… padají narativy.
… akorát nám padají na hlavu a hrozí, že nás to zavalí.
Slyšeli jste Oleksije Arestoviče? To je dávný Zelenského kamarád už z doby, kdy Volodymyr ještě nebyl v politice. Dělal pak Zelenskému poradce a byl jedním z válečných jestřábů. Ale zřejmě si odmítl nechat udělat lobotomii, dělal sice propagandu pro plebs, aby radostně narukoval a padnul ve válce proti neschopným Rusům, kteří nemají ani záchody ani čipy a bojují polními lopatkami, ale sám této propagandě nevěřil. Časem se ze Zelenským rozešel a od té doby začal mluvit úplně jinak.
Mimochodem, on není jediný případ. Tohle se stává téměř všem vysloužilým politikům. Jakmile opustí svoje funkce, zázračně se jim rozváže jazyk a začnou říkat věci o kterých předtím mlčeli a nebo je dokonce potírali.
Arestovič nám v posledním rozhovoru řekl, že válka na Ukrajině je prohraná a uvedl k tomu přesně ty důvody, o kterých my tady mluvíme už dva roky. Do toho Zelenskému ujíždějí nervy a začíná své US kamarády vysloveně obviňovat, že ho podvedli, že o jejich podpoře „jak dlouho bude třeba“ měl poněkud jiné představy, stýská si, že Kamalu víc zajímá migrace a potratová politika, než Ukrajina a Bidena už nezajímá nic. Do toho mu Trump říká, že se prostě odevzdá Rusku území a dostane nějaké držhubné od Německa…
Jediná záchrana měly být americké Tomahawky, ale to jaksi administrativa ve Washingtonu propálila… Asi nechtějí jaderný armagedon a tak prostě Zelenského nechají, aby si s tím válečným nadělením nějak poradil sám. Což bude docela obtížné, protože když dlouhé roky vyvoláváte démona Banderu, tak se pak nesmíte divit, že se vám to podařilo.
Do toho se dne dvanáctého a třináctého listopadu v poslanecké sněmovně koná konference o klimatu organizace CLINTEL. To jsou ti klimaskeptici, kteří nesdílejí názor, že by lidstvo mělo na vývoj klimatu nějaký podstatnější vliv. Přednášet bude můj dobrý kamarád Pavel Kalenda, který nám pomáhal dělat programové teze pro traktorové demonstrace, dále s příspěvkem vystoupí Tomáš Fürst a celá řada vědců ze zahraničí.
Budou tam říkat hrozné věci, zvou tam veřejnost i studenty, poslanci STAN jim hážou klacky pod nohy, ale zdá se, že se to prostě odehraje. Zdá se, že i zde pod tíhou hospodářské reality praskají propagandistické okovy a věrných klimaalarmistů nějak ubývá. Kdo byste měli zájem u toho být, vše najdete na stránkách CLINTELu.
V Německu totiž bude Volkswagen zavírat továrny… Kde jsou ty časy, kdy nás politici přesvědčovali o tom, že větrníky, slunečníky a měsíčníky povedou ke snížení ceny energie, že? Kde jsou ty časy, kdy nás grýndýl měl katapultovat ekonomicky nahoru, protože budeme mít henty levné a zelené technologie, které nám bude celý svět závidět? Místo toho se mluví o stěhování firem do Spojených států nebo Číny…
Koncernu Stelantis se propadly tržby o 27% , konceru VW o 67%. Odbory poprvé nevyjednávají o zvýšení mezd, ale o jejich snížení. Jak nápadně se nedávné grýndýlové sliby podobají slibům na porážku Ruska… Stačí věřit a nedávat prostor pochybnostem… ale na to už máme zákony. občané mají totiž právo na korigované informace a na faktčekery typu Jeník Cemper.
Dokonce i ten Covid narativ se nějak sype… Před několika dny zemřel senátor Roman Kraus. Byl předseda zdravotnického výboru, měl vždycky naprosto jasno, že to s námi firma Fajzr myslí dobře a nikdy nezapochyboval. Nepochyboval na začátku, kdy nepochyboval skoro nikdo a takřka všichni ještě věřili vědě. Nepochyboval, když se ukázalo, že očkování nezabrání nakažení ani nezabrání těžkému průběhu. Nepochyboval, když se ukázalo, že očkovaní senioři také umírají. Nepochyboval, když se začalo mluvit o tom, že je zapotřebí se očkovat stále znovu a znovu. Nepochyboval, když si i majnstrýmová média posteskla, že je u nás NEVYSVĚTLITELNÁ epidemie mrtvic a jiných náhlých úmrtí. Nepochyboval, kdy už většina pochybovala.
Před čtrnácti dny v jednom arogantním rozhovoru prohlásil, že se právě nechal naočkovat proti chřipce i covidu zároveň a kdyby do čtrnácti dní zemřel, tak budou covid dezinformátoři tvrdit, že to bylo kvůli tomuto očkování.
No a zemřel… na embolii. V šedesáti devíti letech. Je to samozřejmě nevysvětlitelné náhlé úmrtí, ale víme naprosto přesně, že s vakcínou to nesouvisí, tam je všechno v nejlepším pořádku On tomu věřil do samého konce. Ale spousta lidí tuto důvěru postupně ztratila a svou předběžnou opatrnost rozšířila i na další druhy očkování…
I zde se sliby velmi podobaly těm grýndýlovým i ukrajinským. Věřte a všechno bude v pořádku, nedávejte prostor pochybnostem, František Vrabel a jeho sémantické vize se o všechno postarají. Dáme vám zdraví, dáme vám prosperitu, dáme vám vítězství a před pochybnostmi vás ochrání naše mééédia. Věřte státu, vědě a institucím, vy svině! Myslí to s vámi dobře a chtějí pro vás jen to nejlepší…
Nu, tak teď už nám ty narativy budou jen padat. Už se totiž nedá věřit vůbec ničemu. Už není žádná autorita, ke které by se dalo upnout. Nikdo nepožívá všeobecné důvěry, všechno je zpochybněno… včetně rodiny i pohlaví. Ve válkách už Západ nevítězí dlouho, ale všímáte si, že už nevítězí vůbec v ničem? Ani v hospodářství ani ve vědě, ani ve školství, ba ani v mezilidských vztazích nebo pocitu štěstí.
Můžeme si sice s chmurným uspokojením říkat, že jsme v mnohém měli pravdu, ale ono to všechno padá na nás. Jsou to naše společenské konstrukce, které se hroutí. Je to náš svět, který neodolává vichřicím dějin. Je to naše společnost, pro kterou jsou nebezpečné už i ruské televizní seriály pro děti. Je to naše vláda, kterou ohrožují i kecy Vidláků na internetu. Je to naše Evropa, která cítí potřebu angažovat Jourovou… Je to náš automobilový průmysl, který bude propouštět a kterému padají raketově tržby. Je to naše zdravotnictví, kterému se den ode dne věří obtížněji a původní zázrak, díky kterému byly vymýceny některé choroby, se stává poněkud podezřelým.
Jestli z toho existuje cesta ven, musíme ji najít co nejdřív… ono to padání začíná nabírat na rychlosti.
________________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Nechce se mi to psát pod nejnovější článek, tam se to z piety prostě nehodí. Ale Turecko se evidentně přidává na osu zla, protože už projednává přijetí zákona proti zahraničním agentům. Jestli on to tak náhodou není první krok k vymanění se z moci západu.
Vždycky to začíná stejně – nejprve vytváření tzv. „demokratické opozice“, tedy sítě kolaborantů napojených na západní tajné služby a „filantropa“ Sorose. Postupně dochází k přípravě státního převratu aka „barevné revoluce“. Poté, co je cíle dosaženo, a hlavně mu značně „pomoženo“, se v dané zemi jako rakovina rozlezou politické neziskovky udržované a financované přes Sorose bankstery, přičemž hlavním cílem je udržovat moc a zajišťovat odtok peněz ze země. A postupně pronikat čím dál tím víc a výše do celé správy země, kterou je nutné dostat do klinče a držet ji v něm za každou cenu. Stačí jen v zemi udržovat skrze prolobbované zákony nadbíhající vhodným menšinám a neziskovkám permanentní ideologickou hysterii a „hodnotovou“ politiku přes vydržované politiky a jejich strany. Celý ten bordel na kolečkách si navíc zotročená země udržuje z vlastních zdrojů, přičemž značná část financí permanentně odtéká do zahraničí a narůstá zadlužení státu do naprosto nesplatitelné výše.
Re: tdx
Proč to nefrknete na zdejší tribunu?
K tématu:
vy asi budete skoro stejně hnusnéééj a staréééj, jako já.
Že se nestydíte, tak veřejně prozrazovat soudruhy…
Amen. Zarámovat. Dobré téma ke zvednutí pro naši opozici. Zkusit navrhnout zákon o zahraničních agentech u nás. To by byla mela jak by se všechny potrefené husy rozkejhaly ! Třeba by se to dalo odůvodnit tím, že když to má i USA, tak my můžeme taky.
Možná by se mohlo nadhodit, že stačí zákon z USA jenom přeložit. A aby odmítli zákon protektora?
Tak to je tedy síla! Fanatici! To musíte vidět.
Jak se prosím liší NSDAP, KLDR a současná Ukrajina?
https://aeronet.news/sef-ukrajinskych-neonacistu-zacal-na-ukrajinske-televizi-lakat-160-000-ukrajincu-na-krasnou-smrt-ve-valce-ktera-je-lepsi-nez-starecka-smrt-v-kaluzi-vlastni-moci-na-chodbe-nemocnice/
K diskusi o vakcínách níže jen tolik – kdo věří čemukoli vyráběnému tzv. BigPharma je blázen. A srovnávat to s někdejším státem financovaným a řízeným očkování za minulého režimu je například jako srovnávat zboží z vietnamské tržnice z devadesátek s tehdejším poctivě šitým konfekčním oblečením. Velcí výrobci léků, kteří uchvátili nejen kompletní trh, ale zároveň i jakýkoli vývoj a výzkum ohledně léků, stejně tak i vše kolem jejich testování a jakémukoli publikování informací o nich a okolo nich, ať již vědeckému či komerčnímu.
Jediným cílem těch velkých výrobců je zisk. A ten se nejlépe generuje totálním snižováním výrobních nákladů. A v téhle oblasti je možností prakticky nekonečně. Lidé ani nemají představu, co všechno se dá obejít, ošidit, jaké normy prolomit, když se hodně finančně chce (a na některé věci ani normy neexistují, tak proč je zbytečně zavádět proti zájmu investorů a majitelů, že…), koho všechno podplatit či nechat veřejně zničit, co a jak prolobbovat přes politiky, různé neziskovky, jak ovlivňovat a „moderovat“ veřejné mínění atd. atp. Proto cokoli, co má v moci jakýkoli západní korporát, je z principu nehodné jakékoli důvěry.
„Covid je nástroj v globální válce elit o dominanci nad většinou planety. Vidí, jak se v téhle válce využívá každá psychologická zbraň, která je možná. Dokonce i známe podstatnou část jmen, které za celou operací stojí (přičemž je agenda velmi jasně spojená i se zeleným údělem, migrací nebo genderismem a vše má stejný cíl – rozvrat, reset a pak přenastavení světa podle jejich představ),“
Nikola Bornová
„Kovídek jako finální řešení?
V posledních dvou letech se naše civilizace snaží salámovou metodou přinést opravdové “finální řešení” na ten nechutný problém, že tu stále ještě existují zbytky zdravé společnosti a funkčního ekonomického systému. Spustili jsme úžasná “opatření proti covidu”, která zabíjejí víc lidí než nemoc, před kterou mají chránit…a to se počítá, Horste Fuchsi! Dvě mouchy jednou ranou – nestačí, že lidi přizabije ten dobroději vytvořený virus, my si ještě přisadíme a začneme se masakrovat sami mezi sebou! Win-win situace!
Ale ani destruktivní “opatření” a nový virus nám nestačily, chtěli jsme víc. Začali jsme si tedy rituálně a opakovaně vstřikovat do organismus podivné látky, o kterých nikdo nic neví, za které nikdo nechce nést zodpovědnost, které už zabily statisíce a zmrzačily miliony lidí a u kterých je navíc silné podezření, že jejich opakované podávání rozdrtí náš přirozený imunitní systém (syndrom ADE, záněty myokardu,“
Nikola Bornová
Čína těžce nese, že ji neposloucháme na slovo. A neštítí se vyhrožovat. Prosím laskavé čtenáře, aby mi posílali návrhy odpovědí na tenhle oprsklý výkřik.
