Přátelé, v posledních několika dnech jsem byl svědkem toho, jak naše pravda a láska postupuje, když jejich soupeři prolomí okázalou ignoraci médií a dostanou do veřejného prostoru něco, co už nejde vymlčet. U všech předchozích demonstrací, kterých jsem se zúčastnil, to bylo vlastně jednoduché. Mlčet, nic nezmiňovat, nedělat demonstrujícím ani tu nejmenší reklamu a pak prostě jen projít kolem a utrousit, že se tam sešly nižší tisíce lidí. Že fotky ukazují něco jiného, na tom nesejde.
Tentokrát už to takto nešlo. V posledních dnech byly zemědělské protesty hodně silné téma i v majnstrýmu. Jednoduše proto, že stovky traktorů v Praze jaksi hrozily dopravním kolapsem. Navíc se zemědělcům podařilo udělat z problematiky veřejnou diskusi. Víceméně všichni se k plánovanému protestu vyjádřili. Byli buď pro a nebo proti, ale prakticky nikomu to nebylo lhostejné. Buď se zemědělcům fandilo, protože živí tento národ a nebo se haněli, protože berou dotace. Ale téměř nikomu to nebylo putna.
Po počáteční panice na všech úrovních vlády i státní správy, které zřejmě padl za oběť sám ó velký Saša Vondra, kterého poslali do televizního studia s papírem popsaným azbukou a on tvrdil, že sice vůbec neumí rusky, neví, co je na tom papíře napsáno a vůbec neví, jestli to náhodou není podvrh, ale zaručeně ví, že to napsal Zdeněk Jandejsek a je to jasný důkaz jeho kolaborace s Ruskem, se vládní spin doktoři vzpamatovali a začali pracovat na plné obrátky.
V životě jsem neviděl brutálnější nátlak. Chudák každý, kdo si nechal dát na web svoje osobní telefonní číslo. Hejty, výhružky… od první minuty byli všichni označeni za proruskou scénu, sociální sítě se hemžily jasnými důkazy a odsudky. Včera, v den demonstrace, měli kluci ajťáci jeden hackerský útok na web za druhým. Každý, kdo někde jen špitl, že by se chtěl protestu zúčastnit, hned dostal céres z mnoha stran, začaly se mu ohlašovat kontroly do provozoven.
Spousta zemědělců v posledních dnech přemýšlela, jestli mají něco podobného zapotřebí a jestli není lepší hodit ručník do ringu a prostě v klidu zkrachovat a nebo svůj podnik prodat. Navíc, celý týden se dozvídali, jak jsou nezodpovědní a berou si chudáky pracující pražáky za rukojmí, vypouštěly se různé fámy, že policie protestující do Prahy nepustí, pak že je pustí, pak zase jen za určitých podmínek, s magistrátem a policií se jednalo do poslední chvíle, pořád něco chybělo nebo přebývalo.
V pravou chvíli přišla informace, že firma Rohlík skončí s výrobky firmy Rabbit Zdeňka Jandejska. Ten se postavil protestu do čela a schytával to způsobem, který je normální snad jedině v diktatuře.
Vy, co se ušklíbáte a máte pocit, že se zemědělci neměli nikoho ptát a prostě magistrálu zablokovat, vy nevíte, jaké to bylo, když si policie fotila espézetky a do toho se šeptalo, že pokuty budou začínat na pěti tisících korunách. Máte deset traktorů? Tak to bude padesát tisíc pokuty, jen to hvízdne… Jste koordinátor stovky traktorů…. spočítejte si to sami.
Navíc, Praha byla na běžné poměry takřka bez aut. Hodně místních zůstalo doma a tak s výjimkou silnic, kde stály traktory, zůstala Praha průjezdná.
Vrcholem pak byla ukázková dezinformace, že část zemědělců odjela, protože jim prý byla demonstrace ukradena. Nebyla to pravda, část traktoristů prostě plánovaně odjela po předání dopisu ministrovi Výbornému, ale intervjuci se nestyděli to hned překroutit. Po nějaké hodině titulek článku upravili… ale to už byly některé traktory rozptýlené po Praze a už je nechtěli pustit zpátky do centra.
Je na místě, vyzdvihnout pana Láda mladšího z Ostaše, který udržel své lidi pohromadě, neztratil chladnokrevnost, nedal na žádné fámy a postupoval přesně podle plánu.
Nakonec na Malostranské náměstí traktory nedojely, ale zato přišli provokatéři. Čirou náhodou seděl můj kolega v hospodě proti chlapovi s ukrajinskou vlajkou, který na pokyn z telefonu vstal, vyběhl ven, přidal se k dalším a začal provokovat. Policie je okamžitě oddělila, nestalo se vůbec nic, ale mééédiím to stačilo na další titulek o tom, jak protestující napadli chudáky odpůrce. Nebyli žádní zatčení, předvedení ani zranění. Do toho měli organizátoři zprávy, ze se v provokacích má pokračovat…
Co včerejší protest ukázal? Je úplně jedno, že se snažíte chovat slušně a ohleduplně. Je úplně jedno, že zemědělci mnohokrát v médiích mluvili o důvodech svého protestu. Je úplně jedno, že deník TO pořádal debatu na toto téma, kam pozval i zástupce ministerstva nebo Agrární komory. Drzý proruský narativ je lepší než poplužní dvůr. Pořád stačí to pořád opakovat a zmobilizovat všechny hejtry, kteří od rána dehonestovali na sociálních sítích všechno, co bylo spojené s protestem.
Když se to nedá vymlčet, nastoupí skutečné dezinformace a šíření fám. Nastoupí nátlak. Tvrdý nátlak, který nemá s demokracií nic společného. Pro jistotu se přidají mediálně pokrytí provokatéři a zavádějící články, které se vždycky dají zpětně opravit. Tu a tam někoho zlomit hrozbou pokut. Jednat se samozřejmě nebude. Maximálně o drobných ústupcích pro hodné zemědělce, kteří neprotestují a nesnaží se do veřejného prostoru vnést vlastní názory. Ministr má kolem sebe vždycky dost policajtů, aby ho ochránili.
Včera to byla pro všechny drahá (ale cenná) zkušenost. Pokud se vám podaří prolomit mlčení velkých médií, škála nástrojů pravdy a lásky je ještě značná. Sice nemají nic společného ani s pravdou ani s láskou, ale stále jsou velmi účinné.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Při čtení dnešní diskuse mám pocit marnosti . Umíme něco jiného než kritizovat? Petikolka se spojila a vyhrála. A opozice řeší s kým jo a s kým ne.
Stařenka Oggová a ne S
Proč marnosti? Pětidemolice je kolaborantská sebranka, aspenistický ksindl. Různé názvy partají se stejným programem. Slouží globalistické bestii.
Skvělým jednotícím prvkem protestů je zrušení podvodu Green Deal. Odložte očekávání zázraků na počkání. Většina lidí má vymytý a soustavně vymývaný mozek goebbelsovskou propagandou hlavního proudu. Chce to vytrvat v objasňování dopadů Zeleného teroru.
Přesně tak!
Jak jsem psala, po přečtení zdejší diskuse. Na zázraky nevěřím a ani nečekám. Zelené šílenství by mohl být ten spojuci bod pro celou opozici. Jinak včera reakce na demonstraci – vždyť berou miliardové dotace. Takoví si nebudou hledat jiné informace, jim stačí co řeknou v TV.
Významné je přednesení téma s vysokým sjednocujícím potenciálem.
Odmítnutí Greendeal.
Tak.
Nejdříve Vás ignorují
pak se Vám smějí
pak s Vámi bojují <- teď jsme tady
a pak vyhrajete
Zatím se nám ještě smějí.
