Uběhl jeden den od chvíle, kdy se sešli evropští válečníci v Londýně a tam se usnesli, že Evropa je silná, ještě silnější a nejsilnější a nějaký americký nezájem jim tu krásnou válku proti Rusku nemůže pokazit. K tomu vytryskl gejzír silných řečí ze sociálních sítí, že Evropa je jen spící drak, který se právě probouzí, že stačí udělat pár drobných kosmetických opatření na odstranění byrokracie a dokonce přilákáme i americké technologické firmy a nahradíme případný americký výpadek zbraní na bojišti.
Další den už Trump ohlásil, že si to Evropa může vyzkoušet naostro. Americká vojenská pomoc Ukrajině bude okamžitě a střelhbitě přerušena. Zelenský prostě není připraven na mír a není připraven proto, že se s Americkou za zády cítí být příliš pevný v kramflecích a to není dobré, protože na bojištích se umírá ve velkém a on chce mír a basta.
Ta scénka v Oválné pracovně mezi Trumpem, Vancem a Zelenským byla vlastně v podstatě hádka dvou spojenců z prohrané války, kdo to celé zaplatí.
Ještě před měsícem všichni předpokládali (včetně mě), že Trump bude tlačit na mír tím, že bude vyhrožovat většími dodávkami zbraní Ukrajině a tlačit na Putina. A ejhle, on vyhrožuje omezením dodávek zbraní Ukrajině, aby tlačil na Zelenského. Amerika si nemyslí, že by Rusko bylo na kolenou a těsně před krachem. Amerika si myslí, že je Rus schopen bojovat ještě dlouho a má z čeho navyšovat zbrojní výrobu. Amerika nevěří své vlastní propagandě pro plebs….
Situace je vážná… alespoň podle Poláků. Trump své zastavení dodávek zbraní nekonzultoval ani s nimi.
A Musk chce pro Zelenského azyl v nějaké neutrální zemi… .
Do toho jsme se dozvěděli, že to byl patrně právě náš Lipavský, který řekl Rubiovi, že by si Evropa ještě přála alespoň rok války, protože to by Rusko už konečně udolalo a Putin by musel poníženě žádat o mír. Pokud ano, tak strůjcem ukrajinské porážky bude český ministr zahraničí, protože dokázal Marku Rubiovi, že Evropané uvěřili propagandě o mužicích v zemljankách, kteří rabují čipy z praček a už dávno jim z toho jeblo.
Český Lipánek je samozřejmě pod rozlišovací schopnost amerického ministra zahraničí, ale poslední kapka nemusí být největší, aby pohár trpělivost přetekl.
Skoro bych řekl, že hraniční přechody s Ukrajinou jsou teď už přeplněné… Někudy se těch sto miliard nedohledaných dolarů vyvézt musí.
Američané už prý jednají s Rusy na ukončení války a J.D. Vance všude hlásá, že Ukrajina bude muset přijmout americkou dohodu o minerálech, protože to je jediná záruka, kterou dostanou. Amerika si ohlídá svoje byznysové zájmy a jako vedlejšák ohlídá tu (U)krajinu okolo těch dolů, lomů a šachet. Na americké těžaře Rusko útočit nebude (obzvlášť, když s nimi ruské firmy uzavřou klasické Joint Venture).
Běžní Američané už nejsou naštvaní na Putina za to, že tři roky zapaluje Ukrajinu, ale na Zelenského, že „si nevzal sako.“ Nedivte se, běžný Američan nemá problém s tím, že nějaká armáda bombarduje, okupuje a ničí. Jejich vlastní síly to dělají průběžně posledních padesát let. Ve jménu demokracie se běžně válčí i uzavírá mír. Ale urazit prezidenta… to se nesmí. Trump je možná lump, ale je to náš lump a kdejaký evropský hejhula si na něj nebude otevírat zobák.
Zbytek už je jen koncert velmocí…. Ano, Trump se baví s Ruskem jako s velmocí nebaví se s EU… a vlastně skoro s nikým z Evropy.
Zelenský už Evropu také zradil… Rakušan či Lipavský chtějí ještě válku, ale Zelenský už se raději přiklání zpátky k USA. Po setkání s evropskými idioty se mu ani nedivím. Možná teď Trump svůj zákaz zbraní odvolá, protože Zelenský už chce také mír… Už vydal několik prohlášení na toto téma a těší na silnou roli amerického prezidenta. Pomoc samotné Evropy nechce riskovat.
A ještě neskončila jedna válka a už začíná druhá. Mnohem větší a dražší. Celosvětová… obchodní. Trump uvalil původně slíbená a o měsíc odložená cla na Mexiko, Kanadu a Čínu. Čína už uvaluje odvetná cla na americkou zemědělskou produkci, protože tam má Trump hodně voličů. Evropa má následovat a na její zboží má být v USA uvaleno také pětadvacetiprocentní clo.
Clo je taková daň z přidané hodnoty na zahraniční zboží.
Jestli to takhle půjde dál, tak za chvíli už Ukrajina a vztah k Rusku nebude žádné téma. Tak jako už nikdo neřešil covid, když se začalo střílet na Donbasu, tak zřejmě nikdo nebude řešit sbližování s bývalým nepřítelem, když půjde evropské hospodářství definitivně do kopru. Já vím, naše mééédia to ještě skoro neřeší, ale přečtěte si nějaké zprávy z Německa. Tam to od včerejška rozebírají tak moc, že úplně zapomněli, že do nich najíždějí auta a bodají různí zahraniční chirurgové.
Dojčlandi už mají jiný problém… To víte, zdivočelé vánoční kamiony se pořád ještě týkají malého procenta lidí. Ale prodej aut a jiného zboží do USA, ten se týká statisíců pracovních míst. Dobře placených pracovních míst. Německých pracovních míst.
Za jak dlouho se to dotkne nás? Kolik zaměstnanců má propouštět Škodovka? Za jak dlouho zmizí hodnotová politika? Ejhle, vždyť už se to děje. Fiala teď dělá politiku „nejsme jako my.“ Většinu toho, co za tři roky vykonal (a chlubil se tím), k tomu se už nehlásí. Putin zrušil Covid, Trump zrušil evropské hodnoty a za chvíli bude náš politický vztah k Východu naším nejmenším problémem…
Přepřaháme, přátelé… Když začala válka na Ukrajině, lamentoval Timmermans, že tím Putin chtěl odklonit pozornost od klimatické změny, teď teprve uvidí, jak se taková pozornost opravdu odklání.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Petra Procházková nyní na čro+. Liberální obdivovači loupežníků v ČR (nekrást tady) si z toho asi třou ohony. Vědma tam povidala, že RF krachuje. Stojí za poslech z archívu….. Asi si taková vemena zasloužíme. Po mařičích energie mne už nic nepřekvapí!
Čečenská matrace, spojená s bandou, co to tam prohrála. Vodila do televize protikadyrovské ikony, Aminu Okujevu, Isu Munájeva. Ti pak zařvali po boku banderovců. Českým občanům nadává ruským výrazem „bydlo“, což znamená chovný dobytek. Ježibaba, na kterou vleze jen horský hrdlořez.
Jo, už si o ní čtu, to bude opravdu studnice vědění… Možná svědění;-) Agent štětináč si ji popásal, což ji předurčuje k velice brzkému procitnutí a převleku kostýmku.
Re: PČM
Slovo „bydlo“ lépe řečeno „bydło“ (/byduo/) ve významu domácího zvířectva, chovaného za účelem výroby masa, mléka a vajec, se používá – tedy spíše používalo – i v Gorolistánu. Takže bych až tak moc netvrdil, že je ruské. Čímž pochopitelně nechci tvrdit, že se v ruštině neužívá.
Re: Targus
Hloupa AI tvrdi:
„Ruský výraz быдло (bydlo) označuje člověka, který se chová nevzdělaně, vulgárně, nebo neomaleně. Může být použit pejorativně k popisu někoho, kdo vykazuje nízkou úroveň kultury, vkusu nebo etikety. Je to urážlivý termín, který vyjadřuje opovržení vůči chování a chudému morálnímu stavu osoby. V překladu by se dal přirovnat k českému výrazu „hrozný buran“ nebo „hulvát“.“
holota, lůza, dobytek (o lidech), tupec, hlupák
https://slovniky.lingea.cz/rusko-cesky/%D0%B1%D1%8B%D0%B4%D0%BB%D0%BE
Этимология
От западнославянск., того же корня, что и глагол быть. Первоначальное значение (сохранилось в чешском bydlo) — «бытие, состояние, местопребывание» Позже в польском bydło развилось значение «жилище», затем «собственность, имущество», наконец (с XIV века) «домашний скот» (тж. уменьшит. bydlę). В этом значении заимствовано в украинский язык (бидло), где приобрело также переносное значение «люди, приравниваемые к скоту». Отсюда и современные русские значения.
https://ru.wiktionary.org/wiki/%D0%B1%D1%8B%D0%B4%D0%BB%D0%BE
Значения
▶ В устаревшем и собирательном значении быдло имеет также значение «рабочий рогатый скот»
▶ Собирательное и переносное значение быдла обозначает людей, выполняющих тяжёлую работу и занимающих низкое социальное положение.
▶В переносном, разговорном, презренном смысле быдло — тупой, грубый, неотёсанный, бескультурный человек.
▶Духовно неразвитые, бессловесно покорные люди, подчиняющиеся чужой воле и позволяющие себя эксплуатировать.
https://cyclowiki.org/wiki/%D0%91%D1%8B%D0%B4%D0%BB%D0%BE
Záleží na tom, s kým se tolik stýká, aby dokonce přebírala slovní zásobu. Ruštinou se domlouvala s Čečeny i banderovci. Ten váš dialekt má jistě také spoustu slov převzatých od okolních etnik.
No… jede to rychle. Obzvlast jestli se potvrdi suskanda, ze Americani odrizli Ukrajince od informaci na bojisti.
Už? Včera snad měl Rubio ohlásit chystanou schůzku s Muskem o odpojení Skylinku.
Lipavský bude kandidovat v Praze za SPOLU
https://www.idnes.cz/volby/koalice-spolu-volby-do-snemovny-2025-ods-ministr-lipavsky.A250305_053448_volby_kop
To vám teda Pražáci přeju…
Vsaďte se že bude zvolen s velkou převahou.
Při takové koncentraci idiotů, jaká panuje v Praze, nelze očekávat něco jiného.
To je bohužel fakt. Já to musim vědět nejlíp. Žiji tady celej život.
Re: Polo…
Já jsem „z tama“ radši zdrhnul. Asi jsem ty blbce nedával už hned po narození.
Já jsem sice pražák od narození, ale takového vola bych nevolil ani z leknutí! Ale máte pravdu, s tou koncentrací blbců. A plno jich jsou právě náplavy ze všech koutů republiky. Populace prostě debilní.