Autora vítězného návrhu odměním exkluzivními belgickými pralinkami ?? pic.twitter.com/MZCIlMngKf
— Ondřej Kolář (@OndrejKolar6) November 1, 2024
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Kolarovi-mladsimu-dorazil-dopis-z-Ciny-Ted-hleda-kdo-za-neho-napise-odpoved-764147
Světoobčan Kolář totiž na slovo poslouchá Aspen institut.
Nechť mu poradí Štětináč.
Je vlastně štěstím, že tahle banda zaprodaných prozápadních libtardních zmetků, která sama sebe považuje za lepšolidi, ztratila nejen zbytky čehokoli, co by bylo možné nazývat morálkou, ale nedokázala si ani zachovat špetku soudnosti a pudu sebezáchovy. Řekl bych, že nejen západní tajné služby budou se zaujetím sledovat, co se těmhle pokusným idiotům nakonec stane. Ono to nejspíš nepřijde hned, ale o to víc to jednou bude bolet. Zatím totiž – na rozdíl od toho hlupáka – byli Číňané hodně slušní a korektní.
„Mohli by pro ně na olympiádě zavést novou disciplínu – rektální alpinismus vůči Velkému bratrovi.“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Metal-pro-exsefa-CT-Dvoraka-Od-Pavla-Dejte-si-dve-a-dve-dohromady-navadi-Vyoral-764146
Pralinky jsou moje. Dopis nechť je napsán bičem Kolářovi na záda.
a neciti sa vidlák teraz trocha trapne, ked tiez podlahol celosvetovej pharmapropagande a nechal sa opichat Sv. fajzerom kolko sa do neho zmestilo?
pricom rozmyslajucemu cloveku stacilo vyhladat na nete, kolko trva vyvoj novej vakciny, kolko trva jej testovanie na vedlajsie ucinky a mal vo veci jasno… ale ma pravdu v tom, ze vacsina sa spravalo ako stado oviec a teraz by to najradsej vymazala z hlavy ako v tom filme Parfum: Príbeh vraha, po grupaci na namesti pod sibenicou.
Vy nechápete lidí, co v prvních dnech a měsících podlehli masáži mainstreamu, zaměstnavatelů, přátel i sousedů? Já ano, ale je už obdivuhodné od Vidláka a některých lidí, že i když podlehli , tak dovedou přiznat, že nejspíš naletěli. To každý nedokáže, spíše málokdo.
Hele, proč prostě nemáte radost, že i bloger s dosahem jako já přiznal, že je to s covidem jinak, než jak to viděl před čtyřmi roky. Vždyť je to Vaše vítězství. V nebi se za takový okolností radují nad napraveným hříšníkem víc než nad deseti spravedlivými.
Místo abyste byl rád, že jsem rozšířil vaše řady, tak si mě teď vychutnáváte. Možná proto jsme všichni v takovém průseru. Místo abychom byli rádi, že se naši odpůrci obracejí na naši stranu, tak jim ještě dáme pořádnou čočku.
👍
Re: Vidlák; 1 listopadu, 2024 (19:04)
..tak nějak si matně vzpomínám, že jste to opíchání už tenkrát spojoval s nutností rodinné dovolené u moře. Ale možná si to pletu s někým jiným. Nebo nepletu? Čort znájet.. no a vlastně vy taky, že… ;o))).. archive. org možet byť tože znajet.
Ne, tenkrát byla doba, kdy se řešily testy a já se bál, že nás sedm pojede k moři, tam si někdo něco vymyslí a my třeba i několikrát zaplatíme testy na covid, což bude pro sedm lidí dělat několik desítek tisíc.
Očkovat jsem se nechal, protože jsem normálně věřil doktorům, že to epidemii ukončí. Když ji to neukončilo, začal jsem o tom přemýšlet jinak.
on to dneska už nikdo nechce slyšet, ale první rok covidu se řešilo hlavně to, jestli existuje a jestli ta videa z nemocnic nejsou fingovaná. Tehdy se zpochybňovalo, že na to vůbec někdo umírá. A v první chvíli se nezpochybňovala účinnost vakcín, ale tvrdilo se, že obsahují čipy a že kdo se naočkuje, ten umře. Já na toto téma tehdy napsal článek, že to také může být naopak. Že naopak vakcíny chrání před budoucí nemocí, protože hodní otroci se režimu hodí a naopak ti, kteří se rebelsky nenaočkují, ty pak nová nemoc zabije… Ale byla to spíš akademická debata, že jeden a ten samý úkon může být takticky využit mnoha způsoby.
Až po vítězství Fialy a válce na Ukrajině se debata dostala do roviny, že Covid existuje, že pro určité lidi může být smrtící, že vakcíny jsou málo účinné a mají vedlejší účinky. Navíc, kolektivní imunita už byla vybudovaná, covid prostě společností prošel a celá debata se stala debatou o tom, jak zabránit tomu, aby se podobná hysterie opakovala a aby se neopakovaly excesy.
Re: Vidlák, 1 listopadu, 2024 (20:03)
..díky za vysvětlení.. ;o) no a jedním vrzem i za zklidnění těch milovníků katastrofických scénářů, co už nás viděli zase jazykově poněmčené. Lidi se těžko orientují v hatmatilce unijních hybatelů a tak snadno a rádi přistoupí na jednoduchá vysvětlení. Ku*wa, že jim tak nevadila ruština, no vlastně, tenkrát ještě Aeronetu nebylo, že… ;o)))
No já v té době nežila,
ale možná ten německý jazyk, který jsem i já také dobrovolně studovala, má hodně lidí spojený s „konečným řešením české otázky“ a uznáváním rozhodnutí mocností s odsunem po skončení hrozné války, i když Válková taky zlehčovala cca ve smyslu , že se „Čechům za protektorátu zas tolik moc nedělo“ a pak zase zlehčovala toto…
To se pak nelze vůbec vášní lidí divit, ani v situaci, jakmile kde kdo začne i nyní zase vysvětlovat, že přece o NIC nejde, jen se „trošku povýší“ ochrana zrovna toho německého jazyka. Jenže on chráněn obecně již byl.
Proč tedy zrovna na tu ochranu nejvyšší, dle přednostní před našimi zákony CHARTY?
Proč se to projednávalo ne moc mediálně veřejně?
Proč občanům vlády a média podrobně vůbec vše jasně nevysvětlily?
Proč německá menšina to podrobné zdůvodnění žádosti také veřejnosti vstřícně v českém jazyce nepředložila, nebo snad ANO?
To se nelze pak divit, že to hodně lidí jen nadzvedne…
Tak tu žádost a hlavně to podrobné zdůvodnění může i nyní přece německá menšina přes veřejnoprávní média dát k přečtení všem občanům a bude klid, když jim prý jde tedy o to vzájemné porozumění, ne?
Nemá to být přece pouze naše porozumění pro ně, že ne?
*****
Ono to totiž celé stále zvláštní je.
V okresech, kde se ta ochrana navyšuje, není dle sčítání lidu 2021 kromě snad Karlovarského Kraje a Opavska ani nejvyšší hustota občanů ČR té německé národnosti.
A i dle Ústavy a za zákonných podmínek a dobrovolně mohou soukromé již nyní školy a školky vznikat…a kde co vše.
Povinnost však zajišťovat (A PLATIT obcí, krajem, státem = zřizovatelem) vzdělávání pro příslušníky národnostních menšin v jazyce zrovna národnostní menšiny se váže zřejmě pouze k obcím, ve kterých byl v souladu s § 117 odst. 3 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, zřízen výbor pro národnostní menšiny.
Jenže tento výbor zřizuje obec, v jejímž územním obvodu žije podle posledního sčítání lidu alespoň 10 % občanů, hlásících se k národnosti jiné než české.
A i dle vládních dokumentů ČR údajně v žádné obci ve sčítání lidu v roce 2021 nedosahoval totiž počet příslušníků osob německé menšiny 10%.
Zdroj:
https://vlada.gov.cz/assets/ppov/rnm/dokumenty/mezinarodni-dokumenty/II–Pata-zprava-Charta.pdf
******
A tak hop a je tu mezinárodní smlouva/ Charta, kde o nic prý nejde a je to bouře jen ve sklenici vody, ale každý závazek má přednost před českými zákony a ČR.
A že se nebude NIC dále dít, ani platit a řešit a obce, kraje se nebudou třeba dalším požadavkům divit ještě v budoucnu uvidíme……čas ukáže, jaký to mělo celé smysl a cíl.
Zatím čtu jen samé závazky ČR…a údajně:
„Rozšíření ochrany němčiny má tedy i symbolický význam a je projevem otevřenosti k německé národnostní menšině.“
Tak ještě bych prosila recipročně tu otevřenost rovněž od žádající a zdůvodňující menšinu německé národnosti, ju!?
Přece když o NIC nejde….
Přijde?
Uvidíme.
Prostě ať si tu „trochu“ jen němčinu „povýšila“ může každý mít šanci zhodnotit sám, to by mi přišlo fér.
Re: MAJKA; 1 listopadu, 2024 (21:23)
..inu, já už k tom svoje napsal, nic víc k tomu nemám a tak zkuste své dotazy směřovat k Vidlákovi, on v politice je, já ne.. což pro mě má jednu výhodu a to takovou, že nemusím kličkovat jako v minovém poli, abych nedejbože nešlápnul na něco, co by mi mohlo pr*el utrhnout….
Vidlak, to sme mali rovnake myslienkove pochody. Ja som tiez uvazoval nad tou možnostou, že covid je niečo ako Roundup. Nezaočkovanych dezolatov to pozabija a ostanu len zaockovane ovce, ktore konaju podla mejnstrymovej propagandy. No nesedala mi na tom ta brutalita, akou ludi nutili do ockovania, v podstate im vyhrozovali uplnym vylucenim zo spolocnosti. Takto by im ale nezostali len pravoverne ovecky ale aj spusta dezolatov, ktorí sa dali opichat z donutenia a nenavideli by system o to viac! A to by asi nebolo zamerom. Preto som dospel k zaveru, ze ide o bohapusty biznis zapadnych farma firiem (rusky Sputnik a cinsky Sinovac boli rovnako neziaduce ako Ivermectin, lebo kazili biznis). Ja som tiez neveril, ze sv. Phajzer obsahuje nanočipy, skor som myslel, ze to bude nejaka neskodna zmes vitaminov, lebo keby očkovanci zacali hufne umierat, tak by to neokecal ani V. Moravec. No nemienil som podporat pharmabiznis a urobil som dobre, lebo sa ukazuje , ze tie „vitaminy“ neboli až tak neskodne.
Já mám 2 bodnutí kvůli moři a pak jsme nikam nejeli.
Re: Ládik!!!; 1 listopadu, 2024 (20:13)
..tož jestli jste kvůli tomu opíchání musel vynaložit nějaké náklady, třeba za veřejnou dopravu, nebo ochozené boty, mohl byste zkusit požadovat odškodnění za zmařenou investici. Jakejsi Šťáva kdysi na tomhle principu pěkně zbohatnul… ;o))))))
OK, otvoril som flasu whisky, zabudol na to ako ma 3 x opichani Pfizerom obvinovali, ze som sebec, ktory ich ohrozuje covidom a pripil na polepseneho hriesnika :)))
zlokot napsal:
1 listopadu, 2024 (17:55)
Po bitvě je každý generál
Nikoli celosvětová pharmapropaganda, ale prostá realita.
Jak se zachováte „hrdino“, když patříte do rizikové skupiny, a lékař vám oznámí, že když odmítnete očkování, tak v případě kolapsu, budou mít přednost očkovaní, kteří pro své zdraví něco udělali?
V rodině máme homeopatickou lékařku, která tvrdila, že Covid je jenom „chřipečka“ jenom do chvíle, než její syn, lékař měl těžký průběh Covidu, a po známosti sehnal kyslík.
Polopaticky.
Když nedodržíte doporučenou rychlost na komunikaci, tak v případě nehody máte smolíka.
Kdo porušil zákon, nechť je potrestán, ale nechápu, proč se nimráme v exkrementech, když máme existenční témata, například:
Komerční rádia rozjela kampaň proti zvýšení rozhlasových poplatků
FILIP ROŽÁNEK
22. 10. 2024
….„Bohužel, vláda místo zákona, který by posiloval nezávislost a transparentnost Českého rozhlasu, předkládá návrh, který pouze zvyšuje poplatky za Český rozhlas a přenáší toto břemeno na občany a firmy.
Většina našich návrhů byla ignorována. Výzkumy a ankety jasně ukazují, že navýšení plateb za Český rozhlas nemá u většiny občanů České republiky podporu. Tímto postupem vláda veřejnoprávním médiím nepomáhá, ale naopak jim škodí,“ prohlásil předseda asociace Jiří Hrabák…..
https://www.lupa.cz/aktuality/komercni-radia-rozjela-kampan-proti-zvyseni-rozhlasovych-poplatku/
Ovčané plaťte, nestrkejte nos do obsahu naší mediální masáže, a „hospodaření“.
