Máme po hokeji, národ se nám na chvíli semknul, pak zase rozemknul a začal se trochu víc zabývat eurovolbami. Není divu. Francouzi začali na plnou hubu říkat, jak přemístí svoje africké migranty do České republiky, protože konečně donutili východní země k solidaritě. To víte, Rakušan jim to podepsal, neobsahuje to žádné kvóty, ale jak řekl Vondra, obsahuje to mechanismus, jak se z kvót vykoupit. Inflace u nás zase startuje, i když o ní Fiala říkal, že je zkrocená a samozřejmě je třeba válčit s Ruskem až do konečného vítězství, které bude následovat hned poté, co nám zakážou topit uhlím, zdraží benzín a zakážou auta.
Všichni moji kolegové v alternativních médiích začali s analýzami, koho volit a koho nevolit. Velmi hezky to má zpracované můj blogerský guru, bloger Vlk, překvapivé skutečnosti z minulosti jednotlivých kandidátů vytahuje Jana Bobošíková a já se tedy po Vidlácku také přidám. Šance jednotlivých stran a kandidátů si nechám až na příští týden, ještě mohou přijít lecjaká překvapení, takže dneska si probereme, co vlastně volíte.
Dnes nebudu řešit procenta a mandáty. Prostě si jen povíme, jakou budoucnost nám jednotlivé strany a kandidáti přinesou.
—–
Chcete pokračování války s Ruskem? Díváte se každý večer pod postel, jestli tam není Prigožin? Navlékáte svým dětem dva svetry a vysvětlujete jim, že díky tomu ten hnusák Putin prohraje? Věříte, že Rusům dochází munice, vojáci, jídlo i nafta? Hltáte s nadšením informace, jak ruští vojáci bojují polními lopatkami a rabují čipy z praček? Chcete deportovat ukrajinské muže ve vojenském věku co nejrychleji na frontu, aby tam bojovali za Prahu a za Koláře mladšího? Těšíte se na stíhačky, které dostaneme v roce 2035? Chcete také kabelku s tančíkem?
Tak volte SPOLU. Ti vám přesně tohle zajistí měrou vrchovatou. Jejich kampaň není o ničem jiném, než o porážce Ruska, i kdyby měli Fica znovu rozstřílet, Orbána poslat do Buchenvaldu, Posettovi dát medaili a Sudeťákům vrátit majetek. I kdyby měli udělat ještě další konsolidační balíček, ještě víc pravicově zvednout daně a zajistit jakoukoliv záminku, aby po Ukrajincích do zákopu nastoupili i Češi. K tomu ještě dostanete krachující hospody, krachující Liberty, krachující Zetor, ale prosperující Lidl a Kaufland plné zahraničního zboží ala Tomáš Prouza.
A hlavně… v případě jaderné války dostanete spolehlivě první atomovku do Prahy. Fiala se o to svými kecy už mnohokrát postaral.
——
Chcete k válce ještě i grýndýl? Bojíte se, že planeta už brzy shoří? Nechcete slyšet, že to co Evropa na emisích ušetří, toho Čína desetkrát tolik přidá? Věříte, že Evropa zvládne jak válku na Ukrajině, tak válku s vlastním průmyslem? Už jste zapomněli, že jste nedávno chtěli bojkotovat Karlovarský filmový festival, protože mezi sponzory byla Česká zbrojovka a dneska naopak nadšeně přispíváte na tanky Tomáše a necháváte si napsat své jméno na ukrajinské bojové drony, které ruská FSB sbírá a pečlivě archivuje? Obdivujete Lipavského, jak vyhodil Evu Fillipi a většinu afrických velvyslanců, protože tam málo přinášeli pravdu a lásku? Považujete za vrchol pokroku občanku v mobilu?
Tak volte Piráty. Čeká vás zářná budoucnost novodobých čekistů, kteří budou prohledávat domácnosti a určovat majitelům, že mají byty prodat nebo pronajmout, nebo jim je prostě sebrat. Zničíte soukromé vlastnictví pomocí drakonické daně z nemovitosti, protože to byli právě Piráti, kteří toto téma první zvedli. Dostanete korporátní EU řízenou Mao ce-Tungem s tváří Marcela Kolaji.
——
Bojíte se dezinformací? Myslíte, že všechna alternativní média jsou placená Ruskem, jen nedokážete vypátrat finanční toky? Máte radost z Koudelky, který zasahuje už i do školních osnov? Chcete tajné služby, co dělají politiku? Jste rádi, že se ve školách konečně bude vyučovat gender? Těšíte se na kuturní obohacení od afrických migrantů? Balíte se do ukrajinských vlajek? Chcete, aby to v Praze vypadalo jako v Kolíně nad Rýnem? Chcete, aby Vidláka konečně zavřeli až zčerná a s ním i všechny organizátory demonstrací? Chcete tvrdé tresty za nevymáchanou hubu? Chcete soft verzi českého Pinočetíčka? Nepotřebujete se dozvědět, proč střílel Dejvy Kozy? Líbili se vám policejní provokatéři na schodech Národnígho muzea? Považujete Danuši Nerudovou za mladou krásnou a chytrou? Chcete EU tvořit, nikoliv bořit?
Tak volte STAN. Užijete si pochodňové průvody, můžete udělat zářnou kariéru v prorůstání organizovaného zločinu do státních struktur, jen vás občas někde srazí auto, kdybyste náhodou byli svědek v Dozimetru… Snadno si založíte neziskovku na řešení problémů migrace, které jste sami způsobili… samá pozitiva a sociální jistoty. Šifrovaný telefon na Redla do každé domácnosti! A před každými volbami uvidíte vašeho milovaného PeVítka Drakušana, jak se tetelí blahem nad dalšími drakonickými opatřeními.
—–
Chcete všechno, co jsem doteď vyjmenoval, západní ukotvení, pevné místo v NATO i v EU, podporu Ukrajiny, nenávist Rusku, grýndýly i migrační pakty, ale štve vás, že to Fiala a spol moc neumějí organizovat? Chcete se rozpustit ve velké evropské rodině, chcete euro, jen byste ho chtěli ve výhodnějším kurzu? Také se bojíte Putina, také jste si zamilovali kyjevský režim, chápete evropskou povinnou solidaritu a těšíte se, až bude v Mošnově základna NATO, jen vám vadí, že je to všechno za cenu vašich důchodů a mizerných platů?
Tak volte ANO. Ti také souhlasili s vojenskou smlouvou s USA a schválili ji spolu s vládou. Vůbec toho hodně schválili spolu s vládou. Většinu toho, co vláda dělá, by také dělali, jen Babiš je prostě lepší manažer, rozumí penězům, možná by se trochu postavil Tykačovi a Křetínskému, aby si tak nenahrabali na energiích. Kdyby Andrej vyjednával o povinné solidaritě a emisních povolenkách, tak by se na Leyenovou mračil. Fiala se na ní jen roztomile usmíval. ANO nám dalo Jourovou, Charanzovou, Dlabajovou a Maxovou, ale teď už se jim to určitě nestane. Hnutí ANO nemá nic proti smlouvě DSA a přijde mu vyvážená. Volbou ANO volíte program Pětikolky, jen to bude prosazováno více obchodnicky, více manažersky a dostaneme více dočasných ústupků. A jestli to u nás půjde dál, tak jak jde, tak za to ještě budeme rádi.
—–
Myslíte si, že všechny vyjmenované problémy vznikly proto, že tu máme málo volného trhu, moc dotací a státní přerozdělování? Obdivujete novopečeného argentinského prezidenta? Tak volte Svobodné. Stačí-li vám toto k vysvětlení všeho zmaru, který nás obklopuje, tak s Vondráčkem nebudete zklamáni.
—–
Chcete, aby váš hlas celkem spolehlivě nepropadl? Volte SPD. V ní máte dokonce i kus Svobodných v podobě Macha, kus staré ODS v podobě Trikolory a kus staré ČSSD v podobě Ivana Davida. Vše jistí samuraj Okamura, který dokázal postavit stranickou strukturu a dvakrát přežít svou politickou smrt. Dostanete NE migraci, NE euru a NE válce. Dostanete stranu, která bude Pětikolce i hnutí ANO sypat písek do soukolí a nikdy jinak. Ano, přesně takhle jsem to chtěl říct.
—–
Považujete za nejdůležitější, abyste dál mohli autem jezdit do práce, vozit děti do školy a babičku k doktorovi? Chcete, aby vás v Bruselu zastupoval dvoumetrový pohledný konzervativní macho, podnikatel a závodník? Doufáte, že se u nás znovu objeví ta správná autentická ODS jako za otce zakladatele, Klause? Nevadí vám spojení řidiče a policajta? Líbí se vám Turkova přímočarost? Chcete mít už brzy Šlachtu v senátu? Volte Motoristy.
—–
Chcete Rajchla? Volte Rajchla. Dostanete pravici s Haškem, zahraniční politiku s Vackem, respekt s Drbohlavem, sport s Růžičkou, finance s Turkovou, zdravotnictví se Zemanem, věrnost s Hyťhovou, poctivost s Palíškem a plánování s Viktorínem. Nebudou do toho zasahovat žádní aktivisté, vše bude autentická stranická politika naplněná právem respektem a odborností. Tuto cestu si zvolili na stranickém sjezdu. Jo… a také dostanete kulturu se Zuskou a školství s Budilem. Jestli ovšem neodejdou, stejně jako Nielsen, Maršálková, Rédová, Březina a další.
—–
Jste levičáci? Chcete, aby se vás někdo zastal, až vám bude k šedesáti a už vám nic nepůjde jako zamlada? Chcete, nějakou státem garantovanou zdravotní péči a státem garantovaný důchod? Považujete EU i NATO za součást problému, nikoliv za součást řešení, ale nejste pro bezhlavé skákání z potápějícího se Titaniku do studených vod globální korporátní ekonomiky? Chcete potápějícící se ojroloď opustit na co nejbytelnějším záchranném člunu? Chcete školy bez školného, pohotovost bez poplatků a nějakou ochranu pracujících? Myslíte si, že problém je v neschopných a zlodějských správcích, líbajících cizí prsteny? Nestojíte o sto padesát pohlaví, nestojíte o Prague Pride? Chcete podporu rodin s dětmi? Vidíte problém v tom, že nám každý rok utíkají ze země stamiliardy korun? Vadí vám, že důchodcům se inflace nezohlednila, ale církvím ano? Chtěli jste, aby se opozice co nejvíc spojila? Lezou vám na nervy přerostlá mužská ega?
