V dnešním článku se ještě vrátíme k novému paragrafu na konečné řešení dezolátské otázky, který formou přílepku dodal poslanec Exner za STAN… to víte, vrána vráně oči nevyklove. Už jsme si zde prokydali gumovost celého návrhu a srovnali ho s někdejším paragrafem na rozvracení republiky, který svým podpisem zrušil normalizační disident Václav Havel poté, co se stal prezidentem. No a nyní paragraf takřka totožného znění opět podepíše normalizační komouš Petr Pavel. Kruh se tím uzavře. Jak vidíte, totalitu nemusíte mít jen díky vedoucí úloze KSČ, ale také díky vedoucí úloze EU a dostatku zkaženého charakteru, který chce demokracii bránit tím, že ji nedemokraticky omezí…
Ale tohle všechno jsme už probrali a ještě mnohokrát probereme. Já se dnes chci zaměřit na jiný aspekt. Ono to totiž vzniklo hrozně ve spěchu, ke kterému v principu nebyl žádný důvod. Přidalo se to jako přílepek k zákonu na ochranu ukrajinských uprchlíků, který spěchá a pokud nechce vláda přijít o svoji prioritu, podporovat Ukrajinu, tak musí zákon vejít v platnost co nejdřív, jinak by ukrajinští uprchlíci přišli o výhody. Vláda si klidně tu dezolátskou otázku mohla schválit samostatně a poslat do sněmovny jako samostatný zákon. Ale byl by přijat o několik měsíců později.
Proč vláda potřebuje paragraf o činnosti pro cizí moc co nejdřív? Proč jí nestačí, aby existoval od května či června? Volební kampaň začne až v té době a zavřít jím hubu opozici, se přímo nabízí. Možná je to jednodušší – prostě věděli, že by to sněmovnou samostatně neprošlo a tak to přilepili k té ukrajinské pomoci, protože tu si senát nedovolí vrátit a prezident nepodepsat. Ale je tu také možnost, že se neoblíbená vláda s ještě neoblíbenějším premiérem prostě připravuje na nepokoje.
Fiala je podobně neoblíbený jako jihokorejský prezident a ten také chtěl svůj rating řešit zavedením výjimečného stavu. Blbci přemýšlejí všichni stejně, takže by mě vlastně nepřekvapilo, kdyby vládní mafiáni prostě chystali něco podobného.
On nám totiž ubývá plyn, víme? A čím víc ubývá, tím víc zdražuje. Pokud bude stále ubývat tak rychle jako doteď, budou zásobníky prázdné někdy kolem půlky února. V německu už úřady apelují na lidi, aby s plynem (i elektrikou) šetřili a fakt si nemyslím, že by Němci kvůli šajse čechen zavřeli část průmyslu, aby se podělili s kamarády v nouzi. Pokud odněkud ze západu nepřijde dostatečné množství plynu, ukáže se Fialovo neumětelství ve zcela novém světle a nic tak nevytříbí voličský mozek jako zima…
Do toho se začíná mluvit o tom, že v únoru přijede Donald Trump na státní návštěvu Slovenska. Má totiž s Ficem něco společného. Také po něm stříleli. Lidé z Donaldova okolí mluví o Ukrajině jako o nejzkorumpovanější zemi a žádají vyšetřování, jak se tam nakládalo s americkými penězi. Petr Fiala tam také poslal hodně peněz i materiálu a teď by se mohlo ukázat, že tam s tím nenakládali s péčí řádného hospodáře. A tak by bylo pro vládu lepší, kdyby takové informace byly trestně postižitelné. Představte si, že by Trump svou první návštěvu Evropy začal na Slovensku a Maďarsku a světový lídr by ostrouhal a ještě by se mu vysmáli.
A aby toho nebylo málo, vrabci si cvrlikají o nové ukrajinské ofenzívě do Ruska. Teď, co nejdřív, aby ještě do Trumpovy inaugurace ukrojili nějaké to ruské území, aby bylo o čem jednat. Rusové už prý ukrajinskou hranici bombardují klouzavými bombami, ale ani jedna strana samozřejmě neříká nic určitého. Jen přicházejí zvěsti o koncentraci ukrajinských sil v Sumské oblasti a naopak o oslabení na Donbase, kde Rusové opět zrychlují svůj postup.
Jiné jazyky tvrdí, že i Rusové se připravují na zimní ofenzívu a jejich jednotky dostávají rozsáhlé posily. Zase jim nedošel vojenský materiál ani lidé ani munice ani tanky ani nafta ani jídlo. V poslední době prý hojně rabují čipy ze západních Leopardů, aby je dávali do svých praček…
Každopádně to vypadá, jako poslední dějství války na Ukrajině, než Trump začne s Putinem mluvit a budou si rozdělovat sféry vlivu. Vzhledem k tomu, že Fiala nám vsadil na špatného koně a začíná být jako kůl v plotě, doufá, že svůj nevyhnutelný konec oddálí náhubkovým zákonem. Koneckonců, adeptů na kamarádšoft s Trumpem je tady dost a pokud Donald pokyne, nebude mít nouzi o lidi, kteří s radostí budou pracovat pro tuto cizí moc a tvrdit, že být s Amerikou na věčné časy, už je zase košér, protože tam konečně vládne ten správný kapitalismus.
Do německé volební kampaně se zapojil Elon Musk, zatímco George Soros poněkud stagnuje. V Rakousku se Nehammerovi nepodařilo udělat koalici, protože liberálové z NEOSu jsou podobně blbí jako u nás Olga Richterová… díky vyjednávání s těmito rakouskými Hřiby Nehammerovi klesla popularita až skoro k Fialovi a Svobodní nemusejí dělat nic. Jen čekat. Sám Nehammer usoudil, že nemá cenu dělat blbečka rakouskému prezidentovi a oznámil, že rezignuje na post předsedy rakouských Lidovců i kancléře.
Nedivil bych se, kdyby vláda s náhubkovým zákonem tak spěchala, protože tuší, jaký bordel tu za měsíc bude.
_____________________________________________________________________________________
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle příslušnou částku, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
Sarkazmus p. Pokorného
Naše společnost je nemocná neoprávněnou činností pro cizí moc. Vláda § 318a zahájila léčbu
Zdroj: https://blog.idnes.cz/…u.Bg25010113
Už asi nestačí k diskusi kopie občanské kartičky :
“ Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
Využijte nejrychlejší přístup do diskuse pomocí přihlášení přes Bankovní identitu.“
Nemám chytrý telefon a ani internetové bankovnictví.
Když potřebuji něco rychle zaplatit přes internet, tak požádám dceru, ta to provede a já se s ní ihned vyrovnám z ruky do ruky.
Já nějak ty převody pomocí internetu nežeru. Budu vyloučen ze společnosti.
V každém případě si na internetu nezadiskutujete
Tady snad ano.
Bylo by dobré perspektivně získat na pana Pokorného kontakt. Až ho vyštvou z iDěsu, nabídnout mu zdejší angažmá.
Na tohle sazi 4/5kolka, a vy se pak divite volebnim vysledkum
https://international-iq-test.com/en/test/IQ_by_country
Jeste ze nas obohacuje ukravina a jini doktori a inzenyri
Rakouský podnikatel a politický komentátor Gerald Markel v deníku Express ostře shrnul evropskou politiku ohledně války na Ukrajině.
https://ceske-narodni-listy.estranky.cz/clanky/prispevky/ze-slavnych–evropskych-hodnot–nezbylo-nic.html
Motoristé, nebo komunisté? Babiš v nejsledovanější televizi nezaváhal
….. Na dotaz, zda má raději vůni benzínu, nebo třešní, neboli zda jsou mu sympatičtí Motoristé, nebo komunisté, jednoznačně odpověděl: „Samozřejmě mám raději vůni benzínu. Jednoznačně Motoristé,“ pousmál se Babiš….
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Motoriste-nebo-komuniste-Babis-v-nejsledovanejsi-televizi-nezavahal-767344
Tak tomu by asi nemka nemela podavat ruku
Sýrie jmenovala jedním z nejznámějších katů na světě Šádího Mohammada al-Vaisího ministrem spravedlnosti.
Al-Waisi byl dříve, až do roku 2016, hlavním katem teroristické organizace Džabhat al-Nusra. Provedl řadu veřejných poprav, včetně poprav žen.
https://t.me/selskyrozum/111737
https://aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=19&t=6&p=413607&sid=79a6a9ba81da9c0920c7f82e6d5967f8#p413531
Němka riskuje, že si ji tam nechají v chlívku.
V něčem asi lepší než koza, ale mlíko jim dávat nebude.
To až po otelení.
Annalena Baerbocková se samozřejmě musí nejprve otelit.