My, a Foltýn víme, co si máte myslet, a koho máte volit.
https://dopisposlanci.cz/
Josef původní napsal:1 listopadu, 2024 (21:41)
STOP poplatkům ČT
Aktuální počet emailů: 27 435 z 100 000
https://nekrm-hydru.cz/
Ked ta system do niecoho brutalne nuti, ako bolo opichanie fajzerom, tak si bud isty,ze to nie je kvoli tvojmu dobru. To je moja zakladna premisa uvazovania, ziadny general po bitke.
Přesně tak.
Každý ať si to přebere jak chce.
https://www.nespokojeny.cz/zeny-vakcinovane-proti-covidu-maji-nizsi-uhrnnou-plodnost-nez-nevakcinovane-zeny/
https://www.nespokojeny.cz/ja-neuhnu-kotlar-trva-na-obsahu-sve-zpravy-k-pandemii-covidu-vakciny-jsou-nebezpecne/
https://www.nespokojeny.cz/vakcina-je-podvod-na-lidech-a-schvalena-vrazda-nikdy-zadna-nefungovala-kontrola-neexistuje/
https://www.nespokojeny.cz/samoreplikujici-se-vakciny-mrna-pro-ockovani-vsech-bez-ohledu-na-vas-nesouhlas/
Někteří lidé chtějí na kovid a svoji hloupost zapomenout, stejně jako někteří lidé na svoji stranickou knížku a LM.
Prosím! Nečtěte tohoto člověka. Pokud máte rádi Havla, Allbrightovou, Pavla, Fialu – jděte prosím na veškeré nabízené vakcíny. Ať už je to vakcína na covid, chřipku, cokoliv… Důvěřujte vědě a chraňte se!
uvědomělé a prozíravé-lépe se to nedá napsat
Tak tak, milí liberálně a progresivně orientovaní spoluobčané, je třeba se nechat očkovat. Nejlépe současně proti covidu i chřipce. Nedejte na škarohlídy, kteří se vám pokoušejí našeptávat nějaké odporné proruské narativy.
Tak jsem hodně zaskočená, že Vidlák přepisuje články zpětně.
Vyhrožoval mu snad někdo něčím, že nemohl nechat včera text původní a udělat jen další po „konzultaci“?
Toto jsem si já vskutku vědět a vidět nepřála.
Samozřejmě na to má Vidlák právo, ale nepřijde mi to ke čtenářům úplně poctivé, když je tam kde co najednou dnes jinak….
Nyní tam mimo jiné čtu:
„Původně tento článek vypadal jinak, ale po konzultaci s několika právníky a dalšími lidmi, kteří s tím přišli do styku prý jde v podstatě o bouři ve sklenici vody – protože z jednotlivých bodů Charty si vláda vybrala některé, kterými němčinu trochu „povýšila.“
************
Za mne:
Vlada si „vybrala“ , ale právě na „návrh“ zástupců německé menšiny je údajně správně.
A proč to tedy vlády (minulá a současná) veřejnosti nevysvětlili tím zlehčováním alespoň takto a včas?
A proč dosud nevybraly vlády (ústavním zákonem nejlépe) a nejdříve ještě povýšení českého jazyka v republice dosud s názvem Česká na ještě vyšší, než nejvýše chráněné jazyky menšinové CHARTOU?
Asi a protože to někomu vadí, a proč?
Proč vláda Babiše a tato měly potřebu zrovna okolo bývalých Sudet tak „trochu povýšit“
fakticky ale na nejvyšší možnou ochranu CHARTOU v ČR právě a nyní zrovna německý jazyk?
Už tam máme opravdu tolik občanů ČR zrovna té německé národnosti, jak žádali údajně zástupci německé menšiny?
A má chudá ČR na to vše lidi a zdroje platit a zajišťovat?
A proč zrovna JEN tam?
Vždyť ona už přece ratifikací CHARTY rovnou „trochu“ povýšená němčina byla.
Charta byla za ČR ratifikována u němčiny, moravské chorvatštiny, polštiny, romštiny a slovenštiny .
Není u nás nakonec romské menšiny ještě více, než německé?
Nebude nyní křik o „diskriminaci“ …..?
Fakt není pro mnohé „zlehčovače“ žádný rozdíl mezi stejnou „nejvyšší“ ochranou slovenského jazyka v zemi rozdělené z Česko-Slovenska?
Ona i ta ochrana polského jazyka v určité oblasti není jen úplné NIC, ale tam ti občané polské národnosti asi kolem 10 % již alespoň jsou.
A německá menšina je opravdu jen v těch požadovaných okresech v množství na to vše potřebném?
Kdo v těch školách…. tedy má německy mluvícím pak být, když se ČR zavázala vše zajistit i připravit vyučující?
Proč to vlastně ta opravdu dle sčítání 2021 malá národnostní menšina chce a zrovna tam?
A proč se nikdo ptát nemá a máme dělat, že nejde o NIC a i Vidlák se zalekl?
Charta má v názvu „regionální A menšinové jazyky“.
A až bude „region“ (asi zázrakem) obsazen nějakými tedy německy mluvícími, co přijde pak?
Bude to už německý region, když by to bez německy mluvících tam jinak nemělo vše přece vůbec žádný praktický ani smysl…?
Jistě nám sem nikdo ze sousedů nechce ani omylem přesídlovat nějaké novo německy mluvící, či se učící, ani nejde a nepůjde o žádné právo národnostně nějak naplněného regionu na sebeurčení , že ne?!
To jistě vláda vysvětlí v médiích alespoň snad nyní.
Prostě je to jen „předsudečná“ příprava, kdyby se občané právě tam a právě německé národnosti rozrodili….a německá menšina občanů ČR dostala takový nápad, že když slovenština na celém území a polština na Těšinsku, tak oni chtějí taky, kdyby náhodou…
******
Jasně, že němčina nemá být „druhý úřední jazyk“ , když žádný oficiální úřední jediný jazyk ani ústavně nemáme.
Německý jazyk se má se „JEN“ zatím v těch okresech a pro německou menšinu dokonce jazykem první volby v mnoha oblastech života a s povinností ČR jim to umožnit, zařídit, zaplatit……
A vůbec NIC to neznamená a tato slova ze 2019 právníka Hasenkopfa byla jen takový úlet, že?
„Sudetští Němci jsou nebezpeční, pořád touží vrátit se do Čech, tvrdí Hasenkopf.. Podle Hasenkopfa se sudetští Němci dodnes nedokázali integrovat a zkoušejí, kam až mohou zajít.“
https://video.aktualne.cz/dvtv/duel-sudetsti-nemci-jsou-nebezpecni-porad-touzi-vratit-se-do/r~2cda6fc890f411e9b9980cc47ab5f122/
Dobro došli!
Majko,
pište kratší příspěvky.
Opakovaně padáte do spamu, zřejmě proto, ře jsou příliš dlouhé.
Majko… během dne mi volalo několik našich ústavních právníků a poslali mi celou řadu materiálů, jak to s tím schvalováním vlastně bylo. A já jsem zjistil, že jsem se ve svém úsudku mýlil. A tak jsem dal pryč to, co byl nesmysl, protože jsem ho nechtěl šířit dál.
Druhá varianta by byla, že bych napsal jiný článek, kde bych to nově popsal, ale to by zase někdo řval, že jsem dezinformátor, který vede chudinky ovce na zcestí.
Víckrát jsem různě doplňoval články, podle toho, co jsem se po zveřejnění dozvídal. Tady jsem odstranil to, co bylo zavádějící. Navíc jsem úpravu přiznal hned na začátku textu v záhlaví.
Nebudu tvrdošíjně stát na něčem, co jsem špatně pochopil, jen proto, abych vypadal jako někdo, kdo se nikdy nemýlí.
V nové verzi článku jsem řekl, že je to další ústupkový salámek, ale menší, než jsem si původně myslel a přišlo mi důležitější zdůraznit, že Charta není smlouva, kde platí všechno, ale jen to, co si vláda pro konkrétní případ vybere. Když jsem si pak přečetl, co si vybrala, tak to znamená, že kdyby v daném okrese byl zájem a bylo tam dost neměckých dětí, tak v nějaké škole bude německá třída a kdyby se jednalo u soudu, tak doteď si jednající musel překladatele zaplatit sám a odteď ho zaplatí stát.
Pravda je mi nade vše. Fialu považuju za národní katastrofu, který nás Němcům dá zadarmo, ale nebudu rajtovat na něčem, co jsem špatně pochopil jen proto, že ho to poškodí. Jo, kdyby ta Charta platila celá, tak bych to nechal, jak jsem to napsal původně.
Od kdy ústavní právníci, tahle samozvaná „špička“ mezi právnickými j elitami volají jen tak blogerům, když u nich uvidí nějakou právní nedomyšlenost? To by nedělali nic jiného.
Ale když už volají, tak se jich zeptejte, kde v té Chartě je napsáno to, co tvrdíte, že to, co je v ní uvedeno, se zavádí v závislosti na počtu německy mluvících v dané oblasti,
Vy jste zkorigoval své tvrzení na: „tak to znamená, že kdyby v daném okrese byl zájem a bylo tam dost neměckých dětí“, tedy že se jedná o početně stanovenou „laťku“ a že menšina musí vyvíjet aktivní činnost.
Takže kde něco takového ústavní právníci vidí? Asi někde tam, kde něco vidí Rakušan v migračním paktu.
Já tam totiž nevidím slovo umožní, ale zpřístupní vzdělávání atd., – což znamená, že vláda bude muset vyvíjet aktivní činnost.
A jedinou kvantifikaci mluvčích klasifikuje Charta slovy – kde se jazyk užívá. Tedy záleží čistě na subjektivním hodnocení, že se užívá (což bylo de facto i de jure uznáno přihlášením) a z tohoto vyplývá aktivní přístup k rozvoji podmínek menšinového jazyka.
Navíc tato práva vůbec nejsou vázána na obyvatelstvo daných území. Němec pošle poštou žalobu v němčině k soudu – a ten ať se postará.
Pokud některá Máňa z ústavu tvrdí, že takhle to není směroplatné, tak ať na to v textu ukáže. Já bych to opravdu rád viděl.
Volají mi od té doby, co jsem se s většinou z nich už mnohokrát potkal a jsme přátelé. Oni nevolají jen tak blogerům, oni volají mně! Byli u mě na zabijačce, pili moje víno, zpívali jsme spolu a spřádali plány do budoucnosti. Dva roky jsem pracoval na tom, aby to tak bylo. Abych se s těmito lidmi znal, abychom měli dobré vztahy.
Když si přečetli, co jsem napsal, tak prostě kamarádovi zavolali a přeložili mi právničinu do lidštiny a já jejich argumenty uznal. A nechtěl jsem být jako velká mééédia, která nejdřív napíšou nějakou sviňárnu a za dva roky se o půlnoci omluví kraťoučkým okénkem. Prostě jsem dal pryč to, co bylo zavádějící.
To je samozřejme Vaše věc, komu věříte. Ale zrovna tohle z právničtiny do lidštiny žádný překlad nepotřebuje.
Zcela jasně je tam uvedeno, že ČR bude němčinu aktivně podporovat. Slovo zpřístupní se jinak vyložit nedá.
A jestli tam je, že se to použije od nějakého % již cizojazyčně mluvících což byla běžná úprava pro menšinová práva, tak mi to, prosím, ukažte. Možná jsem to jenom nenašel. Nebo jsem nenašel, že od určitého % se musí nějaká práva dle Charty zavést.
Pokud to tam ale není, tak vláda rozhodla, že v určených okresech udělá vše pro rozšíření němčiny. Kolik je tam teď německy mluvících? Kdo podal tento návrh? Kdo ho tlačil?
Výklad toho, co je podepsáno v tuto chvíli už není důležitý. Je to stejně iluzorní, že jako ČR může mít nějaký výklad k migračnímu paktu nebo greendealu. Už jsme podepsali a vyloží nám to jiní.
Jediná rozumná otázka je proč? Proč někdo protlačí něco, co dělat nemusíme? Čímž se znovu dostávám k prosté otázce – jsou tam nějaká procenta od kterých jsme to udělat museli, nebo někdo svévolně rozhodl, že v těchto okresech budeme aktivně podporovat němčinu?
Otázka jako vždy v podobných věcech. Proč někdo něco dělá, když to přece vůbec nic neznamená.
