Tak jsem si včera přečetl na Novinkách, že Ukrajina zase čelí mohutnému vzdušnému útoku těmi raketami, co už Rusku dávno došly. Samozřejmě nic netrefily, zasáhly jen úlomky, které ale zase vyřadily z provozu část ukrajinské energetické sítě. Prý to postihlo milion domácností.
A také jsem si na stejných Novinkách přečetl, že Putin má těch Orešniků zřejmě docela dost a hrozí jejich masivním použitím, které se vyrovná nasazení jaderných zbraní. A protože nám žádné ukrajinské kanály ani Novinky neukázaly nedotčený Juzmaš, kde ta raketa napáchala jen minimální škody, tak zřejmě napáchala obrovské škody a Putin ve svém projevu nepřeháněl.
A také jsem si na Novinkách přečetl, že Bidenovi hoši tlačí Ukrajinu do mobilizace mladších ročníků, tedy mezi osmnácti a pětadvaceti roky. Až se za deset let bude někdo ptát Putina, proč tu válku nedělal jinak, tak odpoví, že nemusel, protože mu Ukrajinci přivedli celou svou mužskou populaci před hlavně děl sami a Rusové pro to nemuseli dělat nic než hodně střílet.
A pak jsem si na Novinkách přečetl, že Rusko se vzápětí sesype, protože teď přes zimu nebudou mít dost ovoce, protože rubl klesá a dodavatelé by chtěli víc peněz. Celý článek se tvářil, že je to pro Putina naprosto neřešitelný problém kvůli kterému Rusové vzápětí povstanou, smetou nenáviděný režim a rádi se rozpadnou do mnoha malých státečků, které si Západ bude vodit na vařené nudli.
A také jsem si přečetl, tentokrát na Českém rozhlase, že jistý Pavel Havlíček věští Putinovi brzký konec, protože se mu přehřívá ekonomika a roste inflace. Sice Rusům také rostou platy a slabý rubl Putinovi asi vyhovuje, protože za ropu inkasuje dolary a eura, ale za tanky a granáty platí v rublech. Takže rublové náklady na válku rostou, ale dolarové náklady na válku klesají. Nicméně, už brzy bude konec, stejně jako měl být konec v roce 2022, kdy měla ruská ekonomika klesnout o čtyřicet procent a ona místo toho, mrška, rostla.
A nakonec jsem si přečetl, že ruské hypersonické rakety jsou v pohodě, protože v závěrečné fázi letu musejí zpomalit a není problém je sestřelit. Proč tedy Ukrajinci onu raketu nesestřelili, to jsem se nedozvěděl.
Do toho jsem byl přítomen, jak vznikla nová Evropská komise a bohužel jsem si poslechl, jaké má priority. Dekarbonizace, grýndýl, Ukrajina. To všechno zároveň, od ničeho z toho se nedá uhnout ani o milimetr. Nemůžeme třeba odložit grýndýl, abychom zvítězili nad Ruskem. Nemůžeme udělat mír na Ukrajině, abychom měli peníze na dekarobonizaci. A už vůbec se nemůžeme na všechny tři priority naráz vykašlat a jít jiným směrem. Každý, kdo něco podobného říká, je kacíř (pardon, je to dezinformátor) a je třeba proti němu okamžitě zasáhnout.
Když Ukrajině docházely zbraně, tak je Evropa dodala. Když Ukrajině docházely peníze, tak je Evropa dodala. Když teď Ukrajině docházejí lidé… dodá je Evropa? Hitler také v roce 1945 věděl, že ho šestnáctiletý Volksturm nezachrání. Ale stejně ty kluky obětoval… Nějaký Rob Bauer, generál NATO, o tom teď hodně mluví.
Do toho Trump mluví o tom, že ho Evropa nezajímá. K ničemu mu není, maximálně jako odběratel drahého LNG. A Putin také mluví o tom, že ho Evropa nezajímá. Sice jí ještě dodává nějaký ten plyn a ropu, ale už to má přesměrované i na druhou stranu. Evropa je tu už jen jako hrozba. Hrozba pro USA, že by se mohla spojit s Ruskem a vytvořit skutečnou konkurenci Spojeným státům, protože by měla víc lidí než USA a víc surovin než USA. Ale také hrozba pro Rusko, že bude předpolím USA a bude využita proti Rusku. Evropanů je třikrát víc než Rusů.
Když jsem četl všechny ty titulky, které jsem uvedl na začátku článku, tak začínám mít pocit, že to má celkem elegantní řešení. To stejné, které platí pro Ukrajinu. Jen o řád větší. Jestliže je Evropa spojená s Ruskem noční můrou Američanů a Evropa spojená s Amerikou je velký problém pro Rusy, co takhle Evropu ukončit? Američané si stáhnou firmy a Rusové pak něco střelí na hlavní města. Američané si oddechnou, že už se Německo s Ruskem fakt nespojí a Rusové si oddechnou, že Američané nemají předpolí pro útok na Moskvu.
Ukrajina je ve stejné pozici, jen je tomu konečnému řešení o něco blíž. Jestliže Evropa nechce, aby Rusko Ukrajinu pohltilo a Rusové nechtějí, aby Ukrajina vstoupila do NATO, tak ji prostě rozbijí na cimprcampr, aby nebyla zajímavá pro nikoho. Stačí toto řešení jen rozšířit na celou Evropu. A vůbec nemusí dojít na atom a zničená města. Bohatě stačí odstavené elektrárny a zbídačené obyvatelstvo, zparchantělé předchozím blahobytem a oblbnuté klimatickým náboženstvím. Ještě chvíli budou krachovat Volkswageny a zchudlé masy se o všechno postarají samy vlastně spolehlivěji než atomová bomba.
To co říkám, je naprosto šílené, ale když si přečtete ty články, na které dnes upozorňuji, tak to není o nic šílenější, než to co píšou všichni ti rádoby analytici. Není to o nic šílenější, než plány Uršuly Leyenové. Není to o nic šílenější, než Zelenského snaha vtáhnout Evropu do války. Možná proto nikdo Evropskou komisi nebrzdí. Možná proto se přikládá pod kotel, abychom do té brusele dojeli co nejrychleji. Možná proto se všichni chovají jako blázni. Cílem je bezcenná Evropa, která není k ničemu ani Rusům ani Američanům.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
OT – Hydra už je přes půlku !
Tedy vlákno o našich psychologických profilech se nějak hodně natáhlo, znepřehlednilo a zaplevelilo. Což je škoda, mohlo napovědět jestli jsme schopní postavit (třeba Vidlakovi nápomocný) tým.
Děkujeme, že pracujete za nás.
Nevyžádáná zpráva mimo dnešní téma.
O aktuálních událostech získávám zprávy z internetu.
Česká provládní média nesleduji. Důvod je jednoduchý, neinformují, jen překrucují, zatajují a fantazírují. Nic lepšího nedovedou. Ztráta času.
Zahraniční tisk píše, že nedávno opravený největší evropský zásobník zemního plynu, poblíž Lvova ve městě Stryi je pryč. Nadobro pryč.
Netroufám si posoudit, jak moc je to pro ČR dobrá, nebo špatná zpráva. Ruský plyn pro EU touto trasou nadobro skončil. Vzhledem k tomu, že naše váda se těší, až se zbaví ruského plynu, tak je pravděpodobné, že se dnes její přání splnilo.
Asi ano, různé zprávy, různé zdroje potvrzují zásah Stryi, ale připouští pouze zničeni nadzemní technologie. Obrázky nejsou. Samotný zásobník plynu je původní vytěžené ložisko plynu dost hluboko pod zemí…
Mysleli jste si, že to korespondenční volbou skončí?
„Česko musí pustit cizince do politických stran
Ministerstvo vnitra bude usilovat o to, aby se ještě v tomto volebním období změnil zákon tak, aby do českých politických stran mohli vstupovat cizinci, občané Evropské unie, kteří ovšem žijí v Česku. Soudní dvůr EU totiž minulý týden rozhodl, že Česko porušuje práva unijních občanů, když jim nedovoluje stávat se u nás straníky. Podle soudního rozhodnutí musí český stát zareagovat na rozsudek v co nejkratší době, a pokud tak neučiní, hrozí mu další žaloba a peněžité sankce.“
Zdroj: Novinky.
Pak povinnost cizince dávat na kandidátky, kvóty.. nakonec zrušit volby.
Kalergiho sen se raketově rychle zhmotňuje. Německý starosta, africký policajt, český dělník v montovně. Jo, to se proslýchá už před lety, ale kdo by tomu věřil, že.
Stará Myslivecká zase perlí:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pekarova-Nerudova-a-spol-kopou-do-tech-kteri-v-EU-nezvedli-ruku-Jenze-pro-co-Odhaleno-765597
Fakt se snaží tu válku vyvolat, ale má smůlu. Kmenová rada Hútiů má dnes větší váhu než EP.
Rozkaz zněl jasně. A ten se prostě plní.
U nás prebieha akcia „koľko lásky sa zmestí do krabičky“. Je to podpora pre dôchodcov v DDS. Dcéra pre nich pripravuje tieto akcie ako jedno odberné miesto . Dozvedel som sa novinku, že ukrajinskí dôchodcovia sú umiestňovaní v našich DDS prednostne. A ten smrad Zelenský nemá ani trochu vďačnosti. Dobre vieme aká je situácia pre umiestnenie našich starých ľudí. …….
Fico je rok u vlády a neumí to změnit? Nebo nechce?
Aleš vyčistenie chlievu nejakú dobu trvá…..😁
ten z Rajky:
To asi víme všichni, že vykydání hnoje chvíli trvá.
Jenže tohle – zakázat upřednostňování vetřelců před vlastními lidmi, to je řešitelné jednou jedinou novelou příslušné vyhlášky, nebo odstavce zákona o zdravotní péči.
Na pokyn premiéra, ministr zdravotnictví se svým týmem novelu navrhne, parlament schválí
a jedeme. Stopka pro vetřelce, případně retroaktivita, pokud nemají SK občanství.
IMHO: neumím si představit UA důchodce v zařízeních pro seniory – to si někdo opravdu dovolil?
A vůbec – kde se na SK tak staří lidé, fakticky na dožití, vlastně vzali? Sami, bez příbuzných?
To je vzali do toho zařízení na UA pas, jen tak? Bez pravidelného důchodu, bez příplatku na péči od ZP?
Není to nějaký hoax?
Kukni na mapu,kde chocholovo a cobolovo,ty legistlativny expert. A opytaj sa nasich rusnakov,zvany rusini,ci oni ukrajinci,ty kurva to az pojebany vychodnari,nechcu cut o dajakej ukrajine a je ich na to zajebanom vychode dost,ta pytam sa ich ta jaka pice ste,oni slovaci,kopu som poznal ucil sa a robil s nimi,bars rovne kurvy a spievaju jak kurva a cesky jak mluvej,bo tam docista hladova dolina,lepsie jak cajzli.
Teď jsem coboliku vůbec nepochopila co Tencovi odpovídáte, vždyť on má pravdu.
Nevadi ja viem a to mi staci.
Supr, takze sem ani nemusis dal psat…
Pise že Rusíni nejsou Ukrajinci, ač mají ukrajinský pas. Že Rusíni žijí i na Slovensku.
No ale o Rusínech se Teco nezmínil, o ukrajinském pasu nepíše cobolik nic a navíc se mně zdá, že zbytečně útočí tímhle : „ty legistlativny expert. „. Takže stále nechápu, ale tak cobolik pacholik ví, ale to pak sem opravdu nemusí psát.
Jak já čobolíkovi rozumím, mohu se mýlit, tak naznačuje, že ti lidé, které teco identifikuje jako Ukrajince ( To je vzali do toho zařízení na UA pas ), byli ve skutečnosti Rusíni, které tam vzali pro příbuznost se slovenskými Rusímy.
Ale to z tohoto vlákna vůbec nevyplývá, nick ten z Rajky píše o ukrajinských důchodcích, kteří mají přednost před slovenskými důchodci. A předpokládám, že nick ten z Rajky, protože žije na Slovensku, ví o čem píše, zatímco nick cobolik pacholik na Slovensku nežije, jezdí tam asi na návštěvu, takže bych věřila spíše prvnímu jmenovanému. A i kdyby to byli příbuzní Rusínů žijících na Slovensku, ale s ukrajinskými pasy, proč by měli mít přednost?
Teco hoax to nie je. Jedná sa o OZ inklúzia a starajú sa o 70 ukrajinských dôchodcov……
Profesionálové na čištění chlévů (Augiášových) používají řeku…
A ty vo apostol a fico kristus ci jak kurva.
Aleš a inak najväčšie problémy spôsobuje PS so Šimečkom…… citujem E. Chmelára: „Dnešná tlačová konferencia Progresívneho Slovenska je len ďalším dôkazom, ako opozícia stratila zmysel pre mieru a v snahe poškodiť obraz Slovenska sa neštítia absolútne ničoho, vrátane demagógie, lži a vyhrážania sa. Predstavitelia tohto subjektu Ivan Korčok, Tomáš Valášek a Peter Bátor dramatickým spôsobom oznámili, že na ministerstve zahraničných vecí prebiehajú čistky, aké sa tam tridsať rokov nediali… „
Chmelára sleduji, je vzdělaný a umí zajímavě vyhodnotit aktuální situaci.
Škoda, že už ho Fico nechce za poradce.
Vdecnost za neco, co jste povinni delat? Jste snad vdecny popelarum, ze vam vyvazi popelnice?
Ja jen aby nebyla mylka, jak o zbytku sveta Zelensky smysli…
Popeláři vyváží odpady přednostně Ukrajincům?
Zkuste si to přečíst ještě jednou, třeba vám to dojde.
No vždyť, jsme povinni Američanům a tudíž Zelenskému. Fialu to neomlouvá, ale asi by mohl vyprávět..
Však je za to taky platím, ne??
