Já mám SPD rád. Byli první, kteří mě pustili alespoň nakouknout mezi sebe. S leckterými představiteli SPD jsem měl možnost si popovídat. Podpořil jsem je v krajských volbách – především v Praze, kde se tato strana poprvé dostala na magistrát. V SPD je spousta lidí, které jsem pozval na zabijačku a které považuju za své osobní přátele. Měl jsem možnost si popovídat s Jaroslavem Baštou. Prostě mi nejsou lhostejní.
Byli první kdo u nás zvedli prapor odporu proti jednotné frontě pravdolásky a médií. První začali mluvit o tom, že věci mohou být jinak. Ivan David nám jakožto europoslanec zprostředkovával zprávy o tamním zákulisí. Jeho Nová republika se u nás zavedla jako téměř zpravodajský server. Odpůrci o SPD říkají, že je stranou dezolátů, ale ve skutečnosti má SPD na kandidátkách možná nejvyšší podíl vysokoškoláků. Mají vytvořenou stranickou strukturu a fungují v celé republice. Běžně na svoje soupisky pouštějí kandidáty z různých malých uskupení. Navíc Okamura dokázal povstat z popela Úsvitu a přímé demokracie, což není úplně běžné. Takový Vít Bárta už nepovstal a Bursík také ne…
Proč to všechno píšu…
Sakra, mě fakt štve, jak málo stačilo a tohle všechno, co Okamura vybudoval, se teď splachuje do hajzlu… Teď se nebavíme o jednotlivcích nebo občas nešťastně vybraných kandidátech. Tady jde o celou jejich stranickou strukturu. Ty stovky místních organizací, které jsou schopné zorganizovat nějakou tu přednášku, vědí, kde se dají vylepovat plakáty, mají svoje fejsbůky, čímž zesilují hlas předsednictva. Tohle má obrovskou cenu, protože vybudovat v dnešní době celorepublikovou stranu, na to musíte mít buď neskutečné charisma a hodně času a nebo opravdu hodně peněz. SPD to všechno má.
První kolo prezidentských voleb dopadlo jak dopadlo. Kluci, varoval jsem vás, že to přesně k tomu směřuje. Že Bašta sice povzbudil euforii, ale ta nebude stačit ani na dvouciferný výsledek. Týden před volbami jste navíc úplně zrušili vaše téma o zabránění války a začali jste se vymezovat proti Babišovi. Navíc vyzvat Babiše v neděli před soudem, aby se vzdal kandidatury ve prospěch Bašty… a druhý den pak koukat, jak ho soudce osvobodil a on díky tomu přebírá veškerou mediální pozornost… a o to víc pokračovat ve vymezování proti ANO, to chce vskutku politický talent.
Já vím, že na to nemám žádné seriózní průzkumy, ale v internetovém cvrkotu vidím, jak moc jste si uškodili. Tři čtvrtě voličů SPD nakonec Babiše volit budou, protože to prostě jinak nejde. Nebudou ho volit s radostí, ale prostě tam půjdou a hodí mu to. Protože vidí, co se proti nim houfuje.
Petr Hampl by řekl, že to je takové prolomení hradeb…
Bez ohledu, jak druhé kolo dopadne, uvědomujete si (a nejen vy v SPD), že budeme svědky toho, jak to Babišovi házejí i lidé, kteří by mu to nikdy nehodili. Ano, Babiše půjdou volit lidé, kteří se před dvěma roky za covidu zaklínali, že patří za mříže. Ti, kteří se stavěli proti němu, ti ho teď hodí do urny obálku s jeho jménem, protože nelze jinak. Babiše podpořily strany i hnutí, které by se v poslanecké sněmovně stavěly proti němu. Babiš systematicky obchází alternativní média od Xavera, přes Bureše, Vidláka, Tomáše Lukavce… dal rozhovor Skálovi…. V této republice se tak najde milion voličů, kteří Veľkého Bociana nikdy nevolili, protože EET, protože Covid, protože oligarcha, protože byl v KSČ (nehodící se škrtněte), ale teď mu to hodí.
Copak nevidíte, že druhé kolo je taková bitva na Kulikově poli? Do této bitvy přijela jednotlivá ruská knížata a domů odjeli jako jednotný ruský národ. Tohle přesně teď vidíme před druhým kolem. Do závěrečné bitvy se vedle Babiše staví další a další političtí lídři se svými lidmi, protože protistrana je silná jako nikdy a jde jí o hodně. A pořád platí to stejné, co píšu už několik let… jde o menší zlo, protože dobro žádné nezbylo. Už týden sledujeme, že Babiš nestojí sám a řekl bych, že před vlastní bitvou o hlasy se ještě další přidají.
Ne, já nevím, jak ta bitva dopadne. Tentokrát si netroufám hádat. Po včerejší televizní debatě už vůbec ne. Ale jednu věc vím – bez ohledu na výsledek, tyto volby buď rozhádanou opozici stmelí nebo ji rozloží na prvočinitele. U nás není moc stran, hnutí či uskupení, které by to nechápaly. Vypořádávají se s tím různě. Ono není jednoduché, postavit se do řady vedle někoho, s kým jste ještě nedávno vedli úpornou válku a to z objektivních a rozumných důvodů. Ale přesto se to děje a v tomto týdnu ještě dít bude.
Vážně chce SPD stát opodál? I když se 75% vašich voličů postaví za Andreje? Myslíte, že tato skutečnost na vaše preference nebude mít vliv? Nemyslíte, když se vaši voliči už jednou rozhodli volit Babiše, že to třeba za dva roky neudělají znovu? Všichni své korouhve přinesli do boje, protože tam na druhé straně vlaje praporec ztělesňující vše, v čem vidíme průser této republiky. Vedle stále ještě silného hnutí ANO tak zapichujeme své žalostné vlajky jedno až tříprocentních podpor. Chybí jen druhý největší kníže – SPD. Jinak jsme si všichni víceméně vybrali stranu. I vaši lidé v hojném počtu přišli.
