Myslel, jsem že teď týden budu psát o zemědělství. Žně jsou v plném proudu, mám spoustu nových, zajímavých a aktuálních informací… a ejhle, místo toho se v přímém přenosu koukám na to, jak liberálům ujíždějí nervy a pokračují v politice jinými prostředky. V Americe jakýsi mladý místní Kozák (je mu i docela podobný) prostřelil ucho Donaldu Trumpovi. Zabil při tom snad dva lidi z publika, protože když střílíte do někoho na politickém mítinku, málokdy to uděláte tak jednoznačně jako Cintula, který všechno nasypal výhradně Ficovi do břicha.
Kdyby atentátník trefil o dva centimetry vedle, tak byl Trump nadále už jen tak chytrý jako Joe Biden a kdyby trefil o deset centimetrů vedle, tak v USA začala občanská válka…
Policie samozřejmě neriskovala a atentátníka zastřelila, ale až poté, co si sám zastřílel. Sice na něj lidi upozorňovali, ale to víte… bezpečnostní složky jsou v poslední době hrozně liknavé a přicházejí zásadně pozdě. Na střechu, která byla od řečnického pultíku už nebylo zapotřebí dávat žádného strážného, to by si pro atentát nikdo nevybral, bylo to už „mimo perimetr.“ Mimochodem… to jste věděli, že když Kozák střílel na fakultě, tak se o tom URNA dozvěděla nikoliv z operačního, ale prostě od kolegů? Velitel prý útvar zmobilizoval na vlastní pěst. Tos nám taky neřekl, Vítku! Ale hlavně věřte státním orgánům a Foltýnovi obzvlášť.
Igor Mříž se zatím nevyjádřil, jestli schvalování atentátu na Trumpa bude spadat pod svobodu slova jako u Fica a nebo za to budou tvrdé tresty jako když se někdo rozhořčil nad činem toho Ukrajince, který znásilnil a málem zavraždil a to děvče z Plzně. Ale vzhledem k tomu, že většina libtardů už se vyblila, tak to asi bude ta svoboda slova.
Přečtěte si, co k tomu napsali Šafr a Šarapatka. To je literární rulík zlomocný. Ale v tom kýblu žluči je tentokrát zrnko pravdy. Všichni vědí, že Trump včera vyhrál volby. Má z toho pár ikonických fotek, udělal správné gesto, které mají v Americe rádi (oni tam ten šoubyznys opravdu umějí) a kampaň má hotovou. Od včerejška je už tak nějak jedno, koho nasadí proti němu. I kdyby strýček Joe odstoupil, už to nezachrání ani Michelle Obamová. Čili bude lepší, když s Trumpem prohraje senil a úspěšná ikonická afroameričanka zůstane k dispozici na další volby.
Číňani už mají trička s Trumpem natištěná a od zítřka budou v distribuci. Liberální hovada se už také vyjádřila a fejsbůk nikdy nezapomene.
Majnstrýmová média zase ukázala, proč je k ničemu nepotřebujeme. Od první minuty se snažila budit dojem, že na Trumpa střílel jeho vlastní fanoušek, CNN ještě asi hodinu po atentátu vysílala, že Trumpa ochranka vyvedla, protože prostě upadl mezi diváky, místo atentátu se tomu říkalo „jen“ střelba a tak podobně. Liberální mééédia jsou jen propaganda jinými prostředky a podle toho by s nimi mělo být naloženo. Připomeňte mi, že součástí kampaně Nekrm hydru by měla být i česká verze zákona FARA.
No a my můžeme čekat, co se stane dál. Už dlouho píšu o tom, že líbodémo jsou v defenzívě. Odchod od majnstrýmu k Alternativě je zcela jednosměrný. Na demonstrace museli reagovat s obrovskou hysterií, která rostla, jak byly demonstrace stále nebezpečnější. Proti zemědělcům už museli zasáhnout zcela nevybíravě a museli lhát v přímém přenosu. (Filipe Turku, nezapomeň, že Vondra je ten křivák, co mával lživým komprem na Jandejska a ani se nezačervenal. Být tebou, nesedal bych s ním do stejného auta. Znáš to – SPOLU chyceni, SPOLU pověšeni…)
Na Slovensku vybičovali atmosféru natolik, že se střílelo. V USA vybičovali atmosféru tak, že se střílelo. A obojí navíc ještě podělali.
Za poslední tři roky, na co sáhli, to dopadlo katastrofálně. Válku na Ukrajině, sankce proti Rusku, grýndýl, průmysl, doprava, prezidentský kandidát Biden, ba ani ta válka proti Hamásu nejde podle předpokladů. Zároveň čelí nevídanému občanskému odporu. Tak velkému, že musejí neustále mluvit o populismu a ruské stopě. Já vím, Poláci dělají větší demonstrace, ale ukažte mi v našich moderních dějinách období, kdy se pětkrát na Václaváku sešly desítky tisíc lidí a Česká televize tomu nedělala reklamu.
Teď už jim zbývá buďto potupná prohra a nebo budou muset ještě přitvrdit. Budou muset produkovat ještě víc nenávisti, budou to muset dělat stejně okatě jako Vondra, budou muset lhát jako Fiala, budou muset víc střílet, protože všechno se obrací proti nim. I sám Pánbůh, který ochránil jak Trumpa tak Fica.
Opět se budu opakovat, začíná další úplně nejnebezpečnější okamžik. Já vím, je to týden, co jsem psal o předchozím nejnebezpečnějším okamžiku, ale jak vidíte, zase to překonali. Teď buď vyprovokují tu Třetí světovou, která vyresetuje volby, vyresetuje vztahy a vyresetuje lidi… a nebo prohrají. A co víc, teď už si to uvědomují i největší liberální hujeři. Jedno škrábnuté ucho Donalda Trumpa je totiž víc než milion mrtvých Ukrajinců, víme? Takový je náš svět.
Zároveň už začíná být na tu Třetí světovou trochu pozdě… Liberálové už nejsou pevní v kramflecích. Zase z nich byla stržena jedna maska. Zase se ukázalo, jak moc balancují nad propastí. Zase se ukázalo, že jsou ve skutečnosti slabší, než vypadají. A navíc… Hospodin je fakt nemá rád. Asi za tu duhovou agendu a rozvracení tradiční rodiny. Tato událost zase povzbudí další politiky, aby se chovali jako Orbán a ne jako Melloniová. Utvrdí další lavírující, aby to udělali raději jako Babiš, než jako Šmarda. Mohou to zkusit spustit, ale už není jisté, že lokajové budou mít chuť na sebevraždu. Oni se totiž bojí ještě víc než jejich páníčci. Čivavy už vědí, že starý hafan nemá zuby a jejich štěkot je na ruského medvěda trochu málo.
A hlavně, užijeme si v přímém přenosu, jak se náš prezident a premiér snaží najít cestu do Trumpovy zadnice. Doporučuji koupi nového gauče a kýblu popcornu. Pro jistotu mějte po ruce kinedril, protože to chvílemi bude dost nechutné. Tohle totiž nezachrání žádná strategická komunikace. Můžete zamaskovat, že lžete kudy chodíte, můžete zamaskovat, že jste blbej jak putštok, můžete zamaskovat intelektuální dutost a prázdnou hlavu, dokonce můžete zamaskovat Dozimetr. Ale nemůžete zamaskovat ubohost. Ta vždycky prosákne.
Naší Pětikoalici přeji do příštích měsíců příjemné křeče.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky. Číslo účtu: 1769955003/5500 IBAN: CZ8355000000001769955003. Kdo chce, může přímo na stránkách Institutu pro platbu použít QR kód. Doporučuji poslat platbu a druhý den si zadat adresu pro zaslání. Stačí přímo na Vidlákových kydech kliknout v záhlaví na „objednat knihu.“
OT:
Trump oznámil, že jeho kandidátem na VP bude senátor (Ohio) JD Vance.
Až budete mít chvilku, cca 15 minut, tohle video si pusťte. 📲
Neuvěřitelné a přesto realita.
Atentát na Trumpa – konspirace, nebo pravda?
https://youtu.be/crevU2IQdgY?si=IsPqma9rnVv4Fb9h
Nezdá se mi, že by válku proti Hamásu vedli liberální demokraté. Netanjahu není levičák. Nebuď, vidláku, vůči židům tak zaslepen.
Libtardi, progresivisti, pravice i liberalizovaná levice, grýndýlisté i vojenskoprůmyslový komplex, ti všichni mají stejné loutkovodiče a jsou na stejné výplatní pásce.
Netanjahu a ta jeho sebranka jsou nacisté. Čistokrevní, bez jakýchkoli polehčujících okolností.
2020 11 to moc líbilo se na plážovce a tak jsme v pořádku dorazil na
Že se Netanjahu označuje za pravičáka ještě neznamená, že nepotřebuje podporu od progresivistů napříč Západem.
A hlavně, Izraeli ta válka proti Hamásu moc nejde… Inu, válčení se zase jednou změnilo.
áno, zmenilo sa. 50 krajín pomáha zdolať Orkov podľa senila Bidena a veľa úspechov nemajú…..
POtřebuje pomoc USA a tu má/měl a asi ještě dlouho bude mít bez ohledu na to, kdo právě sedí v Bílém domě. EU jako celek moc proizraelská není…
Nejde mu to? Neřekl bych, nikdo neumí vést válku ve městě plném bojovníků schovávajících se za civilisty nebo v tunelech pod nemocnicemi, mešitami atd. Srovnat to celé se zemí jako Mosul nebo Vovčansk by určitě Izraelci zvládli taky.
Gaza už JE srovnaná se zemí. Takřka kompletně, vč. zemědělských pozemků pečlivě ničených buldozery.
Bez do prdele anonym.
Tož přečetla jsem si diskuzi 🤔
Fakt si někteří myslíte, že se nechal Trump schválně postřelit? První videa jsem viděla na telegramu u Rybara. To je ten kremelský bývalý tajný a nevypadalo to na sehranou partu. Donald mával a gestikuloval, tím pádem má průstřel ucha.
Jsou tam dva těžce zranění a jeden mrtvý, kromě střelce. To jako se nechal ten dotyčný úmyslně střelit do temene? Byl tam lékař, který se ho snažil zachránit a viděl mozkovou tkáň.
Dále se píše, že Jill Biden dělá místo chlopa kampaň, bo Joe je mimo, kromě 10 až 16 hodiny, on musí prostě odpočívat.
Minule jsem koukala na Pjakina a ten řekl, že ho doslova uštvali, nutili ho běhat po schodech, jezdit na kole, aby odešel a mohli tam nainstalovat Kamalu. Už to jednou provedli u Roosevelta, tehdy nastoupil po něm Truman a začala studená válka.
Tyhle diskuze jsou víceméně k poblití. Existuje samozřejmě nezanedbatelné procento lidí, kteří jsou ochotní věřit všemu- mimozemšťani, chemtrails, Elvis žije. Kromě toho se ovšem „demokratům“ hodí jakékoliv odvedení pozornosti ostatních lidí od dalšího potvrzení faktu, že ti samozvaní demokraté nejsou ničím jiným, než partou agresívních totalitářů.
