Ve dnech 2. – 3. května pořádal P. Bohuš z Modrého Jelena 4. ročník Zubereckých chodníčků, kterých jsem se účastnil poprvé. Atmosféra výborná, program taky. Ale proč to vzpomínám. Není to poprvé, kdy jsem měl dojem, že většina těch lidí na podobné akce chodí nejen z důvodů, že se prostě mezi lidmi stejného světonázoru cítíte jaksi lépe, nemusíte si dávat pozor projevit své politické názory, ale i z jiného důvodu. Už po několikáté jsem měl pocit, že lidi očekávají radu, návod co mají vlastně dělat. Ostatně i na Zubereckých chodníčcích padaly explicitní dotazy, co mají dělat … aby to šílenství minimálně zastavili.
Bohužel, neexistuje odpověď nebo rada ve stylu, že ve středu něco uděláte a od čtvrtka se vše změní. Takhle to prostě nefunguje. Ostatně i lepševikům trvalo mnoho let než prostoupili v podstatě celou státní správou.
K vítězství zla ale postačí, když slušní lidé budou pasivní
Před mnoha lety na přednášce politologie jsem slyšel zatím asi nejpřesnější definici politiky. Tenkrát zaznělo, že si máme politiku představit jako hromadu štěrku, která je obstoupena lidmi, kteří si myslí, že tu hromadu je třeba posunout. Pravičáci si myslí, že doprava, levičáci, že doleva … atd. Vtip je v tom, že pokud každý vezme a přemístí jeden malý kamínek, tak se zdánlivě nic nemění. Jedinec tak může nabýt dojmu, že přemístit ten jeden jeho kamínek nemá žádný význam a smysl, že tím se hromada neposune tam, kam by chtěl. No, v podstatě má pravdu, ale … ale bylo by tomu tak jen za předpokladu, že bude JEDINÝ aktivní. A naopak, pokud těch bezvýznamných jedinců, kteří vezmou ten svůj malý bezvýznamný kamínek bude většina, pak se hromada přemístí.
Jsme v situaci, kdy lepševici ty své kamínky přemisťují celkem aktivně a organizovaně tam, kde chtějí, aby ta hromada nové stála. A elity je povzbuzují a pomáhají jim. Občas přijede pomyslný bagr s názvem ČT09 nebo Český rozhlas a naberou a přemístí těch pomyslných kamínků fakt dost. Pokud budeme pasivně přihlížet, jak lepševici přemisťují tu hromadu kamínek po kamínku, pak se jednoho rána probudíme a hromada bude nově stát tam, kde chtějí oni.
Platí tedy, že pro vítězství lepšolidí bohatě stačí naše pasivita .
Pokud budeme pasivní, pokud budeme říkat, že činnost jedince nemá cenu, že ten jeden přemístěný kamínek nic nezmění, tak prohrajeme. Zrovna tak se nedá předem určit, který kamínek bude ten rozhodující, aby se hromada sesunula ve směru který chceme. Je to jak s tou poslední kapkou – jedna malá kapka, jako mnoho předtím, ale najednou pohár přetekl. Obdobně je to s těmi kamínky … může to být ten nejmenší, ale když ho odebereme nebo naopak přidáme, tak se hromada dá do pohybu.
Kdy budeme vyhrávat
Dnes je to tak, že se bojíme na veřejnosti, v práci atd. projevit svůj názor, který není v souladu s narativy lepševiků. Máme strach z následků. Vyhrávat začneme až začnou mít strach z následků oni. Pokud jste v hospodě a bojíte se nahlas diskutovat a argumentovat podle svého světonázoru, pak prohráváme. To samé na pracovišti nebo někde jinde.
Vyhrávat začneme až v té hospodě nebo na pracovišti budou lepševici se svými názory v menšině a my budeme moci veřejně diskutovat, dle svého politického přesvědčení. Každý, kdo neohroženě začne, byť je zatím v menšině, začíná přemisťovat ten svůj pomyslný kamínek na naši stranu. A i zde platí, jedinec zdánlivě nic nezmůže … ale opak je pravdou. Když jeden začne, tak druhý den se může přidat další, který našel odvahu, pak třetí … čtvrtý atd. Vidlák má pravdu v tom, že ta cesta na naši stranu je jednosměrná.
Největší slabina lepšolidí
Všimněte si, ti lepševici nás dnes a denně přesvědčují většinou o věcech, které jsou proti zdravému rozumu, proti logice, proti známým faktům. Jejich síla pramení z toho, že většina je pasivní a neozve se, když tvrdí, že ten černý čtvereček je bílé kolečko. A aby jim to celé fungovalo, tak v 99% případů musí události vytrhnout ze souvislostí, z kontextu. Tohle je ale taky jejich nejslabší bod.
Např., aby RF mohla být vykreslována jako arcilotr, který nemá obdoby, tak lepševici nesmí připustit diskuzi, že před napadením UA se taky něco dělo, že Ukrajinci sami bombardovali východ své země, že zakázali ruštinu, ruské knihy, že Porošenko prohlásil „… naše děti budou chodit do školy a jejich budou v sedět v krytu, že existují zprávy OBSE o počtu obětí ukrajinského ostřelování, že USA a celé slavné NATO napadaly suverénní země jako na běžícím páse … zkrátka nesmí připustit souvislosti, které ve skutečnosti zasazují události do objektivního rámce. A tohle mohou dělat jenom proto, že se bojíme ozvat … a proto zatím prohráváme.
Nepřistupujme na jejich pravidla hry
Lidová moudrost praví, že s jídlem roste chuť. Roste i lepševikům, které např. vede strategický komunikátor Foltýn. Zatím mu vše prochází a proto může přitvrdit a přijít s videem, kde vysvětluje, že jsme nebyli osvobozeni, ale okupováni. Kdyby s tím přišel hned po válce, pak by ho nejspíše „natvrdo“ odsoudili a možná i popravili, protože lidé ty německé hrůzy měli čerstvě v paměti. Dnes máme strach se ozvat … a proto prohráváme a Foltýni mají čím dál větší apetit.
Na tyto a podobné akce musí platit jediné – žádná diskuze o neoddiskutovatelných faktech, jediná diskuze na naší straně musí být, zda – po obnovení právního státu – bude tohle „odměněno“ jenom morálním odsouzením nebo podmínkou nebo autor a pomahači půjdou do ťurmy.
Každou diskuzi o zvěrstvech II. světové války můžete uvést nebo ukončit větou, že Němci za ty své hrůzy, které nepáchali by se měli ještě plazit a až nastane čas, tak teprve pokleknout a poprosit o odpuštění … a podle aktuálního chování jejich elit čas pokleknout očividně zatím nenastal
Žádná jiná diskuze být nemá – viz KKD (Komunikační Karta Dezoláta)
To už je síla s tím Bendou. Neštěstí pro naší zem.
ŽIVĚ: Echo Prime Time – Marek Benda vs. Radek Vondráček
https://www.youtube.com/watch?v=j6_fORHOyho
RE: David Dvořák
1. Díky za KKD,
2. nerozumím formulaci:
„jediná diskuze na naší straně musí být, zda – po obnovení právního státu – bude tohle „odměněno“ jenom morálním odsouzením nebo podmínkou…“
Vidlák má v programu, mimo jiné audit veřejné správy, který má smysl pouze po obnovení právního státu, pokud se tak stane, obávám se, že nemůže být na to tema vedena diskuse a vině a trestu.
Děkuji předem za vysvětlení
AD 2) je to přesně v souladu s KKD – pokud budeme rozebírat a probírat co a jak zkreslili nebo překroutili, tak tím ty jejich lži dostáváme i do našeho mediálního prostoru. Proto jediná správná reakce by měla být: nerozebírat co řekli, překroutili nebo v čem lžou, ale výhradně diskutovat, jak takové řeči „odměnit“ až nastane opět právní stát.
