Tak už se nám blíží druhé kolo prezidentských voleb na Slovensku. Bude to velice zajímavý souboj, výsledek zřejmě bude hodně těsný… tak těsný, aby to rozhodly nějaké volební vymoženosti – třeba hlasy ze zahraničí, nebo autobusy pro slovenské studenty, které je přivezou domů z matičky Prahy, kde jim je líp, protože od té doby, co Fico vyhrál volby, všichni si všimli, že jejich životní úroveň stojí za houby.
Za Čaputové se to totiž snášelo tak nějak radostněji… Ale kdyby měl vyhrát Pellegrini, to už je na trvalé opuštění Slovenska a přistěhování se do Prahy, kde naštěstí máme Petra Pavla.
Ovšem… kdyby vyhrál Korčok… to by se na tristní život na Slovensku dalo zase zapomenout a přidat se k druhému kolu boje proti Ficovi. Bratislavský hrad to bude koordinovat spolu s americkou ambasádou. I nějaký další Kuciak se určitě najde…
Mimochodem, všimli jste si, že Korčok mluví úplně stejně jako generál Pavel? Ale úplně. Dokonce používá stejné fráze. Jako kdyby Kolář nechal svoje texty přeložit do slovenštiny. Jen Korčok si je přečte několikrát předem a tak nezaměňuje zákon se záchodem.
Pokud se na Slovensku ještě někdo nerozhodl, může se podívat k nám. Máme tu příklady pro oba kandidáty. Kdo přemýšlí, jaký bude Korčok, stačí, když se podívá na našeho prezidenta. Korčok bude přesně stejný. Také bude bubnovat do války, také bude kecat úplně do všeho a vůbec tomu nebude rozumět, také si bude budovat kult osobnosti bez osobnosti, také se bude modlit k evropskému superstátu a nenávidět Slovensko a pokud dostane příležitost, nebude mít problém zahájit válku proti Rusku.
Kdo přemýšlí, jaký bude Pellegrini, stačí se podívat na Babiše. Mají dost podobné názory na evropskou integraci, podobně se dívají na konflikt na Ukrajině, podobně hodnotí účast svých zemí v NATO. Korčok se schází s generálprezidentem, Pellegrini se schází s Babišem. Pavel podporuje Korčoka, Babiš podporuje Pellegriniho. Když teď Robert Fico ohodnotil Pellegriniho, vzal mi z úst to, co bych asi řekl u nás o Babišovi.
Jo, Slováci mají podobně obtížné rozhodování jako Češi.
A stejně jako u nás, volby rozhodnou ti, kteří nejsou schopni zkousnout menší zlo. Ti svou neúčastí u voleb rozhodnou, zda vyhraje větší zlo. V tomto ohledu jsou bratia Slováci opravdu bratia.
Ale abych to zjednodušil a dal svou vidláckou politologickou předpověď:
Pokud třetí kandidát Harabin, který dostal dvanáct procent hlasů, řekne několikrát, naplno a nahlas slovo Pellegrini a pokud se objeví vedle Pellegriniho na kameře, jak mu podává ruku, tak vyhraje Pellegrini. Pokud bude jen mluvit o vlasteneckém kandidátovi a neřekne naplno, o kom mluví (i pro ty blbější voliče), tak vyhraje Korčok.
Když mobilizujete lidi do voleb na jediného správného kandidáta, dlouho jim vysvětlujete, je jste jediný opravdový vlastenec, ustojíte se svými příznivci mediální masáž, ustojíte všechna nařčení z kolaborace s Ruskem, ustojíte všechny dehonestační kauzy, tak se nesmíte divit, že vám vaši rétoriku lidi uvěří. Když lidem vysvětlujete, že jste ta jediná cesta, pravda i život, tak se nedivte, že pak ve druhém kole nejdou volit, když tam nejste.
V dnešní době je těžké ustát vlastenecký a antiliberální postoj. Aby to vůbec bylo možné proti té globální hydře zvládnout, musíte se trochu podobat sektě. Jinak vás rozbijí a rozeženou. Obzvlášť, když vyrostete tak, že už jste pro establišment určité ohrožení.
Tož, slovenský Okamuro, běž a podej ruku slovenskému Babišovi. Jinak vyhraje slovenský Petr Pavel. Tak snadné to je.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
To bude nárekov a plaču v tábore progresivcov a ich prisluhovačov po pamätnom stretnutí na Slavine k oslobodeniu Bratislavy Červenou armádou. Fico mal pekný príhovor. Samozrejme hodnotovi diplomati EU hodili na to bobek…… Dnes o 14.30…..
poněkud OT:
na idnes se skví článek, že Němci se vrhli /na zakázku od Rusů/ na stavební obnovu poválečného Mariupolu.
Oni tam těm Rusům normálně na základě smlouvy staví nové paneláky a místní chciválci a prorussáci stojí s otevřenou hubou, jak jen ten svět funguje.
mno, je to obecně trochu demotivující pro zapřisáhlé russobijce.
Řeháková má v gesci opravu Luhanské oblasti, tak už taky může začít.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/mariupol-obnova-nemecke-firmy-ukrajina.A240404_110225_zahranicni_mul/diskuse
Nastpuje TVRDÁ realita a to je začátek.
Dnes chciVÁLEK a zítra chciMÍR.
Ano! Obdobně jako „Včera rudý, modrý dnes, já jsem gauner z ODS!“
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vyhruzky-ondrej-vetchy-fpv-drony-nemesis-ukrajina-valka.A240209_133719_domaci_ivos
snažej se
Může je sám ovládat z bezpečí střediska pro navádění dronů umístěného v Práglu.
Posléze z toho však může zešílet ještě více. *
* „Kdo prostřednictvím často opakovaného vyprávění nějaké původně jím vylhané události dojde nakonec k tomu, že jí sám věří, je v tomto jednom bodě vlastně již pomatený. Od pomatence se lze nadít vtipných nápadů, jednotlivých chytrých myšlenek, dokonce správných soudů, ale jeho svěděctví o minulých událostech nelze přikládat žádnou platnost….Má vlastní dlouholetá zkušenost mě přivedla k domněnce, že k šílenství dochází poměrně nejčastěji u herců. Jak také tito lidé zneužívají svou paměť ! Denně se učí novou roli nebo osvěžují starou : tyto role jsou však zcela bez souvislostí, dokonce ve vzájemném rozporu a kontrastu, a každý večer se herec snaží zcela zapomenout sám na sebe, aby se stal někým úplně jiným. Právě tím si razí cestu k šílenství…“
(Schopenhauer : O šílenství)
Tak nějak. Třtiny větrem se klátící.
Dostali jsme lukrativní zakázku na obnovu Luhanské oblasti. Platíme si na to i koordinátorku. ona se ale naivně ptá, stejně jako se ptal Hašek, když u ustanovili velitelem města Bugulmy, JELI PAK JE lUHANSKÉ OBLASTI JIŽ DOBYTO??
To Knauf se se neptá a staví. Když platí, tak staví. Zastává přístup Flauvia Vespansiána: Peníze nesmrdí.
Řeháková je tím pádem darmožrout.
Ta se mohla dostat na Hrad jedině na chlupatej diplom
Chlupaté už jsou opět v kurzu?