Ale pokud je to tak jak píše nick Otrava, tedy, že tam není žádný číselný údaj, žádné procento, tak má Otrava pravdu. Proč to vůbec někdo přijímal? U slovenštiny je to přece jasné, u polštiny také, když, jak tu někdo píše, je v některých oblastech 10 % mluvících polsky, ale proč němčina a a od kolika procent?
Zde je vládní usnesení a jsou tam uvedeny odkazy na jednotlivé body Charty a úroveň ochrany:
Česká republika rozšířila ochranu němčiny jako menšinového jazyka
Publikováno 4. 3. 2024 15:20
Česká republika tak úspěšně završila proces, který započal dne 22. října 2019, kdy na základě podnětu zástupců německé národnostní menšiny zaslaného předsedovi Rady vlády pro národnostní menšiny (dále jen „Rada“) byl na jednání Rady schválen vznik dočasné Pracovní skupiny k možnosti rozšíření ochrany německého jazyka částí III Charty.
Dne 8. ledna 2021 se uskutečnilo jednání Rady vlády pro národnostní menšiny, na němž byla na základě usnesení č. 3/2021 odsouhlasena žádost Shromáždění německých spolků v České republice k rozšíření ochrany němčiny částí III. Rada tak jednomyslně podpořila úsilí o účinnější ochranu německého jazyka jako jazyka národnostní menšiny, který je tradičně používán na území České republiky.
Práce výše uvedené pracovní skupiny byla završena na podzim 2022, kdy byl materiál, který již prošel mezirezortním připomínkovým řízením, dokončen, včetně obsáhlé důvodové zprávy. Vláda České republiky jej pak schválila na svém jednání dne 14.12.2022. Během roku 2023 poté materiál postupně schválily obě komory Parlamentu České republiky.
Text prohlášení:
Česká republika prohlašuje, že bude aplikovat vybraná ustanovení části III Evropské charty regionálních či menšinových jazyků na německý jazyk v Karlovarském kraji na území okresů Cheb, Karlovy Vary a Sokolov, v Libereckém kraji na území okresu Liberec, v Ústeckém kraji na území okresu Ústí nad Labem, v Jihočeském kraji na území okresu Český Krumlov, v Moravskoslezském kraji na území okresu Opava a v Pardubickém kraji na území okresu Svitavy:
článek 8 odst. 1 a)ii, b)ii, c)ii, d)ii, e)i, g), h), i), odst. 2; (celkem 9 bodů)
článek 9 odst. 1 a)ii, a)iii, a)iv, b)ii, b)iii, c)ii, c)iii, d, odst. 2 a); (celkem 9 bodů)
článek 10 odst. 1 a)iv, odst. 2 b), odst. 5; (celkem 3 body)
článek 11 odst. 1 a)iii, b)ii, c)ii, d), e)i, odst. 2; (celkem 6 bodů)
článek 12 odst. 1 a), f), g), odst. 2, odst. 3; (celkem 5 bodů)
článek 13 odst. 1 c), ; (celkem 1 bod)
článek 14 a), b). (celkem 2 body)
Celkem 35 bodů.
Pane Sterziku, čtu Vás dlouho a rád. Ale tohle Vás není důstojné. Mnohokrát jste psal, že na Ukrajině to začalo vyvoláváním ducha Bandery. Proč nejste schopen vidět, že tady jde také o vyvolání ducha?
Proč má někdo zájem na vyvolávání duchů?
…kdy na základě podnětu zástupců německé národnostní menšiny zaslaného předsedovi Rady vlády pro národnostní menšiny…
Jací zástupci německé národnostní menšiny? Kdo je zorganizoval? Kdo je zaplatil? A hlavně znovu se ptám: jaké procento současných obyvatel dotčených okresů zastupují?
Opravdu existuje nějaký problém menšiny, nebo jsme se rozhodli si jej vytvořit?
Vidláku, prosím Vás, co si má myslet o Vašich tvrzeních o očkování proti covidu normální člověk, který byl očkován dvakrát či třikrát, stejně jako všichni jeho příbuzní a známí, samozřejmě bez následků – tedy kromě toho, že po očkování epidemie zmizela? Co když takový člověk věří víc tomu, co vidí, než tomu, co slyší nebo si přečte?
Po kterem ockovani epidemie zmizela?
Epidemie nezmizela po očkování, ale po začátku války na Ukrajině.
Prostě přestala být zajímavá.
Tak nějak
Ano, ale já se očkováným nedivím. Oni už to vzít zpátky nemohou a tak jim nezbývá nic jiného než víra, že to jednak k něčemu bylo (nebylo, protože to před nakažením ani těžkým průběhem nechránilo) a pak ono se nechat podvést farmalobby a vládami tak okatě, to si mnoho lidí nepřipustí. Takže už musí jen doufat, že to na nich a jejich blízkých nenechá nějaké vážné následky. Šanci mají.
A neměli by zažalovat pachatele, kteří mají tu genocídu na svědomí? Já už jsem dávno v důchodu a víc jsem se bál vakcíny, než s vakcínou.
Chodit do sportovních hal na vakcínu mě od začátku přišlo praštěný a nejvíce jsem se zděsil té stádnosti.
Nemusíte se mnou samozřejmě souhlasit, ale: za to, že covid epidemie víceméně skončila, podle mne můžou tři věci. Promořenost populace, mutace viru, a – očkování. Asi jsme každý prodělali nějaký den, kdy máme tzv. vybité baterky, a eyhle, za den-dva jsme v pořádku. Jestli za to mohl covid virus, se nikdy nezjistí. Ale prohlašovat covid epidemii za blbost, to se mi nezdá. Ono těch cca 50 000 + mrtvých mluví za sebe. Jedna z mých dcer dostala covid 2x, jednou dokonce skončila v nemocnici.
Až antivakcináři odmítnou veškeré očkování, to tu bude veselo. Dětská obrna tu byla naposled v r. 1960. Atd atd.
spitfire:
srovnávat vakcínu proti covidu s vakcínou proti obrně je pošetilé. Většina lidí zemřela proto, že nebyli včas léčeni, i když léčba existovala. Já jsem si dojel pro léky do Polska a když jsem kovid dostal, okamžitě jsem se začal léčit podle příbalového letáku. U nás léky nebyly, proč?
Máte to vychytané. Až zase někdy onemocníte, nechoďte za doktory, jsou to napomahači farma mafie, a lečte se dle internetu „samo doma“. Vyhoďte kartičku pojištěnce. A jestli bude zpoplatněno zdravotnictví, Vás tedy nemusí zajímat.
Já mám také léky z Polska, tam je Isoprinosine volně dostupný.
Moje sestřenice se léčila v Severní Makedonii Ivermektinem, předepsal ji ho lékař+minerály, tuším zinek a vitamíny.
Proč se u nás lidé takto neléčili ani v nemocnici?
Kdo tu zakazoval léky, které prokazatelně pomáhaly? Kdo tu pronásledoval Mudr. Berana, Mudr Turánka a další lékaře?
Svatý Petr?
Vidlákova cesta tam a zase zpátky.
To jste zase špatně pochopil, v době kovidu sami lékaři nabádali pacienty, aby k nim nechodili a počkali na vývoj nemoci. A samozřejmě když pak starší , nebo nemocní lidé dostali zápal plic, tak už běžné léky nezabírali.
Já jsem si to vyhodnotil tak, že než abych čekal na zápal plic, začnu se zatím léčit sám, dle návodu lékařů, kteří chtěli pacienty léčit a né zabíjet nečinností, která byla uměle zavedena.
Někdo tady prohlašuje, že onemocnění covidu byla blbost? Epidemie to už je jiné, podle mnoha zdrojů nebyla splněna kritéria pro epidemii, tak je v průběhu toho dvouletého období probíhajícího covidu změnili.
A onemocnění covidem v podstatě skončilo se začátkem SVO na Ukrajině, najednou ta denní masáž žump skončila.
A srovnávat očkování proti například dětské obrně, pravým neštovicím a pod. je úplně mimo mísu, ale to Vy přece víte, hlupák nejste.
Dovysvětlete, prosím, ten rozdíl. Všechny vakcíny byly jednou nové. A mohu Vás ujistit, že kdysi se testovalo na daleko menších počtech dobrovolníků a vůbec vše s testováním bylo daleko jednodušší.
Dřívější vakcíny byly na úplně jiném principu. Nevnášely do buněk jinou RNA (+ úlomky jiné DNA). To bych viděla jako podstatný rozdíl.
Jak mě můžete ujistit? Pokud vím, tak pronajímate byty a obchodujete s chudobou. Jak vy mě můžete o něčem, co se týká vývoje vakcín, o něčem z tohoto oboru ujišťovat? Je všeobecně známo, jak dlouho se klinicky zkoumaly vakcíny, které opravdu životy zachraňovaly. A jak dlouho se klinicky zkoumaly „vakcíny“ proti covidu a posléze jak vůbec neúčinkovaly. Takže vy neujisťujte vůbec o ničem.
Re: kočka skliba; 1 listopadu, 2024 (17:08)
.. no jak tak koukám vy jste ale nedůvěřivá, vás není možno ujistit tak ani onak. Už jste se koukla na ten odkaz stran legitimace KSČ pokladníka Rošického? Já se snažím jak můžu, o tom vás ujišťuji… ;o)))))
Re: Boomer napsal:1 listopadu, 2024 (20:24)
..tak tady to máte ještě jednou… ;o)))))))
http://www.bojovnici.cz/data/cz/clanky/38/stotricet.jpg
Dovysvětlí vám to ve videích lékaři jako je Mudr. Turánek. By mě zajímalo, který debil dělal z vakcinologa antivaxera. A že to vedli tuhle kampaň doktoři, kteří přilezli odněkud z Ameriky a bůhví co vystudovali.
Lenze staré vakciny boli dlho testované, kým tieto za pol roka a hop, poďme. Za druhé na vakcíny Imuny Šarišské Michaľany ste sa mohol spoľahnúť, že žiadny motiv kvôli zisku majiteľ firmy=stat nemal. Lenze ak sa pozriete na výsledky mnohých amerických farmafiriem, tak doskedky boli katastrofálne. Navyse, ak ste sa dal očkovať zdravý proti tetanu, tak ste na tetanus nepochopil a už vôbec nezomrel. Resp.podiel ľudí ockovanych a zomrelých bol radovo v percentách. Môžete to povedať aj u mRNA vakcinach? Svojho času keď som to sledovala, mala len americká databáza následkov mRNA viac prípadov, ako za vsetky ostatné vakciny za 50 rokov spolu.
Sorry za preklepy, zasa mobil
Dnes kočka skliba napsala: 1 listopadu, 2024 (13:31)
Tentokrát s Vámi zcela souhlasím. Oklamat většinu lidí je snazší než přesvědčit je, že byli oklamáni. A víra hory přenáší…
Šanci mají, protože:
– obdrželi pouhé placebo
– jejich organismus se s tím jedem vypořádal, bo dostali mírnější šarži a mají silnější náturu
– ještě je u nich příliš brzy, aby se projevily následky
Těch šarží totiž bylo vícero a na pokusných lidských ovcích se testovalo, jaké budou mít ty které šarže výsledky. Placebo pak bylo pro základní srovnání.
Existuje aj ine vysvetlenie. Ako ukazali aj clanky zo zapadu na ktore poukazal Tomas Furst, vedlajsich ucinkov bolo najviac v niektorych z prvych mRNA sarzi, a potom zacali „zahadne“ ubyvat. Ja to vidim tak, ze niekto urobil obrovsky pruser, ludia zacali zomierat a mat nasledky tak sa to rychlo pokusili vyzehlit ale namiesto normalneho stiahnutia, odskodnenia a ospravedlnenia sa to samozrejme zamietlo pod koberec.
Na pricine bol dalsi znamy fakt – Pfizer pouzil na vyrobu testovanych vakcin pre FDA iny postup ako pri hromadnej vyrobe na predaj… toto sa robi casto lebo v polprevadzke nikomu nezalezi na ucinnosti vyroby a nez kazdu zmenu testovat tak sa kdekto hra na hrdinu….
a potom nastane takyto pruser. Podobne to bolo kedysi s thalidomidom proti rannej nevolnosti – testovany vzorek vytvaral len molekuly neskodnej, myslim pravotocivej chirality, vyrobny proces „hromadny“ ktory uz nikto netestoval vytvaral tzv. racemat (obe chirality s rovnakou pravdepodobnostou) a pruser bol na svete lebo „ta druha“ robila galibu pri vyvoji plodu.
Jistě, takto by to také být mohlo. Logiku to má. Otázkou zůstává, jestli to tedy byla trestuhodná nedbalost, nebo ještě trestuhodnější úmysl. To by mohlo objasnit rozsáhlé a poctivé vyšetřování. Jestli se něčeho takového dočkáme. Pharma lobby má sáhodlouhé prsty.
