Jak se mohlo stát, že na Slovensku vyhrál Pellegrini? Vždyť byl po prvním kole druhý. Vždyť ten Korčok byl tak seriózní, tak vzdělaný, tak noblesní, tak slušný člověk. Byl hezký, měl takové slušivé brýle. Vždyť vyšly průzkumy, podle kterých to zaručeně vyhraje. Vždyť Pellegrini je přisluhovač mafie, Putinův bratr, vtělený Hitler a navíc buzerant. Korčoka přece volí výkvět lidstva a Pellegriniho jen samí kreténi a debilové. Korčok vyznává henty hodnoty a fanynky mají orgasmus, když pan uhlazený diplomat hovoří…
Prásk… vyhrál Pellegrini a to zcela přesvědčivě o 200 tisíc hlasů.
Vyhrál právě proto, že ho libtardi obviňovali z mafiánských praktik, ale zcela bez důkazů. Vyhrál, protože hyterický výstup Vicy Kerekes fungoval přesně naopak než zamýšlela. Vyhrál, protože voliči nemají rádi povýšené rady. Vyhrál, protože voliči nemají rádi, když o nich někdo říká, že jsou hloupí… obzvlášť to nemají rádi těsně před volbami, když už mají doma volební lístky. Takhle vyhrál volby i Zeman. Lidi tak dlouho poslouchali, že jsou kreténi a nevzdělaná chátra, až je to zvedlo ze židle prostě to Starému Ještěrovi hodili. Pellegrini vyhrál, protože volič nesnáší panské manýry nadřazené liberální rasy a ještě víc nesnáší vyhrožování koncem světa, když nebude volit, jak si bratislavská kaviareň přeje.
Pellegrini vyhrál, protože protistrana uvěřila vlastní propagandě.
Následně jsme se mohli podívat, kolik libtardů přemýšlí stejně jako Magda Goebelsová. Nechtějí žít ve světě bez nacionálního socialismu… tedy ve světě bez evropských hodnot. V jejich jménu je možné demokratické volby a svobodu slova klidně zrušit. Nikdy jim nešlo o svobodnou soutěž názorů, je to pro ně jen nástroj, aby se dostali k moci. Pak už žádná soutěž být nemá, obzvlášť, když lidé dávají přednost jinému názoru než jejich vlastnímu.
Myslíte, že ve válce na Ukrajině je to jiné? Tam také existuje jen vítězství nad zlým a pekelným Ruskem a nebo konec. Buď budeme žít ve světě bez Ruska a nebo nestojí za to žít. Obviníme Putina ze všech možných i nemožných zločinů. Zamlčíme, že naši oblíbení Bush či Obama udělali to samé, jen s tím začali o pár let dřív. Budeme se tvářit, že útok na Irák pod naprosto vylhanou záminkou není pro Rusko žádný důvod k obavám před expanzí NATO na Ukrajinu.
Budeme zveřejňovat bombastické zprávy, že Rusko je na kolenou a už brzy slavně zvítězíme. Pak budou tyto zprávy stále křečovitější a křečovitější, protože se stále viditelněji míjí s realitou. Budeme to překrývat jásavými zvěstmi o muniční iniciativě a dalších zázračných zbraních, které teď už konečně změní poměr sil na bojišti. Čím méně to bude vycházet, tím více budeme démonizovat ruské vedení a tím více ho budeme obviňovat ze všech možných zločinů… Samozřejmě bez důkazů. Stejně jako s Kuciakem.
Budeme nadávat všem, kteří to vidí jinak, budeme o nich říkat, že jsou kolaboranti, dezinformátoři, budeme se domáhat jejich kriminalizace, některé i zabásneme, to rozhodně pomůže, díky tomu budou ve volbách znovu volit Fialu a generála Gumu. Budeme lhát, nosit do televize podvržené pamflety proti Jandejskovi, budeme dělat aktivistickou žurnalistiku, využijeme i Dominika Haška a Atombábu Drábovou, budeme mluvit o ruských chapadlech a to všechno samozřejmě bez důkazů.
Budeme vybírat peníze na drony, budeme na ně psát svá jména, budeme si dávat ukrajinské vlajky na profily, budeme udávat… samozřejmě bez důkazu.
A pak prásk… Ukrajina prohraje. Protože uvěřila své vlastní propagandě a uvěřila Západu jeho věčnou a neutuchající podporu a zakázala si analyzovat afghánské i irácké fiasko. Protože místo aby dělali válečné hospodářství, tak dělali propagandu. Protože místo, aby se příkopy ve společnosti zakopávaly, tak se zvětšovaly. Protože sice strašně chtěli válčit s démonizovaným nepřítelem, ale jaksi uvěřili novinářským žvástům, že je to slabý nepřítel.
Teď probleskují nepotvrzené zprávy, že Západ připravuje na Ukrajině řešení, že si Rusko vezme okupovaná území a zbytyk Ukrajiny ihned vstoupí do NATO. Má to jen jednu chybu… nikdo se nezeptal Putina, jestli s něčím takovým bude souhlasit, když má teď mnohem silnější armádu a vyrábí víc zbraní i munice než celý Západ dohromady.
Korčok neměl žádný plán B. Ani celý Západ ho na Ukrajině nemá.
Když Korčok prohrál, co udělal? Vyhrožoval větší válkou a nenávistí až za hrob. Co dělá na Ukrajině Západ? Vyhrožuje větší válkou a nenávistí až za hrob. Naštěstí Korčok ničeho schopen není. Ale Západ ještě nějaké možnosti má… především má dost lidí do mlýnku na maso.
Dovedete si představit Šarapatku, Dominika Haška nebo Stepní orákulum Džamilu Stehlíkovou, jak budou mluvit, až najednou ze dne na den nebude Ukrajina na naší straně, ale prostě přejde k Rusům, protože to je jediný způsob, jak neplatit ty šílené válečné dluhy? Dovedete si představit, až se dají dohromady ukrajinské a ruské archivy o těch nápisech na dronech? To bude opravdu jako pád Třetí říše. I s těmi sebevraždami, až chciválkům dojde, kolik uhodilo.
A nebo bude větší válka. Korčok by to tak udělal, kdyby k tomu měl prostředky. Netajil se tím. Ani před volbami ani po volbách.
Ani ti naši se tím netají. Oni nechtějí žít ve světě, kde je Rusko. Jsou ochotní obětovat cokoliv… tedy především to, co není jejich. Ještě pořád je toho hodně, co se dá položit na oltář evropských hodnot. Ještě pořád jsou u kormidla a nehodlají se poučit. Pád Třetí říše a nebo jaderná válka? To jsou jejich volby. Korčok už ukázal, jak by si vybral…
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
ANO – 5,775
SPOLU – 4,2
STAN – 2,184
SPD – 2,184
Piráti – 2,121
Stačilo 1,407
Přísaha – 1,26
To jsou z posledního průzkumu počty mandátů do europarlamentu bez započítání těch, co budou pod 5%.
Aktuálně má ANO 6, ODS 4, Piráti 3, TOP09 3, SPD 2, KDU 2 a KSČM 1.
Takže přibudou 2 hlasy té alternativě, k tomu taky 2 STAN. Piráti o 1 přijdou, co se týče SPOLU (ODS, TOP, KDU), ti přijdou o 4. Celkový nový součet nevychází, protože se jeden až dva mandáty budou doplňovat z těch propadlých.
Takže ANO si nejspíš zůstane na svých, SPD taky. Balík 5K o 2 přijde, ty získá alternativa. Z toho plyne, že pokud by (kéž by) mělo v europarlamentu dojít k zásadnějším změnám, my se na tom budeme podílet obřími dvěma mandáty. Když se naše mlčící většina probere a prolomí ještě neprolomenou hranici 30% volební účasti, možná obřími třemi. Neboli, jak už je to tu dávno, opět o nás bez nás z našeho rozhodnutí. Je jedno, že 21 mandátů je stejně o ničem, jde o princip.
A nesmí se zapomenout, že kromě neuvěřitelného vocase Vondry, jeho nohsledů a ze řetězu utržených Pirátů tam navíc dodáme Nerudovou a Farského. To je skutečný stav českého elektorátu.
Na druhou stranu máme však na čem nosit čepici.
A to se počítá.
Čili v podstatě žádná výraznější změna. Zdebilizované stádo lumíků se stále v běhu vrhá z euroútesu.
Pokud ty „průzkumy“ nejsou jen vlhkými sny průzkumníků a výsledek dopadne opravdu takto, není Česku už pomoci. Pak si tedy voliči v Česku vypijí svůj pohár hořkosti do dna a vládu Fialového pětihnusu si zaslouží. Budou vrženi do ukrajinského masomlejna.
Podle mého cinklé jsou a to dost, musela by být opravdu nízká účast, aby se přibližovaly realitě. Samozřejmě i zde jsou zástupy lidí neustále odrazujících jít k volbám s různými argumenty.
Já rozhodně půjdu a rozhodnu se mezi SPD a Stačilo podle toho, na koho budou libtardi víc nadávat.
Tyto dva subjekty by se ale měly jasně a jednoznačně vyjádřit, jak to mají se setrváním ČR v EU a v NATO. Žádné chytračení, lavírování, apod. Jinak nevolitelné.
kdo ti zbyde
převozníku ??
SPD se nevyjádřilo? Já žiju v představě, že o tomhle se vyjádřilo už dávno s tím, že z EU a NATO pryč!
Na fungování europatlamentu má skutečnost, jestli tam za Česko přijde někdo s jménem Pavel nebo Šavel naprosto nulový význam.
Tomu také odpovídá tradiční účast Čechů /a ještě tristnější Slováků/, kteří si velmi dobře uvědomují „významnost“ účasti svých zástupců na té „fidlovačce“.
/jen krátce k vysvětlení pojmu „fidlovačka“ –
“ Asi každý z nás někdy slyšel slovo fidlovačka. Pod tím slovem si ale může představit víc různých pojmů. Všechno začalo u ševcovského nástroje na hlazení, takzvané fidlování kůže, ze které se šily boty.