Prožidovský a proruský nacista už dávno ví, že kunda proti vodě, utáhne tři lodě.
Na tom faktu samotném, se nic nezměnilo. Potvrdí šest z pěti Nečasů.
Nacista by měl asi drobné poznámky, ohledně vkusu současných mladých mužů a ostatně i žen.
Ten kačení pysk, megaprdel i stylizace mladých mužů do buzeranta, to je jistě k debatě.
A nacista soudí, že co je dokřivený vkus oproti tomu, co jim mnohdy leze z huby..
Ty nafouknuté rty, to je asi opravdu největší odpornost, jakou jsem na ženách kdy viděl. Nejhorší je, že se nechávají i takhle znetvořit i mladý holky, který jsou přirozeně hezký. Pak jí rupně v bedně a nechá si napumpovat rty, že vypadá jako ta gumová šuk figurína, co měl Bud Bunda.
Áno. Chlupatý diplom to bude.
Do toho koho si Rusko najme na práce na svrchovaném ruském území nikomu nic neni.
Vždyť jo, mně to též nevadí.
Ale minuly týden ukrajinská mládež , která utekla do Německa, požadovala stažení zajíců Milka z obchodů, protože je (americká firma) vyrábí a prodává v Rusku.
A toto Německo též dodává zbraně, které obnoveny Mariupol rozstřílí na sirky.
To je svět, panečku.
Vyckejme ještě, az ze Senegalu přiletí 20 tisíc slonů jako nová forma migrace.
Místo vděčnosti neustálé požadavky, nadřazenost a roztahovačnost. Proto já taky na základně celoživotních zkušeností říkám: „Radši deset rusáků než jednoho ukroše.“
Další a další gól do vlastní branky!
Jde pěkně vidět, jak velcí chlapci mezi sebou mluví a spolupracují.
Asi Němci obnovu Mariupolu dostali za trest? 😂
Jen, aby jsme věděli za koho nás mají… Myslím nás Čechy. Dál a dál vybírejte peníze na válku na Ukrajině.
Tím větší a větší rozdíly uvidíme.
Pro Milana.
Když už jsme vzpomněli konec války v roce 1945, právě jsem dočetl životopis říšského ministra zbrojení Alberta Speera, který pár dní před Hitlerovou sebevraždou přímo u něj v bunkru osobně žádal vůdce o pomoc pro české manažery ze Škody Plzeň, kteří se obávali, že dopadnou špatně za spolupráci s Říší.
Nakonec to za ně vyřešili USáci, kteří přišli do Plzně dřív než Rudá armáda.
Hitler na Speerovu žádost odpověděl, že už se tím nebude zabývat, aby se Speer obrátil na Ribentropa.
Jó, Plzeňácíí vzorně spolupracovali do posledních dnů Říše (viz. známé stíhače tanků Hetzer).
LGM
Jeden z managerů měl docela dramatický životopis. Narodil se v Petrohradě a z revolučního chaosu emigroval do Československa. Jmenoval se Fjodor Grinberg a zakotvil jako konstruktér ve Škodovce v Plzni. Oženil se a měl dceru a syna. Ironií osudu další změně státního zřízení tím neunikl. Nástupem Protektorátu dostal nabídku, která se v tehdejším kontextu neodmítá: Přejmenoval se na Theodora Grunberga( s přehláskou, moje klávesnice ji negeneruje). S nástupem další změny státu byl spolu s ostatními osobami, u kterých se posuzovalo, zda spolupracovali s Říší, internován a záhy podlehl skvrnitému tyfu. Manželka zůstala se dvěma dětmi a musela jednat rychle: zmizela v Německu poblíže Lauterbnachu. Tam se dožila 104 let. Syn Peter Grunberg obdržel v roce 2007 Nobelovu cenu za fyziku v oboru ferromagnetismus.
https://en.wikipedia.org/wiki/British_support_for_Iraq_during_the_Iran%E2%80%93Iraq_War
Lepčí je dodávat oběma stranám.
Tož někdy některá ze stran nezaplatí, však britský daňový poplatník si zvolil.
https://www.meed.com/how-the-uk-backed-saddam/
Myslím že ty stíhače tanku se dělali v Praze. Protože jeden vytáhli nedodělaný z dílny při pražském povstání.
Jen 2 % Čechů věří vládě!
Špatné zprávy pro vládu Petra Fialy. Zcela jí věří jen dvě procenta Čechů
Vláda Petra Fialy (ODS) má stále ohromné problémy s důvěrou. Podle průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění jí rozhodně důvěřují jen 2 procenta populace a aspoň částečně 18 procent. Naopak největší důvěru mají mezi lidmi starostové, kteří se těší rozhodné podpoře 21 procent lidí a aspoň částečné dalších 45 procent.
https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/549388-spatne-zpravy-pro-vladu-petra-fialy-zcela-ji-veri-jen-2-procenta-cechu?campaignsrc=tn_clipboard
starostovi ktereho znam a kntroluji co dela verit muzu, diky te kontrole. ale jak muze nekdo verit prezidentovi loutce nebo saskum hejtmanum tak to nechapu to je demence a jasne zmanipulovane stado.
OT:
Vladimír Putin už má zase každoroční rakovinu.
Tentokrát mozku.
https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/549105-pochybnosti-o-zdravi-putina-sili-onkolog-tvrdi-ze-ma-rakovinu-mozku
Proč nemáme žádné novináře?
Kde je stádo presstitutů, novinářů netřeba.
Že bude mít Putin letos rakovinu všeho druhu, předpověděl již loni v prosinci ctihodný soudce Miloš Zbránek ve svém článku o výhledech na rok 2024:
https://dfens-cz.com/ocekavane-udalosti-2024/
nejzajímavější je, že furt nechápou, že i kdyby nebyl – bude někdo jiný.Vládcové ruska nejsou hloupí, a že i tam to má pod palcem podobná parta jako jinde. Je to tak, kromě královstvích dědičných všude. I když ani v té anglii už nevládnou monarchové.
Ale na oblbování lidí dobrý…
Člověče, Vy jste mě dostal. Já už to někdy četla, ale opakování je fakt nějaká matka 😊
Ty autobusy pro studenty mi přijdou nějaké divné – dovezou studenty, kterým bylo za Čaputové tak skvěle, že raději zdrhli do Čech… aby dovezeni zpět volili její klon ?
Logiku v tom nehledejte.
Jestli to budou autobusy nevim, na parlamentni meli vlaky z Prahy.
Jeden zadarmo vlak z Prahy a jeden z Brna. Do Bratislavy .
na Pellegriniho vytáhli těžký teplý kalibr. Takové střelivo by člověk od liberálů, kteří oslavují gaye na alegorických vozech, jsou proti dikriminaci a ve všem vidí homofobii, opravdu nečekal.
