„Halóóó, Houstone, máme problém …“ volají zajisté lepševici napříč kontinenty.
U nás se to ostatně extra povedlo – lepševici, kteří do posledního dechu bojovali proti zlým komunistům, dokonce hlásali, že se s komunisty slušný člověk nesmí bavit a … a pic ho! … kovaný echt komunista na Hradě (ideologům bývalé KSČ posíláme klíčenku, za mimořádný politický úspěch) a největší komunisto-bijci přebrali od kovaného komunisty státní medaile.
No, ale tento velmi kvalitní komunistický kádr, aby se zavděčil a okázale demonstroval naprostou loajalitu k novému pánovi, udělal opět drobnou nerozvážnost – nesprávným směrem vyhrkl slova o odpudivém stvoření, kterému (jak doufá) nebude muset podat ruku (o politické prozíravosti Pepy107 lze tak s úspěchem pochybovat).
Lepševici sice uznale pokývali hlavami, že tak jako to je správně, ale … „Houstone, máme problém …“ , odpudivá bytost se stala prezidentem našeho nejdemokratičtějšího vzoru všech vzorů … USA.
Co fčil?
No, to je jednoduché – je třeba začít trénovat odpudivé kotrmelce a ještě odpudivější převlékání kabátu. Ostatně na Hradě mají lepševici nedostižný vzor s mimořádnou praxí morálních otoček – kam se hrabe s pevnosti gumové páteře Kalousek!
Něco mi říká, že Pepa107 nemusí mít strach, že by musel podat ruce odpudivé bytosti – to bych řekl, že nehrozí. Pokud bude mít Trump dobrou náladu, tak by mohl uštědřit zdejším lepševikům mezinárodní průplesk třeba tím, že si promluví s někým menším, třeba Okamurou … místo Pepy107 nebo Nutelína.
Zpozornět by měli lepševici i v Bruseli – opět mi něco říká, že hlava USA se bude spíše bavit s Orbánem a Ficem než s gynekoložkou která vede celou EU, v souladu se svojí profesí, do …
Ten Orbán je stejně zajímavý – teď se asi ukáže jeho politická prozíravost a taktika. Řekl bych, že se kolem něho začne formovat mocenské centrum, které si jednoho dne řekne, že Brusel vedenou gynekoložkou vlastně už ani nepotřebuje, že tam, kam má namířeno ona s celou Bruselí jaksi jít nechtějí.
Pro Lukačoviče bych měl jednu nevyžádanou radu – prodat Seznam, dokud to ještě jde, protože to co bude přicházet z USA, na zdraví prolhanému mainstreamu nepřidá. Možná, vlastně skoro jistě, Trump nebude moci realizovat všechny sliby, ale na realizaci jednoho slibu bych si i vsadil – na zničení dezinformujícího a manipulujícího mainstreamu. Ostatně už to pomalu začíná, Musk hovoří, že miliardy za Twitter byla cena za zachování svobody projevu – taky jeden co odvážně vsadil a vyhrál. Jenže z dálavy od našeho vzoru k nám doznívají další velmi nepěkné myšlenky, slovíčka a větičky – třeba, že vláda oficiálně vyzve lid, aby nevěřili zavedeným mainstreamovým médiím, protože okázale lžou a manipulují, ale spíše se zaměřili na alternativní média. Pro lepševiky katastrofa, něco jako perlíkem přes nalakované prsty.
Už jsi soudruhu četl Parlamentní listy nebo Časopis Argument!?
Představte si modelovou situaci – státní úřad vede kovaný lepševik a je, v rámci boje o převlíkací kabáty, pozván k pohovoru. Takže průběh by mohl být následující: „Děkujeme Ti soudruhu za dosavadní práci, velmi si dosažených výsledků vážíme, ale ukázalo se, koncepce, kterou jsi tak neochvějně prosazoval, zastával a bránil, se v dnešním světle ukazuje jako ne zcela správná. Tady máš zasloužené odstupné a kdybys se začal ode dneška živit vlastní prací … bo státní cecík na jakékoliv úrovni je pro Tebe uzavřen.“
To podstatné ale bude nastávat až následně – do vedení úřadu bude jmenován nelepševik s příkladným dezolátským profilem. No a teď si představte, že se v kancelářích např. ozve: „… hele, už jsi četl Seznam zprávy? … tam psali že … a bude to pravda.“ Tipnul bych, si že pro správný kariérní postup bude třeba nějaké to slovíčko v takových větičkách vyměnit … třeba Seznam zprávy za Parlamentní listy nebo Časopis Argument! … ČT09 za Petr Bureš TV nebo BoBo TV, či Modrého jelena …
Takže vážení a milí, nastal čas si pomalu začít vychutnávat prováděni odpudivých kotrmelců a připravit se na soutěž, kdo asi bude v provedení nejuvěřitelnější.
Ještě pár slov k volbám v USA
V den voleb Vidlák v článku vyzval k tipování vítěze – napsal jsem, že reálně asi vyhraje Trump, ale za prezidentku prohlásí Kamalu. Hádal jsem chybně, špatně jsem odhadl sílu mainstreamu a bojovnost lepševiků. Dnešním zpětným pohledem bych řekl, že pravdu má opravdu Hampl – ti dnešní lepševici jsou zbabělá chátra s davovým chováním. Při minulých volbách celkem neohroženě naváželi korespondenční hlasy a obyčejný občan naivně čekal na soudní procesy po sečtení výsledků voleb. Proto bylo nesmírně důležité, když mainstream tehdy okamžitě vyhlásil vítězem Bidena … následně už ani soudci neměli odvahu zasahovat do vyhlášeného výsledku tím, že by se projednávaly zdokumentované podvody.
Letos se ukázalo, jak to celé fungovalo – prostě tam mají různé neziskové organizace, které „pomáhají“ se sběrem hlasovacích lístků a jejich vyplňováním. Tohle byl ten zdroj vítězství Bidena.
Tyto volby ovšem dezoláti nečekali odevzdaně až na uzavření volebních místností, ale okamžitě zveřejňovali pokusy o podvod doslova přímém přenosu a ihned podávali oznámení na tamější prokuratury. Nebylo to organizované, ale lepševici zřejmě dostali strach … bo co kdyby. Na misku vah se zcela jistě přiklonilo i to, že mnoho z těch prokurátorů a soudců asi bystře usoudili, že Kamala a její prosazovaný směr nebude to pravé ořechové … a pro kariéru perspektivní.
Důležitost a význam ČCHR České chazarské republiky je vidět na obsazování diplomaty. Bidenova USA po odchodu S. Kinga nespěchala dva roky na obsazení protektorátního trůnu B. Sabetem. Jak rychle sbalí kufry a jak dlouho bude trvat, než Trump pošle k PePa107 podat ruku svého pověřence ukáže významnost ČCHR.
Velevýznam ČCHR pro Ukrarusko je obdobný. Navzdory přítomnosti 750 000 Ukrarusů v republice zde neměl Kyjev velvyslance téměř dva roky! V době, kdy občané UKR tvoří téměř 10% obyvatel?! Kdy je živí okupovaný stát? Koho tady mají za šafáře, že se jim postará sám? Fijalkovo klaka je jasná, ale kdo jí dává noty?
Kdo ví, jak se nový velvyslanec jmenuje a jak vypadá? Je to Jevhen Perebyjnis nebo Vasyl Zvaryč?