Kdo někdy střílel, samozřejmě ví, že úmyslně střelit pohybující se cíl do ucha je nemožné.
koukals někdy na oblohu ty pako? chemtrails je opravdu „konspirace“
idiote tupej, není divu, že lidi jsou takový hovada a tupej odpad
až ti řeknou, jdi do tamtěch sprch, tak jim taky věř ty debile
A co Elvis? 🙂
tak když jsi debil
doufám, že máš dost covid dávek + jdi na další
škoda takovýho debila nebude
https://www.facebook.com/100036891210497/posts/pfbid026asUWf9Y45vJ1AZkzWeC2k73YztUvxuWaw7wVnxPSbA2LQmeCYPkYCXqz1y4CH67l/?app=fbl
Krásný pohled na oblohu 😀😀😀
ten tupej havlo-idot elsky stejně neuvěří
NO A CO???
Kondenzační páry pako.
říkali na ČT broučku?
Jodid stříbrný se používá (např. v SAE běžně) k vyvolání deště (tzv. osévání mraků).
Zákonodárci v Tennessee nedávno schválili zákon zakazující záměrné vypouštění chemikálií do ovzduší.
https://eu.tennessean.com/story/news/politics/2024/04/01/tennessee-lawmakers-give-final-approval-to-chemtrails-bill/73172626007/
Já měl z fyziky za 1. Co Vy?
„u Rybara. To je ten kremelský bývalý tajný“
temer jsem se pobryndal
vodkoumineralkouNekdo elsky cte diskuse, aby se moh zahrabavat a rochnit ve spine ,
/spinavej do spiny/, tady moh kricet ,ze sou k pobliti..A porad hazet jeho hnusnou spinu.
Prý se nevyplácejí Ukrajinci a prý na nich proděláváme. Blbost, Ukrajinci se vyplatí pro náš stát.
Čím více jich bude, tím více budeme bohatší a tím i šťastnější.
Spočítáno: Ukrajinští uprchlíci se Česku vyplácejí, ale sami se mají špatně. Problémy připouští i ministr
Váleční uprchlíci z Ukrajiny za první čtvrtletí letošního roku přinesli do českého rozpočtu téměř dvojnásobek toho, co šlo na jejich podporu. České státní pokladně se vyplácejí už od třetího kvartálu loňského roku a rozdíly mezi příjmy a výdaji se stále zvyšují. Pro ně samotné ale situace tak příznivá není – často čelí vykořisťování.
https://www.lidovky.cz/domov/uprchlici-valka-ukrajina-cesko-statni-rozpocet-prijmy-vydaje-prace.A240715_073628_ln_domov_lvot?zdroj=LN_otvirak
Rozeznávám ironii správně?
Ano
Problém je v tom, že každý z nás odevzdává cca 56 % platu na veřejné služby. Ty služby samozřejmě konzumují i Ukrajinci, v podobě zdravotní péče, školství, životního prostředí, obrany, bezpečnosti, spravedlnosti, sociálního zabezpečení, apod., ale nedávají na ně skoro nic. Takže dochází k transferu od daňových poplatníků k Ukrajincům. To, že na daních odvedou někteří Ukrajinci tolik, že to nahradí dávky, vyplacené jiným, je prostě málo.
Ukrajinci samozřejmě poškozují ekonomiku státu i jinak, např. odlivem peněz z ekonomiky – zde je dostanou, ale neutratí je tady, nýbrž je pošlou na Ukrajinu. Také tím, že blokují nízkopříjmová pracovní místa.
Pepo dobře jsi rozvedl, ale podvědomě nás programují na více a více Ukrajinců.
Také není započítána vojenská a jiná pomoc.
Naše armádní sklady jsou prázdné a protože beze zbraní není armáda (lidé by začali pochybovat o jejím smyslu), musí se nakoupit nové hračky, které jsou již 10-20x dražší než ty, které jsme darovali UA. Funkčnost bude stejná.
Hlavně musí být ty nové hračky z SSA, takže vydělají jejich zbrojaři a náš průmysl utře nudli.
Čtvrtina Ukrajinců pracuje a uživí tím všechny a ještě zbyde na státní rozpočet. To jo ..
No protoze ma kazdy ctyri prace prece
Nebo snad chcete rict ze vam vlada lze?
tak to pozor za to je dost vysoka sazba, za podvraceni naseho demokraticko liberarniho rezimu
Čtvrtina Čechů pracuje, odvádí daně a poplatky, do důchodu mohou už v 65, ale to si na sebe nevydělají. Kdepak dělají tu chybu?
Takže nás čeká ta skvělá ukrajinyzace, jak před válkou konspiroval dobrý prorok.
Máme se opravdu na co těšit z ukrofialovic vládou!
Je úžasné jak lidé přestávají věřit vlastním očím a co hůř i vlastnímu úsudku.
Stačí zrnko pochybnosti a už se rozjede celá plejáda odborníků na zbraně, optiku, aerodynamiku a samozřejmě na stavbu ušního lalůčku.
A to vše z jednoho videa.
A emoce… ty se rovnají nule. Nehneme ani brvou. Jsme tak „zoceleni“ špatnými zprávami, které do nás mainstream hrne den co den, že jsme emociálně otupěli.
Pak se není čemu divit že, když se díváte na záběry z války, tak nehnete ani brvou. A mnozí ještě s radostí přispějí, aby těch záběrů bylo víc.
Nevím co dělat.
Odstřihnout se od světového dění v této době internetu zcela nejde, pokud nejste zrovna poustevník. Ignorovat špatné zprávy a na svět se dívat přes růžovou folií, taky asi není ideální prostředí. Žít v sociální bublině a stále si říkat „zatím to je dobrý“ asi taky nejde navěky.
Je to šílené a to nám dorůstá generace ADHD počítačových magorů. Frustrovaných mamánků, bez emocí, bez sexu a bez budoucnosti.
Mamánci po svých rodičích nezdědí jejich důchody, ale pár zbytků předražených nemovitostí, na které nebude nikdo z nich mít.
Srozumitelně a výstižně popsaná situace dnešní doby. 👍
To my potrebujeme asi ze vseho nejvic , splouchat nas ve spine negativity,bez konce ,
plactivyho bedovani a niceho trochu aspon positivniho , jak hodlame
a budeme muset stat a narod znovu postavit na nohy a vybudovat.
Na tohle zadnej.
Jenom kviceni , ublizeny knourani mamanku ,bezmocny stiznosti ..
Po asi 150tym vystiznym popisu doby. Potom este ,co nas hroznyho ceka..
Nemaj nikdy dost..
Pozor, na Idnes agitka pro Lilechtensteiny. A jaká! Budování obrazu solidnosti, bohatství a prosperity pod vedením šlechty. Co na to Tatíček a Beneš?
Jeden z nich je byl na kandidátce Přísahy – že by zadní vrátka do politiky a k zestátněným majetkům?
https://www.idnes.cz/native/lichtenstejnove
Lichtenštejnové to rozjeli velmi dobře. Zrovna když náš stát má podlomené nohy.
V televizi frčí Modrá krev.
Na náměstí v Olomouci akce:
LICHTENŠTEJNOVÉ 800 let udržitelnosti.
Boj o majetky rozjeli na více úrovní.
LICHTENŠTEJNOVÉ 800 let udržitelnosti.
No pravda otrokarstvi je uhlikove neutralni a udrzitelne, proc jim vlastne rikame feudalove a ne otrokari a diktatori ?
Nebo se vracejí, aby vrátili ty peníze, které s Valdštejnem a ještě jedním výtečníkem vytunelovali? Modrá krev prý má smysl pro čest a spravedlnost ve štítech a je to závazek. Říkal Kchárl.
Nakradené majetky jetřebí získat spět, stůj co stůj.
Telegram knížete Františka Josefa II. německému Vůdci a kancléři Adolfu Hitlerovi v Berlíně [1] při příležitosti uzavření Mnichovské dohody
1.10.1938, (pravděpodobně Vídeň)
Jeho Excelence Vůdce a kancléř Německé říše Adolf Hitler
Berlín
Prosím Vaši Excelenci, aby také jménem Lichtenštejnského knížectví přijala mé blahopřání a upřímné poděkování k dosažení velkého činu v zájmu celosvětového míru [2] .
[1] LI LA RF 183/239/002. Knížecí ředitel Josef Martin ve Vídni zaslal 1.10.1938 kopii telegramu „o telefonické dohodě s knížecím hlavou vlády“ ve Vaduzu. Předseda vlády Josef Hoop zařadil dokument dne 3.10. ad acta. Ředitel kabinetu rovněž poslal další kopii telegramu dne 1.10. ministerskému předsedovi státu a vedoucímu prezidentské kanceláře Vůdce a kancléře Otto Meissnerovi (LI LA RF 183/239/001).
[2] Za spolurozhodnutí Benito Mussolinym, britským premiérem Neville Chamberlainem a francouzským premiérem Edouardem Daladierem zveřejnil v noci na 30.9.1938 Adolf Hitler jejich usnesení pro začlenění Sudet k Německé říši. Zástupci Československa na konferenci v Mnichově nebyli přítomni.
Laco, je na to nějaký podklad? Rád bych s tím chtěl dál pracovat.
Tak jsem našel Laco. Internet je sviňa nevyzpytatelná!
Fürst Franz Josef II. gratuliert Adolf Hitler zum Abschluss des Münchner Abkommens
https://www.e-archiv.li/textDetail.aspx?backurl=auto&etID=41268&eID=1
Vida, jak jsme se krásně posunuli! Krásně se rozkrývají karty. Blahopřání Ádovi, a dnes….. navalte majetky zpět. No, lidem asi nestačily církevní restituce.
Mafra a.s., vyrobeno ve spolupráci s Nadací knížete z Lichtenštejna.
Zajímavou myšlenku vyjádřil Krzysztof Woźniak na svém YT kanálu (od 24 min.):
https://www.youtube.com/watch?v=WxLsDMFisTY
totiž že kulka, zachycená na známé fotografii Trumpa při pokusu o atentát (např. tady https://www.livemint.com/news/world/donald-trump-rally-shooting-photo-shows-bullet-passed-inches-from-trump-s-head-11720925034575.html ) musela být snímána kamerou se značnou fps (počet snímků za sekundu). Poněvadž jsem v tomto naprostý laik, otázal jsem se umělé inteligence (pozor na ni, občas si vymýšlí kraviny). A tenhle výklad vypadá celkem dobře (předpokládal jsem rychlost kulky 700m/s po 140m z AR-15):
Pokud použijeme 60 fps, což znamená, že expoziční čas je přibližně 1/60 sekundy. Vzdálenost, kterou kulka urazí za 1/60 sekundy: 700 m/s * (1/60) s = 11.67 metrů.
Při použití vysokorychlostní kamery, například s 1000 fps, 700 m/s * (1/1000) s = 0.7 metrů.
Tento druhý příklad by zhruba odpovídal dráze na tom Trumpově obrázku.
Ale takové vysokorychlostní kamery jsou podle Woźniaka velmi drahé (statisíce dolarů), velké a neskladné, a jejich obsluha je velmi náročná. A tak je běžní novináři nenosí. Na vrabce se také nebere kanón. Je to prostě zbytečné, nesmyslné. Tedy pokud se neočekává kanonáda…
Zdravím Zdeňku (pozdě jdoucí),
Zajímavý úvaha i pěkně zpracovaný rozbor. Má to ale jeden háček a to dost podstatný. Zatím se neví, jako měla zbraň ráži a jaké bylo použité střelivo.
Dle komentářů z USA (zatím nepotvrzeno), útočník použil samonabíjecí zbraň typu AR15 s “tlumičem”. V tomto případě se používá subsonická munice (nejčastěji náboj .300BLK) s počáteční rychlostí střely 310-320 m/s.
Dobrá připomínka, díky.
Tak jsem se ptal různých modelů AI, všechny se shodují na tom, že tlumič by měl vliv na rychlost střely jen velmi malý, nebo zanedbatelný.