Obvinění spočívá v pokrytectví, že Pellegrini veřejně nežvaní o svých preferencích.
https://www.facebook.com/lucia.nicholsonova/posts/10228851277164474?ref=embed_post
čo to je za blbů kravu?
dokonce to zmínil i bývalý premiér matovič. Jen to ukazuje pravou tvař těchto tzv. liberálů.
ano, ten chce prý vydírat Pellegriniho zveřejněním fotek s červenými nohavičkami.
https://www.expres.cz/zpravy/slovensko-volby-peter-pellegrini-igor-matovic.A240322_130125_dx-zpravy_stes
Libtardi odvádí kvalitní a oduševnělou práci pro podporu svého kandidáta
Ikdyž svého času opilá Holubová seděla v televizi v nějaké burce a vyprávěla o jakémsi Kikinovi.
Tihle lidé obvykle víc prozradí o sobě než o osobě svého zájmu.
Myslím, že Holubová už toho o sobě prozradila až příliš. Teď už jsou na řadě výtěry.
Zapamatujtě si děti, že ve slově krava, pišeme dluhe a.
Maďarský velvyslanec v Česku si stěžoval, že mladí slovenští Maďaři jezdí raději studovat VŠ do Brna, nebo Prahy, než do Budapešti, protože tam to mají jako občané Slovenska zadarmo.
A problém je, že po studiu jich hodně pokračuje dál na západ, nebo zůstávají v ČR.
Jo, trochu o tom něco vím… Hodně se snažej dostat dál na západ, ale hodně jich zůstává tady. Píšu o přírodovědných a technických oborech, ne o duchamorcích – těch mají všude dost. Ale přírodovědné a technické vzdělání je stále u nás dost na špičce, navzdory všem likvidačním snahám. A dost Slováků tu prý má lepší podmínky, než by měli doma – nevím. A jen ze statistiky – je běžné, že na oboru v ročníku je 60% Slováků.
Důležité je to, kdo sčítá hlasy.
4. dubna 1945 byla osvobozena Bratislava Rudou armádou a armádou rumunskou. Róbert Fico pozval velvyslance všech států EU a Ruska s Běloruskem na dnešní pokládání věnců na Slavíně. Diplomaté EU účast odmítli, Rusové a Bělorusové asi přijdou. A tak Fico vyzval Slováky, aby přišli nahradit ty ničemné diplomaty. Od dnešního dne platí na Slovensku moratorium před prezidentskými volbami. Fico šikovně zorganizoval poslední předvolební shromáždění ve prospěch Pellegriniho, i když se to jako předvolebník míting oficiálně jmenovat nebude.
Škoda, že jste neslavili 14. března, kdy se Slovensko stalo spojencem nacistického Německa. To by došli všichni.
Žvaníš.
Tisovi nezbylo nic jiného, než odtržení od Československa, protože jinak hrozil Hitler, že připojí Slovensko k Maďarsku. Ostatně Hácha také políbil Hitlerovi prsten.
Jediný rozdíl mezi Českem a Slovenskem a ostatními okupovanými zeměmi byl, že na území protektorátu nevznikla žádná jednotka der SS (ještě spolu s Polskem). Jinak ze všech ostatních zemí se hrnuli dobrovolníci v národních uniformách der SS na frontu za Novou Evropu. Ze Slovenska to byly jednotky pravidelné armády, tzv rychlé divize, které ale přímo do boje proti Rudé armádě nezasáhly.
Klíííííd, to byla reakce na to, že diplomaté ohýbají historii.
Takže z kontextu vyplývá, že by asi radši oslavovali válku než mír.
Nic jiné v tom nehledejte.
Laco asi nikdy neslyšel jméno Ján Režňák. Jinak by nepsal, že jednotky slovenské armády přímo do boje proti RA nezasáhly.
Zasáhly.
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Uman
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Lypovec
myslim ze o utoku vsech tri slovenskych ME-109 v ramci operace Barbarorosa bylo uz napsano dost 🙂
Kromě toho ještě tenkrát Slováci vyhlásili válku Spojeným Statům Americkým.
No to jste mne dostal.
Bratři, jste jinačejší kalibři než my předpřipodesraní Češi.
Vyhlásit válku Americe…
🙂 🙂 🙂
Však taky měli více štěstí než rozumu. Díky Jaltě připadlo dobývání slovenských kotárov na SSSR, a ne na USA. V opačném případě se mohlo nad Bratislavou rozsvítit jako nad Hiroshimou.
Ale není to výmysl. Oni opravdu v roce 1941 vyhlásili válkua USA a Spojenému království. Dokonce se domnívám, že to nikdy nezrušili. 😀
Admirál
Vzpomínám si na argument RFE, že Československo nelze rozdělit, protože vstoupí do hry válečný stav Slovenska s USA.Psal se rok 1989.
My jsme ve válečném stavu s Ruskem, oni s USA a nemůžeme nic dělat, neboť si vzájemně překážíme v útočných operacích.
Re: Laco
Kde jen vy na ty žvásty chodíte?
https://www.druhasvetova.com/?p=armada/slovensko/Operace_slovenske_armady_v_letech_1939-1944
Tisovi nezbylo , takovej chudak a vono mu nezbylo , s tim rozdilem ,
ze se moh zivit poctive ,nemoh necistit jako pucflek boty nacistovi..
Mlynar se za nej pomodli..
Za armadu ,kterou poslal na SSSR. Taky Tiso nemoh ..
Kdyz tak nabeton turisti nebojovali..Meli vylet, hele zirej tamdle jede tank..
Strasny ze furt nic nemoh..Nemoh pripojeni k madarovi , viz a radsi nemoh za
to spojenectvi s Hytlerem..
Ani past ovce na salasi nemoh..Nedelat nic , jit vod valu taky nemoh.
Hacha mel rozkaz vod zapadu. Este tak, aby okupacni nacista mel problemy.
Potrebovali co nejdriv prepadnout Polsko treba..
Odmítli. No jo. Pro ně znamená porážka skopčáckých nácků tragédii a ne důvod k oslavě.
A to jste věděli, že Pellegrini znamená italsky totéž, co rusky Putin?
co na to AI LeChat Mistral
preloz do cestiny z italstiny Pellegrini
Poutníci (Pellegrini je italské slovo pro poutníky)
preloz to do cestiny nezajima mne Vladimir Putin ale preklad tohoto slova
V tomto případě není „Putin“ běžné ruském slovo s obecným významem, ale jde o příjmení ruského prezidenta Vladimira Putina. Příjmení se obvykle nepřekládají, takže „Putin“ zůstává stejné i v češtině.
najdi nejblizsi pribuzne slovo ke slovu putin v rustine
Jedno z nejbližších podobných slov k „Putin“ v ruštině je „путинка“ (putinka), což je výraz pro „cestu“ nebo „stezku“.
takze jeden je Poutnik a druhy Cestar nebo Stezkar, jako ma to co delat s cestovanim, ale stejne to neni.
путник = rusky (zastarale) cestovatel
cestovatel=poutnik? to pochybuju.
co na to AI LeChat Mistral
vyloz semanticky rozdil mezi slovy poutnik a cestovatel
Poutník a cestovatel jsou dva různé pojmy, které se liší svým významem a použitím.
Poutník je člověk, který se vydává na cestu z náboženských, duchovních nebo osobních důvodů, obvykle k určitému cíli, jako je svatyně, poutní místo nebo posvátné místo. Cesta poutníka může být dlouhá a náročná a může zahrnovat i určité obřady nebo rituály.