Hele Dvorak,ja v kolebce zijem,videl som dlhe rady ,kde bola moznost predcasne volit,rozum nasepkaval,jak tebe,kurva len trump,ale soudruhum demokratickym to som neveril ni chuja bo kovany soudrouzy,az v robote som kuknul do telefonu a ihned porovnal hlasy obom kandidatom,zistil som,ze nie 30% debilov tu,ale 50%,neveril som ani deko,bo divadlo tu okolo trump ,tie sudy a ruska spojka,dobre ze tak,bo ja potom pocital,ze midwest to sa chopi zbrane,abo diktatura demokratickeho proletariatu nechala volny priebeh,bo vedeli,ze bude na nich strielane aj to je realna moznost nechali to tak a neojebavali.
Coboliku, si chuj stejně jako ten váš anciáš v Blavě.
Pěkně napsáno.
Jen se obávám, zda se půjde těch lidí z úřadů zbavit při tom novém služebním zákoně.
Život přináší nečekaná spojenectví a situace se mění tryskem. Piráty sežrala houba a dredy? Stačilo!
Konečná: „Rádi přivítáme ‚komoušské‘ vysídlence po stranické zabíjačce.“
(odkaz na PrimaNews)
Pokud je to pravda, je to hodně blbý nápad. STAČILO! by postupně nabralo klasickou libtardí trajektorií až do konečného ztracena.
Jistě; máš-li dlouhý vlas, nechoď mezi nás!
To si jen K43 spletlo pohádky. Tahle bude o Smolíčkovi a jezinkách.
A kdo bude vystupovat v roli jelena se zlatým parožím a zachraňovat Smoličku prstěnou Michailidem?
Možná jelen se dvěma výsadami.
Chudák jelen. Těchto výsad bych se milerád vzdal, Bohu vďaka, že je nemám.
Kdo luští křížovky, tak ví, jak je to na pět.
https://ssjc.ujc.cas.cz/search.php?heslo=vid&sti=103683&where=hesla
na šest, sorry
Není výsada jako výsada 🙂
Hm. To je reakce na to, že od Pirátů jde pryč Jana Michailidu https://www.echo24.cz/a/Hy4Ub/zpravy-domov-pirati-protest-michailidu-odbornice-zavislosti-komunismus
s kroužkem v nose https://d8-a.sdn.cz/d_8/c_imgrestricted_QO_S/dpLCB/michailidu-zakaz-alkoholu-pirati.png?fl=cro,0,0,2834,1596%7Cres,2560,,1%7Cwebp,75
, která o sobě dříve řekla, že je komunistka.
Je to ta dáma, která letos v létě horovala pro šílenosti v prodeji alkoholu https://www.irozhlas.cz/zivotni-styl/spolecnost/jana-michailidu-pirati-regulace-alkoholu_2407231811_epo
Jestli tu svatá Kačka ráda přivítá a snad v ní vidí posilu – no nevím, nevím …
Pominu její boj proti alkoholu.
Pominu hubatou Katku, pokud opravdu otevřela náruč pro pirátské uprchlíky.
Pojďme k tomu kroužku v nosní přepážce. Malochovatelé před nějakými osmdesáti lety měli jedno nebo dvě prasátka, většinou pořízená v odstupu asi čtyř měsíců. A malé děti vodily kravku na pastvu…, a hádejte jak.
@K43: Kariérní politik, který není dementem, se naučil prosazovat se v politice. Čekal snad někdo jiný výsledek? Vrána k vráně…
Život přináší nečekaná spojenectví a situace se mění tryskem. Piráty sežrala houba a dredy? Stačilo!
Konečná: „Rádi přivítáme ‚komoušské‘ vysídlence po stranické zabíjačce.“
https://cnn.iprima.cz/pirati-dostali-necekane-pozvani-konecna-k-sobe-zve-vysidlene-piratske-komouse-452947
Odpudivé kotrmelce, předeslané panem Dvořákem, asi nebude možné provádět na pohodlné žíněnce, ba ani na čistých parketách, ba ani na dlažbě. Daleko spíše půjde o akrobacii na povrchu špinavém, nerovném, plném kamení a střepů.
Trumpův poradce se totiž ve věci Ukrajiny ukázal jako plnokrevný dezolát: zapomeňte na Krym!
https://aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&p=408230&sid=23abe80eefc7ca4966f322cdda7183a3#p408230
Všimla si už parta našich vrchních pytlíků, že rétorika se razantně mění? Že prdel, do které snaživě lezou, najednou má díru na úplně jiné straně, než oni myslí? Pomaličku spěje k tomu, že mýlit se bude možno pouze autonomně, a mít pravdu s Amerikou vyjde nastejno, jako mít pravdu s Ruskem.
A není obvyklé, že to, co se v začátku války zve defétismem a desinformací se v jejím prostředku jeví jako špinavý kompromis a ještě později, v době, kdy se prohrává, jako strategické rozhodnutí?
To já nevím, nejsem stratég! A dokonce, jak se snadno nahlédne, ani diplomat. 🙂
Vdaka, vdaka..
Ta naše liberální sebranka mi připomíná komunisty koncem 80. let, když do Prahy přijel Gorbačov s Raisou a z toho, co jim řek, jim došlo, že jsou v tom sami. Sorry kluci, já už jsem to Reaganovi prodal, my košer kluci se vždycky domluvíme, tak si s tou přestavbou nějak poraďte. Tehdy ti místní bolševici vypadali jako medvíďata, kterejm utekla máma medvědice.
Inu, přechodné období opět nastalo, období, kdy ještě budou doznívat ze setrvačnosti zvyky v hlavách našich čelních představitelů lepševictva.
Postupně však bude docházet k přechodu do nové éry a podobni chameleónům změní barvu, rétoriku a vůbec. Ne moc rychle, aby to nevypadalo s jejich přerodem zas tak blbě a okatě. Vypořádají se s minulostí tak nějak ve stylu vypořádání jako s náboženskou otázkou.
V článku je uvedeno, že Viktor Orbán ukáže politickou prozíravost… Ale on svojí politickou prozíravost předvedl již letos v létě.
Viktor Orbán je jedním ze tří zakladatelů frakce Patriots for Europe, pravicové politické skupiny působící v Evropském parlamentu, která nyní je a bude, nejen pro něho velmi důležitým článkem, který možná dříve než se nadějeme získá natolik silnou váhu, že postupně prosadí v EP potřebné změny. Patrioti dnes mají tuším 82 členů, možná více.
Bruselskou velkou koalici zatím nenapadlo nic lepšího, než se seskupit do „sanitárního kordonu“ a společně vymýšlet, jak mařit a komplikovat Patriotům činnost. Jak dlouho půjde v EU zavírat oči?
psal jsem … se ukáže …
Mozna ze nabita bohatstvim,Konecna taky potrebuje neco vybudovat,
vod budovatele a predniho digitalniho pyratysty ,/ukradenim cely tlupy predbehla svizne a pruzne,prelstila jiny politicky strany , procenticka a z nich plna pokladnicka musi bejt/,
Bartose a celou jeho partu , ,uspesnyho IQ krasavce a tvurce svych vlasu , nebo co to ma na hlave ..Co , se uvidi.
Někdo by měl varovat Trumpa. Je možné, že se Lipánek chystá, jak má ve zvyku, dát mu na budku.
Zbavili jsme Česko závislosti na vodce.
Kokain.
