Krátký technický úvodník:
Dnes v noci dojde k migraci Vidlákových kydů i Litterate na nový server. Prosím vás o shovívavost v případě výpadků. Problémy budeme sledovat a řešit.
A teď už dnešní text:
Včerejší den byl v mééédiích naprosto a zcela naplněn tím, že znovu jednáme se SOCDEM. Samozřejmě, to bylo předneseno ve zcela negativní konotaci, že tím Jana Maláčová páchá zradu na chudácích sociálních demokratech (které ale skoro nikdo nechce volit) a že to byla chyba, lepší by bylo jít ke dnu hrdě a samostatně…. prostě vyjádřil se k tomu úplně každý a já nikdy neměl tolik hezkých fotek v médiích…
Nebudu v této chvíli předjímat budoucnost, jen hlásím, že jednání jsou na začátku, zhruba tam, kde jsme s nimi minule skončili. Mezitím uběhly tři měsíce naplněné tvrdou prací, naše kandidátky jsou v podstatě naplněné, program je napsaný, odborně opřipomínkovaný a já nebudu nikoho nutit, aby tuto práci bral zpět. Jednat samozřejmě budeme, protože jsme hnutí pro sjednocení a nikdy jsme neodmítli nikoho, kdo s námi jednat chtěl. Nechci zahájit svou politickou dráhu tím, že jsem vyhnal někoho, kdo přišel s bílým praporem. To se prostě nedělá.
Ale první pozitivní výsledky se už dostavily a ještě jsme se ani nemuseli sejít u jednoho stolu. Sociální demokracii začali houfně opouštět ti, kteří ji z třicetiprocentní strany dostali na dvouprocentní dno. Všichni liberální ASPENi, pravdoláskaři, sluníčkáři, wokeři i normální kariéristi berou kramle, protože takhle to liberálové dělají. Vždycky někam vlezou, tam to ovládnou, zamaskují se za medová slova, ale dělají naprostý opak. A až to dovedou zu grunde, přesunou se jinam. Teď se úplně nabízí STAN nebo Piráti. To jsou strany pro ně jak dělané.
Dienstbier, Petříček, Poche (ten mi obzvlášť pil krev), Chovanec, Rouček, Vícha, Hanák, Netolický, Votava a další… přidám si ještě i Jiřího Dolejše, protože ten k nim také patří. Dovoluji se přihlásit se o část zásluh, že tihle věční škůdci konzervativní levice konečně zvedli krovky a demokraticky odletěli do liberálního nebe. Dvacet let s nimi nikdo nedokázal pohnout, drželi se funkcí i křesel jako jistý odpadový materiál košile. Ale jen se přiblížil Vidlák, jako když střelíš do vrabců a jsou konečně fuč.
Tihle hošani jsou totiž přesně ten důvod, proč jste dvacet let chodili k volbám, ale nic se nezměnilo. Oni nechtěli žádnou změnu, oni prostě jen převzali stranu, která se starala o pracující, ponechali marketing, ale ve skutečnosti se programem nehodlali řídit a jeli si svoji líbodégoš agendu. Všechno je vždycky o lidech a tihle uměli škodit mimořádně dobře. Ještě se tam drží Šmarda, ale myslím, že už to nebude dlouho trvat…
Rád jsem pomohl… kydání hnoje mi vždycky šlo. To se oháním vidlemi líp než maďarský šermíř.
Aby ale dneska nebyla jen samá pozitiva a sociálně demokratické jistoty, ještě v jedné věci se dostavil výsledek. Městský úřad ve Valašském Meziříčí mi poslal příkaz, neb jsem vinen tím, že mi Oganesjan přelepil SPZku a já jsem si dovolil před jeho gangem ustoupit do auta, odjet a nezkontroloval jsem si v té chvíli registrační značku.
A tak po mě chtějí čtyři tisíce na pokutě a na šest měsíců mi hodlají vzít řidičák. Křišťálová spravedlnost, vpravdě eurohodnotná.
V třístránkovém zdůvodnění pak píšou, že jsem byl doposud bezúhonný řidič a tak mi navrhují dolní sazbu trestu. Také by mi mohli dát pokutu deset tisíc a vzít mi řidičák na rok. Se zdůvodněním si vůbec dal někdo práci a fakt nevypadá jako běžná korespondence úřednických můr. Zřejmě jsem stál někomu za to, aby povolal toho nejchytřejšího.
Kdo byste si chtěli počíst, zde je celý ten papír ke stažení: https://marvin.milimetr.org/prestupek.pdf
Po pětatřiceti letech od plyšáku naše demokracie dozrála do oněch krylovských žaludečních vředů. Pachatelé se smějí policistům do očí a jejich oběti jsou trestány za to, že si v podmínkách šikany a velmi nepříjemného nátlaku nezkontrolovaly auto, kterým se snažily dostat z jejich dosahu, aby nezvětšovala konflikt. Však víme, že Pavla Cimbála klidně i fyzicky napadli.
Je to naprosté popření práva, ale je samozřejmě jednodušší trestat oběti než pachatele, protože slušné lidi je snazší dohnat a nehrozí žádné nebezpečí, že by orgánům něco provedli. Nikdo se nebojí, že by mu Vidlák přišel korunou obtáhnout auto, ale každý se bojí, že mu pod okny bude pořvávat nedotknutelná Fialajugend, která má krytí od prominentního člena ODS, kterého ptákostrana nedokázala vyhodit ani když ho odsoudili do basy.