To co dělá Foltýn se vejde pod dnešní paragrafy, např. podpora fašismu a zlehčování německé genocidy.
Mohl by prosím někdo z adminů založit zvláštní článek na téma EPBD 4 ? Je to přesně o té pasivitě většiny společnosti. Během 2 let se na nás chystá že každému kdo má nějakou nemovitost těžce omezí vlastnická práva – nebudete ji moct pronajmout, zdědit, prodat – pokud nenainvestujete nesmyslné peníze do rekonstrukce, kterou ta nemovitost nepotřebuje. Nikomu to nevadí, každý si myslí že si dělaj prdel „to přece není možné“ případně o tom většina lidí vůbec neví. Pokud se EU do té soby nerozpadne a zvolíme si eurohujerskou vládu SPOLU nebo ANO, tak jsme v prdeli. https://www.radiouniversum.cz/landova-hana-1d-lide-budou-muset-prodavat-sve-domy-protoze-nebudou-mit-penize-na-splneni-pozadavku-eu/
V pořádku. Odsouhlasí-li to parlament nebo to bude přímo vykonatelné v souladu s Ústavou schválenou parlamentem. Jak občané zvolili, tak občané mají.
Stejně tak mohou změnit.
Humor?
Jak hluboko lze klesnout v uvažování:
Zdechovský žádá Leyenovou: Zakažte sovětské „srp a kladivo“ a ruské „Z“
Dále červenou barvu a oranžovo-černou svatojiřskou stužku, Kaťušu a … atd.
Zajisté pane *dechovský. A co takhle zakázat *dechovského?
Také bych se přimluvil za to, aby měl pan Zdechovský zakázáno používat písmeno Z a přejmenoval se na Dechovského 🙂
Kocoure, v Německu dostala policie pokyn nepřipustit ve dnech 8. a 9. května hraní ruských písní, vlajky a všemožné symboly připomínající osvoboditele. Výjimku dostali jen diplomaté a vojenští veteráni …
Srp, kladivo, šroubovák, kleště, pilu, vrtačku…. a jiné nářadí vzbuzující u kavárenských tlachalů nelibý pocit připomínáním práce.
A taky by se měl nějak přejmenovat německý kancléř. Třeba na (Herr) Niemand.
Taky mu ve jméně chybí písmenko a přebývá jiné, jmenuje se Mertz a měl by se možná jmenovat Schmerz.
Ať to nakonec nevyvolává nějaké negativní asociace. Protože jeho existence je bolestí pro 40% Němců.
David Dvořák:
Tenhle článek se vám moc nepovedl. Nevím, kde se ve vás bera ta nenávist, ale připomíná mi to revoluční gardy a partizány s jejich hesly: ,,mrtvý Němec, dobrý Němec“ a mnoho dalších hesel. S podobnými články Vidlákovi hodně škodíte a já s vámi absolutně nesouhlasím.
Asi bys neměl nikomu podsouvat věci, který neřekl/nenapsal.
Ten článek přece není primárně o nenávisti, ani o heslech.
Milan44: článek jste asi nečetl. Pojednává o tom, aby lidi nebyli pasivní a každý přiložil ruku k dílu dle svých schopností. V diskusi je pak zmíněno, že je potřeba Němcům připomínat jaká zvěrstva prováděli za 2. sv války pokud na to oni sami zapomínají a snaží se sami opět probudit fašismus v Německu.
Němcům, kteří tak činili, k připomínání už mnoho nezbývá. Už jen tehdejší Hitlerjugend, kteří ořektočili devadesátku.
Vždycky mě fascinuje, když někdo bez osobní zkušenosti soudí podobné věci. To jako to vaše „heslo“ dělá z jeho hlasatelů, pokud vůbec byli, stejné, nebo dokonce horší zločince než Němce s jejich šesti lety brutální okupace, vyhlazovacími tábory, mučením a popravováním? To snad ne. I kdyby ti partyzáni měli na transparentech: „Rozsekáme každého němčoura na sečku!“, tak se jednoduše zdržte na tohle téma komentáře. Prostě po tom všem na to měli plné právo. Fakt už mě tady to tydýtovské rádoby povýšené moralizování na téma Češi a Rusové za války/okupace nebaví. Němci by nám měli do konce své existence jako národa děkovat, že jsme je po válce nepoctili pohoštěním ve stejných zařízeních jako oni nás. Ostatní jsou jen plané řeči.
Tyhle ovšem taky.
Tak určitě 😁 A rozhodnete to vy 😁
To si nenechám ujít!
Bitva v Hispánii – El Clásico
Sledujte online přenos Barcelona – Real Madrid v 16:15
https://myfootball.top/11470080-barselona-real-madrid-pryamaya-translyaciya-11-maya.html
(komentář v ruštině)
A já blbec si platím O2 sport!
V naši v pravdomluvné ČT prodali celý fotbal do soukr. firem (určitě za to nedostali úplatek) a třeba včera jsem se díval na derby pražský „S“ na ruských webech a ještě jsou tak drzí, že chtějí vyšší poplatky.
Je to tak! Fotbal už je úplně mimo ČT a hokej z poloviny!
Jen tak něco
file:///D:/Ve%20Finsku%20se%20n%C4%9Bco%20pokazilo_%20Potrest%C3%A1n%C3%AD%20Ruska%20se%20nezda%C5%99ilo%20%E2%80%93%20te%C4%8F%20pl%C3%A1%C4%8Dou%20sami.html
Jeste dejte pristup na to vase pececko, at si to z disku D: muzeme stahnout. Mate tam i porno? (mam sirokopasmovy internet)
Proč si nenapíšete o porno Koudelkovi? Jistě má nějaké filmy, kterými bude vydírat … https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Vladimir-Ustyanovic-VZP-neboli-velke-zpravodajske-podvody-773668
Proc? Protoze nevim, Gerde, pod jakym nickem prispiva tady do diskuze
Zkuste tohle, jistě Vám pomohou:
Tel.: +420 224 235 496
E-mail: personal@bis.cz
Co revanšismu se týče, Bundeskhalifat Deutschland začíná mít jiné starosti.
Re: odver…
Což vůbec neznamená, že jej v brzku neopráší, coby vyzkoušené šidítko.
Nemají pro to schopnost ani ekonomický základ. Nejsou schopni ani bránit sebe.
Chybí jim ten slavný elektrotank, a navíc válka způsobuje příliš emisí CO2. Bojovat by musela generace, která se považuje za poslední, a tak se dá čekat spíše riziko šíření džihádu než revanšistická nostalgie nacismu.
To není o kolektivní vině, ale o předběžné opatrnosti. Ať si Němci dělají doma co chtějí, ale když se pokoušejí o vývoz svých nápadů, mělo by se jim připomenout, že to občas nedopadlo zrovna dobře. Nakonec, kdyby nacismus zůstal uzavřený uvnitř Německa, nakonec by se sežrali mezi sebou.
Extra pro Starého Kocoura (ST) … který je dle svých slov z 25% Němec a z 50% Polák.
Domnívám se, že je třeba rozlišit mezi literárním vyjádřením a přesným návodem. Nikdo nechce, aby např. všichni Helmuti seděli v ťurmě nebo Richardi nebo Hildegardy se plazili. Takhle to není a obdobné poznámky jsou manipulací na základě vytržení ze souvislostí.
ST má pravdu v tom, že existence národů může být snadno zneužita pro vzájemné nesváry. A dodávám, že (dle mého) tady někdo tohle cíleně vyvolává. Kde je tedy chyba?