Petr Pavel získal mediální obraz Gustava Husáka a Petr Fiala Miloše Jakeše před 1989. Ursula s celou EK mají pověst UV KSSS. Že by byl konec jejich vlády blízko? Asi ne, ideologické systémy mají velkou setrvačnost. Ještě chvíli jim to potrvá. Chtějí se zapsat do historie? Zapíší se jako šašci.
To tedy urážíte nebožtíka Gustava, dávat jej na stejnou úroveň s Pávkem.
Také si myslím.
Gustáv Husák vystudoval práva na bratislavské univerzitě a jsem přesvědčená o tom, že politické procesy po r. 1968 nebyly díky tomu, že je zažil v padesátých letech na vlastní kůži. Jen o vlásek unikl trestu smrti.
On kurva ten gusty,co mi dal amnestiu v 85 co i tak chuj z nej podmienka skoncila mesiac predtym,mu napisali,co ma podpisat,ze je imperialista jak ja a spion,ze ak nepodpise bude druhy julda na opratce a on kurva povedal,nikdy som nic nerobil proti svojej zemy a jej ludom,nic nepodpisem a kurva nepodpisal a vtedy sa nehrali na bu,bu ty stara kurvo,ale vesali do prievanu jedna radost,tak toto som kukal jak puk,bo hned som si dal otazku ludvo a ty by si podpisal?filozofovat nebudem,ale v 80 rokoch jsem selhal,bo som sracka,nie jak gusty a to ma nechceli obesit…
Takze pozor kazdy tu na klapacku,vcetne mna,bo kurva mat na prekurevskym male a tak zamachrovat,to frajer ten gusty,takych frajerov to kurva barz malo u demokratov u soudruhu hlavne za vojny priehrstia,vediet co ho caka a aj tak,toto to frajer,uz drzim Este dokoncim,kopa,sraciek povie a comtake,ze frajer s takym kokotom,to ani srat okolo neho blizko…
Rozhodně!!! Kdo to kdy viděl, srovnávat inteligentního člověka s kdejakým blbem???
Petr Pavel i Fiala jsou zcela jedineční. O Ursule von der Leyen jsme její schopnosti tušili po decimaci Bundeswehru, že překonal i zdecimovaný Wehrmacht z dubna 1945. Ale jak je lépe přiblížit pamětníkům?
To, co tady bylo vybudováno za Husáka, nedokázal žádný z režimů a vládců po roce 1990!
nejen ty „králíkárny“, ve kterých dodnes bydlí většina obyvatel ČR. Ale i tisíce rodinných domů z odkloněného materiálu státním podnikům.
Nebyla to nikdy žádná idila, protože Československé republice nikdo nic zadarmo nedal! Lidé si to museli vybudovat sami. Bez pomoci „dotací“ z jejich daní, na kterých parazitují desetitisíce darmožroutů.
Miloš Jakeš byl poctivý státu sloužící úředník, na něhož hodila ta Biĺakovo banda kormidlo, aby byli dál za bukem, jako je dnes banda českých oligarchů a kmotrů, jejichž jména a ksicht y nejsou v žádných médiích.
Kolik charakteru a svědomí dnes v sobě mají ti protibolševičtí bojovníci, kteří se nestydí přebírat metály od komunistického záškodníka, figurky ve funkci maršála NATO?
Po Husakovi toho ostalo dosť, co aj vďaka nemu postavili ( koniec koncov pohem Husakive deti nevznikol nahodou)….naozaj sa nebojím ze by sa Fiala s Pavlom mu co i len priblížili dokonca aj spolu
Tak Fialovy deti nebudou, ale bude fialova inflace, nebo bida
40 procent za tri roky, to jen tak nekdo nedokaze
Petr pavel to oproti gustemu pastier svini….
Já tušil, že s Foltýnem ještě bude legrace, ale že až taková, v to jsem nedoufal:
https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/foltynova-opratka-a-bily-dum-a-je-tu-rajchlova-vyzva-premierovi/
To je hodně hustý!
Evidentně ten matroš z Ukraruska, který sosají ty dnešní „elity“ a vozí si to vlakem z Kyjeva je hodně, ale hodně nebezpečný! ztrácejí jakékoliv zábrany chování a jsou přesvědčeny o své bohorovnosti.
Lidskému společenství poslední dobou chybí smířlivost. Každý si „jede“ svou mantru a nejen že nerespektuje, ale ani nepřemýšlí o mantrách těch druhých. Nejsem příznivce Trumpa, ale nechápu jeho neustálou kritiku a posměšky od těch, kteří Kamalu brali jako horší alternativu. Co vlastně chcete?
Trump vyhrál demokraticky. Aťsi si myslím, že je to zejména kvůli nekvalitě jeho oponentů než jeho kvalitě, dopřejme mu respekt, važme si jeho světlých stránek (pravicovost, podpora byznysu, boj s čmoudy) a na kritiku jeho stinných stránek si nechme čas 100 dnů od jeho inaugurace.
Není třeba neustále na vše vztekle plivat jako lama.
My nic.
Co ty, šmejde?
Mám ti snad připomenout, cos tu vypisoval ještě před měsícem?
Praktická ukázka nesnášenlivosti?
Kocoure! Jsi tady snad první den? 🙂
Starší lidé nemívají takovou paměť jako za mlada. Klidně se jim může přihodit, že každý den je jako první.
Občas si zahraji na naivu. A vida, Pepa Š. se chytl!
Já se někdy posmíval Trumpovi?
Připomeň a neteč.
Ty kurva,budes dajaka socka,ktore sa boja,ze skonci my vam dame,ty sluchaj chod Minnesota a pobedz to tam tym,comblaastnili obchody a bussinnes,jak,taky kokot jak kamala,nechal stat policiu na corners a ty,co nemakacenky,rabovali jedna radost a potom ohnom zahladili ,tu chuj ci trump,ci uncle jimmy,tu uz docista na picu a nevital,som news,ja tu to vidim a cujem na kazdom kroku,len ty zrazu good samaritan.
To kurva preklepov,chuj,aj tak mi jedno…
V. Vlk starší. Nazval bych jeho zamyšlení „O myši, která řvala“.
https://neviditelnypes.lidovky.cz/politika/politika-statu-neverme-nikomu-na-svete-sirem.A241108_161607_p_politika_nef/diskuse
„Díky pomatencům jako ministr vnitra Rakušan, který vyvěsil symbolickou Putinovu mrtvolu na ministerstvo vnitra, i díky bývalému starostovi Prahy 6, který za neuvěřitelného divadélka nechal odstranit sochu maršála Koněva, nás mají i obyčejní Rusové plné zuby. Oni jsou zvyklí na nepřátele. A dokáží se s nimi i občas přátelit. Jako třeba s Němci za Merkelové. Ale jako každý jiný nesnáší podrazáky, pomlouvače a duševní invalidy. Tihle „dovedové“ skutečně namíchli nejenom Rusy, ale i všechny národy, které se cítí být součástí Ruska a jejichž otcové a dědové zemřeli na bojištích Evropy a také při osvobozování Československa, kde jich padlo 144 000. A Rusové jsou přesvědčeni a já nakonec také, jako člověk, který se narodil za protektorátu, o tom, že nebýt jich, tak by dneska nebyla ani žádná Česká ani Slovenská republika, my bychom byli Německem a Slováci Maďarskem. Fakta nevyvrátíš a ani 40 let socialismu to nevyvrátí. A Rusko nikam nezahodíš. Putin přepadl Ukrajinu, my jí pomáháme, ale přitom nemusíme ze sebe dělat šašky. A zbytečně je vytáčet a hecovat, i když si myslíme, že nás navždy ochrání nezničitelné NATO, což je pěkná pitomost. Svatá říše římská, ani tři sta let Rakouska nás před nepřáteli nezachránily. Myšleno před muslimy, Němci, Prušáky, Francouzi když okupovali Prahu atd., atd. A jestli si někdo myslí, že nám to Rusové zapomenou, že už s nimi nikdy nebudeme muset jednat, anebo že už se nikdy (politicky) nedostanou do středu Evropy, tak by potřeboval mokrý hadr na hlavu anebo svěrací kazajku. Správně jsme pomáhali Ukrajině, ale urážením ruského cara Putina i Rusů samotných jsme si jen nadělali sami problémy.