Já se samozřejmě budu bránit. Myslím, že to bude hezký příspěvek do předvolebních debat a bude to krásné svědectví o stavu právního státu, úřednického šimla i politické kultury jako celku. Veškerý svůj styk se správním řízením si nenechám pro sebe a budu vám pravidelně referovat, jak se to vyvíjí. Vy můžete zatím sledovat, kdo v této zemi takový postup úřadů schvaluje a můžete si ho zařadit do patřičné škatulky. Já to také udělám.
Já už vlastně ani neumím být rozčilený. Jsem schopen už jen posmutnělého úsměvu nad tím, jak dopadly naše naděje na svobodu a demokracii. Škoda, že jsme to nevěděli tenkrát toho sedmnáctého listopadu… škoda, že jsme před deseti lety nevěděli, že si musíme postavit občanskou společnost znovu a ne se snažit napravit tu petříčkovskou a pocheovskou zpatlaninu. Škoda, že Svatopluk nepřišel dřív, škoda, že dřív nepřišla Společnost pro obranu svobody projevu. Škoda, že se národ začal probouzet až s touto vládou a válkou na Ukrajině. Mohli jsme si lecjaké hoře ušetřit a nemuseli jsme začínat úplně od nuly.
Jsem už prostě unavený, jedu na zatnuté zuby a drží mě vlastně už jen vědomí, že pokud teď prohrajeme, stanou se Oganesjanové normou a trestání nevinných také.
Děkuji vám všem, kteří jste to se mnou vydrželi, kteří jste ke mně pořád ještě shovívaví. Děkuji všem, kteří mě podporujete. Teď se mě znovu vyptávala Ivanka Svobodová, který miliardář mě pase a už má dokonce i jasnou ruskou stopu, ale já jsem váš a jenom váš. Nebýt vás, dávno bych to zabalil, protože to svinstvo z politiky už smrdí úplně všude.
Děkuji vám, kteří se mnou bdíte a myslíte na mě v modlitbách.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Kdo potřebuje jednoduché placení, nově nabízím možnost přes tuto platební bránu: https://donate.stripe.com/28E4gzekn7mlgjS0g3g3600
A protože prezident vyhlásil volby a je třeba vyhovět byrokratické buzeraci, tož doplňuji: Zadavatel, zpracovatel – Daniel Sterzik
Teď jsem narazil na dobrej komentář …
Kdyby se v parlamentu zapnul detektor lži – vyrazilo by to pojistky v celé republice … holt smějící se bestie 🙂
Jinak jsem se na ihned dnes dozvěděl že „pakt Maláčová-Konečná” a že „Stačilo je jako raná NSDAP”
Libtardi mají hnědé podvlíkačky.
Politika podle Lva Nikolajeviče Tolstého:
https://www.youtube.com/watch?v=QM9pBi0KCPg
Včera jsem zde do diskuze mimo jiné napsal:
„26 června, 2025 (17:23)
Teď ještě schválně, kdo první se z těch dezertérů objeví na ČT24 dřív, než Vidlák?“
A ejhle Události a komentáře po 22. Hodině a kdo že to sedí u Řezníčka ?
Ano milé děti, Dienstbier jun., takto občan USákova.
Hezké videjko k nalezení na adin_origin na Tik-Toku. „Když ne teď, tak kdy?“
Ten zákaz řízení je zcela logický.
Pokud řídíte nějaké vozidlo, je nebezpečí, že se budete pohybovat rychleji, než pěšky. No a pohyblivý cíl má sníženou pravděpodobnost zásahu nezkušeným střelcem.
Víte na kolik dneska přijde najmout si profesionála?
OT : Meloni
Tohle uz neni obycejny kokain, jak o nem pel Eric, tohle je tezka syntetika riznuta nejmene pullitrem slivovice 52°
https://t.me/igristy/4229
Ty oči, ty úsměvy, připomínají mimiku Francouze z vagonu s kámoši z Německa a Anglie. Nijak to spolu nesouvisí, určitě.
Dobré video. Ta dáma mně trochu připomněla jednoho českého ministra vnitra – ani vlastně nevím, proč.
Že by oči?
Tak mě se vjako první ybavil „Il Duce“. Italové ty ksichty asi mají v krvi. Běželo ještě jedno pěkné video s Meloni a Micronem. Něco ji zašeptal a ten její výraz byl v ten moment k nezaplacení.
Myslím, že je to takové nedorozumění. Podle mě, to co může přivést Stačilo! voliče, potřebné k odlepení se od nebezpečné pětiprocentní hranice není přímo paní Maláčová a ani pan Zao , ale to co představovali a co původně požadovali – Odvolat hloupé referendum o vystoupení z EU, které má léta ve svém programu SPD. Vůbec nechápu jak někdo může zakládat novou stranu a použít hlavní charakteristiku již roky založené konkurenční strany. Čím se tyto dvě strany odlišují ?
Situace kdy Stačilo si nechá své oblíbené referendum a ještě přizve paní Maláčovou, chuděru, která by se nyní měla věnovat sama sobě, podle mého názoru moc nových voličů nepřinese.
Ale přinese.
Socani měli v minulých volbách okolo 4%, Komunisti 3% a Volný blok uzmul tak 1,5%. A nezapomeňte, že v 2017 měli tyto strany přes 15%.
