Jsme jak v listopadu 89. A nebo jako u Hitlera v bunkru někdy kolem 20. dubna. Naše vláda se usnáší o hovadinách a přesouvá neexistující divize, které už nemají žádný význam. Ještě zkoušejí stíhat Okamuru za údajný rasismus, instalují Lenku Bradáčovou místo Igora Mříže a objíždějí krajanské spolky po světě, aby tam lobovali za korespondenční hlasy, které už nedostanou, protože svět je v revoluční náladě už mnohem dál než zaprděná Strakovka a Česká televize.
Mark Cukrerberg, majitel fejsbůku, ten je teď jak Vasil Mohorita… Omlouvám se za vše, co jsem spáchal, přesouvám sídlo firmy z Kalifornie do Texasu, odteď už nebudu cenzurovat a budu věrně následovat Donalda Trumpa, jen mi nechte moje peníze. Jeden z nejbohatších lidí světa udělal pokání, zběhl k nepříteli a vyhlásil válku svým včerejším kamarádům. A asi to udělal včas… čest sice ztratí, ale majetek si asi zachová.
Chudák Jourová. Pět let jako komisařka dělá politiku cenzury, co ale vůbec není cenzura, píše regulace právě hlavně na ten fejsbůk… a pak jí do toho Cukrberg hodí vidle. Kdyby byl Řezníček z ČT co k čemu, tak ji teď pozve na rozhovor a ptá se jí, jaké to je, když její politika prohrála. A hned vedle ní by měl sedět rektor z Karlovy univerzity a odpovídat na uštěpačné dotazy, proč zaměstnali cenzorku, která se tím ani netajila.
Kdyby Václav Moravec byl alespoň trochu chlap (ehm, ehm), tak by se teď ptal Petra Fialy, jestli proti USA zavedeme stejné sankce jako proti Rusku, když teď americký prezident vyhrožuje Panamě a Dánsku vojenským zásahem, protože bez průplavu a Arktidy Amerika nemůže být. Ptal by se ho, jaký je rozdíl mezi výroky Putina a Trumpa? Ptal by se ho, jestli USA potrestáme tím, že od nich nebudeme brát plyn a ropu? Ptal by se ho, jestli mu není trapně, když nás za obrovských nákladů „zbavil závislosti“ na ruských zdrojích a učinil nás závislými na amerických zdrojích, které jsou podle stejných evropských hodnot už stejně vošajslich jako ty ruské.
A také by se měl někdo ptát evropských politiků, proč jsou tak podělaní, když si Trump parceluje západní polokouli? Nebo Američani můžou? Kde je Kaja Kallas, která rozebírá každé slovíčko, když ho vyřkne Putin, ale když Trump mluví o Grónsku, tak je zticha? Nebo snad máme jiné evropské hodnoty pro Rusko a jiné pro USA? Nakonec se Dánska zastal jen francouzský ministr zahraničí, kterému to může být ukradené. Vůbec, celá evropská komise sedí jak zařezaná. Fialovo slavné společné a celoevropské řešení mlčí. Ale bez problémů si dovoluje mexická prezidentka… Jako asistentovi mi denně chodilo asi 200 euromailů, kde různí Kolářové a Gregorové demonstrovali svou příchylnost k těm správným. Od Nového roku jako když utne. Počet mailů klesl na třicet… Zalezli europoslanci i celá evropská komise. Kromě pár nejblbějších.
A ve chvíli, kdy už je v podstatě úplně jasné, že Amerika obrací zrak od Ukrajiny, přestane ji sponzorovat a naopak se bude domlouvat s Ruskem, aby se sibiřské suroviny nespojily s čínskou pracovní silou (ti žluťáci už mají stíhačku šesté generace), tak se ještě najdou tací, kteří jdou a přísahají Ukrajině věrnost. Asi jako ty děti, které přísahaly věrnost Vůdci, který se o pár dní později zastřelil… Nebo jako Miroslav Tomanec z Jihlavy, který vstoupil do Strany v prosinci 1989…
Mimochodem, víte, proč jsme po Plyšáku dopadli, jak jsme dopadli? Protože jsme byli skoro poslední. Protože jsme přišli k hotovému. Už bylo domluveno, co kde komu kolik a kdy. O rozdělení světa i kompetencí bylo dávno rozhodnuto a našim disidentům jen oznámili výsledky. Nikdo se za Čechy nezúčastnil vyjednávání, nikdo tam netřískal pěstí do stolu, nikdo nevznášel požadavky. Ani teď nikdo nevznáší. O Fialovi nemluvím, od něj se nic čekat nedá, ale nevidím, že by Orbán a Fico na svých cestách měli po boku někoho z českých opozičníků. Kdy byl nějaký český politik naposled za Trumpem? Místo toho ještě teď ujišťují Ukrajinu o nehynoucí podpoře a vymezují se proti Rusku. To vše v době, kdy je Orbán u Trumpa pečený vařený a alespoň malinko si tím novou americkou administrativu ohýbá ve svůj prospěch.
Jsme kousek od bodu zlomu. Předem se nedá říct, kdy to nastane, ale až to nastane, poznáme to. Kdo vymění kabát ještě před tímto bodem, ten bude za hrdinu. Kdo ho vymění až poté, ten je objektem opovržení, což se u nás řeší tím, že se o to halasněji bojuje proti nebezpečí, které už pominulo. Za rok tady budeme mít takových bojovníků proti cenzuře a liberalismu, až z toho dostaneme národní cukrovku. Budou bojovat proti liberalismu ve chvíli, kdy už nebude představovat žádné riziko. Jako to bylo s komunisty. Nejhlasitěji se proti nim bojovalo ve chvíli, kdy už neměli žádnou reálnou moc. Až to bylo bezpečné.
Tento bod zlomu platí pro jednotllivce, ale i pro celé státy. Kdo změní svou politiku včas, ten bude mít podíl na budoucnosti a bude do ní moci alespoň maličko mluvit. Proto jsem od první demonstrace říkal, že je důležité, abychom u toho byli. Veškeré vřeštění liberálů teď už nehraje žádnou roli. Za rok budou chodit shrbení a tvrdit, že rozkládali Sorosovy neziskovky zevnitř. Velké jednání o změně světa se teprve rozebíhá, ale Češi tam jako obvykle, kurva, nejsou. Já nechci, abychom zase přišli jako poslední, kdy už všechno bude rozhodnuto a my to budeme moci maximálně přijmout. Konferencí o nás bez nás už bylo dost!
Ano, za devět měsíců si vezmeme tuto zemi zpět. A volby vyjdou úplně jinak, než si teď všichni malují… zírám, kolik hloupostí dokáží stranické štáby ještě nadělat. Ale sakra, za devět měsíců už tak akorát dostaneme nové notičky a já nechci být ten, kdo bude národu oznamovat, jak o nás mocní rozhodli a lomit při tom rukama, že se s tímteď už nedá nic dělat a nepodpoří nás ani bratia Slováci, protože v době, kdy Ficovi bylo úzko, jsme mu nikdo nepomohli.
Žádám, aby vláda byla vynesena ze Strakovky v zubech. Ideálně ještě do Trumpovy inaugurace. Žádám, urychlené přeformátování sněmovny a vůbec všech center moci. Dojde k tomu tak jako tak. Ale pokud jednou nebudeme zbabělí a nebudeme těsně před koncem přísahat věrnost starým vůdcům, kteří se za pár neděl sami zastřelí, tak bychom snad jednou mohli být u velmocenského stolu včas a vydobýt si tam alespoň trochu volnosti. Samozřejmě, nikdo z českých politiků nebyl na Trumpovu inauguraci pozván… proč také zvát oportunisty a zbabělce, že?
Strašně bychom pro naši národní identitu potřebovali, abychom se osvobodili sami. Aby naše povstání nezačalo pět dní před koncem a aby to za nás neudělali Muskové, Trumpové či Putinové… a už vůbec ne naši herci. Potřebujeme si dobýt Prahu ještě dřív, než tam přijede cizí armáda. Potřebujeme si sami svrhnout nehodné místodržitele. Opravdu sami. Bez cizích peněz, bez cizích agentů, bez cizích nadací a neziskovek. Potřebovali bychom po všech těch Mnichovech a ohýbání nějakou elementární statečnost. A potřebujeme ji teď, ještě před bodem zlomu. Pak už to nebude statečnost, ale normální vypočítavost, kterou bude dělat každý.
Nevím, kdy ten bod zlomu přijde, ale až nastane a uvidí to všichni, bude už pozdě. Něco mi říká, že bude spojen s velkým odhalením skutečných ruských a skutečných ukrajinských ztrát. Pak už se to jen bude sypat a ti, co překabátí po tomto datu, už nebudou mít žádnou hodnotu.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
KDYBY PAN VIDLAK VÉDEL NA JAKY REZIM ZMENIT ZKURVENY NYNEJŠI SYSTEM ODS TAK TO UDELA.
Ale on to neví a proto to povede vše zase jen do prdele . . .
Chyba.. já bych se opřel o rozum a reflexi.. stručně řečeno..
Moc na výběr není. Fízl a dýzl vůbec ne, po tom, co se Havlíček poklonil až po zem před vašnostou z Ukrajiny a slíbil lásku až za hrob, tak mimo Stačilo! a Japončíka tu moc jiných variant není. Je to škoda, v Triku je poměrně dost zajímavých lidí, v PRO také ( ovšem tam hodně vadí také jeden „přítel po boku“ ). No, pokud nesloží Andy koaliční smeťák s kuliočkem, tak horší hnus to snad nebude. Není hnus, jako hnus. Ten fialový nemá konkurenci.
Je registrováno 206 politických subjektů.. to nikam nevede..