Nejspíše v tom, že elity nejednají ve prospěch svého lidu – v Německu, v Polsku i u nás. Úmyslně podněcují ty nesváry a bohužel, hodně lidí jim na to „skáče“. Konkrétně přepisování dějin a zlehčování těch napáchaných hrůz jsme nezačali na naší straně a proto by reakce měla být razantní, v duchu, který jsem napsal, aby se na tuto cestu znova nenastoupilo. Tady není směrodatné, kdo má kolik jaké krve v sobě, ale jak se k tomu staví. Každý, kdo se tomu obnovování fašismu postaví nebude samozřejmě považován za „toho“ Němce, kterému jsou ty příkré myšlenky určeny, ale za Člověka, který chce žít lidsky.
Ostatně i my Češi máme problém, který si budeme muset vyřešit sami. Věřím, že existuje něco jako „Vyšší moc“ a proto jsem přesvědčen, že se Českému národu nebude dařit dobře, pokud ponecháme bez odpovědi fakt, že dnes naše elity a část národa doslova plive na ty, kteří nás zachránili před vyhlazením za cenu statisíců svých životů. Jsem Moravák a bez jakékoliv diskuze mám pomyslný malinký díl viny na tom, co se děje – tohle prostě okecat nejde. Ale právě, abych se mohl postavit před zrcadlo nebo vnoučata tak píšu a snažím se být aktivní … abych si stejně s Vidlákem a dalšími mohl říct: „Dělal jsem co jsem uměl …“
Věřím, že existuje vyšší spravedlnost, bez toho vyrovnání se se zlem nás bude štěstí obcházet … proto budeme muset tyto zlé činy SAMI potrestat.
„Vyšší spravedlnost“ je smyšlený deistický konstrukt.
Já taky Vyšší spravedlnost neviděl a neslyšel. Jenom v interpretaci lidí.
Ale jinak to má hlavu a patu. Elity. Připomenu slova A. Einsteina:
Válka je, když se zabíjejí lidé, kteří se navzájem neznají, na rozkaz lidí, kteří se dobře znají, ale vzájemně se nezabíjejí.
a já bych doplnila….a ještě na tom bohatnou
Ti, kteří vydávají rozkazy, jsou jen prostředníky těch v zákulisí.
Ano, jedna realita (pravda) jako druhá. Ale pomůže nám to přemístit tu hromadu štěrku?
„žít lidsky“ se dá nechtíc pokroutit jako „lít židsky“
Nejde si nevšimnout skutečnosti, že hystericky rusofobní výlevy a doslovná dehumanizace Rusů, pocházejí převážně od pármiliónových „ratlíků“, jako jsme my, nebo z pobaltských vymírátů.
Němci sami se sice nijak výrazně antirusky neprezentují – ale po druhé straně si farizejsky přilévají do válečného ohně, seč jim síly stačí.
Pokud by se k celé věci dnes Němci stavěli aspoň tak rámcově neutrálně, jako například Maďaři, tak by nebylo zapotřebí nic připomínat, nebo upozorňovat na něco „typicky německého“.
„Jsem Moravák a bez jakékoliv diskuze mám pomyslný malinký díl viny na tom, co se děje.“
Myslím, že se mýlíte, pane Dvořáku. Rozlišujme. Je rozdíl mezi „mám vinu“ a „vina mi bude přisouzena“.
Já – osobně a za sebe – žádnou vinu za současný společenský marasmus nepociťuji, ale umím si představit, že někdo v rámci zjednodušení mně vinu přisoudí. V podstatě mluvíte, byť nepřímo, o kolektivní vině. Není to trochu… ambivalentní? Hlasitě kolektivní vinu odmítáme jako něco morálně nepřijatelného, ale v praxi se k tomu konceptu docela často přikláníme…
Alefe, já tu změnu v 89 vítal … jakože to byl dobrý nápad. Mýlil jsem se, ale to poznání, jak věci ve skutečnosti jsou, přišlo až časem. Takových je v mém okolí více a shodujeme se na tom, že bychom měli svou vinu odčinit tím, že nebudeme mlčet a budeme aktivní ať se situace napraví.
V době hlasování o vstupu do EU jsem sice byl na moři a tudíž jsem nemohl hlasovat, ale hlasoval bych pro vstup. Změna v myšlení přicházela postupně, nejvíce po bombardování Jugoslávie.
Když nad tím přemýšlím, tak musím uznat, že ta západní propaganda je fakt dobrá – líbivá, atraktivní, pohodlná, proto ovlivňuje stále mnoho lidí. Poznat, jak věci opravdu jsou bere čas, hodně času a přemýšlení, což málokdo je schopen a ochoten tomu dát.
Ostatně, je to jak z té Bible – cesta do pekla bývá široká a pohodlná, do nebe trnitá a namáhavá. A většina lidí chce jít po pohodlné cestě, že vede do pekla jim dojde až je pozdě.
Tak já pro změnu se nemýlila. Ale asi to bylo tím, že jsem dost západu provandrovala předtím – s cestovkami. Neměli jsme auto, ale peníze jsme dávali na poznávání světa, kam to šlo. A když se člověk kouká pozorně, ledacos uvidí.
V tomhle souhlasím s oběma.
🙂 Já bych to řekl jinak 🙂
„Mám-li trošku poznání,
abych kráčel ve shodě s velkou Cestou,
nemusím se ničeho bát, vyhýbám-li se oklikám.
Neboť velká Cesta je rovná a bezpečná.
Ale lidé milují cesty postranní.
Jejich dvůr je pěkný a čistý,
ale pole jsou ponechána na pospas pleveli
a sýpky zejí prázdnotou.
Oblékají se do přepychových šatů a nosí ostré dýky,
přecpávají se jídlem a pitím,
mají více, než mohou potřebovat.
To jsou hýřivé cesty lupičství,
nikoli velká Cesta.“
(Tao-te-ťing, kap. 53)
Nebo je to to stejné, jen jinak řečeno?
—
Já jsem byl od počátku proti vstupu do EU, a rozhodující faktor, který mě přesvědčil, že to nebude s dobrým, byla právě kampáň, propagující vstup. Má intuice hovořila takto:
Dobré zboží se chválí samo. Když je nějaká věc propagována takto vehementně a přitom krajně stupidním způsobem, nemůže to být věc dobrá.
Pořád nevím: mám se radovat, že mám tak spolehlivou intuici, nebo mám litovat, že se nezmýlila?
Mnoho je cest, kterými lze kráčet. Každý si musí najít svoji cestu a kráčet po ní vlastním tempem. A na těžkých křižovatkách blbě nezahnout.
Jistě Alefe.
Ale to je šestý smysl. Základní instinkt. Ale pomůže jenom u věcí, na které máš vliv.
Dobré zboží se chválí samo!
Nemám dost peněz na to, abych kupoval levné zboží!
To jsou poznatky, které člověk pochopí buď dost brzy, nebo nikdy.
Moderní lidé ztratili své instinkty. Není tu zpětná vazba. Tohle nedělej, tohle bolí! Tohle nejez, bude ti zle! Za tohle netahej, na druhém konci ocasu je tygr! Pak se diví že půjčky se musí vracet, že „není oběda zadarmo“.
Pod obrovskou záplavou většinou falešných informací jsou bezmocní jak čerstvě narozená koťátka. Mají sice legraci z těch, kteří instinkty stále mají, ale myslím, že nebudou těmi, kdo se směje nejlépe – tedy naposledy.
No a ta koťátka nějaké instinkty přece jen mají.
Každopádně to první. Je to velký dar, který mnoho lidí nemá.
Spolehlivá intuice Vám umožnila, v předstihu se zařídit po svém.
Do budoucí situace, kterou jako jednotlivec nemůžete ovlivnit, kdy okolí není/nebude úplně přátelské a podmínky čím dál méně příznivé.