Tak se vykašlete na šmardovskou Soc-dem a hoďte to STAČILO! Dostanete konzervativní levicovou politiku se špetkou nostalgie po starých časech, ale s mladou kočenou v čele, která chápe, jak to v politice chodí. Která dlouhá léta pomáhá českému průmyslu, aby se následně daly chtít slušné mzdy a společenská odpovědnost. Která chápe, že kráva se nejdřív musí nakrmit a pak teprve dojit. Dostanete politiku všech azimutů a šanci na restart levice i šanci na restart zahraniční politiky. Dostanete snahu o mír, který je důležitější než celá EU. Dostanete evropskou vlajku „zhanobenou“ mírovým symbolem.
—–
Nevybrali jste si? Chcete někoho jiného? Nacházíte na každém jmenovaném nějaký nepřekonatelný problém? Potřebujete konečně toho čistého a dokonalého kandidáta, který nás zachrání? Volte si koho chcete. Ještě zbývá dalších dvacet možností. Ctirad Musil, Blaško, Vandas, Hanig, Vrabel, strana práv koček… Všechno máme. Dostanete propadlý hlas, povolební kocovinu a lhaní si do kapsy.
Dumejte, dumejte.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Názory v článku i v diskusi jsou vážně děsivé, sektářské bláboly a neskutečné demagogie. Ze světa ve vašich hlavách je mi vážně úzko. To není vidění světa, to je diagnóza.
LIDI jděte k volbám _ ať nepropadne Váš hlas ve prospěch toho co nás špatně vede !
Už je Vám víc jak 18 roků a budete rozhodovat o Vaší budoucnosti. V rozhodnutí koho zvolit vycházejte s vlastních zkušeností a historie . Ne z médií _ jsou poplatné zaměstnavateli _ . Jedině Vaši nejvíce blízcí Vám mohou pomoct v rozhodováni _ .Všechno dělali jen pro Vaše dobro !
Na serveru Nová republika – Beseda SPD nejen k eurovolbám. Stojí za shlédnutí.
Někomu se může hodit.
RUS24
http://rus24.tv/moskva24.html
Смотрим
https://smotrim.ru/live/63251
Televizi sledovat nemůžu neumím rusky pouze text a Google to přeloží.
Uč se.
Začínám s opakováním.
Azbuku jsme my dříve narození hravě zvládli už ve 4. třídě. Učit se čínsky bude asi mnohem obtížnější 🙂
Čínsky ? Korán je v arabštině.
https://v1.ru/text/gorod/2024/05/29/73630637/ Pro fanoušky Ruského světa.
Kensington Ave Philadelphia – Streets of Philadelphia
https://www.youtube.com/watch?v=fI30F0Vt88E
berkowitz, to je nahrané pátou ruskou kolonou RT v USA. To mu nevěřím, že tak vypadá americký sen. Neeee to opravdu není možné. NE prostě NE, rozumíš berkowitz.
V televizi nic takového neukazovali a když to v televizi neukazovali tak to nemůže existovat. Jasný?
Sakryš, chlape, snad se nedíváte na naši pravdomluvnou ČT!
A v čem tak přesně lže?
Bože dobrej…Dantovo předpeklí. Zanech vší naděje, kdo sem vstupuješ. Ty zavřený vobchody. není nikdo, kdo by nakupoval. Leda tak vykrádal a loupil. Ty kymácející se zombie. Odpadky.
Ještě že nelze zatím přenášet čichové vjemy.
Co za svůj hlas dostanete? Za svůj hlas má volič dostat slušné fungování státu, dobré fungování obcí, státních institucí i státních firem, všech systémů: zdravotnictví, školství, systému důchodového. Správné fungování výběru daní a používání daní na to, co země potřebuje. PROTOŽE POLITICI JSOU NAŠI ZAMĚSTNANCI. MY JE PLATÍME. A NÁM JSOU ZODPOVĚDNI ZA TO CO DĚLAJÍ.
Politika a politici tu nejsou pro politiku a svoje mocenské zájmy, ale aby SPRAVOVALI ve volbách jim svěřené majetky státu, občanské záležitosti, výběr a také použití daní na rozvoj státu. NA ROZVOJ STÁTU A NA PÉČI O OBCE A OBČANY, KTEŘÍ JE P L A T Í. POLITICI JSOU NAŠIMI ZAMĚSTNANCI.
A tady nastupuje morální charakter politiků. Tito naši zaměstnanci „politici“, pokud nemají žádný morální charakter, dělají právě to co dělá 6kolka. Proto je velmi špatné, že se Vidlák zabývá jen plytkým uchopením moci politiků, že plácá povrchní, plytké kydy – opravdu kydy. Proto je velmi špatně, že se mezi mocenskými zájmy nedotkne morálního profilu těch „figur“ – to totiž zavádí čtenáře na vedlejší zamlžené cestičky a překrývá jádro celé této situace. Měli bychom se zamyslet proč to dělá. Zamlčením odporných charakterů našich zaměstnanců – politiků, nutí čtenáře nemyslet v souvislostech, ba přímo souvislosti skrývat!
Politik mrzkého charakteru nemůže nikdy dělat politiku dobře a správně. Stejně jako životní partner mrzkého charakteru nemůže být dobrým životním partnerem/partnerství netrvá dlouho/ a mrzký zaměstnanec jakékoliv firmy nemůže dobrým zaměstnancem.
PROTO PŘEMÝŠLEJTE CO ZA SVŮJ HLAS CHCETE DOSTAT!
na Dr Fica nestrilela jen jedna pistole! p. Frantisek Karel Ladislav ukazuje zaber na sestou kulku snimek po snimku: https://odysee.com/@fkladislav:8/YouCut_20240525_160031657.mp4:a
Mám otázku do ankety. Kdo si myslíte, že z českých vlastenců kandidujících do EU dostane nejvíce preferenčních hlasů?
Můj tip: Ivan David
Černý kůň: Zdeněk Jandejsek
Kateřina Konečná
Tady mne bere rozpolcenost, byl by zapotřebí ještě její klon by makal doma v kotlince
ona počítá s tím, že v případě volebního úspěchu bude muset za půl roku europoslanecké křeslo opustit a kandidovat tady.
Tohle je asi nejlepší model, protože je důležité, aby kandidovala do EU – jména táhnou. Tzn. s Konečnou na kandidátce dostane Stačilo určitě víc hlasů, než bez ní, což zvýší důvěru voličů do sněmovních voleb (nebudou se bát propadnutí hlasu) a pokud se to reálně naplní, může abdikovat na EU mandát a jít do české sněmovny (kde se toho ovlivní víc) a třeba i podporovat menšinovou vládu Babiše, ale s tvrdšími! podmínkami než tehdá Filip.
Neskutečný komunistický krysy…
Nacházíme se asi v bodu zlomu. Máme kapitalismus a máme demokracii. Přirozenou vlastností kapitalismu je koncentrace majetku, kdy stále menší skupina vlastní stále větší majetek. Ale demokracie překvapivě funguje tak, že i ta málo majetná většina ve volbách tyto majetkové poměry vždy odsouhlasuje. Přitom nemajetná většina má mnohem víc hlasů a mohla by si snadno prosadit změnu majetkových poměrů vyvlastněním superbohaté menšiny. Nedělo se tak dosud proto, že i ta nemajetná (či málo majetná) většina se měla v porovnání s vlastní minulostí stále lépe a lépe a bála se, že i o to svoje málo přijde. Jenže teď poprvé od 2. světové války začala ta méně majetná většina reálně chudnout. Úspěchem teď bude, když příští rok nebude o mnoho horší než letošní. A v horizontu příštích pěti let není vyhlídka, že by se tento trend mohl změnit, nezmění-li se zásadně politicko-ekonomický systém. Pojistka bránící změně systému zmizela a samoregulační mechanismus demokracie začne fungovat. Pokud bude zachována demokracie, superbohatá menšina končí a současné uspořádání společnosti také.
A terazky mi povedztě, Kefalín, čo vy si predstavujetě pod takým slovom demokracia?
No, spíše než kapitalismus a demokracii máme monopolistický korporátně-globální feudál-fašismus.
Pokud bude zachováno co? Demokracie? Tohle skutečně nepochopím. Kolik vám je? Deset?
Přiznivci Palestiny VERSUS sionista Petr Fiala, který rozhodnutí soudu proti Rusku adoruje a rozhodnutí totožného soudu proti Sion-Izraeli odmítá. Asi schizofrenie Máchale.
https://www.facebook.com/RaptorTV.cz/videos/aktivist%C3%A9-za-palestinu-nepustili-fialu-ke-slovu-d%C3%A9lka-videa-1442-minpropalest%C3%ADn%C5%A1/1375317153096098/
@ antihavlista
Krásně si toho sudeťáckýho bělouše Nutelu namazali na chleba. Potil se a čuměl jako puk.
Pozor!
ICC – „International commerce chamber“ nemá absolutně nic společného s ICC – „International criminal court“.
To první je mj. mezinárodní arbitráž, zatímco to druhé je mezinárodní trestní tribunál.
@ Občan
Plus ICJ – Mezinárodní soudní dvůr zřizovaný OSN.
Spolu s ICC sídlí v Kodani a lidi si to pletou. To se nám to vládne, když se v tom nikdo nevyzná a lidi nám to platí.
Časem to stejně skončí tím, že ICC1, ICC2 a ICJ se budou soudit jen sami mezi sebou, protože všichni ostatní na ně budou kašlat.
@ Občan
Ještě větší svinstvo je v masmééééédyjích často zneužívaná a vědomě hovnináři zaměňovaná existence politické „Evropské rady“ – což je vlastně nejvyšší mocenský orgán EU z nejvyšších představitelů členských zemí a předsedy Evropské komise, „Rady Evropské unie“ – legislativní orgán EU z ministrů členských zemí a „Rady Evropy“ – což je pouhá nezisková chobotnice s mimikry k budování skrytého nelegitimního politického vlivu, klubová partička nebinárních kámošů se zákulisním vlivem a prackama vod kokainu.
Zajímavost: Československo v roce 1988 uznalo samostatný Palestinský stát. Česká republika a Slovenská republika jsou nástupnické státy Československa, tudíž obě země jsou mezi těmi, kdo Palestinský stát uznávají. To platí také pro další země bývalého východního bloku. Jednou uznaný stát nelze „oduznat“.
Vycházím z vyjádření slovenského ministra zahraničí.
Nutelín tam bezradně sedí a hádá se s ní zcela bez argumentů ten blbec Fištejn. Rajchla nemusím, ale porovnejte jak on zvládl tehdy na Malostranském podobného aktivistu.
Chtěl bych upozornit na vynikající rozhovor – Tucker Carlson a Jeffrey Sachs.
Rozhovor je z 28. 5. 2024.