Cestovatel je člověk, který cestuje za účelem poznávání nových míst, kultur a zkušeností. Cestovatelé mohou cestovat pro radost, pro vzdělávání nebo pro práci a obvykle navštěvují více míst během své cesty.
Ve srovnání s cestovatelem má poutník obvykle specifičtější cíl a důvod cesty a jeho cesta může být spojena s určitými náboženskými nebo duchovními praktikami. Na druhou stranu cestovatel obvykle cestuje pro všeobecné poznávání a prožívání nových zkušeností.
Semanticky lze tedy říci, že poutník je člověk, který cestuje za určitým specifickým účelem, zatímco cestovatel je člověk, který cestuje za účelem obecného poznávání a prožívání nových zkušeností.
Putnik != Putin
nicmene ano, toto jine slovo znamena co rikas
Co na to AI LeChat MIstral
existuje v rustine slovo putnik? muze byt i zastarale
Ano, v ruštině existuje slovo „путник“ (putnik), které je starším výrazem pro cestujícího, putujícího nebo poutníka. V současné ruštině se však toto slovo používá poměrně zřídka a je spíše považováno za zastaralé.
Tak nějak bych parafrázoval Rychlé šípy – Koho budeš volit? Losnu, nebo Mažňáka? No, za mě třeba i Bahňáka. IMHO je velice dobře, že se tehdejší Československo rozdělilo a já rozhodně nejsem z těch, kdo by pro to brečel. Celou dobu to byly totálně zaostalé Horní Uhry. A když vzniklo Československo, zaváděli jim tam Češi školství, státní správu, zdravotnictví, atd. atp. – a výsledek? „Čecha do měcha a měcha do Dunaja!“
Těsně před německou okupací Čech si vychcaně vytvořili Slovenský štát a tak vzorně spolupracovali s Hitlerem, že pro něj postavili i divize na východní frontě. No a když pak nacistické Německo začalo jít do kopru, tak honem rychle si zařídili povstání, aby náhodou neskončili zas na poražené straně. No a při následné Karpatské operaci zas zařvala spousta českejch vojáků. A slovenský náckové utekli do Kanady, naprosto beztrestně. Vývoj po válce raději nekomentuji, dá se popsat jako penězovod z Čech na Slovensko. Jo a samozřejmě – nejdřív federace, pak pomlčka, pak odtržení. A můžeme bejt rádi, že dle úvahy „do otevřenejch dveří se blbě kope“ se v klidu odtrhli a nedošlo tady ke druhé Ukrajině, navzdory provokacím z velvyslanectví USA, kterejm by se válka Čechy – Slovensko náramně hodila.
Takže koho si na slovensku zvolej – si zvolej. A je mi to celkem u prdele. Tipoval bych, že podobně jako u nás maj američtí židi vše ošetřený a zvolený kandidát bude buďto vhodný, nebo vhodnější. Jako u nás Bureš nebo Pávek. Losna nebo Mažňák… Bahňák se nepřipouští.
si vychcaně vytvořili Slovenský štát
…
Slovensky stat vznikol na natlak Hitlera
dostudujte si dejiny
Tenkrát – 39 – to byla dost složitá doba a žádná dobrá možnost na stole nebyla. Ostatně Hácha na protektorát taky kývl.
Však mu také vyhrožovali jistou humanitní akcí.
Tisovi zas vyhrožovali, že druhou možností je, že Horthy dostane volnou ruku k obsazení celého Slovenska. Tedy toho, co zbylo po Vídeňské arbitráži.
Jasne nikdo za nic nemoh. Hitler vznikl natlak a uz bylo spojenectvi.
Uplne staci jenom natlak na holku a potom uz to de samo , vona ti porodi trojcata..
Si to dostudujte. Kudla do zad..Povstali a utekli.
Nejhorsi bylo ,ze se na nas spikli ,kudla ,rovnou dve pro jistotu ,zase
rovnou nam do zad , s byrem UV KSSS Ukrajiny.
Zase natlak. Zase bratja..
Kde se vyskyt nedopatrenim jeden rus a lotys..
Ted maji ficaput, haracaput,korcaput ,pelcaput..Na natlak volicu..
a načo si vlastne pisal tento vygrcok, ked je ti to jedno, kto bude prezident?
Uprimne rikam, ze rozdeleni se mi moc nelibilo, ale zpetne uznavam, ze to bylo dobre. PeSove a HejSlovaci uz v podstate nikoho nezajimaji.
„O tom jsme všichni za hranicemi byli zajedno, moskevští i londýnští, že nový stát bude státem národním, státem jen Čechů a Slováků. Kladu vám na srdce, aby jste v tomto smyslu provedli již v dnešním přechodném stadiu vše, co je možné a co je vaší národní povinností. Naše vlastní dějiny by nás jednou soudily, kdybychom nevyplnili v tomto směru svoje povinnosti k národní budoucnosti….“
(Beneš, 5. dubna 1945)
ČLOVĚK
Ano, je pravda, že pivo v Popradu v hospodě musel objednat Slovák, jinak se na něj čekalo
hodinu. Ale vojáci ( i důstojníci) byli Čechoslováci svým vnitřním iustrojením. Jinak jsem na vojně nezažil národnostních ani pár facek a federace měla jen tu chybu, že byla nehotová. Zůstala po ní vozovna bratislavského metra bez navazujících linek a okres Svídník, v němž není ani metr železnice. To byl úkol následujících let – namísto rozpadu. Ale spory typu Srbové-Chorvati nebo Ukrajina -RF zůstaly jen v něčí fantazii.
slovaci skoncili na strane porazenych, diky tomu ze jsme se zase s nimi sloucili nam nemci nikdy nevyplatili valecne reparace. ted by byl ale cas o ne pozadat jako samostatny stat shodny s protektoratem 🙂
Řekům ani Polákům taky Němci reparace nevyplatili. Protože se taky sloučili se Slováky ?
nemci to uvadi jako jeden z argumentu, to bys mel vedet.
OT : Pani muzikanti narikaji jak sbor Zidu, ze jim umela inteligence bere praci 🙂 : https://news.headliner.cz/novinky/stop-devalvaci-hudby-imagine-dragons-robert-smith-i-billie-eilish-se-chrani-pred-umelou-inteligenci
On už jim před 25 lety vynález formátu CD-R („vypalovačky“) a formátu MP3, MP4 (sdílení na internetu) sebral pohádkové a bezpracné zisky z prodeje audio(vizuálních) nosičů MC, LP, CD, VHS a DVD. Byli donuceni se začít živit především prací – živou hudbou, koncertováním. Teď přichází druhý level – AI.
Podkresova, reklamni, TV, apod. hudba, co zivila remeslne muzikanty – to na 99 % pujde do chajzlu, nikdo nebude platit ziveho skladatele a interpreta. Preziji jen ti neanonymni, zadani jako osobnosti.
Obloukem se vrátím ke slovenským volbám (p)rezidenta:
Jediné, co by mě na vítězství Pelleho potěšilo, by byl pohled na protažené xichty celé tamní umělecké šmíry (v čele s Magdou Vašáryovou), jež unisono podporuje Sörösovce Korčoka.