Saša Vondra si připsal důležité minus pro eurovolby: sice se mu jedním fiktivním dopisem povedlo zemědělskou akci zdiskreditovat, ale na druhé straně je to krystalická ukázka dezinformace, takže Vondra se tak trochu střelil do vlastní nohy
Tomu Aspen za ten dopis s naprostou jistotou prislibil trafiku ze zlata…
To jste tedy pekne zvorali… Pred demonstraci padaly navrhy na zrizeni verejne sbirky na placeni pokut. Hrde jste odmitli. Super!! Ted uz Rakusan presne vi, jak na vas. Staci pohrozit pokutou za spatne parkovani na magistrale a je po demonstraci..??? K cemu jste tedy meli ty traktory??? TO byla ta vase moc… Ten hnuj, ktery jste si zas odvezli… Proc jste nebyli pripraveni??! Co treba proste na chvili zastavit, vysypat kopu hnoje doprostred magistraly a zustat pred ni „z vyssiho nasili“ stat? Nebo zaklinit se pred zuzenim silnice bez moznosti couvat, protoze jiz tesne najeli dalsi? Vy jste to nevedeli, co bude????!! Francouz vystrikal cely hovnocuc do policejni sluzebny. Jiny nastrikal omitku na vladni budovy… Co vy? Ani na tu dalnici jste nevyjeli. Jako poslusne, kultivovane, politicky korektni odzbrojene ovce zebrajici o kousek travniku… Se z vas musi Rakusan s Fialou i s drze se sklebicim Vybornym rehtat… Bouchat sampanske z parlamentniho bufetu… Vis, prokazals v mnoha pripadech docela analyticke mysleni, ale tadyto, to bylo naproste fiasko… Sorry jako… 🙁 To byla nase velka sance, ted jsme zaslouzene totalne v prdeli…
Slibovali jste si od toho hezky medialni obraz. A ja se drze ptam: Povedlo se vam to? Byt slusny, to jsme tady jiz mnohokrat predvedli. Byly statisice lidi na Vaclavaku, Rakusan to uspesne vymlcel. To stejne se stalo vam. Poslal par provokateru, oznacil vas za tupce, dezolaty a janevimco a je to. Doufali jsme v nejaky posun. Ze zablokujete Prahu. Nebo logisticka centra. Ze se inspirujete v cizine..? Asi jsem te precenil.
Prožidovský, proruský nácek se zemědělcům nesměje.
Říkal už dopředu, že to veřejné chystání „přes sítě“ je lautr na hovno, protože si všecko přečte vláda, mediální mrdky a mají pak hafo času, připravit se na to.
Představa propříště, čistě dle nacistického prožidáka a prorusáka :
Skutečně angažovaní lidi, všichni s nějakým, třebas jen oblastním vlivem, si musí do jednoho nainstalovat Telegram. Nebo i něco podobného typu z Ruska, co je pro vládu i média fujfuj (protože Rusák) – a domlouvat se zásadně tam. Myslím, že Telegram už má českou verzi.
Minimálně třikrát jsem to už viděl, Telegram popsaný česky a s českou vlaječkou, neměl by to snad být problém. Pokud se mi jenom něco zdá – a česká verze už není dostupná (jsme nepřátelé Rusů, to mějte na paměti), tak se dá bez nepohodlí psát česky, se zapnutým online překladačem. Na kanálu se to zobrazí anglicky (to je i výhoda) a příjemci se to, použitím stejného překladače, zobrazí zase česky.
Na příští protest musí být všecky ty vlečňáky plné. Je jedno čeho, ale ideálně by to mělo smrdět, hořet, nebo být sakra těžko odkliditelné. Já chápu, že je s tím asi otravná manipulace, ale Frantíci to evidentně zvládají i s docela plných ulicích, s pomocí nakladačů vyklopili/nahrnuli cokoliv kamkoliv, včetně pneumatik, nebo ovoce. Tady by mohly zafungovat už nepoužitelné, kazící se a páchnoucí brambory.
Dtto fekály: Načerpané až po hrdla, pokud možno čerstvými sračkami, ovšem ne močůvkou od zvířat, ale sračkami ze žump lidí – aby z těch rozstřikovačů lítaly i kousky papíru a fest to smrdělo.
Od těch Frantíků bude třeba, přiučit se – a to hodně.
Mám pochopení pro to, že to byla první akce tohoto druhu – a i Frantíci při svém prvním protestu jistě ledacos „zvorali“. Ale nač vymýšlet vymyšlené, když jinde to funguje.
Po poradě s právníky, je potřeba ošéfovat ještě fízly.
Těch se i zemědělci stále ještě bojí – čtyřicet let působení esenbáků a estébáků, vykonalo své.
Oni jsou tu pro nás – ne my pro ně, jako potrava pro jejich pokutové bloky, kurva!
Pane domácí, prožidovský a proruský nácek Vám, zemědělcům, bude držet všecky palce, co má – pro příští akci.
Přesně! Hlavně nena…at vládu.
Už jen to, jak dlouho to chystali, bylo předem určeno k neúspěchu. Dali čas vládě a propagandistickým ideologickým médiím se na to připravit.
Z toho, co se včera dělo v Praze, jak to popisuje Vidlák a jak jsem si to poskládal z jiných popisů, jak o tom referovala ČT, je zřejmé, že MOC byla dobře připravena, účinně otupila hroty demonstrace, rozdělila protestující, využila informační kanály k diskreditaci. Mají převahu a s tím se nedá nic moc dělat.
Češi vždy začali protestovat a bouřit se, až když se to smělo.
Znova doporučuji tlačit na odstoupení od zeleného úúdělu, to bod, kde se potkávají zájmy jak dezolátů, tak velké části „librálů“ a jak bylo dobře vidět, funguje to na vládní politiky jako dávidlo.
Můj pocit je, že z vás vláda udělala blbce.
Že vzhledem k vašemu burcování „do boje“ jsou výsledky žalostné.
Museli jste vědět, že dojde k zastrašování a počítat s tím. Vzhledem k tomu vaše očekávání byla nereálná, vysněná.
Dokud se vláda nezačne klepat strachy, tak je to o ničem. Jen se všem vysmívají a roste jim sebevědomí.
Chcete jednotící téma? Tady je:
https://cz24.news/cgtn-v-mnichove-sa-konali-masivne-protesty-proti-vojenskej-pomoci-nacistickej-ukrajine-video/
Lidé proti válce. Chcimírů je mezi prostým lidem zásadní většina. Čekají na pokyn a na lidového hrdinu, který se postaví do čela.
Hodiny tikají a čas ubývá…
Chcimírů není mezi prostým lidem zásadní většina. Žijete v zajímavé bublině. Závidím Vám.
Vaše okolí touží po válce? Nevěřím tomu.
No, ono se propagandě nějak podařilo oddělit od sebe spojení „porazit Putina“ (což skutečně většina – opět pod vlivem propagandy – asi chce) a „jít do války“ (což většina rozhodně nechce). Zajímavé, co všechno se dá lidem nakukat a jaké paradoxy dokážou zkousnout.
Jistě je v této situaci možno použít otázku ohledně případné mobilizace jejich dětí, vnuků nebo jich samotných. Zda by i pak byli pro válku. Obávám se ale, že by blekotali něco jako že nás jako státu se to přece týkat nebude. Holt od boha raněni slepotou.
Potvrzuje se, že lidé v naší zemi jsou vlastně s aktuálním stavem celkem spokojeni.
Na jejich prozření je třeba počkat, ale třeba už bude pozdě, kdo ví.