Jeffrey Sachs: The Untold History of the Cold War, CIA Coups Around the World, and COVID’s Origin
https://www.youtube.com/watch?v=JS-3QssVPeg
Děkuji za moc pěkný odkaz, jdou tam nastavit i české titulky (poněkud kostrbaté).
yslechněte si a pochopíte vše to co se děje se světem. Dozvíte se, že co vidíme je vše jinak.
Probírají válku na Ukrajině, rozpad CCCP, ISIS, Sýrii, Libyi, špinavé hry CIA, úkol NATO, Balkán, Bush jr, Nuland, Clinton, Obama, Albrightová, základny v Německu, Nord Stream II, Gruzie a další a další.
UPOZORŇUJI, že někteří slabší jedinci nemusí uvedený pořad názorově unést!
Pro mne je spíš zajímavé, že se vůbec nikdo nezajímá o manžela Pekové Miroslava, který byl jako vojenský epidemiolog na zajímavých stážích v USA, řediteloval v Těchoníně, zástupcoval Vojenskému zdravotnickému ústavu a v r. 2018 najednou se vším šlehl, rok dělal obvoďáka na Praze 6 a pak se stal podržtaškou ve veterinární ordinaci svojí manželky.
Peková se k tomu vyjadřila proč se tak stalo.
A co k tomu řekla?
🇸🇮 🇮🇱 ⚡️Slovinsko zvažuje uznanie Palestíny
Slovinská vláda je pripravená vo štvrtok predložiť parlamentu legislatívu potrebnú na formálne uznanie palestínskeho štátu.
https://t.me/RTnews_unc3/30807
Eto, Kateřina Konečná Vám vřele děkuje za dnešní diskusi o chudobě, pronajímání nemovitostí, sociálně slabých rodinách a tak dále.
Nikdo neudělal víc pro volbu STAČILO!
Stačilo! je strana pro ty, kdo závidí jiným, že se o sebe postarali.
ModrýKlokan bude za odměnu předsedou arizační komise. Jestli tedy ví, co to je.
@ Aleš
Ocelová pěst pracujících tříd znovu rozdrtí dementní buržousty jako jsi ty.
Od kdy se loupení, krádežím a podvodům říká „postarat se“? Těm co si podvodně nakradli nic nezávidím, chci aby byli potrestáni, zbaveni moci, majetku a dostali se pod veřejnou kontrolu.
Založte si stranu „Parazité“ a braňte se společně. Budete moci zahrnout do svého objetí celou pětišestivícekolku a učinit z nich své vůdce. Neboť oni jsou ti skuteční parazité, na rozdíl od Vás parazitních přicmrdávačů na úrovni trpaslíků.
STAČILO! je strana pro ty, kteří už pochopili, že sami se neubrání a že se mají dobře, je jen proto, že ještě nepřišli na řadu.
Souhlas. Lidi (blbci) žijí v představě, že Konečná je „únorová stará komunistka“. Prdlačku, není – ať už to považujete za dobré či špatné. Naopak – těmi, kdo tu chtějí lidem kolektivizovat a zabavovat/zestátňovat (rozuměj do rukou velkolichvářů globálních a jejich místních pucfleků – Rotschild/Bakala) soukromý majetek jsou strany velkokapitalisty Soroše aspol. – tedy: Piráti, Zelení, Top00ky a veškeré další jejich „pravicové“ odnože.
@ Aleš
Já jsem výzkumník pro sektor Evropa a předseda etnografické komise našeho výsadku intergalaktické mise z planety Osho v Galaxii v Andromedě. Jako vyspělé modré plyšové bytosti jsme měli původně za úkol předat pozemšťanům vyspělé technologie.
Narazili jsme ovšem na zásadní komunikační překážky, bránící vašemu druhu ve vývojovém skoku. Laicky je s váma hafo práce, jak s malejma bramborama. Proto se už s váma nebudeme mazat a srovnáme to trochu do latě. Ty budeš jeden z těch, s kterýma začnu, Truhlíku.
Vidím, že AI už postoupila i do diskusí k Vidlákovi :o)
@ Aleš
Ty Truhlíku, nemáš ani tušení co je AI.
Přesně tak :o)
Já jsem se také o sebe postarala, i o své potomky. Nevím co je to dlouhodobá nezaměstnanost, nikdy jsem nebrala sociální dávky a manžel po revoluci až do roku 2006 podnikal.
A důchod mám slušný.
Co jste s tím, Evix, chtěla vlastně říct? Že ti, kdo nedokázali co Vy, jsou méněcenní pitomci? Když takových je stále víc a víc?
A co. Teraz je dochodok slušný, o dva roky môže byť biedny. Deti pomôžu, ak môžu, ale ako vidlak hovori, je to len dosledok toho, že zatiaľ na neho neprislo
Opakem Arizace majetku je logicky Sionizace majetku. Ta úspěšně probíhá nejméně dvě století.
Po sionizaci vlády nastolují bohulibý proces zvaný třeba znárodnění. Tak, jako učinil sionista TGM, adept Rotschildů a Rockefellerů. O kolik zbohatl národ znárodněním po vzniku ČSR? Avšak stát porostly luxusní vily, jimiž se jako svatostánky chlubí potomci majitelů. V dobách, kdy lidé po Velké válce neměli co žrát. Proto ten nástup socialismu, aby z výnosů práce měli užitek i ti pracují.
Sionizace probíhá v Čechách od roku 1990 opět a intenzivně víc a víc.
Investoři převážně v panelácích a bytovkách po komunistech jsou mor a doufám že z toho bude jednou znárodňování. (dne se tomu říká zmražování) A nebo aspoň regulované nájemné na kterém prodělají kalhoty.
Nic do systému nepřinášejí. Co jsem viděl pár případů, tak rekonstrukce a údržba jsou naprosto minimální. Jen dřou z kůže ty nejslabší.
Nic nového pod Sluncem. V knihách a filmech z první republiky jsou sociální drama ve vztahu domácí a nájemníci popsána. Ale tehdy ti domácí aspoň ten činžák nechali postavit. Dnes jen spekulují s byty po komunistech.
Když se zůstane jen u vlastnictví více než jednoho bytu a jejich pronájmu, spíš udělali jiní diskutující antireklamu. Z „většího než malého množství“ komentářů přímo čiší to samý, jako máš-li dlouhý vlas, nechoď mezi nás!
Kdo pronajímá byty, je keťas? Opravdu? Bez vyjímky? Je tím pádem přesně jako ten, kdo se domluvil s úředníkem na sociálce či rovnou někde“vejš“, aby mu naháněl do polorozpadlé ubytovny „klienty“, za které to bude bohatě vyplácet stát?
To je úplně stejné, jako hokej je pro tupé idioty, hrají jej tupí idioti a čumí na něj tupí idioti. Nebo, že kdo má víc peněz než já, jistě si je nakrad, svině jedna, páč jinak to nejde! Hokejisty nahnat do Kolbenky tahat gumy! A keťasům to zabavit a taky je nahnat do Kolbenky!
Že nikdo tu nic takového neřek a já to jen zlovolně překrucuju? No, doslovně přesně těmi slovy to jistě nikdo neřek, to je fakt. Třeba by se to ale mohlo nazvat velmi specifickým pohledem na sociální spravedlnost a na soukromé vlastnictví. Po pravdě řečeno, třeba „společenský užitek“ tu v některých interpretacích není zas až tak daleko od sdílení. Třeba sdílení trouby, to byl svého času ještě větší hit Pirátů, než vyškrtnutí Ježíše a nahrazení jej Ferjenčíkem…
@ piccolomini
Chápeš vůbec rozdíl mezi strategickými nenahraditelnými strukturálními systémy podporujícími život, jako je standardní bydlení, bankovnictví, energetické sítě – ropovody, plynovody, elektrické rozvody, vodovodní systémy, produktovody, železnice, silnice, letiště, nemocnice, školy, primární zemědělská produkce, potravinářský průmysl, těžký průmysl, těžba surovin, zpracovatelský průmysl, mezinárodní obchod se strategickými surovinami, vojenská produkce, námořní obchod…
…. a oproti tomu konkurenční volnotržní podnikání se zbytnými produkty jako džíny, trička, pastelky, kadeřnictví, zmrzlina, filmy, hudba, nebo lokálními službami a produkty jako domovní údržbáři, instalatéři, malíři, soukromí pekaři, řezníci, prodejci pojištění, youtubeři, instagramoví influenceři, PC hry, IT aplikace, komerční knižní nakladatelství, autoservisy, pneuservisy, stolaři, různí umělci, …???
A v tom všem a dalším co jsem výše neuvedl může a nemusí hrát roli vnější mezinárodní konkurence, jiné kulturní vlivy a mocenské zájmy, cíle velkého kapitálu…
Ty si jako Eta a další myslíš, že to odbydeš nějakým povrchním primitivním tvrzením „jako kapytalysmus pyčo, né!“, svoboda podnikání, né… dosahování zisku je legální… nebo „stát je špatný hospodář“ – což je pro každého myslícího dávno vyvrácená lež a mocenská propaganda.
Jestli nedokážeš rozlišovat různé kategorie, komplexitu systémů, jejich váhu a význam, tak mi není jasné proč se před tím, než začneš něco psát, v daném tématu nevzděláš.
Já z toho rozuměl jen slovu kadeřnictví…
@ piccolomini
Zase „zlovolně překrucuješ“. Ovšem na rozdíl od naší vrchnosti z boží vůle s k tomu přiznáš, máš malé lehce smazatelné plus.
@ piccolomini
Teď vážně. Bavíme se o různých typech podnikání, o zestátňování, o keťasech, podvodnících a různých ekonomických směrech a strukturách. Co jako od toho čekáš. Že ti odpovím jednou větou: „hovno nebo fík, hlavně když to křupne?“.
Nerozumím proč diskutuješ. „Spravedlivě“ jsi se rozhořčil a pak napíšeš, že ničemu nerozumíš. To je jako diskuse?
Pokud potřebuješ předžvýkané a natrávené, aktuálně povolené a odměňované politické názory a stanoviska, abysis nemusel lámat unavenou hlavičku, podívej se na pravidelné večerní nebo nedělní kázání ČT, CNN. Tam ti udělají jasno a sdělí ti které sakrální přeměty máš právě užívat co jsou právě platné články víry.
Tak to jste nějak tentokrát zblbnul, jindy tady máte opravdu dlouuuuhe příspěvky a nyní tzv. nerozumíte?
Hlavně ji je o ten plat za 5 let 27 milionu korun cca. A to je řádnej balík
No jo no Vondra.