Chcete je tam nechat samotné? Bez korouhve? Když se jich budou ostatní ptát, kde mají svého Samuraje, mají ukazovat kamsi za sebe a říkat, že jejich šógun se nezůčastní? Že si prostě počká, jak to dopadlo, protože Babiše nemá rád a nemohou se domluvit? Jak velká je šance, že na takové strategii SPD vydělá?
Nejste mi lhostejní, mám vás rád. Byli jste první, kdo mi otevřeli dveře. Foldyna byl první poslanec, se kterým jsem si potykal. Ivana Davida si vážím. Proto vám teď říkám, pojďte a přineste svůj prapor mezi nás ostatní. Nestůjte stranou, protože to vám teď nijak neprospěje. Tato volební bitva dost přeformátuje vztahy. Bez ohledu na to, co si konkrétně myslíme. Jestli Babiš vyhraje, pomůže to i vám. Pokud prohraje, o to víc nás to všechny nažene do jednoho houfu, protože to, co na nás chystají zákonem o dezinformacích, to nás má všechny kompletně odzbrojit. Už nic neřeknete, protože všechno bude trestné. Čelit tomu budeme moci jen jednotou. Myslím, že vám reálně hrozí, že zůstanete osamoceni a Pětikolka se pustí jako první do vás, protože budete lehčí soupeř než Babiš. A pokud Babiš vyhraje i bez vás… budete mít ještě vůbec nějakou roli?
Tak neblbněte a vyberte si stranu. Máte na to týden. Nemusíte se rozhodnout hned. Bitva vypukne až v pátek… A buďte si jisti, že po ní bude náš svět o dost jinačí než dnes. Nestůjte stranou. Od Pětikolky se pochvaly nedočkáte a my si budeme pamatovat, kde jste stáli.
Nu, jakékoliv diskuise s podporovateli pravdy lásky a generalissima je možno ukončit dotazem:
„Už jsi se přihlásil?“
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/branna-povinnost-armada-dobrovolne-predurceni-valka-registr.A230118_090716_domaci_ivos
To je možné. Ale před diskusí s takovými lidmi – která je nevyhnutelně poněkud jednostranná – dávám přednost páskování nábojů a návštěvě legální střelnice. Skvěle to uvolňuje, čím dál tím více…
Střelce nepřenaučíte…
Kdyby mne nechránil věk, možná bych se podruhé v životě dočkal pochybné cti zařazení do prvosledové jednotky aniž bych se někam šel hlásit
Milý Danieli alias Vidláku, došlo Ti, co je hlavním důvodem proč Fialova pětikolka tak úsilovně bojuje o zvolení svého kandidáta prezidentem? Proto, aby jim prezident po prohře Ruiny, hromadném pádu východo-, středo- i západoevropských režimů udělil – za to co nám všem obyčejným občanům způsobili – abolici či milost a oni se tak vyhli potrestání. Prohra Ukrajiny je jasná věc, viz dnešní článek Jane Kaufman na Infokuryr.cz. Vláda se udrží jen v Maďarsku a Švýcarsku. Se stejným pozdravem, tak jak jsem zdravil Miloše Zemane 1994 v Lidovém domě – je mi ctí, národním svátkem a duševní olympiádou – ti přeje úspěch v Tvém konání ten, co ti poslal emaily o taktických jaderných zbraních.
https://www.czechfreepress.info/zdravi/vedecka-fakta-potvrzuji-ze-virus-covid-a-pandemie-jsou-dilem-cloveka-vakcina-mrna-je-nebezpecnejsi-nez-virus.html
Člověče, vy jste úporný!
K Alena Z. 23 ledna, 2023 (22:23):
To jako myslíte, že mne to baví?
Nebaví.
A kdyby nám všem nešlo o vše, neotravoval bych.
Moje „úporné“ poselství zní: „Proberte se všichni, dokud ještě zbývá chvilka, nebo je po nás.“.
Vyhraje Slovák
K Suker 24 ledna, 2023 (16:40):
???
No a máme to tady, tasemnice Vondrák, už spustil akci „Hejtman Moravskoslezského kraje a poslanec ANO Ivo Vondrák připustil možný vznik frakce uvnitř hnutí. „ANO se hodně odklonilo od původního záměru vtáhnout do politiky osobnosti a dělat politiku pro všechny. A k tomuto bych se chtěl vrátit. Pokud v tomto v budoucnu nezískám podporu, pak bude čas odejít.“
Cau dezolati 🙂 také mate tento platek ve schránkách?:-) Tak to stojí za to
https://casopis.tydenikforum.cz/x1-2023/strana-1
Je to sranda, jak se lepší lidi a opory společnosti, snaží z houna uplést bič 🙂 Babiš měl na tu vojenskou pomoc Polsku Řezní-kovi odpovědět, Jakou pomoc? Vždyť nám tady nezůstala ani špuntovka., čím chcete pomáhat.
@ Borowitz,kočka šklíba
Musím vás oba zklamat,není to tak jak mi odpovídáte a ani nebylo.
Jak já zapřičiňuji ,že vznikají fámy kočko šklíbo?
Oběma se vám omlouvám za to ,že jsem váš oponent,který si i nadále stojí za svým tvrzením.
Za názor, že by jméno Kuky zakládalo fámy omluvu nežádám kočko šklíbo.
Uzákoněno:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/povinne-ockovani-pfizer-biontech-vybrane-profese.A220117_093101_domaci_misl
jan 5, 2022 · Praha/Brno – Návrh k Ústavnímu soudu (ÚS) na zrušení části vyhlášky o povinném očkování proti nemoci covid-19 podepsalo 14 senátorů. Nařízené očkování seniorů a vybraných profesních skupin je v rozporu s Listinou základních práv a svobod, vedlo by k nucenému odchodu části lidí z jejich zaměstnání, uvedli dnes předkladatelé návrhu.
https://advokatnidenik.cz/2021/12/10/ve-sbirce-zakonu-vysla-vyhlaska-o-povinnem-ockovani-proti-covidu/
Mohu najít další odkazy ale domnívám se, že i pro vás jsou dostatečné navíc s mou omlouvou,že vám oponuji.