Připomíná mi to, že Praha je něco jako chroustí samička, co svými feromony přitahuje ztopořené samečky těch brouků bez ohledu na vzdálenost.
A aby uspěli, platí heslo „Poturčenec horší Turka“.
https://www.youtube.com/watch?v=mEOv6S_Qjvk
Debil neumí ani česky, když je schopen vypustit výrok Spojuje nás hrdost na Česko. Jinak třetí místo nemusí při nějakém vykroužkování stačit.
Z horniho vyměšovaciho otvoru vypouští mnohem horší věci ….
To máte samozřejmě pravdu.
Už se těším, jak všude na bilboardech bude viset zachránce Ukrajiny Lipánka v přilbě a neprůserné vestě 😊😊
Lipánek
K tomu stačí jeden billboard, ale s vyztuženým rámem.
Tohle by ODS u jejích voličů mohlo zlomit vaz…
Tezko. Pro ne je dost casto nejlepsim moznym ministrem zahranici. Nam se muze zdat Lipavskeho cinnost adekvatni valce na nasem uzemi co se vysledku tyce, ale jeho aktivisticka rusofobie ma spoustu nadsenych konzumentu.
Ctyri nohy dobry, dve nohy spatny.
Uvidíme, nakolik se tato hypotéza potvrdí, ale že je Bakalář nicka a hlupák, vadí i značné časti voličů ODS. Ti přitom mohou volit Šťastného z Motoristů, ostatně ódeesáka jak poleno.
Bakalář je pro svou aroganci, tupost a namyšlenost neoblíben napříč voličským spektrem, navíc je to pirátský odpadlík. Tuhle ho někdo vyzýval k rezignaci, Plesl tuším…
Také věřím, že nějaké voliče jim to odebere. Otázkou je, kam půjdou, ideálně asi aby nešli k volbám.
Nevím co nám přejete když bude případně v PS, takže přejete i sobě.
Vy jste z Prahy?
Ano, ne že by Praha nebyla plná blbců. Ale mnoho z nich jsou náplavy včetně celé vlády, kde převažují náplavy, blbci jsou to všichni. Ale pokud se dostane do PS, tak to přejete přece i sobě .
Fiala, Lipavsky, Černochová, co jméno, to trotl. Tragédii je, že budou voleni velkou části obyvatel naší drahé země.
Lipánek by byl nádherný kus premiéra.
Ozdoba Práglu, když veřejnoprávně projeví se projevem ze své premiérské pražské kanceláři.
Takové až důstojné pokračování jeho předobrazu Nutellína.
V zákulisí se dojednává zprovoznění NSII.
https://www.pokec24.cz/politika/mrzni-mrzni-vlci-chvoste/
A mnozí se ptají, proč zrovna Američané (Trump) by na tom měl mít zájem?
Odpověď je docela jednoduchá a když si uvědomíme Trumpův záměr oddálit Rusko od Číny zcela logická.
Když bude Rusko dodávat plyn do Německa, nebude tlak, aby ho cpala Číně a oslabí se vazby.
Američanům byl německo-ruský NordStream trnem v oku.
Teď bude americko-ruský a všechno bude v pořádku.
Ještě by měli opravu naúčtovat Ukrajině, když je podezřelá z atentátu…
Oprava za Ukrajinou? Oprava by měla jít za Američany i s žalobou za terorismus, ale nevím, nevím, jestli do tohodle Trump půjde.
preco by siel?? ved cely svet vie, ze to urobili Ukrajinci….na malej jachticke:-)) pisali to vselikde. Je pravda, ze slavny novinar to popisal inak, ale tak ved vsetci sa mozu mylit:-))
Trumpovi je víc trnem v oku semknutí Ruska s Čínou.
Obvyklý krátkozraký americký pohled, Rusové své závazky vůči Číně dodrží. Američané by samozejmě dali nejvyšší nabídce, Rusové zváží i vztahy. Ano, může jim to pomoci během dalších vyjednávání.
To potenciální oslabení je obvyklý krátkozraký americký pohled, Rusové své závazky vůči Číně dodrží a nebudou měnit vazby kvůli obchodu. Američané by samozřejmě dali nejvyšší nabídce, Rusové zváží i vztahy. Ano, může jim to pomoci během dalších vyjednávání.
NSII není jediná taková aktivita, nabídka těžební spolupráce v Sev, led oceánu atd., Trump se snaží lákavými nabídkami zeslabit nutnost orientace Ruska na Čínu, ke které Rusko dotlačila předchozí administrativa.
Samozřejmě, že Rusko nezruší vztahy s Čínou, ale musí pro ně být snaha Trumpa jim nadběhnout velmi příjemná, nutí to Číňany k větší vstřícnosti.
Při této politice je Ukrajina jen pěšák na šachovnici a ten může být obětován.
Evropa je zajímavá jen tím, zda je pro tuto politiku podporou nebo překážkou.
Plný souhlas. Podle mého to pomáhá Rusku, má větší výběr, stejně jako mu blokáda škodila tlačením do čínské závislosti, což posilovalo Čínu a tím šlo proti zájmům USA.
@Admirál
Ja si tipnu, ze nynejsim Trumpovym cilem je za pomoci ruskych zdroju udrzet americky Titanik na hladine.
Cina pocka, ta se nepotapi….
Těžbu zkusili amíci po zlém a velmi rychle je to přešlo.
Doufejme, že Putin to těch zkušenostech neuhne ani vo píďu.
Evropa je i Rusko.
Patrně jste myslel EU; pak ano – podpora nebo překážka. EU je stále více překážkou pro cokoli alespoň přibližně příčetného.
NSII je jedna z tych poloziek ktoru VVP moze skutocne vyhodne s Trumpom zobchodovat.
Zvedavec
Přesně.
Rusko prodá plyn USA a USA pak západním státům.
Ale to už bude ten správný, demokratický plyn, který nepodporuje diktátora.
Novinky.cz: Lipavský bude kandidovat za ODS
To spolu s rozšířenými poplatky za TV a rozhlas jistě bude nějaká spektakulární finta ODS jak vyhrát volby. 🙂
Ale je to přihrávka STANu, a také projektu NekrmHydru…
Proč by mělo voliče Stačilo zajímat, kdo kandiduje za ODS na třetím místě?
Třeba si dělá naděje, že tam nebudou naprostá hovada jako Lipánek. Nebo věří, že tato volba voličům ukáže, co je Spolu zač.
Proč by nemělo?
Protože nemá smysl zabývat se každým hovnem u cesty.
Stačilo si myslelo, že naláká voliče pirátů, ale Fiala jim vypálil rybník.
A to jste se dozvěděl od koho?
Já jsem zdroj :o)
Bylo by dobré kdybyste tedy uváděl takováto sdělení třeba „já si myslím“ nebo „podle mého“.
Taky zdroj tu už byl a hlásal o schůzce Trump – Putin v únoru letošního roku (v Bratislavě? )
To velmi těžko, Piráti jsou pro NATO, EU, 88++ pohlaví a hlavně co nejtvrdší Greendeal. Totálně nekompatibilní.
Samozřejmě, že je to nesmysl z Alešovy hlavy.
Velký Lipom, uprchlý
otrokpirát, bude kandidovat za ODS?Ci boha, to bude s(t)rana – panoptikum. Řeporyjec jim nestačí, Mirka jim nestačí… kde budou mít sídlo? V kleci v zoo?
Malinko výš nad pražskou ZOO je taková příjemná zahrada, také má oddělené pavilony, je tam spousta služebníků v bílých pláštích, a na každého tam najdou příslušnou pilulku.
Jenom klíče odtamtud mají jen někteří, ano, a někteří mají i vycházky, tam v Bohnicích…
Jo, ta zahrada je hezká. Kdysi šly takový zvěsti, že léčebnu někam přestěhujou a v parku postaví nóbl drahý byty. Podobný plány byly i se zahradou Psychiatrické kliniky VFN na Karláku. Přitom ta zahrada je pro chronické pacienty jednou z mála možností, jak se dostat ven na čerstvý vzduch. Park v PL Bo ostatně taky.
Pro takové zhovadilosti nemám slov.
Kde je ten anonymní kretén, co to tady včera zasíral žvástama o drahých ruských bramborách?
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Trump-v-noci-ukazal-co-pro-nej-znamena-Ukrajina-Karal-Evropu-vyzdvihl-Rusko-770301
„Joe Biden zejména nechal cenu vajec, aby se vymkla kontrole – cena vajec je mimo kontrolu a my tvrdě pracujeme na tom, abychom ji srazili,“ řekl Trump s tím, že po Bidenovi „zdědil totální nepořádek“. „Zdědili jsme od minulé administrativy ekonomickou katastrofu a inflační noční můru,“ nešetřil ostrými slovy prezident.
Nějakej komentář?
Třeba „něco o tom zemským ráji?“
V USA stouply ceny vajec, protože vybili celé chovy slepic kvůli chřipce.
A zabíjení bude pokračovat, takže by mne zajímalo jak chce tu cenu vajíček snížit. Celá ta ptačí chřipka je zas jeden velký podvod na lidi. Všechny kroky co vlády dělají poslední desetiletí vedou k systematickému ožebracování střední třídy a jejímu celkovému vymazání.
https://www.latimes.com/environment/story/2025-02-26/poultry-culling-hasnt-stopped-h5n1-bird-flu
Článek je o pokračujícím vybijeni drůbeže.
https://www.statista.com/chart/28952/change-in-real-wages/ – zdroj ukazuje čísla poklesu reálné mzdy ve světě. Češi se v tom probojovali do čela. Sice starší údaje, ale od té doby se situace jen zhoršuje.
Jen na pohled 😊
Tedy zemský ráj jen na pohled …
Článek dobrý, ale ten název mi nesedí.
Pokud vim, tak se přepřahalo, když koně byli unavení a bylo potřeba jet dál. Snaha jet furt dál by tady sice byla, ale postradám ty čerstvé, odpočaté koně. A hlavně to vypadá, že se tou samou cestou už nepojede. A ti, co z toho dostavníku s polámanými loukotěmi vyskakují, by se spíš chtěli dostat do toho druhého dostavníku, co právě frčí kolem, protože jim dochazi, že žadné přepřahaní jim už nepomuže …
A co s tím měl Biden dělat, když je v USA ten volný trh?
A stejně tak s tím neudělá nic ani Trump.
Právě že za ty vajíčka může právě stát. Ti dávají příkazy k vybíjení drůbeže. Samozřejmě že, hlavně té zdravé. Za Trumpa to pokračuje.
Než by USA vyhlásili bankrot,tak Trump musí šetřit.Vyhlásit bankrot USA,to by bylo horší než atomovka.Takže,všichni budou muset přispět,at´jsou to cla,voj. výdaje.