Dovolil bych si dvě poznámky k textu:
„… a Sudeťákům vrátit majetek.“ slovo vrátit může mít dva významy – 1) vrátit něco, co jsem sebral, ukradl – věc vrátím a budu rád, když nebudu potrestán. 2) vrátit něco, co jsem koupil – třeba zboží z ešopu. Tady samozřejmě očekávám vrácení peněz. Problém je v tom, že kdykoliv se píše o sudetském majetku, vždy (včetně tohoto článku) z kontextu vyplývá varianta 1). Přitom jednoznačně jde o variantu 2). Zabavený majetek byl sudetským němcům kompletně zaplacen. Ne každému osobně ale německému státu, do kterého byli odsunuti a to odečtením od reparační povinnosti. Jakékoliv jejich požadavky tedy musí směřovat výhradně k Německu. A jednalo se o ekvivalent pěkných pár tun zlata. Každá zmínka o sudetském majetku, ve které není tato skutečnost uvedena otevírá Overtonovo okno k další obrovské zlodějině. Pro zajímavost, doporučení vítězných mocností bylo veškerý majetek odsunutých Němců neodečítat od reparačních povinností. Tak pokud vím postupovalo třeba Poplsko. Vláda Československa byla humálnější – a to se neodpouští – a zanechaný majetek odečetla od reparací. Je to taky v podstatě jediné, co jsme z reparací dostali, … Počítal jsem to před cca 15-ti lety, přesný čísla nemám. Kdo by chtěl hledat a počítat, podrobně o tom psal JUDr Tuleškov na listech Klubu českého pohraničí, částky byly v Kč a USD. Pro přepočet na současnou hodnotu lze částku v USD převést na zlato, v roce 1945 byl dolar pevně vázaný ke zlatu. Kurz na http://www.kitco.com
„… v případě jaderné války dostanete spolehlivě první atomovku do Prahy“ Pražáci můžou být klidní, alespoň ještě pár hodin, … Na Prahu půjdou až strategický rachejtle. Kam s první výstražnou? Největší evropská výroba nitrocelulózy je Synetsia Semtín. A co by čert chtěl, hned vedle je přepracování na střelnej prach – Explosia Semtín. Takže první taktickou jadernou spíš získají Pardubice a Pražáci utřou nos.
👍👍👍👍👍
Hooodně dobré. Vynikající.
Tam šlo co se týče Poláků o to, že mají víc obyvatel.
Západ to po revoluci zkoušel na všechny odkud byli odsunutí Němci. Poláci se šprajcují dlouho, občas to vyzkoušejí tvrzením, že koncentrační tábory Osvětim byly polské. Což je blbost, tehdy to bylo německé území.
Osobně si myslím, že jim vůbec nejde o sudetské Němce, ale o vyrabování republiky. Celé bývalé území Varšavské smlouvy má být bojovná zóna.
samozřejmě, že jim nejde o sudeťáky
stejně jako jim nejde o ukrajince a Ukrajinu, Gruzínskou demokracii, lidská práva v Tibetu atd.
oni pouze chtějí krást a zmocňovat se moci a majetku, lidská práva i lidi jim jsou u prdele
Taky se obávám, že to koupí Pardubice. Do třetice je tam ještě letiště. A proč se obávám? Žiju 25 km od Pardubic na chalupě …
Pár dnů jsem tu nebyl, tak jsem si pro jistotu udělal test vidláctví: pročetl jsem si blog a dělal si čárky kdykoliv putinův kočí Vidlák vyprodukoval ověřitelnou větu. Pak jsem čárky sečetl a výsledek je stejný jako obvykle: ani jednou.
Dane, děláš to dobře – píšeš jen emoce, touhy a pocity a striktně se vyhýbáš faktům. Takovou kampaň putinovci chtějí a Tobě za ni rádi zaplatí.
Plaťte, holoto, z důchodů na to máte peněz dost a dost.
Pozor poluce – lepkavé nevábné.
nic moc
@ Anonym
Dej důkaz a odkaz, ať se to dá ověřit, jinak zase jen slintáš na cinták.
Sakra a říká to někdo, kdo o mně říká, že jsem Putinův kočí, což je věta, která se dá jistojistě ověřit. Ale vy libtardi nemusíte, že? Cokoliv děláte, dobře děláte. Tak si to ještě chvíli užívejte.
„“Pár dnů jsem tu nebyl, …““
Že by vás řídící orgán pověřil zvláštním úkolem ?! no tomu nevěřím …
sepisoval zprávu o činnosti:)
Anonyme, není na tom nic osobního, podotknu-li, že bude jistě poučné, když už jste sem zavítal po pár dnech, pokusíte-li
se napsat něco, co obsahuje fakta, nikoliv jen bezobsažnou kritiku.
Takto vypadáte jako páně kočího Fialův osel.
Takže sem s fakty, ať vidíme, jak se to dělá správně.
Mno, tak jestli jste si snad někdo od toho magora Trumpa slibovali nějakou změnu v US stylu, tak na ni zcela a naprosto zapomeňte; resp. očekávejme, že to bude ještě horší než dosud, protože Doník už dostal úkolenky: https://www.novinky.cz/clanek/volby-usa-bombardoval-bych-moskvu-a-peking-slibuje-trump-svym-darcum-40473926 (česky)
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/donald-trump-russia-china-fundraiser-b2552749.html (anglicky)
Tohle je k tomu na ruském Telegramu:
ŘÍKAL TRUMP, ŽE BY BOMBRIL RUSKO A ČÍNU, KDYBY BYL PREZIDENTEM?
Příběh o kachně z The Washington Post
Senzační zprávy se rozšířily po zpravodajských kanálech: Donald Trump na akci pro politické sponzory řekl, že začne bombardovat Rusko a Čínu, pokud Rusko napadne Ukrajinu a Čína během jeho prezidentování napadne Tchaj-wan. Zdroj všech zpráv na toto téma je stejný – článek v The Washington Post, jehož autorem je Josh Dawsey.
V samotném WaPo má článek (odkazuji na něj) název „ Trump dělá velké sliby dárcům na Bold Fundraising Tour “. A podtitul: “ Propojením žádostí o dary se sliby snížení daní a dalších politik Trump testuje limity federálních zákonů o financování volební kampaně .“
Převážná část článku se týká květnového Trumpova (nikoli však včerejšího nebo tohoto nebo minulého týdne) setkání s politickými dárci v newyorském hotelu, kde vyzval k věnování více peněz na jeho kampaň za znovuzvolení. Trump přitom dával různé předvolební sliby, které se ale týkaly domácí politiky.
Dále autor článku začíná vyjmenovávat různé (a někdy, podle Dawseyho, vícesměrné) sliby politické a ekonomické povahy. Tedy – jakási generalizace: říká se, že Trump na takových akcích často říká divné věci.
A! V 17. odstavci se píše: “ Například při jedné akci navrhl, že by bombardoval Moskvu a Peking, kdyby Rusko napadlo Ukrajinu a Čína napadla Tchaj-wan, což některé sponzory překvapilo .“ Není řečeno, o jakou událost se jednalo, kdy nebo kde k ní došlo, ani kdo autorovi tato Trumpova slova řekl. Není zde ani „kouzelný“ odkaz na anonymní zdroje. Jen fráze uprostřed článku.
To je vše. Dále opět o fundraisingu a korespondenčních přestřelkách mezi Trumpem a Bidenem.
To nejzajímavější začíná dále. Menší publikace začínají publikovat články s titulky jako „Trump slíbil bombardovat Moskvu a Peking“, „Trump řekl, že kdyby byl prezidentem, začal by bombardovat Rusko a Čínu“ atd. Odkazy jsou na článek The Washington Post. Typická provokace. V budoucnu bude na tyto „novinky“ samozřejmě odkazovat i samotné WaPo ve svých „analytických materiálech“.
Bohužel naše média (ne všechna, ale stále mnoho) „zprávy“ zachytila a přenesla do informačního prostoru. Musíme být opatrnější, kolegové!
https://www.washingtonpost.com/politics/2024/05/28/trump-wealthy-donors-fundraising/
Hezký rozbor 1*
A tak to v mainstreamu chodí
Ano, tohle je přesně ta „kruhová kanalizace“ z volebniho programu Čendy Pupaka 🙂 🙂
Chci víc mločích očí ..
Došly, jsou jen švábí.
🇸🇰🙏 Fakultná nemocnica F.D.Roosevelta Banská Bystrica
AKTUÁLNE INFORMÁCIE: Vyjadrenie k aktuálnemu stavu premiéra Róberta Fica. Liečba pána premiéra aj naďalej prebieha podľa očakávaní, pacientov stav je uspokojivý.
Oficiálna FB stránka nemocnice:
https://www.facebook.com/story.php?id=100070573051964&story_fbid=485958100433288
Přvzato z https://t.me/s/ksbspravy
🇸🇰 Liberální propaganda nezabírá…
Prieskum SANEP: Čo najviac prispelo k atentátu na premiéra Fica? Slováci v tom majú jasno
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/711867-prieskum-sanep-co-najviac-prispelo-k-atentatu-na-premiera-fica-slovaci-v-tom-maju-jasno/
OT
Až do evropských voleb má vláda od odborů pokoj, demonstraci svolávat nebudou. Ústupků však zřejmě také nedosáhnou. Ministr práce Marian Jurečka (KDU- ČSL) se nechystá vyslyšet jejich požadavky ani k zákoníku práce, ani k důchodové reformě. Shoduje se s odbory jen v tom, že nepředloží výpověď bez udání důvodu.
A přitom by oddálení důchodu spolu s možností okamžitého vyhazovu (s třímetrovým provazem místo odstupného) bylo naprosto dokonalou důchodovou reformou. Navíc bleskovou.
Jen přemýšlím, kde by vláda vzala jedním vrzem tolik provazu. Přece jenom je nějakých 7,5 milionu metrů špagátu schopného v trhu unést průměrně 100 kg, docela dost.
Kdo říká, že to musí být provaz?
Mladí dynamičtí manažeři, ti okamžitě myslí na recyklovaný plast.
Smyčky se vytisknou na Průšově 3D tiskárně, bude stačit jen provléct druhý konec.
Bez toho provazu se jim to prodraží ještě víc, protože ty skorodůchodce nad 60 už stejně nikdo nezaměstná a tak jim bude stát místo důchodu platit podporu v nezaměstnanosti.
Možná že právě proto si rozmysleli tu vypověď bez uvedení důvodu 🙂
naco vubec obcanku? britanie, australie ani amerika (a pulka planety k nim) zadne nemaji a take funguji. apropos dozimetre, kolik je stihano v cz pachatelu pro schvalovani atentatu na slovenskeho premiera? a ze jsme jich nevideli online malo, ze? aha, zadny…
a jeste si pripomenme, jak kellnerova kikina klaus 25% devalvaci koruny tehdy ozebracil celou populaci na dlouhe dekady dopredu a dodnes se z toho cz nevzmatorila…
Vidíte to v politicky naprosto nevhodných a ideologicky neuvědomělých souvislostech. Měnová reforma v roce 1953, která o velké peníze připravila především šmelináře, keťase, překupníky, pašeráky, lichváře a jiné podobné = čiré komunistické zlo, kterým komunisté okradli všechny poctivé lidi.