A k tomu vyvyšování:
Znám to z našeho Ústavu. Sólista je víc než sborák, sborák je víc než muzikant. Kulisák je míň než osvětlovač a ten zase pohrdá sboráky. Opereťák je víc než operák, který je víc než činoherec. Baleťák je víc než orchestrák a ten je víc než…
Randálkomando (zvukaři) jsou někdy míň než jiní – a někdy víc než jiní. Přijde na to.
Je mi to už k smíchu – po pětapadesáti letech uvnitř.
Myši a žáby. Tenkokoncoví a Tlustokoncoví. Dvě nohy a čtyři nohy.
Jdou s tím všichni do džu!
Dobrý den!
Pcha, profesní a meziprofesní řevnivost, v rámci jednoho baráku, to tu bylo vždycky.
Ale – mezi Čechy to až na výjimky nepřekračovalo hranice daných profesí, nebo spíš jen toho baráku.
S tématem to nemá skoro nic společného, natož tak s nacionalismem.
Natož národním socialismem.
Naopak, všechno.
Re: Sk
Běžné sortování menších skupin uvnitř jedné větší.
Ještě nám prozraďte, kolikrát za posledních 55 let přemluvili opereťáci kulisáky, aby dali v divadelním baru do řepy činoherákům. To by mne – a nejen mne – zajímalo.
Jedna věc je vytváření neformálních partiček, druhá věc je opora v legislativě. Jakože kulisáci můžou zmlátit činoheráky, kdykoli dostanou chuť dát někomu do řepy, a samozřejmě o kolik budou následně míti vyšší prémie.
A mrkněte se, jaká právní hovna vstoupila v platnost od vstupu ČR do Čtvrté říše.
Na to by se dal rekonstruovat ten starý ajťácký fór:
„Beze mě bys neměl co sbírat a zesilovat!“
„Beze mě by tě slyšely tak první dvě řady, skrčku!“
A opodál stojí paní Elektrika a usmívá se..
A sluší se také dodat, že přes sto let fungovala všechna divadla bez jakéhokoli přizvučení scény…
Paní Elektrika se usmívá do té chvíle, než ji některý osvětlovač vypne.
P.S.: Kdysi uměli zpěváci zpívat tak, že je bylo slyšet až na galerii. Ba i šeptajícího činoherce bylo slyšet a bylo mu i rozumět. Byli to profíci! Já je pamatuji!
[;>))
Dnes jen zapomínají vypnout Stanislavského metodu herectví mimo jeviště. Pro neznalé, je to nitěrné prožívání role včetně všech pocitů s tím spojeným. Jen se nesmí zapomenout vypnout při odchodu z jeviště, a to mnozí herci neumí. Proto tak děsně citově prožívají před mikrofonem svou nenávist k dezolátům. Až je jim z toho fyzicky špatně, protože svou nenávist prožívají opravdově.
Dnes nejsou herci, ale odříkávači.
Asi… Když to tvrdíte…
Tvrdím na základě vlastního pozorování
Zkuste změnit lokál.
TV seriály jsou prostě seriály. Počet odvysílaných minut. Smlouva je na počet dílů. Dtto dabing.
===
Ale i seriály mají své věrné publikum. S tím nic neuděláme. Jenže tam skutečný kumšt nehledejte. Není tam a dokonce tam často není ani to základní řemeslo.
Aby bylo rozumět, co se říká.
Není čas na takové drobnosti…
Asi jako Sandra Pogodová, na demonstraci miliónového chlívku na Letné.
To byl hotový oskarový nářez, že jsem čuměl i já.
Putinův projev z dnešní noci, rusové fakt nejsou žádná ořezávátka.
https://www.infokuryr.cz/n/2025/05/11/michael-svatos-putin-dnes-ve-dve-hodiny-rano-moskevskeho-casu-vyhlasil-ze-valka-potrva-az-do-vitezneho-konce/
Tady je projev celý – ale v ruštině.
https://podolyaka.ru/yuriy-podolyaka-polnaya-videozapis-zayavleniya-verhovnogo/
Asi před patnácti lety jsem dělal průzkum „Měl by být Adolf Hitler naklonován aby byl potrestán za zločiny, které spáchal? Odpověď „ano“ byla tak častá, že kdyby měl pozbýt volebního práva každý kdo tak odpověděl, voličstvo by významně prořídlo.
A proč by měl pozbývat?
Re: Sibyla
Nejsou náhodou soudruzi, bručící v báni, zbaveni svých základních práv?
Anebo chováte představu, že Ádovy skutky by byly odměněny pouhou podmínkou „dva na dva“?
Pak by museli být naklonováni i matka, otec a sestry Adolfa Hitlera, včetně jeho neteře Geli.
A navodit všechny okolní podmínky takové, aby v nich mohl vyrůst naprosto stejný Adolf Hitler.
Ale ani pak by nebylo jisto, zda by měl klon stejné vlastnosti.
Kokotina na n-tou, zkráceně řečeno. Absolventi FF by na tohle téma jistě dokázali sestavit diplomku.
Dovolím si zde jen poznamenat, že duch, myšlenky i činy rodilého Rakušana Adolfa Hitlera mají takovou sílu, že v Braunau musela obec jeho rodný dům vyvlastnit a do posledního drobečku z poslední cihly srovnat se zemí, protože to bylo doslova poutní místo.
Ze stejného důvodu Jaroslav Čvančara dodnes tají skutečné místo, kde spočívají ostatky Reinharda Heydricha.
Re: Teco
Čvančara je staréééj a škaredéééj, páč tají jedině správným soudruhům velmi důležitá metadata.
Jen počkejte, až přijde hen ten „Es kommt der Tag“. To pak bude fičák. Za nic grilovačka v Oděsse.
DD: Mate pravdu. Kdyz kazdy udela „neco“ (misto aby nedelal „nic“) tak se hromada pohne.
A jejich nejvetsi slabina je, ze od nich ti nejmladsi volici zacinaji utikat. Oni trvaji na konformite, na politicke korektnosti, a nakonec i na lzich, a to mladi nemaji radi.
Jenže kolik z oněch Němců zbývá?
Byli to jiní Němci. Tak jako všichni ostatní. Na všech stranách. Brzo to tak bude výlučně.
Neodstranitelná rodová vina. Otců, dědů, pradědů. Až za hrob?
Pak se šineme do velmi nehezkých hlubin. Neřešitelné.
Ne, Kocoure, to není o konkrétní vině, ale o souvislostech. Němci rozpoutali 2 nejkrvavější války, v té druhé se chovali jako nefalšovaní barbaři. Nikdo je nechce vyhladit nebo potrestat, ale připomenout, když znova zapomínají.
Němci by měli být potichu, neutrální a jediné co by od nich mělo zaznívat je, že 3. válku nerozpoutají a nebudou se podílet na rozdmýchávání. Jenže oni to vidí jinak – opět chtějí být vedoucí silou Evropy.
Takže – Němci nezapomněli, ale my také ne. Pokud stojí OPĚT u zrodu dalšího konfliktu tak je naprosto na místě moje poznámka.
Přesně tak!
Jsem z 25% Němec. Takže já jsem taky vinen?
To nemá smysl, nebudu diskutovat.
Čímž netvrdím, že taková situace neexistuje. Ale tvrdit, že to všechno zavinili „Němci“ nepovažuji za realistické. Co Italové, Španělé, Poláci? A Maďaři! Zeptejte se na jižním Slovensku.
Do Kyjeva jel Němec, Brit a Francouz.
Re: Sk
Do Kyjeva odjela STARÁ SEHRANÁ PARTIČKA.
Ital se jim tehdy připletl do cesty jen čirou náhodou.