Jk jsem někde zaznamenal,dluh USA přesahuje 360 tisíc dolarů, tak dostal Trump nůž na krk,něco s tím dělat,jinak nebudou dolary a provoz státu,
Dneska už je dluh 360 tisíc + jeden dolar a stále stoupá.
To je dluh na jednoho daňového poplatníka. V celkové sumě (zaokrouhlené) to vypadá zajímavěji:
36 600 000 000 000
Hezky barevně je to v animované verzi zde: https://www.usdebtclock.org/
Zajímavé je, že tam hned přidali, co jim šetří Musk se svým DOGEm. Pokud je to pravda, tak jim za dva měsíc ušetřil víc, než je celý státní dluh ČR.
Stan Borowitz
Přesně.
Já jsem zapomněl napsat miliard dolarů.
„nejsme jako my“ 😀 😀 😀
Fakt dobrý 🙂
slogan tydne 😊😊
A esipa jste věděli o tomhle?
https://www.gov.uk/government/news/one-hundred-year-partnership-agreement-between-the-united-kingdom-of-great-britain-and-northern-ireland-and-ukraine
Hlavně si prostudujte, co bylo podepsáno od r. 2015!!!
Válku proti Rusku připravovali anglosasové dlouho, pečlivě a od prvopočátku prostřednictvím Ukrajiny.
Re: Občan
Pokud si dobře pamatuji, info o vojenské spolupráci, reso. výcviku Vasilů englišskými soudruhy, se psalo nějak krátce po masakru v Ilovajsku, kteréžto škádlení probíhalo v srpnu a na samém počátku září roku dvoutisího čtrnáctého (2014).
Bylo by naivní domnívati se, že británští soudruzi by dělali „něco“ jen tak.
Banderovce si vychovávali už dlouho, před převratem,nasypali do toho spousta peněz. S tím bude potíž, překážka pro jakoukoli dohodu zohledňující stav války a bránící Ukrajině přípravu revanše.
Tak nám v té záplavě zpráv málem uniklo, že si vládnoucí političtí paraziti zvýšili platy a přikrmili hydru. Urvat co se dá….už měla být defenestrace, ale mám pocit, že lidi ani neví co se děje, nebo je jim to jedno.
Všechno přikryla všeobecná apatie. Lidi se nechají manipulovat.
+ EGOISMUS A SEBESTŘEDNOST. Lidé se rádi vymezují / povyšují nad druhé a když to vezmou přes morálku, tak se mohou vznášet v oblacích, je to krásný pocit.
+ konzum. Pohodlnost.
Tolik krásným korálků, co si můžou dovolit teď si předtím dovolit přece nemohli. Že jejich děti, pokud je mají, jsou indoktrinovány nemocnými ideologiemi nevadí, že můžou doživotně bydlet po nájmech, že VŠ se klidně bude platit další hypotékou, to nevadí. Klidně přijali dokonce myšlenku, že důchod nebude. Z pohledu nižší střední třídy a níže je socík výkonnější ekonomický systém. Většina, závislá na veřejné službě, se měla lépe.
Hlavně, že teď už jsme skoro jako ti Němci. Trvalo to 30 let a teď by to měli pustit? I když je to na dluh? Koho zajímá. Mají ho přece všichni… . A všichni přece nemůžou zkrachovat. Možná soused, ale on ne. Dokud budou věřit, že zárukou zachování statusu a majetků bude koala, klidně jí to hodí. Znovu. Anebo nezvednou zadek – stejně to prý nemá cenu. Což v důsledku je totéž. Strach ze ztráty je asi jediný funkční motivační faktor.
Ilustrace. Když Urně utekl Krejčíř okénkem toalety, policejní prezident Kolář a vyšší šarže rezignovali. Co se stalo po FF? Slyšíte to ticho? Koho to ještě zajímá?
Karel Havlíček Borovský:
Lenoš a řvi,
dají mzdu dví!
Pracuj a kuš:
hubu suš!
Clo je taková daň z přidané hodnoty…svatá prostoto!
Koncovému zakazníku je zhola jedno jestli platí DPH, clo,či nějakou daň. Přichází o prachy které už neuvidí. Argument že něco jde do státního rozpočtu s touto vládou neplatí. Stejně to odkloněj….
kulajda – samozřejmě, v principu je to druh nepřímé daně hrazené koncovým spotřebitelem uvalené na dovážené zboží. Sice má trochu blíž ke spotřební dani než k DPH, ale pořád je to nepřímá daň.
Lidé chodí do práce
o peníze poprat se.
Aby mohli v lídlu
dostat něco k jídlu.
Někdo ale nemusí
k takovému čemusi
celý život čuchat.
Stačí mu jen juchat.
Jen se dobře narodit.
Za píchačky nechodit,
nešpinit si hlavu,
dojit státní správu.
Ládiku jste skvělý.Vydejte to knižně.Dan by mohl pomoci.
Díky…. nic to není.
EU – žalář národů.
Němec stojí u vchodu,
že prý arbajt fraj,
pozemský to ráj.
Fiallah je správný kápo
chodí práskat na gestapo
do bruselské centrály.
Vítek šije futrály.
Buzerplac je plný lidí
kápo všechny řádně šidí.
Krajíc chleba jak list tenký,
na jídlo jsou povolenky.
😀
O tom už se tady mluví dlouho a Ládik je přemlouván, aby do toho šel, samozřejmě s pomocí. Takže se snažíme. Je fajn, že přibyl i váš hlas.
Já si píšu pro zábavu, není v tom žádný jiný cíl. Mám důchod a práci (když chci) a necítím, že by mé kecy měly nějakou hodnotu. Mnohdy bych se měl stydět za drzost a neomalenost, ale proč… jsem vidlákovi vděčný za tyto stránky, kde se dá poučit i pobavit.
Re: Ládik!!!
Čím seš ve svých říkankách drzejší a neomalenější, tím jsou tvé výpotky (kurva, vždyť ty se u toho ani nepotíš!!!) čtivější.
Co by druzí „človjecy“ za takový dar dali…!
Zelenský to zkusí znova,
podruhé a lépe.
Jde do sídla satanova,
hlavou o dvéř klepe.
Podpírá ho lordík, frantík,
aby nespad na hubu.
Každý trochu buzerantík.
Trump udělá bububu!
V ruce smlouvu na nerosty,
že se všeho vzdává.
Trumpík kope v prdel hosty,
Vance klackem mává.
Re: Ládik!!!
Bez chyby. Vidím to na čítanku čtvrté třídy, někam ke konci první čtvrtiny sledu listů.
Nechtěl bych být v kůži Lipánka
Na někoho se to musí hodit.
Nejlepší popis nynějšího stavu napsal Laiči z Prešova.
Pohádka na tento den k 3. výročí
Publikováno 2 března, 2025 | Autor: vlkp
……… Zrazu oriak vyletí z jaskyne a krúži nad hlavami zvieratiek a sleduje čo sa bude diať. Spokojne krúži a šomre si popod zobák . Medveď ranený, tiger zožrany, zvieratká bez prídelu ,som pán všetkého.
Zrazu sa zatmie slnko a na obzore letí veľký drak, ktorý nikomu nevadí, ale je predzvesťou novej doby.
Poučenie :
Ak nevieš kde je tvoje miesto v lese, alebo tvoja pýcha a sebavedomie prekračuje realitu, zistíš že ten čo má krídla vyletí oveľa rýchlejšie z jaskyne ako ty vieš utekať.
Vojny v lese zbytočne odčerpávajú energiu tých , čo nevedia kde je ich miesto a pritom im drak lieta nad hlavou
ooo
Lajči,
hluboká poklona! Stručné a geniální!!!! Neskonale lepší a výstižnější než paralelní článek z renomovaného britského Spectatoru, jakkoliv oba píšete o tom samém!
Sdílejte:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2025/03/02/pohadka-na-tento-den-k-3-vyroci/
Nevím, co je oriak
má být orliak
Orliaky sú verní manželia, trvalé zväzky uzatvárajú na celý život https://vedanadosah.cvtisr.sk/priroda/biologia/jeho-velicenstvo-orliak/
To je moriak, jemuž upadlo první písmeno.
Re: AN
Moriak se řekne správně „trušok“ a jeho družka je „truška“.
Gorolové to pak často překládají do „helevolštiny“ jako „trousák“.
https://cja.ujc.cas.cz/e-cja/heslo/3/249
Orlovec, říční, mořský.
Na stará kolena
přikládám polena
v kuchyni do krbu;
mladé mám na hrbu.
Na staré kotníky
začínám od píky.
Kapík nám dodýchal,
třicet let pelichal.
Na stará játra
společnost chátrá.
Děti se nerodí,
důchody nechodí.
Nejlepší shrnutí, z čeho vyplývá rf postoj ke KoZe je zde: https://www.youtube.com/watch?v=_vhcSc6mlSA. Sachs sice má z doby svého poradcování v SSSR , Ukr a RF trochu másla, ale toto je do učebnice. A pro nepoučené to ukazuje marnost fantazírování. A ono i Trump má cíl , jdoucí na úkor zbytku světa – jen bez vzájemného zničení a s některými pozitivy, které se, doufejme, „propíšou“ (jak je teď módní požívat) do Evropy a třeba i k nám …
pro mig:
Sachs toho v Rusku a na Ukrajine spoustu posr**. Jeho „léčba šokem“, nebyla žádná léčba, byl to jenom šok. Zničil ekonomiku Ruska, zničil ekonomiku Ukrajiny, odevzdal ji do rukou čistokrevným mafiánům. Zničil život milionům lidí a dalším milionům ten život nenávratně poškodil. Už čtvrt století se Putin se svým týmem snaží napravit tu katastrofu, co způsobil Sachs s Čubajsem, Gajdarem a Němcovem.
A teď Sachs zestárnul a konečně pochopil, jaké katastrofické chyby v mládí spáchal a vidí, jak se za to všechno bude smažit v pekle. A tak se snaží získat alespoň nějaké odpustky a všude vykládá, jak se to všechno mělo v Rusku udělat lépe a skvěleji. Ale lépe to dělají jiní společně s Putinem. A všichni ti západní politici, kdo pořád hulákali, že s Ruskem je potřeba mluvit z pozice síly, konečně zacínají chápat, že kdo se pokouší mluvit s Ruskem z pozice síly, ten dostane odpověď z pozice síly. Pokud jim v tom nějaké povídání Sachse pomůže, ať si ty odpustky Sachs na stará kolena vyslouží.
Re: MD
To, co spáchal Sachs a spol, nebyly chyby. Ani náhodou, ani omylem.
Také to paní Divišová nepíše.
Re: tymák…
Reaguji na tento výsek.