Stejná lidská spodina a odpad jako v Česku.
jako dyt sou to vsechno vetsinou strasny srcky, at jdou k pasu.
Roku 1848 dělníci rozbíjeli stroje, které jim braly práci. Když se dějiny opakují, bývá to fraška.
Špatně chápu, o čem se tady dohadujeme.
Jednak nemám dost validní informace, ale hlavně – nemáme možnost ty volby ovlivnit.
Já myslím, že se nedohadujeme… 🙂
Jen v přímém přenosu koukáme, jak jsou naše národy prosíravé.
Vidláku povieme si to po voľbách ako sme to posrali 😁…
Taky bych s tím hodnocením počkal až na neděli.
Nechci se moc plést do diskuze, ale Vy jste na tom dost tak jako rusové. Taky jste si po rozdělení díky „dělícím odborníkům“ užili své. POmalu jste se zbráborali, docela dost z dřívějška Vám toho zůstalo, což by se českým „privatizátorům a jejich loutkovodičům“ hodilo . Takže snad se udržíte. Navíc máte stále pro lidi výhody, které u nás už jsou dost ořezané. Snad si to lidi ještě pamatují a nenechají se mladými v česku vystudovanými zblbnout. Za tu třicítku let jich musí být pěkná řádka a slušně přeformátovaných,.
Nevím nakolik je to pravda ale lítá luftem:
Důchodci slovenští i čeští jezdí na železnici na Slovensku od 62 let zdarma….Potřebujete
malou fotku a ihned Vám průkaz vystaví…
– Slovensko zrušilo koncesionářské poplatky za rozhlas a televizi všem slovenským důchodcům nad 60 let. TV a rozhlas mají automaticky zadarmo,nikde nemuseli nikoho o nic žádat. Na rozdíl od toho vláda v Česku protizákonně ukradla letos každému českému důchodci 1000 Kč, které jim náležely v souladu s platným zákonem (jehož platnost vláda o své vůli a svým rozhodnutím jenom tak z ničeho nic zrušila);
– už léta funguje na Slovensku elektronická evidence tržeb, a dokonce prý i každá babka na trhu, která prodává své nadprodukty, má na pultě elektronickou pokladnu a bez problému eviduje, vykazuje a zdaňuje (pokud to přichází v úvahu) své tržby; šedá ekonomika bující v Česku byla tím značně omezena;
– deficit státního rozpočtu a zadluženost státu nikdy nedosáhla na Slovensku takových hodnot, aby se tam muselo rušit např. školkovné, daňové úlevy za nepracující manželku/manžela aj
– PET lahve jsou na Slovensku vratné už od loňska, bez problému se vracejí do obchodů a recyklují;
– elektronické mýtné je na Slovensku dávno zavedené;
– inflace na Slovensku nikdy nedosáhla 18 % jako v posledních letech v Česku;
– ceny energií nikdy nedosáhly na Slovensku hodnot likvidačních pro soukromé osoby, rodiny, podnikatele a výrobní sféru; atd., atd., atd.
Je to jen výcuc z mejlu co lítá luftem – nemám to jak ověřit a možná mi to návštěvníci potvrdí či zamítnou. Ale je-li to pravda, tak se máme co učit. Jsou to běžné věci které ale dokáží pořádně zobtížnit běžný život.
Pokud stát nutí lidi k fašistickým svinstvům jako je EET (které mimochodem na slovensku nemaji a neměli) považuju šedou ekonomiku za legitimní odboj a budu ji podporovat vždycky, když k tomu bude příležitost.
Pokud se nic nezmenilo, tak EET maji na Slovensku asi pet let.
Já měl za to, že tammají registrační pokladny, bez online bonzu jako to bylo tady.
Každý by měl platit daně. Je špatně, když někomu stát umožní daně neplatit respektive nepřiznávat celý zisk.
To pak ať si takový stát nehraje na to, že je sociální a právní.
To je jenom jedna strana mince.
Stát by měl s vybranými daněmi zacházet hospodárně ve prospěch toho, kdo mu ty daně odvádí a kdo si ten stát platí – tedy občanů:
– nesypat peníze do černých děr, odkud nikdo nikdy nic (kromě průseru) neuvidí (neziskovky, Ukrajina, státem řízená korupce, tj. dotace, a pod.)
– nedovolit vyprodávat majetek státu zahraničním zlodějům a ničit hospodářství země grýndýlem
– podporovat rodiny, aby měly děti, a aby se lidem vyplatilo pracovat
– další podstatné body jistě doplníte sám – nápověda: školství, zdravotnictvi místo nemocnictví,…
Zatím je to tak, že kdo je v tomto státě ekonomicky aktivní, odevzdá 2/3 až 3/4 svého příjmu státu v daních přímých a nepřímých. Za takových okolností své příjmy v plné výši přiznává jen ten, kdo musí, nebo pitomec.
Jak píšete: to pak ať si takový stát nehraje na to, že je sociální a právní. Zdař Bůh!
Já to vidím takto:
Když už daňový nevolník musí platit daně, měl by od eráru (státu) obdržet seznam, kam všude jeho daně potenciálně mohou jít. Daňový nevolník by pak zaškrtnul ty položky, kam by si přál aby jeho daně šly, resp. v jaké procentuální výši. V celém spektru, od zdravotnictví až třeba po politické (ne)ziskovky.
A hned by se vědělo, co občané uznávají jako potřebné dotovat svými daněmi a jaké parazity je třeba eliminovat a finančně vyhladovět.
Tohle opatření považuji za demokratické.
Chachá!
A právě proto nebude nikdy zavedeno!
—
To by tak hrálo, aby daňový nevolník rozhodoval o tom, jak vrchnost s jeho penězi naloží.
A právě proto tu žádná demokracie není a nikdy nebyla.
Chachá Chárone – demokracie…
Někdo snad tvrdí, že někdy byla?
Nebo dokonce, že je?
tady je treba rict ze od minuleho stoleti kdy platilo ze 70% plati do statni poklady firmy a 30% lidi se to diky danovym optimalizacim brutalne otocilo naopak, resit nejaky daneni hospodskejch je sice efektni ale vyresit vyvadeni stovek miliard je daleko potrebnejsi. na to je ale treba zmena rezimu a odriznuti se od zapadu, protoze z toho se rockeferelove tak naprdnou za na nas uvali vic sankci nez na rusko.
Co vidíte fašistického na EET?
Tak jo. Je to ale jako věštit, jestli padne panna nebo orel. A to jsme si ani nevsadili. [;>)
Tak zakladatelia KDH sa dištancovali od dnešného KDH a hádam to zaberie na Oravu ktorá je kresťanská a nebudú teraz voliť to progresívne ono 😁
Korcok se prokazatelne sesel se Sorosem mladsim, takze neni moc co resit.
OT
Podle českého ministra zahraničí Jana Lipavského 🙃 by NATO a EU měly jednat o strategii k ukončení války na Ukrajině. Uvedl to český ministr zahraničí Jan Lipavský.
„V NATO ani v EU neprobíhá obecná debata o naší strategii vůči Rusku. To považuji za chybu. V takové debatě by se mělo diskutovat i o tom, jak by měla skončit válka na Ukrajině,“ řekl Lipavský v rozhovoru pro DW.
V takových diskusích by měla mít Ukrajina možnost vyjádřit se k rozhodování o budoucím míru s Ruskem, dodal Lipavsky. Za „největší chybu“ označil kladení západních podmínek Kyjevu.
Ministr je zároveň proti zmrazení války.
„Nemám radost, když slyším o zmrazení konfliktu, protože na Ukrajině je konflikt zmrazen od roku 2014 a současná válka je jen pokračováním zmrazeného konfliktu, který začal v roce 2014. Takže podle mého názoru to spravedlivý a trvalý mír na evropském kontinentu nepřinese,“ dodal Lipavský.
https://t.me/stranaua/149558
Tak jestli Lipavský doopravdy prohlásil, že konflikt začal v roce 2014, tak to již „Jdeme do finále“.
Taky nevěřícně kroutím hlavou.
Buď je to fejk nebo je Lipavský v horečkách.
Přátelé, je to daleko jednodušší. Copak vám se nikdy nestalo, že jste do přehrávače založili jiné cédéčko, než jste měli v úmyslu poslouchat?
Víc v tom nehledejme.
Souhlasím. Kinderminister si prostě jen popletl noty. Má v tom zkrátka bordel, chlapec. Nějaký vyšší duchovně-sofistikované činnosti, jako je např. podvod, on není schopen.
V principu není vyloučeno, aby i někdo z 5tikolky někdy řekl pravdu. Když se splete.
Popletl, hmm bych řekla, že nemá schopnost domýšlet vše do konce. Každý čin má víd důsledků a když už něco kescne, musí si být vědom většiny dopadlů. Jinak je lepší držet zobák. Zatím si z něj dělají lidi srandu a na každý jeho vypustek je hafo odpovědí. Ale já si myslím že jen ZATÍM. Jak je to s tím , že i motyka spustí????
Proč ne 2014?
To přece nacisté a chochlové rozpoutali majdan proti legitimní státní moci na Ukrajině a proti obyvatelům ukrajinského východu a v Oděse…..
L.
PS
Já vím, že ten dement s helmou naopak to myslel jinak.
Ale v podstatě měl formálně pravdu – https://www.youtube.com/watch?v=38cfssG_NSY
Jenze oficialni narativ byl „nevyprovokovana agrese Ruska z unora 2022“. Proste do te doby se nedelo nic zvlastniho.
Lipavský, čeká se jen na tvou akci – dám Putinovi na budku a bude mír. Takže zvedni tu svou tlustou prdel, vem helmu, neprůstřelnou vestičku a val na Putina.
To fakt zírám. To bych u Lipánka nečekal ani až za 30 let dostane rozum.
Ale prd. Proste jen nestiha prepinat mezi tim, co tvrdime navenek a tim, o cem se bavime „mezi sebou“. Klasicka chyba podvodnika. Kdyz si neda bacha, proste se driv nebo pozdeji podrekne. Obzvlast, kdyz neni mentalne prilis obdaren.
Trochu z jiného soudku: Jeden můj kolega v práci říkával: Já když si někde něco začnu s nějakou babou, tak ani raději nechci vědět, jak se jmenuje, abych se pak doma nespletl. Moudrý to muž.
Jeden muj kamarad to kdysi glosoval „ja radsi vsem rikam broucku“ 🙂
„Musíme v NATO a EU diskutovat o tom, jak ukončit válku“: o strategii pro ukrajinský konflikt hovořil šéf českého ministerstva zahraničí
https://cs.topwar.ru/239767-nado-obsudit-v-nato-i-es-kak-zakonchit-vojnu-glava-mid-chehii-vyskazalsja-o-strategii-po-ukrainskomu-konfliktu.html
Myslim, ze prijdou na neco prevratneho, neco ve stylu „Zelenskeho formule“.
Slovaci sou nejen kam vitr tam plast , ale este se snazi ,kdyz zjisti kerym smerem ,
ten vitr predbehnout. Ty plaste nam taky cmajzli..V holportu s hytlerem,potom zase
s byrem uv ksss, kde mimo ukru ,byl jeden rus a jeden lotys. Vzdycky kudla do chrbata.
Poslal sem aby prosel prispevek s jmenem hovno a emailem , kruwaprdel123
@com.cz ,ale taky neprosel. Bezim s hovnem proti platnu …az sem dobeh..
Pellegrini podporuje Fica a Fico není Babiš. Ovšem, co se týče Česka: Babiš není menší zlo, Babiš je druhá volba Aspenu. Fiala vás dovede do války přímo, Babiš oklikou. Jiný rozdíl mezi nimi není. Jestli jsem někomu rozkopal bábovičky, tak sorry jako.
reseni je proste, volit Stacilo! 🙂 porad se tu buli ze tu neni autenticka levice se sanci dostat se pres 5%, tak ted ji uz mame. ted uz jde jen o to jak vysoko ji vytahneme.
zatim předpovědi na 7 % …….
Nerozkopal, na to nemáte dost argumentů. Navíc – já si žádné bábovičky na tomhle pískovišti neplácám.
[;>))
Přesně tak. ANO je varianta B, nic jiného. A Jistí to BISka tím, že mimoparlamentní opozici rozesírá na atomy.
No to s tím Bábou je mi záhadou. Pokud je pravda, že slováci jej nemají rádi, jak tvrdí naši press – proč se asi staví na Ficovu stranu? záhada…nebo oumysl. čert ví
Protoze Fico se nebude ptat, jestli se s nim smi bavit.
Harabín (Okamura) mají své voliče hlavně proto, že jim dokázali vysvětlit, že Pellegini / Fico (Babiš) je vlastněně to samé jako Korčok (Pavel / Fiala) a že v nich není rozdílu.
Kdyby připustili, že to tak úplně není, tak by mohli jejich koumavější voliči dát přednost Ficovi (Babišovi), protože ten má reálnou šanci vládnout a něco v jejich zájmu změnit a prosadit. Na rozdíl od věčné opozice.
Pokud se nepletu, tak Okamura Babiše loni prezidentské volbě taky nepodpořil. A dnes mají v Praze na hradě nesamostatnou loutku co na ní z pozice kancléře dohlíží nejvyšší vedení osobně. Z hradu pak čte papírky o zrušení práva veta v EU, o restitucích pro Lichneštejny, o granátech na Ukrajinu …
Pokud mají voliči Okamury stále pocit, že kdyby tam byl Babiš tak by to bylo jedno, tak je vše ztraceno.
Souhlas – „Pokud mají voliči Okamury stále pocit, že kdyby tam byl Babiš tak by to bylo jedno, tak je vše ztraceno.“
Babiš je pragmatik a s tím se dá pracovat. Ideologií postiženými dementy to nejde.
Volba menšího zla je správná.
Za mne: Slováci, volte menší zlo.
Korcok rozhodne neni ideologii postizeny, je tam uz od Meciara. On je „figura s ukolem“.
No v debate to Korčok potrtkal vyhlásením, že Izrael má právo vyhladiť Palestíncov bez výnimky…. mladých tým moc neoslovil….
Presne tak, Korčok nie je „ideologicky postihnuty“, kopal za Mečiara, Dzurindu, Fica aj Matoviča.