Od roku 1938 neuhnuli z kurzu ani milimetr.
A klidně si buďte i Celoněmec.
Germáni jsou stejní 1000 let .
Re: Gaia
S tisícem let jste jim notně přilepšila.
Nikdo přece neviní Němce za to, že jsou Germáni.
Viní je především za to, že mají vysoce nadstandardní sklony jak k nacismu, tak i revanšismu.
Neopodstatněné přesvědčení o předurčenosti vládnout světu.
Že se v tom zhlédli prapotomci někdejších, slovanských poskoků germánských nacistů a dokonce to přijali jako oficiální politický směr, to je jiná věc.
A proto dnes znova umírají statisíce lidí.
Protože si nějaký národ myslel, že je víc, než jiný – a jal se to přesvědčení realizovat stejným způsobem, jako originální nacisti ve 40.letech.
Odtud „denacifikace“.
Re: Teco
První odstavec za 1*
Druhý odstavec za 1**
Ale stejnak budete určo staréééj a blbéééj, páč nemáte pochopení pro hen tu „rozervanu dušu umjelcacype“.
Aby se SK na mne nenasral, rovnou prohlašuju, že včera se mi rozervala duša, jak jsem dofukoval kola na pincku (TVL, to byla šupa), a umjelec-cype jsem já.
Es kommt der Tag, kdy Vám předvedu, co jsem zase vysochal z plechu a pozůstatků z jednoho Povážského střepu – pardon – pincka. Konečně začínám po třech letech lakovat.
„Nikdo přece neviní Němce za to, že jsou Germáni.“
Kazdy German muze za to ze je German (c)
Germáni jsou Teutoni?
Re: Sk
Jste ještě zapomněl na Pšonka.
Jako čtvrtinový Pšonek a zároveň čtvrtinový Šlonzák si dovoluji prohlásit, že minimálně vláda v Pšonkolandu se skládá z furt stejných kokotů, jako před sto lety.
To nic není.
Já jsem Pšonek dokonce poloviční a co s tím udělám? Měl jsem tam příbuzné, už to skoro všechno vymřelo. S debilitou polské vlády taky nic neudělám, je debilní už od dob Sienkiewicze. Ale něco přece od Pšonků mám – jakousi hrdost, pychu. Někteří tady nemají ani to. Ukažte jim pamlsek a budou panáčkovat jak čivavy.
No a co – mám se snad zout?
Hlavně, že vám chutná
Máte aspoň kozu nebo krávu?
Re: kata
Kdybych neměl za ženu zrovna Jahodu, mohl bych směle napsat, že mám krávu se dvěma kozami.
Ale takhle…
Tak to byste byl v Polsku šlechtic u dvora (královského, podotýkám).
Ne, ale některé znám, dokonce i osobně!
Mnó kocoure, právě že 25%tní. 75% je jiný asi zdravých.
Re SK: Začínám souhlasit s Alenou Z. je to samý Já, já, já… 😀
Ano vím. Jste s A.Z. dva a pracujete v týmu.
Vždycky když dojde řeč na viny Němců či Rusů, tak si připomenu slova Arnosta Lustiga..
Rusům jsem osmasedesaty odpustil, protože mi v petactyricatem zachránili život, Němcům neodpustím nikdy.
A záleží na tom „odpuštění“? Mohou s tím ti „obmyškení“ něco udělat?
Snad kdyby spáchali hromadnou sebevraždu…
Aztékům nebo Mayům už nikdo nic nevyčítá, vyhynuli, a tedy nikdo nemusí nic odpouštět.
Uvědomujete si vůbec, o jak dokonale nesmyslném tématu se bavíme?
Re: Sk
Jako potomek majitelů Volkslisty pouze připomenu, že nesmyslnost tématu je pouze zdánlivá.
Žádné nesmyslné téma to není.
Němci se opět, jako před 90 lety, drápou k moci nad Evropou a chtěli by být jejími pány.
Už jednou to zkusili a obyvatele této planety to stálo 60 miliónů mrtvých lidí.
To se jim prostě nesmí dovolit, za žádnou cenu – a StK jako postarší čtvrtinový skopčák, by právě tohle měl chápat o dost líp, než mladý celočech.
Re: Teco
Vždyť píšu, že nesmyslnost je pouze zdánlivá!
Jako poválečný ročník nemám komu co odpouštět ani komu být zavázán. To jsou umělé konstrukty k ovládnutí člověka přes generace.
Ale živené a financované z Německa, aby se omlouvali Češi. Z podstaty revanšistickou stranu si taky pěstují jen v Německu, ne u nás. Landsmanchaft, reverzní stráni k tomuto tady nemáme.
Pčesně tak. Proč Lejnová znovu bubnuje do války? Zřejmě někde v rodině zůstaly myšlenky nacismu/fašismu předané od jejích předků a byly jen dočasně potlačené okolnostmi. Proč chce Merz poslat rakety Taurus na Ukrajinu, aby byly využity proti RF? Inu, zřejmě někde zůstaly myšlenky nacismu/fašismu předané od jeho předků… A takhle by se dalo pokračovat.. Kocoure, nevztahujte to na sebe. Copak Vy snad také bubnujete do války proti Rusovi? Neřekla bych. I v Německu je mnoho lidí, kteří protestují proti válečnému štvaní… Bohužel, je tam ale i dost lidí, kteří Merze podporují. To není dobře. Proti nim je třeba postavit hráz. A ne se jim poklonkovat (jak to činí Fijalenko, Foltýn, PePa… Nechápu, proč to dělají – to jsou opravdu tak podplacení? Opravdu se tak zaprodali? Opravdu se z toho mají tak dobře? Nebo jsou jen tak hloupě ideologicky a slepě vygumovaní? Co z toho mají? Čím dobrým vlastně přispívají k dalšímu vývoji společnosti? Překulí se rok a neštěkne po nich ani pes. Nejsou ničím přínosní, nic neposouvají dál dopředu… elita národa? Ale kdeže).
Patřilo pod David Dvořák napsal:10 května, 2025 (23:13) a Starý kocour napsal:10 května, 2025 (23:25).
Re: TK
Prostě je to v nich, jak v koze.
Bingo
Je.
Zvlášť, když se ožerou a ztratí takové ty elementární zábrany.
Viděl jsem to jak v omezené míře přímo v Německu, tak bohužel i na Mallorce, která je fakticky z poloviny vlastněná německými firmami.
Byl to -a možná dodnes je- téměř výlučný dovolenkový resort spousty Němců, protože snad každý druhý hotel/pension tam tehdy byl v německých rukou.
Viděli jsme i hajlování, slyšeli jsme Horst Wessel lied a podobné nacistické vyřvávačky už v momentu, kdy byla jakási červencová obdoba toho jejich Oktoberfestu teprve v půlce.
Je fakt, že ty jejich krojované kelnerky, s kozama skoro venku, těm partám ožralých Němců cosi říkaly. Jenže oni se vždycky jen zařehtali, cosi na ni německy zaštěkali – a pokračovali.
Nebyli to žádní mladí, nějakým neonacismem zblbnutí lidé – byli to postarší lidi, určitě mezi šedesátkou a sedmdesátkou – prostě zazobaní, kdysi dobře postavení Němci, užívající důchodu na „jejich ostrově“ – tak Mallorce sami říkali.
A někteří se už po pár tuplákách chovali, jako ředitelé planety a pánové tvorstva.
Šli jsme se tam ze zvědavosti podívat, protože ani jeden z nás na takové, Němci organizované akci nikdy nebyl.
Natáhl nás tam program, protože tam měli sezvané největší německé pop- a schlager- hvězdy, ta jména jsme znali a chtěli je vidět „naživo“.
