Přátelé, vždycky jsem psal, co jsem si myslel. Psal jsem, jaké věci jsou, ne jaké by měly být. Nikdy jsem vám neříkal, kdo je hodný a kdo je zlý, ale kdo bude úspěšný a kdo bude neúspěšný. Podporoval jsem každého, kdo dělal smysluplnou práci a to přesně do chvíle, dokud ji dělal. Upozorňoval jsem na chyby i své přátele. Nejprve soukromě a když to nepomohlo, tak u sebe na blogu. Nikomu jsem nemazal med kolem huby a netvářil jsem se, že to, co mají na botě, je čokoládový dort. Netajil jsem se, že je mi to líto, ale prostě jsem odmítl tleskat, když se někdo rozhodl, že zkazí všechno, co předtím vybudoval.
Dneska se musím pustit do Fica a SMERU. Ale začnu od začátku…
Jak jistě všichni víte, Andrej Babiš opustil frakci Renew a založil spolu s Orbánem a Kicklem frakci Patrioti pro Evropu. Novináři hlasitě spekulovali, kdo všechno se tam přidá a včera jsme se dozvěděli, že polská PiS se nepřipojí. Ne, že by mi to vadilo. Největší bojovníci proti Rusku se těžko mohou spojit s těmi, kdo chtějí v konfliktu zachovat něco jako neutralitu a i když už posílají na Ukrajinu zbraně, tak alespoň mluví o míru. Babiš sice pořád je rétoricky na straně Ukrajiny, ale alespoň neříká takové fantasmagorie, že cílem je porazit a rozparcelovat Rusko. Bohatě stačí, že mluví o tom, jak Ukrajinci obnoví kontrolu nad celým svým územím. Hnutí ani už ale není catch-all party. Už není stranou všech. Už se postavilo napravo, dává přednost vazbě atlantistické než evropské, preferuje střední Evropu… ale skoro nikdo se nepřidává. Snad prý Turek… protože Vrecionová ho ECR nechce.
Nechci být škarohlíd, ale nejsem si jistý, že se přidá Le Pennová nebo Wilders. Držím palce, aby Patrioti byli co nejvíc středoevropští, ale v této chvíli bych tipoval, že to nakonec bude spíše menší frakce. Pochybuji, že by Orbán ohlašoval něco, co by nebylo dopečené, ale že to nakonec bude velké haló, to je ještě jedno velké „jestli.“
Mimochodem… začínám mít pocit, že Babiš to s Orbánem upekl, aniž by to měl domluvené v partaji. Europoslanci za ANO totiž mlčí jako zařezaní a na Dostálové je vidět, že se těšila na místopředsedu EP a nic z toho nebude… Havlíček zase chodí na rozhovory a všude opakuje, že ANO je liberální, liberální, liberální. Já vím, jsou to jen střípky… ale ony hodně prozradí. I to, co nemáme vědět…
Proč o tom píšu…
Spekulovalo se, že Patrioty posílí i Slováci ze SMERu. Já osobně jsem to považoval spíš za teoretickou možnost, protože jestli si Fico něco uvědomuje víc než Babiš, tak je to nebezpečí Benešových dekretů. Rakouští Svobodní je totiž chtějí zrušit… A i když Orbán nemluví o Horních Uhrách, Maďaři to stále berou tak, že Podunajská nížina je jejich. I ta slovenská část. Slovensko je pro Maďary pořád součástí zemí koruny Svatoštěpánské. Proto Slováci neuznali Kosovo… Mají na svém území výraznou maďarskou menšinu. Takže spolupráce ano, ale bratrství ne… SMER je navíc doleva a Patrioti se definují jako pravice.
Logická cesta pro SMER byla spolupráce s konzervativními evropskými levičáky jako je Sára Wagenknecht, Pět hvězd a další. Je jasné, že Fico dostal nabídku od Sáry i Viktora, ale SMER si nakonec podal přihlášku k evropským socialistům, odkud je nedávno vyloučili. To jsou ti teplí, zelení a podporující Ukrajinu sahající až za Moskvu. Já vím, můžete si myslet, že přihláška SMERu k socialistům je jen formální, ale já jsem si celkem jistý, že není. Že to Robo (bohužel) myslí vážně.
Hele, já vím, jak to v politice chodí, když někam podáte přihlášku, tak je to už zpravidla domluvené. Takže bych si myslel, že ojrosocialisté SMER milostivě přijmou. Proč? No, protože jsou tady Patrioti a protože je tady Sára Wagenknecht! Pro vznik obou frakcí je Fico důležitý (Pro Wagenknecht víc). Není nic jednoduššího, než teď SMER přijmout, tím torpédovat pravicové i levicové konzervy… a za půl roku SMER zase vyrazit.
Já osobně si nedovedu představit, že by se Luboš Blaha zpronevěřil a neřekl europoslancům klidně na plénu, co si o nich doopravdy myslí. Ten neuhne, nezradí svoje voliče ani svoje přesvědčení. Ale kurňa, jakmile promluví, tak ze socfrakce vyletí jak z praku. On jim bude říkat věci, které fakt nechtějí slyšet. Teď se chvíli přemůžou, aby uškodili Orbánovi i Wagenknecht, ale jak už bude vše upečené a funkce budou rozdány, pak si vzpomenou, že SMER jsou vlastně ti zlí dezinformátoři a kolaboranti. Sorry jako, takhle to v EP chodí… už to předvedli.
Naopak u Sáry Wagenknecht by europoslanci SMERu dostali cokoliv, co by chtěli. Byli by tam za hvězdy a pravděpodobně by byli i jazýček na vahách. Tam by zapadli stejně dobře jak u Orbána, ale bez Benešových dekretů a bez nebezpečí nutnosti se domlouvat s echte pravičáky na věcech, za které vás levicoví voliči nepochválí.
Mimochodem… podle mých výpočtů, kdyby všichni konzervativní pravičáci udělali jednu společnou frakci, tak by byli druhá největší skupina v europarlamentu. Ale v tomto je to pořád stejné – hodnoty a názory prostě štěpí, kdežto Lidovce a socialisty spojují ojrokorýtka a názorová bezpohlavnost až vykastrovanost. Uršulka zase bude šéfkou Komise. Tfuj, tfuj, tfuj.
Takže, Robo, to neděláš dobře s tou přihláškou. Nechci být škarohlíd, ale aby to nakonec nedopadlo tak, že všichni tak či onak skončí u nezařazených v IN, protože možností bylo hodně, ale vždycky do nich někdo hodil vidle. Jako obvykle v politice platí, že to nejhorší si každý udělá sám a žádný politický soupeř nenadělá tolik škody jako vlastní špatné rozhodnutí.
Jestli SMER půjde k teplým a zeleným socialistům, tak to způsobí větší škodu, než to teď vypadá. A bude to Ficova vina. Jen Ficova. Nevěřím tomu, že by to takhle Blaha chtěl. Možná tomu nerozumím, ale raději budu pyskovat teď, než až bude pozdě.
Do pondělka o tom ještě mohou přemýšlet. Nepochybuji, že si to přečtou.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Jsem zvědaví, co bylo účelem schůzky, Zelenskyj,,Orbán.
Může se jednat o rozdělení Ukrajiny,Maďarsko, Polsko,Rumunsko,by politicky ručili za určité oblasti.Také se jedná o ČUR,proto Rakousko a Slovensko by si rozdělili mezi sebou,proto je možné, že by došlo na Benešove dekrety.Takže, Slováci pozor nejdřív bude volat Babiš o spojeni Slovenska s Českem to bude první krok k likvidaci státnosti Slovenska.
5x🐓.
Já bych, že se tam jel podívat jak to vypadá na vlasdtní oči. Onomožná něcvo jiného jsou fakta a něco jiného co píší ti oní.
Co Vrbětice? Jak pokročilo vyšetřování? 23.10. 2021
Pořád hovno? Politický účel splněn, cizí zájmy uspokojeny, Jaderná elektrárna od Rosatomu nebude, nebude žádná, navíc obchodní ztráty v desítkách, stovkách miliard. Napakuje se někdo jiný. Zaplatíme my všichni poddaní. Máme vládu i opozici doslova za všechny prachy. A co Skripal, Navalnyj, Pratasevič…? Jak pokračuje budování demokracie na Ukrajině aby se tak jako my stala součástí Západní Evropy. Vyspělé. S desítkami pohlaví, bezuhlíkové, bezprůmyslové elektromobilní a bez elektřiny? Čtyřicet let „komunismu“ nezpůsobilo takovou hospodářskou katastrofu jako několik let vlády z Bruselu.
Porad hovno , jedno , dve vodkopnes a tri dalsi vyskoci..Vsecko zorganizovany a nikdo neunikne. Vsude hovno..
2021….
Václav Klaus, založení protiPirátské strany?
Je to jeden z omylů starého pána. Protože by to znamenalo další drobení politické scény. Kromě toho, je naprosto nesmyslné zakládat další pidistraničku na základě krátkodobého negativního programu. Naopak, potřebujeme stavět na dlouhodobém pozitivním programu. Který nelze vydupat ze země. Pozitivní program musí vycházet z národní kultury. Ta je určovatelem. Proto se nedivme, že politická situace, rozložení politických sil, jsou takové jako jsou. Jsou odrazem národní kultury, která je jaká je. Proto nemohou být jiné. Ostatně rozhlédněte se i tady, po Parlamentních listech. I ty jsou součástí a odrazem národní kultury. Například zde propagované potěšení „zadními vrátky“ národ ani nerozmnoží ani nezachová. A totéž, obrazně probíhá i v politice.
Důchodci a bezdomovci skupují smartfouny.
Aby se mohli zúčastnit soutěže o nejlepší diskusní příspěvek.
První cena je šest let s plnou penzí.
Místo velikonočního kázání aktuálně k politice:
V reakci na znepokojivé události v USA, v Evropské unii, na snahy nás činit spoluzodpovědnými za cizí zločiny a hříchy, a kořistit z toho, měli bychom se důrazně ohradit a připomínat řádění muslimských otrokářů
Jejich lovy na otroky až na pobřeží Anglie a Irska. Že zotročovali Balkán, že pronikli až na Moravu, odkud odvlékali do otroctví. Ne, my nemáme proč se omlouvat, proč poklekávat.
My nedlužíme. Nejsme Angličané, nejsme Francouzi, nejsme otrokáři vzbouřeneckých kolonií v Novém světě, zvaném Amerika. Dokonce obecné nevolnictví i poddanství u nás bylo zrušeno daleko dříve, než otroctví v „Novém světě“. Navíc, měli bychom se omlouvat i těm, u kterých otroctví je stále součástí jejich kultury? Nejsme to my, kteří vznášejí požadavek na zadostiučinění. Ale jestliže byl tak drze vznesen vůči nám, národům nekolonialistickým, budiž. V tom případě, proč bychom se neměli se stejnými argumenty a se stejným důrazem dožadovat stejného zadostiučinění na někdejších uchvatitelích?
My nedlužíme. A jestliže někdo z nich či podobných a z hloubi Afriky vznese argument, že jsme kořistili a kořistíme nepřímo, obchodní výměnou s kolonialisty, odpovězme „Což i vy jste z toho netěžili a netěžíte prospěch? Do čeho jste oblečeni, obuti, co máte v kapsách, jak se dopravujete, jak bydlíte, jakého komfortu a vymožeností využíváte? Vždyť mnozí byste ani byste ani nevěděli, že existuje nějaká Evropa.
Odmítněme vnucovaný dědičný koloniální hřích. Se vším důrazem. My nedlužíme. Navíc nesolidarizujme se falešně s těmi, kteří nás považují za Evropany druhé kategorie. Na veškeré požadavky odpovídejme „NE“. Ostatně, je to slovo, které bychom se měli naučit využívat častěji, nejen pro tento případ.
Toto je především úkolem a povinností naší politické reprezentace vůči nám. Jestliže ta neplní svoji povinnost, a naopak přijímáním oněch nesmyslů nás poškozuje, je nutno ji vyměnit.
Svět není ohrožen produkcí potravin pro nás
několik set milionů, ale pro přemnožené obyvatelstvo miliardového „třetího světa“, které se ve dvacátém století během svého „živoření a vymírání hladem “ zmnohonásobilo, (příkladmo africké obyvatelstvo se od roku 1950 ztrojnásobilo a to přes veškeré strádání a uváděné vymírání, kterými bylo argumentování pro potravinovou, lékařskou a jinou pomoc, která měla za důsledek takový jaký pozorujeme) a extenzívně využívané zdroje nepostačují pro jeho obživu. Zatím co porodnost zůstala na původní úrovni, úmrtnost v důsledku „koloniálního útlaku“ výrazně klesla. Ponecháno samo sobě, příkladem je, nomen est omen například Nigérie, upadá do bídy, zatím co náčelnická vrstva užívá luxusu. Tzv. „vyspělé západní země“ podporují kdejakého krutovládce a dokonce lidožrouta, jako například Bokassu, výměnou za zpřístupnění tamního přírodního bohatství. Zatím co nás buzerují, že máme málo pohlaví, nejsme dostatečně multikulturní a solidární ve smyslu že zatím neneseme a nechceme nést důsledky jejich koloniální žranice. O které by se rádi rozdělil. „Jsme přece na jedné lodi.“ Nejsme. Nebyli jsme pozváni ke stolu. Proč bychom s nimi měli sdílet jejich úděl? Za ohlodané kosti, které nám občas hodili? Pokud je o toto, to se k nám hlásí. Ze bychom měli být členy společného, rozumějme jejich klubu. Oni si užívali, my bychom měli platit. Přitom nás považují za lidi ixté kategorie. Daleko za jejich původem koloniálními obyvateli. Jsme pro ně východoevropský slovanský póvl. Protože kdo například je největším nepřítelem Britského impéria? Islámský terorista? Ne. Polský instalatér.
Nedávejme své hlasy protičeským politikům.
Pokleknuvší se vyřadili z příslušnosti k Českému národu.
Národu nekolonialistickému. Národu po tisíciletí utlačovanému, ale i odvlékanému a zotročovanému nájezdníky té „kultury“ která nyní zaplavuje Evropu. Který byl nejen obětí zájmů koloniálních velmocí, ale je obětí nové koloniální expanze vedené jinými prostředky. Je ničen obchodně, mediálně, prostřednictvím páté kolony rozkládající jeho kuluru a rozsévající malomyslnost. Je připravován o zdroje, o svoji kulturu. Je mu namlouváno, že je umělým konstruktem. Že neexistuje. Je ničena jeho produkční i reprodukční schopnost. A v posledku aby byl připraven nejen o svobodu, která mu zbývá, ale i o sebe sama. Aby zanikl a místo uvolnil jiným. Za posledních třicet let je pod takovým existenčním tlakem jako nikdy v historii, včetně nacistického Protektorátu. A ti, kteří proto tomu pozvedají hlas, jsou kaceřováni i kriminalizováni příslušníky vlastního národa, Zhlouplými cizáckou propagandou, navedenými ale i zaplacenými. Ve jménu abstraktních zájmů a umělých konstruktů šílených utopistů ze stejného hnízda které bylo ideovou základnou Pol Pota a Saryho, vrahů Kambodžského národa. Hnízda utopistů jako byli Henri Saint Simon a Campanella, ideový základ „komunismu“. Nyní se plíživě šířícího z upadajícího Západu, který s Leninem exportoval ideový základ bolševismu do Ruska. Na stejném základě vznikl i Maoismus a německý nacismus. Vzpomeňme na to při volbách. Nebuďme zrádci sama sebe, Nedávejme své hlasy protičeským politikům.
Najít si jinou virtuální necenzurovanou hodpodu?
Jistěže. Jenže pro nějakou, můžeme diskutovat, jak velkou část uživatelů sociálních sítí, je to schůdná cesta. Nejde o technické přejití jinam. Je to jako změnit hospodu za jinou, s trochu odlišným prostředím, výčepním, kuchařem, jídelním lístkem, ale především a to je hlavní, štamgasty. Ti jsou klíčoví. Mohu se přesunout jinam, ale co naplat, když tam budu sám. Nějakou dobu potrvá, než se tam sejdeme. Zatím co mnozí nepřestanou chodit do staré hospody, budou sepisovat petice a pořádat demonstrace a akce za výměnu výčepního, kuchaře, jídelního lístku. Kdysi byl známý velmi dobrý web. Jak se stal hojně navštěvovaným, klesala kvalita diskutujících a jejich příspěvků. To provozovatele vedlo ke zrušení diskuse. Štamgasti té hospody se rozprchli do různých hospůdek, pokud nedošli k závěru, že bez hospody se obejdou. Pak web přešel pod jiného provozovatele, diskuse byla obnovena, ale s cenzurou. Málo kdo se vrátil. Lidé tak fungují, neradi něco mění, zvlášť jestliže je to spojeno s námahou. Ale největším problémem je, že zatímco jejich protivník, ovládající, otrokář… je koncentrovaný, případně má monopol, oni jsou rozděleni, nejsou schopni se dohodnout mezi sebou. Tak aby z té hospody odešli a hospodský šel na buben. To se nestane, protože trochu upraví fungování hospody, mnozí zůstanou, a budou přicházet noví.
Tohle jsema napsal v roce 2021:
To jsou standardní průvodní jevy
úpadku civilizace založené na expanzi. Už nemá kam expandovat. Proto požírá sama sebe. Krátké nastavení poskytla expanze do zemí bývalého sovětského bloku. Další expanzi (Allbrightová: „Toho bohatství je pro Rusy škoda) zarazil Putin. Užijte si blahobytu, nepotrvá dlouho. Je to důsledek toho, že v honbě za zvyšováním zisku cestou snižování nákladů za každou cenu, výroba užitečných statků byla přesunuta jinam. Spolu s ní technologie a potřeba kvalifikovanější pracovní síly. S tím je spojena potřeba vzdělání, obecná kultura života. To co vytvořilo euroamerickou civilizaci a dostalo ji na vrchol. Nedostatek toho ji z vrcholu sráží. Svými upadajícími stamilióny přestává být schopna konkurovat jedné a půl miliardě Číňanů, jejichž snem je žít tak jak ještě žije těch několik set milionů na Západě. Je jasné, že nehledě na potřeby i ostatních, například téměř tak stejně velké, třebaže zaostalé Indie, lokální, regionální ale ani globální zdroje nestačí. Zatím co Euroamerický „západ“ se rve mezi sebou a s Ruskem, Čína pomalu a systematicky obsazuje zbytek světa, kde jsou zdroje. Především Afriku. Nečiní tak po západním vzoru, politikou dělových člunů, ale nejprv vysílá obchodníky vytvářející tam enklávy. Teprve potom pro jejich ochranu vysílá ozbrojené skupiny. Tak postupně, čínská mnohatisíciletá kultura obsazuje celý svět. Čína aspiruje na supervelmoc číslo jedna.
Proč se rozhodl SMĚR vstoupit k socialistům, odkud jej před pár léty vyhnali? Je to logický výsledek unijních i vnitro slovenských šachů. V EU jde o protlačení Maroše Ševčoviče na co nejkvalitnější portfólio eurokomisaře a to pokud možno týkající se energetiky. Slovensko je již čistým vývozcem čisté elektrické energie (jaderná, slunečná, vodní), protože zrušilo doly v Handlové a nahradilo je 3. blokem jaderky v Mochovcích spolu s elektřinou z vodního díla Gabčíkovo a dalších přehrad. Slovensko ale plánuje dokončení 4. bloku v Mochovcích. Zemní plyn plánuje odebírat z Azerbajdžánu (po jednání Fica s Alijevem v rámci letošní vládní návštěvy v květnu). Z energií zbývá ropa, kterou na Slovensko dováží z Ruska maďarský MOL. Na to všechno potřebuje mít požehnání EU.
Dalším bodem proč socialisti, je slovenská podpora kandidatuře Antónia Costy, který jako bývalý šéf socialistů v EP SMĚR a také HLAS z bývalé frakce socialistů vyhnal kvůli vládní koalici a se slovenskými národovci. Takže pro Fica jde spíš o satisfakci a zároveň jsou socialisti spíš akceptovatelní, než pravicové strany, i když s Orbánem i Andrejem jsou kámoši a proti sobě nepůjdou. Teď jen čekají, kdy skončí Fiala a pokud jde o Poláky, ti si vždycky mysleli, že jsou polomocnost, která má řídit sousedy, než aby někoho poslouchali a podle toho taky nakonec v krizích blbě dopaldi.
A tak kdo jako první mezi šéfy vlád vítal Leynovou v jednací místnosti Rady EU? Ano Pellegriny. Který navíc prohlásil, že podporuje Leynovou jako opět budoucí předsedkyni EK.
Poněkud složitější je slovenská vnitropolitická situace. Vláda vedená SMEREm se spolu s koaličníky dala do tvrdého politického boje s opozicí a odcházející Barbínou i s Progresivním Slovenskem, které zase neustále žalovalo na SMER v EU podle pravidla, čím hůř pro vládu (a Slovensko), tím lépe pro nás. Zatím vede vláda (jak napsal Fico) 100:0, zejména po posledním výroku Ústavního soudu ve věci novelizace trestného zákona.
Prostě Fico a Pelle potřebují mít v EU silně krytá záda, aby mohli dávat do pořádku svinčík po předchozích vládách Matoviča Hegera a Odora. Žádné velké experimenty. Takže Robo, takto sa to robí do psej matere.
A hlavně se uzdrav!
Lidi si potrebujou zajasat ,tak se jim predhodi orban , potom pellesvina a fico a maji radost..
Pane Vidláku,s těmi Benešovými dekrety to nemyslíte asi vážně??Nějaká
rakouská stranička by mohla zrušit naši ústavu?Těžko.Takže ani s těmi
Benešovými dekrety to nebude tak snadné.A museli by s tím souhlasit ty strany
které proces vedoucí k Benešovým dekretům posvětily svojí mocí.Náš
problém jsou vnitřní zrádci,kteří už se proměňují ve fašisty.Rakousko
brzy bude chalifát a nějaké dekrety nebo Temelín budou zapomenuty,
nejspíš na věky.Takže s Rakouskem proti Evropské Mumii ano,ale
jinak obnovit železnou oponu,nebo nebudeme…..
Re: JP
Bohužel nemáte pravdu.
BD budou příjemnou injekcí do státních financí v totálním rozvalu. Mám na mysli Ost-marku a Čtvrtou říši. Jak to bude s Huny, to ještě nemám představu, ale jak jsem tu už několikrát psal, Trianon není v zemi za Dunajem zapomenut ani náhodou, ani omylem. A Attilové se pilně starají, aby zapomenut nebyl, nebojte.
Předseda té „rakouské straničky“ bude velmi pravděpodobně příštím rakouským premiérem …
Zalezi komu ta stranicka strani..Na Rakousko. Sama sobe nestrani, to by uz davno nebyla. Ani obcanum zeme nestrani. Takze ,neni potom zadnej problem aby byla hned velka a zavladla ve state.
Končí obchod J.V.Rousek, už nekoupím ani brousek.
Na eshoupu maji u všech položek uvedeno, do vyprodání zásob.
Škoda, sortiment šroubů a pod. měli bezkonkurenční.
Šroubky, šroubečky na bastlení mi budou chybět.
třeba se vrátí zpátky do Kanady ☺
Babišovi hrozili vyloučení z liberální frakce. V podstatě to od ANO může být aktivní reakce na vyděračské hrozby.
Ficovi hrozili, že ho do frakce nebudou chtít. Taky může být, že je to z jeho strany průzkum bojem. Pokud řeknou nechcete? Mám jiné řešení.
Pochybuji, (mohu se mýlit), že by Orbán neměl dopředu spočteno.
Vyčkejmež.
Jsou to plány v plánech jiných plánů.
Páč mysli a páteře politiků jsou zakroucené tak, že se v tom zhusta i oni sami ztrácejí.
Potom se prostý vesničan nemůže divit, že co se včera uplácalo, dnes již neplatí.
Z Fica napr. slovaci dostavali hystericky zachvaty, stejny jako fasisti z hitla..
Tak tak, potřebovali by poradit. Navrhuji sestavit komisi a vypravit poselstvo.
Jo,poselstvo,na velbloudech a v turbanech,aby ho dřív nerozsekali muslimové na kusy….
Pelerina se urcite poradil s Ficem nez odejel do Polska , hajit ve spolecne a nerozborne jednote zajmy Nato,Ukrajiny..Aspon to tak vypada..
Právě jsem slyšel v rádiu tenhle zvratek, je to fakt síla, komentáře pro jistotu vypnuty: https://www.youtube.com/watch?v=wa3bRcTdLGc
Solidní vymaštěnec.
Tak sa nám mierový projekt EU oficiálne mení na vojnovú ekonomiku ……. Mierový projekt Európska únia môžeme zabudnúť!
EÚ sa oficiálne mení na vojnovú ekonomiku a spoločnosti by mali byť EÚ komision dokonca nútené vyrábať muníciu a zbrane!
Nie je *NATO to najväčšie zlo na zemi? Predstavte si, že by všetku tú energiu a silu použili na vytvorenie mieru a všetky tie peniaze na preklenutie sociálnej priepasti na planéte? O pár mesiacov by sme tu mali skutočne raj na zemi.
Kdo zastaví toto európske šialenstvo? …… zamýšľa sa Prezident Nemecko-slovenskej hospodárskej únie, bývalý poslanec Bundestagu a diplomat PZ OBSE Pavol V. Podolay
Překlenutí sociální propasti na planetě? Daleko lépe než jiný víte jak lépe a pro blaho planetárního všeholidu by měl nakládat s penězi, na které jako universální zboží přeměňuje svůj životní čas a úsilí ve snaze co nejsvobodněji jejich prostřednictvím uspokojovat své potřeby zbožím, ve kterém je přeměněn životní čas a úsilí jiných? Jak mnoho dobra byste mohl vykonat využitím životního času a úsilí jiných? Jak altruistické!
Ale no tak… on mluví jen o přesměrování „využití životního času a úsilí jiných“ z financování imperialistické rozpínavosti a válečnických choutek, na které se využívají doteď, na trochu bohulibější účely. Na tom není nic k zesměšňování. Neboť zdaleka ne všichni chudí jsou chudí díky své lenosti a neschopnosti a zároveň zdaleka ne všichni bohatí jsou bohatí díky své pracovitosti a svým schopnostem (ve smyslu umět něco užitečného)…
…jsou chudí kvůli své lenosti a neschopnosti…
tam mělo samozřejmě být.
Boj proti dezinformacím z nařízení státu. Hlavní zásada fungování ČT a ČRo se má změnit
Velká mediální novela nepřináší jen zvýšení poplatků za vysílání veřejnoprávních médií, změnit chce překvapivě také jednu ze základních zásad zákonů o České televizi a Českém rozhlasu. Konkrétně jde o definici jednoho z hlavních úkolů, které zákon těmto médiím ukládá. Televize a rozhlas mají nově ze zákona poskytovat informace, které přispějí „k postupu proti dezinformacím“. Veřejnoprávní média jsou tak podle návrhu novely hlavním nástrojem boje proti tzv. dezinformacím. „Dezinformace šíří chaos, přispívají k relativizaci pravdy a spravedlnosti,“ hájí novelu ministerstvo kultury. Do boje s tzv. dezinformacemi se znovu vložil i prezident Petr Pavel. Ten navrhuje „aktivní obranu,“ „informační gramotnost“ a „hodnotovou přípravu“ obyvatel.
https://echo24.cz/a/HS7TA/zpravy-domaci-ct-boj-dezinformace-medialni-novela-poplatky
Takže se jen oficiálně potvrdí dlouhodobě trvající stav, totiž že primárním účelem veřejnoprávních médií je šířit liberálně-demokratickou propagandu. Aktuálně tedy vládní. A že za tím účelem nemusí dodržovat zásady objektivity a smí šířit i lži. Neboť jak tvrdí hlavní idologové režimu, dezinformací je i pravdivá informace, která nezapadá do oficiálního „narativu“.
Zajímavá situace nastane, až liberálně-demokratický režim padne a nová moc bude pisálky podle toho samého zákona nutit vyvracet jejich vlastní předchozí lži…
Při vší bídě není povinnost to konzumovat, ani není možnost to technicky zajistit. Zatím. Jenže není třeba, závislák to do sebe cpe dobrovolně a pak dává na odiv jak moc je mu z toho šoufl.
už se těším, až každá televize bude mít wifi a kamerku a centální UIčko bude sledovat docházku na dvouminutovkách nenávisti a vyhodnocovat, jestli řvete skutečně od srdce nebo to jenom tak markýrujete …
a na hajzlik jen o přestávce nebo jako disident ☻
Urcite uz ma predem zaruceny a vyjednany , kde se bude schovavat v pripade nebezpeci..
Kromě Patriotů vzniká ještě další „vlastenecká“ frakce – Suverénních států. Dosavadní frakce ID se rozpadá.
Za pár dní už budeme vědět, kdo kde sedí. Rozložení sil se moc nezměnilo, jen se skupiny přejmenovaly.
Pokud patrioti nevzletí do vzduchu, jak je dobrým zvykem v ukropských krajinách.
Kdo nám českou zemi plení?
Ruka trhu vidět není.
Potají mi v kapse šmátrá.
Kdo ji řídí? Jaká chátra?
Chátra lidem zvolená.
Do čtvrtého kolena!
Kdo měl kdysi tady Heimat
může mě na kole lámat.
Může mě na stromy věšet,
dělat díry jak do řešet,
dávat lidi zas do klády
s posvěcením správné vlády.
Jaká je idea kapitalismu?
Zisk za každou cenu?
Zisk i přes mrtvoli, Boeing 737 MAX.
Zbožím z masa a kostí.
Z Berlína přichází depeše:
Zrušte ty dekrety Beneše!
Zrušte ten vojenský újezd!
Chceme mít na východ průjezd!
Fiala napnutý v haptáku.
Němec je v silném absťáku
žádá si dávku území
a zrovna v naší Tuzemi.
Pravá ruka k nebi letí:
My jsme vaše české děti!
Přijďte nás zase poučit,
od vás si necháme poručit!
Snad až na ten poslední verš, naprosto geniální!
Němec přišel o svů domov
Všude Alžír, Tunis, Turek
Místo dirndlů všude plno burek
To má z toho, že chtěl urvat všecko
Nakonec mu zbude naše malé Česko
Vzali mi státní podnik.
Tak musím šlapat chodník.
Nebo si koupím dláto?
Lepší je kašlat na to.
Nebo si udělám JUDra.
Budu jak Hilda Múdra.
Budu prohánět Nepelu.
Nebo založím kapelu.
Jak si splním své tužby?
Budu muset do služby.
Někomu brousit dláto.
Tak zvolím EU a NATO.
Ke společnému (státnímu) vlastnictví výrobních prostředků se nikdo nechce vrátit – to už tady bylo a vypadalo to jako slepá cesta vývoje.
Jenže současný typ kapíku, vyrostlý bez třídního nepřítele, taky nevypadá životaschopně. Svým vývojem dospěl na hranu sebezničení a nechce si to přiznat.
Proudění (pohyb) se děje cestou menšího odporu. Čili zatím vítězí gauč, protože motorem pohybu je energie a ta pořád je. Hytlermarket je plný jídla.
Jedeme v jídelním voze.
Koule na každé noze.
Už je to pěkná dálka;
za oknem nějaká válka.
Kdo vůbec vagóny tahá?
Je tohle česká dráha?
Není tohleto Dojče Bahn?
Nebudu zase ojebán?
Zdá se, že šinkanzen stojí.
Nejspíš mi vemeno dojí.
Budu muset jít do práce,
o žvanec chleba poprat se.
Přijde mi, že tyhlety okolo svítání jsou nejlepší.
Jsou vleže.
Re: MV
Protože!
https://www.youtube.com/watch?v=uzicPCIvJew&ab_channel=Ji%C5%99%C3%ADKov%C3%A1%C5%99
Tak!
To máte za to!
Ja jsem dosla k nazoru, ze statni ci mistni vlastnictvi ma smysl, pokud se jedna o verejnou infrastrukturu (voda, doprava, napr.). Milei se pry chysta zprivatizovat argentinske vlaky a aerolinky… taky vodu… to spatne dopadne.
Jako Allende?
Milei se kamarádí s Pepou a je v ČT nepohaněn. Ten stojí na straně pravdy a lásky, uvědoměle.
Ja by som povedala plus veľké banky a dôležité podniky
Ten je sluha WB,WTO,IMF atd. Ty zase ovladaji sorosove WF..
Ktery chteji okupovat celej svet..
Protoze se k nazorum nepochoduje krokama , ale osobnim myslenkovym vyvojem ,
lepsi vyraz je „dospela“..
Re: Vevča
Tak to máte docela blbej názor.
Viz český problém, zvaný Liberty.
Soudruzi chtějí jít na Rusa a nemají uhlí, nemají rudu, nemají plyn, nemají nikoho, kdo by byl ochoten začít dělat železo a ocel, případně dokonce potřebné polotovary pro zbrojní výrobu.
A mohl bych tu vypsat v tomto duchu asi tak tři stovky dalších fabrik, které soudruh Kalousek prosouložil a nechal rozkrást – nejen on – s odůvodněním, že stát je špatný hospodář.
Za socíku ty fariky jely. Možná blbě, ale nikdo si je nedovolil rozkrást. Dnes máme namísto fabrik a úrodných polí nasekané hypermarkety, ve kterých nakupujeme na dluh pokusy o žrádlo ze zahraničí.
Stát je špatný hospodář pouze nevymáhá-li se odpovědnost.
A pokud k tomu přibude umistování kamarádů co nic neuměji na rozhodující místa, nemůžeme se divit.
Není se co divit, že chce v té bídě privatizovat aerolinky i železnici. V horším stavu už těžko můžou být.
Železnice mají 3 rozdílné rozchody, tratě neudržované, rozpadající se vlaky.
Vnitrostátní aerolinky hrůza. Vládní aerolinky, kterými létají po zemi úředníci berou i běžné pasažéry a někdy letí, někdy ne. Hlavní osobní doprava je dálkovými autobusy.
Otázka je, kdo by ten skanzen dobrovolně privatizoval.
Ale on se jistě nějaký pravicový dobrodinec, který „dává práci desítkám lidí“, za závratnou sumu jednoho pesa nebo dolaru najde. A do pěti let uvidíte ten zázrak: jednotný rozchod, vlaky jezdí přesně včas, moderní a udržované, jedna radost. Stovky motivovaných zaměstnanců, majitel řádně platí daně z poctivého přiměřeného zisku. Prostě – stejně jako to bylo u nás.
Rozhodně – a to zdůrazňuji – rozhodně to nedopadne tak, že po pěti letech daňových prázdnin budou ze zbývajících nádražních budov hotely/bordely a rozchod tratí jednotný, protože zbývající dva jsou do metru ve sběrných surovinách a majitel, vyhlásiv „chybný podnikatelský záměr“ se před zlovolnými a nepodloženými zavádějícími dezinformacemi bude muset přestěhovat kamsi do Karibiku.
Kdo teda vybuduje vsecko lepsi , nez to je?? Co zavinila vlada..
Ted spatna vlada.
Ale chytraci chteji dokazat, ze vsecky vlady sou spatny ,kdyz vsechny podniky nezprivatizujou.
Kdyz privatizaci a soukromne spravovanej podnik se ma zlepsit ,
korporace na to dostane daleko vic penez vod vlady ,nez je potreba
,vydreny z lidi. Vetsinu z toho ukradne na zbohatnuti.
Neco da urednikum a politikum za pridelenou zakazku. Z louze do bezednyho bahna.
Napr. v 2008 dostaly banky a korporace triliony , prave ty nejvic soukromy..
Vlada zadna by to nekam tak daleko neprivedla jako privatni banka Lehman ,AIG Barclay jindy Boeing, GM,..atd..Ekonomove sou zkratka experti na propagandu.
Vlada hospodari spatne a spatne a kazda.Nejedou vcas vlaky a soukromy samozrejme media hned zacnou kricet..A ekonomove a samoukove,
medii ozveny este vic..
Nemusí to být zrovna výrobní prostředky, pro začátek by úplně stačily klíčové zdroje – tj. vodní zdroje a hospodářství s nimi, výroba elektřiny a její distribuce, nákup ropy a plynu, ropné rafinerie, výroba základních surovin – železa, hliníku, mědi, ale i plastů.
K tomu telekomunikace. Vím, o čem mluvím ve spojitosti s telekomunikacemi – skoro všichni vědí, jak se tu pakují operátoři a kam ty zisky pak tečou. Státní dokonce nezůstaly ani stacionární tel. ústředny a systém metalických linek, včetně strategických a nouzových, nebo radioreléové trasy modulace R/TV vysílačů. Všechno patří soukromému sektoru se zahraničními vlastníky.
Pokud bychom to udělali spolu se Slováky, tak zlevněním elektřiny/plynu a bez toho, aby se na distribuci někdo nemorálně pakoval, by se mohla například znovu rozběhnout žiarská hliníkárna, některé ocelárny, nebo rafinace (ruské) surové mědi, kterou jsme až donedávna uměli sami a levně.
Ano, motorem pohybu je energie a proto ropu, rafinerky i elektriku do státních (našich) rukou.
To by nám ty pracky ruka trhu usekla.
No, tady je krásně vidět, jakou obrovskou chybou bylo rozdělení státu. Zvláště pro Slováky by 15 milionový stát byl vůči Madarsku jinou ligou.
V parlamentu by bylo o 3 až 5 stran víc , to by bylo čoro moto, jak v Německu před nástupem Hitlera, který parlament zrušil
Jasne, mame ted malo problemu, nejaky cesko-slovensky spor by se siknul.
tak hlavne povedzme si to na rovinu, Zapad nestal o silne CSR, takze by pravdepodobne zasieval nenavist a la Juhoslavia. A ja som rada, ze sme sa rozdelili (ked uz) v mieri a nie s nenavistou voci sebe
Janka
Ne „pravděpodobně“, nýbrž naprosto určitě.
A to ještě nemáme vyhráno (obávám se, že nikdy nebudeme mít)… – čas od času se (od jistých sil) objevují tendence znovu křísit a našlehávat dávné rozpory, případně kreativně vytvářet nové.
Takže: kéž by to i do budoucna vydrželo aspoň takové, jaké je to v současnosti…
Hytlermarket je plný jídla…. A peníze jsou pro některé bez práce.
„vypadalo to jako slepá cesta vývoje“ ano z vonka to tak vyzerá. Soudruzi z ODS s Vámi nesouhlasí, neb výrobní prostředky se výborně prodávaly a plnily kapsy potřebných vůdců. Dokonce i největší ekonom v Galaxii se dostal do situace, kdy 5 mil kč se dostalo pod jeho rozlišovací schopnost.
Ono to státní vlastnictví mělo i svoji sílu.Ale všechno začíná u hlavy.
Jednotná ideologie – ať už s ní souhlasíme nebo ne – vede k homogenní
vládě s jasnými cíli.Pluralita zcela zjevně vede k boji všech proti všem,
a tedy ke slabosti a hyenismu.Chtělo by to dobrou ideu,vhodně rozložené
vlastnictví správně řízené atd. kdo dnes škodí Zemi?Stvůry,které mají
astronomické majetky a jsou duševně nemocné – Gates,atd.Omezení
majetku na 50 miliónů dolarů by nemohlo ničemu uškodit.
Jsem si vědom, že FPÖ a Orbán se prezentují jako pravice. A Smer jako levice. Ano se dříve prezentovalo jako pravice, ale teď už ne, protože voliči ANO sami sebe nechápou jako pravici, ale když už tak levici. Pravici zabral Péťa a Pekarka.
Ale co to vlastně je ta pravice a levice? Není to spíš něco jako kulturní identifikace? Někdo řekne, že pravice dává důraz na národ, někdo že dává důraz na libertariánství. Někdo řekne, že levice dává důraz na sociální zabezpečení a ochranu, někdo zase že levice chce rozložit stát a civilizaci. V každé zemi a v každém médiu je jiný diskurz, tak jak se v tom mám vyznat? 😀
Sasine, pokud mluvíte o „národním podniku“ ocítáte se v období socializmu. Pak se ukazujete, že o tehdejším hospodářském řízení nemáte nejmenší tušení. Prostě a jednoduše, tak jako nezřídka, plácáte nesmysly. V zájmu ostatních si ušetřím výklady, jak to onehdá bylo organizováno a proč. Kdo se nezajímal nebo nezajímá tak neví. Když neví, měl by kušovat.
pro @SASINA
Spomienky na Socializmus
https://hearthis.at/slobodnyvysielac/set/spomienky-na-socializmus-sv/
Z úplně jiného soudku: kauza kufry na letišti nám ukázala jak je spousta věci v naši společnosti závislá na práci relativně malých skupin obyčejných, špatně placených lidi.
A tím nám připomenula jakou obrovskou sílu může mít stávka.
Re: JVO
Stávkovat se nebude, bo hypošky na předražené králíkárny a lízačky na předražené Škochtle.
Nazdar bazar.
https://www.youtube.com/watch?v=Y58WJuTjg8M
Co je za průlomem pod značkou STAČILO! Jde to…
Kdyby Hájka řídil ještě Klaus, tak by si o Konečnou neopřel kolo. Ale je to stále o tomtéž. Všechno se ví, všechno se řeklo na stomilionkráte miliardkrát v bilionech dolarů zadlužených mopslíků, co každý den budou vymýšlet další zápletky, potíže, nesnáze jen aby jim někdo přilepšil na jejich hromádku falešných bankocetlí. Tento kolovrátek je tak podělaný kuřincema, bobkama či sračkama, že šplhat se po něm někam výš je opravdu, ale opravdu smrdutá činnost hodna jen těch největších smraďochů. Že je lidi volí, nerozumím.
Sasine, dnešní Václav Klaus st. se octnul v opozici taky. Takže bůhví, jak by to s tím kolem nakonec bylo.
Těch mopslíků bylo víc, jeho jsem uvedl jen pro ilustraci té polistopadové šaškárny. Jednoho vytáhli z basy, a šupli ho na hrad, nikomu to nepřijde divný. Tidle se vyloupli ze všelijakých ústavů. Ale vy to víte, pravda prostě smrdí a proto to tady máme tak zahnojený, že když by to chtěl samotný Augiáš někam vyhodit, jakoby to házel zpátky.
Mensi zlo Fico jde jako buldog za svym puvodnim a pravym cilem. Ac presvedcenim socialista, srdcem je komunista a kdyz ho strana zapudi, bere to jako velkou ujmu a snazi se o navrat. Zadna pomsta, zadny truc, nybrz navrat ztraceneho syna do luna strany.
Takhle konci volba mensiho zla, je to naprosta klasika.
A zatim co mensi zlo kona, teoretici premysli nad kombinacemi- skoro to pripomina fotbal ⚽🆒
Od Vidláka, k dané věci, skutečně přesvědčivé vysvětlení.
Představte si v nějakém národním podniku, že by byla schůze vedení o tom, co se bude vyrábět, nejsou dodávky nějakého materiálu, není odbyt, „jak to že není odbyt“, zařídí se, a je potřeba dodat toto a je potřeba zajistit toto a je potřeba nějakých normálních lidí a je potřeba ještě….. , že by druhý den udělali zase schůzi a tam by se bavili co sežral špatného ten co je nemá rád, že tam zase na schůzi za oceánem zase podepsali embargo, a zase poslali nějaké zaplacené ****ně aby tam někde, ani neví kde postříleli nějaké politické odpůrce. Kdo je politický odpůrce, jak definovat, když se někdo nechce nechat vykuchat za živa aby nebyl označen politickým odpůrcem. Nebo strany to je taky stále dokola obehraný flašinet. Hopsání od koryta ke korytu, změním účes, image, přestanu mluvit sprostě nebo nebudu lidem říkat že jsou blboni, šupky hupky a už mám korýtko. Muheeee
Onanisti jedou a lidi jim to zerou a analytici analytikuji.
Stale dokola, od usvitu az do skonani veku.
Je to stále dokola. Snažím se do toho kola házet škváru. Prý to nemám dělat, že to kazí krásný pohled na Čekoland.
A podrazi moralku tech, co alespon neco delaji.
Sasine, pokud mluvíte o „národním podniku“ ocítáte se v období socializmu. Pak se ukazujete, že o tehdejším hospodářském řízení nemáte nejmenší tušení. Prostě a jednoduše, tak jako nezřídka, plácáte nesmysly. V zájmu ostatních si ušetřím výklady, jak to onehdá bylo organizováno a proč. Kdo se nezajímal nebo nezajímá tak neví. Když neví, měl by kušovat.
Národní podnik nebyl přece principiálně socialistický. Byl národní a když národní podnik chtěli pohrobci havla, klause a zemana rozkrást, museli ho nejdříve zestátnit.
Sasine, máte v tom až neuvěřitelný zmatek. Ono se to názvosloví znárodněných podniků, počínaje přídomkem „Národní podnik“ za komunistů vyvíjelo i co do hierarchie i se změnami v přístupu k řízení. Vždy, krom těsně předválečného a ojedinělého užití k tomu, aby bylo zdůrazněno, že jde o firmu v „českých rukou“, šlo po roce 1945 o „znárodněné“ podniky, tedy vyvlastněné, které tak přešly do vlastnictví státu, v terminologii komunistů, do „společenského vlastnictví“. Takže měli jsme např. Škoda Plzeň, národní podnik, AZNP Mladá Boleslav, tj.zkratka Automobilové závody, Národní podnik Mladá Boleslav a tak. Rozuměno?
Jo, to jsem si našel v nějakých právnických výcucech, že národní podniky byly vlastně ukradené firmy těch hodných kapitalistů, kteří si ty firmy sami postavili, sami zaplatili, sami vymysleli technologie a sami si prodávali a českým zlodějským ministerstvem byly jen vypsané z kolonky kapitalistické do kolonky národní. Jj, to je přece jasný, jen takový moula jako já, si o tom myslí svý.
Proč se kapitalismus po 2světové válce tak začal starat o pracující?
Nu, za hranicemi byla konkurence sociálního státu. MůůůHehe.
Nebyly znárodněny nááhodou proto, že kapitalismus první republiky byl tím, co zklamalo na celé čáře a těm nejobyčejnějším lidem přinesl jen bídu, dřinu a utrpení?
Neosvědčil se už ten prvorepublikový, tak jak by mohl fungovat ten současný, co nehledí vpravo vlevo a vůbec na nikoho?
Naopak pane JiH, zmatek v tom máte Vy, protože víte o první republice a dění v tom období nejspíš prd. Já hodiny a hodiny poslouchal vyprávění prarodičů, kteří pracovali právě pro ty dravé, prvorepublikové kapitalisty.
Znárodnění bylo nutné a potřebné, bylo to jediné východisko k tomu, nač dneska mnozí vzpomínáme – že socialismus se dokázal postarat o všechny – včetně těch, co v životě neměli tolik štěstí, jako jiní. Nesdíral pracující lidi z kůže a po použití je neodhazoval, jako posmrkané kapesníky.
Dědeček z mamčiny strany pracoval jako stavební mistr pro stavařskou akciovku, babička jako kuchařka i vychovatelka v jednom, v rodině majitele dvou pil a dvou mlýnů – a to stihli ještě vychovat a zaopatřit vzděláním dvě své děti, moji mamku a strejdu.
Děda z tátovy strany, byl živnostníkem-vykořisťovatelem s dvěma tovaryši, kterého ale i bolševici potřebovali tak, že mu to sice fungovalo až do jeho smrti, ale stále mu někdo připomínal to vykořisťování. Druhá babička za první republiky prodávala „u žida“ v konzumu střední vesnice.
To vyprávění jsem poslouchal koncem šedesátek. Všichni žijící prarodiče (děda živnostník byl už asi rok po smrti) nemohli přijít kapitalistům na jméno a to i přesto, že poválečný rozjezd zpočátku pěkně drhnul a lístky zrušila až měna. A byli to lidi, narození u konce devatenáctého století, co měli R-U ještě v plné palbě, při vzniku republiky už byli dospělí a měli založeny rodiny.
JiH, udělejte si v tom pořádek a hlavně to neštudujte z internetů. Tam je logicky napsáno všechno pro to, aby socialismus vyšel z porovnání s dnešní zlodějnou, jako ten zlý a špatný.
Nic jiného bych ostatně ani nečekal – nové režimy vždy pomlouvají a očerňují ty předchozí. Naštěstí máme my, odrostlejší, všechno ve svých hlavách, něco na fotkách, něco i v knihách a víme, že jsou to z velké části lži.
Socialismus a znárodněná ekonomika byla k nám, obyčejným pracujícím lidem neskonale přívětivější, než jakákoli forma kapitalismu.
Můžete se eurovztekat, jak chcete.
Se ségrou jsme už vyrůstali v klidu, v pořádku i bezpečí. Rodiče na nás měli čas, protože o spoustu věcí se postaral stát. Rodiče nás oba dokázali v klidu zajistit po stránce vzdělání, materiálně a nakonec i bydlení, zůstaly po nich dva jimi vlastnoručně postavené domy a z chalup prarodičů, jsou dnes letní chalupy pro naše vnuky.
ANO!
Re: Teco
Ještě jednou a nechám vás zavřít pro pobuřování!
Milý zlatý Teco, k oprávněnosti či neoprávněnosti poválečného znárodnění, ani jeho akceleraci po únoru 1948 neříkám nic. Z čeho tedy odvozujete, že o poměrech a situaci „prostých lidí“ za První republiky nevím nic? Jak víte, že nemám stejné informace, možná i stejnou rodinnou historii jako Vy? Teco, mám dojem, že občas, zbytečně, nadsazujete a přeháníte. Snad i v dobré víře, ale! Diskuze na tomhle blogu by neměla klouzat na úroveň té hospodské. Po několika pivech.
Odvozuju to z vašich příspěvků, pane Hradec.
Pokud byste měl alespoň podobnou rodinnou historii, nepíšete sem nesmysly o tom, že někdo vůbec „nepochopil národní podniky“, jejich řízení či vývoj.
V jednom takovém národním, později státním podniku jsem sám léta pracoval.
Kromě toho se zde schází velká skupina lidí, kteří v takových n.p. pracovali také a nebylo to pár let.
Mohu vám z první ruky sdělit, že moje vlastní zkušenosti s národními/státními podniky, co se jejich řízení a kompetentnosti toho řízení týče, jsou diametrálně odlišné. V souhrnu mnohem lepší, narozdíl od toho všeho, co už přes 30 let předvádí Klausova klika v ČR.
Totálně zpackanou „privatizací“ počínaje, následným rozvalem ekonomiky v režii ODS, konče.
Mne nezajímá termín, kterým se ten-který režim nazývá.
Zajímá mne jestli a jak, je to které řízení státu funkční, hlavně pak pro tu nejpočetnější skupinu občanů – pracující lidi.
Z předchozích mých příspěvků, patrně dobře šel vytušit můj současný názor na dění po roce 1989. Pokud bych byl v tomto názoru osamocen, patrně bych hledal chybu u sebe, jenže osamocen s tímto názorem nejsem.
Chcete-li o tom všem diskutovat, můžeme začít třeba tím, co všechno byl český stát schopen, před rokem 89 vyrobit sám, bez cizí pomoci a závislosti na politické vůli někoho jiného. Nakolik se nám to už vymstilo, třeba při krizi 2008/2009, nebo i během covidu.
Nebo můžeme začít tou klausovskou přezíravostí ke všemu národnímu, státnímu, nakolik se ta přezíravost Čechům už vymstila a znovu začíná mstít – naprostou neschopností státní správy, cokoli rozumně řídit.
Téma si klidně vyberte sám. Mně je to jedno, relevantních argumentů i životních zkušeností mám dostatek.
Pokud ale hodláte prohlásit něco podobného, jako herec Mádl – že je plně spokojen s vládou, vedenou Petrem Fialou, pak taková diskuse asi nebude mít smysl.
S národním podnikem sis tuze naběhl.
Může mít „skryté vyšší cíle“ a může být, že to dělá s nadšením vlka uhryzávajícího si vlastní nohu chycenou do želez. A možná to taky dobře demonstruje, jaká je reálná síla reprezentace jedné třetiny pěti vůči čtyř set padesáti. Někdy je věrchuška EU pozoruhodně demokratická.
Myslím si, že frakce jsou jen přeběhlíkování za dobrým bydlem. Nefunguje strana, ani vláda přeběhnu do frakce nebo do bruselské kantýny a tam si nahrabu tantiemy, benefity příslušenství, sluhy na papíry, na dopravu a ubytování jen za podpis u vrátnice, že jsem se dostavil. To je ubohé, vyučovat z tohoto chlíva ť jednu školní hodinu by byla velezrada. Nemůžeme si vykládat o bláznech každý den, kam bysme přišli, Zblázní se z toho mamka, sousedka, děda, brácha. To chceme!!!????
Pomůže nám když psychiatr napíše, podle tabulek a výplaty, že to je v pohodě, že musíme kout svůj rozum až do roztečení.
Minule jsem napsal, že ezoterici už vypráskali všechny nesmysly na které přišli, a už přišli na to, že jim ubývá platičů, těch pohádek a neuvěřitelných blábolů. Je to podobné jako s výrobou čehokoli. Navyrábím kvanta až se lidi zadrhnou, a pak už to nikdo nepotřebuje. Co s otorkama, keří bůůůčí, běhají po pracákách, po špitálech, pořád potřebují nějaké předběžné vyšetření. Víte kolik stojí předoperační vyšetření s rozborem krve a chcanek? Nezájem.
A to se ani nebavím o tom, že by ty výrobky měli trvanlivost , nemyslím jídlo, třeba sto nebo dvě stě let.
Jste v pasti ve vlastní kleci. Běháte tam jako křečci.
Z člověků, kteří tady žili odpradávna bez těchto nesmyslů, udělal režim poslušné ****ně .
ad) marti 22:16
Ale co když by SMER „vyloboval fungovanie plynovodov cez Ukrajinu“ i jako součást frakce Patriotů pro Evropu, která se může stát velmi silnou, pokud se k ní přidá Lega, Le Pen a Wilders?
Anebo co když by SMER „vyloboval fungovanie plynovodov cez Ukrajinu“ i jako součást nějaké nové „konzervativní levicové“ frakce se Sahrou Wagenknecht, italskými 5 hvězdami, Stačilo! a třeba i dalšími, kteří by byli ochotní přejít ze stávajících frakcí nebo z nezařazených?
To, že chce Fico (podle mě) připodělaně zůstat v žumpě se Socialisty, je strašné zklamání.
To opravdu chce pěkně poslušně se Socialisty volit znovu von Lejnovou (jak říká Turek „Nerudovou na steroidech“) za šéfku EK a tu fanatickou válečnici z Estonska za „evropskou“ ministrini zahraničí?
To fakt chce po tom všem, jakou naději v Evropě probudil svým statečným chováním? Nechápu to.
Pokud někdo někde na netu najdete vysvětlení toho, proč se SMER cpe zpátky k Socialistům, dejte sem prosím odkaz.
Kazdej slovak muze za to este porad , ze je sme madar. /Sme , Smer a Stacilo/.
/Bez Cecha , zivot vobtiznej, se nestrilet navzajem a neco vybudovat/.
/Cteni vyzaduje umet cist, taky trochu smyslu pro humor /ponekud rizikove situacniho a prazdninyho/,
kterej jest osvetou a osvezenim mdle mysli..Lehke rozjimani vo problemech tezky vahy.
Ne, na mdle mysli neucinkuje/. Varovano jest.Stuj oko ,dale neokracuj. Pokracovani..
Ted Bamabys , frakcni deserter utekl z jedny , to se dela bambysku , vopustit svoje druhy v Lejno ,Jouro nouzi, uz to nikdy bamisku nedelej , nejsi zajic….. a bohuzel uprch do jiny ,
/uprchne z tydle frakce taky, za chvili / ,ktera ma abstraktni zajmy ,takze obrana suverenity statu napr. Neni sam, postizenej prchavosti..
To je samozrejmost pro kazdyho politika a ted ,
ze se tim s Orbanem uplne sedrou. Aby na sebe upozornili. Staty maji problemy aspon prezit..Leckde je na kravy vyhlaska , k nepreziti.
Je to jen dalsi ukazka jejich snazivy , zoufaly nemohoucnosti , podiovy a kancelarsky bezmocnosti..Naproti tomu kontrastuje a vozaruje…
Kydat hnuj na spravnym, miste ,na druhy strane , je aspon neco uplne a vyjimecne skutecnyho.
Z toho je jasny , ze komu ten hnuj upadl , politikem nebude ,kdyz nemuze.
Takovej umi neco konkretniho udelat a udela..Sokuje drzou neabstraktnosti ,verejnost.
Uspech bezvadnej vo to vic ze, zajistil este nasledky ,ze policie inspektorove musi ten hnuj ted , taky vyslechama kydat..
Vono se rekne kydat, ale co vsecko to vobnasi, napr..
Snazit se , delat porady az na ministerstvu , psat a este umet sepsat elaboraty do vsech podrobnosti v mnoha kopiich ,zapojit vsechny patraci sily , mozna i psi policejni , pachatele vycuchavaci ,oblekat si neprustrelny vesty,
litat kolem hnoje s helikopterou, patrat , planovat dalsi aktivity na akci Hnuj ,
nepodelat se kdyz obleceni do neprustrelnych vest, musi podstoupit riziko a
beda mluvit s N./ten asi ma pritom velkej reznickej nuz za zady /, kterej jak slibuje
je chce rovnou podrezat ,jak verejne vyhlasil a zrejme by za sve ciny nebyl trestan…
Na ten reznickej vesta nepomuze..
Hnuj je povinnost nechce a nesmi pryc z mysli policejnich sil a celkem velkej uspech..
A kdyz nebudou uspesny , to nejde ,verejnost jim bude samozrejme nadavat ,ze sou zahnojeny v hlavach a zase , ze sou na dve jenom veci , na hovno a na nic.
Bylo toho hnoje bidne malo ,maly zlo na velky..Priste vic , aby vystacil na celej barak. Zadny setrnosti. Ja bych este vedel vo chemikaliich , kdyz mala troska strasne smrdi , vopravdu velkym smradem, az do sirsiho okoli….Zavirani oken.
Na druhou stranu to neni tak este strasny , jako kdyz by policie musela vysetrovat politiky.
Aspon jednoho..
To ani zavreny vokna nepomuzou neco zjistit.
Macro ztratil 82 kandidatu nezvolenych ve svy strane..Sou v teplicku.
Finove si vyzebrali zakladny . Ne 5 jich, ne 10, ale rovnou 15. Urcite jich neni porad dost..Medvedovi rovnou pred cumakem..a co si mysli za medved, zloduch asi udela.
Zase se radi s cinanem. Vidim to cerne..
Myslim ,ze ted probihaji velky porady , co s Trumpem. Kazdej si muze a spravne domyslet jaky navrhy tam padaji na plac.
Assange napr. chtela clinton zabit na porade dronem ,vetsina ucastniku se smala s obdivem, jejim Reporyj druhu a jakosti , novotnovtipum.
Hyrila vtipem a dobrou naladou taky predtim , na zhynu Gadaffiho.
A nakych uredniku konsulatu usaku , kterej aspon s velkou snahou zavinila….
Sme, Smer ,Stacilo..Komu by se ako sa paci ,neracilo.
Komu by se, ako sa paci , nepacilo..
Ja to vidím takto: Smer za návrat k socialistom chce, aby Šefčovič zostal eurokomisárom pre energetiku a v tejto pozícii vyloboval fungovanie plynovodov cez Ukrajinu. Cieľom je, aby Slovensko bolo na začiatku rúry a nie na konci, aby dostávalo plyn z východu a nie zo západu.
Taky to tak vnímám a takticky to dává smysl. Ale (viděno z Bruselu) Vidlák má pravdu.
A/ Vidlak ma vzdycky pravdu.
B/ Kdyz nema , plati bod A.
Pamatuji si, že Šefčovič podepsal za EUhniji v r 2014 dohodu o urovnání situace na Ukradině.
Ta platila jeden den, pak (za pomoci Nulandové a jejich koláčků) proběhl ostudný „Majdan“ a Šefčovič mlčel, jako leknutý kapr.
)
Re: berkowitz
Inu, nepropásl dobrou příležitost MLČET!
… protože mlčeti zlato…
Vy dva, berkowitzi a Trambusi, odkud že víte jak (třeba) Šefčovič mlčel nebo ne, a když, tak proč? Vždyť do toho nemůžete vidět ani jako z rychlíku.
Re: JiH
Vy jste zaregistroval nějakou tiskovku, ve které by se soudruh ozval?
Já nikoli.
Já si jen až nepříjemně dobře pamatuji, co tento soudruh vyváděl v kauze rozbíjení Jugoslávie.
Este mu pred ratafakem potrubi vybouchli..
Vždyť je propojka z Polska, ze severu. Plyn může ze Svinoústí nebo z Klajpedy či Norska a Poláci mohou mít plyn z jihu.
Re: Ládik!!!
No jo, ale když Fico chce plyn z východu…
Pokud nerozumíš – zatvorená baňa v Handlovej a
1/ energeticky náročná výroba hliníku v Žiari nad Hronom
2/ energeticky náročná výroba papíru v Harmanci
3/ energeticky náročná výroba pneumatík v Púchove
Tomuhle bych rozuměl, ale SMER má pořád 5 poslanců a ne víc. Navíc, socialisté budou fungovat s ním i bez něj, takže nějak nechápu, jak mu pomohou v lobbingu za Šefčoviče.
Podle mě je to prostě blbě. Takhle nějak se Fico dostal do problémů i poprvé – šel jim na ruku a oni ho pak nakopali.
Kdyby měl SMER má 500 poslanců, co by se změnilo?
Dle pozorování výsledků činnosti Petra Fialy jsme dospěl k závěru, že Petr Fiala exceluje ve schopnosti vyměnit něco trochu hodnotného za nic.
Fico je povahovo zly clovek, jednym slovom hajzel. Verit vo Fica je prejav tazkej diagnozy.
Konkrétně, takhle je to jen plácání. O Fialovi, PePovi, Kalouskovi, Klausovi a spoustě dalších hajzlů se dá konkrétně doložit proč jsou hajzlové, tak vy jistě máte také konkrétní informace o Ficovi.
https://t.me/neCT24/58499
❗️🇸🇰🇨🇿Česko a Slovensko jsou velice znepokojeny možným ukončením dodávek ruského plynu od začátku příštího roku, píše Handelsblatt s odkazem na své zdroje.