Tu ukrajinec ,zijuci v kolebce 15 rokov legalny,vycital cobolovy,ze vlada s tym bujakom ficom(moja 93 rocna mati ho vola bujak) ze co robime,ze nechceme podporit jich ukrajinu,ten cobol mu povedal drz tu picu,125000 vasich obcanov v tom nasom pidistate ma vsetko zadarmo,ta kuka jak kokot ten chochol vykurveny a aj tak vam povie a sho?Treba viac pomoct,vsetko co mal ten bananistan ,co sa tyka zbrani sme dali,aj to mu ten cobol povedal,aj tak neucujete,slava slovakii,ste furt pre nich smetie bo jim treba davat a neleti na ukrajinu ni chuja,bo tu heroj,ale ist tam zaherojovat,oj kurva toto uz nie,asi tak kurva.
Tyto povahy, pokud se jich nezbavíme, nám v budoucnu hodně zatopí.
Vsak ho posli bojovat na front, co je hrdina z bezpecia?
Ja neviem,ci z vas tu niekto dristal s herojamy,ty od nasej polskej a bieloruskej hranice tak ku kyjevu to elitny vyjebovacek,ja na aute na okne mam bigZ a zaparkujem okolo ukrajinskeho obchodu,kurva upiwkli by ma,ked som im vnutri v obchode povedal,kde vas doviedla vasa elita,ukrajinec na donbas inaksi kokot jak vy,asi 5 ich bolo kukaju do regalov jak telata,tu mam odvahu,tam u nich to ni chuja to by bolo po mne,to debili to neviem,pochopit ich myslenie,sho ked cujem salejem,no debili.ty co uz tu roky na aute ma we stand with ukraine,poznam ho 20 rokov,hovorim mu kurva telo chlopcov vasich zabitych i chuj z toho,povie ruskych viac,no neda sa s nimi nijak,jasne oni nie ukrajina,ale z tej casti upistickej no debili.
neveril som – ale je to tak…
https://www.employment.gov.sk/sk/uvodna-stranka/informacie-media/aktuality/aj-poskytovatelia-socialnych-sluzieb-pomozu-odidencom-z-ukrajiny.html
Takže nemají přednost, jen jsou rovni domorodcům.
Dokonce jsou někde i utlačováni. Je to tak, tuhle jsem se připlet do čekárny na úrazovce jedný nemocnice, a až tam byl slyšet silný telefonát doktora, že „ať mu řeknou, že ne! Že nemá žádný přednostní právo!“.
Budete cizinci ve vlastní zemi. Kde já to už slyšela.
A na Novinkách
Česko musí pustit cizince do politických stran
jinak pokuta.
Tohle můžou voliči snadno obejít kroužkováním.
To si děláte legraci nebo jste zblbnul už i vy ? Mimochodem to vaše „Takže nemají přednost, jen jsou rovni domorodcům.“ je úplně stejné, to má být útěcha ?
Ty kukam mas plnu chyzu utecencov so stanovym pionierskym taborom na zahrade,chod sa postavitnpred narodne muzeum v praglu,alebo chod si privyrobit s herojamy na peredovu.
Asi stejně rovný jako parkování na přechodech, bez zaplacení parkovného, umístění na střední školu bez přijímaček….
No a pak se nelze divit různým článkům, že se zdravotnictví neobejde bez finanční spoluúčasti pacientů.
ten z Rajky
Když Ukrajinci berou luxusní důchod z Ukrajiny,tak se nedivim,ze maji přednost.
WWIII již probíhá, ale my jsme si toho zatím nevšimli. Do světové války jsou aktivně zapojené desítky zemí, probíhá zatím na třech frontách, má mnoho statisíc mrtvých, miliony vyhnanců, nevyčíslitelné materiální škody a finanční náklady.
Eskalace války probíhá pomalu a kontinuálně třetím rokem.
V zásadě je zřejmé, jaký vývoj lze očekávat.
Kolemjdoucí:
Tak to se s námi podělte co jako můžeme očekávat? Na domě mám dost práce, tak abych to nědělal zbytečně a radši taky začal tady rozvíjet své teorie.
Musíte to udělat jako (ná)Hradní rozvědčík – pochválit raketové údery proti Rusku a poté ihned odletět na opačnou stranu zeměkoule, např. do Austrálie. I když ostrovy Fidži nebo Tahiti by byly rozhodně lepší než zfašizovaný nejmenší světadíl. Asi se tam cítí dobře a nabírá nové zkušenosti.
„Úchvatný zážitek pro Petra Pavla a Evu v Austrálii: Hladili si a krmili koaly“ ,psali v Blesku.
Pavel si potom ještě sám zaletí do New Yorku na operu. Jsem rád, že pan prezident má rád zvířátka i operu, dokazuje, že není žádný buran z Prognosťáku.
Vladna letka mala nevycerpany rozpocet na tento rok?
Pan prezident je k rozpočtu ohleduplný,zpět poletí běžnou linkou. Ne jako ten obtloustlý ministr z MPSV, co se letí speciálem k afričanům učit, jak pečovat o pracující a sociální případy.
Jediny co je na tom sileny je to , jak to nikdo jine nechce videt.
Třeba se to zrovna jich nedotkne. Třeba narukuje soused a jeho děti. Ještě není tak zle, nemůže přece být tak zle, to musí dopadnout dobře. Zrovna dostavěli pergolu a bazén. Banánů jsou plné obchody. Todle vysedíme.
Nemecko dalo Europe Hitlera a Leyenovu.
Jo, ta taky sní o světovládě. Viděla jsem ji hřímat veupPlarlamentu, jak v Americe mají jeden zbrojní rozpočet, jak je to super, že kdyby dával každý stát sám, tak by se akorát dohadoval a ztráceli čas a nedali nic i a v Evropě je to kvůli tomu na nic taky.
Byrokrati zavětřili další zdroje, které můžou jít přes jejich pracky, vedle klimatu se budou srát i do válčení …
Jo, Uršulce by se líbilo rozhodovat o dalším balíku.
PS. při tom projevu mi toho Hitlera silně připomínala. Jak ona křičí, hřímá, usekává slova , snaží se vypadat autoritativně a úderně.
Jen ať ji dávají v TV častěji a to na Hydře, ať lidi vidí, co to je zač.
Jedinej rozdíl mezi těma dvěma je, že Adolf měl knír
A vlčáka…
(vlastně vlčačku)
Fon lejno měla poníka. Odrovnal jí ho vlk.
https://medium.seznam.cz/clanek/petr-janas-vlk-zabil-ponika-dolly-z-majetku-predsedkyne-evropske-komise-ursuly-von-der-leyenove-42785
https://vlktravunezere.cz/nazory-a-dokumenty/vlk-zadavil-ponika-sefky-evropske-komise-ted-ho-odstreli/
Vlk se nažral a koza zůstala…
😀
Aleš:
😀 Zjevně potřebujeme mnoho, mnoho vlků………..
Nemůžete vědět, jestli ho třeba nemá. Určitě má k dispozici šikovnou vizážistku. 😀
Adolf Hitler byl dobrý rétor a nebyl studený čumák jako Lejno.
Hitler byl rakušák, ale zrodila ho německá kultura (pakultura?)
Němci byli i Marx a Engels (opravdu to nebyli ruSSáci 😀)
Hitler se narodil (a žil během dětských let) v Braunau nad Innem, což je rakouské pohraniční město velikosti Českého Těšína. Na protějším břehu Innu, ve stejně velkém městečku Simbach nad Innem (už Německo) se mluvilo stejnou řečí. Takže z hlediska etnicity, byl Hitler Němec nebo Rakušan?
Těžší otázka než u rodáka z toho Těšína na Ostravsku – jedná se u Čecha, Poláka, Moravana či Slezana?
Asi jak se kdo cítí.
Karl Heinrich Marx se narodil v Trieru v Pruském království 5. května 1818 jako aškenázský Žid Hirschel Mordechai a Henriette Pressburg. Marxovo židovské jméno je Chaim Hirschel Mordechai. Marx pocházel z talmudských rabínů; jeho předkové z otcovy strany poskytovali Trevíru rabíny od roku 1723, což bylo místo, které naposledy zastával jeho děd. Takže Nemec nebyl.
Tady mate jeho rodokmen.
https://marxxist.wordpress.com/2020/12/29/the-father-of-marxism-related-to-powerful-capitalist-nathan-rothschild/
Rakousko dalo světu Hitlera.
Rakousko nenáviděl a od 24 let žil v Mnichově.( Bavorsko)
Rakousko nenáviděl tak, že ho v březnu 1938 připojil k Německu.
Nenáviděl ho proto, že mu neumožnilo rozvinout jeho přirozený talent, někdo by řekl dar od Boha. Mladý Hitler měl umělecké vlohy, maloval docela hezké obrazy (živil se tím tehdy) a měl velké nadání pro architekturu. Nic z toho mu Vídeň, kde během dospívání žil, nechtěla umožnit dále rozvíjet na vysoké škole.
Tak odtud nakonec zhnuseně odešel do Bavorska a rozhodl se stát politikem – se známými důsledky. Hitler byl podle podle teorie psychologie MBTI psychologického profilu INFJ.
Což je (zejména u mužů) hodně málo častý výskyt. Tak z 5% – umělci, snílci, vizionáři, perfekcionalisté.
To, že se dal v tehdejší době na politiku, bylo neštěstím. Něco jako omylem vylít vědro benzínu do ohně…
https://www.16personalities.com/cs/istj-osobnost
Vyšel mi ISTJ (Logistik), zkusíte si to někdo další?
Docela by mě zajímalo, jaké z psychologické profily budou převažovat v naší „dezolátské bublině“ 🙂
Logistik…
Mě vyšlo opakovaně INFJ (jako ten Hitler), jedenkrát INFP. Asi záleží i na momentálním rozpoložení mysli, takže doporučuji si ten test po nějaké době zopakovat, a v jiné denní době.
I na podruhé mi vyšel Logistik, tam kde jsem si pamatoval odpověď a váhal jsem, jsem volil podruhé tu druhou nejbližší odpověď.
—-
Nakonec, sice logistika není mé povolání ale velice často logistické otázky řeším.
O dekádu dříve psal docela zajímavě o psychologii MBTI jistý Thon Thaddeo, autor webu, jenž jsem tenkrát pravidelně navštěvoval:
https://zlomropy.wordpress.com/2012/07/24/mala-odbocka-k-psychologii/
Jo, a spletl jsem se ohledně procentuálního výskytu INFJ v mužské populaci – není to 5% nýbrž O,5% !!!
Mea culpa, mea maxima culpa…
Ještě dodatek:
ISTJ (ve Vašem případě) je na výše uvedeném odkazu definován jako
Examiner (Správce, Kontrolor), procentuální zastoupení 10.5% (muži).
O logistice tam není nic – asi jste čerpal z jiných stránek.
Pokud se člověk alespoň trochu zná, může si celý ten test ušetřit a jít rovnou k výsledkům. V předpokládaném věkovém složení místních už by každý z nás měl vědět, zda jsme introvert nebo extrovert, zda plánujeme nebo jednáme spontánně, zda dáváme přednost racionalitě nebo citům a zda jsme spíše smyslově vnímající či intuitivně jednající 🙂
Podobných dotazníků se obvykle štítím, ale přemohl jsem se.
Logik INTP-T
Silné stránky:
Inovativní řešitel problémů (Vaše jedinečná perspektiva přináší průlomová řešení.
Analytický myslitel (Vaše logické myšlení se vyznačuje schopností rozebírat složité otázky.)
Zvídavý student (Vaše touha poznávat podněcuje neustálé zdokonalování.)
Nezávislý myslitel (Vaše schopnost pracovat autonomně vede k originálním nápadům.)
Slabé stránky:
Problém s dodržováním termínů (Vaše flexibilní povaha může být v rozporu s pevným harmonogramem.)
Skeptik v otázkách struktury (Váš odpor k pravidlům může být překážkou v tradičních pracovních prostředích.)
Zaměření na teorii (Vaše tendence upřednostňovat teorie může oddálit uplatnění v reálném světě.)
Složitý komunikátor (Vaše komplexní myšlenky nemusí být vždy ostatními jasně pochopené.)
——————
Přinejmenším slabé stránky sedí.
Můžete, prosím, uvést odkaz na stránky, ze kterých jste čerpal?
Ohledně psychologie MBTI je toho vícero. Já jsem výše uvedl jedny z nich, ale znám i jiné.
https://www.16personalities.com/cs/osobnostni-test
Díky. Musel jsem se tam ovšem „vlámat“ oklikou přes Boston v USA, protože nějaký robot mě tam nechtěl pustit a neustále dokola se ptal, jestli jsem člověk… 🙂
Tyto stránky jsem ještě neznal. Ani tento typ testu. Ale nakonec mi v něm stejně vyšlo to, co už vím dávno – INFJ.
Až sedm parametrických odstínů u dosti dlouhé otázkové sady, přičemž jde o exkluzivně subjektivní hodnocení sebe sama. Některé z otázek, přepadne-li jednoho v tu chvíli upřímnost vůči sobě samému, lze odpovědět relativně pravdivě.
Dost z nich ale podsouvá potřebu „vidět se“ tak, jak by se dotyčný vidět chtěl. Což výsledek znevěrohodnuje.
Člověk vždy musí být hodnocen druhými, a to podle opakujících se vzorců jeho chování a činění.
Činění je koželužská operace. Jak ale říct konání činů? Možná proto místo činění jen to – konání.
→ piccolomini (15:56)
ad „exkluzivně subjektivní hodnocení sebe sama“:
No ano.
A jak myslíte, že se dneska diagnostikuje deprese?
No dotazníkem! Hamiltonova nebo Beckova posuzovací stupnice
Beckova tady:
https://alfons.vutbr.cz/wp-content/files/Beck_BDI-II_-_deprese_dotaznk.pdf
Taky exkluzivně subjektivní. A jakejch megatun prášků na základě toho už bylo předepsáno ….
