Přátelé, myslím, že svému znalému čtenářstvu nemusím vysvětlovat princip atomové bomby. To se vezmou dvě podkritická množství štěpného materiálu, které jsou samy o sobě škodlivé jen maličko, vhodným způsobem se spojí dohromady a výsledkem je výbuch, který dokáže jedním rázem nadělat nedozírné a v mnoha případech i zcela nevratné škody. Proti výbuchu atomovky není obrany. Pokud je správně vyrobena, vhodně umístěna a odpálena, nedá se s tím nic dělat. Výbuch je prostě příliš devastující a má příliš dlouhodobé následky.
Myslím, že se naše Česká republika blíží do bodu, kdy proti ní má být takováto politická atomová bomba odpálena a pokud se tak stane, nebude proti tomu obrany. Naše vláda chystá dva štěpné materiály, které, pokud přijdou dohromady, naprosto zničí všechno, o co jsme jako národ v posledních dvou stech letech usilovali.
Prvním štěpným materiálem je korespondenční volba. Umožnit volit lidem, kteří sice mají české občanství, ale žijí v cizině a neobtěžovali se dojet na český zastupitelský úřad, aby tam odvolili. Údajně je těchto lidí asi půl milionu. Dnes od nich přijde asi třináct tisíc hlasů. Takřka všichni znají situaci doma jen z České televize a volí především Piráty.
Myslím, že nemusím rozpitvávat další aspekty korespondenční volby – hlasování není v principu tajné. Nikdo neví, co se odehrálo předtím, než se hlasovací lístek dostal do obálky. Doma není žádná plenta, za kterou je člověk sám a může si tam jakkoliv upravit svou volbu. Ve volební místnosti můžete vložit do obálky volební lístek KSČM a svým uvědomělým příbuzným tvrdit, že jste volili TOP09. Doma už to není zaručené. Navíc, ve volební místnosti o vás vědí jen to, že jste volili. Nevědí, komu patří která obálka. Při korespondenční volbě to v principu vědí. Někde na ministerstvu vnitra bude existovat databáze, ze které náš Esterajch může zjistit, jak kdo volil. Podle jména.
Důvod protlačování korespondenční volby je jasný… posbírat v zahraničí víc hlasů než teď, protože to může udržet naší liberální Pětidemolici ve hře. Oni hrají o existenci, protože jejich manažerská neschopnost v řízení státu je naprosto příšerná. Už sama o sobě je korespondenční volba dost radioaktivní a přispěje k další nedůvěře občanů v systém. Už teď máme společenskou smlouvu dost erodovanou. Tohle k její stabilitě rozhodně nepřispěje.
Ale my tu máme ještě druhý štěpný materiál. A tím je zákon o nabývání českého občanství pro osoby žijící v zahraničí a to až do čtvrtého kolena. Pradědeček se vystěhoval do Německa a jeho syn, vnuk i pravnuk mohou snadno nabýt českého občanství. Řízení o nabytí občanství má být jednoduché, ba primitivní. V mnoha případech má stačit čestné prohlášení. Navíc, mezi omezeními není vystěhování na základě Benešových dekretů. Dovedeno do důsledků, vnuci K.H.Franka by mohli dostat české občanství, korespondenčně volit a kecat nám do toho, jak si tady v Kotllince žijeme.
Korespondenční volba se dělá pro půl milionu českých občanů v zahraničí, ale zákon o nabývání občanství z toho může udělat korespondeční volbu pro další miliony novoobčanů (především sudetských Němců), kteří tu už tři generace nežijí, ale dostanou možnost volit.
Ano, právě proto je Pětikolka v klidu. Pokud tohle protlačí, tak se u vesla prostě udrží, protože přesně sem směřovaly priority Fialovy vlády. Dodat levnou elektřinu Německu, podílet se spolu s Německem na ukrajinském dobrodružství, jít na ruku Berndu Possettovi. Pokud se k pěti milionům českých voličů přidají dva miliony snadno cinknutelných hlasů zvenčí, tak jsme prostě skončili.
Ne, že bychom to z našich dějin už neznali. Bylo běžné že si jeden Přemyslovec přivedl z ciziny vojsko, aby vystrnadil druhého Přemyslovce. Tohle je ekvivalent toho stejného. Fiala a spol, si prostě připravují půdu, aby si do země mohli přivést cizí volební vojsko. Pro takovou vlastizradu není v češtině dost silná kletba. Kouřová clona v podobě Istanbulské úmluvy je již vypuštěna, stejně tak už prezident vypustil kamufláž ohledně přijetí eura. O korespondenční volbě se diskutuje, ale málo se mluví o tom druhém a mnohem radioaktivnějším zákoně.
Pokud se tyhle dvě šmakulády spojí dohromady, tak je prostě hotovo. Výbuch této politické atomovky změní naši zemi vlastně natrvalo. Je to horší než deset covidů. Ještě si přidejte ochotu našeho rozvědčíka k zrušení práva veta v EU a máme prostě vystaráno. Nových dvě stě let temna.
Vezměte si, že nás letos čekají možná poslední volby, kdy si tady rozhodujeme sami o sobě. Letos si ještě můžeme zvolit své zastupitele do europarlamentu, na krajské úřady a do senátu. Naposled. Jestli tohle projde, příště už do toho budou zasahovat jiní. Bude to zcela legální, ústavní soud to potvrdí. O vládě u nás nerozhodnou naši vlastní občané, ale nějací Pasovští z ciziny, kteří mají svoje (především kořistnické) zájmy.
Ti, co třicet let nevolili, protože to přece nemá cenu, ti už se nemusejí obtěžovat. Volby budou už vždycky legitimní, i kdyby bylo nevoličů dvakrát tolik. Postačí ti zahraniční a korespondenční… Super vyhlídky, že?
Vidlákovy kydy mají k dispozici necelý rok (možná jen půlrok) s tím něco udělat. Všichni ostatní také. Pak se to prostě politicky vybuchne a bude úplně jedno, co napíšu. I kdybych byl jako Jan Zlatoústý, i kdybych měl deset institutů českého venkova, i kdybych měl ještě pětkrát větší dosah, pokud se národ neprobudí dostatečně, bude to prostě konec. Z naší státnosti budou trosky a na spáleništi si bude přihřívat polívčičku Blyštivý Péťa. Budeme rádi, když někde disidentsky zbude pár zastupitelů nebo poslanců, kteří budou „schovávat tajné křesťany“ před pronásledováním.
Pokud tato výbušná kombinace projde, mají před sebou Kydy poslední rok života. Přece jenom mám pět dětí a žádnou poslaneckou imunitu. Už teď je o hubu, co píšu. Jak moc to asi bude o hubu, až se Vítek Rakušan stane premiérem… Osvobozené divadlo také nakonec museli zavřít.
Promiňte mi, jsem dneska osobní a depresivní. Nechci to vzdát, ale při dnešní úvaze jsem poprvé dohlédl až na dno liberálního pekla. Byl to tak příšerný pohled, že jsem bezděky udělal pár kroků vzad. Navíc jsem v posledních dvou týdnech jezdil po debatách a dělal mezitím zabijačku… jsem prostě unavený.
Národe, máš před sebou dost osudovou křižovatku. Až do poslední chvíle budu varovat před směrem, který chce prosadit naše vláda a budu burcovat. Zkusím vymyslet, jak si trochu krýt záda pro případné povýbuchové psaní. Ale to, k čemu se plnou parou řítí český Titanic, to je ledovec, všech ledovců futrál.
Zítra se otřepu a budu zase normální.
Přátelé, pokud mě chcete podpořit v mém Vidláckém úsilí a podpořit vlastní národní občanskou společnost, prosím pošlete dar Institutu českého venkova. Každý, kdo pošle alespoň 350,- Kč, může si na oplátku vyžádat knihy, trička, samolepky a odznaky z nabídky.
Tohle jsou všechno hezké myšlenky… Jenže nic z toho neni skutečně realné. Problem totiž neni „forma“ jak nás občany ‚spojit‘. Ono to ani nejde, protože to nikdo skutečně nechce, je to jen volání ze zoufalosti. Žádné politicke hnutí ze stran občanu proto nevznikne, jednoduše protože nikdo z nas do politiky nechce, většina neni ochotna ani věřit někomu koho nezná (viz. Rajchl, Vrabel. např.) a většina nechce ani dělat nic navíc pro společnost, ani se vzdělavat v něčem co je nezajima.
Pokud by tedy tu ‚novou stranu‘ nezaložil někdo, koho si tady v te naší kotlině važí opravdu každý (a že takového živeho člověka ani neznám), pak to tímto způsobem nepůjde nikdy + fakt že media ovládají dav, pokud tedy nebude přístup ani do mainstream medii, opět to je v nevýhodě ať je to sebelepší nápad, protože ta alternativní mají jednu společnou mini-základnu fanoušků, která se však dál nijak nerozšiřuje, naopak se tříští na menší a menší s každým dalším novým kanálem který má podobně jako Paralelně vlastní malou komunitu a je tomu pouze protože k vám(všem) nechodí nikdo zajimavý pro ‚druhou stranu barikády‘. Já také nesleduji krávu Bastlovou na seznamu, nebo Nory newsroom24, ani otazky Venci Moravce atp. a věřím že ani vy to nesledujete. Doufat tak, že ‚to jednou dojde‘ i těm nejpomalejším je čirá utopie. To říkám z pohledu mladého člověka, z toho co vnimam u svých vrstevniků, u svých rodičů, z komentářů na sitích atp. Dokazuje mi to i fakt, že na tahle vaše setkání, ať je pořádá kdokoliv jezdi většinou pouze lidé 50+, tedy objektivně lidé, kteří jsou již velmi zasaženi pohromou 5tidemolice. Čimž nechci znevažovat vlastenecké cítění těch lidí, ale je to u většiny z nich opravdu vlastenectví, nebo spíše jen touha po spravedlnosti?
