Nakonec to bylo vlastně hrozně snadné. Pachatelé teroristického útoku v Moskvě byli hladce dopadeni živí. Bylo u toho dost kamer, takže jejich obličeje už zná úplně každý, dokonce jsem viděl video, jak jeden z nich nechtěl mluvit, tož mu policajt uřízl ucho a narval do úst… Ani jeden z pachatelů nevypadal jako šahíd, tedy mučedník, který ví, že jde na smrt, ví proč jde na smrt a ví, čeho chce svou smrtí dosáhnout. Naopak, při zatýkání se třásli a vůbec si nevzpomněli, že Alláh je veliký.
Prý byli najati na špinavou práci, nevědí, kdo je najal, ke zbraním je dovedli po telefonu a zaplatili jim za tuto práci pět tisíc dolarů. Kurňa, to bych si mohl dovolit i já. Gangsteři z Tádžikistánu jsou nechutně levní. Jet za sto tisíc korun do Moskvy, tam střílet do lidí a věřit, že to přežijí… na světě existují docela hnusná místa, když vygenerují takové pitomce.
Teroristé ujížděli směrem k ukrajinské hranici a už se mluví o tom, že tam měli domluvené nějaké techtle. Ano, to dává ohromně smysl… hranici mezi Ruskem a Ukrajinou se dá překročit jedna dvě. Žádný problém. Nikdo vás nebude legitimovat ani šacovat, vůbec tam nelítají stovky ozbrojených dronů… Prostě brnkačka.
Budova spořádaně shořela, střecha se propadla, vše bylo dokonale prolito vodou…
Policie přijela šedesát minut po střelbě… Teroristé si zastříleli, rozházeli molotovy a v klidu odjeli.
Bílý dům se jako obvykle vyznamenal a promtně vydal prohlášení, že za tím teroristickým útokem rozhodně nestojí Ukrajina. Ruská odpověď byla jednoduchá: „Jak to víte?“ Ještě nikoho nechytili, ještě nic nevyšetřili, lidé se ještě hemžili, hasiči hasili, doktoři zachraňovali životy, teroristé ujížděli směr Kyjev, ale Američani už hlásili, že Ukrajina za to nemůže.
Putin měl včera velmi emotivní projev plný východního sentimentu. Neoznačil v něm ještě viníka, ale slíbil odvetu. Obrovskou odvetu. Tak velkou odvetu, že jsem z těch slov úplně cítil plutonium a nebo alespoň bílý fosfor.
Ne, tohle není islámský terorismus. Tohle je eskalační terorismus. Jedině tak to dává smysl a dokonce několik smyslů. Tohle nebylo za žádnou ideu nebo víru. Dokonce ani za zvrácenou víru. Tohle nebylo za Alláha ani za svobodné Čečensko či Dagestán.
TOHLE BYLO ZA VELKOU VÁLKU!
Tohle bylo za zrušení ohledů. Jako když neznámí odstřelovači stříleli do obou stran na Majdanu. Jako když upálili lidi v Domě odborů v Oděse. Tohle bylo, aby se vyhrotila situace, aby byly vrženy kostky a byl překročen Rubikon. A také se to stane.
Umím si představit celou řadu scénářů… Třeba ten americký. Republikáni nám nechtějí dát peníze na Ukrajinu, tož vyprovokujeme Rusa, aby přestal brát na Ukrajině ohledy a zacházel s Kyjevem stejně jako Izraelci s Gazou, přestal se ohlížet na civilní oběti a naopak je začal vytvářet ve velkém. Republikáni budou pohnuti lítostí a schválí těch šedesát miliard dolarů pro Kyjev. Střílení neznámých lidí do davu, to se už jednou osvědčilo…
Umím si představit ukrajinský scénář. Vyprovokujeme Moskvu k brutální odvetě, protože příliš mnoho Ukrajinců začíná s Moskaly sympatizovat. Když Rusové začnou ukrajinská města bombardovat plošně, lidé se semknou stejně jako na začátku války a budou dál snášet útrapy války za Black rock, Vanguard a Monsanto. Když budou Rusové nenávidět Ukrajince, bude to fungovat i naopak.
Umím si představit neznámého aktéra, kterému vyhovuje oheň války a prostě ho jen potřebuje rozfoukat. Umím si představit celou řadu evropských hlupáčků, pro které je válka jako droga a když s tím začali, nedovedli si představit, že to dojde až sem. A tak vymýšlejí, jak pošlou vojska na Ukrajinu a nebo prostě jednají iracionálně a objednávají si gangstery… Proč mi v tomto případě naskakuje obraz čučkaře Koudelky…?
Ale umím si také představit, že přesně tohle je způsob, jak provést v Rusku všeobecnou mobilizaci při které mladí kluci nebudou utíkat do Gruzie, ale sami a nadšeně dojdou do odvodní místnosti, aniž by je někdo musel chytat na ulici. Tohle je přesně ten způsob, kdy budou Rusové v Tankogradu pracovat jako barevní v dvanáctihodinových směnách, budou se na frontě brodit blátem a budou snášet jakékoliv útrapy, jen aby zvítězili. Tohle je přesně ten impuls, po kterém Rusové dojdou až do Berlína či Paříže… Bohužel, Prahu u toho tentokrát nebudou osvobozovat.
V posledních týdnech vidím, jak se den po dni, událost o události, naplňují podmínky pro třetí světovou válku a nevidím žádné události, které by mluvily o opaku. Na východě se odhazují rukavice, protože na západě jsou prázdné zbrojní sklady. Alexandr Makedonský se chystá na bitvu u Gaugamél. V předchozích dvou letech předstíral slabost, aby proti němu Západ nezmobilizoval celou svou sílu naráz, ale nechal ji postupně shořet. Teď už se cítí být připraven.
Tenkrát, na začátku roku 2022 jsem si myslel, že by se válka třeba ještě dala odvrátit a snažil jsem se pro to něco udělat. Byla to naivní představa. V době, kdy jsem si poprvé uvědomil, že jsou pro konflikt splněny všechny podmínky, bylo už na obou stranách rozhodnuto, že do toho půjdou. Teď už žádnou podobnou naivní představu nemám. Bohužel vidím jen důvody k eskalaci a realizaci opatření, aby se eskalovat dalo.