A koho teď budou volit levicoví voliči? Vrátí se zpět od Babiše ke svým hodnotám? Budou volit Piráty?
Já se nedivím, že jsou všichni v takové křeči. Protože tahle spojení věští jejich konec.
Pokud SDP bude mít 15% a STAČILO! 10%, 5% uzmou Piráti a 35% Babiš, tak na naši hodnotovou politiku moc hlasů nezůstane. A tech ztracených hlasů bude minimum.
Sám jsem zvědavý.
Včera jsem zde do diskuze mimo jiné napsal:
„26 června, 2025 (17:23)
Teď ještě schválně, kdo první se z těch dezertérů objeví na ČT24 dřív, než Vidlák?“
A ejhle Události a komentáře po 22. Hodině a kdo že to sedí u Řezníčka ?
Ano milé děti, dezertér Dienstbier jun., takto občan USákova.
Vidlaku, predne:
napis na 30kmh.cz, dej tam anonymizovane podklady, kuci radi poradi.
Ale hlavne, dulezite upozorneni!
Zakaz rizeni neni „no tak prijdu o papiry“, nybrz je to skutecne zakaz rizeni.
Tedy, drandis si na svojem zahumenku na trakturku a papiry na nej nemas = nevadi, pokud nejezdis po verejnych komunikacich, vsechno cajk.
Ovsem pokud mas zakaz rizeni, nesmis ridit ani na svym pozemku, ani na poli, ani na uzavrenym okruhu, nikde! Pricemz pripadne poruseni pak spada pod mareni uredniho rozhodnuti…
Bacha na to.
Cili vedle vyhry/prohry je tu jeste varianta „damage control“, tj. skrze procesni moznosti odpor, nasledne omluvenky, odvolacky, ucinit vse mozne pro to, aby sis pripadnou platnost zakazu rizeni nacasoval na dobu, kdy ti bude nejmene vadit (tj. mit furt moznost byt mobilni behem kampane, zemedelskych praci, …) a zakaz si odbyt v dobe, kdy uz bude po vsem… (a samozrejme v pulce si zazadat o navraceni RP).
OT: Církev se nechce starat o svůj majetek, pole si nechá, kostel hodí na stát.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-stat-se-zuby-nehty-branil-prevzit-kostel-na-karlovarsku-naridil-mu-to-az-nejvyssi-soud-40527759
To je neskutečné! Soud státu nařídil znárodnění církevní stavby!!!
Přitom vlastník prokazatelně má příjmy, z nichž by mohl a měl udržovat svůj majetek.
Gratuluji k prvním pozitivním výsledkům. Ztotožňuji se s hodnocením „kvality“ a působení oněch vejlupků. Je to skutečně nedocenitelný přínos, vypakovat je ze strany s tradicí, byť by to byli socani. Kdyby tito posléze „posílili“ kupříkladu piráty, nemělo by to chybu.
Rovněž schvaluji jednání se zbývajícími socany. O místech na kandidátkách Stačilo, ne více. Mohu si o jejich kvalitách a úrovni myslet co chci, ale třeba Zadolárek asi je schopen nějaké ty hlasy přitáhnout. A ještě podstatnější je nedopustit, aby bylo zmařeno i jen to upatlané procento, které by mohli socani ve volbách získat.
Stran „přestupku“ nemohu říct, že by mě to překvapilo. Úředníci na dopravních odborech jsou zpravidla bývalí fízlové a tomu odpovídají jejich mentální schopnosti a morální stav. Buzerovat a škodit! No ale i za této situace jde o takovou nehoráznou slátaninu, že snad nemůže být při přezkumu udržitelná. Rozhodně neplatit! Předpokládám, že by se mohl s nabídkou pomoci ozvat například i dfens, má s takovým svinstvem rozsáhlé zkušenosti.
„Dienstbier, Petříček, Poche (ten mi obzvlášť pil krev), Chovanec, Rouček, Vícha, Hanák, Netolický, Votava a další… “
ale Maláčová přece v první řadě, ne?
Kdyby měli ve STANu trochu smyslu pro drama, tak by se taky připojili a zahájili jednání se Stačilo o společné kandidátce.
Koneckonců, když byl Kalousek ještě lidovec, navrhnul vládní koalici s komunisty.
Z KDU ho za to tenkrát vyhodili, tak musel založit top09.
Když byl Kalousek ještě před 1989 lidovec, BYL v koalici s komunisty.
Například když ve vazbě umlátili Pavla Wonku.
Když byl Kalousek před rokem 1989 ještě lidovec, byl rozvědčík ještě komunista a bojoval proti Nato..
:o)
„Čo bolo, to bolo. Terazky som majorom.“
🙂
„A bili sme tých bolševikov… ej, čo to táram, fašistov…“
Tehdy byli oba sdruženi v Národní frontě a oba bojovali proti NATO.
Kalousek hubou a Pávek prakticky.
PROČ Maláčová, rozveďte to.
Takhle je to jen flus.
Maláčová je členkou Aspenu. Jako spousta jiných kolaborantů.
Pokud vím, jde o čelní představitelku toho neobolševického, progresivistického křídla, které zlikvidovalo historickou dělnickou ČSSD. Je velkou propagátorkou různých genderismů a jiných pokrokových idejí. Byla konec konců u koryta, její činnost i projevy jsou dohledatelné.
Kdosi mi říkal, že když měli sjezd, že tam ani neměli české symboly, pouze eurobolševické.