Zde je pro nastávající volby pouze jedna jediná možnost jak skutečně něco změnit. Prvně je to šiření genialně chytlavého hesla vymyšleného Martinem Kollerem „ANI HLAS“ pro strany koalice. Toto heslo bychom měli šířit společnosti ať všichni nespokojení vědí jak nejvice potrestat viníky, prozatím nehledě na to, komu to nakonec hodi jinemu. Plakaty, samolepky, memečka atp. Pokud to budeme šířit dostatečně masivně a viditelně, chytnou se toho časem i media a jelikož to neni agresivní kampaň a nevnucuje žadnou jinou stranu, osloví to všechny nespokojené voliče co hledají nějákou satisfakci.
A nakonec musime lidi přesvědčit aby volili hlavně stávající parlamentní opozici. Nejsou to třeba idealni kandidáti, ale je to největší šance jak tuto hru kompletně otočit i když tomu teď třeba ještě nevěříte, věřím že do voleb dojdete ke stejnému závěru, protože bez medii tady neexistuje jiný způsob jak nenásilně oslovit voliče progresivismu a globalismu. Hnutí ANO nabizi vice EU, více levicovou politiku, SPD zas nabizí poměrně pravicová řešení. Diverzita je mezi nima dostatečná a z čim meně si budeme vybirat, tim lepši to bude. Toto je moje vnimaní současnosti.
„Čimž nechci znevažovat vlastenecké cítění těch lidí, ale je to u většiny z nich opravdu vlastenectví, nebo spíše jen touha po spravedlnosti?“ – nebo že se svými zkušenostmi rychleji poznají co se děje a nechtějí, aby svět jejich potomků šel do kopru ?
https://pravyprostor.net/kocab-na-ukrajine-fico-navadi-ruske-rakety/
Obvinit Fica z navádění ruských raket na festival v Kyjevě je největší perla české rusofobie roku 2024, protože tohle zatím nenapadlo ani Fialu, ani Černochovou a ani Lipavského. Jenom Domču Haška to bude mrzet, že s tím nepřišel první.
Tony kuťafas Kocáb je borec 🙂 🙂
Jak na Rakušanovy výjezdy k dezolátům?
Souzním s Kollerem:
https://youtu.be/hSZRn3vfLe8?t=1391
Martin Koller má pravdu jako téměř vždy.
Plný souhlas, tady psal David Dvořák ihned totéž.
Takhle vypadá „demoracie“ podle evropských hodnot.
https://echo24.cz/a/HsKcx/zpravy-svet-eu-ma-plan-jak-madarsko-polozit-na-lopatky
Pěkný střípek do mozaiky, jak se bude vládnout příští EU.
Je u toho preVíta nějaká alternativa, která to vysílá, nebo na něj všichni kálejí?
Já na něj seru.
Tak co chytráci, ještě se vám zdá vladnutí Babiše takové strašné?
Ona ta jeho vláda měla pro nás jednu výhodu. Stála proti němu mediální fronta s opozicí a tak si nemohl vyskakovat.
Teď tu máme novou totalitu, kterou nedokážeme porazit.
Takže kdo jediný tohle může zvrátit a vrátit vykolejený vlak zpátky?
ANO Babiš.
Alternativa ne. Levice ne.
Zbývá vám jen Babiš…
Takže si volte Rajchla, Konečnou……teď přemyšlím koho vlastně třetího, bude vám to k ničemu.
Vidlák měl na začátku svého působení o Babišovi pravdu než mu začali mazat med kolem huby.
Takže pánové a dámy, úkol číslo jedna je odstavit pětikolku od koryta.
Kdo to dokáže?
Ano, priorita je odstavit pětikolku.
Čili Babiš musí volby do sněmovny vyhrát (nikdo jiný na to zatím nemá). Právě proto jsme posledně volila jeho a ne SPD nebo Trikolóru, aby někdo porazil Pětikoalu. Bohužel ale pro hodně lidí byl Babiš fuj a Okamura taky fuj, a tak raději hodili svůj hlas rovnou do kanálu, čímž ho de facto dali pětikoale.
To ale neznamená, že budu volit Babiše i nadále. Zaleží, jaké bude rozložení sil. Pokud převaha Babiše bude dostatečná, ráda bych k němu přimíchala ještě někoho razantnějšího, protože Babiš je na můj vkus příliš nakloněn k ústupkům, ať už v Bruselu nebo ve Washingtonu. Ať už to bude Okamura nebo Reichl nebo Trikolóra, musí mít ale před volbami tak silnou pozici, aby můj hlas pro něj nepropadl.
U eurovoleb by se mohlo zdát, že na tom tolik nezáleží. Jenže záleží. Je totiž naprosto zásadní, aby v nich pětikoala totálně propadla. Aby dostala takový výprask, že se její další existence stane neobhajitelnou. Aby ani v eurovolbách se nerozptýlily protestní hlasy mezi spoustu pidistraniček a nepropadly do kanálu. Jakkoliv nejsem levičák, jsme ochotna v eurovolbách dát hlas klidně i Stačilo, pokud zrovna Stačilo bude tou nejsilnější protestní stranou. Prostě měli bychom si vybrat nejsilnější protestní stranu a té dát hlas, bez ohledu na averze a předpojatosti k té či oné osobě. Ať zvolíme toho či onoho, na směřování EU to beztak nebude mít žádný vliv. Ale můžeme z těch eurovoleb udělat referendum o pětidemoliční vládě.
Jarek:
ANO je 1 + 5 jako Pětikolka. ANO je papírová opozice, protože Babiš je vydíratelný. Také jsme nezapomněli jeho covidovou anabázi, kdy nás nutil do vakcín, dokonce je chtěl udělat povinné. Děkuji, NIKDY!!!
Budu opět volit SPD.
Milan44 napsal:
29 ledna, 2024 (18:10)
Klidně volte SPD s cca 10%.
S kým SPD vytvoří koalici, v případě že chce do vlády?
Bez ANO to nepůjde, ale když budeme dělat drahoty, tak ANO půjde s ODS.
Jsou ještě nějaké jiné varianty?
Josef původní :
Tady nehrajeme hokej kdo a s kým. Ale sám jste si odpověděl, jaké je Babišovo ANO opozice. ANO není žádná opozice, ANO je řízená opozice. Toho já se účastnit nebudu, proto raději budu volit SPD, snad to lidé časem pochopí.
Milan44 napsal:29 ledna, 2024 (20:00)
Hokej nehrajeme, ale šachy.
Chce být SPD v koalici s ANO a STAČILO! ?
Je reálná nějaká jiná možnost?
Jedině koalice STAČILO! s 20%.
Když bude SPD okopávat kotníky, tak bude tam, kde je.
Mimo hru.
Josef původní :
Uvidíme, teď se začnou všichni odkopávat, ještě mnoho věcí vyplave na povrh, ale voliči už jsou dnes rozhodnuti, ti co to naházeli Pětikolce to SPD nehodí. Je to stejné, jako volba prezidenta, když zůstali dva agenti. Naposled jsem udělal chybu a hodil to místo do koše Babišovi. Znovu už podobnou chybu neudělám.
Důležité je, aby to ANO s SPD mohlo udělat.
To, ať třeba složí ANO vládu s ODS ovlivní vektor směřování.
Na víc podle mne není.
Re:Milan44
Na covidovou anabázi jsem nezapoměl. Nicméně mě jako malomocného nikde nezavřeli. Hurá…
ALE teď si představte co by se dělo, kdyby v té době vládla tato banda neschopných psychopatů a měla 108.
Policejní teror, totální rozkradení státu a miliony zničených životů.
Ti lidé serou na zákon a na lidi obzvlášť.
Jarek:
Je to vůle voličů a já s tím nic nezmůžu, ale s tím davem já nepoběžím.
SPD je v pohodě. Největší nebezpečí je ovšem házet to opět malým stranám.
Za dva roky se nedokázal nikdo domluvit na spolupráci. Tak co s tím?
OT
Nikola Bornova na VKontakte:
Ach jo, tak si mě našla redakce Seznam Zpráv přímo doma. Prý jsem na nějakém listu Českých elfů o vysoce nebezpečných šiřitelích konspirací a že prý říkám, že střelbu na FF spáchala tajná služba. Což samozřejmě nikde netvrdím. Ale paní redaktorka mi říkala, že to tvrdím, tak já nevím, asi lépe rozumí tomu, co píšu, než já sama. 😞
Zrovna jsem něco kopala lopatou na zahrádce, takže mě ještě odchytili v super chvíli, kdy jsem celá od bláta a v zahrádkářském oblečení 😊 Chtěla jsem je od branky nějak slušně odmítnout, protože Seznam Zprávy zrovna moc ráda nemám, považuji je za mimořádné manipulátory. Takže si mě asi částečně natočili. Uvidíme, jak to případně sestříhají, aby ze mě udělali zrůdu. Ach jo. Ještě si určitě natočili dům souseda, který má na střeše ruskou vlajku a kterému na zeď někdo nastříkal sprejem „RUSKÁ SVINĚ“ a k tomu hákový kříž.
To je abyste věděli, že na mě možná začíná nějaký nový hon a MOŽNÁ budu v jednom z nejčtenějších médií označována za zrůdu, na kterou se může beztrestně útočit (jaký jiný smysl by ta reportáž měla, než ukázat obličej „zrůdy“?). Uvidíme, třeba ti redaktoři nakonec projeví svědomí a nebudou mi na záda kreslit terč pro nějaké šílence….
Péťova záložna se rozjíždí
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Tento-pristup-nas-sokoval-Zalozna-co-poslouzila-Fialovi-promluvila-Ukrajina-ODS-vse-749876
Mě by zajímalo kdo to rozjíždí. Rakušan?
Že by vypoulenec v šatně zcela výjmečně nelhal a přestal hrát při zdi ?
Je to jen takové malé upozornění. Zatím žlutá karta pro Péťu. Červená je nachystaná.
Finanční skupiny?
Já myslím, že začala finální fáze demontáže nutelína.