„… Sachs zestárnul a konečně pochopil, jaké katastrofické chyby v mládí spáchal…“
Spáchal určitě, ale nikoli chyby.
Přesně tak, že až pozdě pochopil, že to byla chyba se takto chovat. Ale to neznamená, že pokusit se zničit Rusko tehdy nebyl úmysl. Šachista také dělá nejlepší tahy podle svého vědomí, chlap si bere ženskou vypadající na pohodový zbytek života, ale oba to později mohou vyhodnotit jako chybu.
Re: Tymák…
Budu-li se držet příkladu šachisty, jenom naprostý kokot se přihlásí na turnaj o titul mistra světa, jestliže neví, zda umí hrát šachy, protože to ještě nikdy nezkoušel.
A to je ten nejmírnější příměr, který mohu použít.
Ještě jinak.
EKonomické čáry máry výše uvedených soudruhů v devadesátkách jsem sledoval nikoli „z pohodlí domova“, nýbrž z pohodlí kabiny kamionu, který vymetal ruské stepi a občas se spletl a zabrousil i do tajgy.
A nebyl to vůbec pěkný pohled…
Já vím, četl jsem Solženicinovo Rusko v troskách, takže alespoň zlomek vím také. Problém je i s američany, že oni si myslejí, lépe řečeno jsou v tom vychováváni, že vědí všechno nejlépe a že všude funguje totéž, to jejich. Když jim například řeknete, že Evropa není jednolitá, že se skládá z mnoha rozdílných zemí, argumetují, že u nich je to stejné, že mají různé státy. Potom chápu, že mohl přijít do Evropy s tím, že je naučí jejich „dokonalý“ systém a že až příliš pozdě pochopil, že tu neplatí „one size fits all“. Co se šachů týče, on se nepřihlásil na mistrovství světa v situaci kdy nezkoušel hrát šachy, ale v situaci kdy byl super špička, možná mistr, v USA, ale geniální Bobby Fischer byl jen jeden, on ne.
Re: Tymák…
Obávám se, že ten „JEHO“ systém by nefungoval nikde na světě. Ani v Antarktidě.
On ten jeho systém vlastně funguje v USA, samozřejmě když pomineme vývoz zisků.
Nic ve zlém Targusi. Jak se to kdysi říkalo? Aktivní blbec horší jak třídní nepřítel.
Ten rozvrat hospodářství způsobili komunisté, povýšením hmoty nad ducha. Tedy povýšením části nad celek, vlastnictví výrobních prostředků nad jeho tvůrce, například. To je ta prvotní příčina, nikoli Sachs.
Rusové se vrátili ke svým duchovním tradicím, v Rusku tedy k Pravoslaví. Čeští komunisté nikoli, zřejmě ani nemají kam.
A tak ani Vidlák v komunistech nevidí duchovní problém. A tak si společně notujete spíláním hypermarketům, například. Nejsem proti, ale pomůže to jen dočasně, tak jako zcizení výrobních prostředků.
Amen?
A women! Mně by to dost chybělo 😂😂😂
A woman to musí být, aby to k sobě foneticky sedělo. Tohle se čte „ej uimin“.
A woman ano, uimin nééé. Jako více soch je sousoší, více žen je …
Ano, ale musejí být na jednom místě a nějak provázané. Třeba jako manželka a tchýně, případně ještě nakonec rozvodová soudkyně. To je pak teprve soužení… kam se hrabe ejmen s ejuomən i ejuimin dohromady…
Jo, trojúhelníky jsou nejhorší
Ano, tak to samozřejmě. Konstelace „námořník + lodě plují a přístavy zůstávají“ byla trochu mimo úvahy. A za další ta vzájemná provázanost způsobující vzájemnou interakci zpravidla přispívá k onomu ligvistickému ekvivalentu sousoší.
To vám udělaly drogy?
Vy se směje postiženému? Fuj, že se nestydíte!
Tak z alkoholu i jiných drog se člověk obvykle vyspí, z morálního pokřivení, projevující se např. neschopností než argumentovat ad hominem, to už je horší.
Ale třeba jste jenom opilý. Nebo ještě opilý, takhle po ránu.
https://bezfaulu.net/argumentacni-fauly/utok/ad-hominem/
Člověk, kterej blouzní o rozvratu hospodářství způsobeném komunisty to má z drog, to mi nikdo nevymluví.
Antikomunismus je nemoc.
Měl byste se léčit.
To je důsledek porovnávání neporovnatelného na základě pečlivě vybíraných parametrů. Většinou těch méně důležitých.
Mohl by pan Zdeněk pozdě jdoucí například zkusit svou teorii aplikovat na dnešní Čínu nebo Vietnam? Tam přece komunisti působí rozvrat hospodářství dodnes…
To je marný.
On chtěl v podstatě jen předvést svoji mravní velikost.
Takovejch je hodně, občas předvádějí mravnostní prostocviky, říkám tomu mravnostní spartakiáda.
Většinou si ale jenom serou do huby.
Já bych u něj věřil, že to je opravdu jeho přesvědčení, ale jak už tu zaznělo neléčený antikomunismus, jako jakýkoli jiný fanatismus, je cesta do pekel. Krom toho, že zde jde jen o pouhou nálepku, protože těžko lze skutečně na základě historického názvu odsuzovat někoho, kdo se i podle podnikatelů nejvíce snaží jim pomoci. Obzvláště v dnešní době, kdy progresivci změnili témeř veškerý slovník jako podle Orwella. Ale to zřejmě nevadí, ti mohou, protože se nejmenují komunisti. Logika a zdravý rozum pláčí, já se obávám, že po volbách budeme plakat všichni. Někdo ihned, další se postupně přidají.
Stane, to je jako o víře oproti vědění.
On ten pisatel to má ze studia nebo od velebníčka.
Pokud sám není velebníčkem.
Pokud to není něco jako „trabant“, kterého kdysi odněkud vytáhl „vlk“.
Určitě si pamatujete.
Který mu tam tak dlouho troubil ty „svátosti“, až ho vlk vykasal.
Čeho je moc, toho je příliš.
Trabanta pamatuju. Jeho texty byly (pro mě) zajímavé a podnětné a většinu bych do písmenka podepsal, ale měl (pro mě) nesnesitelně arogantní chování v diskusích ve stylu „tohle nebyl článek, ale kázání a o tom se diskuse nevedou“, byť to takhle přímo nikdy nenapsal. Jakýkoliv poukaz na tuto skutečnost vlk vyhodnocoval jako „nájezd do autora“ a kousal a mazal … Proč pak s trabantem skončili upřímně nevím.
Nejspis najel trabant do nej. To uz tak byva, kdyz se potkaj dva, co vlastni Pravdu.
„Mohl by pan Zdeněk pozdě jdoucí například zkusit svou teorii aplikovat na dnešní Čínu nebo Vietnam? Tam přece komunisti působí rozvrat hospodářství dodnes…“
Ano, konečně relevantní námitka. 🙂
V Číně soukromé podniky produkují kolem 70 % HDP a vytvářejí drtivou většinu pracovních míst. Tvrzení KS Číny, že je jedno zda je kočka bílá nebo černá, hlavně že chytá myši, je z pohledu marxisticko-leninské ortodoxie kacířství.
Kdysi jsem byl na škole angličtiny na Novém Zélandě, bylo to tam laciné a tak tam byla i spousta Číňanů (k mému údivu mi byli ze všech ostatních národů nejbližší). Jednu hezkou Číňanku jsem se tam pokoušel sbalit (nedala se) a při jedné příležitosti jsem se jí (pro ty její řeči) o samotě zeptal: „Ty jsi komunistka?!“ Zavrtěla hlavou, že ne, ale podívala se mi do očí a řekla „je to složitější“. A mě to tak nějak intuitivně došlo, že to zkrátka složitější je, a že mi to nemůže přes kulturní a jazykové bariéry vysvětlit.
V Číně se vyráběl porcelán už v době, kdy se jsme tu žili v zemljankách. Konfucianizmus má s naší demokracií společného pramálo, přesto to pro Čínu znamenalo kulturní a hospodářský rozmach, žilo se tam mnohem lépe, než v tehdejší Evropě. To všechno mají v genech, KS Číny nevyjímaje.
z pohledu marxisticko-leninské ortodoxie kacířství – takže připouštíte, že Čínané nejsou pravými komunisty. Proč tedy nepřipustíte totéž i u Stačilo ?
Protože za sebou nemají žádný duchovní rozměr, jako je úctyhodná čínská kultura.
Jejich víra je ortodoxně marxisticko-leninská. Zlostná povaha zdejších odpovědí to ostatně ilustruje.
@ Zdeněk
Zatím to vypadá, že jsi namyšlený hlupák. 70% PRC podniků v soukromém vlastnictví je argument pro co konkrétně? Vypadá to, že tím chceš sdělit toto: „Kdyby PRC měla 100% soukromých podniků, byla by ještě úspěšnější.“
Hrozná blbost. Proč by nemohly být družstevní formy vlastnictví, akciové s podílem státu, státní kritická infrastruktura…. ??? I nějaká pekárna by mohla být státní, proč ne? Pokud není zakázáno soukromé vlastnictví pekáren? Nějaká armádní pekárna může vyrábět povinné konzervované strategické zásoby a přebytky odprodávat na trhu. Pokračovat v reálných dílčích úvahách můžu donekonečna.
Téma je velmi rozsáhlé a složité. Svou mylnou domněnkou, jak to stručně zjednodušíš do autoritativních proklamací, jen dokazuješ, že vůbec nechápeš o čem mluvíš. Fakt smutné.
Zdeněk pozdě jdoucí 5 března, 2025 (12:17)
Jejich víra je ortodoxně marxisticko-leninská. opravdu si nepřipadáte ani trochu trapně psát tu nesmysly na hranici urážek s vědomím, že tu není dost prostoru na dokazování nebo že byste stejně vždy uhnul ?
Zlostná povaha zdejších odpovědí to ostatně ilustruje. zkusil jste se někdy zamyslet, zda ty odpovědi neformuje spíše vaše nebetyčná přezíravost a arogance ?
Brát drogy je prevence postihu. Teď např rozsudek vraždy v Jevíčku. Střízlivý by dostal 25 let, ožralý jen 10, protože souzen za opilství a ne vraždu. O té nevěděl, okno z opilosti.
Pro mne to je vzdycky ochotnej a snazivej dochtor , profesor ,akademik pedagog ,potom casto poitik z nich , ktery lzou a predstiraji cokoliv a se vzdycky vohnou.
A Sachsu sou stada a vsude ..Se jim nevyhnete.
Vobycejnej blb se na takovy skody, jaky tyhle udelaj ve spolupraci s politikama a mediama, samozrejme nezmuze.