Revoluci/převrat málokdy dokončuje ten, kdo ji začal – což míním jako varoivání pro Vidláka a spol.
Hodnocení včerejší akce? Podle úhlu pohledu – sklenice z poloviny prázdná nebo z poloviny plná. Podle mě spíš z poloviny plná.
Nějak se začít musí.
Slíbil jsem Vidlákovi, že se na něj přijedu podívat, ale pak přece jen…. starý pán, celý den v Praze…. rozmyslel jsem si to a dobře jsem udělal. Myslím, že jsem tam nikomu nechyběl. Konec konců, mě už se budoucnost až tak moc netýká.
Francouzům byla fuj Lepenka, tak mají grýndýl a imigranty. Němcům byla fuj AfD, tak mají grýndýl a imigranty. Čechům je fuj Okamůra, tak mají grýndýl a imigranti jistě dorazí.
Tak je to.
„… lidé v naší zemi jsou spokojeni…..Na jejich prozření je třeba počkat“
Mohu se zeptat, Godote, z ceho by meli lide prozrit, kdyz jsou spokojeni?
Já to vnímám tak, že jsou spokojeni asi nějak jako pštros, který má hlavu hluboko zaraženou v písku. Akorát že oni ji nemají zaraženou v písku a zatím ještě necítí ten smrad…
Tohle je vazna vec, protoze Cesi jsou chytry narod.
Pokud jim je dobre, tak jim je dobre a mohou byt zarazeni, kde chteji.
Tim chci jenom vznest otazku, zda-li „prozreni“ je kategorie, nad kterou ma smysl vubec uvazovat.
Podle meho ne.
No, možná by byl vhodnější termín „vychytralý“. Ta pštrosí taktika není tak špatná, pokud nejde o život. V klídku a v pohodě přečkáte to, čím se jiní zbytečně stresují. Nakonec i když jde o život a zkáza je neodvratná. Umíráte bez stresu a zbytečně neztrácíte čas marnými pokusy o záchranu.
Když pomineme libtardy, kteří běží zkáze vstříc a veselou písní na rtech se snaží ostatní ještě popohánět, zbytek populace je rozdělen na pštrosy s hlavou v
prdelipísku čekající, až se společenská „rýmička“ přežene, a na pštrosy s hlavou vprdelipísku neztrácející rychle se krátící zbylý čas zbytečným stresem. Meti nimi pobíhá pár zoufalců za skupiny B, kteří věří, že se dá zkáza ještě odvrátit, a snaží se obě skupiny přimět, aby ty hlavy vytáhli. Kardinální otázka zní, jak to udělat?Tak neuvažujte, nikdo vás přece nenutí.
Pokud jste „prozření“nepochopil z kontextu, vaše neuvažování chápu.
Ked uz necitia ten smrad, tak by mohli citit aspon tu baseballovu palku co maju az po rucku zarazenu v pr..li, aj ked nevylucujem ze podaktorym inkluzivnym a liberalnym sa to urcite paci.
Ale hlavní otázka zní, Proč by měli lide prozřít, když většina je spokojená? Když si ta většina žije na nejvyšší úrovni než kdykoliv v minulosti.
To si v Římě počátkem pátého století našeho letopočtu jistě říkali taky…
Přesně !
A měli pravdu. Málokdo z nich chtěl změnu, a rozhodně Římané za změnu nedemonstrovali. Ta prostě přišla zvenčí.
Snem otroka bylo mít jednou své otroky.
Jo, akorát že plebejové ten „narativ“ o tom, že se mají nejlépe v historii sdíleli čím dál méně, a otroci už vůbec ne. Možná by bylo fajn poučit se z chyb jiných. Ani našim plebejům se už nedaří tak dobře jako před pár lety. Zatím je propaganda dokázala přesvědčit o tom, že je to jen přechodný výkyv, ale jak dlouho jim to vydrží?
V roce 1989 jsme si taky žili na nejvyšší úrovni než kdykoli v minulosti…
Tak jest a protože se lidem nelíbilo, vyrazili do ulic a žádali změnu. Po jejím nastolení se jim to stále nelíbilo, tak vytrvale 30+ let volili ODS a to až do dneška. Jsem zvědav kdy dojdou k závěru, že už se jim to líbí.
A většina tehdejších revolucionářů se dnes má lépe.
Což neznamená, že by se v případě nerevoluce, dnes nemohla mít ještě lépe.
Jetřebí provádět revoluci každý rok a budou se mít nejlépe.
Nejde o „celkem spokojenost“. Jde o klasickou ovčí tupost, řízenou přes mobily a billboardy.
Pokud Fiala vydrží, tak migranti k nám nepůjdou.
ha ha
Presne tak. Kdyz se drzime zasady ze politika je umeni mozneho – nikoliv nemozneho – tak je pro pristi volby nutne stanovit jednoznacne realistický a mozny cil, byt skromnejsi. A tim je – trebas s natahnutou plynovou maskou – podporit Okamuru. Opustit celou ostatni tzv. alternativu. Kdyz Tomio dostane vysoka procenta (ze kterych v hloubi duse nebude nadsen) bude k politicke odpovednosti doslova tlačený – a Babis s nim. Zadny jiny realisticky cil v dohledne dobe nevidim.
Pardon, ale to je blbost. Zaprvé nevidím důvod, proč nevolit alternativu, pokud ve volbách do EU ukáže potenciál překročit 5%. Zadruhé nevěřím, pokud by SPD dostala třeba přes 20 či 25%, že by se libtardům nepodařilo některé z poslanců koupit jako Vondráka a mnoho dalších.
Rizikova blbost je nechat zas propadnout milion hlasu proto, aby ze statniho volebniho prispevku mohlo zas vegetovat par parazitu typu Volneho, Rajchla, apod. Okamura je take riziko v tom co uvadite, to ano – ale mensi nez toto.
Milion hlasů je pod pět procent ? To jste neprošel ani první stupeň základní školy, ne ?
I
Pokud chceš vidět idiota, máš zrcadlo ? Napsal jsem jasnou podmínku „… pokud ve volbách do EU ukáže potenciál překročit 5%.“, pokud ji nerozumíš, hledej problém mezi svýma ušima.
Potenciál je jedna věc, ale až potom na Rajchla těsně před Volbama vyplave nějaké fest kompro a v reálu získá 3% či 4%, je věc druhá. K tomu samozřejmě i jiní. Těžko se všichni voliči budou řídit dle Vás.
Jako že voliči alternativy, zvláště ti kteří tak již volili do EU, změní hlas kvůli kompru v méééédiích ? Fakt ?
A protože opakování je matkou moudrosti, tak si to tu v kotlince zase zopakujeme. Jako už mnohokrát.
Souhlasím, SPD je jistota nepropadnutí hlasu, proto ji volím. Případné rozdíky v programech se dají ošéfovat potom.
Tym: tak jo, zase si volte ty své „alternativní“ strany, a pak se divte, že vaše hlasy propadnou.
Co třeba projednou zatnout zuby a dát to Okamurovi, aby pétikolku převálcoval? Pak bude čas spřádat alternativní plány, ale teď je třeba vystavit jasnou stopku 5k.
Já o tom uvažovala ačkoliv SPD není zrovna strana se kterou bych se ztotožňovala, ale když je Mach jako 1. na kandidátce do europarlamentu, zdůrazňuji první, tak nemohu. Vím, že mohu krouzkovat, ale jestliže ho mohli dát na 1. místo, tak tam je něco velmi špatně.