Dále předvádíme ukázkovou pomatenost našich vztahů třeba s novým nastupujícím politickým a ekonomickým gigantem Čínou. My se jakoby pokoušíme co nejvíce oslabit a Čínu a vykreslujeme ji, jako kdyby to byla kombinace nacismu, stalinismu a hladomorů. A blbneme tak, že předseda Senátu je posměšně nazýván Tchajwanec. Místo abychom Tchaj-wanu skutečně pomohli, třeba obchodem a spoluprací, což by mělo být naší povinností, dráždíme a urážíme Čínu. To si netroufne nikdo jiný, pokud je jenom trochu soudný. Když už se zdálo, že těch šíleností, které předvedli svými výroky vůči prezidentu Trumpovi jak generál Pavel, tak jeho přítel na telefonu neuvěřitelnými urážkami, završil to všechno Petr Pavel ve Švýcarsku, když ze sebe nedokázal vysoukat na tiskové konferenci ani onu obligátní diplomatickou větu, že nově zvolenému prezidentu USA blahopřeje. Když už předtím prasklo, jak on i Kolář šlápli ve vztahu USA a Trumpovi do diplomatického lejna, měli by mít aspoň dost rozumu, aby to ještě nerozmazávali a tiše se pokusili vycouvat.
Takže dneska máme kolem sebe samé sousedy nepřátele, které jsme urazili a naštvali. Ve vztahu ke Slovensku se vyznamenal a završil to premiér Fiala naprosto nechutnými řečmi vůči Ficovi a Slovensku obecně.“
V podstatě není, co dodat. Za to se dá jen stydět.
Až na ty kecy o správnosti pomocí Ukrajině pravdivý text.
Souhlas s Kočkou! Nebyla to a není to naše válka. Ukrajině nic nedlužíme!
ukři dluží nám – minimálně těch 10 000 zavražděných volyňských Čechů.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ukrajina-valka-par-milenci-bombardovani-smrt.A241109_095100_zahranicni_vajo
Kde já ty pochodně už předtím viděl, nevíte?
V Cestine muzeme tykat a vykat. Ted se tady a vsude zjevuji patvary …
„Dale predvadime ukazkovou pomatenost“…A. nam zacal, MYKAT..
„MY se jakoby pokousime „..Kdou sou ty MY s tim pokousenim..Jinde .
„A MY blbneme“..
Ted kdo sou ty MY ?? Zahada sedmi almar..Coz zastavit aspon ty MY, aby uz neblbli ..
A este ty nezadrzitelny nikym MY, drazdi a urazi Cinu..A co vsechno ty MY ,nesvedou..
Zpatlavat nas Ceskej jazyk.
I můj názor. Potíž, že až tahle vláda skončí, ale smrad po ní dlouho zůstane.
2019, Rusko, Petrohrad, Ermitáž. Prodavač knih po zjištění, že sku Slopina turistů nejsou Slováci, ale Češi:
„Vám Čechům za korunu prodat provaz abyste se na něm oběsili.“
Helsinki „8. červenec 2019. Task Force Balt 2019. Návštěva válečné transportní lodě pod Britskou vlajkou, označení L I 4 . Oficiílní raut na palubě, následující den prohlídka pro veřejnost …
Vstup Finska do NATO byl dlouho připravován.
Ta příhoda z Ermitáže ukazuje, že prosté duše (nechci psát rovnou – hlupáci) jsou všude. Vzpomeňme, kolik lidí jásalo a tleskalo u nás, když tady nemohla zpívat Anna Netrebko a hrát dvě ruské tenistky, jejichž jména jsem zapomněl.
Jemu v prostochuchosti nedocvaklo, že ti kterým to říkal, nejsou vhodní adresáti. Ale „globálně“ měl pravdu. Ostatně což nejen tato ale i předešlá vládní politika se neopírala o výsledky svobodných voleb? S většinou se bohužel vozí menšina.
Výsledky svobodných voleb? Vy žertujete!
Myšleno svobodných přinejmenším při výkonu aktivního volebního práva.
U pasívního je to složitější, především je spojeno s náklady a s nutností nezávislého existenčního zdroje. Bez peněz do politiky nelez.
Svoboda buď je – nebo není.
Pořád to ztroskotává na příkladu s kuřecím separátem. V tomto smyslu byly volby svobodné i za bolševika: taky jsme mohli hodit do urny lístek s kandidáty NF a nikdo na nás nemířil samopalem.
Proti dnešku je v tom, pravda, trochu rozdíl: tehdy byli kandidáti NF na jednom lístku, dneska jsou – zjednodušme trochu – na většině lístků, jimiž volič disponuje.
Moc velký rozdíl to není.
Dva zásadní rozdíly.
1. Jmenovitě kontrolovaná volební účast s hrozícími existenčními důsledky neúčasti.
2. Reálné porušení principu tajné volby faktickkou veřejnou volbou. Kdo šel za plentu, byl podezřelý, s hrozícími existenčními důsledky nehlasování pro kandidáta Národní Fronty pod vedením KSČ.
Můžete napsat jaké existenční důsledky měla neúčast u voleb? Můj táta totiž od roku 1968 (nebo nevím kdy tenkrát byly nejbližší volby) k volbám nechodil.
Re: kočka šklíba; 10 listopadu, 2024 (18:39)
..sím, já bych něco měl, pokud tedy můžu.. u ČSD to pro mě znamenalo až do listopadu 1989 asi tohle:
– žádný služební postup, ač jsem nikdy nezpůsobil to, čemu se říkávalo pracovní zmetek, t.j. přímo zaviněná nehodová událost nebo porušení předpisů bez následků. Při pravidelném přezkoušení vždy hodnocení „výborný“, můžu doložit Záznamem o zkouškách.. ;o))
– celou tu dobu jsem byl zařazen v pozici letmo, tzn. žádné pravidelné směny dle turnusu, ale zaskakování za kohokoli, kdykoli a kdekoli.. ráno skončená noční služba a večer zase další na jiném místě nebo pracovní pozici, to díky těm zkouškám na „výborný“, pro několik různých zařazení.
– povinné rekondiční pobyty zásadně v listopadu nebo březnu, nikdy v létě.
– měsíční prémie a osobní ohodnocení na zákonném minimu.
– žádné podnikové rekreace pro rodinu.
– nadstandard jsem měl jen co do počtu kontrol a detalkoholových zkoušek, asi je sralo, že vždy s nulovým výsledkem.
Ale možná to vše nebylo kvůli mojí neúčasti při volbách, snad jim vadilo moje nečlenství v SSM, KSČ, BSP, nebo dlouhé vlasy, či snad příbuzní na Západě?