Je to kryštaľovo čistá esencia OPORTUNISTU a KARIERISTU.
Lenze zatial sa javi, ze viac ziska prozapadnymi cinmi nez naopak. Takze kym nie su Rusi v Sliaci alebo kym dolar funguje ako medzinarodna mena, neobrati kavay
My na Slovensku teraz stojíme pred voľbou, či dáme prednosť živočíchovi zo skupiny Ivertebrata (bezstavovce) alebo Chordata (strunovce). Takže v tejto biede je asi stále lepšia ohybná chrupavkovitá chrbtica ako chrbtica žiadna.
Ficaput,haracaput,korcaput ,pelecaput a volici je zvoli..
Zanechte vší nadějě. Jeden kandidát nebral zájmy slováků vážně nikdy, druhému nikdy nedělalo potíže kohokoliv zradit. Takže dobře sice nikdy nebylo, ale bude hůř. Bratři jsou ve stejné pasti jako my a dopadnou stejně ať zvolí kohokoliv.
To nevadí. Prý za to stejně budou moct ti, co nevolí ani jednoho.
Proč to hned svalujete na Čechy?
kvůli té české „nadřazenosti“ po čem nic tahne se odtamtud… sorry
Nejdrive museli mit tu samostatnost ,potom zase kam vitr tam plast ,
utikali k nam, aby ten vitr predbehli , to se vopakuje, potom meli ty samostatny volby a vozili slovaky zase zpatky vod nas na Slovensko.
Predbehihali ,ten vitr nacistu ,potom zase ten vitr ukru breznevu ,
aby nam poridili 67 a 68 a 69 …
Prevrat , napadeni a okupace, federalizace.
3.5 milionova mensina mela stejnej pocet hlasu jako 10.5 milionu Cechu ,
ktery tak Cesi byli uzakoneny ,jako este mensi mensina.
Meli tak spravedlivej narok na vsechno rovnym dilem, jedna polovina rozpoctu slovakum a druha stejna polovina , spravedlive Cechum..
Cesi prispeli do rozpoctu zdaleka nejvic a este by se nechteli spravedlive rozdelit..
ted zase nevi , kerej vitr je ten spravnej …
Proč to prý?
Samozřejmě že ta téměř plichta, kterou pak lze snadno vychýlit na tu „správnou“ stranu, je především dílo nevoličů. Normální by byla volební účast kolem 80%.
Byl tu krásnej příměr s hasičama – trošku ho poupravím. Co takhle nechat se okrást? Máte na výběr od zloděje, nebo od policajta. Okradou vás oba, zloděj vám k tomu ještě zpřeláme haxny. No, policajt možná taky, bo je to přiblblej měšťák kterému ňákej zloděj pígluje starou. Ale tak nějak se to čeká spíš od toho zloděje, žejo. No a nevoliči prostě nazdařbůh po těch dvou debilech hodí peněženku, mobil a jdou si hledat nových pět švestek.
Jděte do řiti s tím obviňováním nevoličů. Kdyby kandidáti stáli za víc, než za plesnivej karboš, tak volit půjdou. A myslím si že normální volební účast by měla být kolem 10% – vzhledem ke stavu domácí politické scény.
Ex SMERák Pellegrini plní úlohu SMERáka M.Šefčoviča před pěti lety – tedy dostat se do 2. kola voleb a vytlačit tak národního kandidáta ze hry. Sám Šefčovič tehdy prohlásil, že tím svůj úkol splnil (a vrátil se spokojeně do EU-parlamentu). Zbyla tak jen volba ze dvou zel, kdy přirozeně zvítězilo ZLO větší, tj. Čaputka. Protože čím větší zlo je, tím má silnější tendenci se prosazovat.
Letos to s Pellem bude obdobné – dostal se bez námahy do 2. kola a tím svůj úkol splnil. Harabin to pochopil ihned po vyhlášení výsledků 1. kola. Proto Pelleho nepodpořil – byla by to jen ubohá fraška na voliče, a té se on nechtěl účastnit.
Bratislavská kaviareň to má v kapse – protinárodní Korčok vystřídá zdiskreditovanou Čaputku. Díky voličům, kteří se v 1. kole obávali překročit svůj vlastní stín a volili tzv. „na jistotu“.
Nechval dne před večerem
Já si tipnu, že Pelle to ve druhém kole vyhraje o cca 3%.
Zatím nejevil bůhvíjaký zájem o vítězství. Spíše jakoby plnil svou roli stážisty. Přesně jako ten europoslanec Šefčovič před 5 lety. A své koryto předsedy parlamentu – kde nemá takovou odpovědnost a není na něho tolik vidět – má Pelle jisté. Proč by ho měnil?
Opakuji – po vyřazení pro-národního kandidáta Harabina je to už pouhá nechutná fraška. Hra na hodného a zlého policajta. Stejně jako loni v Česku. Tady ovšem nežádoucí kandidáty vyřadilo pro jistotu již Rakušákovo ministerstvo, případně odstoupili pod nátlakem sami.
To si nemyslím. Situaci na Slovensku sledují průběžně a domnívám se, pro druhé kolo to má lépe rozehrané Pelle. Že není v křeči na rozdíl od Korčoka je jeho výhoda.
Čas na hodnocení bude v neděli.
No, pokud bude prezidentem Korčok, tak si ho Slováci zaslouží – jsou to naši bratia.
A pokud ne, tak je Pelle stejně v budoucnu zklame – je to potměšilý bazilišek.
Tak, jako Čechy zklamal Miloš Zeman, především ve svém II. období, kdy už si nemusel na nic hrát.
me Zeman nezklamal, do posledni chvile jim svymi brilantnimi tahy shazoval dementni napady ze stolu a to ze ho nemohli vystat a hazeli na nej kupu hnoje, coz on ignoroval a mel z toho srandu, to byla jen radost pozorovat. Zeman totiz je skutecny politik, posledni skutecny prezident pred nastupem loutek.
Za Zemanem zůstalo také spoustu hříchů. Od oposmlouvy, čili podvodu na voličích („půjdeme ODS po krku“), přes souhlas se vstupem a přeletem bombardérů NATO na Srbsko, přes všemožné nadbíhání Židům a mezinárodním sionistům, až třeba po tu soudně-exekutorskou mafii, kterou uvalil na nebohé české gojímy. Také Zemanova práce.
Tím neříkám, že kdyby tam byl někdo jiný, že by to nebyla ještě větší svině.
Fico s Pellem si sli pro vitezstvi zadarmo a kampan podcenili, coz se jim vymstilo.
Anebo oba chteji Korcoka za prezidenta, ani to bych nevylucoval.
Babise jsem na vlastni usi slysel, jak rika, ze je s praci Jourove spokojen.
Mozna ho slysel i Fico a za partnera si radsi vybral citelne zlo Korcoka, nezli mensi zlo Pelegriniho.
Na Korcoka se pak da leccos hodit a udelat si tak alibi. To by s partnerem -mensim zlem- Pellem bylo tezko realizovatelne.
A Pellegrini by se v pripade sveho vitezstvi musel vyprofilovat protibruselsky, jinak by definitivne skoncil. A pritom je, chudak, slunickar a liberal. Tak si svoji sanci odlozil o pet let, to bude jeste stale fesak.