Ale no tak,
Vidlák jako občan bez právního vzdělání si jen spletl zvláštní pojmy
podvracení zaměnil slovem „rozvracení“, to se dá u laika celkem snadno odpustit, či jen opravit.
Pokud tedy nepotřebujete pouze rajtovat na obalu místo nejspíš neústavního dokonce přílepku § 318a a jeho obsahu.
Mnohem horší je jak to „probrali a srovnali“ milej zlatek K čučkaři a naše vláda a ta moc zákonodárná a že mlčí mainstream média, a hromadně neřvou žijící disidenti, tam by byl na místě nejen stud…..
Vždyť to je jak §98 Zákona 140/1961 Sb. hodně přes kopírák, jen v nových kulisách ….
Pravda a smysl jsou stále stejné – PROČ je třeba pro obranu současného zřízení, svrchovanosti, celistvosti a na obranu nebo bezpečnost oživovat znovu duchy minulosti údajně tedy totalitní a disidenti by měli být a hodně hlasitě prvními, burcujícími proti snahám současných totalitářů…
Nakonec tak přilepili i „kolektivní“ vinu na základě jediného občanství, bez ohledu na důsledky pro ty ruské občany, i třeba pronásledované doma.
Dávám odkaz na vysvětlení, stravitelné i pro lidi, ošklíbající se nad Vidlákem, i pro „demokratické“ příkopisty, je tam i znění minulé a to chtěné, nyní senátní tisk 35 s přílepkem toho §318a:
https://www.konzervativninoviny.cz/historie-%C2%A7-o-podvraceni-republiky-v-ceskoslovenskem-resp-ceskem-trestnim-pravu/
Odtud:
„§ 98 „Podvracení republiky“ se stal jedním ze symbolů komunistické perzekuce a potlačování občanských práv a svobod v Československu. Byl používán k umlčení opozice a k zastrašení jakýchkoli projevů nesouhlasu s režimem. Dodnes tak § 98 představuje VAROVNÝ příklad, jak může VÁGNÍ a ideologicky motivované ustanovení trestního práva sloužit k OMEZOVÁNÍ politických a lidských práv.
Paragraf 98 trestního zákona č. 140/1961 Sb., označovaný jako „Podvracení republiky“, byl jedním z nejvýznamnějších nástrojů komunistického režimu pro postih politických odpůrců. Navázal na dřívější předpisy z 50. let (zejména zákon č. 86/1950 Sb.) a také na tzv. Zákon na ochranu lidově demokratické republiky z roku 1948. Byl používán během celého trvání normalizačního období, zejména k perzekuci disentu. Po roce 1989 došlo k jeho zrušení, což odráželo návrat k demokratickým principům a snahu ukončit éru politické kriminalizace odlišných názorů.“
*****
MAJKA:
A stačí si dohledat třeba jen mé komentáře minulé a tam najdete i odkazy na zdůvodnění, že vědí o §318a omezování SVOBOD a práv, ale po demokraticku to už zase má být OK, ale pokud hledat nebudete, dám sem jednu větu z Důvodové zprávy str 56 tisk 861 word:
„Jedná se zároveň o omezení, které je s ohledem na význam zájmů chráněných dotčeným ustanovením trestního zákoníku zcela přiměřené sledovanému účelu a které šetří podstatu a smysl omezované svobody.“
*****************
A hups a budeme zpět v „normalizaci“….
>>A hups a budeme zpět v „normalizaci“….<< Už v ní jsme - právě začíná.
Vše po každém převratu vždy směřuje k normalizaci. Tato naše nejnovější začala už před 35 lety. Sedláci u Chlumce si také mysleli, že zvítězili a tak to vítězství řádně zapili.
„Vod prvniho si setrim na pardala ,snad aby se ho moje /vlada /, taky bala../M.Volek/.
Sou vokradaci banky ,pozadujici zaplatit za vklady , posty s prikre zvysovanymi poplatky , korporace ostre zdrazujici zivotne dulezite potraviny ,dalsi vydirajici zisky z predrazenych uctu za elektrinu,za plyn ,za vsecko a to vse s povolujici vlady,
atd.,atd., sou ty vsichni rozvraceci a nebo podvraceci statu a naroda ve
prospech cizi mocnosti /a ktery/ a nebo nejsou.
Kdyz nejsou, tak proc?
Idnes: – o dezinformátorech:
“Dá se říci, že se scéna od covidu nějak vyvíjí?
Tematicky samozřejmě naskakuje na věci, která jsou pro její cílovou skupinu aktuální. Příkladem je proměna covidových dezinformátorů na ty proruské.
Vyvíjí se také dle preferencí jejich cílové skupiny. Jde mimo jiné o odklon od psaných textů k videoobsahu a od různých tzv. alternativních webů k sociálním sítím, ať už se jedná o Facebook nebo YouTube. Čím dál častěji také využívají technologie jako AI, pokročilé strojové překlady, sofistikované nástroje pro tvorbu obsahu, deepfake videí a podobně.”
Tyhlety nemotorné amatérské „analýzy“ a „taxonomie“ třídních nepřátel jsou vždycky k popukání 🤣 Úplně vidím, jak si daný novinář či aktivista takhle večer nalije půl litru vodky, k tomu se zhulí, zasněně se podívá do okna, v němž kvůli tmě venku beztak není nic vidět, a dostane ujímání zplodit článek. No a pak ze sebe vyblije pokaždé něco úplně stejného.
V tom okně ovšem vidí sebe, resp. svůj odraz. Takže píše a čumí na sebe a podle toho to taky vypadá.
👍
Jsem tam popsán jako bezzubý zadlužený flákač, nevzdělaný a blbý. Jako by byl u nás doma.
U nás doma taky byl.
Nihil nivi sub sole. Jistý opilex Exner se kdysi ubytoval v pekingském hotelu a psal tam srdceryvné články o utrpení Tibeťanů pod jhem čínských komunistů.
Toto je něco podobného.
Kazdej ceka co Fiala rekne, aby zase mohli vo nem psat . Bez nej to neni vono
a tak se stara a rad vo napln prace ,davu u, klafeznytz..A nechali jiny veci,
do kterych jim nic neni , bez povsimu.
Vod svini k zakonu , kratka cesta. A jak tohle muze bejt..
Von ten samotnej novej zakon ,muzeme kvalifikovat , jako opatreni cizi mocnosti ve prospech cizi mocnosti. Na narod. Zadnou nejmenuje je prisne utajena ??..Proc.
Protoze neurci nepritele a co je a neni v jeho prospech ..Napr. boj proti komunistum yvrcholil do prevratu a jejich svrzeni ,aby si udrzeli svoji stranu a zacali ,nezakazany a nepotrestany ,bojovat zpet a usilovat o clenstvi v parlamentu.
Az sou zpet v Bruselu ..
Kdyz nekdo mysli, ze Ceskej narod sou svine, aby dostal za to vysokou funkci s odmenama a potom verejne nazve narod svinema , je to pritel naroda a statu a
nebo nepritel..
Jednal v zajmu cizi mocnosti a nebo nejednal,$$%^&*&#@#$$$???
Kde je nakej pravnik. Aby se zeptal a vysetril, jak to je.
Kdyz to zadnej nevi , tak to skodi.
Chce se taky nenavistnec sedrit a kolem nas kopat prikopy a koho zajem
to kopani asi bude?? Koho. Kdo ma zajem kopat prikopy ..Na co?
Von je postizenej a je tezky porozumet, co vlastne chce ..
Kdyz neni stihanej novym zakonem , jako podezrelej aspon, tak ten novej zakon
muze bejt kvalifikovanej ,ze byl vydanej ,navaznou logikou , praaave ,
ve prospech ,nekde na nas cihajici ,cizi mocnosti. Kdyz je ta mocnost
cizi ,znamena to automaticky, ze je nepratelska ???
A jeho agentu, ktery se neskryvaji pred verejnosti ani..
Co kdyz je mocnosti vice a hodne. Kdo je mocnost a kdo neni..
Dalsi zakon jako krizovka bez tajenky , nebo musi bejt tajenka
zasifrovana a tajna pro obcany , proti kterym byla vytvorena a proto
odhalena bejt nesmi.
Remeslo psani ma naky pravidla ,aby napr. ctenar mohl cist a este porozumel,
vo cem je text,kterej se tak neda zkratit . Musi texty bejt uceleny aby meli patu a hlavu.
Kdo to nevi ,neumi , nema zkusenosti se ctenim a psanim , nerozumi..
„Prilis mnoho not“, prohlasil cisar vo mozartovych skladbach ve filmu Amadeus..
Napr. velka organizace Nato a jiny zasvetily sve vznesene poslani v nelitostnym mnoho let trvajicicm boji proti svymu nepriteli ,komunismu a ted sou komunisti vsude , kde chteji bejt. V neomezenych poctech ..Ty bejvaly, jako ty dnesni..