Tisíce Slováků v pátek demonstrovaly na podporu proevropského směřování země. Shromáždění do Bratislavy a do další více než desítky měst po celé zemi, ale také do Prahy svolali zejména občanství aktivisté v reakci na prosincovou schůzku slovenského premiéra Roberta Fica s ruským prezidentem Vladimirem Putinem v Moskvě. Ve slovenské metropoli demonstranty z pódia podpořil kromě jiných český herec Ivan Trojan. V Bratislavě, kam podle organizátorů přišlo 15.000 lidí, dav demonstrantů zaplnil prostranství u pódia na náměstí vedle sídla slovenské vlády. Mnozí donesli vlajky Slovenska i Evropské unie a skandovali „Stydíme se za Fica“, „Dost bylo Fica“ a „Vlastizrada“.
😀 😀
Profesionální demonstranti. U Sörösů byl výplatní den.
Asi tak 😁
Vlastizrada a tahají s sebou euroněmčourskou vlajku…
Hlasy z Maďarska: Kyjev zvedá ceny plynu
https://www.nachdenkseiten.de/?p=126977
Článek Gábora Stiera
Evropské ceny plynu vyskočily na nejvyšší úroveň za rok a půl poté, co se Kyjev rozhodl 1. ledna zastavit tranzit ruského plynu do Evropy přes Ukrajinu.
Zas jeden z nejlepších Vidlákových článků, kde se věnuje oblíbenému tématu, jak na některé máme naprosto jiný metr (kilometr, ale spíše světelný rok). Ač v podstatě má pravdu, že se už COSI rýsuje, líbí se mi jeho optimismus, ale bohužel ho nesdílím. Kéž by měl pravdu.
Dle mého musím napsat to, co zde napsalo už asi tisíc lidí přede mnou. O těch vlcích, co je z lesa vyžene až hlad. Dnes jsem na chvilku nakoukl opět k nepříteli do diskusí na Novinkách, vzpomínám na nějaký hanopis ohledně Fica a „demonstrací“ proti němu (který zas Séreš že to platil ?). Jak se ti správní Češi, z odhadem jedné třetiny s německými jmény rozohňovali, že v žádném případě nepodlézat Putinovi jako Slováci, že si moc rádi připlatí za plyn a naftu, když nebudou mít původ v Rusku.
Jo, když benál bude stát místo 35,-/l 39,-Kč, to echt PRAVÝ český vlastenec z Prahé statečně zkousne a bude mít pocit vítězství, téměř jako by už stál s armádami před Moskvou tím, že zatnul zuby a srdnatě to přežil (zaplatil). Jenže kdyby měla cena být šedesát, devadesát za litr, pak bychom viděli ty odvážné, co si rádi připlatí. Jinak, když už jsem nakousnul toho amerického filantropa maďarského původu. Vidlákův článek jsem nejdříve četl zbrkle a vyšlo mi z něj (kouzlo nechtěného) „BUDOU chodit shrbení a tvrdit, že rozkRádali Sorosovy neziskovky zevnitř“
Za bolševika stál v roce 1989 litr benzínu 8,-Kčs (special) a 9,- Kčs (super). Vynásobte si to minimálně 15x (míra inflace za těch 35 let) a vyjdou vám zajímavá čísla. Dokud se ceny pohonných hmot nevyšplhají na tuto úroveň, budou stále ještě levné.
Re: Charon
Za bolševika se NEPLATILA:
1/ silniční daň a
2/ dálniční daň
Další dotazy?
Re. Trambus…
Ze dva dotazy bych měl:
1/ Vy dnes platíte za svůj osobák silniční daň?
2/ Dálniční „daň“ je povinná, i když po dálnici nejedete?
Mimochodem, před 35 lety těch km-dálnic v ČSSR zas tak moc nebylo…
Charon – Co jste tím chtěl říct? Že za minulého režimu byl benzín drahý? Jestli ano, opravdu?
Byl drahý. Jezdit do práce autem si nikdo nemohl dovolit a všichni pěkně pochodovali ráno na vlaky a autobusy ,aby se dostali do práce, v autobuse seděl ředitel vedle uklizečky, protože i ředitel továrny na ježdění autem peníze neměl.
Uklidněte se, prosím.
Moje zkušenost. Já jezdila na střední stejným autobusem, jako ředitel továrny na obráběcí stroje a tajemníkem OVKSČ.
A nebylo to náhodou jednak úrvní hromadné dopravy, která byla velmi pohodlná, a jednak tím, že nepotřeboval tolik vyčnívat, jinými slovy být s lidem ?
Znal jsem spoustu lidí, kteří autem do práce jezdili.
I náš ředitel jezdil autobusem. Nebo autem jen občas. Aut bylo méně i v rodinách, dnes i více než 1, protože se to vyplatí. Dřív by si rodina 2 auta dovolit nemohla.
Hlavně je rodina nepotřebovala, struktura měst i hromadná doprava byly zcela jiné než dnes. Ale na rozdíl od benzínu máte pravdu, že na auto se šetřilo.
Já jsem do práce autem pravidelně jezdil, i když jsem to měl 5 minut na kole.
Vždycky jsem si tam našel čas to auto umýt a naleštit. 🙂
Všechno za bolševika nebylo až tak špatný…
No tak jsem vzala kalkulačku a spočítala to za průměrné mzdy v těch letech a dnes, tak v 80. letech 1l benzínu dělal 0,4% platu a dnes je to 0,09% procent platu, takže je dnes 4,4x levnější a tím bych debatu o drahotě benzínu tenkrát a dnes ukončila .
To není až tak jednoduché. Záleží také kolik musíte dát za bydlení, jídlo a podobně, tedy kolik Vám potom zbyde na „zbytné“ věci. Co se já pamatuji, bylo tehdy docela dost lidí, ktetým zbývaly peníze, které nebyly úplně za co smysluplně utratit. Takových lidí je dnes zanedbatelně.
Jak, kde.
Nejak se nam to komplikuje. 😭
Premiér Robert Fico k hackerskému útoku na zasedání evropského výboru slovenského parlamentu řekl, že jednou z vyšetřovacích verzí je, že hackerský útok provedla Ukrajina.
https://www.echo24.cz/a/Hbc4c/zpravy-svet-fico-hackersky-utok-slovensko-ukrajina
Brebta
S pomocou skupiny zamestnancov katastri …
To bude psina, jestli to vymažou a nikdo nebude vědět, co komu patří.
Vše bude patřit všem a zase bude co prodávat těm, kteří se o to budou mnohem lépe starat.
Což je válečný akt proti členské zemi EU, která těm sviním ještě vyrábí a posílá náboje.
Weidelová z AfD: „Hitler byl komunista“
…………………………..
Jsou to Němci, navíc nacionální, to je pořád potřeba mít na paměti. Němec není kámoš. Nikdy nebyl a nebude. Jinak k tomu debilnímu výroku samotnému – a proto ze všeho nejvíc nenáviděl komunisty a pronásledoval je všude, kam přišel. Jo, to dává logiku. Německou.
Má to nějaké popletené. Asi si myslela, že co je levicové – to je komunistické.
Takhle je to celý:
„Hitler byl komunista. Považoval se za socialistu. Znárodnil všechny soukromé podniky. Žádali obrovské daně. Největším úspěchem naší země bylo označit Adolfa Hitlera za konzervativce nebo libertariána. On jím ale nebyl. Byl to komunistický socialista. Tečka. AfD je přesný opak. Je to konzervativní libertariánská strana. Hitler nebyl ‚napravo‘. Hitler hrál se závistí lidí proti sobě. To byla socialistická zbraň. Nebyl nikým jiným, než antisemitským socialistou,“ pravila.
A proto byl dotován těma nejbohatšíma. Že?
Marxovi postavili v Německu sochu, jeho knihy ale tam asi nikdo nečetl. Jinak by ta paní nemohla říkat takové nesmysly.
Asi tak.
Marx, patřil k rodině Rothchilds. Jeho rodné jméno je Chaim Hirschel Mordechai.
Ano, Marx byl jejich. Jeho úkolem bylo podpořit komunistické hnutí – napsal Komunistický manifest – za účelem oslabení moci nastupujících kapitalistů. Lidově řečeno, aby židům nepřerostli přes hlavu.
Ať byl kdo byl, učitelé marxismu a ti to snad aspoň četli a byli proškoleni, Hitlera označovali za ultrapravici.
V klidu, nechte spát židy, je jich dost, ale ten Marx jim rozborem fungování kapitalizmu moc nepomohl.
Nikdo se nepoučil a teď nějaká německá nanynka žvaní nesmysly.
Malým kapitalistům né , ale těm, kteří financují celý ten systém.
Odhalil je. A čas dal za pravdu. Vrahy z wallstreetu jsme brali jako vtip a nyní se ukázalo, že realita.
Víte prosím někdo, jaký je stav ohledně těch Rumunských voleb prezidenta? Budou se opakovat? Kdy? Opět 2 kola? Může kandidovat tamten co první kolo už vyhrál?
Já myslím, že v zájmu zachování kontinuity právního státu zůstane prezidentem ten původní a na volby se tiše zapomene.
Stejně jako v největší demokracii ve východní Evropě.
V Rumunsku se v květnu uskuteční nové prezidentské volby poté, co loňské hlasování o hlavě státu anuloval ústavní soud kvůli údajnému vměšování Ruska do předvolebního boje. Na novém termínu se dohodly strany vládní koalice s tím, že první kolo hlasování se bude konat v neděli 4. května a druhé kolo 18. května.
Podle komentátorů je nepravděpodobné, že by Georgescu znova kandidoval. Mají za to, že mu to neumožní ústřední volební komise nebo ústavní soud.
Celý volební proces musí totiž začít od nuly. Uchazeči se budou muset znova zaregistrovat a zveřejnit zdroje financování své kampaně.
V případě pochybností mohou obě zmíněné instance kandidaturu uchazeče zamítnout. To by se mohlo dotknout právě Georgeska, který před loňskými volbami tvrdil, že jeho výdaje na kampaň byly „nulové“.