Čort znájet! ;o))))))
Re: kočka šklíba; 10 listopadu, 2024 (18:39)
..sapristi, celkom som zabudol.. v Lidových milicích jsem taky nebyl a ze Svazarmu mě vyhodili hned po svatbě, anžto jsem si vzal krásnou holku z třídně nepřátelské rodiny, ale to odůvodnění mi připadalo chucpe, jelikož tchán i tchýně se živili manuálně, díky komunistům jim oběma byly vysokoškolské diplomy na hovno!!! Manuálně pracující a nepřátelé státu dělníků a rolníků? Bohamáriu, ale tým komošom velo jebalo…
Ten odverpanku píše píčoviny a dělá z toho dráma.
Od vzniku mé vlastní „volební povinnosti“ jsem nebyl volit ani jednou – a nikdo mě nehonil, nekontroloval, odnikud nevyhazoval, ani za mnou neběhal s přenosnou urnou.
Kokot zřejmě kdysi viděl tu hřebejkovinu s Polívkou, o tom genitálním sochaři, co musel dělat ušatý prdele, tam to hřebejci zakomponovali, jak členové volební komise naháněli lidi s urnama doma.
Nic takového se nedělo, nikdy jsem neslyšel o tom, že by u někoho byli, nebo že někomu bylo ublíženo na základě neúčasti u voleb.
Teco, s těma volbama mame každý jiné zkušenosti, za mnou přišli až do bytu a tak nějak to do té urny hodili místo mne. Ovšem zase z druhé stranky, nikdo mne nebuzeroval za to ze jsem nebyl v SSM a jako mladí jsme odmítli vstoupít do KSČ s odůvodněním ze ještě nejsme na ní ideologický připraveni.
Re: Teco; 10 listopadu, 2024 (19:49)
.. tak u mě doma byli s urnou, a tvářili se dost kysele, když jsem je poučil, že volební právo není totéž co volební povinnost. No, a hned mi stejně kysele dali re.. no jak myslíš, jen abys nelitoval. Já byl ve dveřích sám, oni byli dva, kdo by komu co dosvědčil, že…
Boomere, existenční důsledky si představuji poněkud jinak než to, čím jste asi „trpěl“ vy. Prostě táta nevolil, pokud vím s žádnou urnou u nás nikdy nikdo nebyl, otec dělal pořád na stejném místě (konstrukce nebo jak se to jmenovalo jednoho závodu ČKD). Je pravda, že jsem byla dítě, které si možná neuvědomovalo nějaké dopady, ale rozhodně to nebyly existenční problémy. Nakonec všechno co jste vyjmenoval také žádné existenční problémy nebyly. Jen jestli to není u vás také jako u jednoho poslance ODS, kterého osobně znám, který byl blbý jako troky, na vysokou se nedostal, ale po roce 1989 to uváděl jako že ho někdo politicky pronásledoval, přitom opravdu neměl ani za co, znala jsem ho od jeho dětství. Prostě byl blb, na druhou stranu to dovedl využít.
Re: kočka šklíba; 10 listopadu, 2024 (20:28)
..joóó, tak vám tohle jako existenční důsledky nepřipadá? A proč to tedy dělali? Dost často mi dávali „na vybranou“.. zkus se zařadit, zkus se na věci dívat z jiného úhlu, rozhlédni se kolem sebe!
Díky tomu, že jsem celý profesní život strávil u ČSD a následnických subjektů, si můžu celkem přesně spočítat, jak se mě to dotklo finančně do roku 1989 , už jen na těch prémiích to dělalo 600 Kčs měsíčně, ale měli jsme tam uvědomělé soudruhy, kteří šli z průseru do průseru, pojišťovně se tedy rozhodně jako klienti nevyplatili, ale vždy je soudruzi vedoucí vzali na milost, jedny měsíční prémie až na ten základ a další měsíc mimořádné ohodnocení. Však jsme lidi, že..
A jsme zase u té přímé úměrnosti.. osobní pocit míry snesitelnosti hovadství minulého režimu je přímo úměrný osobnímu podílu na hovadství minulého režimu.
Matematika života…
P.S.
.. chcete ještě odkaz na protokol SNB, ohledně soudruha pokladníka Rošického?
Ne nechci, přečetla jsem to, sice se zpožděním ale přečetla. Pokud je to pravda stejně mně není jasné, jak to vrazi mohli vědět, myslíte, že ho legitimovali? A jak se pokladník z Třemošné? mohl podílet na režimu, který se vrahům Mašínům nelíbil? Že měl služební zbraň je logické, když vezl peníze na výplaty, snad přes 800 000.
Chtěli vyvraždit všechny členy KSČ? To se jim, naštěstí nepovedlo, ale když už, tak měli začít alespoň od okresních tajemníků, nejlépe tedy úplně od vrchu. Oni byli nejen vrazi ale i zbabělci, ale spíše obyčejní loupežní vrazi, od okresního tajemníka by neměli skoro milion korun na motorku a nábytek. A ještě, nebyla jejich matka také v KSČ?
Jinak existenční problémy si opravdu představuji úplně jinak.
Re: kočka šklíba; 10 listopadu, 2024 (18:39)
..a přečetla jste si to celé, podíval jste se na seznam toho, co měl při policejním ohledání pokladník u sebe? Mimo jiné tam byl i odznak KSČ a ten soudruzi komunisti dostávali proto, aby ho nosili viditelně na oděvu. Některé vaše otázky jsou natolik spekulativní, že správná odpověď na ně není možná, ale:
Zdena Mašínová st. nebyla členkou KSČ. Mašínům poprvé za existenci jejich rodu ukradli majetek nacisté, to kvůli odbojové činnosti otce Josefa, podruhé byli okradeni komunisty jako kulaci, o něco později byli vyhnáni také z vilky v Poděbradech a přestěhováni do ratejny, v níž spali prvních několik nocí na shnilé podlaze. Tudíž z mého pohledu oloupili zloděje, kteří je okradli jako první.
Peníze z přepadení pokladníka Kovolisu uložili u spolehlivého člověka, která z nich každý měsíc vyplácel podporu podobně postiženým, kupříkladu rodičům Václava Švédy.
Jak moc vám vadí partyzánská skupina Olga, která v době Protektorátu vypálila hájenku na Kroměřížsku jen proto, že jim hajný nechtěl dát prase, které si krmil „na černo“, aby přilepšil rodině v době potravin na příděl?
Vše co vám zde uvádím, je ověřitelné v archivech, ovšem jestli to není u vás také jako u jednoho komunisty, s bídou vyučeného stavebního zámečníka a poté absolventa Vysoké školy politické ÚV KSČ v Praze, s titulem RSDr., kterého osobně znám jako blba, nemlehéta, alkoholika, v parku na lavičce blábolícího, jak mu bylo ublíženo změnou režimu, když on přece tak poctivě pracoval ve fabrice jako referent pro zvláštní záležitosti
Byla v KSČ a pro některé pravičáky a obdivovatele i Mašínů a třeba Pinocheta, je to s komunisty stejné jako s černochy, nevím kam se řadíte vy samozřejmě. Ale už končím s diskusí kolem Mašínů, pro mě to jsou odporní zbabělí loupežní vrazi(+ ti ostatní z jejich skupiny), pro vás zřejmě hrdinové, myslím, že se navzájem nepřesvědčíme, takže to nemá cenu.
Re: Anonym; 10 listopadu, 2024 (21:33)
.. tohle napsal Boomer!!!!!