Povedal by som, ze trestuhodna lahostajnost a nenazranost. Ako hovori jeden kamarat „nevadi ze zdochnes, ja mam z teba desat centov.“
Podle mne to byla rozsáhlá klinická studie na obrovském vzorku nic netušísích účastníků.
1. různé šarže. Šarže vakcíny se vždycky zapisovaly, takže se ví, která to byla. Podle všeho byly různé soubory – kontrolní s placebem, pokusné s větší či menší náloží pokusné látky, v pokračování studie přibyly tzv posilovače – nic, co by se nedalo velmi jednoduše zpracovat. A že se tutlají následky? Přece vám nebudou troubit výsledky studie před dokončením.
2. dvohitě slepý pokus. Účastník určitě nevěděl, jakou šarži dostává. Aplikující to zcela jistě nevěděl taky. Číslo šarže znal, ale už nevěděl, zda je to placebo či ne, případně jakou nálož zkoumané látky to má.
Vzhledem k tomu, že výsledky studií se vyhodnocují statisticky a je tedy jedno, zda nežádoucí účinky se projevily u pána A či paní B, logicky nikoho nezajímají zdravotní následky u jednotlivých lidí. Důležitá je statistika. K tomu jen dodávám, že nežádoucí projevy nejspíš není třeba hlásit. Podchyceny jsou příčiny úmrtí i přítomnost nemoci – to se všechno hlásí vejš. A zase – stačí srovnat s předchozími léty.
Přesně!
Epidemie zanikla přesně v den zahájejí speciální vojenské operace.
Jaksi samovolně…….
Je to tak, přišla jsem do práce, nikdo mi necpal respirátor, nikdo najednou nestál u dveří a nekontroloval. Na šatně mi bylo řečeno, že Putin zabil covida.
A vidite žiadnu Nobelku nedostal:-)) a to zachránil svet pred hroznou mutáciou na ktorú by štáty museli veľké peniaze….veľký nevdak bledne svetu:-))
Asi se to bude těžko dokazovat,Babiše by zavraždili,ale zdá se,že
do Česka přišlo jen velmi málo „“ostrých““ vakcín a většina bylo
placebo.Proto asi umírá méně lidí než v jiných zemích.Zprávy
od vědců kteří dělali nějaké rozbory a testy z celého světa se
zdají být hrůzostrašné.To by se u nás asi neutajilo.Informace o
tom,že jak špejle tak vakcíny jsou podvod různých rozměrů,
se dají najít už téměř napříč internetem všude.
V mejnstrýmu i na alternativně je spousta článků o milionech mrtvých po očkování, raketovém nástupu rakoviny a jánevímcoještě. Nenašel jsem žádnou důvěryhodnou statistiku, já jsem totiž nenašel vůbec žádnou. Jen tyhle katastrofické pindy. Ty pravdivé statistiky totiž budou nejdříve tak za 5 let, dřív ne. A ať vyzní jakkoliv, stejně je samozřejmě někdo napadne jako lživé. Takže pohoda, popcorn, vínečko. Stejně s tím nic nenaděláte. 🙂
Židi, kteří odjížděli v dobytčácích do plynu to do poslední chvíle nevěděli.
Až příjde zase další kovid, stoupněte si opět do lajny.
Prvy ty nestastnici nevedeli,ale ked armia krajowa,fotky,vypovede svedkov co karsky odniesol do londyna a potom do dc,vedeli 2 roky,jak sytem v KL funguje a chuj urobili pozerali z boka.
Lenze je fakt, ze klesol počet narodených deti….a to pod úrovne od merania. A odvtedy
Re: Janka
Máte vyfiltrovanou změnu počtu narozených dětí kvůli zhoršení ekonomických podmínek na území, o kterém píšete?
Aby bylo jasno, já ani náhodou neobhajuju očkování, ale musíte vyhodnocovat VŠECHNY vlivy na ukazatel, se kterým pracujete.
Tzn. většina lidí, kteří by rádi dítě a nejde to, fičí k doktorovi. Máte nějakou statistiku růstu počtu komplikací při otěhotnění?
Jestli nemáte, je vaše úvaha postavena na vodě a dojmologii. Lidi jsou zcela blbí a podléhají reklamě. Pokud se podíváte na to, co do lidí reklama cpe, snadno nabydete dojmu, že pořídit dítě si může dovolit pouze majitel ČEZ-u, anebo ropného vrtu.
Pokud si myslíte, že jsem blbec, tak možná jo, ale zrovna nedávno se psychicky zhroutila moje příbuzná proto, že si spočítala, jak dlouho ještě si nebudou moci dovolit nové velké auto (má tři děti), protože jim to prostě finančně nevychází, bo hypoška atd.
A není to šmudla od smetáku. Soudružka má VŠ, takže by člověk předpokládal, že si umí spočítat prachy a stanovit priority, eventuálně nakopat spoluautora dětí (ano, má manžela), aby si sehnal lepší práci.
Ak tie čísla sú najhoršie od začatia evidovanie a teda horsie ako v 90. ci 00.rokoch, pochybujem ze je to z ekonomických dovodov
Jestli se zhoršila ekonomická situace v Británii nevím, ale překvapily je tyhle ukazatele také…https://www.echo24.cz/a/SVXDa/baby-boom-se-za-covidu-nekonal-v-anglii-se-naopak-narodilo-nejmene-deti-v-historii
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-letos-se-muze-narodit-nejmene-deti-v-historii-problem-je-to-z-mnoha-duvodu-263093
Dobrý den, pane Targusi,
zkuste tento článek. Profesionální odborníci na statistiku z českých dat:
https://smis-lab.cz/2024/10/31/propad-porodnosti-oprava-omylu-predsedy-vlady-cr/
Milý stíhači,
o lécích toho mnoho nevím, ale o manipulaci s lidmi celkem dost (živil jsem se tím).
Když po vás někdo chce, abyste se jen tak zastavili někde na nádraží a nechali si píchnout do žíly něco naprosto nevzkoušené, bez znalosti aktuálního zdravotního stavu……. vás to nevarovalo, že tu něco opravdu není v pořádku?
Lejnové se nějak nechce zveřejnit smlouvy o nákupu antikovidových vakcín, ani členům EP nikoliv.
Ani ten samovolný zánik epidemie ze dne na den vám nic neříká?
Pak, zdá se, jako někteří stíhači, nemáte pud sebezáchovy. Bacha na sestřel….. , nějaký mesršmit se už možná blíží 🙂 .
Godote,
krásně a krátce jste shrnul to, co jsem psal už dáávno a byl za to zprcán.
Totiž toto :
„Když po vás někdo chce, abyste se jen tak zastavili někde na nádraží a nechali si píchnout do žíly něco naprosto nevzkoušené, bez znalosti aktuálního zdravotního stavu……. vás to nevarovalo, že tu něco opravdu není v pořádku?“
V nákupních centrech, nádražích – fakticky okolojdoucí! Kdo si řekl, tak dostal.
To fakt nebylo nikomu divné?
Nikomu nebylo divné třeba to, že už 4 měsíce po vypuknutí „pandemie“, se mluvilo o výrobě vakcíny, ale taktně se mlčelo o klinických zkouškách?
Myslím, že na to, abych do sebe nenechal píchat neověřený sajrajt, nebylo potřeba ani nějaké pronikavé inteligence, stačila jen trocha zdravého selského rozumu.
Ale jak je vidět z příspěvků výše, tak i ten mnozí postrádali!
Není to statistika, je to zkušenost mé kamarádky: Před více než rokem (při plánovaném preventivním chirurgickém zákroku) jí objevili zcela nečekaně rakovinu značně rozvinutého stádia. Nyní chodí kamarádka na chemoterapie, výsledky nejsou bohužel nijak skvělé. Vypráví, kolik v čekárně odborného pracoviště, kam dochází, přibývá lidí. Mladých lidí. Prodloužily se čekací doby, které tam musí trávit, protože přibylo pacientů. Kamarádka je po 3 dávkách mRNA „vakcíny“. Nemusí to mít souvislost. To já samozřejmě nevím. Ale může. Zkuste si najít na youtubu např. britského prof. onkologie Anguse Dalgleishe. Velmi zkušený profesor, lékař – praktik. V našich „uznávaných“ médiích odborníky s touto zkušeností nikdo nezveřejní. Zde např. text pana prof. v českém překladu: https://www.epochtimes.cz/2024/02/05/casovana-bomba-narustu-rakoviny-po-booster-ockovani-na-covid/
Nebo zde příspěvek Dr. Royala: https://www.youtube.com/watch?v=1AHJc8D-7Vg
A pokud máte dostatek odvahy, zkuste amerického genomika, prof. Phillipa Buckhaultse a jeho svědectví před senátory Jižní Karolíny ze září 2023: https://www.youtube.com/watch?v=C7Qs166xR28
Chtěla jsem Vám připojit i video s výkladem Dr. Kevina McKernana, na kterého se prof. Buckhaults odkazuje. Video už bohužel „není podporované“. Asi není pro někoho žádoucí, aby se tyto informace dostávaly mezi širokou veřejnost.
Ta výše uvedená kamarádka je úžasná žena. Známe se od školky. Má skvělou rodinu. Už kvůli ní bych chtěla, aby se hledala PRAVDA. Všichni bychom o to měli usilovat. Buď aby se konečně prokázala ne/pravdivost spekulací. Anebo aby se začaly hledat možnosti, jak potenciálně ohroženým lidem včas pomoci. Ale není vůle. Není ochota. Je příliš mnoho očkovaných, kteří raději nechtějí nic vědět. A příliš mnoho těch, kteří hlásali „bezpečné a účinné“ a teď nemohou dovolit, aby přišlo zpochybnění. Ono stejně přijde, ale možná doufají, že v době, kdy už nebudou voláni k odpovědnosti.
A ještě zkušenost s léčbou covidu. Znám poměrně dost lidí, kteří vyprávěli o tom, jak, když jim s covidem bylo opravdu hodně zle, velmi rychle zabrala ATB, která se buď jim, nebo jejich zarputilým příbuzným podařilo z neochotného lékaře „vyrazit“. Stejnou zkušenost pak udělal můj manžel, který měl to štěstí, že ho lékař léčil včas. ATB nezabírají na virozu, ale na následně vzniklý bakteriální zánět ano. To vím od lékaře. A také jsem osobně slyšela 4 různé lékaře, kteří nezavřeli ordinace a dali se do boje s covidem v první linii. Ne v nemocnici, praktičtí lékaři ve svých ordinacích. Všichni se shodli, že z jejich pacientů nikdo nezemřel, do nemocnice se dostalo jen pár jedinců, kteří přišli pozdě. Ale včasná léčba byla zjevně velmi účinná. Možná bylo možné zachránit hodně lidí i bez očkování…….
Odhliadnuc od toho ze po ockovani epidemia, a u nas ani matelkove vytery z nosa nijak nezmizli… neviem co si mam o tvojich reciach mysliet. Iste, z ludi co poznam osobne nezomrel na ockovanie nikto…ale ani na COVID, a u par ludi sa vyvinuli fakt podozrive veci – cukrovka, crohnova choroba (obe autoimunitne), podozrenie na parkinsona….
v mém blízkém okolí se těsně po covid vakcinaci objevily nové rychlé rakoviny, pásové opary, srdeční problémy atd.
ano, možná to nesouvisí
kdo ví?
já se zařídil, nechodím už ani na Tetanovku; Vy si dělejte klidně opak – choďte na 20 injekcí měsíčně; každého volba
Tak to máte dobré, já jsem šla pro výpis před preventivní lékařskou kontrolou u závodního lékaře a byla jsem opíchána proti tetanu. Naštěstí mi nic nebylo.
Když se lidé očkovali, držela jsem se zpátky, naštěstí po mně nikdo pich proti kovidu nechtěl.
Já sám mám v sobě dvě dávky…. a přežil jsem to bez následků.
Ale setkal jsem se s hodně lidmi, kteří ty následky mají a připisují je očkování. Je jich tolik, že jsem přestal věřit, že ty vakcíny jsou v pořádku.
A mám z toho dojem, že čím víckrát se člověk nechá ďobnout, tím nebezpečnější to je a zřejmě to souvisí s krevními sraženinami. Někdo je odbourá dřív, než se mu něco stane, někdo to nestihne a skončí jako Kraus nebo dostane mrtvici, nebo infarkt.
Nechci to démonizovat, ale faktem je, že ta očkování byla experiment a žádné studie o dopadu se nedělají. To sám Kraus přiznal.