V podstatě se dá říct, že Maláčová představuje esenci toho, co Vidlák kritizoval u ČSSD. A proti čemu se (předstíraně?) staví do čela Stačilo.
Tady velkoryse pomíjím její zjevnou tupost, kdy příjem do rozpočtu chtěla zvedat tím, že zvedne výdaje za platy státních zaměstnanců.
Jo, kdyby přišel jednat nějaký Foldynův bratr, který tam ještě zůstal a v čele těch Petříčků zděšena utekla i Maláčová, dalo by se to třeba brát tak, že Stačilo pomohlo vyhnat potkany od socanů a třeba s novým vedením by šlo nějak spolupracovat.
Takhle to vypadá docela jinak.
Třeba bude jednat o společné kandidátce i se STANem … nakonec jednání neznamená dohodu a když jednou neodmítne nikoho, tak holt nikoho…..
Ještě poslední poznámka .. jako bych tam v pozadí cítil pach Starého Ještěra 🙂
nevím, jak tady bude zase řádit Daniel Oganesjanovič, pro zájemce diskuse zde
https://nautilus2.wordpress.com/2025/04/03/stacilo-strasilo/comment-page-1/#comment-27295
Spolubesedníci, kolik z vás, kteří „řešíte“ Vidlákův přestupek s pozměměnou značkou je právníků?
A kolik z vás si jen tak „cintá na pentli“, protože ani o kauze, ani o zákonech vlastně skoro nic nevíte?
Odpověď nečekám, zamyslete se sami.
Kateřina Konečná je právnička.
Papírová.
Není známo, že by někde dělala byť jen koncipientku.
Není mi nesympatická, to co říká také ne. Ale mám z podstaty věci opatrný přístup k lidem, kteří nikdy skutečně nepracovali.
K tomu druhu, který si skutečnou prací musel pět dní v týdnu vydělávat.
Na bydlení, na živobytí, vydělat si na ten byt i auto, starat se o rodinu, o případně zděděný majetek a tak.
Tihle lidé mívají někdy mírně, ale někdy i dost pokřivený pohled na životy a starosti jiných lidí.
Skutečný vhled do životů druhých, těch nejpočetnějších a nejvíc obyčejných, se dá získat jenom tím, že s nimi nějaký čas žijete jejich životy, sdílíte starosti i radosti.
Nejde to naučit na nějaké škole, nebo načíst z internetů, byť to někdy tak vypadá.
Mám obavu, že tohle spoustě „profesionálních“ politiků chybí.
Kateřina někde mluvila, o tom jak po střední škole, začla pracovat aby měla peníze na studium VŠ, protože rodiče prý neměli tolik peněz. Jmenovala tam i co dělala, to už si bohužel nepamatuju.
Ale jedna poznámka: KK tedy nepíše. Ani články, ani nepřispívá do diskuze.
U Konečné to bylo až po roce 1990.
Omezené finanční možnosti rodičů měli před rokem 1990 asi všichni, kromě děcek doktorů a řezníků. Pracoval jsem i během střední školy, abych si vydělal na to přízemně – materiální, po čem jsem tenkrát toužil.
Podnik, který nás na tu školu vyslal, nám sice hradil úplně všechno, dokonce i dvou stovek „kapesného“ měsíčně, které přicházely poukázkou. Pokud jsem chtěl něco víc, než pár drobných na kino a na zmrzku, tak holt bylo nutno hrábnout.
Práce bylo tehdy všude dost.
S velikánským odstupem času je zajímavé, že už tehdy hodně „dospělých“ lidí ohrnovalo pysky nad sice skvěle placenou, ale jaksi „sociálně nepopulárními“ pracemi, jako bylo třeba vykládání vagónů, nakládání návěsů tirákům a podobnými.
Padesát korun hodinově, byly tehdy pro študenta skvělé peníze.
Paní Konečnou šlechtí, že si na studium práv musela nejprve vydělat.
Sice se mi to příliš nepozdává (právě u jejího ročníku narození), ale tak budeme jí to zatím věřit.
Taky jsem pocházel z chudých poměrů, tak jsem si při škole vydělával různě.
Nejraději vzpomínám na sušičku acylpyrinu v Hostivaři, lopatami jsme přehazovali pilulky v rotujícím bubnu velikosti míchačky na beton…
Tak při škole jsem rád chodil po brigádách. Nejlepší byl sběr kamene na polích, to se šlo vedle vlečky za traktorem a sem tam se člověk sehl pro kámen, jako na houbách. O prázdninách od čtrnácti na stavbách.
Jo, fotr dělal funkcionáře KSČ a na Moravě rozkulačoval zemědělce – a oni neměli dost peněz, jo? No a ta o Sněhurce by nebyla?
https://mam12bodu.cz/reference-prestupky/
Za nezávazné poptání snad nic Vidlák nedá, ale zeptat se na cenu i úspěšnost předem je jistě záhodno…
a je rozumné se obrátit na ve věci i prakticky zkušené…a opakovaně hlavně úspěšné!
POZOR na ten čas, 8 dní není nic moc!
Vidlaku, zahral bych to krajni nouzi. V krajni nouzi jste pouzil vozidlo, ktere jste nemohl zkontrolovat, protoze ho obestoupuli vyrostci, kteri vam vyhrozovali. Vozidli jste samozrejme mel zkontrolovane pred tim, ale kdyz uz sedite vevnitr, nemate kontrolu nad tim, co se stane potom, tedy po zapoceti jizdy. At dokazou (urad), ze jste vozidlo pred jizdou nezkontroloval a ze pred vasim nastoupenim nebylo v poradku
Přistupuje k tomu i prakticky provedený vandalismus.
