Seděl jsem teď s několika liberálnějšími přáteli u společného stolu a i když si nechceme naše přátelství kazit diskusemi o směřování našeho státu, nakonec jsme se dostatečně posilnili dobrým vínem a spadly z nás civilizační zábrany. Naše debata se z prospěchu dětí a problémů v práci postupně přesunula na politiku. Ne, nepohádali jsme se jak psi, naopak, celkem jsme si pár věcí vysvětlili a shodli jsme se, že nad hentím naším Západem se prostě smráká. To samozřejmě byl důvod pro další rundu, naše debata se stala stále veselejší a naše myšlenky se stále více přesouvaly kamsi za hranice lidského bytí, ale zapamatoval jsem si poslední smysluplnou větu, kterou jeden z mých přátel pronesl, než odpadl:
„Co si dělat hlavu, vládní reformy jsme přežili a neubylo nás.“
Ano, takhle to hodně lidí kolem nás bere. Obzvlášť na té liberální straně. Vládní reformy jsme přežili a nebylo to zase tak hrozné. Konsolidační balíčky a zvýšení daní jsme zase nijak dramaticky nepocítili. Ano, existují kolem nás chudší občané, kterým to asi vadí, ale těch je málo a stejně si za to můžou sami, protože kouří a chlastají. Kdyby racionálně spořili a investovali, jako my, střední třída (tzn. měli barák na hypotéku, auto na hypotéku a práci v korporátu), tak by si jen občas nezašli do lepší restaurace.
Něco podobného řekl včera Petr Fiala při svém projevu. To zlé už je za námi, teď už bude líp. Inflace klesne, věci se přestanou zdražovat a naše mzdy porostou. Všechno už bude v pořádku, protože jeho vláda to zvládla.
Jenže… prozatím jsme přežili jen tržní výkyvy. Přežili jsme lipskou burzu. Přežili jsme cenové veletoče na ropné burze. Přežili jsme Veolia efekt obchodních řetězců – lidi i přes opticky plné košíky míň nakupují a pokud chceme splnit požadavky centrály, musíme z menších tržeb vydojit větší zisk. Prouza nám pomůže. Přežili jsme daň z mimořádných zisků, která v podstatě nebude, protože všechny firmy, kterých se týkala, letos masivně lily peníze do oprav a nákupů, aby pokud možno žádné zisky neměly. To drželo nad vodou průmysl i stavebnictví.
Mimochodem… víte jak se pozná blížící krize? Přestane se prodávat ztracené bednění. To je první věc na stavbě. To potřebujete, když chcete udělat základovou desku. Ztracené bednění se blbě prodává už hodně dlouho… Nejsou základy, nebudou ani zdi, ani cihly, ani krovy ani krytina. Letos se ještě rychle opravovaly kanceláře, záchodky, parkoviště před korporátními centrálami… ale už to skončilo.
Ještě pořád má spousta lidí fixované ceny energií a hypoteční sazby a ještě pořád mají víceméně všichni práci.
Vládní reformy začínají až teď. O zákonech a balíčcích se dlouho mluví, pak se dělají sněmovní obstrukce, pak to musejí odhlasovat, pak to jde do Senátu, pak našemu automatu na podpisy na Hradě… Reformy a konsolidační balíčky teprve teď vstupují v platnost. Stejně jako se teprve teď rozjíždějí stavby dálnic, které připravili Ťok a Havlíček.
Zatím jsme přežili zblázněný trh. Až v únoru přijdou první výplatní pásky, na kterých budou nové daňové sazby. Až od ledna začnou platit o sedmdesát procent vyšší regulované ceny energií. Až od ledna dojde na změny v DPH… Až teď začínáme být ve válce s Ruskem nejen díky problémům na globalizovaném trhu, ale i díky prioritám Fialovy vlády.
Zatím jsme se jen zbavili závislosti na levné ruské ropě a plynu a nahradili jsme je závislostí na drahé ruské ropě a plynu.
Teď teprve začne vadit, že na vedoucích místech jsou zbabělci. Ti, kteří dva roky radili ke klidu a odrazovali své stoupence od rebelování. Teď teprve začne vadit, že vedoucím učitelských odborů je Dobšík, který ve svém projevu na Malostranském náměstí nechtěl žádnou demisi vlády. Vlastně nechtěl nic. A také uklízečky a kuchařky nic nedostaly. Martin Engel něco chtěl, nebál se ani novinářů ani davu ani vlády… a doktoři dostali. Docela dost.
(sebe)Středula mi sice za můj projev tleskal, pak mi podal ruku a říkal mi, že to bylo dobré, ale už za hodinu to zapřel. Inu… chce se mu do politiky, šéfovská seslička v ČMKOS je jen výtah vzhůru… Podobné to mají Doležal s Pýchou za zemědělce. Radí ke klidu a zdrženlivosti… protože za to mají slíbená teplá místečka, která dostanou, když udrží zemědělce co nejdéle mimo jakoukoliv vzpouru. Takhle je to totiž nejjednodušší, zkorumpujte všechny ty Středuly, Doležaly, Pýchy, Dobšíky a podobně a oni tu špinavou práci udělají. Stačí pak odměnit jenom těchto pár lidí. A málo platné, tohle Středulovi jde. Všem je jasné, že odborářům nic nevybojuje… tedy kromě těch, co ho pořád ještě volí za svého šéfa.
Zemědělci s panem Ládem v čele teď zjišťují, že dobré rady od šéfa agrární komory Doležala zase tak dobré nebyly. Udělejte petici, ztraťte na ní půl roku života, pak jí přineste do sněmovny a oni si tam s ní vytřou řiť… Mezitím se tam na ministerstvu trochu zkonsolidují, přijmou všechny ty grýndýlové sviňárny od EU a vy s tím už nic neuděláte, protože místo abyste volali po demisi a vozili hnůj před Strakovku, tak jste podepisovali zbytečný papír.
Mimochodem. Dufek a jeho ASO dneska dělají konferenci. Dufek byl odborář, je odborář a zůstane odborář. Nešilhá po senátorské sesličce a chce aby si ho lidi pamatovali jako hospodáře, který nerozfrcal odborářský majetek, ale naopak ho zvelebil. Běžte se někdy podívat na ústředí ASO v Praze. Kromě toho, že uvidíte vkusně zrekonsturovaný historický barák, tak v něm najdete i firemní školky… zatímco jiní o takových věcech dlouze kecají, Dufek je dělá.
Roman Ďurčo, šéf odborů KOVO, ten teď lítá kolem hutí Liberty. Tam to vypadá na veliký průser a hodně nezaměstnaných. Ďurčo je také odborář tělem i duší, takže udělá, co bude v jeho silách a nebude radit ke zdrženlivosti a důvěře ve vládu Petra Fialy.
Teď se teprve ukáže, kdo za co stojí. Loni všichni zasévali, letos budou sklízet. Doteď vláda jen dělala zákony. Teď nám skrze ně teprve bude sahat do kapes. Přesně v té chvíli, kdy se celá Evropa propadá do recese. Přesně ve chvíli, kdy zhasly vysoké pece a kdy se začíná propouštět. Přesně ve chvíli, kdy firmy zužitkovaly svoje poslední peníze. Přesně ve chvíli, kdy začíná být zle úplně všude.
Dva roky nás Fiala zbavuje závislosti na Rusku a vůbec si nevšiml, že jsme ze sedmdesáti procent závislí na německé ekonomice, která přestává dávat zakázky, protože si zavařila s větrníky, slunečníky, měsíčníky a elektromobily. Teď teprve začnou grýndýlové dopady na zemědělce i na topení v domácnostech.
Podle Fialy teď problémy končí. Ale ony teď teprve začnou.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Případ pátý
2005
Případ katarského prince, odsouzeného za sex s nezletilými, byl v Česku uzavřen
https://www.lidovky.cz/domov/pripad-katarskeho-prince-odsouzeneho-za-sex-s-nezletilymi-byl-v-cesku-uzavren.A160214_142233_ln_domov_ELE
Katarský princ odletěl z Česka
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-katarsky-princ-odletel-z-ceska-40104826
Až splníš fšechny opičiny co ti main-strééém nakukal, skončíš zase v ofčíně.
Bože, lidi se ti nepovedli, sou to furt dvounohé ofce.
@Lex
Případ čtvrtý
Ruský hacker Nikulin, vydaný z Česka do USA, už je na svobodě
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-rusky-hacker-nikulin-vydany-z-ceska-do-usa-uz-je-na-svobode-40446874
Porušili vše co se dalo
Přešlap ministra Pelikána pod tlakem velmocí. Co zasahovalo do vydání údajného ruského hackera do USA?
https://www.mujrozhlas.cz/vinohradska-12/preslap-ministra-pelikana-pod-tlakem-velmoci-co-zasahovalo-do-vydani-udajneho
Česko vydalo Nikulina do USA, letoun s ním odstartoval v noci
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-cesko-vydalo-nikulina-do-usa-letoun-s-nim-odstartoval-v-noci-8992
Pro Lexe:
Pripad treti, rok 2014, jeden z mnoha clanku:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ahmad-hassan-ibrahim-aneta-rodova-sebevrazda-libanon-soud-bulvar.A181009_111301_domaci_iri
Opravdu verite policii a vsemu, co se u nas vysetri ci naopak nevysetri?
Pro Lexe:
Pripad druhy, rok 2005, snad staci clanek z bezneho tisku:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/janicek-mel-na-tele-29-bodnych-ran.A050209_211146_praha_pol
Opravdu verite policii a vsemu, co se u nas vysetri ci naopak nevysetri?
Pro Lexe:
Pripad prvni, rok 2002, web legalnivrazda.cz uz davno neexistuje, ale v archivu se najit da:
http://web.archive.org/web/20050413003434/http://www.legalnivrazda.cz/index1.htm
Opravdu verite policii a vsemu, co se u nas vysetri ci naopak nevysetri?
@Lex
Tak se do toho pusťte Lexi a porovnejte co nám onehdá říkali 2021. Někdo moudrý nechal napsat diplomovou práci o Vrběticích 2016. A čekalo se…
Aktéři selhání integrovaného záchranného systému: muniční sklad ve Vrběticích
https://dk.upce.cz/bitstream/handle/10195/64460/KnavovaM_AkteriSelhani_BP_2016.pdf
Máte šanci poukázat.
Archangel_Michael napsal: 27 prosince, 2023 (17:13), Jasl napsal: 27 prosince, 2023 (17:19), Alef Nula napsal: 27 prosince, 2023 (17:25), o nějakém čapajevovi 27 prosince, 2023 (18:43) ani nemluvě,
pánové, nechci vám brát vaši víru, nebo přesněji nedůvěru, pro tu je místo vždycky na prvním místě, ale přesto bych se vás chtěl zeptat – vy si opravdu myslíte, že by v České republice (zatím) mohla Policie ČR takhle malverzovat fakta?
Fakt si to myslíte?
Za situace, že každá lež většinou vyjde najevo? Vy si fakt myslíte, že v té policii, i v jejím nejvyšším vedení jsou jen filcky, které jsou Rakušanovými a pětikolkovými řiťolezci?
Vy si fakt myslíte, že by něco takového bylo u nás možné?
Opakuji, vždy je na místě určitá míra nedůvěry, podezření, ale explicitně tvrdit, že jde o lži?
Základní kriminalistická otázka zní – „Cui bono“ – „Komu ku prospěchu“. Kdo by měl prospěch z toho, že se klánovické vraždy „hodí“ na vybraného mrtvého pachatele hromadné vraždy?
A kdo by „odskákal“, kdyby takové lži vyšly najevo?
Myslím si, že trochu zdrženlivosti by neškodilo. Už jen proto, abyste se nemuseli za své projevy stydět, až to bude i pro veřejnost „stopro“. Aspoň doufám, ne, věřím, že bude. Jakmile bude možno zveřejnit všechno, co dosud nejde.