Nemůžu a nebudu Vás nutit, ale kdybyste si na to, myslím ten test osobnosti – ne deprese, udělal někdy večer chvilku, docela by mě zajímalo, co Vám vyšlo. Předpokládá to samozřejmě odpovídat upřímně. Mně vyšlo INTP-T.
A jasně, je to jen srandička na nic https://web.litterate.cz/evropa-jako-hrozba/comment-page-1/#comment-371091
To je právě to. Zkusil jsem pár otázek a ihned mě trklo, že to s tou upřímností je vošajstlich (to je východočeský, nebo obecně rozšířený slovo?). I tehdy, když je o ní někdo u toho sebehodnocení přesvědčen.
A že to tak dělají na psychině? No, třeba jsou jedni psychiatři ok a jiný nok (not all correct).
Mně z tý nudle hrábne, ale co nadělám, když odjinud by to spadlo kamsi pod přirozeného vůdce a ambiciózního stratéga.
Totiž, přečetl jsem si popisy Vašeho INTP a taky ENTJ, protože zrovna to tu mám před nosem. Sice jen ty dva, jistě jich je víc, ale myslite, že kdyby teda někdo byl skutečně poctivej, tak by mu mohlo vyjít i MvŽZT Moula, v Životě Zakřiknutý Tlučhuba)? A nebyl by dotyčný z toho vzteklej a neudělal by si nový – samozřejmě spravedlivější – hodnocení? (Tím nemířím ani na stratégy, ani na nepořádné skeptiky 👽 )
Nechci to rozvádět, bylo by to na dlouho a nemám na to teď čas, navíc už vidím, jak bych tím popudil katango, ale jen stručně:
antidepresiva nefungují
Prospěšnost antidepresiv pro typického pacienta s velkou depresivní poruchou se zdá být minimální a možná i bezvýznamná. Antidepresiva by se u dospělých s velkou depresivní poruchou neměla používat, dokud nebude validními údaji prokázáno, že potenciální příznivé účinky převažují nad škodlivými účinky. (2020, odvážné hodnocení z Dánska, nesponzorováno „průmyslem“) https://ebm.bmj.com/content/ebmed/25/4/130.full.pdf
a veškeré klinické studie používaly a používají pro „objektivní“ hodnocení účinku subjektivní stupnice (Beck Depression Inven-
tory, Montgomery-Åsberg Depression Rating Scale, Hamilton Rating Scale for Depression)
Znovu letos, asi přede dvěma měsíci, bylo dokázáno, že nejpopulárnější 17položková Hamiltonova stupnice stojí za hovno
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0165178124003421
Účinnost antidepresiv je samý klam a šalba ….
Tolik k psychiatrům.
No a k testu osobnosti: nutit Vás nemůžu a v souhlase s tím, co jsem napsal výše, připouštím též klamný/šalebný výsledek.
A že si to každej může dodatečně ohnout, no jasně že jo. Tak jdem od toho.
Mi vyšel „advokát“.
Ad antidepresiva:
Za prvé je nutno rozlišit, která. Tricyklická antidepresiva fungují a byť jsou nejstarší a zatížena mnoha nežádoucími úči nky, jsou stále nejúčinnější. Ta, co mají nejméně nežádoucích účinků, bývají nejméně účinná.
Za druhé: já jsem od gymnázia trpěla podivnými stavy, co se opakovaly a neustále se jejich prijevy zhoršovaly. Časté tělesné obtíže, opakované infekce (za jeden rok šestkrát angína), pro které senenašlo vysvětlení.
V 1. ročníku na medicíně to vypadalo takhle (a ještě mnohokrát poté to tak vypadalo, v životě jsem měla dobře čtyřicet fází): večer jsem usnula celkem v pohodě. Kolem druhé jsem se začala budit, nemohla jsem usnout, přehazovala jsem se na posteli, všechno mne bolelo a kdybych měla víc sil, spáchala bych sebevraždu. Strašné myšlenky,strašné sny, občas jsem se vzbudila výkřikem ve snu a jeho ozvěna se ještě odrážela od stěn pokoje. Ráno vstát byl téměř nadlidský úkol. Všechno bolí, ale jak! končetiny jsou těžké jako z olova a hlava je úplně někde jinde. Nemohla jsem jíst, zvracela jsem. V hlavě temno a těžko, strnulo, místo pouze pro myšlenky typu že k ničemu nejsem, že jen škodím, že ze mne nikdy nic nebude a pro všechny by bylo nejlepší, kdybych zemřela. Paměť a myšlení na nule. Jen děs.
Z tohoto stavu mne antidepresiva dostala. Tricyklika. A jak píšu, byť zatížena závažnými nežádoucími účinky, byla a jsem jim doposud vděčna. Kritikům psychiatrie a andidepresiv obzvlášť bych chtěla zařídit jeden jediný den těžké deprese a hned by mluvili jinak.
Takže odpusťte příliš osobní tón, mne se to opravdu dotýká nejen jako psychiatra, ale hlavně jako pacienta. A dodávám – mne učit můj obor, co jsem dělala skoro čtyřicet let, nebudete. Nebudete, ať to máte podšprajcovaný třeba Nobelovou cenou. Pokud jste nezažili to, co jsem zažila já, tak vám doporučuju, abyste do toho nekafrali.
→ katango 18:33
Věděl jsem, že Vás naseru. Jestli někdy bude čas, sepíšu Vám to podrobně. Ale to bych smolil několik hodin – teď je opravdu nemám.
Jenom k tomu na konci „mne učit můj obor, co jsem dělala skoro čtyřicet let, nebudete“
Vám na oplátku sděluji, že mne rovněž nebudete učit můj obor. Léčivy se zabývám 40 let, z toho 30 posledních let hodnocením jejich účinků. A neplatí mě big-pharma.
Ha!
Nastupuje odbornická Řevnivost!
Odkud já to jenom znám…?
…bože, jaký je to pitomec, ta umělá inteligence! Zná Řevnice, ale nezná řevnivost…
Re: kata…
Vy jste jako paní doktorová a neuměla jste si poradit s opakovanou angínou?
OMG…
I já se ve slabých stránkách dost poznávám. Díky za tip a odkaz.
Díky za tip a odkaz. I já se ve slabých stránkách dost poznávám.
Takže jste podle kategorie:
Temperament – Intellectuals (Intelektuálové/Racionálové – NT) – 12.5%
konkrétně osobnostně:
ENTJ – Chief (Velitel) – 5,5% (muži)
Procentuální vyjádření jsem převzal ze stránky MyPersonality.info, protože mi připadá relativně nejpřesnější (dle webu ZR-PO od autora TT)
ENTJ:
Efektivní – Lidé s osobnostním typem ENTJ (velitelé) vnímají neefektivitu nejen jako problém sám o sobě, ale jako něco, co je připravuje o čas a energii na všechny jejich budoucí cíle, jako promyšlenou sabotáž spočívající v iracionalitě a lenosti. Takové chování vykoření, kamkoli přijdou.
Energičtí – osobnosti ENTJ přistupují ke svým povinnostem energicky a s elánem. Tento typ se nevyhýbá nabitým plánům ani složitým výzvám. Ve skutečnosti čím více toho během dne stihnou, tím více se cítí nabití energií a o toto nakažlivé nadšení pro produktivitu se rádi podělí s lidmi kolem sebe.
Sebevědomí – ENTJ obecně dávají najevo své názory, věří ve své schopnosti věci dotáhnout do konce a věří ve své schopnosti jako vůdci. Jsou nejpravděpodobnějším typem osobnosti, který o sobě tvrdí, že se cítí sebejistě, když čelí každodenním životním výzvám.
Pevná vůle – Lidé s osobnostním typem ENTJ se nevzdávají, když jde do tuhého. Místo toho neúnavně usilují o dosažení svých cílů. Nic je neuspokojuje tolik, jako když dosáhnou něčeho, co si předsevzali.
Strategické myšlení – osobnosti ENTJ jsou příkladem rozdílu mezi momentálním krizovým řízením a zvládáním výzev a kroků v rámci většího plánu. Jsou známé tím, že zkoumají všechny úhly pohledu na problém a neřeší pouze momentální problémy, ale svými řešeními posouvají celý projekt kupředu.
Charismatičnost a inspirativnost – Všechny výše uvedené silné stránky dohromady vytvářejí jedince, kteří jsou schopni inspirovat a povzbuzovat ostatní, a to zase pomáhá ENTJ dosáhnout těch nejambicióznějších cílů, které by sami nikdy nedokázali dokončit.
Slabé stránky:
Tvrdohlavý a dominantní – Někdy může všechna ta sebedůvěra a síla vůle zajít příliš daleko. Osobnosti ENTJ jsou až příliš schopné zakopávat paty, snažit se vyhrát každou debatu a prosazovat pouze svou vizi bez ohledu na názory ostatních.
Netolerantní – „Buď po mém, nebo po dobrém“ – Lidé s osobnostním typem ENTJ jsou notoricky známí tím, že nepodporují nápady, které odvádějí pozornost od jejich primárních cílů, a ještě více nápady založené na emocionálních úvahách. Tuto skutečnost neváhají dát svému okolí jasně najevo.
Netrpěliví – Někteří lidé potřebují na přemýšlení více času než jiní – pro rychle uvažující osobnosti typu ENTJ je to nesnesitelné zdržování. Ve svém spěchu si mohou přemýšlení mylně vykládat jako hloupost nebo nezájem – což je strašná chyba.
Arogantní – ENTJ respektují rychlé myšlenky a pevné přesvědčení a mohou se dívat svrchu na ty, kteří se jim nevyrovnají. To je výzva pro většinu ostatních osobnostních typů, které možná samy o sobě nejsou plaché, ale vedle tohoto někdy panovačného typu tak budou působit.
Špatné zvládání emocí – Osobnosti ENTJ mohou být někdy odtažité od vlastních emocionálních projevů a někdy se mohou chovat k ostatním vyloženě pohrdavě. Lidé s tímto typem osobnosti často pošlapávají city druhých, čímž neúmyslně zraňují své partnery a přátele, zejména v emočně vypjatých situacích.
Chladní a bezohlední – Jejich posedlost efektivitou a neochvějná víra v přednosti racionalismu, zejména v profesní oblasti, způsobují, že ENTJ jsou při dosahování svých cílů poměrně necitliví, a osobní okolnosti, citlivost a preference odmítají jako iracionální nebo nepodstatné.
zdroj: https://www.16personalities.com/entj-strengths-and-weaknesses
Charon 29 listopadu, 2024 (15:16)
Při 16 skupinách je průměr 6.25%, tak mi 5.5% přijde normální.
Zborcený Harfyton 29 listopadu, 2024 (15:28)
Nemyslím si, že bych se k někomu choval pohrdavě pro nižší schopnosti, protože to beru jako dar, který každý dostal jiný, já nemám kreativitu a umění, tudíž jimi opravdu nepohrdám. Tu necitlivost mám profesně, aby se cíle dosáhlo, ale tomu člověku vždy vysvětlím, že to není osobní. Jinak se ke všem slabým stránkám hlásím.
Zborcený Harfyton 29 listopadu, 2024 (15:28)
A vypadlo mi z textu poděkování, tak alespoň dodatečně děkuji.
Tymákovan napsal:29 listopadu, 2024 (20:33)
5,5% není nic výjimečného, takové dobré průměrné zastoupení. Srovnejte si to třeba s mým INFJ (tzv advokát či poradce) = 0,5% !
Celkově jsou jednotlivé profily temperamentu zastoupeny v populaci velmi nerovnoměrně. Z toho zřejmě vyvěrá ona neschopnost společnosti rozhoupat se k výraznějším změnám – většinová populace je totiž svou náturou v podstatě konformní s režimem (přes 40%), anebo se o společenské turbulence nezajímá vůbec (cca 33%).
Jedná se sice „jen“ o 8 skupin (*ST* a *SF*), což je sice polovina z oněch 16-ti, ale procentuálním výskytem v populaci jde téměř o tři čtvrtiny lidí!!!
Grafické znázornění:
http://ografologii.blogspot.com/2013/12/vyskyt-mbti-typu-v-populaci-muzi-vs-zeny.html
Charon 29 listopadu, 2024 (21:36)
Rozumím, děkuji za vysvětlení.
Vyšlo mi to podobně. Že bych byla advokát 🤪
Mna zaujima,co su to za ludia,co testy ohladom pojebania cloveka vymyslaju?Vlastne sa to berie za ukazovatel,co dany testovany je.Bo ja mam svoje testy na ludi,bud mi pasuju,abo nepasuje a mi jedno ci pastier svin,ci Phytagoras.
ENTJ-A
Re JzP:
Váš typ osobnosti:
Architekt
INTJ-A
Až na to, že mně vyšel mírný extrovert to máme stejné.
Jj, jste ve stejné kategorii:
Temperament – Intellectuals
(Intelektuálové/Racionálové – NT) – 12.5%
osobnostně:
INTJ – Strategist (Stratég/Vědec) – 2.5% (muži)
Re: všichni nade mnou
Mně vyšlo NFVSS
Největší fešák ve Sluneční soustavě.
Zkoušel jsem to rozkliknout, ale hned na úvodním zobrazení stránky jsem nepřišel na to, co mám dělat.
Njn., nablbléééj dědek…
(-:
No označit jak moc s výdokem souhlasíte a kliknout pokraovat, jestli si to vybavuji správně. A je pravda, že zrovna u Vás by mne to docela zajímalo.
výrokem
Zprostředkovatel (INFP)
x-krat sa ma to spytalo, ze ci dam na pocit, alebo realitu, a vyhodnotilo ma, ze som realista … x-krat sa ma spytalo, ze ci stiham terminy, a vyhodnotilo ma, ze mam problem so stihanim terminov … x-krat sa ma spytalo, ze ci sa citim dobre v skupine, a vyhodnotilo ma ako introverta …
Milujem testy, kde uz v polovicke testu viem, co mi vyjde 😀
re: bosorečka
Tak například JÁÁÁ se stíháním termínů problém nemám.