Já nikoho nehaním, že se nechal naočkovat, ale přestal jsem vakcíny považovat za bezpečné. Naopak si myslím, že jejich vedlejší účinky jsou takové, že v jiných případech by byly okamžitě staženy z distribuce.
Případ Krause mi v tomto kontextu přišel zajímavý.
👍
Pane domácí,
bláznivá učitelka dvě dávky taky přežila bez následků – dva roky.
Problémy začaly až letos v létě – a to tak, že fest. Z ničeho nic.
Nikdy by nikomu nahlas nepřiznala, že se mýlila ohledně důvěry v tento stát.
Jste mnohem mladší, nežli já, nebo ona. Může to přijít později, jakkoli to nikomu nepřeju.
..“Tentokrát s oblíbenou dvojicí: Jaroslavem Duškem a Petrem Šourkem! Pobavíme se o aktuálním stavu naší společnosti a jejím směřování. Proč je společenský život méně k žití? O nálepkování v dnešní době: ztroskotance a samozvance nahradili chcimírové a dezoláti. O digitální identitě a hrozbě umělé inteligence.“
Dušek: Chcimíři, dezoláti a další urážky. Extremistický speciál o cancel nekultuře
https://www.youtube.com/watch?v=okKQ5FLFbog
Dnes jsem se dozvěděl od svého automechanika velice moudrou věc. Kdyby spáchali atentát na Putina, tak by byl konečně klid…
Tak doufejme, ze rozumi aspon autum.
🙂
🙂
😁😁
Trefné 😄.
Vzdy kdyz tyto chytre lidi slysim, tak si rikam neco podobneho.
Jak asi rozumis necemu o cem tvrdis ze jsi na to odbornik, kdyz ti svetozor nahrava televize a mainstream.
Náhodou … třeba má pravdu. Bez ohledu na výsledek pokusu by medvěd shodil rukavičky a dalších 50 let by podobná myšlenka neměla koho napadnout. A byl by konečně klid …
Pokus už byl a byl pak telofón Bělousova Američanům a prý to nebyl vůbec hezký rozhovor. Putin vyhlásil nějaké cvičení, prý s ostrými raketami a byl klid.
Hlavně dohlédněte,ať Vám utahuje šrouby a matice podle momentů
předepsaných výrobcem vozu.A nedá Vám staré náhradní díly místo nových.
Jestli ho Putin ruší při práci,proč poslouchá ruské rádio???
Právě, že on ho určitě neposlouchá a nejspíš něco zaslechl z toho „českého“, mainstreamového, a jedině správného.
Raději se měl zaposlouchat do zvuku motoru, jestli je všechno O.K.
Re: JP
Marně vzpomínám na okamžik, kdy jsem v nějakém servisu na osobáky viděl momentový klíč…
Teda já ho mám v garáži taky!
(Někde ve skříni…)
(-:
Tobě nemění kola v režimu léto/zima/léto/zima…… ?
Moment (jakýkoliv) změříte lupnutím v zápěstí 🙂
Daniel Veselý na BL celkem rozumně argumentuje pro ukončení Ukrajinského konfliktu jednáním.
https://blisty.cz/art/122090-kazdy-konflikt-musi-skoncit-za-jednacim-stolem.html
V podstatě se jeho pozice téměř shoduje s pozicí dezolátů.
„Britské listy plně závisejí na finančních příspěvcích čtenářů. Prosíme, přispějte. ➥
Každý konflikt musí skončit za jednacím stolem
1. 11. 2024 / Daniel Veselý
čas čtení 7 minut
4
Shares
facebook sharing button 4twitter sharing buttonlinkedin sharing buttonemail sharing button
30756
Ruská federace v únoru 2022 provedla ilegální invazi na Ukrajinu, což v praxi představuje nejzávažnější porušení mezinárodního práva. To je však ve světle groteskní izraelské beztrestnosti v Gaze a zároveň ve světě, kde vládne nemilosrdná džungle, irelevantním vzdušným zámkem, neboť ho nikdo nedodržuje, zvlášť ti, kdo se jím tak často zaštiťují. Kdo z nás si vzpomíná na opakované pošlapání mezinárodního práva Spojenými státy třeba v Srbsku, Iráku, Libyi apod.?
Blisty recommend
Globální jih, to jest většina světa, ilegální ruskou agresi na území jiného státu důrazně odsoudil, avšak odmítl se připojit k západnímu apelu na uvalení klatby na Rusko bezprecedentními, leč bezzubými ekonomickými sankcemi a masivním vyzbrojováním Ukrajiny, jehož deklarovaným cílem bylo Moskvu povážlivě oslabit. Nyní je toužebná vidina ukrajinského vítězství a vyhnání okupantů z poslední ukrajinské pídě pouze nedostižnou iluzí vzhledem k (ne)rovnováze sil na bojišti i nepříznivým vnějším okolnostem, zejména k vrtošivému západnímu postoji k Ukrajině. Nicméně o lidská práva, jak ilustrativně dokládá západní podpora genocidního izraelského tažení v Gaze a ilegální invaze do Libanonu, USA a jejich klientům nejde ani na Ukrajině. Navíc ani američtí představitelé nepovažují Zelenského maximalistický “Vítězný plán” za realistický.
Moc nerozumím tomu, proč pánové Čulík a Kartous varují jak před dobytím celé Ukrajiny kremelským režimem, tak před možným ruským postupem dále na Západ. Rusko se sice teoreticky může pokusit o kontrolu celé Ukrajiny, jenže to by znamenalo násilnou změnu vládnoucí garnitury v Kyjivě, která však zjevně není na pořadu dne, a to ani výhledově.
Za prvé, Kreml napadl Ukrajinu s 190 000 vojáky, zatímco na invazi a následnou okupaci mnohem menšího Československa vojsky Varšavské smlouvy v roce 1968 provedla více než půlmilionová armáda. Jak by Kreml mohl obsadit a kontrolovat rozlehlou Ukrajinu s tak relativně malou armádou? Navíc střed a západ Ukrajiny obývají převážně etničtí Ukrajinci, kteří mají milion důvodů Rusko nenávidět a bojovat proti němu v guerillové válce do posledního dechu. Ani v této době, kdy ruská okupační vojska zabírají další ukrajinská města, nemá kremelský režim kapacity na ovládnutí a okupaci celé Ukrajiny: ruská armáda nyní kontroluje něco přes 20 procent ukrajinského území a neexistuje přesvědčivý důkaz o tom, že by chtěla dobýt a okupovat celou Ukrajinu. I kdyby nakrásně chtěla, jak by toho mohla realisticky docílit?
Argument, podle nějž nemáme hovořit s masovými vrahy, je jen planým alibismem a cynickou výmluvou, proč pokračovat ve zjevně dysfunkční strategii neustálého vyzbrojování Ukrajiny a ustavičným odmítání diplomacie, které v lepším případě vede do slepé uličky a v horším k jaderné konfrontaci. Nebudeme snad jednat ani s genocidní izraelskou vládou, ať už s Netanjahuem v čele, či nikoliv, o ukončení její vražedné mašinérie v pásmu a stažení izraelských vojáků z Libanonu? Nemělo by snad naším primárním cílem být ukončení vraždění a řinčení zbraní kdekoliv na světě, a to prostřednictvím vytrvalé, leč trnité diplomacie?
Vladimir Putin po napadení Ukrajiny opakovaně signalizoval ochotu jednat o klidu zbraní. My můžeme donekonečna trvat na Putinově neústupnosti a proradnosti, ale jinou stranu k jednání jaksi nemáme a sami musíme vést dialog v dobré víře. V září ruský prezident prohlásil, že se Rusko nevzdalo myšlenky na jednání s Ukrajinou, ale tyto rozhovory by měly vycházet z „dokumentů“ dohodnutých v Istanbulu v roce 2022. Tehdy byly Kyjiv a Moskva blízko navázání mírové diplomatické dohody, která by znamenala neutralitu pro Ukrajinu a stažení ruských vojsk na pozice z 23. února 2022. Totéž Putin zdůraznil nyní v říjnu – pokud Kyjiv zruší dekret zakazující jednání s Putinovým režimem. Jenže nyní Ruská federace trvá na uznání nové reality, to jest stažení ukrajinských vojáků ze čtyřech ukrajinských oblastí a jejich anexe Ruskem, jež ruská vojska prozatím v celku neokupují. Kdyby Západ nesabotoval istanbulská jednání na úsvitu ruské invaze, konflikt by nemusel nabýt tak obřích rozměrů a Ukrajina by nemusela přijít o část svého území.“
Re: Admirál; 1 listopadu, 2024 (10:56)
.. existuje celkem reálný scénář, podle kterého by konečná linie měla vést v linii Dněpru od běloruské hranice, k tomu na jihu připojené pobřežní pásmo Azovského a Černého moře až k rumunské hranici.
Z ruského pohledu by to jistý smysl dávalo, pohled ukrajinský v současné situaci asi moc „směroplatný“
není.
Historicky potvrzeným faktem je, že každá válka překresluje hranice…
K nám přjely nápomoc zvacím dopisem tanky.. na pomoc vyvražďování podobně..
Re: Y34;1 listopadu, 2024 (11:42)
..lituji, ale já nerozumět jazyk vaše kmen…
Ukrajinci budou moci hovořit o štěstí, pakliže jim nakonec zůstane alespoň nějaký přístup k moři. Což je klíč k nezávislému obchodování, tj. k nezávislosti jako takové.
Nabízí se srovnání s bývalou (velkou) Jugoslávií, která za maršála Tita vlastnila podstatnou část východního pobřeží Jadranu. Nejdříve z ní odešlo Slovinsko, poté Chorvatsko se svým veledlouhým pobřežím, a nakonec byla odtržena i Černá Hora (Montenegro). Srbsko tak přišlo o poslední přístup k moři s důležitým přístavem Bar, jediným přístavem Č.H. propojeným železnicí s vnitrozemím, a stalo se tak vnitrozemským státem závislým na libovůli svých přímořských sousedů (Černé Hory, Rumunska, Bulharska a Chorvatska).
Ukrajina nakonec bude mít štěstí, když jí zůstane pod kontrolou Oděsa nebo Mikolaiv.
V žádném případě. Oděssa i Nikolajev jsou ruská města.
Oděsa bylo město spíš židovsko-ruské…
Vysvětloval mi to Oděsan, jehož rod tam žil snad 200 let. Hodlá se tam vrátit „až to půjde“.
To jo. Vona ho ta carevna zalozila pro zidy.
„pakliže jim nakonec zůstane alespoň nějaký přístup k moři“
nelze. okamžitě by tam vznikla us námořní základna, ta, co měla být v sevastopolu.
jestli jim to putin nechá .. tak to tu svo vůbec nemusel dělat..
No, my to tady neovlivníme. Snad gossudar ví co dělá.
Už je dost starý, kdo ví, kolik času mu zbývá a v tomhle stresu…. A sehnat náhradu bude těžší než za Brežněva.
Že už by si několik náhradníků nějakou dobu nevychovával? Takovej šachista? Vy mne rozesmíváte.
Vsak ma dvojnika trojnika:-)) také neviete? Písali to všade a oni by nám predsa neklamali:-))
Za Brežněva nikoho neměli, jen Gorbačeva a ten je prodal za pařížské hadry na Raisu
Brežněv byl brilantní myslitel a šachista, právník v oboru mezinárodního práva a odchovanec KGB? Hlavně teda ten myslitel a šachista?
Náhrada už je, psal to v některé analýze Michal Svatoš a je starý 50+. Stejně jako Trump má více prezidenta také mladého chlapíka.
Re: charon
Jasně že ví co dělá. Bylo mu šedesát a byl v Rusku. Tam může radit 😂
Přesně. Kdyby se Krym nepřipojil k Rusku (mmch – odchod z Ukrajiny i připojení k Rusku byly naprosto v pořádku podle tehdejší ústavy Ukrajiny i Ruska) , už by v Sevastopolu byli Amerikáni.
Re: Charon+; 1 listopadu, 2024 (11:54)
.. bez odstřižení Ukrajiny od moře by celá SVO z ruského pohledu ztratila smysl…
Nezůstanou…..
A stejně tak historie potvrzuje, že žádná válka nemůže končit jednáním. Vždycky jedna musí vyhrát. Jinak je to jen dočasné příměří., dočasné přerušení války.
Z toho taky plyne, že je pitomost toto žádat na straně jednoznačně vítězící.
kdeze – hranica Rusko-EU bude totozna so zapadnou hranicou aktualnej UA.