Krajní pravice by tak podle médií mohla vyslat do prezidentského klání 38letého George Simiona, šéfa nacionalistické Aliance za jednotu Rumunů (AUR) a poslance. Simion je znám jako zastánce sjednocení Rumunska s Moldavskem.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-rumuni-si-zopakuji-prezidentske-volby-v-kvetnu-georgescu-asi-nenastoupi-40503962
Díky.
Tak jsme doma. Účel to evidentně splní. Předhodí se nanejhůř řízená opozice. Ideál.
Už jsem se bál, že se opravdu stane něco dobrého.
K poslední větě:
Přece jen také i Rumuni jsou členy EU…
Až na ten „drobný“ detail, že se žádné vměšování neprokázalo.
Jediný kdo se vměšoval byla současná vládní koalice, která vrazila peníze do kampaně nepřítele, aby to pak mohla vydávat za ruskou stopu.
Jen pro úplnost – vládu v době prezidentských voleb tvořila koalice socialistů PSD, kteří jako kandidáta nominovali svého stávajícího premiéra Marcela Ciolacu a PNL – Národní Liberální Partaj (v EP bývali v ALDE, teď jsou snad v EPP – asi takoví rumunští lidovci), která nominovala svého předsedu Nicolae Ciucă.
V průzkumech vycházel na první příčce socialista a vládní liberálové se začli bát, že na druhé místo se před jejich kandidáta tlačí národovec George Simion z AUR – „krajně pravicové strany“ (ať už to znamená cokoliv).
Aby si posichrovali účast v druhém kole, rozhodli se „utajeně“ rozmělnit národovecké hlasy pro Simiona podporou podobného kandidáta – zcela obskurního Călina Georgescu, o kterém si všichni mysleli, že je bez šance.
Jenže šedivá je teorie, zelený strom života – místo plánovaného pořadí 1. socialista, 2. PNL, 3. Simion a 4. a dále Georgescu&spol. to dopadlo tak, že socialista byl 3., kandidát PNL skončil až 5. za 4. Simionem a na první místo se dostal ten utajeně podpořený Georgescu a na druhé ne až tak provařená bývalá novinářka Lasconi z (proevropské) USR.
Čili vládní PNL celou dobu věděla, že ta „podivná kampaň vykazující rysy ruského vměšování“ nevychází z Ruska, ale že jsou za ní oni. Nic neřekli, ba možná to byli i přímo oni, kdo na ni poukázal (což by vlastně byla geniální strategie – zkusíme oslabit protikandáta nelegální podporou jiného kandidáta a když to nevyjde, shodíme celé volby kvůli nelegální podpoře jednoho z kandidátů…) a provalilo se to až po šetření místního finančáku, který zjistil, odkud se to celé platilo.
Jinak zrovna dnes probíhají v Rumunsku docela velké demonstrace na podporu Georgesca, ale jak to není proEU z Gruzie nebo proUS z Venezuely, tak to tady nikoho nezajímá:
https://xcancel.com/daily_romania/status/1877693722021781691
Bohužel ani Georgescovi příznivci nečekají, že by mu bylo umožněno v nových volbách (ty původní rozjeté už jsou asi nenávratně pryč) kandidovat – takže asi podpoří toho Simiona z AUR. Celá vládní koalice prý postaví společného kandidáta, takže to bude buď-anebo. Ale uvidíme, jakou má ještě establishment sílu nejdřív v Německu a pak třeba bude šance jak pro Rumunsko, tak pro nás…
Vysetrovani skoncilo, zapomente …
Proč by mu neumožnili znovu kandidovat?
re: Aleš
Soudruzi mu politicky vysvětlí, že pokud NEBUDE kandidovat, bude to pro něj daleko nejvýhodnější.
A problém bude vyřešen.
https://www.nachdenkseiten.de/?p=127031
Konkrétně se říká, že PNL převedla jeden milion rumunských leu, přibližně 200 000 eur, agentuře Kensington Communications se sídlem v kanadském Torontu. Poté najali mezinárodně fungující platformu FameUp, která podle Berliner Zeitung vyslala na frontu sociálních sítí „multiplikátory“, kteří „slouží jako vzory pro určité cílové skupiny“. V tomto případě šlo o 130 influencerů, kterým byl poskytnut scénář a video, které popisovalo vlastnosti a schopnosti rumunského ideálního prezidenta – i když bez uvedení konkrétního kandidáta. P
Ten Vidlákem popisovaný bod zlomu odpovídá tomu, co někteří na západě popisují teorií „čtvrté otáčky“.
https://en.wikipedia.org/wiki/Strauss%E2%80%93Howe_generational_theory
Že zhruba za 80 – 85 let dojde k velkému přeformátování světa, kdy k tomu vedou 4 generační změny, zhruba po 20 – 25 letech (doba, než jedna generace vyroste).
Teď jsme na místě 4. otočky (80 let od 2.sv. války).
Takže mi to vychází, že nejpozději do roku 2030 dojde k nějaké větší válce, nebo jinému resetu světa, jak ho známe.
OT
Von der Leyenová se inaugurace Trumpa nezúčastní, uvedla EK.
Protoze ma plicni problemy zpusobene alergickou reakci na soudy ohledne vakcin od Pfizeru.
Prostě ji nepozvali. Nic v tom nehledejte.
Asi by to chtělo další dávku.
PePa107 taky nepojede, takže ji může utěšit. Paní prezidentová (soudružka politručka) to snad překousne.
Trochu jsou si podobné, takže to PePa ani nepozná.
A co se ušetří za oděvy,ty co měla na korunovaci Charlese by si určitě nevzala podruhé. Takže pro daňové poplatníky dobrý
Byla by tam zbytečná. Vzhledem k věku nebude Trump zcela jistě gravidní a rozhodně se tedy nechystá rodit.
Tady všichni nastolují všilijaké světodějné otázky, aniž by mělio sebemenší schopnost je ovlivnit.
Já se zaměřím někam do suterénu dění.
Napsal mi (spolu s panem Františkem Boháčkem, ústředním ředitelem ČSSZ), pan ministr MPSV, že starobní důchody budou budou každoročně stoupat o inflaci a 1/3 růstu reálných mezd.
„Není pravda, že důchody budou stagnovat nebo dokonce klesat.“ napsal mi pan ministr Jurečka.
Naštěstí ještě ovládám trojčlenku, takže jsem snadno a rychle spočítal, že mi nový výměr důchodu stoupl oproti loňsku o 1,32 %.
S inflací je to takto (tvrdí Český statistický úřad):
https://csu.gov.cz/rychle-informace/indexy-spotrebitelskych-cen-inflace-listopad-2024
Vládní koalice spoléhá na to, že Češi neumějí počítat. Jen aby se nespletli…
Já osobně celou fialovou vládu miluji.Na mě se spolehnout mohou.
P.S.: Ti abych si na uklidnění otevřel nějakou lahev bordeaux, třeba Ch. Paveil de Luze (zbylo mi tu od Vánoc).
Takže aby důchod klesl, musela by 1/3 poklesu reálné mzdy být větší než inflace.
To by snad nedokázal zařídit ani Babiš.
@ Godot
Hosana.
Mně také pan ministr napsal a vyšší důchod už mi dorazil na účet.
Rozhodl jsem se to oslavit a vzít ženu zítra na oběd.
Ale na dva obědy v provinční vesnické restauraci to nestačí…
Tak dvě flašky Tarapaca v Kauflandu.
Já vím, že gurmán jako vy ohrne trošku nos, ale nám dezolátům s nízkým vzděláním a bez zubů to na dnešní večer musí stačit. ☺
Také měli v samoobsluze zlevněný krabicák za 10 Kč. To by mohlo být slušné hlavy dunění.
Taky mi u valorizace nějak nesedí procenta zvýšení s procentem inflace. Asi mám blbou kalkulačku.
To máte z toho, že jste se dočkali důchodu. Ti mladší to mají s počítáním jednodušší, ti už se důchodu nedožijí.
Valorizovalo se o 0,6% procentní částka a základní je určena zákonem na 10 % průměrné mzdy. Takže i to 1,32% uváděných Godotem je až moc.
Re: Godot
Svým početním majstrštykem jsi mne přesvědčil, že zásluhou fialové vlády se důchodci proměnili v NENAŽRANÉ SVINĚ!
Už abych byl mezi důchodci!
(-:
Vidlák napsal: „Jsme kousek od bodu zlomu. Tento bod zlomu platí pro jednotlivce, ale i pro celé státy.“ Jakožto v Litterate „spící“ blogger si k uvedenému tématu dovoluji doplnit následující: Existuje jedna starší americká vize z času WW II. Vizionářem byl James Burnham, nejdříve trockista, později konzervativec. Roku 1941 publikoval knihu „ Manažerská revoluce. Co se děje ve světě.“ V anglosaském světě knížka vyvolala značný poprask. V r. 1943 byla vydána jeho druhá kniha „Machiavelisté. Obránci svobody“ – v ní byly myšlenky z předchozí knihy rozpracované.
O Burnhamových knihách kriticky psal George Orwell, přesvědčením socialista, kritik kapitalismu a peněžní morálky. Orwellův komentář k Burnhamově první knize je znalci považován za náčrt k jeho slavnému dystopickému románu 1984; ten je dnes oživován v liberalistických zvrácenostech.
V prosinci r. 2022 jsem o tomto, co zmiňuji, publikoval blog s názvem Nástup přelomu doby https://blog.idnes.cz/zdenekhosman/nastup-prelomu-doby.Bg22120473
Míním, že název, ale i obsah mého textu může být vhodným doplněním Vidlákova Bodu zlomu. Čtenářům a diskutujícím nabízím, tj. nevnucuji četbu svého Nástupu přelomu doby.
Vidláku, buďte vždy svůj!