Nicku Anonym se omlouvám za svoji nepozornost.
Re: kočka šklíba; 10 listopadu, 2024 (21:41)
..máte-li nějaký důkaz pro svoje tvrzení, že Zdena Mašínová st., matka Ctirada, Josefa a Zdeny, byla členkou KSČ, tak sem s ním!!
Á, soudruh Onanym z ÚSTRKu dorazil a rovnou se srdceryvnými a zcela spolehlivými informacemi. Jen tak na okraj, stát nic nemůže ukrást. Tečka. Vzhledem k tomu, že on je vrchním garantem všech majetkoprávních vztahů na svém území, tak je může jako nejvyšší autorita kdykoli změnit. Můžete proti tomu protestovat, můžete s tím i nesouhlasit, dokonce můžete doživotně trpět záští a nenávistí, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat. Takže si zapište za uši, znárodnění ani vyvlastnění majetku, pokud se děje podle zákona, není krádež, i kdyby se vám to sebevíc nelíbilo.
Jinak Mašínové nebyli žádný odboj. Tečka. Ukradené peníze použili především ke svému obohacení. Tečka. Co si za ty peníze opravdu pořídili, si lze dohledat. Financování odboje ani nějaká charita to fakt nebyly. A teď hajdy zpátky do ústavu, zavírají klecová lůžka.
Re: tdx; 10 listopadu, 2024 (21:47)
.. jo, všechno má být podle zákona, to je směroplatný a ještě ložený, tudíž jistě nebudete mít námitek proti dikci tohoto zákona:
Zákon č. 198/1993 Sb. Zákon o protiprávnosti komunistického režimu a o odporu proti němu
Konec PŠM. Tečka. Kouření povoleno. Tečka. Rozchod na ubikace. Tečka. Na ubikacích samostudium Závěrů posledního zasedání ÚV KSČM. Tečka. Po večerce zhasnout. Tečka.
;o)))))))
Ale jistě, rozdíly jsou.
Já ale vidím jako daleko účelnější pátrat po společných rysech. To je totiž postup, kterým lze dojít k nějakému zobecnění.
Kecy a lži z nějakého institutu ÚSTRku!
Chodili jsme za plentu a házel volební lístky s přeškrtnutým pražákem generálem Rusovem.
Nikdo si pro mě nepřišel ani o půlnoci, ani ve dne. I těch pár procent pak na výsledcích chybělo.
Možná vám tohle nakukali rodiče nebo prarodiče, kteří podělaní z režimu, který politické odpůrce ani nestřílel, ani už nevěšel , takhle demonstrativně volili.
Znal jsem dost lidí, kteří přišli a šli za plentu. Znal jsem fůru lidí, kteří ani nepřišli. A nikdo je nepředváděl, nehonil, nevyhazoval z práce.
Na střední školy s maturitou byli přijímáni, stejně jako na VŠ, potomci lidí bez členství v KSČ.
Možná vás taky pozve ten záškodník PePA07 pro nějaký metál.
Ale ano, svobodných, Alefe. Nebylo to přece pod namířenými samopaly. Blbost je všudypřítomná.
P.S.: Byl jsem v Petrohradě ve stejném roce jako ten od verpánku. S neochotou jsem se setkal jenom jednou, když jsem se ptal na cestu umývačky výkladů. Ale ta mě považovala za Rusa! Její ruština byla vulgární a špatná. (Byla to nějaká jihovýchodní občanka RF)
Ne, Kocoure. Nesvoboda přece může existovat i bez namířených samopalů. Jen musí být trochu více rafinovaná a trochu méně násilnická.
—
Je to podobné, jako bys tvrdil, že lidi se mohou přece stravovat zdravě a svobodně podle vlastní volby a za zdravotní potíže, způsobené špatným jídlem, si mohou sami – ale dal bys jim na výběr jen několika málo nezdravých, závadných a chemicky upravených potravin. Proč si ti lidé nekoupí kvalitní šunku, když jsi jim dal do regálu jen konzervy s kuřecím separátem?
To je svobodná vbolba? Nu, je! Copak je někdo samopalem nutí, co mají jíst?
Je nabíledni, že svobodu volby v tomto případě ovlivňuje ten, kdo plní regál s potravinami, z nichž si lidé mohou „svobodně“ vybrat. – Paralela s tuzemskou politikou a přípravou voleb je snad zřejmá; tohle já nepovažuju za svobodnou volbu, ale za potvrzení teze, která má dvě různá, ale obou případech velmi výstižná znění:
– kapři si svůj rybník nevypustí
– systém zásadně neposkytuje prostředky, jimiž lze systém změnit
Ta druhá formulace je lepší – dává totiž návod, co dělat; totiž jednat nesystémově.
A to jim politický regál má plnit Deus ex machina či co?
Ostatně srovnání kulhá, protože za stejný peníz lze zdravě, jemné to náročnější na přemýšlení i přípravu než se nacpat šmakuládou.
Nekulhá. V regále nejsou zdravé a čisté potraviny. Přemýšlet můžete do alelujá, když vám do regálu narovnají jen humus.
Ano, máte pravdu a nejhorší na tom je, že oba. Nabídka v politickém hypermarketu (ona je to ale spíš vesnická sámoška) má daný omezený sortiment. Jakýkoliv výběr je špatně.
Ale není to docela tak. Je výběr i na spodním regále – jenže i tam se klame nálepkami a za další – ty výrobky se vzájemně shazují. To je ta naše česká soudržnost.
A tak se volí „nejmenší zlo“.
Žádné podobenství není dokonalé – jde o analogii, nikoli o identitu. Ale snad se mi podařilo vyložit, co jsem měl na mysli tvrzením, že u nás nejsou svobodné volby.
Johanka z Arku, Kateřina Konečná, možná? Že by? Politická panna?
Myslím, že bude velká snaha ji upálit.
Jistěže. Svobodný výběr podobných jogurtů z regálu.
Já bych nejásal.
Řekl bych, že rok 1989 a pár roků následujících mě vyléčily z toho, abych věřil v osvobozující moc prozřelých lidových mas. Domnívám se, že Trumpovo vítězství znamená jenom to, že se podstatná část špiček v USA dohodla na nějakých kompromisech, čímž odstavila zdebilizované křídlo demokratické strany (Obama-Clinton-Biden a spol). A potom nechali Trumpa zvítězit, což asi nebylo nijak obtížné – nejspíš stačilo podstatně omezit falšování výsledků ve prospěch Zklamaly Harris. Co bude nové vedení USA dělat, je otázka. Uvidíme. Pro EU (a východní křídlo EU zvláště) to asi nic moc dobrého nebude. Maďarsko a možná i Slovensko můžou získat pro sebe v Evropě trochu lepší pozici, ale pro ČR to samozřejmě neplatí.
A bavit se o tom, že komunista PePa sedí na hradě… Pepa hlavně nikdy komunistou nebyl. Patří k vrstvě parazitů, která se přisaje na každou aktuální moc – kapitalista, fašista, monarchista, komunista, feudál – všechno jedno. Takových u nás je! Převlékání kabátů začalo před pár dny a v následujících měsících bude gradovat.
Znal jsem osobně několik skutečných komunistů, ovšem po roce 1968 jich v KSČ moc nezůstalo. Ti, co nebyli vyloučeni nebo vyškrtnuti, se buďto zakuklili v nějaké místní nice, nebo se nechali postupně zkorumpovat. Většina zbývajících nebyla ani moc dobrá ani moc špatná, – prostě být v KSČ bylo v daných desetiletích snadnější pro kariéru. Nenáviděný Husák a někteří další mohli za to, že porodnost skočila do té míry, že se termín „Husákovy děti“ dostal i do pop-music.