Ne, neříkám tím, že bude třetí světová válka. Jen říkám, že je splněno vše, aby mohla být. Rusko najelo na válečnou ekonomiku a teď už má i motivované obyvatelstvo. Jak jsem to napsal včera? Rozhoduje se o tom, zda „jen“ potupně prohrajeme, nebo zda prohrajeme a budeme mít zemi plnou vojenských hřbitovů a nebo zda prohrajeme a budeme mít zemi plnou radioaktivního spadu…
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Doufám , že nás cestou k osvobození malé Asie po Gibraltar osvobodí od nul. Nuly tady nikdo nepotřebuje.
Aktuálně ze Slovenska:
Ľuboš Blaha reaguje na Harabina, Korčoka a Pellegriniho po prvom kole prezidentských volieb – SMER
https://www.youtube.com/watch?v=xYE9Rb8LFps
Geny, výchovou, pílí, kusem štěstí a nebo smůly jsme schopni ovlivnit nějak své životy viďte. Ale co se týká doby jsme jako dřívka v rozbouřené řece. Hází to s náma jak se zachce a jsme rádi, že se držíme na hladině aniž víme jak.
A ja uz viem, ze preco vsetci veria, ze Putin sa jedneho dna zobudil, a zautocil na Ukrajinu!
Prave kukam s najmensim vecernu rozpravku, nejaky spiderman na zakladke, bo co to je … no a vsetci padousi tam funguju sposobom – rano sa zobudim, a vymyslim, ako by som urobil nieco zle, bo hahaha ja som taaak zly … nemam iny ciel, len urobit nieco zle … mne to cely zivot pripadalo strasne trapne, ale ja som tento styl rozpravok zacala pozerat az po prevrate, ked mi bolo 14 … vsetci mladsi odo mna to zrejme beru ako normu spravania sa.
Bosorečka:
Ale kurňa….vy jste klepla hřebík na hlavičku. Jojo, padoušský naratýv – jen ten Betmen/Spajdrmen/Sjůprmen nám nějak haprujou 😎
Tak, jako existují nezodpovězené otázky ohledně střelby na Filozofické fakultě UK v Praze, existují i podivné okolnosti ohledně nedávného teroristického útoku v Rusku. Věděli jste například, že přímo budově, kde se odehrál útok, je také místní oddělení policie? Přesto se první „silovici“ objevili v místě útoku až po půl hodině od jeho začátku a speciální jednotka Rosgvardie přijela na místo až po 50 minutách:
https://velykoross.ru/news/all/article_7527/?utm_source=warfiles.ru
Mezi tím se oběti útoku pokoušely bránit samy a jednoho ozbrojence úspěšně odzbrojily.
Re: Agivessana
Jedna věc je, jestli je pravda, že v budově OPRAVDU byla policejní stanice.
Druhá věc je, KOLIK tam bylo přítomno polišů. Řekl bych, že ani jeden.
Třetí věc, jak si představujete zásah standardního blátošlapa, který má proti sobě čtyři samopaly, ví totální hovno, kdo proti němu stojí, zatímco on má jednu pistolku se sedmnácti náboji a doma manželku a tři děcka.
Hrdinů jsou plné hřbitovy.
A příjezd adekvátně vyzbrojeného komanda v čase do jedné hodiny je vcelku dobrý standard.
Nijak si nic nepředstavuju – prostě mi článek připadal zajímavý, tak jsem dal odkaz. Na místě jsem nebyl, takže přítomnost policejní stanice ověřit nemůžu. U zvláštních jednotek jsem také nesloužil, takže nemůžu posoudit, je-li ten příjezd za 50 minut v pořádku. Jenom tedy podle dostupných informací, přijeli s křížkem po funuse, už bylo po všem.
Spíš mně zaráží ten předpokládaný podtón – že skoro každý (nejen já) píše něco proti někomu nebo něčemu. Proč nebrat informace jako mozaiku – jestli něco k sobě pasuje či ne… Jak to říct – ta diskuze je čím dál víc napružená a čí dál míň zajímavá.
Efekt rozbitého okna působí i zde – s tím se asi nedá nic dělat, alespoň ne za stávajících okolností. Když se bordel stane normou, náprava je obtížná až nemožná.
Agivessana.
Vydržte, tady je to ještě dobrý. Aspoň docela často.
Mozaika, říkáte?
Inu, skládat mozaiku není jednoduché. Jednodušší je ze směsi a všehochuti vybrat něco a na základě toho něčeho spekulovat.
Navíc, informace z různých zdrojů jsou různé.
Dezinformace jakbysmet.
( Vezmeme potaz, že je nějaká speciální operace, nebo válka, což je tak nějak totéž, měli bychom mít stále na mysli fakt, že ve válce pravda umírá první).
Mozaiku přesto někdo poskládá a bude to ten, který zná skutečná fakta, zná pozadí toho všeho, zná figury a obsazení, režiséry a motiv).
Zajímavé na tom je to, že největší strach z následků má zelenáč (a jeho kumpačka), ač tvrdí vehementně, ba co dím, řve, že s tím nemá nic společného. Jenže on do té mozaiky zapadá.. A nejen on.
Něco málo do mozaiky.
„Nábor atentátnikov na útok sa uskutočnil v Tadžikistane prostredníctvom ukrajinského veľvyslanectva v krajine – jeho zamestnanec je bývalý šéf zahraničnej rozviedky – a samotný konzulát hľadal páchateľov už niekoľko týždňov predtým, – uviedol vojenský expert Jurij Barančik.“
Zdroj:
https://www.armadnymagazin.sk/2024/03/24/78290/
Ja zase cetl, ze se strilelo cca 20 minut a potom zahodili vesty a zdrhli, pri evekuaci.
Takze pokud by jednotka vyrazila z centra moskvy hned po nahlaseni tak to maji aspon 30 minut, mozna vic, coz predpokladam stejne prijedou pozde.
Pridal bych tak 20 minut problemy s komunikaci, sehnani vice lidi, aktivaci sledovani telefonu, kamer.
* Když přijeli těžkooděnci, už byli teroristi v autě a na útěku. Falešné zprávy předpokládaly, že jsou ještě v budově a mají rukojmí. Přijeli zbytečně. Celá akce trvala 17 – 18 minut. Útočníci se v budově dokonale orientovali, byli tam (postupně )několik dní opřed akcí „na kukajdu“. Jsou fotky nejméně jednoho z nich.