Minule taky dali pány Davida a Blaška hodně dolů na seznamu, ale lidi včetně mé maličkosti je vykroužkovali. To je jedna věc. Věc druhá je, co je za tím. Že v tom bude nějakej obchod, něco za něco, je velmi pravděpodobné. Museli bychom tedy vědět, co nabídl Mach za první místo, a teď nemyslím peníze. Nelze ani vyloučit situaci, že se tam hodně dral, že ho z nějakého důvodu nemohli pominout a teď doufají, že ho lidi volit nebudou, za použití kroužkování jiných.
A v neposlední řadě: až se budu topit, budu ráda, když mi někdo hodí záchranné lano a bude mi jedno, jestli bude od hoven.
Ano, možná máte pravdu ale já prostě stranu s Machem na prvním místě kandidátky volit nemohu. Pro mě to není provaz od hoven ale lano držící jen na vlásku. Opravdu si nemůžu pomoci.
Ale jo, to chápu. Já se zas nemůžu přemoct polknout Vigantol, ačkoli je bez chuti a bez zápachu. Jen ten volej vidím kapat na lžičku a je mi blivno.
No máte pravdu ale rozdíl bude v předmětu nechuti. Zatímco Vigantol by měl být pro člověka prospěšný tak o Machovi se to rozhodně říci nedá.
Já jsem psala o nevysvětlitelné, leč neodstranitelné nechuti. Ostatně Vigantol můžete nahradit kapslema.
Bud jej vykroužkujte, nebo volte třeba Stačilo.
Píši, že vím, že mohu kroužkovat, ale, podle mého, je něco velmi špatného na tom, že tohoto člověka dali na 1. místo.
👍
Napsal jsem jasnou podmínku „… pokud ve volbách do EU ukáže potenciál překročit 5%.“, pokud třeba Stačilo! překročí 5% nevidím důvod jej nevolit i v parlamentních volbách.
Potenciál překročit 5% vůbec negarantuje překročení 5% v Parlamentních volbách. pokud jste přesvědčen o opaku, tak si běžte potom vsadit do sázkovky. Nebo to už je velký risk?
Chápu, že předstíráte problém s pochopením psaného textu, abyste exhiboval svůj nihilismus. Takže „… pokud ve volbách do EU ukáže potenciál překročit 5%.“ samozřejmě znamená „… pokud jejich výsledek ve volbách do EU ukáže s jistotou hraničící pravděpodobnost překročení 5% v parlamentních volbách“.
Jaké „nejde to“ tam máte dál ?
Pani Kunstekova pise, ze demonstrace se povedla a kdo tvrdi opak, podlehl medialni dezinformaci.
Nedovedu si predstavit kontraproduktivnejsi prohlaseni.
Vidlak pise, ze natlak vlady byl vyjimecne brutalni.
Ovsem opak je pravdou, vlada opanovala situaci velmi chytre, s primerenym tlakem na demonstrujici, odpovidajicimu jejich zamerum.
Zda se, ze demonstrujicim ani organizatorum zatim nedoslo, proti komu stoji a jak jsou sily rozvrzeny.
Fiala neni Blystivy Peta a vlada se netrese strachy, maji totiz v arzenalu jeste mnohem ucinnejsi opatreni.
Ja bych naopak vlade podekoval za pristup, ktery nebyl likvidacni a umoznil velke ponauceni.
Pisi „umoznil“, coz neznamena, ze se tak stane.
Nevyhrožuj …, provokatérský troubo …
Vsimnete si- dnes neni o protestech na mainstreamu ani slovo.
Nečtěte mainstream, nebo zblbnete.
Re Maxim:
Silnější argument nemáte?
Re stridor:
Ona hlavně záleží Jak pro Koho.
1) Velcí revolucionáři, kteří chtěli bitky, rabování, zapálená auta (vzror USA či Francie) nejlépe se změnou poměrů a nějakým novým přerozdělením, musí být zklamáni.
2) Samotní zemědělci, kteří chtěli pro sebe nějaké plusy (od menšího papírování, přes rušení zákazů a omezení, až po vyšší dotace), budou asi také zklamáni. Ale tam to ještě není definitivní.
3) Ti, kteří na sebe chtěli politicky upozornit a popostrčit svoji kariéru, mohou být relativně spokojeni.
A pro ostatní to jaksi vyšumělo do ztracena. Dle malomyslného očekávání.
„Nedovedu si predstavit kontraproduktivnejsi prohlaseni.“ – obávám se, že máte problém s chápáním slova kontraproduktivní.
No já nevím stridore. Ale jak tak koukám koldokola po všech /bez výjimky/press, To ječení mi ukazuje cosi jiného. A sice že maj plný gatě. Dokonce i psavci, co už začínají zjišťovat, že je lidi neberou. Proš by jinak…. njn
Vidláku, díky!
A přikládám komentář Š. Chába ke včerejšku, pokud už někdo vložil, tak se omlouvám:
https://www.krajskelisty.cz/praha/30626-ted-uz-je-ze-sve-podstaty-kazda-kritika-vzdy-proruska-pane-premiere-korektni-a-nekorektni-protest-komentar-stepana-chaba.htm
Mám pár připomínek. První protest měl být 15.2., alespoň tohle mi oznámil jeden mail, pak přišel Vidlák s novým datem. Obě strany měly spoustu času na koordinaci, což nebyla výhoda na straně organizátorů. A bohužel se vytratila spontánnost, která by logicky navazovala na protesty v Německu a Polsku.
Samozřejmě jsem držela pěsti všem zúčastněným, ale protistraně se nechal příliš velký čas na protiakce. Protest v pátek by nedal prostor zmiňovanému Sašovi třeba…
Lepší zapálit malou svíčku, než proklínat tmu.
👍
👍
Neplatí pro Vrbětice. Tam se měnily dějiny.
Záleží na tom, pod čí prdelí ji zapálíte.
👍
Držme palce dál, i když to bude těžké. Z Vidlákových slov cítím určitý zmar, protivník je hloupý a fanatický, čili nejhorší možná kombinace, a boj s touto hydrou bude stát spousty sil.
Opakovaně hlásám, že celý spor o grýndýl rozhodnou letošní evropské volby – pokud v nich libtardi získají napříč Evropou opět většinu, tak to bude znamenat razítko na jejich nápady a pro mnoho zemědělců konečnou. Je třeba zburcovat všechny nevoliče a volit proti systému. Tyhle volby budou i ukazatelem pro příští parlamentní – jsem si jist, že pokud vládní strany těžce neuspějí, bude to znamenat rozkol v ODS a rozbití SPOLU (= TOP + KDU mimo parlament).
A nezapomeňte – číst cokoliv o včerejší demonstraci na mejnstrýmu je masochismus. Tam se nedočtete ani slova pravdy a skutečnosti.
Evropské volby nerozhodnou nic. Evropské struktury jsou nedobytná pevnost a vřava z ulice tam nedolehne. Systémově zajištěno proti všem volebním variantám.
Šance na obrat jiným směrem zůstává pouze na národních úrovních.
Takové poraženectví není na místě. Však už jsou bruselští soudruzi vystresovaní dost, napříč Evropou se to láme a totálně projebané volby můžou libtardismu zlámat vaz.
Ve chvíli, kdy i Německu začíná docházet dech, zatímco Rus obchoduje na východě s kdekým, je na zvrat ideální příležitost.
To není poraženectví, ale zkušenost. Vláda Bruselu může skončit jedině zničující válkou, případně dalším stupněm ještě horší totalitní světovlády. Co udělat můžeme, je odejít, bez ohledu na sankce a výhrůžky.
Evropské volby výrazně zahýbou strukturami, i na domácí scéně.
Nepodceňovat. Je třeba využít jakoukoli možnost k odstranění dnešní vlády.