Ale už blbnu, subsonický náboj má právě hodnotu těch 310-320 m/s. 🙂
Zdravím,
Ano, AI vám odpověděla správně, ale zároveň špatně.
“Tlumič” (správný název je suppressor) namontovaný na hlavni je schopen utlumit hluk při výstřelu pouze u munice, která je navržena tak, že střela po opuštění hlavně letí podzvukovou (subsonickou) rychlostí. Tlumič nikdy není schopen ovlivnit rychlost střely. Proto se takovým nábojům říká subsonic munice. Střela této munice vystřelená ze zbraně bez tlumiče také poletí podzvukovou rychlostí.
Děkuji a také zdravím, George Beurlingu.
Strelba byla velmi dobre slyset a mozny spocitat.Nejdriiv 3x a potom 5x.
Naky dalsi doplnky nebyly treba.
Eric Prince (Blackwater) na X:
https://x.com/realErikDPrince/status/1812538250931642534
„Když sledujete filmový záznam, můžete slyšet, jak blízko je střelec, podle velmi krátkého časového odstupu mezi prasknutím vycházející kulky (nadzvukové) a výbuchem z hlavně (zvukovým).“
Z čehož vyplývá, že střelec dle Prince použil běžný náboj, nikoli subsonickou střelu.
Já to teda nepoznám, ale Princ je bezpochyby odborník, jistě dbá na to, co veřejně tvrdí. Na odborné kredibilitě si totiž zakládá svůj obrovský byznys.
Hergot chlape…
🙁
310 až 330m/s je úsťová rychlost pistole, puška má rychlost daleko větší. Samopal AK -47 má úsťovou rychlost 710m/s
Tady je řeč o podzvukovém střelivu, tj. méně než 330 m/s. Existuje i pro pušky. Střílelo se údajně s tlumičem (pedanti bazírují na slově suppressor).
Ta rozmazaná čára nemusela ucho zasáhnout. Trefit mohla až další střela. Na stránce Simplicia je vidět pěkný vroubek v boltci blíž u hlavy. Bylo to o milimetry.
Ještě bych dodal, že české tlumič vlastně znamená suppressor. Suppress – potlačit, utlumit. Slovo silencer se považuje za nesprávné, protože výstřel není úplně utišen, ale jen utlumen.
To nedává smysl, protože by musel mít ustřelený ušní lalůček či jeho spodní část; a ne krvavou ranku v místě kde vršek ušního boltce přisedá k hlavě.
Údajná kulka letí příliš nízko.
Nevím jak má narostlé uši, rozhodující je, jestli způsob zranění je možný skrze přímku.
Times Of India upozorňuje na podivné chování příslušníka tajné policie těsně před výstřelem.
https://www.youtube.com/watch?v=vxrvrei_2ek
To, že vykazuje návštěvníky ze zakázaného prostoru, na tom není nic divného. Divná je jeho předem přikrčenost a okamžité přidřepnutí při zvuku výstřelu. To totiž poukazuje na napjaté očekávání střelby (a zhruba i směru střelby). Jinak by totiž musel být připraven na útok odkudkoli (třeba právě od lidí, které vykazuje ze zakázaném prostoru). A tedy by nebyl přikrčen.
Pokud je totiž v mysli napjatě očekáván směr a způsob útoku, pak jakýkoli dostatečně silný stimul připravenou obrannou reakci těla ihned spustí. Normální reakci vykazuje ten druhý tajný, který je blíže pódia.
13ka je blby cislo , 13/7/24.. Picnutej v 6.13..Sedmicka taky este..
Vim to dobre. A kdyz je vokolo blizko , este patek…
Ted rikali ,ze pobliz byla naka vez vodarny a este lepsi na umisteny a strelbu,
na nekrytej cil. Takze mne napadlo.
Totiz Servicove vytahli Trumpa nahoru, aby ho este znova a poradne ukazali.
Druhej strelec by mel trefu zarucenou..
Trump pak mel stesti na druhou..A este Trump prodava rum , s nazvem Rump.
Anglické slovo „camera“ znamená kameru, ale také foťák. Když jsem tuto fotku zkoušel najít ve zdrojích (přirozeně USA), mluvilo se tam doslovně o „fotce“.
No a i běžný foťák vám bude fotit na výrazně kratší časy než 1/60, natož děla, která používají profíci.
Právě že Krzysztof Woźniak, který se o dané technické téma velmi zajímá, tvrdí něco jiného. Já se v tom vůbec nevyznám, tak jsem se ptal ChatGPT (který má poslední data do cca konce roku 2022) a ten praví „Většina moderních fotoaparátů dokáže v režimu videa natáčet rychlostí 30, 60, nebo dokonce 120 snímků za sekundu (fps). U high-end modelů je možné dosáhnout i vyšších snímkových frekvencí, jako je 240 fps a více.“
To by zdaleka nestačilo na tu fotku plující kulky u Trumpovy hlavy.
https://web.litterate.cz/prijemne-krece/comment-page-1/#comment-311070
Fps není totéž co doba otevření závěrky (expoziční doba).
Bez jakékoli ironie, proč by to nestačilo, měřil jste to a počítal ?
Pardon, Tymákovan samozřejmě
Omlouvám se, už jem výpočet zahlédl.
Ono to také mohlo být štěstí fotografa, deset snímků za vteřinu dá bězný profi foťák a někdo mohl mít s kulkou štěstí.
Camera je italské slovo a znamená místnost. Původně to bylo camera obscura – temná místnost.
@ Zdeněk pozdě jdoucí 15 července, 2024 (11:45)
Pokud máte u kamery 60 fps, pak může být expoziční čas mnohem nižší:
1) protože po každém snímku může dle typu snímání následovat pauza. Někdy je kratší, někdy delší.
2) fps 60 neznamená automaticky, že expoziční čas je 1/60 s. Expoziční čas je dán velikostí osvětlení a v kombinaci s clonou. Na slunci v létě může být expoziční čas až 1/1000 s.
Aha, děkuji za vysvětlení. Ona ta umělá inteligence dokáže být i pěkně prolhaná, když tématu člověk nerozumí a spokojí se s líbivě povrchním výkladem. 🙂
(Ale většinou je to přínosné.)
U běžného kvalitního videa s 60 fps by obvyklý expoziční čas 1/120 tu kulku nezachytil. Na tý fotce musel být cca 1/500, což by u 60 fps videa způsobilo, že „pohyb se bude zdát nepřirozeně ostrý“, jak jsem se dočetl. Což by u záměru pořídit reportáž z předvolebního Trump show nedávalo moc smysl.
Ale na druhou stranu to zvyšuje pravděpodobnost, že kulka „prolítne“ mezi snímkama, že nebude vyfocena.
Nicméně high-end foťáky na trhu prý už 240 fps (a více) mají, tedy expoziční čas 1/480 už by tu kulky šmouhu na dané fotografii za těchto podmínek vysvětlovalo. Sice by kulka mezi expozicemi prolítnout také mohla, ale pravděpodobnost jejího zachycení je poměrně slušná.
Takže ten Woźniak asi vymejší koniny, no.
Tak ještě jednou: expoziční čas nemusí být polovina fps. Může být i kratší (v závislosti na cloně a osvětlení). A tvrzení, že by to moc přeostřené, no nevím. Lepší ostré, než rozmazané.
Já mám kameru ještě z doby, kdy se natahovala kličkou, zn. Kiev. ☺
Takže frekvenci Vašho foťáku určuje rychlost ruky na kličce.
Budete-li chtít zachytit kulku v letu, budete muset točit kličkou svižně.
Nebo mít nějakou dobře nacvičenou synchronisaci se střelcem.
No jasně (vždyť to píšu). Jde o to, že u high-end foťáků může být ta expozice 1/480 automaticky nastavena u režimu 240 fps (takže nikdo nemusí nic speciálně štelovat), což by vysvětlovalo tu kulky šmouhu: 310 m/s * 1/480 s = 0.65 metrů.
Takže jsem nejspíše o tu lákavou teorii (jak to ty kurwy všechno dokonale dopředu naplánovaly) ochuzen.
To jste ale pořád u videa, které mívá nižší rozlišení kvůli zápisu na kartu. Já tipuji focení.
Já si nemyslím, že to musí být z videa. Při dnešní rychlosti foťáků a velikosti karet, se „kropí“ téměř každá fotka. Nikdy nevíte zda Vám někdo nemrkne, blbě se nezatváří, něco ( teď nemyslím kulku ) neprolétne a nezakryje objekt. Proto se nakropí a potom vybere nejlepší kus.
Aha, díky, to jsem netušil. “Continuous shooting” by situaci vysvětlovalo už tuplem.
Já se picnu… 🙂
Přesně tak si myslím, že to bylo.
Jde o běžnou metodu dnešních fotografů, netřeba se kvůli tomu picnout. Doby kdy panu Sudkovi trvalo majlant času než zmáčkl spoušť a foto bylo na světové úrovni už dnes nikoho neláká. Dnes jde hlavně o prachy.
No jo, ale proč by “continuous shooting” někdo volil u běžného Trumpa kecání, ono to totiž fest zaplňuje paměť. A doba střelby se nedala spolehlivě předvídat.
Paměť netřeba, foto okamžitě putuje bezdrátově do redakce. Tam umělá inteligence (jak by poznamenal Hulvath) selektuje záběry s kulkou. Doba střelby je nepodstatná, podstatné je že v redakci dopředu vědí že přijde.
No to jsem Vám vysvětloval již tady https://web.litterate.cz/prijemne-krece/#comment-311143
Navíc ta vyfocená „kulka“ nemusí být kulka samotná, ale kondenzační stopa za kulkou.
Ta by mohla mít i delší trvání, v řádu řekněme několika destin vteřiny.
Podobně, jako se někdy tvoří u letadla třeba na hraně křídel, kde se mění tlak.
Prostě těch možností je mnoho.
To by ale asi byla delší, ne ?
Este potrebujete vedet , vzit v uvahu a pocitat s citlivosti filmu ,
kterej mate zrovna v kamere.. Kdyz je nizka pridate vic clony a casu.
Se voznacuje dvouma nazvama ,uz si nepamatuju ,kdyz nechci/.
Na to mate vecicku ,/uz si nepamatuju , nazev /.Potom.
Vic svetla, mensi clonu a kratsi cas expozice . Vetsina fotaku dneska
to dela automaticky a tak i devcata ted foti.
Zadna inteligence v tom neni , to bych nic nevedel..
Dalsi kvality vobrazku si potom ladite na zvetsovaku..
Buď jak buď, k vyfocení kulky letící min. 700m/s v prodejné kvalitě je zapotřebí nejen high-tech foťák, ale i jeho speciální nastavení. Běžné kvalitní foťáky by to sice také dokázaly, ale jen v úzkém časovém rámci. Který normální fotograf na normálním hodinovém předvolebním Trumpově blábolení nemůže předpokládat, tedy ani realizovat.
Mohl by to však dnes již s nejkvalitnější technikou po dobu pár hodin dokázat, pokud bude vědět, že taková momentka bude mít cenu zlata.
Řekl bych, že postupně začnou ty smyšlenky vydávané za skutečnost dostávat citelné rány
Velvyslankyně Filipi začala s „chemickými zbraněmi“.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/eva-filipi-velvyslankyne-chemicky-utok-syrie-basar-asad-kultivovany-clovek.A240713_193248_zahranicni_vov
Palec nahoru!