Problém mají ti, kteří po mně nějaké termíny vyžadují, ale to mi je šuma fuk.
(-:
Já teď stíhám termín pro Faru na Starých Hamrech a stihnu to.
Virtuoso ISTP-T
Co vlastně znamená to „ISTP-T“ slovy?
ISTP:
introverted, sensing, thinking, perceiving
(introvertní, citlivý, přemýšlivý, vnímavý)
-A asertivní
-T turbulentní
Charakteristika – silné a slabé stránky : https://www.16personalities.com/istp-strengths-and-weaknesses
(kdyžtak si prožeňte překladačem)
Vyšel mi INFJ (Advokát).
Co to znamená, když to vyjde ženské stejně jako Hitlerovi (INFJ) nebo Ládik!!!ovi (Advokát)?
kolko takych nadanych vtedy bolo jak umelecky,tak vo vselicom inom,taky kokot bol jak mnoho inych,boticeli naiso nebol,strednacek kurva,slaby strednacek.maliar krajiniek, len vystihol spravny cas a hlavne nic nepolitizoval a ukazoval realnu situaciu,co mal nadanie to bola retorika,jak sa stal chancelor,10 rokov dozadu bol len taky vykrikovac pre mnohych,proste stav vtedajsi vyuzil na max,jasne blbecek nebol,nie toboz radovy nemci co ho demokraticky zvolili,ukazal moznost a ze ho nikto neprihamoval,sa treba pytat v tej skurvenej anglii a sladkej francii,bol to vyplod danej doby a sitacie v nej.Nikdy som o nom nic nehladal,zbezne kukal,co ma udivilo,ze nebol nenazraty,jak presvedceny komunista.
Kdo by (nejen Čobolík pacholík) se třeba také chtěl samootestovat (jak navrhnul Jan z Polovidlákova 12:20) :
anglicky:
https://www.16personalities.com/free-personality-test
slovensky:
https://www.16personalities.com/sk/bezplatny-test-osobnosti
česky:
https://www.16personalities.com/cs/osobnostni-test
😎
Na co sa mam testovat?Co zistim?Ja pojeb od mala,viem jak vysoko mozem skocit,som obycajna radova nula.Testy su pre tych,co tapaju o svojom byti,zakladaju si na pohlade na nich,bo odjakziva plati,kazdy,aj kalika zabehne 100 metrov,len par zabehne z tej masy pod 10 sekund,aby som si vylepsil image?Ci aby ma obletovali,zeny,ci kurva sa mozem stat slabsi musk,mne nic take netreba bo viem,ze na to nemam,ak by to bolo vo mne som tom cruise,abo kozmonaut,tak som obycajny kokot a vobec mi to nevadi,bo sa netestujem,pojeby mojho typu co strelit do kurvy nema problem,len dobre,ze su nuly,uz par krat som drzal na police department ziadost o povolenie na zbran,este nie som tak odvazny,bo viem,ze ma zstrelia,zatial mam kus rozum da sa povedat,na starobu tratim ,neviem,raz ma zastrelia ,toto mi test neukaze,kedy mi jebne a vyrazim ,tak sa netestujem.
„Vrozená“ povaha se změnit nedá a většina zdejších diskutérů žije třetí třetinu svého života, takže už si asi ani neupraví svůj profesní život.
Pro nás zdejší je to „otestování“ jen pro zajímavost, snad si potvrdit, pojmenovat ty své slabé stránky. Zdá se mi, že to překvapivě hodně štymuje. A sedí i na to, jak si tu někteří nedokážou porozumět v diskusi. Např. INTP-T si nesedne ENTJ-A.
A k čemu je to dobré vědět? Asi k ničemu, to
mátemáš Čobolíku pacholíku recht. Taková osvěživá kratochvíle na nic. 😜INTJ-A
Náhodou dobrá kratochvíle. Jak se tu kdosi zmínil nelhat, vřele doporučuji. Zejména sobě, ale i ostatním. Strašně to zjednodušuje život. Čímž samozřejmě nemyslím sdělování výsledků svého uvažování a pozorování na potkání. Claude os, aperi oculos.
👍 🎯
Kdybys psal takto, jak je napsán tento Tvůj příspěvek ze 14:51, tak by to dost lidí uvítalo. Nebo to nejsi Ty, ale Tvoje střízlivé alter-ego?
Hodně lidí by přestalo Tvoje posty rolovat a zajímali by se, jak to v té Tvé „kolébce“ chodí, diskutovali by s Tebou.
Proč teda většinou píšeš, jako kdyby to psala cvičená opice, propiskou zastrčenou v prdeli?
neviem,co reagujes,ked rolujes,bo realita taka,jedno je zaujimat sa a druhe zazit,ci co myslis,ze tu hladam aby som tu mal ovacie?tak mi este nejeblo,ja frajer i tak sam o tom viem a nikto ma nemusi klepat po pleci a preco,len ja viem,kolko som dostal na picu a nezdechnul,ze je takych ludi kopa,nie som naivny kokot,aby som nevedel,ze su vacsi frajeri,ja sam svoj a vodprejskni a neuc staru pastu hej kurva.
To je porad opakovany a poucovany akademickejma expertama klise ,
na HItlera.
Z historie vime , ze poradnej malir, /tedy s talentem,nadanim a skutecnej umelec/ z zadny akademie neprisel. Vetsinou maliri prumernych
kvalit si chteli pridat pro lepsi kseft titul , akademickej malir..
A naopak ,z akademie nekteri talentovani utikali ,aby si sve nadani zachranili pred akademickymi deformatory…
A také Krysaře. Dnes v Evropě tuto roli hraje většina politiků …
Ti současní, to jsou jen takoví krysaříci. Na příchod toho, který zvedne zástupy směrem Východ se ještě čeká. Ale už to nebude trvat dlouho. Strach z Anglosasů nedovolí místním se podívat na podstatu problémů. A raději nasměřují frustraci tam, kde je všeho dost pro všechny a na staletí. A zadarmo. Stačí jen…. .
Hitler je ovšem Rakušan, podivného původu a prachy na to, aby se dostal k moci, dostal z USA.
Leyenová má sice německé některé předky, ale narodila se a vyrůstala v Bruselu, má také americké předky, její prababička byla z rodiny jižanských otrokářů, Podle všeho má i Americké občanství.
Klub sebevrahu.
/Pozor prispevek obsahuje originalni myslenky v deliriu/.
Byla E. vzdycky pod dohledem Vatikanu a potom pod dohledem britu a usaku..
Taktika a strategie porad stejny . Nejdrive si poridili silence ,fanatiky a ty nejhorsi
a jejich zhovadily ,biblicky ,nebo vedecky ideologie ,aby meli dva uhlavni nepratele v E. a potom pomahali E.lecit,zachranovat a porazit je ,samozrejme
voboji prineslo velkej vejvar. Plus prodej zbrani vsem.
Co vam taky a nikde ani ve skolach nereknou..
Hitler a jeho porucnici vedeli , ze si na dalsi valku a astronomicky zisky germany neziskaji kapitalismem/imperialismem , kterej jim prinesl kolonizaci tezkou inflaci v 23 a nasledky a este dalsi svetovou krizi v 29..Nekonecny zivoreni..
A stale vice jich ,germanu si uvedomovali ten imperialismus bohacu , kteri je zatahli do
svetovy valky..Na astronomicky zisky a vydirani z nich dalsich reparaci ..pro ne ale miliony mrtvych na frontach ..
To v nasledcich ovlivnilo masy germany kteri logicky zacali davove silhat a obracet se pro reseni smerem k SSSR. /Podobne jakopo valce Korea a Vietnam museli bejt zachranovany/..
Proto jim pronto dodali a museli je honem zachranit vod rudyho nebezpeci
identickou ideologii a dogma ,s malou zmenou, internacionalni zmenili na nacionalni..S hysterickou propagandou iracionalni rasovy nenavisti proti vudcum
revoluce v SSSR. Na zfanatizovani davu. /Dnes zcela stejny a tak zase.. /.
Rozdelit E. a sjednotit na dva nepratele..
Dnes to vypada , ze zapad vomrzel zivot a existence a delaji hodne s velkym usilim vynalezaji fantasmagorie dalsich ideologii a za ucelem se zarucene dopracovat do katastrofy zaniku , a zase nic novyho..Predtim se snazili a velmi dlouho svatouskove ve 30.let dlouhy valce..
Dnes mame dalsi pokracovani v serialu jak se zprovodit z povrchu zeme..
Pratelstvim a spojenectvim s osvedcenym k tomu us. Napr. nadsene hazeji miliardy zadarmo kazdymu, kdo pribehne ,zadarmo…Nasledky samozrejme.
EU a Nato vladne vrchni komisar zelinina a porouci svym sluhum a v us je presidentem netjahu a k ruce ma predem vybranyho a zvolenyho podpresidenta..
Vsichni hluchy to odmitaji slyset a omilaji neco jinyho navzdory tomu ze podpresidenti prohlasuji
stale dokola , ze slouzi verne zajmum hlavniho presidenta. Usa krici je prvni, ale az dlouho potom , vlastne vubec ..A nejen to udelaji vsecko pro to.
To svet nejchytrejsich kompletne ignoruje. K svymu zaiku.
Us je tak hlavnim vedoucim clenem Klubu sebevrahu a porouci ostatnim a provadi vsecky mozny a nemozny dalsi sebevrazednosti .Nikdynemaji dost.Napr. valek.
Uz se radi vo pouziti atomovych zbrani.. Kdy malokdo prezije a prave proto sou us
hlavni a nejdulezitejsi clenove toho Klubu..
Má americký pas.
a taky Karla Marxe a Komunistický manifest!
Bismarcka i Heydricha, a hlavně apoštola propagandy Goebbelse!
Dnes je na nové republice článek o hroutících se čtyřech pilířích západní moci.
Sem si ho četl a u čtvrtého pilíře, kulturní dominance, jsem si říkal “to je sice pěkné, ale Hollywood je pořád jako jediný schopen vyrábět megafilmy a distribuovat je do celého světa” no ale pak jsem si řekl, “moment, moment, kdy jsem sám naposled byl na nějakém hollywoodském filmu”
Youtube a tiktok zabily Hollywood.
Link nedávám bo pak se komentář se neobjeví
No, ja byl loni na Oppenheimerovi. Nebylo to spatne. Ale Hollywood nezabila trubka a tiktok. Zabila ho ideologie potlacujici kreativitu. Takze se az na vyjimky toci konformni sracky pripadne pokracovani drive uspesnych titulu nebo zfilmovavani predloh uspesnych v jinych disciplinach (knihy, pocitacove hry). Proste snaha nenastvat si malou, ale hlasitou a vlivnou skupinku.
Hollywood definitivně zabijou kvóty na negry, buzeranty, lesby a úchylky.
Nakouslo to už MeeToo. Co je horší, že ty kvóty někteří „umělci“ ještě podporují.
Třeba takový Tarantino, ten nic z toho nedodržuje, dělá si z těch kvót prdel – a točí stále.
Ale nejen Hollywood – Rowlingová, dnes miliardářka, má těžké problémy a to napsala neskutečné prodejní trháky. Řvou po ní absolutní nuly, které nikdo nezná, je jich pár desítek, ale jsou velmi hlasití a ve 100% jsou to sprostí udavači, kteří se bez argumentů zmohou jen na udání adminům.
V diskusi tyhle nuly vyštengrujou ostatní, původně normální diskutující a výsledkem je, že Rowlingové je celé téma smazáno, účet na nějakou dobu zablokován a seriózně se tvářící noviny píší o tom, že je transfobní rasistka.
A tohle se děje Rowlingové!!
Jožka:
Já nevím. Nezabilo je (kromě těch idiotských kvót) hlavně to, že čeho je moc, toho je příliš?
Tak objeví, admina prosím o smazáni duplicitního komentáře
Dnes je na nové republice článek o hroutících se čtyřech pilířích západní moci.
Sem si ho četl a u čtvrtého pilíře, kulturní dominance, jsem si říkal “to je sice pěkné, ale Hollywood je pořád jako jediný schopen vyrábět megafilmy a distribuovat je do celého světa” no ale pak jsem si řekl, “moment, moment, kdy jsem sám naposled byl na nějakém hollywoodském filmu”
Youtube a tiktok zabily Hollywood.
https://www.novarepublika.cz/2024/11/jak-se-droli-ctyri-pilire-globalni-zapadni-dominance
Svěrák popsal, co znamená „populista“
Přepis Svěrákova videa
Tuhle se mě děti ptali: Dědo, co je to ten populista?Já jsem teda jich praděda, ale děda mi nevadí.
No, jak bych vám to děti…. Populista je vychytralý chlapík. On s pomocí odborníků zjistí, co by lidi rádi slyšeli, pak jim to slíbí a oni ho za to zvolí.
Nyní by se měl Svěrák řídit svými slovy! Však zde dávám odkaz:
https://www.lepsinoviny.cz/zdenek-sverak-vysvetluje-kdo-je-to-populista-a-proc-by-nemel-viset-vedle-tabule/#google_vignette
Svěrák se naprosto pomátl
Stejně jako Hřebejk, Vetchý, Holubová a řada dalších „morálních“ pravdoláskových lepšloidí
Kdepak, akorat to pomocne ucitelstvi (viz Dobyti severniho polu) je v nem jako v koze. V DJC to bylo vnimane jako parodie, ale kdyz sleduju jeho pociny, tak cim dal vice se priklanim k nazoru, ze to nehraje.
Ano, a hopsal za Petrem Pavlem, loutkou vyrobenou podle výzkumů PR agentur a jejich lží.
Aneb jak popsat sám sebe.