Každopádně děkuji, že jste potvrdil to, co jsem psal. Totiž že žádná všeobecná povinnost nechat se očkovat nebyla za vlády AB vyhlášena, jak jste se snažil tvrdit..
Netvrďte něco ,co jsem nepsal,úsměvná interpretace původního textu… např. „všeobecná povinnost “
PL: „Babiš dnes před médii vystoupil také před svou cestou do Brna, kde jej čeká zabijačka. “
Vidláku – Dane, to je k Vám?
Samozřejmě vím, že nejste z Brna, ale…
Poslední dobou mám takový nepříjemný pocit, že zatím co my se tady pošťuchujeme , brbláme a špekulujeme, tak Pětidemolice na to jde pěkně z vostra. Soudruzi z Pětidemolice totiž pochopili, jak nám rychle a po bruselsku zakroutit krkem. Naše nejednota je k tomu přímo vybízí a naše rozpačitá volba prezidenta to jen potvrzuje.
Nevíte kam zašili Pekarku? Není po ní ani vidu ani slechu.
nechtěji lidi zbytečně dráždit před volbama. Na fotkách ze sněmovny je, žije, exoftalmus trvá.
Vzala si dovolenou a plete svetr.
Čeká se ochlazení.
To je jednou za pět let viděný úkaz „deset dní mlčící kalousek“. Protektorátová-Alláhová už se taky dočkala.
Inu jedni se pošťuchují a druzí si navzájem ladí. Proč:
Cituji:
„Odpověď je prostá. Definoval ji světoznámý sociolog Emmanuel Todd, který mimochodem už v roce 1976 vědecky pomocí sociologických dat předpověděl rozpad SSSR, a je tedy ověřeným prognostikem! Emmanuel Todd ve své knize Qui est Charlie?, vypočítal, že moderní evropskou společnost tvoří 57% chudých lidí, 42% příslušníků střední třídy, a 1% boháčů! Klíčem k ovládání celé společnosti podle Todda není nutnost zabránit spojení 57% chudých lidí do jednoho politického bloku, protože tito chudí lidé se nikdy nedají společně dohromady, protože si tuto nutnost neuvědomují, a jejich jednotliví političtí zástupci se budou vždy raději hašteřit mezi sebou o koryta, než aby se spojili, ale nutnost udržovat spokojenou onu střední vrstvu 42% lidí, protože ta se vždy organizovaně dá dohromady, aby ve volbách obhájila své prebendy! (Viz Milion Chvilek, Spolu, Petr Pavel, atd.)“
Tak nějak to funguje.
No, u nás to s těmi procenty bude trošičku jiné, nicméně podstata příběhu stejná.
Zdroj:
https://www.michalapetr.com/
Na debatu PP-Babiš jsem se díval, takže mě přesila dva na jednoho ani nepřekvapila. Řezníček nahrával PP a po Babišovi vyžadoval odpovědi ano-ne, pokud Babiš chtěl něco vysvětlit, Řezníček vyštěkával otázku dokola. Na gumu PP byl hodnější a laskavější , protože věděl , jak Guma bude odpovídat.
Na Babišovi jsem ocenil jeho slova o míru a snaze nezavlékat ČR do války. Opravdu mě ale překvapuje voličstvo generála PP, které jako by se na válku s Ruskem těšilo, to mě až mrazilo v zádech.
Z Řezníčka a generála PP mám nepříjemný pocit, že oni chtějí s Ruskem válčit za každou cenu, otázka Řezníčka jestli bychom kvůli Polsku vstoupili s Ruskem do války mě o úmyslu těchto dvou válečníků přesvědčila dokonale a proto budu volit Babiše.
Za mě debatu vyhrál Babiš, i když byl trochu neohrabaný v odpovědích. Zelená guma zcela pohořela. Na nic neodpověděla přímo, svůj vymyšlený a předem naučený životopis pouze recitovala a chovala se jako komunistická štětka.
Pokud by mi však Babišova odpověď ohledně neochoty povolat české vojsko na první dobrou do Polska a Pobaltí měla imponovat, tak by jí dneska nesměl třikrát korigovat, dovysvětlovat a nakonec požádat o pomoc Zemana. Pokud Pávkovi vyčítáme obrácení kabátku, tak Babiš nesmí vyměknout. Diplomacie mu fakt schází a připosranost přebývá.
Re: Milan44
„… mě ale překvapuje voličstvo generála PP, které jako by se na válku s Ruskem těšilo…“
Berte to tak, že z pohledu vámi zmíněného voličstva jste starý uslintaný idiot, který nehraje na počítači Tanky.
Tanky jsou kompovou střílečkou a kdo to nehrá, ten-je-z-rusami-cype.
Mně v té debatě silné vadily otázky typu „kdyby“ došlo k útoku na Pobaltí nebo Polsko… Takový kdyby přece neexistuje, protože by šlo o napadení členského státu NATO. Zrovna dnes to vzhledem k charakteru ukrajinský války není o tom, že by ostatní země nejprve jednaly o aktivaci čl. 5, kdy by snad se i mohly nedohodnout. Přímo smrtelná realita je, že pokud by se mělo nějakou chvíli válčit jen konvenčně, samozřejmě bychom se nerozhodovali my, ale dostali bychom to příkazem. A beztoho by ihned z toho byl fatální konflikt, posílat tam zrovna naše vojsko by bylo doslovně k ničemu, možná by tam stačilo od nás přilétnout pár letadel. Šlo by pouze o formální naplnění smluvního závazku.