1984 byla jen vize, Nejedná se tedy o oživování, ale pokus tuto vizi uskutečnit. Jak správně kdosi řekl, libtardi použivají 1984 jako příručku – a kdo zná „Báječné může na létajících strojích“, tak jistě ví, jak taková činnost podle příručky vypadá a dopadne 😀😀
Ten blog jsem četl, a mám jednu připomínku: bulšit není česky žvást, ale bůvolí hovno …
Toníčku, podle slovníku mate pravdu. Ale hovorově má slovo bullshid význam jako v češtině sovo – nesmysl, žvást, kecáš a podobně.
O Ficovi bez Fica!
EXPRESS NOVINEK: Robert Fico
Slovenský premiér Robert Fico v posledních dnech vzbuzuje pozdvižení svými kroky i rétorikou. Ve čtvrtek po jednání v Bruselu pohrozil Ukrajině, že v EU vetuje pomoc napadené zemi a uprchlíkům na Slovensku sebere dávky, pokud Kyjev neobnoví tranzit ruského plynu. O co ve skutečnosti jde předsedovi slovenské vlády a jak silná je jeho pozice? O tom budou živě diskutovat hosté v Expressu Novinek, který začíná ve 14 hodin.
https://www.novinky.cz/clanek/podcasty-express-express-novinek-robert-fico-40504045
Staci si pozriet vystupenie Fica dnes pred poslancami NR SR.
https://t.me/casusbellilive/195243
Zrovna servitku pred usta si nedaval. Zele si dnes bude musiet dat ciaru v bunkri navyse, asi je na UA strane velke mrzenie, ze komik uz nie je hybatelom sveta.
Rozdiel ceny za MWh chape kazdy, su to lahke cisla – chapu to vraj i v EK. Kedze ziadny demars z EU nedosiel, ze cozesito Fico na Zeleho dovoluje, by som si tipol, ze ma na tuto retoriku mandat.
Zajici se scitaji po honu a Zeli je jen zaplaceny herec, takze uvidime, vodkundapapa ten tlak vyhrezne. Koukal jsem, ze mladej Soros uz naklusal, jen si prozatim zlomil ruku o zavrene dvere.
Harabin o voľnom páde Európskej únie a správnosti uplatnenia recipročných opatrení voči fašistickému kyjevskému režimu, ktorý, napriek našej všestrannej pomoci, vážne poškodil našu ekonomiku zastavením dodávok ruského plynu:
https://www.infovojna.bz/article/harabin-o-volnom-pade-europskej-unie
Doplňovačka
Eurokomisár pre energetiku Jörgensen ocenil dobrú a otvorenú diskusiu s premiérom Ficom ohľadne dôsledkov Zelenského bezočivého konania, keď jednostranne zastavil prepravu ruského plynu na Slovensko a ďalej do Európy
Predseda vlády SR Robert Fico vo štvrtok 9. januára 2025 v Bruseli obvinili ukrajinského vodcu Volodymyra Zelenského z cieleného konania úmyselne ekonomicky poškodiť Slovensko a celú EÚ. Po rokovaniach s predstaviteľmi Európskej komisie v Bruseli priblížil možné recipročné opatrenia proti Kyjevu za zastavenie tranzitu ruského zemného plynu.
https://www.infovojna.bz/article/eurokomisar-pre-energetiku-ocenil-dobru-a-otvorenu-diskusiu-s-ficom-ohladne-dosledkov-zelenskeho-bezociveho-konania-ked-jednostranne-zastavil-prepravu-ruskeho-plynu-na-slovensko-a-dalej-do-europy
Dokud nebude vyřešena otázka mocenského rozložení světa mezi Ruskem, Čínou a USA, budou debaty o změně politické situace ve státech jako Česko bezpředmětné. Sami se ze systému, do kterého jsme dobrovolně vstoupili, nedostaneme. To si současný systém pohlídá. Prostředky na to má. Např. svoje volby. A nedávejte mi za příklad Slovensko, či Madarsko. Jsou součástí systému nebo ne? Jsou. Umí si někdo představit reakci systému na naše odstoupení z Lipské burzy? Já myslím, že ne. To samé emisní povolenky. Pouhé dva příklady. Záměrně nepoužívám pojmy jako EU a NATO, to jsou nižší stupně řízení v pyramidě moci systému.
Cely system zmeny ma dve moznosti.
Prva je otacanie zaoceanskeho parnika – pomaly a pozvolna.
Druha moznost je preklapanie sa ladovca v mori.
Toto vyzera ze bude ta druha.
Dnes su dobri i simplicius i Larry Johnson (sonar21.com).
Plus politico pise dnes to, na co sme poukazovali uz pred rokom, ked dozneli spravy, ze sa intenzivne vyprazdnuju armadne sklady v EU.
Holandania i dani dali na UA vsetko co mali (my tiez). A tetelili sa chytrostou, ze rus na nich nemoze, pac su daleko.
Dani terazky zistuju, ze rus je menej nebezpecny ako amik. Artileria ziadna. A letectvo jakbysmet. Bookmakeri by mohli davat kurzy, v ktoromze to roku sa stane Gronsko castou USA 😀
IL zistuje, ze slaby Assad je (bol) lepsi ako Sultan na hraniciach. Som zvedavy ako sa bude vyvijat zalezitost o Golanske vysiny a vodne zdroje, ked sultan posle poziadavku do Jeruzalema na vratenie tohto uzemia.
: Zvedavec
Zvědavče, zeptám se vás, ačkoliv o věci nejspíše budete vědět podobné PRD jako já, ale otázka je vlastně pro kohokoliv, kdo dokáže odpovědět.
Těsně před nikým a ničím nevyprovokovaným vpádem russáckých hord na UA bylo na internetu mraky videí od vás ze Slovenska, plně naložené vlaky vojenskou technikou z US, snad šly i debaty, že byla v pouštních barvách. Hlavně pamatuji tanky Abrams. Vzhledem k tomu, že Zelenina obdržel v podstatě jednotky kusů těchto tanků, kde tento veškerý šrot měl adresáta, když přejížděl téměř celé Slovensko ?
US vojenská technika byla dopravena z Kuvajtu, kde mají Američané velká depa uložené techniky. Proto ta pouštní kamufláž. Přestříkávalo se to na Ukrajině na tamní kamufláž. Těch Abramsů zas tolik nebylo. Přesný počet samozřejmě nevím. Navíc po pár zničených kusech je stáhli z fronty na dodatečné pancéřování. Bavíme se o Abramsech 1.generace a ukázalo se, že ve skutečné válce to jsou průměrné stroje. Amíci si nemohli dovolit ohrozit jejich pověst z obchodních důvodů a na frontě s nima začali šetřit. Několik Abramsů bude soustředěno u Kyjeva na případnou obranu. Stejně jako Challengery. Taky žádný zázrak.
On ten sultán straší Izrael, ale měl by strašit i nás!
Našesklady zbraní jsou prázdné, energie máme oproti sultánovi drahé, výroba od nás směřuje j sultánovi.
Sejdeme se u Vidně.
Hmm. „Žádám, aby vláda byla vynesena ze Strakovky v zubech …. Žádám urychlené přeformátování sněmovny a vůbec všech center moci …“.
Koho?
Chci tím říci, ze komunisti měli v r. 1948 koho žádat. Měli sekretariáty ve všech obcich a tisíce dělniků s flintami. „Žluté vesty“ měly aspoň Whatsap a ty žluté vesty.
My máme ho… v ruce . A nemyslim tim hole ….
Staří Římané z nějakého důvodu říkali: spěchej pomalu.
Proč asi?
Budu hádat: měli demokracii a tím zdegenerovali a stali se lenivými. Olovo z vodovodních trubek a nádob, v nichž přechovávali víno, způsobilo u nich všeobecný pokles IQ pod hodnotu 107. Nechtělo se jim opustit pohodlná lehátka, na nichž se vleže přežírali. Bodejť by se jim chtělo spěchat rychle!
Hodnota IQ 107 je zdá se prokletá.
Ti staří Římané asi věděli jak vhodně využít čas, jak věci neuspěchat.
A koneckonců, všecko chce svůj čas..
Takže, nikam bych nespěchal. Nic mě neuteče.
Ono existuje ěco jak Tytlerův cyklus.
Něco
Xaver Live : beseda s Robertem Šlachtou.
Velmi chválil odstupujícího Stříže a nastupující Bradáčovou.
Z profesního hlediska, jako bývalého policisty, s oběma měl jen velmi dobré zkušenosti, Stříž prý udělal pro stát spoustu dobré práce.
Co taky čekat od ušatého expolicajta. Ztráta času to poslouchat. To už si lze rovnou pustit Moravce na ČéTé.
No jo, jenže docela dost lidí (i tady), to chce hodit Fízlu a Dýzlu. Šlachta veřejně chválí Stříže a Bradáčovou, Matěj Gregor (ve 22 už taky docela slušný politický turista)z Motoristů sní o tom, že z Dýzlu bude jakási nová klausovská ODS a už se těší na spolupráci s ANO.
To je v pořádku. Stejně jako se shlukují lidé kolem Stačilo v levé části spektra,
shlukují si kolem Motoristů v pravé části spektra.
Tyhle dvě skupiny si nekonkurují.
Jenže ono nejde o to nekonkurovat si. Má-li se něco změnit, musi se dohodnout na společném postupu …
Něco se změní: Fiala bude svržen.
Pravice a levice se těžko shodnou na společném postupu…
Proč? Nejdřív dáme stát do pořádku a pak se pohádáme o výši daní.
Babiš vezme do vlády buď Turka nebo Konečnou. Oba najednou nebude potřebovat.
Tak budeme v opozici. Koneckonců, já nemám nejmenší chuť dělat Babišovi obětního beránka.
S Babišem jen v případě, že to bude rovnoprávné spojenectví.
Lépe – Turek si vezme Konečnou.
V určitých směrech – zelený úúděl – by mohli. A měli.
Matěj Gregor už je taky jen oportunista. Penízky ho pohltily. Kdysi fajn kluk, který viděl nebezpečí v EU. Teď už je z něj zastupitel a politická vycházející hvězda, která to dotáhne daleko. Kdysi silně proti EU, pak vystřídal pár partají a když tyto šly ke dnu, tak dnes je v partaji, která je silně prozápadní, silně pro NATO a silně pro reformovanou EU.