Asi už málokdo z nás tuší , jak to všechno dopadne. Jedno je ale jisté: nic nebude jako dřív. Pojem český vlastenec ztratil na významu, protože se na něm dnešní společnost prostě neshodne. Pro jistou část společnosti je to ten, co bojuje na Ukrajině proti Rusku, pro jinou zase naopak. Stejné je to s posíláním zbraní do jatek, v lezení do análu. Velké části národa dělá problém vzít do ruky zbraň a zbavit se nepřítele a velké části národu nedělá problém lízat boty nepříteli, otáčet kabáty, nebo provolávat slávu tomu, kdo zrovna vládne. Máme v tom guláš když se ani neshodneme zda zrušit ČT jenom tak, že se prostě rozhodneme ji neplatit. Ta předposranost je u nás až patologická a když už se někdo najde a za ručičku chce národ vézt správným směrem, jemně ji dokopat ke změnám, to je křiku! I na Vidlákových kydech máme exoty, kteří nevědí co je to demokratická diskuse, stačí říci Mašín a komouši mají osypky.😜
A pak napíše Just knížku a místo odpovědí máme ještě více otazníků, kde je, nebo není demokracie a proč ještě Just nevypadl z okna?
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/jiri-just-rozhovor-rusko/r~18542d12ab8511efbb77ac1f6b220ee8/
…nebo staci o Masinech zapochybovat a zacne se zvanit o komousich.
jozka a stále mi nejde do hlavy, ako berú tie tretky (vyznamenania) od PePu tí jediní čo hlásajú „od komunistov nikdy“ …..
Myslíte teda, že kdo považuje Mašíny a Paumera za zločince, automaticky je komunista?
Alef Nula:
To si nemyslím, ale vím, že tam kde někdo vidí zločince, jiný vidí hrdinu. Jinak to polopatě vidí ten, co jako antikomunista fáral ve vězení na uranu a třídil uranovou rudu v Černé věži a jinak to viděl soudruh, který bydlel ve vile po židech. Těch pohledů je mnoho a já se snažím pochopit každého i ty Mašíny.
Stejně tak vím, že soudit dnešním pohledem první republiku, německou okupaci a padesátá léta pohledem z dneška je velmi obtížné.
Jinak je to přesně jak jsem řekl. Mohu napsat román o čemkoliv a stačí jedno jméno a nic z toho, co jsem řekl předtí naráz neplatí. Je to stejné jako dobrá kniha a na ní hovno. Přiletí jenom mouchy.
No, zatim tu okolo toho hovna nejvic letate vy.
No, když už je tu opakovaně řeč o Mašínech, a dokonce i o knihách, doporučil bych všem jednu si přečíst. Umožní objasnit (někomu i pochopit) jak tehdejší dobu, tak i pohnutky bratrů Mašínů & spol. Mě zdejší neustálé přetřásání Mašínů donutilo, abych si ji po létech přečetl znovu.
Kniha se jmenuje ODKAZ aneb PRAVDIVÝ PŘÍBĚH BRATŘÍ MAŠÍNŮ
napsala Barbara Masin (dcera Josefa Mašína)
vyšla v roce 2005 v nakladatelství Mladá fronta jako 6335 publikace
406 stran textu a dobových fotografií
Charon:
Já četl první vydání od Jana Nováka: ,,Zatím dobrý“ a knihu jsem přečetl jedním dechem. Do té doby jsem o tehle skupině moc nevěděl ani co všechno tomu předcházelo. V každém případě jsem rád, že jsem si knihu přečetl a přiznám se, že pro mě nebylo lehké vše pochopit.
Bohužel bratři Mašínové dostali v posledních letech hodně negativních komentářů a hlavně od lidí, kteří do té doby o nich ani nic nevěděli a úsudek si učinili na základě podjatých informací.
Podobně dopadl i Král Šumavi , alias Hasil. Moc by mě zajímalo, kolik lidí zde na Vidlákových kydech četlo nějakou knížku na téma Mašíni, nebo Hasilové?
Určitě je i zajímavý postoj tělesně postižené sestry bratří Mašímů, která si po letech perzekucí od komunistů, vzala za muže komunistu a nakonec přijala i vyznamenání od komunisty. To jsou paradoxy, že?😜
A na závěr si trochu zafilozofuji. Takže, pokud je čas relativní, jak v něm bude chápan Žižka spolu s Mašíny a Hasily za X let? Byli to pouze vrazi a prospěcháři? Prosím, aby se vyjadřoval pouze ten, co o skutečných událostech něco ví, nebo v té době žil, ať už jako nestranný občan , nebo oběť komunistů, nebo příslušník komunistů(což zde moc lidí asi nepřizná).
Já bych si troufl říci, že leckdo tady ani neví, že bratři Mašínové byli synové generála Mašína, padlého hrdiny protinacistického odboje za II.WW.
Pojem „tři králové“ (MBM – Morávek, Balabán, Mašín) snad už někdo slyšel, ne?
Charon:
Žádná odpověď naznačuje, že na tohle téma moc lidí odpověď nezná, nebo po svých předchozích odpovědích na toto téma má diametrálně rozdílný názor.
Vypadá to tak. Nicméně mladí Mašínové bojovali proti stále více utlačovatelskému režimu 50-tých let po vzoru jejich padlého otce. Byl to jejich vzor.
A k tomu potřebovali funkční zbraně, a ty se 6 let po válce zase daly nejspíš sehnat na služebnách SNB, jinde už byly víceméně nefunkční krámy nebo k nim nebyla munice. Že při přepadávání SNBáckých stanic při tom „zařval“ nějaký ten esenbák, to je netrápilo – pro ně to prostě byl přisluhovač totalitního režimu, čili nepřítel.
ad Jan Žižka:
Jak se doba mění, tak se přepisují dějiny a oficiální pohled na historii. Už zpěvák a skladatel Dan Landa si před 2 dekádami v jedné své písni („Tradice“) posteskl, jak se ideál Husitů změnil na tlupu banditů. A Žižka byl jejich vůdce, že.
https://www.youtube.com/watch?v=bedy3uhDayo&list=RDEMhl_YFogwZXBs_z1juNWeQw&index=21
Nemyslím si, že je to otázka politického přesvědčení. Podle mého je to otázka posuzování morálky. Třeba zda člověk uznává, že účel světí prostředky.
Souhlasím s Vámi.
Jaká dnešní doba?
Vražda je pořád vražda a krádež je pořád krádež.
Celý jiný souzení je, jestli patříte ke zločincům nebo obětem.
Zločinci si pořád musí okecávat, že to vlastně bylo správně. Dělají to náckové, komunisti, pašeráci drog, pasáci i Mašíni.
Souhlasím. Snad jen že vražda tyrana není zločin (ale vražda to furt je).
Ano.
Asi by jste se divil, kdo všechno fáral ve vězení na uranu.
No kopa nefarala a nerobila na dul Rovnost,tkzv.disidents,jasne ,ze potovnavat s dnesnou dobou moze len chory a hlavne to kurva nezazil,ale co chcem poukazat disidenti,jak chceli kopu bananov a volnosti a jich idea volnosti a demokracie dnes fraska,kurva tu v kolebce uz na palici diktatura demokratickeho proletariatu a ked vidim,ked nieco dristam a priklada si prst na ustq,jak u nas za tej neslobody,to ma ide jebnut demokraticky
Ale dnes vravia, ze sa Rusko zruti, bo nema ovocie, rovnako, ako sme sa zrutili my, bo sme nemali banany 😛
Antikomunismus je forma vztekliny.
pithart:
🤣😂🤣A komunista je forma čeho?
To si přeber sám.
No, já bych řekl, že komunismus je na první pohled pro většinu lidí krásná myšlenka.
Leč bohužel v praxi naprosto neuskutečnitelná, alespoň ne dobrovolně a v delším časovém horizontu. Protože je v příkrém rozporu s přirozenými pudy člověka. Lidé jsou od přírody buďto „lovci“ nebo „sběrači“. Obě strategie však slouží k témuž – umožňují přežití v materiálním světě, případně ke zlepšení/zvýšení životní úrovně jedince.
Každé malé dítě, když se učí mluvit, tak jeho první slůvko je „máma“. Ale hned to druhé je „moje!“… Komunismus tohle to popírá.
Dřív říkají „táta“, protože se to snadnějc vyslovuje.
Může být. Druhé nebo třetí, nebudeme se přít.
Jisté je, že lidská přirozenost vlastnit se nedá sebekrásnější ideologií změnit. Alespoň ne u podstatné většiny jedinců. I většina nomenklaturních soudruhů, hlásajících beztřídní společnost, hrabala nějakým způsobem pod sebe.
Nemnohé výjimky, jako byl třeba Che-Gevara, samozřejmě existovaly, ovšem nijak svým mizivým počtem samotný zaběhnutý systém neovlivnily. Spíše na svůj idealistický postoj doplatily.
Che Guevara byl unuděnej smrad z bohatý rodinym, co měl hovno co na práci.
Aspoň se nechal zabít.
Khárl Mordechai Marx a Béďa Engelsů taktéž nepocházeli z nuzných poměrů.
Škoda že se nenechali zabít.
To byl i Lenin, Mao ce-Tung. Negramotný vesničan nedělá revoluci, protože za 1.nemá čas a za 2.neumí číst a psát. Jeho uvažování je úplně jiné než kavarenských povalečů.
Proto tak Zeman schytal za Pražskou kavárnu, tam se totiž rodily tyhle ismy.
Prve slovo mojej provorodenej bolo ‚papat‘ … druhorodenej ‚taky taky‘ – ked som chystala jedlo … a tretieho konecne ‚mama‘ … aspon jedno decko ciastocne nornalne 😀
Prvni identifikovatelne slovo prvorozence bylo „eu“. Ale jinak je normalni.
😂🤣😁
Komunismus je over.
Dnes šňupeme zelený liberalismus. Nic nevlastním a jsem šťastný, bingo. Namísto táty a mámy rodič 1 a rodič 2. Ďábel si libuje v neurčitosti a chaosu, otec lži. V opaku Ježíšova „ano, ano, ne, ne“. Aspoň je jasný, kdo tu tomu šéfuje a kam to povede. Ale komu není rady, … .
Já se klidně je svému komunismu přiznám. Už jsem Vám to psal včera. Jestli máte potřebu se nechat svázat a podříznout…… Nebo tak strašně toužíte někoho podřezávat? Víte, ono vlastenectví se neprojevuje ani jedním, ani druhým způsobem. Vrazi a zloději nikdy nebudou vzor pro normální lidi.
Tak komunisti měli třídního nepřítele a Mašíni zas komunisty. V USA mají demokraté našlápnuto ke komunismu a republikáni k normální společnosti. Proč vlastně podporujete demokraty? Jsou to tak trochu komunisti, nebo spíš máte radši Trumpa, který se snaží vycouvat z války na Ukrajině? Udělejte si tady v tom jasno.
Mašíni nevraždili jen komunisty. Co se USA tyče opravdu věříte, že peníze a loutkovedení velkého kapitálu míří ke komunismu ?
Komunismus a sionismus jsou dvě rodné sestry. Mají společnou matku i otce zakladatele.
Obě míří ke stejnému cíli – ke světovládě pod kuratelou „vyvolených“.
Akorát že jedna ideologie je určena pro nežidy a ta druhá pro ty Abrahámem vyvolené.
Kapitalizace zisků, socializace ztrát?
Kde jsem vyčetl že podporuju demokraty? A jak bych vůbec mohl?
Masini,keby boli chlapi na mieste,by nebrali metal od zvazakq,to ma ty vostry hosi prekvapili.
To víš že jó.
No samozřejmě.
Všichni komunisti si členstvím ve straně polepšíli oproti ostatním.
No, můj děda vstoupil do strany za války a po válce ho soudruzi zavřeli. Tak nevím.
A už si to řekl mamince? Třeba tě pak vezme k lékaři.
Nevezme, stydí se s ním ukázat na veřejnosti.
No mas pravdu,ty co proti tej jebanej komune tak bojovali,sa nestitili si privlastnit,zarobit a namastit kapsu z tych jebanych komunistov ,sunvelky demokrati za volnpst,ty kurva sklapni,bo ty jebes lepsie jak komunista.
😂
Porad krici na vsecky strany , musime pomahat U. ,protoze ,kdyz prohraje tak se rus
vrhne na nas ,EU..Udelaji zaroven vsecko pro to ,aby se co nejvic oslabili a rus mel pohodli vyhrat.
Co chce. Provokujou , aby vytah ty nejhorsi zbrane a hlavne , aby to udelal.
Já jsem tedy taky komous?
Generál Mašín byl opravdový hrdina.
Jeho synové jsou zločinci.
Německé fašisty si sice pozvali občané ČRS, ale nikoliv Češi. Nýbrž němečtí nacionalisté.
Komunisty si po válce zvolili občané ČSR sami a dobrovolně.
Vaši Mašíni měli odstranit tvůrce režimu, nikoliv jeho sluhy.
Dnes jsem potkal ve vlaku pána s dvěma plackami na klopě. Na první byl nápis
WHITE LIVES MATTER
a na druhé DEZOLÁT.
🙂
Pokud se, teoreticky, shodneme, že je to tak, jak píše Vidlák, tak jaké je potom řešení pro jednotlivé rodiny diskutujících? Zkoušet to opravit pod křídly STAČILO! či s Bruselí? Přežívat jako preper a střílet hladovějící? Asi ne, že? Takže kdo to vidí jako Vidlák v tomto článku, tak mu zbývá jedině rozprodat majetek a přesun jinam.
Klid. Až bude úplně nejhůř, tak zchudlou Evropu skoupí Číňan a postará se o nás jako o Ujgury. Se vzpurnými živly, jako jsou progresivisté, si už poradí.
Zbytečné vám vysvětlovat, že se tu píše pouze o střílení v sebeobraně, o žádných hladovějících nebyla řeč.
No šup šup, ať to stihnete.
Nebyla řeč, protože je to většině automaticky jasné.
Preperství je o krizových situacích a to právě hladomor je.
Do koho a proč by asi tak preper střílel, než do hladověcích, co chtějí ukrást jeho zásoby? Do lidí, co se přijdou podívat na jeho sbírku porna?