Na rozdil vod jinejch, ktery se jenom radi posmivaji vsemu ,mam s nima velky zkusenosti a vim vo cem pisu..
Ted uroven popularity ty vlady u nas , stoupa ke hvezdam ..
Diky propagande pro ne ..
V clancich autori zacinaji vselijak , ale potom hned zacnou psat nejvic o Fialovi , jeho jmeno je vsude a mockrat, taky lipavsky, pavel a dalsi neunavne je priblizuji ctenarum este prezdivkami , jako libuse, stara myslivecka ,vykulenec atd. ,aby je co nejvice ctenarum priblizili a zapsali a vnutili naporad ,do vedomi ctenaru , proste tim, ze pisou vo nich vsude a porad..
Ani den bez Fialy a spol..Nadavani na nej z nej dela samozrejme obet.
Jako predtim z Havla.
Ani den bez koalice neschopnych a zbytecnych , ktery predstavuje a denne nas na sebe upozornuje , koalice opozice.
Znate nekdo neco zbytecnejsiho nez je dneska komunismus a jeho dulezitosti.. A kriceni vo komunismu na verejnosti.
Po tech vsech zkusenostech sveta s nimi.
To je vsechno spolehiva taktika na manipulaci a oklamani mas.. Napr. volby pak nejsou a nemuzou bejt zadnym prekvapenim..
Stridani u koryt je pak zajisteny na furt..
Taky máme jednoho „Sachse“, co začal zkoušet učebnicové teorie o neviditelné ruce trhu bez regulací. Ten ovšem k žádné reflexi nedospěl, a pořád nad troskami toho, co po něm zůstalo,žasne nad svou genialitou.
👍 🐓 🎯 🏆 ❗️
Re: Zpj
Nemám ochotu s vámi ztrácet čas a pokoušet se vám cokoli vysvětlovat. Viz má replika Tymákovi výše.
Knížek s podrobnými rozbory ekonomického průseru, velmi slušně pojmenovaného „Ekonomický kolaps RF“, koluje docela dost. A byly i poměrně výstižné články na netu.
Montovat do toho komunisty může pouze kousek s IQ houpacího koně.
Mohu si o komunistech myslet cokoli, ale rozdíl mezi zeměmi SSSR v roce 1917 a 1991 je neoddiskutovatelný.
Přesně, jde o to, jestli se v některé zemi jde dopředu, stagnuje nebo dokonce k úpadku. K tomu bych směřovala hodnocení úspěšnosti vedení.
poprosim nejaky konkretny nazov knizky? najlepsie aj link
dakujem
Solženicin – Rusko v troskách
https://www.uschovna.cz/zasilka/RPWBKZN7YF5V4IVM-9FX/
nebo
https://uschovna.cz/zasilka/RPWBKZN7YF5V4IVM-9FX/92WSHFJWGI
Tymákovan,
veľké poďakovanie!!!
Nemáte vůbec zač. Ale varování, je to hodně smutné čtení.
Re: KM
Bohužel musím od kompu. Svého času tu chrlil odkazy, jak z rukávu, nick Občan.
Jestli si vzpomenu, zkusím něco pohledat, ale NEbude to URČITĚ v dnešní diskuzi.
Jen nástřel. Jedna z MNOHA fatálních chyb ruského systému byl průnik tamějších mafií do bankovního systému na úrovní vyššího a nejvyššího managementu.
Proto absence starobních, invalidních a výsluhových důchodů, problémy se zásobováním obyvatelstva potravinami, naprosto běžné půlroční zpoždění výplat lopatám, totální rozval zdravotnictví, blablabla…
Já už si to moc nepamatuju, a vlastně jsem to tehdy ani moc nesledoval (přece jen se toho dělo dost a dost i jenom u nás), ale sám Sachs kdesi vzpomínal, že začínal radit v Polsku – a tam šlo všechno relativně dobře, protože na jeho rady dali nejen místní, ale hlavně ten slavný západ a jeho instituce (IMF) a reformy v Polsku podpořili.
A když chtěl stejné osvědčené postupy aplikovat i v Rusku, najednou ze strany západu (a zejména IMF) už žádná podpora nebyla. Jen snaha vše vydrancovat a co nejvíce na oslabeném původním nepříteli vydělat.
Asi by se dalo použít přirovnání, že zatímco k Polsku se na začátku devadesátých let zachoval Západ jako vítězné mocnosti k Německu po WWII – pomohl ho postavit na nohy, tak k Rusku (a později i k Ukrajině) se zachoval jako k Německu po WWI – rozhodl se na jejich účet zhojit, ber kde ber bez ohledu na následky, nakonec katastrofické nejen pro v tu chvíli poníženého poraženého, ale jak je vidět dnes – i pro tehdy krátkozrace bezohledné vítěze.
V archivu Sachsových článků jsem našel dva (víc URL sem stejně nedám):
https://www.jeffsachs.org/newspaper-articles/ek85l79hacrzafml8j5p5y98hajmf6
Prosinec 1991 – „Pomoc Rusku: Dobrá vůle nestačí“ – vypočítává, kolik by měl IMF skrz západní vlády investovat do Ruska a jaká opatření (např. otevření vlastních trhů pro ruské výrobky) by měla být zavedena.
https://www.jeffsachs.org/newspaper-articles/ky53w3k2273hhecby8hbwls8r9gems
Leden 1994 – „Zrada“ – a tady už jen konstatuje, že slíbená pomoc nikdy nedorazila a vina byla svalena na lokální reformisty. Obět si za své znásilnění mohla sama…
On asi chápal, co spáchal, už tehdy – ale nejspíš to opravdu nebylo jeho cílem a naletěl západním šíbrům, kteří ho tam vyslali, spolu s rusy.
Jeffrey Sachs a naletět?
Ne, to opravdu ne. Ani omylem či náhodou:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Sachs
Oběť si za své znásilnění mohla sama…
Když jde mladá holka v krátké sukni a vypasované halence pozdě v noci přes park, sice si za případné znásilnění opravdu „nemůže“, ale jde mu opravdu dost naproti.
Hmm, dobrá charakteristika. Něco jako náštatíček Klaus, že? Ten taky zjistil, že nás zavedl do prdele a teď radí, kudy ven 😊😊
Re: mlg
Sachs?
Ten by měl správně být umístěn v místě, kde je mírný průvan. V něm by se pak měl mírně pohupovat, jsa odborně zavěšen za své moudí. Společně s Čubajsem, Gajdarem a dalšími zkurvysyny, kteří se podíleli na rozvratu ruského hospodářství.
Ano.
I to mu udela nejvic dobre , protoze zase bude stredem pozornosti a ukajet si svoji hysterii a vynikat..Muze kecat jak chce zadnej problem ,kdyz je vyvolenej.
A co Robejšek?
Někdy mi to, co se poslední dobou děje přijde jako nějaká zvrácená verze Hry na ohnileň.
Které se musí účastnit i ti, kdož o to vůbec nestojí.
Aby měli…
Fialova vláda šlape,
o to netřeba se bát.
Jak ta holka, co jde s chlapem
na E pětapadesát.
Jak jde chlapcům o koryta,
a že plat jim bude růst,
jednotný šik stéblo chytá,
co si vezmou do svých úst.
Nestydí se ani chvíli,
hlavně, že si zvýší plat.
Všichni se tam dostavili,
aby měli zas co brát…
Re: MŘ
Ano, asi tak…
Dneska proběhl zakládající sněm Stačilo!
Proč Vidlák mlčí?
Zakládající sněm je, myslím, spíše formalita. Daleko více mne mrzí, že nepropaguje probíhající bojkot Hytlermarketů, tomu nerozumím.
Protože to po mě nikdo nechtěl.
Od začátku dodržuju zásadu, že se nikam nevlamuju a chodím tam, kde mě chtějí. S kluky, co to organizují, jsem mluvil a pomoc jsem jim nabízel. Pokud budou chtít, jsem jim plně k dispozici.
Ale jak říkám, nikdy nerozkopávám ničí dveře.
Rozumím, děkuji za vysvětlení, ale pustit informaci dál přeci není rozkopávání dveří. Mně hrozně vadí, že jsem se o tom, ač sleduji několik zdrojů, dozvěděl až v průběhu prvního týdne. To se naštěstí bojkotoval Lídl, kam já stejně nevlezu, díky stromům a křížům je u mne ještě o řády horší než ostatní, ale prostě mi přijde, že tyto informace by se měly sdílet. Pořád vidím velký rozdíl mezi informováním a aktivní propagací.
Já mámt teď spoustu práce se Stačilo… Nemám moc prostoru sedět a hledat, kde se co šustne. klukům jsem řekl, že jsem k dispozici, ale musejí mě zásobovat informacemi.
Aha, znovu děkuji a toto již zcela chápu. Pokud si vzpomenete, tak jim prosím vysvětlete důležitost propagace. Takto se Hytlermarkety jen smějí pár bláznům, kteří to dodržují.
Protože jsem se teprve teď vrátil domů. Jsem unavený, mám hlad, musím ještě psát pro Parlamentní listy, postarat se o topení, překontrolovat dětem úkoly, nachystat se na zítřejší jednání, dodělat dýpfejk, udělat administrativu, založit novou whatsapovou skupinu s názvem „Předsednictvo STAČILO!“….
A pak teprve začnu řešit, jak a co chci vlastně zveřejnit.
👍
„Běžní Američané už nejsou naštvaní na Putina za to, že tři roky zapaluje Ukrajinu, ale na Zelenského, že „si nevzal sako.“ Nedivte se, běžný Američan nemá problém s tím, že nějaká armáda bombarduje, okupuje a ničí. Jejich vlastní síly to dělají průběžně posledních padesát let. Ve jménu demokracie se běžně válčí i uzavírá mír. Ale urazit prezidenta… to se nesmí.“
Chovate se jako nechutny sprosty hulvat.
Je jedna vec urazet elity, a druha obycejne lidi, o kterych vite hovno.
Zklamal jste mne, Vidlaku. Ze se date k zlomyslnym stvacum a rozdelovatelum, to bych teda nikdy necekala.
Re: Vevča
My z prostředka Ojropy zas čekáme na někoho, kdo by se dal dobrovolně k dezolátům, štváčům a rozdělovatelům, jako na Boží smilování.
Njn., to jsou hen ty paradoxy.
Re: Vevča
Zkusím vám to vysvětlit ještě trochu jinak.
Dnes jsem byl OPĚT u doktora. Během deseti dnů už u pátého.
Důvod – razítko na papír, který mi umožní OPĚT rok pracovat.
Důsledek – NIKDO se mnou neuzavře smlouvu na dobu delší, než 9 měsíců. V situaci kdy číslovka věku začíná šestkou, to je k zaplakání.
Byla to fajn paní doktorka, postarší kus, celý život dělá pracovní medicínu v sousedství ocelárenských pecí. Než to čechozmrdi všecko rozkradli, byla zaměstnankyní železáren.