Hospodářská krize 2008, Klausova „privatizace“, rozklad ekonomiky, inflace a vámi uváděná devalvace měny = dobro, případně výklad ve smyslu, ono to tak holt chodí, s tím nic nenaděláte a nikdo za to nemůže. A není vůbec důležité, že všechny tyto ekonomické „procesy“ přesouvají obrovské finanční zdroje od chudých k bohatým, především k nadnárodním americkým a britským vlastnickým dynastickým bankovním klanům. To je prostě zákon trhu, tak se s tím smiřte a hlavně o tom nikde nemluvte a nepřemýšlejte nad tím. Hokéééj! Mistříííí!
V kapitalistickém zřízení chybu krizí mají zakomponovanou úmyslně. V odborné literatuře píší, že krize přichází pravidelně 8 – 12 let. Je to taková sínusovka a musíte se s ní srovnat. Proto občas lidem šoupnou lidem ten hokéééj, fotbááál.
Chléb a hry dávno vyzkoušené a furt funguje
👍
Jste levičáci? Chcete, aby se o Vás někdo postaral?
Chcete, aby Vám někdo platil zdravotní péči a důchod? Chcete vystoupit z EU i NATO? Chcete školy bez školného, pohotovost bez poplatků a nějakou ochranu pracujících?
Tak volte Konečnou a vyexpedujte ji do Brusele, kde napřed bude skládat přísahu, že bude hlasovat dle zájmů Euroobčanů a nikoliv dle zájmu občanů ČR. Očekáváte, že bude křivě přísahat, aby mohla hlasovat o zrušení kvót, dotací, … ve prospěch ČR?
Podobné nesmyslné tlachy jistě někoho ovlivní, zvláště když přicházejí od někoho, jehož blahobyt je založen na příjmech od státu.
Příjmy od státu? Většina mých nájemníků si nájem platí z výplaty. Dvěma důchodcům na nájem přispívá stát a 3 romským rodinám to stát taky platí. Když budu chtít, tak je mohu vyhodit do měsíce a dát tam třeba studenty, kterým to proplatí rodiče. Potom budete spokojen?
Já sám od státu nic nedostávám, jen platím daně všeho druhu.
Tak to bych chtěl vidět, jak do měsíce vyhodíte tři cikánské rodiny. 😁
Nájemky mají vždy na 1 měsíc. Takže napíši na manželku novou nájemku od 1.6.2024 a ta s ní toho 1.6. zajde na ČEZ a nechá si na sebe napsat smlouvy o dodávkách elektřiny a plynu. Ten samý den odpoledne tam zajde znovu a požádá o odpojení. Ještě je třeba podat ohlášení na OSPOD a popsat situaci, že v bytě nemají již nájemku, odpojuje se plyn i elektřina. Do týdne je odpojen v bytě plyn i elektřina. OSPOD začne řešit odebrání dětí (nesplnění podmínek bydlení) a do 14 dnů je rodinka pryč. Většinou jim OSPOD sám najde nějakou ubytovnu nebo i byt. V opačném případě zmizí rodinka do jiného města.
A takováto zákony obcházející špína si dovolí chodit na alternativu a tvářit se protivládně. To nemá obdoby.
Alternativa nebo hospoda, jedno jest. Svobodná výměna názorů. Nějak jste ale pozapomněl napsat jaké zákony obcházím. Nemám důvod obcházet zákony, jsem pod drobnohledem a udání na mě již bylo hodně, nejčastěji, že odmítám romy. Nebo od lidí z baráku, že jsem pronajal romům.
Přičemž mně je úplně jedno jestli rom či nerom, vybírá je realitka.
No, protoze zrovna tahle vlada (resp. Pirati) navrhuje zakaz retezeni najemnich smluv. Zatim to pokud vim neproslo.
Pokud to projde, tak se přizpůsobím. Život si cestu najde. Přinejhorším prodloužím smlouvy na 3 měsíce, protočíme všechny dospělé v bytě na nájemkách a nakonec budou muset odejít. Třeba se za týden budou moci vrátit. Zcela jistě jim nájemku na dobu neurčitou nikdy nedám – cena nemovitosti by obratem padla na polovinu.
Co je to proboha za kecy?
Jestliže v této zemi, vedené kolaborantskou a vlastizrádnou vládou národní zkázy, není možno se neplatících nájemníků rázně zbavit a nečekat roky na výsledky soudu, aby pak pronajímatel stejně nikdy nedostal dlužené nájemné a navíc platil deseti- či dokonce statisíce za rekonstrukci zničené nemovitosti, považuji řešení, které popisuje Eta, za rychlé, elegantní a účinné.
Nazvat ho zákony obcházející špínou je mimořádná ubohost.
@ Cynik
Technicky máš naprostou pravdu.
Tyto vaše problémy pánů domácích ovšem budou vyřešeny, až bude systém soukromých nájmů opět zcela ukončen. Neosvědčil se. Co se neosvědčí, musí být odřezáno. Bydlení musí patřit tomu kdo v něm bydlí, státu, obci nebo podniku. Vše ostatní je přežitek a nepřijatelné. Jak jsme se znovu přesvědčili za posledních 35 let.
Běžte si hrát na kapitalisty třeba se zmrzlinou. Z bytů a domů vyfičte. Páni domácí patří do historie.
👍
Jakože byty předám Veolii a ta je svým zaměstnancům bude pronajímat za hubičku?
@ Eta
Co to meleš? Pronajímané byty a domy prostě povinně prodáš koncovým uživatelům, nebo státu, nebo obci, nebo podnikům, které je budou přidělovat svým zaměstnancům a rozhodně nebudou smět suplovat tvou roli vydřiducha domácího a pronajímat na volným nájemním trhu. Prodat můžeš nejvyšší nabídce, nebo v aukci. Kapitalismus, ne? Máš něco proti aukcím? Máš něco proti dodržování zákonů? Jen děláš blbýho, jakože nerozumíš, zmetku.
@ Eta
Od státu dostáváš většinu svých příjmů z předražených nájmů. Různé sociální dávky, příspěvky na bydlení, které tví nájemníci dostanou od státu, aby nechcípli, skončí u tebe. Jsi ta největší bezcenná parazitická socka okrádající přímo ostatní lidi a nepřímo stát o daně.
Lidi které přes nájmy vysaješ mají z následného finančního nedostatku fyzické a psychické problémy a jejich řešení se stává automaticky přímým ekonomickým nákladem státu, přes sociální a zdravotní mechanismy a instituce.
Lidi jako ty přímo a masivně ničí stát a životy ostatník, jsi biologický odpad.
1) Většinu příjmů vážně nemám z nájmů socek, kterým platí stát.
2) Já dostanu jen nájem, takže nic navíc a nikdo (ani stát ani jakýkoliv nájemník) nezaplatí víc, než je v Olomouci konkurenčně dané. Obecně platí, že roční čistý nájem je 1/20 tržní ceny nemovitosti.
3) Lidi nevysávám, všichni se tváří spokojeně, tykají mi a hostí mě. Já jim totiž nabízím možnost bydlení. Co jim nabízíte Vy?
Přání práce v lomu. On je problém, že vůbec máte ty byty, a pronajímáte je. Kdybyste v bytech pěstoval brambory, tak vám klokani neřeknou ani popel =)
Soukromé podnikání s byty je asociální. Parazitní aktivita rozvracející společnost. Neosvědčilo se v minulosti ani dnes. Je jen otázka času, kdy bude opět postaveno mimo zákon a tady ti místní narkobaroni jako Eta dostanou zaslouženou odměnu.
A co soukromé podnikání s potravinami? To je v pořádku? A s auty, oblečením…kde je ta hranice?
@ Aleš
Hranice nikdo nehledá. Celá ekonomicko-ideologická debata je záměrně primitivizovaná, aby lidi nerozuměli věci a dali se líp ovládat.
Není nikomu divný jak se do nesmyslné šíře vytváří tzv. nabídka možností v případě každé voloviny? A kolik lidi znají ekonomických důležitých pojmů, jejich významů a souvislostí? Prd, že ano.
Takže k věci. Tak jako je rozdíl jako nebe a dudy mezi průměrem mzdy a mediánem, tak je snad evidentní rozdíl mezi obydlím a umjelecky vyřezaným a malovaným kolíčkem na prádlo, či jeho verzí v hromadně vyráběné plastové vstřikované podobě.
Jsou produkty či instituty označované v ekonomice jako komplementy, jiné jako substituty. Bydlení nemá sociálně a společensky konformní substitut. Stejně tak zastavěná plocha, stavební materiály, inženýrské sítě a byty a domy nejsou neomezeně dostupným veřejným ani soukromým statkem.
Zároveň „standardní“ bydlení představuje život udržující systém. Fakt tady nikomu nedochází jaká je kravina s tím obchodovat na manipulovaným trhu, jako třeba se zmrzlinou? Mám ještě něco vysvětlovat? Kdo chce, moc dobře ví o čem mluvím. Kdo nechce, bude dělat hloupého.
Nedivím se, že mnoho Vidlákových čtenářů volí Stačilo.
Polemizovat s vámi je ztráta času.
Ještě jsem si vzpomněl na jednu definici:
Kapitalismus je nespravedlivě rozdělené bohatství.
Socialismus je spravedlivě rozdělená chudoba.
@ Aleš
Tak polemiky evidentně ani nejsi schopný.
Znárodňovat se zachtělo? A co Vidlákův grunt a pole, taky znárodnit?
@ Eta
Ne, jen ať tam maká, aspoň je užitečnej. Po žních se tam dá i bydlet, pokud si umíš postavit stan.
Tvoje byty, pokud jsi je postavil nebo poctivě koupil a neukradl, či podvodně nevyšmelil pod cenou taky není potřeba znárodňovat.
Stačí zákonná povinnost odprodat koncovým uživatelům, družstvu, státu, nějakýmu podniku, třeba v nějakém typu aukce. Pojem aukce má také víc významů a dá se na nich podvádět, či poctivě zvolit správnou aukci s veřejnou kontrolou, pro správný účel
Soukromé podnikání s pronájmy je nepřijatelný parazitismus ničící prosperitu a budoucnost každé společnosti.
Tak si založím podnik a byty povinně prodám jemu. Budete spokojen?
@ Eta
Jen demonstruješ své podvodné myšlení, návyk obcházet zákony.
Žádný podnik nemá působit na volném nájemním trhu. Nesnaž se to překroutit. Podniky zcela logicky mohou stavět, kupovat a vlastnit byty, určené k přidělení svým zaměstnancům. To rozhodně nemá být maskování skrytého trhu s nájmy.