Preperství má i své stinné stránky a jednou z nich je, že se Vám budou hladovějící zkoušet sklidit Vaše políčko brambor, očesat ovoce, atd. atd.
Jste mentálně připraven postřílet matku s děckama nebo vystřelit první do silnější skupiny a zabít? A o tom to je.
Ale ale, Eta umí předstírat city a hrát na ně ? Dosti nevydařená komedie od takového megasobce.
Diagnóza na dálku, snadno a rychle. Dejavu.
Žádná diagnosa na dálku, pouze shrnutí mnoha měsíců příspěvků.
Vidím to podobně.
Na těch článcích v našich zdělovadlech je nejvíc fascinující to vítězství přání nad realitou. I tam, kde přitom tu realitu popisují a je třeba dokonce i v souladu s tím přáním…
Hezký překlep. Z_dělovadlo z nás dělá děla? Spíš bych řekl, že kanonenfutr …
😉 Dík za opravu.
Sdělovadla jsou ve skutečnosti rozdělovadla…:o)
Rublové náklady na válku rostou ale dolarové náklady na válku klesají.
Zřejmě ekonomický zázrak.
Re: Aleš
Ano, zázrak. A jmenuje se znehodnocení měny. Taky se tomu říká inflace.
Pokud rostou rublové náklady, rostou i dolarové. Jen pomaleji. Rozhodně neklesají.
Hmm, Přijde na to. Dám přiklad. Co když náklady v rublech stoupnou 1,2x a za stejnou dobu klesne kurz k dolaru 1,5x?
Teoreticky to je možné, prakticky k tomu zdaleka nedošlo.
Tak vzhladom k faktu, ze kopa tovarov sa stale z dolarovej oblasti vozi, prejav devalvacie bude znatelny
No jo, ale Rusové vyváží suroviny, ty se platí v dolarech, takže mají větší příjmy.
Taky vyváží zbraně kterým dělají dnes a denně skvělou reklamu ve zprávách. Taky vyváží práci žoldáků. Taky vyváží atomové reaktory. Také vyváží obilí a za to všechno pak mají daleko více peněz než před rokem.
S inflací 20% k tomu dojít může velice snadno.
Řecko i Itálie před eurem pořád devalvovali měnu, měli pořád na laciné místní živobytí, ale vy jste si tam za své marky, libry a dolary toho mohl koupit čím dál více a oni si v cizině mohli dovolit čím dál méně.
Euro je dovedlo ke krachu.
Pane domácí, nevím co Vás k tomu vede psát o Evropě že je bezcenná.
Copak nevidíte ty tuny propagandy co se na nás denně valí? To si myslíte že to dělají zadarmo a bez důvodu? Nepamatujete si snad Hlas Ameriky, Svobodnou Evropu a Volá Londýn?
Tehdy to vysílání pro lidi za železnou oponou platily západní vlády a třeba v USA měli v zákonech že propaganda nesmí být použita proti domácím. Tento zákon byl v roce 2011 za 0bamy zrušen.
Propaganda se dnes valí úplně na všechny, nejen na nás na východě ale i na západě.
A když ne propaganda tak cokoliv co lidi zaměstná nebo naštve. Myslíte si že to je náhoda že twiter dnes patří největšímu vládnímu dodavateli raket a internetového spojení pro vojáky?
A ta propaganda má jaký účel?
Vytváří tepelný chaos.
Kdyby všechny atomy v krystalové mřížce cihly kmitly současně jedním směrem, cihla se pohne, povyskočí.
Propaganda zajišťuje, aby cihla zůstala klidně ležet.
Asi nejzářivější případ propagandy (tak jak ji tady popisuje pan Alef) je sex a porno. Když jsme byli na základní škole, tak v přirodopise učitelka o lidské pohlavní soustavě vůbec nemluvila, jen řekla že si to máme přečíst, a že se to zkoušet nebude. Protože video měl v 80tých letech málokdo, internet neexistoval a počítače ještě neměly grafiku, kluci se věnovali autům, elektronice a živým holkám protože hanbatý časopisy se rychle okoukaly.
V dnešní době se pohlavní výchova tlačí do hlavy už děckám div že ne v mateřské školce a každá nová pohádka má nějakou buznu, lesbu nebo nejlíp transku která je představená v tom nejlepším světle a lidi kterým se to nelíbí jako zpátečníci. To o čem se mluví, to se bere jako samozřejmost a mladým to připadne jako normální. Dnes má každý mobil skoro v ten samý moment kdy se naučí mluvit a neomezený přístup na internet s pornem a tak je normální, že na to kouká skoro každý, a skoro každý má mozek usmažený pornem, a pozornost déle než pár minut neudrží, takže přečíst jednu stránku textu, a porozumět co se tam píše, je skoro nemožné.
Co se snažim řict je, že není nutné tlačit do hlav něco nového, stačí lidi zaměstnat něčím jiným, třeba kurzem vaření nebo Star Dance.
Aby jste poslal děti do armády padnou za „Západní civilizaci“, aby jste byl spokojený s cenami energií na kterých si namastil 300 miliard překupník ruského plynu a sponzor ODS Dan Křetínský,
aby jsteabyste se ochotně integroval s dovezenými muslimy, abyste plál nadšením pro grýndýl apod.Ovšem, tady se hrnula propaganda ze všeho, takže člověk měl nějaké informace.
Nebo si myslíte, že nám tu soudruzi říkali čiročirou pravdu, ať byla jakákoli?
Vo kapitalismu lhali, je horší než tvrdili.
Novinky.cz opravdu nesleduji. K ziskani přehledu o děni v liberálním chlívku mi stačí kouknout na ČT (stejné si ji platím) a přečíst si PL.
Tam jsem dnes např. zjistil, že jistý Kraus, který tak srdnatě bojoval za michprdy, už obrací a dělá si srandu z Fialy. Co myslíte, dojde někdy k podobnému „odvirování“ třeba u takového Svěráka? Je mi ho docela líto, protože ten jeho (a Smoljakův) Cimrman bylo skutečné velkolepé dilo. Dneska bych si o něj (o Svěráka) ani kolo neopřel.
Vite, co mi ho připomnělo? Ten ohýnek v ND.
„Však oni si Češi postaví nové“😀😀
Kolikrát si kladu otázku, zda Smoljak nebyl tím hybným motorem a Svěrák se jenom vezl.
BINGO! ostatně Smoljak antichartu nepodepsal, zatímco Svěrač ano, to taky o něčem svědčí. Mohl být věčným miláčkem národa podobně jako Werich, teď je z něj jen ubohá politická štětka.
Já bych si nedělal iluze o tom, že by se Smoljak dnes choval líp než Svěrák, kdyby žil. A zároveň bych Svěrákovi neupíral jeho zásluhy, on opravdu umí, udělal spoustu úspěšných věcí i bez Smoljaka.
Oba ale patří/patřili od určité společenské třídy, které dnešní režim nabízí nebývalé možnosti a prebendy, proto nejméně 90 % jejích příslušníků režim podporuje a každého, kdo by se jej snažil zpochybnit, považuje logicky za svého osobního nepřítele. Tihle lidé skutečně prožívají „nejlepší časy v historii naší země“. Když to říkají, myslí to naprosto upřímně. A mají pravdu.
Smoljak na smrtelné posteli šťastně kvitoval volby, že se toho dožil, protože sice vyhrála ČSSD, ale ODS s novou Kalouskovou topkou měli víc. Volby byly na konci května, on umřel 6.6.2010
Přesně, Smoljak byl, co se týká jeho politických názorů, přesně to samé jako Svěrák. A i s tím ostatním ve Vašem příspěvků souhlasím.
Já bych na to nepřísahal. Tohle prostě nevíme; dokud Smoljak žil, věci byly jinak. Nemá smysl stavět někdejšího Smoljaka do dnešních pozic.
To máte pravdu, nevíme, nicméně jeho obdiv k ODS ještě kolem roku 2000 a dál hodně napovídá. Tehdy už, myslím, každý mohl vidět, co je ODS a její další béčka a céčka zač. Takže dělat z něj nějakého „lepšího“ z těch dvou je, podle mého, mimo.
Pražská kavárna, ti jsou všichni stejní.
Cimrman by se za Svěráka styděl, kdyby byl býval žil.
…kdyby nebyl byval nezil))
Svěrák je v rámci české kultury neopominutelný. Jeho věci zlidověly.
Že má pro dost lidí nepřijatelné šíbnuté politické názory, je jiná věc.
Doporučuji oddělovat.
To samé je to např s Vetchým. Dobrý herec. Zadal si příliš a režimem. Asi jako Jiřina Švorcová.
Ano, Svěrákovy věci zlidověly natolik, že Svěrák pomocí copyrightu brání dokonce i amatérským divadlům hrát jeho kusy. Tak moc je Svěrák součástí naší kultury!
Může se to líbit nelíbit, ale je.
Tak si na to vzpomente, Alefe, az nekdy pouzijete neco ve smyslu „debil, blbecek, jenom tamhle je vyjimka, tam sedi dva blbecci vedle sebe“. Protoze ona spousta replik DJC opravdu zlidovela.
To já přece nezpochybňuji. Já sice Svěrákovy citáty neužívám, leda „důl, to je díra v zemi“, ale obecně vzato je to právě tak, jak píšete.
Já umělcem nejsem a sotvakdy budu, a kromě poměrně krátké a dávné (cca 40 let) epizody v Divadle na provázku nemám ani mezi umělci známé či přátele. Tehdejší moje kontakty do uměleckých sfér dávno vyšuměly.
Zřejmě velmi naivně se domnívám, že máloco je pro umělce větší pocta, než když jeho dílo zlidoví. Domnívá se snad pan Svěrák, že amatérské divadlo kdesi v Horní Dolní zahraje jeho kus tak dobře, že na Svěráka nebude už nikdo chodit a on přijde o kšeft?
Zajímalo by mě, jestli Nohavica, Plíhal, Dobeš nebo Žalman hlídají lidové pěvce, jestli náhodou na Y-trubce nezpívají jejich songy, ale řekl bych, že ne. Nedělá to dokonce ani Hutka.
Ne, ze bych nesouhlasil… ale vite, ze jste se ted dostal velmi blizko k tomu, na cem puvodne vznikli Pirati? Pisu o dobe, kdy je jeste skoro nikdo neznal a pro ty, co je znali to byla particka potrhlych ajtaku 🙂
…to si nemyslím 🙂
Verim, ale o to je to srandovnejsi.
Vy se máte. Máte smysl pro humor…
Tohle dělá OSA.
Známou takhle donutili stáhnout koledu z youtube. Nazpívali se sborem jednu lidovou kterou kdysi kdosi upravil a tak se stalo že na ni najednou měl podle OSY autorská práva a vůbec nevadilo že tahle, nazpívaná malým sborem pětiletých dětí je ta původní lidová. Než se hádat s OSOU tak to má známá radši smazala.
To je ale normální. Na to ten copyright je.
Amatéři si mohou napsat svoje hry nebo sáhnout po autorech, co jsou víc jak 70 let mrtví.
Když se zruší copyright, tak autoři nebudou mít z čeho žít a budou místo tvorby dělat v korporátu. Tam můžou dělat ti, co nemají co říct.
Ohledně Svěráka se ztotožňuji s Vámi, toníčku. Říká se, že je třeba oddělovat a oceňovat dílo a neztotožňovat si ho s tvůrcem. Podle mne je to nesmysl, tvůrce přeci do svého díláa vkládá část svého „já“, svých hodnost, postojů. Svěrákovi nemám za zlé jeho politické názory, má právo vidět věci nějak. Ale jeho úporný a nekritický vlezdoprdelismus současné věrchušce mě nesmírně zklamal. Mám pocit, že tím ponižuje vlastně i sám sebe. Jakoby ztratil jakoukoliv sebereflexi a určitou noblesu. Nemá to zapotřebí. Lidé jeho filmy i Cimrmana zbožňovali. Cítila jsem v nich i jakási obecná morální poselství a apel na ty základní obyčejné a všeobecně platné hodnoty. Svěrák požíval všeobecnou úctu. Teď, po těch všech jeho politicky aktivistických vystoupeních a aktivitách mám z jeho tvorby jakýsi pocit nevěrohodnosti. Jeho tvorbě jsem přestala věřit.
Poslední Svěrákovic film Betlémské světlo z roku 2022 byl tak trochu propadák.
Ani autobiografické pojetí diváky nenalákalo. Asi už mají Svěráci svá nejlepší léta za sebou.
Tak už je dost mimo společnost, která už je jinde.
Já se upřímně přiznávám, že jsem Svěráka považoval za debila už před cca 40 lety a v tomto názoru setrvávám beze změny až po dnešní časy.
—
Když čtu okolní diskusi, napadlo mi, že ještě něco připíšu.
Milan44 kousek vedle píše, že Svěrákův humor je infantilní; tento názor sdílím a trochu rozšířím.
Svěrákův humor je infantilní zcela programově. Je psán tak, aby si do něj mohl každý promítnout to své. Lidi byli většinově nasraní na režim, jaký div, že vcelku vágní kecy nadšeně interpretovali jako protirežimní narážky? Jakmile na to Svěrák přišel, přijal to jako tvůrčí program, i když skutečným tvůrcem nebyl Svěrák, ale obecná lidová neláska k režimu. Svěrákova zasluha spočívá v tom, že ve správnou chvíli naslinil prst, vyndal ho z huby a vystavil působení větru.
Vybaven stejnými morálně-volními vlastnostmi zkusil podruhé vstoupit do řeky v domění, že zůstala stejná. – Nezůstala, jak vidno zříti.
Tak to ovšem tehdy dělal kde kdo.
Problém je jinde. Padl režim, změnily se poměry a ten samej vtip najednou vyzní jinak.