Vláda se odstraňuje úplně jinak než využitím Vašich „jakýchkoli možností“! Až to v údolí tupých hlav Češi pochopí (chce to jen cca 1000 let) zjistí, že jde o tu nejjednodušší operaci pod sluncem.
Přesně tak, Kdo nedokáže pro svou budoucnost dojít k volbám do EU, ať už má jakoukoli výmluvu, kde ta že je to k ničemu je jedna z nejhloupějších, ten si žádnou lepší budoucnost ani nezaslouží. A samozřejmě, že libtardi, kteří jsou i všude mezi námi, udělají vše pro to, aby co nejvíce z nás přesvědčili nejít.
Kam řadíte ANO s Jourovou v čele?
Neděláte dobře, když nečtete mainstream.
Jourová je v čele ANO?
To jsou mi tedy novinky…
—
Kam bych zařadil Jourovou, bohužel nemohu napsat, spáchal bych možná trestný čin.
Jourová je skutečně nejvýše postavená naše Europolitička v Bruseli, vzešlá z líhně ANO. Takže se ptám, jestli skutečně v Eurovolbách volit ANO?
Otázka je, jestli ji ANO může taky odvolat. Ono jí chvilku trvalo, než se vybarvila.
👍
Perfektní práce všech protestujících.
Nechci vytýkat, pouze bych doporučil šířit videa, zejména podraz Výborného při předávání dopisu.
Hodilo by se krátké video z doby bezprostředně před předáním dopisu, kdy nejdříve nechtěli dovnitř Ministerstva pustit kameru, pak vrátná oznámila, že Podatelna v úřední den nefunguje, pak nebylo razítko.
Bylo to výživné.
Pan Výborný není zajíc, který by nevěděl, jak se předává dopis, zejména když dříve školili protestující, že dokumenty se předávají v úřední dny na Podatelně.
Vím, že toho máte plnou pr*el, ale čas pracuje proti nám.
Již se vyskytly dezinformace o předávání/nepředávání dopisu.
Viz
KTV Live oficiální kanál
https://www.facebook.com/ktvlive.zpravodajstvi/
Josef původní napsal:20 února, 2024 (7:48)
Chtějí to vysedět
Farmáři se bojí budoucnosti, do České Lípy se na protest sjeli s 50 traktory
07.02.2024 | 06:02
….Cihláře rozhořčilo jednání SZIF, kde si podle něj zemědělci dopředu domluvili schůzku, nikdo ale nepřišel. „Přijeli jsme sem a je nám řečeno, že tady nikdo nebude, že jsou na dovolené,“ řekl Cihlář. „Co mám informace, byli z Prahy odvoláni, aby se s námi nesešli, máme se obrátit na tiskové mluvčí,“ doplnil…..
…….. Výborný poukázal právě na to, že protesty neorganizuje Agrární komora, Asociace soukromého zemědělství ani Zemědělský svaz. „Určitě je právo každého protestovat, to nechci nikomu upírat. Chci zdůraznit, že to nejsou protesty, které by organizovala nějaká nevládní organizace, ani Asociace soukromého zemědělství, ani Agrární komora ani Zemědělský svaz. Opakovaně jsem hovořil s vedením těchto organizací, nestojí za těmito protesty. Jsou to protesty místních farmářů,“ řekl Výborný.*…..
https://zemedelec.cz/farmari-se-boji-budoucnosti-do-ceske-lipy-se-na-protest-sjeli-s-50-traktory/
Výborný- slušně řečeno, trhněte si nohou.
Vidláku,
děkuji. I když je tu spousta skeptiků a chytrolínů, tak ve světle Vávrova komentáře (tlak vyvíjený na možné účastníky prostřčednictvím socsítí atd.) jste udělali maximum možného. Tak držím palce, ať to neusne a ledy se hnou.
Co mne děsí je ovšem postřeh z jiného blogu – dokud si lidí jezdí v létě k moři a v zimě na lyže, takl jim není zle… ale až bude, tak to bude už hodně zle pro všechny.
Pošli to dál…
U rohlíku ani ŤUK!
Já u nich nikdy nenakupovala; ještě mi zdraví slouží, takže si na nákup potravin dojdu sama. I za covidu. Lokální zemědělce můžu podpořit nákupem v jejich prodejnách (v ČB je jich několik).
Ale šířit můžu, i když v mém okolí jsme na tom všichni stejně (žádní rohlíci).
Kdyby to nebylo k smíchu, bylo by to k pláči.
Bohužel.
pekne smecko s tim hlidacem statu a Jandejskem
delaji historii spolecnosti mezi roky vetsinou 2016-2023, kdekoliv kde mohl byt majitelem skutecnym, myslenym, nebo se tam jen mihl v historii tak mu prictou vsechny dotace dane spolecnosti
kdyby se osekalo, jen spolecnosti kde byl majitelem v danem roce tak by to vypadalo zase UPLNE nejak jinak
21 navázaných společností na osobu Zdeněk Jandejsek dostalo 1672 dotací v celkové hodnotě 2 266 114 387 Kč.
https://www.hlidacstatu.cz/Osoba/Dotace/zdenek-jandejsek-1
realita treba zde:
https://www.hlidacstatu.cz/subjekt/47903490
ZDENĚK JANDEJSEK (zapsán 18.12.2023 )
nepřímý skutečný majitel; SM_PODLE_PARAGRAFU_4
zapsan prosinec 2023, ale pripise se mu cela financni historie spolecnosti
V Hospodářských noviných šli do jiného levelu – Agrofašismus
Normální protest? Kdepak. Na traktorech přijel do Prahy čistý agrofašismus
https://archiv.hn.cz/c1-67296170-normalni-protest-kdepak-na-traktorech-prijel-do-prahy-cisty-agrofasismus
Demonstrující „zemědělci“ straší Argentinou a Green Dealem. Ten přitom farmářům pomůže, říká expert
https://archiv.hn.cz/c1-67296350-demonstrujici-bdquo-zemedelci-ldquo-strasi-argentinou-a-green-dealem-ten-pritom-farmarum-pomuze-rika-expert
I přesto jak to dopadlo, pro mě něco velkého, nového začíná. I přes ty všechny překážky, které nám zrádci národa kladou, my musíme s podporou setrvat. Hraje se o hodně! Jak říká Stanislav Novotný, „nepřátel se nelekejme a na množství nehleďme“.
O čem se mlčí – Stanislav Novotný o pádu Evropy a nejhorší polistopadové české vládě
https://www.youtube.com/watch?v=newXDBfkbow
A co dál?
Řešení je prosté. Úspěch leží na ulici, stačí ho zvednout. Vidlák, Konečná, Rajchl, Vrabel, Volný, Havel, Vítová, Koller, Macinka, Skála, Okamura, Majerová a všichni další z celé fragmentované alternativy mohou udělat několik kroků zpět, oprostit se od svých eg a utvořit široký národní proud.
Teprve potom získají sympatie veřejnosti a podaří se jim zdánlivě nemožné – porazit systém útlaku a nadvlády, ubránit se nadcházející totalitě a zachránit národ a vlast.
…oprostit se od svých eg a utvořit široký národní proud. Tak.
Elce pelce do pekelce!
Na co máme zemědělce?
Ať nás živí ukrajina
ať nás krmí Argentina
lepší žrádlo není
než vyrostlé v Keni!
To vám přeje vondra Šáša,
poslední tu světlo zháša.
Já mám papír s azbukou
psaný s krví na rukou
přines mi ho kolaborant
pro mě je to dezodorant.
Já jsem Šáša vondra, víte?
Jednání mám plánovité.
Neřeknu vám, kdo mě řídí
i mi se to málem břídí.
Já chci zase do brusele
už se mi tam točí sele
kape z něho tuk,
zbytek je mi fuk.