Počkejme na neděli, zajíci se počítají až po honu.
Bohužel Slováci jsou stejně blbí jak Čehůni. A Harabin když nepostopil do druhého kola, tak na podporu Pellegriniho kašle. Ať si to teď s Korčokem Fico s Pellegrini vyžerou.
Harabin je inteligentni a tak pochopil, ze to mel byt on, kdo by mel odpracovat kampan za Pellegriniho.
To by se Pelému líbilo, to věříme! Ale Harabina ani nehne! Když tam nemůžu bejt já, tak klidně Caligulu!
Prokrista. Ta nekonečná tupost je tak .. ochromující.
NA ZǍVER
Prezidentská kampaň končí
zatvára sa opona
to čo sme si vypočuli
dosť bolo aj pre koňa
nechcem písať dlhé báje
veď za všetko hovorí
kto len svoje ego hladil
kto má slova pokory
štátnik žehná svojmu ľudu
ratlík na kosť zavrčí
preto dajme ‚adieu‘ bábke
čo Washington nastrčil
moratórium začína sa
stretneme sa v sobotu
zvoľme mier a suverénnosť
nie duchovnú prázdnotu
Vy, Danieli, pochybujete, já ve vítězství Pellegriniho věřím do hlouby duše:
https://www.ifortuna.cz/ticketdetail?id=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiIxOTkwMTQwODQzNjQ3MzAwIiwicHJmIjoiUFVCTElDIiwiaXNzIjoiZm9ydHVuYXdlYiJ9.Dxn0A1aijl76noyEZhtfJCxwkNy17BTu0joVkuwG_sA&source=SB
V neděli 7.4. cca ve 02:00 hod zažiji tuplovanou radost…Z drobného finančního zisku a porážky Korčoka.
No, aktuálně je kurz již 2.15. To nevypadá, že by ho ve Fortuně měli za favorita :-/
To vypadá hodně blbě.
Pořád asi lepší kombinace Fico + Korčok než kombinace Fialenko + PePa.
A i kdyby ten pobyt na hradě býval vyhrál Babiš, pořád by kombinace Fico + Korčok byla lepší než kombinace Fialenko + Babiš.
U nás holt nedokážeme překousnout, že té druhé partě přislo na demonstraci o 5 lidí víc a domluvit se s nimi, že přístě půjdeme společně …
A y bylo jasno : Opoziční guláš a rizoto https://m.youtube.com/watch?v=r3qUykZAm-I
NALEVO Petra Druláka:
P. Drulák: Pellegrini zastává zájmy Slovenska, Korčok ne.
https://www.youtube.com/watch?v=9m9xSvKuBZU
Církev, Maďaři, ani světovládci Slováky k moci nepustí. Nikdy. Bude to stále jen o prdlavém ficovi a Goliášovi.
Jednou si mohli dupnout v Československu a to se galérce v Blavě nelíbilo, proto kolaborovala s cizí mocí, aby je na trůn posadila. A voni tam jako bačové sedí na trůnu jako na hajzlu. Stačí je spláchnout.
Aktuálně ze Slovenska:
R. Fico: Ak neprídu veľvyslanci, dôjdite VY. Ja tam o 14. hod budem aj s ďalšími členmi vlády.
https://www.youtube.com/watch?v=i7bgnqHfchU
Moc pěkné, díky.
Amen. Jak jsem už psal, slovenský volič má dvě (vlastně tři) možnosti v situaci chlápka, kterému hoří jeho vlastní dům.
První – pustí si dovnitř elegantního chlápka s falešnejma brejlema a kanystrem benzínu.
Druhá – pustí dovnitř hasiče se špinavými hadry, který mu dozajista zabahní všechny koberečky a zmáčí všechny fotky. Nadto mu (tomu hasiči) chybí jeden zub a smrdí mu z huby. Protože to je stejné jako u toho druhého hasiče, který už nějakou dobu v domě je a ze všech sil hasí.
Třetí – projeví naprostou morální nadřazenost, vyleze si na vysoký sloupek a nechá dveře otevřené. Někdo nakonec přijde, ale on, maják vší morálky, rozhodně, rozhodně nikoho aktivně nevpustí a už vůbec nebude uvažovat o nějakých kompromisech. Jako nějakou škodu zcela jistě napáchají oba možní příchozí a tomu on za žádnou cenu nebude nápomocen.
Krásný příklad, pane Martine!
Dnešní jakýsi průzkum na Slovensku ukázal vítězství Korčoka něco přes 51%.
Tento výsledek volby prezidenta budou mít na hřbetech všichni voliči Harabina, kteří zůstanou doma a nepůjdou volit.
Vlastenec Harabin bude mít svou nepodporou Pelleho paradoxně velký podíl na zatahování Slovenska do války.
Těsný výsledek je jasná výhra chciválků.
Re: Ládik!!!
Bať, oni to soudruzi – súdruhovia nějak – volajako – vyondia…
Btw. jen taková OT poznámka – dodnes nevím, jak správně zní český překlad slovenské fráze:
HEN TEN ONÝ VYONĎATÝ
A to jsem kdysi běžně četl knížky „v slovenčine“.
A slibuji, že ji NIKDY nezapomenu. Používali ji kluci z Povážia – od Beluše (to je pri Púchove) až k někam k Seredi, možná i Kolárovu.
No na zapadnim Slovensku se pouziva fyzikalni etalon ze je neceho „po kokot“. Jednoho tam se ptal ze kolik to je. Tak mi to ukazal na prikladu hromad uhlí na dvore. Že to siaha od tej brány až hentam do piči.
Správnych voličov bude po kokot.
Re: Hulvát
Mne zase zaujala nadávka
DO PUČE KONOVEJ
s tvrdým českým „N“.
Lebo to ma byt “Kohn”
Jednou jsem slyšel rozhovor na Záhoriu:
-Kedzy máš narodzeniny?
-Prvého oného.
-Jaj!
Ná a teda!
To zase budou hysterie jako vokolo volby toho fiiicaaa..
Ten mel pripravit podminky pro zvoleni lepsiho presidenta ,
ale porad jezdil v zahranici, aby byl svetovej.
To je pro kazdyho slovaka nejvic dulezity..Velka snaha v tomhle smeru ,ale kupodivu konci tim , ze je nikdo nebere vazne..
Tady uz taky zacina
predhysterie a velice dulezita pro nas a naladeni na tu hlavni ,v sobotu…
Jasně Pawe, hlavně že nás berou vážně, že ? Možná méně chlastu a ubude vám mindráků.
Ja knihy vo slovenčině čítam doteraz.
Re: katango
Já bych četl taky, ale není přísun. Poslední knížku jsem si koupil v Čadci, když jsem tam jel likvidovat bětžný účet v eurech. To je nějakých pět let a něco.
Likvidujte běžný účet v eurech častěji a budete mít častější přísun.
To já mám ještě z mládí a středního věku. Plno detektivek třeba.
Zalezi kdo bude pocitat hlasy..Loutky se vystridaji …..
Slovaci prave poslali takovy krabice s barevnyma obrazkam ikon do Ruska
a uvnitr byly vybusniny.
Ukazujou to vsude..