Rafla můj výpis z osobní karty, početla si třikrát tam a zpět, pak čučela hodinu do počítače a po chvilce okolkování se mne zeptala: „proč nesedíte doma na invalidním důchodě?“
A já jsem jí odpověděl: „protože mi ho ty modré kurvy sebraly.“
Btw – dopadlo to pro mne dobře. Ohnul jsem se tak, že jsem dosáhl rukama až na zem, paní si zaboxovala do mých zad, pak pro změnu do břicha, a když jsem jí předvedl klik na jedné ruce, uznala, že půl roku to snad ještě vydržím.
pán Targus
nič v zlom, ale od roboty aj kone dochnú … .😒 Môj svatko bol tri roky v dôchodku a zrazu spadol a bol studený 😒….. stále bolo treba niečo zrobiť ……. 😒
Moja starenka vraveli – z práce kone kapú, ale ludé žijú 🙂
Mám snad o deset roků větší číslo než Targus, už za pár let začne osmičkou.
A pořád chodím do práce nebo pracuji doma. Což jsem dělal už v době, kdy pojem „home ofis“ nebyl známý. Řeknu vám proč: Když člověk nemá opravdu pořádného koníčka, tak v důchodu zleniví s zhloupne. Nic nemusí, všechno se dá odložit. Prokrastinace se tomu říká. A většinou se stává pro své okolí protivným. Navíc práce, kterou umíte a o kterou je zájem je docela dobrá zábava. (A trochu peněz to taky přinese.)
Ptáci přece umírají v letu. Kocouři to mají podobně.
Hraběcí rady
Ale nemám při tom „hraběcí pocity“.
Škoda, moc rád bych je někdy zažil.
Ale máte, vždyť je tu popisujete . Ale máte štěstí, že nemáte na 25 % ochrnutý sluch, co byste na tom houmofisu dělal.
To O.o.: Ano, to je moje štěstí.
Ale sluch, který nestíhá fyzické staří je věc přírody a bylo by zpozdilé toho nevyužít.
Ja jednou hrabeci pocity mel. Nic moc. A navic jsem dodneska nezjistil, kdo ty hrabe do te vysoke travy odhodil.
Ne. Práce, která baví je požehnáním. StK ji má proto,že se přičinil a činí se. Jako jiní přičinliví. Učenliví.
Mne práce, byť jsem byla v invalidním důchodu, taky bavila, ale přestala jsem ji zvládat fyzicky. Kdyby mě někdo vozil od domu do práce a zase zpátky, možná bych to ještě zvládala. Ale po dvou mrtvicích, se spasticitou a neuropatií (obě nohy až k tříslům), to se fakt nedalo. Dojížděla jsem MHD.
Takhle si užívám toho, že už prakticky nic nemusím, domácnost nějak pofackuju a hlavně abych obstarala své rostliny. Žijeme v kombinaci veřejné knihovny a tropického lesíka. A líbí se nám to.
Tohle měl můj soused. Doktorka mu nechtěla vstupní prohlídku do práce dát, že je moc nemocný, měl ochrnutou nohu, v papírech z vyšetření , které už byly na výšku čtvrt metru, napsáno paréza ( ochrnutí 25% ) , chodil se 2 berlemi, maximálně 50m , ale na invaliďák to nebylo, že prý málo bodů, měl i další diagnózy, ale body se prý nesčítají. Živořil na hmotné nouzi a v 63 letech umřel. Odpracováno 40 let, než začal marodit. Kdyby bral drogy a nedělal celý život nic, invaliďák by mu dali.
Ale doktoři se snažili, to píšu, zdravotnictví ještě jede i pro socky, to byl třeba až v Motole v tunelu, vezla ho sanitka, jak by se tam jinak dostal, popsali 3 papíry, ale co mu je, přesně nevěděli, léčbu nestanovil, ale další vyšetření s tak se to pořád opakovalo, na neurologii dokonce doktorka řekla, že má praxi 25 let, ale tohle nikdy neviděla, to když mu noha zmodrala, že ji měl jak od inkoustu. Tohle bylo tak 3 roky. Až jednu doktorku, když ho viděla a poslechla si, v jaké bídě žije, v zimě třeba netopil, neměl jak to zaplatit, tak ji napadlo poslat ho na Košumberk na měsíc do lázní, aby přežil zimu. A až tam, doktor, když to viděl a sociální pracovnice, která tam byla zenestnana, tak to nějak sepsali a zatlačili, že ten invaliďák dostal. Ale jen 60%, bylo to jen 9300 kč. Před 5 lety. Ale pořád lepší, než ta hmotná nouze. Takhle se tu odměňují pracující, on makal od roku 1976 do roku 2016 bez jediného dne absence a pak ho nechali 3 roky takhle hrozně živořit a pak ještě jen za těch 9 litrů, než umřel, 3 měsíce před dosažením důchodového věku. Takhle se tady odměňují pracující, co makali na republiku a zničili si tím zdraví.
Víte O.o., někdo si ze své nemoci udělá živnost. Nemůže pracovat – protože se nesnaží. On je třeba jemný mechanik a nic jiného dělat „neumí“. Čti „nechce.“ Neříkám, že je to ten případ nebo že takových invalidů je většina, ale jsou.
Že vám huba nebolí a zkuste úvahu obráceně
Už vidím vás, jak se rekvalifikutete na stavebního dělníka a do práce jezdíte na kole, protože z platu na auto a benzín nenašetříte
Hraběcí rady, jak se každý horník může rekvalifikoval na ajťáka jsme slyšeli z ministerstva a byly směšné. Stejně jako že každý dělník může číst Vergilia v originále.
Kdybych musel do dolu, nebo dělat pošťáka tak bych musel „týt ze svého důchodu“. Jsem rád, když bez hole dojdu do Ústavu, což je asi kilometr. Každý se může naučit (někdo líp, někdo hůř a někdo jen maličko) jinou profesi, pokud mu slouží tělo, mozek a smysly. Nemám rád skuhraly – mám raději bojovníky s osudem.
Tahle debata je o ničem.
Tady píšu, že měl odpracováno 40 let a kdyby se pořád neodsouval odchod do penze, do 60 normálně fungoval.
Máte mezery, to se doučte.
I skladník ve šroubárně si může přečíst Vergilia v originále.
Já nevím, kam ten svět spěje: tyhle mladý nemají absolutně žádný přehled. Co vás proboha v té škole učili ?!?!?! …?!
Při přiznávání invalidního důchodu se ohlížejí i na vaši kvalifikaci. Nesmí vás nutit, abyste v případě nepřiznání 3. st. ID šel níž. Čím vyšší ji máte, tím je méně pravděpodobné, že se dokážete rekvalifikovat v jiném oboru na stejnou úroveň. Aspoň to platilo před 16 lety, kdy mi byl přiznán plný ID. Pracovat při ID 3.st. můžete, pochopitelně jen tolik, co zvládnete, což nebývá mnoho.
re Targus: Hele, Targusi, Vy věčný kverulante. Si nestěžujte a buďte rád, že paní dr. byla natolik při smyslech, že Vám nezaboxovala do pytlíku a nevyžadovala, abyste láskyplně ohnul Vy ji. Sice by Vám i ochotně podepsala bianco potvrzení, ale ty její zteřelé záhyby a převisy by Vás jó pronásledovaly…
Re: Vevča.
Vevčo, četl jsem vícekrát na různých místech, jak Američané vnímali válku ve Vietnamu.
Něco strašného. 50 tisíc mrtvých amerických vojáků!! A další ještě zmrzačení!!
A skoro nikdo z nich netušil (nechtěl tušit, nechtěl vědět), že Vietnamců tam umřelo několik milionů (myslím, že tři). Odkazů na tu válku ve Vietnamu jsem v beletrii viděl mnoho. Ani jeden jsem neviděl (neříkám, že vůbec neexistuje) sebekritický, ve smyslu „bylo to strašné, a můžeme za to my, USA. Odpusťte prosím, Vietnamci!“. Ne, obyčejně je hrdina dané knížky veterán vysokých morálních vlastností.
Neříkám, že podobné vidění reality neexistuje i u ostatních národů (popravdě existuje u nás, podobně to u nás většina lidí vidí ve vztahu k Palestině).
Ale USA válčí po celém světě opravdu spoustu let, aniž za to jejich obyvatelstvo trpí. Proto jsou u nich ty klapky na očích větší, než je u ostatních národů běžné. To, co je ukrajinskou realitou dnes, zažívali lidi v USA naposled za války Severu proti Jihu. A to už je opravdu hodně dávno.
Obávám se, že to Vidlák popsal sice s nadsázkou, ale realisticky.
Možná to popsal realisticky, ale pomůže to něčemu?
Obyčejní lidi jsou tam od narození dennodenně obelháváni a masírovaní propagandou, která je v USA nejpropracovanější na světě. Svým způsobem je div, že tam jsou i takoví, kteří to vidí jinak.
Na vevči je ta masírka dobře vidět
Stačí otevřít oči.
Když jsem byl v Petrohradě, uvědomil jsem si, kolik je tam válečných invalidů. Nejen ti bez nohy, ale i popálení v obličeji, s třesem rukou a tak dále. Putin jim sice nějaký důchod dal, ale oni už z něho jenom kupují pivo a vodku, sedí v parku na sluníčku a vykládají si vzájemně, jak ke své invaliditě přišli.
(I tak je to zajímavé poslouchat.)
Je jen opravdu málo takových, kteří něco dělají. Třeba hrají jako pouliční muzikanti nebo prodávají v malých obchodech. Nevzdali to. S jedním jsem mluvil. Není nenávistný k Putinovi, ale imperativ „Vlast se musí bránit za každou cenu!“ je na nich znát. Je to v Rusech jak v koze.
A to je dobře nebo špatně
Prostě je to tak.
Oko vidí a ucho slyší.
O víkendu jsem zhlédl dokumentární miniseriál Černý jestřáb sestřelen: Bitva v Mogadišu. Doporučuji. Je tam v kontrastu vidět, jak uvažují bývalí členové Rangers a Delta force vs. jak to viděli domorodci. Hodně vypovídající o tom, jak nahlížejí američané (ti co se účastnili) na své válečné počínání v minulosti. Nezaznamenal jsem, že by si někdo z nich položil otázku, co tam dělají, v čí prospěch a jestli o jejich pomoc vůbec někdo stojí. Prostě dělali svoji „práci“.
https://www.csfd.cz/film/1622752-cerny-jestrab-sestrelen-bitva-v-mogadisu
Postříleli hodně černochů a ještě byli za hrdiny. Oni to tak mají. Zničili domorodou civilizaci a na jejich hrobech se opájeli americkým snem.