S mou paní jsme zhruba v té půlce fakt znechuceně odešli, třebaže měl asi za 15 minut vystupovat Karel Gott a před půlnocí zpěvačka Sandra, na kterou jsme byli velmi zvědaví.
Takže ano, naprostý souhlas – je to v nich, jako v koze.
A pochybuju, že to kdy bylo jinak.
Jsem přesvědčen o tom, že i v momentech, kdy jsme jich z republiky přes dva milióny vykopali, tak už tehdy nemysleli na nic jiného, než jak nám to v budoucnu vrátí.
Tohle je potřeba v příslušných souvislostech vysvětlit například i Turkově a ještě mladší generaci. Silně totiž pochybuju, že by o něčem takovém věděli, nebo se učili o revanšismu, jako my.
Plně potvrzují připominku o Němcích na Mallorce.
Mám stejné zkušenosti.
Po deseti minutách jsme z německé diskotéky museli vypadnout, bylo nám to dpororučeno. Většina stála a málvala rukama.
Nikdy nezapomeňme, že z pohraničí Němci vyhnali 360 000 lidí!
Kamarád zdědil hotel na Mallorce. Je to Moravák jak poleno.
Ale prodal ho, protože ho španělský správce hotelu vytrvale okrádal a naznačoval mu, že tam, mezi Španěly, nepatří. Do Česka se mu podařilo převést jen menší polovinu dědictví, zbytek pohltily daně. Takže odtamtud mám taky své zprávy.
Ano, Němci jsou hluční, hlavně když je jich víc pohromadě. Ale to Rusové taky. A Poláci, Američani a asi i Češi atd.
NO kocoure a to jste nezažil dederony když jezdili na velkou cenu. Nádraží obsypané, leželi kde se dalo.Jo tenkrát sloužit bylo něco. Dokonce museli přijet němečtí cajti, aby byl jakž rakž klid.To bylo něco.
Zásdadně si nezajišťovali hotely, kterých v Brně nebylo málo.
@ema
Já jsem je zažil, po několik sezón. Ožralí zvraceli po nárožích, dělali bordel v šalině: čechiše švajne, dasis ales unzr. Tehdy byly položeny základy mé hluboké náklonnosti k německému etniku a řeči. Je tak hluboká, že ani německá milenka (zcela vyloučeno!) by neměla potenciál to opravit.
Alef 😀 😀
Re: Sk
Váš kámoš stál za hovno. ?Měl Španělákovi nakopat do kulí a dát mu k úhradě jeho nepřítomnost v práci z důvodu obnovy pohlavních orgánů.
K hlučnosti soudruhů DeDeRónů mám dost velkou spoustu příhod. Je to spíš na knížku.
Němci měli k závěru války schované po celém okrese kde bydlím spousty zbraní, ceností a jídla. Měli zde i hodně informátorů.
ANO ONI PLÁNOVALI, ŽE SE PO 1945 BRZO VRÁTÍ.
Jak, nikdo?
Já bych je klidně vyhladil – to není žádná nenávist, to je tisíci let zkušeností podložené preventivní opatření.
Podívejte se občas do médií hlavního proudu, jak se začnou lepševici pohoršovat, když přijde řeč na psy „bojových plemen“ – okamžitě zakázat, utratit, vyhladit. Je jim úplně jedno, že pes je vždy jen obrazem svého pána a mezi těmi „bojovými psy“ jsou ne jen jedinci, ale většina naprosto neškodných a oddaných nejlepších přátel člověka… A nebo věčné diskuse „lidé vs. šelmy“ – vlci a medvědi jsou fajn v zoo a naučných pořadech v TV, ale běda, pokud by chtěli zbytky svého lebensraumu tam, kam nedávno nalezli lidé. Bezpečnost našich dětí především.
Němci jsou takové „bojové plemeno“ – a bohužel jejich současný páníček zanedbal výchovu a už jsou zas svému okolí nebezpeční. Opakování matka moudrosti, ale některé věci si prostě zopakovat nechcete.
Humanita je hezká v naučných pořadech, ale bezpečnost našich dětí především….
Goetheho básničky a Beethovenovy písničky jsou sice fajn, ale když člověku zemřou už všichni prarodiče v koncentráku, tak si je moc neužije – poniváč se ani nenarodí. To je pak snadná volba.
A jen tak pro pořádek, bo pořádek musí být (zvlášť, když jde o germány).
Tady si každý může přečíst, k čemu se naši milí krajané zavázali, když jim bylo povoleno se znovu sjednotit:
https://treaties.un.org/Pages/showDetails.aspx?objid=08000002800b8042
Pro fajnšmekry v kulturním jazyce:
…das vereinte Deutschland keine seiner Waffen jemals einsetzen wird, es sei denn in Übereinstimmung mit seiner Verfassung und der Charta der Vereinten Nationen.
– nedivil bych se, kdyby Putin jako známý právní purista ve vhodnou chvíli nadhodil v OSN, že by se to Nacisticko mělo zase rozpustit/okupovat, protože si nevážili svého sjednocení a svým angažmá na východě porušili, co slíbili.
Nedá se jim věřit.
Re: Attila
Potvrzuji.
Znám dva kusy pitbulteriéra, kteří kdykoli mne zahlédnou či zavětří, jsou ochotni svého páníčka povalit a táhnout jej desítky metrů po zemi, jen aby ode mne obdrželi pohlazení a podrbání.
Ano, psi jsou poměrně věrným obrazem svého pána.
Ten primer s pejskem je pěkný, snad pochopí i SK
Zatím jsem pochopil, že komunisty živená nenávist se v Česku ujala.
Ne ta válečná, ale poválečná. „Revanšisté“ .
Revanšista revanšistovi revanšistou!
Re: Sk
To není nenávist, to je smutná zkušenost.
To řekněte Posseltovi , ne nám
Posselt je tlustý hlučný blb.
Na 90% Němců nemá vliv. To jenom u nás se nad jeho plky vzrušujeme.
Nejde o pouhé plky a vy to Kocoure také víte.
Snad máš pravdu, ale naše vzrušení nepramení ani tak z Posseltových plků, jako spíš z toho, že mu naše věrchuška leze do zadku.
Má revanšistickou stranu. Je jí dopřáváno mnoho sluchu. Tečka.
Podobně vnímali i Henleina. Na 90% Němců neměl vliv, vnímali jej jako horlivého blbečka, který se snaží zalíbit.
My Češi, jsme tu jeho horlivost pak v Sudetech odsírali.
To Alef 0:
Jistě. Domácí scéna. „Ale co s tym, synci?“
No i ty naše „pomocné režiséry“ umravnit, když to nepůjde jinak, tak defenestrací. V tom máme přece tradici.
DD:
Chtít po velmoci Německu, aby šoupalo nohami a stále se káli za zločiny spáchané jejími předky?
Jak dlouho myslíte že to ještě půjde? Zimmer frei , lezení do zadku a nadávky od 9 milionového národa, který ještě nedávno razil narativ ,,Se SSSR na věčné časy a nikdy jinak!“ , zatím co teď je to naopak?
Jestli tomu dobře rozumím, pan Dvořák nechce od Německa, aby se trvale kálo za viny předků, ale líbílo by se mu (panu Dvořákovi), kdyby němečtí současníci nestavěli kulisy a nechystali reprízu představení, byť s novým obsazením a aranžmá, které tu už dvakrát bylo a ani jednou se neosvědčilo.
Stačilo by dát režiséry „za rešutku“. Nebo zastřelit. A bylo by zanedlouho ticho.
…gniloj fašistskoj něčisti zapustim pulju v lob…
Jo, jsou hodně domýšliví. A když Merz hřímá, jak chtějí mít zase vedoucí úlohu v Evropě, jímá mne hrůza…měli by držet hubu a skromně šoupat nohama a hlavně prosazovat mír.