Nejste jistě tak naivní, abyste nevěděli, že Policie ČR /v tomto případě, a vůbec/ není totéž, co CIA v případě Manhattanu v roce 2001 a všech ostatních svinstvech, co má na hrbu.
Čímž vám nemíním brát vaše přesvědčení, to může mít každý, jaké chce. Pak je tu ale ještě svědomí.
L.
@Lex
Lexi, můžete mně napsat kde jsem uvedl, že jsou to lži? Jak ze slova VYŘEŠENO vnímáte lež?
Z vašeho závěru jsem v úžasu. Ano mám určitou nedůvěru, po Vrběticích ji budu mít vždy.
Lexi, já se za slovo vyřešono nestydím.
Kontext, vážený, kontext.
Vaše srovnání s „New York 09/2001“ je něco jako pecka mezi oči.
Jestli jste z mého „závěru“ v úžasu, je to vaše věc.
L.
PS
A zkuste si otřít mlhu z očí a přečíst si poctivě, co jsem napsal. A zamyslet se. Možná, že procitnete. Jestli ani potom ne, pak suď bůh, ale je to fakt jen a jen vaše věc.
Ale žádná pecka mezi oči. Prostá analogie. Víte přece, co je analogie – doufám.
Alefe,
když jste zmínil tu „analogii“, tak Vám také jednu přidám – jde o totéž jako „dvojčata+“ a „klánovické vraždy“.
To takhle leze mravenec po zadní noze slonice a šplhá nahoru, až se dostane pod ocas. Tam ho ovane pach pižma, ztopoří se a „zasune“.
V tom okamžiku se slonice natáhne pro šťavnatou větev ve výšce a vypustí z nozder vzduch.
A mravenec na ni z pod toho ocasu křičí – „To ale funíš, jak ti ho tam peru…“!
L.
Hmmm…
Právnický vtípky. Tomuhle my lopaty nerozumíme.
@Lex
Já se nemám co zamyslet. Vrbětice byla jedna velká lež. Do teď akce Vrbětice je v procesu vyšetřování a přitom už se udělaly jasné závěry, které ovlivnily směrování naší země.
Až uvídím, že policie si přijde pro prase Novotného a soud bude soudit tak se zamyslím. Slibuji.
Lex je totalne zamlzenej a horsi , to se snadno a hned pozna, ze tu mlhu pred vocima vidi jen na jinych. A obvinuje je.
A ze policajti nejsou blby blbci ,krici …. to nejsou , ale prave proto ,
ze predstiraji, ze nejsou , tak sou a se snazi manipulovat , predstirat , zatajovat , neinformovat , prolhavat se k pravde i nasilim a umlcovanim ,
kdyz kazdej videl na vlastni oci opak toho co tvrdi. Napr.
Casto spadnou do diry vykopany vlastnorucne, jejich pokusama zmenit holou a samozrejmou skutecnost a rozpornyma hlaskama.
Strasne se pritom este nadrou..Misto aby spravne podezirali a patrali ,
sou podezirany v jednom kuse ze svindlu..
Uz taky mockrat predtim svindlovali.
Mezitim divoka zruda vrazednyho silenstvi , dal pobiha na svobode..
/Zrejme je nacasovanej ,jako ten Kozak/.
Jeden svedek videl a rekl pravdu , ze vrah strilel nahore vodorovne pred sebe ,nikoliv ze 4.patra dolu.
A jenom vopravdu malo , divny , kdyz mel v sobe tolik
ty celozivotni a vopravdovy a nepricetny nenavisti..
Nejak nespechal a policie taky nespecha.
Dodnes zadna rekonstrukce , co se vlastne vsechno stalo uvnitr.
A zase nejsou blby.
„Vy si fakt myslíte, že v té policii, i v jejím nejvyšším vedení jsou jen filcky, které jsou Rakušanovými a pětikolkovými řiťolezci?
Vy si fakt myslíte, že by něco takového bylo u nás možné?“
Ano, já si to myslím.
Ty stejné filcky polezou do kožichu, do chlupů, do řiti a kamkoli jinam – zase tomu dalšímu, kdo přijde po vykulenci. Oni vědí, že se to vyplatí.
Vědí, že se jim vyplatí lhát a klamat, protože to vidí všude okolo sebe.
Jen se rozhlédněte, nebo upamatujte tři roky zpět.
PČR a poslední spravedlivá, navíc se svědomím?
Řiťolezci museli být za každého režimu, jinak by je vyhodili nebo tam vůbec nevzali. Dřív se tomu říkalo kádrový profil, dnes asi jinak, ale nic nezmizelo
Dělat fízlům advokáta, po všech těch boudách, co se tady circa od roku 2000 na občana postavily, je sice odvážné, ale budiž.
Ale apelovat na svědomí občana v situaci, kdy fízl nemá žádné, je ale poněkud směšné.
Nicméně, každý jsme nějaký a máme nějakou historii.
Smrdí to i přes ty monitory, víte?
Začalo to totiž smrdět přesně v tom okamžiku, kdy byl „neočekávaně“ ukončen záznam z dění na ochozu budovy.
Já si to, Lexi, myslím. Opravdu si myslím, že PČR může lhát. Podmínky jsou pro to mimořádně příhodné, protože nikdo nikomu nic nevěří: do teďka jsme vám lhali, ale od teď už jen čistou pravdu – cha! Jak jistě víte, aby se někdo stal lhářem a ztratil důvěru, stačí lhát jednou, více netřeba. Znám případy, kdy řidičům lhali řadoví policisté (o zápisu bodů za přestupek); více mi netřeba: když může lhát řadový policista, kde mám jako občan vzít důvěru v to, že mi nelže celá PČR? – Já tu důvěru nemám.
Jste právník, a tedy jistě víte dobře, proč lidi lžou. Policie není žádný sbor nadčlověků, Argusů. Jsou to lidi – nerad to říkám, myslím si něco trochu jiného – jako my.
Jistě, Alefe, Policie není žádný sbor nadčlověků.
Policie je INSTITUCE.
Může selhat jeden, deset, sto individuálních policistů.
Instituce selhat nesmí.
Určitě ne v situacích, mezi něž patří – z hlediska statistického – i dvě „neobjasněné vraždy“.
Tím narážím na ono „Cui bono“.
Proč by Policie jako instituce měla potřebu dvě neobjasněné vraždy připisovat mrtvému pachateli zcela odlišné hromadné vraždy?
Argumentace Slovenskem s jejich Kuciakem a Kušnírovou jde zcela šejdrem. U nás se libtardi nederou k moci, jako tehdy tam, pro což se jim každá levárna hodila. U nás to libtardi řídí.
Pojďme se vsadit, kdo z nás dvou má pravdu.
Pojďme se vsadit o to „svědomí“.
Jsem příliš „zkušený“, než abych se nechal chytat na udičku někomu, kdo potřebuje mít lidi zmanipulované.
L.
Nemohlo by být
U nás to libtardi řídí každá levárna se hodí?
Kurvistituce , ta neselhava.
Policie nema potreby , /mimo ty na hajzlech a s hajzlama/, ty ma Sasin ,
ale posloucha prikazy.
Neni to zadna instituce , Lex furt lze , ale byrokratickej urad vlady.
Ta prikazuje co maji a nemaji delat. Zadnej z policie , do toho nema co kecat , kazdej urednik/policajt je predevsim a ma za hlavni povinost, bejt predposranej. Z nadrizenych…To je tak tezky si povsimnout?
A kdyz neni tak tam nema co delat.
To už se tak v ČR přihodí, že zkušení právníci se nejen o Vánocích, ale i v průběhu roku, poflakují po vidláckých diskusích.
Nedá jim to, neapelovat na prosté vidláky, na jejich svědomí a důvěru ve fízly.
Ale i INSTITUCE může selhat a instituce selhávají. Vím, jak je to nyní uvnitř policie napruženo.
Cui bono jsem vám vysvětlil v jiné odpovědi.
A ano, policie sice je instituce, ale instituce jako taková s vámi jako s jedincem nikdy nejedná přímo. Vždycky s vámi jedná v zastoupení prostřednictvím konkrétního policisty. Policie je souhrnem policistů. Tady mě napadá zase analogie od sousedů Němců z 2WW, ale nechme to být.
Nad to: policie je hierarchická struktura, řídí se rozkazy jdoucími shora dolů, podobně jako na vojně. Když dal velitel útvaru rozkaz náčelníkovi štábu, aby dal rozkaz veliteli roty, aby dal rozkaz mně, prostě jsem ten rozkaz dostal.
Ad libtardi: chcete říct, že libtardi lžou, jen když se derou k moci, ale když jsou již u moci a všechno řídí (i policii), lhát přestanou? Lexi, prosím Vás! To přece není hodno Vašeho intelektu.
K vaší nabídce sázky – jak chcete ověřit výsledek? Vždyť nemáte tu možnost. Pomiňme fakt, že nejsem hráč, nesázím a nesázím se.
Mýlíte se Alefe.
Policie ČR není analogickou strukturou s Armádou ČR stran „odnonačalstva“.
V žádném případě, pokud jde o trestní řízení. Zkuste se podívat na něco, co se nazývá „Trestní řád“. V trestní řízení neplatí žádný „rozkaz“.
Jen zákon a odpovědnost za jeho realizaci.
L.
Ne, Lexi, to dělat nebudu. Nemám na to čas, a upřímně, ani chuť.
Zkraťme to: vy policii věříte, já policii nevěřím. Každý z nás má své důvody. Nemám zapotřebí vás o čemkoli přesvědčovat. Jestli vy tu potřebu máte, poslužte si.
Alefe,
překroutil jste, co jsem napsal úplně na začátku – cituji – „….přesněji nedůvěru, pro tu je místo vždycky na prvním místě.“ A kousek dále – „Čímž vám nemíním brát vaše přesvědčení, to může mít každý, jaké chce.“ Pak ještě něco o „troše zdrženlivosti“ a o „svědomí“.
Nikoho nepřesvědčuji.
Každý, ať je nositelem intelektu jako Vy, nebo „první signální“ jako řada jiných, ať si věří, čemu chce.
Zkrátka, neřekl jsem, že věřím PČR, jen ze znalosti věci, i při jisté míře nedůvěry si myslím, že informace vypuštěné o totožnosti vraha z Klánovického lesa a z FF UK nesmějí být lživé. A že ke zveřejnění podrobností zatím není prostor, protože důkazní řízení – ať výslechy, tak expertizní úkony apod. – stále probíhají a předčasné zveřejnění podrobností by je ohrozilo. A že přijde čas, aby to zveřejněno bylo. Jestli tomu i pak kdo uvěří, nebo ne, to je už další věc, nicméně i nad těmi, kdo to vyšetřují a kdo to zveřejní, jsou další úrovně kontroly a verifikace.
Uvidíme.
Nemám problém se v případě, že se mýlím já, hluboce omluvit s čapkou žmoulanou v rukách a v předklonu.
Budou ale stejně ochotni to udělat i ti z druhé názorové strany, bude-li ta totožnost prokázána, anebo posvětí tvrzení našich společných odpůrců o šíření konspiračních teorií?
L.
Lexi, já nepotřebuju vaši omluvu v předklonu atd. Mně to nestojí ani za pomyšlení. Také, to si všimněte, neřeším, jestli info o klánovické vraždě lživé být smí nebo nesmí. Můj názor je, že lživé sice být nesmí (nesmí být lživé = není legální, aby lživé bylo), ale fakticky by mohlo být.
Pokud jste se chtěl o toto vsadit, domnívám se, že (a) nemáme jak skutečnost ověřit (leda bychom byli nejtěsnějšími účastníky vyšetřování), a (b) za pár dní bude celá kauza překryta jiným skandálem a na celou věc se přinejmenším mediálně zapomene. Jediný, kdo nezapomene, budou pozůstalí.
@Lex
Ale no tak Lexi i rozkaz. Rozkaz zněl, „budete vyšetřovat tyto a tyto případy, těch druhých si moc nevšímejte“. Ten vyšetřovatel by chtěl vyšetřovat ty závažnější, ale musel uposlechnout. Poslouchat se musí. Platí hypotéku a úvěr na auto…
Rozkaz zněl zneškodnit člověka s koženou brašnou ( Pelíšky) 😄
To byo dobré. Palec nahoru.
Chápu, že jako údajný právník, potřebujete být k fízlům loajální.
Já, obyčejný člověk z ulice, se zkušenostmi nabytými tamtéž, nepotřebuju a nejsem.
Důvody už tady uvedlo nemálo lidí; docela pádné, řekl bych.
Re: Lex
A teď tu oBudulínkovi, tu mám taky rád.
Kdyby švára nezhebnul hrdinskou smrtí v policejním dresu, dokonce bych byl i nakloněn k věření.
Policie je instituce jenom pro , ty ktery do pece instituce patri.
English vyraz ,institution a ty to asi maji vod jinejch.
Instituce je dyz. Dulezita organizace ,jako universita ,nemocnice ,
banka a ma vliv na spolecnost..
Zavedenou praxi. Je instituce. Dyz je nekde neco dlouho a trva..
Zvyky , dlouho zavedeny ,treba snatek je instituce , misto kde se pecuje
o lidi a kde mentalni pacienti se peci omezuji , v instituci , aby neskodili..
Pohadky sou a dokonce hadky ,ze instituce …ale police ,
sice = neinstituce. A nikdy vice. Nejde to.
Yntelygence, Yntelizace , strukturizace, hyjearchice=yntelektualpolizanice, nezhodnotizace ,
jdouce a derouce , ruku v ruce..Lex je zase tvrdohlava vopice.
A nikoho prej nepresvedcuje..Ani slepice, ani napad..
Urad , je furt urad i kdyz nerad.
/Davaji pokuty ,sou svine a vzdycky bacha na ne/.
Jarek Nohavica (17. 5. 2021): Zdá se mi, že se svět dovybarvil. Co bylo růžové, jásavě zčervenalo. Co bylo šedé, zčernalo. Dobří lidé se semkli a drželi pospolu. O blbcích nechci mluvit.
Lexi, určitá míra idealismu je prospěšná, přerostlá do iluzí nikoliv. To, co přes třicet let pozorujeme jak v našem státě, tak v západním světě, je institucionalizovaná lež a vytvářená odborníky na lež. Případů, na které je možné vzpomenout jsou desítky. První institucionalizovanou policejní lží nového režimu byl 17. listopad 1989. Pokračování k dnešku ctí Masarykovo: státy se udržují idejemi, z nichž vznikly.
Máte pravdu ale zase na druhou stranu je zvláštní, že dopis údajně našli policisté v domě, kde tento člověk nastražil výbušný systém. Samozřejmě nevíme kde v domě ho našli, ale logičtější by přece bylo, kdyby dopis poslal někomu známému, do školy, na policii, prostě kamkoliv.
Tento způsob objevení dopisu pak budí domněnky a nedůvěru i vzhledem k současné situaci na vnitru a ve vedení policie.
Tady bych řekl, že vůbec nevíme, za jakým účelem nastražil Kozák onen systém. Nevíme, jak ten systém vypadal. Mohl to chystat třeba z důvodu, aby se mohl lépe bránit komandu, až pro něj přijdou a vzít je výbuchem sebou.
Ještě toho hodně nevíme.
Ale souhlasím s tím, že nedůvěra v naší společnosti už je symptomatická a je zralá na nějakého nového Husa, protože takhle prostě nelze dlouhodobě žít. Nikdo už nevěří ničemu, co přijde z oficiálních míst. Lidi začínají věřit na placatou zemi, protože vědci plácají o CO2. Nedivím se, že lidi spekulují o všem možném.
Konspirační teorie lidé milují. Danniken Brown Kozoroh 2 11. září…
Ty Vidláku, tady to smrdí příchodem Policie České republiky.
Kvůli čemu přesně?
Leda by chtěli píchnout s vysvětlováním, jak z té šlamastyky ven.
To oni vědí, na to je osvědčený postup, který používají sami jejich klienti:
1. Zatloukat
2. Zatloukat
3. Zatloukat
4. Když opravdu už nejde zatloukat, říct: dobře, řeknu vám čistou pravdu. A pak zatloukat.
—
A funguje to! Jako děcka jsme to taky tak dělali, když školník vyšetřoval, kdo rozbil v šatnách okno.
Obávám se, že už jako děcka jste měli vyšší inteligenci než tito.
V dnesni dobe je to jiny. Opakuje se dokola.
I have no recollection. A nic jinyho..
Zatloukat uz dlouho nelze , ani vam nemusi slapat na palecek ,
nebo lamat rucicky. Je to zbytecny.
Maji ty dokonaly vyslychaci metody..
Zatloukat je nesmysl. Drive ci pozdeji se zapletete do zatloukani a maji vas.
„Myslím si, že trochu zdrženlivosti by neškodilo. Už jen proto, abyste se nemuseli za své projevy stydět, až to bude i pro veřejnost „stopro“. Aspoň doufám, ne, věřím, že bude.“
Ale no tááák. Stydět? Zdrženlivost? To nemůžete myslet vážně. Co je špatného na tom, že když si dám všechny souvislosti pěkně za sebou, tak to z mého pohledu smrdí.
Zdrženlivost? Tu omlaťte o palici médiím a necitírujte nějakého bezvýznamného diskutéra.
Lexi, když se nikdo nepostaví z ministerstva vnitra a jeho okolí proti vyvěšování pytlů s mrtvolou přes 1/2 budovy je hodně vypovídající o stavu. Směšné je když se určité osoby diví když se obdobné plakáty objeví jinde a s jiným obsahem. Nebudu rozebírat prase Novotného, který má volný průběh a nikdo nereaguje, ani policie a ani soudy. Jsem si vědom, že u policie pracují skvělí vyšetřovatelé ve vysoké hodnosti, ale bohužel vyšetřují kdo vyměnil profilovou fotku na facebooku (má zkušenost) a přitom jim na stole leží daleko drsnější případy. Taky vím jak policie – zásahovka pracovala u kamaráda když měli řešit agresivního ubytovaného. Po 20 minutovém telefonováním (asi s ústředím) odjeli a agresivní útočník po odjezdu policie jim zničil fasádu.
Ano mám pochybnosti.
Ale i vím, že policii budeme brzo potřebovat.
Otázku „cui bono“ vám zodpovím velmi jednoduše.
Připusťme, že klánovickou vraždu nespáchal vrah z fildy, ale někdo úplně jiný, kdo buď ve skutečnosti vůbec nebyl identifikován, nebo třeba byl, ale zmizel z dosahu PČR. Takovému případu se u rady Vacátka říkalo „pomníček“.
Každý pomníček jednak zmenšuje procento objasněnosti, veřejně známý pomníček snižuje důvěru ve schopnost policie „pomáhat a chránit“. Pokus „hodit“ případ na již mrtvého vraha z jiného případu má potenciál oba tyto probémy odstranit.
Spousta věcí je na tom případu divných, například rychlost, se kterou byla předmětná hypotéza veřejně (!!!) vyslovena. Mne to vede k doměnce, že to byla příprava veřejného mínění na přijetí následného vysvětlení.
Abych byl poctivý: může to být – v případě, že opravdu jde o dva různé vrahy, a ten klánovický utekl – záměrná mlha, která má vyvolat zdání, že už PČR nikoho nehledá a vrah si přestane dávat pozor.
Nicméně má důvěra v PČR je na nule desítky let a je tam občasným setkáním s policisty tu a tam udržována – zatím nemám, kde bych důvěru nabral.
To si fakt myslíte, že ten průser táhnoucí se pak mnoho let se jmény těch „odpovědných“, tj. těch, kteří se pod tu identifikaci podepsali, kdyby šlo o lež, si může instituce PČR dovolit?
Fakt si to myslíte? – bez ohledu na úroveň Vaší důvěry.
Vy byste se pod takovou lež podepsal? Chápete, že těm, kdo to podepsali, by v případě provalu lži hrozil /a nejen hrozil/ kriminál?
To si fakt myslíte, že už se všichni, nejen v politice, ale i v oné Policii zmagořili?
Lidi, zkuste se vrátit na reálnou zemi.
Berete tu sázku, nebo ne?
L.
Lexi… kde není žalobce, není soudce.
Ad sázka:
– o co přesně se chcete vsadit?
– jak výsledek předmětu sázky ověříte/ověříme?
Vy si myslíte, že u takových průserů, kdyby se ukázaly ony lži, se okamžitě nenajdou „žalobci“?
A nejen žalobci, ale i „pachatelé“, vlastně už apriori odsouzenci by byli okamžitě na tapetě. Samozřejmě, že ne ti praví, ale ti, kteří za ty pravé nastavují krky.
O co se chci vsadit?
Napsal jsem “ o svědomí“. Teď to modifikuju. O VĚROHODNOST AUTORA KOMENTÁŘE.
Jak výsledek ověříme?
UÁŽE TO ČAS.
L.
Nula je nevērohodný,to vám můžu říci z fleku i bez sázky. Archanděl a Teco jsou konzistentní
Pokud je to jak se obáváme, že by to být mohlo, tak neukáže, příliš mnoha lidem jde téměř o vše, nenechají to uniknout.
@Lex
Co ten čas ukázal u Vrbětic?
Lži se ukázaly u Vrbětic a žádní žalobci se neobjevili. S příchodem vyšší moci všichni se rozjeli jak měli.
Ten čas, konkrétně na internetu, ukázal mimo jiné i to, že v jeho anonymitě, ze sebe může kdokoliv udělat úplně cokoliv.
Zatím je tady jedna jediná, zato spolehlivě identifikovatelná identita:
Vidlák.
Bože můj. Čas.
Napište další příspěvek celý kapitálkami, aby to bylo důraznější.
Libtardi to tak dělají, funguje to.
Re: Lex
Jen takový ťukaneček – žádné rozbíjení nádobí a vzteklé kopání do báboviček
Soudruzi chrániči právě zametli pod koberec potenciální megaprůser – výrobní vadu řídících jednotek nákladního auta, jehož klony jezdí po evropských silnicích v řádech desítek tisíců.
Máte k tomu co dodat?
Já myslím, že asi moc ne.
Modlete se, ať mne v tom autě nikdy nepotkáte.
Modlete se, ať NIKDY nepotkáte ŽÁDNÉ auto, kterému zkolabuje řídící jednotka.
😀
Myslíte jako o věrohodnost faktu, že autorem mých kometářů jsem skutečně já?
Nedělejte si ze mě srandu, Lexi.
?
L.
Zdá se, že jste myslel důvěryhodnost či kredit. I když i toto zpochybňování mi u zakladatele přije dosti podivné.
Napsal jste:
„O co se chci vsadit?
Napsal jsem “ o svědomí“. Teď to modifikuju. O VĚROHODNOST AUTORA KOMENTÁŘE.
Jak výsledek ověříme?
UÁŽE TO ČAS.
L.“
Já této formulaci rozumím tak, že se chcete vsadit o to, zda autorem mého komentáře jsem skutečně já.
Potřeboval bych vědět, kterého vysokého fízla, kdy a za něco závažného zavřeli.
Že žádného? Ani za ty Vrbětice ne?
Ani za tu situaci, že během vyšetřování, fízlům doslova za prdelí, vyletí další barák do luftu?
Vy si z nás tady děláte srandu, nebo jste nalitý, to není možné..
Pruseráře většinou vykopli výš nebo dostali trafiku.
Nastudujte si kauzu Hrubant. Všichni, kteří posluhovali socdem byli povýšeni.
Hrubant kriminalizován.
O kousek výš, je uveden link na poměrně propracovanou bakalářku o Vrběticích.
A při pozorném čtení zjistíme, že v době „konání“ ve Vrběticích, byl 1. náměstkem mizerného fízlího führera Tuhého, nějaký M. Vondrášek.
Jaká náhoda!
Baráky 16 a 12 vybuchly koncem roku 2014. Aby se to dobře počítalo, mějme za start vyšetřování počátek roku 2015, až bylo fyzicky možné, dostat se k oběma spáleništím.
Všimněte si – v textu jsou zmíněny i záležitosti, které tam vůbec neměly být. Protipěchotní miny, údajně určené k rozebrání! a několik tisíc kusů automatických vojenských útočných pušek Sa.vz.58 včetně munice k nim.
Nikdo nevyšetřoval, co tam dělaly, kdo je tam uskladnil, za jakým účelem.
Ale roky běžely – až v roce 2021, po sedmi letech „vyšetřování“ vítězoslavně zvoláme ústy našeho tehdejšího nepremiéra-nemajitele :
„Všecko to udělali ruští agenti. Máme jejich fotky a víme, že se měli nacházet poblíž Ostravy.“
Ty fotky údajných agentů ale pocházely z internetu, byly pořízeny v Anglii, v souvislosti s otravou agenta Skřípala a jeho dcerky v Salisbury, z čehož pak vznikla další, snad ještě větší blamáž a bouda, než celé Vrbětice.
Nikdo nezpochybňuje, že ve Vrběticích byly s vysokou pravděpodobností instalovány dva pekelné stroje. Mohl je tam instalovat naprosto kdokoliv, mohl bych to být po instruktáži klidně i já, nebo třeba Targus, instaloval je tam z nějakého důvodu a na něčí příkaz.
Nic z toho fízlové nevyšetřili, po celou dobu jenom mlžili – a až jsme si, slovy právníka Lexe, setřeli mlhu covidu z očí, tak nám bylo covidovým premiérem, viditelně a slyšitelně se klepajícím, jako drahý pes sděleno, že to udělali Rusáci.
Jak se chovali fízlové během celého covidu, řídící se příkazy a rozkazy svého führera a v situaci, kdy toho měl celý národ doslova plný brejle, to ponechávám zcela stranou.
Je to represivní složka, chránící Systém před občanem, nikoli naopak, jak by logicky vyplývalo z toho, že jsou placeni z daní nás, občanů.
Re: Lex
Základem k dobrému životu je NEMYSLET.
Protože MYSLET znamená HOVNO VĚDĚT.
Nicméně na téma filcek.
Ty filcky nejsou nahoře. Ony jsou rozlezlé od shora dolů i napříč.
Víte, co dělám prvně jako nepřekročitelné pravidlo v momentě, kdy mě na silnici zastaví policajti?
Správně – volám policajty. Číslo 158. A dokud soudruzi nepřijedou, s první hlídkou nekomunikuji.
Teď to teprve začne:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-rakusan-pozadal-starosty-aby-zrusili-silvestrovske-ohnostroje-40455512
Dozimetr úřaduje.
Škoda, že nemůžou poděkovat všichni psi v republice
Se divím, že se ještě nenašlo nějaké aktivistické hovado, nezvedlo prapor a nezahájilo tažení proti bramborovému salátu. Von ten bramborový salát si dovolil být prapůvodem z Ruska.
https://www.coopclub.cz/recepty/rusky-bramborovy-salat-olivier/ 😁
Vrábel je sice naiva, ale čte se to krásně…
https://42tcen.com/entry/vrabel-lide-trpi-smrti-obeti-na-ff-uk-ale-pul-milionu-mrtvych-ukrajincu-je-nechava-chladne
Význikla tu zajímavá diskuse, ve které se lidé hádají a přitom mají obě strany pravdu. Tak například matky samoživitelky. Některé jsou osoby, které se věnují chlastu, fetu a mrdu a děti mají jako záminku pro získání dávek na své zábavy. Jiné se z naivity zapletly s atraktivním parazitem, který nakonec utekl – nebo jiným způsobem přišly o manžela a teď nemají prostředky a nevědí si rady. Vidět jednu skupinu a nevidět druhou mi připadá pitomé.
S nezaměstnanými je to podobné. Jsou mezi nimi chudáci i vyčuránci. Také tady bych rozlišoval případ od případu a vykašlal se na brožurkové poučky.
Souhlas.
VYŘEŠENO!
Střelec z fakulty se přiznal k vraždám v Klánovicích. Zanechal dopis
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/strelec-filozoficka-fakulta-praha-klanovicky-les-vrazda-dopis-priznani.A231227_152447_domaci_rapc
Proč mám ten pocit, že to smrdí čím dál víc?
Protože se to trochu podobá těm lehce zaprášeným pasům, které zbyly po islámských teroristech při útoku na Dvojčata.
New York 09/2001
Myslíte, jak spadl celý mrakodrap a po pádu se snesl neporušený pas na jméno Muhammad Atta? Tak to nějak bylo. A pak si prezident Bush vyhrnul rukávy, stoupl si na sutě mrakodrapu a řekl, že potrestají celý svět.
Paříž 2015
U těla jednoho z atentátníků byl v Paříži nalezen syrský pas
https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/94736/120289929.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Tak, žejo, osvědčilo se to jednou, dvakrát – proč vymýšlet něco nového? Co funguje, neopravuj!
To je samozřejmě ukázka logického myšlení. Vrah do baráku umístí NVS a vedle položí dopis na rozloučenou.
To bych fakt nevymyslel, to je geniální.
Když tam sjedu kousek diskuse, tak koukám, že elfové mají pohotovost. Každý pochybovačný dezolát, je tam patřičně uklován.
Jo, a jeden je tam obzvlášť vypečenej.
„Pokud neverite policii, tak jste anarchista. Fakt nechapu, proc by si mela policie neco vymyslet.“ 😎
To je dobrý! To si zapamatuju. Už je dnes Silvestra…?
Nejenže to smrdí na sto honů, ale hodně to vypovídá i o tom, co si vláda a těch 40.000 fízlů, myslí o české veřejnosti.
A mediální mrdky?
Namísto sborového pokřiku „smrdí smrdí, to to smrdí“ jako z té debilní reklamy na wc čistič, tak úslužně píšou.
Včetně Kubíků, Slonkových a dalších. Třeba to pár lidem otevře oči a umožní uvidět, v čem to žijeme.
… věř, a nevěřící řež!
Ja, ja. Jen namátkou, co mi hnedle naskočilo a že je toho hafo a nechce se mi to dohledávat. Chlap jel v autě, předjelo ho jiné, bezdůvodně ho zastavilo. Vyskočili dva ozbrojení a chlapa pacifikovali. Ještě že to měl na kameře.
Další, tatík bez roušky a jeho děcko. Starší, ale nezapomenutelné Chovancův provokatér v hnědé kožené bundě na demonstraci, kde létaly polystyrénové kostky………………..
Ano, po týdnu se v nejprohledávanějším domě v ČR konečně objevil útočníkův dopis. Ten jediným měl přežít výbuch podomácky vyrobené výbušniny, jež měla podle původního vrahova úmyslu dům zcela srovnat se zemí. Naši experti již zkoumají materiál, z něhož je dopis vyroben a který evidentně neporušený dokáže přežít nejen samotný výbuch, ale i následný požár. Tento materiál by mohla v budoucnu využívat například naše armáda.
Podíval jsem se tam do diskuse, mají několik odpovědí
– mohl to napsat na PC a nechat na cloudu…?
– kdyby to chtěl vyhodit do vzduchu, vyhodil by jedna dvě. Takže nechtěl…?
– změnil plán. Už to měl napsáno, ale táta mu přišel na Klánovice, tak pak jednal operativně…?
– u psychopata nehledej logiku…?
Vzhledem k tomu, kolik tutových vysvětlení vysypou z rukávu hned tam, mluvčí Daněk (informoval nejprve o NVS, teď o dopise) jistě vysype ještě tutovější. Pokud se jej tedy někdo zeptá…
Cožpak o to; vysypat z nohávu může leckdo ledacos. Ještě aby tomu taky někdo uvěřil, to je, oč tu běží.
Aneb: do teď jsme vám lhali, ale od nynějška pravdu a nic než čistou pravdu.
Jak to říkala ta Popelka? Až naprší a uschne – pitomci.
To je jen ukázka lidové tvořivosti. Daněk by ale měl vysypat něco logického. Nepoužil jsem uvěřitelného, protože slovo věřit je po řádění (nejen) Tyranosaura synonymem pro být idiot.
Ale po jistotě na první „dobrou“ jsem i tak teď na rozpacích. Z idiocie je podezírat nejde. Z arogance moci ano, ke všemu po mnoha zkušenostech oprávněně. Ale tohle až moc bije do očí. S odstupem jednoho týdne, navíc v takto sledované věci, nejprve, sice amatérský, ale funkční NVS s unikajícím plynem a s policejně provedenou jeho deaktivací, teď „vedle toho“ nalezený dopis. Pokud by to tak mělo být, otevřeně by tím bylo mase sděleno – nasrat, maso. Rozumíš? Nasrat!
A přiznávám, že jsem četl Lexe, ten mi klidu svojí platnou argumentací moc taky nepřidal…
Podle mého názoru jde o aroganci moci. Lex se chtěl sázet; já bych taky mohl: vsaďme se, že po čase bude objevena „ruská linka“.
—
Od Vrbětic si nedokážu představit, čím ještě by mohli toho času mocní překvapit.
Já bych nevsadil. Mám dva pro mě velmi silné argumenty proti sobě. Až příliš empirií doložené arogance lži vůči až příliš velké křiklavosti věci.
Sázkaři porozumí. jedničku bych si pojistil dvojkou bez remízy…
„Smrdí, Smrdí, toto Smrdí!“
Tentokrát to ale není reklamní hajzl a čistič to nevyřeší. Možná Viktor čistič?
Když se v TV střídali policajti v I bez uniformy a všichni povídali to samé, všichni vypadali prost….. blbě. Jako když víš, jak to je, víš, že to bude průser jako hrom, ale nemůžeš nic říct, kromě frází. Přeji si , aby to bylo jinak, ale ono to vypadá na něco velkého. Tolik náhod, zdržení.
Kolik takových dopisů chcete?
Mám je vám naposílat poštou, anebo vám to stačí mailem?
Byl bych opatrný.
Cui bono. Zatím nikoho nevidím.
odjinud
https://www.infovojna.bz/article/video-navsteva-vazneneho-zakladatela-wikileaks
Zemřel prof. Zelený. Zajímaly by mě jeho názory na Ukrajinu a naši vládu. Nepodařilo se mně nic najít už asi rok.
Znal jsem ho osobně. V roce 1992 jsme s ním počítali jako se stínovým ministrem financí a hospodářství.
R.I.P.
Zelený byl pan ekonom. To Zelenský je budoucí laureát Nobelovy, tedy měl by být podle článku na Novinkách :
„Za končící rok 2023 přitom Mezinárodní měnový fond očekává v meziročním srovnání růst ukrajinské ekonomiky o 4,5 procenta. To je víc než ve velké většině evropských zemí.“
Jen aby Fiala nešel pro recept.
Re: LP
Od soudruha Zeleného, coby váženého ekonoma jsem přečetl jediný článek. Týkal se jeho zasvěcených rad, jak po hadrnickém díívadle jedině správně ošéfovat silniční dopravu.
Od té doby jsem věděl, že ten pán je něco podobného, jako lýkožrout ve smrkovém lese.
To je smutná zpráva.
Podzim rozhodne.
Od ledna se musi alternativa spolu s opozici pripravovat, delat plany, domlouvat koalice, profilovat osobnosti.
Jinak vsechno opet skonci bezzubou demonstraci a naslednymi nakupy.
Ovsem moc casu neni a tah na branu nevidet.
Chtěl bych žít v zemi, o které včera mluvil náš nutteliér.
Fiala to řekl správně: přichází rok naděje. Možná se brzy nadějeme odchodu této neúspěšné vlády.
Když vidím/slyším, že tato vláda je neúspěšná, spolehlivě se naseru …