PP si mmch právě u tohoto pěkně odporoval, protože nejprve v tý souvislosti argumentoval automatikou aktivace článku, o chvíli později „vysvětloval“ Babišovi, že se o ní přece nejprve musí jednat. V kontextu toho, jak se mu ta interpretace aktivace právě hodila. A Babiš tu část podle mě dost zkazil, muselo mu být jasné, jak to s tím článkem 5 je.
Stručné konstatování:
Vzhledem k dobové politické realitě to SPD dělá dobře.
Jde o něco víc, než vystřílet všechny patrony, jde o to zůstat ve hře při prosazování hlavního gró programu.
Tím je přímá demokracie nikoliv podpora prezidentských kandidátů.
Prosím vás, vy chcete přímou demokracii pro totálně ohloupené a mediálně zmasírované stádo?
To byste musel nejdříve všechny ty ulhané presstituty z MSM postavit ke zdi a v mainstreamu zakázat jakoukoliv politiku.
Přímá demokracie je chiméra, stejně jako komunistická společnost v době reálného socialismu. Ne že by PD nešla uskutečnit v dnešní době technicky (např. hlasováním pomocí blockchainu přes internet), ale voli-čové by o ni stejně ani neměli zájem – viz např. osud dalšího referenda o víkendu na Slovensku, účast 27%… U nás by to nebylo lepší.
Podvodníci z SPD nabízejí něco, o čem vědí, že nebudou muset nikdy splnit. Stejně jako ti komouši dříve. Ti inteligentnější z nich také věděli, že komunismus je utopie.
Já chci taky přímou demošku a proto je pravidelně volím.
Charone, napsal jste to moc hezky.
Jen co je pravda.
Kdyby lidé uvažovali a konali dle vašich myšlenkových postupů a schemat, neměli bychom tady ještě ani feudalismus.
Asi bysme ještě seděli na větvi a přesvědčovali se navzájem, že tam pod stromem nic není.
Tady nejde o chtění, ale o vnímání politické reality. Většina lidí buďto na politiku zvysoka… anebo jsou tak zmatení, že netuší ani kde je sever. Chybí jim základní konceptuální znalost. A kde ji mají získat? Od zaprodaných tele-redaktorů či debilních novinářů? K samostudiu má málokdo čas a odhodlání. A většinou ani předpoklady.
V minulosti se děti (dědicové) panovníků učily svému budoucímu řemeslu od útlého věku. A i tak to leckdy dopadlo bídně. Pro přímou demokracii je v současnosti asi tolik předpokladů, jako pro komunismus v době reálného socialismu. Myslím tím v oblasti sociálně-společenského povědomí.
Za socialismu obecně platilo, že kdo nekrade – okrádá rodinu. Dnes tohle platí stejně, akorát že příležitost k tomu má jen menšina, většinou ve státním eráru, ta ale krade tisíckrát více. A to je jen můj slabý odhad. Těch nul je možno leckde napsat i víc. Pohnutky jsou však stále totožné – chamtivost a nenažranost. Plus neschopnost dohlédnout dále, až k důsledkům.
A takové společnosti byste chtěl dát možnost kontinuálního rozhodování? No nevím.
Pozor, nemyslím tím Damoklův nástroj = odvolatelnost politiků! To je o něčem jiném, a tohle zde již 33 let chybí!!!
.
Možná, kdybychom všichni ještě seděli na té větvi a cpali se ovocem… „nic bychom jinak neměli a byli bychom šťastní…“ Dole pod stromem se totiž často vyskytují dravci a jedovatí hadi…
Výńatek z mého dnešního příspěvku :
„Ulhanému,chytrému Babišovi, který jako druhý a poslední premiér v Evropě nařídil povinné očkování přeji zvolení do prezidentské funkce“.
Pokud bych se pletl s tím nařízeným povinným očkováním za premiéra Babiše,dejte mi vědět ,rád se omluvím za dezinfo,děkuji.
Ono se (mimo matematiku) dost těžko prokazuje, že něco neexistuje respektive že se něco nestalo…
Ale vyjdeme-li z předpokladu, že k povinnému očkování proti Covidu bych musel obdržet nějakou výzvu od svého lékaře nebo orgánu veřejného zdraví (hygienická stabice apod.), a ani já ani nikdo z mých příbuzných či známých (řádově až stovky osob) žádnou takovou výzvu neobdržel, klidně se můžete začít omlouvat.
Ledaže byste vy sám zkusil nějak dokázat, že nějaké všeobecně povinné očkování Babiš jako premiér nařídil…
Ano je to tak. Takže omluva by byla na místě. A takhle Kuky vznikají fámy a pomluvy.
esli von neni spíš Kukačla
SPD MUSÍ být potrestána za SABOTÁŽ PREZIDENTSKÝCH VOLEB!
Pokud jo voliči nepotrestají, udělá to znovu a znovu.
A já navrhuji další trest. Co kdybychom té náplavě, Pražákům, co mají u nás na vesnicích či malých městech chaty a chalupy, trochu pobyt u nás znepříjemňovali. Přece si nenecháme jejich aroganci jen tak líbit.
Re: Rybka
Navrhuji tento postup:
1/buran vidí přijíždět pražáka do dědiny.
2/buran se dostaví k pražákovu autu při probíhající vykládce bagáže
3/ buran se postaví s rukama v kapsách pražákovi ověšenému zavazadly do cesty
4/ buran položí zdvořilý dotaz pražákovi – tyz je prážak, cype?
5/ po pražákově projevu souhlasu buran tohoto plivne a kousne.
6/ buran odchází do místní osvěžovny zvěstovat své vítězství v jednostranně vedené potyčce.
Targus napsal:
23 ledna, 2023 (14:25)
Nejsme jako oni.
I v Praze je spousta slušných lidí, kteří nejsou vidět, protože řeporyjci je nepustí ke slovu.
Před léty jsem navštívil Šiklův Mlýn, kde se v rámci programu somrák začal do mě navážet, jako do Pražáka.
Bylo to velmi nepříjemné.