Takže našeho Péťu si někdo namaže na chleba. 🙂
To neni hezky si ulejvat prachy pro sebe a nerozdelit se..Neco takovyho se tresta, napriklad vokrast zlodeje ,to je uplne nejhorsi.
Je jasny , ze to vedeli uz dlouho , ale meli rozkazany s tim cekat na vhodnou prilezitost
Muze vypuknout velka zloba..
Hasek si bral vod rusa , protoze si myslel. Ted ,kdyz vod rusa nebere ,
tak si mysli zase jinak a neni sam..Bere vod jinejch /vod uz rusa nebere/
a tak mysli jinak. Jednoduchy. Mysli se , podle toho, kdo da..
A fricka mysli podobne..Nikdo z nich nemysli zadarmo.
/Si snad nekdo muze myslet ,ze by nektery z nich takhle mysleli , to se seredne plete , zadnej z nich nemysli zadarmo../
Kdyz mysli ten Vacek , rika , ze mysli na zapad , treba kdyby moh ,
koupil by tech letadel este vic. Zvolenej bejt muze..
Kdyz si nekdo mysli ,ze vlada apolitici sou jako bordel a nebo horsi …
Kde je vsecko mozny …Kdyz se hledaji a vybiraji vobeti , ktery se potom
predhodi lvum.
Tak treba je mozny , kdyz ten Hasek je brankar , jo , ze ,
ale vsecko schyta , Vydlak…
Bral od Rusa, ale vracet to nebude, tak principiální je jeho postoj.
Ne, to se jen Vykulenec chystá na křeslo premiéra. Nejspíš dostal z jisté ambasády pověření, navíc je to dostatečně oddaný sudeťácký nácek.
Včelo, vy jste sekretářka pana George Beurling?
Co tam má dále pan George Beurling v poznámkách?
🙂
👏 Hamb Hamburk – V největším německém přístavu už na ulicích nic nefunguje: v hanzovním městě je vše zavřené!
Naplánovali sraz na náměstí Theodor-Heuss-Platz v centru Hamburku, přibližně 1500 farmářů na svých traktorech z pěti směrů – pod heslem „Proti daňovému a byrokratickému šílenství“.
https://m.bild.de/regional/hamburg/hamburg-aktuell/bauern-demo-1500-tractors-in-hamburg-erwartet-86947618.bildMobile.html
https://t.me/BN4JeyTQ6RVkMTNk/107761
George Beurling měl dotaz, ale bez výsledku.
Chápu, některé dotazy jsou „nepohodlné“ a proto Vidlák dělá mrtvého brouka?
A je to tady!
Polská armáda svolává k odvodovým komisím 250 000 mužů a žen
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-polska-armada-svolava-k-odvodovym-komisim-ctvrt-milionu-muzu-a-zen-40458869
Pobavili mě ti dva dědkové na fotce. Jeden o něco mladší vlevo vpředu, druhý evidentně starší rozmazaný vzadu. No tak ti to s těmi ženskými fakt vytrhnou. Zdá se, že nejběžnější nevojenskou profesí v armádě bude brzy gynekolog a gerontolog.
Ty profese jsou jen zastíracím manévrem.
Já se považuji za vlastence a většina z nás (doufám) taky, ale jsou mezi námi různé druhy vlastenců a každý si to umí i zdůvodnit, jako pan Vetchý, herec a velký vlastenec. Vlastenka je i paní Witovská, která si s panem Vetchým náramně notovala.
Docela rád bych došel k poznání, proč je pan Vetchý a paní Witovská lepší vlastenec než já? Jak se to měří? Co by si s panem Vetchým povídal pan Sterzig u portského a klobásy? Kdo by byl přesvědčivější v debatě, kterou by nemoderoval Řezníček, nebo Witovská.
https://video.aktualne.cz/spotlight/spotlight-rozhovor-ondrej-vetchy2-video/r~fae6d32cbb8611ee8c6f0cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-1&utm_campaign=Aktualne
Za II. světové byla po boku nacistického Německa proti SSSR spousta evropských států, jejichž vládcové si taky mysleli, stejně jako Vetchý a další, že bojují za správnou věc, že jsou na té správné straně.
Vetchý je posedlej slavomamem a ne moc chytrej. Tomu bych snad věřila, že to myslí upřímně. Upřímně, ale úplně blbě. Světlanka je z jinýho těsta. Stačí se podívat na seznam jejich manželů. Ta je slušně řečeno vyčůraná. Nic bych se nedivila, kdyby měla doma sarafán a taky pytel rejže, pro jistotu.
Katango:
To mi nedělejte, tohle! Já si představila tu vyžilou kozenu v sarafánu a teď si musím jít dát pivo 😀
Přesně !
Tihle nejsou vlastenci ani omylem. To, že se tak nálepkují, dělají jen proto, aby klasicky libtardně zničili a zrelativizovali význam nějakého pojmu tak, aby už se nedal rozumně používat. Oni jsou asi tak vlastenečtí jako „Korejská lidově demokratická republika“ demokratická.
Flastenci jsou, ale SSvětoobčanství. Postoje si upravují podle instrukcí z Aspen institutu a podobných košer ústavů. Soudruh Vetchý navíc i podle kázání rabína.
Vetchý je obřezán? On taky?
Testovacím slovem jejich deklarovaného vlastenectví budiž Slovan. Ať tihle o sobě veřejně prohlásí, že jsou Slované a ostatní Slované jsou našimi bratry, především Srbové a Rusové. Tohle prostě tihle „vlastenci“ nedají.
Případy, kdy i jen relativně malá národní exkláva zásadně ovlivnila dění ve své původní vlasti jsou známy i z velmi nedávné minulosti. Sám si vybavuji roli amerických Slováků při rozpadu Československa a vliv kanadských Banderovců na Ukrajině.
Robert;
Ano, exhulanti poslouzili , stává se to dobrou metodou na destabilizaci národa.
Robert: Nebo Turků žijících v Německu, Francii a Beneluxu na vývoj politiky v Turecku. Ti rozhodli referendum o prezidentském systému vlády.
Vidím, že tu nevidím odkaz na https://www.institutvk.cz/clanky/2584.html .
Ale třeba tu někde je; co já vím…?
Jakl ve svém článku ovšem ignoruje fakt, že největší zlo se k nám tlačí z neomarxistické EU, ovládané Bruselem přímo a londýnskou City zpovzdálí. Všechny ty greendealy, gendery, LGBTIQABCD++, inkluze, atd. atp.
Je sice hezké, že se Klaus šprajcoval proti Lisabonu, ale takový zkušený politik, jako byl V.Klaus st. si mohl už v roce 2000 spočítat, jakým způsobem se bude EU dál politicky vyvíjet, zvláště absorbuje-li větší množství dalších států najednou. Jiní politici to v té době už dávno věděli a varovali.
Nevím, jestli Vám rozumím. Co si takhle to čtvrtstoletí zpět vzpomínám, Klaus před různými zásadními vadami EU všelijak varoval, ač zároveň leccos podepsal. (Podobně třeba Zahradil odešel z jednání o euroústavě…)
Ale Jaklovi (i mně) šlo myslím o cosi jiného: Varuje jednak před tím, nechat si jen tak bez odporu ukrást slova a pojmy. A za druhé před celou tou koncepcí „čím alternativnější, tím lepší“. I kdyby totiž „alternativa“ jednoho dne politicky uspěla (což pokládám za vyloučené, anebo možné jen v situaci, kdy už by tak jako tak byla celá společnost nevyléčitelně prolezlá rakovinou), při uvedené koncepci by se vzápětí stejně rozhádala na život a na smrt sama se sebou.
Voni tydle klausove vzdycky a kazdyho varujou , vzdycky ..
Aby se neprovalilo..
Ze ty klausove sou ze vseho nejhorsi.
Afročeška podepsala smlouvu na F 35. Jenom abyste věděli kam odteďka půjdou naše daně.
„Poslušně hlásím, pane obrlajtnant, že mám náramnou radost,”
odpověděl dobrý voják Švejk, „to bude něco nádhernýho, když voba
padneme spolu za císaře pána a jeho rodinu…”
Diskuze na mainstreamu je vypovidajici:
Jde o to, aby se dezolati posrali, dalsi okolnosti jsou jen vedlejsi platbou za tuto zivotni radost.
A s takovymi lidmi ma clovek sdilet jednu statni strechu nad hlavou.
Tohle je takové typicky čecháčkovské: „Nevadí, že mi zdechla koza, hlavně že nesympatickému sousedovi zdechla kráva.“
Na diskuze do mainstreamu normální člověk nechodí, bo všechny s nežádoucím názorem už odtamtud vyštípali či vybanovali. Je to ztráta času a nápor na nervy.
Já bych jim ty předražené americké stíhačky přál – ať si je zaplatí ze svého a ze svých daní.
Proč by ale ti, co s tou lumpárnou nesouhlasí, ji museli platit také? Erár vás násilím (či pod hrozbou trestu) připraví o vaše peníze, aby je pak hodil do chřtánu amerického vojensko-průmyslového komplexu. A ještě se přitom žvaní o ochraně demokracie…
Voni presne takovy charonove sou a ty nas soudi vsichni podle sebe..
Aby vod sebe vodpoutali pozornost..
Kdo takovej ,neni nemuze vo tom psat ,protoze vo tom nic nevi ,
nemuze bejt ten typickej , jako sou voni chazaronove.
Stridor: Mohlo za ty prachy být mnoho tisíc dronů a rakety země-vzduch i případně různé antirakety. F35 jsou drahé, riziko poruch u tak složitých strojů. Můžou startovat jen z upravených letišť. Prý potřebují dokonce klimatizované hangáry. A za 10 let jaké budou drony a požadavky na řízení inteligentních hejn dronů? Jaká bude PVO? Budou čelit té budoucí a ne současné. Jenže akcionáři zbrojovek chtějí dividendy.
Jo, nejde o to ta letadla mít, ale zaplatit je.
KAtango:
Však taky prý nejsou pro nás.
Nejsou pro nikoho, v době plánovaného dodání už jejich výrobce nebude vůbec existovat. Zajímal by mne splátkový kalendář, kolik zaplatíme za neviditelnou věc, která nikdy nepřijde.
Ale to přeci výrobce jasně deklaroval, ty stíhačky jsou neviditelné. Nikdy je neuvidíme.
Voni ty letadla uz konci , sou moc slozity , drahy , 120mil. za jeden , kdo by se vo ne furt staral , stavel letiste , potreba vycvicit piloty trva dlouho a stoji dalsi miliony , nemaji ani nejakej velkej vyznam na U. Nic nevyhravaji..
Sou jenom na kseft.
Uplatnej se, kde neni obrana, akorat. Sou nahrazovany jednodussima ,levnejsima dronama vseho druhu a bez pilotu.
stridor:
Vojensko-průmyslový komplex USA potřebuje vydělávat a daňový nevolník z kolonie III. řádu zvané česko s.r.o. to pod hrozbou trestu a exekuce zaplatí. „Malá“ domů pak jde těm, kteří to svinstvo upekli. A takhle my si tu žijem.
Pokud by si ty předražené a zbytečné americké krámy zaplatili pouze ti, kteří je chtějí, neměl bych s tím problém. Ať si na ně vytvoří libtardí sbírku. Anebo, ať má každý daňový nevolník možnost určit si, na co JEHO peníze půjdou a v jakém procentuálním poměru. Klidně z erárního seznamu položek – od zdravotnictví a školství až třeba po armádu a obranu.
Tohle by bylo demokratické.
Je potřeba pojmenovat zlo.
Jmenujte toho, kdo nákup těch krámů vymyslel a protlačil.
Všecko ostatní jsou zbytečné kecy okolo.
Jméno!
Vláda rozhoduje tzv ve sboru. Tj kolektivně. Černoška ten deal jenom za vládu podepsala.
Takže každý jeden ve vládě. Nutelínem počínaje a třeba Calamity Jane konče.
Vy , pane Charone, chtěl podle všeho Přímou demokracii, ne?
Stridor:
No mejnstrým……..to jsou ti hoši, co si šampónujou vous, pijou sójový latéčko, vzývají elgébété a naříkají nad málo fungujícím pracím práškem, žejo? Zrovna jsem přemítala, jak chce s takovým materiálem Řehtačka do vláky proti Rusovi 😎 Snad jedině aby si začli zpívat písničku svých pradědů: červený šátečku, kolem se toč, táhneme na Rusa, nevíme proč.
Asi tak. Regulérní idioti nenávidí Rusko, přesně jak si ČT , iDnes a Seznam přáli. Když se s těmi lidmi konfrontujete naživo a zeptáte se, co jim Rusko za posledních 30 let udělalo špatného, tak vytáhnou srpen 68′.
Lid je zkrátka debilní a nechá sebou cloumat na jednu nebo druhou stranu, dle momentální poptávky.
Jsem rád tomu, že od 1.3.2024 přestávám být daňovým poplatníkem v ČR (teda i kdekoli jinde).
vy zijete niekde, kde sa neplati DPH?:-)
DPH bylo dočasné opatření, které bylo přijato po I.WW na zmírnění následků Světové války (jak se jí tehdy říkalo). Nějak se to zmírňování následků zadrhlo.
DPH je v různých zemích na různé věci odlišné. Někde je dokonce nulové – třeba na potraviny, viz nedávno Polsko. Je třeba si vybrat zemi, kde se dá žít a erár Vás nesedře z kůže.
Ladislav Vrabel otevřeně o tom, jak velká nechuť ke spojování panuje v mimoparlamentním rybníku:
https://www.youtube.com/watch?v=tYC_3Ep5F7k
Otevřeně ? Tvrdí, že je Vidlák na kandidátce. Uznávám, že ten člověk hodně udělal, věřím, že je vnitřně přesvědčený o své pravdě. Ale to zdaleka neznamená, že tu pravdu skutečně má.
Já bych řekl, že pravdu má.
Vidlák samozřejmě na kandidátce je. Jen to možná ještě nebylo zveřejněno.
Pravda je subjektivní pojem. Každopádně, Vrabel jako jediný setrval na myšlence sjednocení. Všichni ostatní už řeší klasické kdo s kým ano a kdo s kým ne, koho na které volitelné místo které kandidátky.
Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti.
Naposledy… na žádné kandidátce nejsem a nebudu.
Samozřejmě, věštit budoucnost je ošidné. A do hlavy si kolikrát nevidíme sami sobě, natož jiným. Čili jen interpretuji co vidím a slyším a mohu se mýlit.
Jinými slovy vidíte do Vidlákovy hlavy lépe než on sám ? Nesdílíte nějaké geny s Džamilou ?
Jasně. Vidím Vidláka jako ministra zemědělství v Babišově vládě. Bude tam obhajovat eurodotace pro naše zemědělce, aby ochránil náš národní zájem.
Najděte si s Džamilou oba dobrého psychiatra.
Ještě že jdete kolem.
To by jsme si asi nevydedukovali.
Mě stačí jít kolem. Nepotřebuji velet námořnictvu.
Václav flaška Havel zprvu také tvrdil, že nechce být prezidentem. A když, tak pouze do prvních svobodných voleb. Nakonec jím byl (s půlroční přestávkou) od roku 1989 až do roku 2003…
Promiňte mi upřímnost, kterou jste si zasloužil svým nedomyšleným výrokem, ale jen debil může takto srovnávat Vidláka s Vencou Flaškou. U Vás předpokládám chvilkovou indisposici.
Já jen obecně, že nikdy se nemá říkat NIKDY, obzvláště v politice.
V žádném případě to nemělo vyznět jako přirovnání těchto dvou pánů k sobě.
Beru. Vidlák nepsal nikdy, já tomu rozuměl že v těchto volbách.
Nejednoznačnost je základní výbavou úspěšných politiků 🙂
Vzhledem k těmto volbám to bylo dostatečně jasné.
Flaška po tom šel jako slepice po flusu.
A co je špaqtného na tom, být na kandidátce? člověk, který skutečně něco umí a něčemu rozumí? Na rozdíl od jiných, kteří chtějí jen dobře placené místo kdekoli a je jim jednom, jakou agendu jim přidělí?
Kdo se chce vsadit , ze Vetchy bude kandidat , do roka a do dne.
Kdyz maji na Ukrajine …
Muze bejt nas vlastni , Zelinar.. Uz je nadsenej..
Co je na tom spatneho , kdyz nekdo necemu rozumi a umi skutecne , treba rozvedcik ,rozumi a umi zavest euro.
Kdyz nezneskodnil Masiny ,coz bylo v naplni jeho prace , tak zase dokazal ,
ze je umi vyznamenat.
Faila zase dokazal ,ze umi schovavat miliony.
Kdyz nekdo ma bejt ministrem treba financi , neznamena to, ze predtim celej zivot pocital nekde penize vod rana do vecera..
Ty schopnosti spocivaji v necem jinym.
Ministr zemedelstvi nemusel tricet let chodit po poli a hazet zrni na nej.
Aby zvladl tu funkci a cely ministerstvo a celonarodni vyzivu.
Skutecnej politik a schopnej zvladne ministerstvo , ktery mu prideli.
Ale takovejch je malo..Navic je nikdo nechce..
Neschopny chteji mezi sebe jen zase neschopny. To je jasny snad proc.
Kolemjdoucí:
Zajímavé video. Bohužel to neumím vyhodnotit, protože do ničeho nevidím. Za sebe říkám, že komunisti, ANO a PRO mě nejsou příliš po chuti.
Dokázal bych ovšem tolerovat všechny opoziční strany jako protiváhu Pětidemolici, pokud by proběhlo demokratické hlasování o tom, kdo má být v tomto uskupení v čele.
Ano. Demokratické hlasování o společné kandidátce navrhoval Vrabel tak, že by si lidé sami zvolili pořadí svých kandidátů. Samozřejmě, nic takového stranické sekretariáty nikdy nepřipustí.
Já jsem zde nedávno navrhl změnu volebního zákona tak, že by pořadí kandidátek nerozhodovalo o ničem a o jménech zvolených by rozhodovaly pouze preferenční hlasy. Můžete namítnout, že to neprojde, a budete mít pravdu. V referendu by to prošlo, snad.
To by řešení bylo. Sjednotit se okolo 1 – 2 – 3 – 4 prvků, ostatní na čas nechat koňovi. Ale muselo by to být pod patronací SPD. Protože jedině tak je jisté, že hlasy nepropadnou.
Dobré vědět …
https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/propaganda-sedm-triku-pro-manipulaci-verejnym-minenim.A240125_174613_p_zahranici_nef
Rozkvět“ muškátů na území bývalé Ukrajiny vyvolává alergie nejen mezi velkými podniky a civilním obyvatelstvem, ale také mezi podniky obranného průmyslu.
Společnost Deviro přesunula svou výrobu do České republiky a reorganizovala se na U&C UAS (ukrajinské a české bezpilotní systémy) se sídlem v Praze.
Středisko pro výcvik a údržbu personálu zůstává na území Chochlostanu.
Samotná situace s přesunem výroby naznačuje, že systematické útoky na objekty a infrastrukturu obranného průmyslu byly efektivní.
A přestože se výroba Lelek nezastaví, budou stát úplně jiné peníze a přidají se i logistické problémy. Navíc jakmile bude Ukrajina zcela sloučena, čeští soudruzi prostě přestanou Lelekimu samohybky dodávat.
Nic osobního, jen ukrajinský byznys je nad národností a státností.
„Pomsta dobré vůle“
Jde o automatický překlad, muškáty jsou drony geran
https://t.me/swodki/344386
My víme. Muškát (a kakost) je latinsky Geranium.
Katango:
Hergot, vy jste vzdělaná! Já o žádných dronech geran netušila ničehož nic 😀
Já jsem furt na netu, protože toho moc nenachodím a taky dost čtu. Pak to takhle vypadá. A taky jsem vášnivej pěstitel kytek, i když na zahradě často pleju vsedě i vleže.
„“ Společnost Deviro přesunula svou výrobu do České republiky a reorganizovala se na U&C UAS (ukrajinské a české bezpilotní systémy) se sídlem v Praze. „“ a Vetchý bude jejich mluvčí nebo již povýší na ředitele ?!
A do kdy myslíte, že nás navštíví v tom podniku, PAT a MAT (když už na ně schodili ty Vrbětice ) ?! že by Rusové posílali raketu, to pochybuji …
Oleksiy Fesyk, jeden z jednatelů a společníků je od 16. ledna v exekuci.
Exekuci má i na podíl ve firmě Gulans Energy, AE Energy Trading (tam má exekuce dvě – 2018 a 2024).
Fesyk založil v říjnu 2023 společnost Czech Special Trading Group, spolu s manželkou.
Obchod se specializovaným vojenským materiálem.
Kechlibar trefuje na komoru plačky nad neschválenou Istanbulskou umluvou.
https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost/uvaha-treti-otazka-profesora-sowella-a-istanbulska-umluva.A240127_192236_p_spolecnost_nef
„Pane Bartoši, paní Laurenčíková, pane Vystrčile. Tvrdíte, že přijetí IÚ pomůže českým ženám. Ptám se vás, inspirován ctihodným profesorem Sowellem: jakými skutečnostmi to máte podložené?
Ještě jednou, s vyznačením toho důležitého slova: jakými SKUTEČNOSTMI to máte podložené? Jak dokážete, že to, co nám chcete naservírovat, je proti zlu jménem násilí účinnější než pilulky ze sušených žab?
Pokud je IÚ opravdu tak dobrá věc, mělo by to po deseti letech její platnosti už jít prokázat. Pak ani nemusíte pronášet emocionální projevy, výsledky budou mluvit samy za sebe. A pokud to prokázat neumíte … nu, pak byste měli naopak připustit, že to s hodnotou Istanbulské úmluvy pro blaho lidstva zase tak jednoznačné není.“
Podle toho, kdo a jak nejvíc plače za neschválením Istanbulské úmluvy, je zřejmé, odkud vítr fouká.
https://www.expres.cz/zpravy/istanbulska-umluva.A240125_122029_dx-zpravy_stes
https://hlidacipes.org/jako-v-turecku-senat-zamitl-istanbulskou-umluvu-nasili-na-zenach-mu-nevadi/
https://blisty.cz/art/117293-bludny-balvan-v-hlave-vetsiny-senatoru.html
Je naprosto zřejmé že Istanbulská úmluva je „kukaččí vajíčko“ novodobích bolševíků a že ví proč neschválení tak oplakávají. Konstelace ke schválení bude už jen horší.
—
Admirále, raději nepište na Tribunu. Váš příspěvek spadl do spamu (>2 odkazy = spam) a není snadné to z Tribuny pustit ven. Tribuna trochu zlobí.
Alef
K Alefovi: jj, před chvílí se mi to taky stalo …
Kechlibar chce taky ke zlabu , v oslo vuje je , jako ze mezi ne patri , vsemu rozumi ,
lip nez jiny, jenom je treba jeho schopnosti vyuzit..A sou blby , kdyz to neudelaji..
Vetchy taky zacina vod piky ,aby moh bejt brzo vic dulezitej , ma ty schopnosti …
Kdyz ma neco rict, tak se to predtim taky nauci a potom vodrikava a vodrikava..
Gasek ,nyni Hasek , ovsem , mluvi kecy jedna radost , tak potom je pripustenej ke zlabu..
Ted je treba jim volbama zaridit dodat je, kam samozrejme vsichni tri patri.
Tři poznámky:
1. Již delší dobu si myslím, že nás čeká 20 (teď už jen 18) let “kapitalistické normalizace” historie se pohybuje ve spirále
2. Náš volební systém měl obrovskou důvěru veřejnosti. Tzv. “demokratické” strany nyní zařídí, že důvěryhodnost voleb tím i důvěra v demokracií prudce poklesne; ale je jim to jedno.
3. SPD by měla navrhnout dodatek, že daňový domicil se nastaví dle amerického vzoru, tak jak už tady někdo psal
Chápu, že každodenní psaní neumožňuje podrobné studování zdrojů , ale v tomto případě by si Vidlák mohl aspoň zevrubně přečíst návrh zákona o občanství.
Pak by zjistil, že dnešní článek je z poloviny postavený na vodě, téměř dokonalá dezinformace.
Autorovi slo pravdepodobne o to, aby na navrh zakona pritahnul pozornost velkeho mnozstvi lidi. To tento hoax nejspise udela.
Jestli to stoji za dehonestaci (ktera bude v tomto pripade opravnena) je otazka. Samozrejme pak pusobi zvlastne, kdyz si autor stezuje na „dehonestujici intervjuky“ a pritom jim sam dava do rukou takto silnou munici …
„zítra se oklepu a budu zase normální“ píše Vidlák v závěru. Tak třeba se zítra omluví. Jenže to už o něm budou jako o dezinformátoru psát v Respektu a dalších progresivních médiích.
Možná je to záměr…
Vy byste věřil této vládě, že si neupraví vše, jak potřebuje? https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-propousteni-lidi-ma-byt-pro-firmy-snazsi-40458822
Ekonomika prý potřebuje ROZPOHYBOVAT. Provoz na Úřadech práce rovněž tak.
Nejlepší by podle nich bylo propustit všechny zaměstnance (kromě úředníků) po 55 letech jejich věku. Do důchodu vám zbude 10 let, ale registraci na ÚP vám uznají pouze v délce 3 let.
Jelikož vás už nikdo nezaměstná, ztrácíte nárok na důchod i v 65 letech…
A prý i bez udání důvodu.
Udani zcela postaci , duvod se vzdycky najde.
Včera tohle téma na CNN prima nastínila Táňa Malá a Blažek je nerozporoval, jen prohlásil něco o dalším jednání. Takže to není zas takový hoax…
Prosím StojícíhoZaTo a Aleše, aby mne v textu novely
(https://www.psp.cz/sqw/text/tiskt.sqw?O=9&CT=585&CT1=0)
našli ty na vodě postavené informace a hoaxy.
Děkuji – a pozdravujte Rakušana
Základ je umět číst. Jedno omezení je Benešovým dekretem, druhé únorem 48.
Pravda, ale žábu je třeba vařit pomalu. Od toho jsou pozměňovací návrhy, přílepky a dodatky, případně účelové novely příslušného zákona. Přece to už v Česku známe, ne?
Re: Aleš
Znovu se táži.
Jak velký problém je obě omezení posunout – upravit – zrušit, pokud postačí prostá většina aktuálně hlasujících?
Předjímáte něco, co ještě není ve hře.
Vidlák tu tvrdí, že novela zákona otvírá dveře sudetským Němcům, což prostě není pravda, je to čirá dezinformace.
ještě to není ve hře.
už se s tím nedá nic dělat.
Aha a když to tak znáte, můžete nám vysvětlit, jak to pomůže Wintonovým dětem ?
Přesně takto mluvili ignoranti na jaře 1992, když jsme veřejně upozorňovali, že celá tehdejší mocenská garnitura pilně pracuje na rozbití Československa.
Také si klepali na čelo a mluvili o dezinformacích.
„Tohle by přece neudělali!“
Jak vidno, lidi jsou fakt nepoučitelní.
Re: Aleš
Až bude ve hře mnou výše definovaný posun, bude
!!!!!!!!! POZDĚ!!!!!!!!!
Nadávat můžete už teď… Preventivně.
Ano, to právě děláme. Protože každému soudnému a politicky zkušenému pozorovateli je nad slunce jasné, kam tahle pětidemolicí nastartovaná trajektorie s korespondenční volbou + občanstvím na „čestné“ slovo vede!
Ano, tak s tímhle pokročilým ignorantsvím, které tady předvádíte, jsme to dopracovali přesně tam, kde jsme teď. Lidi pořvávající na Letné v listopadu ’89 taky nevěřili, že řada z nich, ne-li většina, bude do roka až dvou bez práce na dlažbě. Stejně tak nikdo ještě začátkem roku ’92 nevěřil, že se najdou političtí kreténi, kteří rozbijí stát. Předpokládám dle vašeho stylu, že tu jste služebně. I spolu s dalším podobně jako vy prostším ducha StojiToZaTo? .
Prooooc seee ,aleee nejaky pravnici nevozvali , Samkova a Rajchl.
Mohli poradit.
Novela zakona muze obsahovat nejaky tajny podnovely..
To se taky stava dost casto..
Vo kterejch se prostymu lidu nic nerika , stejne by tomu nikdo nerozumel..
Zajíci se počítají až po honu. Ale to s někým, kdo se neumí ani podepsat, moc nejde. Tak tu teď jen zvrací.
Proč mi důchod přišel dnes, i když jsem v důchodu od 1.10?
Který zákon umožňuje neposílání důchodu? Upozorňují, že při vypořádání dědictví po manželovi, jsem musela jeho dluh ze sociálního zabezpečení uhradit do měsíce a poplatek notáři okamžitě.
Musíte jim napočítat penále z prodlení. Za každý jeden den…
Myslíte, že to schválí Ústavní soud? Mám nepříjemný pocit, že se vymluví na nějaké problémy.
Oni by to schválili. Muselo by se ovšem jednat o JEJICH důchody.
Vládnou nám zločinci.
První , co mne napadlo při nápadu přiznat občanství do čtvrtého kolena, byli naši krajané. Hlavně pro ně a obejití dekretů prezidenta Beneše. Hnus FIALOVEJ. To byl po volbách mazec, jak by se řešili jejich nároky na majetek. Vyvraždění a plánování zrušení našeho národa je zapomenuto. Hnus hnus hnus.
A to je právě omyl. Jde o občany, kteří emigrovali až po roce 1948.