Ak by to mala byt nejaka hranica na Dnepri, tak by psonci nebudovali ako divi za neskutocne prachy novu obrannu liniu proti rusom na svojom vychodnom uzemi :
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-stavba-vychodniho-stitu-zahajena-polsko-buduje-opevneni-na-hranicich-s-ruskem-40495483
Ked sa k tomu pridruzi pozadovane sanitarne pasmo cca 200km na zapad ok buducej hranice Ruska, nedivim sa, ze ns SK nemame uz nic, budeme takmer celi v sanitarnej zone s obmedzeniami na velkost ozbrojenych sil…..
Věřte státu, vědě a institucím, vy svině!
Vidláku, Vy víte, že Vás s porozuměním čtu roky. Ale zpochybňovat víru ve vědu, to jsem zaznamenal od Vás poprvé. Vy snad jste pravidelným čtenářem časopisu Nature?
Tak to by Vás v Bruseli bylo škoda.
Obdobně děsivé jsou zdejší protesty proti legislativní podpořeně, němčiny. Obojí je nízké a Vás nehodné.
Věda občas slouží tomu, kdo ji financuje.
Takže není dobré ve všem slepě věřit vědě.
Pán Mlynář, vy, dúfam, Nature a jeho satelity čítate. Tak isto viete, že vedci, najmä tie svine geovedci sú hnusní rasisti (Race and racism in the geosciences; Nature Geoscience, 13, 2020, 1, 1-2) a navyše aj odporní homofóbovia (Pride in geoscience; Nature Reviews, 2, 2021, 377). Neverte im ani pol slova!
Ach jo. Co by tomu asi řekl prof. Hořejší. Prodejný kovidový pavědec.
Víte, Laco, za poslední tři roky jsem se setkal s tolika absurditami, že jsem věřit přestal. Vy dobře víte, že jsem na začátku covidu obhajoval opatření, neměl jsem nic proti očkování a spíš jsem se vysmíval těm, kteří očkování považovali za nástroj genocidy.
Ale pak se lidi naočkovali a covid vesele pokračoval i s úmrtími očkovaných. I s nakažením očkovaných… A tak jsem jaksi v tuto část vědy věřit přestal. Pak jsem v průběhu války na Ukrajině přestal věřit spoustě dalších věcí.
A i ta němčina mě zvedla ze židle, protože v tomto státě už je možné všechno. I to, že Fiala udělal z němčiny jazyk na úrovni češtiny. Jsem rád, že to tak nakonec není. Jsem také omylný člověk a dělám chyby.
Elity nám všeobecně selhaly a nedůvěra ve společnosti vzrostla. I u mě vzrostla. Hodně vzrostla. Jak jsem se totiž zvedl z gauče, tak jsem viděl věci, které bych raději neviděl a nevěděl o nich.
Doplnil bych pár drobností, když dovolíš.
– Panu Mlynářovi vzkážu, že ve vědu se nevěří. Věda není náboženství, vědecké poznatky nejsou předmětem víry. Vědě mohu důvěřovat, to je na mém rozhodnutí; věda však nežádá, abych v ni věřil. Před tím druhým věda dokonce důrazně varuje.
– píšeš: “ A tak jsem jaksi v tuto část vědy věřit přestal.“ Já myslím Vidláku, že to, čeho se tato Tvá slova týkají, nebyla věda, nýbrž za vědu vydávaný podvodný kšeft. Proč si to myslím? Vědě záleží na jediném: na pravdivém poznání. Vědec, hodný toho jména, za zpochybnění svých výsledků, či za nalezení chyby v úvaze – poděkuje. Vědec, hodný toho jména, neleští své ego. Zajímá ho poznání.
Stačí si vzpomenout, jak se „věda“ chovala k dr. Pekové, prof. Turánkovi, dr. Fürstovi a dalším, kteří vyslovili nesouhlasné hypotézy. Místo aby jejich hypotézy byly prozkoumány, byli jejich autoři zahrnuti posměchem.
Alef:
No já vám nevím. Trošku se bojím, že i vědec, hodný toho jména, musí splácet hypotéky a provoz domácnosti vůbec a tudíž ho sice zajímá poznání, ale k tomu ho hlavně zajímají granty.
To je pravda. I vědec musí splácet hypotéku a platit složenky. Musí kličkovat mezi různými eurounijními požadavky na všechno možné, stejně jako i lstivě ubýbat před podrazy svých kolegů z akademického prostředí. To všechno je pravda.
Ale přes to všechno posouvá poznání vpřed. Občas to sice připomíná Brownův pohyb, ale výsledný vektor míří kupředu – pokud je to opravdu vědec.
Alef:
Brownův pohyb 😀 😀 No ten ovšem zdaleka nepřipomíná jen věda.
Jde právě o ten výsledný vektor 🙂
Alef:
To jde, ovšem pokud začnete řídit Brownův pohyb, přestane být Brownovým pohybem. Jinými slovy – musí se počkat, co se z toho vyvrbí 🙂 Buď. Nebo je to pohyb řízený a jak začnete něco řídit…..
Nakonec – Číňani mají pořekadlo „trvalé je to, co vzniklo samo od sebe“:
Nemusíme se přít. – Já jsem nenapsal, že to je Brownův pohyb. Napsal jsem, že to připomíná Brownův pohyb. 🙂
Alef:
Omlouvám se – netušila jsem, že se přeme. 🙂
Věda nemá být „politická“. Je-li, je to součást politiky a ne vědy.
Vzpomeňte na mem „A přece se točí!“ I když to prohlášení není dokazatelné.
👍
Laco, buďte zdráv!
Slepá víra ve „vědu“ se někdy podobá náboženství.
Např. mně blízcí meteorologové (býval jsem záložní dozorčí synoptik u 5.leteckého stíhacího) a klimatologové mění své odhady co pár desítek let. Někdy straší dobou ledovou, někdy tepelným peklem.
Takže jako v tom starém skvělém filmu: Věř, ale komu veříš, měř.
S tou němčinou je to zamotané, ale nezapomínejte na v genech už staletí zamontovanou obavu z Němců a němčiny. Hus a jeho následovníci by mohli vyprávět. S němčinou to tedy máme nějak pod kůží či co. Ostatně – koho dnes němčina zajímá……? Pomalu i v Bavorsku se lépe domluvíte anglicky, na řadě je arabština.
Alefe, tak nějak jsi mě předběhl o půl hodiny. Teď vypadám trochu jako plagiátor…..
Aby mě nevyhodili z univerzity (života)…..
Opakovat ročník? 😺[;>D)
🙂 🙂 🙂
Buď bez obav. Kdyby vyhodili Tebe, pak už by museli vyhodit všechny.
Katedra selské moudrosti?
Katedra aplikované matemariky, z níž jsem všechno zapomenul. Nebyla mi k ničemu. Životní rady mého otce k něčemu byly.
Váš otec učil ?
Co se týče němčiny, chápu, že se budou muset úředníci učit německy někde na západě Čech. Němčinu v Opavě nechápu.
Troppau?
Před 79 lety, pak se změnily hranice a z druhé strany je Polsko, proto nechápu. Poláci mluvit německy asi nebudou. A další změna hranic bude snad jen na východě, snad.
Tak Poláci hned po Ukrajincích dělají vše pro šoupání hraníc. Njn panstvo.
Re: Evix
Situace na Prajzské
https://www.prajzskarepublika.cz/
je taková, že kdo měl ruce a nohy, vyřídil si po r. 1989 německý pas, protože naprostá většina lidí měla za okupace Folkslistu. Hodně staří lidé ještě umějí žvanit německo-polskou „miešankou“. Mladí se učí německy „v práci“, protože zhusta makají v Říši.
Já jsem chtěl vyřídit německé pasy pro rodinu taky, protože můj děda a Jahodin fotr měli taky tzv. folkslistu,
https://cs.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Volksliste
ale moje Jahoda mne poslala do prdele se slovy, že se z rodného Gorolistánu nehne ani o metr.
S německým pasem bychom se mohli ještě v devadesátkách vystěhovat do Říše a ihned si najít práci bez jakýchkoli omezení.
Do Říše odešel jeden můj spolupracovník i s manželkou a děckem, když začali soudruzi privatizátoři likvidovat ČSAD, ale nevím o něm nic.
Re: Evix
Jinak v příhraničí na polské straně Slezska jsou celkem běžně tabule se jmény vesnic a měst v němčině, takže nějaká německá menšina tam asi přežila.
A Troppau do prajzské republiky nepatří, to jen pro upřesnění.
máte tam chybu, VW se nesnížil o 2/3 tržby (to by byl asi jeho konec), ale zisk
Trošku rozdíl :-), taky se mi tomu nechtělo věřit.
Vidláku, s tím úmrtím po očkování na Covid+chřipku, je to argumentační faul. Z jednotlivého případu se nedají dělat žádné závěry. Ve statistice a teorii velkých čísel musíte hrát s velkými počty dat a až potom dělat závěry. Nebo jste dnes již tak hustej, že až příště přijde, a ona přijde, další nová epidemie něčeho, tak se nenecháte Vy, Vaše žena, Vaše děcka očkovat a budete se léčit samo-doma dle netu?
Vidlákova. atd…
Těch případů úmrtí a poškození zdraví jsou desetitisíce, ale prostě se to ignoruje, je to politika.
Zajímavé je, že zprávám o politice od našich médií nevěříte, ale zdravotním zprávám politických gaunerum ano.
Není v tom trochu rozpor???
Manželka se v neděli vrátila z USA z několikadenního školení. Teprve teď se řeší celosvětové sjednocování a unifikace dat na národních úrovních (i jednotlivé nemocnice to mají různě), aby se data následně mohla narvat do jedné celosvětové databáze a potom si s nimi pohraje AI, která bude vychytávat zákonitosti z miliard kombinací.
Tolik k tomu věřím/nevěřím, prostě si počkám. Při léčení naše rodina spoléhá na moderní medicínu. Asi tak.
Když si kupujete moderní auto, také věříte jeho výrobci, který vám na něj nedá záruku a odkáže vás s vašimi případnými nároky (když například tomu autu selžou brzdy) na stát?
Divím se, že s touto filozofií jste ještě naživu.
Jsem si vědom, že neproběhla kompletní standardní certifikace, neb se spěchalo, a proto chápu proč si některé firmy „umyly ruce“. Ale z jejich strany šlo spíš o udržení monopolu, aby se z této výjimky nemohlo stát pravidlo a svět se nevrátil do doby tisíců menších konkurenčních farma firem, doby dostupných léků.
A co vás vede k přesvědčení, že věda je vždycky neomylná? Není ani tak, která chce opravdu pomáhat, natož ta, které je určená prioritně zabíjet.
Za „starých, dobrých časů“ se nové léky a vakcíny zkoušely dlouhá léta, vylepšovaly se, testovaly in vitro, in vivo – na zvířatech, na lidských dobrovolnících a teprve pak se očkovalo plošně, nebo před propuknutím předpokládané epidemie (ale nikdy při už probíhající!). zatímco Covid-vakcína „porušila snad všechny tyhle postupy“.
Jenže ono je to naopak. Kdysi byly tisíce farmaceutických firem a firmiček rozsetých po světě. Potom přišli globalisté a nasadili brutální pravidla pro certifikaci nových léků a léčebných postupů, tak že přežilo pár Big-farma firem. Např. nutno testovat na mnoha populacích (Evropani, Asiaté, Černoši, Jihoameričané, … a všude tam musíte mít své zaměstnance, spolupracující zlanařené doktory, dobré kontakty na místní SÚKLy, … a to jsou roky práce, roky kongresů v tropických destinacích a stovky miliard peněz). A to si mohou dovolit jen ti největší.
Takže ti největší tlačí na WHO, aby certifikace byla co nejsložitější a co nejdražší, tím již odstřihli konkurenci. Nebojte se, že nebylo testováno.
Přesvědčení, že je věda neomylná? Statistika.
Ovšem nezfalšovaná.
Ale jak zajistit pravdu?
Kocour:
Pravda je dcerou času.
Ač s vašimi komentáři velice často nesouhlasím, v tomto vám dám za pravdu. Už od počátku covid epidemie bylo jasně zdůrazňováno, že neexistuje jednotná metodika evidence (mnohdy ani na národní úrovni).
Vzhledem k tomu, že moje maličkost má nějaké zkoušky z pravděpodobnosti a statistiky a zápočty ze statistické fyziky, pak dokud nebude sjednocena metrika a míra dat, tak dovozovat cokoliv z rozsahem dosti omezených izolovaných množin dat nemá smysl.
Očkován jsem byl, byla celá širší rodina a následky (zatím) žádné nepozorujeme.
V práci v rodině jednoho kolegy umřely v době covidu tři jeho příbuzní, nebyli očkovaní – byli trochu při těle.
Moje maminka si nechala napíchat všechny dávky a nyní v 84 letech řídí auto, chodí na houby a přes léto na koupaliště.