Je to přece úmyslné poškození-pozměnění SPZ, ve snaze poškodit tím někoho konkrétního.
Navíc pachatelem, který se tím ani nijak netají!
Každá malá obecní fízlárna, za časů VB, by s takovým případem byla hotová nejpozději za dvacet minut, protože řešení není o nic složitější, než řešení cikány ukradených slepic.
Týpek tohoto čmoudova druhu, pokud by se tehdy vůbec nějaký vyskytl – a vzpíral se potrestání, by byl umravněn už v průběhu těch dvaceti minut.
A další týden, skrze jelita na prdeli a na zádech, by chrápal jen na břiše.
Sviňárna od Oganesjana se znásobila sviňárnou úředníků. Budou to náročné tři měsíce do voleb.
Zdravím, dva postřehy..
1) pokuta – silně uvažuji, že to za Vidláka zaplatím !! A pokud by nás bylo více, pěkně bychom úřadu zamotali hlavu, co s přeplatkem !! přidá se někdo ??
2) řidičák – ono takto – někdy nám Osud – Vyšší moc dává různá znamení a co když je to tak, aby Vidlák těch 6 měsíců osobně NEŘÍDIL !!?? Třeba proto, že z různých jednání může být unavený, nepozorný a může si sám sobě nebo někomu jinému havárií způsobit zranění atd.. Je to sice nepohodlené, ale v rodině snad má druhého řidiče a na daleké cesty by mohl řídit někdo jiný.
Opravdu bych to vzal jako varování osudu,. resp. jak se říká „Cesty Páně jsou nevyzpytatelné“..
Takže souhlasíte se šikanou státních orgánů.
presne. Hlavne nic neplatte – at si oragni naserou.
Ne, fakt to za mě neplaťte. Jediné, co byste tím dokázal, že bych vlastně přiznal vinu.
a střidat nejen řidice, ale i auta. Nejlépe z akce jet jinťm autem, než kterým přijel …
Ještě namátkou:
Úmyslný přestupek to u Vidláka jistě nebyl, tedy ani úmysl přímý ani nepřímý, protože se stavem nebyl srozuměn, to byl někdo úplně jiný.
Bakalář Vidlákovi přišil a ještě rozporně nedbalostní zavinění
-vědomá nedbalost ale těžko- zde tedy Vidlák NEVĚDĚL, protože z přiměřených důvodů spoléhal na to, že existující a čistá SPZ je samozřejmě bezvadná, nevšiml si logicky drobného fíglu jiného pachatele zřejmě téměř jako by si nevšiml každý řidič,
-nevědomá, ale také nepřipadá moc v úvahu, protože Vidlák značku ani sám nepozměnil, ale hlavně ani vědět „nemohl a neměl jak vědět“, že mu to tajně provedl fikaně někdo třetí tak, aby si hned a jasně ani všimnou nemohl při běžné a zákony a předpisy vyžadované kontrole SPZ před jízdou.
Tedy vzhledem k okolnostem NEMOHL vědět a neplatí ani, že vědět měl, každý přece neočekáváme lepiče pásek fikaně na čísla SPZ, abychom SPZ podrobili snad až kontrole dotykem…., dokonce ani nemohl něco takového Vidlák předpokládat.
Značka vlastně BYLA čitelná, 9 na 8 lze snadno přehlédnout i při kontrole, kterou lze spravedlivě od řidiče , který nic sám neměnil a nevěděl a nemohl vědět, očekávat. SPZ nazpaměť znát člověk nemusí a o změně neviditelné na první pohled nemusí tedy ani při kontrole NIC před jízdou vůbec tušit, když vše se zdálo pohledově naopak v pořádku.
Jiná věc by byla, kdyby ho někdo před jízdou upozornil, že mu i někdo jiný manipuluje se značkou, pak by ta důkladnější kontrola a zavinění i nedbalostní bylo již na místě….
Nebo například v důvodové zprávě k zákonu 48/2016 zákonodárce analogicky uvádí, protože odebrání ŘP je zákaz činnost:
„Ukládání zákazu činnosti při PRVNÍM spáchání tohoto přestupku však bude omezeno spácháním přestupku ve formě ÚMYSLU, a to jen půjde-li o neuposlechnutí pokynu daného oprávněnou osobou, nikoli tedy u tzv. nezastavení na červenou. Bude-li tedy tento přestupek poprvé spáchán Z NEDBALOSTI, zákaz činnosti se za něj neuloží. Domníváme se totiž, že ukládat zákaz činnosti již při prvním nezastavení vozidla na pokyn policisty i v případě zaviněného jednání ve formě nedbalosti by bylo nepřiměřeně přísné, neboť je nutno zohlednit též vnější okolnosti působící na řidiče jako jsou například nepříznivé povětrnostní vlivy, kdy řidič nemusí zcela neúmyslně pokyn policisty k zastavení vozidla vůbec zaznamenat…“
*****
TEDY TY vnější okolnosti v případě Vidláka byly úplně opominuty i trestajícím bakalářem.