Za svůj život jsem dál dvě rány, 2x jsem musel prokazovat, že se jednalo o nutnou sebeobranu.
Tehdy jsem měl chuť dát třetí ránu, ale když jsem viděl vyděšené oči členů mé rodiny, tak pouze jsem promluvil.
Somrák se mi raději omluvil.
Pch! 5. bod – násilí… trapné, neoriginální a nemoderní.
Alternativy k bodu 5/:
– po pražákově projevu souhlasu se buran začne hystericky smát a ukazovat na pražáka prstem.
– po pražákově projevu souhlasu buran pražáka pozvrací.
– po pražákově projevu souhlasu buran začne pražáka obtěžovat vtíravým modlením „o spásu jeho duše“.
– po pražákově projevu souhlasu buran začne s pražákem rozmlouvat jako s pětiletým dítětem.
– po pražákově projevu souhlasu buran prohlásí, že „to musí být těžké“ a hodí mu k nohám pětku (nelze aplikovat na prajske…).
Ja navrhuji uplne jinou pomstu.Jednotnou cenu vajec,1ks za 15kc.Pro prazaky.Jinak treba za 4 nebo 5 nevim aktualni cenu.Mam vejce od taty.Cibule?35.Mrkev?45.A tak dale.
Kilo kralika za 500.
Sládek, svého času, chystal pochod na Prahu, zřejmě podle italského Mussoliniho a blokádu Prahy.
Faktem je, že my Prahu na nic nepotřebujeme. Nic pro nás se tam nevyrábí ani neprodukuje a přesto Praha jen žere peníze a ještě rozkazuje.
Bez nás se ani nenajedí.
Ale no tak, Rybko. To nejde, takhle šmahem. Každého čtvrtého byste trestal(a) neprávem:
Jak by k tomu přišlo 127 911 (20,09 %) a 17 627 (2,76 %) Pražáků, kteří volili Babiše, resp. Baštu ?
https://www.volby.cz/pls/prez2023/pe311?xjazyk=CZ&xnumnuts=1100
To je pravda, tak aspoň těm, o kterých to víme. Sice nejsme jako oni, ale trošku přece. 😊
Nebo by v obchodě či hospodě museli podepsat, že nesouhlasí s vládou Petra Fialy a odmítá Petra Pavla na Hrad. Jinak jim nebude poskytnuta služba.
Precedent už přeci máme. No ne?
Pravda, tento postup posvětil samotný Ústavní soud, slunce naše jasné…
Jo to by šlo (jsem z Prahy 😉 ).
Taky jsem z Prahe… t.č. tedy žijící kousek od Prahy na jih, nedaleko od obce, kde léta vládl Věslav Michalík, čili baště Stanu… jak já tu trpím a jsem vděčná za tento web…
A dnes jsem asi přišla o kamarádku, která mi sdělila, že to zlo a stbáka volit nebude. Odpověděla jsem se jí, že doufám, že myslí generála.. no to jsem si dovolila… za týden odjíždí na dovolenou za moře i se svými dětmi, dcerou a zanedlouho plnoletým synem.. tak jsem jí řekla, ať ho tam radši rovnou nechá…
Pávek byl komunista a agent z přesvědčení.
Ti, co vyjížděli ven za obchodem, museli hlásit raport o cestě povinně.
Já vím. To zlo a stbaka mi řekla ona, ja ji jen citovala… vlastně jsem jí odpověděla to samé, co Vy teď mně. Ale bylo to marné, jako do dubu.
Navrhuji spíš podepsat rovnou výrok: Petr Pavel není můj prezident.
Co Pavel.
Ale co první dáma??
Ona byla profesionální politruk, který měl také za úkol pérovat a udávat lidi, tedy úplné dno!
Zborcený Harfyton
Parafráze sapéra Vodičky:
Každej Pražák může za to, že je Pražák! 😉
Souhlas. Tomio má nakročeno být vnímán jako charakterové dvojče „generála“ – tedy není toho, koho by nepodrazil, nezradil…
Ale ale, Vidláku. Teď jste se opět nechal unést srdcem. Současná situace mezi Babišem a Okamurou je win-win pro všechny. Dovedete si představit ten „nahnědlý okamurovský klacek“, kterým by Babiše mlátili po hlavě všichni ti vždy čestní a pavdomluvní ctitelé pravdy a lásky?
Volbou z volné ruky udělal Okamura, v rámci možného, téměř to nejlepší co udělat mohl. Samozřejmě, že lepší by bylo, kdyby přitom ještě vyzval své voliče a příznivce aby nezůstali lhostejní a šli k volbám, ale to se jim už asi zdálo moc.
Myslím, že situace není win win.
Kdyby byla, Okamura by se vůbec nevyjadřoval.
Nechápu jak někdo nevidí co je Okamura zač. Těch vodítek je taková spousta, hlavně jak dopadla jeho první strana vždy to je z jeho strany o pěnězích a pohodlném životu, využívá politiku ke svému pohodlí. Jiná věc je že s 80 procent řečí se dá souhlasit, takže plně chápu že ho lidé volí ale stavět opozici se na něm nedá. Jak někdo psal jemu vyhovuje být v opozici, on nechce být něco víc to kolem 10 procent hlasů a zisky s toho mu
zajištuje vše pro co je v politice. Není chyba ho volit ale stavět se na něm nedá
Ve zkratce. Politický podnikatel – populista.
Nevím proč se utěšujete,že Babiš bude jiný,bude stejný jak byl,vůbec by se v této situaci kolem Ukrajiny nevzepřel Bruselu,ani USA.Jak píší na Euronetu,Německo musí platit za Ukrajinu 100 mld.EURO,USA voj,průmyslovému komplexu.Takže ta půjčka Ukrajině 18 mld. od nás,je v podobném režimu.Pokud USA nezavelí k míru,jiné snahy můžou být považované,jako akce proti USA a už vůbec ne od člena NATO.
Nejde vůbec o to, jestli Babiš bude jiný.