No, a pak byli parchanti. PePa patří k těm malinkým a hloupějším.
Babiš a někteří další současní oligarchové k těm schopným.
Ovšem naši slavní reformátoři (Klaus, Zeman a další…) měli taky červenou knížku, že. Všechno zprivatizovali, chlapci, skoro všechno prodali do zahraničí… „Víme, chceme, dokážeme!“
Dokázali. A teď ze sebe dělají hrdiny.
Držím palce paní Kateřině Konečné, i když i KSČM v současné podobě je spíše stranou mírného pokroku v mezích zákona. Ono to v současné době ani jinak není možné.
A samozřejmě držím palce Vidlákovi, nestraníkovi, který si dělá názor sám. Vzhledem k tomu, že nezažil minulý režim, je on i ostatní jemu podobní, hoden obdivu.
Václav Klaus neměl červenou knížku, nikdy do komunistické strany nevstoupil.
Zato knizku o ekonomii,mal zmaknutu.
Jasně, jen za minulého režimu studoval na Západě, to je něco úplně jiného.
„Nelidsky je muj osud spis , nikde tady nemam skrys , nikde spat mi nedaji a tak si rikam potaji ,co by rekl mi Huston,Huston ,Trumpstone“…
Se na svet vali neco jako trumpska revoluce. Vyhrozujou na vsecky strany ,
ze to nebude jako predtim , ze ted se pojede na vostro a vod zacatku.
Vodpudivci asi nebudou mit cas na kabaty ..Ani Lejno z EU,silenec a samouk.
Voslavovanej Orban taky nerika co chce ..Jen to co nechce..A to vi kazdej.
Pan Vrabel porad dela skutky. A nevzdava se , je skutecnej apostol dnesnich casu
a vi jak zacit ..Nekeca kecy. A nikdo jinej jako on , zatim neni.
Ale ma jeden mega problem , je Cech..
U nas Cech nesmi a doposud nesmel vladnout.
Ostatni jen recni a vohryzavaji paty fialum a spol a jinak nic. Kdyz budou muset neco
delat, nebude nic. Reci.
Hrozi ,ze nase prani ,nadeje na zlepseni rozpatlaji do dalsich kecu a zakulisnich machinaci.
Zatim chteji pozice byrokratickych lepsolidi ,aby je ale nekdo jinej za ne odstranil a dle svych nazoru ,ze si ty pozice plne zaslouzi , za co nerikaji ,ani zadnej program nemaji ,
nikdy nemeli.Nic. Vypada to, ze ani nevi co chteji ,sedet aspon na
dvou zidlich zaroven ,asi./Volby, koalice ,politicky strany projevy z podii,to jim Stacilo/..
V us nastupuji ti odhodlani neco delat, za kazdou cenu a do dusledku , zadny predstavy nakych, blbla komisi a blabla pohovoru. Zadny kancelarsky a urednicky kotrmelce a papirove instrukcni revoluce , ze si naky vymeni zidle v kancelarich za jiny.
A podobny fantasmagorie.
Chteji delat skutky a vi jaky. Od tech hlavnich k dalsim.
Zatim chteji vybojovat zpet svobodu slova ,porazky lzimedii.Ta skutecna svoboda asi zacina s koncem totalni vlady, reservni banky..Ktera slape na hlavy vsech tonoucich..
Ale v Rusku je taky..
Vy ideové kotrmelce Anonyme neděláte.
Nedá se to aspoň poznat v tom galimatyáši slov. Bohužel, nemám dost inteligence, abych váš výplod sledoval.
Já také ne 😉.
V podstatě neliší od našich názorů.
Ideové kotrmelce nejsou pro pozorovatele ze sloupku ani tak odpudivé, jako spíše legrační.
I když pro „kotrmelující“/“kotrmelníky“ často jediná spása.
Představa, že Trump pohovoří s Okamurou a ušetří tak Rozvědčíka podání ruky odpudivé bytosti, ta je úchvatná!
A lepševici by se z toho úplně zesrali.
Jsme naprosto pod rozlišovací schopnosti američanů. Takové malé Delaware co se spojených evropských států týká. On si zajede poklábosit na ekvivalent Kalifornie nebo Floridy. A taky- než bude inaugurován, ještě se může udít mnoho křiváren a prasáren.
Jak to letos bylo s „navážením“ oproti minulým volbám? Kolik hlasů, přibližně, měly přinést Kamale? Které nynější případy pokusů o podvod, oznámení, návrhy „prokurátorů“, rozhodnutí soudců máte na mysli?
Bylo to významnější tohle, anebo podpora Trumpa ze strany „Big money?“, příkladmo Muska? Co v jeho případě je výnos a co náklad?
Asi velký špatný. mezi 2020 a 2024 se někam ztratilo asi 13.000.000 voličů, co přišli volit Bidena.
Zajímavý je, že přišli za celou novodobou historii jenom na Bidena. Nepřišli na Reagana, Bushe, Clintona, Bushe ml., Obamu, Trumpa… a ani teď na Kamalu/ Trumpa.
Davali Trumpovi dlouho vsemozny nakladacky.
/Necist ,text zpusobuje delirium/!!!..
Demokrati,soudci ,ty co nejsou chlapi a tuny spiny z medii.
6x zbankrotoval, 1x soudne trestanej, nekolikrat obvinovanej ,atd.
Rozjeli na nej byrokraticky medialni ,policejni / policie v jeho sidle se prehrabavala
v Melanii spodnim pradle, aby jim pomohla a rozmluvila mu ,jeho usili mezka /
, soudni ,politicko demokratickej , vopravdovej Divokej zapad ,k tomu , rozpoutavali …
Ale kricel a kricel , zrovna podle pravidel Divokyho zapadu ,/dokonce vopravdovy
pistolnici a desperati na nej vyskocili ze zalohy/. Ma se s cim vytahovat..
Zrejme i odmena za jeho hlavu ,/Reward/,byla vypsana.
Sceny z filmu, V pravy poledne ,clovek napadnou..
Kricel furt pryc “ ja se este vratim ,cizinci, a se mnou pride zakon“..
A neuveritelne vylez z toho toxickyho maglajzu a doslova se prostrilel, az na vrchol..
Vopradu ma bejt na co povysenej. Za nebojacnost a odvahu , za tvrdohlavy usili ,za neuhnuti z cesty ani na moment za zadnou cenu..Neuhnul..To nebylo dost.Co dal este…
Vokradli ho bidne v poslednich volbach s Bidenem ,chybeli miliony hlasu,byl potom teroristou a jejich vudcem navstevniku Kongresu a kdyz zacal znovu , mohl predpokladat dalsi podvody a dalsi nezvoleni povodnych voleb ,ale nevzdal to ,ani na moment nezavahal…
V duchu slavnyho americkyho individualismu..Ted se jeho nepratele tresou strachy
v Deliriu paniky..
A prevlada v nem, samozrejme /malice a spite/, neco vratit a splatit dluh. Za krivdy, falesny osocovani, zrudny lzi , nactiutrhani , za vlaceni po soudech,musel se brodit bahnem nizkosti ,za utoky i na jeho rodinu , deti , nekonecny podvody,za pokusy o jeho fyzickej zanik a hnus..