Kdysi to zpíval jistý Kocáb z Pražského výběru, v reakci na Soukupa:
„Prachy, prachy, jenom prachy, nečekají… Jen po nich sáhneš – a už tě maj!“
No, a pak ho ty prachy také dostaly…
Myslím, že polovinu slávy kapely Pražský výběr mají na svědomí komunisti. Tím že stáhli z prodeje to první album a zakázali jim hrát. To jim zajistilo status rebelů a legend. Kdyby je nechali bejt, tak by se zakrátko vyčerpali.
Ostatně svědčí o tom to, co udělali po plyšáku v době svobody. Jedno průměrný album, pak se zhádali o prachy a rozpadli. A teď na starý kolena objížději festivaly se starýma hitama.
Nebyl to na tehdejší dobu špatný bigbít. Ovšem to co se strhlo po jejich zákazu…
Kopírovaly se kazety s X-tou generací zašumělých nahrávek nejnižší kvality, protože každý kdo poslouchal moderní hudbu to chtěl mít.
Tohle soudruzi opravdu nedomysleli.
Kdyby mysleli, tak by místo kinopředstavení školáci povinně navštěvovali divadelní hry Venci flašky. Takto by se stal populárnější mezi mládeží a národ by v r.1989 věděl, do čeho jde.
Plný souhlas, jen si myslím, na základě pár indicií, že byl pořád stejný, jen to zpočátku nebylo tak vidět.
Já mám za to, že až se Šlachtovi splní sen být ministrem vnitra, budeme se slzou v oku vzpomínat na Vítka Rakušanů, jaký to byl prima borec, nestranný, čestný a zcela zásadový morální kompas.
Také mám ten pocit.
👍 🎯
Souhlas. Na Šlachtovi nevidím nic pozitivního, nic proč podporovat. Ani zprava, ani z leva.
Však Šlachta je systémový zmrd.
Když Nečas řekl, že připustí do tendru Rosatom, tak z US Embassy dostal někdo pokyn sejmout; pokyn byl předán ušatému Šlachtovi a ten vykonal.
Kdo věří Šlachtovi, že je vlastenec a změna je idiot.
Šlachta plus aspenista Ištván.
Nikdo jiný než systémový zmrd se do systému nedostane. Systém to nepřipustí. Pokud se nějakou kličkou dostane NEzmrd do zmrdského systému, provede se korekce a dotyčný je mediálními zmrdy semlet na prach bez možnosti obrany.
Jen se stačí podívat, jak se nakládá např. s Vrábelem, a předtím se nakládalo s Volným, a předtím třeba s Vandasem, a ještě dříve se Sládkem…
Při vší úctě, taková Kateřina K. byla vloni více než 200x v globalistické CNN. Myslíte, že kdyby se zmrdy nehrála dohodnutou roli, že by se do mainstreamu vůbec dostala?
Odpověď je jasná:
Byla by ostrakizována úplně stejně jako představitelé skutečné opozice zmrdského systému.
Jakože Konečná není skutečná opozice? A řekl to někdo Vidlákovi?
Komukoliv, kdo hraje ve stejné divadelní hře, není zapotřebí o dalších rolích nic říkat. Scénář je pro všechny herce společný a tudíž jim známý.
Bohužel souhlas.
Ačkoliv nevolič Stačilo ! (Vidlák promine) tak mi ROZHODNĚ nepřijde stejný přístup médií k osobám a stranám Konečná – Stačilo vs. B.J.Blazkovitz(Tureckého původu) / Motoristé.
Ono to taky nemusí být, tak jak píšete. Oni se také mohou snažit rozptýlit antisystémové hlasy. Proto ten prostor.
Babiš bude forhont. Bude vyjednávat s třemi menšími subjekty, nebo s jedním větším?
To samé se děje v Německu. Všimněte si. A nemusí to být s vědomím těch subjektů.
Ano, kořeny spousty problémů nového režimu jsou v tom, že nám ho oficiálně vybojovali herci a studenti. Šášulíni a nedovzdělaní… Proto je to takové divadlo hochštaplerů.
Co všechno musel hlásit Zdenek Štěpánek národu v rádiu? Byla větší charkter Chramostová nebo Švorcová? A kam se na ně hrabe Ondřej Vetchý nebo Bolek Polívka?
—
Znám pár lidí, které když potkám, tak neustále mluví. Nemám je rád a snažím se jim vyhýbat. Nedávno jsem o tom přemýšlel hlouběji a není to primárně proto, že jsem nevrlý člověk a nepřetržité mluvení mne ruší. Je to proto, že lidé, kteří neustále mluví, nemají čas přemýšlet o tom, co řeknou… A taky teda proto, že nikdy neposlouchají, co říkáte vy, když se náhodou na půl věty prosadíte.
U toho rychlého probuzení mi trochu chybí nějaké časové okno, kdy o tom ti lidé budou přemýšlet.
To bude sedmá repríza entuziasmu roku 18, pokud vůbec něco…
„Znám pár lidí, které když potkám, tak neustále mluví. Nemám je rád a snažím se jim vyhýbat. Nedávno jsem o tom přemýšlel hlouběji a není to primárně proto, že jsem nevrlý člověk a nepřetržité mluvení mne ruší. Je to proto, že lidé, kteří neustále mluví, nemají čas přemýšlet o tom, co řeknou… A taky teda proto, že nikdy neposlouchají, co říkáte vy, když se náhodou na půl věty prosadíte.“
Pane, přesně jste vystihl moje pocity !
A to jsem možna o generaci mladší než Vy.
Já nejsem starý, já jsem jen předčasně fosilizovaný… Štěpánka jsem nezažil, znám to z knížek…
Ale jestli jste ještě mladší než já (nebo programovací jazyk FORTRAN), dost možná pracujete v nějaké korporaci a máte zkušenost s jiným jevem – pracovník, který dokáže zaplnit celou pracovní dobu schůzkami a hovory. Proč chodit na meeting, na který nemám čas se připravit (= nemusím se nijak připravovat) a stejně jako na strávení jeho výstupů?
KS
Fortran.
Ach, kde ta jinošská léta jsou…☺
Na vejšce jsme v tom programovali.
Co vím tak naši vrcholoví politici tleskali co se stalo v Sýrii.
Temné svědectví reportérek Novinek v Sýrii: Zhroucená země
Markéta Kutilová, Lenka Klicperová, Jana Andert
Pohled na Aleppo dnes bolí. Trosky rozbombardovaných domů ještě nebyly odklizeny, k tomu se přidal chaos a zcela nefunkční služby. A strach, který začíná svírat Sýrii. Tedy ty, kdo nejsou stejné víry jako nový vládce Šara, dříve terorista Džulání.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-blizky-a-stredni-vychod-temne-svedectvi-reporterek-novinek-v-syrii-zhroucena-zeme-40503785
To se vyspělému Záchodu zase něco takzvaně povidlo.
A proto se Evropa ocitne mezi povidly v záchodech. Sama si je tam nadělala.
A co jako kdo čekal, že nastane odstraněním „zlého diktátora“? Příkladů bylo v nedávné i vzdálenější době málo? EU plus USA mají na svědomí jen další válečné zločiny a zločiny proti lidskosti, protože ty, kteří tam dnes vraždí, stvořily a podporovaly.
Pro pobavení něco pláče libtardů:
https://medium.seznam.cz/clanek/pokrokovy-euroobcan-nepozvani-na-inauguraci-do-usa-pro-nasi-diplomacii-jde-o-vyznamenani-111382#utm_source=subscription_notification&utm_medium=email&utm_campaign=subscribe
Proč taky věnovat pozornost odpudivé bytosti …
To je satira.
Satira od libtarda? To si nemyslím, oni jsou fakt křáplí.
buldatra:
A co by jste chtěl od od anonymní bytosti,,Pokrokový euroobčan“ slyšet? I zde je jich plno a padají z nich podobná moudra.
Já si rád poslechnu ledacos. Takových pokrokových euroobčanů je všude kolem jako sraček a tak se jejich výlevům prostě vyhnout nedá.
Proto je zdravější se tím raději bavit, než se vztekat.
Je to věc přístupu.
Ona ta sekce Seznam Médium je plná takových článků, kde si čtenář není jistý, jestli jde o satiru.
Myslím, že většinou o satiru nejde, jen kroutím hlavou naň těmi moudrý.
nad těmi moudry.
Tohle ale zrovna satira je. Tady je od stejného autora jiný článek ve stejném duchu, který je tak dokonce označen.
Další úspěch české energetiky:
https://www.irozhlas.cz/ekonomika/v-cesku-maji-vyrust-obri-feny-na-mareni-prebytecne-energie-neco-je-tu-hodne_2501100615_jaf
To snad řídí úplní magoři.
Uhelný elektrárny zbouráme, doly zasypeme.
Plynový elektrárny postavíme, ale nesmí běžet, protože jsou jenom záloha – plynovody nám američtí a ukrajinští úhlavní přátelé stejně zničili a zrušili.
Postavíme občasné zdroje energie, které vyrábí elektřinu když není potřeba a postavíme obrovské mařiče této zbytečné elektřiny. Bateriová úložiště prý jednou určitě někdo vymyslí.
Blouzníme o dostavbě atomových elektráren, ale jediného kdo to umí postavit vyloučíme. Uranové doly už jsme stejně zasypali a úložiště odpadu nemáme.
A tenhle blázinec platíme.
I lidi, kteří to řídí.
Proč?
Bateriove uloziste je drazsi, obzvlast v tehle velikosti. Feny maji pro tohle lepsi pomer cena:vykon. Proste do toho nestourejte, volejte „Green Deal je prilezitost“ a pri spatreni polozky „poplatek za OZE“ nebo „poplatek za systemove sluzby“ se usmivejte.
Konec hlaseni ve zmrdskem jazyce.
Nechce se mi věřit, že nevíte proč.
Když jsou během dne chvíle, že je cena za odebranou elektřinu záporná, tak proč ji neodebrat, nechat si za to zaplatit, a tu elektřinu přitom nesmyslně zmařit v nějakém obřím fénu.
Takto si to oligarchové nastavili. A idioti (běžní odběratelé) to celé zaplatí v nehorázných cenách.
Vítejte v česku s.r.o.
No, zrovna tohle neni cesky vynalez…
Není, ale protože je to neskutečná zvrhlost, tak se to v česku určitě rychle ujme.
Už tak mají Češi nejvyšší cenu elektřiny v Evropě
https://www.michalapetr.com/wp-content/uploads/2025/01/ElectricityPriceEU.jpg
Vždycky mě překvapí, jak snadno se dají dělat dlouhý many na o..bu plebsu. Další krásný tunýlek. Pardon, podnikatelský záměr.
Geniální. Charone, vás je škoda mezi dezoláty a sviněmi. Vy, kdybyste své znalosti přetavil ve skutky s pravdou a láskou, tak se na nás jen usmíváte s doutníkem vedle takového esa jako třeba….Bakala.
KDyby se dneška dožil Mrázek, teprve by dostal prostor k seberealizaci.
Před 35 lety jsem s nimi trochu koketoval v OF. Když jsem ale po pár týdnech viděl, jaká sběř se po odhození svých rudých stranických knížek do OF hrne, rychle jsem odtamtud zmizel. Nelituji.
PS: Doutníky nesnáším, strašlivě smrdí.
proč v Česku? Vitejte v EU 😀😀
Máte větší pravdu než možná tušíte. Stejný korporát, který si hraje na solární barony v jedné zemi EU (a kasíruje poplatky OZE za výrobu „zelené“ elektřiny), tak staví v jiné zemi EU ty obří fény na spotřebu/maření elektřiny (a kasíruje za to poplatky ze záporných cen). Elektrorozvodné sítě zemí EU jsou přitom propojené.
To nevymyslíš…
A ti hloupí a neschopní komunisti tavěli místo fénu přečerpávací elektrárny.
Boj proti oteplování fénem….
No comment.
Premnozena byrokracie snadno prevalcuje svet. Druha zalezitost je snazive rozpatlavani ideologie a jejich dogmat do nekolika slepych ulicek ,jedna z nich je ta zalezitost s rajtovanim na elektrine , ale urednik musi vykonavat zbytecnou cinnost
i tam kde to nejde dal. Ma instrukce a vyhlasky..
Parni valec se nesmi zastavit a vysledkem sou ty absurdni akce obaleny v abstrakcich hranicicich se silenstvim a nebo rovnou silenstvim , na nekonecny diskuse.
Pouzivat rozum ,logiku v nich vede k zhorsovani chaosu , z nemoznosti dorozumeni..
Dalsi je vytvareni zbytecnych problemu a jejich este zbytecnejsi reseni ,kdy vedouci oddeleni nahlasi nahoru ,ze vec uspesne vyresil a skoncil.
Deti vedi kdyz si hrajou si a Tichou postu a smejou se tomu , co se vod zacatku zmenilo
za par vterin na konci.
Jenom septanim nekolika deti..
Jak se jednoducha instrukce zmeni ,kdyz prochazi mnoha kancelaremi s tisici snazivych uredniku,upocenymi poradami, doma s manzelkami a bez moznosti najit a zjistit,
kdo co v prubehu zmenil , vetsinou k nepoznani..
Trvat na vykonani toho ,co se usnesli.Dle hesla.
Mala vostuda nam nevadi a na velkou sme zvykli ,ta se rozpatla pres cely ministerstvo..
Do vostud dalsich, zitrejsich..Za povysenim a za odmeny.
Domnivam se ,ze cela zalezitost zakopany prdele s nazvem Gronsko ,je utok z druhy strany ,v poslednim aktu , EU komicky opery s krecovitymi zachvaty dodelavajicich feministickych eunuchu , ktery se snazi napodobovat a trapne saskovat ve vystupech s imitaci jednani a chovani , ale bez schoposti ,normalnich chlapu..
/Valecna lod NZ za 120 milionu potopena prave tou imitaci veleni a Kalifornie v plamenech nejdrive ideologii a dogmaty totalne dokurveny feministickou byrokracii a s nasledky ,rovnou do tragedii zkazy a paralysy bez moznosti vubec neco aspon zachranit./.
Kam nemuze dabel totalni zkazy , tam nasadi babu.
Maji chovani automatickych pracek zchaotizovanych bez chipu. Tedy delaji opakovane a poslusne a snazive vsecko mozne,jenom ne to co maji na zakladnim programu. /Dysfunctional/.
Utok Trumpa na EU, pres nejslabsi clanek Dansko. Tam uz v G.davno sou a delaji
si tam co chteji…
Z prvni strany je zakaz plynu ,kterej Zeli na rozkaz zasek.
Spolu s miliardami alimentu prikazanych ,do chciplotiny zvany Nato..
Drive dite/parchant
studeny valky vyhradne slouzici zajmum Usa, ktery okupovana EU nikdy nepotrebovala.
TrUSmp ,se zmita zase uz v jen v poslednich ozvenach kreci zvany „imperial overstretch“ , uzemnich zisku, za kazdou cenu , ale bez moznosti je efektivne ovladnout a udrzet
Dneska videt v cele Africe ,odkud zapad je hrube vyhanen ..
Milej pane vidláku,
až budete příště psát rádoby agitační článek, měl byste si alespoň zjistit, že od roku 2022 nemá Univerzita Karlova rektora, ale rektorku. A ta s Jourovou opravdu nemá problém…
A to se chlubíte nebo si stěžujete?
Zajimalo by mě, kolik absolventů UK už vrátilo diplom, nebo aspoň protestovalo. Pokud byli aspoň 3, tak možná má ta dnešní Vidlakova výzva šanci 😀
Jako proč? Bordel a nepotismus byl v celém vysokém školství už v roce 2000 a to od těch dob třikrát nakynulo.
Taková trochu zbytečná morální onanie, podobně jako stydět se za druhé, ať je to Zeman nebo třeba Fiala…
To bych čekal spíš na druhé straně…
Vy jste jste to nepochopil tady to funguje stylem Pohádkář vyblije totální kraviny a ovce to slíznou jak smetanu.
Jenom na tebe všichni serou Skelope.
To bylo nečestné a nesportovní.
Leč pravdivé.
☺
Re: PeS
To jako že si spolu dělají dobře?
Trošku jsem si pohrál s překladačem:
Trump „opravdu odpudivá lidská bytost“, se kterou si nemá chuť ani podat ruku.
Trump „a truly repulsive human being“ with whom he has no desire to shake hands.
Tak mě napadlo, jestli si to PePa nerozmyslí😜?
Zlom je zlom, malý zlom je zlomek, zlomeček, střípek.
Můj oblíbenec Mádl, morální vzor a příkladná osobnost:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Moralni-vzor-a-prikladna-osobnost-Po-ceske-obcanske-cene-usiluje-Madl-o-Oscara-767568
Moc se mně líbí ta fotka, kde je velikán Mádl zvěčněn mezi jinými dvěma velikány, z nichž jeden je světový lýdr a druhý má IQ 107. Ta fotka je takový malý střípek do mozaiky.
Až přijde ke skutečnému, velkému zlomu, herec a režisér odloží fotografii na půdu, kde na ni kromě much budou srát i myši, a bude si usilovně přát, aby se na fotku zapomnělo.
Ta ukázka z Mádlova filmu je pojata jako Hoolývůdský trhák a obsahově? Nevím , jestli bych tu sračku byl schopný vůbec shlédnout?
Mádl mohl pro úspěch filmu některou hlavní postavu obsadit černochem…
A taky to je málo genderově vyvážené. No, nevím nevím, zda pokrokový euroobčan Mádl neudělal někde chybu.
Ten černoch by proto měl být gay nebo alespoň nebinární.
Takto je to pokrokářsky správné.
A mohl by to byt beloch, co se jako cernoch identifikuje?
Nepredbihejte udalosti, Madl tak zacne svuj projev pri prebirani Oskara: „Narodil jsem se v chude cernosske rodine…“
Nelze. Běloši se nesmí cítit jako černoši, ba je dokonce nesmí ani hrát. Protože BLM
Treba misto Tani Pauhofove.
Taky se divím, že tam nehraje Aňa . A to Mádl zasadil Červený Hrádek už do 68.?
Mádl je nakažená krysa, která časem nakazí i ostatní.
Tipuju, že chvilku bude vzdorovat Strach a možná Zelenka, ale Strach by s tím spíš seknul, než dělat něco takového, jako krysa Mádl.
Kdyby se zavčas nechal ten Mádl přeoperovat na Mádlovou, mohl by nakonec prorazit i v Hollywoodu jako režisérka.
Ale doba se holt mění, tak to zřejmě prošvihl.
My, co jsme tu dobu zažili, dobře víme, že to bylo poněkud jinak. Ovšem cizozemcům to nevysvětlíš. Jak se tam bojuje proti Rusku, je Oskar jistý.
To Mádlovo dílko je podobná slátanina, jako když Američani natočili Kunderovu Nesnesitelnost bytí. Myslím to jejich pojetí srpna 1968 …
Svýho času platilo: „Natoč film o židech v lágru a Oscar je tvůj.“ Potom: „Natoč film o teplouších a Oskar je tvůj.“ Teď je zase tohle.
Poslední dobou mně dochází slova. Zmůžu se jemom na kroucení hlavou, čumím do blba a myslím si jestli toto je opravdu vůbec možné.
To mám taky. To bude asi nějaká epidemie 😀
Ty vole, titul zasl. um. je zpátky! 😀
Myslím, že včera hlásili na Ráaaadiožurnálu (©️ Targus), že chudák delegace chtěla ten film prezentovat v Halyvůdu a on jim to překazil ten oheň. Ale už nevím, jestli se jim to povedlo.