Třeba ten o divení se, jak by se dal sebrat někomu důl. Dneska se už doly zase jen tak sebrat nedaj. Když to vidíte s teenagerem, abyste mu k tomu udělali přednášku.
A mel velkou podporu rezimu. Odvadel pozornost od problemu ..
A zase ma..A ten rezim zpetne podporoval.
Lidi byli totalne isolovany vod sveta a vyhladovely na aspon trochu zabavy. Nemohli srovnavat. Meli prednost ty davy vyvolenych propagandistu umelcu a v milionech honoraru a velkych vyhod..Cest do zahranici,pro dolary, marky atd.
toníček :
Ten Cimrmanův laskavý humor není a nikdy nebyl to, co bych chtěl vyhledávat. Pro děti je to těžké a pro dospělé příliž infantilní. Ale je to soudruh a tak kdo ví, jestli se zas nevrátí do kolébky komunismu a nehodí to STAČILO?
Prosím mravokárce, aby uvažovali v mantinelech Cimrmanovského humoru.😜
Když slyším „laskavý humor“ a ještě víc „moudrý klaun“, otevírá se mi kudla v kapse.
Sverak se nejdive vetrel a potom ukrad divadlo a cimrmana jinymu herci,
kteryho potom laskave z divadla vystval..
Coz delaji vyvoleny parasiti porad. A na celym svete.
Objektivně to bylo ovšem úspěšné. Divadlo bylo pořád plné, desky se prodávaly.
Všechen humor je infantilní. Taková je jeho podstata.
No, je pravda, že Evropa je z pohledu USA riziková jen pokud by spolupracovala s Ruskem, a bez této spoluprace jim může být ukradená. Ale může, skutečně?
Jak Amici sami přiznávají, už 100 let jim největší starost dělá případná těsná (ekonomicky vyhodná) spolupráce Evropy (v užžším pohledu Německa) s Ruskem. Jenže je tu menší problémek – spolupráce Ruska a Činy je pro USA stejným (ne-li tvrdším) oříškem jako připadná spolupráce Ruska s Evropou. A pokud by USA neměly v hrsti Evropu, resp. Evropu by nechaly bez povšimnutí, chyběl by jim spojenec , kterého mohou přihodit na svoji misku vah. Takže přijít o Evropu si nemohou dovolit. Proto budou stále Evropu vodit za ručicku a pečlivě dohlížet na to, aby se moc neemancipovala.
Nejsem si jist, zda to bude fungovat donekonečna. Včera tady pan Dvořák popsal čínskou metodu znefunkčnění dolaru, dnes mi došel email s výčtem konkrétních zde končících podniků.
Sice se říká, že chudoba cti netratí, ale hranici mezi chudým příbuzným (takto ostudou rodiny) a vyloženě černou ovcí nikdo nestanovil. A tu černou ovci z evropanů udělá Británie s USA a tímto se možná do dalších voleb zachrání. V té době jim Evropa jako spojenec bude k ničemu a zbytek světa se ujistí, že být s nimi spojenci má vždy stejný důsledek.
Tady jsme už teď odstrašující příklad, jenom není jasně zřetelné, jestli Evropu následujeme, nebo jsme ji předběhli.
Ano, věčně to fungovat nebude.
Evropa bývala zdrojem inovací. Rusové a později i Čina se od ni učily. Amerika se učit nikdy nepotřebovala, ta si ty kreativní Evropany, Rusy, Čínany (a Indy, Korejce, atd.) vždycky jednoduše koupila – nebo zařidila válku, před kterou tito lidé utekli do USA. Devastace školstvi v Evropě představuje konečnou (s malým k). Debily si Amerika kupovat nebude, má vlastnich dost.
Ptám se (nevím koho)„kdo za to může?“
Sami jsme svého štěstí „strojvůdci“. Bylo nám docela dobře, spousta let bez války (Srbsko nepočítám) a tak jsem začali vymýšlet hovadiny. Nějaký evropský „superstát“ jménem EU. Napřed to vypadalo docela dobře, sjednotit normy, zajistit volný pohyb zboží a lidí, ale pak se začaly prosazovat ty větší státy – Německo, Francie, Británie. Ta nakonec odešla, protože ji ti ostatní nechtěli poslouchat.
Protože bylo docela dobře, začaly se vymýšlet ty ptákoviny: Genderová rovnost, zelený úděl atd. Předali jsme hospodářskou moc nadnárodním monopolům a výsledkem bylo šílenství kolem Covidu 19. Lidé se rozdělili na ty, kteří uvěřili propagandě a na ty, kteří se pokoušeli si zachovat zdravý rozum – a některé tradice. Dělalo se to pomocí dotací EU – kdo poslouchal, dostal víc peněz. Národní vlády byly prosazovány skrze EU „demokratů. Poslušné, demokratické.
Tak vznikli z původních disidentů dezoláti. Navíc jsme se prostřednictvím nadnárodních korporací dostali do politického (a bohužel i kulturního) područí, představovaného USA.
Poslední dobou se to začíná kazit. Jednak jsme se dostali do víru „nových idejí“ stejně jako kdysi komunismu. Do roku bylo v Československu nejméně 10% komunistů a ještě více sympatizujících.
Situace je dnes podobná, kdo je konformní, zatím žije bezpečně. Pravda – nesmí se prozradit, že má jiné myšlení.
Kdybychom se nestali nájemnými slouhy, se kterými se jako se sluhy jedná, nemuseli bychom se dnes ptát, kdo za to může.
A stojíme nebo spíše jsme svědky stálého souboje velmocí: USA versus Rusko. Chtějí (oba) mít ten největší vliv na svět. Jenže přibyla Čína (a Východ obecně) a ta chce taky být největší – a taky to řeší přes levné zboží atd. Všichni si přejí být největšími a nejvlivnějšími. Monopolární svět, kde ostatní jsou jenom jako nenároční spotřebitelé a špatně placení dělníci.
A tak stojíme na prahu celosvětové války. Ta žhavá část se sice odehrává na Ukrajině, ale není jisté, jestli se nebude odehrávat i jinde. To, že je dneska (zatím) šance si získat lepší informace může internet. Ale valná většina lidí si jenom stěžuje na zhoršení podmínek a hádá se, kdo za to může. Musela by přemýšlet. Ale to bolí, dá to práci. A taky jistou míru pokory a pochopení k názorům druhých.
Kocoure, klid.
Taky mě to sere.
Přečetl jsem si odkazovaný článek a zaujal mě především závěrečný odstavec:
ještě poznámka: V několika dosažitelných infografikách, jak západních tak ruských, jsou vykresleny předpokládané dráhy „Lísky“, ať už bude vypálena blízko ruských hranic nebo z hloubi ruského území. Zarazilo mě, že z hlavních měst EU a základen NATO tam chybí Budapešť, Bratislava a Praha.
Jenom opomenutí?
Tak Budapešť a Bratislava má jasné vysvětlení – Maďarsko a Slovensko, ač v EU a NATO, jsou v současné době k Rusku poměrně přátelské. Tudíž není třeba jejich hlavní města vyhlazovat.
Praha je odlišný případ. V militantnosti směrem k Rusku a Putinovi si dnešní pražští mocipáni nezadají s těmi polskými, či pobaltskými. U těch pražských je však hnací silou spíše než vrozená rusofobie (kterou Poláci a Balti sají s mateřským mlékem) snaha zalíbit se mocipánům v Bruseli a Washingtonu.
Navíc Praha, alias středoevropský Jeruzalém, je talmudickým okultním místem (tzv Jáma nad Maharálem), tudíž požívá výsadu nedotknutelnosti, kterou respektují obě strany znepřáteleného židovstva – Sionisté i Chasidé. K tomu lze přičíst fakt, že z vojenského hlediska má Praha nulový význam, podobně jako ona skupina českých nájemních žoldáků, která se honosí názvem „armáda“. Takže plýtvat na Prahu takovou zbraní, jakou je „Orešnik“, je stejně nesmyslné, jako střílet kanónem na kanárka v kleci.
Co je to ta „Jáma nad Maharálem“? Snažila jsem se to vygooglit, páč o tom fakt nic nevím, ale odkázalo mne to pouze sem.
https://petrabostlova.wordpress.com/2018/10/27/cerne-svetlo-zalilo-prahu-a-potazmo-cely-svet/
Téma Maharal v souvislostech.
Dík.
Je to jednoduché, proč by na nás bratři slované stříleli? Vždyť jsem kámoši, ty loutky v kvádrech na Malé straně to nezmění.
Třeba proto, že tam ty loutky trpíme. A dopustili to, že se tam dostaly.
Všeho do času.
Lze obelhávat každého, lze obelhávat velmi dlouho. Ale nelze obelhat všechny a napořád.
Kocoure, je to jak píšeš.
Většina lidí nehledá objektivně jaká je pravda, ale čte jen názory, které upevňují jejich přesvědčení.
A to, že Praha není na seznamu zničení, může znamenat, že si Rusko nechce zničit území, které později připadne do jejich sféry vlivu.
Přesně to si myslím.
Vždy pozorně poslouchám, co říká Putin a jemu podobní, tak se hodnocení Česka (a pochopitelně i Slovenska a Maďarska) liší od Německa nebo Francie, o Británii a USA nemluvě. Poslouchám jak se to říká, jakými slovy a jakým tónem, nejen co se říká. (Moje profese mi nedovolí jinak.)
Mám takový pocit, že Rusko nás považuje za štěňátko, která se vyčůralo na koberec, ale kvůli tomu ho přece nenecháme utratit. Spíše mu v tom namočíme čumák a budeme doufat, že se poučí a vyroste z něho rozumný pejsek.
A jak praví Jan z Helvajzu – Rus myslí několik tahů dopředu. Ti prolhaní šašci jednou zapadnou do jámy pamětnice a zas bude klid. Už aby!
Myslím, že s geografickým posunem západ-východ od Atlantiku po Pacifik roste délka dosahu plánování. Nizozemí = okamžitý zisk, Čína, Japonsko – staleté cíle. Rusko je uprostřed.
U Země vycházejícího slunce bych si s tou délkou plánování nebyl tak jistý.
Když si připomenu, že při letošní tryzně za Hirošimu se americký velvyslanec ani jednou nezmínil o tom, že ty jaderné pumy shodila Amerika a že Japonsko je vlastně poražená země…
A Japonští politici taky nic. Prostě neštěstí, nikdo za nic nemůže, spadl meteorit…
Ceska Republika = stenatko. Profese nedovoli jinak.
Přeji Vidlákovi hezké psychodelické zážitky při čtení těch pomateností na Novinkách.
Jeden by si myslel, že provozovat sebetrýznění lze i jinak.
Jinak souhlasím s Trumpem i Putinem – mě taktéž Evropa nezajímá, a idiotští lumíci se sebevražednými sklony v ní žijící (a volící) rovněž. Kdo chce kam…
Vidlák to má „v náplni práce“, nevyčítal bych mu to. Daleko lépe se poráží nepřítel, kterému „vidíte do hlavy“.
👍 🎯
Fiala to vysvětlil jasně, splnili jsme vládní program na 93 procent,akorát o tolik procent nám stouply všechny platný.
Svůj [skutečnej] program plní úspěšně – už zbejvá jenom 7%: ČEZ, osobní vlastnictví nemovitostí a měna. Dobrá práce, všichni!
A důchodový a zdravotní systém.
Jedno nám nemohou vzít. „Ještě jsme neztratili všechny znalosti a dovednosti. Ještě jsme nepřišli o všechny zlaté ručičky ani chytré hlavičky. Ještě si můžeme vzít svou zemi zpátky, ještě si s ní budeme vědět rady a ještě v ní může být místo pro každého.“ Zdroj https://www.vidlakovykydy.cz/clanky/restart-bude
To je náš poklad, to nás postaví na nohy. Bude to těžké, ale ne nemožné. Mnohem lepší je tomu předejít a nenechat se ožebračit. Tak to půjde rychleji. Nejprve se musíme zbavit Fialovy vlády a současně si nesmíme zvolit Babiše. Ten má stejný cíl, jen to na rozdíl od Fialy dělá chytře a je schopný. Věřím, že většina z nás konečně pochopila, že Západ nás podvedl, prodal, zradil, chce nás jen ožebračit.
Teď je třeba ještě pochopit, že nezajímáme nejen Ameriku, ale ani Rusko a že musíme zůstat sami sebou, být soběstační, nikomu nepodlézat. Nikdo to s námi nemyslí dobře, co si sami neuděláme, to nebudeme mít. Rusko opravdu není žádný náš zachránce. Jeho vítězství na Ukrajině způsobí nové dělení mocenské sféry, ale my nesmíme čekat, že nás někdo zachrání a zase někomu podlézat, klanět se. Ne, musíme být sami sebou, soběstační a budovat si ekonomiku. Rusko ani Amerika nám ji nepomůže vybudovat a EU už vůbec ne, pro ni jsme jen dojná kráva druhé kategorie.
Lynx lynx: „Věřím, že většina z nás konečně pochopila, že Západ nás podvedl, prodal, zradil, chce nás jen ožebračit“
No tak to tedy věříš pěkné kravině! Když sečtu potenciální voliče Stačilo a SPD i s přičleněnými kandidáty PRO a Trikolory, tak v optimistickém rauši se dostanu na 25 %, ale realita asi bude o dost horší. Tak kde je tedy ta většina?
To je ta většina která ani k volbám nejde.
Plus lidé, kteří to sice vidí také, ale buď si myslí, že už s tím nejde nic dělat, nebo se na tom chtějí přiživit. A našli by se i další.
Myslím si, že bude dost důležité, jak zvládne STAČILO kampaň. Jestli dokáže zvednout ty, co nechodí. Pokud se to povede, může to vyjít. Ale kurva vymyslete kampaň pro myslící i nemyslící! To je Oříšek.
Re: Lynx
Nejprve se musíme zbavit Fialovy vlády a současně si nesmíme zvolit Babiše.