A i kdyby tedy Vidlákovi šlo naroubovat neúmyslnou nedbalost, navíc za úmyslný čin nakonec hlavně jiného (na zákonem chráněných osobních údajích naopak majitele Vidláka) , pak by toto šlo na obhajobu také aplikovat, proč je „nepřiměřeně přísné“ mu zabavit hned řidičák – obecně.
https://www.psp.cz/sqw/text/tiskt.sqw?O=7&CT=471&CT1=0
tam strana 60…..
povinnost zkontrolovat vozidlo pred jizdou… nemuze nevedet. Muze zkontrolovat – zjistit ze vse OK – pak nastane zmena ZA JIZDY. Nebo muze nemit moznost vozidlo zkontrolovat a jednat v krajni nouzi kdy vozidlem odjizdi, aby zabranil ujmam. NAPRIKLAD UJME NA ZDRAVI JISTEHO DEBILNIHO ARMENA!
OT – Trochu ekonomiky:
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-politici-slibuji-chimeru-cesko-se-novym-povolenkam-samo-nevyhne-lide-je-budou-muset-zaplatit-40527723
„Směrnice EU platí i tehdy, když ji národní parlament nebo vláda neschválí. Členské státy mají povinnost ji provést do vnitrostátního práva“
PS: A v článku je i jedna lež. Fiala neřekl, že ODS „povolenky nezavede“, ale že „povolenky nezavede do Voleb“ a nechá to až na příští vládě. Což je docela rozdíl.
Doteď mi rezonuje obhajoba SPolu, že oni říkali, že „Nezvedneme daně“ , ale neříkali, že „Nezvedneme žádné daně“.
Pokud si něco o Donaldu Trumpovi myslím, tak že je dost dobrý obchodník. Dostat z Evropy 5%hdp za cenu, že pár pisalků a celebrit dělá úšklebky je dost dobrý byznys. Většina těch, co jsou ve své blaženosti nechápe, že to oni budou muset zaplatit. Je sice prima psát, že to odnesou ti nejchudší, ale je rozdíl, když máte holou řiť a dávky a práci v korporátu a hypotéku. V tom prvním případě vám sáhnou na dávky a co je bída už víte, ale v tom druhém případě volite a obhajujete Fialu a EU a za odměnu se dostanete na tu první úroveň a to je pro ty lidi konec.
Vidláku, proč být rozčilený, proč posmutnělý úsměv? I tyto drobné dílky skládačky pomohou.
A potom „Prase v base“ je a Ogan bude.
Jsem překvapený jak někteří mají krátkou paměť.
Paní Maláčová seděla na vládních židlích celkem dlouho a nadělala tolik škody, že vyrovnat se jí dodnes dokáže málokdo. MALÁČOVÁNÍ, to byla taková hrůza, že na to se zapomenout nedá. A ZAORÁLEK, to bylo totéž. Jak je mohl někdy někdo volit? Na co při tom myslel?
Socání nikde na světě nic kloudného nesvedli ani nesvedou. Zato škod nadělali nepočítaně.
Chraň nás Pánbůh, aby se socáni i tihle dva dostali i příště k rozhodování o čemkoliv.
Chraň nás Pánbůh i před dalšími podobnými leváky.
Chraň nás Pánbůh i před leváckou politikou.
Stačilo to! Vaše umění jste předváděli po desítky let. Leváci všech zemí jděte se konečně vycpat.
Vás sem poslal Petr Fiala?
Pozdavujte v sekretariátu.
No, nemusel ho poslat Fiala. Klidně jsem ho mohl poslat třeba já, nebo někdo jiný, kdo si na to pamatuje.
Já bych si dovolil připomenout, jak Maláčová chtěla zvyšovat platy státním zaměstnancům, čímž by se zvýšily odvody z jejich mezd, a to by sanovalo státní rozpočet. – To je úžasný intelektuální výkon, nemyslíte? Zcela srovnatelné např. s Fendrychovou větou.
Jak člověk s takovými rozumovými schopnostmi pomůže Vidlákově hnutí? Bude roznášet letáky?
—
Já na rozdíl od „překvapeného“ nejsem a priori proti levici; zastávám názor, že nejlepší pokrok vzejde ze vzájemné levo-pravé komplementarity. Jsem jen proti Maláčové a Zaorálkovi. Oni nic nedovedou, jen politikařit. Dělali někdy – třeba jako Vidlák – nějakou skutečnou, „obyčejnou“ práci? Pokud někdo neví, co je to práce, těžko se může lidí práce zastávat a něco pro ně udělat.
Ale v tom s vámi souhlasím, jde mi o tohle:
„Chraň nás Pánbůh i před dalšími podobnými leváky.
Chraň nás Pánbůh i před leváckou politikou“
Ještě jsem něco dopsal, omlouvám se za přetržku.
Souhlasím i s tím, co jste dopsal.
Problém s Maláčovou je, že není socialistka, ale progresivistka.
Progresivismus je nový, třetí směr v politice, vedle levice a pravice.
To, že pojmy levice a pravice už nepopisují dostatečně současné politické rozdělení v euroatlantické civilizaci, nechám stranou.
Zaorálka nekomentuju, to je korouhvička.
Za zmínku stojí ještě to, jak míň bystří levičáci zkoušejí podstrčit progresivisty pravici a míň bystří pravičáci zkoušejí podstrčit progresivisty levici.
Je to stejná situace jako s nacismem. Hledání třetích cest.
Nejde o rozumové schopnosti Maláčové, ale o její naditou šrajtofli. Ta by se hodila a je možno ji zobchodovat za místo na kandidátce.
Tomuhle se odborně říká projekce, v lidovém pojetí „podle sebe soudím tebe.“ Do celkového obrazu to zapadá velmi přesně.
Žádná projekce, absolutně běžná a nutná praxe v politice. Nelíbí se Vám to, tak nechoďte do politiky. Bez peněz jen mrháte časem.
Dobře, neříkejme tomu projekce.
Moje zkušenost mi říká, že člověk, když posuzuje jiné, implicitně si tím odpovídá na nevyřčenou otázku „co bych musel cítit, co bych si musel myslet, abych takto jednal?“
A protože nejhlouběji a nejdůvěrněji známe především své vlastní pohnutky (a příčinné vazby mezi nimi), rozumíme jim velmi dobře, orientujeme se v nich, máme tendenci podsouvat tyto pohnutky i ostatním.
Lidová moudrost to dávno ví, odtud pořekadlo „podle sebe soudím tebe“.
No a odborník žije v bludu, že když dá něčemu jméno, tím pojmenováním se dané věci intelektuálně zmocnil a zcela ji pochopil. Proto odborníci zmíněnému jevu dali jméno; říkají tomu „projekce“. Zní to odborně, zasvěceně, a prosťáček, uslyšev to vznešené slovo, naznačující tajuplnou hlubinu poznání, pln obdivu stojí s otevřenou hubou a šoupe nohama.
Platí to samozřejmě i pro mne 🙂
Díky za potvrzení, že se jedná o projekci 😀
Tak běžte do špinavé politiky a chovejte se jako Mirek Dušín. S nikým nespolupracujte. Peníze striktně odmítejte. Reklamou se nešpintě. Jen se potom nedivte, že neuspějete.
Nebo hrajte tvrdě (doporučuji v mezích zákona), neštiťte se peněz na reklamu a možná něco i dokážete. Na spolupráci s Maláčovou a využitím peněz SOCDEM, nic hrozného nevidím.
❗❗❗
Já si zase pamatuji, jak s Zaorálek camral v TV, jak se mu za jeho bačování „podařilo“ věnovat starou výzbroj armády ČSSR kamsi do afriky, . A když si uvědomím, jak „stará „sovětská je poměrně odolnějí ve vojně na výchdě, nepustila bych jej ani nikam.
Ono je těžké debatovat s někým, kdo byl v té době školáček“ a prdlajs ví.
Víte od koho jsou finance na tyhle bojůvky.Staci v hospodě něco na vykládat a jako náhodou vás natáčí a udělají si fotku .Vy stim že nechcete kamarády dostat do problemu . Zaplatíte u mně to bylo 20 tisíc a vše zlikvidují.Ale ejhle po dalších 2 měsících se ozvaly znovu. To jsem ještě nevěděl o co jde teď to vím. Už jsem dost naštvaný občan .Bojím se jen jednoho.To co se v mládí naučíš ve stáří jak najdeš.
Víte od koho jsou finance na tyhle bojůvky.Staci v hospodě něco na vykládat a jako náhodou vás natáčí a udělají si fotku .Vy stim že nechcete kamarády dostat do problemu . Zaplatíte u mně to bylo 20 tisíc a vše zlikvidují.Ale ejhle po dalších 2 měsících se ozvaly znovu. To jsem ještě nevěděl o co jde teď to vím. Už jsem dost naštvaný občan .Bojím se jen jednoho.To co se v mládí naučíš ve stáří jak najdeš.
Dodatek mám dokumenty k platbě .
Tak volte pravici. Nikdo Vás nenutí.
Přemýšlím, jestli je přípustné volit pravicí (tedy pravou rukou) levici (tedy levicovou stranu).
Nebyl by takový postup nekoncepční, či dokonce napadnutelný?
A co, zruší Maláčová „Bohumínské usnesení“ ?
Bohumínské je o zákazu spolupráce ČSSD s komunistickou stranou, ale STAČILO! není KSČ, STAČILO! jen s KSČ spolupracuje a SOCDEM může spolupracovat se STAČILO!. Prostě politika.
Každý je strůjcem svého štěstí …
Pokud bych mohl podotknout, tak zkuste vidět za tou pro vás nevolitelnou Maláčovou tu spoustu zcela normálních lidí, kteří tápají a nenalézají stejně jako vy, kteří jste se upnuli k Vidlákovu Stačilo! Ti lidé se navíc drží toho názvu/značky „sociální jak klíšťata a ani pořádně neví proč!!! Hádám, že jim jsou Maláčová či Zaorálek zcela ukradení!
Myslete na to, že ta síla běžných socanských hlasů v konečném součtu může hodit třeba 1,5% až 2% a Stačilo! si prostě nemůže dovolit k tomu přistupovat lehkovážně a haursky zabouchávat dveře!
Tohle je fakt těžká věc, kterou Vidlákovi a Konečné vůbec nezávidím!
No a co se týče těch obávaných trojských koňů?
No s tím Vidlákovi a Konečné nikdo nepomůže, ale počítám, že věděli, že to bude svinstvo, když do politiky dobrovolně lezli a lezou.
…a ještě, prosím, uvažte, že už hodně socanských bafuňářů od Maláčové odešlo či odchází. To je sakra dobrý signál! To už se vyplatí si Maláčovou se Zaorálkem znovu poslechnout s čím přijdou a co nabídnou.