Válka ve Vietnamu, to ještě pořád byla část USA schopna sebereflexe.
V sedmdesátkách jsem obdivoval Pete Seegera za píseň Last Train to Nuremberg. Obdivoval jsem ale i USA za to, že takové kritické názory tolerují, že Seegera a jemu podobné prostě nezatíply tak, jak jsem to viděl na kariérách mnohých i v mém nejbližším okolí za „normalizace“.
Oliver Stone ve svých filmech také svou zemi zrovna nešetřil.
Po Vietnamu už se US elity poučily. Méně vlastních padlých, na ztrátách protistrany tak moc nesejde, outsourcing špinavé práce na různé proxy, promyšlenější a důkladnější práce s médii.
Nechte Vidlaka na pokoji..K2.
A naši vládní politici a poslanci si právě dnes 4.3.2025 večer 101 přehlasovali veto prezidenta.
A sobě tak i zpětně 2025 na platech přidají , ale soudcům pro 2025 zase „přechodně“ uberou.
A Bělobrádek se prý nezdržel, byl pro, ale nechá to tak, 101 už stačila.
https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=85016&l=cz
Tak zase přijde kolečko stížností soudců a rušení Ústavním soudem …., který si hrál v 5/2024 sám u soudců rovnou na zákonodárce a přiznal veřejnoprávní nárok soudcům všem a tak prý proto u nich neplatí, co v zákoně je, ale platí a dodnes, co v zákoně už není (ten 3 násobek soudcům). ..
Inu nová doba….
******
A zítra v pravé poledne 5.3 2025 si údajně odklepnou ty TV a ČRo poplatky a Jákob říkal, že kdyby porušovali legislativu EU, tak by je jistě EK vyzvala sama k nápravě…asi slušný oddíl ta TOP09!
Takže kdo bude ten, kdo podá nějakou tu stížnost na možná chybějící notifikaci „nové podpory“, kde u rozhlasových poplatků se jeví nad 20 % samotné zvýšení každého jednoho poplatku ze 45 na 55 Kč.
U ČT to tak nevypadá, ale Pokud se očekává navíc „865 milionů Kč ročně pro Českou televizi“
Zdroj:
https://www.mediar.cz/poplatky-se-zvysi-ct-a-cesky-rozhlas-naopak-dostanou-zakaz-reklamy-na-internetu/
V 2023 přiznala vybrané poplatky 5 599 460 Kč, pak by hraniční limit 20 % byl sice až vyšší výběr cca až o 1.120 tisíc a očekávaných 865 mil. na první pohled na překročení „stávající“ podpory ještě nevypadá.
Jenomže se současně prodlužuje údajně další a tím vlastně zase už nová podpora a to možnost odpočtů DPH a v 2023 to bylo třeba +517 824 Kč.
A pak 865 a 517 mil. už je opět celkově podpora zřejmě přesahující 20 % „dosavadní“ podpory, proti roku 2023 z Výroční zprávy….
Pak by mohly nastat ty následky, předjímané francouzským právníkem….
Ale to už bude problém možná vlády nové.
Jen vedení ČR a Radě ČT..by to tedy nemělo být jedno ani nyní, vracení pro nezákonnost by mohlo instituce a Radu zlikvidovat raz dva…
Média konkurenční a soukromá to jistě nenechají jen tak a nebudou hrát naivitu poslance Jákoba…
Co Senát, nebude se po notifikaci aktivně ptát?
Propagandistický sračkomety vlády a EU, ať si platí buď ze svého nebo ať se to zruší. Hned po volbách.
budou muset nově platit i za počítače či mobily připojené k internetu
tak za tuhle sviňárnu si zasloužej úplně každou a jakoukoli karmu, která by se jim dokázala přihodit
.. nojo, dobře, uznávám, že je to logická blbost. karma je z definice přesně to, co si jeden zaslouží.
Vono de taky vo ty /mobil phones a smart phones/,rucni telefony. Vyrabeji je tak ,
aby se sami brzo znicili …A byl kseft ,kdyz si lidi museji kupovat novy.
Protoze sou na kazdym kroku vsude nuceny si je porizovat. Jo a pocitace taky..
Dalsi jako ty telefony , sou mezi nami vypadaji, jako my ,ale snazi se vo zniceni vseho, vcetne sebe.
Nejdrive vesi vlajky a brzy potom i lidi . To delaji vsicki okupanti ,my to zname
taky, az moc.
Dobry vedet a vcas.
Clo je taková daň z přidané hodnoty na zahraniční zboží. Dixit Vidlák.
Velmi stručně řečeno, DPH pro firmy, které jsou plátci, je k zisku neutrální.
Clo je ale položka, která zboží prodražuje hned prvnímu nákupčímu a dalším.
DPH až tomu poslednímu.
Ale ne, Vidlák má pravdu. Zaplatí to vždycky ten hejl na konci…
Ten první sice zaplatí víc, ale prodá taky za víc, takže potřebuje jen kapánek větší úvěr. Odnese to vždycky ten poslední ….
Re: Tonda
Ano, princip státem provozované hry LETADLO.
A proto slyšíme, že někdo dostal zlatý padák…
Tempo hry udává Trump a jeho parta.
EU dokáže zareagovat jen tak, že svolá dva summity (jednoho by si asi nikdo nevšiml) a vydá zásadní bezvýznamné prohlášení.
Další taková zbytečná akce se koná ve čtvrtek.
Ach jo, to bolí. Každý si toho vocase Tyranosaurovýho sice může přečíst sám, ale jak ten si slintá pentli, to jinej nedokáže.
Prej s USA je třeba počítat a znovu je vtáhnout do hry. Tím asi teda míněno do hry, kde se to celé hraje… to jinej fakt říct jen tak neřekne. A pokračoval, že to není jednoduchý v tý Oválný pracovně, jelikož to von ví. Sám tam v tom mocenském centru seděl a byla na něj upřena pozornost…
Jak já si sliboval, že si toho neskutečnýho pakoše budu všímat co nejmíň…
Jenže hru hraje Trump, EU jsou jen diváci. Platící.
Aha. To řikal teda, jo? Tudíž ostatní nejsou taky v pozici. A ví to? Všichni? Měli by vědět předem pravidla, když ne výsledek.
Re: Aleš
Nikoli.
Tedy nikoli diváci.
Ta věta má správně být – EU jsou jen platící.
A jestli má někdo z nich karty, to neřikal?
Neříkal, zato říkal, že dochází ke změně globálního systému, což on předvídal. On to totiž přednášel , když totiž ještě učil.
To dá rozum.
Panebože za co…
A ještě jak to říkal tragicky a pateticky.
Copak to se smí, aby tam byl právě tenhle mamlas? A co nešťastnej já? O kartách myslím nic, jen do nějaký hry tam říká. Copak ale někdo ví do jaký? Vždyť on žvaní, to přece není možný. To přece nemůže být možný. Já se kvůli němu půjdu snad utopit. Jsem si teda chvíli myslel, protože jeden někdy ty návaly nezvládá.
Teď mám naopak tak pronikavou potřebu mu dát jednu přímo doprostřed tý jeho vrchní prdele, až mi skoro tečou slzy. Že do tváře, to mě nikdo nedonutí říct. A ten nával bych teda v žádném případě nechtěl nějak zvládat. Dnes se mi určitě o tom bude aspoň zdát, když doopravdy to nejde. To je k uzoufání, že to nejde. Aspoň utrhnout tu neprotilehlou normální prdel kdybych mu moh a přilepit mu ji na tu vrchní…
Notak máme diplomaty a ne politiky ve správě. Jistě ne v naší. Myslím to, jak píšu. Musí věci přebít, my přebýt. Teda, ne že by se rvali, až by se přervali, spíš jako myšlení přebít, jako hřebíčkem do hlavy, víte. Jako kdyby měli něco v ruce a sázeli to na stůl. Víte, co.
„Petr Fiala se rozhodl podpořit Zelenského vojenským plánem“ 👍
https://www.youtube.com/watch?v=bljOe7pQJzU
Až opustí usa nato,
vykašlou se všichni na to.
Budou vrčet na sousedy,
pošlou zvědy na výzvědy,
zabezpečí hranice,
ať nezačne pranice.
Až vystoupí němci z e u,
chopíme se zase cepů.
Tribut nechce nikdo platit,
ani svoji zemi ztratit
nebo mluvit cizí řečí.
Němčour je vždy nebezpečí.
Pěkné. Rostete Ládíku do K.H. Borovského!
Ale myslím, že tam chybí vsuvka, co nato Britové a „neo-Napoleon“ Mikron… ee Makron.
Kocoure, to mi nedělejte. Zriovna vy……
K.H. byl Frank.
Tenhle člověk se jmenoval Karel Havlíček (řečený Borovský)
Když já to jméno nemám rád. Nedávno jsem ho slyšel v rádiu a plácal nesmysly. [;>)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Karel_Havl%C3%AD%C4%8Dek_(politik)
👍
Já se raduji, že opět uvidím, jak se otáčí korouhvičky. To je (jediná) výhoda toho, když se člověk „dožije“.
1968, 1969-70, 1989-90 a hle – už je tu tu zase! (1945 a 1948 si již nepamatuji…)
Jak pak nebýt sarkastickým cynikem?
[;>D)
Taky si ten rok 1948 nepamatuji (bylo mi 5), ale vsadim se, že to bylo stejné, a v r. 1918 taky.
Werich & Hornicek:
Áno – kdepak – malý český člověk ten strašně rád všecko řídí. Samo sebou. A ten tam sedí a přesně ví, co – kdy – kdo má říkat. No ovšem – malý český člověk – hlavně co prej kdy kdo měl říct. Ano. Samozřejmě že by si to nemoh pamatovat, … No né, na to má notes, to má v notesu. A kdyby se nedej pánbůh něco nebo tak tak tenhle notes zahodí a jinej votevře.
Voni Hornicek a W. tak pomahali rezimu , kazdyho povysene, tihle poucovatele a prostituky , poucovali a porad vnucovali, ze je jenom malej a ceskej ,
/voni velky a vyvoleny/,aby prave proto vedom si toho , drzel kazdej z nas hubu a krok a nedelal nic proti jejich rezimu ,kterymu slouzili a kterej je stedre platil a poskytovali jim velkou popularitu.
Lhali a predstirali nestydate a ulisne tyhle vyvoleny proti ceskou propagandu ,
ze nevi nic vo nasem narode ,vo velkym vyznamu naseho naroda a kazdyho z nas Cechu …
O nasich obrovskych uspesich ve svete ,nas narod tak krute potlacovali v zajmu jinych a pro jiny..
Aby potom co nejvic tech malych trpasliku u nas, to po nich vsecko a porad otrocky opakovali. A neunavne propagovali..
Štvát blby je činnost bohulibá. Pan Werich to dokázal skvěle, jak je vidno i z vašeho příspěvku.
Ale když chtěl emigrovat do Ameriky , po 68. a onemocněl tam zápalem plic a za týden ve špitále tam nechal v přepočtu na naše koruny 200 litru, to se hned vrátil domů, ale zase štvát, jak se to tady vede a ještě se divil, že už těm jeho kecům soudruzi nenaslouchají, tak normalizace fuj. Nedávno byl o něm pořad, stojí za shlédnutí, člověk si uvědomí, co to bylo zač. Za minulé republiky získal slávu, že byl pro dělníky, ale vlastně nebyl, byl to vždy elitář a kavárník. Jen kecy a kecy.
Elitář a kavárník, ale kumštýř skvělý. K jeho pohádkám se často vracím.
Mně se silně zprotivil těma moudrama, co je pak každej kancelářskej nýmand měl na nástěnce. Stavěl se do pozice, která mu nenáležela. A tím nemyslím ty případy nástěnek, ale to, že ty svoje moudra furt trousil.
Plný souhlas, to jsou prostě ti umělci, když je někdo poslouchá nebo dokonce obdivuje, neznají míru. Problém je, jednak že oni vždy žili v bublině svých obdivovatelů a jednak že jejich produkce je objektivně nezměřitelná.
Když jsem zažil coronafašizmus co by antivaxer (byli jsme na rozsáhlém pracivišti dva) a i když bylo nechutné co někteří lidé dovedou, byl jsem nakonec rád, že jsem viděl na vlastní oči, jak vzniká totalita, naštěstí ještě taková trochu soft, ale válku tedy nechci zažít ani v soft podobě.
Současné evropské politické „špičky“ jsou exemplární ukázkou toho, kam vede liberalizace a inkluze ve školství. Téměř všichni sice mají nějaké vysokoškolské vzdělání, ale ne to někdejší, nýbrž novodobé, jehož nositelé nemají ani úroveň někdejších středoškoláků. Hloupí, neschopní, ale neuvěřitelně namyšlení a přesvědčení o své výlučnosti. Takže nám nakonec stát i EU řídí nejen dva japonští inženýři Onoseto a Samoseto, ale v posledních letech k nim přibyl i odborník lokální provenience Mělobyse. Jejich nejodvážnější poslední strategií je postup, při němž do nějaké černé díry lijeme miliardy, které nemáme, vzájemně se při tom plácáme po ramenech, jak jsme to vyřešili, a zavíráme ústa všech, kteří se ptají po efektivitě takového konání. Nezbývá než zvolat: Ještě více Evropy!
Nejvyšší hodnotou je debilizace, od mateřské školy
Jarmulkář Trump a jeho Vance předvádějí debilizaci gojimů též. Kecají o svobodě, demokracii a strašně jim záleží na životech gojimů v ukrorujnských zákopech. Ani slovo o další prohrané válce Drang nach Osten mezinárodního parazita (tady majitelů BlackRock), jehož jsou jarmulkáři Vance a Trump loutkami (stejně jako před nimi předkrematorní Bidet).
Svoboda, ale lupičství Nedotknutelných, v tomto případě proti také Nedotknutelným (viz Lavrov a jeho kydy o Zelenském, a kámoš rabín Berl Lazar ).
Přidejte také velice výkonného Mu-sime a Mu-siseto. Ti dva makají nejčastěji s nejlepším premiérem. Když vystoupí, až se rozfouká, jak máchá rukama, koulí očičkama za brejličkama. Nadřou se ti dva s ním.
Vy jste, přátelé, úplně zapomněli na Jetřeba! To od vás není pěkné.
Není špatné ani indické řešení: Necháme to na indy.
Ceske reseni je ceske reseni…
Takže odšvejkovat a pasivní rezistence. Což EU dělá znamenitě.
Ne uplne.
Pochazi to z vtipu jak stoji rusky, americky a cesky inzenyr nad Niagarou.
Po chvili zamysleni ten rusky rika:
„Ty, vole, takovy mistecko, ja bych tady postavil hydroelektrarnu. Ta by zivila cely Ontario, New York a Pennsylvanii elektrikou.“
Chvili je ticho a american oponuje:
„Hm, mistecko je to pekny, ale ja bych tu elektrarnu udelal mensi. Napajela by jen pul Ontaria a New Yorku a na neovlivnenem uzemi bych nastavel hotely, kasina a tak to by zivilo cely Ontario, Pennsylvanii, New York a Michigan.“
Po chvili ticha se ozve ceky inzenyr:
„Ty vole, takovy prace. Ja bych se na to vysral“.
A pro přírodu i lidstvo by to bylo nejlepší. Můžeme taky něco nechat neporušené pro příští generace.
Jo jo, takovy zdevatsovany uzemi kolem Lipna, Orlika nebo Slap, to je zradlo. Kazdy leto se tam navali bambilion lidi, aby si vstipili do vedomi jak moc clovek poskozuje prirodu.
A co “naše” lithium v Krušnohoří? Neprodáme ho Rubidiovi?
Rubidiovi? To je kterej?
[;>))
Teprve kdo získá přezdívku, je doopravdy náš.
(Copyright kpt. Harinx)
Rubio je krycí jméno. Celé jméno je Rubidio.
Já myslím, že jeho pravé jméno je Rublio. A tady už cítíme jednoznačnou russkou sstopu.
🤗
Geniální! 👍
Opravdu je ještě naše ? Myslím, že není problém vše dostat z nšmeckého vchodu.
Tak o našem lithiu jsem už před časem četl poznámku jednoho odborníka v tom smyslu, že koncentrace lithia je taková, že při současných nákladech na těžbu a ceně produktu se jeho těžba prostě vůůůbec nevyplatí. Takže ať leží v zemi dál.
Nevyplatila by se ani kdyby koncentrace byla vysoká, v takhle zalidněné krajině zničit totálně životní prostředí, což je statek neobnovitelný, je penězi nevyčíslitelné.
Ano, dynamická doba.
Situace se mění už ne co měsíc, ale téměř každý den.
Nepříjemné je, že ať tak či onak, fialový Europrotektorátu Čechy Morava a Slezsko z toho, za jakýchkoliv okolností z toho vyjde špatně.
A do voleb je ještě daleko.
Pohraničník – Genzer, to co píšete má svojí logiku. Na základě volebního výsledku v Německu bychom se měli začít obávat výsledku našich podzimních voleb. Zbývá nám posledních sedm měsíců. To co dělají Němci, to my se zpožděním a rádi uděláme také. Pokud naše opozice, parlamentní i neparlamentní, nedá hlavy dohromady a nevezme pořádně opratě do svých rukou, pokud zůstane roztříěštěná a aktuálnímu vývoji bude dále jen pasivně přihlížet, může se stát, že nejlepší premiér a světový lídr prof. PhDr. Petr Fiala, Ph.D., LL.M. kterému se v těchto dnech máme snahu i vysmívat, bude na podzim opět sestavovat příští vládu. Ze zkušenosti přeci víme, že k takovému pověření nepotřebuje vyhrát volby.
Žijeme v zajímavých časech.
Kdo to řekl!?!
Původně kchodl
Mně se tam motá nějaký Číňan…
Alef to možná bude vědět.
Tak se to říká v Číně, aby se nemuselo rovnou říct, že doba stojí za hovno.
Ačkoli, když to píšu, trochu mně připadá, že se vlastně rouhám, protože mně se právě teď daří celkem dobře, bývaly doby, kdy mně bylo hůř. – Možná je to tím, že žiju tak trochu „za bukem“ a moc na mě nefouká, nevím.
Dtto.
Žijeme v krabici, která je v krabici, a ta je v další krabici, atd.
A nepřipadá mi to zajimavé.
Spíš mám takový nepřijemný pocit, že ty koťata v krabicích jdou právě hodit do rybníka.
Povidali ted na tube ,ze Trump je pro mir vsema a deseti a kdyz Zeli nechce s nim
jednat o miru , ze mu neda zadny zbrane a penize ,ktery Zeli vsecky potrebuje
a na co.
Aby moh Zeli dal, pokracovat ve valce.
Zijem v uplne divny dobe ,ktera je este porad votacena udalostma a velkym snazenim tech hlavnich , ale bezhlavych , jako vrtule a este porad a zaroven vzhuru nohama. Coz je , ale je to nepredstavitelny ..
Rostou davy tech , ktery chteji vest valky za mir a pouzivat v nich atomovy zbrane,
znicit celej svet , zase kupodivu taky za mir.
Mir nema a nikdy ,ale nic na svoji obranu proti valkam , zadny zbrane a nic a proto vzdycky a samozrejme prohraje..
Za bezpecnost nas vsech a proti rusovi ,ktere ji ohrozuje ,vzdycky ohrozoval a zrejme na dalsich tisic let nejmin, bude ohrozovat , vyda Lejno 800 miliard .
Aby mohla EU potom dlouhy casy splacet astronomicky dluhy a uroky..
Novej hlavni german si puci 900 miliard , na to samy..
Pro Zeli nejvic a vsechno co chce.
Rocni rozpocet Usa , na zbrojeni je okolo 830 miliard za rok.
Ctenar si je muze ty vsecky vydaje a s rocnima uz rozpoctama Nato,EU
a vsech statu secist…A s vydajem a 500 stovek miliard ,ktery uz na valku ukrovi dali…
Musi zbrojit za triliony , misto aby si ten mir koupili. Nekolikrat ..
/Nikdo neco takovyho nerekne a nechce/.
A rozpocet na mir ,neni zadnej , ted mir znamena, ze mir je nejvetsi nebezpeci
lidstva ,protoze rus..
Ted se usak a eurak rozhadali ,aby soutezili kdo da ukrovi nejvic..
Triliony pak zpusobi , ze rus ,/mel na rozpocet na zbrojeni ,mizenych 60- az 100
miliard a ted to zvysil na mizernych ve srovnani ,
okolo 300 miliard rocne , takhle je strasne nebezpecnej a kdyz zapad vyda nekolik trilionu , prestane bejt nebezpeci pro celej svet , ale jak.
/Napr. jenom valky na Irak a Afganistan za mir ,prisly zapad , na vokolo 11 trilionu/..
A zase nikoho nenapadlo si ten mir s nima koupit.
Trump je ted za mir a s tim kazdej souhlasi. Jak je za mir napr..
Navrhuje..Ze Rusko a Usa snizi rozpocty na zbrojeni vo polovinu….Bezva…
Usak je daleko vod vseho , kolem vsude oceany a rus ma kolem sebe vsude nebezpecny sousedy.
Ted Turecko se prej chysta rusa napadnout ,zase kvuli ukrovi ,jako dalsich
asi 30 statu , Nato…Radsi uz koncim …
👍