A jak do toho zapadají Wintonovy děti, kterými se autoři novely ohánějí? Za jakých okolností přišli o české občanství?
resp. československé
Četla jste ten návrh zákona? Je celkem jedno, čím se kdo ohání.
Četla jsem text kanceláře, kerá novelu vypracovala. Jsou tam výslovně uvedeny Wintonovy děti, tedy lidé, kteří se narodili ve 30. letech.
Ve sněmovním tisku 585 je to jasně napsáno, zprávy „z kanceláře“ nehrají roli.
To je současná úprava. Irelevantní. Autoři novely podle vás nehrají roli – ani rozšíření do 4. kolene., tedy do 30. let minimálně.
iotazka je, ci sa to potom pri prejednavani nejakou zmenovkou nepodsunie, ze sa na to zabudlo
Jenom tu plácáte nesmysly, několik vládních poslanců při projednávání honilo city že oposice brání Winstonovým dětem získat občanství. Používají to i při rozhovorech v méééédiích, aby manipulovali lidmi. Pokud toto nevysvětlíte, jsou vaše výplody leda k smíchu.
V návrhu zákona je to jasně popsané, Wintonovy děti jsou jen hra na city.
Takže uznáváte, že předkladatelé zákona i jeho prosazovatelé lžou ?
Kdyz necham stranou, ze vas argument nepopira lez ohledne sudetskych nemcu, tak si staci dokument precist.
V navrhu se mluvi o „nekterych“ detech Wintonovych deti narozenych mezi 1948 a 1969. Prectete si ho sam a uvidite.
„Pozbytí účinnosti § 33, v jehož důsledku „vypadla“ ze zákona celá jedna skupina
původně oprávněných žadatelů o nabytí občanství prohlášením, tj. dětí
československých občanů narozených mezi léty 1948 – 1969, mezi které patří např.
někteří z potomků tzv. Wintonových dětí.“
Muzeme se samozrejme bavit o tom, kolika lidi se toto konkretne bude tykat. Nicmene o sudetske nemce tu nejde.
Potomci Wintnových dětí neměli nikdy naše občanství, tudíž jim nebylo odebráno a nový zákon se jich netýka. Týkal by se jich pouze pokud by se kvalifikovali jejich rodiče, ale ti se z výše opakovaně citovaných důvodů nekvalifikují, takže pouhá manipulativní lež.
Misto debat si prosim ten dokument znovu prectete.
A taky si uvedomte, ze nic z toho co rikate Sterzikovy lzi nepopira.
Židi z Izraele, až si tam vše rozstrili, tak rádi se sem budou stěhovat, ostatně už v TV ukazovali dost babek, co hned priletelo a hned v TV připomínaly svůj holocaust, jistě predpolí pro potomky, kterým by se České občanství hodilo a český důchod též. Wintonových dětí se nakonec vyrojí 100x víc, než jich bylo , jako se vyrojila neteř statkáře Bednáře, nebo paní Chadimová, co málem falešným příbuzenstvím vyrestituovala Loretu.
Když je to do 4. kolene, tak Hyde dalo naroubovat i na ty Wintonovy děti.
Píši fakta, na rozdíl od vás, nevidím od vás jediný protiargument.
Lžete tu a ještě z toho drze obviňujete hostitele, kterého nedokážete ani slušně oslovit. Co čekat od individua, které se ani nedokáže konsistentně podepisovat.
pre Sibylu: na nejakch zapadnych weboch som zistila, ze SR a CR su pre potencialnych migrantov z Izraela doporucovane ako velmi vhodne krajiny (jedny z najvyssie umiestnenych)….udajne tu mame nejake podporne skupiny, ktore im pomahaju zabyvat sa a ziskat vsetko co treba. Predpokladam, ze to platia oba staty. Maly rozdiel je v tom, ze CR je vraj medzi muslimskymi migrantskymi skupinami oznacovana za krajinu s vcelku ochotnou prijimat tychto utecencov, kdezto SR na tomto zozname je na cestnom prvom mieste v odpore proti tomu a odmietaniu pokusov
Odsunutí Sudetendeutsche nesplňují podmínku občanství ani národnosti.
Re: Šumi
Jak velký problém bude PO schválení korespondenční volby a ZNOVU-nabývání občanství vmáčknout někam PŘÍLEPEK (jeden paragráfek), který získávání občanství soudruhům ze Čtvrté říše UMOŽNÍ?
Příští vláda korespondenční volbu zruší, takže tohle fiktivní nebezpečí nehrozí.
Souhlas – ale nesmí být pozdě …
Takže slůvko „fiktivní“ nesedí …
Prezident to vetuje senát to neschválí a případné dovolání posvětí ústavní soud. ZA vysvětlování veřejnoprávních médií. Obávám se, že veliký vzorek populace si ani neuvědomuje jaké nebezpečí hrozí. A tihle u vlády prostě dokonale plní zadání a jsou dáváni za vzor státům, kde to tak snadno nejde. Za mně se to musí urvat někde v zahraničí a ta lavina smete i ty naše potentáty jinak to nevidím.
Příští vláda musí vyčistit Ústavní soud, jinak jsme v pytli.
Re: Aleš
A kdo vám to nakecal?
Jak víte, že na základě korespondenční volby nevyhraje Pětihrůza, nebo její pozůstatky?
Dávám pétikolce rok, maximálně dva .
Čili čtyřicet, jako to bylo tehdy?
Aleš: jak si tím můžete být tak jistý?
jistej si bejt nemůže
ale to je jedno
důležitý je, co je napsaný ve skriptu
A zruší? A kdo vlastně bude vládnout?
Re: Aleš
Vy jste se vaší „příští vlády“ ptal?
Muze bejt , ze do ciziny pribyvsi obcane, hned tak obcanstvi jine nedostali.
Treba, az za dlouhej cas a zustali tak s puvodnim obcanstvim..
Dalsi muzou mit obcanstvi dve a nebo vice..Kolik chteji ..
Vodjedou treba do Usa a dostanou tam obcanstvi , potom zase jinam a zase dostanou dalsi ..Na konto toho, ze trpeli a porad este trpeji a este dlouho budou ,kazdej jim ublizuje…
Sudentsky germani taky trpi a strasne , co vsecko sme jim udelali ,
pocitam , ze nejmin na dalsich 200 let este planujou ,ze budou.
Mozna dyl…A co vrazdeni Hejdricha , z toho se nevykroutime , jak tenkrat trpeli , pohreb atd..
A co vsechno potom museli nam delat , byli pro mir, ale my sme chteli ,
jen to spatny ….Jak sme nacistum ublizovali..Trpi doted.
Lichsteinove zase trpi , ze sme je vokradli a chteji vsecko zpet.
A my nechceme jim nic dat. Zase z toho strasne trpi ,velkjema krivdama..
Patri jim taky vsecko..Co zbyde, ucmajzne polak. Na toho je spoleh..
Svedove zase netrpi , vyloupili nas nekolikrat do mrte ,ale za to si muzeme sami..
Tak netrpime, ani nemuzeme ..
Mimochodem: dnes je další debata bez cenzury s Rakušanem. V Sokolově.
Řekněte mu ať si tu debatu strčí někam. Klidně může i širším koncem napřed.
Rozhodně bude mít větší publicitu než všechny „alternativní“ diskuse dohromady.
V Sokolovně si Östereicher zase bude honit triko a jeho bodyguardi napínat svaly. Trapná repríza.
Přitom by stačilo, kdyby tam alternativa poslala zdatného oponenta.
Minule to zachraňovali Svobodní…
Aleši, tak běžte
Takže tady tluče vaše srdce…. to je pak jasné, že píšete o „hoaxech“.
Srdce? Jen upozorňuji, že dnes má zase Rakušan „besedu“. Někdo z „alternativy“ by mu mohl kvalifikovaně oponovat.
Jistě. Ale musel by tam být jen jeden diskutující, on. Aby se nedalo dávat slovo někomu jinýmu. I když…vykulenec si naprská diskutujících dezolátů co jen bude chtít.
Tak tak. Má na to jistě celý štáb placený z daní.
Opět v hospodě s pívem v ruce?
Jeho noví odborníci na reklamu se snaží získat záběry nefalšovaných dezolátů, aby je pak mohli ukázat kavárníkům co by se nad nimi mohli znhusovat.
Pokřikující sál je přesně to co potřebují. Kdyby někdo hodil vajíčko, budou mít jackpot.
Nejlepší je tuhle provokaci ignorovat.
Taky si myslim , kdyz nekam vleze ,proc vsichni nevodejdou.
Nebo aspon mu reknou , at de pryc. Ja na pivo nejdu s kazdym.
Znam jiny co taky nejdou. Pivo s hnusem dohromady ,pak neni dobry..
Jinak ke kauze možného spojení Rajchla s Konečnou a spol. – dle mého je problém číslo jedna fakt, že Konečná je komunistka. A Rajchl těžce tepající do skutečnosti, že máme za prezidenta bývalého elitního přisluhovače zločinného režimu by nemohl před svými stoupenci obhájit fakt, že se dal do holportu se stávající komunistkou.
Konečnou vnímám jako inteligentní ženu v mnoha názorem splývajících s mými, byť nejsem levičák ani trochu. Nicméně nechápu, proč se upnula na stranu s tak temnou minulostí, proč si nezaložila stranu s čistým štítem, zastupující levicovou část populace?!
Ohledně nechuti Rajchla se sdružovat do koalice – je to škoda. Ač do jisté míry chápu jeho sebevědomí, pocit že si to uhraje sám a nechuť dohadovat se s ostatními, tak plně souhlasím s Paroubkem – PRO nemá takový dosah a v rámci koalice by mohlo být silnějším hráčem.
Sám momentálně nevím, co si o PRO doopravdy myslet a jestli je volit. Asi by měl Jindřich vyložit karty na stůl a dát jasně najevo, kdo za ním stojí.
Konečná je fasáda. Velí Skála s tvrdým jádrem. Ano, z opozice ukazují přívětivou tvář. Je to maska za kterou je stále stejná ideologie.