Nevěřím, že běžní socani budou u voleb překroužkovávat ve jménu Maláčové či Zaorálka jak blahý paměti rakušani piráty
Tak ona SOCDEM je hlavně bohatá nevěsta, a to mylím finančně. Prachy se v politice hodí vždy.
???
Co dluh dědicům advokáta Altnera?
Připíše se na dluh, co po SOCDEM zůstane. Teď si lze ale na nemovitosti SOCDEM napůjčovat prachy na Volby.
Stačilo ručí u půjčky na volby nemovitostí vlastněnou KSČM.
Když jsem o tom dluhu po Altnerovi slyšel naposled, bylo to okolo 350 miliónů.
Jestli běží nějaké prodlení a existuje nějaký pravomocný rozsudek, držel bych se raději opodál…
Dobrý den blbíšu, ten hypotetický přírustek socanských voličů způsobí jaký nárůst poslanců Stačilo v novém patlamentu?
Jednu třetinu poslance?
Anebo snad až úžasnou jednu polovinu poslance?
A jak budou takovýho necelýho poslance nešťastníka dělit?
Přeříznou jej podélně, nebo napříč?
Eh co, zbytečná starost, korespondenční volby budou pojistkou naší bohužel křehké liberální demokracie.
1% jsou dva poslanci.
Piráti mají 2% poslanců.
Pro zajímavost:
Babiš dostal ve volbách 2021 celkem 27,12% hlasů, má ovšem 36% poslanců…
Díky propadlým hlasům.
Jednou jsem viděl takovej horor, a už vím jak by se dal takový poslanec dělit na třetiny i na poloviny.
Jen potřebujete igelitovou zástěru.
Nejlíp se dělí motorovkou a zmrzlej.
Pokud anatomové potřebovali znázornit řezy lidským tělem se všemi orgány in situ, jak a kde skutečně jsou, nechali mrtvoly zmrznout a pak použili tu pilu.
Myslel jsem, že jste dělala psychiatrii a ne chirurgii se zaměřením na prosekturu… 😸
Já si paní Maláčovou v duchu vysvléknu a podle mě je to pěkný kus ženské.
Jen škoda, že se dala do politiky !!
No jo, když je bída….
Na pustém ostrově, po vyčerpání všech možností samohany..
😀
Legrační je jak se nic nemění, Ludvík Vaculík popisoval státní šikanu, jak krom jiného, VB měřila jak daleko od křižovatky parkuje a podobně. Často mu auto odtáhli a také chodil na přezkoušení na řidičák.
Vaculík byl typický nabubřelý blb, říznutý pravdoláskařem.
V roce 1976, na jakémsi pražském tahu, kde se zakládajícími chartisty prý „dávali dohromady text charty“, se Vaculík nakazil kapavkou. Z nemocnice ve Valašských Kloboukách, kde ho léčili, tu informaci vynesla nějaká sestra z Brumova.
A děckám v Bylnici, kde měli Vaculíkovi chalupu, nakukali rodiče, že mu mají v sobotu jít k chalupě zpívat:
„My jsme Valaši, jedna rodina – a náš kapelník sú strýc Vaculík!“
A Vaculík, zelený vzteky, že se to doneslo až do dědiny, po děckách házel šutrama..
Vaculíkova rodina, resp. jím vychovaní potomci, tam dodnes nejsou zrovna oblíbení. Na té chalupě nějaký čas v ústraní pobývala Vaculíkova dcera, údajně zaléčená těžká narkomanka. Dědina měla „obrovskou radost“ z toho, že se k Vaculíkům stahovali fakt hodně divní lidé z Prahy. Pořádali tam jakési očistné seance, při kterých podpálili seník a od něj chytla i stodola sousedů.
Jedno Vaculíkovo „autorské čtení“ jsem v kulturáku ve Valašských Kloboukách zvučil, někdy okolo roku 2000. Byl přesně ten typ člověka, kterému se tady u nás říká „rypoň“. Šťourání, vyrypování a připomínky úplně ke všemu, ale přiložit ruku k práci ani omylem..
Ostatně i to „autorské čtení“ se asi po čtvrthodině, po nějaké Vaculíkově jedovaté poznámce zvrhlo v cosi, čemu se mezi normálními lidmi říká „prudká hádka“. Už jen stačilo, aby začaly létat židle a půllitry..
Zkrátka prototyp národního hrdiny, bojovníka proti režimu – zejména pak mezi „některými“…
No, já se znal s jednou z jeho milenek.
Mám zprávy vnějškově snad podobné ale v principu zcela jiné.
(A Valmez je příšerný městys! 🔇)
Jo, to nepopírám. Ta dcera je Cilka, měl ji s Procházkovou. Cilka tom napsala knihu: Otec bůh a matka láska.
SocDem propašovaná pod hlavičkou STAČILO! mi připomíná podobenství o soli, co ztratila svou slanost. STAČILO! znamená, že stačilo. Toho, co tu bylo v posledních 10-20 letech máme dost a chceme něco jiného. Nevolíme změnu, proto, abychom dostaly tytéž ksichty a tutéž politiku jen s jinými sliby.
Kdo chce tohle, může volit Babiše. Kdo ne, ten nepotřebuje neomarxisty, co pod pláštěm „progresivismu“ zpískali většinu toho, co nám vadí.
Babiš byl to nejlepší co se po změně vládnoucí moci v Česku objevilo v politice.
Myslíte? Vážně?