuju pro sebe za promarněný.

      3. A dýchat můžeme sami, nebo musíme podle Schumacherem či Sasinem nastavené normy, protože jedině oni vědí, co to znamená dýchat smysluplně? Nebo raději nedýchat vůbec, protože když dýcháme, tak to situaci globálního finančního systému či politiky v ČR nezmění? Máme si k tomu dýchání přidat seznam potřeb a nenadechnout se pokaždé, když náš nádech není spojen s vyslovením něčeho z toho seznamu?

        Já fakt nevím, k čemu ty věčně moralizující kecy některých mají být. Už to tu padlo xkrát i od samotného Vidláka – je tu virtuální hospoda. Jděte už do háje s tím věčným kádrováním, beztak o konkrétních životech jednotlivců a tom, co reálně dělají nebo nedělají, víte velké kulové.

  3. Jak šlape národní obrození?
    Kdy miliony nespokojených občanů zaplní náměstí?
    Kdy padne vláda a bude nahrazena opozicí, která zařídí ráj na zemi. Případně i na zemi?
    Rychle,zdarma, bezpracně….

    1. Copak netransmitujete tu obrovskou energii, kterou kolem Vidlák cítí už víc než rok?

      To se nedá měřit počtem lidí na náměstích nebo počtem hlasů ve volbách, tahle energie se vnímá srdíčkem.

  4. Teda, v této věci jsem nevědomým laikem, ale ukončením dodávek zbraní a munice asi přišla Slovenská republika o kšeft… nebo ne?

          1. Nevím, jestli je to nejčerstvější údaj, ale ČR dodala zbraně a vybavení už za 4,4 miliardy korun.
            Ani nejsem schopen zjistit, zda je ten údaj pravdivý, ale i tak je to strašná částka.
            Přemýšlení nad tím, co všecko by se dalo za 4,4G postavit, to nechávám koňovi – má větší hlavu.

      1. Dárky skončily už dávno, takže se vlastně nic nemění?

        No ještě že volby vyhrál vlastenec odmítající válku!

  5. Vôbec si neviem predstaviť ,ako chcú rozdrviť Izraelci Gazu, s toľkým civilným obyvateľstvom 2,3 mil. …….. 🙁

    1. Snadno…
      Izraelský minister obrany: „Nariadil som úplné obliehanie pásma Gazy. Nebude tam žiadna elektrina, žiadne jedlo, žiadne palivo, všetko bude zatvorené. Bojujeme s ľudskými zvieratami a podľa toho konáme.“

      https://www.indiatoday.in/world/story/israel-gaza-war-total-blockade-in-hamas-latest-news-2446495-2023-10-09#amp_tf=Z%C2%A0dom%C3%A9ny%20%251%24s&aoh=16968474211964&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.indiatoday.in%2Fworld%2Fstory%2Fisrael-gaza-war-total-blockade-in-hamas-latest-news-2446495-2023-10-09

  6. Jak psal pan k 42.Hamas je vytvořeny a jak to vypadá i vyzbrojeny Mossadem.
    Podle mne,je to jak na zavolanou pro Netanjaha,takže,naplánovaná,zorganizovaná a spuštěna Mossadem.
    Jedno je očividné,který stát má.hlavně hospodářské,finanční problémy,tak vyvolává války.Ať je Německo,USA,Turecko,Izrael.

    1. Je krajně nepravděpodobné, že izraelské výzvědné služby o útoku Hamásu nevěděly.
      Nechaly útoku volný průběh záměrně, aby veřejné mínění bylo na straně Izraele, kdyby začal válku s Íránem.
      Je to možné vysvětlení události ?
      ,

      1. imho, nemusi ani zacat vojnu……hodne to stmeli ludi okolo premiera, to mu bude stacit…..najblizsie volby vyhra vyrazne a presadi si svoje. Na to mu staci zbombardovat Gazu do doby kamennej:-((

          1. Nejen politický. Platí to pro všechna lidská uskupení, včetně rodin. Když se naše děti hádaly, vystavili jsme je nějakému tomu tlaku a usmířily se hodně rychle.

  7. „Přichází doba opravdových silných mužů, kteří tuto dobu unesou na svých ramenou.“

    A tím míníte koho, Vidláku? Fotbalovotenisového Jindru, který chce zavést školné pro naše děcka?

    1. Nesmyslná studia sloužící jen k prodlužování mládí a následné obírání daňových poplatníků z politických neziskovek – za školné.

      1. Můžete mít neplacené školné na VŠ a zaplatí to stát z našich daní (nebo si půjčí a zaplatí to později naše děcka i s úrokem) pro nás i cizince (včetně ubytování, jídla a dopravy), nebo placené školné na VŠ a jen pro naše děcka si to zaplatí přímo.
        Co je levnější je nezpochybnitelné.

    2. Ona je vůbec otázka, kdo bude mít chuť se do čela postavit. Nakonec si budete vybírat mezi stávající Pětikolkou, Okamurou, Babišem a Rajchlem. Nic jiného relevantního zřejmě nebude v nabídce.

        1. Taky bych to tak viděl.
          Pan domácí není právník, není to vychcánek a ví, co chce. A taky ví, co určitě nechce.
          Na Rajchlově místě bych radši viděl pana domácího, aby to bylo srozumitelnější i emám a sibylám.