* První akcí teroristů bylo vystřílení ostrahy u vchodu. Pokud to byli ti mužici z policejní stanice, jsou omluveni. In memoriam.
Z centra moskvy 30 minut, pridejte organizaci atd min 20 minut
Zasahovka dojede do 45 minut minimalne, pokud nepoleti vrtulnikem, coz musi na letiste, pobere jen treba 8 lidi a ne 20 lidi ze zasahovky vcetne plne vybavy jako autobus
To vám teda povím, to jsem rád, že sem chodím. Takovejch odborníků na krizový situace na jednom místě, ještě se znalostí konkrétních okolností, to je paráda.
Vsecko nasvedcuje tomu ,ze vysetrujou sami sebe , za ucelem zjisteni ,
kde a kolik bylo ty bezpecnosti , ze se nemohli nejdrive najit a sejit ,
aspon v mensim poctu a potom se este dozvedet vocode.
Prijem informaci ,zalezi na tom kdo informuje ,
s tim bejvaji potize, potom aby nekdo vydal instrukce a rozkazy
a potom se zase hleda nekdo , kdo by tomu aspon trochu porozumel. Vocode..
Vyslo najevo napr. ,ze porozumet informaci o situaci a pochopit ji spravne ,
ze terorista se blizi ku Praze a behem asi dvou hodin reagovat vcas ,
nebylo snadne ..
Ten islámský stát to je taková zvláštní islamistická skupina:
v Iráku jsou jejich největším nepřítelem pro- Íránské milice
v Sýrií je pro ně největším nepřítelem vláda
v Afghánistánu útočí na Taliban
teroristické útoky vedou proti Rusku
Naopak nikdy nezaútočili na Izrael a pokud je mi známo ani na Američany. Dokonce když v syrské válce kontrolovali kus území sousedící z Golany tak ani tehdy na Izrael nejen neutočili, ale dokonce z izraele dostávali zdravotnickou pomoc a zásoby a když jih dobývala vládní vojska tak jim izrael umožnil útěk a repatriaci přes své území. Vše dokumentováno v dobových MSM mediích.
O vzestup ISILu se nejvíc zasloužil emisar od vrahů z Volstrýtu (Mc Cain – budiž mu země lehká), existuje mnoho fotek, jak se bratříčkuje s Al Bagdádím.
A o jeho pád se postali rusáci, když jim došlo, že pokud se islámskému státu podaří sundat Asáda, tak budou mít na hranicích další zmetky, co je budou pravidelně vysírat a ještě tam poroustou základny NATO. No a tak se do toho vložili a za pár dní byl islámský stát na sračku a Asád zůstal, i když Hillary pořád říkala, že „Asád must go“.
Bojovníci ISILu se ponejvíce rekrutovali od Národní gardy S. Huseina. Po jejím rozpuštění neměli pravidelný příjem a neměli stálou práci.
Ktovie ci to nebol len začiatok, ale potom došlo k prebratie ISISu inými. Lebo Huseinovi gardisti snáď mali trochu viac v hlave, aby nepotrebovali ukazovať v tv, aki sú kingovia stinanim hlav+asi tazko by defacto bojovali v prospech USA+asi ťažko by ich zapad vyzbrojili…..a všetky tie Toyoty im z neba nespadla ani ich v Mosule asi nechýbali v autobazaroch
Nie nechýbali ale nezobrali
„berkowitz napsal:24 března, 2024 (19:56)
Bojovníci ISILu se ponejvíce rekrutovali od Národní gardy S. Huseina. Po jejím rozpuštění neměli pravidelný příjem a neměli stálou práci.“
…a prachy od američanů a izraelců se jim hodily 😎
Je potřeba na chvíli přestat vnímat všechny terakty a nepravosti na celičkej zeměguli.
Proto budeme sportovat (jako gaučový fotbalista) sledováním „El Clásico“ v Hispánii.
Real Madrid
18:00
Barcelona
Pozn.: v 18:00 zde hodím link, kde bude prjamoj efir v angličtině, mohu najít i link v RJ.
A mezitím v Kyjevě.
https://t.me/s/RVvoenkor
A.M.
A mezitím,všichni čumeli na televizi,včetně Ruské armády a hlavně protivzdušné obrany Sevastopolu.Už tato koordinace utoku ,ukazuje na řízení USA.Ukrajinci ,zloděj křičí, chitě zloděje.
Ivan Hofman to co se ted deje, zhrnul genialne :
Vezmeme-li v úvahu, že v konečném důsledku ve světě platí, a vždy platilo, právo silnějšího, pak války je nutno chápat jako přirozenou součást mezinárodních vztahů. Silní diktují své podmínky slabším a slabší jednou za čas testují, zda silní nezeslábli, a zda jim tedy nejsou poslušní zbytečně. Rovněž platí, že silnější mají tendenci se rozpínat potud, pokud nenarazí na odpor. Proto války. Války nemění fungování geopolitiky. Rozhodují, kdo zůstane nejsilnějším, anebo kdo se nejsilnějším stane. Je dobré si uvědomit, že opakem války není mír, ale příměří.
Romantická představa světa, ve kterém hegemon altruisticky pečuje o harmonické soužití komunity národů, se nekryje s realitou, kdy prvořadým zájmem hegemona je podržet si hegemonii. Nic nám nebrání idealizovat si mocné, předpokládat u nich víru v demokracii, respekt k lidským právům, obranu volného trhu, anebo lásku k přírodě. Je ale dobré vědět, že mocní jsou garanty těchto ctností pouze potud, pokud z nich profitují. A profitují tehdy, když mají nad ostatními převahu. Kdo se mocným nepodvolí dobrovolně, stává se konkurentem, nepřítelem, kterého je třeba porazit. Mezinárodní právo definuje vztahy zemí v režimu příměří, ale není nadřazeno právu silnějšího. Pomine-li příměří, přestane mezinárodní právo fungovat. Na slabé, kteří se mezinárodního práva dovolávají, se nebere ohled, když se ve válce nanovo rozdávají karty. Dosavadní příměří, ze kterého profitovaly USA, dnes testují Rusko a Čína, které by unipolaritu rády nahradily multipolaritou. Globální souvislosti tohoto zdánlivě lokálního konfliktu jsou natolik dramatické, že vylučují mír. Reálné je pouze příměří. Příměří funguje jako Time out, oddechový čas. Dnes ho zdá se více potřebují Američané. Pomalu jim docházejí Ukrajinci, aniž by porazili, anebo alespoň zásadně oslabili Rusko, ale z prestižních důvodů to nemohou přiznat. Američané ovšem nebudou na příměří naléhat, pokud budou za jejich zájmy ochotni umírat místo Ukrajinců například Francouzi, Poláci, anebo Češi.