Vlady zapadu taky bojovaly sverepe a bez oddechu a co ten boj stal penez obcany ..Ted bojujou s rusem, ale komunista, nepritel je beda , v Cine a obrovskej …
Asi potrebujou nejdriv najit s kym maji bojovat, aby aspon vedeli.
Em…
„Naše zdroje v OP uvedly, že zítra proběhne schůzka, na Bankově nejsou spokojeni s první vlnou operace v Kurské oblasti. Zelenskij chce nové úspěšné operace od Syrského, aby jednal s Trumpem za dobrých podmínek.
Náš zdroj uvádí, že Bankov se chystá vyslat do akce své letectvo, aby posílilo ofenzívu. To je spojeno s možností, že Rusové sestřelí několik letounů, včetně F-16. Rusové se na takový scénář již připravují. Bez letecké podpory však AFU nebude schopna dosáhnout dobrého výsledku v ofenzivě.“
https://aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&sid=938dccaeb0467f343d32fe7f55906632&start=21460#p413595
OT
Návštěva německé ministryně zahraničí v Damašku vyvolala nový skandál. Zdá se, že syrská média retušovala fotografie Annaleny Berbokové a rozmazala její obličej, píše Bild.
Na fotografiích zveřejněných na kanálu Telegram Almharar je tvář Berbokové skryta rozmazáním, díky čemuž je rozpoznatelná pouze podle oblečení – světlých chinos kalhot a halenky.
Naproti tomu její francouzský protějšek Jean-Noël Barrot je zobrazen beze změny: jako muž je vyfotografován se syrskými politiky a dalšími úředníky.
Kanál Almharar, blízký nové syrské vládě, aktivně podporuje její zájmy. Tento případ cenzury opět zpochybňuje snahu nových syrských představitelů ukázat se světu jako umírnění a otevření, píše Bild.
Již dříve si noví syrští představitelé odmítli podat ruku s Berbokovou během její návštěvy Damašku.
https://t.me/stranaua/182086
Již zítra ve vašich zemích…
Tak ale s tím musí být Němci i Francouzi ze „svých“ zemí už srovnaní, ne? Tak jakýpak skandál. Brzy povládne šaría v obou těchto zemích a ministryně budou zrušeny.
Beztak jsou na hovno.
Odhaduju ze kolem roku 2500 nakej historik mozna vobjevi ,ze elity Usa ,Brzezinski a spol
zacaly valku proti americanum a evropanum ,ofensivou v 2001 ,postupnym
zriunovanim hospodarstvi /11 trilionu za dve valky,hromadenim dluh 1 trilion za 3 mesice v Usa,trilionem rocne na prohravani valek s teroristy a hodne dalsiho /
a svetovou valkou proti teroru,
postupne si vladci zavedli vsude nasilnou okupaci a vladu fanatickych arabskych teroristu
v celym svete..
..“hiding in plain sights „, ze to moh kazdej videt denne na vlastni oci ,jak je vsude zabijeji kazdej den ,ale ,ze tenkrat meli zpozdeny chapani a za je to nezajimalo tak jako treba vlada nakych fialu a jestli bude zvolena..
Ze si nepovsimli ,ze sou uz delsi dobu nepratele ve vlastnich statech a dostavaji to nejhorsi zachazeni, epidemie, aby bylo brzy po nich, ktery si po tisicileti narody branili a naopak se obratili ,v pravej cas s nenavisti proti tem, kteri je zachranili
vod vyhlazeni a vyhlazovace si schvalovali. JIsty, ale nic neni…
Z kata na ministra spravedlnosti – slusny postup
Na internetu se objevila videa, která údajně ukazují ministra spravedlnosti nové syrské vlády Šadího Vajsího, jak v roce 2015 v provincii Idlib dohlížel na popravy dvou žen. Na zdi v pozadí poprav je napsáno „an-Nusrá“, což je předchůdce organizace Haját Tahrír aš-Šám (HTS), která v prosinci svrhla režim prezidenta Bašára al-Asada. Syrský ověřovací server Verify-Sy pravost videa již potvrdil.
Keby som sa stretol s Baerbockovou, tiež by som jej nepodal ruku. Tak hlboko by som neklesol.
Jedné věci na tom nerozumím:
Baerbocková si pro tu urážku od kozomrdů letěla sama, nebo ji tam někdo oficiálně vyslal?
Rozuměl bych tomu, kdyby to byla od zbytku německé vlády nějaká politická past, nebo pomsta.
Mají těch pitomců v Německu přece už milióny.
Někdo ve vládě přece musel vědět, jak se ti kozomrdi staví k ženám. A přesto ji tam vyslali?
S jakým cílem, nebo úmyslem?
A může být někdo až tak hloupý, aby si pro takovou urážku letěl sám?
Vyznáte se v tom někdo?
Že je AnčaLenka blbá jako štoudev, je fakt. Jestli ji tam ještě k tomu někdo poslal, to nevím.
Já si myslím, že neposlal. Ona si myslí, že už jim tak vlezla do zadku (nebo tedy německá vláda), že jí třeba tu ruku podá. No spletla se, o těchto islámských vrazích každý soudný člověk dávno ví, že oni neustupují, naopak. Nakonec je to stejné jako Ukrajinci, ti také přece ne.
Malé děcko také pořád leze ke kamnum,dokud se nespálí
Ministryně se zkušenostmi tříletého děcka 😀
Vycházím jen z toho prostého faktu, že snad celá politická scéna už dávno ví, co jsou zač – všichni tito umírnění uřezávači hlav. A stejně tam furt lezou.
Baerbocková blbá je, o tom žádná, znemožnila se víc, než ta naše Barbora Škrlová.
Ale že by _německá_ ministryně byla blbá až tolik…nějak se mi to nezdá.
Houfy ministerských poradců – a neporadí, že jako ženská tam nemá lézt, že se může stát tohle?
Právě to mě navedlo na myšlenku, že ta cesta asi byla něčí plánovaná pomsta.
Blbí jsou až na půdu a nepoučitelní. Pořád prosazují věci,které nefungují.
Myslím si, že netřeba složitých konstrukcí. Prostě je blbá, nevzdělaná a bez špetky vychování – viz její diplomatický úbor.
To vypada na masochismus ,mezi fanatickama feminismu dost rozsirenej , kopnes do ni a vona na kolenou prosi vo este horsi a furt nemaji dost..A vNemecku toho ma zrejme malo ,tak musi jezdi jinam.Taky musej bejt v jednom kuse ponizovany ,jinak si to poradne neuzijou.
Nechápu, že se Němci nepoučili u svých příbuzných Švédů. Tedy Švédek: https://unwatch.org/wp-content/uploads/2017/02/Swedens-walk-of-shame-hi-red.jpg.
To je nějaký švédský buchetník na cestách?
Asi jí nikdo neřekl, že tam v té zemi, kde včera znamená předevčírem, je ženská nahá hlava větší urážka než německá nahá prdel.
Pro islam tradicne , je zena necista a tak nezabavna a jenom na mnozeni ,na zabavu
sou chlapeckove..
Ty si muzou poridit nejvic ty hlavni mocny a bohaty..Ty vobyc sou jako smrt , berou vsecko..
„Rozvracením republiky se míní úmyslné rozvrácení ústavního zřízení, územní celistvosti nebo obranyschopnosti České republiky anebo zničení její samostatnosti, a to účastenstvím na násilných akcích proti ní nebo proti jejím orgánům.“ Předpokládám, že tušíte, co je to „násilná akce“.
„Kvalifikovaná skutková podstata je dána tehdy, jestliže je trestný čin rozvracení republiky spáchán členem organizované skupiny, nebo je jím způsobena těžká újma na zdraví nejméně dvou osob nebo smrt, škoda velkého rozsahu či závažné ohrožení mezinárodního postavení České republiky, případně je-li spáchán za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.“
Vážně máte pocit, že je to srovnatelné s tím, o čem se mluví v článku?
Ohledně Václava Havla a „rušení paragrafu“:
šlo o zrušení trestného činu hanobení Parlamentu, vlády a Ústavního soudu
https://www.ceska-justice.cz/nazory/hanobeni-hlavy-statu/
https://www.zakonyprolidi.cz/judikat/uscr/pl-us-43-93
Nad pravdami Pavla, Fialy a Babiše. Bude hůř? Bude líp? Nebo bude skibidi?
PODCAST ECHO PORADA
Komentátoři Týdeníku Echo se na první Poradě roku 2025 ještě vrátili k teroristickému útoku v Magdeburku i nadcházejícím německým volbám. Volební klání v Česku však předznamenaly novoroční projevy tuzemských politiků. Petr Pavel mluvil o dětech a opět tlačil euro, Petr Fiala si troufal a nemá na čem stavět.