Jde o to, že momentálně, jak jsou rozdány karty, i díky SPD!!!, je Babiš přijatelnější, než NATO guma a bývalý komunistický rozvědčík, Pávek.
Zrádce, vlasti a vele zrádce Pávek. Nechutná mutace zpravodajce…
Možná by bylo dobré se poněkud uklidnit a počkat na výsledky oné volby.
A teprve potom učinit závěry, neboť ne vždy vše je takové, jak se jednomu zdá být.
Lidi jsou ve své podstatě nečitelní, jak jsem pochopil už hódně dávno a tak jsem se už vůbec nedivil, že u nás na vesnici (příměstská obec u Brna) vyhrál s velkým rozdílem generál. Babiš s odstupem druhý. Pak dlouho nic a ostatní.
Takže na venkov bych se zas až tak moc nespoléhal. Já místo spoléhání v tomto případě dávám přednost doufání. Snad i u nás za těch 14 dní přijde dostatečné množství lidí k poznání podstaty příčiny, proč a v zájmu koho generál kandiduje.
Okamurovi je to zřejmě taky jasné. On se na rozdíl od nás musí pohybovat a udržet v prostředí, o kterém nemáme páru. Naštěstí. Toxické prostředí.
Protože žijeme normální život s normálními starostmi, nejednou přijde nám jednání tamtěch nenormální.
Nemáte u vás náhodou v obci také nový satelit?
Tak u nás máme a většina dostavěla a nastěhovala v loňském roce. A já už se nedivím jak to, že v obou minulých volbách u nás vyhrál ovar Zeman a najednou, jaké překvapení, generál.
však taky si dali do hesla, že musejí zvítězit nad vsí a nenávistí, a je to jen otázka času, až budou ty satelity všude . . . joo at žije pokrok.
https://smis-lab.cz/2023/01/22/mate-li-pochybnosti-ne-ptejte-se/
https://necenzurovanapravda.cz/2023/01/who-ktera-se-jiz-brzy-chysta-prevzit-diktatorskou-moc-nad-celym-svetem-natocila-bizarni-propagandisticke-video/
Jen jestli on nebude problém v tom, že ANO se klidně spojí do koalice s ODS, jak se stalo po komunálkách v Jihlavě. Pak lze těžko očekávat od SPD nějakou podporu, nehledě na to, že netušíme co mezi nimi a Bábulou proběhlo v zákulisí. Takže si nejsem jistej, jestli jsou tohle až tak dobré rady…
Tak – všem je doufám jasné, že ANO mělo od počátku nejblíž k ODS (pokud možno tak nějak nefialovskému) a onen posun doleva je především důsledek dvou vlád s ČSSD, kteréžto vyluxovalo ANO voliče a tedy se muselo přizpůsobit. (Znám zase obec, kde se SPD spojilo s ODS a KDU-ČSL a Piráty. V prvním období kandidovalo proti nim, aby po volbách přeběhlo, ve druhém už s nimi táhlo nepokrytě za jeden provaz.)
Zároveň však je jediný reálně schopný dělat i kdyby jen o chlup jinou politiku než tu fialovou a z této pozice je jedinou reálnou alternativou k pětikolce. Což neznamená (a nikdo neříká) že jde o národoveckou lidumilskou USA se vzpěčující stranu. Naopak, každý předpokládáme, že nakonec se i ten Babiš ohne / zlomí. Ten rozdíl je jednoduše v rychlosti a v nadšení.
S první částí Vidlákova článku (co se týče „prvenství“ SPD) hrubě nesouhlasím!
Vůbec to není pravda. Komu paměť úplně nepodlehla onomu německému doktorovi, musí si vzpomenout na Republikánskou stranu (SPR-RSČ a její nástupkyni SPR-RSČMS), Dělnickou stranu (DS a její nástupkyni DSSS), a několik dalších menších národoveckých subjektů (NS, ND, RS, aj.).
Vzpomeňte na parlamentní boj Republikánů proti nezákonnému rozbití Československa, proti zlodějské velké privatizaci, proti vtažení do vojenského spolku NATO, a později i snahu proti vstupu ČR do globalistické EU za krajně nevýhodných podmínek pro naši republiku.
Bohužel, všechny tyto národovecké teze voli-čové ve volbách odmítli. Občané přece chtěli jít do vysněné Evropy, za každou cenu – aby tam brali ony (globalistickou propagandou slíbené) německé platy a důchody…
.
Když se později začalo ukazovat, že celé to „rovné evropanství“ byl podvod („když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají“), a původní národovecké strany by mohly zažít svou renezanci, vecpal se do vznikajícího prostoru politický podnikatel Okamura se svým ÚPD a později SPD. Díky svým(?) penězům („bez peněz do politiky nelez“) a výřečností vietnamského trhovce zkanalizoval procitající část veřejnosti.
.
Jenomže celý tento Okamurův podnikatelský projekt byl od počátku jenom další politický podvod na národu. Tvrdě to na své vlastní kůži poznali tzv. srdcaři z SPD, tedy členové a činovníci, jež pomáhali Okamurovu stranu v regionech vytvořit. Když poznali, že se podílejí pouze na vytváření blahobytu pana polokorejského lehkoživky (plus několika jeho pobočníků), byli rychle z SPD odejděni – neboť si dovolili svatokrádežně projevit svoji nespokojenost s takovýmto vnitrostranickým systémem. Místo nich se do SPD nasáčkovali pochybné existence z potápějící se ČSSD. Takový Bašta je ukázkovým příkladem!!
Proč právě on byl dosazen coby prezidentský kandidát? Když každému soudnému pozorovateli bylo zřejmé, že na II. kolo nemá Bašta ani tu nejmenší šanci? Odpověď se skrývá právě v oné roli SPD coby umělé a řízené (pseudo)opozice, jejíž jediným přínosem je právě to kanalizování nespokojenosti části voličstva.
.