S drahými energiemi si může hřímat do libosti, ale vydali se řeckou cestou zadlužení. Ještě pár let a Němci budou mít úplně jiné problémy než vlahé sny Berndta Posselta.
Bohužel ty jejich problémy (dle principu padajiciho hovna) dopadnou na nás …
taktak , budou je řešit na náš úkor.
někdo to tu už psal – dědečkove☻
Dědeček nového německého kancléře Friedricha Merze, Josef Paul Savigny , byl členem nacistické zálohy úderných oddílů ……….
Walter Granzow, pradědeček Roberta Habecka, který v posledních třech a půl letech působil jako německý vicekancléř, byl usvědčen z válečných zločinů. Walter velel brigádě SS ………………….
Dědeček Anny-Leny Baerbockové, Waldemar Baerbock , byl důstojníkem Wehrmachtu, přesvědčeným nacistou……………..
atd.
A před tím nebylo nic, že. Žádný řetěz příčin a důsledků.
Jenže dějiny nezačínají vhodně vybraným datem.
Tohle (určení „startu dějin“) a přenášení jednotlivostí na celek a naopak jsou dva hlavní důvody, proč se nedokáží lidé rozumně domluvit.
100%
Ano. Jakoukoliv událost lze považovat za jakési dějiny v malém a toto pravidlo se proto vztahuje na cokoliv, co se už stalo. Každý tu událost vnímá jinak a jinak na ni reaguje. A řiká tomu pravda 😀😀
Dobře.
Otevírám diskusi a zdržím se smajlíků, páč to moc k smíchu asi není :
Kolik zaměstnanců měla německá železnice např. v roce 1937? Cca vysoké stovky tisíc?
Všichni ti důležití lidé na nádražích, kontrolních stanovištích, všech těch traťových domcích u kolejí, na výhybkách, u silničních přejezdů a závor, posunovači i obyčejní mazači.
Jen v rámci Německa to přece byly vysoké stovky kilometrů plně obsluhované, páteřní železnice. Mimo páteřní železnice ještě další stovky kilometrů odboček a lokálek.
Všude tam přece byli zaměstnaní lidi.
Takoví i makoví, ale furt lidi. S vědomostmi, myšlením i svědomím.
Nikdo z nich nebyl tak spravedlivý a odvážný, aby byl schopen oznámit světu, odkud a kam směřují ty dlouhé vlaky?
Nikdo si nevšiml, že ty vlaky byly vždy, už od roku 1935, ze železničářského pohledu podivně sestavené? Až na výjimky z jedné lokomotivy, z jednoho dozorčího, po zuby ozbrojeného vagonu – a pak už jenom z primitivních dobytčáků, ve kterých byly narvané tisícovky zubožených lidí.
Nikdo z těch železničářů si toho nevšiml, nechtěl všímat, bylo mu to jedno, anebo to potichu schvaloval?
Ti železničáři stejně, jako to vědí dneska, tak i tehdy museli vědět poměrně přesně, odkud ty vlaky vyjíždějí, kam mají namířeno – a co vezou.
Muselo to být zorganizované do posledního detailu – od kompletně postavené vlakové cesty po místa, kde budou brát uhlí, kde vodu, kde se vymění osádky, kde vysypávat popel z topenišť lokomotiv – úplně všechno.
Máme nějaké důkazy o tom, že některý z těch stovek tisíc německých železničářů, třeba skrytý antifašista a kvůli práci i povinný člen NSDAP, všechny tyhle věci oznámil třeba Mezinárodnímu červenému kříži?
A pokud taková oznámení, třebas i anonymní existovala, proč nikdo nic nezkontroloval a neudělal? Ten vlak nebyl jeden ani deset, aby nešly během několikadenní cesty zachytit.
Byly jich tisíce a převážně směřovaly na určitá místa, nebo železniční uzly.
Máme přece informace a dokonce i nějaké fotky o tom, že pokud někde takový vlak už musel zastavit třeba kvůli uhlí a vodě, tak lidé z okolí těm lidem z vlaku pomáhali.
Jestliže o tomhle dění, už dávno před rokem 1939 věděla spousta lidí nejen v Německu, ale i v zahraničí a v důležitých mezinárodních organizacích, tak proč nikdo nic neudělal?
Opravdu s tím úplně všichni Němci a zbytek světa souhlasili?
Pak by to bylo ještě horší, než si sám dokážu domyslet.
A to píšu jen o německé železnici – ty vlaky ale jezdily i přes jiné země, už dlouho před rokem 1939. Fakticky od vyhlášení norimberských rasových zákonů.
„Lidi, Hitler pakuje Židy z Německa ve velkém. Budeme dělat, jakože to nevidíme?“
Nejprve musíte lidi dehumanizovat, tzn. z černochů udělat méněcenné opice, že Židů smradlavé židáky, z Čechů smějící se bestie, z Rusu opilé mužiky ze zemljanek atd. a takto dehumanizované entity potom strojvůdce klidně veze se stejným přístupem, jako třeba uhlí, pytle, nebo dobytek.
Vy jste to nečetla celé a ani se nedivím, je to dlouhé. Omlouvám se.
Píšu o tom, že pravděpodobně žádná mezinárodní organizace nedisponuje jakýmkoli důkazem, že počínání Hitlera neschvalovali všichni Němci.
Jinak by na obhajobu chování Němců za války, velmi rádi nějaká taková oznámení vytáhli – třeba i od těch železničářů.
Nebo i obyčejných lidí, kteří bydleli okolo tratí, věděli o tom a často i viděli. Nikdo z nich ani nehlesnul a neškrtnul perem…
Ona taková oznámení patrně neexistují, takže schvalovali.
Také to potvrzuje závěr článku DD, tím tučným odstavcem na konci.
Slepé byly i humanitární organizace, třeba Červený kříž, třeba udělal inspekci v Terezíně, fašisti sehráli divadélko, dali na den dětem čisté šaty, uspořádali fotbalový zápas, děti zazpívali a ČK spokojen odjel. To je známá historka.
Ale oni tvrdili, že je vysidlují na Východ, kde budou žít a pracovat pro Říši. To, že je budou likvidovat, se utajovalo. Zkuste si přečíst knihu Smrt je mým řemeslem od Roberta Merleho.
Tady ta kniha je ke stažení : https://webshare.cz/#/search?what=Smrt%20je%20mym%20remeslem&token=mak3mwn34ac0
To utajování šlo tak daleko, že i výkazy o počtech zplynovaných se odesílaly do Berlína v originálech a nesměly se dělat kopie.
Když z Osvětimi utekl Rudolf Vrba, tak na západě jeho svědectví o tom, co se tam děje,
nevěřili.
DD
Je vidět, že o mladých Němcích moc nevíte, jinak by jste věděl, že tu svoji vinnu berou tak vážně, až zaplavili Evropu muslimy, jelikož chtějí odčinit vinnu svých předků. Prostě ode zdi ke zdi.
Teď Němci nevědí, jestli stranit Židům, nebo Palestíncům a i ve válce na Ukrajině tahají za špatný konec.
Milane44, to s tím odčiněním viny potomků a prapotomků si špatně vykládáte.
Turky si do země natahali cíleně – kvůli laciné pracovní síle.
Ale Turek je za ta léta v Německu už tak oprsklý, že nebude dělat za pár šušňů. Turci už tam dávno mají založeny své firmy, které pracují pro Němce.
S těmi dnešními imigranty to není jinak :
Němečtí kapitalisté potřebují laciné pracovní síly, aby co nejvíce oddálili stěhování firem.
Některé firmy ani přestěhovat nejdou :
Plně soběstačnou chemičku, nebo ocelárnu nepřestěhujete do nějakého tatarstánu.
Ta musí kvůli přísunu surovin a médií (napojení na dráhy, vodu, plyn, elektřinu i produktovody) zůstat na místě, kde ji postavili.
Řešitelné neřešením. Nepodléhat krysařům.
Tak.
Ne, žádné „tlusté čáry“ (kde by měly být?), ale pozvolná stahovačka do zapomnění.
Ano, zapomenout, však ono se jednou prosadí, že třetí Říše byl bohulibý projekt. vytvoření Evropské Unie, který přišel moc brzy, takže byl nepochopen. Ů
Na Třetí Říši seru. I na Čtvrtou.
Čtvrtá ovlivňuje každého. A žene Evropu do 3.světové, to mě 👈, nenechává chladnou.
Dle Kundery (Žert):
Většina lidí se klame dvojí chybnou vírou: věří na věčnou památku (lidí, věcí, činů, národů) a v odčinitelnost (činů, omylů, hříchů, křivd). Ve skutečnosti bude vše zapomenuto a nic nebude odčiněno.
To není o rodové vině, ale o tom, co nyní vyvádějí.
Ne otcové a dědové, ale synové a dcery.
Opravdu všichni Němci? Nebo snad velká většina? Nenechte se vysmát.
Jen ti nejhlasitější a pak ti, kteří chtějí „být vpředu“.
„Helmutovi z Cottbusu“ je tohle téma ukradené. Ten se stará o to, aby mu arabáši (muslimové) nepotloukli jeho děcka.
Ve výchově se to tam předává z generace na generaci.
„Vždy mysli na to, že jsi Němec. To je víc, než kdokoli jiný.“
Pokud by to tak nebylo, tak současní Němci by se chovali naprosto jinak, než jejich otcové a dědové.
Jenže oni se ti současní Němci chovají úplně stejně! Někteří i hůř!
To vůbec není o kolektivní vině.
To je o národu jako takovém a jeho ambicích, velet světu.
Oni to jednou zakusili a je to pro ně tak silné, že o to usilují už 80 roků znovu.
Nebyli jiní a je to v nich jako v koze.
Pamatuj, že jsi Žid, vyvolený!
Nezapomeň, že jsi Číňan, tisíce let historie!
Jsi Japonec máš svou čest a císaře!
Pamatuj, že jsi Rus!
Ital je vždy předurčen k tomu, aby vždy ukazoval směr!
Anglosas, Germán, Španěl, Rakušák atd., atd.
A mají vás všechny na špagátě.
Pak stačí jenom za některý zatáhnout a už se mezi sebou rvete.
Ano, rozumím vám, setkal jsem se s šovinismem/nacionalismem v životě mockrát. A přestal jsem si ho všímat, pokud mě zrovna netahali za rukáv.
===
Nejsilnější druhy šovinismu jsem kupodivu zažil v divadle: Italský, ruský a slovenský. O každém z nich mám prima pravdivou historku. Zvenku by určitě byl vidět i nacionalismus český. A moravský a slezský a pražský a brněnský…
Debilní jsou všechny. Všechny národy jsou „vyvolené“.
Běžte mi všichni s tím vyvyšováním se nad ostatní do prd*le!
Já vidím mezi nacionalismem a vlastenectvím/patriotismem vcelku podstatný rozdíl.
Že ho nevidí např. ukrajinci, bude jejich demografický a národní problém.
Pokud teda vůbec zůstanou jakžtakž homogenním národem – a nebudou z preventivních důvodů rozptýleni. Přičemž ono rozptýlení, bych si zatím nedovolil blíže specifikovat
ANO. Tam je ten nejpodstatnější rozdíl.
Vlastenec/patriot se ztotožňuje s nějakou skupinou, fandí jim.
Nacionalista/nacista se snaží ty ostatní eliminovat.
Ano. Jenže „Čtyry nohy dobrý“ mají jiný názor. „Baník, pyčo!“ V různých podobách.
A tak si říkám, jestli bychom neměli stát spíš na straně toho, kdo ty čtyřnohé umí kusem laty zahnat do chlívka. A uřvaný baníkovce umravnit.
Něco jiného, až téměř mimo mísu.
Pravda, i když trochu mohoslovnatá.
A co s tím? Nedovolit cokoliv vytrhnout ze souvislosti. Říkat ty souvislosti vždy, nahlas a bez přehánění.
Opakovat podle potřeby, aby nepřevládl falešný narativ jako dnes.
Který narativ je „pravý“? Tenkokoncový? Tlustokoncový?
Ten, který vidíš na vlastní oči, uši, čich i hmat.
Časem bude slábnout až nakonec nebude vůbec. Bude platit to, co se momentálně tvrdí. Kdo dneska opravdu ví, jak to bylo s husity? Byli snad bandité? Nebo s Ježíšem Kristem?
Poslední zpochybnění jsem četl předevčírem. Hodně vzdálené galaxie prý vypadají mnohem starší, než by měly být. Hvězdy obsahují železo, které by se mělo objevit až v další generaci hvězd.
Z čehož prý vyplývá zásah „Stvořitele“. Na to, že by dosavadní výsledky vědeckých bádání mohly být zcela mylné nikdo nepomyslel. Nebo nepřesné výsledky posledních výzkumů.
Vypadají. Železo a jiné těžké prvky v jádru obsahuje už první generace hvězd. Množství a poměry záleží na hmotnosti hvězdy. Neplatí zjednodušený model postupné přeměny vodík-helium-uhlí-kyslík….až k železu, kterým to končí. Čím těžší prvek, tím k fúzi je nutná vyšší teplota. Energetická výtěžnost fúze klesá. Vlastnosti tohoto vesmíru neumožňují energeticky kladnou fúzi železa na těžší prvky.
Nepěkné pokusy, chlapci, nepěkné.
Ten Davidův poslední, tučný odstavec – jeho platnost se nezmění, ať se pokusíte odvést řeč kamkoli.
Pavědou se to v silnoproudých médiích „vyspělé západní kultury“ hemží. Když chceš vědět, co nového uklohnili v Cernu, musíš hledat jinde.
To byl ruský „vědecký“ zdroj. Víra ve „vyšší bytost“ je rozprostřena po celé zeměkouli.
Člověk v rámci psychohygieny potřebuje něco, co ho přesahuje. Mně stačí pohled na hvězdnaté nebe (a ani k tomu nepotřebuju mravní či boží zákony ve mně). Někdo potřebuje personifikaci.
Mě nepřesahuje nic. Jsem dočasnou součástí všeho.
Nemyslím tím, že člověk potřebuje něco jako život věčný, ať už převtělováním nebo jinak. Ne. Jen je dobré uvědomit si, že ve srovnání třeba s tím hvězdným nebem jsme malí a taky že tu nebudeme věčně. Že tu něco bylo dávno před námi, že to je s námi a že to bude ještě dlouho poté, co už tu nebudeme.
Jojo, přesně tak si rovnám myšlenky.
Lehátko na zahradu, kafe v termosce a civět na nebe. Zanedlouho získáte správný poměr mezi sebou, lidmi i lidstvem a zbytkem Vesmíru. Prostorový i časový.
Je to skvělá terapie.
Tak byste mohl mít aspoň pokoru
No tak zrovna s tím uhlíkem to Všemohoucí moc šikovně nezaválel. Kdyby nedopustil jeho vznik, nemuseli bychom dnes nákladně dekarbonizovat… A ještě by na to z Bruselu dostal nějakou tu dotaci.(psali v Bohnice Heraldu)
Re:idio…
Já bych ho postavil před mezinárodní soud a pak bych rychle vymyslel nějaké zákony, podle kterých bych ho odsoudil.
Sice ještě nevím, k čemu, ale to je jedno.
Ani by nebyl kdo.