Posunuli to o dva dny…
Tak hlavne aby je svrchovane svobodne neokradli jako tenkrat stab CT.
M.K.
Ale tak zase ten film se snad jmenuje Vlny. To by mohlo s tím ohněm trochu pomoci, když v L.A. nemají ani vodu v hydrantech.
Jako celek dobrý, ale, … Ďábel se skrývá v detailu. Proč opozice nemůže rychle změnit směr? Protože by je zapletli do vlastních pavučin. Nikdo z politiků (snad kromě Volného) ani stínem nenaznačil, že s kovidem to může být jinak, že Vrbětice taky nemusí být tak jednoznačné, že teroristická válka na Ukrajině začala už po roce 14, nikdo neprotestoval že je nepřípustné aby ministr vnitra v televizi pohrozil, že kdo se pokusí vysvětlovat nebo obhajovat postup Ruska na Ukrajině, dostane tři roky natvrdo. (Po týdnu se chlubil, že má už první obviněné, a opozice – politické ticho, …) Všichni uznali platnost těchto „základních kamenů“. Tím si značně zmenšili manévrovací prostor.
Takovouto pavučinu, do které se časem zamotáte, můžete položit aniž si toho všimnete. Koukněte se na Váš dnešní text: „Ptal by se ho, jaký je rozdíl mezi výroky Putina a Trumpa? „ , „… a učinil nás závislými na amerických zdrojích, které jsou podle stejných evropských hodnot už stejně vošajslich jako ty ruské.„ Ale rozdíl mezi výroky je zásadní a zdroje nejsou stejně vošajslich – rozdíl je v důvodech, motivaci. Kdyby Dánsko osmým rokem terorizovalo a zabíjelo anglicky mluvící obyvatele Grónska, s výsledkem 14 tisíc mrtvých, byly by Trumpovy pohrůžky zásahem morálně ospravedlnitelné a navíc, dle OSN (povinnost chránit, pamatujete na Jugoslávii?) nutné. Pokud vím nic takového se v Grónsku neděje.
Trump neví, co ho v Grónsku čeká:
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/leta-jsme-zanedbavali-investice-do-obrany-gronska-pripousti-dansko-premierka-se_2501101418_jar
Dánové se tak lehce nedají.
A na posílení obrany Grónska zakoupili dvě psí spřežení…
Eskymák pozná, že uhodily silné mrazy, když se mu v zatáčce zlomí pes…
Nechci Vidlákovi ani zdejším kazit radost, ale tady v Česku moc statečných lidí opravdu není, což je vidět i při zdejších anonymních diskusích. Možná po pádu Fijalovi vlády a změně režimu vznikne Xtý odboj s názvem Vidlákův odboj a jeho anonymní skupina😜❓, která se bude dožadovat uznání?
Ale teď vážně. Vidláka si opravdu vážím za jeho postoj, jak se vrhnul do boje s fijalovým zlem, jak probudil mnoho lidí z letargie, za informace. Naše společnost je opravdu hodně podělaná,chybí ji maďarský a slovenský temperament. Léta poroby vyhnalo mnoho lidí do vyhnanství a opravdových hrdinů je málo. Nebudu zde naše hrdiny ani jmenovat, nemá to cenu, zas by byly hádky v našem anonymním zaprděném stádečku a to nechci. Každý soudný člověk musí vidět, že žijeme ve falešné společnosti, kdo neplatí právo pro všechny stejně, kde se právo ohýbá, stejně jako morálka lidí.
Včera večer jsem se díval na Prima News s Pavlínou Wolfovou, kde svoje postoje zaujaly Eroposlanci Vondra a I. David. Ivan David byl ve svých formulacích excelentní a Vondra si ani neškrtnul i když mu zdatně pomáhala profialová Wolfová. Sledujte v čase 18:40
https://cnn.iprima.cz/porady/360deg/360-9-1-v-21-59
Zdravím Milan Kasal
Máte pravdu. A díky za odkaz
Pan David měl být důraznější, když Vondra lhal o tom, proč Putin zavřel plyn. Škoda, podle mého názoru mu Vondra nahrál na smeč a pan David mu to vrátil velice mírně doprostřed hřiště.
Milane, vy pořád ukazujete na malost a zbabělost národa. To není konstruktivní. I obrozenci si vybírali světlé chvilky našeho národa.
Co je statecnost a jak se dokazuje …Co ma a proc ma udelat nekdo statecnej, aby dokazal totalne nestatecnymu a predposranymu a spolecensky podelane nepodelanymu MIlanovi ,ze jeho pomluvy sou spina.
Dle vzoru madarsko slovenskyho..Kterej.
Sni a blouzni o xtych odbojich buducnosti ,ale tech jinych , jinych..
Proc by se kdo obtezoval .Kvuli .
Blaboleni nekoho kdo je nekde zalezlej , predposranej a nevi co je statecnost
a nikdy statecnej nebyl ,soude dle jeho zavilych abstraktnich pomluv a spiny.
Vazne si vazi , bojujicich textu psanych s vedomim, ze je , straslivy zlo ustrasenych milanu vsecky toleruje..
Statecnost milanu je v ukajeni mizernych pomluv, blabolu na abstraktni zaprdeny stadecko falesnych spolecnosti ve kterych setrva, ale osobne na verejnosti nikomu konkretnimu je nerekne.
Teď je ten správný čas vyjít na světlo (na internetu) s novou verzí 2000 slov a novou Chartou 2025 …Asi by bylo spousta následovníků i nový disidentů a signatářů ale chce to novou v politice a ČT neprofláklou tvář…Co říkáte Rednexi???Půjdete do toho???
Optimismus je moc krásná a přepychová věc, ale raději bych byl optimistou s nohama na zemi.
Jsem pro, vynést fialový hnus ze strakovky v zubech, ale určitě bych se nehrnul do nějakého „velkého jednání o změně světa“, ke stolu na předjímanou velmocenskou žranici. Abychom si splnili domácí úkoly, je potřeba poslat VŠECHNY ty šmejdy do řiti, kam patří.
Slibuji, že když Stačilo vyhlásí jako HLAVNÍ a NEJDŮLEŽITĚJŠÍ bod svého volebního programu, podmínku sine qua non pro jakékoliv další pozitivní kroky, co nejrychlejší vystoupení z Nato, přesměruji k nim svůj hlas z SPD (za předpokladu, že se SPD nepochlapí a neudělá totéž). A myslím, že sám o sobě by tento volební příslib motivoval mnoho dalších voličů.
Mezitim di vynaset v zubech..
Letci znají výraz „bod bez návratu“. Otázka zní, zda naše společnost, režim, již není za hranou systémové nápravy věcí veřejně – politických tzv. standardními prostředky. Volby v USA dávají naději že by tomu tak být nemuselo. Asi jako byl dávno za tou hranicí režim v ČSSR někdy v 1988. Už obrovskou statečnost – přičemž výsledek byl samozřejmě nulový – si vyžadovalo od poslanců tehdejší Československé strany socialistické že se zdrželi hlasování o tzv. pendrekovém zákoně. Prostě v rámci systému už nešlo dělat nic a společenské napětí rostlo a rostlo. Totéž se děje i teď a nezbývá než si počkat, i když to může trvat pár let. Nebo i ne, může přijít deux ex machina, třeba v podobě toho že zítra zabijí v Egyptu Sísího, a x miliónů mladých slimáků se z této „Lybie na n-tou“ povalí do EÚ a doslova zřítí systém během týdnů. Teď je ovšem situace mnohem komplikovanější než v roce 1989. Tehdy bylo progresivistům v KSČ jasné co dělat a dlouhodobě se na zásadní změnu připravovali – viz Prognostický ústav ČSAV, ze kterého asi ne náhodou vzešli pak dva prezidenti, dva premiéří, a do nohy každý kdo tam byl, pak ministr, či nejměně poslanec. Kde ale máme teď ten Prognostický ústav ? Žádný není, páč nikdo neví jednoznačně jak dál. Teď to nebude hladké předání moci, ale velice bolestivý, agonický proces.
Proto tvrdím, že KSČ(M) se STAČILO! a K.Konečnou není řešením problému, nýbrž jeho součástí.
Pokud se toto uskupení dostane po volbách do PS či snad jako koaliční součást do vlády, nepřinese to v podstatě nic pozitivního pro běžné občany. Dopadne to jako po roce 1989 – koryta se přerozdělí, tajné dohody se uzavřou a nějaký obětní beránek se rovněž najde.
V případě vítězství ANOfertu, plného překabátěných komunistů té nejhorší sorty, to bude ještě mnohem horší.
Můžete volit Spolu…
Lepší je volit jednotlivě.
Nevím proč bych si měl místo cholery (ANO) volit lepru (SPOLU). Nějaké placebo v podobě STAČILO je ovšem rovněž k prdu.
Máte pravdu. Všechno je na hovno, jenom včely jsou na med (Admirál jistě potvrdí).
…a ten je taky na hovno. Med, ne Admiral.
Souhlasím. Ovšem včelky jsou rovněž ohrožený druh a všeobecně v česku vymírají.
Alefe, loňský včelařský rok mě dovedl k názoru, že včely jsou také na hovno.
Politicky strany,politikove a jejich politika nejsou vod zacatku hovno ,
ale strujci nejhorsi tragedie kazdyho naroda ve kterym se vyskytnou..
Vetsi strany ve vetsich statech , vetsi tragedie,
Abyste onemocněl leprou, je třeba blízký kontakt s nemocným po delší dobu než v případě cholery, tam je to ráz dva. Radši tu lepru. A volba lepry neznamená volit SPOLU, moje poznámka je čistě faktická.