Pohádky O Skřípalech, O Navalného trenkách, O Vrběticích se budou vyprávět dětem na dobrou noc stejně jako ty O chamických útocích.
precitajte si komentare a dojde Vam, ze vacsina veri tomu, ze ju mali vymenit podstatne skor, kedze je evidentne proassadovska a Assad je Mengele/masiar/vrah. Ze by to nebola pravda, vacsine ani nenapadne
Na iDěsu už snad normální diskutér není, třeba jásají nad mrtvými v Gaze. No bude zajímavé až přepne iDěs do jiného režimu, jak se tito militantní magoři budou projevovat.
Ano, idnes (jako celý mainstream) je silně proizraelský a proukrajinský. Jasné zlo versus jasné dobro. Asi jako Gandalf a Sauron.
anglosaská arogancehttps://www.youtube.com/watch?v=r1tMgptVe7I&t=1213s
čas 44:20 Zulu pohraničník se ptá, proč Britové vstoupili na Zulu území Prý z rozkazu královny Viktorie, vládkyně AfrikyTo jen tak, aby Putin věděl, co jsou zač.
Nazdra, Laco. Jsem rád, že se „ukážete“.
Ten odkaz jsem si nepustil (tady je to technicky trochu obětžující), ale pak jsem hned poznal „Svítání Zulů“. Dobrý film a s tou arogancí máte recht.
Je to jeden z mnoha příkladů, že není agrese jako agrese – ty „naše“ jsou spravedlivé, to dá rozum.
Mimochdem – na téma Zulů napsal velmi zajmavou knihu prof. Ivo Budil. Titul si nepamatuji, ale koho by to zajímalo, ve větší knihovně to jistě najde.
Srdečně Tě zdravím Járo. Tak jste se prý s Labutí přestěhovali do menšího. Snad to není moc daleko od kavárny, ve které jsme se vloni sešli. Ještě nevím, kdy dorazím. Každopádně hezké léto přeji.
„Válka Zuluů“ (2006, nakl. „MUDr. Stanislav Juhaňák – TRITON“)
Nejpříhodnější koment u Fica, ako cez kopírák (až na tu ochranku)
Tohle také zapadá do do obrázku demokratického vývoje EU
https://neviditelnypes.lidovky.cz/politika/skandal-x-slo-to-rychle.A240713_170417_p_politika_nef
Nejkrásnější je označení cenzora jako „výzkumníka“ ve výsledku šetření.
Tak se nám ta liberální demokracie v EU pěkně vybarvuje.
Opakuji, co jsem tu už vícekrát napsal. Odchod z EU by nás při započtení všech nákladů přišel laciněji, než setrvání v téhle totalitní organizaci.
Na rozpadu EU se shodneme. Bude. Je to i součástí Plánu.
Ale vystoupení ČR předem by bylo tragické. Majitelé by si odvezli všechny konkurenceschopné fabriky (kvůli clům), a to komplet – stroje, patenty, know-how, nepostradatelné odborníky, podepsané smlouvy, … Následoval by krach koruny a rozpad státu (žádné důchody, žádné dávky, medicína za prachy na dřevo, …).
Daleko výhodnější mi připadá zůstat v EU až do úplného konce. Potom zamíchat karty a začít znova a jinak.
@Eta
Začít znovu a jinak? S kým začneme znovu a jinak? Rozhlédněte se okolo sebe, školy chrlí horší, a horší studenty pro vedení společnosti a nejen pro vedení společnosti, ale je to ve službách, výrobě a zemědělství. Chytří lidé jsou stále nám vykrádaní západním světem. Erasmusem to začíná.
Bude hůř, NEBUDOU LIDÉ, kteří něco umí. NEJSOU POLITICI, kteří umí. Už teď je to znát na každém kroku, protože digitalizace, protože rozklad společnosti. Příkladů okolo nás je nespočet. Kdo chce vidět, vidí.
Momentálně starší ročníky drží chod této země.
To A_M :
K tomu přidejte obecné pohrdání zkušenostmi a znalostmi starších generací, včetně těch, které ještě stále pracují. Rozdělování společnosti na „staré páprdy“ a „mladé dynamické jedince“ běží na plné pecky.
Mladý dynamický jedinec kouká jako vrána na postupy staršího, zkušeného člověka, ale neváhá jej průběžně kritizovat za „staré nemoderní metody“ – přestože se ukazuje, že ony moderní a progresivní metody, k rozumnému výsledku nevedou.
Když jsme byli mladí my, tak jsme si taky mysleli, že jsme nejchytřejší a že staří mazáci to dělají blbě, pomalu a primitivně.
I přesto, že tehdejší střední školy a průmyslovky nás naučily opravdu hodně (díky kvalitním lidem ve školství, srdcařům) a připravily nás na pracovní proces poměrně dobře, tak s nevelkým odstupem času se vždy ukázalo, že nás nemohli ve škole naučit úplně všecko.
Ti „mazáci“ se 30-40 roky praxe, měli pravdu vždy a úplně ve všem. Naprosto přesně věděli, proč a jak něco dělají, nebo proč to chtějí po nás – zpravidla to bylo něco rutinního, co jsme my, mladí pokládali za „nedůležité“.
Například po nás vyžadovali, přesně dle příslušného předpisu, bezpečnou manipulaci s televizními obrazovkami, tehdy ještě z větší části bez antiimplozní úpravy.
Jedna implodující obrazovka z Lotosu či Akvarelu, případně dvě obrazovky v nedovolené vzdálenosti od sebe, byly tehdy schopny nechráněného člověka celkem spolehlivě zabít a ještě létajícími těžkými kusy skla, poničit pěkných pár metrů čtverečních zařízení v dílně.
A tohle je dneska akcelerováno do doslovného boje staří x mladí.
Nemám z toho radost ani jako ičo prduch, kterého by to vlastně nemuselo moc zajímat.
Škodí to vztahům mezi lidmi a ve společnosti obecně, velmi škodí.
Věk automaticky nezakládá nárok na respekt a úctu, ale praxe a zkušenosti ano.
A právě to druhé, je dneska bohužel přezíráno tak, že to často končí velkými a zbytečnými škodami, obviňování jedněch druhými a téměř otevřenou nenávistí.
Mladí ty starší nenávidí za to, že něco umějí a že se jim daří.
Kde je chyba, je myslím evidentní a nechce se mi, rozebírat to zde.
Souhlas, hezky rozvedené. Jen připomenu většina mladých nechce manuálně pracovat.
Archangel_Michael
A takhle to pak Teco dopadá.
Kufry na letišti vykládají hasiči
Pražské mezinárodní letiště zřejmě vyřešilo problém s nedostatkem personálu na vykládku a nakládku kufrů. Místo zaměstnanců handligové společnosti, kterých je během prázdninové špičky nedostatek, vykládají kufry letištní hasiči. Novinkám se podařilo situaci natočit.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-vyreseno-kufry-na-letisti-vykladaji-hasici-40480183
Protože ti, kteří mají vzdělání tak akorát vykládat ty kufry, nás buzerují při bezpečnostních prohlídkách.
My jsme také kritizovali ty staré progresivní páprdy, ovšem sotva jsme dostudovali, systém se jim zhroutil a hned bylo vidět, že znali velký prd a byli totálně mimo.
To je tak, když jste studoval ekonomii.
Plně s vámi souhlasím, většina si neuvědomuje další rizika – pomstu vedení EU, že jim bouráme domeček z karet – místo aby byla federace, někdo najde odvahu odejít a udělat tak příklad ostatním.. (pozor GB byla výjimka, na ně se nemůžeme odvolávat, že oni taky mohli..)
čiůi TO SE NESMÍ OPAKOVAT, proto budeme exemplárně potrestáni:
– okamžité snížení ratingu státu – nárůst úroků – za rok dva statní bankrot
– okamžité splacení podílu všech půjček, co si EU nabrala na dalších XXXlet – okamžitý rozprodej zbytku státního majetku a propad do bídy
– pád směnného kursu koruny
Atd. lze doplnit.
Prostě tento svět řídí BANKY a ty mají moc zlikvidovat každý stát, nejen tak malý jak my..
Jedinou záchranou by byl okamžitý vstup do BRICS a jejich pomoc, jak finanční, tak materiální či vojenská.
Ale stojíme jim za to ?? Nejsme pupek světa, to si jen namlouváme..
Takže souhlas – být připraveni, abychom nebyli překvapeni, až to krachne…
„Ale stojíme jim za to ?? Nejsme pupek světa, to si jen namlouváme.“ – pokud opravdu chtějí spravedlivější systém světa, tak by jim zato měl stát každý. Silně doufám, že stojí. Ale stejně je to jen začátek, potom bychom si museli obnovit zemědělství a alespoň nějaký průmysl včetně pracovníků.
Co když přestupem do konkurenční skupiny zanikne povinnost platit dluhy první skupině?
Vzhledem k současným dluhům první skupiny té druhé se možná převedou. Pokud podle aktuálního kursu dolaru v době převodu, tak z nich asi moc nezbyde.
Nejak utichly ty napady ekonoma rozvedcika na euro.
Docent Sevcik buricsky prohlasil ,
ze nas to bude stat asi 200 melounu euro..
Taky to vyhozeni docenta a ilegalni nebude zadarmo..
Nebot byl navracen zpet spravedlnosti..
Admirále,
mrkněte dnes na Kellera na argumentu.cz.
My tu spíš tak nějak klábosíme, on stručně, leč trefně, analyzuje.
Kapitán v.v.
Keller je opravdu dobrý. My všichni jen klábosíme i on, ale karavana si stejně jede tam kde jede.
Rusko neklábosí, ale koná. Změna ho stojí velké lidské zdroje a nejen lidské zdroje. Chytlo otěže změn, které se dotýkají všech a ještě dotknou.
Vidláku,
líbodémo přitvrdí, spolehněte se. Je to stejné jako s EU. Když to nejde prosadit, tak Více Evropy! Riskují tím jen životy dezolátů, a ty klidně obětují. Spojence v Afghánistánu taky opustili ze dne na den. A teď si vezměte, že Polák je v Londýně méně než Afghánec. Obyvatelstvo ČR je určeno k tomu, aby radostně a s budovatelskou europísní na rtech padlo na Ukrajině, a tím uvolnilo prostor pro imigranty z Asie a Afriky, se kterými si ve Francii a Německu neví rady.
Aby se směr vývoje obrátil, museli by současní podporovatelé Petra Fialy prohlédnout. Protože se cíleně izolují ve své sociální pražské bublině, kam vybrané zprávy dodává jen ČT, přesvědčí je až tvrdá srážka s realitou. Tu s nimi bohužel absolvují i dezoláti, kteří proti takové možnosti neustále bojovali.
V dalším přerozdělování funkcí budou podporovatelé vlády opět ve výhodě, protože na tom budou proti stejně schopnému dezolátovi lépe z hlediska karierního životopisu. A protože se v množství větším než malém opět dostanou k moci staré struktury, budou opakovat staré chyby novým způsobem, dokud jim to bude procházet. V případě změny režimu je lepší vylít s vaničkou i dítě, protože je to dítě pořádný zmetek.
Taky si to myslim, zajimave bude jak rychle bude mozne natocit video „
KhokholCEZchian way“ s cechackovskyma libtardama v hlavni roli?https://t.me/zachistka_ua/2497
Tak napodruhe:
„
KhokholCEZchian way“ s cechackovskyma libtardama v hlavni roli?https://t.me/zachistka_ua/2497
Sám tu popisujete postoje a motivaci voličů Pětikolky (jako podmínku postačující, nikoliv nutnou) a zároveň se zde Vy i ostatní diví, proč Šestikolka vždy poskládá většinu. Dokonce je tu i snaha to nějak změnit, ale ono se jede podle Plánu a jistí to záložní mužstvo.