Jak bylo v Krakowě?
Aut jak na*ráno, humbuk, milion lidí, letiště…
Včera v Praze, metro poloprázdné a špinavé. Doprava v pohodě, daleko méně aut. Policie všude kde se dalo dohlédnout.
Čekala se bystrost rysa.
Štětinky a malá očka.
Vychytralá pružná kočka.
Ono to však byla krysa.
Štětiny jen u čumáku
ocas holý, dlouhý
majetnické touhy,
a nemocí, jako máku.
Vašek, Dáša, krysa Šáša.
Line se z nich smrad.
Zamořený Hrad.
Krysy v rouše Goliáša.
Jsem zvědav, kolik se sjede žluťáckých traktorů ve čtvrtek a jak budou tleskat delegování potravinové soběstačnosti na ukrajinu, do Argentiny a do Keni.
A proč by konkrétně mělo mé rodině vadit, že na Ukrajinu budeme vyvážet zboží vyrobené v ČR a dovážet bezcelně potraviny? To samé Mercosur (Argentina, Brazílie, Paraguay, Uruguay) či EAC (Keňa, Rwanda, Tanzanie, Uganda, Burundi)?
1) předpokládám, že potraviny všech zúčastněných splní deklarované vlastnosti a podvody budou trestány.
2) prostě bude vedle sebe na trhu hovězí steak z Argentiny, již bez cla, za 150 a echt český za 250. Každý zákazník si vybere dle svého naturelu. Olej z UA za 25 a echt český za 40. Atd…
3) Někteří zemědělci holt zkrachují, prodají své farmy Babišovi, a co? Babiš bude vyrábět potraviny efektivněji a bývalí zemědělci půjdou pracovat jinam, také nejspíš efektivněji.
4) Dotace našim zemědělcům stejné jako Francouzům či Italům, a také stejné mikrozemědělci a makrozemědělci, navázané na produkci (tedy ne proplácení hobby chovateli koní).
Hmm, to je hlava, to je hlava. A to tak přišlo samo?
Re: Eta
Pokud vám nevadí, že žrádlo z UA a Merkosůůůru je přiotrávené, tak dobrou chuť.
A pokud to omylem přežijete, budete dlabat totéž z českých luhů a hájů, ovšem NIKOLI od českých zemědělců, nýbrž od soudruhů z Monsanta a Black Rock, kteřížto ty naše české jednoduše za pár peněz skoupí.
Zbytek už znáte z příběhů o francouzských trubkách s českou vodou.
Nicméně obávám se, že ve vašem případě platí úsloví:
3,14-ča,
jak štyl od rýča.
Štyl je – jak jste si určitě zapamatoval – násada, neboli topůrko.
Přečtěte si můj příspěvek znovu, takže bod jedna byl o tom, že produkty všech budou kontrolovány a podvody sankcionalizovány. Nebo Vy věříte tomu, že všechno hovězí z Argentiny je sračka a všechno z ČR nebo Polska je super?
Jak jste přišel na to, že budu kupovat jen dovoz? Budu si vybírat, jako dosud.
Monsato a spol. zatím nijak velké lány v ČR nevlastní (proč taky, když může mít Ukrajinu s její černozemí, za pakatel, v korupčním prostředí a bez omezení Green Dealu), takže zkrachovalé farmy nejspíš vykoupí naši vlastní agrobaroni (od Jurečky po Jandejska). A nic hrozného v tom nevidím.
vy nectete Vidlakovo canky o zemedelstvi?
Mnohokrat tu jasne psal o evropskych prisnych normach.
A v zadnem pripade to neni jenon o pritomnosti toxickych latek, ktere jsou detekovatelne kontrolami.
Jedna se treba a m2 na jden kus dobytka, klecove chovy, hygienu, hummani zabijeni na jatkach, pritomnost veterinare na pocek kusu….
A mnoho a mnoho dalsich veci, kterym se rika predpisy, a ktere ve vysledku Ceske/Evropske zemedelske produkty prodrazuji.
PROTO EXISTUJI DOVOZNI CLA.
Ze tohle budu muset vysvetloval kapitalistovi, to jsem opravdu necekal.
A proto existují v EU dotace. Na Vámi vše výše uvedené, a ještě na krajinotvorbu (vyplácené paušálně EU, státem a někde i místní samosprávou), dotace na export (proto může italský vinař prodávat k nám víno „litr za korunu“ a ještě vydělá).
A něco k pousmání : Kdysi na Slovensku brali chovatelé krav (snad i ovcí?) dotace z fondů ministerstva Věda a výzkum, když jako denně zkoumali dojivost jednotlivých svých krav.
Neřekl bych že v Argentině či Ukrajině nějaké zemědělské dotace vůbec existují – pokud někdo ví, ať se pochlubí – v jejich inflační ekonomice.
Aha, takze najdnou jste vsemi deseti pro evropske, statni i ty mistni dotace, aby se vyrovnaly nerovne podminky.
Skoda,m ze tyhle dotace jsou v EU silne nerovne. Pokousite se o nemozne.
Dovozni cla jsou prece tak snadna mnohem lepe adresovatelna.
Proc veci delat jednodusse…
Jinak na Ukraine samorzeme zemedelci dotace maji, plati to EU 🙂
(detaily tu psat nebudu)
Ke svému velkému překvapení jsem se včera z debaty na Primě, kde byli Dufek, Konečná, Výborný, Vrecionová, dozvěděla, že ty tolik diskutované dotace jsou v ČR zdaněné. Výborný připustil, že by se eventuálně dalo uvažovat o tom, že by se z nich daně neplatily. Vyrozuměla jsem, že se daní pouze v ČR a ve zbytku EU ne.
Mmch ta debata byla výživná.
I Klaus o něco dříve tamtéž měl k dotacím co říct. Jak to vzniklo a jak se to změnami a úpravami křivilo podle toho kdo si co vyjednal.
A jak víme a jak traktoristi deklarovali jen o dotace až tak úplně nejde.
Jde o mnohem víc , ale to se tady týdny mele pořád dokola.
Ne. Dotace (jakékoliv) jsou zlo vždy a zlem zůstanou. Ale pokud stát chce někoho nutit k jakýmkoli úkonům (téměř vždy jde o vícepráce či vícefinance), tak je stát musí i proplatit. To neberu jako dotace, ale jako proplacení požadované služby.
Dotace musejí být zničeny.
Ano, dotace musejí být zničeny. A to i dotace na bydlení!
😀 👍
Ty ne samozřejmě, ty Etu živí😄. A přece se tomu neříká „dotace“ by Vám asi odpověděl.
Jenze v pripade zemedelstvi nejde jen o to, uspokojit stravnika.
Zemedelstvi je strategicky obor.
Samozrejme ne pro obyvatele uzemi, kterym jsou hranice, jazyk a kultura lhostejne, ti se pak pridruzi k sousednimu celku (statu), ktery zemedelstvi jako strategicky obor chape.
Pamatujte na rakousko-uherske vyrovnani. Cesi k vyrovnani ambice nemeli, zustali tedy pridruzeni ve forme asimilovaneho kralovstvi 🙂
Bingo! Pokud chce stát zemědělství ze strategického důvodu, tak ať provozuje armáda vlastní farmy, nebo ať Černochová přidá zemědělcům další dotace z fondů armády. Místo F-35 rozjede armádní zelené farmy a započítá je do povinných 2% výdajů státu na armádu, dle norem NATO.
A ještě dodám, potravinové soběstačnosti jsme se zbavili poměrně nedávno, kdy v zemědělství pracovalo 75% obyvatel, tedy kdy si každá rodina (jediná mnou uznávaná pevná jednotka) teoreticky vypěstovala, co spotřebovala (+ prvky výměny a směny) v cyklu rok co rok.