      1. Chuť, odvahu a charisma.
        Na straně nepřátel, Pětidemolice, je propaganda hlavního proudu. Slaví proevropské směřování, tedy řitní alpinismus vůči kazisvětům, majitelům penězokazectví, i EU a NATO. Problém je, že ANOfert je v podstatě obsazen bytostmi stejné víry. Připomenu alespoň ty hodně viditelné SSouvěrce; cenzorku komisařku Jourovou, uvědomělé ojroposrance nebo aspen agenta Havlíčka.
        Rajchl svou hlavní myšlenku upíná k péči o naše zájmy. O jakousi kulturu a spolupráci svobodnějších zemí bývalého Rakousko Uherska. Snad to není další podvod.

        Napodobování Orbánovy cesty je sebezáchovnější než ustrašené přikyvování LGBT s propagací kastrace dětí, grindýl, pandemické smlouvě WHO, „zlaté miliardě“ (plánované genocidě), Agenda 2030. Podobné zrůdnosti kazisvětů bychom si měli odpustit.

    3. Re Kolemjdoucí:

      Doba silných mužů se týká každého z nás, to znamená nebýt neustále priposrany a hlásit se ke svému názoru. Nečekat na Jindru Rajchla a začít sám u sebe.

    4. Ty mysliteli, doba si ty lidi vybere sama, tito lide se nevytvori tim, ze si reknou „jsem to ja“, ale to bys musel chapat, kdybys nebyl mimo…

    5. Přesně, také jsem se podivil, že v článku chybí provolání slávy prodavači hrnců… jehož asociální program bude korigován levicově laděným křídlem vedeným proruským místopředsedou Vackem ….

    6. Ano, se školným na VŠ souhlasím. Výjimeční studenti stipendium, pro stát potřebné obory zdarma výměnou za min. 10let v oboru v místě kde stát potřebuje, jinak si studium zaplať, případně ať tě zadotuje kdo tě potom zaměstná.

  8. Cena míru.

    Stáhni ocas mezi nohy,
    nevyskakuj mezi bohy.
    Jaképak průzkumy! Dost canců.
    Vláda má důvěru poslanců.

    Nemá ani náznak kníru.
    Nobelovou cenou míru
    mává slečna Černochová.
    Ta, co v tašce tančík chová.

    Tak, jako normální děvuchy
    před válkou dodala dělbuchy,
    v holubičím to úmyslu
    na pomoc cizímu průmyslu.

  9. Hamás určitě počítá s odvetou Izraele a tím, že mnoho civilních obětí padne. Podle Koránu se tím zúčastní džihádu, takže muslimové vlastně mají být rádi, až padnou.
    Izrael moc možností nemá. Musí nějak reagovat a k tomu ještě brát ohled na rukojmí. Mají zajímavý rébus, který musí rozřešit, a všechna řešení jsou pro Izrael špatná. To nejméně špatné je v podstatě obětovat izraelská rukojmí a vybombardovat Gazu se všemi civilisty, a prohlásit útok Hamásu za zásadní ohrožení izraelského státu. A navždy zabrat Gazu.
    Až se mezinárodní mínění přikloní na stranu Palestinců, už pro Izrael nebude tak jednoduché Gazu zničit. Teď by to mohli připsat vzedmutí vášní a vyřešit potíže s Hamásem jednou provždy. Že se budou arabské státy rozčilovat? To budou stejně, jsou na straně muslimů. V podstatě má Izrael ideální možnost hodit do Gazy jednu jadernou hlavici.
    Nás se ale nikdo ptát nebude.
    A kdo má po tolika letech v Levantě pravdu? Jenom bouchačka.
    https://www.csmusic.cz/song-27335-john-hardy

    1. To je opravdu dobré řešení. Zabít jednou ranou 2.4 milionů lidí žijících v takovém úhledném lágru za ostnatým plotem pod dohledem automatických kulometových střílen …. na území menším než je Praha … Hodnej nebo zlej Palestinec, na tom nezáleží, Alah si je roztřídí…..

      Ten hnusnej útok rozhodně neschvaluju ale mělo by to nás být varováním co se píše na hromadě vlivných amerických serverů …… tam se už bubnuje na bombardování Íránu ….

      1. Zautocil pisou Hamas z more a prilitli na motorovych padacich.
        Ale vyhlasili valku na uplne zniceni Gazy..To je chyba a urcite to
        brzy napravi..

      2. Strategie i v EU je nahnat a shromazdit co nejvice lidi do velkych mest.
        Nebo to tak vypada.
        Lidi , zeny a deti v Gaze za to nemuzou , ze mezi prisli ozbrojeny teroristi a nemuzou proti nim se branit , nemuzou nic delat.

    2. Hlavice to nebude, ale rozdělení na více částí a zřejmě opětovná anexe asi ano. To že se Izrael v roce 2005 stáhl situaci neuklidnilo. Tato agrese byla zbytečná. Koexistence fungovala cca 5 let.

  10. Když se ke mně dostala zpráva o útoku Palestinců na Izrael, v první chvíli mě napadla podobnost s Pearl Harbor a s výrokem admirála Yamamoto, který zazněl ve filmu Tora, Tora, Tora – „I fear all we have done is to awaken a sleeping giant and fill him with a terrible resolve.“ (Obávám se, že jediné, čeho jsme dosáhli je, že jsme vzbudili spícího obra a naplnili jej děsivým odhodláním.)(Kdo ví, jestli je to pravda nebo jen invence Hollywoodu.)
    Jenže pak mě napadla další, ne tak optimistická paralela. Bitva u Trentonu. Jo, to je ta, jak George Washington překročil řeku Potomac. V podstatě tehdy udělal to, co nyní Hamas. Zaútočil na výrazně silnějšího protivníka, který byl svojí silou natolik ukolébán, že během vánočních svátků nepostavil ani hlídky a celá posádka v době útoku vyspávala. Ta bitva byla bodem zvratu ve Válce za nezávislost a na jejím konci byla porážka Britů.
    Při sledování historie i při sledování osobních životů rodiny, přátel či známých osobností jsem si všimla jedné zákonitosti. Tam, kde si je ať už společnost nebo jedinec tuze jistý sám sebou, tak tam dřív nebo později dojde k pádu – zkrátka staré známé pořekadlo – pýcha předchází pád. Starověký Řím, Napoleonovo tažení do Ruska, Operace Barbarossa, Pearl Harbor, Šestidenní válka… Určitě byste dokázali přidat mnoho dalších příkladů.

    1. „..a ta deva slovutna ,pronesla slova ukrutna …. podivej se milacku…“..Ale.
      Kdyz Intelligence , nema ani jednoho inteligenta.
      /Studujou , vetsinu zivota studujou , stoji to penize , potom zase pobiraji platy
      za vysoke funkce , maji po ruce stovky poradcu a asistentu,miliardy /.
      Nebo kdyz vsechno je jinak.
      Pet voci se jmenuje mezinarodni organizace , ktera ma za ukol vsecko bedlive sledovat..Peti statu na svete./Mimo dalsi organizace/.
      Zminenej admiral studoval dlouho v Usa…
      To je jednoduchy , proste nejakej admiral touzi po vzdelani a pak ,
      nekde nahodou studuje ..
      A potom po navratu do Japonska, zacal zase studovat napadeni P.H.
      To sou takovy studijni a nevyhodny nahody.
      Japonci , ze provedou blietzkrig na Usa se strategickymi zasobami, asi na 18 mesicu.
      Okupovanim ostrovu a velkych uzemi dzungle na jihu Asie. Dobyli snadno napr. velmi chudy a velmi vzdaleny Filipiny /to si pomohli/ ,100 tisic se jich tam vzdalo a slavnej general od svy armady utek daleko pryc ,do Australie..Tim se taky proslavil.
      Potom chtel zase neohrozene hazet atomovky v Koreji..
      Predtim si nechal , podobne jako Stalin znicit vsecky letadla , nebo aspon co nejvic.
      Pozornost vzbuzujici admiral zmizel, taky pozornost vzbuzujicim zmizenim ,
      ktere dodnes ale nikoho nezajima, za letu nad morem a v noci , kdy jeho letadlo bylo po tme snadno objeveno a sestreleno americany.
      Cela namorani armada plovouci z Japonska daleko, az k PH. nebyla zpozorovana ani trochu , ani leteckyma hlidkama a za dne , vsude kolem PH.
      Nepozornej admiral ,zase jinej , byl obvinenej a sesazenej..
      Zajimave jsou take moznosti snadneho a pohodlaneho pristavani za noci, pro admirala ,nekde na letistich uprostred valky a nekde v dzungli..
      Admiral uz potom nebyl.
      Usama Bin Laden zase se proslavil velkym bojem a odporem proti rusum , ale ani v Kanade nebyl oslavovanej , medajle nedajle a nedostal misto dekana, rektora ne nektery slavny universite. Ani cestnej doktorat , ani medajlicku a zbozne uctivani tamnim parladementem,nic. Vdeku se nedockal. Ale celkem hodne publicity.
      Zase potom nebyl.
      Napoleon pocital s velkou pruskou armadou a taky s turkem na Rusko ,ale turek se nejak nedostavil. Vubec mezi nejakejma svatejma knihama , treba tou ,
      co zapricinila utoky ze Stredniho Vychodu vod 7. stoleti a zaplavy armad do jinam ,
      az dodnes a tou dalsi slavnou knihou ,spisovatele s knirkem , se nejak nachazi,
      cim dal tim min rozdilu ..Nejak zadny nabozenstvi nechteji bejt mirumilovny , to maji akorat spolecnyho..A sou porad potreba..
      A papezove taky pak nemuzou a nezavrou huby….
      Toci se tam velky prachy a vsecko je tam hlidany a hodne moc, a potom se tam do prepychovyho hotelu nastehuje jeden z nekolika velkejma bednama asi s loznim pradlem, se myslelo a nikomu to nepripadalo divny, a potom byl nahodou nedaleko hudebni festival..

  11. Nejsem znalec Slovenské ústavy. Ale v té naší prezident pravomoc na zastavení dodávek zbraní někam nemá. Může mít tak zbožné přání co vysloví nahlas a ten kdo tu pravomoc má (v ČR slečna Černochová, případně vláda jako celek) mu vyhoví.

    Nevšiml jsem si že by to Čaputová podávala tak, že se na tom dohodla s vládou.

    Bůh ví co se vůbec zastavilo / nezastavilo či co zase intervjuci zamlčeli či překroutili. V mediokracii nic není nemožné.

    1. Taky nejsem znalcem slovenskej ústavy. Ale kdo a na základě čeho má oprávnění brát zbraně vlastní armádě a dávat někomu jinému?

        1. Re: Jarek

          Nemyslím si.
          Prezident je vrchním velitelem snad i na Slovensku, ale pochybuju, že by jeho pravomoci sahaly do výzbroje a výstroje jednotek.
          Takto (minimálně české) zákony napsány nejsou.

          Zřejmě by stálo za prozkoumání, zda by Čaputice vydáním takového rozkazu nepřekročila své pravomoci, což zřejmě ano, když se už horlivě vytrubuje, že nic takového neřekla.

          Laici si totiž neustále pletou:
          – vydání závazného rozkazu (pokud jste byl na vojně, víte, že se rozkaz činnosti na příští den ČETL /!!!/ v 16 hodin při nástupu jednotky) a
          – pokecu s novináři, případně
          – vyvinutí NEFORMÁLNÍHO tlaku na vojenské funkcionáře (plukovníky a generály) , kteří chtějí TAKÉ obří plat, slušný důchod a zeména dostatečnou výsluhu let /tzn. nenechat se moc brzy vyhodit/.

          1. Nezapomeňte, že jsme ve válce……………….metaforicky 🙂
            Samozřejmě, musí rozhodnou asi parlament, ale poslední slovo by měl mít ve finále ten vrchní velitel.

            1. Mozna vy J. a vlada jsou ve valce. Aspon to prohlasujete.
              Ostatni jsou proti valkam.
              Este do toho imbecilne zatahujete ty Vase „sme“..Kdo to je ?

      1. Re: adx, Harfeník, Canoso

        Moderně se tomu říká „píjárko“.
        Souška něco pleskla a pisálci se toho chytili. To je asi tak všecko.
        Jinak osobně jsem se tomu taky divil, že Fico vlastně „utrpěl nevýhru“, (protože jak tady správně napsal Vidlák, vítězem voleb na SK je někdo úplně jiný), a souška by hned začala panáčkovat a omezovat, resp. zastavovat export zbraní a munice na UA.

        Takto to dnes určitě nefunguje, protože „smlouvy a sankce za jejich nedodržení“.
        Jedna věc je totiž něco někomu darovat (třeba nefunkční MIG-y 29), druhá a úplně odlišná věc je profinancovat výrobu něčeho tak drahého, jako jsou zbraně a munice (o přiměřeném zisku akcionářů se vůbec bavit nebudem).

        Úhrnem – opět vidíme jen to, co si někdo přeje, abychom viděli.
        Pimprlové dííívadlo /od slovesa „dívat se“/.
        Co se SKUTEČNĚ děje za kulisami, to se nedozvíme nikdy, anebo až bude na nápravu pozdě.

    2. Fiona je sice len prezidentkou a nemoze nic zastavit.

      Ale Mr.Smrad je uradnicky preceda vlady. A vsetko co robi – robi len a zaasadne so suhlasom prezidenta.

      Pretoze Mr.Smrad vykonava volu prezidenta. Vlada tu totiz nie je z vole parlamentu ale prezidenta. Kapisto?

      A ako som uz pisal, Caputka usetrila Ficovi jednu velku neprijemnost, znacne ustretocy krok. Asi chce mat pokojny prezidentsky dochodok.

  12. Zajímavé, že jak se ve světě něco vysere, všichni zahodí klacek o který se hádali, a hádají se o jiný.
    Kippling ústy velkého Ká měl pravdu. Měl? Má.

          1. Tak mi nějak bliklo – Rudyard Kipling:

            Když…

            Když bezhlavost svým okem klidně měříš,
            ač tupen, sám že nejsi bezhlavý,
            když podezříván, pevně v sebe věříš,
            však neviníš svých soků z bezpráví.

            Když čekat znáš, ba čekat beze mdloby,
            jsa obelháván neupadat v lež,
            když nenáviděn, sám jsi beze zloby,
            slov ctnosti nadarmo však nebereš.

            Když umíš snít a nepodlehnout snění,
            když hloubat znáš a dovedeš přec žít,
            když proti triumfu i ponížení
            jak proti svůdcům spolčeným jsi kryt.

            Když nezoufáš, nechť pravdivá tvá slova
            lstí bídáků jsou pošlapána v kal,
            když hroutí se tvé stavení
            a znova jak dělník v potu lopotíš se dál.

            Když spočítat znáš hromadu svých zisků
            a na jediný hod vše riskovat,
            zas po prohře se vracet k východisku
            a nezavzdychnout nad hořem svých ztrát.

            Když přinutit znáš srdce své a čivy,
            by s tebou vytrvaly nejvěrněj,
            ač tep a pohyb uniká ti živý
            a jen tvá vůle káže : „Vytrvej“

            Když něhu sneseš, přílišnou i tvrdost,
            když svůj jsi, všem nechť druhem jsi se stal,
            když sbratřen s davem, uchováš si hrdost
            a nezpyšníš, byť mluvil s tebou král.

            Když řekneš: „Svými vteřinami všemi
            mně, čase, jak bych závodník byl, služ!“
            Pak pán, pak vítěz na živé jsi zemi
            a co je víc : pak, synu můj – jsi muž.

            1. … ale že ten Kiplingto to napsal pěkně česky … nebo to někdo „převyprávěl“ ?! … a jak moc se to „ztratilo v překladu“ ….
              no ale „vizerá to pekne“ …

  13. To zastaveni dodavek zbrani- je tam opravdu kauzalita s Ficem, anebo jde o nahodnou korelaci?
    Mozna pricinnost se mi nejak nezda, vzdyt ani neni jasne, jestli Fico vubec bude ve vlade, anebo skonci v opozici.

    1. Princezna řekla než bude nová vláda, která rozhodne. Je zajímavé, že nenastalo žádné kňučení jaké by nastalo, kdyby to vypustil někdo, kdo libovým nevoní.

      1. Dotycna je pouze , ve funkci slovenskeho presidenta , ale slouzi zajmum jinych..
        A neni sama a udrzuje pozornost podanych .
        Trik je v tom , aby ti co s ni nesouhlasi , zaroven ochotne tvrdili ,
        ze je nejen presidentkou slovenskou a zvolenou , ale jak to bejva nezavdeci se,
        ani nemuze, vsem svym podanym, kdyz je ta demokracie…
        Aby si nemysleli ani je nenapadlo v mediich , neco jinyho..

  14. Vidláku, vítám vás mezi nás, kteří přebývají na sloupcích od vrátek na dvorečky.
    To je rozhled, co? Podrobnosti sice někdy unikají, ale souvztažnosti se objevují.
    A celkový pohled je sice hodně zmatený, ale určitá pravidla (třeba o vůdcích, kteří mají koule) jsou lépe vidět. I ty nesmyslné žabomyší hádky a bitky.
    Zapamatujte si tu panoramu, nepřesnou ale komplexní a až zase na dvorku busde hrozit, že ztratíte přehled, zaběhněte se na sloupek podívat na VC (Velký Celek).

    Ještě bych přidal Afganistan: Příroda proti lidem. 2 500 mrtvých, kolem 9 000 zraněných při posledním zemětřesení. Příroda žádné své poškození nehlásí. Jenom shodila trochu nějakého nějakého smetí. Jí je opravdu jedno, jaké smetí to je. Příroda tu bude, i když ty holé opice zmizí z povrchu zemského.

    1. To je téma! Tak šup, geologové, seismologové, kolik z vás tady zaperlí v učeném hádání? Nikdo? Ach tak. To je věda.

      1. Afghánistán je seismicky aktivní oblast. Stejně jako mnoho dalších na světě. Zemětřasy budou i v budoucnu a není nad čím perlit. Japonci do období Meidži řešili zemětřesení jednoduchými dřevěnými budovami, které snadno obnovili. Více než zemětřesení je ale ohrožovaly požáry.

        1. Na Schumachera reagujte jen v nejnutnějších případech. Je to totiž Brouk Pytlík křížený s červotočem.

            1. Níže citace z wiki – Brouk Pytlík není ani implicitně ani explicitně červotoč.

              Dřevokazných brouků je hafo milá stařeno.

              „Z knih vyplývá, že Pytlík je dřevokazný létavý brouk, nicméně asi jako jediná postava ze Sekorových „hmyzích“ knížek nemá konkrétní předobraz a jako živočišný druh je smyšlený. Podle autorových ilustrací jde o statného brouka okrové barvy, stejně jako další hlavní postavy antropomorfního (má dvě ruce, dvě nohy, obličej apod.). Jeho typickým rysem jsou tykadla připomínající rohlíčky, a na některých vyobrazeních také záplata na krovce“

      2. K. nevynecha jednu prilezitost, aby jako vlk byl vyhanenej nouzi z lesu
        az sem a pobiha furt . Mel by davat pozor aby nezabloudil ,
        ma to v hlave nejak zaprehazeny..
        Souvztaznosti sou jen nekde na sloupech.
        Ale stoji za povsim ten pozar na Havaji, zemetreseni v Maroku,
        vedle v Lybii velky zaplavy a ted zase zase zemetreseni v Afg.
        V kratky dobe , po sobe ..

  15. V roce 1983 v Bejrútu zemřelo 300 vojáků OSN při teroristickém útoku, z toho 240 US mariňáků, Mossad o útoku věděl několik dní předem, aby nepřišel o zdroj mlčel…

  16. Přijde mi to až úsměvné.
    Celá aféra „covid“ přestala mediálně existovat prvním dnem války na Ukrajině (reálně to byla jen nafouknutá bublina).
    Válka na Ukrajině přestává mediálně existovat začátkem války v Izraeli (reálně je to ruský boj u existenci).
    Možná, že tak události, přebíjející postupně druhá tu první, třetí tu druhou atd., dostávají reálný/menší rozměr a význam.
    Média dlouho téměř ignorovala rozsah a hloubku imigračního problému, a on bobtná a sílí i bez jejich skutečného zájmu.
    Skoro by se mi chtělo psát o jaksi inverzních mediálních vazbách, či jak bych to nazval……

    1. To bude tim , ze tragedie a komedie, jsou navzajem na sebe zavisle.
      Jako vsecko na svete.. Takze.
      TRAGEDIE POVSTAVAJI Z KOMEDIE.
      A potom neni vubec nic k smichu a naopak ,
      kdyz nekdo zbude.
      Vezmete si toho kaspara, Ferdinanda..Ani ta slavna ale tajna organizace,
      Cerna ruka nezanikla..
      Odstranili pronaci sefa vlady v Jugoslavii v 1941 a pak se musel Dolf zdrzet a dobejvat zase Belehrad .
      Libanon byl dvakrat okupovanej ,ale vzdycky se nejak mistni osvobodili.
      Zadny vazby , ani samovazby, inverzne medialni a jiny medialni neexistence , tady plati , kdo hleda , ten najde , ovsem vyzaduje to jeste neco trochu bezvazbovych premysleni ..
      Nejdrive jsou clanky , kvality asi pate cenove skupiny , /“chcimirovych desolatnich magazinu ,prospikovanych inzerci /,potom zase nekonecne burcujici pozvanky a nekonecne demonstrace pro vynikajici charismatiky, potom z podii velmi silne a plamene vyzvy proti vlade a brzy potom poucovaci akademie /kdo neumi ten keca a poucuje/ ,za mensi poplatek a dale jeste prodeje vyrobku , cilymi trhovci na trhu nezavahaji /at se ksefty hejbaji /,s vyhledem , na vejvar a za ucelem oskubani soudesolatu a zaroven demonstrantu..
      Musime si pomahat , my prodejem a vy zakupovanim vznesene pojmenovanych zmetku ,desolatio ,demonstratio ,businessatium..
      Kolik tisic tricek si objedna a zakoupi strana PRO a reditel Rajchl a Vacek ,
      Zwyrtek Hamplova a neohrozena taky hojne se vyskytujici a celkem bez jedineho duvodu ,taky podiova silne protestujici bojovnice, Samkova..

    2. To je hodně legrační, tohle nahrazování života frekvencí výskytu v médiích. Že válka na Ukrajině z médií nezmizí, se lze vsadit, jen jí na pár dní bude konkurovat Gaza.

      Pokud jde o ní, byl dnes ráno na ČRo Dvojce B. Tureček, což je pro mne záruka zasvěceného informování, dění na Blízkém východě je hodně složité a vyžaduje hodně znalostí a stálé sledování.
      Pochopitelně, že říkal věci, které by se asi nelíbily paní Šmigolové, naší z božího dopuštění nové vyslankyni v Izraeli. Včera jsem četl nějaké její výklady a jsem zvědav, jak dlouho tam vydrží. Myslím si, že její bezhlavé fandění fandění Izraeli se dostane do rozporu s postojem EU a tudíž s linií Lipavského. Uvidíme

      1. Vono to zdalky vypada , ze sluzky EU dostaly za ukol podporovat obohacovaci afroaraby a usak zase druhou stranu.
        Co se tyka irancu ,sou to persani a neni radno do nich stourat /asi horsi afgancu/, uz s nima byly velky potize..

  17. Začínám v tom mít takový hodnotově-narativní guláš. Takže… Celý český libtardí internet volá unisono po tom, aby se uplatnil princip kolektivní viny a Palestinci za tohle byli vyhlazení bez rozdílu do jednoho. Muži, ženy, děti, mladí, staří… Prostě to švejkovské: zabili jste mi strejčka, tady máte přes držku. Začasté jsou to ti samí libtardi, kteří tak odsuzují chování některých Čechů po válce a šestiletém teroru plným poprav, koncentračních táborů, mučení, udávání atd., jako naprosto nepatřičné a Čechy kolektivně obviňují z údajně mnohem většího zločinu, než kterého se dopustit Němci. Můžu vědět, v čem je jako ten rozdíl?

      1. Ale je tam logika, jen je skrytá. Rozdíl je jen v tom, kdo rozhoduje o tom, co je dobré, co špatné a co si máme myslet.

        1. Nejdriv je nejlepsi vedet , nez blaboleni zacne , ze v prispevku
          nejde vubec vo zadnou ….loogi kuku ,/ani hluboce utajenou pred zrakem ctenare/ ,ale vo nejaky souvislosti..a jejich vycet../tdx/.

    1. Můj bratr je toho názoru, že Židé jsou vyvolený národ. Tudíž jsou v právu a Kartágo (Gaza) nusí být zničeno.
      Předpokládám, že podstatná část obyvatel USA a Západu vůbec je téhož názoru.
      Samozřejmě všechny islámské země budou opačného názoru.

      Jak s tím chcete polemizovat? Jakou chcete použít logiku na náboženské přesvědčení? V Bibli i v Koránu si každý může najít cokoliv, co potřebuje pro oprávnění svých činů.

      Tady zbývá jenom otevřít si flašku.

      1. Jak často tvrdí K42 sebrat popcorn, šup na gauč a počkat. Dokonce i věštění je předčasné a marné.
        (Já raději slunečnicová semínka. Víc připomínají sušená myší ouška.)

    2. Neni bez zajimavosti , ze po skonceni vyse uvedeneho Protektoratu v 45,
      za necele dva roky na nas velkym fofrem prisel dalsi teror s mene obetmi ,
      ale v systemu zcela podobny ,pod vladou generalniho tajemnika
      strany Slanskeho , byvaleho poslance za komunisty prvni republiky.
      /Svadi se oficialne vsecko na Gottwalda , ale ten byl ihned odsunutej na
      cestnou funkci jenom presidenta/.
      Kterej ,Slansky a spol , nikdy taky nepracovali , aby se stali vudci ,v
      delnicko rolnickem otrokarskem rezimu s koncentraky a ostnatym dratem na hranicich….

      1. Za minulý režim jsme si mohli z velké části sami. Navíc každý politický režim je svého druhu teror. TO že současný režim zpočátku budil zdání, že je úplně, ale úplně jiný, bylo jen falešné zdání. Pokud totiž pozorně sledujete dění od roku devadesát, uvidíte zcela zřetelně, že se tenhle režim začíná tomu minulému více než podobat. Je to tím, že za některé věci nemohl samotný komunismus či marxismus-leninismus, ale jsou to imanentní vlastnosti každého politického režimu a systému moci. Nám už chybí jen ty lágry a tresty smrti, politické procesy na mocenskou zakázku či politické vězně už máme. Místo dvojího metru máme rovnou dvojí kilometr. A s ohledem na to, s jakou nenávistí se projevuje řada lidí u nás vůči Rusku a nově vůči Palestincům, tak co není, může záhy být. Evidentně pro spoustu z nich Rus ani Palestinec nejsou lidmi a jsou proto oprávněni s nimi tak jednat. Odtud je už jen krůček k likvidaci „domácího nepřítele“.

  18. Skvele video, presne vyjadrujici historii „svate zeme.“
    Jmenuje se Tato zeme je moje.
    https://www.youtube.com/watch?v=8tIdCsMufIY

    0:18. First settlers/cavemen. — prvni lide
    0:28. Canaanites. — Kanaanite
    0:38. Ancient Egyptians. — stari Egyptane
    0:48. Assyrians.– Asyrane
    0:55. Israelites. — Israeliti
    1:07. Babylonians/Persian Empire.. — Babylonane, Persane
    1:10. Greeks/Macedonians (Alexander the Great). — Rekove, Makedonci (Alexandr Veliky)
    1:17. Greeks/Macedonians (after Alexander the Great). Rekove po Alexandrovi
    1:23. Ptolemaic Egypt. Ptolemajsky Egypt
    1:26. Seleucid empire. Seleucidove
    1:32. Hebrew Priest and Maccabees. Makabejci
    1:47. Romans. — Rimane
    1:56. Byzantines/Sassanids. — Byzanc a Sasanidi
    1:58. Arab Caliphs. — Arabsti kalifove
    2:00. Crusaders. — Krizaci
    2:04. Mamluk Egyptians/ Medieval Egypt. — Mameluci
    2:07. Ottoman Turks. — Osmansti Turci
    2:09. Arabs. — Arabove
    2:12. British/Europeans. — Britove, Evropani
    2:27. Palestinians. — Palestinci
    2:27. Jews/Zionists. — Zidi, sionisti
    2:31. Jews vs Palestinians. Zidi vs Palestinci
    2:39. PLO/Hamas/Hezbollah.
    2:45. State of Israel. — Stat Israel
    2:53. Guerrilla forces/Palestinians. — Palestinci / partyzani
    3:00. Angel of Death (Azrael). Andel smrti (Azrael

  19. Teď sem to teda dočet, ale fakt nerozumím proč z teho děláte slátaninu. Píšete, vidláku o fšem, a současně vo ničem. Potřeby místních lidí, nezájem. Baví vás židi, hámasy, arabové, číňani a vůbec fšechno co nesouvisí s naším životem ve jha eurohunie.

    No, nelenil sem a fakt sem si vyslechl nějaké delší vyjádření pána Raichla, keré poskytl zrovna tenhle, ale vypovídá to o celé řadě boláků na jedné i druhé straně. Doporučuju. 🙂
    https://svobodne-radio.com/2023-09-28-studio-beta-jindrich-rajchl-o-nutnosti-spojeni-opozice/

  20. „hudební festival propagující smíření mezi Izraelem a Palestinou“

    Sirite klepy, Vidlaku. V Americe pisou, ze to byla nocni rave (rejv?) party, u prilezitosti zidovskeho svatku Sukot. Na nejakem kibucu.

        1. Me akorat stve, kdyz lidi (jako zde Vidlak) spechaji opakovat, co kde kdo keca, par hodin po. Mohli by si dat pohov s takovyma pi*ovinama. Ja jenom pisu, co pisou Amici. Spis zatim nikdo moc nic nevi — jen ti, co u toho byli.

          Pamatujete, jak par hodin po shozeni letadla na Ukrajine, uz vedeli, ze to shodili povstalci, a meli i prislusne nahravky?

          1. IMHO u toho bezpečně byli lidi z Reuters, protože dodávají suverénně největší počty fotek a videozáznamů, alespoň do mainstreamu. Jak na sociálkách nevím, nemám účty, ale osobně soudím, že právě na sociálkách se budou vyskytovat rozporuplná videa, která budou nepřiměřeně „fandit“ jen jedné straně.
            Mainstream je potřeba taky filtrovat – když to napíšu otevřeně, tak asi vůbec nikdo na světě, si to nechce se Židy rozházet. Proto všude bude v záhlaví modrobílá..

            Posledních pět-sedm let není měsíce, kdy by nebyl z jižního Izraele hlášen nějaký útok rourami od kamen. Už je to tam taková „rutina“, že se Izraelci z jihu prostě zařídili po svém a berou to, jako nutné zlo a skoro „místní folklór“.
            Že se stane něco takového, mohl ale stoprocentně vědět Mosad, protože ten má prsty a uši úplně všude.
            Pojďme do historie akcí Mosadu a podívejme se, jakým způsobem získávali informace. Často byly sice kurevsky draho zaplacené, ale zato spolehlivé a jimi plánované akce vyšly na 100%.
            Jsou to frajeři, jakým není ve světě rovno – a to proto, že Mosadu nejde o nějaké rozesíračské raubířiny, jako zpravidla dělá CIA, ale Židům jde o holé přežití, jako ostatně v celé historii státu Izrael. Být trvale obklopen a ohrožován ze všech stran Araby, není žádná prdel a tuto zkušenost vlastně žádný jiný stát na světě nemá.
            Proto nejde ani zdaleka porovnat výkon například MI6/CIA a Mosadu. Mosad je, moderně řečeno, „úplně jinej level“.
            Museli o tom vědět, ale co sledují tím „přistižením se staženými kalhotami“, to netuším.

          2. Vevčo, a nebyla to provokativní akce blbejch mlaďochů těch mocných? Udělat si mecheche za humny lidí za drátem- to je jasná provokace o nadžazenosti.

            Nesouhlasím s provedením, ale ……

            kdo ví co mají za lubem/ plánují, že obětovali zepár mladejch. Aby měli hloupé lidi světa na svý straně. A tím pádem omluvu na to co mají přichystané Udělali to pokud vím už párkrát ,m pod hlavičkou ameriky. Vždyť snad víte kdo amíkům vládne, nebo ne?

            1. Ema: Lidi psali, ze meli objednane misto v jiznim Israeli, a to misto to pry na posledni chvili ztornovalo. A museli najit jine, narychlo. Takze videt to jako provokaci, to se mi nezda. Ale je tu moc podivnych detailu, a ze by o tom Mosad nevedel, ze mi nezda. Moc toho tady nehraje. Napriklad, ze by se stovky chlapu se zbranemi jen tak vrhli na festival? Ktery tam byl zorganizovany na posledni chvilku? Hm.

              Takova velka akce se neututla… to je nesmysl. Meli tam ozbrojene paraglidingove padaky, i nachystane bagry na prolomeni plotu, a pod. Velika dlouho planovana akce.

                1. Joudo, lžeme všichni.
                  Jde jen o to jaká je četnost onoho lhaní, jaký jeho smysl, význam a dopad na okolí.
                  Osobně si občas zalžu rád, ve věcech bezvýznamných, posiluje to paměť 🙂

                  1. Proto lzu pokud mozno co nejmene a hrozne nerad. Protoze jsem linej pamatovat si, co kde jsem nalhal.

                    Nebo bych musel byt jako jeden muj kamarad, kterej daval k lepsimu nejakou historku, najednou se zarazil a rekl pamatnou vetu:

                    „Ty vole, ja lzu tak dobre, ze uz si to i sam sobe verim“.

                    1. Jo, přesně tak. Já lžu tak, že neříkám všechno, ale co řeknu, je pravda.

        2. Členové izraelské veřejné organizace ZAKA, která se zabývá dobrovolnými záchrannými aktivitami, objevili v kibucu Reim, který se nachází na jihu země, nejméně 260 těl, uvedl list The Jerusalem Post s odvoláním na zástupce organizace.

          Podle nich byli všichni zabití v době útoku palestinské radikální skupiny Hamas na hudebním festivalu pod širým nebem. Uvádí se, že radikálové zastřelili mnoho účastníků akce, počet obětí se může ještě zvýšit.
          https://t.me/tass_agency/213294

          1. No vidíte, a tady se řeší jestli to bylo na počest Pavla nebo Petra.
            Ale, že ti zmrdi najeli džípama s kulomety před únikové vchody a vystříleli tam děcka, to je asi podřadné.
            hnus velebnosti

            1. Hodne obrazku.
              Co se nikdo nezminuje ..Ze teroristi nastesti a to je dobre ,
              neutocili smerem , kde sou skladovany ty velky bomby ,
              tajny, vo kterejch se nevi. Asi vo nich nevi..A to je dobre.
              A nemeli to daleko..

    1. Táto utajená párty na oslavu židovského sviatku Shemini Atzeret bola neoficiálna, vyvolení účastníci boli kontaktovaní telefonicky pár hodín pred začiatkom a zúčastňovala sa jej mládež z bohatších spoločenských vrstiev. Párty sa konali väčšinou v honosných sídlach v Tel Avive, tentokrát si vybrali ako miesto púšť len pár km od Pásma Gazy, obohnaného vysokým ostnatým plotom.
      Účastníci až do poslednej chvíle nevedeli, čo sa deje, až kým nezačala streľba.
      Svedectvo: https://humanevents.com/2023/10/08/nobody-noticed-them-until-it-was-too-late-woman-flees-israeli-rave-under-attack-by-hamas-as-hundreds-murdered-kidnapped

      1. Wiki pise, ze to organizovala brazilska skupina. Pry se to jmenovalo Scuk sukot supernovy (Supernova Sukkot Gathering); melo to byt jinde, ale na posledni chvili to puvodni misto odmitlo.

        Mladi prchali v autech, a tam uz na ne cekali. Nebylo se kde schovat, otevrena krajina. Proste sileny masakr. Lov na lidi.

  21. Gdyby lidi směli volit co potřebují a z teho se koncem roku spočítala ústava, má dáti, dal, tak by se nigdo se lstí vrchnosti nemusel zabývat. Vrchnost by se vypařila, lidi by si najali na plnění potřeb zaměstnance na dobu určitou. A bylo by po demosgrácyi jako po žabě. Nigdo nemá sto životů NATO aby furt četl, nebo poslouchal magory u koryt a hlídal je, co jak podělali nebo co gde ukradli. Esli vám se to líbí, tak mě teda ne.

    1. Vod zacatku valky celyho sveta na teror , jsou teroristi neporazitelny.
      Jako napr. v Syrii ,/v Afg. /, kde na ne utoci nejsilnejsi staty sveta ,uz dlouho ,
      ale bez uspechu ,
      az si nekdy strili vlastni drony navzajem..Nekdy to vypada ,ze na konec vyhrajou.
      Ani tam nejsou lesy a hory, kde se partyzani se mohli vzdycky uchytit. Jenom pisek.
      Pisou ve zpravach , ze pronikaji snadno jako uprchlici do Usa a uz tam nejaky chytili.
      Je mozny , ze ten emerickej president vytvari vakuum v centru moci ,/kdyz uz ty prachy sou fuc a neni poradne na zbrane , jenom na ty letadla , ty litaji tak rychle ,ze si na zemi niceho nevsimnou, ani nemuzou/, sem tam zakopne a ted nejaky zacnou delat vsude ramena , zkouseji to a mysli si , ze je na ne kratkej.
      Mozna maji recht.
      A ze jim vsecko projde. Pisou , ze tech teroristu Hamas je, nebo bylo ,
      jen jeden tisic , nebo tak, vsech dohromady , vyzbroj taky nic moc ,
      ze by nemeli bejt problem je porazit. Ve valce na ne.

  22. Zastavenie dodavok 🙂 Ono uz nie je co dodat…
    Oni porusil aj svoje vlastne zakony pre minimalnu mobilizcnu rezervu a x inych predpisov, ak sa v tom niekto zacne rypat to este len bude zabava.
    Pre pana Naga: by som zacal studovat historiu ako dopadol pan Tuka.
    Lebo tak ako nas odzbrojil pan Nag to dokazal iba Tuka. Ale mozno mali rovnaky ciel?:)
    Zbavit stat funkcnej vlastnej PVO to je fak umenie.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *