21 listopadu, 2024

Asi mě klepne Josefka

Přátelé, jsme asi první země světa, kde Agrární komora a Zemědělský svaz uspořádaly protest na podporu vládě. Té stejné vládě, která zemědělce svou politikou dostala do problémů. Té stejné vládě, která v rámci vyhlášené „deagrofertizace“ změnila redistributivní platbu na prvních sto padesát hektarů tak, jak to nemá žádná země v Evropě. Té stejné vládě, která ještě před zahájením protestů ústy svého teologministra řekla, že na této redistributivní sazbě se nebude nic měnit. Té vlády, která podporuje bezcelní dovoz obilovin z Ukrajiny, díky čemuž se u nás obilí prodává pod výrobními náklady.

Prosím štípněte mě někdo, tohle se mi prostě jen zdá.

Ministr Výborný si protest velice pochvaloval a řekl o něm, že ho bere jako podporu tomu, s čím pojede příští týden do Brusele na jednání rady ministrů. S čím tam pojede? To je úplně jedno. Důležité je, s čím se vrátí a bude to něco podobného, jako vymyslel ministr školství Bek – učitelky si odteď budou třídu a hajzly vytírat samy. K čemu uklízečky, že?

Vy, co mě dlouhodobě čtete, tak víte, že jsem pro Andreje Babiše měl vždycky spíše pochopení, ale tentokrát jsem si musel několikrát promnout oči, protože on osobně vyjádřil podporu Agrární komoře v jejím protestu. Já myslel, že mě vomejou… Hnutí ANO je hlavní opoziční strana, Veľký Bocian pošilhává po padesátiprocentním volebním zisku a pro jistotu se rozkračuje směrem k SPD… a teď podpoří protest Agrární komory na PODPORU vlády. Kluci, až vám zase budou zlé jazyky říkat, že jste jen druhá strana pětikoaliční mince, tak je to přesně pro tohleto.

Budeme dělat to samé, co Fiala, akorát to manažersky lépe zvládneme, že?

Hele, říkejte si o pondělním protestu co chcete, pošklebujte se jak chcete, ale jedno mu upřít nemůžete. Byl rozhodně protivládní a proti Výborného zemědělské politice. Byl protigrýndýlový. Ve Strakovce z toho měli slušný vítr, odkopali se víc než kdy předtím, obětovali Vondru a vystříleli hodně dehonestační munice. Uklidnili se až ve chvíli, kdy nezkolabovala pražská doprava. Pak se jim vrátila původní arogance, pak už neměli pro protestující zemědělce dost pohrdání, ale v posledních dnech před protestem vysílali hodně signálů, že by třeba nějaké (bezvýznamné) ústupečky udělali.

A co vy, kluci zemědělští? Hezky jste se ve čtvrtek projeli? Protest proti zemědělské politice této vlády, na podporu této vládě… Nepřipadáte si trochu jako pitomci? Tohle je teď nová líbodémo logika? Skutečně musím uznat, že velká média ještě pořád umějí. Celá Evropa je ve varu, blokuje se dovoz ukrajinského obilí, nadává se na dohodu MERCOSUR, požaduje se odstoupení od grýndýlové politiky, protože jestli to takhle půjde dál tak brzy přijdete přesně o ty traktory, se kterými jste teď okázale ukazovali podporu této vládě, že z toho Výborný přímo chrochtal blahem.

To jsem vážně jediný, kdo to vidí? Jako fakt máte toho Doležala a Pýchu rádi? Fakt věříte, že to dopadne jinak než u učitelů?

Téhle zemi asi opravdu není pomoci. Hrstka statečných se tady o něco pokusí, místo orání a setí se učí, jak protestovat ve vnitřní Praze, učí se, že na magistrátě i na policejním ředitelství je to jeden křivý charakter vedle druhého, učí se odhalovat stávkokazy a obrnit se proti libtardím úderkám… a když se to dokonale nepovede, tak se jim posmívají ti, kteří doma z gauče neviděli v televizi dost krve a ohně.

Jak vypadala nejčastější výčitka? Proč jste jim to nezablokovali víc? Proč jste jim tam nevysypali hnůj? Copak nevíte, že bez defenestrace to nemá cenu? Ryk z gauče… Kdokoliv si mohl vzít vestu a transparent a prostě si na tu magistrálu sednout do druhého pruhu vedle traktoru a zablokovat ji sám. Klidně i jednotlivec. Nebo skupinka…. NIKDO K TOMU NEMĚL ODVAHU! Jen každý věděl, že se to mělo udělat jinak.

Podmíněná podpora… jen když to vyjde. Když se všechno nepovede, tak už nepodporujeme a nefandíme, viď, Jendo Kropáči? To už jen nadáváme a posmíváme se. Když vy jste to tak mocinky chtěli, že? Aby vám to někdo vybojoval a vám stačilo jen držet palce u televize.

Když se to povede, říká se tomu revoluce. Když se to nepovede, říká se tomu vzpoura… Pár lidí bylo ochotných nastavit tvář největším hnojometům za poslední dva roky a co za to dostali od těch v jejichž jménu to dělali? Výsměch.

Naštěstí ne od všech.

Krásně se to rozdělilo. Na ty, kteří nikdy k ničemu nebudou, kteří se nikdy doopravdy nenasadí, kteří vždycky budou jen nestálí a nevěrní fanoušci, dokud jim to bude vyhovovat.

A pak na ty, kteří chápou, proti čemu se bojuje, kteří vědí, že bude zapotřebí ještě zatnout zuby, bude zapotřebí nejen zkoušet tu a tam prorazit zeď hlavou a když se to nepovede, tak na ni alespoň dlouhodobě močit… kteří vědí, každá cesta začíná prvním krokem a mají radost z toho, že se na odpor postavila další skupina a posílila je.

I já jsem zase jednou zjistil, že skutečného přítele poznám v nouzi. A jsem rád, že všichni ti, které jsem kdy pozval k sobě na zabijačku, ovocné knedlíky, portské a červenou řepu s ovčím sýrem, ti zůstali. Jsem rád, že se moje podpora před a po pondělním protestu nijak neliší. Jsem rád, že většina mailů i zpráv byla povzbudivých.

A jsem také rád, že vím, s kým nemohu počítat přes všechny předešlé proklamace. Skutečnou cenu mají ti, kteří se po rozehnání opět sejdou. Skutečná hodnota je v tom, kdo s vámi zůstane, i když zapadnete po krk do žumpy. Spoleh je na ty, kteří společně s vámi stáli až do konce, nikoliv do prvního dějství. Díky Adame Láde, Zdeňku Jandejsku, Miloslave Klasi, Jane Velebo a vy, co jste tam stáli na magistrále. Jestli někdo zachrání české zemědělství, budete to vy.

Děkuji všem, kteří jste zůstali věrní. Vážím si vás. Rád bych vám poděkoval jednomu každému osobně, protože vy jste sůl země.

A vy, co jste měli spoustu řečí a neudělali jste žádnou práci, vy jděte z cesty. Jak to řekl Jan Veleba? Pondělí byl jen začátek. Jestli je totiž zemědělec na něco zvyklý, je to spousta nepřátel, kteří mu kazí jeho úsilí. Zemědělec má schopnost začít znovu, i když se neurodilo a dosavadní práce byla k ničemu.

Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.

310 thoughts on “Asi mě klepne Josefka

  1. Babiš je celou dobu součástí šestikoalice, která tu nejdříve nechala zavraždit asi 20 tisíc lidí praktickými lékaři, pak zmrzačila cca 3 miliony obyvatel a na 7,5 milionech provedla nepovolený medicínský experiment s neschválenou substancí. Nezbývá než se divit, že se někdo dokáže divit, že se Babiš drží s partou…

  2. Inu, jádro problému je v tomhle: „Té stejné vládě, která ještě před zahájením protestů … řekla, že na této redistributivní sazbě se nebude nic měnit.“

    Koupili si je… Leckomu to takhle zřejmě vyhovuje…

    πα½

  3. Vidláku, možná jste prostě narazil již na „aktivní obranné mechanizmy“ matrixu.
    Krásné se ukázala občanská společnost v akci – pri budování virtuální reality pro jejich média.profi rozesírači, zpochybňovači atd.
    Povedlo se vám to že se zase kousek poodhalil jeho mechanizmus fungování- rozkaz musí být splněn za jakoukoliv cenu. Řekněte já nechci, on vezme papiry a běží říct protektorovi, že to vlastně chcete. Lid už jen překáží.
    A, myslím, že tentokrát jste ho přinutil reagovat na vás, ne naopak. Vy protest protivladni, on protest provladni. Palec nahoru. Proti normální sedlacké zabejčenosti to má těžké.
    Matrix používá metody hajtech, měl skvělé učitele, mkultra, gebelsovské vytváření nepřítele, ejzenštejnovy útoky na emoce… je to velká věc.
    A propos, Kuba už byl politicky exhumován a „jde do toho“. Nějak tak zní bilbordy s jeho opáleným obličejem okolo Budějovice.

      1. No vida. Teď mi docvaklo, proč jsou v ODS trpěny zrůdy jako Novotný nebo Šimíček.

        Objasňuje to jeden už straší vtip:
        – Tak jsem dnes udělal strašnou radost našemu psovi.
        – Jakou?
        – No, napřed jsem ho seřezal, a pak jsem přestal.

  4. ⚡️Welt: Panika v Kyjeve

    Novinár nemeckého televízneho kanála „Welt“ Gregor Schwung povedal, že po ústupe z Avdejevky začala v Kyjeve panika.
    Poznamenal, že na Ukrajine začali chápať, že sú v zúfalej situácii. Podľa novinára za zatvorenými dverami v Kyjeve všetci hovoria o kritickej situácii Ozbrojených síl Ukrajiny a potrebe nejakým spôsobom udržať obranu, zatiaľ čo ruské jednotky sa tlačia pozdĺž celej frontovej línie. Schwung upozornil, že Kyjev nevie, čo urobí, ak ich Spojené štáty prestanú podporovať.
    https://www.youtube.com/watch?v=4kCFFOGTdIs

    1. „Kyjev nevie, čo urobí“ – to nevadí, oni už jim Poláci, Maďaři, Rusové i Rumuni řeknou, odkud se mají stáhnout. A Kyjev jim snad zůstane, ten Poláci myslím nechtějí.

          1. No když o tom dnes docela přemýšlím, tak na tom snad ani nezáleží. Pokud nám tu budou vládnout aspení libtardi s korespondenčním hlasováním a rozdáváním občanství tak už to s nimi horší nebude. Pokud se to změní, tak je sem pustit nemusí a občanství jen pro pár.

            1. Babiš je rád přijme do průmyslových stájí.
              Přitáhlo půl milionu igrantů z Ukraruska, ale průmyslu prý stále chybí 300 tisíc robotníků.
              Něco tady nesedí. Stačí počty do 100, ostatní jsou jen nuly u těchto čísel.

    2. Spojené štáty se chovají přesně, jak je popisováno ve Steinbeckových Hroznech hněvu.
      Tamní Společnosti a Společenstva dělají jen to, co vyhovuje jim – a na lidi srát, ať chcípnou.
      Přijdou přece další a my máme pušek i patron dost.
      Tady už je ale dobře vidět, jak Amerika dává od UA ruce pryč.
      Hecuje nás, Evropu, ať to za ně zatáhneme – to jsou ty údajné „výdaje na obranu“.
      Prožidovský a proruský nacista je přesvědčen, že bychom to neměli dělat.
      Neměli jsme dělat všecky ty sviňárny, co děláme mimo republiku poslední dva roky, protože se nám to krutě vymstí.

    1. Myslíte toho Vlka, co si o mne a další kolegy z této diskuse, otíral hubu stylem „o nás bez nás“?
      Za situace, kdy dotyčný Vlk do zdejší diskuse může, není mu upírána možnost se případně hájit, kdežto my do vlkovy diskuse nemůžeme – protože je má zakázané?
      Pokračovat o tomto demokratovi myslím ani nebudu

        1. Na vlka jedině Phytiol. Dřív, dokud se dělal i u nás, to byl Pityol. To nejlepší, co na opruzeniny je. Tedy o čem vím.

      1. Včera už jsem se sem nedostala, tak pro Tecočamp

        Ne, já myslím toho Vlka, který píše na svůj blog, a jak a co píše je jeho věc. Máme možnost nečíst. Kde Vy jste byl, když na jeho blogu byly dlouhé roky otevřené diskuze a právě vám podobní „demokrati“ ho znechutili natolik, že je raději zavřel? Nevšimla jsem si, že by se o vás ve svých analýzách otíral. Nemá to zapotřebí. On totiž zná a vidí to, co vám zášť poznat a vidět nedovoluje.

        Vlku, jestli tu čtete, přeji rychlé uzdravení a šetřete se:
        „Nemůžeme změnit vítr, ale můžeme správně nastavit plachty“ /Aristoteles/
        To platí i pro zdraví, tak ať se Vám to podaří !

        1. Děcka, uklidněte se. Otíral se, měl to zapotřebí, co a jak píše, je jeho věc a právě, co píšou demokrati, není jejich věc, protože to zášť nedovolí, on to vidí.
          Co je to dneska za neděli? Co je to s váma lidi?

    2. To je dobře,doufám,že se časem pustí opět do zžíravých kritik libtardích pitomců u Boríska v Hodině Vlka.

  5. Jen volici ví,že je třeba nejprve změnit režim a mají hezky v programu jak.
    Blbí sedláci od Chlumce budou totiž tak dlouho svými silnými traktory podporovat stávající vládu až do doby,kdy ta jejich vláda dá odsouhlasit svému vládnímu režimu zákon ,kterým jim budou ty jejich trakaře zabaveny a hotovo.

    1. Vskutku zajímavé. „Zpravodajskými“ pořady ČT-09 rotují redaktoři z Lidovek dalších „seriózních“ sdělovadel a coby experti hlásají prakticky totéž, co vy: „sedláci s traktory jsou blbí“.
      Jen ti pisálkové to obvykle zakončují objevem, že ti „blbí sedláci“ nechávají zneužít Putinem. 😉

  6. Mně se to zdá stále takové absurdní,
    že i zemědělci ČR se nechají snadno rozdělit, protože se část bojí,
    že by se umazala nějakou nálepkou, protestem proti vládě,
    která ale až servilně slouží umanutým politikám EU, poškozujícím evropské zemědělce
    a předvedla už hodně nekompetentnosti a porušení slibů, nejen ale i předvolebních.

    Doktoři a učitelé, vy už jste spokojeni?

    Zemědělci, kteří ještě vládě věříte, v pondělí prosím sledujte,
    jak bude hlasovat Výborný lidovecký ministr v EU za ČR a vládu
    PRO prodloužení bezcelního dovozu z Ukrajiny,
    když jste mediálně údajně také PROTI takovému dovozu ze zemí MIMO Evropskou unii…

    On se tím totiž ani mediálně vůbec, ale vůbec netají!

    Toto Výbornému a vládě odpustíte jen za nějaký odpustek, zvaný jedna „kompenzace“ ?
    A ty kompenzace vám slíbil taky osvobodit od daně a bude to stačit…?
    ***************
    A úplnou záhadou mi je,
    jak pomůže zemědělcům „v červených číslech“/ztrátovým ono slavné a možná
    údajné „osvobození“ dotací od daně z příjmů,
    když ztrátový subjekt i s dotací
    daň z příjmů už z logiky věci žádnou (i bez osvobození dotací) prostě neplatí.

    Navíc samotné jen osvobození dotace zemědělcům vysoké náklady nesníží,
    ani tržby pro pokřivení trhu bezcelními dovozy nezvýší.

    To vám vláda dá tedy tolik dotací, abyste hupli všichni do zisku a osvobození pak řešili?
    Efekt to osvobození totiž může mít na první laický pohled jen u subjektů,
    které jsou ziskové a to třeba i právě díky výši dotací.

    Jenomže není to nakonec zase nějaká vládní neznalost, či dokonce bouda
    na daňového zákonu neznalé a dokonce i na ty zemědělce ziskové?

    Plánuje pro vás vláda změnit zákon o daních z příjmů tak,
    aby ty trvající vysoké náklady a výdaje, na které nebo v souvislosti s kterými jsou případně provozní dotace poskytovány,
    byly i po případném osvobození dotací vůbec daňově uznatelné?

    V opačném případě Vám první kontrola pak musí a vyhází jako neuznatelné veškeré výdaje,
    související s každým osvobozeným příjmem (i dotací), či každým příjmem,
    který by nebyl vůbec předmětem daně, jak dosud zní zákon.

    A bez toho by jen „osvobození“ mohlo být spíše problém,
    pokud by výdaje související s osvobozenou dotací byly ve výši ke 100 % dotace
    (tam by už osvobození – či ne vyšlo nakonec nastejno),
    či nedej Výborný byly ty související výdaje ještě vyšší
    (tam by Vás osvobození dokonce nyní spíše poškodilo).

    Radovat by se mohli jen „zemědělci“ bez výdajů k osvobozené dotaci…..

    Tedy zemědělče – „věř, ale komu věříš, měř“!

      1. JosefS napsal:
        24 února, 2024 (17:55)
        Pravděpodobně máte pravdu, Češi jsou tvááárnejjj národ.
        My jsme ale Moravané.

        1. S tím, co sedí ve Strakovce, v Senátu, Parlamentu, s tím, co Morava politicky dala státu v posledních dekádách k „dispozici“ bych tak nějak brzdit s tou chválou, viz Fialenko, Topol, Nečas, don Pablo, Sobotka, Langr, figury z Brna, plus mnoho dalších povedených …

          1. Minorita napsal:
            24 února, 2024 (18:51)
            Proč brzdit?
            Když nemáte lepší, je i náplava dobrá.
            Kdo chce kam, …
            Opravdu jste na personálním dně?
            V tom Blaníku chrápou po mejdanu?

              1. Prožidovský a proruský nacista z Moravy si myslí, že tohle je nahovno a měl byste s tím oddělováním přestat. Hned.

            1. V Blaníku šéfuje sv. Václav, ten byl vždycky s Němci (Sasíky) kamarád, ten proti protektorátní vládě nepůjde. Mohli by mu odebrat Ehrenschild des Protektorats Böhmen und Mähren mit dem Herzog-Wenzel-Adler.

            2. Oni by byli, ale ti Vaši ogaři plus šohajové se do Práglu cpou, valí a hrnou, jak jatí, přičemž si servítky neberou … Chybí doma, a díky tomu pak třeba ve Štatlu stavíte echt ergonomické „hodiny“ na Svoboďáku …

    1. MAJKA napsal:
      24 února, 2024 (16:37)

      Polopaticky.
      My se o sebe postaráme, ale nebudeme za nikoho tahat horké kaštany.
      Nejdříve bylo bubnování, zemědělci vyjeďte, my se přidáme.
      Kdo se přidal?
      Nasadíme si žluté čepice, já mám i žlutou vestu, a budeme prosazovat pouze své zájmy.
      Nebudeme dělat užitečné i*ioty gaučovým generálům.

      1. Josef původní napsal:24 února, 2024 (18:27)

        Učitelé budou uklízet školu, to jim určitě zvýší prestiž, jenom bych byl opatrný s dětskou prací.
        https://fra.europa.eu/cs/eu-charter/article/32-zakaz-detske-prace-ochrana-mladych-lidi-pri-praci
        Lékaři pracují, nepracují?
        Nemají to v docházce.
        Ostatní zbohatneme, když https://cnn.iprima.cz/kovanda-vypoved-bez-udani-duvodu-v-praci-nebudou-lide-co-se-flakaji-ekonomika-zbohatne-424595
        Jen tak dál.

        1. Kovanda je klasický aspenský zmrd absolvent. Argument že to bude užtečné pro vyhozeného, protože si třeba najde lepší místo. Fakt si myslí že je raketa a my žereme seno ?

  7. Jak to vidím já, z druhé strany politického spektra (libertarián), hlavní problém je v roztříštěnosti.
    (Ten je i u „nás“ – jsou Svobodní (částečně přebíhají k Vám), jsou monarchisté (Koruna Česká) – ti drží, pak existovala Konservativní strana, která de facto zanikla. Dvě partičky kolem Liberálního institutu a části VŠE, ta Ševčíkova se odepsala.)

    Druhý problém vidím v nesouladu rétoriky a činů – nekompromisní rétorice a zároveň nízkém nátlakovém potenciálu. Podle slov pronesených při projevech (o čtených na fórech nemluvě) bych čekal uniformy a sklady zbraní někde v kozojídkách, podle chování „v akci“ spíš Stranu mírného pokroku v mezích zákona. Chtělo by to uvést do souladu, Čechům je bližší spíš ten mírný pokrok než IRA nebo ETA.

    Třetí problém vidím v honění moc zajíců najednou. Chtít současně přestat podporovat UA, vystoupit z EU, navýšit dotace, zajistit autarkii ČR v energetice, ponížit a potlačit velké firmy, nerušit sociální stát a důchody, … to jednak nelze, jednak každá ta jednotlivost má spoustu odpůrců, kterým v konečném sčítání bude celek vadit, protože nejde vyhandlovat „jeden mínus za jeden plus“. Chtělo by to se soustředit na pár věcí (namátkou Green End, potravinovou nezávislost, praktickou vojenskou neutralitu ČR aniž bychom vystupovali z bloků NATO, EU).

    Konečně čtvrtý problém vidím v lidech. Málo představitelů, kteří dokážou mluvit zároveň důrazně a zároveň slušně. Máte dvě krajní polohy; buď zajíkavé do detailu hovořící mnohověté uspávače, nebo sice řvouny, ale lacině zesměšňující ty okolo, což nepřitahuje. Výjimkou je třeba Okamura.
    (tenhle problém má i „opravdová“ pravice, možná ještě horší)

  8. Za chvíli na Staroměstském náměstí, začne shromáždění Společně za Ukrajinu.
    Podobné bude i v Brně, takže můžete přijít podpořit dobrou věc.

    1. Měla by tam být náborová kancelář do ukrajinské armády. SKUTEČNÁ podpora by Ukrajině pomohla – k čemu sice není jasné, ale takové osobní gesto by bylo skvělé. Berou od 25 do 60 muže, ženy i ostatní.

      1. Máte pravdu. Odvodní komise by si měla na náměstí otevřít náborovou kancelář. Ať všichni podporovatelé ukronacistů skončí v zákopech.

          1. Náckové si, myslim, nedovolili Chrám Svatého Víta ozdobit praporem se svastikou … To současná poplyšová verbež bez mrknutí oka ano … Je nevídané, co si čeští náckové dovolí – ostatně Prágl je tradičně hnízdo zmijí, Brno jakbysmet, a velká města se snaží opicit co to jde …

            1. Minimálně tak 15 let, ale spíš déle, se už nikde neobjevuje fotka nádvoří Hradu, kde visí vlajka III. říše a jsou tam zaparkované Mercedesy.
              To stejné je s fotkou upřímně hajlujících Pražanů, při skládání slibu věrnosti říši. A pak ještě jednou.
              Naposled jsem ty fotky viděl fakt dáávno, to bylo při nějakém „kulatém“ výročí napadení Němci. Od té doby, jakoby se po nich slehla zem.

                1. Chvilku počkejte, mediální + politické špíny typu Šafra, Pečinky, Černochové, a spol. prosadí verzi, že zde wermacht a Říše byly co by ochrana před bolševiky … Jestli už to nemeldují dětem do hlav, páč tzv.dospělí mají ve velkém procentu vybráno …

              1. Ach tak – máte pravdu s těmi fotkami, i když poletovaly po webu a objevily se v momentě, kdy „Prágl“ dýchal za Ukronácky… Jak příjezd Wermachtu, tak tryzna za RH a lesy vykloubených pravic -> ostatně pravice je jejich matkou …

          2. No, taky zanedlouho chcípnul. Tvrdí se, že hlavně kvůli tomu. Že to zranění rozhodně nebylo kritické, ale kletba že zafungovala. Netuším, jen jsem to někde četl.

            1. Jestli spíše onou klenbou, v případě kauzy RH, nebyl osobní lékař AH vyslaný Vůdcem … Existují takové verze, a nejsou až tak mimózní, neb RH dle mnoha spekulací díky svému aktivnímu angažmá v gestapu vlastnil kompro materiály na příliš mnoho mocných, a tudíž byl jimi vnímán, nejen kvůli tomu, jako potencionální hrozba …

            1. Ano, zakládá, protože oni opravdu nejsou ani adaptabilní, ani kompatibilní.
              Líp se dívejte okolo sebe a uvidíte to taky.
              Nejvíc je to vidět na lidech okolo 40-45 let.
              Ségra prožidovského a proruského nácka, když ještě občas chodila vypomáhat s češtinou a matikou na II. stupeň základní školy, to sama viděla i ve škole.
              Zbytečně namyšlená UA děcka z celého II. stupně do jednoho kouta, CZ děcka po třídách do jiného. Tak to i zůstalo, pokud mám zprávy. Dost jsme o tom diskutovali.

              1. Trefa, do budoucna obrovský průser, i s genomem . Řešením je jejich návrat ke Kyjevu a Lvovu … Nejsou kompatibilní všude, kde se objevili – náckovská povýšenost, arogance, samolibost … To, co sem dorazilo po začátku spec.operace je na okamžité vrácení zpět, a nemám jako mnoho jiných „pochopení “ pro jejich zažívání se tady, páč si kopeček vlastní hrob – zanedlouho můžeme řešit dilema, kdo koho odsune… A za 2.WW i nyní dokázali, že umí být větší hovada než rodilí germáni …
                Dojde k tomu samému, k čemu došlo s Němci, přičemž to klasicky nebudeme schopni vyřešit.
                Modleme se, aby to řešil kozácký kůň pijící z Vltavy, respektive jeho jezdec …
                Ubytování, socializaci, ošetření, vzdělání, ošacení i jejich obživu by ze svého měla platit kavárenská smečka libtardích nácků.
                PS: nikomu je nezávidím …

                1. Vemme to dialekticky: evoluce je velmi nevyzpytatelna dama a muze se klidne stat, ze cesky uvadajici genom bude tim ukrajinekym oziven- ovsem musi se tak stat v priznivem pomeru.

                  1. O „příznivost “ se v otázce poměru příroda nestará. Životaschopnější, odolnější, adaptabilnější, etc., to je pouze část předpokladů, jimiž se matka příroda řídí, a co je důležité, v časové ose podle svých pravidel …

                    1. Prave, ze se o priznivost nestara, tak to klidne muze vyjit.
                      Jeste bych dodal: nejde o Cechy-lidi, nybrz o jejich schopnost sdruzit se v narodu. A to tu neni. Tomu, co je nazyvano ceskym narodem, atributy naroda zcela chybi.
                      Nicmene: o co tu tedy jde?
                      Prezit pouze v etosu naroda a nikdy jinak?
                      Cesky narod skonci a jako tragedii to nevidim, je to pouha dan za plivani na predky.
                      Vyjimky zde potvrzuji pravidlo.
                      Ted uz je jenom otazka, kym bude nezivotaschopny stredoevropsky etnos, nazyvajici se chybne narodem, pohlcen (dle meho je to otazka tak 4 generaci, 100 let).

              1. To přece byla „ruská mafie“, říkal to i jistý Ruml, a ten tomu musel rozumět, ne 😁 … Inu, tehdy ukrošsky nemluvil ani na Ukradíně téměř nikdo, a tedy ukromafie tady mluvila rusky – jak prosté… Navíc bylo potřeba již tehdy dehonestovat Rusy hlava nehlava. Nakonec se tvrdilo, že divadlo u tech Holubů režíroval s Rumlem i samotní mafiani , páč ODS, sponzoring, Mercedes, etc…
                Kdepak, kde se Ruml objevil, vše hořelo…

                  1. No, za bolsevika se občas prý ochomýtal i s VH po stavbách … I když tam více nebyli než byli … No, kotelna nebo invalidní, tehdy klasika …

                    1. To říkali naši.
                      Esli sa nebudeš učit, ostaneš hlúpý a budeš leda tak pást krávy.
                      Jo a ještě říkali:
                      „Vedúcí je aj ten, co vede krávu na pastvu“ 😀

        1. Prožidovský, proruský nacista říká, že tady, v bývalém KM okrese, je jich jako psů. 2/3 se poflakují a nic nedělají, protože tolik práce tady pro ně ani není. Hodně firem položil covid.
          A rvačky na denním pořádku, když se jich někdo optá, jestli už teda vyhráli, když jim tam valíme takový miliardy.

      1. …neměli by být v práci? Oči těchto supermanů vidí i v noci (pokud pracovní výkazy nelžou) a pod jejich rukama beton vytvrzuje i za hlubokých mrazů.
        Jejich přítomnost na demonstraci je plýtvání tvůrčím potenciálem.

    2. To je normální. Po každém protivládním protestu si vláda svolá demonstraci vlastní. Samozřejmě demokratickou. Strejda Soros zaplatí vybavení, ozvučení, angažované umělce i světelnou show.
      I v Německu na protivládní protesty vláda reagovala tím, že uspořádala s neziskovkáři „demonstraci proti pravicovému extrémismu“.

  9. Jen si trošku odplivnu. Tak ono nám nestačí, několikrát do roka meldovat naše výročí. Je toho asi málo, tak se přifaří to modrožluté.
    Když jeden prochází debaty, tak musí nabýt dojmu, že společnost, jako jeden muž, stojí za zbrojením a dodávání zbraní.
    Nějak mi to neštymuje. Vyšel průzkum, že 70% našich dezolátních spoluobčanů chce ukončení konfliktu i za cenu ztráty modrožlutého území.
    Aby se v tom prase vyznalo.

    1. Jasl:

      Stačí si spočítat preference Pětikolky + polovinu tzv. „opozice“ ANO a máme zde součet podporovatelů Ukrajiny, zbrojení, a živení Ukrajinců. Lidé mají strach říci, že nechtějí podporovat Ukrajinu a politici??? Ti unisino, jak u koryta tak opozice křičí, že si přejí vítězství Ukrajiny, že musíme podporovat Ukrajinu i kdybychom tady neměli co jíst. Není u nás politik, který řekne, že by si přál, aby Ukrajina prohrála, aby byl od války konečně pokoj. Lidé a politici se opět bojí mluvit.

      Tady je to „anonymní“ ale stejně nikdo neřekne “ Už aby to ta Ukrajina prosrala, aby byl pokoj!“

      A jsme zase u Kovidu a co říkal Babiš a pak Pětikolka, zase nikdo ani dnes neřekne, vakcíny byly na houno, že na to zařvalo víc lidí, než kterým to pomohlo. Lidi se pořád bojí za svůj názor, stejně jako se báli za komanče a rudé knížky odhazovali , až když bylo po všem.

  10. V souvislostech vůbec nejde o zemědělství, a o „jalový“ protest v pondělí, nebo kolaborantský dýchánek ve čtvrtek. Zmiňuji to opakovaně dlouho, ale marně. To však neznamená, že by při každém dalším , čím dál otevřenější projevu, nebyli všichni „překvapeni“.
    Ve zkratce: to, co se poslední dobou děje v tomto státě ( budeme se věnovat domácímu hřišti a nefňukat, že Franta od vedle nám sebral lopatičku ), je kombinace vlivů, které mají na svědomí figury typu MK, MT, a spol., včetně jistého VK, jenž byl dnes vlastními politicko-ideologickými „dětmi“ vyobcován.
    V plné nahotě se projevují fundamenty „havlovského étosu“ ( zapomeňte na kecy jeho i následovníků, to je omáčka ) , v celé šíři národní, společenské, sociální, sociologické, ideové, morální a hospodářské destrukce se jako červená nit vinou jak bludy, tak skutečné cíle jistých zájmových skupin.
    Ač tradičně i alternativa plive na minulost ve stejném rytmu i tónu, jako demolice, je faktem, že ti „minulí“ o těch současných nelhali – a to jsme teprve na začátku. V klidu dál zvrácené na nedávnou minulost – vrací se její předchůdkyně, která se nezakecá, kterou tento podlý a zákeřný místní plebs potřebuje a touží opět naplno okusit, tentokráte v rytmu domácích katů.
    Smutné až tragické je, že se de facto stávajících destruktorů 3 dekády oponenti vlastně poníženě doprošují o cokoliv , nedej bože porušit demolicí nastavená pravidla…
    3 dekády, kdy byl čas nabýt zkušenosti, že slušnost v momentě jednání s demolicí plodí pouze a jenom usilovnější, tvrdší a širší likvidaci. Ovšem v Čechách přece nemáme rádi „nepořádek, protestujeme až v okamžiku, kdy smyčka téměř dokonala dílo, a zaprasená rohožka před vchodem je proti bedrům, sebeúctě a i minimu hrdosti dokonale hygienická pomůcka. Oháníme se případy z historie, něčím, čeho nikdo dnes není schopen a ochoten – sebeobětováním, i skupinovým ( co jiného vážení už dnes v momentě skutečného projevu zásadního nesouhlasu od pomazaných údajných libtariánů/libtardů, česky nácků, hrozí ) .
    Jaksi se zapomíná, jak dlouho trvalo, než k tomu došlo, v jakém časovém horizontu, kolik generací a za jakých obětí se utvářely podmínky, přesvědčení a hlavně formovaly ony osobnosti včetně okolí, jaké % tzv.národa stálo na správné straně, a jak trvalý byl výsledek …
    Zapomíná se při tom všem mávání a ohánění se historickými událostmi, lidmi, atd. na jeden, řekl bych podstatný fakt: nejen ti představitelé, ale především příznivci, podhoubí, už nemělo kam ustoupit – čekalo je otroctví nebo chcípnutí.
    Za další, především alternativa dodnes nechápe lidskou přirozenost, vztahy i jen v malé skupině Homo Sapiens Sapiens, jenž si podvědomě, mnohdy nevědomky ( procento intelektuálně slabších je děsivé) neseme sebou a aplikujeme v běžném životě.
    Ano, jde o princip smečky – pozorujte děti, vzpomeňte pamětníci na pravidla chování třeba v dětské, chlapecké partě, na to, co predurčovalo úspěch a postavení v ní … Rozhodně to nebyly jalové kecy o něčem jako demokracie, atd… Námitky, že to tak v životě nefunguje jsou obzvláště dnes k smíchu – to vzhledem k reáliím i personálním, přece nemůže nikdo myslet vážně.
    Koho následovala „parta“ či skupina lidí ->
    a) Nejen nejsilnějšího, ale především toho s konkrétní vizí, s charizmatem, vlastními osobními konflikty vydobytým respektem, rozhodným, schopným ochránit sebe a ostatní, schopným zajistit buď výhru nebo alespoň remízu s vidinou výhry, schopným odolávat tlaku okolí a třeba i dospělých, schopným zajistit „bonusy“ pro členy, schopným představit , prosadit jasnou vizi, schopným zajistit „pořádek a jasná pravidla“ minimálně pro své, schopným vnímat realitu a reagovat, REAGOVAT, schopným demonstrovat pud sebezáchovy, atd…
    Nebo
    b) Skleníkového teoretika, který sice o něčem plácá, ale pokaždé jinak, před soupeřem ohýbá hřbet, mele cosi o imaginární vizí něčeho, co de facto v reálu buď nefungovalo, nebo zmutovalo v příšeru, či bylo pouze použito jako cizí uniforma, není schopen ani ochoten razantního přímého střetu, hraje podle pravidel soupeře a ještě se k nim mnohdy hlásí, o nepříteli, s nepřítelem, i smrtelným, hovoří uctivě bez jediné urážky alá Guth-Jarkovský, z razantnější formy protestu, i slovní, má hrůzu, kterou veřejně prezentuje, stejně jako od ní odrazuje, práská vlastní sympatizanty, zastává, podřizuje se v mnohém ideologii nepřítele, trvale odmítá pod sebezáchovy, pouze přihlíží čím dál intenzivnější likvidaci jeho sympatizantů včetně posměšného opakovaného pálení jeho vlajky , nereaguje na čím dál držení a ostřejší dehonestaci na osobní, ideologické, mentální, sociální, sociologické, ekonomické úrovni, na fakt, že nepřítel otevřeně zbavuje pachatele čehokoliv na členech party odpovědnosti, a místo jasné , pochopitelné, úderné, vhodně formulované vize žvaní dokola o něčem, co v reálu nefunguje , atd…
    Opravdu se najde příčetnÿ jedinec, který bude „vůdce“ typu B preferovat, podporovat, a obhajovat ? Alternativa ( a část opozice ) je zjevně léta přesvědčená, že ano …
    Tedy na dalších třeba 300 let sbohem a šáteček …
    Prý poražená příšera byla v reálu pouze upozaděna, a dnes se má opět čile k světu, stejně jako její místní služebníci.
    Vždyť jsme svědky třídně-politického boje jak z partesu – to vše okořeněné otevřeným nástupem fašismu, neřku-li nacismu co by projevu vývojové etapy kapíku, jeho imperiální podstaty. Odér historie je všude vůkol, dokonce koncentrace domácího fanatismu násobně předčila v minulosti importovanou verzi.
    Za další jde o „cílenou výrobu podmínek pro rozhoření občanské války a následné diktatury“ – opět jako přes kopírák.
    Je úplně jedno, jak se jmenují současní představitelé tohoto divadla – podstatný je scénář, smysl, úmysl a cíl, který je stejný. Zatím ti co z plebejského podpalubí tleskají, si užívají prozatímního „luxusu“ ideové sounáležitosti s vírou, že jich se žádné důsledky a následky nedotknou, a tak podporují snahu, nebo sami přikládají pod kotel.
    Bohužel to vypadá, že na jakékoliv procitnutí tzv.Alternativy je pozdě – sama nejeví dlouhou dobu skutečný zájem projevit životaschopnost.
    Pokud to neuměla, nechtěla nebo přehlížela v dobách „beztrestnosti“, co asi předvede v momentě utažení šroubů … Snad ani nevědět …
    Znovu si uvnitř odpovězte, jakého že leadera na základě oněch charakteristik preferujete, kterému by jste buď hlas dali, či alespoň nevolili proti , a to bez politického podtextu.
    No a poté se racionálně vraťte do současné reality, pragmaticky v paměti projděte události ( třeba vemte v potaz zahraniční akce tamních dezolátů ), zapřemýslejte, porovnejte s trvalým českými způsoby, nezapomeňte na vysokou míru indoktrinace plebsu a stejně tak díky vnímané „nejasnosti, neuchopitelnosti, zbabělosti, neschopnosti sdělit, co chci, a jak toho dosáhnu“ a diky tomu vysokou míru nedůvěryhodnosti právě Alternativy …
    Nic příjemného, že … Inu, naděje prý umírá poslední, ale mám intenzivní dojem, že ona hypotetická naděje tiše odejde zapomenuta,opuštěná a nechtěná, s námi …
    Apropo, jakákoliv skutečná změna přišla v posledních mnoha staletích ( I ten Karel IV ) zvenčí … Zdejší, domácí, vynikají v disciplíně podlosti, zákeřnosti, chamtivosti, bezohlednosti, tuposti a arogance, především vůči vlastním, s extrémní schopností lokajské úslužnosti, plus za drobné prodat vlastní mámu…
    Aneb každý sám za sebe- to je charakteristika tzv.českého živlu.
    Skutečně máme nárok, při takto po staletí prezentovaných vlastnostech, co by tzv.národ a stát přežít , když dnes i ta prý společná řeč je zpochybňovat a rychle ztrácí smysl ???

    1. Odpověděl jste si sám a správně. Tento nárok nemáme. Z hlediska přírody je vlastně dobře, že nám Schwab a Gates s Rockeffeler foundation plánují naši depopulizaci. Něco tak slizkého a slabého jako průměrný čech si v rámci přírody nezaslouží další pokračování. Jsme k ničemu – vlastně ani to ne, jsme přímo překážkou. Pokud tu existují lepší a silnější národy, jakože určitě existují, pak ony to snad dají. Bude jim lépe bez nás, pod novými páníčky bychom těm případným lepším mohli opět pouze poslušně škodit.

        1. Jsou věci mezi nebem a zemí.
          Václav Ruzyně-Veškrna proslul mimo jiné i tím, že prohrdal vlastním národem a mocně razil termín „čecháček“ pro všechny, kdo nechtěli lézt do řitě těm, jejichž tlusté střevo měl Vašek tak dopodrobna prozkoumáno. Tím méně pochopitelné je, že někdo, kdo si zvolí nickname jako váš předřečník, postaví se, pokud jde o pohrdání vlastním národem, do jedné řady s Václavem Letištěm. – Pán vám chtěl sdělit, že když uvidí hovno, tak o něm řekne, že je to hovno. Má pravdu; vyšel jsem mu vstříc a hovno jsem uklidil.

          Snad je zbytečné připomínat, že nasrat mě, to je nesmírně jednoduché a vlastně to nedá skoro žádnou práci.

          1. Děkuji Vám. Ani nevím, co nenávidím více, zda Vaška Flašku, největšího našeho vlastizrádce minimálně za posledních sto let, nebo tu nadávku „čecháček“, kterou samozřejmě použije jen „Čech“.

            1. Ještě po chvíli přemýšlení při práci dodám, že používání této nadávky má značnou podobnost s pocitem příslušnosti k elitě některých pravičáků, ale má podle mého daleko horší konce. Zatímco činnost těch zmíněných pravičáků končí nekonečnou volbou ODS a podobných zlodějů, možná nějakým trollením, faktcheckingem nebo udáváním, to pohrdání vlastním národem může dojít až k plukům Azov a likvidaci národa.

              1. Jo, Azov Ukronácci na Staromáku také velebili.
                At táhnou úplně všichni, udělají si doma pořádek a zůstanou zalezlí hodně dlouho.

            2. No, já se přiznám, že mi vadí i oblíbené brněnské Cajzl. Právě od Brňáků to sedne jak prdel na hrnec… Když si tak promítnu jejich „export“ do Čech…

      1. To je zajímavý názor. Já bych to dokonce induktivně rozšířil: Něco tak slizkého a slabého jako průměrný čech si v rámci internetu nezaslouží ani psát sem do diskuse…

        1. To je reakce na mne ? V momentě odpovědi v již rozvětvené diskuzi je to kvůli nejednoznačnosti , respektive neoznačenosti, vachrlaté… Vidíte, já třeba morálně-mentální kolaps české společnosti vidím jako problém, z opačného než havloidního pohledu – jako absenci páteře, absenci jakékoliv hrdosti na ČESKOU historii, je mi blivno z velebení kolaborantsví a zrady, stejně jako kolaborantů a zrádců, zvracel bych z bratříčkování s katy, vrahy a a odvěkými nepřáteli stejně jako z nezměnilo lokajství, které předvádí jak pol.reprezentace, tak mnohdy i tzv.alternativa.
          Onoho ráčkujícího, přizrzlého zemského škůdce, byl této zemi čert dlužen.
          Nevím v jaké bublině žijete Vy, ale bohužel kolem sebe ten rozvrat a úpadek, relativizaci, lhostejnost, vyšívání a dehonestaci jak vlastenectví, tak s tím spojených názorů na společnost a hospodářství silně vnímám…
          Průměrný Čech je podle průměrného Čecha vlastně Gordický uzel už jen v momentě toho, od koho odvozuje svůj historický původ – jeden je Čech a Kelt, další Čechoněmec, další Potomek Bójů, jiný počeštěný Germán, další je Čechem omylem, jiný Čecho -Polákem, Čecho – Maďarem, Čecho – Rakušákem, jiný je Slovák, a málokdo je ČECH Slovan … Dnes se naopak velká část populace chlubí a zdůrazňuje svoji jinou krev a původ.
          Samozřejmě, že to má své letité důvody, původce, iniciátory … Čech v této otázce není Polák, Němec, Maďar, Slovák, atd., jsme specifičtí, velmi, diplomaticky řečeno. Jen kolik spoluobčanů si během 2.WW poněmčilo jméno, nebo se poněmčili úplně…
          Dnes se nosí EU, a mnozí deprivanti jsou ne Čechy ale EU EVROPANY…
          Jde o výjimky, které přibývají, nicméně i toto má své konotace.
          Jedná z věcí, na kterou alternativa dojede, je bohorovnost a neschopnost si uvědomit …
          Píši to po x-té, upozorňuji dlouhá léta, plní se černé předpoklady a realita je děsivější než jsem si připustil – a to proto, že ač vím, že od těch zmijí se dá čekat vše, tak děsivý, rychlý a širokopásmové atak jsem si odmítal připustit…
          Popravdě nebýt českého voliče, který jim to hodil 3x za sebou, nestalo by se …
          Nejen politický organizovaný zločin, ale český volič je problém- měl 3 dekády čas nasbírat zkušenosti. Nu, tak je nasbíral, a podporuje nácky…
          Opravdu tu smečku, s kterou je diskuze nemožná, bráníte i před popisnou charakteristikou ? Opravdu je třeba použít Klausovu fintu a zevšeobecnit, vztáhnout na jinou, ouplně nesouvisející činnost ? …

          Tím, že to v

          1. Nikoli podle struktury je to odpověd na antiHavlistu. Pokud chcete zjistit na koho odpověď je, dejte si myš na začátek nicku té odpovědi a jeďte kolečkem nahoru. První příspěvek do jehož textu kursor myši narazí je ten, na nějž bylo odpovídáno. Mně to přijde přehledné, dokud nezmizí možnost odpovědi, potom už jde vše pod sebe a ani tato metoda nefunguje.

            1. Peru se s tím na tabletu … Ono se to zobrazilo tak, že ve stromu byly vzájemné odpovědi v časové ose, a odpověď Alefa byla opět vyrobena na úrovni Antihavlisty … Inu Tablet, menší úhlopříčka, překlepy…

              1. Aha, tak to neporadím, ja se dívám na laptopu. Dokonce když si dám v prohlížeči vyhledávání na stránce, objeví se mi dole spousta voleb, podle nichž se také dá v zanoření orientovat.

                1. 😉 Nechci napadat techniku – ona dozajista převyšuje mé schopnosti ji skutečně ovládat … Laciná ta hračka opravdu nebyla – nejen ve světě tabletů … Chyba bude asi mezi tabletem a sedačkou …

            2. Tymákovan:

              Narazilo to na vás, tak nevím, moc přehledné ty odpovědi nejsou, proto když odpovídám, tak dám jméno aby to bylo jasné.

              1. Já to dělám také, pro zjednodušení, když už je vlákno hodně dlouhé. Z kterého příspěvku jste jel a na který můj jste narazil ?

    1. No, něco se děje, protože UK masírka jede na plné obrátky. Podpoříme, zvítězíme, zaplatíme, umřeme – jiná cesta není.
      Každý druhý článek jede hnojomety a lidé radostně naskakují na tu válečnou notu.
      Už dávno pochybuji o zdravém rozumu lidstva a toto mi dává za pravdu.
      Půl miliónu mrtvých a stále není dost.

      1. Prožidovskému, proruskému nacistovi je divné, že čtrnáct otců a třináct matek, nemá potřebu ani se zeptat, proč umřely jejich děcka ve škole?
        Takhle jsou ti čtyřicátníci zblblí čím?
        Válkou kdesi v prdelákově, nebo něčím úplně jiným?
        Tohle asi budete muset náckovi vysvětlit, je na to moc hloupý.

        1. Možná jim ucpali ústa prachama.

          Vzpomeňte si, jak se okamžitě rozjely sbírky na zraněné atd. … Minimálně dvě, ale nejspíš jich bylo povícero (nepamatuji se, kdo je vyhlásil).
          Velice rychle se tam vybraly dost slušné peníze – na jedné snad 25 miliónů korun, na té druhé míň… ale dost brzy ty částky přestaly být zveřejňovány, takže celkové sumy už nevíme.
          A jak říkám – těch sbírek bylo podle všeho víc.

          1. Lujjzo, každý jsme nějaký.
            Prožidovskému a proruskému nacistovi, jako tatovi, kdyby stát dovolil ve škole zabít děcko, tak mu vůbec nikdo a vůbec žádnýma prachama, hubu nezacpe.
            To víte, my nacisti to máme všecko jinak.

  11. A Jandejsek není členem agrární komory?

    V pondělí byl protest, ve čtvrtek byla manifestace na podporu strany a vlády. Uvidíme, kdo dosáhl lepších výsledků…

  12. Bank.sterské ukrorujna obilí pro humanoidní zvířata

    … bývalý prezident Agrární komory ČR a člen Klubu 2019 Jan Veleba.

    Bývalý ministr Nekula pravil: „… jsem téma dovozů zemědělských komodit z Ukrajiny řešil přímo s komisařem pro zemědělství Januszem Wojciechowským, ptal jsem se ho, jaká bude reakce Evropské komise na oznámený zákaz dovozu ze strany Polska a Maďarska. Jednoznačně mi potvrdil, že podobná jednostranná opatření jsou nepřijatelná“.

    ..obilí z Ukrajiny nepotřebujeme, máme svého dostatek. Je kvalitní. Nic takového u obilí z Ukrajiny garantováno není. S výjimkou názorů (aspenisty) Prouzy (viceprezident Hospodářské komory ČR, aspenistické organizace) a politiků plnících ideové zájmy.
    ..dovozů z Ukrajiny: rtuťová mořidla osiva, rovněž pesticidy, mykotoxiny.
    Jsou to jedovaté látky produkované určitými druhy hub, vyskytujících se v kontaminovaném obilí.
    ..Mykotoxiny zasahují. ..játra, ledviny, plíce, endokrinní žlázy a buňky imunitního systému, mohou mít karcinogenní účinky.

    ..část ukrajinské pšenice místo hladovějícím Afričanům skončila v Polsku u nenasytných ✡️překupníků, od nich šla do mlýnů, kde mouku z ní vyrobenou přimíchávali v poměru 1 : 2 až 1 : 3 – dělo se dlouhé měsíce a používalo se k tomu tzv. „technické obilí“, jež se na hranicích nekontroluje, neberou se z něho vzorky. ..takto choval, podváděl každý druhý dovozce takového „technického obilí“. Jako takové není určené ke konzumaci do pekárenských výrobků, ale změnou dokladů se jím stalo. Samozřejmě obilí bez cla, dál zlevněné označením za technické a uvedené do pekárenských výrobků,
    … pracujete… proti vlastní zemi a jejím občanům.

    Naše země má přebytek obilí. Celková sklizeň v roce 2022 byla 8,1 milionu tun obilovin, z toho 0,7 mil. t kukuřice na zrno. Domácí spotřeba činí 4,9 milionu tun, zbytek – 3,2 milionu tun musíme vyvézt.
    …iniciovat skutečné odborníky, abychom vytvořili povědomí o zemědělství, jeho zákonitostech a vazbě na přírodní zákony a na půdu, kterou naši otcové ctili a která je základem státnosti.
    https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/-Jatra-ledviny-plice-Obili-z-Ukrajiny-Ohrozeni-Primichavani-Mouka-735051

  13. Pokud si organizátoři demonstrace pozvou nějaké strejce v maskáčích, kteří „stráží“ pódium, tak pak se nemůžou divit odmítavé reakci ze strany veřejnosti a zemědělců.
    Vizuálně to připomínalo bojůvky SA, které podobně strážily pódia v Německu v 20. letech.

    1. a nebuďte naivní, české veřejnosti je to u prdele – ať už tam jsou mužíci nebo nejsou

      česká společnost chce Kaufland, Netflix a Chorvatsko – nažrat se, lehnout si k bedně a dát si chlastačku na dovolené, víc je jim u prdele

      když české většinové společnosti tento trojboj (žrádlo, televizi, dovolenou) poskytnete, tak už nezajímá jestli kvůli tomu, aby o toto nepřišli musí hajlovat, říkat si soudruhu, dát si neprověřenou vakcínu, nalepit si modrožlutou vlajku na tvář….

      1. A to je jedna část těch „dospělých“ řekněme 40+, druhá třetina jsme „my“ a třetí jsou ti, co přímo kopou za libtardy, stejně jako asi většina mladých – „bo klima, vole“, „bo Putin“, „bo lická práva v Tibetu“, „bo svoboda zvolit si gender“, „bo je třeba hrabat, dokud je z čeho“.
        L.

        1. 1. Volit na jistotu nepropadnuti hlasu, cili SPD. Nasrat na to co tam vadi – jakoze predevsim „zivnostnik“ Okamura. 2. Cekat na rozklad venkovniho vlivu, jako kdyz komousi zustali mocensky „viset ve vzduchu“ kdyz za sebou uz nemeli beton v podobe jasne opory ze SSSR ktery uz mel dost co delat sam se sebou.

        2. Možná to myslíte jen tak, že jsou ty tři skupiny, a to bez množstevní specifikace. Řekl bych ale, že z mé strany není pesimismem, když to „my“ ocením maximálně jednotkami procent. Tedy, pokud „my“ jsou ti ne pouze nesouhlasně mlčící. Nespokojeno je s vládou a se způsobem existence „Západu“ obrovské množství lidí, ovšem pouze ty jednotky procent, ke všemu nevysoké, to nějak dávají najevo.

          Mohlo by se asi polemizovat, co je destruktivnější, zda činnost vlády, nebo nečinnost odhadem 90% „mas“ proti té destrukci (ve zbytku do sta jsou aktivně se projevující pro-, nebo naopak protivládní „minimasy“). Z principu, tzn. kvůli aktivní činnosti té vlády, kdy „zbytek“ by si odseděl a odmlčel cokoli, tzn. věci ve prospěch i v neprospěch, by tím destruktivnějším měla být ona. Ovšem v důsledku je to, obávám se, padesát na padesát, ne-li hůř…

      2. Těm rodinám 14 zastřelených děcek je to taky u prdele, myslíte?
        Nacista si myslí, že není. Jen jim nechtějí dovolit se ptát.
        Tak daleko jsme to dopracovali s tím pražským cinkáním klíčema.

  14. Globalistická bestie a její chapadla v Eurosajůzu, ve „vládě“ i v agrární komoře

    O čem bude neználek Výborný v Bruselu vyjednávat, když 23.2.24, tedy den po jízdě Agrární komory, europarlament prodloužil bezcelní dovozy veškerých potravin z Ukrajiny, tedy i obilí. To bude v krátkém časovém horizontu znamenat další útlum českého zemědělství a potravinové bezpečnosti pro občany co do objemu i kvality. Může snad být jasnější důkaz, že Agrární komora dělá provládní politiku
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/850-traktoru-proti-rekreacni-jizde-pro-Vyborneho-Hlasita-dohra-protestu-Jan-Veleba-siri-text-Za-podpory-Klause-751228

    MMF vyzývá vlády, aby zakročily proti protestujícím zemědělcům
    https://necenzurovanapravda.cz/2024/02/mmf-vyzyva-

  15. Někdo to tu zmínil v diskusi. Začínám se spolu s ním domnívat, že zatím celkem lhostejné masy by významně probudil nějaký pořádný blackout. Míněno technicky i jako metafora.
    Nutela je sice veselý příběh, ale ten lidi neprobudí.

    1. Prožidovský a proruský nacista souhlasí. Takový „pořádný“ pro něj znamená delší, než 12h.
      Nacisti totiž moc dobře vědí, na jaké výpadky jsou zálohovány BTS, servery většiny poskytovatelů internetu, velkochladírny apod.
      Ale nacisti taky vědí, že tento stát nemá žádný problém, s mlhavou vidinou katastrofy na horizontu, půjčit si třeba půl, nebo taky rovnou celý bilión korun.
      Už jsme to všichni viděli, důkladně to bylo i rozhlášeno, takže budeme pěkně v klidu, i kdyby nafta z třikrát překoupené ruské ropy, stála stovku litr. No problemo.

        1. Ano, tak.
          Jeden okres se dá zhasnout i svépomocí, jak svého času předváděli darkeři. Ti zvládali zhasínat i dvě 220kV linky naráz, ale jen na pár desítek minut. To byli machři, co měli naštudovaný i chování okresních rozvoden.

          1. Kdepák.
            Soukmenovci v Německu, jsou už všichni denacifikovaní, jsou krotcí, jako ovečky.
            Jak byste reagoval Vy, kdyby Vám někdo uřízl plyn, nebo elektriku do baráku?
            Jim ustřelili skoro komplet plynovod pro celé Německo – a ani necekli!
            Denacifikace má za důsledek mimo jiné i to, že denacifikovaní pak uvěří i tomu, že vypnutím jaderných elektráren, se stane elektřina v zásuvce „čistější“. U tohoto si nejsem jist, jak přesně tu čistotu mysleli, ale to víte – my nacisti něco jiného říkáme a něco jiného děláme.

      1. Autorem všech těch svinstev, včetně zadlužování z padělaných peněz a SSankcí na Rusko, je mezinárodní koš.er bank.ster.

        1. Tady primitivní, prožidovský a proruský nacista, našel nějaké nesrovnalosti v počtech :

          https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-co-delaji-ukrajinci-ptal-se-diskuter-rakusana-odpoved-dostal-od-publika-244408
          Bude ty nesrovnalosti citovat:

          „Z dat Ministerstva vnitra vyplývá, že celkem v Česku nyní žije přibližně 380 tisíc Ukrajinců, před válkou to bylo 200 tisíc. Rakušan v průběhu debaty uvedl, že práci má nyní přibližně 120 tisíc z nich.“

          „V současné době žije na území ČR více, jak pět procent Ukrajinců. Podíl na celkové kriminalitě Ukrajinců je asi 4,3 procenta. Teď asi budu nařčen ze zjednodušení statistik, já nejsem matematik, ale z toho jsem si vydedukoval, že se Ukrajinci chovají slušněji než Češi,“ prohlásil Rakušan.“

          „(Rakušan) zároveň uvedl, že na humanitárních dávkách jim bylo dosud vyplaceno přibližně 47 miliard. Díky ekonomicky aktivním utečencům se navíc už 35 miliard vrátilo zpět do rozpočtu.“

          Nácka by zajímalo, kolik činí pět procent z deseti miliónů obyvatel ČR?
          Za zlatých časů nacistů, když jugend chodila do školy, to činilo půl miliónu – ale třeba je to teď jinak, tak prosím nácka opravte.

          1. Je to jednoduché, známe názory úřadů i soudů týkající se procent. Třeba při volbách při kontrole podpisů.
            Máte dva kontrolní vzorky, v jednom je chybovost 4% a v druhém 6%. Celková chybovost je pak ÚŘEDNĚ 10%.
            Musíme si na nový svět zvykat. Tedy ti mladí.

          2. Ve skutečnosti to na pět procent Ukrajinců nevypadá. Mně teda ti prostí Ukrajinci nevadí, ale potkávám jich podstatně víc než by odpovídalo propagandistickému číslu aspenistického žida Ropušana.

          3. Aktuální počty hledaných osob podle státní příslušnosti:
            muži:
            ČR – 1830
            UA – 484

            ženy:
            ČR – 429
            UA – 45

            to jen tak, pro ilustraci.

          4. Aha… Já tedy matematikou moc nevládnu, ale není náhodou 1 % (pro zjednodušení) z 10 milionů 100 tisíc? Takže 380 tisíc mi vychází jako 3,8 procenta populace, ale mají podíl na 4,3 % trestné činnosti? Tedy víc než normální Češi? (A vzhledem k tomu, že mezi „Čechy“ jsou započítáni i spoluobčané, kteří se ke své skutečné národnosti jaksi nehlásí, tak kdoví jaká je realita.) A to se tu bavíme jen o trestné činnosti, o které se ví. Dost pochybuji, že při současné konstelaci politických hvězd dochází k nějakému systematickému sledování například ukrajinské mafie.

            1. Vy tomu vůbec nerozumíte, ty Ukrajince většinou hledají aby je mohli pochválit a vyznamenat, to nemá s kriminalitou co dělat.

            2. Tak zejména Rakušan tvrdí, že přišly zejména ženy a děti – tedy většina Ukrajinců u nás jsou ženy a děti. Ukrajinské ženy a děti tedy musí mít vyšší kriminalitu než české ženy a děti.

  16. Vidláku, dnes je z vás cítit poraženectví. Nevěšte hlavu. Ověřil jste si, že demonstracemi to nepůjde. Těch aktivních nespokojenců je menšina. Ověřil jste si, že ani nátlakem to nepůjde. Natož v Praze. Ale, učinil jste první výstřel. Takový ten varovný, do vzduchu.
    Co by mohlo pomoci? Dovolím si zde přeprat stať z prvního Hamplova úterý:

    V první řadě se zbavte neustálého soustředění na nejbližší volby. Místo toho investujte energii do budování organizační struktury a do lidí – do jejich vzdělávání, školení a motivace. Až budete mít silnou organizaci plnou schopných a motivovaných lidí, až je budete schopni plynule rozvíjet, až budete umět získávat nové, až budete mít vymyšleno financování toho všeho… pak teprve bude čas vyrazit do voleb. Pak bude mít smysl přemýšlet nad volebním programem, protože budete mít šanci ho realizovat.

    Zkuste nad tím trochu přemýšlet. Není možné se státem bojovat prostředky v nichž je stát silný. Je třeba najít slabiny státu a na ty se soustředit.

    Neměl by být problém ovládnout agrární komoru. Přece oněch malozemědělců musí být v komoře většina. Tudíž je mi záhadou, že jsou voleni zástupci, jež většinu nakonec nezastupuje. Věřím, že z vás bude výtečný vrchní agrárník.

    1. Kolikátý „první výstřel“ to byl, prosím – jen tak pro zajímavost. Nemám ambice se navážet do demonstrujících, naopak smekám před odvahou vyrazit do hnízda zmijí, a ke všemu ještě poníženě sledovat, abych náhodou neomezil nějakého budižkničemu ….
      Ale tento nesmyslný argument, tato mylná formulace byla použita už nesčetněkrát v horizontu mnoha let … Ve Strakovce měli a mají, jak po x-té ukázali , z tohoto „výstřelu“ opravdu nahráno… Buďte soudní … Až bude demoška tak masívní, intenzivní a důsledná, jako u sousedů nebo ve ve Francii, Belgii, etc., tak ano, jinak brzdit …

      1. Minorito, nevím proč, ale stále se mi vkládá do mysli Mahorita.

        Vidláka soustavně kritizuji, leč není mu možné upřít snahu „pohnout“ dějinami. Zkouší to, jak je v jeho silách. Za to si zaslouží, minimálně slušné jednání. Je lidsky nezkušen, tudíž dává na první dojem, jež se skoro vždy ukáže jako slepá ulička. Ale, usekává slepé cesty, což je přínosné i pro kritiky. Pevně věřím, že se nad tou svou „politickou“ minulostí zamyslí a najde „tu“ správnou cestu. Minimálně o to jsem se svou kritikou snažil.
        Zkusme být probůh v těchto pochmurných časech nad věcí.

    2. Ale ono to půjde, až nazraje čas. Jinak souhla s Věšákem.
      A až nazraje čas, budete mít už ty zkušené organizátory, kteří se již osvědčili.
      Budete vědět, že to může být Lád a že to nemůže být nově příchozí odsák

  17. Jestli je totiž zemědělec na něco zvyklý, je to spousta nepřátel, kteří mu kazí jeho úsilí. Zemědělec má schopnost začít znovu, i když se neurodilo a dosavadní práce byla k ničemu.

    To mi, přátelé, vehnalo slzy do očí. Motto pro život jako z partesu!

  18. Vidláku, nebuďte překvapen.
    Doprdelismus má u nás bohatou tradici. My starší jsme si už trochu zvykli.
    Což nebrání tomu, že se za to musím stydět. Styděl jsem se za podobné věci už v minulém režimu.
    Pak se chvíli zdálo, že jsou u nás i lidé s vlastním názorem, přitom ne nutně psychopati. Dlouho to nevydrželo.
    Nejspíš bychom přinejmenším v Evropě vyhráli v doprdelismu první cenu.

    1. Nacista si myslí, že Václav Umlauf z E-republiky, píše moc dobře. Je to hodně vzdělaný chlap.
      Sice trochu pochmurné čtení toho, co nás všechny čeká (včetně identity Eta), ale velmi názorné a se spoustou příkladů. Stojí za to, přečíst si tohle :
      https://e-republika.ch/article4487

  19. Už jsem zde navrhoval, aby se diskuse vedla pod pravými jmény, že by ubylo 80 % žvanilů, ale se zlou jsem se potázal. Je tady spousty tlučhubů, kteří tady machrují, co a jak by udělali, co dělá Vidlák blbě. Těch by ubylo a Vidlák by se měl o koho opřít.
    Pokud to bude stále anonymně, doporučuji Danielovi komentáře prostě nečíst, je to ztráta času.

    1. Nejlépe i s rodnými čísly…..
      Někteří o sobě víme. Jenže leze sem leckdo. Tak proč podávat meč rukojetí napřed….

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *