Přátelé, dnes pro vás mám jednu lahůdku, která se stala mému bratrovi Masterovi a hodí se ke kulisám této prezidentské volby. Ukazuje, co nás bude čekat, pokud se na Hrad dostane soudruh generál a připraveným plánům Pětikolky nebude už stát nic v cestě.
Jak jistě všichni víte, byl to právě můj bratr, kdo mi před pěti roky připravil tento virtuální dvorek. Název Vidlákovy kydy také vymyslel on. Myslím, že za těch pět let blogování napsal přímo pro Kydy možná pět článků. Takové vědátorské, protože je matematik s červeným diplomem. Jinak se mi staral o server, vymýšlel jak zabránit spamům zaplevelit diskusi a když začalo jít loni do tuhého a byly zablokovány „dezinformační weby,“ zajistil zahraniční doménu, abychom o Kydy nepřišli. To byla také ta stopa, kterou dohledal bijec svobody slova Cemper, který pak zveřejnil jeho identitu. Ale tohle všechno víte.
Málokdo už ale ví, že můj bratr učí na jedné střední průmyslové škole v západních Čechách. Sám tam také maturoval a po letech si řekl, že své alma mater trochu vypomůže se vzděláváním těch mladých a nadějných… i začal tam studentům nalejvat do hlav jeden odborný předmět.
Jaké ale bylo jeho překvapení, když si ho minulý týden zavolal ředitel školy, že na něj přišlo udání. „Váš zaměstnanec se angažuje na Vidlákových kydech a proto zřejmě souhlasí s jejich obsahem a určitě své politické názory vnáší i do školy, kde dělá zmatek v hlavách studentů…“ Můj bratr na to řediteli odpověděl, že je skutečně vlastníkem domény a mým bratrem, skutečně souhlasí s mými názory a do školy to nevnáší, protože se studenty komunikuje především pomocí jedniček a nul. Tím to bylo vyřízeno, protože na vsi a nenávisti se udavačství ještě nepěstuje. Bratr si nicméně vyžádal samotný text udání i s e-mailovou adresou. Zde je:
Dobry den,
chtel bych se Vas zeptat, jaky je Vas postoj k tomu, ze jeden z Vasich pracovniku, konkretne RNDr. Marek Sterzik stoji za webovou strankou vidlakovykydy.cz, ktera velmi casto siri dezinformace a prispiva tim k celospolecenskemu napeti.
To, ze je vlasnikem domeny pro uvedenou stranku je jednoduse dohledatelna informace viz. https://www.nic.cz/whois/domain/vidlakovykydy.cz/ . To ze sam ve verejnem prostoru nevystupuje, vystupuje jeho bratr Daniel Sterzik, neni relevantni.
Pokud Vas pedagog vlastni a provozuje takovouto domenu, da se predpokladat, ze s nazory na ni uvedenymy souhlasi. A pokud s takovymi nazory souhlasi, nepredpokladate, ze muze ovlivnovat i nazory Vasich studentu?
Dekuji
Nebudu vás napínat přátelé, to byste nevěřili, sama Akademie věd si pěstuje udavače ve svých řadách. Nebudeme jako Cemper, takže nepropálíme identitu onoho Čurdy. Tedy, dokud jeho Cemperstvo samo nezačne vřískat, že si vymýšlíme. Ale abychom mohli pokračovat, budeme onomu udavači říkat Martin Ječmínek. To je mému zemědělskému naturelu velmi blízké. Velmi snadno jsme zjistili, že pracuje v knihovně akademie věd a angažuje se tímto pokrokovým způsobem pro liberálně demokratické evropské hodnoty přímo v pracovní době. Činnost pana Ječmínka v nás vzbudila celou řadu otázek a tak jsme si řekli, že se na to budeme muset zeptat přímo v oné ctihodné instituci. A nebudeme chodit ke kováříčkovi, půjdeme rovnou ke kováři. I poslali jsme jim dopis následujícího znění:
Vážená paní Vecková, vážená paní Zažímalová,
píši vám, protože můj zaměstnavatel obdržel udání na moji osobu, že provozuji názorový blog, který podle názoru dotyčného udavače přispívá k celospolečenskému napětí a často šíří dezinformace. Toto udání sepsal váš zaměstnanec pan Martin Ječmínek, který podle všeho pracuje v knihovně akademie věd. Vlastní text jeho udání přikládám v příloze. Jednoduchým prověřením došlého e-mailu jsem zjistil, že vše nasvědčuje tomu, že toto udání sepsal i odeslal v pracovní době, je tedy důvodné se domnívat, že by tak mohl činit s vědomím zaměstnavatele či by dokonce mohl mít tuto činnost přímo v náplni své práce.
Z textu udání vyplývá, že váš zaměstnanec je přesvědčen, že blog Vidlákovy kydy přispívá ke společenskému napětí a šíří dezinformace. Předpokládám tedy, že pan Ječmínek má tedy k dispozici nějaký manuál, podle kterého to určuje. Doposud tak tento blog označovali jeho názoroví odpůrci, ale nejsem si vědom žádné autority s příslušnou pravomocí, která by potvrdila to, co o našem blogu píše pan Ječmínek a podle čeho vyzývá mého zaměstnavatele, aby se vyjádřil a snad i konal. Nebo je sám pan Ječmínek důvěryhodnou autoritou v této oblasti?
Rád bych vás požádal o součinnost s poskytnutím takového manuálu, podle kterého pan Ječmínek došel ke svým závěrům. Dále bych rád získal informace o pracovní náplni pana Ječmínka. Chtěl bych si udělat obrázek, jestli se jedná o normálního udavače, jakých dnes bohužel přibývá jako hub po dešti a nebo jestli svou činnost provozuje se souhlasem Akademie věd a podle postupů schválených touto institucí. V neposlední řadě bych si chtěl ujasnit, zda je pan Ječmínek za tuto svou činnost, kterou provozuje podle všeho v pracovní době, placený z našich daní.
S vaší odpovědí seznámíme čtenáře blogu Vidlákovy kydy, aby si závěr udělali sami.
S pozdravem
Marek Sterzik
No… a až přijde odpověď, tak ji zveřejníme. Nebudeme k ní nic přidávat ani ubírat.
Tady je to varieto:
„Řehka: V případě války NATO s Ruskem by stát musel výběrově mobilizovat“ (ČTK)
Jo, synové se mi smáli, že jsem plašan, když jsem uložil do trezoru dost tisíc dolarů, aby vnuci měli zač prchat před mobilizací mimo EU (Argentina?). Pomalu jim tuhne úsměv na rtech… (Synkům, ne vnukům, ti ještě nic nechápou a věnují se studiu).
Jejich argumentace: „To přece není možný…“ (myšleno poslat je v jatečním věku na frontu).
Moje argumentace: „Zažil jsem v životě spoustu situací, o nichž jsem vůbec netušil, že jsou možné. Přesně do chvíle, než nastaly.“ (Od věcí ryze osobních /náhlého úmrtí první ženy i se synkem/ až po ty současné celospolečenské).
P.S.: Začínám být pyšný na svoje členství v KSČ. Je zřejmé, že tam soudruzi Husák a Bilak vybírali jen nejlepší lidi. Skvělá kádrová politika. Dva z nás, velmi aktivních členů strany, kandidují i po 33 letech na funkci nejvyšší a nejčestnější ve státě. Já byl sice členem bezvýznamným, ale přece jen – musel jsem být přece také kvalitní, no ne!? Cítím se být rehabilitován a budu kandidovat alepoň na obecního antouška.
No jo… Jedna kvalitni kolegyne se smala, ze KSC z ni vydrbala 2x. Poprve kdyz ji leta nechteli vzit, nemohla postoupit v praci, moc se snazila. A podruhe kdyz ji prijali. Dne 17.11. 1989 😀
No Vidlakovi se uz jeho vlada zacina slusne crtat. k42 – ministr valky. Ja – ministr propagandy. Samkova – ministrine spravedlnosti.
ministyně mačetové spravedlnosti 🙂
To já bych byl horší… Zavedl bych středověké tresty. Tahání volem, lámání kolem, vaření za živa, na velikonoce ňáké to ukřižování… O2 arénu bych povýšil na Ou! arénu a na popravy bych prodával vstupenky. A hned by byl rozpočet o něco hezčí.
Gogo, nechcete toho okopávání paní Samkové už nechat?
Každý má právo na advokáta, který háji jeho zájmy.
Ta mačetová kauza proběhla všemi médii a majorita byla na ty Indočechy hodně naštvaná.
Od Kláry Samkové bylo velmi statečné, že se těch obžalovaných zastala. Dobře věděla, že si tím žádnou popularitu nezíská. A přesto do toho šla. V zájmu spravedlnosti. Aby nebyl udělen nepřiměřený trest .
To ji hajite jen proto ze ma mezi nohama to same co vy ? Jinak si to neumim vysvetlit. Kde vidite jeji snahu po spravedlnosti, kdyz zalovala matku jedne z obeti pro pomluvu, a vedla vec tak, ze ji soud z ni musel vyloucit ? Zadna „statecnost“, mila zlata. Pouze snaha se zviditelnit a ukazat silu. Zkousela to uz vsude, na obou zcela protikladnych stranach politickeho spektra a nikde se nedokazala udat. Proc asi ?
Inu, osud Hujerův.
Klasický případ.
No, vzhledem k tomu, že si TGM užil Hilsnera, jde o skvěle nakročenou kariéru.
Ale ne, vážně – upíráme-li někomu, kdo „je jasný“ právníka, nebudeme se moci divit, upře-li ho jednou někdo zase nám. Úkolem obžaloby a policie je pracovat tak, aby si ani ten právník neškrtl.
Souhlasím.
BANdito, Klára se vždycky postaví na stranu slabšího. Neomylně pozná, koho se má kdy zastat.
Muselo to pro ní být strašně složité, hájit rváče, kteří provedli to co provedli.
Ale uvědomte si jedno : Kdyby ti bijci nebyli Indočeši, vzbudil by případ tak velkou vlnu nevole!?!?!?
Ten kdo opravdu nemá rád rasismus, měl potřebu nemlčet. A Klára využila svou profesi advokátky.
Já si jí právě za tohle moc vážím. Sama bych takové gule neměla. Klára dobře věděla že to zchytá. A přesto do toho šla.
Já jí nezazlívám, že je hájila, ani bych jim nepřál nepřiměřený trest.
Já jí zazlívám cosi jiného a ona dobře ví, co.
Ano, jenže třeba počítat s tím, že obhajoba dělající z vraha oběť nemusí být přijímána s pochopením.
On někdo umřel?
Opakuji : Kdyby šlo o bílé hajzlíky, případ by nikdy nevzbudil takové masové pohoršení a nikdo by nedostal tak tvrdý trest – 16 let. Tolik se nedává ani leckterým vrahům.
Kdyby erár nebyl chamtivý, tak by už dávno hrací automaty zakázal.
Docela dobrý komentář k atnibabišovské kampááni:
https://noveslovo.eu/2023/01/24/banda-negramotnych-stvacu/
To už je asi nějakej testovací provoz KRITu. No popravdě je mi blivno z toho co se děje a kolik pravdy a lásky je kolem… že se budu asi raději věnovat zahradničení někde v ústraní.
A jedna OT pro jiné a další služební soudruhy Ječmínky a Žitíčka
Naši soudruzi na Ukradině montují protiletadlové kanóny z 50. let na korby nákladních aut.
A soudruzi z Polska jim k tomuto dárku dokonce přibalili všech 70k nábojů, které jim zbyly.
Voalááááá! Jak by řekl belgický soudruh Poirot.
https://t.me/newsfrontsk/16325
Je to JASNÝ a ZŘETELNÝ příznak blížícího se vítezství našich soudruhů.
K čemu zbytečně drahá technika ze Čtvrté říše a z UŠÁkova! Stačí pár předpotopních kanónů a vítězství je naše!
Tuhle válku vyhrajeme! Na Bělehrad!
Tak do baráku se s tím krámem dá střelit taky, hodit mrtvé civilní krytí na rusa je PR a když se to šikovně zaparkuje… A až dojdou náklaďáky, tak to budou táhnout koňmo, a na koníky budou lákat civilní krytí ješte líp.
Karel Čapek : Kdo zradil jednou, zradí vždycky!
Od toho by se dalo odvodit : kdo udal jednou, bude udávat vždycky.
Kdo ví, třeba onen „vědecký“ pracovník nejednal z vlastní vůle, ale dostal to nařízeno od svého řídícího důstojníka z BIS.
Možná podepsal vázací akt a je z něho „Bistébák“!
Vědecký pracovník zmíněné nařízení ale musel dostat do poštovní schránky jinak by přece tomu nařízení nevěřil…
a stejně by na tom mohli být i stovky jeho známých…)))
Na sdělení win-win slouží konspirační byty.
Ústav, nad kterým Andrej Babiš vyhrál tři soudy stran svého zápisu u StB, čelil do té doby 40 případům podobných žalob a až v Babišově případě se začal domáhat toho, že žalované má být místo něj Ministerstvo vnitra SR, připomíná ve své analýze někdejší zaměstnanec BIS i Úřadu vlády, signatář Charty 77 a exčlen Plastic People of the Universe Jan Schneider. ParlamentnímListům.cz též vyložil, jak správa StB, která měla Babiše evidovat, „plavala“ v podvodech a defraudacích.
„…Vzhledem k tomu, že česká legislativa uzákonila minulý režim a jeho zpravodajské služby za zločinné, lze případné zvolení (za onoho zločinného režimu vystudovavšího) generála Petra Pavla českým prezidentem přirovnat – a je to opravdu výstřední srovnání! – k situaci, že by v Izraeli zvolili prezidentem bývalého palestinského zpravodajského důstojníka.“ …
https://www.pokec24.cz/politika/jan-schneider-40-pripadu-az-babis-zacal-vadit-dukazy-o-podvodech-stb/
Pane Vidláku, já tomu panu Pšeničkovi zavolám, zda opravdu je autorem udání, protože to může být i bouda jeho kolagy(ně).
Když potvrdí autorství, tak si nechám vysvětlit jaké dezinformace šíříte, protože největší humbuk byl kvůli odpojování elektroměrů.
Před chvílí jsem jedním uchem zaslechl na ČRo+ informaci, že některé společnosti neoprávněně odpojují elektroměry, možná jsem tam zaslechl i jméno Gavor, ale bez záruky.
Re: Jp
Dobrý nápad. Dejte vědět.
Targus napsal:
25 ledna, 2023 (10:17)
Zavolám, jenom jsem se chtěl přesvědčit, jestli jsem dobře slyšel, protože jinak se mnou může zamést podlahu.
Jdu volat, ale zavolat mu můžeme všichni.
https://www.lib.cas.cz/kontakty/telefonni-seznam/
Targus napsal:25 ledna, 2023 (10:17)
Re: Jp
Hotovo
Volal jsem, chtěl jsem informace o dezinformacích pana Vidláka
Hovor byl krátký.
Chtěl kontakt, já chtěl informace.
On zavěsil.
To byl od vás ukvapený počin.
Josef původní napsal:25 ledna, 2023 (10:03)
Před chvílí jsem jedním uchem zaslechl na ČRo+ informaci, že některé společnosti neoprávněně odpojují elektroměry, možná jsem tam zaslechl i jméno Gavor, ale bez záruky.
Ranní Plus 9:30:22 středa 25.12023
https://program.rozhlas.cz/zaznamy#/plus/
Oprava: mluvčí ERU Kebort
Teď si poslechněte, jak popisuje tento Pavlův kurz v knize jeho otec Josef Pavel,“ zmínila Bobošíková.
GNERÁLŮV OTEC:
„Jednou za mnou přišel šéf a povídá: My ti dáme kluka do zpravodajského kurzu. A to jsem se v duchu nadmul. To jsem věděl, že začíná jeho cesta vzhůru. Protože ten kurz byl na úrovni Voršilovky. To byla vojenská akademie generálního štábu ozbrojených sil SSSR v Moskvě, v komunistickém bloku. Cesta k nejvyššímu vojenskému vzdělání a protipól Westpointu. V United States Military Academy. Kdo ji měl, šel jasně dál. A ti, kteří ze školy v Moskvě šli do našeho zpravodajského kurzu, byli pak většinou agenti nebo vojenští atašé a přidělenci. Ale víc na zpravodajské než diplomatické úrovni. I když mezi tím nikdy moc velký rozdíl nebyl, diplomacie byla vždycky jen krytí pro opravdový výkon úkolu. Tak to jsem věděl, že jde výš,“ zaznívá nahrávka.
To je skutečná kniha nebo mystifikace?
OTEC wiki:
„Otec, plukovník Josef Pavel, působil jako zpravodajec a měl na starost i elektronický průzkum, mimo jiné zachycování a analyzování zpráv armád NATO;
počínaje rokem 1973 působil po mnoho let v Táboře na tamním Velitelství Západního vojenského okruhu.“
https://www.czdefence.cz/clanek/general-petr-pavel-vydal-oficialni-biografii-jeho-vzpominky-jsou-zabavne-i-drasajici
Odtud 29. 07. 2019 :
„Kniha nese podtitul „V první linii“. Češi si generála Pavla oblíbili, když byl náčelníkem generálního štábu. Svět jej poznal jako předsedu vojenského výboru NATO (Chairman of the NATO Military Committee). Vojákům se zapsal do srdcí už dávno hrdinskou akcí v bývalé Jugoslávii.
Jistě ale nikdo netušil, že jako dítě trpěl ADHD, takže jeho učitelé na základní škole jej proklínali.
A mnoho dalšího…
Tohle vše nyní v ucelené podobě vypráví nejen Petr Pavel, ale také jeho otec, sestra, manželka, synové a spolubojovník.
Jeho otec, rovněž armádní důstojník, si poradil se synem po vojensku – neustále mu svěřoval plnění úkolů, které náročností převyšovali chlapcův věk.“…
********************
KONEC kopie a to (i) tam fakt mají.
ad (i)
Autorovi knihy asi taky nekdo nalozil ukol, ktery ho prevysuje.
Vítězství po volbách neustojí „poražení“ ale ani „vítězové“.To bude jen začátek.
Škoda takhle zahozených dobrých karet. Pro příště doporučuji konzultovat s právníkem.
Právě teď debata kandidátů na Seznamu, kdo by měl zájem, já na to nemám nervy.
https://www.novinky.cz/clanek/volby-prezidenta-debata-duel-pavel-babis-40420910#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest205_redesign_feedu_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
dobrá reklama
https://www.youtube.com/watch?v=imGLzh9qx5w&t=1s
OT
Pokud by došlo k válce mezi NATO a Ruskem na východním křídle aliance, profesionální armáda by na plnění úkolů nestačila. Stát by tak musel přistoupit minimálně k výběrové mobilizaci, řekl v rozhovoru s ČTK náčelník generálního štábu Karel Řehka. Jako poučení z války na Ukrajině vidí nezbytnost, aby se do obrany země zapojila celá společnost, nejenom armáda. Stát se také nemůže spoléhat na to, že za něj vítězství vybojuje někdo jiný, ale musí se sám na obranu chystat. Za extrémně důležitou pro Česko označil Řehka pomoc Ukrajině, nejen z morálních důvodů, ale i kvůli zajištění vlastní bezpečnosti.
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/rehka-v-pripade-valky-nato-s-ruskem-by-stat-musel-vyberove-mobilizovat/2316173?utm_campaign=abtest203_personalizovany_layout_varCC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Za to Řehku henten jenerál asi nepochválí, takhle to propálit před volbama…
výdaje na obranu ve výši dvou procent HDP jsou odrazovým můstkem
kouzelná formulace geberala. Nemusí nás nikdo porážet vojensky,stačí ekonomicky a o to se zelení mozci dokáží postarat.Otesánci.
Já to říkám furt. Třetímu světu stačí jen vyčkat. Ten první, jediný správný leberodémo se v tom spolehlivě umlátí sám.
Možná to je cíl. Když nedokážeme pozvednout úroveň třetího světa, snížíme úroveň Evropy a třetí svět nebude.
To by s Grýndýlem a sankcemi na RF šlo dohromady moc pěkně…
Jste si jistá, že prahnou po tom, abychom je pozvedli?
Spíš bych řekla, že se pozvednou sami, když jim prestaneme házet klacky pod nohy.
Těmi klacky mám na mysli jejich zkorumpované vůdce, kteří žijí z podpory vychc@ ného
Západu.
Kolonialismus skončil, neokolonialismus je ještě horší. Podařilo se zařídit, že se vykořisťují a vraždí sami mezi sebou.
Lidožrout Bokassa byl ověnčen mnoha metály od evropských demokratů.
Hodný pučista Sísí , který nechal povraždit vítěze demokratických voleb, je největší přítel jednotného Západu.
Re: JzP
TVL, to je ale kokot drevený a plechom obitý.
O takovém kousku nemá cenu psát, to se musí vidět.
Tak jako úplně náhodo jsem do Googlu zadal „Michal Pšenička“ + Vidlák, s výsledkem:
“ TOP hlášky flaztenců – Facebook
https://m.facebook.com › Facebook Groups
Michal Psenicka. Me spis zarazi, ze domenu vidlakovykydy vlastni kantor z SPS Ostrov. Tim kdo vystupuje na netu je podle vseho ovsem jeho bratr.“
Víc tam toho není, buď to smazali nebo je to někde hluboko v tom bahně, kterým nemám čas ani chuť se brodit.
Takže tipovačka na práskače zřejmě vyšla a není to podle LinkedIn malá ryba:
Michal Pšenička
Vedoucí Digitalizačního centra KNAV, v.v.i.Vedoucí Digitalizačního centra KNAV, v.v.i.
Knihovna Akademie věd. v.v.i.Knihovna Akademie věd. v.v.i. 2010 – současnost · 13 let 1 měsíc
Pávek bude stejný bonzák, jako akademik pšenička. Krycí jméno pšeničky může být štěnička.
Štěnice bude asi pořádná, malinko se panáček na LinkedIn vylepšuje nebo mají chybičku na webu, když ze sebe dělá Vedoucí Digitalizačního centra KNAV, v.v.i ?
https://www.linkedin.com/in/michal-p%C5%A1eni%C4%8Dka-9b4a4b5b/
a na webu KA AV, je vedoucí někdo jiný:
13 – Digitalizační centrum
Mgr. Jana Krýdová
vedoucí oddělení e-mail: krizova@knav.cz
https://www.lib.cas.cz/o-knihovne/organizacni-struktura/
Dnes u Vlka
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2023/01/25/general-pavel-delame-i-lobbing/#more-995024
Pokud neodpoví, doporučuji poslat datovou schránkou dotaz podle práva na informace. Na to musí odpovědět ze zákona.
ano p.doktore, to je postup dle 106/99 (viz zákony pro lidi), upřesňuji, že to může podat každý i já nebo Vy a dokonce i p. targus pouze mailem bez el.podpisu, musí se uvést že je to dle 106/99, povinný subjekt AV, jméno žadatele, adresu, datum nar. a byd., odpověď musí být do 15 dnů, v případě zamítnutí následuje možnost odvolání k nadřízenému orgánu (není-li k ÚOOÚ), přezkum, ev. správní žaloba, kasační stíž. konec. zábava na dlouho. Problém je v tom, že povinný subjekt může žádost rozhodnutím zamítnout např. proto, že žádnou informaci o eventuelním manuálu nemá, což je pravděpodobné. Takže tak jak to napsal vidlákovo brácha si myslím, že je lepší varianta.
Re: FJ1
Souhlas, úplně stačí mail.
Soudruzi jsou z mých JEDINĚ NEVHODNÝCH dotazů na podkladě tohoto zákona poněkud nemocní.
Ale to je úplně jiná storka, která nemá na funkci rostlináře vliv.
Jen doplněk – v případě neexistence manuálu bude mít obilný soudruh poněkud zamotanou šišinu, protože z toho může být žaloba na ochranu osobnosti blablabla… Z toho plynou jednak starosti o „neprohru“, za druhé možnost zcela nevhodné popularity zprostředkované doposud nevypnutými médii a sociálními sítěmi.
Takhle to přece funguje už mnoho let. Minulé vlády k tomu financovaly neziskovky a různé odbory ve svých organiziacích. To přece vůbec nesouvisí s Pávkem, který dosud neměl možnost. Spíš to souvisí s tím, který tu možnost měl, ne? A jehož vlády tohle vykvetlo velkými květy.
Pávek je školený Brettschneider, Danuš.
Pávek byl původně školený v záškodnictví na území nepřítele. Pak se k tomu nepříteli přidal tak radostně jako předtím k červeným.
Dnes ho chtějí posadit na Hrad … Pávek nebude nikoho udávat, ten bude hrdě hlásat hesla svého pána a když pěti/šesti-koalice dál přitvrdí teror proti opozici a svobodě slova, on moudře pokývá hlavou, že je to tak správné.
Mně to tak přijde lepší, než aby ANO s Babišem v parlamentu zavedlo ztrátu majetku pro osoby nesouhlasící se vstupem vojsk USA a Babiš na Hradě blekotal, že on ani jeho lidi nehlasovali a on nepodepsal, že je to kampáááň.
Jsme prostě o dva levely dál, než si jste ochoten přiznat.
A opozice je jako SPD? Vždyť Okamura to nemyslí vážně.
Orální opozice to je, pouze je nejen bezzubá, ale podezírám je i z toho, že kousat nemají v plánu. Že na ty kecy jen chytají hlasy a mají z toho živobytíčko – tím myslím Okamuru a většinu osatatních, ale jsou tam i lidé, kteří mají pod čepicí mozek a kousek niž i zuby, ale ti zatím nerozhodují.
Reálná opozice v parlamentu není a mimo parlament je marginalizovaná společnými silami Velké koalice. Tím nemyslím, že oni by se na to museli domlouvat, prostě společně likvidují ty, co by jim kazili hru.
Význam SPD je v tom, že aspoň na půdě parlamentu zaznívají věci, za které by vás jinak vyhazovali z práce. Tj. drží tak trochu pozici pootevřeného Overtonova okna. Zdá se vám to málo? Po dekádě socansko-babišovských vlád je to smutná realita.
A rok vlády pětikolaborantů ve spolupráci s babišovým ANO nás strká rovnou z útesu.
A není lepší ten Babiš nakonec? Některé dějinné procesy nezvrátíte. Chtěl byste jako Řek vzdorovat dobytí východního Středomoří? Chtěl byste bojovat za Kartágo? Chtěl byste v Římě v roce 220 n. l. zavádět demokracii, když bylo celkem tuhé císařství? Měli Indiáni šanci vzdorovat anglosaským přistěhovalcům? Objektivně neměli.
Chtěl bych třeba bojovat proti tomu, čemu říkal Moravec „dějinná úloha“.
Byli takoví, kteří tu dějinnou úlohu nevzali jako fakt a ta dějinná úloha skončila za 6 let. Stálo to ale miliony životů, a přitom to šlo zastavit poměrně snadno v začátku.
Vy současné dějinné procesy podprujete a považujete za dané. Správě jste taky identifikoval roli Babiše. Z tohoto hlediska vám nemůžu vyčítat žádnou nekonsistenci. Prostě chcete to a vyžadujete to z rukou Babiše.
Jsou ale lidé, kteří jsou vůči těmto dějům v opozici, a ti jsou momentálně potíráni.
A pak jsou ti, kteří jsou jako vy, ale navenek tvrdí, že ty dějinné procesy nepodporují. A jsou i tací, kteří předstírají sami sobě.
A fakt není Babiš trochu lepší než Pavel? Každý je závislý na jiných voličích. Musí to tedy trochu respektovat. A mám pocit, že naše země za Babiše vzkvétala více než za současné vlády. Kdyby byl teď Babiš premiérem, taky by byl tak nadšeným podporovatelem černé díry – Ukrajiny? Česko je jedním z největších pomahatelů. Připadá mi i kompetentnější (Babiš). Ukazují všechny důkazy na to, že jede jen pro vlastní prospěch? Babiš mi připadá jako někdo, kdo je něčeho reálně schopný, teď a tady. Skutečná opozice, jako Orbán v Maďarsku, tady reálně není. Není Babiš vždy pozitivnější než pětikolka?
O chlup lepší by být mohl. Ale myslím, že by racionálně vzato, mohl víc prospět (sobě i nám) jako premiér než president.
Proto jeho kandidaturu považuju za PR a myslím si, že ve skutečnosti o Hrad nestojí.
Nezapomeňte na to, že většina průserů a struktur, které vedou teror proti opozici a svobodě slova, je tu z dob vlády právě Babiše.
Toho Babiše, který provedl Vrbětice a vedl tak ještě v „míru“ otevřeně a krajně nepřátelské akce proti Rusku.
Já nevídím Babiše jako někoho, kdo by se reálně stavěl proti vůli EU a USA v oblastech, kde oni vyžadují poslušnost.
Chápu, že to takhle někdo bere, zní to naprosto logicky, ale ta doba jeho vlády ukazuje, že tomu tak nebylo ani v době, kdy mu nic moc nehrozilo a měl podstatně větší podporu, nebo řekněme slabší konkurenci.
Jeho volbou určitě nic ve výsledku nepokazíte ale neměl byste mít nereálná očekávání. Jednak vyhraje Pavel a pak, i kdyby tam usedl Babiš, věcně nebude prakticky rozdíl. Jen způsob presentace „dějinných procesů“, kterým budou sloužit.
Kdybych měl dát paralelu s Protektorátem, Pavel bude takový Moravec, ale Babiš rozhodně nebude statečný Hácha. Bude to spíš někdo, kdo česky bude vyjadřovat nechuť, německy oddanost a bude mít fabriky plné otroků z koncentráků.
gogo: Ok, Babiš není zachránce, ale zase není aktivním hrobníkem (jen pasivním). No, to by mě zajímalo.. Asi byste člověku řekl, že je jedno, jestli je váš kat aktivní nebo to dělá z donucení/s odporem/až po rozkazu/atd. Ale já to pořád emocionálně nechápu ten rozdíl. Jak by se to dalo člověku vysvětlit? Emocionálně si myslím, že ten z donucení je lepší.. Prostě asi člověka zarazí to nadšení toho aktivního kata a radši se podá katu, který to dělá jen po rozkazu.
Asi to má Babiš moc dobře spočítané, že nemůže vyhrát, protože se mi zdá, že prezidentskou kampaň vede velmi dobře.
Ta věc má víc rovin než je jen aktivní lovec/poslušný kat
Ani Pavel nebude aktivní lovec, on jen bude spolehlivěji vykonávat příkazy, bez vlastní iniciativy a modifikací.
Rozdíl bude v těch Babišových modifikacích a presentaci. Presentace je jasná a modifikace jsou trochu nejisté – ale tady se zase můžeme podívat na desetiletou historii Babišova působení v čele exekutivy. A tady já moc naděje nevidím.
Ale on vůbec nechtěl být president, ještě než Kolář a spol. změnili plány
https://gloria.tv/post/2bxR9sxP8yMLAaUZkytHChnVn
Oni mají oba strašlivou smůlu. Bureš taky nechtěl přece .. prostě oba smolaři
Jak je to vůbec vymyšlené po volbách – komunistická minulost bude nebo nebude vadit? Nebo to zas bude tak nějak napůl – když Babiš, tak vadí, když Pavel tak nevadí? V tom případě by možná bylo lepší, kdyby si tam hačnul ten Pavel… aspoň by se společnost posunula vo krok dál.
Jako byli po válce zlí a hodní Němci(východní a západní) tak budou horní i zlí komunisti.
Když ono se to moc nepozná, kdo je hodný a kdo zlý.
Někdy počátkem sedmdesátých jsem vezla nějaké filharmoniky z NDR. Právě se dozvěděli, že zemřel jejich milovaný vůdce Walter Ulbricht.
Už na Hlaváku zatáhli záclonky, vytáhli placatice a od radosti se strašně ožrali. Před Děčínem už někteří i hajlovali.
Někdo to určí. Majitel kapitálu.
No! A to je super! Aspoň už to nebudou jenom ti zlí komunisti. Možná se to časem rozšíří, a budou hodní a zlí nacisti, diktátoři, otrokáři…
Přesně tak, ona ta KSČ nemohla být vůbec tak špatná, když se v ní tak aktivně angažoval Petr Pavel.
A víte že tehdá v tom svazu nebyli jenom ti zkurvení rusové? Byli tam i vysoce morální, hrdí a nezdolní ukrajinci! No, co takhle si z toko komunismu, é… vypůjčit… jenom pár věcí… no nemůžeme koncept zahodit celý jenom proto, že tam byli i rusové, žejo.
Hele že vy ste sem z té budoucnosti spíš tak nějak utekl?
Mě z té budoucnosti vyloučili .. ale pssst
Nekrmte trolla!
A přitom já mám s potíráním dezinformací spojenou jakousi Jourovou, její kodex proti dezinformacím, její předvídání dezinformačních kampaní, její …
Z jaké že je stáje? Aha, obyčejná bezvýznamná úřednice.
A navíc mám pocit, že již dobu delší, než krátkou, je vhodné říkat něco doma a něco jiného venku. Od Vrbětic?
to jej jen rozsévačka ☻
Někde níže je odkaz na seznam pracovníků knihovny AV.
Líbí se mně tam jméno Pšenička Michal.
Bingo.
Njn… pan vedoucí Digitalizačního centra KNAV, v.v.i. byl vždycky šprýmař. Ty internety jsou ale hnusný, co?
Líbil se mi případ z Berkeley – Během shromáždění za svobodu projevu tam chlapík v kapuci, mikině, s černýma brýlema a šátkem přes pysk švihnul po hlavě demonstranta zámkem ke kolu. https://www.youtube.com/watch?v=ZGaIFfH7bT0
Internetoví autisti ho vyčmuchali ještě ten den.
Vidláku, dnes skvělý rozhovor na PL!
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Chci-nasr-t-Fialu-volim-Babise-Venkov-uz-natvrdo-A-Vidlak-vi-vic-727168
Také vřele doporučuji Vidlákův rozhovor jako téměř „povinný poslech pro každého inteligentního čtenáře Vidlákových kydů,
Stále mne trochu mrzí, že avizo a odkaz na veškeré jeho rozhovory sem musí dát někdo jiný než on.
Rozhovory téměř vždy bývají lepší než články zde – což je zcela logické, pokud Vidlák píše článek denně, nemůže být každý z článků vynikající, (obdivuhiodné je to, že je „jen“ dobrý.)
Vidláku, tvé „obchodní rozvaze“, že nechceš dělat reklamu „konkurenčním médiím“ rozumím, ale nesouhlasím s tím.
Právě proto, že je to rozvaha – OBCHODNÍ. : -)
Vidlák důvod vysvětloval.
Takhle začínají ti spravní rozvědčíci. Jaký to bude mít průběh, vidíme v přímém přenosu.
Krom samotné příšernosti obsahu taky dost drsná hrubka na pracovníka Akademie „… s nazory na ni uvedenymy…“. To se hned tak nevidí.
Jaké časy nás to čekají.
Ano, taky jsem na to hned vystartoval. Ale jak někdo v diskusi správně připomněl, autorství onoho udání by se mělo prověřit – je možné, že se za „Michala Ječmínka“ někdo vydává, třeba i proto, aby se mu pomstil (a spojil tak příjemné s užitečným).
Je to jen můj pocit, nic víc – ale když někdo napíše takový hnůj (formálně i obsahově) a plně se pod to podepíše… mám jakési pochybnosti stran identity pisatele.
Je to docela možné !!!!!!!
Zveřejnit udavače na blogu nestačí,jsou zde i babišátka ,kteří zveřejnění budou považovat za fámu a dezinformaci.
Je potřeba zaslat o této skutečnosti dopisy do poštovních schránek a také do schránek až stovek vašich známých.
Člověk z akademie věd pošle anonymní udavačský e-mail a je hned dohledatelný? Koho vlastně dneska zaměstnávají, že nemají ani mentální kapacitu založit si anonymní e-mail?
No to pozor! Herr Ječmínek je skálopevně přesvědčen, že stojí na té správné straně a tudíž není zapotřebí skrývat svou identitu.
A o tom, co je správné rozhodujeme MY STRANA
Prostě 50-tá léta se k nám vrátila s plnou parádou.
O tom byl jakýsi Čurda ze Staré Hlíny kdysi také přesvědčen.
Kdyby to bylo možné, oficiálně by „Ječmínkovi“ mělo přijít pozvání k tomu, aby své názory nepublikoval tajně („akademická čest“), ale aby je vypsal s tím, že to, co napíše by mu bylo vypublikováno na Vidlákových kydech…
Nejspíš je na svoji publikační činnost hrdý a má ji i ve svém životopise, jak si doba žádá.
Člověk nemusí být Bellingcat, aby dohledal… klapka 240
„Žmolek z prdele statného drvoštěpa má větší cenu než celá naše současná inteligence.“
Obávám se, že až dostanete odpověď, uznáte, že Klímův (Ladislav, ne Michal) má něco do sebe…
Pane Vidláku, to je teda síla, ale i Vlk je dobrý.
Vtip na dnešní den
GENERÁL PAVEL DĚLÁME I LOBBING
Pane premiere
Generál Petr Pavel, prezident ČR?
Asi nám nezbude nic jiného, než seniorské řetězáky.
Postup:
1. Jméno zveřejnit promptně tady na blogu a zveřejňovat ho všude. Pokud skutečně udával, není to právně závadné…
2. Napsat kolegům, koho mají mezi a sebou.
3. Upozornit vedení, jakého mají zaměstnance a co dělá v pracovní době.
Jde o to, že udavač může udat každého. Kolegu nebo i vedení. Ohrožuje je všechny. Stádo se zbavuje takovýchto jedinců a je možné, že se zbaví i dotyčného…
Tak tohle je jedno z nejhnusnějších pojetí lidského bytí. Prostupuje společnost odedávna. Jeden se rouhal, druhý pomáhal partyzánům, další neschvaloval vstup vojsk. A dnes Vidlákův brácha „kdoví jestli“ neovlivňuje. Aktuálně je to vyloženě „americké pojetí“, tam k „nádherným“ příkladům patří vylití profesora z univerzity, když přednášel Shakespeara a pustil k tomu úryvek z Othella. Ten šmejd si dovolil pustit zpracování, kde jej hrál Lawrence Olivier. Taková zrůdnost!! Othella aby hrál nějakej bílej mizera, beztak jistě s koloniální minulostí??!!
Vidláku, povězte bratrovi, že ten jeho ředitel by to v Americe nedal. Ihned by letěl spolu s bráchou. A taky mu řeknete, že měl vlastně štěstí, že ten uvědomělý akademik knihovník neponouk nějakého studenta. Hnán spravedlností, nebyl dostatečně kreativní. Kdyby jej to napadlo, jistě by se nějaký studentík našel, který by si vzpomněl, jak od svého učitele jednou při změti nul a jedniček slyšel něco náramně divnýho . A bylo by vymalováno, podobně jako na Univerzitě Pardubice (bývalé proklatě obtížné VŠCHT, proslulé předměty jako cheming II, fyzikální chemie II, organická technologie apod),kde si mladogvardějec natočil jednoho dezoláta, jak do přednášky vnesl cosi jako náznak zpochybnění ruský bestiality. A došlo ihned k onomu vymalování…