Re: Šumi
Co bych dal za Skálu s tvrdým jádrem!
Za vlády „tvrdého jádra“ žili moji prarodiče Z JEDNOHO STAROBNÍHO DŮCHODU.
A to si babi jezdila každý rok do lázní a staříček dělali do šedesáti, ani o den dýl.
Mé rozkulačené příbuzenstvo by vehementně nesouhlasilo. 170 Kčs starobního důchodu. A dědeček kdyby neskončil v Auschwitz, byl by po osmačtyřicátém dopadnul také zle.
No ono 170 Kč se zdá z dnešního hlediska málo, ale vzhledem k tomu, že brala v 50. letech ředitelka školy brala 650 Kč a za dvoupokojový státní byt se platilo 38 Kč nájmu, tak těch 170 pro důchodce, je celkem dost.
Re: Šumi
Mé rozkulačené příbuzenstvo taky vehementně nesouhlasilo, aby někteří z doživších po 30 letech uznali, že je potkalo to nejlepší v životě.
1/ Dostali záhumenek, který v posledku stejně neobdělávali, bo na co.
2/ prateta dostala plný invalidní důchod,byla postižená od dítěte po dětské obrně.
3/ šli do normálního zaměstnání, ze kterého měli nárok na vcelku solidní starobák a měli nárok na placenou dovolenou a placenou nemocenskou.
4/ dostali splatitelné půjčky za směšný úrok, ze kterých si mohli postavit solidní bydlení
Pokud bychom se měli bavit o výši důchodů, moje babi měla důchod na konci sedmdesátek nějakých sedm stovek. Za byt platila 90 – slovy devadesát – Kčs.
Kolik dala tenkrát za jídlo, to netuším, ale na konci osmdesátek jsme s manželkou společně projedli asi tak šest stovek.
Když jsem chtěl loni odejít do důchodu v šedesáti letech, nestačil mi vyměřený a následně osekaný starobák po 41 letech práce ani na zálohy plynu a elektřiny.
Vítejte v jedině správném demokratickém zřízení a komunisty nikdy – jak jinak!!!
„Zlí“ komunisti vás nutili odpracovat 25 let a do důchodu se chodilo nejčastěji v 60-ti.
„Hodní“ liberální demokratičtí otrokáři dnes po vás chtějí dřít minimálně 35 let, pak vám neosekaný důchod milostivě přiznají v 65-ti. Ale ještě je jim to málo a už zase mluví o tom, že se to musí posouvat výše. A k tomu vás okradou na valorizaci, při státem uměle vytvořené dvojciferné inflaci.
A to jsem nikdy s komunisty neměl nic společného… a nikdy v minulosti bych si nepomyslel, že něco takového jednou napíšu.
Fakt síla, čeho jsme se v čechistánu dočkali!
„“ … 170 Kčs starobního důchodu … „“
To moje bába brala důchod 90 Kčs … tak to se to vaše příbuzenstvo mělo ještě fajn …
A z toho důchodu stačila ještě pravnoučatům našetřit na vkladních knížkách docela pěkné částky (5x po 10 000 Kčs …).
Re: noJo
Tak to je ÚPLNĚ jasné.
Vaše bába byla podle Šumiho klasifikace zfíííně mimořádných rozměrů. Kdo ví, kde ty prachy pro pravnoučata sebrala.
No jestli třeba nedýlovala, nebo tak něco (třeba domácí vajíčka, to báby dělávaj, já je měl taky. Ty báby, ne vajíčka)! To je dneska HNED!
Jsem rád,že jsem vaši bábu zavčas odhalil!
Tehdy nebolo co dýlvat, … ale šetrná, to opravdu byla …
Je tedy pravdy, že ty ostatní náklady na „hospodaření“ rodina hradila ze svých zdrojů …
To byla frajerka, protoze z duchodu neutratila ani korunu a pobirala ho asi tak petactyricet let.
Schumacher
Velí Skála s tvrdým jádrem a proto mu Konečná zajistila dostatek podpisů jako kandidátovi na prezidenta. Aby v debatách mohl prezentovat názory strany.
Nebylo to jinak?
Duchod byl v cely republice kazdymu vymerenej stejnej.
Ale vobjevil se brzy celej film , vo bide duchodcu, strasne si v tom filmu stezovali , ale jenom na Slovensku. Jinde se meli dobre , tak zadny stiznosti bejt nesmeli…
A tak to zdimani zacalo…Nemeli nikdy dost..
Která maska je temnější? O které se nemluvi?
Re: MzP
Pokud vyloží soudruh Henry karty na stůl, nedostane více než půl procenta. Na to vemte jed.
O jaké temné minulosti píšete?
Nemá snad temnou minulost západ? Nemá temnou minulost Velká Británie, USA a jejich demokraté.
Nacisté nikde nezmizeli, fašisté také ne, ale tam se temná minulost nevzpomíná. Pomalu se stávají vládnoucí elitou EU.
Temná minulost komančů je likvidace elity v ČR, chudáky nikdo nezlikvidoval ani do nich nestřílel jako za Masaryka. To ale temná minulost není. Střílet chudáky, v některých případech děti, je ctihodný čin patrně.
A to co údajně ukradli, tedy znarodnili bylo funkční až do roku 1989. A nejvíc se znárodňovalo v roce 1946.
Rajchl je jen výloha, v PRO jasně vládne Vacek.
Právě. Akorát se díkybohu odkopal včas.
A mně potěšilo, že mě nos navigoval správně. Už zase.
Své intuici má člověk důvěřovat (i když taky trochu prověřovat).
Vidlák:
„Už teď je o hubu, co píšu.“
Já si to nemyslím, neboť pokud se Vám daří bez problémů opakovaně sdělovat/vysvětlovat národu, že za všechno může JEN vládní NESCHOPNOST (a pod.), je to celkem v cajku.
(„Oni hrají o existenci, protože jejich manažerská neschopnost v řízení státu je naprosto příšerná.“)
Ne, já opravdu, opravdu, ale opravdu si nemyslím, že máme neschopnou vládu – to bychom si prosím pěkně vůbec, ale vůbec nerozuměli …
Novela zákona o občanství s nevztahuje na sudetské Němce.
Jestliže jejich předkové byli občany Republiky Československé, tak asi ano.
Ne. Podivejte se do navrh. Je tam jasne vymezeno casove rozmezi pozbyti obcanstvi od Unora 1948 do roku 1990.
Jasně, to se v čestném prohlášení lehce zařídí, pokud by se náhodou zákon do té doby nezměnil.
Re: PivoJ
Čistě teoreticky se soudruzi Genossen stali s příchodem vše-osvobozujících německých vojsk plnoprávnými občany Třetí říše. Měli na to kennkartu s vyznačenou státní příslušností, na kterémžto základě pak byli po válce vyfičeni do Fátrlandu.
Nebo se mýlím?
A další várka, která se tu jaksi okotila – a všecko tady po 89 skoupila, je opět zralá na vyfičení.
Dnes jeden plátek salámu a zitra druhy plátek salámu. Už za těch 35 let toho nakrájeli hodně.
Nechtějí vidět, nechtějí slyšet a nechtějí znát.
Chtějí si hrát jen s mobile.
Ani tisíckrát opakovaná lež se nestane pravdou.
Myslite, ze se budou pocitat take hlasy nasich obcanu zijicich v rusku, belorusku??? :-))
nebo obalky odtud budou hazet rovnou do stoupy…?
V Rusku přece nejsou žádné pošty, takže stačí výnos Rakušanova ministerstva.
Volební obálky z Ruska se budou dávat do pytle na mrtvoly. Rakušan to zařídí.
Podobně jako Vidlák jsem znechucen a tak trochu pesimista, co se dalšího vývoje této země týká. Už v dobách čínské rýmy jsem pozbyl jakékoliv iluze o stavu tohoto národa a společnosti, když jsem kolem sebe viděl jednoho debila vedle druhého, kteří zachraňoval svět před rýmou pomocí uslintaných hadrů na obličeji a ládovali do sebe jednu dávku za druhou.
Teď stačí otevřít téměř jakoukoliv internetovou diskuzi a vidíte stav společnosti – hloupost, agrese, primitivismus, latentní násilí. Včera ve finále AO prohrál ruský tenista a na iDnes v komentářích cca 80% příspěvků čirá radost, že prohrál Rus.
Dementi se nechali dotlačit k přesvědčení, že za všechno špatné může Rus a že Rusa je nutné potírat na všechny způsoby – a to je podstata všeho. Volit se budou strany, které nás budou chránit před Rusy, které budou veřejně nenávidět Rusy, které budou chtít válčit s Rusy.
Co na tom, že Rusko nám za posledních 30 let bylo obchodním partnerem, že nás nijak neohrožovalo a nikdy to nemělo v úmyslu. Zkrátka Rusko je nepřítel na věčné časy a dle toho budu volit.
S takovým materiálem nelze počítat s nějakou růžovou budoucností a zcela upřímně říkám, že takový národ si ani žádnou růžovou budoucnost nezaslouží.
Plne s Vami souhalsim.
Ale zaroven potvrzujete to, co vyplave s kazdymi volbami: vetsina je s Vami popsanym smerem spokojena, ci primo nadsena.
Kydy jsou mala bublina, ktera s tou vetsinou bohuzel sveze.
Jinak k tem pravum v zahranici zijicich obcanu, Americane, kteri ziji a pracuji v zahranici musi porad platit v USA dane.
Je jich dost, kteri kvuli tomu odevzdali americky pas. Oama se tim samozrejme nechlubil, oni zduraznuji, jak se vsichni do USA hrnou.
Mozna by stalo za to tohle v Cechach navrhnout:
Chces volit ze zahranici, kde zijes a pracujes? Tak ale budes v Cechach platit dane.
Precedens existuje a dokonce v zemi nejdemokratictejsi a nejuzasnejsi.
Vidlaku, berte to jako napovedu, jak aspon zahajit diskuzi o plusech a minusech navrhovane novely.