Charon
Je před volbami,tak čekám, že Spolu budou rozhazovat peníze z vrtulníků
Vždycky, když si něco takového přečtu, tak si říkám, že to dotáhnu k letošním volbám a pak toho nechám. Fakt nemá smysl se o něco snažit. Zjistím si ve volbách, kolik lidí jsem opravdu oslovil a jak moc mělo smysl osm let psát a pak to udělám jako kníže Požarský.
Budete vítán v klubu, pane Vidláku. Já jsem k tomuto bodu dospěl cca před 10 lety, po 25 letech.
Přesně jak píšete – zjistil jsem, kolik lidí jsem ve volbách oslovil a jak velký smysl mělo něco psát, burcovat a o něco se v česku s.r.o. snažit. A pak jsem se zařídil po svém a pro sebe.
Více v mém komentu v čase 01:31 níže.
Já s Vámi nejsem v klubu a nechci se snažit o sebe samotného, protože to je ta prohra. Buďto to zvládneme víceméně všichni nebo víceméně nikdo. A já to dělám proto, abych dokázal, že se to vyhrát dá.
Zatím nejste, ale budete. Rád bych se mýlil.
Možná prohraju. Ale nechci skončit takhle zapškle.
Já Vám tu prohru nepřeji, protože máte moje sympatie. Je ale dobré, že s možností prohry počítáte, ulehčí vám to se přes ni přenést. Poznáte, jaký je to osobnostní pocit vnitřního vyrovnání – že jste udělal vše co bylo ve vašich silách a možnostech, a bylo to marné. A že odteď Vám všichni politici mohou… Ti vládní i ti opoziční.
Budete politicky nezávislý. Takový cynik-realista.
Nic ve zlém, ale jste pěkně otravnej. To musí bavit, takhle rozkopávat bábovičky.
Výhra nebo prohra? Hnutí Islám v Čr nechceme (IVČRN) nebo následný Blok proti islámu sice ve volbách nevyhrál, ale zvýšil povědomí Čechů o islámu jako hrozbě.
To spolu s dalšími faktory chránilo dosudČR před musulmanskou invazí. Do podpisu Ropušanova migračního paktu – letos velmi aktuální.
Kde je ovšem dnes tehdejším protagonistům konec?
Vidláku, držím Vám palce.
Problém je, že politika je projekce her mnohem mocnějších, přes mezistupně nižších úrovní. Obávám se, že přinejmenším na Západě jsou ti mocní morálně úplně jinde, než my. Oni nás nejspíš ani nepokládají za lidi (anebo sebe úplně vážně pokládají za nadlidi). Proto je politika neuvěřitelné svinstvo.
I když nejsem optimista, pořád si myslím, že lidé jako Vy jsou schopni náš pád do pekel aspoň zpomalit. A třeba se zatím něco pozitivně-geopolitického stane. Ovšem těžko čekat, že by Vás společnost jako celek ocenila. Kdo?
– Pitomé kozy, které volily PePu, protože je to fešák?
– Lidé, kteří nemají čas si přečíst celé roky jedinou knížku, ale denně civí několik hodin na TV?
– Lidé, kteří volí ANO, protože jsou podobného typu jako babišovci (říkají si „pragmatici“), jenom chudší a méně vlivní?
No ano, jsou lidé na Vašem blogu, kteří Vás oceňují. Není jich tak moc. Vzal jste na sebe kříž, jak říkáme my ateisti. Vaše práce je a bude těžká a velmi nevděčná, bohužel.
Tak takové kecy jsou jedním z důvodů, proč se na červnové eurovolby vykašlaly dvě třetiny voličů, a díky tomu nás tam zastupujou takoví jako Vondra, Niedermayer, Zdechovský, Gregorová apod.
Ty dvě třetiny voličů měly možnost volit skutečně vlastenecké kandidáty či subjekty.
Jenomže to by nesměli být líní vůbec přemýšlet, natož zdvihnout zadek a odebrat se k urnám.
To bychom ovšem od čecháčků chtěli moc, že ano.
Jako kdyby to jinde bylo jiný.
Američane tomuto stylu rozesírání co tady provozujete říkají “concern trolling” tedy abych rozesral nějaký směr pořád vznaším “dotazy” a “mám pochybnosti”
Jinak pro ostatní je to úplně jednoduché: komu se nelíbí komunisti, může na kandidátce Stačilo! kroužkovat nekomunisty. Komu se nelíbí stačilo ani tak, má k dispozici SPD. Andy svých 30% dostane od lidi co se o politiku nezajímají, sledují leda ČT a idnes ale už jim došlo že to Fiala vede do prdele. Jestli bude mít Andyho příští vláda nějakou páteř záleží od toho jak dobrý výsledek uhrajou Stačilo a SPD.
Zajímavé je, že naštvaní voliči 5k / 4k neodcházejí k Babišovi.
Prostě nepůjdou volit. A není jich zrovna málo.
Jenže až ODS zase vyhlásí antibabišovskou mobilizaci, tihle znechucení to zase dají Fialoví…
Ano, souhlasím. Pro pravicově smýšlející je tu SPD, pro levicově Stačilo a kroužkovat může tam i tam každý.
A také mně připadá, že někteří zde (například Charon) záměrně píší takhle. Jestli proto, že oni sami, jak tvrdí, neuspěli, nebo je to takové nenápadné rozeštvávání nevím, ale Vidlák mu na to docela skočil. A Charon je velmi spokojený.
Že takhle rozesírají voliči Fialy, na to jsem si zvykl, ale tenhle defétismus vlastních nechápu. Udělali jsme za tři roky tolik práce a tak moc jsme se posunuli, ale oni to nevidí. Možná proto, že oni sami se kdysi taky snažili, ale nedotáhli to ani z poloviny tak daleko. Když jsem to nedokázal já, tak to nikdo jiný také nedokáže.
Ale já jsem ten blbec, který neví, že to nejde. Půjdu a udělám to.
Vidláku, až to budete zkoušet ne 8 nýbrž 25 let, tak to nejspíš pochopíte.
Kdysi (po plyšáku) jsme si představovali budoucí Československo jako klon Švýcarska v středoevropském rámci. Dlouho trvalo, než jsme pochopili, že to nejde, že k tomu v česku zkrátka chybí ti Švýcaři. Že Češi mají naturel absolutně jiný a samostatnost prostě nechtějí. A s tím se nedá dělat nic, to je záležitost mnoha a mnoha generací.
I těm neustále utiskovaným Srbům mohou Češi jen závidět. Třeba jejich národní hrdost. Nedivím se, že takový Láďa Vrábel raději žije v Srbsku se svou srbskou manželkou.
Ztracen ten, kdo ztratil v sebe víru…
Hledáš-li pomocnou ruku, najdeš ji na konce své paže…
Co furt máte s tím Vrábelem ? Do politiky by neměli chodit lidi, co maj dluhy a exekuce. Tam maj chodit lidi, kteří nemaj kostlivce ve skříni, aby se na ně nedalo nic vytáhnout. Zadluženého politika nikdo nadšeně volit nebude.
Musíte si občas Vrábela poslechnout. Pak byste uslyšel, kterak se Vrábel do těch dluhů dostal. Vysvětluje to poměrně často na svém streamu.
A taktéž vás seznámí s tím, jak soudně-exekutorská mafie dokáže v česku nepohodlného člověka zničit. Přesně ta mafie, kterou na Čechy vypustil „Jsemžid“ Miloš Zeman během svého premiérování.
Systém si do politiky nepustí nikoho, kdo je mu nebezpečný. Nevím, jestli to je případ pana Vrabela, ale stačí se podívat do Rumunská.
Áno, ano. Psal jsem to někde o něco výše. Něco o zmrdském systému a jak funguje.
A kde takového najdete? Pokud budou chtít někoho zlikvidovat, tak to dokáží a můžete být čistý jako slovo boží nebo lílie.
Porad je tezky mit jasno. Ale zaroven snadny.
Odsuzovanej vrchnosti ze , za vsecko muze , zatracenej a rozesiravej
volic, neumistenej v Bruselu , ma jasno.
Zvoli isolovany loutky a daleko po volbach vsecko horsi, jako jedinou moznou a povolenou zmenu. To vi a dlouho.
Kdyz se vobtezuje k volbam.
Kdo volice presvedci ,ziska jejich duveru a da pevny zaruky , ze je jinej , ze nezklame , kdyz vyhraje. Takovej kdo , neni.
Je system a jeho politik..
To muze jedina dokazat , kdyz uchazec zije a pusobi uplne kazdej den uprostred volicu . Aby videli, ze se nicim nezmeni a nic s nim nehne.
Kazdej den na svym miste..
Ze treba nezmizi zejtra za lepsim.. .Mene kazani, kratsich, konkretnich vic presvedcuje. Nestezuje si ublizene na nazory jinych. Neumlcuje .
Nepresvedci nikdo shora , z podia ty dole a s obvyklym poucnym kazanim , slova , slova , zejtra slova za tejden zbytecny slova, co jiny ,ty pod podiem pro ne maji udelat ,pro cleny politicky strany s ukoly zmanipulovat volice , ktery volic clenem neni a nebude.
Volic vi ,ze sou a chteji bejt vzdycky na druhy strane barikady. Nez on.
Chodi do prace na rozdil vod nechodicich do prace clenu , sedrenych clenstvim v naky kancelari s lejstrama a sekretarkama po ruce ,
od volice isolovany strane…….
Volic se na isolovany vod nej podium nevejde, ani nesmi.
Nezije v Bruselu. Tak vi.
Jsem netušil, že mít svůj vlastní názor (daný mnohaletými zkušenostmi s politikou v Česku i jinde) je vlastně „rozesírání“ po americku.
Pak se ovšem nedivím, že to dnes všude vypadá, jak to vypadá. Opět se praktikuje to staré osvědčené „kdo nejde (bezvýhradně) s námi, jde proti nám“?
Se zbytkem příspěvku se dá opatrně souhlasit, i když co mám informace zevnitř SPD od řadových členů/obecních zastupitelů, tak ani to SPD není zrovna ideál demokracie.