Pect voplatky touzi ted a bejt trochu jako Putin a nebo este vic. Pokus vo Divokej zapad na Putina taky nedavno byl..
Asi bude vic dulezity ,ktery si vybere do vlady a ktery Trumpa budou umet ovlivnit
a ti asi udelaji nejvetsi kus prace..Zatim se nevi co umi, co dokazou a jak…A.
Telefonovat v usili za mir, se zeleninou je spatne.
Že by nás čekaly prověrky, jako v sedmdesátých?!
Prověrky znamenaly, že Vás soudruzi nejen zbavili místa, ale i zařídili, že Vás nikde nepřijali.
Při změně nějaká reflexe bude muset nastat – hranice by asi měla být zdroj státních peněz. Zkrátka, asi i Vy nebudete souhlasit, aby za peníze daňových poplatníků byly placeny takové „osobnosti“ jako Lipánek nebo Šafr. Prostě odstřihnout od státních peněz a konec – ať se jdou živit jako každý druhý. Určitě najdou dost svých sympatizantů i mezi zaměstnavateli.
A potom taky, kdo porušuje dnešní, zdůrazňuji dnešní zákony, tak by měl být hnán k odpovědnosti.
A co s těmi, kteří budou porušovat zákony zítřejší? A s těmi, kdo kdysi porušil zákony včerejší? Ona to není tak jednoduchá otázka…
No co, ve vězení pevnosti Iff se sejde odpůrce Uchvatitele s údajným strůjcem jeho návratu. Prostě standard „spravedlnosti“. Jako bys to neznal.
David Dvořák napsal:
9 listopadu, 2024 (9:29)
Prověrky nemusí být, postačí
https://advokatnidenik.cz/2024/04/02/vypoved-dana-zamestnavatelem-bez-udani-duvodu/
Personalisté si volají, a projíždějí sociální sítě.
Nechci nic naznačovat.
A jakpak ti personalisté asi poznají, že právě vy jste přesně ten Josef Novák, co u nich dělá skladníka ve šroubárně?
A kolik personalistů v ČR, se navzájem zná?
Re: Teco; 9 listopadu, 2024 (20:01)
.. no jo, je dnes naprosto běžným požadavkem, při ucházení se o jakoukoli práci, předložit profesní životopis, no a personalisté by také mohli mít /asi mají přístup k údajům České správy sociálního zabezpečení, původní zaměstnavatel vám při ukončení prac. poměru musí vydat tzv. zápočtový list a ten od vás následně požaduje nový zaměstnavatel. A že si vás proklepnou, na to vemte jed.. smutná realita.
Personalisté se čas od času potkávají na různých školeních/seminářích, zvyšují si kvalifikaci, rozšiřují obzory, kontakty…
to jsou už jenom vzpomínky na personální za Husáka a trvání systému do odchodu do důchodu.
Nové personální už takové prověřování nedělá. Na vedoucí funkce se přijímá podle profesní minulosti. Uchazeč vytuneloval porcelánku? Tak ho vezeme k nám! Tady to taky položí do tří let. Podnik přece není náš a peníze potřebujeme teď, nikoliv za třicet let fungujícího podniku.
Koho najímají už roky na Českou poštu?
Na pracovní pozice neseženete lidi ochotné opravdu pracovat. A tak se najme 20 lidí. 10 nepřijde druhý den. 5 nepřijde za týden. 3 nedokončí měsíc. 2 jsou ochotní se zúčastnit a možná budou i pracovat.
Profesní životopis by nahradily Pracovní knížky. Co by ale dělaly personální oddělení? „Vy jste chtěli dva lidi?“ „Tak vám zítra přijdou.“
Holt, soudruzi byli proti těm novodobým totalitním praktikám úplní příištipkáři.
Vzhledem k tomu, že oni teď retroaktivitu jako problém nevidí, nejsem si úplně jist, že by se nemohla trochu použít i na ně.
Problem a vecnej u nas , jak potrestat napr. ty , kteri nechteji potresta viniky a vetsinou zlocince . /Aby unikli spravedlnosti, jako ty nepotrestany,pred nimi/.
Personaliste a zjisteni ,ktery to sou ,kdyz si volaji a projizdeji ..
Nebo zdroj statnich penez.Povedomost vo nich, bych doporucoval.
Napr. nektery banky sou nejvic tiskarny..Muze se vodehravat , ze ty banky dodavaji pres vlady natisteny penize bohacum a dluhy vlady pozaduji splacet
ale vod obcanu i s uroky..
Nebo ty ,co si brali penize a skodili, takovy, at si dou po svych.
A jako skvely vzory a priklady deliria, bez deliria , galimatyasu
povzbuzeni , pro dalsi zajemce vo miliardy ,ktery nejsou jejich..
Zadny galimatyase a deliria trpet nikdo nebude..
Zmeny sou aktivni Reakce, na to, co je teba odstranit . Reflexe ve vyznamu
jen pasivniho odrazu neceho ….trochu uzitecnyho vzdelani by neskodilo.
Na pouzivani a vyjadrovani spravnych termitu!!!!
Zadny delirium ovsem..Vsecko negalimatyjasovy , konkretne jasny.
Jako uplne jednoduse , nejednoducha otazka , co s temi kteri porusi vcerejsi
a zitrejsi zakony. Vskutku co s nima..
Zahada sedmi negalimatyasovych almar, vskutku ,
co s nima. Na co asi sou ty zakony soudy, soudci a vezeni, kdo vi.
Zatím co na sítích a i jinde proruské výroky nepolevily, naopak jsou otevřenější a to i od opozičních politiků, média neinformují o nových případech trestních stíhání. Tak i za výroky protiimigrační. Schvalování, podněcování, hanobení…
Už dlouho neučinili prohlášení zástupci justice. Na rozdíl od počátku ruské agrese. Je to s podivem, protože Rusko úspěšnou ofenzívou agresi prohlubuje, a tedy je nebezpečnější. To znamená, že míra škodlivosti výroků schvalujících, vychvalujících či podporujících agresi (válku) by měla být považována za vyšší, a počet případů by měl růst. Jenže data z veřejných zdrojů pro to nesvědčí. Víc by napověděly interní akty řízení, stanoviska, pokyny. Ty známy nejsou. Proto se dá opírat jen o nepřímé pozorování, o to, jak se projevují navenek. Na základě produktů interakcí, jako v částicové fyzice. Na základě velkého souboru dat z nepřímého pozorování a z již známého, lze modelovat strukturu a fungování systému. Aplikace této metody na zkoumaný systém, nahrazení přímých dat dostatečně velkým souborem nepřímých dat, ukazuje „stáhnutí knotu“, odrážející nynější politické „klima“a v budoucnu očekávané politické změny na základě předvídání výsledků parlamentních voleb.
S předpokládaným průmětem do obsazení struktury státní moci.
Shodně s tím se mění obsah i tón informačních médií. Podle známého modelu „Bestie uprchla“ …… „Paříž vítá svého císaře.“
Příchod „Nového Uchvatitele/Spasitele“ jsem už zažil dvakrát. Na jeden život to skoro stačí.
I když – do třetice všeho dobrého i zlého…
A ještě:
Pokud se má měnit vozataj trigy, je potřeba uklidnit koně, protože by ten nový mohl spadnout pod kola. Počet vhodných vozatajů není nekonečný.
Žádný prověrky, ale budou muset vykonat cestu do Jeruzalema.
Do Canossy taky.