ModrýKlokan ,nebo spíše Rudý Pavián?
Co takhle pořvávat hesla typu Psovi psí smrt, a podobně?
@ Cynik
Potrefené huse husí smrt. Na pekáč.
A neber si to tak. Nebo ti praskne cévka a skončíš v LDN. Ty tvoje starosti o blaho nějakých bezcenných pánů domácích tě pak brzo přejdou.
Buď nad věcí, kapitalista lehce nabyl, kapitalista lehce pozbyl, proč bys pro něho brečel? Nechápu proč by nemohli kapitalisti zážitkově pár let pobývat pod mostem jako jiní lidi. Jsou snad něco víc? Mají větší práva?
@ Eta
Tak asi nejsou úplně blbí, mají se na vydřiducha domácího mračit? Zbývá jim snad něco jiného než ti lízt do zadnice? Otrok má být na svého pána vždy milý, jinak ví co ho čeká. Tvoje rádobyargumenty jsou víc jak směšné.
Je jedno jestli ti platí nájem socky nebo ne. Sám jsi největší socka. Štěnice vysávající lidi. Z hlediska užitku pro společnost jsi čistá ztráta.
K dnešnímu dni třeba je dle Vás sockou policista, podnikatel, normální rodiny bez příspěvků, nebo důchodci s nadprůměrným důchodem sockou. V minulosti voják z povolání po kterém to převzal jeho kolega, doktor, manažer velkopodniku po rozvodu, … také byli socky?
Já beru že nájem je zpoplatněná služba. Mám to pronajímat zadarmo, nebo ty byty nechat prázdné či je přímo prodat, dle Vás asi rozdat?
@ Eta
Ne, problém je, že vůbec jako soukromá osoba můžeš vlastnit byty či domy za účelem dalšího podnikání – tj. pronájmu. Je to nepřijatelné. Udržitelná společnost potřebuje vlastnické bydlení (včetně družstevního – to je jen trochu jiná organizační a kapitálová forma), tj. vlastnictví bytových prostor za účelem vlastního bydlení, ne podnikání s bydlením formou nájmu cizím osobám. Dále je potřeba mít vhodný počet státních, obecních a podnikových bytů.
Kecy.
Soukromý majetek a soukromé podnikání za účelem zisku je snad zcela legální.
Že soukromá osoba může vlastnit byty či domy za účelem dalšího podnikání je problémem?
Dobré ráno, usnul jste snad v padesátých letech minulého století, za doby tuhého stalinismu, a ráčil se probudit před malou chvilkou?
To MK:
Ta komunistická rusofilní a sinofobní mrdka, ten servisák z DF by Ti na to řekl, že celý problém je v nezastropované ceně „bydlení“.
Bydlení je součást sociální politiky státu. Pokud si zkurvený pojebaný stát na sociálno jen hraje, dopadne to následovně :
Eta si může říct za průměrně ojetý, činžákový kvartýr 3+1 o pětapadesáti metrech, který „koupil“ doslova za pár šušňů od rozpadlého bytového družstva, hned po tom zinscenovaném převratu, klidně i dvacet táců.
A stát to těm morgošům klidně proplatí, protože jinak sám nemá, kam by je strčil – všecky státní byty prodal před 30 lety různým Etům.
Proplatí to z daní nás všech, proplatí to Etovi, který se směje, jak se státem vymrdal předtím, teď a vymrdá s ním i potom.
Není bez zajímavosti, že ta moráčí rodinka celá ta léta nepřispěje společnosti ani tím, že by jednou týdně vytřela společnou sklepní chodbu, natož aby tvořila daně vlastní prací.
A takových Etů, těch je v tomto zkurveném státě tři prdele a všichni žijí na jeho účet, na účet státu, který se před 30 lety rozhodl, že nejen na bytovou politiku, ale i na lidi sere.
Ano, v těch padesátkách se i kšeftařům s byty a domy říkalo keťasi a lichváři, protože si různými způsoby nakeťasili kvartýry, ve kterých sice vybírali státem pevně stanovený“nájem“, ale bokem s lichvářským úrokem, jinak lidi neměli šanci na střechu nad hlavou.
Můžu si říct o 20 tisíc, ale nikdo mi je nedá (ani realitka si to nevezme do nabídky) a už vůbec ne romské rodině, neb paní na sociálce se podívá na cenovou mapu a stát proplácet nebude. Tak jednoduché to je.
A jsem si jist, že naše rodina platí mnohonásobné daně státu než Vy. Byty jsem koupil za vydělané a zdaněné peníze (naprogramovaný software používali stovky investorů a asi i všechny banky v ČR).
Bydlení je základní lidská potřeba. Není přijatelné, aby si sociální politiku státu privatizovali nějací soukromí domácí rádobypodnikatelé, jako ty.
Takže z nájemníků vytáhnete 150 000 ročně za jednotku a oni vás milují.
🤣🤣🤣
Hlavně nechtějí o byt přijít a shánět si jiný za 220.000,- Kč.
@ Eta
Jasně, „svobodná liberální soutěž“ o vyšší zisk, mezi podnikateli s lidskou bídou. Na zmanipulovaném regulovaném pseudotrhu. Právo silnějšího. S tím bude konec. Tvoje prolhané kecy na tom nic nezmění.
Alealeale, to jsou mi změny!
Ještě nedávno, tak dva měsíce zpátky, jste se tu chlubil, jak dojíte stát skrze příspěvek na bydlení a doplatek na bydlení, které dostává většina Vašich nájemníků. A náhle to je „jenom pár nájemníků“?
I Vy filuto 😀
Jak si, byť teoreticky, představujete „dojit stát přes příspěvek a doplatek na bydlení“? Je pravda, že pronajímám i romským rodinám, kterým to proplácí stát, ale nechápu, co je z mé strany na tom špatně. Realitka vždy ode mě dostane můj požadavek na výši nájmu a sežene nájemníka. Já si jen ověřím, že tento bude mít na zaplacení, ať nenastanou ihned problémy.
Vy by jste to řešil jinak?
Přesně tak to dělá lichvář, drogový dealer a ostatní podobně ctnostné profese.
To je snad trestné, ne? Pronajímat byty a domky za obvyklé nájemné (a to si stát hlídá u těch kterým proplácí, má na to cenové mapy) snad trestné není?
Falešné nájemní smlouvy jste skromně opomněl. Etiku udávání též.
Nepochopil jste. Dne 31.5.204 jim nájem na dobu určitou skončil. Od 1.6. Mohu pronajmout komu chci, třeba manželce. Ta si může přerušit dodávky energií. A udání na OSPOD ani jít nemusí, pokud by byt opustili, většinou stačí jen výhružka, když zůstávají v bytě neprávem. Z mé strany nic nelegálního.
Smlouva manželce je podvrh. Ala to asi nejste schopen pochopit.
@ Eta
Uhlíři, a daně zaplacený máš? Znám pár takových vydřiduchů domácích jako ty a daně neplatí. Prachy bereš od státu, daně neplatíš a ještě terorizuješ nájemníky. Druh určený k vyhynutí. Tohle zlo musí přestat. Socka si hraje na podnikatele.
Daň ze zisku jsem platil před dvěma měsíci a daň z nemovitosti nedávno. Co ještě víte lépe než já?
Eta, daň ze zisku? Snad z příjmu, ne?
@ Eta
No dobře, jsi asi bílá vrána mezi vydřiduchy domácími. Na špatným systému a tomu co jsem psal, to ovšem nic nemění. Mezi příslušníky SS byli taky dobří lidé.
Tvoje argumenty jsou tak směšné, že to ani nejsou argumenty. Tyhle blbosti můžeš psát retardovaným tupkám na Hovinky, Seznam, Tvýtěr, fejkbuk a jiné asociální sítě. Tam ti to sežerou i s navijákem.
Pamatuju dobu, kdy žádné podobné „dávky, příplatky a doplatky“ nebyly. Pravda, nebyla to doba nijak bohatá na „boháče“, nijak ji neadoruju – ale ani „s vaničkou nevylívám i dítě“, a z té doby pořád pochází většina bohatství, které v zemi máme, přesto, že jistě většina byla v minulých pětatřiceti letech zašantročena do cizích rukou.
Ta doba byla – oproti tehdejšímu Západu – charakteristická nízkou výkonností a efektivitou výroby. Co se ale na té nízké efektivitě také podílelo? No přece skutečnost, že namísto „dávek, příplatků a doplatků“ měl každý možnost, vlastně nutnost pracovat, přesněji mít zaměstnání, odkud pobíral mzdu nebo plat. Generovalo to umělou „přezaměstnanost“, ale nebyly stovky tisíc nezaměstnaných, které živí ti, co pracují. Také to mělo velký výchovný účinek – ti lidé získávali pracovní návyky. Ne břicha oteklá tukem od ležení, bůčku, piva a cigaret.
A tak tu – kromě těch „dávek, příplatků a doplatků“ máme další paradox – vedle nějakých 300 tisíc neobsazených pracovních pozic 280 tisíc „uchazečů o zaměstnání“ evidovaných na úřadech práce.
Trochu na blití, nemyslíte?
L.
PS
Pokud jsem výše inzeroval nízkou výkonnost a efektivitu výroby oproti Západu, musím upozornit, že mám na mysli „evropský Západ“, USA a snad ještě pár zemí. Naproti tomu v ostatním „Západě světa“ byla bída a ubohost, o jaké se nám nikdy ani nezdálo.
@ Lex
Souhlas.
Jen si uvědomme, co masmédia 35 let systematicky zakrývají či tají. Socialistické státy včetně nás, byly po II.válce terčem systematického sofistikovaného hospodářského embarga či blokády.
S cílem nás co nejvíce izolovat od globálního trhu. Organizačně sankce plánovala a realizovala speciální agentura-instituce COCOM sídlící v Paříži. Pomocí vytváření sankčních seznamů desetitisíců produktových položek.
COCOM dodnes v Paříži pracuje. ČSSR byl významný úspěšný stát. Oproti kolektivnímu západu měl kvůli embargu prostě jen méně lesklých obalů místo padesáti druhů jogurtů jen tři příchutě.
Naši západní úhlavní přátelé námm proto pomohli k těm banánům a jogurtům. Abychom neměli starosti s podniky, tak je laskavě převzali. Prostě nejlepší přátelé. Někde se ale stala drobná chybka. Z významného státu jsme koloniální tlupa mentálních trubek.
Takže dávky od státu bereš ty kapitalisto!
To se to podniká, když nám sypou z eráru.