Zajisté. Daňový domicil by měl být základní podmínkou.
Re: Šumi a Třešňák
Souhlas. Když chceš volit, tak plať daně. Budeš moci rozhodovat o svých penězích. Pokud daně neplatíš, nemáš nárok.
Mnohým se to nevyplatí,. Nemají takovou tendenci, je to moc drahé. A výsledky moc neovlivní jejich život tam,
Ale sklouzává to do stavu, kdy smět volit budou jen bohatí. A ti si navolí to, co splňuje jejich představy.
Prakticky tak je už nyní. Bohatí volí prostřednictvím mediálně zmanipulovaných chudých.
Sk
Já zase nevidím důvod, proč by měl do vnitřních záležitostí ČR zasahovat někdo, kdo zde TRVALE nebydlí a daně zde neplatí.
A těmi daněmi nemyslím pouze daně z příjmu fyzických a právnických osob, nýbrž i klasické socko a zdravko a SAMOZŘEJMĚ a ZEJMÉNA daně spotřební – paliva, chlast, cigára, bufet.
Tyto daně platí i chudáci a jejich výnosy nejsou zanedbatelné.
Volební právo jen pro ty, co v dané zemi platí daně, by obrátilo společnost naruby. V dobrém slova smyslu. A pod výrazem „platit daně“ je nutno rozlišovat mezi těmi, kdo platí daně a kdo žijí z daní. T.zn., že úředníci, politici, paraziti na státním rozpočtu nemají mít volební právo. To přísluší jen těm, kdo vytvářejí hodnoty, lidem ve obchodě, zemědělství, průmyslu…. Protože stát žije z daní těchto lidí a ti by měli rozhodovat kdo a jak bude s jejich penězi nakládat.
Přesně toto by bylo zapotřebí!
„“Jinak k tem pravum v zahranici zijicich obcanu, Americane, kteri ziji a pracuji v zahranici musi porad platit v USA dane.
Je jich dost, kteri kvuli tomu odevzdali americky pas.““
To ovšem neznamená, že se zbavili povinnosti platit daně v USA, tato povinnost se nemění ani pozbytím USA pasu !!
… když jsem kolem sebe viděl jednoho debila vedle druhého, kteří zachraňoval svět před rýmou pomocí uslintaných hadrů na obličeji a ládovali do sebe jednu dávku za druhou.
A tím jste se zařadil. Jsou to blbci, že? Něco takového by Vás nikdy nenapadlo.
Jo, blbci to teda jsou, kocoure. Excelentní.
Myslet si, že virus zastaví oslintaný hadr je stejná kravina jako doufat, že drátěný plot na zahradě zastaví mouchu.
A nechat se (opakovaně) napíchat experimentálním patokem, za který jeho výrobce odmítá převzít odpovědnost je ještě větší pošetilost, než koupit si nové auto na které jeho výrobce nedává žádnou záruku a jehož brzdy se budou testovat až následně v provozu…
I když nepochybuji, že i takoví idioti se najdou.
A jsou ještě mezi námi?
S jednou takovou blbkou žiju pod jednou střechou, takže to vím nabeton. Bývalá státní zaměstnankyně, zvyklá poslouchat na slovo, co se jí v rámci autority zaměstnavatele řeklo.
Přestože jsem řádně a mnoho týdnů snášel všemožné argumenty, došlo i na sledování profesora Berana, nebo doktora Turánka, nic nepomohlo.
Teď? Neúměrně k věku se hromadící zdravotní problémy, několik jejích vrstevnic i vrstevníků už je mrtvých. Po krevních sraženinách, nebo po extrémně rychlých nástupech záhadně se rozvinuvších nemocí, kterými nikdy předtím netrpěli.
Dneska jí prdel cvaká pětku drát a jen lítá po prohlídkách a testech, kde se hned jako první ptají „a jste očkovaná?“.
Pro tyto lidi, nebyla žádná argumentace dost dobrá. Prostě to doporučoval stát a státní instituce, které byla celý život zvyklá poslouchat.
Argument poslintaným hadrem, nošeným třeba i několik dní, taky neprošel.
Osobně jsem ten takzvaný „covid“ asi prodělal, až po odeznění celé té šaškárny.
Zhruba na deset dní, jsem ztratil chuť i čich, z toho asi tři dny jsem měl mírně zvýšenou teplotu, kolem 36.5-36.7, která šla srazit Acylpyrinem (mně nevadí) a zbytek jsem „rozchodil“ pracovně.
Od té doby se mě nic nechytá, i bez imbecilního a smrtelně nebezpečného „očkování“, které očkovací látkou podle mě vůbec nebylo – byly to sprosté hokuspokusy na lidech. Hokuspokusům podlehnuvší, čertví jak imunitně postižení občané, si to selhání vlastního zdravého rozumu, dodnes odmítají přiznat.
Vnímám také negativně, že za mizerné a chaotické vedení státu, během té čínské epidemie, se nikdo ani nenamáhal omluvit, natož tak číňan.
————————————————–
Copak to asi bylo za „očkovací látku“, kterou píchali neznámým lidem, bez předchozího vyšetření a bez znalosti jejich zdravotní dokumentace – v nákupních centrech a na nádražích ???
Ani při této akci, tedy ta nádraží a nákupáky, Kocour nezpozorněl? Ani na moment?
Nezpozorněl ani tom v momentu, kdy mnozí lidé, nenosící na hubě ty poslintané a zaprášené hadry, nejenže neumřeli, ale dokonce se ani ničím nenakazili – jako já, po celé dva roky?
Já se tím hajzlem nakazil, až bylo po všem, nejspíš vlastní neopatrností a pravděpodobně tam, kde bych to čekal úplně nejméně – v čekárně u doktora.
Lidi, kteří té masírce nepodlehli, nemají žádný důvod ostrakizovat očkované – ono je to totiž přesně naopak, víme?
Pokusní králíci, co by ty poslintané hadry nejraději nosili i dneska a dobrovolně – ti hromadně na internetech prohlašují, že „oni se obětovali, aby se to nešířilo a nezabilo to ještě víc lidí“!
To není normální.
Vzhledem k tomu, že k doktorovi převážně chodí nemocní, je velmi snadné se v jeho čekárně nakazit.
Z diskuze na iDěsu jsem byla odstraněna po roce 2014, dnes tam nikdo s jiným názorem příspívat nesmí. To samé novinky, seznam.
Blaznum a silencum se nesmi vodporovat, to vi kazdej. Kdyz to s nima nekdo mysli dobre a rekne jim treba ,co by jim mohlo ublizit, reagujou zurive a casto s nasilim..
Žádnou dávku nemám a uslintaný hadr byl lepší než respirátor. Nosili jsme ho stále, vlastník totiž je na slavném Taiwanu. Sledovali nás přes kamery.
A když koncem roku 22 znovu dofičeli z Asie, nosili roušky dál.
Už tam nepracuji a část mých kolegů skončila na pracáku, bo milí Taiwanci dokončili fabriku ve Vietnamu, kde se roušky nosí stále.
No a tak tu žijeme.
Asiaté jsou v tomto ještě pošahanější než Germáni. Oni se disciplinovaně podřídí jakémukoli nesmyslu. Proto se v Číně tolik daří tomu jejich systému sociálního kreditu. Je to pilotní projekt, který hodlají zavést i v Evropě a u nás. Akorát že v Česku to lidi tolik nežerou. Alespoň ne stoprocentně, i když ovcí je i tady převážná většina. Covid-fašismus byl sociologický průzkum pro chystaný NWO.
Podepsána smlouva na F35
Pro opozici: Sbírat podklady pro trestní stíhání a vyhrát volby.
Nevím zda jste si všimli, ale v jedné ze dvou trojic vlajek byla uprostřed místo naší ta americká. Fakt nechutní vlastizrádci.
Jedna trojice USA, čr, NATO, druhá trojice ČR, USA, NATO. Kde je problém?
Chybí tam vlajka Izraelská a Ukrajinská. Problém je v malém počtu vlajkových stožárů, protože v Česku se řeší věčné dilema, do které prdele máme vlézt dřív.
Rozhodně vám neberu vaši víru. Bez víry se žije hůř.
To bylo pro Evix a Charon.
Plně a ve všem souhlasím s panem M. z Pivovaru.
Celé ty dva roky jsem nevěřícně zíral, co se to s mým národem stalo!
Udávali jeden druhého, jako za války. Hystericky řvali po cizích lidech v obchodech, když někdo vešel bez uslintaného hadru!
Zavolali na mě městapo, do obchodu.
Naštěstí – tohle městapo totiž mělo o dost víc rozumu, než hysteričtí a řvoucí spoluobčané, co je přivolali.
Nejenže mě nazaklekli na podlahu, nepokutovali, nic nevyčítali – ale absolvovali se mnou nákup až ke kase, aby mi ti zdebilizovaní, hysteričtí spolubčané neublížili !!
„Pane, my s váma půjdeme mezi ty regály. Naberte si rychle, co potřebujete a vypadnem, ať se tu něco nesemele.“
Neuvěřitelná životní zkušenost, rok 2020. Představte si – ti lidi, co jim říkám spoluobčané, začali po chvilce pičovat i na ty městapáky, proč prý mě neseberou!
A tohle se mi kurva stane, po skoro sedmdesáti letech života v této zemi, padesáti letech práce pro ni!
Tady mám chuť všecky ty „moudré“ pokusné králíky z řad taky-spoluobčanů poslat do prdele, ale nedělám to.
Oni za svou ovčí výchovu a svůj, ovčím chováním posraný život, vlastně nemohou.
Tečočamp.
Králíci jsou od toho, že se nechají snadno vyděsit, přeci…..ale co to máte propána za zkušenosti?? Tady u nás jsme nějací otrlejší – a na mě jen občas někdo škaredě zahlížel, nepamatuju takové scény, jaké popisujete.
To nic , toococamp , to jenom psychopat si potrebuje ulevit a vybesnit na jinech..
To dela furt..Kazdej den..A vymejsli si ..