Proč tu nedáte jednoduše na Ivana Hoffmana odkaz?
Aby nebyla vo prechytraly nouze. Jeden neco vykeca a dalsi to vochotne a dlouho rozpatlava vsude.
Vynalez Coltova revolveru , trochu olova a strelnyho prachu ,napr.
a nasledky toho vynalezu , byli/je to uz davno/ a furt sou , v prikrym rozporu
s tvrzenim , toho yntelygenta a este Ivana a este Houffffmana /s houfama slov/,
vo pravu a diktatu silnejsiho..
Danuse Nerudova prirovnava Fica k Hitlerovi. Kdyz jsem si to poslechl – ty 3 minuty stoji zato – sla na mne takova…slabost… https://twitter.com/CNNPrima/status/1771294341383823785?t=pEWfV1pqMuIbWOtPh_EBPA&s=09
Celý pořad
Milan Kňažko, Danuše Nerudová, Veronika Vrecionová, Jaroslava Pokorná Jermanová, Ivan David
https://cnn.iprima.cz/porady/360deg/22032024-milan-knazko-danuse-nerudova-veronika-vrecionova-jaroslava-pokorna-jermanova-ivan-david
Hulvath:
Vy masochisto, vy posloucháte Blbuši? Dobře vám tak. A tu rozdvojenou jste viděl? 😀
Chce se mi zvracet ….
Kdoví, jestli se jí nechce taky zvracet, když se podívá ráno do zrcadla.
Nemůžu totiž uvěřit, že někdo toto může myslet vážně.
Iggy:
a to já zas můžu uvěřit. Při svém věku už jsem takových viděla……
Iggy, bohužel v poslední době se takových kreatur vyrojilo neskutečné množství. Akorát mi pořád hlava nebere, že slovo MÍR je sprosté slovo.
Časy se mění, stařenko.
Např. „pomoc“ dnes znamená více zbraní, více mrtvých!
A nikdo na tom neshledává nic nepatřičného. 🙁
Opravdu nikdo? Můžete to dokázat?
To nebylo na Vás kocoure
Tak to jste asi z jiné planety.
Ó nikoli. Prezidentuše se ráno podívá do zrcadla a otáže se: zrcadlo, zrcadlo, pověz mi, kdo je v zemi zdejší nejchytřejší a nejkrásnější? A jestli neřekneš, že jsem to já, tak tě rozflákám na prťavý sračky!
To ovšem platí pouze tehdy, když nemá po ránu průjem. Ledaže by si pořídila zrcadlo i na WC aby v normálních dnech mohla sledovat svůj krásně brunátný obličej.
Už jim nejde ani argumentovat. A když dochází argumenty? Co pak? Co bude?
Vědomě strunu stále napínají i u nás.
co se divíte/me, bojuje co to dá buď o teplé místečko v ejúnii, nebo aspoň o udržení se na hnojárně. Sorry
Na to nemam zaludek.
To je jeste horsi, nez kdyz rezou teroristovi ucho.
Ta, když otevře chlebárnu, tak to vždycky stojí zato. Něco tak nechytrého, aby člověk pohledal. Člověka musí děsit, že tito myslitelé, se tlačí do všech vysokých postů.
https://denik.to/sefredaktor-to-stonis-zaloba-danuse-stale-nedorazila-tak-si-zatim-stahnete-alespon-jeji-plakat/
„Jak je možné, že agresivní prázdnota a politická prostomyslnost, kterou představuje a šíří nejen prostřednictvím médií veřejné služby, dokázala už podruhé v relativně krátké době zaplnit veřejný prostor? Kdo a proč se Danuši Nerudovou opakovaně snaží protlačit do vysokých politických funkcí a financuje jí barnumské kampaně?“ Toto taky nepochopím.
V politice se asi jen blb navíc ztratí, ale jak toto mohlo dělat rektorku, to fakt nechápu.
Tam by nemělo stačit, že je mladá a pohledná, nebo jak se prezentuje tento dutý sud.
To je to co mne desi. Rektorka… a blba jak stoudev.
Prázdnota se dá naplnit čím chcete.
‼️🇷🇺
Lidé se řadí do fronty „Crocus“ pro položení květin k památníku
https://t.me/RVvoenkor/64531
Rozsah škod
https://t.me/RVvoenkor/64529
https://t.me/RVvoenkor/64466
Věci jsou poněkud složitější. V Rusku a okolí se už stalo už mnoho jiných, srovnatelných tragédií, aniž by následovala nějaká podstatná změna v kurzu ruského vedení – stačilo by zapátrat v paměti zhruba od r. 2014. Například tento ruský vysoký diplomat se domnívá, že je už vše hotovo a banderovská Ukrajina je prý fakticky demilitarizována:
https://topcor.ru/45657-postpred-rossii-v-oon-zajavil-chto-zadacha-po-demilitarizacii-ukrainy-fakticheski-vypolnena.html
Stojí za to si přečíst diskuzi pod článkem, co si o tom myslí obyčejní Rusové. Já si tohoto pána pamatuji už od doby, když nahradil v OSN Vitalije Čurkina, který Rusko zastupoval v OSN už od sovětských dob. Když před lety nastala přestávka v jednání, kamera ukázala, že pan Nebenzja má zřejmě osobní a blízký vztah ke své americké kolegyni – svému diplomatickému protějšku a protivníku. Takových podobných detailů je mnoho a pokud si je složíte dohromady, věci už vidíte jinak. Moje prognóza tedy je, že ani teď svět nebude hořet, ale dál klidně a pomalu hnít, stejně jako dosud. Pro naše přežití je to samozřejmě ta lepší varianta.
hmm
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-valka-na-ukrajine/781712/analytik-putin-skonci-s-kudlou-v-zadech-ale-nyni-ma-navrch-ukrajince-ve-hre-udrzi-ceska-iniciativa.html
Za děngy
https://t.me/RVvoenkor/64415
Myslím, že se to brzo skoknčí,. Velení dostalo těmi volbami mandát aby to ukončilo. Nic jiného v tom nebylo. A ovčané pochopili, proto ta velká účast a proto jsou výsledky jaké jsou. AŤ si rychlokvašní análitici žvaní co chtějí.
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-valka-na-ukrajine/781712/analytik-putin-skonci-s-kudlou-v-zadech-ale-nyni-ma-navrch-ukrajince-ve-hre-udrzi-ceska-iniciativa.htmlždyť oni chtějí v podstatě jako značná část nás – v klidu žít své životy.
Myslím, že se Putin dokáže postarat o svoji bezpečnost víc než dobře. Hlavní otázku vidím v tom, jestli Rusko dopustí a Západ najde odvahu k nasunutí vojsk NATO, hlavně Francie, na Ukrajinu v podobě tzv. porcelánové obrany s jaderným zajištěním, jak o tom napsal Aeronet:
https://aeronet.news/francouzska-televize-odvysilala-plan-na-rozmisteni-francouzskych-vojsk-na-ukrajine-spolu-se-dvema-roe-modely-zapojeni-do-valky-francouzsky-plan-pocita-s-rozdelenim-ukrajiny-podel-delici-linie-reky/
Pokud k tomu dojde, Bělorusko je velmi ohrožené (a pravděpodobně odepsané) a také by to znamenalo, že se Rusko bojí francouzských jaderných zbraní, zatímco Francie těch ruských ne. Byl by to jasný důkaz, že s ruskou odstrašující silou je něco velmi v nepořádku. Západ by se určitě nezastavil na linii Dněpru a běloruských hranicích a nečinnost Ruska by interpretoval jako další důkaz ruské slabosti. Kromě toho, v porovnání s původními cíli SVO by to byla jasná prohra Ruska, kterou by už nebylo možné nějak „okecat“. Prakticky všechno, čemu chtěl Putin zabránit pomocí SVO, by se tak stalo realitou na steroidech.
Naopak, jestliže k úspěšnému nasunutí vojsk NATO na Ukrajinu nakonec nedojde, znamená to, že ruská vojenská síla stále ještě něco znamená. V tom případě Rusko na Ukrajině zvítězí a ruská armáda dojde až západní hranice Ukrajiny, kde se zastaví.
Spíše se však obávám, že Nebenzjovo prohlášení je přípravou na ústup ruské věrchušky do předem připravených pozic a vyhlášení tohoto kroku za jasný Putinův úspěch. Je to totiž extrapolace dosavadních ruských kroků a doposud vycházející strategie Západu nebrat na silná ruská prohlášení ohled, protože jsou určena jen pro ruské domácí publikum.
To je ale hezká pohádka.
Jasně, 🙂 ,akorát že oni dělaj takový divný kroky, který nejsou v žádných vojenských příručkáchg. Tožř uvidíme.
Už nějaký čas máme takovou pomůcku:,
„Pokud se v situaci nejsme schopni zorientovat neboť nemáme dostatek informcí, věřme Putinovi“.
Ano, máte pravdu – ta pomůcka je na „alternativě“ velmi rozšířená. Existuje ale i jiná skupina lidí (říkají si matematici), která má s tou první neprázdný průnik. Jejich zásada zní takto: „Nevěřím ničemu, kromě toho, co si sám nedokážu“.
Právě kvůli této zásadě bývají podezřelí za každého režimu a neshodnou se ve většině věcí ani s doplňkem (opakem) tzv. „alternativy“. Mezi sebou navzájem se pak shodují zejména na tom, co se dá dokázat.
Jste schopen pochopit, že RF jadernou válku NECHCE?
K čemu by Rusku byla nefunkční radioaktivní Evropa?
K čemu by Rusku byly přeživší hordy, které by se logicky snažily dostat na východ?!
Rusové VĚDÍ, co dokáží jaderné zbraně, protože je testovali DOMA. Ne jako US a francouzští zbabělci v Tichomoří. A naživo si to zopákli v Černobylu.
Stejně tak ZATÍM odmítají otevřenou válku s EU, která se je snaží k ní donutit.
Co je to zase za citový výlev? Jadernou válku nechtějí především proto, že by ji nepřežili. Stejně jako všichni ostatní. Zkuste trochu víc objektivity
Ve Francii těžko můžete testovat jaderné zbraně, v Arktidě na Novoj zemli, nebo u Semipalatinska ano. Ostatně jednou to Sověti zkusili s vlastní armádou (Tocký polygon)
https://www.stoplusjednicka.cz/cviceni-sovetske-armady-u-tockeho-1954-jaderny-vybuch-zblizka
Myslím, že byste neměl pochybovat o tom, co jsem schopný pochopit, abyste pak nebyl případným srovnáním se sebou nepříjemně překvapen. Raději dejte dohromady na podporu svých tvrzení, ale spíše erupcí svých emocí, nějaké argumenty.
Co myslíte, Sovětský svaz jadernou válku chtěl? Všichni věděli, že ne, vzhledem k obětem, které za druhé světové války, pro ně Velké vlastenecké, jeho občané přinesli. Ale přesto se nikdo jeho odhodlání jaderné zbraně použít testovat neodvážil. Platí toto o současném Rusku?
Nicméně můj poslední příspěvek nebyl vůči Rusku nepřátelský – jak si můžete všimnout, jsou tam jakési dvě možnosti, dva scénáře. Že jeden z nich považuji za pravděpodobnější a dovolil jsem si ho zmínit – to Vás dráždí? Nebo se spíš obáváte, že mám pravdu? K čemu jsou takové diskuze, když lidé z alternativy – stejně jako kdekoli jinde – chtějí slyšet jen potvrzení svých názorů, těch, které už dávno mají? Nepřipadá vám takový sebepotvrzovací kolovrátek slov poněkud zbytečný a marný? Mně osobně ano, velice.