Europoslanec je placen EU a přísahá svému zaměstnavateli loajalitu a výslovně v přísaze uvádí, že „nebude zohledňovat zájmy své domovské země“. Ono je to jaksi logické – Vidlák, když pracoval v Agrofertu, tak taky nemohl nějak zvýhodňovat své známé či mu sympatické na úkor Agrofertu.
Nepletete si europoslance s eurokomisařem ?
Štoeto Eta si spletla diskuzi. Dost našich spoluobčanů nedokáže pochopit psaný souvislý text.
Novinky.cz: Školáci příliš nezvládají čtení ani porozumění textu, zjistila inspekce
https://www.eduin.cz/clanky/novinky-cz-skolaci-prilis-nezvladaji-cteni-ani-porozumeni-textu-zjistila-inspekce/
LIDÉ S KLIPOVÝM MYŠLENÍM SE ELITOU NESTANOU
https://www.matrix-2001.cz/clanek/lide-s-klipovym-myslenim-se-elitou-nestanou-9101
Teď se divte…
Mám to načtené z minulosti a zdá se mi to i logické, ale zkusil jsem Google a vypadlo mi:
V rozhodnutí Evropského parlamentu ze dne 28. září 2005 o přijetí statutu poslanců Evropského parlamentu se uvádí:
… To samé ale platí i o Evropském parlamentu. Europoslanci zde nemají zastupovat občany států, ze kterých pochází, ale lid, který je v evropském společenství sdružen, a pokud mají jednat výhradně ve veřejném zájmu — tak to neznamená ve veřejném zájmu České republiky, Francie či Polska — ale ve veřejném zájmu lidu evropského společenství — v zájmu evropské veřejnosti jako celku.
Tomu odpovídá i to, že europoslanci se v Evropském parlamentu nesdružují do frakcí na základě toho, ze kterého státu pochází, ale podle ideologického a politického směřování, ke kterému se hlásí.
Zdroj: https://denikreferendum.cz/clanek/17046-europoslanci-narodni-zajmy-nehaji
Smlouvy podepsány a zabetonovány.
no onjen ukazuje jak málo docela dost lidí ví, jak vlastně ten eurosojuz funguje,. S tím nic nenaděláme. A taky ,jak se IQ tykve docela dost rozmohlo
Je otázkou jestli ŽIJE v blahobytu. Myslí si, že když splní úkoly pak to nastane. NO NENASTANE.
👍 🤣
hodim to konečný, ač jí nemusím, jen abych tě nasral ty kokote
👍 🤣
Já se přidávám
Zrovna Katka Konečná je k dnešnímu dni asi nejlepší politička u nás. Takže mě zas tak moc nenaserete. Je jen škoda, že ji odlifrujete do Brusele a STAČILO v příštích volbách končí.
Ale zase dobře pro SPD, jež se osamostatní jako jediná volitelná opozice, spolu s Machem a jeho voliči, které přibral sebou.
@ Eta
Já jen doufám, že po některých dalších volbách či událostech skončí štěnice jako ty. Páni domácí patří ke krumpáči do kamenolomu. Už se to osvědčilo.
Víte, je to jediná politička zastupující konzervativní levici (neberu li Davida a Foldinu). Má šanci vytáhnout tento názorový proud na slunce. Humbuk okolo voleb do EP je k tomu dobrý prostředek a úspěch, ukotvení se v EP, dobrý odrazový můstek pro domácí volby.
Taktika slouží strategii.
@ Admirál 1+
Rozkazy podléhají cílům mise!
@ asdf
Velmi hezký nápad, s dovolením se inspiruji.
Ty štoeto Eto. Zkus mně napsat proč to děláš. Opravdu zkus dát na sklo proč. Je to tvůj smysl života?
Proč? Dávám jen jiný úhel pohledu a v tomto případě uvažuji dál, až k televizním diskuzím před Parlamentní volbou u nás, kde Konečná, dle mého, bude hnutí STAČILO chybět tak moc, že se nedostanou přes 5%. Vzpomeňte si potom na mě.
Proč by předsedkyně nemohla chodit do televizních diskusí před parlamentními volbami?
no, protože bude zrovna sedět na něčem strašlivě důležitým v bruseli, co zrovna nikdo jinej nemůže dělat
@ Aleš
Přesně. Ti europotkani, jako Zdechlina, Pexeso, Koljaja, nebinární Šáša Vondrůj a vůbec celá ta eskadra smrti a chamtivosti, pomalu neslezou z obrazovek naší vaší ČT či primaSýEnEN.
Huš, už si jdu pro ty akcie…
Eta, buď nechápete, nebo lžete. Názor na to, co je nebo není zájmem Unie, může být libovolný. Takže ano, i tak, pronajímejte. Tím se samozřejmě nemohou živit všichni. Což Vám, vzato dohromady, nejspíš nedojde.
Nekdo ma zajmy a jinej akorat prujmy..
Takze nazor, co je zajem unie muze bejt kazdej den jinej. Takze neni nikdo na zeptani nakyho kandidata , co chce hajit v EU , kdyz to nesmi bejt zajem nas CR , ale nakyho nikdo nevi, jakyho lidu..
A ted co vsechno ten neznamej lid chce a nechce a jaky ma zajmy. Poslanec je taky este ideologickej frakcionar ..
To je akorat dalsi politicka fracka..
Takze poslanec ma za povinnost prosazovat zajmy nakych treba na Sicilii , v Litve ,v Rumunsku v Temesvaru /to uz nas lid se zastupci taky mel a taky se staral ,co napr zerou Szegerezedu .A jak nasi poslanci byli driv vsema deseti za Rakousko/..
..Kde jako zjisti takovej poslanec co tam dovopravdy potrebujou a nebo nepotrebujou a vod koho ..Ted rus utoci jako divej a zapomnelo se zrejme na zajmy nakyho lidu na sankce na ty automaticky pracky.
Tak to je nam poslanec tam platnej jako mrtvymu zimnik a este posranej.
Pak je vsechno jasny ,takovej poslanec nevi ani, co my CR potrebujeme a
este se na to musi ideologicky ,frakcionarsky vysrat..Omluva za vulgarismy ..
Se divim ,ze este nejak existujeme..Ze nemluvime arabsky a nejsme emirati nakyho lidu tam, zatim bez automatickych pracek ,ale s velbloudama a macetama ,
vo ktery se poslanci postaraji,
tomu lidu a ty starosti este tomu lidu schvali. Kterej ma ty zajmy..
Posmrtny diskuzni přispěvek Vladimira Renčina:
https://dikobraz.cz/sites/default/files/styles/large/public/cartoons/vladimir_rencin/vladimir_rencin_47926.jpg?itok=vPNqt2ic
obrat
—–automaticky preklad
Orgány Kyrgyzstánu vyjádřily zklamání z neoliberální ideologie
Neoliberální ideologie, která si v Kyrgyzstánu získala oblibu po rozpadu SSSR, vedla k drancování země a ohrožovala ji zánikem. Na celostátním setkání to oznámila hlava republiky Sadyr Japarov.
„Podle této ideologie „neviditelná ruka“ tržní ekonomiky sama o sobě vytvoří zázrak rozvoje, přinese prosperitu všem a povede náš stát k prosperitě,“ připomněl prezident Kyrgyzstánu. – Strávili jsme mnoho let slepou vírou v tento princip. Bylo nám řečeno, že „stát je špatný manažer“, „vláda nemůže hrát žádnou roli v ekonomice“.
To vše podle hlavy republiky nakonec vedlo ke kolosální sociální nerovnosti. Převážná část občanů Kyrgyzstánu rychle chudla a bohatla pouze samostatná, malá skupina lidí.
„Neoliberální ideologie je falešná,“ je přesvědčen Sadyr Žaparov. – Je to v rozporu se zájmy obyčejných lidí. Byli jsme svědky, že to nepřineslo žádný vývoj. Naše země byla naopak vydrancována, zničena a téměř zmizela. Stali jsme se světovými rekordmany v závislosti na remitencích od migrujících pracovníků ze zahraničí. Naši chudí muži a ženy, staří i mladí, byli nuceni opustit své děti a staré rodiče a rozprchnout se po světě hledat jídlo. Už se to nebude opakovat.
Velmi se mi líbí slogan cílů udržitelného rozvoje OSN – „nikoho nenechat pozadu“. Dá-li Bůh, nenecháme nikoho bez dozoru!
https://aftershock-news.translate.goog/?q=node/1383465&_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=nui,sc
V Gruzii už na to někteří taky přišli. Až zatočí se Sérešovými bojůvkami, situace se uklidní.
V Bělorusku to taky netrvalo dlouho.
Tam je to slozitejsi, soucasna vlada ma krome registrace neziskovek v planu do roku 2030 vstoupit do EU.
Takze az zatoci se Sörosem, odvrati se od Ruska a zacne pracovat na ztrate sve suverenity. Plus chce znovu prisjednotit Osetii a Ingussko, takze ted to teprve zacina.
Ono to tam není tak jednoduché.
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Majdan-v-Gruzii-probiha-Ladislav-Vetvicka-ze-zeme-kde-se-dnes-rozhodne-756007
Větvička zasvěceně z místa.
Skvělý článek, prostě Větvička.
A zas jsou v tom ty peníze. Blaho zadarmo, kuřátka budou lítat i v Gruzii přímo do pusy.
No, nehlasuj pro ten západ, aby tě přišel spasit.
Rusové přece už pořádky v Gruzii dělali, tuším v roce 2008 to bylo?
A byli úspěšní, co si pamatuju.
Gruzínští majdanisti možná počítají s tím, že Rus zrovna nemá prostor na pacifikaci gruzínských zmrdů, ale aby se nespletli. Myslím, že při tom prvním zásahu byli hotovi do týdne a ani jich tam nebylo moc. RF má 150M lidí, hooodně vojáků a zbrojovky jedou na plné kule.
Na Ukrajině zatím na to nepřišli. Neoliberální ideologie chtějí na Ukrajině stůj co stůj i za cenu zničení své země.
Konečně si toho někdo všiml: Bělorusko – vzor demokracie!!
Nékdy je rozumnější začit na tu demokracii včas brat nějaký lék …
Na to, co vlastně přesně znamená slovo demokracie, má každej jinej názor. Obecně bych si na „demokracii“ dával bacha.
Nejspíš je to jako hromada jiných věcí, jen dobrej klacek na ovládání obyčejných lidí. Demokracie je možná tak dobrej hadr na vytírání záchoda. Žvásty o demokracii blbnou lidem hlavy. Celá demokracie je kravina.
Srozumitelná byla jen ve starověku v Řecku. Svobodní muži – privilegovaná menšina, mohli volit, ostatní občané včetně otroků, volit nemohli, tomu říkali demokracie. Dóóóbróóó dóóóšli.
Juraj Cintula je převezen na psychiatrii.
Ti, kdo předvídali jeho prohlášení nesvéprávným, se asi brzy dočkají.