Babišovi projev napsala sama vláda.
https://www.youtube.com/watch?v=ubDeKTxfm8A
OT
❗️🇸🇰Predseda SNS Danko ide do Moskvy obnovovať vzťahy, Slovákom chce otvoriť oči, ako to v Rusku funguje.
Januárová cesta parlamentnej delegácie do Moskvy má za cieľ obnoviť komunikáciu a načerpať informácie, ktorými je potrebné Slovákom „otvoriť oči“, ako to v Ruskej federácii funguje, osobitne v oblasti hospodárskej spolupráce so Západom.
V diskusnej relácii TA3 V politike to uviedol predseda koaličnej SNS a podpredseda Národnej rady Andrej Danko.
Potvrdil, že sa stretne s predstaviteľmi ruského parlamentu i vlády.
„Chceme pochopiť určité pozície, legislatívu a obnoviť niektoré vzťahy s Ruskom,“ uviedol Danko, ktorý sa chce zamerať aj na otázky spolupráce s veľkými západnými spoločnosťami. „Chcem ľuďom na Slovensku otvoriť oči, lebo tu je to deklarované, akoby s Ruskom žiadne nemecké či americké firmy neobchodovali,“ upozornil.
Do toho Vietnamu, tam letěl pan Fico přímo z Moskvy, nebo se ještě zastavil doma?
Teco
Cestu Ficovi pripravil Simecka 😂😂
..niektore vztahy a nerekne ktery ty vztahy a tema chce votvirat slovakum voci.
Budou potrebovat nakej votvirak na voci.
A este naka delegace a koho to zajima..At si litaj jak chteji,kam chteji.
A s votevrenejma vocima budou lidi koukat , co vsechno musi zaplatit.
https://www.youtube.com/watch?v=VxWT9H0iJCo
CO ŘEKL PUTIN O FICOVI ?
Kolik lidských životů stojí dodávání toho břidlicového plynu z USA, který tady tlačí USA už hromadu let?
Sabotáž Nord Streamu, radostné uzavření potrubí Polskem, uzavření potrubí Kyjevskou juntou a krvavý konflikt v Ukrarusku jsou tím cílem.
A kolonie Unie Eurofašistů si to ještě celé platí a jásá, jak odstřihli imperiální Rusko od Evropy!
Babiše se dnes zeptali na Nově, zda má radši vůni benzinu („motoristé“) anebo třešní („ksčm/stačilo“). Odpověděl: „benzinu, motoristé jasně“.
Po dalších volbách dostaneme jenom mírnějšího (o dost, ale stejně) Fialu v podobě Babiše s Macinkou. Všechno pojede dál. EU (migrace, green deal likvidace), NATO (krev na rukou po celém světě), WHO (taky parta dobráků) atd.
Dobro došli.
Vše záleží na získaných mandátech. Politici jsou neuvěřitelně pružná stvoření a jejich předvolební deklarace nemá moc smysl brát v úvahu.
Osobně si myslím, že STAN přeskočí Spolu, Fiala bude odejit a Motoristé nedosáhnout tak dobrého výsledku, aby Babišovi stačili k většině. Ale letos si asi nebudu vsázet.
Hranatej si dost šikovně dělá PR a kult osobnosti. Strhne spoustu mladých …
Máte pravdu, otázka je, jak moc se odtrhne z Bruselu do víru domácího předvolebního boje. Myslím, že i pro mladé je diametrálně odlišné tvrzení Volte tady kamarády od Volte mne .
Až bude mít Stačilo 30%, bude udávat tón ve vládě. Zatím má takové preference Babiš.
Někde jsem zahlédla rozhovor s Havlíčkem z ANO, který velmi jednoznačně tvrdil, že pokud ANO vyhraje volby, tak rozhodně nebude jednat o sestavení vlády s SPD nebo Stačilo! nebo s kýmkoli jiným, kdo by uvažoval byť i jen o referendu o vystoupení z EU nebo NATO.
Havlíček vůbec nevyloučil spolupráci se STAN, jen se z odpovědi vykroutil.
Navíc, Metnar (ministr obrany za ANO) kdesi plně podpořil současné utrácení Černochové za vojenské harampádí.
Takže, milí Kydáci, je to v bruseli. Vůbec není třeba chystat podvody ve sčítání v rámci korespondenční volby. Babiš s výběrem ODS a STANu vytvoří spolehlivě novou bledě fialovou vládu. Ani Babiš, ani Macinka, ani Turek nepojedou do Moskvy jednat o levném plynu, což je základ zmrtvýchvstání naší země.
Zbývá tedy volba SPD nebo Stačilo!. No a pokud Katka Konečná nasadí na přední místa kandidátky lidi z Aspenu oddané EU a NATO, jako je Maláčová, pak mi nezbyde než volit opět SPD.
Jo!
(nebo nevolit)
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/andrej-babis-motoriste-sobe-macinka.A250105_125900_domaci_dyn
https://www.echo24.cz/a/HEfPV/zpravy-domaci-dostal-vyzval-pravicove-volice-k-volbe-turka-ci-spd-okamura-motoriste
A zase místo antiFialy přijde antiBabiš, čtyři roky beznadějného štvaní, protože nedokážete dělat kompromisy.
A Stačilo si sáhne na 8%. Pokud bude Babiš stejně pitomý jako Fialovci v posledním roce, tak na 10%.
To nebude tak snadné jako posledně. Piráti jsou pasé, čtyřkolka nesčetněkrát prokázala, že „Antibabiš“ byla jen prázdná floskule (a to jí ještě zbývá téměř rok), michprdi se znemožnili taktéž, když ten jejich „vůdce“ lohnul prachy a zmizel beze stopy ze scény. Lidé mají za sebou navíc čtyři roky zkušenost na vlastní kůži, že může být ještě mnohem hůře než za Babiše.
Místo pirátů jsou pro mladé motorkáři, kteří jsou o dost lepší, levicová mládež to hodí kdoví komu.
Spíš jsem mluvil o něčem jiném; stejně jako existuje blok 5-1K (a nezmizí), samostatným blokem je ANO, mohly by se i „národovecké“ síly nerozdělovat na PRO / SPD / Trikolora / Stačilo, ale vytvořit právě i s těmi Motoristy třetí blok, který by byl dostatečnou protivahou.
Ustoupit trochu z krajních stanovisek „Fuck the EU!“ a „Vivat socialismus!“ a najít národní kompromis.
To, co dělá Vidlák, je podle mě cesta správným směrem, ale moc úzká.
Víte, umírněné tendence nějak se v rámci toho Rakouska, později Rakouska-Uherska, s těmi Němci sžít a srovnat vzaly za své na bojištích první světové. Tehdy v celé nahotě vyplynulo napovrch, že byly všechny podobné snahy na prd a silně kontraproduktivní. Tady to dopadne podobně – tak dlouho se bude vyzývat k umírněnosti a k tomu, že určitě ta EU půjde nějak zreformovat, až se celá EU zhroutí a vezme nás to šíleným držkopádem se sebou. A nepochybuji o tom, že ještě před nárazem do země, z nějž po nás nezbyde než mastný flek, se začnou ozývat někteří z těch „tolerantních“ a budou se nesměle ptát, proč jsme z toho panoptika jako nezkusili dávno vystoupit.
👍 🎯
Jenže takovíto lepševici nedají na EU dopustit.
Spíš se ukázalo, jak kontraproduktivní byl rozpad R-U. Konflikty z toho povstalé se řešily dalších 100 let (se zakončením v bývalé Jugoslávii).
Vláda degenerované habsburské šlechty( vlivem příbuzenských sňatků) byla už tak nemožná, že skončila na smetišti dějin a vy tady budete psát takovéhle kraviny o R-U? Co dodat.
No já bych věděla co dodat, ale snažím se psát slušně.
Také naše vládnoucí vrstva by mohla skončil na smetišti. Nebo máte pocit, že není ještě dostatečně zdegenerovaná? Je ovšem nutné vycvičit voliče v rozpoznávání degenerátů a ne je vytrvale volit, jak mají ve zvyku!
Na Balkáně by to bublalo stejně … a R-U nebyla žádná selanka a neměli si začínat. Leda tak nový středovýchodoevropský formát s poučením z minula, ale sám určitě vidíte ty rozdíly – slušně o tom mluvil nedávno Drulák, na mne furt dost optimisticky. Jako dlouhodobý cíl, možná nějaký konfederace dobrý, jen do tý doby neshořet
Domníváte se, že „Motoristi“ stojí o nějaký blok s SPD a Stačilo ?
Ufff, tak to jsem přehlédl, no to už je úplná fantasmagorie. Ale možná pokus jak udržet Fialu ve Strakovce. Jinak by to dopadnout nemohlo.
Třeba to K43 vysvětlí, jak to myslí s tím „národním kompromisem“ a s tím, že by „Motoristi“ měli vytvořit blok s SPD a Stačilo.
Zásadní rozpory ohledně setrvání v EU a NATO
plus:
Komunisti tvrdí (https://www.kscm.cz/wp-content/uploads/2022/04/Nadeje_pro_Ceskou_republiku-2004.pdf):
Za základní příčinu stupňujících se problémů světa i naší společnosti považuje KSČM kapitalismus.
Motoristi mají v programu (bod 7 https://motoristesobe.cz/wp-content/uploads/24_12_zakladni-ideova-vychodiska5.pdf )
Jedině svobodný trh, liberální ekonomika a kapitalismus
představují efektivní cestu, jak zajistit prosperitu a slušnou životní úroveň všem.
Ve farmakologii se něčemu podobnému říká kompetitivní antagonismus = látky soutěží o vazebné místo, ze kterého se případně vzájemně vytěsňují, nemohou se však navázat zároveň…
Přřesně tak, Motoristé jsou nepříliš dobřře maskovaný návrat k papatunelovi. Ale vysvětlení bych opravdu neočekával. Možná opět nějakou floskuli.
Já Vám to vysvětlím.
Kapitalismus je nezrušitelný (opravdu, to je mimo pochybnost). Mimochodem, pokud si skutečně tyhle deklaratorní útoky na kapitalismus nechá Stačilo v programu, má nulový koaliční potenciál a je zbytečné. Doufám, že to přinejmenším v praxi tak nebude.
Členství v NATO a v EU je současnou vládou špatně pochopeno. Nemá to znamenat se EU a NATO podřizovat, ale být hrdými aktéry.
Prakticky: členství v NATO nás zavazuje k obraně spojenců v NATO, ale nikoliv k vysílání vojska mimo území NATO nebo dokonce k souhlasu s přijetím dalších členů, kteří jsou např. příliš rizikoví.
Vzorem nám může být Francie nebo i Turecko.
Stejně tak v EU – naším cílem by nemělo být vystoupit (stejně se nezbavíme nutnosti pravidla EU dodržovat, jakýmkoli politickým rozhodnutím nepřestaneme být ostrůvkem uvnitř EU), ale EU reformovat směrem k vyššímu respektování jednomyslnosti a suverenity svých členů. O odstranění regulací si tu už nebudu třepit pysk.
A pro Tymákovana – po volbách uvidíte, jak uškodilo tříštění stran. Díky Vidlákovi a díky indolenci 5-1K to přinese pro národně orientované menší škody než minule, ale stále budou velké.
Prvotní, co je v politice potřeba, je získat hlasy alespoň pro část programu. Jinak i teoreticky ideální program (pro mě osobně třeba laissez faire společnost bez státu) je prázdnou proklamací a nerealizovatelným snem.
„Kapitalismus je nezrušitelný (opravdu, to je mimo pochybnost).“ 🤣😂😂🤣
Tak leda mimo vaši 😁 Celé dějiny lidstva vám jaksi nedávají za pravdu, ale to je pro vás jen takový nepodstatný detail, že 😁
Napsal jste svůj pohled, který možná nějak souzní s pohledem Motoristů.
Otázka ale zněla na ten kompromis a blok se Stačilo a s SPD.
SPD:
1) Budeme požadovat referendum o vystoupení z EU.
2) Když naše polistopadová vláda rozhodovala o vstupu ČR do NATO, rozhodla tak bez referenda. SPD je toho názoru, že tento deficit demokracie je nutné odstranit a občané mají nárok, se závazným referendem konečně vyjádřit, zda s členstvím v NATO souhlasí.
KSČM (https://www.kscm.cz/program/ ):
1) Jsme pro referendum o vystoupení ČR z EU.
2) Požadujeme vystoupení ČR z NATO.
Program S! jsme ještě neviděli, ale předpokládám, že vystoupení nebo referendum o vystoupení v něm bude taky.
Mám za to, že Motoristi o žádný blok nestojí („Neumím si představit širší shodu s levicí.“ Macinka 21.11.2024 https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/nejoptimalnejsi-vlada-bychom-byli-jen-my-a-ano-babise-bychom-tahli-doprava-tvrdi_2411210500_jgr ) Ti stojí o vládu v koalici s ANO (v EU a v NATO).
Kdo a jaký kompromis by měl dělat – pro vznik „bloku“, o který není zájem evidentně ani na jedné straně. [bez otazníku, jen řečnická otázka – nepřipadá to v úvahu – ledaže by Motoristi svolili k referendům o EU a o NATO ]
tdx: Ano, celé dějiny lidstva mi dávají za pravdu. Tam, kde byl kapitalismus zrušen, se vedlo zle a brzy se tam opět vrátil. Ukázalo se, že je to nejefektivnější systém fungování ekonomiky.
I v Číně a v Rusku mají kapitalismus, dokonce v určitých aspektech (regulačních) volnější a více funkční než v EU. Jen mají trochu sníženou úroveň demokracie, (o což se zde momentálně vládnoucí snaží taky :)) a schopnější leadery.
Jestli mají schopnější leadery navzdory deficitu demokracie nebo díky němu, si netroufám posoudit. Naše bezbřehá demokracie nicméně dobré leadery nepřináší, alespoň pokud jde o ty, co jsou nyní v sedle.
Strhaný Strůnyzvuk:
Neumím dodat víc než v posledním odstavci, na nějž reagujete. Nespojit národní strany kvůli extrémním stanoviskům, která zastává několik procent voličů, je chyba, která se vymstí menším nebo nulovým podílem na moci.
Je lepší si vyjít vstříc.
Ještě to napíšu trochu jinak. Kdyby se zmíněné strany spojily a řekly by:
Holt EU ano, ale budeme sypat písek. NATO ano, ale budeme hlasovat proti všem výbojům.
Tak je bude i tdx a Tymákovan volit úplně stejně, protože nikdo jiný (více extrémní) na politické scéně není. A zmíněný konglomerát by měl šanci ulovit ne 6-10% ale 30% hlasů.
Číst umíte ? Zcela jasně jsem napsal, že bych je nevolil.
Ty: Pak byste si nerozumně a zbytečně škodil.
@K43
Ad EU, NATO: Teoreticky máte pravdu.
Ovšem realita je jiná: oba spolky sice prohlašují a na papíře mají napsáno, že jsou něco jako vyšší level Rychlých šípů, ale v praxi se chovají jako nižší level Bratrstva kočičí pracky.
Kde máte jakou hrdost? Co na tom chcete reformovat?
Vy rád připomínáte jiným zdejším štamgastům něco o bublinkách; to samé ale podle vámi výše napsaného platí o vás. A jak zřejmo, názorové bubliny mají prázdný průnik.
→ K43 19:22
Žijeme v demokracii? Říká se to, a nepochybně to deklarují Motoristi. Tak by mohli uznat, že je demokratické uspořádat referendum o účasti v EU a referendum v NATO. Bojí se snad vůle lidu? Pokud ano, tak jsou to hovada (mimochodem jako Babiš), protože, a teď pozor!, mezi námi, kdyby ta referenda proběhla, tak by dopadla tak, že většina voličů by si přála zůstat tam i tam.
Tak vidíte. Kompromis by měli učinit Motoristi. Není se přece čeho bát, a vše by bylo superlegitimně stvrzeno ve své správnosti.
Alef: Určitě jsem taky ve své bublině, ta moje se dá vyjádřit slůvky laissez faire.
Přesto si myslím, že dnes má smysl se spojit i s národními konzervativci a umírněnou národní levicí. Pro úplnou odluku od EU/NATO (i kdyby to bylo rozumné, což si nemyslím) neseženete prostě dost voličů a zbytečně povládnou méně národní strany.
S hodnocením kvality EU souhlasím.
Jde o stanovení priorit a hledání nejnižšího společného jmenovatele, ale to jsem tu už psal před minulými volbami. A jestli se Motoristé vymezují proti SPD, špatně poslouchali svého mentora, který, společně se Zemanem vyzýval až k občanské neposlušnosti s odvoláním na ústavu. A Motoristé a EU a Ukr další hluchota …
Macinka někde – nevím už, kde – říkal, že jakkoli je S! k Motoristům názorovým soupeřem, v úplně základních věcech (pronárodní politika, domácí soběstačná ekonomika,…) by shodu najít mohli. Já sám jsem tomu Macinkovu prohlášení rozuměl asi takto: udělejme si doma pořádek, přestaňme být krmelcem Evropské unie, a pak se můžeme přít o to, jak moc kapitalismu a jak moc socialismu (zjednodušuji). Ale toto je pouze má osobní interpretace, netvrdím, že správná. Já bych to takhle bral.
Mohu dodat citát:
Otázka: A když se doptám na levicové subjekty, hlavně Stačilo! Kateřiny Konečné, jak by vám to spolu případně šlo? Označujete se za jasně pravicovou stranu.
Macinka: Neumím si představit širší shodu s levicí. Oceňuji postoje některých levicových stran, které se týkají české identity, národních zájmů nebo státní suverenity. Ale to jsou fundamentální věci, o kterých se ve Sněmovně hlasuje jednou nebo dvakrát za rok, ale na vládnutí to nestačí.
konec citátu https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/nejoptimalnejsi-vlada-bychom-byli-jen-my-a-ano-babise-bychom-tahli-doprava-tvrdi_2411210500_jgr
Takže já to vnímám v poněkud obráceném pořadí: budeme se rvát o své (svobodný trh, liberální ekonomika, kapitalismus), ovšem když na to přijde, tak dvakrát-třikrát do roka jsme ochotni „o něčem fundamentálním“ hlasovat shodně s levicí.
@ZHt
Ano, to je ona citace, děkuji.
Vaše vnímání nemohu ovlivnit a ani nechci, ale říkáte jinými slovy totéž, co já, a co řekl Macinka: jde o tu fundamentální věci. Macinka připouští, že ve fundamentálních věcech (víme, které to jsou) by s levicí shodu patrně našel.
Když to shrnu:
Já: Macinka by ve fundamenálních věcech s levicí shodu našel.
Vy: Ne! Našel by shodu jenom ve fundamentálních věcech, a jinak by prosazoval kapitalismus
Budu upřímný. – Ne, raději ne. Pěkný večer přeji.
Klidně buďte upřímný.
Napsal jste
udělejme si doma pořádek, přestaňme být krmelcem Evropské unie, a pak se můžeme přít o to, jak moc kapitalismu a jak moc socialismu (zjednodušuji)
Nenapsal jsem Ne! – a jinak.
Má námitka byla proti tomu „a pak“ – časová souslednost
Já si myslím, že nejdřív (už hned teď) se chtějí přít o kapitalismus/socialismus a pak (po volbách) až hledat shodu na fundamentálních věcech.
Ale taky přeji klidný večer.
@ZHt
„Klidně buďte upřímný.“
K čemu by to bylo? – Omezím se na smazání trollů a zase jdu po svém.
Otázka je, co pan Macinka považuje za fundamentální věci, pokud se ve Sněmovně hlasuje jednou nebo dvakrát za rok . Zkuste si probrat, kolik věcí pro nás fundamentálních se hlasovalo loni. Začal bych korespondenční volbou, vojenským partnerstvím s USA, pár EU diktátů a je jasné, že se dopočítáme zcela jinam než pan Macinka.
Možná bych ty trolly mazat neměl, vyjde to v úhrnu nastejno.
Publikum má zjevnou potřebu se hádat, a když trollové nejsou, on už se k hádce důvod najde.
S tím kapitalismem, ony tuším byly pokusy nahradit jej lepším světem. Mnoho lepšíhosvětanošů to vysvětluje tak, že už to celý tehdy vypadalo slušně, jenže do toho zahraniční kapitalismus hodil přeshraniční vidle či co, takže se to nakonec pokazilo.
Jestli ano, pak by to ovšem znamenalo, že ti kapouni jedni mizerní jakoby tahají za delší konec. Nebo úplatkáři to jsou a lepš.světan. byli ke své smůle málo rozhodní (?) vůči kontrarevolučním slouhům. Nebo tak něco, v každém případě jsou kapouni podle lepš.světan. kazilepšosvěti.
Ale nebudu tomu dělat rozhodčího.
Nemám naprosto nic proti referendu o vystoupení z EU či NATO. Jen, buď by dopadlo vítězstvím vystupovačů, nebo nevystupovačů. Remíza, to by asi byla opravdu dost náhoda.
V tom prvním případě, je to ale na bázi, že pak by se vidělo, co to udělá? Nebo na bázi, že to je jedno, hlavě pryč? Nebo se to dá specifikovat i blíž?
A ve druhém, co by pak vystupovači řekli? Klidně by mohlo být, že tak jo, vyhráli jste? Nebo, že to teda ne, s tím se musí něco…?
Pokud se pokusím o předpověď, skoro si myslím, že zastánci referenda coby klíčové věci, tzn. SPD a patrně Stačilo, nedosáhnou dohromady ve volbách na nadpoloviční většinu. A pokud ji referendum potřebuje (což nevím a nebudu hledat) ústavní…
Pokud by se některý ze zmíněných subjektů dostal do vlády. A pokud by ANO a ev. dalšího partnera dokázal něčím donutit ke hlasování o takovém zákonu. A pokud by byl odhlasován Pokud by tyto podmínky byly splněny, tehdy by se o tom mohlo začít mluvit. A pak by se teda hlasovalo – s nějakým výsledkem. Předpověď končím tím, že – nevím, ale chovám k tomu jakousi skepsi.
Místo pirátů jsou pro mladé motorkáři, kteří jsou o dost lepší, levicová mládež to hodí kdoví komu. Učebnicový pseudointelektuální blábol. Motoristé ( motorkáři jsou něco zcela jiného ) si nejsou téměř v ničem podobní s Piráty a proto je těžko mohou nahrazovat. Bývalé voliče Pirátů určitě většinově nezískají, na to jsou jiné strany. Opětovné podsouvání, že levicoví jsou nesvéprávní hlupáci komentovat nebudu. Vidlák tu opakovaně psal, jak nesprávná koalice SPD snížila straně procenta. Tato nesmyslná koalice by je zlikvidovala, já za sebe mohu říci, že toto spojení bych urřitě nevolil, ač dva ze čtyř subjektů jsou ti, mezi nimiž se já zřejmě budu rozhodovat. Je úsměvné, že člověk se zcela jinými politickými preferencemi než jsou tyto strany, navíc neschopný analýzy, jim chce radit. Trochu mi to připomíná dávný, i když i občs dnes se ozývající řev podobných o Zemanově zradě voličů oposmlouvou, ač důvodem je jejich odpor k ní a názor Zemanových voliů je nezajímá.
Povíme si to po volbách.
Opět jste nepochopil text. Na tom, co jsem psal, nemohou volby nic ovlivnit. To není o výsledku voleb.
vy jste někde viděl kapitalismus? já ho neviděl už ani nepamatuju v české kolonii
bohužel o demokracii platí to samé
tohle co tu máme, má do kapitalismu daleko
Nejsem idealista, ale realista, takže z různých úhlů pochroumaný kapitalismus vidím zde (EU), v Číně i v Rusku. Ten nejméně pochroumaný je v USA, ten nejvíce pochroumaný, obávám se, v EU.
Ten nejhorší je v USA. Čtěte National Geographic,tam je mnoho příkladů.
Jste dobrý logik. Takže podle vás ten nejméně pochroumaný kapitalismus dostává tvrdě na pozadí od těch pochroumanějších, ale řešení všech problémů je nepochroumaný kapitalismus ? Pokud v tom nevidíte rozpor, tak by mne zajímalo, kde se ve vás bere to nezvládnutelné puzení zde fungovat jako obecní prosťáček, protože k smíchu to není, spíše k pláči.
Nakonec dojde k tomu, že synkové vesnických automechaniků, truhlářů, klempířů a pokrývačů – jako prvovoliči a jako potomci tzv. lumpenproletariátu – navolí Turky v takové míře, že s nimi Babiš bude mít neskutečné problémy.
Skončí to tak, jako skončily VV, nebo Piráti. Znemožní se v druhém roce vlády a nakonec ji rozloží.
To si přeju, aby se stalo.
Ti, kteří stojí fronty s dětmi na sjezdovkách, ti, kterým kufry na letišti Vaška Havlů zablokovaly odlety, tihle budou volit tu nejlepší vládu čezka za posledních 99 let.
Dal bych prednost presnejsim neakademickym vyrazum , napr. Vyderacismus, pod ochranou demokratu.
Kapitalismus , hromadeni penez do kapitalu neni presny, ani spravny.
Nevysvetluje proc musi nekdo penize za kazdou cenu hromadit i za cenu milionu zivotu ,proc to musi existovat a nesmi nikdo tu cinnost zrusit .
Na co nahromadenej kapital je dulezitej v rukou nekolika bohacu a potreba ,atd..
Umyslne nejasny ,abstraktni vyrazy vedou do slepy ulicky chaosu,
vsech diskusi ..
Motoristé jsoj záchraným člunem ODS.
Vidím to úplně stejně.
V některých konkrétních případech to skoro vypadá, že jsou to děti echt-kovaných ódeesáků.
Významným dítětem echt-kovaných ódeesáků je ortodoxní klausovec Filip Turek.
Je to dobře vypadající, příjemně se projevující, nadaný politik a rétor.
Ale… z jeho veškerých projevů to vypadá, jakoby šel do politiky jen pro to, aby si uchoval pro svá historická auta možnost jezdit na levný benál nebo naftu.
Zatím jsem nikde nezaznamenala, že by chtěl řešit třeba inkluzi nebo působení politických neziskovek ve školství, že by chtěl narovnat bortící se vzdělávací systém.
Také jsem nikde nezaznamenala, že by Turkovi nějak záleželo na starší generaci důchodců, kteří většinu hodnot v naší zemi vytvořili.
A mohla bych pokračovat… stále jen auta, auta.
Turek už udělal (v mých očích) několik chyb:
1) Hlasoval PRO další finanční nášup Ukrajině, tentokrát z úroků peněz zmrazených Ruské federaci. Velmi mě překvapilo, jak prvoplánově ten chytrý Turek uvažuje v této oblasti. Jako čistokrevnému pravičákovi mu vůbec nevadí mezi-národní krádež (zmezinárodnění) finančního majetku. Po té, co se ukončí válka na Ukrajině a odvolají se sankce vůči RF, bude třeba také vrátit RF zmrazené finance VČETNĚ úrokového výnosu. No a z čeho to pak EU Rusku vrátí, když ty úroky teď vhodí do bezedné ukrajinské studny? Správně, z peněz daňových poplatníků EU.
2) Srdečně podpořil výrok Nerudové, ať jde Stačilo! do prdele.
3) Prohlásil, že by podobně jako Fico nebo Orbán rozhodně do Moskvy nejel.
To, že na svou osobu Turek nabalí mladé voliče a prvovoliče, je zcela jisté. Hlasy mladých rozhodnou, s kolika procenty půjdou Motoristé do parlamentu.
To je ten „úhel pohledu“.
My to vnímáme jako zásadní politické chyby, ale pan Turek nikoliv.
Jemu to přijde přirozené a vhodné. Apelovat na paměť voličů je asi zbytečné, protože ta paměť není delší, než pár týdnů.
Stokrát se spálíte, stokrát Vás tam odrbou či podstrčí šmejd, ale půjdete tam i po stoprvé.
A v politice/volbách to není nic jiného, zvláště tehdy, pokud se lidí přímo nedotýká.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-zpravy-hlavni-mesto-praha-lidl-outlet-praha-fronty-40503162
Já osobně se nijak nezlobím, že si Filip Turek zužuje svými politickými kroky svůj voličský elektorát… 🙂
ODS Jugend , Macinka ministr propagandy, Turek posh reinkarnace Klause .
OT, Trump a Grónsko:
Je to tak jednoduché. Trump nabídne milion dolarů každému občanu Grónska (56.000 kusů) a byl by zázrak, kdyby si většina nezvolila nezávislost na Dánsku a poté přechod pod USA.
Snad jedině Čína by mohla učinit zajímavější nabídku.
Jeate stesti ze to neni zasahovani cizi moci do regulerniho statu.
Zadna nemennost hranic a kradeni uzemi.
😂😂😂
Když dva dělají totéž, není to v případě USA nikdy totéž.
Mno, ten zákon (přílepek) je dost gumovej, ale taky bezzubej. Poslední štěkání psa zahnaného do kouta. S výhradami proti němu vesměs souhlas.
Jen si vždycky při čtení Vidláka vybavím toho pasáčka, co tolikrát volal „Hoří!“, aby, až pak opravdu hořelo, sa ani ti hasiči nězošli. Vymačkávání drobných emocionálních výlevků do článků a diskusí, pochechtávání se nad deepfake videi a memy zesměšňující naše protivníky ubírá sílu k opravdovému odporu a opravdové demonstraci. Jak se to projeví v ochotě dojít k volbám a volit tentokrát-ale-už-vopravdu-úplně-jinak, uvidíme.
A navíc veža nehorí!
Já jsem spíš jako ten, co volá, že se fronta blíží… a ona se fakt blíží. Ale je už tak nějak v lidské povaze, že se nezdrhá v době, kdy je fronta tisíc kilometrů a člověk by mohl v klidu prodat dům, odvézt majetek (klidně na několikrát) a najít si nový domov. Utíká se, až po dvou letech neustálého zhoršování, kdy je fronta dva kilometry daleko. Teď devatenáctého to bude 80 let, co takhle prchala moje babička.
Mezi příchodem Hitlera k moci a Křišťálovou nocí bylo dlouhých pět let. Někteří včas utekli. Někteří varovali. Ale drtivá většina do poslední chvíle věřila, že to bude dobré. Někteří tomu věřili ještě v dobytčáku na cestě do Osvětimi.
Ale přesto budu raději ten, který varuje, než ten, který mlčí.
Já Vás chápu. Jen si prostě myslím, že frekvence a intenzita těch varování je příliš vysoká a vyčerpává se adrenalin. V žádném případě si nemyslím, že byste měl mlčet, jen že část pýthických věšteb a kritiky/zesměšňování by bylo záhodno nahradit pozitivně orientovanými texty.
Na jednu stranu chápu, že je to těžké; na tom, že současná vláda jde pitomým směrem se shodneme tady asi všichni, jenže jedni by táhli doleva do socíku, druzí by odstranili regulační balast a třetím vadí nejvíc, jak se natřásáme jako bojechtivý stát, aniž bychom pro to měli vojáky, zbraně, technologie a suroviny.
Na druhou stranu přesvědčené už máte v hrsti. Je třeba působit na klidný slušný střed, který se bojí konfrontace a opovrhuje sprosťárnami.
Až začne kampaň, budu pozitivní, že z toho všichni dostanou cukrovku… 🙂
To jsem hodně zvědav. Ale odpůrci budou vytahovat starší texty.
To už je takový úděl… Co naděláme.
Prostě udělám, co můžu a pak se uvidí.
Podmíněně držím palce, jestli se nebudete uhýbat až přes levý okraj mapy. 🙂
Budu takový, jak to o sobě tvrdím na stránkách hnutí Stačilo.
Tyhle hádky mě naplňují beznadějí. Tady fakt asi nemám co dělat. Počkám, až se to tu uklidní nebo se změní téma.
Abych ještě přilil oleje do ohně: Motoristy instinktivně pohrdám. Jsou to šplhouni po cizích zádech. A narcisové.
Ukrajina na Kurské frontě od rána útočí. Aby měli lepší „vyjebávací pozici“. To zas bude mrtvých…
Kolik Vidlaku platite ,jako majitel , Nulovi ,
za popravy textu …
Zrejme taky na podporu hnuti Stacilo , kdyz mazani prispevku este neStacilo. Doufam, ze na nem neskudlite.
Obratny manipulace s popularizaci motoristu , pred volbama znaci, ze maji mocny podporovatele a ochrance.
zákon … je dost gumovej, ale taky bezzubej – to jste opět naprosto nepochopil, je to přesně naopak, zjistěte si o tom informace, třeba pana Schneidera https://youtu.be/aHMNErOOSOs
K 43,
obávám se, že je nedaleko doba, kdy „veža už zhorela“.
To už slýchám asi čtyři desítky let.
Jan Schneider o čučkaření jistě ví dost, pracoval tam prý!
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Novy-trestny-cin-Schneider-uderil-Pokud-to-prosazovala-BIS-je-bezpecnostnim-rizikem-767338
odtud prý jeho slova:
„Ke kuloárním informacím, že údajně měla zavedení nového trestného činu prosazovat Bezpečnostní informační služba, se pak vyjádřil, že by to „znamenalo, že po říjnových volbách by měl být ten barák ve Stodůlkách (sídlo BIS, pozn. red.) dán do dražby a celá ta služba rozmetána a propuštěna, protože jestli tam neexistují nějaké obranné mechanismy ve smyslu zdravého rozumu a právní oddělení BIS akceptuje takové postupy, značí to, že jde o TOTALITNĚ zaměřenou službu a jako taková se stává bezpečnostním rizikem pro naši společnost“.
Podle bezpečnostního analytika má být jedním z autorů též poslanec ODS a někdejší ředitel Ústavu pro studium totalitních režimů Pavel Žáček. „Jak se říká, ti lidé ten bývalý režim studovali tak dlouho, až jím zcela prosákli,“ poznačil.“
**************AMEN*****
MAJKA:
A já již u článku „kladivo“ dávala odkazy na důkazy, že ty informace nejsou vůbec jen „kuloární“….
https://odok.cz/portal/veklep/material/pripominky/KORND3QJZZZ3/
Zde si stačí najít ty připomínky BIS a znovu sem nakopíruji (pro ty co na odkaz nekliknou) důkaz z odkazu, že odstavec 1, písmeno b) §318a TZ je holá čučkařina.
Stačí si znění porovnat s údajnou jejich připomínkou a zda je tam to písmeno a JAK zní, že?!
*********
Kopíruji:
„Bezpečnostní informační služba (BIS) uplatňuje k materiálu jednu zásadní a dvě doporučující připomínky.
K části první, bod 86 – § 318a odst. 1 písm. b) trestního zákoníku:
V nově vkládaném § 318a trestního zákoníku navrhujeme v odstavci 1 uvést písmeno b) ve znění:
„b) ten, kdo naruší svrchovanost České republiky tím, že na jejím území pro cizí moc sleduje jiného zpravodajskými prostředky, nebo“
Odůvodnění: Navrhujeme výraz „obyvatele České republiky“ nahradit obecnějším výrazem „jiného“. Ke škodlivému následku, tj. narušení svrchovanosti České republiky, dojde již samotným neoprávněným sledováním prostřednictvím zpravodajského prostředku na území České republiky bez ohledu na to, kdo (jaká osoba) je objektem sledování; popis skutkové podstaty by měl postihnout i případy, kdy sledovaná osoba pobývá na území České republiky ilegálně…“
************
MAJKA:
A co dělat, když údajně ohrožením bezpečnosti se stává dokonce až opět údajně totalitně se takto chovající bezpečnostní služba a jí naopak dokonce „servisní“ a servilní moc zákonodárná a vládní?
Co Senát, bude konečně jednou pojistkou nebo urychlovačem k údajné NEO totalitě vojáků, kopáčů příkopů a čučkařů s plnou hubou demokracie, ochrany ústavnosti, bezpečnosti ……?!
Uvidíme již brzy , mají na to v Senátu určenu lhůtu do 29.01.2025.
Zpravodajský prostředek není definován zákonem. Takže se vracíme do doby, kdy právo bylo nalézáno v každém konkrétním případu.
Přesně tak, podle momentální potřeby.
No „není definován zákonem“ Gerde píšete a tvrdí to i ANO-Válková a kde kdo …
V trestním právu to dosud logicky skutečně definováno nebylo a ani přílepek §318a nyní pro trestní zákoník výklad žádný nedal, ale jiným zákonem definován ten obrat je a logicky jsou to zákony o zpravodajských službách.
Protože autorem přílepku §318a jsou zřejmě čučkaři, ti tak nějak už vědí, co vše se jim pod tu definici pro jejich účely vejde…a nyní budou mít šanci to vyložit i trestní soudci, projde-li to a někdo bude první sprostý podezřelý, obviněný, odsouzený….
Já chápu výtky, ale obecné „není definován zákonem“ úplně neplatí.
Je to spíše dost neurčitá definice a navíc se vztahuje JEN pro účely těch dvou čučkařských zákonů.
A proto se já Gerde výše ošívám u použití té novátorky trestní analogie – spojení „zpravodajské prostředky “ (směrem k čučkařům), když se to pro zpravodajce vykládá jen pro účely jejich zákona i tam vždy….
Definici „zpravodajské prostředky“ lze min. nalézt:
Zákon 154/1994 §7
„Oddíl první
Zpravodajské prostředky
§ 7 (1) Bezpečnostní informační služba je oprávněna v oboru své působnosti používat zpravodajské prostředky, kterými jsou
a) zpravodajská technika,
b) krycí prostředky a krycí doklady,
c) sledování.
(2) Bezpečnostní informační služba je povinna zabezpečit ochranu zpravodajských prostředků před vyzrazením, zneužitím, poškozením, zničením, ztrátou a odcizením.
§ 8 Zpravodajská technika
(1) Zpravodajskou technikou se pro účely tohoto zákona rozumějí technické prostředky a zařízení, zejména elektronické, fototechnické, chemické, fyzikálně-chemické, radiotechnické, optické, mechanické anebo jejich soubory, POUŽÍVANÉ UTAJOVANÝM ZPŮSOBEM, pokud je při něm zasahováno do základních práv a svobod občanů při
a) vyhledávání, otevírání, zkoumání nebo vyhodnocování dopravovaných zásilek,
b) odposlouchávání, popřípadě zaznamenávání telekomunikačního, radiokomunikačního a jiného obdobného provozu, popřípadě zjišťování údajů o tomto provozu,
c) pořizování obrazových, zvukových nebo jiných záznamů,
d) vyhledávání použití technických prostředků, které by mohly znemožnit nebo znesnadnit plnění úkolů v rámci Bezpečnostní informační služby,
e) identifikaci osob nebo předmětů, popřípadě při zjišťování jejich pohybu za použití zabezpečovací a nástrahové techniky.
(2) Použitím zpravodajské techniky, pokud jím není zasahováno do základních práv a svobod občanů, není
a) zachycování, poslech, monitorování a vyhodnocování informací, které jsou šířeny způsobem, jenž k nim umožňuje přístup předem neurčeného okruhu osob,
b) pořizování obrazových nebo zvukových záznamů,
c) používání zabezpečovací a nástrahové techniky,
d) monitorování telekomunikačního, radiokomunikačního nebo jiného obdobného provozu bez odposlechu jeho obsahu, popřípadě zjišťování údajů o tomto provozu.“
*********j
Zákon 289/2005 také §7 a dále…..
*********
Jenomže už je asi vše možné ve státě, kde dokonce ctihodný Ústavní soud v jediném Usnesení může uvést:
II.ÚS 1593/24 ze dne 22. 10. 2024
19.“ Pokud se stěžovatel S. dotazuje „co se stane, když Státní duma zruší své usnesení z roku 2010 a prohlásí, že došlo k podvodu s cílem poškodit Ruskou federaci“, možno jen stručně uvést, ŽE HLASOVÁNÍM žádného orgánu SE NEROZHODUJE o tom, co se stalo v minulosti.“
******
MAJKA:
OK, to má celkem logiku.
Ale ve stejném Usnesení stejný soud uvedl o kus výše to samé naopak sám jako další důkaz pro tu „historickou pravdu“:
11.“Roku 2010 pak ruská Státní duma schválila rezoluci uznávající, že katyňský masakr byl zločin provedený na přímý rozkaz Stalina a dalších vysokých představitelů SSSR“..
******
MAJKA:
Pokud logicky platí, že se hlasováním nerozhoduje o tom, co se stalo v minulosti, nemůže soudný soud judikovat o kousek výše to stejné hlasování pak zase na podporu soudní jistoty, CO SE STALO v minulosti….
A nebo je to „dvojmetrová“ klasika v jediném Usnesení, cca. jako přitěžující se to hodí,
jako polehčující k pochybnostem sprostého ideo-odsouzeného se to současně-ideologicky nehodí.
ALE to už pak nejde o právo a právní stát, ale o ideo-justici na místě ochránce ústavnosti.
Já vím, jsem jen obyčejná MAJKA, ale mám prostě z takového čtení odůvodnění „rozsudků“ pak pocit, že se nejedná o Ústavní soud, ale minimálně rozdvojeně – ústavní…..
Kdyz nekde vladne totalni ideologie , ktera utoci vsemi prostredky v boji,
za totalni vitezstvi revolucni ideologie na celej svet , pak kazdej nachazi protiklady ,rozpory v rozpatlavani a v cinnosti podrizenych organu/uradu/organizaci , v informacich vlad a medii.. Na tom nesejde…
Casto se jejich taktika meni a musi , ze dne na den a porusovani ,nedodrzovani vlastnich zakonu a prikazu, je priznakem ..
Pouziva se i na zmateni nepritele , kterej je pro fanatiky vsech ideologii,
zivotne dulezitej , bez nepritele a bez jeho potlaceni , porazku a
vyhlazeni nemuze zadna ideologicka revoluce zvitezit..
Paradoxne bez nepritele nemuze,zadna ideologicka revoluce ani zacit,ani existovat. Jenom v hlavach nejvyse vzdelanyho akademicismu /to sou vsechny jeho ismy/ ,opatrenyho pouckama..
Vsecko jde stranou ,vsecko je mozny ,kdyz jde o vitezstvi ideologie, ale daleko vice o vitezstvi nejvyssich knezi ,ideologu..
Vsecko ostatni bezohledne podridi i nasilim ,pres mrtvoly svym zajmum.
Kdyz se kaci les ,litaji trisky, kdo nejde s nami de proti nam, objektivni nepritel je kazdej a vsecko , na co fanatik ukaze.
Pak ,dle abstraktnich poucek akademicistu , akademik revolucionar , muze pohodlne spachat uplne vsecko…/Mao napr./.
Uplne vsecko , les a jeho kaceni je taky vsecko, nepritelem sou lidi ,
vsecky lidi ,samozrejme.
Jen dodám, že si to lze i poslechnout https://youtu.be/aHMNErOOSOs