Jednou za rok, vždycky ve středu po Velikonocích, se v pražském nuselském údolí konala slavnost jara, které místní ševci také říkali Fidlovačka. Symbol této slavnosti představovala břízka ozdobená věncem z jarních květů, stuhami, malovanými kraslicemi a na vrcholku břízy byla připevněna ševcovská fidlovačka.“/
https://vary.rozhlas.cz/co-znamena-fidlovacka-pokud-vam-slovo-evokuje-fidlani-na-housle-nejste-daleko-od-9141310
„Evropský parlament (EP) je jeden ze sedmi orgánů Evropské unie a spolu s Radou Evropské unie přijímá její legislativní akty. … Parlament má 705 poslanců (stav od 1. 2. 2020), Česko zastupuje 21 poslanců.“
Počty poslanců – Německo 96, Francie 79, Itálie 76, Španělsko 59, Polsko 56…/.
Lexi, jistěže jsou naši europoslanci v europarlamentu platní jak mrtvému zimník.
Ale alespoń symbolicky se snažme dát najevo, že se nám ten „parlament“ (který vlastně parlamentem snad ani není) vůbec nelíbí a pošleme tam co nejvíc „dezolátů“.
Jardo, už to poněkud „parlament“ je – viz – „spolu s Radou Evropské unie přijímá její legislativní akty.“
Nicméně primárně je to libtardí progresivistická žvanírna sloužící k utvrzování současné většinové „moderní“ zhoubné politické linie, kde jednotlivé výstupy „posl(r)anců“ jsou zaměřeny na podporu této politiky EK a ER, a u těch „opozičních“, jako jsou David, Konečná, Uhrík, Radačovský, spíš dovnitř vysílajících států.
Ale už jsem to zmínil před časem – při jejich vystoupení je aula EP téměř prázdná, nikdo, kromě jejich vlastních frakcí, je neposlouchá.
Nemůže to být jinak, Evropský parlament je orgán sloužící zájmům Evropské unie (tj. jejím většinovým „vlastníkům“), nikoliv parciálním zájmům členských států.
Ano. Z titulu četnosti je vlastně jedno, pokud bychom tam rovnou poslali 21 Nerudových a Kolajů (strašná představa). Na druhou stranu, růst trávy cosi šeptá o jakési možné malé změně v tom europarlamentu, vedle něj o tom svědčí taky hysterický řev eurokavárny o nutnosti nepustit tam samozvance a ztroskotance. Zádrhel v automatické odmávávárně čehokoli, co si komise usmyslí, ale není málo. A když půjdu do bláznivého snění, čím víc samozvanců, tím hlasitější skřípot v liberárně – demokraticky – pokrokově – dekadentním eurokolí. (Pohříchu i jen ten skřípot do té snivé kategorie patří.)
No, spíš to ale u toho početního vyčíslení beru z principiálního pohledu. Je to klasika. Český člověk se třeba unadává k smrti, jak se mu něco nelíbí, ale není Aláha, který by jej donutil něco v tom dělat.
O fidlování se jeden dozví, že šlo o hlazení kůže předtím, než se z ní ušily bašmaki (v říši zla se takto říká botám). Co to ale je to hlazení, proč fidlovali? Tady cosi málo vím. Vyčiněná kolagenová vlákna blízko líce či rubu snadno podlehnou mechanické deformaci (tlakem, ohybem), taky vysychají. Líc taky může mít defekty ze života zvířete i kvůli koželužským operacím. Právě tou mechanickou cestou – fidlováním docházelo k egalizaci toho líce. Patrně taky k rozvolnění kolagenové struktury, aby lépe šla propíchnout jehlou a protáhnout jí nit či dratev.
Ono, vyrobit kůži, aby to k něčemu bylo, není jen tak. To vím, jelikož jsem se kdysi koželužství učil. Nekecám. Vím, co je to námok, loužení, postruhování, ze druhého konce třeba co je tzv. tlučení v sudu. Štípal jsem holinu a myslel pak, že něž dojdu domu, upadnou mi ruce. Na „mokré“ to nikdy nebylo pro citlivky…
Díky za info, to je vážně zajímavý. Bez ironie!
Jste lékařka, jestli jsem správně pochopil. Takže morfologii kůže vysvětlit nepotřebujete. Asi ani bílkoviny v ní, jistě víte, že tam jde jen o ta kolagenová vlákna škáry.
Když ševci ještě fidlovali, nevím, jak moc se na líc nanášely krycí apretury a jak moc se na něj vytláčely umělé designy. Později už asi ano. Možná už se líc tehdy brousil, aby vznikl tzv. nubuk. Velmi jemně broušený líc usně, má velmi hebký omak (jinou věcí je tzv. velur, což je naopak broušení od rubu, potažmo štípenky, je to rozeznatelně „chlupatější“). Nubuk bych ale raději moc nefidloval, protože bych jej tím mohl lokálně poškodit. Ani ty apretury.
Pokud se tyto mechanické úpravy nedělaly, šlo/jde o tzv. přírodní líc. Tam je důležitá tzv. lícová kresba – odstraněné chlupy, jdoucí z papilární vrstvy skrze ten líc ven, na něm po sobě zanechávají specificky rozmístěné díry. Zacvičeným okem lze rozeznat, jde-li o hovězinu, vepřovici nebo třeba kozinu. Fidlováním se ta kresba nepoškodí.
Vyčiněná kůže – useň je velmi trvanlivý materiál, i na ni ale působí fyzikální podmínky. Obuvnické kůže byly nejčastěji hovězinové,. Štípaly se buď v holině, to je ještě nevyčihěná kůže, pouze zbavená chlupů, pokožky, nevláknitých bílkovin, podkožního vaziva a ostatního, vlastně jde jen o tu kolagenovou škáru. Nebo až v té usni, tzn. po tom činění. Štípání je rozřezání pásovým nožem v tloušťce na lícovou useň a štípenku).
Píšu v minulém čase, i když kožený botky se pořídí i dnes, jen už se nefidluje. Ty fyzikální vlivy – když na usni dlouho leží něco těžšího, obtiskne se do ní, když je nedbalostí přeložená, po narovnání tam ten ohyb zůstane viditelný. A podobně. Tak se fidlovalo, protože ta vláknitá struktura je trochu flexibilní. Líc se tím vyrovnal, aby výsledná bota nevypadala „pomuchlaně“. A když se ještě nedávaly do bot podšívky, i jen malá nerovnost nebo vlnka tam uměla udělat na noze hezkej puchejř, takže se fidlovalo i kvůli rubu.
No, nic z toho, co píšete ve druhém odstavci, jsem neznala a jsem ráda, že jste to vysvětlil. Vždycky se ráda dozvím něco nového.
Fiddle- nervozni bezucelne pohyby rukou, prenesene vrtet se. Fidli= zadek (jizni nemecky dialekt).
za R-U jsme na tom v zastoupení byli líp ☻
Účast a vliv našich zvolených poslanců v europarlamentu na dění v EU je asi opravdu nulová, ale navrhuji brát tyto volby jako test příštích našich parlamentních voleb (pokud nějaké budou – jsem taky skeptikus, neboť tato naše vládní parta je tak sebejistá, jakoby věděla, že už žádné další parlamentní volby nebudou)…. A taky ta neochota lidí jít k eurovolbám – jako že tam za velký peníz stejně nic nezmůžou, se nám za těch xy let vymstila v tom, co se tam dnes děje… Každý malý ostrůvek pozitivní deviace je potřebný… proto prosím pojďme k těmto volbám, ať vidíme, kam vítr fouká…
Souhlasím s Vámi, já to také tak beru.
Ač jsem k volbám do EU nechodila, tak letos půjdu. To samé i s volbami do senátu. Přesto že tyto instituce pokládám za docela zbytečné, volit půjdu. Třeba se tam dostane více rozumných lidí.
To jako Přísaha má být Alternativa? Opravdu tak vidíte Šlachtu?
„Každý, kdo se zde postaví na stranu agresora, nepatří do EU. Slovensko se bude muset rozhodnout, zda chce následovat Orbána, nebo zůstat v EU,“ říká poslanec německé Křesťanskodemokratické unie (CDU) a její odborník na zahraniční politiku Norbert Röttge.
https://www.infovojna.bz/article/nemecky-poslanec-se-obul-do-slovenska-a-madarska-odejdete-z-eu-nepotrebujeme-putinovy-trojske-kone
Zkrátka – „křesťan a demokrat“ každým coulem. Eurohodnotný…
(Už předevčírem jsem tady psal, že tlak z EU na Slovensko teď bude enormní a nejsem si jist, jestli to Pelle čestně ustojí.)
“Conservative christian German MP want’s to kick Slovakia from EU once they voted in openly gay democratic socialist for a president”
😁
Noc ze soboty na neděli 7.4.2024 vejde mezi eurolibtardy a zfašizovanými presstituty do dějin jako NOC DLOUHÝCH KSICHTŮ. Další taková noc se odehraje po volebním vítězství Trumpa na podzim v USA (dožije-li se toho).
Co mezi těmi chciválky nastane po definitivním vítězství Ruska nad NATO, raději ani nepředjímat…
Melou z posledního:
https://aeronet.news/ukrajina-prave-vyhlasila-totalni-mobilizaci-a-vrchni-velitel-pozemnich-sil-prohlasil-ze-mobilizaci-se-nevyhne-zadny-ukrajinec-ukrajinske-urady-zacnou-vydavat-mezinarodni-zatykace/
Zatím úřady jen v Poltavské oblasti vydaly přes 30 000 zatykačů na muže, kteří se nedostavili k nástupu do války, ač jim byla pozvánka doručena. Podle údajů na wikipedii měla oblast asi 1 300 000 obyvatel v r. 2022.
Jinak v novém mobilizačním zákoně jsou mobilizovány i veškeré ženy. Pokud bude žena rukovat a pečuje o dítě, dítě bude posláno do internátu. Kde budou ony internáty a kdo se o ně bude starat, o om se spekuluje – prý zahraniční NGO a prý internáty budou za hranicemi Ukrajiny.
Co se týká studentů v zahraničí – pokud se nedostaví, tak na ně bude vydán příkaz k zadržení přes Interpol.
Slovy místního rozesírače – pyjanistu a jeho loutkovodiče musí neuvěřitelně srát, že ukrajinský národ ještě existuje. Dělají pro jeho zničení úplně všechno.
Přesně tak.
Charon.
Mně se víc líbí „noc dlouhých nosů“. Je to takové velmi….připomnětlivé.
No tak dlouho jsme tady řešili, že vlastně nejde vystoupit z EU. Teď máme návod. Stačí zastávat v konfliktu neutrální postoj a starat se hlavně o svoji zemi a ne o zájmy EU centra a přijde to samo.
Jenomže to by se Češi a Moravané museli nejprve zamyslet a poté s odvahou zvolit jiné politiky než zástupce Fialového pětihnusu. Babišovo ANO je úprkem z deště pod okap, Bába proti EU či NATO nikdy nepůjde, SPD se v případě NATO farizejsky schovává za referendum. Strany s jednoznačným postojem zatím nemají v Česku větší voličskou podporu. Vzpomeňte, jak dopadli se svým odprvopočátku protiNATOvským postojem a odporem k EU např čeští republikáni. Koneckonců, komunisti nakonec téměř stejně…
Takhle to vypadá, že jsme na rozdíl od Slováků národem slouhů.
To ano. Češi a Moravané nemají čím se zamyslet!
Na redditu zatím libtard vážně navrhuje, že by se mělo “obnovit” opevnění na hranici ze Slovenskem.
To pujde celkem snadno…
Samozřejmě, že to půjde snadno, když tam nikdy žádné opevnění nebylo.
Jenže to libtard (liberální retard) neví.
Karel Kryl Od Čadce k Dunaju (koncert v lucerně):
https://www.youtube.com/watch?v=6qT8awd3yzg
Jak nadčasové…
Ale na té hranici nikdy žádné opevnění nebylo, ani ve středověku, a že by se hodilo – viz kniha „Lamentací, žalostivý pláč a toužebné naříkání země Moravské“.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/seniorky-svycarsko-zaloba-klima-evropsky-soud-pro-lidsky-prava.A230328_100131_zahranicni_pukk
Myslíte, že ten soud nepošle ty seniorky ve středu rovnou do blázince?
Nepošle.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-svycarske-babicky-vyhraly-historicka-klimaticka-zaloba-muze-ovlivnit-i-cesko-249435#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest245_nove_vyhledavaci_pole_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Nechápu, jak může soud rozhodovat o přírodních procesech. Větru dešti je zpět a řekl bych, že bolševík 50. let byl proti těmto šílencům naprostý břídil držící se připodesraně při zdi.
OT… spisovny jazyk nadpisu (viz adresa) je kouzelny.
Možná je nechá naložit na vlak a převézt zubačkou např. na Jungfraujoch. Tam by se ochladily.
Tím, že dřepí v létě doma u televize (jak samy uvedly), tak přispívají rovněž k oteplení (?) planety. Ale spíš si jenom debilizují tu věc, co mají mezi ušima.
O ty báby nejde. Ty byly jenom nastrčeny pro vyvolání sympatií. Za vším je stará dobrá teroristická organizace greenpiss.
Samozřejmě. ZELENÉ CHCÁNKY a jejich mecenáši – globální lichváři. Cílem jejich agendy je všeobecná depopulace planety a hospodářsko-vojenské zničení Evropy.
Už je po a neposlal. Baby vyhrály. Teď je na občanech poslat do blázince ty soudce!
Když se podíváte na etnické obsazení nejrůznějších soudů v EU (ale např. i v USA), tak Vám ledasco dojde. Samý obřezaný…
Rusko zacalo vojnu na Ukrajine, aby Ukrajina NEBOLA v NATO … vie mi niekto vysvetlit, preco ked Rus VYHRAVA, mal by si zbalit fidlaka a zdekovat sa s podakovanim za podmienky, ze Ukrajina BUDE v NATO?
Ja viem, ze som len blondynka, a ze sme sa logicke vyroky ucili v skole len snad stvrt roku, a ze to snad ani matikarka poriadne nechapala, ale … ti ludia, co hovoria o ukonceni vojny na Ukrajine s tym, ze sa necha Rusku co uz ma, a zbytok pojde do NATO … oni nemali ani tie dva mesiace logiky?
Matikárka byla také blondýna?
Až začnou lítat bomby, tak to pochopí i debil. Teda, kromě fialové peihnusove sebranky.
Prožidovský a proruský nacista si myslí, že bezpodmínečná kapitulace Ukrajiny jako celku, bude ve smyslu ukončení odporu ruské SVO, podepsána symbolicky 8. května 2024.
Současně bude uznána a podepsána územní celistvost Ruské federace s územím bývalé Ukrajinské socialistické republiky, v původních hranicích z roku 1991.
Bezpodmínečná kapitulace, bude opět složena do rukou některého z maršálů Ruské federace, ale tentokrát už bez tzv. „spojenců“.
Ti dostanou jen velmi omezený čas a hlídané koridory, aby se z daného území vypakovali.
Se všemi svými kyblíčky, lopatičkami, kolaboranty, ukrofašisty, ukronacisty i všemi těmi, kterým nebude po chuti, být občany Ruské federace.
Prožidovský a proruský nacista by to přesně takhle udělal, protože podle něj neexistuje vhodnějšího data, než jaké je uvedeno výše.
Nacista chvíli přemýšlel, jestli to ponížení KoZa nebude už moc, ale rozhodl, že nebude. 😀
Rusové evidentně mají k dispozici všechny prostředky, jak Západu zabránit páchání dalších zločinů, třebaže je to ukrajinskýma rukama.
Šeříky kvetou už teď, ale v tom květnu nebudou potřeba.
Sem tentokrát nikdo nepojede, ani se nebude zabývat naším dalším osudem.
Jsme v očích Rusů zatím stejní zločinci, jako celý KoZa, ke kterému si myslíme, že patříme.
22.6. taky není úplně špatné datum.
Tak nás chcu už vylúčiť z EU a zastaviť všetky eurofondy, ilustrácia demokracie v podaní Rottgena (CDU) a Hofreitera (zelení) …….. https://www.facebook.com/photo?fbid=3611472849069611&set=a.1764751433741771 ….. lebo sme zvolil Pellegriniho …..
Berte to 🙂
je lepší vystoupit
a nebo se nechat vyloučit
( abych věděl, koho s fousem příště volit ) ☻
To su ti lepsi od komunistov 😀
A vysvetlenie bude, ze ked chceme do spolku, tak musime dodrzovat spolkove pravidla … to len v 68 sme boli v spolku, kde dodrzanie spolkovych pravidiel bolo fuj a hnus a dodnes to Rusom mlatime o hlavu 😛
Jak píše Jožka, berte to. EU páchá na evropských národech genocidu (migrace, green deal) salámovou metodou. A když se jejich vražedné dobro lidem nelíbí, tak se chtějí mstít.
Nevyloučí, dělají jen bu,bu,bu jestli se náhodou neleknete.
Re: JJ
No bodejť, kdo by na ty jejich zasrané prdele dělal?
re: tzR
Tak samozřejmě jsou dvě možnosti.
1/ Potkalo vás štěstí a vy jste tak blbééééééééééj, že to ještě stále nechápete!!!!!!!!!!!!!
(-:
2/ Pokud jsem se spletl a štěstí vás nepotkalo, jste hnusná zfííííííííně, protože nemáte soucit s postiženými soudruhy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(-:
Nemohli byste nám, až Vás vyloučí, Pellegriniho půjčit ? Že by nás potom vyloučili také.
Takhle to nefunguje. My si musime svuj duvod k vylouceni odpracovat sami 🙂
😀 😀 😀
To mi připomíná vtípek o žlutém holubovi… Stálo by to i za víc, než za milion.
Pavel Rychetský: Dohodám s Putinem může věřit jen naprostý blázen nebo hlupák
https://www.youtube.com/watch?v=WUuqs2ZM_vw
Tak kdyz o tom hovori ustavni soudce, ktery za neustavni prohlasi svuj vlastni vytvor, tak je to treba brat vazne. Vi o cem mluvi.
Je to Ojropán.
Hlavne vi, jaka je cena dohody. A taky trvanlivost takove dohody.
Je to blbec dosazený Zemanem.
Re: JŠ
Právě jste urazil všechny blbce ve svém okolí.
Targus výborné zhodnotenieee 🙂 🙂 🙂
Re: tzR
Už jste si mohl zvyknout na to, že JÁÁÁÁ hodnotím JEDINĚ výborně!
(-;
už není a zdá se že e tzo vidět. Stejně jako se zdá že PePovy snahy se zašínají nedařít. Na slovákách jim to nevyšlo, vči dtto. uff, Ještě 5ti kolka a snad.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/lichtenstejnove-ustavni-soud-majetek-cesko_2404091056_ank
njn svět se mění – zdá se ale je nutná dát bacha na tu kobylu
Ohledně kreatury jménem Rychetský hovoří za vše komenty pod pořadem. Stačí si přečíst.
Tento havlistický tvor existoval za posledních 35 let výhradně v luxusní bublině své parazitické skupiny a je zcela odtržen od podmínek reálného života normálního obyvatelstva. On je jeden z významných tvůrců dnešního marasmu. Místo rozumování a moralizování by měl chodit brněnskýma kanálama.
Re: Charon
Nadešel čas vás řádně urazit.
Jste zcela hloupej Charon, páč jste opomněl existenci brněnského Špilasu.
https://www.spilberk.cz/kasematy-veznice/t1278
Anebo jste zcela chytrej Charon, kterej opomněl existenci Špilasu schválně…
Abonentů je hodně, budou ubytovací kapacity dostatečné?
Re: JŠ
Jim rozdáte motyky, ať si přikopajou ložnicu aji vobbééváák, nebo jak to je správně „hantecky“.
Taky je tam studna o hloubce 111,8 m.
Prosímvás… přece byste tím sajrajtem neznečistil důležitou historickou památku!
Já bych ho nechal zedvakrát řádně protáhnout pod kýlem lodi a pak nechal přivázaného za zádí, coby návnadu pro žraloky. Ti se postarají – likvidace spolehlivá a ekologicky čistá. Zmizí beze stopy a zůstane jenom hnusná vzpomínka.
Re: Charon
Vy jste vysadil do Pryglu žraloky?
Teda vy jste ale hova…. ééé… Charon…
Jediné, co vás šlechtí, že chcete krmit soudruhy žraloky výlučně ekologicky. Žádné granule, nýbrž přirozená strava.
Tímto vám umazávám z nástěnky jeden černý puntík. Važte si toho!
Kromě finančních žraloků je přece v „Pryglu“ i moře… blbců.
Ale jinak je ze IV. Říše (EU) přístup k několika mořím. Takže – no problema!
Zase to Brno? Nemá vazbu na MUNI?
Tam se tedy urodilo. Asi blízkost Vídně či co. Košile bližší kabátu, Vídeň bližší Prahy? Moravo, Moravo, co se to tu děje?
OT, ale ne tak zcela.
Ústavní soud s pověstí, jak si ji „vydobyl“ ohledně valorizace penzí, se pochlapil https://www.ceska-justice.cz/wp-content/uploads/2024/04/p-10-24-an.pdf
Stručněji zde „Plénum ÚS odmítlo zpochybnit konfiskace majetku Lichtenštejnů, tři soudci nesouhlasí“
https://www.ceska-justice.cz/2024/04/plenum-us-odmitlo-zpochybnit-konfiskace-majetku-lichtenstejnu-tri-soudci-nesouhlasi/
„ÚS: Tvrzení, že konfiskace je nicotná, není opodstatněné
Plénum Ústavního soudu stížnost zamítlo a přihlásilo se ke dřívějším rozhodnutím svých senátů v případech stěžovatelů, jakož i ke své dlouhodobě ustálené judikatuře.
„Ústavní soud připomněl, že konfiskaci podle dekretu č. 12/1945 Sb. podléhaly všechny osoby německé a maďarské národnosti, bez ohledu na státní příslušnost, ledaže by se aktivně zúčastnily boje za zachování celistvosti a osvobození Československa. Ke konfiskaci docházelo s okamžitou platností nabytím účinnosti dekretu dne 23. 6. 1945. O tom, zda jsou v konkrétním případě naplněny podmínky pro konfiskaci, deklaratorně rozhodovaly okresní národní výbory. Tyto závazné konfiskační výměry bylo možné právně zpochybnit pouze ve správním řízení, případně před správním soudem,“ uvedl dnes Ústavní soud.
S ohledem na ustálenou judikaturu k tzv. Benešovým dekretům ÚS zdůraznil, že rozhodnutí poválečných správních orgánů soudy nejsou oprávněny nově přezkoumávat. Úzkou výjimku z toho pravidla stanovily pouze restituční předpisy. „Tvrzení stěžovatelů, že konfiskační výměr je pro své vady nicotný, přitom není opodstatněné,“ uvádí Soud.
Poválečné události jsou mimo současné právo
Ústavní soud současně připomněl účinky restitučního zákonodárství a závěry plenárního stanoviska Pl. ÚS-st. 21/05.
„Civilními žalobami se nelze úspěšně domáhat vlastnického práva k věcem, kterých se stát zmocnil před 25. 2. 1948 nebo v období rozhodném pro restituce. Pro tyto účely lze uplatňovat pouze tzv. restituční nároky, které však stěžovatelé nevznášejí. Jinak by neexistovala jistota ani limit, který by bránil potomkům dřívějších vlastníků domáhat se např. přezkumu kroků první pozemkové reformy nebo odčinění jakýchkoli jiných tvrzených křivd z předchozích staletí,“ zopakoval dnes Ústavní soud ve své zprávě.
Tvrzení stěžovatelů, že soudy svými rozhodnutími nyní vyvlastňují jejich majetek, Ústavní soud podle jeho rozhodnutí nepřisvědčil.
„Sporné nemovitosti byly konfiskovány nabytím účinnosti dekretu dne 23. 6. 1945. Na tehdejší konfiskaci přitom nelze zpětně uplatňovat současné právní standardy – tehdejší události se nacházejí mimo působnost později přijaté Listiny základních práv a svobod a Úmluvy o ochraně lidských práv a základních svobod. Obdobně o československé konfiskaci lichtenštejnského majetku rozhodl v roce 2001 velký senát Evropského soudu pro lidská práva a posléze v roce 2005 i Mezinárodní soudní dvůr,“ připomněl Ústavní soud.
Ústavní soud na závěr zdůraznil, že v obdobných případech nevyhověl vysokým desítkám stěžovatelů a není důvod, aby se odchyloval od své dlouhodobě ustálené judikatury.“
L.
Holt bude muset Petr Kolář zlepšit kádrovou práci při příštích nominacích ústavních soudců…
Proto se taky objevil ten návrh na vytvoření společného fondu. Česko vloží majetek a správu fondu vloží Lichtenštejni. To je přece férová nabídka, každý vloží něco. A krásně se tím obejde nějaký ÚS.
No ale víte, co je zajímavé. V posledních letech jsem tak nějak náhodou navštívil ty nejznámější zámky, u kterých se mluví o restitucích, nebo probíhají soudy o majetek (Lednice, Opočno, Hrubý Rohozec). Na všech do mě průvodci hustili, jak jsou skvělí potomci původních majitelů, jaký zájem mají o majetky, jak tam rádi jezdí a že by se vlastně nic nestalo (naopak by to bylo lepší), kdyby se jim majetky vrátily. Neplatí ty průvodce náhodou památkový ústav neboli český stát?
Je lepší mít dvě výplaty, než jenom jednu, ne?
„Neplatí ty průvodce náhodou památkový ústav neboli český stát?“
Ne, platíte to Vy!
… a je lepší mít tři výplaty než jenom dvě…
Lepší je seděti než státi. Lepší je ležeti než seděti. Lepší je býti mrtev než ležeti.
Lichtenštejnové prý měli lichtenštejnské občanství a Lichtenštejnsko bylo neutrální zemí. Jak neutrální se můžeme dozvědět z gratulace vládnoucího knížete France Josefa II. Adolfu Hitlerovi z 1. 10. 1938 k uzavření Mnichovské dohody zde: http://www.e-archiv.li/textDetail.aspx?etID=41268.
Fürst Franz Josef II. gratuliert Adolf Hitler zum Abschluss des Münchner Abkommens
Telegramm von Fürst Franz Josef II. an den deutschen Führer und Reichskanzler Adolf Hitler in Berlin (Abschrift) [1]
1.10.1938, o.O. (vermutlich Wien)
Seiner Excellenz dem Führer und Reichskanzler des Deutschen Reiches Adolf Hitler
Berlin
Eure Excellenz bitte ich auch namens des Fürstentums Liechtenstein zu der im Interesse des Friedens der Welt geschaffenen grossen Tat [2]meinen Glückwunsch und aufrichtig gefühlten Dank entgegenzunehmen.
Euer Excellenz ergebener ______________
[1] LI LA RF 183/239/002. Der fürstliche Kabinettsdirektor Josef Martin in Wien übermittelte eine Kopie des Telegrammes „bezugnehmend auf telephonisches Einvernehmen mit dem fürstl. Herrn Regierungschef“ am 1.10.1938 an ebendiesen in Vaduz. Regierungschef Josef Hoop legte die Angelegenheit am 3.10. ad acta. Der Kabinettsdirektor übersandte eine weitere Kopie des Telegrammes ebenfalls am 1.10. an den Staatsminister und Chef der Präsidialkanzlei des Führers und Reichskanzlers, Otto Meissner (LI LA RF 183/239/001).
[2] Unter Vermittlung von Benito Mussolini gaben der britische Premierminister Neville Chamberlain und der französische Ministerpräsident Édouard Daladier in der Nacht zum 30.9.1938 Adolf Hitler ihre Zustimung zur Eingliederung des Sudentenlandes in das Deutsche Reich. Vertreter der Tschechoslowakei waren an der Münchner Konferenz nicht zugegen.
Telegram knížete Františka Josefa II. německému Vůdci a kancléři Adolfu Hitlerovi v Berlíně [1] při příležitosti uzavření Mnichovské dohody
1.10.1938, (pravděpodobně Vídeň)
Jeho Excelence Vůdce a kancléř Německé říše Adolf Hitler
Berlín
Prosím Vaši Excelenci, aby také jménem Lichtenštejnského knížectví přijala mé blahopřání a upřímné poděkování k dosažení velkého činu v zájmu celosvětového míru [2] .
Pro ukončení bojů na Ukrajině je na stole návrh aby se Ukrajina vzdala Rusy obsazených území a na oplátku
by byl zbytek Ukrajiny přijat do Nato.S tím bude Putin určitě nadšeně souhlasit.Alternativně:Pokud by Putin
obsadil další území ukraruiny až po Lvov,Nato se rozroste pouze o nehmotnou posilu,území zůstane Rusku.
Co to leží na stole za roztodivný kus?
Je to hovno, je to lidský trus.
viz níže 9 dubna, 2024 (5:42)
https://web.litterate.cz/volebne-valecne-paralely/comment-page-1/#comment-271252
Abyste se z toho Pellegriniho Vidláku nepos.. vlastně nepodělal.
Konečně si můžeme pověsit sako.
Vesak je takovy to, co tise stoji v koute a ma vsechno na haku.
Ja jen, aby kazdej vedel, kde je jeho misto…
Vidláku výborný článok 👍🏻👍🏻👍🏻
Z volebního programu koalice Stačilo!
„Mír je podmínkou rozvoje. PROSADÍME investice do rozvoje vlastního obranného průmyslu.“
O vystoupení z NATO se v programu nepíše nic.
Ani o zákazu papírových kapesníčků! Bože, co čeho jsi to duši dal!
Mě by ale docela zajímalo, co je ohledně tohoto bodu v plánu. Nebo Vám je to jedno? Pro vystoupení z NATO jsem všemi deseti, to se ještě dá, kdežto z EU se vystoupit a nezkrachovat již, bohužel, nedá.
Rozvolňovat vazby s EU ala Orbán a rozvolňovat vazby s NATO ala Erdogan. Takhle to pojmenoval Drulák a tohle je směr, kterým STAČILO! půjde.
Správná cesta.
A co říkala Konečná?
A kdy bude Drulák ten program přepisovat?
Po volbách?
Vy jste názory paní Konečné někdy vážně poslouchal nebo jen ze zásady vyrýváte ?
Budiž ke cti KSČM, že v jejich programových tezích je jasno:
„Požadujeme vystoupení ČR z NATO.“
https://www.kscm.cz/program/
Jsem velmi zklamán, že takto jasně formulovaný cíl v programu koalice Stačilo! není. V tuto chvíli, za mě, nemá smysl ji volit.
Podobně SPD – v této otázce se alibisticky schovává za referendum, přičemž dobře ví, že v současnosti by referendum dopadlo pro setrvání v NATO.
Prozatím je relevantní hlas s volebním potenciálem za vystoupení z NATO pouze hlasem Ladislava Vrabela a Martina Kollera.
Přesně tak. Také mě zaráží, že i tady je mnoho pisatelů (tzv. fanoušků či „svědků“), kteří oslavují různé farizeje a odsuzují osobnosti se vzácně pevným, jasným a vyhraněném postojem. Pak je ovšem jasné, proč se Česko ocitá na tokovém morálním i hospodářském dně.
„Řeč tvá budiž ano-ano, ne-ne. Vše nad to od ďábla jest…“
oprava: …takovém…
PS: Do NATO bylo česko s.r.o. vtaženo zradou politické reprezentace, bez referenda. Tudíž i odchod z NATO musí proběhnout podobným způsobem.
To co ohledně odchodu z NATO předvádí SPD je čiré farizejství.
presne! Stacilo!
Tak to napsat do programu, volebního programu a pořád dokola o tom mluvit. Já to nevěděl a drtivá většina lidí to taky neví.
Jenže to by Konečná neměla být v Bruseli, ale doma v Parlamentu.
Tak za Stačilo snad můžou mluvit i jiný lidi než jen Konečná. Jestli ne, bylo by to špatný.
Jo, to jsem chtel taky napsat.
Vetsinu ceskych europoslancu Brusel semlel a bylo o nich malo slyset. Doma pak nemeli vliv uz na vubec nic.
Vyjimku tvori Pirati, ti dokazali posrat leccos v Bruselu i doma.
Jesli je Konecna tak dobra, tak by mela zustat doma a budovat partaj. Na levici je prazdno, lidi to ze zoufalstvi hazi Babisovi, protoze z partaji, ktere vlanou/vladly, tak je zatim jedinej, kdo jim neukrad duchody.
Lepsi koryto vic laka..Voni vsecky zavideji jourovy..
Vidlák:
To vypadá rozumně.
Existují dvě možnosti. Zůstat v EU a zkrachovat, nebo vystoupit z EU a zkrachovat. Soudím, že se nám to s našimi volebními zástupy podaří.
… se nám to MUSÍ podařit 🙂 🙂
Pak ale davalo smysl nechat u moci petikoalici. Oni jsou schopni posrat i tohle.
On je ale velký rozdíl jestli vystoupit a zkrachovat sami (konkurence nás zadupe do země), nebo nevystoupit a zkrachovat společně (začne se znovu s novými kartami).
Možná by s vystoupením došlo in na celní režim, protože otevření trhu bylo snad jednou z podmínek přístupu do toho spolku dobra a lásky.
Zkrachovat společně, pro mě, znamená ponořit se do s….k s ostatními a pobývat tam velmi dlouho, a k tomu možná i platit koloniím Západu za koloniální minulost a podobné výmysly, jak podojit hejly. Pomalá, dlouhá agonie říši věčného dobra, do ztráty posledních znaků národa a svébytnosti. Bažina a pomalá smrt.
Zkrachovat samostatně jde? Prvotní propad kvůli přetrhaným vazbám z posledních 30 let se rychle nahradí novými vazbami a CEE a Brics. Propad bude (tomu dnes brání už jen dotace, a ty věčně nebudou), ale uzdravení bude daleko rychlejší a věřím, že i průmysl bude mít šanci se budovat znovu. Bude to také bolestivé, ale rychlejsí a neideologické. Zachováme si svébytnost.
Tolik můj pohled.
A až to všechno vybudujeme, tak opět státnicky zazvoníme klíči, abychom to mohli zase všechno znovu vybudovat.
Za tisíc let budeme v celém světě známi jako budovatelé.
Bohužel, vypadá to tak. S tím rozdílem, že nyní se objevilo jiné těžiště – Východ. Předtím tu byl Západ a to bylo vše. Co jeden nenakoupil tam, nekoupil jinde. Dnes, co nekoupí tam, koupí na Východě. A často levněji.
Když se ztratí přitažlivost plnýchh ochodů za západní hranici, kdo se tam bude tlačit? Koho přitáhne lpgtdi a tak?
Majkl.
A takové Oleny a jiné barbíny budou lítat na nákupní víkendíky do Džakarty.
Re: Eta
Nikoli.
„… zkrachovat společně (začne se znovu s OPĚT CINKNUTÝMI kartami).
…“vlastního obranného průmyslu.“
A není tak náhodou ten „obranný“ průmysl v soukromých rukách, privátní?
Pak by ten výraz „vlastního“ dával smysl.
Hrábě směrem k sobě.
L.
USA vyvraždili v Iráku podle Wikipedie 650 000 civilistů. Tehdy jsme to oficiálně přijali jako spravedlivou válku. Ve skutečnosti to byla genocida a agrese nejhoršího druhu. US army likvidovala národ na druhém konci světa, a to zcela bez oprávněného důvodu. Jako záminku si vymyslela útok několika arabů zavíracím nožíkem na Pentagon a newyorské mrakodrapy.
Rusko odmítlo odevzdat Američanům východní oblasti Ukrajiny s většinovou ruskou národností obyvatelstva. Rozhodlo se použít k obraně před rozpínavostí NATO vojenskou sílu. V tomto případě se prý jedná o nevyprovokovanou ruskou agresi, která představuje nejhorší myslitelný zločin proti lidstvu.
A těmto myšlenkovým konceptům se chce, abychom věřili. A většina našich spoluobčanů jim opravdu věří. Věří tak silně, že je ochotná pro svou víru i zabíjet.
Když lidé věřili v kovid, říkal jsem si, že jim rozumím. Mají strach o svůj život. Nyní už říkám otevřeně, že svým spoluobčanům nerozumím a protestuji. Protestuji ve jménu vyššího principu mravního.
NATO je zdrojem válek a má na svědomí miliony obětí. Každá politická strana, která má ve svém programu členství v NATO, přijímá za tyto oběti zodpovědnost. Devět z deseti voličů dá v příštích volbách hlas politikům, kteří stojí na straně války.
Škoda, že zde není hodnocení příspěvků, dal bych plný počet
USA vylet do vietnamu stal 2 000 000 mrtvych vietnamcu na obou stranach, Upaleni napalmem , posyp agent orange. Jestli tohle neni valecne zverstvo a genocida, tak uz nevim. A to vietnamci jen chteli jine politicke zrizeni pro ktere se sami rozhodli……
vzdycky me rozesmiva jak tocej amici tklivy filmy o hruzach vietnamu, kdyz meli jen 50 000 mrtvych oproti 2 mega vietnamcum, jsou to fakt totalni dementi.
Americká chemická zbraň Agent Orange, která ničila porost a kontaminovala půdu, zasáhla přes 4 miliony obyvatel Vietnamu, z toho tři čtvrtiny trpí nemocemi a defekty.[35] Látka jim poškodila přímo genetickou výbavu, proto se oběti trpící těmito příznaky rodí dodnes.[36] Nevybuchlá munice zabila od roku 1975 více než 42 tisíc lidí.[35]
Genocida.
Re: Kolemjdoucí.
Souhlasím.
Srovnávat Rusko vs. Ukrajina a na druhé straně USA (potažmo NATO) vs. Irák, Lybie,… je poněkud zavádějící. NATO bez problémů válčí a vraždí na druhé straně planety, zatímco Rusko bojuje, aby zajistilo své pohraničí.
Anglicky mluvící populaci je možné nabulíkovat, že na Ukrajině žije svébytný národ, abysolutně se od Rusů lišící. Lidé ze zemí se Slonaskou populací by měli chápat, že název „Ukrajina“ znamená okraj něčeho.
Proto srovnání agrese USA a Ruska zdaleka není rovnocenné.
Kuš. Omlouvám se za překlepy.
…absolutně…. Slovanskou…
Jak se srovnává agresivní USA s neagresivním Ruskem. To jde?
nech si to vysvětlit
nejlépe
MPA
Nápady, že by se již zabraná území Ukrajiny nechala Rusku a zbytek Ukrajiny vstoupil okamžitě do NATO, jsou fantasmagorie. Ruská federace uveřejnila v prosinci 2021 návrh smlouvy se státy NATO a chtěla o něm jednat. Ještě visí na stránkách jejich MZ. Asi těžko teď RF přistoupí na představy, které by z něj nevycházely. Mezi původními požadavky bylo:
článek 4
Ruská federace a všechny smluvní strany, které byly ke dni 27. května 1997 členskými státy Organizace Severoatlantické smlouvy, nebudou na území žádného z ostatních států v Evropě rozmisťovat vojenské síly a zbraně kromě sil umístěných na toto území ke dni 27. května 1997….
článek 5
Strany nerozmístí pozemní rakety středního a krátkého doletu v oblastech, které jim umožňují dosáhnout území ostatních stran.
článek 6
Všechny členské státy Severoatlantické aliance se zavazují zdržet se jakéhokoli dalšího rozšiřování NATO, včetně přistoupení Ukrajiny a dalších států.
(https://mid.ru/ru/foreign_policy/rso/nato/1790803/?lang=en)
Re: Laban
No FUJ!!
Vy jste ale škaredéééj, staréééj a hnusnéééj!
Takto napadat naši JEDINĚ nerozbornou jednotu se západními soudruhy!
A ještě navíc OPISUJETE! A od Vladimírka! Jak vás mohli pustit ze základní školy, když vám nenamlátili do hlavy, že opisovat se nemá???
Ne, Vladimírkovy „nepředstavitelné představy“, zveřejněné 16. 12. 2021 jsem nečetl. Iba som o nich počul, jak by řekl bratia Slováci. Nicméně zatím to vypadá, že Vladimírek se jen tak nevycuká a že nás žene, jak ovečky na porážku. A my mu to ještě ulehčujeme svým roztomilým pobekáváním o tom, kterak je Rusa potřeba porazit za KAŽDOU cenu úplně ganc.
Já jen, že když takto zněly návrhy k jednání v době, kdy ještě leccos ze strany KoZa nebylo řečeno a uskutečněno, dá se těžko předpokládat že RF výměnou za území, která už stejně drží, akceptuje s NATO v Oděse, Tbilisi a Jerevanu. Až bude Západ opravdu chtít jednat, bude to o celkové bezpečnostní architektuře vztahů se zeměmi mimo KoZa. To (ne)rozšiřování NATO docela zajímá i Číňany – současné směřování do jejich blízkosti (tzv. Indo-Pacifiku) nesou s jistou nelibostí. Také RF nechce jakkoli mírumilovné a nikdy agresivní NATO na své východní hranici. (Na jižní jakbysmet – Gruzie a Arménie o tom už možná něco vědí).
viz.
https://www.usip.org/publications/2024/02/report-expert-study-group-nato-and-indo-pacific-partners
https://www.chinadaily.com.cn/a/202308/11/WS64d59802a31035260b81b8b9.html
Asi to bude nejdřív chtít nějaká zákulisní jednání bez médií. Lavrov +stejný kalibr z USA a Číny, možná ještě velmi omezený počet pozorovatelů z dalších zemí KoZa a BRICS.
Re: Laban
Skočím vám „do úsměvu“.
Jsem nezvratně přesvědčen, že jednání už probíhají. Nikoli „už dávno“ a nikoli s vědomím „ostatních“.
Ale probíhají. A je to jak na trhu. Hádají se jako dva orientálci.
Lavrov je právě teď na návštěvě v Číně. Ladí noty s Wang Yi před letošními summity BRICS v Kazani (říjen) a SCO v Astaně (červen).
Velvyslanec RF Anatolij Antonov v USA včera zopakoval, že členství Ukrajiny v NATO je pro RF nepřijatelné a připomenul ty návrhy z prosince 2021.
„Only politicians ignorant of the fundamental interests of the Russian Federation can expect that we could accept Kiev’s accession into a bloc which is hostile to us.“
(TASS https://tass.com/politics/1772251)
Ještě pro doplnění. Pro USA zveřejnila v prosinci RF zvláštní návrh smlouvy, i ten je dosud dostupný.
https://mid.ru/ru/foreign_policy/rso/nato/1790818/?lang=en
Jsou tam požadavky jako:
článek 4
Spojené státy americké se zavazují zabránit dalšímu rozšiřování Severoatlantické aliance na východ a odepřít přistoupení k Alianci státům bývalého Svazu sovětských socialistických republik.
Spojené státy americké nezřizují vojenské základny na území států bývalého Svazu sovětských socialistických republik, které nejsou členy Severoatlantické aliance, nevyužívají jejich infrastrukturu k jakýmkoli vojenským aktivitám ani s nimi nerozvíjejí dvoustrannou vojenskou spolupráci.
článek 5
Strany se zdrží rozmisťování svých ozbrojených sil a výzbroje, a to i v rámci mezinárodních organizací, vojenských aliancí nebo koalic, v oblastech, kde by takové nasazení mohlo být druhou stranou vnímáno jako ohrožení své národní bezpečnosti…
link nefunguje
Funguje.
Zkoušel jsem, funguje. Jestli nevládnete ruštinou, klikněte na anglickou ikonku .
Hlava je děravá
paměť je krátká
zase jsi, pitomče
nezavřel vrátka.
Přijeli na Humru
na špíglu vlajku
kovanou botou
roztrhli krajku.
Nechtěl jsem tam psát “bratříčku”, čistě z pietních důvodů.
Myslím, že Karel by s použitím toho bratříčka souhlasil, kdyby to dneska viděl. On to tedy viděl už tehdy (1993) https://www.youtube.com/watch?v=_1qqFvEQ42o
Dneska by z něj byl dezolát jako vyšitý.
Ládik:
Hezkyhezky vy! Až skoro krylovské, abych tak řekla.
Stačilo.
Myslím, že to už stačilo
aby se jenom svačilo.
Svačina místo oběda,
po boji žádná poběda.
Já tady nevím, kudy kam
jestli kradu či podnikám,
zda platí zákony fyziky
a co s tolika riziky.
Mám toho po krk, říkám dost
aby mě doma dusil host
abych odváděl tributy
a neměl děckám na buty!
Volební.
Nevolím Fialy, Války
nechci být účastník války:
nevolím Dredaře, Vítky
nechci mít na hrobě kytky;
nevolím ani lidovce
nechci se stříhat jak ovce.
Nechci mít nové vrtulníky
nechci vzpomínat na pomníky
které vyvrátil jakýs zmrd.
Já volím život, a ne smrt.
Re: Ládik!!!
Tak tahle se OPRAVDU povedla!
Tož to je husíkůžový… obdiv, Ládik!!!
Díky!
Docela casto se tu po celou dobu valky objevuje leitmotiv, ze Ukrajina proste zmeni strany a vse se tam tim vyresi a naopak pro EU se vsechno zhorsi.
A ono porad nic.
Pripada mi to, jako kdyz ten prastenec Strelkov jel delat na Donbas povstani a zjistil, ze tam nikdo povstavat nechce. Oni sice chteli k Rusku, ale vybojovat to za ne musi nekdo jiny.
Takze ted jim Putin vysvetlil, ze bojovat budou oni sami.
Na to, ze se Ukrajinci chystaji zmenit strany bojuji az prilis dobre. Kdykoli maji sebemensi prilezitost odprasknout nejakeho Rusa, tak to udelaji. I kdyz je to jenom vojcl, ktery odnasi pryc zraneneho. (videi je na netu dost)
Hazet to vsechno na nacky z Azova uz davno nejde.
Jedna se o odvedence z cele Ukrajiny. Tedy i z Charkova a Odesy.
Samozrejme, ze PVO a strely s plochou drahou letu ovladaji cizinci, ale Ukrajinci maji kveru v rukou porad dost a s chuti je na Rusy pouzivaji.
Proto to taky zapad tlaci dal, protoze az je Rus pozabiji vsechny, tak bude i v vychodnich regionech takova nenavist vudci Rusku, ze to nespravi ani 100 let. Viz obcanska valka v USA.
Na druhou stranu ja si neumim predstavit, ze bych sel s kverem na Jihocecha jenom proto, ze se chce pripojit k bohatsimu sousedovi. (u Brnaku by to bylo znazsi, ti maji ten hantec a taky dodavaji do Prahy dostatek debilu, tam je za co se mstit 🙂
Tim chci rict, co je za rozdil mezi Rusky mluvicim Ukrajincem a Banderovcem, kdyz oba dva s radosti jdou zabijet Rusy.
Namitky o vymytych hlavach nejsou relevantni, hraje se na vysledky.
No. a s dluhy si Ukrajinci moc starosti delat nemuseji.
Ty prece budou platit Cesi. A radi.
Vzdyt jde o demokracii, lidska prava a tak. A navic to Fiala podepsal.
Ukrajincům se moc nechce válčit za zachování současného politicko-ekonomického modelu.
Je jich cca 40 milionů. Polovina je mužského rodu, tedy 20 milionů. Ať jsou z nich čtyři pětiny děti či mladíci, nebo muži nad 60 let, pořád jsou to cca 4 miliony mužů ve věku od 27 do 60. Kde jsou? Na frontě ne
Podle (nepresnych) odhadu, ma Ukrajina 20-25M obyvatel.
Z toho 10M muzi.. z nich polovina deti a nad 60 let.
Balabuba.
No teď už jich tam 40 milioů rozhodně nebude, to bylo před válkou. A co problesklo tiskem, tak dalším deseti se povedlo uprchnout včas.
Už v roce 2007, když jsem se plavil po Dněpru, byl podle místních úbytek cca 30%.
A co Čečenci? Přitom to je úplně jiné náboženství a mentalita.
Ve východních regionech Ukrajiny nenávist vůči Rusku po válce nebude. Tamní Rusové budou rádi, že jsou v Rusku. Tamní Ukrajinci se dobrovolně odsunou na západ.
Válečné křivdy jsou součástí každé války a zůstanou v srdcích lidí jako memento. Až historie omyje nánosy propagandy, budou připsány na vrub toho, kdo konflikt zažehl, čili na vrub NATO a spolčené Západní Evropy. Stejně jako dnes vnímají válečné křivdy národy bývalé Jugoslávie.
Výsledkem války v Jugoslávii je Kosovo, stát, který vznikl proto, aby mohli USA umístit na území Balkánu svoji vojenskou základnu.
Re: Sakura
1/ zcela výjimečně jsem vás neurazil překřtěním na Třešňáka.
2/ chybí vám zkušenost z válečného stavu, a to:
A. jak ze zázemí (týlu),
B. tak přímo ze zákopu.
Proto máte takový názor, jaký máte. Čímž chci naznačit, že nehodlám přesvědčovat přesvědčeného.
Takže jen ke stoleté nenávisti:
láska je mocná čarodějka a prachy ještě větší.
Když si Vladimírek poradil s Čečenci kvalitně promaštěnými hlavami z přísunu US dolárků na boj s Ivanem, poradí si i s přeživším zbytkem Ukrajinců.
Btw. ve své vizi jste pozapomněl zohlednit, že v Rusku našlo domov po vypuknutí této války DALŠÍCH 3,5 mio Ukrů. A nebojte se, že jich Vladimírek nevyužije. Všechno má svůj čas.
Pokud se nestane nic mimořádného, tak zvítězí Rusko. A na Zbytku Ukrajiny proběhnou volby pod dohledem vítěze, tedy Ruska. Dá se tedy předpokládat, že vyhrají a zbytek Ukrajiny ovládnou proruské síly. Ty si za pomoci Ruska udělají vlastní čistky a dosadí svoje lidi na rozhodující pozice (vzor Vítězný únor u nás). Budou sepsány mezinárodní smlouvy a vznikne vnitrozemský stát Ukrajina (vzor Bělorusko).
A teď tu o Karkulce.
Jen malý detail k té frontové linii. Na ukrajinské straně v přední linii trčí obvykle potrava pro děla – čertstvě mobilizování, v druhé linii sedí kádrová síla – Azov a podobní, kteří pomocí dronů hlídají, zda první linie správně bojuje. Pokud ne, tak je vlastní ukrajinský dron náležitě povzbudí. Pokud by se snad vzdali, tak z druhé linie na ně uspořádají dronový hon. Velení sedí kdesi vzadu, řada vojáků na první linii nikdy neviděla svého velitele nebo nezná ani jeho jméno. Tolik z výpovědí jak zajatých Ukrajinců, můžete věřit a nemusíte. Navíc řada ze zajatců vypovídá, že byli přesvědčení, že je Rusové budou strašlivě mučit.
Mají kontrolu nad vším, proč si někdo myslí, že sčítání hlasů je výjimkou.
Nesdílel bych tak bezmezně Vidlákovo nadšení z vítězství Pellegriniho.
Ano – Slovensku se povedlo na poslední chvíli vyklouznout z katovy oprátky, ovšem volba Pelleho byla aktem zoufalství, něco jako před rokem v Česku volba Babiše proti rozvědčíkovi. Pelle je podobný bazilišek jako Babiš, navíc už jednou zradil, když po Kuciádě odešel od Fica. Kdo v kritické chvíli zradí jednou, jistě zradí v podobné situaci i podruhé. A ten tlak na Pelleho bude ze všech stran (s výjimkou Maďarska) enormní.
Jak řekl Karel Kryl – politikovi se nesmí věřit (ani jej oslavovat jako modlu), politika je třeba důsledně kontrolovat. A já dodávám – být ve střehu. Navenek věřit v nejlepší, ale vnitřně být připraven na nejhorší.
Protože z některých výroků Pelleho v minulosti přímo mrazí.
Pellegrini i Korčok mají společné jedno – Slovensko pevně ukotvené v NATO a připravené plnit z toho plynoucí závazky, tedy zapojit se do války proti Rusku. Oba jsou v tomto smyslu připraveni Slovensko obětovat.
Je to stále stejná teorie většího a menšího zla, které má občan volič na výběr. Nakonec vždy volí zlo a v intencích toho zla také přemýšlí. Jinak ani nemůže, přece ho volil a tedy nepopře sám sebe.
Válka je mír…
ja bych rekl ze Korcok je daleko ukotvenejsi a vice poslusny Aspen institutu, ou fuck, on je jeho clenem 🙂
Když pomineme vyhlazovací války, je cílem válečného úsilí je vnutit svou vůli protivníkovi.
Takže bych k variantám
“ Pád Třetí říše a nebo jaderná válka?“ přidal… prostě tu Kolymu? Nic divokého, prostě degradace do role námezdního rusáckého proletáře kdesi ve vyhnanství…
To, čeho se nejvíc bojí.
Vážení a milí, je na nás všech, aby jsme šířili názory chytrých i lidí selského rozumu! Nečekejme, že to za Tebe udělám já! Dnes se musíme vzepřít celé €U jako naši předci. Prohra je Protentokrát!!!!
Celou neděli a ponděli jsem si pročítal nejrůznější reakce na to, jak dopadly slovenské prezidentské volby. A kupodivu jsem našel jeden velmi rozumný názor, zrovna od člověka od kterého bych to nečekal, příslušníka bratislavské kavárny a dlouholetého šéfredaktora superpravicového a havloidního týdeníku Týždeň, Štefana Hríba zde https://www.tyzden.sk/video/108843/redaktori-tyzdna-o-vysledku-volieb-je-to-az-existencna-tragedia–da-sa-este-o-slovensko-zabojovat/?ref=tit . V zásadě Hríb říká, že oboje poslední volby kavárně prohráli politici, kteří na Slovensku vládli posledních 3,5 roku. Fakt jsem takovou pravdomluvnost od Hríba nečekal. Navíc přidal, že politickou změnu půjde těžko v příštích volbách uskutečnit, pokud se Ficovi podaří zestátnit média RTVS a změnit zákon o reklamě, kterým by soukromá média přišla o až 50 miliard Euro ročně ve prospěch zestátněné RTVS. Oni otevřeně říkají, že současná média jim v politickém boji fanděním pomáhají a bez nich půjde zvrátit politické poměry volbami jen těžko.
Dnes večer v Událostech komentářích proběhla na ČT24 diskuse o tomtéž mezi českými politiky. Proti Hríbovi ubohá úroveň argumentace, zejména od Pekarové a také jistého Laciny. Zato žvásty o nezávislosti veřejnoprávných médií. Pekarová a Lacino, pusťte si toho Hríba!
Zároveň od těch tragicky neinformovaných Čechů bylo slyšet bláboly na důvody pozastavení společných zasedání vlád české se slovenskou, protože prý se Blanár sešel s Lavrovem a Slovensko se nedistancovalo dostatečně od ruské agrese. A zde nepřipravený Havlíček za ANO ani nekváknul. Argument, že 11. 4. 2024 se uskuteční společné zasedání slovenské a ukrajinské vlády asi nezná, nehledě na fakt, že s Lavrovem se sešel jak Blinken, tak Erdogan (Turecko, člen NATO). Skutečným důvodem onoho českého pozastavení byla představa hlupáků z české vlády, že oním pozastavením pomohou bratislavské kavárně vyhrát volby. Jenže Fiala tím jenom naštval většinu Slováků, kteří nesnášejí české poučování a pomohl tím Pellegrinimu volby vyhrát.
A nakonec tam v té diskusi na ČT24 kdosi plácnul, že z nějaké země NATO je slyšet návrh, aby válka na Ukrajině byla ukončena tím, že dobytá území zůstanou Rusku a na oplátku Ukrajina obratem vstoupí do NATO. To už fakt musí Ukrajině téct do bot na frontě.
Hodně mi to připomnělo myšlenku polního maršála Ericha von Mansteina, který ve svých pamětech „Ztracená vítězství“, napsal pro začátek roku 1943, že válku už nemůže Německo vyhrát a je třeba ji skončit REMÍZOU. Lámal jsem si hlavu co tou remízou myslel. A až nyní mi to došlo podle onoho návrhu na ukončení války na Ukrajině. Von Manstein i ten navrhující ze země NATO si myslel, že by jak Stalin, tak Putin na něco tak stupidního přistoupili.
Sluníčkáři to holt mají těžké a to ještě Trump nevyhrál volby.
„Skutečným důvodem onoho českého pozastavení byla představa hlupáků z české vlády, že oním pozastavením pomohou bratislavské kavárně vyhrát volby. Jenže Fiala tím jenom naštval většinu Slováků, kteří nesnášejí české poučování a pomohl tím Pellegrinimu volby vyhrát.“
To Fialovi poradili ti samí, co mu poradili ten majstrštyk s nutelou.
Remíza.
Podoba „míru“ se odvíjí od vývoje na bojišti a v zázemí válčících stran. Podle tohoto potom vypadají vstupní podmínky pro jednání.
Že by Rusové po podrazech MInsk 1,2,3 přistoupili na nějaký MInsk 4, když nebudou muset, je NEPRAVDĚPODOBNÉ.
Pokud by Rusové na něco takového přistoupili, tak by bylo jasné, že také bojují ze všech sil a mají toho už plné zuby. Ale oni tak nevypadají. Vypadají, že je to právě začalo bavit.
V Hanoji, Bagdádu, Kábulu
nasedli nakonec na mulu
bili ji zoufale bičem
dál hnáni mocenským chtíčem.
Z Kyjeva poběží taky
už si tam balí saky,
nevědí, kam půjdou příště.
Chtějí jen sát, jak klíště.
Západ je v pozici rozmazleného fracka, silnější smrad mu po delším provokování nafackoval, rozkopal bábovičky, zlomil prak a zahodil kuličky. Větší “kamarádi” od něj dávají ruce pryč – je to moula, tak co by se zahazovali, a ty menší se mu už jen smějí.
Ale ještě ho oberou o kapesné.
Už mu nezbývá než hrozit z dálky ručičkou a plivat…
Volič vidí.
Nebo tu snad máme sklady plné munice, kasárna plná vycvičených vojclů a nepočet funkční obrněné techniky? Ani prd. I těch dobrovolných předurčených nemáme víc než stovku.
I to volič vidí.
I Makarón tuší, že těch cca 200 atomovek co má je proti těm tisícům Ruských trochu málo. Le Pen mu šlape na krk, tak vede silné řeči a dělá svaly – ve Photoshopu, ale po stažení z Afriky jim už opravdu zbyla jen ta proslulá “Francouzská útočná vlajka” – bílý lev na bílém poli…
K těm 200 francouzským atomovkám. Oni je nemají z čeho vystřelit. Pozemní odpalovací zařízení zlikvidovali. Z letadel Dassault Rafale je mohou odpálit, pokud se přiblíží alespoň na 300 km k hranici Ruska – to je ruská PVO nebo letectvo sestřelí dřív než se stihnou přiblížit. Zbývají ponorky – ty mají Francouzi 4, ale aktivní službu vždy drží pouze jedna. Důvod se neví – chybí posádka?, nutná údržba? Ale i kdyby zprovoznili všechny 4, tak každá může odpálit 16 střel, víc v zásobě na palubě ponorky není. Těch 64 vypálených střel není schopno přetížit ruskou PVO. Podle jakýchsi amerických teoretických výpočtů je k přetížení ruské PVO nutné odpálit 500-1000 střel současně.
Za 10 let konfliktu nema Ukrajina exilovou (opozicni) vladu. Tomu se rika bud spatna priprava, anebo nezajem.
Zapomněli ji udělat.
Oni počítali s tím, že po jarní ofenzívě 2023 budou touhle dobou na Krymu dělat vítěznou přehlídku na nové americké základně. A tak na co exilová vláda, že.
Otazka je, kdo jsou to oni. Exilova vlada se dela v exilu a hostitel musi mit zajem na jejim vytvoreni.
Ovsem jinak mohu souhlasit, byt jste to tak asi nemyslel: Zapomneli ji vytvorit, nebot maji v soucasnosti narocnejsi ukol, musi obsadit Ivanovku.
Nema ruma- nema sturma.
Zdravím Vidláku,
Dnes je to na celé hejno slepic 👍🏻
Přesně tak, připojuji se.
👍
Dnes ve zprávách tv nova: “turistický ruch je pilířem našeho průmyslu”.
Je to americká stanice, tak musí podlidem valit klíny do hlavy. Budeme si navzájem prát prádlo nebo se česat, nakonec si budeme navzájem vybírat blechy. Ocelárny jsou pryč. Tuhle válku vyhrajem! Nemám nejmenší pochybnosti.
No výborně!!! … konečně trocha optimismu. Jenom … navzájem si prát a stříhat se – váhám, zda se přiklonit k provádění těchto služeb jenom když svítí sluníčko a solárka pojedou na plný výkon nebo investovat do ruční valchy a ručního stříhacího strojku 🙂
Ruční stříhací strojek mám jako relikvii po dědečkovi, jenž byl holičem.
Třeba to jednou bude i pro mne vítaný výrobní nástroj.
Srandovní představa – vlasy!
L.
Slava!
Teď si nevzpomenu, jestli si tehdy z toho dělali následně legraci, nebo to původně (tuším od Pirátů) tak i zaznělo. V domě si sousedé řeknou, kdo se zrovna chystá něco péct. No a když se to tam vejde, dají to společně do jedný, dvou nebo tolika pecí, kolik je potřeba. Sdílejí trouby, aby se ochránila hořící planeta. Jsou tím také komunitní, nikdo není vyloučen a znevýhodněn.
Vlastně se to dá rozšířit. Všichni budou chodit spát do jedné vytápěné místnosti, budou mít společné kolo, jezdit na společné výlety společně pronajatým elektromobilem, který jim doručí dron. Kdo vyhraje soutěž nejméně najetých kilometrů, za odměnu se může svobodně rozhodnout, že příští měsíc nebude péct a nikam nepojede. A svobodně bude smět ostatním vysvětlit, že v noci se topit nemusí.
Ne do pecí. Do troub.
To, co se snazi Pirati vynalezt existuje. Rikalo se tomu Koldum a dneska uz je to jen fasada.
Prožidovský a proruský nacista si dovoluje informovat, že ve Zlíně ještě jeden stojí. Celkem zachovalý.
Pico:
Jo: Všech osum miliard v jedné sednici!
Zaznělo to od Pirátů a ne, nebyla to legrace, alespoň podle mne. To bylo v době dvou až tří svetrů i pro novorozeňata a snížení teploty ohřívané vody, aby se Legionella cítila dobře.
Byvale komunisticke statne vlastnictvo – ktore bolo fuj, pretoze ked to nikomu nepatri, tak sa o to nikto nestara – bude nahradene demokratickym, zelenym, komunitnym vlastnictvom – ktore nebude fuj, lebo ked to bude patrit vsetkym, tak sa o to vsetci budu starat 😛
A když to všichni vlastnili, nešlo to jednoduše prodat. Proto před 35 let jako číslo jedna, začalo velké privatizování, kdy to všem bylo odebráno a přesunuto do kapes skutečných odborníků a ti to pak odborně rozprodali, nebo srovnali se zemí. Dříve měli všichni všechno a dnes mají všichni už jenom hovno.
jako kdyz odsud vyvadi miliardy Uber a Airbnb? To jsou paraziti ktere je treba okamzite vykazat do zemi jejich vzniku. Uber zalozil muslim co v HQ znasilnoval zamestnankyne, samozrejme pod pohruzkou vyhazovu nebo neprijmuti, musel kvuli tomu rezignovat. Pak prodal akcie a ted se nekde smeje a dela totez.
Putin celkem důsledně razí tezi, že nepřítelem nejsou občané států, ale nepřátelské elity, které povětšinou stejně konají v neprospěch svých občanů
U Ukrajiny to je ještě specifičtější – ti Ukrajinci jsou v podstatě poloviční Rusové. Takže ta možnost, že celá UA přejde na stranu Ruska se mi jeví více než reálná.
Těch výhod by bylo i více:
– nemuseli by platit dluhy
– v podstatě by ani nevadilo, že Donbas až Oděsa by byly územím RF a zbytek by byla Ukrajina … tohle by najednou bylo jenom v podstatě administrativní rozdělení se vším všudy
– okamžitě by se stali součástí strany BRICS+ , což by bylo asi nejpodstatnější do budoucna
Podle mě to chce ještě chvíli počkat … zatím mě nenapadá impuls, který by tohle odstartoval. Možná něco kolem toho doslova lovu odvedenců … něco na způsob vzkazu: přejděte na naší stranu a máte zelenou k pochytání těch naháněčů a celého válečného vedení … s tím Vám pomůžeme a ihned začneme jednat o Vaší samosprávnosti v rámci našeho světa…
Také to tak již nějakou dobu vidím. Dluhy padnou na ručitele, tak doufejme že i my budeme z dosahu anglosasů.
obavam sa ze tie dlhy budu splacat este nasi vnuci
Proč se obáváte o vnuky? Vy jste jim to snad vnutil, nebo jste jim ty dluhy nadělal.
Je to jejich nadšená volba.
Hlavně se jim nesnažte pomáhat; není proč.
Ještě jednou, jejich nadšená svobodná demokratická volba.
A teď do mně, sentimentální dobráci.
Mládí se dopouští chyb (stáří také, ale ne snad v takové míře), někdy osudových.
Generace mých rodičů byla nadšena Vítězným únorem (modré svazácké košile), ale pak z toho rauše vyrostla. Moje generace zase masově jásala nad Sametovým převratem, také vystřízlivěla.
Z vašeho (tak trochu) cynismu (také ho mám rád a je mi dosti vlastní) vyvozuji (možná mylně), že žádná vnoučata nemáte. To je ten rozdíl mezi obecným a zvláštním – generace mých vnoučat je mi celkem ukradená, ale ta moje osobní/vlastní samozřejmě nikoliv.
Omyl.
Mám je v počtu 4 ( 1,5, 4,5 , 15 a 17 let). Od 2 dětí ze 3; všechny z jednoho hnízda.
Takže má poznámka se týká hlavně mých dětí od 35 – 49 let.
Těm teda pomůžu leda v případě nějaké katastrofy, ne z případných dluhů.
Vnuky jsem zabezpečil.
Že jste vnuky zabezpečil, to je chvályhodné.
Ale jistě si uvědomujete, že žádné zabezpečení není věčné, jeho hlavní vlastností je pomíjivost (důl, kdo mi může vzít důl? …. to je díra v zemi….)
S těmi mými je to tak, že nejlepším zabezpečením je vzdělání, v čemž jejich rodiče podporuji (hlavně žádné genderové vědy a podobné blbosti, ale třeba fyzioterapie či strojařina…. například).
Patřží do toho i porodní bába – tedy bába pupkořezná?
budou cálovat, až z toho budou fialoví
Toto bude asi jediná možnost, jak vyváznout z oprátky. Protože komu na krku zůstane, ten má na 100 let života ve vyrabované kolonii zaděláno. Minimálně. Parazit chce své, všude má nastrkané své lidi – podepisovače, masmédia mu patří. A je to s ním jako s šetřením elektřinou: čím méně spotřebuji, tím ji mám dražší. Čím méně kolonií mu zůstane k drancování, tím více je bude vyžírat. Dnes se už války o kořist nevedou někde na Blízkém Východě nebo v Afganu, ale tady za humny – na UA. Je zatlačován k sobě. Komu tady záleželo na Iráčanech? Kdo odsoudil, že byli napadeni pro vymyšlené nebezpečí? Ne, to bylo ještě daleko. Ale dnes už se zabíjí za slovenskými hranicemi. Zatím fouká ještě na Východ, ale (prý) už u nás máme biolaboratoře US, ty z UA. Chceme následovat osud UA?
Zaráží mě,jak uhlazení pravdo láskaři, neustále žvanící o korektnosti, pochopení, solidaritě a demokracii, dokážou z těch distingovaných tlam vypouštět bazény fekálií, když v demokratických volbách dnes již cizí země,vyhraje někdo,kdo jim nejde pod čumáky.
Nikdo nedovede stvořit horší totalitu, než ti co sami sebe nazývají liberály.
👍
“Škrábni liberála a krvácí nácek”
Ale to oni vždycky, když něco je jinak, než chtějí. To se vždycky vyvalí povodeň sprostoty a hulvátství.
Anonym:
Proč vás to zaráží? Každá mince má dvě strany a čím naleštěnější jedna, tím špinavější druhá.
Někdy mi připadá, že se nejedná o minci, ale Möbiovu smyčku. Ta má jen jednu stranu ….
Toníček:
Myslíte tím, že se třpytí nebo černá podle toho, jak se po ní kdo pohybuje? Nebo okdud se kouká? Tak to by asi šlo 😀
Moebiova smyčka má jen jednu stranu. Vyrobíte ji tak, že vezmete proužek papíru, přetočíte jeden konec o 180 stupňů a slepíte s druhým koncem. Že má jen jednu stranu zjistíte tak, že na ni začnete čmárat. Počmáráte ji celou, aniž byste zvedla pisátko z papíru.
Existuje také trojrozměrné provedení, známé jako Kleinova lahev. Teoreticky může něco podobného existovat i ve vícerozměrných prostorech. Ovšem vždy to předpokládá „smrštění“ jednoho rozměru na nekonečně malou velikost. Jinak řečeno, diskontinuitu na hraně, což je ryze teoretický koncept. Neumíme vyrobit nekonečně tenkou pásku…