„Spíše se však obávám, že Nebenzjovo prohlášení je přípravou na ústup ruské věrchušky do předem připravených pozic a vyhlášení tohoto kroku za jasný Putinův úspěch. Je to totiž extrapolace dosavadních ruských kroků a doposud vycházející strategie Západu nebrat na silná ruská prohlášení ohled, protože jsou určena jen pro ruské domácí publikum.“
– Myslím, že to tak není
Myslím, že Rusko už ví, že nemůže ustoupit západním mocenským elitám ani o krok.
Myslím, že Rusko už ví, že kolektivní západ nepřestane nikdy – dokud neprohraje a zcela neztratí svojí geo-domninanci – usilovat o zničení , rozvrácení a rozkradení Ruska (resp. 5-10 států, ne které by západ Rusko rád rozbil).
Ale Rusko postupuje jinak než jak vždy jedná kolektivní Západ – Rusko postupuje pomalu, trpělivě a s vědomím dlouhodobých strategických cílů
viz válka na Ukrajině – namísto rozbombardování ukrajinských měst a „shock and awe“ polo-genocidní reklamní kampaně alá NATO jde Rusko cestou trpělivé eliminace vojenské síly jak banderistánu tak NATO a především cestou zajištění budoucí (a již se rodící a rostoucí) nenávisti Ukrajinců k Západu a jeho loutkám-banderonáckům (přesně tak to skončí – Ukrajinci budou nenávidět Západ za to, do čeho je nacpal a v čem je držel bez ohledu na ukrajinské ztráty)
(Zní to asi paradoxně – ale je to tak,.
Stačí se zamyslet – koho vnitřně nenávidí ti ukrajinští mužové, útočící na odvodové komisaře sekyrami, ukrajinské ženy vyhazující odvodové komisaře z MHD atd? Putina? Ne, nenávidí Zelenského, banderovce a Západ. Protože ti jsou tím, co je BEZPROSTŘEDNĚ ohrožuje, když je chtějí poslat do zákopů na Donbasu chcípnout za zájmy USA
Vidláku, píšeš
„dokonce jsem viděl video, jak jeden z nich nechtěl mluvit, tož mu policajt uřízl ucho a narval do úst… “
– Já to video nikde neviděl, nějak asi zmizelo – a ze západních socsítí jistě ne z lásky k Rusku
Jediné, co je k nalezení jsou fotky – které jsou zcela zjevný fejk nějakého ukrošského banderovce (píše k tomu bláboly „podívejte, podívejte, pošlete nám zbrně a brachy, jinak tohle budou ruské bandy dělat v Evropě“)
Ty fotky jsou ale z videa, které existuje volně a dotyčný tám má na všech záběrech uši ok, včetně toho ucha a v tom místě záběru, které ukro-agitátoři používají k šíření této dezinfo
Ale možná to video existuje a je pravé – dej sem link, Vidláku.
Jinak jsi pro mne jako strejda Sleepy Joe Biden nebo jako naše velvyslankyně v Izraeli, kteří oba osobně viděli fotky 40 izraelských miminek s Hamasem uřezanými hlavami, kterýžto příběh má jedinou chybu, že i prolhaná netanyahuova propaganda musela uznat, že 40 miminek s uřezanými hlavami je MEGAlež a že nexistuje ani jedno takové miminko
Prožidovský a proruský nacista se ptá:
Je tohle ten fejk?
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-video-moskva-teroriste-koncertni-sin-ucho.A240323_212636_zahranicni_rtn
Mike potvrzuje, že server iDnes, úmyslně šíří po České republice fejky?
Opravdu nemáte nic lepšího na práci, než psát nesmysly?
Prožidovský a proruský nacista čeká na Majkovo potvrzení či vyvrácení skutečnosti, že server iDnes šíří, anebo nešíří fejková videa.
Na nic jiného se tu zatím nečeká.
O tom uchu píší i v Blesku
To poslední co mě trápí je, že uřízli ucho nějakým grázlovi, co předevčírem střílel do civilů a ještě to tam zapálil.
na [skoro] každým [ruským] telegrafním kanálu je to nejmíň 3x
Nechci se konkrétně k tomuto videu vyjadřovat (protože nevím) ale nepovažovala bych I-Dnes za vzor pravdomluvnosti a nepochybuji o tom, že tento mainstreamu nejednou šířil fejkove výmysly.
Tím videem zasyflily anonymní účty diskuse na celým českým twitteru.
Vždycky s narážkami na ruskou bestialitu.
Nejspíš organizovaná akce nějaké naší vládní složky nebo neziskovky.
To v banderistanu nemate vyhledavace?
Pro ostatni:
internet je potvora, je toho tam hodne. Zabery jak si ti „po telefonu nahodne posbirani Tadzikove“ pocinaji, a docela profesionalne tam kosi lidi jako kraliky.
Dobre si rozmyslete, jestli to opravdu chcete videt. (jako to ucho)
Protoze to uz z pameti nikdy nevymazete a bude se vam to vracet. Tedy do te doby, nez to premaze neco jeste horsiho.
Místy na bezu už začíná růst ucho jidášovo, jedlá to houba.
A není to fejk.
Mike Mike ty zas vyvádíš
https://t.me/RVvoenkor/64438
https://t.me/RVvoenkor/64419
Já si nejsem úplně jist, ale tipnul bych si, Vidlákovi je úplně „ganc egál“, co si o něm v 10:40 SEČ myslí nějaký Mike… pokud to zajímá vůbec někoho.
odkaváď se objevil? 🙂
13
Prý je Rusko policejní stát, ale na tak velké akci nějak moc policistů nebylo, pokud vůbec nějací, teroristé z místa činu ujeli stovky kilometrů a to si ani nevyměnili auto než byli zastaveni. Záhady, konspirační teorie se budou jen rojit. Pokud by někde v západní Evropě taková skupina dokázala ujíždět stovky kilometrů, co by si veřejnost pomyslela?
Prej je pod diskrétním dohledem nechali ujíždět, aby věděli, kam jedou a odkud tedy vítr vane.
Prožidovský a proruský nacista, by to přesně takhle udělal.
Být Rusem v dané politické situaci, být zaměstnancem ruské tajné služby, který sice vidí, že už se stalo a nedá se tomu zabránit – ale že prošacováním kamer se dá zjistit, kam mají pachatelé namířeno.