Výše uvedeným nevylučuji falšování, ignorování či překrucování tehdejších dat, ale až z teprve z opravdu velikého vzorku jsou algoritmy schopny nevalidní informace pomocí statistických metod odstranit a „vyflusnost“ relevantní výsledky.
Víte , Anonyme, s tím „dokazováním“ je to ošidné.
Jak říkával kdysi doktor Plzák, nevěru lze dokázat, ale věrnost nikoliv.
U kovidových šmakulád se nic ani po letech dokazovat nebude, protože se to nebude hodit a na věc se zapomene.
Pamětníci už budou dílem mrtví (očkovaní i neočkovaní) a mladí budou mít úplně jiné starosti (“ na nějaký kovid kdysi sere pes…“).
Jen v úzkém kruhu odborníků se celá ta kovidová sérová akce se bude učit ve školách PR jako ukázková a skvěle provedená manipulační případová studie.
Re: Vct…
Vy čekáte na výsledky z USA, které má zpracovat AI?
Zkuste to prezentovat posudkovému lékaři, jsem přesvědčen že s neuvěřitelnou lehkostí dosáhnete na invalidní důchod. Akorát nevím, jestli vás nezbaví svéprávnosti.
🙂 🙂 🙂
To nebude je politika.. na prachy jsi zapomněl..
Ve světě už podávají žaloby na hlavní protagonisty očkování
experimentálními vakcínami,po nichž následovalo buď
úmrtí nebo utrpení důvěřivých lidí,a vy pořád nevěříte.
V Holandsku už ženou hlavní vrahy před soud – soudci –
a vy pořád nevěříte.Nedaleký soused v garážích konstatoval,
že děda s babičkou,jinak vitální,umřeli do 14 dnů po
vakcinaci.Uvěřil jsem mu,proč by lhal??Stačí porovnat statistiky,
po kterých voláte.Třeba počty úmrtí,absolutní čísla bez důvodů.
Počty narozených dětí.Čísla hovoří.Proč přivoláváte další
projevy globální genocidy??Nebylo by logičtější nesouhlasit?
Toužíte-li po epidemii,pak to zabalte sám,ve vhodný čas,
s rozloučením s příbuznými a známými.Nebudete první,
už o filosofovi Senekovi psali,že to ukončil sám.Ve vaně
s teplou vodou si prý přeťal tepny na rukách.A to byl druhý
nejbohatší muž Říma,po císaři,takže měl i na jiná řešení.
Jestli nebude rozdíl v tom, že Vy to máte z netu od podobně smýšlejících a já to mám přímo z první ruky?
Ohledně budoucnosti, jsem opakovaně konstatoval, že doba je těhotná další nějakou epidemií, přece ten drahý biovýzkum se nedělá jen pro nic za nic.
Krvavé prachy od pharmalobby máte také z první ruky?
Pokud máte informace o přípravě epidemie,uvědomte policii.
Pochybuji,že věrohodné,takže k tomu asi nedojde.Je ale s
podivem,že už jsem četl i informaci,že i skutečná chřipka je
dost mimořádné onemocnění.Takže co se vlastně mezi lidmi
šíří???Jak to,že třeba borelioza je v USA snad jen ve dvou variantách,
ale v Evropské Mumii snad ve třinácti – ty čísla + – ,mám to z článků
různých.A podíl boreliozy na nemocnosti nebude malý,patologové
po pitvách zaznamenají značný výskyt reziduí a všeho možného.
Nejsem odborník,ale boreliozu jsem překonal a s likvidací
reziduí a záměrně nenapíšu jak.Ale jsem jako po generálce,
a směřuji k sedmdesátce……
Nakonec Češi zemřou na bolesti zubů, od kterých by vám pomohl i kovář, tak se to taky v minulosti dělalo, ale ti nejsou. Dnes jsem se šla zeptat u mladého zubaře, pořadové číslo 1561 a zeptejte se za 3 roky o kolik jste postoupila. Ostatní 3 staří už na dveřích cedule, nové nebereme ani se tu neptejte.
Vidlákova cesta do pr. a zp.
Jenom jestli se ten výzkum nedělá proto, že nás je tady moc?
Co konkrétně máte z první ruky a čemu říkáte z první ruky?
Co kdyby ses pídil po informacích a nalezl v nich „těžiště“.. není šprochu bez pravdy trochu
Češi umí číst mezi řádky.. skoro geneticky..
Informací mám dostatek od manželky a je to dechberoucí hra, co teď probíhá na tomto poli.
To je dvojsmyslné.. je to o sexu?
K čemu jinému by manželky byly…?
Bejvávalo. Dnešní cestují, studují jazyky a gender, a také žurnalistiku, na downhillech sjídždějí smrticí kopce…, kdepak, doba, ta jde kupředu. Dobře se s nima kecá u píva, už by jeden nepoznal, jestli to vedle není kámoš. Požádat o králíka na smetaně k obědu si jeden skoro nedovolí. Nemnohým výjimkám čest a hluboká poklona.
Čo z takými babami…? Vymenit ich treba!
😁😂🤣😂🤒😷🤕🤢🤮🤮
Já se třeba očkovat nedám, ani na nové „epidemie“, ani na ty „staré“, už před lety jsem nešla na tetanovku a nikdy, do konce mého života, mě nikdo nepřesvědčí, abych věřila nějakému jejich očkování. Ano, budovat vlastní imunitu a léčit se doma, to je cesta.
Ještě to rozšiřte na léky (víte co je v nich sraček?) a nemusíte chodit k doktorům vůbec. Net je plný „domácího léčení“. A máte o problém méně – jestli bude zdravotnictví u nás zdarma nebo placené.
No – každý nemusí být založením hypochonsdr. Mnoho „nemocí“ vyléčí i běžný acylpyrin, ale někdo třeba i rýmu považuje za tak těžké onemocnění, které musí být léčeno výhradně lékařem doporučenými prostředky. 🙂
Já vidím hlavního viníka v medicinmanech.. příkladem může být očkování ní „něčím“ bez diagnózy ve frontě na nádraží..
ale toto je tiež dobré… https://volnyblog.news/kdyz-dostanu-za-14-dni-infarkt-a-umru-tak-vy-reknete-ze-to-bylo-kvuli-ockovani-je-to-tady/?fbclid=IwY2xjawGReedleHRuA2FlbQIxMQABHaE_t7NJXB8DGW9H4-scZlvnAfKVBI3HEdjzNmiuWYa9PAC7-pj3_MCG5w_aem_dRzCTad33NcGggW3S9r1Kw …… machroval pán senátor …. nech mu je česká hruda ľahká …
No, když to shrneme, byl to nadšený člen bílé očkovací mafie, politik, senátor za ODS a ještě navíc z Brňa. Ergo, žádná škoda.
Zase to Brno? Tam je nějaké podhoubí. Odkud ty kořeny můžou jít?
Asi jim tam něco sypou do vody nebo co. Doufám jen, že za to nemůže infekční agens; jak se z Brna rozlezli všude včetně Prahy, byla by z toho epidemie horší než pravé neštovice.
Jaké machrování? Měl v podstatě pravdu.
Nechal se očkovat? Nechal.
Zemřel do 14 dní? Ano.
Řekl někdo, že to bylo kvůli očkování? Nejen řekl – dokonce i napsal (Vidlák)! 🙂 🙂
Re: Albi ; 1 listopadu, 2024 (11:00)
..dědečku, okamžitě vylezte z té vody, nachladíte se a umřete! Dědeček vylezl, nachladil se a umřel… ;o))
Kde pořád berete tak pohotově příklady přímo ze života? 🙂 🙂 🙂
Re: Albi; 1 listopadu, 2024 (13:59)
..no ze života přece!
Vodňanský a Skoumal.
Obávám se, že to byl „Vidlák“..
Dotyčný to opravdu v televizi mluvil, kasal se, že jej naočkovala jeho manželka a že když do 14 dnů zemře, že se bude tvrdit, že je to způsobeno očkovaním.
Zemřel? Zemřel, náhle. Tak jak umírá spoustu lidí.
Jo a prudké snížení natality si všimli všude, o velkém množství potratů už se taky hovoří.
Nedávno profesor Turánek hovořil, proč u krys nebylo nic zaznamenáno. Krysy jsou malé a těmi cévami, či co to je, název už nevím, to prostě neprojde. U žen bohužel jo.
https://youtu.be/vkpIPnFDJ18?si=ChCsCIwsfuJN8QNP
Bohužel, to dostanete tady čočku, jak správně poznamenává p. Hampl, alternativa je anticovidismem zamořená. Argument že u černého kašle stačil pokles proočkovanosti s 98% na 92% aby se rozpadla stádní imunita se nemoc z plnou parádou vrátila do populace ovšem antivaxerům nestačí.
Ale ved v CR neexistuje antivaxer starší ako 30 rokov. Vsetci sme boli ockovani. Lenze bol rozdiel vo vakcinach, ziskoch a testovania ch vakcín. Co je na tom nepochopiteľné?
Nejsmutnější na příběhu senátora Krause je asi fakt,že nepřesvědčil
celou ODS,aby se nechala taky naočkovat.Mohlo být po problémech.
A protože to byl senátor,bude jeho místo asi obsazeno volbou v okrsku,
za který senátoroval….příležitost zvolit jinak se přímo nabízí.Stejně
tak jako místo presidenta se obsazuje volbou…..dozrál čas přinést k
nám do pekla Dorotu Máchalovou….a nejlépe dalších 25 senátorů
z pětikolky.A taky kaprála a správce – to byl vlastně Vyžírka.Volby
by změnily poměry k zemi.Že by v pekle začali koukat na TV a zapomněli
na své hlavní úkoly?Nebo se dal vládce pekla na chlast????
Pohádka se pomalu mění v politickou vizi…..
Ti politici ale z toho pekla přišli. Tak proč by si je tam brali zpět?
Ne ne, oni tam jenom patří. A co peklo schvátí, to už nenavrátí.
Ale tak co, sere se to všechno, ale zase za ty protáhlé ksichty sluníčkářů to stojí. Kdo nemá v hlavě nasráno nebo obě ruce levé, tak ten se nějak uživí vždycky. Holt omezíme nezbytné výdaje a pojede se dál.
Kdo povinně nenávidí Rusko jen a pouze kvůli tomu, že to dostal z mejnstrýu befelem, tak ať nenávidí. Za 10 let ho programově přesměrují jinam, třena na Ugandu a to budete koukat, jak spousty duševních gigantů najednou budou bytostně přesvědčeni, že nenávidět Ugandu je životní priorita.
A lidé jako je ultrazmrd Řezníček, ty čeká hodně špatný rok. Bude opět brečet v přímém přenosu? 🙂
Kdyby meli protazene xichty, bylo by to fajn. Ale tvrde jadro nic neprotahuje. Mala ochutnavka v pripade „lid vs. elektromobilita“.
Jak je to mozne? Protoze nejde o nic jineho nez o viru. A urcitou cast vericich nepresvedci nic. Dukazy z realneho zivota hrave prebije jakkkoliv krkolomnou konstrukci a mentalnimi prostocviky. A je jedno, jestli se jedna o Ukrajinu, covic, Green Deal nebo politiku. Plus urcita skupina, ktera z te viry profituje a na pruser je zadelano.
Včera večer byl na CNN Prima News Otík Foltýn. Webkamera dost nemilosrdně vytáhla jeho levantské rysy, vypadal jako brácha Fedora Gála. Určitě ne všichni od nich jsou svině, ale když narazíte na echt svini, je vždycky od nich.
DR:
Někdo tu vládní sviní musí dělat a holt nejsou lidi, ale úkol byl splněn a televizní diváci se mohli podívat na svini v přímém přenosu.
Foltýn dělá Petikolce fajn reklamu.
Tohle je na něm hodně vidět, že to bude z této tlupy. Navíc věří nějakému bludu, jeho diagnózu stanovil Ivan David, kdesi v EU budově. Že byl slušný, do sviní jim nevynadal.
Klimaalarmistům se říká hezky česky
podnebíčkáři.
Dobré. 🙂
Bez lidové tvořivosti by na světě byla nesnesitelná nuda. A naštěstí se nedají nahradit anglickým ekvivalentem bez ztráty vtipu.
žid Kraus dojel na soudruha žida Bourlu
ostatně když Rotschildové platili jednoho týpka, aby porazil CCCP, tak taky vzali „pár“ pejzatých soudruhů jakožto „collateral damage“
Oni nemají problém ve jménu svých nejvyšších zájmů obětovat statisíce vlastních.
Copak si někdo naivně myslí, že jim nějak záleží na milionech těch ostatních??!
Parádní příklad hádky o lejnu!