Ubylo lidí, kteří jim na neproduktivní funkce přispívají, a k tomu si chtějí dovézt hromadu lidí, kteří budou ze stejné hromady, ze které je placen pohodlný život některých státních úředníků, ubírat. Směr je daný a je jen otázkou k diskuzi, kdy dojdeme do stavu rozpadu státních financí. Okradení budou všichni střadatelé.
@Gerd
„Aby se směr vývoje obrátil, museli by současní podporovatelé Petra Fialy prohlédnout“.
Nikdo neprohlédl a ani neprohlédne, protože dotace, protože +300 a +400 mld. ročního zadlužení.
ANO bě mělo 28%
SPOLU bě mělo 25%
Anketa – Volby do parlamentu 2025 – Koho budete volit v parlamentních volbách 2025?
https://www.kurzy.cz/ankety/koho-budete-volit-a-href-https-www-kurzy-cz-volby-parlamentni-volby-2025-v-parlamentnich-volbach-2025-a-649/
Na tom serveru je ale dost specifický okruh návštěvníků.
@Stan Borowitz
Máte pravdu, ale jsou další vzorky z jiných zdrojů, které se až tak výrazně neliší.
Tok dotací už vysychá. Ono to pomine.
Zánik dotací a průkazně vyšší odvody do EU než příjmy z EU teprve zajistí tzv. „Prozření“ volyčů. Dotace jsou také jejich kouzelné hůlky, proč to pořád jede dále.
Z louze do blata, vylej s funkci , dezolata.
S uprchlikem si vedi rady , privezou je na breh, tam kazdej dostane darek , novej fungujici mobil a potom instrukce , kde bude bydlet a dostavat penize..
Asi z mého pohledu nejuměřenější kometář atentátu na Trumpa.
https://zvedavec.news/komentare/2024/07/10159-zasah-ucha-ucinil-trumpovo-vitezstvi-nevyhnutelnym.htm
„Docent katedry filozofie Moskevské státní univerzity a americký politolog Boris Mežuev se zase domnívá, že atentát na Trumpa byl čistě dílem nestabilního samotáře, který není napojen na žádné vlivové síly uvnitř ani vně Spojených států. „Nemyslím si, že by za tím stály nějaké zpravodajské služby. Těžko se jedná o nějaké plánované spiknutí,“ upozornil řečník.
„Myslím, že hlavním důvodem je téma čestného násilí, atmosféra nenávisti a kultu liberálních samotářů schopných zabít potenciálního ‚Hitlera‘, které se začalo odvíjet v americké společnosti, zejména – mezi levicovými aktivisty, v masové kultuře. „Lze připomenout román Stephena Kinga ‚Mrtvá zóna‘ a nedávno uvedený film ‚Občanská válka‘,“ připomněl.
„Přispěli k tomu i liberálové, kteří v osobě lidí jako Robert Kagan a médií jako Washington Post tvrdili, že Trump je fašista, diktátor, nepřítel demokracie. Atmosféra liberální nesnášenlivosti smíšená s kultem nesnášenlivosti musela dříve či později sehrát svou roli tím, že ovlivnila mozky některých psychicky nezdravých lidí, což Crux nepochybně byl,“ upřesnil analytik“
Nenávistná kampaň, vykreslení protivníka jako pojídače dětí, netvora, nečlověka, kterého je třeba za každou cenu zastavit. V Americe funguje stejně, jako u nás a má stejné výsledky. Atentát na Fice byl důsledek téhož. Vzpomeňme si na kampaň vedenou proti Babišovi. Divím se, že je ještě naživu.
Tady máme jasného viníka politického násilí. Nenávist, kterou šíří Liberálové a jejich média. Za nimi jde politické násilí, za nimi jdou atentáty na Fica i Trumpa.
A zvážil jste i možnost, že šlo o pečlivě připravený atentát, který se měl jen tvářit jako čin nestabilního samotáře? Ani naštvaný člověk nejde jen tak vraždit. Teprve v afektu překoná psychický blok, který má. Ovšem kdyby šlo o armádou vytrénovaného psychopata, kterému přirozenou úctu k lidskému životu potlačili výcvikem, nebo člověka, který už jednou vraždil, pak by to bylo možné, protože obě skupiny mají potlačený přirozený soucit a úctu k lidskému životu. Rovněž tak vrah musí být z liberálního tábora, protože republikán by na Trumpa nestřílel, a věřící v Boha by zarazilo Desatero = nezabiješ!
Sice je pravdou, že v USA je střelba do davu dost častá, ale musel tam být nějaký impulz, aby se hněv atentátníka zkoncentroval zrovna do osoby Trumpa. Verze o pečlivě připraveném atentátu mně připadá přijatelnější. Jen se měl tvářit jako čin jedince.
Zrovna tak pečlivá příprava Davida Kozáka na střelbu na FF UK také vypadá, že musel mít komplice. Těžko se naštvaný člověk připravuje přes půl roku, aby šel v afektu vraždit. Tam musel být ještě nějaký jiný externí impulz.
„A zvážil jste i možnost, že šlo o pečlivě připravený atentát, který se měl jen tvářit jako čin nestabilního samotáře?“
Zvážil. Nějaká pravděpodobnost tam je. Ale mě připadá mnohem pravděpodobnější, že si nenávistná, dlouhodobá kampaň našla svého adresáta a ten šel konat, přesně podle toho, jak byl naprogramovaný. Šel zastavit úhlavního nepřítele lidstva.
Když to vezmu kolem a kolem, je tahle diagnóza mnohem temnější a hrozivější než pečlivě připravený atentát od deep state.
Stejný příběh u Trumpa jako u Fica.
To, že je střelec na Trumpa republikán, už vyšumělo.
Admirále, vždyť to může být totéž. Při tak vyhrocené atmosféře je téměř statistická jistota, že se vyskytne magor, který vžije do role zachránce lidstva a bude se chtít vplížit s flintou na střechu do vhodné střelecké pozice. Nemusí být tajnými službami přímo instruován, instruktáž obstarají média a zjitřená společenská atmosféra.
Takový jedinec je ideální nástroj. Může být odhalen, sledován a využit jako „mouřenín“.
Souhlas.
Re: Gerd, Admirál, AN
Pánové, jako kusy s poněkud nevhodným „rokem výroby“ zcela ignorujete působení okolí na psychiku střílejících jedinců.
Okolím mám na mysli SAMOZŘEJMĚ a na PRVNÍM místě školství.
Ano, slovenský střelec do tohoto schématu nezapadá. Nicméně ten americký ano a předmětem diskuze je střelba v USA.
Jen taková perlička.
Včera jsme měli naplánováno setkání starých dědků – tří mušketýrů z dob dávno minulých. Chodili jsme spolu od jeslí až do deváté třídy a to se muselo někde projevit.
Takže mušketýr mi zavolal, že přijede vlakem, protože měl slabý akumulátor v autě a nenastartoval. Naložil jsem ho na nádraží a fičeli jsme za třetím kouskem.
Za jízdy kamarád navigoval svého syna, jak má dobít akumulátor. Spojili se přes Vocááp nebo kterou Máriu, aby kámoš viděl, co jeho synek právě kutí, a vysvětloval mu, co si má počít s nabíječkou a tak dále. Prostě kdyby byl v roli nabíječe baterie pralesní indián, šlo by to o něco líp.
A teď se podržte, ten nabíječ byl studentem VŠ, obor počítače a jeho fotr mu musel radit, jak odpojit akumulátor a připojit nabíječku.
A vaše představa je, že taková“indivindi“ jsou schopna racionálního myšlení.
Nikoli, zmohou se pouze na to, ke kterému je vede škola. Tzn. to jedině správné – „kritické“, které potírá již ze své rozšířené definice jakýkoli racionální přístup k řešení položené otázky.
Přesně. Mne třeba mrzí, že Kobza odvolal svův naprosto přesný a navýsost pravdivý výrok, že na FF střílel dokonalý produkt progresivistického školství (nebo tak nějak, asi necituji úplně přesně).
Však se také potrefené husy hned divoce rozkejhaly
Proto dodnes neznáme Kozákův motiv.
Motiv bude něco tak třaskavého, že ani jeho náznak nesmí opustit hlavy vyšetřovatelů, natož aby se dostal na nějaký dokument do spisu.
Spoléhal jsem na rodiny zabitých děcek, ale asi marně. Vymlčeli to.
v ČR se nějak nenašel zatím, Kozáka nepočítám – to třeba nebyl politický čin
„že si nenávistná, dlouhodobá kampaň našla svého adresáta a ten šel konat, přesně podle toho, jak byl naprogramovaný. Šel zastavit úhlavního nepřítele lidstva.“
Ano, to je podstata.
A to je politika liberální demokracie a jejich medií – antiBabiš, pytle na mrtvoly, démonizování SPD, kampaně proti Zemanovi, Klasovi, milion chvilek, dvojí metr a to vše vede k výše uvedenému.
Ano, je to v duchu známého pořekadla „Nejdokonalejší vražda je ta, která vypadá jak sebevražda nebo obyčejná nehoda“.
aby vrah siel na jedinu strechu, ktora nebola kontrolovana, aby v case kedy je policia upozornovana na lezuceho chlapa na strechu s puskou sa na to vykaslala, hoci ostrelovac bol na inej streche a musel ho vidiet (kedze potom ho lahucko zabil), to mi pride znacne pritiahnute za vlasy, ze to bola cista nahoda
Je zvláštní, že na těch fotkách střelce po, co jsem viděl, má předek hlavy netknutý.
Takže musel být střelen zezadu. Pravděpodobně do týla a protože mu nechybí půl hlavy, muselo to být nízkorážové neexpanzívní střelivo. Pochybuji, že by na břiše ležícího střelce někdo trefil zepředu do hrudníku.
https://i.postimg.cc/PJ8TGV4X/strelec2.jpg
Tím chci říci, že to nemohl být ten agent ochranky, který byl na střeše vzadu za Trumpem.
https://postimg.cc/0r9qFkHv
Podle té situační fotky mířil zcela přesně na Trumpův spánek. To nevypadá na osamělého, psychicky labilního střeleckého nešiku, jak je presentován.
Trump se musel v okamžiku výstřelu otočit o 90°, takže ho kulka jen lehce štrejchla přes okraj pravého ucha (sice takové náhodě nevěřím, ale budiž). Jinak by to schytal do pravého spánku a neměl by hlavu vůbec, nebo by měl z mozku smůtýčko.
Ostřelovači (nikoli jeden; podle fotek byli na střeše nejméně tři) byli přesně proti místu, kde byl střelec. Navzájem na sebe viděli, protože ostřelovači se nijak nekryli ani neschovávali a střelec také ne. Střelec tedy musel vědět, že zemře, a ostřelovači museli detailně vidět, co dělá. Přesto počkali, až vystřelí a pak teprve konali, aniž by se byť jen pokusili dostat střelce živého.
Má vyražené horní zuby. To vypadá na popravu výstřelem přesně do týlu z malé vzdálenosti. Proto může být vršek hlavy neporušený.
P.S.: Pak ho ale nezastřelili ostřelovači, ale někdo jiný, kdo se dostal (nebo tam s ním už přišel?) do jeho těsné blízkosti.
A nebo mu ta kulka vlétla zepředu do úst a vyletěla zadem. Na týl nevídíme, ten může mít větší výletový otvor.
Náhody neexistují. Zato pečlivě připravené akce ano.