Nacista nemá Rusy za hňupy. Nacista mnohá desetiletí vidí, co Rusové uměli, umějí a dokážou, že to nejsou jen staletí ožralí mužici v zemljankách.
Nacista ví, že Rusové nevyužívají kamerové systémy jen k zisku a buzeraci občanů, ale i k něčemu jinému.
Teco:
Dezolátka se připojuje starým vtípkem. „Jak lze porazit Rusko? Nijak, smiřte se s tím.“ Kdyby byla dezolátka premiérkou (jakože by ji to ani nenapadlo) vycházela by z tohoto vtípku nejpozději právě teď.
Chcimírka, rasistka a xenofobka s váma souhlasí.
katango, taky souhlasím
Chcimírka a dezolátka, snažící se nebýt rasistkou rovněž souhlasí.
A tady ten vtípek obrazem:
https://www.pokec24.cz/wp-content/uploads/2023/01/Jak-porazit-Rusko-1675153295.6888.jpg
Jen btw, podívejte se na hustotu populace a hustotu obydlených osad/měst v západní Evropě a v Rusku
To jednak
A druhak – třeba je měli pod kontrolou, sledovali je a chtěli vědět, kam jedou, jestl ise s někým setkají apod
Pokud je třeba sledovali z dronů cestou málo obydlenými oblastmi, možná nebyl nijaký zvláštní důvod spěchat
Mike: Hlavní silnice v samém centru Ruska a ne lesy na Sibiři, ale možná je chtěli sledovat. Možné je leccos. A dohady se stejně budou rojit a teorie.
Kolik bylo konspiračních teorií o Pearl Harboru, Dallasu v roce 1963, 11. září 2001 nebo v Rusku o zničení paneláků roku 1999? Většinou to zůstalo jen na úrovni dohadů. Incident v TOnkinském zálivu byl objasněn až po desítkách let po konci studené války při setkání maršála Giápa a McNamary.
No v samém cestru ruska…. ono i tam jedete vlakem nejmíň hodinu, než narazíte na další obydlí. Proč si myslíte že celiny – místa hodně, proto velká pole.
Kamarád co tam byl na ropovodu docela zajímavě popisoval jak to je.
Vidláku, Vidláku, zase chceš být mega-originální a nepřemýšlíš
“ Ano, to dává ohromně smysl… hranici mezi Ruskem a Ukrajinou se dá překročit jedna dvě. Žádný problém. Nikdo vás nebude legitimovat ani šacovat, vůbec tam nelítají stovky ozbrojených dronů… Prostě brnkačka.“
— Tak určitě, těch několik tisíc kilometrů hranice mezi Ruskem a Ukrajinou, to je jeden dron vedle druhého a všude tisíce a tisíce vojáků – na každém metru.
FGS, Vidláku, přemýšlej trochu – ani na frontě, kde se aktuálně bojuje, to není dron vedle dronu a voják vedle vojáka. Natožpak tam, kde se nebojuje
Jo, a mezi minovými poli jsou turistické značky, mezi jednotlivými liniemi pak stánky s občerstvením.
Myslíte si, že jeli jen tak na blind? Pokud tu hranici měli překročit, věděli dobře, a jistě i měli domluveno, kde to půjde. Otázkou nicméně zůstává, zda tam pro ně nebylo připravené přivítání salvou.
Jde o standartní demokratickou operaci. Už nepotřebný pracovník je buď propuštěn, nebo zastřelen.
Dokonce i v super exponované oblasti u Belgorodu se podařilo vlasovcům překročit hranici – sice ne na dlouho, ale zase v počtu o dost větším než 4 – a navíc s vojenskou technikou, která je mimochodem rozměrově fakt dost velká (a tudíž fakt špatně přehlédnutelná)
A hranice mimo oblast bojů jsou prostě poměrně snadno průchozí, zejm. pro velice malou skupinu. To prostě není berlínská zeď ani hraniční pásmo Šumavy za bolševika
Nemel tady pičoviny a potvrď – nebo vyvrať nacistovi, zda iDnes šíří fejková videa!
Nemá smysl reagovat, vyrazit si na linii bez znalosti terénu a otevřeného okna na druhé straně je jistá sebevražda – a to si mohli jako správní muslimové odbýt v Krokusu (akorát se jim zjevně i z videí moc do toho ráje nechce).
Nejen miny a neprůchozí terén, skrytá stanoviště…
+ přehledová technika – nejen drony vidí zdroje IČ na kilometry, i moje civilní termovize (FLIR) vidí v naprosté tmě kočku nebo zajíce na půl kilometru, větší objekty pak násobně dále…
V případě těchto žoldáckých zmetků je náboženství zcela podružné.
Pracují pro toho, kdo zaplatí víc, a nějaká božstva jsou jim ganc egál.
JzP: Na druhé straně hranice by je nikdo nevítal s otevřenou náručí, ale nemůžete vyloučit, že by mohli projet. Nejeli by přes frontu na Donbasu ani přes střeženou hranici u Belgorodu, ale někde v blízkosti trojmezí hranic s Běloruskem, kde jsou lesy, národní parky a řídké osídlení a už dlouho se tam intenzivně nebojuje. Mezi hlídkami jsou mezery. Není tam žádné souvislé minové pole nebo protitankový příkop.
To byla ironie, víte?
Jeden z teroristů, který střílel v Moskvě je Ukradinec a bojoval po boku UA armády, viz:
https://twitter.com/UKR_Report/status/1771595236344488381?t=WBioc73KyDQSQuLncq-HQQ&s=19
Jestli je to pravda, tak se Rusům podařil
1) dobrý úlovek: https://en.wikipedia.org/wiki/Rustam_Azhiev
2) Ukři mají problém.
Nemaji.
US State department rekli 30min po utoku, ze to Ukrajina podle vseho nema na svedomi.
A co reknou Americane, to prece plati.
Pro ilustraci ruske specialni jednotky dorazily na misto 30-40 mi po.
Takze Americane to vedeli jeste pred tim, nez se Rus dostal na misto…
To je jako kdyz Asad bombardoval svoje lidi chlorem. Tam se pro zmenu ani vysetrovatele na misto nedostavili a US uz ukazovaly prstickem na Asada.
Mistnim gaucovym jelitum, kteri tu opet siri jak Rusko selhalo a jak je to pomale… tak bych rad sdelil, ze to je docela slusny vykon.
Nejsou to obycejni policajti, kteri jsou v kazde ctvrti, Moskva je rozlehla a nikdo nesedi v pohotovosti za volantem.
Jasně, že v tom Ukrajina ani USA nemají prsty. To je jasný rukopis Kremlu.
Stejně jako si vyhodili plynovod Nord Stream hned po dokončení ještě dřív, než jím proteklo třeba jen zkušebně půl kubíku plynu.
Takový ruský národní zvyk.
PS: Čekal snad někdo, že se k tomu přihlásí skutečný organizítor???
Jo, Maria Zacharova se jich zeptala, jak to vědí.
A co ji odpověděli?
Tak nevím, buď slováci blbnou, nebo funguje tzv. polibek smrti od Babiše jako o Zemana,. Nebudou to mít jednoduché.
Jak je to dlouho co mu vYjádřil podporu, vupomene si někdoi. Teda ač-li to neudělal schválně.
Tak utíkat k hranicím kde se bojuje mi přijde celkem normální, po převlečení do nějakých připravených uniforem (ruských, ukrajinských) se vmísí a přejdou nehlídaným úsekem… všichni co tam bojují mluví stejným jazykem, rusky umí útočníci taky, takže jsou pak už nedohledatelný. Taky si myslím, že by byli navedeni do nějakého úseku, kde by byli zcela beze stopy zlikvidováni, již připraveným ukrajinským komandem tajné policie. K takovému teroristickému útoku by se stejně ukrajina nikdy nepřihlásila…
Re: User
Nikoli, přes frontu by nepřešli. Stoprocentně byl domluven přechod někde pod Gomelem, tedy z BY na UA. Dokonce bych si dovolil tvrdit, že přes tzv. zapovednik, tedy přes uzavřenou oblast po radioaktivním spadu z Černobylu.
2 Targus: ale oni neměli nikam dojít, tajné služby nenechávají zbytečné svědky. A jelikož nevolali při útoku ani nic o Alláhovi, nebyli by nijak využitelní pro případné ručníkáře. Mouřenín posloužil, mouřenín může jít.
No to jo, ale to těm atentátníkům jistě předem neřekli. Oni by pak jeli jinudy a jinam. Prostě – nazpátek pojedete tudy, bude to připravený. A bylo, ale něco jinýho.
Prožidovský a proruský nacista má připomínku:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Cesium-137
Nebezpečno je podle nacisty hlavně tam, kde se vyskytuje nadkritické množství blbů.
Méně už v oblastech, přiléhajících havarovanému reaktoru od 20km dále.
Jaderní vědci a inženýři to vědí. Ví to dokonce i libtardům posluhující atombába, ale méně už laická veřejnost. Na té se totiž dá, tím údajným „neviditelným nebezpečím“, velmi dobře vydělávat.
Čas expozice, to je podle nacisty to klíčové slovní spojení.
Tady ještě prožidovský a proruský nacista, přikládá mapku:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tchernobyl_radiation_1996-ru_sr.svg
Pokaváď teda není okolo Gomelu nadkritické množství blbů, tak je tam i celkem bezpečno 😀
Trochu jsem to přepočítal, tak 40 Curie na 1 km2 je asi 1,5 MBq/m2. Pro odhad dávky záření použit RadProCalculator, vše zjednodušeno na bodový zdroj záření při vzdálenosti 1 m (cca střed těla stojící osoby) vychází na 1,1 mikroSievertu za hodinu. Což při vyloučení vdechnutí prachu (vnitřní kontaminace) a délce pobytu nepřesahující pár hodin nepředstavuje významné zdravotní riziko.
Což se o dávce z AK říci nedá…
A některé babky tam, v zóně, žijí dodnes. A jsou docela čilé. Na každého částice působí jinak.
===
Někdo je tak odolný, že vydrží koncentrovanou expozici blbů celý život.
Nechci se chlubit, ale mohu potvrdit. [;>))
Kocour:
To byste přežil ve zdraví i v Pripjati.
Zajímavá, ale vůbec ne hloupá myšlenka!
Možná i proto je nechali dojet tak daleko.
Sběr informací – kudy jedou, zda se někde zastaví, na jak dlouho, ke které části hranice směřují…
Nehledě na to, že to je nejbližší hranice.
Trochu překvapivě vypadá Slovensko. 6e by nakonec bylo pravda, že voliči „vyrovnávají“?? Tomu se mi nechce moc věřit, to musí být až dodatečné vysvětlení
https://spravy.pravda.sk/prezidentske-volby-2024/clanok/704198-politologovia-pre-pravdu-korcok-moze-vyhrat-no-musi-mobilizovat-pre-pellegriniho-je-to-varovny-prst/?utm_source=pravda&utm_medium=hp-box&utm_campaign=shp_3clanok_box
Vzhľadom na dlhodobé prieskumy verejnej mienky, ktoré predpovedali tesný súboj medzi Petrom Pellegrinim a Ivanom Korčokom, určite áno. Hoci niektoré prieskumy ukazovali postupný rast podpory pre Korčoka, predpokladalo sa, že pred voľbami dosiahol strop. Ukázalo sa však, že tieto predpoklady boli mylné a Korčok dokáže osloviť ešte viac ľudí.
Tohl bylo plánováno už dlouho. Akorát by si měli uvědomi, kde že sloužil v ejůnii a ty dva roky u amíků. Jistě je to jejich věc, jestli dopadnou jako my, nbebo možná ještě hůř, oprotože oni už tam ty amíky mají usalašené.
a tu smlouvu dával dokopy kdo?
https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/svet/slovensko-podepsalo-se-spojenymi-staty-dohodu-o-obranne-spolupraci-24352
stačí se kouknout.
Zajímavá je taky mapa rozložení okresů
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-volby-prezidenta-slovensko-detailni-rozbor-kde-se-zrodila-prekvapiva-porazka-favorita-248483#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest250_box_sluzeb_nad_reklamu_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Môj názor je, ze je to dôsledok volania Harabina. Udajbe na jeho víťazstvo bol dosť vysoký kurz, tak sa možno viacerí posnažili a tým pádom tie hlasy chýbali. Uvidíme, či prídu na 2.kolo vôbec volit