„V budoucnu musíme zakládat či alespoň kontrolovat všechny politické spolky, včetně těch nejradikálnějších. Jejich vůdci musí být našimi lidmi, anebo alespoň námi vydíratelní a ovladatelní.
Tímto způsobem zcela ovládneme společenství Gójů, které tak bude bezezbytku v naší moci.“
Protokoly siónských mudrců, 1897.
Máte plnou pravdu se situací, a východisky. Takhle to opravdu bylo.
Ale nemáte pravdu s reakcí. Kdybychom reagovali, jak říkáte, už by dnešní český národ, naše kultura, naše instituce, … nic z toho nebylo. Přesila byla moc drtivá, zrádců a oblbnutých vlastních lidí byla většina.
Nemá cenu jít do boje předčasně – to prohrajete.
Chce to počkat. Pomalu, ale stále, budovat síly a držet naději. Jednoho dne to přijde.
Jde o to, vyrazit do boje, až bude na obzoru vítězství, ne jistota, že budeme zmasakrováni.
Je to tak těžké pochopit?
Jelikož toto vše, je nám Čechům staletí jasné nade vše…
Se svými příspěvky působíte jako provokatér. Coby zrádce a loutka nějakých ahistorických idiotů.
Chápejte, my Češi jsme poněkud zkušenější. Smějící se bestie?
Počkáme, až z Fašingtonu bude radioaktivní sklovitá roztavená díra v zemi, 30 kilometrů hluboká a 300 kilometrů široká – Amíci k tomu mají věru nakročeno a jsou nadšení si to prožít.
Jak to dopadne finálně, je na jejich volbě. Jsou bezpochyby slabší strana, která prohraje, ať už střet bude jakkoliv nízký nebo větší nebo největší. Iluze jsou jedna věc, ale realita jiná.
Sorry, Vy ne. Napsal jste pravdu.
Omylem jsem si to během psaní spojil s jinými vstupy.
Takže se moc omlouvám, tak jsem to nemyslel.
Jenom s těmi proti-židovskými blbostmi, Gojimi a dalšími pojmy. To jsem zvyklý z USA-netu, tam je to zběsilé na obě strany…
Prostě, Charone, odpusťte mi.
Spletl jsem si dva vstupy, nechtěl jsem být tak radikální.
k42: 23 ledna, 2023 (12:24)
Vůbec to není těžké pochopit. Pochopil jsem to už dávno. Jen mi je líto toho promarněného času 25 let… Co jsme za to čtvrt století ztratili, co jsme předtím měli a o co jsme přišli. Z nuly se startuje mnohem hůře než z nějakého základu. Z dluhové propasti se odstartovat nedá.
Republikáni měli jednu velikou „nectnost“ – vždycky říkali příliš brzy a nahlas nepříjemné pravdy i varovné prognózy. Nejen o posvátné ikoně sametové frašky z Hradu a Hrádečku (za což sklidili nezměrnou nenávist novodobé pravdolásky), ale i co nám všem rozbití společného státu a zavlečení obou torz do globalistických spolků přinese – nejdříve dluhové otroctví, a později i válku. Protože nesplatitelné dluhy jdou smazat pouze krví. Brzy to pozná i to ohloupené stádo.
(Snad jsem zareagoval na ten správný příspěvek…)
Přesně tak.
Ale to je právě to. Předčasně to moc lidí nechápe…
Být udědomělý 30 let předem, není peříčko. Sice může mít „bohatství“, ale co to je? Peníze ne. Ale dokud je nemáte, tak to nevíte – většině to je nevysvětlitelné.
Vysvětlovat někomu něco je IMHO zbytečné. A k vlastní škodě.
Mám dotaz, pokud vše dopadne špatně a dojde k omezení nebo zákazu webů ( i tohoto) máte připravenou nějakou alternativu? Třeba na jiné doméně – ne české. A variantu, kde to oznámíte, třeba na Vk.com?
Možná by to chtělo zajistit si předem neEU doménu.
A pomalu se učit zacházet s VPN.
Jjo souhlas, před časem jsem tohle téma pripravy nahodil, ale nechytlo se. Jestli s tím něco neuděláme, tak budem po vypnutí zase tápat jak po 25.unoru.
Dnes jsem si pustil včeřejší debatu. Mě osobně Babiš překvapil jak tu přesilu ustál podle mě byl lepší,nic to nemění že nevěřím že by vyhrál. Bohužel ta masáž a nenávist je tak velká že máme jen nepatrnou šanci
Sou mi to vjeci, jeden vesele roznáší bacily, a druhej si klidně jede na zabíjačku 🙂 )
njn před psavci se nic neutají
https://www.idnes.cz/volby/petr-pavel-andrej-babis-prezidentske-volby-program-kandidati-nemoc-program-setkani-volici.A230123_081252_volby_imat
ema napsal:
23 ledna, 2023 (11:25)
Nechci spekulovat, ale nebylo ve včerejší debatě něco, z čeho dostal Pavel bobky?
Něco, co by se na dnešní debatě na Novinkách mohlo probírat?
Rozhodnutí o zrušení dnešní debaty padlo krátce po včerejší debatě.
Ono bylo trošku slyšet, že byl nachcípanej.
Jen nevím, jestli dělá dobře, když obětuje jeden z posledních pěti dní.
Možná jenom cítí, že jeho fans už to přepalujou a tak chce trochu ubrat plyn?
podle mne to nevadí
i kdyby nevylez – média jej zastoupí ☺
Spíš bych řekl, že Pávek místy ztrácel nervy (tik ve tváři) a hrozilo, že v afektu řekne něco pravdivého. Zajímavé bylo, že na otázku zahájení války (pokud by Rusko napadlo třeba Polsko) Babiš odpověděl, ale Pávek se přímé odpovědi vlastně vyhnul a „moderátor“ to zakecal či zapomněl, jak se soustředil jen na Babiše.