Opravdu si nedovedu představit, jak by se to dalo do roka a do dne zařídit. Vy ano? Neměli bychom si raději dávat realistické cíle? Třeba „nejprve se musíme zbavit Fialovy vlády a současně dostat Babiše do situace, aby se musel spojit s někým ze skutečné protirežimní opozice?
Trump ještě neni prezident a sotva se zmínil o zavenení 25% cla na zboží z Mexika, mexická prezidentka slíbila spolupracovat na zastavení migrace. To jsou ta „jednoduchá“ řešení, ke kterýmse přece my snižovat nemůžeme , protože jsme demokrati a ne populisti.
Od samotných Ukrajinců mám potvrzení blackoutu v západní Ukrarujině (Chmelnycká oblast + další), údajně asi pro milion obyvatel. A z jiného blízkého zdroje, jak pěkně panu Strnadovi šlape kšeft, doslova světově. Konečně jsme světoví, máme svého předního Obchodníka se Smrtí.
Už i západní tisk připouští nevratné ztráty chocholů v řádu statisíců, to snad ale panu Strnadovi účetní rozvahu nezboří. Když chocholové dojdou, najdou se jiná paka…
Trump už jen tím co hlesne o clech dělá průvan na burzách i měnových kurzech.
Elon Musk se na X (Twiteru) pozastavuje nad americkým dluhem a uvádí to slovy, že USA krachuje.
Uprostřed toho EU je jak stará koza pomalu svíraná hadem škrtičem zvenčí a všežravými červy ideologií rozežíraná zevnitř.
Apoštolové prapodivných sekt by mohli volat “Konec se blíží, radujme se”, ale slyšet je jenom Alahu Akbar.
Jan z Polovidlákova:
Skutečné ztráty na lidských životech se tají a zatím nikdo nezná skutečná čísla. Možná se je ani nikdy nedozvíme.
Ono něco lze dovodit z počtu aktivních SIM karet, ze satelitního snímkování (hřbitovů), ba i z požadavku USA – úhlavních přátel Ukrarujiny, na odvody již 18ti letých.
IMHO: ztráty Ukrajinců půjdou do milionů
Je vidět, že se musíme postarat sami o sebe, nikdo nás nezachrání. Jen se nesmíme nechat ožebračit a vše si zničit, dokud nebudou volby. Musíme také držet při sobě, ti bohatší, s lepším společenským postavením by neměli pohrdat těmi méně šťastnými, kteří dřou a stěží přežívají. EU pro každého z nás chystá úděl žebráka, který denně jen přežívá. Necháme se tam vehnat?
Podle článku Restart bude https://www.vidlakovykydy.cz/clanky/restart-bude
k tomu nedojde. V článku se píše:
„Naše volby do poslanecké sněmovny budou opravdu vypadat jako v rok 1989. Budeme v pozici zadrhlého hospodářství, ztracených trhů obsazených agilnější konkurencí, vyprázdněných ideologických žvástů, stesků, že jsme jako kůl v plotě a naštvaného národa, který má všeho plné zuby. V zemích okolo se už budou dít změny a ti, kteří si ještě dneska hrají na velké impérium, ti se budou rozpadat o to rychleji. Uršulka se o to postará ještě lépe než Gorbačov s Jelcinem dohromady. Má na to celou velkou komisi.
Budeme přesně tam, kde jsme byli před pětatřiceti roky. Startovací čára se lišit skoro nebude. Jen jsme dnes chudší o spoustu průmyslových celků, ale bohatší o spoustu zkušeností a vyléčení z naivity. Vlak technologické špičky světa nám ujel tak dávno, že už z něj nevidíme ani koncová světla. Značka Made in Czechoslovakia je jen dávnou vzpomínkou překrytou novějšími vzpomínkami na naše intervenční vojska. Především tam, kde jsme ještě nedávno byli považováni za přátele.
Do voleb se všechno vyjeví. Vše se ukáže v USA, vše se ukáže v Evropě, Německu, na Ukrajině i v Rusku a Číně. Znovu si budeme vybírat novou cestu a znovu budeme mít krátkou možnost si vzít naši zemi zpátky. Jen bych se přimlouval, aby to tentokrát nedělali herci a kulisáci…
Lítat do vesmíru asi nebudeme, ale mohli bychom se alespoň postarat o všechny seniory. Skvělý růst HDP asi také mít nebudeme, ale mohli bychom mít zdravotnictví pro každého a práci pro každého. Nikdy nebudeme lídrem světa, ale mohli bychom být alespoň přátelé celého světa. A i když nebudeme zasedat s mocnými, alespoň bychom se před nimi nemuseli hrbit. Zřejmě nebudeme mít svého Elona Muska, ale mohli bychom mít alespoň Tomáše Baťu nebo Františka Čubu. A i když zůstaneme spíše malým národem, nemusíme si od Němců nechat diktovat, jestli si smíme postavit atomovou elektrárnu.
Pětatřicet let je dlouhá doba. Ale ještě jsme neztratili všechny znalosti a dovednosti. Ještě jsme nepřišli o všechny zlaté ručičky ani chytré hlavičky. Ještě si můžeme vzít svou zemi zpátky, ještě si s ní budeme vědět rady a ještě v ní může být místo pro každého.“
Cesta k míru je silné Rusko. Aby zlodějům zašla chuť.
To je pravda. Nakonec Rusko udělá pořádek. Západ padne, modleme se, aby nás nevzal s sebou a my byli svoji, tedy čeští, ne američtí, ruští, ale čeští. Snad už jsme pochopili, že Ameriku ani Rusko nezajímáme.
„Rusové jsou zvláštní národ – neradi sedlají, dlouho zapřahají a vůbec nechtějí vyjet.
Ale když už vyjedou, Bůh pomáhej těm, proti kterým vyjeli“
Jak už tu někdo psal, minule dojeli do Berlína, předminule do Paříže, jen magor ke zkouší vyprovokovat k další jízdě.
Dnes už nemusí nikam jezdit, stačí tam něco poslat a zajistit, aby neposlali nic nazpět.
Že by tentokráte Londýn?
Myslím, že ti rozumnější pochopili první oříškovou dávku. Ti, kteři ji pochopit odmítají, budou zřejmě cílem té druhé. Zda jsou tak hloupí a sebedestruktivní v Londýně, to si netroufám soudit.
Uvidíme, jak bude alergie na oříšky odrazovat potenciální návštěvníky Zelenského v Kyjevě. Tipnul bych si, že dost.
Re: JzH
Já bych to tipoval na „zvelebení“ přijímacích salónů v Kyjevě. Pochopitelně po předchozím přátelském upozornění, protože Vrchní Zelí má přidělenu úlohu obětního kozla, nikoli národního hrdiny, usmaženého na lískovém sádlíčku…
„A nakonec jsem si přečetl, že ruské hypersonické rakety jsou v pohodě, protože v závěrečné fázi letu musejí zpomalit a není problém je sestřelit.“
Ano, ano, to zpomalení jsme viděli všichni na autentickém videozáznamu. Prostě hlavice z té rakety letí mírně pomaleji než jakou rychlostí sjíždějí z oblohy k zemi blesky. Takže ten odhad na to sestřelování vnímám jako silně fialovsky realistický.
Těm žvástům nemůže nikdo věřit, kromě naprostých debilů. Když rakety musejí v závěrečné fázi zpomalit, tak proč je Rusové nesestřelili?
Těm pitomcům to dojde, až nějaká ta raketa přiletí na Europarlament v Bruselu. Je to možné. Putin moc dobře ví, co má dělat. Ví, že když má být Rusko v klidu, že musí zničit válečné štváče. Jinak mít klid nebude.
Proč by si měli Rusové sestřelovat své rakety?
Aby zmátli zatuchlý carský režim.
😀 😀 😀
Ještěže jsem chvíli před tím, než jsem začal číst váš příspěvek, odložil hrnek s kafem…
No, to je zajímavá myšlenka! Třeba by to nevyvolalo žádnou vendetu a ještě by si mnozí, a to i vysoko postavení, oddechli, že se těch debilů zbavili a že tu práci zadarmo odvedl někdo jiný.
„Třeba by to nevyvolalo žádnou vendetu“ – jak si takovou vendetu za současného vojenského rozložení sil a politické situace představujete ? Velmi ostrou prosbu, aby to už nedělali ?
Výborne Vidláku, výborné 👍🏻 . Ešte by ma zaujímal Váš názor na uprk rozbitých práporov azov a podobnej svoloce do náruče tety ursuly do Bruselu. Tu na východnom Slovensku sa ešte nezabudlo na vraždenie banderovskych skupín po 1945 roku…. To bude bohovsky prúser útek tých skupín do bezpečia „demokracie a slobody „….. Vidím to dosť pochmúrne….
ad; Tu na východnom Slovensku sa ešte nezabudlo na vraždenie banderovskych skupín po 1945 roku….
Mozno nezabudli, ale nie je to nikde vidno. Ani ked na oslavy SNP prisli zastupcovia banderovcov, ktori pomahali to SNP likvidovat, nikto neprotestoval. Vlastne ma to ani neprekvapuje. Aj na oslavu vylodenia v Normandii pozyvaju prezivsich nemcov.
Pesiak no ubúda tých čo pamätajú….a to čo vtĺkajú do hláv už deťom v škole je des. Vnučka (9 rokov) sa ma pýtala, že ako je to s tou Ukrajinou…… tak som ju vypočul a uviedol na správnu vlnu……. učiteľka nechce skončiť ako p.Bednárová v Prahe….
Tyto manýry u vás hrozí i za Ficovy vlády ?
To je ešte samospádom od grolinga minister školstva za bývalej vlády.. taký genderovy blb
Otázka je, zda v Bruseli zůstane řežim jim přátelský. Já jsem optimisticky přesvědčen že ne.
Kvůli tomu, že se zjevně ustřelil, musíte vobsírat půl obrazovky?
Asi musí.
Asi jste se překlepla a chtěla napsat „ukrajinci“ (?)
Ale prosím vás! Jaké blesky z oblohy? Putinovy rakety, naplněné čipy z vykradených praček, se před dopadem doslova plouží sotva dvanáctinásobkem rychlosti zvuku. Zelenský už vyvíjí protizbraň, psali to na Seznamu.
RuSSko je benzinka plná nerostných surovin, obývaná hloupými mužiky v zaprděných zemljankách, Ukrajina slavně zvítězí uže zavtra.
Příspěvek jste vložil jen několik minut po půlnoci, je tedy docela dobře možné, že Ukrajina slavně zvítězí uže segodňa.
Слава Україні
Tiez som pocul, ze ukrajina vyvija super raketu „Ropušnik“ ktora prekonava Orešnika. Ma mat rychlost 15 machov a olovenu hlavicu tazku 2 tony. Tam kde si ropucha sadne, ostane krater s priemerom 5 km.
bohužel u ropuchy mají hotovou jenom tu hlavici a teď teprve shánějí Machy… ale vidím elegantní řešení ropuchu napoak využít jako protiraketovou obranu – ve chvíli kdy už bude tak nějak jasné že se ten kinžal nerozpadne ve vzduchu prostě strategicky instalovanou hlavici odpálit… a „russská rakkketa nic nezasáhla… blbci trefili kráter“. Soused taky přestěhoval slepice do mrazáku protože mu je furt žrala liška.
😂😂😂
Ano, tato zpráva je v zásadě zcela pravdivá. Pouze je třeba uvést na pravou míru několik detailů.
Hlavice není olověná, nýbrž oholená. Její rychlost není 15 Machů, nýbrž ji na dvoukoláku veze rychle 15 machrů.
Velikost kráteru je uvedena správně, dodejme jen, že bude potřeba nejdříve ho vykopat.
Ukrajina – země, kde zítra již znamená včera.
Ukrajina slavně zvítězila již včera – sama nad sebou.
Takový úbytek obyvatelstva nemůže přežít žádná země.
Mrtví, zmrzačení a hlavně trvale odešlí do jiných zemí.
Ukrajina vyrazila s pány na led…
A jak se takové sestřelení projeví na hlavici bez nálože?
Spadne rychleji, protoze uz nebrzdi, to da rozum, ne?
Re: jozka
Nebylo by jednodušší přecvaknout takové ořešnické raketě brzdové hadičky, aby neměla jak brzdit?
Trambus – Targus a ste normálny? Normálny? Ako chcete za letu precvaknúť brzdové trúbky? Há? Ste normálny? 😂😁😂
Jak přecvaknout brzdové hadičky?
Většinou se to dělá kleštěma.
A na zemi před startem.
Jenom aby taková raketa bez brzd pak neproletěla až k protinožcům…
🙂
Chuck Norris by to uměl, a když to zvládne Chuck Norris, zvládne to i Fiala.
Když jde Chuck Norris spát, tak se koukne, jestli pod postelí není Fiala.
Když jde Fiala spát, kouká pod postel jestli tam není Babiš.
Kdyz jde spat Babis, kouka pod postel, jestli tam neni Kalousek.
A kdyz jde spat Kalousek, kouka pod postel, jestli tam neni nedopita flaska.
Babiš nechodí spát :o)
Re: tzR
Samozřejmě, že jsem normální! A navíc chytrý, mladý a krásný!
Na zemi se nechám zavřít k těm brzdovým hadičkám a pak – půl sekundy před započetím brzdění – v Hollywoodu se stříhaj hadičky VŽDYCKY půl sekundy před započetím – udělám cvak.
A pak tři sekundy před dopadem ořechovky hrdinně vyskočím s padákem, na jehož bělostném hedvábí bude napsáno modrožlutou barvou – SLÁÁÁÁÁMA U KRAVÝÝÝÝÝNA!
I s tím výkřičníkem, pochopitelně.
A úspěch bude zaručen!
Mám jen starost, aby to soudruzi všechno dobře natočili na první dobrou…
A samozřejmě budete v khaki s trojzubcem. Tak to bude kasovní trhák 🤣 😂
Ekonomicky nejvýhodnější se mi jeví zavést výrobu přecvaknutých hadiček.