Tak. Co kdyby přece jen promluvil, je nutné se pojistit i pro tuhle variantu. Přece byste nevěřili pomatenému nesvéprávnému bláznovi.
Mal skončiť ako váš strelec v Prahe ,ale tento PS (Potkan Slovenska) prežil a myslím, že každého vraha rozoberajú psychouši ……
Ano, koná se posouzení duševního stavu soudními znalci a často je za tím účelem posuzovaný hospitalizován. Ono se hůř simuluje, když je člověk celé dny pod dozorem. A takovej Cintula už si podle mne zasimuloval předem.
Jen aby doktoři nebyli politicky špatně orientovaní…
Jakákoliv orientace je tam teď velmi nejistá.
Možná si to psychiatři vyhodnotí tak, že nejlepší bude do znaleckých posudků napsat pravdu.
Až skončí fialový petihnus, co bude s fijalou? Skončí taky na psychiatrii? Má toho hodně na kontě, hop, hop!
Dějepisáři Nutelovi by to moc slušelo se sbíječkou v dole. Oblek na to má, kravatu si může sundat.
Vždyť von se nechal vyfotit v obleku (nebo jen v separátním saku s kalhotama) i při malování bytu. Na fotce teda sedí na štaflích či čem a v ručce třímá nějakýho Kafku nebo jinýho autora pro hustý intelektuály. A tak laškovně se kouká krz brejle. A je mi jasný, že ten byt nemaloval.
Možná doplním.. Dnešní doba a tím pádem i volby, jsou poznamenané tím, že nejde říkat vždy a všude (tedy skoro nikdy..) pravdu. A tím, že na politiku mají vliv peníze (volební kampaň stojí jistě desítky milionů a ty třeba Rajchl nemá, takže si musel najít sponzora, asi ??). A pak to, že na domácí politiku má nesmírný vliv politika EU.
Konkrétně tedy myslím na toto – pan Rajchl se vidí v politice pana Orbána a Fica, což je záslužné, ale na druhé straně má až panický strach z čehokoli, co by ho spojovalo s Ruskem. Jenže Orbán i Fico mají k Rusku kladný vztah, tak tady se to u Rajchla bije a člověk neví, jak to myslí. Věřil bych, že s Ruskem nemá problém, ale má strach o tom mluvit. Nebo má s Ruskem problém a pak je stejný, jak ostatní, tedy prozápadní..
Takže skutečné svobodné volby mohou být až se normalizují vztahy s RUskem (nebo se znovu oddělí východ a západ) nebo až se rozpadne EU.
Což je tak horizont 3-5 let.
Cílem je tedy tuto složitou dobu „nějak přežít“ a zachovat si hlavně duševní a fyzické zdraví.
Potom se „sejdeme v lepších časech“..
Tahle válka na Ukrajině je hrozné svinstvo a každému, kdo není debil je jasné co za tím stojí. Náš protektorát je v ní namočen až po uši díky naším blbým politikům a voličům. Nemá cenu si něco namlouvat a škody budou nedozírné. To co bylo vyřčeno, uděláno a zpunktováno nejde vzít bohužel zpátky a my za to budeme platit. Takže jedeméé s kopce , držte si čepicéé a hlavně peněženky.
Od nadcházejících volem neočekávám žádné velké změny, občané se už rozhodli, pánbůh s námi.
Práce Vidláka si vážím, protože ji dělá pro rodinu a naši zem.
Amen.
To je sice pravda, přesto bychom neměli přijmout roli oběti. Volby do EP rozhodnou o mnohém, škoda, že jsou tolik podceňovány. Můžeme si zvolit mír, a využijme tuto možnost.
Další možností je nechat zaznít svůj hlas NE válce, ANO míru na protestních akcích Mírové dny, které se konají od zítřka do soboty. Sejdou se na nich spojenci i nepřátelé, kteří by se jinak nesešli a které spojuje touha po míru. Více informací je zde https://cz24.news/ladislav-vrabel-jedna-spatna-a-jedna-dobra-zprava-mirove-dny-v-praze-video-sk-19-min/
Ještě máme možnost, jak vyváznout navzdory okolnostem. Obrátit se k Bohu, modlit se, hlavně růženec, tři růžence denně mohou zastavit mnohá neštěstí nebo je zmírnit.
Využijme všech možností. Nejhorší je nedělat nic a přijmout roli oběti.
RE: Keliška
Díky za odkaz. Ladislav Vrábel: Klobouk dolů, že toto dokázal zorganizovat.
Čekal jsem, že mezi vystupujícími bude Kateřina Konečná, ale její jméno nepadlo. Škoda…
Já se několikrát za den modlím:
Svatá Panno, Bohorodičko a Orodovnice naše.
Ochraňuj nás všechny a rozprostři nad námi svůj Svatý plášť, aby se nám nic zlého nestalo.
Je třeba se ale modlit a PRACOVAT. Tedy vyvíjet činnost proti válce a ne sedět na gauči….
Nemůže tam Konečná být, zase by se někteří osypali.
Protože tam má Vacka, vůči jehož názoru (že z východu nepřišlo nikdy nic dobrého) se. pokud vím, neohradil, je pro mne naprosto nevolitelný, i kdyby se zahalen v rudé vlajce se srpem a kladivem a ruskou zmrzlinou v ruce procházel po Václaváku, po Hradě, před sněmovnou nebo před Strakovkou.
Naprosto přesně a vtipně napsáno 😉.
Také jsem chtěl na „Věřil bych, že s Ruskem nemá problém, ale má strach o tom mluvit.“ napsat, že ten strach se jmenuje Vacek.
@ katango
Tak tak, Vackem to zazdil. Politika dvou židlí už dávno nefunguje. Babiš by mohl vyprávět. Přijde befel a srazí podpatky.
To je těžké, když oni to tak sponzoři PRO chtěli. A jak to říkával jeden arabský student u nás, nebýt penýs, nebýt láska.
Zapomínáte na lidi, kteří už jednou na ty lepší časy čekali. Těm už moc naděje nedáváte.
A hlavně bych si nebyl tak jistý, že tehle svět bude za 5 let ještě existovat …
Obávám se, že Zelenský se pokusí podniknout něco ve snaze dostat NATO do přímé otevřené války s Ruskem.
Aby se pomstil oběma a když už, tak skončil za velkého randálu.
Pokusil? On to ma za ukol… a snazi se uz dlouho.
Možná je tohle ta prasárnička, co na nás chystají:
https://aeronet.news/vladimir-putin-pohrozil-ceske-republice-a-zemim-v-pobalti-ze-jsou-to-male-zeme-s-vysokou-hustotou-obyvatelstva-a-nemely-by-si-zahravat-s-vyzvami-na-udery-raketami-hluboko-v-ruskem-vnitrozemi/
cit: „…Stoltenberg, i když je civilista, tak musí vědět, že rakety delšího doletu s přesným naváděním jsou řízeny a programovány z ciziny, a to buď z řídícího centra NATO, anebo přímo od výrobce raket, přičemž v obou případech naváděcí souřadnice jsou vkládány do rakety na základě údajů tzv. satelitního zpravodajství, tedy satelitních rozvědek.
Tyto rakety jsou tak programovány důstojníky NATO, vojáky NATO, případně zaměstnanci západních firem v zemích NATO, takže pokud taková raketa je třeba i jen nakrásně odpálena z území Ukrajiny, ve skutečnosti je raketa řízena a naváděna během letu infrastrukturou a prostředky satelitní sítě NATO. A Vladimir Putin dodal, že právě malé země NATO s velkou hustotou obyvatelstva nejvíce podporují údery těmito raketami proti Rusku.
Podle Putina by to tyto malé země měly vzít do úvahy dříve, než začnou Rusku vyhrožovat a podporovat raketové údery do hloubi Ruska.
…
Jen krátce poté, co někde v hloubi Ruska skupina raket NATO zasáhne nějaký opravdu pro Rusy nervový a strategický cíl, přistoupí Kreml k odvetě proti řídícím střediskům těchto raket a proti rozvědnému satelitnímu zpravodajství, přičemž jedno z nich se nachází přímo v Praze v rámci krycího maskování civilního europrojektu Galileo…“
Já AE neberu moc jako seriózní portál, ale na tomhle by mohlo něco být.
Raději po volbách moc nechoďte nebo nejezděte kolem budovy bývlého dopravního podniku v Holešovicích. Kurňa, ty jsou tak tajní, že na webu ani nepíší svou kontaktní adresu…☺
A co kdo cekal? Nikdy se neptej, v cem ti imperium pomuze, rekni, v cem imperiu pomuzes ty. Stejne jako ted se UA dozvedela, ze kdyz se bude snazit, muze jeste zachranit samohybneho Josefa ve funkci.
Nejsme nic jineho nez kanonenfuter pro vetsi slavu imperia. Ukrajinci, my, Polaci nebo Gruzinci. Vsechno jedna verbez dobra tak maximalne ke kupiovani tech spravnych vyrobku a zdechani za imperium.
U prislusniku imperia to tak nejak lidsky chapu. U MPA nebo Danuse Nerudove to chapu taky. Ale co ti ostatni?
No, na tohle nepotřebuješ Aeronet. Co řekl Putin je veřejně známo a co z toho vyplývá, si každý rozumný člověk domyslí sám.
O čemkoliv, co Ukrajinci zasáhnou dál než několik km za frontou, lze řici, že na tom má podil NATO, protože zbraně i souřadnice cílů dodalo NATO. Navic zničení radaru včasného varování nemá pro Ukrajinu naprosto žádný vojenský význam a je proto zcela zřejmé, kdo si tyto útoky objednal.
Rusové naštěstí mají protiraketovou obranu založenou na satelitech a ty radary mají jen doplňkovou funkci, jinak bychom se už vznášeli k nebesům.
Rusové potom z těch satelitů i vidí, odkud bylo na systémy PRO útočeno. Nepochybně se vše zaznamenává, takže jestli ten ruský radar zasáhla raketa, řízená od německého výrobce, má UPPDKV ten německý výrobce.
I řídící data lze vystopovat, odkud vyšla a kudy cestovala.
Rusové vědí mnohem víc, než si kdo dokáže představit.
Měli spoustu času, prostředků, surovin, energií a také obrovské území, kdy a kde na tom mohli pracovat. Pokud se Rusové rozhodnou něco schovat pod zemí a za Uralem, tak to prostě schovají a není na světě síla ani prostředek, aby to odhalil. Němci po 2.SV, ti ani nemuseli nic schovávat pod zem – v poklidu si vyráběli řídící systémy pro egyptské balistické střely – a přímo v Grundigu!
Zelenský se o nic pokoušet nemusí. Fiala, Černochová a spol. to udělají za něho.