Náhody rozhodně existují. Posloužím jedním zážitkem.
Na Kypru poblíž města Paphos existuje oblázková pláž, o které se tvrdí, že zrovna tam vystoupila bohyně Afrodita/Venuše z mořských vln. Tvrdí se taky, že člověk, který na pláži najde kámen ve tvaru srdce, bude mít štěstí v lásce nebo tak něco. A ta pláž fakt není malá.
Já si tak po tý pláži jdu, najednou se náhodně sehnu a vezmu do ruky kámen, co se naprosto neliší od ostatních kamenů, Nevím, proč zrovna ten. Prostě náhodně. Obrátím ho a hle, kámen ve tvaru téměř dokonalého srdce.
Já to považuju za náhodu, byť je to nejspíš hodně málo pravděpodobné.
Ještě jsem zapomněla dodat, že kameny miluju a skoro odevšad si nějakej přivezu.
Katango:
Tak to vám přihodím rozkošnou kamení historku. byli jsme kdysi na Olandu, kde je prdele tři neolitických památek, tak jsme se šli na jednu podívat. Součástí toho byla mohyla – děsně se mi líbila, a že si odsud přivezu kamínek. Jenže mi to bylo blbý – pět tisíc let to tam stojí a nikdo to nerozebral a já s tím začnu…..v zídce, vedoucí ke vchodu, byly otvory, jak se to stavělo nasucho. Jak jsem šla kolem a přemítala ukrást, či neukrást, zapadla mi ruka do toho otvoru a tam jsem ucítila krásný, dokonale kulatý kamínek a řekla jsem – tak fajn. Jestli tě vytáhnu na první dobrou, bez toho, abych musela ruku štelovat, zkrátka naráz, odvezu si tě. Jestli ne – zůstaneš doma.
Jistě už víte, jak to dopadlo – dodnes jej mám mezi valouny ve skalce.
náhoda u kamínků existuje
v politice už poněkud méně
Náhoda jako náhoda. To nevylučuje vědomé jednání. Jen nesmíme pouštět ze zřetele i tu náhodu.
Náhodou nazýváme zákonitost, kterou nejsme s to vidět, protože je příliš blízko, přlíš daleko, nebo příliš rozlehlá pro naše vnímání.
Věřící by doplnil – Vše je vůle Boží..
Domnívám se, že nešlo o pečlivě připravovaný atentát. Ochranka tu střechu podcenila, ale 150 metrů jak vidno pro netrénovaného střelce (kterému asi i tak „cukají nervy“ – a sám zřejmě i tuší, že to nepřežije) pří míření na cíl cca 20 cm velký snadno udělá chybu. Pokud navíc použil USA typickou munici 223 Remington (5,6 mm), ta je náchylná na vítr.
K jeho mentálnímu rozpoložení si můžeme leda trochu za „Džamilovat“ tj. za věštit, ale člověk žijí ve své sociální bublině = prakticky v izolaci bez korekce názoru okolím a jen dál živen mediální nenávistí je utvrzován ve „své pravdě“, až ta se mu stane jedninou realitou a on se cítí povinován zasáhnout.
Takových magorů je všude dost a viníci jsou především média, jak v USA, tak v SR a dost možná brzy i v ČR. A média někomu patří, tedy plní jeho zadáním a pak se v nich ještě najdou aktivističní pisálci (Šarapatka, Kamberský, Tabery adesítky dalších), kteří tak „dělají s láskou“….
Já bych nenapsal „náchylná na něco“, náchylnost je k něčemu. Citlivá na vítr.
Ale jinak souhlas – pokud jde o tu munici.
Vizte i moji reakci na Admirála.
Podľa niektorých prameňov videá dokazujú, že strela bola perfektne zamierená na spánok Trumpa, ktorého vraj zachránila veľmi šťastlivá náhoda – jeho tradične impulzívny prejav. Tesne pred výstrelom prudko mykol hlavou, takže guľka zasiahla len ucho.
No, trefit se na vzdálenost 150 m z běžné zbraně do terče o průměru 20 cm, přičemž teč se pohybuje a střelec není vycvičený profesionál a střílí ve stresujících podmínkách, je velmi, velmi obtížné, až nemožné; resp. je to věc náhody. To mi říká dlouholetá praxe.
No, v bezpečném perimetru cca 150 m dám i lišku (cca ONV mého náboje). Ale neřeším vítr, jen balistiku, a taky po mně nikdo jiný nestřílí (docela blbý nápad). To by mě “asi” vadilo. Docela dost, smrtelně. A potkat pytláka na posedu je docela nervující situace…nechal jsem ho být. Mohl to “kopupit” fakt blbě, “na měko”, umíral by zle, záchranné složky se ne přetrhnou pokud jde o nějakého “střelce s malorážkou na černo”
Kdyby to byl pečlivě připravený atentát, tak jsou tam někde záložní střelci jako při atentátu na Kennedyho.
Když někoho nenávidíte, tak budete klidně čekat léta, jako Cintula.
Alebo necháte strelcom príležitosť s kapanek zametate cesticku…..raz sa to možno podari
V překladu je dost zásadní chyba – Mežujev není „americký politolog“, nýbrž ruský politolog a amerikanista.
Donald Trump vyhraje volby.
I když s odřenýma ušima.
To tak vypada , druhej strelec by mel posviceni..
Valka ukru na ukrajinsky deti vod 2014, predtim Madla na iracky.
Predtim na Vietamsky atd..Vysledek,
Putin deti , kterym zabili oba rodice zachranil a dovez do Ruska a stara se vo ne
az do doby, kdy konflikt skonci.
Zadny deti nezabijel. Byl ihned vodsouzenej Svetovym soudem..
Jest ted tezkym zlocincem..Za to.
Jinak vsechny deti uvezni a tyraji , ve skolach aspon , na 10 let ..Na to sou taky zakony.
Nemam rad kdyz se do nas cpou jiny narodnosti. Slovaci a ted ukrove.
Ukrove sou spatlany z mnoha narodnosti a to znamena, ze nemaji zadnou narodni identitu.
Potom elitove hledaji pro ne jak je zpatlat dohromady na ukry a prisijou jim , kde jakou ideologii.
Potom samozrejme velkou propagandu . To se hodi.
Voni si pak mysleji ,ze kdyz bestialne vrazdeji a ze musi, za U..
Podobny to je v Usa , dale Nemecko, sjednoceny asi z 50 statecku , tri obrovsky valky ,za 70 let. V Rusku Putin dela neco podobnyho..
Jedna perlička ohledně atentátu na Trumpa. V okamžiku, kdy se ochranka snaží Trumpa odvést, je slyšet, jak on několikrát říká: „Nechte mě nazout si botu.“ Okamžitě, jak jsem to zaslechla, vybavila se mi detektivka Dicka Francise – název si už, bohužel, nepamatuju. V ní britský ministerský předseda a jeho syn jsou v noci požárem uvězněni v hotelovém pokoji. Venku už čekají hasiči s napjatou plachtou. Syn vyskočí okamžitě, ale premiérovi to trvá. Později vysvětlí synovi, že se musel obléknout, protože tam venku určitě byli paparazzi, kteří by si na jeho nedbalkách smlsli. Předpokládám, že Trumpovo uvažování bylo podobné. Smekám před každým, který v takové chvíli dokáže myslet a reagovat pár tahů dopředu na to, co teprve přijde.
Než vyrazí do ulic to dělají děvčata běžně.
Petra:
Obávám se, že nemyslel na několik tahu dopředu, že si zraněný a v ohrožení, nazouval boty. Stejně, jako tak nemyslí zranění lidé po autohavárii, po výbuchu bomby, pádu vrtulníku a tak dále.
Nelogické chování, včetně nutkavé činnosti dělat dřívější rutinu, jako se oblékat, vysvlékat, hledat úplnou pitomost, třeba opalovací krém, projev k blizním, atd. místo aby logicky v tomto případě, kdy ohrožení zřejmě trvá, poslechl ihned ochranku a vzal kramle.
Říká se tomu ŠOK.
I to je možné.
Jenže kdyby si tu botu nenazul, tak může bejt rozhozenej z toho, že nemá botu víc, než že mu střela škrtla o ucho. Kvůli tomu pak bude dělat další chyby. Botu si nazouval v momentě, kdy byl už uprostřed hloučku ochranky.
Pak se na okamžik narovnal, s obličejem lehce od krve zvedl pěst k nebi a volal „Fight, fight, fight“ – což byla ta nejlepší politická reakce, co mohl mít a udělal to naprosto instinktivně. Ještě byla na pozadí americká vlajka. Bylo to nafilmované a trička s touto fotografií už se prodávají.
Jo, lidi, jak vidí zisk, umí být velice aktivní. Už pár hodin po atentátu byla na prodej tato trička, a dokonce ve slevě 🙂
Jsou na nich vedle sebe fotografie Trumpa se vztyčenou pěstí a Bidena, anžto právě spadl při nástupu do letadla a popiska zní „Trump versus kulka, Biden versus schody“. Mám podezření, že autor bude Čech, protože my jsme vážně smějící se bestie.
https://toggerytees.com/product/trump-vs-bullet-biden-vs-stairs-2024-shirt/
Na šok bylo příliš brzy. Ten přijde řádově po minutách. Nehledě na to, že ještě sám zdržel ochranku v jeho evakuaci, aby se mohl k veřejnosti slovně vyjádřit.
Myslím, že ne.
Dělat v krizové situaci zdánlivě nesmyslné věci (hledání boty, uvázání kravaty, přeleštění zrcadla, kontrola klíčů…) jsou normální podvědomé reakce na nebezpečnou, děsivou či šokující situaci. Psýcha a životně důležité orgány si tak vytvářejí prostor pro řešení situace, zatímco zaměstnávají zbytek těla něčím jednoduchým, co důvěrně zná a svým způsobem je to uklidňuje.
Kdysi jsme po bouračce seděli v autě a bavili se úplně klidně o tom, jestli půjde opravit, zatímco z motoru se vesele kouřilo. A zvenku vyděšená paní rvala dveře a křičela, ať okamžitě vylezeme.
Teprve po vystoupení a shlédnutí čumáku auta (minimálně zdravé nohy, ale možná i život nám zachránil masivní hliníkový chladič; původně měl asi 10 cm, ale po nárazu byl úplně placatý) jsem se rozklepal a skoro se po.lil.
U Trumpa samozřejmě může hrát roli i jeho hypertrofované ego. Nicméně jeho komentáře svědčí o tom, že ego dostalo pěknou ťafku.
Ono ji vlastně dostalo už u soudu, protože vůbec nepředpokládal, že by mohl být odsouzen. Když se tak přece stalo, nevyužil možnost krotit své komentáře. A jeho okolí se ani nepokusilo ho korigovat. Dtto vlastně i útok na Capitol v lednu 2021. Ani tehdy se jeho okolí vůbec nepokusilo korigovat jeho tweety, které k útoku (prý nepřímo, ale mně přišly přímočaré ažaž) podněcovaly. A když se staly politické a společenské škody, tak je sice smazal a snesl hromadu výmluv, ale lidé si je stihli přečíst a přemýšlet o nic. Tehdy poprvé narazil na realitu a byl mu vymáchán čumák v loužičce. Což ho šokovalo.
Ale mne na tom zajímá fakt, že jeho spolupracovníci, poradci, rodina – prostě celé jeho okolí – nemají na jeho chování neřízené střely žádný vliv. Buď je tak bohorovný a arogantní, že jim nenaslouchá a pak by se US presidentem rozhodně stát neměl, nebo ho schválně nechávají se tak chovat a pak by se presidentem rovněž neměl stát.
Dick Francis psal velmi dobré detektivky, byť poněkud prvoplánové a šablonovité. Jenže pod tím jsou docela zajímavé sociologické a psychologické postřehy. Dtto Ed McBain. A z britských autorů vysoko čnící Terry Pratchett. Dnes už by to asi nikdo z anglosaských autorů nebyl schopen napsat; a pokud ano, musel by to vydat samizdatem a prodávat osobně po autobusových čekárnách.
Kdysi jsme po bouračce seděli v autě a bavili se úplně klidně o tom, jestli půjde opravit, zatímco z motoru se vesele kouřilo. A zvenku vyděšená paní rvala dveře a křičela, ať okamžitě vylezeme.////
Že jste byli úplně klidní a bavili jste se až neuvěřitelně racionálně?
Místo, abyste vzali kramle, než to bouchne? (Riziko malé, ale je ) Rozklepali jste se až pak…
Naprosto klasický šok! 😄
Jo, přesně 😀
Naprosto klasický šok. Dodnes se divím, že jsme si ještě nezapálili 😀 😀
Zato potom…
Zkuste Joe Abercrombieho a Anthony Ryana.
Myslím, že okolo sebe nemá nikoho, kým by se nechal korigovat.
Řekl bych, že v první chvíli mu možná nedošlo, že ho to mohlo/mělo zabít, chyběla ta ohromná rána bouračky.
Dyť je to jako od jednoho scénáristy. Trump, Fico, Babiš. Tahání po soudech, aby dotyčného otrávili a ten se na politiku vysral. Když to nepomůže, tak nastupuje další level. U Babiše nábojnice. Věřím tomu, že ta lidovecká kráva, která měla děcko za krkem, mít něco v pazouře, tak by to také dopadlo jinak. Ti druzí si okusili jeden velký neuvěřitelný hnus.
Nezapomenut na Paroubka. Nejdřív Kubiceho zpráva a když to zřejmě nestačilo tak střelba. Sice ne na něho, ale zřejmě rychle pochopil.
Dnešní Vlk – velmi dobrý nápad:
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2024/07/15/dotaz-na-tento-den/
Jestli je tu někdo, kdo má kontakt na SPD či přímo Tomia, tohle by opravdu stálo za prubnutí.
Sázím na nepřijetí. Fiala&spol. spojili svůj osud s führerem (ech, čo to tárám – s Joe Bidenem) natolik, že si nepřipouštějí možnost, že by se Trump někdy ještě mohl stát US prezidentem – to by snad PePa107 oprášil svůj výcvik a osobně by se nechal vysadit v týlu nepřítele a napravil, co se teď nepovedlo.
Ale kdeže, PePa 107 by bez mrknutí oka přísahal na něco jiného.
Zkusil bych.
Zdravím,
Tento návrh usnesení není špatný, ale pozměnil bych ho na: “Poslanecká sněmovna důrazně odsuzuje atentát na slovenského premiéra Roberta Fica a bývalého presidenta USA Donalda Trumpa.”
To by bylo “divadlo”. 🤔🤷🏻
To je ta správná formulace.
A což teprve, kdyby usnesení znělo:
“Poslanecká sněmovna důrazně odsuzuje atentát na slovenského premiéra Roberta Fica a budoucího presidenta USA Donalda Trumpa.”
👍
PePa by oprášil své mravy a vlez by do další úplně jiný prdele.
Když tu před vánoci Kozák střílel po lidech a proslechlo se, že tu byla FBI, tak člověka napadlo, že to sem přijeli nějak řídit.
Dneska to vypadá, že se sem tehdy přijeli od naší policie učit.
Prohlédněte si znova to video, kde se Kozák prochází po ochozu. Semtam zalehne a jakoby nazdařbůh vystřelí mezerou mezi sloupky. Nemá nasazeny brýle a má velmi tmavé vlasy oproti jiným jeho fotkám ze studia.
Takhle, jako Kozák na ochozu, se nechová člověk, který chvíli předtím údajně zabil tolik lidí, pár hodin předtím údajně zabil svého tátu. To není z mé hlavy, to napsal Radkin Honzák, ať už tím myslel cokoliv.
Hodím sem link má vcelku vyčerpávající analýzu:
https://simplicius76.substack.com/p/special-bulletin-america-teeters
Ten člověk co to píše, je zcela určitě rus, s velkou pravděpodobností zpravodajec / diplomat
…. V důchodu
Průnik Fialy do Trumpovy prdele je zaznamenán na videu:
https://m.youtube.com/shorts/hSC55tB-8_g
Zkousim znovu. Pro Josefa puvodniho, odpoved na jeho otazku:
Mluvim o nekonecnem proudu nesmyslu, ktery je tady videt. nKdyby aspon lidi pamatovali, ze je to vse spekulace… ale neeee, voni to vsecko vi! Vsecko je to fejk!
Co ja zatim vidim je, ze Don byl postrelen (zezadu) nejakym mistnim klukem (podle zprav), a mel obrovske stesti. Kluk taky postrilel dalsi, kteri to stesti nemeli. Jak mluvil u podia, byl tam videt kameraman, ktery ho ze spodu filmoval. Tomu se pak zrejme podaril ten ikonicky obrazek.
Podle fotek soudim, ze mozna ho strelil i do tela, ale mel vestu. [Spis asi ne, pac na nej strilel ze zadu ci z boku.]
Zda se z reci obycejnych lidi, co tam byli, ze ten kluk byl spatren, jak leze na strechu, ale Tajna sluz.a nereagovala. Je to pravda? Je apropos se divit, ze ta strecha nebyla strezena. Mluvi se o tom, ze mlada zenska, co ted veli Tajne sl.zbe, je tupec– tedy tupka — ktera predtim strezila akorat Coca Colu.
Byl kluk nahecovany tripismenkovymi pany? Je to legitimni otazka.
To je vse. Ostatni jsou plky nezodpovednych lidi. Toz tak.
Vevča:
Jestli tajné služby vede ochrankyně z krámu, je to důkaz, jak pěkně funguje inkluze. A je černá, nebo aspoň lesba?
Ne, je to bila baba. A je o ni velice malo zprav. Pry JIll Bidenova ji chtela do te pozice dostat. Predtim byla u Pepsi.
Lidi rikaji, ze je to inkluzvni kadr.
Ja zacinam byt proti naboru zen do nebezpecnych pracovist. Jestli se doziju opravdu dlouheho veku, tak to mozna dotahnu i tam, ze budu i proti nasemu volebnimu pravu. 🙂
Jak byla jednou vysoka funkcionarka v korporaci , treba Pepsi ,
tak je jejich sluzka, /mocnych porucniku /, k pouziti ,naporad..
/U nas napr., ta uboha popravena/.
Vevčo, ten Váš příspěvek o nesmyslech tam úplně normálně visí.
Ano, vim, bylo to uvolneno.
Bylo videt , ze vsichni Servisove , nejvic strezi ……ty svoje slunecni brejle..
V politice neni nic nahodou , ani se ty nahody nesmi ,rikaval Roosewelt , sam temer
picnutej , ale zachranenej ceskym starostou Chicaga , Cermakem ,
kterej pred presidenta skocil a svym telem zachranil , Cermak byl velmi popularni
a na jeho slavnej pohreb prisly miliony ucastniku…Vo Servisech tenkrat ,policii atd. se nevi…
https://www.youtube.com/watch?v=1CajLXAM9nk
Hail to the Chief, prezidentská hymna USA 🙂
Sedum let stará reklama A co jako? To si dělá každej politik. (ale je to z USA) Aby jste se z těch „ušáků“ nepo….
Mně není jaasné, proč dr tsm neodstěhoval, když je tak zbožňuje.
Mně není jasné, proč se tam neodstěhoval, když je tak zbožňuje.
Pardon za překlepy.
Protože je magor
Vidlaku, prosim uvolnete muj prispevek pod „Spasitel prichazi.“ Nejak se ztratil. Dik.
Vevča napsal:14 července, 2024 (23:03)
Pokuste se prosím rozdělit svůj příspěvek na několik částí.
Neprojdou tři odkazy.
Děkuji
Josefe, nevim, jak na to. Jsou to jen ctyri odstavce, bez odkazu. Dononce jsem to zkusila znovu, bez urcitych politickych slov, ktere (jsem si rikala) mozna delaji problem. Ale neproslo to taky.
Neni to poprve, a nejen u mne. Neco ve WordPressu nefunguje?
Jen Vidlak ci Alef to muzou pustit dal.
K tématu – něco cenzuruje veb_ NNoovva_rrreeepuubblikkkaaa“.
Jednak jsem dával minulý týden ne něj odkaz, neprošel a tedka jsem poslal zprávu s těmito slovy a taky neprošla.
Tak toto prošlo, AI ještě není dokonalá.
Ještě se mi minulý měsíc stávala jiná věc – při pokusu odeslat 3-tí příspěvek třeba v rámci 10-15 minut, tak naskočilo hlášení:
„Píšete moc rychle, zvolněte prosím“ a příspěvek se nezobrazil.
Což je taky podivné, kdo nebo co a proč počítá příspěvky od jednotlivých čtenářů??
Ví o tom někdo něco ??
To se mi taky uz nekolikrat stalo („pisete moc rychle“) a v situacich, kdy jsem vubec „rychle“ nepsala. Pred lety to bylo na disqusu, tam se to delo kdyz clovek ztratil miru a palil jeden komentar za druhym. Toto je ale neco jineho, a lziveho.
Drobný detail. Když po atentátu ochranka odváděla Trumpa pryč a kamery to natáčely a zabraly při tom nějaké diváky co si všimli toho, že jsou natáčeni. Tak jim začali ukazovat „fakáče“. A celkem hromadně.
Řekl bych, že velká média tam mají nenapravitelně zkaženou pověst podobně jako zde.
Jestli by nebylo lepší psát o tom zemědělství…
Nasere se člověk stejně.
Nevím, nakolik je to relevantní a jestli se to dá dohledat i někde jinde.
ČUR je jednou ze 13 zemí světa, které podepsaly dohodu Světového ekonomického fóra (WEF), která se snaží vyvolat globální hladomor zničením zemědělského průmyslu.
https://www.globalresearch.ca/13-nations-sign-agreement-engineer-global-famine
Je tam i překladač.
Nahoře jsou 4 okénka, tak v tom „Translate website“.
Pozor, čeština je až za Corsu a Hrvatski.
Zemědělství nerozumím ani za mák, to říkám rovnou. Ale při představě, jak se Česko snaží vyvolat globální hladomor, mi zacukaly koutky úst.
WEF se snazi vyvolat hladomor. A cesti mocipani se jim v tom zrejme rozhodli pomahat.
Copak nevidíte jak je to absurdní? 10M zemička se může stavět na hlavu a odstrkovat ušima, ale z hlediska globálního zemědělství je zcela nicotná.
I ta Burkina Faso je dvojnásobná. 🙂
Jasne, ale ukazuje to tu spravnou servilitu, a i ta troska do mlyna je pro ne plus.
Tady nejde o globální zemědělství, ale o to že si ho tady sami zničíme a pak budem žrát brouky a trávu. Popřípadě co nám sem milostivě hitlermarkety dovezou – samozřejmě za drahý prachy s kvalitou páté cenové.
Představte si zjednodušeně světovou výrobu potravin jako jednu hromadu obilí. A když do ní ČR nebude přisypávat svou produkci, bude z hromady naopak čerpat. Takže vliv se zdvojnásobí. A když je takových zemiček více, je i vliv malé země jazýčkem na vahách.
Aktuální OT:
První dny Filipa Turka v Europarlamentu! | Po žních k Turkovi
V.O.X. NEWS
před 3 hodinami
https://www.youtube.com/watch?v=DTgzEQI01bk
——————————-
Je to hodně zajímavé, od žádného českého europoslance jsem zatím neslyšela takový podrobný popis fungování EP.
Řeč těla “ nestranné moderátorky“ nemá chybu😄
Rodidla mocnější mozku.
Byla z něj úplně hotová.
Ona s ním měla rozhovory už dříve, nazývala ho přítelem, tykala mu a vyjadřovala neverbálně o verbálně, sympatie. Zdá se, že po Turkově zvolení to graduje. (Pokud to mezi „přáteli“ už nevygradovalo.)
Nožka přímo na něj, natřásání těla, pohazování hlavou, gesta rukou. Byla z něj hotová . Je to sranda sledovat. Aspoň oživení jinak nudných, politických hovorů uspávačů hadů! 😄
A nechala vždy Turka mluvit, co chtěl. Což je, proti ČT, značné plus.
Každopádně – Maneca má pravdu. Turek mluví neotřele, občas nabízí přímočará, ale veskrze logická, řešení. Jeho dřívější vyjádření se stejnou moderátorkou k válce na UA, zaslouží pozornost. I já bych Turka v tomto podepsal. Prý měli hodně kárných ohlasů pražských válečníků.
Turek zatím nepatřil mezi pomocnou elitu politiků a jejich obsluhy. Tak mohl mluvit, co chtěl. Teď k nim bude patřit; už patří.
Je otázka, jak dlouho bude trvat, než přejde na Bruselskou byrokratštinu…
Pořád je tam to silné červené světélko přátelství se zmetkem Vondrou. Otázka je, zda to dopadne dobře, asi jako Vidlák s PRO, nebo se bude svazek prohlubovat až postupně zmizí poslední rozdíl.
V mém případě přišel Okamura o můj dlouholetý hlas. Po žních k Turkovi.
Viděl jsem ho prvně, zaujalo mne že si najal italského sekretáře, takže žádné podminování, že se to naučí a zabaví se. Restaurací dost, budgetů taky.
A ještě říkal objevnou myšlenku, jestli tam chceš něco změnit musííííš to dělat podle jejich pravidel. Muheeee
Sasine učitým způsobem asi ano. nemůže si stoupnout k mikrofonu a začít vykřikovat, že je vše blbě. Musí s dostatkem spojenců otočit jejich pravidla proti nim.
Když řekl, že si omeje svýho Rollsrojca a pojede za 350 euro na výlet do Štrásenburgu , jako každý den, už mi to stačí. Nehledě k tomu, že je to ročník 85, čili platejz, co zasedl ke stolu. A jeho řecké jogurty, že jako je jejich podnikatel, nevím nevím jak to stíhá. Navážet. Míchat, balit a všechno sám. No po važte.
Vidláku,
kdybyste místo psaní článlů na svůj blog řídil auto na náledí (ona politická atmosféra je pořád pokrytá kluzkým ledem) tak nebudete smyk vyrovnávat naprosto špatně. Opačně, než se to doporučuje v autoškole a dostal by jste to těžké vozidlo do dokonalých „hodin“.
Když vám podklouznou zadní kola, musíte stočit volant po jejich směru, jinak smyk ještě zvětšíte a při pokusu ho vyrovnat ještě víc na opačnou stranu. Můžete se zeptat Targuse, určitě s tím má letité zkušenosti. To už je lepší vyšlápnout spojku a doufat, že se auto srovná samo a udrží se na silnici.
Ano, jsem trapný radílek, v politice se neorientuji. Ale smyk vyrovnat umím. Možná, že si z oho podobenství něco vezmete. Spíše ale ne, že?
Po zkušenostech bych si od házení hrachu na stěnu moc nesliboval (o perlách nemluvě) …
S autem na lede , muzete tocit volantem jak chcete.
Muzete si s nim delat treba vrtule.
Kdyz chcete..Ste furt na lede..
Vase „hodiny“ ,uz vam uz spadly ze „zdi“ dolu , jako treba Bidovi ,
kdyz si furt myslite , ze to pomuze.
Příští měsíce budou brutální, řekl Orbán po jednání v Rusku.
Uz sou. Islam uz pronikl do Vidne..
Je stejně ironické a vtipné, jak se v podpoře Trumpa sejdeme na jedné lodi; vy, podporovatel (opravdový) českých komunistů, a já, věerná a věčný podporovatel (pohříchu jen mentální a verbální) břemene bílého muže a anglosaské nadvlády nad zeměkoulí (i protože jsem, minmálně mentálně a kulturně, anglosas).
V jedné věci se mýlíte, čeští (a leckteří další) představitelé bez problémů a bez úsilí budou adorovat Trumpa, protože adorují USA. Sílu. Bojeschopnost. A nakonec i celou tu pompu.
Dobře, že píšete, čte se to s nesouhlasem, ale fajn.
To se maj cim chlubit, vasnosto… Málo je známá esej „My – Anglosasové“, ve které se Twain čestně a upřímně snažil odpovědět na otázku, kdo jsou Anglosasové ve skutečnosti. Ve své tvorbě Mark Twain popisuje elitní banket, a situaci, které se stal osobním svědkem. V hale – jeho slovy – byla celá americká elita – bankéři, průmyslníci, finančníci, vojáci a další mocní lidé. Klub byl také nazýván velmi symbolicky – „Daleko na konci Země“. Zatímco Mark Twain chodil po sále a pozoroval všechny přítomné, na scénu přichází předsedající klubu, udeřil pěstí do stolu a vykřikl:
„Jsme Anglosasové, a když Anglosas něco potřebuje, jde a vezme si to!“
Vyhlášení, které tento večer zahájilo, vyvolalo v hale bouři potlesku a právě tento okamžik vzbudil v mysli Marka Twaina touhu objasnit tuto otázku. Spisovatel ve své eseji později napíše: „Na banketu bylo nejméně sedmdesát pět civilistů a dvacet pět důstojníků armády a námořnictva. Trvalo to nejméně dvě minuty, než vyčerpali svůj obdiv k tomuto prohlášení. Sám inspirující „prorok“, který ho vytrhl ze svého nitra, stál a zářil úsměvem. A já se na to díval a pomyslel si, vždyť jestli to co bylo řečeno, přeložíme do jednoduchého jazyka, pak se ukáže, že my Britové a Američané jsme zloději, lupiči a piráti, a ještě jsme na to pyšní.“ V následujících částech eseje si spisovatel stěžuje, že se neodvážil na sebe převzít oponentní funkci. Twain si pomyslel, že by byl v roli spravedlivého na této schůzce směšný.
Nemyslím, že Vás mentálně kulturní Anglosas správně pochopí.
Ne nepochopí a ještě je na to pyšný 😀 .
Místní levouni si tu dali sraz, aby mě hejtili. 🙂
Každopádně za největší chybu časně porevoluční doby považuju to, že tu nevzniklo cosi na způsob House Un-American Activities Committee (když už řešíme USA) a nebylo možné se s levouny vypořádat jaksepatří.
Vaše mladická nerozvážnost vás omlouvá. I když nevím kolik vám je, tak podle vašeho projevu tipuji na studenta filosofické fakulty. Ti taky z historie vědí jen to co jim nablejou do hlavy řádně upravené.
A pak jim to kolega z fakulty z tý hlavy … (radši nebudu dál pokračovat – každý si domyslí sám.)
Už si sehnal stát s tím pravým kapitalismem? Jestli ano tak zam zmizni.
tak Somalsko by asi mohlo byt zaradene do tohto uzasneho zoznamu:-))
Levicovost má co dělat se „soborností“, což je, například, jeden z rysu Slovanů. Takže věřím, že tu má své místo historicky – at se ten sklon nazývá jakkoliv.
A také se levicovost prosazuje většinou tam, kde nejsou zdroje, anebo tam, kde sice jsou, ale pár výtečníků si je dokázalo urvat pro sebe a zbytek ostrouhal. Jako jakási forma přídělového hospodaření, aby se nějak dostalo na všechny a byl zachován společenský smír a smlouva. Proto vnímám levicovost i jako sebezáchovnou reakci na vykořisťování, i celých národů.
Jak už jsem psal, Venezuela (tam, mj. postavili 5 000 000 bytů pro postižené povodněmi a chudé ze slumů) a jiné země jsou chudé ne proto, že tam je socialismus nebo tvrdý komunismus (Venezuela plave na ropě, ale US jim nedovolí vyvážet), ale proto, že jsou totálně zasankcionováni po vzpouře proti korporacím. Takže, ne socialismus – a proto chudoba. Ale naopak, chudoba – a proto socialismus.
Udělejme svět spravedlivějším, a levicovost možná zajde sama. „Vypořádat jaksepatří“ mi připomnělo Bibiho a Palestince nebo Brity a Rusy nebo…..jednoho pána z Rakous. Je to přece zbytečné.
Tomáš Baťa byl špičkový podnikatel, který se zbavil komunistů tak, že platil skvěle (všichni věděli, že je to tam neskutečná dřina, ale platil královsky) a sám navrhnul 8 hodinový pracovní týden – takže agitátoři se neměli čeho chytnout a zaměstnanci je nechtěli poslouchat.
Jinak jsem za vstupy K43 rád, udržuje mysl pružnou.
Vokopiroval jenom Ameriku , Bata. Ted z nej maji geni usa..
Nepřeceňovat se, broučku, dobře radím 😀
Ještě přijďte s Dickensem a jeho barvotiskovým líčením utrpení za kapitalismu. 🙂
Jinak mi připomínáte jeden židovský vtip:
„Poslouchaj, Kohn, proč voni čtou ty arabský noviny?“
„Protože, Roubíček, když otevřu ty naše, tak je to samej nárůst antisemitismu, útok na Izrael a ztráta naší identity. Kdežto v těch arabských čtu samý dobrý zprávy: Židi ovládají média, patří jim banky, vládnou světu!“
Jen jestli se od dob Twaina něco nezměnilo.
Změnilo – k horšímu.
Anglosasové se vyjadřují podle třech a: Anglicky, arogantně a jinak vědí úplný hovno. Máte též takový pocti když čtete své řádky?
Ne, mám pocit, že píšu česky. 🙂
Které je to třetí A? SuperArbitrován?
To nehledejte, s rozhledem anglosasa nemáte šanci vtip pochopit.
Anglosas to bude taky nějaký histerický eufemizmus pro germánského indojevropana árijského typu.
Saská šlechta se přejmenovala na Windsory a vládne anglo-světu.
Prostě Saxoni
On ne, ale řada jiných čtoucích ano. Ale on není Anglosas (ani anglosas, pokud to má být živočišný druh), jen žvanil brouk Pytlík.
👍🏻👍🏻👍🏻
Stoji za povsim fakt ,ze anglosas jako mnoho dalsich narodu si nevladne,
uz dlouho a je jenom povysenej podrztaska.
Trump znamená kousek od války dále.
neřekla bych
Když nevím jistě, jak hodnotit některé politiky, plně se spolehnu na naše liberálně demokratická méédia.
Na Trumpa dšítí síru neustále, tudíž na Trumpovi něco dobrého zcela jistě bude.
Už jen ten zmatek, v liberálně demokratických bažinách, pokud Trump nastoupí do úřadu, minimálně zpomalí vývoj směřující k válce.