Nějaká státní zemědělská soběstačnost je silně iluzorní konstrukt, kdy na úrovni státu být sice může, ale vůbec to neznamená, že se Vaše rodina nažere, když se nezadaří (ověřeno časem).
Tyto nesmysly sem píšete placeně nebo z nějaké zvrácenosti ? Nezdá se mi, že byste byl až takový idiot.
Mně se to taky nezdálo ale jeho poslední příspěvky se idiotismu nebezpečně blíží.
Etův rentiérský debilismus,
Naprostá pitomost, soběstační v zemědělských komoditách vhodných do našich podmínek jsme byli ještě v roce 1989 a možná i pár let po. A to nepracovalo v zemědělství 75 procent obyvatelstva. Myslim, že zemědělství vůbec nerozumíte, věnujte se pronajímání bytů sociálně slabým a tedy vydělávání peněz převážně ze státních prostředků.
Eto, ad1) předpokládáte špatně. viz obilí z ukrajiny
Přesně tak. Pokud nebude součástí takových dohod to, že protistrany zavedou stejná opatření jaká platí pro zemědělce v EU (včetně zamědělské části grýndýlu) a že EU má pravomoc plnění kdykoli na území těchto států zkontrolovat, včetně citelných sankcí za porušení shora uvedeného, je bod 1) z říše pohádek.
Já předpokládám, že bod 1) je stěžejní, tedy důsledné kontroly kvality potravin a tvrdé sankce za porušení pevných norem. Před válkou jsem často jezdil na Ukrajinu a chutnalo mi (Vidlák? a Větvička si také nemohli vynachválit).
A k těm hranicím – jako Olomoučákovi je mi jedno odkud sýr pochází, jestli z Hané, jižní Moravy či dokonce až z Čech, nebo Slovenska, Polska či Francie. Rád vyzkouším nějaký jihoamerický, a když mi zachutná a bude levnější, tak budu kupovat.
A naši zemědělci mají proti těm mimoevropským zase výhodu v tom, že berou ditace a levnější dopravu k zákazníkovi. Plusy a mínusy.
Eto,
do Francie přijede loď s hovězím z Jižní Ameriky.
Na palubu vstoupí úředník, nechá si otevřít jeden box s masem.
Zrakem a čichem maso přezkoumá, orazítkuje papíry a maso se může expedovat po celé EU. Růstové hormony, antibiotika a pod nikdo nezkoumá.
Ve chlévě mám myši i potkany.
Když jim nasypu jed, také jim chutná.
Pak se dostaví dlouhodobé účinky a jsou otráveni.
A až zkrachujou naši zemědělci, hutě, sklárny, automobilky a podobné firmy, lidi nebudou mít dost peněz, aby si mohli, třeba od Vás, pronajímat byty.
Přenesete si baráky do Číny, USA, Ruska, nebo někam tam, kde bude práce a solventní nájemci?
Já si nemyslím, že to neví či nechápe. Bylo to tu napsáno nesčíslněkrát, včetně Vidláka. Podle mého si tu tento sobec nesmyslným blábolením přivydělává.
Mohu Vás uklidnit, nepřivydělávám si. A jsem spíš na straně Vidláka než vlády, ale nemám potřebu jej tady chválit, na to je tu dosti jiných.
Silnější argumenty nemáte?
„spíš na straně Vidláka než vlády“ – jo to sedí. A váš čas trávený zde už někdo vysvětloval.
On nepotřebuje solventní nájemce, on vydělává na státních příspěvcích na bydlení, psal to tady mockrát.
Tak tak, proto se mu přílišná změna vlády moc nehodí.
„Byli to vůbec zemědělci? Do ČT pozvali rozebrat protesty Bendla z ODS“
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Byli-to-vubec-zemedelci-Do-CT-pozvali-rozebrat-protesty-Bendla-z-ODS-750980
To kdybyste nahodou nevedeli, kdo to tam vlastne protestoval.
Tihle, a dalsi podobni Mackove, Ickove, Vondrove, Topolove… si nakradli a beztreztne si uzivaji. To je koren vsi te mizerie.
Tihle funguji jako dukaz, ze krivarny a zlodejina se vyplati.
Nidky nebyl nikdo z nich potrestan ani propadnutim majetku, natoz kriminalem.
Proc by se tedy mlady a chytry clovek odtezoval byt poctivy?
Kdyz se podivam na situaci, tak poctivy = hloupy.
S těmi u moci můžete ale klidně pokračovat … přes komunální politiky (zvlněná silnice po 2 letech, bez postihu, …), až po členy Výboru SVJ (vytunelovaná revitalizace domu, prodej bytu a odchod …). Moc korumpuje.
Proč mají protesty zemědělců na západě sílu a politici se jich bojí? Ne není to cisterna s močůvkou. Ale to, že mají sympatie veřejnosti. A jít proti nim znamená dostat výprask ve volbách. Proto Meloni nebo Macron veřejně deklarovali podporu svým zemědělcům.
Tak snad tuhle zkušenost získají politici i tady. A na alternativě, u zemědělců či v odborech je dost chytrých lidí co to umí mediálně zpracovat tak, aby to do EU voleb nezapadlo.
Podpora veřejnosti pro zemědělce není a nebude.
Zaprvé, veřejnost je většinově prorežimní. Střední generace stále žije ideologicky z plyšáku, mladí jsou zcela omámení školstvím, pirátstvím, klimatismem, mnohopohlavím a virtuálnem.
Zadruhé, vůdci včerejší akce nikoho přesvědčit nemohli. Řečníci na Malostranském náměstí byli nevýrazní až nedůvěryhodní. To samé Dufek večer na Primě, tvářil se jak bubák. Vidlák téměř nebyl vidět a téměř nic neřekl, jako by se něčeho bál.
Zatřetí, režimu se podařilo to samé co před rokem a půl na Václaváku. Rozhádat protivníky a nasadit kazišuky. Co potkalo Vrabela, potká i Vidláka. Ve čtvrtek bude revoluce opět ukradena.
Lidové bouře, které nejsou široce sjednocené společnými ideály, nemají šanci na úspěch. A sjednocování nám nejde. To už víme.
Byl jsem včera ve městě a sledoval to z povzdálí. Ztotožňuji se s vaším názorem, že to byl velký neúspěch a že to žádný kamínek, který strhne lavinu, nebyl. Říkám to se smutkem v duši, protože jsem se doposud zúčastnil všech protestu proti dnešní probruselské kolaborantské vládě. Vždy s nadějí, že se něco změní, že se lidi semknou a postaví se kreténismu dnešních mocných. Tahle naděje je teď pryč.
To je přesné, „revoluce“ u nás se v poslední době dějí shora viz.plyšák, jen naprostý idealista si myslí, že 1989 byla „lidová“ revoluce…. a tak i Vidlák dnes. Pokud se někdo z pěti rozhodujících „kapitánů“ průmyslu nerozhodne, že už ho tato politická reprezentace nebaví a že ji nahradí jinou, tak je to zbytečná ztráta energie, nervů, ideálů etc.
Ono to není jen tak. Ani oni nejsou neprůstřelní. Třeba Kellner o tom začal jen poměrně latentně uvažovat (viz třeba slavná pasáž z výroční zprávy PPF), no a jak dopadl…
To tedy nevím, atmosféra byla velmi dobrá a řečníci se mi líbili. Zejména pan Jandejsek a další zemědělci hovořili velmi uvěřitelně a opravdově. Možná ten bavič byl trochu mimo, když přišli provokatéři a on pokračoval s těmi vtipy. Určitě to chce další spojování a pokračování. Já příjdu určitě zase a znovu!
„“Co potkalo Vrabela, potká i Vidláka. Ve čtvrtek bude revoluce opět ukradena.““
… som volačo zmetený … on Vidlák organisuje ten „čtvrteční hepening“ ?!
Lenze u nas je od prevratu vidlak zahnojeny povl, ktory ma byt zalezeny a tvarit sa, ze neexistuje … Dokonca vidlak navleceny v kvadru v meste bol za blbca tiez, pretoze ‚my dobre vieme, ze doma stejne len kyda hnoj‘ … tak co s takym materialom chcete? Od prevratu je clovek len ten, co je ‚pan‘ v meste … a erteple babicke na pole vykopavat nepojdem, bo cas drahy, rozumny clovek si kupi na krame …
Dnes už to má vyšší level. Rozumný člověk z města brambory vůbec není, protože tím by podporoval Putina. Jí přece výhradně hranolky, ty jsou symbolem západních hodnot.
A jeden apel na mistni ctenare: kdo mate ucet u rohlik.cz tak to ihned zruste.
Dale pak thle firma bude muset zbozi od Jandejska odebrat odnekud jinud. Verte mi, ze v byznysu se NIC nedela podle momentalnich pocitu a nalad a tohle mel rohlik pripravene uz predem, vcetne nahradniho dodavatele.
Dost mozna bude ten nahradni dodavatel z Ukrajiny.
Asi by stalo za to se jim podivat na zbozi a zvyraznit jejich polozky z Ukrajiny a tomu samozrejme dodat, ze v one zemi zmitane valkou nejake predpisy na agrochemii neplati…
No, a jestli na Vidlak o informacnich kamalech dezolatu pravdu, tak sireni nebude problem.
Pokud vyse uvedene neudelate, tak se zemedelsi brzy podvoli.
Nejdříve musíte přesvědčit deset mladých s ajfounem, aby se odpojili od rohlíku, aby měl váš protest smysl…
Divil byste se, kolik senioru s obyc founem objednavaji pres rohlik.
Odvolavat se na mlade je hloupe.
Ale uz nekolikrat jsem tu psal, aby mistni ctenari zmenili svou domovskou stranku ze seznam.cz na neco jineho.
Podle reakci to ani jeden mistni navstevnik neudelal.
Zato tu bylo hodne reakci, ze je to pohodlne, maji tam mapy a vyhledavac…
Takze prestance s vymluvami na mlade, ti si nos musi rozbit sami.
A misto toho skoncete s rohlikem a zmente si domovskou stranku.
Kdo to neudela, tak si zaslouzi jedy z Ukrajiny a zpravodajstvi od Lukacovice.
Jen konstatuji, nevymlouvám se. Rohlik.cz k životu nepotřebuji a seznam.cz jako domovskou stránku jsem nikdy neměl.
Vzhledem k tomu, že se blbě pohybuju, účet na Rohlíku mám. Ale už jsem si udělala i účet na Košíku a postupně tam nákupy přesunu.
U nás je nejbližší prodejna potravin Albert, asi 300 až 350 metrů. Já ujdu tak 200 metrů a začnou mne brát bolestivé křeče, záda a celý nohy. A to nemluvím o svých bolavých kloubech. Takže dovážku potravin domů potřebuju. Manžel taky nenakoupí všechno. Pořád má třeba potíže poznat celer.
Celer je velký, bílý, kulatý, nedá se s ničím splést :-))
No, nemusí být velký, rozhodně není kulatý – změť kořenů a kořínků na spodní straně bulvy a určitě není bílý. Slupka je hnědá, na vrchní strane bulvy bývá světlejší, ale zato nazelenalá.
Pane Sakura.
Správný postřeh a to bych se zeptal,kolik rohlík dostal dotací na rozjeti firmy akolik bere nadále.
Z dnesniho clanku mam dojem, ze protest zemedelcu selhal. (nebyl jsem tam, ale podle me to az tak spatne nevypada)
Pozadavky splneny podle ocekavani nebudou, ale navic se ani nebude o nicem jednat.
Proc tomu tak je, to si musi organizatori rozebrat sami.
V Holadsku zemedelsi svrhli vladu a v te dalsi uz maji citelne zastoupeni.
Ve Francii Macron stahl ocas a poslusne zemedelcum odezira z ust.
O Polskych zemedelcich uz media nejakou dobu pisi, ze jsou to prorusti dezolati, tak tam je to taky jasne.
Urcite se bude lisit pomer zemedelcu ve spolecnosti a podobne, ale treba Holandsko je mnohem bohatsi a tedy maji tam mnohem vic libtardu.
I v EU paralemntu a komisi jsou casto ty nejvetsi jelita prave z Holandska. A prece…
Proc prace v Cechach si vlada ze zemedelcu nedela vubec nic a z velkych medii se k nim neprida nikdo?
Budto jsou Cesi mnohem hloupejsi, nez jejich sousede, ze si nechaji zdevastovat sve zemedelstvi, nebo na to jdou zemedelsi spatne?
Máte pravdu. Češi jsou hloupí. A to velice.
Ano, já mám pocit na§ranosti a zmaru. Ne na kluky na traktorech a organizátory. Jim děkuji za kus odvedené práce. Obávám se, že ti kluci do toho už znovu nepůjdou. Jak je možné, že každá akce skončí neslaně, nemastně. Jak je možné, že ti neschopní troubové, nás vždycky přechčí. Úplně stačí, jak se stalo včera, když nějaký pucflek provokatér, vycapí na náměstí Ruskou vlajku a na Primě z toho mají druhé vánoce. Samozřejmě také vím, že ti troubové mají na všech možných pozicích dosazeny svoje oddané lokaje.
No nic, jdu to zaspat.
Nebojte, naučíme se. To byl jasně jejich člověk. Příště nafotit, zveřejnit a někdo zjistí kdo to je.
To neuhlidate, navic je velka pravdepodobnost, ze ho tam poslal Rakusan.
Zajímavé bylo, že na Malostranském náměstí se dnes mezi diváky sešli zástupci politiků leckterých relevantních opozičních stran…
Za SPD tam byl Radim Fiala, Tomio Okamura, Jaroslav Foldyna…
Za KSČM jsem tam viděl pana Skálu, byl tam Rajchl z PRO a Majerová za Trikolóru…
(A nevím, koho dalšího jsem si nevšiml nebo nepoznal…)
(a komentář k webu litterate – proč jste všechny starší komentáře schovali za odkaz „Starší komentáře“? Nebo je to nějaká automatická vlastnost „systému“ ?)
πα½
Byl tam také Jiří Paroubek. Překvapilo mne, jaký je to již vetchý stařík. To Skála vypadá plný energie.
🍥proč jste všechny starší komentáře schovaly
Správně, kolem stovky se schovají, je to automatická vlastnost systému,
stačí kliknout a vidíte je.
Svůj účet na rohlíku jsem dnes zrušila. Praha plna policajtu, v metru i ve vlaku do Melnika 🙂 Je to obrovská statečnost toto zorganizovat. I když to možná nedopadlo úplně jak mělo, je to posun. Spoustě lidí Saša Vondra otevřel oči.
👍
Já to za neúspěch nepovažuji. Organizátoři udělali to, co řekli, že udělají.
Předali petici, měli proslovy.
Pětidemolice též udělala to, co se čekalo. Asi i iniciativně trochu více.
Důležité bude, co dál.
A doufám, že si nikdo z organizátorů nemyslel, že vláda ustoupí.
Prostě je třeba se poučit a pokračovat dál.