Mluvící bedýnku či placatici nemajíce – nevím, ale fakt že pod ?práškama? chodil po venku je prapodivný…
Emo,
vy sama „nemajíc“, nikoli „nemajíce“ (to by vás muselo být víc).
Co když jich je víc? Třeba: Ema má Míšu. Míša má mísu. My se máme …
Já navrhuji mnemotechnickou pomůcku:
Dívky jídla nemajíce
vyšly sobě na zajíce.
Teď už si to snad, proboha, všetci zapamatují.
Možná by nám pomohla nějaká říkanka na každé písmenko abecedy, mezery, čárky a jejich souvislosti. I když něco mi říká, že ani to mě nepomůže. Byl jsem s profesorem Hrbolkem vždy na štíru. Nikdy jsem jej nepotěšil.
A já to ještě didakticky doplním:
Mirka másla nemajíc
maže hovno na krajíc
Schválně – zdalipak laskavý čtenář uhodne, o které Mirce je řeč!
Josef původní napsal:23 ledna, 2023 (12:00)
Ještě že máme ČT.
Po mši zamířil Pavel do Černoučku, Babiš měl soukromý program v Karlovarském kraji
AKTUALIZOVÁNOVčera
Volební místnosti pro druhé kolo prezidentských voleb se otevřou za necelých pět dní. Oba kandidáti – Petr Pavel a Andrej Babiš (ANO) – tak vstupují do závěrečné fáze kampaně.
Dopoledne se oba zúčastnili bohoslužby za vlast v katedrále svatého Víta na Pražském hradě.
Večer oba přišli do předvolební debaty ČT, ačkoliv Andrej Babiš svou účast dříve v týdnu odmítl.
2:50
https://ct24.ceskatelevize.cz/specialy/kandidat-na-prezidenta-andrej-babis/3559624-po-msi-zamiril-pavel-do-cernoucku-babis-ma
Vypadal Pavel v Černoučku nemocný?
Mě spíš od psavců zajímá ta detektivka, kdo poslal Monči tu patronou.
Já (jakožto nadprůměrně ingetilentní mladík) už mám samozřejmě svého favorita – sporstý podezřelý je sám gen. Pavel, který se pokusil o atentát. Předpokládal že po otevření dopisu paní Monika (jelikož není proškolena a nezná způsob bezpečné manipulace s ostrou municí) patronu namíří na svého manžela, a nešťastnou náhodou jej zastřelí. Pch! Nejstarší trik…
Důkazy:
1. Jako kandidát na prezidenta má motiv – zbavit se protikandidáta ještě před volbami.
2. Jako bývalý člen UNPROFORu prokazatelně umí obsluhovat munici do střelných zbraní (ví že se necumlají a zná bezpečné způsoby maniupulace s vostrou municí).
3. Jako bývalý rozvědčík musí mít zkušenosti s posíláním anonymních dopisů – popř. musí mít na posílání dopisů vypracované plány.
4. Jako „bývalý“ člen KSČM má patřičně nahnutý morální kompas k uskutečnění takového činu.
5. Jako generál má přístup k posledním zbytkům vojenského materiálu, který ještě nebyl odeslán na ukrajinu (ví, kde jsou schované poslední tři krabice s náboji).
V bodě 4. máte chybu.
no jo… nějak se mi tam přitoulalo M.
Po delší době výborný panoramatický článek Petra Schnura – sedm tezí k probíhajícím volbám.
Nechybí ani zapojení do širšího mezinárodního kontextu (či ,chcete-li, Schnurovi „chybí“ onen rozměr obtížně popiratelné vidlákovské „broukpytlíkovitosti „.
https://casopisargument.cz/?p=48033
No … být Tomiem, tak nic takového neudělám. On prostě potřebuje „být někdo jiný“ a pokud Andrejko prohraje (což zatím vypadá, že se stane), tak na sobě neche mít stín té prohry. Navíc jasně řekli nevolte 5K panáka a chytrému napověz. Za mě je to takhle win-win a maximum možného na obě strany. Andrejko si ušetří dotazy na podporu od „extremistů“ a Tomiovi zase zůstane šance na hlasy postižených „strašlivou covidí totalitou“, kteří by možná zůstali doma, případně hodili svůj hlas do kanálu, kdyby Tomio Babiše zřetelně podpořil.
Jinak za včerejší debatu, resp. za rozdíl mezi ní a tou poslední před prvním kolem, Andrejkovi palec nahoru. Buď neuvěřitelná sebekontrola nebo sedativa … akorát k tomu Polsku měl říct, že by do puntíku dodržel mezinárodní závazky. Což by všem Zděšenám zavřelo huby a „hloupí a nevzdělaní dezoláti“ by věděli, protože znění toho pověstného článku 5 znají a vědí, že reálně „naše věrné spojence“ k poslání armády nezazvazuje, max. ke „zvážení všech možností“. A v tomto případě by tedy ČR mohla (podle podepsaného) taky zvažovat. Jaká by byla realita samozřejmě … atd.
Co je s Vrábelem?!
Po propuštění na hotelu:
https://www.youtube.com/watch?v=yfsxqA1DG3g
Je to takový překvapení? Je to strategie. Babiš ví, že okázalá podpora od SPD, aby získal hlasy voličů SPD, kterých stejně dostane většinu v rámci volby tzv. menšího zla by mu mohla odlákat středové voliče, kterým by se taková spojenectví nelíbilo. Jsou na to i politologické teorie a modely, že v případě soupeření dvou kandidátů je lepší se rozkrocit ke středu politického spektra. Aspoň do té chvíle dokud bude zisk ve středu větší než ztráta na okraji nárůstem nevolníci, kteří budou zklamání středovou politikou. Spojenectví je lepší ukázat až po volbách, kdy už se s tím voliči musejí smířit i ti středoví. Je to balancování mezi získáváním hladu ve středu a tlakem na víc ofenzivní kampaň k zapojení nevolníci a k vyvolání nepřiměřeně reakce z tábora protivníka, která bude potom medializována.
Zapojení nevoličů.